اگر گوست آو سوشیما را دوست داشتید، این بازی های سامورایی را از دست ندهید

دنیایی سامورایی ها بسیار جذاب است. از شخصیت های آنها گرفته تا سلاح ها، فیلم ها و بازی هایی که بر اساس آنها ساخته می شود و بازی روح سوشیما یا تسوشیما این را اثبات کرده است. بازی هایی نینجا و سامورایی زیادی وجود دارند که بسیار خوب کار شده و طرفداران زیادی نیز دارند. اگر بازی روح سوشیما را دوست داشتید، این بازی ها را از دست ندهید.


۱۰. افرو سامورایی (امتیاز متا: ۶۵):

افرو سامورایی یک بازی ویدئویی در سبک اکشن است که توسط شرکت نامکو باندای گیمز ساخته شده و در ۲۷ ژانویه ۲۰۰۹ برای دو کنسول پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده‌است. این بازی بر اساس مجموعه انیمیشنی به همین نام ساخته شده است. آفرو سامورایی دارای سبک انیمیشن سایه دار است و مبتنی بر هک اند اسلش می باشد. در این بازی سلحشور شماره یک بر جهان حکومت می کند و تنها سلحشور شماره دو می تواند او را به چالش بکشاند، پدر آفرو سلحشور شماره ۱ بود که توسط فردی به نام عدالت کشته شد و او مصمم است تا از آن فرد انتقام بگیرد. یکی از نکات خوب این بازی این است که صداپیشگی شخصیت اصلی کسی نیست جز ساموئل ال جکسون افسانه ای.


۹. راه سامورایی ۴ (امتیاز متا: ۷۲):

راه سامورایی ۴ آخرین سری از بازی های راه سامورایی است که در مارس ۲۰۱۱ و برای پلی استیشن ۳ منشر شد. داستان این بازی در یک شهر خیالی بندری به نام Amihama رخ می دهد. بازیکن باید خود را با یکی از سه جناح نیروهای طرفدار دولت، نیروهای شورشی و نیروی دریایی انگلیس هماهنگ کند. داستان این بازی در طی ۵ روز اتفاق می افتد و تصمیمات بازیکن، مسیر سرنوشت او را مشخص می کند. این بازی سبک مبارزاتی جذابی دارد و شما نیز می توانید در طول بازی، سبک تسلیحات و…. خود را تغییر دهید.


۸. کسن ۲۰۰۰ (امتیاز متا ۷۵):

وقتی از بازی های استراتژیک صحبت می کنیم، بازی سامورایی کسن یکی از خوش نام ترین و معروف ترین بازی های این سبک است. حوادث این بازی که در سال ۲۰۰۰ برای پلی استیشن ۲ معرفی شد، در اواخر دوره سنگوکو جریان دارد و نبرد ایل توکوگاوا شرقی و ایل ایشیدا غربی را روایت می کند. به دنبال این بازی دو دنباله تحت عناوین کسن ۲ (۲۰۰۱) و کسن سه (۲۰۰۴) نیز عرضه شدند. این دو بازی عناصری وابسته به هوا و جو و جادو را به این سری معرفی کردند.


۷. جنگجویان سامورایی (امتیاز متا: ۷۶):

جنگ جویان سامورایی یک بازی هک اند اسلش است که در سال ۲۰۰۴ و برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس عرضه شد. در این بازی، بازیکن نقش یک افسر را بر عهده دارد که پس از کشتن نیروهای دشمن، باید فرمانده آنها را شکست دهد. بازیکن طیف وسیعی از حملات که به موسو معروف است را در اختیار دارد و با به دست آوردن ارتقا و سلاح های جدید، حملات بیشتری نیز اضافه می شود. این بازی در مجموع دارای ۱۵ شخصیت مبتنی بر شخصیت های تاریخی در دوره جنگ های سنگوکو است. دنباله این بازی نیز با نام جنگجویان سامورایی ۲ در سال ۲۰۰۶ برای پلی استیشن ۲ عرضه شد.


۶. جنگجویان اوروچی (امتیاز متا ۷۷):

جنگجویان اوروچی یک بازی هک اند اسلش چند نفره است که در سال ۲۰۰۷ برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس ۳۶۰ عرضه شد. داستان بازی از زمانی آغاز می شود که اژدهای اوروچی شکافی در زمان و مکان ایجاد می کند و با توجه به این اتفاق، رزمندگان امپراطوری هایی از چین و ژاپن با یکدیگر برخورد می کنند و تلاش می کنند اوروچی را متوقف کنند. این بازی در مجموع دارای ۷۹ شخصیت می باشد.


۵. برای افتخار (امتیاز متا: ۷۹):

برای افتخار یکی از معروف ترین و موق ترین بازی های مبارزاتی تاریخ است. درست است که این بازی تنها به سامورایی ها تعلق ندارد و شوالیه ها و وایکینگ ها نیز در آن حضور دارند، اما سامورایی ها حضور گسترده ای در این بازی دارند. در این بازی که برای ویندوز، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شده است، شما می توانید سامورایی ها و دیگر مبارزین باستانی را کنترل و رهبری کنید، به دیگر قلمرو ها حمله کنید و یا از سرزمین و قلعه خود در برابر حجوم بیگانگان محافظت کنید.


۴. اونیموشا ۳: محاصره اهریمن (امتیاز متا ۸۵):

اونیموشا ۳: محاصره اهریمن عنوان یک بازی اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیو شماره ۱ شرکت بازی سازی کپ‌کام ساخته و در سال ۲۰۰۴ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ عرضه شده‌است و بعدها در ۸ دسامبر ۲۰۰۵ بر روی ویندوز پورت گردید. این بازی دنباله اونیموشا ۲: سرنوشت یک سامورایی است. یکی از ویژگی های خوب این بازی، جک بلانک (که چهره‌اش از بازیگر فرانسوی و مطرح جهان ژان رنو الگوبرداری شده) می باشد که در ژاپن آلوده به شیاطین قرن شانزدهم گیر افتاده است.


۳. نی او ۲ (امتیاز متا ۸۵):

نی‌او ۲ یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط استودیو ژاپنی تیم نینجا توسعه یافته و پیش‌درآمدی بر عنوان نی‌او (۲۰۱۷) محسوب می‌شود که در ۱۳ مارس ۲۰۲۰  و برای پلی استیشن ۴ عرضه شد. در این بازی فانتزی که مملو از شیاطین خطرناک است و داستانش نیز در دوره سنگوکو روایت می شود، بازیکن در نقش یک جنگجوی مرموز نمیه انسان – نیمه اهریمن سفر به قلمرو تاریک و مبارزه با یوکاها و شیاطین را آغاز می کند. شما در این بازی می تواند رنگ پوست، صدا، مدل مو و… شخصیت اصلی را به خواست خود تغییر بدهید.


۲. جنگ تمام عیار: شوگان ۲ (امتیاز متا: ۹۰):

شوگان ۲ بازی ای به سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۱ به صورت انحصاری برای pc عرضه شد. شما در بازی کنترل یکی از چند خانوادهٔ ژاپنی را بر عهده دارید (موری توکوگاوا اودا چوسوکابه شیمازو داته هاتوری) هدف اصلی شما نابودی دیگر خانواده‌ها و تصرف پایتخت ژاپن یعنی kyoto است. گیم پلی بازی ترکیبی از استراتژی نوبتی بر روی نقشه و استراتژی هم‌زمان است که بازیباز اداره کشور و ایجاد لشکرها و اجرای سیاست‌هایش را بر روی نقشه پی گیری می‌کند و در هنگام نبرد به صورت هم‌زمان نیروهایش را در میدان نبرد هدایت می‌کند. نقشهٔ بازی شبه جزیرهٔ ژاپن در قرن۱۶ میلادی را نمایش می‌دهد و حال و هوای بازی به خوبی با ژاپن فئودالی سازگار است.


۱. سکیرو: سایه ها دوباره می میرند (امتیاز متا: ۹۱):

سکیرو: سایه‌ها دو بار می‌میرند یک بازی ویدئویی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط شرکت فرام سافتور توسعه یافته شده و بوسیلهٔ اکتیویژن در ۲۲ مارس ۲۰۱۹ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان منتشر شد.  شخصیت اصلی داستان گرگ یک دست، یک جنگجوی ضربه خورده‌است که از آستانه مرگ نجات پیدا کرده‌است. او بعد از این که اربابش ربوده شد و دستش توسط یک فرمانده سامورایی قطع شد، در ظاهر کشته شد اما او از مرگ نجات پیدا کرد. حالا هدف او نجات اربابش و گرفتن انتقام است.

15 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    مرسی بابت این مقاله .
    من خودم چند سال قبل وقتی ۱۰ الی ۱۶ ساله بودم بیشتر بازی های سری جنگجویان سامورایی و البته جنگجویان اوراچی رو بازی کردم و شاید زیاد بازی های پر طرفداری نباشن اما من شخصا خیلی دوست داشتم و چند بار تموم کردم این سری بازی ها رو .
    بازی اونیموشا ۳ رو هم یک بار در تقریبا ۱۵ سالگی و اینا تموم کردم . همچنین بازی جنگ تمام عیار : شوگان رو هم یک مدت کوتاهی بازی کردم .
    بیشتر بازیهای دیگرش موقعی به بازار عرضه شده که دیگه تقریبا من وقتی برای بازیهای کامپیوتری نداشتم و بازی نمیکردم . البته منظورم مورد شماره ۱ و مورد شماره ۳ هست و اگه در دوران بازی بودم هنوز حتما اونها رو هم تجربه میکردم .

  2. محمد امید کاربر می‌گوید

    ادمین جان من یک سوال دارم شما سایتی میشناسید آموزش طراحی سایت گزاشته باشه.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله فرادرس

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        ممنون ادمین جان الان فرادرس چک کردم بله آموزش های عالی داشت ممنون🌹

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          البته آموزش های این سایت ها رو رایگان هم میتونید تو نت پیدا کنید.

  3. محمد امید کاربر می‌گوید

    از بین این بازی ها فقط شوگان توتال وار۲ بازی کردم البته من کل سری توتال وار بازی کردم بهترین سری استراتژیکی که تاحالا ساخته شده است. البته نی او بیشتر هم سبک دارک سولز. دوستان هر کسی بهترین بازی هایی که دوست داشته رتبه بندی کنه ادمین هم لطفا بگه.
    خودم:
    ۱ اسکایریم
    ۲ مافیا ۱
    ۳ رد دد ردمپشن ۲

    1. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

      من خودم اینا رو دوست داشتم
      ۱ GOD OF WAR ( همه ی نسخه ها )
      ۲ call of duty modern war FAR
      ۳ هوریزاین زیرو داون
      ۴ ASSASSIN CRIED SANDI CAY
      ۵ HIT MAN AGENT 47
      ۶ BATEMAN ARKHAM KNIGHT
      ۷ CALL OF DUTY WW2

  4. محمد امید کاربر می‌گوید

    ببخشید ادمین جان من یک انتقادی دارم.
    اینکه سرعت مقاله گزاشتن سایتتون خیلی پایینه به نظرم تعداد نویسنده هارو بیشتر بکنید بهتره.
    با آرزوی موفقیت برای شما🌹💕👌

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      وقت نیست عزیز، وقت.
      سختی زندگی متاسفانه
      هییی هیییی 🥺🥺😞😞😥😓

  5. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    ادمین جان من این نظر خیلی وقت پیش گذاشته بودم
    الان که خیلی سرعت مقاله نویسی سایت زیاد شده😁

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خب دوباره کم میشه 😂😂😂

  6. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    Admin
    انشالله بعدش دوباره زیاد میشه😂😂

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      مثل الان؟ 😂

      1. کاربر می‌گوید

        Admin
        ادمین مثل اینکه زوم کردی روی کامنت های قبلی😂😂😂

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          اره دقیقا 😅🙌❤️

دیدگاه ها غیر فعال است.