مشکل سن زن شگفت انگیز در دنیای سینمایی دی سی

دنیای سینمایی دی سی فراز و نشیب های بسیاری داشته است. این جهان سینمایی پر است از فیلم های خوب و بد، اشتباهات و شاهکار های سینمایی و موفقیت ها و مشکلات بیشمار دیگر. متاسفانه مشکلات این دنیای سینمایی از مزایای آن بیشتر است. جدا از مشکلاتی که کمپانی برادران وارنر برای کارگردانان فیلم ها ایجاد می کنند. مشکل عدم هماهنگی در فیلم های این دنیای سینمایی بسیار مشهود است.

این دنیا به رهبری زک اسنایدر اولین فیلمش را در سال ۲۰۱۳ با نام مرد پولادین اکران کرد که فیلم خوبی بود. اما فیلم های بعدی این دنیا بجز چند مورد نتوانست نظر منتقدین و طرفداران را جلب کند. در پایان نیز برادران وارنر با زک اسنایدر قطع همکاری کرده و او را اخراج کردند. با توجه به اکران فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر، افراد بسیاری هستند که خواهان بازگشت او به دی سی هستند و می گویند اگر او برگردد، مشکل این دنیا حل خواهد شد.

متاسفانه اینطور نیست و بازگشت اسنایدر هم دردی را دوا نمی کند زیرا این دنیا از پایه دچار مشکلاتی است و کارگردانان آن نیز با هم هماهنگی ندارند که یکی از آن ناهماهنگی ها را می توان در سن زن شگفت انگیز در این دنیای سینمایی دید.

فیلم زن شگفت انگیز با بازی گال گدوت در سال ۲۰۱۷ اکران شد و توانست هم در گیشه و هم در جلب نظر منتقدین، یک پیروزی بزرگ را برای دی سی به ارمغان بیاورد. یکی از سوالات مهم بینندگان درباره سن شخصیت زن شگفت انگیز در این فیلم بود که پتی جنکینز در مصاحبه ای سن زن شگفت انگیز را ۸۰۰ سال اعلام می کند که با توجه به ظاهر این شخصیت در فیلم، به نظر می آید او دقیقا همینقدر سن دارد. پس با توجه به اینکه داستان فیلم زن شگفت انگیز در جنگ جهانی اول جریان دارد، سن پرنسس دایانا در فیلم بتمن علیه سوپرمن و لیگ عدالت باید چیزی در حدود ۹۰۰ سال باشد.

با اینحال در فیلم لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر که در سال ۲۰۲۱ اکران شد، سن زن شگفت انگیز را ۵۰۰۰ سال اعلام می کنند که اصلا و به هیچ وجه به سن خدایان یونان همخوانی ندارد. نهایت سن خدایان یونانی چیزی در حدود ۵۰۰۰ هزار سال است و با توجه به ظاهر پرنسس دایانا در فیلم لیگ عدالت که احتمالا در دوران جوانی است، پس زن شگفت انگیز باید چیزی در حدود ۱۵۰۰۰ سال عمر کند که تقریبا یک امر محال است. یعنی پرنسس دایانا که در زمان جنگ جهانی حالت ظاهری یک دختر جوان را داشت ۴۹۰۰ ساله بود.

حتی اگر خدایان یونان را هم کنار بگذاریم این امکان وجود ندارد که یک آمازون به این مقدار زندگی کند که در این صورت، سابقه نژاد آنها به صد هزار سال قبل باز می گردد که این نیز تقریبا با تاریخ همخوانی ندارد. این را هم فراموش نکنید که پرنسس دایانا کوچک ترین آمازونی دنیای سینمایی دی سی است، پس با توجه به این مورد، سن مادر و مربیان او باید ده هزار سال باشد.

االبته ناگفته نماند که نظریات بالا نیز می توانند اشتباه باشند آنهم به چند دلیل زیر:

  • هر چیزی در کمیک و فیلم هایش ممکن است رخ بدهد.
  • پتی جنکینز در طی یک مصاحبه سن ۸۰۰ سال زن شگفت انگیز را اعلام کرد و خبری از سن این شخصیت در فیلم اصلی نیست.
  • آمازون ها همانند خدایان تقریبا چند هزار سال عمر می کنند و شاید منظور سایبورگ از ۵۰۰۰ سال همان سن کلی واندروومن باشد و نه سن دقیق.

با اینحال اگر موارد بالا درست نباشد ما به همان ناهماهنگی در دنیای سینمایی دی سی میرسیم که باید برای آن فکری کرد، در غیر این صورت فیلم های دی سی با مشکلات بسیاری دیگری از این دست موارد در آینده روبرو خواهند شد.

11 Comments
  1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

    بسیار عالی و جالب بود و اینکه سرعت مقاله ها هم خیلی عالی شده خسته نباشید

  2. فلش کاربر می‌گوید

    سانسور عکس مقاله عالیه 😂😂😂😂

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      خسته نباشید مقاله خوبی بود
      من اصلا متوجه نشدم مشکل از خود درخته
      ( مطالب طنز )

  3. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود سانسور عکس خوب بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      😅😎

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        😂😂😂😂😂

  4. Randall sepector کاربر می‌گوید

    ببخشید بابت اسپم
    راسل کرو نقش زئوس رو در فیلم ثور ۴ ایفا خواهد کرد

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شما مطمعنید؟

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        بله خودش اعلام کرد

  5. فلش کاربر می‌گوید

    هعی 🙁

  6. MFT کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله خوبی بود و سانسور عکس عالی بود .

دیدگاه ها غیر فعال است.