۱۰ تا از قدرتمندترین نسخه های هالک در دنیای کمیک

وقتی در سال ۱۹۶۲ برای اولین بار هالک پا به دنیای کمیک گذاشت، هیچکس فکرش را نمی کرد هالک خاکستری ای که در طی اتفاقی ناخواسته، رنگش به سبز تبدیل شد و بخاطر فروش کم کمیک هایش در همان زمان نزدیک بود تا برای همیشه پرونده این موجود همیشه عصبانی بسته شود، روزی را ببیند که یکی از مطرح ترین و تاثیرگذار ترین شخصیت های تاریخ کمیک بشود.

در طول تاریخ کمیک هالک دچار تغییر و تحولات زیادی شده و دارای نسخه های عجیب و متفاوت بسیار زیادی است. لذا در اين مقاله بر اين بر آمديم تا شما را با ده تا از قدرتمند ترین ورژن ها و نسخه های هالک در دنیای کمیک آشنا کنیم. با ایرونی سنتر تا انتهای این مقاله همراه باشید.


۱۰. هالک بی ذهن (Mindless Hulk):

هالک بی ذهن نسخه ای از هالک هستش که همونطوری که از اسمش هم پیداست، قادر به استدلال نیست و عقل و درکش رو از دست داده. این هالک وحشی تر و قدرتمندتر و غیرقابل پیش بینی تر از هالک وحشی هستش و مسئول قتل عام بسیاری در دنیای کمیک هست. درست مثل دومزدی، این نسخه از هالک تمام هوششو از دست میده ولی اونقدر قدرتمند شده که هیچی نمیتونه جلوش مقاومت کنه، چه دوست چه دشمن. هالک بی مغز با بسیاری از انتقامجویان جنگید و شکستشون داد ولی درآخر به دکتر استرنج رسید و دکتر اون رو به چهارراه ابعاد تبعید کرد تا وضعیتش برگرده مثل قبل.


۹. هالک غیر قابل انکار (Indestructible Hulk):

برعکس نسخه بالا، این نسخه یکی از نسخه های خوب ولی بسیار قدرتمند هالک در دنیای کمیک است که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ در دنیای کمیک حضور داشت. بعد از نبرد بین انتقامجویان و مردان ایکس، هالک گوشه گیر می شود و سعی می کند تا از مردم فاصله بگیرد و دستی هم در کار خیر ببرد. در آن سمت ماجرا هم ماریا هیل به دنبال هالک بود تا او را متحد شیلد کند. او هالک را متحد شیلد می کند. این نسخه هالک برای خود لنز های تماسی HUD ای اختراع کرده است تا وضعیت روحی و مشکلات خود را گزارش دهد. هالک غیرقابل انکار دستگاهی ساخت و به ماریا هیل هدیه داد که می توانست تا پنج سال، تمام بیماری های ناشی از آب را از بین ببرد و هر هفته یک اختراع می کرد. البته این نسخه از هالک آنقدر قدرتمند است که می تواند وزن سیاره ای به اندازه زمین را تحمل کند.


۸. مایسترو (Maestro):

زمانی‌که جنگ‌های بزرگ هسته ای موجب از بین رفتن ابرقهرمان‌ها و دشمنانشان شده است. هالک، که در این زمان خود را مایسترو (Maestro) نامیده، با بهره‌گیری از هوش بروس بنر و قدرت هسته‌ای، تبدیل به حاکم مطلق دنیا شده که مستبدانه بر همه حکومت می‌کند. در آن زمان هیچ ابرقهرمانی حریف مایسترو نمی شد تا اینکه شورشیان، هالک را از گذشته به آینده می آورند و او موفق به نابود کردن مایسترو می شود. یه واقعیت جالب هم در مورد مایسترو وجود داره و اینکه اون یه اتاق جایزه داره که وسایل قربانی هاش رو اونجا نگه می داره.


۷. هالک جاویدان (Immortal Hulk):

هالک فناناپذیر در در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. هر زمانی که بروس بنر (هالک) می میرد، دوباره زنده می شود. البته هالک هرگز نمی میرد اما این نسخه از همه زمان هایی که مرد و به زندگی بازگشت قوی تر، باهوش تر و بی رحم تر است. او به راحتی هالک قرمز را نابود کرد، کمر نوا را شکست، و حتی قادر به صدمه زدن به چلنجر (از بزرگان جهان مارول ۶۱۶) است. هالک جاویدان این توانایی را نیز دارد که انرژی گاما را از دشمنان خود تخلیه و جذب کند و خود را قوی تر کند. کمیک هالک جاویدان، کمیکی است که بیشتر به زوایای روانی و قدرت های فوق طبیعی هالک می پردازد.


۶. جنگ هالک (War Hulk):

وار هالک را با جنگ جهانی هالک اشتباه نگیرید. این ورژن از هالک یک جهش یافته است که آپوکالیپس، شرور قدرتمند مردان ایکس، فناوری آسمانی را به او هدیه داد و به این غول سبز اجازه داد تا به درخواست خود، به نهایت قدرت خود برسد، بطوری که دیگر نیازی به فاکتور خشم و عصبانیت نباشد. او تبدیل به یکی از سواران آپوکالیپس شد و قدرت او هر ابرقهرمانی را به وحشت می انداخت. نبرد این هالک و جاگرنات در دنیای کمیک، یکی از نبردهای پرطرفدار است.


۵. نول هالک (Nul Hulk):

هالا این نول هالک کی هست اصلا؟ نول یکی از هشت فرزند کال بورسان (براد ناتنی و شرور اودین) است که درست قبل از این که کال در نبرد از اودین و مرد آهنی شکست بخورد، توسط اودین به یک چکش جادویی تبدیل شد. این سلاح درست در منطقه ای نزدیک هالک فرود آمد و هنگامی که هالک نول را لمس کرد، از آن نول شد و کنترل خود را از دست داد. البته بعد از مدت ها داستان به کمک ثور بخوبی ختم بخیر شد اما این نسخه از هالک اونقدر قوی هست که براحتی آدمانتیم رو پاره کرد و ارتشی از هیولاهای دراکولا در اختیار داره. جالبه بدونید که در این نبرد ثور به کمک پتکش آنچنان ضربه ای به هالک زد که هالک تا نزدیک مدار زمین پرتاب شد و دوباره افتاد پایین. البته خیلی ها این نظر رو دارند که بخاطر اینکه هالک خودش نبود و کنترل میشد، شکست خورد.


۴. جنگ جهانی هالک (World War Hulk):

بعد از وقایع سیاره هالک و مرگ همسر هالک و اتفاقات بدی که براش افتاد، بروس بنر با عصبانیتی بسیار زیاد نسبت به قبل به زمین برمیگرده تا انتقامشو از انتقامجویان و زمین بگیره و وارد یک نبرد تمام عیار علیه زمین میشه که اگه کمیکشو بخونین، کرک و پرتون میریزه.

هالک بعد از اینکه از ساکار میره اولش به ماه میرسه و بلک بولت (این مقاله رو حتما بخونین) روشکست میده، هالک به مقر مردان ایکس می رود و همه آنها را با یک ضربه شکست می دهد. سپس در یک نبرد کوتاه،هرکول، نامورا، فرشته، ژنرال راس و ارتش آمریکا را شکست می دهد. بعد از اون هالک با دکتر استرنج وارد نبرد میشه و دست های استرنج رو خورد میکنه تا دیگه نتونه اونو به بعد یگه ای بفرسته. حتی سنتری هم نتونست در برابر هالک کاری کنه و از دور خارج شد. تونی استارک که میبینه زره هالک باسترش هم هیچکاری نمیتونه بکنه یه پروژه سری ترتیب میده که وارد نبردی با هالک بشن و اگه ابرقهرمان ها موفق نشن، کل اون منطقه نابود بشه. سرانجام ابرقهرمان ها موفق شدند و هالک رو در تاسیسات شیلد در سه مایلی زیر زمین زندانی کردند.


۳. هالک جهان شکن (World Breaker Hulk):

این ورژن از هالک هم در جریان جنگ جهانی هالک حضور داشت. این نسخه از هالک نتیجه مدیتیشن و تمرینات هالک برای متمرکز شدن در سیاره ساکار بود و به اون کمک میکرد تا قدرت و خشمش رو بتونه به خوبی کنترل کنه. در طی جنگ جهانی هالک، اون با قهرمان های زیادی مبارزه کرد و تمام اون ها رو به صورت تحقیر کننده ای شکست داد. درست پس از نبرد با سنتری، این نسخه از هالک خودش رو نشان می ده و ما رو با قدرت بی نهایت هالک بیشتر آشنا میکنه. این نسخه از هالک وقتی میخواست تنها یک قدم برداره، کل سواحل شرقی آمریکا رو نابود کرد. بعدها اونقدر قدرتمند شد که سیاره ای رو تونست تنها با یک مشت نابودکنه.


۲. یونی هالک (Uni-Hulk):

این هالک یک هالک کیهانی قدرتمند هستش اما قبل از اون شما باید بدونید که اصلا یونی پاور یا قدرت کاپیتان جهان چی هست. کاپیتان جهان یا همان کاپیتان یونیورس موجودی بسیار شبیه به گرین لنترن های دی سی است. کاپیتان یونیورس نمایانگر فیزیکی قدرتی به نام یونی-پاور، و همچنین نگهبان و محافظ اترنیتی است. یه قدرت داره که اون رو قدرتمند ترین ابرقهرمان تمام دوران های مارول کرده، اونم اینه که وقتی زمان مرگش میرسه و یا وقتی داره میمیره قدرت هاشو انتقال میده به یه بدن دیگه. همش هم بخاطر یونی پاور هستش، یونی پاور به انسان قدرت، سرعت و دوام ابرانسانی میده حتی خداگونه، توانایی های دیگه ای هم میده مثل دید تلسکوپی، آگاهی های کیهانی، اشعه کیهانی، دستکاری ماده و ایجاد میدان انرژی.

در یکی از کمیک ها هالک بطور موقت یونی پاور رو بدست میاره و صاحب تمامی این قدرت ها میشه اما شاهکار زیادی نداشت و موقتی بود. اما اگه فکر می کنید یونی هالک قوی ترین نسخه هالک هستش، باید بگم در اشتباهید. ادامه بدید تا با قدرتمندترین نسخه از هالک تا به امروز آشنا بشید.


۱. هالک مجازات کننده کیهانی (Space Punisher Hulk):

اگر فکر می کنید قدرتمندترین نسخه از هالک، یونی هالک یا هالک نابودگر یا ایمورتال هالک هستش، باید بگم در اشتباهید. قوی ترین نسخه از هالک موجودی است به نام Space Punisher Hulk که واقعا خودمونم نمیدونیم آیا باید بین قهرمان ها باشه یا نه. هالک مجازاتگر از یک دنیای متناوب دیگه هستش و ظاهرش هم با تمامی نسخه های قبلی هالک فرق داره برای اینکه طاس هستش و چهارتا بازو داره. هالک مجازاتگر فضایی شاهکارهایی زیادی داره مثل کندن سر ددپول یا کندن سر خودش، اما برترین شاهکارش کشتن شش واچر اونهم پشت سرهم بود که هرکدومشون از گالاکتوس هم قوی تر بودند. اون سه تارو سلاخی کرد و سه تای بعدی رو خفه کرد. شما خودتون حساب کنید چند نفر رو در دنیای مارول پیدا می کنید که بتونن شش تا گالاکتوس رو با هم حریف بشن. در پناه خدا باشید. (منبع)

58 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    یک مقاله خوب دیگر از سایت ایرونی سنتر .
    شخصا با این مقاله موافقم . حالا بماند که بعضی ها میگن toba hulk قویترینه . که اساسا برای هیچ مدرکی موجود نیست .

  2. Bob کاربر می‌گوید

    سلام، مقاله کامل و عالیه!! اما یه مشکل خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی کوچولو پیدا کردم.
    ۹th cosmic immortal hulk اینجا نیست. این شخصیت تمام دنیای مارول رو نابود کرد به همراه تمام حیاتش، همچنین به نظر میاد که هیچ شخصیتی هم نتوانسته در برابرش ایستادگی کنه!!! چون اگه می‌تونست دیگه دنیای مارول نابود نمیشد همچنین اون می‌تونه تغییر اندازه بده!! من میگم احتمالا، حداقل واچر ها و دادگاه زندگانی سعی بر متوقف کردن اون کردن اما نتونستن، چون واچر ها مگه از دنیا محافظت نمیکنن؟حالا نمی‌دونیم آیا بیاندر ها هم دربرابرش مقاومت کردن یا نه. متاسفانه از این نسخه هم شاهکار های زیادی نداریم.
    البته این نسخه از هالک ، یه جورایی هالکه اینطور بگم که ترکیبی از The one below all هم هست. اون بیشتر خودشو Toba معرفی می‌کنه اما در ذهن اون هالک هم حضور داره،این هم بگم که Toba نسخه بد والای همه گان هستش، پس این نسخه از هالک درواقع ضد قهرمان هستش، حالا هرکاری که میخواهید انجام بدین.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      من کل سرگذشت و تاریخچه شخصیت OBA رو در مارول ویکی خواندم .
      راجب این موجود گفته شده که در عمیقترین لایه مولتی ورس زندگی میکند . همتای تاریک والای همگان به حساب میاد و طبیتا از قویترین و خظرناکترین شخصیت های منفی دنیای مارول هست . به انرژی گاما هم خیلی ربط دارد و گفته میشه که انرژی های گاما از اون سرچشمه میگیرد . حتی جدیدا میگن که اون بود که باعث یافتن بروس بنر و ایجاد هالک شد . ( در حالی که گمان میرفت که علت وجود همه جهش یافته هاش زمین سیلیستیال ها باشند . ) . هرچند که تا جایی که من میدونم این موضوع به طور رسمی تایید نشده اما با توجه به شواهد و مدارک موجود احتمالش بسیار زیاد هست و هیچ بعید نیست که به زودی به طور رسمی در کمیک ها تایید بشه . برایان بنر طی تحقیقات خود روی انرژی گاما رویایی از این موجود رو دید که بعدش گفته شد که روح برایان بنر رو نفرین کرده . البته برایان بنر این موجود نیست . اشتباه نشه . بلکه برایان بنر به نوعی به وجودش پی برده . بعدا بروس بنر طی ازمایشات خودش باعث باز شدن درب سبز ( که یجورایی مرز بین این دنیا و مکان زندگی شخصیت OBA ( عمیقترین لایه مولتی ورس و جهنم ) میشود و بنر را به هالک تبدیل میکند . وقتی که بروس بنر در قالب هالک پدرش رو کشت روح پدرش ( برایان بنر ) به قلمرو OBA فرستاده شد . بعدش با استفاده از روح برایان بنر سعی کرد از درب سبز خارج شود که طی اتفاقاتی نتوانست . البته در نهایت در دنیای خودش خارج میشه و به این دنیا وارد میشه . که بازم از دنیا بیرونش میکنند .
      اما بعد ها در اینده ای دور روح بریان بنر رو نابود میکنه و جسم هالک رو در اختیار میگیره . فکر میکنم اینجا هست هالک جاودان یا به قول تو toba hulk پدیدار میشه . البته این در حقیقت شخصیت OBA هست که از جسم هالک به عنوان یک وسیله استفاده کرده نه خود هالک . در واقع بیشتر از ۹۹ درصد قدرتش هم مربوط به همین عامل هست . اینجا ظاهرا این شخص میاد و شروع به کشتن عناصر کیهانی مثل گالاکتوس میکنه . فراکلین ریچارد رو میکشه . اما هیچ اشاره ای به شخصیت هایی مثل ابدیت و بینهایت و دادگاه زندگی نمیشه . بعدش هم که گفته میشه فقط خودش باقی میمونه . هرجند که بنر متوجه میشه که این یک ترفند بوده تا OBA به به کیهان نهم برسه . !! در کیهان نهم هم که هالکو تبدیل به گالاکتوس اون دنیا میکند . ! البته این کار هارو هالک انحام نداده بلکه شخصیت OBA انجام داده و جسم هالم فقط یک واسطه بوده . چون اصولا شخصیت های انتزاعی شکل خاصی ندارند و اینکه میتوانند به شکل های متفاوتی دیده شوند . همچنین این شخصیت OBA میتواند از جسم و روح خیلی از شخصیت های دیگه به عنوان واسطه استفاده کند .
      در حقیقت بله تا جایی که من متوجه شدم تقریبا کل زندگی رو نابود کرده . چون بینهایت تجسم کیهان هفتم و ابدیت تجسم کیهان هشتم هست و قاعدتا برای رسیدن به کیهان نهم باید این دو و از سر راه برداشته بشن . !! حالا این استدلال من هست . ممکنه که من اشتباه کنم . اگه شخصی اطلاعات دقیقتری دارد میتواند بگویید . چیزی که من از خواندن سرگذشت این موجود متوجه شدم به این صورت خلاصه میشد . البته باز اینها به طرز تفکر نویسنده بستگی داره . ممکنه که نویسنده یک همپایی جداگانه برای مولتی ورس در نظر گرفته باشه و برای همین هم این شخصیت OBA تونسته بدون از بین بردن بینهایت و ابدیت به کیهان نهم وارد شده باشه . کلا همه چیز دست نویسندست . البته خیلی از نویسندگان مارول به این کمیک اعتراض کرده بودند . اونها معتقد بودند که این داستان مشابه داستان بیاندر هاست . یعنی زیادی این شخصیت OBA قادر نشون داده شده .
      البته خوب این موارد قویتر بودن شخصیت OBA نسبت به والای همگان رو ثابت نمیکنه و حتی هم سطح بودنش رو هم ثابت نمیکنه . چون قبلا هم شخصیت هایی دیگر چنین اقداماتی داشتند . مثلا بیاندر ها مستقیما و بدون هیچ حاشیه ای مولتی ورس مارول رو به مرز از هم گسیختگی کشوندند . تقریبا همه شخصیت های انتزاعی مثل دادگاه زندگی رو کشتند و همگرایی دنیا های چندگانه رو متوقف کردند . بدون عبور از کیهان های قبلی مستقیما به کیهان نهم ضربه زدند . دست اخر هم خودشون باعث نابودی خودشون شدند . حالا چون والای همگان هیچ کاری نکرد یعنی نمیتونست ؟؟!! قاعدتا خیر . در واقع به قول ادمین محترمه این سایت اینحا کمیکه و تخیل . خیلی از موارد هم دست نویسنده هست .

      1. کمیک فن کاربر می‌گوید

        البته آقای راجرز جونم براتون بگه که شخصیت یکی زیر همه در واقع هم سطح و یا شاید قویتر از والای همگان است چون در آن کمیک بعد از دادگاه زندگی شدن آدام وارلاک و نابود شدنش توسط کازمیک ایمورتال هالک این نظریه بوجود آمد که والای همگان جلوی او را نگرفت چون در واقع توسط یکی زیر همه نابود شده . با تشکر .

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      راجب رتبه بندی هم من خودم در سایت کامیک بوک تحقیق کردم که چرا این نسخه هالک با این قدرت در رتبه ۱ نیست ؟ همانطور که حدس میزدم اونها گفتند که در حقیقت بیشتر از ۹۹ درصد قدرت و توانایی های این هالک مربوط به خودش نیست و مربوط به شخصیت OBA هست . در واقع خود اینجا خود شخصیت OBA هست که کنترل هالکو در اختیار داره و دارد از جسم هالک برای رسیدن به اهداف خودش استفاده میکند . و عملا این شخصیت OBA هست نه هالک . در صورتی که نسخه SPH تمام قدرتش از خود هالک هست و نه شخصیت دیگری . من هم شخصا با این استدلال موافقم .

  3. میلاد کاربر می‌گوید

    راجب نول هالک یه سوال داشتم ادمین جان،اون عضوی از فانوس های قرمز در دی سی هست؟(به خاطر آرم روی سینه اش میگم)

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر آقا میلاد، نول هالک یک شخصیت مارولی هستش و ربطی به دی سی نداره. هر کسی چکش نال رو بدست بگیره به این شکل در میاد.

  4. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین جان مقاله ی توپی بود در مورد هالک مقاله های کمی هست
    ولی ادمین تظر من اینه
    ۱ کازمیک ایمورتال هالک
    ۲ هالک مجازات کننده ی فضایی
    ۳ هالک دنیا شکن
    ۴ یونی هالک
    ۵ جنگ جهانی هالک
    ۶ هالک جاودانه
    ۷ نول هالک
    ۸ وار هالک
    ۹ هالک بی ذهن
    ۱۰ مایسترو
    راستی ادمین و دوستان اگه مایلید به این سوال جواب بدید
    این کاراکتر هارو رو برام رده بندی کنید
    کازمیک ایمورتال هالک
    رون کینگ ثور
    کازمیک آرمور سوپرمن
    هالک مجازات کننده ی فضایی
    نکرو ثور
    سوپرمن پرایم وان میلیون
    هکتات واندروومن

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      ۱-رون کینگ ثور
      ۲-سوپرمن پرایم وان میلیون
      ۳-کازمیک ایمورتال هالک
      ۳-کازمیک آروم سوپرمن
      ۴-هالک مجازات کننده
      ۵-هکتات واندوومن
      ۶-نکروتور
      این نظر شخصی خود م شاید بعضی مخالف باشند

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        اصلاح میکنم:

        ۱-رون کینگ تور
        ۲-سوپرمن پرایم وان میلیون
        ۳-هکتا واندروومن
        ۴-کارمیک ایمورتال هالک
        ۵-کازمیک آرمو سوپرمن
        ۶-هالک مجازات کننده

    2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

      داداش کازمیک ایمورتال هالک نظر شخصی تو هر چی که باشی باید این نسخه ی هالک رتبه ی اول باشه چون قدرت toba رو داره و فقط والای همگان از اون فراتره در رای گیری ها پرایم کازمیک و رون کینگ ثور
      https://www.superherodb.com/superman-prime-one-million-vs-cosmic-immortal-hulk/90-406476/ این مربوط به پرایم میشه و زیری به رون کینگ ثور و okpt در برابر کازمیک ایمورتال هالک میشه
      https://www.superherodb.com/rune-king-thor-old-king-phoenix-thor-vs-cosmic-immortal-hulk/90-407166/
      و زیری پایین تر از همه و لوسیفر
      https://www.superherodb.com/lucifer-morningstar-vs-the-one-below-all/90-288756/
      و بعد ایمورتال هالک قدرت toba رو داره که طبق رای طرفداران کازمیک ایمورتال هالک در حد لوسیفر هست

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        هیچی نگو کل مارول جلو لوسیفر کم میارن . و چند تا شخصیت هستن از نظر من که توانایی مقابله باهاش رو دارن
        ۱ : والای همگان
        ۲ : پروتژ
        ۳ : فالکرام
        ۴ : پایین تر از همگان

    3. Mohamad کاربر می‌گوید

      به نظرمن:
      ۱_کازنیک ایرموتال هالک
      ۲_رون کینگ ثور
      ۳_کازمیک آرمر سوپرمن
      ۴_هکتات واندروومن
      ۵_پرایم
      ۶_هالک مجازات کننده
      ۷_نکرون ثور

    4. کمیک فن کاربر می‌گوید

      با اجازه شما این نظر بنده است
      ۱.کازمیک ایمورتال هالک
      ۲.کازمیک آرمور سوپرمن
      ۳.رون کینگ ثور
      ۴.نکرو ثور
      ۵.هکتات واندر وومن
      ۶.سوپرمن پرایم وان میلیون
      ۷.هالک مجازات کننده نهایی

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        تقریباث باهات موافقم ، فقط جای پرایم و نکرو ثور رو تغییر میدادی عالی میشد بنظرم اینطوری
        کازمیک ایمورتال هالک
        کازمیک ارمور سوپرمن
        رون کینگ ثور
        هکتات واندروومن
        سوپرمن پرایم وان میلیون
        نکرو ثور
        هالک مجازات کننده کیهانی

    5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      ۱-کازمیک
      ۲-ایمورتال هالک
      ۳-رون کینگ
      ۴-پرایم
      ۵-هکتات واندروومن
      ۶-پانیشرهالک
      ۷-نکروثور

  5. عشق است سوپرمن کاربر می‌گوید

    فناناپذیر ، قدرت نامحدود
    قوی ترین ابرقهرمان کامیک…

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      وات ؟؟؟؟ چی میگی داداش حالت خوب نیست .

  6. آراد کاربر می‌گوید

    من یک سوالی داشتم رون کینگ ثور قویتره یا هالک مجازات کننده کیهانی ،لطفاً جواب بدید

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      ببین اراد جان رون کینگ ثور قطعا از هالک مجازات کننده فضایی قویتره . اینو مطمعن باش . تنها برتری sph به نوعی همون اسیب ناپذیری و قدرت بدنیش که اینا هم با قدرت قدرت هایی که رون کینگ ثور داره خیلی به کارش نمیان . در مورد بعدی هم باید بگم رون کینگ ثور ابزار شکست دادن سوپرمن پرایم رو داره ولی سوپرمن پرایم اینقدر قوی هست و قدرت های جانبی زیادی داره که قطعا کار ثور راحت نخواهد . و البته برتری های خودش رو هم داره . به نظر من سخته بین این دو بگی کدوم برنده میشه تازه هنوز سقف قدرت این دو هم مشخص نشده .

      موفق باشی

  7. آراد کاربر می‌گوید

    رون کینگ ثور از سوپر پرایم ضغیفتره

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # آراد
      نه خیر . کاملا اشتباه میکنید . کلا دی سی فن بونت در همه سایت ها ثابت شده . البته کاری با نظر شخصیت ندارم اما قبل از اینکه جمله رو شروع کنی بهتره بگی به نظر شخصی من .
      تمام .

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      خیر .rktهم از پرایم هم sphقوی تره

  8. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    چی https://www.superherodb.com/space-punisher-hulk-vs-rune-king-thor/90-243830/
    اینجا چیز دیگه ای دیدم https://www.superherodb.com/superman-prime-one-million-vs-space-punisher-hulk/90-239321/
    اینجا هم همچین چیزی نبود
    اون شش قادر مطلق زمین ۱۲۰۹۱ رو براحتی کشت و با این حال براحتی توانایی شکست سلسیتال هارو داره چون گالاکتوس در اونج قدرت حریف ۵ سلسیتال شاید بشه و sph شش تا گالاکتوس رو زد
    در ضمن کاربر آراد در این لینک هم مخالف حرف شما رو دیدم
    https://www.superherodb.com/superman-prime-one-million-vs-rune-king-thor/90-124667/
    ضمنا هیچ دلیل منطقی برای اینکه سایه نشین ها بیاندر باشن وجود نداره و خیلی در کمیک ثور رگنورک براحتی از رون کینگ ثور شکست خوردند
    کاربر راجرز می خواستم از شما بپرسم در مورد کاراکتر بلک وینتر اگه درست نوشته باشم چی می دونید

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      من فعلا کاری با بقیه حرفاتون ندارم چون قبلا نظرم را با دلیل و مدرک راجبش گفتم .
      اما راجب سوالتون باید بگم که فعلا اطلاعات زیاد و دقیقی از شخصیت بلک وینتر ( زمستان سیاه ) در دسترس نیست . به نظرم بهتره تا حداقل اتمام سری جدید داستان ثور صبر کرد تا جزئیات بیشتری مشخص شود . فعلا فقط در مورد قدرتش یک جمله بگویم که قطعا از گالاکتوس قدرتمندتر است و گالاکتوس با آن همه عظمتش که ( اسپویل شماره ۵ کمیک ثور در سال ۲۰۲۰ به نویسندگی دانی کیتس . ) … هرالد میگرفت همه عمر ، حالا بلک وینتر به راحتی گالاکتوس را هرالد گرفت . ! در مورد ماهیتش هم فعلا نمیشه دقیق نظر داد .

  9. Mhdi کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود. کازمیک ارمور سوپرمن قویترین ورژن سوپرمن هست اصلا کازمیک ارمور سوپرمن چرا تو هیچ لیستی از قویترن های سایتتون نیس اقا اولترامن و سوپرمن با ربات کازمیک ارمور ترکیب شدن بماند کازمیک ارمور سوپرمن بی نهایت نیروی پلات داره نیرویی که پرنزس داره تو ویکی پدیا نوشته .

  10. Mahdi کاربر می‌گوید

    بعد اقای ادمین جان ببخشید یه سوال داشتم شزم قویتره یا اکوامن یا واندروومن

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شزم اگه بتونه از تمام توانایی هاش استفاده کنه اوله، بعد زن شگفت انگیز و بعد آکوامن.

      1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        کلا این سه تا قدرتاشونو رو نکردن خیلی
        واندروومن هم قدرتای خوف و خفنی داره
        شزم هم همینطور
        آکوامن هم همینطور

  11. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

    ببخشید هالک مجازات گر کیهانی مطلقه یا نه

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دقیقا منظورتون از مطلق چیه؟

      1. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

        ینی میگم تا چه قدر قویه؟

  12. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

    مثلا حتی از والای همگان هم قویتره؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      نه در اون حد نیست .

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر، فقط قدرت بدنی بالایی داره و شاید بتونه در برابر سلاح های قدرتمند هم مقاومت کنه. فکر نمی کنم از علم و دانش بالایی برخوردار باشه. در حد والای همگان هم نیست مسلما.

  13. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

    میتونه ۱۰۰۰ تا گالاکتوس رو باهم حریف شه ؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      😐😐

  14. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

    هالک مجازات گر کیهانی قویتره یا سوپرمن؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😑😐😑😐😑😐😑😐😑😑😐😑😐😑😐😑😐😑😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😑😑😑😑😑

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # محمد حسین کرمی
      نه به اون موقعی که میپرسید ایا از والای همگان قویتره ؟! ایا ۱۰۰۰ تا گالاکتوس را حریفه ؟! …
      و نه به الان که میپرسین از سوپرمن قویتره ؟!
      جواب سوالای سری اولتون مسلما ( نه ) هست . فکر نکنم از ۲ تا گالاکتوس هم قویتر باشه . شاید حتی حریف یک دونه گالاکتوس اوج قدرت هم نشه . ۱۰۰۰ تا که هیچ . !
      جواب این سوالتون هم ( احتمالا بله ) هست . یعنی احتمالا هالک مجازات کننده کیهانی به مراتب از نسخه و حالت اصلی و معمولی سوپرمن قویتره .

      1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        البته جدیدا شواهد و قراین نشان داده سوپرمن اندلس امید هستش و نیروهایی خوف و خفن داره که بعدا تو کامنتم بهش می پردازم
        پس احتمالا جواب این هم (نه)هستش

    3. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      جان من الان داری قوی‌ترین نسخه هالک رو با حالت معمولی سوپرمن مقایسه میکنی؟

      وات د فاز؟؟؟؟؟؟

      آخه sph؟؟؟؟؟

      سوپرمن؟؟؟؟؟

      معمولی؟؟؟؟؟

      کـــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

      الان یکی بگه دقیقا خط افق کدوم وره
      میخوام برم توش محو شم😐😐😐😐😐😐😐😐

  15. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

    تو اینجوری فکرمیکنی خب من چیکار کنم مگه نخوندی گفت ۶تا گالاکتوسو حریف شد کور بودی ناموسا

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # محمدحسین کرمی
      ببین جناب ، اولا این طرز صحبت درست نیست . حالا هر سنی هم میخوای داشته باش . برای من اهمیتی نداره اما باور کن برای خودت میگم . حالا انتخاب با خودته .
      اما موضوع اصلی . ببین هیچ جا نگفته ۶ تا گالاکتوس . ( گفته ۶ تا واچر که هر کدومشون اندازه گالاکتوس قدرت داشتند . ) . این حرف هم اصلا مدرک محکمی براش وجود نداره . هیچ مدرکی که نشون بده اون واچر ها با گالاکتوس برابرن وجود نداره به جز حرف یه منبع نه چندان معتبر که اونم در واقع مدرک حساب نمیشه . البته من منظورم این سایت ایرونی سنتر نیست چون این سایتم فقط ترجمه کرده و از خودش نگفته . من منظورم اون منبع اصلیه . در کل گالاکتوس شخصی هست که در حالت معمولی تقریبا اندازه ۴ تا سیلیستیال متوسط قدرت داره و از طرفی هر واچر ابدا قدرتی در حد سیلیستیال ها نداره . حالا اون منبع روی چه حساب کتابی گفته هر کدوم اون واچر ها اندازه گالاکتوس و حتی بیشتر دیگه من نمیدونم . در کل من اگه بخوام میتونم تا فردا تایپ کنم و بنویسم که چرا گالاکتوس از واچر ها قویتره که البته نیازی هم نیست چون با یه دو دو تا چهار تای ساده هم میشه این مورد رو استنباط کرد .

  16. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

    اهان حالا فهمیدم

  17. مرد فردا کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود . یه همینجوری مقاله درباره هالک هم بزارین خیلی وقته از هالک مقاله نزاشتین بابا قویترینه ها😂

  18. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام مطلب خوبی بود
    ایا رون کینگ ثور میتونه ۶ تا واچر رو شکست بده؟
    به نظر خودم نه
    و اینکه وار هالک باید رتبش بالاتر باشه چون میتونه بدونه هیچ خشمی به اوج قدرتش برسه یعنی اگه بخواد میتونه حتی از جنگ جهانی هالک هم قویتر بشه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      سجاد چرا چرت میگی واسه رون کینگ ثور ۶ تا واچر حکم شش تا سورتور رو داره که زیادی قوی نیستن خب رون تونسته سایه نشینان بالا که به احتمال ۹۹ درصد بیاندر ها بودن رو شکست بده خب این واچر کک هم نیستن در برابرش نمیدونم چرا هی طرفداری هالک و تانوس رو میکنید؟🤔😐

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        اممممممممممممممممم اتک تیتان
        قبول دارم رون کینگ ثور اس پی اچ رو پودر میکنه ها …………………. ولی رون کینگ ثور سایه نشینان رو اصلا نزد ……….بلکه منبع تغذیه انرژی اونا رو نابود کرد که یعنی خییییییییییییییییییییییییلی هم قوی نیست

        1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

          حق مولایی

      2. Spidey کاربر می‌گوید

        کاپیتان جهان زیاد شبیه گرین لنترن نیست سپاه نوا بیشتر به گرین لنترن ها می‌خوره باتشکر

  19. سجاد کاربر می‌گوید

    ببخشید ادمین جان هالک مجازاتگر کیهانی به جز قدرت بدنی قدرت های دیگه ای هم داره؟
    اخه قدرت بدنی رو که تقریبا همه هالک ها به طور نامحدود دارن پس فرقش چیه؟

    1. سجاد کاربر می‌گوید

      ادمین جان لطفا اگه سرت شلوغ نیست یه جوابی به من بده

  20. Mahdi کاربر می‌گوید

    حب این هالک قدرت بدنی کیهانی داری طوری که شش تا واچرو راحت کشت

  21. Steve rogers کاربر می‌گوید

    مهدی جان
    فرق قدرت فیزیکی نسخه های هالک با اینکه قدرت همشون بی حد و مرز هست اما sph مقام اول هست مثلا همه سوپرمن یا هالک رو بعنوان قویترین موجودات کیهان از لحاظ فیزیکی می نامند موجوداتی وجود دارند که خیلی قدرت فیزیکی شون خیلی از هالک و‌ سوپرمن بیشتره رتبه بندی فیزیکی من اینه ( من از هر کارکتر یک نسخه ازش رو قرار میدم ) و اینکه حرفم رو میتونم ثابت کنم و مدارک لازم‌ رو هم دارم
    ۱ کازمیک آرمور سوپرمن
    ۲ هالک مجازات کننده ی کیهانی
    ۳ لوسیفر
    ۴ میکائیل و لوسیفر مارول
    ۵ دادگاه زندگی
    ۶ دورمامو
    ۷ گالاکتوس
    ۸ زنون
    ۹ هالک
    ۱۰ سوپرمن
    ۱۱ دارک ساید
    ۱۲ تانوس
    ۱۳ روگول زار
    ۱۴ دومزدی
    ۱۵ بلک آدام
    ۱۶ مارشن من هانتر
    ۱۷ هرکول
    ۱۸ واندروومن ( چون مچ بند ها قدرتشو محدود می کنه و قدرت واقعی واندروومن قابل رقابت با سوپرمن و هالکه
    ۱۹ شزم
    ۲۰ ثور

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      Steve Rogers #
      جناب چرا انقدر تعصب دارید آخه چرا اولا قدرت فیزیکی دارکساید بی شک از هالک و سوپرمن بیشتره ناسلامتی دارید درباره کسی حرف می‌زنند که با آنتی مانیتور نبرد کرد و باهاش برابری کرد دوما قدرت فیزیکی سوپرمن بیشتر از هالک نباشه کمتر نیست سوما شمایی که دومزدی رو اینهمه پایین تراز هالک گذاشتی بگم که قدرت بدنی دومزدی خیلی بیشتر از این حرفاست نکته بعدی قدرت بدنی بلک آدام به اندازه یک بند انگشت از سوپرمن پایینتره که با قدرتای دیگش اون اختلاف کم هم جبران میکنه ! شزم قدرت بدنی از واندروومن پایین تر؟!!!!!!!!!! اصلا قدرت بدنی شزمو میدونی؟!!! نه معلومه که نه هالک رو خیلی بالا گذاشتی و خلاصه رتبه بندی از بیخ و بن غلطه مخصوصا که قدرت بدنی sph رو از لوسیفر بیشتر میدونی!

      1. بدسی ام کاربر می‌گوید

        قدرت فیزیکیه هالک نامحدود و وابسته به احساساتشه
        هیچ شخصیتی رو نمیشه گفت قدرت فیزیکیه بالاتری نسبت به هالک داره چون هرچه قدر سطحش بالا باشه هالک با عصبانیت و خشم بیشتر بهش میرسه

  22. Lucifer کاربر می‌گوید

    آقای استیو راجرز CAS و SPH رو اومدید بالای قادر مطلق و خدای جهنم قرار دادید ؟ نمیتونم نظر قطعی بدم که لیست چطوری درست میشه ولی لوسیفر اول و بعد کازمیک ارمور در مورد sph هم نظری ندارم ولی مطمئن باش دومزدی از سوپرمن قوی تر نباشه ضعیف تر هم نیست تو کامیک هم دومزدی سوپرمنو کشت گرچه خودش هم نابود شد بنابراین نمیشه رتبه رو اینقدر تفاوت قرار داد .
    بدون شک دارک ساید باید بالاتر از سوپرمن باشه تانوس هم معلوم نیست با دستکش بی نهایت یا بدون اون به حساب اوردیدش که نمیدونم بنابراین نظری هم نمیدم در کل نظر شخصی منه
    لوسیفر
    C.A.S
    SPH

دیدگاه ها غیر فعال است.