آکوامن در برابر ثور: کدام پادشاه پیروز نبرد است؟

ثور و آکوامن مشترکات زیادی دارند. هر دو از مهم ترین قهرمانان دنیای خود هستند و متحدانی قدرتمند، برادرانی شرور و قلمروهای مخصوص به خود را دارند. همچنین این دو در پایان آخرین فیلم های اختصاصی خود (آکوامن و ثور: راگناروک) به پادشاهی بر مردم خود رسیدند. با توجه به اینکه این دو ویژگی های مشترک زیادی دارند، بین طرفداران MCU و DCEU این بحث پیش آمده که کدام پادشاه قوی تر است و کدام یک از این دو پیروز نبرد می شود؟ در ادامه ما به قدرت، فنون مبارزه، متحدین و ارتش این دو شخصیت می پردازیم تا ببینیم بین خدای تندر و فرمانروای آتلانتیس کدام یک پیروز میدان می شوند.


قدرت: آکوامن

مسلماً و بدون شک ثور تا امروز قوی ترین انتقامجو در MCU می باشد. البته هالک نیز ادعای این عنوان را دارد. اما اگر آکوامن بخشی از MCU می بود، داستان بسیار فرق می کرد. درست است که ثور قدرت جسمانی بسیار بالایی دارد و قدرت یک ستاره نیز او را از پای در نیاورد اما به یاد بیاورید که آرتور کری در آکوامن، یک زیر دریایی با تکنولوژی پیشرفته که هزاران پا از آب فاصله دارد را فقط در عرض چند ثانیه به سطح آب رساند. همچنین آکوامن در لیگ عدالت نیز ثابت کرد که توانایی مبارزه با سوپرمن را دارد. درست است ثور یکی از قدرتمندترین موجودات از نظر قدرت بدنی در دنیای سینمایی مارول است، اما اگر او به DCEU می رفت، مسلماً جز ده شخصیت قدرتمند نیز نبود. همچنین ثور در زیر آب قدرتی ندارد، اما آکوامن در آب قدرتش بیشتر نیز می شود. مورد دیگر نیز این است که ثور توانایی کنترل آب و هوا را دارد اما آکوامن این قدرت را دارد که بر دریاها فرمانروایی کند و با موجودات آن صحبت کند. و اکوسیستم بزرگتری را تحت کنترل خود داشته باشد. او دارای حواس ابرانسانی از قبیل بینایی فوق‌العاده قوی (چشمان او قادر به دیدن ۶۰۰۰ فاتوم در عمق آب دریا هستند)، شنوایی و بویایی چندین برابر بیشتر از یک انسان معمولی را دارد. آکوامن توانایی ارتباط مستقیم ذهنی با موجودات دریایی را دارد و اخیراً محدودهٔ این ارتباط به قدری گسترده شده‌است که در واقع می‌تواند موجودات دریایی را بر خلاف اراده به اطاعت از خود وادارد.


مبارزه: ثور

اگر بخواهیم این دو شخصیت را از نظر فنون مبارزه قیاس کنیم، به احتمال ۷۰ درصد ثور پیروز این بخش است. درست است که آکوامن موجودی قدرتمند است و ما نبرد های او را در فیلم های لیگ عدالت و آکوامن دیدیم. اما هرگز به پای یک خدای ۱۵۰۰ ساله که تعداد کسانی که کشته از شمارش خارج است نمی رسد. کافی است مبارزات ثور با هلا، مرد آهنی، هالک و تانوس را بیاد بیاورید تا حساب کار دستتان بیاید. درست است که آکوامن نیز مهارت بسیار بالایی در نبرد هایش دارد و سرانجام توانست برادرش را نیز شکست دهد. اما احتمال کمی دارد که فنون جنگی اش به پای ثور برسد.


ارتش و دوستان: برابر و تا حدودی آکوامن

هم آتلانتیس و هم آسگارد دارای ارتش های قدرتمند و عظیمی هستند. هر دو ارتش نقطه ضعف ها و ویژگی های خاصی دارند که این دو را از یکدیگر متمایز می کند. البته ارتش آتلانتیس بیشتر در دریا کارایی دارد و مبارزین آسگارد بر روی زمین. همچنین ثور و آرتور هر دو دوستانی دارند که تا پای جان با این دو می مانند. آکوامن مرا، مادرش و نیودیس ولکو را در کنار خود دارد. ثور نیز پدرش اودین، مادرش فریگا، بانو سیف و هایمدال و… را در کنار خود دارد. دوستان آکوامن نسبت به دوستان ثور در دنیای سینمایی قدرت بیشتری دارند اما تعداد دوستان ثور بسیار بیشتر از آکوامن است. البته این نکته را فراموش نکنید که در ragnarok آسگارد و محافظین آن بطور کامل نابود شدند.


رهبری و پادشاهی: آکوامن

ثور رهبر خوبیست، عقاید و  منش او برای رهبری آسگارد بسیار خوب است اما او هرگز زمانی که بیگانگان به قلمرو او حمله می کردند موفق نبوده است. او حتی علاقه ای نیز به پادشاهی ندارد. خوشبختانه برای شهروندان آتلانتیس، این موارد برای پادشاه جدید آنها صدق نمی کند. آرتور کری در واقع یک شخص بسیار فروتن است. به همین دلیل، او مراقب است تا افراد پیشرو تصمیمات عجولانه ای اتخاذ نکنند. با این حال، هنگامی که او تصمیم به پادشاهی آنها گرفت، توانست بسیاری از کسانی که برای Orm جنگیده اند را به سمت خود سوق دهد. بنابراین آکوامن را باید پادشاه هفت دریا و رهبری قدرتمند تر از ثور بدانیم.

در زمینه پادشاهی بر مردم نیز آکوامن بسیار بهتر از ثور عمل کرده است. آسگارد و آتلانتیس هر دو بسیار زیبا و پیشرفته هستند. اما سرانجام در فیلم thor ragnarok آسگارد بوسیله سرتر نابود شد و تمامی محافظان آن نیز توسط هلا کشته شدند. تعداد معدودی از آسگاردیان که زنده مانده بودند، با ورود تانوس به سفینه شان کمتر نیز شدند و از پادشاهی ثور تنها تعداد انگشت شماری باقی ماندند. در همین حال، آتلانتیس روز به روز در حال پیشرفت و ترقی بیشتری است. همه امیدوارم آسگارد را در موقعیتی مشابه قبل ببینیم، اما در حال حاضر، اوضاع برای آسگارد خیلی عالی به نظر نمی رسد.


سلاح: ثور

تصمیم گیری برتری بین یک نیزه جادویی که توانایی کنترل دریاها را دارد و در همه چیز نفوذ می کند و یک چکش جادویی و کنترل کننده رعد و برق، یک انتخاب بسیار سخت است. پس چرا ما اینجا در زمینه تسلیحات ثور را پیروز می دانیم؟ خوب، جواب ساده است. میولنیر تنها سلاحی نیست که ثور در دنیای سینمایی مارول استفاده می کند.

اگر فیلم Avengers: Infinity War را بخاطر بیاورید، ثور اسلحه جدیدی بدست می آورد که نامش استورم بریکر است. این سلاح از فلز عرفانی، بخشی از انرژی یک ستاره، و بخشی از بدن گروت است. و مسلماً تلفیق این دو سلاح برای هر دشمنی بسیار خطرناک است. سلاح دیگری که ثور می تواند از آن در نبرد با آکوامن استفاده کند «گانگنیر» عصای پدر ثور، اودین است که با آن میتوان اشعه های نیرومند شلیک کرد، بایفراست را کنترل کرد و انرژی های تاریک را نیز فراخواند که البته در دنیای سینمایی مارول بسیار زیاد به این سلاح کم محلی شده است. البته قدرت عصای پادشاهی آتلانتیس را نیز نباید دست کم گرفت. این سلاح حتی توانایی نفوذ به بدن سوپرمن و دارک ساید را نیز دارد و تنها خانواده سلطنتی می توانند از آن استفاده کنند، با این وجود در برابر سلاح های متعدد ثور شانسی ندارد.


دشمنان: ثور

ثور زمان بیشتری وارد دنیای سینمارشده و با شرور های بیشتری جنگیده است. پادشاه اورم و بلک مانتا و تا حدودی استپن ولف ممکن است شرور های جذاب و قدرتمندی باشند و نسبت به ملکیس از هر لحاظ برتر باشند، اما آنها قطعاً شانس زیادی در مقابل هلا، اولتران، لوکی و مهم تر از همه، تانوس را ندارند. به جرات می توان گفت تانوس یکی از بهترین و قوی ترین شرور های تاریخ چه در کمیک و چه در دنیای سینمایی می باشد و ثور این شانس را داشت که سه بار با او وارد نبرد شود. امیدواریم در آینده دنیای سینمایی دی سی، آکوامن با شرور های جذاب و قدرتمندی روبرو شود، اما آنچیزی که مسلم است این است که ثور با شروران قدرتمند تری روبرو شده است.


برنده: آکوامن

نبرد بین آکوامن و ثور بسیار نزدیک است اما برنده آن مسلماً آکوامن می باشد. آکوامن از استقامت و رفلکس های ابرانسانی بهره می برد. همچنین حس های پیشرفته و توانایی تله پاتی دریایی نیز دارد. متاسفانه ثور در دنیای سینمایی مارول بی نهایت ضعیف نشان داده شده است و با گرفتن اسلحه هایش نیز، قدرتش کمتر نیز می شود. در فیلم انتقام جویان: پایان بازی نیز این روال با شدت بیشتری ادامه پیدا کرده است.امیدواریم دوباره ثور را در نهایت قدرتش در فیلم ثور: عشق و صاعقه ببینیم.

نظر شما چیست؟ آیا خدای صاعقه دنیای سینمایی مارول حریف پادشاه دریاهای دنیای دی سی می شود؟


منبع: CBR


277 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    اصلا مقاله خوبی نبود و همه مطالبش حتی با استاندارد های سینمایی کاملا غلط و متناقض بود . کاملا مشخص هست که نویسنده مقاله کاملا یک طرفه به قضیه نگاه کرده و خیلی تعصبانه این مقاله رو نوشته .
    سایت CBR مسلما سایت مشهوریه اما حقیقتا سایتی که خیلی با شخصیت ثور ، دشمنه . !!!!!!!! ( واقعا خیلی دشمنه . !!! )
    اما فعلا خیلی خلاصه در این مورد یک توضیحی بدهم :
    اول این مورد رو بگم که ظاهرا این مقاله در مورد سینما هست . در کمیک که دیگه فکر نکنم نیازی به فکر و توضیح باشه که شخصیت ثور ، چقدر قدرتمندتر از شخصیت اکوامن هست ؟؟؟ ؛ چون واقعا مغز همه جانوران ( قید !!! ) و حتی جانداران ( قید !!! ) ، توانایی درک این موضوع را دارد . !!!
    قدرت : در زمینه قدرت که بدون شک ثور برنده هست . وقتی نگاه کنید ، میبینید که شخصیت ثور در MCU ، بعد از دریافت قدرت مخصوش از آزگارد ( در فیلم ثور : راگنورک و در طی نبرد گلادیاتوری با هالک ) خیلی راحت میتونست هالک رو در مبارزه تن به تن شکست بده ، و یا بعد از دریافت استورم بریکر در فیلم جنگ بینهایت ، خیلی سریع تانوس ( با دستکش بینهایت حاوی ۶ سنگ ابدیت ) رو شکست میدهد و به حد مرگ میرساند . !!! یم مثلا همانطور که اشاره شد انرژی کامل یک ستاره نوترونی را به مدت چند دقیقه دریافت میکند که این واقعا شاهکار خیلی خیلی بزرگی هست ( در حدی که بعضی از فیزیک دانان میگفتن : مارول دیگه اینجا زیاده روی کرده و دریافت انرژی یک ستاره نوتروی یعنی مقاوت در برابر دما ، گرانش و .. ، آن ستاره . لازم به ذکر هست که دمای چنین ستارگانی را معمولا بین ۱۰ به تون ۱۱ الی ۱۰ به توان ۱۲ و جرم آنها را بین ۱۰ تا ۲۹ برابر خورشید ، تصور میکنند . ) و اکوامن حتی به این شاهکار نزدیک هم نشده . بماند که در فیلم مزخرف لعنتی اند گیم شخصیت ثور بینهایت ضعیف شده بود ( که علتش وضعیت خیلی بد جسمی و البته روحی بود . !!! ) .
    در مقابل اکوامن اصلا چنین شاهکار هایی رو نداره . اون در فیلم لیگ عدالت در مقابل سوپرمن یک دست و پا بسته واقعی بود و عملا نشان داده شد که کل وجودش هم به اندازه یک دست سوپرمن قدرت نداره .( این حرف من نیست . اگه لیگ عدالت رو ببینید چنین موضوعی ازش برداشت میشه . ) در ضمن این در حالیه که واندروومن و فلش و سایبورگ هم همراه و کمک اکوامن بودند .
    مهارت جنگ : در زمینه مهارت جنگ ، همانطور که گفته شد شخصیت ثور ، برتر و قدرتمندتر هست .
    ارتش و دوستان : این قسمت از مقاله هم که دیگه اوج مزخرفی و چرند بودن یک مقاله رو میرسونه . واقعا جای تعجبه که این مقاله در سایتی که اون سایت رو یکی از بهترین سایت های کمیک بوک به حساب میارن .
    از بین متحدین شخصیت ثور فقط یک جمله بگم که شخصیت اودین ( خودش به تنهایی تنهایی ) برای کل جد و ولجد آتلانتیسی ها کافیه .
    از لحاظ استاندارد های کمیک هم که آزگاردی ها به مراتب قدرتمندتر از آتلانتیسی ها هستند . حالا درسته که آتلانتیسی ها در آب قدرت خاصی دارند ، اما این مبارزه به راحتی میتونه به خارج از آب هدایت بشه و این دیگه مشکل آتلانتیسی هاست که میخوان مبارزه رو به داخل آب بکشونن چون این شرایطی که اونها میخوان ، استاندارد نیست . تعداد آزگاردی ها هم که بیشتر هست . ابزار جادویی و مافوق علمی آزگاردی ها بسیار پیشرفته تر از آتلانتیسی ها هست . ( مثلا اینکه آزگاردی ها میتوانند با استفاده از بایفراست ، تلپورت کنند . ) .
    حالا اینایی که مقاله رو نوشتند چطور این اراجیف رو به هم بافتند ، ؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟!؟؟! من نمیدونم .
    بیشتر در انتخاب مقالاتتون دقت کنید . حالا چون CBR نوشته دلیلی نمیشه که مقاله خوبیه .

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اتفاقا به نظر من این مقاله از هیچی خیلی بدتر و افتضاح تر هست .
      من فکر میکنم که معمولا یک کاری رو انجام ندین ، بهتر از اینکه کاملا اشتباه انجامش بدین . این نظر من هست .
      البته همانطور که گفتین شما فقط ترجمه کردین ولی منم فقط به شما پیشنهاد میکنم که مقالات بهتر و کاملتری رو ترجمه کنید . لزومی نداره که حتما مقاله مورد نظر از سایت CBR باشه . البته این فقط یک پیشنهاد از طرف من به سایت شما هست .
      در مورد سایت CBR هم باید بگم که اولا اونقدری که میگن خوب نیست . خیلی از مقالاتش با هم ضد و نقیض هستند و با خیلی از شخصیت ها هم به قول معروف کاملا لج هست . !!! با این مقالات بیخود و بی اعتبارش ، به خوبی داره بی ارزشی و بی اعتباری خودش رو نشون میده .

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      من باید اضافه کنم در خدایان فردی بنام نیورد خدای دریا،باد،وآتش که توی ازگارد هم زندگی میکنه پس خیلی توی آب بودن امتیاز خواصی حساب نمیشه چون درآزگاردهم خدای دریا هست

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      با وجود اینکه من از شخصیت ثور متنفرم ،اما این مقاله واقعاً اشتباه بود من واقعاً انتظار داشتم برنده این مبارزه رو ثور ذکر کنه ، ثور توانایی پرتاب آذرخش قدرتمند حتی بدون تسلیحاتش رو داره و به کمک استورم بریکر تونست تانوس رو قافلگیر و شکست بده اونهم با شش تا سنگ ،واقعاً برنده ثوره

    4. علیرضا کاربر می‌گوید

      اقای راجرز هر وقت علیه ثور صحبت میشه میگن نه مقاله افتضاح بود و هیچوقت کسی ثور رو نمیزنه و فلان و بهمان و بیسان خوب یه بار قبول کن ثور از اکوامن و سوپرمن ضعیف تره کسی که تو mcu تا وقتی تانوس بی دفاع نشد نتونست بکشش رو با کسی که تو دنیای دی سی استپن وولف رو تا سرحد مرگ زد مقایسه نکن

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # علیرضا
        در عالم خودت بمون . تو هر جور دوست داری فکر کن . فکر کنم هر موقع در نظرم ادعایی داشتم به قدر کافی براش دلیل و مدرک گفتم و توضیح دادم . کامنت بیخودت هم که نفهمیدم چی بود اصلا ؟!؟ حالا وللشش . هرچی میخواد باشه .

        1. علیرضا کاربر می‌گوید

          من عالمم واقعیت هر چه فکر میکنی بکن حالا وللش!!!!!!!!!!!! جوابی نداشتی بدی؟

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            # علیرضا
            تو داری از سینما مقایسه میکنی یا کمیک ؟؟؟؟؟؟؟

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # دکتر استرنج
              هیچ کدوم . این داره از توهمات خودش حساب میکنه . وگرنه چه در سینما و چه در کمیک آکوامن اصلا و ابدا در حد ثور قدرتمند نیست و با اختلاف خیلی زیاد ضعیف تر هست .
              در سینما شاید فقط در برابر نسخه و حالت ثور در فیلم پایان بازی یکمی ( اونم تازه نه خیلی زیاد ! ) شانس داشته باشه و بس .

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                استیو راجرز
                بهتره تو توهماتش بمونه چون براش خیلی خوبه
                اگر بر اساس کمیک مقایسه می‌کنه ایشون انگار عقلشو ازدست داده
                اگر بر اساس سینما مقایسه می‌کنه اکوامن به جز ثور پایان بازی و ثور دنیای تاریک نمی تونه هیچ ثور دیگه ای در سینما رو بزنه ( ثور اینیفیتی وار و ثور راگناروگ و اصلا ولش کن)

                1. علیرضا کاربر می‌گوید

                  در ضمن این دوستم کمی علیه ثور نظر داده و بازم معذرت میخوام من عاشق نظر های اقای راجرز هستم ایشون اطلاعات زیادی داره از کمیک و همچنین در سینما امیدروارم آقای راجرز از من ناراحتی نداشته باشن

              2. علیرضا کاربر می‌گوید

                منم در سینما و در فیلم های سینمایی مقایسه می کنم چون از اکوامن در کمیک اطلاعات زیادی ندارم (در کمیک با توجه به صحبت های دوستان ثور رو برنده قطعی میدونم)البته در کامنت اول یکی از دوستام نظر داده بود همچنین کامنت دوم (عذر میخوام کمی بی ادبه) اما در دنیای سینما اکوامن شانس زیادی داره مخصوصا اگر تک به تک مبارزه باشد و در جایی که اب وجود داشته باشه

              3. قوی ترین انتقام جو کاربر می‌گوید

                حرف حساب واقعا از کاربر استیو راجرز خوشم میاد

          2. مبین کاربر می‌گوید

            ایشون درمورد آکوامن میدونن
            من بعد آکوامن ثور رو دوست دارم
            ولی من تو ماهواره هم چند تا انیمیشن که مثل واقعیت بود دیدم
            آکوامن فقط مونده بود ثور رو تیکه تیکه کنه

          3. ممد کاربر می‌گوید

            رفیق ثور خیلی قوی تره

      2. محمد عرفان صادقی کاربر می‌گوید

        تو زر نزن

        1. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

          آها که اینطور

    5. علی کاربر می‌گوید

      این سایت واقعا سایت خوبیه وقتی داره میگه آکوامن قویتره حتما یک دلیلی هست که میگه آکوامن قویتره حالا شما تا صبح هم دلیل بیار

    6. TONI STARK کاربر می‌گوید

      آقای راجرز کاملا درست میگن
      ثور تونست به راحتی تانوس رو با شش گوهر ابدیت شکست بده ولی آکوامن به زور تونست چندتا مشت به استپن ولی بزنه چه برسه به تانوس با دستکش ابدیت

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        🙄

    7. بی نام ونشون کاربر می‌گوید

      داداشی ها الکی زور نزنید و سعی نکنید بهشون بفهمونید ثور قوی تره چون کسانی که این سایت رو میگن درسته اصلا چطور بگم از خودشون میگن این تنها سایتی هست که میگه آکوامن از ثور قوی تره دوستان ثور ضعیف ضعیف هم شده باشه باز حریف آکوامن میشه به چند دلیل ۱ قدرت پرواز ۲ شلیک رعد وبرق ۳ برتری صلاح۴ قدرت بدنی بیشتر ۵ مبارز بهتر در ضمن من با این مخالفم که میگید ارتش آکوامن قوی تره اصلا اینطور نیست حالا اینو دیگه خودتون میدونید افرادی که فیلم های ثور و….. شو دیده باشن خطم کلام البته اگه مبارزه داخل آب باشه آکوامن شاید شانس برابری داشته باشه ثور خدای صاعقه س من خیلی با شخصیت ثور حال نمیکنم و بیشتر مرد آهنی ولی خوب هرکس سلیقه ایی داره ولی خدایی آکوامن اصلا با ثور قابل مقایسه نیست😐

    8. قوی ترین انتقام جو کاربر می‌گوید

      من مخالف این موضوع هستم
      سلاح ثور
      متحدان ثور ( ارتش ازگارد )
      تجربه ثور ( میلیون ها سال سن )
      نیروی فیزیکی ثور ( نگه داشتن ۳۰ سیاره با %۲۰ قدرت )
      شاهکار ثور ( شکست گلاکتوس در اوج شکست دادن سنتری و مگناگ و هلا و اوکالپیس و شزم و لوکی و ملکیث با گوهر واقعیت و تانوس با شش گوهر ابدیت
      مقاومت ثور ( مقاومت در برابر انرژی ستاره نترونی )
      سطح قدرت دشمنان ثور ( خود لوکی برای تمام دشمنان اکوامن بس است )

      1. روح+رندال+(+شرک+)+) کاربر می‌گوید

        که اینطور 😂😂😂😂😂😂😂😂
        فقط میشه بگید که کمیک هایی که می نویسید برای کدوم انتشارات هست ؟ به نظر کمیک های جالبی میاد

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          ببخشید خب ثور واقعا آکوامن رو میزنه

        2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          اصلاح
          کاربر روح به اضافه چندتا چیز دیگه …
          وقتی دیدم یک کاربر چنین نظری داده، منتظر یه همچین جوابی بودم. هههههههههه ههههههههههه اونم از هیتری مثل شما. 😄😄😄😄😄😄😄😄
          البته ظاهرا ایشون شاهکارهای MCU و کمیک رو ترکیبی گفتن. بعضیاش هم خب دقیق نیست ولی با کمی اینو و اونور درسته همش. هرچند کلا کراس اوور های مارول و دیسی اهمیتی نداره. اون قسمت نگه داشتن ۳۰ سیاره هم درستش تا جایی که در خاطرم هست ۲۰ تا هست.
          شروع کنین با هر قسمتیش که مخالفین بگین تا به جمع بندی برسیم. بلاخره وقتی یه همچین جوابی دادین باید یه چی در آستین داشته باشن درسته؟!

          1. روح+رندال+(+شرک+)+) کاربر می‌گوید

            هیتری مثل من ؟
            چه جالب حالا شما معنی این کلمه رو نمیدونی یا واقعا معنی های جدیدی میده این کلمه
            به هر حال با کجا مخالفم ؟ شکست دادن گالاکتوس در اوج در کدوم کمیک بوده ؟
            یک بار ثور گالاکتوس گرسنه رو عقب رونده غیر از این چیزی به خاطر ندارم
            ملکیث با سنگ واقعیت این در کدوم کمیک بوده ؟ شکست تانوس با سنگ ها ؟
            تا حالا هم سنتری رو شکست نداده یک بار توی کمیک های بندیس زمانی که سنتری گول خورد یک جنگ بین این دو شکل گرفت که در اوایل هر دو در یک سطح بودند که در ادامه همه قهرمان ها هم در برابر سنتری و وید شانسی نداشتند یک بار هم توسط نسخه قدرتمند تر سنتری کتک خورد یکبار هم که کینگ ثور با نسخه فول پاور سنتری مبارزه داشت که به لطف دیگر قهرمان ها سنتری شکست خورد
            با ههههه ههههه کردن اینقدر من رو نترسونید من سکته نکنم

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              کاربر روح به اضافه چند تا چیز دیگه …
              من عرض کردم که ایشون شاهکارهای کمیک و MCU رو ترکیبی گفتن دیگه بنابراین فکر کنم منظورشون از مالکیث با سنگ واقعیت و تانوس با ۶ تا سنگ رو بتونین متوجه بشین.
              آره گالاکتوس گرسنه ولی به هر حال شکستش داد جوری که برای نجات خودش مجبور شد فرار کنه و به گفته خودش اگه فرار نمیکرد شاید زنده نمیموند.! اگه این اسمش شکست نیست پس شما تعریف دیگه ای از کلمه شکست دارین خب بگین مام بدونیم.!
              راجب سنتری، اصلا مگه تفاوتی ایجاد میکنه که سنتری رو شکست داده یا نه؟! در هر صورت در بخش شاهکار واضحا نسبت به آکوامن برتر هست. بعدشم بعله شکست داده. یک بار سنتری در حالت وید رو شکست داد و بعدشم به سمت خورشید پرتابش کرد.
              اون پیروزی سنتری رو هم که خودتون هم دارین میگین نسخه قدرتمندتر سنتری خب پس هیچی.
              ایشون کل حرفش این بود که ثور در این زمینه ها نسبت به آکوامن برتری داره و عدله ای هم که ذکر کردن هرچند بعضی هاش یکم ناقص بود اما کفایت میکرد. یعنی مهم نیست گالاکتوس اوج بود یا گرسنه در هر دو صورت نسبت به آکوامن و شاهکارهای اون برتری داره. مهم نیست سنتری رو شکست داده یا باهاش مساوی شده در هر دو صورت برای برتری در این مورد کافیه. شما کلیت حرف رو بگیر خیلی به جزئیاتش گیر نده.
              من با هههههه هههههههه نمیخوام کسی رو بترسونم فقط خواستم احساسم نسبت به خنده دار بودن این مورد رو در قالب کلمات بیان کنم همین.!
              پ.ن: شما یک کاربر به اسم زک هیچ نمیشناسین؟! فقط سواله اگه خواستین جواب ندین.

              1. روح+رندال+(+شرک+)+) کاربر می‌گوید

                خب این کاربر نباید دو ورس جداگانه رو حساب کنه هر کدوم جدا گالاکتوس هم ایشون گفت گالاکتوس اوج غیر اینه ؟ شکست. داد بله اما اون گالاکتوس در اوج نبود اصلا مشکل برتری ثور به اکوامن نیست بدون شک ثور در یک سطح دیگر هست به نسبت مشکل گفتن چیز هایی که وجود نداره هست هیچ جایی در هیچ کمیکی ثور سنتری رو شکست نداده شما عرض کردید با کجا مخالفم من هم با جزئیات مخالفم
                پ.ن : من به زک علاقه دارم چند بار هم از نام زک استفاده کردم ولی کسی به اسم کاربری زک رو در این سایت نمیشناسم

                1. قوی ترین انتقام جو کاربر می‌گوید

                  اخه باهوش دو تا کمیک خونده باشی می فهمی ثور چیکار کرده سنتری به ثور گفت بیا من را در خورشید زندانی کن ثور قبول نکرد بعد وقتی که سنتری به وید تبدیل شد ثور شکستش داد

    9. nima کاربر می‌گوید

      اخه با ثور چه مشکلی دارید فردا میان میگن ثور علیه هاکای برنده هاکای😑😶

      اخه ثور خدای رعده اون تانوس رو با شش تا سنگش شکست داد بعدش بیاد ازاکومن شکست بخوره
      ثور با سوپرمن برابری میکنه

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اون قدیمایه سایت بود.در حاله حاظر فرق میکنه.حتی قرار بود این ویرایش بشن که نشدن حالا

  2. avengers کاربر می‌گوید

    دوست عزيز يهو بگو اكوامن بابا ثور رو هم ميزنه ( منظورم با سايت cbr هست) ، اين ثور چه گناهى كرده كه cbr اينقدر دشمن هست با ثور ، من به خواهشى از شما دارم : لطفا درباره ى ثور از cbr جست و جو نكنيد چون واقعا تعصبى و با توجه به muc نظر ميده ، اين cbr هر كاري مي كنه تا ثور رو زليل كنه ، باور كنيد يه چند سال ديگه مياد ميگه مبارزه ثور و گروت ، برنده گروت
    موفق باشيد ،،،

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      🥺

  3. Sina کاربر می‌گوید

    یعنی واقعا داره منو عصبی میکنه این cbr
    این چیه آخه خواهش میکنم ادمین جان این مقاله هارو از cbr نیار
    ثور یکی از قدرتمند ترین موجودات mcu و دنیای کمیک مارول هست، حالا بیاد از آکوامن شکست بخوره
    تو یه داستان که یادم نیس ثور با آکوامن جنگید و شکست داد.

  4. Steve Rogers کاربر می‌گوید

    اینا با ثور مشکل دارن هرکیو پیدا میکنن میگن از ثور قوی تره آقا خواهشا این دریوریا رو ننویس خوب تو با ثور مشکل داری به ما چه ربطی داره که هی الکی حرف میزنی آکوومن از واندروومن ضعیف تره بعد یهو بیاد ثور رو شکست بده اصلا امکان نداره یعنی چی
    اگه میخوای ما یه معتاد سر کوچمون هست معرفیش کنم بگین از ثور قوی تره
    ((((((:

    1. ssb کاربر می‌گوید

      من خودم ثور خیلی دوست دارم خیلی قویه اینقدر قویه که با یورموندگاند جنگیده و با کریتوس قراره بجنگه قدرت ثور با دشمنای قویش بهتر به نمایش کشیده شده ولی اکوامن هنوز دیسی نتونسته قدرتشو به تصویر بکشه خیلی ویژگی هاش نبود توفیلمش

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        من کاری به اینکه میگی طرفدار چه شخصیتی هستی و طرفدار چه شخصیتی نیستی ندارم اما اگه یکمی ( فقط یکمی ) فکر کنی ، میبینی که آکوامن در بهترین حالت هم در برابر ثور هیچ شانسی نداره و نهایتا بتونه چند دقیقه دوام بیار که به دلایل مربوطه هم به اندازه کافی در کامنت های همین مقاله اشاره شده . آکوامن بار ها و بار ها از سوپرمن ، واندروومن و مارشن من هانتر و حتی شزم ( که یه بچه مدرسه ای ) شکست خوره و معمولا در برابر اینها هیچ حرفی برای گفتن نداشته . بعد حالا تو اومدی میگی حتی در بیابان و خشکی هم شکست نمیخوره ؟!؟!؟!؟!؟! ههههههه ههههههههه آره معلومه طرفدار چه شخصیت هایی هستی . !!

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دقيقاً ،اما فکر کنم شزم از واندروومن قویتر باشه

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دقيقاً حرف شما درسته اما شزم تقريباً با سوپرمن برابره و شکست دادن آکوامن براش کاری نداره ،پس خواهشاً دست کمش نگیرید

    2. بی نام کاربر می‌گوید

      دقیقا

  5. ایلیا کاربر می‌گوید

    بسه دروغ بسه آکومن کجا ثور کجا کاری نداره ثور پتکشو مینوازه رو آکومن بعد با آزرخش کبابش میکنه

  6. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    قبلا ، نظرم رو در مورد این مقاله بیان کردم .
    یک صحبتی با این سایت و مدیر یا مدیرانش داشتم :
    اما انتقاد به این سایت وارد هست که من میخواهم توضیح بدهم . خیلی ساده توضیح میدهم . انصافا سایتتون ، سایت خوبیه . حداقل در زمینه کمیک که من دنبال میکنم سایت خوبیه . اما فقط یک اشکالی دارین که میتونه کل مقالات کمیکی رو تحت تاثیر قرار بده . همانطور که خودتون هم گفتین که طرفدار DC هستین ، باید بگم که کاملا مشخصه که در مقالاتتون خیلی از شخصیت های DC جانبداری و طرفداری میکنید . خیلی واضح مشخصه . مقالاتی رو که انتخاب میکنید ، همش یک طرفه و تعصبانه از شخصیت DC طرفداری شده . این موضوع از یک حدی که بیشتر پیش بره ، نمایان تر میشه و همچنین خیلی زننده تر . من خودم اصلا مارول فن نیستم . DC فن هم نیستم . بیشتر شخصیت های مارول رو دوست دارم اما اشتباه نشه ، باز هم میگم که اصلا مارول فن نیستم . همیشه حداقل سعی کردم که در مورد مقایسه ۲ شخصیت ، حقیقت رو بگم .
    حالا شما وقتی اومدین در ۲ تا مقاله ، شخصیت ثور را با واندروومن و اکوامن مقایسه کردین و هر دو بار طرفین DC یعنی واندروومن و اکوامن رو برنده دونستین ، مشخصه که این تعصب رو در مقالاتتون وارد میکنید . حالا درسته که این مقالات رو از سایت CBR ترجمه کردین اما این باز هم چیزی رو تغیر نمیده . حالا من نمیدونم که شما واقعا و بدون تعصب معتقدین که این دو شخصیت قویتر از ثور هستند یا نه ؟ ، اما میخواهم این مورد رو بگم که اگه یک نگاه خیلی ساده بکنید ، خیلی راحت میتوانید متوجه بشوید که در هر دو مقایسه ، حداقل بیشتر از ۶۰ درصد طرفداران شخصیت ثور را قدرتمندتر میدانند . اصلا شما حتی وقتی در همان مقالاتتون هم به نظر طرفداران نگاه کنید ، تفاوت را متوجه میشوید . من اصلا قصد بدی ندارم و باز هم میگم که سایتتون ، سایت خوبیه اما اگه یک مقداری بی طرف به مقایسه ها نگاه و توجه کنید ، خیلی خیلی بهتر است .
    در پایان امیدوارم که موفق باشید و در همه ابعاد پیشرفت خوبی داشته باشید . مرسی .

  7. A.P.G کاربر می‌گوید

    من خودم جزو کسانی نیستم که از طریق سطحی و فقط فیلم ها کامیک هارو دنبال کنم خودم خیلی کامیکو اینارو میخونم هم مارول و هم دیسی و هر دو را دوست دارم اما تا حدودی دیسی اونم به دلایله بسیار زیادی اما اینجا من هم شخصیت ثور رو خیلی دوست دارم هم آکوامن اما اینو احساس میکنم درست بررسی نشده چون همونطور که از اسمشون پیداست آکوامن پادشاه است یعنی پادشاه دریا و اقیانوس اما ثور خدا است یعنی چی یعنی خدای اسمان و آذرخش بنظره خودت خدا برتری بیشتری داره یا پادشاه ؟؟؟؟؟ بدون شک خدا چرا چون یکیش اینه که ثور بتک خودش را داره که آکوامن لایقش نیست و دوم ثور دومین سلاح برتر مارولو داره یعنی استورم بریکر و اینکه بتونه نیزه آتلانیس رو بتونه نصف کنه شاید بشه گفت و برخلاف اون قدرت پروازش و آذخرش های برزگ که آسیب جدیی به آکوامن میزنه و فک نکنم تا بیشتر از ۳ یا ۴ بار بتونه دوام بیاره و من باید بگم که با اینکه بیشتر طرفدار دیسی هستم اما اینو قبول ندارم که کینگ بتونه گاد رو شکست بده

  8. شایان معتمد کاربر می‌گوید

    کمیک که هیچی ثور یه دقیقه ای آکوامن رو از هستی ساقط میکنه.
    اما تو دنیای سینما اگه فیلم های پایان بازی و دو قسمت اول ثور رو در نظر بگیریم اره، شانس پیروزی آکوامن بسیار بسیار بالاست. ولی اگه اینفینیتی وار و رگناروگ رو در نظر بگیریم، نه، این ثوره که بقول یکی از دوستامون آکوامن رو کباب میکنه البته این نظر منه.

  9. فرزین کاربر می‌گوید

    شت😐آکوامن زد ثورو؟😂😂
    این دیگه هیچجوره نمیره تو کت
    ثور آکوامنو سوشی میکنه😂🤦‍♂️

  10. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    دوستان عزیز من نمی دونم سایت cbr چه مشکلی با ثور اودین سون داره تو کمیک اگه قوی ترین نسخه ها رو در نظر بگیریم شخصیت رون کینگ ثور حتی با فکر کردن میتونه اکوآمن رو شکست بده چون توی کمیک گالاکتوس مثل سگ از دست رون کینگ ثور در رفته پس اونجا بسیار ثور قوی تره و در mcu هم باز ثور که برنده میشه ثور یکی از قوی ترین صلاح های دنیای سینما رو داره و با اون به راحتی اکوآمن رو شکست خواهد داد

  11. ariai.bakhtiari کاربر می‌گوید

    آکوامن ثور رو میزنه حداقل تو هالییود میزنه هر کی هم بگه ثور برندس یا طرفدارشه یا بچس یا حقیقتو نمیدونه. لیگ عدالت و آکوامن رو ببینید بعد فیلم های ثور و انتقام جویان ۴ رو ببینین متوجه میشین

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      حتما شما خیلی بزرگین و طرفدار شخصی نیستین و خیلی بلدین ؟؟؟!!؟؟
      سلاح ثور خیلی قدرتمندتر از آکوامن هست . همچنین بایفراست را کنترل میکند . یعنی قابلیت تلپورت دارد . همچنین قابلیت کنترل آب و هوا و پرواز دارد . وقتی استورم بریکر بتواند با یک حرکت کار تانوس را تمام کند ، قطعا همین موضوع راجب آکوامن هم صدق میکند .
      ثور در فیلم بیخود پایان بازی ، به علت وضعیت بد جسمی و روحی که داشت خیلی ضعیف شده بود اما در فیلم جنگ بینهایت ، یکی از قدرتمندترین شخصیت ها بود . نباید فراموش کرد که آکوامن هم در فیلم لیگ عدالت نتونست به سوپرمن نزدیک هم بشه . اونم در حالی که واندروومن و فلش و سایبورگ هم کمکش بودند . !

      1. ariai.bakhtiari کاربر می‌گوید

        واسه من مهم نیست کی میبره به من پول نمیدن که بخام طرفداری کنم. ولی بزارین یچیزی بگم. من و شما برنده یا بازنده را مشخص نمی‌کنیم. نویسندگان بزرگ کمیک برنده را مشخص می کنن. شما از کجا میدونید که آکوامن رو پیروز نمی کنن. در کل میخوام بگم من و شما تصمیم گیرنده نيستيم. بعدش تانوس و هنگامی که اسیر بود یا وقتی حواسش نبود شکست داد. هیچ وقت رو در رو شکستش نداد. اول اینفینیتی از تانوس شکست خورد آخر اندگیم هم همینطور، در ضمن اون قضیه قدرتمند شدن سوپرمن دو دلیل داره یکی بعد از زنده شدن قوی تر شده و دوم خواستن اینطوری نشونش بدن. وگرنه همین سوپرمن تو مارول بود کل ثور و پروفسور هالک و مرد آهنی و کپ و تانوس رو با هم میزد.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          قبول ندارم حرفاتون رو . درسته که نویسنده ها معمولا با نظر شخصی خودشون و با خواسته خودشون از اون داستان برنده را مشخص میکنند . این کاملا درسته . اما شما خودتون با چند تا از جملاتتون این حرف خودتون را نقض کردین . مثلا اولش گفتین که قطعا کوامن میبره . الانم دارین میگین که سوپرمن چندین تا از ابرقهرمان های مارول را همزمان میزنه که این کاملا اشتباهه . در ضمن خودتون حرف خودتون رو اینجوری نقض کردین .انگار شما هم همچنین بی طرف و بدون تعصب نیستین . حداقل حرفاتون که اینو نشون میده . بگذریم .
          راجب ۲ تا شکست ثور از تانوس باید یک توضیحی بدهم :
          ۱_ در ابتدای جنگ بینهایت که اصلا به خوبی مشخص چه اتفاقی افتاده . چندین تا نظریه وجود دارد . یکی اینکه اصلا اون ابتدا حمله رو در رو صورت نگرفته و تانوس با سفینه خودش به سفینه ای که ازگاردیان داخلش بودند حمله کرده . چون سفینه تانوس خیلی پیشرفته تر بود . شایدم اولش اینجوری بوده و بعدش به صورت رو در رو حمله کردند . دومین تئوری اینکه تانوس با کمک افراد و یاران خودش به ثور حمله کرده است . در ضمن ثور اون موقع بخش زیادی از قدرتش را به علت نابودی ازگارد از دست داده بود . چون در فیلم ثور : راگنورک ، مشخص شد که ثور از ازگارد قدرت میگرفت . مورد دیگه اینکه ثور در آن زمان تازه ازجنگ با هلا برگشته بود و به عبارتی خیلی خسته بود .
          ۲_ در فیلم مزخرف اند گیم هم که نظر شخصی کارگردانان و دستندرکاران فیلم بود که ثور به اون صورت محدود بشود . یکی از علت هاش اینکه میخواستن برای اینکه شخصیت های زن مثل کاپیتان مارول و اسکارلت ویچ بتازن ، این کار را انجام دادن . کاپیتان مارول MCU ، به نظرم از سوپرمن دی سی هم قویتره . به هر حال ثور در فیلم اند گیم هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی در وضعیت خیلی بدی قرار داشت و برای همین هم با اوجش خیلی فاصله داشت .
          در اواخر فیلم جنگ بینهایت هم درسته که تانوس تحت تاثیر قدرت سنگ ها قرار داشت و یجورایی غافلگیر شد . این درست ، اما بعد فورا یک پرتوی قدرتمند از دستکش بینهایت با مجموع قدرت نگم ۶ سنگ ابدیت ، حداقل چندین تا سنگ ابدیت ، شلیک کرد که بی فایده بود و ثور فورا شکستش داد و انصافا این نسخه ثور ، خیلی خیلی و بینهایت خیلی با نسخه پایان بازی فرق داشت .
          حالا مثلا شما همون سوپرمن را هم که در نظر بگیری ، به نظر شخصی من در سینما هم اصلا حریف ثور در اوج نمیشود . مطمئنا اگه نظر شخصی نویسنده و کارگردان تایین کننده نباشه ، ثور قدرتمندتر به حساب میاد . چون سلاح ثور قابلیت تلپورت ، پرواز ، کنترل آب و هوا و صاعقه را دارد و اگر ثور در اوج باشد ، میتواند خیلی به موقع و درست از این توانایی ها استفاده کند . در ضمن این سلاح میتواند با یک حرکت دست ثور ، سر سوپرمن را از بدنش جدا کند . در حالی که سوپرمن هیچ سلاح خاصی ندارد .
          این نکته را هم بگم که کلا در سینمای دی سی خیلی روی قدرت سوپرمن مانور دادن . در حالی که MCU مهد زن سالاری و ارج دادن به شخصیت های زن هست .

      2. علی کاربر می‌گوید

        فراموش نکن نیزه ی سه شاخ اکوامن هم میتونه سینه سوپر من و دارک ساید رو پاره کنه پس مشکل سر این نیست

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          الان اين حرف رو رو چه حسابي زدي
          با اينكه من دي سي فنم و عاشق آكوامن ولي اين مقاله خيلي بد بود
          ثور تو سه سوت آكوا رو ميكشه بسيار راحت

          1. ssb کاربر می‌گوید

            نمیتونه حتی تو صحرا باشنو اب نباشه باز باید باهاش به سختی مبارزه کنه

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      خداوكيلي CBR ديگه خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي رو مخمه
      فردا پس فردا CBR مياد يه مقاله ميده ثور عليه مورچه و سوسك
      تجربه …. مورچه و سوسك
      سرعت پرواز …… مورچه و سوسك بالدار
      سلاح…….مورچه با شاخك و سوسك با زره اش
      مقوامت ……… سوسك براي مقابله با بمب اتم
      پادشاهي …………. ملكه مورچه ها
      قدرت ……… گاز گرفتن مورچه
      برنده …………. مورچه و سوسك
      منبع : سايت CBR
      ديگه شورش رو در آوردي CBR
      آخه آكوامن جلو ثور برنده آكوامن

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        من كلا يه چيزي فهميدم
        رييس cbr با سازنده شخصيت ثور برادر بوده مثل صادق و محمد (:

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          یعمی با استن لی و جک کربی؟؟😵😵😵😱😱😱واقعا دیگه حرفی واسه گفتن ندارم😭😭😭😂😂😂

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            چرا نداري؟ (:

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              نیزه آکوامن قویترین سلاح روی زمین هست! تکرار میکنم روی زمین!!!! اما به پای توانایی های تسلیحات ثور نمیرسه و
              اگه سلاحشون رو کنار بذارن و با این حال بازهم ثور حتما

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                برندس

                1. TONI STARK کاربر می‌گوید

                  آقای ادمین حتا دکتر منهتن دیسی فن هم داره میگه ثور راحت برندس پس این مقاله چیه نوشتین
                  البته منظورم این نیست که دکتر منهتن متعصبه اما دیسی فن که صد درصد هست

              2. بی نام کاربر می‌گوید

                اصلانم اینطور نیست

  12. محمد کاربر می‌گوید

    اگه نگاه کنید تو همه مقایسه هاتون ثور رو ضعیف کردین از cdr متنفرم بابا اگه یه خورده منطق داشته باشین دیگه از cdr درباره ثور مقاله نمیزارد

  13. King کاربر می‌گوید

    درود نیزه سه شاخ و نیزه پوزیتون خیلی قدرتمنده پتک تور هم همین طور اگه کیمیک رو در نظر بگیریم قطعا تور اگه سینما رو هم در نظر بگیریم اکوامن هم در مواردی شانس داره ولی در کل برد با تور هستش

  14. Ariya کاربر می‌گوید

    من که نمیدونم چه بگم چون هر نظر سنجی میاد شما میگین ثور بازنده بابا شما چرا قبول نمیکنین ثور یک خدای قدرت مند است بد بیاد اکوامن شکست بخوره عجبا

  15. Rezaaa27 کاربر می‌گوید

    اکوامن ثورو بزنه خخخخخخ ثور از هر نظر از اکوامن قوے تره. مخصوصا قدرت ثور بدون سلاحش هالکو زده بعد از اکوامن بخوره؟؟؟؟ به نظر من از بین ابرقهرمانان سوپر من و واندروومن و شزم فقط میتونن ثور رو بزنن یا شایدم کاپیتان مارول اکوامن فقط تو دریا شاید یه حرکتے بتونه بزنه!!!!

  16. اژدرینگ کاربر می‌گوید

    کاملا صحیح است.
    من نمیدونم این سایت به این خوبی چرا ثور رو اینقدر ضعیف نشون داد.واقعا جای تاسف داره

  17. صادق کاربر می‌گوید

    چچچچچچچییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آکوامن ثور رو میزنه؟؟؟؟؟؟
    داداش صنعتی و سنتی رو با هم زدی قاطی کردی واقعا دیگه این cbr با ثور دشمنی داره آخه کدوم عقل سلیمی میاد بگه ثور از آکوامن خورده؟؟؟؟ والا دیگه این cbr هرکسی رو از ثور قویتر میدونه
    رون کینگ ثور علیه دختر اقدس خانم دختر اقدس خانم میبره
    رون کینگ ثور علیه حسن کله‌پز حسن کله‌پز میبره
    بابا جمش کنید! خداوکیلی این چه وضعیه؟

  18. کیوان کاربر می‌گوید

    سلام. کامیکان این مطلب رو در سایتش قرار داده، فک کنم از شما کپی کردن. گفتم اطلاع بدم بهتون در جریان باشید.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام. خیر دارید اشتباه می کنید عزیز. هم ما و هم کامیکان این مطلب رو از Cbr ترجمه کردیم. با این تفاوت که ما چند ماه زودتر از اونا این مطلب رو ترجمه کردیم و در سایت قرار دادیم.

      1. Ariya کاربر می‌گوید

        بزارید ثور خودشو تو عشق تندر نشون میده مطمئن هستم خیلی ثور قدرت مند خواهد شد بد بگویید ثور ضعیفه قصص

  19. محمدرضا کاربر می‌گوید

    چییی ؟؟ آکوامن که هیچ هفت نسلشم نمیتونند ثور رو شکست بدهند . این بچه در برابر ثور و هالک خیلی ریزه . این CBR خیلی تخیلی میزنه . فک کنم که نویسنده این مقاله سنتی و صنعتی رو با هم زده . آکوامن خیلی زور بزنه فوقش یه انگشت سوپرمنو بخوابونه .

  20. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت شما می خواستم بگم آکوامن جلوی ثور مثل مرد عنکبوتی مقابل پرزنس هست اصلا آکوامن چیکار می خواد جلوی ثور چیکار تازه هالک هم باهاشه بعد هالک و ثور و دکتر استرنج کل لیگ عدالتو با هم میزنن چه طبق mcu و چه طبق کمیک ثور ده تای آکوامنو میزنه تون ماهی درست میکنه

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      شما داريد حرف بي منطق ميزني و قشنگ معلومه به شدت متعصبي
      آره جون خودت هالك و ثور و استرنج كل ليگ عدالت رو ميزنن
      باشه باشه تو راست ميگي …… درسته كه ثور در كسري از ثانيه آكوامن روميزنه خب … ولي شما هم ديگه حرفت خيلي بي منطق هست

    2. کمیک فن کاربر می‌گوید

      هالک و ثورو دکتر استرنج کل لیگ عدالت و میزنن 🤣🤣🤣🤣 برای ثور که یه سوپرمن بسه برای هالکم که شزم با واندروومن دهنشو آسفالت میکنن برای دکتر استرنجم که دکتر فیت بسّه

  21. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    ادامه کامنت قبلی ثور میان با سوپرمن و هالک و تانوس مقایسه می کنن این آکوامن این وسط ثور میزنه ( منظورم با cbr بود)

  22. ssb کاربر می‌گوید

    درسته ثور خیلی قویه ولی ازگارد که تو رگناروک پوکید فقط مردمشو تونست نجات بده بیاره رو زمین دیگ لشگر جنگو هاشو نداره و این که میگید جایی که اصلا اب نباشه خب اکوامن میتونه بدن هر موجکدی که توش آبو خون جریان داشته باشه کنترل کنه نیزشم داره اما بر هر حال ثور خیلی قویه پتکشم باحاله اکوامن نمیتونه برداره اما نیزه اکوامنو ثور میتونه برداره

  23. MOEIN کاربر می‌گوید

    با احترام
    کاملا مقاله بدی بود و معلوم بود که اصلا روش کار نکردین یا از علاقه گفتین

  24. MOEIN کاربر می‌گوید

    درضم ثور اگه ۱۰۰ درصد قدرتش را به کار بگیره قدرتش با سوپرمن برابر میشه و میتونه اون را شکست بده

  25. Arian کاربر می‌گوید

    من به شخصه این مطلب رو قبول دارم اما با اینکه دیسی رو بیشتر از مارول دوست دارم میگم که ثور برنده هست آخه آکوامن اگر نزدیک به موجودات دریایی نباشه نمیتونه کاری کنه

  26. کمیک فن کاربر می‌گوید

    آقا من بنظر آقای راجرز یه دی سی فن متعصبم و بی منطق ترین آدمی هستم که تا حالا دیدن ولی لطفا دیگه ثورو با آکوامن مقایسه نکنین این ها تو یه سطح متفاوتند

  27. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هی کاربران من چیزی فهمیدم :
    ثور پدر رییس CBR رو کشته ، بعد رییس سی بی آر تصمیم گرفته از ثور انتقام بگیره و هر کی میاد میگه از ثور قوی تره😡😡😡😡😡😡😡
    خدایی فرض کن آکومن نیزشو بزنه تو سینه ی ثور ، خب یا ثور جاخالی میده ، یا با کمک زود درمانی سریعش و خدا بودنش فرطی خوب میشه ، بعد تور یه مشت بزنه تو کله آکوامن بدبخت به رحمت خدا رفته .
    اییییییی خداااااااااااااا من رفتم سرمو بکوبممممم توی دیوارررررر

  28. عاشق تور کاربر می‌گوید

    واقعا نتیجه گیری چرتی بود
    قطعا ثور قوی تره
    اصلا نیاز نبود اینهمه معیار نوشت
    طعا ثور قوی تره

  29. احمد کاربر می‌گوید

    این مقاله خیلی افتضاح بود
    در زمینه قدرت ثور خیلی نسبت به اکوامن برتری داره تنها شاهکار اکوامن اون زیر دریای بود در صورتی که در اب وزن هر چیزی نصف یا کمتر میشه حالا شاهکار های ثور
    ففط همین بسه تو فیلم عصر الترون با یک ضربه میولنیر اون شهرو تو اسمون خاک کرد
    اکوامن با دو نفر دیگه نتونستن سوپرمن رو هول بدن دو نفری از پس استپن ولف بر نیومدن این مبارزه ۱۰۰ برد با ثوره یعنی ۱۰۰ مگر اینکه مبارزه داخل اب باشه

  30. نریمان پاکزاد کاربر می‌گوید

    از نظر بسیار منطقی ثور برنده است چو او قدرت ساعقه آب و هوا خاک را نیز دارد
    فراموش کردید که ثور از یک سلاح قدرت مند به نام میونیر‌ استفاده میکند که هیچ کس قادر به برداشتن ان نبوده و اگر ثور با پتک به او زربه بزند میتواند اکوامن را از پا در بیاورد

  31. Amir کاربر می‌گوید

    در ضمن دوستان به انواع قدرت ها و نیرو های ثور و آکوامن اشاره کردن اما ثور ام سی یو هنوز میراث میدگاردو نگرفته یعنی الان داره فقط از ٣٠% قدرت آزگاردیش استفاده میکنه ( پایان بازی) در جنگ ابدیت هم از ١٠٠% قدرتش استفاده نکرد
    طبق گفته ی اودین ( که تانوس تا زمانی که زنده بود جرئت نکرد به آزگارد حمله کنه) ثور وقتی به قدرت آخرش رسید به راحتی از اون قوی تره فراموش نشه ثور هنوز قدرت های پدر همگان رو هم نگرفته

    امید وارم ثور در عشق و صاعقه به مجموعه قدرت های بیشتر خودش و پدر همگان و قدرت های میدگاردی خودش برسه و آزگارد رو از نو بنا کنه

    راستی بنظر شما سنتری حریف هالک میشه یا نه؟

  32. استورم بریکر کاربر می‌گوید

    سلام چند جا اشتباه نوشتید و به نفع دیسی گرفتید

    قدرت که توره ۲۰۰ کیلو بایت برق تو بدنشه

    مبارزه هم که برابره

    ارتش و دوستان هم که اکوامن

    رهبری پادشاهی اکوامن

    سلاح برابر با استورم بریک تور

    دشمنان هم لوکی برای همهی دشمنان اکوامن بسه

    برنده حتی کنار دریا هم تور هست چیکار میکنه نیزش رو میچرخونه با میولینر میزنتش لیاقت نداره نیزش میشکنه
    با استورم بریکر هم نیزه اش رو میبره دیسی فنا جواب بدن

  33. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    تو با اون اسمت راجب ثور و سلاحاش نباید نظر بدی ثور فن متعصب.

  34. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    ببینید دوستان این مقایسه بر اساس سینما هست نه کمیک تو سینما هم آخرین فیلم حضور ثور اند گیمه و یه ثور خپلو حریف آکوامن نمیشه ولی اگه کمیک باشه ثور برندست سینما فیلم اینفیتی وار و فیلم های قبلی باشه بازم ثور برندست. اگه اشتباه میکنم غیر متعصب ها بگن.

    1. شوالیه تاریکی کاربر می‌گوید

      اولا منم سینما رو گفتم و بعدش هم تور چاق هم میتونه اکوامن رو شکست بده البته با استورم بریکر اسم منم استورم بریکر هست برای احترام به تور راستی شاید توی فیلم عشق و تندر جین فاستر میولینر رو ببره و کریستین بیل هم بتاریبیل رو بازی کنه استورم بریمر رو ببره من دیگه نمیتونم mcu رو تحمل کنم کاشکی فقط میولینر رو بده به جین فاستر البته گفت شاید الانم شب خوابم نمیبره😓😓😓😓

  35. مبین کاربر می‌گوید

    سلاح آکوامن خییییلی ال پتک ثور قوی تره
    توی کمیک سوپرمن رو شکست داده
    تونسته ۱۶۰۰۰۰۰۰۰تن رو بلند کنه
    ثور ۱۰۰گرم بلند کنه باید سه روز به خودش و استخون هاش استراحت بده 🤣🤣🤣🤣🤣

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      تو که اصلا چیزی بارت نمیشه حرف نزن.
      چی؟؟؟!!!! ثور ۱۰۰ گرم بلند کنه باید ۳ روز استراحت کنه؟؟؟!!!!!!!!!!
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      داداش ثور با طلسم هلا ضعیف شده بود و مار میدگارد جنگید و به علاوه هم با طلسم هلا ضعیف تر شده بود هم تا مرگ یک پنجم میلی متر فاصله داشت مار میدگارد که وزنش نصف زمین هست رو بلند کرد و تازه میتونه همزمان بار چندتا سیاره رو حمل کنه.پس کم حرف الکی و بی معنی بزن.تو سینما هم همون ثور چاق با آکوامن برابره و تو بقیه فیلم ها حساب کنیم کار آکوامن تمومه

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # مبین
      جناب چیز میزی مصرف کردی ؟!؟ هرچی بوده اصلا بهت نساخته .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربران محترم خوب کاربر مبین شاید ثور رو درست و حسابی نمیشناختن لطفا لطفا اگه میشه یکم بهتر جواب ایشون رو بدین

        1. مبین کاربر می‌گوید

          دکتر منهن من ثور رو خوب میشناسم
          باید طبق مقالاتی که درموردشون نوشتن بگیم نه سینما و کمیک
          همه مقاله ها هم آکوامن رو با سوپرمن برابر دونستن

    3. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      مبین
      داش؟
      من الان سه تا سوال ازت دارم
      ممنون میشم جواب بدی
      سوال اول
      فازت چیه؟
      واقعا فازت معلوم نیس
      فازت رو با رسم شکل توضیح بده خداییش
      سوال دوم
      چی زدی؟
      دیگه زیادی داری هذیون میگی معلومه جنسش بهت نساخته
      سوال سوم
      ساقیت کیه؟
      میشه مارو هم با اون ساقی آشنا کنی؟

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        صادق جان(هانزوجان)میگم برو دلقک شو بیییییش از حد خنده دار بود حرفت.(مخصوصا اون بارسم شکل) 😆😆😆😆😆😂😃😁😁

    4. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      داداش چی میزنی اینقدر فاز داره
      صنعتیه یا سنتی
      ثور مار میدگارد رو بلند کرده
      یکی از سلاح هایی که ثور الان داره شمشیر اودین هست
      #تو-کلا-و-شدیدا-نوبی

  36. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مبین
    چقدر کاربر نخاله و متعصب زیاد شده. این خیلی بده . یکیشم‌همین خودتی مبین

    1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      نه بابا
      خودش خوبه ساقیش بده

  37. مبین کاربر می‌گوید

    آکوامن تو دنیای سینما هنوز کلیسایی از قدرت خاش رو نشون نداده
    اگه با یکی از اعضای قدرتمند لیگ عدالت مبارزه کنه و شکستش بده
    شما هایس که آکوامن رو نمی‌شناسیم اینقدر ضر نمیزنین

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      مبین #
      یک سوال آکوامن میتونه یک سیاره رو جابه جا کنه ؟؟؟؟؟! قطعا خیر اما سوپرمن و ثور به راحتی این کار رو میکنن پس برابر نیستن و ارتش آتلانتیس جلوی آزگارد چیزی نیست

  38. احمد کاربر می‌گوید

    فکر کنم این جیسون موموا دیده فیوزش پریده
    به شخصه که عاشق جیسون موموا هستم

  39. مبین کاربر می‌گوید

    بله آکوامن می‌تونه سیاره رو جابه جا کنه
    چون نمیتونه پرواز کنه
    هیچ وقت این کارو نکرده
    اصلا کمیک و سینما و بزارید کنار
    طبق مقالات آکوامن سرعت و قدرت و استقامت بالا تری دارد
    قدرتش با سوپرمن برابره
    تو یه کمیک سوپرمن رو زد
    شماهایی که درمورد آکوامن هیچی نمیدونین
    دو تا مقاله بخونید یا کمیک
    من اون حرف که گفتم ثور ۱۰۰گرم بلند کنه باید… اونو رو حرص گفتم چون یکی گفت آکوامن خیلی زور بزنه می‌تونه انگشت کوچیکه سوپرمنو بخوابونم
    منم واسه اون اینجوری گفتم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # مبین
      کسی که منطقش این باشه که کمیک و سینما رو کلا بزارین کنار و به مقالات ناکجا آباد رجوع کنید ازش انتظار اراجیفی بهتر از اینم نمیره .
      جناب چه ربطی داره الان ؟!؟!؟! چون نمیتونه پرواز کنه سیاره بلند نکرده ؟!؟! هالک هم پرواز نمیکنه اما سیاره که هیچ ستاره هم بلند کرده . آکوامن که هیچ هفت جد و والجدش هم جمع بشن نمیتونن یک سیاره مثل زمین رو بلند کنن . باور کن آکوامن خودشو بکشه همون یه قاره زمینی رو هم نمیتونه بلند بکنه چه برسه به سیاره .
      آکوامن قدرتش با سوپرمن برابره ؟!؟ اینو کدوم مقاله ای گفته ؟!؟ جناب ، در فیلم لیگ عدالت آکوامن با کمک واندروومن حریف یک دست سوپرمن هم نشد . بعد دقیقا داری کدوم مقاله رو میخونی تو ؟!؟ چو در است حاجت به دیوار نیست . جواب روبروی چشمته دیگه مقاله میخوای چکار . منم الان میتونم یه مقاله بنویسم که کوکب قوری ( عذر میخوام قصد بی احترامی به هیچ نامی رو ندارم . مفقط مثاله و در مثال هم مناقشه نیست ) قدرتش با سوپرمن برابره . تو برو ببین عقلت چی میگه .
      آکوامن سوپرمن رو زده ؟! من که ندیدم حقیقتش ولی خوب اگه هم زده باشه سوپرمن ۱۰ بار بیشتر اونو ناک اوت کرده .

  40. مبین کاربر می‌گوید

    آکوامن هرجور میبینم ثور حریفش نمیشه
    اگه اون بچه نونور
    فقط به پتکش وابستس
    اونم آکوامن با نیزه تخریب ناپذیرش خورد می‌کنه تبر های ثور رو
    بعد دیگه یه آذرخش اونم هر بار که بزنه با نیزه نیروی برش رو جذب می‌کنه دوباره برمی گردونه به ثور
    آکوامن اولش میکنه

    1. Batman کاربر می‌گوید

      مبین
      اونوقت میشه بگی کدوم مقالات قدرت آکوامن بیشتر میدونن؟ میدونی ثور بیستا سیاره رو نگه داشته؟؟ نهایت شاهکار زور آکوامن چی بوده؟؟ هان؟؟ قدرتش با سوپرمن برابره؟؟ 😭😭چه دلیلی داری؟؟ در نهایت قدرت سوپرمن تو حالت عادیرو زده که خب اصلا شاهکار بزرگی نیس!!! تو فقط بلدی حرف بزنی و هیچ دلیلی نمیاری!! که مثلا چرا زور آکوامن بیشتره؟ ترایدنت میخواد یارن بی یورنو بشکنه؟؟ 😱😱😱نهایت شاهکار ترایدنت نفوذ به پوست دارکساید یا زره امپریکس بوده و شاهکار یارن بی یورنم نفوذ به پوست اکستار پایان دهنده!!! پس یعنی تقریبا برابرن!!! اما ثور میولنیرو هم داره که با اون خيلی راحت آکوامنو میزنه!!! هرچند که ثور با یه گاد بلست کار آکوامنو یک سره میکنه!!!

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      مبین #
      با کمال احترام من خودم شخصیت چهارم مورد علاقم آکوامنه و ثور از شخصیتایی هست که خیلییییییی ازش متنفر هستم (به طرفداران ثور برنخوره قصد توهین ندارم) ولی وجدانا ارتشش به راحتی از آزگارد و ارتشش شکست میخوره چون و خودشم راحت از ثور شکست میخوره ثور از همه لحاظ غیر از شخصیت چون شخصیت ثور اصلا وجدان نداره
      کسی که به برادر خودشم رحم نمیکنه وجدان داره ؟؟؟؟ بازهم ببخشید به طرفداران ثور برنخوره قصدم اصلا توهین نیست

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      تو یکی دیگه شاهکار کردی😂😂😂😂😂😂

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        من گقتم ثور با اقتدار برندس من گفتم از ثور متنفرم ولی گفتم آزگارد آتلانتیس رو میزنه راحت و ثورهم خیلی خیلی راحت آکوامنو میزنه گفتم ثور اصلا وجدان نداره به نظرم در بیرحمی یه چی تو مایه های تانوس و دارکسایده

  41. احمد کاربر می‌گوید

    کاربر مبین
    اکوامن با ۱۰۰ درصد قدرتش بتونه یه قاره جابجا کنه شاهکار کرده
    ثور ۲۰ تا سیاره با یه دستش نگه داشته با ۳۰ درصد قدرتش
    صاعقش به گالاکتوس اسیب زده
    بعد اکوامن قدرتش با سوپرمن برابر؟؟
    فازت چیه تو سینما هم کخ قدرت رو به اکوامن داده کاملا اشتباه
    همونطور که گفتم وزن هر چیزی تو اب نصف یا کمتر میشه پس اکوامن نهایتا ۲۰ تن بلند کرده باشه البته نمیدونم که اون زیر دریای چقدر بود
    بعد تو فیلم عصر الترون ثور با یک ضربه زد اون شهرو فرستاد هوا اصلا برو فیلمو ببین ببینم تو ذهنت میگنجه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      میدونم قدرت فیزیکیش دربرابر ثور و سوپرمن چیزی نیست اما یک قاره رو میتونه جابه جا کنه

  42. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مبین
    😐😐😐😐😐

  43. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    یه کاربر بود که پرسیده بود نوبترین کاربر سایت کیه ؟؟! بفرما بیاین این مقاله رو چک کنید تا پاسخ سوالتون رو بگیرید .

  44. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    نه استیو جان مبین دومیه!
    ۱-کاربر عباس
    ۲- کاربر مبین
    ۳- کاربر سینا

  45. مبین کاربر می‌گوید

    بقیه قدرت های آکوامن تو آکوامن ۲ بیرون بیفته
    طرفدار های آکوامن دهنتونو صاف میکنن
    متعصب هایی که هیچی از آکوامن حالیتون نیس
    آکوامن نیزه رو هم بزاره کنه با ثور پنجه تو پنجه شن
    ثور:اااااااااااخخخخهخخ انگشتم ای بابایییییی
    به ریش اودین قسم می‌کشمت
    آکوامن:به نظرم بدم قربونیش کنن واسه آبگوشت خودمون یکم پردازیم بقیه اش رو بدیم بیرون😂😂😂

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      باو من خودم دیسی فنم ولی انصافا ثور میبره
      ثور را شاید واندروومن فقط متوقف کنه
      و برای همین با امثال سوپرمن مقایسه میشه
      تو میدون گادبلست چیه
      تو میدونی مارمیدگارد چیه یا حتی اودین فورس
      راستی دوستان
      من یچیزی فهمیدم مخم سوت کشید
      نگا کنین فانتوم استرنجر به تنهایی یا به همراه ورلد فرجر حداقل میتونه بزنه رون کینگ ثورو بالاخره دیگه چون فانتوم استرنجر اسپکترو زده و دادگاه زندگی همتای اسپکتره
      خب حالا اون مطلب توی یک کمیک سوپرمن همزمان فانتوم استرنجر و ورلد فرجر را زد و وقتی که فانتوم استرنجر میتونه بزنهرون کینگو و خود فانتوم از سوپرمن کتک میخوره پس سوپرمن معمولی میتونه رون کینگو بزنه
      زیبا نیست این ریزبینی
      در ضمن سوپربوی پرایم میتونه رون کینگو بزنه چون مونرچ با رون کینگ برابره مونرچ تاحالا مانیتور هارو شکست داده و سوپربوی پرایم هم براحتی مونرچو زد توی یک کمیک دیگه سند خواستید بیاید واتساپ یا روبیکا

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        داداش ثور به هیچ وجه نمیتونه مقابل رون کینگ ثور وایسه

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        وای که چقدر خنگی در زمینه ی کمیک بوک.

  46. احمد کاربر می‌گوید

    کاربر منهتن نارحتم کردی😔😔 چرا لا من اینقدر لجی

    خدایا بسه دیگه😜😜😜

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      نه این چه حرفیه من با شما مشکلی ندارم عرض کردم قدرت فیزیکی آکوامن جلوی ثور و سوپرمن (منظورم هرکدوم تنها هست) هیچی نیست الان هم همینو میگم مثل عنکبوت جلو فیله و درمورد قدرت های همه جانبه هم که ثور انقدر توانایی های همه جانبه داره که توانایی های آکوامن جلوش چیزی نیست صرفا همون توانایی های پتکش برای شکست آکوامن کافیه تازه زیادی هم هست مستوره تلپورتش کنه نزدیک ستاره بعد ثور به دلیل استقامت بالاش چیزیش نمیشه اما آکوامن بخار میشه ولی عرض کردم یک قاره رو فکر کنم بتونه جابه جا کنه

  47. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    مبین جان میتونی اون دهنت رو ببندی؟! اصلش اینه:
    هر دوشون هم رو میبینن.ثور با کمک میولینر یه رعد قدرتمند میزنه و پای آکوامن رو زخمی میکنه.
    آکوامن میگه:اوف!اوف!اوووووف!خیلی درد داره.!
    یهو ثور میگه:فکت رو ببند آبزی مسخره! و با یارن بی یورن یه دست آکوامن و قطع میکنه و آکوامن با نیزه اش میزنه به شکم ثور.
    ثور میگه:زکی!خخخ!فکر کردی میتونی با این ماس ماسک طلایی کار منو تموم کنی؟! و بعد ثور یارن بی یورن رو میزنه به سینه آکوامن.آکوامن از دریای کناری یه کوسه رو فرا میخونه ولی ثور محکم با میولینر میزنه دوندون هاش رو تو دهنش خورد میکنه و کوسه با دندون های له شده به زور میره تو دریا.ثور پتک طلایی و میولینر رو بر میداره و میزنه این طرف و اون طرف کله آکوامن.بعد یارن بی یورن رو از تو سینه آکوامن در میاره و اون یکی دستش رو قطع میکنه و با پتک طلایی و میولینر چند بار میزنه به قلب آکوامن و قفسه سینه آکوامن خرد میشه.بعد یه مشت خیییلی محکم میزنه و قلب آکوامن رو نابود میکنه سرش رو هم قطع میکنه

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      به قول یه عزیزی زکی 😂😂
      اگه کاپیتان آمریکا میولنیر رو بلند نمی کرد که الان ثور شما با سلاح خودش رفته بود پیش پدرش. 😂😂

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        اون عزیز اگه همونی باشه که من فکر میکنم نمیگفتم زکیی بلکه میگفت دککیییی !!

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          ای وای راست میگینا 😂😂 همون دککی

    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      بخوام کامل تر بگم اینجوریه.انتقام جویان ماهی دلشون خواسته.ثور میگه:الان قویترین انتقامجو میره واستون ماهی تازه میاره.میره سمت آتلانتیس دیسی و میگه :هوی آکوامن!کارت دارم.!
      بعد آکوامن میاد و هر دوشون هم رو میبینن.ثور با کمک میولینر یه رعد قدرتمند میزنه و پای آکوامن رو زخمی میکنه.
      آکوامن میگه:اوف!اوف!اوووووف!خیلی درد داره.!
      یهو ثور میگه:فکت رو ببند آبزی مسخره! و با یارن بی یورن یه دست آکوامن و قطع میکنه و آکوامن با نیزه اش میزنه به شکم ثور.
      ثور میگه:زکی!خخخ!فکر کردی میتونی با این ماس ماسک طلایی کار منو تموم کنی؟! و بعد ثور یارن بی یورن رو میزنه به سینه آکوامن.آکوامن از دریای کناری یه کوسه رو فرا میخونه ولی ثور محکم با میولینر میزنه دوندون هاش رو تو دهنش خورد میکنه و کوسه با دندون های له شده به زور میره تو دریا.ثور پتک طلایی و میولینر رو بر میداره و میزنه این طرف و اون طرف کله آکوامن.بعد یارن بی یورن رو از تو سینه آکوامن در میاره و اون یکی دستش رو قطع میکنه و با پتک طلایی و میولینر چند بار میزنه به قلب آکوامن و قفسه سینه آکوامن خرد میشه.بعد یه مشت خیییلی محکم میزنه و قلب آکوامن رو نابود میکنه سرش رو هم قطع میکنه.
      میره سرش رو میگیره تو دستش و میگه:آتلانتیسی ها!من رئیس شمارو کشتم و الان فقط بهترین و تازه ترین ماهی هاتون رو میخوام دقیقا امممم ۷۰ تا ماهی.اگر ندید مثل پادشاه تون میترکونمتون.
      بعد از یکی دو ساعت با ۷۰ تا ماهی تازه و عالی میره پیش اونجرز و میگه :بفرمائید!قویترین انتقامجو رفت پادشاه ۷ دریای دیسی رو کشت و واستون ۷۰ تا ماهی تازه آورد.بیاید بخوریم که خیلی حال میده!۵ تا لبستر و ۱۰ تا میگو هم آوردم!
      و اونجرز یه دل سیر از عزا در آوردن!

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        Marvel and DC #
        تقریبا درست میفرمایید اما نکته اینجاست آکوامن تا اونجا که من میدونم نمیکشه هرچند در سایت های دیگه که راجعبش
        توضیح داده بودن یک چیز دیگه نوشتن

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          منهتن جان یعنی شما میگی ثور راحت تر از این آکوامن رو میکشه؟

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            Marvel and DC #
            به نظر بنده اگه راحت تر نباشه قطعا سخت تر نیست. ببینید منظور بنده این بود که بعید میدونم آکوامن بخواد ثور رو بکشه که نیزه رو بزنه به شکمش هرچند بزنه هم ثور فقط یک خراش سطحی برمیداره چون استقامتش با سوپرمن برابره شایدم بیشتر تازه زره هم داره پس بعید میدونم آسیبی برداره منظورم این بود که آکوامن بعید میدونم کسی رو بکشه البته عرض کردم تو بعضی از سایتا دیدم آکوامن میکشه

            1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

              آره همون دیگه خب وقتی گفته خخخخخخ یعنی یا یه خراش سطحی بوده یا اصلا نفوذ نکرده.اصلا تور زرهش رو هم در بیاره یه خراش سطحی کوچولو بیشتر بر نمیداره!

      2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        و این مقدمه رو که گفتم یعنی آکوامن در برابر ثور مثل اینه که ثور رفته یه رستوران و آکوامن گارسون اونجاست و واسش غذا میاره یعنی ثور دیگه بالاترین انگیزه اش برای جنگ با آکوامن غذا های دریایی عالی مثل ماهی و میگو و خرچنگ و لبستر است😆😆😆😆

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Marvel and DC #
          بله درسته ولی در اندگیم خیلییییییی ثور رو ضعیف کردن خیلیییییی اگه درحالت اندگیم باشه اونوقت شانس آکوامن
          بیشتر میشه اگه اینفینیتی وار باشه آکوامن ماهی برشته میشه اگرم کمیک باشه (ثور زمانی که پادشاه آزگارد شد گالاکتوسو به راحتی نابود کرد گالاکتوس ابرقدرت) آکوامن اتم ریزه میشه

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          Marvel and DC #
          منظورم اینه که فقط درحالت اندگیم این دو میتونن مقایسه شن چون اصلا ثور با سوپرمن برابره (بعضی ها میگن قویتر)
          وگرنه اصلا مقایسه این دو غلطه

      3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        ناموسا پوکیدم از خنده
        تو استعداد کمیدین شدن رو داری

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          ممد اودین سان
          حاجی طرف حرفت با من بود؟خودمم میدونم

  48. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ادمین جان منظور شما چیه؟و به علاوه شما خودتون گفتید ثور کمیک سه سوته کریتوس رو میزنه.یعنی کریتوس از آکوامن کمتره؟این مبین میگه هم کمیک هم سینما اون پولکی آتلانتیسی قویتر از خداوند رعده !!!!!!!!!!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      منظورم در سینما و ثور انتقام جویان ۴ بود.
      یعنی اگه مارول ثور رو چاق نمی کرد من چی داشتم بگم؟ 😂😂
      منظورم از کریتوس هم کریتوس خدای جنگ ۴ بود که دیگه پیر شده. وگرنه کریتوس گاد ۳ که ثور رو….

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Admin
        اگر ثور در حالت انتقامجویان ۴ با آکوامن سینمای DCEU ( حالا هر فیلمیش که تا این زمان بوده ) مقایسه بشه ، احتمال برنده شده آکوامن از نظر من بین ۶۰ تا ۷۰ درصد هست . البته از نظر شخصی من .
        در مورد کریتوس هم کریتوس بازیها خیلی بیرحم و حشی و نامیرا بود و بعید میدونم ثور در حالات MCU شانس چندانی در برابرش داشته باشه . مثلا حالت انتقامجویان ۴ که هیچی کلا نگم بهتره . 😂😅 شاید فقط ثور در حالت جنگ بینهایت بتونه کریتوس اون سری رو به چالش بکشه . البته ثور در کمیک اگر حساب بشه قطعا چالش خیلی خوبی برای کریتوس هست و شانسش هم برای پیروزی انصافا به مراتب بیشتر از کریتوس هست .
        موفق باشید .

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          نه داداش الان تو خدای جنگ۵ که ثور و کریتوس میجنگن کریتوس با نسخه های سینمایی ثور رو در رو میشه.جالب ترش اینجاست که از نسخه ثور با میولینر تو سینما و کریتوس یه کلیپ هست که کریتوس میبره. از مال اینفینیتی وار هم یه کلیپ هست که کریتوس میبره.و عجیب تر از همه از جنگ نسخه اندگیم ثور و کریتوس دو تا اومده.تو یکی کریتوس گردن ثور رو میشکنه و میکشش.و تو اون یکی کلیپ ثور سر کریتوس رو جدا میکنه.

        2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          به نظر من فقط کریتوس خدای جنگ ۲ و ۳ خوب بودن.چون تو قسمت ۴ پیر شده بود و تو قسمت اول تجربه زیادی نداشت و بی رحمی اش قشنگ معلومه که تو گاد آف وار ۲ و ۳ از همه بی رحم تر بود.از کندن سر خدای روشنایی گرفته تا بیرون ریختن دل و روده نپتون با اون شمشیر آبی افسانه.از شکافتن مغز اون فیله گرفته تا له کردن سر تسئوس لای در.از ترکوندن کله زئوس گرفته تا اونجوری کشتن پرومتئوس.از کشتن هادس و آزاد کردن مرده ها گرفته تا خمیر کردن صورت هرکول.از کندن پاها و چکمه ها هرمس گرفته تا اونجوری کشتن پوزئیدون.از در آوردن چشم های اون تروله گرفته تا کور کردن تایفون.از کندن بال های ایکاروس گرفته تا کشتن گایا.از قتل عام کردن مردم تو گاد آف وار ۳ گرفته تا آزاد کردن ترا.

  49. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

    بنده معتقدم که نتها اکوامن بلکه دیمین وین، دردویل،
    پانیشر، دث استروک، مستر بین و لورل و هاردی هم می توانند به راحتی و فقط با چندین حرکت بسیار ساده ثور رو شکست دهند، مخصوصا لورل و هاردی چون دونفرند و مزیت تعداد دارند

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # کِریم پِلَنگ
      بنده معتقدم شما اور دوز کردی . جنستون هم نامرغوب بوده .

    2. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      بنده هم میفرمایم
      شت😐😐😐😐😐😐

    3. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

      بله حرف شوما کاملا درشته ( ادمین از عمد درشته نوشتم تغییرش ندیا )

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        محمد حشین داداش شی مشرف کردی؟؟؟

    4. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      بنده معتقدم شما جنست دست دوم بوده
      مواد حقیقی نزدی برادر
      ساقیت بده
      ساقیت کیه جنسش اینقدر بده

  50. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مبین
    اینقدر حرف الکی نزن نخاله . بر اساس چه سینما چه کمیک چه مقاله ثور برندس حالا برو یه‌ کم کمیک از ثور بخون

  51. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    کریم پلنگ
    شما حتما دارید شوخی میکنین. همیشه تو کامنت هاتون شوخی‌ می‌کردین

    1. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج
      بله دارم شوخی میکنم
      اخه کجای اکوامن با ثور برابری میکنه که بخواد تازه در مقابلش قرار بگیره و علاوه بر این شکستش هم بده 😐

  52. Amir کاربر می‌گوید

    استیو جان بنظرم کریم پلنگ به مبین تعنه زد
    آخه آکوامن که کل بدنش اندازه ی یک دست سوپرمن قدرت نداره چجوری میخاد ثوری که میتونه به راحتی با سوپرمن برابری کنه رو بزنه نوب متعصب ماهی پرست
    احیانا بچه جنوب نیستی از ماهی ها حمایت میکنی ( البته به جنوبی های عزیز بر نخوره )

  53. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ببینید از نظر کمیک اینجوریه:
    سطح قدرت دشمنان: ثور
    قدرت اصلی ذاتی: ثور
    قدرت خارجی اصلی: ثور
    متفقین:برابر تا حدودی ثور(جاستیس لیگ از اونجرز قویتره ولی آزگارد از آتلانتیس قویتره و اندازه قویتر بودن آزگارد از آتلانتیس کمی بیشتره)
    تجربه:(بر اساس اولین حضور در کمیک آکوامن بر اساس سن ثور حالا ما به خاطر اینکه به ماهی کوچولو ظلم نشه با اولین حضور میگیم)
    شخصیت:ثور
    قدرت:ثور
    پادشاهی:آکوامن
    دوام:ثور
    تجهیزات:ثور
    شاهکار:ثور
    نتیجه:ثور ۹ – ۲ آکوامن

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      اگه سینما رو حساب بکنیم اون جاهایی که ثور میولینر رو داشت مثل اونجرز ۱ و ۲ و ۲ قسمت اول ثور و ابتدای ثور ۳ اینجوری:
      سطح قدرت دشمنان: ثور
      قدرت اصلی ذاتی: ثور
      قدرت خارجی اصلی: ثور
      متفقین:برابر
      تجربه:ثور
      شخصیت:ثور
      قدرت:ثور
      پادشاهی:آکوامن
      دوام:ثور
      تجهیزات:برابر
      شاهکار:برابر تا حدودی ثور
      نتیجه:ثور ۱۰ – ۳ آکوامن
      اگر ثور نسخه اینفینیتی وار و رگناروک باشه میشه:
      سطح قدرت دشمنان: ثور
      قدرت اصلی ذاتی: ثور
      قدرت خارجی اصلی: ثور
      متفقین:برابر
      تجربه:ثور
      شخصیت:ثور
      قدرت:ثور
      پادشاهی:آکوامن
      دوام:ثور
      تجهیزات:برابر تا حدودی ثور
      شاهکار:برابر
      نتیجه:ثور ۱۰ – ۳ آکوامن
      ثور اندگیم باشه هم اینجوریه:
      سطح قدرت دشمنان: ثور
      قدرت اصلی ذاتی: آکوامن
      قدرت خارجی اصلی: آکوامن
      متفقین:برابر
      تجربه:ثور
      شخصیت:ثور
      قدرت:آکوامن
      پادشاهی:آکوامن
      دوام:ثور
      تجهیزات:ثور
      شاهکار:آکوامن
      نتیجه:ثور ۶ – ۶ آکوامن=برنده:برابر

  54. علی کاربر می‌گوید

    شما ثور را خیلی دست بالا گرفتید ثور بارها شکست خورده

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      انگار بقیه شخصبتای کمیک تاحالا شکیت نخوردن😐😐داداش دادگاه زندگی هم با اون عظمتش به قتل رسیده

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # علی
      ثور بارها شکست خورده اما این ویژگی همه ابرقهرمانان به حساب میاد تقریبا . مگه سوپرمن شکست نخورده ؟!؟ مگه هالک شکست نخورده ؟!؟!؟!؟ مگه آکوامن شکست نخورده ؟!؟!؟!؟!؟! مگه بتمن شکست نخورده ؟!؟!؟ مگه اسپایدرمن شکست نخورده ؟!؟!؟! مگه واندروومن شکست نخورده ؟!؟!؟! مگه مگه مگه …. ؟!؟!؟!! تقریبا همه ابرقهرمانان بارها شکست خوردن . بعدشم هر شکست مقدمه یک پیروزی . همین شکست هاست که یک شخصیت رو تبدیل به یک ابرقهرمان میکنه .
      به قول یک بزرگ مردی در تاریخ ژاپن :
      (( کسی که تنها پیروزی را می‌شناسد اما نمی‌داند که شکست چیست، ناگهان آسیب بزرگی می‌بیند. ))

    3. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

      این‌طوری برحسب شکست حساب کنی اکوامن هم خیلی شکست خورده
      براساس اینچیزا نمیشه نتیجه گرفت
      هرطوری حساب کنید ثور برنده ی این نبرده و دلایل هم آقای استیو راجرز به طور کامل بیان کردند.
      توی نظرات هم بیشتر دوستان با برنده شدن ثور موافق بودند، الا چند نفر از عزیزان که علاقه ی شدیدی به سفر های بین کهکشانی و مصرف مواد شادی زا دارند بقیه افراد به اصل مطلب واقفند

    4. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      #علی
      بله ثور بارها شکست خورده . ولی از کسانی شکست خورده که اکوامن تو خواب هم نمیتونه شکستشون بده.

    5. Anti venom کاربر می‌گوید

      علی
      داداش همین آکوامن هم بار ها از دشمن شماره یکش بلک مانتا شکست خورده

  55. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    چی؟؟؟؟؟ثور بارها شکست خورده؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
    خخخخخخخخخخخخخ.
    کم حرف الکی بزن آکوامن فن ماهی پرست.ثور با صاعقه اش آکوامن رو سوشی میکنه

  56. REZA EP کاربر می‌گوید

    سلام دوستان
    کاری به مقاله cbr ندارم که سراسر اشتباهه
    میخوام یه بتل بزارم
    به نظر شما تو نبرد بین ولورین کمیک و ساب زیرو (از ورژن ۹ تا ۱۱) کدوم شخصیت برنده میشه? لطفا با دلیل بگین

    1. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

      از نظر من ساب زیرو قوی تر از ولورینه بخاطر قدرت های یخی که داره،
      حالا من اطلاعات کاملی در مورد ولورین ندارم فعلا اینه نظر من

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بنظرم برابرن
      البته ساب زیرو میتونه ولورینو یخ کنه و توی شکمش نیزه فرو کنه

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      من فک کنم لوگان واسه پنجه هاش و زود درمانیش

    4. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      وولورین به خاطر ویژگی ترمیم پذیری میتونه برنده این نبرد باشه .

    5. king venom کاربر می‌گوید

      جنگ این دوتا جنگ سنگین طولانی و جذابی میشه
      ولی مشکل این جاست که ساب زیرو نمیتونه وولورین رو بکشه(حتی اگه تیکهتیکه ش کنه) و سابزسرو اگه از منطق بازی ویدئویی پیروی نکنه زود درمانی نداره نه مث لوگان
      من حدس میزنم که راند اولو سابزیرو میبره ولی تو راند پایانی وولورین کارو تموم میکنه

  57. king venom کاربر می‌گوید

    اگه بخایم نسخه های حال حاضر این دورو حساب کنیم یعنی نسخه دانی کیتس ثور قطعا ثور برندس چون اون هم قدرتای ال فادر و هم نیروی کیهانی گالاکتوس رو باهم داره
    ولی اگه بخایم نسخه های معمولی شون رو حساب کنیم اگه آکوامن بتونه قوی ترین دشمنای ثور مث سارتور، منگوک ، مار میدگارد ، نابودگر یا حتی گور رو بتونه شکست بده ( که بعید میدنم، مخصوصا گور چون هردو باهمم ازپسش برنمیان) ثورم شکست میده
    درغیر این صورت ثور قطعا باید برنده باشه ، چون همینایی هم که گفتم فقط چنتا از تهدید های کیهانیه که ثور ازپا دراورده . تا اونجایی که من میدونم آکوامن بدون لیگ نمیتونه از پس تهدید هایی مشابه اینا بربیاد .

  58. Amir کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    واقعا نمیدونم چی بگم دیگه رد دادم یعنی سوپرمن عادی میتونه رون کینگ رو بزنه تقریبا همه قبول کردن رون کینگ از دادگاه و اسپکتر قوی تره و قدرت هاش تقریبا با کازمیک برابری میکنه ( کازمیک ۵ درصد احتمال بردش بیشتره بدلیل پلات) اما هردو از :
    پرایمال مانیتور
    پرزنس
    والای همگان
    پایین تر از همه
    تاریکی اعظم
    فالکرام
    قلب عالم ( حالا در دست هرکی باشه)
    میکائیل، لوسیفر و الین بلک ضعیف تر هستن
    بعد شما میگی رون کینگی که با ارشدان دیسی و مارول مقایسه میشه از سوپرمن عادی ضعیف تره بعد میگی زیبا نیست نه برادر من اصلا هم زیبا نیست خیلی هم زشته

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir #
      خوب قطعا رتبه این بلک از قلب عالم بالاتره قطعا چون پرزنس جدیده میکائیل و لوسیفر هم همینطور اما با اختلاف کم
      اصلا درمورد رتبه بندی باهاتون موافق نیستم شیطان وحشی عظیم یا تاریکی اعظم از فالکرام قویتره به نظرم با پایین تر از همه برابره

  59. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ولورین کمی قویتره

  60. REZA EP کاربر می‌گوید

    سلام دوستان خیلی ممنون بابت نظرات خوبتون
    با اجازه من هم نظر شخصی خودم رو بگم
    دوستان توجه داشته باشید در نبرد بین دو کاراکتر لزوما کشتن اون کاراکتر نشانه برد نیست به طور مثال در نبرد بین هالک و ولورین در دنیای آلتیمت دیدیم که هالک تونست ولورین رو به دو قسمت تقسیم کنه(ولی ولورین کشته نشد) ولی باز ما اون نبرد رو به نفع هالک دونستیم پس لزوما مردن نشانه پیروزی نیست.در این نبرد ساب زیرو میتونه منطقه نبرد رو به صورت یخ در بیاره به طوری که سرمای شدید بتونه ولورین رو اذیت کنه و باعث کاهش رفلکس های ولورین بشه از نظر قدرت بدنی من احساس میکنم ولورین قوی تر باشه و از نظر تکنیک های مبارزه هر دو جنگجوهای بسیار عالی هستن ولورین خوددرمانی و اسکلت و پنجه های آدامانتیومی داره و از اون طرف ساب زیرو میتونه انواع سلاح های جنگی رو با یخ بسازه به نظر خودم ساب زیرو با دستکاری عوامل محیطی میتونه به نفع خودش تغییر بده و من پیروز این نبرد رو ۵۵ درصد به نفع ساب زیرو و ۴۵ درصد به نفع ولورین میدونم(باز هم تاکید میکنم این مظر شخصی منه و خوشحال میشم بدونم شما هم با این نظر موافقین یا نه)
    خب بریم سراغ بتل بعدی
    در نبرد بین دو خدای رعد یعنی ثور و ریدن در سری مورتال کمبت به نظر شما کدوم فرد برنده میشه?(در نسخه معمولی بدون هیچ اسلحه‌ای مثل امیولت و میولنیر و این چیزا)
    آقای استیو راجرز خیلی خوشحال میشم که نظرات حرفه ای شما رو در این نبرد بدونم

    1. کِریم پِلَنگ کاربر می‌گوید

      ریدن بدون شک بازندست حتی وقتی ثور پتکش رو نداشته باشه قدرت و مقاومت فرا انسانی در حد یک خدا داره بنظرم احتمال برنده شدن ریدن واقعا پایینه در مقابل ثور

    2. Anti venom کاربر می‌گوید

      REZA EP
      من فکر میکنم ثور از ریدن قدرتمندتره.

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      مطمئنا ثور ریدن رو خیلی راحت میزنه

  61. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    خب داداش ثور و ریدن هر جور بگیم ثوره و ولورین و ساب زیرو:
    تکنیک جنگ:ساب زیرو
    قدرت بدنی و فیزیکی:ولورین
    متفقین:ولورین
    قدرت اصلی ذاتی:برابر تا حدودی ساب زیرو
    قدرت بیرونی:ولورین
    تجربه:ولورین
    شخصیت:ولورین
    شاهکار:ولورین(اگر خواستین تمام شاهکارهای ولورین رو بگم)
    تجهیزات:ساب زیرو
    ماندگاری:ولورین
    نابودگری:ساب زیرو
    نتیجه:ولورین ۷ – ۴ ساب زیرو

  62. REZA EP کاربر می‌گوید

    سلام ممنون بابت نظرات خوبتون
    البته خب معلومه ثور برندست البته اینو از یاد نبریم که ریدن هم خدای رعد و برق هستش و نمیشه دست کم گرفتش
    خب بریم سراغ بتل بعدی که اتفاقا خیلی هم جنجالیه:)
    در نبرد بین من و کازمیک آرمور سوپرمن کدوم برنده میشه???!!!هرکی علت درست رو بگه برندست :)))

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # REZA EP
      در مورد این سوالتون بستگی به نویسنده داره . !! جدی میگم . من اگه نویسنده باشم شما برنده میشین . علتش چیه ؟! چون شما رو بیشتر از کازمیک میشناسم پارتی بازی میکنم . قابلتونو نداشت .

  63. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    کاربر REZA EP عزیز
    معلومه دیگه کازمیک آرمور تو کسری از ثانیه با شما پیتزای انسان درست میکنه و میزنه به بر و بدن!!شما که قدرت فرابشری نداری مهارت رزمی و اینام نداری از بلک ویدو شما شکست میخوری میخوای بری سراغ کسی که از میکاییل دمیورگوس با فاصله یه سر سوزن ضعیف تره؟؟؟!!! عقلتو از دست دادی مرد مومن؟!

  64. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دوستان من شاهکار های ولورین رو بگم تا بدونید چرا شاهکار رو به ولورین دادم:
    -وقتی گروه دست راست سرخ(یکی از گروه هایی که دشمن ولورین هستند)ولورین رو به جهنم میندازن ولورین با تلاش خودش و البته کمک دیمون هل استرام و گوست رایدر موفق میشه بیاد بیرون و به شکل مرگباری افراد دست راست سرخ و Mongrels (که کمک دست راست سرخ بود)رو کشت
    -گروه پاک کننده ها در ماجراجویی ولورین با ایکس فورس بهشون حمله میکنه و همه رو میکشه
    -پانیشر با غلتک از روی ولورین رد میشه ولی ولورین سریع خوب میشه!
    -هالک ولورین رو نصف میکنه ولی سریع خوب میشه!
    -مگنیتو آدامانتیوم های ولورین رو در میاره ولی ولورین خوب میشه!(البته زخم های بدی بر میداره)
    -۴تا سامورایی نامیرا رو میکشه!!
    – از مرکز انفجار یه بمب اتم جون سالم به در میاره!
    -چندتا شیطان رو در جهنم میکشه!!
    -ولورین توسط شیاطین و دیوها محاصره میشه ولی در کسری از ثانیه همه رو میترکونه!
    -بعد از اینکه از زندان ذهنی گروه هند آزاد میشه تک تک نینجا های هند رو میکشه!
    -چندین بار هالک رو شکست داده و کشته که بهترین و خفن ترینشون تو عالی ترین کمیک ولورین یعنی الد من لوگان بوده
    -بوی نور رو حس کرده!
    -با یک قطره خون زنده میشه!
    -۵ بار بر فونیکس غلبه کرده!!!
    -لوبو رو تو یه چشم به هم زدن شکست میده(نمیکشه)
    -تو کمیک های جدید ولورین دستکش ابدیت با شش سنگ رو دستش کرده و کنترلش کرده!!!!

  65. REZA EP کاربر می‌گوید

    سلام عزیزان
    خب من منتظر جواب های بیشتری از دوستان گلم هستم انشاالله فردا یا پس فردا جواب درست رو میگم 🙂
    استیو راجرز عزیز دمت گرم بابا شرمنده کردی مارو نوکرتم :)))
    در ضمن مارول و دی سی عزیز فردا یا پس فردا مطمعنم قانع میشی که من قویترم یا آقا کازمیک

  66. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    REZA EP
    حتما داداش منتظرم هستم همون جوری که شما منتظر موندین تا شاهکار های ولورین رو بگم

    1. REZA EP کاربر می‌گوید

      مارول و دی سی عزیز بازم سلام
      خدا شاهده من قصد جسارت و بی ادبی نداشتم و ندارم همین الان رفتم تو کامنتای بالایی فهمیدم گفتی اگه بخواین شاهکارهای ولورین رو بگم
      شرمنده به خدا قصد جسارت نداشتم اصلا حواسم نبود امیدوارم ببخشی منو درضمن خیلی ممنون بابت اشاره کردن به شاهکارهای ولورین
      بازهم شرمنده حلالم کن به خدا این بی توجهی از سر غفلت بوده نه از قصد بازم شرمنده

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        نپبابا عزیزم مهم نیست فدای سرت

  67. دوست شما کاربر می‌گوید

    سلام به همه من هم موافقم ثورو خیلی ضعیف و دست کم گرفتند.ثور زور اکوامن و داره

  68. علی کاربر می‌گوید

    آکوامن را دست کم نگیرید توی فیلم آکوامن موجودات دریایی بودن که اندازه آنها با گودزیلا برابری میکرد اگه از اونا کمک بخواد کار ثور تمومه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علی #
      جناب ثور در دو سه حرکت اون هیولا ها میزنه

  69. علی کاربر می‌گوید

    دکترمنهتن# تو این جور فکر کن اندازه آنها از گودزیلا هم بزرگتر بود و ثور هیچ شانسی نداره ثور اگه انتقام جویان را هم بیاره فکر نکنم کاری از پیش ببره ثور چطور میخواد جلوی ارتش آتلانتیس را بگیره در حالی که آزگارد٬اودین و ۹۰ درصد آزگارد یان توسط تانوس نابود شد با اون شکمش

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علی#
      جناب شما ضعیفترین حالت ثور رو حساب میکنید اون نسخه ثور چاق مقدار کمی از آکوامن ضعیفتره اما اگه نسخه اینفینیتی وار یا کمیک رو درنظر بگیریم کل آتلانتیس و هیولا ها و آکوامن باهمم هیچ شانسی ندارن و آتلانتیس جلوی آزگارد تا وقتی که سالم بود یا الان درکمیک مثل پشست

      1. Goku کاربر می‌گوید

        یکم اغراق میکنید منهتن جان🙂

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          تو کمیکو راست میگه.قشنگ مثله پشن

    2. st کاربر می‌گوید

      کاربر محترم اون فیلم هست شما نمی خوای بفهمی که فیلم و کمیک جدا هستند ؟؟!
      گودزیلا چیه ثور اگزیتار پایان دهنده یکی از قویترین سلستیال ها رو نابود کرد
      سیف به راحتی با استفاده از شمشیری که داره می‌تونه
      کل سیاره زمین رو توسط بایفراست نابود کنه چه برسه به آتلانتیس
      خود ثور حمایت المپ نشینان ، سیلور سرفر ، بتا ری بیل و اونجرز رو داره
      اصلا قدرت ربط به بزرگی داره ؟؟! ایرونمن هم می‌تونه اون هیولایی که آتلانتیس داره رو نابود کنه

  70. احمد کاربر می‌گوید

    خدایا هی هیچ نمیگیم هی این روش زیاد تر میشه اول اینکه گودزیلا با یک شلیک از دهنش اون کراکن رو میفرسته قعر دریا دوما برای اون یه گاد بلاست بسه سوما سوما یه اودین کل اتلانتیس رو میزنه اتلاننیس فقط اکوامن برادرش زنش قوی هستن بقیه هیچ بعد ازگار اودین ثور تیر بالدر سیف هایمدال سه جنگجو خیلی های دیگه هستن چی میگی ناموسا داییییی

  71. علی کاربر می‌گوید

    احمد# اول بهتره حرف زدن یاد بگیری بعد زود باش بگو ببینم چی میخوای بگی ثور فن متعصب بعد من دارم سینما را میگم وقتی میگم ثور چاق یعنی سینما را میگم دیگه بعد ثور اینفینیتی وار هم هرگز نمیتونه تمام آتلانتیس و هیولاها و تمام متحدانشو شکست هرگز نمیتونه آکوامن را میتونه بزنه ولی همه آتلانتیس را نه

    1. st کاربر می‌گوید

      اگه به سینما باشه که به احتمال ۷۰ درصد ثور از اکوامن شکست می‌خوره

      1. Goku کاربر می‌گوید

        اگه منظور شما اندگیم(ثور چاق) باشه؟! بله تقریبا درسته

  72. احمد کاربر می‌گوید

    ثور عشق توندر هستش فعلا ثور با همین چاقی حاظرم شرط ببندم اکوامنو میزنه اولا استورم بریکر قویتر ترایدنت اکوامن هستش دوما ثور میتونه با تلپورت زمین مبارزه عوض کنه شاید از لحاظ جسمی ظعیف شده باشه ولی نه در سطحی که اکوامن دیگه بتونه بزنتش شما هم فقط و فقط از روی سینما و از روی جیسون موموا دارین مقایسه پیکنید که فکر کنم خیال میکنید چون از کریس همسورث کمی گنده تر هستش میتونه ثور رو بزنه😂😂 بزرگترین شاهکارش هم تو سینما یه زیر دریای اورده بالای اب که اونم گفتم وزنش نصف میشه که فکر کنم پنجاه تن میشه البته نمیدونم وزنش چقدره ولی از صد بیشتر نیست که اگرم بیشتر باشه اصلا ۷۵ تن ولی ثور شهر سوکوویا ررو با یک ضربه پودر کردجلوی تانوس با شش سنگ گرفت کاری هیچ کس دیگه انجام ندادپس اینقدر شعر نگو و مطمئنم سنم از شما بزرگتره و خیلی هم خوب بلدم حرف بزنم

  73. علی کاربر می‌گوید

    احمد# با این کامنت فهمیدم یه بچه هستی ثور کجا شهر سوکوویا را با یک ضربه نابود کرد پس مردآهنی داشت چکار میکرد حتما رفته بود دنبال نخود سیاه عمو اول ببین چی نوشتی بعد تایید را بزن مرد آهنی کلی فکر کرد تا تونست یه راه پیدا کنه تا شهر به زمین برخورد نکنه بعد مردآهنی یه کار کرد تا ضربه اتمی برگرده ثور فقط اون دستگاه را نابود کرد تازه با کمک مردآهنی اگه تونی استارک نبود زمین نابود شده بود

  74. علی کاربر می‌گوید

    احمد# اول اون شرط را برای خودت ببند توی توهماتت حالا که میبینی خود مقاله داره میگه آکوامن میبره حالا تو تا خود صبح هم بشین دلیل بیار به هیچ جا نمیرسی شما ثور را خیلی دست بالا گرفتید کم مونده بگید پرزنس و والای همگان را با هم میزنه خخخخخخخخخخخخخخخ

  75. احمد کاربر می‌گوید

    یا خدا یا خدااااااااا اول اینکه تو به مرد اهنی فقط باعث برگشت موتور ها شد و کمی تغییر جهت که داخل زمین فرود نیاد بیفته دریا دوما اگر فقط دستگاه رو نابود کرد چطور رعد و برقش تو کل سطح شهر بلند شد و شهرو ریز ریز کرد مگه نباید فقط دستگاها نابود میشدن پس شهر چطور به سنگ به اون کوچیکی تبدیل شد و عکر نکنم بدونی ضربه اتمی چیه ثور همون اول هم با یه ضربه شهرو میفرت هوا اولا ادم توش بود دوما ایرون من کاری کرد دستگاها به هم قدرت بدن نابود بشن ثور شهرو نابود کرد پس هملا ایرون من فقط دستگاه ها رو با رگشت اونا و انتقال نیرو به خودشون نابود کرد ولی شاهکار نابودی کل شهر مال ثوره و اکوامن ۱.۴اون شهرو هم نمیتونست نابود کنه و راستی ستاره نوترونی چی اکوانمن جلو اون اگه از ترایدنتش هم استفاده میکرد میشد ماهی پخته چی میگی از پس یه دست سوپرمن هم بر نیومد بعد با ثور مقایسه میشه اکوامن ایرون من مارول با لباس بیلدینگ ادج شکست میده من رو این قول میدم اکوامن حیف بازیگرش جیسون موموا هستش خوشم ازش میاد و گرنه تحویلش هم نمیگرفتم و شمایی که ۱۰‌سالته نمیدونی کسی که با سوپرمن مقایسه میشه خیلی راحت میتونه کسی که اندازه یه دست سوپرمن هم نیست راحت بزنتش

  76. علی کاربر می‌گوید

    احمد# واقعا اطلاعاتت صفره اون انرژی که اون شهر را از زمین بلند کرد نمیدونی از کجا اومد مردآهنی و ثور کاری کردند که اون انرژی برگرده چون اون دستگاه نابود شد انرژی که آزاد کرد زد شهر رو خاکستر کرد بهتره فیلم را خوب نگاه کنی خیلی ها هنوز هالک و اسکارت ویچ و کاپیتان مارول را قویترین انتقام جو میدونند بعد این حرف مسخره که ثور اون شهر را نابود کرد دیگه نگو چون بهت میخندن مثل من خخخخخخخخخخخ

  77. علی کاربر می‌گوید

    احمد# ببین اکثر طرفداران ثور را با سوپرمن مقایسه میکنند اگه بری مقاله ثور علیه واندروومن را نگاه کنی یا مقاله دی سی علیه مارول میبینی ثور با واندروومن مقایسه شده گرچه مقایسه سوپرمن و ثور هم خوبه بعد دوام آوردن جلوی یک ستاره نوترونی هیچ ربطی به مبارزه تن به تن نداره آکوامن که قرار نیست بره جلوی ستاره وایسته که

  78. علی کاربر می‌گوید

    الان سوپرمن جلوی یه بمب هسته ای وایستاده برای مثال اگه بخواد با دکتر استرنج مبارزه کنه حتما دکتراسترنج هم باید بیاد جلوی یک بمب وایسته معلوم که نه ثور هم جلوی یک ستاره را گرفته اما این که دلیل نمیشه که حتما پیروز میشه بعد آزگاردو اودین و حتا بعضی از انتقام جویان هم از بین رفتن معلومه که اگه پایه متحدان بیاد وسط آکوامن پیروزه ببین من خودم میدونم اگه ثور در حالت رگناروک و اینفینیتی وار باشه مثل آب خوردن آکوامن را شکست میده اما اون برای قبل هست و الان ثور اون قدرت را نداره و ضعیف شده وشانس آکوامن بیشتره بعد ما تا حالا آکوامن را توی ۲ تا فیلم دیدیم و خوب با اون آشنا نشدیم بعد من سینما را مقایسه میکنم اگه به کمیک باشه که ۱۰۰ درصد ثور پیروز میشه

  79. Mobin کاربر می‌گوید

    خوب آکوامن که تویه آبه آب هم که رساناست
    اگر ثور یک سایقه بزنه تویه آب حداقل تاشعاع ۵کیلومتر وتاامقه ۴کیلومتر رسانای برق میشه
    وتمامه حیوانات وآکوامن برق می گیره وکبابه دریای
    میشن هالا کی موافق هست

    1. مارول کاربر کاربر می‌گوید

      اقا اگه شما دوستان را حساب کنید اشتباه کردید چون این دو به نظر من باید تنها بجنگند که برنده ی صد در صد تور است.
      تازه مبین کاربر درست میگه و این باعث میشه در جنگ دی سی و مارول اکوامن به احتی بمیره.اکوامن که خیلی خیر سرش شاخه به همین راحتی میمیره.دمت گرم مبین کاربر

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        مارول#
        باهاتون موافقم اما ثور بیرحمی نمیکنه همینقدر که آکوامنو ادب کنه و بهش راه صحیح فرار رو نشون بده بیخیال آکوامن میشه چون شخصیت خوبیه

  80. علی کاربر می‌گوید

    #Mobin
    این حرف که شما میزنی شاید درست باشه اما از کجا میدونی که اگه برق آکوامن را بگیره کباب میشه آکوامن هم زیر آب سرعت خیلی زیادی داره خوب سریع دور میشه

  81. VIDAR کاربر می‌گوید

    سلام
    خیلی دوست دارم بدونم ، با توجه به نسخه جدید ثور یعنی ، cosmic herald king thor
    باز هم در کمیک شخصیت های واندرومن و آکوامن و سوپرمن (درحالت عادی و حتی برخی نسخه های قدرتمندشون) حریف ثور خواهند شد؟؟ 😂⚡⚡⚡⚡

  82. ناشناس کاربر می‌گوید

    اره دقیقا 😂 حتی سوپر من

  83. حسام کاربر می‌گوید

    اقا من یک دلیل ساده میارم که ثور اند گیم از اکوامن قویتره
    تو اند گیم ثور و ایرون من کاپیتان امریکا داشتن با تانوس می جنگیدند و بار نبرد تقریبا روی دوش هر سه تاشون تقسیم شده بود
    ولی تو جاستیس لیگ زک اسنایدر با اینکه اکوامن هم بود ولی در برابر استپن وولف هیچ کاری نتونست بکنه و تمام بار مبارزه تا قبل از رسیدن سوپر من روی دوش واندر وومن بود
    و کاملا واضحه که هم لشکر تانوس هم خود تانوس چه با سنگ چه بی سنگ از استپن وولف قویترن یک دلیل ساده هم برا تون میارم استپن وولف با لیزر سوپر من سخت ترین صدمه رو دید در صورتی که تانوس هم در برابر اشعه اسکارلت ویچ و هم در برابر لیزر مرد اهنی که زرهش داشت به صورت دائم با رعد ثور شارج میشد مقاومت کرد

  84. حسام کاربر می‌گوید

    یدلیل واضح میارم که ثور اندگیم از اکوامن قویتره
    تو اند گیم ثور و کاپیان و استارک همزمان داشتن با تانوس می جنگیدند و بار نبرد تقریبا بین هر سه تاشون برابر بود
    ولی در نبرد با استپن ولف اکوامن هیچ کاری نتونست بکنه و تمام بار نبرد روی دوش واندر وومن بود اکوامن حتی در دریا هم در کمتر از یک دقیقه از استپن وولف شکست خورد و فقط یک ضربه براش کافی بود
    ولی ثور در اند گیم خودش لحظاتی با تانوس تک به تک جنگید هرچند که داشت شکست میخورد اما از افتضاح اکوامن قطعا بهتر بود
    و واضحه که حتی مشاوران مرد تانوس هم از استپن وولف قویترن
    تانوس که خودش چه با سنگ و چه بی سنگ استپن وولف را به فنا میده استپن وولف انقدر ضعیف بود که وقتی سلاحش منجمد شده بود خیلی را حت با امازونیوم شکست و امازونیوم با اینکه ضعیف نیست اما قطعا اختلاف زیادی با ویبرانیوم نداره و تانوس ویبرانیوم را خورد کرد
    استپن وولف در برابر لیزر سوپر من صدمه شدیدی را متحمل شد ولی تانوس هم در برابر اشعه اسکارلت ویچ هم برابر لیزر استارک که زرهش داشت از استورم بریکر نیرو می گرفت و شارژ می شد مقاومت کرد حتی الترون هم در برابر رعد میولینر و لیزر استارک و اشعه سنگ حقیقت زنده موند و قطعا تانوس از اولتران قویتره

    1. علی کاربر می‌گوید

      #حسام

      زااارت٬ چیییییی مشاوران تانوس از استفن وولف قویترن ههههههههههههه کم بخندون. تانوس خودش حمت کنه استفن وولف را بزنه شاهکار کرده مشاورانش که چخمه.
      مشاوران تانوس که حتا حریف کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه نشدن!!!! بعد بیان با استفن وولف که واندروومن٬ آکوامن٬فلش و سایبورک که با هم حریفش نشدن را شکست بدن.
      شاید تانوس از استفن وولف قویتر باشه اما مشاوران تانوس هرگز حریف استفن وولف نمیشن.
      این حرف ها را زدم که مفهمی یخورده تند رفتی.

      1. حسام کاربر می‌گوید

        اولندش اونها قویترن افراد تانوس نبودند و مشاور اصلی تانوس قطعا از پس استپن وولف بر میاد بعدشم یکجوری می گی کاپیتان امریکا و بیوه سیاه انگا کم کسیه بعدشم خودش تنها نبود که اسکارلت ویچ و فالکون و ویژن هم بودند هرچند که ویژن خیلی تو صحنه نبرد نبود بعدشم ویژن و اسکارلت ویچ جزئ قویترین اونجرز ها هستند و داشتند از اون دوتا شکست میخوردن کاپیتان و بلک ویدو و فالکون هم باخاطر حمله ناگهانی شون تونستن شکستش بدن

        1. علی کاربر می‌گوید

          #حسام

          ببین جناب٬ مشاوران تانوس یکیش که خیلی راحت به دست مردعنکبوتی و مردآهنی از بین رفت و بقیشون هم خیلی راحت نابود شدن.
          ببین تا وقتی که سوپرمن نیومده بود لیگ عدالت داشتن جلوی استفن وولف کم میوردن.
          مشاوران تانوس که هیچ خود تانوس هم کار زیادی در برابر لیگ عدالت نمیتونه پیش ببره بعد تو میای از مشاوران تانوس حرف میزنی به نظر تو مشاوران تانوس چند دقیقه میتونن جلوی لیگ عدالت دووم میارن یه واندوومن به تنهایی همه مشاوران تانوس را حریفه.
          واندوومن را حتا با ثور مقایسه میکنند وثور هم به راحتی مشاوران تانوس را شکست میده.

    2. Sarli کاربر می‌گوید

      استپن وولف صد در صد از مشاوران تانوس میبازه اونم وقتی که یکیشون گوست رایدر کهکشانیه و گوست رایدر قطعا برنده هست اون بیاد تو چشم های اون نگاه کنه کارش تمامه.
      اون اصلا هیچ سوپرمن شرور شه بیاد مرده

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        وقتی چیزی نمیدونی نگو

      2. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        #Sarli

        ملاک سینما هستش دوست عزیز، گوست رایدر برای کمیکه

  85. حسام کاربر می‌گوید

    می خواستم بگم وایبرانیوم نه ویبرانیوم ببخشید حواسم نبود

  86. فلش کاربر می‌گوید

    مثل اینکه سی بی ار خیلی با ثور لج داره 😐 . ناموسا این چی بود ؟ 😐 . مارول خودش ثور رو با هالک مقایسه میکنه بعد میگه تقریبا برابرن بعد سی بی ار اومده با اکوامن مقایسه کرده تازه میگه اکوامن برنده هم میشه 😑.

  87. داور عادل کاربر می‌گوید

    این مقاله کاملا یک طرفه و ی انصافانه بود تور قدرت بیشتری داره و یک خداست لطفا مقاله های بهترین بسازید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بله کاملا باهاتپن موافقم کاربر محترم دقت کنین بیشتریاهم مخالف بودن وجدانا ثور میبره

  88. Ms.spidey کاربر می‌گوید

    می خوایید توی ماشین حساب بدست بیارید که ثور پیروزه یا آکوامن . البته اون ماشین حسابی که همه توی خونه هاشون دارند نیست . بلکه ماشین حساب کمیکی هست 🤣

  89. Batman کاربر می‌گوید

    ثور میتونه کل لیگ عدالت رو به تنهایی شکست بده حالا آکوامن که هیچی دیگه تازه در رهبری و قدرت ثور برتر کسی که یک ستاره نوترونی رو تحمل کرد کسی که با یک دستش تمام نه قلمرو رو پا برجا نگه داشت حالا زیر دریایی که دربرابر نه قلمرو چیزی نیست ثور از سوپرمن قویتره چه برسه به آکوامن. آکوامن بره ۷ نسلش رو بیا بازم از ثور میبازه

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      ببین جناب ثور جلو کل لیگ عدالت پشه هم نیست

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        ببین درسته صعیفتره اما دیگه نه در حد پشه حریف خوبیه واسه لیگ عدالت نمیگم پیروزه میبازه اما ضربات جبران ناپذیری هم وارد میکنه

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          کاربر محترم ليگ از اونجرز قویتره و با وجود کپ اتم و یا مارشن که قویتر از ثورن یا سوپرمن که قویتر از ثوره

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      ثور هم از سوپرمن قطعا ضعیفتره

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        # دکترمنهتن

        کاملا درست میگی👍

    3. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      # Batman

      اینقدر مطلب طنز نگو😅😅😆😃😄😅ثور جلوی سوپرمن هم نمیتونه وایسته چه برسه به کل لیگ عدالت

  90. مارول کاربر می‌گوید

    ببخشیدا من هر وقت تو این سایت چیام گذاشتم درباره ی دفاع از مارول تایید نکردید میشه بپرسم چرا؟تازشم برنده توره رعد و برق میزنه اکوامن میترکه تور تا حدی میتونه سوپرمنو هم شکست بده چه برسه به اکوامن یک چیز دیگه جنگ این دوتاست دوست و اهشنایان نباید دخالت کنند

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      همه می‌دونن ثور از اکوامن قویتر هست چی رو می خواهید ثابت کنید

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      ثور از سوپرمن ضعیفتره اما ا آکوامن خیلییییییییی قویتره ولی به هیچ وجه قویتر از سوپرمن نیست

    3. Attack titan کاربر می‌گوید

      اصلا اکوامن با کل اتلانتیس ثور تنها باز ثور پیروزه

      1. کسی ک کمیک میخونه نظر میده!!! کاربر می‌گوید

        اتک تیتان
        میدونم ثور آکوامن رو له میکنه ولی تو دیگه خیلی تند رفتی در ضمن اینحا داره نسخه های سینمایی رو نشون میده که البته در اون صورت هم ثور با استورم بریکر اکوامن رو نصف میکنه ولی نه کل آتلانتیس

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          منظور کمیک بود تو سینما هم رگناروک و اینفینتی وار میزنه جد و اباد اتلانتیس رو تبدیل به روغن سرخ کردنی میکنه😂

          1. Mahdu کاربر می‌گوید

            تو سینما چون ٱزگار نابود شده اودین مرده لو کی مرده وخیلی از قدرت مند های آزگارد سلاح های آزگار یا زیاد نیست جاودانه دیگه نیستند (چون آزگار یا هیچ کدوم جاودانه نیستند فقط باخوردن سیب های طلایی که تو آزگارد روست میکنه جاودانه می مونندن چون آزگادیا از آزگار نیرو میگرفتن نمیدونم درسته یا نه ثور این قبل قدرتمند نیست

  91. Spidey کاربر می‌گوید

    آقا ثور حمله غافلگیرانه بکنه ی رعد خوشگل تو آب شلیک کنه (چون آب رسانای الکتریکی است ) ی چند صد تا آتلانتیسی رو کباب می کنه البته باید محل دقیق آتلانتیس را بدونه

  92. پوریا کاربر می‌گوید

    این مقایسه توی دنیای سینمایی انجام شده نه توی کامیک
    تو کامیک که مشخصه ثور قدرتمند تره ولی توی سینما احتمالا آکوامن برنده بشه
    کلن mcu قدرت شخصیت هاشو تو سینما کم کرده

  93. MFT کاربر می‌گوید

    در جواب به پوریا .
    ببین توی دنیای کمیک صد درصد ثور قویتره . داخل سینما هم اگر ثور اینفینیتی وار باشه که آکوامن به ماهی سوخاری تبدیل می شه ولی اگر طبق فیلم مضخرف آمد گیم باشه شانس آکوامن بیشتره .

  94. […] خواهد شد. ولی باید بگوییم که متاسفانه همیشه خدا این آکوامن و ارتش آتلانتیس است که بر تچالا و مردمانش پیروز خواهند […]

  95. […] برای طرفداران داشت و آن نیز رونمایی از لباس جدید شخصیت آکوامن در فیلم جدید او بود که حالت آبی تیره […]

  96. اريس کاربر می‌گوید

    مقاله خيلي گندي بود چرا انقدر ثور رو خوار ميكنيد

  97. اریس کاربر می‌گوید

    ثور اندگیم هم اون جوجه ماهی رو سخاری میکنه

    1. spider
      spider کاربر می‌گوید

      اریس
      یه چیزی به شوخی بگم،جدی نگیرید😂:
      ثور قدرت رعد و برق داره،آکوامن هم که همیشه خدا خیسه،پس در نتیجه ثور یدونه از اون صاعقه هاش بزنه آکوامن با ۲۲۰ ولت درجه کباب میشه😂😂

      1. spider
        spider کاربر می‌گوید

        خداوکیلی دلیل از این منطقی تر دیده بودین😂

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اصلا خود منطق برگاش ریخت

          1. spider
            spider کاربر می‌گوید

            اصلا علم که میگن همینه ها،حتی آکوامن هم جلودارش نیست😂

          2. Goku
            Goku کاربر می‌گوید

            😂😂😂😂

  98. اريس کاربر می‌گوید

    ادمين چرامي خواي حرمت ثورو كم كني

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      فکر کنم آکوامن باید ثور پایان بازی مقایسه شده باشه، چون یه مقاله هم توی سایت کامیکان در این مورد وجود داره که اول مقاله به این موضوع هم اشاره کرده بودن که با ثور چاق و در حالی که وضعیت خوبی نداشت مقایسه شده، وگرنه در این صورت یه عقل سالم قبول نمیکنه آکوامن بتونه ثور رو شکست بده.

    2. کاربر می‌گوید

      وووواااااااتتتت ادمین چه گناهی کرده
      حرمت ثور کم شده به لطف ام سی یو نیاز به دخالت ادمین نیست😂
      درضمن تو سینما ، آکوامن ثور اندگیم رو به راحتی هر چه تمام تر نابود می‌کنه ثور قبل از راگناروک و ثور راگناروک رو هم همینطور حالا برو اندکی تامل کن

      1. Knull کاربر می‌گوید

        اندگیم اوکی ولی رگنارک و قبل رگنارک یه خط روش نمیتونه بندازه

      2. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        # دارک نایت

        اما این که تو میگی میتونه ثور رگناروک رو بزنه، احتمالش کمه چون ثور در رگناروک تقریبا هالک رو شکست داد بدون سلاح، مسلما آکوامن چنین کاری رو نمیتونه بکنه🤔البته اگه متحدان آکوامن رو هم حساب کنیم شاید بتونه به خوبی ثور رو به چالش بکشه شاید حتا بتونه شکستش هم بده چون متحدان آکوامن از ثور خیلی بیشتره تازه به غیر از این توی فیلم آکوامن موجودات بزرگی بودن که اندازه اون حتا به گودزیلا هم میرسید😱😱ولی اگه متحدان رو در نظر نگیریم آکوامن به هیچ وجه نمیتونه ثور رگنارک رو شکست بده.

        1. کاربر می‌گوید

          هالک رو که …. گوکو تمایل به خودزنی برادر؟
          چرا به اون پارتش اشاره نمیکنی که توسط یک شوک الکتریکی کوچیک ناک اوت شد بنابراین زیاد گندش نکن هالک رو هم نتونست چندتا صاعقه زد بهش از یه طرف نیزه سه شاخ آکوامن هم می‌تونه پوست ثور رو بدره چون زیاد پوستش مقاوم نبوده در ام سی یو از یه طرف هم میولنیر رو نداشته و تنها کاری که می‌تونه بکنه اینه که چهارتا صاعقه درست کنه به زنه به پادشاه هفت اقیانوس که اون هم تاثیر مرگباری نمیزاره
          ولی قبل راگناروک رو یه چرتی گفتم در هر صورت اندگیم و راگناروک ارش شکست میخورند خودت هم دیدی آکوامن تو اسنایدرکات چیکارا کرد

          1. Knull کاربر می‌گوید

            میپردازم بهت

            1. کاربر می‌گوید

              چرا نپرداختی؟ شماره کارت میخوای؟😂😂😂😂😂😂😅😅🤣🤣🤣🤣🤣😝😝

              1. Goku کاربر می‌گوید

                🤣🤣🤣

  99. اریس کاربر می‌گوید

    ثور وات ایف ثور اینفینیتی وار اون رو ماهی سخاری می‌کنند

    1. Goku کاربر می‌گوید

      # اریس

      همین که شناخت تو از آکوامن فقط در حد یه ماهی هستش معلوم میکنه سطح اطلاعات بالایی داری😆

  100. اريس کاربر می‌گوید

    تو اين مقاله به گانگنير تو بخش تسليحات اشاره شد انگار رگناروكه رگناروك گانگنير رو داره

    1. Goku کاربر می‌گوید

      آره توی رگناروک گانگنیر بود که ثور توی نبرد با هلا استفاده هم کرد ولی به احتمال زیاد وقتی سرتور ازگارد رو
      برد رو هوا همون جا نابود شد. چون توی فیلم های بعدی مارول اشاره‌ی بهش نشد.

  101. اریس کاربر می‌گوید

    خب حتماً تو صف بنه بوده تازه تا بخواد برداره تانوس کشتش

  102. کاربر می‌گوید

    اقا کاملا موافقم با مقاله
    هیچ دلیلی با مخالفتش نمی‌بینم

  103. اريس کاربر می‌گوید

    ثور با سوپرمن برابره اون وقت اكوامن چه شكلي ميخواد ثور رو شكست بده

    1. Goku کاربر می‌گوید

      #اریس
      سوپرمن قوی تره

      1. Knull کاربر می‌گوید

        بیا پایین

        1. Goku کاربر می‌گوید

          # Knull
          من پایینم فکر کنم اون چیزی که روی تو سنگینی میکنه یه چیز دیگه است میخوای بدونی………‌

  104. اريس کاربر می‌گوید

    گوكو ت وقتي هم كه ثور سوپرمن رو تو سينما مقايسه كردن تو قبول نداشتي
    من يك بار مقايسه كنم
    تجربه :ثور
    سرعت : سوپرمن
    سلاح : ثور
    قدرت: سوپرمن
    مهارت مبارزه: ثور
    شاهكار : سوپرمن
    بيرحمي : ثور
    قدرت قيزيكي : سوپرمن
    متحدين: ثور
    نتيجه برابر

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      من فکر نکنم مهارت مبارزه خیلی به کار بیاد.حداقل نه برای شخصیت های با قدرت زیاد مثل سوپرمن و ثور.چون سوپرمن با سرعتی که داره احتمالا بتونه این خلا رو پر کنه. بحس مهارت مبارزه بیشتر بدرد شخصیت هایی مثل بتمن، کاپیتان آمریکا و بیوه سیاه و ………… به کار میاد.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اتفاقا در نبرد این دو نیز به درد میخوره.اخه واکنش به سرعته ثور زیاده یعنی اتفاقا سرعت زیاد به درد نمیخوره

        1. Goku کاربر می‌گوید

          چه دلیلی داری که میگی سرعت به درد نمیخوره؟؟؟؟؟!!!؟!؟؟ واکنش ثور به سرعت زیاده!!!!!!!!!! پس چرا به ضربه های هالک و تانوس واکنش نشون نمیداد بعد میخواد به سوپرمن واکنش نشون بده که حتا فلش هم با اون سرعت بسیار زیاد به سختی انجام میداد.
          روی مهارت مبارزه زیاد نباید حساب کرد نه حداقل جلوی سوپرمن. مهارت مبارزه جلوی هالک هم زیاد به کارش نیومده پس احتمالا در مورد سوپرمن هم اینطور باشه.
          مهارت مبارزه ثور خیلی نمیتونه توی نبرد این دو انجور که بعضی ها فکر میکنن تاثیر بزاره.

          1. فریر کاربر می‌گوید

            با مهارت مبارزه فک هالک رو کج کرد ولی بدون الکی بهونه نیار شاهکارم تاثیر نداره

            1. Goku
              Goku کاربر می‌گوید

              #فریز

              تو سرعت واکنش سوپرمن رو با هالک مقایسه میکنی😅😅😅😄😅مهارت ثور زیاد جلوی سوپرمن تاثیر نمیزاره.
              بعد خود هالک هم ثور رو خوب زد.(کلن هالک نسبط به ثور خیلی خیلی ضعیفتر شده.)
              در مورد شاهکار هم باهات موافقم. اصلا ربطی نداره.

              1. باربد کاربر می‌گوید

                لطفاً به پایین ترین کامنت مقاله پارکینگ نایت سند شده توسط بنده مراجعه فرمایید تا بفهمید که اگه سوپرمن از تمام قدرتش استفاده کنه….
                سوپرمن ۱۰۰ پیروزه

                1. باربد کاربر می‌گوید

                  دارکست نایت

                2. اریس کاربر می‌گوید

                  اره ولی استفاده نمی کنه ولی اگه گیر ثور بیوفته چه شکلی از خودش دفاع کنه اینجا قدرت تاثیر نداره

                  1. Goku کاربر می‌گوید

                    اریس
                    یعنی چی اینجا قدرت تاثیر نداره

          2. MFT کاربر می‌گوید

            حالت خوبه . داخل رگناروگ که ثور اصلا قصد نداشت با هالک مبارزه کنه . بعد که خواست واقعی مبارزه کنه دیدیم که هالک رو چکار کرد . این از این . دو میشه بگی که ثور کی با تانوس مبارزه کرد ؟ اگه منظورت اندگیم هست که بنظرم اصلا عادلانه نیست که یکی از ضعیفترین نسخه های ثور رو با سوپرمن مقایسه کنیم عادلانه باشه .
            تموم شد ؟ حالا بیا پایین سرمون درد گرفت

            1. Goku
              Goku کاربر می‌گوید

              اره دیگه؟!😁 از نظر شما ثور فن ها ثور هر وقت شکست میخوره عادلانه نیست!!

              در ضمن هالک نسبط به ثور خیلی خیلی ضعیف تر شده.

  105. فریر کاربر می‌گوید

    سلاح خیلی مهمه و سوپرمن از استورم بیکر خیلی سدمه می بینه

دیدگاه ها غیر فعال است.