۲۰ سلاح قدرتمند در دنیای کمیک های دی سی

اسلحه‌ها، چه به منظور خشونت و چه برای محفاظت، نقش مهمی را در داستان های کمیکی ایفا می کنند. تسلیحات و سلاح های جنگی و عرفانی در دنیای دی سی بخاط قدرت بسیار بالای شخصیت های آن همیشه مورد بی مهری و عدم توجه قرار می گیرند، اما سلاح هایی در دنیای کمیک بوک های دی سی وجود دارد که با آنها می توان کل کهکشان را به خاک و خون کشید یا صلح را برای همگان به ارمغان آورد.

با توجه به همه‌گیر شدن و موفقیت فیلم‌های ابرقهرمانی دی سی در باکس آفیس، قصد داریم در این مطلب ۲۰ مورد از قوی ترین سلاح های دنیای دی سی در کمیک و سینما/تلویزیون را رتبه‌بندی کنیم. با ما همراه باشید.


۲۰. شمشیر الهه کش:

در کمیک ها شمشیر الهه کش شمشیر قدرتمندی است که هفائستوس برای دث استروک به منظور مقابله با یک تایتان جاودان و دشمن المپ به نام لاپتوس، ساخته بود. این شمشیر مختص کشتن خدایانی مانند زئوس و زن شگفت انگیز است. این سلاح قابلیت های بسیار ترسناکی دارد از جمله:

  • شمشیر الهه کش می تواند وزن و ترشحات مرگبار خود را متناسب با توانایی های استفاده کننده سلاح تغییر دهد تا کار استفاده از آن برای صاحبش آسان تر شود.
  • الهه کش بسته به افکار و غرایز فردی که از آن استفاده می کند تونایی تغییر شکل دادن دارد.
  • الهه کش توانایی ایجاد انفجار هایی در مقیاس عظیم را دارد و یکی از شوک آور ترین سلاح های دنیای دی سی است.
  • اگر به هر نحوی این سلاح شکسته یا نابود شود، به سرعت به حالت اولیه خود برمیگردد و تیغه های آن قابلیت نفوذ در هر جسمی حتی بدن سوپرمن را دارند.
  • این سلاح بعد از کشتن هر خدا می تواند قدرت ها و خاطرات آن خدا را به درون خود منتقل کرده و آنرا به فرد استفاده کننده از شمشیر بدهد.

۱۹. The All-Blades:

The all-Blades یک جفت تیغه عرفانی ساخته شده از مس است که برای از بین بردن موجوداتی که دارای قدرت های جادویی هستند، بوجود آمده است و ویژگی دیگر آن این است که به هیچ فرد عادی ای و افرادی که قدرت های مبتنی بر جادو ندارند، آسیب نمی رساند. این سلاح تنها در صورت وجود شر مطلق قابل احضار است. جیسون تاد با یادگرفتن آموزه های All-Caste توانست به این سلاح دسترسی پیدا کند و آنها را به خواست خود احضار کند. اگرچه این سلاح بسیار قدرتمند است، اما افزایش یا کاهش توانایی هایش بستگی به فردی دارد که از آن استفاده می کند و استفاده کننده فعلی آن رابین سابق یا همان جیسون تاد است.


۱۸. نیزه سرنوشت (Spear of Destiny):
نیزه سرنوشت سلاحی است که یک سرباز رومی برای سوراخ کردن پهلوی حضرت مسیح بکار برد. نیزه سرنوشت برای اولین بار در عالم دی سی توسط آدولف هیتلر بکاربرده شد تا جلوی ابرقهرمانان و ورود آنها به اروپا را بگیرد. اگرچه سرآخر در نبردی با انجمن عدالت آمریکا کنترل آنرا از دست داد، اما قبلش هرکسی را که بعد از آن از این سلاح استفاده کند را نفرین کرد. این سلاح در دنیای دی سی مخصوص کشتن موجودات رده بالا و فرشتگانی نظیر اسپکتر و رادیانت می باشد.

۱۷ . زره زئوس:
زره پوش زئوس، یک سینه بند الهی است که قرار بود به زن شگفت انگیز برسد تا با آن در برابر متجاوزین و خدایان تاریکی بجنگد. به دلایلی بسیار نامعلوم این سلاح به پرنسس دایانا نرسید، در عوض این زره به جیسون (برادر زن شگفت انگیز) رسید که این قابلیت را به آن داد تا بوسیله این سلاح به تمام قدرت های خدایان یونان باستان برسد. این سلاح در خود تمامی قدرت های خدایان یونان شامل دوام آرس، سرعت هرمس، صاعقه زئوس و خرد آتنا را دارد. این سلاح در دنیای دی سی هنوز موفقیت چشمگیری از خود نشان نداده، با این وجود به هرکسی که این سلاح را بپوشد قدرتی لایزال اهدا می کند.

۱۶. ماگدون:

اغلب ماگدون را بعنوان یک موجود مستقل و دارای فکر و روح حساب می کنند، اما ماگدون فقط یک ماشین قتل کیهانی است. ماگدون یک ماشین جنگی بود که در دوران رگناروک و نابودی خدایان قدیمی مورد استفاده قرار گرفت و منجر به نابودی دنیاها و ایجاد سیاراتی مانند نیو جنسیس و آپوکالیپس شد. ماگدون به هیچ وجه از بین نمی رود، ماگدون برای مدتها در حاشیه فضا و زمان که در دنیای دی سی به آن گودال عظیم گرانش می گویند، زنجیر شده بود ولی مدتها بعد موفق به فرار شد. ماگدون قدرت های بسیاری دارد از جمله:

  • کنترل ذهنی تمام تمایلات بد زننده و تاریک و استفاده و یا نابودی همه آنها و القاء ذهنی به موجودات قدرتمند کیهانی
  • ماگدون توانایی بوجود آوردن جداکننده های آنزیمی را دارد و می تواند از آن بر علیه هر شخصیتی استفاده کند.
  • خود انفجاری: این سلاح در صورت ایجاد مشکل و ناتوانی در برابر مقابله باشخصیتی، با شکستن هسته منبع انرژی خود، باعث بوجود آمدن یک انجار عظیم کیهانی می شود که قدرت تخریب آن مولتیورس را بطور کامل نابود می کند و تمام واقعیت های مادی را از بین می برد.

۱۵. Terident of Neptune:
تریدنت یا همان نیزه سه سر پوزئیدون یک سلاح جادویی غیرقابل تخریب و نابودی است که بوسیله خود پوزئیدن خدای دریاها و هفائستوس خدای آتش و آهنگری، در یونان باستان برای فرمانروای آتلانتیس ساخته شده بود. آکوامن با این نیزه می‌تواند سونامی تولید کند، رعد و برق به‌وجود بیاورد، چیزی یا فردی را تبدیل به یخ کند، در عین حال که توانایی ایجاد زلزله را دارد می‌تواند از طریق آب به هر جایی طی‌العرض کرده  و حتی می‌تواند در هوا پرواز کند. این سلاح آنقدر قدرتمند است که حتی می تواند به درون زره شخصیت ایمپریکس، نابودگر کیهانی دی سی (گالاکتوس دی سی) نفوذ کند و یا بدن سوپرمن را ببرد.

۱۴. زره بت جهنمی (Hellbat):
بت جهنمی یا همان هل بت خودمان یکی از قدرتمند ترین زره های کیهانی در دنیای دی سی است که لیگ عدالت آنرا برای شخصیت بتمن بمنظور مقابله با تهدیدات کیهانی ساخته بود. این زره از ترکیب فلزی نانو جنبشی متغیر تشکیل شده است که می تواند از طریق هوش مصنوعی یا صدا فعال شود. این زره پوش توسط سوپرمن در خورشید ساخته شد، گرین لنترن روی بالهای آن کار کرد و قابلیت پرواز برای آن بوجود آورد، فلش این زره را آزمایش کرد و سرعت او را تا حدود زیادی بالا برد، سایبورگ هم این زره پوش را با فناوری های پیشرفته و فرمان صوتی مجهز کرد. استقامت و دوام هل بت از شخصیت سوپرمن نیز بیشتر است و در نبرد تن به تن به راحتی می تواند شخصیتی مثل دارک ساید را شکست دهد. با این وجود این سلاح از سوخت و ساز فرد میزبان تغذیه می کند و در صورت استفاده زیاد می تواند بتمن را به کشتن دهد. از قدرت های زره بتمن جهنمی می توان به دوام و استقامت کیهانی، پرواز، شفابخشی، تیغه نابودگر و ایجاد انفجار های عظیم اشاره کرد. این زره در دنیای مارول با زره Uru Armor شخصیت مرد آهنی مقایسه می شود که البته به مراتب از همتای مارولی خود قوی تر است.

۱۳. گودال لازاروس (Lazarus Pit):

گودال های لازاروس استخرهای عرفانی قدرتمندی هستند که در سراسر جهان پراکنده شده اند و می توانند تمامی صدمات و بیماری ها را درمان و حتی مردگان را نیز زنده کنند. این گودال ها بیشتر در کمیک های مرتبط با شخصیت رأس الغول نمایان می شوند و رأس الغول از این چشمه ها برای طولانی کردن عمر خودش استفاده می کند. با حمام کردن در این گودال ها تمامی زخم ها و بیماری های فرد بهبود پیدا می کند و مردگانی که تازه فوت شده اند نیز زنده می شوند اما باید توجه داشت که حمام کردن در این گودال ها برای مدتی شخص را دیوانه می کند. شخصیت هایی که از چشمه های لازاروس استفاده کرده اند عبارتند از:

  • رأس الغول و دخترانش تالیا و نیسا برای افزایش طول عمر
  • بلک کنری برای توانایی در فرزند آوری
  • کینگ مار برای بازگرداندن بینایی خود
  • مستر فریز برای نجات زندگی همسرش اما انرژی چشمه بخودش برگشت و توانایی کنترل آتش پیدا کرد.
  • جیسون تاد و دیک گریسون و بت وومن برای نجات جان خودشان
  • ریدلر برای نجات از بیماری تومور مغزی

۱۲. سیاره Warworld:
Warworld یک سیاره متحرک نظامی است که عموماً توسط حاکمین مستبد کیهانی کنترل می شود. این سیاره  بزرگ تر و بسیار قدرتمند تر از سیاره زمین است و مجهز به سلاح هایی است که با آن می تواند به راحتی سیارات دیگر را از بین ببرد یا سوپرمن را پودر کند. با این حال سیاره جنگ جهانی توسط یک سیستم ارتباط دهنده ذهنی کنترل می شود که بر روی شخص کنترل کننده فشار بسیاری می آورد و در نهایت باعث مرگ آن می شود. سیاره جنگ جهانی به سختی نابود می شود و برای نابود کردن آن باید شخصیت های قدرتمند کیهانی دی سی مانند آنتی مانیتور ورود کنند اما بهترین سلاح برای نابود کردن جنگ جهانی خود سیاره است تا با نفوذ یک فرد دیوانه یا خیرخواه به سیستم هدایتی آن و با سلاح های خود سیاره، خودش را نابود کند.

۱۱. مادر باکس ها:

جعبه های مادر یا مادر باکس ها ابررایانه های قابل حمل کوچکی هستند که نیوگادز های دی سی اونها رو برای مقاصد مختلفی بوجود آوردند. اگر فیلم لیگ عدالت را دیده باشید با مادر باکس ها آشنایی نصف و نیمه ای پیدا کردین اما باید بدونین قدرت جعبه های مادر خیلی بیشتر از این حرفاست و با سنگ های ابدیت هم برابری می کنند البته باهاشون نمیشه بشکن زد و کار کردن باهاش آدمو به کشتن نمیده. جعبه های مادر میتونن شکل های مختلفی بگیرن اما بیشتر بصورت یک جعبه چهارگوش در کمیک ها نمایان میشن. در ادامه به بخشی از قدرت های Mother Box های دی سی می پردازیم.

  • مادر باکس ها قدرت تخریبی بسیار بالایی دارن و به راحتی میتونن حیات رو در سیاره ای مثل زمین نابود کنند.
  • جعبه های مادر توانایی ایجاد لوله های بوم و انتقال افراد با سرعتی فراتر از نور را دارند.
  • توانایی دستکاری انرژی و تغییر مواد و همچنین کنترل جاذبه را دارند.
  • توانایی دستکاری در سطح ابعاد و قابلیت شفابخشی نیز دارند.
  • پیش آگاهی دارند و اگر کسی قصد نابود کردن آنها رو داشته باشه عکس العملی مثل آگاه کردن شخصیت های ابرقهرمان دارند.
  • به هیچ وجه نابود نمیشن و انرژی خودشون رو از سورس، منبع هستی در دنیای دی سی میگیرند.

۱۰. صندلی موبیوس:

صندلی موبیوس سلاحی است که مترون (یکی از خدایان جدید) به منظور سفر در فضا و زمان از آن استفاده می کند و قدرت هایش با mother box ها برابری می کند. در حقیقت صندلی موبیوس توسط شخصیت آنتی مانیتور برای عبور از جهان خودش بوجود آمده بود که در نهایت به شخص مترون رسید. اما سرانجام دارک ساید در سری کمیک Superman: The Dark Side مترون را به دلیل خودداری از کمک در حل معادله ضد زندگی می کشد و صندلی موبیوس را به مستر میراکل می دهد. از قدرت های این صندلی می توان به آگاهی از تمام علوم و فنون در تمام کیهان، سفر بین ابعادی و زندگی بخشیدن اشاره کرد. قدرت این صندلی آنقدر زیاد است که می تواند سیارات را به سمت خود بکشاند.


۹. کتاب سرنوشت:

کتاب ارواح که با نام کتاب سرنوشت نیز شناخته می شود، کتابی است که تمامی اخبار و علوم و حوادث گذشته، حال و آینده در آن نوشته شده است. برای مدت های زیادی این کتاب در دست شخصیت سرنوشت، یکی از هفت بی پایان ها در دنیای دی سی بود. هویت سازنده این کتاب مشخص نیست اما خیلی ها میگویند که این کتاب را خود سرنوشت نوشته است و به دست خود زنجیر می کرد و با خود به همه جا می برد. همه می توانند این کتاب را بخوانند اما برای آنها با عذاب بسیاری همراه است. سوپر گرل با خواندن این کتاب دچار شوک شد و بعد از مدت کوتاهی هرچه خوانده بود را فراموش کرد و آدام استرنج هم نزدیک بود با خواندن این کتاب خود را به کشتن بدهد.


۸. کلاهخود سرنوشت:
کلاهخود سرنوشت سلاحی است که توسط یکی از اربابان نظم نبو (نابو) بوجود آمده و سلاح اصلی یکی از بزرگترین جادوگر های دی سی یعنی دکتر فیت «Dr. fate» هستش. این سلاح یکی از قوی ترین سلاح های جادویی کمیک های دی سی هستش و هر کسی این کلاهخود رو روی سرش بگذارد، به تمام قدرت های جادویی نظیر تله کینزی، پرواز، ایجاد توهم، نامرئی شدن و…. و از همه مهمتر ارتباط با شخص نابو دست پیدا میکنه. البته این کلاهخود مثل حلقه های قدرت بستگی به این داره که صاحبش چند مرده حلاج باشه و لیاقت از خودش نشون بده.

۷ باتری مرکزی سپاه لنترن اُوا:
باتری برق مرکزی در سیاره اوا واقع شده و مظهر علم مالتوسی ها (ساکنان اوا) می باشد. باتری برق مرکزی مخزن تمامی نیروهای مبتنی بر طیف عاطفی قدرت اراده و منبع انرژی تمامی حلقه های سپاه فانوس سبز است. باتری برق مرکزی بارها در جریان وقایع جنگ سپاه Sinesrto و Blackest Night مورد حمله قرار می گیرد. در طول جنگ فانوس های سبز، پارالاکس در داخل باتری برق مرکزی قرار می گیرد و این قدرت را پیدا می کند تا تمام نیرهای سپاه فانوس سبز را تحت کنترل خود درآورد.

۶. معادله ضد زندگی:

معادله ضد زندگی فرمولی ریاضی مانند است که به کسی که آنرا می داند اجازه می دهد روح همه موجودات جهان را تسخیر کند و همگی را به کنترل خود در بیاورد. این فرمول عجیب و غریب، توانایی کنترل تمامی اندیشه‌ها، ذهن‌ها و احساسات کل موجودات زنده‌ی جهان را هم دارد و هیچ موجودی از اثرات آن مصون نیست. برای همین دارک ساید تمام هدف خود معطوف به رسیدن به آن کرد.دارک ساید در خلال مطالعات خود درباره کیهان با یک نوشته مریخی روبرو شد که در آن در مورد وجود یک معادله زندگی توضیح می داد. خیلی سریع دارک ساید متوجه شد که نقطه مقابلی به نام معادله ضد زندگی نیز وجود دارد. او فهمید که هر ابزاری که برای کنترل شخص دیگری استفاده می شود از قبیل شکنجه، دروغ و ترس، بخشی از معادله ضد زندگی است. سرانجام دارک ساید جواب این معادله را بدست می آورد و برای به بردگی گرفتن بشر به زمین حمله کرد.اما خود معادله ضد زندگی اصلا چیست. باید بگوییم معدله ضد زندگی مسئله ریاضی ای است به این صورت: تنهایی + بیگانگی + ترس + ناامیدی + خود ارزشمندبینی ÷ تمسخر ÷ محکوم شدن ÷ سوتفاهم × گناه × شرم × شکست × قضاوت(n) = y مکان y= امید و n= حماقت، عشق= دروغ، زندگی= مرگ، خود= طرف تاریک

به انگلیسی:

loneliness + alienation + fear + despair + self-worth ÷ mockery ÷ condemnation ÷ misunderstanding × guilt × shame × failure × judgment n=y where y=hope and n=folly, love=lies, life=death, self=dark side


۵. حلقه فانوس سفید:

مدتها قبل، نگهبانان جهان متوجه شدند که منشا زندگی در جهان موجودی است که در درون زمین پنهان شده است. نگهبانان جهان این راز را مخفی نگه داشتند تا زمانی که نکرون سعی کرد از قدرت این موجود که نهاد یا Entity نام دارد استفاده کند و تمامی دنیاها را بطور کامل نابودکند. اولین حلقه سفید زمانی ظاهر شد که سینسترو برای شکست دادن نکرون به Entity پیوست. حلقه لنترن سفید قدرتمند ترین حلقه در بین حلقه های دیگر است. از قدرت های حلقه لنترن سفید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حلقه های فانوس سفید قادر به زنده کردن مردگان می باشند.
  • نور سفید اولین نور در آفرینش است و قدرت تمامی حلقه ها را دارد، از این رو می تواند تمام حلقه های دیگر را به حلقه سفید تبدیل کرده و کنترل آنها را به دست بگیرد.
  • حلقه قدرت سفید این قابلیت را دارد تا صاحبش را نامرئی کرده و انواع متفاوتی از انرژی را جذب کند.
  • حلقه فانوس سفید قابلیت شفابخشی دارد و این امکان را به صاحبش می دهد تا خاطرات حال و گذشته و آینده اش را ببیند.

۴. سوپرمن کازمیک آرمر:
کازمیک آرمر سوپرمن حضور کمی در داستان ها داشته است. او تنها در داستان “بحران نهایی” (final crisis)، توسط مانیتور ها برای شکست دادن دارک مانیتور و محافظت از مولتیورس دی سی طراحی شده بود. کازمیک آرمر با ترکیب شدن قدرت های سوپرمن و اولترامن ساخته شده و یکی از قدرتمند ترین نسخه های سوپرمن است. کازمیک آرمر سوپرمن به حدی قوی است که می تواند تمام مالتیورس و موجودات داخل آن و حتی بیشتر از آن را به تنهایی و به راحتی شکست دهد. کازمیک آرمر دارای قدرت های الهی و توانایی دستکاری در ابعاد، آگاهی کیهانی و انطباق با هر نوع حمله ای را دارد. بنظر شما سوپرمن کازمیک آرمر قوی تر است یا نکرو ثور و یا فونیکس ثور؟

۳. ماشین معجزه:
ماشین معجزه یا (Miracle Machine) برای اولین بار در سری کمیک legion of super heroes بوجود آمد ولی در دنیای دی سی استفاده زیادی از این سلاح نمیشه برای اینکه آنقدر قدرتمند هست که هرچی صاحبش فکر کنه به اون ببخشه. در رویداد Final crisis سوپرمن از این سلاح استفاده کرد تا شر دارک ساید رو از سر زمین کم کنه.

۲. سورس:

سورس (the sourse) مبدا خلقت در دنیای دی سی است. مفهومی که هنگام خلق جهان در حدود ۱۹ میلیارد سال پیش بوجود آمده و منشا تمام قدرت های دنیای دی سی است. در سورس رازهایی مانند «معادله ضد زندگی» وجود دارد و از قدیم خیلی ها تلاش کردند تا به سورس نفوذ کنند اما دیوار سورس، محافظ منبع سورس مانع آنها می شود و همه آنها را تبدیل به سنگ می کند. تنها کسی که موفق به عبور از دیوار سورس شده است دارک ساید است. اگر با دارک ساید و مابقی شخصیت های کیهانی دی سی آشنایی ندارین پیشنهاد می کنیم مقاله «قدرتمند ترین شخصیت های دی سی» در همین سایت رو مطالعه کنین.


۱. Monitor_ Mind the Overvoid:

مانیتور ذهن عمیق ترین نهاد مطلق کامل، فراتر از همه مفاهیم، عاری از تعریف و پیش زمینه تمام داستان ها و ایده های درون کمیک های دنیای دی سی است. مانیتور قبل از هر چیزی وجود داشته و قدرت های این نهاد کیهانی بر همه چیز و همه کس غلبه می کند. در کمیک ها این نهاد کیهانی بصورت گودالی قرمز نشان داده می شود. در مورد مانیتور ذهن، نظرات بسیاری رد و بدل می شود. عده ای آنرا سازنده پرزنس، قدرتمند ترین موجود کمیک می دانند و عده ای دیگر او را موجودی خودمختار می دانند که هم اندازه پرزنس قدرت دارد و می تواند دوست یا دشمنش باشد.

98 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با عرض سلامی مجدد .
    چقدر زود یک مقاله دیگر نوشتید . ! خوشبختانه به نظر میاد که سایتتون حداقل در زمینه کمیک که من دنبال میکنم پیشرفت خیلی خوبی دارد . این مقاله هم اطلاعات خیلی خوبی در اختیار خواننده قرار میدهد . مرسی .
    اول اینکه اگه مقدور بود ، چنین مقاله ای را در مورد سلاح های مارول هم بنویسید .
    دوم اینکه در مورد سوالتون که در مقاله پرسیدین که به نظر شما کازمیک ارمور سوپرمن قویتره یا Necro Thor و یا Old King Phoenix Thor ؟؟!! ، من نمیدونم که این پرسشتون انکاری بوده یا خیر ؟ ، چون به نظرم اومد که انکاری بوده . ( لطفا بگین که انکاری بوده یا خیر ؟ ) . اما به هر حال شما یک طرفه قضاوت میکنید . بله شاید از Necro Thor ، قویتر باشه اما از Old King Phoenix Thor ، هرگز . البته این نظر شخصی من هست . اینکه کازمیک ارمور نگهبان مولتی ورس هست به نظرم ثابت نمیکنه که قویتر باشه چون شخصیت Old King Phoenix Thor ، هم « نیروی اودین » و هم « نیروی فونیکس » را در اختیار دارد که مطمئنا ترکیب این ۲ نیرو بسیار بسیار قدرتمند هست و ثور با استفاده از آنها توانست دکتر دووم قدرتمند را شکست بدهد و کل دنیا را نجات بدهد . در پایان باز هم میگم که این نظر شخصی من هست .
    موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام و ممنون از نظرتون. نه انکاری نیست در سایت های معتبر دنیا سوپرمن پرایم با رون کینگ ثور و همچنین کازمیک آرمور در بیشتر مواقع با فنیکس و نکرو ثور مقایسه میشه. هدف ما هم از طرح این سوال اینکه نظر مخاطبان سایت رو در این مورد مطلع بشیم. در مورد سلاح های مارول هم سایت های مطرح ایرانی از جمله اسپایدی و پلازا مگ مقالاتی منتشر کردند که فک نکنم نیاز باشه ما هم مقاله ای در این مورد بزاریم.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        یه لحظه وایسا😵 ببینم من مشکل بینایی پیدا کردم🙈 یا ادمین واقعا به اسپایدی گفته معتبر😱😱!!!!!!!!

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          پس واقعا اشتباه دیدیم😂😂😂😂

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      راجرز جان ربات تفکر پلات بینهایت داره یعنی پلاتش از لوسیفر و میکاییل بیشتره و تقریبا میشه گفت قویترین نیرو تو کمیک همین پلات هست(تقریبا) پلاتش با پرزنس برابره و توسط همون خالق پرزنس یعنی پرایمال مانیتور خلق شده و برای همین ممکنه بتونه لوسیفر اینا رو بزنه تو داری از نیروی اودین و ققنوس حرف میزنی؟

    3. امیر محمد کاربر می‌گوید

      داداش میدونی داری چی میگی؟؟ الد کینگ ثور فونیکس؟؟ داداش کازمیک از نیروی پلات ساخته شده نیرویی که پرزنس یعنی قویترین موجود جهان که میتونه با یه اشاره مولتی‌ویتامین رو نابود کنه ساخته شده
      بعدشم کازمیک سرعت بینهایت داره یعنی میشه گفت که قدرت اینو داره که به پادماد تبدیل بشه ( قدرتی که با سرعت خیلیی خیلییی بالا به یه چیز ضربه بزنه ) این پادماد قدرت اینو داره که به هرچیز یا هر ماده ای برخورد کنه درجا پودر میشه حتی میتونه با یه ضربه پادماد سوپرمن وان میلیون پرایم رو هم پودر کنه ثور چطور میخواد جلوی کازمیک وایسته؟ حتی ۱ ثانیه هم دووم نمیاره

  2. شایان کاربر می‌گوید

    سلام. شمشیر سوپرمن، شمشیر میکائیل و کمند حقیقت زن شگفت انگیز هم سلاح های قدرتمندی در دنیای دی سی هستند که میشه به اونها هم اشاره کرد.

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      شمشیر سوپرمن که از کمیک ها دی سی حذف شد (مال اولین کمیک های دیسی بود )ولی بسیار بسیار بسیار قدرتمند بود.
      ممنونم از مقاله خوبتون تو سایت اسپایدی همش دی سی میکوبونن انگار محریشونو تلب دارن.

      1. صادق کاربر می‌گوید

        میلاد جان درسته که سایت اسپایدی خیلی ضد دی‌سیه و من هم اصلا قبولش ندارم ولی شما نباید به یه سایت دیگه توهین کنی
        بعد اون طلبه نه تلب

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          حرف شما متین صادق جان به روی چشم🙃😇

        2. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

          ادمین شخصیت های دیگه ای هم می تونن از ربات تفکر استفاده کنن مثل بتمن ، شزم و…..

      2. شاهرخ کاربر می‌گوید

        طلب!

  3. Amir کاربر می‌گوید

    باسلام
    ادمین جان من یه سوال داشتم آیا شمشیر سوپرمن قدرت بیشتری داره یا شمشیر اودین؟؟

  4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    سلام ادمين محترم
    ببخشيد يك سوال داشتم
    شمادر يك بحث گفتي سوپرمن پرايم وان ميليون قدرتمند تر از كازميك آرمور سوپرمن هست ولي من در معتبر ترين سايت هاي دنياي دي سي بار ها خوندم كه كازميك قويتر هست و خودم هم قدرت هاشون رو با هم مقايسه كردم نتيجه برنده شد كازميك درسته كه عدد هاي پرايم بزرگ ترو چشم گير تر هست اما فقط همون سرعت خالي كازميك كه دقيقا بينهايت هست ميتونه با قدرت هاي پرايم مقابله كنه همينطور يكجا خوندم پرايم يكبار مرده بوده
    و درسته كه پرايم از يك ابرنواختر زنده برگشته اما كازميك هم از چيز هاي وحشتناكي جون سالم به در برده همينطور كازميك داناي مطلق هست و فقط جند تا از قدرت هاش ايناست
    تقریباً قادر مطلق
    دانای مطلق
    حضور مطلق
    سازگاری واکنش کیهانی
    نابودکردن مولتیورس در مقایس گسترده در صورت اراده
    قدرت، سرعت، استقامت، دوام، پایداری، واکنش وحواس بیکران خداگونه وپایان ناپذیر
    پرتو گرمای نابود کننده ازچشمان
    بازسازی (بیولوژی) خداگونه
    دستکاری کوانتومی
    پرواز با سرعت بینهایت
    توانایی شناسایی خواننده کمیک
    تنفس منجمد کننده وتنفس باد بیکران
    قابلیت دید کیهانی هرچیزی
    کنترل، تغییر و انحراف ابعاد، واقعیت، زمان
    سفردر زمان
    کنترل وبکارگیری انرژی
    آسیب‌ناپذیری مطلق
    آسیب‌ناپذیری در برابر کریپتونایت، جادو و خورشید قرمز
    جاودانگی
    و همينطور در سايت دي سي كاميكس آمده كه او يك شخصيت فرامولتيورس هست
    نظر شما چيه
    با تشكر

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      ببخشید کازمیک تقریبا دانای مطلقه
      و نمیتونه زمان رو کنترل کنه

  5. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یچیز جالب این مانیتور کیهانی تو رویداد دث متال هم بود

  6. […] داده شده ولی برای آشنایی بیشتر با این سلاح ها مقاله ( ۲۰ سلاح قدرتمند در دنیای کمیک های دی سی) رو بعد یا قبل از خوندن این مقاله بخونید. این مقاله رتبه […]

  7. شاهرخ کاربر می‌گوید

    قویترین سلاحی که در زمین و عالم واقع وجود دارد مغز انسان است! تمام این سلاح های تخیلی را مغز ساخته حتی پرزنس یا همان یهوه اهورا مزدا خدا الله و دیگر خدایان باستان مانند مردوک . از وقتی پول توسط مغز ساخته شده جایگاه خدایان بشدت متزلزل و تضعیف گشته ! امیدوارم جناب مغز روزی کلید قرمز رنگ موشکهای اتمی را نفشارد ! آنروز بشر تبدیل ب گونه ای آسیب دیده و در معرض انقراض خاهد شد. خیلیها میگن کاش اتفاق بی افته ! ولی مطمعن باش تو جزو محدود زندها نخاهی بود

  8. کاربر کاربر می‌گوید

    واقعا شمشیر پرزنس رو توی این مقاله نیاوردید

  9. Batman Batman کاربر می‌گوید

    سلام لطفا این مقاله رو ابدیدت کنید و زره final batsuit یا همون فینال بت سوئیت رو اضافه کنید

    1. رادین کاربر می‌گوید

      نظر من هم همینه ترو خدا اضافه کنین

  10. رادین کاربر می‌گوید

    سلام خوب بود اما قوی ترین زره کل کمیک تاریخ یعنی زره فینال بت سوئیت یا همان زره نهایی بتمن رو یادتون رفته اگه بتمن اون رو پوشه می تونه تونه با قوی شخصیت های کمیک مقابله کنه خواهش می کنم اضافه کنین

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      ببخشید فینال بت سویت هرگز قویترین زره کمیک نیست

      1. Batman Batman کاربر می‌گوید

        اگه فینال بت سوئیت نیست پس کدوم زرست خیلی دوست دارم بدونم کدوم زره از فینال بت سئیت قوی تره

        1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

          این کاربر هیچ اطلاعاتی در مورد دی سی نداره ولش کنید

        2. TONI STARK کاربر می‌گوید

          یک سلستیال مقدار بسیار کمی از گالاکتوس ضعیف تره و توانایی به کارگیری ماده و انرژی رو در مقیاس بیکران داره
          حالا شما یه نژاد کامل که شامل چند هزار تایی سلستیال میشه رو حساب کنید
          خب مسلما همشون با هم از ورلد فورجر قویترن
          اما زره فینال بت سوییت مقداری از ورلد فورجر ضعیف تره
          اما زره گاد کیلر توانایی شکست دادن همه سلستیال هارو داره
          پس میشه گفت گاد کیلر قویتره

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            جناب فاینال بت سوویت از سیلیستال ها قویتره زره گاد کیلر به هیچ وجه حریف اون زره نمیشه

            1. TONI STARK کاربر می‌گوید

              جناب زره فینال بت سوییت از خود ورلد فورجر ضعیف تره
              ورلد فورجر هم توانایی شکست دادن سلستیال هارو نداره
              تو که دلیل نداری لازم نیست چرند بنویسی

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                ببین چرند نگو که ورلد فورجر از پس سیلیستال ها برمیاد لازم نیست حرف مفت بزنی و توهین کنی وقتی هیچی نمیدونی

                1. TONI STARK کاربر می‌گوید

                  مدرکی هم داری که حرفتو ثابت کنی

                  1. Attack titan کاربر می‌گوید

                    ورلد فورگر مالتیورس به وجود اورده با ابدیت برابره بعد حرف از سلستیال میزنی ورلد فورگر از مسترمیکسیزپیتلیک قویتره مسترمیکسیزپیتلیک از امثال سلستیال ها خیلی قویتره اینم دلیل اگه قبول نداری نشان از تعصب شماست

                    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      سلستیال ها بودند که مالتیورس رو شکل دادن و به یونیورس تقسیمش کردند

              2. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

                داش ببین ورلد فورجر از سلستیال ها خیلی قویتره. انقدر مارولی نباشید انصافا. بیاید یه دو سه تا کمیک از دیشی بخونید متوجه بشید.

              3. ام ار مستر ( دوست دار جوک 😍 ) کاربر می‌گوید

                🤩🤩🤩
                خیلی حال کردم که چجوری سلستیال های مارول رو چسبوندی به یکی از قویترین نهاد های دیسی

  11. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    هل بت قویتر هست یا زره نابودگر ؟

    1. Batman Batman کاربر می‌گوید

      واقعا این جای سوال داره بتمن با هل بت به راحتی دارک ساید رو توی نبرد تن به تن شکست داد

    2. علی کاربر می‌گوید

      ۱۰۰ درصد
      هل بت قویتره.

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        علی
        هل بت یک زره پیشرفته و قدرت منده اما زره نابودگر توسط اودین خدای خدایان ساخته شده که هیچ چیز به غیر از فلز هشتم ، نهم و عنصر ایکس نمیتونه جلوش مقاومت کنه

  12. A.g کاربر می‌گوید

    چرا کامپیوتر رایتر نبود

  13. Attack titan کاربر می‌گوید

    من یه سوالی دارم مانیتور ذهن و پرایمال مانیتور چه فرقی با هم دارن؟؟؟

  14. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی هم بود

  15. TONI STARK کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود ولی نیزه ی آکوامن اصلا و ابدا قدرت پرواز ،زلزلهیا رعد نداره و فقط میتونه به پوست بسیار ضعیف شده سوپرمن اونم بسیار سخت نفوذ کنه
    و اصلا به زره گالاکتوس نفوذ نکرده
    و فکر نکنم دیسی گالاکتوس داشته باشه
    و بنظر من مقاله شما داره تلاش میکنه دیسی رو بزرگ جلوه بده
    لطفا مقاله رو اصلاح کنید

    1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

      چی میگی شما زده پوست دارکساید رو شکافته و علاوه بر اون هم قابلیت پرواز داره و هم رعد شما اطلاعات نداری چرا نظر میدی

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        هیجا ننوشته که قابلیت پرواز داره

      2. TONI STARK کاربر می‌گوید

        هیجا ننوشته که قدرت پرواز یا رعد داره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب دیسی از مارول قویتره بعدهم ایمپریکس گالاکتوس دیسی هست یعنی حکم گالاکتوسو داره خب دیسی از مارول قویتره لیگ عدالت هم از اونجرز قویتره

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        مطالب بسیار طنز😂😂😂😂😂😂😂😂😂من توی مقاله ی انتقام جویان علیه لیگ عدالت جواب حرف متعصبانه ی بچگانت رو دادم
        بازم ممنون که خیلی خندیدم😂😂😂😂😂

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          بیا برو چرند نگو کطلب فوق طنز نده تو انتقام جویان علیه لیگ عدالت تو تنهاچیزی که گغتی چرند بود و بس حرف الکی هم نزن

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          تو تمام کامنت هات تعصب ورای بینهایت دارن اونجاهم همش حرف مفت زدی

    3. Steve rogers کاربر می‌گوید

      تونی استارک
      https://dc.fandom.com/wiki/Aquaman_(Arthur_Curry)
      تو این لینک گفتن
      بعدشم ورلد فورجر توانایی شکست سلسنیال هارو نداره واقعا که اون شش بعدیه و فراتر از درک بیشتر سلستیال هاست و میتونه براحتی و به تنهایی همه سلستیال هارو‌ شکست بده چون که در بعد بسیار بالاتری هست توانایی تغییر واقعیت رو در مقیاس بسیار زیاد و غیرقابل تصوری داره تازه ورلد فورجر مخلوقی به نام بارباتوس داره نمیدونم بارباتوس رو میشناسی یا نه ولی این کاراکتر قدرتی تقریباً همسطح با قویترین سلستیال ها داره ماردش هم پرپتوا هست که اونم خیلی خیلی قدرتمنده و کلا بگم اگه این لینک زیر
      https://dc.fandom.com/wiki/Alpheus_(Sixth_Dimension)
      رو بخونی متوجه میشی که واقعا بحث سر همچین چیزی وقت تلف کردن هست اینو بخون می فهمی که اون با فک کردن هم میتونه سلستیال ها بکشه اون یک مانیتور هست کاملا کاملا کاملا مشخصه که یک مانیتور میتونه به طرز بسیار فجیعی یه عالمه سلستیال رو بکشه
      مستر میکسیز پیتلیک که بعد پنجمی هست هم قدرت شکست حداقل دو تا سلستیال رو داره
      زره فینال بت سوئیت هم قبول دارم از ورلد فورجر ضعیفتر هست

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بله ایشون دیسی رو دست کم میگیرند خیلی

  16. Superman کاربر می‌گوید

    داش کازمیک نیروی پلات رو داره معلومه قویتره کازمیک از لوسیفرهم قویتره

    1. اودین کاربر می‌گوید

      از ایمورتال هالک با تانوس رگلاتور ضعیفتره

  17. […] می توانید برای آشنایی بیشتر با کلاهخود نابو مقاله «۲۰ سلاح قدرتمند در کمیک های دی سی» در همین سایت را مطاله […]

  18. Steve rogers کاربر می‌گوید

    تونی استارک
    میگی جاستیس لیگ ضعیفتر از انتقام جویان اگه منظورت اینه که باید بگم در اشتباه کاملی
    موجودات دی سی قویتره رایتر که قویترینه
    پرایمال مانیتور از وان آبو ال قویتره لوسیفر هم از بیاندر قویتره شیطان عظیم هم فک کنم برتر toba باشه که رتبه های اول رو اول دوم با دوم دیسی کاملا برتره
    رایتر در برابر toaa و toba برنده رایدر
    پرایمال مانیتور در برابر تانوس با رگولاتور برنده پرایمال مانیتور
    کازمیک آرمور سوپرمن در برابر کازمیک ایمورتال هالک برنده برابر
    ماندراک‌ دربرابر بیاندر برنده ماندراک
    پرزنس در برابر فالکرام برنده پرزنس
    کلا مارول باخته اگر هم به فاکتور های مشخصی باشه
    خدایان جهان ها : برابر
    شیطان های جهان : برابر
    قهرمانان : دی سی ( دکتر منهتن )
    شروران : برابر
    نهاد های کیهانی : دی سی ( بخاطر بودن لوسیفر و میکائیل و اینا کلا دیسی برتره )
    بالا بری ‌پایین بیای دیسی برتر بوده و هست و خواهد ماند تمام
    اگه میگی جاستیس لیگ ضعیفتر از اونجرز هست قویترین عضو جاستیس لیگ بتمن اونجرز سنتری خب بتمن میره یه سنتری باستر مبسازه
    مبارزان خفن و استراتژیست بتمن و کاپیتان آمریکا برنده بتمن ( راستش بین این دو تا نمیتونم کسی رو انتخاب کنم ولی زره های بتمن باعث پیروزیش میشه
    پادشاه آکوامن و بلک پنتر برنده آکوامن
    قهرمانان کیهانی سوپرمن و نوا برنده سوپرمن
    کلکسیون هایی از قدرت های ماورایی سنتری و مارشن من هانتر برنده مارشن من هانتر
    خدایان خفن ثور و واندروومن نظرم عوض شد میگم واندروومن
    قهرمانانی که کلا فاز برقن ثور و شزم برنده شزم
    غول های قدرت فیزیکی سوپرمن و هالک برنده سوپرمن
    جادوگر های خفن دکتر استرنج و دکتر فیت برنده برابر
    پولدار ها بتمن و مرد آهنی برنده بتمن
    اسپید استر ها فلش و کوییک سیلور برنده براحتی فلش
    ضمنا بتمن در صورت اراده میتونه به تنهایی هم انتقام جویان رو شکست بده و برای شکست انتقام جویان چنان نیازی به جاستیس لیگ نداره
    بعدشم‌ داری از مارول فنی میمیری نیزه پوزیدون رعد و برق هم داره پرواز هم میشه باهاش کرد حالا تازه آب و هوا رو هم میشه با اون نیزه دستکاری کرد
    اگه مردی آیدی تلگرام یا روبیکات رو بده قشنگ عکس کمیک رو برات میفرستم کمیکی که آکوامن با نیزه رعد و برق شلیک‌کرده

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بله دیسی قویتره اما ثور از واندروومن و شزم قویتره

    2. Randall Spector کاربر می‌گوید

      اینو نگاه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 تببلللحذثبحازثتبت۲تبتضبتضحزثتبثت۹رقت۴تزثتزتثت
      نابودم کردی پسر
      این دیگه چه مطالب طنزی بود 😂😂😂😂😂😂😂
      خدایا بسه دیگه خسته شدیم دیگه 😂😂😂😂😂😂
      وان ابو آل نویسنده کمیک های مارول هست توی کمیک چهار شگفت انگیز جک کربی بوده ۵۱۱ شماره فکر کنم بعد از پریمال مانیتور شکست بخوره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 شیطان عظیم هم از وان بلو ال ممکنه ضعیف تر باشه به دلیل تجربه و اینطور مسائل
      ماندراک چطور از بیاندر قدرتمند تر هست ؟ قهرمانان کیهانی ؟ 😂😂😂😂 سوپرمن در برابر نوا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 نوا رو باید با گرین لنترن مقایسه کنی که گرین لنترن قویتر هست
      سنتری هم از مارشن منهانتر قویتر هست مارشن نسبت به آتش ترس داره واندروومن از ثور قویتره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      ثور واندروومن رو به راحتی شکست میده
      شزم از ثور قویتره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂😂😂خخخخخخخخیییییییی دکتر فیت هم از دکتر استرنج قویتر هست اسپید استر برتر مارول کوئیک سیلور هست ؟ 😂😂😂😂😂😂😂 باید با ماکاری و یا سیلور سرفر و دونده مقایسش کنی دونده تا جایی که میدونم در سرعت قادر مطلق هست و فقط ماکاری در مسابقه شکستش داده
      اون کمیک هم براش عکس نفرست کلا خیلی نوبه متعصب هم هست هر چقدر برای توضیح بدید اون کمیک هم توی نیو ۵۲ بود حالا توی سری جاستیس لیگ بود یا خود اکوامن رو نمی‌دونم

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        جناب حرفتون اشتباهه اولا شیطان وحشی عظیم با وان بلو آل برابره دوما سنتری و مارشن برابرن بعدهم وان بلو آل نویسنده نیست هرگز هرگز و نکته بعدی لطفا دیسی رو دست کم نگیرین شما همه شخصیت های مارولو میگین نویسنده بله شیطان وحشی عظیم حتی مقداری از وان بلو آل قویتره پرزنس و والای همگان برابرن
        والسلام

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        و اینکه بله ماندراک گفته میشه پرزنسو کشته و از بباندر قویتره

  19. Steve rogers کاربر می‌گوید

    واقعاً که اول اینکه پرایمال مانیتور کازمیک آرمور سوپرمن و پرزنس رو خلق کرده که هردوی اینا از قویترین مخلوق وان آبو ال یعنی فالکرام قویترن
    دوم ماندراک‌ رو هم میگم چرا قویتر از بیاندره چون هر وقت اگه بیاندر اومد وان آبو ال رو کشت من قبول دارم در حالی که ماندراک پرزنس رو کشته میدونی چرا چون اسپکتر و رادیانت گفتن فقط اگه خالقمون یعنی پرزنس بمیره اونوقت ما میمیریم که آخر سر ماندراک هم گوی خلقت رو داشت و هم اسپکتر و رادیانت رو کشت پس پرزنس رو کشته که این اتفاقات افتاده بیاندر اصلا به این شاهکار ماندراک نزدیک هم نمیتونه بشه پس حالا فهمیدی که چرا ماندراک قویتره !! یا بازم بگم
    سوم میگم چرا نوا رو انتخاب کردم چون از کاپیتان مارول و بلو مارول قویتره شاید این حرفو چرت و پرت حساب کنی ولی با دلایلی ثابت می کنم که شانس پیروزی در برابر کسانی مانند سوپرمن و هالک رو داره
    قویترین شلیک های انرژی اون همه چیز رو تا شعاع سه مایلی ( تقریباً ۵ کیلومتری ) نابود می کنه اون از انفجار گالاکتوس که سه منظومه شمسی رو با خاک یکسان می کرده مقاومت کرد !!!!!!!
    لباسش هو برای جلوگیری از نهایت قدرت هاشه 😱
    با جذب تمام نوا فورس هم احتمال ۷۰ درصد کاپیتان مارول و ۶۵ درصد هم بلو مارول رو شکست میده
    حتی از لحاظ فیزیکی هم نوا از کسانی مانند کاپیتان مارول بیشتره و اصلا از گرین لنترن ضعیف تر نیست ما در بدترین حالت ممکن بخوایم به نوا کم لطفی کنیم حداقل بین ۱۰ انتقامجوی برتر هست
    چهارم سنتری از کجا میخواد نقطه ضعف مارشن رو بفهمه تو فقط یک دلیل بیار که اون میتونه این نقطه ضعفشو شناسایی کنه بعدشم‌ اون همه قدرت هاشو در برابر کسی مثل مارشن من هانتر که آدم خوبیه آزاد نمی کنه مارشن من هانتر حتی کمی برتری فیزیکی هم داره
    پنجم چون از لحاظ تجهیزات و متحدین شاهکارها هوش مهارت مبارزه واندروومن برتره
    ثور هم قدرت داخلی و قدرت خارجی و تجربه و دشمنان برتری داره و از قدرت و استقامت و اینا هم برابرند ولی اگه واندروومن مچ بند هارو در بیاره قدرتش ۱۰ برابر میشه و با ثور دیوانگی جنگجویان از لحاظ فیزیکی برابر میشه که در این صورت ۱۰ برابری ثور فقط یک ساعته ولی ۱۰ برابری واندروومن تا هر وقت دلش بخواد
    ششم شزم از ثور قویتره قدرت خلق متحد داره قدرت فیزیکی اش هم نامحدوده چون تونسته یک ستاره هم وزن خورشید رو جا به جا کنه یک بار هم یک سیاره بدون ضربه و فقط پرواز براحتی تمام نصف کرده
    شزم بسیار بر روی میزان قدرتی که اعمال می کنه محتاط هست بیشتر از ثور و به احتمال ۹۰ درصد لیاقت میولنیر رو هم اصلا میولنیر رو به قلمرو های دیگه تله پورت می کنه که با سرعت میلیون ها برابر نور هم صد ها یا شاید هم هزاران سال طول بکشه و شکست دادن ثور بدون میولنیر آنچنان هم سخت نیست از لحاظ فیزیکی هم شزم از ثور برتره و با کمک دانش سلیمان به تجربه جنگی ۵۰۰۰ ساله دست پیدا می کنه
    هفتم دکتر فیت قویتره و تابلو هم چون اون با اسپکتر جنگیده میدونستی
    دکتر فیت از لحاظ فیزیکی هم کاملا برتره و پتانسیل هاش هم بیشتره سلاح هاش هم قویتره چون سنگ زمان روی کاراکتر های دنیاهای دیگه ناکارآمده 😂😂😂 تجربه دکتر فیت هم با کمک‌ نابود بیشتره متحد های قوی‌تری هم داره دکتر استرنج که با حیله و کلک دورمامو رو‌ میزنه اما دکتر فیت مرد و مردونه جلو اسپکتر قد علم میکنه و شاهکارهاش بزرگتره
    هشتم برای این کوییک سیلور رو حساب کردم چون اونو از فلش اسکی رفتن که اگه برترین اسپید استر یعنی دونده رو حساب اینجا هم والی وستی وجود داره که اونو شکست بده بری آلن سریعترین دیسی نیست والی وست میتونه با سرعت بینهایت حرکت کنه در حالی که دونده شاید برای جلوگیری از تخریب کندتر حرکت کنه ولی والی وست وقتی میدوه اسپید فورس یک هاله سرعت دور اسپید استر ها میسازه که از تخریب جلوگیری می کنند پس والی وست برتره هر چند دونده جلوی خودشو نگیره هم والی وست سریع‌تره
    نهم آن کسی که عکس کمیک رو قبول نداره خوب معلومه که خیلی نوبه
    دهم تو‌ فقط حرف های منو با مسخره نوشتی با یه عالمه ایموجی خنده تا کامنتتو پر کنی بچه خودت چیزی نگفتی اصلا چی داری که بگی
    یازدهم تابلو شد که کم آوردی تو جای اینکه درست حسابی حرف منو با مدرک تکذیب کنی
    فقط مسخره و اینا کردی و کم آوردنت تابلوه
    من دارم از کمیک ها حرف میزنم تو منبعت چیه
    دوازدهم خیلی ممنون
    چون باعث شدی با خوندن کامنت های تو من معادله کم آوردن رو پیدا کنم
    مطالب طنز + تمسخر ×تعصب ÷ با مدرک حرف زدن – نوب نبودن × ایموجی خنده × حرف الکی زدن + هههههههه = کم آوردن
    طبق محاسبات من تو داری مو به مو طبق این معادله پیش میری و من دارم دنبال معادله ضد کم آوردن میگردم
    ( ادمین لطفاً تایید کنید )

    1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      Steve Rogers
      جناب این مزخرفات چیه به هم بافتی ؟!؟!؟
      طنزنامس جوکه چیه ؟!؟! من نمیدونم اینا رو به کی گفتی و برام هم مهم نیست اما همش چرته .
      تمام .

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      چی میگی ماذا فازا می‌بری و میدوزی برای خودت کم آوردن چیه من الان کامنتت رو دیدم واقعا که مطالب بسیار طنزی فرستادی سرم از ثور قویتره ؟ یا خدا
      بعدا جوابت رو میدم

      1. Steve rogers کاربر می‌گوید

        بعدا جوابت رو میدم هههه خب کم آوردی می خوای با خودت فک کنی چرت و پرت از خودت دربیاری وتمام
        هیچ‌ مدرکی هم برای تکذیب حرف هام نگفتی کم آوردن شاخ و دم نداره که یه مدرک هم برای تکذیب حرفام نداری داری این چرت و پرت هارو سر هم می کنی
        مدرک بیار
        مدرک بیار
        مدرک بیار
        منتظرم

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          نامرد مهلت بده فالکون رو ببینم جوابت رو میدم

    3. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      یک چند وقتی یادم رفت این دوست عزیز رو
      اصلا چه ربطی داره به مخلوقات ؟
      ما قدرت شخصیت رو مقایسه می‌کنیم یا قدرت مخلوق رو ؟
      اینجا هم که رفتی جاده خاکی رو هم رد کردی عزیز ماندراک پرزنس رو کشته ؟ چه جالب عزیزم خیلی جالب بود 😂😂 شادمان کردی اون زمان پرزنس خارج از خلقت بود اسپکتر کشته شده بود ؟
      بیاندر از تمامی مالتیورس مارول یک میلیون برابر قدرتمند تر هست لازمه موجودات مالتیورس مارول رو نام ببرم ؟
      وان بیلو ال هم گمونم جزوی از مالتیورس مارول باشه
      نوا از بلو مارول قویتر هست ؟ 😂 هیییی
      کجا میری با هم بریم
      بلو مارول دشمن شماره یکس رو شکست داد کسی که سنتری واندرمن ارس هم از پسش برنیامدند بلو مارول کینگ هایپریون رو شکست داد کسی که قهرمان های مارول رو کشته بود بازم مطلب طنز فرستادی اشکال نداره 🙂😂
      یکم فیت هال جردن رو بگم بری حال کنی
      درست کردن انگشتر برای خودش
      کشتن سینستروبی که توسط پارلاکس تقویت شده بود
      از بلست ۱۰۰ گرین لنترن یک خراش برنداشت
      نابودی یک توهم یا اراده خودش
      شکستن مانع سرعت
      شکنجه شدن توسط تمامی احساسات بس نیست ؟
      اوه هال جردن اراده خالص هست
      نقطه ضعفشو شناسایی کنه ؟ یکی از قدرت های اون انفجار ۱۰ میلیون ستاره هست نیازی به شناسایی اون نیست تا مارشن اون رو ببینه پا به فرار میگذاره ؟
      قدرت فیزیکی ؟ بلند کردن سلستیال اگزیتار کاری که نیاز به قدرت تمامی قهرمانان زمین داشت چی واندروومن در حالت عادی تونسته با سوپرمن و مارشن زمین رو حرکت بده کاری که ثور عادی با ۲۰ سیاره انجام داد حالا ۱۰ برابر قویتر بشه اصلا ۱۰۰ برابر قویتر بشه
      هههههههههههه یهخخخخخخخخخ شزم از ثور قویتر ؟تو چقدر با اطلاعاتی اصلا وقتم رو نباید تلف میکردم برای جواب دادن بهت
      یعنی چی که شزم لیاقتش رو داره 😂😂 داستان میسازی ؟
      عزیز تو خودت الان حرف خودت رو نقض کردی مگه من گفتم دکتر فیت از دکتر استرنج ضعیف تره
      تو دیگه کی هستی 😂😂😂👎👎
      کوییک سیلور از فلش اسکی کپی شده مگه قدرت فقط تو شخصیت فلش بوده ؟ سرعت داشتن به معنای اسکی رفتن از فلش نیست
      نوب بودن چه ربطی به قبول نداشتم عکس کمیک داره ؟ تو معنی نوب بودن رو هم نمی دونی تخخع
      تو به من میگی بچه ؟ جالبه از ۸۰ درصد کاربران سایت بزرگترم بعد به من میگن بچه جالبه تخخخ تو تلگرامم کمتر از من کانال های چند هزار کا دارن در فندوم کمیک
      من کم آوردم ؟ من دیگه اینقدر حقیر نشدم که از تو کم بیارم 😂
      با همین گفته هات سن عقلیت مشخصه هست حالا سن شناسنامت رو سراغ ندارم 😂😂

  20. آنسلات کاربر می‌گوید

    شزم از ثور قویتره!!!!! ثور میتونه نسبتا راحت شزم رو بزنه راستی همه جاستیس لیگ حریف ووید نمیشن که نهایت قدرت سنتری هست

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      آنسلات
      تمام لیگ عدالت حریف ووید نمیشن؟ خدایا چرا انقدر بعضی ها نوب هستن؟😂😂😂
      کاپیتان اتم ووید حریفه. بعدشم ووید اصلا چرا باید به اونجرز کمک کنه؟ ممنون که مباهات خنده بنده را فراهم نمودید.

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      همون کاپیتان اتم راحت ویدو میزنه جنای آنسلات وقتی نمیشناسین لیگ عدالتو نظر ندین بهتره بعد وید از کی تاحالا عضو اونجرز شده من موندم

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      تازه جدیدا ورلد فورجر هم به لیگ عدالت پیوسته که توان زدن کل انتقامجویانو به تنهایی داره بعدهم تازه ورلد فورجر ۱۰ تا وید همحریفش نیستن

  21. Steve rogers کاربر می‌گوید

    آنسلات
    شزم قویتره چون این شاهکارهای فیزیکی رو که میگم نگاه کن
    اول در کمیک Captain Marvel Adventures # 28 گفته شد قدرت شزم‌ نامحدوده
    دوم یک سیارک میلیارد ها تنی رو هل داده Captain Marvel Adventures # 148
    سوم تحت فشار قرار دادن کل سیارات Captain Marvel Adventures # 138
    چهارم هل دادن یک ستاره تایتانیک مرده در کمیک Marvel Family #61
    پنجم تونسته فلز مارولیوم رو قالب بزنه
    ششم تونسته یک سیاره رو براحتی نصف کنه فقط با پرواز کردن در کمیک Captain Marvel Adventures # 141
    هفتم یکبار آنچنان مشت محکمی زد که سیاهچاله درست شد
    هشتم یک سیاره خیلی خیلی راحت نابود کرد Captain Marvel Adventures # 43
    سه بار هم سوپرمنو شکست داده
    اینا ثابت میکنه که شزم قدرت و استقامت بیشتری داره بحث سرعت هم خب شزم تونست از پشت فلش برسه که سرعتی مافوق نور نیاز داره خیلی بیشتر از نور در حالی که بیشترین سرعت دویدن ثور ۳۲ ماخ معادل ۱۰/۹ کیلومتر بر ثانیه هست که ما اگه ثور رو با میولنیر حساب کنیم بزرگترین شاهکارش ۱ تریلیون برابر نور هست
    و شزم سرعتش به فلش رسید فلش کی بود کسی که گفته میشه سرعت نامحدود داره البته من نمیگم سرعت شزم‌ نامحدوده میگم فلش سرعتش نامحدوده ولی یک بار شزم بهش رسید ثور با میولنیر هم نمیتونه به فلش برسه
    دوام هم که خب ثور هست
    هوش : ثور چون شزم دانش سلیمان رو داره نه هوش سلیمان
    مهارت مبارزه تجهیزات و تجربه و دشمنان قدرت خارجی ثور هست
    قدرت داخلی هم شزم چون پتانسیل هاش بیشتر از ثور هست
    برنده شزم اون شاهکارهایی که گفتم برتری شزم رو ثابت میکنه شزم بلک آدام رو زده که این بشر از ثور قویتره

    1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      Steve Rogers
      یه سوال ، شما احتمالا فیلم هندی مندی زیاد نمیبینی ؟!؟! 😁😁😉😄😄
      یه بچه مدرسه ای به دوران نرسیده در برابر شاه ازگارد ؟!؟!؟!؟!؟!؟ وااتتتتتتتت دددددد فاززززززز ؟!؟!؟!؟!

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        آزوک حرمت شکن
        خیلی ببخشید دوست عزیز میتونم بپرسم تا الان چقدر از کمیک های شزم را خوانده اید؟ قصد بی احترامی ندارم فقط سوال کردم. چون شزم چنان شاهکار های بزرگی داره که فکر نکنم لقب پسر به دوران نرسیده براش برازنده باشه.
        شاد و پیروز باشید

        1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

          # محمد امید سعادتی
          زیاد نخوندم و نمیخوامم بخونم .

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        جناب استیوراجرز شزم از ثور ضعیفتره اما خیلی بیشتر از اون چیزیه که شما راچعبهش فکرمیکنین به هرحال بنده میتونم بهتون بگم چه کارایی کرده و چه کارایی ازش برمیاد البته بگم ثور قویتره اما شزم ابدا اینی که میگین نیست البته نظرتون محترم

        1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          اگه در جواب من میگین تقریبا درسته اما خب واقعا ثور اگه با تمام قدرت و بیرحمی مبارزه کنه قطعا برنده میشه و زیاد هم سخت نخواهد بود .

      3. پاورهاوس کاربر می‌گوید

        جناب شما جز مسخره کردن قهرمانا دیسی چیزی بلد نیستی انتظار دیگه ایی هم از اخلاقتون نمیره خب وقتی یتیم بودن سوپرمن رو مسخره میکنی و یتیم بودن رو عیب میدونی یعنی خیلی از امام های عزیزمون رو هم مسخره کردی چون بعضی از اون ها هم یتیم بودن درهرصورت از تربیت شما هم بیشتر انتظار نداشتم

        1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

          کاربر نمیدونم چیچی هاوس چرا مغلطه میکنی ؟!؟!؟! سوپرمن رو با امامان مقایسه کردی الان ؟!؟!؟!؟!؟ من یتیم بودن رو مسخره نکردم فقط گفتم یتیم کریپتون الانم میگم . مسخره نیست فقط یه فکته . بعدشم سوپرمن یه تخیل کمیکه فقط و ذره ای ارزش نداره برو تربیت خانوادگی نداشته خودت رو جویا سو که این تخیل رو با امامان مقدس مقایسه کردی .
          تمام .

          1. پاورهاوس کاربر می‌گوید

            ببین شما اصلا متاسفانه تربیت نداری و بویی از انسان بودن نبردی وقتی یتیم بودن رو مسخره میکنی ادم باید خیلی ضعیف باشه و اینکه من نگفتم سوپرمن مثل امام هاست گفتم اینکه یتیم بودن رو مسخره میکنی اماما هم یتیمن و خوب شعور نداشته خانوادگیت هست عزیز
            و اینکه تور هم یه هیز چشم چرونه
            پدرش هم متاسفانه مثل اینکه بعضی توانایی های خاص جسمی نداره که مجبور شد لوکی روبه عنوان فرزند قبول کنه
            درکل گلم انقدر تربیتت رو به رخ نکش جالب نیست کمبود هات رو توی مجازی نشون بدی

            1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

              پاورهاوس# و استیو راجرز#
              یا این بحث به اتمام میرسونید یا میدم بن کنن شما دو نفر.
              این مسخره بازی ها چیه؟ میشه بدون بی احترامی کردن بحث کنید؟ یا باید ازتون خواهش کنم؟ تبادل اطلاعات کردن و بحث کردن خوبه چون میتونه به اطلاعات هر دونفر اضافه کنه اما وقتی به بی احترامی کشیده بشه یعنی این بحث باطل و ادامه دادن بحث باطل حرام است.
              پس لطفا به این بحث خاتمه دهید.

  22. آنسلات کاربر می‌گوید

    شوخی میکردم هههههههههههه خب شزم و ثور با اختلاف کم ثور برنده است لیگ عدالت و اونجرز هم همونطور که دکتر منهتن ( کاربر دکتر منهتن) گفت ورلد فورجر میتونه لیگ عدالت رو برنده کنه و بدون حضور ورلد فورجر هم لیگ عدالت برنده است من ۳۰ ساله کمیک رو دنبال میکنم.
    ( ادمین لطفا تایید کنید )

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بله درست میگین ورلد فورجر حساب نشه باز کاپیتان اتم هست بله درستمیفرمایید شزم هم قویه و توان اینو داره که ثور رو به چالش بکشه

  23. Steve rogers کاربر می‌گوید

    # آقای سعادتی
    شما نظری ندارید در مورد ثور و شزم
    من مدرک دادم در مورد شاهکار های شزم اسم کمیک هارو دادم
    استیو راجرز هم با این نمیدونم کجای ایرانه ولی مطمئنم که یک کمیک هم از شزم که هیچی از دی سی هم نخونده و هنر کرده باشه از کمیک های دیسی چند شماره از جاستیس لیگ و بتمن شاید هم سوپرمن خونده باشه

    1. آزوک حرمت شکن کاربر می‌گوید

      Steve Rogers
      فکر کردی خیلی عقل کللیی ؟!؟ بله مگ بیکارم کمیکای یه بچه مدرسه ای رو بخونم ؟!؟!؟ اگه پنج شس سالم بود شاید شاید میخوندم اما الان از سن من گذشته . 😁😄
      طبق تحقیقاتی که داشتم و مقالاتی که خوندم بله منطق میگه شزم در برابر ثور عددی نیست . شما هم خودت مطمئنم یک پنجم کمیک های ثور را ندیدی اصلا .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        جناب راجرز ببینین این کار که به سوپرمن بگین یتیم به شزم بگین بچه مدرسه ای درست نیست شزم شخصیت پر پتانسیل و همچنین خوبیه علاوه بر این شزم بارها جون خودشو برای نجات زمین به خطر انداخته و همچنین کتاب بینهایتو بلند کرده

  24. آنسلات کاربر می‌گوید

    راستش در مقایسه ثور و شزم قدیما ثور را با هالک و سوپرمن من مقایسه میکردین حالا با شزم و غیره مقایسه میکنین واقعا دارین ثور کشی میکنین من این همه سال کمیک خوندم میدونم ثور از هالک قویتره و با سوپرمن برابره

  25. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    Steve Rogers#
    حقیقتش به نظرم اگر شزم بتونه از تمام پتانسیل ۶ خدا استفاده کنه قطعا برنده میشه. ولی خب تجربه ثور هم باید در نظر بگیرید.
    آزوگ حرمت شکن یا همون استیو راجرز خودمون#
    خیلی ببخشید ولی به نظرم بهتره کمیک های شزم مطالعه کنید تا بتونید اطلاعات بازم از این شخصیت بدست بیارید. چون شاهکار هایی که این شخصیت داره باعث میشه در حد سوپرمن و ثور و هالک یا حتی فراتر باشه.

  26. آنسلات کاربر می‌گوید

    درسته طبق کمیکی که من خوندم شزم خیلی قویه قدرت بالایی داره سرعتی بالایی داره ولی خب ثور هم در نهایت اینها رو داره و در کل ثورشانس بیشتری داره

    1. حسین کاربر می‌گوید

      جای چند سلاح خالی بود اما مقاله خوب و عالی بود😘😘😘😘

  27. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود
    فقط ببخشید Monitor_ Mind the Overvoid شخصیته یا سلاح؟
    یا مثلا کازمیک ارمر سوپرمن؟

  28. لوسیفر کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید آدمین جان میخواستم بدونم دی سی به غیر از نیروی هل فایر و پلات بی‌نهایت چه نیرو های دیگری دارد. و اینکه نیروی تاریکی چیست که میگن قدرتمندترین نیروی دی سی است و در ضمم این نیرو چه مثل پلات بی‌نهایت چه قدرت هایی دارد

  29. […] بیگانه، منگول بود. او ابتدا به عنوان دیکتاتور سیاره Warworld معرفی می شود که با استبداد بر آن حکومت می کند. او به […]

  30. Mohammad amir کاربر می‌گوید

    سلام از نظر من کازمیک ارمر سوپرمن رتبه ۲ برازانده اش توی این لیست اخه اون دوتای پایینی در برابر قویترین نسخه سوپرمن چه غلطی میتونن بکنن

    1. Knull کاربر می‌گوید

      سورس که به فنا میدش.اولم که صفحه ی کمیکه

    2. کاربر می‌گوید

      يا خدا

  31. Knull کاربر می‌گوید

    سورس که به فنا میدش.اولم که صفحه ی کمیکه

  32. Goku
    Goku کاربر می‌گوید

    کازمیک حداقل باید رتبه ۳ رو داشت.
    مگه ماشین معجزه چه شاهکار خاصی داره که انو از کازمیک بالاتر گذاشتید.
    بعد توی بخش کازمیک گفتید نکرو ثور یا کازمیک خوب اینکه معلومه کازمیک بسیار قدرتمندتره.

  33. […] استفاده از سلاح اسپیر آو دستنی (به این مقاله مراجعه شود) اسپکتر را ناک اوت کرد. دوبار با واندروومن نبرد داشت.، […]

  34. […] بسیاری در دنیای کمیک بوکی دی سی وجود دارند که در جهان شانسی کمیک های دی سی نقش اساسی […]

دیدگاه ها غیر فعال است.