۱۰ فرشته قدرتمند دنیای دی سی

فرشتگان بسیاری در دنیای کمیک بوکی دی سی وجود دارند که در جهان شانسی کمیک های دی سی نقش اساسی ایفا می کنند. در ادامه به معرفی ۱۰ تا از قدرتمندترین آنها می پردازیم. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با این فرشتگان، فیلم کنستانتین محصول سال ۲۰۰۵ را تماشا کنید.


۱۰. آماندیل:

آماندیل در سلسله مراتب بهشت پایین تر از سمائل که اکنون لوسیفر مورنینگ استار نامیده می شود، قرار دارد. آماندیل از لوسیفر به علت این که او در برابر نقشه خدا قرار داشت متنفر بود و همیشه به گونه ای تلاش می کرد که او را ​​نابود کند. یا به خارج از بهشت بفرستد.


۹. رادیانت:

رادیانت فرشته رحمت خدا بود که درست برخلاف برادرش آزتار که فرشته انتقام خدا بود عمل میکرد. رادیانت اولین بار در کمیک فاینال کرایسس حضور یافت و به بت وومن در مورد نقش او و سایر فرشتگان الهی در خلقت توضیح داد. او در آخر به همراه برادرش مقابل مانیتور خون آشام یعنی ماندراک ایستادگی کرد اما سرانجام توسط او شکست خورد و کشته شد.


۸. سندلفون:

سندلفون فرشته موسیقی، برادر متاترون و یکی از فرشتگان طرد شده یا به اصطلاح سقوط کرده میباشد. او توانست در شورش لوسیفر در بهشت فرشته مقرب یعنی مایکل را در یک نبرد شکست دهد. وظیفه اصلی او این بود که گروه های فرشتگان را برای خواندن کامل دعاهای بی پایان با خدا آموزش دهد. سرافیم که او و برادرش از آن‌ها هستند، فرشتگانی هستند با شش بال که مانند آتش می‌سوزند و مدام می‌خوانند: قدوس، قدوس، قدوس است پروردگار ما، آسمان و زمین از شکوه او پر است.


۷. متاترون:

متاترون برادر بزرگ سندلفون و صدر اعظم بهشت است و پس از خدا دومین شخص از نظر رتبه در بهشت میباشد. متاترون ارتباط بسیار کمی با انسان دارد. حضور اصلی او در بهشت است و خیلی به طرف انسان ها کشیده نمیشد. از طرف دیگر، ساندالفون انسان ها را دوست دارد و برای محافظت، الهام بخشیدن، ایجاد شادی و آرامش در کنارشان حضور داشت. رنگ متاترون بنفش و ساندالفون سبز است. متاترون انقدر قدرتمند بود که توانست گابریل که یکی از قدرتمندترین فرشتگان بهشت است را به علت شورش علیه خدا از بهشت اخراج کند.


۶. اسپکتر:

آزتار یا اسپکتر یک موجود کیهانی و تجسم فیزیکی انتقام خدا بر روی زمین است. او که به طور دائم با روح انسانی پیوند خورده است، از قدرت های الهی باورنکردنی خود برای مجازات شرور ها استفاده می کند و معمولاً به زندگی قربانی خود به روش های خلاقانه و طعنه آمیزی پایان می دهد. وجود او در پاسخی بود به شکست اکلیپسو فرشته سابق و روح خشم خدا که کاملاً بدخواهانه و شیطانی شد. اسپکتر یکی از قدرتمندترین فرشتگان عالم است و فرم اصلی او تقریبا قادر مطلق است و توانایی برابری با قدرتمندترین موجودات هستی را دارد. هرچند که او به دستور صریح شخص پرزنس اجازه استفاده از تمام توانایی هایش را ندارد.


۵. گابریل:

گابریل هورنبلور فرشته سابق بهشت و یکی از بالاترین فرشته ها در میان خواهر و برادرانش و همچنین محبوب خدا بود. موقعیت و جایگاه او زمانی به پایان رسید که او به عنوان بخشی از نقشه ای که جان کنستانتین پس از اینکه گابریل از کمک به او در مورد سرطان ریه امتناع کرد، علیه خدا برنامه ریزی کرد.

پاکی او از بین رفته بود، جبرئیل تبدیل به فرشته ای شده بود که بال ها و حتی قلبش بریده شده بود. او بنا به درخواستی از بهشت در خلأ به لوسیفر مورنینگ استار حمله کرد و بعداً خدا را با عصبانیت به خاطر اتفاق دیگری که برای او افتاد کشت. لوسیفر برای او فاش نکرد که گابریل در واقع قاتل پدرش بود و بهشت حافظه او را پاک کرد تا اینکه متاترون، صدراعظم بهشت او را برای بار دوم بیرون کرد. پس از این، گابریل هورنبلور خدمت خود را در برابر بهشت و برای جهنم وقف کرد.


۴. الین بلوک:

الین بلوک دختر مایکل دمیورگوس و جانشین تاج و تخت بهشت پس از کناره گیری پرزنس است. او برای اولین بار در یک قوس داستانی معرفی شد که در آن تلاش کرد تا مرگ مرموز دوستش مونا را بررسی کند. او می تواند با ارواح صحبت کند و در جادو و فریبکاری مهارت دارد. وقتی الین متوجه شد که قاتل آقای وادینگتون، مدیر مدرسه مونا است، وادینگتون سعی کرد او را تحت سلطه خود درآورد، اما او با نوشیدنی‌اش که قرص‌های کتامین را در درآن ریخته بود، او را مغلوب کرد. اما به طور تصادفی در ذهن مرده آقای وادینگتون گرفتار می شود، جایی که فریادهای او برای کمک توجه لوسیفر مورنینگ استار را جلب کرد که به او علاقه مند شده و به او کمک می کند. او بعداً، پس از اینکه پدربزرگش، پرزنس از سلطنت کنار رفت و تاج و تخت را ترک کرد، تنها وارث تاج و تخت است، همانطور که پدرش مایکل، تنها وارث دیگر بود. پس از حمله فنریس به شهر نقره ای، او قدرت پدربزرگش را جذب کرد و به خدای جدید تبدیل شد.


۳. میکایل:

مایکل دامیرگوس یا میکاییل فرشته مقرب برادر لوسیفر و یکی از قدرتمند ترین فرشتگان پرزنس است. او رهبر فرشتگان در مقابل شورش لوسیفر بود اما در ان جنگ شکست خورد و توسط سندلفون تسخیر شد. او سپس توانست دختری را به دنیا بیاورد که نام او را الین گذاشت و مدت ها به طور پنهانی از او مراقبت میکرد. میکاییل نگهبان دروازه بهشت نیز میباشد. درباره میکاییل همچنین گفته شده که انرژی آزاد شده او میتواند به کل خلقت پایان دهد.


۲. آزمیدال:

آزمیدال یا آسمودل پادشاه-فرشته گاو-میزبان Pax Dei، و فرمانده ارتش بهشت ​​بود. پس از میلیون ها سال خدمت، آسمودل نسبت به خدای خود عصبانی و تلخ شد. او بقیه گاو هاست را جمع کرد و برنامه ای را برای موفقیت در جایی که لوسیفر شکست خورده بود برای فتح بهشت ​​اعلام کرد. او به عنوان بخشی از نقشه خود، او حاکم فعلی جهنم، نرون، را به عنوان متحد به خدمت گرفت. نقشه او توسط زارویل، فرشته میزبان عقاب کشف شد، اما زوریل مطمئن بود که نقشه آسمودل شکست خواهد خورد. پس از مدت کوتاهی، زارویل از فرشتگان خدا درخواست کرد که فرصتی برای آمدن به زمین به شکل فانی (هرچند هنوز در ظاهر فرشته) به زمین بیایند.

آسمودل از ترس اینکه زارویل نقشه خود را فاش کند، به همراه تعدادی از پیروان خود به زمین فرود آمد و به زارویل حمله کرد. در حالی که نرون نقشه دیوانه ‌واری را اجرا کرد تا ماه را از مدار خارج کند، آسمدل و نیروهایش به زارویل و لیگ عدالت در کالیفرنیا حمله کردند. هنگامی که سوپرمن نقشه نرون را مختل کرد، به مبارزه ملحق شد و آسمودل را به حالت فانی درآورد. زوریل اطلاعات لازم را برای فرستادن آسمودل و دیگران به خارج از زمین به لیگ عدالت داد. آسمودل توانسته بود در بعد یه موجود فانی میکاییل فرشته ارشد خدا را شکست دهد.


۱. لوسیفر:

شاید نیازی به معرفی نباشد کسی که همه او را میشناسند. سمائیل ملقب به لوسیفر مورنینگ استارد قدرتمندترین و زیبا ترین فرشته خدا و نماد اراده پرزنس بود. او پس از شورش علیه پدرش به جهنم جهت حکمرانی فرستاده شد و میلیارد ها سال بر جهنم حکمرانی کرد. سر انجام از حکومت جهنم دست کشید و به زمین سفر کرد. او همواره به دنبال راهی برای رهایی از نقشه های پرزنس بود. لوسیفر دارای قدرت بی نهایت بود و میتوانست در هرچیزی دخالت کند و ان را به روش خودش تغییر دهد. تنها نقطه ضعف او این بود که برخلاف برادر و پدرش نمیتوانست از هیچ چیزی بسازد.

سخن معروف لوسیفر:

مورفئوس، تو هم بر یک جهان فرمانروایی می‌کنی. دنیایی پر از خواب‌ها، رویاها و داستان‌ها. در مقایسه با جهنم، یک جای بسیار ساده و بی‌دردسر است. من به تو حسودی می‌کنم. می‌توانی تصور کنی که چه حسی دارد؟ ۱۰ میلیارد سال زمان خود را صرف ساختن جایی برای انسان‌های فانی و مرده بکنی که در آنجا خودشان را زجر بدهد! همانند انسان‌های روانی هم از این شکنجه‌ها لذت می‌برند و خودشان دستور کاری را می‌دهند. من را بسوزان، من را منجمد کن، من را بخور، به من آسیب بزن و ما هم همین کار را انجام می‌دادیم. چرا آنها من را مقصر تک تک شکست‌های خودشان می‌دانند؟

آنها به گونه‌ای از اسم من استفاده می‌کنند که انگار من تمام روز خود را صرف نشستن بر روی شانه‌های آنها می‌کنم و آنها را مجبور به انجام کارهای مختلف می‌کنم؛ انگار که اگر من نبودم، خودشان آن کارها را انجام نمی‌دادند. «شیطان من را مجبور به این کار کرد». من هیچوقت هیچ کدام از آنها را مجبور نکردم تا کار خاصی انجام دهند. هیچوقت. آنها خودشان زندگی کوچک و حقیر خود را می‌چرخانند. من به جای آنها زندگی نمی‌کنم.


نویسنده: عرفان حسین آبادی

67 Comments
  1. bardia کاربر می‌گوید

    جدس میزدم شما باشید.بسیار بابته مقاله ممنون❤

  2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    عالی بود

    1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      اولا که : خیلی ممنون از آقای حسین آبادی
      ولی شماره ۲ رو نمیشناسم 😒خبمعلوم بود که شماره ۱ کی هست لوسیفر خودمون اما انتظار داشتم که رتبه اسپکتر یکم زیاد باشه اما حالا دیگه .
      .
      .
      و اینکه یه سوال تا حالا کمیکی از لوسیفر ترجمه شده ؟
      ( بیای آشنایی بیشتر میگم )
      .

      1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        معذرت میخوام میخوام دستم خورد به جواب پاسخ شما اومد 🙏

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          چه عیبی داره

          1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

            به هر حال 🙏😁

      2. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        هعب بردیا دوم ظهور کرد

        1. Lucifer کاربر می‌گوید

          دانلود حق از رندال
          یعنی این دیسی فندوم خود خود بردیاست
          منتها لحنش بچگانه تر از بردیاست

          1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

            یک شباهتی هم به اگا باربد داره البته بخش خوبش 😍😍🌈

            1. bardia کاربر می‌گوید

              🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
              😍😍🏳️‍🌈

            2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              🤣🤣🤣🤣🤣🤣

              1. bardia کاربر می‌گوید

                اصلا گفتم عه رندالم اینجوری
                بعد پشمام ریخت.پوگیدم از خنده

          2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

            ممنون میدونی من میخوام خیلی خیلی از استیکر و از این لحن استفاده کنم بهتره تو امتحان کن خیلی خفنه

            1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

              سبحان الله 😳😳 سید نکن واقعا دلم میشکنه و ناعاحت میشم اگر این کار رو بکنی

          3. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

            ممنون میدونی من میخوام خیلی خیلی از استیکر و از این لحن استفاده کنم بهتره تو امتحان کن خیلی جالبه
            👊

      3. bardia کاربر می‌گوید

        رندال
        دلت میاد؟؟؟من تکم.دومی ندارم.

        1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          👍🙏😆

  3. Avatar کاربر می‌گوید

    سلام داشتم اون مقاله ۷ شاهکار درمانی ولورین رو میخوندم
    خواستم اگه میشه یه مقاله درباره قیاس بین قدرت درمانی شخصیت های هالک،ددپول و ولوورین بزارید
    منظورم مقاله رتبه بندی قدرتشون نیست منظورم اینه که مثلا هالک این نقطه قوت رو داره و ولوورین این نقطه قوت

  4. ایران کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله مفیدی بود

  5. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

    اولا که : خیلی ممنون از آقای حسین آبادی
    ولی شماره ۲ رو نمیشناسم 😒خب معلوم بود که شماره ۱ کی هست لوسیفر خودمون اما انتظار داشتم که رتبه اسپکتر یکم زیاد باشه اما حالا دیگه .
    .
    .
    و اینکه یه سوال تا حالا کمیکی از لوسیفر ترجمه شده ؟
    ( بیای آشنایی بیشتر میگم )
    .
    این کامنت رو دوباره نوشتم واز آقای محمد اودین سان معذرت میخوام

    1. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      بله ترجمه شده توی سایت های دیگه

    2. LORD__SBH
      LORD__SBH کاربر می‌گوید

      خیر ترجمه نشده
      تو کامیکان لوسیفر ۲۰۱۸ رو به صورت زبان اصلی گذاشتن
      کمیک های ورتیگو محتوای سنی بزرگسال دارن و اکثرا مخصوصا کمیک های لوسیفر محتوای ج.ن.س.ی دارا هستن و ترجمه و انتشارش برای سایت های ایرانی امکان پذیر نیست

      1. Lucifer کاربر می‌گوید

        اره ۲۰۱۸ هس

      2. Dr. Strange
        Dr. Strange کاربر می‌گوید

        سری سومش ترجمه شده

        1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

          بله آقای کاربر اممم لورد قبلا کاربر وارلاک هم گفته بود 😐😂دیسی بدجور میخواد جوانان کشور رو گمراه کنه

      3. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        نچ نچ متاسفانه باید اسمت رو یادداشت کنم ازت انتظار نداشتم

    3. Lucifer کاربر می‌گوید

      اسپکتر جایی در لیست نداشت
      لوسیفر ۲۰۱۸ هس تو کمیکان
      لوسیفر لایق رتبه ۱ نیست

      1. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

        ببخشید پی کی ؟ من منظورم کسانی بود که توی مقاله بودن

    4. bardia کاربر می‌گوید

      اره معمولا مثبت هیجده هستند
      دی سی فندوم(حال ندارم باقیشو بنویسم🤣)
      عزیزم اشکال نداره.اصلا مهن نیست.ظمنه اینکه اشکالم داشت محمد با جنبست مشکلی پیش نمیاد.

      1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

        عشقت باربد عشقم باربد

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          این خیلی سم بود

      2. bardia کاربر می‌گوید

        هر شب براش دعا میکنیم…

  6. Lucifer کاربر می‌گوید

    ممنون بابت مقاله
    خسته نباشید
    مقاله متاسفانه ایراد داشت از همون اول
    ۶ تا ۱۰ که جایی در لیست نداشتند
    مایکل قدرت خدا پایین آزمیدوال؟ وات
    آزمیدوال هم رده نهایت اسپکتر نامحدوده که مایکل با دو ضربه کشتش
    مایکل اون جا زیر آزمیدوال باشه بعد؟ مایکل قدرت خداوند ….
    عصبانیتش خلقت رو نابود می‌کنه
    زمانی که پرزنس از خلقت خارج شده بود
    مالتیورس داشت می‌پاشید
    مایکل کاری کرد که پشمای لوسبفر و یوریل و الین بلاک ریخت
    رو تک تک اتم های خلقت نوشت یهوه
    بعد زیر آزمیدوال؟
    وان شات شدم
    اصن الین بلاک اون پایین چیکار می‌کنه؟
    الین بلاک که همه لیست رو میماله
    یه لوسیفر رو تاچ کرد کل مورنینگ استار پاور رو بهش برگردوند
    حالا گابریل زیر آزمیدوال؟
    جناب حسین آبادی
    شمشیر گابریل، قلب گابریل ، شاخ گابریل و خود گابریل »»»»»»» کل لیست جز الین بلاک و لوسیفر و مایکل
    خود مایکل قدرت ذاتیش از لوسبفر هم بیشتره
    در حقیقت
    ۱- الین بلاک
    ۲- مایکل
    ۳- لوسیفر
    ۴- گابریل
    ۵- رافائل
    منتها یه ایراد بزرگ دیگه هم داشت…
    گابریل و سندلفون و اماندیل و مایکل و لوسیفر و الین بلاک و متاترون مال دیسی نیستن که/:
    ورتیگوعن
    لوسبفر ۲۰۱۸ میتونست باشه که اون اره رتبه ۱ رو داشت
    نمد والا/:

    1. bardia کاربر می‌گوید

      دارک نایت
      خب ایناهم هست.البته هیچ مقاله ای بدونه ایراد نیست.مثلا من کلی ایراد میتونم از رتبه بندیه شما و سید تو اون مقاله بگیرم.ولی خب میدونم هیچ مقاله ای بی نقص نیست

      1. Goku کاربر می‌گوید

        کاربر لوسیفر همون دارک نایته

        1. bardia کاربر می‌گوید

          بله.همونه

      2. Lucifer کاربر می‌گوید

        اون تاپ بندی براساس فیته بیشتر

    2. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      یه جور هایی ورتیگو واسه دیسی هم میشه دیگه

    3. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      یه جور هایی ورتیگو واسه دیسی هم میشه دیگه حالا

      1. Lucifer کاربر می‌گوید

        اون کرکتر هایی که گفتم ورتیگو منتشر کرد کمیکاشونو

        1. bardia کاربر می‌گوید

          درسته.یعنی در واقع ماله ورتیگوئه

  7. LORD__SBH
    LORD__SBH کاربر می‌گوید

    از نظر رتبه بندی نقص های فراوان ولی از نظر اطلاعاتی و معرفی بسیار عالی بود در کل هفت از ده به این مقاله میدم
    خسته نباشید

    1. bardia کاربر می‌گوید

      من ۶ونیم

  8. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود دمتون گرم
    دوستان یه سوالی برام پیش به نظرتون هالک با نیروی پایین تر از همگان از لوسیفر و مکاییل قویتره؟

    1. bardia کاربر می‌گوید

      با یه فوت جفتشونو از هستی و نیستی محو میکنع

    2. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

      من

    3. Lucifer کاربر می‌گوید

      بستگی داره

    4. bardia کاربر می‌گوید

      رندال
      تو چرا؟من

  9. Goku کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود👍

  10. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

    مقاله برای منی که اصلا با فرشته های دیسی آشنایی ندارم بسیار مفید بود👍🏻
    لطفا مقاله ای در مورد فرشته های مارول هم بنویسید

  11. God Venom کاربر می‌گوید

    شایعات داغ و فوری که منابع معتبری آنها را اعلام کردند!!!
    با توجه به فروش فوق العاده فیلم نو وی هوم سونی به خواسته هواداران توجه کرده و قصد دارد تا قسمت سوم فیلم the amazing Spider-Man را با بازی اندرو گارفیلد بسازد!!!
    هواداران همچنین خواهان ساخت قسمت چهارم فیلم اسپایدرمن توبی مگوایر شده اند و همون منابع اعلام کردند که سونی قصد ساخت قسمت چهارم این مجموعه را دارد!!! همچنین برای حضورشون در فیلم کراس اور جنگ های پنهان قراره مقدمه چینی بشه!!
    .
    همچنین به تازگی شایعه شده که شرور قسمت سوم فیلم ونوم نال هستش و حتی گفته شده که نال در پروژه عظیم مارول یعنی جنگ های پنهان هم حضور داره!! انصافا این یکی با اینکه خیلی هیجان انگیزه ولی خودمم چندان مطمئن نیستم که اتفاق بیوفته!!!

    1. رندال مرید لوررد SBH کاربر می‌گوید

      استغفرالله

    2. Hassan logon
      Hassan logon کاربر می‌گوید

      نال فقط میتونه تو mcu اتفاق بیوفته وگرنه فیلم ونوم گنجایش و پتانسیلشو نداره (مثلا ادی به ونوم قول ۱۰۰۰ تا مغز رو میده بعدم ونوم بخاطر همون میره نال رو میکشه🤐😒)

      1. bardia کاربر می‌گوید

        نه مثلا اینکه حضور داشته باشه ولی اینکه شکستش بدن و…خیر.یعنی بعده ها هم باشه و حضوره اصلیش اونجا باشه

      2. God Venom کاربر می‌گوید

        حسن لوگان
        نال ویلن خیلی محبوبیه درحال حاضر به طوری که فک کنم یه بار خود کیتس هم اومد تیییت زد گفت انتظار نداشته این شخصیت اینقدر محبوب بشه پس قطعا دیر یا زود تو یه لایو اکشن حضور پیدا میکنه!! بهترین پایان بندی که میتونن برای ونوم تام هاردی رقم بزنن بنظرم اینه که خودش و دنیاش توسط نال و ارتشش از بین برن اونم درحالی که ونوم با نا امیدی تلاش کنه جلوش رو بگیره!!! اینطوری هم میتونن نال رو معرفی و هم یه پایان درس و درمون برای ونوم تام هاردی خلق کنن!!

    3. bardia کاربر می‌گوید

      پشمام
      گاد ونوم واقعا مارول داره میترکونه
      یادمه یه رندال اسپکتر نامی بود میگفت مام سی یو سقوط میکنه.والا تازه داره میره تو اوج

    4. دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗 کاربر می‌گوید

      😳 من دیگه از خونه نمیرم بیرون تا نمیرم میخوام سری اندرو رو ببینم بعدا حالا فکرش رو میکنم

    5. God Venom کاربر می‌گوید

      همچنین گفتن اسپایدرمن توبی تو دکتر استرنج ۲ هم یه کامئو خواهد داشت که باز به این موضوع ربط داره!!!

    6. SpIdEr_FaN کاربر می‌گوید

      اوه مای پشم

  12. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود دمتان گرم

  13. ATA کاربر می‌گوید

    یه مقایسه بین قدرت فرشته های مارول و فرشته های دی سی بزارید

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      فقط زاریئل به تنهایی کله فرشتگان که هیچ کره ی حدایانه دی سی رو پودر میکنه

      1. ATA کاربر می‌گوید

        زاریئل کیه؟

      2. ATA کاربر می‌گوید

        فرشته های مارولم معرفی کنید و بگید در مقایسه با بیاندر در چه سطحین اگه ممکنه

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          زاریئل کسیه که بر علیه والایه همگان شورش کرد
          بهشتو به تصرف در اورد
          میلیون ها فرشته رو قتله عام کرد و…
          برخی حتی اونو از پری ریتکان بیاندر نیز قوی تر میدونن
          دانی کج(در زمانی که دوتا از قدرتایه والایه همگانو داشت)از زاریئل شکست خورد
          لازمه ادامه بدم؟
          گوکو
          وقتی در چیزی اطلاعات نداری لازم نیست اظهاره نظره بیهوده انجان بدی

      3. Goku کاربر می‌گوید

        بردیا

        زرشک!!😂
        لوسیفر رو هم نمیتونه شکست بده حالا همه که………

      4. LORD__SBH
        LORD__SBH کاربر می‌گوید

        بردیا؟؟؟؟
        وات د هل؟؟؟؟
        زارئیل؟؟؟؟
        ببین کره خدایان دیسی درسته مولتیورسه ولی لوسیفر دیسی هم فیتای مگاورس هم داره همه فرشتگان رو با یک اشاره پودر میکنه
        ولی خب اگه فرشتگان ورتیگو حساب نشن فرشتگان مارول پیروز میشن احتمالا

دیدگاه ها غیر فعال است.