۱۰ تا از قدرتمند ترین ویلن های دی سی که بتمن موفق به شکست دادن آنها شده است

بتمن شوالیه ی تاریکی همیشه به ما نشان داده که داشتن قدرت های فوق بشری لزومی برای یک ابرقهرمان نیست. او همیشه با هوش و قدرت و فکر خود به نبرد با دشمنانش می رود. برای همین بتمن توانایی این را دارد که با خدایان روبرو و پیروز شود در این مقاله به ۱۰ دفعه ای می پردازیم که بتمن توانست ویلن هایی بسیار قدرتمندتر از خود را شکست دهد.


۱۰. دکتر دستینی (Doctor Destiny):

در انیمیشن تحسین شده ی لیگ عدالت، تیم تحت کنترل این شرور که توانایی کنترل دیگران از طریق رویا را دارد قرار می گیرد. دکتر دستینی از توانایی های خود برای به خواب بردن لیگ عدالت استفاده می کند. بتمن و مارشن منهاتر تنها اعضای تیم بودند که به مدت ۳ شب بیدار مانده بودند و تحت کنترل قرار نگرفته بودند.

بتمن به دنبال پیدا کردن این شرور رفت در حالی که مارشن منهانتر سعی می کرد اعضای تیم را بیدار کند. بتمن در ابتدا شروع به مبارزه با او کرد و هر چه بیشتر مبارزه را ادامه میداد سخت تر می توانست خود را بیدار نگه دارد. در اخر او به انبار می رسد در حالی که نزدیک بود بتمن برای دکتر دستینی به یک مزیت تبدیل شود، بتمن به او نزدیک می شود و به سادگی با سرنگ ارامش بخش او را از پا در می اورد.


۹. لکس لوتر:

به طور معمول لکس لوتر به عنوان برترین دشمن سوپرمن شناخته می شود. در داستان رابین خیزش امگا Robin Rise of omega لکس لوتر یک قهرمان می شود و به لیگ عدالت می پیوندد و لقب سوپرمن جدید را برای خود انتخاب می کند. در این داستان بتمن سعی می کند جسد پسرش دیمین را پس بگیرد لیگ عدالت سعی می کند جلوی بتمن را بگیرد. و بتمن به شزم عصبانی حمله کند و لکس لوتر نیز به بتمن ضربه می زند تا جلوی اسیب زدن او به اعضای لیگ عدالت را بگیرد اما بتمن به سادگی زره لوتر را از کار می اندازد و او را ناتوان میکند.


۸. بین:

مردی که خفاش را در هم شکست. این ویلن اکثر کودکی خود را در زندان پینا دورو (Pena duro) گذراند و وقتی بسیار بچه بود، مرگ مادر خود را به چشم دید. او شروع به خواندن و کسب دانش کرد که باعث شد تبدیل به پادشاه زندان شود و بر تمام زندانیان تسلط پیدا کند. روسای زندان تصمیم گرفتند برای خلاص شدن از شر او به او سم ونوم را تزریق کنند سرانجام بتمن توانست با خارج شدن سم از بدن بین او را شکست دهد.


۷. بتمنی که می خندد:

بتمنی که می خندد قطعا مشهورترین و نمادین ترین شخصیت در کامیک دارک نایت متال است. این ورژن از بتمن نسخه ی شرور بتمن است که پس از ضربه خوردن با سم جوکر تبدیل به موجودی ترکیبی از بدترین خصوصیات خود و جوکر می شود. او همچنین به ستوان خدای تاریکی یعنی بارباتوس تبدیل می شود تا به او در جنگ با بقیه ی مالتیورس خدمت کند. بتمن سرانجام مجبور می شود در حرکتی تکان دهنده از جوکر برای نجات خود کمک بخواهد اما سرانجام پیروز می شود.


۶. فلش معکوس:

در داستان فلش پوینت، فلش بدون قدرت های خود در دنیایی گیر می افتد که ان دنیا هیچ شباهتی به دنیایی که او می شناخته ندارد در این دنیا لیگ عدالت هرگز تشکیل نشده و اکوامن در حال مبارزه با واندروومن برای گرفتن انتقام خون زنش است. بروس وین نیز در این دنیا کشته شده و پدرش به جای او بتمن است. در نبرد نهایی فلش معکوس فلش را برای به هم ریختن زمان ها سرزنش می کند سرانجام فلش معکوس تنها وقتی چند ثانیه تا کشتن فلش فاصله دارد، بتمن فلش معکوس را با یک شمشیر امازونی می کشد.


۵. راس الغول:

یکی از دیگر  برجسته ترین دشمنان بتمن راس الغول است که همیشه برای بتمن مشکل درست کرده است و بسیاری از خصوصیات راس الغول در بتمن نیز هست. هردوی انها هدف ایجاد نظم در هرج و مرج ها را دارند اما راس الغول بسیار پیگیرتر است و نگران تلفات های این مسیر نیست یکی دیگر از ویژگی های خاص راس الغول جاودانه بودن اوست و به قول معروف او سرد و گرم روزگار چشیده است و کمتر می شود او را غافلگیر کرد اما وقتی این دو را در دو کفه ی ترازو بگذاریم بتمن مهارت های رزمی بهتری دارد و می تواند راس الغول را در یک مبارزه ی تک به تک و رودررو شکست دهد.


۴. سیرس (circe):

سیرس یا کیرکه یکی از قدرتمندترین و شریرترین دشمنان واندروومن است. او جادوگری جادوانه از اساطیر یونان است که سحر و جادوی او از بسیاری از خدایان بالاتر است. او هرمس خدایای سرعت را کشت و سوپرمن را با تلپاتی مجبور به رودررو شدن با واندروومن کرد. همچنین مسئول شروع رویداد حمله ی امازون ها با برگرداندن مادر واندروومن به زندگی و فریب او برای پس گرفتن تاج و تخت خود نیز بود. بتمن نیز با ورد هایی که از زاتانا یاد گرفته بود سیرس را ناتوان و با مشت او را ناک اوت کرد.


۳. کالیباک:

کالیباک اولین پسر دارکساید است. او خدای جدید بسیار نیرومندی است و اغلب به عنوان فرمانده دوم پدرش در حملات او به زمین عمل می کند. کالیباک جسد دیمین را می دزدد تا به عنوان غنیمت برای پدر خود یعنی دارکساید ببرد وقتی بتمن متوجه موضوع می شود با زره هل بت ساخته شده توسط لیگ عدالت به اپوکالیپس حمله می کند و کالیباک را از پا در می اورد. بتمن در ادامه با این زره دارکساید را نیز از پا در می اورد که در ادامه معرفی خواهد شد.


۲. آرس:

ارس خدای جنگ در بین خدایان یونان است و به عنوان شخصیت بد اصلی در اولین فیلم واندروومن حضور داشت و در داستان شوالیه های تاریکی متال کامیک (Dark Knights: Metal comic) با واندر وومن می شود. در اخر ارس و بتمن به تنهایی در برابر هم قرار می گیرند بتمن که از اسیب دیدن اعضای لیگ عدالت عصبانی شده به ارس حمله می کند و کلاه جادویی ارس را از او می گیرد این باعث می شود بتمن به یک هیولای بی رحم تبدیل شود و سر ارس را از تنش جدا کند.


۱. دارک ساید:

دارکساید یکی از قدیمی ترین خدایان جدید و پادشاه دیوانه ی اپوکالیپس است که به طور معمول سعی میکند به جهان حکومت کند و معادله ی زندگی را به دست اورد. با کمال تعجب بتمن چند دفعه موفق به شکست دادن این ابرشرور شده است. در یکی از این دفعات وقتی خدای جدید اوریون کشته می شود دارکساید با کمک معادله ضد زندگی به زمین حمله می کند بتمن متوجه می شود که قدرت های لیگ عدالت برای مقابله با دارکساید کافی نیست و ترجیج می دهد از اسلحه ای بسیار قدرتمند برای نابودی او استفاده کند. در موقعیتی دیگر همانطوری که در بالا گفته شد بتمن از زره هل بت برای کشتن کالیباک و نابودی تمام ارتش اپوکالیپس استفاده می کند و دارکساید را در هم می شکند.

منبع: CBR


مترجم: آرین حاجی بابایی


267 Comments
  1. امیررضا کاربر می‌گوید

    این بتمن که هست ها.ایول همه رو زده

  2. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    اگر لذت بردید یادتون نره کامنت بزارید و اگر مقاله ی درخواستی هم داشتید در خدمتم

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      خدارو شکر برگشتین.مقالاتی در راستای معرفی یا تئوری بزارید لطفا.ممنون.

      1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        شما معرفی کدوم شخصیت رو میخواید واستون بزارم

        1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          خبیث دارک ساید یا تانوس.قهرمان آیرون من یا بتمن.باز خوب شد اومدین جاتون خیلی خالی بود.تازه اولین مقاله ای که گزاشتین(۱۰ تا از قدرتمند ترین ویلن های دی سی که بتمن موفق به شکست دادن آنها شده است)خیلی عالی بود و اطلاعات بخش.خدارو شکر اومدین.

    2. کمیک فن کاربر می‌گوید

      ببخشید اگه مشکلی ندارین من یک مقاله درخواستی از حد و حدود قدرت های دارکساید اصلی و اینکه کیا رو میتونه شکست بده و کیا رو نمیتونه . خیلی ممنون .

      1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        فعلا دارم روی یه مقاله درباره ی یکی از مکان مهم دی سی که بهتون نمیگم کجا هست کار میکنم ولی بعد اون درباره ی دارکساید مینویسم به احتمال زیاد تا هفته ی دیگه مقاله ی دارکساید رو تو کانال میذارم

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          آرين فقط يك آنداركسايد رو ضعيف نشون بدي ميام برات ها ……..اصلا داداش نياز به مقاله نيست ……خودم برات توضيح ميدم قدرت داركسايد چقدره

          اول
          منظورت داركسايد كلون هست يا اصلي
          اگر كلون رو ميگي …خب كدوم كلون
          داركسايد بيش از ميليارد ها كلون داره
          ضعيفترين اونا خيلي ضعيفه يعني كلا فقط سريعه كه سرعتش هم نصف فلش هم نبود
          كلون بعدي كلوني هست كه داركسايد اصلي اونو براي كشتن واندروومن فرستاد كه خب كشته شد ( البته تمامي كلون هاي داركسايد جاودان هستند)
          كلون بعدي كلون زميني هست كه خيلي مشهوره و قدرتاش هم تو ويكي زده و خيليييييييي قويه
          كلون بعدي هم كلوني هست كه در هيچ كميكي نبوده( ۹۹ درصد كلون هاي داركسايد در هيچ كميكي نيستندو فقط درباره شون حرف زده شده در كميك كه معمولا هم شخصيت فانتوم استرنجر درباره اونا حرف ميزنه) شاهكار اين كلون كشتن سوپرمن و كاپيتان اتم و واندروومن بوده به صورت همزمان
          كلون بعدي كلوني هست كه داركسايد اصلي براي سياره نيوجنسيس و كشتن آل فادر فرستاد كه خب يكبار تونست اينكار رو بكنه اما آلفادر بلافاصله زنده شد و نذاشت كه داركسايد نيوجنسيس رو تسخير كنه
          كلون بعدي كلوني هست كه به تنهايي ليگ عدالت تاريك رو نااااااااااااااااااااااااااابببببببببببووووووووووووووووودددددددددد كرد ( البته اسپكتر و فانتوم استرنجر توش نبودن) ولي خيلي قشنگ يك تنه در يك مبارزه ناجوانمردانه كه ۱۵۰ نفر در برابر ۱ نفر بود رو شكست داد بدون اينكه حتي يك ضربه محكم بهش بخوره و تو اون مبارزه جان كنستاين ( اگر درست نوشته باشم) مرد و سوپرمن بيهوش شد و داشت ميمرد كه جان كنستايتن خودش رو كشت كه سوپرمن زنده بمونه اما بازم داركسايد سوپرمن رو زد و در جايي كه داشت اونو ميكشت بتمن مداخله كرد و خودش مرد و در نهايتداركسايد اونا رو شكست داد و خودش بدون اينكه كسي رو بكشه برگشت به نيو جنسيس اين كلون همونيه كه با گالاكتوس در اوج قدرت مساوي كرد………
          و اما قويترين كلون

          يا بهتره بگم كلون ها

          اين كلون ها دوقلو هستن و هر كدومشون اندازه يك سوپرمن پرايم وان ميليون قدرت دارن و از اونجايي كه هميشه در كنار همديگر هستن قدرتشون ميشه اندازه دوتا سوپرمن پرايم وان ميليون ….اما متاسفانه ديسي ديد كه خيلي اينا قوي شدن اونا رو از دنياي شخصيت هاي خودش حذف كرد و در حال حاضر همون كلون قبلي قويترينه

          و اما قدرت هاي داركسايد اصلي
          در اينجا يك موضوعي مطرح هست
          در اوج يا در حالت آرام؟؟؟؟؟
          اگر حالت آرام رو ميگيد ميشه شخصيت ۱۸ يا ۱۷ ديسي شايدم ۲۰
          اما اگر در اوج باشه جزو ده تاي اول هست يعني
          ۱_د رايتر _ پرايمال مانيتور
          ۲_ پرزنس
          ۳ الين بلك
          ۴ لوسيفر _ شيطان وحشي عظيم
          ۵ ميكاييل و ديموگرس _ بي پايان ها
          ۶ دكوراكتر _ اسپكتر محدود نشده
          ۷ داركسايد اصليدر اوج _ كازميك ارمور سوپرمن در اوج
          ۸ و……………………………………………………..
          اين رده بندي شخصيت هاي ديسي هست البته سر لوسيفر و شيطان عظيم وحشي كلا خيلي اختلاف وجود داره در حدي كه تو خود نويسندگان هم بعضيا ميگن لوسيفر بعضيا ميگن گريت اويل بيست و اينطوري شد كه ديسي كاميكس مجبور شد بگه آقا باشه همديگه رو نزنيد (به ياد صادق D; ) اوكي ….من اعلام ميكنم اين دو شخصيت برابر هستند اما هنوزم بعضيا قانع نميشن ….
          براي مثال من و محمدحسين …. من ميگم لوسي با اختلاف خيلي كم قويتره اما محمدحسين يگه لوسي جلوي گريت اويل بيست هيچي ني و خيلي ضعيفتره ………………….كه خب اين بحث به جايي نميرسه و مجبوريم قبول كنيم اين دو مساوين
          خب منم با اجازه از ادمين يه مقاله در اين مورد نوشتم كه لينكش اين پايينه بهش سر بزنيد
          كامنت هم بنويسيد عالي ميشه
          http://sbahaminh.blogfa.com/post/24
          يه سر بزنيد ………………………….
          در كل گفتم ديگه ……بايد قبول كرد مساوين
          در مورد بقيه شخصيت ها هم نيازي به بحث نيست ………منم برم بخوابم
          شبم بخيرD:
          خدانگهدار

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            داش لوسی رو خوب اومدی تو روبیکا ایدی داری من و مهدی رادمنش و چنتا از کمیکی های روبیکا گروه زدیم
            من از سال ۹۷ هستم و بهمن ۹۷ اولین نظرمو دادم

            1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

              سلام سيسكو رامون جان ………..اتفاقا ديشب چندتا از نظراتتون رو خوندم و جالب بود كه واقعا خيلي اطلاعات داري خوشحال هم ميشم تو روبيكا باهاتون چت كنم D: ………………….فعلا كه روبيكا ندارم ولي اگر كردم حتما بهتون اطلاع ميدم
              همينطور كاربر محمد اسپايدر و ممد اودين ……………………………………

              راستي …………شنيدم من نبودم محمدحسين حسابي سوپي رو قوي كرده و داركسايد رو ضعيف؟؟؟؟
              وايسا ممد ……………….. وايسا برگردم تو كانال ………………………حسابت رو ميرسمD;

              راستي سيسكو رامون جان كامنت هم فرستادي ؟

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      سلام.منم با تاخیر تشکر میکنم بابت این مقالتون اقا ارین و خوشحالم برگشتین اخه خبری ازتون توی تلگرام هم نیست.خلاصه که دلمون واستون تنگ شده بود.
      خوش برگشتین🙂

  3. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود آرین آفرین پس از مدتی کوتاه بازگشتت رو تبریک ‌میگم انشالله با مقاله های بهتر.

  4. Kourodh کاربر می‌گوید

    سلام من‌ تازه وارد پیج شدم
    اما بنظرم حق لویتان بود که‌ تو این ليست باشه
    چون‌ به تنهایی تمام‌ سازمان محافظتی زمین مثل دی ای او و مارپیچ و…. نابود کرد. در کمیک رویداد لویتان

  5. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود . ولی اگه منبع و کمیک مرتبط هر مورد رو می گفتین خیلی خوب میشد .

  6. آراد کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود.
    بتمن بهترين ویژگی همینه که با وجود این که یک انسانه و هیچ قدرت فوق بشری نداره میتونه شخصیت‌های خداگونه رو شکست بده.

    1. آراد کاربر می‌گوید

      البته به نظرم نباید راس الغول و بین در لیست می‌بودند. چون که این دو از دشمنان قسم خورده بتمن هستند.

  7. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی و خوبی بود.
    آقای حاج بابایی خوسحالم که برگشتید

  8. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خبری فوووووری
    چارلی کاکس‌ باری دیگر در قامت دردویل در فیلم اسپایدمن ۳ کار در خانه بازی می‌کنه!!!!!!!!!!!!!!
    این فیلم که بابا عالی میشه!!!!!!

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای حالا بالا دستا بالا.
      پوکیدم از بس خبر شنیدم ازین فیلم

  9. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج
    نه بابا!!!نگوووووووووو!!!!بابا این فیلم حماسه میشه مطمعنا یک شاهکار تمام عیار میشه.!
    ندیکت کمبریج که هست!
    اندرو گارفیلد هم حضور داره!
    توبی مگوایر هم توی فیلمه!
    جیمی فاکس هم میاد!
    چارلی کاکس هم که هست!
    آلفرد مولینا هم توی فیلم قرار داره!
    کریستن دانتست هم ممکنه بیاد ممکنه!
    تازه اما استون هم ممکنه در نقش گوئن استیسی بیادو اون هم عنکبوتی شده باشه این هم ممکنه!

  10. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج جان شما احیاناً پیغام رسان خبر های منتشر شده MCU هستی ؟!؟ ( 😂 شوخی 😂 )

  11. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد حسین جان
    دقیقا😅😅😅😅😅 اخبار مارول رو بهتون دقیقه به دقیقه می‌رسونم .
    دو خبر دیگه دارم
    یکی ساخت سریال کینکزمن تایید شد!!!!!
    یکی هم حضور توبی مگوایر در محل فیلمبرداری اسپایدرمن ۳ !!!!!!!!!!!
    ( بهتون بگم فک نکنین خبر از دیسی هم میرسونم ها⁦:-)⁩)
    در واقع من کبوتر نامه رسان هستم .
    احتمالا دردویل وکیل مدافع اسپایدی هست چون جی جوناه جیسون هویتش رو فاش کرده و بعد استرنج میاد می‌ره تو بعد های دیگه و دکتر اختاپوس هم پیدا میشه و الکترو هم از دنیای اسپایدمن مارک وب میاد و اختاپوس هم از دنیای سم ریمی و ……..

    1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      عکس های توبی مگوایر تو هالیوود بود نه تو آتلانتا !
      همه این تأیید شدن ها و حضور بازگیر ها کار دیزنی و سونیه . برای هایپ کردن مخاطب . وگرنه امکان نداره یه اسپایدر ورس آنچنانی ببینیم . هنوز پایه های مولتیورس تو mcu محکم نشده تا شاهد اسپایدر ورس به این شکل باشیم . به قول بازیکن های مافیا : من گردن میزارم که اسپایدر ورس توی این فیلم نیست 😂😂😂 . اگه باشه در حد کامئو هست .
      با عشق (:

      1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        بازم خیلی خوبه که عکسش تو هالیوود هست چون کلا توبی رو از زمانی که مرد عنکبوتی سام ریمی رو بازی کرد تو هیچ فیلمی ندیدیم اگر تو هالیوود باشه احتمالا میخواد فیلم بازی کنه حالا هر فیلمی و این خبر خوبیه

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          آرين
          توبي بعد سه گانه ها تو سيبيسكوييت هم بازي كرد و كلي هم جايزه گرفت …كلا بازيگر محشريه

  12. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد حسین جان
    دقیقا ، من اخبار مارول رو به سرعت بهتون می‌رسونم
    دو خبر دگه هم دارم
    سریال کینگزمن ساخته میشه
    حضور توبی‌ مگوایر در مکان فیلمبرداری اسپایدمن ۳
    من کبوتر نامه رسان هستم تقریبا.
    یه خبر از دیسی
    فیلم واندروومن ۱۹۸۴ نقد های خوبی دریافت کرده .
    همینطور در فیلم موربیوس ، مرد عنکبوتی یه حضور افتخاری دارد.

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      استرنج
      استرنج جان خبر واندروومن ۱۹۸۴ تو زومجی دیده بودم. احتمالا فیلم خوبی میشه

  13. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    خبر بیش از حد فوووووووووری!!!
    بهترین بازیگر مری جین در سینما ( کریستن دانتست ) حضورش در مرد عنکبوتی ۳ قطعی شد!!!!!!!!! بابا این فیلم پتانسیل بهترین فیلم شدن رو ۱۰۰ در ۱۰۰ داره!!!!!!

  14. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد امید
    سلام ، لطفا زیادی هایپ نشین ، برای کاپیتان مارول رو هم قبل اکران همین جور نقد های خوبی رو گذاشتن دیدین چه فیلمی شد

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      من بیشتر برای اسنایدر کات هایپم و اتفاقا امیدی به فیلم واندروومن ۱۹۸۴ ندارم.

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        منم امید ندارم
        چون تجربه ثابت کرده هر‌وقت دیسی فیلم عالی میسازه ،‌ فیلم بعدی مزخرفه.

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          من بیشتر برای بلک ادام هایپم

  15. Amir کاربر می‌گوید

    بچه ها خبر های جدید رو خوندین توی یکی از سایت ها؟
    تریلر لوکی، واندا ویژن چنتا سریال دیگه اومده
    بیل نقش سلاخ خدایان رو بازی میکنه
    مارک رافالو در نقش هالک و اون یارو اسمش یادم نیست در نقش ابومنیشن هم توی سریال شی هالک هستن
    بلک پنتر ۲ و کپ مارول ۲ هم ساخته میشن
    خبر پشم ریزون ۴ شگفت انگیز به ام سی یو میان
    و خیلی خبر دیگه میتونید توی بقیه سات ها بخونید

  16. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    امیر
    داداش ممنونم که گفتی بذار مم به صورت کامل تر بگم
    ۴ شگفت انگیز به علاوه اینکه به ام سی یو میان فیلمشون هم توسط کارگردان مردعنکبوتی ام سی یو یعنی جاتس واتس ساخته میشه!
    از سریال ها بگم که از ((واندا ویژن)) الان دوتا تریلر اومده از ((وات ایف)) و ((فالکون و وینتر سولجر )) و ((لوکی)) و (( کامالاخان)) یکی.
    نام قسمت سوم مردمورچه ای هم ((مردمورچه ای و زنبورک:کوانتومانیا)) است!
    از سریال ((تهاجم مخفی)) با محوریت ((ساموئل جکسون)) در نقش ((نیک فیوری)) و ((بن مندلسون)) در نقش ((تالوس)) هم رونمایی کردن!
    سریال ((جنگ ها زرهی)) با بازی ((دان چیدل)) در نقش ((ماشین جنگ)) هم به زودی میاد!
    از سریال (( آیرون هارت)) هم رونمایی شد!
    سریال انیمیشنی ((من گروت هستم)) هم کریسمس ۲۰۲۲ میاد و قسمت سوم محافظان کهکشان سال ۲۰۲۳ میاد
    کوین فایگی هم رسما ارتباط قسمت سوم مردعنکبوتی با دکتر استرنج و محوریت مولتی ورس تاییدکرد!!

  17. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    فوری فوری خبر داغ مثل بلال
    ریچل مک ادامز در فیلم دکتر استرنج ۲ تایید شد.

  18. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام من یک نظر دارم این هستش که اگه گرین لنترن ها همشون بتونن دسکش ابدیت خلق کنن اونوقت همه مارول یا شاید نصفشون برن البته با این فکر که یا توی مارول بشکن بزنن یا اگه مارولیا تو دیسی بودن تو زمین دیسی هم کار کنه و فقط روی مارولیا اثر داشته باشع

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      رامون جان پیلیز ریپ ایت

  19. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    داداش این چه تئوری خرچنگ قورباغه و بی معنی و مخ سوت کش کنیه؟؟!!

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خخخخخخخخخخخخخخخ ههههههههههههههههه خب واقعا تصورش سخته

  20. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    من برای ثور ۴ خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی هایپم.ثور شخصیت مورد علاقه منه.خیلی خوشحال شدم فهمیدم ثور قراره بره تو شکم گور سلاخ خدایان.بعدش برای ۴ شگفت انگیز هایپم چون بعد از اونجرز گروه مورد علاقه منه.بعدش لوکییییییییییییییییییییییی.بعدش اسپایدرمن مولتی ورس.دهن دسی فن هایی میگفتن مولتی ورس نیست سرویس.مارول سریال های شخصیت های مزخرفی مثل کارتر رو ول کرد خدا رو شکر چسبیده به واندا و باکی و لوکی و کامالا و شی هالک و جنگ های زرهی.کوانتومانیا هم که دیگه به به.خدایی بنظرتون بدون تعصب فاز ۴ و ۵ بهتر از ۳ فاز قبلی نمیشه؟
    من قرألله حلماً فاتحه من الصلوات.
    بشینید به پای اسنایدرکات

    1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      سریال مأمور کارتر رو دیدی ؟ یکی از بهترین سریال های مارول بود .
      اینکه بیایم فقط سر عناوین پروژه ها بگیم فاز چهار بهتره از مثلا فلان فیلم ها ، اشتباهه . هنوز هیچ‌کدوم رو ندیدیم و اطلاع زیادی ازشون نداریم . فایگی برنامه سنگینی برای آینده مارول تدارک دیده که خیلی سنگین و ریسکیه . باید صبر کرد و دید میتونه از پس این همه پروژه بر بیاد ! .
      من حساب کردم سال ۲۰۲۱ ، چهار فیلم و ۶ سریال از مارول فقط منتشر میشه . واندر وومن و اسنایدر کات و باقی پروژه های دیسی هم بماند . هرچی سال ۲۰۲۰ بد بود و پروژه کمیکی نداشتیم قراره سال ۲۰۲۱ جبران شه .
      خدارو شکر !

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        سال ۲۰۲۱ فیلم پلاستیک من و کنستانتین با بازی کیانو ریوز و سایبورگ و سپاه گرین لنترن و جوخه خودکشی و فلشپوینت و جاستیس لیگ دارک و لوبو و دث استروک و هارلی کویین و بتگرل با کارگردانی جاس ویدون و گاتام سیرنس و سوپرگرل و نیوگادز هم بیان هم اینارو خود دیسی و اسپایدی و پروشات تایید کردن تازه سریال اختصاصی نایت وینگ هم قراره بیاد جوووووووووون
        حالا برای مارول الفاتحه

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          سیسکو رامون
          خخخخخخ ههههههه ، اینهمه فیلم تو یه سال؟؟ بچه جون چی زدی؟؟؟؟؟ اینا مال سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ هست نه ۲۰۲۱ ، اسپایدی تایید کرده؟؟؟؟؟ از کی تا حالا اسپایدی معتبر شده؟؟؟؟؟ منم میگم که ( مارول بهتر از دیسیه چون اسپایدی گفته) خو اینکه نمیشه دلیل

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            من نگفتم همش توی یک سال منظورم اینه اکران اینا هم نزدیکه و دیسی سینمارو میگیره بعضی از فیلمای مارول هم توی همون سالهاست منظورم اینه دیسی فاتحش خونده نشده در ضمن اودینسان جان من از اولی که تو این سایت اومدم هویتم همین بود البته دیسی فنم برا همین اطلاعات از دیسی زیاد دارم البته مارول هم میخونم و اخبارشو دنبال میکنم تا توی بحثا کم نیارم

          2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

            استرنج داداش اسپایدی رو من کامل دنبال میکنم این چیزایی این میگه تا سال ۲۵۰۰ فکر نکنم بیاد.

    2. کمیک فن کاربر می‌گوید

      بشینیم پای اسنایدر کات ، چرا فقط اسنایدر کات داداش ما داریم خیلی از موقع شروع شما بیشتر پیشرفت میکنیم تو تریلر بتمن مت ریوز رو دیدی معلومه که ندیدی پس وقتی ندیدی حرف اضافی نزن یه مشت عقده ای که میدونن تو کمیک و انیمیشن حرفی برای گفتن ندارن میخوان سینما رو بندازن وسط داداش دارکسایدی که توی اسنایدر کات هست کل سینما شما و سندمنی که توی سریالش هست کل دنیای سریالی شما رو حریفه

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      وقتی بتمن مت ریوز و بلک ادام و واندروومن و فصل جدید فلش و سوپرگرل و اسنایدرکات اومدن میفهمی

  21. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    میگم دوستان دیسی فن سایت های مارولی رو هم دنبال میکنید ظاهرا(ایموجی زیر چشمی نگاه کردن)

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      دابش داری به رخ می‌کشی؟

      آیا میدونستی که :

      دی سی کیمکاش چهار برابرمال مارول فروش رفته میدونستی؟

      تو انیمیشن مارول کشک هم حساب نمیاد جلو دی سی میدونستی؟

      رویداد های مهمش پشه هم نیستن جلوی رویداد های مهم دی سی میدونستی؟

      شخصیت های مارول از شخصیت های دی سی به مراتب ضعیفترن و دی سی مارول رو به راحتی شکست میده میدونستی؟

      تو زمینه لگو مارول هیچ حرفی واسه گفتن نداره چه در انیمیشن لگو چه در بازی لگو میدونستی؟

      یه سینما رو به رخ میکشن در زمینه های دیگه که پشم دی سی هم نیستید.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        داداش بازی لگو یکم بیشتر به نفع ماروله و سریال هم رسما تا یکی دو سال آینده مال مارول میشه.و به علاوه فاصله قهرمان ها یکم بیشتر به نفع دیسیه.بعدشم انیمیشن نمیگم میاد واسه مارول مال دیسیه ولی فاصلشون کم میشه.بعدش هم برتری های دیسیه که در مقابل مال دیسی هیچی نیست

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          ببخشید برتری های دیسیه که در برابر مارول هیچی نیست

          1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

            مارول و دی سی

            شما شاهکار های ولورین و دلایل برتریش نسبت به بتمن رو بده واسه ما کارشناسی نمیخواد بکنی ابر نوب.

            1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

              من ماول و دیسی رفیقیم.من جوابتو میدم.
              جون سالم بدر بردن از مرکز انفجار بمب اتم
              کشتن ۴ زامبی سامورایی نامیرا.
              کشتن تعداد زیادی از شیاطین در خونه خودشون(جهنم)
              شکست دادن هالک
              حس کردن بوی نور
              ۵ بار کشتن فنیکس
              زنده شدن فقط با یک قطره خون
              بسه یا بگم؟
              دلایل برتری:زود درمانی.اون فلز(اسمشو یادم رفت)سرعت.رفلکس.قدرت

        2. کمیک فن کاربر می‌گوید

          داداش اولا با منطق حرف بزن بخش سریال ها که تا دو سال دیگه با اومدن سریال سندمن برای دی سی میشه بخش سینما که سه گانه دارک نایت رو داریم بخش بازی ها هم که اگر شما اسپایدرمن رو دارید ما آرکهام نایت رو داریم بخش ایونت های بزرگ که اصلا کسی هست بحرا در زمین های بینهایت و یا کیلینگ جوک رو نشنیده باشه؟

      2. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

        مهدی
        من این چند ساله که دارم آمار فروش کمیک هارو دنبال میکنم میبینم مارول سرتره تو فروش و اکثرا صدر جدول بوده . نمیدونم ای حرف رو از کجا آوردی ؟!
        انیمیشن های دیسی رو قبول دارم ، خدایی عالین .
        رویداد های مارول چیزی نیست ؟ نمیدونم چقدر از ایونت های مارول رو دنبال کردی ولی منکه ایونت های هر دو رو میخونم برتری بین این دو نمی بینم !
        بحث قدرت شخصیت ها هم چون علاقه ندارم و دنبال نمیکنم نظری ندارم راجبش .
        .
        ولی موضوع اصلیم ای حرفه که گفتی تو زمینه لگو مارول ” هیچ ” حرفی واسه گفتن نداره !! به عنوان یکی از طرفدار های قدیمی لگو میگم :
        تو زمینه بازی که قطعا بازی های لگو مارول یک و دو از لگو بتمن های یک تا سه بهتر بودن . ( من همه رو بازی کردم ) . این شکی توش نیست . هرکسی که بازی های بالا رو تجربه کرده باشه این رو میدونه .
        و زمینه انیمیشن : دیسی این مدت به این خاطر انیمیشن لگویی زیاد میساخت چون حق مالکیت شرکت لگو دست وارنر بود . ولی چند ماه پیش حق مالکیت شرکت لگو به یونیورسال رسید . این معنی رو میده که از این به بعد شاهد انیمیشن های لگویی از روی شخصیت های دیسی نباشیم و انیمیشن لگو دی‌سی: شزم!: جادو و هیولاها احتملا آخرینش بود ( میگم *احتملا* چون ممکنه وارنر یه قرارداد با یونیورسال برای انیمیشن های لگویی ببنده ) .
        با عشق (:

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          داداش سریال که مارول نمیرسهه اینو مطمعن باش
          انیمیشن دیسی سرتر
          تو لگو دیسی بازیها و انیمیشن های بیشتری در این زمینه داره
          تو بازی هم مساوی بخاطر تیمارستان ارکام تا حدی دیسی
          توی کمیک ایونتای دیسی بیشتره مارول فقط روی ونوم مانور میده مثل کارنیج مطلق و پادشاه سیاه پوش
          توی فیلم هم با اسنایدرکات و بتمن و بلک ادام میرسیم
          درباره قدرت همینطوره مال ما ضعیفترینا تازه قدرت خداگونه دارن

          درباره کمیک در ادامه ایونتای دث متال و فاینال کرایسیس و بحران هویت و فلشپوینت و کیلینگ جوکو فقط میخواین با چارتا سیویل وار و سکرت وار مقایسه کنین

          درباره فکرم هم درباره گرین لنترن واقعا قابل انجامه برو انیمیشن وقتی که بتمن به لیگ عدالت میایدو توی یوتیوب بزن تو یک قسمتش جان استوارت با دستکش ابدیت نصف پارادیمونارو میزنه

          بعدش مارول اهل ریسک نیست و ریبوت نمیزنه ولی دیسی اهل ریسکه و ریبوت میزنه و تا الانم خوب کار کرده

          1. hassan.j کاربر می‌گوید

            # سیسکو رامون
            انیمیشن های دیسی رو گفتم بهترن . راجب بازی هم : اینکه زیاد بازی داده بیرون مهم نیست . مهم کیفیته و بهتر بودنه که بازی های لگو مارول ۱ و ۲ بهتر بودن . نمیدونم بازیشون کردی یا نه ولی به نظر من که همه رو بازی کردم لگو مارول ها بهتر بودن .
            تو ایونت شما فقط ونوم رو دیدی ؟ ایونت های مارول این چند سال زیاد رو ونوم تمرکز کرده که خدایی هم خوب بودن . سری جدید کمکی های ونوم عالی بودن . اما از بقیه ایونت های مارول اگه خبر نداری بگم که : دستکش و جنگ بینهایت ، جنگ های داخلی ، جنگ های پنهان ، گناه اصلی … اینا رو حتما بخون .
            ریسک پذیری رو هردو کمپانی دارن . اصلا نمیشه نداشته باشن . ریبوت کردن “یکی” از راه های اشنایی نسل جدید با کمیک هست . که دیسی انجام داده . مارول برای اشنایی نسل جدید کار های دیگه ای انجام داده ( مثل دنیای التیمیت ) .
            # مهدی رادمنش
            والا من دوباره رفتم فروش کمیک هارو برسی کردم . تو چند سال اخیر مارول بیشتر بوده . قبل ترشم که حالت یکی درمیون داشته و هر سال یه کمپانی صدر فروش رو داشت. باز اگه من اشتباه میکنم و شما منابع دیگه ای دارین بهم بگین که بدونم .
            با عشق 🙂

      3. ممد اودین سان(حالت تهاجمی با استرم بریکر) کاربر می‌گوید

        انیمیشن قبول دارم.اگر بدونی کمیک ۳ شخصیت با قدرت بی نهایت داره
        ۱-سوپرمن
        ۲-ثور
        ۳-هرکول
        خب استارک رو می خواید بزنید قد بروس وین؟قوی ترین زره بتمن جهنیه.یکی از قویترین های ایرون من گالاکتوس باستره.اون ازگاردیه و فونیکس باستر و ثور باستر و هالک باستر رو نگم.ثور علیه سوپرمن.
        خب رسیدیم بهبخش مورد علاقه من.
        بخش های مقایسه
        قدرت:برابر
        سرعت:قابل بحث(تا حدی سوپرمن)
        قدرت درونی:برابر
        قدرتی بیرونی:ثور(با توجه به اودین فورس)
        سلاح:ثور
        متحدین:ثور اودین ارتش ازگارد لوکی و …..
        خب ثور قویتره و با توجه به ثور ۲۰۲۰ دیگه سوپرمن جرعت نداره طرف ثور بیاد
        لگو رو قبول دارم ولی میزان فروش کمیک رو نه.
        سینما که دیسی لیاقت نگاه کردن به فیلمای مارول هم نداره.
        پس برادر من جایی سخن بکن باز که بداری اطلاعات.

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          بابا همه قبول کردن سوپرمن از ثور قویتره تو چون ثور فنی قبول نمیکنه

          1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

            بابا نخندون منو.اگر قبل ثور ۲۰۲۰ رو در نظر بگیری قابل بحث هست.ولی اگه بعد ثور ۲۰۲۰(اگه بدونی چیه)رو در نظر بگیری دیگه ثور برندس.ثور گالاکتوس رو کشت.نیروی گالاکتوس رو داره.بتا ری بیل رو مثل الاغ زد.در ظمن اودین فورس رو هم داره.

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              هههههههههههههههههههههههههههههههههه تو چی میگی ثور گالاکتوس گرسنه را زد اگه اینطوریه هیچ میدونی سوپرمن یوگاخانو در یکی از کمیکای قبل نیو ۵۲ زد یوگاخان اندازه کلون دارکساید قدرت داره قابل توجهت دارکساید کلون بعد دارکساید وار قویتر شده و اندازه گالاکتوس قدرت داره دوما توی سلاح برابرن چون سوپرمن یک شمشیر داره که میتونی توی کمیک نایت وینگ نظام جدید زرهش و نیزه نهاییو هم ببینی که با این نیزه اسپکترو زده سوما سوپرمن وان میلیونو دیدی چقد قویه میدونستی وقتی سوپرمن عادیو بکشی به اندازه اون سووپرمن نیرو ازاد میکنه و ثور عادی میمیره جواب منو ندادی تو همونی نیستی توی کامیکان گفتی ثور دنیای دیسیو کشته و یک خبر
              فورییییییییییییییی زکری لی تایید کرد شزم دو درحال ضبط است و در ان خدایان . سوپرمن و بلک ادام حضور دارد

            2. کمیک فن کاربر می‌گوید

              خوب دوست عزیز جونم براتون بگه که اون ثوری که گالاکتوس رو جر داد یه نسخه جدا از ثور معمولی حساب میشه به نام ثور قاصد گالاکتوس

        2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          بچه جان ثور از سوپرمن قویتره؟ نمیدونی چقدر حرفت خنده داره سوپرمن تو حالت عادی با بک ضربه موجودی که به اندازه آنتی مانیتور قدرت داشت رو شکست داد یک ضربه مربوط به قبل به بهران نیست نوب های افراطی بحث عصر نقره ای رو وسط نکشین بعد بحران این کارا رو کرده پس زر مفت نزن بچه نق نقو

          و اینکه من اون بازیا هایی که میگید رو همونطور که تو کامنتم گفتم تموم کردم و همه شخصیت ها رو خریدم ولی چه کنیم شما که سواد ندارید نمیخونید من چی نوشتم بعد میاید میگید برو بازی کن هعی روزگار کامنت خوندن بلد نیست واسه من داره حرف میزنه.

          شما یک شاهکار از ثور تو حالت عادیش بگید که هم اندازه شکست دادن یه موجود شش بعدی که هم انداره آنتی مانیتور قدرت داره سخت باشه یا از سالم موندن از انفجار نیمه تاریک سورس سورس میدونی چیه؟ نه نمی دونی دیگه نوب یه فیت هم قده اینا بدید به من شما

          قدرت هم چه دتخلی چه خارجی سوپرمنه چون کریپتونی ها پاور نامحدود دارن و به اراده وصله معنیشو میدونی؟ ثور فقط در زمینه سلاح و تجربه میتونه حرفی واسه گفتن داشته باشه.

      4. کمیک فن کاربر می‌گوید

        دوست عزیز اینا همشون نوبن اگه میخوای با یه مارول فن واقعی بحث کنی برو با آقای استیو راجرز بحث کن در ضمن اینا یه مشت نوبن که با دیدن چند تا فیلم و خوندن چند شماره کمیک فکر کردن کی هستن ، تو زمینه گیم که ما برتریم ( آرکهام نایت و اینا ) و‌ تو زمینه ایونت ها ما ایونت های معروف تری داریم تو زمینه انیمیشن که حرفی واسه گفتن ندارید تو زمینه سریال که الان واسه دی سیه یه دو سال صبر کن کلا واسه دی سی میشه تو سینما هم ما سه گانه دارک نایت رو داریم بحث قدرت شخصیت ها هم که مهم نیستند

        1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          اولش که اول کامنتت رو خوندم فکر کردم ماول فنی و ناراحت شدم.ولی وقتی دیدم دیسی فنی واکنش خاصی نشون ندادم.استیو راجرز آقای ما مارول فناس ما شاگردی اونو میکنیم من خودم همه کامنتا شو میخونم و میبینم چقدر پیگیره ولی خدایی دیگه حرف زشت نزن.در ضمن تو میای دارک نایت ها رو بزنی تو قد اون همه فیلم خوب؟ دارک نایت عالی هست واقعا ولی ی فیلم خوب دلیل برتری نیست.

          1. کمیک فن کاربر می‌گوید

            خب اون یکی جون براتون بگه که راست میگم دیگه شما یه کم حالت تهاجمی کمتر داشته باش ، حالت تهاجمی و هههههه ههههههه برای استیو جونه ( ماچ به کَلَّش ) خب ولی شما هم شاید راست بگید و یه فیلم عالی دلیل بر برتری نباشه

      5. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        مهدی رادمنش
        اروم باش ، بابا اروم
        اولا دیسی فروشش دو برابره نه چهار برابر
        ایا می‌دونستی که انمیشن شش قهرمان بزرگ مال کمیکای ماروله؟؟؟؟؟؟ انیمیشنی که میخواست اسکار بگیره . به درون دنیای عنکبوتی با فلش پوینت برابر
        می‌دونستی رویداد دستکش ابدیت دومین رویداد بزرگ کمیکه؟؟؟؟؟ جنگ داخلی ، کارنیج‌مطلق جنگ‌قلرو ها ، اینا همش خیلی خوبن
        لگو مارول هیچ حرفی نداره؟؟؟؟ هههههههههههه ، بازی لگو مارول از همهی بازی های لگو دیسی بهتره ، برو بازیش کن بعد بیا حرف بزن عزیزم.

        1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          استرنج خوب شد اومدی تو بحث.باحات موافقم.اون بازی لگویی حد اقل نمیدونم ۱۴۰ یا بیشتر (بدون دانلود)شخصیت داره.باس فایت آخر هم که گالاکتوس.اول بازی کن بعد نظر بده.

        2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          داداش بیا باهم بریم بهترین بازی لگویی دیسی بتمن دو هست که به گرد پای لگو مارول سوپر هیرو۱ و لگو مارول اونجرز نمیرسه.بعدشم مال دیسی به ترتیب میشه بتمن ۳ و بتمن ۱ و لگو دیسی سوپر ویلن که فقط بتمن ۳ از لگو مارول سوپر هیرو ۲ بهتره.فیلم سینمایی که دیسی……………..مارول هم نمیشه.کارتون یا ممکنه مال دیسی بمونه ولی با یه فاصله بییییییش از حد کم یا برابر بشه و به علاوه کدوم انیمیشن شما اسکار گرفته ها؟۶ ابرقهرمان یه گروه ناشناخته مال مارول بوده که اسکار هم گرفته.! سریال که مارول افتاده روش ۱۰ تا با هم دارن درست میکنن پس سریال دیگه مال ماروله.ایونت هارو نظری نمیدم کلا یکی دوتا کمیک بیشتر نخوندم. به مراتب نه با فاصله کمی دیسی شخصیت هاش قویترن

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      تو همونی نیستی که توی کامیکان گفت ثور دنیای دیسیو کشته حرفات به اون میخوره

  22. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان
    آره داداش رسما فاز ۴ و ۵ از ۳ فاز قبلی بهترن.راستی از بین سریال ها تهاجم مخفی یا وات ایف یا من گروت هستم رو یادت رفت.

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      قربونت داداش.نه کلا این انیمیشن هارو حساب نکردم.و برای تهاجم مخفی کلا نمی دونم چرا از اسکرال ها بدم میاد.قدرتشون رو مخه.اعصاب آدم خورد میشه میبینه طرف میتونه با تقلید از مثلا استرنج یا ثور عملا ی خدا بشه

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        ممد اودین سان
        آره داداش منم قدرتشون یکم رو مخمه.تازه دوتا سریال دیگه هم هست!:هاکای و احتمالا مون نایت

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          هاکای که هست و هیلی استایفلدم نقش کیت بیشاپو داره مون نایت هم فعلا تریلر فن مید و باسلاجیکاش منتشر شده

        2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          راستی آره.مون نایت هم هست و هاکاری.من دارم پادشاه سیاه پوش رو دنبال میکنم.کی دیگه دنبال میکنه

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            من کم و بیش دنبال میکنم

  23. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    من سه تا سایت کمیکی رو دنبال میکنم.یکی این سایت.یکی سایت کمیکان(با هویت ثور)یکی دیگه اونی که دوستان مارول فنم(که قربونشون برم)اخبار مهم ر اطلاع رسانی میکنن.

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      ممد اودین سان
      نگوووووووووو!!!!!!!!! یعنی ثور توی کامیکان تویی؟؟؟!!! داداش یادته تو مقاله ی ((۵ برتری مارول در بخش قهرمان های نوجوان)) گفتی من تعجب کردم شما دیسی رو رقیب مارول میدونید و این چیز ها بعد کاربر zaal (زال) گفت (:آقای ثور شما بدلیل توهین به دیسی لیاقت پتکت رو از دست دادی.)!!! اون موقع من خیلی خندیدم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ(ببخشید من دارم با لپتاپ مینویسم نمیتونم ایموجی بذارم وگرنه اینقدر ایموجی خنده میذاشتم که کل صفحه پر بشه)

      1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        آره همونم داداش.توی اون مقاله من همین رو دادم.خیلی دارم باحات حال میکنم

  24. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    راستی هالک تو ثور ۴ میاد یا نه چون مارک رافلو ۶ فیلم قرار داد داره پنج تا تموم شد بعد تو ثور ۳ بود پس احتمالا تو ثور ۴ هست
    #دکتر استرنج
    شنیدم توبی مگوایر قراره در دکتر استرنج ۲ حضور داشته باشه درسته یا نه ؟
    از نظر من فاز های ۴ و ۵ فیلم اونجرز لازم ندارند من خودم شخصاً میگم دکتر استرنج ۲ از فیلم های اونجرز چیزی کم نداره تو ماجرای مولتیورس و اینا شاید نشخه های دکتر استرنج در جهان های دیگه بیان و بعد دکتر استرنج اصلی با انتقام جویان باهاش بجنگن و غیره

    1. hassan.j کاربر می‌گوید

      #استیو راجرز
      از خود تایکا وایتنی پرسیدن ، اون جواب مشخصی برای حضور هالک نداد و گفت بستگی به شرایط داره !
      شایعه حضور توبی مگوایر در دکتر استرنج هم از گوگل نشات گرفته مثل : اندرو گارفیلد و رایان ریندولز . گوگل هم که اصلا منبع موثقی نیست . خیلی وقت پیش هم گوگل شایعه حضور وولورین تو اونجرز رو داد .
      کوین فایگی گفته اونجرز ۵ بعد با تاخیر ۵ ساله یا بیشتر میاد .

  25. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    تریلر لوکی و وات ایف هم اومد خبرای خوب

  26. کمیک فن کاربر می‌گوید

    امیدوارم که عین اند گیم که بهمون گفته بودند لوگان میاد نباشه

  27. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    تازه فیلم بلک هاوک با کارگردانی اسپیلبرگ هم هست دیسی فنا برن خوش باشن

  28. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نه دوست من توبی‌‌حضور‌نداره ، به جاش ددپول حضور افتخاری داره!!!!!!

  29. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    یل دیسی فنا اومد(رامون) قبلا ی هویت دیگه داشت

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ثور راستی میدونی سیسکو رامون هم قدرت برقی داره دوست فلش هم هست ینی وقتی برقصه سرعت فوق بشری و پرتاب برق پیدا میکنه و در دنیای کمیک اسمش وایب هستش

  30. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    اينهمه خودتون رو اذيت نكنيد بخدا شخصيت هاي خيالي ارزش اينهمه بحث و جدال رو ندارن هم از مارول هم از دي سي لذت ببريد

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      نه حال میده داداش اطلاعات به اشتراک میزاریم تازه اگه چیزی بشه کدورتی پیش نمیاد و کسی به دل نمیگیره

      1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        به اشتراک گذاشتن اطلاعات اشکالی نداره اما میشه گفت همیشه به جدال و کینه و توهین ختم میشه برای همین موافق نیستم

    2. امیررضا کاربر می‌گوید

      کاملا درسته برای چی اینهمه خودتون رو اذیت می کنید برای یه شخصیت خیالی.

    3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      به احترام استاد حاجی بابایی من یکی سکوت

  31. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    کسی درباره تیوری گرین لنترنم نظری نداشت چون با کامپیوترم تیوری مینویسم

  32. Amir کاربر می‌گوید

    یعنی باید حرف حق رو از یه بزرگی مثل آرین حاجی بابایی شنید والا بعضیا هستن یه شخصیت رو میپرستن هرکی هم نظر میده بهش میپرن

  33. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    چند تا خبر دارم احتملا خودتون میدونید
    ۱ حضور کریستین بیل در ثور ۴ تایید شد
    ۲ حضور مارک روفالو در نقش هالک در سریال شی هالک تایید شد
    ۳ بری لارسون دیگر نقش کاپیتان مارول رو بازی نخواهد کرد
    ۴ سریال هاکای بر اساس چند تا عکس از لحاظ زمانی در کریسمس ۲۰۲۵ خواهد بود
    درست فهمیدم یا نه

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      ۱و۲رو میدونستم ولی ۳و۴ رو نه
      چالش برا ماول فنا:خوب شد بری لارسون دیگه کاپیتان ماول نیست؟

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        خیر متاسفانه، این بری لارسون بی هنر باز هم قراره نقش کاپیتان مارول رو بازی کنه.

        1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          اَی خِدا.اَی خِدا.من دیگه ردّ دادم

        2. امیررضا کاربر می‌گوید

          😭😭😭😭😭😭

        3. Mohamad کاربر می‌گوید

          سلام منم از لارسون اصلا خوشم نمیاد ولی بتزیگر خوبیه.ولی بازم به این نقش نمیاد

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            بازیگر خوبی هم نیست، بازیش سرد و بی روحه. واقعا این همه بازیگر خوب وجود داره و نمیدونم چرا اینو برای کاپیتان مارول انتخاب کردن. دقیقا همون گندی که دی سی سر انتخاب گال گادوت زد و با وجود اون همه بازیگر درجه یک، بخاطر یهودی بودن و اسرائیلی بودن رفت یه بازیگری انتخاب کرد که نه صداش زنونس نه جسش به زن شگفت انگیز میخوره.

            1. کمیک فن کاربر می‌گوید

              ببخشید آقای ادمین بنظر شما ارزان میلر به فلش میخوره ؟ خب نه ولی این چیزا طبیعیه تا اون جایی که من میدونم گال گدوت خیلی هم بازیگر خوبیه و شاید به نقش نخوره ولی بازیگر خوبیه

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                ارزا میلر بازیگر خوبیه ولی زیاد طنزه تو نقش فلش، امیدوارم یخورده طنزش کمتر شه.
                چیه گال گادوت خوب هس؟؟؟؟ خودش میگفت میخواست بازیگری رو بزاره کنار چون موفق نبوده ولی این اسنایدر یهودی پرست اینو انتخاب کرده. کارگردان زن شگفت انگیز هم زیاد از این انتخاب رضایت نداشت.

                1. Mohamad کاربر می‌گوید

                  نمدونم شایدم شما درست میگید من چون شنیدم اسکار گرفته اینو گفتم ولی خدایی خیلی خشک بازی میکنه.

                  1. admin
                    admin کاربر می‌گوید

                    اسکارش سیاسی و فمنیستی بود، فیلمشم که در مورد حقوق زن ها بود، تو همون فیلم هم بازیش خوب نبود. همش بخاطر ایلومینات بودن این خانمه.

                2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

                  با احترام طنز مشکل خاصی نداره ولی بی مزش نه.مثلا بعضی جاهامال فلش بیمزه بود.ولی مثلا شرم(که از نظر من بهترین فیلم دیسی هست) طنز های خیییییییییییییییییییییییییییییییلی خوبی داره و این ی نقطه قوته.درباره واندروومن نظری ندارم.

                3. hassan.j کاربر می‌گوید

                  ادمین من راجب گادوت نمیدونستم . همیشه فکر میکردم گادوت پیش فن ها محبوبه . نظرت چیه که یه مقاله راجب بازیگر های کمیک بوکی که اصلا خوب نیستن بنویسی ؟ مثل همین گادوت و لارسن یا جورج کلونی …

                  1. admin
                    admin کاربر می‌گوید

                    محبوبه؟ صدای خود گال گادوت در اومده بود. بری لارسن هم که با اون حرف های فمنیستیش رفت ته جدول.
                    اره قصد دارم. انشاالله تا مدتی دیگر.

    2. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      کریستین بیل قراره نقش گور قصاب خدایان رو بازی کنه خیلی براش هیجان دارم .
      وقایع سریال هاکای دو سال بعد از اند گیم اتفاق میوفته . اند گیم تو سال ۲۰۲۳ جریان داشت .
      کاپیتان مارول … ولش کن

  34. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ادمین
    نگوووووو!!!!!!یعنی این بی هنر دوباره نقش کاپیتان مارول رو بازی میکنه؟! راستی یه سوال چرا کامنت من تایید نشد؟؟؟

  35. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    کمیک پادشاه سیاه پوش رو خوندید؟پسر خیلی باحال بود.سنتری مرد.الان امید به سه نفر دارم
    ۱-خدای روشنایی(نیمه روشن کنال)
    ۲-ثور اودین سان
    ۳-دیلان ادی سان!

  36. Amir کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان
    کاپیتان چند بار گفت ثور کدوم گوریه ما فقط میتونیم با اون پیروز بشیم
    همون طورکه دیدیم صاعقه یکی از نقاط ضعف موجودات سیمیبوتی هست دیدید تا زمانی که خود نال وارد نشد استورم چی به سر سیمیبوت ها می‌آورد حالا حساب کنید ثور با نیروی کازمیکی گالاکتوس و نیروی جادویی اودین و صاعقه ی خودش چیکار میکنه

    در جواب دوستی که می‌گفت ثور گالاکتوس ضعیف رو زده خیر داداش اینجوری نیست گالاکتوس در قدرتمند ترین حالت خودش بود البته ثور هم کازمیک انرژی زیادی داشت و اودین فورس هم فول شارژ بود

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      آره داداش.کاپیتان تو شرایط حساس بد دهن میشه.الان فکر کنم ۳ تا سایت این کمیک رو ترجمه میکنن
      ۱-درنامه
      ۲-کامیکان
      ۳-اسپایدی
      خودم از درنامه میخونم
      ثور بیاد میپوکونه.آره اون موقع گالان تمتام قدرت ۵ سیاره رو داشت و ثور با گادبلست(انفجار خدایان)گالاکتوس رو شکست داد.اودین فورس هم داره.

  37. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    دوستان لطفاً قوانین طبیعی سایت رو رعایت کنید ، الان در دو کامنت واضحاً داستان ایونت کینگ این بلک لو رفت البته من که خودم مطالعه کرده بودم اما بندگان خدایی که این ایونت رو نخوندند چی ؟!؟ ولی قبل اینکه اسپویل کنید یه هشداری و یا چیزی همانند این قبل کامنت گذاشتن حتماً قرار بدید . فقط میخواستم این مورد رو اعلام کنم .

    1. knull کاربر می‌گوید

      خب ميخواستيد نخونيد به ما كه ربطي نداره

  38. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    هشدار اسپویل فوق شدید رویداد گین این بلک
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    سنتری میخواست همون فن کارنیج رو روی کنال بزنه.ولی ذهن کندویی سیمبیوت ها باعث اشتراک خاطرات اونها شد و کنال فهمید سنتری میخاد چیکار کنه و همون بلا رو سر سنتری آورد و سنتری رو نصف کرد و سنتری بهش درباره وید هشدار داد ولی کنال به سنتری گفت:
    من خود خلا هستم
    یکم دارم شک میکنم مه امکان داره کنال تو خلقت وید نقش داشته باشه
    نظرتون چیه

  39. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    فورییییی
    بتمن علیه سوپرمن ریبوت می‌شود و فیلم جدیدی در سال ۲۰۲۱ میاید

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      از کدوم سایت خبر آوردی؟چه باحال

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        cbr البته خود زک اسنایدر تو پیج توییترش زده بود

  40. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    الان کاری به مارول فنی ندارم.کسی بغیر از من اینجا ثور فن هست؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      آره من

      1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        اِ خُداییوچه باحال.

  41. محمد. اسپایدر کاربر می‌گوید

    با اجازه ی ادمین اگه نظر منو توی مقاله (۱۰ دلیل برای اینکه انتقام جویان: پایان بازی فیلم خوبی نبود) خونده باشید باید الان بدونید که مارول و دیسی برای سال ۲۰۲۶ پروژه ی مشترک دارن
    حالا من گفته بودم که بهتون میگم چطور باهم ملاقات میکنن
    توی هر دو دنیای دیسی و مارول جادوگران بزرگی وجود داره که مال دیسی دکتر فیت و مال مارول دکتر استرنج هستش
    حالا بازم توی این دو دنیا یک ورد مشترک وجود داره که از ابتدای خلقت وجود داشته ولی هرگز نباید مورد استفاده بگیره به جز موارد فوق ضروری که حتی از حمله ی تانوس یا گالاگتوس مارول و دارک ساید دیسی هم تهدید بزرگ تری باشه ( دیگه خودتودتون بزرگی خطرو حس کنید ) این ورد شامل یک دستور عمل هایی میشه که
    ۱- باید همزمان در دو دنیا خونده بشه(حالا تو ادامه میگم چطور همزمان میخونن)
    ۲- تو یه مکان مقدس باستانی خونده بشه
    حالا میگین چطور تو یه زمان خاص خونده بشه؟
    جادوگران اعظم دو دنیا باید تو یه روز خاص سال به نام روز (تماس مقدس) و در نیمه شب این وردو بخونن حتمی میگین اگه تهدید عظیم تو مارول اتفاق بیوفته دیسی از کجا خبر دار میشه خب مسئله همینه این تهدید اونقدر بزرگه که خارج از دو دنیا اتفاق میفته و هر دو دنیا متوجهش میشن
    خوب در مورد شماره ی ۲ زندگی در کره ی زمین از نقطه ی مشترک تو هر دو دنیا شروع میشه و فقط یک دنیا وجود داشته که کم کم بنا به دلایل نا مشخصی شروع به تقسیم میکنه این مکان الان تو هر دو دنیا وجود داره و حیاط از اونجا داره پخش میشه و ورد باید اونجا خونده بشه نا یک درگاه بین دو دنیا باز بشه
    خیلی طولانیه بقیشو بعدا میگم

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      آخ جوووووووووووووووووووووووووووون تیم آپ.
      اولا.محمد اسپایدر از اسمت خوشم اومد.چون اولش محمده.اسم منم همینه فقط برای اینکه با تو قاطی نشه کردمش ممد.ثور اسپایدی هم تو ی هفته خلق شدن.
      خب میرم سر اصل مطلب.
      این اخبار تایید شدست؟
      کی گفته؟
      کی تایید کرده؟
      داستان واقعیه یا تئوری؟
      ممنون محمد

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        تا حالا نه cbr نه dc fandome نه marvel نه dc نه کامیکان نه اسپایدی نه فاکس کمیک نه دیزنی نه یرادران وارنر هیشکدوم تایید نکردن ایشون از کجا شنیده خدا میدونه

        1. محمد. اسپایدر کاربر می‌گوید

          اگه نظرمو تو مقاله قبلی بخونی متوجه میشی از کجا گفتم تایید شده
          در ضمن اون کارمند اخراج شده
          برادر بزرگ منم تو آمریکا اقامت داره(داره درس میخونه) رفته ته و توشو در اورده میگه راسته حقیقت داره

          1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

            خدا از دهنت بشنوه

      2. محمد. اسپایدر کاربر می‌گوید

        اول ممنون از تعریفت
        بله واقعیت داره تو یه مصاحبه با کوئین فایگی تایید شده د

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          عزیز اگه اون کامنتی که در مورد مارول و دی سی در سال ۲۰۲۶ هست رو دیگه نفرستی ممنون میشم. چون در چند جا فرستادی و تایید کردم.

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      در مورد اون ورد درست گفتی تو رمان مارول در دیسی گرنت ماریسون بود توی گت کامیکس هست

    3. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      #محمد اسپایدر
      آقا من قبلا هم از شما پرسیدم که منبعتون کجاست ؟ فایگی تایید کرده ؟ کجا ؟ کی ؟ موضوع به این مهمی رو هیچ منبعی کار نکرده . اولش دلمو صابون زدم که خبریه واقعا ! ولی از این صحبت ها سالانه صدبار گفته میشه .

  42. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ادمین چرا کامنت هام رو تایید نمیکنی؟؟؟؟؟چطور رادمنش صد بار به من میگه نوب و متعصب تایید میشه من واسه اولین بار گفتم تایید نمیکنی؟؟؟؟؟؟!!!!
    #عدالت_برای_همه

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شما نمیتونی به نویسنده و ادمین سایت توهین کنی، حتی اگه نظرش اشتباه باشه. فقط میتونید نظرتونو بگید.

      1. محمداسپایدر کاربر می‌گوید

        چشم
        فقط منظورتونو متوجه نشدم یعنی میگید یه نظرو چند جا نگم یا کلا درباره ی این موضوع؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بله، و زیاد هم نفرستید، اگه مشکلی نداشت تایید میشع. من همون اول تایید کردم اون کامنتتونو ولی بالغ بر ۲۰ بار دوباره فرستادید😂😂😂

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      مارول و دی سی

      عزیزم نوب یعنی تازه کار تو هم باتوجه به کامنت هات از تازه کار هم تازه کار تری پس این فحش و توهین نیست.

      متعصب که خب تو روی ولورین تعصب داری که میگی سوپرمن و بتمن رو میزنه دیگه عزیز نوبم.

      بعدشم کسی که توهین کرده تویی تازه کار شد توهین و فحش ایموجی خنده گذاشتن و مسخرع کردن بعدا بد نیست با ابن عقایدت بهت میگن نوب شاکی نشو.

      1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        اِِِِِِِِِِ نوب یعنی تازه کار.چه باحال.کلا همه چی باحاله از نظر من

        1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

          یعنی شماها معنی کلمه نوب رو نمیتونستید و انقدر میگفتید نوب؟استغفرالله

          1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

            من فکر میکردم فحشه برا همین نمی گفتم

            1. محمد امید کاربر می‌گوید

              نه نگران نباش فحش نیست روی هر بی اطلاعاتی خواستی خودتو خالی کنی بهش بگو نوب 😂😂🤣🤣 ولی این مقاله بتمن بدجوری مارولی شد.فکر کنم مقاله بعدی هم درمورد بتمن باشه چون معمولا سایت ایرونی سنتر چند وقت یکبار روی یک شخصیت خاص مانور میده این چیز خوبیه مثلا چند مقاله پست سر هم درمورد سوپرمن بود.ادمین جان من از شما یک سوال داشتم دکتر منهتن قویتره یا ثانوس با دستکش ابدیت؟ نظر خودم دکتر منهتن اما می خوام نظر شما هم بدونم.

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                اگه نویسنده خودم باشم. 😂😂
                من که نظر خودم دکتر منهتنه ولی تانوس با دستکش هم بی نهایت قدرتمنده.

  43. Amir کاربر می‌گوید

    خوب ادمین نظرش رو تایید نکنید توی یکی از مقاله ها هرچی از دهنش در اومده به من و چنتا کاربر دیگه میگه
    شما مگه طرفدار لیگ عدالت و دیسی نیستین؟
    خوب عدالت رو رعایت کنید
    با عشق 💙
    به امید بهترین ها برای سایت ایرونی سنتر 💙💙💙

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      نه مارول و دیسی،دیسی فن نیست مارول فنه

    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      داداش من نبودم این سایت قبل من دو تا کاربر با این نام داشته بعدشم ادمین جان من به شما کی توهین کردم؟من مشکلم فقط با مهدیه الان من دو بار کامنت گذاشتم برای شاهکارها و دلایل برد ولورین شما تایید نکردید خب منم مثل شما آدمم احساسات دارم ناراحت میشم.

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        منظورم از ادمین آقای رادمنش بود

  44. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    اگر ایرانی ها تو جاسیس لیگ یا اونجرز بودن:
    هشتگ نه به اعدام تانوس
    هشتگ نه به اعدام دورمامو
    هشتگ نه به اعدام آنتی مانیتور
    هشتگ نه به اعدام دارک ساید
    هشتگ نه به اعدام استپن ولف
    هشتگ نه به اعدام لوکی

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      😂😂😂☠️👀🌹

      1. علیرضا کاربر می‌گوید

        ادمین من یه سوال از شما دارم . شما برای چه فیلم یا سریالی از مارول یا دی سی هایپ هستید؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          فیلم بتمن و بلک پنتر ۲ بقیه مفت نمی ارزن. شاید هم بلک آدم اونهم بخاطر راک.

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            من واسه تمام فیلم هایی که قراره بیان هایپم

    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      وای داداش خدایی راست میگی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🌷🌷🌷

    3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      ممنون.خودم وقتی می نوشتمش خییییییییییییییییییییلی خندیدم

  45. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ادمین جان
    اترنالز هم مفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      از اون اصلا اطلاعاتی ندارم. ولی وقتی اینهمه بازیگر مطرح قراره جمع بشن، حتما از یه طرف دیگه خراب میشه.
      بعد دوستمون از من سوال پرسید که برا کدوم فیلم ها هایپم، نگفت که کدوم فیلما بنظرتون خوبن که، در اون صورت سریال فالکون، لوکی، نگهبانان کهکشان و فلش پوینت هم هستن.

  46. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام دوستان میخواستم بگم قراره در ایونت زمستان بی پایان دیسی از ازگاردی های دیسی رونمایی بشه و تا الان اینا اومدن
    فراست کینگ
    شاهزده وایکینگ که اونجور که من خوندم خیلی قویه شاید از اودین بیشتر چون یکبار که کلون دارکساید به ازگارد حمله کرده بود فقط با فکر اونو به یک بعد تبعید کرد این شخصیت یک ضد قهرمانه اما قراره توی این ایونت شرور باشه فک کنم اونجور که دیدمش من برداشت کردم راستی قراره بلک ادام و هیپولیتا هم باشن وای عجب ایونتی بشههههههههه

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      فقط مقدار ری اکشن بچه های سایت

    2. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

      بفرما دیسی داره از آزگارد خودش رونمایی میکنه اونوقت میگین مارول از دیسی کپی میره😏😏

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        محمد اسپایدر
        چه کپی؟ اینا اصلا هیچ شباهتی به هم ندارن تازه احتمالا آزگاردی هستش من خودم اون کمیک اند لس وار ۲ قسمت اولشو خوندم. دیدم چه شکلی. البته تنها چیز بد این سری کمیک طراح های سوپرمن و واندروومن. { طرح روی عکس های کمیک} ولی رسما خودت قبول کردی مارول کپی کاره. گند زدی به مقاله بتمن.

        1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

          جانم؟! ربطی بهم ندارن آزگارد مکان زندگب خدایان اسکاندیناوی هستش بعد دیسی اومده داره یه آزگارد زده وقتی اسم آزگارد میاد یعنی الگو برداری از خدایان اسکاندیناوی که معروف ترینشون هم ثور هستش
          بعد تو یه مقاله تو همین سایت گفته شده مرد آهنی کپی از بتمنه! که هیچ ربطی بهم ندارن، بعد داری میگی آزگارد دیسی ربطی به آزگارد مارول نداره!!

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            اصلا آزگارد تو دی سی تاحالا نشون داده نشده. چه ربطی داره؟ این آزگارد قراره شباهت به آزگارد اساطیر داشته باشه نه ماله مارول.
            یعنی خواستی فقط یک حرفی زده باشی.

            1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

              آخه مومن خودت داری میگی شبیه آزگارد اساطیری خوب آزگارد مارول تقریبا کاملا از روی آزگارد اساطیری اگو برداری شده
              که یعنی دیسی هرکاری کنه نمیتونه آزگارد خودشو از مارول جدا کنه

              1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

                یک سوال دارم اخه تا حالا کجای اساطیر اسکاندیناوی اسم فراست کینگ یا شاهزاده وایکینگ اومده که ما بگیم از روی اساطیر کپیه اینا فقط ازگاردین ولی شخصیت پردازیشون فرق داره

        2. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

          ای مارول فن ها ساکت نمانید
          به پا خیزید😂😂

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            آره حتما صبر کن به پا خیزند.

            1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

              همین که جوابمو ندادی نشون میده حرف کی درسته!😏😏

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            اجازه بده من الان به پا میخیزم😂تا مارول رو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😂😂😂

            1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

              😂😂😂

  47. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    منظورم از شاهزاده وایکینک فراست کینگ نیست یک ادم دیگست

  48. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    سللللللللللللللللللااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم
    آرينيييييييييييييييييييييييييي
    نامرد منو بن ميكني
    اصلا
    خيلي هم از دستت عصبانيم (: (:
    كجا بودي اين همه وقت
    و اينكه
    نميدونم نويسنده كيه …………ولي داش داركسايد ديوونه هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من رد دادم

    از اون باهوش تر تو دشمناي بتمن نبوده(البته شايد لكس لوتر و…………….از نظر خلاقيت و غيره ازش باهوش تر باشن ولي منظور من هوش استراتژي هست ) الانم محمدحسين مياد يه /: ميزاره و ميره
    صادق هم مياد چهارتا داداش داداش ميزنه
    ادمينم تو دلش ميگه اي بابا اين بازم پيداش شد( D: )
    آرين ميگه اين كه مشنگتر شده D:
    كاربر راجرز هم حرص ميخوره كه دوباره اين با داركسايد جونش اومد (: ( منم ميگم شما هم با ثور جونت بيا)
    كاربر باب هم عين خيالش نيست كه من اومدم
    محمدرضا ابراهيمي هم الان مياد ميگه سوپي رو جا گذاشتيد تو مقاله
    محمدرضا حكيميون هم الان حرصش گرفته داركسايد رتبه اوله
    ميلاد هم الان ميگه بلك آدام كوش؟؟
    مهدي رادمنش هم مثل محمدرضا ابراهيمي اعتراض به نبود سوپي داره

    فقط يه سوال
    آقا ادمين يكم زيادي خوش اخلاق شده ها
    قبلا ها خيلي رسمي مينوشت الان خودموني شده …….باورم نميشه D;
    در آخر بايد بگم

    سلطان بازگشت………..

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      من چییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😡😡😡😡😡😡😡😡👿👿👿👿👿👿👿

      1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

        من و تو تازه واردیم
        هنوز ناشناخته ایم

        1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          آها..آره ولی جا میوفتیم

    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      بهامین
      پس من چی؟؟؟منو یادت رفت؟؟؟؟من میام میگم چه برایمان آورده ای سلطان؟؟! و به علاوه صادق نه هانزو هاساشی که یه ۵ یا ۶ ماهه که خبری ازش نیست

      1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

        داش منی که الان ۶ ماه هست تو سایت فعالیت دارم رو نگفته میخوای به تو بگه ؟!؟!؟!؟ /:

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          این دوستان فعالیت نداشتن. تو که همش داری فعالیت میکنی. 😂 😂

          1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

            😐😂

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            هی منم یه چند وقت فعال نبودما

      2. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

        مارول و دیسی

        داداش من
        هانزو
        الان هانزو
        بمولا هانزو
        هانزو🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          چی شده اقا صادق اومده؟؟؟

    3. محمد امید کاربر می‌گوید

      میدونم دیره اما بهت خوش آمد میگم. 🤣😂

    4. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

      از کجا فهمیدی ///////////////////:
      😅😅

    5. Mohamad کاربر می‌گوید

      بها من با دارکساید مشکل ندارم.اصلا ندارم ولی وقتی میگی کلون داکساید از تانوس با۶سنگ قوی تره خوب اشتباهه دیه😁

  49. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    ادمین یک چت روم کمیکی بزنید اینهمه نایستیم نظراتمون تایید بشه

    1. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

      ادمین جان راست میگه یک صفحه ی چت روم این سایت میخاد

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      موافقم.اینجوری سخته

    3. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      راست ميگه ادمين ……..امكان ساخت چت روم هست؟؟

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        خیر متاسفانه، نیاز هم نیست.

  50. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

    تمام آثار کمیکی سال ۲۰۲۱ :
    .
    دیسی: واندر وومن ۸۴ . ۵ دی
    مارول: وانداویژن . ۲۶ دی
    دیسی: بتوومن . ۲۹ دی
    دیسی: بلک لایتینگ . ۲۱ بهمن
    دیسی: فلش . ۶ اسفند
    دیسی: سوپرمن و لوییس . ۶ اسفند
    مارول: فالکون . ۲۹ اسفند
    مارول: موربیوس . فروردین
    دیسی: اسنایدر کات . بهار
    دیسی: سوپرگرل . بهار
    دیسی: لجند او تومارو . بهار
    دیسی: استارگرل . اردیبهشت
    مارول: لوکی . اردیبهشت
    مارول: بلک ویدو . ۱۷ اردیبهشت
    دیسی: پیسمیکر . تابستان
    دیسی: جوخه انتحار . ۱۵ مرداد
    مارول: ونوم ۲ . ۴ تیر
    مارول: شانگ چی . ۱۸ تیر
    مارول: وات ایف . تابستان
    دیسی: د بتمن . ۹ مهر
    مارول: اترنالز . ۱۴ آبان
    مارول: میس مارول . پاییز
    مارول: هاکای . پاییز
    مارول: اسپایدی ۳ . ۲۶ آذر
    دیسی: بلک آدام . ۳ دی
    .
    بوم !
    البته سریال های سند من ، گرین لنترن ، تایتانز هم بودن که تاریخ مشخصی ندارن .
    با عشق 🙂

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      یعنی واندروومن تا کمتر از یک ماه دیگه میاد؟

      1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

        آره. ۵ دی همزمان با اکران در سینما ها داخل شبکه HBO max هم پخش میشه . که یعنی نمیخواد چند ماه برای کیفیت خوب صبر کنیم . همون روز میتونیم با بهترین کیفیت فیلم رو نگاه کنیم .

    2. st کاربر می‌گوید

      همه به جز سریال cw سریال هاش خیلی داغونه بین بقیه هم به این ها میشه امیدوار بود
      اسپایدی ۳ به خاطر توبی
      بتمن به خاطر پتینسون و کارگردان خوب
      اترنالز به خاطر وجود خوبای گیم آف ترونز
      بلک آدام به خاطر راک
      لوکی و وات ایف به خاطر تریلر جذاب و کارگردان خوب
      جوخه انتحار هم به خاطر جیمز گان

    3. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      ليگ عدالت اسنايدر كات يادت رفت ها ……………………….زك اسنايدر شانس بياره توش داركسايد رو قوي نشون بده وگرنه خودم ترورش ميكنمD:

      1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

        لیگ عدالت رو نوشتم . بهار باید پخش بشه .
        من فکر نکنم دارک ساید حضور زیادی داشته باشه . فوقش ۲۰ دقیقه !!!! که تازه زیاد گفتم . احتملا بیشتر تو فلش بک ها حضور داره .
        برای من قدرتش مهم نیست . شخصیت پردازیش مهمه. گالاکتوس و دکتر دووم تو فیلم‌های چهار شگفت انگیز خیلی قدرتمند بودن اما اصلا خوب نبودن . ( یا مثلا تانوس که به مراتب از دارک ساید ضعیف تر هست الان جز بهترین آنتاگونیست های سینما محسوب میشه ) . بازیگر دارک ساید گفته برای دارک ساید از آثار شکسپیر الهام گرفته . بی صبرانه منتظرشم .

  51. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    در جواب کسایی که ‌میگن بهامین چرا به ما نگفت

    بهامین به یه سری افراد خاص میگفت که تو یه جایی هستن فقط نمیدونم چرا نوبادی رو‌نگفت؟ بهامین‌ نوبادی و لوسیفر هم اونجان اونا هم‌میگفتی دیگه.

    1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

      داش بهامین نوبادی و لوسیفر رو نمیشناسه که /:
      اون دو تا بعد از اینکه بهامین از گروه رفت اومدن

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        اوه حرفت درسته محمد حسین

      2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        دمتون گرم بابا …………….اينهمه جديد اومدن من نبودم؟؟؟عيد كه برگشتم فكر كنم حسابي با لوسيفر گرم بگيرم D:
        مهدي جان …………. يه جاي هستنD: داداش مگه سرويس اطلاعاتي چين هست ميگي يه جاييD:
        ولي الان محمد حسين مياد منو جررررررررررررررررر ميده كه دوباره واسه داركسايد پز دادم D:
        الان /: ميزاره ..خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          بهامین عزیز خوش اومدی

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            ممنون داداش ……………………… شما هم خوش اومدي ( البته تو از من زدتر تو اين سايت بودي اما فكر كنم فعاليت نداشتي ……منم الان ۳ يا۴ ماه بود فعاليت نداشتم

  52. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بچه ها یک مقاله درباره برترین کلون های دنیای کمیک بنویسید اگه خودم ادمین بودم مینوشتم

  53. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    به نظر شما تو مبارزه کنال و تمام لانترن ها کدوم برنده میشه؟

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      یک چالش عالی.بنظرم کنال با سیمبیوت ها.چون اونه رعد و آتش ندارن و کنال هم اونقدر قوی بود که
      خطر اسپویل

      سنتری رو جرررررررررررررر داد

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      صد درصد لنترن ها

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      البته کنال هم بی قدرت نیست ولی لنترن ها چون لنترن ها اگه به سرحد مرگ برسن باتری سیاره آوا را میزنن و یک صاعقه گنده ضد سیمیبوت میاد و تامام

    4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ممد اودین سان چی میگی رعد و اتش ندارن
      ۱میتونن برق و اتیش سبز بسازن
      ۲یا ماگمای زمینو تلپورت کنن حالا فکر کن کلی گرین لانترن اینکارو بکنه گرین لنترن ها با بتمن و سوپرمن پرپچوا رو شکست دادن کنال که چیزی نیست
      اصن یک چیزی ارتش گرین لانترن از ثور قویتره ثور هم کنالو شکست داده پس برنده گرین لنترن
      قدرت ذاتی ;;کنال
      قدرت درونی :فانوس سبز
      قدرت بیرونی:فانوس سبز
      سطح قدرت دشمنان:فانوس سبز
      متحدین :فانوسا بیشترن اما بخاطر اینکه مارل فنا ناراحت نشن میگیم کنال
      شاهکار:فانوس سبز
      دوما اونها ینی فانوسا قدرتهای:ساخت دنیا و تلپورت و ساخت رنگ زرد که شامل خورشید هم میشه قابل توجه بعضیا که گفتن نمیتونن اتیش بسازن
      تلپاتی ساخت کلون دانش تقریبا مطلق
      نامریی شدن دستکاری ذهن
      این است قدرتهای فانوس سبز من نمیگم مارول فن نباش اما مثل ارین حاج بابایی به موقعش خوشحال باخت دیسی باش
      به موقعش قبول کن مارول باخت

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        تو خیلی‌خیلی‌خیلی خیلی خیلی‌خیلی‌خیلی نوب هستی .
        با توجه به حرفات گفتم

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          هر جور می خوای فکر کن بقیه منو قبول دارن

        2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          دكتر استرنج ………………….تمام اين سايت ميدونن تو از همه نوب تر هستي

      2. ممد اودینسان کاربر می‌گوید

        رامون جان نمی خواد خودتو خسته کنی من کلا در زمینه دیسی هیچ اطلاعاتی ندارم.کلا نمی دونستم که میتونن آتیش درست کنن

    5. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      تمام لنترن ها ……..يعني آبي و سفيد و سياه و………………….. هم حسابن؟؟؟
      صد در صد لنترن ها
      لنترن هاي آبي اگر همايت سبز هارو داشته باشند واسش بس هستن
      چه برسه به بقيه

  54. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام جناب حاجی بابایی
    به نظر من ، اگر خود خود کنال تنها باشه ، لانترن ها پیروزن اما اگر بخواهیم سیبمرت ها را بیاریم ، اگر نگهبانان دخالت نکنن ، همه ی اونها شکست میخورن ، تازه شمشیر نکرو و سیاهی رو ول کن ، تازه کمال می‌تونه انرژی تاریک سپاه بلک لانرن ها رو برای خودش جذب کنه و قویتر بشه

  55. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

    استاد به نظر من تمام لنترن ها خییییییلی راحت میتونن کنال رو شکست بدن آخه همشون بیش از حد زیاد میشن خودشون تکی باشن هیچ کدوم نمیتونن همه باهم به راحتی میتونن

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون و پرسپولیس قهرمان
      شماها اصلا نال رو میشناسید که نظر میدید؟؟؟؟؟؟ اگر ارتش نال بیاد دهن لانترن ها سرویسه ، موج اول ارتش نال : کلی سیمبوت پرنده و خزنده . موج دوم ارتش نال: سلستیال هایی که با سیمبوت پوشیده شدند ، بعد این ارتش های فرازمینی چطوری می‌خوان اینها رو شکست بدن؟؟؟؟؟ همینطور شمشیر نال هم که بیخیال از بس قویه ، تازه نال می‌تونه هر کسی رو بکشه به فرمان خودش در بیاره و مقدونی این یعنی چی؟؟؟؟؟ یعنی هر لانترنی که بکشه اونو با سمیبوت میپوشونه و تحت کنترل نال در میاد ، تازه نال می‌تونه انرژی تاریک سپاه بلک لانترن رو جذب و به ضرر لانترن ها تموم میشه ، تازه همین بس‌که سنتری رو دو تکه کرد!!!!! اونم با یه ضربه !!!!!!!

      1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

        دکتر استرنج
        خب داداش استاد آرین گفت خود نال تنها ارتشش باشه که پوست کله لنترن ها کنده میشه ولی نال به تنهایی نمیتونه که

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          خوب مارول دیسی جان ، نال به تنهایی می‌تونه سپاه فانوس سبز و سیاه و قرمز رو شکست بده . اما خوب بقیه بیان پوست نال کنده میشه

  56. Batman Batman کاربر می‌گوید

    تو چه کمیکی بتمن زده دارک سایدو با کل ارتشش ترکوندنه

  57. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    یک چالش:اگر ثور بشه رون کینگ ثور و سوپرمن هم بشه س پ و م و بخوان دنیا رو نابود کنن.۵ قهرمان از مارول و دیسی بگید که بتونن جلوشون رو بگیرن.
    ممنوووووووووووووووووون

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱پرزنس
      ۲میکاییل
      ۳مانیتور مایند
      ۴کسمت
      ۵میکاییل
      ۶والای همگان
      ۷ سوپرکازمیک
      ۸هکتات
      ۹رادیانت
      ۱۰اوتار عواطف
      ۱۱اربابان نظم

      1. بزرگوار فن(ممد اودین سان سابق) کاربر می‌گوید

        گفتم قهرمان

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      د رايتر
      پرايمال مانيتور
      پرزنس
      ميكاييل
      سمائِل(اسم لوسيفر وقتي فرشته بود)
      كازميك آرمور سوپرمن
      والاي همگان
      فالكرام
      نكرو ثور
      شخصيت هايي كه يه نماد هستن(مثل مرگ ابديت بينهايت و……)
      ددپول ( اون حتي نويسنده ها رو هم كشته )
      رون كينگ اودين ( شخصيتي بود كه قرار بود ساخته بشه اما ساخته نشد)
      و……………………………………………… هزاران نفر ديگه

  58. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    از نظر من به خیلی چیز ها بستگی داره مثلا نگهبانان جدا قدرتمند هستند و شانس کنال در صورت حضور اونها کم میشه
    از طرفی کنال یک ارتش سیمبیوت بی رحم و گرندل رو داره که باعث میشه شانس لانترن ها شانس کمتری داشته باشن و بستگی داره کدوم لانترن ها بیان مثلا سپاه لانترن های سیاه یا ارتش مرگ باعث قویتر شدن کنال میشه بخاطر اینکه کنال خودش پادشاه تاریکیه اما حضور لانترن های سفید میتونه نتیجه نبرد رو عوض کنه چون کنال در برابر روشنایی ضعف داره و لانترن های سفید هم نماد زندگی هستند پس به خیلی نوضوعات این نبرد بستگی داره

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اقا نیگا لنترن ها برندن ما فکرمیکنیم اصن کنال و نال با ارتشش همه لنترن هارو بکشه اما نمیتونه فانوس سفیدو بزنه هر فانوس سفید قادره یک دارکساید کلون را بزنه حالا فکر کنین هزاران هزار باشه بعدش اگه اونارو کنال بکشه با معادله زندگی زندشون میکنه پس دکتر استرنج به من نگو نوب

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سیسکو رامون
        نوبی دگه چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟۱۱هر فانوس سفید به اندازه دارکید کلون؟؟؟؟‌ هزاران هزار ؟؟؟؟؟ ههههههه کل فانوس های سفید فقط هزار نفرن . چی میگی؟؟؟؟ یعنی‌میگی کل ارتش نال و خود نال و سلستیال های سیمبوتی حریف لانترن های نمیشن؟؟؟؟

      2. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        البته یکی از موضوعاتی که اکثرا در نظر نمیگیرن اینه که اتش و صوت حتی در سیمبیوت های معمولی نمیتونه اونا رو بکشه و طبق گفته ی خود کنال فقط ترس قدیمی اون ها رو که
        از اولین سیمبیوت در کوره ساخت شروع شده به یادشون میاره و بنابراین اتش
        معمولی از اونجایی که نمیتونه حتی یه سیمبیوت رو بکشه پس نمیتونه اسیب جدی به گرندل دارک کارنیج و البته خود کنال بزنه منم میخوام از دوست های دی سی فنمون یه خواهشی بکنم که درباره ی سطح قدرت اتش لانترن های نارنجی یکم توضیح بدن که ما هم قضاوت کنیم ایا اتیش اونها اسیب جدی به سیمبیوت ها میزنه یا نه خیلی ممنون از اینکه تو بحث هستید و اطلاعات خودتون رو به اشتراک میزارید شب خوبی داشته باشید.

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          خب اقای حاجی بابایی ممنون که با نظر دیگران قضاوت میکنید لنترن های نارنجی یک عنصر در سیاره مالتوس دارن اون عنصر میتونه تا ۷۰۰۰۰۰۰ برابر ماگما و گدازه زمینو براشون تلپورت کنه و خب بعدش شما میگین اونها میترسن اونموقع ارتش لنترن های زرد وارد عمل میشن و از ترسشون قدرت میگیرن .نال که وارد بشه کایل راینر که توی جدیدترین کمیکش که توی گت کامیکس هست هفت اواتار عواطف بهش نفوذ کرد .
          هفت اواتار عواطف در این سایت توضیح داده شد وقتی اینا جمع بشه یا ادغام مبشن و فانوس سفید میسازن و پخش میکنن یا به دستور کسی که بهش نفوذ کردن چیز میز میسازن و خب این خیلی عالیه
          اینجا میتونم این نظریه را مطرح کنم که حالا که همه رنگا تو دستشه
          میتونه با فانوس سبز سنگ زمان بسازه
          میتونه با فانوس ابی سنگ مکان بسازه
          میتونه با حلقه استارسفایر سنگ قدرت بسازه
          میتونه با فانوس زرد سنگ ذهن بسازه
          میتونه با فانوس قرمز سنگ واقعیت بسازه
          تازه میتونه رو به سیاره اوا بشکن بزنه و همون لحظه اراده کنه که دنیای دیسی از بین نره و فقط کنال و نال و ارتشش از بین برن
          بووووم
          کنال منهدم شد

          1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

            یه موضوعی هم هست که نمیدونم درست باشه یا نه اینکه حضور فانوس هایی با احساسات مخالف باعث میشه همیگرو ضعیف کنن یا تاثیری نداره؟

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            هههههههههه سیسکو رامون
            واقعا نمیدونم چی بگم . لنترن ها مگه می‌دونن دستکش ابدیت چیه؟؟؟؟؟؟؟ بعد میای یه نظریه کاملا چرت پرت میگی ، برو این نظریه هارو تو اسپایدی بگو . کنال جاودانه هست ها!!!!!!!!! بعد با بشکن از بین بره؟؟؟؟؟ ارتش نال یعنی سیمبوت ها‌ برن به جنگ ارتش فانوس آبی و قرمز و قبیله ای اینیدنگو ، سلستیال ها هم برن به‌ جنگ فانوس های سبز و زرد و نارنجی ،. خود کنال هم چون انرژی بلک لنترن رو جذب کرده بره حریف فانوس سفید بشه ، البته مساوی میکنه

        2. Amir کاربر می‌گوید

          والا تا اونجایی که من میدونم و تحقیق کردم آتش اونا قدرت خیلی زیادی داره خود لارفلیز یبار تونست به تنهایی تمام گرین لنترن ها رو بزنه!!!!!
          قدرت آتشین اونا از امثال جانی استورم و لرد فایر بیشتره اما خوب به پای فونیکس هم نمیرسه بنظرم در حد و حدود یکی مثل سارتور سردار باشه!!!!!
          اما فکر نکنم آتش اونا بتونه خود نال رو بکشه ولی میتونه تبعیدش کنه
          منظورم کل ارتششون هست نه فقط لارفلیز

        3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          سلام آقای حاجی بابایی
          تنها دو لنترن هستند که میتونن تا حد زیادی به نال آسیب بزنن ، یکی لنترن زرد و یکی سفید هستند ، همینطور مشخص شده آتش طمع لارفیز یک‌ فانوس سبز رو کشته ، اما خب در برابر سلستیال ها و سیبموت های بسیار قدرتمند کارمند نیست

          1. Amir کاربر می‌گوید

            قدرتمند ترین فانوس ها
            سفید
            سیاه
            نارنجی
            آبی
            زرد / سبز / قرمز
            استافایر / ایندیگو
            استرنج جان لارفلیز یکی از سه حلقه ی قدرتمند رو داره و میشه گفت خودش تنها از پس تمام حلقه های زرد بر میاد من توی کمیک اسکواد خوندم قدرت حلقه ی خود لارفلیز حدود ۱۰۰۰۰ برابر یه حلقه ی فانوس سبزه

          2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            خیلی سادش اینه لارفلیز میترسوندشون
            لنترن زرد از ترسشون نیرومند میشه و بعد بهمراه لنترن سفید و صورتی میزننشون تامام
            بووووم
            کنال تبعید شد کنار تروفرم دارکساید و کلونش

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              واقعا که سیسکو رامون ، واقعا‌که .
              اولا بگم‌چون همه ی لانترن ها هستند پس لنترن زرد ضعیف میشود ، چرا؟؟؟؟ چون نقطه ضعف آنها لانترن آبی هست پس آنها به کار‌نیمان ،

  59. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

    چاااااااالش!
    دوستان سه گانه های ابرقهرمانی رو رده بندی کنید
    ۱ بتمن نولان
    ۲ اسپایدرمن ریمی
    ۳ کاپیتان آمریکا
    ۴ ولورین
    ۵ بلید
    ۶ پسر جهنمی
    ۷ آیرون من
    ۸ ثور
    ۹ چهار شگفت انگیز

    1. Carnage کاربر می‌گوید

      پرسپولیس قهرمان
      ۱_ شوالیه تاریکی
      ۲_ اسپایدرمن سم ریمی
      ۳_ کاپیتان امریکا
      ۴_ بلید
      ۵_ولورین
      ۶_ مرد اهنی
      ۷_ پسرجهنمی
      ۸_ ثور
      ۹_ چهار شگفت انگیز

    2. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      ۱٫ شوالیه تاریکی
      ۲٫ کاپیتان آمریکا
      ۳٫ مرد عنکبوتی
      ۴٫ مرد آهنی
      ۵٫ وولورین
      ۶٫ تور
      ۷٫چهار شگفت انگیز
      .
      سری های بلید و پسر جهنمی رو ندیدم .

    3. st کاربر می‌گوید

      چهار شگفت انگیز اصلا سه گانه نداره از بین این ها فقط مرد عنکبوتی بتمن و کاپیتان آمریکا بدرد میخوره
      توی ولورین هم فقط لوگان عالی بود
      ۱ بتمن
      ۲ کاپیتان آمریکا
      ۳ مرد عنکبوتی به خاطر فیلم سومش از کاپیتان آمریکا رتبش پایین تره
      ۴ ولورین
      ۵ ثور هم قسمت سومش خوب بود
      ۶ مرد آهنی هم یک خوب بود اما بقیه بد بودن
      ۷ بلید قسمت سومش بد بود
      ۸ اما هل بوی سومیش به معنای واقعی افتضاح بود

  60. Amir کاربر می‌گوید

    در جواب آرین حاجی بابایی:
    خوب بستگی به لنترن داره
    قوی ترین لنترن ها به ترتیب علیه نال
    لنترن های سفید برنده
    لنترن های سیاه بازنده ( چون هرچی به نال نیروی تاریکی بخوره قوی تر میشه)
    لنترن های آبی احتمالا مساوی و تا حدودی نال
    لنترن های قرمز بازنده
    لنترن های نارنجی به دلیل قدرت های آتشین
    لنترن های سبز احتمالا بازنده ( دارک ساید کلون اونا رو شکست داد)
    لنترن های زرد بازنده
    استار فایر ها احتمالا برنده
    ایندیگو ها بازنده
    نتیجه ی کلی :
    لنترن های سفید ( بدلیل قدرت عظیم و زیاد)
    لنترن های آبی بدلیل نور امید و قدرت بیشتر حلقه پیروز
    لنترن های نارنجی بدلیل قدرت آتشین پیروز
    بقیه ی لنترن ها بازنده

    خطر اسپویل

    بیاد داشته باشید نال یه ارتش سیمیبوت داره یه ارتش دراگون و یه گروه از سیمیبوت های تقویت شده و قدرتمند مثل دارک کارنیج و از همه مهم تر یه گروه از سلستیال ها
    همین طور دیدیم به راحتی شخصی به قدرت سنتری رو به فنا داد

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      درود بر شرفت
      منم یکساعت دارم میگم هرکیو بکشه نمیتونه بعضی از لنترن هارو بکشه بعدش استرنج خان بجای اینکه بحث کنه میگ خیلی نوبی
      بعدش اقای حاجی بابایی خودتون میگید سر مارول دی سی بحث نکنید
      بعدش خودتوون یک بحث داغ مارول علیه دیسی راه میندازین

      1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        من هیچ وقت نگفتم بحث نکنید گفتم به مشاجره و دعوا کشیده نشه به اشتراک گذاشتن اطلاعات اتفاقا باعث میشه اطلاعاتمون بالاتر بره مثلا من خودم از سطح قدرت فانوس های نارنجی خبر نداشتم برای همین از دی سی فن های سایت خواستم کمک کنن تازه الان مشکل شما چیه هنوز بحث به توهین نکشیده که خودتونو اذیت میکنید…خب ادامه ی بحث کنال و لانترن ها با توجه به اینکه دوستان از قدرت
        بالای فانوس گفتن دمای به این بالایی قطعا سیمبیوت ها مثل ونوم و کارنیج رو اگر نکشه تا حد مرگ شکنجه میده و براشون تبدیل به کابوس میشه من فک میکنم کنال حتی الان ارتشش رو تحت کنترل نداشته باشه به خاطر اینکه سیمبیوت ها بهش خیانت کردن و داخل کلیانتر زندانیش کردن البته کنال از اونجایی که خدای سیمبیوت هاست میتونه همون کاری که با ونوم کرد یعنی ونوم رو مجبور به تعظیم کرد بقیه ی سیمبیوت ها رو هم مجبور به اطاعت کنه و لانترن های سفید حتی اگر کم هم باشن خطر بزرگی حتی برای خود کنال هستن و هرطرفی که برنده بشه تلفات زیادی میده و نبرد اسونی نمیشه راستی دوستان نظرتون چیه تو یه مقاله ی کوتاه درباره ی سطح قدرت شمشیر تمام سیاه توضیح بدم؟

        1. بزرگوار فن(ممد اودین سان سابق) کاربر می‌گوید

          بله موافقم.چون گور ویلین فیلم لاو اند تاندره و نکرو سورد رو داره لازم هست مقاله ای درباره آل دارک نوشته بشه.ممنون

          1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

            براتون مینویسم

            1. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

              از ۳ نویسنده عزیز و محترم سایت میخوام هر کدوم که میتونن یه مقاله به عنوان بهترین فیلم های ابرقهرمانی بنویسن تا جایی هم که میتونن تعداد زیادی بگن مثلا ۵۰ فیلم برتبر ابرقهرمانی.اگر میشه لطفااااااااااااااااااااااااا

  61. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

    St
    داداش یکی چهار شگفت انگیز سال هزارونهصدوخرده ای بود که من ندیدم ولی میگن خیلی ضعیف و به درد نخور بوده.یکی چهار شگفت انگیز موج سوار نقره ای یکی هم ریبوت ۲۰۱۵

    1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      اون فیلم قدیمیه چهار شگفت انگیز رو ول کن .
      سال ۲۰۰۵ فیلم اول چهار شگفت انگیز اومد . که خوب بود . چند سال بعدش قسمت دوم با عنوان موج سوار نقره ای اومد که فیلم بدی بود . سال ۲۰۱۵ هم ریبوتش رو ساختن که بازم فیلم بدی بود !
      انشالله ریبوتی که مارول میخواد ازش بسازه فیلم عالی باشه .

      1. st کاربر می‌گوید

        متاسفانه می خوان به جاس ویدون که گند زده به مرد عنکبوتی کارگردانیش رو بدن احتمالأ هم قراره دووم که دومین شرور کمیک هست وسط فیلم جوک بگه واقعا اگه بخوان یک بار دیگه به چهار شگفت انگیز گند بزنن در خونه فایگی رو گل میگیرم تا الان هم فقط به خاطر سلطان هالیوود تام هالند بهشون چیزی نگفتم
        نمرات واندروومن ۲ هم اومده بهش کم دادن ۶۷ از ۲۷ نقد
        امیدوارم که فیلم های دی سی به غیر از لیگ عدالت خیلی موفق بشن که مارول از الکی فان کردن فیلم ها دست برداره

        1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

          احتمالا منظورت جان واتسه . جان واتس گند زده به مرد عنکبوتی ؟ اصلا .
          قسمت اول یعنی هوم کامینگ فیلم افتضاحی میشد اگه جان واتس اون رو کارگدانی نمیگرد .
          قسمت دوم هم که عالی بود ( به نظر من !) نسبت به قسمت اول بزرگتر و خیلی بهتر شده بود . از همه لحاظ . پس جان واتس همچین کارگردان بدی هم نیست .
          اگه بیان کیلین مورفی رو تو نقش دکتر دووم بزارن بعد باهاش شوخی کنن … بیخیال . اصلا فکر خوبی نیست ! شوخی به کنارمارول از ضعف های فیلم های قبلی این سری با خبره . قطعا یه اقتباس خوب رو اماده میکنه . یعنی باید بکنه (:

          1. st کاربر می‌گوید

            اره منظورم همونه اما خداییش شخصیت پردازی مرد عنکبوتی در فیلم هاش خیلی بد بوده قسمت دومش خوب بود اما قسمت اولش خوب نبود میتونست از بازیگرای بهتری استفاده کنه و از بازیگری مثل مایک کیتون بهتر در نقش شرور استفاده کنه و اون ابهتی که در قسمت های ۱ و ۲ مرد عنکبوتی سم ریمی داشت رو ازبین برد و همش به دیگران وابسته بود مثل فیوری و مرد آهنی در قسمت جدیدم دکتر دسترنج
            صحنه های نبردش هم زیاد خوب نبود
            و فیلم هاش اصلا به کمیک وفادار نبود

      2. پرسپولیس قهرمان کاربر می‌گوید

        خب این یعنی الان ۴ شگفت انگیز ۴ تا فیلم داره با MCU 5 تا میشه

  62. بزرگوار فن(ممد اودین سان سابق) کاربر می‌گوید

    دوستان ماول و دیسی تولید خارجی هست.کمیک فقط و فقط ترول های بزرگوار.آقا نگا کنید.بزرگوار وی اس مارول و دیسی
    طنز=بزرگوار
    سطح قدرت=بزرگوار
    خبیث=بزرگواراکثرا یحیی د..وث
    بد دهنی=بزرگوار
    داستان پردازی=بزرگوار
    آقا کسی حرف ی برای گفتن داره.
    از الان من دیگه اسمم بزگوار فن هست.

  63. بزرگوار فن کاربر می‌گوید

    یک چالش:رید ریچاردز علیه بتمن.کی میبره؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      هوش:رید ریچاردز
      مزیت تاکتیکی:بتمن
      تجهیزات:بتمن
      متحدان:چهار شگفت انگیز علیه بتفمیلی که بتفمیلی بخاطر قدرتهای فوق بشری ردهود ومهارتای دیمین میبره یا مثلا بخاطر اینکه دیمین خودش جانشین لیگ قاتلانه
      قدرتهای فوق بشری :
      بی رحمی:برابر
      سطح قدرت دشمنان که تو همین مقاله گفته شده:بتمن
      تجربه:برابر و تاحدوی بتمن
      محبوبیت و شخصیت:رید ریچاردز
      قدرتهای فوق بشری:رید ریچاردز
      شاهکار:رید ریچاردز تا حالا ازش چیزی ندیدم و قضاوت نمیکنم ولی بنظرم بتمن
      در تجهیزات هم برای مقابله بتمن با قدرتهای رید ریچاردز از زره شخصی که بسیار انعطاف پذیره و تقریبا به اندازه هل بت قدرت داره میتونه استفاده کنه
      منم یک چالش میزنم حالا که اینطوریه
      نظرتونو درباره این کراس اوورا بگید
      کنال و نال و تانوس علیه ترایگان و انتی مانیتور و بلک ادام
      ازدواج ثور و واندروومن
      سیمیبوت ها علیه مستر مایند و پارادیمون ها بدون کنال و دارکساید

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        در نظر بگیرید تانوس بدون ارتش و دسکش ابدیت

      2. بزرگوار فن کاربر می‌گوید

        ازدواج ثور و دایانا خیییییییییلییییییییییییی باحال میشه.خودم تو دیسی فقط طرفدار واندروومن و دث استروکم.
        مقایسه
        قدرت فوق بشری:رید
        اختراعات:رید
        نیروی کمکی:بتمن
        قدرت دشمنان:رید(گالاکتوس.تانوس.دکتر دووم.)
        تکنولوژی:برابر
        بی رحمی:برابر
        تاکتیک:بتمن
        آیکیو:رید(حدود ۲۰۰ و خوردی)
        برنده:رید

        1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          اقا به ای کیو نیست لکس لوثر ای کیوش ۲۵۰ بود ولی از بتمن شکست خورد دوما تو وسایل مدرن رید ریچاردز برای مقابله با هل بت چی داره بعدش دارکساید و ارس و کیرکه را با تانوس و دکتر دووم مقایسه میکنی میدونی کیرکه کی هست تو مقاله شرورهایی که از درکساید قویترن رتبه اول داشت چون قدرت جادوش برابر با هکتاته
          و حالا یک چالش جدید که شمارو مشغول کنم چالش اینه:نرون علیه مفیستو
          هکتات علیه ادام وارلاک
          از دوستان مارول فن خواهشمندم قدرت های شخصیت های تانوس رگلیتور و استاربرند را توضیح دهند
          حالا ادامه داستان تانوس به ابرقهرمانا گفت که ترو فرم دارکساید در راهه اما اونا نترسیدن سوپرمن خودشو تبدیل به سوپرکازمیک کرد
          شزم بسوی کنال حمله ور شد اما کنال پای شزمو کند .
          در همین حال صدایی در گوش دارک ریون میپیچید . ترایگان داشت ازاد میشد .وای نه ترایگان و داکس نوو با هم در یک جا زندانی بودن ولی چه میشد کرد ترایگان ازاد شد.
          جنگی حماسی بین فانتوم استرنجر و ترایگان در گرفت و ترایگان با استفاده از طلسم خدایان قدیم برنده شد اما فانتوم نمرد
          جنگ ادامه داشت مرداهنی با همه زرهاش تمرکزش روی کنال و سیمیبوت هاش بود و بتمن هم بدلیل اینکه هل بتو ترایگان پاره پوره کرده بود زره ارو باستر را پوشیده بود و بت فمیلی هم بقیه زره های بتمن
          که در اینجا بود که ماکسیما و اوریون و سوپربوی و شزم فمیلی بهشون پیوستن اما غافل از اینکه لشگر تانوس و پارادیمون ها میان ولی کاپیتان مارول با یک مشت سفینه های تانوسو زد ولی لشکراش مونده بودن مارشن منهانتر و سوپربوی و ارویون و هالک و کاپیتان امریکا حساب لشکرشو رسیدن
          واندروومن و بلک ویدو و اسکارلت ویچ و زاتانا رفتن سمت هلا .هلا بلک ویدو و زاتانا رو کشت اما نتونست واندروومن خدای جنگ و اسکارلت ویچ طلسم سیتوراکو شکست بده خب . فقط موند داکس نوو و ترایگان و تانوس .
          ترایگان از دارک ریون شکست خورد و تانوس از کاپیتان مارول و ثور و سوپرمن شکست خورد داکس نوو هم به پشت سورس وال تبعید شد و من در نقش الین بلک در پشت سورس اونارو شکنجه کردم .پایان

  64. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بچه ها دیشب خواب تیم اپ مارول و دیسیو دیدم شرورهاشم جاگرنات و دارکساید کلون و برینیاک و دومزدی و هلا یودن
    عجب باس فایتایی داشت
    سوپرمن و ثور تنهایی دارکسایدو زدن
    واندروومن سر جاگرناتو زد و مرداهنی و بتمن و سایبورگ برینیاکو زدن
    دث استروک و ددپول و هالک و ولورین ریختن سر دومزدی
    لوکی هم با کمک فانتوم استرنجر و دکتراسترنج و کنستانین ریختن سر هلا
    اخر معلوم شد دشمن اصلیشون این نبوده
    دشمن اصلیشون تانوس با شش سنگ و کنال و فانوس مشکی هستن ایشالا این کامنت تایید بشه توی کامنت بعدی بقیشو میگم

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اول اینو بخونید بعد پیام اداممو

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      از اثرات جنس خوب😂😂😂😂😂😂بگو چیه ماهم از این خواب ها ببینیم😂😂😂😂

      شوخی بود امیدوارم بهت بر نخورده باشه.خوش باشی شب هاهم کم غذا بخور سبک بخوابی از این مشکلات پیش نیاد😂😂😂شب خوش👋

  65. احمد کاربر می‌گوید

    داش باید یه فیلم شینمایی ساخت عجب فیلمنامه ای داره

  66. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود خسته نباشید اما من با مورد ۴ مخالفم!!! آخه خود زاتانا حریف کیرکه نمیشه بعد بتمن چطوری با چنتا وردی که از زاتانا یاد گرفته بود کیرکه رو شکست داد؟؟

    1. Batman Batman کاربر می‌گوید

      بتمن توسط راس الغول اموزش دید اما از اونم ماهر تر شد بتمن تیر اندازی رو از دیوید کین یاد گرفت و از اونم بهتر شد من مطمئنم فقط چند تا ورد یاد نگرفته اگه بتمنو بشناسی میفهمی تا هر چی زاتانا میدونه و نمیدونه از یاد نگیره ولش نمیکنه

  67. Amir کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر Batman
    اول چون اون بتمنه
    دوم چون اون بتمنه
    سوم چون اون بتمنه
    چهارم بتمن همیشه یه راه برای شکست دشمنانش پیدا میکنه مثل آیرون من که با گالاکتوس و سرپنت در میوفته

  68. Batman کاربر می‌گوید

    #Amir
    خیلی ممنون بابت ذکر دلایل یک دو و سه!!!! راجعب دلیل چهارم هم باید بگم من نگفتم بتمن نمیتونه کیرکه رو بزنه من گفتم با ورد های زاتانا نمیتونه!!!!

  69. Amir کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر Batman :
    ببینید بتمن کلی ورد جادویی بلده مثلا همون که دوستان قبلا توی مقاله اشاره کردن وردی که به مدت یک ساعت هرکس در اطرافش نیرو های جادویی داره از دست میده
    ولی اون هنوزم بتمنه
    نمیدونم چرا داره جدیدا از بتمن خیلی خوشم میاد قهرمان های مورد علاقم تغیر کرده
    ۱ ثور
    ۲ سوپرمن
    ۳ سنتری
    ۴ ولورین
    ۵ بتمن
    شعار های مورد علاقم :
    ثور : یا ریش اودین
    بتمن : من انتقامم من شبم من بتمن
    گرین لنترن : در تاریک ترین شب در روشن ترین روز بدانند آنان که نیروی تاریکی را پرستش میکنند از قدرت من در امان نخواهند بود نور فانوس سبز
    هالک : هالک له میکنه
    دوکی : یا هوگاث کبیر

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      لوکی:من ازگاردی نیستم
      تانوس:سخت ترین کارها نیازمند قویترین اراده هاست
      اسپایدرمن نوار:اگه قدرت بیش از حد زیاد باشه وظیفه مرداست که از بین ببرنش
      بتمن:من بتمنم
      اسپایدرمن:قدرت.مسيولیت میاره
      بیست:یا حضرت کمربند کشدار
      مایکلنجلو:کاوابانگا
      سایبورگ:بویا
      هیومن تورچ:روشن شو لعنتی
      ثینگ:وقت کتک خوردنه
      سوپرمن:حقیقت.عدالت و شیوه امریکایی
      دکی استرنج:یا هوگاث کبیر
      تونی استارک:هر سفری.پایانی داره

  70. Batman کاربر می‌گوید

    #Amir
    خب بحث ورد های خود بتمن کلا جداست!!!! در این مقاله نوشته شده با ورد هایی که از زاتانا یاد گرفته بود و حرف منم اینه که ورد های زاتانا در حدی نیستن که بتونن کیرکه رو نا توان کنن!!!

  71. 13morteza81 کاربر می‌گوید

    دمش گرم

  72. […] دو داستان YEAR ONE و  THE DARK NIGHTS RETURNSسهم بزرگی در کمیک های بتمن داشته است. ولی با این حال او در دهه نود در کمیک ALL STAR BATMAN […]

دیدگاه ها غیر فعال است.