معرفی نیو گادز ها یا همان خدایان جدید دنیای دی سی

نیو گادز دنیای دی سی یک نژاد بسیار نیرومند هستند که در جهان چهارم دنیای دی سی که به جهان جک کربی نیز معروف است زندگی میکنند. حال قرار است قدرتمند ترین اعضای این نژاد را به شما معرفی کنیم. در این مقاله بعضی جاها اسم بعضی سلاح هایی مانند مثل معادله ضد زندگی اومده و توضیح کوتاهی داده شده ولی برای آشنایی بیشتر با این سلاح ها مقاله ( ۲۰ سلاح قدرتمند در دنیای کمیک های دی سی) رو بعد یا قبل از خوندن این مقاله بخونید. این مقاله رتبه بندی نمی‌باشد.


۱۵. تاکیون:

جاش ساندرز یک روانشناس نابینا بود که توسط هایپپری انتخاب شد تا یک منبع اصلی برای خدایان جدید شود. پس از به دست آوردن این موقعیت و نام تاکیون، او آگاهی کیهانی به دست آورد. در همان ابتدای کار خود، او به راحتی توانست تیمی از لیگ عدالت مانند کاپیتان اتم، فلش و فانوس سبز را شکست دهد. یا توجه به این که این شخصیت آنچنان معروف نیست، اما یکی از قدرتمندترین اعضای نژاد خدایان جدید می باشد.


۱۴. لایت:

لایت خدای نور است. او را میتوان با روحیه ترین خدای جدید دانست. او در سیاره نیو جنسیس، مقر فرمنروایی های فادر زندگی میکند و سرعت بسیار بالایی دارد همچنین او توانایی دستکاری نوری را نیز دارد و به عنوان خدای خورشید نیز شناخته می شود.


۱۳. بیگ باردا:

بیگ باردا رهبر گروه محافظ دارکساید یعنی زنان فیوری است. او در آپوکالیپس آموزش دیده است. وی همسر مستر میراکل نیز هست و زمانی که عاشق اسکات فری شد همراه او از آپوکالیپس فرار کرد و حالا یکی از اعضا قدرتمند لیگ عدالت است. او از مهارت رزمی بسیار بالایی برخوردار است و بجز لیگ عدالت یکی از اعضای پرندگان شکاری نیز بوده.


۱۲. مستر میراکل: اسکات فری

مستر میراکل یا همون آقای معجزه گر پسر های فادر و همسر بیگ باردا است. او بسیار قوی و زرنگ است و برای وره ای توانست نیروی آنتی لایف (معادله ضد زندگی) را بدست آورد ولی زیاد به آن علاقه مند نبود. او زیاد اهل جنگیدن نیست و وقتی به همراه همسرش از آپوکالیپس فرار کرد مانند همسرش به یکی از اعضای لیگ عدالت تبدیل شد.


۱۱. گریل:

گریل دختر آمازونی ایزد تاریکی دارک ساید و یکی از بهترین مبارزان دنیای دی سی است. او یک خدای جدید است اما قدرت خدایان قدیم را نیز در خود دارد و آموزش های مرگبار آمازونی او را بسیار خطرناک می کند. او یکی از اصلی ترین دشنمان آپوکالیپس و لیگ عدالت است و توانایی شکست دادن زن شگفت انگیز را نیز دارد.


۱۰. دیساید:

دیساید مشاور ارشد دارک ساید است. او ابتدا فقط یک جوان بی گناه از سیاره نیو جنسیس بود ولی وقتی با دارک ساید ملاقات کرد ۱۸۰ درجه تغییر کرد. او شخصیتی سادیسمی و خائن دارد و در هیپنوتیزم استاد است. او یک مخترع است و دستگاه های منحصر به فردی ساخته که در ادامه به یکی از آنها اشاره میشود. لازم است بدانید بیشتر حمله های دارک ساید به زمین را این شخصیت رهبری کرده. او در انیمیشن لیگ عدالت جنگ نیز حضور کوتاهی داشت و توسط سوپرمن در آن انیمیشن کشته شد.


۹. کالیباک:

کالیباک فرزند ارشد دارک ساید است او یک جنگجو بسیار خبره است و از سلاح گرز بتا استفاده میکند او یکی از وفادار ترین و قویترین افراد دارک ساید است و فرمانده دوم ارتش آپوکالیپس نیز است. او مانند پدرش دشمنی ای با سوپرمن دارد اما برعکس پدرش که یک فرد دانا و حیله کر است، کالیباک یک احمق به تمام معنا است.


۸. اوریون:

اوریون پسر دوم دارک ساید و برادر ناتنی کالیباگ است. او در نیو جنسیس توسط های فادر آموزش داده شد و تا حدی نیرومند بود که‌ توانست پدرش دارک ساید را بکشد. او بر خلاف پدرش که موجود شیطانی است، موجود خوبی است و یکی از اعضای تیم معروف لیگ عدالت نیز هست. او از مهارت های رزمی بسیار بالایی برخوردار است و تمام اینها را مدیون های فادر که به او آموزش داده است می باشد.


۷. بلک ریسر:

بلک ریسر فرشته مرگ خدایان است او تنها با لمس کردن میتواند تمام نیرو های خدایان را از آنها بگیرد یا حتی آنان را بکشد. در نبرد دارک ساید و آنتی مانیتور نیز آنتی مانیتور از روی او یک لژیون طراحی کرد که از ترکیب بلک ریسر و فلش بوجود آمده بود که به آن فلش سیاه میگویند فلش سیاه آتقدر قدرتمند بود که توانست با لمس دارک ساید را بکشد. بلک ریسر میتواند چند برابر سرعت نور بدود. او را میتوان ترسناک ترین خدای جدید دانست همانطور که گفته شد او مظهر مرگ است و هروقت خدایی نزدیک مرگ شود او ظاهر میشود.


۶. اینفینیتی من:

اینفیتی من نسخه های زیادی دارد اما اولین، بهترین و مشهور ترین نسخه او همان نسخه ای است که برادر دارک ساید است با این حال فرقی نمیکند او در تمام نسخه هایش یک شخصیت بی رحم و دشمن دارک ساید بوده است. از قدرت های او می توان به جذب انرژی، دستکاری انرژی، قدرت، استقاومت و دوام ابرانسانی و… نام برد.


۵. استپن ولف:

بعد از اینکه یوگا خان در دیوار سورس گرفتار میشود همسر یوگا خان ملکه هگرا قدرت را در آپوکالیپس بدست میگیرد و برادر خود اسپتن ولف را فرمانده ارتش آپوکالیپس میکند پس از اینکه دارک ساید نقشه ای برای قتل مادرش و بدست آوردن قدرت در آپوکالیپس میکشد استپن وولف هم‌ میمیرد اما توسط وسیله ای که دیساید ساخته بود اسپتن وولف دوباره زنده شد و فرمانده آپوکالیپس شد. او از مهارت جنگی تن به تن بسیار بالایی برخوردار است و تبر و شمشیر های آتشین آپوکالیپس سلاح های اصلی او هستند که تبر آتشین را در فیلم لیگ عدالت مشاهده کردیم. اسپتن ولف دایی دارک ساید است.


۴. های فادر:

های فادر رهبر خدایان جدید است او در دی سی نقشی شبیه به اودین در دنیای مارول را ایفا میکند و اغلب با او مقایسه میشود. مقایسه این دو شخصیت در مقاله (خدایان مارول در برابر خدایان دی سی) در همین سایت صورت گرفته است. های فادر بسیار نیرومند است. او از توانایی های کیهانی بسیار زیادی برخوردار است همچنین او یکی از اعضا انجمن جادوگران کیهانی دنیای دی سی می باشد که یکی از اعضای برجسته دیگر آن ویزارد شزم است ویزارد شزم بسیار نیرومند است و بلک آدام و شزم که آنقدر قوی هستند فقط بخشی از نیروی ویزارد شزم را دارندو خودتان قدرت این شخصیت را تصور کنید البته این گروه اعضای دیگری هم دارد.  های فادر یکی از مهمترین دلایلی است که تا به حال دارک ساید موفق نشده است دنیا را نابود کند.


۳. مترون:

قبل معرفی مترون شما باید با صندلی خودش که امروزه از خودش هم معروف تره آشنا بشید الان یک توضیح کوتاه میدیم میتونید برید کامل ترشو از همون مقاله ای که بالا گفتیم بخونید. صندلی موبیوس یا همان صندلی مترون صندلی ای است که هر شخصی را به یک خدا تبدیل میکند و تمام دانش کیهان را به او میدهد این صندلی برای سفر های کیهانی هم کاربرد دارد. بجز مترون از معروف ترین اشخاصی که به این صندلی دسترسی داشتند میتوان به بتمن و والی وست اشاره کرد.

مترون بر خلاف بیشتر خدایان جدید فقط نظاره گر اتفاقات است و تقریبا در آنها دخالت نمیکند مترون باهوش ترین خدای جدید و یکی از باهوش ترین اشخاص کمیک است. او بین خدایان جدید بسیار محترم است و پیمان صلح بین نیو جنسیس و آپوکالیپس یعنی تحویل دادن فرزندان هم به همدیگر  پیشنهاد او بود. او سر آخر در  کمیک لیگ عدالت: دارک ساید وار، به دست دارک ساید به دلیل اینکه در حل معادله ضد زندگی به او کمک نکرد کشته شد.


۲. یوگا خان:

یوگا خان آخرین خدای قدیمی و باستانی و اولین خدای جدید است. ابتدا او فقط یکی از خدایان قدیمی بود اما بعد از نیو پنجاه و دو معلوم شد که او هم عضو خدایان جدید است. یوگا خان پدر دارک ساید و بسیار نیرومند تر از او بود، بطوری که حتی دارکساید از او میترسید (قبلا البته الان دارکساید قویتره) و منتظر ماند تا در سورس زندانی شود و بعد حاکم آپوکالیپس شود. او نیروهای بسیار زیادی دارد و پرتو امگا اصلی متعلق به اوست (قبلا بود الان به پسرش ارث رسیده) او به دنبال معادله ضد زندگی رفت و یکبار در دیوار سورس زندانی شد(معادله ضد زندگی در سورس است) اما از آنجا رهایی یافت ولی بار دوم که دوباره سعی کرد به سورس نفوذ کرده و معادله ضد زندگی را بدست آورد در آنجا برای همیشه زندانی شد.


۱. دارک ساید:

دارک سایدی که شما بیشتر آن را دیده اید فرم کلون دارک ساید است فرم اصلی دارک ساید نیرو های پدرش یوگا خان را هم به ارث برده و به نیرو های خودش اضافه کرده است و بسیار نرومند تر از همه خدایان جدید است. او دیوار سورس را نابود کرده (البته سورس خودش رو باز سازی کرد) و معادله ضد زندگی را کشف کرد او شاهکار هایی بیرون از دی سی دارد. او به راحتی گالاکتوس را  شکست داد، تانوس را کشت، به راحتی سنگ های ابدیت و دستکش ابدیت رو از دنیای مارول دزدید و… همه اینها نشان می‌دهد که او واقعا لیاقت لقب ایزد تاریکی را دارد .

فرم اصلی دارک ساید  همانطور که گفتیم نیرو های پدرش را هم به ارث برده و پرتو امگا اصلی را دارد. دارک ساید توانایی های بسیار زیادی بجز پرتو امگا خودش داره. اون میتونه تو ابعاد دستکاری کنه نیروی تخیله داره که خیلی وحشتناکه. دوام اون تا حدی بالاست که میگن حتی نیزه آکوامن هم نمیتونه بهش آسیب جدی وارد کنه و تو کمیک دارک ساید وار تونست با پرتو امگا دست‌بند های واندروومن را نابود کند. برای آشنایی با قدرت های این شرور قدرتمند میتونید مقاله (بررسی قدرت های دارک ساید)در همین سایت  رو مطالعه کنید.


نویسنده: مهدی رادمنش


46 Comments
  1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    هوراااااا کامنت اول. مقاله خوبی بود ولی چرا دارک ساید بالا تر از پدرش یعنی یوگا خانه؟یعنی پسر از پدر قوی تره؟

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      مارول و دی سی چرا مقاله رو نمیخونی؟ نوشته شده رتبه بندی نمیباشد و اینکه بله دارکساید فرم اصلی نیروهای یوگا خان رو به ارث برده و چون هم نیروهای اون و نیروهای خودش رو داره از اون قویتره و اینکه یوگا خان در سورس گرفتار شد در صورتی که دارکساید سورس را نابود کرد.

      بازم تاکید میکنم لطفاً مقاله رو خوب بخونید تو مقدمه مقاله ذکر شده که رتبه بندی نمیباشد.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        بله شما راست میگید.من اون مقدمه رو نخوندم ولی الان خوندم

  2. Mohamad کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون اقای رادمنش.واقعا به یه همچین مقاله ای نیاز بود.ممنون.

  3. علیرضا کاربر می‌گوید

    واقعا عالی بود. من به جز موارد ۱۵و۱۴ بقیه رو میشناختم. دستتون درد نکنه

  4. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    آقای ادمین من جای یه سوال برام پیش اومد چرا اوریون اونقدر پایین در حالی میتونست بالاتر بره چون اون جعبه هارو داره و از لحاظ تجهیزات قویترین قهرمان کمیکه تونسته دارک ساید رو بکشه می تونه پرتوی امگا شلیک کنه میدان های انرژی کیهانی به وجود بیاره و از نظر من در بین انتقام جویان و لیگ عدالت هیچکس شانس ۱۰۰ درصدی برای شکست اون نداره
    اون از لحاظ فیزیکی هم بسیار قدرتمنده حالا در حد سوپرمن و دارک ساید نیست و بازم بالاست میتونه مقادیر غیر قابل تصوری از انرژی رو جذب و دستکاری کنه و از نظر من اون از کاپیتان اتم هم قویتره
    از لحاظ فنون رزمی کم چیزی نیست کلا ترکیبی از کاپیتان اتم و هالکه و ثور هست استپن ولف رو دست بالا گرفتید
    در مورد دارک ساید هم از نظر من اشتباه می کنید
    اگه اشتباه نیزه آکوامن دست دارک ساید رو قطع کرده
    درسته دارک ساید از لحاظ قدرت فیزیکی در لین سه شخصیت برتر دنیای کمیک میاد از لحاظ استقامت هم من میگم استقامت اون با هالک برابره ( توجه من فقط از لحاظ استقامت دارم میگم ) چون جفت شون استقامت بی نهایت دارن از لحاظ دوام هم بسیار بالاست به حدی که میتونه از سوپرمن در فاکتور دوام فراتر بره از نظر من اشتباه شما اینه نیزه آکوامن رو دست کم‌ گرفتید هیچ شخصیتی به معنای واقعی کلمه هیچ شخصیت کمیکی وجود نداره که نیزه آکوامن آسیب جدی نزنه از لحاظ دوام نیزه آکوامن به بدن دومزدی و هالک هم فرو میره
    موفق باشید

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      Steve Rogers

      دوست عزیز به مارول و دی سی هم گفتم متن مقدمه رو بخونید نوشتم این مقاله رتبه بندی نمیباشد اه بخونید مقاله رو اون متن مقدمه هم بخشی از مقاله هستش چرا نمیخونید؟

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      خب در جواب بقیه حرفهاتون باید بگم که مقاله رو ادمین ننوشته و اینکه شما متوجه نشدیا من دارم دارکساید اصلی رو میگم آسیب جدی نمی‌تونه بهش وارد کنه دارکساید استقامت بسیار بسیار بالایی داره و یه خدا هست اون سورس رو شکست به نظر شما کسی که بتونه از سورس عبور کنه نیزه آکوامن بهش آسیب جدی میزنه؟ اگه این فکر رو میکنید دیگه من حرفی با یه آکوامن فن متعصب ندارم. اگه این فکر رو میکنید البته که اشتباهه این فکر.

  5. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود . چندتا سوال دارم :
    ۱٫ این کل خدایان جدید بود ؟ همشون ؟
    ۲٫ با وجود اینکه میبینیم نیو گادز ریخت و شمایل انسانی دارن (بیشترشون) ولی چرا تو اقتباس ها ظاهر فضایی و بیگانه بهشون میدن ؟ ( استیپن ولف تو جاستیس لیگ یا فصل ۳ یانگ جاستیس یا فصل دو هارلی کویین )

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      نه اینا همه خدایان جدید نیستن ولی این لیست بزرگترین لیست مربوط به شخصیت های نیو گاد هستش و سوال دومتون رو متوجه نشدم.

      1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

        یه سوال کلی بود ، میگم چرا دیسی تو اقتباس هایی که از روی نیو گادز میکنه ، ظاهر فضایی و هیولا طور بهشون میده ؟ ( مثل استیپن ولف تو جاستیس لیگ ، یا خدایان جدیدی که تو فصل سوم انیمیشن یانگ جاستیس اومدن )
        چون الان تو عکس هایی که میبینم از نیو گادز ظاهر انسانی و معمولی دارن بیشترشون . ظاهرشون از نیو ۵۲ به بعد اینطوری شده ؟ یا همیشه اینطور بوده ؟

  6. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    هیپولیتا و تفه هالند و تمام بیوه نمیتونستن باشن؟ آنتی مانیتور چی؟

    1. علیرضا کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      آنتی مانیتور؟😐
      آنتی مانیتور که اصلا جزو خدایان جدید نیست

  7. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله عالی بود
    دوستان اگه توجه کنید خدایان جدید دیسی یه ترکیب از خدایان اسکاندیناوی و المپی و مصری مارول نیست؟
    چون بعضی هاشون شبیه حیوان هستن مثلا کالیکاب خیلی شبیه آنهور ( یکی از خدایان مارولی که در سال ۱۹۶۳ در کمیک های ثور اومد)
    از دوستان یه سوال دارم به نظرتون خدایان جدید میتونن خدایان مارولی رو نابود کنند که یه گروه شامل اسکاندیناوی ( دو گروه آسیر و ونیر) المپ و مصری میشه
    که سه تای قدرتمندشون شامل اودین و زئوس ( از زئوس دیسی قوی تره) و راء میشه
    البته اگه بخایم یوگا خان رو حساب کنیم باید اشخاصی مثل بور، بوری، کرونوس، اورانوس و… رو هم جزو اونا حساب کرد
    راستی من شنیدم قدرت بوری به عنوان ایزد اول دنیا بسیار عظیم هست به طوری که میتونه امثال اودین مثل آب خوردن کنار بزنه
    نظر شما چیه؟

    1. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      خدایان جدید بیشتر با اترنالز مقایسه میشن ، چون خالق هر دوشون جک کربی بوده .
      میگن کربی همیشه دوس داشته ایده خدایان جدید رو تو مارول پیاده کنه ولی بعد از اینکه از مارول خارج شد به دیسی رفت و خدایان جدید خلق شد . بعد ها که دوباره به مارول برگشت تقریبا همون ایده رو با عنوان اترنالز معرفی کرد .

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      امیر عزیز باید وقتی کل خدایان مارول را میسنجی کل خدایان دیسی را هم بسنج بعدش دیسی علاوه بر اینکه خدایان المپ و مصر را داره چنتا شخصیت مثل واندروومن و شزم و بلک ادام هم هستن

  8. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یک سوال ولی چرا هیپولیتا و شاهزاده وایکینگ و ترایگان که عین یوگخان هم خدای قدیمه هم جدید نیستن

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      ترایگان خدای جدیده!؟!

  9. Amir کاربر می‌گوید

    #سیسکو رامون
    حق با شماست دیسی هم خدایان جدید ( که میشه همون آزگارد دونستش)، المپی و مصری رو داره البته غیر از نیوگادز سرزمین اسکای لند رو داره که خدایان آزگاردی و المپی و مصری در اون زندگی میکنن
    حالا میریم به مقایسه ها برسیم
    در نبر المپی های :
    زئوس ها : مارول
    آرس ها : دیسی
    آتنا ها : مارول ( آتنای مارول به راحتی آرس مارول رو شکست داد و قدرت هاش رو میشه با ثور اودین سان برابر دونست)
    هادس ها : مارول
    پوزایدون ها : دیسی
    هرمس ها : دیسی
    هرکول ها : مارول ( قدرت هاش خیلی از آرس مارول بیشتره و با ثور برابر)
    هرا ها : برابر ( چون قدرتشون زیاد دیده نشده)
    هفتاتوس : مارول ( طراح خیلی از سلاح های بزرگ مثل زره نابودگر)
    برنده : برابر
    نبرد نیوگادز و آزگاردی/واناهایمی ها :
    بوری علیه یوگا خان : چون قدرت هاشون زیاد دیده نشده برابر میشه حساب کرد ( یوگا خان قدرتش به حدی بود که دارک ساید ازش می‌ترسید و بوری هم تا زمانی زنده بود گالاکتوس جرئت نداشت از جاهایی که تحت فرمان اون هست تغذیه کنه تازه خود اودین گفته چند برابر من قدرت داشته)
    بالدر علیه لایت : به احتمال زیاد لایت اما اگه مشکلی پیش بیاد بالدر شکستش میده
    ثور علیه اوریون : ثور با اقتدار
    بیگ باردا علیه بانو سیف : بیگ باردا
    هایمدال علیه اینفنتی من : احتمال زیاد هایمدال چون همه چیز رو میبینه و میشنوه
    تیر علیه کالیکاب : برابر
    بور علیه هایفادر : برابر و تا حدودی های فادر
    اودین علیه کلون دارک ساید ( چون اصلی قدرت های خیلی زیادی داره حساب نمیشه) : اودین
    مترون علیه میمیر : برابر چون هر دو دانش کل عالم رو دارن
    نیورد علیه استپن ولف : نیورد چون قدرت هاش در حد اودینه اما کمتر
    لوکی علیه اسکات فری : لوکی
    نتیجه : مارول
    خدایان مصری : نامشخص چون زیاد در کمیک های مارول و دیسی دیده نشدن اما احتمالا مارول
    نتیجه ی کل : برابر و تا حدودی مارول

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir #
      شما اومدین برای ضعیف جلوه دادن دیسی ضعیف های دیسی رو با قویترین های مارول مقایسه کردید!!!! دارکساید اصلی حساب نمیشن چون خیلی قویه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! این استدلال به شدت یک طرفه هست!!!!!!!!!!! هرکول ها : مارول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! یا خداااااااااااا تو یه مقاله از همین سایت به اسم :(خدایان مارول علیه خدایان دیسی) اونجا میبینید هرکول مارول قویتره یا دیسی!!!! حالا چرا لوکی علیه اسکات فری! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! لوکی یک فرد بدجنسه
      اما اسکات فری شخصیت خوبیه !!! بعدش چرا لوکی رو با تاکیون ( فکرکنم تاکیون خوب باشه اما خیلی قویه) که تعدادی از اعضای لیگ عدالتو به راحتی شکست داده مقایسه نمیکنید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! چرا اسکات فری و اوریون رو باهم علیه ثور درنظر نمیگیرید که هردوشون هم قدرت مادرباکسو دارن بعدم اودین باید با هایفادر مقایسه شه که فکرکنم برابرن بعدشم مگه خودتون نمیگید خیلی مشخص تو کمیک های مارول و دیسی نشون داده نشده ؟؟؟؟!!!! بعد با کدوم فرمول میرسی به :احتمالاً مارول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      امیر متعصب عزیزم

      متعصب افراطی ابر متعصب اصلا تا فردا باید بنویسم متعصب چه ربطی داره چون قویه؟ بالاخره جزو خدایان جدیده باید حساب بیاد فهمیدی؟ تو نسخه معمولی اگه مقایسه کنیم تو اوج ازگارد تو خوابشم نمیتونه آپوکالیپس اوجرو بزنه چه برسه خدایان جدید نیو جنسیس هم باشن خواب زیاد میبینی چه سوالی پرسیدم جوابش تو حرفات هست کسایی که اطلاعاتشون از هردو کمپانی نیست و فقط از یه کمپانی بلدن مثل همین آقای امیر لطف کنن مقایسه نکنن از دی سی کسی که نمیدونه یه شخصیت مارولی رو با یه شخصیت دی سی مقایسه نکنه یا بر عکس که اینجوری اعصاب بقیه به گند کشیده نشه من الان نمیدونم این یارو از تعصب داره میترکه یا اطلاعاتش منفی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ه فوقش دیگه از دی سی و مقایسه کردن که یقینن اطلاعاتش صفره چون قویه تو مقایسه حساب نمیاد🤣🤣 چقدر تعصب داری تووووووو شمامارول فنا که حالا نمیگم کدومتون بود ازگارد رو با امپراتور هایی مثل رون کنیگ ثور داشتید با آپوکالیپس مقایسه می‌کردید الان دارکساید چون قویه نیست. بزار یه مثال خوب برات بزنم افراطی

      وقتی گالاکتوس به آپوکالیپس حمله کرد تا آپوکالیپس رو بخوره دارکساید اصلی اومد و به راحتی اونو شکست داد پس وقتی ازگارد هم حمله کنه دارکساید اصلی میاد و وقتی بیاد کسی که به راحتی گالاکتوس رو بزنه براش زدن ثور و اودین کار سختی نیست بقیه هم کار بقیه رو میسازن حالا من خدایان نیو جنسیس رو حساب نیاوردم تو چجوری میگی خدایان ازگارد از خدایان جدید قویترن من تعصبتو درک نمیکنم .

    3. علیرضا کاربر می‌گوید

      Amir#
      همون تیکه از کامنتت که نوشتی دارکساید اصلی چون خیلی قویه حساب نیس نشون میده چقدر متعصبی. در ضمن خوبه خودت میدونی خدایان مصری زیاد توی کمیک ها ظاهر نشدن پس چطوری میگی احتمالا مارول؟😐

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir #
      لازمه به این نکته اشاره کنم که : چون اسکات فری شاهزاده هست لوکی هم همینطور دلیل میشه باهم مقایسه شن دارکساید اصلی رو با اودین درنظر بگیر و دارکساید کلون ( دارکساید کلونم عضو خدایان جدیده قطعا) رو با ثور و بعد اوریون و اسکات فری رو باهم علیه لوکی درنظر نمیگیرین در ضمن هایفادر و اودین برابرن به نظرم

    5. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      Amir#
      الان درسته من بگم اودین حساب نمیشه چون خیلی قویه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! اگه شما قویترین اون طرفو حساب نمیکنی نمیتونی این طرف هم حساب کنی

  10. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید دو تا سوال دارم :
    مترون قویتره یا هایفادر ؟؟؟؟؟(چون مقاله رتبه بندی نیست پرسیدم ممنون میشم جوابمو بدید)
    و یک سوال دیگه یوگا خان قویتره یا هایفادر ؟؟؟؟؟؟ِ آخه هایفادر منبع سورس رو داره و حتی یک جا خوندم بخشی از معدله زندگی رو در عصاش داره و انرژی کیهانی بسیار بالایی داره! ممنون میشم جواب بدید

  11. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید یک سوال دیگه هم دارم ممنون میشم جواب بدید : هایفادر قویتره یا تاکیون ؟؟؟

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      #دکتر منهتن

      دکتر منهتن من به عنوان نویسنده این مقاله جوابتون رو میدم.

      جواب سوال اولتون
      باید بگم که از نظر قدرت و اینا های فادر قویتره مترون به خاطر صندلی مترون که تمام دانش کیهان رو در خودش داره بیشتر سایت ها اونو برترین خدای جدید میدونن ولی دیدیم که دارکساید تونست اونو بکشه پس اینجا هم میگیم های فادر قویتره.

      جواب سوال دومتون
      یوگاخان هم قدرت خدایان جدید رو داره و هم قدیم نیروی پرتو امگا اصلی رو هم داره و پدر های فادر هم هست پس میشه گفت یوگا خان قویتره البته این موضوع واسه دارکساید فرم اصلی فرق می‌کنه دارکساید فرم اصلی از یوگاخان قویتره.

      جواب سوال سومتون

      خب های فادر قویتره دیگه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        آقای رادمنش
        واقعاً ممنون از پاسخ گویی خوبتون

  12. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام میشه بگید ترایگان قویتره یا اودین

  13. علیرضا کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون #
    من فکر میکنم اودین قویتره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علیرضا #
      بله منم موافقم اودین مقداری نیرومند تره اما ترایگان رو هم اصلا نبايد دست کم گرفت چون هم غیر قابل کشته شدنه هم قدرت فیزیکی و جادویی بسیار داره!!! طوری که تو انیمیشن لیگ عدالت نبرد آخرالزمان دارکساید کلونو که با سوپرمن برابره تازه شایدم قویترو به راحتی با مشتاش به اين طرف و آن طرف پرت میکرد
      ببخشید یک سوال داشتم هایفادر دست به قتل میزنه یا نه ؟؟؟ اگه وقت داشتید ممنون میشم جواب بدید

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        #دکتر منهتن
        به عنوان نویسنده مقاله جوابتون رو میدم.

        های فادر موجود خوبیه و جلوی دارکساید رو میگیره ولی هرکس که جلوی یه شرور رو بگیره دلیل نمیشه خودشم شرور نباشه مثل همون انیمیشنی که خودتون گفتید ترایگان داشت با دارکساید می‌جنگید و جلوی اون رو‌میگرفت ترایگان موجود خوببه؟ مسلما نه.

        بی رحمیش نسبت به دارکساید کمتره ولی به هر حال اون پسر یوگا خان هست.بزارید یه جور دیگه بگم اون نه به اندازه دارکساید و پدرش بی رحمه و نه به اندازه سوپرمن مهربان.

        اینکه بکشه بله هست میکشه به احتمال خیلی خیلی بالا میکشه.

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          آقای رادمنش #
          واقعاً ممنون از پاسخگویی خوبتون من اصلا بعید میدونم اسکای فادر یا شخصیت خدا مانندی به اندازه سوپرمن چه تو دیسی چه تو مارول باشه اما واقعاً برام عجیبه چرا نیست ؟؟؟؟؟ البته شاید میکائیل دمیگورس و پرزنس به اندازه سوپرمن مهربان و خوب باشن ولی به غیر ایندو دیگه هیچ شخصیت خدامانندی به اندازه سوپرمن خوب نیست اما واقعاً برام عجیبه چرا
          در هرحال ببخشید وقتتونو گرفتم و امیدوارم سایتتون روز به روز پیشرفت کنه
          و خیلی ممنون بخاطر اطلاع رسانی واقعاً خیلی خیلی ممنونم

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          آقای مهدی رادمنش #
          ببینید هایفادر تا اونجا که من میدونم فقط استپن ولفو کشته مگه کس دیگه ای رو هم کشته ؟؟؟؟؟؟؟؟ و من خوندم ذات صلح طلبانه و مهربانی داره و تا اونجا که میدونم حتی دارکساید کلونو شکست داده اما نکشته!!!! یعنی تا اونجا که من میدونم شایدم کشته اما تا اونجا که من میدونم (در خط زمانی اصلی) نکشته دارک ساید کلونو حتی البته اگه اشتباه میکنم بهم بگین لطفا و مگه خود هایفادر از ذات تاریکی فردی مثل اوریون که پدرش دارکسایده یک جنگجوی مهربان و
          یک عدالاجو ساخته ؟؟؟؟؟!!!!! پس چطوری ممکنه خودش خوب نباشه البته اگه اشتباه میکنم لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً بهم بگین ممنون میشم و بازهم بخاطر مقاله خوبتون ممنون

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            و تازه اگه اشتباه نکنم استپن ولف دوباره میتونه زنده شه و این اتفاق فکرکنم یکبار افتاده

  14. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    یک سوال دارم یوگا خانو دارکساید کشته ؟؟؟چون تا اونجا که من میدونم هایفادر اصلا دخالتی تو اینکار نداشته

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن
      دکتر منهتن اولن که گفتم نه مثل دارکساید بی رحم نه مثل سوپرمن مهربان یچی تو مایه های بتمنه های فادر تقریبا.
      در زمینه کشتن شبیه به بتمن تا حدودی.

      مقاله رو نمیخوندید؟نه دیگه نمیخونید. تو معرفی یوگا خان نوشتم که : او به دنبال معادله ضد زندگی رفت و یکبار در دیوار سورس زندانی شد(معادله ضد زندگی در سورس است) اما از آنجا رهایی یافت ولی بار دوم که دوباره سعی کرد به سورس نفوذ کرده و معادله ضد زندگی را بدست آورد در آنجا برای همیشه زندانی شد. خب یعنی خودش وقتی رفت تو سورس همیشه اونجا زندانی شد دارکساید اونو نکشت وقتی اون تو سورس گرفتار شد همونطور که نمیخونی من تو معرفی اسپتن وولف
      هم نوشتم که بعد از اینکه یوگا خان در دیوار سورس گرفتار میشود همسر یوگا خان ملکه هگرا قدرت را در آپوکالیپس بدست میگیرد و پایین ترش هم تو همون معرفی گفتم که : پس از اینکه دارک ساید نقشه ای برای قتل مادرش و بدست آوردن قدرت در آپوکالیپس میکشد. خب پس اون مادرش رو‌میکشه و قدرت رو در آپوکالیپس بدست میاره پدرش خودش تو سورس گرفتار شده واسه همیشه.

      از این به بعد لطف کنید مقاله رو بخونید تا همچین سوالاتی برایتون بوجود نیاید. تو معرفی اسپتن وولف اینم گفتم که با دستگاه ای که دیساید ساخته بود زنده شد متن رو بخونید لطفا.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        آقای رادمنش اگه تقریبا مثل بتمن باشه شخصیت تقريباً عالی هست چون بتمن یک قانون داره اونم این هست که کسی رو نمیکشه و فکرکنم خیلی به این قانون پایبند باشه و واقعاً ممنون بخاطر اطلاع رسانی و پاسخ گویی خوبتون

  15. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    بطور قطع نظر نمیدم اما فکر کنم خیر

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      ممنون

  16. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش
    اصلا و ابدا حرفتون درست نیست ، اصلا ، هایفادر در کمیک های نیو پنجاه دو مشخص شد اون هم می‌کشه ، اسم کمیکو یادم رفته ولی هست ، تا جایی که من می‌دونم یه بار تقریبا میخواست دیساید رو بکشه.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج #
      خودتون گفتید میخواست اما نکشت نه ؟؟؟؟!!!! خیر هایفادر مثل امثال زئوس ، اودین و دارک ساید نیست و ۱۸۰ درجه با اودین بیرحم که تمام عمرشو به کشتن و قتل عام گذرونده نیست دارکساید هم از همه اینا بدتره هایفادر شخصیت خوبیه دارکساید کلونو شکست داد اما نکشت مهم الان تو این بحث اینه که نکشت و شخصیتش شبیه بتمنه مثل سوپرمن بی گناه بیگناه نیست اما مثل اودین و زئوس و دارکساید بیرحم و وحشی نیست شخصیتش مثل بتمنه مثل بتمن فرد حساب گری هست

  17. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    اقای ادمین یک سوال دارم
    یوگا خان قویتره یا گالاکتوس( در حالتی که سیر باشه) ؟

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      اگه میشه لطفا برای پاسختون چند تا دلیل هم بیارین
      راستش واقعا تو این سوال موندم اخه یوگاخان که حتی دارک ساید هم ازش میترسه یک طرفه گالاکتوس که یک شخصیت کیهانیه و از سیاره ها بزرگتره هم یه طرفه
      واقعا خواهش میکنم به این سوالم با چند دلیل پاسخ بدین اقای ادمین

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید با اجازتون بنده جواب میدم
        یوگاخان اگه تروفورم هارو حساب نکنیم قویترین نیوگادزه حتی از دارکساید و هایفادر قویتر هایفادر با اودین همترازه و اینکه اودین از گالاکتوس قویتره البته من دررم حالت معمولی گالاکتوس رو درنظر میگیرم نه در اوج

  18. کاربر می‌گوید

    با رتبه بلک رایسر کاملا مخالفم باید رتبه ۳ میبود

دیدگاه ها غیر فعال است.