معرفی باتری های آنولاکس، قدرتمندترین سلاح MCU

در جهان سینمایی مارول از موجودات متعددی به عنوان خدا یاد می شود. آسگاردی ها هزاران سال زندگی می کنند و از قدرت بالایی برخوردار هستند. با اینحال آنها نیز دارای نقطه ضعف های بزرگی هستند و اکنون تقریبا منقرض شده اند. همانطور که آنها خدایان نیستند، واچر ها و استاد بزرگ نیز خدا نیستند و نقطه ضعف های خاص خود را دارند. حتی تانوس نیز که به تمام سنگ های ابدیت دست پیدا کرد نیز خدا نیست و سرانجامش دو بار کشته شدن توسط انتقام جویان شد. امروزه تنها می توان لقب خدا را به یک نژاد در دنیای سینمایی مارول داد و آنهم نژادی نیست جز آسمانی ها که به سلستیال ها نیز شناخته می شوند.

این خدایان عظیم قراراست نقش مهمی در آینده مارول بازی کنند و از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریبا کشتن آنها حتی توسط قدرتمندترین ارتش عالم نیز ممکن نیست. با اینحال فراموش نکنید که یک سلستیال در دنیای سینمایی مارول به وسیله یک سلاح به نام باتری های آنولاکس کشته شد و آنهم کسی نیست جز ایگو، سیاره زنده که موجودی از نژاد آسمانی ها بود.

باتری های آنولاکس باتری هایی با منبع انرژی بی پایان هستند که در فیلم نگهبانان کهکشان ۲ با آنها آشنا شدیم. نگهبانان کهکشان برای بدست آوردن آنها استخدام شده بودند. بعد از تحویل آنها به صاحبینشان، رامت راکون مقداری از این باتری ها را دزدید که حکم مرگ را برای نگهبانان داشت و باعث شد صاحبین آن با تمام قوا به نگهبانان حمله کنند.

اما این تمام داستان نبود، ایگو پدر پیتر کوئیل یک آسمانی بود قصد داشت جهان را به کنترل خود در بیاورد و نگهبانان به کمک باتری های آنولاکس موفق شدند او را نابود کنند. با این موارد به احتمال بسیار زیاد این باتری ها باید قدرتمندترین سلاح های دنیای سینمای مارول باشند. حتی قدرتمندتر از سنگ های ابدیت.

با یان حال در اولین فیلم نگهبانان کهکشان، تصویری کوتاه از یک آسمانی دیدیم که با کمک سنگ قدرت، یک سیاره کامل را نابود کرد. با این وجود بنظر می رسد که قدرت سنگ های ابدیت تاثیر مهمی بر روی آسمانی ها نمی گذارد. همانطور که پیتر کوئیل موفق به کنترل قدرت سنگ قدرت در دستان خود شد. به احتمال زیاد حتی بشکن تانوس نیز تاثیری بر روی سلستیال ها نمی گذارد (توجه کنید که در آن زمان پیتر کوئیل قدرتش را از دست داده بود). با این حال باتری های آنولاکس موفق شده اند یک سلستیال را بکشند.

هنوز فیلم ابدی های مارول اکران شده است و ما نمی دانیم که آیا این گروه با آسمانی ها به مشکل می خورند یا نه. حتی اگر به مشکل هم بخورند عملا هیچ راهی برای نابودی آنها در دنیای سینمایی مارول گفته نشده است مگر همین باتری های قدرتمند آنولاکس. احتمال دارد که این باتری ها نقش مهمی در آینده دنیای سینمای مارول و فیلم نگهبانان کهکشان بعدی و یا خود ابدی ها ایفا کنند.

نظر شما چیست؟ آیا این باتری ها توانایی نابود کردن یک سلستیال را دارند؟ و آیا در آینده دوباره شاهد حضور این سلاح خواهیم بود؟

20 Comments
  1. Goku
    Goku کاربر می‌گوید

    اینکه بگید این باتری ها از دستکش ابدیت قوی‌تر است اشتباهه، دستکش فقط با یک بشکن ساده نیمی از عالم رو نابود کرد، قدرت تعقیر واقعیت و کنترل زمان و………… رو داره، مسلماً به دستکش ابدیت نمی رسن.
    برای اینکه این باتری ها تونستن ایگو رو نابود کنن این بود که به نقطه ضعف ایگو ضربه زدن و باعث نابود شدنش شدن، وگرنه معلوم نبود آیا تاثیر چندانی روی ایگو بزاره یا نه.
    و اینکه شما میگید بشکن تانوس تاثئری روی سلستیال ها نداره رو من نمی دونم از کجا اوردین، شما از کجا می دونید که اینجور راحت می گید تاثیر نداره😐

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      هر سلاحی نمیتونست قلب ایگو رو نابود کنه.
      بعد دستکش اصلا عدی در برابر سلستیال ها نیست. دیدی که پیتر کنترلش کرد، حتی عددی در برابر آسگاردی ها نیست. برای اینکه یک بار ثور قدرتش رو تحمل کرد و بار بعد با تبرش جلوی همه قدرت های همه سنگ ها ایستاد و تبر و کرد تو قلب تانوس.
      اینطور هم که به نظر میرسه سلستیال ها به مولتیورس دسترسی دارند به احتمال بسیار بالا و یا یونیورسال رده بالا هستند که این باعث میشه عملا سنگ براشون اسباب بازی باشه.

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        این سلاح یا بمب قطعا قویترین سلاح mcu نیست اما قویترین بمب چرا هست، چون هیچ دلیلی وجود نداره که بگه سلاح هایی مثل استورم بریکر و نکروسورد نمیتونن مرکز یه سلستیال رو نابود کنن بنظرم شمشیر سارتور هم میتونه اینکارو بکنه چون حتی از نظر قدرت هم از ایگو قویتره.
        البته ما هنوز قدرت یه سلستیال کامل رو تو mcu ندیدیم ایگو هرچقدرم قوی باشه درحد اون سلستیال ها قوی نیست چون ایگو میلیونها سال طول کشید تا بتونه به دور خودش یه سیاره درست کنه که حتی به گفته خودش از قمر زمین هم بزرگتر نیست ولی اون سلستیال ها میتونن با قدرتشون میلیاردها سیاره و تمدن تو کل کهکشان یا حتی مولتیورس خلق کنن پس احتمالا اونا خیلی از ایگو قویترن من به همین دلیل مشتاقم تا اونا رو تو فیلم اترنالز ببینم

        1. کاربر می‌گوید

          منم خیلی از سلستیال ها خوشم میاد.برام جالبه

  2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    نه واقعا اینا سلاح قوی ای هستن . شاید خطاناک تر از چیزی که به نظر میرسن باشن

  3. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    خب مثلا خودت از کجا انقدر مطمئنی که بشکن تانوس تونسته سلستیال ها رو بکشه؟
    خب وقتی یکی قدرتش از یه سلاح بیشتره قاعدتا اون سلاح نمیتونه اون فرد رو بکشه حالا حتی بگیم بشکن تانوس نصف موجودات جهان رو نابود کرد بازم معلوم نیس که اونا رو هم نابود کرده باشه
    بعدشم قدرت تخریب باتری های آنولاکس انقدر زیاد هس که تونسته یه سلستیال رو نابود کنه شما هم اینجوری فکر نکن که ضربه زدن به جای حساسش یا همون هسته مرکزی به هر حال هسته ایگو هم استحکام در حد یه سلستیال داره نه اونجور که تو فکر میکنی انگار یه آدمه که بزنی قلبش راحت بمیره( خدایی ببین داری چی رو با چی مقایسه میکنی فکر میکنی مثلا فیزیولوژی سلستیال ها مثل یه انسانه که جای حساس داشته باشن😂😂😂)

    1. کاربر می‌گوید

      هر موجودی جای حساس داره،آدما دیگه خیلیییی هاده.یعنی با ضربه به اونجا یه نسلو منقرض میکنی

    2. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      #Mhd.k

      فکر کنم خیلی ناراحت شدی🤣🤣🤣🤣

  4. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    خب دوستان شانگ چی اکران شد . منبعی که فیلمنامه شانگ چی رو یک ماه پیش لو داده بود اینطور که پیداست کاملا دقیق بوده و حتی صحنه های پس از تیتراژ رو هم فاش کرده بود . از اونجا که این منبع فیلمنامه اترنالز و اسپایدی رو هم فاش کرده پس میشه گفت که این ها هم معتبر هستن . فقط اینطور میشه گفت که مارول واقعا رفته سمت دارک شدن و در فیلم مولتیورس جنون به اوج دارک بودن خودش میرسه . فیلم اترنالز هم دو تا صحنه پس از تیتراژ داره که یکی به نظر من جذاب بود و یکی از شخصیت های تازه وارد به دنیای سینمایی مارول رو نمایش میده که اگه اسپویل میشید با فاصله میگم
    .
    .
    .
    .
    . برادر تانوس .
    فیلم اسپایدی هم میتونه خوب از اب دربیاد ولی باز هم نمیشه از روی فیلمنامه اظهار نظر کرد .

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      باز هم میگم دوستان اگه خواستن فیلمنامه ها روی سایت قرار میگیره به صورت ترجمه

      1. کاربر می‌گوید

        نزار لطفا

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        بزززاااااااااااااااااااااااااار بزاااااااااااااااااااااااار
        هر کی نخواست نخونه

        1. کاربر می‌گوید

          نزااااااااااااااااار.

      3. Doctor strange
        Doctor strange کاربر می‌گوید

        No no no
        لطفا نزارید

        1. کاربر می‌گوید

          داشی منی

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      استار فاکس ؟
      انتظارم بیشتر بود حداقل سیلور سرفر بود یه چیزی

      1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

        رندال
        اره اینطور که نوشته بود استار فاکسه

        1. hawkman کاربر می‌گوید

          اینو خيلي وقت پيش شنيده بودم

  5. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    اسپم: یه سوال؟؟ بنظرتون بین نسخه خدای جنگ بالدر مقابل ثور اینفینیتی وار یا واندرومن dceu کدوم میتونن بالدر رو شکست بدن
    ثور و واندرومن قدرتا و سلاح هاشون رو دارن و بالدر هم نفرین شدست

  6. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    ممنون
    این که گفتین دستکش بینهایت عددی در برابرش نیست کمی بی انصافی هست .
    با این آنولاکس ها از دستکش بینهایت قویترن اما خیلی هم قدرتمند تر نیست .
    در کل با مقاله موافقم و ممنون 👍🌷

دیدگاه ها غیر فعال است.