شما بگویید: اسپایدرمن شخصیت بهتری است یا بتمن؟

یکی از بزرگ ترین نبرد هایی که از اولین روز تا آخرین روز در دنیای کمیک ادامه دارد این است که اسپایدرمن شخصیت بهتری است یا بتمن. این موضوع بعد از مارول در برابر دی سی و جوکر در برابر بتمن بزرگ ترین بحث در بین کمیک بازان است. در ادامه به معرفی این دو شخصیت می پردازیم و از شما میخواهم نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید کدام یک از این دو شخصیت بهتر، بزرگ تر و کامل تری است.


بتمن کیست؟

بتمن یا به فارسی مرد خفاشی یک شخصیت ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی و انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدئویی بی‌شماری حضور یافته‌است. این شخصیت توسط باب کین و بیل فینگر خلق شد و برای نخستین بار در شمارهٔ ۲۷ از مجموعه کمیک‌های کارآگاهی (مه ۱۹۳۹) حضور یافت. بتمن یکی از نخستین ابرقهرمانان کمیک‌بوکی است. بالاترین قدرت بتمن عقل و هوش و هنر در مهارت‌های رزمی و مبارزه تن به تن و استقامت و اراده قوی است. به این شخصیت با القابی مانند «مبارز شنل‌پوش»، «شوالیه تاریکی» و «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا» نیز اشاره می‌شود.

بروس وین هویت مخفی‌شدهٔ پشت نقاب بتمن است. بروس وین مولتی میلیاردر، تاجر و نیکوکار آمریکایی است. والدین او در کودکی جلوی چشمان او به قتل رسیدند و از آن زمان، وی قسم خورد که از تبهکاران انتقام بگیرد و عدالت را به جامعه بازگرداند. وین تمرینات بدنی و فکری ویژه‌ای را پشت سر گذاشت و با لباسی ایده گرفته از خفاش، همچنین به مبارزه با جنایت‌کاران می‌پردازد.

بتمن خیلی زود پس از معرفی‌اش محبوب شد و در سال ۱۹۴۰، انتشار کمیک‌بوک اختصاصی‌اش، شروع شد. به عنوان یک نماد فرهنگ آمریکایی، تاکنون اقتباس‌های زیادی از بتمن در رادیو، تلویزیون، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی و اسباب‌بازی‌ها صورت گرفته‌است. بتمن بعد از سوپرمن در رتبۀ دوم فهرست «۱۰۰ شخصیت کمیک‌بوکی برتر تاریخ» که توسط آی‌جی‌ان منتشر شد، قرار گرفت اما هم‌اکنون او محبوب‌ترین ابرقهرمان جهان است.


اسپایدرمن کیست؟

مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. وی توسط استن لی نویسنده و خالق چندین ابرقهرمان معروف مارول و استیو دیتکو خلق شده‌است. در آن زمان سردبیر مارول، به دلیل نوجوان بودن شخصیت پیتر پارکر و نیاز به همکار قهرمان بودن نوجوانان، با ورود او به دنیای کمیک استریپ به عنوان یک کاراکتر مجزا مخالفت کرد. اما استن لی پیتر پارکر را وارد یک کمیک کم فروش مارول بنام فانتزی شگفت‌انگیز کرد و این کمیک رکورد فروش‌ها را شکست.

پیتر به خاطر داشتن ژن عنکبوت در بدنش دارای قدرت‌های خارق‌العاده‌ای است. او به راحتی می‌تواند از دیوارها بالا رفته یا به‌طور عمودی بر روی شیشه‌ها نیز بایستد. وی نیز دارای هوش سرشاری است که بعضی‌ها آن را با شخصیتی مثل مرد آهنی مقایسه می‌کنند. IQ او ۲۵۰ است و در بین باهوش‌ترین نخبگان جهان مارول است.

این شخصیت بخاظر نوجوان بودن طرفداران بسیاری در بین این رده سنی دارد. جدا از این مرد عنکبوتی امروزه محبوب‌ترین و مهم‌ترین ابرقهرمان دنیای کمیک بوک‌های مارول محسوب می‌شود که فیلم های بسیاری نیز از روی این شخصیت ساخته شده و در حال ساخت می باشد.

خوب! بر می گردیم به سوالمان. به نظر شماکدام یک از این دو شخصیت بهتر و کامل تر هستند؟ این سوالی است که شما باید جواب آن را بدهید. منتظر کامنت های زیبای شما هستیم.

109 Comments
  1. بردیا کاربر می‌گوید

    واقعا نمیتونم انتخاب کنم

  2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    ادمین مقاله خوبی بود خسته نباشید
    خب مقایسه این دو سخته . هر کدوم برتری های شخصیتی خودش رو داره و مسلما به شخصه بتمن رو بیشتر قبول دارم . ولی اونی که طیف وسیع تری از جامعه رو در بر بگیره موفق تر میتونه ظاهر بشه و قطعا محبوب تره

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      درود بر شما

  3. کاربر می‌گوید

    قطعا بتمن. بتمن یک شخصیت بسیار کاریزماتیک و اسطوره جذبه است. از هر جمله اش هزاران مفهوم مختلف میباره. از هر کارش توی زندگی اش دروس زندگی میباره.( ابری با بارش حق)
    بتمن= گودرت خالص

  4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    نظر من اینکه هردو خوبیهای خاص خودشون رو دارن. یعنی به طور کلی نمیشه بین این دو با قاطعیت یکی رو انتخاب کرد مگه اینکه اونا رو در یک زمینه تخصصی برسی کنیم.
    خودم بتمن رو انتخاب میکنم چون شخصیت پیچیده ای داره و معمولا فراتر از منفعت ظاهری رو میبینه. پشت هر حرکت بتمن چندتا نقشه وجود داره. از اون طرف اسپایدرمن در عین سادگی مدام بین وجه انسانی و قهرمانی خودش نزاع داره و بیشتر اوقات هم زندگی انسانی خودش رو قربانی کارهای قهرمانیش میکنه. اون کسی هست که در کمال سادگی تمام تلاشش رو میکنه تا در ساخت یک جامعه بهتر نقش داشته باشه. هر دو تای اینها تلاش میکنن تا دنیا جای بهتری برای زندگی باشه به روش های خودشون.
    موفق باشید.

  5. بردیا کاربر می‌گوید

    ادمین میگم دیگه مثل قبل مقاله نمیزارین؟؟مقاله های طولانی و بینظیر
    مثله قوی ترین شخصیت های مارول و…اونجوری خیلییی خوب بود

  6. God Venom کاربر می‌گوید

    انتخاب بین این دوتا خیلی واقعا سخته! به شخصه معتقدم اسپایدرمن شخصیتی قابل همزاد پنداری تری داره ولی بتمن پیچیدگی های شخصیتی خاصی داره که هرکسی رو به فکر وا میداره!! من میگم با اختلاف پایین بتمن بهتره

  7. spider کاربر می‌گوید

    اوه اوه اوخه!!
    اومدم برای بحث😁

  8. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

    بتمن

  9. spider کاربر می‌گوید

    خب بپردازیم به این سوالی که میگه کدوم بهتره!
    .
    اول از همه این رو بگم که فقط و فقط به سلیقه هر فرد بستگی داره که کدوم رو بیشتر دوست داره.خب من باشم،میگم مردعنکبوتی!
    میدونم الان یه عده مخالفن ولی خب مشکلی نیست،منم با نظر اون یه عده مخالفم.
    .
    بتمن یه انسان با اراده فولادی و قویه که حتی مرگ پدر و مادرش هم نتونست متوقفش کنه و به قول باربد هر مشتی که میزنه به دهن خلافکارا داره خشم خودش رو خالی میکنه.یا مثلا اون حرف سوپرمن که میگفت بتمن باید زمین و زمان رو بهم بریزه و……
    .
    مردعنکبوتی رو بیشتر میپسندم چون در زجر کشیدن چیزی از بتمن کم نداره.واقعا یه انسان عادی رو خیلی بیشتر درک میکنم.پیتر بین زندگی عادی و ابرقهرمانی خودش مجبوره که از خیلی چیزا بگذره.از عشقش،از درس و مشقش،از کسایی که دوستشون داره و ……..
    یه بار یه بتمن فن به من گفت بتمن وقتی پدر و مادرش رو از دست داد تصمیم گرفت شهر رو اصلاح کنه،منم بهش گفتم وقتی مردعنکبوتی عموش رو از دست داد خودش رو اصلاح کرد!!
    این فرق بین بتمن و اسپایدیه،البته من نمیدونم که این بنده خدای بتمن فن درست گفته بود یا نه(اینکه بتمن شهر رو اصلاح میکنه).
    به نظرم شخصیت مردعنکبوتی در طول داستان هاش رشد میکنه و این رو به وضوح میشه دید.از همون زمانی که عموش رو از دست داد و بعد اون اتفاقات دیگه که خیلی براش دردناک بودن(مرگ گوئن و ……)پیتر از همه اینا درس گرفته،از یک یکیشون!😂
    بتمن داره با خلاف مبارزه میکنه تا کسی پدر و مادر یا عزیزانش رو از دست نده،غیر از اینه؟!
    اما اسپایدی برای این با خلاف مبارزه نمیکنه تا کسی عمو یا عزیزان خودش رو از دست نده،اسپایدی میجنگه چون یاد گرفت مسئولیت پذیر باشه.یاد گرفت وقتی قدرتی در اختیار داره به نحو احسنت ازش اسفاده کنه.نکه بعدی اینه که بتمن خودش تبدیل شد به یه قهرمان،اما مردعنکبوتی نه!
    پیتر هیچوقت خدا نخواسته مردعنکبوتی باشه چون از عواقب کارش خبر داشت،اما بتمن خودش انتخاب کرد که قهرمان باشه.این که میبینید اسپایدی هنوزم میجنگه برای اینه که وجودش این اجازه رو بهش نمیده تا بکشه کنار.وگرنه مگه احمقه بعد از کشته شدن عموش و عشقش و زنده به گور کردن زن عموش و این همه بلایی که سرش اومده دوباره برگرده به مبارزه کردن.
    .
    من اسپایدی رو بیشتر میپسندم چون همه و همه میدونن محبوبیتش برای اون کسیه که زیر اون ماسک قرار داره.اگه پیتر پارکری در کار نبود قطعا این محبوبیت وجود نداشت.در صورتی که من کمتر بتمن فنی دیدم که از بروس وین صحبت کنه،همه از بتمن میگن نه بروس

    1. zero99
      zero99 کاربر می‌گوید

      با شیش خط آخر جملت حال کردم با اینکه بتمن رو دوست دارم

  10. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    با تعصب بتمن😂😂😂
    جدا از تعصب یه طومار بنویسم مقاله جالبیه حیف رکورد کامنت نزنه
    خب بستگی به اون فن داره ، اون فن ممکنه نوجوون باشه و قطعا همزاد پنداری بهتر با کرکتر اسپایدرمن می‌کنه
    اسپایدرمن کاراکتریه که مردم بیشتر دوستش دارن
    بخاطر جمعیت نوجوانان کمیک فنه
    آدم می‌تونه باهاش همزاد پنداری بهتر و راحت تری داشته باشه
    اما شخصیت هایی مثل بتمن ، بیشتر فلسفی هستند
    این بر می گرده به سلیقه طرف
    خب بعنوان فن بتمن میتونم چرایی اینکه بتمن دوست داشتنیه بگم
    ۱- ابهت کرکتر
    جز دلایل اصلی هست که مردم بتمن رو دوست دارند ، تو کمیک ها همیشه ویلن ها از بتمن ترس داشتند حتی از اسمش ، همیشه ابهت (( حاقی)) داشته (بجز کیلینگ جوک ملعون و تام کینگ کارکشته) دیگه آرت هاشو نگم ، کلا این ابهت همیشه بوده هست خواهد بود ، و یکی از دلایل اصلی دوست داشتنی بودن بتمن ، با ابهت بودنشه و کسی نمیتونه این ابهت رو انکار کنه(وگرنه خودم جرش میدم)
    ۲- ویلن های حق ، بجز چند تا…
    خب برای فهمیدن چرایی این قضیه پیشنهاد میکنم به یر وان ، لانگ هالووین (نه این جدیده ، قدیمیش ) مراجعه فرمایید ، با دو چهره یا همون تو فیس که از نظرم بهترین ویلن بتمنه از لحاظ شخصیت پردازیه ، شروع می کنیم
    خب کسی که اول دوست بتمن بود مافیای د باس رو صورتش اسید میپاشند و خب اتفاقات جالبی نبود ، بعد رسیدن به هدفش یعنی کشتن رومن ، به زندان بر می گرده به خواست خودش ، اما پس از مدتی بر میخیزد و کینه شتری از بتمن به دل میگیرد ، اما دوست داشتنی ترین ویژگی دوچهره ، سکه اش هست!!
    تنها چیزی که سرنوشت رو مشخص میکنه ، دو روی این سکه است
    معروف ترین جملش ، و این سکه شیر یا خط جز ویژگی های دوست داشتنی این ویلنع ، هر کس رو میخواست بکشه می‌گفت اگه این ور سکه بیاد زنده میمونی اگه نه این یکی طرف بیفته ، میکشمت ، منظور از سرنوشت همون اعدام بود😐😐😂😂
    ادوارد نیگما ملقب به ریدلر
    خب کدوم اسکلی میاد از یه یارو سبزک با علامت سوال های سرمه ای رنگ خوشش بیاد؟ یه بت فن! مهمترین ویژگی دوست داشتنی این ویلن معما هاشه ، دوچهره. پنگوئن، ددشات و و سلاحشون تفنگه(بجز پنگوئن ، با چترش موشک میزنه 😂😂😂😐😐) ، اما سلاح این ویلن معماست ، و نشون داد که معما چالش بر انگیز ترین مفهوم جهانه طبق گفته خود بتمن
    من سلاحی دارم که بقیه ندارند ، معما
    ۳- اسکیرکرو (میخواستم جوکر بزارم ، دیدم اصلا ازش خوشم نمیاد 😑😑)
    یا همون مترسک ، خب بازم همون سوال قبلی
    کدوم اسکلی میاد از یه یارو که مث مترسک لباس میپوشه گاز ترس میزنه خوشش میاد؟ بازم جواب یه بت فنه! مهمترین ویژگی دوست داشتنی و جذب کنندش دیالوگ هاش و ظاهرش(به جز لباس شخمیش) هستند ، اکثر مواقع ما اسکیر کرو رو به شکل یه یارو که لباس مترسک پوشیده می‌بینیم که دور و برش پر از کلاغه ، ظاهرش خیلی شخمیه، اما بهترین ظاهرش مال کمیک لانگ هالووینه! سوار بر اسب با یک عدد تبر ، دور و برش پر از کلاغه ، این یک ، دو سلاحی که ازش استفاده میکنه جالبه ، ترس ، و برای درکش به دیالوگش مراجعه فرمایید:
    ترس دشمنت نیست ، باید حسش کنی
    حالا تمام این ویلن ها از این سه تا بگیر تا جوکر و مستر فریز و هارلی و ددشات و بقیه ، جز دلایل دوست داشتنی بودن بتمن هستند اصطلاحا بهشون میگیم گالری آو روگز
    ۳- فضای گاتهام
    روز های درخشان همچون روز های نیویورک و (( شب های خوفناک و پر از مه )) همچون شیکاگو
    بله خود بیل فینگر عرض کرد
    فرض کنید توی یک شهری هستید که شب هاش فوق العاده بدلیل مه ترسناکه حالا یه سری مجرمین همچون جوکر که روانین بیان وسط از یه طرف یه یارو با لباس خفاش مانند بیاد نجاتتون بده
    اون لحظه آرزوی مرگ خواهید داشت! و اینم بیشتر افرادی که فیلم های وحشتناک می‌بینند (هالووین ، آنابل و و ) از این فضای گاتهام خوششون میاد و بتمن براشون دوست داشتنی میشه
    ۴- جیم گوردون
    بله ! جیمبوی خودمون ، یکی از دلایل دوست داشتنی بودن کمیک های بتمن و خود شخصیتش ، دوست داشتنی بودن جیم گوردونه و نویسنده ای که نتونه دوست داشتنی بودن گوردون رو حفظ کنه ، کمیکش بولشتی بیش نیست
    دیدار های جیم گوردون و بتمن دم بت سیگنال و بالای دپارتمان پلیس گاتهام سیتی یا بصورت مخفف جی سی پی دی معروف ترین صحنات کمیک های بتمنه!
    کریسپوس آلن : کمیسر ، مطمئنی میاد؟
    جیم : اره ، اون همیشه میاد
    + : پس من رفتم پایین
    – : اوکی برو
    #: سلام جیم
    – : او مای گاد ، اوکی ، این تنها اطلاعاتیه که درمورد ایکس داریم
    #: ممنون
    – : راستی رابین کجاست؟
    بتمن غیبش میزنه وسط حرف زدن گوردون
    این دیدار ها همیشه یک چیز ثابته و امکان نداره که تو یه کمیک از بتمن نباشه (بجز کیلینگ جوک ملعون,) یه چیز روتینه ، و همین بخش کم کم دوست داشتنی میشه
    ۵- معشوقه ها
    یس یس یس ، شاید که نه ، قطعا … هیچکس نمیتونه رو کت وومن کراش نداشته باشه ( اگه تو فاز کمیک فرو روید رو کت وومن قطعا کراش خواهید داشت) همون کت وومن که یک عشق ممنوعه حساب میشه جز دلایل دوست داشتنی بودن کمیک های بتمنه و یه چیز غیر قابل انکاره
    پ ن : عشق ممنوعه یعنی یه ابرقهرمان عاشق یه ویلن میشه مث بت کتی یا دردویل و الکترا (هی با الکترو اسپایدی قاطی میکنم😑😑😐😐😂😂 ناموسا این چه تشابه اسمیه؟ ما رو اسکل کردن)
    ۶- اصلی ترین دلیل اینه که ،
    HE’S BATMAN
    همین که اون بتمنه مهمترین دلیلیه که ما دوستش داریم(هنوز دنبال چرایی این قضیه هستم😂😂😐😑البته موارد بالا میتونن جواب این چرایی باشند) چرا بتمن رو دوست داریم؟ چون بتمنه
    طومارررررررررر قرررررررن

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      عه از جوکر خوشت نمیاد؟!؟! مگه داریم ؟! مگه میشه بت فن باشی ولی از جوکر بدت بیاد؟!؟ تو حتی تو بت فن بودن هم عجیب غریبی !!😐😐😂😂😂

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        داش
        اتفاقا بت فن میشناسم که ارزو داره که جوکر رو بکشه

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          منم از جوکر خوشم نمیاد

          1. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

            چرا نظر شما در مورد جوکر باید مهم باشه ؟

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            عمو رندال؟؟اذیت نکن دیگه.دیس میده.حالا درسته الان دارم هابیلو گوش میدم ولی خب قبلش قابیلو شنیدم.دیس نده.من بچه خوبیم

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              اصلا در جریان بحث شما نیستم
              ولی این نکته رو یادآوری کنم که قابیل هابیل رو کشت.

              1. Dark Knight
                Dark Knight کاربر می‌گوید

                ادمین
                درسته
                یه چیزی بود برا اینکه اون زمانا یا بگیریم که کدوم کشت می‌گفتیم
                قابیل با بیل هابیل رو کشت 😂😂

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  با بیل کشت؟؟؟من معتقدم با…کشت

                  1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                    دهنتو خداوند مورد عنایت قرار بدهد انشاالله

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      خب چیه اعتقادمه🤣🤣🤣

              2. بردیا کاربر می‌گوید

                در جریان نیستی متاسفانه
                راستش در جریانه ما هم قابیل هابیلو کشت.

            2. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

              #بردیا
              دست بزنید افرین پسر گل شما کسی هستی که آهنگ های پیشرو رو گوش میدی وای چه کار شاخی 😳😳
              پیشرو فن هستی افرین 🤝
              واقعا سطح بالایی داری ما بدبخت بیچاره ها رپ نمیدونیم چیه شما فقط رپ گوش میدی اونم رپ پیشرو افرین 🤝👍

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                تقصیرا منه که با تو بحث میکنم.قبلا شعورت بیشتر بود.زنونه عوض شده

                1. Dark Knight
                  Dark Knight کاربر می‌گوید

                  بردیا
                  ازت خوشم نمیاد
                  اما از رندال متنفرم
                  حتی اگه شده برای پیروزی تو جنگ با رندال تنها راهش این باشه که با دشمن درجه یکم یعنی تو اتحاد کنم ، میکنم
                  رندال اوباشگر
                  محله لات ها نیست اینجا

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    منم.اصلا باهات حال نمیکنم.ولی تو حد اقل شعور داری{البته به جز استثناعاتی}این معلومه کوچه رو با اینجا اشتباه گرفته

                  2. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

                    قصد من از اول اتحاد بین شما دو قطب اطلاعات سایت بود
                    حالا که کارم تمام شد باید با سایت خداحافظی کنم خدانگهدار دوستان 😞💔

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      یعنی واقعا میری؟؟نه بری باز برگردیا.برو که دیگه برنگردی اصلا نبینمت

                    2. Dr. Strange
                      Dr. Strange کاربر می‌گوید

                      خداحافظ

              2. کاربر می‌گوید

                رندال اوباشگر
                تو لامصب یکی از عوامل سمی کردن جو سایت هستی.

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  سمه خوب یا سمه بد؟

              3. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

                حرف حقی بود رندال

    2. spider کاربر می‌گوید

      باربد طومار نوشتی که چرا بتمن رو دوست داریم😐
      ما گفتیم کدوم شخصیت بهتری داره

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        از دید هر کس متفاوته
        بستگی به سلیقه طرف داره
        واسه همین ارتباط پیدا می‌کنه دوست داشتن
        بتمن رو سررتر میدونم بخاطر سلیقم ولی اگه از دید یه منتقد ببینیم مسلما اسپایدرمن سر تره

    3. admin
      admin کاربر می‌گوید

      این چیزی که نوشتی حتی به طومار نزدیک هم نبود. 😏😊🌹

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        حاجیمون گنگش بالاست

      2. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        ادمین
        تلاشت قابل تحسین بود
        اما دفعه بعدی بیشتر تلاش کن

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          واقعا تعریفه طومار از نظره من و ادمین یه چیزه دیگست

        2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          طومار؟
          مقاله۵۰ شخصیت مارول و ۵۰ شخصیت دیسی رو بخون متوجه میشی طومار چیه. این چیزا در مقابل ادمین و آقای ایروانی و باب که چیزی نیست

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            دقیقا.یادش بخیر.رضا و جناب ایروانی چقدر درکیر میصدن طومار مینوشتن

            1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              من نمی خوندم رد میشدم غقط زیرش مینوشتم دقیقا

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                من یکی یکی میخوندم.نصفه روز واسه خوندن هرکدوم طول میکشید🤣🤣🤣🤣

            2. SBH(DC GOD OF RETICON) کاربر می‌گوید

              طومار فقط جنگ من و محمدرضا حکیمیون
              میگفت تانوس با دستکش از تروفورم دارکساید قویتره/:

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                نه طومارای رضا و جناب ایروانی بیشتر بود

  11. spider کاربر می‌گوید

    ادمین فکر کنم باید ۲۴ساعته برای تایید کامنتا بیدار باشی😁

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر

      1. SBH(DC GOD OF RETICON) کاربر می‌گوید

        ادمین وقتی اینجوری میشه یعنی امروز حالش خوبه😂😂

        ادمین راستشو بوگو حقوق و درامد واریز شده؟😂🙂

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        ادمین خروست کبک میخونه خبریه؟

  12. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    به نظر من قطعا بتمن شخصیت بهتری نسبت به اسپایدرمن هست

  13. God Venom کاربر می‌گوید

    آقایون یه سوال
    از کدوم شخصیت های جدید تر مارول و دیسی که تازگیا کمیکش رو خونده باشین بدتون میاد!
    من از دیسی : رابین کینگ!😂 خییییییلی ازش بدم میومد، تو کل دث متال فقط دلم میخواست یکی بیاد صورت اینو له کنه ازبس رو مخ بود!! یعنی انگار یه نسخه اعصاب خرد و هجو مانند از بتمن خندان بود!!
    از مارول : هالکینگ و ویکان 😑😑😠 دیگه کاملا مشخصه چرا !! بخاطر این دوتا از کل رویداد امپایر بدم میاد!!! حس میکردم کل رویداد فقط تبلیغ همجنسبازیه!!!
    شما هم بگین

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      من از دی سی رابین کینگ
      از مارول کاپیتان مارول

    2. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      از دیسی
      دارم فک میکنم و به نتیجه ای نمی‌رسم
      از مارول کپ مارول

      1. Dr. Strange
        Dr. Strange کاربر می‌گوید

        کمیک آخرین انتقام‌جو کاپیتان مارول خیلی مسخره بود مگه نه ؟

    3. کاربر می‌گوید

      God Venom
      دیسی: سخته ولی رابین کینگ.
      مارول: ایمورتال هالک

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        منم یه مدت به لطفه هالک فنا از ایمورتال هالک بدم میومد

  14. Goku کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ادمین👍
    خوب من بتمن رو خیلی بیشتر دوست دارم از مرد عنکبوتی هم خوشم میاد اما نه به اندازه بتمن.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بسیار عالی ولی اینجا منظور ما بهتر بودن شخصیت کاراکتر است در کل یعنی کی از دیگری سرتره.

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        اتفاقا به دوست داشتن بر میگرده
        سلیقه طرف میگه شخصیت پردازی کدوم بهتره
        از دید ا
        فلانی شخصیت پردازی این بهتره چون اینا رو داره
        اما از دید اون یکی ، هیچ کدوم فاکتور های این یکی ، فاکتور شخصیت پردازی نیستن
        در نهایت فقط یه منتقد میتونه چشم پوشی کنه از علاقش که اونطوری ببینیم اسپایدر من شخصیت پردازیش بار ها و بار ها از بتمن بهتره

  15. Dr.fate.
    Dr.fate. کاربر می‌گوید

    نظر شخصیم رو اسپایدرمن

  16. spider کاربر می‌گوید

    سه گانه ارکام نایت یا سه گانه دارک نایت؟!

    1. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      به نظر خودم برابر
      هر دوی این سه گانه ها در زمان خودشون بهترین خود بودن و هستن و بهترین هر کدومشون هم قسمت دوم هست 😅

  17. بردیا کاربر می‌گوید

    ادمین میگم دیگه مثله قبل مقاله های طولانی و خفن نمیزارین؟؟مثله قوی ترین شخصیت های مارول و…؟

  18. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    سلام ای هموطن
    یا خدا نمیتونم ذوقم رو کنترل کنم
    بازگشت امپتی هند کبیر را به تمام کاربران سایت تبریک و تهنیت عرض می کنم
    درود بر امپتی هند
    کسانی که از بازگشتش خوشحال نباشند بدانند که از دم باطلند
    درود بر امپتی هند
    تبریک و تهنیت عرض می کنم این بازگشت جانانه را.
    خوشحال باش ای برادر کمیک فن
    خوشحال باش ای برادر دیسی فن
    خوشحال باش ای کاربر ایرونی سنتر
    زیرا که فضای سم سایت از بین میرود
    درود بر امپتی هند

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      عه.داش امپتی برگشت.خوشحالم.عه سمه سایت میره؟؟یعنی میخواد سلاخیت کنه؟؟عجب

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        امپتی هند
        فقط هدفش یه چیزه
        می‌دونی چیه؟ تو رو بنشاند سر جایت
        در ضمن امپتی هند هم جز افرادیست که ساپورتم میکنه
        سلاخی ؟ هیخ هیخ هیخ
        داشی منه

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          اگر قراره تو رو ساپورت کنهه پس یعنی هنوز سناریو رستگاری رامون رو رد نکرده

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            داش😂😂
            هنوز نگرفتی
            تو تلگرام باهاش در ارتباطم
            جبهه منه
            البته من جبهه اونم
            حکم استاد منو داره

            1. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

              عالی سید

          2. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

            امپتي یکی از عوامل رستگاری من هست اطلاعات منو بشدت بالا برد قبولش دارم

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          دارک نایت
          امپتی هند اصلا ادم حسابت میکنه؟؟؟🤔🤔

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            😂😂😂😂😂

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            یعنی ادم حسابت میکنه؟؟عجب

        3. بردیا کاربر می‌گوید

          دارک نایت
          اگه کسی پشتته هوادارو تو نیست بد خوای ماست(البته داش امپتی که عشقه)

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        سیس ماس

    2. spider کاربر می‌گوید

      دارک نایت
      خودت رو کنترل کن برادر،ما هم تبریک میگم و هم تسلیت.میگم بردیا خان شما مثل اینکه دشمن خونی امپتی هند بودی اره؟!😂

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        داش امپتی عشقه.خیر.ایشون گفتن امپتی اومد سم سایت میره منم گفتم عه پس اومده تورو{دارک نایت رو}سلاخی کنه

        1. SiPdEr_FaN کاربر می‌گوید

          والا تو مقاله قویترین دشمنان ایکس من گفته که میخواد باتو بحث کنه/:

        2. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

          والا تو مقاله قویترین دشمنان ایکس من گفته که میخواد باتو بحث کنه/:

          1. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

            نه اشتباه شد،تو مقاله بررسی تریلر اسپایدی گفته

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              قدمش رو چشم

  19. God Venom کاربر می‌گوید

    آقایون منم میخوام یه مقایسه بزارم!!
    صحنه قطار تو اسپایدرمن ۲ سم ریمی یا صحنه خارج کردن بمب توسط بتمن تو دارک نایت رایزینگ؟! کدوم صحنه فداکاری یه ابرقهرمان رو بهتر و نمادین تر به تصویر کشیده؟!؟؟
    من با اسپایدرمن هستم!! بنظرم تو فیلم های ابرقهرمانی امروزی هیچ فیلمی نتونسته همچنین صحنه تاثیر گذاری از فداکاری یه ابرقهرمان خلق کنه!!!

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      منم اسپایدرمن

    2. کاربر می‌گوید

      God Venom
      انتخاب کردن شون خیلی سخته. پس ترجیع میدم برم سکانس زندان دارک نایت ببینم.( و در این لحظه رقص معروف توبی مگوایر پخش می شود)

      1. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

        اون قر کمر و عشقه
        ناموسا چی بود اون صحنه؟!😂
        حتی از اون صحنه مامانت مارتاست هم بد تر بود😂

    3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      اسپایدرمن
      اون صحنه بی همتا بود

    4. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

      خیلی سخته ولی خب مبارزه روی قطار چیزیه که نظیرش دیگه پیدا نمیشه!
      با این که من مبارزه روی قطار رو انتخاب میکنم ولی خب اینجا هم به سلیقه طرف بستگی داره

    5. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      قطعا دارک نایت رایزز

  20. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    حق ترین بازیگر های کشور های مختلف کی هستن؟
    آمریکا
    کانادا
    ایران
    انگلیسی
    آلمانی
    هندی
    از هر کشور یکی رو بگید
    نظر خودم:
    راک
    کیانو ریوز(بازیگر مرود علاقم)
    بندیکت کامبربج
    نوید محمد زاده(نظر شخصی)
    نیکلاس کیج و لئوناردو دیکاپریو
    شاهرخ خان

    1. Dr.fate.
      Dr.fate. کاربر می‌گوید

      بخدا هرکی بگه ایران ممد رضا گلزار شرف نداره 🤣🤣
      مارلون براندو
      رایان رینولدز
      شهاب حسینی ( دقت کنید نوید محمد زاده تقریبا نقشاش یجورن : معتاد بدبخت ، آشپزخونه ای بدبخت ، پخش کننده بد بخت 🤣🤣🤣 )
      آنتونی هاپکینز ___ بندیکت کمبربچ
      دی‌کاپریو
      آمیتا پاچان ( مخصوصا تو شعله و گاهی خوشی گاهی غم 😂🤣🤣)

    2. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      راک و مارلون برندو
      کانادایی نساییدم
      هنری کویل و بندیکت کمبریج
      ایرانیم نساییدم
      لئوناردو دی کاپریو
      بالیوود نساییدم

  21. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    همین‌جا از همه‌ی دوستانِ گیمری که اعتراض خودشون رو به گوشم می‌رسوندن – حتی با آن فحش‌های 🙂 – که درواقع برای من گزارش کیفیت شبکه لحظه به لحظه بود؛ تشکر می‌کنم. همه‌ی اون گزارش‌ها، تبدیل به دستوراتی برای اقدام در رفع مشکلات شبکه می‌شد.

    دمتون‌گرم ستونا! شما که راضی باشید؛ خدا هم راضیه!
    (آذری جرمی)
    مرتیکه د**ث ساییدی مارو با اون اینترنت شخمی

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      من از همین جا یه پیام دارم واسه جهرمیه عزیز:
      برو…تو بزن

  22. God Venom کاربر می‌گوید

    من همین الان دو اپیزود اول سریال هاکای رو دیدم و میتونم بگم که بعنوان شروع عالی عمل کرده من به اپیزود اول ۸/۹ و به دومی ۸/۷ میدم!! نکته ای که باعث شد این سریال برام بیشتر مورد توجه قرار بگیره شخصیت کیت بیشاپ هست که برای من بعد از سیلوی دومین شخصیت مونث mcu هست که من ازش خیلی خوشم اومده و امیدوارم تا پایان سریال همینطور بمونه!! شخصیت پردازی هاکای و رابطه ش با خوانوادش عالی کار شده تا اینجا منو تونسته راضی کنه!!
    (من بیصبرانه منتظر حضور کینگ پین وینسنت دن افریا هستم میگن قراره با cgi هیکلشو گنده تر کنن)

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      اوخ یه غلط املایی دن افریو درستش بود!

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      من همین الا ن وسطه قسمته دومم.خداییش راضیم.میگم فمنیستم باشه فمنیست اینجوری نگاه کنید اخه شخصیته کیت بیشاپ چقدر خوبه.چی بود کاپیتان مارول

      1. God Venom کاربر می‌گوید

        اتفاقا برعکس تا اینجای کار هیچ فیمینیستی نداشتیم تو این دو اپیزود چرا که کیلینت حکم استاد و الگوی کیت بیشاپ رو داره بازی میکنه!! تنها مشکلی که فعلا با این دو اپیزود داشتم کمبود اکشن به جز چندتا سکانس که اونم چنگی به دل نمیزنه هستش چرا که بیشتر رو شخصیت پردازی کارکتر ها تمرکز کرده که ایشالا تو قسمتای بعدی جبران بشه!!

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          نه‌ کلی میگم.اخه خیلیا میگفتن وای هاکایم میهوان ببرن یه زن بیارن و…سره همون میگم.میگم اگه فمنیستم باشه واسه چنین شخصیت هایی که حد اقل به فیلم یا سریال جذابیت بدن.مثله مثلا واندروومن.نه کسی مثله کاپیتان مارول.اره اکشنش خیلی ضعیف بود تا اینجا

          1. God Venom کاربر می‌گوید

            با توجه به حرف های جرمی رنر فک نکنم کلینت تو اخر سریال کشته بشه چون گفته از آینده شخصیت خبر نداره ولی شایعاتی مبنی بر اینکه ممکنه براش فصل دوم هم بسازن هست

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              نه کلا میگفتن که قراره هاکای بره کیت بیاد و دیگه کلا میکدبیدن سریالو

  23. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    https://i.redd.it/bnueth9at7u21.jpg
    اگر اونجرز توی جاپان(همون ژاپن) بودن

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خیلی چیزه عجیبی بود.ترجیه میدهم بهش فکر نکنم

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      ثورش هم ابهت داره هم کمالات 😂😂😍😍😍

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      دیوثا یکی از دیگری هات تر
      ولی من ایرون منو انتخاب میکنم

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      ایرون منش یه چیزه دیگست

    4. یه ایرونی کاربر می‌گوید

      فقط استیوشو

  24. طاها کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی هست از نظر من صد درصد بتمن بهتر از اسپایدر من هست

  25. یه ایرونی کاربر می‌گوید

    فقط استیوشو 😂

دیدگاه ها غیر فعال است.