۱۰ اشتباه و کار بد ثور در دنیای کمیک

ثور فرزند اودین، خدای صاعقه و قویترین انتقامجوست. او مدافع زمین و دوستی بی مثال برای انسانهاست. شاهکار ها و کارهای قهرمانانه ثور در دنیای کمیک بی همتاست و عملاً در این مورد هیچ قهرمانی به پای ثور نمی رسد. پیشنهاد میکنیم که حتماً مقاله «۱۰ دلیل برای اینکه ثور قویترین انتقامجو است» را در همین سایت مطالعه کنید.

اما این خدای دوست داشتنی در طول زندگی خود، فراز و نشیب های بسیاری داشته و اشتباهات و کارهای بدی نیز کرده است که بعضی از آنها را با میل خود و بعضی دیگر را ناخواسته مرتکب شده است. در ادامه  ۱۰ تا از اشتباهات و کارهای بدی که ثور در دنیای کمیک مرتکب آنها شده است، آورده شده، با ما همراه باشید.


۱۰. دوباره قدرتمند کردن لوکی:

لوکی از زمان خلق خود در دهه ۶۰ در دنیای کمیک تا به امروز، یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین ضدقهرمان ها و شرورهای دنیای کمیک های مارول بود و هست. با این وجود لوکی باعث ایجاد ویرانی های بسیاری در دنیای خود شده است و اقدامات بدش باعث نابودی میلیون ها موجود در کهکشان شده.

در کمیکی لوکی در شرایط بسیار بدی قرار داشت و تمام خاطرات و قدرت های خود را از دست داده بود. متاسفانه ثور دلش برای تنهایی و بیچارگی برادرش سوخت و لوکی را از آن حال و هوا درآورد و به شکوه گذشته خود بازگرداند. لازم به گفتن نیست که لوکی بعد از قدرتمند شدن دوباره اش، همان راه و روش پیشینش را ادامه داد.


۹. فریب دادن و فراموش کردن جین فاستر:

کدام زنی است که با آن هیکل عظلانی و موهای زیبا، عاشق خدای رعد دوست داشتی نشود. در دوران حضور ثور در دنیای کمیک زن های بسیاری عاشق ثور شدند ولی یکی از مهم ترین آن زنها جین فاستر بود که بعد ها به ثور تبدیل شد. اما رابطه عاشقانه ثور و جین پایان خوبی نداشت.

جین فاستر در ابتدا پرستار دکتر دونالد بلیک (شخصیت زمینی ثور) بود و بعدها نیز عاشق خود ثور شد. اما بعدها ثور هنگامی که میخواست به آزگارد برگردد جین را فراموش کرد و حافظه او را نیز پاک کرد. سرانجام ثور با سیف و جین با دکتر کیت کینکاید ازدواج می کند که البته بعد از مدتی به طلاق می انجامد.

مدتها بعد ثور و جین به ملاقات هم می روند و ثور از جین معذرت خواهی می کند. همچنین جین به او می گوید که سرطان دارد و می خواهد برای جلوگیری از این بیماری تبدیل به ثور شود. با این وجود سرانجام خانم ثور در این راه جان خود را از دست می دهد. خیلی ها معتقدند که فراموش کردن جین توسط ثور باعث بیماری سرطان جین و مرگ او شده است.


۸. شکستن پیمان اودین با غول های نیفلهایم:
اودین سالها پیش با غول های نیفلهایم پیمان صلح امضا کرده بود. این پیمان صلح برای ایجاد صلح در بین نیفلهایم و آزگارد و مصون نگه داشتن بسیاری از شهروندان این دو جهان از جنگ و کشتار بسیار مهم بود. ثور این پیمان صلح را خراب کرد. در بخشی از این پیمان به صراحت تاکید شده که آزگاردی ها دیگر اجازه ورود به نیفلهایم را ندارد. ثور در حال شکار یک هیولا بود که وارد نیفلهایم شد و بطور ناخواسته با بسیاری از غول های طوفانی وارد نبرد شد. این کار ثور خشم اودین را در پی داشت.

۷. دیوانه شدن بخاطر از دست دادن قدرت هایش:
ادوین به دلایل مختلف چندین بار قدرت های ثور و لیاقت بلند کردن پتکش را از او گرفت. یکبار ثور آنچنان ناراحت شد که برای مدت کوتاهی مجنون شد. به همین دلیل او وارد نبرد با ابرقهرمانان مارول شد و افراد زیادی را کشت. ثور به حدی از کنترل خارج شده بود که متحدین وی از تانوس برای شکست دادنش کمک خواستند. در پایان این تانوس بود که توانست ثور را برای مدتی متوقف کند و از این وضعیت در بیاورد.

۶. کار کردن برای دکتر دووم:

در طول حوادث جنگ مخفی در سال ۲۰۱۵، دکتر دووم توانست قدرت های بیاندر را مهار کند و آنها را بدست بیاورد و تبدیل به خدایی با قابلیت های مطلق بشود. بعدها دووم دنیای جدیدی را بوجود آورد که به زمین ۱۵۵۱۳ معروف شد و خودش نیز «خدا پروردگار عذاب» نام گرفت. مانند هر حاکمی دکتر دووم به نیروهایی نیاز داشت تا از قلمرو اش محافظت کنند و برای اینکار او سپاه ثور (Thor Corp) را انتخاب کرد.

سپاه ثور از زنان و مردان متعددی از دنیاهای مختلف تشکیل شده بود. در این سپاه چندین ثور از واقعیت های متفاوت، از جمله جریان اصلی ثور وجود داشت و این سربازها بدون هیچ شک و تردیدی به دکتر دووم خدمت می کردند. بعدها جین فاستر به کمک ثور اودینسان موفق شدند به درون این سپاه نفوذ کنند و مابقی را از دروغی که دووم به آنها گفته آگاه کنند. سرانجام سپاه ثور بر علیه دکتر دووم قیام کرد. سرانجام زمانی که مولکول من قدرت خود را به رید ریچاردز داد، Battleworld نابود و سپاه ثور نیز تجزیه شد. نکته جالب درباره این سپاه این است که تمامی افرادی که در این سپاه بودند شایسته بلند کردن میولنیر بودند.


۵. کشتن لوکی:

به این یکی نمیشه گفت اشتباه یا کار بد. درسته که لوکی دشمن ثور هستش ولی خط قرمز هایی وجود داره که ابرقهرمان ها نباید از اون عبور کنند. انتظار میره که ثور به عنوان جانشین اودین رفتارهای خوبی از خودش در برابر افراد شرور داشته باشه، مخصوصاً وقتی اون آدم بد برادرش لوکی باشه. با این وجود بعضی اوقات اوضاع انقدر خراب میشه که کاری جز عبور از اون خط قرمز ها نمیشه کرد.

پس از آنکه لوکی، هودر را در مورد قتل برادرش، بالدر فریب داد. ثور  عصبانی مصمم شد تا لوکی را بسزای عملش برساند. بعد از زد و خورد کوتاهی، برای ثور مشخص شد که برادرش همچنان مایل به قتل بسیاری از انسان ها، دوستان و خانواده خودش است. به همین دلیل در نهایت ثور مجبور شد تا لوکی را به قتل برساند.


۴. تشویق هوادارانش به جنگ:
در اوایل روابط ثور با مردم زمین، خدای رعد با کمال میل پیروان انسانی خود را به جنگ به نام او ترغیب می کرد. هزاران نفر از پیروان ثور نیز همین کار را کردند اما جنگ های آنها برای شرافت و انسانیت نبود. این پرستشگران ثور، بدون توجه به مفهوم اصلی سخنان ثور جنگ و نبرد می کردند. آنها تمدنهای بی گناه زیادی را نابود کردند و مردان، زنان و حتی کودکان بی گناه زیادی را به قتل رساندند. درسته که در این مورد نمیشه ثور رو بطور کامل مقصر دونست اما یجورایی اون پایه گذار این نبردها بود.

۳. جنگ با زمین:
کمیک ثور ۶۸ آینده نچندان دور ثور و روابط او با زمین است. در این کمیک که وقایع آن در آینده ای نچندان دور رقم می خورد، ثور حاکم آزگارد می شود و تصمیم می گیرد تا با مردم زمین وارد جنگ شود. همانطور که انتظار میره آزگارد پیروز میشه و ثور زمین رو به عنوان قلمرو خودش معرفی می کنه و مثل دیکتاتور ها بر زمین فرمانروایی میکنه و رفتار بدی با انسان ها داره. البته این حادثه با چند سفر زمانی بطور کامل از بین میره.

۲. ملحق شدن به هایدرا:

در طی رویداد مهم “امپراتوری مخفی” در کمیک های مارول و بوسیله دستکاری در وسیله مکعب کیهانی، کاپیتان آمریکا خبیث و به رهبر گروه مخوف هایدرا تبدیل شد. بعد از اینکه مشخص شد کاپیتان آمریکا (البته نه کاپیتان آمریکای واقعی) عامل مخفی هایدراست، دنیا دچار تزلزل شد. این شخصیت خبیث از قدرتش استفاده کرد تا کنترل آمریکا رو بدست بگیره که ابرقهرمانان زیادی سعی کردند تا جلوی اون رو بگیرند.

نسخه هایدرایی کاپیتان آمریکا از ثور خواست تا به اون ملحق بشه و وقتی دید که کاپیتان هایدرا تونست پتک میولنیر رو بلند کنه، با توجه به اینکه میدونست هایدرا چیه، به هایدرا ملحق شد. البته بعداً به اشتباه خودش پی برد.


۱. متحد شدن با هیتلر:

بله، درست شنیدید. در خلال جنگ جهانی دوم هیتلر دستگاهی ساخت که می شد باهاش دنیاهای دیگه رو دید. اون ثور رو در آزگارد دید و به زمین آوردش و درباه جنگ بهش دروغ گفت. هیتلر ثور را متقاعد كرد كه اون صرفاً در تلاش برای اینه که مردم روسیه را از اربابان شیطانی خود رهایی بده. بلافاصله ثور با هیتلر متحد میشه و به ارتش نازی ملحق میشه تا استالین رو بکشه. البته بعد از مدتی ثور فهمید چه اشتباهی کرده و از زمین هم رفت.


منبع: CBR


86 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    به نظر من این مقاله ، مقاله خوبی بود . البته فکر میکنم که یک سری اشکالات را دارا بود .
    به هر حال ، مرسی بابت مقاله .
    موفق باشید .

  2. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    من یه سوال دارم چرا سایت cbr اینقدر مقالات ضد ثور رو منتشر میکنه اگه ادمین جان یا آقای استیو راجرز جواب منو میدادن ممنون می شدم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام .
      ببینید این دلیل داره . در واقع میتونه چندین تا دلیل داشته باشه .
      CBR چندین تا نویسنده داره که حالا بعضی از آنها به هر دلیلی به شدت با ثور لج هستند و از ثور ، به شدت بد هستند . ممکنه که مثلا طرفدار سوپرمن یا هالک باشند یا هر شخصیت دیگه ای . به هر حال ، هرچی هم که هست مشخصه که بعضی از دستندرکاران این سایت خیلی خیلی با ثور ، بد و لج هستند . بعضی از دوستان من هم میگن که CBR جدیدا رو به DC فن شدن گرویده . !! البته من خودم شخصا زیاد مقالات CBR ، را نمیخونم که بدونم این موضوع تا چه حدی درسته .

  3. آراد کاربر می‌گوید

    واقعا فکر نمیکردم تور همچین فرد بد جنسی باشه واقعا که ازش متنفر شدم

    1. Thor کاربر می‌گوید

      اتفاقا برعکس من که ازش خوشم اومد …
      نه بابا بدی کدومه هر کسی اشتباه میکنه
      اینم روووش

      واگرنه

      ثور خییلی خوبه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        نه در این حد

  4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    خدایی این ثور چه موجود عوضی هست ، بعد روش اسم قهرمان میذارن ، به نظر من ثور یک ویلن هست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حرفمو پس میگیرم ، ثور ویلن نیست اما مثل شزم و سوپرمن قهرمان هم نیست

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        قهرمان بودن به داشتن قدرت های زیاد نیست

  5. admin 2
    admin 2 کاربر می‌گوید

    یک، این یک مقاله ترجمه شده از سایت cbr هست نه دیدگاه شخصی ادمین.
    سایر مقالات رو هم ادمین اصلی که فعلا نیستن بهشون نظارت داشتن و مطمئنم وقتی برگردن پاسخ کاملی برای این سوالاتتون دارن.
    دو، در کمیک های مارول ثور نه اهریمنه و نه دشمن انسان ها اینا رو جای دیگه بگین قاه قاه بهتون میخندن.
    سه ظاهرا شما زیاد کمیک رو دنبال نمیکنید چون در کمیک یک موجود اندازه انسان ممکنه بتونه چندتا کهکشان رو هم کنترل کنه دیگه سیاره هیچ.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ادمین دوم سایت #
      قبول کنین این کار ها واقعا شرورانه بوده من یکی از طرفداران ثور بودم با دیدن این مقاله شد از اون شخصیتایی که ازش متنفرم ثور مدافع زمین نیست وقتی اومده خودش با زمین جنگیده ،ثورهم اهریمن شاید نباشه ،اما قهرمان هم نیست خب حداقل نظر بنده اینه

    2. starfare کاربر می‌گوید

      Admin 2
      ببین به ادمین اصلی بگو یه زره هوای کاربر های جدید رو داشته باشه

    3. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خودت متوجه شدی چی نوشتی ؟
      داره از ثور تعریف می‌کنه بعد میگی هیتره؟

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        مقاله رو من نوشتم نه اون 😅😐

      2. Randall کاربر می‌گوید

        مرد مومن مگه دست ادمین هست که ثور رفته با هیتلر دوست شده اون نویسنده ….. نباید همچین کاری رو بکنه که کرده سندش هم هست

    4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      اینها یعنی این اساطیر همه باورن باور. در باور های اساطیر اسکاندیناوی مردم خیلی از ثور راضی بودن و پرستشگاه های زیادی واسه ثور ساخته شده بود. حتی وقتی اودین تصمیم میگیره میدگارد رو محل جنگ با الف های تاریک بکنه ثور مانعش میشه. در کل ثور برای غول های یخی مثل جلاد بوده اما برای انسان ها یک خدای مهربان توصیف میشده در افسانه های نورس.

  6. T کاربر می‌گوید

    ببخشید یک سوال تو کدوم کمیک ثور برای از دست دادن قدرت هاش اونقد دیوانه میشه که مجبور میشن تانوس و وارد عمل کنند ؟

  7. morning star کاربر می‌گوید

    وات د هل…..
    اینو دیه از کجات در اوردی !!!!!
    پس خوبه دیه هالک کلا از ثور و اودین و اسکارلت و ویچ و دکتر استرنج و تمام کسایی ک ازشون گنده تره قوی تره ……..😂😂

    1. starfare کاربر می‌گوید

      تو اینترنت سرچ کن قانون اندازه و قدرت برات میاره به جای توهین یه سرچ ساده بکن

    2. starfare کاربر می‌گوید

      این رو از اینترنت در اورده و منم درموردش خوندم قدرت با جثه بزرگ رابطه تساعدی داره

  8. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    مهدی
    اینها که گفتین رو من خودم قبول ندارم امروزه بشیریت با یک دستگاه میتونه یک کشور رو زیر و رو کنه. در کل حالا کاری نداریم اصلا.
    ببین این حرفای جناب عالی فرضا درست هم که باشه اینا همش افسانست و در افسانه هم ما قاعده و قانون نداریم یه پشه هم میتونه طبق افسانه دنیا رو نابود کنه. ما در افسانه و داستان محدودیت نداریم.
    طبق اساطیر نورس سن ثور بیشتر از دو هزار سال هست.
    موفق باشید.

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      در سینما ۱۵۰۰ ساله.

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        تو دنیای کمیک سن ثور گفتن بیش از نهصد هزار ساله که نسبت به دیگر خدایان مارول تازه کم هم هست😂😐

        1. کاربر می‌گوید

          درسته.یه بار اگه اشتباه نکنم گفت که من به چشم دیدم که انسان ها تو غار زندگی میکردن و با سنگ شکار میکردنواتفاقی که نهصد میلیون سال پیش افتاده

          1. King Venom
            King Venom کاربر می‌گوید

            بردیا
            نهصد هزار نه نهصد میلیون 😂😂
            و درسته اودین هم صد هزار سال قبلش اونجرز عصر حجر رو فرماندهی میکرد که کاملا جور درمیاد

            1. کاربر می‌گوید

              اه سوتی دادم.هواسم نبود.بیخشید

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      شما خودتون جواب خودتونو دادین. در اینترنت سرچ کردین قوانین دنیای واقعی قوانین دنیای مادی رو و بعدم اومدین با تخیلات ساخته ذهن بشر که میشه دنیای هپروت مقایسش کردین؟! خیلی عذر میخوام اما مضحکه. نه اتفاقا هیچ هیچ محدودیتی ما در تخیل نداریم شما مگه در کمیک ندیدی موجودی اندازه انسان سیاره نابود و خلق میکنه؟!؟! حتی کهکشان.!! پس چطور میگی نمیشه؟!؟!
      من خودم خواب دیدم یه کهکشان ساختم حالا بیا و نقضش کن.!! اون محدودیتی که شما میگی مربوط به دنیای فیزیکه نه دنیای هپروت. البته بستگی به قوه تخیل شمام داره میتونین قوه تخیلتون رو ارتقا بدین و پله پله محدودیت هاش رو از بین ببرین.
      موفق باشید.

    3. King Venom
      King Venom کاربر می‌گوید

      کاربر
      ببین خب مشخصه که وقتی میای با قوانین دنیای مادی که ما توش هستیم منطق کمیک رو نقض کنی کاملا به بم بست میخوری ، حتی تو همین دنیای ما هم قوانین فیزیک و شیمی میتونن نقض بشن و ما همه چیز رو کشف نکردیم حتی نزدیکش هم نشدیم
      ما وقتی داریم درمورد افسانه ها و داستان ها صحبت میکنیم محدودیت های دنیای ما جایی توش ندارن ثور میتونه با یه ضربه یه سیاره رو نابود کنه چرا چون اون یه خداست! یعنی اون محدودیت هایی که ما داریم رو نداره اون یه شخصیت تخیلیه و یه شخصیت تخیلی که صرفا قدرتاش فرا تر از موجودیت انسان توصیف شده با محدودیت های دنیای ما تعریف نمیشه و اینو میشه راجب تمام شخصیت های مارول و دیسی و اساطیر و… گفت اونا خلق شدن تا چیزی باشن که ما نمیتونیم باشیم

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        اشتباه تایپی بن بست👆👆👆

  9. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    یادمه ماینتیس در پاندای کنگفو کار قدرتش از خود پانداهه بیشتر بود. ههههههه
    برای بار nام میگم در افسانه در داستان در تخیل ذهن انسان قوانین فیزیکی نقض میشن یعنی میتونن نقض بشن.

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      طرز صحبت من شبیه کشانیه که بهشون برخورده؟!؟!
      مهم نیست نظرت عوض نشه چون پرسیدی بهت جواب دادم. شما که نظرت ثابته چرا میپرسی اصلا؟!

    2. کاربر می‌گوید

      اخه حرف جناب ایروانی درسته.این کمیکه.نه واقعیت

    3. Randall کاربر می‌گوید

      😂😂😂میشه سوالم رو بپرسم سما چند سالت هست ؟؟!
      نه جدا خب عزیز من در ژانر فانتزی قرار نیست همه چی بر اساس درس و مشقت باشه
      اسمش هم فانتزی هست اگر ادبیاتت خوب باشه میفهمی که داشتان هایی که از تخسل ما میاد و در عمل واقعیتی نداره فانتزی هست برایی برای خودت شعر می سرای ؟ 😂😂
      عقیده رو زمانی میگن که باعث شکل گیری بحثی باشه که به حرف های دو طرف توهین نشه حرف های شما جوکی بیش نیست
      اخه میای بر اساس قد و وزن قدرت میسنجی ؟😂😂😂😂😂😂
      ما با کیا ۸۰ میلیون شدیم

      1. کاربر می‌گوید

        اقا منهتن قدش هم اندازه ویژنه ، ولی زمین رو پودر می‌کنه نزن فیزیک رو با کمیک میکس نکن برادر من 😂😂🤣 شیر و موز نیست که بخوای شیرموزش بکنی🤣🤣😂

      2. کاربر می‌گوید

        رندال من فهمیدم رپر خوبی میشدی،خوب دیس میدی آخه

      3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        رندال
        احتمالا کلاس پنجم ششمی یا نهایتا هفتم اینا باشه.
        جالبه همین اعداد و ارقامشم با کمال احترام مضحک و مزخرفه که البته جای تعجبی هم نیست. برین اون کامنت بالایش رو بخونین ببنین چی گفته. برای نابودی منظومه شمسی باید ده کیلو متر طول داشته باشیم.!!! به قول خودم ههههههههه هههههههه چمیدونم برا نابودی خورشید پنج کیلومتر طول نه واقعا اینا رو تو کدوم سایت خونده؟!؟! آخه اگه از درس و مشقش هم یه چی یاد گرفته بود باز یه چیزی.

        1. کاربر می‌گوید

          آقا اینارو از کجات در اوردی همینو بگو من دیگه کاری ندارم،به فکر راه چاره باشین.واسه اینا چی بگیم واسشون کسر شان نباشه؟؟؟آخه گناه دارن صنعتی سنتی کمشونه

          1. کاربر می‌گوید

            اخه مرد حسابی اینا تو دنیای واقعی هم اینجوری نیست.مثلا یه مورچه ده برابره خودشو میتونه بلند کنه.دیگه چه برسه به کمیک

        2. کاربر می‌گوید

          نه درمورد اونا راست میگه ، ولی اشتباهش اینه که اون اعداد و ارقام و فیزیک و ریاضی رو قاطی کمیک می کنه

        3. کاربر می‌گوید

          اون اعداد و ارقامش درسته ، ولی نباید وارد کمیک کنه واسه انسان های معمولی مث ما باید ۱۰ کیلومتر طول داشته باشیم تا سیستم خورشیدی رو نابود کنه، باید اندازه طرف بیشتر از اون چیزی که میخواد حالا نابودش کنه بلندش کنه ، شما تهش میتونی یه یخچال رو بلند کنه ولی زورت به یه ساختمون نمی‌رسه ، چون نه اندازه متناسب داری با اون کار و نه قدرت لازم ، اگه موجودی در واقعیت می خواد سیستم خورشیدی رو نابود کنه باید هم قد متناسب با منظومه شمسی داشته باشه و هم قدرت لازم ، مثلاً اشتباه نکنید وارد کمیک نمیشم مثال میزنم گالاکتوس رو شما ببین ، اگه تو واقعیت گالاکتوسی وجود داشت میتونست منظومه شمسی رو بفرسته هوا، چرا چون یک قدرت لازم رو داره دوم قد یارو رو ببین ، سایه اش رو کل منظومه شمسی میفته ، کلا ارقام اعدادش درست بود ولی در واقعیت نه در کمیک ، خواهشاً نمی دونید نگید اینارو از کجا در آوردی ، کاملا اعدادش درست بود آقای ایروانی ، در اون مورد خالی نمی بنده ، اشتباهش اینه که اینارو قاطی کمیک می کنه

          1. کاربر می‌گوید

            خب اعدادش بر چه اساسی درست بود؟؟؟؟ما اینو میخوایم بدونیم.از چه روشی اینارو بدست اورده؟؟راستی گالاکتوس سایش رو منظومه ی شمسی نمیوفته گلاکتوس اوج اندازش دوبرابر زمین{خیلی کوچک تر البته}هست

      4. Randall کاربر می‌گوید

        دایی جان سنی هست که بفهمم اعداد و ارقام دنیای واقعی رو با دنیای تخیلی کمیگ قاطی نکنم توهینی هم نکردم که ادبم رو نشون بدم

      5. Randall
        Randall کاربر می‌گوید

        بهتره دنبال شعور و احترام به بزرگترت که ازت ۱۰ سال سنش ببشتره باشی چون هیچ فهمی ازش نداری
        حوصله دهن به دهن گذاشتن با بچه هایی مثل رو تو رو ندارم

        1. Randall
          Randall کاربر می‌گوید

          آها

    4. کاربر می‌گوید

      نه بهش برنخورده مهدی جان ، خودش این اعداد و ارقام رو نمی دونسته فک می کنه یه چی از خودت در اوردی ، اعدادت کاملا درسته ولی نباید این‌ها رو وارد کمیک کنی ، البته ثور هم با یه ضربه نمیتونه زمین رو نابود کنه ، چندتا بزنه بعد 😂 هم Level سوپرمنه دیگه ، ولی یکی مث دکتر منهتن بینهایت مالتی ورس رو با یه اشاره پودر می کنه، یا کپ اتم یه یونیورس رو به راحتی می تونه نابود کنه اودین هم یه یونیورس رو فک کنم بتونه بترکونه ، تروفورم دارک ساید هم همینطور، آنتی مانیتور با یه اشاره مالتی ورس دی سی و مارول رو نابود می کنه، فونیکس فورس هم یه یونیورس رو مچاله میکنه‌😂 فانتوم استرنجر با یه بشکن یه یونیورس رو پودر می کنه اسپکتر هم با یه اشاره مالتی ورس رو

      1. Randall
        Randall کاربر می‌گوید

        عزیز من بیا پایین
        برادر من بیا پایین یکم حرف حق بزن هدمون خوب شه بابا
        یعنی تو مدرسه چیزی به نام تخیل بهت نگفتن وجود داره ؟
        اقا من کاغذ قلم برمیدارم شخصیت اندازه مورچه درست میکنم کل جهان رو نابود کنه حالا ببینم کی مشکل داره
        دو ساعته بهش نیگن دنیای تخیل با حساب کتاب و درس و مشق فرق داره اقا برای من میگی واقعا اتفاق نمی افته خب کی گفته واقعا اتفاق میفته همه اینا داخل تخیل هستند در تخیل ممکن و غیر ممکن نداره

    5. Gotham's Knight کاربر می‌گوید

      نه فک کنم چون مانتیس کوچیک بود میتونست اونو شکست بده

  10. کاربر می‌گوید

    نویسنده سایته ابوالفضل ایروانی 😂 تا یه جا باهاش بحث کنی کامنتات تایید میشه بعد از اون دیگه الله اعلم 😂😂

    1. کاربر می‌گوید

      ربطی به نویسنده بودن نداره.کامنتای افرادی که بی احترامی میکنن و فقط دنبال حاشیه سازی هستن مثل خودت تایید نمیشه

    2. Z gamer کاربر می‌گوید

      راست میگی ادمین خودشه

    3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      هههههههه ههههههه ههههههههههههه
      اعداد و ارقامش درسته؟! هههههههههه رشته شما چیه؟!؟! شما کلاس چندمی ؟!؟! ببینم آقا این اعداد و ارقام رو به جز با این استدلال های مضحک به روش دیگه ای هم میتونی اثباتش کنی؟!؟!؟!؟!؟!؟
      شما میگی برا نابودی هرچیز باید اندازه اون طول و وزن و اینا داشته باشیم یه سوال حالا، طول منظومه شمسی ده کیلومتر هست؟!؟!؟!؟! 🤦 به قول رندال ما با کیا شدیم هشتاد میل جای تاسفه. 
      البته اینم بگم که مورچه میتونه ده برابر وزن خودشو بلند کنه و نوعی حشره هم دانشمندان روش تحقیق کردن که میتونه پنجاه برابر وزن خودشو بلند کنه. خواهشا دیگه چرت و پرتاتونو که باهاش کمیک تحلیل میکردی به دنیای واقعی نکشون.
      تا وقتی استدلال هات راجب کمیک بود من زیاد کاری نداشتم مخالف نظر من هم باشه چون کمیک تخیله و همه جور میشه استدلالش کرد اما اگه این مزخرفاتتون رو به دنیای واقعی بیارین شرمنده باید جواب بدم و نقدش بکنم.
      الان برا بلند گردن خورشید میگی پنج کیلو متر. اوکی؟! برا منظومه میگی ده کیلومتر؟! برا سیاره چقدر؟! برا یه کشور چقد؟! برا یه شهر چقد و برا یه ساختمون چقد؟! اینا رو که میگی اثباتش رو هم توضیح بده بی زحمت. کدوم سایت این خزعبلاتو گفته؟!؟! مطمئنم از خودش میگه اینا رو هیچ سایتی نگفته اینا خزعبله.

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        اقای ایروانی
        اینا همش تئوری و نظریه ثابت نشده هست که با در نظر نگرفتن خیلی معیار ها بیان شده
        شما حساب کن ارشمیدس گفته که اگه یه زمین دیگه وجود داشت من میتونستم از اونجا کره زمین رو بلند کنم !
        خب اگه ارشمیدس میدونست که جرم زمین چقدر هست حرفشو پس میگرفت چون معلوم شده همچنین چیزی غیرممکنه و حتی اگه ممکن بود و میتونست یه همچین اهرمی بسازه چیزی در حدود سی هزار میلیارد سال طول میکشه تا بتونه یه میلی متر زمین رو بلند کنه و تازه این باز خودش یه نظریه ست که نظریه ارشمیدس رو نقض میکنه
        اینارو گفتم که بگم هر کسی که اینا رو گفته فقط یه حرفی زده اونم بدون در نظر گرفتن خیلی چیزا مثلا جرم خورشید که موجودی که حتی سه برابر زمین هم باشه نمیتونه تکونش بده دیگه چه برسه به ده یا صد کیلومتر که مسخرست

  11. Randall
    Randall کاربر می‌گوید

    Kid come down

    1. کاربر می‌گوید

      _
      لامصب سرمون درد گرفت دیگه خودت بیا پایین

  12. کاربر می‌گوید

    ادمین جان هر تایید کن
    خزعبلات این بی احترامی نیست آقای قاسمی؟ خواهش میکنم پاسخ بدید جناب سعادتی اقای قاسمی جواب منو بدید ادمین جواب من رو بده ، کامنتام تایید نشده آقا بردیا برا من شده دادگاه زندگی
    جناب ایروانی کلاس چندمم؟ فوق لیسانس دارم
    باربد هستم ۳۰ ساله ، در کرج زندگی میکنم مادرم تهرانی و پدرم کرد هست
    به تاریخ و کمیک و فیزیک علاقه دارم ، به زبان های انگلیسی فرانسوی و عربی تسلط دارم
    اسپانیایی و ایتالیایی مطالعه میکنم در اوقات فراغت به مطالعه فیزیک کوانتوم می پردازم و داستان های کمیک بوکی در ذهنم طراحی میکنم تعداد کتب تاریخیم از دستم رفته ، بنده مجرد هستم ، علاقه به جغرافیا دارم
    جناب ایروانی میخواین ایمیل خودم رو براتون فاش کنم؟؟؟؟؟
    ادمین هرکس که مسئول تاییده، این کامنتم رو تایید کن خواهش میکنم چون دوستان افکار بدی دارند نسبت به بنده خواهشمندم تایید کنید ، اقای ایروانی راه می‌ره به هرکس طعنه میزنه بعد کامنتای من تایید نمیشه؟ خواهش میکنم تایید کنید این یکی رو حداقل ، جواب سوال اخرم رو بدید
    اینجا میدون جنگه؟ بردیا توهین نمی کنم ولی کینه اش آشکاره تو مقاله های دیگه از طرف مقابل که دارم باهاش بحث می کنم حمایت می‌کنه این که واضحه درخواست دخالت دارم ، اطلاعات من رو زیر سوال می برند من هرگز ادعای اطلاعاتم نشده ، اون چیزی هم که درمورد اندازه و قدرت و اینا بود فیزیک تئوریه ، خواهشمندم دخالت کنید
    پاراگراف ایشان یعنی جناب ایروانی، جناب سعادتی جناب قاسمی شما یکی بهتون این حرفا رو بزنه ، چه حسی دارید؟ جواب این سوالم رو بدید ، اگه حسی حالا بدیه ، شما جوابش رو میدید و کامنتتون تایید نمیشه ، اون موقع چه حسی دارید؟ بعد بقیه میگن حرفاتون حتما بی احترامی بوده اون موقع باز چه حسی دارید؟
    ادمین کامنتم رو اگه مردی تایید کن

    1. کاربر می‌گوید

      دوست عزیز بنده کوچک ترین کینه ای از شما ندارم،چیزی که بنظرم درسته رو میگم.ولی شما عملا بی احترامی میکنین.میخواین براتون مثالم میزنم.

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      تموم شد؟!؟!
      قشنگ بود.
      جناب چرا برا من شجره نامه میگی فقط پرسیدم کلاس چندمی همین. فقط همونو بگو من با اینکه کجایی هستیو و اینا چکار دارم؟!
      که فوق لیسانسی عجب. خیلی خیلی بیشتر ناراحت شدم اگه کلاس سوم دبستان بودی کمتر ناراحت میشدم. میدونی اینکه یه فوق لیسانس بگه منظومه شمسی ده کیلومتر یعنی چی؟!؟!؟!؟! میدونی اینکه بگه خورشید پنج کیلومتر یعنی چی؟!؟!؟!؟ میدونی اینکه بگه زمین ۱۲۸ متره یعنی چی؟!؟!؟!؟! حقیقا من باورم نمیشه شما دیپلم هم داشته باشی فوق لیسانس پیشکشت شاخ هم ندارم باور کن نه دم دارم و نه شاخ.!!
      من قصد بی احترامی نداشتم اما الانم با صراحت تمام میگم میخوای برو کل دنیا رو خبر کن آقای دکتر من حقیقتو میگم. این با احترامش بود باور کن میخواستم بی احترامیشو بگم اصلا تایید نمیشد کامنتم. مرد حسابی اومدی میگی منظومه شمسی ده کیلو متر خورشید پنج کیلومتر بعدم بهت بگن خزعبل بدت میاد؟!؟!؟ خب بدت میاد که میاد به حرفات فکر کن اگه توانایش رو داری مشکل من نیس. زدی کل علم فیزیک و شیمی و زیست رو با خاک یکسان کردی الان میخوای ازت تشکر کنم؟!؟!؟! من معزرت میخوام اینو میگم اما خععیلی پررویی. اگه حداقل به اشتباهت اعتراف میکردی کاری نداشتم.
      بله گفتم خزعبل چون حرفش خزعبل بود محترمانش رو هم گفتم. به حرفات یکم دقت کن تا نگم خزعبل. بعدم اومدی منو مسخره میکنی میگی چون این خودش چیزی نفمید میگه عدد های شما اشتباس. ک اینطور. شما به بی سوادی خودت ببخش آقای دکتر.
      موفق و موئید.

      1. کاربر می‌گوید

        it is finished? It was very impressive

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          Yes doctor, it was finished
          👌

    3. Randall
      Randall کاربر می‌گوید

      چرا اینقدر ناراحت میشی ؟؟؟
      یک کامنت هست دیگه اینقدر ناراحتی نداره

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        احسنت. همینو بگو.

  13. کاربر می‌گوید

    به به به به
    ادمین دو تا کامنت دیگم که همین ۱ دقیقه پیش زدم توهین داشت؟ نه واقعا بگو

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      اقا اگر هردو طرف حرف من رو قبول دارند پس خواهشا این بحث رو تمام کنند چون ارزشی نداره .
      هر دو محترم هستید و اگه من بخوام کوچک ترین طرفداری از کسی بکنم ممکنه به طرف مقابل بر بخوره .
      اینا ارزش نداره . فقط دوستیها و خوبیها هست که باقی میمونه

      1. Randall
        Randall کاربر می‌گوید

        احسنت حرف بسیار خوبی زدند بهتره به جای نگاه به اشتباه یکدیگر نگاه به خوبی هاشون بکنیم

  14. Randall
    Randall کاربر می‌گوید

    #همه کاربران
    بیخیال اقا با این سن و سال یکم احترام خودتون رو نگه دارید چهار تا کامنت هست این همه حرص و جوش نداره که اون یکی با اون یکی بحث میکنه بعد هم بحث تمام میشه اینکه چه میدونم کینه دارم و کینه داشتو چیه
    کمیک و این چیزا ارزش نداره تا وقتی ادب نیست و به‌ هم دیگه بی احترامی میکنید
    من نوعی چرا باید یک نفر رو به خاطر یک کامنت برای چند تا شخصیت کمیک بوکی قضاوت کنم کامنت تایید نشده که نشده فدا سرتون عجیبه برای من با این سن هنوز ناراحتید از این که کامنت من تایید نشده یعنی دغدغه های شما اینه ؟؟؟
    عجیبا این هم به سن و سال هم دیگه گیر الکی ندید عقده سن که ندارید که اینطور برخورد میکنید گیریم که شما درست میگید یکی سنش کمه ولی حالا شما شدید بزرگسال ؟؟ کدوم ادم بالغی صبح تا شب از این لفظ های مسخره تو تلگرام و .. استفاده میکنه هر کامنتی رو میبینی یکی میگه نخوندم اون یکی میگه خوش مینوازی اون یکی میگه من گدرت چه میدونم شمشیر پرزنس رو دارم اون یکی برای هالک رگ غیرتش میزنه بعد به بقیه میگه کید و …
    منم تا ۷ ۸ ماه پیش برای چند تا شخصیت چه میدونم ثور و بتمن و اینا فشار میخوردم اما الان که میبینیم چقدر کاربر #@&@ بودم خودتون یک جایی پشیمون میشید
    حالا از هم دیگه حلالیت بطلبید برید خونه هاتون بیشتر از این اعصاب ما را مخدوش نکتید

    1. King Venom
      King Venom کاربر می‌گوید

      بعضیا سر بحث کردن راجب کمیک جوش میخورن بعضیا بهش به چشم یه جور سرگرمی نگاه میکنن برای مث سرگرمیه خوشم میاد هرچی راجب کمیک یا هر موضوعی که میدونم رو یه جا به اشتراک بزارم و باهاش با همه بحث کنم و بنظرم اصلا اشکال نداره
      الان بنظرتون چون من همچین فکری میکنم یه کاربر @&?@ هستم؟؟؟ خود دانی
      تو کلا دیگه تو هیچ بحثی شرکت نمیکنی حتی اون بحثایی که به قول خودت تخصصی و سطح بالا هستن!!!

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        البته در حقیقت این بحث مربوط به کمیک نبودش. در بحث مربوط به کمیک خودمم اخیرا زیاد واکنش نشون نمیدم.

      2. کاربر می‌گوید

        کینگ ونوم
        یه سوال،من رفتم تحقیق کردم وایت فونیکس واقعا یونیورسو گرفت تو دستاش ولی شما گفتین مولتیورس.میشه توضیح بدین

      3. Randall
        Randall کاربر می‌گوید

        بحث تخصصی چی هست رفیق ؟؟؟
        تو این سایت شده به جای چه میدونم قدرت این یکی از اپن یکی قویتره کاربران با هم دیگه درباره فلسفه جوکر و بتمن صحبت کنند نقد کنند درباره کمیک خای روز دنیا چند بار شده ؟؟؟ اتفاقا خیلی هم بحث های شیرینی هست وقتی داخل سایتی مثل کمیک اسکواد میبنیم خودم از بحث چرند خوشم نمیاد و از خودم شروع کردم که دیگه صحبتی در این باره نکنم بعد هم من یک ساعت درباره خوش رفتاری حرف زدم چه ربطی به قدرت این چیزا داشت ؟؟؟؟
        من هم در خط بالاش گفتم استفاده از لفظ لفظ های مسخره تو تلگرام و .. استفاده میکنه هر کامنتی رو میبینی یکی میگه نخوندم اون یکی میگه خوش مینوازی اون یکی میگه من گدرت چه میدونم شمشیر پرزنس رو دارم اون یکی برای هالک رگ غیرتش میزنه بعد به بقیه میگه کید و …
        غیر از اینا گفتم ؟؟؟
        منم راجع به بحث بده و فلان و بهمانه صحبت نکردم گفتم به هم دیگه بی احترامی نکنند

    2. کاربر می‌گوید

      حرفتون درسته،این چیزا ارزش ناراحت کردن همو نداره

  15. بردیا کاربر می‌گوید

    اولا چه ربطی داره؟؟چون قدیمی هستن حق نظر دادن ندارن؟؟؟ظمن اینکه جناب قاسمی کینگ ونوم …قدیمی نیستن.من کاملا باهات مخالفم همه ی کاربرا رو تخم چش من جا دارن{بجز تعصبیا}جناب ایروانی که حکم استادو داره برای من.پس لطفا دیگه از این حرفا نزن

  16. بردیا کاربر می‌گوید

    همین استیکرا خودش هزار تا کلمست

  17. Randall
    Randall کاربر می‌گوید

    بچه سال کجا من توهین کردم هی هیچی نمیگم چهار تا بچه که ادبیاتشون صفره میان نمیتونن فرق کنایه رو با توهین و فحاشی متوجه بشن شروع به تهمت میزنن برو رد کارت مشقتو بنویس
    زندگی اعصاب نذاشته برای ما تازه ایناش میان برای بقیه تعیین تکلیف میکنند و تز میدن برو داخل وان حممتون اب بازیتو بکن بیکار بیکار الدوله

  18. بردیا کاربر می‌گوید

    قدیمیاشو بیشتر دوست داره{استیکر گریه}

  19. amirreza ghasemy
    amirreza ghasemy کاربر می‌گوید

    کاربر ببخشید ولی نمیدونم چی
    چه توهینی ؟ الان اتفاقی افتاده ؟ کسی به شما توهینی کرده ؟ چون مثلا اقای سعادتی ایروانی و رندال که کار خاصی نکردند . همگی یه بحث ساده با هم داشتند فقط همین ولی این باعث شده که شما ناراحت بشید ؟ .

    1. باربد کاربر می‌گوید

      جناب قاسمی شما رو تخم چشم ما جا دارید جناب سعادتی هم همینطور بعد من دیگه به حرفای رندال و و واکنش نشون نمیدم چون بیکارن طعنه میزنن حالا این دوستمون هم شده وکیل مدافع،

      1. Randall
        Randall کاربر می‌گوید

        عوضش شما پر کارید در صنعت فیلم سازی غرب یادش بخیر چند سال پیش شما رو ساعت ۱۲ شب در تاریکی (🙂) روبروی جانی (🙂) دپ و برد پیت دیدم که بازی میکردید به که چقدر بازی جذابی داشتید زیر پوستی بود خدا خیرتون بده

  20. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    همین که سنگ کوب نکردی جای شکرش باقیه. 😅😅😅

  21. پیامبر خلصه کاربر می‌گوید

    قدرت دست کاربران قدیمیه حالا شما ناراحت نشو

    1. باربد کاربر می‌گوید

      ببخشید کی ناراحت نشه؟ من که اصن اهمیت نمیدم ، میگن تو گروه تلگرام پشت سرم حرف میزنن خب بزنید…. این نشانه نهایت بزدلی افراده که نمیان تو روی آدم حرفاشون رو بزنن و در عوض غیبت میکنن

      1. پیامبر خلصه کاربر می‌گوید

        حالا چرا گریه میکنی ؟ اوکب داش

        1. باربد کاربر می‌گوید

          ببخشید چرا همه فکر می کنن گریه می کنم؟ خب شاید خودشون دارن میکنن 🤣🤣😂😁😃

          1. پیامبر خلصه کاربر می‌گوید

            آها

        2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

          کاربر پیامبر خلصه
          لطفا به این بحث ادامه ندهید ارزشی نداره .

          1. پیامبر خلصه کاربر می‌گوید

            حتما ، مشکلی نیست

  22. juipoeno کاربر می‌گوید

دیدگاه ها غیر فعال است.