دیوانه کننده ترین بحث ها پیرامون بیگانگان باستانی

بیگانگان و موجودات باستانی امروزه نقل هر محفلی علی الخصوص شبکه های مجازی است. هرگز بطور دقیق نمی توان گفت این موجودات چه بودند، از کجا آمدند، چکار کردند و الان کجا هستند مگر اینکه خودشان به ما بگویند. اما دانشمندان ما بیکار ننشستند و دست به تحقیقاتی در سراسر سیاره زمین زدند تا به اطلاعاتی از این بیگانگان باستانی دست پیدا کنند. در این مقاله به بررسی پر چالش ترین مباحث پیرامون بیگانگان باستانی که در رسانه های دنیا در جریان است، می پردازیم.


۱۰. بیگانگان آسمانی یا موجودات زیرزمینی؟

سه تئوری بسیار مطرح درباره مکان زندگی بیگانگان باستانی وجود دارد. دسته اول اعتقادشان بر این است که این موجودات عجیب باستانی از سیاره ای دیگر به زمین آمده و برای مدتی مهمان ما بودند و آنچه امروزه به نام خدایان یونان و مصر می شناسیم، همین بیگانگان باستانی بودند. این دسته در الواح باستانی تمدن سومر به خدایان آنانوکی مشهور اند.

دسته دوم اعتقادشان بر این است که بیگانگان باستانی در واقع موجودات قدیمی ساکن سیاره زمین بوده اند که به آنها رپتایل می گویند و به دلایلی همچون فیزیولوژی و دشمنی با انسان ها در زیر زمین زندگی می کنند. این تئوری می گوید آها هنوز هم در بین انسان ها زندگی می کنند و از انسان ها اصلا خوششان نمی آید.

تئوری سوم که معقول ترین تئوری ممکن است می گوید که هر دو تئوری بالا درباره بیگانگان باستانی می تواند صحیح باشد و نتنها موجوداتی از آسمانها به زمین آمده اند، بلکه موجوات زیرزمینی نیز وجود داشته اند. این تئوری می گوید موجودات باستانی دارای نژادهای مختلف بوده و همه آنها را نباید یکسان دانست.


۹. بلایای باستانی کار آنهاست:

در کتاب های باستانی و مذهبی قدیمی همچون تورات و قرآن کریم، بلایای بسیاری ذکر شده است که به دست موجودات رده بالای خلقت برای تنبیه بشر و یا نابود کردن قومی صورت گرفته است که معروف ترین آنها طوفان عظیم معروف به طوفان نوح است. طوفان بزرگ طوفانی است که از سوی خداوند برای نابودی تمدن فرستاده شد. داستان طوفان، در تورات و قرآن کریم به نوح نسبت داده شده‌است؛ به همین دلیل مسیحیان، مسلمانان و یهودیان از آن با نام طوفان نوح یاد می‌کنند. این داستان، یک داستان رایج در بین ملت‌ها با نژاد سامی است ( عربها، عبری ها و آشوریان ). نظیر این داستان در اوستا، کتاب‌های هندو، متون قدیم یونانی، و حماسه گیلگمش و آشوریان آمده‌است.

سوالی که ذهن ما را مشغول کرده است این است که واقعا چرا؟ چرا آنها اینکار را می کنند؟ تاریخ پر است از این حوادث برای اقوامی که در نهایت قدرت بوده و ناگهان از صفحه روزگار محو شده اند. امروزه نیز این حوادث ادامه دارد و خیلی از نظریه پردازان، انفجار چرنوبیل و زلزله های عظیم را کار همین موجودات باستانی می دانند. نظریه پردازان بسیاری این تئوری را مطرح می کنند که موجودات فضایی که خیلی ها آنها را فرشتگان می دانند، تمدن های در حال پیشرفت را بعد از مدتی بطور کامل نابود کرده و دوباره با انسان های نخستین جایگزین می کنند و این کار را در آینده با نسل بشر امروزی نیز انجام خواهند داد.


۸. بیگانگان طلای ما را می خواهند:

بر اساس الواح سومری که توسط ذکریا سیچن ترجمه شد، آنانوکی ها که ۴۴۵۰۰۰ سال پیش به زمین آمدند، در سیاره ای به نام نیبیرو زندگی می کردند. آنانوکی ها که خدایان باروری جهان زیرین نیز می باشند به عالم مردگان نیز دسترسی دارند، جایی که مردگان مورد قضاوت قرار می گیرند. نام آنها از خدای قدیمی آسمان که آنو (آن) نام دارد گرفته شده است. آنها از طلا برای ترمیم جو سیاره خود استفاده می کردند. سیاره نیبیرو به دلیل اینکه در معرض طوفان های خورشیدی قرار گرفته بود اتمسفرش صدمه دیده بود. بنابراین به زمین آمده و طلای بسیاری از زمین با خود به نیبیرو برده اند. شاید به همین دلیل باشد که طلا، همیشه و در طول تاریخ پرطرفدار ترین و گران ترین فلز شناخته شده بوده است. بر اساس داستان های سومری، در همین زمان بود که آنها میمون های باستانی را با ایجاد تغییر ژنتیکی به انسان ها دارای عقل و شعور تبدیل کرده اند.


۷. ایجاد بیماری های همه گیر:

در طول تاریخ، بیماری های همه گیر گوناگونی زندگی بشر را تهدید کرده و میلیون‌ها نفر را به کام مرگ کشانده است.طاعون، آنفولانزا، ایدز و کرونا نمونه هایی از این بیماری های همه گیر بودند. آیا بیماری های همه گیر نظیر کرونا و یا طاعون نیز میتواند کار موجودات بیگانه باشد؟ جواب متاسفانه و به احتمال زیاد یک بله بزرگ است.

این بیماری ها از کجا آمده اند؟ چرا زمانی که نسل بشر رو به افزایش بود سر و کله شان پیدا شد؟ چرا به هیچ وجه شناسایی نمیشدند و تا مدتها راهی برای درمان آن پیدا نمی شد؟ این احتمال وجود دارد که موجودات بیگانه باستانی برای کنترل بر انسان ها و منابع آنها، بیماری های ساختگی ایجاد می کنند تا از تعداد نسل بشر کم کرده و آنها را به بردگی بگیرند. ناگفته نماند که برخی رسانه‌های بین المللی ادعا کرده اند آتشی که در ماه اکتبر سال گذشته میلادی در شمال کشور چین به وجود آمده است به احتمال زیاد در اثر برخورد شهاب سنگ با زمین بوده و می‌تواند عامل انتقال این ویروس به زمینی‌ها باشد.


۶. تعیین سیاستمداران و بازیگران:

بسیاری از نظریه پردازان دو تئوری بسیار وحشتناک در این زمینه مطرح کرده اند. اولی این است که بیشتر سیاستمداران و بازیگران معروف در دنیا، موجودات بیگانه باستانی هستند که در قالب انسان درآمده و به کنترل نسل بشر می پردازند. دومین تئوری این است که این موجودات قدرتمند با انسان هایی که با آنها نزدیک هستند، ارتباط برقرار می کنند، آنها را راهنمایی کرده و یا در مواردی نادر، این موجودات، ذهن انسان ها را به کنترل خود در می آورند. مانند آدولف هیتلر که خود را فرستاده خدایان می دانست یا فرقه دروازه بهشت که می گفتند با این موجودات در ارتباط اند و همگی برای رسیدن به آنها دست به خودکشی زدند.


۵. اعطای علم به طرفداران انسانی:

چرا افرادی که از علم بالایی برخوردار باشند اندک شمارند؟ چرا دیگر افرادی مانند انیشتین، گالیله و یا تسلا ظهور نمی کنند؟ چرا بسیاری از دانشمندان امروزی با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و علوم نوین زندگی می کنند، از نظر علمی نمی توانید حتی جا پای آنها بگذارند؟ به گفته بسیاری از دانشمندان، نبوغ انیشتین و تسلا، بیش از توانایی های برترین انسان های شناخته شده دیگر بوده است و به احتمال ۱۰۰ درصد، آنها از سوی موجودات بیگانه و قدرتمندی حمایت و هدایت می شدند.


۴. بیایید شکل آنها را حدس بزنیم:

در بالا گفته شد که نژاد های متفاوتی از موجودات بیگانه و عجیب و غریب باستانی وجود دارد و نمی توان گفت که آنها دقیقا به چه شکلی بوده اند. با این وجود با توجه به مطالب که در کتاب های باستانی آمده و نقوش کاخ های باستانی حکمرانان بین النهرین و مصر، تا حدودی می توان به ویژگی های ظاهری آنها پی برد. تعدادی از آنها که به آنانوکی معروف اند شبیه انسان بوده اند، با این تفاوت که از نظر جسه، چیزی در حدود پنج برابر انسان های امروزی بوده و قدرت معنوی بالایی داشتند. بخشی از موجوداتی دیگر که به رپتایل ها معروف اند و در نقوش کاخ های مصر باستان به چشم می خورند، موجودات دو پایی هستند که از نژاد خزندگان باستانی بودند. همچنین در افسانه های مردمان قدیم، موجوداتی وجود دارند که بی شباهت با موجودات فضایی که هالیوود به تصویر می کشد هم نیستند.


۳. غارها و درگاه ها:

بسیاری از مردم، مخصوصاً راهبان هندی بر این باوراند که غارها، مکان هایی بسیار مقدس و دروازه ای بسوی عالم و جهانی دیگر هستند. بسیاری از متخصصان، غارها را مکانی دارای قدرت معنوی می دانند. حوادث زیادی در چند دهه اخیر پیش آمده است که فردی برای دقایقی در غاری می ماند و وقتی از آن بیرون میاید، ساعت ها گذشته است. شاید این مکان ها در دوران باستان مورد توجه این موجودات بوده باشند و شاید روزی در یکی از همین غارها، بتوانیم دروازه ورود به جهان بیگانگان باستانی را پیدا کنیم.


۲. آنها کجا رفتند؟

این که چرا و چطور این موجودات باستانی، ناپدید شدند و دیگر خبری از آنها نشد، هنوز هم در هاله ای از ابهام است. بسیاری معتقدند آنها به دنبال طلای زمین بودند و بعد از مدتی از زمین رفته و تمام شواهد حضورشان بر روی زمین را نابود کرده اند. گروهی دیگر نیز بر این باورند که بین انواع مختل این بیگانگان باستانی، یک جنگ عظیم هسته ای رخ داده و بیشتر آنها و آثارشان، نابود شده اند. و بخش بسیاری این تئوری را پذیرفته اند که آن موجودات باستانی، هنوز هم در بین ما انسان ها هستند ولی در بعدی متفاوت و یا در دنیای زیرین، به حیات خود ادامه می دهند.


۱. هدف بیگانگان باستانی چیست؟

باستان شناسان با توجه به اتفاقات تاریخی بسیاری که به هیچ وجه قابل توضیح دادن نیستند، این موضوع را بیان می کنند که این حوادث نمی تواند بصورت طبیعی اتفاق افتاده باشد و یقیناً توسط موجوداتی قدرتمند، هدایت و رهبری می شدند. کارشناسان می گویند این موجودات نقش مهمی در تاریخ بشر ایفا کرده و می کنند. آنها واقعا به دنبال چه هستند؟ امیدورایم به دنبال هر چه که باشند، به صلاح انسان ها باشد نه به ضرر آنها.

منبع: toptenz.net

11 Comments
  1. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله ی خوبی بود راستش من شخصا این چیزا رو دنبال میکنم

    و چندین بار به چیز های عجیبی بر خوردم مثلا چشم مصنوعی شهر سوخته یا سیستم لوله کشی سفالی اون

    اهرام مصر و همین تخت جمشید خودمون

    ادمین اگه توجه کرده باشی تقریبا در همه‌ی دین های دنیا قدیم جز ایران که اهورامزدا رو میپرسیدن سه برادر رئیس خدایان بودن مثلا زئوس و پوزایدون و هادس یا ژوپیتر و نپتون و پولوتو یا اودین و ویلی و وه تقریبا همه ی ادیان سه بردار رو داشتن بجز ایران که ایران تونست تقریبا همشون رو از صحفه ی روزگار محو کنه ولی چندین سال بعد وقتی هخامنشیان ضعیف شدن اونا پیروز شد من حس میکنم که اون سه برادر تونستن کاری کنن که اهورامزدا رحمتش رو از ایران برداره و کشور هایی که اونا رو میپرسیدن بتونن اونا رو شکست بدن

    ادمین بنظرم اگه ما بتونیم موجودات فضایی رو پیدا کنیم به نظرم جنگ بزرگی در پیش باشه

    اگه پیداشون نمی کردیم بهتر بود

    1. g.o.w کاربر می‌گوید

      #amir
      باهاتون موافقم در تقریبا همه اساطیر سه نفر نقش اصلی رو دارن، سه تا برادر. حتی فک کنم اگه اشتباه نکنم در اساطیر مصر سه خدای اصلی وجود دارن که نقش اصلی رو ایفا میکنن. کلا تو این عدد سه حکمت خاصی هست در تولد حضرت مسیح هم سه مسافر برای تبریک و در واقع به خاطر این تولد بپیش حضرت مسیح میان البته داستانش دقیق یادم نیست ولی به هر حال تو این عدد سه مسعله خاصی وجود داره.

    2. کیوان کاربر می‌گوید

      عزیز شاید نظرم من رو نخوای ولی این حدسیه که من میزنم. و یخورده دلیل هم براش دارم.
      حتما خوندی که آنانوکی ها بال داشتن. تصویری که به کوروش تو پاسارگاد هست رو اکه دیده باشی بال داشت. اهورامزدا هم بال داره اگه دقت کنی. هیکل آنانوکی ها هم بزرگ بود و در تاریخ هم اومده خشایارشاه دو متر قد داشت.

      من میخوام بگم که کوروش کبیر و نوادگانش از باقیمانده آنانوکی ها بودند که روح بالا و خالق تمام هستی که همون اهورا بود رو می پرسدیدند و از آسمان هم بهشون کمک هایی میشد.

      دقیقا تمام چیز هایی که خدا میگه رو هخامنشاین اجرا می کرددن. پندار و گفتار و کردار نیک و اینکه به هیچ وجه دروغ نمیگفتن. طرف دیگه ماجرا یونانی ها بودند که درسته به خدایان اعتقاد داشتن، اما اعتقاد من بر اینه که رپتایل ها و جنیان و موجودات پست خلقت اونها رو از راه بدر کردن و اونا رو به بیغرتی سوق دادن، مثلا در یونان باستان لواط و ازدواج با محارم چیز بسیار عادی ای بود و همیشه همیدگه رو غارت میکردن.

      خدایان هخامنشیان رو بعنوان عذاب یونانی ها فرستاد و ایرانی ها یونان رو هم فتح کردن و کل جهان رو در دست داشتن.

      اما، بعد از مدتی موجودات پست و بدذات به کمک یهودی های بی صفت به امپراطوری هخامنشیان در زمان خشایارشاه نفوذ کردن و از اونجا به بعد بود که دیگه هخامنشیان اون هخامنشیان سابق نشدن. با کشتن خشایارشاه که یکی از آخرین بازمانده ها از نژاد آنانوکی بود (خودش نبودا، از نژادشون بود یعنی چند نسل با انسان و اینا مخلوط بود)، امپراطوری هخامنشیان رو از هم پاشوندن.

      داستان اینجا تموم نمیشه، مجسمه شاپور اول و والرین رو دیدی؟؟ دقت کردی جسه شاپور اول چقدر بزرگه؟؟ ایران مرکزفرمانروای همین بیگانکان باستانی این مقاله بود، بخاطر اینه همیشه ایران نقش مهمی در دنیا ایفا میکنه. و هنوز هم مطمعنن مرکز درگیری خیر و شره. که ما باید با کارهای خوب و اخلاق خوب وپندار و کردار و عمل نیک، یاری رسان جبهه خیر باشیم.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        خوب این یه بحث کاملا تخصصیه(و نمیدونم آرا واردش شدم)ببین این که یه سری موجودات قبلا وجود داشتن که از نژاد بشر نبودن احتمالش زیاده.اما این که آشکارابین مردم باشن…..‌‌‌ببین اگه بین مردم بودن و قابل شناسایی یودن برحسب یه اتفام ما اونارو راهی سیارشون کردیم و اثر انچنانی(حتی یه سرنخ درست حسابی)ارشون نزاشتیم.و ب طور کلی فراموششون کردیم.اینا باید دلیل داشته باشه.مثلا یه شورش یا یه حمله.یا هر چیزیکه انسان هارو از اونا رنجونده.یا اونارو از ما.تا چند وقت پیش یه شیع بزرگ چندید سال معلق نزدیک یکی از ماهواره ها بود و تصویرش هردفعه پخش میشد.یه سری ها میگفتن که این یه سفینه یا شیع فضاییه یا…….و جالب اینه که هنوز هم معلوم نشده.
        موضوع بعدی داستانای ترسناک ما هستن‌ما همه چیو میگیم روح و جن اما شاید اونا هم یه سری آدم فضایی با قدرت عجیب باشن.
        واقعا این که یه سری کارارو اونا به ما یاد داده باشن بعید نیست.مثلا ساخت آتش و ساخت سرپناه و پختن غضا.نمیشه گفت اینا غریزی هستن.ببین یعنی چقدر احتمال داره که یه دفعه یکی دوتاسنگو بزنه به هم جرقه بزنه و یه جا آتیش بگیره؟؟؟خدایی منطقیه؟؟؟؟
        ادامه حرفامو بعدا میگم.فعلا👋👋

  2. Mohamad کاربر می‌گوید

    خیلی ترسناکن این نظریه ها.به هرحال ممنون ادمین عزیز

  3. g.o.w کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود با اینکه مطالب مرتبط زیادی در این مورد خوندم ولی واقعا هرچی آدم در این بحثها تحقیق میکنه بازم کمه. و اینکه من خودم به شخصه اعتقاد دارم اونا در زمان های کهن و همان دوران خدایان و تمدنهای کهن مانذ سومر وجود مستقیم و در واقع نقش پررنگی داشته اند حالا چه از فضا اومده باشن چه زیرزمین و در بین انسانها حضور داشتن ولی بعدها ناپدید شدن حالا یا به زیرزمین برگشتن یا به سیاره خودشون و در این بین هم احتمالا تعدادی حالا یا نتونستن با اونا برن، یا نخواستن برن و تعداد اندکی باقی موندن ولی مخفی شدن و در حقیقت به دور از مردم زندگی میکنن که شاید طبق گفته مقاله گاها بعضی کارها رو انجام میدن یا بعضی انسانها رو هدایت و راهنمایی میکنن که البته اگه هم ارتباط داشته باشن با دانشمندان و سیاستمداران بزرگ و فیلسوفان و کلا چنین آدمهایی. ولی بازیگر فک نکنم. در کل میشه گفت با آدمهایی عجیب که تفکرات متفاوت و عجیبی دارن. ولی هرچی باشه یقینا چنین موجوداتی هستن و در طول تاریخ اقدامات بزرگی انجام دادن حالا چه به خیر بشریت چه به ضررش.

  4. Mohamad کاربر می‌گوید

    سامان نبوی بدو بیا که خدایان مسخرت تو این مقالن

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  5. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    شخصا هیچ کدوم از این دیدگاه ها رو قبول ندارم .
    موجودات فضایی وجود دارند ؟ شاید . ! اما اگه هم وجود داشته باشند مشخص نیست که چطوری و با چه ویژگی هایی هستند و این که چه ویژگی هایی داشته باشند به سیاره ای که در اون متولد شدند یا تکامل یافتند بستگی داره . ! فکر کنم که من قبلا در یک مقاله دیگر در همین سایت راجب این مورد توضیحاتی رو بیان کردم .
    به هر حال من بعید میدونم که اگه موجودات فضایی وجود هم داشته باشند ، از وجود سیاره ما و زندگی در آن مطلع باشند وگرنه احتمالا تا الان واکنشی نشون میدادند . شاید هم انسان ها زودتر اونها رو پیدا کنند . ! من شخصا احتمال وجود زندگی در بقیه نقاط هستی را زیاد میدانم . ( حداقل بیشتر از ۵۰ درصد . ! ) . اما به عقیده من این موجودات حتی در سطح انسان هم تکامل یافته و خطرناک نیستند . ( شایدم من اشتباه میکنم . در هر صورت پیش بینی خیلی سخته . ) .
    موفق باشید .

    1. Amir کاربر می‌گوید

      با سلام
      #استیو راجرز
      ببینید سیاره ی ما تقریبا ۱ درصد کل دنیا هم نیست پس به احتمال ۹۹درصد ۹۹ صدم خدا اینا رو بی هوده خلق نکرده

      من خودم برام سوال پیش اومده که روی احرام ثلاثه ی مصر عکس هلی کوپتر هست و باستان شناسان اونو برسی کردن و فهمیدن مال چندین هزار سال قبله

      کلا تمدن های باستانی خیلی پیشرفته بودن حتی داخل شهر سوخته چشم مصنوعی پیدا شده و سیستم لوله کشی بوده حتی انیمیشن سازی هم داشتن دیگه فکرش رو کنید

      حتی همین تخت جمشید خودمون رو ببینید که چقدر بزرگ و با عظمته و معابد تاریخی بزرگ باغ های معلق بابل ، و معابد باستانی چینی ها و کره ای ها

      اما توجه کنید بعد از سقوط بزرگ هخامنشیان کل توسعه و پیشرفت جهان به عقب بر گشت و ما قرن ها به عقب برگشتیم و پیشرفت و صنعت بکلی نابود شد دیگه مردم فقط بلد بودن بجنگن

      خیلی برام این چیزا عجیب شده

  6. میلاد کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود

دیدگاه ها غیر فعال است.