رتبه بندی ۱۰ تا از قدرتمندترین موجودات کریپتونی دنیای دی سی

کریپتون خاستگاه و سرزمین مادری شخصیت ابرقهرمان سوپرمن به شمار می‌رود، و به علت وجود فراوان کریپتون در جو آن به این اسم نامیده شده‌است. وقتی سیاره کریپتون نابود شد، همه بر این باور بودند که تمامی موجودات ساکن آن نیز نابود شده اند و کال ال یا همان سوپرمن تنها کسی است که جان سالم به در برده است.

اما بعد از گذشت سالها، تعداد دیگری از کریپتونی ها به زمین رسیدند و قدرت هایشان نیز چیزی از سوپرمن کم نداشت. اما دقیقاً چه کسی قوی ترین کریپتونی است؟ در ادامه ۱۰ تا از قدرتمندترین موجودات کریپتونی رتبه بندی شده اند با ما همراه باشید.


۱۰. جور ال:

جور-ال یکی از دانشمندان عالی رتبه در شورای علمی کریپتونی در سیارهٔ کریپتون بود. او پدر بیولوژیکی شخصیت ابرقهرمان سوپرمن با نام کامل کال-ال و همسر لارا-ال به‌شمار می‌رود. او از قبل سرنوشت سیاره را پیش‌بینی کرده بود، اما نتوانست همکاران خود را به موقع برای نجات ساکنین متقاعد سازد. جور-ال تنها قادر به نجات پسر نوزاد خود کال ال، با ارسال وی بوسیلهٔ یک سفینه فضایی، تنها چند لحظه قبل از انفجار کریپتون به سوی کرهٔ زمین شد. او از فیزیولوژی کریپتونی برخوردار است و همانند دیگر ساکنین سیارهٔ کریپتون تحت تأثیر نور خورشید دارای توانایی‌های ابرانسانی است، و همچنین از طرفی در برابر مادهٔ خیالی کریپتونایت آسیب‌پذیر می‌باشد.


۹. سایبورگ سوپرمن:

دو نسخه متفاوت از سایبورگ سوپرمن موجود دارد. نسخه اول فردی به نام هنک هنوشو، یک فضانورد ناسا بود که در فضا در طی اشتباهی در معرض یک انرژی خاص قرار گرفته بود و بدنش دچار جهش شد. او سوپرمن را مقصر این اتفاق می دانست اما بعد ها به سپاه فانوس سبز و بعد از آن به سپاه سینسترو پیوست. هنک هنشو توانایی کنترل تمامی ماشین های موجود را دارد و بافت ژنتیکی او نیز با سوپرمن یکی است ولی سطحش پایین تر است.

اما دومین نسخه و سایبورگ سوپرمن قدرتمند تر، زور ال پدر سوپرگرل است که توسط برینیاک پیکربندی مجدد شده و به موجودی نیمه کریپتونی نیمه رباتی تبدیل شده بود. با این حال برینیاک در ساخت دوباره زور ال به میزان قدرت کریپتونی توجه نکرد و این باعث شد که این نسخه از سایبورگ سوپرمن از کریپتونی های خالص ضعیف تر باشد.


۸. پاور گرل:

کِرا زور-ال یا پاور گرل دختر عموی  سوپرمن به‌شمار می‌رود. اما از جهانی موازی در فرضیه چندجهانی خیالی که داستان‌های دی‌سی کامیکس در آن روایت می‌شود. او در ابتدا دارای قدرت‌هایی مشابه با شخصیت‌هایی مانند سوپرمن بود که شامل: قدرت و سرعت ابرانسانی، پرواز، آسیب‌ناپذیری، ایجاد پرتوی گرمایی از چشمان، دید پرتو ایکس و حس شنوایی ابرانسانی بود.

با این حال پس از متحمل شدن صدمات شدید به سبب جادو در روزهای اولیه «JLE» به‌طور قابل توجهی تضعیف گشت، و دیگر قادر به پرواز نبود و تمامی توانایی‌های بینایی و حواس برتر خود را از دست داد. اگرچه در نهایت توانایی خود برای پرواز را بازیافت. بر خلاف دیگر ساکنین سیارهٔ کریپتون، و به دلیل آنکه پاور گرل از جهان موازی آمده‌است، مادهٔ خیالی کریپتونایت هیچ تأثیری بر روی او ندارد، اما با این حال نسبت به سحر و جادو آسیب‌پذیر است.


۷. فائورا اُل / اورسا:

فائورا اُل یک فرمانده سابق و جنایتکار کریپتونی است که در منطقه فانتوم زندانی شده بود، اما توانست به کمک دوستانش از نابودی کریپتون جان سال به در ببرد. در فیلم سوپرمن ۲ در سال ۱۹۸۰ به او اورسا می گفتند اما بعد ها نامش به فائورا اُل تغییر پیدا کرد.

قدرت های او به سوپرمن نزدیک است اما او بیشتر در نبرد به مهارت های مبارزاتی خود تکیه می کند. همچنین در کمیک ها او همسر و جانشین ژنرال زاد معرفی می شود.


۶. ژنرال زاد:

زاد ژنرال و فرمانده ارتش سیارهٔ کریپتون بود و به عنوان یک کریپتونی، توانایی‌ها و قدرت‌هایی مشابه با سوپرمن دارد و همچنین یکی از بزرگترین دشمنان او محسوب می‌شود. ژنرال زاد یکی از اعضای انجمن نظامی کریپتون بود که پس از تلاش نافرجامش برای تسخیر کریپتون، توسط جور ال (پدر سوپرمن) به ناحیه فانتوم تبعید شد. با گذشت سال‌ها، پس از گریختن از این ناحیه، زاد سوپرمن و سیاره زمین را مورد هدف قرار داد.

از نقاط ضعف ژنرال زاد می‌توان به آسیب‌پذیری در برابر سحر و جادو و مادهٔ خیالی کریپتونایت اشاره کرد، با این وجود او مدت بسیاری در برابر خورشید زرد زمین نبوده بنابراین از سوپرمن ضعیف تر است و غرور بیش از حدی نیز دارد.


۵. سوپربوی پرایم:

سوپربوی پرایم در جهان موازی به نام زمین پرایم متولد شده‌است که فاقد هرگونه ابرقهرمانی بود. او زمانی یک جوان با روحیه بالا و قدرت‌های سوپرمن در دنیای واقعی بود، که به سبب ضربه روحی شدید، اخلاق و حس عدالت او دچار اختلال شد. سوپربوی پرایم از قدرت‌هایی مشابه با همتای خود سوپرمن برخوردار است، اگرچه این توانایی‌ها به دلیل دیوانگی و ذهنیت ناپایدار او قوی‌تر به نظر می‌رسند. سرانجام سوپربوی پرایم در دیوار سورس (مبدا مولتیورس دی سی) گرفتار شد.


۴. سوپر گرل:

سوپرگرل یا کارا زور-ال دختر عموی بیولوژیکی سوپرمن به‌شمار می‌رود. کارا در واقع بزرگتر از سوپرمن است؛ او زمانی که تنها کودک بود، به شکل یک نوجوان بود. همانند دیگر ساکنین سیارهٔ کریپتون تحت تأثیر نور خورشید، سوپر گرل دارای قدرت، سرعت، استقامت و پایداری بسیار گسترده و ابرانسانی است. کارا استاد هنرهای رزمی است که توسط شخصیت بتمن آموزش دیده است و در کنار آن روش مبارزه با شمشیر را از آمازون‌ها تعلیم دیده است.


۳. دومزدی:

دومزدی از طریق فرایند شبیه‌سازی یک نوزاد خلق شده‌است که بارها و بارها بدست یکی از خطرناک‌ترین گونه‌های زیستی جهان، و در یکی از خشن‌ترین و زننده‌ترین زیستگاه‌های موجود در عالم، یعنی کریپتون ما قبل تاریخ تکامل یافته‌است. بدین سبب، هر بار که از بین می‌رفت، دوباره به زندگی باز می‌گشت و تقریباً در مقابل عاملی که او را از بین برده بود آسیب‌ناپذیر می‌شد. تمام بدن او مانند یک ساختار دفاعی می‌ماند که هر چه بیشتر آسیب می‌بیند، مستحکم‌تر و مسلح‌تر می‌شود.دومزدِی همچنین دارای عامل زوددرمانی بسیار بالایی است که به او اجازهٔ ترمیم و حتی بازسازی بیشتر آسیب‌های وارده به بدنش در کسری از ثانیه را می‌دهد. او تقریباً به‌طور کامل در برابر تمام انواع آسیب‌های فیزیکی و روانی مقاوم است.


۲. سوپرمن:

سوپرمن که با لقب مرد پولادین نیز یاد می‌شود. معشوقهٔ دوست روزنامه‌نگار خود لوئیس لین و دشمن مخترع نابغه لکس لوتر می‌باشد. سوپرمن همچنین دوست بسیاری از ابرقهرمان‌های دیگر جهان دی‌سی، از جمله بتمن و واندر وومن به‌شمار می‌رود. کلارک کنت هویت واقعی یا حداقل هویت زمینی سوپرمن است. نام واقعی او کال ال است. وقتی سوپرمن نوزاد بود، جور ال به این واقعیت پی می‌برد که سیاره‌اش در حال نابودی است. او کال ال را با سفینه‌ای به سیاره زمین فرستاد. سفینه او در ایالت کانزاس و مزرعهٔ خانواده کنت (جاناتان و مارتا کنت) فرود آمد.

سوپرمن تحت تأثیر نور خورشید، دارای قدرت، سرعت، استقامت، حواس بهبود یافته، بدنی آسیب‌ناپذیر و پایداری بسیار گسترده و ابرانسانی است. سوپرمن توانسته کتاب بی نهایت را بلند کند (وزن این کتاب بی نهایت است)، سوپرمن باتنفس منجمد کننده خود یک ستاره را فقط بایک فوت خاموش کرد، سوپرمن بایک عطسه یک منظومه خورشیدی با تمام سیاراتش نابود کرد و شاهکار های بسیار دیگر…


H’EL .1:

حتما تعجب کردین که دیدین سوپرمن تو این لیست در جایگاه اول نیست. جایگاه قدرتمندترین موجود کریپتوتی برای کسی نیست جز برادر ناتنی سوپرمن به نام H’el .H’El یک بازمانده کریپتونی بود که ماموریت داشت میراث کریپتون رو به هر شکل ممکنی حفظ کنه. او معتقد بود یک کاوشگر فضاییه که برای جور ال و و همسرش کار میکنه و اونها رو مثل خانواده خودش دوست داشت، اما در واقعیت اون یه کلون غیرقانونی بود که فکر می کرد طبیعی به دنیا اومده. وقتی جور ال متوجه شد که کریپتون در حال نابودیه، یک سفینه فضایی ساخت تا H’El با دانش و تاریخ کریپتون به سیاره دیگه ای برسه و کریپتون رو مجددا بوجود بیاره. H’El حدود ۲۷ سال بعد از سوپرمن به زمین میرسه و به دلیل آرمانش برای نجات کریپتون، به دشمن سوپرمن تبدیل میشه ولی بسیار قدرتمندتر از سوپرمن است.

قدرت بدنی H’El بسیار بیشتر از سوپرمن است. او تمام توانایی های سوپرمن به همراه تله پورت، تله پاتی و تله کینزی دارد و حملات جادویی نیز هیچ تاثیری بر روی او ندارد.

منبع: CBR

48 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    مقاله خوبی بود . راستش در مورد قدرت که من بعضی از اعضای این لیست را به خوبی نمیشناسم . اما به نظر شخصی من ، از نظر محبوبیت و شخصیت هیچ کدومشون سوپرمن اصلی ( مورد شماره ۲ ) نمیشه .

  2. کیوان کاربر می‌گوید

    تو ضعیف هستی پسر ال، اعتماد به نفس نداری
    ممنون از شما برای این مطلب عالی

  3. صادق کاربر می‌گوید

    مفاله خوبی بود ممنون اما یک مورد درباره سایبورگ سوپرمن وجود داره و اون اینه‌که هنگ هنشاو کریپتونی نیست اون همون طور که خودتون گفتین دچار جهش شده درضمن دومزدی از سوپرمن قوی تره و تونسته اونو بکشه البته که خودش هم کشته شد اما قدرتش از سوپرمن بیشتره

    1. دانیال کاربر می‌گوید

      خب بعد بتمن و فلش و زن شگفت انگیز و سایبورگ و آکوامن دوباره زندش کردن

    2. Super pahram کاربر می‌گوید

      دوست من بعد از اینکه سوپرمن با دومزدی جنگید و هردوشون مردن اما بعد اینکه سوپرمن زنده شد چندین بار با دومزدی مبارزه کرد و دومزدی رو شکست داد حتی یک بار با یه ارتش دومزدی جنگید و همه‌ی اونا رو با پرتوی گاما پودر کرد

  4. عارف جبیری کاربر می‌گوید

    سلام مگه تو انیمیشن سلطنت سوپرمن ها سایبورگ سوپرمن دخل سوپرمن رو نیاورد؟
    من از سوپرمن متنفر هستم

    1. Mk کاربر می‌گوید

      اونوقت قدرت سوپرمن کامل نبود

  5. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله ی عالی بود ولی از نظر شما دوستان عزیز سوپرگرل قادر به شکست کاپیتان مارول هست یا نه

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      من چند جاخوندم سوپرگرل میتونه از سوپرمنم فراتر بره.پس اگه بتونه واقعا از کپ مارول قویتره.

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        تو که از هیچی خبر نداری حرف نزن . هر کی گفته سوپرگرل از سوپرمن قویتره خیلی گریه او هست و هیچی نمیدونع به قول خودت من برم بمیرم . و بجز نفر اول با همش موافقم .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          تو که هیچی از کمیک نمیدونی رو با من بودی؟؟؟؟مگه من چی گفتم؟؟؟؟گفتم چند جاخوندم سوپرگرل میتونه از سوپرمن فراتر بره.من که نگفتم میتونه!!!اونا گفتن.
          میگم حالا که این مقاله یه ربطایی به سوپرمن داره .من یه سوال بپرسم.ادمین جان و دوستان و کاربران گرامی به نظر شما بین واندرمن و سوپرمن کی قوی تره؟؟هرکی تونست جواب بده ادمین شماهم همینطور.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            به این سوال بار ها پاسخ داده شده . به نظرم بستگی به نظر نویسنده داره چون هر دو قدرت ها و توانایی هایی دارند که میتونند دیگری را شکست بدهند . واندروومن سلاح ها و وسایل بیشتر و قدرتمندتری داره و تجربه چند هزار ساله داره و استاد جنگه و سوپرمن اما شاهکار های بزرگتری داره . هر دو هم تا حالا دیگری را شکست داده اند .
            در کل اما نظر من اینکه با توجه به شاهکار ها و موفقیت های بیشتر سوپرمن شانسش برای پیروزی یکمی بیشتره .

          2. Sub Zero کاربر می‌گوید

            # منم به نظر استیو راجرز موافقم . به جز اینکه به نظر من نتیجه ۵۰ ۵۰ ‌. البته اینم اضاف کنم که واندروومن نقطه ضعف های سوپرمن رو نداره . سرعتش واکنشش هم طبق گفته بتمن از سوپرمن بیشتره .

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            استیو جان ممنون بابت پاسخ گویی.اما داداش واندر من نه واندر وومن.😂😂تا نوشتی سلاح ها و تجربه بیشتره تعجب کردم تا وقتی فهمیدم شما فکرکردی واندروومن رو میگم😂😂نه داداش واندرمن شخصیت مارول اگه شد جواب بدین✋✋

          4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Mohamad
            عجب . اشتباه شد . فکر کردم نوشتین واندروومن .
            حقیقتش من واندر من رو زیاد نمیشناسم اما فکر نکنم در حد سوپرمن باشه . البته یک نویسنده اگه بخواد میتونه یجوری و به طریقی سوپرمن رو شکست بده چون قدرت ها و توانایی های متنوع و زیادی داره اما در حالت عادیش به نظر اصلا در حد سوپرمن نیست و شاهکار های سوپرمن رو نداره .

          5. Mohamad کاربر می‌گوید

            ممنون استیو جان من یه جا خوندم واندرمنو درحد ثور میدونن

          6. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Mohamad
            من گفتم که زیاد واندر من رو نمیشناسم اما اگه اشتباه نکنم قبلا در ویکیپدیا در مورد قدرت ها و توانایی هاش نوشته بود که قدرت فیزیکیش در حد و اندازه های ثور هست . اما خوب ثور قدرت های جانبی خیلی بیشتر و کارامدتر ، سلاح های فوق قدرتمند بیشتری هم دارد ، تاریخچه بسیار غنیتر و شاهکار های بسیار بیشتری و بزرگتری دارد . وگرنه اینکه واندر من هم میتونه تقریبا روی کاغذ و از نظر تئوری شانس خوبی در برابر بیشتر ابرقهرمانان مارول داشته باشد قابل انکار نیست .
            همین مورد تقریبا درباره هالک هم صدق میکنه و چون هالک شاهکار های بیشتر و بزرگتری داشته معمولا هالک رو قویتر از واندر من میدانند . البته هالک قدرت بدنی به مراتب بیشتری از واندر من هم دارد .

          7. Mohamad کاربر می‌گوید

            ممنون داداش

          8. Mohamad کاربر می‌گوید

            نظرت راجعب گلادیاتور چیه؟؟فکر میکنم قدرتمند تر از ثورباشه. قدرتهای زاتی واندرمن هم کم نیستن بازیافت انرژی جاودانگی غیر قابل نفوذ بودن و…….

          9. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Mohamad
            شخصا گلادیاتو را در حد ثور و هالک نمیدانم . ثور قدرت ها و توانایی های جانبی به مراتب بیشتر ، سلاح های قدرتمند ، شاهکار ها بیشتر و قدرتمندتر و انرژی ذاتی به مراتب بیشتری دارد . هالک هم شاهکارهای بزرگتر و بیشتری از گلادیاتور داره و فکر کنم که چند بار هم گلادیاتو رو شکست داده با یک مشت . !

            1. علی کاربر می‌گوید

              من از نظر شخصیم سوپر من قوی ترین نژادش هست چون که پدرش اگر به فیلم مرد پولادین توجه می کردید که علاوه بر قدرت آن قدرت سیاره کریپتونات را به سوپر من سپرده

          10. علی کاربر می‌گوید

            سلام داداش چندجا ولی سوپرمن قدرتش فراتر از ایناس اون قدرت بینهایت رو داره و خیلی چیزای دیگه اون حرفی هم ک زدی درسته ولی همیشه سوپرمن پیروز بوده بنظرم باید کسی ک این مقاله رو نوشته باید اصلاح کنه و سوپرمنو اولی بزاره لطغفا یکم کمیک بخوانین خیلی تشکر

          11. حقیقت کاربر می‌گوید

            ببین بچه کوچولو زر نزن و حد خودتو بدون!
            اگر تشریف ببری و فیلم سوپرگرل رو ببینی میفهمی توی فیلم نشون داده که سوپرگرل از سوپرمن قوی تره،وقتی سوپرگرل سوپرمن رو شکست داد،سوپرمن گفت این شهر یک قهرمان دیگه میخواد و تو منو شکست دادی قهرمان جدید شهر نشنال سیتی سوپگرل اس
            پس نیا اینجا سخنرانی نکن که سوپر من از سوپرگرل قوی تره
            برو بچه

        2. sanaz کاربر می‌گوید

          دوست عزیز تو که خیلی میدونی لصفا برو سریال سوپرگرل فصل ۲ قسمت آخر رو ببین کال ال یا همون سوپرمن به کریپتونایت نقره ای واکنش نشون میده و سوپرگرل رو جای بد ترین دشمنش میبینه و باهم میجنگن و سوپرگرل سوپرمن رو از پا درمیاره

    2. Sub Zero کاربر می‌گوید

      اکه بر پایه کمیک باشه صد در صد . تو کمیک سوپرگرل خیلی قویتر از کاپیتان مارول . ولی تو سینما رو نمیدونم

      1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        کاربر راجرز عزیز واندرمن بسیار قدرتمنده و شاید قبول نکنید ولی واندرمن قدرتی قابل قیاس با ثور و هالک داره و احتمال پیروزی اش هم هست ولی بیشتر هالک یا ثور بعنوان قویترین انتقامجو معرفی می کنند

  6. Sub Zero کاربر می‌گوید

    ادمین به نظرم یه مقاله حرفه ای هم بزار مقایسه واندروومن و سوپرمن خیلی خوب میشه . با تشکر

  7. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    بله ؟؟؟؟ واندروومن سرعتش از سوپرمم بیشتره؟؟؟؟ اون لیگ عدالت جاس ویدون کچل رو که گند زد تو کل فیلم رو ول کن انشالله اسنایدر میاد درستش میکنه . سوپرمم سرعتش از واندروومن قطعاً بیشتره. تو همون فیلم لیگ عدالت به اندازه ی فلش سریع بود اگه دیده باشید اما به اندازش نه ها اما بالاخره تو ردش بود
    بنظر من سوپرمن شانس بیشتری داره چون واندروومن رو اگز اشتباه نکنم به یه جایی یا تخته ببندن قدرت هاشو از ست میده و این نقطه ضعف خیلی مهمه . حتی از کریپتونایت . اون شمشیر واندروومن هم نامردیه سوپرمن هم یه شمشیر بسیار قدرتمند داشت اما به دلیل قدرت زیادش ازش استفاده نمیکنه واندروومن باید عادلانه بیاد که اگه بیاد تو مبارزه ی عادلانه قطعاً ضربات سوپرمن قدرتمند تر از واندروومنه چون اگه فیلم مرد پولادین یا اصلاً کمیکشو خونده باشید جور ال پدر سوپرمن تمام انرژی سیاره ی کریپتونو به بدن سوپرمن انتقال داد پس قطعاً یه سیاره اونم مثل کریپتون باید از یه زن امازونی قویتر باشه

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      دوست عزیز من بر پایه کمیک سرعت واکنشش نه سرعت پرواز . این خود بتمن تو کمیک های گفته شما میتونی بری یقه بتمن رو بگیری 😂

      اون نقطه ضعف قدیمی واندروومن و الان در کمیک های جدید خیلی وقته حذف شده و واقعا هم مسخره بود

      شمشیر سوپرمن خیلی وقته در کمیک ها حذف شده و دیگه نیوردنش

      جاان ؟ نامردی ؟؟ خب صلاحشه دوست عزیز یعنی چی نامرد ؟؟ مثل اینکه من بیام ثور و سوپرمن رو مقایسه کنم بعد بگم ثور نباید از تبرش یا هم استورم بریکر استفاده کنه ؟؟ میشه همچین چیزی ؟؟

      واندروومن فقط یه دختر امازونی نیست اون دختر زئوس و قدرت های خدایان زیادی رو داره و یه خداست بعد تو میگی یه دختر امازونی جناب ؟

      حالا بعد یه سری توضیح کامل هم در مورد شاهکار های واندروومن رو میدم

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        ببین عزیزم خدایان یونان در دیسی بشدت ضعیف هستن و ضعیف نشون دادن اینا فقط حرفه
        بعد خب که چی دختر پرزنس باشه چیکارت کنم . شاهکار های واندروومن در برابر سوپرمن عددی نیست و من گفتم اگه مبارزه بود اونم بدون سلاحی که این اتفاق نمیوفته من میگم به راحتی تاکید میکنم به راحتی ثور و واندروومن رو میزد بعد تو داری میای از یه شخصیت خیالی در برابر من ایستادگی میکنی ؟؟؟؟؟ بابا باور کن اینا هیچ ارزشی ندارن و فقط برای سرگرمین من هم سرعت پرواز رو میگم هم واکنشی میگم
        بعد من برم یق بتمن رو بگیرم ؟؟؟؟ من با اراده تمام مولتی ورس دیسی و مارولو نابود میکنم پرزنس نیرو هاق ناشناخته و این چیز ها رو تو داری با چیز های واقعی مقایسه میکنی ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

        1. Sub Zero کاربر می‌گوید

          # Mohammad Hossein

          بیخیال جناب . به قول خودت اینا اصلا ارزش بحث نداره . شما هم که کلا موضع خودت رو مشخص کردی ‌. دیگه من چی بگم بهت

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            چرا جواب نداری حرف خودمو میزنی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! عجب روزگاری شده واقعاً حیف .

  8. Sub Zero کاربر می‌گوید

    # Mohammad Hossein

    اتفاقا خیلی جواب دارم بدم ولی بحث نمیکنم . از قدیم گفتن کسی که خودش رو زده به خواب رو نمیشه بیدار کرد . شما هم اینقدر رو سوپرمن تعصب داری که من برات دلیل هم بیارم قبول نمیکنی په دیگه چرا بحث کنم ؟؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      کار خوبی میکنی

    2. arya کاربر می‌گوید

      خب بزار من برات دلیل بیارم الان بحث سرعت که میشه خیلیا میگن اون سوپرمن قبل از بحران است و الان دیگه اون سرعت رو نداره این مثالی که من میزنم سوپرمن در حالت عادی است
      در سری کمیک های (۲۰۱۹) jlسوپرمن توسط mxyzptlk در یکی از دنیا های تاریک بعد پنجم گیر می افته و به مدت چندین روز به دنبال راه خروج میگرده در این بین بتمن با ورلد فورگر همکاری میکند تا اینکه در جلد ۱۹ این سری کمیک اشاره میشه که همکاری اش با ورلد فورگر بخاطر نجات سوپرمن بوده و از طریق سان باکس با مغز سوپرمن ارتباط برقرار و بصورت مدار خورشید هایی بر سر راه سوپرمن میزاره و راه خروج رو به اون نشون میده (از قدرت های سان باکس )و سوپرمن بعد از دیدن خورشید ها یکی یکی از داخل آنها عبور میکند و از بعد پنج به بعد یک در چند ثانیه می‌رسد (ترجمه داخل کمیک :او سریع تر از هر موقعی که تا حالا رفته میره سرعتی خارج از فیزیک و تصورات یک ساعت طول می‌کشه که نور به سوپرمن برسه ماه ها طول می‌کشه که صوت به اون برسه )توجه داشته باش که هر بعدی دارای دیوار زمان ؛ورس ؛مولتی ورسه ،ویفر از بعد پنج به سه در چند ثانیه از سریع ترین رکوردهای عالم کمیکه و بعد از رسیدن به بعد یک با یک مشت یکی از ورلد فورگر ها رو شکست میده (ورلد فورگر ها خالق مولتی ورس ها هستن )
      و سوپرمن معمولا بعد از فلش پرسرعت ترین شخصیت است و خیلی سرعتش از واندروومن بیشتره برای مقایسه این دو میتونی یه منابع معتبر نگاه کنی که در اکثر جاها سوپرمن رو پیروز میدونن بخاطر شاهکار های بزرگتر و قدرت درونی بیشتر و استقامت بیشتر و علاوه بر خورشید زرد خورشید آبی قدرت های اونو بیشتر می‌کنه حالا یه دلیل برات آوردم که واضح است که سرعت سوپرمن از واندروومن بیشتره اگه اینم تعصب میدونید من دیگه حرفی ندارم

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        جناب اریا شما منظور منو درست متوجه نشدید . من گفتم فقط سرعت واکنش ‌. یعنی وقتی گلوله سمتش شلیک میکنن سرعتش اون قدر زیاده که گلوله رو میبینه و جاخالی میده و یا به دستبند دفعش میکنه . فقط تو سینما نیست که این شکلیه تو کمیک هم سرعتش به مراتب بیشتر از سینماست . از این نظر یه خورده از سوپرمن سرعتش بیشتره وگرنه خودمم قبول دارم تو پرواز سرعت سوپرمن خیلی بیشتره . اره رو هم رفته و در کل قبول دارم سوپرمن قویتر از واندروومن من فقط گفتم اگه سوپرمن و واندروومن رو به رو هم قرار بگیرن من میگم نتیجه ۵۰ ۵۰ . اینم نه بگیم ۵۵ به ۴۵ برا سوپرمن ‌. شما هم خیلی واندروومن رو دست کم میگیری . خودمم میدونم سوپرمن خیلی قویه تو کمیک مرد پولادین میره تو هوا بعد با سرعت میاد تو زمین و زمین رو میشکافه و با سرعت تا هسته زمین میره با این یارو روگل زار میجنگه اونم تو هسته زمین . خب مشخصه این یه شاهکار و نشانه قدرت سوپرمن . ولی ایا میشه بگیم به این خاطر رو در رو حتما واندروومن رو شکست میده ؟؟؟ قطعا خیر

        1. arya کاربر می‌گوید

          سرعت واکنش با اشیا اصلا سوپرمن نیازی نداره که جا خالی بود چون اصلا به دوستش نفوذ نمیکنم من اصلا واندروومن رو دست کم نمی‌گیرم و قبول دارم خیلی خوبه ولی من در کل سوپرمن رو قویتر میدونم شاید در بعضی از کمیک ها واندروومن بتونه سوپرمن رو شکست بده

          1. Sub Zero کاربر می‌گوید

            خب واندروومن هم پوستش نفوذ ناپذیر و در کل اسیب ناپزیری بالایی داره البته یکم کمتر از سوپرمن ولی سرعت واکنش اونم رو به روی واندروومن که از شمشیری بهره میبره که میتونه به راحتی به سوپرمن اسیب بزنه و مهارت جنگی بالایی هم داره قطعا به کار سوپرمن میاد و نباید بگی نیاز نداره .
            در کل مرسی که نظر شخصیتو گفتی و منم بش احترام میزارم

  9. Old man logan کاربر می‌گوید

    مقاله ی خیلی خوبی بود. من نمیدونستم توی کریپتون از سوپرمن قویتر هم هست .

  10. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # Old Man Logan
    نه نیست . شما هر مقاله ای میبینی به صحتش نظر میدی ؟ یا بخاطر علاقه نداشتن به سوپرمن ؟
    تازه این مقاله ترجمه شده از سایت مسخره و بی مدیریت CBR هست .
    و نظر شخصی این سایت نبود /:
    من دلایل زیادی میتونم عنوان کنم که سوپرمن قویترین عضو نژادش هست .
    لطفاً کمی به صحبت هایی که میزنید تفکری مختصری داشته باشید …

  11. Old man logan کاربر می‌گوید

    به تو چه ربطی داره که اومدی راجب کامنت من اظهار نظر می کنی؟ هر کی کامنت میده تو جوابشو میدی؟ من خودم میدونم سوپرمن قویترین نژاد خودشه. دوما ، تو از کجا میدونی من فکر نکردم من داشتم مینوشتم که سایت cbr چه سایت مضخرفیه ولی تبلت من کلمات رو اشتباه تایپ کرد خواستم تصحیحش کنم دستم خورد و ارسال شد .

  12. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # Old Man Logan
    اولاً حد و حدود خودتو بدون و فکر نکن میتونی هرجور خواستی صحبت کنی .
    من راجب کامنتت اظهار نظر نکردم پس چرت و پرت نگو . من فقط داشتم راجب این مقاله و برداشت اشتباه تو یکی حرف میزدم …
    نه هر کی کامنت میده من جواب نمیدم فقط اگه لازم باشه یا طرف بد فهمیده باشه بهش کمک میکنم .
    اصن من نفهمیدم چرا یوهو داغ کردی و داری سوزش رو در خودت احساس میکنی 😂
    حرفاتم که باهم در تناقضن . میگم دیگه بخاطر اینکه ذره ای از عقلت استفاده نمیکنی تا بفهمی چه چیزی مینویسی .
    کامنت اول میگی نمیدوستم از سوپرمن قویتر هست تو کریپتون بعد الان میگی من خودم میدونم سوپرمن قویترین نژادش هست 😂😂

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      داداش خودتم ثبات اخلاقی نداری ها😂😂 اون فقط گفت نمی دوستم قویتر از سوپرمن هست. بعد میپری بهش. اکن چیزی که توی این مقاله هست رو گفت . یکم آرام باش . آرام

  13. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # امیر رضا
    من ثبات اخلاقی داشتم شما اگه کامنت قبلی رو بخونی من کاملاً با احترام با ایشون حرف زدم ولی بخاطر اینکه تو کامنت بعدیش تند رفت با لحن خودش جوابشو دادم . مشکلش کجاست ؟
    من نپریدم وسط اصن مگه بحثی بود که بپرم ؟!؟
    راستش اگه من پریده باشم شما هم الان پریدی وسط بحث . پس یک طرفه قضاوت نکن .
    فقط نکته ای راجب مقاله بهش گفتم .
    این همه شلوغ کاری نداره که /:
    من ارام بودم الانم ارامم (:
    شما برای خودت دوختی و بافتی …
    به هر حال حوصله ادامه دادن بحث های بیهوده و بی ارزش رو ندارم دوست من .

  14. ثور خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ممنون از سایت و نویسنده.

  15. Niliya کاربر می‌گوید

    سوپرگرل

    1. یک راست گو کاربر می‌گوید

      Hlتو چه کمیکی میاد

  16. سوپرمن کاربر می‌گوید

    سلام دوستان .اولن که من راجع! به نفر اول چیز خاصی نمیدونم ولی هر چی هست میدونم در کمیک سوپرمن از سوپرگرل قوی تره فقط یک دلیل شمشیر سووپرمن. در سینما هم قوی تره.اما در فیلم سوپرگرل فصل دوم دیدیم که سوپرگرل سوپرمنو رو زد.بیاید عادلانه بگوییم کجای دنیا فردی که ۱ سال تجربه داره می‌تونه فردی که ۱۲ سال تجربه داره رو بزنه 😂.ضایع بود که چون فیلم اختصاصی سوپرگرل بود این کار رو کردن.بعد مگه قدرت کل سیاره‌ کریپتون تو بدن سوپرمن نیست پس ضایع هست به خاطر چی گذاشتن سوپرگرل ببره و سوپرمن در فیلم مرد پولادین از پس دو کریپتونی بر اومد.لطفا منطقی نظر بدید.

دیدگاه ها غیر فعال است.