۹ شخصیت که می توانند سایتاما را شکست دهند

اگر انیمه One Punch Man را تماشا نکرده اید، باید بگوییم که قهرمان این انیمه فردی به نام سایتاما است که بهد از انجام تمریناتی خاص، به شخصی تبدیل می شود که می تواند تنها با یک مشت هر کسی را شکست دهد. ممکن است سایتما در جهان خود بی رقیب باشد اما شخصیت های بسیاری در جهان های دیگر هستند که می توانند این ابرقهرمان کچل را شکست بدهند. در ادامه به معرفی ۹ شخصیت که با قدرت و یا هوش خود به راحتی می توانند سایتاما را شکست دهند می پردازیم، پس با ما همراه باشید.


۹. دکتر استرنج:

سایتاما یک ابرقهرمان با قدرت های بدنی بسیار بالا است و دشمنان او نیز برای شکست دادنش باید خیلی به او نزدیک شوند. اما چه اتفاقی می افتد وقتی سایتاما با حریفی روبرو شود که برای شکست دادن سایتاما، نیاز به نزدیک شدن به او نداشته باشد. سایتاما برای مقابله با جادو، انرژی های خاص یا حمله ابعادی ساخته نشده است. این جایی است که دکتر استرنج یک برتری بسیار محسوس نسبت به سایتاما دارد. تنها به این فکر کنید که اگر استرنج سایتاما را در یک بعد و واقعیت متناوب که آب و غذایی ندارد، گیر بیندازد. بنظر شما سایتاما دیگر چه کاری می تواند انجام دهد؟


۸. Accelerator (یک شاخص جادویی خاص):

Accelerator یا شتاب دهنده یکی از شخصیت های قدرتمند انیمه A Certain Magical Index است. اگر این انیمیشن را ندیده اید، باید بگیوییم این شخصیت هر کاری را که بخواهد می تواند انجام دهد. از فوران آتشفشان ها تا از بین بردن خاطرات مردم از ذهنشان توانایی های او است. کارهای زیادی نیست که شتاب دهنده نتواند انجام دهد.

مکانیسم دفاعی شتاب دهنده در برابر سایتاما (با فرض بر این که مشت های سایتاما به او اثابت کند) مانع نفوذ ناپذیر او خواهد بود. این توانایی باعث معکوس شدن قدرت مشت های سایتاما می شود و عملا مشت های او بی استفاده شده و کاری در برابر شتاب دهنده از پیش نخواهد برد.


۷. سایکی کوسو (زندگی فاجعه بار سایکی کوسو):

شخصیت های زن انیمیشنی بسیاری هستند که می توانند سایتاما را شکست بدهند و سایکی کوسو نیز شانس این را دارد که در این لیست قرار بگرد. قدرت های سایتاما فیزیکی است اما قدرت های سایکی کوسو بسیار بیشتر از آنچیزی است که فکرش را بکنبد. تله پاتی، تله کینزی، تغییر خاطرات، نفرین کردن مردم به بدبختی و…. تنها بخشی از توانایی های این دختر دوست داشتنی است. سایتاما ممکن است بتواند با تک تک توانایی های سایکی بجنگد، اما مسلما در برابر همه آنها شانسی نخواهد داشت.


۶. یاگامی (دفترچه مرگ):

یاگامی شخصیت اصلی انیمه دفترچه مرگ یا همان Death Note می باشد. این شخصیت قدرت های آنچنان زیادی ندارد ولی دارای یکی از قدرتمندترین سلاح های تاریخ است که حتی فکرش را نمی کنید. همان طوری که از اسم انیمیشن او پیدا است، او برای شکست دادن سایتاما تنها کاری که باید بکند، این است که دستش را بالا بیاورد، اسم سایتاما را در دفترچه مرگش بنویسد تا سایتاما بمیرد. شاید سایتاما بتواند به راحتی یاگامی را بگیرد، اما یاگامی نیز آنچنان دست بسته نیست و شخصیت مکار و حیله گری دارد.


۵. گریفیت (برزرک):

گریفیث شخصیت اصلی منفی داستان برزرک (یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط کنتارو میورا نوشته و طراحی شده‌است) است. او بنیان‌گذار و رهبر گروهی از مزدوران به نام «گروه شاهین» بود. این شخصیت یک مبارز انسانی بود که بعدها به یک خدای تمام عیار تبدیل شد. او قدرت های فراوانی دارد اما موثرترین قدرتش، توانایی تغییر واقعیت است که می تواند از آن در برابر مشت های سایتاما استفاده کند. با این توانایی، عملا هیچ چیزی نمی تواند گریفیت را لمس کند و او کاملا شکست ناپذیر خواهد بود.


۴. ریمورو تمپست (That Time I Got Reincarnated as a Slime):

ریمورو مردی است که در دنیای واقعی کشته شده و در دنیای این انیمه به یک اسلایم (نوعی هیولای ژله مانند) تبدیل شده و به زندگی خود ادامه می دهد. قرار دادن سایتاما در برابر موجودات ماورا طبیعی سرگرم کننده است. اما متاسفانه این یکی هیچ چیز سرگرم کننده ای ندارد برای اینکه همه چیز به نفع ریمورو است. ریمورو می تواند در زمان و مکان حرکت کند، زمان را برای همه مسدود کند، جهان را بارها نابود کند و موارد بیشمار دیگر. سایتاما حتی در سریع ترین سرعت نیز در برابر خدایی مانند ریمور مانند حلزون است به جت. عملا هیچ راهی وجود ندارد که سایتاما بتواند ریمورو افسانه ای را شکست دهد.


۳. گوکو (دراگون بال):

یکی دیگر از خدایان این لیست، ابرقهرمان دوست داشتی جهان دراگون بال، گوکو است. این سایان می تواند به راحتی و با دستان خود یک سیاره را حرکت دهد. سایتاما ممکن است قدرتمند باشد اما گوکو فراتر از او است. همچنین گوکو آنقدر قدرتمند است که خدایان نابودی نیز از او می ترسند، پس فرقی نمی کند که نبرد در جهان دراگون بال باشد یا پانچ من. گوکو بدون تلاش زیاد قادر به کشتن سایتاما است.


۲. سوپرمن (دی سی کامیک):

تنها نقطه ضعف سوپرمن کریپتونایت است. اگر سایتاما از این واقعیت بسیار مهم اطلاعی نداشته باشد، کار زیادی نمی تواند برای شکست دادن سوپرمن انجام دهد. سوپرمن می تواند از بینایی لیزری، نفسد منجمد کننده و یا مشت های خود که سیارات را نابود می کنند استفاده کند. در سطح فیزیکی شاید این دو را برابر بدانید، اما اگر نبرد مرگ باشد، آن وقت آن روی سوپرمن را که هرگز ندیده اید مشاهده خواهید کرد که چطور سایتاما را به خاک و خون می کشد.


۱. کاتارا: (آواتار، آخرین باد افزار):

بیشتر هوادارن درباره شکست سایتاما از کاتارا که یک مربی هنر های عرفانی است در شک و تردید هستند. اما این باد افزار یک توانایی قدرتمند دارد که اگر سایتاما بیش از حد به او نزدیک شود از آن استفاده می کند و آن توانایی چیزی نیست جر Bloodbending. این توانایی که در زبان فارسی به آن خونریزی می گویند، یک روش ممنوع است که به دلیل گناه بودن، هرگز نباید استفاده بشود. اما در نبردی که کاتارا بری زندکی خود می جنگد، این کار را می تواند انجام دهد. این توانایی به شیوه ای است که در یک لحظه می تواند سایتاما را بکشد، پس مرد یک مشتی در برابر کاتارا هم شانس زیادی برای پیروزی ندارد.

منبع: CBR

417 Comments
  1. امپتی هند کاربر می‌گوید

    به به مقاله جدید یام یام میل شد

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      وان گفت سایتامای دیروز وجود نداره و سایتامای واقعی همین امروزه. یعنی تغییر واقعیت و زمانی روش کارساز نیست.

      از طرفی موراتا گفت از منطق فیزیک هستی پرتاب شده بیرون.

      از طرفی وان گفته گگه

      از طرفی تو مانگا بارها گفتن که سایتاما محدودیتی نداره و اشارات زیادی راجبش کردن و اشاره بر اینکه ککش هیچوقت نمیلرزه هم کردن.

      از طرفی ثابت شده که ابیلیتی های ۵بعدی روش جوابگو نیست.

      فکر کردی این توانایی هارو چجوری بدست آورده؟ خود مانگا میاد میگه محدودکننده ای نداره و وان میاد میگه سایتاما بالاترین قدرتو داره و قدرت مطلق تو مشتاشه بعد میگی سایتاما بینهایت نیست قدرتش؟ جدا از بینهایت بودن قدرتش گگ هم هست یعنی هر اثری ازش ممکنه ببینیم. یعنی اگه دیدی شکستگی فضارو مثل درِ کشویی بست تعجب نکن چون مال گگ بودنشه

      1. امیرمحمد کاربر می‌گوید

        داداش مطمئنی سایتاما قدرتش بی نهایت عه ؟
        اگه بی نهایت باشه
        ریمورو و آنوس باید خدا باشن
        چون کشتن سایتاما برا ریمورو و آنوس چیزی نیست آنوس فقط با زدن یه بشکن سایتاما رو پودر میکنه ریمورو رو که اصلا نگو راحت بدون سختی سایتاما رو میزنه میپوکونه

  2. امپتی هند کاربر می‌گوید

    مورد ۷ دختره ؟ :/
    و اینکه راجب مقاله جای صحبت هست اما گزینه های ۲ و ۳ و ۴ کلا جای بحث نداره دکتر استرنج هم بخاطر تواناییش هاش کاملا موافقم
    درکل لیست خوبی بود ( پ.ن الان فن بوی های سایتاما میان تو کامنتا میگن سایتاما هرکسی رو با یک مشت شکست میده مهم نیست اون شخص کی باشه :/ )

    1. 00000 کاربر می‌گوید

      مورد هفت دختر نیست اشتباه کرد مورد ۷ پسره ولی توانایی تبدیل شدن به دختر رو داره

  3. erfan کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون آقای ادمین اما اینا که به غیر از سوپرمن و دکتر استرنج همشون از انمیه های ژاپنی هستن چقدر ژاپنی ها کاراکتر های قدرتمند خلق می کنند اصلا واسه کاراکتر هاشون محدودیت قائل نیستن به نظر من یکم باید واسه یه شخصیت محدودیت در نظر بگیرن که فیلم جالب بشه
    راستی ادمین یه سوالی داشتم به نظرت سایتاما میتونه کریتوس یا ثور رو شکست بده؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      کریتوس ۳ نه ولی ۴ اره.
      کدوم ثور؟ کمیک، سینما یا اساطیر؟

      1. erfan کاربر می‌گوید

        امپتی هند Revan Admin
        از همه دوستان که جوابم رو دادن خیلی ممنونم
        ببخشین ادمین ولی به نظرم اصلا پرسیدن نداره که بخواد کسی بگه ثور اساطیر از سایتاما قویتره اگه مارول فنا ناراحت نمیشن بگم که ثور اساطیر یه خدا بوده (یه خدا واقعی) که توی تغیر یا ساخت جهان نقش داشته و قدرت هاش اصلا با این شخصیت ها قابل مقایسه نیست
        اما ثور مارول بیشتر اسم خدا رو یدک میکشید و شبیه سوپرمن چکش بدسته
        منظورم ثور کمیک بود آخه ثور بیچاره خپل سینما چه شانسی داره

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          کی گفته ثور کمیک حتما پیروز هستش؟
          وقتی با دوتا مشت هالک بخوابی زمین بنظرت میتونی سایتاما رو شکست بدی؟
          کمیک متناوبه، جایی رو میبینی هالک با یه مشت ثور رو میزنه و جایی دیگه ثور اونقدر قدرتمند شده که یه سیاره رو با یه ضربه میاره پایین. پس تو کمیک هیچ وقت نمیشه نظر قطعی داد.

          1. erfan کاربر می‌گوید

            #Admin
            من کی گفتم %۱۰۰ ثور کمیک برندس من گفتم چونکه تونسته سنتری هالک گالکتوس رو بزنه میتونه با سایتاما مقایسه بشه من نگفتم حتما شکستش میده
            اتفاقا نبرد راحتی نخواهد بود و شانس سایتاما با قدرتی که از خودش نشون داده بیشتره

      2. rtis کاربر می‌گوید

        کریتوس برای سایتاما یه مگسه
        رون کینگ ثور میتونه با سوپرمن پرایم

    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

      ادمین نیستم اما نظر خودمو میگم 🙂
      کریتوس گاد او وار ۴ مالتیورساله و به راحتی سایتاما رو شکست میده
      کریتوس گاد او وار ۳ شدیدا به گفته بارلاگ از گاد او وار ۴ قویتره که یعنی …. احتمالا بزرگترین خدایان مارول و دیسی هم باید از این قاتل خدایان بی مرز بترسن سایتاما که بماند

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        مولتیورسال؟؟ کریتوس ۴؟
        شوخی میکنید دیگه؟

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          ایگدراسیلی که مار جهان تو نبردش با تور تنه اش رو شکسته توی راهنما ها و نوشته های گاد او وار به اندازه یک مالتیورس میمونه و همین مار جهان رو بالدر کسی که کریتوس کشتش با چند ضربه به پایین کشید

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            پس در سری خدای جنگ هم مالتیورس و این چیزا هست ؟! جالبه نمیدونستم .
            بعد کجا اشاره شده که بالدر ، مار جهان رو شکست داده یا پایین کشیده ؟!

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              البته من یه چیزی بگم ، بالدر اگه طلسم نامیراییش از بین نمیرفت فکر کنم کریتوس سری سوم خدای جنگ هم نمیتونست بکشتش حتی طی ۱۰۰ سال .

            2. revan کاربر می‌گوید

              ابوالفضل ایروانی
              بالدر قبل از نبرد پایانی با کریتوس وقتی که کریتوس و آترئوس در شکم یورمنگاند بودن با سه ضربه یورمنگاند رو ناک اوت و بیهوش میکنه و اینکه ایگدراسیلی که در نبرد ثور و یورمنگاند متلاشی شد یک مولتیورس نیست بلکه کل خلقت نورس رو بوجود اورده و فراتر از مفاهیمی مثل زمان و مکان هست چرا که خود این درخت این کانسپت ها رو بوجود آورده به علاوه کانسپتهایی مثل واقعیت سرنوشت زندگی مرگ و حیات مجدد و گفته میشه که بی نهایت شاخ و برگ داره و همچنین هر کدوم به اندازه بی نهایت کشیده شدن و بذرهای این درخت میتونه بی نهایت یونیورس رو بوجود بیاره این حرفا در کتاب خدای جنگ هست و خود فریا هم این موارد رو در بازی اشاره میکنه و اینکه این درخت حکم سورس رو برای نورس داره چرا که منشا خلقت هست و این شاهکار ثور و یورمنگاند فراتر از مولتیورسال و بلکه اتورورساله یا اینکه اودین در نبردش با یمیر وقتی یمیر رو میکشه خون یمیر کل خلقت رو در سیلاب خون غرق میکنه این مطلبیه که خود میمیر به کریتوس و آترئوس در بازی میگه! کاراکترهای خدای جنگ خیلی فراتر از مولتیورسال و این حرفا هستن.

            3. امپتی هند کاربر می‌گوید

              #ابوالفضل ایروانی
              باس فایت اخر یه سرچ هم بزنید تو گوگل باس فایت اخر میتونید ببینید صحنه رو

    3. revan کاربر می‌گوید

      erfan
      منم نظر خودم رو میگم که کریتوس چه نسخه گاد ۴ چه نسخه گاد ۳ سایتاما رو نابود میکنه و اینکه کریتوس outerversal هست هم نسخه گاد ۳ هم نسخه گاد ۴، و خیلی فراتر از مولتیورساله کوری بارلوگ هم گفته که کریتوس گاد ۴ از کریتوس گاد ۳ قویتره) البته بدون قدرت امید چرا که با این قدرت کریتوس به یک پلاتنیک کانسپت تبدیل میشه و حکم یک نیمه قادر مطلق رو داره بگذریم (خلاصه اینکه کریتوس خیلی فراتر از این حرفاست که بیاد با سایتاما مقایسه بشه!!

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        ععااا قسمت اوترورسالشو نیستم چون کلا با استفاده کلمه های اوترورسال و هایپرورسال مخالفم برای یک کارکتر. شرط های خیلی مسخره ایی داره که اصلا منطقی نیستن و کلا بتل ویکی تو این مورد گند زده
        ولی ۹۷ درصد بقیه کامنتتون درسته و البته پلاتنیک کانسپت بودن چیز خاصی توی دیسی نیست تقریبا بیشتر خدایان دیسی و کره خدایان این شرط رو دارن 🙂
        و البته در ادامه کامنت قبلی خودم باید بگم که چرا گفتم کریتوس حدودا مالتیورسال هست در گاد او وار ۴ . چون مار جهان توی نبردش با تور تقریبا اسیب های زیادی به ایگدراسیل زده و اون رو شاخه شاخه کرد مثل درختی که تنه اش بشکنه و ایگدراسیل توی گاد او وار ۴ حکم یک مالتیورس رو داره که زمان و مکان سرنوشت رو در خودش حفظ میکنه که خب بالدر همین مار جهان رو با چند ضربه شکست داد و کریتوس هم بالدر رو شکست داده کریتوس>بالدر>>مار جهان => فیت مالتیورس

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          مثلا ترو فورم و نیوگادها ایده های زنده و پلاتنیک کانسپت هستن و کره خدایان یه پلاتنیک رلم ( محل حظور اندلس های دیسی و لوسیفر و پرزنس و نرون و دارکساید و نیوگادها و شیاطین سطح بالا و ……….. )

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            میگم ادمین اگه اپدیتی خواستید برای قابلیت های سایت انجام بدید بی زحمت یه ایجاد اواتار یا تصویر هم بزار یه پروفایلی اواتاری چیزی بشه گذاشت 🙂

        2. revan کاربر می‌گوید

          امپتی هند
          خب بله صرفا پلاتنیک کانسپت بودن مهم نیست چرا که اکثر خدایان و تایتانها و البته پرایمالها پلاتنیک کانسپت هستن مثل eros تجسم عشق یا ereberus تجسم تاریکی و… و اینکه اتورورسال اصطلاحا به کاراکترهایی گفته میشه که فراتر از کانسپت زمان و مکان و مفهوم ابعاد باشن و این موجودات رو میشه با شخصیتهای متاورسال یا به اصطلاح امنیورسال کمیک مقایسه کرد البته امنیورس یک ساختار نیست و یک اصطلاحه که به سطح بالاترین های هر جهان گفته میشه و تعاریف متفاوتی داره یکبار میگن به مجموعه تمام فیکشن امنیورس میگن یکبار هم به مجموعه تمامی ورس ها در یک جهان یا به اصطلاح خلقت میگن امنیورس بگذریم. حالا چرا میگم نباید قدرت کریتوس فراتر از مولتیورساله اونم اینه که ببینید پرایمالهایی مثل گایا قبل از خلقت و قبل از بوجود اومدن کانسپتهایی مثل زمان و مکان حضور داشتن برای همین موجودیتشون فراتر از مفهوم زمان و مکان و ابعاد و حتی مفاهیم دیگه ای مثل واقعیت یا سرنوشت و… هستن چرا که گایا سومین موجودی هست که پا به عرصه گذاشته اول chaos بود که تجسم وید و نیستی هست که البته خودش این نیستی رو هم ایجاد کرده برای همین تجسم اولیه وید شده و معادل امثال پرالایا یا ابلوین از دیسی و مارول هست بعد nyx تجسم شب بوجود میاد بعدش گایا و اینکه کانسپت مکان اورانوس هست و کانسپت زمان کرونوس هست و دقت کنید که ترکیب این دو کانسپت میتونه هر ساختاری با هر پیچیدگی رو ایجاد کنه یک ساختار با زمان و مکان چهار بعدی) یونیورس (یا ساختاری پنج بعدی) مولتیورس (یا ساختار شش تا هشت بعدی که مگاورس گفته میشه و گیگاورس، تراورس، آرچورس، زنوورس، هایپرورس و… چرا که همه اینها زائده زمان و مکان هستن و کسی که فراتر از زمان و مکان باشه فراتر از همه این ها هست و اینکه همه پرایمالها به گفته سازندگان باهم تقریبا برابری میکنن و خدایان و تایتانها از پرایمالها به مراتب قدرتمندترن مثل هلیوس که یکی از ضعیفترین المپین ها بود ولی یکی از قادرترین پرایمالها یعنی nyx رو شکست داد یا کرونوس که پدرش اورانوس رو کشت! یک کانسپت رو کشت و نابود کرد! و موردی که میخواستم اضافه کنم اینه که این جهانهایی که در دنیای یونان وجود داره صرفا یک یونیورس نیستن و همین هم باعث میشه که خیلی ها اشتباه کنن چرا که: ببینید کوه الیمپوس هم در جهان آسمانها و هم در جهان انسانها یا همون زمین به طور همزمان وجود داره خب ما حالا فرض میکنیم هر کدوم یک یونیورس باشن با زمان و مکان چهار بعدی این حداقل چیزی هست که میشه در نظر گرفت و با توجه به حضور همزمان کوه اولیمپوس در زمین و آسمانها) اصطلاحا heavens یا بهشتها هم گفته میشه گفتم که با اتمسفر اشتباه نگیرید (پس این کوه یک ساختار پنج بعدی داره و خب یک ساختار پنج بعدی وقتی به صورت فیزیکی از یک جایی رشد میکنه و یا بهش متصل هست یعنی اون مکان هم از لحاظ فیزیکی پنج بعدی هست که کوه اولیمپوس به زمین متصل و از زمین بوجود اومده یعنی زمین و جهان انسانها از لحاظ فیزیکی پنج بعدی هست و اگر زمان رو هم اضافه کنیم میشه شش بعدی! چرا که فیزیک یک یونیورس عادی سه بعدی و با زمان میشه چهار بعدی و خب زمین هم به صورت فیزیکی از پایین به ورلد پیلار) world pillar (متصل هست همون ستونی که قبل اطلس جهان رو از سقوط بر روی جهان زیرین نگه داشته بود و این ورلد پیلار از لحاظ فیزیکی به جهان زیرین هم متصله یعنی این جهان هم فیزیک پنج بعدی و کلیت شش بعدی داره و خب در مجموع اگر حداقل رو حساب کنیم ما سه تا جهان داریم که یکی میتونه یک یونیورس بی نهایت رو در خودش جای بده) آسمانها (و دوتاشون هر کدوم یک مگاورس بی نهایت رو میتونن جای بدن چرا که مگاورس یک ساختار شش بعدی داره و اینکه هر کدوم از جهانها بی نهایت هستن و خب همه اینها در اثر ضربه ceto به اورانوس بوجود اومد!! فقط با یک ضربه!! اون ضربه کلاه تاج مانندی که بالای سر اورانوس بود را نابود کرد و به مانند بیگ بنگ یک فضای بی نهایت رو ایجاد کرد که پیچیدگی ساختارش رو توضیح دادم پس نباید بیایم بگیم که این یک مولتیورس بوده و از این حرفا در اینجا در واقع فضای خلقت ایجاد شده که همونطور که گفتم با ترکیب زمان هر ساختاری رو بوجود میارن و در پایان خب زئوس تمام دوازده تایتان که هر کدوم از پرایمالها یک سر و گردن قویترن رو با یک حرکت وان شات کرد!! و کریتوس هم همونیه که زئوس رو دوبار متوالی شکست داد و… توضیحات زیادی میشه گفت ولی فک کنم همینا کافی باشن و در مورد اون قدرت امید هم این رو بگم که زئوس خودش با دریافت ترس به تجسم محض ترس یعنی یک پلاتنیک کانسپت تبدیل شده که تمام قدرتهای شرارت و شیطانی جعبه پاندورا رو دریافت کرده بود و یجورایی تجسم مطلق شر شده بود خود آتنا هم میگه که ترس عامل اصلی شرارت در جهان شد و اینکه کریتوس یک پلاتنیک کانسپتی رو نابود کرد که شر و بدی مطلق جهان شده بود!! شکست دادن یک پلاتنیک کانسپت شاید چندان سخت نباشه ولی نابود کردن و محو کردنش کار هر کسی نیست!! در مورد گاد ۴ هم اگه خواستید میتونم بگم چرا اتورورسال هست.
          موفق باشید

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            اطلاعاتت از اینترویو ها و گفته های گاد او وار قابل تحسینه
            اما اول راجب اوترورسال در کمیک یا مانگا و گیم حرف بزنیم ( بله اورترورسال توسط نوشته های بتل ویکی سطح ایی از قدرته که برای اون سطح بودن باید از کانسپت نه زمان در ابعاد بالا و پایین بلکه از خود کانسپت زمان و مکان و دایمنشن بالاتر باشی اما خب مشکلی که هست اینه که شما از کانسپت زمان و مکان بالاتر باشی لزوما از یکی که نیست قویتر نیستی بنظرم مقایسه فیت ها خیلی مهم تر از دایمنشنال تایرینگ و این چیزا هست این ها داخل همه دنیا ها یک معنی نمیدن و خب یکی کردنشون کلا اشتباهه و بتل ویکی کاملا این مورد رو اشتباه زده )
            اما راجب زعوس دقیقا من هم این رو توی یکی از توییت ها یا اینترویو های یکی از عوامل گاد او وار ۳ دیدم که میگفت زعوس وقتی میمیره به عنوان یک کانسپت از انتقام و شر برمیگرده که کاملا درسته صحبتتون اما درکل اوترورسال بودن رو من کلا پایه مقایسه و یک تایر سیستم منطقی نمیدونم بعضی از موجودات از کاسپت زمان و مکان بالاتر اما یونیورس هم نمیتونن نابود کنن و بلعکس خلاصه که ممنون بابت توضیحات از خوندنشون یسری چیزهای جدید نسیبم شد اما درکل با اینکه از اورتورسال و هایپرورسال و این لقب ها متنفرن اما اینکه دلیلت رو برای اوترورسال بودن کریتوس توی اساطیر نورس هم بدونم بدم نمیاد
            و اون ریپلایتون هم گم کردم ولی حتما بعدا یه سر میزنم بش

            1. revan کاربر می‌گوید

              امپتی هند
              بله خب صرفا فراتر از زمان و مکان بودن یک قدرت خاص نیست ولی خب در واقع یک حالتی برای کاراکتر ایجاد میکنه که در واقع در برابر کاراکترهای جهانهای دیگه که به نوعی متاورسال یا امنیورسال محسوب میشن دست و پا بسته نمونه یعنی دیگه نتونن با یه اشاره ساده نابودش کنن و اصولا باید باهاش بصورت فیزیکی بجنگن مثلا الآن مایکل و لوسیفر در مقابل ابرقهرمانها فقط با یک پلک زدن کارو تموم میکنن ولی در برابر هم باید شمشیر بدست ساعتها بجنگن تا پیروز بشن در مورد کریتوس هم من این موضوع رو گفتم که در واقع حتی اگر یکی مثل پریچوا یا لوسیفر هم بخواد کریتوس رو شکست بده اصولا باید بصورت فیزیکی باهاش وارد نبرد بشن چرا که وقتی کریتوس هیچ وابستگی به مفاهیمی مثل سرنوشت مرگ زمان مکان واقعیت ابعاد افترلایف و…. نداره یعنی در خود نیستی و وید هم میتونه موجود باشه و در وید مطلق قدرتهایی مثل دستکاری مفاهیمی که اشاره کردم هم معنی نداره چرا که در نیستی مثلا حتی الکترونی هم وجود نداره که مثالا دکتر منهتن بخواد دستکاریش کنه البته حالا من مقایسه نمیکنم کلی گفتم و اینکه خب همون خلق یک فضای بی نهایت در اثر ساید افکت یک ضربه که فقط یک کلاه که انرژی کیهانی در خودش دربر داشت پخش و پلا شد به مانند بیگ بنگ و همون قسمت سه جهان رو که به ترتیب میتونن یک یونیورس و مگاورس و باز مگاورس تشکیل بدن اونم از نوع بی نهایت شاهکار خیلی بزرگیه و همین دنیای دیسی در وسیع ترین حالتش بی نهایت مولتیورس یا در واقع یک مگاورس بی نهایت بوده که در دنیای خدای جنگ همین زمین و جهان عادی میتونه دنیایی به مانند دیسی در خودش جای بده! دو تای باقی که بماند و خب این شاهکار دوتا پرایمال است و خودتون هم میدونین که زئوس خودش با چه فاصله ای از همگی تایتانها با هم قویتره همون تایتانها که همگی با هم با فاصله از کل نسل پرایمالها به مراتب قویترن و خب با احتسابشون فاصله کریتوس از این افراد خیلی زیاده! و اینکه انصافا محو و نابود کردن یک پلاتنیک کانسپت به طور کامل واقعا کار هر کسی نیست البته شاهکارهای دیگه ای مثل کشتن تاناتوس هم هست که در واقع تجسم مطلق مرگ هست و کریتوس در خود عالم مرگ در جایی که تاناتوس قادر مطلق در اونجاست در جایی که فقط مرگ وجود داره خود مرگ رو کشته!! کشتن با شکست دادن خیلی فرق داره خیلیا میتونن در دنیای خودشون تجسم مرگ رو شکست بدن ولی انگشت شمار هست افرادی که بتونن بکشنش! بیاندرزها در مارول دادگاه زندگی رو هم کشتن اما بانوی مرگ رو نه چون واقعا هر کسی یک همچین قدرتی نداره و خب بعد از اینکار کریتوس زئوس بهش لقب نابودگر جهانها رو داد کسی که نفرین شده تا ابد روی زمین راه بره و البته کریتوس به مکررات به مرگ غلبه کرده و خب اینها همش ثابت میکنه کریتوس مطلقا جاودانه هست و هیچ احدی حتی خودشم نمیتونه خودشو بکشه و اینها جز قدرتهای کریتوس محسوب میشن و…. واقعا مطلب زیاد واسه گفتن هست و همشون رو نمیشه نوشت و اینکه در مورد زئوس همونطور که خودتون اطلاع دارید خب زئوس هم تجسم محض شر شده بود هم تجسم ترس و چون در واقع به خود احساس خالص ترس تبدیل شده بود یک پلاتنیک کانسپت هست و اینکه بنظرم نابود کردن یک احساس خالص به طور کامل واقعا غیرممکنه در اون کامنتی که در مورد پریچوا و منهتن هم نوشتم عرض کردم که حتی خود انرژی کرایسیس و آنتی کرایسیس از احساسات بوجود اومدن حرف خود موریسن هست و پریچوا خودش در اوج خودش که توتالیتی انرژی کرایسیس رو با خودش داشت تجسم این انرژیها نبود بلکه قسمتی از اونا رو دریافت کرده بود تا یک زندگی جدید به شکل مولتیورس بسازه و به نوعی تجسم این انرژیها خود سورس یا به اصطلاح پرزنس هست و گفتم که خود اینها از احساسات بوجود میان و از احساسات موجودات نیرو میگیرن و اینکه در واقع کسی که خودش تجسم یک احساس مثل ترس باشه یعنی یجورایی تجسم مطلق انرژی کرایسیس هست البته من الآن این رو به خدای جنگ ربط نمیدم منظورم این بود که پلتنیک کانسپتی که تجسم یک احساس باشه یجورایی فراتر از هر چیزی قرار داره و اینکه قبلتر هم گفتم بله احتمالا یک پلاتنیک کانسپت داریم که حتی یک یونیورس هم نمیتونه نابود کنه و براحتی شکست میخوره ولی نابود کردنش عملا غیرممکنه البته فقط زئوس نیست خیلی از تایتانها و پرایمالها که به نوعی کشته یا نابود شدن هم پلاتنیک کانسپت محسوب میشدن که کریتوس حتی بدون قدرت امید هم توان نابود کردنشون رو داشت یا خودشون یا کسایی که اونها رو نابود کردن و خب در برابر زئوس چون تمام شرارت مطلق رو دریافت کرده بود برای همین نتونست کاری انجام بده و…. شرمنده که کامنت طولانی شد در مورد گاد ۴ هم اگه فرصت شد حتما یک توضیحاتی میدم.

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                خیر نمیتونه جا بده دنیای دیسی بسیار گسترده هست و برابرند دنیای مارول هم همینطور البته شما معلومه اصلا از کمیک اطلاعی ندارید

                1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                  چه ربطی داشت

                2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  امنی ورس دیسی >>>>;>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> مالتیورس مارول از لحاظ وسعت
                  خود مالتیورس اصلی دیسی هم متشکل از قلمرو هایی بزرگتر یا هم اندازه مالتیورس عه
                  البته اگه منظورتون از مالتیورس بلید و زمین هایی که شامل میشه هست بله حدودا درست میگید

              2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                عاااااا خب ویت د مینت
                اول اینکه اگه یه مکان ۶ بعدی باشه مگاورس نیست لوزما این که کلا از ریشه باهاش مخالفم
                و تعریف ابعاد و چیزهایی مثل مگاورس و مالتیورس تو دنیا های مختلف فرق داره
                و اینکه چون یه مکان ۶ بعدیه مگاورس هست اصلا قابل حظم نیست و نه صرفا همیشه درست
                و اینکه سورس و پرزنس فرق دارن حداقلش تا الان اشاره ایی به پرزنس در خلقت دیسی نشده فعلا پرزنس مین کنن دیسی یه سگ پشمالوعه توی کره خدایان که بر بهشت حکومت میکنه
                و اینکه پرپچوعا نیازی صرفا به انرزی سورس برا خلقت یک مالتیورس نداره یعنی بله با کمک نیرو سورس این اتفاق افتاد اما حتی اگه اون رو از معادله خط بزنیم بازهم پرپچوعا یک موجود در سطح افرادی مثل بیاندر یا مولکول من قلب عالم و ……. هست به راحتی مخصوصا اگه توی بعد شیش باشه چون ما همه میدونیم فورجر پسر پرپچوعا تو بعد شیش چه مطلقیت محظی بود
                بینهایت مالتیورس دیسی عملا گریتر امنی ورس خطاب میشن کلمه مگاورس جالب نیست براش
                گاد او وار و کوه المپ اگه بتونن یه دایمنشن از SPHERE OF GODS رو توی خودشون جا بدن شاهکار کردن
                کل کازمولوزی دیسی که بماند هرچند مالتیورس کامل دیسی متشکل از چندین مالتیورس و مکان هایی بزرگتر از مالتیورس هست . درواقع ما بلید رو داریم که یونیورس هارو رو شامله و خیلیا فک میکنن یه مالتیورس دیسی کلا همین یونیورس هاس اما نه بعد ما کره خدایان رو داریم که هر قلمرویی که داخلشه اگه از مالتیورس بزرگتر نباشه به همون اندازس و همه این هارو کره خدایان در خود جا داده مرحله بعد لیمبو عه که اون هم کتاب بینهایت رو داخل خودش داره که اونجوری که توی فاینال کرایسیس سوپرمن بیاند بود البته اگه درست یادم باشه افرینش رو در خودش شامله و مرحله بالاتر ما کره مانیتور هارو داریم و مانیتور ها مالتیورس رو میکروب خطاب میکنن و یونیورس ها براشون مثل توپ بیسبال هست و مرحله اخر ما نیل رو داریم که کازمیک ارموری که از مالتیورس به شدت بزرگتره کلا اندازه یا یکم کوچیکتر یک درخته
                این کل مالتیورس دیسی هست و یکی از بینهایت مالتیورس های اون بیرون البته ما انتی متر یونیورس فیفت دایمنشن و سیسکت دایمنشن و ………. رو هم داریم همچنان کلی مکان های دیگه خیلی جزعیه و وارد نمیشم
                مالتیورس دیسی یک مالتیورس کلیه با کلی قلمرو های شدیدا بزرگتر و هم اندازه مالتیورس ولی گاها با بینهایت یونیورس کلا قاطی میشه و فک میکنن مالتیورس دیسی کلا بینهایت یونیورس عه
                موفق باشید

                1. revan کاربر می‌گوید

                  خب جناب من هم منظورم از این حرفا این بود که نباید هر چیزی رو با قوانین دنیای دیسی بسنجین و اینکه بله نه میشه گفت که دنیای گاد اف وار میتونه دیسی رو در خودش جای بده و نه میشه گفت نهایتش در حد sepher of the gods هست هر دنیا کازمولوجی خودشو داره منم در مورد خدای جنگ حداقل ساختار رو گفتم میتونه خیلی پیچیده تر از این حرفا باشه چون در خدای جنگ مغهوم ابعاد متفاوته ولی خب بعضی چیزا مشترکه اونم اینه که مثلا یک نفر اصلا بی نهایت بعدی باشه و قدرت خلق یک جهان مثل دیسی رو داشته باشه بازم قدرت اون فرد وابسته به زمان و مکان هست و در برابر کسی که از خود مفهوم زمان و مکان فراتر باشه پایینتره و اینکه نیستی در هر دنیا یکسانه ابلوین پرالایا chaos در خدای جنگ همه یکسان هستن و چون هیچ زمان و مکانی ندارن هر ساختاری رو میتونن در خودشون جای بدن فرقی نداره ساختار کدوم دنیا باشه و خب کسی که تجسم این وید باشه یعنی دست بالاتر رو نسبت به همه این مفاهیم و کاراکترها رو داره و اینکه من گفتم باش قبول اصلا گایا حتی یونیورسال هم نیست ولی کشتن یک همچین موجودی که فراتر از هر کانسپتی هست و از خود خلقت هم فراتر هست کار هر کسی نیست به حد کافی توضیح دادم و الآن هم میگم که کازمولوجی دنیاها فرق داره و شما نباید بیاین بگین چون در دیسی یه همچین چیزایی داریم پس بزرگترین ساختار در همین دیسی هست خیر اشتباهه و نکته ای که هست خدایان و تایتانها که کریتوس اونها رو نابود کرد هر کدوم یک کانسپت یا حتی پلتنیک کانسپت محسوب میشدن و هر کدوم یجورایی یه مفهوم خاصی دارن برای همین وقتی کریتوس اونها رو میکشت خلقت یونان به سمت نابودی میرفت آتنا هم گفت که زئوس پادشاه الیمپوس نیست بلکه خود الیمپوسه و الیمپوس هم یعنی حیات خلقت برای همین با کشته شدن زئوس کل خلقت باقی مانده یونان در اثر انفجار مرگش نابود شد و جالبه قدرت امید به گفته خود یکی از طراحان این قدرت رو داشت که خلقت رو بازسازی کنه و انسانها رو از وجود خدایان بی نیاز کنه و این یعنی این قدرت به تنهایی مجموعه انرژی کل خلقت و مفاهیم اون بود برای همین میتونست اونها را از خدایان بی نیاز کنه در گاد ۴ هم در معبد تیر کریتوس یک مجسمه پیدا میکنه که تصویر خودش روی اون قرار داشت و تیر اون رو از یونان آورده بود که انسانها دارن جهان یونان رو بازسازی میکنن و الآن به نوعی کریتوس رو رو خدای جدید خودشون میدونن که تنهایی قدرت کامل همه خدایان و تایتانها و پرایمالها رو با هم داشت و با آزاد کردن زندگی جدیدی ایجاد کرد در واقع نسل جدید و اصلی انسانها اینم لینک:
                  https://m.imgur.com/gallery/b6W6WAc
                  خلاصه اینکه من کامنتهایی رو در مقاله های هفت شخصیت مقابل کریتوس ۲۵ ویلین قدرتمند پنج شباهت و تفاوت ثور و واندروومن توضیحاتی دادم و بنظرم کریتوس حتی بدون قدرت امید هم قابل قیاس با موجودات متاورسال یا به اصطلاح امنیورسال کمیک هست با قدرت امید هم که گفتم قدرت مطلق یک خلقت و تمام کانسپتهای اون رو بطور کامل داره و علنا حکم یک تقریبا قادر مطلق رو داره نگفتم قادر مطلق چون حتی امثال پرزنس هم قادر مطلق نیستن کسی که توسط پسرش و یه دختر بچه جایگزین بشه یعنی قادر مطلق نیست تضعیف نمیکنم چرا که کلا همه این کاراکترها نقط ضعف دارن والای همگان هم که به رگولاتور نقطه ضعف داره و یعنی کلا هیچکدوم قادر مطلق نیستن
                  موفق باشید

                  1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                    البته لازم شد یک سری توضیحات بدم خدمتتون اگه قبلا ناراحت شدین شرمنده ولی عرض کنم که مارول و دیسی هردو قادر مطلق کامل دارن اولا ببینید اونی که تانوس با رگولاتور کشت یک آواتار بود از والای همگان نه خود والای همگان که تجسم نویسنده هست و دیسی هم رایتر رو داره که اونهم تجسم نویسندس

                    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      اون آواتار نبود خودش بود

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      خودتون گفتید آواتار بود

                  2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                    جناب من یکی نمیکنم تعریف هارو و مثعله اینه چون یک مکان پایه های ۶ بعدی داره به این معنا نیست که یک مگاورس هست و این کلا غلطه مکان ها از لحاظ ابعادی مختلفی تو دیسی هستن و
                    این کل داستانه
                    هیچ جای کامنت اشاره نکردم که هرجیزی تو دیسی تعریف شده مال گاد او وار هم باید اون حالتی باشه اما اینکه گاد او وار مگاورس هست چون پایه ۶ بعدی داره غلطه زمانی هست که به ما ابعاد یک مکان یا بزرگیش رو میگن اما اینکه شما بیای با مفهوم دایمنشنالتی بازی کنی و بگی هر مکانی مثلا ۴ بدی هست پس مالتیورس عه یا مکان هایی که پایه ۶ بعدی دارن مگاورسن یا ….. اونم بدون اسکن ایی که نظریه رو ساپورت کنه کلا بی اساس هست
                    هنوزم میگم یه سیاره کره خدایان برای قسمت عظیمی از کازمولوزی گاد او وار کافیه
                    این که outerversal باشی یا hyperversal یع چیزیعه که گاها خدایان عادی هم شاملش میشن شما اون شاهکارتاثیر روی کل مالتیورس اودین رو اگه بخوای بکشی بالا میتونی تا Hyperversal بیاریش بالا یا مفیستو و… در صورتی که این دوستان شاهکار کنن باهم نمیتونن ۱/۱۰ مالتیورس هم نابود کنن
                    مفهوم های افکت گذاشتن روی اینفینیت دایمنشن یا بالای کانسپت ها بودن همیشه به معنا توانایی نابودی مالتیورس و امنی ورس و …. نیست .
                    موفق باشید
                    خلاصه که هر مکان که از پایه ۶ بعدی هست مگاورس نیست
                    هرکسی هم اورتروسال یا هایپرورسال هست حتما مالتیورسال یا مگاورسال
                    حتی ترایگان و میکسی هم اوترورسال ان تخخ

        3. revan کاربر می‌گوید

          و اینکه من در مقاله هفت شخصیت مقابل کریتوس هم توضیحاتی دادم که میتونید بررسی کنید در جواب همون کامنتی که نوشتید.

    4. رهام کاربر می‌گوید

      ببین مشکل همینجاست که کاراکترا نباید محدودیت داشته باشن 🤣چرا ؟چون نگاه کن الان پا کاراکتری داریم به اسم اکیراتوریاما که تجسم نویسنده تو مانگای دراگوت بااه و با تکون دادن دستش قادر به پاک کردن امنی ورسه 😂اما این کاراکتور نباید همیشه در صدر قدرت بمونه کسانی پیان که ازش قوی ترن برای همین نباید محدودیت داشته باشن
      منم یه اوتاکوام و اتفاقا خوشم پیاد دارم با شخصیتای جالب با دیدگاه های متنوع اشنا میشم

  4. Randall sepector کاربر می‌گوید

    خسته نباشید امیدوارم سایت مورد هجوم انیمه فن های افراطی قرار نگیره

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      ای ادمین!
      رمز سرعت مقاله نویسیت در چیست؟
      که روزی دو مقاله منتشر میکنی؟

    2. رهام کاربر می‌گوید

      نامردی نکن خدایی خوب چیزایی که میگیم طبغ چیزاییه که دیدیم به هر حال چیازاییم هست که باید قبول کنید شپا کامیک خونا

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        نامردی ؟ انیمه فن ها ۹۰ درصد بچه و تعصبی هستند حداقل داریم کمیک خون که تعصب نداشته باشند و حداقل چهار تا چیز حالیشون بشه
        من که تا الان انیمه فن ندیدم منطقی باشه خودمم به انیمه به جز چند مورد علاقه ای ندارم

        1. رهام کاربر می‌گوید

          داوش من رفیق دارم ۲۴ سالشه هنوز انیپه پیبینه به تظر تو بچگونست برای ما قشنگ و باحاله در ضمن تهش ۷۰ درصد تعصبین که اره اونو قبول دارم کامیک خونا منطقی ترن از اوتاکو ها
          خوب دیگه هرکسی علایق مدنظرشو داره الان مثلا من ناروتو فنم و خیلیم دوسش دارم اما تمیام بگم از کازمیک ارپور قوی تره درسته ناروتو با باریون هیلی قوی شد اما من انقدری روش تعصب ندادم که بیام بگم از سوپرمن کازمیک ارمور قوی تره همه ی اوتاکو هارو با هم یکی ندون لااقل یسری ادم منطقی مثل ایران که خیلی وقته تو پروشات باهاش اشناشدم هست

  5. revan کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود خسته نباشید.

    1. revan کاربر می‌گوید

      دانته هم میتونست در این لیست باشه ناسلامتی جز معدود افرادی هست که از بابت قدرت هم سطح با کریتوس کبیر قرار داره و به راحتی تمام سایتاما رو به دیار باقی میفرسته.

      1. رهام کاربر می‌گوید

        داش کدوم دانترو میگی من خیلی دانته میشناسم مثل دانته تو ناروتو یا دانته تو بلک کلاور… بعدشم داش سایتاما قدرتش نامحدوده چی میگی 😐

        1. revan کاربر می‌گوید

          رهام
          دانته از بازی دویل می کرای رو میگم دوست عزیز که مطمئن باش در فرم sdt خودش سایتاما رو به معنی کلمه حذف میکنه کافیه از توانایی engulfing in void استفاده کنه و یک وید در اطراف سایتاما ایجاد کنه و در نهایت با یک انفجار خاطره سایتاما هم از بین میره 😂😂
          در ضمن همه کاراکترهای ویدیو گیم عملا محدودیتی ندارن چرا که در هر بازی بعدی بسته به نیاز بازی و داستان قدرتشون افزایش پیدا میکنه و هیچ انتهایی هم وجود نداره پس این دلیل هم که میگی نامحدوده فقط یک حرف هست که برای همه میشه گفت باید یک مدرک نشون بدی که سایتاما نشون بده قدرت بی نهایت داره نه با حرف زدن مثلا در مورد کریتوس در گاد ۴ معبد تیر رو بلند میکنه و یک دور میچرخونه به اصطلاح flipping و این معبد بایفراست رو شامل میشه که روی ایگدراسیل حرکت میکنه و متصل به ایگدراسیل و تمام نه جهان هست که هر کدوم از لحاظ اندازه بی نهایت هستن ایگدراسیل هم خودش یک متاورس هست که شاخ و برگ های اون به طول بی نهایت کشیده شدن و وزنی بی حد و اندازه ) immeasurable ( داره و قابل توجهت که immeasurable از بی نهایت هم عملا بیشتره چون بی نهایت ممکنه نسبت به یک بعد خاصی بی نهایت باشه ولی بی حد و اندازه یعنی هیچ حد و پایانی نداره و خب کریتوس همه این وزن کل خلقت نورس رو با بلند کردن معبد تیر بالای سرش برد و یک دور هم چرخوند!! به این میگن قدرت نامحدود و بی نهایت! دلیل بیار با حرف زدن چیزی ثابت نمیشه
          موفق باشی

          1. رهام کاربر می‌گوید

            خوب حرف های خود نویسنده هست
            الان از این پدرک بهتر می خوای ؟
            ربطی نداره کسی که ابعاد رو به راحتی تبدیل به خاکستر می کنه در برابر یه انفجار ساده دپووم نیاره ؟من از گیم اطلاعات زیادی ندارم و زیادم بازی نمی کنم

            1. revan کاربر می‌گوید

              قدرت دانته صرفا یک انفجار نیست بلکه ایجاد خود نیستی و وید در هر فضایی که بخواد و بغیر از کاراکتر های omnilocked یا در واقع کسایی که فراتر از زمان و مکان و…. نیستن کسی در این حالت نمیتونه زنده بمونه چون اصلا نمیتونه معنی داشته باشه چرا که…. در ضمن به جز اون مانگا سایتاما وی اس گاد چیز دیگه ای داری؟! حرف نویسنده؟! نویسنده گفته سایتاما امنیورساله؟! 🤣🤣 من که در تمام عمرم ندیدم نویسنده بیاد بگه کاراکتر من قادر مطلقه یا امنیورساله 😂😂
              چی بگم والا شایدم به تو گفته ما نمیدونیم 🤣
              بیخیال رهام جان راحت باش
              موفق باشید

              1. رهام کاربر می‌گوید

                ببین نگفته قادر پطلقه اما گفته قدرتش بی نهایته و نامحدوده پس یعنی امنی ورساله و اصلا ربطی به پوچی نداره سایتاما قادر نابودیه در واقع مهم نیست چی جلوشه هرچیزی رو باید نابود کنه چون هرفش با شکستن محدودیت اخرش شکست دادن حریفای قویتر بود اما هیچ حریفی براش نیست و قدرتش نهایت نداره سایتاما اصلا نمی تونخ از نهایت ققدرتش استفاده کنه چون نهویت ندتره !!!!اون حتی قادره شخصی که در حد پرزنس هست و قارر مزلقه نویسندگی داره و کاملا از هیج جهت نامیراستو بکشه درسته ناپیراست ولی بازم این می تونه بکشتش!!!پس یعنی
                سایتاما=گودرت
                میدونم حرفامو گفهمیدی چون قابلیت درکشو نداری

                1. بیاندر کاربر می‌گوید

                  خود نویسنده وان پانچ من گفته سایتاما فوق زورش در حد بیگ بنگه منم میتونم بگم سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند کرد و یک یونیورس بینهایتو تو دستش گرفت اومنی ورساله

  6. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    پس ثور کو ؟!؟! 😂😂😂😅😅😔😔😔

    1. revan کاربر می‌گوید

      ابوالفضل ایروانی) استیو راجرز (
      از من نپرسیدین ولی خواستم نظرم رو بگم امیدوارم از دخالتم ناراحت نشین اونم اینه که ثور چه نسخه اساطیری چه کمیک چه بازی خدای جنگ در هر سه نسخه میتونه سایتاما رو شکست بده نسخه کمیک در یک نبرد ولی نسخه اساطیر و مخصوصا نسخه خدای جنگ با نگاه کردن نابودش میکنن چرا که ثور خدای جنگ یک موجود اتورورسال) outerversal (هست و اصولا باید با قادرترین های دنیای انیمه یا کمیک مقایسه بشه. موفق باشید

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        موافقم ثور کمیک تو یه نبرد مسلما زیاد نه چندان سخت پیروز میشه

  7. فرزین کاربر می‌گوید

    جای خیلیا خالیه،ثور و دانته بیشتر از بقیه.

  8. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود ولی به نظرم سوپرمن و دکتر استرنج نمیتونن سایتاما رو شکست بدن

  9. TUNI STARK کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود
    به نظرم کریتوس یا ثور هم میتونستند در این لیست باشن
    ولی شخصیت های ژاپنی قدرت های باورنکردنی دارن که همین باعث میشه بچگانه تر باشن و مزخرف
    آخه کی باورش میشه با تمرینات روزانه ی ۱۰۰ تا شنا، ۱۰ کیلومتر دویدن، ۱۰۰ تا شنا و…….. آدم چنین قدرتی بدست بیاره که بتونه زمینو تکون بده
    من ورزش کار میشناسم تقریبا نصف این تمرینات رو به مدت ۳ سال انجام داده به زور یه وزنه بلند میکنه
    یا همین گوکو
    خیلی غیر قابل باور
    از سوپرمن هم باور ناپذیر تر
    و با سوپرمن هم موافق نیستم
    فقط سوپرمن سینما میتونه سایتاما رو شکست بده
    سوپرمن کمیک خیلی ضعیف تر از سوپرمن سینماست

    1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

      و البته یه سوال از آقای ادمین داشتم
      کینگ ثور قویتره یا گوکو؟؟؟؟؟؟؟

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        نمیدونم متاسفانه.

      2. erfan کاربر می‌گوید

        #TUNI STARK
        اگه ناراحت نمیشید من جوابتون رو بدم
        ببنید گوکو خدای قدرتمندیه و و میشه اون رو با سوپرمن و سنتری مقایسه کرد اما کینگ ثور کس دیگه ایه
        کینگ ثور میلیون ها سال عمر کرده با موجوداتی مثل گور و گالاکتوس و سارتور جنگیده و شکستشون داده که هر کدومشون واسه نابودی چند سیاره نباید کار سختی انجام بدن جدای این قضیه اون پادشاه آزگارده و میولنیر توالایت اودین سورد و زره نابودگر رو در اختیار داره که ۳ مورد آخر هرکرومشون واسه سلاخی گوکو کافیه
        گوکو میتونه یه نوع اشعه قدرتمند تولید کنه که باعث نابودی سیارات بشه اما کینگ ثور علاوه بر تولید رعد و برق و گاد بلست میتونه از نیروی اودین کاملا استفاده کنه که اون رو خیلی قویتر میکنه
        به نظر من کینگ ثور از گوکو قویتره

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          گوکو هم توی سوپرسایان گاد که بعدا توی بیس جذبش کرد میتونست کل مکروکازوم رو نابود کنه
          مکروکازوم از چندین یونیورس تشکیل شده و بعضی هاشون بینهایتن

          1. رهام کاربر می‌گوید

            داوش انیمه وار دروغه گوکو امنی پاتنت نهایت قدرتشه که می تونه باهاش با یکم زور زدن یونیورسو نابود کنه مثل سایتاما

        2. Randall sepector کاربر می‌گوید

          کینگ ثور اودین سورد رو در اختیار ندارن اون شمشیر توسط سلستیال آرشیم ذوب شد

        3. Amir کاربر می‌گوید

          یه سوالی داشتم شما چند وقته که کمیک های مارول و کلا اینجور چیزا رو میخونید که اینقدر اطلاعاتتون زیاده؟😅

      3. Randall sepector کاربر می‌گوید

        من ادمین نیستم اما به نظرم کینگ ثور قویتر هست چند شاهکار اولد کینگ ثور :
        با یک انفجار گور رو حیرت زده کرد ( گور هزاران خدا رو سلاخی کرده ) و با اون در خورشید جنگید
        با گالاکتوس بسیار نزدیک جنگید و در اثر انفجار های گالاکتوس که بسیار سهمگین هست مقاومت کرده و دوباره به جنگ برگشته حتی به یک ثمر هم برخورد کرد ولی سریع برگشت
        انگشتان گالاکتوس رو شکست و باعث فریاد گالاکتوس شد
        با اولد من فونیکس مقابله کرد و در اثر ضرباتش مقاومت کرد و یک گردباد به اندازه یک ابرنواختر ایجاد کرد و ضربات چنگال های لوگان رو متعدد دریافت می‌کنه ولی هنوز می‌کنه جالبه که جمگال های لوگان به قدری قدرت مند هستند که ستاره ها رو ذوب میکردند
        در برابر ضربات لوکی نکرو سورد هم مقاومت کرد و بعدش به جنگ گور رفت با اینکه چندین بار زخم های عمیقی از لوکی نکرو سورد خورد و جنگ نزدیکی هم باهاش داشت و در اون جنگ یک سیاره رو نابود کرد
        ( گور که یک موجود فانی هست با شمشیر نکرو هزاران خدای قدرتمند رو سلاخی کرده و سه ثور رو با هم زده البته بعد از ثور شکست خورد و اینکه ایگو هم با نکرو سورد آنقدر قدرتمند شد که سلستیال ها رو نابود کرد و خود سلستیال ها هم مالتیورس رو به وجود آوردند و به یونیورس ها تقسیمش کردند حالا فکر کنید خدای قدرتمندی مثل لوکی شمشیر نکرو سورد رو داشته باشه )
        در جنگ با گور یک سیاره رو به طور
        کامل نابود کرد و چندین ستاره رو به طرف گور و تاب کرد ( فکر کنم سه ستاره بود )
        رعد های او ۷ سیاره رو با هم نابود کرد و باعث متزلزل شدن خلقت شد و صد البته ستون های نکروورس رو نابود کرد
        به انتهای کیهان سفر می‌کنه
        کینگ ثور پیر دارای اودین فورس و پدر همگان هست و سلاح های مانند شمشیر توایلایت و میولینر رو در اختیار داره

        1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

          موافقم
          کینگ ثور خیلی قویتره
          و البته دوستانی که قکر کردن اونجایی که من گفتم ثور هم میتونست توی این لیست باشه
          من ثور رو قویتر از سوپرمن نمیدونم
          من منظورم ثور اساطیر بود

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            کینگ تور از گوکو الترا اینسینست خیلی قویتر نیست ازش شکست نخوره خیلی قویتر بودن بماند
            گوکو بازی زنوورس که دومین version برتر گوکو عه عملا کل ازگارد رو میتونه نابود کنه اونم توی حالت بیس اش مگه اینکه رون کینگ تور بتونه یکم اذیتش کنه

            1. فن کمیک کاربر می‌گوید

              رون کینگ ثور فقط بتونه یکم اذیتش کنه؟ رون کینگ ثور تو چند ثانیه گوکو الترا اینسینت رو پودر میکنه بر طبق چه ملاکی گوکو قویتره از رو کینگ ثور؟

              1. رهام کاربر می‌گوید

                تویی که حتی نمی تونی اولترا اینسایدت رو درست بنویسی جای بحثی نداره باهات
                اولترا اینسایدت می تونه کهکشان رو نابود کنه هیچ حمله ای نمی تونه بهش برخورد کنه سرعت تو این حالت براش معنی نداره هرچقدر رون کینگ ثور سریع باشه و نیرو هاش وسیع باشن هیچ کدوم به گوکو برخورد نمی کنه چون بدنش خود به خود از هر حمله ای حتی مولوکی هم بشه جاخالی میده اما گوکو تو این حالت از رون کینگ ثور ضعیف تره اما تو حالت امنی پاتنت می تونه سنگ رو به خدا تبدیل کنه یه قادر تقریبا مطلق میشه و از رون کینگ ثور می زنه بالاتر اما با اومنی پاتنتم حریف سایتاما با تمام قدرت نامحدود نمیشه

                1. بیاندر کاربر می‌گوید

                  ببین متعصب رون کینگ ثور تو جادو قادر مطلقه دانای مطلقه و تونسته چرخه رگنارک ( اگه اشتباه نوشتم ببخش معلم ادبیات) سایه نشینان بالا که یه فرضیه هست اونا بیاندر ما قبل ریتکان هستن رو با یه ضربه زده
                  نظرای یه کاربر تو پروشات به اسم fate رو اینجا داری تکرار میکنی رون کینگ ثور با فکرش میتونهه شکل کهکشان هارو نابود کنه طوری هم میگی سایتاما انگار بقیه پنگوئنن البته از کسی که میگه خدای وان پانچ من از پرزنس قویتره بعید نیست

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    ای خدا بیاندر های قبل ریتکان وجودی ندارند
                    کلا یکدونه بود حالا حرفش شبیه سایه نشان باشه که چی مثلا خودشو تقسیم کرده شده ۵ تا ؟
                    بر چه اساس می‌تونه با فکر کهکشان ها رو نابود کنه ؟
                    منکر قدرتش نیستم که میتوان جهان ها رو پایان بده ولی این مار رو تا حالا نکرده
                    چرا اودین می‌تونه کهکشان ها رو به راحتی خرد کنه گفته هم شده کینگ ثور هم از اودین هم تا حدودی از خود اودین هم قویتره و رون کینگ ثور از کینگ ثور فویتره هم دو چشمش رو به جای یک چشم فدا کرد و هم و بر خلاف کینگ ثور خودش رو تا سر حد مرگ از یاگدارسیل آویزان کرد

                    1. سیب زمینی کاربر می‌گوید

                      ولا یه ویدیو دیدم میگه میتونه با فکر کهکشان هارو نابود کنه حالا شاید دروغ باشه

                  2. رهام کاربر می‌گوید

                    ۱.اره از پرزنس قوی تره
                    سایتاپا از رون کینگ ثور هم قوی تره

                    1. بیاندر کاربر می‌گوید

                      بابا چرا حرف الکی میزنی خدایی که از بنده خودش شکست میخوره از پرزنس قویتره؟ دلیل بیار که قویتر هست همش حرف بی منطق میزنی رون کینگ ثور راحت گوکو ام یو ای رو میزنه تو جادو قادر مطلقه دانای مطلق هم هست سرعاش هم بینهایته و استقامتش هم در حد خداست دلیل بیار که قویتره گوکو ام یو ای از زنو ساما که حتی از مستر مکسیز پلتک هم شکست میخوره ضعیفتره با دلیل حرف بزن

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      عجب سوپرمن عصبی بشه نوشته نه خود حالت خوبش

    3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      آها با این حرفت معلوم شد نیم جلد کمیک از دیسی نخوندی برعکس سوپرمن کمیک بسیار قویتره با اختلاف

    4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      اصلا از دیسی کمیک خوندین سوپرمن سینما یک دهم کمیکشم نیست

    5. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      اولا بحث مقاومت سوپرمن کمیک مقاومتش حداقل ۴۰ برابر سوپرمن سینماست بحث قدرت بدنی که سوپرمن کمیک تونسته کتاب بینهایت رو برداره!!!!پس حداقل قدرت بدنی ۳۰ برابر سوپرمن سینماست سرعت هم که سرعت سوپرمن کمیک بی شک برتره

    6. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      فن بوییییییییییییییییی

      1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

        آقایون شما الن دارید سر چی منو میشورید؟؟؟؟؟
        سر چرت پرت هایی مثل سوپرمن، ثور و سایتاما که احتمال وجودشون از احتمال مرگ خدا هم کمتره
        بابا یه زره نزاکت داشته باشید آدم که به خاطر یه اختلاف نظر سر همچین چرت پرت هایی
        ما فقط برای سرگرم شدن اینجاییم نه زایع کردن
        آدمی که نزاکت داشته باشه سر یه همچین چیزایی به کاربر های دیگه متعصب، فن بوی یا نوب نمیگه

    7. mohammad 2 کاربر می‌گوید

      کاربر تونی استارک شما نظر ندی در مورد دیسی و شخصیت هاش سنگین تری خخخ سوپرمن کمیک ضعیفه؟؟ هیچی نمیدونی شما واسه همون مارولت نظر بده خخخ بیا برو دفعه بعد با جوک های بهتری بیا وقتی اسم تونی استارک رو بلد نیستی بنویسی معلومه که دیگه چند سالته خخخ دیگه حرفی ندارم فقط میخندم به حرفات

      1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

        داداش حتی خود این سایت هم موافقه که دیسی بر خلاف مارول شخصیت های اصلیشو در سینما قویتر از نسخه کمیکشون نشون میده
        مثل بتمن نولان، سوپرمن ، واندروومن، سایبورگ و آکوامن
        خود آقای ادمین هم موافقه
        البته سوپرمن کمیک احتمالا میتونه سایتاما رو شکست بده یا باهاش برابری کنه

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          بنده نشستم نظرمو گفتم خب اگه کمیک خوندین چطور سوپرمن سینما رو که جلو بمب اتم کم آورد با سوپرمن کمیک که جلو بزرگترین انفجار هاهم مقاومت میکنه مقایسه میکنین؟

          1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

            کم آورد؟؟؟؟
            خبر داری که اون بمب تون یه کلاهک هسته ای بود که قدرت انفجارش طوری که هر کس تو میدان انفجارش باشه تجزیه میشه

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              خب شما میدونی سوپرمن کمیک جلو چیا مقاومت کرده جلو دیوار سورسی که بمب اتم جلوش هیچی نیست جلو پرتوی امگای دارکساید ایمپریکس رو زد زدن همواره دلیل بر قویتر بودن نیسا اما میگم که بدونید سوپرمن سینما یک دهم کمیک هم قوی نیست

    8. رهام کاربر می‌گوید

      داش چرا کامیکای خودتونو مثال نمی زنید که رایتر امنی ورسو نقاشی گرده و …
      مزخرف نیست به نظر شماها اینطوریه و بچگانست از نظر پا اوتاکو ها خیلیم قشنگع مثلا انیمه ی ناروتو خیلی حیلی قشنگ بود یا وان پیس و دراگون بالو …
      اون که میگی اینطوریه خود سایتاما این فکرو می کنه ولی در واقع محدودیت شکسته که در دنیاش روی همه ی موجودات زنده گذاشته شده تا زیاد از حد قوی نباشن ولی سایتاما با اینکه هر محدودیت رو که بشکنی یکی دیگه جاشو میگیره همرو شکونده و قدرت بی پایان به دست اورده اما هنوزم از شخصیت هایی مثل زنو ساما اکیرا و شخصیتای کامیکی مثل پرزنس و والای همگان و سوپرمن کازمیک و نکروثور و پروتژ و دادگاه زندگی و …ضعیف تره

  10. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

    کاتارا؟ناموسا؟
    من اصلا نمیفهمم رو چه حسابی؟
    بعد نوشتید سایتاما واسه حمله ابعادی ساخته نشده ولی دربرابر شخصی با این توانایی ایستاده(مانگا سایتاما و گاد)تو همون کمیک سایتاما شوخی شوخی با یه مشت یه سوم یا یه چهارم زمین رو به فنا داد.
    ولی این که جادو رو سایتاما کارساز هست یا نه این خودش جای بحث داره مخصوصا اگه توانایی های فوبوکی و تاتسوماکی جادویی محثوب بشه که خوب قدرتای فوبوکی رو سایتاما که جواب نداد ولی شاید مال تاتسوماکی جواب بده چون خیلی از فوبوکی قوی تره.
    بعد درمورد یاگامی سایتاما به سادگی به سرعت نور هم رسیده(تو نبرد با گاد)پس نمیدونم یاگامی فرصت نوشتن اسمشو اصلا پیدا کنه یا نه.

    فک کنم تا اینجا کافی باشه
    مرسی از ترجمه

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      من شبیه رادمنشم؟

      1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

        ناموسا چرا تهمت چرت و پرت میزنی من کجام شبیه مهدیه

    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

      جناب ایشون رادمنش نیست محمده از اعضا قدیمی سایت شما چرا اجالتا همرو با اسم های دیگران صدا میزنید :/

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        کدوم کار عزیز؟؟ اگه فک میکنی من فیک کسی اریا صفابخشم شما عکس و سن اوشون رو از اقای ادمین بگیر منم شمارم رو میدم زنگ بزن یا بیا واتس اپ ببینم اصلا قیافه صدا یا سن من و اوشون بهم میخوره یا نه چون با این تحمت های مسخرتون واقعا اذاردهنده شدید
        محمد کامنتاش رو نگاه کنی مربوط به چندین سال پیشه قبل اینکه حتی اقای رادمنش نویسنده بشه
        جناب شما با این کاراگاه بازی هاتون به جایی نمیرسید جدا الکی با تهمت های پوچ فقط جو رو خراب میکنید من هم شماره ام رو میدم اما اگه معلوم شد که من اوشون نیستم مجبورید بخاطر تهمت هاتون ازم عذرخواهی کنید کاربر غوزی غلام عزیز

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          منم بهشون گفتم ولی متاسفانه نمیدونم این عزیز و یه عزیز دیگه چرا حرف خودشونو میزنن و دوست دارن جو رو خراب کنن.

    3. رهام کاربر می‌گوید

      داش زمین اولش نابود شد بعدشم تو چپتر ۱۲ شوخی شوخی همون ریختی با یه مشت یونیورسو نابود کرد 😂

    4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      خب کاتارا واقعا ممکنه بتونه. اون یک خون افزاره. اگه انیمیشن آواتار آخرین باد افزار رو دیده باشین بعله کاتارا یک آب افزار ماهر و توانا هست و یک توانایی خیلی نادر به نام خون افزاری داره که میتونه باهاش جسم بقیه رو کنترل کنه. یک خون افزار ماهر و وحشتناک به اسم (دوردینگ) بود که با این توانایی میتونست مغز یک نفر رو … امممم نمیدونم چه اصطلاحی به کار ببرم خلاصه مغز یک نفر رو از کار بندازه در آخرشم آواتار روکو و پادشاه آتش با هم دوتایی حسابش رو رسیدن. یک خون افزار هم در مجموعه آواتار کورا بود که قدرت های کنترل عناصر رو از افراد میگرفت.

      1. رهام کاربر می‌گوید

        داوش مطالب طنز ؟
        کاتارا هیچ پشه ای نیست چرا ؟چون تو وی اس گاد سایتاما گاد رو رو زمین کوبوند و بعد طوری به فضا پرتش کرد که از یونیورسشون بیرون رفت ولی بعدش گاد سایتاما رو فراخوند به اون یونیورس و سایتاما در فضای میان بعدی با سرعتی میلیون ها برابر نور حرکت کرد که قصد گاد از این کار تبدیل کردن سایتاما به اتم بود ولی سایتاما حتی خراشم ور نداشت گاد همه ی روش هارو برای کشتن سایتاما امتحان کرد ولی رو سایتاما یه خرلش نیوافتاد بعد کاتارا می خواد سایتامایی که خلا نمی تونه روش خراش بندازرو با خون افزاری کنترل کنه ؟😐

        1. بیاندر کاربر می‌گوید

          مانگا وی اس گاد تمام حرفت همینه

          1. رهام کاربر می‌گوید

            اره و حرفای خود موراتا ما هنوز چشمه ای از جدی شدن سایتامارو ندیدیم چه برسه به اینکه بخوایم در نهایت قدرت تصورش کنیم با همین حال قادره با ۱۵ درصد قدرت یونیورسارو پودر کنه و از بین ببره هیچ اطلاعاتی درست تر از حرفای وان نویسنده ی مانگا نیست

  11. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوب بود خیلیا نیستن ‌که سیبی ار هم طبیعتا ثور رو نیاورده

  12. Hassan logon کاربر می‌گوید

    آقای ایروانی بنظرتون مشت سایتاما میتونه چکش ثورا بشکنه؟ سپر کپ را چی

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      فک نکنم ها هالک نتونسته دیگه بقیه بماند

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      با سلام و عرض ادب .
      فکر نکنم هیچ کدوم از این دو تا رو بتونه . برای شکستن سپر کاپ به قدرتی در حد سنگ های بینهایت نیازه که فکر نمیکنم مشتای سایتاما در اون حد باشه . پتک ثور هم قاعدتا به این راحتیا تخریب نمیشه چون ثور باهاش با قدرتمندترین موجودات کیهان درگیر شده . البته چند بار شکسته ولی توسط موجودات به مراتب قدرتمندتر از سایتاما .
      موفق باشید .

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        عذر خواهی میکنم ولی اینقدر هم که شما میگویید سپر کپ مقاوم نیست یکبار توسط کال سرپنت هم نابود شده

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          آره درسته ولی خب بازم فکر نمیکنم یکی مثل سایتاما بتونه تخریبش کنه.

  13. Hassan logon کاربر می‌گوید

    اگه شخص دیگه ای هم میدونه بگه

  14. ایران کاربر می‌گوید

    مقایسه جالبی بود ممنون ادمین ولی میخواستم بهتون بگم راز قدرت سایتاما چیه تو دنیای سایتاما موجوداتی به اسم گاد وجود دارن که روی همه ی موجودات زنده محدودیت میذارن تا از خودشون قویتر نشن سایتاما تو این ۳ سال تمرین بارها با هیولاهای قویتر از خودش جنگیده برای شکست محدودیت باید با قویتر از خودت بجنگی و تا دم مرگ بری تا یه محدودیت رو بشکنی و با شکستن هر محدودیت ۱۳۰۰ برابر قویتر میشه راز قدرت سایتاما اینه نه دراز نشست

  15. ایران کاربر می‌گوید

    فن سایتاما نیستم و قبول شخصیت زیادی هستند میتونند شکستش بدن ولی تو انیمه حتی ۵ درصد قدرت خودشو استفاده نکرد میدونین چرا میگم مثل کمیک تو مانگا GOD VS SAITAMA این دو باهم نبرد کردند که در طی نبرد چند سیاره از بین رفت ولی سایتاما اصلا نه خسته شد نه حتی یه خراش برداشت بعد گاد سایتامارو به فضای میان بعدی تلپورت کرد که به گفته ی خود گاد هر موجود زنده ای توش پودر میشه ولی سایتاما حتی یه خراش هم بر نداشت و با سرعت فراتر از نور دوید و از اون مکان خارج شد بعد سایتاما گفت الان میخوام کمی جدی تر باهات مبارزه کنم بعد مشت سایتاما با مشت گاد برخورد کرد و در اثر این مشت یونیورس از بین رفت و رشته زمان و مکان پاره شد !!!! ببینید این مشت چه قدرتی داشته که زمان و مکان پاره کرده البته من خودم قبول دارم که شخصیت زیادی میتونن شکستش بدن مثل رایتر و پرایمال والای همگان پرژنس یکی زیرهمه شیطان وحشی عظیم میلکمن کازمیک آرمور سوپرمن پروتژ و فالکرام و بیاندر لوسیفر و میکاییل فرشتگان مقرب دی سی بی پایان ها و بیاندرزها و ….. اینا براحتی سایتامارو شکست میدن

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      توی اون بعد که سایتاما رو برد هرموجودی پودر نمیشه
      سایتاما فک کنم سه بعدیه بردش تو بعد چهار که موجودات سه بعدی به فنا میرن عملا ولی سایتاما سالم موند
      بعد مطمئنی یونیورس نابود شد؟

      1. ایران کاربر می‌گوید

        بله یونیورس از بین رفت و زمان مکان پاره شد

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          والا فک کنم باید دوباره چک کنم

        2. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          بله چک شد حرفت شحیحه

      2. رهام کاربر می‌گوید

        برتدری که میگه هر موجودی پودر نمیشه باید بدونی که موجودات ابعاد بالاتر ثابلیت کنترل ابعاد پایین ترو دارن گاد یه موجود تمام بعدیه و اون فضا رو هم خودش ساخته اگه اشتباه نکنم و هر موجودی اون داخل پودر میشد حتی موجودات بعد ۱۱ هم

        اقا ایران شما همه جا هستی چیرا اخه ؟من هرجا نگاه می کنم یه اثدی از شما هست !!!😂

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          تو همون کاربر رهام پروشات نیستی ؟

          1. رهام کاربر می‌گوید

            چرا خودشم

          2. رهام کاربر می‌گوید

            و شما ؟

  16. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    به نظر من نباید این مقاله رو می نوشتید چون خیلی ها می تونند سایتاما رو شکست بدند و اینطوری مقاله طولانی کسل کننده می شد برای مثال اسپاون ، رون کینگ ثور ، کریتوس،اودین ،دکتر فیت ، دکتر منهتن،دورمامو ، بیاندر ،مستر میستکلپیکز(اخ این چه اسمیه؟؟)،روح سوار کیهانی و خیلی های دیگه ببخشید که همه شون کمیک بوکی دی سی و مارولی و ایمجی بودند اخه من از دنیای انیمه یا گیمز چیز زیادی نمیدونم حالا دلایل:اسپاون صد درصد نامیراست و فقط با یک سلاح بهشتی میمیره که سایتاما به هش دس رسی نداره و اسپاون تهجیزات کشنده تر که ساتامارو له میکنه و قدرت بدنیش در حد خودشه.کینگ ثور قدرتش در حد کیهانیه و میتونه زمین رو بایه مشت ۱۰تیکه کنه و مقاوم تره .کریتوس خشن تر با تجربه تر سریع تر استوار تره.اودین باتجربه تر مقام تر و همینطور با تسلیحات و قدرتش سایتامارو شل و پل می کنه. استرنج باشه فیت نباشه؟؟دکتر منهتن ،دورمامو و گالاگتوس و بیاندر و مستر…. میتونند با یه اشاره سایتامارو از از هستی محو کنن

    1. پرنده سمی کاربر می‌گوید

      به خدا سادس
      مستر + مکسیز+پتلک
      حالا ده بار بگو بینم

  17. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    راستی دلایل روح سوار کیهانی رو نگفتم اون از سایتاما صد ها برابر سریع تریه و با زنجیر جهنمی و تفنگ های فوق العاده ویرانگر و قدرت بدنی نسبتا خوبش کارو براش سخت میکنه ولی سایتاما فقط زور و بازو داره و قدرت ماورایی پرتاپی نداره و برای کشتنش باید نزدیک بشه ولی روح سوار فقط با نگاه کردنش کارش تمومه و

    1. رهام کاربر می‌گوید

      سرسختی سایتاما به اندازه ی یونیورسه برادرم و زور بازوش هم به راحتی با ۱۵ درصدش می تونه یونیورسارو نابود کنه

  18. sohrab کاربر می‌گوید

    بابا سایتاما یه خراش روش نیفتاد لعنتی
    من فیلمو میدیدم حرس میخوردم که چرا روی این کله مرغ خراش نمیفته
    راستی ادمین میشه بگید کدوم میتونن گودزیلا رو بکشن از اینا

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      یاگامی، اگه واقعا هر اسمی رو تو دفترچش بنویسه میمیره، فک نکنم کاری از پرزنس و والای همگان هم بربیاد. 😅

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        خب دفترچش نابود میشه که . نمیشه ؟! 😂😢

      2. احمد کاربر می‌گوید

        اگه دو شخصیت به یکم اسم باشه چی
        مثلا بنویسه ممد کدوم ممد میمیره
        فکرکنم همشون😂

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          اون ممدی میمیره که مد نظرش هست
          اسم ممدم باید با فامیلیش بنویسه

          1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

            آره تازه فکر کنم باید اسم پدر ، کد ملی و شماره همراه و ایناشم بنویسه که هیچ اشتباهیی پیش نیاد. 😂😂

            1. رهام کاربر می‌گوید

              داره سبت نام می کنه برای مرگ 😂

  19. Hassan logon کاربر می‌گوید

    خب اون قدرت کشتن مربدط به شینیگامی هایی که صاحب اصلی دفترند و فکر نکنم شینیگامی ها بتونن پرنزس یا والای همگانا به خاطر نوشتن اسمشون تو دفتر بکشند

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      موافقم کلا زیاد گنده اش کردن ایا اون یاگامی میتونه بنویسه پاک شدن کل یونیورس های انیمه از صفحه هستی پس قاعدتا میتونه چرا نمینویسه مرگ زنو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        چون زنو و لایت یاگمی توی دوتا دنیای تخیلی جدا هستن :/ داش دنیا های متفاوت به هم رفرنس نمیزنن مثل اینه بگی چرا بیاندرها مالتیورس دیسی رو نابود نکردن ؟ چون مال مارول هستن و ربطی به دیسی ندارن و انیمه ها هرکدوم دنیا مالتیورس یا یونیورس جدای خودشون رو دارن و ربطی بهم ندارن چیزی به اسم مالتیورس انیمه وجود نداره هر انیمه یونیورس یا مالتیورس جداگانه خودش رو دارخ
        مطالبت جالب نبود

    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

      جناب خیلی موجودات هستن که مرگ در ابعاد ۳ بعدی براشون بی معناس و حتی بالاتر

  20. ایران کاربر می‌گوید

    سایتاما تمام محدودیت هارو شکسته و هیچ محدودیتی نداره میشه یه مقاله هم درباره خدایان کمیک و انیمه بنویسید اخه انیمه هم چندتا شخصیت مثل والای همگان و پرژنس داره که قادر مطلق هستند

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      ایران منظورت زنو هستش دیگه مگه نه

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        زنو نه قادر مطلق عه نه هیچی حریف مستر میکسزتپتلک هم نمیشه کلا جز ضعیفترین خدایان انیمه اس

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          اهان

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            نمیدونم اهانت چه معنی میده اما ته قدرت زنو نابود کردن چندتا یونیورس عه و کل مالتیورسی که بهش حکومت میکنه ۱۸ تا یونیورس بود و الانم ۱۲ تاس تخخ

        2. رهام کاربر می‌گوید

          حاجی ۴۴ تا از قدرتمند ترینای دراگون بال مثل سگ از زنو پیترسن چی می تو 😂

          1. رهام کاربر می‌گوید

            ۴۴ نه ۴ منظورم بود

          2. امپتی هند کاربر می‌گوید

            دراگون بال جهان ضعیفیه که کل مالتیورسش کلا روی هم ۱۸ یونیورس بود بعد شد ۱۲ تا . و خود زنو نهایت قدرت تخریبی که نشون داد نابودی ۶ یونیورس بود …. کاری که میکسزتپتلک یا لوسیفر نیو۵۲ یا حتی مرلین یا حتی ترایگان هم میتونه انجام بده . خود دورمامو سینما واقعیت های مالتیورس رو فتح میکنه . نابودی ۶ یونیورس کار بزرگی نیست در سرتاسر دنیای تخیل

            1. رهام کاربر می‌گوید

              صحیحه ببعد میگن گوکو می تونه هستیشو پاو کنه هسنیش کلا یه پولتیورسه نه بیشتر ولی دنیای ساستاما پر از مولتیورس ها و یونیورس ها و …هست که همش تو دارک ماتر یا امنی ورس هستش و خود سایتاپا با تمام قدرت قادر به نابودی تمامی هستیشه ولی گوکو با اومنی پاتنت همون ۱ پولتیورسو شاهکار می کنه نابود می کنه الان چجوری گوکو از سایتاما قوی تره با این احتساب ؟

            2. رهام کاربر می‌گوید

              حاجی فکر کنم هرکسی یه لقب قادری برای خودش داره فکر کنم سایتاما قادر نابودی رو بگیره 😂

      2. رهام کاربر می‌گوید

        داوش مگه فقط زنو هست چرا اکیرا رو نمیگی یا سوپر شنرون یا کامی تنچی یا خدای اصلی وان پانچ من و …

        1. امپتی هند کاربر می‌گوید

          هن؟اصلا چه ربطی داره ؟ ما داریم راجب سطح قدرت زنو حرف میزنیم چیکار کامی تنچی و توری روبات دارم ؟ جناب چی میگی؟؟

          1. رهام کاربر می‌گوید

            اها اگه اونه کخ زمو دوتا فورم تو مانگا و انیپه استفاده کرده که همونجوریش خیلی قدرتمندش می کنن قدرتمند تر از کامی تنچی

    2. مهدی کاربر می‌گوید

      نه سایتاما محدودیت داره

      1. رهام کاربر می‌گوید

        ببین اینجا دیگه نمی تونی اینو ی چرا ؟چون اینجا همه قبول دارن سایتاما قدرتشو چجوری به دست اورده و محدودیت نداره

  21. Hassan logon کاربر می‌گوید

    نویسنده های گرامی میشه مقاله ثور علیه سنتری را بنویسید من دو بار اینا گفته بودم و گفتید درحال نوشتن ولی الان بیشتر از یک ماه میگذره☹

  22. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    ادمین جان چرا اسم این جونور کله تخم مرغی مستر مکسیز پکلز است؟

  23. ایران کاربر می‌گوید

    قویترین ها زنو نیست آکیرا است که نویسنده مانگا هستش مثل رایتر تو دیسی هست و مانگا دراگون بال مینویسه منظورم شخصیت هایی مثل زنو ساما تو فورم نهاییش قادر مطلق هست فورم عادی نه شخصیت kami tenchi قادر مطلق و بینهایت شخصیت truth یا به فارسی واقعیت یا شخصیت creator یا به فارسی آفریدگار اینا قادر مطلق هستند و بالاتر از ابعاد و واقعیت ها هستند منظور من ایناست یه مقاله مقایسه بین اینا و والای همگان و پرژنس و فالکرام و یکی زیر همه و …..

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      داش نه خیلی جاها اشتب گفتی
      ۱-اکیرا توریاما یا توری ربات رو حق گفتی نمودی از نویسنده مانگا دراگون بال هست و درسته
      ۲-زنو فورم نهایی نداره کلا یه فورم هست و اون ترو فورم از یک انیمینش فن مید هست که یک طرفدار ساخته توی یوتیوب و ربطی به دنیای اصلی دراگون بال ندارع
      ۳-کامی تنچی جای بحث داره اما قویه اما قادر مطلق بودن به معنا از همه توی همه ورس ها قویتر بودن نیست ممکنه یک نیمه مطلق توی یک دنیا تخیلی از یک قادر مطلق یه دنیا دیگه قویتره باشه هرچند که اصلا چیزی به اسم قادر مطلق تو تخیل وجود نداره و هیچکی قادرمطلق نیست
      ۴-تروت کلا یونیورسال هست خیلی چیز قدرتمنندی نیست تبدیل به خدای یک یونیورس شد اما یک یونیورس در مقابل خدایانیی که بر مالتیورس حکومت میکنن یا مالتیورس هارو نابود میکنن مثل انتی مانیتور چیزی نیست
      ۵-کریتور واقعا قویه حرفی ندارم
      موفق باشی

  24. sohrab کاربر می‌گوید

    ادمین من یه دوست زاپنی دارم تو اینستا فامیل دورش یکی از کارگردانای فیلم گودزیلاست و میگفت هیچ شخصیتی تو زاپن از اون بالاتر نیست حتی تو انیمه
    ولی خداوکیلی کافیه اسم والای همگان رو بنویسه
    اخه والا همگان شخصیتشو از خدا گرفتن انگار بیان اسم خدا رو تو دفترچه بنوسن
    گودزیلا هم که دیگه خدای نمردنه یه جور خیلی سخت نابود میشه

    1. پرنده سمی کاربر می‌گوید

      منم پسر سیامک انصاری ام، از بایا بخر😒😒

    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

      منم عیسی مسیح ام

      1. رهام کاربر می‌گوید

        لعنت بهتون وای چقدر سمید 😂

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          😐😐😐😐😐

    3. رهام کاربر می‌گوید

      داوش منم والای همگانم با اسم رهام اومدم شماهارو نگاه کنم ببینم چرا دارید حرفای اضافه می زنید

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        بخدا والای همگانی پس بزار به مارول از مالتیورس و امنی ورس مارول پاکت کنم🤣🤣

        1. رهام کاربر می‌گوید

          داوش من قادر پطلقم قدرت بی نهایت دارم بیا چلو برو دیسیرم بیار برام کمید ب مولا

  25. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    کسی جواب سوالمو نداد

  26. سایتاما فن تعصبی کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود اما بنظر بنده سایتاما بیشتر افراد لیست رو شکست میده و بنظرم ممکنه حتی افرادی مثل هالک یا تور یا سوپرمن رو با احتساب مانگا گاد علیه سایتاما شکست بده جون توی اون کمیک بنظرم سایتاما در سطح افرادی مثل کاپیتان اتم و یا سنتری ظاهر شد

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      شحیح

    2. دراگون بال فن نوب کاربر می‌گوید

      داری اشتباه میزنی

    3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      داداش بی زحمت ی ۱۰ دقیقه اشتباه نزن تا برات توضیح بدم.
      ثور و سورمن هم سطح سنتری هستند!:

      1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

        نه جناپ حدودا اینجوریع که:
        ثور<سوپرمن<سنتری<=سایتاما

        1. رهام کاربر می‌گوید

          اشتب زدی
          سنتری < ثور < سایتاما < سوپر من

          1. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

            نه نه اشتباهه اینطوری
            سوپرمن‌‌قوی تر از ثور ، ثور قوی تر سنتری، سنتری قوی تر از سایتاما

            1. حسین کاربر می‌گوید

              سنتری یک میلیون خورشیدش رو آزاد کنه هیچی از سایتاما ما باقی نمومونه

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        مطالب طنز ؟

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          میتونیم راجعبش بحث کنیم
          البته با احتثاب سری سایتاما و گاد

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            من الان مگه با شما بودم ؟

      3. امپتی هند کاربر می‌گوید

        جالب نبود سنتری > تور یا سوپرمن

        1. (DEADLY STRIKE(Arta کاربر می‌گوید

          جناب امپتی هند شما یک دلیل بیار که سنتری از ثور و سوپرمن قویتر البته من ثور رو قبول دارم چون سنتری چند بار زدتش اما برای سوپرمن یک دلیل بیار که سنتری ازش قویتر

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            سنتری مولکول مینپلیشن یا دستکاری مولکولی داره و همچنین تغییر واقعیت که خیلی بکارش میان . سنتری همینطوری خورد به یک سلستیال و سلستیال نابود شد ( مربوط به کمیک کینگ این بلک ) سنتری مولکول من رو به التماس کردن انداخت توی جلد ۱۲ دارک اونجرز و گفت که روی تمام مولکولی های جهانش کنترل داره . همچنین گفته شده سنتری وقتی خودش رو نصف کرد یک بعد رو با خودش نابود کرد . همچنین بارها ( دو بار فک کنم ) گفته شده سنتری با گالاکتوس جنگیده و مساوی کرده ( شایدم برده دقیق یادم نمیاد همونطور که گفتم ) همچنین سنتری در یکی از بدترین شرایط روحیش با ورلد وار هالک جنگید

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              فکر نکنم سنتری دو بار با گالاکتوس نبرد کرده باشه و مساوی شده باشه. تا جایی که میدونم یک بار نبرد کرده اونم یک نبردی که ظاهرا چند لحظه بیشتر طول نکشیده و تمام مدرکی که ازش داریم فقط ادعای پیتر پارکر هست که میگه ووید گالاکتوس رو به زمین زده! همین.

      4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        هم سطح ؟؟!! کاربر محترم سنتری یک ابرقهرمان کیهانی و باید با کپ اتم مقایسه کنید نه با ثور و سوپرمن که شانس زیادی جلو سنتری ندارن

        1. (DEADLY STRIKE(Arta کاربر می‌گوید

          هه هه هه سنتری با کاپیتان اتم منهتن جان مطمئنی حالت خوبه؟کپ اتم به راحتی میتواند چند یونی ورس را نابود کند بعد بیاید با سنتری مقایسه شود و از ثور و سوپرمن هم سطحش بالاتر نیست چه بسا که سوپرمن از او قویتر است.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بنده خودم قبول دارم کپ اتم قویتره اما عرض کردم که سطح سنتری بالاتر از ثور و سوپرمنه هرچند بنده یک تار موی گندیده سوپرمن رو با ۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سنتری عوض نمیکنم سنتری حتی از مارشن که از ثور و سوپرمن قویتره قویتر هست

            1. (DEADLY STRIKE(Arta کاربر می‌گوید

              جناب دکتر منهتن من دلایلم را در این مورد گفتم در مقاله سوپرمن علیه سنتری شما نظر من رو در آن مقاله بخون گفتم چرا سنتری از سوپرمن کمی ضعیف تر است

        2. (DEADLY STRIKE(Arta کاربر می‌گوید

          جناب امپتی هند شما یک دلیل بیار که سنتری از ثور و سوپرمن قویتر البته من ثور رو قبول دارم چون سنتری چند بار زدتش اما برای سوپرمن یک دلیل بیار که سنتری ازش قویتر.

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            قدرتاشونو مقایسه کنید متوجه میشید

          2. امپتی هند کاربر می‌گوید

            تموم دلایل من توی صحبتم با کاربر محترم دکتر منهتن توی مقاله سنتری علیه مارشن من هانتر هست

    4. Amir کاربر می‌گوید

      خب ثور و سوپرمن هم اندازه سنتری هستن اگه قوی ترم باشه خیلی کم هست

  27. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    مقاله بسیار خوبی بود.
    کلا از این مقاله ها که مثلا یک شخصیت غیر کمیک رو با چند تا کمیکی و چند تا دیگه مقایسه میکنید خیلی خوشم میاد.

  28. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    سایتاما فن داری اشتب میزنی سایتاما فقط یک چیز داره قدرت بازو دیگه چیزی نداره برای گفتن نه انرژی افکنی گنه و دربرابر جادو اسیپ پذیره و کلی چیزه دیگه که باعث بشه که این مطلب درسته.

    1. رهام کاربر می‌گوید

      همون قدرت فیزیکی از درونش هم بهش کمک می کنه تو فضای خارج از کیهان خودش داشت میجنگید و حدود یک ساعت بود که نفسشو حبس کرده بود و اصلا اهمیت نمیداد و تازه سرعتش چندین برابر نوره و در ضمن مقاومت بدنش از مولتیورسم بیشتره

      1. سیب زمینی کاربر می‌گوید

        چرا چرت میگی سایتاما high universal هست بعد میگی مقاومتش از مولتیورس بیشتره؟

  29. M.O.H.A.M.d کاربر می‌گوید

    سلام به همه شاید ادمین یادش نباشه اما الان ۲ یا ۳ ماه میگذره از کامنت نداشتنم البته تمام مقاله هاتون و یادمه خب بریم سر اصل مطلب.
    خب ببینید من فن سایتاما نیستم اما شما اونو دست کم گرفتید سایتاما آنقدر قویه که نمیتونه رشد کنه چون حریف قویتر از خودش پیدا نمیکنه شاید با خدایان بجنگه و شکستشون بده بتونه رشد کنه به مثال بروس البته سایتاما بهش میگه بروس آنقدر قوی بوده که فاتح جهان ها بوده و قویتر از خودش پیدا نشده تا اینکه طبق یک پیشگویی رفته تا با سایتاما بجنگه اما سایتاما آنقدر قوی بود که یک مراسم بر نداشت قطعا افراد این لیست قوین اما سایتاما هنوز بعد ۲ فصل از ۵ درصد قدرتش استفاده کرده البته برای شکست بروس این حدو به ۱۰ درصد رسوند که باد دستش کل سیاره رو طی کرد البته وجود کوکو و سوپرمن می‌دونه براش تجربه بشه خیلی در این سایت می‌دونن که کوکو با شکست افراد قویتر از خودش تبدیل به خدا شد اونوقت سوپرمن هم همینطور حتی از کجا میدونی که سایتاما نسبت به کنترل ذهنی مصونیت نداشته باشه اصلا کسی دیده بیشتر از یک مشت چکار میتونه بکنه قطعا نه پس نباید تصمیم کرد ممنون نظرمو خوندید با سپاس خدا حافظ

  30. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    کریتوس کجاست؟
    قدرتمند تر از یورموگاندر
    درخت جهان
    ثور گاد آف وار
    زئوس
    هرکول
    پوسایدون
    گایا
    کرونوس
    هیولای آشوبگر
    نگهبان پاندورا
    والکری ها که هم سطح خدایانی قدرتمند هستند
    مگنی و مودی
    احتمالا اودین
    اون زنه که رو سرش مار بود اسمش هم سخته
    هلیوس
    هرمس
    هفاستئوس
    هیدیس
    مجسمه خدا متری ورودی شهر رودز(به عبارتی رودس)
    خواهران سرنوشت که خود زمان هستند
    کریتوس گاد آف وار عادی قابل مقایسه با افرادی مثل گالاکتوس و با نیروی اسپارتان ریج و امید افرادی مثل ابدیت هست و در حالت خدای جنگ برابر با اودین مارول هست
    اون خدایان مصر رو به خاک داده
    گفته شده اون به تنهایی و بدون هیچ نیرویی با یک شمشیر ساده ۱۰۰۰ نفر رو به خاک و خون کشیده.
    مقاومت اون به ترلیون تن میرسه
    ضربه محکم پای مجسمه شهر رودس قلقلکش هم نداده
    بسیار راحت ضربه دست تایتان کیلومتری رو خنثی کرده
    محافظ خواهران سرنوشت رو در نبردی نابرابر به نفع محافظ شکست داده
    اون باعث بزرگ ترین تغییر تاریخ جهان نورس شد یعنی آتئوس به جای اینکه برادر خوانده اودین باشه پسر کریتوس هست و کریتوس رگناروکی رو آورد که بزرگترین پیشگویان تا صد ها صال آینده حتی فکر اون رو نمی کردند.
    اون تونسته در کمتر از ۳۰ ثانیه یک تایتان بزرگ به بزرگی کرونوس رو به دیار باقی بفرسته
    اون بالدر رو جر داده
    من از دوران طفولیت با گاد آف وار بزرگ شدم و مطمئن هستم میتونه تو این لیست باشه

  31. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    چی میگی تو منظورم تو نبودی منظورم یه نفر دیگه بود.

  32. sohrab کاربر می‌گوید

    ببخشید یعنی باورتون نمیشه من اینستاگرام دارم دوست زاپنی دارم خب مشکل خودتونه خودش بهم گفت بهترین شخصیتای دست اورد ما گودزیلاس نه سایتاما و اینا و انجا سایتاما رو با شخصیت های انیمه ای مقایسه کردن نه هرکول و زعوس و غیره اگر میشد گودزیلا ارث هم قرار میدادید بتر بود

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      بله فهمیدیم شما اینستاگرام دارای یک دوست ژاپنی هم دارید حالا ولمان کن

    2. ایران کاربر می‌گوید

      با شما موافقم گودزیلا ارث هم میتونست باشه ولی بهت میگم که سایتاما میتونه هر نسخه ای از گودزیلا رو شکست بده میپرسی چرا ؟ تو مانگا GOD VS SAITAMA سایتاما گفت میخواد یکم جدی تر مبارزه کنم و با یک مشت یونیورس رو از بین برد میدونی یونیورس چند تا سیاره و ستاره تو شه ؟ و در اثر این مشت رشته زمان و مکان پاره شد حالا حساب کن این مشت به گودزیلا میخورد چی میشد بهت قول میدم پودر میشد

    3. رهام کاربر می‌گوید

      زر اضافه زده گودزیلا در حد نابودی منظومه ی شمسیه تهش ولی سایتاما با یه پشت یونیورسو نابود کرد اونم ۱۵ درصد قدرتش بود و کلی کار دیگه هم کرد

  33. Spidey کاربر می‌گوید

    سایتا ما اگه کریپتو نایت داشته باشد دیگه فاتحه سوپرمن تمومه و سایتاما قدرت فوق بشری به همراه سرعت بالا دارد اگر فصل دوم این انیمه را دیده باشید متوجه میشوید شخصیتی مانند دومزدی دارد البته او هزار پاست ولی تمام مشخصات دومزدی را داراست و جزء بزرگترین شخصیت های انیمه و مانگا است سایتاما در واقع به گفته خود نویسنده تجسم فیزیکی خداست خودتون حساب کنید

  34. امپتی هند کاربر می‌گوید

    بعضی کاربر ها مثل سایتاما فن و اینجانب ممد رضا گفتن با احتساب مانگا گاد سایتاما میتونه شخصیت های مثل تور یا سوپرمن رو شکست بده و یا در سطح کسایی مثل سنتری یا کپ اتم باشه خب مانگا گاد فک کنم دقیق یادم نیست به مجموعه کنن نیست اما اگه اون مانگا و فیت هاشو حساب کنید میشه حرفااشون رو تایید کرد چون اونجا اتفاقاتی افتاد که خب خیلی از چیزهایی که تو انیمه دیدیم بالاتر بود

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      انیمه رو وللش کلا تو اون دوفصل بزرگترین فیت سایتاما زدن بروس بود که نهایتا خورشید رو نابود کنه.تو مانگا بعد جریانات فصل دو انیمه اتفاقات پشت به وجود اومدن اروچی ساما و فرم گیورو گیور (درست نوشتم؟) و تحدیدات و سطح خدا و تبدیل شدن گارو به یه هیولای کامل و جریانات بلست و….
      به نظرم خیلی جالب تر میشه و همچنین پتانسیل بیشتری از سایتاما نشون میده ولی تا انتشار کامل مانگای رسمی بشخصه مانگا سایتاما و گاد رو ملاک قرار میدم

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        مانگا رسمی هم دارم دنبال میکنم اما خب سرعتم خیلی نیست ولی خب دارم سعی میکنم برسم به بخش مکعب ها و ….

      2. ایران کاربر می‌گوید

        تو اون مانگا یونیورس با مشت نابود کرد که یعنی سایتاما در سطح یونیورسال ولی باکنهایت قدرتش یعنی وقتی میخواد جدی مبارزه کنه در سطح پایین مولتیورسال به حساب میاد پس کسایی که در سطح بالای مولتیورسال یا سطح امنی ورسال هستند میتونن شکستش بدن مثلا مثل رایتر و پرایمال مانیتور والای همگان و پرژنس یکی زیر همه و فالکرام پروتژ و یکی زیر همه و لوسیفر و میکاییل تو نهایت قدرت و ….. یا مثلا شخصیت های لیگ عدالت و انتقام جویان تو قویترین حالت ها مثل میلکمن سوپرمن که آواتار پرژنس زده یا کازمیک آرمور سوپرمن یا کازمیک ایممورتال هالک یا واندروومن نجات دهنده یا رون کینگ ثور و ….. شخصیت های زیاد دیگه ای در این سطح هستند میتونن شکستش بدن نظر من اینه نظر شما چیه ؟

        1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

          بستگی داره ته تهش اگه تقابل المایتی گاد و سایتاما یه نبرد خوب باشه و سایتاما مقاومت نشون بده خوب سطح قدرتش خیلی فرق میکنه البته همینجوریش هم موجودان چهار بعدی رو شکست داد که خوب گاد در راسشون بود و اخرش هم که موجب ترکوندن زمان و مکان و یونی ورس شود درکل فیت هاش خوبن البته اگه این مانگا حساب بشه

          1. امپتی هند کاربر می‌گوید

            اگه اون مانگا حساب بشه بنظرم ممکنه برع توی ۳۰۰۰ کارکتر قدرتمند برتر کل تاریخ دنیای تخیل ( گیم فیلم سریال کمیک مانگا انیمه نوال اساطیر و…. )
            البته توی ۳۰۰۰ تای برتر کل فیکشن بودن کار بزرگیه جدا
            کلا گاد چهار بعدی و سایتاما تو اون کمیک فیت های بزرگی زدن
            و تازه این یه خدای ۴ بعدی بود و کشتن یک عالمه موجود ۴ بعدی برای موجودات ۵ بعدی اب خوردنه اونا یعنی دیگه …….
            کلا مانگا باحالی بود
            فقط چیزی که راجب المایتی گاد مشخص نشد اینکه الان المایتی گاد خدای خدایان ۴ بعدی عه یا خدای کل موجودات فرا بعدی مثل ۱۰ بعدی ها و ۱۱ بعدی ها و……..
            و درکل فک نکنم کسی باشه که فک کنه سوپرمن یا تور قراره سایتاما اون مانگا رو بزنن :/

            1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

              تا اینجا چیزی که مشخص شده اینه که المایتی گاد باید شاه همه گاد ها باشه

              1. رهام کاربر می‌گوید

                قابل توجه این بخش از بحث باید بهتون بگم اسم اون گادی که سایتاما باهاش جنگید اسورا بود و یه موجود ۴ بعدی بود چندین و چند گاد که خیلی خیلی از اینیکی قدرتمند ترن و واسه ابعاد بالاتر هستن هم وجود دارن که در بالای همشون خدای متعال هستش که همه چیز رو اون به وجود اورده اون وقتی دارک ماتر رو کامل خلق کرد متوجه شد موجودات بیش از حد قدرتمندن برای همین گاد هارو به وجود اورد تا روی موجودات که هنوز نمی تونستن از قدرتاشون استفاده کنن محدودیت بذارن هر محدودیت شکن باید تا مرگ بره و از حد خودش فراتر بره تا یه محدودیت بشکنه هر محدودیت که بشکنی یکی دیگه جاش میاد اما سایتاما هیچ محدودیتی نداره و قدرتش بی پایانه اما چطوری نامحدودع ؟این مشخص نیست
                همون طور که گفتم خدای متعال یجورایی همون والای همگان تو وان پانچ منه که تجسم وان نویسنده ی داستان وان پانچ منه و من احتمال میدم سایتاما به دلایل نامعلوم از خدای متعال قوی تره و من نمی دونم اون المایتی گاد کی هست که میگید قویترین گاد هستش اما در نهایت خدای متعال قوی ترینشونه که یجورایی با اکیراتوریما برابری می کنه

            2. رهام کاربر می‌گوید

              داش گتد تمام بعدی بودماذا فازا یو

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                حرفای اینو یکی ترجمه کنه خواهشاً

              2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

                اقای رهام واقعا قصد بدی ندارم ولی جسارتا میشه زیر فوق لیسانس حرف بزنین مام بفهمیم ؟!

                1. رهام کاربر می‌گوید

                  درک می کنم کیبورم خرابه همیشه همینه 😂
                  منظورم این بود
                  داش گاد یه موجود از همه ی ابعاد بود

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    داش ؟

                    1. رهام کاربر می‌گوید

                      خواهر ؟

                    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      😐😐😐😐
                      خب لحنت زیادی صمیمانه نیست ؟

              3. امپتی هند کاربر می‌گوید

                جناب رهام اول متنت رو ترجمه کن بعدا باهام صحبت میکنیم
                پ.ن وقتی حدود چندین هزا شخصیت مالتیورسال و مگاورسال و امنی ورسال توی مارول و دیسی هست و چندین هزار از انیمه و مانگا و از گیم هایی مثل گاد او وار و یا اساطیر کم کم میشه هزاران شخصیت برتر سایتاما پیدا کرد ….

                1. رهام کاربر می‌گوید

                  اگه همرم حساب گنیم تهس ۳۰ شخصیت ازش قوی تر میشن چرا ؟چون سایتاما با ۱۵ درصد قدرتش زد یونیورسو شوخیشوخی نابود کرد

                2. رهام کاربر می‌گوید

                  حاحی نمیگم نیستن از سایتاما قوی تر هست اما تهش با ۳۰ نفر برسن چرا ؟ چون افراد کمی هستن که بتونن هستی رو نابود کنن مثل والای همگانو پرزنس و رایتر و پرایمال مانیتور

        2. رهام کاربر می‌گوید

          حاج اسران قبلا هم گفتم اونچایی که سایتاپا با سه مشت یونیورسو پاک کرد کلا از ۱۵ درصد قدرت استفاده پی کرد که با ۵۰ درصد در حد مولتسورساله و با نهایت قدیت امنیورسال هستش

          1. بیاندر کاربر می‌گوید

            با نهایت قدرتش یک یونیورس بینهایتو ازبین ببره ۱۰۰ بشه قدرتش ۴ برابر میشه نه هزار برابر که تو اینطوری میگی

            1. رهام کاربر می‌گوید

              داداش یونیورس بی پایان رو خود سایتاپا با ۱۵ درصد قدرت تبدیل به تلی از خاکستر کرد یه خدارو کشت !!!البته نه هر خدایی خدایی که بعدرو تقییر میداد ابعاد رو منحرف می گرد ساختار مادرو عوض می کرد و قادر بود با یه ضربش میلیارد ها منظومه که هیچ میلیون ها کهکشان رو پودر کنه این خدارو نمیشه کشت اما سایتاما کشتش و تبدیلش کرد به هیچی

  35. sohrab کاربر می‌گوید

    جناب اقای ایران
    نه سایتاما نمیتونه گودزیلارو شکست بده
    کمیکا میخوان شخصیتارو زیاد گنده جلوه بدن
    میدونستی گودزیلا یک هزارم قدرتایی که نشون داد تو فیلم همه قدرتاش نبوده و اگر تو سایتای خارجی مثل من تحقیق کنی میفهمی گودزیلا میتونه اونقدری قوی شه که ستارخه هارو نابود کنه و اگر این چیزارو توی فیلم نشون بدن فیلم مسخره میشه حالا از قدرت مقاومتش بگم میتونه دربرابر یک سیاه چاله یک شهاب سنگ و ۱۵۰ بمب اتم دووم بیاره و بگم یک سیاه چاله برای یک کهکشان تحدیده چه برسه به بیشترین حد مشت سایتاما
    تازه اینی که واست گفتم برای گودزیلا هایسی بوده نه گودزیلا ارث که گودزیلا هایسی برای گودزیلا ارث هیچه
    ابر قهرمانان هم از پس همون معمولیش بر نمیان میخوان ازث رو بکشن
    بعد مشت سایتاما از مشت هالک قویتره

    1. ایران کاربر می‌گوید

      خوب عزیز میگی میتونه ستاره هارو نابود کنه ولی سایتاما با مشت یونیورس نابود کرد میدونی هر یونیورس چند تا کهکشان داره میلیارد ها هر کهکشان هم چند صد میلیون ستاره داره تازه سایتاما موجودات ابعاد بالاتر رو هم شکست داده قصد بی احترامی ندارم گودزیلا هم واقعا قوی و سرسخته وه واقعا خیلی قویه ولی سایتاما بدنش نفوذ ناپذیره به معنای واقعی کلمه و گودزیلا تقریبا آسیب ناپذیر یه نبرد بین این دو واقعا جالبه منم میدونم گودزیلا ارث چقد قویه چون خودم سگانه اش کامل دیدم

    2. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      سایتاما مانگا گاد با کسی جنگید که یاختار ماده و انرژی بعد ۳رو به سادگی میتونست کنترل کنه و عملا با مشت سایتاما کل یونیورس و شاید هم بعد نابود شد
      اگه مشخص بشه بعد سه سالمه فک کنم اینجوری میشه که تو هربعد چند تا یونی ورس وجود داره و مجموعشون میشع مالتی ورس

  36. Randall sepector کاربر می‌گوید

    ببخشید بابت اسپم
    یک سوال داشتم این yggdrasil در واقع مالتیورسی ( منظورم همون جهانه حالا هر چقدر وسعتش می خواد باشه ) هست داخل خود جهان مارول ( مالتیورس ) یا خارج مالتیورس مارول رو هم دربرمیگیره و
    یا هم به طور کلی شامل تمام جهان مارول ( مالتیورس ) میشه و گر اینطور باشه سایه نشینان بالا در داخل مالتیورس مارول قرار دارند ؟
    زئوس و اودین مارول هم مالتیورسال هستند ؟
    گایا و نیکس امنی ورسال هستند ؟
    یا اینکه کریتوس گاد آف وار در حد لوسیفر هست ؟

    1. حسین کاربر می‌گوید

      میلیارد ها کریتوس گاد آف وار، حتا انگشت کوچیکه لوسیفر هم نمیشن، مقایسه این دو مثل مقایسه مرد عنکبوتی با بیاندر میمونه.

      1. رهام کاربر می‌گوید

        کاملا صحیحه چیه بابا این کریتوسو الکی گنده می کنن همین ناروتو با باریون پودرش می کنه چه برسه به سایتاما که به راحتی از لوسیفر ضعیف تره باو

        1. بیاندر کاربر می‌گوید

          مطالب طنز؟ کریتوسی که زده کل خدایان یونان رو نابود کرده بیاد از ناروتو شکست بخوره😂😂😂😂 کریتوس خشم زئوس، شمشیر المپیوس ، بلید اف چائوس و… داره تو حالت اسپارتا قدرت، سرعت و دوامش دوبرابر میشه

          1. رهام کاربر می‌گوید

            مقیاس نابودگریش چقدره ؟ربطی به چیزایی که داره نداره پس ناروتو هم قدرت شش طریقت رو داره یه الاهست و … ناروتو تو باریون فارم قابلیت نابود کردن خورشید رو داره و اگه چاکراش بی پایان باشه میزان نابودیش به منظومه ی شمسی میرسه

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              عزیزم تا حالا گاد آف وار بازی کردی
              نابود کردن المپ نشینان کافی نیست ؟ کشتن بالدر چی ؟

            2. بیاندر کاربر می‌گوید

              ببین کریتوس تقریبا نابودگر مطلقه ناروتو براش هیچی نیست

              1. رهام کاربر می‌گوید

                داداش مهم مقیلس نابود گریه که ناروتو با چاکرای بی پایان با باریون فارم می تونه کل منظومه ی شنسی رو تبدیل به پودر کنه

        2. Randall sepector کاربر می‌گوید

          عجب چه جالب استاد
          خیلی سپاسگزارم که مرا اگه کردی جناپ

          1. بیاندر کاربر می‌گوید

            با منی؟ من نادوتو رو گفتم

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              نه آقای رهام با اطلاعات رو میگم

              1. رهام کاربر می‌گوید

                بازی نکردم دوسم ندارم بازی کنم بعدشم بگو من کی ادعا کردم با اطلاعاتم ؟

                1. رهام کاربر می‌گوید

                  اینجا چرت پرت زیادفتم این بخش رو به دل نگیرید

      2. mehrad کاربر می‌گوید

        تو که حتی نمیدونی قدرتاش چی هستن انقدر شر نگو کریتوس تو حالت قدرت امید نابودی مطلق رو داشت ولی این کارو نکرد و همرو داد به ارواحان که بتونن جهانو باز درست کنن 😂

    2. revan کاربر می‌گوید

      randall sepector
      بنده با اطلاعات خودم جواب میدم خب ایگدراسیل در مارول یک متاورس کوانتومی هست که میتونه یک مولتیورس بی نهایت رو تشکیل بده درسته که الآن در داخل مولتیورس مارول قرار داره ولی به نوعی مسئول شکل گیری مولتیورس بعدی هست چرا که مولتیورس مارول هر از گاهی نابود و دوباره ساخته میشه اگه اشتباه نکنم و برای همین هم مثلا به امثال گالاکتوس کازموس ششم یا ابدیت و بی نهایت کازموس هفتم گفته میشه یجورایی تجسم اون مولتیورس سابق نابود شده هستن و ایگدراسیل هم اساسا یک متاورس هست که میتونه یک مولتیورس کامل رو خلق کنه و یجورایی نابود کردن اون شاهکاری اتورورسال میتونه محسوب بشه چون خودش مسئول ایجاد زمان و مکان هست این شاهکار رون کینگ ثور هست که در گاد اف وار ۴ هم ثور خدای جنگ یه همچین کاری رو انجام داده بگذریم
      در مورد سوال دوم سایه نشینان در واقع خارج از مولتیورس قرار دارن و در مورد زئوس و اودین فک کنم در اوجشون با شاهکارهایی مثل شکست دادن nyx توسط زئوس یا نبرد با سث که در کل مولتیورس تاثیر گذاشت توسط اودین میتونن تقریبا مولتیورسال باشن در مورد گایا و نیکس اگه منظورتون مارول باشه اطلاع دقیقی ندارم اما اگه خدای جنگ باشه بله یک حالت متاورسال یا امنیورسال دارن اما در مورد سوال پایانی اگر لوسیفر در اوایل رو که با مایکل و ترکیب عقل فعال مایکل و اراده الهی خودش خلقت رو ایجاد کردن بله در اون زمان کریتوس در حد و حدود امثال لوسیفر میتونه باشه من توضیحات کافی در مورد قدرت کریتوس در کامنتام دادم با قدرت امید هم که حتی قویتر هم هست اما اگه لوسیفر نیو ۵۲ رو در نظر بگیرید لوسیفر ضعیفتره چون با تغییرات ایجاد شده پریچوا خالق همه چیز هست و حتی کسی هست که sepher of the gods رو با یکی از هفت نیروی یونیورس با همین اسم خلق کرده که مکانهایی مثل بهشت و سیلور سیتی که محل حضور ملائکه و امثال لوسیفر هست جزئی از این کره خدایان هستن و موجودات این مکان یجورایی تجسمی از این نیرو هست مثلا واندروومن که نماینده نیروی sepher of the gods در لیگ عدالت هست یا مثلا مارشن منهانتر نماینده collective unconscious هست اگه اشتباه نکنم یا اسپید فورس که خانواده فلش از این نیرو استفاده میکنن یا emotional electromagnetic spectrum که سپاهیان لنترن منشا قدرتشون هست و با احساساتشون تقویت میشه مثلا گرین لنترن ها که از نیروی اراده قدرت میگرن و البته هر کدوم یک نسخه منفی دارن که پریچوا در واقع از منفی این نیروها استفاده کرده مثل استیل فورس که نگتیو اسپید فورس هست و یا…. اینایی که من گفتم نسخه مثبتشون هست که جمعا آنتی کرایسیس انرژی گفته میشه که ظاهرا منهتن در حال حاظر از این نیروها البته نه از همشون استفاده میکنه کلا نگتیو این هفت نیرو میشه انرژی کرایسیس که پریچوا با توتالیتی اون مولتیورس رو ایجاد کرد و امثال لوسیفر فقط در بخش کوچکی از این ساختار قرار دارن و چندان قدرتمند نیستن البته با این ریتکان یک همچین اتفاقی افتاده و اینکه در کل کریتوس حتی بدون قدرت امید باید با موجودات متاورسال/امنیورسال کمیک مقایسه بشه البته این دو تا مفهوم یکسان نیستن ولی تقریبا میشه در یک حد گرفت….
      موفق باشید

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        خیلی سپاسگزارم برای جواب ها اکثرا مردد بودم چون اودین حتی از مایتی ثور هم کتک خورده ولی در جای دیگر اینفینیتی و ست رو زده و برای زئوس هم همچنین که از نگهبانان کهکشان شکست خورده ولی کسی مثل نیکس رو زده
        در مورد گایا و نیکس هم منظورم مارول بوده
        لوسیفر هم من فکر میکردم که موجودی فراتر از امثال پرپچوا باشه ولی انگار اطلاعاتم کامل نبوده
        به هر حال ممنونم

        1. revan کاربر می‌گوید

          راندال اسپکتور
          البته این رو بگم لوسیفر نیو ۵۲ احتمالا ضعیفتر از پریچوا باشه چرا میگم احتمالا چون خب پریچوا فقط خود کره خدایان رو خلق کرده نه اینکه ملائکه رو خلق کرده باشه و اینکه درسته قدرت امثال واندروومن از این نیروی کره خدایان نشات میگیره ولی امثال لوسیفر قدرتشون مستقل و وابسته به این نیرو نیست و چه بسا که همین لوسیفر نیو ۵۲ بیاد و پریچوا رو شکست بده چون سطح قدرتش مشخص نیست ولی در مورد لوسیفر قبل از وقایع نیو ۵۲ و دث متال همونی که در اوایل حضور داشت و اشاره کردم که با مایکل خلقت رو ایجاد کردن و این لوسیفر یقینا یک سر و گردن از پریچوا حتی اگر توتالیتی انرژی کرایسیس رو داشته باشه قدرتمندتره چرا که اولا ترکیب قدرت لوسیفر و مایکل مساوی قدرت پرزنس بود و در واقع هر کدوم تجسمی از قدرت الهی بودن نه اینکه فقط مقداری از این نیروها رو داشته باشن و این دو توان ایجاد یک خلقت در هر مقیاسی رو داشتن و قدرتشون در رده دوم هست ولی پریچوا اول اینکه فقط از انرژی کرایسیس استفاده میکنه که میشه نصف قدرت سورس نصف دیگه منهتن استفاده میکنه و هیچکدوم تجسم این انرژیها نیستن فقط از مقداری از اینا استفاده میکنن و برای همین هم قدرت خلقت در مقیاس محدود رو دارن و در واقع یعنی پریچوا حتی از نصف انرژی خلقت هم کاملا استفاده نمیکنه در حالی که لوسیفر تجسم نصف قدرت الهی و پرزنس هست که در اوایل این پرزنس تجسم قدرت کاملش سورس بود یعنی یجورایی لوسیفر و مایکل تجسم نیمه قدرت سورس هستن یا قدرت پرزنس در حالی که پریچوا فقط از بخشی از نصف این انرژی کامل استفاده میکنه و چون این یک انرژی خلقت هست میتونه باهاش ساختارهایی ایجاد کنه ولی نه در هر مقیاسی.
          در مورد کریتوس و گاد اف وار بعضی از دوستان که فقط با قوانین دیسی میرن جلو هر کاراکتری در فیکشن رو در قادرترین حالتش با امثال اسپکتر مقایسه میکنن مثلا دادگاه زندگی همون دادگاهی که تمام کانسپتهای خلقت زیر دستش هستن و اصولا کسی هست که باید با قادرترین های هر دنیا مقایسه بشه ولی با مقیاس هایی مثل این:
          خب مستر مکسیزپتلک مولتیورس رو میتونه نابود و بازسازی کنه پس مولتیورسال دادگاه هم نهایت کنترلش روی یک مولتیورس هست پس نهایتا مولتیورسال تا مگاورسال هست پس تقریبا در حد مستر مکسیزپتلک هست! در حالی که دادگاه تار و پود سرنوشت رو جوری پیچ و تاب میده که آقای بنفش از خواب بیدار بشه و ببینه که همه چی فقط یک رویا بوده! در مورد خدای جنگ هم میگم پرایمالها کانسپتهای خلقت هستن که ترکیبشون خلقتی در هر مقیاسی رو میتونه ایجاد کنه چون خود تجسم این احساسات و نیروهایی هستن که فقط گوشه ای از وجودشون میتونه ساختاری به پیچیدگی ساختار فعلی خدای جنگ ایجاد کنه دو تا ساختار حداقل شش بعدی و یک ساختار حداقل چهار بعدی اونم فقط با یک مشت که فقط یک کلاه از اورانوس یک همچین چیزی ایجاد کرده! چرا که خود کانسپت مکان با ترکیب کانسپت زمان ساختاری در هر حدی رو ایجاد میکنه فوق قدرت پریچوا هم مساوی کردن با پرایمالها است که با فاصله شدیدی از کریتوس ضعیفترن! حالا بعضی ها فک کنن کل گاد اف وار یک بعد از کره خدایان رو هم نمیتونه تو خودش جا بده!! در حالی که بک گراند خلقت دیسی همون بعد شش هست که اگر با اعداد بریم جلو فعلا اندازه یک جهان از سه جهان در خدای جنگ هست اگرم کازمولوجی ها فرق میکنه پس چرا فک میکنیم کل گاد اف وار اندازه یه بعد دیسی هم نیست؟! بالاخره یا خدا یا خرما! البته قبلتر چندین بار هم گفتم مهم خود خلقته و خلقت تمام ورسها با هر پیچیدگی رو در خودش جا میده و خلقت توسط کانسپتهای اون ساخته میشه که در گاد اف وار همون پرایمالها هستن! همون هفت نیروی یونیورس هم خودش از احساسات بوجود میاد و منشا قدرتشون احساسات هست و همین پرایمالها یا بعضی از خدایان خودش تجسم محض احساسات هستن حالا هر کس هر جور دوست داره فک کنه البته جناب راندال با شما نبودم کلی به دوستان دیسی فن گفتم که عالم و آدم رو با ساختار دیسی مقایسه میکنن در مورد کریتوس هم گفتم که قابل قیاس با لوسیفر هست همون لوسیفری که در اوایل حضور داشت و رده دوم قدرت رو داشت با پلاتنیک کانسپت امید هم گفتم که قدرت کل خدایان و تایتانها و پرایمالها و کل خلقت رو به طور کامل در وجودش قرار داره! رون کینگ ثور هم اتورورسال و قابل قیاس با موجودات متاورسال کمیک هست اودین هم مولتیورسال هست حالا بقیه هر جور میخوان فک کنن و اینکه کره مانیتور جز خلقت دیسی نیست و از دسترس پریچوا لوسیفر دارک ساید اصلی پرزنس و همه اینها خارجه و نباید اون رو هم همینجوری اضافه کنیم و فقط امثال کازمیک ارمر ماندراک اوروید و امثالهم بهش دسترسی دارن
          موفق باشید و بدرود

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            خسته نباشید
            در مورد لوسیفر هم واقعا متوجه نشدم آخر چون اون لوسیفری که در. سندمن دیدم از امثال بی پایان ها قدرتمند تر بود و حتی اگر اشتباه نکنم مولتیورس و یا جهانی برای خودش به وجود آورده بود گرچه من اطلاعاتم از دی سی ناچیزه

            1. revan کاربر می‌گوید

              خب اون لوسیفر متعلق به ورتیگو هست اگه اشتباه نکنم که از خلقت دیسی خارج میشه و یک خلقت جدا برای خودش ایجاد میکنه به شکل یک مولتیورس البته کلمه مولتیورس نباید باعث اشتباه بشه و فک کنیم نهایتش مولتیورسال هست خیر در اونجا در حقیقت لوسیفر یک خلقت برای خودش ایجاد میکنه و اساسا قادر مطلق اون خلقت هست و قدرتش حتی با پرزنس هم برابری میکنه من منظورم کمیک های قدیمی متعلق به دیسی بود که لوسیفر یجورایی خیلی در دیسی نموند ولی قدرتش همونطور که گفتم بعد از پرزنس در رده دوم قرار میگیره برابر با مایکل من هم کریتوس رو با این نسخه از لوسیفر مقایسه کردم لوسیفر فعلی هم که در حال حاظر سطح قدرت پایینتری داره البته فعلا مشخص نیست و اینکه یک موردی من در مورد گاد اف وار بگم اول اینکه خود کوری بارلوگ تایید کرده مسیحیت بخشی از جهان خدای جنگ هست و در ادیان مسیحی سه نیرو و باور وجود داره که در واقع تجسم قدرت مطلق خدا هستن که به ترتیب امید عشق ایمان هست در صلیبی که دارن مسیحی ها به ترتیب cross نشانه ایمان anchor نشانه امید و heart نشانه عشق هست و گفته میشه خدا این نیروها رو در جهان پخش کرده تا کمکی برای انسانعا برای غلبه بر شر باشه و خب تئوری وجود داره که احتمالا کریتوس یجورایی تجسم همین خدا باشه که در دنیای یونان با قدرت امید که قدرت مطلق الهی هست بر شر غلبه و با آزاد کردن اون زندگی جدیدی برای انسانها آزاد کرده و در واقع اگر در آینده در نورس و مصر هم به ترتیب عشق و ایمان رو در پخش کنه این معنی تکمیل میشه و اینکه خب هر کدوم از این نیروها ارتباطی به اساطیر منطقه خاصی دارن در اساطیر یونان زئوس به خاطر کاری که پرومتئوس انجام داد که توضیحش طولانیه اون رو مجازات و برای تنبیه انسانها جعبه پاندورا رو با شرارت و بدی پر کرد و بعد امید رو هم قرار داد تا انسانها کاملا نابود نشن و با باز شدن جعبه توسط پاندورا همه این نیروتا آزاد شدن و…. و اینکه در گاد اف وار هم دقیقا به همین شکل بود ولی اینبار کریتوس این جعبه رو باز میکنه و…. و خب در آخر با قدرت امید به شر غلبه کرده و اون رو آزاد میکنه یعنی اساسا اگر بخوایم کریتوس رو از این منظر بررسی کنیم یعنی کریتوس سابق رو این قدرت امید رو از همون گاد ۱ با خودش داشت و در واقع جز توانایی های ذاتی کریتوس محسوب میشه و با این قدرت توضیح هم دادم چه قدرتی داره و علنا تجسم خدا و قدرت محض الهی میشه و این کریتوس رو من برای همین با امثال لوسیفر مقایسه میکنم چرا که علنا حکم قدرت مطلق خدا رو داره که باید با پرزنس اصولا مقایسه باشه یا همون یهوه چون کلا در این بحث ها مهم اوریجین و تاریخچه و کلیت داستان و شخصیت هست و اینکه یک فیت مثلا مگاورسال داره یا نه اصلا مهم نیست همونطور که در مورد لوسیفر ورتیگو هم گفتم اینی که یک مولتیورس رو خلق کرده یا یونیورس اصلا مهم نیست و خب جهان خدای جنگ یجورایی یک حالتی داره که انگار دنیای یونان قبل از نابودی هیچ ارتباطی به نورس نداشته و برای همین هیچ اطلاعی از این خدایان یونان نداشتن امثال میمیر اودین فریا یا تیر و اساسا خلقت کامل جهان همین بود ولی با نابود شدنش و بازسازی اون توسط کریتوس کلا همه جهان های اساطیری متوجه این وقایع شدن و این کار کریتوس اساسا در سراسر اصطلاحا امنیورس گاد اف وار تاثیر گذاشته برای همین فریا یا میمیر کریتوس رو میشناسن و…. الآن هم در واقع یجورایی کریتوس انگار کاملا وارد خلقت دیگه ای شده و اینکه خب توضیح به حد کافی در کامنتا دادم و در کل کریتوس بدون قدرت امید هم قابل قیاس با قادرترین های دیسی مثل لوسیفر مایکل اسپکتر فول پاور رادیانت کلمه دکوراتور پرالایا و…. البته نمیگم قویتر یا ضعیفتر منظورم کلی هست که میتونه با این افراد رقابت کنه و با قدرت امید هم توضیح دادم که اساسا باید با امثال پرزنس شیطان وحشی عظیم مقایسه بشه دلیلشو هم گفتم کلا بعضی چیزا رو نمیشه همیشه با فیت مقایسه کرد بعضی کارهایی که کریتوس انجام داده با مقیاس هایی مثل مولتیورسال و مگاورسال و این عبارات قابل سنجش نیست مثل نابود کردن کانسپتهایی مثل خدایان یا تایتانها یا…. یا مثلا کشتن خود مرگ در خود عالم مرگ! دقت بشه شکست دادن رو خیلیا میتونن انجام بدن ولی آیا میشه هر چیزی رو نابود کرد؟! خیر مثل همین مرگ یا مثل یک کانسپت که تجسم یک احساس باشه قویتر بودن مهم نیست شما هزار بار شکستش بده و میلیونها برابر ازش قویتر باش باز در حدی نیستی که بتونی عملا نابودش کنی! و برای همین بارها گفتم زاویه دیدمون رو در مقایسات باید تغییر بدیم و بعضی فیتها رو فقط با عبارات فندوم ویکی بررسی نکنیم همین نابود کردن ایگدراسیل توسط ثور در خدای جنگ یا در مارول یک فیتی محسوب میشه که نمیشه با مولتیورسال و اینا بررسیش کرد و باید معادل سازی کرد و ببینیم چه کسی در یک دنیای دیگه قادر به تمچین کاری هست این مهمه.

        2. revan کاربر می‌گوید

          و اینکه به یک ساختار شش بعدی تا هشت بعدی هم مگاورس میگن و در خدای جنگ با توجه بی نهایت بودن اون یعنی مساوی بی نهایت مولتیورس! با دیسی کاری ندارم کلی میگم که همه چی رو لطفا لوبال نکنید و کازمولوجی دیسی رو معیار قرار ندیم و مهم کلیت هست وقتی یک ساختار شش بعدی باشه یعنی میتونه ساختارهای پنج بعدی رو در خودش جای بده و فهمیدن این اینقدرم سخت نیست دنیای دیسی ابعاد و سیاره زیاد داره ولی این نباید مارو به اشتباه بندازه که پس خیلی پیچیده هست مهم کلیت است اللته اشاره هم کردم در گاد اف وار مفهوم ابعاد به این شکل نیست من هم دارم لوبال میکنم و کلی هم گفتم مهم کانسپته و بله کانسپت میتونه یک ساختاری مثل هایپرورس آرچورس زنوورس گیگاورس تراورس و هر ساختاری رو ایجاد کنه بدرود

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            ببخشید به نظر شما از نظر کیهان شناسی وسعت مالتیورس مارول بیشتره یا دی سی ؟

            1. revan کاربر می‌گوید

              در مورد ساختار این دو دنیا باید بگم اول اینکه خلقت، خلقته فرقی نداره ممکنه در یک دنیا فقط یک یونیورس داشته باشیم ممکنه در یک دنیای دیگه یک مگاورس یا یک گیگاورس داشته باشیم و یا…. ولی همشون در زیر مجموعه مفهومی به اسم خلقت قرار میگیرن و کسی که خود خلقت رو ایجاد میکنه در صدر قدرت هست در مورد پرایمالهای گاد اف وار هم گفتم هر کدوم کانسپتهایی هستن که جمعشون میشه یک خلقت کامل در هر مقیاسی در مارول هم دقیقا به همین شکله و در واقع خلقت مارول=خلقت دیسی=خلقت گاد اف وار=خلقت دویل می کرای=خلقت…. و اینکه در دیسی ما فقط monitor sepher رو داریم که یک چیز اضافه محسوب میشه و باعث میشه از مارول گسترده تر بشه ولی هب این کره مانیتور اولا در دسترس پرزنس دارک ساید پریچوا و هیچ احدی نیست پس نباید خلقت انجام شده توسط پرزنس یا مایکل و لوسیفر یا پریچوا و هیچکدوم رو شامل این مکان بدونیم چرا که این مکان محل حضور کازمیک ارمر ماندراک پرایمال مانیتور و…. امثالهم هست و خارج از محدوده خلقت قرار دارن ولی خلقت اصلی که در واقع شامل بلید مولتیورس و کره خدایان میشه که همگی کل خلقت رو تشکیل میدن مساوی با خلقت در تمام جهانهای فیکشنال هست در مارول هم مولتیورس مارول اساسا تجسم خلقت هست پس در واقع هر دو از لحاظ پیچیدگی ساختاری برابرند چرا که هر دو خلقت مخصوص خودشون رو دارن حالا شاید در یکی ما تا بعد شانزدهم رو هم داریم ولی در یکی نهایتا تا بعد ششم داریم فرقی نداره در کل یکی هستن ولی خب دیسی سیاره و بعد و خلاصه مکانهای زیادی داره و برای همین به ظاهر بزرگتر بنظر میاد ولی خب چه بسا در مارول هم ابعادی کوچک هستن که حتی یک مولتیورس کامل رو در خودشون شامل میشن و این قوانین کازمولوجی ها متفاوته و ما باید کلیت رو بررسی کنیم همون خلقت در مورد امنیورس هم فک کنم یه توضیح مختصری بدم اینکه امنیورس اولا ساختار نیست مانی امنیورس یعنی همه ورس ها و با توجه به تعاریف متفاوت یک معنی خاصی میده مثلا در یک حالت میگن به کل فیکشن یعنی دنیای بازی کمیک انیمه فیلم سریال و کلا همه فیکشن میگن امنیورس در یکی دیگه میگن نه هر جهان امنیورس داره مثلا دنیای بازی یک امنیورس کمیک یک امنیورس انیمه یک امنیورس و…. و در یک تعریف دیگه هم میگن هر جهان فیکشنال مثلا مارول یا دیسی یا گاد اف وار یا هر دنیای یک امنیورس داره و معنیش هم همینه کل ورس ها در یک جهان واحد و هیچ ساختار بعدی و اینا نداره اساسا معنی همه چیز رو میده و خب با این تعریف یعنی هر جهانی اساسا یک امنیورس داره که حتی ممکنه در یک دنیا امنیورس فقط یک یونیورس باشه و در یک دنیای دیگه یک مولتیورس فرقی نداره مهم اینه که خلقتی از خود وید و نیستی با ترکیب کانسپتها بوجود بیاد همین درسته خب هر جهانی مثل دیسی یا مارول که گستردگی بالایی دارند باعث میشه سطح قدرتهای گوناگون داشته باشن و کاراکترهای قدرتمند زیادی داشته باشن ولی خب در صدر هر جهان که تعدادی کاراکتر قرار میگیره اصلا هم فرقی نداره که اون جهان در چه اندازه ای باشه فقط مهم اینه که در سطح خلقت یا فراخلقتی قدرت داشته باشه اونوقت همه این کاراکترها با هم قابل قیاسن و نباید پیچیدگی ظاهری باعث اشتباه بشه
              موفق باشید

              1. revan کاربر می‌گوید

                و یک مورد هم میخواستم بگم اینه اگر صرفا بلید مولتیورس دیسی که توسط کره خدایان احاطه شده رو با مولتیورس اصلی مارول مقایسه کنیم قطعا مارول ساختار پیچیده تری داره ولی اگه کره خدایان رو هم در نظر بگیریم باهم برابرن توضیح هم دادم چرا البته این نظر منه و ممکنه اشکالاتی هم داشته باشه و اینکه گستردگی با پیچیدگی فرق داره احتمالا یک دنیا بی نهایت یونیورس و ابعاد و سیارات و حتی چندین مولتیورس رو داشته باشه ولی از لحاظ پیچیدگی از یک جهان دیگه کمتر باشه چرا که اون جهانها و سیارات و مولتیورس ها در واقع کل خلقتش رو تشکیل نمیدن و قسمتی از اون هستن ولی در حالت کلی گفتم خلقت برابری دارن پیچیدگی کلی برابری دارن شماره ابعد هم مهم نیست شاید در یک دنیا تا بعد صدم هم داشته باشیم ولی همون مساوی بعد هشتم یک دنیای دیگه باشه و اینکه از لحاظ اما گستردگی دیسی احتمالا گستردگی بیشتری داره ولی گفتم این پیچیدگی یا خلقت برتر نیست و خالقان و قادرانشون در یک حدن فقط بزرگه و خیلی جهانهای کوچک و جزئی رو در خودش جای داده که در کلیت هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه
                موفق باشید

                1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                  سپاسگزارم بابت توضیحات

              2. امپتی هند کاربر می‌گوید

                خلقت فقط شامل بلید و کره خدایان نیست صوری خلقت چیزیه که وجود داره نه چیزی که خالق به وجود وارده صرفا
                هرچیزی که توی کازمولولزی مالتیورس کامل دیسی ( نه صرفا بلید ) وجود داره = خلقت
                و اینم بگم که بلید توی مالتیورس خودش خیلی وسیعه ولی بعضی ها لوکال مالتیورس رو با چیزی که واقعا مالتیورس هست اشتباه میگیرن که توی مالتیورسیتی چندین جا رفرنس میخوره .
                هر خلقتی صرفا برابر نیست شما خلقت های با دایمشنالیتی های مختلف و بزرگی مختلف داری و اینکه بگی یه خلقتی که یونورس عه = مالتیورس = امنی ورس کلا مردود شدس
                مخصوصا زمانی که پای پاوراسکیل به وسط میاد پاوراکسیل ها سطح قدرت هارو نسبت به کریشنی که توش هستی اسکیل میکنه مثلا تو یه شروری هستی که قراره creation رو نابود کنی ؟ برای پاور اسکیل یک مبحث به وجود میاد این creation چقدر بزرگه وگرنه اسکیل شدن به یونیورس و امنی ورس همش یه معنی میداد
                قادران هر ورس صرفا برابر نیستن و اصلا چیزی به نام قادرمطلق توی فضای فیکشنال وجود نداره
                مالتیورس فعلی مارول هم ساختار بزرگی داره و از چند لایه ساخته شده اگه کسی التیمیتز رو خونده باشه میدونه اما بلید هم جزعیات خودشو داره
                کازمولوزی مارول تنها درحالتی میتونه دیسی رو پشت سر سر بزاره که کلا sphere of gods و ….. خط بخوره البته با نبود همون هم بازم در دیسی بینهایت یونیورس وجود داره و بینهایت بعد رو با خودش همراه میکنه کره خدایان هم که یک ارکتایپل رلم هست که یه رلم ۱A هست که ۹۹ درصد خدایان دیسی بش اسکیل میشن ولی خب البته که اهمیتی نداره چون ارعای فکت اینفینیت داینمشنال که تو رو هایپرورسال بکنه صرفا مالتیورسالت نمیکنه همونجور که بالاتر گفتم
                همونطور که گفتم حتی بلید دیسی چیزی از مالتیورس مارول کم نداره . مال بینهایت یونیورس رو داریم
                مکان ایی رو داریم که همجا هست حدودا اما از زمین هم میشه بهش وارد که میشه گفت هنوز توی بلیده و میلیون ها یونیورس توش برخورد میکنن ما متاورس رو داریم که بینهایت امکان بینهایت یونیورس هاست یعنی هر بینهایت یونیورس ( مالتیورس ) یا ایونت بینهایت سایه با خودش به وجود میاره که نشون میده دیسی بینهایت بینهایت یونیورس رو داره اگه بیشتر نداشته باشه ما اووری او ورلدز رو داریم که مربوط به مانیتور ها و لوکال مالتیورس هست و همچنین مالتیورس دیسی اینفینیت دایمنشنال هست که اسکیل شدن بالاش نشون میده که شما چه قدرتی هستی و درکل همون بلید هم قرار نیست از مالتیورس مارول صرفا کم بیاره
                کره خدایان و مانیتور رلم و نیل که هیچ وارد بحث بعد شیش و فاینال هون هم نمیشم و البته دیسی هم ایگدراسیل رو داره درخت زندگی یه وجودیت سطح بالا که بعدا راجبش توضیح میدم ( کمی از مال مارول نداره )
                شو همگی خوش فردا امتحان دارم ایکاش نصف این چرت و پرتایی که از کمیک میگم ریاضی سرم میشد کسی نداریم ریاضیش خوب باشه ؟ 😂😂

                1. Hulk کاربر می‌گوید

                  مگه کلاس چندمی؟

              3. رهام کاربر می‌گوید

                حاجی اگه نمی دونی بهت بگم که امنی ورس از پولتی ورسم بزرگتره و امنی ورس هستی و خلقت کامله نه مولتی ورس

                1. امپتی هند کاربر می‌گوید

                  جناب امنی ورس توی ورس های مختلف معناییش مختلفه مثلا توی مارول کلمه امنی ورس برای رفرنس به مالتیورس بکار میره مثلا توی دیسی گریتر امنی ورس رفرنس به بینهایت مالتیورس عه در صورتی که تو مارول به مالتیورس بیشتر مواقع

                  1. رهام کاربر می‌گوید

                    چقدر پیچیده همون هستی و دنیا و کیهان بگیم راحت تر نیست به نظرت🤣

  37. Codex کاربر می‌گوید

    بنظرتون جین گری دکتر منهتن و سنتری در قویترین حالت میتونن سایتاما رو شکست بدن؟؟

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      دکتر منهتن فعلی به پرپچوعا رلونت هست یعنی چی ؟ یعنی موجودات مالتیورسال و مالتیورسال پلاس و حتی بعضی مگاورسال ها براش شوخی ان و با تعاریف فعلی منهتن کسی مثل مولکول من قبل رتیکان عه همون حدودا
      منهتن >>>>> ترکیب نیرو قهرمانان
      ریورس فلش که طی سالها با موجودات قدرتمندی روبه رو شده بود منهتن رو که دید گفت من خدا رو دیدم .
      منهتن>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>سایتاما بدون فیت های مانگا گاد یا با فیت هاا
      سنتری زمانی که توی سنتری ۲۰۱۸ با وید مرجد خورد عملا بعضی اسکای فادر های مارول مثل اودین هم پشت سر گذاشت و میتونه سایتاما شکست بده بدون سختی زیادی
      جین گری وایت فینیکس منظورته اگه که خب در اون صورت وایت فینیکس به شدت قویتر از سایتاما هست البته یه جین گری دیگه هم بود خیلی قوی بود اما خب خاطرم نیست اسمش رو
      کلا مقایسه سایتاما با همچین موجوداتی جالب نیست

    2. حسین کاربر می‌گوید

      در حالت اولیه هم میتونن بزنن چه برسه به نهایت قدرتشون

  38. ایران کاربر می‌گوید

    لوسیفر خیلی ضعیف جلوه ندید لوسیفر قدیمی آتشی داشت که میتونست هر چیزیو پودر کنه وه بسوزونه و اراده پرژنس داشت که باعث میشد بتونه واقعیت در سطح تقریبا بینهایت تغییر بده وه اگه کمیک خونده باشید میدونین که دو موجود نامیرا و جاودان از هستی پاک کرده و یکبار نیمه تاریک پرژنس رو قطعه قطعه کرد !! و هر قطعه اش رو به یه دنیا فرستاد دیگه شاهکار از این بزرگتر

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      بله درست گفتید اما زمانی اون دو قادر مطلق رو کشت که هنوز قادر مطلق نشده بودند البته زیاد مطمئن نیستم واقعا در همین حد یادم میاد
      یکبار هم یک جهان رو به وجود آورده

  39. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    با سلام دوباره
    مقاله خوبی بود ولی به نظرم سوپرمن نباید تو لیست میبود

    1. رهام کاربر می‌گوید

      را ولی فقط یاید نسخه ی کازمیک اینحا میبود چون سایتاما با صد درصد قدرتش هستی یا همون امنیورس رو می تونه نابود کنه و از خدایی که ساختتش به راحتی قوی تر میشه

  40. Attack titan کاربر می‌گوید

    ادمین میگویم یک نویسنده انتخاب نمیکنی تا از اتک مقاله بنویسه که صدرصد اون فرد فک نکنم من باشم😂😂😂

    1. رهام کاربر می‌گوید

      از کدوم شخصیتاش ؟😂اتک که هیچ شخصیت قدرتمندی نداره که تهشون ارنه با تایتان مادر که با قدرت ۷ دم ناروتو برابری می کنه 🤣
      اگه اینه که از دراگون بال حتما باید یدونه بسازن و از بوروتو شیپودنم همین طور چون اوتسوتسوکیا اونجا به صورت کامل کل خاندانشون دیده میشن و پادشاهشون فکر کنم یه کهکشانو بتونه نابود کنه چون ایشیکی که می تونست خورشیدو نابود کنه رو پادشاهشون از گرد و قبار بیشتر نمیبینه

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        من مقایسه خواستم من چی خواستم من گفتم مقاله بنویسید شما مسخره کنید من ‌کی گفتم با انیمه ها مقایسه بشه

        دوست عزیز زیادی اوتاکویی شدی

        1. رهام کاربر می‌گوید

          اوتاکویی شدم ؟متوجه منظورت نشدم
          اها خوب راجب داستانش که برادر مسخره کردن چیه خیلیم خوبه ولی اخه اینهمه سایت نوشتن دیگه لازم نیستش ولی حالا شماهم نظرتو گفتی باید احترام گذاشت خواسته ای داشت من معذرت می خوام اگه بهتون بی احترامی شد

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            عیب نداره دوست عزیز

  41. رهام کاربر می‌گوید

    خوب سلام اقایون
    اول یه چیزی ارزتون بگم که این چیزی که میگم پال مانگای سایتاما وی اس گاد هستش
    با هیچ کدوم موافق نبودم چرا ؟۱.استرنج ابعاد رو کنترل می کنه ؟سایتاما تو مانگا با یه مشت از ۱۵ درصد قددتش تمامی ابعاد رو پاره کرد و یه یونیورسو پاک کرد
    ۲.سایتاما هیچ محدودیتی نداره غیر قابل کنترله حتی خدای متعال دنیاشم نمی تونه حریفش بشه
    ۳.با سوپر من پوافقم تو نسخه ی کازمیک ارمور خیلی قدرتمند بود پس لین قبول میشه
    ۴.گوکو اشتباهه خیلیا میگن حالت امنی ورسالو از این حرفا ولی باید بدونید امنی واس انیمه واره که کاملا الکیه و سایتاما خیلی از گوکو قوی تره
    بقیه ی شخصیتا هم در حدی نبودن که بخوان یه فراانسانو شکست بدن چرا ؟چون سایتاما تو فضای میان بعدی خراشم ور نداشت . یه یونیورسو پاک کرد و سرعتش به ۵ برابر نور رسید و … و همه ی اینا فقط ۱۵ درصد قددتش بود که با همین ۱۵ درصد یه فرشترو کشت که کشته نمیشد

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      سلام
      اگر به فیت های دکتر استرنج کلاسیک هم نگاهی بیاندازید متوجه میشوید اونقدر هم حریف دست و پا بسته ای نیست
      ۱ نفوذ به ذهن بیاندر قبل ریتیکان
      بیاندری که میلیون ها بار از کل موجودیت مولتی ورس مارول قویتر هست
      ۲ رهایی از بند های دادگاه زندگی که فکر کنم هر کی چهار تا کمیک خونده باشه می‌دونه دادگاه در چه حدی هست اونقدر قدرتمند هست که می‌تونه تمامی واقعیت ها رو به راحتی نابود کنه و حتی یونیورس های مارول رو هم جایگزین یکدیگر میکرد حالا خود یونیورس های مارول وسعت بسیار زیادی دارند حتی گفته شده اندازش بی نهایت هست و تداوم هم دارند و دارای بعد های بیشماری هست مثل بعد تاریکی که خودش بسیار جهان رو در برمیگیره و با دارای بسیار بسیار بسیار از قلمرو ها هست مثل قلمرو کابوس که تمامی داستان ها رو در میگیره و یا قلمرو مفسیتو دارای بینهایت جهان
      ( مطمئن نیستم ) و یا کهکشان های تاریک رو هم داریم که به اندازه یونیورس هستند Impecron مکانی هست در مارول . که از تمام منطق های علمی رو نقض می‌کنه و لایه های واقعیت در جهان های مارول دارای بینهایت مفهوم هست حالا خود یونیورس های مارول دارای لایه های متفاوتی هست و حتی سیلور سرفر گفته که بینهایت لایه در واقعیت هست و هر واقعیت
      خطوط زمانی نامحدودی دارد
      و دادگاه زندگی تنها به راحتی می‌تونه یونیورس ها رو نابود کنه بلکه می‌تونه کل آفرینش رو به راحتی از بین ببره و بیاندر رو محدود می‌کنه و کاری می‌کنه سنگ های بینهایت کارایی نداشته باشند
      بگذریم دکتر استرنج توانایی نابودی ابعاد رو داره و حتی یکبار این کار رو کرده با یک طلسم گالاکتوس رو شکست داد گالاکتوسی که اودین هم نتونست شکستش بده و یک مد سلستیال رو کشته بود
      In betweener رو شکست داد که از موجودات انتزاعی قدرتمند ماروله با حضورش باعث نابودی کهکشان ها می شد بند های سیتوراک رو می‌شکنه کاری که فردی با قدرت مار میدگارد و اودین فورس هم توانایی انجامش رو نداشتند اسمش رو یادم رفته
      دورمامو ، شوماگوارث و مفسیتو رو اگر اشتباه نکنم کابوس رو شکست میده که هر کدوم بسیار قدرتمند هستند و در قلمرو خودشون قادر مطلق هستند
      دورمامو اترنیتی رو هم اگر درست گفته باشم شکست داده و شوماگوارث هم از موجودات اولیه هست

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      اهان یه سوال کازمیو ارمور سوپرمن رو قویتر میدونی یا سایتاما؟؟؟

      1. رهام کاربر می‌گوید

        کازمیک ارمور سوپر من این دیگه سوال داره ؟درسته ممکنه وار وحشتناکی بشه وای خوب سوپر من به خواطر پلات بینهایتش می تونه از سایتاما قویتر بشه و شکستش بده

    3. Mohammad amir کاربر می‌گوید

      خیلی دلم برات میسوزه هیچی نمیدونی و گوکو هم خیلی خیلی قویتر از سایتاما هست چرا چون گوکو با فقط در حالت سوپر سایان قدرتش معادل با ۳۰۰۰ کیلی هست یعنی میتونه ۳۰ تا سیاره را نابود کنه در حالت سوپر سایان گاد موهاش قرمز میشه یونیورس را به راحتی نابود میکنه غریزه ماورایی هم که نگم براتون در این حالت گوکو محدودیت هاش به طور کامل شکسته و با هر حریفی که مبارزه کنه باهاش تداوم پیدا میکنه برای مثال:با حریفی که سرعتش بی پایانه میتونه به سرعتش برسه قدرت های ذاتی گوکو هم سایتاما بیشتر این همه میدونن گوکو حتی میتونه از خود حریف یا از موجودات زنده ی اطرافش کی به معنی انرژی جذب کنه گوکو هم خیلی قویتر از سایتاما هست برادر من کمیک خوان ها فقط به من این سوال را جواب بدین چون شما ها واقعا منطقی هستید من قدرت های گوکو را نام میبرم اگر گوکو در دی سی بود جز سی تای قدرتمند میشد فقط به همین جواب بدید چیز هایی که میگم به ولله راسته تله پاتی و تله کنسیس و درست کردن انرژی و جذب انرژی از موجوادت و کایکوکن به معنی مشت جهان هست میتونه با استفاده از این قدرتش قدرت خود را دو تا ۱۰۰ برابر کند بی نهایت هم میتونه بکنه ولی اگه اینکار را بکنه میمیره یکجورایی بهش تسلط نداره تبدیل شدن به سوپر سایان بالا بهش اشاره کردم سوپر سایان های دیگری هم وجود داره مثل سوپر سایان ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و قدرت خدایی سوپر سایان گاد در این حالت گوکو میتونه یونیورس را هم نابود کنه و سوپر سایان بلو به مراتب قویتر از حالت قبلیش هست ولی نمیدونم چقدر قویه و قویترین حالتی که فقط با حضورش مولتیورس میلرزه قبول دارم مولتیورسی که گوکو در اون زندگی میکنه ضعیفه ولی مولتیورس های دیگری هم وجود داره که یونیورس های بی شماری داره و وقتی که گوکو به اون مولتیورس وارد شد مولتیورس به لرزه در آمد فقط با ساطع کردن انرژی این ها قدرتاش بودن گوکو قدرت های دیگری هم داشت ولی دیگه بیخیال

  42. رهام کاربر می‌گوید

    حاجی این پقاله چند وقته ساخته شده که اخرین کامنت قبل از من ۲ ساعت پیش بوده 😂

    1. امیرعلی کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج اصلا از سایتاما قوی تر نیست درسته که قدرت داره و سایتاما هیچ قدرتی نداره و اصلا ب قدرت نیاز نداره دفتر چه مرگ هم همینطور یک مشت کافیه درسته خیلی سلاح خطرناکیه ولی اگه دفترچه ش همراهش نبود چی؟ سوپر من هم نمی تونه خیلی قویه ممکنه شکست دادنش خیلی سخت باشه چون می تونه پرواز کنه و لیزر بزنه ولی باز هم سایتاما یک خراش هم برنمیداره و مشت براش کافیه تازه حتی اگر هم قویتر وحود داسته باسه بابد از انیمه لذت برد الان هیچ انیمه ای بهتر از وان پانچ من نیست کمدیه بد جور خنده دار تا حالا ندیدی

  43. مهدی کاربر می‌گوید

    سایتاما محدودیت داره الکی میگن نامحدوده،زئوس،اودین،ارباب های بزرگ و سرباز هاسون،رون کینگ ثور و……………… میتونن شکستش بدن

    1. بیاندر کاربر می‌گوید

      بنظرم گوکو میزنه سایتامادو

      1. رهام کاربر می‌گوید

        نه من که میگم برابرن چون خیلی جاها بحث کردپ راجبش ولی هرکدومشون قابلیتی دارن که بر اونیوی قلبا می کنه

    2. رهام کاربر می‌گوید

      وایی تو نیا اینجا بابا نداره اه محدودیت نداره قدرتشم بی پایانه و در حد نابود کردن هستیه و محدودیتم مداره

      1. مهدی کاربر می‌گوید

        به تو چه من دارم نظرم رو میزارم سایتاما محدودیت داره کل قدرتش ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰

        1. رهام کاربر می‌گوید

          نداره بی نهایته نظرتم اشتیاهه اینچا همه میدونن نامحدوده و قدرتش خیلی زیاده

    3. رهام کاربر می‌گوید

      ۲مهدی تو فقط همین چندتارو میشناسی ؟ایناهیچی نیستن جلوی کسایی مثل پروتژ و والای همگام و پرزنس و لوسیفرو …که حتی بعضی از اینا که خالقان نهایی هم هستن حریف سایتاما ممکنه نشن

      1. بیاندر کاربر می‌گوید

        بابا چرا چرت میگی حرف مفت نزن همین سوپرمن معمولی هم میزنش چی میگی هی سایتاما سایتاما

        1. رهام کاربر می‌گوید

          تعصبی نباش خوب نی
          دلیل بیار چجوری می زنتش سایتامایی رو که یونیورسو با ۱۵ درصد قدرتش پاک کرد رو چجوری می خواد سوپرمن معمولی بزنه ؟فقط و فقط سوپرمن کازمیک ارمور پیتونه سایتاما رو از طرف سوپرمن شکست بده چون پلات بینهایت داره و قدرتشم قبول دارم از سایتاما بیشتره

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            شخصیت هایی هستند که فقط با کمی از قدرتشون می‌توانند صد ها یونیورس رو نابود کنند
            ۷مین الان چند تاشون رو نام بردم
            همون کازمیک آمور سوپرمن هم لیمبو رو انگشتانش قرار داد

            1. رهام کاربر می‌گوید

              نه اون میگه همین سوپرمن معمولی هم سایتاپا تو وی اس گاد قوی تره 😐🤣

              1. بیاندر کاربر می‌گوید

                اره موافقم نمیتونه ولی نسخه های میلک من زوپرمن پرایم و کازمیک میزننش

                1. رهام کاربر می‌گوید

                  پرایم نه فقط کازمیک و میلک می زننش

                  1. بیاندر کاربر می‌گوید

                    پرایم و سوپربوی پرایم مثل ماست میزننش همینطوری داری الکی گندش میکنی راستی استرنج ویزیتور هم پودرش میکنه سوپرمن با شمشیر هم میزنش سایتاما کل قدرتش در حد نابود کردن یک یونیورس باشه

                    1. رهام کاربر می‌گوید

                      همون یونیورسی که میگی رو یا ۱۵ درصد قدرت پودر کردش
                      الکی گندش نمی کنم قدرتش واقعا بی نهایته یجورایی درسته که خالق نیست اما به پای خالقان نهایی میرسه فقط میلک و کازمیک از نسخه های سوپرمن حریفش میشن ولاغیر

          2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            رهام
            ببین واقعا رو سایتما تعصب داری خورت تعصبت بینهایت هست به بقیه میگی تعصبی نباش حقیقت اینه لوسیفر راحت سایتاما رو میزنه میخوای بخواه نمیخوای نخواه سایتاما حریف دکتر منهتن هم نیست

  44. بیاندر کاربر می‌گوید

    سلام بنظرتون گریفلیث نمیدونم چی چی میتونه دکتر فیتو بزنه؟

  45. بیاندر کاربر می‌گوید

    سلام یه مقاله درباره قوترین های مانگا، گیم بزارید

    1. رهام کاربر می‌گوید

      اگه مانگا رو بخوای
      ۱.اکیرا توریما و خدای اصلی دنیای وان پانچ من
      ۲.زنو ساما و گرند پریست و چندین نویسنده ی دراگوت بال
      ۳.سوپر شنرون کامی تنچی و گوکو و سایتاما
      این چندتای مانگا هستن
      کامیک
      ۱.رایتر و والای همگان اصلی
      ۲.پرایمال مانیتور
      ۳.پرزنس و والای همگان فیک
      ۴.پروتژ و شیطان وحشی عظیم
      ۵.اونی که اسمش یادم نی میگفتن همون والای همگانه که اومده تو دیسی و کازمیک ارمور
      ۶لوسیفر و الین بلک
      ۷.دادگاه زندگی و میکاییل
      اینم چندتا از کامیک حالا خوبه کامیک نمی خونم اینارو پیشناسم

      1. رهام کاربر می‌گوید

        راستی به گذینه ی اخر از کامیک نکرو ثور هم اضافه میشه

        1. Randall sepector کاربر می‌گوید

          نکرو ثور که اصلا در حدی نیست با لوسیفر و اینها مقایسه بشه

      2. Attack titan کاربر می‌گوید

        ببین

        بیاندر
        کازمیک آرمور سوپرمن
        سوپرمن وان میلیون پرایم
        میلک من
        رون کینگ ثور بازم هر جوره حساب کنی قویتره
        کینگ ثور پیر فونیکس
        ورلد فورگر
        ابلویین
        ابدیت و بی نهایت
        گالاکتوس در اوج
        دورمامو کلاسیک
        دکتر استرنج کلاسیک و اگماتو و کائن سیاه
        دکتر منهتن
        پرپچوا
        دارکسایت نایت
        دث ها
        والای همگان سلستیال فک‌کنم
        فالکرام
        تانوس با قلب عالم و رگلاتور
        مسترمیکسیزپیتلیک
        دارکساید اصلی
        اسپکتر و رادیانت فک کنم
        امپتی هند
        سایه نشینان بالا
        و …

        اینها میتونن سایتاما رو شکستش بدن

        اگه یه جا اشتباه گفتم با دلیل توضیح بدین

        1. رهام کاربر می‌گوید

          یباره بگو از کل کامیک ضعیف تره دیگه نه خیر اونایی که گفتم توانایی شکست دادنشو دارن نه اینا

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            دا کم اوردی دیگه اصلا نمیتونه با اینا در بیوفته واسه همشون مدرک دادم میخوای بگم

            همین دارکسایت نایت سه سوته میزنه

          2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            چرا همه اینا دارن

        2. امیرعلی کاربر می‌گوید

          بله بله تو راست میگی🤦😵😒ثور حریف سایتاما نمیشه هالک حریفش نمیشه اینا بشن؟؟؟

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            اینا خیلی از ثور و هالک قویترن

  46. Randall sepector کاربر می‌گوید

    رهام ثابت کن این شخصیت ها از سایتاما شعیف ترند حالا من فقط مارول رو میگم
    One above alll
    Above all others
    One below all
    فالکرام
    تانوس ریگلاتور قلب عالم و دستکش ابدیت
    دکتر استرنج کلاسیک
    دکتر استرنج کائن سیاه
    بیاندر کلاسیک
    بیاندرز
    پروتز
    رون کینگ ثور
    ثور فونیکس
    کازمیک کینگ ثور
    اودین
    سلستیال ها
    گالاکتوس
    فرانکلین ریچاردز
    فونیکس
    وایت کرون فونیکس
    ورلد بریکر هالک
    مولکول من
    پروردگار دووم
    استاربرند
    زئوس
    Nyx
    نمسیس
    لوکی خدای داستانها
    نال
    اگنیما فورس
    فرانکلین ریچاردز گالاکتوس
    مفسیتو
    کابوس
    اترنیتی
    ارباب نظم
    ارباب بی نظمی
    گالاکتوس لایف برینگر
    نیروی گبلین
    هانگر
    متاترون
    مولتی اترنیتی
    First firmament
    کیهان های یک تا شش
    اینفینیتی
    ابلوین
    دورمامو با نیروی اترنیتی
    دورمامو عادی
    شیطان حقیقی مارول
    In betweener
    آلدر گاد ها
    بور
    گوست رایدر
    زاد کیل
    لوسیفر مارول
    اورانوس
    کرونوس
    گایا
    موجودات اولیه
    خدایان قدیمی
    خدایان بعد تاریک
    زلیا
    منگوگ
    بلک وینتر
    کابوس شوما گوراث
    حالا یک ۵۰ تا شخصیت دیگه هم بود ولی همینا رو ثابت کن اول

    1. رهام کاربر می‌گوید

      همیناییم که گفتی بقیر ده دوازده تاشون نمی تونن 😂

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        جونننن ؟ چی گفتی به غیر از ۱۲ تاشون ؟
        برای من استیکر خنده می‌فرستی ؟ اینجا مثل اون سایته آدم بی سواد در زمینه کمیک ندارم البته تقریبا
        وان ابو آل آفریننده کل موجودیت مارول
        وان بیلو آل نسخه تاریک و عکس وان ابو آل
        وان ابو ادرز کسی که بالاتر از دادگاه هست
        فالکرام نسخه مثبت والای همگان گفته شده البته فرمانده سلستیال ها هم هست گمونم
        تانوس ریگلاتور دادگاه زندگی رو با وان ابو ادرز زده و جذب کرده و مالتیورس رو با یک ضربه نابود کرده مالتیورس مارول رو می‌دونی چقدر بزرگ هست ؟
        تانوس با قلب عالم دادگاه و بقیه رو زده
        کازمیک ایمورتال هالک فرانکلین ریچاردز و گالاکتوس رو زده اینا هیچ
        تانوس با دستکش ابدیت اترنیتی و بقیه موجودات انتزاعی رو زندانی
        و نصف یونیورس رو فقط با یک بشکن پودر کرد
        دکتر استرنج کلاسیک in betweener رو زده و دورمامو کلاسیک رو هم زده دورمامو همون کسی هست که اترنیتی رو نابود کرد
        دکتر استرنج کائن سیاه فقط با یک کلمه می‌تونه یونیورس ها رو نابود کنه همون‌طور که بسیار یونیورس رو نابود کرد
        بیاندر کلاسیک کسب هست که از تمام مالتیورس مارول میلیون ها بار قویتره
        بیاندرز ها کسانی هستند که کل مالتیورس مارول رو نابود کردند به جز یک یونیورس تمام مالتیورس به جز یک یونیورس البته نه دو یونیورس سه تاشون بس بود برای دادگاه زندگی یییییییییییی
        پروتز کسی بود که قدرت دیگران رو بدون هیچ عیب و نقصی کپس میکرد و حتی دادگاه هم نتونست شکستش بده ولی یکی تونست که بعداً میگم
        رون کینگ ثور کسی که به گفته بعضی ها سایه نشینان بالا رو زد و چرخه رگناروک رو متوقف کرده و البته یاگدارسیل رو نابود کرده و منگوگ رو با فکر نابود کرده منگوگی که اودین رو زده و یاگدارسیل گفته شده یک مالتی ورس هست و تمام ابعاد زمان و فضا رو تجسم می‌کنه و تمام قلمرو ها و جهان رو شامل میشه و تمام خلقت رو در برگرفته
        ثور فونیکس کسی که نسخه ای از دکتر دووم رو زد که قدرت استاربرند و گوست رایدر رو داشته
        استاربرند همونی هست که دو بیاندرز رو زده و توسط،کی کشته شده ؟ توسط گوست رایدر کشته شده
        کازمیک کینگ ثور گالاکتوس در یکی از قویترین حالاتش زده و جذبش کرد بلک وینتر رو کشته کسی که کازموس قبلی رو نابود کرده کسی که تجسم واقعی مرگ هست
        چطور میشه مرگ رو کشت ؟ یا طرف نمرده یا اینکه اونی کشتنش خیلی قدرتمند بوده
        وایت کرون فونیکس کسی که بیاندر کلاسیک رو به ناتوان ترین حالتش تبدیل کرد
        ورلد بریکر هالک کسی که قلمرو های امار رو نابود کرد
        مولکول من کسی بود که امنی ورس رو در یک جعبه قرار داد و قدرت تمام بیاندرز ها رو داشت تمام نسلشان رو فقط بگم سه تا بیاندرز دادگاه زندگی رو کشتنددددددددددد
        مولکول من قبل ریتیکان هم که به اندازه بیاندر کلاسیک قدرتمند بود
        پروردگار دووم کسی که فونیکس فورس رو نابود کرد و بلک پنتر رو با دستکش ابدیت زد و قدرت بیاندرز ها رو داره
        زئوس کسی که کرونوس و نیکس رو شکست داد
        نیکی جنبه تاریک تمام داستانها بود و ایمپرتال هالک رو شکست داد و از جنبه های اولیه بود
        اودین کسی که قبل از افرنیش هم بوده و کل مالتیورس رو لرزونده و ست رو زده اونم در حالت تضعیف شده و تونسته کهکشان ها رو خورد کنه
        سلستیال ها کسانی که باعث نابودی First firmament شده و مالتیورس رو شکل دادند جهان مارول رو درست کردند حتی یکی از اون ها قادر به شکست پروتز بود
        و اودین هم هیچ شانسی در برابرشان نداشت
        گالاکتوس کسی که قلمرو مفسیتو رو در حال جذب کردن بود و سلستیال ها رو زده
        فرانکلین ریچاردز کسی که به گفته گالاکتوس قویترین جهش یافته هست و کسی که یونیورس ها رو به می‌تونه وجود بیاره و قدرت کشتن سلستیال ها رو داشته
        نمسیس کسی که برای تمام واقعیت ها خطرناک بوده و سنگ ها ازون به جا موندند
        لوکی خدای داستان ها که به خانه ایده پردازی ها دسترسی داشته
        نال کسی که خدایان رو نابود و سلاخی کرده بدون اینکه حتی یکبار شکست بخوره و خدایانی که با اگنیما فورس پیوند خورده بودند رو کشت همچنین سلستیال ها رو با یک ضربه نابود کرد و سه تا از اون ها رو اسیر کرد
        نکرو سورد هم به وجود آورد که موجودی فانی مثل گور رو با سلاخ خدایانی مثل کینگ ثور کرد کسی که صد ها هزار خدا رو سلاخی کرده
        اگنیما فورس نیرویی که ددپول با اون تونستن تانوس رو شکست بده با قدرت دث
        و اگنیما فورس وقتی با ادی براک پیوند خورد نال و نکرو سورد رو نابود کرد و یک سلستیال رو کشت
        فرانکلین ریچاردز گالاکتوس کسیه که گالاکتوس در پایان کازموس نهم مارول بهش قدرتشون داد
        مفسیتو که مفهوم شر مارول هست و قلمرو بزرگی رو اداره می‌کنه و حتی یکبار برای پیتر پارکر واقعیت رو عوض کرد
        کابوس که از قویترین دشمنان دکتر استرنج هست قلمروش تمام داستان ها رو در برمی‌گرفت
        اترنیتی هم که میشن گفت تقریبا قادر مطلق هست و اون به همراه دث میشن افرنیش البته مطمئن نیستم
        ارباب نظم و سرور بی نظمی هم که معلومه چقدر قوی هستند
        گالاکتوس لایف برینگر هم همونی بود که این دو تا رو زد که میشه گفت ارباب نظم و سرور بی نظمی با هم دادگاه رو کشتند
        نیروی گابلین نیروی مقابل فونیکس هست به گمانم
        هانگر که حتی گالاکتوس هم حریفش نمیشد
        متاترون از فرشته ها هست
        مولتی اترنیتی که از دادگاه هم قویتره
        First firmament که سلستیال ها رو به همراه یک نژاد دیگه به وجود آورد
        اینفینیتی از اترنیتی هم قادر تر بوده و همیشه در جایگاه بالاتری قرار داشته
        ابلوین کسی که تمام خلقت از اون سر چشمه گرفتند و یکی از بینهایت جنبه های اون آشوب هستش کسی که ۹۹ درصد مالتیورس رو قتل عام کرد حالا این یکی از جنبه های ابلوین بود
        شیطان حقیقی مارول هم که کس ی هست که مفسیتو سیتوراک و بقیه فقط جنبه ای ازش هستند
        In betweener کسیکه گالاکتوس. و زده فکر کنم و از برادران مطلق بوده
        آلدر گاد ها هم از خدایان الان یعنی زیوس و اودین بسیار قدرتمند تر بودن
        بود هم کسیست که دانه یاگدارسیل رو کاشت
        گوست رایدر هم مفسیتو و زاد کیل رو کشته
        زاد کیل که خودش فرشتگان رو می‌کشته فکر کنم لوسیفر مارول رو کشته دقیق نمی‌دونم
        لوسیفر مارول هم که قوی هست ولی از فرشتگان تبعید شدست کن اطلاع زیادی ازش ندارم
        اورانوس و کرونوس هم که تعریفی نیست همه می‌دونند
        گایا کسی که وقتی قدرتش دست هرکول بود هرکول با قدرتش تونست اماتسو میکابوشی رو شکست بده یا همون آشوب
        موجودات اولیه هم که قادرین مطلق هستند مثل ملکه هرگز ، نیکس بلک پنتر و …
        خدایان بعد تاریک و خدایان قدیمی هم ا قدرتمند هستند و از خدایان الان بسیار قدرتمند تر بودند
        زلیا کسی که قدرت تمام خدایان تاریک و اودین رو جذب کرد
        بلک وینتر هم که مفهوم اصلی مرگ هست و قدرت های گالاکتوس رو به اون داده
        حالا بازم میگی فقط ۱۲ تاشون و استیکر خنده می‌فرستی ؟
        تازه یک لیست دیگه هم هست دوست داشتی اونام رو بفرستم ؟

        1. رهام کاربر می‌گوید

          داوش درسته یازم فقط ۱۰ تا یا یکم اینور اونورشون می تونن شکستش بدن چرا ؟چون بیشتر اونایی که گفتی در حد یونیورس و مولتیورس بودن اما سایتاپا ۱۰۰ درصد قدرتش که بینهایت میشه فرای امنی ورس یعنی دارک ماتر یا همون هستی رو نابود می کنه

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            سایتاما بر چه اساسی فرای امنی ورس هست ؟

            1. رهام کاربر می‌گوید

              بر اساس اینکه از خدای متعالش که دارک ماتر یا هستی رو در دست داره قوی تره 😂خدای متعال هستی رو به وجود اورده و سایتاپا شکستش میده پس یعنی قادر به نابدی تمام هستیه

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                خدای متعالش کیه ؟
                اون خودش در چه سطحیه

                1. رهام کاربر می‌گوید

                  حاجی خدای پتعال در وان پانچ من تجسم وان مویسنده ی داستانه 😂تمام هستی رو اون خلق کرده ولی سایتاما ازش قوی تره به دلیل اینکه محدودیتاشو تمام و کپال شکونده و از خدای متعال قوی تر شده و قادر به نابودی تمام هستی و ابعاده

                  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    همین خدای متعالش چه چیزی رو آفریده ؟
                    مالتیورسی و یونیورسی چیزی

                    1. رهام کاربر می‌گوید

                      کل هستیرو

                    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      خب کل هستی به چه اندازه ای هست ؟
                      یک جهان رو که اودین هم می‌تونه به وجود

                    3. رهام کاربر می‌گوید

                      کل هستی یعنی تمامی خلقت و موجودیت تمامی واقعیت در دید ما همه چیز رو اون افریده تو وان پانچ من در حال حا۱ر خدای متعال از همه قوی تره اما من میگم سایتاپا الان نه ولی ازش قوی تر میشه البته وقتی قدرت خودشو کامل نشون بده

  47. رهام کاربر می‌گوید

    بسیار طولانیه بعدشم من خودم اوت شخصیتارو نام بردم و گفتم ازش قوی ترن ولی اینایی که میگی زیادن قدرتاشونم من نمیشناسم اگه می تونی از قدرتاشون مثال بزن یسریارو که من ثابت کنم

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      ببین من از دیسی میگم

      دکتر منهتن: جادوانه هستش بالاتر از همه موجودات از هر ابعادی هست متاورس رو تغییر داده چندین سال از کل مالتیورس دیسی رو پاک کرد با دارکساید اصلی برابره و…
      والای همگان سلستیال: تو اینجا یه مقاله هستش گفته شده رهبر سلستیال ها قویترینشون واچرها هم نمیتوننن ببیننش
      دارکسایت نایت: این نسخه ای از بتمنه که قدرت دکتر منهتن و پرپچوا رو جذب کرده
      میلک من: نسخه ای ناقص از سوپرمن اما اگه حساب کنیم از کازمیکم قویتره داستان لوسیفر حتی پرزنس واسه اش مثل شوخیه
      دارکساید اصلی: که جز ۱۵ تای اول دیسیه
      فالکرام: یه والای همگان دیگه فرضش کن
      دادگاه زندگی: قویترین نهاد انتزاعی در ماروله
      ابلویین: بعد از دادگاه قویترین نهاد انتزاعیه دیوار چهارم رو شکسته
      رون کینگ ثور: لازمه نیست بگم قویترین نسخه ثور حتی قویتر از نکرو ثور
      تانوس با قلب عالم : ‌کل هستی رو پاک کرده

      حالا بقیه رو هم مینویسم

      1. رهام کاربر می‌گوید

        داش پاذا فاذا
        لوسیفر از پرزنس قوی تره ؟مطالب طنز ؟

        یسریا رو قبول دارم ولی برادر من دارک ساید اصلی حتی جزو ۲۰ شخصیت قدرتمند دیسی هم نیست چه برسه ۱۵ تا تازه کازمیک ارپور رو هم یادن رفت که از لوسیفر قوی تره تو داری میلک منو با کازمیک مقایسه مس کنی 😐دکتر منهتنم حتی جزو ۲۰ شخصیت نیست حالا تانوس یه چیزی تازه سایتاما خدارو هم کشته پس رون کینگو زمین میزنه
        دادگاه رو قبول دارم ابولین نمیشناسم و فالکرام رو عم قبول دارم و والای همگان سلستیال هم درست است
        داش چرا به چای اینا خدایان پایانی رو نیاوردی
        ۱.رایتر و والای همگان و اکیرا
        ۲.پرایمال مانیتور و خدای متعال دنیای وان پانچ من
        ۳.پرزنس و والای همگان نسخه ی فیک و زنو ساما
        ۴.پروتژ و شیطان وحشی عظیم و سوپر شنرون
        ۵.کازمیک ارمور و لوسیفر و الین بلک و کامی تنچی
        و …
        درسته بیشترشون خدایان پایانی نبودن اما قدرتی معادلشون داشتن

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          داش دکتر منهتن الان پرپچوا هم میزنه تو جیبش قبول گن سایتاما از اینا ضعیفتره خود دارکساید کلونم یونیورسم نابود کرده با یک پنجم قدرتش یک یونیورس پوکوند و جناب دارکساید اصلی جز ۱۰ تای اوله میخوای دلیلم بیارم

          1. رهام کاربر می‌گوید

            حاجی همین ایرونی سنتر از همه س شخصیتای قدرتمند دیسی لیست گذاشته دارک ساید اصلی جزو ۲۰ تا هم نی 😂دکتر منهتنم اره خیلی قویه و باید جزو ۱۵ شخصیت قددتمند باشه

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              داداش رتبه بندی نیست معرفی هست تازه گفتن ویرایش میشه چون کلا زیادش غلطه

              1. رهام کاربر می‌گوید

                اره واقعیتش پی بردم که دارک ساید اصلی واقعا قویه و جزو ۱۵ تا باید باشه اره اون لیست یسریاش اشتباه بود چرا ؟مثلا دکتر منهتن از سوپرمن پرایم واقعا قوی تره اما اونجا سوپرمن پرایم چلو تر بود
                تازه اوت لیست یسریارم نذاشته بود که باعث شد ناقص بشه مثلا رایترو نذاشته بود که قدرتمند ترین شخصیته و با والای همگان اصلی می تونه رقابت کنه یا سوپرمن کازمیک ارمور که ۵ امین شخصیت قدرتمند دیسیه بعد از شیطان وحشی عظیم که رطبه ی ۴ رو تو دیسی کسب کرده

  48. Attack titan کاربر می‌گوید

    البته از مارولم گفتم

  49. رهام کاربر می‌گوید

    راندال اسپکتور تو ازم پرسیده بودی که کاربر رهاپ پروشاتم اره خودمم چطور و شما ؟وای نکنه امیری 😐😂یا نیما ؟یا یکی دیگه ؟ یا …حاجی بالاهم جوابتو دادم ولی وقتی پرسسدم که و ما ج ندادی و شما ؟

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      من ناظر هستم
      من بر همه چیز نظرات میکنم

      1. رهام کاربر می‌گوید

        صحیح

  50. نویسنده MB کاربر می‌گوید

    زئوس هم میتونه سایتاما رو بکشه

    1. رهام کاربر می‌گوید

      وای توام اومدی 😑نچ نمی تونه

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      نویسنده جان از نظر رهام سایتاما ما رو هم میزنه

      1. مهران کاربر می‌گوید

        😂😂😂😂😂 ایول حرف حق رو زدی
        زئوس سایتاما رو با یه مشت ناقص کرد اون وقط میگه قوی تر از اون وجود نداره

        1. رهام کاربر می‌گوید

          لطفا مطالب طنز ارسال نکن زئوس اصلا کجا سایتامارو دیده ؟

  51. رهام کاربر می‌گوید

    😂نه دیگه حاجی خودمم گفتم از یسریا ضعیف تره

  52. sohrab کاربر می‌گوید

    دوستان حالتون خوبه ایا چی میگید
    زعوس مارول چیه
    کریتوس چیع میگید سایتاما رو شکست میده
    چرا میگید مارول میتونه سایتاما رو بکشه
    ادمین داره سایتاما رو با شخصیت های انیمه ای مقایسه میکنه نه کمیک و گیم و فیلم
    هرچند گودزیلا هم انیمه داره ولی من میگم گودزیلا هم میتونه کارشو تموم کنه

    1. رهام کاربر می‌گوید

      ۱.قبلا سر گودزیلا و سایتاما بحث شده و گدزیلا پشه شده رفته منظورم همون گودزیلا ارث هستش که پشه وار دور شد رفت
      ۲.شخصیتایی که تو انیمه و مانگا بتونن با سایتاما برابری کنن کمن خیلی کم اما شخصیتایی که تو کامیک پی تونن باهاش برابری کنن بیشترن و درضمن این سایت در واقع برای کامیک و مارول و دیسی هستش حالا من خبر ندارم چرا از انیمه گذاشته شاید در انیمه هم فعالیت داره من نمی دونم

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      جناب سهراب دقت فرمایید دو تا از اشخاص کمیکی هم هست

  53. سیب زمینی کاربر می‌گوید

    سلام ادمین بنظرت الترا اینسایندت گوکو میزنه یا سوپرمن پرایم؟

    1. رهام کاربر می‌گوید

      سوال نداره سوپرمن پرایم گوکو اولترا اینسایدتو قورت میده

  54. […] و سایتاما دو تا از قدرتمندترین شخصیت های تاریخ انیمه هستند که […]

  55. رهام کاربر می‌گوید

    خود سایت داره مقدمه و پیمان نبرد رو درست می کمه
    دراگون بال فن ها می خواپ جی عادلانه داشته باشیم

    من از طرف وان پانچ من قرار داد رو اپضا می کنم

  56. رهام کاربر می‌گوید

    راندال اسپکتور هستی یعنی کل موچودیت یعنی فراتر از امنی ورس یفنی بی نهایت

    1. بیاندر کاربر می‌گوید

      دنیای وان پانچ من فوقش در حد یک یونیورسه بینهایته

      1. رهام کاربر می‌گوید

        حرف مفت ؟داش مطالب طنز ؟همون یونیورس رو خود سایتاما با یه پشت ۱۵ درصدی از قدرتش تبدیل به تلی از خاکستر کرد 🤣دنیای وان پانچ من از امنی ورس هم فراتر رفتع

        1. دراگون بال فن نوب کاربر می‌گوید

          بابا چرا چرت میگی فراتر از اومنی ورس؟ 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣 حرف الکی چرا میزنی چرا الکی یه شخصیتو گنده میکنی سایتاما فوق زورش بو هایفادر برابر باشه 😂 ولا خودت از پس مطالب طنزت بیشتره حتی سوپرمن قبل از بحران میزنتش سوپرمن یک بار یک کتاب بینهایت رو بلند کرد در برابر یک انفجار کیهانی مقاومت کرد و یک یونیورس رو اگه اشتباه نکنم گرفت تو دستش اصلا تو از کجا میدونی که دنیای وان پانچ من یه یونیورسم بزرگتره؟ مدرک داری؟

          1. رهام کاربر می‌گوید

            حاجب اگه نمی دونی باید بهت بگم بعد امنی ورس بهشت و جهنم وجود داره 😂خدای متعال اونجاست و سایااما اونچارم می تونه نابود کنه
            بعله دارم برو مانگای سایتاما وی اس گاد رو بخون به یک مکان به اسم دارک ماتر اشاره میشه که کل موجودیت داخلشه و خدای متعال دارک ماار رو در دستانش داره
            خیر جناب هر مقداری که قدرتتو بیشتر ازش استفاده کنی همون برابر به قدرتت اضافه میشه و یک دلیل دیگش اینه که خدای متعال وقتی کل پوجودیت امنس ورس و بهشت و جهنمو خلق کرده از سایتاما به احتمال ۶۰ درصد ضعیف تره که این یعنی گودرت خالص بعدشم سایتاما رو فقط کازمیک و میلک از نسخه های سوپر من می تونن بزنن ولاغیر

            1. بیاندر کاربر می‌گوید

              چرا چرت میگی وقتی هیچی از سوپرمن نمیدونی تمام حرفات بدون مدرکن تو برو شاهکار های سوپرمن معمولیو بخون بعد بیا حرف بزن

        2. بیاندر کاربر می‌گوید

          یعدشم اصلا حرفت چه ربطی داشت؟ اها چون سایتاما با ۱۵ درصد پودرش کرده از اومنی ورس فراتره😂😂😂😂😂😂😂

          1. حسین کاربر می‌گوید

            باور کنید نسخه عادی سوپرمن هم سایتاما رو شکست میده.

            1. رهام کاربر می‌گوید

              مطالب طنز؟نوب؟ دوست عزیز سایتاما یه امنی ورساله بعد انتظار داری سوپر من معمولی بزنتش (づ ●─● )づ
              فقط نسخه های کازمیک و میلک می تونن بزننش

              1. بیاندر کاربر می‌گوید

                استرنج ویزیتو سوپرمن قبل بحران پرایم وان میلیون قورتش میدن سوپربوی پرایم و سوپرمن حلقه سفید هم همینطور

              2. بروس وین کاربر می‌گوید

                رهام
                تو با این حرفت که گفتی سایتاما امنی ورساله، یعنی داری میگی در حد شخصیتایی مثل لوسیفره که کاملا غلطه و مشخصه که سایتاما با لوسیفر قابل قیاس نیست

                1. رهام کاربر می‌گوید

                  مگه هرکی امنی ورساله در حد لوسیفره نه سایتاما خیلی از لوسیفر ضعیف تره
                  جتاب بیاندر اینکه از اسم دراگون بال فن نوب به بیاندر تغییر اسم پیدی مارو خر نمی کنه تو چون دراگون بال فنی نمی خوای قبول کنی من هرچی گفتی به راحتی با دلیل رد کردم و هرچیم که بگید الکی بخواید دلیلای بی منطق بیارید چیزی عوض نخواهد شد سایتاما یه امنی ورساله و فقط از سوپرمن نسخه های کازمیک و میلک قادرن بزننش

                2. رهام کاربر می‌گوید

                  داوش من به خواطر زحپتایی که کشیدید اینهمه گفتید میگم سایتاما از میکاییل ۳۰ درصد ضعیف تره و در حد اندازه ی میکاییله اره در حد لوسیفر می دونستمش اما تغییرش دادم

                  1. بروس وین کاربر می‌گوید

                    رهام
                    منم نگفتم داری میگی در حد لوسیفره گفتم داری میگی در حد شخصیتایی مثل لوسیفره الانم داری میگی درحد میکائیله که اصلا قابل قیاس نیست با میکائیل در ضمن سایتاما رو زیادی داری قوی میکنی اخه واقعا سایتاما جلوی شخصیت مثل منهتن شکست میخوره دیگه میکائیل بماند

                    1. رهام کاربر می‌گوید

                      ببین گقتم از میکاییلم ضعیف تره دقت کن ببین مهم نیست که چجوری در پقابل قدرت پیگی ببین سایتاما یه امنی ورشاله ولی منهتن ؟مولتیورساله و شاید یکی دو سطح بالاتر منهتنو ضعیف جلوه نمیدم واقعا قویه و خودمم طرفدارشم اما از سایتاما ضعیف تره چرا ؟ چون هر چقدر که سایتاما سعی کنه از تمام قدرتش استفاده کنه بازم نمی تونه اینکارو بکنه چون هر چقدر سعی می کنه قدرتش بیشتر میشه هر چقدر منهتن قوی باشه سایتاما قویترم میشه تا جایی که از حریف قویتر بشه

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      منهتن >>>>>>>>>>>> سایتاما

  57. بیاندر کاربر می‌گوید

    حرف مفت نزن سایتاما مولتیورسال سطح پایینه نوب خودتی و افراد شبیه خودت( اوتاکویی) فقط بلدی چرت بگی

    1. رهام کاربر می‌گوید

      جناپ شما خودتم دراگون بال فن نوبی 😂این اسمت بود که تغییرش دادی توام اوتاکویی و در ضمن اینکه ما اوتاکو هستیم هیچ ربطی به شماها نداره و دلیل نمیشه مارو مسخره کنید

  58. بروس وین کاربر می‌گوید

    درسته سایتاما هر چی بیشتر مبارزه کنه قویتر میشه خوب قدرت فیزیکیشه که قویتر میشه اصلا تو حساب کن قدرت فیزیکیش تا بینهایت افزایش پیدا کنه ولی وقتی که منهتن غیرقابل لمس باشه و بتونه زمان و مولکولو هر جور که بخواد کنترل کنه دیگه قدرت فیزیکیه بینهایتم روش بی تاثیر میشه در ضمن دکتر منهتن با تنها یک اشاره میتونه میتونه تمام اتم های بدن سایتاما رو جدا کنه یا اصلا اتم هاشو تغییر بده وخیلی کار های دیگه که حتی سایتاما نمیتونه بهشون فکر کنه وقتیم که سایتاما اتم هاش کاملا از هم جدا بشن دیگه خود به خود سایتاما از هیچی که بوجود نمیاد

    1. رهام کاربر می‌گوید

      ببین منهتنو قبول دارم که واقعا قویه و حقشه جزو ۱۵ تای دیسی باشه اما همین قدرت فیزیکی باعث میشه حتی بودن در بعد زمان هم براش مثل شوخی باشه سایتاما در فضای میان بعدی که حتی منهتنم داخلش دووم نمی اورد و به معنی هیچی میرفت به راحتی دووم اورد و سرعتی پیلیون ها برابر نور تو خلا داشت یعنی تو هیچ جا بود ولی قادر بود حرکت کنه نمیگم منهتن ضعیفه خیلیم قویه و خودمم خیلی دوسش دارم از کاراکتورش خوشم میاد اما سایتاما با اختلاف نچندان زیاد برندست

      1. mehtosi کاربر می‌گوید

        سایتاما برای منهتن پشه هم نیست

  59. بروس وین کاربر می‌گوید

    رهام
    اینکه میگی منهتن درفضای میان بعدی دوام نمیاره خوب اشتباهه تازشم منهتن سرعت ترلیون برابر نور میخواد چیکار؟وقتی که میتونه مکانو بیاره کنار خودش و میتونه زمانو اونجور که میخواد کنترل کنه یعنی اصلا برای منهتن زمان و مکان معنی نداره تقریبا قادره متلقه در ضمن سایتاما میخواد هر چقدر قدرت فیزیکیو سرعت بینهایت داشته باشه وقتی قدرت وسرعت برای منهتن معنی نداشته باشه دیگه کاری نمیتونه جلو منهتن کنه من تو کامنت قبلی گفتم الانم میگم فکر نمیکنم سایتاما وقتیکه اتم های بدنش ازهم جدا شن یا به اتم های اکسیژن یا هر گاز و ماده دیگه ای تبدیل شن کاری از دستش بر بیاد یا هر جور دیگه هم حساب کنیم منهتن سطح قدرتاش خیلی بیشتر و گسترده تر از سایتاماست جوریکه اصلا نباید این دوتارو باهم مقایسه کرد و سایتاماهم باید با شخصیتایی مقایسه بشه که نوع وسطح قدرتشون به به هم دیگه نزیک باشه مثل گوکو اخه هرجور که حساب کنی قدرتای منهتن وسایتاما بهم اصلا نزدیک نیست و کاملا متفاوته

  60. رهام کاربر می‌گوید

    سلام دوستان کامنت های سایت پروشاا برای شماهم نمیاد یا فقط برای من اینطوری شده ؟

  61. 🛢️🛢️🛢️🛢️ کاربر می‌گوید

    ادمین اشتباه گفتی اصلا ثور و کریتوس برای سایتاماپشه هم نیستن
    مجوداتی مثل زئوس و اودین ام بی،ارباب های بزرگ،چند تا المپ نشین ها،کاپیتان اتم،دکتر منهتن،سوپرمن پرایم و پنجاه تای دیگه میتونن سایتاما رو شکست بدن البته رون کینگ ثور هم میتونه

    1. رهام کاربر می‌گوید

      خوبه خوبه جناب اینجاهم پای لنگت باز شد ؟
      خیر جناب افرادی که سایتامارو شکست بدن هست اما تهش ۲۰ نفر باشن

      1. rtis کاربر می‌گوید

        خیلی بیشتر از بیست تا حداقل ۱۰۰ تا میشن

        1. بیاندر کاربر می‌گوید

          داداش اگه کل فرانچایز های تخیلی تاریخ مانگا کمیک کتاب گیم اساطیر حساب کنیم هزاران هزار نفر میشن همین سوپرمن قبل بحران میزنش این داره دروغ میگه نویسنده فقط گفته مشتش در حد بیگ بنگه تو کمیک بوک کسایی که از مرحله بونیورسال بالاتر یا یونیورسال یطح بالا باشن میزننش که خیلی خیلی زیادن

        2. رهام کاربر می‌گوید

          مطالب طنزی بود قبلا چرتو پرتات تکزیب شده بای

          1. Rtis کاربر می‌گوید

            تو فقط مطلب طنز مینویسی سایتاما حداکثر یک دهم زمین رو میتونه نابود میکنه همین سوپرمن هم میشکتش حرف مفت نزن قوی تر از سایتاما وجود داره اصلا هم کم نیستن مطلب طنز برای ما ننویس دوستان مطالب طنزت رو رد کردن خدافظ

          2. بیاندر کاربر می‌گوید

            تو درحدی نیستی که بخوای منو تکذیب کنی

      2. بیاندر کاربر می‌گوید

        حرف مفت نزن هزاران نفر میزننش

  62. sohrab کاربر می‌گوید

    رهام \\ = تو اینجایی پسر
    منم پارسا

    1. رهام کاربر می‌گوید

      خوبه ایول بیا و به بحث با این نوبای متعصب که حرفاشونم تکزیب کردم ولی نمی خوان قبول کنن بپیوند 😹

  63. بیاندر کاربر می‌گوید

    وات؟ اتفاقا این سلیتاماست که برای کریتوس بچست

    1. رهام کاربر می‌گوید

      مرسی که منو می خندونی 😹شاید کریتوس تو بازیش قادر باشه خدایان قابل کشتنو بکشه اما برای سایتاما یه پشست سایتاما امنی چرسو با یه مشت نابود می کنه و با یه مشت دوباره از نو میسازه

      1. (🎱) کاربر می‌گوید

        کریتوس نه زئوس ام بی سایتاما رو میکشه

        1. رهام کاربر می‌گوید

          منو نخندون لطفا دیگه مطالب طنز ارسال نکنید چون حافظم پره 😂

          1. بیاندر کاربر می‌گوید

            اتفاقا هیچ کس به اندازه خودت طنز نیست سایتاما مشتش در حد بیگ بنگه بیگ بنگم در حد نابودی یک یونیورس هست دروغ نگو کریتوس تجسم کامل شر و تجسم کامل مرگ رو کشت!!! برای حرفات منبع بده نویسندا هیچ وقت نگفت سایتاما امنیورساله

            1. رهام کاربر می‌گوید

              اطلاعاتت زیر صفزه داداش بیگ بنگ کل هستی و خلقتو به وحود اورده یعنی امنی ورس برو پیج موراتا نویسنده ی وان پانچ منو ببین میکه که قدرت سایتاما در حد بیگ بنگه

              1. پریدیوس کاربر می‌گوید

                توی خود کامیک شخصیت هایی مثل سوپرمن و هالک میتونن سایتامارو شکست بدن

              2. کمیک فن کاربر می‌گوید

                داداش قدرت سایتاما فقط در حد بیگ بنگ و همینه قدرتش در حد امنیورسال نیست که فوق فوقش بتونه یونیورس رو نابود کنه

              3. بروس وین کاربر می‌گوید

                رهام
                بیگ بنگ یه کیهانو بوجود آورده که کیهانم همون یونیورسه

            2. knight کاربر می‌گوید

              این یکی رو من با کاربر بیاندر موافقم چون حرفشون بیشتر منطقی به نظر میرسه

        2. بنده ی خدایم کاربر می‌گوید

          اتفاقا کار کسایی که قدرت خیلی زیادی دارن راحت تر یه سره میشه 😂😂
          اون دنیا متوجه میشین.

  64. رهام کاربر می‌گوید

    لطفا یک ذره راجب بیگ بنگ تحقیق کنید بیگ بنگ امنی ورسو به وجود اورده دوستان

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      یا خدا چه سطحی دوستان عزیز متفرق بشید
      YOU ARE NOT IN DANGEROUS
      YOU ARE THE DANGEROUS

      1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

        نه اشتباه کردم
        YOU ARE NOT IN DANGER
        YOU ARE THE DANGER

    2. Batman کاربر می‌گوید

      رهام
      اتفاقا کسی که اطلاعات نداره و الکی چرت میگه تویی!!! انقدر نوبی که نمیدونی بیگ بنگ صرفا یه یونیورسو بوجود آورده نه امنی ورسو!!!! تو گوگل هم سرچ کنی نوشته میلیارد ها کهکشان که ینی یه یونیورس!!! بعدشم الکی زور نزن چون این نوب بازیا سایتاما رو امنی ورسال نمیکنه و فیت هایی که سایتاما داره اونو یه مولتیورسال سطح بالا هم نمیکنه چه برسه به امنی ورسال!!! و ضمنا تو کمیک از اودین و دارکساید گرفته تا رایتر از سایتاما قویترن!!!

      1. رهام کاربر می‌گوید

        داداش تا چه حد نوبیت 😐تو خود کامیکم بیگ بنگ موجودات ابر قدرتی مثل بی نهایت و ابدیت رو ساخته فرضیه ی چند جهانی توی علم تایید نشده وگرنه کل هستی موجود با انفجار بیگ بنگ به وجود اومده و این رو هیچ کس نمی تونه تغییر بده
        قبلا راجبش بحث کردم پس زور نزن داداش

        1. بروس وین کاربر می‌گوید

          ببین رهام اولندش فرضیه چند جهانی اثبات نشده چه ربطی به کمیک داره؟؟!تازشم تو کمیک تعداد جهانها بی پایانن و اشخاصی مثل ققنوس درسته از انفجار بیگ بنگ بوجود اومدن خوب مگه ققنوس امنیورساله؟؟؟ و این چه دلیلی برای امنی ورس بودن بیگ بنگ داره؟؟؟!
          اگه بیگ بنگ کل امنی ورسو خلق کرده یعنی کل دیسی و مارول از بیگ بنگ بوجود اومدن!!!که این کاملا اشتباهه و بیگ بنگ هیچ نقشی در بوجود اومدن مولتیورس دیسی نداره چونکه مولتیورس دیسیم زیر مجموعه ای از امنی ورسه پس امنی ورسو با یونیورس اشتباه نگیر

          1. رهام کاربر می‌گوید

            ها واقعا نمیفهمید دیگه چی بهتون بگم ببین اول هیچی نبوده یعنی کلا چیزی نبوده بعد دو وجود باهم برخورد کردن و همه چیزو ب وجود اوردن که تو عرجایی به یه شخص یا اتم یا یه چیز دیگه تشبیح شدن فرضیه ی چند جهانی روهم توضیح دادم پس بحث بی فایدست

        2. Batman کاربر می‌گوید

          رهام
          اولا تو ویکی‌پدیا هم گفته شده که بیگ بنگ جهان و گیتی رو بوجود آورده و تئوری مولتی ورس، تئوری چند جهانیه که ینی چند بیگ بنگ!!! دوما ‌شاید بیگ بنگ موجوداتی مثل فونیکس رو به وجود آورده باشه ولی خب مثلا همین فونیکس صرفا یه نهادیه مثل گالاکتوس و تو همون حدوده و از یونیورس مارول حفاظت میکنه و در کل میتونه یه مولتیورسال سطح پایین باشه و تو خوابم نمیبینه که امنیورسال باشه!!! و در کل فیت هایی که از سایتاما گفتی اونو نهایتا در حد کسی مثل اترنیتی هر یونیورس مارول بکنه نه یه امنیورسال!!!

          1. رهام کاربر می‌گوید

            ویکی پدیا ؟ سایتای نوبانه ؟ببین هستی و گیتی و خلقت همون امنی چرسه خوب اونو ب وجود اورده ولی قدرتش نیوده 😐هستی گیتی و خلقت همون امنی ورسه نظم هر خلقتی فرق می کنه

            1. بیاندر کاربر می‌گوید

              هستی اومنی ورس نیست هر یونیورس یه هستی هست چون یونیورس ها متفاوتن
              راستی رهام ادمین باید ازت تشکر کنه خود ادمین هم فکر نمیکرد ۳۷۰ کامنت بگیره این پست

              1. رهام کاربر می‌گوید

                چرا نمی غهمی
                کل خلقت موجوپیت یا همون هستی امنی ورسه داداش

              2. بیاندر کاربر می‌گوید

                اومنی ورس فعلا فرضیست بعدش هر اگه واقعیت داشته باشه هر یونیورس رو یک بیگ بنگ تشکیل داده اومنی ورس رو هم بینهایت بیگ بنگ تشکیل داده

                1. رهام کاربر می‌گوید

                  همش بیگ بنگه سایتاما هم کلا بیگ بنگه پس بای بده

            2. Batman کاربر می‌گوید

              ویکی پدیا نوبه؟؟ اونوقت سوالی که پیش میاد اینه که اگه ویکی‌پدیا نوبه پس تو چی ای؟؟؟ شاید تو زمینه ی کمیک اشتباهاتی بکنه اما تو زمینه علم اشتباهی نداره!!! بیگ بنگ هم یک واقعیت یا یونیورسو یا گیتی رو بوجود آورده و همچنین موجوداتی در حد گالاکتوسو!!! و مولتی ورس ینی چندین گیتی و یا همون یونیورسه!!!

              1. رهام کاربر می‌گوید

                خوب همهیز با بی نهایت بیگ بنگ تشکیل شده پس سایتاما امنی ورساله بای

                1. Batman کاربر می‌گوید

                  نه دیگه نشد دیگه!! خودت داری میگی بینهایت بیگ بنگ و مشت سایتاما به اندازه ی یک بیگ بنگه که ینی مشت سایتاما یک بینهایتم امنی ورسه!!

                  1. رهام کاربر می‌گوید

                    نگفتم یه بیگ بنگ گفتم بیگ بنگ یعنی کلا بیگ بنبنگ رو درون خودش داره و اگه می می خوای با بی نهایت مشت از نهایت قدرت امنی ورسو تو یه لحظه پودر می کنه دیه

  65. کاربر کاربر می‌گوید

    اصلا مهم قدرت نیست اسمش روشه مرد تک مشتی یعنی کسی که قادره با یه مشت هر چیزیو نابود کنه یعنی کافیه به طرف نزدیک شه سرعتش هم نزدیک سرعت نوره پس کریتوس و لایت یاگامی و خیلیای دیگه هیچ شانسی مقابلش ندارن

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤣

    2. بیاندر کاربر می‌گوید

      عزیزم سایتاما با توجه به دنیای خودش وان پانچ منه

    3. Batman کاربر می‌گوید

      کاربر
      #بهترین _نوع_مقایسه!! 😂😂😂😂😂خیلی هم عٱلی!!! 😂😂

    4. Rtis کاربر می‌گوید

      🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    5. mehtosi کاربر می‌گوید

      سایتاما سرعتش یک میلیاردم سرعت نور هم نیست چی داری میگی؟

  66. پدر بزرگ غول آسا کاربر می‌گوید

    با سلام
    ببخشید یع سوالی داشتم
    دکتر منهتن قویتره یا گیریفیت؟

    1. بیاندر کاربر می‌گوید

      سلام، منهتن با دادگاه و پریچوا مفایسه میشه، اونو در حد یه بچه ….. پایین نیارید

      1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        بابا بچه چیه گیریفیت هم میتونه زمان و مکان رو تغییر بده( فک کنم)

        🙂

        1. بیاندر کاربر می‌گوید

          در حد منهتن نیست

          1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

            بله خوب درسته در حد منهتن نیست ولی همچنینم در برابرش بی دفاع نیست

            1. پروردگار دوم کاربر می‌گوید

              در برابر منهتن شانسش صفره چون منهتن قدرت کنترل زمانه داره یعنی سرعت براش معنی نداره و غیر قابل لمس یعنی قدرت فیزیکیم روش اثر نداره (سایتاما همش قدرتاش فیزیکیه) در ضمن سایتاما هم مثل بقیه موجودات از اتم تشکیل شده و منهتن قدرت کامل کنترل اتم داره و راحت میتونه سایتامارو به هر چیزی تبدیل کنه یا کامل از واقعیت حذفش کنه و خیلی کارهای دگه …

  67. Rtis کاربر می‌گوید

    راستی یادم رفت گودزیلای زمین هم سایتاما رو میکشه

  68. saitama کاربر می‌گوید

    سایتاما شکست ناپذیره

    1. Randall
      Randall کاربر می‌گوید

      عجب 😐😐

    2. mehtosi کاربر می‌گوید

      شکست پذیره

  69. whybie کاربر می‌گوید

    باشه ولی سایکی پسره و فقط توانایی این و داره که جنسیتش رو عوض کنه سو لطفا همه چیز و با هم قاطی نکنید بوس بای

  70. Goku کاربر می‌گوید

    دکتر استرنج شانس بیاره، سریع سایتاما رو به بعدی چیزی انتقال بده، وگرنه تنها فقط یک مشت معمولی سایتاما دکتراسترنج رو نابود میکنه.

  71. Amir کاربر می‌گوید

    ثور کمیک هم می‌تونه سایتاما رو شکست بده اون اندازه سوپر من قویه و اینکه جاش خیلی خالی بود اون حتی در کمیک فقط از ۳۰ درصد قدرتش استفاده میکنه و وقتی از تمام قدرتش استفاده بکنه سایتاما شانس شکست دادنش رو نداره
    در مورد رون کینگ‌ ثور و کازمیک آرمور هم که دیگه حرفی باقی نمی مونه چون سایتاما اصلا در حدشون نیست

  72. امیررضا کاربر می‌گوید

    من آمده ام بگم سایتاما خیلی قویه اون یبار برای تفریح یونیورس رو نابود کرد و گفت مثل ورزش صبحگاهی بود توی این لیست فقط دو نفر سایتاما رو میتونن شکست بدن ریمورو گوکو یونیورس آبی این ها هم توی مانگای هستم بعد چرا اینقدر ضعیف میدونید سایتامارو آخه هم

    1. اوتاکو کاربر می‌گوید

      درسته

  73. Amir کاربر می‌گوید

    سایتاما و آخرین نسخه گوکو فکر کنم mui باشه به پای رون کینگ ثور و کازمیک آرمور نمیرسن چرا ؟؟ اون آخرین نسخه گوکو چند تا کهکشان رو می‌تونه نابود کنه؟ اصلا می‌تونه یک کهکشان خلق کنه؟
    رون کینگ ثور یک مولتی ورس رو نابود و دوباره خلق کرده که شامل میلیارد ها کهکشان میشه این دوتا نسخه ای که نام بردم (رون کینگ و کازمیک) قادر مطلق هستن، حاضر مطلق و دانای کامل هستن و چندین ویژگی دیگه مثل تسلط کامل روی طلسم ها و پلات بینهایت هم دارن اونا فوقش بتونن که با اودین رقابت بکنن با اینکه این انیمه ها محدودیت ندارن ولی به پای این دوتا نمی‌رسن
    رون کینگ‌ ثور پنج تای اول ماروله و کازمیک آرمور دست راست پرنزس اصلا سایتاما و گوکو تو خوابم نمیتونن چنین سطح قدرتی رو تصور کنن.

  74. ممد کاربر می‌گوید

    اونایی که سایتاما رو الکی بالا میبرن سایتاما در حال حاضر یه پلنت باستر هستش ینی ینی سطح قدرتش درحد سیاره ای هستش ومیتونه سیاره هارو نابود کنه این اصلا درحد شخصیتایی مثل سوپرمن و گوکو و ثور و هالک و واندروومن نیست😂ینی سایتاما خیلی ضعیفه

    طرفدارای تعصبی سایتاما هم داستان های چرند ازش نسازرین سایتاما هنوز گاد که یه موجود ۴بعدیه رو نزده(مکسیزپتلک ۵بعدیه یه بعدازاین گاد بالاتره😂وازاین گاد و سایتاما خیلی قویتره) سایتاما هیچ کهکشانی رونابود نکرده هیچ بعدفضه وزمانی رو نابود نکرده هیچ منظومه شمسی رو نابود نکرده قویترین حریفش تا الان بوروس بوده که بوروس فقط میتونست با کل قدرتش ینی نهایتش یه سیاره نابود کنه این ینی سایتاما و بوروس خیلی سطحشون ضعیفه الکی گنده نکنید این شخصیتو

    ممنون از ایرونی سنتربه ادمین هم بگم گول اون عکسای فن مید سایتاما رو نخورید توی مانگاش و وب کمیک تا الان سطحش سیاره ای هستش و خیلی ضعیفه
    ینی سوپرمن و ثور و هالک و گوکو و واندروومن نسخه عادی راحت سایتاما رو شکست میدن

    1. اوتاکو کاربر می‌گوید

      تو دیگه خیلی دست کم گرفتیشا، اون بوروس هم با. یه مشتش پودر شد بعد هالک میخواد این وسط چی بگه؟ هنوز کلی قدرت از سایتاما مونده که رو نکرده
      واندروومن که یه پشه هم نیست. تو از کجا میدونی سایتاما فقط میتونه سیاره هارو نابود کنه؟ دیدی با یکی دوتا مشت کل هستی و نیستی رو زد پاشوند.
      گکو شاید یکم براش سخت باشه ولی در حدی نیست که بخواد شکستش بده. ثور که جلوی سایتاما هیچه فقط بلده برق بزنه و چکششو تکون بده.
      قدرت سایتاما جوری نیست که با این بچه بازیا بمیره

  75. اوتاکو کاربر می‌گوید

    شما خیلی سایتاما رو دست کم گرفتین، سوپرمن،کیریتوس و همه ی اینا با یه مشت سایتاما میترکن ما هنوز کل قدرت سایتاما رو ندیدیم.

    1. کاربر کاربر می‌گوید

      قدرت کامل سوپرمن هم مشخص نیست من سایتاما رو دسته کم نمی‌گیرم ولی سوپرمن احتمال بردش بیشتره نمیگم صد در صد می‌بره چون سایتاما رو نمیشه دسته کم گرف وار نظر شخصی من سوپرمن ۶۰ درصد شانس داره سایتاما.رو بزنه

      تجربه ‌. سوپرمن

      شاهکار. سوپرمن

      قدرت داخلی سوپرمن

      قدرت بدنی برابر

      دوام سوپرمن

      قدرت خارجی سوپرمن

      سرعت سوپرمن

      قدرت خارجی سوپرمن
      چون سوپرمن خورشیدی داره که میتونه خودش.رو تقویت کنه . در حالی سایتاما هیچ چیزی برای ارتقا قدرت های خودش نداره و اینم بگم سوپرمن به مرد پولادین مشهوره که دیگه نیاز به گفتن نداره چون همه می‌دونم و هیچ ضربه ای روش عصر نداره ضربه های سایتاما روی سوپرمن عصر میزاه ولی نه دیگه با یک مشت بکشد سوپرمن هم مثل سایتاما میتونن سیارات.رو خورد کنه و از لحاظ قدرت بدنی هیچ دسته کمی از اون ندارم و برتری های سوپرمن از سایتاما بیشتره سوپرمن تونست در برابر اشعه های امگا دارک ساید مقاومت کنه که هرکسی توان مقابله با اون رو نداره ضربه های سایتاما میتونن آسیب زیادی سوپرمن وارد کند اما ضربات سوپرمن آسیب بیشتری به سایتاما میزنه شاید این ها از لحاظ قدرت برابر باشند ولی با توجه به اینکه دوام سوپرمن بیشتره اون کمتر از سایتاما آسیب میبینه

      1. کاربر کاربر می‌گوید

        از نظر من همشون درست بود به جز از لایت چون لایت از کجا میخواد متوجه بشه این فردی که میخواد باهاش بجنگه سایتا ما است

        1. لرد کبیر کاربر می‌گوید

          پرفسور سایتاما رو همه میشناسن یک دوما اگه بخواد باهاش بجنگه خب درموردش اطلاعات کسب میکنه عین گاو که نمیره جلو

  76. کاربر کاربر می‌گوید

    از نظر من سنتری هم می‌تونه سایتاما رو بزنه چون هیچ ضعف جسمی ای نداره و قدرت یک میلیون خورشید سوزان رو داره که بزنه هیچی از سایتاما باقی نمی مونه و از سوپرمن هم قویتر است پس اگه سوپرمن میتونه شکستش بده سنتری هم صد در صد میتونه

    1. لرد کبیر کاربر می‌گوید

      دوست عزیز واسا با هم بریم
      اون یک میلیون خورشید فقط یه توصیف از قدرتشه نه اینکه قدرت یه میلیون ستاره رو داشته باشه چون در اون صورت دیگه میشد مگاورسال
      از سوپرمن قویتره ولی مشکل اینه حتی سوپرمن هم نمیتونه سایتاما رو بزنه

  77. حسین کاربر می‌گوید

    نمی دونم چرا خیلی ها به سایتاما تعصب بینهایت دارند و قبول نمی‌کنند که از اون قویتر هم وجود داره
    سایتاما شاید تو دنیا خودش کسی نتونه شکستش بده ولی تو دنیا های دیگه افراد زیادی وجود دارند که اونو بتونن شکست
    و سایتاما تو دنیا خودش میتونه همه رو با یک مشت شکست بده و با توجه به دنیا خودش مرد تک مشتیه یعنی میتونه هر موجودی که در دنیا خودش هست رو با یک مشت شکست بده
    نه تو دنیا های دیگه به عنوان مثال هالک تو دنیای مارول
    قویترین از لحاظ قدرت فیزیکی است ولی اگه هالک تو دیسی بود جزو سه نفر هم نبود
    و اون هایی که به باخت سایتاما به سوپرمن شک دارن
    این رو بدونن سایتاما بدون کرپتونات شانس زیادی در مقابل سوپرمن نداره و سوپرمن هم لازم نیست حتما بهش نزدیک شه تا به اون ضربه بزنه اون میتونه از راه دور سایتاما رو با لیزر بسوزونه دمای اون حتا از ستارگان هم بیشتره و صد در صد به سایتاما اسیب بدی میزنه یا میتونه با تنفس یخش اون رو منجمد کنه و سوپرمن از همه لحاظ شامل قدرت داخلی قدرت خارجی دوام سرعت و تجربه به سایتاما برتره و از لحاظ قدرت اگر از اون بیشتر نباشه کمتر نیست پس شانس پیروزی سوپرمن در یک نبرد همه جانبی بیشتره

دیدگاه ها غیر فعال است.