چرا تام هالند بهترین اسپایدرمن است؟

وقتی که اولین قسمت از سه گانه شاهکار سم ریمی اکران شد کمتر کسی بود که از ان لذت نبرده باشد داستان پردازی پایبند به اصول کمیک، بازیگری و داستان عالی و …  در کنار همه ی اینها کسی که واقعا بیشتر از همه به چشم میامد بازی خوب توبی مگوایر در نقش اسپایدرمن بود و او توانست با بازی خوب خود انتظارات بیشمار هوادار این شخصیت را براورده کند و حتی بازی خوب خود را در دو قسمت بعدی از این سه گانه ادامه داد.

خاطرات این اسپایدرمن در ذهن ها باقی ماند تا اینکه باری دیگر اندرو گارفیلد به بازی در این نقش پرداخت و او هم خوب ظاهر شد ولی بازی مگوایر انتظارات هواداران را بالا برده بود و اندرو نتوانست یک اسپایدرمن تمام عیار را ارائه دهد. اینبار نوبت به خود مارول رسید که در برنامه ریزی های عالی خود اسپایدرمن را هم قرار دهد تا این کلکسیون از MCU کامل شود. تام هالند عالی در این نقش بازی کرد و با یک ورود جانانه به MCU  وارد شد و با سن کم خود در کنار دیگر بازیگران ترکیبی جالب رو ایجاد کرد. ما هم در این مقاله میپردازیم به اینکه چرا خیلی ها اسپایدرمن تام هالند رو بهترین اسپایدرمن میدانند:


جوانی و سن متناسب تر با اسپایدرمن نسبت به دو اسپایدرمن دیگر:

تام هالند نسبت به دو اسپایدرمن دیگر سن و شخصیت جوانگرایی بهتری داشت که باعث شد اسپایدرمنی متناسب تر ارائه دهد و هیبت جوانی اسپایدرمن را نسبت به شرایطی که در ان قرار میگیرد را بهتر جلوه دهد طوری که حتی یکی از رسانه های معتبر امریکایی از او به عنوان نسخه باطراوت تر و عصبی و با روحیه بهتر از اسپایدرمن یاد میکند. او به خوبی تعادل بین بی گناهی نوجوانی و خود شناسی جوانی را بر قرار میکرد. همچنین هالند با بازی خود شور و نشاط جوانی پیتر پارکر رو بهتر نشان میداد که این امر تا حدی به سن او مربوط است که با وجود ۱۹ سال سن نقش اسپایدرمن رو در فیلم جنگ داخلی ایفا کرد. در عوض سن نه چندان درخور مگوایر برای پیتر پارکر هم در ظاهر به چشم میامد علاوه بر اینها از لحاظ اجتماعی که پیتر در ان با دوستان و همکلاسی های خود سرو کار داشت باز هم این اجتماع اطراف هالند بود که از لحاظ سنی بهتر و درخور تر بودند.

اگر از لحاظ لباس هم این سه رو بررسی کنیم این اسپایدرمن تام هالند است که از این حیث لباس های جذابتری را داشت. مثلا یکی از عیب های لباس مگوایر تارهای بسیار فلزی و واضح بود که ظاهر لباس رو تا حدی بد جلوه میدادند. ولی هریک از لباس های هالند خاص و متفاوت بودند و کمتر کسی است که مخالف این نکته باشد.


شخصیتی بیشتر شبیه به اسپایدرمن کمیک:

اگرچه توبی مگوایر از لحاظ داستانی که در فیلم به اسپایدرمن اختصاص گرفته بود بیشترین میزان شباهت را به کمیک داشت ولی از لحاظ خصوصیات اخلاق فردی اسپایدرمن این هالند بود که شباهت بیشتری داشت. مثلا  یکی از ویژگی های برجسته اسپایدرمن در کمیک طنز همراه با ارجاع های خنده دار او به فرهنگ پاپ و صحبت زیاد از حد او در هنگام مبارزه است که این رو تا حد زیادی تام هالند نیز برخوردار بود درست مانند سکانس درگیری او با فالکون و سرباز زمستان در فرودگاه که یکی از اسپایدرمنی ترین لحظه های این شخصیت در MCU بود. او حتی هنگامی که درگیر جنگ با این دو شد هم این رشته از شخصیت اسپایدرمن رو به خوبی نشان داد ولی در عوض پیتر پارکر بودن اندرو یه کم بدون روح و سرد بود ( برخلاف ظاهرش و قیافه اش که به پیتر پارکر شباهت بیشتری داشت) حتی بیش از حد خونسرد بود خب مگه کجای پیتر پارکر ویژگی خونسرد بودن است. خونسردی پیتر اندرو به حدی بود که با پیتر مظطرب با استرس کمیک اختلاف زیادی داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های کاملا موثر اسپایدرمن مقاومت پذیری خاص او در برابر شخصیت هایی به مراتب قویتراست و اینکه روحیه خود در برابر انها را حفظ میکند که این رو هم به وضوح در اسپایدرمن تام هالند میتوان مشاهده کرد. اگر چه دو اسپایدرمن دیگر هم این ویژگی را داشتند مثلا لحظه خاطر انگیزی که اسپایدرمن در برابر ضربات سندمن مقاومت میکرد و روحیه خود را در تمام لحظات مبارزه حفظ کرد. تنها صحنه ای که از اسپایدرمن تام هالند میتوان با این صحنه مقایسه کرد زمانی بود که سعی بر بلند شدن از زیر آواری داشت که بر روی او خراب شده بودند که واقعا یک سکانس پر معنا رو ایجاد میکرد. ولی باز هم نسبت به صحنه ذکر شده از اسپایدرمن مگوایر در سطح پایین تری قرار داشت  اگر چه در اسپایدرمن تام هالند ما اثری از عمو بن نمی بینیم ولی قطعا تونی استارک جای او را پر کرده است و به عنوان راهنمای او خوب کار کرده است ولی از طرز صحبت پیتر با تونی در اتاقش در فیلم جنگ داخلی پیدا است که به احتمال زیاد اثر عمو بن در زندگی پیتر در گذشته او دیده شده است و حذف عمو بن بیشتر از اینکه یک ضعف باشد یک نقطه قوت است  چون به این مورد به دفعات در اسپایدرمن های پیشین پرداخته شده بود و تقریبا کلیشه ای بود.

و صد ها ویژگی متناسب با یک اسپایدرمن واقعی مثل: خوش بینی جوانی، بی تجربگی در دنیایی بزرگ، بی نظمی بلوغ، مبارزات نفس گیر زندگی، نیاز به اثبات خود برای قهرمانانی در سطح بالا تر از خود، نیاز به راهنما و راهنمایی، مسئولیت سنگین در قبال اطرافیان و…

در بین سه اسپایدرمن این تنها هالند است که حال دبیرستانی باهوش را که از ویژگی های بارز پیتر پارکر بودن است را نشان داده است . اگر چه انها بیشتر از این شغل عکاسی پیتر را به وضوح نمایش داده اند ولی دبیرستانی با هوش و عجیب و غریب از ویژگی های ابتدایی پیتر پارکر بودن است که در بقیه به خوبی به ان پرداخته نشده بود حتی با اینکه مثلا انها خودشان وب شوتر های خودشان را درست کرده بودند ولی به هوش انها در دوره دبیرستان به خوبی اشکار نبود پس میتوان تام هالند را بعد نخبگرانه اسپایدرمن دانست  (دبیرستان نقش مهمی در زندگی اسپایدرمن داشته است). سیر شخصیتی اسپایدرمن هالند به خوبی در MCU  پیش میرود تا جایی که در اندگیم واقعا به جایی رسید که میشه با او ارتباط برقرار کرد.

یکی از ویژگی های اصلی پیتر توبی مگوایر پرداختن به جنبه مسئولیت پذیری پیتر است، پیتر اندرو نیز به دقت خوبی به جزئیات پرداخت، پیتر هالند ترکیبی از ویژگی های مثبت هردو بود. او ابتدا مسئولیت پذیر بود و در فیلم جنگ ابدیت از این جنبه به جنبه موقعیت قهرمانی وی پرداخته شد.

همه ی اینها این احساس رو به یک اسپایدرمن فن واقعی منتقل میکنه که بالاخره یک اسپایدرمن با تمام توان با کمیک ها هماهنگ شده و اون تام هالند هست همراه با حفظ ارزش های یک پیتر پارکر.


فیزیک بدنی بهتر:

تام هالند نسبت به دو اسپایدرمن پیشین از لحاظ فیزیک بدنی شرایط بهتری رو داشت و این به منظور بد بودن دو اسپایدرمن پیشین از لحاظ فیزیکی نیست بلکه ان دو از هالند کمی در سسطح پایین تری قرار داشتند. علاوه بر این او قبل از اینکه برای این نقش انتخاب شود نیز به عنوان یک ژیمناستیک کار فعالیت داشت که کمک میکرد بعضی از صحنه های اکشن اسپایدرمن را حتی با وجود تیم ماهر بدلکاری خودش به خوبی اجرا کند و این توانایی های بدنی او بود که به هالند کمک کرد که هم این نقش را شکل بدهد و هم ان را بازی کند. که نتیجه این اعمال تجسم بخشی بهتر اکشن های اسپایدرمن بود. از لحاظ ظاهر در بین افراد و مخصوصا همکلاسی در کمیک به این صورت است که پیتر پارکر هیکلی تقریبا نسبت به بقیه ضعیفتر داشت که باعث میشد از این حیث نادیده گرفته شود. خب از این دیدگاه هیکل مگوایر در بین بقیه با پیتر پارکر کمیک جفت و جور نبود و کمی قویتر و بلند قد تر بود. هیکل اندرو نیز کمی ناجور به نظر میرسید ولی مگوایر ترکیبی از این دو بود که مناسب و  بیشتر پایبند به کمیک بود.

هالند همچنین نسبت به بقیه اسپایدرمن ها توانایی برقراری ارتباط بهتر با دیگر بازیگران را در فیلم داشت و به اسانی میشد متوجه ان شد اما در عین حال چیزی که در شخصیت پردازی اسپایدرمن هالند نسبت به دو اسپایدرمن دیگر مشهود است این است که کمتر به رابطه رومانتیک او با یک شخصیت مونث پرداخته شده بود.

از لحاظ بازی با حرکات صورت نیز تام هالند به خوبی با اجرای نحوه درست حرکات صورت این نقش رو ایفا میکرد و حتی حرکات صورت او با لحن و دیالوگ او هماهنگ بود که باعث میشد مفهوم ان لحظه رو علاوه بر صحبت های پیتر پارکر در صورت او نیز اشکار شود.


جایگاه اجتماعی بهتر:

موفقیت های اجتماعی پیتر پارکر تام هالند قطعا بهتر از دو اسپایدرمن پیشین بود. بدست اوردن جایگاه خود در بین قهرمانان بزرگی چون انتقام جویان برای پیتر پارکر جوان قطعا یک نکته مثبت است. از لحاظ ارتباط دوستانه با دوستان و همکلاسی ها نیز ارتباط هالند بیشتر به حال و هوای اسپایدرمن کمیک میخورد و حتی نسبت به دو اسپایدرمن دیگر جالب تر نیز بود. تنها نقطه ضعف اسپایدرمن تام هالند در این زمینه نداشتن ارتباطی موثر با ام جی بود که برخلاف اندرو که ارتباطی قابل قبول با گوئن یا حتی ارتباط مگوایر با مری جین بود و این دو بیشتر به خط احساس پیتر پرداخته بودند اما فراموش نکنیم که این نکته یک مزیت نیست چون خود استن لی گفته است هدفش از خلق اسپایدرمن فردی است که مطمئن باشد خوشتیپ  نیست، قدبلند یا عضلانی نیست یا حتی ثروتمند و البته در ارتباط با زنان مشکل دارد.

اما از لحاظ ویلین هایی که برای این سه اسپایدرمن در طول داستان به وجود امدند به ترتیب مگوایر  هالند و اندرو میتوان رتبه بندی کرد. کیفیت ویلین های مگوایر که نیاز به توضیح ندارد ولی ویلین هایی که اسپایدرمن هالند با انها روبه رو شد قطعا بهتر از اندرو بودند که هدف و علت دشمنی انها به وضوح کامل مشخص نبود و بیشتر نوعی سردرگمی را به ما منتقل می کرد. اینکه هالند زیر سایه تونی استارک بوده درست نیست و الان اسپایدرمن به یک شخصیت مستقل از او حتی در اندگیم نیز تبدیل شده بود. درسته که در ابتدا کمی بیشتر از حد با تونی ارتباط داشت ولی این به دلیل نیاز فراوان او به یک راهنما است چون که جوانی کم تجربه بود ولی حالا دیگه او به یک پختگی شخصیت خود رسیده است.


بازی بهتر:

اجرای بی عیب نقص گفت و گو ها، طنز های هوشمندان، اجرایی طبیعی، امادگی بدنی بالا برای انجام بهتر اکشن (انهایی که خود هالند جدا از بدلکارش به تصویر میکشید) همه از ویژگی های مثبت هالند در بازیگری او است. ولی چیزی که بهتر از همه است اینه که او واقعا خیلی راحت و روان بازی میکند که واقعا عالیه. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک جنبه از شخصیت اغراق شود ولی هالند حد واسط جنبه ها را به خوبی حفظ میکند. چیزی که باعث می شود یک نقش خاطره انگیز دربیاید زیبایی بازی در ان نقش است و این کار با تلاش مداوم بازیگر حاصل میشود. چیزی که  روشن است این است که هالند خیلی بیشتر از دو بازیگر دیگر عاشق این نقش است و حتی بار ها به وضوح ان را نشان داده که باعث میشود خیلی خیلی بیشتر برای این نقش زحمت بکشد مثل تلاش زیاد برای پنهان کردن لهجه بریتیش خود که انصافا موفق هم بوده است. یکی دیگر از نکات مثبت بازی او شیمی و تعامل عالی او با دیگر بازیگران است.

شیمی او با انها خارق العاده و یکپارچه است. او به خوبی از توصیه داونی جونیور که گفته از بازی در این نقش لذت ببر و به استرس ان اهمیت نده و اجازه بده بدنت بازی کند استفاده کرده است. مثل رابطه خوبی که با  بندیکت کمبربچ یا رابرت داونی جونیور در صفحه ایجاد کرده بود. پیدا است که هالند واقعا درک کرده که اسپایدرمن تا چه اندازه برای میلیون ها نفر در سراسر دنیا خاص است. هربار که او این نقش را بازی می کرد مشخص بود که او برای میراثی که استن لی خلق کرده احترام قائل است و عاشق بازی در ان است. هنگام توصیف هالند در این نقش  اسطوره فقید کمیک و پادشاه کامئو استن لی گفته  است:  مثل اینکه ما یک موجود زنده رو برای اسپایدرمن بودن خلق کرده ایم و او تام است.


نویسنده: امیررضا قاسمی


112 Comments
  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود ممنون جناب قاسمی

  2. Randall sepector کاربر می‌گوید

    من چی باید بگم واقعا ؟
    خسته نباشید ولی با عرض پوزش به نظرم یکی از بدترین مقاله های سایت بود که خوندم
    خیلی جالبه یکی از بدترین بازیگر های مرد عنکبوتی میشه برترین مرد عنکبوتی

    1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

      بله درسته نویسنده کار درستی مثل آقای قاسمی اشتباه میکنن، ده ها کارشناس و منتقد اشتباه میکنن، فقط نظر شما درسته

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        اگر منظورت از ۱۰ ها منتقد نویسنده های سایت های اینسایدر و از این قبیل هست اره آفرین من درست میگم فن بوی افراطی بله من درست میگم
        بازیگری بلد نیست چهار تا دیالوگ‌ رو بگن و در نقش فرو بره از اندرو گارفیلد و توبی مگوایر بهتره ؟ من تعصب دارم روی اندرو گارفیلد و توبی مگوایر ( مخصوصا توبی ) از این بحث پا پس نمی‌کشم
        تا اخرش هستم

        1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

          یه جوری میگی تا آخرش هستم که کاپیتان تو نبرد نهایی اندگیم نمی‌گفت😂😂

          1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

            میگم خدایی فلامینگوی مهاجر دیگه چیه
            ثور لاور بهتر نبود؟

            1. ثور لاور کاربر می‌گوید

              راستش میخواستم اسممو بزنم مدافع حقوق فلامینگو های مهاجر 😂 از یه اسم دیگه میخواستم کپی برم(منظورم مدافع حقوق پاندای چشم قرمز چینیه) ولی ادمین گفتن اسمای طولانی نداشته باشیم.

      2. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

        فلامینگو مهاجر
        حاجی برگرد نون خ ۳ اینجا جای تو نیست

        1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

          خخخخخخ، راستش فعلا اونجا گرمه من اینجارو ترجیح میدم

          1. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

            عزیزم ما تو همدانیم کردستان کنار همدانه والا گرم نیست برگرد به زادگاهت

  3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود.
    فکر کنم آقای قاسمی فهمیدن بنده به خاطر درس نمیتونم زیاد مقاله بنویسم دارن جای بنده پر می کنند. دمشون گرم.

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      ممنون . ولی شما خودتون از نویسنده های خوب سایت هستید مخصوصا در زمینه گیم و مسلما جای شما رو کسی از این جنبه در این زمینه نمیتونه بگیره .

  4. Spidey کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی من هنوز توبی مگوایر را بهترین می دانم

  5. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود منم با سه اسپایدرمن رو دوس دارم اما هالند خیلی خوبتر بود به نظرم

  6. amin.D.er کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بی نقص بود ولی تام هالند.. توبی مگوایر و اندرو گارفیلد نمیشه.
    اقا ما چندتا سوال داریم ایا امپتی هند کیه ایا مال دیسیه یا خیر
    والای همگان قویتره یا پرزنس.
    ایا از بیاندر های ما قبل رتکن کلاسیک یا هرچی کی قویتره
    ایا رایتر در مارول حضور نداره یعنی در کمیکا نیست چون در کمیکای دیسی هستش
    ایا درسته که میگن مانیتور مایند یا همون پرایمال مانیتور برگه کاغذه که رایتر روش تایپ میکنه یا خیر چون بعضیا قویترین شخصیت کمیک میدوننش

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ۱-نمی دونم
      ۲-فکر کنم برابر
      ۳-(با فرضیه سایه نشینان بالا)tyr-رون کینگ ثور-والای همگان-یکی پایین تر از همه-فالکرام-پروژ
      ۴-د رایتر تجسم نویسنده کمیک در دنیای دیسی هست.والای همگان و try هم تجسم نویسندگان هستند در دنیای مارول
      ۵- نمی دونم

  7. Randall sepector کاربر می‌گوید

    تسلیت به دوستداران مرد عنکبوتی
    نتفلیکس قرارداد جدیدی با سونی بسته که براساس اون از سال ۲۰۲۲ فیلم‌های بزرگ سونی بعد از اکران در نتفلیکس منتشر می‌شن که شامل فیلم‌های مردعنکبوتی و اسپین‌آف‌های اون هم میشود
    جا داره در این لحظه یکم من اشتباه کردم همون تام هالند خوب بود این نتفلیکس پیتر پارکر رو سیاه پوست می‌کنه اگرم نکرد آخرش آزبورن و پیتر پارکر …….
    این خط این نشون
    # تام هالند حق مسلم ماست

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      ای بر@# تو این شانس

  8. مستر کاربر می‌گوید

    اقا یه سوال
    تویه نبرد بین اودین و ایمورتال هالک کدومشون پیروز میشن
    خودم با توجه به سرچ هایی که کردم شانس ایمورتال هالکو بیشتر میدونم
    نظر شمام خواستم بدونم

    1. استرنج کاربر می‌گوید

      قطعا ایمورتال هالک
      پایین تر از همگان هم نتونست شکستش بده
      این هالک با اینکه اصلا خشمگین هم نشده بود تونست خیلی راحت کل اونجرزو شکست بده و با یک مشت یه کاری کرد که ثور نتونه رو پاهاش وایسه
      هنوز دقیق نمیدونیم چه توانایی هایی داره در آینده بیشتر مشخص میشه ولی یه چیزیو که همه فهمیدن اینه که شکست دادنش عملا امکان پذیر نیست

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        چرا امثال کازمیک آرمر و پایین تر از همه و
        سورس و والای همگان و پرزنس و رایتر میتونن

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          رون کینگ ثور رو از قلم انداختی
          همین طور بیاندرز

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بله

    2. سهراب کاربر می‌گوید

      ایمورتال هالک

    3. سوپرمن کاربر می‌گوید

      ثور اگه پدرش و سرزمینش رو دوست داشته باشه حتما به اودین میگه که با ایمورتال هالک وارد جنگ نشه

    4. پویان کاربر می‌گوید

      من راستش خیلی راجب ایمورتال هالک نمیدونم ولی خب احتمالن هرکی کامیکو دنبال کنه از اون نبرد معروفش با انتقام جویان و اینکه فقط با یک ضربه تونست ثور رو شکست بده خبر داره و بفهمه که چقدر قویه
      نبرد خیلی جذابی میشه ولی نمیتونم بگم برنده کدومشونه

    5. آناکوندا کاربر می‌گوید

      در این که اودین یکی از قویترین های ماروله شکی نیست ولی فک نکنم شانسی جلوی هالک جاویدان داشته باشه

    6. ارشیا کاربر می‌گوید

      اودین عمرن بتونه ایمورتال هالکو شکست بده
      این جونور اصلا عجیب قویه
      کلن موجودات دنیا رو هم آدم حساب نمیکنه

  9. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    کلا زیاد از اسپایدرمن خوشم نمیاد
    فقط ۱۰ جلد از کمیک هاش رو خوندم برای همین نظر کارشناسی نمیدم
    ولی چهرش میخوره

  10. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    اسپایدرمن واقعا جالبه اما نمیدونم چرا ازش خوشم نمیاد اصلا نمیدونم

  11. Mahdi کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خسته نباشید

  12. MFT کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی . و به نظر من تام هالند بهترین اسپایدرمن است .

  13. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله رو هنوز نخوندم ولی از دیدن تیتر مقاله از عصبانیت دارم میترکم بابا تابلو هست مگوایر از این بچه سوسول بهتره با اختلاف بی نهایت ضربدر بی نهایت تا بی نهایت …..

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      وای به حال اینکه مقاله رو بخونی
      # این هست توان ایمان نیاوردن به تام هالند
      # هنوز هم دیر نیست اینان بیاورید

    2. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

      یکی از مشکل ما ایرانیا اینه که از رو ظاهر قضاوت میکنیم، و چون توبی بی نهایت خوشتیپه.
      بنظرم توبی مرد عنکبوتی خوبی بود، یه ذره از تام بهتر ولی تام پیتر پارکر خیلی خوب تری بود، در مورد اندرو هم برعکس

    3. فوزی غلام کاربر می‌گوید

      #steve rogers
      فقط سوال اینکه چه تابلویی رو منظور داشتید یا این تابلویی که میگید اثر استاد فرشچیان است یا استاد کمال الملک . خدایی وقتی خود استن لی همچین حرفی رو زده . چی بگم خب شما حتی حرف خالق شخصیت رو هم قبول ندارید . دم شما گرم

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        آستن لی ۹۵ ساله اره ؟
        استن لی بیاد جنجال به پا کنه که تام هالند بهترین نیست ؟ اره ؟

        1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

          یعنی به استن لی کبیر هم هیت میدی!!!!!! مرد حسابی میدونی چقد به مارول خدمت کرده!!!

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            😂😂😂 این هست چیه شما ها راه انداختیدش واقعا ؟
            من الان چه به استن لی گفتم ؟
            به نظرت یک فرد ۹۶ ساله می‌تونه با عقل سالم موودش نظر بده ؟

            1. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

              یه سوال ازت دارم، دقیقا چه چیز مارول خوبه؟؟؟ تو که کلا هر چی مارول داره و نداره و خواهد داشت رو هیت میدی، اگه مارول انقد بده چرا مارول فنی!!!؟؟؟

            2. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

              لعنتی ها شما هنوز نمیدونم استن لی مرده؟! حاجی اون دیوار کجاست بیاریدش من سرمو بککککککوبم بهش یا بهتره بدون ماسک و اینا بچرخم بیرون کرونا بگیرم تموم شه بره

  14. admin
    admin کاربر می‌گوید

    هالا چرا آنقدر ناراحتی؟
    آدم با توهین کارش به هیچ جا نمیرسه.

  15. ایران کاربر می‌گوید

    ربطی به مقاله نداره ولی به نظرتون در نبرد سلستیال ها با آزگارد چه کسی برنده میشه ؟ من خودم میگم سلستیال نظر شما چیه ؟

  16. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    #محمود
    نمی دونم کسایی مثل تو
    چرا حتما باید هر جا رد
    میشن ی ل@ت به بقیه بندازن(ادمین با عرض پوزش)
    من با توبی بیشتر از بقیه
    حال کردم.

  17. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    امروز اومدم ی مهر روی پرونده سایه نشینان بالا بزنم
    ۲ دلیل قطعی دارم.هر دوتاش تو کمیک جنگ های پنهان هست
    ۱-دکتر دووم بعد از بدست آوردن نیروی بیاندر ها گفت
    (حالا متوجه میشوم که چرا خدایان حقیقی و قدرتمند در سایه ها پنهان میشوند
    اوکی؟
    حالا این یکی
    در همون کمیک مولکول من اتاق نور رو (مکانی که همه دنیا از آن شروع شد) توصیف میکنه.
    سایه نشینان بالا هم خالقان جهان مارول هستند
    شاید هم درست نباشه نظرتون رو بهم بگید

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      در ضمنا اتاق نور متعلق به بیاندر هاست

    2. الفا کاربر می‌گوید

      میشه بگید کدوم جلد دکتر دووم این رو میگه چون من همچین چیزی رو یاد نمیاد بسیار ممنونم
      اینکه خدایان در سایه ها قایم میشند مربوط به بیاندرهاست چه ربطی به سایه نشینان داره …. هرجا از کلمه شدو استفاده میشه مربوط به سایه نشینان نیست که این پنهان شدن در سایه ها یه اصطلاح عه و حتما ربطی به سایه نشینان نداره .
      شاد و موفق باشید

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        دوست عزیز من هم دیدم که دکتر دووم همچین حرفی زد در یکی دیگر از کمیک ها هم لوکی گفته که ممکن هست بیاندر باشند در مورد سایه هم درست میگید ولی ممکنه قصد نویسنده چیز دیگری باشه

        1. الفا کاربر می‌گوید

          خب شما از کجا میدونی منظور نویسنده کدومه؟؟؟عزیز قایم شدن در سایه ها یه اصطلاحه توی خیلی کمیک ها و انیمیشن ها از این اصظلاح استفاده میشه حتی اسم یک اهنگم هست …… و اینکه لوکی گفته ممکنه بیاندر باشن ……..اون که شبیه بیاندر ها حرف میزنن غلطه بیاندرز ها هرگز اونجوری حرف نزدن و این نوع حرف زدن کلا یک بار بیاندر کلاسیک انجام داده …. که خب بیاندر کلاسیک کلا از تاریخچه مارول منسوخ و حذف شده….پس …..

    3. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      خب اگه ادمین قبول کردند در این باره هم یک مقاله مینویسم و تمام دلایل رو در یک مقاله قرار میدم که چرا سایه نشینان بالا میشه که بیاندر باشند

  18. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    با تمام احترامی که برای آقای قاسمی قائل هستم ولی مقاله اشتباهه

  19. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    نویسنده خسته نباشید مقاله خوبی بود با نتیجه کاملا موافقم نمیدونم مشکل بعضی ها با تام هالند چیه و سوال دارم کاربر مححترم بدون توهین شما سر صحنه فیلمبرداری های هالند بودید که میگی حتی از حفظ کردن دیالوگ ها هم عاجزه .
    خوب میره تو حس پیتر وقتی بازی میکنه حتی فکر کنم بهترین اسپایدرمن باشه بی شک .
    دم نویسنده هم گرم حال کردم با واقعیتی که ثابت شده است .

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      شما ثابت شده که مارول فن هم نیستی mcu فنی
      واقعا جای تأسف داره که نام هالند رو بهترین میدونید
      تام هالند نه از نظر بیان کلمات و دادند حس به دیگران و نه از نظر بازی با چهر و بدن از مگوایر نه تنها بلکه از اندرو هم برتر نیست
      در نقش فرو نمیره انکار یک زبانه که دیالوگ ها رو میگه شما برسد لحظات عاطفی توبی و اندرو رو نگاه کنید و با این تام هالند مقایسه کنید
      در مورد سن
      یعنی هر چی سن پایین تر باشه بهتره ؟
      توبی و اندرو هم در مرد عنکبوتی ۱ هم بسیار جوان بودند ( یک نگاه به این دو فیلم نگاه بیندازید )
      از لحاظ شباهت اولا که در اوایل کمیک های مرد عنکبوتی رو نگاه کنید بیشترین شباهت رو به اندرو گارفیلد داشته و بعدش هم به تولید داشته قد هر دو هم مناسب بود
      این یکی واقعا قدش کوتاه هست در کمیک ها مرد عنکبوتی هم نورمن آزبورن هست تام هالند هم بدنش هم که در این مورد بدنش خوبه فیسش هم که خوب نیست واقعا برای این نقش
      شیمی که اندرو گارفیلد و توبی با عمه می جی جونا سیمونز و گوئن …. داشته خیلی بالاتر از مرد عنکبوتی تام هالند هست هم از نظر دیالوگ ها و فیلمنامه و هم از نظر بازی بازیگران
      از لحاظ کمیکی هم توبی و اندرو بسیار برتر هستند از تام هالند
      یکی از مشکلات این مرد عنکبوتی تام هالند دقیقا این مورد هست
      چیزی که برای من جالب بود در مورد توبی مگوایر این هست که هیجان و شور و نشاط رو به خوبی نشان میداد وقتی با نورمن صحبت می‌کرد و یا صحبت هایش با آلفرد پولینا در نقش دکتر اختاپوس و یا عمه می به خوبی در هر یک یک هیجان درست و مناسب رو درست نشون میداد و خودش رو کنترل نمی‌کرد از نظر احساسات ماری که تام هالند می‌کنه ( در مواقع درام اصلا خوب بازی نمی کنه )
      خب یکی از ضعیف های تولید این بود که اعتماد به نفس نداشت متاسفانه که البته این در قسمت ۲ خیلی کم شده بود و تام هالند عجیب در مورد عالیه همون‌طور که اندرو بود
      لحن و بیان توبی هم در مواقعی متوسط بود و در مواقعی عالی و قشنگ جا های اوج و فرود صدا رو میدونست برای اندرو هم همینطور بود البته در فیلم اول زیادی این موضوع برای من رو مخ بود
      تام هالند در این یکی هم بدک نبوده ولی بعضی مواقع لحنش کاملا در مواقع ضروری مناسب نبود و انگار یک ربات صحبت می‌کنه و تمرکز لازم بر روی این مورد نداره
      صدای اندرو گارفیلد هم قطعا از توبی مگوایر و تام هالند مناسب تر بوده
      در مورد حرکات بدن در مواقع اکشن هم اصلا تام هالند چشمگیر نبوده اصلا تازه الان هم این همه تکنولوژی پیشرفت کرده بدلکار ها بیشتر این مار رو انجام میدن
      با این حال تولید مگوایر و اندرو گارفیلد حرکاتشون در اکشن چشمگیر تر بوده ( دوستان منظورم نیست که توبی و اندرو حرکات اکشنشون رو خودشون انجام میدادند منظورم ری اکشن ها هست وگرنه که اون کار بدلکار ها هست )
      خلاقیت تام هالند هم خوبه البته نسبت به توبی ولی اندرو از این دو خلاقیت بیشتری داشته حتی اگر به دیگر فیلم های اندرو هم نگاه کنید این کاملا مشخصه
      و آخرین ویژگی خوب توبی هم به نظرم که در موقعیت های مختلف هم کاملا درکش می‌کنه نوع گویش و نشون دادن یک مرد عنکبوتی با خصوصیات لازم هست ( مثلا خجالتی بودن شجاع بودن مسئولیت پذیر بودن گاهی شوخ مثل سکانس جی جونا جیمسون رابطه صمیمی با دوست علاقه به مری جین یعنی مری جین رو‌ دوست داشت ولی به خاطر دوستش این علاقه رو نشون نداد و …. ولی این در مورد اون دو تا صدق نمیکنه ( نه همش تا حدی )
      به نظر من تنها مشکل مر. عنکبوتی توبی نداشتن اعتماد به نفس بود ولی تان هالند تا دلتون بخواد شما داره

      1. گالاکتوس کاربر می‌گوید

        بابا تو دیگه خیلی تعصبی هستی خود استنلی گفته از نظر من تام هالند بهترین اسپایدرمنه دومن تو آمریکا نظرسنجی برگذار شده تام هالند رو بهترین اسپایدر من میدونن حتی بهتر از توبی و اندرو واقعا نمیفهمم چرا بعضیا جوری تعصبی بازی در میارن انگار از خالق دنیای مارول بهتر می‌فهمن

  20. Spidey کاربر می‌گوید

    فیلم های تام هالند خیلی خوبن ولی نقش زنش مثل اسپایدر من های قبلی زیاد خوب نبود

  21. فوزی غلام کاربر می‌گوید

    نود درصد چیز هایی که گفتید مثل حفظ دیالوگ نه تنها اشتباهه بلکه حتی درست هم نیست مشکل شما بیشتر از اسپایدرمن هالند خود هالند هست که نمیدونم چرا ؟ باز هم دم اقای قاسمی گرم که مقالشون رو دراین مورد نوشتند زودتر وگر نه فقط مونده بود شما بگید مدل موی تام هالند هم مشکلی بزرگ داره و فاجعه هست . نقد های اشتباه غلط مغرضانه عمدی و تعصبی . نمیدونم چه حسی داره از اینکه بیش از هفتاد درصد هوادارای اسپایدرمن . خالق اسپایدرمن و حتی مقاله این سایت هم و بیشتر منتقد ها نظرشون با شما مخالفه و این به نظرم فشار زیادی رو روی کسی که خودش داره میگه تعصبی هست میزاره که از خداوند طلب صبر برای شما میکنم و بار ها با مطالعه این مقاله لذت میبرم . شاید هم تحمل این رو ندارید که جوانی با کم سن از دوتا از بهترین بازیگر ها بهتر در این نقش بازی کنه .
    از اسپایدرمن در ادامه فیلم ها هم قطعا با تمام توان لذت میبرم . شاد باشید😁😁😁😁😁😁

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      نظر شما هست قابل احترام
      من نه با کسی مشکل دارم و نه از عمد این مار رو میکنم
      در یکی از کانال هایی هم که نام نمی‌برم حدود ۵۰
      ( حدود ۶۰۰ نفر ) درصد نظرشون با توبی مگوایر و ۳۵ درصد هم تام هالند بود بقیش هم اندرو بود
      در مورد خالق هم بگم آستن لی اگر می‌گفت که تان هالند بده جو بدی علیه تام هالند شکل می‌گرفت و ممکن بود به طور کل باعث پایین آمدن اعتماد به نفسش و اینکه آستن لی اون نظر رو وقتی داد حدود ۹۵ یا ۹۶ سالش بود
      موفق و پیروز باشید

      1. فوزی غلام کاربر می‌گوید

        https://mashable.com/article/which-spiderman-is-the-best-spiderman/ خب این فکر کنم نظر سنجی معتبر تری باشه . چیزی که معلومه اینه که استن لی همیشه حقیقت رو گفته چه خوب چه بد و فرقی نمیکنه که چه کسی در مقابلش قرار گرفته باشه یا راجب چه کسی حرف بزنه به علاوه مگه مشکل استن لی با سن زیاد چیه ؟ مگه مریضی ذهنی داشته یا مگه وقتی اسپایدرمن مگوایر رو دیده هم نود و پنج سالش بود که هالند رو بهتر میدون ؟
        نظر سنجی هم با فیلتر شکن باز میشه و چیزی حدود دو هزارو صد رای هالند اورده و چیزی حدود ششصد تا با مگوایر فاصله داره به علاوه این تمام اسپایدرمن ها رو اورده حتی اسپایدرمن های دنیای عنکبوتی

      2. Attack titan کاربر می‌گوید

        الان ۹۵ سال داشت پس یه نادون بود دیگه چون ۹۵ سال داشت دیگه😐

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          من حرفی از مادون بودن زدم واقعا جالبه
          شما بر حرف یک فرد ۹۵ ساله حساب می‌کنی هر چقدر هم اسطوره باشه

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            بابا من کی منطق حسابش کردم من تو اون موندم که میگی ۹۵ سالشه غیر مستقیم میگی دیگه منظورت رو

    2. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

      فوزی غلام حرف نداری👍👍👍👍

  22. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    فوزی غلام = یک تعصبی و یک ام سی یویی خیلی نوب

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب دکتر استرنج ببخشید میخواستم نظرتون رو درباره نبرد بین هالک و دکتر استرنج بدونم ممنون میشم

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        خوب من نظر شخصی خودم رو میگم
        به نظر من که در این مبارزه دکتر استرنج پیروز است.
        دکتر استرنج میتواند هالک رو به جاهای دیگه تله پورت کند و برنده شود
        میتواند با جادوهای خودش تا حدودی هالک رو زمین گیر کنه
        و…

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دقیقا نظر شما رو دارم دکتراسترنج خیلی باهوش و زیرکه هالک قدرت بدنی بالاتری داره و با عصبانیت قویتر میشه اما نادان تر هم میشه و دکتراسترنج واقعا باهوشه تسلیحات جادویی بسیار قوی هم داره البته هالک نسبت به جادو مقاومه اما ابزار جادویی دکتراسترنج خیلی قوین همچنین انواع توانایی های مختلف داره هالک میتونه بفرسته یه بعد دیگه ازنظر شخصیت پردازی هم که دیگه نیاز به توضیح نیست فرقی است از زمین تا آسکان دکتراسترنج شخصیت خیلی خیلی جالبیه

    2. فلامینگوی مهاجر کاربر می‌گوید

      یه سوال الان مد شده مارول فنا به مارول هیت میدن؟؟ خب اون بیچاره هر چی که گفت درست بود. در ضمن، هالک خیلی قویه ولی چون سایت های ایرانی کمیک هاشو ترجمه نمیکنن اطلاعات مردم ازش پایینه، من وقتی بچه بودم عاشق هالک بودم و کمیک های خیلی زیادی ازش خوندم، اما الان زیاد ازش خوشم نمیاد، به جرئت میگم هالک از ثور(با اینکه خیلی دوسش دارم ولی وقتی ضعیف تره چیکار کنم؟!)، دکتر استرنج و سوپرمن قوی تره، اگر کمی اطلاعاتتون رو ازش بالاتر ببرید با من هم عقیده میشین.

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        اگه از سوپرمن اصلاعات داشته باشین به جرئت سوپرمن از هالک قویتره خب وقتی سوپرمن قویتره چیکار کنم قویتره سوپرمن از هاللللک قویییییترررهههههههه دکتر استرنج هم توان زدن هالکو داره ثور هم همینطور

        1. reza کاربر می‌گوید

          ای که شیر مادر حلالت

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        اگه ذره ای کمیک از دیسی خونده باشین میفهمین سوپرمن قویتر از هالکه

      3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        البته شما از دیسی بدتون میاد و اینکه سوپرمنو از هالک ضعیفتر میدونین نشان میده

        1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن عزیز دل چرا عصبانی میشی؟ هدف ما رد و بدل ارتباطاته، اونم با عشق و لبخند، من چرا باید از دیسی بدم بیاد مگه چیزی بهم میرسه؟ من به عنوان ثور فن دو آتیشه قبول دارم سوپرمن از ثور قوی تره!!
          .
          .
          #دکتر استرنج
          دکتر استرنج جان این حرفت کلا اشتباهه!! اگه اینطوری باشه، دکتر استرنج از فرانکلین ریچاردز و سوپرمنم قوی تره! چون یه پورتال باز می‌کنه اونا به دور ترین نقطه میرن، ولی قطعا اینطور نیست.
          اینکه بروس بنر وقتی هالک میشه هیچی هالیش نیست، تا حدودی اشتباهه، مثلا در یک کمیک وقتی ثور و هالک داشتن نبرد میکردن، هالک دست ثور رو گرفت و پتکشو کوبوند تو سرش!! این یعنی هوش داشت!!! من از شما توقع نداشتم که ندونی جادو رو هالک اثر نداره! همین الان از بحث کردن اجتناب میکنم چون نظر کسی عوض نمیشه و فقط وقتمونو تلف میکنیم، با عشق.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            نه عصبانی نشدم اندکی هالکو دست بالا گرفتین دکتراسترنج روهم واقعا دست کم

      4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ثور لاور
        شتتتتتتتتتتت
        هالک از دکتر استرنج قویتره؟
        وات؟
        دکتر استرنج فقط با یک پورتال می‌تونه هالک رو به هر کجای دنیا تله پورت کنه.
        ثور هم از هالک خیلی قویتر.
        سوپرمن هم مطمعا هالکو بزنه.

        1. سوپرمن و دیگر هیچ کاربر می‌گوید

          داداش بیا بگو دیگ من از هالک بدم میاد همه میزننش دیگه
          لامصب کامیکای هالک فناناپذیر رو خوندی اصلا؟
          دیدی چطور تو یک دقیقه کل اونجرزو شکست میده؟ با یه مشت یه کار میکنه ثور نتونه رو پاهاش وایسه
          بعد تو میای با استرنج مقایسش میکنی؟
          چون میتونه تلپورتش کنه یعنی قویتره؟ این به معنای فرار از نبرده
          بعد فک کردی اینقد راحته تلپورت کردن هالک؟ اونم همینجوری وایمیسته تا تلپورتش کنی
          قدرت پایین تر از همگان و هالک یه ریشه دارن که باعث یه قدرت بی نهایت پیدا بکنه هالک
          راجب نبرد سوپرمن و هالکم باید بگم نبرد تا یه مدت زیادی با مشت لگد همدیگه همراه میشه و اگه سوپرمن نتونه تا قبل از اینکه قدرت هالک ازش بیشتر بشه شکستش بده در ادامه دیگه نمیتونه کاری بکنه
          تعصب رو بزارید کنار خواهشن

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            جناب سوپرمن و دیگر هیچ به نظرم اسمتون رو بذارین هالک و دیگر هیچ کل اونجرز رو زده؟! ثور هم کل اونجرز رو زده و بعدهم دکتراسترنج کم شاهکار نداره ارتباط جاگرنات با سیتوراک رو قطع کرده و همچنین مایسترو رو به به بعد دیگه تلپورت کرده و.. دکتراسترنجو مطمئنم ذره ای اطلاعات ازش ندارین و فقط دست کمش میگیرین بازهم میگم ائ انقدر نگید هالک قوی میشه با عصبانی شدنش خب سوپرمنم عرچی انرژی بیشتر ستاره ای داشته باشه قویتره مارشن هرچقدر انرژی بگیره کاپیتان اتم با سرسی به انرژی کوانتم دس هالک تنها کسی نیست که قدرت بی انتها داره بلکه مارشن منهانتر ،سوپرمن ،سنتری ،کاپیتان اتم و خیلیای دیگه هم قدرت نامحدود دارن

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            و درضمن ایشون نظر شخصیشونو گفتن دلیل هم آوردن

          3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بعدهم ایشون نظرشون رو گفتن دلیل هم داشتن چشم آگاماتو یکی از تسلیحات دکتر استرنجه میتونه انقدر باهاش هربار که هالک میاد مشت بزنه برش گردونه عقب بعد از فرصت استفاده کنه و هالکو تلپورت کنه به یه بعد دیگه البته نبرد آسونی نیست و مسلما دکتراسترنج به راحتی برنده نمیشه اما با وجود تسلیحات ،هوش ،و تسلطش به عنواع جادو ها شانسش رو مقداری از هالک بالاتر میبره

        2. پوریا کاربر می‌گوید

          ببین قشنگ معلومه کل تصورت راجب کامیک به فیلمای Mcu محدود میشه
          عجب که دکتراسترنج قویتره از هالکه؟
          اصن میدونی جادو رو هالک اثری نداره؟
          تو mcu دیدی انشنت وان با یه ضربه بنرو از هالک جدا میکنه که کلن خلاف کامیکه بعد احتمالن با خودت گفتی که هالک شانسی نداره جلوش پس
          من نمیدونم چرا اینا تا تونستن به هالک گند زدن که الان یک سری میان اینجوری راجبش نظر میدن
          بشین کامیکای وورد وار هالک و ایمورتال هالکو بخون تا بفهمی قدرت هالک در چه سطحیه
          در این حد بت بگم که ایمورتال هالک در حالت خشمگینش حتی اودین هم جلوش شانسی نداره بعد شما میای میگی ثور خیلی از هالک قویتره

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            میدونی ابزار جادویی دکتراسترنج تونسته به هالک آسیب بزنه ،میدونی جادوگر اعظمه اصلا مطمئنم هیچی از این شخصیت نمیدونی فقط هالکو دست بالا میگیری

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            پوریا و سوپرمن و دیگر هیچ
            شما دوتا دارین یکی از قدرتمند ترین نسخه های هالک یعنی ایمورتال هالک رو با دکتر استرنج معمولی مقایسه میکنید؟ اینقدر نوبید؟

            1. پوریا کاربر می‌گوید

              باشه تو خوبی

            2. اشکان کاربر می‌گوید

              ببین تو به معنای واقعی نوبی برادر
              ناموسن جای دیگه نگو استرنج از هالک قویتره واسه هیثیت خودت میگم

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                اشکان
                تو برو درس فارسی رو درست یاد بگیر بعد تر بزن .
                دکتر استرنج هم هالک رو شکست میده

                1. اشکان کاربر می‌گوید

                  ای بابا عصبی نشو حالا عسل
                  دفعه بعد میرم یاد میگیرم تا ناراحت نشی

                2. reza کاربر می‌گوید

                  داداش من خودم فن دو اتیشه دکتر استرنجم،اما قبول کن هالک پتانسیل لازم برای شکست دادن استرنج رو داره

        3. سهراب کاربر می‌گوید

          دکتر استرنج
          آره بابا اصلا منم حتی هالکو میزنم

          جمع کن بابا mcu فن افراطی
          ثور و استرنج دوتایی با همیدیگه هم نمیتونن ایمورتال هالکو شکست بدن

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سهراب#
            خب اولا بخاطر نظر یک نفر حق توهین نداری دوما تعصب بالاتر از بینهایتت با همین که نسخه ایمورتال هالکو با هالک یکی کردی معلوم شد چقدر تعصب داری ایشون برای.حرفشون دلیل آوردن

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              وجناب دکتراسترنج و کاربران محترم دیگه به نظرم این بحثو تموم کنیم تا مثل بحث ثور علیه هالک دعوا نشه

            2. سهراب کاربر می‌گوید

              داداش خوبی؟
              بخاطر اسم سری کامیکش بهش میگن ایمورتال هالک وگرنه این همون هالک دنیای اصلیه همون بروس بنره هیچ اتفاق خاصیم نیوفتاده که بگیم بخاطر اون قدرتش زیاد شده
              وقتی میگن یه نسخه از این شخصیت یعنی یا تو یک دنیای موازی دیگه باشه یا یه حرکتی زده باعث شده قدرتش زیاد شه

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                شما گفتی دکتراسترنج و ثور باهم نمیتونن ایمورتال هاکو بزنن خب ایمورتال هالک بله اما هالک معمولی رو دکتر شانس شکستش رو داره بعدهم خواهش کردم اگه امکانش هست تمام کنیم که به دعوا ختم نشه هرکسی نظری داره نظرش هم محترمه

                1. Steve rogers کاربر می‌گوید

                  کاربر دکتر منهتن
                  اول اینکه ایمورتال هالک دو برتری خوب نسبت به هالک اصلی داره که تونست راحت انتقام جویان رو شکست بده
                  ۱ هوش بالاتر
                  ۲ جاودانگی
                  و به همین خاطر هیچ کدوم از انتقام جویان حریف این نسخه از هالک نمیشن
                  و دومین حرفم
                  شمشیر دکتر استرنج که میتونه بافت واقعیت رو هم پاره کنه اما باید بدونید که هالک از این شمشیر آسیب زیادی خواهد دید و دکتر استرنج برای استفاده از این شمشیر باید از دستکش های مخصوصی استفاده بکنه که هالک میتونه از قبل این دستکش هارو از بین ببره
                  سنگ زمان : دکتر استرنج باید برای شکست هالک زمان رو یا کند و یا مسدود کنه که اینا روی هالک بی اثر خواهد بود چون باز هم هالک سد فضا و زمان رو خواهد شکست چون برای شکست سد فضا و زمان حداقل یکی از این دو قابلیت زیر رو داشته باشه
                  قدرت نامحدود
                  سرعت نامحدود
                  که هالک قدرت نامحدود رو داره تمام …..
                  و همین هوش بیشتر و جاودانگی اون باعث تا انتقام جویان رو حریف باشه و بتونه کسانی مانند تانوس یا اودین ( جفتشون دست خالی چون ایمورتال هالک هم دست خلیه 😂😂😂 )
                  و اینکه نه کاپیتان اتم نه سنتری نه هیچکدوم کسانی که گفتید قدرت نامحدود ندارن فقط سوپرمن و احتمالا مارشن من هانتر
                  بعدشم قدرت بی نهایت بعضی وقت ها از بی نهایت بیشتره مثلا قدرت فیزیکی دادگاه زندگی حداقل چند برابر هالکه چون مگاورس نگه داشته تو دست هاش و هالک جلوی اون شانسی نداره اما بالاتر که بریم قدرت فیزیکی کازمیک آرمور سوپرمن که باز حداقل چند برابر کسی مانند دادگاه زندگی هم هست و این نامحدود ها با همدیگه فرق دارن و به همین خاطر قدرت هالک از سوپرمن و مارشن من هانتر بیشتره
                  ولی اینو هم بگم که در کمیک ها دکتر استرنج اگر بخواد با تمام وجود هالکو بزنه میتونه پیروزیش بخاطر سلاح هاش نیست قدرتی بنام منابع الهی داره که قدرت موجودات فرابعدی رو برای تقویت جادو هاش جذب کنه مثلا کسانی مانند مفیستو دورمامو و گالاکتوس و اودین خدایان المپ و غیره
                  در مامنت بعدی جواب این حرف متعصبانه که ( سوپرمن هر چقدر قدرت ستاره ای داشته باز ماارشن قویتر ه ) رو میدم

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    حرف تعصبی حرف شماست که قدرت هالکو از سوپرمن و مارشن بالاتر میدونین میخواید براتون قدرتای مارشنو بگم یا سوپرمنو بعدهم چرا کاپیتان اتم قویترین عضو لیگ عدالت هست و همچنین قدرت نامحدود داره خب خیلیا قدرتشون نامحدوده ،سنتری هم بگم که بله قدرت نامحدود داره بحث بنده
                    هالک عادیه ایمورتال هالکو که نباید با نسخه عادی شخصیت ها مقایسه کنین سوپرمن هم ورژنی به اسم کازمیک آرمر داره که اساسا یک اومنی ورسال به حساب میاد خب همین قدرت بدنی مارشن حتی میشه گفت اندکی از سوپرمن هم بالاتره و خب در لیگ عدالت این اشخاص هالکو میزنن به ترتیب قدرت میگم
                    ۱-کاپیتان اتم
                    ۲-مارشن منهانتر
                    ۳-سوپرمن
                    ۴-دکترفیت اگه با کلاهخود باشه
                    و بقیه ازش ضعیفترن البته فلش هم به دلیل سرعت بسیار بالاش به نظرم توان شکست هالکو داره

                  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    و اینکه شکستن فضا و زمان همچین کار راحتی نیست که هالک باید خیلی عصبی شه که خب قبل از رسیدن به اون قدرت یه پورتال باز میکنه و هالکو میندازه توش

              2. Attack titan کاربر می‌گوید

                یه هالک فن واقعی میگه ایمورتال هالک که قویترین ورژنه هالک خب قدرت پایین تر از همگان دلیل نیست واسه یه حرکتی بزنه قویتر میشه؟

          2. Attack titan کاربر می‌گوید

            ایمورتال هالک یترین ورژن هالکه بعد با این دکتر استرنج ورژن معمولی مقایسه میکنی واقعا که و از شدت توهینات معلومه تعصب داری

            1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

              حاجی حالا اینکه سوپرمن قوی تره یا هالک باز جای بحث داره، ولی اینکه دکتر استرنج قوی تره یا هالک اصلا جای بحث نداره

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              با منین؟؟

              1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

                #دکتر منهتن
                نه عزیز کلی گفتم

          3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            سهراب#
            بله شما هالکو میزنین هالک یه نقاشیه همچنین همه قهرمانا

  23. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دوستان یه سوال دارم لطفا همه نظرشونو بگن:
    ۵ فیلم برتر نولان چیه.
    نظر خودم به ترتیب :
    ۱_ اینترالااستار
    ۲_ اینیپسشن
    ۳_ دارک نایت
    ۴_پرستیژ

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      راستش بنده غیر دارکنایت بقیه رو ندیدم

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      اینسپشن
      دارک نایت
      اینترالااستار
      ممنتو
      دانکرک

    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج عزیز دل
      اینسپیشن
      اینتراسلاتر
      دارک نایت
      پرستیژ
      دانکرک

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        محمد امید جان
        من که از اینترالااستار بیشتر از اینیپسشن بیشتر حال کردم ، البته هر دو شاهکار تمام عیار اما به نظر من میان ستاره ای بهتر بود.

    4. reza کاربر می‌گوید

      به نظر من
      اینسپشن
      پرستیژ
      دارک نایت

  24. SBH کاربر می‌گوید

    خخخخخخخخخخخخ ایول حاجی خوشم اومد
    یعنی ایولا

    من اومدم گفتم دیگه هرگز نمیام تو سایت ولی الان اینو دیدم خیلی کیف کردم

    دمت گرم

    بابا حاجی چرا من اون کامنت رو دادم همه به جای اینکه دلیل بیارن که اشتباه میکنم بهم فحش میدن؟؟؟

    حالا مهم نیست………….وللش

    کسایی که منو میشناسن الان خیلی بهت خندیدن محمود جان

    فقط قبل خداحافظی یه چیزی
    (شایدم دوتا)

    در اینکه من بچه ام که هیچ شکی نیست
    ولی خیلیا هستن شاید حتی ۱۰ یا ۲۰ سال از من بزرگتر باشن ولی از نظر شعور خیلی خیلی کمتر باشن (الان سوءتفاهم نشه که میگم خیلی با شعورم ها جان مطلب رو بگیرید)
    نمونه اش کسایی که بخاطر اینکه بر خلاف عقیده خودشون حرفی زده بشه به طرف فحش بدن
    بله من به خیلیا گفتم نوب ولی نوب توهین حساب نمیشه …………معنیش تازه کار هست………..که خود منم نوبم هنوز

    محمود عزیز دل …….. خب الان من میگم توبی بهتره تو میگی تام هالند ……….من کلی دلیل اوردم تو یه کامنت ……..تو دلیل بیار (بگذریم که کلا با این مقاله مخالفم) منم ثابت میکنم توبی بهتره
    در ضمن الان سر اینکه تام بهتره یا توبی چرا به من بدبخت فحش میدی
    خود تام بدبخت هم راضی نیستD:
    خب دیگه من برم بخوابم که فردا درس دارم

  25. Randall sepector کاربر می‌گوید

    من دیگه نمیدونم چی بگم اینهمه دلیل برای صحبتم آوردم بعد باز میان میگن نظر سنجی معتبر حرف آستن لی ۹۶ ساله
    ثور لاور کاربر کل تو که چهار تا فیلم هم توی زندگیت ندیدی فکر کنم یکدونه فیلم کلاسیک هم ندیده باشی چرا نظر میدی؟ میشه بجاس این مسخره بازی یک جواب درست بدی ؟

    1. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

      چشم به چی جواب بدم؟
      عزیز دل تو هر چی که از مارول شروع میشه یا به مارول ختم میشه رو هیت میدی!! اینکه تعصبی نیستی قابل تحسینی ولی اینکه نقد های غلط و مغرضانه بدی کار درستی نیست، من الان اگه هزارتا دلیل بیارم تام معرکس قانع نمیشی، تازه، من که نمیتونم از آقای قاسمی بهتر مقاله بنویسم.

    2. ثور لاور دوران فلامینگوی زمان کاربر می‌گوید

      آها راستی یه چیز دیگه، همین پیرمرد نود و شیش ساله تا آخر عمرش یه عصا دستش نبود!!! قطعا وضعیت جسمانیش از منو شما بهتر بود😂😂

  26. […] کردن هویت اسپایدرمن در جلوی همگان اثرات ناگواری برای او داشت یکی از این […]

  27. […] توبی مگوایر آغاز شده است و تا مرد عنکبوتی MCU با بازی تام هالند ادامه دارد. این فیلم های لحظات تماشایی و به یادماندنی […]

دیدگاه ها غیر فعال است.