دورمامو در برابر گالاکتوس؛ چه کسی پیروز می‌شود؟

ندای جنگ شنیده میشود در تمام هستی مرگ و آوای مرگ میپیچد جنگی که کهکشان ها را در خود خواهد سوزاند در نبردی که دو قدرت فراتصور دنیا با هم نبرد خواهند کرد و راه رستگاری را برای مردم میبندند و چشم ها متحیر و دست ها بسوی آسمان و بدن ها در آتش و دود غوطه ور میشوند چه کسی پیروز میشود دورماموی مخوف یا بلعنده دنیاها

سلام به کاربران عزیز ایرونی سنتر امروز به یکی مقایسه های مبهم و سخت دنیای کمیک برسیم از بین دو شخصیت بسیار قدرتمند چه کسی پیروز میشود ؟


دورمامو و قدرت هایش :
در این بخش به برخی از قدرت های این موجود میپردازیم
دورمامو موجودی قدرتمند از بعد تاریکی که معروف ترین دشمن دکتر استرنج و یکی از وحشتناک ترین و قویترین کابوس های انتقام‌جویان است حالا به برخی قدرت های این موجود جادویی :

دورمامو قدرتمندتر از لوسیفر ، مردوک ، مفیستو و ساتانیش در نظر گرفته می شود و ظاهراً به عنوان خالق دومی خدمت کرده است. دورمامو مهارت و قدرت کافی برای دستکاری در جادوهای اودین بر خلاف میل خود دارد، همانطور که ارباب بعد تاریکی یک بار انجام داد تا ثور را به چهره فانی خود بازگرداند. دورمامو از قدرت جادویی کافی برخوردار بود تا بتواند در برابر درگیری با آگاموتو ( پتری یکی از خدایان بزرگ زمین با قدرت کافی برای به چالش کشیدن‌ جدی گالاکتوس ) مقاومت کند، زمانی که دومی به عنوان اولین جادوگر برتر دنیای مارول خدمت کرد.حتی با کمک یک شاگرد بیگانه؛ تا به امروز، ویشانتی ها او را به عنوان دشمن اصلی خود و جادوگر عالی می دانند. دورمامو به عنوان نماینده ارباب هرج و‌ مرج ، در یک بازی رسمی شطرنج کیهانی مقابل اودین که نماینده ارباب نظم بود، دست بالا را داشت، اما در نهایت همانطور که اودین می خواست با تساوی به پایان رسید. به گفته لوکی، اودین از دورمامو به عنوان یک فرد برابر با خود اودین صحبت می کند، در حالی که دورمامو اودین را پست تر می داند. او حتی جرأت کرده است مستقیماً خود ابدیت را به چالش بکشد ، و حتی در یک مورد بر موجودیت غلبه کرده است. دورمامو حتی ادعا می‌کند که سلستیال ها را نابود خواهد کرد و آنها را در شعله‌های فالتین خواهد سوزاند. با این حال، هنوز محدودیت هایی برای قدرت او وجود دارد. به عنوان مثال، شیطان معروف به زام به عنوان قدرتمندتر از خواهرش عمر ، و در نتیجه احتمالاً خود او شناخته شده است (اگرچه از آن زمان تاکنون در مواردی قدرت او بسیار افزایش یافته است). و پس از اینکه او بدون زحمت تمام انتقام‌جویان و مدافعان، از جمله ثور و دکتر استرنج را شکست داد، اسکارلت ویچ (موجودی با قدرت کافی برای ایجاد واقعیت‌های متناوب و تغییر دائمی ماهیت کل دنیای چندگانه مارول ) از یک هگز روی چشم شیطان استفاده کرد. آوالون، تا آن را جذب دورمامو بیش از حد اعتماد به نفس و حواس پرت کند.

دورمامو از دوئل‌های تنهایی استرنج با موجود فالتینی گرفته تا درگیری‌هایش با او با کمک مدافعان و دیگر متحدانش، اغلب قدرت کافی برای «ویران کردن یک کیهان» و نابود کردن کل جهان مارول نشان می‌دهد . قدرت دورمامو همراه با جادوی چشم شیطان برای از بین بردن یک واقعیت کامل ( زمین ۶۱۶ ) کافی بود و نه تنها به زمین، بلکه به منظومه شمسی و جهان های کری، اسکرول ها، بادون ها، تایتان ها، وارلاک حمله کرد. و دیگر «خارج از جهان». دورمامو حتی ادعا می‌کند که شعله‌های فالتین او به اندازه‌ای قدرتمند هستند که جادوگران انسانی را که با آنها تعمید می‌دهند قادر می‌سازد هر زامبی را نابود کنند. با یک فکر، در حالی که هزاران واقعیت مجزا همگی گرفتار عفونت زامبی شده اند و عملا غیر قابل درمان تلقی می شود. قدرت‌های کامل دورمامو با قدرت عمر به اندازه کافی برای غلبه بر ابدیت و در واقع بهره‌برداری از قدرت‌های او برای تغییر تمام واقعیت‌ها به یک تصویر در تصویر خودش، زمین ۵۱۱۳ ، کافی بود.

جادو بر روی شعله های فالتین: دورمامو از انرژی عرفانی خالص تشکیل شده است، که حتی بزرگترین جادوگران را از نظر قدرت خام و توانایی دستکاری نیروهای جادو، از جمله دکتر استرنج و اینشنت وان ، تحت الشعاع قرار می دهد. دورمامو به دلیل شکل انرژی خود که از انرژی جادویی خام تشکیل شده است، عملاً فنا ناپذیر است که با پرستش در ابعاد مختلف، حداقل تا حدی افزایش یافته و دوباره پر می شود. دورمامو همچنین نشان داده است که قادر به برتری جستن از نیروهای فونیکس است.

تبعید : دورمامو می تواند همه را از منطقه خود (بعد تاریکی) بیرون کند، اما معمولاً تصمیم می گیرد با آنها مبارزه کند. دورمامو زمانی قادر بود، حتی در بعد زمین، جایی که قدرتش کاهش می‌یابد، الهه بزرگ گایا را در مرکز زمین زندانی کند. به کلیا ، شاگرد ماهر جادوگر عالی، با استفاده از طلسم پیچیده ای که با قدرت ترکیبی زام و اشتور به وجود آمده بود، گئا را از جادوی دورمامو رها کرد، و گیا به نیروی متحد همه جوهرهای روحانی موجودات زنده زمین نیاز داشت تا او را بیرون کنند.
قدرت مافوق بشر: دورمامو درجاتی از قدرت مافوق بشری دارد. او می تواند از قدرت جادویی خود برای افزایش قدرت خود استفاده کند و به او امکان می دهد تا وزن بیش از ۱۰۰ تن را به خوبی بلند کند قدرت پایه اش از هالک هم بیشتر است
برون فکنی اختری: در میان بسیاری از قدرت های او، وی قادر به برون فکنی بین بعدی و تقریباً نامحدود اختری است.

تغییر شکل ماده: توانایی تغییر و شکل دادن به جسم در بعد تاریکی خود به سلاحی که انتخاب می کند.

تله پورت کردن بین بعدی: ایجاد پورتال به او این امکان را می دهد که هر دو را در داخل یا بین ابعاد دیگر مشاهده و/یا گام بردارد و همچنین امکان انتقال نیرو و اشیاء را از طریق آنها فراهم می کند.

پرواز با سرعت بالا: دورمامو می تواند از انرژی عرفانی

خود استفاده کند تا بتواند با سرعت مافوق صوت پرواز کند.
دگرگونی ظاهر: ترکیب انرژی عرفانی به او این امکان را می‌دهد که با سهولت نسبی خود را دستکاری کند و ظاهر و اندازه‌اش را تغییر دهد تا باعث رشد عظیم شود.

کنترل عنصری: دورمامو می‌تواند عناصر چهارگانه (آتش ، آب ، خاک ، هوا) را احضار کند تا دستور او را انجام دهند.

سفر در زمان: با وجود اینکه قادر به انجام این کار است، به نظر می رسد که دورمامو این را از قدرت خود می گیرد و باعث می شود او از آن استفاده نکند. تا باعث وجود انرژی عرفانی بیشتری شود

آسیب ناپذیری : دورمامو تقریباً از آسیب فیزیکی و عرفانی مصون است.

تغییر اندازه : دورمامو می تواند اندازه خود را به سطوحی باورنکردنی افزایش دهد که به شدت قدرت او را افزایش می دهد.

جاودانگی : دورمامو کاملاً در برابر پیری مصون است. او هزاران یا حتی میلیون ها سال زندگی کرده بود و یک روز هم پیر نشده بود.

زود درمانی : نژاد او در برابر بیماری ها و سموم مصون است و می تواند تقریباً از هر آسیبی هر چقدر هم که شدید باشد بهبود یابد

فرافکنی انرژی: تظاهراتی از پالس های نیرومند و آتش سوزی های نفرین شده تا موجوداتی که به شکل جادویی ساخته شده اند، یا قدرت بخشیدن به دیگران به حدی است که فرد توانمند قدرتی دارد که حتی قدرت جادوگر اعظم یک بعد را نیز کاهش میدهد.

جذب انرژی: او می تواند از قدرت کل بعد تاریک استفاده کند، اما زمانی که در بعد دیگری حضور داشته باشد تا حدودی محدودتر است.

توانایی ها
هوش فوق نابغه اگرچه دانای کل نیست زیرا او ادعا می کند که در مقایسه با بقیه جهان همچنان یک ابر نابغه محسوب می شود.

استاد رزمی‌کار : دورمامو که در سبک مبارزه‌ای فوق‌بعدی آموزش دیده، یک مبارز تن به تن توانا است، اما زمانی توسط دکتر استرنج، انسانی که در هنرهای رزمی به خوبی آموزش دیده بود، در زمانی که هیچ‌کدام از قدرت‌های عرفانی استفاده نمی‌کردند، به بهترین شکل ممکن او را شکست دادند
قدرت فیزیکی
قدرت، سرعت، و استقامت، که او می‌تواند مستقیماً به سطوحی که نشان داده می‌شود از هالک کمی عصبانی یا با رشد به اندازه‌های غول‌پیکر برتری دارد، قدرت دهد. منابع اصلی او قدرت جادویی فوق العاده و عقل قابل توجه او است.


و گالاکتوس و قدرت هایش :

موجودیت کیهانی: گالاکتوس دارای قدرت بی‌اندازه کیهانی است و یکی از قدرتمندترین موجودات در جهان مارول است که دارای قدرت‌های خداگونه تقریباً نامحدود است و موجودی قادر مطلق در نظر گرفته می‌شود . قدرت های کیهانی او فراتر از اکثر اشکال اندازه گیری است. زمانی از او به عنوان “مهیب ترین موجود زنده در کیهان” یاد می شد.. به این ترتیب، گالاکتوس قادر است از انرژی کیهانی درون خود برای ایجاد هر اثری که می‌خواهد استفاده کند. پس از بلعیدن چهار سیاره، نشان داده شده است که گالاکتوس قادر به مبارزه با چهار سیاره دیوانه و نابود کردن یکی از آنها است، اگرچه زمانی که آنها با هم ترکیب شدند و به یک Voltron Celestial قدرتمند تبدیل شدند، او شکست خورد. گالاکتوس همچنین توانایی غلبه بر اودین را نشان داده است. در واقع، آبلیوین تقریباً دانای کل اظهار داشت که نبرد گالاکتوس علیه Scrier و دیگری بر خود واقعیت تأثیر می گذارد و پیشنهاد می کند که اگر مبارزه آنها متوقف نشود ، آنها را تهدید می کنند که مولتی ورژن را به طور کامل نابود خواهند کرد.

گفته شد که گالاکتوس و هرالدهای او تهدیداتی در سطح کیهانی هستند. سپاه نوا اعلام کرد که او دارای سطح تهدید “جهانی” است .

با این حال، اگرچه قدرت او زیاد است، اما بستگی به مقدار انرژی دارد که از سیارات جذب کرده است. اگر مرتب غذا نخورد، تمام می شود و ضعیف می شود و از گرسنگی می میرد.

تعدادی از توانایی هایی که او از خود نشان داد عبارتند از:

جاودانگی: گفته می شود گالاکتوس قدیمی ترین موجود زنده است. بنابراین دیگر موجودات او را موجودی بی سن می دانند.

استحکام بی‌اندازه: گالاکتوس پتانسیل مقیاس خورشیدی با قدرت نامحدود را نشان داده است.

استقامت بی‌اندازه: گالاکتوس می‌تواند برای مدت زمان نامشخصی در فعالیت‌های شدید فیزیکی مانند جنگ‌ها شرکت کند، اما جذب انرژی یک سیاره او را فقط برای یک ماه حفظ می‌کند و استفاده از آن باعث کاهش چشمگیر بازه زمانی می‌شود. او معمولاً نمی تواند برای مدت طولانی بجنگد.

سرعت بی‌اندازه: با وجود اندازه‌اش، گالاکتوس می‌تواند با سرعت‌هایی که بسیار بیشتر از سرعت نور است پرواز کند.

آسیب ناپذیری: گالاکتوس در برابر همه بیماری ها، بیماری ها و سموم مصون است. علاوه بر این، او در برابر آسیب بسیار مقاوم است. او توانست از برخورد دو سیاره و یک زرادخانه هسته ای قابل توجه جان سالم به در ببرد، اما در این فرآیند به شدت مجروح شد. با این حال، این اتفاق زمانی افتاد که او توسط موجود کیهانی گرسنه تخلیه شد . گالاکتوس دست نخورده از یک حمله عظیم از نگا بمب ها پدیدار شد . او همچنین بیان کرده است که مانند ایگیس و تنبروس ، نتوانست از نیروهای کرانچ جان سالم به در ببرد . پس از اینکه اودین از اتمسفر بیرونی تا سیاره زمین به او ضربه زد، گالاکتوس خیلی سریع بهبود یافت، در حالی که اودین به شدت مجروح شد و مجبور شد وارد اودین اسلیپ شود. گالاکتوس مرتباً در برابر حملات موجوداتی به قدرتمندی موجودات عرفانی آگاموتو و اودین مقاومت کرده است و حتی در برابر ضربه‌ای از سوی پادشاه آشوب که زئوس را قدرتمند کرده بود، مقاومت کرده است.

تخلیه انرژی: گالاکتوس می تواند انفجارهای انرژی ویرانگر را ایجاد کند. در واقع، پس از جذب انرژی از چندین سیاره پس از یک دوره گرسنگی، و در نتیجه هنوز به شدت ضعیف شده بود، کهکشان ثابت کرد که می تواند حداقل سه منظومه شمسی را نابود کند. کهکشان به طور مؤثر بر کل کهکشان‌ها در حین نبرد با موجودیت مفیستو تأثیر گذاشته است ،و حدس زده می‌شود که گالاکتوس ممکن است بتواند حتی چندجهانی را به عنوان یک اثر جانبی نبرد تایتانیک نابود کند. در واقع، درگیری گالاکتوس با موجودیت آگاموتو حتی در ابعاد کامل ویرانی به بار آورد. همچنین در جریان رویارویی با تایرانت در شکل اصلی او، بیان شد که آنها “باید کل کهکشان ها را نابود کرده باشند”. علاوه بر این، گالاکتوس اسیر به عنوان سلاحی که قادر به نابود کردن دو جهان است استفاده می شود. پس از بلعیدن چهار سیاره، کهکشان حتی یک آسمانی دیوانه را نیز نابود کرد ، که در برابر قدرت ویرانگر باطل کننده نهایی مقاومت کرده است (اگرچه قدرت آن به طرز فکر صاحب‌نظر بستگی دارد، که از نظر قدر بین جهانی تا چندجهانی متغیر است).

جذب انرژی: مسلماً قوی ترین قدرت او است، زیرا بقای او به جذب نیروی حیات از سیارات یا ستارگان بستگی دارد. در طول مبارزه خود با مفیستو، او نشان داد که حتی قادر به جذب یک دامنه کامل است. در طول حمله خود به جهان نهایی ، او همچنین حملات ماده تاریک ویژن را جذب کرد. در طول داستان آینده جایگزین «حباب زمان»/«آسمان سیاه»، او قرار بود یک پیوستار فضا-زمان جهانی ۴ بعدی را ببلعد و بزرگتر از یک کهکشان شود.

شناور بودن: کهکشان می تواند با استفاده از نیروی اراده محض از هوا و فضا عبور کند یا سر بخورد.

تغییر اندازه: قد و وزن پایه گال

اکتوس زمانی کاهش می یابد که او به شدت به انرژی حیات بخش نیاز داشته باشد. گالاکتوس توانایی افزایش اندازه و جرم خود را دارد که میزان آن مشخص نیست. او زمانی به قد و قامتی رسید که توانست با خورشید ورایت ورلد کشتی بگیرد.
ظاهر تطبیقی: اگر چه گالاکتوس معمولاً به شکل انسان نما نشان داده می شود، هر موجود ذی شعور او را دارای شکلی شبیه شکل خود می داند. از این رو، انسان‌ها گالاکتوس را به‌عنوان یک انسان‌نمای زره‌پوش عظیم می‌بینند، در حالی که برای مثال، گونه‌های آمیب‌مانند، گالاکتوس را به شکلی عظیم شبیه آمیب می‌بینند. اگرچه گالاکتوس به عنوان گالان، در واقع یک موجود انسان نما بود، شکل فعلی واقعی او ناشناخته است.

بازسازی مولکولی: گالاکتوس می‌تواند رنگ‌های مولکولی هر موجودی را دستکاری، تغییر شکل و مرتب کند، و به او اجازه می‌دهد تا اشیا را در درون خود بازسازی یا دوباره طراحی کند.

دگرگونی ماده: گالاکتوس که یک موجود کیهانی است، می تواند ماده را در هر جسمی کنترل کند که به او اجازه می دهد چیزی محسوس مانند سرب را به چیزی غیر قابل لمس شدن مانند آب تبدیل کند.

انتقال از راه دور: کهکشان می تواند خود، افراد دیگر و اشیاء را در هر نقطه از کل کیهان که می خواهد با یک فکر ظاهر کند. او حتی سیاره گالادور را از یک کهکشان به کهکشان دیگر تله پورت کرده است.

میدان‌های نیرو: گالاکتوس می‌تواند سپرهای انرژی تقریباً غیرقابل نفوذ ایجاد کند.

پورتال های بین بعدی و درون بعدی: او می تواند کرمچاله هایی بین ابعاد و درون ابعاد ایجاد کند.

تله پاتی: گالاکتوس تله پات است و قادر به خواندن یا برقراری ارتباط با ذهن های دیگر در فواصل جهانی است.

تله‌کینزی: توانایی جابه‌جایی مقادیر زیادی جرم از طریق تمرکز ذهنی.

آگاهی کیهانی: کهکشان می تواند اختلالات یا تغییرات درون اتر کیهانی را در مقیاس جهانی احساس کند.

قیامت: می تواند مردگان را زنده کند.

آفرینش: گالاکتوس می‌تواند اشکال حیاتی پیچیده، حساس، بیولوژیکی یا زیست‌تکنیکی را به ظاهر از هیچ بسازد، یا حداقل از کنترل خود بر مولکول‌ها برای این کار استفاده کند.

کنترل و دستکاری روح: گالاکتوس می تواند روح و ارواح موجودات زنده را به دلخواه کنترل و دستکاری کند. او از این قدرت برای تغییر خاطرات و احساسات دیگران استفاده می کند.

تفریح: گالاکتوس که یک موجود کیهانی بود، توانست کل سیاره زن-لا از جمله جمعیت و غیره را با تمام جزئیات بازسازی کند.

اعطای قدرت/توانایی: هرالد های گالاکتوس، که او کسری ناچیز از قدرت کیهانی خود را به آنها بخشیده است، می توانند ماده و انرژی را به گونه ای دستکاری کنند که بسیار فراتر از درک انسان است.
ویتاکنیزی : گالاکتوس می‌تواند خود و دیگران را از زخم‌های فیزیکی التیام بخشد، اگرچه این ممکن است صرفاً بازسازی مولکولی باشد.
پرتوهای ترس: گالاکتوس پس از ادغام با گاه لاک توس ، می‌تواند «پرتوهای ترس» را از فضا در فرکانس‌های روانی ایجاد کند و جمعیت مورد نظر را ظرف چند ساعت برای همیشه دیوانه کند. ماژول‌های گاه لاک توس می‌توانند ویروس‌های گوشتخواری را آزاد کنند که قادر به بلعیدن حیات ارگانیک در مقیاس سیاره‌ای در عرض چند ساعت هستند. ماژول ها همچنین می توانند به هسته سیاره نفوذ کرده و از قدرت حرارتی آن بهره ببرند و آن را به بدنه اصلی گا لک توس منتقل کنند

لایف برینگر (حیات بخش) : پس از اینکه ماهیت وجودی او توسط التیمیت ها به طور اساسی تغییر کرد ، گالاکتوس از گرسنگی کیهانی خود رها شد و به جای مصرف آن، زندگی را در مقایس گسترده ای شروع به آفرینش آن کرد.

بازآفرینی بیوسفر: پس از همان فرآیندی که گالان را به گالاکتوس تبدیل کرد، بازسازی شد و با نوترونیوم تقویت شد، گالاکتوس این قدرت را داشت که کل سیارات و زیست کره‌ها را بازسازی کند.

قدرت فیزیکی
زمانی که گالاکتوس سیر می شود، مقیاس خورشیدی فوق العاده ای از خود نشان داده است، به این معنی که قدرت بی حد و حصری دارد.


حالا دلیل پیروزی این دو

۱۱/۱۱ گالاکتوس میتواند با اعطای قدرت بیشتر به قاصدان خود پیروز شود

بله چون کاراکتر های مثل موج سوار نقره ای بخش بسیار بسیار کوچکی از کازمیک پاور گالاکتوس را دارند که وی همینطوری از شخصیت هایی مثل کاپیتان مارول و هرکول بسیار بسیار قویتر است چه بسا از امثال هالک و تانوس هم گاهی قویتر شود که با دسترسی بیشتر به کازمیک پاور گالاکتوس میتواند قدرت هرالد های خود بویژه موج سوار نقره ای یا ثور ورق را به نفع خود برگرداند


۱۱/۱۰ دورمامو میتواند قدرت موجودات جادویی را جذب کند

بله درست خواندید دورمامو در صورت اراده قادر به فراخواندن انرژی فرا ابعادی است و میتواند قدرت موجودات جادویی مانند آگاموتو و شوما-گوراث و اودین و زئوس و سیتوراک و….. جذب کرده سپس با قدرت وحشتناک شعله فالتین گالامتوس را نابود کند البته ادعا میکند که آتش وی از فونیکس فورس هم قویتر است و قادر به سوزاندن و نابود کردن سلستیال ها نیز هست و به هیچ وجه نباید این آتش کیهانی را در برابر گالاکتوس دستکم گرفت


۱۱/۹ گالاگتوس میتواند از سیاره های نزدیک تغذیه کرده و برنده شود

خب هر سیاره بمدت یک ماه میتواند گالاکتوس را زنده نگه دارد و اگر پنج سیاره را جذب کند قدرتش کامل میشود و اگر هر چه بیشتر باشد قویتر میشود خب بدون شک نبزد این دو شخصیت مولتیورس مارول را به لرزه در خواهد آورد و نبردی کیهانی خواهد بود و سیاره و حتی کهکشان های زیادی برای گالاکتوس در دسترس خواهد بود


۱۱/۸ دورمامو میتواند نبرد را به بعد تاریکی بکشاند

خب دورمامو اگر بتواند نبرد را به داخل بعد تاریکی کشیده با جذب قدرت آنجا بسیار قویتر میشود زیرا وی قادر به جذب تمام انرژی بعد تاریک است (اگر چه اینکار را نمیکند چون برای بعدا انرژی نباز دارد) شاید نبرد با گالاکتوس جان دورمامو را به لبش برساند و او از قدرت بعد تاریکی استفاده کند و بدون شک گالاکتوس در برابر دورمامو با قدرت کل بعد تاریک مغلوب خواهد شد


۱۱/۷ گالاکتوس در صورت اراده بعد تاریک و آتش فالتین را از واقعیت حذف خواهد کرد

خب گالاکتوس قادر مطلق است و با تغییر واقعیت در مقیاس گسترده ای به احتمال ۱۰۰ درصد و بدون هیچ شک و شبهه ای قادر به این کار میباشد چون وی بالاخره برادر اترنیتی و ابراکساز و دث است (بطور ذاتی این خانواده قدرت های بیشماری دارند) و میتواند نقطه های مطلق در زمان را تغییر دهد خب شاید وجود دورمامو و بعد تاریک از این نقاط مطلق زمان نباشند هر چند گالاکتوس در غیر این صورت هم قادر به این کار است


۱۱/۶ دورمامو میتواند کازمیک پاور را ازواقعیت پاک کند

خب شاید با فاکتور قبلی دورمامو را دستکم بگیرید اما دورمامو هم اترنیتی را به چالش کشیده و خب با این کارش نشان میدهد که میتواند با حریفانی قویتر از گالاکتوس هم رو به رو شود و خب با این شاهکار بزرگی که دارد
رسما برای گالان افسانه ای حرفی برای گفتن نمیگذارد


۱۱/۵ گالاکتوس از موجودیت های ضروری کیهان است

خب شاید به این بخواهید فکر کنید که دورمامو بخواهد گالاکتوس را واقعیت های چندگانه حذف کند اما باید بدانید که همانطور که اگر اترنیتی وجود نداشته باشد زمان وجود نخواهد داشت دث وجود نداشته باشد موجودی نمی میرد و اگر این اینفینیتی نباشد مکانی وجود نخواهد داشت و اگر هم گالاکتوس نباشد تضادی وجود نخواهد داشت خیر و شر ، بالا و پایین ، سرد و گرم ، مرد و زن ، زمان و مکان ، کند و سریع همه یکی خواهند شد و جهان و جهانیان یکنواخت خواهند شد و شباهت تمام هستی را فرا خواهد گرفت و اگر بمیرد برای اینکه جهان باید درونش تفاوت باشد زنده میشوند و اینگونه گالاکتوس هر گز نمی میرد و اگر بمیرد زنده میشود چون جهان به او نیاز دارد


۱۱/۴ گالاکتوس هم قادر به تا ابد کشتن دورمامو نیست

خب شاید با خواندن فاکتور قبلی فکر کنید گالاکتوس براحتی برنده است اما نه
انگار شباهت های این دو نیروی کیهانی تمامی ندارد خب دورمامو هم مطلقا جاودانه است مگر اینکه یکی بالاتر از همه یا نیمه دیگرش یکی پایین تر از همه وی را از هستی حذف کنند در غیر این صورت جاودانه است و توسط گالاکتوس قادر به نابودی ابدی وی نیست خب هر دو در واحد های کیهانی بالایی توانایی تغییر واقعیت دارند اما با این حال هیچکدام قادر به پاک کردن دیگری از واقعیت نیستند


۱۱/۳ اگر جنگ به بعد تاریکی بکشد گالاکتوس آن را جذب میکند

خب خیلی شاید فکر کنند اگر دورمامو محل نبرد را به نفع خود یعنی به بعد تاریکی تغییر دهد دورمامو به احتمال صد درصد برنده است اما اگر در شرایطی در حال نبرد دورمامو از جذب قدرت غافل شود و گالاکتوس قبل از وی بعد تاریک را جذب کند چه میشود مشخص است گالاکتوس دورمامو را در خانه اش شکست میدهد خب بالاخره دورمامو بیشتر از گالاکتوس جهان خود را میشناسد و از طرفی گالاکتوس تجربیات بیشماری از جذب انرژی (سیارات) داشته هر سیاره ای او را یکماه زنده نگه میدارد پس او که قدیمی ترین موجود زنده بعد والای همگان و بیاندر است بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سال سن دارد البته این سن کیهان ماست و گالاکتوس از چند کیهان پیش کیهان ششم وجود داشته است که اگر همین ۱۳.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سال را حساب کنیم و اگر این را حساب کنیم که گالاکتوس به حد زنده ماندن سیاره نابود کرده باشد حداقل ۱۶۶ میلیارد سیاره‌ انبود کرده یعنی بیش از ۱۶۰ میلیارد بار سابقه جذب انرژی دارد و تبحر خاصی در این کار دارد پس میتواند قبل از دورمامو این جهان قدرتمند را به خود جذب کرده و برنده باشد


۱۱/۲ آتش فالتین

خب به رسیم به قدرت نهایی دورمامو اگر دورمامو دیگر آب از سرش گذشته باشد و گالاکتوس خونش را به جوش آورده باشد دورمامو با این آتش کیهانی برنده خواهد شد به شرطی که تا حدی عصبانی شود که با تمام وجود و انرژی میتواند گالاکتوس را بسوزاند و انصافا فالتین فایر دست کازمیک پاور را از پشت بسته است


۱۱/۱ برنده : گالاکتوس

خب برنده گالاکتوس است و چون میتواند بعد تاریک را جذب کند چون آنجا هم یک جهان است و گالاکتوس هم استاد نابودی حهان ها و بعد تاریکی با آن قدرتش خوراک گالاکتوس البته جذب این حجم از انرژی زمان میخواهد و دورمامو شاید این کار را قبل از گالاکتوس انجام دهد اما با این حال ما شانس پیروزی را ۵۱ درصد به گالاکتوس میدهیم

امیدواریم لذت برده باشید.


نویسنده: محمدرضا ابراهیمی

152 Comments
  1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوبی بود. فقط یکم سطر بندی جملات و نگارشش بعضی جاها مشکل داره که البته فکر میکنم نقص بزرگی محسوب نمیشه.
    تقریبا همه سناریو ها برسی شدن و منم بخوام خلاصه نظرم رو بگم هر دو میتونن برنده بشن بستگی به این داره که تو چه وضعیتی با هم روبرو بشن. اگه در اوج باشن واقعا نبرد پایاپای و و بزرگ و خفنی میشه
    اگه یکی از قاصد های گالاکتوس تو چنین نبردی بهش کمک کنه من شانس اون رو برای پیروزی بیشتر میدونم (مخصوصا قاصدی مثل ثور میتونه به تنهایی ورق مبارزه رو برگردونه)
    و اینکه فکر نمیکنم گالاکتوس بتونه بعد تاریکی رو جذب کنه چون اینجور که گفته شده بعد تاریکی از حداقل هزارن یونیورس (حالا این عددش دقیق در خاطرم نیست) تشکیل شده و جذب چنین قدرت عظیمی اونم حین جنگ با دورمامو به نظرم کار چندان ساده ای نیست. نمیدونم اینجا هم اگه یک قاصد خفن بهش کمک کنه احتمالا شانس پیروزی داشته باشه.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      🌹🌹
      فقط اودین می‌تونه همشونو شکست بده. 💪

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        گودرت🤟🤟

      2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        قطعا همینطوره 💪👌

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اتحاد🤛🤜

      3. Real DARKSiDE کاربر می‌گوید

        دارکساید هم می‌تونه اودین رو شکست بده😎

      4. Marvel fan
        Marvel fan کاربر می‌گوید

        سلام واقعا مقاله عالی بود خسته نباشید چون تمامی مباحث نبرد رو بررسی کردید منم با شما موافقم و ادمین بنظر شما اودین می تونه گالاکتوس رو شکست بده حالا که گالاکتوس از دورمامو هم قویتره البته از نظر من اودین کلاسیک راحت می تونه گالاکتوس رو شکست بده چون ابدیت رو شکست داده بود و ادمین اگه گالاکتوس قادر مطلق هست اسم اون نسخه ثور چی بود فکر کنم کازمیک آلفادر ثور تونست گالاکتوس رو تو حالت شارژ که پنج سیاره رو خورده بود شکست بده پس این نسخه ثور قادر مطلق هست درسته و خیلی ممنون و خسته نباشید مقاله عالی بود

  2. بردیا کاربر می‌گوید

    جنابه ابراهیمی شدید جنجالی وارد شدن
    هی دث بتل میزارن و دث بتلایه خفن
    خب وقتشه از اینم ایراد بگیرم😀

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      🌹🙏

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ❤❤

  3. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

    به نظرم خسرو پرویز برای برنده شدن در این نبرد شانس عالی دارد

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اودین 💪

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ادمین
        افتاب از کدام طرف طلوع کرده؟از هر طرف بوده من راضیم

    2. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      به نظر من کوروش کبیر شانس بیشتری تا خسرو پرویز دارد

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        کاکام رستم

  4. بردیا کاربر می‌گوید

    چه اینترویه خفنی داشت مقاله😐

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      تا جایی که میدونم ساتانیش قدرتمند تر هستا🤔اگه اشتباه نکنم جنابه قاسمی گفتن

  5. بردیا کاربر می‌گوید

    مولتی ورژن همان مولتی روس هست؟

  6. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

    آقا باربد نیست ؟ کسی ازش خبری نداره کجا فعالیت میکنه ؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      بن شد

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      آقا باربد به طرز فوق مشکوکی ناپید شد.
      طبق آخرین اطلاعات من، ایشون در یک پروژه فوق سری میخواستن به زمان قرون وسطی سفر کنن …

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        میگن تو راه ماشینش خراب میشه میوفته وسط جنگ جهانی۲
        هیتلرم مورد عنایت الهی قرارش میده🗿

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          داستان خیلی جالبیه و البته غم انگیز
          🤣😂😔

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            مطمئنید غمگینه؟؟؟

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              نه
              فقط شک کردم

              1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

                جایه شک داره؟

        2. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

          یهود بودن پس

        3. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

          شک کردم🗿

          1. دیسی فندوم ( حمایت بیشتر از ویلسون ) کاربر می‌گوید

            چشم سید ( اسم

  7. بردیا کاربر می‌گوید

    مقاله رو قبول دارم و بسیار ممنون بابت توضیحاتتون🙌

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      🌹🙏

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ❤❤❤

  8. بردیا کاربر می‌گوید

    مقاله ی جامعی بود منتها متاسفانه یکسری از جاهایه مقاله نگارشش مشکل داشت یعنی سخت میشد متوجه شد یا حداقل برایه من اینگونه بود(البته جنابه ایروانی هم به این موضوع قبل از من اشاره کردند)

  9. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    سلام خب خوشحالم بعضاً مقاله رد خوشتون اومد اما مشکل نگارشی رو که والا چی بگم اما خیلی راجب اینا تحقیق کردم و اینو نوشتم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      مشکلاته نگارشیش رو میشه چشم پوشی کرد ولی واقعا مقاله ی عالی بود
      من این اطلاعاتو فقط از جنابه ایروانی و قاسمی دیدم(البته با کمال احترام شما هنوز خیلی راه باید برین تا هم سطح این دو عزیز بشین🙂)

      1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

        چیشده؟؟
        چشم اریا دور باشه……بیاد خفتت رو بگیره /:

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          انتظاره اینو شدید داشتم😂😂😂
          (راستی ایروانی به این راحتی گول نمیخوره راکت راکون میکنتت تو گونی گالاکتوس درت میاره ۵۰۰برابر قیمت میفروشتت چی فکر کردی😎)

  10. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    با سلام .
    مقاله عالی . با نتیجه هم تا حدودی موافقم . گرچه نظر من برابر هست . در کل مقاله خیلی خوبی و پر اطلاعاتی بود . 🙏

  11. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    من لرد کبیر شاه شاهان قبله عالم با فردی که نام اورا ذکر نمیکنم (توی اسم جدیدم ذکر شده 😂) پیمان بسته ام تا انقدر در این مقاله با چرت و پرت از ثور و اودین حمایت نمایم تا کانت ها به بالای ۱۰۰ کامنت رسد تا ۱۲۰ هزار تومان را بچاپم هار هار
    ضمنا ادمین قول داده بیشتر از ۵۰۰ بشه محدوده اختیاراتم رو بیشتر کنه 😎😈😈😎 (بین خودمون باشه ادمین اصلا تو جریان نیست ولی من این قول رو ازش گرفتم کاریش هم نمیشه کرد دیگه دست ادمین نیست 🤣😀)

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      توطئه پشت سر ادمین؟
      تو روز روشن؟
      تو سایته خودش؟
      جلو رویه من؟
      با استفاده از ثور و اودین؟؟
      من جانم رو میدم ولی اجازه ی چنین خباثتی رو نمیدهممممممم😡😡(۳۰درصد میگیرم جیکمم در نمیاد🤐)

      1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        چرند گقتی بچه؟؟خود ادمین هم هست تو ماجرا😐😂

        1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

          این مسائل به ادمین نمیچسبه
          ولی معلومه برخی بدجور ترسیدند
          چون فقط یه اسم عوض کردنه من باعث شد اون اسمه توطئه امیزتو کنار بزاری
          اگطدار🗿🤟

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            البته این شما زیاد بلنده 😊😊
            کوچک تر کنید لطفاً تا تو تایید دچار مشکل نشه.
            محافظ ایرونی سنتر خالی خیلی خوب تره ها.🤔

            1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

              چشم❤❤
              میگم ادمین ایده ای ندارید چجوری کامنتارو زیاد کنم؟🤔

            2. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

              این شما؟؟؟😐😐😐
              ادمیننننن؟؟؟؟؟؟؟؟

              1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

                فکر کنم منظور اسم باشه

          2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

            بردیا
            شفت خدا اون اسمه روی لپ تاپ سیو شده من دارم با گوشی کامنت میدم حال ندارم دوباره اسمه رو بنویسم 😐
            ادمینم اصلا خودش بنیانگذار این قیام بود نمیبینی چند روزه همش اودین اودین میکنه لای کاربرا نظر میده؟؟عاشق چشم و ابروتون که نیست تعداد کامنت میخواهند 😂😂

            1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

              پس بگو ادمین اینقدر کامنت نمیداد اینقدر گرم نمیگرفت(نه که ناراصی باشما ولی این بده)
              پس اول باید از ریشه اوکی کنم قضیه رو
              ادمین
              به راهه راست هدایت شو،این سید خطرناکه
              نبین سیده خیلی خطریه
              میخواد پولارو بالا بکشه
              بازیچه نشو

    2. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشحاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

      سید یعنی بخاطره۱۲۰هزارتومان میخواهی خیانت کنی؟؟؟؟واقعا متاسفم
      تو برده ی مادیات هستی و جهان مادی رو ارزش مند میدونی(همچنان پیشنهاده من در دسترس هست)

  12. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    درود بر ثور

  13. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    درود بر اودین

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشحاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

      سید راستی الان لازمه کامنتا بره بالا بادته گفتی امینم با ایلومیناتیه و ادعا کردی من هیچی ازش نمیدونم و…و به همین دلیل گفتی رپ بده
      دوست دارم حرفایی که میخوای بزنی رو بخونم😊

      1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        من کی همچین حرفی زدم؟؟من خودم از رپ بدم میاد چه ربطی داره؟

        1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

          والا یه بار گفتی امینم با ایلومیناتیه و…

  14. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    برادر سعادتی بیا بریز بپاش رو استارت بزنیم دیگه /:

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      😂😂😂

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      قبول دارم

    3. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

      بریز،بپاش
      جنابه ایروانی هم میخندن
      بابا یکم مراعاته حاله منو بکنین😕

  15. Mohammad reza ebrahimi کاربر می‌گوید

    ۱۰۰ کامنت بشه یه مقاله بهتر از این دارم مینویسم میزارم اگه نشد میرم سراغ بقیه مقاله ها

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خودم صد تاش میکنم😀😀😀

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      وای باربد بود اینقدر چرت و پرت میگفت راحت به۱۰۰تا میرسید دست تنها سخته😢

  16. بردیا کاربر می‌گوید

    میگم فالتین فایر چه شاهکار هایی دارد؟؟؟اخه در مقاله ادعا هایه دورمامورا خوندم برایم جالب شد🤔

  17. بردیا کاربر می‌گوید

    البته لازم به ذکره همون دورمامو اتریتی رو یک قادر مطلق توصیف کرد😊

  18. بردیا کاربر می‌گوید

    در ظمن دورمامو توانایی جذب قدرت شوما گوراث را ندارد
    در یک کمیک در مکانی نزدیک به بعدی که شوما گوراث در ان زندگی میکرد انشنت وان و دکتر استرنج در حال حرکت بودن و این صحبت گفته شد که در این مکان امثاله ساتانیش و مفیستو از موش کمترن
    یعنی جایی نزدیک به بعده شوما گدراث این حرف زده شد قدرته خوده شوما که…پس شک دارم اصلا دورمامو بتواند کاری بکند

    1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      ضمن هست نه ظمن😐

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

        تو هنوز اونقدر پاک تینت و زلال دل نشدی که بفهمی مهم نیته؟؟

        1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

          من هیچوقت اینایی که گفتی نبودم 😐😂

          1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

            تو اینقدر تاریک اندیش و کثیف دل هستی که شخصی مثله ادمین رو گول زدی

  19. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشحاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

    میگم الان این مقاله۱۰۰کامنت باید بخوره و من یه ایده دارم
    میگم ما خب اکثریت همو نمیشناسیم😕
    برام جالبه بدونم تئوری هاتون از هم چیه؟🙃
    یعنی چه فکری میکنید راجبه کاربران و نویسندگانه سایت؟
    مثلا من فکر مقکنم جنابه سعادتی صداشون نازکه😂
    یا سید عینکی هست و…

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

      یا اینکه جنابه ایروانی کسس هست که تویه دور همی هایه دوستانی حسابو میندازن گردنش😂

    2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      من عینکی نیستم محمد امید هم صداش نازک نی
      بخواب برو 😐😂

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

        بابا میخوام برسونم به۱۰۰تا😭یکم حمایتم خوب چیزیه
        البته تیوری هایه من تمومی ندارن
        مثلا اینکه قد رندال ۱۷۳تا۱۷۵هست

        1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

          *تئوری

        2. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

          داش فقط یکی از ویژگی هام رو میگم اونم چاق بودنمه احتمالا میدونی چرا چاق شدم ؟ 😔 به خاطر اینمه بلعیدمت 🤡🤡

          1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

            شنل قرمزی زیاد میخونی نه؟😐😂😂
            اتفاقا حالا دور از متلکات تصورم ازت یه چیز تو مایه هایه مرحوم مرتضی پاشاییه

  20. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

    دوستان تیزر ثور لاو اند تاندر اومد
    قشنگ هایپ شدم
    چقدر ثور و جین فاستر کاستومه خفنی داشتن😍😍😍
    هیچ صحنه ای فعلا از گور معلوم نشد و بیشتر تمرکز رویه ثور بود
    زئوس در یک صحنه حدود۲ثانیه نمایش داده شد
    (اصلا بلد نییتم تریلرو نقد کنم البته شاید اینکه هیجانه زیادی براش پیدا کردمم نقشه موثری داشته باشه🙃)

    1. spider-fan کاربر می‌گوید

      بردیا
      به نظرم که برای تریلر اول خوب بود
      پوستر فیلم هم که خیلی خوب بود به نظرم.

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

        من که منتظره تریلر بعدیم که اطلاعاته بیشتری بدست بیاریم

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      تیزر چیز خاصی لو نداد ولی حدس میزنم ثور با توجه به حرفایی که در تیزر میزد (دنبال هویت و هدف بود و شناخت از خود و … ) تو پایان فیلم از MCU حالا به هر نحوی کنار بره چون معمولا وقتی یک ابرقهرمان این چیزا رو میگه پایان پایان اون فیلم به مرگش منجر میشه …
      به هر حال برای قضاوت نهایی بهتره بیشتر صبر کنیم.

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

        ولی اگه میره امیدوارم خروج شکومندانه ای داشته باشه😢

        1. Dr. Strange
          Dr. Strange کاربر می‌گوید

          غلط می‌کنه بره که یک شخصیت مونث که حتما باید ……. هم بشه بیاد سر جاش !
          دیزنی هم خبر داده از الان به بعد نصف شخصیت هایش LGBT هستند 😨

          1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

            چرا نمیشه تو سایت فحش داد😭
            واقعا بعده خوندن این خبر…

            1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

              مارول دیگه به درد نمیخوره
              دیسی هم همینطور
              به اصالت کمیک ها برگردیم 🙂
              دارک هورس….

            2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

              امیدوارم وارنر سر عقل بیاد این فرانچایز بتمن را ادامه بده و وصل کنه به فرانچایز د جوکر و دارک دیسی

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                قبلا گفته بودم وارنر مثل تیتاب به دست ها عمل می‌کنه. الان هم نظرم همونه.
                تنها راه پیروزی وارنر اتصال بتمن پتینسون با جوکر واکین و سوپرمن هنری به همراه واندر وومنی جدید است که باعث پیشرفتش میشه ولاغیر.

                1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

                  چقدر هم نظر هستیم 🙂

  21. Dr. Strange
    Dr. Strange کاربر می‌گوید

    تریلر ثور ۴ هم آمددددد
    تریلر خوبی بود . جوک بود و اونجوری دارک و اینجوری نبود . تایکا وایتیتی هست دیگه 😂

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

      اره باحال بود

  22. بردیا(محافظ ایرونی سنتر در برابر اشخاصی که نام نمیبرم به نام سید) کاربر می‌گوید

    دوستان یه حرکتی بزنین کامنتا۱۰۰تا بشه لطفا😐

  23. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

    میگم ببخشید من خیلی وقته کمیک هایه ثور را دنبال نمیکنم
    الان گالاکتوس مرده چه اتفاقی در یونیورس افتاد؟

  24. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

    و اینکه توضیحاته کازموس اگ در کدام کمیک امده است؟
    اخه جنابه قاسمی گفتن که با تعداده اندکی از اونا میشه یه امنیورس ساخت!!!

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      بذر کیهانی درست یادم نیست کدوم سری بود بعدا اگه دیدم بهتون میگم.
      در مورد گالاکتوس هم ظاهرا اتفاق مهمی رخ نداده حداقل نه الان.

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

        تویه ایمورتال هالک حضور داشت یعنی دث اف دث در دستش نگه داشت

  25. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

    ادمین چند وقت پیش من و جنابه ابراهیمی در مورد نبرد اودین و انسلات به مشکل خوردیم
    نظر شما چی هست؟
    اودین یا انسلات؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      من که کلا طرفدار اودین هستم‌.
      ولی شواهد و مدارک نشون میده هر دو در سطحی نزدیک به هم هستند.
      شاید چون طرفدار اودین هستم اونو انتخاب کنم.😊😊

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

        نظره خودمم همینه ممتها بازهم از یکسری جهات دور از طرفدار بودن نظرم اودینه

  26. دیسی فندوم ( حمایت بیشتر از ویلسون ) کاربر می‌گوید

    اه چرا از سامان ویلسون و سیروس ویلسون نمیدین بیرون ؟
    ( با لحن فریبرز باغمیشه )

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

      سامان عشقه
      سامان زندگیه

  27. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    راستی یادم رفت بگم اتک رفت سال ۲۰۲۳ 😐😐😐
    رسما دارن پولشویی میکنن باهاش فصل چهار خودش شده ۳ تا فصل 😐

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

      شیر دوشی به تمامه معنا

    2. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      نصف قسمت آخر : ۲۰۲۴
      نصف نصف قسمت آخر : ۲۰۲۶
      نصف نصف نصف قسمت آخر : ۲۰۳۰
      نصف نصف نصف نصف قسمت آخر : ۲۰۵۶
      نصف نصف نصف نصف نصف قسمت آخر : ۲۰۶۹
      دقیقه آخر : نمیبینیم چون مُردیم 😀

      1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

        🤝🤝🤝😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁

      2. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

        حق به تمامه معنا

  28. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    اتک باید با اصول همون استودیو ویت می‌رفت جلو وگرنه این ماپا هیچ احترامی به سری قائل نیست و فقط دنبال پوله واقعا تاسف برانگیز هست….

  29. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

    ادمین درسته میگن شما از نژاده سلستیال ها هستید؟
    اخه یکسری تئوری ها در مورد به وجود امدن سایت است

  30. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    جناب سعادتی جناب ایروانی ادمین و هرکی تاریخ جنگ جهانی رو دوست داشته
    https://en.wikipedia.org/wiki/Schwerer_Gustav
    اینو بخونید بررررررررررررررررررررررررگ بریزونید
    این توپ جنگی با نام gustavo یه تانک جنگی ۱۳۵۰ تنی هست که تنها توپ هاش ۷٫۷ تن وزن داشته !!!!!! برد شلیک ۱۹۰ کیلومتر بوده
    فقط اینکه یه چندنقطه ضعف بسیار بدی داشته
    یک: به دلیل ابعاد بسیاااااااااااااااااااااار زیادش به راحتی با جنگنده های اون زمان مورد هدف قرار میگرفته
    دو : به دلیل وزن بسیار زیاد توپ ها بیش از ۴ یا ۵ ساعت طول میکشیده تا توپ هارو جایگذاری کرد پس در شبانه روز تنها میتونستن ۱۴ توپ شلیک کنند
    سه شاید بارتون نشه ولی برای گذاشتن توپ و حرکت دادن توپ و……. بیش از ۲۵۰۰ نیرو باید به خدمت میگرفتن
    و به همین دلایل ارتش المان دیگه این توپ رو گسترده نکرد
    اطلاعات بیشتر نمیدم چون میخوام یه مقاله بنویسم راجبش
    در مورد این و در مورد Landkreuzer P. 1000 Ratte
    بزرگترین تانک تاریخ که هرگز کامل ساخته نشد……..
    این تانک شاید اندازه صد الی ۵۰۰ تانک تایگر بود!!!!!!!!!!! ابهتش به قدری بوده که باورتون نمیشه
    وزنش هزار تن بوده !!!!!!!!
    هشت تا ضد هوایی پشت این تانک سوار بوده و اندازه یه ناو یا ناوشکن بوده
    برگام !!!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سلاح بسیار معروف ولی بی استفاده ای بود.
      متاسفانه خیلی از تانک های آلمان حتی فرصت استفاده کردن در میدان جنگ رو هم پیدا نکردند.

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

        متاسفانه؟؟🤔

        1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

          بله متاسفانه
          مطمئن باش اگه هیتلر به قدرت میرسید دنیا خیلی جای بهتری نسبت به اینی که الان هست میبود
          دنیا چرچیل رو به هیتلر ترجیح داد
          هیتلر خواهان همدستگی مردم به سکان داری اونا بود ولی چرچیل و استالین و ……….. فقط دنبال قدرت بودن میگی نه؟
          بعد از جنگ جهانی دوم چه اتفاقی افتاد؟؟غیر از اینه که بعد از چنگ لاش خور هایی مثل امریکا انگلیس روسیه داشتن اروپا رو مال خود میکردن
          غیر از اینه که به یه قدمی جنگ هسته ای رسیده بود؟؟
          اگه المان نازی پیروز میشد اسرائیل امریکا انگلیس شوروی و…….. هرگز شاخ بازی در نمیاوردن دنیا یه علمدار داشت که شاید دیکتاتور ولی عادل تر از این اوباش بود

          1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

            ولی همچنان میلیون ها میلیون ادم بی گناه کشته میشد(نه که الان خیلی نمیشه)😢😢

            1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

              جنگ کشتار و قدرت طلبی تو ذات بشر هست
              انسان برای رسیدن به اهدافش میتونه دست به هرکاری بزنه پس دیگه مهم نیست هیتلر یا چرچیل یا استالین جنگ رخ میداد و میلیون ها نفر کشته می‌شدند

              1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

                اینم حرفیه

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        بله کاملا درسته
        البته این تانک که کلا هیچگاه کامل ساخته نشد

      3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        گوستاو هم به همون دلایل ذکر شده بی استفاده بود

      4. admin
        admin کاربر می‌گوید

        من طرفدار آلمان نیستم دوستان.
        هر دو در جنگ جهانی منفی بودند.
        منظور من سلاح ها بودند که متاسفانه ساخته نشدند. چون سلاح های به شدت زیبا و مدرنی بودند.

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      SBH
      جالب بود. فکر کنم قبلا هم یه چیزایی در موردش شنیده بودم.

    3. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

      نگو که با اطلاعاتت میخوای از رو ویکی پدیا مقاله بنویسی

      1. ولادیمیر رندال ابوعلی ( 👈 آقام سورنا ) کاربر می‌گوید

        روند مقاله درست کردنتون اصلا به چه صورته

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        منظورت از روند چیه رندال؟
        ضمنا من کی از ویکی مقاله نوشتم که این بار دومم باشع؟

        1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

          سید ولی خداییش همین که درست میاد حرفشو میزنه خودش خیلی جالبه نه؟

          1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

            اوهوم

  31. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید
  32. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید
  33. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    صدمین کامنت به نام من ثبت شده 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)☜(゚ヮ゚☜)
    ☜(゚ヮ゚☜)q(≧▽≦q)q(≧▽≦q)q(≧▽≦q)q(≧▽≦q)q(≧▽≦q)(p≧w≦q)(p≧w≦q)(p≧w≦q)

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

      شک کردم

  34. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    در مورد تریلر ثور،
    یک نکته عجیب آبی بودن هر دو چشم ثور بود که در چندتا صحنه به وضوح مشخص بود. اگه یادتون باشه یک چشمی که از راکت راکون گرفت آبی نبود. حالا نمیدونم این سوتی مارول هست یا چی؟!؟! بعید به نظر میاد همچین سوتی داده باشن. شایدم از قصد اینجوری نشون دادن که تو تریلر قشنگ تر باشه …
    تو اون صحنه ورزش کردن ثور برای لاغری هم یک اسکلت بزرگ بود که معلوم نیست اسکلت چه موجودی هست (شایدم اصلا مصنوعیه!) ولی یک گزینه منطقی میتونه واچر باشه.
    اون موجود یخی غول پیکر هم که جسدش رو دیدیم یک خدا هست (خیلی هم قدرتمنده) که از دوستان ثور به حساب میومد و خب حالا احتمالا نشون میده که توسط گور سلاخی شده.

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

      نکاته جالبی بود😀

  35. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

    بتمن رو دیدم
    در یک کلام
    بتمن <lt;<<<<<<<<<<<<اسپایدی نو وی هوم
    شاهکار به تمام معنا
    فیلمانمه پیچیده
    جسارت عالی در انتخاب سکانس ها
    گاتهام فوق فوق فوق شاهکار
    ویلن عالی
    جلوه های ویژه محشر
    بازیگران بینظیر
    واقعا حرفی ندارم عالی بود عالی
    نمراتش البته نسبتا کمتره
    متاش یکی بیشتره
    راتن ۷ تا کمتره
    ای ام دی بی چهار دهم کمتره
    ولی واقعا بی هیچ فن بازی میگم خودتون ببینید و قضاوت کنید واقعا عالی بود واقعا محشر بود شاهکار بودq

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      سید صبر داشته باش تا بتمن نقد بشه . حالا تا ادمین و برادر سعادتی هم ببینن فیلم رو بعدش نقد فیلم روی سایت قرار میگیره .
      …………………………
      مون نایت رو دیگه فک نکنم کسی دیده باشه ؟ اپیزود چهارم که عالی بود . برا همین نقدش میمونه برا بعد بتمن . اپیزود چهار که با اشاره به داستان جف لمیر واقعا خوب از اب دراومد .

      1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

        نقدد که ممنون ولی من مقاله هایه خفن قدیمه قاسمی رو میخواممم

    2. God Venom کاربر می‌گوید

      عجیبه ولی موافقم بتمن از نو وی هوم بهتر از آب دراومد!!! به شخصه از داستان و شخصیت پردازی ها خیلی خوشم اومد و باهاشون حال کردم!!! این فیلم بعنوان شروع حتی از بتمن اغاز میکند نولان توی همه چیز بهتر بود!! بنظر میاد تنها رقیب مارولی حال حاضر این فیلم از نظر کیفیت سریال مون نایت هستش که هر قسمت از قسمت قبل بهتر میشه خدا کنه قسمت آخر خوب جم و جور بشه با توجه به اینکه احتمالا فصل دوم نخواهد داشت!!!
      تا دیگه برسیم دکتر استرنج ۲ هم بیاد ببینیم چی میشه!!

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        فقط ثور

        1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

          همان ایروانیه مقتدر قدیم

      2. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

        گاد ونوم
        اول از همه بازگشتتونو تبریک میگم🙃😊
        دوم اینکه من بتمنو تقریبا تا نصفه توانستم وقت کنم بببینم ولی بازم قبول دارم از نو وی هوم بهتره
        مون نایتم خداییش تا الان عالی بوده تو این دو قسمته باقی مونده ولی انتظاره یک شاهکارو دارم
        دکی۲هم خیلی بهش امید دارم

        1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

          😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂 بردیا به یک بن شده ای شرطی رو باختی برو بگرد ببین قوانین شرط چی بوده به من پرداختش کن 😀😂

          1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

            …سید،عزیزم،قشنگم،تا حالا گفته بودم تو بهترین نویسنده ی سایتی؟چقدر با اطلاعات؟؟مهربون؟با دین و ایمون؟از همه مهم تر بخشنده؟؟تورو خدا از خیر من بگذر(ولی جدی بخوام بگم از نظرم بتمن و نو وی هوم تقریبا برابر بود یعنی جوری نبود که بخوام مجازات بشم بعدشم کی گفته تو باید منو مجازات کنی؟بیا پایین ببینم

            1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

              چاپلوس
              متاسفم برات
              ببین تمامی شرایط شرط رو بهم پرداخت میکنی تا ۲۴ ساعت وگرنه جیب جناب ایروانی و خودتو باهم خالی میکنم 😀🤝

              1. Dr. Strange
                Dr. Strange کاربر می‌گوید

                بردیا اگر میخواهی ازت در برابر جادوی سید محافظت کنم فقط باید از این به بعد زیردست من باشی 🗿

          2. God Venom کاربر می‌گوید

            جفتشون فیلمایی هستن که ممکنه یکی میبینه عاشقشون بشه یکی دیگه میبینه ازشون بدش میاد!!! ظاهرا مارول و دیسی علاقه پیدا کردن فیلمایی میسازن که بین طرفداران دوقطبی اشکار ایجاد میکنه!!
            ولی خب بنظرم بتمن توی همه چیز بهتر نیست مثلا ویلن نو وی هوم با اختلاف پایین بهتره چون من از گابلین ویلم دفو حس تهدید و خطر بیشتری گرفتم تا ریدلر!!!

            1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

              این دو رو نمیشه مقایسه کرد سبکشون کاملا متفاوته . بتمن با سبک خاصی خارج از سبک های رایج کامیکی ساخته شد نه با فیلمای قبل و نه با فیلمای بعد از اون قابل مقایسه نیست. ولی خود فیلمنامه مشخصا نو وی هوم چیز خاصی نداشت حتی بین فیلمای ام سی یو هم چندان حرفی برا گفتن نداشت . زیادی ساده بود ولی سادگی زیبایی داشت چرا که اجرای عالی فیلمنامه اسپایدی کار چندان سختی برا عوامل نبود درست برعکس بتمن . و مشخصا درست کردن یه املت با قورمه سبزی قابل مقایسه نیست .

              1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

                یه اختلافشون املت و قرمه سبزیه؟😐

                1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                  اره خب . اجرای فیلمنامه بتمن خیلی سخت تر از اسپایدیه . دیگه هرچی باشه الهام از کار های فینچر سختی های خودشو داره . هرچند حالا بتمن ضعف هایی رو هم داره

      3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        گاد ونوم
        👍👍👍
        فقط مون نایت رو ندیدم باید ببینم . کلا من سریال نمیبینم مگر کوتاه باشه مثل لوکی و اینا

        1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

          از نظزه من مون نایت متفاوت ترین اثره مارول تا به اینجاست

    3. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      نه از اون دارک نایت که اینقدر از نو وی هوم تعریف میکرد نه از شما 🤔

      1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

        این بده🤣🤣

  36. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

    جنابه ابراهیمی منتظر مقاله هستم😊

  37. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

    تا الان که دارک کامنت میزارم ۱۰۱کامنت داریم و۵۴تاش ماله منه
    خداییش دمم گرم

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

      *دارم

  38. Amir کاربر می‌گوید

    سلام بسیار مقاله خوبی بود اطلاعاتم راجب به گالاکتوس بیشتر شد
    درسته هر دو کاراکترهای قوی ای هستن ولی به هرالد آف تاندر یا اودین فول پاور بگم بیان براشون؟؟؟

    1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

      تروخدا رحم کن

      1. Amir کاربر می‌گوید

        😂

دیدگاه ها غیر فعال است.