۵ سریال برتر دیزنی پلاس تا امروز

مارول که برترین فیلم های دنیا ساخت او است چند سالی است شروع به ساخت سریال های متنوع و ابرقهرمانی در سرویس تماشای فیلم و سریال دیزنی پلاس کرده است. این سرویس سریال های بسیاری را تا به امروز عرضه کرده است که در ادامه به معرفی ۵ تا از برترین آنها تا امروز می پردازیم.


۵_ شاهین و سرباز زمستان:

شاید این رتبه را برای او زیاد بالا بدانید اما شاهین و سرباز زمستان هم مشکلات بسیاری داشت. داستان این سریال درباره شخصیت های فالکون و سرباز زمستان است که باید پس از بازنشسته شدن استیو راجرز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند. شاید شروع این سریال امیدوار کننده بود، اما با ورود شخصیت های بسیار زیاد و داستان های فرعی بیش از حد به سریال، شاهین و سرباز زمستان دچار مشکلاتی شد. به همین دلیل باید او را لایق این جایگاه بدانیم.


۴_ هاکای:

هاکای داستان شخصیتی به همین نام و دختری جوان به نام کیت بیشاپ است که قرار است جای او را در دنیای سینمایی مارول بگیرد. هاکی یک سریال موفق است که توانست انتظارات را برآورده کند و جدا از این که یک شرور قدیمی هاکای را به ما معرفی کرد، ما را بیشتر از قبل با شخصیت یلنا بلووا با بازی عالی فلورنس پیو آشنا کرد.


۳_ شوالیه ماه:

شوالیه ماه یا مون نایت یک سریال ۶ قسمتی است که در آن اسکار ایزاک نقش مزدوری به‌نام مارک اسپکتور / شوالیه ماه را ایفا می‌کند که از بیماری اختلال تجزیه هویت رنج می‌برد. این فیلم می توانست خیلی موفق تر از آنچیزی که به ما نشان داد عمل کند. با این حال امتیاز بسیار خوبی را دریافت کرد و تیم بازیگری آن نیز مورد تحسین منتقدین قرار گرفتند.


۲_ لوکی:

لوکی که بعد از نبرد نیویورک در فیلم انتقام جویان در مولتیورس گم شده است، توسط گروهی که از مولتیورس آمده اند دستگیر شده و باید با آنها همکاری کند. سریال لوکی نتنها تیم بازیگری بسیار قدرتمندی داشت، بلکه داستان پردازی خوب و جلوه های ویژه ای داشت که کمتر سریالی در جهان می تواند این استاندارد ها را داشته باشد.


۱_ واندا ویژن:

واندا ویژن سریالی درباره شخصیتی یه نام واندا ماکسیموف است که پس از فیلم پایان بازی و کشته شدن ویژن دست به تغییر واقعیت دادن یک شهر به کمک جادوی خود می زند تا بتواند با همسر خود ویژن که توسط تانوس در فیلم انتقام جویان ۳ کشته شده بود زندگی کند. این سریال ابرقهرمانی و خانوادگی بسیار جسورانه و با شخصیت پردازی قوی بود که پیچش ها و غافلگیری های بسیاری داشت و تا به امروز بهترین سریال ساخته شده توسط دیزنی پلاس است.

9 Comments
  1. spider-fan کاربر می‌گوید

    نمیدونم مقاله ترجمه است یا نه ولی به هر حال رتبه بندی ها ایراد دارند.متاسفانه هنوز نتونستم مون نایت رو ببینم ولی اونطور که از بقیه شنیدم انگار بعد از لوکی بهترین سریال دیزنی پلاس بوده.به نظرم رتبه بندی ها باید این شکلی باشن:
    ۱_لوکی
    ۲_مون نایت
    ۳_واندا ویژن
    ۴_هاکای
    ۵_شاهین و سرباز زمستان

  2. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    رتبه بندی اصلا خوب نیست اولا اینکه بهتر بود رتبه اول مال لوکی باشه و رتبه دوم مال مون نایت و رتبه سوم هم واندا ویژن همینطور به نظرتون بهتر نبود جای فالکون و وینتر‌سولجر با وات ایف عوض میشد ؟ چون قسمت های ۴ و ۸ و ۹ و ۲ عالی بودند و لایق رتبه پنجم بودند
    البته این نظر شخصی منه و کلا ممنون به خاطر مقاله

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سریال وات ایف مشکلات زیادی داشت حتی ششم هم نیست.

      1. Dr. Strange
        Dr. Strange کاربر می‌گوید

        یعنی شما میگید اون میس مارول بهتر از وات ایف هست ؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          میس مارول رو ندیدم متاسفانه

    2. دیسی فندوم ( ارن با وفا ) کاربر می‌گوید

      نصف قسمت وات ایف گند بود

  3. کاربر می‌گوید

    چرا همش از ماروله 😑

    1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

      چون سریال هایه دیزنی پلاسه🤨

  4. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

    حقیقتا نظر من:
    لوکی
    مون نایت
    واندا ویژن
    هاکای
    فالکون و سرباز زمستان(این رتبه بندی بنظرم بهتر است)

دیدگاه ها غیر فعال است.