کاپیتان مارول در برابر تانوس: کدام یک پیروز نبرد مرگ می شود؟

کارول دنورز (با نام مستعار کاپیتان مارول ) آخرین ابرقهرمانی است که به دنیای سینمایی مارول می پیوندد و به گفته کوین فایگی، کاپیتان مارول قوی ترین ابرقهرمان این دنیای سینمایی است. اگر فیلم انتقام جویان: پایان بازی را دیده باشید، به یاد دارید که لحظه کوتاهی تانوس با کاپیتان مارول درگیر می شود و به سرعت نیز با استفاده تانوس از سنگ قدرت به پایان می رسد. اما اگر داستان جور دیگر رقم می خورد چه؟ اگر کاپیتان مارول تنها با تانوس و پنج سنگ ابدیتش درگیر می شد چه پیش می آمد؟ چه کسی در این نبرد مرگبار پیروز می شد؟ خیلی از طرفداران سینمای ابرقهرمانی دوست داشتند این نبرد را ببینند اما میسر نشد. در ادامه ما به بررسی قدرت ها و ویژگی های این دو شخصیت می پردازیم تا پیروز این مبارزه معلوم شود. با ما همراه باشید.


دور اول: قدرت

کاپیتان مارول اغلب “قدرتمندترین قهرمان زمین” نامیده می شود. در کمیک ها، او اغلب  توانایی رقابت با هالک شگفت انگیز را دارد. درست است، مارول می تواند با امثال ثور و هالک وارد نبرد بشود و احتمال پیروزی برای او نیز وجود دارد. در فیلم پایان بازی نیز او در عرض چند ثانیه، سفینه بزرگ تانوس را نابود کرد و نزدیک بود تانوس را نیز بکشد که البته این اتفاق شانسی بود، سرنجام تانوس نیز با سنگ قدرت درس خوبی به دوشیزه مارول داد. همچنین او توانایی های زیادی از جمله قدرت و استقامت ابرانسانی، توانایی پرتابه انرژی و سفر در فضا با سرعت نور و بدون خستگی را دارد.

تانوس نیز برای ما اثبات شده است. او در ۱۰ دقیقه اول فیلم جنگ بینهایت ثور و هالک را شکست داد (هالک تنها در ده ثانیه و بدون کمک از سنگ های ابدیت). در پایان بازی نیز مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و ثور با هم حریف تانوس بدون سنگ نشدند. تانوس با سنگ های ابدیت صد برابر تانوس بدون سنگ قوی تر است بطوری که دکتر استرنج، مرد آهنی و نگهبانان کهکشان نیز حریف او نشدند و در کمتر از یک دقیقه تمام ابرقهرمانان را از سر راه خود برداشت. بنابراین اگر بخواهیم تانوس با سنگ های ابدیت را با دوشیزه مارول قیاس کنیم، باید بگوییم این دو در یک زمین بازی مساوی قرار دارند اما اگر تانوس بدون دستگش وارد نبرد شود، بطور حتم کاپیتان مارول کار سختی در پیش ندارد.


دور دوم: مهارت مبارزه

زمانی که تانوس با هالک می جنگید، آنچه که به تانوس کمک کرد تا هالک را از پای درآورد، مشت های بدون دقت نبود بلکه فنون مبارزه و شیوه جنگی او بود که پیروزش کرد. سبک مبارزات تانوس بسیار بالا و منسجم است بطوری که ثور و مرد آهنی و کاپیتان آمریکا با هم حریف تانوس بدون سنگ نشدند.

کاپیتان مارول هم یک مبارز قدرتمند است. او مأمور سابق جنگنده نیروی هوایی ایالات متحده است که بعداً به عنوان عضوی از نخبگان جنگجو نژاد Kree، زندگی دوم خود را بدست آورد. این بدان معنی است که کاپیتان مارول یک جنگنده بسیار ماهر است و معلومات زیادی دارد، اما مسلماً به پای یک تایتان ۱۵۰۰ ساله نمی رسد. همچنین کاپیتان مارول بیشتر اوقات به قدرت خود متکی ست و کمتر در نبرد از فنون جنگی استفاده می کند. البته ناگفته نماند که ما کاپیتان مارول را تنها در دو فیلم دیده ایم و مابقی اطلاعات ما اندکی از کمیک است. البته مقایسه کاپیتان مارول و تانوس در این مقاله به شخصیت های سینمای آنها بر می گردد.


دور سوم: سرعت

تانوس ممکن است بسیار بزرگ و گنده باشد، اما بسیار سریع و کوبنده عمل می کند. البته در سرعت به هیچ وجه توانایی مقابله با کاپیتان مارول را ندارد ولی او سنگ فضا را در اختیار دارد که با آن می تواند بر هر جای کیهان سفر و کند و با سنگ زمان نیز این توانایی را دارد که سرعت هر جنبنده ای را کند کند یا زمان را به عقب برگرداند.

کاپیتان مارول کوچک و سبک و بسیار سریع است. در کمیک ها، کارول دنورز می تواند فضای بین سیارات را سریعتر از سرعت نور طی کند. در دنیای سینمایی نیز این قدرت بدون هیچ کم و کاستی ای نشان داده شده است، بنابراین به راحتی می توان به این نتیجه رسید که در سرعت تانوس در برابر دوشیزه مارول حرف زیادی برای گفتن ندارد.


دور چهارم: قدرتهای مبتنی بر انرژی

کاپیتان مارول لیست طولانی ای از توانایی های مبتنی بر انرژی دارد که مستقیماً از DNA نشاًت می گیرند. او می تواند پرواز کند، بدون تجهیزات کمکی در فضا زنده بماند، توانایی جذب انرژی دارد، می تواند تیر های انرژی را از دست خود شلیک کند و این انرژی را به یک منبع نور خالص تبدیل کند که می تواند باعث تخریب باورنکردنی شود.

تانوس حداقل در فیلم و بدون دستکش ابدیت چنین قدرت هایی ندارد. اما با داشتن دستکش بی نهایت اوضاع اندکی فرق می کند. سنگ قدرت توانایی شلیک انرژی دارد و می تواند هر چیزی حتی ویبرانیوم را نیز از بین ببرد، سنگ فضا توانایی خرد کردن و پرتاب اشیاء زیادی را دارد، سنگ واقیعیت نیز توانایی تغییر حقیقت را دارد. بنابراین در این زمینه هر دو برابر هستند و تا حدودی هم پیروزی با کاپیتان مارول است زیرا قدرت هایی که در بالا گفته شد، توانایی های ذاتی اوست. همچنین تانوس ارتشی بسیار قدرتمند و تیمی با عنوان فرقه سیاره دارد که هر کدام در هر زمینه ای تبحر دارند مانند جادوگری و مبارزه. البته در این صورت کاپیتان مارول آنقدر خنگ نیست که بدون نیروی کمکی با تانوس روبرو شود.


دور پنجم: هوش

کاپیتان مارول یک ابر انسان و جزء رزمندگان نژاد Kree است، او خلبان نیروی هوایی بوده و در دوره ای با مردان ایکس نیز متحد بوده است. بنابراین و مسلماً او از هوش و نبوغ سرشاری برخوردار است. در دنیای کمیک کاپیتان مارول شخصیت بسیار باهوشی دارد اما طبق گفته و نظر بسیاری از منتقدان که بیراه نیز نمی گویند، کاپیتان مارول در دنیای سینمایی مارول بسیار مغرور نشان داده شده است و همیشه با توانایی های جسمانی خود مسائل را حل می کند که امیدواریم در فیلم های بعدی این شخصیت دوست داشتنی این مشکلات برطرف شود.

از طرف دیگر، تانوس حتی بسیار بیشتر از دنیای کمیک، متفکر تر شده است. تانوس یک تایتان ۱۵۰۰ ساله است و حوادث زیادی را پشت سر گذاشته است. عقاید او هم عقاید خاصی است. او برنامه نابودی نصف عالم را طی سالها دنبال می کرد و سرانجام زمانی که وارد عمل شد، ابر قهرمانان مارول هیچ کدام نتوانستند مانع تانوس در انجام مأموریت خود برای جمع آوری سنگ های بینهایت و نابودی نیمی از عالم شوند. بنابراین تانوس دست بالاتر را در این زمینه دارد.


دور ششم: توانایی رهبری

کاپیتان مارول اغلب در کمیک ها رهبری گروه های زیادی را برعهده داشته است. او چندین بار هدایت انتقامجویان را برعهده داشته و حتی تیم قهرمانان کهکشانی خود را با نام Ultimates یا همان نهایی ها را دارد. در دنیای سینمایی نیز انتقامجویان در ابتدای فیلم پایان بازی به کمک کارول توانستند تانوس را بکشند. در اواخر این فیلم نیز انتقامجویان در حال شکست خوردن از تانوس و ارتشش بودند که با ورود کاپیتان مارول و نابودی سفینه تانوس ورق بر می گردد.

تایتان دیوانه یدی طولانی در این زمینه دارد. مسلماً فردی که تجربه زیادی دارد، توانایی رهبری خوبی نیز دارد. تانوس ارتشی را رهبری می کند که کهکشان را عاصی کرده و هر جایی که آن ارتش پا می گذارد باید با خاک یکسان شود. مطمعناً دلیل قسمت عمده ای از این پیروزی ها، بخاطر وجود رهبری بی همتا مانند تانوس است. همچنین تانوس گروهی دارد که با نام فرقه سیاه یا فرزندان تانوس شناخته می شوند که اگر فیلم انتقام جویان: پایان بازی را دیده باشید، حرفه ای بودن این گروه را تشخیص می دهید.


دور هفتم: دوام

در بیشتر مواقع کاپیتان مارول با قهرمانانی مانند ثور و هالک مقایسه می شود، اما در دنیای سینمایی او از شخصیت هالک و ثور بسیار قوی تر شده است. یکی از ویژگی های جالب توجه فیزیولوژیک مارول این است که در برخی از کمیک ها، مارول قادر است یک حمله مبتنی بر انرژی را جذب کند و سپس از آن برای رشد قوی تر استفاده کند. با توجه به اینکه دوام کاپیتان مارول در دنیای سینمایی چیزی شبیه به کمیک ها می باشد، اکثر اسلحه هایی که انتقامجویان دیگر را از بین می برد، هیچ تاثیری بر کارول ندارند. تا جایی که به راحتی می تواند سفینه ای بزرگ را نابود کند بدون آنکه اندکی خسته شود. یا مورد اصابت انرژی سنگ قدرت قرار بگیرد و خراشی بر ندارد. مسلماً او توانایی در دست گرفتن سنگ قدرت را نیز دارد. همچنین ما نمی دانیم که آیا کاپیتان مارول لیاقت بلند کردن پتک تور را دارد یا نه. اما اگر داشته باشد دیگر نورعلی نور می شود.

مشت های هالک اثری روی تانوس ندارد، استورم بریکر ثور نتوانست تانوس را از پای در بیاورد و جادو و تکنولوژی دکتر استرنج و مرد آهنی نیز در برابر تایتان دیوانه به جایی نرسید. او همچنین با ترکیبی از نگهبانان کهکشان، مرد عنکبوتی، مرد آهنی و دکتر استرنج مبارزه کرده و پیروز شده است. همچنین تانوس به کمک سنگ قدرت توانایی زوددرمانی نیز پیدا می کند. با این وجود در مقابل ادغام قدرت عظیم و سرعت میکروثانیه ای کاپیتان مارول راه به جایی نمی برد.


دور هشتم: تاریخچه کمیک

تانوس و کاپیتان مارول در کمیک ها مکرراً با یکدیگر جنگیده اند. در حالی که تانوس بیش از یک بار موفق به از بین بردن کل جهان مارول شده است، با این وجود او چندین بار متحمل شکست نیز شده است. کارول دانورز در کمیک هایی توانسته است تانوس را شکست دهد. در دنیایی سینمایی نیز اگر تانوس زرنگی نمی کرد، شکستش در برابر بانوی مارول حتمی بود.


دور نهایی: برنده کاپیتان مارول

همانطور که دیدید، نبرد بین تانوس و کاپیتان مارول یک نبرد بسیار نزدیک است اما سرانجام برتری با دوشیزه مارول خواهد بود. هر دو، موجودات کهکشانی بسیار قدرتمند و دارای تعداد زیادی از متحدان قدرتمند در کنار خود هستند. دوام، قدرت و سرعت بی اندازه دوشیزه مارول سرانجام او را پیروز این نبرد مرگبار میکند. از سوی دیگر، تانوس هیچگاه بدون برنامه ریزی دقیق و درخور درگیر نبرد نمی شود و برنامه های او تقریباً همیشه با موفقیت پیش می روند. بنابراین درست است که کاپیتان مارول پیروز این نبرد می شود، اما او برای شکست دادن تانوس کار بسیار سختی خواهد داشت. ممنون که تا انتهای این بررسی همراه ما بودید.


منبع: CBR

همچنین بخوانید:

چرا فیلم کاپیتان مارول ارزش دیدن ندارد؟
۱۰ دلیل برای اینکه ثور قویترین انتقام جو است
ثور علیه کاپیتان مارول: کدام یک قوی تر هستند؟

14 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در مورد این مقاله باید بگم که بعضی قسمت های اون درسته و بعضی دیگر هم کاملا اشتباهه .
    خوب اول باید تکلیف روشن بشه . یکی از مشکلات بزرگ چنین مقالاتی اینکه معلوم نیست منظورش جنگ بین نسخه های سینمایی یا نسخه های کمیک . خیلی وقت ها در مقاله ترکیب کمیک و سینما رو حساب میکنن که این اصلا کار درستی نیست چون در این صورت مقایسه از ریشه اشتباه و غلط خواهد بود . این موضوع خیلی مهمه چون مقیاس قدرت شخصیت ها در کمیک بسیار با MCU متفاوته . مثلا بعضی از شخصیت ها نسبت به کمیک بینهایت به توان بینهایت !!!!! برابر ضعیف تر شدند و بعضی ها هم بینهایت برابر قویتر از کمیک شدند . از جمله همین کاپیتان مارول که بینهایت برابر کمیک قویتر شده . اینجا ، با اینکه بیشتر به نظر میاد منظورش سینما ( MCU ) هست ، اما بعضی جاها هم کمیک رو درگیر کرده بود . باید گفت اگه منظورت سینماست دیگه چه کاری با کمیک و تاریخچه کمیک داری ؟؟!!
    خوب اگه جنگ بین نسخه های سینمایی باشه باید بگم که تانوس هیچ شانسی در برابر کاپیتان مارول نداره . چون این کاپیتان مارل در MCU مزخرف زن پرست ، عملا آسیب ناپذیر مطلق هست و حتی اگه یه جایی بایسته تا تانوس بکشتش ، نمیتونه . ( کشتن که هیچ اصلا نمیتونه کوچکترین تکانی بهش بده و کوچکترین آسیبی‌ بهش بزنه . !!!!! ) . حتی من فکر نکنم تانوس با شش سنگ بینهایت MCU هم حریف کاپیتان مارول MCU بشه . !!!!!! این خودش اوج مزخرفی و زن سالاری و زن پرستی این یارو فایگی احمق و MCU رو میرسونه .
    در کمیک اما قضیه کاملا متفاوت و تقریبا برعکسه . !!! خیلی خلاصه بگم که تانوس کمیک بسیار بسیار قویتر و تواناتر از کاپیتان مارول کمیک هست . باید بگم بر خلاف آنچه که در این مقاله گفته شد ، کاپیتان مارول در کمیک هرگز نتوانسته تانوس رو مغلوب کنه ( دقت کنید که میگم هرگز !!! ) . حداقل به تنهایی نتوانسته . حالا نویسنده های CBR و این مقاله از کجا چنین حرفی رو ساختند و این اراجیف رو میگن ؟!؟؟؟!؟؟ ، فکر نکنم خودشونم بدونن . یا مثلا اومدن و میگن که در کمیک کاپیتان مارول توانایی رقابت با شخصیت های ثور و هالک رو داره و حتی ممکنه پیروز بشه . !!!!!!!! خیلی چرت و پرت و مزخرف هیت این جمله . در کمیک شخصیت های ثور و هالک ، بینهابت برابر کاپیتان مارول قدرتمند و توانا هستند و کاپیتان مارول حرفی در برابر آنها نخواهد داشت . اگه بخوایم حالت قدرتمندش یعنی بانیری رو در نظر بگیریم ، باید شخصیت های ثور و هالک رو هم در حالت های قدرتمند خودشان در نظر بگیریم که باز هم قضیه به همان صورت خواهد بود .
    خوب خلاصه اینکه در کمیک بدون شک تانوس ( حتی بدون هر سنگ بینهایتی و دستکش بینهایت ) قویتر و تواناتر از کاپیتان مارول هست . در کمیک ، مقایسه تانوس با دستکش بینهایت حاوی ۶ سنک ابدیت هم که با کاپیتان مارول اصلا کار یک عقل سالم نیست . !!!!!!!!

  2. avengers کاربر می‌گوید

    سلام و خسته نباشى ، اين مقاله طبق cbr هست ؟؟ اگه طبق cbr هست كه بايد بگم متاسفم ! اصلا معلوم نيست كه اين مقاله طبق muc يا طبق كميك اگه طبق كميك هست كه بايد بگم پيروز ميدان تانوس هست ( در كميك كاپيتان مارول از انچه كه فكر مي كنيد ضعيف تر هست ) اگه طبق فيلم باشه با شش سنگ ابديت ميتونه كاپيتان مارول رو شكسته بده ولى اگه بدون شش سنگ باشه مي تونيم بگيم كاپيتان مارول پيروزه ، اقاى استيو واقعا با اينكه cbr مشهور هست ولى اصلا طبق كميك پيش نميره ، موفق باشيد

  3. ایلیا کاربر می‌گوید

    بسه وارونه سهبت کردن بسه تانوس هالک زد چه برته به کاپیتان مارول

  4. ایلیا کاربر می‌گوید

    تانوس یک بار با قلب عالم تمام قهرمان های مارول نا بود کرد

  5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب اگر به سینما باشه کاپیتان مارول،درسته که کاپیتان مارول خیلی قوی هست، ولی تو فیلم اونجرز۴ زیادی گندش کردن،اگر به کمیک باشه،نمی دونم ،من زیاد کمیک نمی خونم و بیشتر دنبال سایت هایی مثل این سایت و فیلم ها رو دنبال میکنم،
    کاپیتان مارول از پس سنگ فضا برمیاد،چون قدرت های زیادی و چندان خاصی نداره
    در مورد سنگ قدرت بگم که باهم برابرند چون هر دو قدرت های مشابه دارند،اصلا شاید این یه نظریه باشه که کاپیتان قدرتشو از دو سنگ گرفته ،پرواز از سنگ فضا و شلیک انرژی از سنگ قدرت،
    از پس سنگ واقعیت بر نمی یاد چون این سنگ قدرتمندترین سنگه و هیچ کس از پسش بر نمیاد
    با سنگ زمان برابره،یا شاید هم ازش ضعیف تره!
    از پس سنگ ذهن برمیاد چون اشعه های که شلیک می‌کنه جلو شون رو میگیره، اما قدرت های سنگ ذهن رو دست کم نگیرید،ویژن قدرتشو از همین سنگ میگیره
    با سنگ روح رو نمیدونم چون قدرت هاش تو دنیای سینمایی و کمیک خیلی کم نمایش داده شده
    بنظرم کاپیتان مارول، دکتر استرنج و واندا تانوس میتونن شکست بدن
    موفق باشین

  6. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    سلام بنظرم این مقاله تا حدودی اشتباهه و دنیای سینما و کمیکو باهم در نظر گرفته در یک مورد بگم کاملا خلاصه میشه حرفاتونو ببینید چه در کمیک و چه در سینما تانوس تو مبارزه ماهره اما مارول نه اون در سینما بیشتر به قدرتش تکیه میکنه و خب تانوس از نظر قدرت کم قدرت و زور نداره و با هالک برابره اما من نمیدونم چرا برداشتن قهرمانی که از نظر زور و قدرت از شی هالک کمتره برداشتن انقدر قوی کردن که با ثور برابره و در اونجرز۴ ازش قویتر شده حالا واندا هم تو کمیک قویه اما خیلی نه اما الان از استرنج قویتره وقت بگم برده ثانوسه چون باهوشه

  7. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    راستی در مورد یک چیز بگم سوپرمن تو مرد پولادین از کاپیتان مارول قویتره

  8. محمد کمیکی کاربر می‌گوید

    چون تونست در برابر اون سفینه ای که داشت جو زمینو مثل کریبتون بود دوام اورد که واقعا قدرت زیادی میخواد و اینکه میگن کریپتونی ها انقدرم قوی نیستن چون سوپرمن تونست گردن زادو بشکنه خب این بخواتر این بود چون سوپرمن سال هاس در کره زمینه و در معرض خورشیده اما زاد تازه دو روز در معرضش بود و تازه از قدرتاش چیزی نمیدونست اما سوپرمن تونسته بود کنترل کنه خلاصه سوپرمن سینما از کاپیتان مارول سینما قویتره

  9. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نه دیگه، نشد ، اون سوپرمن با کپ مارول برابره نه قویتر!!!!
    تو بگو ، شکستن گردن زاد شاهکاره یا تانوس رو تا دم جهنم ببری؟؟؟؟؟ خب باید ببینیم اگر سوپی تو خورشید باشه قدرتش دو برابر میشه بعدش باید بینی چقدر انرژی خورشید و ضربدرش کنی… هوووو هزار تادنگ و فنگ داره حالا ول کن، این سوپی تو سینما با کاپیتان مارولی که یه قدم با شکست دادن تانوس داشت برابره،
    این را هم بگم که هر دو شون
    خب خودتم میگی، اگر زاد بیشتر تو کره ی زمین بود سوپی نمی‌توانست گردنشو بشکنه پس شاهکار به حساب نمیاد، خب اون سفینه رو … چی عرض کنم ، اصلا بهش میگم شاهکار ، حالا اگر یکی بزرگترین سفینه ی تانوس که خیلی گنده هست رو به راحتی درهم بشکنی شاهکار بزرگتریه

    1. علی کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج
      سوپرمن دنیای سینما از کاپیتان مارول دنیای سینما قویتره بعد سوپرمن از تانوس قویتره اگه در کمیک حساب کنیم که ۱۰۰درصد سوپرمن پیروزه در سینما ۷۰درصد سوپرمن پیروزه .
      بعد اون سفینه کریپتونی بود و سوپرمن را ضعیف میکرد اما با این حال سوپرمن به راحتی نابودش کرد .
      بعد شاهکار های سوپرمن از کاپیتان مارول خیلی بیشتر و بزرگتر هستند٬٬٬ باسپاس٬٬٬

  10. تانوس کاربر می‌گوید

    با سلام
    در مقایسه سوپرمن با تانوس خب خیلی ها معتقدند که سنگ ها اثر ندارند ولی این اشتباه است به چه دلیلی تانوس در یک جنگ فیزیکی هالک رو شکست داد جلوی چند جیغ بلک بلت مقاومت کرد هالک رو یک سگ خودش درست کرد البته در نسخه کینگ تانوس و بعد با یک مشت هالک و مرد آهنی رو کشت ولی شایدم شکست داد و بلک وینتر آینده رو به ثور نشون داد که تانوس به آزگارد حمله کرده و سنگ ها رو میولنیر چسبونده و راجع بحث ثور و هالک خب ثور میبره

  11. تانوس دوست کاربر می‌گوید

    تانوس توی دنیای مارول(کمیک)یک خداست وتوانایی های کیهانی تله پاتی دورنوردی داره وایجاد میدان انرژی داره غیر از این توی هوش مبارزه تاریخچه کمیک ودوام پیروز میدانه توی توانایی رهبری هم همین تو قدرت قدرت های مبنی برانرژی هم پیروزه حتی تو سرعت هم پیروزه پس از لحاظ کمیک تانوس قوی تره حالا توی حالت سینمای توی هوش توانایی رهبری دوام وتاریخچه کمیک پیروزه وهمچنین توی مهارت مبارزه پس تقریبا مساوی هستن از لحاظ فیزیکی هم تانوس قوی تره

  12. تانوس دوست کاربر می‌گوید

    در ضمن تانوس با دستکش بینهایت حتمی پیروز میدانه توی دنیای سینمایی فقط به خاطر اینکه انرژی همش در حال وارد شدن به تانوس بود تانوس نتونست بشکن بزنه وگرنه تانوس خیلی راحت بشکن میزد

  13. Thor کاربر می‌گوید

    کاپیتان مارول اول بیاد هالک شکست بده تو کمیک تانوس خیلی قدرتمند تر از سینماست و کاپیتان مارول هم سطح مرد آهنی ولی تو سینما اون اومدن ۱۰۰۰ برابر قویتر کردن تانوس ۱۰۰۰ برابر ضعیفتر ثورم خیلی ضعیف کردن ولی بازم کاپیتان مارول تو سینما قدرتش اندازه دو انگشت تانوسی شد که داشت برق به اندازه یک قاره یا یک قمر رو تحمل میکرد در سرعت کاپیتان مارول اول کویئک سیلور رو شکست بده بعد تانوس در موج سوار نقره ای رو در سرعت شکست داد که سرعتش برابر با نور بود کاپیتان مارول اول بیاد ثور شکست بده که در هر لحاظ جز سرعت از اون برتره حتی تو قدرت و انرژی ثور اگه کله تانوس هدف میگرفت تانوس نابود میشد ثور الان حیف گامبو ولی اگه میولینر بندازه رو کاپیتان مارول کارش تمام

دیدگاه ها غیر فعال است.