جزییات و طراحی کارکتر های بازی Halo Infinite

چند عکس مختلف از بازی Halo Infinite منتشر شده است.

روز به روز به انتشار اثر جدید ۳۴۳ Industries، یعنی Halo Infinite نزدیک تر می شویم. و همچنان اطلاعات مختلف از ماجرا جویی خود در Halo توسط ۳۴۳ منتشر می شود.

چندی پیش با رونامی از تریلر بخش داستانی Halo Infinite رو به رو بودیم. که عناصر و ویژگی های مختلف بازی را در بخش کمپین به بازیکنان نشان می داد. همچنین نا گفته باقی نماند که این تریلر با بازخورد های بسیار مثبت زیادی نیز رو به رو شد. حال با چندین عکس از طراحی و دیزاین کارکتر های مختلف نیز آشنا می شویم. Halo Infinite Halo Infinite Halo Infinite

در مرحله اول، ما چند رندر فوق العاده از چندین طراحی شخصیت های داخل بازی مشاهده میکنیم. یکی از این ها، شخصیت معروف و مورد علاقه همه، کریگ را می بینیم. و در ادامه با یک Elite رو به رو می شویم. ۳۴۳i درباره اینکه چگونه می خواهد. حال و هوای halo های قدیمی به مانند halo 3 و halo reach در حالی که طراحی شخصیت ها مدرن است. با چنین اطلاعاتی، حرف خود را به طرفداران ثابت کرد. همچنین آن ها با مدعی شده اند که هر یک از دشمنان مکانیزم های مختلفی را در پیش می گیرد. و بازیکنان به هیچ وجه در روند بازی از مکانیزم های تکراری خسته نمی شوند.

سری بازی های Halo همیشه به دشمن های پیشرفته با هوش مصنوعی بسیار بالا، معروف بوده است. هم اکنون ۳۴۳i در انتشار اطلاعات جدیدی، گفته است. که دشمنان Halo Infinite از قبل نیز باهوش تر خواهند شد. آن ها قادر به برداشتن سلاح های مختلف از روی زمین و حتی دشمنان جدید، Grunt Mule بر می دارند.

در اینجا چیز های بسیار بیشتر برای بحث کردن موجود است. و تصویری بسیار چشمگیری را در ذهن هر شخص، ترسیم می کند. Halo Infinite می خواهد حتی در بخش کمپین، محیط های بسیار زیبا و طریف سندباکسی را به مخاطب ارائه دهد. و هر چیزی که تا کنون از طرف ۳۴۳i به دست آورده ایم. این موضوع را ثابت می کند.

Halo Halo

 

 

 

 

 

 

 

ما همچنین اطلاعات زیادی درباره UI Halo Infinite نیز به دست آورده ایم. در این جا، بازیکنان به راحتی می توانند سلاح ها و حتی وسایل نقلیه مختلف را مشاهده کنند. که یکی از اولین نگاه های ما به بخش منو Halo Infinite می باشد. لازم به ذکر است. که نقش بازی به صورت هولوگرافیک در دسترس بازیکن قرار گرفته است. همه اجزا در این نسخه Halo  به دنبال پیوند دادن خود به دنیای عجیب و بسیار وسیع زیبا هیلو است و در عین حال، زیبایی بصری و طراحی هنری بسیار خوبی نیز دارد. که باعث می شود. هر انسانی مجذوب زیبایی آن شود.

بازی Halo Infinite قرار است. در ۸ دسمابر سال ۲۰۲۱ برای کنسول Xbox Series X/S و کامپیوتر های شخصی عرضه شود. و نکته قابل ذکر این است که بازی در روز عرضه داخل سرویس Xbox Game Pass قرار دارد.

منبع: Windows Central


نویسنده: بردیا براتی

17 Comments
  1. روزبه کاربر می‌گوید

    واقعا فوق العاده عالی محشر شده کاملا با جولای فرق داره بتل و کاد کلا قرار نیست در برابرش شانسی نداشته باشن تریلر از هر لحاظ فوق العاده بود

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شانسی داشته باشن یا نداشته باشن؟

      1. کاربر می‌گوید

        Admin
        در کل هیلو قراره مثل همیشه این بازی های سطح مثل کالاف دیوتی بذاره جیب بغل

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          سری کالاف با بلک اوپس ۴ رفت و به تا یه پیوست.
          بتل هنوز خوبه
          ولی هیلو هم متاسفانه سالها قبل خدا بود. من که واقعا گرافیک هیلو جدید رو دیدم همین تریلر جدیده رو ناامید شدم مقداری با توجه به اینکه فنش هستم. باید خیلی از اینها بهتر باشه. مثلا پرچمدار ایکس باکس و مایکروسافت هستا.

      2. روزبه کاربر می‌گوید

        قطعا نداشته باشن

  2. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    اقا ناموسا چطور این چیزارو حفظ میشین؟ من در ده سالگی خود تمام گرامر فرانسه و عربی و انگلیسی یاد داشتم هنوز موندم گاد آو وار چی به چیه😐😂

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      هیلو بازی جالبیه مخصوصا قدیمی‌هاش شاهکارن.

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        همین یارو مستر چیفه؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          کلا بازی های این سری منظورم هستش.

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            ادمین 😐
            سوالمو جواب بده هیلو همین مستر چیفه که با کپ مقایسه شد؟

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              هیلو سیاره یا همون جهانی است که بازی هیلو در اون جریان داره. اسم کاراکتر اصلی که انسان هست مستر چیف است.

              1. کاربر می‌گوید

                در واقع اسپارتان نوع II
                این ها از شش سالگی تعلیم می بینند. و عمل های ژنتیکی روشون انجام میشه.

        2. کاربر می‌گوید

          Dark Knight
          خیر این مسترچیف نیست
          در عکس های مقاله کاپیتان آمریکا علیه مستر چیف شخصیت مسترچیف کاملا قابل رویت است

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            سعادتی
            من هنوز منتظر مقاله ی ابشاره جاذبم{چند روز پیش برای اگه اشتباه نکنم ۴رومین دور کامل دیدم هر۲فصلشو}

            1. کاربر می‌گوید

              بردیا
              اونم به زودی منتشر میشه جون دل

          2. کاربر می‌گوید

            به. جناب سعادتی. کم پیدایی.

  3. mahdi کاربر می‌گوید

    سری بازی هیلو از ۱تا۴ بازی های خوبی بود مخصوصا ۱و۲ ولی دیگ ۵ یکی از بدترینا بود اینم فک نکنم کاری ای باشه مثل ونگارد. قبلا میشد هیلو رو با گاد اف وار مقایسه کرد ولی الان فقط در حد یه جوکه چون گاد اف وار با هر بازیش داره پیشرفت میکنه البته به جز گاد اف وار اسنشن که اونم بازی بدی نبود اصلا ولی هیلو همش داره پسرفت میکنه از هیلو ۱ تا ۵ که همینجوری کم کم اومد پایین ولی گاد اف وار همینجوری داره بهترو جذاب تر میشه که باید منتظر یه شاهکار دیگ از گاد اف وار ینی راگناروک باشیم تا ببینیم شاهکار بعدی سانتا مونیکا چه میکند.

دیدگاه ها غیر فعال است.