۱۰ چیزی که درباره مکسول لرد نمیدانید

مکسول لرد شرور اصلی فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ و یکی از معروف ترین شخصیت های دنیای سینمایی دی سی است. حقایق بسیار زیادی درباره این شرور باهوش و افکار و فعالیت هایش وجود دارد که که کمتر کسی از آنها اطلاعات دارد. بنابراین در این مقاله به معرفی ۱۰ مورد از مطالبی می پردازیم که احتمالا درباره مکسول لرد نمی دانستید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


۱۰. بیگانگان بر روی او کنترل داشتند

مکسول لرد در اصل یک کارآفرین بود که به یک شرکت بزرگ پیوست و سعی کرد تا به بهترین جایگاه برسد. او برای رسیدن به بالاترین مقام از هیچ کاری کوتاهی نمی کرد و در صورت نیاز قتل هم می کرد اما یک برخورد با بیگانگان همه چیز را تغییر داد. شرور Kilg%re (یک هوش الکترو مکانیکی آلی و یکی از دشمنان اصلی شخصیت فلش) و تعداد زیادی از بیگانگان دیگر تصمیم گرفتند تغییراتی در مکس برای ایجاد شرکت اختصاصی خود بدهند. در نهایت Lord Enterprises متولد شد و آنها سالها در این شرکت سهیم بودند و مکسول لرد را مجبور می کردند تا اهداف آنها را پیاده کند.


۹. او دوستدار لیگ عدالت بود:

مکسول لرد به درخواست بیگانگان، لیگ عدالت بین المللی را راه اندازی کرد. مکس دوست و خیرخواه این گروه شد و سالها گروه را حمایت کرده و به آنها کمک های مالی می کرد. این تیم بعدها متلاشی و اصلاح شد. امیدوار بودیم این گروه را در فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ ببینیم و یا گروهی را ببینیم که مکس خودش ساخته و آنها را بر علیه زن شگفت انگیز رهبری می کند تا شرارت کنند، اما چیزی نصیبمان نشد.


۸. او توانایی کنترل ذهن دارد:

بعد از اینکه یک حادثه بین المللی منجر به اهدای استعداد های درخشان به افراد زیادی در سراسر کره زمین شد، مکسول لرد کشف کرد که توانایی های جدید خارق العاده ای دارد. مهارت هایی که بهترین چیز برای ادامه مسیر شغل تجاریش بود. مکسول لرد قدرت کنترل ذهن پیدا کرده بود که به او اجازه می داد تا ذهن افراد را دستکاری کرده و همیشه در معاملات تجاری برنده شود. متاسفانه این قدرت در فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ به شکل دیگر و با کمک گرفتن مکس از سنگ آرزو به ما نشان داده شد.


۷. قدرت او باعث از دست دادن خون می شود:

هر وقت مکسول لرد از قدرت خود استفاده می کند، خود را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد. با کنترل ذهن، بینی او شروع به خونریزی می کند. هر چقدر او بیشتر از توانایی هایش استفاده کند، خونریزی بیشتر شده، او ضعیف تر می شود و خود را یک قدم به مرگ نزدیک تر می کند. در صورت استفاده بیش از حد، حتی از گوش، دهان و چشم هایش نیز خون جاری می شود. نقطه ضعفی که فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ آنرا به خوبی به ما نشان داد.


۶. او به عنوان لرد هاوک دوباره متولد شد:

پس از نابودی بدن او در دوره ای، مکسول لرد به عنوان اندروید سایبورگی، معروف به لرد هاوک، دوباره ساخته شد. او در این ظاهر حتی بیشتر از قبل کنترل می شد، اما بسیار خطرناک تر و با دوام تر از گذشته شده بود. در قسمت دوم فیلم زن شگفت انگیز شاهد این اتفاق نبودیم اما عوامل فیلم می توانند شرایطی را بوجود بیاورند که او در این حالت به عنوان شرور در قسمت سوم زن شگفت انگیز ظاهر شود.


۵. زن شگفت انگیز گردن او را کشت و همه آنرا دیدند:

در دوره ای بتمن به دوستانش بدبین شده بود و ماهواره چشم برادر را بوجود آورد. سرانجام بتمن به کمک شرکت های خود، ماهواره جاسوس هوش مصنوعی Brother Eye را خلق کرد. چشم برادر پیشرفته ترین سیستم جاسوسی دنیا بود که می توانست از هر نهاد و هر شخصیتی با هر قدرتی جاسوسی کند. بتمن بدون اینکه متوجه شود، کنترل این سیستم را به مکسول لرد داد. این سیستم سرانجام باعث یک بی آبرویی بزرگ شد، زیرا به جهانیان نشان داد که زن شگفت انگیز واقعا چه کسی است. مکسول لرد او را مجبور به کشتن خود کرد در حالی که چشم برادر نظاره گر آنها بود و این اتفاق را در تمام جهان پخش می کرد.


۴. او در سیاه ترین شب بازگشت:

رویداد سیاه ترین شب دنیای کمیک های دی سی که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، داستان بازگشت به زندگی و زامبی شدن تعداد بسیار زیادی از ابرقهرمانان و شرور های این دنیای کمیک بوکی را روایت می کند. یکی از شرور هایی که در این داستان به زندگی بازگشت، مکسول لرد بود که به یک زامبی کریه المنظر تبدیل شده بود و بازهم دست از سر زن شگفت انگیز بر نمی داشت.


۳. او می تواند افراد را به زامبی تبدیل کند:

وقتی قدرت های مکسول لرد پس از رستاخیز او افزایش یافتند، مشخص شد که چیزی این وسط درست نیست و یک جای کار می لنگد، توانایی های مکس در حال تبدیل شدن به چیزی بسیار خطرناک تر از کنترل ذهن بود. مکس به این توانایی دست پیدا کرده بود تا همانطور که می توانست مردم را کنترل کند، آنها را به زامبی نیز تبدیل کند. توانایی بسیار خطرناکی که قدرت های او را بیش از قبل افزایش می داد و مبارزه با او را بسیار سخت تر می کرد. این هم یکی از طرح هایی بود که عوامل فیلم زن شگفت انگیز می توانستند آنرا در فیلم بکار بگیرند.


۲. او تکنولوژی شبیه سازی کردن دارد:

در دوران حرفه ای شغل مکس، او سرمایه گذاری بسیاری در فن آوری شبیه سازی کرد تا ببیند راهی برای دستکاری و تغییر در ابرقهرمانان وجود دارد یا نه. او منابع، فناوری و پول کافی برای انجام این کار را داشت و سرانجام موفق شد تا پاور گرل را شبیه سازی کند و یک شرور با قدرت های مشابه بوجود بیاورد. این احتمال وجود دارد که در قسمت سوم فیلم زن شگفت انگیز، در صورت حضور مجدد مکسول لرد، او بخواهد یک جنگجوی آمازونی کنترل شده در اختیار داشته باشد.


۱. زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ اولین حضور او در سینما تلویزیون نیست:

شاید فیلم زن شگفت انگیز ۱۹۸۴ اولین حضور مکسول لرد در دنیای سینما باشد، اما این شخصیت مدتها قبل و برای دفعات در سریال های دنیای دی سی حضور داشته است. اولین مورد در زمان حضور این شخصیت در سریال اسمالویل بود که به عنوان یک شرور ظاهر شد. دومین مورد نیز در نقش لرد مکسول در ارو ورس بود. او در ابتدا دشمن اصلی سوپرگرل بود و حتی قبل از اینکه نیت شیطانی اش فاش شود، برای مدت کوتاهی با الکس دنورس قرار می گذاشت، هر چند که او دیگر دیده نشد.

منبع: CBR

19 Comments
  1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    باخدا چقد فعال شدین
    عالی بود این مقاله
    اینجور مقاله هاست که سطح اطلاعات دوستانو بالا می بره

  2. amirrr کاربر می‌گوید

    برخلاف فیلم مقاله خیلی خوبیی بود

  3. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    مقاله ی خوبی بود ممنون

  4. KingLoki کاربر می‌گوید

    خیلی خوب و مفید بود ممنون از ادمین سایت

  5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    هووووووووورا کامنت اول!عاااالی بود

  6. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    سرعتتون تو حلقم

  7. محمد امید کاربر می‌گوید

    مکسول لرد و وندال سوج جزو کاریزماتیک ترین شخصیت های منفی کمیک بوکی هستن. البته سوج خیلی خشن تره. اما قدرت کنترل ذهن مکسول لرد خیلی جالب هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف. در کل کاریزماتیک تر از این شخصیت ها اگه میتونید بگید بگید چون من خودم هیچکس پیدا نکردم😂

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      لکس لوثر

  8. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ماشاالله
    سرعت خیلی بالا رفته
    ادمین جان ، جناب صفابخش و مهدی رادمنش کلا فعالن و خوب معلومه که سرعت چی میشه .
    ارین هم بیاد که عالی میشه

  9. محمد امید کاربر می‌گوید

    ببخشید ادمین جان من فقط یک سوال دارم شما هزینه نگهداری سرور چقدر میدید؟ و خود سایت تا الان هزینه های نگهداری سرور در میاره؟

  10. Daredevil کاربر می‌گوید

    خیلی عالی بود.

  11. محمد امید کاربر می‌گوید

    ادمین جان من دارم یک مقاله با عنوان ۱۵ فیلم برتر کمیک بوکی می نویسم اگه مایلید من بعد از اتمام این مقاله برای شما ارسال بکنم و شما در سایت قرار دهید.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر، این مقاله باید دقیق و همه جانبه بررسی بشه و رتبه بندی ها هم باید به میل خودم باشه 🤣😂

  12. محمد امید کاربر می‌گوید

    Admin
    Okهر چی شما بگید مثل اینکه مارو قبول ندارید. درک می کنم. سایت خودتون و مسلما مقاله کسی مثل من که نمیشناسید نمیزارید در سایت. من هم فقط یک پیشنهاد دادم. به هر حال هرجور خودتون دوست دارید.

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      Admin
      چشم حتما به آیدی تلگرام رجوع می کنم

  13. KingLoki کاربر می‌گوید

    ادمین مقاله ای که من نوشتم و برای آقای رادمنش فرستادم رو مطالعه کردین؟؟

  14. amirrr کاربر می‌گوید

    نظرتون راجب مقایسه هالک با دومزدی چیه تو کمیک ؟

  15. Daredevil کاربر می‌گوید

    Amirrr
    به نظر من دومزدی قویتره

  16. […] شخصیت مکسول لرد در فیلم زن شگفت انگیز ۸۴ آشنا شدیم. با اینحال این فیلم […]

دیدگاه ها غیر فعال است.