معرفی انواع اژدها

اژدها ها، موجوداتی دوست داشتنی و خطرناک که با توجه به گستردگی و پیچدگی این موجودات میشه اونا رو از چند نظر تقسیم کرد. اما ما به طور کلی اونا رو از دو نظر مورد بررسی قرار می دهیم. از نظر نژاد و از نظر دوره


تقسیم بندی بر اساس دوره:

این موجودات دو دوره تاریخی رو تجربه کردند:

  1. اژدها اولیه
  2. اژدهای ثانویه

اژدهای اولیه:

این نوع اژادر (اژادر جمع صحیح کلمه اژدها می باشد که توسط فرهنگستان لغت فارسی تایید شده است). جزو اولین ها بوده اند و معلوم نیست از کجا اومدن و چه اتفاقی براشون افتاده که منقرض شدن! در کل غیر قابل تحقیق اند. اینو میشه گفت این دوره بسیار بزرگ و قدرتمند بودن. اونا هیچ یک شبیه به هم نبودند و قدرت هاشون یک سان نبود. همچنین برای ابزار قدرت نیاز به جسم فیزیکی نداشتند. مثلا برای آتش زدن نباید حتما از دهانشون آتش می اومد. با تفکر درباره آتش در یک مکان اون مکان آتش می گرفت! همچنین این نسل تفکر می کردند و اصلا وحشی نبودن. علاوه بر اون از آتش تغذیه می کردن و هزاران هزار افسانه دیگه دارن. تنها اطلاع از این نسل اینه که برخی به صورت اژدهای بینهایت (در ادامه توضیح خواهیم داد) به نسل اژدار ثانویه راه پیدا کردن.

اژدهای ثانویه:

پس از دوران اولیه و انقراض اژادر اولیه، اژادر ثانویه وارد عرصه شدن. تفکر از اکثریتشون حذف شد و بیشتر تبدیل به جانور شدند تا موجودات مطلق. این اژدها ها محدودیت فیزیکی داشتند و قدرت هاشون بسیار محدود بود. (نسبت اولیه ها)


تقسیم بندی بعدی با توجه به گونه است که بیشتر مربوط به اژادر ثانویه است.

تقسیم بندی بر اساس گونه:

اژدار در این تقسیم بندی به پنج گونه تقسیم می شوند:

  1. اژدهای آتش /  Fire Dragon / فایر دراگن
  2. اژدهای یخ /  Ice Dragon / آیس دراگن
  3. اژدهای دریا / Sea Dragon / سی دراگن
  4. اژدهای تاریکی / Dark Dragon / دارک دراگن
  5. اژدهای بینهایت /  Infinite Dragon / اینفینیت دراگن
  6. اژدهای چینی / chinese dragon/ چاینیز دراگون
  7. اژدهای سه سر / three headed dragon / تری هدد دراگون
  8. اژدهای استخوانی / bone dragon / بون دراگون

حال به توضیح مفصل می پردازیم:

۱- اژدهای آتش:

مرسوم ترین و مشهور ترین نوع اژدها؛ اصلا خیلی ها گمان می کنند همه ی اژادر از دهانشون آنش میاد! در حالی که اشتباه فک می کنند. درسته تعداد زیادی این قدرت رو دارند ولی شامل همشون نمیشه.

این نوع اژادر قدرت ایجاد آتش از دهانشون رو دارند و علاوه بر اون اتش هیچ تاثیری بر اون ها نداره. پوستشون بسیار مقاومه طوری که فقط تعداد محدودی از فلز ها قابلیت نفوذ به اون رو داره و اگر سوراخ بشه به سختی ترمیم میشه. در اکثر فیلم ها و سریال ها از این نوع اژدها اقتباس شده.

۲- اژدها یخ:

اژدهایی دقیقا برعکس اژدهای آتش. قدرت هاشون برعکس می باشد. مثلا به جای آتش از دهانش یخ تولید میشه. بدنش هم از یخه و بسیار شکننده است و به راحتی آسیب می بینه اما برعکس به سرعت ترمیم میشه! این نوع اژادر ضعیف ترین اژادر هستند اما به خاطر کریستال های یخ خیلی زیبا می باشند.

اژادر یخ در حقیقت تخم گذار نیستند و منشا اون ها به یک پرنسس اصیل برمی گرده، ماجرا از این قراره وقتی خانواده پرنسس رو یک اژدهای سرکش آتشین نابود میکنه پرنسس با طلسمی تخم اژدهای آتش رو تبدیل به نسیم سردی میکنه و این نسیم تبدیل به اولین اژدهای یخ میشه. اون پس از نابود کردن اژدهای آتش کل سرزمین پرنسس رو منجمد می کنه و پس از اون پرنسس به یکی از ملکه های برفی تبدیل میشه.

۳- اژدهای دریا

این موجودات از نظر بدنی نزدیک ترین ها به اژادر اولیه هستند. جثه اون ها تقریبا یک دهم اژادر اولیه می باشد. آبزی بودن یا نبودن برای یک اژدها معنی ندارد چون به اکسیژن نیازی ندارند!! ولی به علت بدن سنگین و نداشتن پا و بال در آب زندگی میکند. این نوع اژادر نه آتش دارند و نه یخ.

۴- اژدها تاریک (تاریکی):

این گونه بعد ها توسط جادوگر ها در دوران اژدها سواران خلق شده. قوی ترین طلسم ساخت اژدها که به علت قدرتمند بودنش اون رو در لیست اژادر اصلی قرار می دیم. اژدهای تاریکی که از اسمش پیداست از تاریکی نشات میگیره و خیری درش نیست.

در دوران اژدها سواران اژدهاسوار ها ناگهان به خاطر اژدها هاشون تبدیل به قدرت مطلق میشن و همه رو لت و پار می کنن!!!!!! در این دوره جادوگران جمع میشن تا اژادری رو رام کنند ولی شکست می خورند چون از نظر سوپرنچرالی ازش خیلی ضعیف ترند. پس از شکست های متعدد، آن ها با اتصال قدرت هزاران نفر یک اژدها رو از قلب تاریکی متولد می کنن.

این نوع اژدها معمولا آتش جادویی تولید میکنه ولی قدرت واقعیش بلعیدن نور و روشنایی روح انسان هاست. جادوگرانی که این اژادر رو کنترل می کردند پس از مدتی دیوانه شده و نابود می شدند. این نوع اژادر چیزی جز نابودی به ارمغان ندارد. این گونه گاهی حتی وجود فیزیکی هم ندارند و فقط تاریکی مطلق هستند.

۵- اژدها های بینهایت:

رسیدیم به گل سرسبد اژادر. این گونه بازمانده اژادر اولیه هستند. تعدادشون بسیار کمه. قدرت هاشون متفاوته و کلا در عالم دیگری سیر می کنند. اون ها وجود فیزیکی ندارند و از انرژی مطلق ساخته شدند. قابلیت تفکر دارند. علاوه بر اون هیچ وقت نابود نمی شن. محل زندگی شون فضای بیکرانه و گاهی به زمین میان. اون ها در همه ی جوانب قدرت بینهایت رو در بین اژادر دارند به همین دلیل به این اسم مشهور شده اند. شکل شون هم در حالت ها مختلف متفاوته چون در ماده نمی گنجند.

در اسطوره های چین از این گونه اقطباس شده. (همون اژدها های که برای پرواز به بال نیاز ندارند. البته اندکی تغییر دادن)

این نوع اژادر تحت مالکیت هیچ گونه ای در نمی یایند و از نظر رده در بالاترین جایگاه قرار دارند. پس در کل قوی ترین نوع اژادر. این نوع همون اژادر اولیه اند که تبدیل به انرژی شدند.

۶- اژدهای چینی

اژدهای چینی جانوری افسانه‌ای در اسطوره‌شناسی چینی و فولکلور چینی است. اژدهاهای چینی چهره‌های گوناگونی جانورمانندی دارند که از آن میان می‌توان به لاکپشت (بی‌شی)، ماهی (چی‌ون)، و آفرینده‌های تخیلی اشاره کرد؛ با این همه بیشترین چهره‌ای که برای نمایش دادن آنها بکار رفته یک جاندار مارمانند است که چهار پا دارد. اژدها هم چنین نمادی از نیرو، توان و بخت نیک برای مردمی است که سزامند آن هستند. با این نگاه بود که امپراتور چین اژدها را به عنوان نمادی از نیرومندی و پایداری خود به کار می‌گرفت.

۷- اژدهای سه سر

این گونه اژدهاها بسیار معروف و قوی هستند و بدون دست و دارای سه سر همراه با بال های بزرگ و دو دم هستند و قدرت بسیار زیاد و قابلیت ترمیم دارند. از معروفترین اژدهای سه سر می توان به کینگ گیدورا، دشمن گودزیلا اشاره کرد.

۸- اژدهای استخوانی

این نوع اژدها بسیار خطرناک و قدرتمند هستش و تمام بدنش از استخوان تشکیل شده و از دهانش آتش بنفش خارج می شود. این نوع اژدها به تنهایی توانایی شکست دادن چندین اژدهای آتش و یخ را دارد.

81 Comments
  1. صادق کاربر می‌گوید

    یا خدا
    مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان!!!!!!!!!!
    فکر میکردم همه اژدها ها از نوع اژدهای آتشینن
    این همه اژدها رو دیدم اصلا برگام ریخت
    ولی باحال بود دم همتون گرم

    1. Saeed کاربر می‌گوید

      منم مواوقم

    2. Saeed کاربر می‌گوید

      من یه بار یه اژدهای خیلی کوچیک دیدم . اندازه ی طوطی بود

    3. amir کاربر می‌گوید

      هیچی اژدهای بی نهایت نیس

  2. صادق کاربر می‌گوید

    جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان
    اژادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    (با لحن جناب‌خان)😂😂😂😂😂

  3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    یک سوال
    ادمین محترم
    الان قویترین اینها اژدهای تاریکی هست یا اژدهای بینهایت و یا اژدهای استخوانی ؟؛
    ممنون میشم پاسخم رو بدید
    کلا من عاشق اژدهایان هستم و به شخصه اژدهای استخوانی را بیشتر از همه دوست دارم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اینطوری که خودم تحقیق کردم و نتایج خودم اینه که اژدهای بی نهایت از همه قویتره به دلیل قدرت اراده و توانایی سفر در کیهان، بعد از اون اژدهای استخوانی و بعد تاریکی، البته ناگفته نمونه که سن، ابعاد، طلسم و تعدادشون هم دخیله در قدرت شون.

    2. ملا عمر کاربر می‌گوید

      اژدهای بینهایت از همه قویتره . بعد اژدهای تاریکی بعدش استخونی

  4. کیوان کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت شما، کن میخوام بدونم نتیجه نبردی بین ابرقهرمانان کمیک بوکی مارو و دی سی و اژدها ها (انواع و تعدادشون) به چه صورت خواهد بود و کدام گروه برنده می‌شوند. ابرقهرمانان یا اژدها ها، توضیح بدین ممنون میشم واقعا. 🙏🙏🙏🙏

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      نظر شخصي من اژادر پيروز هستند ( البته اگر ابرقهرمانان تعداد زيادي نباشند و پشتيباني نداشته باشند چون در اون صورت از پس گودزيلا هم بر ميان . البته اينم بگم اگر تعداد هر دو مساوي باشند و قهرمانان از براي مثال نهاد هاي كيهاني خودشون مانند دادگاه زندگي يا ميكاييل و يا رون كينگ ثور استفاده نكنند اژادر برنده هستند ) ولي در مجموع اگر از قهرمانان عادي براي مثال اونجرز و ليگ عدالت بجنگند احتمال پيروزي اژادر بيشتره اما خب ……….. اگر مجبور بشند صد در صد از نهاد هاي كيهاني خودشون اگر مجبور بشند استفاده ميكنند و پيروز ميشند
      به هر حال احتمال پيروزي هر دو مساوي هست و ربط به تعداد اژادر و ابرقهرمانان و درجه قدرتشون داره
      براي مثال اژادر ميتونند موجودات مولتيورسي كميك رو شكست بدن اما موجودات امني ورس رو خير ……… به هرحال اين نظر شخصي من هست و ادمين محترم اطلاعات بيشتري به شما ميدند
      يا حق
      خدانگهدار

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        قطعا اگه جنگی پیش بیاد کل دو یونیورس بجز مثلا دادگاه زندگی و میکاییل و اینها میان
        بنظرم فانتوم استرنجر و اسپکتر و مستر میراکل و اوریون و ثور به علاوه مردان ایکس و انتقامجویان و لیگ عدالت میزنن چون ورلد فروگر هست

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شما باید اول سوالتون رو ریز کنید. یعنی شما باید اول مشخص کنید که کدام نوع اژدها، یعنی اژدهای بی نهایت باشه، استخوانی باشه و….. و چه تعداد از اونها در برابر چه تعداد از ابرقهرمانان، کدوم ابرقهرمانان و در کدام دنیا یعنی کمیک یا سینما با هم وارد نبرد بشوند.
      فرض بر این میگریم که دنیای سینما باشه، در اینجا ابرقهرمانانی نظیر ثور، سوپرمن و هالک راحت میتونند اژدها های آتش، یخ دریا و چینی رو حتی تک نفره شکست بدهند. برای مثال در قسمت سوم ثور، ثور اول فیلم تونست یک اژدهای آتش رو از پای دربیاره. اما اژدهای بینهایت و یا اژدهای تاریکی رو به هیچ وجه نمیتونن شکست بدهند. ببینین اژدهای بینهایت قدرتش میتونه حتی در حد فینیکس باشه و زمین رو در لحظه ای نابود کنه و یا در حد گالاکتوس باشه. پس در سینما زیاد امیدی به ابرقهرمانان نیست چون تعداد چند ده تایی اژدهای استخوانی و یا سه سر راحت کل زمین رو به نابودی بکشونن.
      اما در کمیک داستان فرق میکنه. ما میبینیم که ثور مار میدگارد که اندازه زمین هستش رو شکست میده و یا انتقام جویان گودزیلا رو شکست میدن. و مواردی از این دست. بنابراین در دنیای کمیک کفه ترازو به نفع برقهرمانانه، برای مثال تونی استارک میتونه اژدها باستر بسازه و یا سنتری و و سوپرمن و هالک میتونن هر کدوم چند تا اژدها رو شکست بدهند. شاید شکست دادن اژدهای تاریکی و سه سر مقداری سخت تر باشه که به کمک فنون جادویی و نیروی ققنوس شکستشون میدن. شاید هم شکست دادنشون نیاز به اندکی فداکاری داشته باشه. اما……..
      اما اینها برای اژدهای بینهایت صدق نمیکنه. اگه همین مقاله رو خونده باشین اژدها های بینهایت نوعی از اژدها های کیهانی هستند که شکل و ماده ندارند. این اژادر در قدرت های پایین تر میتونن فردی مثل اودین و یا گالاکتوس رو شکست بدن و یا در حالت قدرتمند تر، حتی با نیروی فونیکس برابری میکنن و شاید اون رو هم شکست بدهند. اینجا بنظر نماید کار خاصی از دست همه ابرقهرمانان بر بیاد و برای شکست دادنشون نیاز به نسخه های قدرتمند ابرقهرمان مثل رون کینگ ثور، سوپرمن پرایم، هالک مجازات کننده و واندر وومن محسور شده هستش.

  5. پارمیس کاربر می‌گوید

    ملت چه اسکولن اینا چیه واقعاااا بهش فکر می کنید البته خودم متولد سال اژدهام

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      اولا……… خودتی
      دوما شما چرا به علاقه های بقیه توهین میکنی؟؟؟
      شما برای خیال هات زنده هستی
      برای رویا هات
      پس بدون همین چیزی که نیگی مسخره روزی نجاتت میده
      اگر اینجوری نبود و خیال الکی بود پس چرا خداوند خلقش کرد؟
      به نظرت چرا بشر اینقدر پیشرفت کرده🤔
      چون خیال داشته
      چون ذهن داشته
      چون دنبال تغییر بوده
      دانشمندان آدم های خیال بودن
      اگر انیشتین فرمول نصف کردن اتم رو کشف کرد چون اونو تو خیال خودش داشت
      البته فکر نکنم آدمی به این بد دهنی و بی ادبی چیزی هم از این حرف ها. بفهمه
      بالاخره امام علی علیه السلام فرمودند هرکس ادب ندارد عقل هم ندارد

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        چرا بهش میگی فکر میکنی متوجه اشتباهش میشه؟

  6. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بلی خب بعضی ها خوششون نمیاد بهامین جان
    راستی کلاس شیشمی؟؟؟؟؟؟؟؟
    من سال شیشمم ۱۰ ساله

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      سلام
      آره ششمم
      ۱۰ سالته بعد ششمی!؟؟؟؟
      جهشی خوندی؟
      و اینکه آره شاید خوشش نیاد اما نباید توهین کنه
      عین اینه که من چون یکی از علاقه های تو رو دوست ندارم بهت فحش بدم
      اون به علاقه من صرفا فحش نمی‌ده بلکه داره به خود من فحش میده
      البته اصلا نباید هم برام مهم باشه
      مگه بهم گفت اسکل من اسکل شدم 😀😀😀
      شایدم جادو بلد بود واقعا شدم ،😂🤣😂🤣

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        بهامین جان سلام
        نگاه کن من دیروز تولدم بود شدم یازده ساله
        و سوالت… بعله جهشی خوندم
        نگاه کن اگر میخوای کلشو برات تعریف کنم من ایمیلمو میدم تو واتساپ حرف بزنیم اگرم میخوای تو بده با اجازه ی ادمین جان، منم چند تا سوال از تو دارم بپرسم

  7. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله‌ی عالی بود راستی ادمین جان طبق اساطیر چین بودن اینا یا نه
    و اینکه یک سوالی از شما دوستان دارم
    ۱ نظرتون در مورد بتمن و تانوس چیه ( بتمن تانوس رو می شناسه )
    ۲ سوپرمن و گالاکتوس

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      همون‌طور که گفتی بتمن تانوس رو می‌شناسه و ۷۰ درصد احتمال میدم ببره
      گالاکتوس و سوپرمن هم میگم گالاکتوس
      چون واقعا قویتره

    2. صادق کاربر می‌گوید

      اگه بتمن تانوس رو بشناسه مطمئنن میتونه تانوس رو له کنه

  8. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    گالاکتوس اشتباه شد منظورم دومزدی بود

  9. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    یعنی کدوم قوی تره؟؟؟
    خب تانوس می‌تونه با یه بشکن بتمنو نابود کنه ولی خب بتمن هم مثل ماست نمیشینه نگاه کنه
    خب بعدش ، دومزدی دارک ساید را کشته سوپرمن هم شکستش داده ولی دومزدی یه کم قویتره

  10. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    دکتر استرنج بتمن از دنیای دی سی است و سنگ های ابدیت تاثیر گذار نیست دارک ساید هم سنگ هارو جمع کرد ولی دید که بر روی یونیورس دیسی و کاراکتر های دیسی کاری نمی کنه انداختش دور ولی سوپرمن دومزدی رو شکست میده قدرت فیزیکی بالاتری داره و فقط هالک از قدرت فیزیکی بالاتر از سوپرمنه مهارت مبارزه ی بیشتری داره از بتمن و واندروومن آموزش دیده تجربه ی بیشتری داره تسلیحات قدرتمندتری داره متحدین قویتر دومزدی به هیچ‌ کدوم از نقطه ضعف‌های سوپرمن دسترسی نداره سوپرمن مستر میکسیز پیتلیک رو شکست داد که می تونست براحتی سوپرمنو بکشه سوپرمن هالک دیسی هست برای تیمش حکم یک سلاح رو داره قدرت های ذاتی بیشتری داره امتیاز قدرت های خارجی هم مال سوپرمنه درسته استقامت دومزدی با هالک برابر هست دیگه قویترین قهرمان دنیا باید بتونه امثال دومزدی و تانوس رو شکست بده

  11. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    چرا میدون نبرد رو به دیسی میکشونی؟؟؟؟؟ خیلی زرنگی بابا
    چی؟ سوپرمن مستر فلان فلان رو شکست داده؟؟؟ اون سوپرمن قبل از بحران بود
    در ضمن دومزدی هم در سینما هم در کمیک سوپرمن رو کشته ، دومزدی دارک ساید رو کشته! دارک ساید رو!!!!!

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اخه واسه چی از چیزی که اطلاع نداری اظهار نظر میکنی ؟؟؟ چرا بقیه رو منحرف میکنی ؟؟؟ اخه بچه جون این اتفاق تو فاینال کرایسیس افتاد که مال سال ۲۰۰۸ هست ، عجب نوب هایی . مسترمیکسیزپیتلیک رو تا سر حد مرگ بود ، و کاملاً بعد بحران بود . پس سریع یه بهونه پیدا نکن محبوبترین و نمادیترین شخصیت کامیک جهان رو کوچک کنی ، چون اصن در اون حد نیستی .

  12. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    اینو بگم مبارزه در یونیورس مارول هم باشه باز هم سنگ های ابدیت مؤثر نخواهد بود بتمن اگر کسی رو از قبل بشناسه قادر به ساختن زره هایی هست که توانایی مقابله با گالاکتوس رو نیز خواهند داشت سوپرمن از دومزدی شکست بخوره هر چی شاهکار از سوپرمن می گیم میگی قبل از بحرانه سوپرمن مستر میکسیز پیتلیک دومزدی دارک ساید و برینیاک و ژنرال زاد و غیره رو بار ها شکست داده و در کل بگم سوپرمن از ثور تانوس هالک سنتری مارشن من هانتر و دومزدی قویتره
    کاربر محمد حسین می خواستم نظرتون در مورد سوپرمن و انتقامجویان بدونم

  13. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    #MOHAMMAD EBRAHIMI
    ببینید شما دقیقاً کدام حالت و زمان انتقام جویان رو میگید ؟ چون در طول کامیک ها اعضای بسیار زیادی داشته ، اما من فقط اعضایی که فقط در دنیای سینمایی حضور داشته اند رو میگم . اگر ما انتقام جویان رو با ثور و هالک فرض کنیم سوپرمن رسماً هیچ شانسی ندارد ، به معنای واقعی کلمه . ولی اگر این دو حضور نداشته باشند کار کمی برای سوپرمن راحت تر میشود . افرادی مانند کپ امریکا ، هاکای ، فالکون ، مرد عنکبوتی ، واسپ ، مرد مورچه ای ، کپ مارول ، والکری و کوئیک سیلور شانسی خیلی کمی در برابر سوپرمن دارند ، و تنها کسانی که شانسی دارند دکتر استرنج ، اسکارلت ویچ هستند . تونی استارک هم فکر نمیکنم حتی با زره هالک باستر حرفی جلوی سوپرمن داشته باشه . بنابراین باید زره ای قدرتمند تر از این بسازد که این هم مدت ها زمان میبرد ، و به این اسونی ها نیست . میمونه دکتر استرنج و اسکارلت ویچ ، همینطور که قبلاً گفتم سوپرمن بار ها به جادو غلبه کرده است ، و اگر دقت کنید دیگر جادو از ضعف های سوپرمن حذف شده . ولی نمیگم کاملاً اسیپ ناپذیر است . در کل من این مقایسه رو طبق کامیک ، نظر شخصی و بدون دخالت هالک و ثور عرض کردم . و کار سوپرمنم خیلی راحت نیست و شانس این دو رو ۵۵ به ۴۵ به نفع سوپرمن میدونم . ضمن اینکه سوپرمن بار ها تنهایی جاستیس لیگ رو شکست داده !!

  14. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    خیلی از پاسخگویی شما خب از اونجایی که سوپرمن جاستیس لیگ رو شکست داده پس شاید بتونه انتقامجویان رو هم شکست بده

  15. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    منم نظر خودم رو میگم
    سوپرمن اگر در نسخه ی معمولی باشه به هیچ من الوجوه نمیتونه باهم شکست بده ولی تن به تن بستگی داره
    سوپرمن از ثور میبازه چون حریف قوی ترین انتقام جو نمیشه
    هالکو می‌بره چون قدرت فیزیکی و قدرت های بیشتری داره، با اینکه این نبرد به هیچ وجه اسان نخواهد بود
    آیرون منو با زره معمولی درب و داغون می‌کنه
    کپ شانسی ندارد
    جلو سنتری تسلیم میشه
    کاپیتان مارول کمیک رو دو پرک می‌کنه
    بلو مارول سوپرمن رو پودر می‌کنه چون اینقدر قدرتمنده که حتی می‌تونه با دو مشت سنتری رو شکست بده
    با دکتر استرنج برابره ، دارم سوپرمن رو میگم که جادو نقطه ضعف نیست، در ضمن من رو دکتر استرنج هیچ و هیچ تعصبی ندارم
    اسکارلت ویچ رو میپوکونه ( سوپرمنی که جادو نقطه ضعفش نیست)
    پلنگ سیاه و نیمور و وار ماشین باهم رو شکست میده
    دیگه حوصله ندارم بگم

  16. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    هههههههه سوپرمن از ثور می بازه
    قدرت فیزیکی سوپرمن از هالک بیشتره بلو مارول سوپرمن دکتر استرنج با سوپرمن برابره پودر می کنه
    همین جملات ‌ارزش حرفات رو نشون میده چرا زور می زنی سوپرمنو بکشی پایین
    ۱ هالک قویترین انتقامجو هست
    ۲ سوپرمن و هالک ( در اوج قدرت ) ‌بر اساس تحقیق هایی که در فاندوم کردم برابر هست و ( در حالت عادی سوپرمن از هالک قویتره ) من بدون دخالت هالک گفتم
    ۳ سوپرمن از تانوس هم قویتره زور بیخودی نزن ثور سوپرمنو می زنه
    ۴ چرا همه با سوپرمن دشمن هستن
    ۵ سوپرمن لیگ عدالت رو شکست داده لیگ عدالت بدون سوپرمن مثل انتقام جویان بدون هالکه
    ۶ در مبارزه ی تن به تن هیچ انتقام‌جویی حریف سوپرمن نیست
    ۷ حال ندارم همه رو با سوپرمن مقایسه کنم هالک در اوج قدرت با سوپرمن در اوج قدرت ‌برابره چون تو ثور رو قویترین انتقامجو میدونی با سوپرمن مقایسه می کنم
    قدرت فیزیکی : سوپرمن
    توضیح نداره و معلومه
    سوپرمن یک امتیاز
    بزرگترین شاهکار : سوپرمن
    ثور نه ماه با زئوس مبارزه کرد زئوس قصد آسیب زدن به ثور رو نداشت ثور فکر کنم ووید رو شکست داده اما سوپرمن پنج روز وزن کره‌ی زمین رو تحمل کرد دارک ساید رو شکست داد و همین نشون میده شاهکارهای سوپرمن بالاتره
    سوپرمن دو امتیاز
    استقامت : سوپرمن
    خب از تواناییهای فیزیکی سوپرمن کاملاً برتری داره‌ درسته که ثور می تونه ماه ها بدون استراحت نبرد کنه اما سوپرمن هر چی بیشتر از خورشد نیرو بگیره قویتره
    سوپرمن سه امتیاز
    تجربه : ثور
    خب در اینجا ‌واضح هست
    سوپرمن سه امتیاز ثور یک امتیاز
    توانایی مبارزه : ثور
    سوپرمن از بهترین مبارزان زمین بتمن و واندروومن آموزش دیده اما ثور ۱۵۰۰ سال تجربه ی جنگیدن داره
    سوپرمن سه امتیاز ثور دو امتیاز
    تجهیزات : ثور
    اگه شمشیر سوپرمن از کمیک ها حذف نمی شد این امتیاز برای سوپرمن بود
    سوپرمن سه امتیاز ثور سه امتیاز
    نقطه ی ضعف : ثور
    چون کریپتونایت می تونه سوپرمنو بکشه
    سوپرمن سه امتیاز ثور چهار امتیاز
    هوش : سوپرمن
    ثور هوش بالاتری نسبت به یک انسان داره اما هوش سوپرمن مافوق بشری هست
    سوپرمن چهار امتیاز ثور چهار
    قدرت ذاتی : برابر و کمی به نفع سوپرمن
    ثور گاد بلست داره که بسته به انرژی که جذب می کنه قدرتمنده اما تا بخواد چنین نیروی عظیمی رو پیدا شکست خورده
    سوپرمن پنج امتیاز ثور چهار امتیاز
    قدرت خارجی : سوپرمن
    خب شکی نیست ثور بهتر نبرد رو شروع می کنه اما سوپرمن از خورشید انرژی می گیره و رفته کار ثور سخت تر میشه و دز نهایت شکست می خوره
    و نتیجه ی مبارزه از نظر من ۶۰‌ به چهل به نفع سوپرمن هست

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      من اون اوايل كه تو سايت اومده بودم اصلا نظرات شما رو نميخوندم چون به نظرم اصلا اطلاعاتي نداشتي
      اما الان بايد بگم واقعا عذر ميخوام
      جديدا چند كامنت از شما خوندم واقعا نظرم تغيير كرده و به نظرم خيلي هم اطلاعات داري
      فقط يه سوال
      ميشه برام قضيه شمشير سوپرمن و قدرت هاش رو بگي
      ممنون ميشم

  17. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    چرا همه سوپرمنو از عالم و ادم قوی تر میدونن؟؟؟؟؟
    هالک قوی ترین انتقام جوست؟؟؟؟ ههههه ای ننه مردم از خنده ، چقدر حرف های نوب میزنیا ، معلومه ثور سوپرمنو میزنه ۵۵ به۴۵ یه نفع
    ثور مار میدگارد رو شکست داده، خودت بگو چه کسی حریف لوکی کمیک میشه ؟ چه کسی حریف ملکیث میشه؟؟؟ هان؟؟؟ .بله بلو مارول سوپرمن رو تسلیم می‌کنه
    چون می‌تونه دستکاری مولکولی انجام بده، آسیب ناپذیره و می‌تونه با یه مشت سنتری رو شکست بده ، او یکی از قوی ترین جهش یافته ها هست و بعد از فرانکلین ریچارد و جین گری با فونیکس قوی ترین جهش یافته است ( دقیق نمیدونم)
    سوپرمن تانوس بزنه!!!! به معنای کلمه هیچ اطلاعی نداری برو سرچ کن سنگ های بینهایت بعد برو ویکی پدیا قدرت های بزرگ تانوس رو میبینی
    در مبارزه تن به تن هیچ انتقام جویی حریفش نیست؟؟؟؟؟ سنتری نیست؟؟ بلو مارول نیست؟ ادام وارلاک نیست؟ ثور نیست؟ بقیه نباشن اینها حتما هستند به جز ادام وارلاک چون شاید نباشه
    واقعا که

  18. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بهامین جان
    شمشیر سوپرمن وقتی که بیگ بنگ ایجاد شده اون هم ایجاد شده و روش حرف اس هست اون تو فضا سرگردون بود تا رسید به دست پدر زمینی سوپرمن ، بعد سوپرمن باهاش خیلی خیلی خیلی قوی شد ولی سوپرمن خودش فکر کرد که داره از بخش انسانی مو معولیش دورش می‌کنه پس برای همیشه گذاشتش کنار

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      ممنون دكتر استرنج
      فقط يه سوال
      قدرت هاي اين شمشير رو ميدونيد ؟

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        راستش خیر ، نمیدونم ولی میدانم که به شمشیر کیهانی هست

  19. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    اول که دیدم یه مش نوب تر از نوب دارن اینجا اراجیف میگن خواستم دخالت نکنم تا هرچی دل تنگشون میخواد بگن . ( البته من منظورم اصلا به همه کاربرانی که اینجا نظر دادن نیست . بیشتر منظورم یه نوبتر از نوبه که خودشم میدونه کیه که حالا اسمشو نمیگم . ) .
    جناب کاربر دکتر استرنج ولشون کنید اینا رو . من خودم قبلا خیلی حساس بودم و جواب همه افراد اینچنینی رو میدادم که البته اونم به خاطر اینکه بقیه فریب نخورند . اگه مثل قبل بود همین الان هم اینجا با دلیل و مدرک و با توضیحات کافی جواب اراجیفش رو داده بودم . اما الان فهمیدم که اشتباه میکردم و فقط وقت با ارزش خودم را هدر میدادم . بزارین هر جور میخوان فکر کنن . وقت بسیار مهمتر از اونیه که با امثال اینا بحث کنید . کسی که بگه هالک به راحتی دورمامو رو کشته … !! . بیخیال . به نظرتون با یه همچین کسی میشه بحث کرد ؟؟!!!؟!؟ بزارین هرچی دوست داره بگه . البته شما خودتون مایل به انتخابید و من هم فقط خواستم راهنامییتون کنم .
    موفق باشید .

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      جناب استیو راجرز
      نه ممنون که گفتید ، بعضی ها واقعا کلا واقعیت رو قبول نمی کنند
      دیگه نمیشه کاریشون کرد
      میگن که سوپرمن تانوس رو می‌بره ، چرا اینها سوپرمنو از همه قوی تر میدونن؟؟؟؟ اخرشم میان میگن سوپرمن والای همگلنو میزنه
      اتفاقا من چند ت سوال داشتم از شما می‌خوام بپرسم
      بعضی ها کم میارن میزنن به جاده خاکی
      بهتره شما هم جوابشون رو ندید چون زیادی نوبن

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # دکتر استرنج
        خواهش میکنم . و اینکه با حرفاتون موافقم .
        هر سوالی دارید بفرمایید . خوشحال میشم اگه بتونم بهتون پاسخ بدهم .

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          ممنون از شما
          من یه سوال از شما داشتم : آیا ادام وارلاک می‌تونه هالکو بزنه؟؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین
          شما هم اگر سوالی درباره ی چیز های علمی داشتید بپرسین

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر استرنج
            مرسی . باشه اگر سوالی داشتم ازتون میپرسم .
            اما جواب سوالتون :
            راستش این بستگی به نظر نویسنده داره . از نظر تئوری که با توجه به قدرت ها و توانایی هایی که داره قطعا شانس کمی برای شکست هالک نداره . اما خوب نویسنده تایین میکنه که کی برنده بشه . در کل فکر کنم تقریبا برابر هستن . البته در کمیک آدام والارک سنگ بینهایت روح رو داره که با توجه به اون قاعدتا شانسش برای پیروزی بیشتر از هالک میشه . امیدوارم تونسته باشم حداقل تا حدی جواب سوالتون رو گفته باشم .

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              واقعا ممنونم

  20. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    ۱ با سلام اول اینکه کمیکی که هالک دورمامو رو کشت اسم کمیک رو هم بهتون گفتم دیگه منبع معتبر از کمیک بازم میگم کمیک adventures hulk بود برو بخون شاهکار از هالک می گیم میگه فلان کمیک بوده اسم کمیک رو می گیم قبول نمی کنه
    ۲ # دکتر استرنج
    بچه جون نمی دونی سنگ های ابدیت بر کاراکتر های دی سی کاری نمی کنه دارک ساید سنگ هارو جمع کرد ولی دید بر کاراکتر و یونیورس دیسی کاری نمی کنه اونو دور انداخت
    ۳ آدام وارلاک شکی نیست سوپرمن رو شکست میده
    ۴ سوپرمن از تانوس قویتر است چون سنگ های ابدیت تاثیر گذار نیست
    ۵ ثور خداست باشه چه ربطی داره لوکی خداست هرکول خداست تانوس خداست سوپرمن خداست
    ۶ تا دلت بخواد می تونم دلیل بیارم سوپرمن از هالک و ثور قویتره

  21. . Amir کاربر می‌گوید

    از نظر من نباید جواب سوپرمن فنایی رو مثل شما داد
    اما خو بذار یک نکته بهت بگم ثور اونقدر قدرتمند هست که بتونه طوفان های عظیمی رو بسازه که کل زمین رو در بر بگیره به طوری که نور خورشید هم به زمین نرسه در ضمن ثور در نسخه ی عادی هرگز به اوج نرسیده و اون طور که من میدونم فقط ‌از ۳۰% قدرتش استفاده میکنه
    ‌دشمنان ثور خیلی قوین مثل سارتور ملکیث لوکی نال گور مانگاگ گالاکتوس و سلستیال ها حتی یکبار ثور با یارن بی یورن یکی از اونا رو کشت در ضمن اون صابت کرد اگه به قدرت بیشتر نیاز داشته باشه میتونه به خودش زجر بده و قادر مطلق بشه مثل کاری که در کمیک راگناروک انجام داد که اون طور دیگه فقط خدا باید بیاد کمک جلو اینو بگیره در ضمن صاعقه ی ثور خیلی قدرتمند تر از دید حرارتی سوپرمنه
    همین طور اگه ثور در نبرد با سوپرمن از یارن بی یورن استفاده کنه ( که معمولا اگه کار براش سخت بشه میکنه) میتونه اونو تیکه تیکه کنه!!! این تبر داخل زره سلستیال ها میره پوست سوپرمن که جلو اونا هیچی نیست
    امیدوارم در آینده اینقدر سوپرمنو خدا ندودنی

  22. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    اول اینکه دلیل دارم سوپرمن خداست در نظر سنجی در سایت کوارا با عنوان آبا سوپرمن خداست بود هم نظر اول و هم نظر دوم خدابودن سوپرمنو تایید کردند اما ثور ثور در اوج برسه درسته رون کینگ ثور میشه اما سوپرمن چی هر چی از خورشید بیشتر انرژی حذب کنه قویتر میشه پس یعنی سوپرمن هم‌ در اوج نیست و در اوج قدرت سوپرمن پرایم میشه دوست عزیز ‌ثور طوفان درست کنه سوپرمن می تونه به فضا بره ضمنا گیاهان چون انرژی خورشیدی درون خودشون دارن می تونه از گیاهان انرژی بگیره نسخه‌های قدرتمند ثور مانند ckt رعدی زد گالاکتوس رو کشت خب نسخه‌ی اصلی ثور نبود ولی بازم خیلی اون یارو ckt قویه دشمنان ثور قویترن بی خیال بابا دارک ساید و آنتی مانیتور ظاهرا تربچه هستند تازه دارک ساید اصلی با سوپرمن دشمنه درسته که می تونه بی نهایت تا سوپرمن با فکر کردن نابود کنه اما با اون دشمن هست چون کلون هاشو به جنگ سوپرمن می فرسته به قول کاربر هاشمی دارک ساید کلون هایی داره در حد گالاکتوس حالا دارک ساید اصلی قویتره یا گالاکتوس اتفاقا دارک ساید اصلی و گالاکتوس نبردی هم داشتن که دارک ساید اصلی براحتی تمام برنده شد و اما رعد ثور خب اون خدای رعد هست ون در این زمینه این هارو برابر می دونم خب رعد و برق ثور خیلی قویه اما دمای پرتوی لیزری سوپرمن با هسته ی ستارگان مقایسه میشه می دونی هسته ی ستاره یعنی چی لیزر سوپرمن یه سیاره رو به فنا می ده دمای هسته ی ستاره باید یک سیاره رو به فنا بده

  23. بهنام کاربر می‌گوید

    اینا همون پرندگان دوران دایناسورها بودن که بعد ها به اژدها معروف شدند.

  24. هیکاپ هادک کاربر می‌گوید

    منظورت از آژدها سواران کیا بودن منظور همون انیمیشن معروف هست و یعنی چی به قدرت مطلق تبدیل میشن

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      دوران اژدها سواران و عصر جادوگری
      دوران مرلین و جادگران دیگه معروفه که چطور نمیدونی؟

  25. Radical کاربر می‌گوید

    بابا نصفه نیمه گذاشتی اژدهای اسید و سنگ و ماگما و گیاهی و … رو نذاشتی واقعا که.

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      خوب شما بگو ما فیض ببریم دیگه خدا خیرت بده زندگیتو پر برکت کنه

  26. A.D کاربر می‌گوید

    واقعا دمتون گرم بابت این مطالبی که گذاشتین توی نوشتن رمانم خیلی بدردم خوردن

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      باعث افتخار ما است. 🙏🙏🌹🌹
      اسم و آدرس رمانتون رو هم اگه دوست داشتین ذکر کنین تا دوستان استفاده کنند.

      1. A.D کاربر می‌گوید

        وقتی که رمانم کامل شد حتما اینکارو میکنم

  27. محمد کاربر می‌گوید

    اژدهای چینی با آژدهای بینهایت فرقی نداره فقط اژدهای چینی سبیل داره
    و جواب اون دوست عزیز که میگه اژدهایان چرت و پرت هستن چرا مقاله رو خوندی اگه چدت و پرتن

  28. Ahmad کاربر می‌گوید

    سلام
    جناب ادمین
    یه سوال داشتم
    میشه لطفا منبع اون دو تا عکس که اول گذاشتین یعنی عکس اژادر اولیه و اژادر ثانویه رو ذکر کنید
    علائم روی پیشانی اون اژدها ها خیلی جالب بود
    شاید در منبع معنیشونو پیدا کردم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام و درود، منبع تصاویر گوگل هستند و سایت دقیقی برای منابع وجود نداره.
      اینطور که خودم شنیدم این علامت های روی سرشون یک علامت اختصاصی مربوط به هر اژدها و یا مربوط به نژادشون هستش. احتمالا در منابع خارجی اطلاعات بیشتری وجود داره که اگه اطلاعات بیشتری پبدا کردم در جریان میزارمتون.

  29. ناشناس کاربر می‌گوید

    من اژدهاهای توی فیلم *ناجیان اژدها سوار* رو دوست دارم
    توی این فیلم نوع اژدهاها بیشتر هست و اصلا هم ترسناک و خشن و بی رحم نیستن

  30. Kamyar کاربر می‌گوید

    سلام ادمین
    من چند تا ایده درمورد اژدها های تخیلی دارم
    میتوانم از یکی از شبکه های مجازی باهاتون درمیون بزارم؟
    و اینکه من خیلی تو لقب گذاری اژدها ها مشکل دارم کسی میتونه راهنماییم کنه؟

    1. کامیار کاربر می‌گوید

      سلام
      نه فقط یه اژدها‌یانی با تخیلات خودم در دنیای فانتزی ساختم

  31. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    عه چه جالب ، همین الان میخواستم در مورد این مقاله یک سوال بپرسم یهو دیدم خودتون هم کامنت دادین چون کلا یادم رفته بود در چه مورد سوال داشتم .
    خب ، ادمین محترم دو مورد که بین این اژدهایان بیشترین قدرت رو دارن کدومان ؟! و اینکه آیا در کمیک ها شخصیت های در حد دورمامو و گالاکتوس یا بالاتر از اونها میتونن شکستشون بدن ؟! در کل با کدام شخصیت ها از نظر قدرت قابل قیاس هستند ؟!
    شاد و پیروز باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سلام و خسته نباشید
      باید بگم قدرتمندترین اژدهایان، اژدهای بی نهایت هستند که قدرتشان دقیقا هم‌سطح همین افرادی است که فرمودین. چون انرژی مطلق هستند و عمر نامعلومی دارند. تنها افراد چند بعدی مثل دکتر منهتن به بالا این شانس رو دارن که شکستشون داده و یا نابود کنند.
      البته این اژادر بی نهایت هم نوع دارند، یکی از نظر جادویی بی نهایت هست، یکی از نظر قدرت بی نهایت هست و مثلا می‌تونه به منظومه رو به راحتی نابود کنه ولی قدرت جادویی زیادی نداره و یکی هم هست که همه رو داره.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        بله خب مرسی بابت پاسختون .

  32. سید ارش اردلان کاربر می‌گوید

    این فکر کنم ترجمه یک متن انگلیسی باشه

  33. sohrab کاربر می‌گوید

    یه سوال داشتم
    اینجا درباره ازدها توضیح داده نه درباره ی ابرقهرمانان
    مثلا اینجا باس درباره گیدورا صحبت کنیم
    نشانه ابر قهرمانان مستقیم سمت چپ

  34. king venom کاربر می‌گوید

    سلام
    یه موضوعی که شاید خیلیا دقت نکرده باشن اینه که دقت کردین که اژدهای چینی و اژدهای ایرانی چقدر شبیه هم هستن
    درواقع علتش اینه که جفتشون یه نوع اژدهان و درواقع اژدهایی که بعنوان اژدهای چینی یا آسیایی شناخته میشه درواقع قدمتش خیلی طولانی تره
    سرمنشا اصلی این اژدها نه چین و نه ایرانه بلکه تمدن بین النهرین خاستگاه اصلی این اژدهاست
    درواقع توی کتیبه ها و سنگ کاری های به جا مانده این اژدها وجود داشته که قدمتش از قلمرو چین بیشتر بوده و درواقع میشه گفت که بین النهرین اولین تمدنی بوده که اژدها رو وارد اساطیر دنیا کرده چون ایده و فکر اولیه و اصلی پشت خلق اژدها ها اینه “ماری عظیم الجثه و آتشین که گاها پرواز میکند”
    و قاعدتا وقتی این موجود افسانه ای وارد دیگر تمدن ها مثل اروپا شد دستخوش تغییراتی شد که نتیجش اژدهاهای بالدار و امثال اون شد چون درواقع همه اژدها ها از شاخه مار ها هستن
    پس اژدهایی که به اشتباه بعنوان اژدهای کشور های آسیای غربی شناخته میشه درواقع قدیمی ترین اژدهاست و منشا قدیمی تر از قلمرو های چین و ایران و روم یا یونان داره یعنی قلمرو بین النهرین
    به همین دلیله که اژدهای چینی و اژدهای ایرانی اینقدر شبیه همن چون مسیر ورود این هیولا از بین النهرین به سمت ایران و چین بوده و شاید تنها تفاوت اژدهای چینی و ایرانی یک بال کوچک بر روی اژدهای ایرانی باشه که اونم تو اکثر کتیبه و نقاشی ها قدیمی نداره

  35. Sanaz کاربر می‌گوید

    من یه بار یه اژدهای خیلی کوچیک دیدم . اندازه ی طوطی بود

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام، کجا دیدید؟ در فضای مجازی یا واقعیت؟

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        در خواب خیال😂

  36. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین مثل تایتان ها که گفتین وجود داشتن اژدها هم وجود داشتن؟

    فکر کنم بچه ها قضیه تایتان ها رو فهمیده باشن🤣🤣🤣🤣🤣

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله اونها هم وجود دارن. تصاویر بسیاری از اژدهایان وجود داره که به سنگ تبدیل شدن ولی تعداشون زیاد نیست.

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        سر اخر خودمم کمیاب میشم اتک تیتان کمیاب

        ادمین یه سوال حالا فرض کن فضایی ها که هستن به نظرت احتمالش هست مثل سوپرمن ویژگی داشته باشن کلا اینجوری مثل سوپرمن از خورشید نرو بگیرن و …
        یا از اونم قویترن؟
        و میگن همه ویژگی هایی که جن ها دارن باکتری ها هم دارن درسته؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          باکتری ها و جن ها رو اطلاع ندارم متاسفانه اما در جهان ما هنوز هم هستن که قدرتشان از سوپرمن هم بیشتره.
          نمونه جن ها، فرشتگان و موجوداتی که ناشناخته موندند.

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            میشه قشنگ توضیح بدین قشنگ ها

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              به جن اعتقاد داری؟ اگه داری خوب باید به شیطان و فرشتگان هم اعتقاد داشته باشی دیگه. هالا اونا قویترن یا این شخصیت های خیالی که نام بردی. مسلما موجوداتی که در ابعاد دیگه هستند و توانایی دستکاری در زندگی ما دارند قویتر از اون شخصیت های ساختگی هستند.

              1. Attack titan کاربر می‌گوید

                چه ساده اره

  37. Mani.s.j کاربر می‌گوید

    من فقط بینهایت و استخوانی رو نمیشناختم
    بقیه رو میشناختم

  38. […] این سلاح توسط یک آهنگر برای یک پادشاه که می خواست یک اژدها را بکشد ساخته شد. این سلاح که تا بخواهید شیاطین و ارواح […]

  39. […] مقاله ای درباره اژدهایان وجود دارد که با کلیک بر روی این قسمت می توانید این مقاله راخوانده و از آن لذت […]

  40. بنیامین کاربر می‌گوید

    سلام میشه بگین اژدهای اولیه و اژدهای جاودانه توی کدوم فلیم هستن

    1. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      برادر فیلم؟؟؟اینا در داستان های اساطیر هستند فیلم‌ چی چیه مگه همه چیز فیلم داره

  41. amir کاربر می‌گوید

    همشون خوبن ولی اژدهای بینهاییت

دیدگاه ها غیر فعال است.