سنتری علیه مارشن من هانتر، کدام پیروز نبرد مرگ می شود؟

مارشن من هانتر و سنتري دو تن از قويترين مدافعان زمين هستند كه ترس ها و فوبيا هايي از چيزهاي خاصي دارند و هركدام از مسائل خاصي وحشت دارند. سنتري از آزاد كردن قدرت خود و یا مارشن من هانتر از لحاظ روحي به اتيش حساسيت دارد. حال ما اين دو قهرمان و مدافع قدرتمند زمين كه طي سالها شاهكار هاي كم نظيري داشته اند را مقايسه و نظر سايت ايروني سنتر را راجب اين نبرد بيان ميكنيم. میتونید قبل خوندن این مقاله برای آشنایی بیشتر با قدرت های مارشن من هانتر مقاله (بررسی قدرت های مارشن من هانتر در دنیای کمیک) در همین سایت را بخوانید، با ایرونی سنتر همراه باشيد.


مارشن من هانتر : نبرد با دومزدي

دومزدی را که می شناسید، موجودی که معروفیت آن در کشتن سوپرمن است. پس از بازگشت دومزدي از مرگ توسط ايمرپكس پرايم، دومزدي و مارشن من هانتر رويارویی كوتاهي داشتند كه طي اين نبرد مارشن توانست براي لحظه اي تاحدي دست بالا را در نبرد با دومزدي بگيرد و اگر ضعف مارشن به اتيش و اشعه چشمان دومزدي نبود امكان پيروزي مارشن من هانتر به قطع وجود داشت.


سنتري: كشتن ارس

در طي روياريي سنتري و ارس سنتري به راحت ترين حالت ارس رو از وسط نصف كرد كه اين پنل قطعا جز نمادين ترين تصاوير كميك هست. براي دونستن قدرت ارس كافيه بدونيد كه ارس به راحتي ميتواند دايناسور ها را بکشد يا بزرگترين آسمان خراش هارا به آساني تمام با يك دست بلند كند و يا با هركول بجنگد (البته كه ارس ضعيف تر از هركول هست) و حتی ارس یک بار ای بامب را شکست داد و یا با هرکول نبرد های تن به تن نسبتا نزدیک داشت و علاوه بر اينها ارس تجهيزات جنگي قدرتمندي هم دارد با اين حال برای سنتري چند ثانيه بيشتر طول نكشيد كه ارس را از وسط نصف کند.


مارشن من هانتر: خواندن ذهن

مارشن من هانتر قدرت تلپاتي يا كنترل ذهن و ايجاد توهم بسيار قدرتمندي دارد و بارها اين را ثابت كرده است. براي مثال مارشن منهاتر ميتواند ذهن اعضاي ليگ عدالت را از گوشه هاي كهكشان و يا فاصله هاي بسيار دور روي زمين به هم متصل كند و يا مارشن منهاتر يكبار توانست ذهن هر ٨ ميليارد ساكن زمين را همزمان بخواند و حتی برخی ها توانایی تله پاتی مارشن منهاتر را از پرفسور ایکس نیز برتر میدانند. (که من این را نه تایید میکنم و نه تکذیب) تله پاتی بسیار قدرتمند مارشن منهاتر میتواند برای سنتری بسیار مشکل ساز شود زیرا تقریبا اصلی ترین نقطه ضعف سنتری‌ ذهن ضعیف اوست.


سنتري: نبرد با مرد جذب كننده

سنتري با شخصيت هاي مختلفي نبرد داشته اما نبرد او با مرد جذب كننده خيلي چيزها را اشكار كرد. اول اينكه مرد جذب كننده بود كه يكبار انرژي اودين رو جذب كرد اما زماني كه سعي به جذب انرژي سنتري كرد كاملا شکست خورد و جذب نيروي سنتري باعث شد که از حجم زیاد نیرو خام سنتری منفجر شود و البته اين به اين معنا نيست كه سنتري از اودين قدرتمند تر هست اما نشان دهنده اين هست كه دستكاري انرژي و میزان انرژی خام سنتری چقدر وسيع و قدرتمند است.


مارشن من هانتر: بلند كردن سياره زمين

در طي داستان هاي جاستيس ليگ مارشن من هانتر توانست سياره زمين را حمل كند. البته كه آن زمان مارشن من هانتر كمك سوپرمن و واندروومن را داشت اما به هرحال اين شاهكار بزرگي است سياره زمين حدود كوينتيلیون ها و شايدهم سيكستيليون ها (نزديك ٢١ صفر دارد) وزن دارد كه البته اين وزن خالص زمين هست و در سطح زمين آسمان خراش ها، خانه ها، شركت ها، ماشين ها و ميلياردها جمعيت و…… وجود دارد كه قدرت بدني بالاي مارشن من هانتر را نشان ميدهد.


سنتري: سرعت فرا انساني

يكي از اصلي ترين برگ برنده هاي سنتري در برابر مارشن من هانتر سرعت اوست. سرعت سنتري يكي از مثال زدني ترين سرعت ها در بين قهرمانان زمين را دارد. سنتري بارها در مدت زمان هاي كم در كهكشان سفر كرده كه حداقل سرعت او را ميليون ها بار سریعتر از سرعت نور ميكند اما يكي از جالب ترين آنها زماني بود كه سنتري كل نگاتيو زون را فقط در ٢٠ ثانيه طي كرد كه سنتري رو تريليون ها بار يا كوارديليون ها بار از سرعت نور سريعتر مي كند، و سرعت سنتري قرار است ضربه زدن به او را براي مارشن من هانتر سخت كند و تقريبا تاحدي برتري نسبي قدرت بدنی مارشن را خنثی كند.


مارشن من هانتر: قدرت بدنی دیوانه وار

مارشن منهاتر بارها و بارها همانطور که در مقاله اشاره شده قدرت بدنی دیوانه واری از خود نشان داده برای مثال توانسته شزم را با یک مشت تقریبا بیهوش کند یا با یک ضربه باعث خون ریزی سوپرگرل شود و همه ی اینها گوشه ایی از قدرت فیزیکی مارشن من هانتر است. مارشن در طی نبرد سختی که با بلک ادام داشت نشان داد که از لحاظ قدرت بدنی میتواند با بلک ادام برابر باشد یا مارشن من هانتر با مشت خود اسیب زیادی به سینسترو وارد کرد.

یا حتی یک بار  مارشن من هانتر با ضربه خود باعث آسیب سوپربوی پرایم شد که سوپربوی پرایم شاهکار های در سطح اسکای فادر های مارول نشان داده که میتواند گاهی حتی از اشخاصی مثل سوپرمن یا ثور به راحتی برتری داشته باشد. با همه اینها قدرت بدنی مارشن توانست به سوپربوی پرایمی که جلوی بمبی که توانست کل کهکشان را نابود کند بایستد، آسیب وارد کند و همه اینها نشان دهنده قدرت حمله ی بالای مارشن من هانتر است.


سنتري: نبرد با ورلد وار هالک

طی داستان ورلد وار هالک، هالک به تنهايي بيشتر قهرمانان زمين را از سر راه برداشت و حتي دكتر استرنج از قدرت زام، كسي كه اترنتي و دورمامو از اون ميترسيدند  عليه هالک استفاده كرد با اين حال بازهم موفق به شكست ورلد وار هالک نشد. (البته اين صرفا به اين معني نيست كه هالک از كل قدرت زام قويتره) در اخر با ظهور سنتري و رويارويي عجاب انگيز ورلد وار هالک و سنتري آنها نسبتا مساوي كردند. سنتري كل قدرتش را مصرف و هالک به حالت عادي برگشت.

البته بعد یک سری اتفاقات بنر دقایقی بعد دوباره تبديل به هالک شد و اين تقريبا مساوي مايل به برد را براي ورلد وار هالک نشان ميدهد. البته لازم به ذکر است که سنتري آن زمان وضعيت روحي زياد خوبي نداشت. البته سنتري هميشه همينطوری هست و هالک هم خيلي خودش را كنترل ميكرد تا سياره نابود نشود.


مارشن من هانتر: نبرد با ليگ عدالت

خب اول بايد بهتون بگم كه ليگ عدالت شامل فلش و سايبورگ و اكوامن و واندروومن و سوپرمن و گرين لنترن در طي این نبرد بود با اين حال مارشن من هانتر تقريبا خيلي از اعضا را از پاي درو آورد كه همه ما ميدانيم براي نبرد با ليگ عدالت به چه حجم از قدرتي لازم است و از پا درآوردن بعضي از آنها كه بماند و اين بار ديگر استقامت و قدرت مارشن من هانتر را ثابت ميكند و نشان میدهد که حتی لیگ عدالت هم به سختی می‌تواند قدرت فراوان مارشن من هانتر را کاملا مهار کنند.


سنتري: نبرد با شخصي با قدرت هزاران جهش يافته

همانطور كه گفتم سنتري با اشخاصي با قدرت هاي بسياري زيادي جنگيده اما جهش یافته ایی با قدرت هزار جهش یافته بي شك يكي از قويترين هاي آنها است. معمولا يك عدد جهش يافته بسيار قدرتمند هست و انها توانايي هاي متفاوت و بسيار دردسر سازي دارند كه حتي بعضي از آنها كه در درجه امگا دسته بندي ميشوند توانايي هاي نستبا خدامانند و ويرانگری دارند، با اين حال سنتري جلوي كسي ايستاد كه نيروي و توانايي هاي بيش از هزار جهش يافته را داشت و جمع شدن نيروي هزار جهش يافته داخل یک شخص، بيش از هزاران توانايي به شخص ميدهد كه هركدام از انها دردسر هاي خودشان را دارند.

علاوه بر اين جمع شدن نيروي ١٠٠٠ جهش يافته به فرد انرژي خالص كيهاني واقعا خطرناكي ميدهد كه با كمک آنها توانست كل انتقام جويان را شكست داد و با اينحال همه ي اينها جلوي سنتري را از نبرد با اين جهش يافته نگرفت و اين نشان ميدهد كه سنتري واقعا در سطح قدرت و انرژي و كنترل مولكولي، يك هيولاست.


برگ برنده:

برگه برند مارشن من هانتر: نيرو هاي ذهني

همانطور كه بارها و بارها در كميك ها ثابت شده سنتري ذهن ضعيفي دارد كه ميتوان آن را با چندين توهم ديوانه كرد و چه كسي بهتر از مارشن من هانتر برای این کار. با این حال در شروع جنگ اگر همان اول بخواهد از برگ برنده خود استفاده كند بازهم شانس زيادي ندارد. چرایش را پایینتر توضیح دادم.

برگ برنده سنتري : ترس مارشن منهانتر از آتش

نقطه ضعف مارشن منهاتر آتش است. مارشن منهانتر از آتش بسیار می ترسد و آتش به روح او آسیب میرساند. همانطور که بالاتر توضیح داده شد دلیل شکست خوردن او از دومزدی هم همین بود. سنتري نیروی یک میلیون ‌خورشید درحال انفجار را دارد. حتي ميزان كمی از آتش ميتواند مارشن را حسابي به دردسر بيندازد چه برسد به نيروي یک میلیون خورشيد درحال انفجار که با آن میتواند کل میدان نبرد یا حتی سیارات را به آتش کشید.


کدام برگ برنده بهتری دارد؟

خب مسئله اين است چه كسی واقعا ميتواند زودتر برگ برنده را نمایش دهد و بهتر از آن استفاده کند. سنتری و مارشن من هانتر را اگر در شرايط كاملا برابر حساب كنيم مارشن من هاتر براي ورود به ذهن يا كنترل ذهن سنتري نياز به استفاده از قدرت فكر كردن و نيروي ذهنش دارد و سرعت فكر كردن بسيار زياد است اما حتي اگر سرعت سنتري را تا كمترين حد هم پايين بياوریم و خيلي دست كم بگيريم سنتري حداقل بيليون ها بار سريعتر از سرعت نور است كه اين سرعت خيلي از سرعت فكر كردن بالاتر است.

پس سنتري ميتواند قبل از اينكه مارشن من هانتر از قدرت هاي ذهني اش استفاده كند و فكر كند، با سرعت دیوانه وارش خود را در یک میلیاردم ثانیه به مارشن من هانتر برساند و در تریلیونم ثانيه قدرت خورشيد هاي درحال انفجار كه در بدنش هست را ازاد كند و نبرد را به نفع خود به اتمام برساند البته که حتی اگر اعداد و ارقام را کنار بگزاریم و بگوییم که کمیک منطق را زیر سئوال میبرد، سنتری بازهم میتواند دست بالاتر را داشته باشد.


کدام پیروز می شود؟

سنتري از لحاظ سرعت و نيروي هاي خالص و دستكاري هاي انرژي ها به طور كلي از مارشن من هانتر برتر است و نيرو سنتري هم بسيار براي مارشن من هانتر خطرناك است، اما در بخش مقاومت هم سنتري جلوي ضربات سهمگيني ايستاده و اين بخش را در اين مقايسه نميتوان با قاتعيت به كسي داد. و از طرف ديگر مارشن من هانتر از لحاظ قدرت نسبت به سنتري برتري هايي دارد و قدرت ذهنی بسیار خطرناکی دارد ولی در نهايت دركل شانس پيروزي ۵۳ یا ۵۴ درصدي را به سنتري ميدهیم و نیروی خورشید های درون سنتری به نوعی خطرناک ترین گزینه برای مارشن من هانتر است.

البته که این نبرد سختی خواهد بود و همانطور که گفتم هیچکدام قرار نیست به آسانی نبرد را به نفع خود به اتمام برساند. مارشن من هانتر توانایی های زیادی از جمله تغییر شکل یا تغییر اندازه یا رد شدن از اشیا دارد و…. که تاثیر خود را روی نبرد میگذارند. این بود مقایسه مارشن من هانتر علیه سنتری. در همین سایت در مقاله (سوپرمن علیه سنتری) مقایسه سنتری با سوپرمن انجام شده است که می توانید آن را هم بخوانید. امیدواریم که لذت برده باشید.


نویسنده: آریا صفابخش


309 Comments
  1. علی کاربر می‌گوید

    عالی بود ولی مارشن منهانتر از سنتری قویتره فقط به خاطر نقطه ضعف مارشن منهانتر که آتش هستش باعث میشه توی دردسر بیوفته

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      مقاله عالی بود ولی مارشن منهانتر قویتره سنتری تقریبا با سوپرمن برابره و مارشن منهانتر قویتره ،همچنین قدرت فیزیکی مارشن اگه از ایندو بیشتر نباشه صد در صد کمتر نیست و سنتری اگه مارشن لمس ناپذیر بشه کار خاصی نمیتونه انجام بده و اینکه نقطه ضعف سنتری ذهن ضعیفشه و مارشن توانایی کنترل ذهن نامحدود داره ،سنتری دستشم قطع کنه دوباره در میاد خلاصه مارشن یکم قویتره ولی واقعا مقاله خوب بود ممنون از شما آقای صفابخش واقعا ممنون

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        سنتری سوپرمن‌و آکوامن رو با هم میزنه

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        یخخخخخ😂

      3. Super pahram کاربر می‌گوید

        اینکه از سنتری قوی تره شکی درش نیست اما سوپرمن از مارشن قوی‌تره چون یک بار تونست فقط با پرتوی گاما اونو بکشه. شما اگه بری تو ویکیپدیا شاهکار‌های سوپرمن رو نگاه کنید میفهمید سوپرمن از هر لحظ از سنتری قوی‌تره

        1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

          سنتری و سوپرمن یه ردن
          خودم برتری رو به سنتری میدم با اختلاف ۵ درصدی

  2. علی کاربر می‌گوید

    واقعا کسی که این مقاله را نوشته مارشن منهانتر را ضعیف نشون داده٬ باور کنید شانس مارشن منهانتر برای شکست دادن سنتری از سوپرمن٬ ثور و هالک هم بیشتره .
    مارشن منهانتر قدرت بیشتری داره و تازه سرعت اون از سوپرمن کم نیست درسته به سوپرمن نمیرسه ولی اختلاف زیادی نداره. مارشن منهانتر قابلیت زود درمانی خیلی بالای داره میتونه لمس ناپذیر بشه توانایی های اون از سنتری خیلی بیشتره .
    از لحاظ تجربه هم مارشن منهانتر ۲۶۵ میلیون سال سن داره و امتیاز خوبیه.
    بعد یه چیزی سنتری از کجا میخواد بفهمه نقطه ضعف مارشن من هانتر آتش هست سنتری چطور میخواد بفهمه که مارشن من هانتر میتونه به ذهنش آسیب بزنه سنتری٫دانای مطلق٫ که نیست.
    شما گفتید سرعت سنتری چند بیلیون برابره نوره حتا فلش در نهایت قدرت هم انقدر سریع نیست چه برسه به سنتری در کل ۶۰به۴۰ به نفع مارشن من هانتر هست.باسپاس

    1. Super pahram کاربر می‌گوید

      اینکه از سنتری قوی‌تره شکی درش نیست اما سوپرمن تونست یک بار مارشن رو با یه پرتو‌ی گاما بکش و ثابت کنه که قوی تره تازه شما برو تو ویکی پدیا شاهکار‌های سوپرمن رو نگاه کن میفهمی که سوپرمن از هر لحاظ از سنتری قوی تره

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        یه نوبه دیگه🤔

  3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    مارشن منهانتر میبره خیلیا میگن سنتری بخاطر شلیک آتش میبره اما مارشن میتونه خودشو لمس ناپذیر کنه و زود درمانی کنه
    مارشن با امثال ثور مقایسه میشه
    اگه سنتری به وید برسه اونم خشمگین میشه
    در کل مارشن برندست ولی به آسانی نه

    1. علي كاوياني کاربر می‌گوید

      دوستاني كه ميگن مارشن ميتونه دربرار گلوله هاي اتش سنتري غيرقابل لمس بشه
      مارشن مشكلش به اتش روحيه و حتي اگه جسمش نامرعي و غير قابل لمس بشه بازم اتش تأثير خودشو ميزاره
      و سنتري مولكول من رو شكست داده كه با موجودات پنج بعدي مقايسه ميشه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        علی کاویانی #
        جناب چرا الکی میگین لمس ناپذیر شه هیچی روش اثر نداره و این نقطه ضعف داره کم کم حذف میشه

  4. Amirtitan کاربر می‌گوید

    آریا صفابخش مقاله عالی بود ولی به نظرم سنتری ممکته از مارشن ببازه چون ذهن خوانی مارشن منهانتر خیلی قویه ولی خوب قدرت آتیش سنتری هم قویه

  5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سلام ممنون آقای صفا بخش مقاله عالی بود

  6. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    از مقاله ممنون
    به نظرم برابر
    چون مارشن میتونه ذهن سنتری رو مختل کنه
    از اون ور هم سنتری کنترل اتش رو داره
    اما سنتری از سوپرمن قویتره

    1. مصطفی کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج اگر سنتری از سوپرمن قوی تر باشه از ثور هم قوی تره

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        مطمئنا اگه در شرایط اوجش باشه ثور رو هم می‌تونه بزنه

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        تقریبا اره

    2. حسین کاربر می‌گوید

      اگه اینطوری میگی که سنتری از سوپرمن قویتره پس از مارشن من هانتر هم قویتره چون مارشن منهانتر اندکی از سوپرمن ضعیف تر است

  7. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    عععاااااااااالییییییییی
    با نتیجه هم موافقم
    برابر تقریا سنتری
    مقاله خوبی بود
    تعصب هم نداشت
    از این مدل بیشتر بزاید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      محمد اودینسان#
      خیر فقط مارشن منهانتر رو دست کم گرفته بودن جناب ثور سنتری رو شکست داده بعد مارشن از ثور قویتره دلیل دارم که میگم قویتره

  8. Bob کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود 👍

  9. Mohamad کاربر می‌گوید

    بعله……..
    هنوز نخوندم مقاله رو ولی تشکر میکنم از اقای صفابخش برای زحماتشون در این مقاله

  10. Daredevil کاربر می‌گوید

    خیلی مقاله خوب و جذابی بود. ممنون با نتیجش هم موافقم

  11. amirrr کاربر می‌گوید

    اولا که سنتری قوی تره و این خودش معلومه دوما مگه نقطه ضعف جز ویژگی ها نیست . به همین دلیل است یک شخصیت های قدرتمندی مثلا مثل سوپرمن به راحتی با نقطه ضعف هاشون شکست می خورند

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      amirr#
      مارشن منهانتر قطعا قویتره قطعا

  12. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ایول یک مقاله خوب دیگه از آقای صفابخش .
    من شخصا مارشن من هانتر رو قویتر میدونم و شانسش رو یکمی برای پیروزی بیشتر میدونم . چون زود درمانی خیلی سریعی داره و شنیدم میتونه حتی اعضای از دست رفته رو هم بازیابی کنه که برگ برنده بزرگیه . کاش به این فاکتور زود درمانی هم اشاره میکردین در مقالتون . به علاوه مارشن من هانتر استاد حملات ذهنی و کنترل ذهن و ستری هم از این جهت بسیار آسیب پذیر که در مقاله هم البته اشاره شد به این مورد .
    بعدشم آتش برای مارشن منهانتر مثل کریپتونایت برای سوپرمن نیست اون فقط از آتش میترسه و از نظر روحی آسیب میبینه ولی از نظر جسمی آتش آسیب خاصی بهش نمیزنه و اینکه چندبار به این ترسش غلبه کرده و اخیرا هم در کمیک های لیگ عدالت گفته دیگه داره کم کم این ترسش رو از بین میبره .
    موفق باشید .

    1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

      بلی زودبرای هردو لحاظ بشه اما خب سعی کردم رو خیلی خلاصه جمع و جور کنم و اون بخش بله تو مقاله هم لحاظ شده این یجور مشکل روحیه مارشن هست و یجورایی فوبیا میمونه اما بخش غلبه به اتش والا جاستیس لیگ ۲۰۱۸ که چیز متفاوتی دیدم
      و اینکه اون بخش اینکه مارشن رو کمی قویتر سنتری هم میدونید هم هرکسی نظر خودش رو داره و نظرتون کاملا برام قابل احترامه
      موفق و پیروز باشید

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # اریا صفا بخش
        مرسی بابت پاسخ .
        البته مارشن برتری های دیگه ای هم مثل تجربه بسیار بیشتر و مهارت جنگ بسیار بالاتر داره . خودم دقیق نمیدونم ولی اگر اشتباه نکنم کاربر دکتر منهتن گفتن که مارشن من هانتر ۲۶۵ میلیون سالشه و شخصا دیدم که بتمن گفته مارشن جز ماهرترین اعضای لیگ عدالت از نظر فنون مبارزس . در کمیک ها هم به دفعات اشاره شده که مارشن من هانتر به بیشتر فنون رزمی زمینی مسلطه و حتی فنون خاص مبارزه ای مریخی ها رو هم تقریبا بلده و خب این موارد صد درصد تاثیر خودشون رو در مبارزه دارن .
        در پایان نظر شخصی همه محترمه علی الخصوص کاربری با اطلاعات سطح شما .

  13. علي كاوياني کاربر می‌گوید

    #علي
    خب مثل اينكه بايد كل نظرتون رو ببرم زيرسئوال /:
    خب اول كي گفته فلش سرعتش بيليون ها سريعتر از نور نيست /:
    فلش دوتا يونيورس رو توي يك ثانيه طي كرد كه ٢٠ برابر سريعتر از شاهكار سرعت سنتريه تازه فلش دوتا يونيورس رو طي كرد
    خب كي گفته سنتري بيليون ها بار سريعتر از نور نيست /: شما اندازه يك يونيورس رو توي نت سرچ كن حدودا چندين صد بيليون سال نوري هست و سنتري نگتيو زون كه درواقع يك يونيورس منفي هست رو توي ٢٠ ثانيه طي كرد
    صد بيليون رو تقسيم به ٢٠ كن تا به سرعت سنتري برسي
    و اينكه سنتري از كجا نقطه ضعف مارشن رو بفهمه /: سنتري توانايي خوندن ذهن داره و أصل قدرت سنتري از اتيش ميليون ها خورشيد نشأت ميگيره يعني نيازي نيست نقطه ضعف مارشن رو بفهمه قدرت سنتري هميمجوريشم از اتيش نشأت ميگيره و براي مارشن خيلي خطرناكه
    و رفتن توي ذهن سنتري همچين كشكي هم نيست /: حتي پروفسور ايكس هم نتونست وارد ذهنش بشه و بعد كلي تلاش كه وارد شد نزديك بود حافظش پاك بشه /:
    و اينكه همونطور كه گفتم اينكار از پروفسور ايكس كلي وقت گرفت وسط نبرد تن به تن أصلا منطقي بنظر نمّياد /:

  14. علي كاوياني کاربر می‌گوید

    #علي
    خب مثل اينكه بايد كل نظرتون رو ببرم زيرسئوال /:
    خب اول كي گفته فلش سرعتش بيليون ها سريعتر از نور نيست /:
    فلش دوتا يونيورس رو توي يك ثانيه طي كرد كه ٢٠ برابر سريعتر از شاهكار سرعت سنتريه تازه فلش دوتا يونيورس رو طي كرد
    خب كي گفته سنتري بيليون ها بار سريعتر از نور نيست /: شما اندازه يك يونيورس رو توي نت سرچ كن حدودا چندين صد بيليون سال نوري هست و سنتري نگتيو زون كه درواقع يك يونيورس منفي هست رو توي ٢٠ ثانيه طي كرد
    صد بيليون رو تقسيم به ٢٠ كن تا به سرعت سنتري برسي
    و اينكه سنتري از كجا نقطه ضعف مارشن رو بفهمه /: سنتري توانايي خوندن ذهن داره و أصل قدرت سنتري از اتيش ميليون ها خورشيد نشأت ميگيره يعني نيازي نيست نقطه ضعف مارشن رو بفهمه قدرت سنتري هميمجوريشم از اتيش نشأت ميگيره و براي مارشن خيلي خطرناكه
    و رفتن توي ذهن سنتري همچين كشكي هم نيست /: حتي پروفسور ايكس هم نتونست وارد ذهنش بشه و بعد كلي تلاش كه وارد شد نزديك بود حافظش پاك بشه /:
    و اينكه همونطور كه گفتم اينكار از پروفسور ايكس كلي وقت گرفت وسط نبرد تن به تن أصلا منطقي بنظر نمّياد /:
    و اينكه مارشن به هيچ عنوان قويتر سوپرمن نيست
    و اينكه سنتري هم خود درماني داره تو دارك اونجرز وقتي مولكول من ،مولكول هاي سنتري رو منفجر كرد سنتري بازم زنده موند /:
    سنتري مولكول من رو زده كه با موجودات ٥ بعدي ديسي مقايسه ميشه
    https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-5a65fd71c6141bd374b5d358ddccd7a2
    اينم عكس زماني كه سنتري مولكول من رو ميكشه اگه لينك رو تو مرورگر كپي پيشت كني ميبيني
    دوم سنتري روي كل مولكول هاي جهان كنترل داره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علی کاویانی #
      جناب مارشن منهانتر قویتره مارشن لمس ناپذیر بشه آتیش روش اثرنداره بعد سنتری ذهنش ضعیفه فکرکنم شما سنتری رو با اسپکتر اشتباه گرفتین آتش فقط ترس مارشن منهانتره و ضعف جسمانی بهش نداره سرعت مارشن هم بسیار بالاست شما سنتری رو با دارکساید اشتباه گرفتین اشتباه میکنین مارشن مقداری قویتره بعد جناب سنتری میدونم ملوکول من رو کشت اما اگه بسنجین میبینین اگه نظر نویسنده نباشه سنتری جلو ملوکول من عددی نیست هیچ عددی هیچی جناب مارشن قویتره

  15. VIDAR کاربر می‌گوید

    سلام و خسته نباشید. مقاله خوبی بود ولی چند ایراد داره…

    -اول اینکه مقدار سرعتی هایی که فرمودید فکر کنم یکم زیاده. مثلا نهایتا چندین برابر مثلا ۱۰ برابر سرعت نور اینا سرعت دارن و اونقدری که فرمودید نیست. حتی فلش هم در نهایت قدرت اینقدر سرعت نداره.

    -افرادی مانند مارشن من هانتر ، بسیار محترم و همچنین هوشیارناد مثل سوپرمن. بنابراین فکر نمی کنم در نگاه اول بخوان این دوتا هم دیگه رو تیکه پاره کنن.. یا اینکه اصلا حتی اگرم بخوان، هیچ وقت سنتری نمی یاد حتی به اندازه نصف یک خورشید انفجار روی سطح زمین ایجاد کنه. این در واقع مسئله قدرت واقعی هست که افرادی مثل ثور یا سنتری هیچوقت قدرت واقعی خودشون رو نشون نمی دن چون ممکنه محیط اطراف توانایی تحمل قدرتشون رو نداشته باشه و انسان های زیادی کسته بشن… مارشن من هانتر هم فکر نکنم دلش بخواد چند صد نفر رو به درک واصل کنه فقط بخاطر اینکه با یکی بجنگه.

    -عملکرد یه نفر در مبارزه با یکی دیگه هر بار متفاوته… مثلا هر دفعه هالک و ثور می جنگند، لزوما فقط ثور برندس؟ یا همیشه هالک میبره ؟ نه برای همین مبارزه با افراد قوی خوبه ولی معیار درستی نیست.

    اما از نظر من نتیجه این جنگ مساوی تموم میشه… چون جفت این دوتا ابرقهرمان عقل دارن و دوست ندارن آدمهای اطراف بمیرن پس یه راهی پیدا می کنند که توافق کنند یا جنگ را خاتمه بدند.

    ممنون خسته نباشید

    (از اینکه با کامنت های تند و آتشین منو انتقاد نمی کنید ممنونم)

  16. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    مارشن می بره
    ۱-آتش ترسه و بهش ضعف نداره
    ۲-اونم دستکاری مولکولی داره و از مشکلات ذهنی سنتری میتونه استفاده کنه
    ۳-بعضیا الان گردو میشکنن چون مارول برد
    ۴-مارشن لمس ناپذیر میشه
    ۵-مارشن زود درمانی داره

  17. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بنظرم مارشن برتره
    اگه برتر نیس دلیل بیارین؟

  18. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلامی دوباره
    من رفتم بیشتر از سنتری که خوندم فهمیدم از این اعضای لیگ عدالت قویتره
    ۱-فانوس سبز
    ۲-سایبورگ
    ۳-آکوامن
    ۴-استارفایر
    ۵- رد تورنیدو
    ۶-بتمن (حالت معمولی)
    ۷-نایت وینگ
    ۸-شزم
    و از بقیه ضعیفتره
    راستی قویترین ورژن سنتری دث سید سنتری است؟
    یک سوال دیگه : آدمای معروف کمیک بوک که استاربرند شدند

    یک نسخه قوی از شخصیت مورد علاقتون بسازین (میتونید هر قدرتی بدید مثلا به ثور حلقه فانوس بدید )
    های فادر اینفینیتی پاور:های فادر با قدرت فونیکس و پلات و جادوی اسپکتر
    ثور اند وارفر : ثور با شمشیر نکرو + کازمیک پاور گالاکتوس + زره زیوس + قدرت ۱۱۰۰ خورشید
    سوپرمن تکنو فینیشر : یارن بی یورن + زره زیوس + حاکمیت سیاره وار ورلد + حاکم ۷۰۰۰۰ کریپتونی (ضعف به کریپتونایت ندارد و به خورشید نیاز ندارد) + شمشیر سولتیکر + یک سنگ ابدیت (سنگ زمان)
    اودین اولد کینگ لیون : شمشیر اودین + ارتش ۲۰ نفره سلستیال + مادر باکس + زرهی از جنس بتمنیوم
    بتمن بلک کینگ فینیشر : صندلی موبیوس + شمشیر آبنوس + دارک هولد + کلاه نابو + بتموبیل ساخته شده با عنصر ایکس مجهز به مسلسل هایی که شلیک انرژی انجام میدن
    واندروومن سیلور سیور : دارای زره از جنس پتک هاکمن + پتک قدرتمند مجهز به قدرت دستکاری مولکولی و سازگاری + جذب قدرت + نیروی فونیکس + نیزه ای از جنس لعاب کهکشانی

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      دث سنتری از سنتری عادی قویتر هست ولی یک نسخه از سنتری هست که با ووید ترکیب شده در کمیک ۲۰۱۸ سنتری یک نفر که تمام قدرت های سنتری رو داشت رو کشت

  19. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    ده فیلم برتر دیسی :
    ۱-دارک نایت
    ۲- الف مثل انتقام (ترجمه وی فر وندتا)
    ۳-سوپرمن با بازی براندون روث
    ۴-شزم
    ۵-واندروومن ۱
    ۶-جوخه انتحار (فروش خوبی داشت بیننده ها هم راضی بودن)
    ۷-جونا هکس
    ۸-پرندگان شکاری
    ۹-جوکر
    ۱۰-مرد پولادین

  20. علی کاربر می‌گوید

    #علی کاویاني

    جناب سرعت مارشن من هانتر خیلی زیاده فقط اندکی از سوپرمن و فلش کمتره .
    بعد مقاله را خوب بخون نوشته قدرت بدنی مارشن من هانتر از سنتری بیشتره بعد مارشن من هانتر در چیزی توانایی داره که نقطه ضعف سنتری محسوب میشه .
    این مقاله مارشن من هانتر را خیلی دست پایین گرفته.

  21. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    بستگی داره سنتری در چه وضعیتی باشه
    مثلا در بعضی وقت ها ملکول من و ultron رو می‌تونه بزنه و در بعضی وقت ها هم توسط نال و ثور کشته میشه

  22. علی کاربر می‌گوید

    مارشن من هانتر از لحاظ قدرت به سنتری برتری داره وسنتری هم از لحاظ سرعت گرچه این اختلاف سرعت کمه.
    بعد کشتن ارس شاهکار بزرگی نیست برای مثال واندروومن هم به راحتی ارس دی سی را شکست داده و ارس دی سی از ارس مارول خیلی قویتره.
    بعد مارشن من هانتر از سوپرمن هم قدرت هاش فراتر میره و توی این سایت مقاله( سوپرمن علیه سنتری) گفتند سوپرمن از سنتری قویتره

    1. Biggest Sentry fan ever کاربر می‌گوید

      جناب ببخشیدا ولی نمیشه همینجور حرف الکی بزنید با کدوم مدرک یه شاهکاری سرعتی از
      مارشن بگو که از طی کرد کل یونیورس توی ۲۰ ثانیه بهتر باشه
      راجب ذهن سنتری هم ورود بش همچین کار اسونی نیست یچیز رو الکی از حفظ نگو حتی پروفسور ایکس هم وقتی خواست وارد ذهنش سنتری بشه نزدیک بود حافظش به ++++ بره
      خب؟
      و دستکاری مولکولی هم جلوی نامرئی شدن و هم جلوی زود درمانی می‌تونه حرفی برای گفتن داشته باشه

      دیگه همه میدونن سنتری اوج از مولکول من دستکاری مولکولی قویتری داره همینجوری هم شکستش داد خب ؟
      حالا خوب اسکن هارو ببین
      مولکول من پسر ولورین که زود درمانی قوی داره رو با دستکاری مولکول های مولکول ها رو تبدیل به درخت می‌کنه 👇👇
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1612105660867411297229.jpg
      مولکول من با توانایی دستکاری مولکول ها شخصی که نامرئیی و غیرقابل لمس شده رو قابل لمس می‌کنه
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16121057137371584126114.jpg
      خب پس ؟
      نامرئی و غیرقابل لمس شدن پرید
      زود درمانی پرید
      کنترل ذهن هم پرید
      خب سرعت هم که مال خود سنتریه
      نیرو درونی هم که همون قضیه مرد جذب کننده کفایت می‌کنه
      و اینکه یچیز جالب هم بت بگم
      سنتری وید ایی رو شکست داد که تک تک استخون های هالک رو شکوند
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1612105998154680865635.jpg
      سنتری می‌تونه غول های سنگی بسازه که براش بجنگن
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16121064931271726829303.jpg
      حتی جادو کنترل ذهن دکتر استرنج هم نمیتونه ذهن سنتری رو نگه داره
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1612106661248615385209.jpg
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16121067001871255939553.jpg
      سنتری قدرت تلپورت داره که کل فاصله زمین تا خورشید رو توی چند ثانیه طی کرد
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1612106854952966112092.jpg
      سنتری به معنی کلمه غیر قابل کشتن هست حتی اگه تک تک مولکول های بدنش منفجر بشن
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1612107061282844596464.jpg
      و اثبات اینکه سنتری هم می‌تونه غیرقابل لمس بشه
      content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1612107408122699620918.jpg
      متاسفم اما کسی با این اسکن ها دیگه نمیتونه سنتری رو دست کم بگیره
      من حرفم رو به مدرک میگم
      و اینکه من کاربر جدید سایت هستم و از اشنایی با سایتتون خوشحالم

      1. Biggest Sentry fan ever کاربر می‌گوید

        در ادامه کامنت بالام
        حتی سوپر اداپتوید یکی از قویترین تلپات ها نمیتونه وارد ذهن سنتری بشه
        content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/1612108447699250283741.jpg
        حتی پروفسور ایکس و اما فراست که جفتشون تلپاتی درحد مارشن دارن نیاز داشتن برای وارد شدن به مغز سنتری قدرتشون رو ترکیب کنندو وقتی تازه وارد ذهن سنتری شدن وید اما فراست رو کشت یعنی حتی اگه مارشن وارد ذهن سنتری بشه که تقریبا احتمالش خیلی کمه باید از غول اخر بگذره……وید
        content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16121085948781538421618.jpg

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب سنتری از مارشن ضعیفتره یعنی مارشن سرعتش با سوپرمن برابره مقداری کمتر درکل مارشن قویتره و حرف شما ابدا درست نیست

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            اگه حرف شما درسته پس مدرک بیارید خواهشا چون دوستمون تمام حرف هاشو با مدرک زده

  23. Amirali.h کاربر می‌گوید

    به نظر من مارشن من هانتر برنده هست اخه سنتری از کجا میدونه که نقطه ضعف مارشن منهانتر اتشه.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      واقعا حرف حساب . سنتری از کجا میخواد بفهمه ؟!؟! مگر اینکه اتفاقی بفهمه .

  24. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    ۱۰ فیلم برتر تاریخ دیسی
    ۱ دارک نایت
    ۲ وی فور وندتا
    ۳ سوپر من۲
    ۴ بت من بگینس
    ۵ شزم
    ۶ واندر وومن۱
    ۷ من آف استیل
    ۸ جوکر و دارک نایت رایزز
    ۹ سوپر من ۱
    ۱۰ بت من ۱ و ۲ تیم برتون

  25. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # دکتر منهتن
    بله شما درست میگین مارشن من هانتر اعضای از دست رفته رو در طی چند ثانیه بازسازی میکنه اما من رفتم مقاله معرفی شخصیت سنتری و مارشن من هانتر رو از سایت زومجی خوندم دیدم سنتری هم توانایی بازسازی اعضا رو داره . یک بار مغز سنتری توسط پتک میولنیر به طور کلی از بین رفت و تنها چند ثانیه بعدش درمان شد . !! ( البته اون دث سید سنتری بود فکر کنم نه سنتری معمولی ) یا مثلا اون موقعی که در خورشید بود هر بار تا اتم میسوخت تا اینکه دوقلوهای آخرالزمان اومدن دوباره برش گردوندن کلا . فقط سوالی که پیش میاد اینجا اینکه چرا وقتی نال نصفش کرد دیگه رفت کلا ؟!؟! عجیبه این نال هم موجود مرموزیه کلا .
    همچنین سنتری توانایی کنترل مولکولی خیلی بالایی داره و حتی تونسته پتک ثور را هم منحرف کنه با توانایی کنترل مولکولی . ( البته اینم فکر کنم با همون قدرت بذر سیلیستیالی معروف به دث سید بود . ) . اینم بگم که سنتری توانایی نامرئی شدن و لمس ناپذیری رو داره . هرچند لمس ناپذیریش در برابر ثور کارایی نداشت اما خیلی جاها این تواناییش استفاده شده .
    مارشن منهانتر البته تجربه و مهارت مبارزه خیلی بیشتری داره که اشاره هم کردم و اگه بحث متحدین بشه بازم مارشن برتره . در کل شما درست میگین که مارشن قویتره اما نه با این اختلافی که فکر میکنین چون سنتری هم قدرتهای خیلی زیادی داره .

  26. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    دلایل من برای برد مارشن
    ۱-با کپ اتم جنگید و برابر شد (کپ اتم قادر مطلق قلمرو مولکولی و کوانتومی و توی بدنش کلی انفجار آتشین و اتمی داره) عکس هم دارم
    ۲-سنتری ذهن ضعیفی داره و مارشن منهانتر خیلی میتونه از این ضعفش استفاده کنه
    ۳-آتش ترسه و ضعف نیست عین آتش برای سیمیبوت ها (با آتش یاد از بین رفتن دوستانش توسط آلین ها میفته)
    ۴-مارشن منهانتر ۲۲۵ میلیون سال سن دارد و تجربه جنگی بسیار و زود درمانی آب وصف ناپذیر دارد
    ۵-تا بحال با لیگ عدالت جنگیده و برده

  27. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    ببینید سنتری توانایی دستکاری مولکولی رو دارد
    یعنی می‌تونه مارشن رو پودر کنه.
    سنتری در خورشید نشست چند سال هی سوخت و خودشو بازسازی کرد . هیچیش هم نشد
    سنتری می‌تونه مولکول های خودشو مثل فلش کاری کنه که لمس ناپذیر بشه
    سنتری سرعتش صد ها برابر بیش تر از ثوره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج #
      جناب اشتباه میکنین اگه قدرت های مارشن رو بدونین متوجه میشین که میتونه از انرژی یک فرد بر علیه خودش استفاده میکنه و خیلییی حرفتون اشتباهه سنتری با سوپرمن برابره و با آکوامن باهم میزننش

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        سنتری از سوپرمن قوی ترهههههههههه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب درحالت عادی چرا اما خیلیی کم قویتره مارشن از سنتری قویتره شماهم فکرکن سنتری کاپیتان اتم روهم میزنه

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            جناب سنتری با مارشن برابر و سنتری اندکی از سوپرمن قوی تره و کپ اتم از سنتری قویتره

        2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          نه دیگ داداش این حرفت الکیه
          کسی که اسپکتر و فانتوم زده و با کازمیک ثور برابره از سنتری بخوره
          نه جانم

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            یکی بیاد این کاربر سیسکو رامون متعصب رو بشوره ببره این‌میگه اسپکتر رو سوپرمن زده.
            واقعا‌که.
            خوب زده با نیزه سرنوشت مگه نزده؟ هان؟ سوپرمن معمولی بیاد کازمیک کینگ ثور رو بزنه؟ عقلت درست کار میکنه؟‌ کازمیک کینگ ثور با دو ضربه گالاگتوس رو کشت بعد این سوپرمن فلان فلان شده بیاد بزنتش؟
            نه‌جانم نمیتونه.

            1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

              فانتوم استرنجر و ورلد فروگر رو که با دست خالی زد

  28. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    بچه ها قسمت ۴ وانداویژن رو دیدین؟عالی بود.به نظر من قسمت ۴ بهترین قسمت تا الان بود
    قسمت ۱ : ۹.۴ از ۱۰ یا ۹۴ از ۱۰۰
    قسمت ۲ : ۹.۷ یا ۹۷ از ۱۰۰
    قسمت ۳ : ۹.۶۵ از ۱۰ یا ۹۶.۵ از ۱۰۰
    قسمت ۴ : ۹.۹ از ۱۰ یا ۹۹ از ۱۰۰
    درکل:۹.۲۶ از ۱۰ یا ۹۲.۶ از ۱۰۰

  29. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

    با سلام
    به نظر من مارشن میبره
    خب اول اینکه مارشن و سنتری هر دو قدرت بدنی و سرعت بالایی دارن ولی خب مریخی توانایی نامرئی شدن و لمس ناپذیری هم داره
    دوم مریخی استاد حملات ذهنی و تله‌پاتیه و این قدرتیه که سنتری باید حسابی ازش بترسه
    سوم همونطور که دوستان اشاره کردن تجربه مریخی خیلی بیشتره
    چهارم اینکه نقطه ضعف مریخی به آتش نقطه ضعف جسمی نیست و فقط از آتش میترسه که تا اونجایی که من اطلاع دارم این ترسش هم داره از بین میره
    پنجم زود درمانی فوق‌العاده سریع مریخی
    حتیی اگه بدنش با آتش بسوزه خیلی سریع التیام پیدا میکنه
    ششم سنتری بتمن نیست که بره تحقیق کنه و نقطه ضعف یارو رو پیدا کنه و ازش استفاده کنه
    از کجا میفهمه مریخی به آتش ضعف داره؟
    در ضمن ذهن سنتری خیلی ضعیفه
    مریخی میتونه براش توهم ایجاد کنه و کلا سنتری رو گیج کنه
    لازم هم نیست که ذهنش رو کنترل کنه
    میتونه با توهمات ذهنی برای سنتری مشکلات جدی درست کنه

    البته این نظر شخصی منه
    لطفا هجوم نیاورید

    با عشق❤❤❤❤❤❤❤❤

  30. محمود کاربر می‌گوید

    سلام به نظر من سنتری الیه مانشرمن. هانتر

  31. Steve rogers کاربر می‌گوید

    سلام
    # هانزو هاساشی
    اصلا حرفت درست نیس دادا
    سنتری از انرژی های کیهانی مختلف میتونه تغذیه کنه و مارشن من هانتر رو شکست بده
    # دکتر منهتن
    اصلا حرفت درست نیست
    مارشن من هانتر سوپرمنو بزنه کسی دارک ساید ترو فرم رو زده بیاد از همچین آدمی ببازه ؟
    # علی
    شانس مارشن من هانتر از هالک ثور سوپرمن بیشتره هالک دورمامو رو زده ثور هم گالاکتوس سوپرمن دارک ساید مارشن من هانتر کی رو زده که اینطوری میگی
    # دکتر استرنج
    سنتری سوپرمن و آکوامن رو بزنه سوپرمن تا حالا نبولامن رو زده سنتری هم مرد مولکولی زده که کم نیست اما سوپرمن دارک ساید رو زده که از بیاندر هم قویتره چه برسه به مولکول من
    حالا من نمیگم سوپرمن اومنیورسال باشه یا از بیاندر و دارک ساید قویتر باشه میگم کسی که همچین کاری کرده عمرا بیاد از این بچه سوسول ها ( سنتری مارشن من هانتر هالک ثور تانوس و…… ) بخوره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب سوپرمن ابدااا دارکساید اصلی رو نزده اون یه زمزمه کنه سوپرمن و هفت نسلش نابودن فکرکنم سوپرمنو با لوسیفر و اینا اشتباه گرفتی ،سنتری از مارشن ضعیفتره ، نمیخوای میتونی قبول نکنی ،سوپرمن هم از مارشن ضعیفتره به شما باشه میگی سوپرمن کاپیتان اتم روهم میزنه !! هالک و ثور هم از مارشن ضعیفترن برو قدرتاش رو ببین قویترین اعضای لیگ عدالت :
      ۱-کاپیتان اتم
      ۲-مارشن منهانتر
      ۳-سوپرمن
      ۴-فلش
      ۵-دکترفیت
      ۶-شزم
      و…….
      تمامممم

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        نه داداش دارکساید اصلی نزده اما دارکساید سول فایر زده که از اصلی قویتره من سند کمیک دارم صفحه به صفحه و کامل

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب دارکساید سول فایرو ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تا سوپرمن نمیتونن نزدیکش بشن نمیتونه بزنه

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          سیسکورامون #
          اگه واقعا همچین کاری بعد بحران کرده باشه از این به بعد به کمیک های دیسی نگاه هم نمیکنم

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      مارشن منهانتر
      ۱-کپ اتم زده
      ۲-لیگ عدالت شامل سوپرمن، گرین لنترن، سایبورگ، بتمن، واندروومن و فلش میشد
      بعدش داداش خود مارشن هم قدرت جذب مولکولی داره که هر چقدر جذب کنه زود درمانیش هم قوی‌تر میشه تا جایی که اصلا نامیرا میشه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        سیسکورامون #
        اگه طرف صحبتتون بامنه که باید بگم سوپرمن سومین عضو قوی لیگ عدالته :
        ۱-کاپیتان اتم
        ۲-مارشن منهانتر
        ۳-سوپرمن

    3. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

      steve rogers
      جاااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      سوپرمن ترو فرم دارک‌ساید رو زد؟
      شت
      داداش حالت خوبه؟
      جاستیس لیگ تو کلون دارک‌ساید مونده
      بعد سوپرمن ترو فرم دارک‌ساید رو میزنه؟
      یکی بگه خط افق کدوم وره؟
      من برم توش محو شم

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        داداش زده
        حالا شاید به من انگ نوبی بزنید ولی زده و سندم دارم

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          اسم کمیکش رو میشه بدید

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            اسم کمیکشو ندارم یکی از دوستانم عکس به عکس بهم دادن

  32. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    Steve Rogers #
    جناب چرا حرف الکی میزنی ۱۰۰ سوپرمن بند انگشت دارکساید تروفورم هم نیستن مارشن از سنتری و سوپرمن قویتره و سوپرمن فقط آواتار دارکسایدو زده اصلیه پرزنسم کتک زده جناب مارشن از سوپرمن قویتره مارشن قویتره مارشن قویتر از ایناست که از کسی مثل سوپرمن شکست بخوره ثور و هالک از مارشن ضعیفترن حرفت درست نیست هالک ابدا دورمامو رو نکشته ابدااا هالک از مارشن ضعیفتره نمیخوای قبول نکن ،ثور هم از مارشن ضعیفتره

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      هالک دورملمو رو کشته.
      و ثابت کن مارشن از سوپرمن قوی تره.
      و هیچ وقت ترو فورم دارکساید پرزنس رو کتک نزده و حتی برخلاف تصورات پرزنس تروفورم دارکساید رو زندانی نکرده(اگه کرده اسم و شماره کمیک رو بدید)

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        Mohamad #
        جناب همه جا گفته پرزنس زندانیش کرد ،و بله باهم درگیری داشتن مارشن از سوپرمن و سنتری برتره

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        هالک هم اگه دورمامو رو کشته باشه کاملا شانسی و باکمک بوده در هر صورت مارشن از هالک ،سنتری و سوپرمن قویتره

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          😂خنده داره😂😂
          ببین چه شانسی یا چه غیر شانسی هالک رو زده و بعدش دقیقا کجا گفته شده که دارکسابد توسط پرزتس زندانی شدع؟؟؟؟؟؟

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            همین سایت بزنین معرفی نیوگادز ببینین بعدهم دورمامو اونموقع خیلی ضعیف شده بود

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            اصلا مهم نیست سایت چی گفته چون هرکسی اشتب میکنه و تاحالا حتی پرزنس دارکساید رو زندانی نکرده چه برسه به این که دارکساید به پرزنس اسیب بزنه😂😂😂

    2. Steve rogers کاربر می‌گوید

      باشه دیگه میگم
      adventures hulk #5
      اینجا هالک دورمامو کشته این کمیک حرف منو ثابت می کنه

  33. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    تو اینجوری فکر کن
    سنتری از سوپرمن قویتره

  34. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سوپرمن دارکساید رو زده؟؟؟ ههههههههههه
    دارکساید کلون از بیاندر قویتر باشه؟ چیزی نزدی؟
    کجا سوپرمن دارکساید اصلی رو شکست داده؟

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      دارکساید اصلی نه
      داکساید سول فایر زده که خیلی قویه البته اون زمان یکم ضعیف بود
      بابا دیگ تعصبی بازی در نیار صدبار درباره شاهکارای سوپرمن حرف زدیم و شاهکارایی داشته که به سنتری شما میچربه پس حرف الکی نزن

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        چقدر روت زیاده سیسکپرامون
        سنتری مرد مولکولی رو به راحتی شکست داده
        کسی که می‌تونه با کپ اتم مقابله کنه

  35. amirrr کاربر می‌گوید

    سنتری از مارشن من هانتر هم قوی تره و هم سریع تره ؟ سنتری وقتی به تور ضربه میزد بافت زمان و فضا اسیب میدید. خب سنتری هم میتونه خودش رو غیر قابل لمس کنه و قدرت باز سازی بالا تری داره حتی بیشتر از مارشن من هانتر .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      amirr #
      خیر مارشن قویتره و قدرت ترمیمش مقداری بالاتره مارشن از سنتری و ثور قویتره

  36. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    کار های باور نکردنی سوپرمن معمولی
    سوپرمن توانسته کتاب بی‌نهایت را بلند کند، (وزن این کتاب بی‌نهایت است)[۱۸]
    سوپرمن به سرعت بسیار فراتر از سرعت نور دست یافته، حتی به توانایی سفردرزمان هم دست یافته.[۱۹]
    سوپرمن به کریپتونایت و جادو وخورشیدقرمز[۲۰]غلبه کرده.
    سوپرمن نیزه هایفادر روبا زوربینهایت ازدیوار سورس بیرون کشید وحتی درون سورس زنده ماند و دیوار سورس را شکاند.[۲۱]
    سوپرمن فرشتگان الهی رو شکست داده![۲۲]
    سوپرمن شیاطین جهنم رو شکست داده![۲۳]
    سوپرمن دربرابر آتش جهنم(هل فایر)مقاومت کرده![۲۴]
    سوپرمن میتواند انرژی های جادویی و برق راجذب کند.
    سوپرمن یک واقعیت خلق کرده.[۲۵]
    سوپرمن توانسته بینهایت واقعیت رانابود کند.[۲۶]
    سوپرمن بدن سول فایر دارک ساید رو متلاشی کرد،سول فایر دارک ساید کسی بود که با سورس جنگید.[۲۷]
    سوپرمن بایه انفجاروانرژی به انداره بیگ بنگ برخورد کرد.[۲۸]
    سوپرمن، ماگدون رو شکست داده ماگدون به عنوان آخرزمان بود که فرشته هابه خاطرش میخواستند دنیارو ترک کنند.[۲۹]
    سوپرمن،پرالکس رو شکست داده.[۳۰]
    سوپرمن،گانتت و موگو رو شکست داده.[۳۱]
    سوپرمن،دارک ساید تِرو فورم رو شکست داده.[۳۲]
    سوپرمن،دومینوس(کسی که همتای شخصیت اترنیتی از مارول ینی کیزمیت رو زد)رو شکست داده.[۳۳]
    سوپرمن، ایمپریکس رو شکست داده.[۳۴]
    سوپرمن، سوپربوی پرایم رو شکست داده،سوپربوی پرایم کسی بود که تونست آنتی مانیتور رو بکشه.[۳۵]
    سوپرمن توانسته ستاره خلق کنه.[۳۶]
    سوپرمن نبولامن را شکست داد و قدرت نبولامن روی او هیچ تأثیری نداشت.[۳۷]
    سوپرمن با پرتو گرما یه سیاره رو نابود کرده.
    سوپرمن در برابر برخورد با سورس مقاومت کرده. (سورس یکی از قادرمطلق‌های دی سی است).[۳۸]
    سوپرمن یه موجود ۶ بُعدی (sixth) بُعدی به نام آلفیوس (ورلد فورجر) را با یک مشت شکست داده. (به گفته مستر مکسیزپیتلیک این موجودات باورنکردنی و غیرقابل تصور هستند)[۳۹]
    سوپرمن در بُعد ششم زنده مانده.[۴۰]
    سوپرمن دنیا و واقعیت را در دستانش نگه داشت![۴۱]
    سوپرمن یک‌بار نزدیک بود اسپکتر را بکشد.[۴۲]
    سوپرمن، مستر میکسیزپیتلیک را شکست داد.[۴۳]
    سوپرمن یک منظومه خورشیدی را با تمام سیاراتش را به راحتی تکان داد و حمل کرد.[۴۴]
    سوپرمن با تنفس منجمد کنندهٔ خود یک ستاره را فقط با یک فوت خاموش کرد.[۴۵]
    سوپرمن توانسته وزن ده‌ها برابر سنگین‌تر از کره زمین را به راحتی تحمل کند.[۴۶]
    سوپرمن با یک عطسه یک منظومه خورشیدی را با تمام سیاراتش نابود کرد.[۴۷]
    سوپرمن یک سیاهچاله را در دستان خود نگه داشت.[۴۸]
    دمای پرتو گرمای سوپرمن از دمای مرکز خورشید بیشتر ثبت شده.
    سوپرمن به راحتی سیاره‌ها را جابه‌جا کرده.[۴۹]
    سوپرمن در برابر انرژی خالص و اثر مستقیم پرتوهای امگای دارک ساید زنده مانده.
    سوپرمن از انفجار بمب‌های اتم و حتی از انفجار بسیار قوی‌تر از بمب اتم هم جان سالم به‌در برده.[۵۰][۵۱]
    سوپرمن در برابر یک سیاه چاله بسیار بزرگ و یک کرم چاله مقاومت کرده.[۵۲]
    سوپرمن در برابر «مرگ» مقاومت کرد و شکستش داد.[۵۳]
    سوپرمن یک ابرنواختر رو تکان داد.
    سوپرمن یک سیاره را با تنفس منجمدکننده‌اش به یخ تبدیل کرد.[۵۴]
    سوپرمن با پرتو گرمایش پارگی‌های واقعیت رو تعمیر کرد.[۵۵]
    سوپرمن توانسته دورنوردی انجام دهد.[۵۶]
    سوپرمن با یک کف دست به هم زدن واقعیت را شکافت.
    سوپرمن یونیورس بینهایت رو بلند کرد.[۵۷]
    سوپرمن بُعد بی‌نهایت را نابود کرد.[۵۸]
    سوپرمن حصار بی‌نهایت را نابود کرد.[۵۹]
    سوپرمن بُعد فضا و زمان را دگرگون کرد.[۶۰]
    سوپرمن تایم لاین را شکست.[۶۱]
    سوپرمن بدن امپراتور جوکر(ترکیب مسترمکسیزپتلک وجوکر) را نابود کرد.
    سوپرمن بدن فانتوم استرنجر را نابود کرده و او را زد

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      نصف این فیت ها مال سوپرمن قبل از بحرانه نوب جون
      سنتری مرد مولکولی رو شکست‌ داده

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        آقای دکتر استرنج الان ایشون شاهکار های سوپرمن رو گفتن کجای حرفشون غلط بود که شما بهشون نوب میگید

      2. علی کاربر می‌گوید

        #دکتر استرنج

        شما هم که دیگه مارول فن بودنت کاملا مشخصه حتا با ۲۰ درصد از اون شاهکار های سوپرمن که جناب سیسکو رامون گفتند کاملا مشخصه سوپرمن از سنتری قویتره.

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب رامون خیلیاش مال نسخه های قوی سوپرمنه فانتوم استرنجر و میکسیزپیتلیک با فوت سوپرمنو نابود میکنن

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        بابا اینا مال نسخه اصلی سوپرمنه ولی اونجوری که فکر میکنید نیست مثلا موقعی که ترو فرم زد اول یکی ضعیفش کرد بعد زد
        نوب سوپرمن قویه تو تعصبی هستی

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          سیسکورامون#
          متاسفم براتون من توهین نکردم میاید میگین نوب،متاسفم واقعا ،بعد جناب میکسیزپیتلیک قادر مطلقه سوپرمن دارکساید کلونو به زور میزنه ،سوپرمن حتی از شزم شکست خورده ولی واقعا اگه اینی که میگین باشه متاسفم برای نویسندگان دیسی واقعا اگه اینا مال بعد بحرانه ۱۰۰۰۰۰ تا سوپرمن نمیتونن به اونا نزدیک بشن

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب میدونین بینهایت چیه ؟؟!!! اصلا سوپرمن نمیتونه بینهایتو نابود کنه اگه کرده مال قبل بهران بوده اصلا بینهایت پایان نداره خودتون میگین بینهایت!!! بعد سوپرمن چه قدرتی داره که باهاش بینهایتو نابود کنه ؟؟!مشت!! 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 این باید مال قبل بهران باشه سوپرمن نسخه معمولی بعد بهران دارکساید کلون هم نمیتونه بزنه

    4. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      مگه اون موقع که ایمپریکس رو زد قدرت کسمت رو نگرفته بود بعدشم مگه با دومزدی و لکس لوتر نزدش ؟

  37. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    اینا همش شاهکارای سوپرمنه اصلیه
    همشم درسته
    تعجب کردید نه
    خب با اینا معلومه سوپرمن از سنتری برتره

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      قدرت های سنتری
      سرعت ابر انسانی
      قدرت ابر انسانی
      حواس ابر انسانی
      اسیب ناپذیری
      بازسازی اعضا
      لمس ناپذیری
      نامرئی شدن
      احیا
      دستکاری ماده
      کنترل انرژی
      دورجنبی
      تله پاتی
      زود درمانی

  38. علی کاربر می‌گوید

    واقعا شما کسی را که از لحاظ ذهنی خیلی ضعیفه را با قدرتمند ترین تله‌پاتی رو کره زمین مقایسه میکنید .

    بعد مارشن من هانتر از لحاظ قدرت بدنی به سنتری برتری داره حتا خود مقاله هم این رو داره میگه.

    در کل مارشن منهانتر از سنتری برتره .

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      لایکککککککککککککککککک

  39. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    دوستان سوپرمن از سنتری قویتره
    ولی مثلا دوستمون میگه اوریون سولفایر یا ترو فرم زده درسته اما مثلا در اوج نزده مثلا سولفایر را این طوری زد:
    اول سوپرمن یک مشت زد
    بعدش اوریون سول فایر حمله ور شد و نصف قدرتشو گرفت
    و در اخر سوپرمن با مشت کمرشو شکست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب رامون اصلا مقایسه سوپرمن با کسی که پرزنسو تونسته کتک بزنه اشتباهه اینا ۱۰۰۰۰ تا سوپرمن هم حریف بند انگشتشون نیستن

  40. Steve rogers کاربر می‌گوید

    #سیسکو رامون
    شما حرفتون درسته سوپرمن قویترین قهرمان دنیای کمیکه حالا می خوام سوپرمن و سنتری رو مقایسه کنم
    قدرت : سوپرمن
    سرعت : سوپرمن
    چون تونست یه بار ۴۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال نوری رو در کمتر دو ماه طی کنه
    استقامت : سوپرمن
    دوام : سوپرمن
    هوش : برابر
    تجهیزات : سوپرمن
    توانایی مبارزه : سوپرمن
    قدرت ذاتی : سنتری
    قدرت خارجی : سوپرمن
    بزرگترین شاهکار : سنتری
    برنده : با اختلاف کم سوپرمن
    ضمنا سوپرمن میتونه خورشید های دیگه رو به سمت میدان نبرد هل بده تا حین مبارزه قویتر بشه
    سوپرمن لباس مقاومی هم داره غیر قابل لمس هم میتونه بشه زوددرمانی بالایی داره سنتری هم کم‌ چیزی نیست ولی بازم با اختلاف کم سوپرمن برتره
    لیزر سوپرمن هم در اوج قدرت با پرتوی امگا برابری می کنه البته طرفداری شو نمی کنم ولی باز تو کمیک سوپرمن لنگه نداره سوپرمن دارک ساید ترو فرم رو زد دیگه چی می خوای
    # علی
    سنتری شاید از لحاظ جسمی و روانی کمی پایین تر از مارشن من هانتر هست اما نیرو های ذاتی اون اونو برنده نبرد می کنه انفجار های سنتری حتی از انفجار های انرژی تانوس هم قویتره میدونی یعنی چی ؟انفجار های سنتری از نظر فقط افراد زیر از انتقام جویان و لیگ عدالت دووم میارن
    هالک
    سوپرمن
    دیگه هیچکس از بین اعضای انتقام جویان و لیگ عدالت نمیتونن در مقابل این انفجار مقاومت کنند حتی فک‌ کنم از گاد بلست ثور هم برتر باشه
    همه چیز هم قدرت فیزیکی نیست زور هالک از دارک ساید بیشتره اما دارک ساید به احتمال ۹۰ درصد هالکو شکست میده
    حالا مارشن من هانتر از سنتری برتره سنتری اوون ریس رو شکست داد بیشتر از می خوای مرد مولکولی لیگ عدالت رو راحت میزنه چه برسه به یک نفر از اونا باز مارشن من هانتر حتی جزو ۳ عضو برتر لیگ عدالت هم نیست پشت ( سوپرمن کاپیتان اتم دکتر فیت و بتمن )
    # دکتر منهتن
    سوپرمن سومین عضو قوی لیگ عدالته
    سوپرمن اصلا چند بار لیگ عدالت رو شکست داده سوپرمن دارک ساید ترو فرم رو زده تو ویکی پدیا نوشته برو بخون
    لیگ عدالت همه با هم تو خواب هم نمیتونند همچین کاری بکنن حیف سوپرمن ۱۰ برابر امثال ثور و هالک خودشو مهار می کنه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سوپرمن سومیه تمام کاپیتان اتم قویتر از سوپرمنه ، مارشن هم همینطور ،سوپرمن تروفورم دارکسایدو نزده قویترین قهرمان کمیک!!متاسفم واقعا مارشن از ،هالک ، ثور و سنتری قویتره، سوپرمن از میکائیل قویتره؟!! هروقت بود بیاین بگین قویترین قهرمان کمیک ،جناب اگه سوپرمن لیگ عدالتو زده چندبار هم از واندروومن،شزم یه تنهایی شکست خورده یعنی سوپرمن ازکل لیگ عدالت قویتره!!متاسفم سوپرمن کل لیگ عدالت دونفر ازش قویترن!! اگرم زده کاملا شلنسی

    2. اودین کاربر می‌گوید

      ساکت بابا قویترین قهرمان کنیم یعنی از والای همگان پرزنس پرالایا پرایمال مانیتور رایتر ایمورتال هالک فالکرام قویتره باز تانوس رگلاتور قویترع واقعا براتون متاسفم

  41. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    رده بندی
    ابراکسس
    دارکساید کلون در حالتی که سوپرمن زدش
    گالاکتوس ۲۰۲۰
    اگزیتار
    والای همگان سلستیال

  42. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    جناب رامون نزده در حالت عادی نه

  43. احمد کاربر می‌گوید

    من کار به نتیجه تدارم ولی دو چیز روشن کنم
    اول اینکه طبق گفته اما فراست سنتری هم جزو قویترین تلپات های زمین هستش چون خاطره های خودشو از ذهن تمام مردم دنیا پاک کرد که شاهکار بزرگیه و همینطور الکی نیست که مارشن من هانتر ذهنشو بگیره و ذهن سنتری به نظر من به دلیل وجود ووید خرابه یعنی اگر مارشن کنترل کنه ووید میاد بیرون و مبارزه برای مارشن سختر میشه
    دوما کسایی که میگن سنتری از کجا میخاد بفهمه نقط ظعف مارشن منهانتر چیه نیلز نیست بفهمه چون خودش نقطه ظعف مارشن منهانتر هستش عملا چون سنتری قدرت اون همه خوردشید داره عملا خودش یه خورشید زندس پس چه بخواد چه نخاد مارشن منهانتر با اتیش سنتری سر کار داره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      احمد #
      جناب دارین اشتباه میکنین مارشن اگه لمس ناپذیر بشه سنتری آتشش روش اثری نداره و همچنین نقطه ضعف سنتری ذهنشه

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن جان
        دوست من مارشن اتشو ببینه وحشت می‌کنه.
        روح‌ و روانش به هم میریزه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          میدونم کاربر محترم ولی از قبل ترسش خیلی کمترشده اگه درحالت لمس ناپذیری بمونه به نظرم میتونه ببره

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            عزیزم دکتر منهتن
            سنتری می‌تونه نامرئی بشه .
            انفجاری در حد انفجار اتمی راه بیندازند
            اگر هم وید بفهمه که سنتری داره با ادم خوبه میجنگه اونم می‌ره کمک سنتری .
            سنتری در حالت وید سه برابر بیشتر میشه قدرتش
            اگرم ذهنش مختل شده احتمالش هست که وید یه کاری کنه

  44. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    سریال واکاندا بلک پنتر
    دیزنی پلاس با سرعت تمام در حال گسترش کاتالوگش است و حالا، ساخت یک سریال جدید از دنیای سینمایی مارول برای این سرویس استریم تایید شده است. به گزارش Deadline، کارگردان فیلم Black Panther یعنی رایان کوگلر و کمپانی Proximity Media وارد قراردادی پنج ساله با دیزنی شده‌اند تا علاوه بر دنباله بلک پنتر، پروژه‌های بیشتری در سینما و تلویزیون بسازند.

    اولین پروژه آن‌ها نیز یک سریال اسپین آف از Black Panther خواهد بود که روی پادشاهی واکاندا، سرزمینی که تیچالا پادشاهش است تمرکز می‌کند. هنوز هیچ جزئیاتی از داستان سریال، لیست بازیگران و حتی تاریخ پخش این سریال منتشر نشده، اما با توجه به روند کنونی دیزنی انتظار می‌رود که نقش مهمی در فاز چهارم یا فازهای بعدی دنیای سینمایی مارول داشته باشد.

    رایان کوگلر در بیانیه‌ای در این باره گفت:

    مشتاق یادگیری، رشد و ساخت یک رابطه با مخاطبان در سراسر دنیا از طریق پلتفرم‌های دیزنی هستم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اولین قدممان را با کوین فایگی، لویس دسپوزیتو، ویکتوریا آلونسو و همکارانشان در استودیوهای مارول برداریم و با آن‌ها همکاری نزدیکی برای سریال‌های خاصی از دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس داشته باشیم. ما همین الان روی چند پروژه کار می‌کنیم که نمی‌توانیم برای نشان دادنشان صبر کنیم.
    هنوز راه بسیار زیادی تا پخش این سریال باقی مانده و فعلا هم باید منتظر اکران Black Panther 2 باشیم، که در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ یا ۱۷ تیر ۱۴۰۱ از راه می‌رسد. تا آن موقع نیز با سریال‌های زیادی از مارول سرگرم خواهیم شد، از جمله WandaVision که در حال حاضر به صورت هفتگی هر جمعه از دیزنی پلاس پخش می‌شود.

  45. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    تام هالند: به‌زودی جزییات تازه‌ای از Spider-Man 3 منتشر می‌شود
    انتظار برای هیجان‌انگیزترین پروژه فاز چهارم
    به نظر می‌رسد وب‌سایت ورایتی اخیرا مصاحبه مفصلی با تام هالند در رابطه با فیلم Spider-Man 3 برگزار کرده که طی همین هفته منتشر خواهد شد.

    به نقل از کامیک بوک، همچنان که فیلم‌برداری قسمت جدید «اسپایدرمن» در آتالانتا ادامه می‌یابد، ما جزییات آنچنانی از داستان فیلم نداریم. طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، می‌دانیم پیتر پارکر این بار به جای تونی استارک در کنار دکتر استرنج قرار می‌گیرد و مهم‌تر اینکه ایده کلی فیلم به «مولتی ورس» یا جهان‌های چندگانه مرتبط است.

    در ابتدا هالند قول داده بود در پایان سال ۲۰۲۰ نخستین نگاهمان به قسمت سوم Spider-Man‌ را داشته باشیم که این مورد به خاطر مشکلات متعدد به حقیقت نپیوست. وی این بار تایید کرده با انتشار مصاحبه‌اش با سایت ورایتی، اطلاعات و جزییات بسیاری از فیلم جدید دریافت خواهیم کرد.

    مدتی پیش تقریبا قطعی شد که تام هالند در کنار ستارگان سابق اسپایدرمن یعنی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد قرار خواهد گرفت. گرچه کوین فایگی همچنان ترجیح می‌دهد مسائل را باز نکند. او در مصاحبه اخیر خود را کامیک بوک گفت:

    من چیزهایی خوانده‌ام. مطمئن نیستم همه چیز را خوانده باشم. اما مسئله جالب راجع به این گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی این است که برخی‌ها خیلی خیلی به ایده‌های ما نزدیک هستند و برخی هم به شکلی مضحک با واقعیت فاصله دارند. و ما توانسته‌ایم پروژه‌هایمان طی چند سال گذشته را به همین منوال نگه داریم. در نهایت، مشخص کردن همه چیز به این زودی می‌تواند جذابیت و هیجان را از همه چیز بگیرد.
    یکی از مهم‌ترین سرنخ‌هایی که از صحبت‌های فایگی به دست آمده، ارتباط سه اثر وانداویژن، Spider-Man 3 و قسمت جدید Doctor Strange است.
    بزرگ‌ترین سرنخ در این میان نام‌گذاری قسمت جدید فیلم Doctor Strange است. این بزرگ‌ترین سرنخی است که می‌گوید Multiverse of Madness ما را به کجا خواهد برد و ما چگونه می‌خواهیم آن را اکتشاف کنیم.
    منبع دوتاش:ویجیاتو

  46. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    این مقایسه نیاز بهه بررسی های زیادی دارد و باید بسیار دقیق تجزیه و تحلیل بشود.
    من به آقای شفابخش اعتماد دارم که بررسی های زیادی کرده اند. اما به نظر شخصی بنده مارشن منهاتر قدرتمندتره و چندین دلیل هم دارم اما نمیگم تا دوباره یک بحث دیگه شروع نشود.
    دوستان یک چالش سایتی جالب. زیر کامنتی که میخواید به دیگران ریپلای بکنید این چالش هم بگید که خودتون جزو کدوم جامعه های سرگرمی میدونید. من الان خودم میگم.
    کمیک فن ها
    گیمر ها
    منتقدان
    اما یک چیزی خیلی جالب. من احتمالا محبوب ترین نویسنده سایت هستم😂😂{ شوخی}
    آقای آرین حاجی بابایی
    آقای مهدی ردمنش
    آقای صفابخش
    محمد امید جون دلها
    بر همین اساس میگم😂{ شوخی}

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      شفابخش کیه😂😂😂😂😂

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        Mohamad
        بله خیلی ممنون بنده میخواستم بنویسم صفابخش نمیدونم این کیبورد چه را عوض کرد.

  47. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد امید جان
    من:
    کمیک فن
    منتقدان
    همین

  48. king venom کاربر می‌گوید

    سلام یه چالش دارم
    ۱-بنظرتون ددپول میتونه همونطوری که ابرقرمانای مارول رو قتل عام کرد ابر قهرمانای دیسی رو هم قتل عام کنه؟ خب شاید بنظرتون مسخره بیاد ولی ددپول یه توانایی خاص داره که میشه گفت هیچکس تو دنیای دیسی نداره و میتونه براشون خیلی خطرناک باشه ولی خب نظرتون رو بدونم
    ۲-کارنیج مطلق vs دومزدی
    ۳-مامور ونوم vs دث استروک
    ۴-بلک پنتر vs بتمن
    و درآخر این :
    جیسون آرون vs اسکات اسنایدر
    کدوم نویسنده بهتریه ؟؟؟؟

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      King Venom
      ۱ فکر نکنم بتونه
      ۲ دومزدی
      ۳ دث استروک
      ۴ بتمن
      اسکات اسنایدر هم مسلما نویسنده سطح بالاتری از جیسون آرون و سری کمیک محفل جغد ها هم این ثابت می کنه.

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        جیسون ارون هم کمیک ثور گاد آف تندر رو نوشته ولی قبول دارم اسنایدر نویسنده بهتری هست

  49. علی کاویانی کاربر می‌گوید

    واقعا متوجه حرف های مارشن من هانتر فن ها نمیشم
    فقط یچیز بلدن: مارشن می‌تونه بره تو ذهن سنتری یا مارشن می‌تونه لمس ناپذیر بشه
    اما 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    حتی یه جلد کمیک هم اگه از سنتری خونده باشن
    سنتری جدیدا اصلا مشکلات ذهنی ندارن و نمیشه رفت تو ذهنش (هرچند قبلا هم نمیشد 😂😂😂)
    سنتری برای نبرد با سوپر اداپتوید یکی از قویترین تلپات های کل مارول وقت زیادی با شیطان های تلپات اعماق جهنم تمرین کرد و میزاشت که وارد ذهنش بشن تا بتونه به مشکلش غلبه کنه

    و وقتی برگشت سوپر اداپتوید نمیتونست اصلا وارد ذهن سنتری بشود
    حتی قبل این ماجرا معلوم شد که اگر کسی به ذهن سنتری بره احتمالا میمیره حالا چرا ؟ چون توی اعماق ذهن سنتری وید هست و برای ورود و کنترل ذهن سنتری باید وید رو شکست بدید تازه اگه بتونید وارد ذهنش بشید چون پروفسور ایکس و اما فراست قدرت هاشون رو ترکیب کردن تا بتونن وارد ذهن سنتری بشن وقتی هم که شدن که وید ++++++++++++++++++++
    لمس ناپذیر شدن رو هم که های بش اشاره می‌کنید سنتری هم می‌تونه لمس ناپذیر بشه 😂😂😂😂
    و خب حالا میتونین برید کمی کمیک های سنتری بخونید بعد قضاوت کنید

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علی #
      منم از سنتری فن ها یه چیزی فهمیدم اینکه سنتری رو از همه برتر میدونن نمونش خود شما اصلا حرفتون درست نیست مارشن توانایی جذب انرژی و قوی کردن خودشو داره پس اطلاعات از مارشن داشته باشین بعد این حرفارو بگین

      1. علي كاوياني کاربر می‌گوید

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        سنتري هم توانايي جذب نيرو داره بجاي اين حرفا شاهكار واقعي با مدرك رو كن
        اون يكي ميگه مارشن سر و گردن بالاتره😂😂😂😂😂😂
        دليل بيار به جز اون چرت و پرتاي توهم و لمس ناپذيري ….. همه ب اونا ثابت شد
        سنتري هم ميتونه لمس ناپذير بشه و انرژي جذب كنه
        و هم ذهنش مقاومه
        بعدي….٠
        سنتري گالاكتوس رو شكست داده و مولكول من رو كشت و با ورلد وار هالك مساوي كرد اگه مارشن رو حتي نزديك به ورلد وار هالك ميدونين خداحافظي كنيد

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          علی #
          ببین جناب تعصبت رو کم کن سنتری نقطه ضعفش ذهن ضعیفشه گفتم طرفدارای سنتری مثل خودت اونو از همه قویتر میدونن مثل خودت نمیخوای قبول نکن باشه آفرین در ضمن انقدر نخند سکته میکنیا سنتری نقطه ضعفش همونه توهم به غیر چرت و پرت گفتن و قوی جلوه دادنش دلیل بیار مارشن از سنتری قویتره میخوای قبول نکن نه اینکه تو غیر خندیدن دلیل داری
          والسلام

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            دلیل ضعف ذهن سنتری وید هستش یعنی کنترل خودشو از دست بده تبدیل به وید میشه و……
            بجز این حتی استرنج نتونست به ضحن سنتزی نفوذ کنه و یک سری نکات دیگه کاربر سنتری گفت

          2. علی کاویانی کاربر می‌گوید

            خدایااااااااا 😂😂😂😂
            تو چرا نمی‌فهمی من چی میگم دارم میگم سنتری دیگه نمیشه رفت تو ذهنش و به تلپاتی مقاوم هست اگه میتونی ثابت کن نیست نمیتونی هم بدون مدرک حرف نزن من هعی میگم ذهنش به تلپاتی مقاومه باز تو حرف خودت رو میزنی
            باو تو خود تعصبی که دست و پا دراورده چرا حرفم رو یا نمی‌فهمی یا نمیخوای بفهمی
            بعد کی گفته من سنتری رو بالاتر اسپکتر میدونم ممنون میشم حرف توی دهنم نزاری
            سنتری ؟امنی ورساله ؟جنس ناب ؟

          3. علی کاویانی کاربر می‌گوید

            تلاش است برای زیر سئوال بردن شاهکار زدن مولکول من سنتری قابل تحسین هست
            اول اینک هبرای این بهش میگن شاهکار چون چیز اعجاب انگیز و خاصی هست که معمولا اتفاق نیفته و معمولا این شاهکار هارو به عنوان. Current یا گاهی اوج لحاظ میکنن مثلا سوپرمن معمولا سولار سیستم لول یا مولتی سولار سیستم هست اما سوپرمن اوج عملا مالتیورسال هست
            و اینکه شاهکار رو با این جمله که نظر نویسندس نمیتونی زیر سئوال ببری
            خب اینجوریه؟من همینطوری کل شاهکار های مارشن رو. میبرم زیر سئوال
            مارشن با لیگ عدالت جنگیده ؟ نظر نویسندس
            یخیخ اره دا قبل حرف زدن فکر کن اگه اینجوریی حساب کنی نصف شاهکار های سوپرمن و تور حساب نیست
            و متاسفم نوب بودن زده به مغزت شاهکار کتاب بینهایت مال قبل بحران نیست مال فانیال کراسیس سوپرمن بیاند ۲۰۰۸ هست 😂😂😂
            سوپرمن هیتر رو یخیخ

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              علی کاویانی#
              تو یکی تعصب نمیذاره حقیقتو بپذیری من هیچوقت از رو شاهکار ایندو رو مقایسه نکردم باشه تو درست
              من شاهکاری زیر سوال نبردم متاسفم برات اگه من متعصبم تو سنتری فن بینهایت افراطی هستی الان سوپرمن میکسیزپیتلیک رو زده ،آیا قویتره؟؟یا مستر میتونه راحت نابودش کنه خیلی جالبه که سنتری رو از همه برتر میدونی نمیدونم تعصب چه بلایی سرت آورده

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              علی کاویانی#
              تو یکی تعصب نمیذاره حقیقتو بپذیری من هیچوقت از رو شاهکار ایندو رو مقایسه نکردم باشه تو درست
              من شاهکاری زیر سوال نبردم متاسفم برات اگه من متعصبم تو سنتری فن بینهایت افراطی هستی الان سوپرمن میکسیزپیتلیک رو زده ،آیا قویتره؟؟یا مستر میتونه راحت نابودش کنه خیلی جالبه که سنتری رو از همه برتر میدونی نمیدونم تعصب چه بلایی سرت آورده
              تماممم

            3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              سوپرمن ورژن کازمیک آرمور آمنی ورساله بعدش میگی مالتیورسال؟
              ورژن سوپرمن استرنج ویزیتور هم فکر کنم امنی هست
              نه پس سنتری امنی ورساله

              1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

                اولی امنی ورساله ولی دومی فکر کنم مولتیورساله

            4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              علی کاویانی #
              ببین ارباب تعصب اولا اگه برحسب شاهکار مقایسه میکنی که تعصبت معلومه چون به گفته خودت شاهکار ها در مواقع عادی اتفاق نمیفتن پس حرف مفت نزن خواهشا بعد ببین جناب سنتری فن متعصب تقریبا هرقدرتی سنتری داره مارشن هم داره
              سنتری توان جذب نیرو داره ،خب مارشن هم داره توانایی لمس ناپذیری داره مارشنم داره ، سرعت بالا داره مارشن هم سرعتش تقریبا با سنتری برابره در ضمن انقدر نخند که سکته میکنی ،سنتری نامیراست مارشن هم با جذب نیرو میتونه اون رو داشته باشه فکرکنم و با دست کاری ملوکولی به بدن خودش تسلط داشته باشه فکرکنم ،توانایی دست کاری ملوکولی روهم دارن پس لطفا نظرات ترسناک نده تازه قدرت و دوام مارشن هم بی انتهاست پس حرف الکی نزن تازه مثل سنتری نامرئی هم میشه تازه باید در نسخه عادی باشن نه وید ضمنا هردوشون هم توانایی زود درمانی بسیار بالا دارن و برابره زود درمانیشون خب اما دوتا برتری برای مارشن یک تجربه میلیون سالی و دو مهارت مبارزه قویتر که سوپرمن ازش به عنوان قویترین شخصی که باهاش روبه رو شده یاد کرده
              تازه بگم اگه سنتری درحالت عادی نه درحالت وید حالت های عادی باید مقایسه شن باشه قدرت تغییر اندازه رو نداره اما مارشن داره زور فیزیکی هردو برابر و تقریبا نامحدود و مقداری از سوپرمن بیشتره تازه مارشن بسیار انعطاف پذیره و این یک برتریه یعنی کمتر درد میکشه خب توضیح هم دادم تازه همون مارشن ضعف جسمی نداره پس آتیش نمیکشتش مارشن جلو چیزایی مقاومت کرده که آتیش جلوشون هیچه و فقط بهش به دلیل ترسش آسیب میزنه بعدم فکرکنم در کمیک های جدیدتر این ضعفش کمترشده البته نمیدونم اگه اشتباه بود لطفا کاربران محترم بهم اطلاع بدین بعدم مگه سنتری کف دستشو بو کرده که بدونه نقطه ضعف مارشن چیه که بدونه باید انفجار بزنه تازه مگه مارشن و سنتری توانایی جذب نیرو ندارن خب پس میتونه انرژی سنتری رو جذب کنه البته سنتری هم میتونه و مگه توانایی دستکاری ملوکولی نداره تازه فکرکنم مارشن توانایی دورجنبی یا همون تلپورت روهم داشته باشه البته میگم نمیدونم اگه غلطه لطفا بگین تازه حوس ارتقاع یافته هم داره مثل سنتری خب مارشن اندکی قویتره

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          تو که تعصبت بینهایته احتمالا میگی سنتری اسپکترم میزنه بازهم میگم زدن دلیل بر قویتر بودن نیست توهم به غیر از شاهکارای چرت و پرت یه چیز دیگه بگو هرچند تعصبت نمیذاره حقیقتو قبول کنی باشه میدونی سنتری از اسپکتر قویتره آفرین مارشن سنتری رو میزنه میخوای بخواه نمیخوای بجای سنجش قدرتا بچسب به شاهکار زده دلیل نداره قویتر باشه اگه نظر نویسنده نباشه ملوکول من تو دو حرکت سنتری رو میپوکونه لابد بر این باوری که سنتری اومنی ورساله!! باشه تو راست میگی آفرین

          1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

            به نظرم اگه سنتری در حالت الانش باشه یعنی قبل از اینکه نال نصفش بکنه میتونست که مارشن رو بزنه چون یک جورایی با ووید ترکیب شد و اون مشکل ذهنش هم کمی بهتر شد انتقام جویان رو هم با چند ضربه زد و یکی از دوستانش رو که قدرت همون سرمی که سنتری مصرف کرده بود رو کشت ولی اگه به حالت عادی حساب کنیم خب مارشن قویتر هست

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله منظور بنده نسخه عادیه نه نسخه های قویتر مثل وید و دارک سنتری

  50. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    King Venom
    خب سلام
    ۱-احتمالا
    ۲-دومزدی
    ۳-دث استروک
    ۴-بتمن
    ۵-برابر

  51. علی کاربر می‌گوید

    مارشن منهانتر یه سر و گردن از سنتری بالاتره

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      هر وقت تو و کاربر منهتن دلایل درست و حسابی اوردین اونموقع بحث کنید😂

      1. علی کاربر می‌گوید

        #Mohamad

        شما ارزش بحث کردن هم ندارید٬ چون یه متعصب هستید و تا خود صبح هم با شما حرف بزنیم فایده نداره.
        بعد شما به جز خندیدن چیز دیگه ی هم بلدید.
        اتفاقا جناب دکترمنهتن دلایل خوبی هم میگن٬ شمایی که حرف تو سرت نمیره بعد چه بخوای چه نخوای نقطه ضعف سنتری ذهنشه و مارشن منهانتر میتونه ذهن سنتری را مختل کنه.

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          علی
          از این سایت برو متعصب.

          1. علی کاربر می‌گوید

            #دکتراسترنج

            سایت مال پدرت نیست که به من میگی برم.
            چرا کامنت تو تایید شده.

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              علی
              خیلی متعصب هستی .
              جوابتو نمیدم . تو رویا های چرندت باش .
              سنتری با مارشن من هانتر مساوی است.

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          اصلا نظرت مهم نیست واسم

          1. علی کاربر می‌گوید

            #Mohamad

            حالا واست مهم باشه یا نباشه این رو بدون فقط یه متعصب افراطی هستی که هیچ چیز رو قبول نداره به شما باشه میگید سنتری کاپیتان اتم هم میزنه خخخخخخخخخخخخ نکنه میزنه خخخخخ

            1. Mohamad کاربر می‌گوید

              متعصب افراطی😂😂😂مطلب شما بسیار تنذ بود جناپ ولی یه لطفی بکن یکم فک کن باورکن تجربه جالبیه ارزش امتحان کردن رو داره👍🙂
              در هرحال هرچی دوستداری بگو چون واقعیت تغییر نمیکنه جناپ

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                Mohamad #
                شماهم فکرکنین مارشن از مرد عنکبوتی ضعیفتره

        3. امیررضا کاربر می‌گوید

          اشتب نزن تو ارزش حرف زدن نداری. داداش متعصب آقای کاویانی پنجاه بار گفت که سنتری ذهنش دیگه مقاومه. تو متعصبی که باز هم با این همه دلیل میگی مارشن میره تو ذهنش. اگه اینطوری هست مارشن هم یه کبریت بگیرن جلوش کلا خودش رو به فنا داده پس تعصبی نظر نده.

          1. علی کاربر می‌گوید

            #امیررضا

            شما ها مارول فن هستید دیگه کاریشم نمیشه کرد.بعد آقای کاویاني فقط برای خودش گفته ذهن سنتری نقطه ضعفشه و خود مقاله هم این رو داره میگه و مارشن منهانتر میتونه از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کنه .
            بعد سنتری به دست ثور حتا کشته شده و با یک مشت از طرف هالک شکست خورده در حالی که مارشن منهانتر از ثور و هالک هم میتونه قویتر باشه.

            1. Mohamad کاربر می‌گوید

              بعله جناپ درسته ثور در یک مبارزه سنتری رو کشته😂😂😂😂😂😂بعله بعله جناپ کاملا درشته👍😂

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            امیر رضا #
            محض اطلاعت مارشن هیچ ضعف جسمانی به آتیش نداره و فقط میترسه ازش و لمس ناپذیریش کاری میکنه روش اثری ندارشته باشه آتیش سنتری نقطه ضعفش ذهن ضعیف نیست ؟!! باشه باشه شما درست میگی تعصبی نظر نده

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              دکتر منهتن
              اخه‌ جناب من چند بار باید بگم مارشن من هانتر اتشو ببینه یاد اتش سوزی سیاره اش و نابود شدن خانواده اش می افته .
              خود بتمن یک بار که‌ مارشن دیوانه شده بود با ستفاده از اتش تقریبا تونست شکستش بده.

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                دکتراسترنج#
                بنده هم چندبار بگم ترسش کمتر شده و ضمنا میتونه با لمس ناپذیری نقطه ضعفشو رفع کنه

                1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                  دکتر منهتن
                  ببینید ربطی به لمس ناپذیری نداره.
                  بذارید یک مثال بزنم.
                  فردی از عنکبوت میترسه. درحالی که نیش یک عنکبوت معمولی هیچ اثری روی بدن انسان نداره.
                  اما این فرد به صورت کلی از عنکبوت میترسه نمیتونه خودش کنترل بکنه.
                  مارشن هم دقیقا همین رفتار در مقابل آتش داره.
                  آتش اثرات روانی بدی روی مارشن میذاره.

                2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

                  ببخشید ولی مارشن منهتانتر فکر کنم به دلیل دیدن آتش دچار ترس و مشکلات روانی میشه و اصلا ربطی به اینکه خودش رو لمس ناپذیر کنه نداره اگه میشه بگید در چه کمیکی مارشن بر این ضعفش داره غلبه می کنه

            2. امیررضا کاربر می‌گوید

              منم محض اطلاعت بگم ضعف ذهن سنتری بخواطر وید هست نه ضعف جسمانی

              1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

                ووید رو نال جذب کرده جناب

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        Mohamad
        جناب وقتی نمیدونین دارکساید اصلیو پرزنس زندانی کرده و ازش ضربه خورده نظر ندین خیلی بهتره

      3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        Mohamad
        من حالا کاری با بحث ندارم اما شما رو من هیچوقت ندیدم دلیل منطقی خودتون اورده باشید و یا از کسی دیگر مایه گزاشتید یا گفتید متعصب و فلان و…..
        والا یکم به خود نگاهی کنید و خود را تغییر دهید.

  52. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله عالی بود
    دوستان سنتری رو اینقدر ضعیف ندونیم بهتره اگه مارشن بخواد با ذهن سنتری بازی کنه ووید میاد بیرون وویدم که دیگه همتون راجب قدرت هاش میدونین چند برابر سنتری قدرت داره و همچینین بسیار بی رحمه و تا مارشن رو نکشه ول کن نیست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      امیر رضا#
      از لحاظ بیرحمی درست میفرمایید ولی فکرکنم باید نسخه عادی مقایسه شن

  53. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    نمیشه ووید نیاد بیرون! کلا بخش کمی از قدرت تله پاتی و کل مقاومت ذهنی سنتری به خاطر ووید صرف میشه! همه ی این قدرت ها هم فقط برا نگه داشتن ووید صرف‌میشه!!!!‌ پس به مارشن من هانتر توصیه کنید این کار را تمام نده وگرنه حکم مرگش رو صادر کرده!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج#
      شما نباید ویدو با مارشن مقایسه کنین وید دشمن درونی سنتریه که اگه آزاد بشه تقریبا از همه اعضای لیگ عدالت جز کاپیتان اتم قویتره تقریبا کاپیتان اتم راحت ویدو میزنه اما باید حالت عادی سنتری مقایسه شه نه حالت ویدش

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        چی؟ کاپیتان اتم ووید رو به راحتی بزنه؟ حالت خوبه جناب؟ کاپیتان اتم فقط و فقط در محدوده اتم و کوانتوم قادر مطلق هست. وگرنه در دنیای عادی از سوپرمن هم باخته
        قدرتهاش:
        جذب انرژی
        انفجار اتمی
        زود درمانی
        قدرت ابر انسانی
        و یکی دو تا قدرت های دیگه که بدردش نمیخوره

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
          ۱ نابود کردن سه جهان و دوباره ساختنشون
          ۲ انتقال یک شهر بزرگ بدون سختی
          ۳ زدن دکتر فیت با کلاهخود سرنوشت و نابودکردن کلاهخود
          ۴ شکست دادن OMAC Prime
          ۵ شکست دادن مارشن منهانتر
          ۶ جذب انرژی که دشمنی به بزرگی هالک رو تبدیل به یک آدم عادی کرد
          ۷ شکست دادن سوپرمن
          ۸ سرعت واکنش میکرو ثانیه
          ۹ ایجاد کردن یک یونیورس
          ۱۰ شکست دادن نکرون در قلمرو کوانتمی و شکست دادن فایر استورم
          ۱۱ درست کردن یک کپی از خودش و بازسازی بدنش از آب
          ۱۲ زدن بخشی از لیگ عدالت

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            عه دقیقا همین مقاله سی بی آر را ترجمه کردم دادم ادمین گفت که اندازش کمه

        2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          دکتر استرنج
          شما اطلاعات خیلی سطحی درمورد کاپیتان اتم دارید.
          کاپیاان اتم سه جهان نابود و بازسازی کرد.
          یک یونیورس کامل خلق کرد.
          با دو مشت سوپرمن شکست داد.
          در جهان کوانتومی نکرون شکست داد و تحقیر کرد.
          این موجود مسلما از سنتری و ووید قویتره.
          ایا ووید میتونه یک یونیورس خلق بکنه؟ خیر
          پس لطفا کمی درمورد شخصیت ها بیشتر تحقیق بکنید.

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتراسترنج #
          باکمال احترام فکرنکنم کاپیتان اتم رو بشناسین اون امثال گالاکتوس و اودینم میتونه بزنه بعد بیاد از وید شکست بخوره 😂😂😂😂😂

        4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          عزیز من
          من خودم یک مقاله با سند نوشتم فقط تایید نشد چون کم بود
          میدانی کپ اتم یک ربات مکانیکی قدرتمند زده که کل لیگ عدالت و گلوبال گاردینس را تا سرحد مرگ برد ولی وقتی کپ اتم اومد با یک مشت کشتش

    2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      جناب ووید الان توسط نال جذب شده

  54. Mohamad کاربر می‌گوید

    ادمین من انقدر خندیدم چرا تایید نشد؟😂

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      چون زیاد خندیدی😂😂🤪

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        به شدت قانع کننده بود😂😂😂

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        هاااااااااااااااااااااا
        هااااااااااااااااااااااا
        هاااااااااااااااا

  55. علی کاربر می‌گوید

    #دکتراسترنج

    کاپیتان اتم خیلی راحت سنتری و ووید را شکست میده . کامنت های یه مارول فن متعصب افراطی مثل شما که فقط مارول را قبول داره ارزش خوندن نداره.

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      علی
      انگار کامنت های خودت ارزش خواندن داره!!!!!‌ کامنت هات ارزش خواندن ندارن چه برسه به جواب دادن
      من مارول فنم گناهه؟؟؟؟؟ تو دیسی فن هستی گناه نیست؟ از تعصبت کم کن افراطی!!

      1. علی کاربر می‌گوید

        #دکتراسترنج

        پس چرا الان جواب دادی٬ متعصب افراطی که فقط مارول رو قبول برو با همون مارول خوش باش مارول فن ٫اما تویی که فقط هر فقط مقایسه شخصیت های دی سی مارول شده فقط بودن هیچ دلیل قانع کننده فقط طرف مارول را گرفتی.
        کامنت های شما کاملا یه طرفه هست و ارزش خوندن نداره چون چیزی ازش در نمیاد.

  56. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    یک سوال داشتم در مورد سری جدید اونجرز و ثور
    الان فونیکس فورس مادر ثور هست ؟؟؟ مگه فریگا و گایا مادرش نبودند

  57. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر Elis Boyd Redding
    حقیقتش من اون سری کمیک رو نمیخونم اگه اطلاعی دارین با منم در ارتباط باشید
    آیدی من در روبیکا : @KingLoki

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      تا جایی که فهمیدم مادر ثور فونیکس فورس هست و به همین دلیل فونیکس فورس رو به ارث می‌بره

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        نگاه کنین
        مادر اصلی ثور فینیکس فورسه (چون فکر کنم البته شاید اشتباه باشه تو یک کمیک گایا مادر خونده بود)
        مادر اصلی ثور در اساطیر هم فریاست (بر اساس اقتباس هایی که از ثور اساطیر شده میگم مثلا اساسین والهالا)

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          جدیدترین کمیک منتشر شده اونجرز یعنی شمار ه ۴۲
          فونیکس به ثور میگه پسرم و این یعنی چی ؟؟؟؟؟ صحبت های قبلیش هم یک جوری بود که میخواست چیزی رو بگه تازه در انتقام جویان ۱میلیونساا پیش اودین و فونیکس در یک تیم بودند
          قبلاً هم گایا بوده فریا مادر خوندش حساب می‌شده

  58. حسام کاربر می‌گوید

    در مقاله بالا به خیلی از چیز ها اشاره نشده مثلا اینکه لمس ناپذیری و نامرئی شدن جزء قدرت های سنتری هم هست و درحال حاضر او نه تنها مشکل ذهنی ندارد بلکه یکی از قویترین تله پات های زمین هم هست قدرت بدنی سنتری هم اختلاف زیادی با مارشن منهانتر ندارد همچنین سنتری کاملا جاودانه است و حتی اگر بمیرد باز هم زنده میشود همچنین او میتواند دریگران را هم زنده کند و قدرت خود درمانی او بسیار قوی است و حتی میتواند از این توانایی برای دیگران هم استفاده کند

  59. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام
    به نظرم مارشن من هانتر میبره البته سنتری هم قویه ولی مارشن من هانتر واقعا قویتره هالا دلایل رو شما گفتین و نیاز نیست من بگم
    فقط شما یه جایی گفتین – این به این معنا نیست که سنتری از ادین قویتره – به نظر من سنتری از ادین قویتره

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      سجاد
      خیر اودین قدرتمندترین اسکای فادر مارول است و مسلما از سنتری قویتر است.

  60. سجاد کاربر می‌گوید

    اقای امید سعادتی ایا دلیل محکم تری ندارید؟
    سنتری توانایی های بیشتری از ادوین دارد و همینطور شاهکار های بزرگ تری دارد
    سنتری ملوکول من را به چالش بکشد و او را شکست دهد در حالی که ادوین خواست سلستیال ها را عقب براند مجبور شد زره نابودگر و شمشیر ادوین را به کار ببنده و حتی با کمک این دو سلاح قدرتمند هم نتونست برای مدت زیادی سلستیال ها رو نگه داره در حالی که اگه سنتری جای اون بود میتونست سلستال هارو عقب برونه
    شاید اگه ادوین در اوج قدرت باشه بتونه سنتری رو شکست بده ولی در حالت عادی سنتری قویتره

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      سجاد حالت خوبه اودین اودین کسی که گالاکتوس ازش میترسه بعد سنتری سنتری نکن سنتری با ووید احتمالا شکستش بده اودین در اوج میدونی چقدر قدرت داره با مثال مفیستو و دورمامو مقایسه میشه با ۹ تا سلستیال جنگیده درسته باخته اما آسیب های جدی هم وارد کرده شما هم انگار خیلی با اعصب میری جلو سنتری شاید ثور و بزنه اما عمرا اودین رو بزنه که نمیتونه بزنه

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        بله حرف شما درسته راستش خیلی که فکر کردم نظرم در مورد سنتری و اودین عوض شد

  61. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود ولی به نظر من مارشن منهانتر با اختلاف خیلی کم قویتره چون نقطه ضعف سنتری ذهنه و مارشن منهانتر یکی از قویترین تلپاتیک های دیسیه!!!

  62. سجاد کاربر می‌گوید

    سلام اقای ادمین ببخشید دو سوال دارم
    گالاکتوس توانایی تغییر واقعیت داره؟
    و اینکه ایا در اوج قدرت میتونه به سنگ های ابدیت قلبه کنه؟
    اقای ادمین لطفا اگه این کامت رو دیدین جواب من رو بدید

  63. مبین کاربر می‌گوید

    منهانتر عین 🐕 سنتری رو میزنه

  64. Biggest sentry fan ever کاربر می‌گوید

    خنده دار تر همه اونان که میگن نقطه ضعف سنتری ذهنشه کسی که اینو بگه ۱ جلد هم از سنتری چیزی نخونده
    سنتری قویترین ذهن هارو داره که حتی چارلز اکزاویر با کمک یه تلپات قوی دیگه باهم بزور بتونن بش وارد شن تازه وارد هم که بشن توی ذهن سنتری وید وجود داره که میکشتشون مثل کاری که با اما فراست کرد 😁 مردم خیلی جالب شدن والا
    سنتری دستکاری مولکولی داره و مارشن من هانتر رو به صورت مولکولی نابود میکنه و مارشن هیچ موقع ثابت نکرده که میتونه جلو دستکاری مولکولی فراتر از مال مولکول من بعد رتیکان ایستادگی کنه البته مولکول من که بماند کلا جلو دستکاری مولکولی سطح متوسط هم مقاومت نداره و اینکه سنتری با گالاکتوس مساوی کرده (。_。) و ثور رو با ۲ ضربه شکست داده و حتی اگه مارشن نصفش بکنه بازم درمان میشه
    خلاصه این شوخیا که تو کامنتا میکنید جالب نیست

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      خب شماهم مارشن رو نمیشناسی دستکاری مولکولی رو مارشن هم داره از‌ مارشن هیچی نمیدونی و نظر میدی مارشن زود درمانی به حدی که حتی از دست خودش میتونه دوباره به وجود بیاد آها سنتی با گالاکتوس برابر شد حالا باشه اصلا سنتری والای همگان و رایتر و امپتی هندم میزنه اینکه حتی نمیدونی زدن دلیل بر قویتر بودن نیست و به ما میگی کمیک نخوندیم جالبه این دوتا برابرن ملوکول من اشاره کنه سنتری نابوده واییییییییییی حتی نمیدونی زدن دلیلی بر قویتر بودن نیست سنتری اسکارلت ویچم نمیتونه بزنه حالا چون یک بار زده از مرد مولکولی قویتر میشه؟ مطلب طنز خوبی بود شاد شدم

      1. Biggest sentry fan ever کاربر می‌گوید

        ۱-مارشن من هانتر دستکاری مولکولی داره ؟؟؟ جناب همین الان مدرکت رو بگو چون مارشن دستکاری مولکولی نداره
        ۲-دست خودش رو درمان کنه خب که چی ؟ سنتری اگه تک تک مولکول های بدنش نابود شن بازم برمیگرده اگه سرش نصف بشه بازم زنده میمونه
        ۳-داش سنتری با گالاکتوس مساوی کرد …. خب کرده مدرکش هم اگه بخوای میدم ولی من کی گفتم با امپتی هند و رایتر برابر عه اصلا گالاکتوس چه ربطی به این ها داره چرا چرت و پرت میگی

        ۴-زدن دلیل بر قویتر بودن نیست ؟؟؟ اها زدن حتما به معنا ضعیف تر بودنه این شمایی که نمیدونی زدن ۹۹ درصد به معنا قویتر بودن هست جز یسری مواد خاض که بخاطر پلات داستانی هست
        ۵-سنتری اسکارت رو هم نمیتونه بزنه ؟ کدوم کمیک این رو گفته ؟ شماره کمیک یا عکسش رو بزار
        ۶-راستی اینم بگم وقتی سنتری خودش رو نصف کرد ۲ بعد رو نابود کرد
        ۷- اما مارشن به زور واندروومن و سوپرمن زمین رو بلند کرد
        خلاصه که این شوخی هایی که میکنی جالب نیست عزیز

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          چرا چرند میگی ؟! اگه زدن دلیل بر قویتر بودنه پس
          ثور از گالاکتوس قویتره
          سوپرمن از دارکساید قویتره
          و…
          پس قبل حرف الکی زدن یکم فکرکن اینطوری سوپرمن در حد اومنی ورسال میاد بالا گرفتی؟؟!!!!!!!!!!!! در همین سایت بررسی قدرتای مارشن هست برو ببین سنتری اسکارلت ویچو بزنه؟! خب اسکارلت ویچ با دستکاری واقعیت سنتری رو نابود میکنه طوری که سنتری وجود نداشته باشه بعدهم نهایت شاهکار مارشن مقابله با سوپربوی پرایم که حتی قدرت فیزیکیش فراتر از سوپرمن میره مقابله کرده با کل لیگ عدالت نبرد کرده بعدهم باید اکثر موارد رو ببینی نه فقط یک مورد یا دو مورد اینطوری نصف قهرمانا تا حد اومنی ورسال میرن بالا سنتری در خواب هم نزدیک به ملوکول من نیست و قدرتش یک دهم ملوکول من هم نبوده و نیست
          والسلام

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            جناب وات دا …………….
            تور با گاد بلست گالاکتوس ضعیف شده رو فراری داده این چیش عجیبه ؟
            سوپرمن هیچ موقع یه فرد امنی ورسال رو نزده و این چرت و پرت محظه
            مارشن نهایت شاهکارش نبرد با سوپربوی پرایم هست اما چه نبردی سوپربوی کل قهرمانا سه جهان باقی مونده رو نابود کرد بهتره نبرد صداش نزنیم
            ۹۹ درصد قهرمان ها هیچکدوم شخصیت امنی ورسال شکست ندادن
            و توی ۹۹ درصد مواقع وقتی تو یکی رو میزنی ازش قویتری
            و اینکه سنتری هم میتونه تغییر واقعیت بده /.

          2. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

            جناب سوپرمن هیچوقت یه شخصیت امنی ورسال رو تاجایی که ذهن یاری میکنه شکست نداده و نصف قهرمانان که هیچ ۹۹/۹۹۹۹ درصدشون هیچکدوم شخصیت امنی ورسال شکست ندادن
            و اینکه سنتری هم میتونه تغییر واقعیت بده
            و اینکه زدن توی ۹۷ درصد مواقع معنی قویتر بودن میده
            زدن مولکول من هم فیت امنی ورسال نیست مولکول من بعد رتیکان اصلا امنی ورسال نیست (。_。) البته تا قبل التیمیتز

          3. Biggest sentry fan ever کاربر می‌گوید

            منهتن 😂😂
            ۱- معمولا جز موارد خاص معنی قویتر بودن میده
            ۲-گالاکتوس تضعیف شده اونم با گاد بلست که اسمان هارو میلرزونه و یه قدرت خیلی عظیمه که میدونیم اگه گاد بلست رو یه تور پیر تر و پخته ترو قدرتمند تر مثل اولد کینگ تور استفاده کنه میتونه نکرو ورس رو نابود کنه گاد بلست شوخی که نیست
            ۳-سوپرمن هیچ موجود امنی ورسالی رو نزده این دیگه جدا طنز بود
            ۴-مدرکت برا اینکه مارشن دستکاری مولکولی داره بده
            ۵-نصف ؟؟؟ هیچ قهرمانی جز استثناهای خیلی خیلی خیلی خاص یه شخصیت امنی ورسال رو شکست ندادن
            ۶-اسکارلت ویچ چیکارمارشن داره
            ۷-سنتری هم تغییر واقعیت میدونه بده
            ۸-سنتری بیش از ۲۰ قدرت مختلف داره مارشن سرهم به ۱۵ تا اگه برسه
            ۹-سوپربوی پرایم ؟؟ اها یه مشت بش زد اره یه مشت زدن کار بزرگیه کلا یه مشت زد و تو همون کمیک پرایم قهرمانان رو تا پای مرگ برد و زد مارشن رو خاکشیر کرد
            ۱۰-سنتری مولکول های مارشن رو نابود میکنه یا با تغییر واقعیت تبدیل میکنه به یه خرگوش
            تمام.
            اها راستی وات ؟؟؟ مولکول من بعد رتیکان کی بت گفته امنی ورسال ؟ طنز بود خ

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بیست تا ؟سوپرمن سورسو شکست و واردش شد ایمپریکس‌ مالتی ورساله و قطعا از سوپرمن قویتره! اما سوپرمن زدنش خب سوپرمن دارکساید سولفایر رو زده درحالی که دارکساید سولفایر قویتر از حتی امثال آنتی مانیتوره!خب همین سوپرمن بارها از اشخاص ضعیفتر از اینها شکست خورده من گفتم برو مقاله بررسی قدرتهای مارشنو ببین بعد بگو نداره مارشن با یه ضربه شزمو بیهوش کرد با لیگ عدالت نبرد کرد حتی کاپیتان اتمی که قطعا از سنتری قویتره رو زد پس نتیجه میگیریم همیشه زدن دلیل بر قویتر بودن نیست اینطوری ثور از مفیستو قویتر میشه همیشه نیست بیشتر مواقع شاید اما همیشه نه!!!! بعد تغییر واقعیت سنتری تا جایی که میدونم در حالت ویدش بدست میاره

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                بله بیست تا

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  مارشن هم کم قوی نیست

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    من گفتم ضعیف هست ؟
                    اما سنتری به نظرم قویترند نه یا اختلاف زیاد و نه با اخلاق کم

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      بله سنتری نیرومند تره ما مارشن هم واقعا از ثور و سوپرمن و هالک سرتره

                    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                      موافقم نه اختلاف زیاد نه کم یچیز متوسط حدودا

              2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                کلا در اشتباهید باز
                سوپرمن سورس رو شکست داده و واردش شده ؟ چی جناب ؟ این اصلا اتفاق نیافتاده
                ۲-سوپرمن دارکساید سول فایری رو اسیب زد که خیلی ضعیفتر شده بود و اون سوپرمن نیرو بوم تیوب رو داشت و عادی محسوب نمیشه
                ۳- من مدارک اینک سنتری تغییر واقعیت داره روهم دادم مطالعه نکردین مثل که
                ۴-تور مفیستو رو زده ….. بله تور کلاسیک اینکار رو انجام داده مشکلش چیه ؟ ثور کلاسیک توی ده های گذشته خیلی از تور فعلی قویتر بود
                ۵-دارکساید سول فایر از یه انتی مانیتور اوج توی بعد ۶ قویتر نیست
                ۶-کاپیتان اتم خارج کوانتوم رلم ۱۰۰ درصد هم قویتر سنتری نیست اما با نظرتون مشکلی ندارم
                ۷-اون مارشن و کپ اتم تاجایی که یادمه یه قضیه ایی داشت میرم کمیکش رو میخونم و اگه چیز خاصی دیدم در یک کامنت دیگه اعلام میکنم

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  آها کاپیتان اتم هم ضعیفتر از سنتری شد معلومه واقعا رو سنتری تعصب دارین کاپیتان اتم میدونید کیه چرا سوپرمن سورسو شکست و واردش شد چرا انقدر دوست دارین مارشنو دست کم بگیرین و سنتری رو بزرگ ؟؟؟ کاپیتان اتم قطعا قویتر از سنتریه قطعا اما نظرتون محترم کاپیتان اتم رو نمیشناسین

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    ناراحت نشین منظور بدی نداشتم

                    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                      نه عزیز کلا جو بحث های کمیکی همین هست چرا ناراحت بشم .. اتفاقا از بحث باهاتون لذت میبرم 🙂

                  2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    نگفتند که کاپیتان اتم شکست میخوره گفتند سنتری شانس خوبی داره

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      بله اما شانس کپ اتم بیشتره اندکی

                  3. امپتی هند کاربر می‌گوید

                    جناب شماره و سال کمیک یا عکس کمیکی که سوپرمن سورس رو شکست داده بفرستید چون سوپرمن هیچ موقع سورس رو شکست نداده اصلا چجوری میگید سورس رو شکسته سورس انرزی هست و شکستنی نیست که اون سورس وال هست اونم با کمک یکی از وسایل های فادر بود
                    من گفتم ضعیفتره ؟؟ من تعصب دارم ؟؟ اولا مثل اینکه درست پیامام رو نمیخونید گفتم با اینکه کپ اتم ۱۰۰ درصد بتونه سنتری رو خارج کوانتوم رلم شکست بده موافق نیستم نگفتم سنتری میزنه لهش میکنه یا …….. صرفا گفتم شانس بردش ۱۰۰ درصد نیست و با اینکه کپ اتم از سنتری قویتر باشه مخالفتی نمیکنم باهاتون و اینکه بله من میدونم کاپیتان اتم کیه بهتر هرکسی با فیت هاش و حظور هاش اشنا هستم لازم نیست بهم یاد اوری کنید که کی هست
                    من مارشن رو دست کم نمیگرم مارشن جدا فیت های یونیورسال-مولتی گلکسی زیادی مثل بقیه قهرمان های S تایر نداره
                    و اینکه سنتری رو دست بالا نمیگیرم حقیقت هارو میگم تمام چیزهایی که ازش گفتم مدرک دادم و این که حالا سنتری شاهکار ها و قدرت های خفنی داره و نویسنده ها همیشه به قدرتش بها زیادی میدن تقصیر بنده نیست

                    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                      اینم بگم تامفهوم اون صحبت راجب اینکه کپ اتم ۱۰۰ درصد سنتری رو بزنه موافق نیستم اما باهاتون مخالفت نمیکنم رو بهتر انتقال بدم
                      ببینید یه موقع هایی هست شما با یک چیز موافق نیستی اما نمیتونی مخالفت هم بکنی چن منطقیه اما منطق تو با منطق شخص مقابل فرق داره برا همین نظرهاتون تفاوت داره جفتتون منطقی نظر میدید اما منطق هاتون متفاوته و به همین دلیل شما نه تاییدش میکنید نه تکذیب

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      باهاتون موافقم

                    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      خب همون دیوار سورس منظورمه دیگه

                    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      فیت های مارشن رو عرض میکنم ببینید
                      نبرد با لیگ عدالت
                      تحمل ضربات سوپربویپرایم و آسیب زدن بهش
                      نمیدونم ولی فکرکنم کپ اتمو زده بله سنتری کم قدرتش کم و زیاد میشه و همیشه در یک سطح قدرت مشخص قرار داره!اما قهرمانایی هستن که این شکلی نباشن مثل سوپرمن و واندروومن و اینا

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              قبل راتیکان اومنی ورساله

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                اونی که سنتری زد بعد رتیکان بود

            3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بعدهم فقط یک مشت نزد بلکه بهش آسیب وارد کرد

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                سوپربوی یا سوپرگرل هم تونستن به سوپربوی پرایم اسیب بزنن

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  مارشن با یه مشت شزمو بیهوش کرده و با یه مشت زده سوپرگرل رو زخمی کرده با لیگ عدالت نبرد داشته از لحاظ قدرت فیزیکی با امثال بلک آدام برابری کرده و همچنین با لیگ عدالت نه همه نبرد داشته خود سوپرمن اونو قویترین قهرمان زمین دونسته یعنی
                  ۱-کاپیتان اتم
                  ۲-سنتری
                  ۳-مارشن منهانتر
                  ۴-سوپرمن
                  ۵-ثور
                  ۶-هالک

            4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              البته قبول دارم سنتری قویتره ولی نه با اختلاف زیاد مارشن قطعا شخصیت مهربونتر و بهتری داره سنتری خیلییییی بیرحمه

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          مارشن منهانتر از یک دست قطع شده خودش دوباره خودشو ساخت

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            سنتری هم کله خودش رو نصف کرد و زنده موند سنتری کلا جاودانس خود درمانی من هانتر و سنتری بحثشون جداست اصلا مقایسشون جالب هم نیست

      2. امپتی هند کاربر می‌گوید

        جناب مطالب طنز چیه که میگید ؟ مساوی کردن با گالاکتوس چه ربطی به رایتر و امپتی هند داره ؟ اصلا اینا قابل مقایسه نیستن . سنتری واقعا با گالاکتوس مساوی کرده و اسپایدرمن هم گفته که با چشمای خودش دیده که سنتری گالاکتوس رو شکست داده
        همچنین سنتری مورگان لی فی رو توی Dark Avengers #2 شکست داده . مورگان لی فی دکتر دووم رو به راحتی شکست داده و دکتر دووم اون رو بالای خودش و حتی دکتر استرنج خطاب کرد و اون رو بزرگترین جادوگر کل زمان ها میدونست Iron Man #150
        خب دیگه شو خوش مطلبت جالب نبود لذت نبردم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          میگم زدن دلیل بر قوبتر بودن نیست همین سنتری خواست کنال رو بزنه ولی نتونست و له شد کسی که از ملوکول من قویتره نمیاد از کنال شکست بخوره! کسی که گالاکتوسو باهاش مساوی میکنه نمیاد از نال شکست بخوره !

          1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

            جناب اونجا سنتری خودش رو دست بالا گرفته بود وگرنه سنتری توی همون کمیک یه سلستیال رو با یه برخورد نابود کرد

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب بله درست میگید اما خب سیلیستال داریم تا سیلیستال

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                جناب پایین ترین سلستیال های نال که سنتری یکیشون رو با یک ضربه نابود کرد کل سری قهرمان های زمین رو درگیر کرده بودن و سنتری اومد و خورد به یکیشون و تمام ……..

              2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                جناب اون سلستیال ها جهان اصلی مارو کل درست کردند گمونم یک نگله به مطلبی که در پایین گفتم بنداز

                1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                  😑😑😑😑😑 مارول در خط دوم

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بعدم نال ویدو جذب کرده که حقش بود چون سنتزی همیشه از قدرتش سو استفاده‌ میکنه و تا میتونه ميکشه

      1. Biggest sentry fan ever کاربر می‌گوید

        نمیدونم کمیک های تاندربولت و والکری رو میخونی یا نه ولی اونجا اشاره هایی شده که چون سنتری خودش رو دست بالا گرفته بود شکست خورد

      2. امپتی هند کاربر می‌گوید

        سو استفاده ؟؟؟ 😂😂 شما سنتری رو با یه ویلن اشتباه گرفتی متعسفم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خب در حالت وید یک میلیون نفر آدم کشته دیگه قهرمان به حساب نمیاد تازه آزگاردو پکونده آرس رو کشته اونهم خیلی وحشتناک و اینکه لوکی رو کشته ،از نبرد با ورلد وار هالک امتناع کرده و…..

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            عزیز … وید و رابرت و سنتری ۳ شخصیت جداگانه هستن مثل اینه بگیم گریت اویل بیست هرکار بدی کرده چون نیمه تاریک پرزنس هست یعنی برا پرزنس هم حسابه
            اون ۲ تا که گفتین مربوط به وید هستن
            و اینکه مورد ارس .. ارس همچین خودش هم شخصیت خوبی نیست
            و هالک یکی از صمیمی ترین رفیق های رابرت هست شماهم باشی از نبرد با دوستت امتناع میکنی و اینکه تازه رابرت تو اون دوره وضعیف روحی داغونی داشت تازه اخرش هم رفت ورلد وار هالک رو اروم کرد و برش گردوند به حالت عادی با اون همه دوستی و وضعیت بد روحی ( والا این کار خوبیه این کار بد نیست که )

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              خب هرچقدر هم شخصیت خوبی نباشه به‌ هرحال کشتنش به اون شيوه کار بدیه گریت اویل بیست‌ درسته نيمه تاريک پرزنسه!اما دو شخصیت جدا هستن فکرکنم سنتری درحالت خودش بود که آزگارد رو له کرد و آرس و لوکی رو کشت تازه همسر خودشم کشته و زندگی‌ همسر قبلیش روهم نابود کرده‌!!!!!!در نبردش با ورلد وار هالک تقریبا نیویورک رو پکونده!!!

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                جناب توی نبردش با ورلد وار هالک اسیب زیادی هم نزد به نیویورک اما به هرحال نبرده و هالک کلا به فصد تسخیر سیاره اومده بود و انتقام نذری که خیرات نمیکنن با هم میجنگن که بخاطر قدرت زیاد هاشون قطعا یه اسیب هایی هم به ساختمان ها وارد میشه این کار رو همه قهرمان ها انجام میدن هالک یا تور یا سوپرمن چندتا ساختمان و منطقه توی نبرد های خودشون نابود کردن
                گریت اویل بیست و پرزنس دو شخصیت جدا هستن کاملا درسته اما سنتری و وید هم دو شخصیت جدا هستن پس کشتن لوکی و ….. ربطی نداره حتما به سنتری
                کلا سنتری سه شخصیت داره ( سنتری و وید و باب )
                موفق باشید

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  خب اگه اینطوریه شاید در قضاوت عجله کردمخب مثلا سنتری میتونست تلاش کنه هالکو از شهر ببره بیرون یعنی حداقل تلاشش رو بکنه فکرکنم اونی که آرس رو کشت هم وید بود نه سنتری فکرکنم

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دستکاری ملوکولی سنتری یک دهم مرد ملوکولی هم نیست

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        خ پس من مولکول من رو تجزیه مولکولی کردم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          زدن دلیل بر قویتر بودن نیست

          1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

            ۹۷ یا ۹۸ درصد مواقع هست

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله بعضی اوقات هشت اما همیشه خیر درست میگین اما سنتری واقعا به نظرتون در حد گالاکتوسه ؟؟

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                درسته زمان هایی هست قهرمان ها کاری میکنن که بخاطر داستان و برد ابرقهرمان ها هست اما ۱ بار ۲ بار نه ۱۰ بار سنتری کلی بار کارهایی دراین حد و بالاتر انجام داده
                شکست دادن ۱ سلستیال با یک ضربه
                بلند کردن یه سلستیال پای ا پای کسی که قدرت کل ابرقهرمان های زمین رو داشت به گفته کمیک بیش از ۱۰۰ قهرمان
                مساوی با گالاکتوس به کمک ایکس من
                شکست دادن مولکول من
                نابود کردن ۲ بعد
                نب
                نبرد با گالاکتوس برای بار دوم
                سرعت سنتری به حدی هست که زمان و مکان رو خم میکنه
                نبرد با ورلد وار هالک کسی که دکتر استرنج رو با قسمتی از نیرو زام شکست داد و زام کسیه که دورمامو و اترنتی یا همون ابدیت ازش میترسن
                ۹۰ درصد شاهکار های سنتری روی این تاکید دارن که سنتری خیلی قویتر یه قهرمان عادی کیهانی مثل مارشن سوپرمن یا تور هست
                و میگفتین دستکاری سنتری ۱/۱۰ مولکول من هم نیست ؟؟؟
                سنتری با دستکاری مولکولی پتک ثور رو بی حرکت کرد و روی زمین انداخت … همه میدونیم سرعت این پتک چقدرعه و به چه موجوداتی اسیب زده ….. مربوط به کمیک Uncanny Avengers #11
                یا توی Dark Avengers #12 سنتری تونسته یک گرگینه خلق کنه
                چیزهای خیلی بزرگتر این هم هست که واردش نمیشم

                1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  اینم بگم مرد جذب کننده توی Civil War – The Return یک قسمت کوچیک قدرت سنتری رو جذب کرد و اون قسمت کوچیک قدرت سنتری رو بزرگترین قدرتی که حس و جذب کرده خطاب کرده … همین شخص قبلا قدرت کسایی مثل جادو اودین و هالک و یا تور رو جذب کرده ولی قسمتی از قدرت سنتری رو بزرگترین و قدرتمند ترینشون میدونست ….
                  این همه مدرک از کمیک ها و نویسنده ها متخلف نشون میده که چقدر نویسنده ها تاکید دارن که سنتری یه موجود سطح کیهانی هست و با کسایی مثل قهرمانای معمولی مثل تور یا هالک یا سوپرمن قابل مقایسه نیست

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    خب پس خیلی خیلی ممنون میشم یک لیست از قهرمانا که ینتری رو میزنن بدید به نظرم این قهرمانا سنتری رو میزنن
                    دکترمنهتن
                    هایفادر
                    ورلد فورجر
                    اسپکتر
                    کاپیتان اتم
                    و نگهبانان اوآ
                    و شرور هایی که سنتری رو میزنن
                    دارکساید
                    اکلیپسو
                    میکسیزپیتلیک
                    البته همشونو نگفتم

                    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                      والا اینایی که گفتید بیشتریاشون موجودات یا حاکمان کیهانی ان تا ابرقهرمان اما بزارید بگم با چه مورد هایی توی لیست موافقم
                      دکتر منهتن رو کاملا موافقم منهتن درحال حاظر سطح قدرتش مثل و حتی بالاتر کسایی مثل قلب عالم و یا …. هست
                      هایفادر ….. قابل تعمله میشه سرش بحث کرد نظری نمیدم اما یه های فادر اوج یقینا قدرت خیلی بالایی هست
                      ورلد فورجر هم موافقم با اینکه از کسایی مثل منهتن و پرپچوعا پایین تر هست اما میتونه ببره البته اگه توی خود بعد شیش در نظرش بگیریم و توی اوج خیلی خیلی راحت میبره
                      اسپکتر ؟ کدوم میزبان اسپکتر بالای ۱۰ ورزن و میزبان داره اما بیشتریاشون میبرن بله موافقم
                      کاپیتان اتم خیلی نبرد جالبیه جفتشون افرادی هستن با قدرت های کیهانی و خیلی توانایی های مختلف توی دنیا خودشون . اینم باز حدودا موافقم اما جای بحث داره و البته اگه توی کوانتوم رلم در نظرش بگیریم یقینا کپ اتم دست بالاتر رو داره
                      نگهبانان اوا؟؟ اینم میشه بحث کرد ولی خیلی موافق نیستم صرفا
                      دارکساید ؟ ترو فورم منظورتونه ؟ بله حتما میزنه
                      اکلیپسو ؟؟ اکلیپسو اگه استارهارت رو داشته باشه و یا مثل زمانی که هنوز خشم خدا بود تو اوج باشه چرا که نه
                      میکسزتپتلک ؟ موافقم قطعا
                      و بله بالای ۳۰۰ نفر دیگه تو کل دنیای تخیلی هستن که سنتری رو شکست میدن و درکل دنیا فانتزی یا فیکشن خیلی وسیعه

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      موافقم باهاتون دارکساید کلون های قوی هم داره اوناهم میتونن ببرن

                2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  خب پس احتمالا سنتری رو قویتر از دا رکساید میدونید؟! سوال کردم

                  1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                    بستگی داره …. قویتر از سول فایر که به هیچ وجه سنتری نزدیکش هم نیست
                    از ترو فورم هم نه ترو فورم حکم دادگاه زندگی و حتی بالاتر رو بالای دیسی داره پس طبعا اصلا نه
                    از دارکساید با انتی لایف هم اصلا چون تاجایی که میدونم دارکساید با انتی لایف میتونست کل کازموس رو بکشنه و نابود کنه و سرنوشت و روح و خواسته هارو کنترل کنه
                    از این دارکساید جدید اینفینیت فرانتیر هم با اینکه کلا ۳ صفحه حظور داشت نه طبعا از اونجایی اسپکتر و فانتوم استرنجر و های فادر و ….. رو با یک ضربه کشت که اسپکتر خودش یپا دادگاه هست
                    اما اگه منظورتون یه اواتار عادی هست هرچیزی ممکنه اگه یه اواتار اوج رو در نظر بگیریم شانس جالبی جلوی سنتری داره از اونجایی که جلوی نیرو ۵۲ یونیورس مقاومت کرده و کلی توانایی داره و خلاصه جای بحث دارد
                    اما یه دارکساید با شاهکار های عادی و یه اواتار متوسط بنظرم سنتری اگه از لحاظ روحی و ذهنی اوکی باشه و خودش رو دست بالا نگیره به یقین شانس خیلی خوب و بالایی داره و میتونه شکستش بده
                    خلاصه که شاد و پیروز باشید

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              ببخشید بجای هست نوشتم هشت شرمنده ببخشید

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خیر احتمالا من بودم که از نال شکست خورد نه؟؟!!!!!!!! سنتری در حالت وید به دست ثور کشته شد حالا در حد پرزنس بدونیدش

          1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

            جناب منتهن عادت دارید طفره برید کی گفته سنتری درحد پرزنس هست
            سنتری خودس از تور خواست تور بکشتش
            سنتری تور رو با ۲ تا مشت ناک اوت کرد دا هل وید که بماند
            سنتری هم خودش رو بزرگ تونست که شکست خورد لازمه یه نکاهی به کمیک های والکری و تاندربولت بندازید
            اول رایتر بعد هم پرزنس ؟ اینا چه ربطی به سنتری داره خب چرا الکی حرف میزنید ؟ لطفا همین الان بگید من کجا گفتم سنتری درحد پرزنس هست چون دروغ کار جالبی نیست

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              شما نگفتین بنده گفتم به کاربران عرض کردم با شما نبودم بعدهم نگفتم که قویتر میدونید به کاربرانی که به بنده جواب دادن گفتم باشه اصلا سنتری قویتر از پرزنس چون خیلی گندش کردن با شما نبودم جناب صفابخش چرا فکرمیکنید با شما بودم

              1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

                والا کامنت ها خیلی شیر تو شیر شده فک کردم با من هستید خلاصه اگه نبودید هم شرمنده

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  خواهش خیر با شما نبودم ببخشيد اگه ناراحت شدید

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              اون که عرض کردم باشه سنتری از پرزنس قویتر یک کنایه بود یک کنایه از اینکه سنتری رو برخی کاربران خیلی بزرگش کردن شما نه

              1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

                جناب با احترامی که باسه شما و کل کاربرها قاعلم اکثر نظر های بیگست سنتری فن و امپتی هند راجب سنتری درست هستند
                شما میفرمایید که گالاکتوس رو بخاطر بزرگنمایی نویسنده زده ؟؟ همونطور که جناب امپتی عرض کردن سنتری دها شاهکار دیگه در این سطح داره اگه این صرفا یه بزرگ نمایی هست چرا کمیک ها و نویسنده ها انقدر روش تاکید دارن ؟
                سنتری جدا تغییر واقعیت هم داره که به شما کمک میکنه که حریف های قویتر از خودت هم گاها باهاش شکست بدی یجور hax هست
                موفق باشید

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  قدرت تغییر واقعیت مگه برای حالت ویدش نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نسخه عادیش فکرنکنم داشته باشه به هرحال شرمنده وقتتونو گرفتم ولی در مقاله گفته شده نبرد آسانی نیست

                  1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                    خیر سنتری عادی هم تغییر واقعیت رو داره

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      در کدام کمیک؟؟؟؟؟؟؟ وید بله اما سنتری نه تاجایی که میدونم

                    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                      #منهتن
                      داخل خود نوشته های رسمی مارول اینکه سنتری واقعیت رو پیچ و تاب داده و خود نویسنده هم تایید کرده که سنتری رو جوری نوشته که تغییر واقعیت هم بتونه انجام بده
                      این لینک حرفم براتون داخل یه سایت بازگذاری کردم وی پی ان بزنید و برید ببینید
                      https://imgur.com/a/JiNYwyd
                      و بیش از ۵ جای دیگه هم این موارد دیده یا تایید شده درکل

                    3. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      آقای دکتر منهتن به نظرت عادی هست که سنتری از ذهن تمام قهرمان ها حذف شده باشه مثل دکتر استرنج کلاسیک هالک ثور چهار شگفت انگیز و…… ؟

          2. امپتی هند کاربر می‌گوید

            چه ربطی داره ؟ پرزنس چیکار مولکول من و نال داره ؟؟؟؟ مولکول من رو درحد پرزنس میدونی ؟ داش بحث با شما جدا اشتباهه

          3. امپتی هند کاربر می‌گوید

            چه ربطی داره ؟ پرزنس چیکار مولکول من و نال داره ؟؟؟؟ مولکول من رو درحد پرزنس میدونی ؟ داش بحث با شما جدا اشتباهه اخه پرزنس ؟ سنتری ؟ مولکول من اینا اصلا از ورس های فیکشنال متفاوتن جالب نبود

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              تا حالا اسم کنایه رو شنیدی جناب امپتی هند کنایه زدم گفتم با شه سنتری قویتر از پرزنس کنایه زدم به اینکه دارید سنتری رو بزرگ میکنید همینننننن کنایه زدم کنایه

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                کنایه های الکی نزن اخه عزیز هیچکس انقدر ابله نیست که سنتری رو درحد پرزنس بدونه قربونت

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  اون جمله‌ کنايه از این بود که داری سنتری رو بزرگ میکنین نه اینکه واقعا کسی از پرزنس قويتر بدونتش !اگه سنتری درحد مولکول منه چرا در اين مقاله گفته‌ شده‌ برد آسانی نیست!!؟؟؟؟؟؟ چون‌ اگه درحد مولکول من باشه که‌ با فوت مارشن رو میزنه !

          4. امپتی هند کاربر می‌گوید

            داش منهتن یاخودا …. خود وید گذاشت که تور بکشتش توی اون ارک 😄

      2. امپتی هند کاربر می‌گوید

        سنتری مولکول های کل دنیاش رو کنترل میکنه خ و مولکول من قبل رتیکان درحد مولکول من التمیتز نیست یا پری رتکان شاید برای همین فک میکنید ۱/۱۰ مولکول من هم نیست و اینکه مولکول من جلوی سنتری به التماس کردن افتاده بود و مارشن توانایی دستکاری مولکولی نداره چرا الکی میگی

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          تو یه مقاله دیدم از همین سایت ! بررسی قدرت های مارشن منهانتر

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            جناب تاجایی که من میدونم هیچ کمیکی هیچ حظوری نیست که مارشن در دستکاری مولکولی داشته باشه متعسفم هرچیزی از هرجایی میبینی ۱۰۰ درصد درست نیست با اینکه برا سایت و عواملش احترام قاعل هستم

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              یکی از عجیب ترین و نامعلوم ترین توانایی های مارشن من هانتر توانایی شناسایی و بررسی هر چیزی در سطح مولکولی آن است تا نقاط ضعف آن را شناسایی کند. مارشن من هانتر به کمک این توانایی توانسته از سد پیشرفته ترین سیستم های امنیتی و قدرتمندترین دشمنان عبور کده و آنها را شکست دهد. همچنین می تواند مسیر حرکت اشیا و سیارات را تغییر دهد و این توانایی را می تواند از طریق لمس دیگر موجودات قدرتمند، این توانایی خود را افزایش دهد. عین همان چیزی بود که در اون مقاله بود بفرمایید

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                داوش یاخدا ….. فهمیدن چیزها در سطح مولکولی با توانایی تغییر موجودات و کشتنشون درحد مولکولی و اتمی خیلی فرق داره

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  می‌تونه مسیر سیارات هم عوض شده

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    خب که چی سنتریبا انفجار هایی که داره می‌تونه سیارات رو به سادگی نابود کنه

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      درست میگید ایشون گفتن مارشن رستکاری ملوکولی نداره بنده گفتم داره

                    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      خب دستکاری مولکولی نداره

                  2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                    خب جناب عوض کردن مسیر سیاره ها چیکار دستکاری مولکولی داره … این کار رو با نیرو ذهنی هم میشه انجام داد /.

                    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                      و اینکه مسیر سیاره رو یادم نمیاد هیچ موقع مارشن با دستکاری مولکولی عوض کرده باشه
                      فک میکنم تو متوجه شدن کانسپت دستکاری مولکولی دچار خطا شدید کمی

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      بله بنده در بررسی قدرتای مارشن خوندم از خودم نگفتم شاید حق با شماست

  65. king venom کاربر می‌گوید

    مبارزه این دو مثل این میمونه که مارشن رو مقابل یه شعله افکن کیهانی با قدرت یک میلیون خورشید انفجاری قرار بدیم با توجه به نقطه ضعفش مقابل آتش
    ولی مارشن من هانتر قرار نیست مقابل سنتری دست بسته باشه نا سلامتی اون تونسته سوپرمن و شزم که قدرتدشون به اتش مرتبطه رو شکست بده و سوپرمن گفته که میتونه تعداد تمام کسایی رو که میترسه توی یه مبارزه رودرو مقابلشون قرار بگیره رو بشماره و مارشن من هانتر جزو نفرات اوله
    شاید زور این دو تاحدی برابر باشه ولی بازم احتمال پیروزی سنتری بیشتره اونم بخاطر غیر قابل نابودی بودنش به طوری که مولکول من اونو دوبار به ذرات مولکولی تجزیه کرد و هردو بار سنتری توسط ووید بازسازی شد که یعنی اون قدرت زود درمانی در سطح مولکولی داره چیزی که مارشن من هانتر نداره و نمیتونه از تجزیه شدن جون سالم بدر ببره
    سنتری چندین بار مرده و به واسطه ووید برگشته اون ثابت کرده که میتونه از آسیب هایی جون سالم بدر ببره که حتی مارشن هم قادر نیست زنده بمونه
    شاید ذهن سنتری خیلی ضعیف باشه ولی با همین ذهن داغونش تونسته ذهن تمام آدم های زمین حتی کسایی مثل پرفسور ایکس و اما فراست رو یک جا پاک کنه که همه فراموشش کنن

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      دمتون گرم مارشن جلو افرادی که‌ قدرت آتشی دارن ایستاده و سوپرمن قویترین قهرمان زمین خطابش کرده دست کم گرفتن این شخصیت برای حریفش قطعا مشکل پیش میاره با توضيحات کاربران محترم بنده هم قانع شدم سنتری قویتره اما نبرد راحتی نیست

  66. king venom کاربر می‌گوید

    خود ووید میتونه به تنهایی یه تحدید کیهانی باشه به طوری اخیرا همه ابرقهرمانان کیهانی مثل سرفر و گلادیاتور و نوا و کاپیتان مارول و چنتا از هرالد های گالاکتوس و چند شخصیت کیهانی دیگه با هم بسیج شدن تا شکستش بدن و تازه بدون خود سنتری نمیتونستن متوقفش کنن
    و حتی اگه مارشن سنتری رو متوقف کنه ووید کنترل سنتری رو بدست میگیره و از اونجایی که یه ذهن واقعی ندره(مثل دومزدی) مارشن به هیچ وجه نمیتونه به تنهایی شکستش بده

  67. king venom کاربر می‌گوید

    اگه این دو تا بخوان تا سرحد مرگ باهم بجنگن (death battle عنوان مقاله) سنتری کسیه که آخر کار ایستاده چون هیچ راهی وجود نداره که مارشن من هانتر بتونه سنتری رو بکشه

  68. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    کاربر امپتی هند
    اونجا که گفتید هالک ورلد وار دکتر استرنج رو شکست داده این درست نیست. دکتر استرنج وقتی فهمید زوم داره کنترل ذهن و بدنش رو بدست میگیره تسلیم شد و گذاشت این اتفاق بیفته چون میخواست زوم شکسست بخوره

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      جناب بزارید اول نبردشون رو براتون توضیح بدم ….
      هالک و استرنج با نیرو زام جنگیدن دیدن مردم بیگناه دارن به فنا میرن استرنج یه لحظه به خودش اومد و گفت صبر کن و بعد هالک پرید روش و با چیتی که زد تا میخورد زدش
      خب هالک واقعا هم شکستش داد من نگفتم قویتره یا همچین چیزی گفتم شکستش داد که واقعا هم داد غیر اینه ؟
      درکل استرنج اونجا قسمتی از زام رو داشت و کمی هم کنترل شده بود ولی اینکه خودش کاملا بزاره که ببازه نه . بله یکم اروم تر شد و گفت این قدرت باید کنترل بشه منکرش هم نیستم اما اینکه از عمد بشینه یه گوشه تا ببازه کلا غلطه
      و اینکه شما ۱ مشت از قسمتی از نیرو زام بخوری زنده بمونی خیلیه نبرد که بماند
      و همونطور که گفتم هالک جدا هم شکستش داد حالا استرنج اروم تر شده بود و یا هالک چیت زد رو من کاری ندارم من گفتم شکست داد نگفتم عادلانه برد یا قویتره اینا باهم فرق میکنه عزیز
      درکل ممنون بابت ریزبینی و انتقادتون اما فک کنم اشتباه کلا متوجه شدین حرف بنده رو

      1. king venom کاربر می‌گوید

        امپتی هند
        داداش ویدیو گیم یا کشتی کج که نیست میگی چیت زده یا تغلب کرده این یه جنگه سر جون شخصیت ها یا آدماس پس باید از هر فرصتی استفاده کنی
        خیلی سادس یا میزنی یا میزننت
        یا شکست میدی یا شکستت میدن
        یا در میری یا میگیرنت
        یا میکشی یا میکشنت
        کسایی مثل سوپرمن و مردعنکبوتی باید همزمان با دشمنشون بجنگن و هم جون آدما رو نجات بدن طوری که کسی آسیب نبینه
        بتمن هم یه شخصیت فرصت طلبه و هزار بار با تغلب
        و زیرکی بقیه رو شکست داده چون اگه نمیکرد هزار بار کارش ساخته بود

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          بله برنده برندس به هر صورتی اما برد تن به تن و یک برد به یسری شرایط خاص فرق دارن و یکی نیستن وقتی میخوای قدرت بسنجی به شرایط برد و باخت هم باید توجه کنی این یچیز سادس

  69. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    در ضمن من جایی ندیدم که سنتری چکش ثور رو از کار بندازه حتی تو کمیکی که شما گفتید

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      مطمعنید ؟ پس قطعا کمیک رو درست نخوندید یا ندید یا هرچیزی
      عکس رو توی یک سایت اشتراک گذاری عکس بارگذاری کردم این هم لینکش خواستید برید ببینید
      https://i.imgur.com/OOcqRp5.jpg

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      در کمیک های uncanny avengers دهن ثور رو ……
      البته فکر کنم نسخه اصلی سنتری نبود بلکه نسخه سواران آخرالزمان بود که اسمش دث سید سنتری شد و تونسته سلستیال اگزیتار رو هم بلند کنه برای اینکار روگ قدرت تمام قهرمان های زمین ( مردان ایکس ،
      اسکارلت ویچ ، مرد شگفت انگیز ، دکتر استرنح ، اونجرز و …. ) انجام داد
      در کامنت بعدی سطح سلستیال ها رو میگم که آقای دکتر منهتن باز از این صحبت ها نکنه تازه خود سنتری هم یک سلستیال رو نابود کرده

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        دث سید سنتری همون سنتری عادیه و چیزی بش اضافه نشده چون همونطور که تو کمیک گفته شده بود سنتری همینجوریش از اربابان سواران اپوکالیپس قویتره برای همینی چیزی بهش اضافه نشده

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          البته میشه یه سنتری با شرایط روحی مناسب هم توصیفش کرد

          1. king venom کاربر می‌گوید

            امپتی هند
            درسته ولی سنتری هیچوقت از حد اکثر قدرتش استفاده نکرده و درواقع نسخه سنتری که تا حالا دیدیم یه سنتری ناقص بوده و علارغم قدرتش هنوز از بعضی جهات آسیب پذیره تا کمیک سنتری ۲۰۱۸ که توش سنتری شکل اصلی و قدرت واقعی خودش رو نشون میده جایی که هر سه شخصیتش یعنی باب و ووید و سنتری باهم ادغام میشن و سنتری اصلی رو شکل میدن که میتونه بدون زحمت همه قدرتاش و ووید رو کنترل کنه و همچنین نقطه ضعفاش رو هم ازبین ببره و ذهنش رو هم کاملا ترمیم کنه دریک کلام اون قدرت کاملش عملا شکست ناپذیر و غیرقابل نابودی میشه

            1. امپتی هند کاربر می‌گوید

              بله کمیک ۲۰۱۸ سنتری نشون میده که اگه اثار چند شخصیتی سنتری حدودا از بین بره سنتری به چه حدی میرسه . اما فرق دث سید اینه که دث سید سنتری عادیه با این فرق که بدون ترس از وید از قدرتش استفاده میکنه درواقع
              سنتری عادی بدون عقب کشیدن و محدود کردن قدرت خودش مثل بعضی موارد = دث سید سنتری

              1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                جناب اقای صفابخش با نام کاربری اریا صفابخش فعالیت میکنن حالا سعوالتون از بنده هست یا ایشون ؟؟

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          نشده؟!!!!! قدرتش خیلی بیشتر شده اگه اینطوریه سوپرپرایم خدای خدایان شزم هم شزم عادی

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            جناب خب وقتی کمیک عه مربوطه بهش رو نخوندید چرا اینطوری قاطعانه نظر میدی ؟ … کجای اون کمیک قدرتش توسط کسی یا چیزی تقویت شد بگو من هم بدونم چون من کل کمیک رو خوندم
            جناب شزم گاد او گادز توسط کمیک عملا تایید میشه و ما میبینم با قدرت چندین خدای دیگه تقویت میشه به عنوان یه خدا برگذیده میشه اما سنتری هیچ تقویتی نشده فقط وضعیتش اوکی عه
            حالا اگه هم شده که نشده چون کل کمیک های مربوطه بهش رو خوندم بم بگید کجاش بوده که بدونم
            موفق باشید

  70. پیامبر کمیک کاربر می‌گوید

    عجب سالی شده قطعا دیسی فنا خیلی خوشحالن که توی این سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ کلی شخصیت و ورزن جدید به دیسی اضافه شده که همشون حدودا یا مالتیورسال هستن یا مگاورسال
    ۲ تا ورزن از دارکساید
    ۲ تا انتی مانیتور
    ۲ تا اوریون
    ۱ ترایگان
    ۱ ورزن مگاورسال از پسر سوپرمن
    ۳ تا واندروومن که ۲ تاشون مگاورسال شایدم امنی ورسالن
    و ……………… شخصیت دیگه
    از طرفی مارول هم جدیدا یه ورزن مگاورسال از یه ویلن دکتر استرنج رو کرده اما دیسی خیلی بیشتر رو کرده
    عجب چیزی شده جدا من که خیلی هایپم

    1. پیامبر کمیک کاربر می‌گوید

      شرمنده همه ۲ چرا؟؟؟ حواسم نبود منظورم ۶ تا بود

      1. پیامبر کمیک کاربر می‌گوید

        ۶ تا ورزن دارکساید … واقعا هم امسال انگار سال دارکساید بود . دیسی خیلی ورزن های خفن و قدرتمندی از کارکتر هاش میده و همه این ورزن هایی که عرض کردم یه گوشه ورزن های مختلف کارکتراس که ۲۰۲۰ ۲۰۲۱ اومده
        عشقم دیسی

  71. Randall sepector کاربر می‌گوید

    قدرت سلستیال ها متفاوت هست ولی احتمالا اون هایی که نال تسخیر کرده بود قدرتشون زیاد باشه و احتمالا همون هابی باشند که در ابتدا قلمرو نال رو نابود کرده باشند و تا جایی که میدونم اون ۴ سلستیال جهان مارول رو به وجود آورند ( زمین ۶۱۶ ) که یکیشون توسط نال کشته شد و سه تا دیگر سرنوشت ما معلومی داشتند که احتمالا همون سه سلستیال های تسخیر شده نال هستند
    دیگر شاهکار های نژاد سلستیال ها
    سه سلستیال ( مد سلستیال که برای یک جهان دیگر بودند )
    گالاکتوسی رو که ۴ سیاره بلعیده بود و یک سلستیال رو هم جذب کرده بود رو با یک ضربه کشتند
    اون سه سلستیال در حال شکست دادن فرانکلین ریچاردز بزرگسال بودند که فرانکلین ریچاردز گالاکتوس رو زنده کرد و با هم اون سه سلستیال رو کشتند
    حتی یک سلستیال باعث تکامل انسان ها شدند و اترنالز ها رو به وجود آورند اترنالزی مثل زوراس قدرتش در حد و اندازه زئوس هست ( زئوس گالاکتوس رو با یک ضربه ناک اوت کرد البته گالاکتوس دست کمش گرفت و در اون شرایط زئوس توسط اماتسو میکابوشی تسخیر شده بود و نیکس رو تبعید کرده بود البته مطمئن نیستم ) کرونوس هم دیگر اترنالز هست که به گفته تانوس در حد گالاکتوس هست البته بخشی از قدرتش رو از روی آزمایش بدست آورده اورانوس و تانوس و دیگر اترنالز ها قدرتمند هم هستند
    اگر اشتباه نکنم پروتز توسط یکی از سلستیال ها شکست خورد
    سلستیال ها جهان اولیه را به مالتیورس تقسیم کردند و آفرینش را شکل دادند
    اودین از دیدن آنها در خواب بسیار ترسیده بود
    و تمام اسکای فادر ها رو جمع کرد و اودین هم شکست بسیار سختی خورد
    شمشیر اودین توسط یکی از آن ها ذوب شد
    و همچنین زئوس اودین ویشنو سه اسکای فادر که با هم قدرتشون رو ادغام کردند و به یک سلستیال شلیک کردند ولی هیچیش نشد
    شخصیت کابیک یا کوبیک گفته که قدرتش در برابر سلستیال ها چیزی نیست همین شخصیت کابیک یک یونیورس رو در دستش قرار داد و فکر کنم خورد و یک مکعب کیهانی زنده هست
    Firmament First آنها و اسپریانت رو به وجود آورده و در جنگی که سلستیال ها با اسپریانت ها رو شکست دادن و نابودی Firmament First شدند که از هر تکه اون بی نهایت یونیورس به جود امد
    انتقام جویان اولیه نتوانست سلستیال ها رو شکست بده و خودشون سخت شکست خوردند
    انتقام جویان اولیه ( بانو فینیکس ، استاربرند ، بلک پنتر ، اودین ، اگاماتو و روح سوار )
    استاربرند با انفجار یک بیاندرز بعد ریتیکان رو کشته
    اگاماتو هم جادوگری ماهر بوده
    بانو فینیکس هم که از اسمش معلومه یک جهش یافته بوده که قدرت فینیکس رو در اختیار داشته
    و در کمیک وار به گفته لوکی سلستیال ها خدایان بالای آنها هستند ( آنها منظورم شخصیت های کمیک هست ) و سرنوشت شخصیت ها رو مینویسند و چیزی که من فهمیدم این بود که آنها سنگ های بینهایت رو به وجود آوردند البته مطمئن نیستم ولی سنگ های بینهایت در برابر سلستیال ها بی قدرت بودند ( در آن جهان البته باید گفت ) و در کنارشون میلیون ها سنگ بینهایت وجود داشت

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      چقدر قبلا خفن بودی😢

  72. king venom کاربر می‌گوید

    سوپرمن vs سایتاما
    سنتری vs سایتاما
    شکل اصلی سنتری vs واندرومن الهه جنگ
    سوپرمن vs امنی من
    سوپرمن vs گوکو
    سنتری vs گوکو
    سوپرمن vs کینگ اسپاون
    سنتری vs کینگ اسپاون
    سوپرمن پرایم beerus vs
    سوپرمن broly vs
    سنتری broly vs

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      سوپرمن
      سنتری
      هر سمتی میتونه بره
      سوپرمن
      هر سمتی میتونه بره اما شانس سوپرمن خوبه
      سنتری شانسش بهتره گوکو هست
      من دوتا اسپاون رو با تایتل کینگ میشناسم اما اگه منظورتون کینگ او هل هست جفت سوپرمن و کینگ او هل شانسشون خوبه و بحثش هم طولانیه
      هرسمتی میتونه بره
      سوپرمن پرایم
      شانس سوپرمن بسیار خوبه
      سنتری

  73. پروردگار دووم کاربر می‌گوید

    سوپرمن ومارشن ۳بار نبرد کردن ۲بار سوپرمن شکست داد مارشن ۱بار سوپرمن رو شکست داد برای همین سنتر ی هم با سوپرمن برابری میکنه برا همین شاید سنتری بتونه مارشن رو شکست بده

  74. پروردگار دووم کاربر می‌گوید

    سوپرمن ومارشن ۳بار نبرد کردن ۲بار سوپرمن شکست داد مارشن ۱بار سوپرمن رو شکست داد برای همین سنتر ی هم با سوپرمن برابری میکنه برا همین شاید سنتری بتونه مارشن رو شکست بده من ۴ تا کمیک از مارشن خوندم

  75. blackalfa کاربر می‌گوید

    سلام به نظر من کاملا اشتباه بود فقط بخاطر ضعف منهاتر از اتش که نمیشه برندرو اعلام کرد منهاتر میتونه با غیر غابل لمس شدن ضعفش نسبت به اتش رو جبران کنه و بعد با باز کردن پرتال و تغیر اندازه سنتری رو شکست بده

  76. Thanos Titan
    Thanos Titan کاربر می‌گوید

    اقای راجرز سلام ببخشید وقتتونو میگیرم بنظرتون بلک ادام شانسش برای پیروزی در برابر ثور بیشتره؟ زاد چطور؟ نسخه کمیک

دیدگاه ها غیر فعال است.