رتبه بندی نسخه های سوپرمن

سوپرمن پرطرفدارترین شخصیت کمیک بوکی است. این خدای امید نسخه های زیادی دارد که بعضی از آنها از او قویتر و برخی از او ضعیفتر هستن حال برای شما نسخه های مرد پولادین را رتبه بندی میکنیم.


۱۷. سوپرمن کینگدام کام:

سوپرمن در این جهان موازی مانند همتای زمین ۳ خود موجود بدی است. در این جهان سوپرمن از اول موجود بدی نبود اما بعد از اینکه خانواده سوپرمن به دست جوکر کشته میشوند او به یک دیکتاتور شیطانی تبدیل میشود. این نسخه از مرد پولادین از سوپرمن اصلی ضعیفتر است برای همین چنین جایگاهی میگیرد.


۱۶. سوپرمن بی عدالتی : خدایان میان ما :

این نسخه از سوپرمن در زمین ۱ دنیای دی سی است او از سوپرمن قدرتمند تر نیست ولی برای ایجاد عدالت و صلح هرکاری میکند و همین او را خطرناک میکند چون بر خلاف سوپرمن اصلی که تا حد امکان از کشتن بدترین افراد هم صرف نظر میکند، سوپرمن زمین یک برای برقراری نظم و عدالت هرکاری میکند و از کشتن دریغ نمیکند.


۱۵. سوپرمن نسخه سینمایی :

در سینما دی سی بر خلاف مارول که شخصیت های اصلی خود مانند هالک، مرد آهنی و ثور را ضعیف میکند و شخصیت هایی مانند اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول را قوی میکند، شخصیت های اصلی مانند سوپرمن، واندروومن و بتمن از نسخه کمیکی خود قویتر هستند و شخصیت های دیگر در حد همان نسخه کمیکی یا کمتر از آن هستند. سوپرمن در سینما نسبت به کمیک از سرعت بیشتری برخوردار است که کاملا در مبارزه اولیه او با لیگ عدالت معلوم است. او از نظر قدرت، مهارت جنگی، استقامت و هوش از نسخه کمیکی خود برتر است و همه اینها در فیلم ها مشخص است که یکی از آنها را به شما توضیح دادیم.


۱۴. بیزارو :

بیزارو اولین بار در شمارهٔ ۶۸ کمیک سوپربوی (اکتبر ۱۹۵۸) توسط نویسنده اتو بایندر و طراح جورج پپ خلق شد. بیزارو کپی ناقصی از سوپرمن است و یک کریپتونی شبیه سازی شده است که تمامی قابلیت‌های خارق‌العاده و ابرانسانی سوپرمن را دارا می‌باشد با این حال یک شخصیت شرور و در بعضی مواقع بی طرف است. بیزارو دارای تمامی قدرت‌های سوپرمن است، اما برخی از این توانایی‌های او تقریبا به عکس سوپرمن می‌باشد. برای مثال بجای نفس منجمد کننده نفس آتشین دارد و بجای ضعف در برابر کریپتونات سبز، کریپتونات آبی نقطه ضعف او است.


۱۳. کالوین الیس:

کالوین الیس سوپرمن زمین ۲۳ است. او اولین بار در  بحران نهایی شماره ۷ توسط نویسنده گرنت موریسون خلق شد. او از نظر قدرت با سوپرمن اصلی برابر است ولی نسبت به او کمی توانایی رهبری بیشتری دارد. بعلاوه الیس رییس جمهور منتخب آمریکاست . او مهارت های دیپلماسی بالایی دارد و هویت سوپرمن خود را زیر هویت ریاست جمهوری خود مخفی میکند.


۱۲. وال زاد :

وال زاد وقتی سوپرمن اصلی زمین ۲ میمیرد جای او را میگیرد. وال زاد همه قدرت های سوپرمن را به کمک نور خورشید زرد دارد و چیزی که او را از سوپرمن متمایز میکند هوش او است. او از نظر هوش از سوپرمن اصلی بهتر است او فرد صلح طلبی است و فقط در زمانی که مجبور باشد میجنگد. او از فضای باز میترسد اما بعد ها بر این ترسش غلبه کرد و توانست جای سوپرمن را پر کند و به یک شخصیت باهوش و ارزشمند تبدیل شود.


۱۱. سوپرمن فررزند سرخ:

کال-ال سفینه اش بجای فرود آمدن در کانزاس و پیدا شدن توسط خانواده کنت در شوروی فرود می آید و توسط جماهیر شوروی بزرگ میشود. این نسخه از سوپرمن همه قدرت های سوپرمن را دارد و شخصیت خوبی است. او پس از وقایعی که اتفاق میافتد سر آخر رهبر شوروی میشود به همین دلیل بجز نیروی ها فرا انسانی کریپتونی خود از اعتبار و نیروی سیاسی بسیار بالایی هم برخوردار است و به نظر میرسد از سوپرمن باهوشتر است و برخی میگویند او جاودانه است.


۱۰. سوپر سولجر :

در دنیای آمالگام که نویسندگان دی سی و مارول شخصیت هایشان را با هم ترکیب میکنند یک ترکیب خوب از دو شخصیت سوپرمن و کاپیتان آمریکا وجود دارد. همانطور که حدس می‌زنید سوپرمن با ترکیب شدن با کاپیتان آمریکا بجز قدرت های خودش از هوش، استراتژی و مهارت رزمی بالاتری برخوردار است و یک سپر دارد که روی آن نماد امید کریپتونی ها همان S وجود دارد این نسخه سوپرمن به دلیل ترکیب شدن با کاپیتان آمریکا از سوپرمن معمولی قدرتمند تر است. برای آشنایی بیشتر با دنیای آمالگام و موجودات ترکیبی مقاله «۱۰ ادغام عجیب و غریب ابرقهرمانان کمیک بوکی با یکدیگر»  در همین سایت را مطالعه‌ کنید.


۹. الترامن:

الترامن در زمین ۳ زندگی میکند که بر عکس زمین اصلی است. پس قاعدتاً الترامن موجود بدی هست در آن زمین نام لیگ عدالت به لیگ آشوب تغییر کرده است. همانطور که گفتیم آنجا همه چیز برعکس زمین ما است و به همین دلیل است که الترامن با کریپتونات سبز قویتر و با نورخورشید زرد ضعیف تر میشود در صورتی که برای سوپرمن این موضوع برعکس است. الترامن به اندازه سوپرمن قدرت دارد ولی در بیشتر مبارزه هایش با او شکست خورده است. لازم است بدانید که الترامن هم مانند بیزارو نسبت به کریپتونایت آبی ضعف دارد. او در مبارزه با ( والی وست ) و ( بلک آدام ) شکست خورده است.


۸. بتمن سوپرمن:

این بتمن حاصل ادغام بتمن و سوپرمن است. سفینه کریپتونی که حامل کال -ال بود بر روی زمین سقوط می کند و مارتا و بروس وین اون رو پیدا می کنند. اونها آن بچه رو به فرزند خوندگی قبول می کنند و اسمش را بروس می گذارند. اما کال-ال با تمام قدرت های خود باز هم نمیتواند سرنوشت را تغییر دهد و باز هم والدین بروس کشته میشوند. او انقدر عصبانی شد که قاتل را همانجا به خاکستر تبدیل کرد. از اینجا به بعد بروس که مورد حمله‌ی مدوام تصاویری از قتل والدینش قرار می‌گیرد، عقلش را از دست می‌دهد و برای سال‌ها به تنهایی در عمارت وین زندگی می‌کند. حمله‌ی گروهی از سارقان به خانه‌ی او کاری می‌کند تا بروس به‌طرز وحشیانه‌ای آنها را با چشمان لیزری‌اش تکه‌و‌پاره کند و بعد هویت بتمن را برای مبارزه با جرم و جنایت انتخاب می‌کند. در پایان لویس لین به بتمن میگه که باید آدم خوبی باشه و اون هم قبول میکنه. جالب ایت بدانید که دشمنان بتمن و سوپرمن یعنی جوکر و لکس لوثر در این دنیا با یکدیگر ادغام شده اند و شخصیتی به نام لکس لوتوس را بوجود آورده اند.


۷. آل استار سوپرمن :

آل استار سوپرمن یکی از نسخه های  قدرتمند سوپرمن است این نسخه هم مانند نسخه کازمیک آرمور سوپرمن توسط گرنت موریسون خلق شده است. در سری آل استار سوپرمن، سوپرمن فضانورد هایی رو که در نزدیکی خورشید دچار سانحه شده بودند رو نجات داد. همانطور که همه میدانید منبع قدرت سوپرمن خورشید است. سوپرمن چون آن ها را نزدیک خورشید نجات داده بود قویتر شده بود و سلول های کریپتونی او شروع به رشد کردند و در حین حال او به سرطان هم مبتلا شد در این داستان هرچه سوپرمن قویتر میشد به مرگ هم نزدیک تر میشد. این داستان احساسی، پایان جالبی داشت.


۶. سوپرمن دارکساید (superman: the dark side):

این نسخه از سوپرمن هم مثل بتمن سوپرمن و سوپرمن فرزند سرخ به دست خانواده کنت بزرگ نشده ، اما این نسخه از سوپرمن خیلی دور تر سفینه اش در سیاره آپو کالیپس فرود می آید. کال ال توسط دارکساید بزرگ میشود و توسط فرماندهان آن آموزش میبیند و به یکی از مشتاقان نابودی نیوجنسیس و یکی از فرماندهان آپوکالیپس تبدیل میشود. این نسخه از سوپرمن از نسخه معمولی خود تقریبا از تمامی زمینه ها بجز شخصیت برتر است. اگر داستان نویسی درباره این شخصیت ادامه داشت او به یکی از قدرتمند ترین نسخه های سوپرمن مبدل میشد چون او میتوانست در آینده حاکم آپوکالیپس شود و از سلاح ها و ارتش قدرتمند آپوکالیپس استفاده کند  همچنین شاید همانگونه که دارکساید نیروی پرتو امگا را از پدرش یوگا خان به ارث برده او نیز نیرو های دارکساید را به ارث ببرد و از فرم کلون دارکساید قویتر شود. کسی چه میداند شاید دوباره داستان نویسی درباره این شخصیت صورت بگیرد و ما این اتفاقات را ببینیم و شاهد یکی از قدرتمند ترین نسخه های سوپرمن و کل کمیک شویم.


۵. سوپر بوی پرایم:

سوپربوی پرایم در جهان موازی به نام زمین پرایم متولد شده‌است که فاقد هرگونه ابرقهرمانی بود. او زمانی یک جوان با روحیه بالا و قدرت‌های سوپرمن در دنیای واقعی بود، که به سبب ضربه روحی شدید، اخلاق و حس عدالت او دچار اختلال شد. سوپربوی پرایم از قدرت‌هایی مشابه با همتای خود سوپرمن برخوردار است، اگرچه این توانایی‌ها به دلیل دیوانگی و ذهنیت ناپایدار او قوی‌تر به نظر می‌رسند . از قدرت های سوپر بوی پرایم میتوان به قدرت، سرعت، استقامت، واکنش، و طول عمر ابرانسانی، آسیب ناپذیری، پرواز، قدرت دید ماوراء طبیعی، میکروسکوپی، پرتو ایکس و گرما، قادر به سفر سال نوری در کسری از ثانیه و سفر در زمان اشاره کرد. به همراه همه اینها سوپر بوی پرایم نقطع ضعف های سوپرمن را ندارد و تنها راه ضعیف کردن او محروم کردن از خورشید است. سرانجام سوپربوی پرایم در دیوار سورس (مبدا خلقت در مولتیورس دی سی) گرفتار شد.


۴. سوپرمن حلقه سفید :

خیلی وقت پیش نگهبانان متوجه شدن که منشا زندگی تو جهان موجودی هست که در درون زمین مخفی شده است نگهبانان این راز را مخفی نگه داشتن. در کمیک سیاه ترین شب نکرون سعی میکند با استفاده از همین موجود یعنی نهاد Entity دنیا را نابود کند. بعد یه سری افراد توسط Deadman انتخاب شدن تا حلقه قدرت سفید رو در اختیار داشته باشند تا با نکرون مقابله کنن یکی از اون افراد سوپرمن بود و بعد از شکست نکرون از سپاه فانوس سفید بیرون اومد. سوپرمن در این نسخه به دلیل داشتن حلقه قدرت سفید که قویترین حلقه است قدرت های خیلی زیادی داره و از قدرت هاش بجز قدرت های خودش و جذب انرژی حلقه های دیگه میشه به زنده کردن مردگان، شفا بخشی، نامرئی شدن، جذب انرژی، تبدیل کردن حلقه های قدرت دیگر به حلقه سفید و کنترل آنها، آگاهی از آینده و… رو نام برد.


۳. ترینتی سوپرمن :

ترینیتی نام بخشی از داستان های کمیکی کمپانی دی سی است که حول سه شخصیت زن شگفت انگیز، بتمن و سوپرمن در حدود ۵۰ جلد داستان می چرخد. در طی حوادثی شخصیت انیگما برای مورگان لی فی فاش می کند که این سه شخصیت یک تثلیث و کلیدهای اصلی قدرت در جهان های خود هستند و باید به کمک یک آیین عرفانی، این جایگاه ها را در اختیار بگیریم. به این ترتیب انیگما جای بتمن را می گیرد، موگان لی فی جای زن شگفت انگیز و دسپرو نیز جای سوپرمن را می گیرد. این سه شخصیت در اوج قدرت های خود با توانایی مطلق قرار می گیرند در داستان ترینتی سوپرمن قدرت های کیهانی خیلی زیادی دارد و بدنش آبی رنگ است.


۲. سوپر پرایم وان میلیون من:

داستان وان میلیون کمپانی دی سی در قرن ۸۵۳ اتفاق می افتد. در آن دوران هنوز سوپرمن زنده است اما تمام دوستان و خانواده خود را از دست داده است. در طی این داستان، شخصیت سولاریس نقشه ای برای قتل سوپرمن کشیده بود اما سوپرمن به درون خورشید می رود و ۱۵ هزار سال در آنجا می ماند. بعد از ۱۵ هزار سال سوپرمن به شکل خدایی طلایی از خورشید بیرون می آید  و قدرت هایش نیز در حد خالقان جهان افزایش پیدا کرده بود و بجز ارتقا قدرت های خودش قدرت های جدیدی هم مانند تله پاتی ، انتقال قدرت هایش به دیگران ، سفر در زمان ، آگاهی از گذشته و آینده، سرعت حداقل چند ده برابری نور و… را بدست آورده بود. از شاهکار های او میتوان به با یک ضربه نابود کردن سولاریس، اراده کافی برای به کار انداختن حلقه فانوس سبز و نابودی موجودات پنج بعدی اشاره کرد. بزرگترین شاهکار او این است که توانسته وارد بهشت بشود. با وجود همه اینها او قویترین نسخه سوپرمن نیست.


۱. سوپرمن کازمیک آرمور:

کازمیک آرمور سوپرمن حضور کمی در داستان ها داشته است. او تنها در داستان “بحران نهایی” (final crisis)، برایشکست دادن دارک مانیتور و محافظت از مولتیورس دی سی طراحی شده بود.

کازمیک آرمور سوپرمن با نام اصلی ربات تفکر ( the thought robot ) یکی از قویترین شخصیت های مالتی ورس دیسی است . کازمیک ارمور با یکی شدن سوپرمن و اولترامن توسط کوانتوم سوپرمن به درون ربات کازمیک ارمور بوجود اومده . این شخصیت در اولین حضورش امنی ورسال به تصویر کشیده شد. جالبه که  بدونید این نسخه از سوپرمن خارج از مولتیورس هستش، کازمیک ارمور ماندراک ( دارک مانیتور ) رو که بخشی از پرایمال مانیتور بود و قدرت میلیارد ها خورشید را داشت شکست داد.

توانایی های این سوپرمن خیلی خیلی زیاده که شامل: اون با خوردن هر ضربه از دشمنش قویتر میشه و می تونه قدرت خودش رو به دشمنش برسونه و اون رو شکست بده. حتی میشه گفت قادرمطلقه، دانای مطلقه، حاضر مطلقه و کنترل کامل داره بر ذرات هستی، قدرت، سرعت، استقامت، دوام، پایداری، واکنش وحواس بیکران خداگونه و پایان ناپذیر، پرواز با سرعت بینهایت، قابلیت دید کیهانی، سفر در زمان، کنترل، تغییر و انحراف ابعاد، واقعیت و خیلی چیزای دیگه تنها بخش کمی از تواایی های اونه. یکی دیگه از شاهکار های ربات تفکّر اینه که تونست با یه ضربه دیوار بعد چهارم رو نابود کنه.


نویسنده: مهدی رادمنش


525 Comments
  1. thor کاربر می‌گوید

    جالب بود

    1. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

      سلام میشه از قدرتمندترین نسخه های دارکساید هم رتبه بندی بزارید؟

  2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    هورااااا کامنت اول.ولی درمورد سوپرمن سینمایی نکته ای که در مورد اسکارلت ویچ و آیرون من گفتید اشتباه بود.شما گفتید آیرون من از کمیک ضعیف تر شده و اسکارلت ویچ قوی تر شده ولی کاملا اشتباه و غلطه!!!!آیرون من توی سینما خیلی خیلی قوی تر شده.مثلا هالک باستر سینما ده تا هالک باستر کمیک رو شکست میده و اگر بخواهیم قوی ترین زره ها یعنی آیرون من برتر(کمیک)و نسخه اینفینیتی وار(سینما)رو مقایسه کنیم مال اینفینیتی وار برنده است.
    و اما اسکارلت ویچ که تو کمیک وقتی به اوج قدرت رسید با تنها یک زمزمه فونیکس رو شکست داد یعنی نسخه سینمایی اسکارلت ویچ خیییییییییییلی زور بزنه یک میلیاردم اسکارلت ویچ کمیک نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      منظورم رو اشتباه متوجه شدید.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        خب آقا مهدی شما همین رو گفتید دیگه من چی رو متوجه نشدم؟؟

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          من اونجا داشتم به موضوع فمینیست گرایی (انشالله که درست نوشتم) مارول اشاره میکردم وگرنه درسته اسکارلت ویچ کمیک قویتره ولی اگه یک شخص قدرتمند پیش افراد قدرتمند باشه کمتر قوی به نظر میاد الان اسکارلت ویچ توی سینما با یه مرد عنکبوتی بچه و یه ثور چاقالو هم تیمه عین آب خوردن هم تانوس رو زد واسه همین.
          مرد آهنی هم اشتباه نکن هالک ضعیفتر شده که هالکباستر اونو زده وگرنه زره مرد آهنی با نسخه کمیکی زیاد تفاوتی نداره.

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            بله مهدی جان راست میگی.ولی خب دیگه راجب قوی ترین زره ها که قبول داری مدل اینفینیتی وار اندکی از آیرون من قویتره؟
            ولی خب ببین حرفی هم که درمورد اسکارلت ویچ زدی من خودم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰درصد باهاش موافقم.ولی الان ببین اسکارلت ویچ تو سینما با اوج قدرتش مثل آب خوردن تانوس رو تا لبه مرگ برد اون هسته اصلی التران رو هم در آورد.توی کمیک هم گفتم که به اوج قدرت که رسید با زمزمه فونیکس رو شکست داد ولی خب به هر حال مال کمیک قویتره دیگه

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              اوول اینکه هالا در کمیکی به این قدرت رسیده بود به همه کمیک افزایش نیدن. این اشتباهه.
              دوم فعلا زوده برا اینکه بگین کمیک از سینما قویتره، بزارین اول سریال واندا ویژن پخش شه که معلومه قدرت واندا اونجا از اندگیم هم بیشتره، بعد بگید این شخصیت اونجا قویتر از اینجاست.

    2. رضا کاربر می‌گوید

      اتفاقا مرد اهنی توی کدامیک اینقدر قوی بود که تونست هالک خیلی راحت شکست بده و همینطور تانوس رو حسابی گوش مالی داد ولی در دنیای مارول بسیار صعیف هست در کدامیک اسکارلت ویچ ضعیفه توی دنیای مارول گندش کردن

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        چیشد؟ جفنگیات
        اسکارلت ویچ با سه کلمه فونیکس فورس ز هستی پاک نمود بعد ……
        مردم

  3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    کوانتوم سوپرمن که اون خودش با ترکیب اولترامن و سوپرمن سوپرمن کازمیک ارمر ساخت کجاست کوانتوم سوپرمن قدرت دکترمنهتن و سوپرمنو با هم داره

    1. Goku کاربر می‌گوید

      # سیسکو رامون

      قدرت های کاپیتان اتم رو هم اضافه کن.

  4. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود.

  5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    پرایم از آرمور قوی تره ، این کاملا اشتباه هست که پرایم ضعیفتر از آرمور باشه ها

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      چییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داش تو برو دوغت رو بنوش
      کازمیک از اون کینگ ثور هم قویتره
      بزار برات بگم کازمیک کیه
      اون می‌تونه داستان رو تغییر بده
      پلات بینهایت داره
      بعد از لوسیفر و میکاییل و اسپکتر با قدرت کامل اون قویترین شخصیت کل دیسی هست
      سرعت اون بینهایت هست
      مولتیورس دیسی رو روی یک انگشت نگه داشته
      می‌تونه خواننده کمیک رو حس کنه
      می‌تونه قادر و دانای مطلق و حاضر مطلق بشه
      پرتو چشم های اون می‌تونه به راحتی شخصیتی مثل SPH رو پودر کنه
      اون آسیب ناپذیری مطلق داره
      اون می‌تونه در یک تریلیاردم ثانیه پرایم رو پودر کنه
      پس
      جنابعالی برو درباره فیلم های مارول جونت بحث کن و با بحث دیسی فن ها کاری نداشته باش
      بای

    2. Black knight کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      اشتباه نکن . توی مقاله گفته شده که کازمیک آرمور پلات بینهایت داره چیزی که فقط پرزنس و میکائیل و لوسیفر دارن . آیا سوپرمن پرایم پلات بینهایت داره؟ در ضمن کازمیک آرمور ماندراکی رو شکست داده که میگن پرزنس رو کشته و اگه حقیقت داشته باشه سوپرمن پرایم و رون کینگ ثور با همدیگه هم حریفش نیستن.

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ههههه چی روم کینگ ثور و سوپرمن پرایم حریفش با هم نمیشن؟؟؟؟؟؟ خخخخخ برو بابا تو دیگه کی هستی

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          دكتر استرنج
          تو عجب رويي داري بابا
          تو برو درباره فيلم هاي بچگانه و مزخرف مارول جونت بحث كن
          ميفهمي پلات بينهايت چيه ؟

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            تعصب بهامین تعععععععصب! بله می‌دونم پلات چیه!!!! منو بیسواد فرض کردی!
            و اینکه فیلمای مارول مزخرفه؟؟؟؟؟ چطور جرئت به خودت میدی همچین حرفی بزنی؟؟؟؟؟؟؟ تو هم برو پیش زک اسنایدر که گند زد به هر چی دیسی!!!!!!!! و اینکه خودت بیشتر از من رو داری بچه!

            1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

              باهات موافقم من خودم عاشق شخصیت تور بودم ولی خیلی تحقیق کردم دیدم تور خیلی ضعیف هست حتی از ایرون من هم کتک خورد تور خیلی شانس آورد میولنیر و استروم بریکر رو داره وگر گمونم حتی از بیوه سیاه هم کتک میخورد چه برسه سوپرمن کازمیک ارمور

        2. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

          آره سوپرمن کازمیک ارمور خیلی قویه هیچ کس حریفش نمیشه تازه تور از ایرون من کتک خورده چه برسه به سوپرمن کازمیک ارمور تو. خیلی خیلی خیلی ضعیف هست از لحاظ قدرت بدنی که دیگه فکر کنم یکم قدرت بدنیش از مرد عنکبوتی بیشتر باشه اشتباه نکن من خودم طرفدار تور بودم و هستم ولی خیلی ناراحت شدم که دیدم آنقدر ضعیف هست به همین علت من الان طرفدار و فن هایپریون هستم هایپریون حتی از سوپرمن کازمیک ارمور هم قوی تره رون کینگ تور از نظر من هیچی نیست.

  6. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام دوستان یکی هست میگه رون کینگ ثور از والای همگان قویتره من به این چی بگم

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون جان اون رو ول کن.سازنده بازی نهنگ آبی گفت وقتی آدم های احمقی که تو این دنیا هستن حاضرن خودشون رو به خاطر یه بازی بکشن همون بهتر که بمیرن.فکری که آدم ها میکنن رو ممکنه بتونی عوض بکنی ولی احتمالش از ۵ درصد بیشتر نمیشه‌.

  7. Black knight کاربر می‌گوید

    خیلی خوب بود. به نظر من هم کازمیک آرمور قویترین نسخه سوپرمنه

  8. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون کوانتوم سوپرمن نسخه سوپرمن نیست فقط هم نام سوپرمنه وگرنه جایگاه سوم زو تو این مقاله داشت آقای دکتر استرنج ربات تفکر پلات بینهایت داره میدونی یعنی چی نه دیگه یقینن نمیدونی وگرنه نمیگفتی پرایم قویتره.

  9. احمد کاربر می‌گوید

    رون کینگ ثور نفر چهارم تو ماروله ولی کازمیک ارمور سوپرمن جزو ۵ نفر اول هم نیست پس چطور میگید کازمیک ارمور قویتره

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      خب داداش دو نفر که از یونیورس های جدا هستند رو نباید اینجوریی مقایسه کنی چون دنیای دیسی از مارول قویتره یعنی از نظر رتبه اگر اون فرد که در دی سیه رتبه اش بالاتر باشه برنده است.اگر رتبه ها مساوی باشه نماینده دی سی و اگر رتبه دی سی بالاتر باشه هم ممکنه نماینده دی سی ببره عین ال کازمیک آرمور سوپرمن و رون کینگ ثور

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        ببخشید یعنی اگر رته نماینده مارول بالاتر باشه هم ممکنه نماینده دی سی ببره

    2. Steve rogers کاربر می‌گوید

      #احمد
      شما چطور میگید رون کینگ ثور چهارمین نفر تو ماروله
      ۱ یکی بالاتر از همه و یکی پایین تر از همه و نسخه ی ci hulk
      ۴ بیاندرز ماقبل ریتکان
      ۵ فالکروم
      ۶ پروتژ
      ۷ بیاندر
      دیگه تا بخوای برای این حرف هام دلیل دارم
      هر چند ثور بعد از سوپرمن و بتمن و آکوامن مشترکا با هالک چهارمین شخصیت محبوب منه
      سوپرمن زره‌پوش کیهانی هم پنجم نیست در بد ترین حالت بعد پرایمال مانیتور که تجسم نویسنده هست و پرزنس که خدای دیسی هست سومین شخصیت قدرتمند دی سی هست و فقط خالقش یعنی پرایمال مانیتور شانس صد در صد برای پیروزی در برابر این نسخه ی سوپرمن رو داره و ما اگه بخوایم قویترین قهرمانان کمیک رو بر اساس قویترین نسخه ها رده بندی کنیم نظرم اینه
      ۱ هالک و سوپرمن
      ۲ ثور
      ۳ بتمن
      ۴ شزم
      ۵ دکتر منهتن
      ۶ مرد آهنی
      ۷ واندروومن
      ۸ سنتری
      ۹ گرین لنترن
      ۱۰ کاپیتان آمریکا
      جوری هم که شما مقایسه کردی هم اشتباه هست مثلا ما تایتان های نوجوان رو با بیاندرز مقایسه کنیم قویتر تایتان قویترین یا قویترین بیاندر خب نایجه معلومه که بیاندر با فکر کردن هم میتونه امثال گالاکتوس رو بکشه چه برسه به اونا پس درست و حسابی با قدرت هاشون اونارو مقایسه کن

      1. امیررضا کاربر می‌گوید

        رون کینگ ثور سایه نشینان بالا رو زده که لوکی گفت بیاندرز های ماقبل ریتکان هستند( البته یه فرضیه هست)

        1. Super pahram کاربر می‌گوید

          ببین دوست من در اصل اون چرخه راگنوراگ رو نابود کرد که اونا ازش انرژی میگرفتن. ثور اصلا با اونا یه مبارزه تن به تن هم نداشته دوست من

      2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        استیو راجرز(حال نداشتم انگلیسی بنویسم)
        درست میگی ولی کازمیک ایمورتال هالک بیشتر نیروی یکی پایینتر از همه رو داره ولی سوپرکازمیک هم قده پرزنسه و لازم به توضیح نیست که پرزنس از یکی پایین‌تر از همه قویتره نتیجه میگیریم که رتبه بندیت اشتباهه اول کازمیک دوم ایمورتال هالک

      3. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

        تو. که خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ضعیف هست تقریبا هم رده کاپیتان آمریکا هست ولی از کاپیتان آمریکا هم از لحاظ قدرت بدنی ضعیف تره من خودم فن تور بودم من خیلی خیلی خیلی عاشق تور بودم .ای وقتی دیدم که آنقدر ضعیفه دیگه طرفدار و فن تور نیستم من الان فن وطرفدار هایپریون هستم که قدرت بدنیش حتی از سوپرمن کازمیک ارمور هم بیشتره

    3. Randall sepector کاربر می‌گوید

      به به عجب استدلالی
      چطور رون کینگ ثور جایگاه چهار رو داره 🤔🤔
      یکی بالاتر از همه
      یکی پایین تر از همه
      فراموشی
      فالکرام
      بیاندر کلاسیک
      مولتی اترنیتی
      دادگاه زندگی کلاسیک
      تانوس با ریگلاتور و قلب عالم

  10. steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام این مقاله بهترین تو کل جهانه
    خیلی خفن بود
    #دکتر استرنج
    این حرف کاملا اشتباه است اصلا فاینال کرایسیس رو خوندی
    الان توضیح میدم ببینید دارک مانیتور گوی خلقت رو بدست آورد در حالی پرزنس اونو به هیچ کس نمیده اگر هم بده به کسی مثل اون نمیده ولی دیدم گوی رو داشت پس یعنی پرزنس رو کشته چون دیگه دلیلی به ذهن بنده نمی رسه که پرزنس زنده باشه و گوی خلقت دست مندراک باشه
    بعد ci superman اونو زد پس اونم از پرزنس قویتره اگر این نظر من استباه باشه وذی هیچ شکی نیست که از لوسیفر ضعیفتر باشه

  11. Amir کاربر می‌گوید

    مقاله یچیزی از شاهکار بیشتر بود
    الان من قدرت های بینهایت کازمیک آرمور پی بردم واقعا خیلی قویه
    برخلاف پرایم که رطبه اش از رون کینگ پایین تره کازمیک حتی میتونه با اون به راحتی برابری کنه

    البته فکر نکنم موجودات والا مقام اجازه این نبرد رو بدن منظورم پرزنس و والای همگان یا پرایمال مانیتور هست

    با سپاس فراوان از آقای رادمنش بابت این مقاله عالی بود

  12. کیوان کاربر می‌گوید

    درود بر شما الحق که سوپرمن بهترین و بزرگترین ابرقهرمان کمیکه البته در کنار بتمن

  13. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    خوشحالم که خوشتون اومده.

  14. amirrr کاربر می‌گوید

    ببخشید ولی بزرگی به قدرت نیست به جذابیته

  15. […] در همین سایت درباره سوپرمن و لباسش مقالاتی مانند (رتبه بندی نسخه های سوپرمن) و (۱۰ چیز درباره لباس سوپرمن که نمی دانستید) وجود دارد. […]

  16. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام دوستان من چن وقته درباره شخصیت یوگاخان تحقیق کردم میخاستم بگم که اون پدر دارکسایده و میتونه در حالت معمولی دارکسایدو در اوج اوج اوج اوج قدرتش بزنه در ضمن زره یوگاخان در چشمه سورس که منبع قدرتای دیسیه غنی شده سپرش به اندازه زره زیوس و سپر واندروومن قدرت داره و یک نیزه داره که قدرت شمشیر الهه کش نیزه اکوامن را داره و دوشمشیر داره که از پدرش که اولین خدای قدیم بوده بهش رسیده و شمشیرش قدرت جفت تیغه عرفانی و نیزه سرنوشتو داره و در چشمه سورس غنی شده ادمین جان نظری داشتین بگین بنظرتون همچین شخصیتی نمیتونه اندازه رون کینگ قوی باشه چون ایشون خدای قدیمه و قدرت پرتوی امگا دارکساید اصلیو داره بنظرتون نمیتونه رون کینگ ثور و چنتا بیاندرو بزنه یا نه لطفا نظرتونو بگین

  17. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج و احمد شما حرفاتون فقط در حد کامنت پر کردنه دی سی به مراتب شخصیت های قدرتمند تری داره واسه همین ممکنه نفر ششم یا هفتم تو دی سی بتونه رون کینگ ثور رو بزنه. آقای استرنج شما معنی پلات بینهایت رو نمیدونی چجوری به خودتون اجازه میدید بیاید اینجا نظر بدید وقتی هیچی نمیدونید پلاتش بینهایته لوسیفر اینا رو میزنه داکس نوو رو مثل آب خوردن نابود کرد میدونی یعنی چی داکس نوو میدونی کیه که عین آب خوردن ازش کتک خورده؟ آمنی ورساله از اینا به مراتب تو درجات بالاتریه. میخوام بدونم چی میگی؟ اصلا حرف نزن بجز یه مارول فن متعصب هیچکی نمیتونه بگه که رون کینگ از ربات تفکر قویتره که شما هستی پس میگی هرجور دوست داری فک کن تو اون گمراهی بی پایان خودت بمون کسی که نمیخواد قانع شه نمیخواد دیگه الان من نویسنده ای که داستان‌ رون کینگ ثور رو نوشت بیارم اینجا بگه رون کینگ از ربات تفکر ضعیف تره تو باورت نمیشه میدونی چرا چون متعصبی متعصب. گیر عجب بچه هایی افتادیما.

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      هههه تعصبی بس کن بس !!!!! یکم فک کنم خودت چرت و پرت نمیگی؟؟؟؟ کازمیک لوسیفر رو بزنه؟؟؟؟؟ اصلا میدونی لوسیفر کیه؟؟؟؟؟؟ لوسیفر کسی هست که کلا از مولتی ورسال امنی ورسال گذشته و در حد پرزنس هست یعنی لوسیفر با میکاییل دمیگوریوس برابره !!!!!!!!! بعد کازمیک اینو بزنه؟؟؟؟؟
      در ضمن من گمراه نیستم برو یکم فک کن خودت کجایی؟؟؟ خود تعصب یا مفهوم تعصب؟؟؟ بزار یه چیزی بهت بگم
      رون کینگ ثور ۴ بیاندر ماقبل ریتکان در کمیک ثور اگناروک شماره ۶ زده اونم به راحتی!!!!!! چرخه راگناروگ را متوقف کرد کاری که اودین در خوابش هم نمی دید !!!!! شماره ی ۶ راگناروگ، با فکر منگونگ در حد اودین رو نابود کرد!!!!!! خواهران سرنوشت رو بی قدرت کرد!!!!!!!!! سر لوکی رو برید اما زنده نگه داشتنش!!!!!!! او یک آزگارد جدید با یک فکر خلق کرد!!!!!!!!! بعد او می‌تونه تمام بیاندر های ماقبل تاریخ رو بزنه !!!!!! یعنی کسانی که فقط والای همگان ازش برابره !!!!!
      بعد خب برو نویسنده رو بیار !!!! زود باش!!!!!!! زوووووود !!!!

      1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

        # دکتر استرنج
        دوست من زیادی تند رفتی انگار باید تک تک اشتباهتو رو تو کامنتم بگم که لطفا دیگه اشتباهی نگی .
        اول اینکه لوسیفر مورنینگ استار فعلی یک دهم گذشته هم قدرت نداره و بهت پیشنهاد میدم کامیک لوسیفر ۲۰۱۶ رو بخونی تا متوجه این حرفم بشی .
        البته تو این کامیک ورژنی از پرزنس معرفی میشه به نام دارک پرزنس که قصد نابودی دنیا هارو داشت ولی توسط گابریل با شمشیر کشته میشه و این داستان بخاطر حفره هایی که ایجاد کرد و اعتراض طرفدار ها کلاً از حالت کنن خارج شد و منسوخ شد یعنی کلاً دیسی میگه اقا فکر کنید ما اصن همچین کامیکی ننوشتیم و ‌…
        لوسیفر پلات داره ولی شما احتمالاً در جریان نیستی که پلاتش بینهایت نیست و قدرت تغییر پلات یا همون پلات دیوایس نداره .
        درسته پرزنس و الین بلاک هر دو پلات بینهایت دارند ولی من هیچوقت ادعا برتری کازمیک ارمر سوپرمن به این دو کرکتر رو ندارم .
        بلکه فقط میگویم احتمالش هست کازمیک ارمر بتونه لوسیفر رو شکست بده و اگر هم نتونه باز اختلاف بین این دو زیاد نیست هر دوشون در یه رده قدرت قرار میگیرند بنظرم .
        شما هم بهتره این صحبتو نکنی که رون کینگ ثور بیاندر رو زده اخه اصن ما یک دونه بیاندر پری رتکن یا کلاسیک داریم چطوری حالا رون کینگ ثور ۶ تا شونو با یه ضربه زده ؟!؟!؟ 😐 شما فکر کنم سیکرت وارز اصلی یعی ۱۹۸۴ رو نخوندی که همچین صحبت هایی میکنی .
        در بهترین حالت ممکن رون کینگ ثور بیاندر های پست رتکن یا بعد رتکن رو زده که بازم دلیل برتریش بر کازمیک ارمر مشخص نمیشه …
        بهتره بگم کازمیک ارمر تونست با یه انگشت لیمبو که همچون مالتی ورس وزنش بینهایته رو بلند کنه و داستان کامیک رو تغییر بده و از هر چهت به نفع خودش پیش ببره .
        کازمیک ارمر توانایی سازگاری داره که دشمنش هر چقدرم قوی باشه در یه فایت تن به تن خودشو با هر ضربه قویتر کنه و قدرتش رو اندازه دشمنش کنه یا حتی بیشتر در حدی که ویلنش نتونه باهاش مقابله کنه
        ۹۰ درصد نظر سنجی ها هم کازمیک ارمر سوپرمن رو با اقتدار کامل قدرتمند تر از رون کینگ ثور میدونن میتونم لینک چند تاشون رو هم اگه خواستی تو کامنت بعدیم بزارم البته خودت با یه سرچ ساده میتونی به درستی صحبت من پی ببری …
        شما انگار کامنت های من هم درست نمیخونی لوسیفر از آمنی ورسال گذشته ؟ شما اصن خبر داری مقایسی بزرگتر از آمنی ورس وجود خارجی نداره که بخواد کرکتری ازش بگذره ؟ /:
        لوسیفر الان مالتی ورساله و طبق تعریف مالتی ورس از گرنت موریسن بعد از نیو ۵۲ اور وید هم جزو مالتیورسه و اصن تو همه کامیکا لوسیفر مالتی ورسال بوده و فقط تو کامیک لوسیفر ۲۰۰۰ آمنی ورسال شد که اونم بعد نیو ۵۲ کلاً نقض شد .
        الان در دیسی‌ فقط سه کرکتر یعنی پرزنس گریت اویل بیست و الین بلاک آمنی ورسال هستند .
        قدرت لوسیفر در حد پرزنس نیست اصلاً و ابدا تو خود کامیک تو جنگی که بین میکائیل و لوسیفر رخ میده پرزنس با یه اشاره راحت لوسیفر رو تبعید به جهنم میکنه لوسیفر حتی جرئت حمله به پرزنس هم نداره .
        تنها کرکتری که تو دیسی واقعاً قدرتش در حد پرزنسه گریت اویل بیست یا همون شیطان وحشی عظیم هست .
        و اینکه در کامیک ثور راگنوروک هم شما اگه با دقت خونده باشی تقریباً حرف درست زدی ولی اول در بطریش کرد و میتونست از وجود پاکش کنه که کرد این در کامل کردن حرف شما بود نه رد کردن حرفتون .
        و اینکه تکرار میکنم یه سری بیش از حد بزرگنمایی در حدود قدرت رون کینگ ثور صورت گرفته که متاسفانه تو فندوم ایران هم جا افتاده و انشاللخ رفع شه .
        و اینکه مندرک یا همون داکس نوو هم با د بلید اف مالتی ورس خیلی قدرت داره که باز از کازمیک ارمر شکست فجیعی خورد و به سوی اور وید تبعید شد .
        البته کازمیک ارمر رو خود مندرک ساخت اگه یادم باشه تا جلوی مانیتورای دیگه رو بگیره تا حالت پرسایت نداشته باشن که خود ربات شد بلای جونش …
        کازمیک ارمر هم عملاً یه سلاحه که برای حفاظت از د بلید اف مالتی ورس ساخته شده بود که مانیتورا گند نزنن بهش .
        متاسفانه کامیک فاینال کرایسیس سوپرمن بیاند رو خیلی وقته خوندم ولی پیشنهاد میکنم بخونیدش .

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          خب بله تا حدودی حرفت درسته حسین جان اما این اقا میاد میگه که کازمیک روم کینگ ثور رو میزنه که صد در صد اشتباهه!!!!
          و اینکه خودم هم گفتم تقریبا پلات بینهایت داره ، تقریبا یعنی پلاتش از کازمیک اندکی کم تره و ایشون میگه کازمیک لوسیفر رو میزنه خب اشتباااااااهه اصلا میدنه لوسیفر کیهست؟؟؟؟؟؟

          1. بهزاد کاربر می‌گوید

            اخه رون کینگ چی داره مقابل کازمیک. ادعا میکنی کمیک بلدی ۲ گرمم کمیک بلد نیستی. رون کینگ پشم کازمیک ارمور نیست. کزمیک ارمور میتونه نقشه رو تغیییر بده طوری که رون کینگ اصلا وجود نداشته. بعدشم کازمیک ارمرو توی خیلی از سایت ها رتبه ۴ هست توی دی سی و رون کینگ حتی توی ۱۰ تا هم نیست توی مارول. کم کازمیک رو با شخصیت های مولتی ورسال مثب رن کینگ مقایسه کن

            1. Mohamad کاربر می‌گوید

              اوه شت🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️کلاس چندمی؟؟؟از کی واحد شمارش کمیک گرم شده؟؟؟؟

            2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              تو که خیلی چرت میگی بهزاد

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          ممد داداش خوب شد قصد دخالت نداشتی و این همه حرف زدی😂😂😂

          1. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

            سلام میشه لینک کمیک فینال کریسیس رو به من بدید

      2. کمیک فن کاربر می‌گوید

        ببین دوست عزیز من بنده خدا میخوام با تو با احترام حرف بزنم پس لطفا با احترام جواب بده اولا اونها بیاندر بودنشون معلوم نیست بعدش تو میای اونا رو بیاندر ماقبل ریتکان میکنی دوما حتی اگه اونا بیاندر ماقبل ریتکان هم باشند بازم کازمیک آرمور سوپرمن قویتر است می پرسی چطور؟ الان جواب میدم ببین تو اسپکتر رو که میشناسی اسپکتر قدرتش در حد دادگاه زندگی هست و رادیانت رو هم که میشناسی اونم قدرتش با اسپکتر برابره این دو تا هر کدوم قدرتشون برابر با دادگاه زندگی هست ( دادگاه زندگی رو هم چهار بیاندر ماقبل ریتکان شمس دادند ) حالا این دوتا که هر کدوم قدرت دادگاه زندگی رو داشتند اومدن با هم مندراک رو شکست بدند نتونستد یعنی قدرت ۲ تا دادگاه زندگی ( ۸ تا بیاندر ماقبل ریتکان ) نتونست مندراک رو شکست بده حالا کازمیک آرمور سوپرمن میاد مندراک رو شکست میده !!!! الان رون کینگ ثور که ۶ تا بیاندر ( فرضا ماقبل ریتکان ) رو شکست داده قویتره یا کازمیک آرمور سوپر من که شخصی به اندازه قدرت ۸ تا بیاندر ماقبل ریتکان ؟

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          خب دوست عزیز هم دکتر دووم هم لوکی گفتن بیاندر ماقبل ریتکان ، سایه نشینان بالا هستن
          و اینکه ثور ۴ بیاندر ماقبل ریتکان رو با یک ضربه شکست داده!!!!! خب او می‌تونه هشت تا بیاندر ماقبل ریتکان رو بزند!!!!!!!! خب یعنی ده الا یازده بیاندر ماقبل ریتکان رو به سختی میزنه!!!!!! و اینکه کازمیک بر اساس حرف تو برابر با هشت بیاندر ماقبل ریتکان است!!!!!! یعنی رون کینگ ثور اندکی ، فقط اندکی از کازمیک آرمر سوپرمن قویتر است.

          1. کمیک فن کاربر می‌گوید

            اولا نام کمیکی که دکتر دووم این حرف رو گفته بگو دوما من میگم رون کینگ ثور اگه زده باشه ۶ تا بیاندر ماقبل ریتکان رو زده کازمیک هشت تا بعدش چطوری رون کینگ ثور اندکی قوی تره به نظرت کازمیک اندکی قویتر نیست؟

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              در یکی از کمیک‌ های پروردگار دووم کمیک فن ، و اینکه اصلا بیاندر در دیسی وجود ندارد که !!!!!!! کازمیک به اندازه ۱۵ بیاندر ماقبل قدرت داره و رون کینگ ثور چهار تا بیاندر با یه ضربه زده ، ضمن اینکه لوکی هم ادعا کرده سایه نشینان بیاندر هستن!

            2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              و اینکه یکی از دلایل برتری ثور این هست که اون قادر مطلق جادو هست و کازمیک تا به حال با کسی‌ با اینقدر جادو رو برو نشده!!!!!!!!!!

              1. کمیک فن کاربر می‌گوید

                دوست عزیز بنده جادو اصلا بر روی کازمیک آرمور سوپرمن تاثیری نداره بعدش من کی گفتم بیاندر تو دنیای دی سی وجود داره من گفتم کازمیک آرمور سوپرمن موجودی با قدرت اون تعداد بیاندر رو شکست داده بعدش دوست عزیز تو اسم اون کمیک رو بگو

                1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

                  کمیک فن اونا رو از خودشون در آوردن این متعصب ها ولشون کن حرف اینا بخوای اهمیت بدی که دیوانه میشه آدم.

                  1. کمیک فن کاربر می‌گوید

                    😂😂😂 معلومه دلت پره ها ولی اگه الان جناب استیو راجرز بیاد هممونو با یه ههههههه به فنا میده😂

                    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

                      کمیک فن آقای راجرز هم باید دلیل داشته باشن دیگه باهههههه کسی به فنا نمیره الان مثلا من نمیتونم بنویسم ههههههههههههه ؟باید دلیل بیاره دیگه نه مثل این دکی فقط حرف میزنه دلیل
                      باید بیاره.

      3. امیر کاربر می‌گوید

        حرفت درسته

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      لایگککککککککککککککککککککک

  18. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    توضیح پلات رو هم پایین همون معرفی ربات تفکر گذاشتم بخونید دیگه انقدر حرف الکی نزنید.

  19. Arta کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خیلی خوبی بود اما به نظر من سوپربوی پرایم کمی از سوپرمن حلقه سفید قویتر است.!

  20. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    و اینکه مهدی رادمنش خودت هم بد نوشتی در واقع لوسیفر هم تقریبا پلات بینهایت دارد و همینطور الین بلک ( پرزنس جدید) هم پلات بینهایت دارد

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دوست عزیز معنای اصلی متن باید متوجه بشی . نه اینکه دنبال غلط باشی.
      در ضمن به قول استن لی پایینز بگو استاد رادمنش دهنت عادت کنه.

    2. کمیک فن کاربر می‌گوید

      خب دوست استرنج بنده باید به عرضتون برسانم که الین بلک در حالت پرزنس جدید پلات بینهایت داره و اینکه لوسیفر پرت بینهایت نداره و لوسیفر و مایکل و فرشتگان مقرب از انجل پاور استفاده میکنند

  21. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    نه پلات بینهایت ندارن.

  22. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج

    کسی که کامنتش با ههه شروع بشه معلومه چی داره میگه بعدشم اینکه رون کینگ رو یقینن میتونه بزنه.

    1. علیرضا کاربر می‌گوید

      مهدی رادمنش#
      کاملا با شما موافقم. من خودم مارول فنم اما کاملا قبول دارم رون کینگ ثور نمیتونه کازمیک آرمور سوپرمن رو شکست بده.

  23. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    رادمنش
    این تقصیر من نیست ، برو کمیک های ثور راگناروگ را بخوان تا یکم بفهمی رون کینگ ثور کیه ، بعد تو گفتی یقیننا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخ خب معلومه روی این ربات قوی سوپرمنی تعصب داری ، تعصصصبب!

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      اصلا دوست ندارم اینجوری جواب بدم اما:
      شما بدجوری فن بویی هرچهقدر برات توضیح آقای رادمنش شما متوجه نشدی چون اصلا دلایل نمیبینی مثلا صد بار آقای رادمنش گفت چرا کازمیک آرمور قویتره بخاطر نیروی پلات حالا تو خودتو بکشی دلیلی برای برتری رون کینگ ثور نداری.
      بازم میگم ما داریم تبادل اطلاعات می کنیم اما شما انقدر فن بویی دلایل برتری کازمیک آرمور قبول نمی کنی.

  24. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    آقای دکتر استرنج منم به شما کمیک های فاینال کراسیس رو پیشنهاد میدم با این اطلاعات کمی که دارید به دردتون میخوره.

  25. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    پلات پلات پلات پلات پلات بس کن دیگه!!!!!!! اینو بدون خودت اطلاعاتت کمه، اگه واقعا سایه نشینان بالا بیاندر ماقبل تاریخ بودن امثال کازمیک دود شدن رفتن هوا ، حالا چرا؟؟؟؟؟ چون در کمیک راگناروگ شماره ی شش ، رون کینگ ثور چهار سایه نشین بالا رو میزنه!!!!! اونم با یه ضربه!!!!!!! و اینکه اگه کازمیک پلات داره بدون که کینگ ثور قادر مطلق هست و دانای مطلق و اصلی ترین قدرتش تغییر واقعیت در حد یونیورسال و امنی ورسال !!!!!!!!!! خب من گفتم که رون کینگ‌ ثور به اندازه ی انگشت از کازمیک قوی تره!!!!!!‌
    # محمد امید
    چرا دخالت میکنی؟؟؟؟؟ خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟ من بدم میاد وقتی کسی میپره توی بحث من با یکی دیگه!!!!!!!!!

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      اصلا علاقه ای به بحث کردن با فن بوی ها ندارم من فقط برای بالاتر رفتن اطلاعات شما براتون توضیح دادم.
      دیگه کلا در این مقاله با شما بحث نمی کنم چون شما فقط با دیدگاه متعصبانه صحبت و بدون هیچ استدلال و منطقی صحبت می کنید.
      برو کمیک فاینال کرایسیس بخون بعد بیا بحث کن.

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج حرفت کاملا غلطه چون اونا رو زده قویتره چه ربطی الان منم میتونم بگم چون مندراک رو زده قویتره! حرفات هیچ منطقی توش نیست بقیه هم حرف منو قبول دارن حتی آقای راجرز هم الان دخالت نکرده با اینکه اون همه روی ثور تعصب داره شما چی میگی من نمیفهمم خوبیش اینه هیچی نمیدونی آدم راحت ضایع میکنه تو رو 🤗

    3. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

      میشه لینک کمیک فینال کریسیس رو به من بدید

    4. حسین کاربر می‌گوید

      یا منم میتونم بگم که بتمن سوپرمن رو زده پس از سوپرمن قویترین که این اشتباهه

  26. Steve rogers کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    این حرف کاملا اشتباه هست شما لوسیفر رو قویتر کازمیک آرمور میدونی و روندکبنگ ثور هم همینطور
    من میتونم برتری کازمیک آرمور سوپرمن رو به پرزنس ثابت کنم چه برسه به لوسیفر و اون وقت رون کینگ ثور که قابل مقایسه با لوسیفر هم نیست
    لوکی هم برای رسیدن به هدف هاش دروغ های زیادی میگه کی حرف اونو قبول داره جز طرفداران ثور تا اثبات نشه قابل قبول نیست
    سوپرمن زره‌پوش کیهانی مولتیورس رو بر دستانش نگه داشته که دادگاه زندگی هم تو خواب نمیتونه همچین کاری بکنه اگر تئوری که این نسخه ی سوپرمن قویتر از پرزنس باشه حرف من ثابت میشه کلا من میتونم ثابت کنم که شخصیت های زیر از رون کینگ ثور قویتر هستن
    پرایمال مانیتور
    پرزنس
    سوپرمن زره‌پوش کیهانی
    یکی بالاتر از همه
    یکی پایین تر از همه
    شیطان عظیم
    لوسیفر
    میکاییل
    الین بلک
    اسپکتر
    ماندراک
    امپتی هند
    پرپتوا
    هالک جاودانه کیهانی
    لایف برینگر گالاکتوس
    بیاندرز
    بیاندر موارد پایین رو مطمئن نیستم
    دادگاه زندگی
    دکتر منهتن
    سوپرمن پرایم
    هالک مجازات کننده فضایی
    برا همه اینا دلیل دارم اگه لازم شد میگم
    رون کینگ ثور حالا با تعصب نظر ندیم مولتیورسال سطح بالاست
    واقعاً هم قویه قدرت های کیهانی بالایی داره ولی قبول کنید دیگه تا اون حد نیست با یه ضربه بیاندر ها رو بکشه بیاندر ها اومنیورسال هستن

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      داداش داداش آرامشتو حفظ کن دیگه جاده خاکی بود جاده خاکی ترش کردی!!!!!!! سوپرمن پرایم و دکترمنهتن و هالک مجازات کننده کجاشون از رون کینگ ثور قویتره؟؟؟؟؟ البته کازمیک آرمور سوپرمن مطمعنا تو یه جنگ حماسی رون کینگ ثور رو شکست میده

  27. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    آقا محمد امید منم دیگه بحث رو باهاش ادامه نمیدم میگه برو کمیک ثور راگناروک رو بخون! تو خودت اگه خوندی چرا دلیل برتری رون کینگ ثور رو نمیگی؟ ولش کن فقط میگه قویتره خب چرا قویتره؟

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      چشم آقای رادمنش.

  28. مهدی کاربر می‌گوید

    اقا بهترین مقاله ی جهان مهدی دستت درد نکنه مگه میشه درباره سوپرمن مقاله ساخت و خوب نشه تا قبل از اینکه مهدی بیاد کازمیک ارمور رو تو ۴۰ شخصیت هم قرار نمیدادن ای خدا🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ حالا که مهدی اومد به همه نشون داد که سوپرمن کیه و همینطور تمام شخصیت ها مهدی جون دمت گرم 😎👌👌❤❤👍👍

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      داداش لطفا اسمتو تغییر بده بعضیا اومدن به من گیر دادن که چرا خودت تو مقاله خودت از خودت تعریف کردی اسمتو یه چی دیگه بزار فک میکنن من تو هستم.

  29. بروس وین کاربر می‌گوید

    حق با آقای رادمنش و Steve Rogers کاربر هست سوپر کازمیک آرمور رون کینگ ثور میزنه و اینکه دکتر شما گفتی جادو رون کینگ ثور خیلی زیاده این سوپر کازمیک که اصلا به جادو حساسیتی نداره سوپرمن معمولی هم دیگه ضعفش نیست اصلا غلط و ایراد از کامنت های تو میباره اون سایه نشینان بالا هم کمیک فن جوابتو داد.😂😂😂😂 آخه چقد تعصب چقد؟😂

  30. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دلیل برتری ثور؟؟؟؟
    خب چرخه راگناروگ که اودین در خوابشم نمی‌دید به راحتی قطع کرد
    زد سایه نشینان بالا رو ناک اوت کرد
    خواهران سرنوشت ازش به شدت ترسیدند و جلوش زانو زدند
    منگونگ را با فکر نابود کرد ( کسی که با اودین مقایسه میشه)
    آزگارد را دوباره از نو ساخت
    این ها همش در یه کمیک اتفاق میوفته ، میتونی بری و ببینید دوست عزیز ، حالا او در چند کمیک دیگر هم حضور داشته که کار هایی که اونجا کرده هم ببینی
    و اینکه اون جادوی مطلق رو داره که کارمیک چون با کسی انقدر جادو روبرو نشده کار براش سخت میشه
    اون دستکاری واقعیت رو داره که می‌تونه به راحتی کهکشان ها رو تغییر بده
    تقریبا قادر مطلق هست و تمام و کمال حضور مطلق داره
    آسیب ناپذیره
    خب با این هم قدرتا من قانع شدم این دو برابرن ( واقعا میگم)

  31. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج تغییر واقعیت!مثل اینکه شما در جریان نیستی برو توضیحات پلات رو پایین معرفی کازمیک بخون بعد بیا حرف از جادو و تغییر واقعیت بزن. خیلی متعصبی خیلی. من واقعا نمیدونم چی میگی تو خیلی نوبی خیلی اصلا نوب تر از تو وجود ندارد. شماها بابد برین با اون اسپایدی جونتون باشید تو بحث آدمای کمیک فن واقعی دخالت نکنید. یه حرفو ده بار میزنی چون حرف دیگه ای نداری فقط یه چیزی که این ور اونور شنیدی رو میگی هی تکرار میکنی.

  32. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هر جور دلت خواست فک کن ، اصلا برام مهم نیست چی میگی درباره ی من چون فقط نظر شخصیه ، رون کینگ ثور مرگ رو شکست داده و تمام نه قلمرو رو با اشاره ی دست نغییر داده ، کسی‌که هلا از ترسش فرار کرد ، اودین گفت که جادوی من در برابر جادوی تو هیچه ، بازم قبول نمیکنی و یه چیز دیگه میگی در حالی که با هم تقریبا برابرن

  33. Amir کاربر می‌گوید

    دوستان تا حالا چنتا بهتون رون کینگ ثور و کازمیک آرمور سوپرمن دادن که اینقدر همو تحقیر میکنین؟
    بگید اگه بهتون دادن منم بیام بحث کنم شاید یه پرزنسی چیزی بهم دادن نظر شما چیه؟؟

  34. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    امیر
    بله نباید به خاطر دوتا شخصیت خیالی مزخرف بحث کنیم و از هم منتفر و ناراحت بشیم ، حالا جدا از بحث شما به نظرتون کینگ ثور پیر فونیکس قوی تره یا سوپرمن پرایم ون میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟

  35. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببخشید بچه ها دقت کردید بیزارو حتی اون S روی لباسش هم برعکسه؟؟؟

  36. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    بحث با تو بیهوده است دکتر استرنج نمیخوای قبول کنی دیگه. دیگه باهات بحث رو ادامه نمیدم واقعا.
    آقا امیر (حال نداشتم انگلیسی بنویسم)به شما مربوطه ما چی میگیم؟ نمیدونم چرا تو همه بحث ها یه نفر اینجوری هست. خسته شدیم باو هر بحثی میکنیم یه نفر میپره میگه به ما چیزی میرسه؟بد بختی گرفتار شدیما.

  37. احمد کاربر می‌گوید

    رون کینگ ثور نفر چهارم ماروله ولی کازمیک سوپرمن جزو ۵ تا دیسی هم نیست وه یه چیز دیگه این نیروی پلات که شما میگید یه انتهایی داره برای مثال اگر کازمیک ارمور سوپرمن با یکی مبارزه میکنه اون هم به اندازه اون قویار میشه باید گفت که قویترین شخص کمیکه پس یعنی والای همگان هم نمیتونه باهاش بکنه چون به اندازه والای همگان قوی میشه
    اینطور نیست شما میگی

  38. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب احمد جان حرفت تا حدودی غلطه چرا؟؟؟؟ خب کن اون پلات بینهایت داره ، یعنی تموم نمیشه، اما خب مثلا خب والای همگان پلات فراتر از بینهایت دارد و هر جوره میزنه کازمیک رو میکشه

  39. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج شما دوباره حرف زدی؟میگم پلانش اندازه پرزنسه و پرزنس از والای همگان قویتره والای همگان توسط تانوس رگلیتور(فک کنم درست نوشتم) جذب شد! اطلاعات صفر

  40. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    پرزنس از والای همگان قویتره؟؟؟؟؟؟ خخخ این ها برابرن نوب جون افراطی خب پرزنس هم به قول شما توسط مندارک کشته شد دیگه!!!!!!! خودت خیییلی اطلاعات کمی از مارول داری

  41. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    #دکتر استرنج

    خب طبق حرف های شما پرزنس و والای همگان باهم برابرن و از اون ور هم سوپر کازمیک آرمور با پرزنس برابر که یعنی سوپر کازمیک آرمور با والای همگان برابره و این هم یعنی وقتی با والای همگان برابره کازمیک آرمور سوپرمن از فالکرام،دادگاه زندگی و رون کینگ ثور قویتره و شما با این کامنت همه کامنت هاتون تو این مقاله رو نقض کردید و ثابت کردید که نوبترین،افراطی ترین و متعصب ترین شخصی هستید که در این سایت کامنت گذاشتید و حق با منه و الان چون کاملا ضایع شدید بجز تکرار حرف های قبلی،توهین کردن،ههههههههههههه و خخخخخخخخ هیچ حرفی ندارید که بزنید و مندراک هم پرزنس رو نکشته. فک کنم معلوم شد کی اطلاعات نداره و متعصبه یعنی شما.

  42. Amir کاربر می‌گوید

    آقای رادمنش آروم آروم وایسا با هم بریم کازمیک با پرزنس برابره؟
    اون وقت دکتر استرج نوب و متعصب؟
    داداش چی مصرف کردی آخه کازمیک خودشو تکه تکه کنه نمیتونه از پس میکائیل بر بیاد بعد آقای میگه والای همگان رو میزنه و با پرزنس برابره
    اصلا راجب قدرت فالکرام میدونی؟
    راجب پروتژ میدونی؟
    راجب توبا میدونی؟
    واقعا کاربری به این نوبی و سوپرمن پرستی ندیدم بنده خدا شانس آوردی کاربر استیو راجرز ( سفید و قرمز) الان دیگه توی سایت نیست وگرنه جوری ضایعت می‌کرد کلا از سایت بری

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      عزیزم اینا رو باید به شما متعصب ها گفت که ثور رو میپرستید‌.
      کی گفته که کازمیک نمیتونه میکاییل رو بزنه؟ از خودت حرف در نیار متعصب واقعا نمیشه به شما متعصب ها یاد داد که درست چیه.

  43. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    هاه هاه هاه هاه هاه هاه ، الان کازمیک با پرزنس برابر شد؟؟؟؟؟ ملت خودتون بیایین ببینید این کاربر چی میگه ور خودش ، کازمیک لوسیفر رو نمیتونه شکست بده ، بعد پرزنس باهاش مساوی کنه؟؟؟؟؟؟ بعد تو هم نصف کامنتات فقط از بخت با او بیهوده است حرف زدی ، و اینکه بله کازمیک از دادگاه زندگی و با فاصله‌ی اندک از یکی پایین از همه قوی تره ، و اینکه خودت هم کم آوردی!!!!! اصلا حرف توی افراطی درست ، کازمیک اندکی برتر از کینگ ثور ، فقط در نصف کامنتات گفتی دکتر استرنج بحث با شما بیهوده است ، خب بحث با تو هم بیهوده است! چون روی سوپرمن انگار تعصب داری!

  44. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    خب خودتم قبول کردی که رون کینگ ثور ضعیفتره.
    همون طور که گفتم الام میاد هههه خخخخ میکنه نگاه کن همون کامنت های قبلیش رو دوباره نوشته به هر حال اخلاق بیشتر بچه ها یه جوره و قبلا هم پیش بینی کرده بودم.

  45. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    نگا دکتر سوپرمن کازمیک پلات داره ینی میتونه سلاح شمشیر تاریکی و نیزه نهاییو بدست بگیره که دوبرابر میولنیر لیاقت میخواد وصد برابرش قدرت داره لوسیفر یکبار با یک ضربه شمشیر تاریکی پرزنسو زد بعدش کازمیکو ساخته چون افریدنش از دست پرزنس خارجه بعدش کازمیک سوپرمن به کمک ازریل شیطان عظیمو زد شیطان عظیم اندازه بیاندر قدرت داره شایدم اندازه ۱۰ تاشون چون قدرتش بینهایته بعدش از سورس قدرت میگیره جایی که قدرتش از پرزنسم بیشتره و پرزنس از اونجا قدرت میگیره و به غیر از دارکساید اصلی تونسته سورس وال را بشکنه و کراکی نگهبان که در دنیای دیسی سرعتش از والی وست هم بیشتره و دوبرابر دکتر منهتن قدرت داره

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون دمت گرم خداروشکر بجز این و اون تقریبا همه حرف منو قبول دارن و راستی آیدی تلگرامم رو خواسته بودی بهت دادم @MAHDIRSH13 دوباره هم نوشتم چرا هیچی نگفتی بهم؟

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        ببخشید من زیاد توی تل نیستم بیشتر توی روبیکام

  46. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    الان وی میگی سیسکو رامون ؟؟؟؟؟؟ شمشیر تاریکی که رون کینگ ثور نداره!!!!
    کازمیک شیطان وحشی رو زد ؟؟؟؟؟ کجا؟؟؟؟؟ توهم داری بابا!!!!!
    مهدی رادمنش
    کازمیک میکائیل رو بزنه؟؟؟؟؟؟ خخخخخخ اصلا می‌شناسی کیه؟؟؟؟؟ اینقدر چرت و پرت نگو بچه جان!

  47. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    تو میدونی کازمیک آرمور کیه؟ میکاییل قویه ولی در حد کازمیک نی حرف منم تکرار نکن بچه یه دوستی داشتم عین تو بود باهات مو نمیزد واسه همین بیشتر حرفات برام قابل پیش بینیه.

  48. Amir کاربر می‌گوید

    دکتر جان بنظرم به این بحث ادامه نده از نظره اینا کازمیک فوت کنه کل مارول و دیسی رو باهم میزنه
    اینا هرچی بهشون بگی قبول نمیکنن ول کن داداش

  49. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    چرا کامنت من تایید نشد؟؟؟؟؟؟ ادمین لطفا جواب بدین
    امیر جان باشه دیگه با اینها بحث نکنیم بهتره

  50. Arta کاربر می‌گوید

    سلام.به نظر من رون کینگ ثور از کازمیک آرمور سوپرمن قویتر است چون هم لوکی گفته سایه نشینان بالا بیاندر ما قبل ریتگان هستند و هم پروردگار دوم در کمیک سکرت وارز گفت:حالا فهمیدم چرا خدایان فرا باستان در سایه ها پنهان میشدند و از انرژی نابودی دنیا ها(راگنوراک)تغذی میکنند.!!کاری که سا.!!!!!!

  51. Arta کاربر می‌گوید

    در ادامه کامنت قبل:کاری که سایه نشینان بالا میکردند.!!!!!و سایه نشینان بالا دقیقا حرف های بیاندر های ما قبل ریتگان را تکرار میکردند.!!!!!!و با همه ی اینها نتیجه میگیریم که سایه نشینان بالا بیاندر ما قبل ریتگان هستند.!!!!!و در کمیک ثور راگنوراک رون کینگ ثور با یک ضربه شش تا از سایه نشینان بالا را زده.!!!!! درسته جادوی سطح پایین بر کازمیک آرمور اثر ندارد اما جادوی سطح بالایی مثل جادوی رون کینگ ثور که فقط امثال والای همه و فالکرام از اون در امان هستند قطعا به کازمیک آرمور اثر دارد.!!!! در مورد پلات هم باید بگم درسته کازمیک آرمور پلات بی نهایت داره اما قدرت امثال رون کینگ ثور هم بینهایت است و پلات بی نهایت نمی تواند کازمیک آرمور را اندازه رون کینگ ثور قوی کند.!!!!!!علاوه بر این والای همه که پلات ندارد با پرزنسی که پلات بی نهایت دارد برابر است.!!!!!پس پلات دلیل بر پیروزی نیست.!!!!!و با توجه به دلایلی که آوردم رون کینگ ثور از کازمیک آرمور سوپرمن کمی قویتر است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  52. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    ببین عزیزم وقتی تو تا حدی نظرات متعصبانه و بی ارزشن که تایید نمیشن دیگه لزومی نداره تا بحث کنی فقط آبروی خودتو بیشتر میبری دکتر باید بری دکتر دیگه روان پزشک لازم شدی.

    امیر جان شما هم الکی حرف نزن من نگفتم میتونه کل مارول و دی سی رو بزنه چرا حرف تو دهن این و اون میزارید؟ سوپر کازمیک از رون کینگ ثور قویتره ولی اون پرزنس مساوی هست رو مبالغه کردم قبول دارم ولی رون کینگ ثور رو میزنه.

  53. کلارک کنت کاربر می‌گوید

    دوستان عزیز من به سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین کدزمیک ایمورتال هالک قویتره با روی کینگ ثور دمتون گل باران ؟

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      احتمالا کازیک ایمورتال هالک چون نیروی توبا داره که پایین تر از همگان مثل شیطان وحشی عظیم در دی سی . پس تقریبا باید برابر باشه
      با والای همگان یا کمی ضعیفتر البته من این شخصیت جزو نسخه های هالک حساب نمی کنم. چون ۱۰۰ درصد قدرت این شخصیت ازپایین تر از همگان.

      1. کمیک فن کاربر می‌گوید

        بله دقیقا کازمیک امورتال هالک کمی از والای همگان ضعیف تر و با شیطان وحشی عظیم برابره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور صد درصد

    3. Amir کاربر می‌گوید

      سلام به‌نظر من رون کینگ ثور قوی تره هالک هم تمام قدرت یکی پایین تر از همه رو نداره

  54. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    با سلام به کلارک کنت
    خب رون کینگ ثور به مراتب قویتر از ایمورتال هالک هست ، اصلا کینگ ثور با فکر اونو نابود می‌کنه ، چون رون کینگ ثور قادر مطلق و دانای مطلق و تسلط کامل بر‌‌جادو رو داره ، همچنین او می‌تونه به راحتی با فکر کهکشان ها و ستاره های رو تغییر بده پس من به ایمورتال هالک توصیه میکنم همون لحظه اول جلوش زانو بزنه

  55. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    کازمیک ایمورتال هالک قویتره چون درواقع همون یکی پایینتر از همه هست فقط کمی از اون ضعیفتره و رون کینگ جلوی فالکرام هم حتی حرفی برای گفتن نداره چه برسه به یکی پایینتر از همه یقینن کازمیک ایمورتال هالک قویتره.

  56. احمد کاربر می‌گوید

    اقا اینقدر به خودتون فشار نیارید
    ۱ اونایی که دادگاه زندگی رو شکست دادن بیاندر های بعد راتیکان بودند نه قبل راتیکان
    ۲ افرادی مثل شما که متعصبید فقط بلدید کمیک بخونید من که نخوندم الان دلیل بیاندر بودن سایه نشینان بالا رو میگم اولا خو لوکی دکتر دووم گفتن هیچ ولی شما دلیل رگنوراک نگاه کنید من تو یه مقاله خوندم سایه نشینان بالا رگنوراک به وجود میارن هر چند وقت یک بار که از انرژی انفجار اون استفاده کنند و همه میدونند که بیاندر ها عاشق ازمایش های هستند تا جایی که من میدونم و برای ازمایش چنین موجوداتی نیاز به انرژی زیادی هست که سایه نشینان بالا یا همان بیاتدر های ماقبل راتیوان از این انرژی استفاده میکنند حالا من هیچ جایی این حرفو نشنیدم ولی خیلی به هم مرتب هستن اگر خوب فکر کنیید و به قول کاربر راجرز اگر بیاندر باشند ۱۰ تا کازمیک ارمور هم حریف رون کینگ ثور نیست
    ۳ نیروی پلات باید در برابر کسایی کار ساز باشه بیشتر که یه مقدار نیروی حساب شدنی دارند یعنی مطلق نیستند تقریبا مطلق هستند برای مثال رون کینگ ثور قدرت.دانا.حاضر.جادوی مطلق داره که فراتر ار سطح اومگا یفنی نهایت قدرت جادویی که به همه اسیب میزنه غیر از خدایان جهان ها و یعنی کازمیک هر چقدر خودشو قویتر کنه نیروی رون کینگ ثور انتها نداره که خودشو به اندازه اون قویتر کنه و از اون جلو بزنه
    ۴ هیچوقت نباید کازمیک ارمور رو با افرادی مثل میکائیل یا لوسیفر مقایسه ‌کرد چون کار اشتباهیه چون اونا فرشتگان مقرب الهی هستند و تا جایی که من میدونم بعد پرزنس و شیطان وحشی قویترین موجودات دیسی هستند حالا یه بعضی از دیسی فنا برای اینکه قدرت سوپرمن رو بالا ببرند با اون ها مقایسه میکنند که کار اشتباهیی هست تا زمانی که مبارزه نکردند نمیشه همینطور الکی گفت راحت اونا رو میزنن که کار بسیار متعصبانه هستش

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      کاربر احمد یک اینکه همه قبول دارن کازمیک از رون کینگ قویتره حتی کاربر راجرز قبول کرد و یک کاربری که فکرکنم g.o.w f,n ‘گفت کازمیک میتونه بیاندر بزنه بعدشم کازمیک از سورس نیرو میگیره جایی که فقط دارکساید اصلی تونسته بشکندش و حتی پرزنسم نتوسته داداش بعدش کازمیک از جایی نیرو میگیره که پرزنس میگیره دوما کازمیک قادر مطلقه سوما کازمیکو مانیتور ذهن ساخته که اون پرزنس را هم ساخته چهارما اون با اعضای سیاره کوایز که همشون سریعترین دنیای دیسی هستن و عین گرین لنترن یک لشکرن را کازمیک با تک تکشون مبارزه کرده و شکست داده و اینکه اعضای کوایز محافظ چشمه سورسن

    2. کمیک فن کاربر می‌گوید

      دوست عزیز ما لوسیفر رو با کازمیک آرمور سوپرمن مقایسه نمیکنیم سایت های معروف و معتبر مثل سی بی آر یا دی سی فندوم این ها رو با هم مقایسه میکنند بعد شما میگید نیروی پلات جلوی رون کینگ ثور دووم نمیاره !!! باید بگم کاملا در اشتباهید نیروی پلات کازمیک آرمور سوپرمن میتواند جلوی هرکسی که از پرزنس ضعیفتر و خودش دارای نیروی پلات نباشد دووم بیاورد بجز جلوی شخصیت هایی مثل فالکرام و از این سو به راحتی میتواند رون کینگ ثور را شکست دهد
      سوما اینکه شما میگید کمیک نخوندید بعدش میگید بیاندر هایی که دادگاه زندگی رو شکست داده اند بیاندر ماقبل ریتکان هستند دوست عزیز من جیم شوتر بخاطر همین شکست دادگاه زندگی از بیاندر ماقبل ریتکان قدرتشون رو کاهش داد

  57. احمد کاربر می‌گوید

    حالا من با نیروی پلات اشنایی زیادی ندارم ولی تا وقتی که با کسی با نیروی بینهایت مبارزه میکنی نمیشه با اون برسی تز لحاظ قدرت چون تو هی قویتر بشی اون هیچ نهایتی نداره که تو بهش برسی البته این بارای بعضی افراد هستش به نظر من که رون کینگ ثور هم جزو اونهاست

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      خب نظرت اشتباهه همونطور که صد بار گفتم رون کینگ با یک منبع انرژی قدرتمند شده و به هیچ وجه نیروش بی نهایت نیست کسی که با یه منبع قدرتمند بشه به نظرت قدرتش بی نهایته؟ وقتی چیزی نمیدونی نظر نده دیگه برادر من نظر نده

  58. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    ببین عزیزم رون کینک ثور با یه منبع انرژی قدرتمند شده و جلوی سوپر کازمیک هیچی نیست اینو بفهم رون کینگ حتی نمیتونه یه موجود ده بعدی مثل اولتیمور رو نابود کنه اینو خود ادمین هم قبول داره انقدر متعصب نباش شما بجز کپی کردن پیام های قبلی و همدیگه هیچ چی ندارین بگید فقط ههههه هههه میکنید یه حرفو ده بار می زنید الان مهم اینه که تو هیچ جایی از کمیک گفته نشده که اونا بیاندرن بیاندر باشن هم قبل ریتکان نیستن پس لطفاً انقدر توهین نکنید و نگید متعصب اوه یادم رفته بود بجز متعصب گفتن شما که حرف دیگه ای ندارید مجبورید توهین کنید.

  59. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    الکی هم واسه من تومار ننویس هیچکدوم از خودت نیست فقط بلدی حرف بزنی چه مدرکی داری که سوپر کازمیک نمیتونه میکاییل رو بزنه؟ و اینکه کی میگه پلات روی رون کینگ ثور اثر نداره؟ از خودت حرف در میاری چرا متعصب؟ رون کینگ ثور همونطور که گفتم بر اثر یه منبع نیرو قدرتمند شده و به هیچ وجه قابل مقایسه با سوپر کازمیک آرمر نیست و پلات سوپر کازمیک روش اثر داره خیلی خوبم اثر تا حالا مگه رون کینگ با نیروی پلات رو به رو شده که بفهمی روش اثر داره یا نه؟ کجا گفته شده روی بعضی ها اثر نداره؟

    1. Arta کاربر می‌گوید

      #مهدی رادمنش
      ما حرف هم دیگر رو تکرار نم یکنیم و تو فقط بهمون توهین میکنی.!!!!! انقدر پای منبع انرژی رو وسط نکش که رون کینگ ثور با یک ضربه همون منبع را نابود کرد.!!!!بعدشم توضیح هم دادم والای همه که پلات نداره با پرزنس که پلات بی نهایت داره برابر پس پلات پیروزی نیست.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قدرت رون کینگ ثور هم بی نهایت چه دلیلی داری نیست؟؟؟؟!!!؟!!من هم دلایلم رو گفتم چرا سایه نشینان بیاندر بودن (ما قبل ریتگان) اما تو فقط حرف خودت رو میزنی.!!!!!!

  60. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    # مهدی رادمنش
    اول گفتم اشکال ندارد جواب نمیدهم ولی دیدم که زیادی افراطی شدی و خییییلی هم حرفت غلطه ، رون کینگ ثور در برابر کازمیک هیچی نیست؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ ، کازمیک با فاصله ی اندک از کینگ ثور قوی تره ، بعد گفتی نمیتونه نابودش کنه ؟؟؟؟؟؟ ببین الان خودت فک کن سایه نشینان بالا چه بعدی هستند ، رون کینگ‌ ثور ازشون یه درجه بالاتره ، گفتی بیاندر نیستن و لا مابعد ریتکان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وات د فاز؟؟؟؟؟ ط؟ چی؟؟؟؟؟ نگاه کن فقط کم آوردی که اینو میگی ، فقط کم آوردی ، وگرنه منم میگم مندارک تو اون موقع نیروی واقعیت و نداشته و از این چرت و پرتا ،‌ کاربر استیو راجرز خودش توضیح داد منم گفتم ، بعد ردش می‌کنی ، خب دیگه تقصیر من نیست ، میکاییل هم خیلی از کازمیک هم قوی تره ، اینقدر پلات پلاتم نکن وگرنه کازمیک اگر از پلاتش استفاده نکنه کینگ ثو ر نابودشمیکنه

    1. کمیک فن کاربر می‌گوید

      دوست عزیز تو بدی سایت کوارا ( البته خودم زیاد قبولش ندارم ) میبنی که توی نظرات بیشترشان گفتن که رون کینگ ثور فقط کمی از اودین قویتره و دوست عزیز جناب آرتا شما چرا از قضیه شوتی؟ کسی که میاد با لوسیفر مقایسه میشه از رون کینگ ثور شکست بخوره ؟ البته رون کینگ ثور شخصیتی قوی است ولی هیچ وقت تاکید میکنم هیچ وقت اون رو با بیاندر ماقبل ریتکان مقایسه نکن والای همگان بیاندر ماقبل ریتکان رو از انرژی خالص خلق کرد تا جلوی توبا به ایستد کسی که والای همگان انتظار داشت جلوی توبا به ایستد رو شما میاین با رون کینگ ثور مقایسه میکنید؟ بعدش دوست عزیز آقای استرنج کی گفته پرزنس و ولای همگان دو خدا هستند که پرزنس با دارایی نیروی پلات میتونه قویتر بشه ولی چون هردو ابر قدرت هستند این فاصله قدرت مشهود نیست ولی در رون کینگ ثور و کازمیک آرمور سوپر من این قضیه فرق دارد هر دوی آنها از پرزنس و والای همگان ضعیفتر هستند و کازمیک سوپرمن با داشتن نیروی پلات حتما فاصله قدرت محسوسی ایجاد میشود . با تشکر.

  61. احمد کاربر می‌گوید

    بابا کازمیک ارمور سوپرمن خدای مارو هم میزنه اولا درست حرف بزن دوما من دلایل خودمو درست پیش بردم و بهشون هم مطمئنم ولی کاربر سیسکو رامون ممنون از نحوه جواب دادن شما یه بعضیا اگر یاد گیری ادب و شعورشونو بالا ببرن بد نیست اووقت میشه به راحتی نظرات رو خون و قانع شد (البته من بازم میگم رون کینگ ثور میبره )
    و من اگر چیزیو بدونم منکرش نمیشم من یه کمی به سمت مارول بیشتر هستم چون چهارتا ابرقهرمان محبوبم ۳ تاش مارول هستش
    شما بگو سوپرمن میبره من میگم ثور این چیزیه که هی ادامه پیدا میکنه نه من قانع میشم نه شما چون تا وقتی ایندو مبارزه نکردن معلوم نمیشه ولی من ثور رو به دلیل جادوی مطلقش قویتر میدونم به دلیل چیزهایی که از نیروی پلات شنیدم فهمیدم از لحاظ جسمی اخرش برابر میشن ولی جادورو دیگه فکر نکنم

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      خب احمد گفتی اگه با احترام و اینا باشه قانع میشی من الان دلیل رو بهت میگم.

      ۱_پلات بینهایت صرفا فقط برای جسمی نیست یه جور استثنا هایی داره مثلا یقینن با پلان بینهایت نمیشه مانیتور مایند رو شکست داد ولی پلات قدرت غلبه به جادو رون کینگ ثور رو داره.

      ۲_ رون کینگ با یه منبع انرژی قدرت پیدا کرده و درواقع همون ثوره و با سوپر پرایم مقایسه بشه یقینن برتره ولی سوپر کازمیک آرمر مثل سوپر پرایم یا آل استار سوپرمن با نور خورشید بیشتر قویتر نشده یا مثل بقیه مربوط به یه زمین دیگه نیست یا در اوج نسخه معمولی اون یه چیز جداگانه عست اون یه رباته که توش ترکیب الترامن و سوپرمن وجود داره و بر اساس یه منبع یا اراده یا آموزش تقویت نشده و به همین دلیل نسبت به اون قویتره همون طور که گفتم رون کینگ با یه منبع انرژی قدرت یافته اگه سوپر کازمیک بتونه انرژی ثور رو به منبعش برگردونه یا ارتباطش رو قطع کنه به آسونی میتونه شکستش بده(البته احتمال این خیلی کمه ولی …)

      ۳_سوپر کازمیک آرمور تقریبا یه جور رباته و بدن کریپتونی نداره و به همین دلیل هیچ نقطه ضعفی نداره و جاودانه است بجز خدایان اصلی و مطلق مثل پرزنس یا یکی بالاتر از همه و پرایمال ماینیتور و اشخاص قدرتمند تر از اینا کسی نمیتونه شکستش بده.

      ۴_ اون از میکاییل و لوسیفر قویتره و اونا رون کینگ ثور رو به راحتی شکست میدن.

      حالا چرا میگم از میکاییل و لوسیفر قویتره

      ۱_خالق اون همون خالق پرزنسه یعنی ماینتور مایند

      ۲_اون پلاتش هم انداره پرزنسه

      ۳_اون بجز نیروها و توانایی های خودش مثل پرزنس میتونه از سورس هم نیرو بگیره.

      خب طبق این موارد بالا میتونیم بگیم چون پرزنس تجربه بیشتری داره و بیشتر چیزا رو اون خلق کرده از سوپر کازمیک قویتره و اگه سوپر کازمیک و پرزنس رو پرایمال مانیتور در یه زمان بوجود می آورد تجربه کازمیک هم اندازه پرزنس بود و اونم چیزای خیلی زیادی خلق میکرد. ولی چون این اتفاقات نیفتاده میگیم پرزنس ازش قویتره. خب طبق خرفام متوجه شدی که چرا میگم از میکاییل و پرزنس قویتره.

      خب احمد هیچ چیز متعصبانه یا توهین تو این کامنت وجود نداشت تو کامنت های قبلی هم اگه بود عذر میخوام .خب الان امیدوارم متوجه دلیل برتری سوپر کازمیک آرمور نسبت به رون کینگ ثور شده باشی.

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        ببخشید به جای اینکه بگم از میکاییل و لوسیفر قویتره گفتم پرزنس قویتره اشتباه شد.

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        خب دوست عزیز رادمنش کنیگ ثور زد درخت نه قلمرو رو تغییر داد یعنی کاری کرد که از منبعش جدا شد!!!!

      3. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

        میشه لینک کمیک فینال کریسیس رو به م

  62. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    دکتر استرنج معذرت میخوام بعضی جاها یکم مبالغه کردم اگه بی احترامی ای دیدید ببخشید ولی رون کینگ ضعیفتره این موضوع تموم شد.

    احمد

    وقتی خودت بالا گفتی که با نیروی پلات آشنایی نداری پس لطفاً حرف بی منطق نزن خوبه خودت میگی آشنایی نداری حتی دکتر استرنج هم قبول کرد تو هم داری دوباره حرف های دکتر استرنج رو به یه روش دیگه بیان میکنی برو کامنت ها رو بخون جواب حرفات رو میگیری چون همونه.

    امیوارم کسی از دست من ناراحت نشه من قصد توهین به کاربری رو ندارم

  63. Amir کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    پرزنس به اون عظمت و قدرت به سختی تونست از پس لوسیفر بر بیاد و تبعیدش کنه ( از نظر من قدرت برادران برابره) بعد میکائیل بیاد از کازمیک شکست بخوره؟؟؟؟
    من خودم به شخصه هرچقدر رون کینگ ثور رو قوی بدونم میگم به هیچ وجه من الوجوه حریف میکائیل نمیشه و در این نبرد به احتمال ۸۵ درصد میکائیل قوی تره هرچی باشه اون پسر خداست و از ربات تفکر به مراتب قدرتمند تره
    در ضمن میگم برو یکبار دیگه کمیک های راگناروک و جنگ های پنهان رو بخون و به دیالوگ های سایه نشینان بالا و بیاندر ها توجه کن این یک دلیل
    دلیل دوم دکتر دووم در کمیک جنگ های پنهان در حالی که روی ایگدراسیل نشسته بود گفت حالا فهمیدم چرا خدایان باستانی در سایه ها پنهان میشدن توجه کنید دکتر دووم در اون زمان قدرت چند بیاندر رو داشت ( فکر کنم سه تا) و خودش رو خدا میدونست و گفت خدایان باستان در سایه ها پنهان میشدن این دلیل دوم
    دلیل سوم لوکی در کمیک های شخصی خودش وقتی داره کتاب های باستانی آزگاردی رو میخونه میگه سایه نشینان بالا همون بیاندر ها هستن
    این سه دلیل
    شما خودت حساب کن شاهکار نابودی ۵ بیاندر که یکی از اونا میتونه یک نفر مثل لیونگ ترابنیول رو نابود کنه چقدره
    اونم نه به سختی به راحتی ۵ بیاندر شکست خوردن و تسلیم رون کینگ ثور شدن
    حالا شما هم اون پلات بینهایت رو کن عَلَم عثمان ( یاد فیلم قدیمی اما علی افتادم 😂) من خودم میگم این پلاتم یه حدی داره وگرنه تمام مارول و دیسی جلوی کازمیک زانو میزنن نه داداش من از این خبرا نیست در ضمن رون کینگ نامبر ۵ ماروله
    ۱ والای همگان
    ۲ توبا
    ۳ پروتژ
    ۴ فالکرام
    ۵ رون کینگ ثور
    ۶ بیاندر قبل از ریتکان
    ۷ دادگاه زندگی

    1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

      # Amir
      با سلام
      قصد دخالت در بحث رو ندارم ولی ی سری دوستان دیگه خیلی حد قدرت روئن کینگ ثور رو از خودش فراتر بردن باید ی سری تذکرات جدی در این باب بدم .
      پس لطفا نارحت نشین و نگید تو دخالت نکن و از موارد این چنینی شدیدا خودداری کنید …
      دوست محترم شما اصن کامیک لوسیفر ۲۰۱۶ خوندی
      ؟ خب واضحه نخوندی فقط شناخت شما از لوسیفر هم احتمالا از همین سایت هاس ن بیشتر . البته در اینده این قضیه مشخص نیس چون والیم بعدی بعدیش هم در حال چاپه و فعلا ناقصه . اما در مورد قدرت های لوسیفر قبل نیو ۵۲ قدرت اراده پرزنس رو داشت و همینطور ک معلومه مکمل مایکل دمیورگس در جهان بود اما غیر این موارد نیرویی ب نام لایف برینگر فایر هم داشت ک تقریبا میتوانس هر چیزی تو جهان نابود کنه . و اینکه وقتی د گریت دارکنس برخیزه بلاجبار باید بهش بپیونده و جزئی از اون در مبارزه با پرزنس بشه .
      ۱ : کی گفته اختلاف پرزنس و لوسیفر کمه ؟ 😐 برادر ی حرفو نیا بدون فک کردن بزن حتی تو کامیکای سوامپ ثینگ ( Swamp Thing 1982 #50 ) گریت اویل بیست وقتی قیام کرده بود بر سر راهش موجود های قدرتمندی مث همین لوسیفر قرار میگیرن ک حتی اونام انقد قوی نبودن جلوش مقاومت کنن و مجبور بودن ب تاریکی مطلق بپیوندن . اما گریت اویل بیست ب مسیر خودش ب سوی بهشت ادامه داد و بهش رسید
      تو همینجام دستش رو دراز کرد و پرزنس هم این کارو کرد و بعد برخورد این دو دست ناپدید شدند . البته فنتوم استرنجر عنوان کرد ک این ناپدید شدن صرفا در چشم موجودات این دنیاس و نبرد میان پرزنس و گریت اویل بیست تا ابد ادامه داره …
      جالب اینجاس پرزنس همیشه سطح قدرتش مشخص بوده و آمنی ورسال هس در حالی ک اصن لوسیفر تو همه حضور هایی ک تو کامیکا داشته مالتی ورسال بوده و فقط سری ۷۵ جلدی کامیک لوسیفر ۲۰۰۰ لوسیفر ب اوروید پرواز میکنه و آمنی ورسال محسوب میشه . ( البته اصلا امنی ورسی ک تو سری ۲۰۰۰ وجود داشت بعد نیو ۵۲ رتکن شد ، یعنی اون فضایی ک لوسیفر اخر سری ۲۰۰۰ رف از بعد نیو ۵۲ جزو امنی ورس نیس بلکه درون دیوار سورسه /: ) بعد نیو ۵۲ لوسیفر ب شدت ضعیف ب تصویر کشیده شد ولی هر چی نباشه بازم یکی از ارکان خلقت مولتی ورس دیسی هس .
      ۲ : شما اصن استدلال منطقی برا اینکه مایکل دمیورگس از کازمیک ارمر سوپرمن قویتره نیاوردی /:
      فقط گفتی پسر خداس و … ببین شما نباید ب انتساب یا وصلت چیزی شخصی رو بشناسی باید بببینی خودش اندازه اون هم ارزش داره یا ن . با اینکه خودم شخصا قبول دارم از تات ربات با اخلاف کم قویتره ولی شما دیگه این ورژن سوپرمن رو خیلی دست پایین گرفتی . خواهشا همت بفرما و برو کامیک فاینال کرایسیس سوپرمن بیاند رو مطالعه کن بعد بیا ب بحثمون ک البته بعید میدونم نتیجه خاصی داشته باشه ادامه بدیم … چون من کامیک ثور : راگنورک رو ۶ جلدش رو هم با ترجمه هم زبان اصلی خوندم ولی من ب احتمال ۹۹ درصد میگم اکثر کاربران سایت از جمله خودت نخوندن .
      شما اومدی اکثر حرفای اقای استیو راجرز رو بازگو کردی اونم بدون تحقیقی چون فقط ایشون رو در اکثر سایت ها دیدی و فک میکنی اطلاعاتشون بالاس پس در زمینه دانش کامیکی هم هیچ خطایی ندارن \: اصلا در جریان هستی ما کلا ۱ بیاندر کلاسیک یا پری رتکن داریم ؟ 😂 اون بیاندر اصلیه ک خیلی شاخ بود و کرکتری هس ک خارج از مولتی ورس مارول بوده و بعد از اینکه وجود مولتی ورس رو حس میکنه وارد مولتی ورس میشه تا تجربه کنه . کل مولتی ورس مارول جلوی بیاند ریلمی ک بیاندر ازش اومده ی قطره ست وسط اقیانوس . بیاندی ک تو سیکرت وارز ۱ و ۲ بود قادرمطلق آمنی ورسال بود . بیاندر موجودیتی هس ک میلیون ها بار فراتر از مولتی ورس مارول هس و مخلوق وان ابو ال نیس . وان ابو ال روش هیچ کنترلی هم نداره موجودیت های اواتار مارول اعم از لیوینگ ترایبیونال تا فینکس فورس و ابلیوین و … مجبور همزیستی باهاش هستن وگرنه بیاندر توانایی نابودی مولتی ورس رو داره . ( سیکرت وارز ۱ و ۲ بخون )
      بیاندر کلاسیک از بیاند ریلم میاد ک بیاند ریلم انرژیش ب صورت واحد در خورش وجود داره و انرژیش جوری خالصه ک بار ها از تمام مولتی ورس مارول قدرتمند تره . در هر صورت در رتبه بندی ها بیاندر باید ۲ یا در بدترین صورت ممکن ۳ باشه .
      شمام فقط اومدی حرف کرکتر هارو ملاک قرار دادی درحالی ک مثلا سوپرمن ادعا کرده مارشن منهانتر قویترین هیرو زمینه درحالی ک در کامیک دیگه حرف سوپرمن نقض میشه و مارشن منهانتر راحت از سوپرمن شکست میخوره /: صحبت کرکتر ها موقعی ملاکه ک ثابت هم بشه . و اینکه قابل ذکره اکثر نظر سنجی ها و طرفدار ها هم ورژن الد کینگ فینکس ثور رو قویترین ورژن ثور میدونن ک میشه در سایت هایی مث سوپرهیرو دیتابیس و … مشاهده کر .
      و اینکه در کامیکی ک الد کینگ فینکس ثور حضور داشت ورژنی از دکتر دووم رو شکست داد ک دخترای ثور اون رو قویترین ورژن دکتر دووم میدونستن .
      خب یعنی شاید این ورژن از گاد دووم هم قویتر باشه باتوجه ب این الد کینگ فینکس ثور از روئن کینگ ثور قویتر میشه . لطفا بعد حرف من برید کامیکی ک الد کینگ ثور ب فینکس تبدیل میشه بخونید /: همین کامیک ثور ۲۰۱۸ هس دیگه . و اینکه دووم در سیکرت وارز قدرت بیاندرز رو داشت و شاهد بودیم چقد قوی بود . باتوجه ب این بر اساس متن کامیک احتمالا هم الد کینگ فینکس ثور هم ورژنی قویتر از گاد دووم رو شکست داده پس از روئن کینگ قویتره .
      بنظرم قویترین ورژن های ثور اینطور هستن
      ۱ : الد کینگ فینکس ثور ( کامیک ثور ۲۰۱۸ )
      ۲ : روئن کینگ ثور ( کامیک ثور : راگنورک )
      ۳ : هرالد اف تاندر ( کامیک ثور ۲۰۲۰ )
      ۴ : نکرو الد کینگ ثور ( کامیک کینگ ثور )
      ۵ : الد کینگ ثور
      ۶ : لرد ثور ( کامیک ثور ۱۹۹۸ )
      ۷ : ماینی کینگ ثور ( از زمان بعد ثور نالایق تا آخر جنگ قلمرو ها بعدش که میشه ٱلفادر )
      ۳ : شما گفتی ک ۱ بیاندر میتونه لیوینگ ترایبیونال رو نابود کنه 😂😐 ، اخه سه تا بیاندر باهم تونستن ی دادگاه زندگی رو بزنن /: با چ منطقی میگی ۱ دونه از اونا برا ترایبیونال بسه 😐
      کسی هم پلات دیوایس رو علم عثمان نمیکنه چیزی ک حقیقته رو میگیم و روئن کینگ حتی ب پلات نزدیک هم نیس . روئن کینگ ثور اگه همه کرکترا رو فول پاور ( یعنی با احتساب ورژن های مختلف همه کرکتر ها ) حساب کنیم جزو ۲۰ تام نیس قطعا :/ مارول ۸۰ سال سابقه داره با ده ها هزار جلد با ده ها هزار کرکتر ک شما اسم ده هزار تاشونو نشنیدی /:
      ۴ : با چ اعتماد ب نفسی میگی روئن کینگ ثور جزو ۵ کرکتر قوی کل مولتی ورس ماروله ؟ دارم فک میکنم داره وقتم حروم میشه با شما حرف میزنم . پروتژ اصن مولتی ورساله چطور اومدی گذاشتیش ۳ ؟!؟!؟ برو کامیک گاردین او د گلگسی دهه ۹۰ بخون بعد بیا راجب پروتژ حرف بزن . فالکروم هم نماد جک کربی هس ک اتفاقا اسمشم جکه و خالق سلستیال ها و هورد هس و اینا بهش خدمت میکنن . ( والیم ۴ کامیک های اترنالز بخونید ) البته بعدا این ریبوت شد و منشا و خالق سلستیال ها ب موجودیتی ب نام فرست فیرمیمنت تغییر یافت .
      لطفا هم تعصبی برخورد نکنید دوستان و با ارامش کامل و کنترل کافی رو صحبت هاتون بیاید ب خوبی و خوشی بحث رو پیش ببریم .
      با تشکر

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        دابش درست میگی بقول باب خیلی رون کینگ بولد شده پنج مارول خخخ

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        خب حرفاتون به شدت درسته غیر از یه چی!!!!!!!!!
        به نظر می‌رسد رون کینگ ثور قویترین ورژن ثور باشه ، بعد این که میگین همون کینگ ثور پیر فونیکس هست؟؟؟؟؟؟؟ اگر باشه خب معلومه که رون کینگ ثور قوی تره ، خب انگار‌ تو همون کمیک لوسفر ۲۰۱۶ یه تئوری بود که دارم ساید اصلی مال لوسیفره….. وازاد میشه و مثلا با لوسیفر همکاری میکنه ، بعد اصلا کنیم ثور پیر فونیکس قوی تر از کینگ ثور نیست ، اصلا و ابدا ، در کمیک های شاه ثور۲۰۱۹ کمیک ثور پیر به بدبختی گور رو شکست میده ، حالا ۷۰% نیروی فونیکس رو داشته باشد ، مگه چقدر میشه ؟؟؟؟؟؟؟ همین ولورین فونیکس رو به سختی شکست دادجوری که تمام مولتی ورس لرزید ، حالا کاری به کمیک های انتقام جویان ۲۰۱۹ ندارم که اینقدر ثور رو ضعیف نشون دادن
        مثلا بیا با هم یه نتیجه گیری کنیم ، فونیکس با منهتن برابره و حالا ۷۰% قدرتشچقدر میشه ، به اضافه ی کینگ ثور ، مساوی با کینگ ثور فونیکس که به سختی با نکرو ثور برابره ، چه برسه به خود شخص عالی مقام رون کینگ ثور.

        1. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

          سلام میشه لینک کمیک فینال کریسیس رو به من بدید

  64. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    امیر

    من جواب همتون رو تو کامنتم دادم الان هم فقط داری حرف الکی میزنی ده بارجواب این جور حرفا رو دادم دکتر استرنج به راه راست هدایت شد انشالله شما هم میشی و از متعصبی در میای با عشق 😘

  65. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    و اینکه من هرگز نگفتم کل دی سی و مارول رو میزنه ولی یقینن میتونه میکاییل، لوسیفر،فالکرام و رون کینگ ثور رو بزنه حرف تو دهن این و اون نزار چیزی نداری بگی دروغ میگی واقعا که الان من گفتم میتونه پرزنس رو بزنه یا پرایمال مانیتور رو بزنه؟ نه نگفتم ولی لوسیفر رو میتونه بزنه چون خالق و پلاتش از لوسیفر قویتره فالکرام هم که از لوسیفر ضعیفتره چه برسه به کازمیک آرمر بقیه هم که از اینا ضعیفترن دیگه حرفی نمیمونه متعصب.

  66. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    نه چه ناراحتی ، یه بحثی بود تموم شد نتیجش شد کازمیک با فاصله ی اندک از رون کنیگ ثور قوی تره و البته کازمیک از لوسیفر ضعیف تره ،
    به نظر دوستان ( امیر و مهدی رادمنش و حالا هرکس) کینگ ثور پیر فونیکس قوی تر هست یا سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟؟؟

    1. علیرضا کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج#
      من فکر میکنم که سوپرمن پرایم با فاصله خیلی کم قویتره ( نظر شخصی)

  67. احمد کاربر می‌گوید

    مننون اقای رادمنش اینطور جواب دادی
    اقلی امیر نظر شما هم جالب بود و به موقع هیچ چیز بینهایت نیست برای مثال رون کینگ ثور و کازمیک بلاخره یه جای قدرتشون متوقف میشه و از اون قویتر نمیشن اگر اینطور بود خو دو نفری کل مارول دیسی دنیای بنتن با خدایانشو دنیای نمیدونم هرچی دنیا غیر مارول و دیسی میپیچوندند به هم و تنها کسانی که قدرتشون به معنای واقتی بینهایت هست خدایان جهان ها هست ولی قدرت بازو . جادو این افراد چون خیلی زیاد هست میگن بینهایت هستش برای مثال شما اینو زیاد شنیدید کا هالک در نسخه عادی هرچی عصبانی بشه قویتر میشه پس قدرتش انتها نداره پس یعنی هالک وقتی زیاد عصبانی بشه میتونه رون کینگ ثور یا مثلا افراد دیگه رو شکست بده از لحاظ جسمی شما اینو قبول داری
    خود ادمین رتبه بندی گذاشته کا کازمیک جزو ۵ تا هم نیست (حالا شاید دوباره تغیر بده )ولی نیست شما نمیتونید تغیر بدید بانظرات خودتون حالا شما طرفدار سوپرمن هستید من ثور
    و جادوی rktاونقدر قوی هست که به افرادی مثال عالکارم هم فکر کنم اسیب بزنه ولی خو مطمئنا مبارزه رو میبازه
    شما نباید کازمیک رو با لوسیفر و میکائیل مقایسه کنید مانیتور ذهن هم وه شما میگی هیچوقت نمیاد یک نفر رو به اندازه اونا قدرتمند کنه که شاید یه روزی بر علیه همشون شد کی میدونه کمیکه هر اتفاقی میافته

  68. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    واقعا نمیدونم این کش مکش هاتون واسه چیه من که مارول فنم از همون روز اول که با کازمیک و رون کینگ آشنا شدم فهمیدم با فاصله یه نخود کازمیک قویتره

  69. Bob کاربر می‌گوید

    امیر و دکتر استرنج:
    خب دوستان رون کینگ ثور اونقدر هام که فکر میکنید قوی نیست، اون رو نباید از بیاندر ماقبل ریتکان (یا حتی مابعد ریتکان)، دادگاه زندگانی، یا حتی تعدادی از نهاد های کیهانی برتر دونست، من خودم در حال حاضر کینگ ثور پیر با فونیکس رو برتر از رون کینگ ثور می‌دونم.
    اون هرگز سایه نشینان بالا رو نابود نکرد، یعنی حتی اگه بگیم اونا بیاندر باشن بازم چیزی واسه رون کینگ عوض نمیشه.
    رون کینگ فقط منبع تغذیه اونها، درخت جهان رو نابود کرد
    حالا یه مسئله پیش میاد، یه عده میگن درخت جهان یک مالتیورس هستش، چون ریشه هاش به بینهایت یونیورس وصل هستن و بینهایت یونیورس یک مالتیورس میشه. اگه این درست باشه رون کینگ ثور مالتیورسال میشه، بازم کازمیک ارمارو آمنی ورساله و برتره.
    یه عده هم میگن درخت جهان فقط به ۱۰ تا سیاره وصله، چون که اصلا نقشه اش همینه. اگه این درست باشه رون کینگ باید یونیورسال باشه ولی کازمیک ارمارو آمنی ورساله و در نتیجه رون کینگ ثور ضعیفتره .
    شما بیاید فیت های این دورو با هم مقایسه کنید، رون کینگ ثور:
    ۱-نابود کردن منگوگ ضعیف فقط با فکر (جادوی ۲-منگوگ به دست لوکی گرفته شده بود)
    کندن سر لوکی و زنده نگه داشتن اون
    ۳-انفجاری دریافت کرد که میتونست میولنیر رو نابود کنه.
    ۴-صاحب رون پاور شد (این نیرو فقط از اودین برتره و قابل قیاس با یکی مثل فرانکلین ریچاردز ادالت نیست!! دیگه کازمیک ارمارو بماند)
    ۴-اون نمیتونه سرنوشت رو تغییر بده یعنی قادر مطلق نیست!!
    ۵-درخت جهان رو با کمک میولنیر نابود کرد.
    تا اونجا که یادمه همینا بود.
    فیت های کازمیک ارمارو سوپرمن:
    ۱-شکست دادن ماندارک (موجودی آمنی ورسال؛ همین ماندارک داشت اسپکتر و رادیانت رو میخورد تا قویتر بشه!! این دو خیلی شاخ هستن)
    ۲-دریافت کردن نیروی میلیارد ها ستاره.
    ۳-صاحب پلات بینهایت شد (هرکاری دوست داره می‌تونه بکنه).
    هرجوری که حساب بشه فیت های کازمیک ارمارو بهتر از رون کینگ ثور هستن، بزرگترین فیت رون کینگ نابود کردن ایگدراسیل بود اما کازمیک ارمارو ماندارک رو شکست داد که سطحش خیلی خیلی بالاتر از اون درخت هست. دیگه خودتون مقایسه کنید

    1. Arta کاربر می‌گوید

      #باب
      ببنید اگر سایه نشینان بالا بیاندر هم نباشن که احتمالش خیلی کم رون کینگ ثور از بیاندر ما قبل ریتگان قویتره چه برسه به ما بعد ریتگان.! بعدشم هرکس اطلاعات لازم از رون کینگ ثور داشته باشه میدونه که رون کینگ ثور از دادگاه زندگی و نهاد ها خیییییییییییییییییلی قویتره.!!!!!!!!!بعدشم کینگ ثور پیر از کل نیروی فونیکس استفاده کند که اگر بتونه هم رون کینگ ثور قطعا خیلی قویتره.!!!!!!!!!بعدشم من در کامنت های قبل دلیل بیاندر ما قبل ریتگان بودن سایه نشینان بالا رو گفتم.!! بعدشم در خود کمیک تور راگنوراک هم گفته شد رون کینگ سایه نشینان بالا. درخت زندگی و دختران مرگ رو نابود کرد.!!!!!!بعدشم اگر اطلاعات کافی داشته باشید میفهمی که درخت زندگی یک مالتیورس است چون هم در سایت های خارجی و هم در بعضی از کمیک ها گفته شده.!!!در ضمن رون کینگ اگر نیروی زیادی بذارد آمنی ورس هم میتوان نابود کند چون تنها با یک ضربه درخت زندگی،سایه نشینان بالا و دختران مرگ رو نابود کرد پس با نیروی زیاد آمنی ورس هم میتونه.!!!!!!!!!!!!

      1. Bob کاربر می‌گوید

        آرتا بزارید توضیح بدم…
        ببینید بیاندر ماقبل ریتکان فقط یکی بود که ریتکان شد و بیاندر مابعد ریتکان به وجود اومد، بیاندرز کسایی بودن که دادگاه زندگانی رو کشتن ولی اونا رو نباید در حد اون بیاندر ماقبل ریتکان بدونید، بیاندر ماقبل ریتکان تو مالتیورس خودش والای همگان هستش این‌جوری بگم تو دنیای خودش خداست، اون خیلی قدرتش زیاده، اونقدر که از مالتیورس مارول هم قدرتش بیشتره، همچنین گفته شد قدرت بیاندر ماقبل ریتکان یک میلیون بار از موجودات مالتیورس بیشتره، این شخصیت باید با وان ابو آل و یا وان بیلو ال مقایسه بشه رون کینگ ثور اصلا عددی برای این شخصیت نیست، اما بیاندرز همونایی که میگی ممکنه سایه نشینان بالا باشن، اونا کسایی بودن که نهاد های کیهانی رو به چُخ دادن دادگاه زندگانی رو به … دادن یک بیاندر با چهار تا سلستیال جنگید و بدجوری اونا رو شکست داد. می‌خوام فرض کنم سایه نشینان بالا بیاندرز هستن. سایه نشینان بالا جایی فراتر از واقعیت (beyond reality) قرار دارن جایی که فراتر از واقعیت هستش، گالاکتوس نجات دهنده یه بار رفت اونجا لوکی هم رفت تو همون سری کمیک های loki agent of asgard اون زمان که رون کینگ در حال نابود کردن درخت جهان بود سایه نشینان بالا تو همون مکان حضور داشتن، رون کینگ اصلا با اونها وارد نبرد نشد اصلا به آنها حمله نکرد، همچنین تو همونی کمیک ثور رگنوراگ چهره سایه نشینان بالا رو تو آسمون میتونید ببینید چشم هاشون اونجاست. کازمیک ارمارو سوپرمن به وضوح وارد نبرد با ماندارک شد حتی از اون ضربات بسیار مرگباری دریافت کرد، و در آخر هم ماندارک رو شکست داد، تو این نبرد ثابت کرد که واقعا از ماندارک برتره. چرا میگم دادگاه زندگانی از رون کینگ برتره؟ دادگاه زندگانی نزدیک به قادر مطلقه می‌تونه همه موجودات کیهانی رو فقط با یه بشکن ظاهر کنه تقریبا هرکاری هم می‌تونه بکنه، ولی تو همون کمیک ثور رگنوراگ ثور گفت نمیتونه سرنوشت رو تغییر بده، ولی دادگاه می‌تونه پس تفاوت این دو معلوم شد. یه نهاد کیهانی مثل مولتی اترنیتی از دادگاه برتره دیگه رون کینگ بماند. شما نقشه خود ایگدراسیل رو ببین بعد بگو یک مالتیورس هستش تازه تو history of marvel universe 1 (تاریخچه دنیای مارول) صرفا به ده قلمرو اشاره شده نه بینهایت یونیورس. درضمن رون پاور هم فقط از اودین فورس برتره، از سایه نشینان بالا و فرانکلین ریچاردز ادالت برتر نیست این شخصیت ها قدرتشون خیلی از اودین برتره. همه اینا فرضی بود گفتم مثلا اگه سایه نشینان بالا بیاندر باشن، اگه کمیک loki agent of asgard 17 رو بخونی میبینی که انرژی بلست یکی از اون خدایان سایه روی لوکی حتی یک خراش هم ننداخت، حالا که چی؟ موجوداتی که دادگاه زندگانی رو کشتن چجوری نمیتونن به لوکی آسیب بزنن؟!؟
        و کاربر امیر:
        من فقط اون چیزی که دیدم رو گفتم.
        اما در کل شما نظر خودتون رو داشته باشید برا من مهم نیست من فقط اومدم و حقیقت رو گفتم.

        1. Arta کاربر می‌گوید

          به هرحال من منظورم همون هایی بود که دادگاه زندگی و ابدیت و….به راحتی شکست دادن‌.!!هر کدوم آنها در حد فالکرا‌م قدرت نداشتند اما اگر کسی شش تا از آنها رو با یک ضربه بزند تقریبا با فالکرام برابر است.!!!!اگر شما کمیک ثور راگنوراک را با دقت خونده باشید میبینید که رون کینگ ثور با یک ضربه آن شش نفر را(سایه نشینان بالا)را نابود کرد.!!!!اگر رون کینگ ثور نم یتوانست سرنوشت را تغیر دهد چگونه چرخه ی راگنوراک را متوقف کرد؟؟!؟!؟؟!؟چون راگنوراک هم جزوی از سرنوشت است.!!!!!رون پاور خییییییلی از اودین فورس قویتر من نمیدونم شما بر چه اساس میگید از فرانکلین ریچادذز ادالت و سایه نشینان بالا ضعیف تره.!!🤔🤔و فکر کنم آن خدای سایه نمی خواسته به لوکی آسیب بزند چون حتی سلستیال ها هم در این حد ضعیف نیستن چه برسه به سایه نشینان بالا.!!!!!!!

          1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

            میدونستی رسما از تعصب داری میمیری آرتا؟

            1. Arta کاربر می‌گوید

              من دلایلم رو آوردم و تو مثل همیشه فقط توهین میکنی حالا نمیخواهم جوابت رو بدم برو با همون کازمیک آرمور خوش باش

              1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

                #آرتا

                از نظر هیچکس تو این سایت حتی دکتر استرنج هم من توهین نکردم به کسی.
                داری از تعصب میترکی تقصیر من نیست که خو جواب من رو هم نمیدی چون جوابی نداری هر چیزی گفتی بقیه جوابتو دادن ضایع شدی حالا خودت داری تهمت میزنی حقیقت از کی شده توهین؟ من به تو توهین کردم؟خب اطلاعات دروغین که میدی،با تعصب که حرف میزنی،تهمت هم که میزنی خصلت بد دیگه ای هم پیدا کردی اطلاع بده متعصب ثور فن افراطی.

          2. Bob کاربر می‌گوید

            آرتا
            اونایی که دادگاه ابدیت و… رو زدن بیاندرز بودن همونی که میگن ممکنه سایه نشینان بالا باشن. خب دقیقا مشکل همینجاست، اون لحظه رون کینگ به سایه نشینان بالا اصلا حمله نکرد با اونها مبارزه نکرد فقط دستگاه بافندگی رو نابود کرد چرا؟!؟ چون اینجوری چرخه رگنوراگ متوقف میشه و خدایان سایه دیگه نمیتونن به ازگارد دسترسی داشته باشن. اتفاقا اگه کمیک رو دقیق بخونی چشم سایه نشینان بالا رو تو آسمون میبینی این نشون دهنده اینه که اونا نابود نشدن . قبلاً توضیح دادم خدایان سایه جایی فراتر از واقعیت فراتر از آزگارد قرار دارن اونا اصلا تو ازگارد نبودن رون کینگ اصلا به اونا حمله نکرد، یه نبرد واقعی نبردیه که شخصیت ها رو در روی هم قرار بگیرن به هم ضربه بزنن یا از انرژی بلست استفاده کنن، اصلا تو اون کمیک همچین نبردی وجود نداره، با این حساب چجوری میگین سایه نشینان بالا نابود شدن؟!؟!
            رون کینگ با نابود کردن دستگاه بافندگی چرخه رگنوراگ رو متوقف کرد، سرنوشت رو تغییر نداد فقط دستگاه بافندگی رو نابود کرد چرخه رگنوراگ متوقف شد بنابراین خدایان سایه دیگه نمیتونن کاری با ازگارد بکنن، درواقع بهتره بگیم رون کینگ اینجا از دانش استفاده کرد اون با خودش فکر کرد “درسته که نمیتونم سرنوشت رو تغییر بدم ولی میتونم با نابود کردن دستگاه بافندگی چرخه رگنوراگ متوقف کنم و سایه نشینان بالا دیگه کاری نمیتونن بکنن”. حتی خودش هم تو کمیک گفت که نمیتونه چیزی که نوشته شده رو عوض کنه لوکی و اودین فورس (که به شکل بچه بود) هم تایید کردن. اگه می‌تونه سرنوشت رو عوض کنه چرا همون لحظه اینکار رو نکرد؟! چرا اصلا مجبور به نابود کردن درخت جهان شد؟! چون اگه قدرت تغییر سرنوشت رو داشته باشه دیگه اصلا نیازی به نابود کردن درخت جهان نیست، همون اول با یه بشکن سرنوشت عوض میشه. جواب هردو سوال اینه که رون کینگ نمیتونه سرنوشت رو عوض کنه یا اینجوری بگم که قادر مطلق نیست و تنها دلیل توقف چرخه رگنوراگ نابودی دستگاه بافندگی بود نه توانایی تغییر سرنوشت، حالا بیا فرض کنیم رون کینگ اونجا میولنیر رو نداشت اصلا میتونست همچین کاری کنه؟!؟ بماند.
            رون پاور از اودین فورس برتره اما نه با اون اختلاف، این متن از کمیک رو ببین: (Thor saga 2011)
            While the run power granted him abilities beyond those of even odin force.
            زده beyond odin force پس از اودین برتره اما اینکه میگی خیلی برتره اشتباهه چون خیلی برتر می‌بود میزد far beyond odin force پس خیلی فاصله نداره ولی برتره، سایه نشینان بالا و فرانکلین ریچاردز ادالت خیلی از اودین فورس برتر هستن!!!
            اتفاقا لوکی اونها رو عصبانی کرد و یکی از اونها انرژی بلست درست و حسابی به لوکی زد!! این مورد می‌تونه به نوعی بیاندرز نبودن اونها رو ثابت کنه.
            استرنج:
            من بهت چیزی نمیگم هرچی میخوای فکر کن.

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              باب ارباب نوب ها
              بچه جان در همون کمیک وقتی که ثور چکششو بر سمت اون ها می‌بره اونها چشماشون گرد میشه و حتی یکی جلوش زانو میزنه ، میگه که نه نه ، باشه من ما رحم کن! یعنی حتی اگر نکشتشون قطعا یعنی که ازشون برتره!!!!! همینطور اون چشم ها هم بیشتر به ثور میخورن تا سایه نشین!!!!!!! چون یه خط روی صورتش داره که شبیه ثوره!!!!! و اینکه سایه نشینان بالا ریش و موی قهوه دارند نه بلوند!!!

              1. Bob کاربر می‌گوید

                استرنج:
                ببین بچه جان از لحاظ نوب بودن تو ثابت کردی از تمام اهالی سایت نوب تری نزار یه کار کنم دیگه این کلمه از دهنت بیوفته. نمونش همین الان اومدی گفتی اونا دربرابر رون کینگ ثور زانو زدن!!!!! اصلا اون کمیک رو خوندی؟!؟! اونا بهش پیشنهاد یه مقام خوب دادن اونم قبول نکرد، زانو زدن از کجات در آوردی 😂. بعدشم پتک رو اصلا به سمت سایه نشینان بالا نبرد اونو به سمت دستگاه بافندگی برد، با نابود کردن اون دستگاه چرخه رگنوراگ رو متوقف کرد.
                ریش و موی قهوه ای رو از کجات در آوردی 🤣 اصلا قیافه ثور چه ربطی به بحث داره؟!؟ اونجا چند تا چشم وجود داره و ربطی هم به ثور ندارن (اونجا یک جفت چشم زن هست، یکی از اون خدایان سایه هم زن بود اگه الان به حرف تو باشه رون کینگ تبدیل به یک زن شده😂)، تو صفحه آخر خود ثور رو میبینی که میگه میخواد بره به خواب.

                1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                  باب
                  جوابتو نمیدم ، تو رویا هات باش ، در صفحه ی یکی مونده به اخر میبینی راوی داستان میگه ثور!, خدای تندر ، تو انها را نابود کردی و افتخار را به مردمانت برگرداندی!!!!!!!!!!!!!!! ، همینطور اون لحظه چند صفحه قبل ثور به سایه نشینان بالا میگه من مجازات کننده‌ی شما هستم!!!!!!!!!! بعد اون چیز بافندگی به قول تو اصلا کنار صفحه بود و لوکی هم گفت: نههههههه!!!!!!! چون خودش به ثور گفت که نه اون ها رو نکش ، اودین فورس هم یه جور لبخند داشت

                  1. Bob کاربر می‌گوید

                    استرنج:
                    تو همون صفحه چشم سایه نشینان بالا رو میبینی که نشون دهنده نابود نشدن اوناست بعدشم اگه اصلا به اون صفحه که رون کینگ میولنیر رو گرفته بالا نگاه کنی و میگه “اکنون باید با نتیجه اعمالتان روبرو شوید” سایه نشینان بالا از آسمون داشتن رون کینگ رو نگاه میکردن درحالی که رون کینگ کلا هدفش دستگاه بافندگی بود نه سایه نشینان بالا. پس نتیجه گیری رون کینگ سایه نشینان بالا رو نابود نکرد. فکر کنم فقط چند صفحه تو گوگل دیدی بعد فکر کردی چه خبره اگه اون کمیک رو یک نگاه کرده باشی میبینی که اونها اصلا رو در رو هم قرار نگرفتن به هم ضربه نزدن هیچ نبردی با هم دیگه نکردن، اگه اونا رو در رو هم قرار میگرفتن و رون کینگ مستقیم به خود اونها ضربه میزد و اونها نابود می‌شدن اونوقت میشد تایید کرد که رون کینگ اونها رو نابود کرد ولی همچین اتفاقی اصلا نیفتاده.
                    بعدشم اگه اون بخش که گفته “تو اونها رو نابود کردی” رو با دقت بخونی رو با دقت بخونی به سایه نشینان بالا میگه celestial beings یعنی چی؟!؟ یعنی موجودات آسمانی، آسمانی ها کیا هستن؟!؟ سلستیال ها پس با این حساب سایه نشینان بالا سلستیال هستن، و کلا باید بیخیال بیاندر بودن اونها بشی. میتونی تو مترجم گوگل واژه celestials رو به فارسی ترجمه کنی تا ببینی.
                    دیگه هرچی که دوست داری رویا بافی کن من چیزی که تو کمیک بودو گفتم البته کلا چیزی که تو کمیک هستو میگم، فکر نمیکنم چیزی واسه گفتن داشته باشی به همین دلیل دیگه بهت جوابی نمیدم.

                    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                      همون وقت سایه نشینان بالا گفتن که بیا یکی از ما شو و ثور گفت : که باید با نتیجه اعمالتان رو به رو شوید ، به دستگاه سرنوشت گفت؟؟؟ ههههههههههه خیلی خنده داره ، خیلی ، راوی داستان میگه نابود شدن بعد تو میگی نه ، فقط کم آوردی هالک پرست افراطی ، خیلی‌کم آوردی ، خیلی خیلی ، بینادر ها سلستیال هستن؟؟؟؟؟؟؟ مردم نگاه کنید چه حرف های میزنه ، سلستیال ها توسط یه نهاد دیگه و قبل از بیگ بنگ به وجود اومدن ، سلستیال ها خالق خودشون رو در واقع زندانی کردن و مثلا دیگه تا الان زنده موندن ، یعنی اونها والای همگان رو زندانی کردن؟؟؟؟؟ حرف به این چرت و پرتی نشنیده بودم ، پس یعنی اترنالز ها توسط بیاندر ها به وجود اومده؟؟؟؟؟؟ هههه ، ادمین جان خواهشاً کامنت ایشون رو ببندید مبادا کسانی گول حرف های چرت و‌پرت این رو بخوره
                      آرتا هم مثل طوطی داره حرف های منو تکرار میکنه

            2. Arta کاربر می‌گوید

              #باب
              رون کینگ ثور چرخه ی بافندگی و سایه نشینان بالا را با هم نابود کرد.!!!!!در همان صفحه که میگویید دو چشم برای رون کینگ ثور و دو چشم دیگر برای نیروی اودین بود.!!!و اگر بالاش رو بخوانید میبینید که گفته شد :سایه نشینان بالا موجودات آسمانی بودن که از نیروی راگنوراک ها تغزی میکردند و تو(رون کینگ ثور)آن ها را نابود کردی و باعث سربلندی مردمت شدی.!!!!!!شما همین الان میگید سایه نشینان بالا خیلی از اودین فورس برتر هستند حالا اودین با یک بلست خیلی قوی تقریباً کار لوکی را یک سره میکند.!!پس اون خدای سایه قطعا جدی نگرفته بوده چون کسی که از اودین فورس خیلی برتر باشد قطعا با یک بلست قدرتمند لوکی را نابود میکند چه برسه که زخم هم نشود.!!!!!و درضمن باید بدانی در کمیک ها خیلی شفاف سازی نمیکند و فاصله را معلوم نمیکند و تنها مگوید برتر است.!!!!!این حرفی که شما میزنی عین این است که کازمیک آرمور بیاید با یک ضربه اربابان آشوب را نابود کند و بگی نه چون نبردی نکردند و به هم ضربه ای نزدند.!!!!!!!!

              1. Bob کاربر می‌گوید

                آرتا
                الان کامنت شما رو دیدم.
                جایی از کمیک گفته نشد اون چشم ها مال کیه!! من هنوز میگم مال سایه نشینان بالا بود. بعدشم شما اصلا به حرف های من توجه کردی؟!؟ گفتم اصلا نبردی نکردن توضیح هم دادم چرا، پس چطور وقتی نبردی انجام ندادن سایه نشینان بالا نابود شدن؟!؟ همین جمله که گفتی رو الان بهت انگلیسی شو میدم “سایه نشینان بالا موجودات آسمانی بودند”
                Those who sit above in shadow were celestial beings
                اینجا از کلمه celestias (آسمانی) استفاده شده، حالا آیا سایه نشینان بالا سلستیال هستن؟!؟ بماند.
                تازه اگر سایه نشینان بالا نابود می‌شدن دیگه نباید برگردن چون از بین میرن. در نتیجه اونا زنده موندن و نابود نشدن.
                در مورد برتر بودن سایه نشینان بالا نسبت به اودین، فکر کنم کمیک های loki agent of asgard رو خوندی اگه نخوندی کمیک اسکواد گذاشته ببین چقدر سایه نشینان بالا از اودین برتر هستن. یه چیز دیگه ممکنه بعد از اینکه چرخه رگنوراگ متوقف شد سایه نشینان بالا گرسنه و ضعیف شده باشن یه همین دلیل این انرژی بلست به لوکی آسیب نزد، و تازه این لوکی هم خدای شرارت نبود خدای افسانه ها بود!!
                اتفاقا فاصله رو هم معلوم میکنن، تو یکی از کمیک ها مفیستو شخصا اشاره می‌کنه که وان بیلو ال خیلی ازش برتره اون گفت “شیطان درون این بسیار از من برتره” شفاف سازی شده.
                باید نبرد درست انجام بشه تا نظر داد گالاکتوس نجات دهنده با ارباب آشوب و سرور نظم رودرو جنگید و اونها رو شکست داد به وضوح نشون داد قویتره بعدشم اصلا رون کینگ به آنها انرژی بلست یا ضربه نزد!!!! صد بار گفتم رون کینگ دستگاه بافندگی رو هدف گرفته بود!!!!!.

                1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                  باب
                  اگر تو ترجمه ی همون سایت کمیک اسکواد نگاه کنی گفته که تو انها را نابود کردی!!!!!! حتی این سایت هم گفته که ثور بیاندر ها رو نابود کرده!!!( مقاله قدرتمندترین شخصیت های مارول) و اینکه خب گالاگتوس هم آسمانی هست!!!! چون از یه دنیای دیگه و قدرت بسیار زیادی دارد!!!!!!! بعد هم‌خواهشا صد بار چرتو پرت نگو.

                  1. Bob کاربر می‌گوید

                    استرنج
                    حیف وقتی که گذاشتم واسه تایپ کردن به هرحال، تو یه مدرک از کمیک آوردی که نشون داد سایه نشینان بالا نابود شدن من برات چند تا آوردم؟!؟! من حداقل ۴ تا دلیل از رو خود کمیک آوردم،
                    ۱_رون کینگ قادر مطلق نیست
                    ۲_رون کینگ قدرتش فقط از اودین برتره
                    ۳_ اصلا رون کینگ به اونا حمله نکرد، چجور بدون اینکه حمله کنه نابود کنه؟!
                    ۴_اصلا اگه نابود شده باشن دیگه نباید برگردن نابود شدن یعنی چی؟! یعنی از بین رفتن و این یعنی چی؟! مردن!!! اونا مردن؟!؟ نه نمردن اودین هم فکر میکرد که اونا مردن ولی بعد دید از این خبرا نیست.
                    درمورد نکته بالا وقتی سایه نشینان بالا به خواب اودین رفتن اودین گفت “بدون رگناروک شما نمیتوانید برگردید!!” تکه های پازل رو کنار هم بزار میبینی علت شکست سایه نشینان بالا فقط نابودی چرخه رگناروک بود حالا چرخه رگناروک هم به علت نابودی دستگاه بافندگی از بین رفت، رون کینگ چیزی که نوشته شده رو عوض نکرد چیزی که می‌نوشت (دستگاه بافندگی) رو نابود کرد به همین دلیل دیگه چرخه رگناروکی در کار نبود.
                    جدیدا گالاکتوس شده سلستیال؟!؟ تبریک میگم این حرف چرت ترین حرفی بود که تا حالا شنیدم، و رتبه دوم رو در بین چرت ترین حرف هایی که شنیدم گرفت به همین سبب به عنوان جایزه به شما لینک دانلود کمیک ثور رگناروک به زبان انگلیسی رو میدم، لینک:
                    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://getcomics.info/marvel/thor-ragnaroks-vol-1-2017/&ved=2ahUKEwiAs4ag8bntAhXXThUIHdbJBIcQFjADegQIChAB&usg=AOvVaw3u14c_59nI_pKnKtBcRL0O
                    (اگه کار نکرد بگید) استفاده کن و کمتر چرت بگو. البته یکی قبلاً می‌گفت گالاکتوس تجسم کیهان ششمه، همین حرف رتبه اول رو داره. اگه داری میگی منظور اون کمیک سلستیال ها نبوده و فقط موجوداتی آسمانی بوده، برو کمیک رو یه دور بخون اونجا از واژه celestial beings استفاده شده خود واژه celestial به فارسی میشه آسمانی اگه اون کمیک منظورش سلستیال نبود میتونست از واژه Olympian یا heavenly یا اصلا از واژه ethereal استفاده کنه اینا همه معنی اسمانی میدن. ببینم کسی داره بهت یواشکی کمک می‌کنه؟!؟ امیدوارم اینطوری نباشه.

                2. Arta کاربر می‌گوید

                  #باب
                  خود کمیک داره میگه اون چشم ها برای سایه نشینان بالا نبودن.!!!چون گفته آنها نابود شدند.!!!رون کینگ ثور چرخه ی بافندگی و سایه نشینان بالا را نابود کرد.!!!!!!!!!!!!الان مشکلت چیه؟؟؟؟؟؟؟ چه ربطی به نبرد داشتن یا نداشتن داره مهم این است که نابود کرده.!!!!!(خود کمیک هم داره میگه).!!!خوب مگه سلستیال تنها موجودات آسمانی در مارول هستند؟!؟!؟؟؟!؟بعدشم در کمیک که نگفت آسمانی ها گفت آسمانی.!!!!!اودین از سایه نشینان بالا ترس بزرگی دارد و کسی که اودین از او ترس بزرگی دارد قطعا با یک بلست قدرتمند می تواند لوکی را نابود کند.!!!!پس اون خدای سایه نمی خواسته به لوکی آسیب بزند.!!!!!!!!!!!!!من هم گفتم معمولا نه همیشه.!!بعدشم من منظورم حرف خود کمیک بود نه حرف شخصیت موجود در کمیک.!!!!!!اانجا یک خیلی گفته نشده گیر دادی بعد کمیک به طور مستقیم گفته رون کینگ ثور آنها را نابود کرده قبول نمیکنی.!!!!!!!

                  1. Bob کاربر می‌گوید

                    آرتا
                    آرتا جان، جوابت خیلی وقته داده شده منظورم اینه که حرفات تکراریه کامنت های جدید رو بخون تا بفهمی اصلا کمیک چنین چیزی نگفته و اون حرف اودین فورس بود.
                    درمورد اون قضیه آسمانی برو لینک کمیکی که گذاشتم رو چک کن شماره ۸۵ بزار لینک رو یه بار دیگه بدم، لینک :
                    https://readcomiconline.to/Comic/Thor-1998
                    نه اشتباه می‌کنی تنها دلیل آسیب ندیدن لوکی این بود که سایه نشینان بالا تغذیه نداشتن و ضعیف شدن.
                    راستی آرتا “اگه” تو به کاربر کمیک فن گفتی که رون کینگ می‌تونه آمنی ورس رو نابود کنه… فقط دیگه جایی و به کسی نگو چون که اولا اطلاعات غلط همه جا پخش میشه بعدشم به یکی که کمیک میخونه بگی بهت می‌خنده، البته نمی‌دونم اینو کی گفته ولی اگه تو گفتی دیگه نگو.

                    1. Arta کاربر می‌گوید

                      #باب
                      از کجا معلوم آن اودین فورس بود اصلا گیریم باشه حرف اودین فورس هم تا حدودی معتبر است.!!!در ضمن اگر نابود نشده بودن رون کینگ ثور میفهمید چون دانای مطلق و به سراغشان می رفت به جای اینکه مثل خدایان به خواب بره.!!یا حداقل وقتی اودین فورس گفت تو آنها را نابود کردی در جواب می گفت آنها نابود نشدند.!!!!!!بعدشم چرا سایه نشینان بالا نباید برای منبع انرژی خود تلاش کنند؟؟؟شاید می دانستند رون کینگ اینقدر قوی هست که تلاش بی فایده است.!!!!!!حتی اگر رون کینگ آنها را نابود نکرده باشد قطعا از آنها خیلی برتر است چون اگر دقت کرده باشید آنجا که رون کینگ داشت ضربه را میزد سه خدای سایه در حال صحبت بودند،وسطی گفت:(تو بازی ما را دیده ای تو ما را باز خواست می کنی و از ما پیشی گرفته ای به همین دلیل ما حیرت زده ایم.)!!!!!!!!!!من نمیدونم تو چرا به در و دیوار میزنی رون کینگ ثور و کل نسخه های ثور را به صلابه بکشی؟؟!!!؟!؟!!؟🤔🤔🤔مثل اینکه کلا با ثور مشکل داری.!!!!!!

      2. کمیک فن کاربر می‌گوید

        اووووو پیاده شو با هم بریم داداش رون کینگ ثور آمنی ورس رو نابود میکنه داداش پرزنس و والای همگان با هم نمیتونن آمنی ورس رو نابود کنند ، آمنی ورس حمایت تمام و کمال رایتر و موجودات آمنی ورسال رو داره ، موجودات آمنی ورسی مثل روپروتو و … پس تند نرو دیگه

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          #کمیک فن

          من اشتباه متوجه شدم یا داری میگی رون کینگ ثور از پرزنس و والای همگان قویتره؟ اگه ابنو میگی که این سخن اینجا به کار میاد که می‌فرماید:

          خدایا اینو شفاهش نده بزار بهش بخندیم😂

          1. کمیک فن کاربر می‌گوید

            ای بابا آقای رادمنش این رسم دوستی نبود شما چرا پشت من رو خالی کردید ، ما توی یک جبهه بودیم ، شما منو توی جبهه جنگ علیه متعصب ها تنها گذاشتید ، آخه چرا . من منظورم این بود که به اون دوستمون بگم که کم خیالبافی بکنه چون رون کینگ ثور حتی به فکرش هم نمیتونه خطور کنه که آمنی ورس رو نابود کنه

            1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

              کمیک فن

              آها منظورتون این بود ببخشید فک کردم منظرتون یچیز دیگه هست بله رون کینگ ثور خیلی بولد شده اون قدر هم قوی نیست.

        2. Arta کاربر می‌گوید

          #کمیک فن
          منظور من این بود که رون کینگ ثور قدرت نابود کردن چیزی مثل آمنی ورس رو دارد(بدون حمایت رایتر و…..)و این عین این است که بگی چون سیاره ی زمین حمایت تمام و کمال انتقام جویان،مردان ایکس و… داره گالاکتوس نمی تواند زمین را نابود کند.!!!!!!

          1. مایکل کاربر می‌گوید

            سلام روپروتو کیه؟ میشه انگلیسیشو بگی؟

  70. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دوستان درست میگید ولی اندازه یه نخود!؟!؟!؟ دابشان اون از رون کینگ بیشتر از یه نخود قویتره وجدانن مبالغه میکنید.

  71. Amir کاربر می‌گوید

    دوستان هر دو موجود قوی هستن و شاهکار های زیادی دارن توی همین سایت توی برترین های مارول ادمین گفتن که قدرت آگاهی از تمام گذشته و کنترل حال ( میشه گفت تقریبا قادر مطلق) و تغیر آینده رو داره ( تغیر واقعیت در حد خیلی زیاد)
    قبول ندارم کاربر باب اینقدر این شخصیت رو میکوبونن در مقاله ثور علیه هالک خدا پیروز میشود یا هیولا هم ثابت شد شما خیلی ضد این شخصیتید
    دوستان میتونید با اختلافات این کاربر با کاربر استیو راجرز یه نگاهی بندازید
    بگذریم
    من خودم راجب کازمیک تحقیق کردم و فهمیدم اندکی ( خیلی خیلی کم در حد ۵۳ به ۴۷) از رون کینگ قوی تره و شاهکار های زیادی رو داره اما به هیچ وجه قبول ندارم از شخصیت های پرایمال مانیتور، پرزنس، والای همگان، تاریکی اعظم، توبا، پروتژ، فالکرام، مایکل و لوسی و الین قوی تر باشه اینا همشون قادر مطلق هستن و فقط خودشون میتونن هم رو شکست بدن

    دوست دارم در آینده شاهد کراس اووری بین رون کینگ ثور و کازمیک آرمور سوپرمن باشم که به جنگ شخصیت هایی که بالا ذکر شدن برن و همشونو شکست بدن ( غیر از سه تای اول)

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      دوستان خواهشا بحث قوی تر بودن این دو کاراکتر رو بزارید بعد از این که یک کمیک دیگه ازشون اومد.اخه اصلا مشخص نیست چ خبره.فقط توی یک کمیک ظاهر شدن(درست نوشتم؟؟😂)بازم کازمیک بیشتر قدرتهاش معلوم شد ولی رون خیلی مبهمه.خواهشا بحث رو بزارید واسه وقتی که مشخص شد.

  72. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    مهدی جان دل بندم حالا منظورم از فاصله یه نخود این بود که کازمیک آرمور برنده میشه ولی تا یه حدی به هم نزدیکن مثلا کازمی ۵۵ رون ۴۵.

  73. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    خب خداروشکر همه تون با صحبت های من قانع شدید خداروشکر.

  74. Mohamad کاربر می‌گوید

    اقای راد منش شده عمو مختار این سایت😂جرعت دارین نظر منفی بدین تا بهتون نشون بده مهدی راد منش کیه😂😂😂😂بیخیال اقای راد منش یکم اروم تر رفتار کن داداش.

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      با چه جرعتی منو به مختار نسبت میدی؟خب نظرش اشتباه بود من نظرشو عوض کردم.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        از اونجایی که جونم رو دوست دارم حق رو به شما میدم😂😂😂

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          ولی در کل جدا از شوخی خب من توهین نکردم و فقط عقیده های اشتباه رو درست کردم خب این بدیش چیه؟

    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      داداش بترکی چه خوب گفتی قبول دارم شدیدا😂😂😂😂😂😂😂

  75. احمد کاربر می‌گوید

    جناب ادمین شما تو مقاله (۱۰ دلیل برای اینکه ثور قویترین انتقام جو است )گفتین پرلم از کازمیک قویتره میشه حالا نظر شمارو بدونم خیلی برای مهم است و گفتین اگر قویترین ابرقهرمانان کمیک در قدرتمند ترین حالاتشون مقایسه کنیم ثور اول سوپرمن دوم و منهتن سوم میشه لطفا جواب بدین

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      اون موقع عقاید ادمین راجب ثور و سوپرمن نسبت به الان زمین تا آسمون فرق داشت ولی فک کنم الان سوپرکازمیک رو اول بدونن من خودم هم همینطور

  76. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد
    چند ماه نبودی و برگشتی ….. ههههههه ههههههه چقدر خوب برگشتی ، اره اقای رادمنش مثل عمو مختار این سایته بر خلاف این که ایشون تعصب ندارم اما جناب مختار داره از تعصب میترکه

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      خوشحالم که از نظرتون من متعصب نیستم و منطقی حرف میزنم.

  77. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببخشید بعضی جاها کیبورد خودش حرف هارو تغییر میده میخواستم بگم تعصب ندارم ولی گفتم تعصب ندارم اشتباه شد پوووووزششش

  78. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    بچه ها به نظرتون بازی های مارول بهتره یا بازی های دیسی؟؟؟؟

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      من زیاد اهل گیم نیستم به نظرم مساوین تو بازی های لگویی هم جفتشون خوب عمل کردن.

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        مهدی رادمنش
        به نظرم اندکی بازی های مارول بهتره ،‌ حالا چرا؟؟؟؟ مثلا بهترین ها :‌ از دیسی بتمن شهر ارکام و از مارول اسپایدمن ۲۰۱۸ ، که مساوین
        بازی اینجاستیس ۲ هم عالی بود چون قهرمانانی مانند گرین لنترن و واندر وومن و گرین ارو اضافه شد ، بازی لگویی قهرمانان مارول هم عالی عالی بود چون حدود ۴۰۰ شخصیت بود ، می‌تونستی هم هر وقت دلت بخواد عوضشون کنی ، حتی می‌تونستی شخصیتت استن لی و زن عمو می باشه!!!!! ولی دیسی خیلی در زمینه ی لگو خوب عمل نکرد ، نه اینکه گندزد ولی از مارول در زمینه ی لگو از مارول ضعیف تره ، بازی اسپایدمن مایلز مواللز و هنوز بازی نکردم نمی‌خوام هم بازی کنم ، بازی بتمن ریشه های ارکام هم به نظر من خیلی بد و ضعیف بود .

    2. hassan.j کاربر می‌گوید

      قطعا دیسی سر تره تو حوزه کنسول و pc . مارول تو اندروید خوب عمل کرده .
      اینجاستیس و سری ارخام جز شاهکار های دیسی بودن .

  79. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # Mohamad
    خودتی محمد ؟ داش چرا تو تلگرام اصن نیستی کلی وقت منتظرت بودیم 😐

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      به به ممد اقا.چ خبرا.بله خودمم.خوبی داداش؟؟؟
      احتمالا چند وقتی توی تلگرام نباشم ولی توی سایت فعالیتم بیشتر میشه.فعلا👋👋

  80. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    اقا کسی خبر داره چرا کاربر استیو راجرز چرا و به چه دلیل در این سایت فعالیت خاصی نداره ؟!؟!؟!؟ اخه تو سایت های دیگه هم هیچ فعالیتی نداشتند فقط این سایت نیست که .

  81. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    باب
    خیلی نوبی ، خیلی ، تو خودت رو در مقاله ی ثور علیه هالک نشون دادی و حالا هم از اینجا ، ثور سایه نشینان بالا رو نابود نگرد؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ ، تو اصلا کمیکو خوندی ؟؟؟؟؟ برو یه بار دیگه بخون بابا ، دادگاه زندگی از رون کینگ ثور برتر؟؟؟؟ واقعا نمیدونم چی بگم چون کلا از یه بعد دیگه به نام بعد متعصبان کمیک بوکی و ابر قهرمانی اومدی

    1. Bob کاربر می‌گوید

      استرنج:
      می‌دونی یه مدت به خاطر بعضی از کاربران سایت فکر میکردم آخرالزمانه نزدیکه، ولی الان متوجه شدم آخرالزمان به شدت نزدیکه!! نوب ترین کاربر سایت به من میگه نوب!! من میرم سرمو بکوبم به دیوار!!! تو نهایتش اون کمیک های ثور رگنوراگ رو فارسی خوندی ولی بدون نه تنها من فارسیشو دارم بلکه انگلیسیش رو هم دارم میخواستم اینجوری حرف بزنم ولی خودت خواستی، درضمن کامنت های قبلی من مشکلی ندارن اگه کسی فکر می‌کنه مشکلی تو اون کامنت ها بود بهم بگه تا بهش ثابت کنم حرفم درسته. البته بگم برخی از نظراتم نسبت به گذشته فرق کرده مثلا الان به نظرم قویترین نسخه ثور کینگ ثور پیر با فونیکس هست.
      راستی دوستان این تئوری که میگن بیاندر ماقبل ریتکان به دست وان ابو آل ساخته شده مطلب طنزی بیش نیست، نمی‌دونم کی اینو گفته ولی اشتباهه. جیمز شوتر بیاندر ماقبل ریتکان رو از یه دنیای دیگه آورد تو اون دنیا بیاندر خدا بود، مثل وان ابو آل که خدای ماروله و یا پرزنس که خدای دی‌سیه، البته قصد من مقایسه این سه با هم نیست ولی درکل اینکه میگن بیاندر به دست وان ابو آل ساخته شد اشتباهه.

  82. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد حسین جان
    فکر کنم خودشون گفتن به خاطر درس و کار های دیگه نمیتونن بیان و تا حد زیادی از کمیک کناره گیری کردند ، انشالله چندماه دیگه میان

  83. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دوستان دوست دارید این مقاله بروز رسانی شه و تعداد بیشتری از نسخه های سوپرمن معرفی شه؟ البته بروز رسانی اش رو در حال نوشتنم و به زودی بروز رسانی میشه.
    فقط میخواستم نظرتون رو بدونم.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      یعنی میخوای مطمئن بشی نمیخوایم به روز رسانی بشه بعد بروز رسانیش کنی؟؟😂😂😂(اره به روزش کن)

    2. علیرضا کاربر می‌گوید

      مهدی راد منش

      اگه بروز رسانی بشه و نسخه های دیگه ی سوپرمن معرفی بشه خیلی عالی میشه. من خودم به از بین این نسخه ها فقط سه تا رو میشناختم

  84. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    من هم‌موافقم که به روز رسانی بشه ،‌من خودم دو تا نسخه از سوپرمن دارم شاید یه دردتون بخوره
    یکی اورمن هست که در زمین ۱۰ حضور داره و در واقع سفینه ی حامل نوزاد کال ال در مقر هیتلر میفوته و هیتلر برای اهداف خودش ازش استفاده می‌کنه .
    یکی سوپردووم هست که در زمین ۴۵ هست و در واقع ادم خوبی بود ولی‌ بعد یه‌شرکت خبیث درش دست می‌بره و ادم بدی میشه .
    حالا که شما مخلوط کپ و سوپرمن رو هم آوردید بهتره لکس سوپر رو‌هم بیارید چون ترکیبی از لکس لوتر و سوپرمن هست

  85. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    باب
    متاسفم برات ، خییییییلی خیییلی ، وقتی میگی کینگ ثور فونیکس با رون کینگ ثور برابره من واقعا دهنم باز مونده ، از بس که مزخرف میگی ، میگی که بیاندر به دست والای همگان ساخته نشده بازم برات متاسفم ،‌ حالا هر چی‌میخوای بگو ، هر چی ،‌من دیگه جوابتو نمیدم هالک پرست ، حرف هاتو در مقاله ثور علیه هالک دیدم ، دیدم که اونجا داشتی اشتباه میکردی ، پس یعنی حرف زدن با تو فایده نداره

    1. Nobody کاربر می‌گوید

      خب خب ،نمیدونم خبر داری یا اصلا کمیک های کینگ تور رو خوندی یا نه ولی مطعنم یک درصدم با کینگ فینیکس اشنایی نداری حتی داستان کمیکاش هم نمیدونی . شما با استاربرند اشنایی داریی؟کسیه که دوتا بیاندر رو کشت و سومی هم تقریبا شکست داده و توی کمیک های کینگ تور دکتر دووم قدرت استاربرند،گوست رایدر،ایرون فیست ، رو گرفت و استاربرند هم ایووری کینگ هارو شکست داده/: بعد مرد حسابی با رون کینگ مقایسش میکنی یباره بگو رون کینگ امنی ورساله

    2. Nobody کاربر می‌گوید

      اون باب هم که بش میگی نوب حرفش درسته و از بهترینای کمیکه به عنوان یه کمیک فن و یک دوست کاملا قبولش دارم مطعنم اطلاعات کمیکت نصف باب هم نیست اگه هم فک میکنی اطلاعات کمیکت خیلی بالاست دوست عزیز این ایدیمه God of all nobodys@ میتونی بم پیام بدی تو تلگرام کل کمیکی بندازیم ببینیم کی میبره و توی یه گروه عضوت میکنم که باب هم توشه و چندتا بچه های کمیک سنتر که ببینی منو و امثال باب چقدر اطلاعاتمون بالاتره

      1. Bob کاربر می‌گوید

        دمت گرم، همه حرفات درسته 👍👍👍👏👏

      2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        نوبادی جان آیدیت خرابه برادر دکتر استرنج بیا تو پی وی من یعنی

        https://t.me/MAHDIRSH13

        که به عبارتی میشه

        @MAHDIRSH13

        دکتر استرنج بیا اونجا باهم بحث کنیم تو اون گروه هم عضوت میکنم من خودم تو اون گروهم کنجکاو هم هستم بدونم اطلاعات کمیکیت چقدره تو تلگرام میشه سریعتر صحبت کرد نسبت سایت تا من کامنت بزارم تا تایید شده تا تو ببینی تا جواب بدی تا من ببینم تا دوباره من جواب بدم اووووووووووووووو واسه دو تا پیام نیم روز طول میکشه بیا پی ویم تو تلگرام صحبت کنیم.

      3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        همین بابی که مثلا قبولش داری توی مقاله ی ثور‌ علیه هالک یه جور هالک بازی در اورد که من خندم گرفت به خدا ، اصلا ادمین جان خودتون خواهشاً بگین که ثور سایه نشینان بالا رو نابود کرد یانه؟؟؟؟؟؟؟

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # دکتر استرنج
          از من نپرسیدید اما به زودی میام به طور کامل توضیح میدهم . فعلا خلاصه بگم که بله قطعا نابود کرد . در خود کمیک از واژه destroy استفاده شده بود که معنی نابود کردن و از بین بردن میده . حالا شاید یه عده بگن چرا بعدش حضور داشتند که توضیح این مورد خیلی مفصله و بعدا خدمتتون عرض میکنم اما به طور کلی یک هاله ( شایدم حاله ای ) از آنها وجود داشت و جسم آنها و در واقع موجودیت آنها عملا به از اون رویداد از بین رفت .
          در مورد قدرت تغیر سرنوشت هم بحث شد که باید بگم با اینکه خود ثور اعتراف کرد قدرت تغیر سرنوشت را ندارد اما عملا سرنوشت را تغیر داد . !! این یعنی چی ؟! یعنی اینکه از بین بردن راگنورک تغیر سرنوشت بود . این در واقع بحث همون بازی با کلمات نویسنده میشه همین . حتی خود سایه نشینان بالا به ثور گفتند : (( تو نمی تونی چیزی را که از قبل تعیین شده را تغیر بدی )) ، و ثور گفت : (( نه نمیتونم … ، اما میتونم متوقفش کنم . ! )) . اینها همش بازی با کلمات نویسنده هست .
          اگر سوالی داشتید بپرسید . به زودی میام جواب میدهم . مدتی کلا از اینترنت و گوشی هوشمند و اینا فاصله گرفتم به خاطر درس و اینا .

  86. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    مهدی راد منش
    آره داداش حتما به روز کن.من خودم از این مقاله ۸ نفر رو می شناختم.

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      تعداد بیشتری قرار میگیرن اطلعاتتون بره بالا.

  87. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    ممنون ولی من تلگرام یا اینستاگرام ندارم ، فقط واتساپ دارم ،‌ اگر میخواهید یا شما یا من با اجازه ادمین شماره تلفن رو بدم یا شما بدین .

  88. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    آقایان و خانوم ها سلام .
    مثل اینکه از نبودن من یه مشت نوب عقده ای سو استفاده کردند و دارن چرت و پرت میگن . به زودی بر میگردم .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سلام و درود، برگشت شما رو به سایت خوش آمد میگم.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        مرسی از شما . 🤠🤠
        منم از بازگشت به سایت شما بسیار خوشحالم . 😀
        من یک سری سوال از شما دارم که البته مربوط به کمیک و اینا نیست اصلا اما بعدا ازتون در تلگرام میپرسم .

      2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        ادمين ………………..بهم برخورد ……..خيلي نامردي D: ( جدي نگيريد)
        من الان ۴ يا ۳ ماهه نبودم ها

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بازگشت شما رو هم به این سایت خوش آمد میگم. 🌹😂

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            ادمین پس من چی؟! من از پنجشنه قبلی تا این پنجشنبه کامنتی نذاشته بودم.یعنی نمیخوای به من خوش آمد بگی؟؟؟؟!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
            راستی یادتون نره فقط به این شرط از خونه برید بیرون که کار واجب داشته باشید.ماسک و دستکش هم بپوشید .الان مامان بزرگ من یعنی مادر پدرم با اینکه بیرون نمیومد از یکی از فامیل هامون گرفت و مرد متاسفانه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭دقیق بگم ۱۹ام یا ۱۸ام آبان بود یعنی یکی دو روز قبل شب یلدا هم میشه شب چهلم مادربزرگم.
            تورو خدا حالش هم خیلی خوب بود حالا میگن بالای ۶۰ سال که کرونا بگیرن بهشون اون واکسن های خراب و بی کیفیتی که خودشون ساختن رو میزنن خدا حلالشون نکنه مادربزرگمم با این کار ها مرد.😭😭😭😭

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              به شما هم خوش آمد میگم.
              خدا مادربزرگ شما رو بیامرزه.
              یه نصیحتی میکنم بهت، صد کلومتری سمت هیچ بیمارستانی نرو و اگه مشکلی پیش اومد با طب سنتی برطرفش کن.

              1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

                به قول پسر فامیل دور تو کلاه قرمزی خیلی ممنون عزیزم
                و نگران نباشید ما تو همدانیم الان همدان وضعیتش خوبه

    2. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

      سلام استیو 😁 ، منتظرت هستیم .

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      اوه.
      دوستاد این صدایی که میشنوید آژیر قرمز است لطفا از سوراخاتون بیرون نیاید😂😂😂😂

      خارج از شوخی بازگشت شمارا خوش امد میگم دلمون واستون تنگ شده بود واسه شوخی اول کامنتم هم عذر خواهی میکنم و مثل این که خیلی طوفانی برگشتتون رو اعلام نمودین😂😂😂
      به هرحال خوب و خوش و سلامت باشین.با ارزوی موفقیت برای شما و تمامی کاربران این سایت😘

    4. Nobody کاربر می‌گوید

      سلما بر تو استیو
      کماکان نبودی
      صحبتت بود چن وقته اخیر
      عصلا بدون تو سوت و کور بود
      میگم چرا نبودی این چن وقت؟
      تمام وقت ذکر و خیرت تو سایت بود

      بههرحال خوش اومدی

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        دابش جملات نکته دار میگی😂😂😂😂🤣

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          مهدی رادمنش
          داداش به جای اینکه بخندی امیدوار باش الان که استیو راجرز برگشته کامنت هات توی این مقاله نخونه وگرنه جوری تحقیر تخریب میشوی که وقتی کامنت استیو راجرز رو بخونی همون لحظه دمت رو میذاری رو کولت و میری
          با عشق❤❤
          و به علاوه با افتخار و اقتدار کامنت ۱۹۰ ام بیب بیب هورااااااااااااااااااااااا😂😂😂😂

          1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

            دابش تو اگه متوجه نکته کامنت نوبادی بشی از خنده روده پر میشی.
            ناراحت نباش عمرا دمم رو بزارم رو کولم برم حتی شما ها هم قانع شدید که رون کینگ ثور از سوپر کازمیک آرمور ضعیفتره پس راجرز رو خدای ضایع کردن ندونید سوپرکازمیک بسیار قویتر از رون کینگ ثور هست پس چیزی واسه تخریب و تحقیر نمی‌مونه.

            پیشنهاد میکنم بازم برید کامنت نوبادی رو بخونید شاید نکته رو فهمیدید یعنی نکته ای داره هااااااا 🤣 به هر حال احتمال اینکه بفهمید یک درصده من خودم هم خود نوبادی بهم گفت وگرنه خودمم نمیفهمیدم.

            1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

              خب نه منظورم اونجاییه که گفتید کازمیک با پرزنس برابره یا اونجایی که گفتید سینمای دیسی از مارول بهتره!!!! خب مثلا شما دلیلتون برای اینکه کازمیک با پرزنس برابره دلیلتون پلاته و برای اینکه سینمای دیسی از مارول بهتره دلیلتون درگیر کردن ذهن و یه چیزی تو این مایه ها بود.ولی من خودم برای اینکه ولورین سوپرمن رو شکست میده چندین دلیل تو (داستان نقاشی لکس لوتر در فیلم بتمن علیه سوپرمن چه بود؟)گفتم ولی ادمین نمیدونم برای چی کامنت رو تایید نکرده الان میگم از نظر خودم چجوریه:
              سطح قدرت دشمنان:سوپرمن
              قدرت اصلی ذاتی:سوپرمن
              قدرت اصلی خارجی:برابر و تا حدودی ولورین
              متحدین:ولورین

              1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                ادامه کامنت قبل:
                تجربه:سوپرمن
                شخصیت:کمیک میشه سوپرمن سینما ولورین در کل ولورین
                قدرت:برابر
                شاهکار:ولورین
                ماندگاری:ولورین
                تجهیزات و سلاح:برابر و تا حدودی سوپرمن
                نتجیه:ولورین۶-۵ولورین

                1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

                  استدلالت تو حلقم دیگه دلیل مزخرف تر نداشتی؟۶به ۵🤣 دابش درستش اینه

                  متحدان: برابر
                  تجهیزات:سوپرمن
                  قدرت اصلی ذاتی:سوپرمن
                  قدرت اصلی خارجی:سوپرمن
                  سطح قدرت دشمنان:سوپرمن
                  شخصیت:سوپرمن
                  شاهکار:سوپرمن
                  تجربه:سوپرمن
                  دوام و پایداری:سوپرمن
                  انگیزه برای نبرد:سوپرمن الان شاید در این زمینه بگید که نه ولورین برتره ولی اشتباه میکنید سوپرمن زمانی که انگیزه داشته کارایی کرده که ولورین تو خابشم نمیبینه

                  خب در نتیجه سوپرمن قویتره استدلال های تعصبی ات رو هم واسه خودت نگه دار ولورین خیلی زحمت بکشه زمانی که مردان ایکس تو حالت امگا باشن بعضی هاشون بتونه در زمینه متحدین برتر باشه بقیه رو کشکه.

                  1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                    داداش چی؟؟؟؟؟؟ ده به یک!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 داداش ایکس من کل لیگ عدالت رو به خاک و خون میکشه تازه تو بعضی از گروه های انتقام جویان(انتقام جویان اصلی نه)حضور داره.بعدشم میشه بگی سوپرمن چه کاری کرده که فراتر از ۲ یا ۳ بار غلبه کردن بر فونیکس و چندین بار یک تنه شکست دادن کل ایکس من با جاشه؟؟؟! داداش دوام و پایداری یا همون ماندگاری به نفع سوپرمن؟؟؟!!! از کی تا حالا سوپرمن غیر قابل کشتن شده که ما نفهمیدیم؟؟؟؟!!!😂 داداش ولورین فقط با دو چیز میمیره(سمی بودن آدامانتیوم و جریان بییییییییش از حد قوی برق)قدرت ذاتی رو قبول دارم ولی خارجی مال ولورینه! ببینم نمره های چشمام زیاد شده یا تو انقدر نوبی؟؟؟!!! انگیزه جنگ رسما مال ولورینه.! داداش ولورین تغیان خشم کنه عالم و آدم رو به هم میریزه!! انگیزه جنگ داشته بود تو بعضی کمیک ها یا حتی فیلم ها همون جاهایی که بر فونیکس غلبه کرد یا اونجایی که یه تنه کل ایکس من رو شکست داد.

                    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

                      #مارول و دی سی

                      عزیزم در چند سال اخیر اشخاصی به عضویت لیگ عدالت در اومدن که خیلی خیلی شاخن اینم الکی چو افتاده ایکس من از لیگ عدالت قویتره این اشتباهه ایکس من ها در حالت عادی تقریبا هیچکدوم سطح امگا نیستن اگه میخوای حالت نهایی رو حساب کنی که با واندروومن الهه جنگ و سوپرکازمیک و فاینال بت باید واسه ایکس من ها کل خونه چارلز رو قبر بکنیم.سوپرمن چیکار کرده! الان شاهکار هاش رو‌میگم

                      شاهکار های سوپرمن

                      – بلند کردن۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ با یک دست
                      – طی کردن فاصله مریخ و زمین در چندین ثانیه
                      – نگه داشتن یک سیاه چاله داخل دستش
                      – بلند کردن کتاب بینهایت
                      – جان سالم بدر بردن از انفجار انتی لایف اینتیتی ( نیمه تاریک سورس که به راحتی امنی ورساله البته توجه داشته باشید این شاهکار کمیکش از کمیک های اصلی دیسی منسوخ شده )
                      – نبرد و شکست دادن ایمپرکس
                      – جون سالم بدر بردن از یک سیاه چاله که داشت یونیورس رو نابود میکرد
                      – نابود کردن مرگ خودش
                      – نابود کردن سفینه ورلد وار با یک ضربه
                      – نابود کردن یک موجود مالتیورسال
                      – شکوندن سورس وال برای نجات های فادر
                      – زنده موندن از انفجار ایمپرکس
                      – شکستن مرز زمان و مکان و واقعیت در هنگام نبرد
                      – شکست دادن ورلد فورجر با یک مشت ( ورلد فورجر پسر پرپچوعا و خالق هایپرتایم و یک موجود بسیار قدرتمنده )
                      شاید کتاب بینهایت رو بگی قبل بهرانه ولی اشتباه میکنی اون بعد بهران بینهایت اتفاق افتاده و حساب میاد پس متعصب بازی در نیارید اون هم حسابه. خب غلبه به فونیکس از اینا سخت تره؟ غلبه به فونیکس از جان سالم بدر بردن از نیمه تاریک سورس سخت تره؟ از شکست مرز زمان و مکان سخت تره؟ خب تو هم همچنین لیستی از شاهکار های ولورین داری؟ ولورین فن افراطی.

                      این که یکی از اعضا گروه تمام اعضای دیگه گروه رو بزنه طبیعیه تقریبا واسه تمام اعضای اصلی یه گروه اتفاق افتاده که تمام دیگر اعضای گروه خودش رو بزنه مثلا بتمن و سوپرمن هم اینکار رو کردن.

                      من گفتم سوپرمن غیر قابل کشتنه؟ هیچ حرفی نداری تهمت میزنی؟من گفتم دوام و پایداریش بیشتره من نگفتم غیر قابل کشتنه ولی برق ولتاژ بالا استفاده ازش علیه ولورین ساده تره و به راحتی سوپرمن میتونه اونم بدست بیاره ولی ولورین تو خوابشم نمیتونه کریپتونایت یا خورشید قرمز فراهم کنه. همونطور که تو شاهکار های سوپرمن گفتم از انفجار ایمپریکس ، نیمه تاریک سورس و… جون سالم بدر برد این از اینا از شاهکار های مربوط به پایداری ولورین سخت تره؟ نه یقینن

                      کی میگه قدرت اصلی خارجی مال ولورینه؟ قدرت خارجی میدونی چیه؟ یعنی چقدر از قدرت میتونن استفاده کنن تو کمیکی گفته شده کریپتونی ها بسته به اراده خودشون میتونن قدرت خودشون رو‌ زیاد تر کنن واسه همین میگم انگیزه برای نبرد و قدرت خارجی سوپرمن میدونی پاور نامحدود که اراده بستگی داره یعنی چی؟البته یان فقط تو به کمیک گفته شده ولی هیچ جایی اینو رد نکردن فقط یه جا تایید کردن.متوجه شدی بسته به اراده است یعنی سوپرمن تغیان کنه ولورین میره اون دنیا .

                      دوست نداشتم هرگز اینجوری کسی رو با دلیل و مدرک قشنگ ضایع کنم و یه کامنت خیلی طولانی بنویسم ولی دیدم دیگه از تعصب هم داری فراتر میری لازم دونستم بهت یاد آوری کنم که اطلاعات کمیکیت در حدی نیست که اینجوری واسه من ایموجی خنده بفرستی و منو مسخره کنی هی منو مسخره میکنه میگه راجرز تو رو تحقیر و تخریب می‌کنه من هیچی‌ نمیگم اه بس کن دیگه راجرز چجوری میخواد منو تحقیر کنه؟من بعش گفتم که مبالغه کردم تو ده سالتم نشده نمیدونی معنی کلمه مبالغه چیه تخصیر من نیست که آقای راجرز معنیشو میدونه به اونا گیر نمیده و اینکه راجرز خودش بار ها گفته که اطلاعاتش از دی سی کمه و کمیک های دی سی رو دنبال نمیکنه کسی که اطلاعات کمیک رتجب دی سی داره نمیتونه یه شخصیت با اهمیت و قدرتمند مثل سوپر کازمیک آرمور رو با یه شخصیت قدرتمند و با اهمیت دیگه مثل رون کینگ ثور مقایسه کنه پس چیزی واسه تحقیر و تخریب نمی‌مونه. تو میخواستی نویسنده بشی با این اطلاعاتت؟ دیدم بچه ای دیگه بیشتر از این ضایعه نکردمت نوب افراطی هرچی هیچی نمیگم این نمیفهمه داره چی میگه تو اطلاعاتت یک دهم منم نیست بچه واسه من ایموجی خنده میزاری؟ حالا مثل یه بچه خوب بگو (حق با توئه سوپرمن از ولورین ضعیفتره) تا بیشتر ضایع نشی نوب ترین کاربر سایت.

    5. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      استیو من طرفدارتم.آقا من نوب من بی اطلاعات فقط زود برگرد

    6. علیرضا کاربر می‌گوید

      داداش نبودی این باب هالک پرست خراب کرده بود سایتو با سخنان متعصبانش من فقط میخوندم و ناراحت بودم نبودی در هر صورت اگه شد ایدی اینستاتو بده کمی باهات صحبت دارم بگم بهت نبودی از ناراحتی له شدم

  89. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    استیو جان الهی!برگشتی؟؟!به خدا در نبود شما مارول زیر کامنت ها له شد خدا رو شکر که اومدی عزیز دل

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      مهدی رادمنش
      اولا الان که گفتی قانع شدم دقت که کردم فهمیدم این یه جورایی استثنائه چون مثلا دیگه قبول داری که حداقل ولورین بتمن رو شکست میده؟فهمیدم مثلا با اینکه ولورین میتونه از پس بتمن بر بیاد و بتمن هم چند بار سوپرمن رو زده ولی سوپرمن قویتره.دوما من فقط یک حرف افراطی زدم(قویتر بودن ولورین از سوپرمن) ولی تو دو تا(کازمیک با پرزنس برابره و DCEU از MCU بهتره)پس من نمیتونم نوب ترین فرد سایت باشم.سوما خودم گفتم من سوپرمن رو بیشتر از ولورین دوست دارم و سر ولورین تعصب ندارم.چهارما من حواسم نبود سنم رو اشتباه گفتم چون من متولد ۶ دی ۱۳۸۹ هستم یعنی ۶ دی که برسه میرم تو ۱۱ سال. پنجما تو خودت گفتی بگو حق با توئه سوپرمن از ولورین ضعیفتره!!به کامنتت نگاه کن بعد ارسالش کن تو الان گفتی چیزی که خودم میگفتم رو تکرار کنم!(ضایع ضایع حالا روغن مایه آه بیا!)
      باعشق(ادمین خلافی نگیر تایید کن)

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        مارول و دی سی

        گفتم اگه قبول نکنی نوب ترین کاربر سایتی که قبول کردی که ضایع شدی و حق با منه.

        اشتباه میکنی بتمن از ولورین قویتره انقدر مطلب طنز نگو.

        من چیزایی که گفتم درجا بعدش گفتم که مبالغه کردم بفهم حرف های منم انداره تو دیگه اونقدر مسخره نبود من نوبترین شدم حالا؟وقتی مثل آب خوردن می‌تونم با دلیل و مدرک نظر متعصب هایی مثل تورو تغییر بدم یعنی اطلعاتتم خیلی خیلی از امثال تو بالاتره.

        اونا غلط املایی شد من خیلی تند تایپ میکنم شما ضابع شدی از غلط املایی عیب میگیری؟ من با اون کامنتی که جواب تو دادم تورو صد بار ضایع کردم بچه جان چرا داری میترکی؟

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          مارول و دی سی

          یچیزی یادم رفت بگم شما سنگ ولورین رو به سینه می‌زدی لیستی از شاهکار هاش داری مثل اون شاهکار هایی که من از سوپرمن گفتم؟ هر نوبی بدون هیچ دلیل و مدرک میاد دو شخصیت رو مقایسه میکنه بعد ضایع میشه مجبورید مگه هیچ اطلاعاتی ندارید بحث کنید؟ لیست از شاهکار هاش بده منتظرم.

          منتظر دلایلت واسه اینکه چرا ولورین از بتمن برتر هست هم هستم ببینم چی میگی تو ولورین چجوری میخواد بتمنو بزنه دلایل رو بگو.

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            مهدی رادمنش
            ول کن بابا یه غلطی کردم یه چیزی گفتم بابا چی از جون من بدبخت میخوای میخوای شماره تو بده تو واتس اپ واست فیلم خودکشی کردنم رو بفرستم بابا ول کن دیگه حالا دوتا کاراکتر بجنگن یکی شون ببره یا اصلا مساوی کنن به من و تو چی میرسه؟؟؟!!! ول کن بابا تو منو به مرز جنون رسوندی.!

            1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

              مارول و دی سی

              حالا که ضایع شدی شد چی به منو تو میرسه؟ تو گفتی ولورین از بتمن قویتره خب دلیلت چیه؟ شاهکار های ولورین رو هم بیخیال میشم دلیل برتری ولورین به رو بتمن رو بگو.

        2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          مهدی رادمنش
          دوست عزیز منظور کاربر مارول و دیسی بتونی هست که از قبل نشخناختتش و نقشه ای نداره .

  90. Amir کاربر می‌گوید

    خوش آمدید جناب استیو راجرز امیدوارم با اطلاعات دقیق شما موضوعات بهتر بشه و ما به درک بهتری از شخصیت های برسیم
    با عشق 💙

  91. احمد کاربر می‌گوید

    به به استیو راجرز گل
    سپرتو اوردی

  92. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # bob
    در جدیدترین کامنتت به کاربر ( دکتر استرنج ) داشتی راجب نابود شدن و نشدن سایه نشینان صحبت میکردی و من میخوام همه حرفات رو نقض کنم .
    خودت یه دور این کامنت بیخودت رو بخون ببین خندت میگیره یا نه ؟! 😄😃
    یک اینکه اولا قادر مطلق بودن و نبودن ثور چه ربطی به نابود شدن و نشدن سایه نشینان بالا داره ؟!؟ یعنی این مورد را پذیرفتی که برای نابودی سایه نشینان بالا ، ثور باید قادر مطلق باشه ؟! چون استدلال دیگه ای از حرفت برداشت نمیشه .
    دو اینکه چه ربطی داره ؟! یعنی چون از اودین قادرتر هست دلیل بر اینکه سایه نشینان بالا نابود نشدن ؟!؟؟ کم بخندون . بعد اینکه کجای کمیک نوشته یا گفته شده که فقط از اودین قادرتر هست ؟!؟ میشه بگی ؟؟!؟؟ مخصوصا به این واژه ( فقط ) وقت کن که کل قضیه را شامل میشه و در واقع برهان خلفه .
    سه اینکه ظاهرا ثور به مگنوگ هم حمله نکرد اما با فکرش او را از وجود محو کرد . پس این دلیل نمیشه . کلا مثال های اینچنینی در کمیک و سایر زمینه ها خیلی زیاده . مخصوصا شخصیت های قدرتمند در بسیاری از موارد برای نابودی لازم ندارد تا حمله کنند . نمونش در کمیک ، انیمیشن ها و فیلم های زیادی موجوده . مثل انیمیشن سریالی آواتار که اگر دیده باشی شخصیت های قدرتمند در مواقع بسیاری بدون حمله مستقیم میتونن حریف را بکشند . بعد تازه شایدم همان یک ضربه حمله بوده ؟! نمیشه ؟! حتما که نباید مثل هالک روانی بازی در بیاره برای حمله . هههههههه ههههههههه
    چهار اینکه میخواستم راجب این مورد بعدا به طور مفصل توضیح بدهم . اما الان خلاصش میکنم .
    ببین موجودیت سایه نشینان بالا بعد از اون رویداد عملا از بین رفت . حالا چرا دوباره دیده شدند ؟! اون چند باری هم که دیده شدن مثلا یک بار به خواب اودین آمدند و اتفاقا به اودین گفتند که ثور دست آنها را از دنیای مادی کوتاه کرده . یک بار هم که به رویای لوکی آمدند عملا اشاره کردند که موجودیتشون از بین رفته . و به همین ترتیب اگر دقت بشه بعد از اون رویداد موجودیتشون از بین رفت . در ضمن زیاد سخت نگیر . اینجا کمیکه و شخصیت ها مدام میمیرن و نابود میشن و دوباره خیلی زود یک نویسنده جدید ( شایدم حتی همون نویسنده قبلی ! ) میاد برشون میگردونه و این اتفاق بار ها رخ داده .
    مورد دیگه اینکه کلا در کمیک و بسیاری از انیمیشن ها و اینا بعضی شخصیت ها که حالت انتزاعی دارن هیچ وقت به طور کامل نابود نمیشن . دارم میگم هیچ وقت . یعنی همیشه حداقل یک هاله ای ( یا شایدم حاله ای ) از آنها باقی میماند . نمونش شریدر اصلی در لاکپشت های نینجا که اشاره شد هیچ وقت نابود نمیشه و فقط میشه روحش را زندانی کرد . یا مثلا استاد اوگوی در سری پاندای کونگ فو کار اگه دقت کرده باشی با اینکه مرده بود اما همیشه روحش میومد و به پاندا یا استاد شیفو راهنمایی میکرد . یا مثلا واتا در سری آواتار که نمونه کامل نابود نشدن را نشان میدهد . من خواستم مثال هایی خارج از کمیک بگم . فکر کنم همین توضیحات کافی باشه .
    یک تیکه هم اصطلاحا به من پروندی فکر کنم که اشکال نداره راحت باش بچه هرچه میخواهد دل تنگت بگو . گالاکتوس تجسم کیهان ششم نیست ؟!؟ پس تجسم کیهان چندمه ؟! برای خودمم سوال شد . بعد تجسم کیهان ششم کیه ؟!؟! تو کلا پرتی فکر کنم . همیشه پرت بودی .
    لحن حرف زدنت با کاربر دکتر استرنج به کنار و به منم مربوط نیست اما انصافا قابل درکه . از یه بچه هالک پرست بیشتر از اینم انتظار نمیره . نمیخواستم اینو بهت بگم اما چون قبلا لحن من با بقیه را کشونده بودی وسط گفتم . وگرنه اون که هر جور دوست داری با بقیه حرف بزن . برای من مهم نیست و فکر کنم برای خود کاربر دکتر استرنج هم مهم نباشه اصلا .

    1. کمیک فن کاربر می‌گوید

      سلام آقای راجرز خوش برگشتین ببخشید ولی من یک چیزی بگویم : شما ها چرا اینقدر بحث میکنید بابا شما معتقدین ثور تو نبرد کازمیک و رون کینگ میبره ما هم معتقدیم کازمیک میبره الان کاری هم نمیشه کرد الکی بحث کنیم الان شما راضی میشین که سوپرمن قویتره ؟ خب خیر راضی نمیشید پس چرا الکی بحث میکنین الان بنده هم همین کار را میکردم ولی دیدم کسی گوشش بدهکار نیست هر چی بگی حرف خودشون رو میگن پس تموم بشه بره دیگه

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # کمیک فن
        سلام . مرسی از شما .
        اما من نگفتم Rune King Thor از کازمیک آرمور سوپرمن قویتر و قادرتره . من نظرم اینکه نمیشه با قطعیت گفت کدام یک قدرتمندتر هست . چون حد نهایی قدرت ثور در این حالت مشخص نشده . از طرفی نیروی پلات داشتن کارمیک ارمور درست و قابل انکار نیست که این نیرو هر شخصی رو به اندازه حریفش قدرتمند میکنه اما نکته اول اینکه اگه حریف قدرت بینهایتی داشته باشه چی ؟! آیا از نظر ریاضیات میشه از بینهایت فراتر رفت ؟!؟ قطعا خیر . نکته دوم اینکه در مارول سلاحی هست به اسم سلاح نکرو که این سلاح هم مقادیری نیروی پلات داره . پس آیا درسته که نسخه نکرو ثور قدرتمندتر از امثال ابدیت و بینهایت و دادگاه زندگی فرض بشه ؟! احتمالا خیر . پس نیروی پلات دلیل برتری نیست به تنهایی .
        کلا هم شخصیت Rune King Thor و هم کازمیک ارمور سوپرمن حضور خیلی کمی در کمیک داشتند و نمیشه با قاطعیت گفت کدام یک برنده میشود . هرچند بر اساس شواهد و مدارک شانس کازمیک ارمور شاید بیشتر باشه اما نباید فراموش کرد که ثور در حالت رون هیچ ضعفی از خودش نشان نداد و هیچ آسیبی ندید و همه دشمنان را به راحتی هرچه تمام تر نابود کرد . درسته که مگنوگ ضعیف شده بود اما معلوم نیست تا چه حدی ضعیف شده بود و بازم شکست دادنش ( شکست دادن که چه عرض کنم در واقع حذفش از نوار زمانی !! ) با صرفا فکر کار خیلی بزرگیه . و اینکه سایه نشینان در واقع اگر بیاندر نباشند در کمترین کمترین حالت سیلیستیال یا در حد سیلیستیال هستند و خودتون قضاوت کنید که نابود کردن ۵ سیلیستیال با یک ضربه و به اون راحتی واقعا کار بزرگی هست یا خیر ؟؟!؟!
        از طرفی کازمیک ارمور سوپرمن یجورایی راند اول مبارزه با دشمنش رو باخت و بعد خودش رو دوباره پیدا کرد و به مبارزه برگشت و نتیجه را تغیر داد .
        به هر حال شما نظر خودتون رو دارید و منم نمیخوام نظرم را به هیچ شخصی تحمیل کنم اما در کل به نظر من در این مورد نمیشه به طور قطعی نظر داد .

        1. کمیک فن کاربر می‌گوید

          ببخشید آقای راجرز شما هم درست میگید اصلا معلوم نیست ولی خدا کنه که جنگی بین این دو پیش نیاید چون کل آمنی ورس نابود میشود 🤣😄😄 بعدش یه سوال من جایی ندیدم که گفته باشند نکرو سورد نیروی پلات دارد لطفا منبعتون رو ذکر کنید با تشکر

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # کمیک فن
            بله درسته . اگر فرضا چنین مبارزه ای به طور جدی رخ بده احتمالا بخش خیلی عظیمی از دنیای مارول یا دی سی ( و یا حتی هر دو ) آسیب جدی و بزرگی ببینه . 😱😱 هرچند این دو شخصیت در واقع به اصطلاح هر دو مثبت به حساب میان و احتمالا شخصیت های رده بالاتری مثل مانیتور ها و پرزنس و والای همگان مانع از وقوع چنین مبارزه ای بشن .
            حقیقتا کمیکش که دقیق یادم نیست فعلا اما وقتی نال سلاح نکرو را ساخت همان موقع اشاره شد که این سلاح از تاریکی مطلقه و رفته رفته قدرت دارنده اش را افزایش میده . بعدا هم خود نال ادعا کرد که این سلاح صاحبش رو خیلی سریع قدرتمند میکنه تا به سطح حریفش برسه و در نهایت از اون فراتر بره . با اینکه اسم پلات مستقیما مطرح نشد اما این توضیحات عملا به همین قضیه پلات اشاره داره . موافقین ؟!
            نال همچنین با این شمشیر مثل آب خوردن یک سیلیستیال رو رهسپار اون دنیا کرد . !

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              استیو راجرز
              بله درسته ، شمشیر نکرو از سایه ی نال درست شده و اون سلستیال رو هم کلشو قطع کرد ، در فیلم نگهبانان کهکشان هم به این سر اشاره میشه.

            2. کمیک فن کاربر می‌گوید

              بله با شما موافقم ولی نیروی پلات مخصوص موجودات ارگانیک هست و برای بخش سلاح ها بخش جداگانه ای است به نام پلات فورم . خیلی از اطلاعاتتان متشکرم

            3. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

              #استیو راجرز

              شما مانیتور ها رو رده بالاتر از کازمیک آرمور سوپرمن حساب کردید؟ مانیتور ها از پس مونرچ بر نمیومدن سوپرمن پرایم به دادشون رسید بعد از سوپر کازمیک و رون کینگ ثور برتر باشن؟ خودتون جواب این سوال رو بدید کسی که سوپرمن پرایم باید بره نجاتشون بده از اینا برتر و رده بالاتره نظر خودتون چیه؟

              و اینکه هرچیزی که بتونه صاحبش رو قدرتمند کنه و یا تغییر واقعیت بده یعنی پلاته؟ مسلما نه مثلا الان بلک ورتکس میتونه قدرت فرا بشری ببخشه نیروی پلات داره؟نه نداره دستکش ابدیت نیروی پلات داره؟ نه .

              اون یه سلاحه و کسی که یه سلاحو می‌سازه باید خودش اون نیرو رو داشته باشه یا بهش دسترسی داشته باشه الان شما میگی که نال شمشیر نکرو رو ساخته نال پلات داره؟ بازم نه نمیسیس پلات داره؟ نه نداره.

              ولی بازم گیریم که داشته باشه پلات بینهایت داره؟ نه اونا از مقادیر بسیار بسیار بسیار بسیار کمی نیروی پلات دارن ولی سوپر کازمیک آرمور پلاتش از لوسیفر و میکاییل هم بیشتره.

              یعنی تغییر واقعیت و قدرتش از لوسیفر و میکاییل بیشتره لوسیفر هم توانایی شکست دادن رون کینک ثور رو به راحتی داره و اینو حتی همین سایت هم تایید کرده اینم یه دلیل واسه اینکه سوپر کازمیک آرمور از رون کینگ ثور قویتره.

              دوستان من تند تایپ میکنم اگه غلط املایی داره ببخشید ولی تا حد امکان سعی کردم نداشته باشه.

              با سپاس

          2. علی کاربر می‌گوید

            بالا برید پایین برید ٬ کازمیک آرمور سوپرمن از تمام نسخه های ثور قویتره و هیچ کدام از نسخه های ثور حریفش نمیشن.

        2. بهزاد کاربر می‌گوید

          اولا اقای راجز کازمیک ارمور به ماندراک نباخت. از خودتون الکی حرف نزنین. کازمی کاول ماندراک رو جدی نگرفت و دید ماندراک کسیه که تونسته فرشتگان رو بکشه. حتی رادیانت به بلک کت گفته که برای این که ما بمیریم لازمه که خالق ما یعنی پرزنس بمیره. حالا رادیانت فرشته رحمت خداست و توی انیال کرایسس همه فرشته ها از ترس ماندراک داشتن از مولتیورس میرفتن. کازمیک شخصا خودش وارد مبارزه شد و دید قدرت حریفش از خیلی خیلی زیاده. قدرت ماندراک از کل سایه نشینان و حتی بیاندر ها به مراتب بیشتره. پس کازمیک چاره ای نداشت که از پلات فورم خودش استفاده کنه

    2. Bob کاربر می‌گوید

      استیو
      خب سریع تموم میشه، ولی بهتر ه همه کامنت هارو از بالا به پایین بخونی چونکه به جز من خیلی ها نظر دادن.
      یک وقتی ثور قادر مطلق نباشه چطوری میخواد موجوداتی مثل سایه نشینان بالا رو بزنه؟!؟ این موجودات خیلی برتر از اودین هستن.
      دو اصلا نفهمیدم چی میگی اونجا فقط به اودین اشاره شد گفت فراتر از اودین و نمی‌دونم می‌دونی یا نه ولی سایه نشینان بالا خیلی از اودین برتر هستن رون پاور نمیتونه سایه نشینان بالا رو نابود کنه، کمیک فقط به اودین اشاره کرد میتونست به سایه نشینان بالا اشاره کنه ولی چرا اینکار رو نکرد واضح نیست؟!؟!؟
      سه نمی‌دونم منگوگ چه ربطی داشت این اون منگوگ فول پاور نبود احتمالا به خاطر همین موضوع اونقدر آسون شکست خورد، گفتی شخصیت های قدرتمند برای نابودی نیازی به حمله ندارند!!؟! اره با اینکه گالاکتوس نجات دهنده با اون عظمت به ارباب نظم و سرور آشوب حمله کرد و اونا رو له کرد، یا مثلا نبرد بین دورمامو (کلاسیک) و اترنیتی اصلا مهم نیست اینا از انرژی بلست استفاده کردن یا به هم ضربه زدن به کنار، یا اصلا نبرد همین بیاندرز با دادگاه زندگانی اصلا اهمیتی نداره، اصلا مهم نیست که اینهمه شخصیت شاخ و کیهانی با هم اینجوری می‌جنگنن، فقط این مهمه که رون کینگ ثور چجوری می‌جنگنه؛ حتما چون تو گفتی پس نبرد رون کینگ ثور درسته؟!!؟!!؟! اگه بازم مثل هالک حمله میکرد حداقل چند دقیقه مقاومت میکرد بعد شکست میخورد اونوقت میشد بگیم بازم می‌تونه یه کارایی بکنه، اما حتی مثل بقیه موجودات کیهانی که از خودش شاخ ترن از یک انرژی بلست هم استفاده نکرد. دربرابر اون سایه نشینان بالا حتی از یک انرژی بلست هم استفاده نکرد چجوری به اونا حمله کرده؟!؟! اصلا هدفش سایه نشینان بالا نبود!!. حتما اصلا مهم نیست که دادگاه زندگانی با بیاندرز، دورمامو کلاسیک با اترنیتی، حتی نبرد ابدیت و بینهایت با تانوس ریگلاتور، گالاکتوس نجات دهنده دربرابر ارباب آشوب و سرور نظم، سلستیال ها دربرابر اسپیرنت‌ها!!! و… اینهمه شخصیت شاخ و قدرتمند اینهمه گردن کلفت اینجوری باهم جنگیدن اونوقت شخصیت تو بیاد با فکر خدای خدایان رو بزنه؟!؟! چرت نگو.
      مورد چهارم خود اودین گفت علت نبود سایه نشینان بالا چیه، چرخه رگناروک بود، این چرخه قطع شد و اونا هم دسترسی شون رو از دست دادن. تازه نیروی اودین تو اون کمیک گفت تو سایه نشینان بالا رو نابود کردی، یعنی دیگه جسم و روح و هاله و اینارو بیخیال تو اونا رو نابود کردی اگه واقعا درست می‌بود اینا باید دیگه از بین میرفتن و بازگشتی هم در کار نبود.
      لاکپشت های نینجا!!! پاندای کونگ‌فوکار؟!؟ اگه الان اینا درست باشه، اون مثال هایی که راجب موجودات کیهانی زدم دیگه غیر قابل رد میشه. نمی‌دونم تو لاکپشت های نینجا شریدر اصلا به سایه نشینان بالا چه ارتباطی داره. من تو گوگل دنبال تعدادی از مرگ های شریدر گشتم ، شریدر علت هر بار مرگ به زندگی برگشتنش علم و دانش بود، یه بار که مرد (تو ساختمان اوترام ها) دخترش اومد و با دستگاه های پیشرفته یه کاری کرد تا بدنش از اول رشد کنه خودش هیچ جوره نمی‌تونست برگرده. سایه نشینان بالا هم کسی رو ندارن که بیاد همچین لطفی برای اونا بکنه. اون حتما روح اوگوی بود، انسان ها روح دارن ولی خدایان روحی ندارن اگه بمیرن دیگه برنمی‌گردن، ثور توضیح داد که خدایان روحی ندارن.
      ای خدا باکی دارم بحث میکنم؟!؟ یه نوب!! گالاکتوس اصلا تجسم کیهان نیست، تجسم کیهان ششم اسمش sixth cosmos بود یکی از تکه های فرست فیرمیمنت، اون فقط گالان رو به گالاکتوس تبدیل کرد، خودش تبدیل به گالاکتوس نشد!! قرار نیست چیزی بفهمی چون واسه کسی که لاکپشت های نینجا میبینه اینا زیاده، برو تو گوگل سرچ کن اون بیشتر توضیح میده.
      بچه جان اولا من حرف حق رو میزنم دوما چیز بدی به کاربر دکتر استرنج نگفتم حتی بهش جایزه هم دادم، سوما بحث پرستیدن باشه تو همین الان داری به رون کینگ ثور سجده می‌کنی حتی خود ثور رو خدا صدا می‌کنی و… هیچکس ندیده من به هالک همچین چیزایی بگم، پس چرا چرت و پرت میگی؟!؟ سر درس مشقت بودی، به نظرم برو سر درس و مشقت کاری نکن دوباره از بحث کردن با من پشیمون شی ثور پرست نوب، و استیو یه نکته دیگه نوب ها فریاد نمی‌زنند.

  93. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # bob
    در ضمن در ادامه کامنت قبل باید بگم که همه موضوعات رو قاطی نکن .
    مسئله فعلا فقط نابود شدن یا نشدن سایه نشینان بالا هست نه سیلیستیال بودن یا نبودن آنها . هرچند نابود شدن آنها توسط ثور اثبات شده که من هم در نظراتم به شواهد و مدارک موجود اشاره کردم و گفتم که حرفای تو هم به چه دلیل اشتباهه .
    در مورد سیلیستیال بودن آنها هم شاید . !! من نمیگم که این غیر ممکنه . همانطور که نمیگم بیاندر بودن آنها قطعی هست . اما احتمال سیلیستیال بودن آنها خیلی کمه با توجه به دلایلی که قبلا گفته شده . صرفا یک واژه هم ثابت کننده سیلیستیال بودن نیست چون این واژه برای بعضی موجودات انتزاعی هم استفاده شده و میتونه به موارد گسترده ای اشاره داشته باشه .
    حتی با فرض سیلیستیال بودن هم به هر حال فکر کنم نابود کردن ۵ یا ۶ تا سیلیستیال به آن صورت و با یک ضربه باز هم کار خیلی خیلی بزرگیه . کمتر شخصیتی در مارول چنین قدرتی داره . انصافا تو چندتا شخصیت در مارول میشناسی که بتونن ۵ یا ۶ ، حالا اصلا من میگم ۵ تا سیلیستیال را با یک ضربه و به آن صورت نابود کند و هیچ آسیبی نبیند ؟!؟! هرچند اودین با ۹ تا سیلیستیال قدرتمند جنگید (صرف نظر از نتیجه نهایی ) اما در برابر سایه نشینان قادر به هیچ اقدام و حرکتی نبود و آنها را فراتر از درک ازگاردیان دانست . پس احتمال سیلیستیال بودن آنها بسیار اندک است .

  94. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    سلام

    #استیو راجرز
    بیشتر حرف هاتون درست بود حالا من وارد این بحث سایه نشینان نمیشم فقط میخواستم بگم که لاک پشت های نینجا هم یه جورایی بخشی از کمیک هستن.

    #مارول و دی سی

    اون چیزایی که میگی رو خودم بعدش گفتم الان هم بازم میگم انقدر با تعصب حرف زدید اعصاب بنده ترکید و مبالغه نمودم سواد نداری؟ ده باری نوشتم که مبالغه کردم بد بختی گرفتار شدیما.

  95. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    باب
    تو چهار دلیل آوردی که دو تاشون کاملا مزخرف بودند ! یکی اسمش بود که ثور قادر مطلق نیست ، چی زدی؟؟؟؟؟‌چطوری؟؟؟؟؟؟‌ تو همون ویکی پدیای فارسی نوشته ثور قادر مطلقه و همونجا گفته که ثور سایه نشینان بالا رو زده!!!!! این سایت هم قبول کرده !!!!!! سی بی آر هم در مقاله ای باز اینو تایید کرده ، این از سایت های معتبر که گفتن ثور نابودشون کرده ، از سایت های نا معتبر هم میشه به اسپایدی گفت که باز اون هم گفته سایه نشینان بالا رو زده ، اصلا چه سایتی گفته ثور سایه نشینان بالا رو نزده؟؟؟؟؟؟ شاید همون سایت ک وارا اینو گفته!!!!!!!!
    رون کینگ ثور فقط از اودین برتره؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ به خدا مردم از خنده ، ببین ثور دو چشمشو قربانی کرد برای چاه ممیر ، اودین یکی!!!! یعنی تا همین جایش از اودین برتره ، اودین نه روز خودشو بر درخت جهان آویزان کرد ، ثور آنقدر تا بمیرد!!!!! در همان کمیک هم‌گفته که ثور ، ساعت ها،روز ها ، ماه ها خودش را بردرخت آویزان کرد تا به بیش از اودین دست یابد ، چیزی بسیار بسیار فراتر از قدرت اودین ، گفته بسیار بسیار ، یعنی قدرتش حداقل حداقل ۱۰الی ۱۱ برابر اودین هست چه بخوای چه نخوای .
    بعد شما که‌میگی هر کسی اول اسمش آسمانی بیاد سلستیاله ، در یکی از کمیک‌ های موج سوار نقره ای ، به گالاگتوس میگه ای نابود کننده ی دنیا ها ، ای موجود آسمانی!!!!!! ، خب در اینجا معنی سلستیال میده؟؟؟؟؟؟؟ خیر سلستیال هم نیست ، حالا اگر به خاطر حرف های من بهم جایزه میدی ، یه خاطر اینکه حرف های تو از نوب بودن زده بالا تر باید یکی دوتا گوسفند برات قربونی کنم‌ چشم نخوری.

    1. Bob کاربر می‌گوید

      استرنج
      لطفاً لطفاً لطفاً این ساقیت رو به من معرفی کن؛ من بدونم این کیه اینقدر جنس های بد می‌فروشه. ویکی پدیا کجا به قادر مطلق بودن رون کینگ ثور اشاره کرده که میگی قادر مطلقه؟!؟ (درضمن از کی تا حالا ویکیپدیا معتبر شده؟!) اسپایدی چی گفته؟!؟! سی بی ار چی گفته؟!؟!🤣 حتما ساقیت رو به من معرفی کن، این یارو داره بهت چرت و پرت میفروشه . درضمن یکم کامنت های خودت رو بخون تا چرندیات رو ببینی.
      در مورد بقیه حرفات من بهت که جایزت رو دادم چرا نرفتی بخونی :/ همه اینا اونو از اودین برتر می‌کنه نه خیلی برتر. خوشم اومد چرت و پرت دقیقی گفتی لایک داره ۱۱ و ۱۰ برابر 😂. باید کمیک رو انگلیسی بخونی Olympian یا ethereal و حتی heavenly هم معنی اسمانی میدن، مطمئنم اصلا تا یه جلد کمیک ندیدی که توش گالاکتوس باشه بعد داری میگی موج سوار نقره ای فلان گفت.
      ببین یادت نره من ساقیت رو می‌خوام کسی که بهت این اطلاعات رو داده (البته چرند گفته) معرفی کن.
      راستی اینهمه گشتی یه تحقیق هم بکن ببین سایه نشینان بالا ریش قهوه ای ندارن ، مورد بعدی تا اون کمیک هایی که بهت دادم رو نخوندی بهتره جوابی ندی، فقط نوب تر خودت رو نشون میدی، بعدشم ناراحت نباش خوش حال باش!! تو جایزه یکی از چرند ترین حرفی که شنیدم رو بردی آفرین 👏.

      1. Bob کاربر می‌گوید

        درضمن استرنج اگه به هر دلیلی نتونستی وارد لینک بالا بشی، از این استفاده کن ، لینک:
        https://readcomiconline.to/Comic/Thor-1998
        شماره ۸۵ رو بخونی کافیه فقط اینا رو بخون و نوب بازی در نیار.

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Bob
        حالا اصلا فرضا که سیلیستیال بودند . ( که البته احتمالش خیلی کمه . ) تو چندتا شخصیت در مارول میشناسی که بتونن با یک ضربه به اون صورت و به اون راحتی ۵ تا سیلیستبال را نابود کند ؟!؟ چندتا ؟!
        بعد تو که هی لینک انگلیسی گذاشتی و ادای نخاله های رو در میاری نخاله خان خودت برو بخون ببین در خود کمیک گفته شد ( destroyed them ) . به قول خود نخالت میتونست بنویسه defeated them یا مثلا stopped them . در خود همین کمیک گفته شد ثور با نابود کردن سایه نشینان بالا برای همیشه چرخه راگنورک را متوقف کرد . حالا بماند که بعدا نویسندگان برای اینکه دوباره درباره راگنورک داستان بنویسند مجددا راگنورک رخ داد . خلاصه اینجا برای من با کلمات بازی نکن بچه . ادای نخاله ها رو هم در نیار . اگه نخاله بودن به پرستش هالک باشه تو رتبه اول رو در این کهکشان داری .
        هرجا به نفع خودته میری برای خودت طومار میبافی که آره اینجا کمیک اینو گفته اما هرجا به ضررته میری بازم طومار میبافی که اینجا کمیک اشتباه گفته . اینا همش عدله صد من یه غازه و بس . باور کن همه میدونم داری اراجیف میگی . میگم راستی پرستش اول وقت هالکت دیر نشه ؟!

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          استیو راجرز
          دقیقا جناب ، این باب اسفنجی هر‌جا به ضررشه میاد میگه نه، معتبر نیست، مگه ویکی پدیا معتبر نیست ، نیست؟؟؟؟؟ سی بی آر معتبر نیست؟؟؟؟؟ همین سایت معتبر نیست؟؟؟؟؟؟ ردیت معتبر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟ همهی این سایت ها گفتن که ثور سایه نشینان بالا رو نابود کرده و تا حدودی به بیاندر بودن اونها اشاره کردن . با اینکه تایید نکردن ولی بهش اشاره کردن ، منم تا جایی که اطلاعاتم باشه سعی میکنم بقیه رو قانع کنم ولی کاربر باب به قول تانوس (من اجتناب ناپذیرم!) و از عقایدم دست نمی‌کشم!!!!!!

          1. Amir کاربر می‌گوید

            به نظر منم رون کینگ ثور از کازمیک کمی قوی تره ولی cbr واقعا معتبر نیست این همون سایتی هست که میگه واندرومن از ثور قوی تره😒🤣

        2. Bob کاربر می‌گوید

          استیو راجرز
          تو مثل اینکه کلا نمی‌فهمی، اول برو تحقیق کن ببین این سایه نشینان بالا اصلا نابود شدن یا نه (خیلی کار آسونیه یه سرچ تو سایت کوارا) ، بعدش من بهت میگم کیا میتونن سلستیال هارو شکست بدن. اولا کمیک همچین حرفی نزد، اون نیروی اودین بود گفت تو زدی اونها رو نابود کردی که من کلی دلیل برای نقض این حرف ارائه کردم، خیلی واضح بود دیگه مغزت نکشید نمی‌دونم چی بگم (صرفا نتونستی چیزی بگی و کسی که تازه داره این کامنت رو میخونه لطفاً بره به کامنت های قبلی من سر بزنه تا ببینه چی گفتم ). قانع هم نشدی اصلا واسم مهم نیست. فقط اینو بگو حرف کمیک با ارزش تره یا حرف یه موجود تخیلی؟!؟ اون کمیکی که گفت رون پاور فقط از اودین برتره، داشت درمورد فیت هاش توضیح می‌داد، اما اینکی که میگه تو اونها رو نابود کردی حرف های اودین فورس بود (در آخر ازش می‌پرسه حالا میخوای چیکار کنی ثور هم میگه میرم بخوابم) اودین فورس یه حرف زد اونا مردن؟!؟! نه نمردن، دیگه هرچی دوست داری بگو. ببینم بچه جان مشقاتو نوشتی اومدی داری با من بحث می‌کنی؟! 😂 معلمت فردا ازت تکالیفت رو میخواد بدو بنویس آفرین 😂. هیچ حقی تو حرفات نیست درواقع یه جورایی خیال بافی کردی مثل بقیه نوب ها تو هم فرقی با اونها نداری بچه. هیچ کسی نمیتونه حرفهای منو رد کنه، اینو بدون هیچ‌کس تو که دیگی هیچی نیستی. الکی اراجیف نباف تو هم اونقدر کم آوردی و داری گریه می‌کنی و توهین اینم بگم، نزار دروغ هاتو به همه نشون بدم که دیگه ناچارشی کلا با یه نام کاربری دیگه بیایی البته تا زمانی که افرادی مثل این استرنج نوب هستن مشکلی نخواهی داشت ولی بهتره نظر اون آدم هایی که مثل اون نوب نیستن رو بدونی، از نظر ما تو یه نوبی که داره ثور رو پرستش می‌کنه و هرکی راجب ثور بد بگه به نظر تو تعصب داره، که البته خود تو سرشار از تعصبی اگه رتبه من تو کهکشان اوله بدون رتبه تو تو کل یونیورس رتبه رو اول داری. اصلا واسم مهم نیست تو و اون دوست نوبی که داری استرنج چی میگید شما هردو تو یه سطح هستید 😂.
          استرنج
          من جایی نمیرم چون اصلا ضایع نشدم و کم هم نیاوردم اتفاقا پیشنهاد میکنم تو دوستت جمع کنید و برید چون حسابی کم آوردید، البته تو با افتخار میتونی بری چون که جایزه خوبی گرفتی از من و درواقع نظر منو جلب کردی 😂.
          و امیر
          داری راجب کمیک king in black 1 حرف میزنی خیلی خوب میشه اگه بگی کجای این کمیک همچین حرفی زد کپ گفت ” تونی خبری از ثور نیست؟” و بعد گفتش نبود ثور مشکل ایجاد می‌کنه (ثور کنونی الان خیلی قویه ولی بازم برای شکست دادن نال کافی نیست اون کمک سلستیال هارو داشت).

  96. Amir کاربر می‌گوید

    # استیو راجرز
    استیو جان نظرتون راجب نال خدای سیمیبوت چیه اون بسیار قدرتمنده و در حمله ی اولش تونست انتقام جویان و مردان ایکس رو باهم شکست بده و سلستیال هارو تحت کنترل خودش گرفته فقط توی این دو گروه استورم تونست جلوش اندکی مقاومت که اونم شکست خورد
    کاپیتان میگفت کیلید پیروز ما ثور هست و ما حتما بهش نیاز داریم نظر شما راجب حرف کاپیتان چیه؟؟

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Amir
      حقیقتش این کمیکی رو که شما میگین رو نخوندم . اما به هر حال حتما دلیلی داشته که کاپیتان آمریکا اینجوری گفته . به هر حال نال یجورایی خدای تاریکی و ثور به خاطر ماهیتیت ازگاردی بودنش با چنین موجوداتی آشنایی زیادی داره .
      بعد میشه بپرسم این کمیکی که میگین مربوط به چه سالی هست ؟!

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ببخشید که من جواب میدم اما منظور ایشون انگار کمیک پادشاه سیاه پوش هست کمیک سال۲۰۲۰ که ترجمه هم شده ، همینطور ثور خودش در سال های قبل ، یک سیمبوت در قرن۷ رو‌نابود کرده ، یعنی ارتباط نال رو با زمین از طریق سیمبوت های خودش قطع کرد ، بعد هم که در خلأ زندانی شد و کارنیج اومد و در کمیک کارنیج مطلق حسابی گرد و خاک کردو گفت من می‌خوام نال رو آزاد کنم ، حالا چطوری؟؟؟؟ خودش گفت‌که وقتی درون هر میزبان می‌ره ( سیمبوت) یه چیز کوچکی در استخوان های به جا می‌زاره ، اگه به تعداد کافی ز اینا جمع کنه می‌تونه نال رو آزاد کنه . حالا هم که نال ، سنتری رو دوپرک کرد.

  97. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    این کاربر Bob نخورده مسته هالکه . !! به همین دلیل نیازی چیز میزی بزنه . هرچند احتمال اونم وجود داره . اما بحث باهاش بیهودست . هرچی شما تونستی کاری کنی یه داعشی افراطی از عقاید مزخرفش صرف نظر کنه احتمالش هست اینم بتونی راضی کنی .
    #Bob
    بیخیالش اصلا .
    تمام حرفات واقعا چرته . هرچند همونطور که گفتم از یه بچه هالک پرست بیشتر از اینم انتظار نمیره .
    نخاله خان من گفتم شریدر اصلی نه اون الترام .
    بعد نفهم چرا نمیفهمی ؟!؟؟ گفته شد برتر از اودین اما این واژه فقط ، فقط توی کله بی مغز و هالک پرسته تو . فردا بگن هالک از کاپیتان آمریکا قویتره تو یه فقط پشتش میزاری ؟؟؟؟!!؟؟؟؟!! پرستش تا به چه حد بچه ؟؟؟!!؟؟؟ نمیفهمی کاریتم نمیشه کرد .
    تو من رو یاد اعضای داعش میندازی . دقیقا از جهاتی به اونا شباهت داری . مغزت فاسد شده . با این تفاوت که اونا به خیال خودشون میخوان به خدا برسن و تو به هالک . ! اونا حرف خودشون رو میزنن و تو هم حرف خودت رو . با امثال تو بحث بیهودست .
    توضیحاتت اصلا من رو قانع نکرد و فکر کنم هیچ کاربر دیگه ای هم قانع نشده باشه . حقیقت اینکه گفته شد از اودین برتره اما من هیچ فقطی این وسط ندیدم . اسمی از گالاکتوس و فراکلین ریچارد و هیچ شخصیت دیگه ای نیومد اما اشاره ای به فقط هم نشد . هرچند قدرت گالاکتوس تقریبا در سطح اودین هست و قدرت ثور بسیار از اودین فراتر رفت بنابراین … . ثور موفق شد کاری را انجام دهد که اودین حتی بهش نزدیک هم نشده بود . موضوع نابودی چرخه بافندگی نیست . اصلا هم نیست . نابودی چرخه بافندگی کاریه که اودین که هیچ حتی لوکی هم میتونه به خودی خود انجامش بده . چرخه بافندگی فقط یک علت واسط و غایی هست . بیخیال من دارم اینا رو به کی میگم ؟؟؟!!؟؟؟!؟! برو به پرستشت برس .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      استیو
      بوی سوختگی میاد . گفتی چرت و پرت؟! میدونستی یه کلکسیون از تمام حرف های چرند و دروغی که گفتی دارم؟!؟ . به من میگی هالک پرست به Smhm میگی سوپرمن پرست به … بیخیال همه بد تو خوب باشه هرچی میخوای بگو ولی اینجا فقط یکی وجود داره که یک شخصیت رو می‌پرسته و اونم تویی که ثابت کردی.
      یکی بود می‌گفت بی ادبی کار زشته الان همون یارو داره بی ادبی می‌کنه، اصلا واسم مهم نیست داره سوختن خودش رو نشون می‌ده. اینو بدون اونجا گفته شد حتی از اودین برتره (beyond than even odin) پس واسمون مشخص کرده نهایت قدرت این شخصیت چیه. اینجوری مثال میزنم میگن تانوس با استرال ریگلاتور از واچر ها، سلستیال ها، گالاکتوس، موجودات کیهانی و حتی از دادگاه زندگانی هم برتره، الان سطح قدرت این شخصیت برا ما مشخص شد.
      اگه یکمی کمیک خونده باشی می‌دونی که فرانکلین ریچاردز ادالت، سایه نشینان بالا، خیلی از اودین برتر هستن، و اونم فقط به اودین اشاره کرد، اگه نمی‌فهمی حرفی ندارم. مدارک خیلی واضحی آوردم.
      مورد بعد اصلا واسم اهمیت نداره تو امثال اون استرنج قانع می‌شید یا نه، من مدارک خودم رو میزارم تا هرکسی که نگاه کنه بره یکم تحقیق کنه و بفهمه که حق با کیه. اگه مشکلی هم پیدا کرد خودم بهش میتونم لینک بدم.
      محمد امید
      من کاری نداشتم به اینکه آیا سایه نشینان بالا بیاندر هستن یا خیر، من اینجا دارم میگم اصلا رون کینگ ثور با اونها کاری نکرد، اون بالا توضیح دادم، علت اینکه اون حرفا رو زدم این بود که استرنج رو مخم رفت.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        در جواب کاربر bob
        اشتباه میکنی . اون بویی که به مشامت خورده بوی سوختگی نیست . بوی گندیدگی هست . بوی گندیدگی مغزته که کل این پست رو برداشته . 😉😉😄😄😁😁
        بعد این کاربر چمیدونم Smhm رو نمیشناسم . بیخیال .
        بازم قانع نشدم با این اراجیفت . باور کن اگه منطقی میگفتی ازت قبول میگردم فارغ از اینکه یه بچه هالک پرستی اما حرفاتم از دم اراجیفه .
        در ضمن نگفتی تجسم کیهان ششم کیه و گالاکتوس تجسم کیهان چندمه ؟!؟؟ چرترین حرف سایت هانن ؟؟؟!!؟؟! 😁😁😁😁
        سایه نشینان بالا داشتند به ثور التماس میکردند . التماس تنها کاری بود که آنها در برابر ثور قادر به انجامش بودن . بعد تو اونقدر نخاله ای که نتیجه گرفتی … . کله پوکی تا این حد مگه داریم ؟؟!؟؟ مگه میشه ؟؟!! بیخیال .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          استیو راجرز
          چیزی لازم نیست بهت بگم بوی سوختگیت تا اینجا میاد، فقط اینو بدون سایه نشینان بالا التماس نکردن حتما کمیک رو نخوندی ولی اونا پیشنهاد یه مقام خوب دادن که رون کینگ قبول نکرد. خیلی دلم میخواد اینو تو لیست چرت ترین حرف هایی چه شنیدم بزارم ولی هنوز به نظرم اونی که مربوط به گالاکتوس میشد جالب تره. کله پوکی رو بیخیال برو به درسات برس 😂.
          احمد
          اون جا گفت “حتی” از اودین برتره میتونست بگه مثلا از سایه نشینان بالا برتره ولی گفت از اودین. این حرف من از رو اون کمیکه و نمی‌دونم می دونی یا نه ولی کمیک منبع معتبریه. درضمن توضیح دادم خیلی برتر نه، فقط برتر شما هم میتونید تحقیق کنید، یا اصلا میتونم یه لینک بدم که در این مورد بیشتر توضیح داده، اگه نیازی هست بگید.

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            شما بازم دارین در مورد رون کینگ ثور صحبت می‌کنید که، این یعنی دوباره وارد عمل بشم؟ 👿😡☠️👀

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              ادمین جان
              متاسفانه بد جور این کاربر باب مزخرف میگه ، انگار باید …….
              راستی جوابمو ندادین آیا شما قبول دارید که ثور سایه نشینان بالا رو زده؟؟؟؟؟؟

              1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

                آقاي دكتر استرنج …………همين كاربر باب اندازه پدر شما سن داره ……خيلي داري زياده روي ميكنيا

                1. Mohamad کاربر می‌گوید

                  بها داداش نگفته بودی از اینایی که میفروشی خودتم مصرف میکنی😂😂😂انصافا دیگه باب انقدرام بزرگ نی

                2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                  بهامین جان
                  یعنی این این کاربر باب ۵۰ سال سن داره?؟؟؟؟؟؟؟ هههه ، خوب داره مزخرف میگه من چیکار‌کنم!!!!!!

            2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

              هههههههه وايييييييييييييي ادمين الان دارمم ميتركم
              واي خدايا دارم ازخنده سكته ميكنم واااااااااااي

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Bob
            بیخیال بو . !
            میگم بهت گفتم که اینقدر با کلمات بازی نکن . یعنی گیر تو الان اینکه چرا گفته از اودین برتره ؟؟؟!!!؟؟ گیر تو اینکه چرا نگفته از فراکلین ریچارد و گالاکتوس و سایه نشینان برتره ؟؟!؟؟ اگه گیرت اینه پاک خل و چلی . جدی میگم . یعنی انتظار میرفت بگه مثلا از فراکلین ریچارد برتره ؟!؟؟!؟؟!!؟ نه واقعا چنین انتظاری میرفت ؟!؟؟! واقعا نمیدونم بهت چی بگم چون هرچی هم که از مغز پوک کپک زدت بگم کم گفتم .

  98. محمد امید کاربر می‌گوید

    دوستان کمی کمتر به هم بی احترامی کنید داریم درمورد کمیک بحث می کنیم در مورد ارث باباتون دعوا نمی کنید. حالا ببخشید من دخالت می کنم با کاربر استیو راجرز تا حدودی موافقم و کاربر باب نظریه سلستیال بودن سایه نشینان بالا از ریشه ایراد داره همونطور جناب راحرز گفتن اودین بدون ترس با ۹ تا سلستیال وارد نبرد شد اما از سایه نشینان بالا یکجورایی وحشت داشت.

    1. Dark nobody کاربر می‌گوید

      #محمد امید
      دابش بدم میاد وقتی یکی کمیک رو کامل نخونده و الکی از خودش فکت صادر میکنه
      خب شما که اون کمیک رو خوندی بعدش چی شد ؟ 🙂
      اودین با شمشیرش و زره نابودگر با قدرت کل ازگاردی ها تونست دست یکیشون رو قطع کنه همین. و اینکه اودین و زیوس با کل قدرتشون به ارشیم ضربه زدن و ارشیم د جاجد حتی اکنون هم نخورد (:
      و اینکه حرفت تا وقتی درسته که منظورت فقط سلستیال های سطح پایین باشه وگرنه به سلستیال سطح متوسط خیلی از اودین برترین
      ببین سلستیال ها سطح بندی دارن :
      سلستیال های کودک
      سالار های سطح پایین : سلستیال هایی که با اودین با زره نابودگر درگیر شدن
      سلستیال های سطح متوسط : ارشیم د جاجد
      سلستیال نسبتا سطح بالا : مد سلستیال وان ابو ال
      سطح بالا : اسکاتان و تیاموت در اوج
      اینم چندتا مثال

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        dark nobady
        الان رفتم اون کمیک خوندم دیدم شما درست میگی. البته سطح بندی سلستیال هارو میدونستم و فکر کنم قدرتمندترین سلستیال والای همگان باشه{ این سلستیال با والای همگان اشتباه نگیرید}
        یک سوال داشتم سلستیال والای همگان میتونه گالاکتوس شکست بده؟

  99. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    حق با شماست اگه حتی نویسنده ی کمیکو بیاریم این یارو ی دیوانه قانع نمیشه که نمیشه ، حالا باب اسفنجی برو چون خیلی ضایع شدی ، آفرین.

  100. احمد کاربر می‌گوید

    جوننن🤪🤪🤪

  101. احمد کاربر می‌گوید

    کار بر باب اون گفته از اودین قویتره نگفته از این افراد ظعیف تره من منظور شمارو نمیفهمم یعنی چون گعته از اودین برتره پس یعنی از بقیه ظعیف تره
    برای مثال والای همگان از اودین بالاتره پس چون از اودین بالا تره از فالکرام. پروتژ بقیه ظعیف تره چون گفته از اودین بالاتره نگفته از فالکرام پروتژ
    این حرف شما اصلا منطقی نیست اون از اودین خیلی بالاتره و بقیه بین اون و اودین قرار میگیرن نه بالاتر از اون

  102. احمد کاربر می‌گوید

    ببخشید میشه بهترین سایت برای دانلود کمیک دوبله رو معرفی کنید
    و بهترین کمیکهایی که از مارول و دیسی میشناسید بگید

  103. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # Bob
    کاربر باب اروم باش . اول برو یه لیوان اب خنک با رعایت پروتکول های بهداشتی بخور و بعدم بیخیالش شو .
    مثل اینکه خیلی بهت برخورده .
    به هر حال راستش من اصلا نمیتونم حرفات رو قبول کنم نه به علت تعصب بلکه به علت بی منطق بودن اونها و بدون تعارف بگم همه حرفات چرتن .
    به هر حال تو میتونی روی توهمت بمونی .
    تعصبت روی هالک یه طرف و تنفرت از رقیب های هالک یه طرف دیگه .
    کاربر هایی در همین سایت بودن که نظرشون باعث بشه به اصطلاح از موضع خودم کوتاه بیام مثلا کاربر sub zero نظرم در مورد واندروومن رو کلا تغیر داد . خواستم بدونی منم نظرم تغیر میکنه اگه واقعا حس کنم دارم اشتباه میکنم . اما در این مورد واقعا نیازی به فکر کردن نیست که متوجه بشم کلا داری اراجیف میگی .
    در ضمن هیچ کجای ( تاکید میکنم که هیچ کجا ) کمیک گفته نشد فقط از اودین برتره پس اگه ممکنه تحمل کن و چرت نگو اینقدر . داری اطلاعات غلط میدی به بقیه .
    در ضمن ثور قطعا سایه نشینان بالا را نابود کرد . نمیدونم نیروی اودین هم این جمله را گفت یا خیر اما مطمئنم این گفته خود کمیک بود . هر شخصی خواست میتونه خودش بره ببینه . اونقدر حقیری که به قول معروف در روز روشن دروغ میگی .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      استیو راجرز
      خب پس انگار قبول کردی که واندروومن از ثور برتره، اصلا واسم مهم نیست که کسی (تو یا هر کسی) حرف منو قبول داره یا نه اگه کسی شکی داره می‌تونه یه تحقیق کنه تا بفهمه راست میگم یا نه بعدشم تو اصلا کوتاه نمیای حتی وقتی که دروغگو بودنت رو هم ثابت کردم بازم توهین میکنی ولی اصلا واسم مهم نیست.
      خب الان دو چیز رو باید ثابت کنم، با اثبات این دو درواقع ثابت کردم دروغ نمیگم جواب مورد اول اینجاست لینک:
      Answer to Who would win in a fight between Rune King Thor and Odin? by Mohammed Baybars Mehdi https://www.quora.com/Who-would-win-in-a-fight-between-Rune-King-Thor-and-Odin/answer/Mohammed-Baybars-Mehdi?ch=3&share=26aa0686&srid=uu1Tbt
      توش Thor sega 1 2011 رو گذاشته و گویای همه چیز هست، تازه این حرف ماروله، من هیچوقت به کسی اطلاعات غلط ندادم هیچوقت برخلاف تو که تا یه مدت پیش یه فیت اودین رو تا سطح مالتیورسال بالا بردی.
      اون نیروی اودین بود که گفت، اون اصلا داشت با ثور حرف میزد در آخر از اون پرسید حالا که کار تمومه چه در سر داری؟! ثور هم میگه وقت میخواد بخوابه، کمیک چجوری می‌تونه با یه شخصیت حرف بزنه؟!؟ بیخیال.
      من دوباره مثل همیشه ثابت کردم دروغی درکار نیست و حرفام درست بوده اما تو چطور؟!؟! دروغ هات …
      اما در مورد اون یکی کامنتی که گذاشتی، ارزشی نداره جواب بدم 😁 بیخیال.
      درضمن دکتر استرنج اگه کمی سنتری رو بشناسی می‌دونی که اسمش باب هست، به همین دلیل اسمم رو گذاشتم Bob.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Bob
        من اینو گفتم ؟!؟! من گفتم واندروومن از ثور برتره ؟!؟!؟! چرت نگو . من گفتم نظرم راجبش تغیر کرد .
        بسه دیگه هرچی با یه دیوانه هالک پرست بحث کردم .

  104. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    وقتی تو بجز شاهکار هایی که کسی که کمیک فن نیست هم اونا میدونه چیز دیگه ای از شاهکار ولورین نمی‌دونی و از اون مهمتر از قدرت کریپتونی ها و شاهکار های سوپرمن هم شناختی نداری خب چرا مقایسه میکنی؟تو هیچکدوم رو نمیشناسی چجوری نظر میدی؟ حالا با نظر دادنش کار ندارم هرکی میتونه نظری داشته باشه ولی شروع کننده بحث خودشه آخه بعد بدون هیچ اطلاعاتی میاد میگه مردان ایکس کل لیگ عدالت رو به خاک و خون میکشه.

    همونطور که گفتم اخیرا اشخاص خیلی خیلی خیلی قدرتمندی عضو لیگ عدالت شدن و اینکه در حالت عادی تقریبا هیچکدوم سطح امگا نیستن. حالا بزارید من لیگ عدالت و مردان ایکس رو در حالت معمولی مقایسه کنم. حالت اوج که مردان ایکس باید سلام منو به بابا بزرگ مرحومم برسونن.

    مارشن منهاتر علیه پرفسور ایکس:تله پاتی که مساوی هستن بعد توانایی‌های دیگه مارشن منهاتر بهش اجازه میده که به راحتی پرفسور ایکس رو شکست بده.

    برنده:مارشن منهاتر

    سوپرمن علیه جین گری:شاید بگید که جین گری قویتره ولی نه جین در حالت عادی سطح امگا نیست و جین در حالت عادی هرگز نمیتونه کسی که ورلد فرجر و ایمپریکس رو شکست داده شکست بده.

    برنده: سوپرمن

    واندروومن علیه ولورین: خب اینجا هم واندروومن قویتره چون زره و دستبند واندروومن توانایی جذب صاعقه رو دارن و این یکی از نقطه ضعف های ولورین هست.

    برنده: واندروومن

    وحشی(بست) علیه بتمن:معلومه بتمن

    برنده بتمن

    کوییک سیلور علیه فلش:😂😂جواب خیلی خیلی مشخص هست.

    برنده:فلش

    سطح قدرت دشمنان:لیگ عدالت
    کمیک گیری از دشمنان:لیگ عدالت
    متحدان:لیگ عدالت
    و اینکه یکی از اون اشخاص خیلی قدرتمندی که گفتم عضو لیگ عدالت در اومده ورلد فرجر هست لا حضور کسی مثل ورلد فرجر مردان ایکس نابود میشن.

    بعضی جاها شاید اشتباه میکنم ولی ایکس من ها از لیک عدالت قویترن اگه اشتباه تایپی هست ببخشید من تند تایپ میکنم خودتون هم نظرتون رو بگید. راستی باب حرفت درسته حق میگی استیو دیگه دماغش سوخت داره شروع میکنه به توهین ناراحت نباش.

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      مهدی رادمنش
      خب داداش شاهکار و دلایل:
      جون سالم به در بردن از مرکز انفجار بمب اتم
      کشتن ۴ زامبی سامورایی نامیرا
      کشتن تعداد زیادی از شیاطین در خونه خودشون یعنی جهنم
      چند بار کشتن و شکست دادن هالک
      حس کردن بوی نور
      ۵ بار کشتن فونیکس
      زنده شدن با یک قطره خون
      بعد از هر مرگ قویتر میشه (پنجه هاش تیزتر و محکم تر میشه و خاصیت گرما میگیره)
      توی کمیک های جدید تونسته دستکش ابدیت رو توی دستش کنه و قدرت ۶ سنگ رو کنترل کنه!
      لوبو رو شکست داده
      چندین بار زیاد ایکس من رو شکست داده
      هالک نصفش کرد ولی خوب شد!
      پانیشر با غلطک از روش رد شد ولی خوب شد!
      مگنیتو آدامانتیوم هاش رو در آورد ولی خوب شد!
      ۱۴ تا شد.
      دلایل برتری
      شکست لوبویی که در برابر لیگ عدالت مقاومت کرده نمونه اش لگو آکوامن
      به نظر آقای ادمین سوپرمن و بتمن از تانوس با دستکش شکست میخورن و خب ولورین با دستکش هم همونجوریه.!
      زوددرمانی بی حد و مرز
      چابکی
      آدامانتیوم

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        و به علاوه هر اندازه از قدرت رعد ولورین رو شکستش نمیده مثلا سه چهارم رعد ثور برای ولورین کافیه البته ولورین دوباره زنده میشه و قوی تر میشه پس میتونه واندروومن رو شکست بده

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          مارول و دی سی

          اولن که شاهکار هایی که گفتی با شاهکار های سوپرمن قابل مقایسه نبودند و اینکه مجبور نیستن ولورین رو بکشن میتونن کاری کنن که دیکه حرکت نکنه.

          با این تفکر نوب مانندی که تو داری پس سوپرمن پرایم ددپول رو نمیتونه بزنه چون دوباره خودشو باز سازی میکنه برو ابر نوب نوب تر از تو وجود نداره.

          و اینکه گفتی ادمین گفته سوپرمن و بتمن از تانوس با دستکش ضعیفترین؟ اولن که من جایی ندیدم ادمین اینو بگه اگر هم گفته باشه با تمام احترامی که برای ادمین قائلم ادمین اشتباه کرده چون دستکش و سنگ ها روی شخصیت های دی سی هیچ تاثیری نمیزارن و کسی که دارکساید رو بزنه تانوس رو هم میزنه.

          خب بریم سر بتمن

          بتمن سوپرمن رو چند بار شکست داده.
          بتمن دارکساید رو شکست داده.
          بتمن به راحتی‌میتونه یه ولورین باستر بسازه ولورین رو بفرسته اون دنیا.
          بعلاوه چون خودت داری بر اساس کارتون و فیلم‌ میگی از کامنت هات معلومه باید بگم که‌ ولورین هم با آدامانتیوم میشه کشت.

          و چیزی که به هیچ وجه نباید فراموش بشه اینکه که بتمن رتبه اول رو تو شکست دادن اشخاص قویتر از خودش رو داره اینو بفهم.

          پس الکی واسه من حرف مفت نزن بعدشم شاهکار هایی که تو میگی اصلا با اینا قابل مقایسه نیست بتمن خیلی قویتر از این حرفاست مقاله کسایی که بتمن شکست داده(حال نداشتم اسم کامل رو بگم‌خودت خنگ نباش بفهم) تو همین سایت رو بخون واسه نوبی مثل تو خوبه. بیشتر از این ننوشتم دوباره مثل سر سوپرمن علیه ولورین ضایع نشی غلط کردم بیفتی ابر نوب.

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            من نوبم؟؟؟؟؟!!!!!!!! من از ۶ سالگی به صورت حرفه ای ابرقهرمان هارو دنبال میکردم پس حرف الکی نزن.و چطور کاری کنن حرکت نکنه؟؟؟؟ شما تو گوگل سرچ کن انتقام جویان علیه لیگ عدالت سگا یه فیلمی هست مثل حالت سگائه نوشته ((انتقام جویانVSلیگ عدالت))

            1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

              #مارول و دی سی

              خوب شد من گفتم‌ معنی نوب رو فهمیدید نوب فقط به معنی تازه کار نیست به معنی بی اطلاعات هم هست که تو خیلی اطلعاتت پایینه.
              بزنم تو گوگل لیگ عدالت علیه انتقامجویان تو خودت چی داری؟ من با گوگل کار ندارم با تو کار دارم.

              چجوری نگهش دارن😂😂 خب عزیز میبندنش دیگه چجوری نداره که بتمن اول یک زندان که از جنسی باشه که از آدامانتیوم قویتره میسازه. بعلاوه ولورین ضعیفترین نوع آدامانتیوم رو داره یعنی آدامانتیوم حیاتی و به همین دلیل تو دی سی فلزات زیادی هستن که ازش محکم ترن و ولورین ‌نمیتونه فرار کنه بعد با برق بالا میزنه میکشتش بعد قبل اینکه دوباره زنده شه میندازتش تو اون زندان و ولورین رو اونجا زندانی میکنه به همین آسانی.

              حالا شاید مثل تو بیان بگن بتمن فلز قویتر از آدامانتیوم حیاتی یا فلزی که بخواد جلوی ولورین رو بگیره میخواد از کجا بیاره؟ خب در جواب این موضوع باید چند مورد رو بگم.

              ۱_میتونه همون طور که زره خفاش جهنمی رو تو خورشید سوپرمن چکش زد بدن به سوپی سوپرمن بره اونجا چکش کاری کنه زندانو تا قویتر بشه.

              ۲_میتونه به کمک واندروومن آمازونیوم بدست بیاره و زندان بسازه.

              ۳_بتمن ‌میتونه علاوه بر پول خودش از بودجه ارتش کشور ها هم استفاده کنه همون‌طور که زره جاستیس باستر رو ساخت.

              خب سه راه حل کافی هست.

              و چیزای خارجی هم برسی کنیم بتمن برتره برای مثال:

              متحدان:بتمن
              تجهیزات:بتمن

              خب جون مثل اینکه دوباره ضایع شدی نمیخواستم اینا رو تو کامنت قبلیم بگم دوباره مثل قبل تحقیر و تخریبت کنم ولی رفتی رو‌ مخم منم دوباره ضایعت کردم🤗.

              نگاه‌کن الان در زمینه مقایسه بتمن،سوپرمن و واندروومن با ولورین ضایع شدی دوست داری بقیه اعضای لیگ عدالت رو هم بریم دوباره ضایع شی؟ مارشن منهاتر واسه مورد بعدی خوبه؟ یا شزم؟ نکنه میخوای کاپیتان اتم رو مقایسه کنی با ولورین؟

              1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                باتو که نمیشه حرف زد.بعدشم تو گفتی آدامانتیوم ولورین ضعیفه؟؟ بعدشم من ضایع نشدم این تویی که ضایع شدی.الان بتمن با این دوتا برتری برنده شد؟!😂 بیخیال بابا مرد مومن.
                سطح قدت دشمنان:بتمن
                شاهکار:این یکی دیگه به خدا ولورینه
                قدرت داخلی:ولورین
                قدرت خارجی:ولورین
                متحدان:برابر و تا حدودی ولورین
                تجهیزات:بتمن
                ماندگاری:ولورین
                شخصیت:یکی از یکی خفن تر ولی یکمی بالاتر ولورین

                واندروومن ولورین رو شکست بده؟😂
                سطح قدرت دشمنان:این دیگه مال ولورینه
                قدرت داخلی:واندروومن
                قدرت خارجی:برابر و تا حدودی ولورین
                شخصیت:ولورین
                شاهکار:معلومه ولورین
                متحدان:برابر و تا حدودی ولورین
                تجهیزات:واندروومن
                ماندگاری:ولورین
                باز هم میگم تو ضایع شدی عزیزم ولی بیا به هم دست دوستی بدیم و باهم خوب باشیم داداش.بالاخره ما هممون فرزندان حضرت آدمیم همگی با هم خواهر و برادریم.و به خدا ضایع نشدم ولی دیگه بعد از یکی دو ماه دیگه نمیکشم.یکی دو ماه از عمرمون اینجوری گذشت بابا ولش کن ما باید لحظه رو زندگی کنیم حتی به غلط🤗😘😂❤
                بای
                شب شما بخیر
                مواظب باشید کرونا نگیرید
                و آرزو کنید پرسپولیس قهرمان تو فینال آسیا اولسان رو ببره

                1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

                  #مارول و دی سی

                  بله معلومه که آدامانتیوم ولورین ضعیفه به نظرت چرا وقتی ولورین نابود میشه دوباره خودشو باز سازی میکنه آدامانتیوم هم هنوز هست در صورتی که نابود شده بود؟ چون اون آدامانتیوم آدامانتیوم حیاتی هست و با ولورین پیوند خورده واسه همین آدامانتیومش تیز تر میشه خاصیت گرما پیدا میکنه اینا نشون میده که آدامانتیوم حیاتی تو بدن ولورین هست و من نگفتم فلزش ضعیف هست ضایع شدی حرف میزاری تو دهن من؟ من گفتم از آدامانتیوم های دیگه ضعیفتر هست و تو دی سی چند فلز وجود داره که ازش محکم تره.

                  عجب رویی داری شاهکار ولورین؟ اوهاا قدرت ذاتی جهش یافته هست قدرت خارجی هم آره  ماندگاری هم زود درمانیش خوبه وجودانن من قصد له کردن ولورین رو ندارم زود درمانیش خوبه ولی بقیه مال بتمنه داری رسما چرت میگی عزیز میگم رتبه یک رو تو شکست دادن شخضیت های قویتر از خودش داره شاهکار از این بزرگتر؟ سوپرمنی که به راحتی ولورین رو شکست میده ۶ بتر از بتمن شکست خورده.(چون گفتی ایکس من ها رو زده اینم میگم) زدن کل اعضای لیگ عدالت کمن اینا؟ دوبار زدن دارکساید کمن؟ تنها فیت بدرد بخور ولورین که تو گفتی همون غلبه به نیروی فونیکس بود که اونم بخاطر زود درمانیش هست.

                  متحدان ولورین؟ خانوداه خفاشی و لیگ عدالت کشکن اینجا؟ تا الان دوبار توضیح دادم که مردان ایکس چجوری از لیگ عدالت شکست میخورن حالا فکر کن خانواده خفاشی هم باشه بعد از طریق رابین ها تایتان های نوجوان و گروه های دیگه و چند نفر دیگه هم میان تو میگی ولورین؟

                  شخصیت ولورین؟ من واقعا در نمیکنم فازت چیه میگی من ضایع نشدم تو ضایع شدی الانم هم داری مثل بچه ها مقاومت الکی میکنی و چرت میگی کجای شخصیت ولورین از بتمن بهتره واقعا؟ بتمن تو کمیک به عنوان یه قهرمان بیشترین شباهت رو به یک انسان عادی داره چجوری میگی ولورین چون شخصیت مورد علاقه توعه میشه تا حدودی ولورین؟ چی میگی؟

                  دوستان غلط املایی داره ببخشید من خیلی تند مینویسم.

                  قبلا من هنوز نویسنده نشده بودم کامنت ها رو میخوندم
                  یه کمیک فن کاربری بود استیو راجرز،باب،محمد حسین و… این نوب ها از کجا پریدن وسط؟ کل کامنت های سایت رو تعصبی و بی دلیل و توهین و تهمت و صد تا چیز بد دیگه کردن یه دفعه.
                  اطلعاتشون هم که میدونید صفره. من با یک کامنت اونو همزمان هم کاملا ضایع کردم،هم کامالا تحقیر کردم،هم کاملا تخریب کردم،هم کاملا نظرشو تغییر دادم و کلی چیز دیگه بعد میگه من از ۶ سالگی در زمینه کمیک فعالیت میکنم. اکه از شش سالگی باشه تو که الان از ۱۰ سال بزرگ تری یعنی حداقل ۴ سال در زمینه کمیک فعالیت میکنی بعد چجوری با یه کامنت من این بلا ها رو سرت آوردم ؟ احتمالا سالی یک بار یک کارتون کمیکی میدیدی من دلیل دیگه ای که منطقی باشه پیدا نمیکنم ۴ سال فعالیت کنه بعد با یه کامنت اینجوری شه(سوپرمن علیه ولورین رو‌میگم).

                  1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

                    خب داداش کلا کمیک نمیخونم

                    1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

                      داداش تو منو تحقیر کردی؟! بعدشم با توجه به شاهکار هایی که ولورین داره خب میتونه اینارو شکست بده. بعدشم ولورین تو پنج شش تا گروه از گروه های انتقام جویانه اون وقت این دوتا این شش هفت تارو شکست میدن؟ بعدشم الان که بحث بتمن و ولورین باز شد تو داری میگی بتمن رتبه اول شکست دادن افراد قویتر از خودشه این یعنی چی؟یعنی ولورین قویتره ولی چون بتمن رتبه اول تو شکست دادن افراد قویتر از خودشه ممکنه بتمن شکستش بده که منم نظرم اینجوریه
                      ولورین قویتره ولی چون بتمن تو شکست دادن افراد قویتر اوله ممکنه بتونه شکستش بده
                      (درمورد عوض کردن اسمم تو بیوگرافی رابرت پتینسون گفتم من همون MARVEL AND DC هستم)

                    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

                      مارول و دی سی پرسپولیس

                      برادر منم همینو میگم دیگه یه انسان که نمیتونه دارکساید رو بزنه ازش قویتر نیست بخاطر هوش و توانایی و ایناست وقتی
                      هم که میتونه شکست بده هم یعنی قویتره پس از ولورین و دارکساید قویتره لیگ عدالت هم هزار بار توضیح دادم از ایکس من قویتره. متحدان بتمن خیلی بالاتره در کل بیشتر شخصیت های دی سی متحدان برترن.

  105. احمد کاربر می‌گوید

    اقا یه نفر سریع مثل فلش جواب بده
    اسم کمیک که ثور با گور سلاخان میجنگه چیه
    کمیکی که ثور تبدیل به رون کینگ ثور میشه
    کمیک که کازمیک ارمور توشه

    1. parsa کاربر می‌گوید

      #کاربر احمد
      من در مورد سوال اولتون اطلاعی ندارم و باید از دوستانی که کمیک های ثور دنبال می کنند بپرسید. شخصیت رون کینگ ثور هم در کمیک ثور رگناروک و کازمیک هم در کمیک فاینال کرایسس حضور داره

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # احمد
      اولی کمیک ثور ۲۰۱۹ هست . شایدم ۲۰۱۸ . دقیق یادم نیست . این کمیک هم قسمت هاییش ترجمه شده . در واقع بخش دوم جنگ ثور با گور ترجمه شده . تا جایی که یادمه سایت دورنامه ترجمش کرده .
      دومی در سایت کمیک اسکواد ترجه شده . کافیه سرچ کنید ( کمیک ثور : راگنورک ) و از سایت کمیک اسکواد دانلودش کنید .
      سومی هم اگه اشتباه نکنم کمیک بحران نهایی .
      موفق باشید .

  106. Amir کاربر می‌گوید

    احمد
    یادمه توی ثور خدا تندر بود که فقط دو شماره اون توسط یه سایت که اسمش یادم نیست ترجمه شده ( البته نبرد دوم بین اُلد کینگ ثور و گور بود)
    رون کینگ هم توی شماره ۵ و ۶ کمیک ثور راگناروک بود
    کازمیک رو نمیدونم

  107. احمد کاربر می‌گوید

    ممنون از همتون

  108. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    دوستان میخوام ‌نظرتون رو راجب ثور علیه سوپرمن بدونم سوپر کازمیک که رون کینگ ثور رو میزنه این مشخص شد همه قبول کردن تو حالت عادی و معمولی بدون در نظر گرفتن هیچ چیز خارجی مثل سلاح یا متحدان کی میبره؟سوپرمن یا ثور؟

  109. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    ببیند به نظر من این دو برابرن . این نظر شخصیه منه ، روی ثور تعصب ندارم و از سوپرمن هم بدم نمیاد ، حالا اگر دلتون خواست شمارتون یا هر چی رو بدین تا من دلایلمو در واتساپ بگم . اگر نه پس همینجا میگم

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج

      همبنجا بگید بزار تبادل اطلاعات بین‌همه انجام بشه ولی نصب کردن یه‌ پیامرسان انقدر هم کار سختی نیست به‌راحتی میتونید برید روبیکا نصب کنید تلگرام فیلتره آیدی من تو روبیکا @MAHDIRSH13 هست اگه کسی روبیکا داره میتونیم اونجا با هم حرف بزنیم. تو‌ تلگرام هم آیدیم همینه.

  110. Amir کاربر می‌گوید

    استرنج آیدی روبیکات رو بده من @KingLoki هستم

  111. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام من پیام شما را همین الان دیدم
    خب رادمنش جان من روبیکا ندارم پس همینجا میگم ، اولین چیزی‌که می‌خوام بهش اشاره کنم اینکه سوپرمن موجودی شش بعدی را شکست داد ، خب الان به نظر شا‌این منطقی هست که کسی به زور واندروومن رو شکست میده ، بیاد همچین کاری‌کنه؟؟؟؟؟؟ مثلا مستر اسم اجق وجق ، با یه مشت اونو شکست داد سوپرمن ، یعنی اینکه او قدرتش از یه ادم مطلق بیشتره؟؟؟؟؟ پس چرا یه بار از کپ اتم باخته؟؟؟؟؟
    حالا یکی از مدارک کن که تور و سوپرمن برابرند ، در کمیک ششصد تور او بور بوریسان رو کشت!!!!!!!! یعنی پدربزرگ خودشو!!!!!!‌کسی که‌اودین ازش می‌ترسه!!!!! همینطور در این کمیک بور بوریسان تو زرهش قرار داشت یعنی در حالت خوب‌خود !!!!! این نشون میده که تور چقدر قوی است ،
    من الان وقت ندارم ، انشالله ظهر امروز حتما توضیح میدم.

    1. Dark nobody کاربر می‌گوید

      #دکتر دسترنج
      تو داری الان بور رو با ورود فورجر مقایسه میکنی /:
      مراد فورجر خالق دوتا مالتیورس و هایپرتایمه /:
      و اینکه گفتی همون که ثور منبع تغذیشون رو نابود کرده همین هم خیلیه خب خب مثلا شما اگه مایک تایسون یکی از بهترین بوکسور های جهان رو زهر بریزید تو غداش و بکشیدش یعنی شما از مایک تایسون قویتری ؟

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج

      یعنی تو‌میگی ورلد فورجر رو نزده؟ برو یه روبیکایی چیز نصب کن یا شماره واتساپت رو بدم ارسال کنم چحوری زد ورلد فورجر رو به باد داد.

  112. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    شما ایا واتساپ دارید ؟ اگر مایل بودید بنده یا خودتون شمارتون رو قرار بدید تا من پاسخگوی سوالات شما باشم . بدلیل اینکه راستش فعالیتم در سایت ایرونی سنتر خیلی کم میشه حالا فعلاً بدلایلش اشاره خاصی نمیکنم .

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      محمد حسین جان
      خب من میتونم بدم اما خب ادمین شاید مخالفت کنن ،‌ به خاطر یه سری مسائل …..‌ خب به هر حال‌من میدم بعد لطفا ادمین هر‌کار دلتون خواست بکنین
      ۰۹۱۶۲۰۷۲۳۰۹

  113. Dark nobody کاربر می‌گوید

    #ارتا
    داداش یا شما خیلی نوبی یا معنی رتیکان رو نمیدونی
    بیاندر قبل رتیکان بعد سری سکرت وار رتیکان شد و تا تاریخچه مارول حذف شد و الان درحال حاظر بیاندر های یه نژادن نه صرفا یک شخص
    دوخت اگه به خاطر اون حرف لوکی میگی بیاندرن که باید بدونی لوکی تو همون کمیک از سایه نشینان می‌پرسه شما ما رو خلق کردید یا ما شمارو پس خود لوکی هم نمیدونه ثانیه نشینان کین و چی هستن

  114. Dark nobody کاربر می‌گوید

    #سیسکو رامون
    خب ببین اینکه گفتی است می‌تونه چندتا بیاندر رو بزنه یا نه جواب نه هست
    یک ایوری کینگ به تنهایی می‌تونه کل سلستیال هارو شکست بده ( به جز اسکاتان چون کنن نیست ) یوگا خان خیلی قویه ولی این فکت رو که توسط خدای خدایان شزم شکست خورده رو تغییر نمیده
    یوگان خان با تعاریف حال حاظر مولتی یونیورسال عه و حتی قدرتش درحد اینترنتی و اسپکتر هم نیست چه برسه بیاندرها و دادگاه زندگی و نهاد های بالاتر اما کی می‌دونه شاید تو اینده مالتیورسال یا امنی ورسال بشه هیچی از دیسی بعید نیست
    ولی بنظرم نبرد یوگاخان و اودین با زره دیسترویر و شمشیر اودین می‌تونه جذاب تر باشه 🙂

  115. Dark nobody کاربر می‌گوید

    #سیسکو رامون
    ببین یه چندتا از فیت یوگا خان رو بت میگم چون تو اینترنت زیاد راجبش چیزی نیست گفتم خودم برات چندتا از شاهکارهاش رو بگم
    _نابود کردن یه سیاره فقط با ایستادن روش
    _شکست دادن کل ارتش نیو جنسیس
    _کنترل واقعیت داخل اپوکالیپس
    _فقط با پلک زدن ماه یکی از سیاره هارو نابود کرد
    _شکست دادن ویزارد شزم به راحتی
    _میتونه جلوی پرتوی امگا دارکساید بایسته
    _قویتر از دارکسایده
    _سپر امنیتی دور سیاره والس که کاملا شکست ناپذیر بوده و هیچکس نتوانسته نابود کنه رو راحت نابود کرد
    _وقتی از سورس ازاد شد در ضعیف ترین حالت ممکن بود و خیلی ضعیف بود اما بازم چنان قدرتی داشت که کل کهکشان و سیاره های شروع به لرزیدن کردن این سطح از قدرت به حدیه که سوپربوی پرایم هم نمی‌توانست همچین کاری که بکنه
    _با پلک زدن می‌تونه کل جمعیت یه سیاره رو بکشه
    _خدای خدایان شزم با قدرت اطارد هرکول اطلس زیوس و اشیل و سلیمان و چندین خدای دیگه تونست یوگا خان رو شکست بده
    _یوگا خان می‌تونه واقعیت رو تغییر بده
    _ فرار از دیوار سورس
    _ دسترسی به قدرت امگا بیم
    با تمام اینها بازم یوگا خان نمیتونه درحد دادگاه زندگی یا بیاندرها باشه

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ممنون از اطلاعات خوبتون این اقا یکجواریی میتونه مثلا کل نیوجنسیسو بپوکونه و این دلیل برتریش بر همه نیوگادز هاست

  116. Dark nobody کاربر می‌گوید

    مهدی جان خوشحال میشم اگه یه مقاله راجب نبرد دارکساید و سوپربوی پریم بنویسی بنظرم جالب میشه نبردی بین دوتا از قویترین دشمنان سوپرمن از لحاظ فیزیکی

  117. Bob کاربر می‌گوید

    آرتا
    حرف اودین فورس معتبره یا کمیک؟!؟ اون لینکی که به استیو راجب thor sega 1 دادم حرف کمیک بود.
    نمی‌دونم اینو احیانا کسی بهت گفته یا نه ولی شاید واست جالب باشه، سایه نشینان بالا جایی فراتر از واقعیت قرار دارن جایی که گالاکتوس نجات دهنده واسه مدت کوتاهی میتونست اونجا بمونه، جایی که خود رون کینگ فقط وقتی خود سایه نشینان بالا میخواستن میتونست بره اونجا (هیچ جای اون کمیک رون کینگ با اراده خودش اونجا حضور پیدا نکرد)، به نظرت جالب نیست؟! فکر نمیکنم دیگه نیازی به توضیح بیشتر باشه.
    مورد بعدی چرا سایه نشینان بالا تلاش نکردن، چون رون کینگ اونا رو غافلگیر کرد، اونا انتظار نداشتن رون کینگ بیاد و دستگاه بافندگی رو نابود کنه اصلا تو فکرشون یه چیز دیگه بود، بیخیال خیلی آسون بود :/
    آرتا جان بقیه حرفات تکراریه میخوای ثابت کنی رون کینگ از سایه نشینان بالا برتره که اینطور نیست، الان داری میگی چون رون کینگ توجه سایه نشینان بالا رو جلب کرده ( اونها رو شگفت زده کرده) پس از سایه نشینان بالا برتره :/// سر درد گرفتم، ببینم دکتر استرنج با سنگ زمان نظر دورمامو رو حیرت زده کرد و با این حقه اونو شکست داد پس الان دکی ما از دورمامو برتره؟! بزار یه جور دیگه بهت توضیح بدم، مثلا شاگرد تازه کار نظر استاد رو جلب می‌کنه پس الان از استاد برتره؟! شوخی بسه.
    من حقیقت رو میگم برام مهم نیست شخصیتی که راجبش حرف میزنم کیه حتی اگه هالک یا سوپرمن هم باشه حقیقت رو میگم.

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      # باب

      باب حرفت درسته منم قبلا حوصله بحث با یک شخصیت که تا اون حدددددد روی ثور تعصب داره رو نداشتم گفتم حرفاش درسته ولی دیگه نمیتونم تحمل کنم داره پرت و پلا میگه رسما مانیتور ها رو از کازمیک آرمور سوپرمن و رون کینگ ثور برتر میدونه! از نظر اون شمشیر نکرو پلات داره! من دیگه حرفی ندارم، برای برتر بودن رون کینگ ثور هزار تا پرت و پلا گفت وجدانن کم مونده بگه رون کینگ والای همگان رو هم زده والله.

      1. Bob کاربر می‌گوید

        مهدی رادمنش
        خیلیییی ممنون 🙏🙏🙏

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      باب تو دقیقا عین داداش منی.هاااااااااااااااااااالک فن.بحث نکن با من.بیشتر بچه ها قبول کردن نبرد قوی ترین اونجر بین سنتری و ثوره.(که به نظر خدم ثور قوی تره)

      1. Bob کاربر می‌گوید

        من با هرکس بحث میکنم یکی دیگه جلوم سبز میشه 😂، دوست عزیز (ممد اودین سان) هرکس نظری داره ولی مهم دلیله به هرحال با نظر کسی هم مشکلی ندارم.

    3. Arta کاربر می‌گوید

      #باب
      اول اینکه رون کینگ هم میتواند به مکانی فرا تر از واقعیت بره.!!دوم اینکه خوب سایه نشینان بالا هم میتوانند به دنیای واقعی بیایند و اگر رون کینگ در دنیای واقعی آنها را نابود کرده باشد آنها نابود شدند و ربطی به این که آنها در جایی فرا تر از واقعیت زندگی میکنند نداره.!!!!!!بعدشم سایه نشینان بالا دانای متلق هستند و از حال،آینده و گذشته با خبرند پس می دانستند.!!!در ضمن رون کینگ از خیلی قبل آنجا بود و یک دفعه سر و کله ی سایه نشینان بالا پیدا شد پس آمادگی داشتند.!!!!!یا حداقل رون کینگ ثور را دیدن که دارد ضربه می زند و می توانستند جلوی آن را بگیرند به جای اینکه به او مقام بالا پیشنهاد کنند.!!!شما منظور من را درست نفهمیدی منظور من این بود که خدای سایه ی وسطی گفت تو از ما پیشی گرفته ای.!!!!!و وقتی کسی به دشمنش اعتراف کند که تو از ما پیشی گرفته ای یعنی آن دشمن قطعا از او برتر است.!!!!شما وقتی واقعیت را میگی که عادلانه نگاه کنی اما در کامنت های اخیرت کاری جز پایین کشیدن رون کینگ ثور نکردی.!!!!!!!!!!!!

  118. احمد کاربر می‌گوید

    جناب ادمین لطفا اعضای فیلم تبدیل شوندگان حالا اتوبات یا دیسپتیکان یه مقاله بزارید

  119. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    میدونستی اگر همین جین گری فونیکس بیاد ، کل لیگ عدالتو جر میده؟

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج

      تو هم میدونستی جین گری تو حالت معمولی فونیکس نیست و نسخه معمولی رو مقایسه نکنیم چی میشه؟ فونیکس بشه هم خیلی کم پیش میاد رو نیرو کنترل داشته باشه؟ میخوای کازمیک آرمور سوپرمن رو بیاریم نبرد عادلانه شه😂😂 نه جدی میگم. کازمیک آرمور سوپرمن ترکیب الترامن و سوپرمنه به همین دلیل هم عضو لیگ آشوب هست هم عضو لیگ عدالت.
      بعد فونیکس کل لیگ عدالت رو جر میده نسخه های معمولی هم حساب کنیم با کسایی مثل ورلد فورجر هرگز اینجوری نیست که کلشون رو جر بده. شما هم انقدر این جین گری رو مقایسه نکنید جین گری تو حالت معمول حتی سطح امگا هم نیست تو جین گری با فونیکس رو حساب میاری؟ من واندروومن محسور شده رو حساب کنم خوبه؟فاینال بت حساب کنم خوبه؟ میدونستی همون جین گری فونیکس که میگی تایتان های نوجوان رو هم نمیتونه بزنه؟ چون ریون بره‌تو دارک ریون خیلی شاخه میزنه له میکنه تو کراس اور هم زد لهش کرد پس اینقدر با تعصب نظر نده بهترین حالت جین گری رو با لیگ عدالت معمولی مقایسه میکنه نوب. نوب ترین اشخاص هم نسخه برتر رو با معمولی مقایسه نمیکنن. نسخه برتر لیگ عدالت هم حساب کنیم که میدونی مردان ایکس از واقعیت حذف میشن چون همونطور که گفتم سوپر کازمیک آرمور عضوش محسوب میشه و پلات بینهایت داره پس از ابر متعصب شدن بپرهیزید. کل مردان ایکس بالاترین نسخه تو خواب نمیتونن سوپر کازمیک آرمور رو بزنن پس حرف نسخه های بالاتر رو ‌وسط نکشید که فنا میرید.

      1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

        مهدی رادمنش
        جین گری فونیکس به خاطر ریون نمیتونه تایتان های نوجوان رو شکست بده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! خخخخخخ.نوب جان جین تو حالت عادی نمیتونه ریون رو شکست بده فونیکس در صدم ثانیه ای ریون رو شکست میده.پس اینقد حرف الکی نزن

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          پرسپولیس

          نوب میگم دارک‌ریون دارک ریون میدونی کیه؟ دارک‌ریون تو کراس اور هم زده جین گری با فونیکس رو له کرده چی میبافی؟ آره درسته چاخان میبافی یادم نبود.

          1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

            داداش اون رو ول کن.
            کراس اووری که توش زاتانا از اسکارلت برده و اسپایدرمن از جوکر برده و پانیشر از جوکر برده و نمیدونم والی وست ایکس من و اونجرز رو باهم زده به نظرت درسته؟؟؟!!!

            1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

              ادمین جان ماشاا هزار ماشالا چشمتون نکنم سرعت تاییدتون خیلی رفته بالا

  120. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    ای باریکلااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!! حالا ولورین ۵ بار جین گری فونیکس رو کشته یعنی از اون قوی تره و وقتی جین گری فونیکس کل لیگ رو شکست میده یعنی ولورین نمیتونه؟؟؟؟؟!!!!!! بعد میاد میگه سوپرمن و بتمن و واندروومن و مارشن منهانتر و شزم اینا ولورین رو میزنن!!!!!!!!!!

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      دکی که سوتی داده بود اصلا حرفش طنز بودجوابشو دادم.

      ولورین بخاطر ماندگاریش جلوی اون مقاومت میکنه ازش قویتر نیست که نسخه بالاتر هم که گفتم سوپر کازمیک آرمور،فاینال بت و واندروومن محسور شده هم بیاریم ؟ بعدشم دلیلت کامالا مسخرس هیچ دلیلی واسه اینکه چون اونو میتونه بزنه اونم‌میتونه بزنه نیست تو خودت اول میگفتی بتمن سوپرمن رو زده سوپرمن هم ولورین قویتره ولی بازم ولورین از بتمن قویتره تو انقدر نوبی که حرف های خودتم زیر سوال میبری این حرف خودته حرف من نیست. بزار یه مثال دیگه بزنم الان دارکساید کلون با آنتی مانیتور برابره بتمن دارکساید کلون رو زده له کرده یعنی آنتی مانیتور رو هم‌ میتونه بزنه؟ مسلما نه رسماً داری زر میزنی.

      1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        این چه کاریه بیاید ولورین رو با جاستیس حساب کنی.(البته ولورین ی مدتی فینیکس رو هم داشت که با ثور نبرد هم کرده)
        الان جاستیس لیگ وی اس اونجرز
        بت هل علیه پدر آهنین:برنده پدر آهنین
        اسپایدرمن علیه فلش:برنده برابر تا حدی فلش
        شزم علیهه ثور:برنده ثور
        سنتری علیه سوپرمن:برنده سوپرمن
        اسکارلت ویچ علیه واندروومن:برنده اسکارلت ویچ
        استرن علیه دکتر فیت:برنده دکتر فیت
        فونیکس(جین گری) علیه ریون:برنده جین گری فونیکس
        هالک علیه مارشن من هانتر:برنده مارشن من هانتر
        گرین لنترن علیه کاپیتان مارول:برنده(کمیک گرین لنترن)(سینما کاپیتان مارول)
        پیروز؟

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          ممد اودین سان سان

          جین گری رو با فونیکس حساب میاری چرا ریون رو دارک ریون حساب نمیاری؟ دارک ریون میدونی کیه؟ میزنه له میکنه فونیکس رو با جین گری.

          پرسپولیس

          خیلی هم با معنی بود کراس اور عزیزم چون شخصیت های بی خاصیت شما باختن شد بی معنی؟ اگه مال شما میبردن با معنی ترین کمیک تاریخ بود حتما؟دارک ریون میدونی کیه؟ خیلی شاخه به راحتی ققنوس رو میزنه له می‌کنه. چه کنیم شما ها که اصلا نمیدونید دارک ریون کیه.من نمیفهمم تو که اصلا کمیک نخوندی چجوری میگی اون با معنیه اون با معنی نیست؟ حالت های بالاتر یعنی دارک ریون،دارک ریون هم مساویه با سنگ قبر برای جین گرب و فونیکس انقدر طنز نگید دارم از خنده میمیرم😂😂😂 آخه کی نسخه برتر رو با معمولی مقایسه میکنه؟

          1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

            عزیزم ببخشید که من یه جاهایی هم گفتم که مال مارول برنده شده مثل پانیشر با جوکر یا مردعنکبوتی با جوکر
            حالا دوستان یه سوال
            به نظر شما سایتاما قویتره یا سوپرمن؟ اون دوستانی که اون انیمه ای که سایتاما توش بوده که الان اسمش رو یادم نیست دیدن بگن.حالا یه فیلم گذاشته بودم جنگ مارول و دیسی و سری بازی های خدای جنگ و انیمه و از اینجور چیزها سایتاما زد سوپرمن رو خرد و خا‌ک شیر کرد(اون لحظه که سایتاما با مشت زد تو صورت سوپرمن و سوپرمن مرد بتمن نگاه تلوزیون می کرد داشت سیب زمینی میخورد سیب زمینی رو تا جلو دهنش آورده بود ولی تعجب کرده بود دهنش باز بود سیب زمینی هم جلو دهنش)😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            اول گفتم نویسنده ای و نباید بهت توهین کنم اما دیدم تو خیلی خیلی داری خنگ بازی در میاری متاسفانه . کراس اور با ارزشه؟؟؟؟؟ پس اون کراس اووری که استورم واندروومن رو کشت چی؟؟؟؟ولورین به راحتی لویو رو شکست داد چی؟؟؟؟؟ مرد مورچه ای فلش رو زد چی؟؟؟؟؟؟ پس لطفاً خودت سوتی نده دوست عزیز . اصن میدونی جین گری فونیکس تا حدودی قادر مطلق تقریبه؟
            جین گری در حالت امگا نیست؟؟؟؟؟؟ خهههههههههههه وای وای چه حرف خنده داری . همین جین گری بر اساس حرف این سایت شزمو میزنه . بعد تو چی میگی؟؟؟؟ همینطوری چرت و پرتی از خودت میبافی و میگویی و… سایکلاپس رو قبول داری بتمنو میزنه؟؟؟؟؟؟ جواب بدین .

            1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

              دکتر استرنج
              ماشاالله شما نباشی مارول نیست.همون منم همین رو میگم به خدا الان میاد میگه اون کراس اور چرت ترین کمیک تاریخه کلا نشون میده چقدر متعصبه و ضایع میشه.و اینکه از نظر من سایکلاپس میتونه بتمن عادی رو شکست بده.
              مهدی رادمنش
              اولا شخصیت های بی خاصیت شما شکست خوردن.مثلا تو اون کمیک مسخره مارشن من هانتر ثور رو زد خب ولورین لوبو رو زد. دارکساید ثور رو زد خب کاپیتان آمریکا بین رو زد.دارکساید تانوس رو زد خب گالاکتوس پسر دارکساید و سایبورگ سوپرمن رو زد البته جدا جدا.زاتانا اسکارلت ویچ و دکتر استرنج رو جدا جدا زد خب استورم واندروومن رو زد.آکوامن نیمور رو زد خب الکترا زن گربه ای رو زد.سوپرمن هالک رو زد خب اسپایدرمن سوپربوی رو زد.واندر وومن جاگرنات رو زد خب اسپایدر من جوکر رو زد.سوپربوی سیبرتوث رو زد خب هاکای آیرون من کاپیتان اتم و گرین ارو رو زدن.

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خخخ هل بت با پدر آهنین برابر!
          فلش با اسپایدرمن برابر!
          چه چیزایی میشنوم
          اسکارلت ویچ با واندروومن برابر نیستن. داداش واندروومن با امثال ثور و سوپرگرل مقایسه میشه تو میگی اسکارلت ویچ
          واندروومن و اسکارلت ویچ:واندروومن
          فلش و کوئیک سیلور :فلش
          اسپایدرمن و بلو بیتل :اسپایدرمن
          هل بت و پدر آهنین یا ارو باستر::هل بت
          جین گری با فونیکس و دارک ریون (ترایگانو شکست داد پس دارک ریون)
          هالک با مارشن منهانتر :مارشن منهانتر
          گرین لنترن با نوا یا کاپیتان مارول:گرین لنترن
          ثور و سوپرمن :سوپرمن
          سنتری و شزم:برابر تا حدی سنتری (الان میگین با وید سنتری ولی اگه اون وید بشه شزم هم حالت خدای خدایان میگیره برا همین میگم برابر)
          استرنج علیه فیت :همه میدونن فیت

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            فقط جهت اطلاعت اسکارلت ویچ با یک زمزمه قدرت ۹۰٪جهش یافته هارو ازشون گرفت،واقعیت جایگزین ساخت،نیرونی فونیکس رو شکست داد و……
            هل بت با گالاکتوس باستر مقایسه میشه که نتیجه گیری رو میزارم به عهده بقیه کاربران و کسایی که کامنتهارو میبینن
            راجب جین گری و ریون باید بدونی که فونیکس از میزبانانش حفاظت میکنه و اگه بخواد به جین کمک کنه دارک ریون رو با باباش میرنه.(راجب شکست فونیکس از اسکارلت ویچ من اینجوری شنیدم که بخواطر جادوی هرج و مرج بوده.)
            هالک و مارشن من هانتر من فکر میکنم هالک چون نیروی تلپاتی مارشن روی هالک تاثیر نداره(بخواطر خشمش)قدرتش هم که هرچی هالک رو بزنه هالک وحشی تر و قوی تر میشه۰
            گرین لنترن اگه با نوا مقایسه بشه من برابر میدونم اما از کاپیتان مارول ضعیف ترن.
            سنتری و شزم من میگم سنتری چون تنها چیزی که میتونه سنتری رو متوقف کنه قدرت تلپلتیک هست که البته متوقفش نمیکنه وید رو ازاد میکنه که………..غیر از این یک سوال این حالتی که از شزم میگی دست خودشه؟؟؟هر زمان که بخواد بهش تبدیل میشه؟؟؟درضمن سنتری بدون وید هم مطمئنا شزم رو میزنه چون در نهایت قدرتش هالک رو زد(این ورژن از هالک معمولی نبود و شاهکار هاش:شکست دادن مردان ایکس و انتقام جویان(همه مردان ایکس رو باهم زد و قدرت تلپاتی پروفسور ایکس هم هیچ تاثیری روش نداشت)و فقط با راه رفتن تقریبا کل امریکارو به فنا داد و فقط سنتری از پسش بر اومد(سنتری در حالت عادی در نهایت قدرتش بود))
            بعدش ورژن خدای خدایان شزم چه کار هایی میتونه بکنه؟؟؟اگه میشه برام توضیح بده.
            در مورد سوپرمن و ثور نظری نمیدم چون دوباره جنجال به پا میشه.
            یک سوال دیگه سریع ترین شخص دی سی کیه؟؟؟هرمس یا والی وست؟؟؟اگه میشه جواب بدید.
            خیلی متشکر

            1. Batman کاربر می‌گوید

              #mohamad
              سلام خب شما اگه واقعا اون کمیکو معتبر میدونی من حرفی ندارم!!! هل بت قویتره چون بتمن با اون به راحتی دارکسایدو تو آپوکالیپس زد ینی راحت میتونه گالاکتوسو بزنه!!!! مارشن منهانتر فقط تلپاتی نیس!!!اون قدرتای زیادی داره که مهمترینشون نامرئی شدن‌!!!!نوا از نظر من از کاپیتان مارول قویتره!!! گرین لنترنم با موجودات کیهانی زیادی روبرو شده و البته همشونو ناک اوت کرده!!!! شزم خدای خدایان یکی از نسخه های شزمه و شزم هر وقت خواست نمیتونه به اون تبدیل شه!!!! اما به نظرمن این اشتباهه که شزم در نهایت قدرت قابل مقایسه با سنتری ووید نیس!!! به نظر من والی وست سریعتره و هرمس سرعتش در حد بری آلن در حالت عادیه!!!

              1. Mohamad کاربر می‌گوید

                میدونید نمیخواستم بحث کنم ولی باتوجه به کامنت بعدیتون باید وارد این یکی بشم.
                اول این که کدوم کمیک رو میگین؟؟؟من اصلا به هیچ کمیکی اشاره نکردم اگه میشه بگین؟؟؟

              2. Mohamad کاربر می‌گوید

                میدونید نمیخواستم بحث کنم ولی باتوجه به کامنت بعدیتون باید وارد این یکی بشم.
                اول این که کدوم کمیک رو میگین؟؟؟من اصلا به هیچ کمیکی اشاره نکردم اگه میشه بگین؟؟؟
                اول هم اوکی هل بت بهتر ولی دربرابر فونیکس باستر یا زره الهه کش چی؟؟؟
                بعدشم اوکی مارشن فقط تلپاتی نیست ولی قدرت بدنیش روی هالک جواب نمیده.ببخشید متوجه نمیشم قدرت اصلی مارشن نامرئی شدنه؟؟؟؟
                راجب گرین لنترن هم آخر نگفتین کی قوی تره،به چه دلیلی.
                ممنون بابت اطلاعات راجب ورژن خدای خدایان.
                راجب هرمس من توی بک کمیک دیدم بری الن به گرد پاش هم نرسید.جزئیات کمیکه رو نمیدونم.جواب کامنت دومتونم مال یه وقت دیگه👋

                1. Batman کاربر می‌گوید

                  #mohamad
                  خب فقط یه کمیک هست که انقدر اسکارلت ویچو گنده کرده!!!!( در حدی که به راحتی نیروی فونیکسو از بین برد )اگه بحث کل زرهای استارک علیه کل زرهای بتمنه که باید بگم ایندوتا زره باهم حریف فاینال بتسوئیت بتمن نیستن!!! به نظر من گرین لنترن از کاپیتان مارول قویتره!!! به شما هم پیشنهاد میکنم مقاله ی( ۱۵ تا از توانایی‌های باور نکردنی حلقه ی سپاه فانوس سبز)رو بخونی تا بدونید که گرین لنترنا مخصوصا هال جردن چقدر قوی هستن!!!! منظور من این بود که برتری خیلی بزرگی که مارشن منهانتر به امثال سوپرمنو هالک داره همین نامرئی شدنه!!!( چون با توانایی‌های دیگش کاره زیادی نمیتونه پیش ببره) اون دیگه یکی از برترین شاهکارای هرمسه!!! ولی در کل سرعتش با بری الن در حالت عادی تقریبا برابره!!!!

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            چرت ترین کامنتی که در این سایت دیدم سیسکو رامون ، برو بچه بابا برو ، برو کاربری که اسمتو از یه شخصیت مزخرف از سریال فلش ورداشتی

        3. Batman کاربر می‌گوید

          #ممد اودینسان
          اول اینکه داری تو نسخه ی عادی مقایسه میکنی اونوقت دیگه پدرآهنین وی اس هل بت دیگه چیه؟؟ بعدشم از نظر این سایت پدرآهنین از زره نابودگرم ضعیف تره چه برسه به هل بت!!!! حتی اگر از زره نابودگر هم قویتر باشه باز جلو هل بتی که دارکسایدو تو آپوکالیپس راحت زد کم میاره!!! برنده تا حدودی فلش؟؟؟ ااااای خداااا!!!! تو داری کسی که ۵ تا یونیورسو نجات دادو با کسی که زور بزنه شهر خودشو نجات بده مقایسه میکنی و تازه میگی تا فقط حدودی به نفع فلش؟؟؟ از کی تاحالا فونیکس جز اونجرزه؟؟؟ اسکارلت ویچ از واندروومن قویتره؟؟؟ یا خدااا😱😱😭😭!!! اسکارلت ویچ همون دکتر استرنجشم نمیتونه بزنه بعد بیاد واندروومنی که با ثور برابر هست رو بزنه؟!؟!؟

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            داداش زره نابودگر رو خیلی دست کم نگرفتی؟؟؟این زره درنهایت قدرتش از پس چندتا یلستیال هم زمان برمیاد(البته احتمالا.اگرم که بربیاد باید بین۳تا۵ سلستیال باشه چون اودین که ۹تاشون رو زد شمشیرش روهم داشت)درکل زره نابودگر رو خیلی دست کم گرفتین.
            بعدش روحق میدم فلش راحت اسپایدرمن رو میزنه.
            بعدشم که خوب فونیکس جزو اونجرز نیست و درست گفتین.
            ولی اسکارلت ویچ:ببینید خیلی دارید دست کمش میگیرین درسته که ارلحاظ جادوگری به استرنج نمیرسه ولی درکل که حساب کنیم میبینیم که قدرتش فوق العاده زیاده.شاهکارهاش روهم گفتم یکبار ولی قدرت تغییر واقعیتش به اندازه کافی خطرناک هست که بتونه واندروومن رو بزنه.

            1. Batman کاربر می‌گوید

              #mohamad
              ببینید زره نابودگر از اودینم ضعیف تره!!! حتی اگرم برابر باشه باز خیلی از هل بت ضعیف تره!!!! هل بت دارکسایدی رو در آپوکالیپس زد که کمی از اودین ضعیف تره!!!! در مورد اسکارلت ویچ هم باید بگم در جواب کامنت بالاییتون گفتم که فقط در همون کمیک چرت اونجرز علیه ایکس من این اتفاق افتاده و اسکارلت ویچو از دادگاه زندگی هم به راحتی قویتر جلوه دادن!!!( با یه جمله نیروی فونیکسو از بین برد!! )وگرنه در حد امثال تورو واندروومن نیس و شاید حتی به دکتر استرنجم نرسه!!!

        4. Amir کاربر می‌گوید

          آقای اودین سان سنتری یه ذره از ثور و سوپر من قوی تره

  121. کیوان کاربر می‌گوید

    سیصدمین کامنت 🤞 🤞
    ایول به خودم که همیشه در تمامی مواقع حضور دارم.

  122. Amir کاربر می‌گوید

    به من مربوط نیست اما دوستان با کاربرانی که میگن مورچه های یک کمپانی خدای کمپانی دیگه رو میزنن بحث نکنید
    در ضمن آقای رادمنش من با استیو راجرز صحبت کردم دلایلی برام آورد که دلایل شما جلوش هیچی نیست من هنوزم میگم دوستان بعد از ادمین محترم سایت استیو و میلاد و باب و کیوان از همه ما اطلاعاتشون بیشتره بعضی ها هم فقط بلدن توهین کنن باهاشون بحث نکنید با عشق 💙

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دوست رابط من آقای راجرز اگه دلیلی دارن مشتاقم بشنوم. لطفا بیان بگن. بعد این چه کاریه میاید میگید فقط فلان کاربر ها اطلاعات دارن. اینا همشون با هم درگیرن مخصوصا باب و راجرز که به هم انگ نوب بودن میزنن. من که به شخصه حداقل انقدر اطلاعات دارم که جایی کم نیارم. اما در کل این کار خوبی نیست.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # محمد امید
        دلیل در چه مورد باید بگم ؟!

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          مگه منظور ایشون این نبود که شما دلایلی برای پیروزی رون کینگ از کازمیک دارید؟ شایدم من بد متوجه شدم.{ با لحنی آرام}

  123. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله ترکوندید بابا فقط یک نکته
    سوپرمن نیو ۵۲ و قبل از بحران و سوپرمن کلاسیک نبودند
    #سیسکو رامون
    حالا من به نظر شما احترام میذارم چند نکته سنتری شزم برابر مارشن من هانتر قویتر از هالک واندروومن با اسکارلت ویچ برابر ؟
    ۱ میدونستی سنتری مرد مولکولی رو شکست داده و گالاکتوس گفته مرد مولکولی میتونه با فکر کردن گالاکتوس رو بکشه
    ۲ میدونستی هالک حتی ترس تانوس برانگیخته یک بار دورمامو رو شکست داده و همچنین وزن بعدی بی نهایت برابر چگال تر از زمین رو تحمل کرد
    چگالی بی نهایت = وزن بی نهایت در یک حجم نامشخص = وزن بی نهایت
    پس هالک وزن بی نهایت رو تحمل کرد همچین آدمی بیاد به مارشن من هانتر ببازه من میگم مارشن من هانتر و هالک برابرن
    ۳ گرین لنترن کاپیتان‌مارول رو شکست میدونستی کاپیتان مارول با یک مشت تانوس رو شکست داده میتونه انرژی ستارگان رو جذب شلیک و دستکاری کنه
    ۴ میدونستی اسکارلت ویچ میتونه هر نوع انرژی رو به کنترل بگیره کنترل عناصر چهارگانه ( آتش آب هوا خاک ) بعلاوه ی گیاهان رو داره و همچنین کنترل واقعیت رو داره البته از واندروومن می خوره همینطوری گفتم
    موفق باشید

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      مث اینکه شما زیاد کمیک دیسی نخوندی وگرنه حرف منو قبو داشتی

  124. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    باری دیگر پاسخ به تمام ابهامات ایجاد شده توسط یک سری کاربر … مغز . ! ( سانسورش کردم . ههههههههههه ههههههههههههه هههههههههههههه ) و در راس اونها :
    # Bob
    شما در مورد این مورد اشتباه میکنید همونجور که همیشه اشتباه کردین .
    اولا هر ادعایی باید با مدارک موثق ، عینی و قطعی و یا حداقل منطقی باشه که حرف تو فقط روی استدلال های بچه گونه خودت هست .
    ما میتونیم تا ۱۰ سال تمام با هم در این مورد بحث کنیم که فایده ای هم نداره و به نتیجه نمیرسیم .
    شما از اول بحث تا الان همیشه دارین برای خودتون استدلال های پوچ و بی منطق میارین و اسم منبعتون رو هم میزارین کمیک در صورتی که منبعتون ذهن فاسد شده یه بچه هالک پرسته و بس .
    حالا بر میگردم به موضوع .
    سایه نشینان بالا به ثور گفتند : (( ما تمام احتمالات گذشته و آینده را میدانیم . )) سایه نشینان به واژه احتمالات اشاره کردند . همه احتمالات یعنی هر چیزی که میتونه رخ بده . بعد تو روی چه حسابی میگی غافلگیر شدن ؟!؟!؟!؟!؟! اصلا همین که ثور غافلگیرشون کرد یعنی از آنها باهوش تر ، زرنگ تر و برتره و حداقل یک قدم جلوتر . !!
    ثور از تمام احتمالات فراتر رفت . یعنی وارد مسیری شد که از تمام احتمالات گذشته و آینده خارج بود . یعنی از زمان فراتر رفت . ! قبلا هم گفتم که دستگاه بافندگی فقط یک علت واسط و غایی همین . !! نمیدونم میدونی منظور از این جمله چیه یا نه ؟!؟ چون من سعی کردم خیلی ساده این جمله را بیان کنم . یعنی دستگاه بافندگی فقط یک ابزار توصیفی بود . ببین اگه به نابودی یک چرخ دنده بافندگی باشه که اودین که هیچ لوکی هم به خودی خود میتونست این کار را انجام بدهد . !! یعنی نقشه سایه نشینان به یک چرخ دنده که با یک حرکت میشکنه وابسته بود ؟!؟!؟!؟! این منطقیه ؟!؟!؟!؟!؟؟ هرچند تو چیزی از کلمه منطق و فلسفه و اینا نمیدونی و احتمالا نخواهی دونست . بعد تو خودت میگی برای نابودی سایه نشینان باید ثور قادر مطلق کامل باشه . !! جالبه که خودت در حرفات تماما تناقضه . !! چطور چنین اشخاصی که به ادعای خودت تا این حد قدرتمند هستند فقط به یک چرخ دنده وابسته هستند که با یک حرکت فرت میشه ؟!؟!؟!؟ برو کتاب منطق پایه دهم رو مطالعه کن بچه هالک پرست .
    در ادامه باید اشاره کنم که سایه نشینان به ناتوانی و عجز خودشون در برابر ثور اعتراف کردند و گفتند : (( ما نه تنها شاهد قدرت ، بلکه شاهد دانایی تو نیز هستیم . به ما بپیوند و خدای خدایان سایه باش . )) . در ادامه حتی به ثور التماس کردند که دست نگه دارد . این تنها کاری بود که میتوانستند انجام دهند .
    اما راجب چرخ بافندگی باید بگم که این تصویری که دیده شد یک وسیله ساده مثل یک چرخ خاطی نبود که با یک فوت نابود بشه . !! نه خیر ، این یک تصویر ذهنی و تجسمی از سرنوشت بود . ! یعنی ثور در واقع چرخه سرنوشت را نابود کرد نه یک چرخ خیاطی . !! دقیقا به همین دلیل سایه نشینان بالا گفتند ما تمام احتمالات را میدانیم . چون فکر نمیکردند شخصی آنقدر دانا و قدرتمند باشد که بتواند چنین حرکتی انجام بدهد و از تمام احتمالات فراتر برود .
    راجب مکان سایه نشینان بالا که ادعا کردی ثور به میل خودش به آن مکان رفت و این اتفاق به میل سایه نشینان بود هم باید بگم که این ادعای تو کاملا پوچ و بی منطقه . اولا که سایه نشینان بالا مکان خاصی براشون تعریف نشده و علت اینکه اینجوری به تصویر کشیده شدند اینکه احتمالا نویسنده میخواسته بگه فراتر از بعد مادی یا مثلا فراتر از بعد موجود در واحد زمان زندگی میکردند و یا احتمالات مشابه دیگر … . به هر حال قبل از اینکه ثور برای اولین بار آنها را ببیند در کمیک اشاره شد که ( در واقع فکر کنم نیروی اودین بود که به ثور گفت ) : (( اکنون میتوانی بینایی ورای بینایی و شنوایی فرای شنوایی داشته باشی .اکنون میتوانی چیز هایی را که حتی وجود ندارند را ببینی . اکنون میتوانی واری زمان را ببینی . ! )) منظور نویسنده از این جملمات دقیقا چی بود رو نمیدونم اما وقتی ثور بیدار شد گفت : (( اکنون شما را میبینم . )) . یعنی احتمالا ثور اصلا به مکان سایه نشینان بالا نرفته (حداقل نه به صورت فیزیکی ) بلکه فقط آنها را دیده است . !! شاید هم اصلا مکان خاصی براشون تعریف نشده باشه و به اصطلاح به صورت میان بعدی زندگی کنند . ! بعد نمیدونم چطور میگی گالاکتوس در این مکان دوام نیاورد ؟!؟!؟!؟! از کدوم منطقی میگی در این مکان دوام نیاورد رو نمیدونم ؟!؟!؟ بگذریم .
    یک مثال زدی در واقع یکی دو تا مثال کاملا چرت و مزخرف . اولی راجب دکتر استرنج . نه دکتر استرنج از دورمامو برتر نیست اما با سنگ زمان میتونه اونو مغلوب کنه همونطور که این کارو کرد . ! حتما الان سر درد گرفتی نه ؟!؟!؟ احتمالا یه تومور بد خیم توی سرته که مغزت رو کوچیک و فاسد کرده چون همش سر درد میگیری گفتم . بگذریم مهم نیست . داشتم میگفتم آره خلاصه دکتر استرنج با همین حقه تونست دورمامو رو در یک چرخه بی انتها قرار بده که دورمامو مجبور شد به پیشنهاد اون تن بده . !! میبینی ؟!؟ هوش همیشه برتر از قدرت بوده . در همه داستان های افسانه ای تقریبا همینطور بود . آیا بتمن از سوپرمن برتره ؟! نه نیست اما با هوشش سوپرمن و ۱۰۰ تا امثال سوپرمن و هالکو و حتی کسانی رو شکست داده که این دو تا انگشت کوچیکشون هم نیستند . ! هوش برتر از قدرته . هرچند این مثال ها هیچ کدومش ربط چندانی به موضوع بحث نداشت چون قضیه ثور و سایه نشینان بالا دیگه از حقه و این حرف ها فراتره .
    مثال استاد و شاگرد هم که کلا چرت و بی ربط بود . حداقل من که ربطش رو متوجه نشدم . اگه یکی متوجه شد به منم بگه بفهمم . !

    1. Bob کاربر می‌گوید

      استیو
      لطفاً کمی خجالت هم بکش این اطلاعات غلطی که میدی کاری به من نمیکنه رو دیگران تاثیر بد میزاره.
      تمام حرف های تو بچه گونه است از طرز حرف زدنت معلومه هنوز کلاس نهمی 😂 همه حرفهای من منطقی بود با اقتدار میگم “هیچ کسی نمیتونه ردشون کنه” حالا تو یه ذره که دیگه هیچی. ده تا کامنت راجب چی توضیح دادم؟!؟! این که ثور دانایی بالایی به دست آورده بود به این دلیل اونا پیش بینی نکردن که همچین کاری می‌کنه با این حال این چیزی رو ثابت نمیکنه فقط نشون میده که کمی زرنگ تره، البته بازم نباید گفت رون کینگ زرنگ تره این برنامه ریزی اودین بود که اونا نتونن پیش بینی کنن رون کینگ میخواد چیکار کنه. هرچی دوست داری بگو هرکی اینجا کمیک فن درست و حسابی باشه و راجب دلایلی که گفتم تحقیق کرده باشه میفهمه 😄. تنها چیزی که رون کینگ نابود کرد دستگاه بافندگی بود همین، دستگاه بافندگی چرخه رگناروک رو باز نویسی میکرد بدون دستگاه بافندگی چرخه ای نبود بدون چرخه خدایان سایه هم نبودن، خب اگه اودین میتونست اون دستگاه رو نابود کنه زود تر این کار رو میکرد اودین ضعیف بود، ولی رون کینگ از اودین برتر بود. ثور اصلا سایه نشینان بالا رو نابود نکرد قادر مطلق که هیچ حتی نزدیک هم نیست حرف های من تناقض ندارن بچه جان، چطور به یک چرخه وابسته هستن؟؟!؟؟ نویسنده هست ازش بپرس.
      این درسایی که داری راجبش حرف میزنی رو چند ساله تموم کردم
      می‌دونی چرا اونا همون لحظه رون کینگ رو به خاک تبدیل نکردن؟؟؟ به خاطر اینکه حمایت اونها رو داره، Thor 2020 9 ترجمه شده تو کامیکان، بعد از اینکه ثور به دونالد بلیک تبدیل میشه کمیک میگه “ارواح بزرگ قدیم از ثور چشم بر میدارن … به خاطر گناه” تو که ادبیاتت اینقدر خوبه برو ببین این جمله یعنی چی، “چرا موجودی به اون باهوشی نابود بشه درحالی که می‌تونه بیاد این بالا پیش ما”، اون لحظه صددرصد خدایان سایه اینجوری فکر میکردن واضحه که بخاطر این نابودش نکردن چون میخواستن که ثور یکی از خودشون باشه. واقعا نمی‌فهمی نه؟! اون جایزه دکتر استرنج بود برو سراغ اون لینک و کمیک رو ببین و بیا بگو کجا التماس اونو کردن، بهش پیشنهاد دادن همینجوری به دیگران جواب میدی نه؟!؟ توضیح دادم دستگاه بافندگی چرخه رگناروک رو باز نویسی میکرد رون کینگ در اصل با زرنگی خودش تونست اونها رو شکست بده فقط با علم و هوش اگه میتونست با قدرت خودش اونها رو شکست بده همون لحظه که پیش اونا بود اونها رو شکست میداد. رون پاور واسه نابود کردن درخت جهان کافیه، ولی هرگز واسه سایه نشینان بالا کافی نیست.
      ثور وقتی خودش رو از درخت جهان آویزون کرد رفت به قلمرو مرگ از اونجا بیهوش سایه نشینان بالا اونو انتقال دادن اون اصلا بیهوش بود، به هرحال. خب وقت جایزه است کمیک جذاب و قشنگ ultimates 2، اینجا راجب مکانی فراتر از واقعیت (همه چیز) یا به قول بعضی از دوستان صفحه سفید کمیک بیشتر نشون داده، لینک:
      https://readcomiconline.to/Comic/The-Ultimates-2/Issue-100?id=119321
      هرکس کمیک های ultimates 2 و ultimates 1 رو نخونه میشه مثل استیو راجرز 😂 دیگه گالاکتوس واسش میشه تجسم کیهان ششم. یعنی چون که اونا رو میبینه می‌تونه بره اونجا؟!؟ من کمیک رو گذاشتم نشون میده که مکان کجاست و چه موجوداتی میتونن بهش دسترسی پیدا کنن، اونجا جاییه که موجودات اگه بخواد نمی‌تونن بهش دسترسی پیدا کنن و موجودات خیلی کمی میتونن برن اونجا، سایه نشینان بالا کسانی هستند که اونجا زندگی میکنن هرکسی رو هم که بخوان میارن ثابت هم کردن که میتونن، ولی رون کینگ هیچوقت ثابت نکرد می‌تونه بره اونجا حتی اگر هم بتونه اون طرف رو تشخیص بده هیچوقت ثابت نکرد می‌تونه بره فقط دوبار سایه نشینان بالا اونو بردن. شرط می‌بندم اصلا نمیدونی گالاکتوس نجات دهنده کیه 😂. تمام!!!! چی شد؟!؟ دکی دورمامو رو زد، پس از قدرت دورمامو برتره و خلاصه تو دنیای سینما مارول از همه برتره، از حرفات میشه این نتیجه رو گرفت، من میگم تو به کسی اطلاعات نده گوش نمیدی. دکتر با سنگ زمان حقه زد و دورمامو رو گیر انداخت ولی دورمامو رو نابود کرد؟!؟! نه در عوض دورمامو با یه اشاره میتونست چندین بار اونو بکشه ولی تو چرخه زمانی گیر کرده بودن و اونم دوباره به زندگی برمی‌گشت ، خب همینجوری ادعا کن که دورمامو از دکتر استرنج ضعیف تره ببینم به کجا می‌رسی، این مثلا برای رون کینگ بهترین مثاله رون کینگ اونها رو نابود نکرد فقط با یه حقه چرخه رگناروک رو نابود کرد و دسترسی سایه نشینان بالا رو از بین برد. نبرد بتمن و سوپرمن رو از اول ببین، اونجا میفهمی که سوپرمن چرا درست نمی‌جنگید.
      و آرتا
      انصافا حوصلم سر رفت من هی به تو جواب میدم تو هم هی میای یه چیز تکراری میگی منم ناچارم کامنت های گذشته رو برگردونم انصافا حوصله ندارم.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # bob
        ببین اولا که مثل سابق داری هر لقبی رو که من بهت نسبت دادم رو مثل یه کامپیوتر داغون تکرار میکنی و به خودم تحویل میدی . گاف هم در حرفات زیاده که مهم نیست برام و نیازی هم به تکرارشون نیست . هر کس باید بفهمه هم من رو شناخته و هم تو رو . پس خودم رو بیشتر از این اذیت نمیکنم .
        در یک کلام تمام این طومار چرت و اراجیفی که نوشتی و در یک کلام تمام حرفات یجورایی سفسطه ای بیش نیست .
        با این روش سفسطه باور کن منم میتونم اون هالکو و اون سوپرمنی که روزانه هزاران بار براشون سجده میکنی و میپرستی رو در حد سوسک آره دقیقا سوسک پایین بیارم . البته منظورم قدرتشونه وگرنه ارزش سوسک که یه چیز واقعیه بسیار بیشتر از هالک و سوپرمنی هست که حاصل وهم ذهن یک نویسنده هست و اگه اون کتابایی رو که ادعا میکنی خوندی رو یک نگاه ساده بهشون انداخته باشی خودت میدونی .
        کلاس نهمی ؟؟!؟؟ 😁😁😄 باشه اصلا من کلاس اولی خوبه ؟!؟! 😁😄😄 تو یه نگاه در آینه به خودت بنداز ببین کلاس چندمی ؟!؟ اصلا فرضا من کلاس اولی . البته شایدم بزرگ شدی و عقلت کوچیک مونده . ممکنه . اینجور آدم ها رو زیاد دیدم .
        البته خودم اشتباه کردم که با یه روانی مثل تو بحث کردم . کسی که هالکو سوپرمن جز مقدساتش باشه ازش بیشتر از اینم انتظار نمیره .
        حالا اگه اجازه بدی برم به قول خودت به درسم برسم که بهتر از این موارده .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          استیو
          حرف های قدیمی من چرا بیام اصطلاحات یه بچه رو حفظ کنم؟ 😂 در عوض کلی کامنت های جالب ازت ثبت کردم که فکر نکنم خوشت بیاد ببینی به هرحال.
          کل اون جملاتی که گفتی رو تو چند خط بهت جواب میدم، هیچ کاری نمی‌تونی با سوپرمن و هالک بکنی نه تا وقتی که اونا طرفداران خودشون رو دارن، همه این شخصیت ها خیالی هستن همون ثور هم زاده تخیل یه عده است. ثور کمیک که کلا یک شخصیت خیالی و بس.
          برو درست رو بخون من که نگفتم بیا بحث کن حوصلتو کی داره.

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            برو بابا اینقدر حرف اضافی نزن باب اسفنجی
            میگی واندروومن از ثور برتره که اشتباهه
            میگی هالک از ثور برابره که اشتباهه
            میگی رون کینگ ثور سایه نشینان بالا رو نابود نکرد که اشتباهه
            میگی سایه نشینان بالا سلستیال هستند که اشتباهه
            میگی سوپرمن از ثور برابره که بازم اشتباهه
            پس معلوم میشه یه بی عقل به تمام معنا در کمیکی.

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # دکتر استرنج
              لایک 👍👍👍 مخصوصا اون جمله آخرت ایول داره .
              فقط این یارو باب اسفنجی نیست . باب اسفنجی حداقل اینقدر بی منطق نبود .

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                واقعا باب اسفنجی از این با منطق تر بود . ولی نکته ی جالب اینه که با این همه اشتباه میگه ، میگه من با اقتدار میگم هیچکی نمیتونه حرفمو رد کنه

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # دکتر استرنج
                  آره درسته . ولش کنید اصلا بزارین در توهم خودش بمونه .

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            اره اون اسکرین شات هارو هیچ کس نبینه بهتره🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

          3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Bob
            چرا اصطلاحات یه بچه رو حفظ کنی ؟!؟!؟؟!؟؟ از من میپرسی ؟؟!؟!؟ این سوال منم هست . سوالو با سوال جواب میدی ؟!؟؟؟!؟ حالا که اصطلاحات همین بچه رو مثل یه … ( سانسورش کردم ) حفظ کردی . 😁😄😁 بدبخت خودت حرف زدن بلد نیستی ؟!؟!؟!؟ فقط تقلید بلدی ؟!؟!؟!
            اوه اوه اوه . معلومه جدی برای این دو تا موجود بیخود بدبخت تخیلی سجده میکنی . 😁😄 هالکو سوپرمنو میگم . نه من جدا چه بلایی میتونم سر این دو تا بدبخت بیارم ؟!؟!؟ آخه این دو تا وجود ندارن که من بخوام بلایی سرشون بیارم . 😁😄 چطور میتونم سر کسایی که هیچ وقت وجود نداشته و ندارند بلایی بیارم ؟!؟!؟!؟ میشه توضیح بدی ؟!؟!؟!؟ ههههههههههههه ههههههههههه 😁😄😁😄 گفتی اون کتاب ها رو خواندی ؟!؟!؟!؟ نه جدا خواندی ؟!؟!؟! پس چطور کسی رو پرستش میکنی که حاصل وهم ذهن یه نویسندست ؟!؟!؟! جدا یه سوسک ارزشش بیشتره ( سوسک ها ناراحت نشن . ) . به نظر تو بیشتر نیست ؟!؟!؟!؟! اگه وقت کردی جواب بده اگه هم نه که میگن سکوت نشانه رضایت است . 👍
            اوه راستی راجب گالاکتوس و تجسم کیهان ششم به زودی میام جوابتو با مدرک عینی میدم تا بفهمی. فکر کردی هی میگی من جواب نمیدم که نخوام باهات بحث کنم جایی خبریه ؟!؟!؟! اصلا موضوع بحث به گالاکتوس ربطی نداشت اما چون تو گفتی بعدا جوابتو میدم .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              استیو راجرز #
              ببخشید پریدم وسط بحثتون قصدم هم اصلا و ابدا نیش و کنایه نیست اما فکر نمیکنین مقداری فقط مقداری دارید رون کینگ ثورو دست بالا میگیرین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه (البته من از مارول اطلاعاتی ندارم راستش دیسی رو بیشتر راجعبهش اطلاعات دارم) بیاندر های ماقبل راتیکان به قدری قوی بودن که تمام مالتیورس رو نابود کردن و حتی والای همگان هم دخالت نکرد!! خوب والای همگان که از رون کینگ ثور با اختلاف قویتره پس باید بتونه راحت تر چند بیاندرو شکست بده !!!؟؟؟؟ پس چرا هیچ دخالتی نکرد ؟؟؟؟؟ من میدونم سایه نشینان بالا خیلیییییی از گالاکتوس قویترن!!!!! اما اینکه
              بیاندر باشن و قدرتشون در اون حد باشه به نظرم اشتباهه
              اما اگه اشتباه میکنم بهم بگین

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # دکتر منهتن
                نه اشکالی نداره ناراحت نشدم اصلا .
                ببینید فعلا اصلا موضوع بحث بیاندر بودن و نبودن سایه نشینان بالا نیست . موضوعات دیگه ای مطرحه مثل اینکه آیا ثور توانسته سایه نشینان بالا را نابود کند یا خیر ؟! که البته قبلا به طور قطعی توضیح دادم که پاسخ مثبته .
                راجب بیاندر بودن یا نبودن آنها هم که قبلا توضیح دادم . فعلا که طبق شواهد و مدارک موجود احتمال این مورد اصلا کم نیست . خلاصش همینه .

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  استیو راجرز #
                  ممنون بخاطر اطلاع رسانی ببخشید یک سوال داشتم شمشیر میکائیل قویتره یا شمشیر نکرو ثور ؟؟؟؟اگه کاری ندارین یا وقتتون خالیه ممنون میشم جواب بدید

                  1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                    صد ذرصذ شمشیر میکاییل

                  2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    # دکتر منهتن
                    حقیقتش شمشیر میکائیل رو به خوبی نمیشناسم اما خود میکائیل قدرتش تقریبا هم رده با امثال لوسیفر مورنینگ استار و ایناست و فکر کنم جز پنج شخصیت شخصیت قدرتمند دی سی هست . بنابراین قاعدتا شمشیرش هم فکر میکنم به مراتب از سلاح نکرو قدرتمندتر باشه .

            2. Bob کاربر می‌گوید

              استیو
              خوبه پس قبول داری بچه ای 😂. و می‌دونی اصلا ارزشی نداری که چیزی از تو حفظ کنم، این دو تا موجود فقط واسه سرگرمی هستن، کسی که به ثور میگه خدا اونو پرستش می‌کنه، خودت می‌دونی کیرو میگم، اینقدر کم آوردی که جز توهین کار دیگه ای نمیتونی بکنی همه هم با سطح ادب و شعورت کاملا آشنا شدن، اگه این استرنج هم نیاد کمکت که هیچی 😂. اما اصلا مهم نیست تو هزار تا کاربر مثل خودت بیاری بازم هیچ کاری نمی‌تونی بکنی.
              میخواد ثابت کنه گالاکتوس تجسم کیهان ششمه 😂🤣، انصافا برو دیگه از این بیشتر ضایع نشی، تو همون کمیکی که بهت دادم تجسمش رو بهت نشون داده، اینم یه لینک:
              https://marvel.fandom.com/wiki/Sixth_Cosmos_(Multiverse)
              انصافا بهتره بری چون هرچی بگی هیچ فایده ای نداره. حرفات رو به هر کمیک فنی نشون بدی از خنده سکته می‌کنه، هرچی در این مورد بگی از الان کاملا چرته چون اصلا واقعی نیست😄.
              فقط نفهمیدم تو (کسی که به ثور میگی خدا، و معتقدی تو واقعیت هم باید اونو پرستش کرد)، ثور پرستی یا من که حالا با دلایلی اومدم میگم مثلا هالک برتره؟!؟! یا مثلا میگم ثور سایه نشینان بالا رو نابود نکرد؟!؟
              استرنج
              دوست عزیز، من بهت نگفتم تو هیچ بحثی بهتره دخالت نکنی؟!؟ اگه نگفتم الان میگم، دخالت نکن چون آخرش واست خوب تموم نمیشه، با اقتدار میگم سوپرمن و هالک برتر از ثور هستن، با اقتدار میگم رون کینگ تو یه نبرد رو در رو دربرابر سایه نشینان بالا خیلی بد شکست می‌خوره این دوستت استیو هم هیچکدوم از این دلایل رو نتونست رد کنه در آخر هم فرار کرد، با بهونه‌ی مسخره. دوست من، من درست یادم نمیاد ولی تا جایی که به یاد دارم نگفتم واندروومن از ثور برتره. خیلی جالبه استیو راجرز به حرف های استرنج لایک میده 😂

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # Bob
                اراجیف نگو روانی جواب سوالو بده . چرا جواب نمیدی نمیتونی ؟!؟!؟!؟! مشکلت چیه ؟!؟!؟!؟ چرا حرفای به گفته خودت یه بچه رو عین … تقلید میکنی ؟!؟!؟!؟ فقط جواب بده . فقط بگو چرا . اصلا فرضا من بچه . فقط جواب بده .
                من بچم آره ؟!؟!؟؟ بعد که بهت میگم روانی هستی نگو نه . بخشی از اراجیف و شعور نداشتت (( این دوستت استیو هم هیچکدوم از این دلایل رو نتونست رد کنه در آخر هم فرار کرد، با بهونه‌ی مسخره. )) بدبخت فلک زده کسی از توی روانی فرار نکرد . من قبلا جوابتو دادم اما داری مدام اراجیفت رو تکرار میکنی . بهونه مسخره هان ؟!؟!!!؟ فرار کردن هان ؟!؟!؟! بعد من بچم ؟!؟!؟!
                با اقتدار میگم که هالک و سوپرمن دو تا موجود تخیلی هستن که حاصل توهم یه نویسنده هستن همین . من نگفتم ثور واقعیه هرگز اما حداقل فراتر از توهم ذهن یه نفره . نیست ؟!؟!؟!؟ واقعی نیست اما فراتر از هالک و سوپرمن حداقل هست . اینو با اقتدار میگم .
                در ضمن تویی که به کاربر دکتر استرنج میگی دخالت نکن بدبخت بی … خودت وسط بحث من همیشه پریدی و چرت و پرت گفتی . بعد به اون میگی نپره . اول یه سوزن به خودت بزن روانی بعد به بقیه .
                هیچی نیستی جز یه هالک و سوپرمن پرست روانی متعصب . باور کن یه داعشی به تو شرف داره . اون به خدا فکر میکنه و تو به هالک و سوپرمن . مواضب باش به خاطر این دو تا تخیل پوچ نزنی یه نفر رو بکشی حالا خودت به جهنم بلا ملایی سر یکی نیاری خوبه .
                حالا بشین مثل بچه ها بگو کم آوردی و فرار کردی . بشین به من بگو بچه . بشین به ثور توهین کن . هیچ تخیلی برای من مهم نیست . هیچ کدومشون . بشین اونقدر فحاشی کن تا … .
                من کم نیاوردم چون قبلا به طور قطعی اثبات کردم همه حرفای خودم و پوچی حرفای تو رو . وثتم با ارزش تر از اونیه که به ابهامات پوچ و سفسطه های روانی های امثال تو جواب بدم . در ضمن گالاکتوس تجسم کیهان ششمه . حالا بشین بگو ضایع شدی .

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                Bob #
                دارید اشتباه میکنید هالک با اختلاف از ثور ضعیف تره ثور کجا هالک کجا؟؟؟؟!!!!!!ثور شاهکاراش هم بیشتره بیشتریا هم همینو میگن اما درمورد سوپرمن حرفی نمیزنم چون الان بعضیا میگن ثور وبعضیا میگن سوپرمن و دعوا میشه اما مطمعنم سوپرمن و ثور از هالک قویترت

              3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                Bob #
                من فکرنکنم منظور ایشون این باشه الان باید ثورو پرستش کرد منظور ایشون فکرکنم این بود که یک مشت وایکینگ عقب افتاده حدود ۱۰ قرن قبل به اینا اعتقاد داشتن مگر نه که الان همه میدونن خدا فقط یک نفره و ثور و اودین وزئوس و اینا همش چرنده

      2. Arta کاربر می‌گوید

        #باب
        چرا حرف الکی میزنی من کی حرفم رو تکرار کردم؟؟!؟!!؟؟!؟دارم میگم خود خدای سایه داره میگه رون کینگ ثور از ما پیشی گرفته.!!بعد کم آوردی شروع به چرت و پرت گفتن کردی.!!!!!!!!!!!!!دیگه نمیدونم چی بگم.!!!!!!!!

  125. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # مهدی رادمنش
    . 😁😁😁😄😄👌👌
    فقط نگفتی که کجای حرفم چرت بود ؟! فقط گفتی چرت بود ؟! اگه میشه یه نمونش رو مثال بزن و دلیلش رو هم بگو اگه وقتش رو هم نداری که من دیگه مزاحم وقتت نشم .
    شاید در مورد مانیتور ها اشتباه کرده باشم نمیدونم اما بار ها گفتم که اطلاع دقیقی از دنیای دی سی ندارم این رو هم از چند نفر که اطلاعات بالایی داشتن شنیدم که مانیتور ها قدرتمندترین نهاد دی سی هستند که اتفاقا در همین سایت هم در مقاله رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت های دی سی هست .

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      استیو راجرز

      تو میگی شمشیر نکرو پلات داره از این چرت تر؟ شمشیر نکرو با تاریکی زنده ساخته شده کی میگه با پلات ساختنش بعدشم پلات بینهایت می‌تونه بدون محدودیت قدرتمند کنه نه مقادیر بسیار بسیار بسیار کم پلات.

      و اینکه حتی اون دار و دسته ات هم قبول کردن که سوپر کازمیک آرمور از رون کینگ ثور برتره میتونی هرجور که دوست داری فکر کنی مهم اینه که همه بجز خودت قبول کردن.

      شما هم انقدر ضایع شدی که شروع کردی به فحاشی و نیش و کنایه زدن بچه امتحاناتت شروع شده هیچی بلد نیستی قراره گند بزنی انقدر اعصابت خرابه؟ والله من تا جایی که یادمه انقدر توهین نکردم بهت احتمالا یه چیز خارج از این بحث اعصابتو خورد کرده که انقدر توهین میکنی وگرنه به توهین باشه که همه میتونن بهت توهین کنن.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # مهدی رادمنش
        گفتی دار و دسته ؟!؟؟! 😁😄😁😳 بعد بهت بگم روانی بدت میاد . خوب روانی دیگه همین حرف برای روانی بودنت به تنهایی بسه .
        اوه اوه پس روانشناسم بودی آره ؟!؟ از یه کامنت وقتی اینجوری استدلال کنی یعنی روانشاسی دیگه ؟!؟؟ نخاله همون روانشانای سطح بالا هم با یه کامنت اینجوری استدلال نمیکنن که تو کردی .
        گفتی تو هم توهین بلدی ؟! اوه بله بر منکرش لعنت . تو خودت یه توهین بزرگی اصلا بعد توهین بلد نباشی ؟! اون روانی که بدون هیچ مقدمه ای رفته داره هرچی بد و بیراه رسیده در جواب یه روانی دیگه ( شایدم خودش ) به من میگه توهین بلد نباشه ؟!؟؟ بعد انتظار داری با چجور ادبیاتی باهات صحبت بشه ؟!؟ بیخیالش اصلا .
        راجب پلات هم فراموشش کن کلا . برام اصلا مهم نیست که امثال تو و اون باب چجوری فکر میکنن . اونی که باید بفهمه خودش میفهمه .

      2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        داداش استیو که امتحان نداره تو اولین مقاله کمیکی سایت گفت ۲۱ سالشه چجوری میگی امتحان داره الان شما امتحان داری😂😂😂(من که ندارم آها آها بیا بیا !!!!)

    2. محمد امید کاربر می‌گوید

      استیو راجرز
      ببخشید دخالت می کنم اما شما چه علاقه ای به فحاشی کردن دارید؟
      شما باید سطح رقیبتون بالا نگه دارید.مثلا به آقای رادمنش گفتید نخاله بعد اگه شما در بحث از ایشون شکست بخورید یعنی خیلی ببخشید از نخاله هم کمترید پس باید سطح رقیب بالا نگه دارید. بعد باید قبول کنید شمشیر نکرو پلات نداره. شما اطلاعات زیادی از مارول دارید من اطلاعات زیادی از دی سی دارم اما از مارول زیاد نه اما حداقل میدونم برای اینکه سلاحی پلات داشته باشه باید سازنده یا چیزی که ازش به وجود اومده پلات داشته باشن.
      البته قابل پیشبینی الان بهم چی میگید قراره به من بگید چرا دخالت می کنی یا دوباره فحاشی بکنید.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # محمد امید
        شما همینجور نفهمیده پریدین وسط دارین برای خودتون میدوزین و میبافین . همین کاربر مهدی رادمنش اومده در جواب یه کاربر روانی دیگه هرچی بد و بیراه رسیده به من گفته در حالی که من اصلا باهاش هیچ بحث و صحبتی نداشتم . البته شایدم در جواب خود مولتی کاربرش بود که در هر صورت تفاوتی ایجاد نمیکنه . ! بعد من باید چی این نخاله رو بزرگنمایی کنم دقیقا ؟!؟
        به هر حال سلاح نکرو پلات شاید داره و شاید هم نداره . من قبلا همینو گفتم الانم میگم . این نظر منه . با اینکه مستقیما اسم پلات آورده نشد اما توضیحاتی که داده شد من شخصا یاد پلات افتادم . کمیکه دیگه خیلی چیزاش به طور قطع مشخص نیست . حالا بقیه هم هر جور دوست دارن استدلال کنن . ضمن اینکه جدیدا مشخص شده نال که سازنده سلاح نکرو هست از اون چیزی که تصور میشد قدرتمندتره و وحشتناکتر . ! پس چندان بعید نیست که به پلات دسترسی داشته باشه . بازم تاکید میکنم که این موارد استدلال من هست . اما حرف امثال رادمنش که مزخرفی بیش نیست قرار نیست استدلال من رو تکذیب کنه .
        شمام اگه ممکنه تا نفهمیدی قضیه چیه الکی چیزی نگو .

  126. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    اولا بگم ببخشید دخالت کردم ولی بدون که نکرو از سایه نال ساخته شده و هرکسی رو بکشه قدرتاشو دریافت میکنه.‌ این پلات نی ولی خب به پلات خیلی نزدیک و اشاره می‌کنه ، همین نکرو هم با یه ضربه یک سلستیال رو نابود و خود کنال با نکرو حدودا به راحتی ۳ تا سلستیال رو نابود کرد ( کمیک ونوم ۲۰۱۸#۴)

  127. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    #استیو راجرز
    شما تا به حال دیدم طرفداری ثور رو کردید حالا به خودتون مربوطه ولی شمشیر نکرو پلات نداره درسته اونقدر قدرتمنده که براحتی لشکری از خدایان رو نابود می کنه و اینطوری هر چی میگذره قویتر میشه ضمنا نیروی پلات خیلی قویتر از این حرف هاست نکرو ثور حالا قبول دارم از امثال گالاکتوس قویتره ولی پلات نداره

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Steve Rogers
      اول از همه بگم که من هرگز به طور قطعی نگفتم سلاح نکرو نیروی پلات داره فقط یک سری حدود یک سال قبل در بحث با کاربر باب گفتم که بعدا متوجه شدم که قطعی نیست . من فقط گفتم اینجور که من استدلال کردم یا پلات داره یا دیگه حداقل یه چیزی شبیه پلات . ! حالا چرا ؟!
      بزارین تا با یه مثال ساده براتون توضیح بدم . ببینید با تصوری که شما از نیروی پلات دارین واضحه که ندیده و نشنیده میگین این حرف چرته . چون فکر میکنین کازمیک ارمور سوپرمن و پرزنس و اینا پلات دارن و اینقدر قوین پس سلاح نکرو به هیچ وج پلات نداره . این احتمالا تصور پایه ای شماست .
      ببینید من یک سوال از شما دارم . آیا کاپیتان آمریکا قدرت فیزیکی ابرانسانی داره یا نداره ؟! هالک این قدرت رو داره . سوپرمنم داره . اما آیا قدرت فیزیکی همه با هم برابره ؟!؟
      مثال های این مورد که خیلیه اما یک مثال دیگه . یه نوع عقرب هست که بیشتر در افریقای جنوبی یافت میشه . این عقرب در نیشش یه ماده ای داره که همین ماده در نیش این زنبور های معمولی که همه میشناسیم هم هست . نیش این عقرب میتونه در کمتر از دو دقیقه یک فرد کاملا بالغ رو از پا در بیاره و مهمتر اینکه عامل مهم این کشندگی همین ماده ایه که بهش اشاره کردم . حالا اسمش دقیق یادم نیست اگه خواستی بعدا بهت میگم . اما چرا نیش زنبور چنین کشندگی نداره ؟!؟ چون اولا دوز این ماده در نیش ترشحی زنبور و عقرب متفاوته و دوما این ماده در نیش عقرب با یک ماده دیگه ای ترکیب میشه و چنین کشندگی ایجاد میکنه .
      نمیدونم این مثال ها هیچ کمکی کرد که بیشتر موضوع و منظورم رو بفهمین یا نه ؟! اما به هر حال تصوری که شما از پلات دارین فکر میکنین چون شخصیتی مثل پرزنس پلات داره دیگه یکی مثل نال نمیتونه به پلات دسترسی داشته باشه که این فرضیه چندان منطقی نیست با توجه به مطالبی که گفتم .
      بعد یک سوال ؟ کمیک چیه ؟! زیر مجموعه داستان مصور که در ادبیات فارسی هر سه رشته نظری دبیرستان بهش پرداخته شده . این داستان ها خارج از منطق و عادت رخ میده . اتفاقاتی در اونها رخ میده که به نوعی از درک خارجه . یعنی از هر نظر . مثلا امروز میبینی هالک ولورین رو دو تیکه میکنه و هر تکش رو یه طرف میندازه و بعد یه سری دیگه ولورین هالک رو تکه تکه میکنه . ! چندان منطقی نیست هست ؟! در کمیک مخلوق در برابر خالق قد علم میکنه . انسان در برابر خدا صف ارایی میکنه اما ایا اینا ممکنه ؟! ببینید اینجا کمیکه و خارج از منطق . خارج از درک و هرچیزی که ما میشناسیم . پس زیاد نباید سخت گرفت . درسته که اسم پلات برای سلاح نکرو ذکر نشده اما توضیحاتی که داده شده آدم یاد پلات می افته . یا دیگه حداقلش به قول کاربر دکتر استرنج یه چیزی شبیه پلات .
      امیدوارم توضیحاتم به درد خورده باشه .

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        البته شما درست میگید احتمالا مقداری پلات داره اما مسلما یک هزارم کازمیک آرمور هم پلات نداره چون پلات کازمیک بینهایت.

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        سلام دوستان
        خوشحالم برگشتید کاربر راجرز

        یک سوال میشه قدرت های تانوس رگلیتور و استاربرند را توضیح دهید

        دو سیمبیوت ها قویترن یا پارادیمون ها

        سه انتی مانیتور قویتره یا سلستیال منظورم یکدونه سلستیاله

        رادیانت قویتره یا دادگاه زندگی
        پنج قدرت مند ترین شخصیت ها با تله کنسیس مشخص کنید
        لیست من:

        ۱۱ناتاناییل گری
        ۱۰فرانکلین ریچاردز
        ۹کاپیتان اتم
        ۸دکتر استرنج
        ۷ترا
        ۶مانتیس
        ۵دکتر فیت
        ۴منچستر بلک
        ۳ترایگان
        ۲ریون و جین گری و
        ۱دکتر منهتن

        1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

          # سیسکو رامون
          با سلام
          اگر مشکلی ندارید من پاسختون رو بدم .
          سوال ۱ : در یک آینده‌ی دور، ثانوس به دیوایسی به نام کازمیک رگلیتر دست پیدا میکنه این دیوایس وظیفه‌ی تعدیلِ ریلیتی‌های یونیورس‌های بی‌شمار مارول را انجام میده. ثانوس از این دیوایس استفاده و آواتارهای کازمیک مارول مانند، دث، گالاکتوس، استرنجر، مستر اُردر، لورد کی‌آس، کرونوس، مستر هیت، لاو، اینفینیتی جمز و لیوینگ ترایبیونال را جذب کرد. ثانوسِ این آینده دور که به قدرت‌های بی نهایتی دست پیدا کرده بود به زمان گذشته رفت تا با راهنمایی و بکارگیری نسخه‌ی گذشته خود مطمئن بشه او در آینده به این نیروها دست پیدا میکنه به نوعی او به دنبال تضمینِ آینده و پیروزی‌هایش بود و اینگونه بود که تانوسِ گذشته به عروسک دست آموزِ نسخه‌ی آینده‌ی خود تبدیل شد.
          این نسخه از ثانوس حتی وان ابو ال رو هم جذب و قدرتمندترین موجودیت مولتی ورس مارول میشه .
          قدرت های خاصی براش توصیف نشده فقط اینه که تنظیم کننده واقعیته و البته بعضی ها سلاح حسابش نمیکنن ولی از هارت او د یونیورس ( قلب عالم ) قویتره . خودتون اگه خواستین برین کامیک اینفینیتی اندینگ – جیم استارلین رو مطالعه کنید .
          سوال ۲ : این سوالتون بستگی به نظر شخصی فرد داره ولی بنظر من پارادیمون ها قویترن . چون اونا نیمه دومزدی به حساب میان و از نظر من حتی بخشی از قدرت دومزدی از سیمبیوت قویتره .
          سوال ۳ : بستگی داره کدوم دوره شون مد نظرتون باشه انتی مانیتور کلاسیک تو کامیکای کرایسیس ان ایفینیتی ارثز فیت های خیلی سنگینی داشت و قطعا از ۵ تا سلستیال هم برتره .
          ولی در زمان فعلی انتی مانیتور با اینکه نسبت به قبل ضعیف شده حداقل میتونه از پس ی سلستیال بر بیاد .
          سوال ۴ : با اقتدار لیوینگ ترایبیونال ( دادگاه زندگی ) قویتره .
          سوال ۵ : کلا جدیدا راجب لیست و اینا اظهار نظر سعی میکنم نکنم چون نمیشه هیچوقت بطور دقیق گف ولی همینو بگم ک اینایی ک تو لیست گذاشتین قطعا جزو قویترین هان در زمینه تلکنسیس .
          ببخشید خیلی خلاصه پاسخ دادم امیدوارم حداقل ی کمکی بتون کرده باشم .

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Mohammad Hossein
            شما که زحمت کشیدین و چیزی رو که من باید میگفتم رو خیلی دقیق و مسلط گفتین حتی قسمت هاییش رو من نمیدونستم .
            خسته نباشید .

          2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            همه سوالاتون رو قبول داشتم ولی درباره رادیانت مطمعنین
            چون رادیانت قدرت های دادگاه زندگیو داره و اسپکتر قویتره و در ضمن تا پرزنس نمیره اونا هم نمیمیرن اینو خودشون گفتن و البته همینطور هم هست بجز یکبار که شیطان عظیم وحشی که نیمه تاریکه پرزنسه پس به نوعی پرزنس حساب میشه اونارو کشت و یکبار دیگه که ماندراک بعد کشتن پرزنس اونارو کشت هیچوقت نمردن

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          من راجرز نیستم ولی راجب سوال اخرتون فونیکس خدای دورجنبی هستش احتمالا اون اوله

        3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # سیسکو رامون
          در مورد استار برند دو تا مقاله بهتون معرفی میکنم اگه تونستین ببینید .
          اولی https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://marvel.fandom.com/wiki/Star_Brand_(Object)&ved=2ahUKEwiJ1d_Fgd_tAhUTShUIHfUaBDkQFjAcegQIKxAR&usg=AOvVaw2b3SoBLcSLQX0bLY0Bq9gb
          دومی https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.cbr.com/star-brand-things-know-marvel-weapon/&ved=2ahUKEwiJ1d_Fgd_tAhUTShUIHfUaBDkQFjAeegQINBAB&usg=AOvVaw3P_686wSqD705INgATR_EY

          رگلیتور ( regulator ) هم که یک شی یا یجورایی یک سلاح هست در دنیای مارول و نسخه ای از تانوس که از این سلاح استفاده کرده به thanos regulator معروفه .
          خوب حالا این regulator چیه ؟! چیزی که مشخص شده یک شی خیلی قدرتمنده و گفته شده به مراتب از سنگ های ابدیت قدرتمندتره . این شی توسط والای همگان ساخته شده برای نظم مولتی ورس ها و جلوگیری از برخورد اونها . والای همگان اظهار کرده که هر جهان تنظیم کننده خاص خودش رو داره . برخی از شاهکار هلی تانوس با این سلاح :
          -تانوس دادکاه زندگی رو راحت شکست داد و قدرتش رو جذب کرد حتی قدرت بقیه موجودات انتزاعی رو هم جذب کرد .
          – تانوس با استفاده از این سلاح حاضر مطلق شد در در همه جای کلئنات حضور داشت .
          – سیاره های خیلی زیادی رو با یه اشاره و حتی فکرش نابود کرد .
          – انفجار هایی ایجاد کرد که در نظم چندین مولتی ورس تاثیر گذاشت .
          – زمان رو متوقف کرد .
          دیگه حالا خودتون حساب کنید چه قدرتی داره این سلاح ؟!

          در مورد پارادیمون ها و سیمبیوت ها هم که من چون آشنایی دقیقی از پارادیمیون ها ندارم اجازه بدین جواب این سوال رو نگم .

          آنتی مانیتور یا سیلیستیال ؟! اول اینکه سیلیستیال ها حد قدرتشون خیلی متفاوته . بعضی هاشون اندازه نصف گالاکتوس سطح معمولی هم قدرت ندارن و بعضی هاشون حتی به راحتی گالاکتوس در اوج را هم شکست میدهند . هم سیلیستیال ها و هم آنتی مانیتور به مقادیر زیادی انرژی کیهانی دسترسی دارن . شخصا فکر نمیکنم سیلیستیال های سطح پایین یا حتی متوسط شانس چندانی در برابر آنتی مانیتور در اوج داشته باشن ( البته در نبرد یک به یک ) اما سیلیستیال های سطح بالا میتونن دوئل خوبی باهاش داشته باشن که به نظر من برنده دیگه بستگی به نظر نویسنده داره . من اگه نویسنده باشم که میگم سیلیستیال های سطح بالا شانسشون بیشتره .

          رایدانت رو هم نمیشناسم حقیقتش . پس نمیتونم با دادگاه زندگی مقایسش کنم .

          رتبه بندی این شخصیت هایی هم که گفتین از نظر توانایی تله کینزی سخته اما من سعی میکنم تا اونجاییش رو که بلدم رتبه بندی کنم .
          اولی دکتر منهتن و فراکلین ریچارد تقریبا در یک سطح .
          دومی ترایگون .
          سومی جین گری ( بدون نیروی فونیکس ) .
          اصلا بزارین ادامه ندم . ببینید من دقیق نمیتونم این رتبه بندی رو انجام بدهم چون واقعا کار سختیه . اگه گفته بودین قدرتمندی کلی میشد یه کاریش کرد اما توانایی تله کینزی به فاکتور های زیادی بستگی داره . مثلا یه شخصیت اگه در اوج باشه قاعدتا توانایی های ذهنیش به مراتب بیشتره یعنی باید از نظر ذهنی آماده باشه . بعد دیگه اینکه این به نظر نویسنده هم بستگی داره . همچنین یک سری سلاح ها و اشیائی هم هست که توانایی های ذهنی شخصیت ها رو افزایش میده . فقط چیزی که میتونم بگم اینکه فکر میکنم فراکلین ریچارد و دکترمنهتن از این نظر از بقیه شخصیت های لیست برترن .
          امیدوارم تونسته باشم پاسخ های قانع کننده ای به سوالاتون داده باشم .
          موفق باشید .

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            من بدون فونیکس حساب کردم چون اصولا فونیکس به یک شخصیت معطوف نیست و دست به دست میچرخه

  128. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    د ر ارتباط با موضوع RKT و نابود شدن سایه نشینان بالا قبلا چندین دفعه در کامنت های همین مقاله به دلایل و مدارک زیادی که موجود هست اشاره کردم و اینکه هر شخصی خواست میتونه ببینه .
    اما این دفعه میخوام این بحث را برای همیشه ببندم . ببینید من فقط و فقط فعلا به یکی از دلایل غیر قابل انکار موجود اشاره میکنم . خود کمیک در پایان داستان عنوان کرد که ثور در پایان سایه نشینان بالا را نابود کرد و چرخه راگنورک را برای همیشه متوقف کرد . تاکید میکنم که این حرف خود کمیک هست و نه نیروی اودین و … . هر اراجیفی رو از یه روانی شنیدین باور نکنید . در ضمن من برای این ادعا عکس از خود کمیک دارم و هر شخصی که خواست بیاد آی دی خودش رو بگه تا بهش نشان بدهم . خلاصه هر شخصی اگه شک داشت بیاد تا مدرک تک تک حرفایی که گفتم را بهش نشان بدهم . تمام و تمام .
    دیگه حالا خودتون حساب کنید که حرف عینی و واضح خود کمیک معتبرتر هست یا سفسطه های یه روانی هالک پرست ؟؟!!؟؟؟!؟؟ دیگه قضاوت بماند با خودتون .
    # دکتر استرنج
    همین کاربر روانی Bob که اومده به شما گفته دخالت نکنید یک عمری مثل یه … پرید وسط بحث من و بقیه . حالا یارو اومده به شما میگه دخالت نکنید . عجب زمونه ایه .
    بعد تازه همین روانی اومده میگه فرار کردی و با یه بهونه الکی و این اراجیف . فکر کرده من مثل خودش یه الاف بیکاره هستم که بیام کل وقتمو باهاش تلف کنم . روانی فکر نمیکنه بقیه مثل خودش بیکار الاف نیستندا . !
    موفق باشید .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      استیو
      معلومه سواد کمیک خوندن هم نداری، اون نیروی اودین در پایان داره با خود ثور صحبت می‌کنه بهش میگه حالا چه در سر داری، یه آدم عاقل بیاد به من بگه کمیک می‌تونه با کاراکتر حرف بزنه؟!؟ معلومه که نه، دیده شده مثلا تانوس با ریگلاتور بیاد با خواننده کمیک حرف بزنه یا کازمیک ارمارو میگه می‌تونه مارو احساس کنه یا حتی بیاندر پری ریتکان هم می‌تونه بیرون رو تشخیص بده، یا حتی تو یه کمیک مستر میکسی اومد بیرون!!! یا ددپول نویسندگان کمیک رو کشت!! و… ولی اینا صرفا واقعی هستن؟!!؟ نه هرگز!! کمیک با کاراکتر حرف نمیزنه کاراکترها نمیتونن بیرون از کمیک بیان کاراکتر نمیتونه کسی رو بیرون از کمیک احساس کنه، هرکی شک داره اون نیرو اودین بود یا کمیک تو گوگل سرچ کنه، هرکی و کنه می‌فهمه فعلا یک لینک قرار میدم، لینک:
      https://www.quora.com/Did-Rune-King-Thor-directly-destroy-Those-Who-Sit-Above-In-Shadow
      سه تا نظر داده شده دو تا میگن نه یکی میگه غیر مستقیم (چون دستگاه بافندگی نابود شده پس چرخه ای هم نیست چرخه هم نباشه سایه نشینان بالا تغذیه ندارن، پس هی ضعیف و ضعیفتر میشن)، دلایل اونها هم مثل دلایل خود منه. دیگه نمیدونم چی بگم از یه طرف یه نوب داره بدون منطق و با اراجیف ذهن همه رو پر می‌کنه از یه طرف دارم سعی میکنم به همه حقیقت رو نشون بدم تا حالا چند تا فکر کنم ۴ تا لینک در این مورد گذاشتم، دو تاش مربوط به سایه نشینان بالا بود (مربوط به این که اون حرف نیروی اودین بود و اونا نابود نشدن) دو تاش هم از رو کمیک، این این بیشتر؟!؟
      الان هم این نوب نادون اومده میگه تو بحث همه من دخالت میکنم من مثلا تو چند تا بحث هم دخالت کرده باشم، برید سایت های مختلف رو ببینید چند بار پریده تو بحث بین دیگران، حتی اگر هم کامنت هاشو خونده باشید سطح ادب و شعورش رو می‌بینید (و البته سطح سوادش).
      استرنج
      اره با اقتدار میگم کسی نمیتونه ردشون کنه حتی این دوست نوبت.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Bob
        با اینکه برات خیلی دیر شده اما به عنوان آخرین حرفم به تو توصیه میکنم یه وقت پیش یه روانشناس خوب بگیری حداقل تا حدی کنترلت میکنن . هرچند دیگه برای درمان خیلی دیر شده . 😉

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      استیو
      آروم باش
      نفس عمیق
      یکی دیگه
      حله
      به اراجیف ی مشت نوب نمی خواد گوش کنی.باب و امثال این اگر به من بگن تو آدم خوبی هستی من خودمو از @#%$# (ادمین ببخش اعصابم خورده ثبتش کن پلیز) آویز میکنم.
      دو سه تا بچه دبستانی اومدن اینجا دارن نظر میدن.
      باب هالک اصلا قابل مقایسه با ثور نیست.ثور با امثال سوپرمن و سنتری مقایسه میشه بعد تو میای میگی هالک؟
      تو رگناراک اگر گرند مستر مانع نشده بود هالک به گاج میرفت.
      هالک گفته از وید میترسه.ث.ر وید رو شکست داده.نتیجه؟
      یا هالک از وید میترسه.کنال راحت وید رو میگیره.ثور تا مرز شکست کنال هم میره.نتیجه؟
      نتیجه:امثال آدمای نوبی مثل تو باید برن بشینن دو تا کتاب بخونن فردا نر@#@ن به این جامعه
      او قرص منو بدید حالم بد شد از @#$$## های این چنتا جونور
      سانسور زیاد داشت اما بی زحمت بثبت

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # ممد اودین سان
        درست میگین . به قول مختار امثال این اگه ما رو زیر سوال نبرن باید به راه خودمون شک کنیم .

  129. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    خب خودتون هم گفتین روانیه پس حرفی نمی‌مونه چون واقعا رضوانیه
    خبر خوب!!!!
    نقطه ضعف کنال در کمیک اسپایدرمن پادشاه سیاه پوش ۲ مشخص شد!!!!! من خوندمش و فهمیدم نقطه ضعش شمشیر بلک نایته!!!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج
      جالب بود . مرسی بابت اطلاع رسانی .
      شاد و پیروز باشید .

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      استرنج اون سیمبیوت بود گفت درباره اون شمشیر.
      سیمبیوت دروغ میگفت

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اقا چیشد اخر کی نال میمیره
      نیمور این وسط چیکارست الان اومده

  130. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببخشید بعضی جاها کیبورد خودش حرف هارو تغییر میده

  131. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    باب اسفنجی
    خودکمیک و خود اودین فورس گفتن نابود شدن . پس حرفی نمی‌مونه . بحث هم تو مال همین کمیکه نه کمیک های دیگه. و اینکه اگر میگی هیچ کس نمیتونه ردشون کنه من میتونم . اما خوب قانع نمیشی . و اینکه دراخر بگم تو خیلی خنگی البته در حوزه کمیک . حالا برو کلاس آنلاینت یهو معلم دعوت نکنه بهت منفی بده .تازه ، من اگر نویسنده رو بیارم میگی نه نابود نشدن . خب مشخصه نه با حرف راجرز نه با حرف من نه با حرف ارتا قانع نمیشی. در ضمن دارن اذان و اقامه ی پرستش هالک به وقت رو میگن . برو اون هالکتو پرستش کن

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج
      یعنی عجب جواب دادین واقعا . 👌👌👍 زحمت همه چی رو کشیدین . 🙏 اون جمله اذان اول وقت هالک که دیگه عالی بود . میگم به نظر شما این باب اسفنجی قلابیه به ما میگه اذان اول وقت هالک و سوپرمن کی هست و چه ساعتی ؟!

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        فک‌نکنم اره ، بریم یه بار ببینیم اینا چطور هالکو میپرستن ، دست و پاشو می‌بوسن یا هالک ذهنشون رو فاسد می‌کنه.

  132. Bob کاربر می‌گوید

    استیو
    من به هر چرندی که گفتی جواب دادم بچه.
    الان داره ادب و شعور خودشو نشون میده آفرین خوبی تو، آخه نوب حقیر چند بار ضایع بکنمت؟!؟ می‌دونی من چیا بهت گفته بودم تو کامنت قبلیم؟!؟! ادمین سانسورش کرد خیلی خوش شانسی اگه ادمین نبود الان دیگه نبودی اینجا 😄. یه دروغگو نوب بی ارزشی همین من به این علت جواب میدم بت تا ذهن بقیه به بیراهه کشیده نشه، و البته به این علت جوابتو میدم تا بقیه تبدیل به یکی مثل استرنج یا بقیه کسایی که تو مصوب نوب شدن اونا هستی. اره تو بچه ای بچه ها فقط بلدن مثل تو توهین کنن 😄. (انصافا تمام کامنت هاش فقط توهینه)
    ثور یه موجود تخیلی که یه مشت نادون اونو میپرستن که نمونشم تویی 😁. نوب حقیر اگه این دوستای نوبت نباشن تو هیچی نداری، میخوای همین الانشم سوژه بشی؟!؟ 😂.
    به من میگی حرفم رو تکرار میکنم؟!؟ سوپرمن پرست روانی، خوبه حالا اینا من نیستم. (بیشتر از ۵۰ بار گفته در واقع خلاصه کامنت هاشم همین یه جمله است 😂).
    همه ببینید چقدر حقیر و ضایع شده که داره فحش میده بدبخت، از قبل هم اینجوری بود. تو انسانی که من به تو فحش بدم؟!؟ (البته من سعی میکنم کلا فحش ندم) همین الانشم اصلا نباید به تو جواب بدم، بیخیال…
    اره ثابت کرده بودی، حتما به این دلیل فحش می‌دادی. هیچ چیزی ثابت نکردی در عوض کامنت های گذشته هست راجب حرفهای جالبت که … اراجیف دوباره؟! 🤣 جمع کن برو اصلا اورجین گالاکتوس رو نمیدونی داری چرند میگی.
    استرنج
    من چی بگم به تو؟!؟ چیزی لازم نیست تو همین الانشم به اندازه کافی مسخرت میکنیم 😂.
    آرتا
    تو و اون استرنج تمام حرفاتون این اراجیف استیو هست، قبلاً جواب تمام حرفهای این استیو رو دادم چه ارزشی داره به اراجیف اون دوباره جواب بدم؟!؟
    و ممد اودین
    تو یا هالکو نمیشناسی یا میشناسی ولی زیادی طرفدار ثوری به هرحال بهتره راجب هالک یه کوچولو تحقیق کنی چون این توصیفات تو اصلا مربوط به هالک نی 😂، راجب نبرد وید هم یه تحقیق کن (حداقلش میفهمی که سنتری خودش میخواست بمیره) و برو نبرد رو دوباره تو ام سی یو دوباره ببین، کی به کی میگه نوب 😂 دو تا کمیک؟!؟! اصلا هرچی دوست داری فکر کن از اسمت معلومه تو دیگه چه فن نوبی هستی 🤣. حرف های تو چیزی از من کم نمیکنه هرچی دوست داری فکر کن، یادش بخیر این حرفارو کجا شنیدم …
    دکتر منهتن
    بله هالک از ثور برتره قبلاً توضیح دادم شاهکار ها با کیه نبرد ها با کیه اصلا کمیک طرف کیه و…
    ببینید دوستان (دکتر منهتن روی صحبتم با شما نیست، روی صحبتم یا این چهار تاست) شما اگه ده نفر مثل خودتونو بیارید دربرابر یکی مثل من زیاد دبام نخواهید آورد در نهایتش میرید پای درس و مشقتون همه چیز تموم میشه می‌ره بهتره حرف‌های همو کپی نکنید چون چیزی عوض نمیشه بمولا 😂. متاسفانه تو این سایت نوب کم نیست اما مثل بقیه جا ها اینجا کمیک فن های درست و حسابی هم داره.

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      نمیخوام چیزی بگم ولی این نشونه ضعف شما ها هست که وقتی نمی تونی حرف بزنین فقط به این و اون فحش میدین. یعنی واقعا نمی فهمین اینها خیالی هستند؟ انقدر کوته فکرین که بابت این چیز های کوچیک به همدیگه توهین میکنین.

      1. Bob کاربر می‌گوید

        امیر رضا جان، کامنت های ایشون همه جا هستش، خودتون ببینید و قضاوت کنید، به پروشات هم سر بزنید ببینید من نمیخوام توهین کنم اما وقتی این توهین کنه بشینم تماشا کنم؟

        1. امیررضا کاربر می‌گوید

          ما داریم اینجا درباره کمیک بحث می کنیم نیومدیم که مسابقه هر کی بیشتر فحش بده بازی کنیم.

    2. Arta کاربر می‌گوید

      #باب
      وای وای آخه در چه حد اراجیف.!!!!!!!مشخص که زدی به سیم آخر و مرز های ثور سه تیزی و هالک پرستی را در هم شکستی.!!!!!!!!یک سری دلایل خیالی و مسخره آوردی و هر وقت کم میاری خودت رو میزنی به اون راه و توهین میکنی.!!!!!!!!!!!(هنوز جواب کامنت من رو ندادی)فکر کردی خیلی شاخی یک بچه نشستی اراجیف درجه یک میگی که فقط خودت درکشان میکنی.!!!!!یعنی الان ده تا از ما جلوی تو دوام نمیارن هه هه هه خیلی خندیدم چرت و پرت بی نظیر گفتی.!!!!!!دیگه داری تو دریای چرت و پرت قرق میشی.!!!!!!!!حالا هم به دنیای خیالی و چرت و پرت خودت بپرداز چون تعصب و اراجیفت به درد همان جا میخره.!!!!!!!!!!!!!

    3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      جوجو امتحان ادبیاتت رو دادی اومدی واس ما شاخ میشی

  133. کمیک فن کاربر می‌گوید

    بابا بسه به خود خدا بسه دیگه اصلا رون کینگ ثور از کازمیک آرمور سوپرمن قویتر و یا کازمیک آرمور سوپر من از رون کینگ ثور قویتر ، چه فرقی میکنه به خود خدا ما دیگه نمیکشیم ول کنین دیگه

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اصن سر اینا نیست
      هار هار هار هار هار
      کامنتای اخری خنده دار بود اینا دارن سر این بحث میکنن که سایه نشینان بالا سلستیالن یا نه یا اینک گالاکتوس تجسم کیهان ششمه یا نه

  134. Mohamad کاربر می‌گوید

    با اقتدار سر یک بحث قدیمی ساییدینمون😐خیلی جلوی خودموگرفتم که وارد بحث نشم😐بیخیال بسه خواهشا بس کنید

  135. Bob کاربر می‌گوید

    اینجوری چیزی پیش نمیره، دوستان کمیک فن لطفاً نظر خودتون رو بگید، رون کینگ سایه نشینان بالا رو نبود کرد یا نه؟ حرف اودین فورس مورد قبوله یا کمیک؟ گالاکتوس تجسم کیهان ششم هست یا نه؟؟؟ لطفاً دوستان کمیک فن نظر بدن.

  136. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    بچه ها میگم سر به سر این کاربر Bob نزارین بیچاره آمپر چسبونده میزنه یه کاری دست خودش میده ها . حالا خودش به جهنم یه کاری دست یکی دیگه نده خوبه .
    میگن یک روز یکی از امامان ( یادم نیست کدوم امام بود . ) داشت از جایی عبور میکرد دید دو نفر درگیر شدن که یکیشون یک فرد تقریبا عالمیه و دیگری از نظر عموم مردم یه روانی دیوانه . امام به اون عالم میگه مقصر تویی که داری با این بحث میکنی . تو که درک و فهم داری نباید با این بحث میکردی وگرنه از اون انتظاری نیست .

  137. Amir کاربر می‌گوید

    دوستان جواب این باب اسفنجی رو ندین این فقط میخواد ثور رو بکوبه تمام 💙

  138. کیوان کاربر می‌گوید

    خدای عز و جل قربت الی الله فی امره فرموده اند دو گروه از بهشت محروم هستند
    دروغگویان و و فحاشان
    شما رو میگما
    آقایان باب و آقایان راجرز و متحدینشان
    باب تو هنوز از رو نرفتی واقعا؟ من بودم آب می شدم تاهالا
    استیو فک کنم اول بحث رو خودت شروع کردی، توهین رو هم تو شروع کردی اونا فقط داشتن جوابتو میدادن
    .
    هر جا سخن از دعوا است نام استیو باب می درخشد.
    .
    اقا اگه میشه برام تعیین کنین کی طرف کیه مثلا طرفدارای استیو کیان و طرفدارای باب کیان دمتون گرم.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # کیوان
      حرفتون راجب بهشت و جهنم درست اما اینکه گفتین اول من شروع به توهین کردم اشتباهه . اگه بخوان آدرس اولین توهین اون یارو رو میدم که بدونین . هرچند دیگه مهم نیست چون من کنار کشیدم دیگه .
      هیچ کی هم طرف هیچ کی نیست . یعنی حداقل طرف من نیست . هر شخصی نظر خودش رو داره دار و دسته و اینا بیشتر به اصطلاح مخصوص سر گردنس نه اینجا . منتها ببین چقدر چرت میگه که تقریبا هیچ کاربری باهاش موافق نیست .

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      من پیشمرگ دوستان ثور فن(استیو)
      باب
      هاااااااااهاااااااااااهااااااااااااااخخخخخخ هههههههه
      از بس از کامنتات خندیدم پوکیدم
      (چنتا کامنت دادم به دلیل محتوای غیر اخلاقی ثبت نشد)

    3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      هر جا هم سخن نوبی هست نام باب می درخشه

  139. محمد امید کاربر می‌گوید

    یعنی کنسول وار و فوتبال وار دیده بودیم کمیک وار ندیده بودیم که دیدیم الان اوضاع ما اینه comic world war.
    یکی این مسخره بازی تمام کنه. هم منظورم کاربر باب هم آقای استیو. یعنی واقعا دیگه با این مسخره بازی کل پست و سایت متشنج کردید.
    please The End comic world war.

  140. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    Bob #
    ببنید بنده نه طرفدار ثورم نه هالک حتی از ثور بدم هم میاد پس دلیلی نداره ازش طرفداری کنم (ببخشید به طرفداران ثور برنخوره) بنده طرفدار
    ۱-هایفادر
    ۲-سوپرمن
    هستم ببینید شاهکار قدرت بدنی میدونم به نفع هالکه اما شاه کار های کلی ثور
    من چند نمونشو :(البته بنده از دیسی بیشتر سر در میارم خیلی مارول و شخصیتاشو درست نمیشناسم)
    ۱-شکست دادن مار میدگارد حتی زمانی که با طلسم هلا ضعیف شده بود
    ۲-شکست دادن بور بوریسان (کسی که اودینم ازش میترسید)
    ۳-شکست دادن انتقام جویان
    ۴-نابود کردن لوکی (یکی از دلایلی که از ثور بدم میاد همینه که حتی به برادر خودشم رحم نمیکنه کلا از شخصیت های بیرحم خیلی خوشم نمیاد)
    ۵-شکست دادن سیلیستال ها
    ۶- شکست دادن سنتری در حالت وید (اینو مطمعن نیستم)
    ۷- فراری دادن گالاکتوس (اینم مطمعن نیستم)
    ۹-۸ ماه نبرد با زئوس
    ۹-مقاومت دربرابر سیاهچاله
    و بسیاری شاهکارهای دیگه ببینید من همونطور که گفتم طرفدار هیچ یک از این دو شخصیت نیستم اما بور بوریسان کسیه که خیلی از هالک قویتره اما از ثور شکست خورد !! سنتری هم همینطور

    1. Bob کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن
      خوبه، گفتی نه طرف ثوری نه هالک و اومدی چند تا شاهکار گفتی حالا نوبت منه.
      شکست دادن مار میدگارد در حالت ضعیف (درواقع بلند کردنش) هالک بلند کردن یک ستاره.
      شکست داده بور اودین از بور می‌ترسه، خب اولا ثور نیوری اودین رو داشت چون اودین نبود بعدشم بور تو سلامت روانی نبود.
      باورت میشه حتی ضعیف ترین نسخه هالک هم انتقام جویان رو زده؟! بله جو فیکس ایت تونسته، هالک معمولی هم بارها تونسته.
      نابود کردن لوکی؟! لوکی الان با هالک مقایسه بشه برنده کلا معلومه.
      هالک نبرد با دو تا سلستیال، ثور یه بار با گاد بلست زره “یک” سلستیال رو سوراخ کرد (یه سوراخ کوچک) اون سلستیال هم اصلا اهمیت نداد.
      گالاکتوس گرسنه، ثور با نیروی اودین اونو زد من لینک کمیک رو قبلاً گذاشتم تو یه مقاله فکر کنم شما هم دیدید اگه ندیدی میتونم بزارم، هالک چه کرد؟ کشتن دورمامو کلاسیک یه بار هم زدن دورمامو مدرن.
      سنتری خودش میخواست بمیره خودش گفت به ثور منو بکش، در عوض هالک دربرابر نهایت قدرت سنتری مقاومت کرد (سنتری هیچوقت قدرت کامل خودشو آزاد نکرد ولی تو نبرد با هالک آزاد کرد) تازه هالک تو یه کمیک دیگه گفت که داشته قدرت خودش رو مهار می‌کرده تا زمین رو تو نبرد با سنتری نابود نکنه!! پس …
      زئوس در برابر ثور داشت خودشو مهار میکرد چون گفته بود جوری قرار نیست به ثور رعد بزنه تا اون بمیره ولی با هالک جوری جنگید که انگار… کاش همون اول میگفتم زئوس چجور داشت می‌جنگید.
      هالک هم دربرابر سیاه چاله مقاومت کرده حتی اونو باز نگه داشته تازه اونجا اینجوری تصور میشد هالک به خاطر استقامت بینهایت می‌تونه تا ابد مقاومت کنه!! برای تمامی اون حرف ها مدرک دارم.
      حالا من چند تا دیگه شاهکار میگم.
      مقاومت دربرابر تغییر واقعیت وکتور (وکتور توانایی تغییر واقعیت داره ثابت هم کرده)
      مقاومت دربرابر نیرویی بینهایت بعد.
      تو کمیک thor vs hulk champion of universe این سه (به همراه champion) دربرابر یک نیروی کیهانی قرار میگیرن ثور میگه نمیتونه حرکت کنه و از درون داره میسوزه!! ولی هالک نه تنها حرکت کرد بلکه جوری هم رفتار کرد که انگار به …شم نیست!!
      ابومنیشن که قدرتش دوبرابر شده رو مثل پشه تو مشتش گرفت و داشت خفش می‌کرد.
      حتی ثور در حالت دیوانگی جنگجویان رو هم شکست داد!! دیگه از این بهتر؟ این شاهکار خیلی خوبیه.
      خسته شدم بمولا ولی کلی شاهکار دیگه هست، کدوما بزرگتر هستن؟! بور در سلامت روانی نبود ثور رو یه هیولا میدید فکر میکرد همه دشمن اون هستن تازه به خاطر نبودن اودین ثور اینجا اودین فورس رو هم داشت، لینک میتونم بزارم، این فیت کامل نیست، سنتری هم گفتم.
      ممد اودین سان
      بیخیال بیا خودتو قربانی ثور فن ها کن بمولا 😂، سکته نکنی یه وقت اینجوری قاطی کرده بچه.
      آرتا
      شرمنده من به یه نوب ارزش نمیدم که جواب نمیدم، آخه حتی اگر هم بخوام جواب بدم همه حرفات کپیه یکی دیگه است 😂 من به چی جواب بدم ده بار به اون چرندیات جواب دادم دیگه حوصله ندارم.
      این استرنج چیزی نگفت بلایی سرش اومده؟!؟ یه وقت از جمعیت نوب های سایت کم نشه بمولا 😂

  141. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببین باب اسفنجی همه بر علیهت شدن
    ممد اودین سان
    من
    استیو راجرز
    آرتا
    دکتر منهتن
    محمد امید
    کیوان
    خب چرا قانع نمیشی

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      کی گفته من بر علیه باب هستم؟ کی گفت من طرف شمام؟ می بری خودت خودتم میدوزیا

    2. Bob کاربر می‌گوید

      استرنج
      داری منو از اینا میترسونی 😂🤣 اون کیوان که فقط بس کنید محمد امید هم همینطور گفتن ادامه ندید، دکتر منهتن هم فعلا در حال بحثه. بقیتون هم ثور تمام زندگیتونه گفتم ده تا مثل خود نوبتون بیارید هیچ کاری نمی‌تونید بکنید چرا؟! چون چیز خاصی نیستید، همین الان میتونم تک تکتون رو سوژه کنم تا خیلیا بشینن بهتون بخندن 😂، ولی هنوز زوده. فقط اونجا که با افتخار به خودت اشاره کردی منو کشته 😂.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        دوست عزیز داداش من برادر باب اسفنجی(ببخشید😂😂😂)چرا فکر میکنی اینایی که نظرشون باتو فرق داره ثور پرستن یا ثور زندگیشونه؟؟؟میخوای سوژشون کنی؟؟واسه کی واسه دی سی فنا؟واسه هالک فنا؟واسه کی؟؟؟اصلا تهش که چی؟؟چی رو میخواین ثابت کنین؟؟؟چه خبرتونه چه خَبرتونه.من بعد از نگاه به کامنتهای چند ماه پیشم توی این سایت از خودم خجالت کشیدم.یجوری با اقتدار حرف میزنیم(هم من هم بقیتون)که اگه اشتباه کرده باشیم جرات اعترافشو نداریم😐بعد از دیدن کامنتهای قبلیم اونقدری به اشتباهاتم پی بردم که اگه اطلاعاتم کافی نیست وارد یک بحث نشم.و اونقدری به بلوغ فکری رسیدم که بفهمم این بحث انقدر بچگانه و مسخرس که حتی ارزش نداره واردش بشم بعد شماها بهم توهین میکنین همو تهدید میکنین باهم نقشه میکشین.باور کنین جنگ جهانی سوم از این سایت شروع میشه😂😂😂
        بیخیال بابا شل کنید دوستان

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        Bob #
        اولا من به شما گفتم از این دو شخصیت خوشم نمیاد و نظرمو گفتم روش هم هستم ولی دیگه برای همه برنده این نبرد روشنه حالا دیگه توضیحی لازم نیست بعدشم بیشتریاهم میگن ثور من به شما گفتم دلیلم اوردم ولی شما به جای اینکه دلایل منو نقض کنید رفتید و شروع به توهین کردید و گفتید هیچی نیستید فقط همینو بدونید زئوسی که دوتا مشت به هالک زد هالک دراز شد رو تخت تا دوروز نبردش با ثور ۹ ماه طول کشید البته میدونم که زئوس نمیخواست با ثور بجنگه اما اینکه ۹ ماه با زئوس مقابله کنه واقعا شاهکاره کسی که ثانوس ازش میترسه !!!! بعدم دیگه ابن بحثو ادامه نمیدم چون هم شما از کار و زندگی میفتید هم خودم پس با اجازه

        1. Bob کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          خب الان دکتر منهتن یه سوال دارم، کی گفتم تو هیچی نیستی؟!؟ اصلا کی بهت توهین کردم؟!؟! اون همه دلیل و شاهکار واست آوردم میگی هیچی نیاوردم؟!؟ شوخی جالبی بود ولی جدا کی بهت گفتم هیچی، اگه منظورت اون بالاست (کامنتی که واسه استرنج نوشتم) گفتم که تو رو حساب نکردم یعنی منظورم تو کاربر کیوان و محمد امید نبودید. این که بهم تهمت زدی خودش یه توهین بزرگه. مثل اینکه کامنت قبلی رو نخوندی توضیح دادم ماجرا اون نبرد چی بود، اگه این ۹ ماه نبرد رو نمیگفتم ( تو مقاله ده دلیل برای اینکه ثور قویترین انتقام جوست) الان دیگه چی می‌تونستی بگی؟ اگه همون‌جوری که با ثور جنگید با هالک ( خود هالک هم از نهایت قدرتش استفاده میکرد و می‌رفت تو حالت جهان شکن) می‌جنگید شانسش زیاد می بود؟!؟ واضحه که نه چون اگه با این دیدگاه پیش بریم علاوه بر اینکه هالک تو قویترین حالتشه، زئوس داره خودش رو محدود میکنه دیگه ادامه ندم.
          این که گفتید من بهتون توهین کردم و جوابی ندادم خودش یه توهین بزرگ بود.
          محمد (حال ندارم انگلیسی تایپ کنم)
          چرا دوستت به هرسوپرمن فنی که گیر میاره میگه سوپرمن پرست به هالک فن ها میگه هالک پرست؟!؟ داشتم سعی میکردم که نزارم مطالب طنز این نوب ها همه جا پخش بشه ولی مثل اینکه مشکل اینه که اینا کلا نمیخوان واقعیت رو قبول کنن من برای اثبات حرفم خود کمیک رو گذاشتم، ولی مثل اینکه مشکل از ریشه است اینا بهترین کمیک فنی که تو زندگیشون دیدن همین استیو هستش، چی بگم دیگه به قول یکی از دوستام اینا میتونن سوژه چند ماه نوب مستر رو فراهم کنن. محمد جان تو خیلی نمکی (خیلی فانی😂) ازت خوشم اومد بگو با اینا چیکار کنم؟! هرچی تو بگی، چون دیگه اینا واسم اهمیت ندارن (بازم میگم طرف صحبت من اون سه نفر نیستن).

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Bob
            قرار شد من دیگه با توی روانی حرف نزنم اما ولش کن دیگه بسسیهه . تو باختی . کاربر ( دکتر منهتن ) هم راضی نشد با خزعبلاتت . خیلی بیچاره ای . بینهایت بدبخت و بیچاره و الافی که شبانه روز خودتو %$ میدی که یه نفرو راضی کنی هالک قویتره و نمیتونی . به یه همچنین %&ی چی میگن ؟!؟ میگن #&%#$ . هههههههههههههه . بیخیال بچه اینجاست بد آموزی داره . البته تو خودتم بچه ای اما از نظر شعور #&% .

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            Bob #
            ببخشید فکر کردم بامن بودید اما به هر حال بیاید از این به بعد سراینجور بحث ها لطفا به کسی به کسی توهین نکنه لطفاً
            اینا ارزش توهین نداره

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            ببخش مستر کامنتت رو دیر دیدم‌والا شما خودت صاحب اختیاری اصلا اختیار مام دست شماس.ولی اگه به من بود این بحث رو کلا جمع میکردم

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        و همینطور بقیه کاربران هم از کار و زندگیشون نیفتن

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      منم تو این بحث هم نظر شما هستم ولی ترجیحا واردش نمیشم.راستی میدونستین دارین نظر شخصی خودتون رو بهم تحمیل میکنین با سندی که خودش نظر شخصیه(کمیک رو میگم)این چه کاریه😂😂😂😂

    4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      منم اضافه کن

  142. Amir کاربر می‌گوید

    ابهاماتون همش درسته دکتر منهتن جان اما اون جریان کشتن لوکی کمیک دیگه لوکی واقعا شورش رو در آورده بود من خودم طرفدار پروپا قرص لوکی ام حتی بزرگ ترین فن پیج لوکی در روبیکا هم مال منه با آیدی @KingLoki اما لوکی گاهی اوقات خیلی لجباز میشه ( من خودم این ویژگی رو دوست دارم خودمم کم و بیش لجبازم) توی اون ماجرا هم همین کارو کرده بود
    راستی ادمین من چنتا عکس توی گوگل دیدم که ثور هم به زودی به تسخیر نال در میاد شما این نظریه رو چقدر قبول دارین و راجبش میدونید

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      امیر جان چی سرچ کنم ببینمش عکسا رو

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir #
      ممنون از شما

  143. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    بابا دوستان این باب اسفنجی نوب و هالک پرست رو ول کنید.به قول معروف نرود میخ آهنی در سنگ.
    باب اون سنگه است کابربران محترم ممد اودین سان و دکتر استرنج و استیو راجرز و آرتا و دکتر منهتن و محمد امید و کیوان اون میخ آهن پر اطلاعات و مثبتی که هر اطلاعات مهم و درستی که میگن تو اون مخ باب نمیره

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      مگه قرار نبود کامنت هات دیگه تایید نشه؟ چی شده پس؟ ادمین؟

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      نکشیمون😐
      حالا باب شد سنگ؟؟؟نه داداش باب اطلاعاتش از شما،من و خیلیای دیگه بیشتره ولی یه بحث رو انقدر کشش میدین که پاره شه😐ول کنید دارین دوتا کاراکتری رو مقایسه میکنین که فقط توی ۱سری کمیک اومدن اگه صبر میکردین مشخص بشه چی به کجاس بهتر نبود؟؟؟

    3. Dark nobody کاربر می‌گوید

      به به می‌بینم سیل نوب سایتو برداشته خیخی
      Dc and Marvel عزیز البته ناعزیز بگم بهتره ( ادمین مدیونی بخاطر این حرفم کامنت رو
      تایید نکنی) گفتی رون کینگ قویترع دکتر منهتن جالب شد شما با منهتن ریبرث اشنایی داری سطح قدرتشو میدونی که با رون کینگ مقایسه میکنی منهتن به راحتی پودرش می‌کنه خب چرا ؟
      اگه زحمت بکشی به خودت تکون بدی سری کمیک های دومزدی کلاک رو با دقت بخونی منهتن بارها و بارها متاورس دیسی رو دچار تغییر کرده و اورجین دیسی رو تغییر داده
      خب حالا این متاورس چی هست متاورس یونیورس پرایم ال و هسته مالتیورسه که با ایجاد تغییر روش میشه رو کل مالتیورس دیسی تاثیر گذاشت منبع : Doomsday Clock)
      بریم باس شاهکار بعدی
      منهتن به قدری قدرت داشت که اوال من که روی صندلی موبیوس بود رو پودر کرد صندلی موبیوس به ضربه های سوپرمن وان میلیون مقاومت میکرد به راحتی منبع ها : Darkseid war و DCeased
      مطعنم انقدر متعصبی که هنوز قانع نشدی البت متعصب که…..آیکاش متعصب بودی
      خوب باعث به وجود اومدن نیو۵۲ دکتر منهتن عه و اره منهتن کل دیسی رو دچار تحول کرد منبع : Doomsday Clock
      قدرت دوتا منهتن + قدرت کراسیس ایونت > پرپچوعا. این ثابت شدس و از خودم در نیاوردم و ثابت شده چون وقتی هو لفز قدرت منهتن دارک مالتیورس و مالتیورس عادی رو گرفت و بعد قدرت ایونت ای کراسیس رو گرفت پرپچوعا رو تو جلد هفت کشت منبع : Death metal Part 7 به قلم اسکات اسنایدر
      خب چون مطعنم نوبی و نمیدونی چقدر پرپچوعا شاخه بزار معرفیش کنم
      خالق Current multiverse و مادر سه برادر مانیتور که یکیشون به تنهایی کل مالتیورس بینهایت قبل کراسیس رو نابود کرد و ورلد فورجر برادر بزرگتر هایپر تایمو ساخته و هایپرتایم رو ساخته و هایپرتایم شامل تموم کمیک های کنن و نان کنن دیسی میشه و خارج از مالتیورسه خب با همه ی اینها خوبه بدونی دارکست نایت به گاد شپر هم حمله کرده حالا گاد شپر کجاس جایی که فرشته های دیسی و اندلس ها نیو گاد و خدایان قدیم توش وجود دارن
      خب با تمام اینا با یه دو دوتا چهارتای ساده میشه فهمید
      دارکست نایت = ,قدرت چهار الا سه منهتن خب حالا چرا الان توضیح میدم
      دارکست نایت قدرت و منهتن مالتیورس تاریک و عادیو داره پس تا الان شد دوتا
      علاوه بر اینا قدرت کراسیس ان اینفینتی ارت و فاینال کراسیس و اینفینتی کراسیس رو داره که همه نیروی این بحران ها باهم اندازه یک الا دو منهتن انرژی خالص داره پس
      ۴ = ۲ + ۲ این تازه در بدترین حالته و من به شخصه قدرت دارکست نایت رو اندازه سه تا منهتن میدونم و دلایلشم گفتم خواستی بازم برات توضیح میدم
      خب منبع این جمع و تفریق هام چی بود ؟؟ شما رو به جاسنیس لیگ سری ۲۰۱۸ و دث متال و دارک نایت متال ارجاع میدم عزیز دل برادر خیخیخی
      خب منهتن دست جدید کریشن و افرینش هم هست
      و جالب بدونی منهتن دنیای خودشو رها کرد و به کمیک های دیسی اومد پس عملا مال مالتیورس کرانت دیسی نیست مثل بیاندر یجورایی «تقریبا»
      خب کافی نبود ؟ هنوز برای اینکه از باب عذر خواهی کنی دیر نشده
      بر اساس این متن گل پسر
      منهتن >>>>>>>>>> رون کینگ ثور
      منهتن حتی ایوری کینگ هاروهم پشت سر گذاشته ( کل نژادشون با هم نه )
      بر اساس فیت و توضیحات و توییت ها و اینترویوهای اسکات اسنایدر
      منهتن >مستر میکسزتپتلک >اسپکتر
      چرا این حرفو میزنم خیخیخیخیخیخیخخی جوکر با نود و نه درصد قدرت میکسزتپتلک اسپکتر روتو کمیک سوپرمن زد
      و مکسیزتپتلک اعتراف کرده از منهتن می‌ترسه : منبع کمیک های سوپرمن اگه سالشو خواستی بت میگم الان یادم نیست
      خب در نهایت اسپکتر تونسته خیلی شاهکار ها داشته باشه که رون کینگ ارزوشو داره و اسپکتر حتی نزدیک به منهتن هم نیست خیخیخ
      خب هیتر های عزیز منهتن میتونید همین الان به صرف کباب برید فاتحه رون کینگ ازگارد چون قرار منهتن به روش های مختلف از واقعیت محوش کنه

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        به کلی داری چرت و پرت میگی دوست عزیز

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # دکتر استرنج
          میگم دکی ( قصد بدی ندارم اصطلاحا میگم . ) جدیدا مولتی کاربری زیاد شده . این یارو هم وقتی دیده خزعبلاتش رنگی نداره دست به چنین حرکات زشت و زننده ای زده . یه ارکام بتمن نامی بود در سایت پروشات که این حرکتو زد همه هم عاقبتش رو دیدن . من دیگه چیزی نگم بهتره و سر سنگین تر . امیدوارم اشتباه کرده باشم هرچند امید واهیه چون اشتباه نکردم .

        2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          دکتر استرنج

          ببین دکی همینی که بهش میگی چرت حداقل ده برابر تو میدونه توی‌نوبم اگه اون کامیک ها رو خونده بودی میفهمیدی که کاملا داره درست میگه و تو،راجرز،آرتا و مارول و دی سی دارید چرت میگید.

          نوبادی کارت درسته دابش

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتر استرنج #
          ببینید دکترمنهتن خیلیی قویه به نظرم با رون کینگ ثور برابره (شاید قویتر نباشه اما به نظرم برابرن)

        4. Dark nobody کاربر می‌گوید

          خیخی من و چرت و پرت میگم کاربر استرنج ؟
          اصلا با دیسی متالوژی و نقشه مالتیورس دیسی اشنایی داری هندبوک مالتیورسیتی دیسی رو خوندی ؟ وقتی نمیدونی چی دارم میگم برا خودت چرت و پرت نگو جون تورو همه به هم
          نوب بودن میشناسی (اگه هم اون چرت و پرتو با من نبودی که هیچی )

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            ببین دوست عزیز ، داری کاملا اشتباه میکنی. خب اشتباه نکن، من هفت دلیل میارم که رون کینگ ثور از منهتن برتره .
            جادوی ثور : جادوی ثور تقریبا مطلقه و به همه ی جادو های در عالم دسترسی داره و منهتن با کسی حتی به نصف اینقدر جادو هم روبرو نشده.
            شاهکار ها : شاهکار های رون کینگ ثور بیشتر از منهتنه مانند نابود کردن بیاندر ها
            قدرت و دانایی و حضور مطلق : دقیقا مانند منهتن اما ثور دانای مطلق کامله اما منهتن تقریبی ، ولی قدرت و حضور هر دو تقریبی و برابر هس
            نقطه ضعف دکتر منهتن: ببین ذهن دکتر منهتن خیلی اسیب پذیره و ثور می‌تونه با قدرت دستکاری ذهن قدرتمندش و تله پاتی ذهن منهتن رو مختل کنه
            من کار دارم بعداً میام ( یک ساعت دیگه

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Dark Nobody
        لازم نیست من باهوش باشم تا بفهمم قضیه این مولتی اکانت و این مسخره بازیای اینچنینی کجا هست و کجا نیست .
        وای وای وای واقعا چقدر الاف بیکاری تو که شبانه روز داری اراجیف تاپیت میکنی .
        عذر خواهی از باب ؟!؟ این بزرگترین گافت بود .

        1. Dark nobody کاربر می‌گوید

          استیو مولتی اکانت؟
          خب من همون کمیک فن سابقم که بات تو تلگرام صحبت کردم و تو گروه ایرونی سنتر اسمم رو نوبادیع و ایجا هم اسممو از کمیک فن دات ای از به دارک نوبادی تغییر دادم
          خیخی تا کم میاری میگی مولتی اکانت ؟
          و اینکه جوابمو بده چطور وقتی بیاندر قبل رتیکان یه نفر هست و یه نژاد نیست چجوری پنجتا پنجتا ازش هس جوابمو بده خیخیخ استیو منهتن برابر رون کینگ اینو به هرکی از کمیک فنا واقعی تو ایران یا سایتهای خارجی بگی بت می‌خنده

      3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        داداش تو باغ هستی بحث یکچیز دیگست

      4. Bob کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        ببینم میگی من باختم؟! 🤣 اگه به خاطر این میگی که یکی مثل دکتر استرنج، یا اون ممد اودین سان یا مارول دی‌سی دارن از تو حمایت میکنن میگی من باختم بدون بازنده اصلی تویی 😂. هنوز اونقدر بیچاره نشدم که از خودم تئوری و فیت الکی بسازم مثل تو و یکی بیاد اونا رو همه جا پخش کنه و سوژم کنه 😂.
        دکتر منهتن
        الان به نظر شما من توهین کردم یا استیو راجرز؟!؟ نظرتون چیه؟ کی بیشتر از همه توهین می‌کنه شما که قبلاً با این استیو بحث کردی.
        Dark nobody
        آفرین خیلی قشنگ توضیح دادی هرچند توضیحاتت واسه نوب های سایت زیاده (تو مغزشون نمیره😂) ولی آفرین، الان این نوبا اونقدر سوختن فقط مونده بیان بگن من با اکانت اومدم این حرفارو زدم، اصلا مهم نیست، همه حرفات حق بود بمولا.
        مهدی رادمنش
        راست میگی بمولا، من سعی کردم نزارم این نوبا اطلاعات چرند و ساختگی پخش کنن سعی کردم کمکشون کنم، ولی خودشون می‌خوان نوب باشن چه میشه کرد 😂، میزارم یه جا گیر بیفتن تا بفهمن ماجرا چیه.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          یا باب😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # Bob
          یه حرف درست توی کل عمر پوچ و الاف و بیکارت گفتی . راست میگی اونا رو نمیدونم اما مغز من که نتونست حرفای این کاربر شبه مولتی !! ( اختراعی خودمه و معنیش هم سریه . هم من میدونم ، هم تو هم خودش . بیخیال مهم نیست . ) تحلیل و پردازش کنه . اصلا بیهوش شدم با خوندن دو سه تا کلمه کامنت فوق #&&یش . ( زیاد بد نیستا فکر بد و منحرفانه نکنید . ) . اصلا کامپیورمم به طرز عجیبی دود کرد . الان دارم چک میکنم ببینم مشکلش چیه . فکر کنم کل نرم افزار و سخت افزارش فرت شد . پولشو باید بدین .
          باید بهت لایک بدم جدی . صب کن … . بیا اینم لایک . 👍👍👍 سه تا لایکت دادم که بشه بیگ لایک . قابلتو نداشت .

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          استیو راجرز #
          من از شما هم خواهش میکنم لطفا توهین نکنین با توهین کردن که کاری از پیش نمیره پس لطفا اگه میشه توهین نکنین

    4. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      مارول و دی سی

      تویی که‌میگی ولورین از سوپرمن قویتره تو این بحث ها شرکت نکنهیچی نمیدونی تکرار میکنم هییییچی نمیدونی من الان میتونم بگم ۶۰ درصد کسایی که تو این بحث شرکت کردن کمیک راگناروک رو نخوندن از جمله این مارول و دی سی و آرتا بعد من به این استیو نوب میگم دار و دسته به من میگه روانی البته عیبی نداره خودش روانی هست همه رو روانی میدونه که اشکالی نداره جواب ابلهان خاموشیست دیگه جواب اونو نمیدم ولی تو لطف کن نظر نده کامنت هات ثابت کرده در زمینه مقایسه یک شخصیت از بچه ۵ ساله کمتری.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        مهدی رادمنش
        حالا انگار نه انگار من جز اولین افرادی بودم که تو بحث تو با دکتراسترنج بین رون کینگ ثور و کازمیک آرمور سوپرمن ازت دفاع کردم.بعدشم یکم از خودت مایه بذار که تا وقتی بحث این بود که والی وست ایکس من و انتقام جویان رو زد یا زاتانا دکتر استرنج و اسکارلت ویچ رو زد میگفتی کراس اوور درست و با ارزش و با معنیه اون وقت که من و دکتر استرنج از باخت شخصیت های دیسی در برابر شخصیت های مارول یک کلام حرف هم نزدی نوب و متعصب یعنی تو دیسی فن متعصب.
        به قول خودت جواب ابلهان خاموشیست
        # وقتی _ کم _ میاریم _ چرت _ و _ پرت _ سطح _ بالا _ نگیم
        # متعصبی _ رو _ کنار _ بذاریم
        # حرف _ راست _ رو _ بزنیم
        و اما # ادمین _ عزیز _ دل _ تو _ رو _ امام _ زمان _ تایید _ کن

  144. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    کیوان
    داداش جدی جدی تو باغی؟! من و حسن بعد از گذشت دو سه روز توسط ادمین جان تبرئه شدیم کجای کاری داداش؟😂😂

  145. Amir کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان
    والا یادم نیست درست یه مشکل برام پیش اومد پیش نویس ها حذف شد اگه میخای بیا روبیکا کامنت قبلیم آیدیم رو گذاشتم برام یه پیام بده برات عکسا رو بفرستم

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      امیر جون قربونت دیدمشون.ثینگ و کاپیتان و کامالا و ثور و گوست رایدر و …بودن
      ممنون

  146. میلاد کاربر می‌گوید

    اوف عجب بحث طولانی و جنجالی در نبود این چند ماه من راه افتاده،کم مونده ۵+۱ هم وارد شن و کار سیاسی شه😂😂

    حالا در هر صورت من نظر خودم رو به صورت خلاصه می گم : از نظر من کازمیک آرمو سوپرمن به دلیل داشتن نیرو پلات بی نهایت که منبع همه چیزه از رون کینگ و خلاصه کینگ فونیکس و … با اختلاف نسبتا قابل توجهی قوی تره(سوپرمن کلا یک شخصیت پاور آور دی‌سی، یعنی همین جوری شم نویسنده ها الکی الکی گلدش میکنن و خیلی هواشو دارن و برایه همین فیت هایه عجیب و گه گداری دور از عقلی داره که من شخصا با هاش موافق نیستم اما خب چه می شه کرد داره دیگه؛کازمیکم در زمان خودش در حد شیطان وحشی عزیم نیرومند بود،هرچند الان با تعاریف جدید می شه گفت ضعیف تر شده ولی هنوزم پروتکتر مولتی ورس و در حد لوسفر و میکاعیل قوی و خب یک امینی ورس هست اما رون کینگ با حمت بتونه مولورسال تی باشه و کینگ فونیکس هم با غرور مولتی ورساله اما هنوز امینی ورسال نیست🤔🙁)

    درمورد هالک و ثور هم خب هالک کسی هست که با سنتری رو در نهایت قدرتش مساوی کرده(البته هالک هنوز در نهایت قدرتش نبود)و با یک مشت یک شهاب سنگ اندازه زمینو نابود کرده به طوری که تانوس در سری اگه اشتباه نکنم اینفینیتی وار اعتراف می کنه که از رویارویی با هالک وحشت داره؛البته هالک فیت هایه خفن تری هم داره ها و خب فکر کنم تور هم داشته باشه اما می شه اینطور گفت چون مقداری فیت هایه هالک بزرگ تره و همچنین تعداد دفعات بردش بیشتره پس هالک قاعدتا باید قوی تر باشه البته این به معنی نیست که حتما در جنگ بین این دو هالک برندستا

    اما الان سوالی که پیش میاد اینکه شخصیت تور یا هالک رو شما به خاطر قوی بودنش دوست داشتین یا شخصیت پردازی
    قبول دارم الان یکم جو سایت سنگینه و خلاصه الان همه دارن همو تکذیب می کنن ولی خدایی ش اگه بدونه کینه از هم و دل مشغولی هم و همچنین دید دوترفه(نگاه از هر دو زاویه برایه هر دو شخصیت مورد نظر که قرار مقایسه کنید)به قضیه نگاه کنیم معلوم میشه کی قوی تره،بابا نا سلامتی همه ما انسانیم و عقل داریم و به گفته قرآن اشرف مخلوقاتیما ، الان چیزی که بیشتر از همه به چشم می خورد دید یک تره بود که همه بدونه توجه به حرف دیگری صرفا جواب میدادن(صرفا مقایسه تعداد فیت بود نه خود فیت) و همه پشت حرفشون محکم وایستاده بودن ؛ البته این تخصیر اون دوست حق گمونم هستا(حالا می خواد استیو حرف حق رو بزنه یا باب)و ،وقتی کار به فحش و اینا میرسه باگی ایجاد می شه که هیچ وقت اون طرف دیگه اشتباهش قبول نمی کنه ، برا همینم من در هیچکدوم از بحث هایه یک ماه پیشم از کلمات نوب یا متعصب یا … استفاده نمی کردم و همیشه به طرف مقابل جایه اشتباه و همچنین قانع شدن می دادم،بابا این جوری که شما گرفتین کم مونده قرار دعوا باهم بزارین

    خلاصه من همتونو به آرمش دعوت میکنم، درمورد شخصیت ها هم که گفتم🌹⚘

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # میلاد
      قاعدتا بخشی هایی از کامنتتون رو قبول دارم و بخش هایی رو نه . حالا بگذریم .
      در مورد شخصیت پردازی درست میگین . الان دانی کیتس در کمیک های جدید اومده به جنبه های درونی شخصیت ثور وارد شده تا نشان بده همان شاهزاده مغرور خود خواهی که همه میشناختن الان چجور پادشاهی شده که به خاطر نابودی یک سیاره کوچک با ساکنین کم چجور اشک میریخت و بعد به اصطلاح به خاطر همون چه بلایی سر گالاکتوس آورد ؟! .
      اما بحث قدرت . ببینید من بارها گفتم که شخصا قبول دارم هالک از نظر قدرت بدنی یکمی قویتره . اما یه سوال هر شخصی که قدرت بدنی بیشتری داره همیشه در نبرد پیروز میشه ؟!؟! مسلما خیر . یک مبارزه فاکتور های خیلی زیادی داره . شاهکار ها اصلا به نفع هالک نیست بر خلاف اونچه که خیلیا میگن … ( وارد بحثش نمیشم . ) . اما در هر صورت شاهکار ها هم فقط یک جنبه مبارزه هست و همیشه گفتم معیار چندان خوبی برای مبارزه نیست . نظر اکثریت طرفداران هم فقط یک جنبه کار هست. بهترین راه برای مقایسه در نظر گرفتن تک تک قدرت ها و توانایی های هر شخصیت و ویژگی ها او و سپس مقایسه منصفانه و به دور از غرض ورزیه . با تاکید بر اینکه قدرت در کمیک معیار ثابتی نیست و همیشه در حال تغیر هست .
      شما در نظر بگیری قدرت ها و توانایی های ثور حداقل پنج برابر هالک هست . بعضیا میگن خیلی از این قدرت ها اثر چندانی روی هالک نداره که این ادعا هم چندان موثق و منطقی نیست . حالا ولش کن اصلا . قبلا خیلی راجب این موارد صحبت کردم . من اینجا نیومدم که نظر شما را تغیر بدم . شما میتونی نظر خودت رو داشته باشی .

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      میلاد

      حق میگی دوست عزیز با حرفات موافقم کازمیک آرمور سوپرمن با فاصله قابل توجهی برتره و هالک هم کمی از ثور قدرتمند تر هست. اون فحش دادن هم من یه نوب گفتم و یه متعصب که نوب به معنی بدون اطلاعات هست که اینا رو دیگه نگم از کامنت های اینا میشه به کتاب جوک نوشت(کتاب جوک کمیکی😂) پس بگیم بدون اطلاعات فحش نیست و اینکه متعصب هم برای اینا کمه خودش این رسما داره ثور رو میپرسته پس بگیم متعصب هم فحش نیست.ایشون به من میگه روانی این فحشه که البته تو کامنت قبلیم هم گفتم جواب ابلهان خاموشیست خودش روانیه همه‌رو روانی میدونه به هر حال اسمش روشه روانی از روانی هم انتظار بیشتری نمیره.

  147. Amir کاربر می‌گوید

    میلاد
    واقعا ممنون از شما کامنتتون رو که خوندم حالم کمی از دست چنتا کاربر نوب هیچی نفهم بهتر شد
    حالا دلیل دوست داشتن ثور برای داستان های زیبا شرور های بهتر ( لوکی) و کلا شخصیت پردازی بهتر
    پسر مغروری که به پدرش احانت میکنه و تبعید میشه ولی بازم قدرت هاشو بدست میاره. بهتره یا یه دکتر که با گاز مسموم میشه و به یه هیولا تبدیل میشه خودم که میگم اورجین ثور خیلی هم عالیه و از بهترین های کمیکه
    اما شما چند اشتباه داشتین که باید ذکر کنم
    ۱ بنظرم رون کینگ اونقدرا هم از کازمیک پایین تر نباشه در کمیک چندیدن بار به طور مستقیم و غیر مستقیم گفته شد اونا ( سایه نشینان بالا) بیاندر هستن اونم نه بعد از ریتکان قبل از ریتکان و همین طور اون در اولین حضورش مرگو شکست داد ( یجا با اودین فورس هلا رو شکست داد) یجا هم با اینکه سر لوکی رو کنده بود اما زنده نگهش داشت آخر کمیک هم که به یه حاضر مطلق تبدیل شد
    ۲ اشتباه دومتون اینه که گفتید شرور های هالک قوی تر هستن ثور در کمیک ۵۰۰۰ سال سن داره و بقول خودش دوبرابر سنش دشمنانش رو کشته و یا شکست داده
    لوکی
    سرپنت ( البته انتقام جویان هم کمکش کردن)
    مار میدگارد
    سلستیال ها ( کشتن اکستار پایان دهنده)
    سورتور
    یمیر
    مانگاگ
    هلا
    و خیلی شرور دیگه که الان حضور ذهن ندارم
    امید وارم اطلاعاتم بدردتون بخوره 🙏🙏

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Amir
      بله شخصیت پردازی ثور خیلی خیلی از هالک بهتره . دلایلش هم کاملا مشخصه . تعداد طرفداران ثور خیلی بیشتر از هالکه . قبلا اینطور نبود البته . قبلنا اختلاف خیلی زیاد نبود و حتی به نوعی در تعداد طرفداران برابر بودن اما با رونمایی فیلم های MCU محبوبیت ثور به مراتب افزایش و محبوبیت هالک به مراتب کاهش یافت . بعضیا میگن چون هالک ضعیف به تصویر کشیده شده بود این اتفاق افتاد اما این اشخاص اصلا به دو تا نکته توجه نمیکنن . اول اینکه ثور هم نسبت به کمیک به مراتب قدرت ها و توانایی های کمتری داشت و در یک کلا ضعیفتر به تصویر کشیده شده بود . و دوم اینکه ما داریم راجب شخصیت حرف میزنیم نه قدرت . شایدم دلیلش اینکه هالک واقعا شخصیت چندان قابل درکی نیست و فقط به درد همون کمیک چهار تا بچه میخوره نه فیلم های سینمایی . البته این دید شخصی من نیست اما شاید حقیقت باشه .
      به هر حال الان محبوبیت ثور بین انتقامجویان احتمالا جز ۳ نفر اول هست و شاید حتی اغراق نکردم اگر بگم بیشتر از این حرفا . !! شما مبارزه ابرقهرمانان زومجی رو احتمالا دیدی . ثور مرحله اول حذف شد اما در برابر کی ؟!؟! در برابر بتمنی که همه و همه رو با قاطعیت برد . و جالبه که اختلاف ثور با بتمن تقریبا اندازه آیرون منی بود که در فینال باهاش روبرو شد . ! فکر کنم همین کافی باشه برای قضاوت .
      اما در مورد RKT . با توجه به مواردی که از یک کاربر همین سایت در تلگرام شنیدم و ایشون به من گفت و منم میدونم که منبع موثقی بود ایشون ، نمیشه گفت قطعا کازمیک ارمور سوپرمن قویتره اگرم باشه به هیچ وج اختلاف زیاد نیست . چون جدیدا مشخصا شده که کازمیک آرمور سوپرمن هم اونچنان که تصور میشد قوی نیست و حتی مولتی ورسال هست شاید . هرچند این مولتی ورسال و یونیورسال و اینا همش فقط و فقط قرادادیه و چیز ثابتی نیست . چون القابیه که توسط طرفداران ایجاد شده .
      برای من مهم نیست که بقیه راجب RKT چی میگن اما بار ها با قاطعیت گفتم و در ادامه هم میگم که فعلا و در حال حاضر حد واقعی قدرت RKT مشخص نشده . RKT در طی مدت زمان کم حضورش به راحتی و با قاطعیت کامل و بدون هیچ ضعف و آسیبی همه دشمنانش را از بین برد . من واقعا درک نمیکنم چرا بعضیا میان میگن با قاطعیت کازمیک ارمور سوپرمن قویتره ؟!؟!
      آقا اصلا شما بیاندر بودن سایه نشینان بالا را هم که در نظر نگیری بازم دلیلی بر برتری قاطع کازمیک ارمور سوپرمن پیدا نمیشه . ببینید سایه نشینان بالا در کمترین حالت ممکن سیلیستیال یا در حد سیلیستیال هم که باشن ( که بیشتر از این حرف ها هستن . ) باز هم شما چند تا شخصیت در مارول میشناسی که با یک ضربه / شات بتونن ۵ یا ۶ ( حالا اصلا پنج تا ) سیلیستیال را نابود کنن ؟!؟؟ اونم در حالی که خودش هیچ آسیبی ندیده . دیگه اگر بیاندر باشن که هیچ کلا . در این صورت طرفداران کازمیک باید برن دنبال دلیلی که بتونن برتری قاطع RKT را رد کنند .
      در نهایت هم بله دشمنان ثور به مراتب قدرتمندتر از دشمنان هالک هستند و همه منابع معتبر هم این مورد را تایید میکنن . اصلا با یه دو دو تا چهار تای ساده میشد این موضوع را متوجه شد .
      موفق باشید .

      1. Amir کاربر می‌گوید

        در جواب استیو راجرز
        من به این دلیل سلستیال بودن اونا رو قبول ندارم اودین با ۹ سلستیال برتر شناخته شده همزمان جنگید ( درسته شکست خورد اما بازم ترسی به دل راه نداد) مطمئناً اودین از رویارویی با ۵ سلستیال ترسی نداره حتی اگه اونا بسیار قدرتمند باشن برای همین هم نظریه ی بیاندر بودن اونا بیشتره 🙏

    2. Dark nobody کاربر می‌گوید

      کاربر امیر عزیز با حرفتان مخالفم دلیل هام با احترام میگم چون معدبانه کامنت میزاری و این خیلی خوبه
      اما یک اون که گفتی مرگ رو زده دوست عزیز هلا نماد مرگ در مارول نیست و نماد مرگ لیدی او دث هست یه کازمیک اینتیتی
      بار صدم اونا بیاندر قبل رتیکان نیستن بیاندر قبل رتیکان یه شخصه نه یک نژاد و یکی ازش بیشتر وجود ندارد و رتیکان شده یعنی از تاریخ مارول حظف شده و دیگه اجازه حضور در کمیکای
      مارول نداره

  148. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    #دوستان کمیک فن واقعی

    دوستان کمیک فنم دیگه جواب اینا رو ندید جواب ابلهان خاموشیست این بحث رو هم ول کنید متاسفانه بخاطر امثال این نوب ها رون کینگ ثور خیلی بولد شده و یه سری شخصیت های کشکی دیگه مثل سوپر پرایم وان میلیون، اینا هیچ کشکی نیستن بخاطر امثال اینا الکی بولد شدن همین رون کینگ قویترین نسخه ثور هم حساب نمیارمش این سوپر پرایم هم هیچی نیست بخاطر یه سری سایت های نوب هم هست وقتی یه سایت میگه یارو دومین موجود قدرتمند دی سی هست باید این نوبا بوجود بیان کسی که فقط چار تا مقاله خونده یه کمیک هم نخونده با وجود سایت های نوبی مثل پروشات و اسپایدی باید نوب بشه.با اینا بحث نکنید دوستانم از نظر اینا رون کینگ والای همگان رو میزنه.تا هم با یک کامنت که کلن از کمیکه ضایع میکنیم اینا رو میگن چرته فحش میدن چند بار گفتم بازم‌ میگم کسی که نمیخواد قبول کنه نمیخواد شما هم نگید جواب ابلهان خاموشیست.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      نه دیگه آقا مهدی شماهم داری زیادی تند میری.چند باری که حرف ها و بحث هاتو توی گروه دیدم و یا رفتاری که با علی رضا کردی رو دیدم(همون که اشتباه ادش کردین ثور فن بود بعد لوکی فن و بعدشم اسپایدی فن شد)متوجه این شدم که یکسری اوقات خیلی خیلی تند میری اونم در وقت هایی که اصلا نیازی به خشونت و داد و فریاد و توهین نیست من که به شخصه خودم در اینجور مواقع شوخی کردن و فان بودن رو ترجیح میدم.
      بگذریم
      هرکسی که نظرش مثل شما نیست نوب یا کم اطلاع نیست.راجب لوگان هم خیلی مطلب دور از ذهنی نیست.ببین توی هر رویارویی خیلی از شاهکار ها یاتوانایی ها رو در نظر نمیگیرن.مثلا همین لوگان تاحالا گه گاهی هالک رو زده اونم هالکی که یه همچین شاهکار هایی داره.بعد یه چند باری اسپایدر من و سیبر توث لوگان رو زدند.ببین همونطور که گفتم یکسری اوقات بعضی از توانایی ها رو به حساب نمیارن برای مثال لوگان جوری به ثور حمله میکنه که ثور واکنش نشون نمیده.این درحالیه که ثور به اشیاع سریع تر از نور واکنش نشون داده.
      بگذریم
      این شما میگین وقتی کم میارین فحش میدین با کمال احترام این کار ناپسند توی کامنت های خودتون و کامنتهای قبلی خودمم هست که خوب خودمم شرمنده هستم و خوب یکجاهایی تعصب و خشم مانع تفکر میشه و ادم مرز های اخلاقی خودشو رد میکنه

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        محمد

        دابش چی‌ میگی؟ کدوم گروه کدوم ثور فن چی میگی؟تو خودت کی هستی اصا؟
        بعدشم من توهین نکردم متعصب و نوب فحش نیست ولی اون به من میگه روانی که البته ویژگی خودشو داره به من نسبت میده مهم نیست.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          هیچی داداش اصلا بیخیالش به خودت فشار نیار آبرو ریزی میشه همین بحثتو ادامه بدا😐

  149. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    راستی این مقاله بیشترین کامنت سایت رو داره و داغ ترین مطلب سایته🥳🥳

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بنظرم دیگه خیلی بحث خز شد احتمالا الان یکی میاد میگه نخیرم بیاندر از سوپرمن ضعیفتره که هیچ ربطی به بحث نداره

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      داداش این مطلب داغتون آتیش گرفته دیگه🥵🥵🥵🤬

  150. Dark nobody کاربر می‌گوید

    اینم لیست شخصیتایی که رون کینگ تور رو میتونن شکست بدن دلیل هم خواستید برا هرکدوم بم بگید تا باستون توضیح بدم
    Cosmic Armor Superman
    God Swamp Thing
    Divine Creator
    The One Below All
    Cosmic Immortal Hulk
    Man Thing Divine Creator Power
    Ivory King
    White Phoenix of Crown
    Batman Final batsuit
    Old King Phoenix
    Multi Etenrty
    Specter
    Lucifer
    Dr Manhattan
    Infinity Entity Adam Warlock
    HOM Scarlet Witch
    Superman Strange Visitor
    HOTU Thanks
    Specter Oversoul
    Barbatos
    King Thanos
    World Forger
    Mxyzptlk
    God Emperor Doom
    Batmite
    IG Thanos
    Lifebringer Galactus
    Great Evil beast
    The One Above All
    Elder God Demonbane
    Soul fire Darkseid
    Shaper of World Silver Surfer
    Death of Endless
    Dream of Endless
    destruction of Endless
    featherine
    Queen of Never
    Mother Night
    Father Time
    michael demiurgos
    Presence
    Dark Presence
    (Specter ( Marvel vs dc comic
    Specter Day of judgment
    Living tribunal
    Adam Warlock Living tribunal
    Perpetua
    Mandrakk Rox Omega
    pre retcon beyonder
    Darkest Knight
    pre retcon molecule man
    Mandrakk Dax Nova
    Current molecule man
    COIE Anti Monitor
    COIE Monitor
    IG Adam Warlock
    Elaine Belloc Angel Power
    Fulcrum
    Scathan the Approver
    Elaine Bellock New Presence
    Full Power Dream Celestial
    The Creator
    Oblivion
    True Form Darkseid
    Source
    True Form Orion
    Orion With Anti Life
    The Kami
    World funniest Mxyzptlk
    World Funniest Batmite
    Classic Dormammu
    Inhuman Beyonder
    The Zeno
    Monrach
    Super Shenoron
    Grand pirest
    Xeno Goku
    Xeno Vegeta
    Xeno Broly
    Cumber
    Black Pirest Dr Strange
    God Spawn ( جز ساخارین های دنیای کامیک با خدای دنیای خودش ترکیب شده )
    Man of
    Man of Miracles
    Anti Life Entity
    Anti Life Darkseid
    Source Power Mister Miracle
    Life Entity
    و خیلی های دیگه که حال ندارم نام ببرم پس لطف کنید نگید رون کینگ جز قویترین های کل دنیای تخیلی یا فیکشن هست خیخیخی باشه دونه دونشم دلیل دارم براش سرهرکدوم شک داشتید بم بگید تا دلیران رو بگم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ببخشید اوریون هم فرم اصلی داره ؟؟؟؟!!
      پس چرا هایفادر نداره ؟؟؟؟؟ یعنی اوریون از هایفادر قویتره ؟؟؟

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      دارک نو بادی با بیشترشون موافقم اما زنو نمیتونه اصلا و ابدا رون کینگ ثور رو بزنه اصلا و ابدا

    3. Amir کاربر می‌گوید

      شما از اون شخصیت هایی هستی که میگه رون کینگ ثور رتبه دوم تو نسخه های ثور رو داره از همین جا میشه فهمید رتبه بندی شما بیشترش ایراد داره مخصوصا کازمیک ایمورتال هالک و خیلی های دیگه کلا هر کسی رو تونستید نوشتید. تو همین سایت گفته شده رون کینگ ثور قوی تره و جزو چند شخصیت اول ماروله و کل انتقام جویان با هم دیگه توی قوی ترین حالتشون حریفش نمیشن

  151. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    از نظر من
    نوب ترین موجودات کل مولتیورس مارول و مولتیورس دیسی و مولتیورس خودمون
    بعد از همسایمون
    اونایین که میگن هالک از ثور قوی تره.
    بابا هالک در جنگ توسط ثور به طرز قابل توجهی به گاج عظما میره
    قدرت:ثور
    تجربه:ثور
    قدرت؟هالک
    سلاح:ثور
    متحدین:ثور
    شاهکار:برابر
    برنده:ثور
    هالک به فال عظما رفت

  152. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # مهمدی رادمنش
    من فقط قدرت های میولنیر را ذکر کنم ۴ برابر کل توانایی ها و قدرتای اون هالکه . بحث تعصب نیست دارم حقیقتو میگم .
    در ضمن اون کاربر محترم ( MARVEL AND DC ) هم نظرش رو گفته دیگه . من قبلا فکر میکردم وولورین در برابر سوپرمن شانسی نداره اما حالا که تو این حرف رو میزنی باید بیشتر راجبش فکر کنم . منم در این بحث شاید بعدا بیام شرکت کنم .

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      استیو راجرز
      دوست عزیز دلیل بیار فقط داری فحش میدی لطفا دلیل بیار.
      من نمیدونم چرا به کاربر دارک نوبادی گفتین چرت میگه درحالی که این کاربر کل حرفش درست بود. بعد به باب میگید باب اسفنجی به آقای رادمنش میگید روانی درحالی که هیچ دلیلی ندارید فقط دارید کامنت های بدون محتوا میدید. حالا نظرخودمو درمورد نبرد ثور و هالک میگم:
      به نظرم ۵۱ ۴۹ به نفع ثور شاید دارم تعصب به خرج میدم چون ثور سومین موردعلاقه خودمه چون از شخصیت پردازیش خوشم میاد!

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        محمد امید

        ایشون رو ول کنید داره ویژگی های خودش رو به دیگران نسبت میده تمام کسایی که بهشون توهین میکنه ده برابر خودش میدونن.

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          نظر من اینه که نباید توهین کرد اما ثور از هالک قویتره و یک چیزی
          دکتر منهتن بنظرتون از rkt قویتره؟
          چون منهتن ایوری کینگ هارو زده و متاورسو تغییر داده یعنی میتونه که ارویجین کل. دیسی را تغییر بده

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            سیسکو رامون
            به نظر بنده حقیر دکتر منهتن کمی از رون کینگ قویتره.

          2. Dark nobody کاربر می‌گوید

            الله و اکبر این همه نوب الله اکبر این همه سکوت
            خب دوستان اولا من سر حرفم سر موضوع رون کینگ و اینکه امنی ورسال نیست هستم اما
            خدارو شکر به نظر میاد جو سایت داره عوض میشه و از رو کینگ امنی ورساله یا نه به هالک علیه ثور تغییر می‌کنه که خوشحالم چون اون بحث خیلی قدیمی بود و جوابشم مشخص اما این یکی نزدیک تر و چالشی تره
            خب عرضم به مغزتون خیخی
            من تو این یه مورد بی طرفم اما یکسری شفاف سازیا میکنم
            Avengers 3 (1964). Hulk wins . Hulk 0–۱ Thor
            Hulk 255 (1981). Thor wins. Hulk 1–۱ Thor
            The Mighty Thor 385 (1987). Hulk Wins. Hulk 2–۱ Thor
            Infinity Crusade 4 (1993). Thor wins. Hulk 2–۲ Thor
            The Incredible Hulk 440 (1996). Hulk wins . Hulk 3–۲ Thor
            Hulk: Let the Battle Begin (2010). Hulk wins. Hulk 4–۲ Thor
            Fear Itself 5 (2011). Thor wins. Hulk 4–۳ Thor
            Avengers 1 (2012). Hulk wins. Hulk 5–۳ Thor
            Immortal Hulk 7 (2018). Hulk wins. Hulk 6–۳ Thor
            درنهایت در دنیای کمیک هالک شیش بار ثور رو زده و ثور یه بار هالک رو و پنج بار هم مساوی کردن

        2. محمد امید کاربر می‌گوید

          مهدی رادمنش
          این قصه سری دراز دارد.

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # محمد امید
        جناب ، چند تا دلیل دقیقا میخوای شما ؟!؟!؟!؟!؟!
        جناب ، دلیل در چه مورد میخوای دقیقا ؟!؟!؟!؟ بگو تا من برات دلیل بگم .
        بحث من اصلا قادرتر بودن RKT ، از کازمیک ارمور سوپرمن نبود . کل بحث من توهین نبود . شما فقط توهیناش رو دیدین . من فقط حرفم این بود که RKT در نهایت سایه نشینان بالا را نابود کرد . چرا ؟! این حرفی بود که خود کمیک زد تمامممم . فکر کنم همین دلیل کفایت میکنه . نمیکنه ؟!؟! هرچیزی تاکید میکنم هر چیزی غیر این چرت و پرته . چو در است حاجت به دیوار نیست . این ضرب المثل رو شنیدین شما ؟!؟؟ حالا قضیه دقیقا همینه . اونا میخوان از دیواری وارد بشن که غیر قابل عبوره . حالا هرچی میخوان طومار ببافن در نهایت تمامش ( تاکید میکنم تمامش ) سفسطه ای بیش نیست . محترمانش رو گفتم به شما .
        من کم دلیل قطعی گفتم ؟؟!؟! اونا واضحه که با بعضی شخصیت ها مشکل دارن . کاریشم نمیشه کرد .
        همین کاربر نمیدونم چیچی منش اومده همینجوری هرچی رسیده به من گفته در صورتی که من اصلا باهاش صحبتی نداشتم . بعد انتظار دارین ازش تشکر کنم ؟!؟!؟!؟ جواب توهین توهینه و یا سکوت . اما هرگز جواب توهین تشکر نیست . همین یارو چیچی منش باور کن یه به اصطلاح عامیانه کمیک فن سطح متوسط هم نیست . بعد به دلایل من که از حرف خود کمیکه میگه چرت و به سفسطه های بی ربط اونا میگه دلیل . !! زوری که نیست اون هر جور میخواد فکر کنه منم مشکلی ندارم اما با طرز صحبت کردنش همینجور میشد بهش جواب داد که دادم همین .
        اصلا دیگه بالاتر از این که گفتم هر شخصی خواست آی دیش رو بفرسته تا من تک تک صحبت ها و دلایم را اثبات کنم ؟!؟!؟ دیگه بالاتر از این ؟!؟!؟!؟
        نمیدونم چی بگم واقعا . من طرز برخورد شما رو درک نمیکنم .

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          استیو راجرز
          خب دلیل کاملا درستی بود. 👍😎

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # محمد امید
            الکی میگی ؟!؟؟
            اگه الکی میگی که من دیگه حرفی ندارم واقعا .

            1. محمد امید کاربر می‌گوید

              استیو راجرز
              واقعا برای خودم متاسفم که انقدر داره بهم توهین میشه اگه شما اخلاق منو میدونستی میفهمیدی من هیچ وقت به کسی کنایه نمی زنم.

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # مجمد امید
                شوخی کردم جناب حالا چرا ناراحت میشن ؟!؟ سوال پرسیدن و شک داشتن که گناه نیست . پرسیدم که مطمئن بشم . توهین به شعور شما ؟! نه خیر من جسارت نکردم .

                1. محمد امید کاربر می‌گوید

                  استیو راجرز
                  خیلی ببخشید یکم تند باهاتون صحبت کردم.

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      جواب ابلهان خاموشیست پس جوابتو نمیدم.

    3. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

      این کامنت ها برای بحث های مفید و برای بالا رفتن اطلاعات ما گذاشته شده آقای راجرز تا یکی حرف میزنه شروع می کنید فحش می دید قشنگ شخصیت خودتون رو نشون دادید اگر جنبه ندارید تو بحث ها شرکت نکنید کسی مجبورتون نکرده که به همه میپرید

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        آرین حاجی بابایی

        #حق
        #حق_گوی_بزرگ

        دمت گرم دادا

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        آرین حاجی بابایی
        وای خوب شد گفتی وگرنه نمیدونستم اصلا کامنت چیه . !! خودم میدونم این کامنت ها برای چیه . بقیه اراجیف و خزعبلات میگن و توهین میکنن من جنبه ندارم ؟!؟!؟!؟ حالت ناخوشه آقای حاجی بابایی . فقط منتظر بودم تو بگی چکار کنم تا همون کار رو بکنم . خیلی کامنتت زشت و زننده بود .
        حاجی برو ببین کی اول به من توهین کرده و شعورش رو نشون داده بعد بیا اینجا حرف … بیخود بزن . برو ببین کی از اول این بحث رو شروع کرده بعد بیا اینجوری به من انتقاد کن . کامنتا رو برو بالا ببین و بیا بعد حرف مفت بزن حاجی . حداقل اگه حرف مفتم میزنی برو اول یه سر گوشی آب بده و بعد بیا بزن . اوکیه ؟!؟!
        # ندیده و ندانسته حرف مفت نزنیم .

  153. Amir کاربر می‌گوید

    آقای رادمنش عزیز
    بقول خودتون جواب ابلهان خاموشیست من نمیگم رون کینگ قاطعانه میتونه کازمیکو شکست بده نه اصلا شاید شکست بخوره هیچ معلوم نیست هر دو در کمیک های کمی حضور داشتن و درست سطح قدرتشون مشخص نیست البته کازمیک بیشتر توی کمیکا بوده ولی رون کینگ فقط در یک یا دو کمیک حضور داشته
    در جواب دارک نوبادی که واقعا کاربر محترمی هستن
    من چندین دلیل برای این مسئله دیدم که پیگیرش شدم و رفتم کمیک هارو مطالعه کردم
    توی جنگ های پنهان ( حالا جلدش یادم نیست ۱ سال قبل خوندمش) وقتی دکتر استرنج و دکتر دووم و مرد مولکولی به جنگ بیاندر ها رفتن دقیقا جملاتی ( بیاندر ها) به زبان آوردن که همون جملات رو سایه نشینان با اندکی تغیر گفتن
    دلیل دوم توی همون سری جنگ های پنهان دکتر دووم که با قدرت بیاندر ها خودش رو خدا میدونست گفت حالا فهمیدم که چرا خدایان باستانی و قدرتمند در سایه ها می‌نشستند و فقط نظاره گر بودند
    دلیل سوم در کمیک های لوکی مامور آزگارد بنظرم جلد ۱۷ ام بود که لوکی گفت احتمال خیلی بالا اونا ( سایه نشینان بالا) همون بیاندر ها هستن
    بنظرم دلیل دوم از همه معتبر تره یعنی خود کمیک داره میگه اونا بیاندر اما هنوز علنی نیست یعنی به احتمال ۸۰ درصد اونا بیاندرن

    1. Dark nobody کاربر می‌گوید

      خب امیر عزیز محترمی از خودتونه و لطف دارید من با هرکی بام با احترام حرف بزنه مثل خودش باهاش حرف میزنم
      اما الان می‌خوام تىوری ها رو دیبکایند کنم
      اول اون ایجنت او ازگارد رو نمی‌دونم خوندید یا نه اما تو همون لوکی از سایه نشینان می‌پرسه ما شما رو ساختیم یا شما مارو پس خود لوکی هم مطعن نیست. اولین حرفتان که نقض شد
      دوم تو همون کمیک لوکی با سایه نشینان حرف زد پس نمردن
      سوم بینادر قبل رتیکان یه شخصه و نه یک نژاد
      چهارم بیاندر قبل رتیکان رتیکان شده و تو مارول هق به کار بردنش تو کمیک هارو ندارن و کمیکش منسوخ شده
      پنجم حتی اگه یک در هزار هم بیاندر باشن رون کینگ هرگز نابودشون نکرد رون کینگ به دستگاه بافندگی ریسمان سرنوشت ضربه زد چرخه راگناروک رو تموم کرد و وقتی رگناروکی هم نباشه سایه نشینانی هم وجود ندارد که این ثابت نمیکنه ثور از اونا قویترع چون ریسمان سرنوشتو نابود کرد نه مستقیما سایه نشینان رو
      ششم اونا هرگز نمردن عکس صورتشون روی کهکشان بود اگه ببینی و اینکه تو کمیک ایجنت او ازگارد هم حضور داشن

  154. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    اینم لیست شخصیت هایی که با یه فوت تمام ورژن های هالک خشم پشه رو راحت همزمان شکست میدن :

    من
    او
    تو
    ما
    شما
    آنها

    تازه لیست رو براتون کوتاه و مختصر نوشتم که متوجه اصل قضیه بشین . قابلتونو نداشت .
    جواب کامنتای چرت و از روی غرض ورزی رو اینجوری میدن .

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بخدا تنها کسیکه نمیدونه هالک از ثور ضعیفتره خواجه حافظه بابا پسر دایی من ۷ سالشه دوتا کارتون مارول بهش نشون دادم میگم ثور قویتره یا هالک میگه ثور

    2. Dark nobody کاربر می‌گوید

      اگه روی صحبتت استیو با لیست منه. بگو کجاش مشکل داره تا جوابتو بدمو دلایلشم رو بگم منو و تو او و ما شما هم نمی‌خواد

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # Dark Nobody
        حقیقتش بی ربط به لیست شما هم نبود .
        من کاری با نظر شخصی شما ندارم . من ابهامم فقط یه چیزه . وقتی حد واقعی قدرت ثور مشخص نشده و هیچ ضعفی ازش دیده نشده شما روی چه حساب و کتابی با اقتدار چنین لیستی ذکر میکنید ؟!؟!
        کل حرف من همینه . البته شاید شما جور دیگه ای فکر کنین که دیگه جنبش جداس .
        کلا کمیک خیلی چیزاش ثابت و پایدار نیست و قراردادیه . مثلا همین بیاندر بودن سایه نشینان بالا . خوب بیاندر های مابعد ریتکان در حد گالاکتوس در اوج هم نیستند چه برسه به اینکه بخوان با خدایان ازگاردی مثل یک عروسک بازی کنن . حالا نمیدونم شایدم واقعا بیاندر نباشن اما وقتی لوکی گفته ممکنه باشن حرف من اینکه حداقل ارزش این رو داره که از دید یک تئوری بهش نگاه کرد . وگرنه من هیچ وقت نگفتم این نظریه تایید شده هست .
        نظر من با چیزی که شما میگید کلا متفاوته .

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          استیو راجرز
          این تئوری کمی جای صبر داره چون خود لوکی هم اطلاعات کاملی از سایه نشینان نداشت بیاندر ماقبل ریتکان هم منسوخ شده پس نتیجه گیری خیلی کار سختیه البته واضعه که رون کینگ ثور قدرت زیادی داره چون هیچ ضعفی از خودش در این کمیک نشان نداد.

  155. Mohamad کاربر می‌گوید

    ادمین من جای شما بودم دیگه وارد عمل میشدم و به هشت روش سامورایی دوستان رو مطلع میکردم که دیگه وقتشه این بحث تموم بشه😂😂😂تا کجا کشش میدین؟؟بعد آقای حاجی بابایی آقا آرین شمام راست میگن باید از اول این بحث کامنتارو میخوندید
    خیلی متشکر از سایت ایرونی سنتر و سازمان دهن سرویس کن جهانی(همون کاربران عزیر😂😂)که وقت گذاشتن و مارو با حرفاشون به..راه راست هدایت کردند.خیلی متشکر😂

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      Mohamad
      خیلی جالب بود 😂😂

  156. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    داداش خسته نباشی با این مثال زدنت😂😂😂😂😂

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      نوکرم😂

  157. Amir کاربر می‌گوید

    تا آخر کامنت من رو بخونید
    دوستان دیگه واقعا دارید زیاده روی میکنید
    هم شما آقای رادمنش و آقای راجرز دیگه لطفا به هم توهین نکنید
    آقای رادمنش شما کازمیکو و خود شخصیت سوپرمن رو کردین یه بت بزرگ که از همه قادر تره تا هم یه نفر نظرش رو میده بهش می‌پرید
    آقای راجرز شما هم دارید ثور رو خیلی بیگ میکنید ( بعید بدونم شما همون راجرز با اطلاعات سایت بوده باشید) دیگه اون طور هم نیست rkt بتونه با یه فوت kas رو بزنه و بلعکس
    دیگه نمی خواد بخاطر یه شخصیت خیالی اینقدر شان خودتون رو پایین بیارید بخدا کراهت داره
    بعضی از کاربر ها ( حالا نام نمی برم) هی یه شخصیت رو تخریب میکنن و یه شخصیت رو بت کردن میپرستن دیگه واقعا نمی دونم چی بگم باید شخص ادمین با این قضایا مقابله کنن تا این سایت خوب مثل خیلی از سایت های دیگه تخریب و نابود نشه من بار ها گفتم هنوزم میگم ایرونی سنتر در کنار کامیکان بهترین سایت های ایران هستن البته هر کدوم به یه شرکت گرایش بیشتری داره. که اونم انشاالله حل بشه

    با عشق 💚

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # Amir
      دو تا سوال بپرسم ؟!
      اول من کی گفتم RKT با یک فوت و به راحتی کازمیک ارمور سوپرمن رو شکست میده ؟!؟! اگه میشه بگین چون من یادم نمیاد هیچ وقت چنین حرفی زده باشم . جالبه که چند بار نظرم در این مورد گفتم و هیچ شخصی ندیده . فقط توهین ها رو دیدن .
      دوم من از ثور بت ساختم ؟! نه خیر من از هیچ شخصی بت نساختم .
      فکر کنم چون جو سایت متشنج شده شما دچار اشتباه شدین .
      بعضی وقت ها هست که باید با زبان اینجوری با بعضیا سخن کرد . چون زبان منطق بلد نیستن .
      موفق باشید .

  158. Amir کاربر می‌گوید

    استیو راجرز
    شما هم قبول کنید زیاده روی کردین
    من برای اینکه به هیچ کاربری بر نخوره گفتم بحث کنید ولی توهین نکنید دوستی ارزشش زیاد تر از اینا هست که بیایم و دل هم رو برنجونیم
    با عشق 💚

  159. admin
    admin کاربر می‌گوید

    خوب خوب خوب.
    گفتم که صبر میکم شاید اوضاع بهتر شد و خودتون رعایت کردین و احترام گذاشتین.
    اما دیدم نه، عین بچه ها افتادین بجون هم خجالت هم نمیکشین.
    دیگه کامنتاتون تو این مقاله اونایی که درباره دعوا و اینا هست تایید نمیشه به هیچ وجه، لطفا هم منو خطاب قرار ندین و کامنت برا من نفرستین جون اون ها هم تایید نمیشن.
    کامنت های غیر از این بحث بچه گانتون تایید میشه.

  160. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خیلی خوبی بود. اما به نظرم جای سوپرمن حلقه ی زرد و سوپرمن حلقه ی سیاه خیلی خالی بود!!!

  161. Superman کاربر می‌گوید

    سلام اومدم بگم که حرفای دکتراسترنج رو باور نکنین رون کینگ ثور سایه نشینان بالارو فقط زد،اونجا لوکی گفت که شاید بیاندر ها بودن ینی تایید نکرد،قبل ریتگان هم نبودن،درواقع کازمیک آرمور نیروی پلات رو داره که از لوسیفر هم قویتره،کازمیک هم رده امثال پرزنس هستش

  162. ممد کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی لیستش اینجوریه

    ۱کازمیک آرمور سوپرمن
    ۲سوپرمن پرایم وان میلیون
    ۳سوپرمن استرنج ویزیتور
    ۴سوپرمن ترینیتی گاد
    ۵کوانتوم سوپرمن
    ۶سوپرمن عصرنقره ای
    ۷سوپربوی پرایم
    ۸آل استار سوپرمن

  163. mahdi کاربر می‌گوید

    لیستش تقریبا درست بود ولی چرا سوپرمن استرنج ویزیتور نبود اونم خیلی قویه ولی هیچکدوم انداره کازمیک قوی نیستن.

  164. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    اقای نویسنده من یک سوالی از شما دارم تفاوت نیروی پلات با تغییر واقعیت چیه؟؟
    اگه یکیه که پس شخصیت های زیادی اون رو به طور نامحدود دارن

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      با سلام
      مقاله جالبی بود
      قبول دارم مارول تا یه حدی شخصیتای اصلیشو ضعیف کرده اما سینمای دیسی هم بتمن تا حد ممکن ضعیف کرده
      و بتمن سینما نقشه کشی بلد نیست و در فیلم هایی مثل ضعیف ترین عضو لیگ عدالت نشون داده شده
      ولی بتمن کمیک با یه نقشه نقطه ضعف لیگ عدالت رو در نظر گرفت و بعد همشونو ترکوند
      اونوقت بتمن سینما قویتره
      و در ضمن اعضای لیگ عدالت با دارک ساید نقطه ضعفای واضعی دارن مثلا
      سوپرمن کریپتونایت و خورشید قرمز
      مارشن من هانتر آتیش
      واندر وومن گلوله تفنگ
      سایبرگ ویروس
      و…………………..
      طوری که اگه اینا دست یه بچه بیشدبستانی بیوفته که از لیگ عدالت بدش بیاد و بدونه چطوری باید ازشون استفاده کنه
      لیگ عدالت از روی زمین محو میشه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        تونی استارک#
        شما خسته نمیشی از این حد متعصب بودن سوپرمن ا‌گه بخواد بتمن نمیتونه حتی دست به کریپتونایت بزنه لیگ عدالت خیلی مهربونن خیلی و اینکه ذره ای مقاومت نمیکنن و نمیجنگن با کسی که از خودشون ضعیفتره بخاطر همین طرفدارشونم و بتمن که دوستشونه بعدهم بگم که دیگه داری حرف الکی میزنی

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      پلات یا تغییر داستان خیلی از تغییر واقعیت سرترن

  165. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید مقاله عالی بود اما یک جا گفتین سوپرمن سینما از کمیک قویتره این حرف بسیار اشتباهه سوپرمن در سینما درصدی از قدرت و مقاومت نسخه کمیکیش روهم نداره با یه بمب اتم بیهوش شد درحالی که درکمیک میتونه جلو چیز هایی که حتی از ستاره نوترونی هم با اختلاف سرترن دوام بیاره از لحاظ قدرت فیزیکی هم که به گرد پای نسخه کمیکیش نمیرسه

  166. Mahdi کاربر می‌گوید

    بله ، کاملا درسته

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      با بنده بودین؟ ممنون

    2. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

      سلام عالی بود من از کازمیک آرمر سوپرمن خیلی خوشم اومد .

      میشه لینک دانلود کمیک فینال کریسیس رو تو سایت قرار بدید

  167. […] ی ما سوپرمن رو به عنوان ناجی زمین و یکی از قدرتمند ترین ابر […]

  168. […] این گذشته، سوپرمن نشان داده است که در برابر جادو آسیب پذیر است و اگرچه […]

  169. […] میلک من سوپرمن از بوسه بین دو شخصیت به نام کیسی برینکه و تری نون در […]

  170. […] شاید یک سوال جذاب در بین طرفداران کمیک نبرد بین سوپرمن و ثور هست سوالی که بحث های خاص خودش رو داشته و همواره […]

  171. […] اولین فیلم دنیای سینمایی مارول است که به سوپرمن اشاره می کند اما این اولین فیلم مارول نیست که این اتفاق […]

دیدگاه ها غیر فعال است.