۱۵ تا از بزرگترین شاهکارهای دارک ساید

بیشتر ما با لرد اپوکالیپس و ارباب شرارت دارک ساید آشنایی داریم. دارک ساید طی سالها توسط نویسندگان مختلف دست خوش تغیراتی شده اما جز جدا نشدنی دارک ساید قدرت بی نظریشه. دارک ساید در نوع خودش شاهکار های بینظیری در طی سالهای حظورش نمایش داده. این مقاله درباره قویترین نیو گاد دنیای دی سی است. از همین رو به شما پیشنهاد میکنیم مقاله (معرفی نیو گادز ها یا همان خدایان جدید دنیای دی سی) در همین سایت رو مطالعه کنید. ما امروز در ایرونی سنتر شما رو با ۱۵ تا از بهترین شاهکار های دارک ساید آشنا میکنیم پس با ما همراه باشید.


۱۵. شکست دادن سوپرمن:

دارک ساید در طی سال های حضورش بارها و بارها با سوپرمن و لیگ عدالت رو دررو شده و اونها رو شکست داده و با سوپرمن هم جنگ های سختی داشته‌ است. سوپرمن و دارک ساید دشمنان اصلی یکدیگر هسند و نبرد های زیادی با یکدیگر در تمام این سالها داشتند. حتی گاهی پیش آمده که دارک ساید سوپرمن را با یک یا دو مشت زمین گیر کرده، هرچند که دارک ساید هم بارها از مرد پولادین شکست خورده است اما کفه ترازو به نفع دارک ساید سنگینی می کند.


۱۴. نابود کردن جهان:

هدف اصلی دارک ساید به سلطه در آوردن تمام دنیا و موجوداتش است و یکی از افرادی که در برابر خواسته های شیطانی او ایستاده است برادرش، های فادر می باشد. در طول خط داستانی نیو ۵۲ ایزد تاریکی دارک ساید در طی نبردش با های فادر فرمانروای نیوجنسیس و یکی از قدرتمندترین نیوگاد های دی سی، باعث نابودی جهان شدند که این نشان میده قدرت ضربات و حملات این دو نفر چقدر سهمگینه که با ضرباتی که بهم وارد کردند باعث نابودی جهان شدند!


۱۳. شکست دادن سیلور سرفر:

با اینکه این جز شاهکار های غیر رسمی دارک ساید حساب میشه اما اصلا نمیشه از این شاهکار چشم پوشی کرد طی خط داستانی کراس اور مارول علیه دیسی و کمیک تک جلدی گالاکتوس علیه دارک ساید و در طی نبرد اوریون و دارکساید علیه گالاکتوس و سیلور سرفر، دارک ساید سیلور سرفر را با یک مشت شکست داد که همه ما میدانیم که سیلور سرفر چقدر قدرتمنده. او به راحتی در سیاه چاله ها سفر می‌کنه و از انفجار صدها ستاره زنده میمونه و سرعتی بیلیون ها بار سریعتر از نور دارد و دارک ساید او را تنها با یک مشت برای مدتی زمین گیر کرد. میتونید برای آشنایی با سیلور سرفر و گالاکتوس مقاله (قدرتمندترین شخصیت های موجود در کمیک های مارول) در همین سایت را مطالعه کنید.


۱۲. نابود کردن حلقه گرین لنترن:

دارک ساید یکی از قدرتمندترین موجودات دنیای کمیک هستش و در رده موجودات کیهانی قرار میگریه. خب فک میکنیم این شاهکار از معروف ترین شاهکاری های دارکساید حداقل در ایران است و احتمالا همه شما با آن اشنایی دارید. در طی نبرد دارک ساید با یک گرین لنترن دارک ساید با دست خالی و یک حرکت انگشتر یک لنترن رو به طور کامل نابود کرد با توجه به اینکه انگشتر های فانوس سبز بسیار مقاومن و انرژی و قدرت خالص زیادی دارند این یک اثبات خیلی خوب از قدرت دارک ساید هست.


۱۱. کشتن زئوس:

دارک ساید خداییه که از خداهای دیگه به شدت بدش میاد و اگه فرصتش برسه به هیچکدومشون رحم نمیکنه. در طی خط داستانی دارک ساید وار، گریل دختر دارک ساید اون رو دوباره متولد می‌کنه اما بعد از نبرد دارک ساید به بچه تبدیل می شود. پس از مدت طولانی ما او را در نوجوانی در سری  wonder woman vol.5 #37 دوباره دیدیم. در این سری زئوس خودش رو نشون میده و با دارک ساید که حالت جوانی خودش رو داره وارد نبرد میشه. دارک ساید طی نبردش با زئوس با موفقیت توانست زئوس رو شکست بده و اون رو بکشه و قدرتش رو هم از اون بگیره و به فرم اصلی خودش برگرده.


۱۰. پاره کردن فضا و زمان:

دارک ساید بارها و بارها این کار رو انجام داده در خط داستانی کنستانتین نیو۵۲  شماره #۲۲ بود که دارک ساید فضا و زمان رو گره زد و در خط داستانی ریبرث هم بار دیگه با دست خالی مرز فضا و زمان و مکان رو پاره کرد که تغییراتی روی واقعیت گذاشت. همچنین داخل خط داستانی واندروومن نیو ۵۲ یا ریبرث بود که دارک ساید در هنگام جنگیدن زمان و مکان رو پشت سر گذاشت. توانایی که افراد بسیار کمی در دنیای کمیک توانایی و قدرت انجام اون رو دارند.


۹. نابود کردن یونیورس با یک پنجم قدرتش:

در طول سری دث او نیوگادز ما برخواست انتی لایف اینتیتی و دست و پنجه نرم کردن موجودات کیهانی با اون رو دیدیم اما چیزی که این وسط بسیار درخشید قدرت بی حد و حصر دارک ساید بود که تو اون کمیک معلوم شد که فقط یک پنجم قدرت دارک ساید برای پاک کردن یک یونیورس از زمان و مکان و واقعیت کافیه و جالبه بدونید یونیورس دی سی از بعد ها و مکان های بزرگ مختلفی تشکیل شده که اون رو بزرگتر از یک یونیورس عادی می‌کنه. (یونیورس واقعی)


۸. سرعت فرا انسانی:

دارک ساید بارها و بارها ثابت کرده برخلاف جسه بزرگش سرعت خیلی زیادی داره. برای مثال در سری لیگ عدالت نیو ۵۲، دارک ساید تونست با سرعت فلش یک به یک بره و یا در خط داستانی کمیک های کلاسیک سوپرمن، سوپرمن حتی نتوسنت حرکات دارک ساید رو ببینه و واکنش نشون بده در حالی که خود سوپرمن بارها ثابت کرده می‌تونه به حمله های اسپیدستر هایی مثل ریورس فلش یا خود فلش واکنش نشون بده.


۷. جاودانگی در مقابل اسپکتر:

در طی نبرد با اسپکتر هال جوردن که یکی از قویترین میزبان های اسپکتر هست، اسپکتر سعی کرد دارک ساید رو به طور کلی از واقعیت حذف کنه و اون رو تبدیل به خاکستر کرد. اما دارک ساید از خاکستر خودش دوباره برخواست و این ثابت می‌کنه که حتی خیلی موجودات سطح بالای کیهانی نمیتونن دارک ساید رو کاملا کشته یا اون رو از واقعیت به طور کامل حذف کنن و جالبه بدونید در همون کمیک دارک ساید با امگا بیم تونست به اسپکتر آسیب زیادی بزنه و یک نکته بسیار جالب دیگه هم هست و اون اینه که سوپرمن تونسته در مقابل همین امگا بیم مقاومت کنه و این نشون میده که مقاومت سوپرمن هم خیلی خیلی زیاده.


۶. نابود کردن یک یونیورس:

در طی خط داستانی داستان های کنستانتین در نیو ۵۲ جلد #۲۲ بود که کنستانتین توضیح داد که دارک ساید به راحتی یک یونیورس رو از واقعیت محو کرده و اونو کاملا نابود کنه و حتی بعد اینکه یونیورس رو نابود کرد آماده بود که یک یونیورس دیگر رو هم با تمامی ساکنینش نابود کنه. شاهکار و توانایی ای که اون رو به یکی از خطرناک ترین و قدرتمندترین موجودات دنیای کمیک تبدیل میکنه.


۵. جنگ با آنتی مانیتور:

در رویداد دارک ساید وار بود که گریل دختر دارک ساید  تصمیم گرفت با گفتن اینکه تقدیر نابودگر بودن انتی مانیتور با کشتن دارک ساید تغییر می‌کنه، تصمیم گرفت انتی مانیتور رو برای کشتن دارک ساید تحریک کنه و طی اون نبرد انتی مانیتور، قدرت یونیورس ۳ دیسی رو جذب کرد و نیروی انتی لایف هم در اختیار داشت و حتی بازهم توی اون نبرد دارکساید پا به پای انتی مانیتور پیش رفت البته تا وقتی که انتی مانیتور بلک ریسر رو با فلش پیوند داد و گاد او دث فلش دارک ساید رو با یه لمس شکست داد. اما با این که شکست خورد، باز هم جنگیدن پا به پای آنتی مانیتور اونم‌ زمانی که نیروی یک یونیورس رو جذب کرده و معادله ضد زندگی رو داره یک شاهکار حساب میاد که اون هم اگه آنتی مانیتور بلک ریسر و فلش رو ترکیب نمی کرد و فلش خدای مرگ‌ رو بوجود نمی آورد معلوم نبود که در این نبرد کی برنده میشه و از روی این ها میتونیم به قدرت دارک ساید پی ببریم و این رو هم شاهکار حساب کنیم.


۴. زنده ماندن جلوی یک بمب قدرتمند:

خب این یک شاهکار، مقاومتی بی نظیر است که مقاومت دارک ساید را به راحتی تا سطح قابل توجهی بالا میبرد. دارک ساید جلوی بمبی ایستاد که می‌ توانست یک قسمت بزرگ از کل دنیای دیسی رو از بین ببرد و دارک ساید جلوی اون بمب خیلی راحت و بدون حتی یه قطره خون یا یک خراش مقاومت کرد و جالبه بدونید دارک ساید حتی تکون هم نخورد.


۳. شکست دادن یک مانیتور:

در طی رویارویی یک مانیتور و دارک ساید وقتی داشتند صحبت میکردند، دارک ساید اون رو به راحتی شکست داد و به یک مهره شطرنج تبدیل کرد. برای اینکه بدونید مانیتور ها چقدر قدرتمند هستند، کافیه همینو بدونید که موجودات پنج بعدی مانند مستر میکسیزپیتلیک که به راحتی مالتیورس رو توی دستاشون میگیرن و قابلیت نابود کردن اون رو دارن، باز هم به اندازه یک مانیتور قدرتمند نیستند. همچنین جالبه بدونید که یک گروه سه یا چهارتایی از مانیتور ها جلوی یک لشکر از قویترین قهرمانان مالتیورس دی سی ایستادند.


۲. نبرد با سول فایر جیمی اولسن:

وقتی که جیمی اولسن (یک عکاس خبری و خبرنگار جوان است که در ساختمان خبرگزاری دِیلی پلنت واقع در شهر متروپلیس کار می‌کند. او یکی از دوستان صمیمی لوئیس لین و کلارک کنت/سوپرمن به‌شمار می‌رود) با روح همه ی خدایان جدید تقویت شده بود با دارک ساید نبردی داشت که دارک ساید با جیمی نبرد خیلی نزدیکی داشت و جالبه بدونید که هر روح خدایان جدید یک شخص رو ده برابر قویتر می‌کند و جیمی اولسن در خود روح ده ها هزار نیوگاد رو داره. جالبه بدونید که برای محاسبه قدرت سول فایر جیمی اولسن ده را باید ده هزار بار در خودش ضرب کنید که عددی با بیشتر از ده هزار صفر به شما میدهد.


۱. ایستادگی جلوی مالتیورسال گرین:

در طی نبرد دارک ساید با گرین لنترن زمین دو الن اسکات، اسکات با نیروی گرین لنترن های کل مالتیورس به دارک ساید ضربه زد که دارک ساید باز هم از اون ضربه به راحتی زنده ماند و دوباره به راحتی سرپا شد و بعد از اون الن اسکات به حالت معمولیش برگشت. این نشون میده که دارک ساید به راحتی مقاومتی در سطح مالتیورسال داره و از قدرتمندترین حملات هم جون سالم به در میبره.

در  این مقاله سعی شده ۱۵ تا از بهترین شاهکار های دارک ساید رو برای شما معرفی کنیم اینها تمام شاهکار های دارک ساید نیستند ما فقط ۱۵ مورد از بهترین ها را گفتیم و این مقاله رتبه بندی نیست یعنی صرفا این گونه نیست که حتما شاهکار شماره ۱ از شاهکار شماره ۵ سخت تر باشه.


نویسنده: آریا صفابخش


123 Comments
  1. علی کاربر می‌گوید

    کککاااااامممممنننننتتت اااوووولللللللللل دراکساید شخصیت خوبیه امید وارم توی لیگ عدالت خوب ظاهر بشه

  2. کمیک فن کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون بیشترشو نمیدونستم

  3. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

    ممنون بابت مقالع

  4. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    آریا مقاله ات عالیه آفرین

  5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    هوووووورا کامنت اول
    عاااالی بود

  6. ایران کاربر می‌گوید

    یک به من بگه فرق بیاندر با بیاندر ماقبل ریتکان چیه؟ یع نی ریتکان چیه؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      رتکان همون ریبوته با اسم دیگه

  7. KingLoki کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود و قدرت عظیم دارک ساید رو نشون همه میده براستی که ایزد آپوکالیس قدرتمنده
    لطفا چند مقاله راجب شاهکار های دیگر شرور ها و ابر قهرمانان مخصوصا سوپرمن و ثور بذارید ممنون میشم.
    راستی بنظر شما دارک ساید کلون قوی تره یا اودین در حالت قدرتمند؟

  8. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    خوب بود .ممنون

  9. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    عالی فقط می تونم بگم عالی فقط یک سوال این شاهکار ها مال دارک ساید اصلی بود یا کلون های اون بود
    اخه شما ها بار ها گفتید خود پرزنس وارد عمل شد تا دارک ساید رو زندانی کنه اونم نتونست تون رو بکشه
    برای همین سوالم اینه انتی مانیتور با دارکساید اصلی یا کلون بود

    1. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

      داش. اینا شاهکارهای دارکساید کلون بودن. اینکه میگن پرزنس دارکساید اصلی رو زندانی کرده هم کاملا اشتباهه و از ریشه غلطه و تو هیچ کمیکی این اتفاق نیوفتاده و این صرفا یک دروغ یا بهتره بگم شایعه هست.

  10. Mohamad کاربر می‌گوید

    هنوز اصلا نخوندمش فقط اومدم واسه کانت اول😂

  11. Bob کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود 👍

  12. محمد امید کاربر می‌گوید

    عجب مقاله جالبی بود البته بیشتر این هارو به جز جیمی اولسن میدونستم.
    بازم ممنون از آقای صفابخش

  13. اريا صفابخش کاربر می‌گوید

    دوستان يه دو حط از قسمت شاهكار شكيت دادن مانيتور ها كم شده كه ايشالله توي ويرايش مقاله درست ميشه
    شرح خط جا افتاده:
    مانيتور ها خالق ربات تفكر و خدايان هايپر گاد هستند و در منطقه ايي بالاتر از بهشت و جهنم و در خارج از ديسي مالتيورس زندگي ميكنند

  14. Amirtitan کاربر می‌گوید

    واقعا مقاله عالی بود کیف کردم و نمایشگر قدرت دارکساید است اونایی که دارکساید رو کم می دونم دیگه حرف نزنن

  15. Dark legionarius کاربر می‌گوید

    جدا دارکساید خیلی شاخه باورم نمیشه چطور لیگ عدالت جلو همچنین شیطانی مقاومت می کنن

  16. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید اینا شاهکار های کلونشه یا خود اصلیش ؟؟

    1. اودین کاربر می‌گوید

      دکتر منتهن
      اینا شاهکاره کلونش هستش خوده اثای دارک ساید تو
      چند ثانیه لیگ عدالت رو پودر میکنه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        اودین #
        واقعا ممنون

  17. امیررضا کاربر می‌گوید

    ببخشید عکسی که برای شماره ۱۳ گذاشتید اشتباه هست.اون عکس نبرد سیلور سرفر با یکی دیگه از پیشگامان گالاگتوس هست

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      تصاویر به شاهکار ها مرتبط نیستن. بیشتر جنبه تزئینی دارند.

      1. امیررضا کاربر می‌گوید

        ممنون

  18. تانوس کاربر می‌گوید

    سلام
    آقای آریا صفا بخش ادمین عزیز یک سوال داشتم آیا این حرف درسته سنگ های ابدیت روی کاراکتر های دی سی کار نمیکنه

  19. اودین کاربر می‌گوید

    من زیاد از دی سی اطلاعات ندارم میشه بگید پریمال
    مانیور کیه چون میگن از پرزنس هم قویتره؟

  20. علی کاربر می‌گوید

    این مقاله واقعا عالی بود ممنون

  21. Steve rogers کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود
    اما جناب صفابخش چند سوال
    ۱ در نبرد سوپرمن و دارک ساید کفه ترازو سمت دارک ساید سنگینی می کنه دلیلتون رو بگید البته من اون کلونی رو میگم که با لیگ عدالت می جنگه
    ۲ آیا این مقاله در مورد دارک ساید اصلی هست یا قویترین کلون ها و یا همون کلونی که با لیگ عدالت می جنگه ؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      این مقاله درباهر کلونهای دارکسایده اگر اصلی می بودکه باید زدن اسپکترم می بود

  22. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    مقاله عالی ای بود خداکنه از این دست مقالات بیطرف بیشتر ببینیم
    کاربر اودین درباره پرایمال مانیتور بروید مقاله قدرتمندترین شخصیتهای دیسی در همین سایت را ببینید رتبه یک هست
    کاربر تانوس :بله درسته بر شخصیت های دیسی اثر نداره
    مقاله عالی ای بود البته با همشون آشنایی داشتم کلا دیسی اشخاص سول فایر زیاد داره مثلا همین دارکساید و اوریون هم یک ورژن سول فایر دارند
    راستی دوستان میدونستید های فادر هم یک ورژن تروفورم داره ؟ عکسشم تو کمیک پیدا کردم خودش میگه من تروفورم هایفادرم
    راستی آقای صفابخش برای توضیحات جامعتر (البته خودتون میدونید) قلمرو مانیتور ها بین اسپیدرفورس و سورس قرار داره

    1. اودین کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      ممنون پریمال مانیتور تو ویکی پدیا هم هست؟

  23. Daredevil کاربر می‌گوید

    فوق العاده بود. من هیچکدوم رو نمیدونستم. راستی کسی میدونه توی کدوم کمیک پرزنس دارکساید اصلی رو زندانی کرد؟ خیلی دوست دارم بخونمش

    1. کمیک فن کاربر می‌گوید

      فکر کنم فقط توی کمیک لوسیفر بهش اشاره شده باشه برای همین بیشتر طرفدارا بعد از خوندن فکر کردن که قراره دارکساید اصلی با لوسیفر متحد بشه که با کنسل شدن داستان های لوسیفر اینم افتاد تو آشغالدونی

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        نه بابا؟
        تو گت کامیکس بنویس لوسیفر کمیک جدید هست
        تو شیطان وحشی عظیم هم هست نیوفتاده تو آشغالدونی این کمیک کنسل نشده تاخیر خورده
        ولی از نظر کمیک سال خوبی بود نه؟

        1. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

          دا این چه جوکیه. دارکساید اصلی و کراس اور مارول علیه دیسی؟ داش اون کلون دارکسایده نه اصلی

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      من اینو نمیدونم
      اما اگه فقط دوس داری دارکساید اصلیو ببینی مارول علیه دیسی بخون تو یک قسمتش دارکساید اصلی با گالاکتوس میجنگه

    3. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

      داداش. تو هیچ کمیکی اتفاق نیوفتاده و کمیکش وجود نداره

  24. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

    #همه
    خوب اول از همه مخاطب های خوب ایرونی سنتر تشکر میکنم بابت انرژی های مثبت و سعی میکنم از این جور مقالات بیشتر بدم و ببخشید نشد سئوال هارو پاسخ بدم چون من از طرفی درگیر کنکورم و خب یکم کار رو سخت می‌کنه برای همین کم نظرات رو جواب میدم
    #اودین
    خب پرایمال مانیتور نماد کاغذ و صفحه کمیکه که گرنت موریسون توی فاینال کرایسیس سوپرمن بیاند شهرت گرفت و اینکه بله از پرزنس درحال حاظر برتره و پرایمال مانیتور یه چیز متال فیکشنال هست و معمولا شخصیت کمیک از کانسپت متا فیکشنال برتر نیست و خب توضیحات خاصی نداره اما میتونید به دیسی ویکی مراجع کنید یا اگه میخواید از طریق کمیک باهاش اشنا شید فاینال کرایسیس سوپرمن بیاند رو پیشنهاد میکنم
    #سیسکو رامون
    خب کاربر سیسکو رامون عزیز راجب اون قسمت بله قلمرو مانیتور ها هایپرگاد های دیسی دقیقا همون جایی هست که گفتین و اگه بقیه بچها ها می‌خوام ببینن کافیه به نقشه دیسی مالتیورس رجوع کنن
    و راجب سول فایر اوریون و دارکساید باید بگم با تعاریف فعلی سول فایر دارکساید به راحتی از ترو فورم دارکساید بالاتر هست با توضیحات فعلی متالوژی مالتیورس دیسی
    #تانوس
    دوست عزیز روی شخصیت های دیسی تا توی دنیای دیسی تفاوت دارن اینکه روی شخصیت های دیسی کار نمیکنه هیچ مدرکی موجود نیست اما اینکه توی دنیای دیسی کار نمیکنه کاملا درسته و حتی دسکتش بینهایت خارج از یونیورس خودش هم کار نمیکنه
    #دکتر منهتن
    این ها شاهکار های کلون هست
    #استیو راجرز
    ترازو سنگینی میکنه؟خب اول بگم این ادیت همکار عزیزم مهدی رامنش هست و میتونید از خودشون بپرسید اما به هرحال در دفاع از مهدی فکر میکنم که ملاک ایشون تعداد دفعات نبرد های تک به تک دارکساید و سوپرمن هست
    #باب خیخی
    #ایران
    خب منظور کلمه رتیکان توی کمیک پاک شدن و یا عوض شدن داستان یک شخصیت داخل تاریخچه هست مثلا بیاندر قبل رتیکان ده نود خودش یه مثال هست و بیاندر رو نمیتونم همه رتیکان هارو اینجا بگم بیاندر حدود چهار بار رتیکان شده و ایشالله سعی میکنم توی یه مقاله توضیح بدم
    #استیو راجرز
    بله اینجا صرفا شاهکار های کلون دارکساید هست و کلا ترو فورم دارکساید جز فاینال کرایسیس کمیک دیگه ایی رسما نبوده و بقیش شاخ و برگ دادن فن بیس هاست
    #لوکی
    امممممم خب جفتشون اوج؟بستگی داره شما با دیسترویر ارمور حساب کنید یا نه که اونم جای بحث داره اگه بدون احتساب شمشیر اودین و زره نابودگر هست من نتیجه رو به دارکساید کلون در اوج میدم

    ایشالله مقاله بعدی هم بزودی می‌نویسم خوشحال میشم نظر شما هم بدونم اگه مقایسه ایی بین شخصیت های مدنظرتون هست

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سلام
      بنظرم مقایسه بین ثور و سوپرمن و البته کازمیک کینگ ثور و سوپرمن پرایم
      و اینکه شخصیت د آور یول میشه توضیح بدید سطح قدرتشو
      راجع به شخصیت های قوی کمتر شناخته شده کمیک بنویسید
      این تروفورم های فادر واقعا هست؟من عکسشو سیو کردم این هایفادری که قبلا تو کمیک بود کلون بود و نگفته بودن یا اون هایفادره فقط یک ورژن قوی از هایفادره؟
      با این وضع که داره برا همه شخصیتا تروفورم میارن یوگاخان یا اوریون هم تروفورم دارن؟
      سول فایر اوریون قویتره یا بیاندر مابعد رتکن
      سول فایر اوریون یا میکاییل
      سول فایر اوریون یا دادگاه زندگی

      1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

        #سیسکو رامون
        خب جناب رامون در مورد،مورد اول باید بگم تاجایی که اطلاع دارم بله اون ترو فورم های فادر هست و با این اوضاع و یسری حرف های بسیار شک برانگیز توی فاینال کرایسیس به قلم گرنت موریسون بتمن اعلام کرد که نیوگاد هایی که ما میبینم مثل یه کلون هستن و نیوگادها درواقع کانسپت یا ایده های زنده هستند که خارج از مالتیورس زندگی میکنن برای مثال ترو فورم های فادر نماد صلح، دارکساید نماد شرارت ،اوریون نماد جنگ، مستر میراکل نماد ازادی و……..پس اگه بگیم همه ی نیوگادها هم ترو فورم دارن اصلا بی راه نگفتیم چه بسا حرف بسیار هم منطقیع و من تاییدش میکنم به شخصه و اینکه البته این قضیه قدرت کلی دیسی رو نسبت به ورس های دیگه به صورت نسبتا چشم گیری می‌بره بالا چون دیسی درحال حاظر نژاد های بسیار قدرتمندی معرفی کرده که کریپتونی ها و خیلی های دیگه توش گم هستن
        درجواب بخش دوم سئوالتون
        در اور سور نماد کریشن یا افرینش دیسی هست که نمیتونم سطح قدرت خود اورسول رو بگم چون مثل اینه بگی سطح قدرت ماشین چیه.اما میتونم سطح قدرت اسپکتر هال جوردن وقتی لاگوس یا اورسول رو داشت بگم که امنی ورسال هست با توجه به پنج الا شیش شاهکاری که ازش دیدم و حتما یه مقاله راجبش میدم باز اگه توضیح بیشتری خواستید بگید تا بگم
        بخش سوم سئوال
        بله اوریون هم ترو فورم داره ولی یوگا خان ؟یوگاخان یک خدای قدیمی هست و تاجایی که یادمه خدایان قدیمی ترو فورم ندارن و اشاره ایی هم نشده البته که خود خدایان قدیمی به تنهایی قدرتی ام برای خودشون 🙂
        و این سه تا سئوال پایینی
        دادگاه و بیاندر مابعد ؟ (ماقبل می‌گفتین بهتر بود) البته بیاندر بعد رتیکان هم ورژن های متفاوتی داره کدوم؟
        دادگاه که قطعا و صد و نود درصد می‌بازه و جلوی ارویون سول فایر شانسی نداره
        بیاندر هم نمی‌دونم منظورتون کدوم هست اما هرکدوم باشه قطعا می‌بازه ولی البته بیاندر ناانسان می‌تونه سول فایر اوریون رو کمی به چالش بکشه
        اما میکائیل ،خوب میکائیل یکم قضیه رو سخت می‌کنه اما، اوریون که تقریبا با دارکساید طول فایر مساوی بود و دارکساید طول فایر هم کسی بود که موجودی (سورس) رو شکست داده که بینهایت مالتیورس رو می‌تونه خلق کنه و خوب درحال حاظر سورس قادر مطلق دیسی کامیکس هست البته بدون احتساب پرایمال مانیتور اون کانسپت متا فیکشنال عه و کاغذ کمیکه و تنها کسی که درحدش هست خود نویسنده کمیک هست که پرایمال مانیتور رو بالاتر از هر شخصیت تخیلی میزاره
        امیدوارم جواب سئوالتتون رو گرفته باشید

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          آریا صفا بخش #
          ببخشید چند تا سوال ازتون داشتم تروفورم هایفادر به اندازه تروفورم دارکساید و تروفورم اوریون و اوریون سولفایر
          قوی هست ؟؟ درکل قدرتاش چقدره درمورد شخصیت هایفادر و زئوس دیسی هم ممنون میشم بهم توضیحاتی بدین مثلا درمورد شخصیتشون ممنون میشم
          و یک سوال هایفادر اوریون رو تحریک کرد که دارکساید رو بکشه ؟؟ممنون میشم جواب بدین

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            قدرت سول فایر اوریون از ترو فرم نیوگاد ها خیلی بالاس دیدی که از میکاییل هم قویتره (اصن سولفایر یعنی با قدرت خدایان تقویت شده)
            ولی اگه شما میخواین سطح ترو فرم هارو بسنجین تقریبا همون کلون هارو بسنجین به نتیجه میرسین

          2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            حاجی کاراگاه شدی ؟ میای سرنخ قتل میپرسی از ما؟

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          ممنون درباره د آور سول گفتین

        3. مایکل کاربر می‌گوید

          سلام ، کسی جواب این سوالا رو نمیدونه؟ آقای صفابخش چنتا سوال دارم لطفا به هرکدوم از این سوالات که ممکنه پاسخ بدین
          امپتی هند کیه و چه قدرت‌هایی داره؟ این نژادهایی که گفتین دی سی جدیدا معرفی کرده و کریپتونیا در برابرشون چیزی نیستن کدوم نژادان؟
          در مورد اورسول بیشتر بگین لطفا و اینکه اورسول اسپکتر چه قدرت هایی داره و چه کارهایی کرده؟ اون ۵ _ ۶ شاهکاری که میگین چیه؟
          سول فایر دارک ساید چطور قدرتش رو از دست داد؟
          اون دارک ساید که از دیوار سورس عبور کرد و به سول فایر رسید کلون بود یا اصلی؟

    2. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

      میشه یک مقایسه بین کریتوس ( گاد ۳ ) با بلک آدام انجام بدید

  25. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    آریا جان اگه زحمتی نیست شاهکار های سوپرمن،ثور و هالک رو بنویس

    1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

      #Marvel and dc
      چشم حتما

  26. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام
    مقاله ی بسیار خوبی‌ بود
    ممنونم.

  27. ایران کاربر می‌گوید

    بله لطفا یک مقاله درباره بیاندر قرار دهید ممنون میشم

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      از این شخصیت اطلاعات زیادی نیس خب
      کلا شاید بشه ۱۲ خط

  28. DC man کاربر می‌گوید

    مقالی خیلی عالی بود آقای صفابخش دستتون درد نکنه واقعا سایت به همچین مقاله هایی نیاز داره ممنون میشم اگه مقاله هایی راجب به ویلین ها و سوپر هیرو ها رو هم بنویسید واقعا خوب بود که نشون میده چقدر دارکساید قدرتمنده امیدوارم بتونن توی فیلم اسنایدر کات خوب نشونش بدن و گرمه ابهت دارم ساید رو زیر سوال بردن

  29. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    عالي ………….. ولي فكر كنم اينا براي كلون زميني داركسايد بودن ……………چون كشتن سورس و خيلي هاي ديگه كه توسط داركسايد اصلي انجام شده توش نبود

    1. سپهرسعادتی کاربر می‌گوید

      این مقاله منظورش دارم ساید اصلی نبود دارم ساید اصلی که اینقدرقوی بود پرزنس انداختنش تو یه زندان که نتونن بیاد بیرون😂

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        توهين نكنم ها ……………. ولي من خودم اند داركسايدم برادر نياز نبود به من اين بگي

    2. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

      کشتن سورس؟ وات؟ داش این حرفت باطله

  30. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ممنون میشم یک مقاله درباره زئوس دیسی و یکی دیگه درباره هایفادر قرار بدین اگه وقت داشتین ممنون میشم

  31. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    یعنی درباره معرفی شخصیت و قدرتاشون ممنون میشم

  32. سپهرسعادتی کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید ادمین من هم میتونم برای شما مقاله بنویسم؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      در تلگرام پیام بدید نه اینجا

    2. Spidey کاربر می‌گوید

      ادمین تلگرام ده تا فیلتر شکن قوی می خواهد نمیشه تو واتساپ گروه هم بزنید

  33. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

    #دکتر منهتن
    خب دکتر منهتن عزیز جواب سئوال هاتون
    جواب بخش اول
    اینکه ترو فورم های فادر یا ارویون به اندازه دارکساید قدرت دارند یه چیز غیر قابل گفتن چون شاهکار های زیادی نشون ندادن اما اگه بخوایم بگیم که احتمالا تفاوت قدرت ترو فورم ها اندازه همون کلون ها است میشه با این تئوری گفت که های فادر تقریبا در سطح دارکساید و اوریون با اختلاف کمی پایین تر قرار میگیره (البته که اوریون کلون خودش هم بارها نشون داده که می‌تونه از دارکساید برتر باشه ) و اینکه سول فایر دارکساید و ارویون با اختلاف بالاتر از ترو فورم ها قرار میگیرن
    جواب بخش دوم:
    خب جواب بخش دوم قدرت و شخصیت های فادر و زئوس
    های فادر : های فادر حاکم نیوجنسیس و نماد صلح هست چون تمام وقتش رو صرف ایجاد صلح می‌کنه و البته شخصیتش توی نیو۵۲، قبل کرایسیس و بعد کرایسیس و ریبرث کمی تغیرات داشته که ایشالله توی مقاله مفصل توضیح میدم هم برای زئوس و هم برای های فادر ، اما قدرت های های فادر، های فادر سطح قدرتی نزدیک به دارکساید داره و حاکم نیوجنسیس هست که درخارج مالتیورس دیسی قرار داره و معمولا برابر با دارکساید نشون داده شده و اینکه توی زمین اینجاستیس های فادر و زئوس تقریبا رابطه خوبی دارن به طوری که های فادر برای متقاعد کردن زئوس از گرفتن جون سوپرمن وارد کار شد
    زئوس:طبق نقشه دیسی قلمرو زئوس هم یعنی اسکای لند خارج از مالتیورس قرار داره و اینکه از سطح قدرت زئوس خیلی سطح قدرت مشخصی نداره ولی خب زئوس
    عضو به انجمن خدایان مخفی که فانتوم استرنجر هم عوضش بود عضو بوده ولی خیلی اطلاعاتی ازش توی زمین اصلی در دسترس نیست ایشالله طی یه مقاله توضیحات مفصل تری از جفتشون میدم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      آریا صفابخش #
      واقعا ممنونم ازتون واقعا پس هایفادر مانع زئوس شد که جون سوپرمنو نگیره ،واقعا ممنون از شما واقعا ممنون ببخشید وقتتونو گرفتم واقعا ممنون

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        منهتن عزیز
        کلا آقای صفابخش گفتن کل نیوگادزهایی که هستن کلون هستن و تو کمیک هم بتمن رو موبیوس گفت
        اینکه سول فایر ها بستگی دارن سول فایر یعنی با قدرت خدایان تقویت شده خب بستگی داره با قدرت کدوم خدایان تقویت شده باشه

        1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

          #سیسکو رامون
          نه خب خیلی به اینکه روح کی بگیری ربط نداره شما روح هرنیوگادی رو بگیرید شمارو ده برابر از قبل قویتر می‌کنه و فرقی نمیکنه روح کی رو بگیرید
          میشه گفت بستگی داره که روح رو کی جذب کنه مثلا اگه ادم معمولی جذب کنه مثل جیمی اولسن تهش درحد دارکساید میشه اما اگه یکی مثل دارکساید نیرو رو بگیره ثابت شده که با تعریف فعلی می‌تونه بالاتر از ترو فورم ها به راحتی قرار بگیره
          #دکتر منهتن
          خواهش میکنم کاری نکردم و اینکه بله معرفی جفتشون توی لیست مقاله هست و هفت مقاله فعلی که باید بنویسیم که تموم بشه جفتشون رو توی یه مقاله باهم میدیم

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            آریا صفابخش #
            ممنون از شما واقعا ممنون

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      آریا صفابخش #
      بله واقعا اگه قصد دارین درباره این دو شخصیت دریک مقاله توضیح بدین که عالیه ممنون

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      آریا صفابخش#
      ببخشید شما مطمعن هستین کلون اوریون از کلون هایفادر قویتره؟!!به نظر بنده قطعا از دارکساید کلون و کلون هایفادر ضعیفتره اصلیاشون رو نمیدونم ولی احتمال میدم هایفادر و دارکساید فرم اصلیشون از فرم اصلی اوریون قویتر باشه
      اگر اشتباه میکنم لطفا بهم بگین

      1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

        #دکتر منهتن
        خب راجب ترو فورم ها بله من هم ترو فورم دارکساید و های فادر رو بالاتر از ارویون میزارم
        اما کلون داستان متفاوتی داره کلون اوریون سطح قدرت متفاوتی از قدرت داره و قدرت کلون هاش تفاوت زیادی دارن
        مثلا کلون مارول علیه دیسی از سیلور سرفر هم ضعیف تر بود
        یا بعضی کلون هاش در سطح قدرت سوپرمن بودن
        اما یکی از قویترین کلون ها ارویون به قدری قوی بود که توی نبردش با دارکساید بعد یه نبرد پدر و پسر، اوریون موفق شد قلب دارکساید رو بیرون بکشه

  34. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

    #دکتر منهتن
    خب در مورد ترو فورم ها موافقم و من هم ترو فورم دارکساید و ترو فورم های فادر رو بالاتر از ترو فورم اریون میزارم
    اما کلون بحث کاملا متفاوتی داره و کلون های اوریون سطح قدرت های متفاوتی دارند
    مثلا کلون مارول علیه دیسی از سیلور سرفر به راحتی شکست خورد
    یا کلون دیگه ایی با سوپرمن تقریبا برابر بود
    اما از نظر من یکی از قویترین کلون های اوریون زمانی بود که طی نبرد پدر و پسر،اوریون بلاخره موفق به شکست دارکساید و بیرون کشیدن قلبش شد که به نوبه خودش یه شاهکار واقعا چشم گیره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      آریا صفابخش #
      بله درست میفرمایید اما منظور بنده کلون معمولیش بود که در بیشتر داستان ها اون کلونه حضور داره

  35. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    میشه یک مقایسه بین کریتوس ( گاد ۳ ) و بلک آدام انجام بدید

  36. M.K کاربر می‌گوید

    ۱تایتان های امگا قدرتشون در چه سطحه
    ۲بارباتوس قویتره یا اودین
    ۳دیسی کمیک های مورتال کمبت را منتشر کرده؟
    ۴معادله ی حیات قویتره یا معدله ی زد زندگی
    لطفا جواب بدید

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱-نمیدونم
      ۲-بارباتوس
      ۳-فقط چند ماه اونم زمانی که دارک هورس و بلک هورس مشغول هل بوی بودن
      ۴-این دوتا ضد هم هستن و بستگی داره چقد ازشون استفاده بشه من اگه هردو ۱۰۰ درصد قدرتشو استفاده کنن برابرن

  37. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام دارک ساید واقعا قدرتمنده و من قدرتش رو زیر سوال نمیبرم فقط یک سوال دارم از بین شخصیت های زیر کدوم میتونن دارک ساید اصلی رو شکست بدن؟
    کنال(با شمشیرنکرو)
    گالاکتوس(در اوج قدرت)
    ادین(با زره نابودگر و شمشیر ادین)
    هالک مجازات گر کیهانی

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      سجاد جان هیجکدوم نمیتونن کنال نمیتونه حتی موجودات ۵ بعدی شکست بده چه برسه به دارکساید اصلی گالاکتوس که شکست خورده اودین که فک نکنم بتونه شکست پرزنس که نتونست از کیهانش دارکساید اصلی رو بیرون کنه هالک مجازات گر کیهانی که نمیتونه ناسلامتی دارکساید اصلی سورس رو نابود کرد

    2. Arta کاربر می‌گوید

      سلام هیچکدام از این شخصیت ها نمی‌توانند دارک ساید اصلی رو شکست دهند

      1. Arta کاربر می‌گوید

        کنال:نال اگر سلستیال هاش نبودن از کازمیک کینگ ثور هم شکست میخورد چه برسه به دارک ساید.
        گالاگتوس هم در اوج قدرت از نکرو ثور به راحتی شکست خورد و امثال دارک ساید اصلی راحت نکرو ثور را شکست میدهند.
        اودین با زره نابود گر و شمشیر اودین از پس چند سلستیال بر نیامد دارک ساید که کل نژاد سلستیال ها رو حریف هست
        هالک مجازات کننده کیهانی خیلی زور بزنه ۸واچر رو حریف باشه اما هر جوره حساب کنی دارک ساید ای که خود پرزنس شخصا برای زندانی کردنش اومد قویتر از این حرف هاست.

        1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

          عجب

        2. Randall Spector کاربر می‌گوید

          کی گفته خود پرزنس برای دارکساید اومد ؟
          در کدوم کمیک ؟

  38. سجاد کاربر می‌گوید

    لطفا برای اون هایی که نمیتونن یک دلیل بیاورید

  39. سجاد کاربر می‌گوید

    جوابی نبود؟

  40. King thor کاربر می‌گوید

    این دارکساید اصلی چیکار کرده ؟

    1. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

      دارکساید اصلی در کمیک اینفینیت فرانتیر اسپکتر، فانتوم استرنجر، هرا، هایفادر، ویزارد شزم و گانتت رو براحتی کشت. ممکنه در ادامه کمیک های اینفینیت فرانتیر هم شاهد شاهکارهایی از دارکساید تروفورم یا همون اصلی باشیم.

  41. Attack titan کاربر می‌گوید

    کینگ تور

    سورس رو نابود کرده بعد گالاکتوس رو به طرز فجیعی شکست داده

    1. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

      اون دارکساید سولفایر بود که سورس را نابود کرد

      1. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

        خخ.سورس رو نابود کرد😂؟داش اصن دث آو نیوگادز رو خوندی؟

    2. King thor کاربر می‌گوید

      اون که اصلا کراس اور بود سورس هم نمیدونم قدرتش چقدر هست

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        در یک جمله بهتون بگم درحد پرزنسه تقریبا

        1. SBH کاربر می‌گوید

          نه برادر در حد پرزنس نیست …………………چون دارکساید ۳ بار شکستش داده و سوپی هم جلوش مقاومت کرده و نمرده بنابراین پی میبریم که حدودا در حد اسپکتر هستش

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            به هیچ وجه! اسپکتر هرگز سودرمنو که دیسی فقط گنده میکنه و بس همین سوپرمن که جلو سورس مقاومت کرده در زمین بی عدالتی با دو سه مشت زئوس له شد زمین بی عدالتی سوپرمنش کمی ضعیفتره !اما هرگز حداقلش درحد میکائیل هست حداقل و اینکه دارکساید اصلی خرابش کرده از ضعفش نیست از قدرت دارکسایده البته سوپرمن عالیه اگه انقدر گندش نکنن بعضی نویسنده ها

  42. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    اقای ادمین به نظرتون گالاکتوس اگه تو دی سی بود از لحاظ قدرت چندمی بود؟

  43. […] دارک ساید پسر یوگا خان از آپوکالیسT او قدرتمند خدای جدید این […]

  44. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    اقای ادمین این شاهکار ها مال دارک ساید اصلیه؟؟

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      ادمین لطفا جواب بده یه وقت اشتباه نگیرم

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        برا دارک ساید کلون.
        البته من نویسنده این مقاله نیستم.
        شما باید از خود نویسنده بپرسید

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        ببخشید من جواب میدم
        این کلون دارکساید هست

        1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

          😑😑😑
          پس این چطور با این شاهکار ها از سوپرمن و دومزدی میبازه؟

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            باخت اما تاحالا با کل لیگ عدالت جنگیده و آنتی مانیتور رو زده

          2. امپتی هند کاربر می‌گوید

            داش سوپرمن خودش شاهکار های زیادی داره با مشت هاش یه عالم بینهایت رو به لرزه در اورده و دومزدی هم حالت عادی دارکساید رو نزد بماند که هرموقع سوپرمن یا دومزدی یا هر فانی دارکساید رو تو اپوکالیپس شکست میده با بوم تیوب تقویت شده چون اگه از بوم تیوب استفاده نکن داخل اپوکالیپس از یه میکروب هم کوچیک تر هستن به دلیل اندازه اپوکالیپس

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              دیگه اون شاهکار سوپرمن مال قبل بحرانه فکرکنم ولی بله بعد بحران هم مثلا کتاب بینهایتو بلند کرده و قویه اما اصلا حتی نزدیک دارکسایدم نیست

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                خیر این این شاهکار مال بعد بحرانه و توی بعد بحران سوپرمن شاهکار هایی بالاتر قبل بحران داره مثلا زمان و مکان رو پاره کرد یا میتونست فانتوم زون رو که یه عالم توی خارج از مالتیورس هست نابود کنه یا ابعاد رو بشکنه یا از زمان سریعتر بشه یا یونیورس رو بلند کنه و…….

          3. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

            داش. سوپرمن توی کمیکا نزدیک چهار بار دارکسایدو زده. شاهکارهای سوپرمن هم خیلی چشمگیره و حتی بعضی شاهکارهاش از دارکساید بسیار بالاتره. پس بعید نیست که سوپرمن دارکسایدو بزنه. و اینکه اون دومزدی که شما میگی دومزدی عادی نبود. اون دومزدی هانتر پری بود و اون دارکساید به گفته نویسنده، دارکساید اصلی یا همون تروفورم بوده.

  45. Spidey کاربر می‌گوید

    خیلی از موارد را نمی‌دانستم متشکرم از سایت شما 🙂
    در انیمیشن جاستین لیگ نبرد آپوکالیپس دارک ساید تمام گرین لنتر ها را نابود کرد آیا این اتفاق در دنیای کمیک افتاده و اگه افتاده چرا در این لیست نیومده

  46. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سجاد نامیرا
    اون وقتی که از دومزدی شکست خورد دومزدی در حالت اوجش بود.
    بعضی وقت ها هم سوپرمن زدنش.

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      دومزدی هانتر پری بود اون گلم…..دومزدی توی هانتر پری خیلی خیلی قویتره از ۹۹ درصد دیگر حضورهاشع
      سوپرمن هم کم چیزی نیست یکم برید بالاتر میتونید چندتا شاهکار هاشو بالاتر ببینید وقتی به کاربر منهتن ریپلای زدم و متوجه سطح قدرت هندیش توی post crisis بشید

  47. پسر کاربر می‌گوید

    سلام لطفا در مورد اورسول اسپکتر و شاهکارهاش یه مقاله بدین کلا اگه ممکنه در مورد شخصیت اسپکتر هم یه مقاله ی رتبه بندی بدین و یه سوال هم اینکه اون دارک سایدی که تونست از دیوار سورس بگذره و به سول فایر دست پیدا کنه خود دارک ساید اصلی بود؟

  48. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    ادمین با اجازتون یه زحمتی داشتم براتون
    اگه میشه تو مقاله های اینده تون شاهکار های گالاکتوس رو هم بگید.
    اخه همه انقدر میگن قویه ببینیم چی تو چنته داره

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      شاهکار های گالاکتوس :
      میشه گفت شکست دادن اودین و مقاومت در برابر ضربه او
      جذب واقعیت و زمان
      جذب یک سلستیال
      جذب تمام موجودات جادویی مثل مفسیتو دورمامو و کابوس و همچنین جنگی در قلمروی اگاماتو داشته
      شکست دادن اسپینکس
      جذب و شکست دادن فونیکس جین گری که البته یک فونیکس جین گری دیگه هم بود و اون دو تا با هم دیگر توانستند گالاکتوس رو شکست بدن
      نیروی متعادل کننده جهان و حتی مالتیورس مارول
      ( در حالت واقعی گالاکتوس تونست ارباب نظم و بی نظمی رو شکست بده )
      شکست دادن مفسیتو کلاسیک در قلمرو خودش و شروع به جذب آن قلمرو
      کشتن هایپراستورم ( پسر فرانکلین ریچاردز و راسل سامرز ( که مدتی تیوری فونیکس رو داشته و کارش تسخیر یونیورس ها بوده و چهار شگفت انگیز رو در هر تایم لاینی می‌کشته )
      نابود کردن سه سیستم ستاره ای در ضعیف ترین حالت
      کشتن سه مد سلستیال با کمک فرانکلین ریچاردز
      همون سه مد سلستیال داشتند فرانکلین ریچاردز رو شکست میدادند
      در بعضی مواقع هم تراز با ابدیت مارول بوده و شکل واقعیش رو نشون نمی‌ده
      جنگ همزمان با اسکایر و دیگری که هر دو بسیار قدرتمند بودن که به گفته فراموشی میتونست کل آفرینش رو با پایان برسونه
      نفی کننده نهایی هم بخشی از اون بوده که همین نفی کننده نهایی ابراکسس و ابدیت رو باطل کرده
      شکست دادن تانوس
      در هسته یک ستاره زنده ماند
      شکست تایرنت
      شکست التران
      زند ماندن در یک سیاهچاله و متوقف کردن آن
      انگار یک کهکشان رو جابه‌جا کرده ( مطمئن نیستم )
      زنده ماندن از حمله بلک وینتر

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        Randall Sepector
        ممنون از اطلاعاتی که بهم دادین
        ولی شاهکاراش خیلی گنده نیستن

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          زنده ماندن از حمله بلک وینتر که به راحتی خطری جدی برای مالتیورس بود گنده نیست ؟
          شکست مفسیتو کلاسیک ؟
          کشتن مد سلستیال ها ؟ که سلستیال ها آفرینش رو شکل دادند
          کشتن هایپرستورم ؟

  49. حسین کاربر می‌گوید

    سلام، ادمین غزیز میخواستم یه چیزی بپرسم.
    شما این چند شخصیت رو چطور رتبه بندی میکنید:
    سوپرمن،سنتری،هالک،ثور
    (با تشکر).

    1. حسین کاربر می‌گوید

      ادمین جان جواب سوالم را ندادید.

      بعدش ادمین من یک کامنت فرستادم که تایید نشد چرا !!!!!

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      نظر خاصی ندارم.
      هر کس این چهار شخصیت رو یطور رتبه بندی میکنه و چون نزدیک هستند، هر رتبه بندی ای میتونه باشه.

      1. حسین کاربر می‌گوید

        اینکه هر کس این شخصیت ها رو یه جور رتبه بندی میکنه چون نزدیک هستند کاملاً درسته.
        اما نظر شما رو میخواستم ادمین اطلاعات شما از کمیک بالاست و این شخصیت ها رو خوب میشناسید.
        (بعضی از افراد هم به خاطر دوست داشتن ابرقهرمان مورد علاقشون یا از روی تعصب ممکنه هر نظری داشته باشند.)

        ولی اگه میشه از شناختی که از این شخصیت ها دارین این ها رو چه طور رتبه بندی میکنید.

  50. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    سلا م یک سوال داشتم اگر ادمین یا بقیه جوابمو بدن ممنون میشم ببخشید اون هایفادر که یونیورسو نابود کرد هایفادر جهان موازی بود؟؟؟؟ و ابنکه آیا اون یونیورس خالی از سکنه بود یا افرادی توش زندگی میکردن؟؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      کاربران محترم اگر جواب بدن متشکرم

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ممنون میشم جواب بدید

  51. nitra کاربر می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر آیا ترایگان میتونه دارک ساید تروفورم رو تسخیر کنه ؟

  52. nitra کاربر می‌گوید

    اگر این کار رو بکنه میتونه از اشعه اومگا استفاده کنه ؟ اخه چهار تا چشم داره خیلی باحال ميشه اگر بتونه

  53. nitra کاربر می‌گوید

    اگر این کار رو بکنه میتونه از اشعه اومگا استفاده کنه ؟ اخه چهار تا چشم داره خیلی باحال ميشه تازه دارکساید تروفورم تقریبا قادر مطلقه

  54. nitra کاربر می‌گوید

    اگر این کار رو بکنه میتونه از اشعه اومگا استفاده کنه ؟ اخه چهار تا چشم داره خیلی باحال ميشه تازه دارکساید تروفورم تقریبا قادر مطلقه

  55. Omega ONE کاربر می‌گوید

    دم آقا آریا گرم مقاله خیلی خوبی راجب دارکساید بود خودم شخصا خیلی ازش خوشم اومد. تو نیو ۵۲ اونجایی که با هایفادر جنگید در واقع نیوجنسیس و آپوکولیپس از هم جدا شد.

  56. Omega ONE کاربر می‌گوید

    این فیتش هم میتونست قرار بگیره که تو نبردش با اوریون تو کمیکای نیوگادز خلقت و سورس رو تحت تاثیر قرار دادن

دیدگاه ها غیر فعال است.