۵ مبارز که می توانند شانگ چی را شکست دهند

شانگ چی یکی از جدیدترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول است که از شخصیتی به همین نام در کمیک های مارول الهام گرفته شده است. این شخصیت مهارت هایش یر اساس هنر های رزمی چینی است و از ابزاری همچون چوب دستی و ده حلقه افسانه ای استفاده می کند. مسلما این شخصیت از خیل عظیمی از مبازین کمیک قوی تر است، اما افراد بسیار زیادی نیز هستند که در هنر های رزمی و نبرد تن به تن از او قدرتمند تر هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.


۵. تسک مستر:

با این شخصیت در فیلم بلک ویدو ساخت کمپانی مارول آشنا شدیم. تسک مستر دشمن شخصیت بیوه سیاه است و توانایی های او جدا از مهارت های رزمی این است که می تواند تمامی تکنیک های حریف خود را کپی کرده و ضد حمله بزند. او مجموعه ای از سبک های جنگی را در اختیار دارد که باعث می شود به یک شخصیت شکست ناپذیر در حد و اندازه خود تبدیل شود. البته شانگ چی نیز در این مبارزه دست بسته نیست و نبردی نزدیک را شواهد خواهیم بود.


۴. الکترا:

الکترا ناچیوس که اغلب تنها با نام کوچک خود، الکترا، خطاب می‌شود یک شخصیت تخیلی در کتاب‌های کامیک مارول کامیکس می‌باشد. الکترا یک کونویچی -نینجای تروریست زن – یونانی می‌باشد که دو سای را به عنوان سلاح همیشه همراه خود دارد. وی معشوقه ابرقهرمان بی‌باک بود اما طبیعت خشن و زندگی سربازوار، این دو را از هم جدا کرده است.این شخصیت در اوج آمادگی انسانی و بدنی است و تا حدودی توانایی کنترل ذهن نیز دارد. با توجه به این موارد از شانس خوبی برای مقابله و نبرد با شانگ چی برخوردار است.


۳. بولسی:

بولسی یکی از بزرگترین مزدوران و قاتلان دنیای کمیک بوکی مارول است که موفق به کشتن الکترا نیز شده است. او دشمن قسم خورده شخصت دردویل است و با هر کسی که با دردویل رابطه ای دارد نیز دشمنی می کند. این شخصیت از نظر مهرات های رزمی در سطح بسیار بالایی است بطوری که به راحتی می تواند بلک ویدو را شکست دهد. مسلما نبرد بولسی و شانگ چی نبرد سهمگین و خونباری است و بولسی شانس خوبی در برابر این مبارز چینی دارد.


۲. دردویل:

متیو مرداک هنگامی که بچه بودمواد رادیواکتیو روی بدنش ریخته شد و چشمانش نابینا شد. اما این مواد رادیواکتیو حس‌های دیگر او را تا حد زیادی تقویت کرد، به طوری که با شنیدن ضربان قلب افراد میتوانست احساسات آنها را بفهمد یا می‌توانست تشخیص دهد که دروغ میگویند یا نه، او می‌توانست صدای پای یک شخص را از سه بلوک دور تر بشنود یا از رایحه افراد بفهمد که آنها چه کسی هستند و علی‌رقم نابینا بودن حس ششم او نیز به میزان زیادی تقویت شد. (البته در بعضی موارد اشاره شده که او در بعضی مواقع می‌تواند تصاویری به صورت دنیایی آتشین ببیند). مجموعه این توانایی های دردویل بسیار خطرناک هستند و می توانند برای شانگ چی بشدت مشکل آفرین شوند.


۱. بتمن:

آخرین فرد این لیست کسی نیست جز شوالیه تاریک یعنی بتمن خودمان. بروس وین در نهایت قدرت بدنی و مبارزات تن به تن است و در طول سالها نبرد خود با خلافکاران نیز افرادشرور بسیاری را که خیلی از آنها به شدت از او قدرتمندتر بودند را از پای درآورده است. شاید شانگ چی از مهارت رزمی و روانی بسیار بالایی برخوردار باشد اما هیچ وقت به تیز هوشی و بروس وین و امکانات و گجت هایش نمی رسد.

18 Comments
  1. کاربر می‌گوید

    ههههههه 🤣 درود بر شوالیه تاریکی، پودرش می‌کنه
    بنظرم تسک مستر سومی میشه بعد بتمن و دردویل

  2. کاربر می‌گوید

    مقاله ی خوبی بود،فقط اون بولز ای هستش و وقتی داشتین راجبش توضیح میدادین نوشتین انگ چی

  3. spider
    spider کاربر می‌گوید

    ممنون بابت مقاله.راستش اطلاعات زیادی از شانگ چی و قدرت هاش ندارم ولی با توجه به اینکه تریلر و بخشی از فیلمش رو دیدم میتونم بگم مبارز قابلی هست.
    و از نظر من همه افرادی که تدی این لیست بودن میتونن اون رو شکست بدن به غیر از الکترا

    1. کاربر می‌گوید

      آره الکترا نمیتونه شکستش بده میخواستم بگم دستم خورد سند شد

  4. spider
    spider کاربر می‌گوید

    غلط املایی:توی

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      کجا دقیقا؟

      1. spider
        spider کاربر می‌گوید

        غلط املای خودم😅

        1. کاربر می‌گوید

          😁😁😁😂

  5. کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود ولی تا جایی که من میدونم اون بولز آی هستش و اینکه فک نکنم الکترا بتونه و بهتر بود بجاش دث استروک رو میزاشتید!!!

    1. کاربر می‌گوید

      همون دث استروک از تسک مستر و دردویل بنظرم قویتره از اکثر لحاظ

  6. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    سلام.
    مقاله خیلی خوب بود با همشون هم موافقم
    .
    .
    بولسی؟
    بولزای هست در واقع

  7. hawkman کاربر می‌گوید

    ببخشید من خودم از دردویل زیاد خوندم ولی خداییش کمیکشو یادم نیس اما فک کنم دردویل خودش یکبار شانگ رو زده

  8. Goku
    Goku کاربر می‌گوید

    جناب ادمین آیا کسی مثل کاپیتان آمریکا هم میتونه شانگ چی رو شکست یا نه 🤔

    1. کاربر می‌گوید

      نه ، کپ فک نکنم ، ولی بتمن ، دردویل ، بولز ای ، دث استروک و تسک مستر میتونن

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        # دارک نایت

        ممنون🙂

    2. دیسی فندوم ( 🟧⬛👉اگه بدونی این کیه ) کاربر می‌گوید

      نه بابا

  9. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    هیچ کدوم اینها شانگ چی رو شکست نمیدن ….

  10. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

    شانگ چی با چی فورس و فونیکس و دث تاچ جلوی اینا دست بالا داره

دیدگاه ها غیر فعال است.