کرونا و برده داری مدرن

بسیاری از مردم فکر می‌کنن بحث چیپ‌ها بحثی جدید هست و قرار هست که تازه به ما چیپ بزنن درحالیکه همۀ ما روی یک بازو، جای واکسن داریم.

بیماری‌های اپیدمی، در اصل برای به‌روزرسانی چیپ‌های داخل بدن ماست و اون‌ها با ترس از جان و جریمه و زندان و ناامنی، قرار هست تک به تکمون رو مجبور به دریافت چیپ در بسته‌بندی واکسن و با عنوان ایمنی برای خودمون کنن. نسل‌های بعد هم مثل واکسن کودکان، تا پیش از مدرسه دریافت خواهند کرد.

این چیپ‌ها برای چیست؟ برای دریافت و ارسال امواج رادیویی! امواج به حوزۀ الکترومغناطیس بدن آسیب می‌زنن. دریافت‌کننده‌های پیشین کجا و دریافت‌کننده‌های به‌روز شده کجا؟ حوزۀ الکترومغناطیس بدن، در اصل همون کالبد اختری ( این کالبد، میدان مغناطیسی بدن رو برای سلامتی، با اطراف و اکوسیستم تنظیم می‌کنه و جلوی بسیاری از تشعشعات منفی رو می‌گیره، که در نهایت بدن فیزیکی رو سلامت نگه می‌داره. ) هست. از طرفی فلزات، بدن رو سنگین و چگال‌تر، و خون رو اسیدی‌تر می‌کنن و فرکانس بدن میاد پایین. از طرف دیگر، گفتیم که کالبد اختری، ظرف کالبد ذهن هست و اطلاعات رو از کالبد ذهن به کالبدهای روان، و معنوی جسم میرسونه.

حالا ببینید که اگر این حوزه آسیب ببینیه، چه بر سر تعاملات ذهن با بدن خواهد آمد: زمانی که اطلاعات، درست تبادل نمی‌شه روی کارهای غیر ارادی و ایرادی ما تأثیرات بسیاری داره. کارهای غیر ارادی به سبب اینکه کالبد اختری مستقیم اعمال دستور از طرف کالبد ذهنی می‌کنه مختل می‌شه و کارهای ارادی به سبب نرسیدن اطلاعات به مغز. در نتیجه اختلال حافظه و اختلال رفتار عاطفی و…. خواهیم داشت.

اما تأثیرات دیگری هم داره. یکی از اون‌ها برای شرح وظیفۀ هر سلول و در نتیجه اندام هست که به وسیلۀ کالبد ذهن انجام می‌شه. زمانی که شرح وظیفه که از کالبد اختری می‌گذره و کالبد اختری هم که آسیب دیده، به سلول‌ها درست نرسه، سلول از وظیفه‌اش خارج می‌شه و دستور درستی نداره که طبق اون عمل کنه، پس طبق دستور اشتباه عمل می‌کنه. هر چه بهش برسه می‌گه چشم اما دستور، به صورت اشتباه رسیده. یعنی در ابتدا کم‌کاری یا پرکاری سلول رو سبب میشه.

کم‌ کاری سلول که بیشتر به شکل پیری دیده می‌شه اما پرکاری مثل بیماری‌های خود ایمنی هست؛ سرطان، سلول‌سازی زیادی هست که سلول از وظیفه‌اش خارج می‌شه، ام‌ اس که سیستم دفاعی بدن، سلول‌های بدن رو درست تشخیص نمیده و با ورودی‌های دیگر اشتباه می‌گیره، بنابراین شروع به حمله به سلول‌های خود بدن می‌کنه و سایر بیماری‌های خودایمنی.

حالا شما سم‌های آشامیدنی و خوراکی رو هم به این‌ها اضافه کن. آمالگام و جیوه‌های دندان‌های پر شده هم هست. به علاوۀ اینکه ما داریم سرب دریافت می‌کنیم و از طرفی اطرافمون پر از دکل‌های امواجه! آلومینیوم رو داخل مایکروفر قرار بدید. ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد؟! آب و غذامون هم که پر از سمه. به همین سبب سلول‌های بدن، درست کار نمی‌کنن و سیستم دفاعی ضعیف می‌شه.

بدن ما بیست‌وچهارساعته در جنگ با میکرو ارگانیزم‌ های مختلف اکوسیستم هست. چرا متوجه این مبارزات نمی‌شیم؟ به سبب اینکه بدن ما پیروز میشه و میتونه اون‌ ها رو کنترل کنه که رو نیان اما زمانی که بدن ضعیف شه، سربازی اونجا نباشه و مرده باشن و دژ رها باشه، دشمن سرازیر می‌شه. دشمنی که مکانیزم طبیعت هست؛ برای اینکه لاشه‌ ها تلنبار نشن و به خود طبیعت بازگرده تا طبیعت جا برای نسل جدید از موجودات داشته باشه، بدنی که زنده نیست چرا باید بمونه؟ بنابراین شروع به تجزیه می‌کنه. پس اگر بیش از حد ضعیف بشه، شروع به خوردن بدن خواهد کرد.

اگر ما زنده باشیم و سیستم دفاعی ضعیف‌تر بشه چه اتفاقی میوفته؟! بدن همچنان به تجزیه شدن ادامه خواهد شد و ما اون رو به شکل طاعون می‌بینیم! به همین سبب هم هست که در چین کرونا به شکل طاعون خیارکی دیده شده.

یعنی حتی با یک کد و ارسال امواجش به بدن، ما واکنش‌های متفاوتی خواهیم دید! تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده. البته همیشه تکنولوژی بوده و برای ادوار پیشین هست اما کم‌کم برای ما و در عموم استفاده می‌شه و کمی هم به‌روزتر می‌شه. ایمپلنت‌های تخصصی برای بعضی‌ها کاشته شده که پیشرفته‌ تر از ایمپلنت‌های سال‌های گذشته هست. حالا فکر کنید یک کد به عنوان ویروس، مثل نرم‌افزار و سخت‌افزار به اون چیپ تخصصی دستور هم بده! فلان قدر امواج دریافت کن، تا فلان علایم بروز بشه و بدن هم‌نسبت به فلان میکروارگانیزم با توجه به مقدار، ضعیف می‌شه و فلان بیماری ایجاد می‌شه. مثل ایدز.

خب یک مطلب دیگر رو در نظر نگرفتیم که بسیار بسیار مهمه! زمانی که کالبد اختری در بدن نیست، ذهن رو هم که انرژی‌خوارها می‌برن (میتونید در «این مقاله» با انرژی خوارها و شیاطین آشنا بشید)، پس دسترسی به کالبدهای بالاتر قطع می‌شه.

هر چیزی که در درون ماست، در بیرون هم هست و نمود داره! به طور مثال، رگ‌های خونی ما طبق الگوی فراکتال هستن، رگ‌های طبیعت یعنی همون رودها هم طبق الگوی فراکتال هستن. یا حتی کوه و … درون ما از ضمیر شروع می‌شه، بعد، از کالبدهای لطیف‌تر به کالبد جسم می‌رسه. میتونید برای اطلاعات بیشتر درباره کالبد ها به «این مقاله» مراجعه کنید.

همۀ جهان هستی در وجود ماست و این کالبدها به ترتیب روی یک ضمیر اصلی گذاشته شدن. یک ضمیر اصلی وجود داره که روش کالبد گذاشته شده، روی اون کالبد، کالبد دیگری هست که به اندازۀ کل هستیه و اطلاعات ما روی هم منطبقه و در اینجا، ضمیر مشترک محسوب می‌شه و همینطور میاد تا پایین.

حالا شما این رو در نظر بگیرید که به طور مثال اگر من زبان ژاپنی، زبان مادریم باشه و برام درک شده باشه و با اون زبان حرف بزنم، یک شخص دیگری هم زبان مادریش زبان فرانسوی باشه، اطلاعاتش میاد می‌نشینه روی ضمیر اصلی، این کالبدها هم روی ضمیر اصلی هستن، کالبد من و شما هم که روی هم منطبقه، پس من هم به زبان فرانسوی شما دسترسی خواهم داشت و می‌تونم به راحتی استفاده کنم و شما هم به زبان ژاپنی من! اینی که دارم می‌گم یک قسمت بسیار بسیار کوچک از استفادۀ حضور کالبد ذهن در بدن هست. بدونید از مایی که اطلاعات آفرینش رو داریم و بیرون از این بازی عظیم اومدیم، مثل کسی که بازی کامپیوتری رو طراحی می‌کنه و کدهاش رو می‌نویسه و تمام اطلاعات رو داره، داریم!

پس با آسیب به حوزۀ الکترومغناطیس ما یعنی کالبد اختری که ظرف کالبد ذهن ماست و بیرون نگه داشتن هوشیاری ذهن از بدن و مصرف انرژی‌ای که میاد، دسترسی ما به اطلاعات بالا عملاً مختله! پس با همین یک حرکت ساده و زمان‌بر و استفاده از جهل ما، ما رو ضعیف و در قفس محدود کردن! تا الان با همین چیپ‌ها و سم‌ها به این وضع افتادیم. بیماری‌های بیشتر، قحطی، چیپ به روز شده و بهتر، در نتیجه کنترل بهتر و زامبی شدن ما بسیار نزدیکه.

ماسک‌ها برای بیمارتر کردن ماست. با تنفس مداوم دی‌اکسیدکربن و رطوبت، ریه ملتهب و خون اسیدی می‌شه و اکسیژن بیش‌ از پیش به سلول‌ها نمی‌رسه. بنابراین دچار علایم نارسایی اکسیژن می‌شیم و سرگیجه و اختلال در حرکات بدن خواهیم داشت. اگر چند دقیقه ادامه داشته باشه بیهوش خواهیم شد. با التهاب ریه هم، دچار عفونت و در نتیجه تب و حالت تهوع خواهیم شد. این‌ها همون علایم کروناست!  سیستم ایمنی بدن هم که با سم‌ها تضعیف شده و میکروارگانیزم‌ها میان رو. بنابراین مهیاترین جا برای بروزش، ریه هست که درش گردشی برای شست و شو وجود نداره. قراره ما رو با بیماری موهوم پنیک کنن تا پذیرای واکسن و چیپ‌های جدید باشیم! این است قدرت صهیونیست جهانی و اگر بیدار نشید…….

منبع: نور مطلق

1 Comment
  1. g.o.w کاربر می‌گوید

    خوب با بیدار شدن کاری نمیشه انجام داد. ما قدرتی نداریم که بتونیم یه همچین جریاناتی رو تغییر بدیم و مجبوریم فقط منتظر حوادث و رخدادهای بعدی باشیم. بستگی به نیروها و قدرتهای بالاتر نظیر فرشتگان داره که نتیجه رو تغییر بدن و جای قدرت رو عوض کنن.

دیدگاه ها غیر فعال است.