آخرین خبر ها از فیلم دکتر استرنج در مولتیورس جنون

خب همینطور که میدونید تا اکران عمومی فیلم دکتر استرنج مولتیورس جنون کمتر از ۱ ماه زمان باقی مونده و اخیرا پیش فروش بلیط های این فیلم همراه با انتشار تیزر و چند پوستر همراه شده . فیلمی که از او به عنوان بزرگترین فیلم این فاز نام برده میشه و قطعا با اکران خودش سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد .

– اولین فیلمی رو شاهد هستیم که به گفته سم ریمی از عنصر ترس در بافت اون استفاده شده و این همون کاریه که حتی اسکات دریکسون هم قصد داشت انجام بده .

– فیلم مشخصه که تاثیرات واقعا بزرگی رو هم روی اینده و هم روی ساختار جهان سینمایی مارول و به خصوص یونیورس اصلی میززاره .

– شاید تصور میشد فیلم بتمن با موفقیتی که در فروش خودش کسب کرده بود بتونه رقیبی برا این فیلم در این معیار به حساب بیاد ولی پیش فروش بلیط های مولتیورس جنون تنها در ۳ ساعت از کل ۲۴ ساعت فروش بلیط های بتمن هم فراتر رفت . و در ۲۴ ساعت فروش خود به راحتی و با اختلاف واقعا زیاد تبدیل به پرفروش ترین بلیط فروش متعلق به یک فیلم در سال ۲۰۲۲ شد .

– ران تایم فیلم ۲ ساعت ۶ دقیقه اعلام شد که واقعا باعث تعجب خیلی ها شد چرا که با توجه به موضوع فیلم میشه گفت این تایم واقعا کمه . هرچند شاید سم ریمی بتونه داستان فیلم رو در این تایم  جمع کنه و از حفرات داستانی متعدد جلوگیری کنه .

– و اینکه . فیلم دکتر استرنج ۲ اولین فیلمی از MCU است که مستقیما زیر نظر کوین فایگی ساخته شده است و هدف از این کار افزایش پرستیژ فایگی در هالیوود است . (درسته بقیه فیلم ها و داستان کلی ام سی یو زیر نظر فایگی هست ولی این فیلم به صورت انحصاری لیبل کمپانی فیلم سازی فایگی رو دریافت کرده). و تا قبل از این فیلم سریال مون نایت و هاوک ای جزئی از این دسته بودند .

– ویلین اصلی فیلم خب مشخصا میشه گفت واندا است هرچند احتمال هرچیز دیگه ای رو هم میشه داشت . فیلم قالب های دارک بودن , ترس و غافلگیری رو در خودش داره.



نویسنده: امیررضا قاسمی

3 Comments
  1. بردیا کاربر می‌گوید

    واقعا خیلی براش هایپم جدا کاشکی باربد بود میدید این روزا رو چون شرطو صد در صد میباخت

  2. دیسی فندوم ( حمایت بیشتر از ویلسون ) کاربر می‌گوید

    خب من اولا فکر میکردم که بتمن رقیب برنده هستش اما توی این چند روز با توجه به تعریف و فروش خیلی خیلی واقعا خیلی زیاد این فیلم نظرم عوض کم کم عوض میشه یادتونه همون خبر؟
    همونی که گفت اندازه فروش بلیط های دکی ۲ توی ۳ ساعت به اندازه فروش بلیط د بتمن توی ۲۴ ساعت بود ؟
    حتما حتما به احتمال ۱۰۰ درصد شنیدین
    ش.ر.ط میبندم فروشش بیشتر میشه
    اما خب بهرت بودن فیلم
    این مسئله هست … .

    1. دیسی فندوم ( حمایت بیشتر از ویلسون ) کاربر می‌گوید

      وای 😐من چه احمقم توی مقاله نوشته دیگه خبر رو شرمنده 😐

دیدگاه ها غیر فعال است.