بدترین کارهایی که اسپایدرمن انجام داده است

اسپایدرمن یکی از معروف ترین ابرقهرمانان نه تنها کمپانی مارول بلکه حتی جهان که در سراسر جهان میلیون ها هوادار دارد. اسپایدرمن یا کسی که همسایه خوب محله کویینز هست. او نیز از محدود ابر قهرمانانی است که خط قرمزشان کشتن ویلین ها است و ثابت کرده اند در بدترین شرایط هم انها از این خط قرموز خود عبور نمیکنند جز محدود دفعا . ما در این مقاله میپردازیم به بدترین های یکی از بهترین ها:


۸. او باعث سرطان مری جین شده:

این اتفاق در یکی از دنیای های موازی رخ داد. در سری داستان های Spider-Man: Reign که یک مجموعه چهار قسمتی بود که یک پیتر پا به سن گذاشته را به ما نشان داد که پس از مدت ها تصمیم به بازگشت به نقش اسپایدرمن گرفته است. در این مجموعه ما متوجه شدیم که مری جین مرده است. ما در ادامه داستان متوجه شدیم که علت مرگ او خود پیتر بوده و پیتر اینگونه توصیف میکند که دوست داشتن او باعث مرگ مری جین شده است. علت اینکه مری جین به سرطان مبتلا شده درواقع پرتو های رادیواکتیوی بوده که از خاصیت رادیواکتیوی بدن پیتر پارکر منشا گرفته است.


۷. زدن فیزیکی مری جین در زمان بارداری او:

در پایان Clone Saga پیتر و بن رایلی هردوی انها ازمایش دی ان ای دادند که مشخص شود که چه کسی پیتر اصلی است که نتیجه ازمایش نشان داد که پیتر یک کلون است. او نتوانست این را باور کند و از اینکه بن زندگی او را دزدیده بود به او حمله ور شد و به شدت با او درگیر شد در این زمان مری جین که قصد جدا کردن پیتر از بن را داشت مداخله کرد ولی پیتر به او ضربه ای زد که برای یک زن باردار خطرناک است. اگرچه در پایان متوجه کار اشتباه خود شد ولی این کار او اصلا درست نبود.


۶. معامله با مفیستو:

اشکار کردن هویت اسپایدرمن در جلوی همگان اثرات ناگواری برای او داشت یکی از این اثرات این بود که کینگ پین زمانی که از هویت اسپایدرمن اگاه شد یک قاتل حرفه ای را استخدام کرد که او را بکشد و زمانی که او سعی داشت پیتر را با ضرب گلوله به از راه دور بکشد حس عنکبوتی او فعال شد و خود را از مسیر گلوله کنار کشید ولی باعث شد که گلوله به زن عمو می برخورد کند. وقتی زن عمو می در بیمارستان بود حال او به گونه ای بود که نتواند دیگر به زندگی ادامه دهد. در این زمان مفیستو ظاهر شد و به پیتر پیشنهاد معامله ای را داد که در قبال به هم زدن ازدواج پیتر و مری جین زن عموی پیتر را نجات دهد.  مری جین پیتر را نیز متقاعد کرد که این پیشنهاد را بپذیرد. اما در شروع طلسم معلوم شد که انها دیگر هرگز دختری که قرار بود داشته باشند را نخواهند داشت.


۵. زدن دردویل:

در داستان The Death of Jean DeWolff پیتر پارکر از اینکه کاپیتان جین که از محدود پلیس هایی بود که از حامیان او بود به دست سین ایتر کشته شده بود به شدت ناراحت بود. در ادامه برخی دیگر حقایق مشخص شد که این احساس اسپایدرمن بیشتر نیز شود. اسپایدرمن همراه با دردویل در تلاش برای گرفتن سن ایتر بود و زمانی که او را یافت معلوم شد که مشخص بود میخواهد او را بکشد ولی دردویل سعی کرد که جلوی او را بگیرد که این کار او همراه با واکنش تند اسپایدرمن بود و باعث شد اسپایدرمن به او جمله کند و با مشتی محکم او را از پنجره پرت کند.


۴. فاش کردن هویتش در جنگ داخلی I:

قانون ثبت کردن هویت ابرقهرمانان و کار کردن انها زیر نظر دولت چیزی بود که باعث شد ابر قهرمانان به دو دسته تقسیم شوند. دسته ای در طرف کاپیتان امریکا و دسته ای در طرف تونی استارک. چیزی که ما از اسپایدرمن بار ها دیده ایم این است که او همواره سعی میکند هویتش فاش نشود ولی چیزی که ما را متعجب کرد حاظر شدن او در کنفرانسی بود که ایرون من ترتیب داده بود و هویت خود را در جلوی چشم جهانیان فاش کرد. این کار باعش شد تا چیزی که از ان میترسید اتفاق بیفتدد و زندگی نزدیکان و دوستانش به خطر بیفتد و یک سری اتفاقات بیفتد که او را از این کارش پشیمان کند. در پایان او توانست به کمک دکتر استرنج اینکه هویت او چیست را با یک طلسم از ذهن همه پاک کند.


۳. کشتن اشتباهی:

ولورین استخدام شد تا فردی به اسم چارلی که درباره برخی وقایع بیش از حد اطلاعات داشت را بکشد اما او تصمیم به کشتن ان فرد داشت ته به دست کسانی که دنبال او هستند نیفتد که باعث میشود به شکنجه هایی بدتر از مرگ دچار شود. در این زمان اسپایدرمن از این فرد حفاظت میکرد و مخالف نظر ولورین بود. در این زمان که چارلی که در پشت اسپایدرمن قرار داشت حس عنکبوتی پیتر را که در حال درگیری با ولورین بود تحریک کرد و باعث شد در حین نبرد پیتر اشتباهی به صورت او مشتی بزند که کار او تمام شود.


۲. معامله با ونوم:

ونوم یکی از بزرگترین دشمنان اسپایدرمن است که در حال حاضر به یکی از بزرگترین ضد قهرمانان مارول تبدیل شده و همانطور که میدانید نقش بزرگی هم در رویداد اخیر مارول کینگ این بلک داشت. او کار خود را به عنوان یک شرور سادیست اغاز کرد که به کشتن مردم علاقه دارد. در داستان های Amazing Spider-Man” #375 ونوم که خانواده پیتر را دزدیده بود پس از اینکه اسپایدرمن همسر سابق او را از یک حادثه نجات میدهد ونوم راضی به اتمام جنگ میشود و قبول میکند که با او معامله کند به شرطی که اسپایدرمن دیگر به دنبال او نرود و پیتر نیز با او موافقت کررد. اما این کار حس مسئولیت پیتر را زیر سوا برد و مسئولیت افرادی که ونوم در ادامه کشت را بر عهده پیتر قرار میدهد.


۱. می توانست عموی خود بن را نجات دهد:

همه ما عمو بن را میشناسیم و میدانیم که او چه نقش بزرگی در شکل گیری زندگی قهرمانانه پیتر پارکر داشته است و اینکه پیتر خود را مسئول مرگ او میداند. اگر پیتر در ان شب جلوی ان سارق را گرفته بود و او را دستگیر میکرد باعث نمیشد که در ان شب عمو بن کشته شود. ولی این اتفاق باعث شد تا اسپایدرمن معنای واقعی فداکاری را بفهمد و شخصیت واقعی او در راه قهرمانانه اش شکل بگیرد.


نویسنده: امیررضا قاسمی


49 Comments
  1. Mhd.k کاربر می‌گوید

    هورا کامنت اول
    مقاله خوبی بود خسته نباشید
    به نظرم مهم ترینش آخری بود
    کشته شدن عمو بن کلا زندیگشو تغییر داد

  2. امیررضا حسینی کاربر می‌گوید

    قهرمانان هم گاهی اوقات واقعا کار های بدی انجام میدن با این حال دست آقای قاسمی درد نکنه

  3. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    بنظرم به جای اون سرطان مری جین یکی از قتلاشو میزاشتید بهتر بود چون اون دنیای موازیه

    1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

      اسپایدرمن در دنیای اصلی مارول قتل عمدی نداشته و میشه گفت همه قتل هایی که مرتکب شده قتل مستقیم حساب نمیشن، یه بار وقتی حالش اصلا اصلا خوب نبود مورلان رو کشت که حساب نمیشه، یه بار با بیست زدن چند تا حیوونو کشتن که اونم حساب نمیشه(اگه حساب میشد الان همه ما قاتل بودیم چون مورچه ها رو تو دستشویی شلنگ میگریم)

      1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        داش شما چرا دیگه چرا
        قتل تریسر و دیگر و مندل استورم و گوگ چی؟
        اینا قتل نیستن؟
        سایت …..پای..دی همه اینارو گفت غیر عمد
        ولی اگه کمیکاشو بخونی مرد عنکبوتی قشنگ به خواسته خودش تریسر را کشت
        حتی کمین کرده بود مندل استورم را بکشه(ربات بود اما عین ویژن دارای حس)
        دیگر را هم خود مرد عنکبوتی کشتش
        گوگ هم با اینکه هیولا بود ولی حس انسانی داشت ولی اسپایدی غرقش کرد

        1. ثور لاور کاربر می‌گوید

          ببین عزیز هر کدوم از اینا مستقیمِ مستقیم حساب نمیشن، اگر هم بشن واقعا برای اون نویسنده باید متاسف بود،

  4. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    مقاله ی جالبی بود ممنون
    فقط در بخش حمله به دردویل نوشتید جمله

  5. Spidey کاربر می‌گوید

    هورا کامنت دوم مقاله خوبی بود آخری باعث ی تغییر واقعا بزرگ شد برا همین از همه مهم تره

  6. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    سلام.آقای قاسمی خسته نباشید مقاله خوبی بود

  7. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود دست اقای قاسمی درد نکند

  8. Spidey کاربر می‌گوید

    بنظر شما قوی ترین ورژن مرد عنکبوتی برای فیلم دنیای عنکبوتی ۲ کدام است اگه بگذارند اسپایدر من کاپیتان جهان است و گروه کدام

    1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

      بنظرم پیتر پارکر دنیای ۶۱۶ یک ویژگی ای داره که هیچکس نداره: اراده قوی!‌
      بله مرد عنکبوتی با سطح قدرت خیابانی بخاطر اراده بی همتای خودش تونست به جاگرنات هم غلبه کنه!!

  9. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

    سلام
    بنظرم شماره یک باعث مسئولیت پذیری پیتر شد، بقیه شماره ها هم اکثرا بخاطر نویسندهاشون بود، این نویسنده هارو باید بست به ستون بعد با پتک ثور کوبیدشون، کوبیدشون کوبیدشون!!!!!!!!!!! آخه کی میاد اینطوری داستان بنویسه مرد حسابی!!!!! مثلا داستان مزخرف گناهان گذشته، کدوم انسانی میاد گوئن رو با نورمن….. خاک تو سر این نویسنده ها
    مقاله خوبی بود خسته نباشید و احتمال کامنت دوم

  10. محمد کاربر می‌گوید

    کامنت دوم😁مقاله عالی بود دمت گرم ادمین خیلی سایت خوبیه من که خوشم میاد از کمیک همش اینجا پلاسم😁

  11. Mahdi کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله خوبی بود ولی به نظرم فکر نکنم سوپرمن بیشتر از ۵ کار ید داشته باشه البته به غیر از جهان های موازی اقا نکنه که اینو گفتم مقاله بعدی تون بدترین کار های سوپرمن باشه😄

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب مهدی سوپرمن در دنیای اصلی کلا شاید دو تا کار بد مرتکب شده باشه

  12. ارشیا کاربر می‌گوید

    نصف اینا بخاطر این بوده که پیتر مجبور بوده یا از قصد نبوده
    الان اگه با مفسیتو معامله نمیکرد بازم تیتر میزدید او میتوانست جان زن عموی می را نجات دهد ولی این کار را نکرد

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      ارشیا
      اینکه یک زن بی گناه فقط به خاطر طعنه زدن بهش کشت چی؟ اون زن در حال راه رفتن در خیابان بود که مرد عنکبوتی دید حالا و یک طعنه هم به مرد عنکبوتی زد. بعد مرد عنکبوتی چی کار کرد؟ تار مرت تو صورت اون خانم و باعث خفه شدنش شد. بیرحمی و بی خیالی مرد عنکبوتی متوجه شدی یا بازم مثال بزنم؟

      1. king venom کاربر می‌گوید

        آقای سعادتی
        سلام میگم مقاله نقد پادشاه سیاهپوش انشاالله کی آماده میشه چون دیگه قسمت پنجم هم اومده و ایونت تموم شده ؟؟

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          King venom
          انشالله تا دو یا سه روز دیگه نقدش آماده میشه دوست عزیز.

        2. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

          آقای سعادتی درسته ایشون یه اشتباهی کرد شما به بزرگی خودتون ببخش، اون موضوع اشتباه طراحی بود

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        یا خدا
        راست میگین!منو باشین فکرکردم آدم نمیکشه پس اسپایدی هم قاتل تشریف دارن ممنون اطلاع دادین کم کم داشتم فگرمیکردم شخصیتی خوبی مثل بتمن و اینا داره

        1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

          آقای منهتن مرد عنکبوتی کسی بود که مورلان رو در پایان ایونت دنیای عنکبوتی با اون همه کارایی که کرده بود نکشت!!
          کسی بود که میتونست گابلین رو بکشه، ولی اونو نکشت، تازه گوئن استیسی بزرگ ترین عشقش اون موقعش به قتل رسیده بود.
          مرد عنکبوتی کسیه که بخاطر مرگ عمویش همیشه مسئولیت پذیر مونده.
          کسی که از بچگی یتیم بوده، ولی هوای همه بچه هارو داره، کسی که دوست خوب محلشونه، کسی که متنوع ترین دشمنان رو داره، کسی که داستان های معرکه ای داره، کسی که شخصیت پردازی چند لایه ای داره، کسی که بهترین شخصیت های مکمل رو داره، یه آدمی که پولدار نیست، ملموس ترین و واقعی ترین ابرقهرمان، کسی که قدرت مخصوص خودشو داره، کسی که ده ها بار میتونست گابلین رو بکشه ولی نکشت و . . . .
          شما هم لطفا اول برو ببین موضوع چیه، در اون داستان یه زنه میاد به جهش یافته ها فحش میده بعد اسپایدرمن به دهنش تار میزه، ولی طراحی طوری نشون میده که دماغش هم پشت تاره!!! با اینکه مرد عنکبوتی این کارو چندین بار با جیمسون انجام داده!!! بنظر شما این قتله!!!!!

          1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

            یا خدا دمتون گرم سرعت تایید شدن کامنت ها عالی شده، یه مسابقه ای چیزی با فلش بذارید.

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            ببخشید خب فحش داده بخاطر فحش کسی همچین کاری کنه و اینکه نیگین واقعی ترین قهرمانه بتمن کیه اون که دیگه یه انسان عادی هست و البته من کی باشم که بخوام شخضیت خوبی مثل اسپایدرمنو زیر سوال ببرم نظر خودمو گفتم به شخصه بخاطر اینکاراش ازش خوشم نمیاد البته بازهم میگم این شخصیت اورجین خیلی خوب داره و همچنین طراحان عالی و لباس و خوب ولی بخاطر اینکاراش دوسش ندارم نظر خود بنده هست

            1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

              عزیز دل اون زنه فحش داد اسپایدرمن به دهنش تار زد، کاری که بارها و بارها با جی جونا جیمسون انجام داده.
              واقعی ترین اونی نیست که قدرت فوق بشری نداره، اونیه که میشه بجاش همزاد پنداری کرد

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                خب با بتمن هم میشه با سوپرمنم همینطور که اگه نمیشد الان سوپرمن از لحاظ محبوبیت برابر نبود با اسپایدرمن

                1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

                  بله با بتمن و سوپرمن هم میشه ولی با اسپایدرمن بیشتر میشه

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    به نظر بنده که برابرن نظرتون محترم هرفردی صلیقه ای داره

                  2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

                    بنظر من با دردویل و بتمن و سوپرمن بیشتر میشه
                    خدایی این سه تا دست کمی از ملودرام ندارن

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      منم بتمن و سوپرمن رو مخصوصا سوپرمن رو دوست دارم خیلی

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      منم بتمن و سوپرمن رو مخصوصا سوپرمن رو دوست دارم خیلی مرد عنکبوتی هم عالیه خیلی عالی بنده دوسش ندارم وگرنه در اینکه شخصیت پردازی عالی داره شکی نیست

            2. Randall spector کاربر می‌گوید

              کسی تایید نکرده که مرد عنکبوتی ان فرد رو کشته و اینکه مرد عنکبوتی بار ها اینکار رو با دیگر شخصیت ها نیز انجام داده بعدشم مرد عنکبوتی این همه ادم رو نجات داده در حالی که بسیار علیهش جبه گرفته شدهایا درسته به خاطر یک اشتباه مورد قضاوت قرار بگیره ؟

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                اشتباه داریم تا اشتباه نظر شخصیمو گفتم

                1. Randall spector کاربر می‌گوید

                  مگه نظر غیر شخصی هم داریم ؟ علنا شما داری برای نرد عنکبوتی حکم صادر میکنی

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    حکم ؟؟؟؟ چه حکمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من میگم به این دلیل ازش خوشم نمیاد این شد حکم چرا حرف میزارین تو دهن من خب هرکی از یه شخصیتی خوشش میاد از یکی بدش میاد دیگه گناهم چیه؟؟ میگم بخاطر اینکارا بنده خوشم نمیاد ازش اما به کسی تحمیل نکردم که

          3. یک تعصبی کاربر می‌گوید

            داش من نگفتم مردعنکبوتی قتلاش در حد ثوره…..فقط گفتم قتل داشته
            سه تا از قتلاش هم عمد بوده

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              نه مرد عنکبوتی ۵ یا ۶ تا قتل داشته ثور سه هزار تا

        2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن
          جناب من میتونم حداقل دو تا قتل بتمن بعد از ریبوت تو زمین اصلی رو نام ببرم

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            خب بنده عرض کردم خدمتتون بتمن یک یا دو نفرو کشته اما یک یا دونفر خیلی شرور

            1. Randall spector کاربر می‌گوید

              ناراحت نشد ولی طرز فکر شما خیلی اشتباه هست که هر قهرمانی که کسی رو بکشه بده و هر کسی هم که نکشه خوبه

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                این نظر بندست نظر ها متفاوته

  13. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    کارب منهتن ببخشید ولی با اطلاعاتی که از دو شخصیت دارم بتمن نسبت به اسپایدرمن شخصیتی با قاطعیت بیشتری داره که باعث شده در نسخه های موازی خودش دست به کار های خشن تری هم بزنه . در مقایسه دو نسخه اصلی اسپایدرمن و بتمن قطعا اسپایدرمن شخصیتی میشه گفت با مهربانی بیشتر رو داره .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بله در جهان های موازی بتمن نسخه های شرور هم داره حتی اما نسخه عادیش رو عرض کردم بنده

    2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      داش اسپایدرمن هم در زمین موازی شخصیت بد داره
      ولی منظورم زمین اصلیه

  14. reza کاربر می‌گوید

    جناب شیر مادر حلالت
    خوب است که گاهی تعصب را کنار بگذاریم و اشتباهات برخی از قهرمان ها رو بپذیریم به جای توجیه الکی که معمولا سایت اسپایدی میکنه

  15. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

    مقاله بسیار خوبی از مرد عنکبوتی بود ولی هیچ قهرمانی کامل نیست…. حتی بتمن،… حتی سوپرمن… هر شخصیتی در کمیک اشتباهاتی رو انجام داده که گاهی به ضرر خودش، و گاهی هم به ضرر بقیه و اطرافیانش تموم شده.اشتباهاتی بزرگ و اشتباهاتی کوچک. مرد عنکبوتی هم دقیقا یکی از این هاست که اشتباهات بزرگی رو طبق همونطوری که تو مقاله عرض کردید انجام داد. بنظر من افشا کردن هویت خودش بزرگترین اشتباهش بود و نباید سریع تحت تاثیر قرار می گرفت و این کار رو می کرد و در گمیک جنگ داخلی مرد عنکبوتی خودش رو یجورایی گم کرده بود و یه یاغی شد و به تیم استارک خیانت کرد و به تیم کپ پیوست. در اون لحظه اگه پانیشر نبود ما ممکن بود که اسپایدرمن رو از دست بدیم.

  16. spider کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود،گرچه ایراداتی داشت.
    اول از همه ما میدونیم مردعنکبوتی هیچوقت از روی عمد کار بدی رو انجام نمیده.حتی بار ها و بارها پیش اومده که از کارش پشیمون شده باشه.حالا میخوام تمام این مواردی که توی سایت بود رو بررسی کنم=
    اولی:این یکی از بدترین داستان های تاریخ مردعنکبوتیه.خیلی ازش تنفر دارم.اگر واضح به قضیه نگاه کنید منوجه خواهید شد که یجورایی سرطان گرفتن مری جین تقصیر پیتر نبوده و اینطور نیست که بگیم اون اینکار رو از روی عمد انجام داده.
    دومی:خب این یکی قبوله،اون موقع مردعنکبوتی واقعا اعصاب نداشت!خب مری جین هم زد که خیلی کاری بدی بود😡
    سومی:این داستان one more day که بدترین داستان تاریخ مردعنکبوتی است.به نظرم پیتر چاره دیگه ای نداشت.اگه زن عموش رو نجات نمیداد میشد یه کار بده دیگه،گرچه خب این چیزی رو عوض نمیکنه
    چهارمی:اون موقع پیتر واقعا کنترلی روی خودش نداشت و خب این یه نمونه از قاط زدن های مردعنکبوتیه!!به هر حال کار بدی کرد که زدش،اما خب این نشون داد اسپایدی هم همیشه شوخ نیست.
    پنجمی:واقعا میشه گفت پیتر اینجا خیلی عجله کرد و بدون ملاحظه هویت خودش رو فاش کرد.نمیشه به اینکار گفت بد،شاید بتونیم بگیم کار خیلی خطرناکی بود!خیلی خطرناک!
    ششمی:متسفانه اینجا پیتر اشتباهی یک فرد رو کشت!ولی آیا از روی عمد بوده؟قطعا نه،ولی این حقیقت رو تغییر نمیده
    هفتمی:این یکی واقعا آدم رو گیج میکنه!نمیدونم چی دربارش بگم.
    هشتمی:این چیزیه که کاملا از حضورش توی لیست مطمئن بودم.بای قبول کرد که این کار پیتر واقعا بد بوده.در واقع مسئولیت کارش رو نپذیرفته.البته خب اگه بخوایم از یه طرف به قضیه نگاه کنیم میتونیم بگیم همین مرگ عموبن باعث شد تا ما الان مردعنکبوتی مسئولیت پذیر رو داشته باشیم
    خسته نباشید

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      اسپایدر
      ممنون از نظرتون . در این جور مقاله ها گاهی باید فقط به ظاهر قضیه نگاه کرد دقیقا چیزی که مردم میبینند در صورتی که کافی باشه ، نه علت یا توجیه ماجرا چون فقط اینجوری میشه که یه جورایی مقاله رو کامل کرد . نوشتن همچین مقاله ای برا اسپایدرمن اگه علتش هم مهم باشه واقعا سخته و حداکثر سه موردبشه در مقاله قرار داد . این هم درسته که نصف این کار ها رو میشه توجیه کرد و از این جهت مقاله شاید کم ایراد نداشته باشه !

دیدگاه ها غیر فعال است.