۱۰ تا از مزخرف ترین سی جی آی های دنیای سینمای مارول

یکی از  مدرن ترین تکنولوژی‌های موجود در فیلم های سینمایی نوین دنیا، تکنولوژی CGI است که برای خلق صحنه‌های غیرواقعی به کار می‌رود. CGI مخفف شده Computer generated imagery به معنی تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر و برای ایجاد یا تهیه تصاویر در هنر دیجیتال، رسانه‌های چاپی، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های کوتاه، تبلیغات، ویدیوها و شبیه‌ساز کامپیوتری است.

دنیای سینمایی فانتزی مارول یکی از مشهور ترین دنیاهای سینمایی برپایه ابرقهرمانان است که بیشتر فیلم های آن بر اساس تخیلات و فانتزی بنا نهاده شده است و CGI های بکار رفته در فیلم های این دنیای سینمایی، بسیار بیشتر از فیلم های دیگر هالیوود است. هیچ کس منکر فیلم های خوب و سرگرم کننده مارول نمی شود. اما باید در نظر گرفت که در مواقعی این تکنولوژی نتنها به کمک فیلم های مارول نیامده است، بلکه این فیلم ها را بطور کامل به گند کشیده است. در ادامه به بررسی احمقانه ترین سی جی آی های دنیای سینمایی مارول می پردازیم.


۱. مبارزه نهایی فیلم پلنگ سیاه:

بلک پنتر یکی از موفق ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول است. فیلمی که البته به دلایل سیاسی موفق به دریافت جوایزی هم شد ولی این فیلم نقض های زیادی دارد که به هیچ وجه نمی توان از آنها قافل شد. یکی از اساسی ترین آنها نبرد پایانی این فیلم بین تچالا و کیلمونگر بود که بسیار بد کار شده و بیشتر به یک بازی کامپیوتری شباهت داشت تا یک مبارزه نفس گیر و خشن. حتی در هنگام نبرد، این مبارزه هیچ حس ترس یا شوری در شما ایجاد نمی کند و بسیار ابتدایی کار شده است. از دیگر مشکلات این قسمت فیلم را می توان به قطار پایان مبارزه اشاره کرد که بطور بسیار ساختگی و در بدترین حالت بوسیله CGI ساخته شده بود.


۲. ایتری در جنگ بی نهایت:

پیتر دینکلیج کسی است که نقش کوتوله ایتری را در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت بازی می کند. کسی که با بازی در نقش تیریون لنیستر در سری مجموعه گیم آو ترونز به شهرت رسید. بسیاری از طرفداران، این بخش از فیلم را بدترین قسمت آن می دانند. صحنات تیره و تاریک و حذف کردن های بیشمار این بخش از فیلم که در تریلر های این فیلم، به وضوح قابل درک است (مانند صحبت های ثور و راکت با ایتری که در نسخه اصلی تمام آنها حذف شده است)، بسیاری از طرفداران این دنیای سینمایی را ناراحت کرد.


۳. ارتش تانوس در جنگ بی نهایت:

قدرتمندترین ارتش دنیا باید ترسناک ترین و رعب انگیز ترین آنها نیز باشد. نه یک مشت موجود بی کله رنگی رنگی که با یک تبر بتوان همه آنها را نابود کرد. می توان ارتش تانوس را ضایع ترین موجودات دنیای سینمایی مارول خطاب کرد که نه از نظر CGI و نه از نظر داستان، حرفی برای گفتن ندارد.


۴. نبرد ثور و زره نابودگر:

این نکته مهمی است که همه بدانند دنیای سینمایی مارول، یک دنیای تجاری است که هدفش فقط پول است و تا جای ممکن خرجی برای فیلمهایش نمی کند، مخصوصا اولین فیلم های ساخته شده این دنیا که ثور به آن عظمت را در یک شهر کوچک دور انداخته با بدترین داستان پردازی قرار دادند تا گند بزنند به کل سری فیلم های ثور. یکی از بدترین لحظات سری فیلم های ثور، نبرد او با شخصیت زره نابودگر در سری اول این مجموعه می باشد.

زره نابودگر به دستور لوکی برای کشتن ثور به زمین می آید و در میانه نبرد، ثور نیز لایق میولنیر می شود. هوادارن انتظار یک نبرد حماسی در این لحظات را داشتند، اما چیزی که نصیبشان شد، یک طوفان سهمگین با مزخرف ترین CGI ممکن بود که آنقدر بد کارشده بود که اشک هر طرفدار فیلم های کمیکی را در می آورد.


۵. دورمامو در دکتر استرنج:

دکتر استرنج یکی از بهترین فیلم های مارول است که برای جلوه های ویژه، نامزد جایزه اسکار نیز شده بود و لیاقت بدست آوردن آن را نیز داشت. با این وجود نمی توان انکار کرد که این فیلم در زمینه جلوه های ویژه و سی جی آی، یک مشکل اساسی داشت و آن چیزی نبود جز دورمامو. همه چیز در این فیلم عالی بود بجز دورمامو.  طرح دورمامو در این فیلم مانند یک کله سیاه سوخته با چشمانی بنفش بود و مانند همه فیلم های دیگر مارول، رنگارنگ شده بود بطوری که به هیچ وجه، شباهتی به دورمامو دنیای کمیک نداشت. البته ناگفته نماند که این شخصیت، ترس زیادی را به بیننده منتقل می کرد و در این زمینه موفق بوده است.


۶. نبرد های فیلم کاپیتان آمریکا، اولین انتقام جو:

اشاره شد که اولین فیلم های دنیای سینمایی مارول تنها برای بدست آوردن پول ساخته شده اند و چند تای آنها نیز جز بدترین فیلم های کمیک بودند مانند همین فیلم کاپیتان آمریکا، اولین انتقاموجو. بدترین چیز در دنیای سینما، ادغام جهانی رنگارنگ و فان در جنگ جهانی است که این فیلم آنرا به بدترین شیوه در خود نشان داده است. کاپیتان آمریکا، اولین انتقامجو هیج نقطه مثبتی ندارد. می توان گفت با دیدن جلوه های ویژه نبرد های این فیلم، دیگر سراغ هیچ فیلمی از جنگ جهانی نمی روید. اشتباهی که دی سی آنرا تکرار نکرد و فیلم قدرتمندی به نام واندر وومن را ارائه کرد.


۷. شرور های مرد آهنی ۳:

«مرد آهنی ۳» بدترین قسمت مجموعه فیلم های «مرد آهنی» است که نه در داستان پردازی و نه در جلوه های ویژه به گرد پای دو قسمت قبلی این مجموعه نمی رسد. جدا از طنز مسخره گونه این فیلم، شرور اصلی این فیلم یعنی آلدریچ کیلیان (شروری دانشمند که سرمی ساخته تا قدرت های انسان را افزایش دهد) به بدترین شیوه نمایش داده شده است. CGI های شرور های این فیلم بسیار زننده هستند و دوست دارید هر وقت آنها را می بیند سرتان را به دیوار بکوبانید.


۸. تانوس در پایان بازی:

دنیای سینمایی مارول به ضعف در معرفی و انتخاب شرور های فیلمهایش معروف است و تانوس نیز از این قائده مستثنی نیست. اشتباه نکنید، جاش برولین به بهترین شیوه توانست از پس نقش تانوس بربیاد. مشکل تانوس، CGI رنگارنگ و خنده دار آن است که طرفداران را از خود ناراضی کرد. مسلما قدرتمندترین شرور عالم باید خشن تر و زمخت تر از این چیزی باشد که در جنگ بی نهایت و مخصوصا در پایان بازی دیدیم.


۹. منظره واکاندا در بلک پنتر:

اگر بخواهیم بدترین فیلم مارول در زمینه جلوه های ویژه را نام ببریم، آن فیلم بلک پنتر نام دارد. واکاندا یک ملت پیشرفته در دل آفریقای فقیر و مقر فرمانروایی پلنگ سیاه می باشد. برای اولین بار وقتی واکاندا را می بینیم، شهری مدرن با آسمان خراش هایش را مشاهده می کنیم اما این شهر هولوگرافی، بیشتر به بازی های کامپیوتری ده اول قرن بیستم شباهت دارد تا پایتخت یک کشور قدرتمند. به هیچ وجه در فیلم به واکاندا و ظواهر آن توجه نمی شد و بجز در اول فیلم. دیگر به هیچ وجه شهر واکاندا نمایش داده نمی شود. مثل اینکه طراحان گرافیکی فیلم آکوامن باید یک جلسه آموزشی برای طراحان مارول بگذارند.


۱۰. هالک در MCU:

بدترین اشتباهی که مارول در زمینه جلوه های بصری شخصیت هایش مرتکب شد، چیزی نبود جز CGI های شخصیت هالک. بعد از نتیجه نگرفتن مارول از هالک اریک بانا و ادوارد نورتون، این کمپانی هالک را با مارک رافلو امتحان کرد اما تا جای ممکن، سعی کرد قدرت او را کاهش دهد و تغییراتی در ظاهر هالک بوجود بیاورد. تغییراتی که به مذاق طرفداران کمیک خوش نیامد. مارول بدترین سی جی آی ها را برای شخصیت هالک انتخاب کرد و بعد از هر فیلم دنیای سینمایی مارول، مخصوصاً از ثور رگناروک به بعد، بدتر نیز شده است. برای هالک در دنیای سینمایی مارول آرزوی موفقیت می کنیم.

منبع: quirkybyte

43 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    مقاله خوبی بود . من با بیشتر قسمت های مقاله کاملا موافق هستم . به جز مورد ۵ ( در مورد دورمامو ) و مورد ۹ ( در مورد طراحی واکاندا ) . با توجه به اینکه خودم از سیاست های مزخرف MCU اصلا خوشم نمیاد اما انصافا طراحی دورمامو خوب بود . یعنی میتونست بهتر باشه اما بی انصافیه که بگیم بد بود . به قول خودتون ، خیلی خوب ترس و وحشت رو به بیننده منتقل میکند . در مورد واکاندا هم که به نظرم طراحی واکاندا خوب بود . هرچند اون هم میتونست بهتر باشه اما خوب همانطور که گفتید مارول آنچنان برای فیلم هاش هزینه نمیکنه . به نظر من طراحی ازگارد هم با اینکه بد نبود اما میتونست خیلی خیلی بهتر باشه . داستان های ثور هم همچنین . به عنوان مثال فیلم ثور ۲ ( دنیای تاریک ) ، با توجه به پتانسیلی که داشت میتوانست یکی از بهترین فیلم های کمیک بوک سینما بشود اما افسوس که با احمق بازیهای سران MCU ، تبدیل به یکی از بدترین های‌ کمیک بوک شد . اما خوب مارول و MCU تا همین جا بیشتر گنجابش نداره .
    موفق باشید .

    1. amirrrr کاربر می‌گوید

      تررررررررررر به این مقالتون

  2. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین جان مورد دهم زدی به هدف
    هالک هم بعنوان یک هیولای غیر قابل کنترل و هم بعنوان قویترین انتقامجو باید خیلی قویتر و ترسناک تر می شد به جای اینکه اونو قویتر از حد کنن خیلی ضعیف تر کردن واقعا که تا اون حد به هالک گند زدن که حتی اونو بعنوان قویترین قهرمان کمیک که هیچ بعنوان قویترین انتقامجو هم قبول ندارن اگه توی فیلماش دشمنان قویتری داشت اگه توی نبرد های نهایی با تانوس رو به رو می شد قدرتشو کم نمی کردن
    هالکو با تانوس دارک ساید و اودین وگالاکتوس و آپوکالیپس مقایسه می کردن حالا نمی خوام یه بحث دیگه شروع شه ولی هالک به خاطر mcu این قدر کم طرفدار هست برای مثال آیرون چون توی mcu با تانوس جنگید و اونو کشت هالکو شکست داد پر طرفدار شده وگرنه آیرون من کجاش به تانوس و هالک می خوره چه برسه به اینکه اینارو شکست بده و تقریباً دارم میگم تقریباً قویترین انتقامجوی mcu هست ولی توی کمیک جزو ده انتقامجوی برتر از نظر من هم نیست

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      نظرت اصلا برای من مهم نیست و به خودت مربوطه اما اینقدر چرت و پرت گفتی که واقعا حالم بد شد . دیگه اینقدر شورشو در نیار .
      هالک قویترین انتقامجو ؟؟!!!!؟؟؟!! تو دوست داری هالکو قویترین بدون اما دیگه مقایسه با اودین و دارک ساید و گالاکتوس رو از کجا در آوردی ؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟!!؟
      جناب اگه حرف حساب حالیت میشه ، گالاکتوس و اودین و دارک ساید تقریبا قادر مطلق به حساب میان . اون وقت تو اومدی آنها را با هالک مقایسه کردی ؟؟!!؟؟ گالاکتوس شخصیه که در اوج قدرتش ، در کسری از ثانیه سیاره زمین رو تجزیه میکنه . ! اودین شخصی هست که در کمیک مارول نژاد انسان را خلق کرده است . حتی طبق بعضی شواهد و مدارک سیاره زمین را هم خلق کرده است . ! دارک سایت واقعی که هیچ حتی همین کلون های دارک ساید هم ابدا با هالک قابل قیاس نیستند . 😂 میدونم هالکو دوست داری اما دیگه زیاده روی تا این حد درست نیست .
      آیرون من قویترین ابرقهرمان MCU ؟؟؟!!؟؟؟؟ این حرف رو الان دارم از تو میشنوم . با توجه به اینکه آیرون من محبوبترین شخصیت خود من هست .

      1. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        وااااای خدا
        دارم میگم اگه مارول تا این حد به هالک گند نمی زد نگفتم همین طوری با اینا مقایسه میشه گگگگگگفففففففتتدتتتمممممم اااااااگکگکککهههههههه مممممااااارر ررر ووووللللل تتتتتتاااااااا اااااااییییییننننننننن حححححدددددددد بببببببلههههههه هههههههااااااالللللککککک گگگگگگنننننندددددد نننننمممییییییی زززززززددددددد

        1. صادق کاربر می‌گوید

          محمد ابراهیمی
          عزیزم
          داداش شرمندتم ولی داری یکم زیاده روی میکنی
          یکم که چه عرض کنم خیلی زیاده روی کردی
          قبول دارم که هالک توی mcu خیلی ضعیف شده و کلا گند زدن بهش
          و در کمیک هالک خیلی قویتر از دنیای سینمایی هست
          ولی در همون کمیک هم هالک هرگز حریف اودین و دارک ساید نمیشه
          هـــــــــــــــــــــــــرگــــــــــــــــــــــــــز
          هالک تو خواب هم نمیتونه دارک ساید رو بزنه
          دارک ساید اصلی رو که اصلا بیخیال شو
          هالک همین کلون دارک ساید رو هم نمیتونه بزنه
          اودین در کمیک نژاد انسان رو خلق کرده
          بارها ثابت شده که ثور از هالک قویتره
          بعد به نظرت هالک میتونه اودین رو شکست بده؟
          جان من قبل از این که نظر بدی فکر کردی؟

          اون دیوار رو بدید من سرمو بکوبم بهش

          1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

            داداش گفتم اگه مارول قدرت هالک رو تا این حد کم نمی کرد دقت کن

          2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            سلام
            آقاي محمد ابراهيمي عزيز چرا گوش نميدي
            ما هم مثل شما كميك خونديم و ميدونيم مارول تو هالك گند زده پس اينقدر اينو هي تكرار نكن
            ما ميگيم حتي اگر گند هم نميزدند بازم شما خيلي حرف مسخره اي زدي
            آخه چي ميگي
            بزار برات بگم
            اولا چه تو كميك و چه تو فيلم ها ثور قويترين انتقام جو هست
            دوما

          3. دیسی کاربر می‌گوید

            بیا ____________________

          4. علیرضا کاربر می‌گوید

            با سلام بابت مقاله ممنون اما من از دوستان تعجب میکنم که اونایی که میگن هالک این نیست و اون نیست باید بگم که من شخصا طرفدار ثور هستم و اونو قویترین انتقام جو میدونم اما با بررسی های دقیق تر فهمیدم تور خیلی به میولنیر یعنی پتکش وابسته هستش اگه نباشه از پس هالک بر نمیاد منم اینو باور نداشتم تا وقتی که کمیکشو خوندم هالک درسته اصلا در حد اودین و گالاکتوس نیست البته گالاکتوس اگه اندازش کوچکتر بود هالک لهش میکرد اما اودین و دارکساید رو نه بعدش عم ثور با میولنیر تونست گالاکتوس رو بکشه و سرتور رو که هالک از هالک قویترن چطور نتونسته هالک رو تا حالا بکشه من اینو موندم حتی خود ثور هم اعتراف کرد که هالک یکی از قویترین موجودی بود که تا حالا باهاش در افتاده و قبول کرد که هالک قویتر از اونه اما هالک هک اعتراف کرد از میولنیر به شدت وحشت داره ثور با چکشش اره از هالک قویتره اما بدون چکش شانس زیادی دربرابرش نداره من اینو قبول کردم چون ذیگه حوصله دعوا با طرفداران هالک رو ندارم چون فهمیدم راست میگن هالک واقعا قویترین انتقام جوهستش و ثور هم قدرتمند ترین انتقامجو

          5. مهدی کاربر می‌گوید

            داداش تو نسخه های هالک رو دیدی؟ هالک نابود گر کیهانی ۶ ویجر رو کشت که هر کدوم از گلاب توس قویترین که اونا قدرتشان به اندازه ی دراک استاین هست ایشون درست میگه هالک قویترین هست

        2. دیسی کاربر می‌گوید

          هیییییییی هووووو هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
          جانشین حسن ریوندی رو معرفی میکنم ممد ابراهیمی
          دادا هالک تو ام سی یو حتی در حد ریورس فلشم نی چه برسه به فلش

          1. دیسی کاربر می‌گوید

            اگه تو ام سی یو هست که فلشم هالکو میخوره
            البته در کمیکم همینطور 🙂 🙂
            حالا اصن هالک از فیت با نابو قویتر.
            از دورماموم قویتر
            ناموسن اودین؟

            1. ali کاربر می‌گوید

              فلش یه گاگول خر بیشتر نیست
              هالک به یک فوت فلش رو شکست میده

      2. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        نظرتو که اصلا برام نیست

      3. ali کاربر می‌گوید

        داداش تو که از هالک هیچی نمی دو نی الکی حرف نزن
        تو کمیک هالک با یک مشت زد گلاکتوس رو پودر کرد بعد شمامیگی که قابل مقایسه با دارک ساید نیست
        هالک دومزدی رو شکست داد
        تو کمیک قوی ترین انتقام جو هستش
        و اون گلاکتوس و دارکساید هم نمیتونن جلوش رو بگیرن 😂
        اگه عصبلنی بشه کل مارول و دیسی رو با خاک یکسان میکنه😂

      4. اودین کاربر می‌گوید

        هالک دورمامو رو کشت بعداً با اودین مقایسه نشه

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      داداشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
      اي خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
      عصابم خورده آقا شوشرش رو در آوردي
      اه
      هالك يه مورچه هم براي يك كلون دارك سايد نيست
      آخه چي ميگي
      گالاكتوس به معناي واقعي كلمه هالك رو ميخوره
      اودين پدر ثور كسي كه انسان رو در كميك خلق كرد ( البته اين يكم كفر هست) يعني داداش چي ميگي
      حالا تخصص من دارك سايده بزار بگم يه كلون دارك سايد با هالك چيكار ميكنه
      هالك مياد حمله كنه همونجا دارك سايد يك پرتو گاما به هالك ميزنه هالك ذوب ميشه
      هالك حتي نميتومنه ثور رو بزنه بعد بياد اودين رو بزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      هاك قويترين اتقام جو هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      هالك قويترين قهرمان كميك هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      هالك خيلي زور بزنه با ثور مساوي كنه كه اونم نميكنه
      ديگه شورش رو درآوردي
      بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

      هالك كل قدرت هاش يه غول سبزه كه مشتاش قويه و خيلي ميپره و اگه عصباني بشه ميتونه با يه مشت يه سياره رو نابود كنه كه اونم يه بار اتفاق افتاد تو كميك ها
      بعد اين غول ميخواد دارك سايد رو بزنه !!!!!؟؟؟؟؟؟
      هاااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      بهترين جوك تاريخ
      هالك به زور تانوس ني ني رو ميزنه
      آخه هالك چي داره
      هالك به دومزدي و سوپرمن ميبازه چه برسه به دارك سايد
      آخه چرا
      من دارم كيبورد رو له ميكنم از عصبانيت
      از اين به بعد هم سعي ميكنم كامنت هاي ………….رو نخونم با تشكر
      فقط ادمين محترم يك سوال داشتم
      از نظر شما دارك سايد فرم اصلي قويتره يا ققنوس
      ممنون ميشم پاسخم رو بديد

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        برابرن به احتمال زیاد چون هر دو از ارکان جهان های خودشونن و نبودنشون هم میتونه خطرناک باشه.

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        داداش آرامش خودتو حفظ کن خوب یچی گفت دیگه باور کن اعصابت خرده کجکیبورد رو خرد میکنی فشار خونتم بالاس قیمت یه کیبورد جدیدو که میبینی سکته رو میزنیا(خدانکنه)

      3. دیسی کاربر می‌گوید

        داداچ کیبورد گرونه هااا

  3. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام، بله متاسفانه دنیای سینمایی mcu اشکالات زیادی دارد که نمیشه بهشون توجه نکرد چون کم نیست با اکثریت موارد موافقم مخصوصا با مورد آخر هالک، واقعا تا میتونستن بهش گند زدن اصلا هالک در mcu حرفی برای گفتن نداره و اصلا مشخصه اصلیش که خشمش هست در بعضی جاها تبدیل به جوک شده و اینکه در مورد مورد تانوس هم موافقم که هم باید خشنتر و هم باید قویتر از این حرفا نشونش میدادن مخصوصا در پایان بازی که این کاپیتان مارول یه تنه داشت با تانوس میجنگید و حتی ممکن بود شکستشم بده!! ولی خداییش جاش برولین خیلی عالی بود مخصوصا صداش و دیالوگاش که عالی از پس این کار بر اومد. به هر حال امیدوارم در آینده یکم اینچنین مساعلی حداقل یکم کمتر شه و دنیای دی سی هم اشکالاتش رو حل کنه تا از هر دو شاهد فیلمهای خوبی باشیم. سپاس

  4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    MOHAMMAD EBRAHIMI #
    همه عالم و آدم به سطح ناچیز ( ناچیز که چه عرض کنم . ! در واقع بی چیز و پوچ ) بودن حرفات پی بردند . وقتی همه عالم و آدم دارند بهت میگن اشتباه میکنی ، خوب احتمالا داری اشتب میکنی دیگه . حالا مهم هم نیست . اصلا هم مهم نیست . هرچه میخواهد دل تنگت بگو اما من فقط برای این میگم که بقیه فریب نخورند . هرچند که فکر نکنم حتی یک نفر هم حرفت رو باور کنه .
    یک فیلم قبلا در تلویزیون پخش میشد ( فکر کنم از شبکه ۳ ) که اسمش شعمدونی بود . در این فیلم یک شخصیت بود به اسم جلال بود ( البته همسرش هم همینطور بود ) که همیشه میگفت : ( گفتم اگه ) . ! اما مشکل تو اینکه این اگه الان هم جمله تو رو درست نمیکنه و جمله تو در هر صورت غلطه و اشتباه . حتی با وجود این واژه اگه . ! 😉 هالک در همون کمیکش هم در حد امثال گالاکتوس نیست . هالک فقط یک نسخه خیلی قدرتمند به نام کازمیک ایمورتال هالک یا همون توبا هالک داره که اون قویتر و قادرتر از گالاکتوسه . تازه همون توبا هالک هم در واقع فقط جسم هالک رو داره اما تمام قدرتش در اختیار روح شخصیت پایینتر از همگان است که داره از جسم هالک به عنوان واسطه و برای رسیدن به هدف خودش استفاده میکنه . در واقع حتی یک درصد قدرتش هم از خود هالک اصلی نیست . حتی یک درصد . ! البته شاید نسخه هالک SPH هم باشه . اما دیگه من هیچ نسخه ای از هالک نمیشناسم که در حد گالاکتوس باشه . هیچ و هیچ نسخه ای . هالک معمولی که اصلا نمیتونه به گالاکتوس نزدیک بشه . ! این حرف من نیست . حرف تمام اهل کمیک حرفه ای است . یک نگاه ساده بندازی متوجه میشوی .
    ببین جناب ، مشکل تو اینکه فکر میکنی هالک باید در حد امثال گالاکتوس باشه که نبوده و نیست و نخواهد بود . ! 😉

  5. صادق کاربر می‌گوید

    محمد ابراهیمی
    داداش
    برادر من
    عزیز من

    چرا انقدر اینو تکرار میکنی؟؟؟؟؟
    هی میگی اگه مارول به هالک گند نمیزد
    همه هم دارن میگن حتی اگه مارول به هالک گند نمیزد و قدرتاشو کم نمیکرد بازم هالک به هیچ وجه من الوجوه حریف دارک ساید و اودین و گالاکتوس نمیشد
    حالا تو هی میگی اگه به هالک گند نمیزد

    یعنی خدا رو شکر که کاربر پرزنس دیگه نیست وگرنه الان خودشو دار زده بود

    منم الان دارم فرش رو گاز میگیرم

    1. اودین کاربر می‌گوید

      دورمامو و آنسلات رو زد له کرد اینا رو هم می‌تونه

  6. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    اینجا رو تند رفتم راست میگی ولی از ثور و سوپرمن قویتر میشه

    1. ali کاربر می‌گوید

      سوپر من که صحله هالک زد گلاکتوس رو پودر کرد
      اول کمی کمیک بخونید بعد بیاید حرف بزنید

  7. Amir کاربر می‌گوید

    بسیار عالی

  8. Arash کاربر می‌گوید

    با عرض شلام باید بگم که درمورد هالک بسیار حرف درستی زدید چون من وقتی ۴ سالم بود و فیلم های هالک منتشر شد من خیلی هالک رو دوست داشتم و از شکل وقیافه ی خشنش خیلی خوشم میومد اما وقتی بعد ها تو ی فیلم اونجرز۲ دیدمش( برتی اولین بار) خلی نا امید شدم و دیگه به از نظر منالب نبود

  9. Arash کاربر می‌گوید

    تازه تانوس رو شبیه پلنگ صورتی ساخته بودن😂😂

  10. M کاربر می‌گوید

    شما هم مثل بچه های ۵ ساله دارید نظر میدید همه چیز رو دارید با قدرت مقایسه میکنید مثلا چون فلان شخصیت ار اون یکی قویتر نیست یعنی ضعیفه در حالی که اینطور نیست و چیز مهمتری به نام شخصیت پردازی هست که اون مهمه وگرنه یه نفر میاد بدون شخصیت پردازی یه شخصیت خلق میکنه که از بقیه قوی تر باشه ایا اون شخصیت خوبی از اب در میاد؟

  11. M کاربر می‌گوید

    لیست هم پر ایراد بود مثلا شماره یک شما میگید چون مارول به هالک گند زد (که البته اینکارو نکرد و فقط نظر شخصی شماست) و ضعیفش کرد پس CGI بده اینه که ربطی ندارند ملاک جلوه های ویژه است که مارول برای همشون خوب کار کرده

  12. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام به نظرم همهی اینها به جوز مورد ۴غلط بودن چون جنگ های آخر جنگ بینهایت و پایان بازی واقعا هیجان انگیز بود مخصوصا پایان بازی چون قبلا یک بار باهم جنگیده بودن و انتقام جویان شکست خوردن و جالب بود نبرد دوبارشون و لوکیشن واکاندا هم جالب بود و ورود دورمامو که یکی از قویترین کاراکتر های مارول هست هم حال بود و هالک هم تاحدی با شما موافقم چون ما اصلا شاهد اون قدرت و عظمت هالک در کمیک نبودیم ولی بازهم قابل رضایت بودن و بقیه هم بد نبودن ولی میتوانستند خیلی بهتر شوند

    1. m کاربر می‌گوید

      اینجا اصلا قدرت ملاک نیست که خوب و بدشو مشخص کنه بحث CGI که مارول تقریبا تو همش موفق بوده

  13. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین به نظرم یک مقاله راجب نقص های دنیای سینمایی دیسی هم بذارید تا ما با نقص های اونجا هم آشنا بشیم

  14. محمد مهدی کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ممنون واقعا هالک را خراب کردن ولی با تونوس موافق نیستم

  15. Marvel,DC,sonic کاربر می‌گوید

    ببین برادر من
    CGI یعنی خوب و طبیعی طراحی شه نه اینکه شکلش باب میل باشه
    هالک و تانوس مارول اونی که باید نبودن، ولی ناموسا طبیعی بودن
    آقای ابراهیمی یکم جوک بیشتر بگو بخندیم
    یهو بگو هالک از پس برتر از همه هم بر میاد

  16. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام
    با اولی موافقم
    با دومی خیلی نه . اما ا یتری میتونست بهتر باشه
    با سومی هم خیلی نه.
    با چهارمی کاملا موافقم
    با پنجمی موافق نیستم و دورمامو رو خوب در اوردند
    با ششمی هم که اصلا! در ضمن جلوه های ویژه کپ اولین اونجرز بد نبود ، اما فیلم واندروومن دو اشکال بزرگ داشت یکی این بود که مبارزات بدی داشت!‌ و خبیث خیلی افتضاح بود ، ولی با این همه اشکال فیلم بیسار خوب و لایق یهجایزه رو داشت
    با هفت موافقم
    با هشت خیلی نه
    با نه هم نه موافقم و نه مخالف
    که ده هم که دسته و گند زدن به هالک

  17. مهدی هالک کاربر می‌گوید

    ببینید دوستان هالک چندین نسخه که هالک که در انتقام جویان بازی کرده ضعیف ترینشه
    برید ببینید
    یک نسخه از هالک هست که ۶ ویجر رو کشته😱۶ ویجر کسانی هستند که هر کدام از گلاتوس قویترین هالک مجازات گر کیهانی میتونه دراگ استاین رو شکست بده ادیت هم همینطور

  18. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    با سلام من از ضعیف شدن زره نابودگر از همه بیشتر زجر کشیدم
    ولی با ضعیف شدن هالک مخالفم میدونم حرفم مسخرس ولی یه حسی بهم میگه ما هنوز نهایت قدرت هالک رو تو دنیای سینما ندیدیم.

    1. Randall Spector کاربر می‌گوید

      داداش کجای راهی هنوز شیر مونده که از این هالک بدبخت بدوشند

  19. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    با مورد۲مخالفم. این مقاله هستش مزخرفترین سی جی ای هستش ولی شما به خاطر این اونو تو لیست قرار دادید که اون صحنه بیش از حد کات شدن و موضوع داستانی بد شد ولی سی جی ایش خوب بود که خیلی اون صحنه سی جی ای(گرافیک رایانه ای یا جلوه های ویژه )واقعی به نظر میرسید پس سی جی ایش خوب بود.
    مورد ۳ارتش ثانوس طراحیش افتضاح بوده که بحثش با سب جی ای جداست و واقعا سی جی ای اینم خوب بود ولی طراحی افتضاح.
    مورد ۴نبرد ش و داستان پردازیش گند بود ولی سی جی ای زره و طوفان خیلی خوب بوده و شما خیلی گیر میدید .
    مورد۵ ادم وقتی دورمامو توی کمیک رو میبینه فکر میکنه قدرتش اتش افزاری یا پرتاب اتشه تا جادو از این نظر مارول درست کرد که دورمامو رو اینجورب طراحی کرد و سی جی ایش عالی بود .
    مورد۶سی جی ای و طراحی عالیه ولی داستان پردازی و نوع نبرد افتضاح بوده.
    مورد ۸متوسط بود البته در طراحی وگرنه سی جی ای یا جلوه های ویژه س شاهکار بود و طراحیش یه جوری بود ولی میتونست بهترم باشه.
    مورد۹چه طزاحی چه سی جی ایش عالی بود و میتونست بهترم باشه و بخش متن اعصابمو خورد کرد طراحان گرافیکی اکوامن باید یه جلیه گرافیکی برای طراحان مارول بگذارند برو…. دی سی فن متعصب برید گانتهام زشت و بد قواره خودتونو درست کنید که بیشتر شبیه نیویورک نیمه تخریب شدست تاا یه شهری که انگار که از سال۲۰۵۰بیرون اومده ست و جاوه ی ویژه ست خیلی داغونه و ادم حالش به هم می خوره و اتلانتیس مدیسی خیلب خیلی تصنعی هستش و سی جی ای اونم بده.

  20. ali کاربر می‌گوید

    من با هالک موافقام چون هالک قوی ترین انتقام جو هستش
    چرا چون…
    گلاکتوس رو شکست داد
    تانوس ازش میترسه
    ۶ تا ویجر رو شکست داد
    یک سیاره هم داره
    یک سیاره بزرگ تر از زمین رو نابود کرد
    تونست دومزدی رو شکست بده
    با هوشش از میلیونر ( پتک تور) استفاده کرد
    هالک باستر رو شکست داد
    ولورین رو شکست داد
    از یک بمب فوق هسته ای که کل ابر قهرمانان مارول رو کشت زنده موند
    رد هالک و ابو مینیشن رو شکست داد
    یک فرزند قوی مثل خودش داره
    نصف لاسوگاس رو برداشت
    وزن یک کوه رو تامل کرد
    پنجره های زمان رو پاره کرد
    میتونه ارواح رو ببینه
    هیچ وقت نمیشه به ذهنش قلبه کرد
    اگر ازاد بشه میتونه کل دنیا رو شکست بده
    و این ها دلتیلی بود که هالک قوی ترین انتقام جو هستش
    اهان راستی تنها نقته ضعفشم بتی راس هستش
    نامزدش

دیدگاه ها غیر فعال است.