۱۰ شرور دی سی با بیشترین تعداد کشتار

دنیای کمیک پر است از جنگ ها و کشت کشتار های بیشمار آنهم از نبرد در محله های گاتهام گرفته تا نبرد در ابعادی دیگر یا میلیون ها کشته. شرور های دنیای دی سی همانند هر شروری در جهان های دیگر دست به کشتار می زنند. به نzر شما چه شرور های در دنیای دی سی بیشترین تعداد کشتار را دارند؟ به شما پیشنهاد می کنیم بعد از اتمام این مقاله، حتما مقاله «۲۰ شخصیت مارول با بیشترین تعداد کشتار» را هم بخوانید.


۱۰. بلک آدام:

بلک آدام دشمن شخصیت ابرقهرمان معروف، شزم است که قرار است در فیلمی به همین نام با بازی دواین جانسون به دنیای سینما معرفی شود. او یک شرور با قواعد اخلاقی خاص خود و فرمانروای کهندق است که به دشlنانش به هیچ وجه رحم نمی کند و همه آنها را از دم تیغ می گذراند. بلک آدام مسئول فجایع بسیاری در دنیای دی سی بوده است. بعد از قتل خانواده اش، او به چین، مصر، استرالیا و ایتالیا حمله کرد و میلیون ها نفر را کشت. سپس به کشور خیالی بیالیا حمله کرد و همین کار را در آنجا نیز انجام داد. جدا از این او جنگ های بسیار زیاد دیگری داشته و سربازان و مردمان بسیار بیشتری را نابود کرده است که حد نهایی آن معلوم نیست. با این حال او بطور حتم میلیون ها نفر را کشته است.


۹. دومزدی:

این موجود ماقبل تاریخ کریپتونی که سوپرمن را هم کشته است، مسئول مرگ و میر های بسیاری در دنیای دی سی بوده است. این موجود بعد از هر بار ضربه خوردن از هر چیزی، نسبت به آن مقاوم شده و آژمایش های وحشیانه ای که در دوران باستان بر روی او انجام شد، او را از هر نوع زندگی متنفر کرده است. با توجه به این که دومزدی در طول حضور خود بر روی زمین نابودی های بسیاری را بوجود آورد و میلیون ها نفر را به کام مرگ فرستاد، با اینحال بیشتر کشتار او به زمین مربوط نیست. او سیارات بسیاری همچون Bylon 4، کاتالون و خوندیا را نابود و هزاران فانوس سبز را نیز قتل عام کرده است. اینها فقط جهان هایی است که ما از آنها خبر داریم و حد نهایی تعداد نابودی ها او هرگز معلوم نشده است.


۸. برینیاک:

برینیاک یک اندروید فرازمینی معروف و دشمن شخصیت سوپرمن است که توانایی های ذهنی بالا و یک سفینه بزرگ دارد که به کمک آن بزرگترین شهر های جهان را به تصرف خود در آورده و آنها را کوچک می کند و در یک بطری نگه می دارد. او این کار را بخاطر علم و دانش انجام می دهد، او بعد از تسخیر هر شهر، بر روی آن تمدن و علوم آنها مطالعه می کند تا دانش های آنها را بدست بیاورد. با اینحال بعد از اتمام کار، او تمام این تمدن ها و حهان های مربوط به آنرا نابود می کند. او احتمالا از چند ده میلیون تا میلیارد ها موجود را نابود کرده است.


۷. پارالاکس:

پارالاکس موجودی است که به عنوان تجسم ترس توصیف شده و در جهان دی سی حلقه قدرت زرد در واقع اهداف او را توضیح می دهد. او یک موجود انگلی است که در لحظات اولیه خلقت متولد شد و از ابتدای تاریخ از جهانی به جهانی دیگر می رود و با استفاده از توانایی های بیشمار کیهانی خود، جهان ها و تمدن های بیشمار بسیاری را نابود کرده است. او برای مدت ها، هال جردن را در اختیار داشت که آنهم نیز باعث نابودی های بیشماری شد.


۶. منگول:

نابودی Coast City تنها یکی از بدترین اقدامات جنگ سالار بیگانه، منگول بود. او ابتدا به عنوان دیکتاتور سیاره Warworld معرفی می شود که با استبداد بر آن حکومت می کند. او به عنوان یک دیکتاتور فضایی و حاکم سیاره جنگ جهانی، مسئول نابودی جهان های بسیار و در هم شکستن تمدن های بسیاری بوده است. می توان گفت او یکی از مستبدترین دیکتاتور های دنیای دی سی است. او برای سرگرمی موجودات قدرتمند را از جهان های بسیار جمع می کند و آنها را مجبور می کند تا با یکدیگر مبارزات گلادیاتوری انجام دهد و این موجب مرگ هزارن موجود از جهان های بیشمار شده است.


۵. دارک ساید:

دارک ساید برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ توسط جک کربی خلق شد تا هیتلر فضایی باشد و با آن هیکل بزرگش، مستبد ترین و ترسناک ترین حاکمی باشد که دنیا به خودش دیده است و به کمک ارتش شیطانی خود تمام دنیا را همچون آپوکالیپس، به قلمرو خود اضافه کند. با اینحال او فردی نیست که هر سیاره ای با او مخالفت کند، برود و آنرا نابود کند. هدف نهایی دارک ساید به زیر کشیدن اراده تمام موجودات است تا دنیا را آنطور که می خواهد بسازد. او و ارتشش باعث نابودی های بیشماری در کیهان شده اند و حداقل صد ها میلیون نفر را به نابودی کشانده اند. جدا از این، دارک ساید یکی از قدرتمندترین شرور های دنیای دی سی است و کمتر کسی می تواند از پرتوهای امگا او جان سالم به در ببرد.


۴. آرس:

از حضور آرس در این لیست تعجب نکنید. او دشمن اصلی شخصیت زن شگفت انگیز و خدای جنگ است که در طول هزاران سال زندگی خود، باعث بوجود آمدن جنگ ها و مرگ و میر های بسیار شده است. در دنیای دی سی، هر خدایی که بیشتر از او یاد شود، قویتر شده و هر خدایی که به فراموشی سپرده شد، قدرت هایش کاهش پیدا میکند. به همین دلیل زئوس قدرت هایش کاهش یافته ولی آرس قدرت های بیشتری بدست آورده است و اگر روزی جنگ ها تمام شود، او نیز دیگر وجود نخواهد داشت. جدا از جنگ های باستانی که او به راه انداخته است، او مسئول جنگ جهانی دوم با میلیون ها کشته نیز بوده و مشکلات زیادی را برای زن شگفت انگیز بوجود آورده است.


۳. کرونا:

کرونا در اصل از مالتوس، سیاره نگهبانان جهان در دنیای دی سی سرچشمه می گیرد. او عاشق جهان ها بود و دوست داشت به عقب برگردد و آغاز جهان را ببیند. متاسفانه دستگاهی که او برای این کار ساخته بود دچار مشکلی می شود و این باعث مشکلات بسیار و خلق و نمایان شدن مولتیورس شد و بدتر از آن باعث پدیدار شدن موجودی به نام آنتی مانیتور شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کرونا علیرغم اینکه به هدف خود یعنی دیدن آغاز آفرینش دست پیدا کرد، با اینحال عطشش سیر نشد و شروع به از بین بردن تمامی جهان ها کرد. این اتفاق باعث شد او سرانجام به جهان مارول برسد و با گرندمستر معامله ای کند این باعث خلق کراس اووری بین انتقام جویان و لیگ عدالت شد.


۲. سوپربوی پرایم:

سوپربوی پرایم دنیای کمیک های دی سی در جهان موازی به نام زمین پرایم متولد شده‌است که فاقد هرگونه ابرقهرمانی بود. او نیز همانند همتای اصلی خود سوپرمن است، با اینحال توانایی ها او با توجه به ویژگی های روحی او تا حدودی بیشتر است. سوپربوی پرایم توانایی های همچون شکستن ابعاد و سفر زمانی دارد و توانسته است سیارات بیشماری را نابود کند که Rann و Thanagar نمونه هایی از آن هستند. اقدامات او باعث نابودی و ادغام چند جهان می شود و همچنین او باعث نابودی جهان ۵۱ دی سی نیز هست. جدا از این او تعداد بسیاری گرین لنترن را نیز کشته است. این بخش کوچکی از حوادث ناگواری است که سوپربوی پرایم مرتکب آنها شده است.


۱. آنتی مانیتور:

وقتی صحبت از مصیبت در دنیای کمیک می شود، یکی از نام هایی که به ذهن افراد می آید، کسی نیست جز آنتی مانیتور. یک موجود با قیافه ای عجیب و زرهی قدرتمند که از جهان ضد ماده آمد و باعث بزرگترین حادثه در تاریخ دنیای کمیک شد و دنیای دی سی را به دو بخش قبل و پس از بحران تبدیل کرد. هنگامی که کرونا بطور تصادفی مالتیورس را ایجاد کرد، آنتی مانیتور از جهان ضد ماده با نیروی بیکران خود شروع به نابودی تمامی جهان های ممکن می کند. او موفق می شود تا تمامی جهان ها را نابود کند و تنها ۵ زمین باقی می مانند.

610 Comments
  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    سلام ممنون اگه در یک مقاله ای درباره خدایان دیسی با کمترین تعداد کشتار هم بذارین ممنون میشم

  2. Hassan logon کاربر می‌گوید

    خسته نباشید حال نمودم .درجه یک

  3. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

    کامنت اول

  4. Hassan logon کاربر می‌گوید

    جالبه نصف شخصیت های این لیست دشمن سوپرمن هستند

  5. erfan کاربر می‌گوید

    ممنون ادمین مقاله خوبی بود
    یه سوالی داشتم سوپربوی پرایم قویتره یا ووید(سنتری شرور)؟ بارابرن؟

    1. Batman کاربر می‌گوید

      سلام خب من ادمین نیستم اما نظر خودمو میگم :خب اگر ایندو رو در بهترین حالت در کمیک با هم مقایسه کنیم سوپربوی پرایم براحتی برندس!! چون اگر دارکنایت دث متال:سیکرت اوریجین رو خونده باشید میبینید که سوپربوی پرایم آسیب بد و تقریبا زیادی به دارکست نایت زد و هچنین جهان های شیطانی اون رو نابود کرد و اونجا دارکست نایت تقریبا دو برابر پرپچوا قدرت داشت!!و این شاهکار حتی سوپربوی پرایم رو از دکترمنهتن هم تا حدی بالاتر میبره که ینی ووید شانسی در مقابل اون نداره!!!

    2. dr.fate کاربر می‌گوید

      #Erfan
      سوپرمن‌پرایم (همون سوپربوی پرایم) خیلی قدرت زیادی داره و میتونه دارک سنتری (سنتری شرور) رو خیلی راحت شکست بده😐

  6. دیسی فن کاربر می‌گوید

    عجب مقاله ای ایول
    یک بار دیگه آدم باید به عظمت شخصیت سوپرمن پی ببره
    یه سوالی راستی
    بتمن یا اسپایدرمن ؟
    من که خودم صددرصد بتمن

    1. پوریا کاربر می‌گوید

      بتمن

    2. Hassan logon کاربر می‌گوید

      با اینکه از جفتشون خوشم نمیاد ولی بتمن

    3. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      بتمن
      در مارول از مرد عنکبوتی بهتر خیلی داریم

    4. dr.fate کاربر می‌گوید

      #دیسی فن
      اسپایدرمن زرشک بتمن هم نیست بتمن کنستانتین که خیلی قدرتمنده رو با یک مشت سه ساعت بیهوش کرد البته کنستانتین به بتمن گفت تو یک به درد نخور عوضی هستی و هیچ قدرتی نداری

  7. king venom کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود دستتون درد نکنه
    ولی بنظرم اینکه رتبه ارس رو از دارکساید بالاتر بزارین چندان جالب نیست چون دارکساید هم سن بیشتری داره و هم در سرتاسر مولتیورس قتل عام ایجاد کرده و اینکه بنظرم بتمن که میخنده هم باید تو لیست میبود چون اونم کلی دنیا در سرتاسر مولتیورس رو نابود کرده و اینکه مندراک هم میتونست اول باشه ولی انتی مانیتور هم منطقیه و نظر آخرم اینه که اگه لیست رو از ده تا به بیست تا افزایش میدادین بهتر بود درست مثل مقاله مارولیش
    درکل خسته نباشید

  8. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی ناموسا اون عکس آرس خدای جنگ رو عوض کنید و مال واندروومن رو بزارید‌.نمی دونم چرا ولی در عضابم

    1. SBH کاربر می‌گوید

      خخخخخخخخخخخ
      موافقم

      راستی دلم واسه چندتا کاربر تنگ شده

      کاربر راجرز
      امید دیسی فن
      برادران ابراهیمی
      صادق
      محمد
      ادمین(دیگه کم کامنت میزاره)
      سیسکو رامون
      باب

      راستی کسی از برادران ابراهیمی خبر داره ؟؟؟

      فکر کنم ۶ یا ۷ ماهه کامنتی نزاشتن

      یه مقاله واسه هالک بزارید ببینم اینا کجا بودن😐😂

      1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

        ماهم دلمون تنگ شده بود

  9. MFT کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود . بنظرم می تونی ۱۰ ابر شرور مارول با بیشترین تعداد کشتار هم بنویسید.

    1. ایران کاربر می‌گوید

      تو همین سایت نوشته شده تازه ۲۰ شخصیت هم برای مارول اورده

      1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

        قرار بود ۱۰ یا ۱۵تا باشه ولی به دلایلی بیشتر شد

  10. هاش کاربر می‌گوید

    مقایسه بتمن و اسپایدرمن همه جوره مسخرس
    اصن سطحش به بتمن نمیخوره که بخواد مقایسه کننشون

    1. SBH کاربر می‌گوید

      صادق وارد میشود😂

  11. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله محشری بود دستتان درد نکند

  12. مگنتو کاربر می‌گوید

    اره دیگه مثل اینکه من بخوام ارو رو با ایرون من مقایسه کنم .

  13. Steve rogers کاربر می‌گوید

    سلام
    از نظر من باید بتمنی که می خندد هم باید باشه
    و اینکه اگه مثل نسخه ی مارولی این مقاله آمار رو هم اگه میشد میذاشتید بهتر بود
    و اینکه راستش خیلی خفن عالی میشد مقاله زیر رو میزاشتید واقعا عالی میشد
    https://www.cbr.com/captain-marvel-vs-shazam-who-would-win/amp/

  14. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود اما بتمنی که میخندد، پرپچوا، سینسترو، تریگون، امپراطورجوکر، بارباتوس و… هم میتونستن تو این لیست باشن!!

  15. سهراب کاربر می‌گوید

    #دیسی فن
    قطعا بتمن

  16. amin.D.er کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود بنظر شما برینیاک تو این لیست میتونه چه شخصیت هایی رو شکست بده ممنون میشم بگید

  17. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خسته نباشید.
    حضور دومزدی هم برام جالب بود من فکر میکردم فقط سوپرمنو کشته. 😅😅😅

    1. SBH کاربر می‌گوید

      اه

      کاربر راجرز که اومده خبر نداشتم 🔫😐

      حاجی یه ههههههههههههههههههه برو

      دلم تنگ شده بود،😐🙄

  18. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    و راستی این کرونایی که اینجاس اندازه کرونای خودمون کشته؟!؟! 😅😅☠☠

    1. دکتر استرنج ( خوشحال برای اومدن رندال) کاربر می‌گوید

      خیخیخیخیخی 😁😁😅😂

  19. بردیا کاربر می‌گوید

    میگم دوستان قضیه ی دادگاه زندگیه جدید چیه؟؟؟

    1. king venom کاربر می‌گوید

      بردیا
      خب ببین وقتی دادگاه اصلی توسط بیاندرز کشته میشه طی یه سری اتفاق آدام وارلاک زمین ۱۹۱۴۱ با والای همگان پیمان میبنده و به دادگاه زندگی جدید تبدیل میشه که البته از دادگاه زندگی اصلی خیلی ضعیف تره و آخرش هم توسط اربابان نظم و آشوب کشته میشه و بعد از بازسازی مولتیورس خوشبختانه ظاهرا دادگاه قبلی دوباره زنده شده

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        یعنی الان دادگاه هست؟؟

  20. بدسی ام کاربر می‌گوید

    یعنی یک نفرم نیست طرف اسپایدرمن بدبختو بگیره 😂😐
    من فکر میکردم پرطرفدارترین شخصیته بین ایرانی
    من خودمم میگم صد در صد بتمن

    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      خب به یک علتی که اشاره نمیکنم مرد عنکبوتی خیلی بولد شده نه کمیک های بسیار شاهکار و جذابی داره نه شخصیت پردازیش آنچنان خوب هست و نه دشمنان جذابی داره و همین که رابطه ای که با دشمنانش پاره نسبت به بتمن پایین تره البته تمام این هایی که گفتم به نسبت خود داستان های بتمن بود

      1. پوریا کاربر می‌گوید

        یه تعداد زیادی از فنا اسپایدرمن بخاطر فیلمای سم ریمیه
        تو کامیک اصلا در حد بتمن نیست

        1. حسین کاربر می‌گوید

          #پوریا

          موافقم😉

      2. king venom کاربر می‌گوید

        هل بلیزر
        اینقدر برا خودت سوژه نشو
        ۸۰ درصد همین کامنتی که گذاشتی کاملا الکیه
        حالا اگه از سایت اسپایدی شاکی هستین قبول منم ازش دل خوشی ندارم ولی دلیل نمیشه بخاین با این کامنتای فیک خود اسپایدرمن رو بکوبین
        میتونی تو سایتای مختلف بگردی اونوقت میفهمی که مردعنکبوتی هم کمیک های شاهکار زیاد داره حالا بتمن هم همه کمیک هاش شاهکار نیست نمونش همین سه جوکر که قرار بود یه شاهکار انقلابی باشه ولی از بیخ ناامید کننده بود

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          اولا من اصلا از اون سایت نام نبردم منظورم اون ها نبودن بلکه خود فیلم ها و انیمیشن های بود
          گاتیک
          شوخی کشنده
          لانگ هالووین
          و……
          حالا کدوم کمیک مرد عنکبوتی در حد این دو تا هست
          نه سری استنلی و جک کربی
          فقط هوم کامینگ و لایف استوری مرد عنکبوتی شاید در حد این دو تا باشند
          دوما بتمن یک شخصیتی هست که با یک منطق و دلیلی نمی‌کشه و ارتباط خاصی ( فلسفه ) با دشمنانش داره
          الان دکتر اختاپوس چه فلسفه ای داره ؟
          گرین گابلین ؟

          1. مگنتو کاربر می‌گوید

            اره اسپایدرمن اصلا کمیک خاصی نداره . کاملا بی دلیل محبوب شده . کمیک هایی هم که من خوندم ازش بیش از نود درصدشون مضخرف بوده . بیشتر برای بچه هاست .
            در ضمن سوالتون راجب اینکه کدوم کمیک اسپایدرمن در حد این دو تا است خب به نظرم اصصلا کمیک های اسپایدرمن ارزش خوندن ندارن چه برسه با این دوتا که هردو شاهکار تاریخین مقایسه بشه . اصلا فلسفه به وجود امدن اسپایدرمن هم مضخرفه و یکی از بدترین شخصیت پردازی ها رو داره .
            خب دیگه حرفی نمونده فقط میگم اگه خود استن لی زنده بود و الان این کامنت شما رو میدید در جا از صنعت کمیک کنار میکشید .

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              به منی که هر چی کمیک مهم و تاثیر گذار بوده باشه از مرد عنکبوتی خوندم تیکه میندازید ؟
              خب راستشو بگید چه کمیکی در حد این دو کمیک هست
              هر کی منو بشناسه می‌دونی محبوب تزین شخصیتم مرد عنکبوتی هست
              استنلی که ماهیت شخصیت رو به استیو دیتکو می‌گفته خود دیتکو همه کارش رو انجام میداده
              غیر از این هست که مرد عنکبوتی با ۳۰ سال سنی که داره هنوز تصمیمات بچه گانه میگیره ؟
              غیر از اینه که هنوز فلسفه ای پشت نکشتنش نداشته
              من گفتم شخصیت پردازی غلطی داشته ؟ من هر مقایسه ای که کردم با بتمن کردم
              نه به جای کنایه زدن جواب بدید
              مرد عنکبوتی نهایی ؟
              مرگ جین دی ولف ؟
              ران زاداراسکی ؟
              اسپایدر ورس ؟
              ران جی مایکل ؟
              آخرین شکار کریون ؟

              1. فلش کاربر می‌گوید

                هل بلیزر
                خیخیخیخیخی
                هنوز فلسفه ای پشت نکشتن مرد عنکبوتی نیست ؟
                Oh dear god
                اره شما راست میگید . بهتره هر کی رو دیدیم بکشیم . دنیا هم جای بهتری میشه . حالا این مطالب طنز رو ول کنیم . فرقی بین نکشتنِ مرد عنکبوتی با نکشتنِ بتمن هست که فلساسفشون ( به قول خودتون ) فرق میکنه ؟
                یا حق

            2. king venom کاربر می‌گوید

              مگنتو
              یه سوال
              الان همه اینا رو جدی گفتی یا همش کنایه بود به کامنت هل بلیز ؟؟؟؟

              1. مگنتو کاربر می‌گوید

                کاربر کینگ ونوم خودشون متوجه شدن

                1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                  جواب منو بده به جای کنایه زدن

                  1. مگنتو کاربر می‌گوید

                    من کنایه زدم ؟؟؟؟؟؟ من کی باشم جواب شما رو بدم. چون من هیچ اشنایی با کمیک ندارم . نه میدونم اسپایدرمن کیه نه میدونم بتمن کیه نه میدونم سوپرمن کیه . فقط چند تا فیلم دیدم . اصلا کمیک چیه واقعا ؟ اینا که گفتم کی هستن واقعا ؟ جوک های زیادی هم راجب دکتر استرنج میگم در حالی که هیچ اشنایی با این شخصیت ندارم . کلا نظر من اهمیت نداره و هیچی راجب کمیک نمیفهمم همهی این حرفایی که تا الان زدم یه سو تفاهمه . فقط این رو هم اضافه کنم اطلاعات من در حد هیچ کس نیست و حتی به نظرم اشتباها اینجا کامنت میدم . از فردا هم سعی میکنم بتونم چند تا کمیک از اسپایدرمن بخونم یا بهتر بگم طرح های زیبایی داره چند تا از اینا رو ببینم دلم شاد بشه .
                    در ضمن موفق باشید .

                    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      عزیز دل با این کنایه ها کار رو پیش نبر
                      انتظار داشتی در مورد مرد عنکبوتی بی اطلاعات باشم ؟ 😁
                      نشد دیگه

                    2. مگنتو کاربر می‌گوید

                      من کی باشم که انتظار داشته باشم ولی ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است . در ضمن شما خودتون استاد بزرگوار هستید و بهترین تحلیل ها رو از تمام شخصیت ها دارید . من جز چند تا فیلم چیز زیادی از کمیک نمیدونم که بخوام راجب شما قضاوت کنم .

                    3. مگنتو کاربر می‌گوید

                      در ضمن من کی باشم که با استاد در زمینه کنایه و پیشبرد ها با استفاده از کنایه از این روش استفاده کنم . شما پیشگام این روشید . در کل من حرفایی که میزنم ارزش نداره و کلا ولش کنید .

                    4. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      فهمیدم شما کنایه بلدی بزنی باریکلا مرد تو خیلی خوب کنایه میزنی حالا درست بحث کن
                      لابد به خاطر دکتر استرنج و کابوس ناراحتی اره ؟

                    5. مگنتو کاربر می‌گوید

                      خب استاد اولا من دلیل ناراحتی خودم رو نمیدونم .
                      دوم این چه تفکر غلطیه که شما دارید حتما باید از هم انتقام گیری کنیم یا حتما توی بحث برای تلافی به هم بپریم . دفاع از حقیقت چی میشه پس ؟ با عرض کلمه متاسفم استاد واقعا طرز فکرتون رو نمیپسندم . در ضمن دکتر استرنج رو هم کلا ولش کن چون کلا اشنایی هاتون رو از این شخصیت میشه فهمید الان بحث چیز دیگه ای هستش مگر اینکه بخواید جاده خاکی برید که اونم اشکال نداره از روی عادتتونه . فقط یه چیزی این حجم از توهین به یه شخصیت های یک کمپانی خاص اصلا درست نیست .
                      من از ثور دفاع میکنم میگید ثور فن متعصب از کاپیتان امریکا و تونی دفاع میکنم میگید mcuفن متعصب از دکتر استرنج دفاع میکنم میگید مگه از بحث قبلی ناراحتی (مگه ادم میتونه بدون دلیل ناراحت بشه عزیز من ) از اسپایدرمن دفاع میکنم میگید نظراتتون از دم غلطه .
                      من دیگه به بحث با شما ادامه نمیدم چون شما کلا مشخصه که …….

      3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        داداچ اشتباه نزن.
        بولد شده؟
        حاجی دیگه حرفی ندارم

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      هل بلیزر
      یکی از دلایلی که اسپایدرمن اینقدر بولد شده به خاطر اینکه بیشتر مخاطبان اینجور فیلم های ابرقهرمانی بچه ها یا سنین پایین هستند و خب مسلما بچه ها کاراکتر لایتی مثل اسپایدرمن به بتمن ترجیع میدهند( سوء تفاهم نشه) ولی خب اگر یک نگاه به قشر کمیک فن ها بندازید طرفداران بتمن بیشتر هستند ولی در مجموع به خاطر دلیلی که ذکر کردم طرفداران اسپایدرمن بیشتره. امیدوارم برای کسی سوءتفاهم نشه و من شخصی در این سایت مورد هدف قرار ندادم و منظورم به صورت جهانی و یا حتی کشوری. دلایل شما کاربر عزیز هم برای برتری بتمن به اسپایدرمن کافی.
      شاد و پیروز باشید

  21. king venom کاربر می‌گوید

    بعضی از کاربران نه تنها این سایت بلکه حتی گروه ها و کانال های تلگرامی مربوط به کمیک به دلیل تنفر از سایت اسپایدی بجای اینکه بیان مشکلات این سایت رو بکوبن میان خود شخصیت اسپایدرمن رو میکوبن که یه کار کاملا احمقانه و مسخرست
    حالا میاین میگین کی حرف از سایت اسپایدی زد ولی ریشه همش اکثرا همینه و من این چیزا رو تو این سایت و گروه های تلگرامی زیاد دیدم
    این مثل این میمونه که بیاین سر خرابکاری های وارنر تو فیلم لیگ عدالت بجای حمله به وارنر بیاین به شخصیت های لیگ عدالت حمله کنین
    حالا اگه از سایت اسپایدی بدتون میاد حق میدم ولی دیگه با کامنتاتون سعی نکنین الکی خود اسپایدرمن رو خراب کنین اون جزو ابرقهرمانان برتر تاریخ کمیکه و اینطور هم میمونه

    1. ویکتور کاربر می‌گوید

      سایت اسپایدی که سایت واقعا خوبیه تنفری ازش نیست
      حداقل تو ایران حرفه ای ترین سایت کامیک بوکه
      این حرفای منم ربطی به این سایت نداره
      اسپایدرمن هیچ جوره قابل رقابت و قیاس با بتمن نیست
      اون شخصیت دارک بتمن خیلی خاصش میکنه
      کلن بنظرم بتمن و سوپرمن به کل مارول می ارزن

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        اره خب می ارزن ولی اینکه اسپایدرمن محبوب ترینه و اینکه ایرون من از سوپرمن محبوبیت بیشتری داره هم یه سوتفاهمه و اصلا درست نیست . حتی محبویت بیشتر مارول نسبت به دیسی هم یه اشتباه محضه .
        در پایان هم فکر کنم ثور فنا خیلی متعصب هستن و بی منطق نظر میدن .

        اقای ارین حاجی بابایی
        سلام. به نظرم یه مقاله راجب مبارزه کاپیتان مارول شزم بنویسید اینیه پیشنهاده و فکر کنم یکی دیگه از کاربرای سایت هم پیشنهاد دادن

        1. استرنج کاربر می‌گوید

          داداش بیشتر محبوبیت شخصیت های آیرون من کاپیتان و ثور بخاطر فیلماس
          حالا ثور به کنار چون جزو ده تام نیست اصلا ولی دلیل اصلی این که کاپیتان و استارک جزو پنجتای اولن فیلمای mcu هستش
          شما برو محبوبیت اینارو قبل این فیلم ها ببین چقدر بوده
          با ویکتورم تا حدودی موافقم
          بتمن و سوپرمن رو نباید با هیچ شخصیتی مقایسه کرد
          خود مارولم از نظرم شخصیت های خیلی بهتری از اسپایدرمن داره مثلا هالک وولورین

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            واقعا شخصیت پردازی اسپایدرمن از هالک و ولوورین قویتر هست به یک دلیل
            محدودیت در کشتن افراد اسپایدرمن آدم نمیکشه اما هالک و ولوورین دیگه نیاز به توضیح نیست چقدر قتل داشتن

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              نه این که کسی نمی‌کشه کار بسیار اشتباهی هست
              با این کار داره جان و امنیت مردم رو فدای ارزش های اخلاقی می‌کنه

              1. king venom کاربر می‌گوید

                بتمن هم دست کمی از اسپایدرمن نداره
                اون با نکشتن جوکر و بین و پویزن ایوی و خیلای دیگه جون مردم رو فدای کد و قوانین اخلاقی خودش میکنه ولی چیزی که هست اینه که اگه جفتشون دست به قتل بزنن ممکنه همه چیز رو خیلی بدتر بکنن مثلا تو وات ایف نشون داد که اگه اسپایدی کریون رو میکشت چی میشد و این باعث میشه خون جلوی چشماش رو بگیره و توی کشتن همه بی تردید باشه به طوری که دوستاش برای متوقف کردنش حتی از ونوم کمک میخوان
                درمورد بتمن حتی بدتر هم هست چون جایی که بالاخره بتمن گردن جوکر رو میشکنه و نتیجش چی میشه سم جوکر بتمن رو آلوده میکنه و اونو به شیطانی به اسم بتمنی که میخنده تبدیل میکنه که یه بلای آسمانی برای کل ابرقهرمانان دیسی بود

                1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                  بله هر دو این اشتباه رو میکنند
                  مثل دردویل
                  اما بتمن یک جورایی بیشتر نسبت به شهرش خدمت کرده ولی اگر به مرد عنکبوتی دقت کنید دنبال دستگیری کسانی مثل ویلسون فیسک و روسای جنایت شهر نیویورک نمیره
                  و اونقدر این مار رو حدی نمیگیره

                  1. king venom کاربر می‌گوید

                    هل بلیز
                    مطمئنی که مردعنکبوتی نمیره سراغ این ادما چون تا جایی که یادم میاد اون همیشه میره سراغ این ویلسون فیسک و بقیه حتی تو بازی و انیمیشن ۲۰۱۸ هم همینطور حالا کمیک هاش که دیگه هیچی ولی همیشه نمیتونه مخصوصا حالا که فیسک شهردار نیویورکه و اگه دقت کنی بتمن هم همیشه نمیتونه بره سراغ این روسای جنایت مگه اینکه ازشون مدرک داشته باشه اون موقع دهنشون رو سرویس میکنه اسپایدی هم تقریبا همین طوره ولی اره بتمن بیشتر به شهرش خدمت میکنه و این به هدفش از قهرمان شدنش برمیگرده اون از یه شهر از ته فاسد اومده که این فساد موجب مرگ خوانوادش میشه و الان بتمن میخواد به طور سیستماتیک این فساد رو ریشه کن کنه و هدف اسپایدرمن این بود که اشتباهی که موجب مرگ عمو بن شد رو جبران کنه و نزاره این اتفاق برای کس دیگه ای بیوفته

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      اتفاقا کار عالی میکنن همین منحصر به فردشون کرده قهرمان آدمکش که دیگه قهرمان نیست! کسی که دشمنان خودش رو با بیرحمی میکشه قهرمان نیست طرز فکر شما اشتباهه وگرنه اتفاقا دمشون گرم که نمیکشن سوپرمن هم این شکلیه که دم اون هم گرم حتی بیش از وین دو به این اصول پایبنده

              2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                هل بلیزر
                اتفاقا کار خوبی میکنن اینکه بارها و بارها کسایی رو دشمناشون ازشون گرفتن و با این وجود خودشون رو مدیریت کردن و نوشتن عالیه قهرمانی که همینطوری بکشه و بره جلو و به دنبال راه دیگه ای نباشه قهرمان نیست که ! دردویل هم مطمئنید محدودیت نکشتن داره؟! چون بنده درست نمیشناسمش

        2. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

          اگر کاربر ها موافق باشن من مشکلی ندارم

        3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          جناب مگنیتو
          شماره یک نمیدونم مشکلتون با دیسی چیه اما معلومه واقعااز دیسی بدتون میاد دوما بله اسپایدرمن محبوب ترینه سوما بله آیرون من محبوب تر از سوپرمن شده به دو دلیل
          ۱-فیلم های عالی مارول
          ۲- گند زدن به شخصیت سوپرمن در فیلم های دیسی
          اگه دیسی فیلم خوب میداد از شخصیتاش الان سوپرمن در همون جایگاه قبلیش بود

      2. دکتر استرنج ( خوشحال برای اومدن رندال) کاربر می‌گوید

        خخخخخخخخ
        سایت اسپایدی بهترین سایت کمیکی ایران 😶😶😶😶😑😑😑😑
        چیزی مصرف نکردی؟

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          اشتاد رو مشخره نکن جیناب .

        2. مگنتو کاربر می‌گوید

          کاربر ویکتور حتما علاقه خاصی به سایت اسپایدی دارن چون ما که چیز خاصی ازش ندیدیم که بخوایم بهش علاقه مند بشیم

        3. فلش کاربر می‌گوید

          دکتر استرنج
          به نظرات همدیگه احترام بذارید لطفا 😐
          شاید یکی از یه سایت خوشش بیاد و برترین سایت بدونش . و یکی هم از اون سایت متنفر باشه . دلیل نمیشه همه یه طرز فکر داشته باشن 😐

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            آخه مشکل اینه که واقعا بنده هم چیزی جز تعصب از اون سایت ندیدم

            1. فلش کاربر می‌گوید

              تعصب مال یه لحظه شه 😑

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                فلش#
                دقیقا درست میفرمایید اصلا به اون سایت به نظرم توجه نکنید

    2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      چرا جو سایت رو به هم میریزی من اصلا منظورم اون سایت نبود 😐

  22. کرول کاربر می‌گوید

    تو خود مارولم کلی شخصیت بهتر از اسپایدی داریم
    وولورین هالک مگنتو سیلور و…

    1. کرول کاربر می‌گوید

      بنده نظر شخصیمو گفتم گارد نگیرید یک وقت

    2. حسین کاربر می‌گوید

      #کرول

      هالک، مردآهنی و دکتراسترنج رو بیشتر از اسپایدرمن دوست دارم.❤

      1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

        دیگه اونقدر مرد عنکبوتی بدبخت نیست هالک ازش بهتر باشه

        1. دیسی فن کاربر می‌گوید

          الان غیرمستقیم گفتی هالک خیلی بدبخته😂😐
          ببین این نظر توعه
          از نظر من هالک شخصیت بهتریه
          کامیکاشم جذاب تره
          اصلا هم اسپایدیت قابل قیاس با بتمن نیست(اینم نظر منه ممکنه خیلی ها مخالف باشن)

          1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            چه غیر مستقیمی ؟
            هالک در حد مرد عنکبوتی نیست
            هم از نظر شخصیت پردازی
            هم از نظر کمیک ها
            هم از نظر ویلن ها
            هم از نظر شخصیت های مکمل

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              ولی از لحاظ قدرت کمتر از یک دقیقه اسپایدرمن رو له کرده ولی واقعا شخصیت اسپایدرمن شخصیت بهتریه

        2. حسین کاربر می‌گوید

          نظر شخصی خودم رو گفتم، که به نظر من هالک شخصیت بهتری و خفن تری نسبت به اسپایدرمن داره.

  23. دراگون بال فن نوب کاربر می‌گوید

    دوستان بنظرتون در کل مانگا ها کاراکتر های قدرتمند تری دارن یا کمیک ها؟

    1. حسین کاربر می‌گوید

      قطعاً کمیک ها

    2. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      برابر

      1. حسین کاربر می‌گوید

        #سجاد نامیرا

        فکر کنم شما با دنیای کمیک، آشنایی ندارید.

        1. بیاندر کاربر می‌گوید

          اره بنظر خودم کمیک قویترن

  24. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    سلام بر کاربر عزیز سایت اگر موافق باشید یه مقاله ی بتمن در برابر اسپایدرمن داشته باشیم نظرتون چیه؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      قبلا نوشته شده آرین جان.

  25. مگنتو کاربر می‌گوید

    خب دیدم طرز فکر خیلی ها راجب اسپایدرمن از اساس اشتباهه ( قصد توهین ندارم و فقط میخوام کمی توضیح بدم )
    طرز فکرتون درباره اسپایدرمن از اساس اشتباهه اینکه طرفدارای اسپایدرمن بیشتر افراد با سن کم باشند اصلا درست نیست و به نظرم برعکس هم هست . دوما درسته که اسپایدرمن بر خلاف بتمن قدرت فرابشری داره ولی برخلاف بتمن نوعی احساس باور پذیری خاصی رو داره و به خواننده منتقل میکنه که بتمن اون احساس رو نداره یا شاید داشته باشه ولی خیلی با احساسی که اسپایدرمن منتقل میکنه تفاوت داره . دوما افراد به نظرم راحت تر خودشون رو به جای اسپایدرمن تصور میکنن تا بتمن (برخلاف اینکه بتمن یه ادم عادیه و اسپایدرمن قدرت فرابشری داره )
    در ضمن جاهای مختلفی خوندم که اسپایدرمن بیشترین تنوع سنی در بین طرفداران رو داره و به جز گروه سنی ۱۲ تا ۲۴ سال در بیشتر گروه ها بیشترین طرفدار رو داره .
    بیشتر کمیک فن های پا به سن گذاشته و با تجربه اسپایدرمن رو قبول دارند .
    درسته که بتمن انگار که شخصیت پردازیش یه لایه بالاتر اسپایدرمنه و حتی سطح بالاتری داره ولی اسپایدرمن کلا فرق داره و جنسش یه چیز دیگه است .
    در کل دیدم خیلی علیه اسپایدرمن جهت گیری شده این حرفا رو زدم وگرنه حالم از اسپایدرمن به هم میخوره و اصلا حضورش رو وقتی بتمن هست حس نمیکنم حتی خودمم قبول دارم که بتمن یکی از بهترین اوریجین ها و شخصیت پردازی ها رو داره و حتی فاز کسانی که اسپایدرمن رو به بتمن ترجیح میدن درک نمیکنم .

    1. استرنج کاربر می‌گوید

      در اینکه اسپایدرمن پرطرفدارترینه شکی نیست
      بقیه هم صرفا نظرشون دارن میگن نسبت بهش

  26. استرنج کاربر می‌گوید

    از نظر من
    بتمن>>>>اسپایدرمن

  27. Spidey کاربر می‌گوید

    سلام برای من هردو یکی اند بتمن خشن و دارکه ولی اسپایدرمن مهربان و بامزه من هر دو شخصیت را دوست دارم
    بنظرم %۷۰ احتمال دارد که ادمین از بتمن خوشش بیاد چون بقول خودش دیسی را بیشتر دوست دارد و دوتا اشتباه تایپی دارید مورد ۱۰دشlنانش
    و مورد ۸حهان با تشکر

  28. بردیا کاربر می‌گوید

    بتمن از اسبایدرمن بهتره ولی اینکه میکوبوننشو نمیفهمم

  29. king venom کاربر می‌گوید

    بتمن شخصیت پردازی بهتری داره درست ولی نه جوری که شما میگین درواقع علتش هم اینه که بتمن شخصیت پردازی پیچیده تری داره و این به فلسفه خلق شدنشون مرتبطه یه پسر نوجوون که به قدرتای زیادی دست پیدا میکنه و استفاده بچه گانه از قدرتاش باعث مرگ عموش میشه و اون تصمیم میگیره که این اشتباه رو جبران کنه و درمقابل کسی که خوانوادش رو تو بچگی جلوی چشماش کشتن و اون حالا میخواد با استفاده از روش های خودش شهر از بیخ فاسدش رو تطهیر کنه
    حالا بنظرتون مردم با کدوم ارتباط بهتری برقرار میکنن؟؟
    مشکل اینجاست که میاین مردعنکبوتی رو درحد یه شخصیت تک بعدی پایین میارین و این اعصاب خرد کنه حالا ازش خوشتون نمیاد خب میل شخصیه و قبول ولی باز حقیقت اینه که داستاناش به خوی خود میتونن به اندازه داستان های بتمن و سوپرمن جذاب باشن ولی باز نظر شخصیه یه سری هام از کمیک های بتمن خوششون نمیاد ولی باز دلیل نمیشه بگیم کمیک هاش بدن یا خوبن نظر شخصیه

  30. لوگان کاربر می‌گوید

    اسپایدرمن اصلا در حدی نیست که بخواد با بتمن مقایسه شه

  31. بردیا کاربر می‌گوید

    منم یه کامنت در این مورد نوشنه بودم بعد دیدم زود در اومدم اصلا نرفته😆.ولی آره.شخصیت پردازی بتمن جالب تره ولی با اسپایدرمن ارتباط بهتری میشه برقرار کرد.

  32. مگنتو کاربر می‌گوید

    اقا اصلا شما دو تا چیز متناقض رو مقایسه میکنید فلسفه بتمن پیچیدگیه و در عین حال فلسفه اسپایدرمن سادگی و ملموس بودن بودنه . در رابطه با مبارزه هم خودش معلومه که بتمن برنده است و شکس دزش نیست .

  33. مگنتو کاربر می‌گوید

    عزیزان و دلبندان محترم
    خب منو الان کسی فرض کنید که هیچی از کمیک نمیفهمه و تازه میخواد اشنا بشه . چند تا نکته پس :
    اول اینهمه محبوبیت اسپایدرمن فقط به خاطر فیلمای سم ریمیه و اصلا شخصیت پردازی خوبی نداره و اینکه اینهمه سال محبوب ترین بوده . خب پس من یه نتیجه گیری میکنم چون سوپرمن به خاطر چند تا فیلم ساده از رقابت با اسپایدرمن به خاطر محبوبیت رسید به رتبه پنجم و تا جایی که حتی از ایرون من هم محبوبیت کمتری پیدا کرد پس سوپرمن هم در شخصیت پردازیش مشکل وجود داره .

    دوم کاپیتان و ایرون من محبوبیتشون به خاطر فیلمای mcu هستش و اصلا هیچی رو از کمیک های خودشون ندارن و اینکه رقابتشون در جنگ داخلی در برابر هم فقط یه کمیک ساده است که اصلا اهمیتی نداره . با این حال بیشتر کاربر های محترم معتقدن فیلمای mcu ارزش دیدن ندارن و کیفیت لازم رو ندارن . خب از یک طرف میگید که این فیلم ها ارزش ندارن و از طرف دیگه هم میگید محبوبیت شخصیت های اصلی مارول به خاطر فیلماش هست . اینو خواهشا یکی برا من توضیح بده .

    سوم طرفدارای اسپایدرمن فقط کودکان و افراد با درجه سنی زیر هشت سال هستش و اینکه محبوبترینه فقط یه سو تفاهمه

    چهارم خب هیچ شخصیتی رو نباید با بتمن و سوپرمن مقایسه کرد و اینکه یکیشون سومین شخصیت محبوبه و اون یکی پنجم هم مهم نیست چون رتبه بندی اشتباهه . اصل چیز دیگه ای هست .

    پنجم ثور فنا بیش از حد تعصبی هستند و بی منطق بحث میکنن .

    ششم در هر بحثی و با توهین به هرشخصیتی بدون توجه به اینکه از کدوم کمپانی باشه ثور به صورت خود به خود وارد بحث میشه و از طرف عده کثیری از دوستان مورد عنایات خاص قرار میگیره .

    هفتم اینکه مارول هر سال بیشترین سهم توی صنعت کمیک داره هم یه اشتباهه و مردم به اشتباه کمیک های مارول رو دوست دارن و میرن میخرن .

    اقای حاجی بابایی ممنون از پاسخگویی تون

    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      جنگ داخلی برترین ایونت تاریخ یک کمیک ساده ؟ 😐
      من دیگه حرفی ندارم واقعا
      بقیه منابع هاتون هم من در اون زمینه هیچ حرفی نزدم

    2. مگنتو کاربر می‌گوید

      دوستان اینها تمام برداشت های مستقیم از کامنت های کاربر های همین سایت هست و نه نظر شخصی من در ضمن هیچ حرفی اضافه نشده فقط قبل از اینکه بگم از کدوم کاربر ها بودند خودشون بهتر میدونن پس لطفا جواب سوالات من رو بدن اگه زحمتی نیست .
      کاربر هل بلیزر دم شما گرم واقعا شما که به قول خودتون استاد کنایه در زبان فارسی هستید فکر کنم معنی این ها رو باید بدونید .

    3. king venom کاربر می‌گوید

      مگنیتو
      ناموسا این حرفات رو از کجات در میاری ؟؟؟😂😂😂😂😂

    4. Hassan logon کاربر می‌گوید

      یه سوال الان این وسط چه ربطی به ثور فن ها داشت
      هرکسی روی شخصیت محبوبش تعصب داره همین خود من یهو اگه بحث مبارزه بین ولورین و سوپرمن باشه یهو میگم ولورین برندس(البته اونقدر ها هم دیگه نه)😅😂

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        همیشه باید به ثورفنای بدبخت تیکه بندازن

    5. هاش کاربر می‌گوید

      مگنتو
      این حرفایی که تو زدی چیزی نبود که کاربرای سایت گفتن
      چیزی بود که خودت دوست داشتی ازشون این نتیجه رو بگیری

    6. پوریا کاربر می‌گوید

      من در کامنتم گفتم یه تعداد زیادی از فنای اسپایدرمن بخاطر فیلم های سم ریمی طرفدارش شدن
      و اما چیزی که کاربر مگنتو تو پیامش آورده و به گفته خودش کامنت های کاربرای دیگه است بدون اینکه هیچ چیز اضافه بشه بهش
      محبوبیت اسپایدرمن فقط(به این واژه بیشتر دقت کنید) بخاطر فیلمای سم ریمیه
      آره داداش اینا همون پیامای کاربرای دیگس توهم که هیچی بش اضافه نکردی
      نتیجه گیری هایی که کردی چیزایی بودن که خودت دوست داشتی اونجوری نتیجه گیری کنی

      1. ویچ کاربر می‌گوید

        لایک پوریا خوب جوابشو دادی 👍
        فقط من نمیفهمم این وسط چه ربطی به ثورفن ها داشت

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          ثورفنا رو هم چون خیلی متعصبن گفتم

      2. پوریا کاربر می‌گوید

        همه چی طبق انتظارت پیش رفت؟
        ایول
        نوستراداموس کی بودی تو

        1. ویکتور کاربر می‌گوید

          #پوریا
          😂😂😂😂😂

        2. مگنتو کاربر می‌گوید

          نمیدونم والا .

        3. مگنتو کاربر می‌گوید

          در ضمن اه اه اه مردم از خنده . نوستراداموس رو اشنایی ندارم اگه میشه یه کم توضیح بدید ولی فکر کنم شما هم فقط اسمش رو شنیدید مگه نه ؟ در ضمن من واقعا این رو با بررسی کل عمرم میگم هیچکس رو اینطوری در تحت فشار قرار نداده بودم . و طبق تجربه ای که دارم پیداست افراد در شرایط فشار بالا حرفای اغلب نه چندان واضح و درست میزنند که فکر نمیکنم شما از این قضیه مستثنی باشید . البته یه توصیه هم دارم با کسی که از نظر اطلاعات در سطح خودتون هست بحث کنید به نظر من چون هر کسی که اطلاعات بیشتری داشته باشه شاید نتونید اصلا با اون بحث کنید جناب .
          شاد و پیروز باشید

          1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            نه چندان واضح ؟
            کنایه و تیکه های مسخره شما که گند زده به بحث خیلی واضح هست ؟

            1. مگنتو کاربر می‌گوید

              نمیدونم شاید

          2. پوریا کاربر می‌گوید

            باشه

          3. رایدن کاربر می‌گوید

            داداش اونی ک تحت فشار قرار گرفته شمایی
            من واقعا هربار بحثاتون میخوندم حق رو به کاربر پوریا میدادم
            برنده بحث ایشون بود
            اون تیکه نوستراداموسش که واقعا عالی بود 😂
            البته امیدوارم ناراحت نشده باشید چون این فقط یه بحثه

            1. ارین کاربر می‌گوید

              داداش اولین باره یه بحث رو میبینید چون به نظرم جواب به این کاملی رو هرکس گرفته بود نباید دیگه وارد بحث با اون فرد میشد . داداش کاربر مگنیتو پوریا رو سوژه کرد رفت بعد تو میگی اون جواب داده ؟

              1. تاندر کاربر می‌گوید

                ببین اگه واقعا فکر میکنی مگنتو پوریارو سوژه کرده یک فکری به حال خودت بکن 😐

                1. مگنتو کاربر می‌گوید

                  کاربر ارین ممنونم از شما نیاز به دفاع نیست خودم جوابشون رو دادم . اینکه سوژه شدن هم من در جریانش نیستم کلا ولی فکر نکنم سوژه شدن چیز خوبی باشه .

                2. بهرام کاربر می‌گوید

                  من فقط عاشق اون اعتماد بنفستم کاربر مگنتو 😂😐

                3. پاشا کاربر می‌گوید

                  جناب مگنتو من حالا نمیخوام خیلی دخالت کنم ولی بازنده بحث شما بودید از نظر من
                  سعی کردید با کنایه هاتون بحثو به نفع خودتون بکنید ولی کاربر پوریا با همین روش یجوری جواب داد که حرفی باقی نمونه

                4. فایر کاربر می‌گوید

                  آقای مگنتو دلیل این همه صحبت با کنایه شمارو درک نمیکنم
                  این نشانه ضعف شماست

                5. احمد کاربر می‌گوید

                  ادمین اخرین باری که با شما سر شخصیت پردازی بحث کردم رو یادتونه ؟ هنوز هم نظرتون همونه ؟

              2. دیسی فن کاربر می‌گوید

                آرین تو فک کنم از اونایی باشی که تو دعوا کتک میخوره ولی بعدش میاد میگه خوب زدمشونا 😂
                والا اونچیزی که ما دیدیم کاربر مگنتو یه حرفی زد که کاربر پوریا پیام خودشو کنار حرفش آورد و به شکل منطقی گفت که مگنتو غلط میفرماید
                اگه قرار ب سوژه شدن کسی باشه این وسط اون قطعا مگنتو بود نه پوریام

                1. زاتانا کاربر می‌گوید

                  ادمین اگه اجازه بدید من حاظرم این مقاله رو برای سایت ترجمه کنم . اگه لطفا ایدیتون رو بدید .

                2. احمد کاربر می‌گوید

                  ادمین چرا کامنتم نیستش ؟ مشکل از سایته ؟ قبلا این مشکل نبودش

                  1. پوریا کاربر می‌گوید

                    عجب…

      3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        به نظر من فیلم های مارول عالین کی گفته بدن؟!!! و اینکه واقعا بعد دارکنایت اسپایدرمن ۲ بهترین فیلم در زمینه کمیک بوکه که دیدم بعد هم اینفینیتی وار بعدهم اندگیم و اینهم بگم که اون فیلم های ساده کلا شخصیت پردازی هارو دگرگون کرده و بجای قهرمان بهمون آدمکش بیرحم تحویل داده الان بتمن کمیک که محدودیت کشتن داره و به عدالت اهمیت میده کجاست بن افلک همچین بتمن بود؟!!!! یا سوپرمن که خوش قلبه آدم نمیکشه و کلی ویژگی های خوب و پسندیده داره کجاست؟!! سوپرمن که در این فیلما بود کسیبود که با بیرحمی یه خلافکار رو از سه تا دیوار رد کرد !! خلافکار هارو ول کرد! فقط مادرش و لوئیس لین براش مهمن ! سه بتمن سومین شخصیت محبوبه و واندروومن هم دومی و اولی هم اسپایدرمن این روهم گفتم که بگم یکیشون سومی هست اما پس اون فیلم ها فیلم های بدی نبودن بلکه زباله هایی بازیافت نشدنی بودن که طبیعتا با اون فیلما سوپرمن الان حتی نباید عضو ده ابرقهرمان پرطرفدار باشه اما همچنان هست

      4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        درضمن بتمن و سوپرمن به کل مارول نمی ارزن ولی به نظرم از اسپایدرمن شخصیت پردازی بهتری دارن فقط همین

    7. سوپرمن کاربر می‌گوید

      حرف حق جواب نداره دست مریزا خوب دفاعی کردید بالاخره دفاع از حق بر طرفداران حق واجبه . منم این حرفا رو زیاد شنیدم از بعضی کاربر ها ولی هیچ حرفی نزدم چون بحث کردن حوصله و وقت میخواد .

      جناب ادمین اینکه پرسیدید چه موضوعی با اجازه نظر من ولورین در برابر بتمنه البته فانوس در برابر هالک هم خوبه . کاپیتان مارول شزم هم به هم نمیخورند که مقایسه بشن

    8. سوپرمن کاربر می‌گوید

      مگنیتو
      حرف حق جواب نداره دست مریزا خوب دفاعی کردید بالاخره دفاع از حق بر طرفداران حق واجبه . منم این حرفا رو زیاد شنیدم از بعضی کاربر ها ولی هیچ حرفی نزدم چون بحث کردن حوصله و وقت میخواد .

      جناب ادمین اینکه پرسیدید چه موضوعی با اجازه نظر من ولورین در برابر بتمنه البته فانوس در برابر هالک هم خوبه . کاپیتان مارول شزم هم به هم نمیخورند که مقایسه بشن

  34. king venom کاربر می‌گوید

    آقا اصلا اینو بیخیال
    نظرتون درمورد بتمن مقابل وولورین چیه؟
    بنظرم این یکی نبرد خیلی نزدیکه و وولورین که قطعا تو سایت خیلی طرفدار داره و اگه برخوردشون تصادفی باشه بنظرم وولورین میبره

    1. king venom کاربر می‌گوید

      همه چیزشون رو مقایسه کنین
      وولورین درمقابل بتمن
      ☝☝☝☝☝☝☝☝☝

      1. Hassan logon کاربر می‌گوید

        تجربه : ولورین
        قدرت درونی : ولورین
        هوش و استراتژیک : بتمن
        نیروی پشتیبانی : ولورین (ولی خب بهتره اینا در نظر نگیریم چون الان دوباره بحث اینکه ایکس من قوی تره یا لیگ عدالت پیش میاد)
        مهارت مبارزه : با اختلاف کمی بتمن
        خشم و بی رحمی : ولورین
        سطح دشمنان : برابر
        تجهیزات و اسلحه : بتمن
        مقاومت و دوام : ولورین
        برنده: ……
        خب بتمن میتونه برای همه موجودات دنیا یه زره درست کنه و باهاش مبارزه کنه یا یه نقشه براش بکشه تا از میدون به در بشه مثل کاری که با لیگ عدالت کرد ولی خب از اونجایی که این دو شخصیت با هم آشنایی ندارند و نبردشون سر یک سو تفاهم خیلی سریع شروع میشه بتمن آمادگیشو نداره و….
        پیروز ولورینه

        1. Hassan logon کاربر می‌گوید

          خدایی سعی کردم فن ولورین بودنما توش دخیل نکنم

      2. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        یه رای گیری انجام بدیم بعد تصمیم بگیریم کدوم مبارزه باشه

        ولوورین در برابر بتمن
        شزم در برابر کاپیتان مارول
        فانوس سبز(هال جوردن تنها) در برابر هالک معمولی

        لطفا همه ی کاربر های سایت رایشون رو اعلام کنن اگر مبارزه ی دیگه ای مدنظرتون بود هم بگید ممنون از همه ی کاربر های سایت

        1. Hassan logon کاربر می‌گوید

          آقای حاجی بابایی من بتمن علیه ولورینا انتخاب میکنم

        2. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

          تو نظرسنجی شرکت کنید

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            بنظرم نیاز به بحث نداره.نتیجه ی همش معلومه.فقط ولورین و بتمن که اونم اکثریت میگن ولورین و البته خودم

        3. Attack titan کاربر می‌گوید

          اقای حاج بابایی شما برگشتین من فکر میکردم برای همیشه رفتین خوش برگشتین

        4. Attack titan کاربر می‌گوید

          اقای حاج بابایی نظر من

          بتمن در برابر ولورین:برابر فاکتور زود درمانی و مقاومت ولورین خیلی موثره
          شزم در برابر کاپیتان مارول: شزم
          هال جوردن در برابر هالک: هالک

      3. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        لطفا رای بدید

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          ولورین در برابر بتمن رو میگم

      4. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

        از نظر شخصیت پردازی خب هر دو شخصیت پردازی ها خوبی دارند ولی بتمن رو کمی ( خیلی کم ) بهتر می‌دونم
        ولی از نظر نبرد ولورین پیروز میشه به احتمال بالا

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          البته ولورین و بتمن فیلم هارو حساب کنیم خب لوگان.هیوجکمن گل کاشت

    2. هاش کاربر می‌گوید

      وولورین کسیه که فرستادنش بره هالک رو بگیره هالکم که نیاز نیست راجب قدرتش حرف بزنم همه میدونن چقد قویه
      تصادفی بهم بخورن بتمن هیچ شانسی نداره
      ولی اگه بتمن از قبل هر حریفی رو برسی بکنه شانس پیروزی مقابلش رو داره

    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      دوستان شما چه علاقه ای به اسپم دادن دارید؟ حداقل به نویسنده مقاله احترام بگذارید و اینقدر اسپم ندهید. الان برای مثال زومجی. کاربران اصلا در زومجی اسپم نمیدهند و به نویسنده مقاله احترام میذارن. من نمیتونم کسی اجبار کنم ولی لطفا به نویسندگان مقالات احترام بذارید. پس با این وضعیت اسپم باران مقاله جدید هم بیاد چه اهمیتی داره؟ چون بازم زیر اون مقاله هم قراره پر از اسپم بشه. برای کسانی که نمیدانند اسپم یعنی چی.
      اسپم یعنی: گفتن موضوعی که به بحث اصلی یعنی مقاله هیچ ربطی نداره. با آرزوی موفقیت برای همه.

      1. ویچ کاربر می‌گوید

        اخه آقای سعادتی مدل مقاله یه جوری بود که خیلی نمیشد در رابطه باهاش بحث زیادی کرد
        من خودم چون واقعا در این مورد که کی قتل های بیشتری داره اطلاع نداشتم نظری ندادم

      2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        اتفاقا زومجیم اینقد اسپم هست که نگو.
        ولی خب با اصل حرفتون موافقم.

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          اسپم و زومجی ؟

        2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          ابوالفضل ایروانی
          فقط بخش کمیک زومجی شاید یکی اسپم بکنه. من دوسال کاربر زومجی هستم و شاهد تیکه پاره شدن افراد زیادی به خاطر اسپم بودم.

          1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            تیکه پاره ؟
            سلاخی شدن
            تو پست فیلمای آخر هفته اسپم ها و ترول ها خیلی زیاد هست

    4. بردیا کاربر می‌گوید

      نظر شخصی من ولورین

  35. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    مگنیتو
    میفهمم چی میگین. متاسفانه خیلیا ارزش واقعی خیلی چیزا ها رو درک نمیکنن و یا اینکه نمیخوان درک کنن که در هر صورت به نظر من بحث با این افراد اشتباهه.

    کاربر مولتی
    خیلی سطحی به کمیک نگاه میکنی. انتظار داری اسپایدرمن هرکیو دید بزنه فرت کنه؟!؟! همین بتمن که به به چه چهش رو راه انداختی مثلا خیلی آدم میکشه؟!؟!؟ من قبول دارم بعضی اوقات راه دیگه ای جز این نیست ولی دیگه اینکه هرکی بهت چپ نگاه کرد رو بزنی بکشی هم با عقل و منطق آدمی جور در نمیاد.
    کلا بتمن شخصیتش بزرگونه تر هست البته این نظر منه و نظر بقیه هم محترمه ولی من فکر میکنم بتمن داستاناش فلسفی تر هست و اسپایدرمن بیشتر برای قشر جوان جامعه قابل درکه. همه شخصیت ها به وجود اومدن تا افکار و ایده های مختلف رو به طرفدارا نشون بدن شما هیچ وقت نمیتونی بگی این از اون بهتره. اگه فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها رو دیده باشی گریندل والد یک حرف جالبی میزنه میگه من نمیگم ماگل ها ( بی جادو ها ) ارزشی ندارن، من میگم ارزششون فرق میکنه. شما بگو هلو بهتره یا زردآلو؟! سیب زمینی بهتره یا پیاز؟! مقایسه بتمن و اسپایدرمن هم از نظر من یه همچین موردیه هر کدومشون ویژگیهای خودشون رو دارن و قابل احترامن در این میان البته سوپرمن کلا بحثش جداست سوپرمن عمده محبوبیتش به خاطر قدرتشه تا شخصیتش نمیگم شخصیت خوبی نداره نه ولی اگه فاکتور قدرت نبود نمیتونست از نظر شخصیتی با بتمن و اسپایدرمن رقابت کنه به نظرم.

    کینگ ونوم
    از چه نظر شخصیت پردازی یا قدرت؟! شخصیت پردازی به نظرم بتمن و قدرت هم وولورین. البته این نظر من هست و سلایق با هم متفاوته وولورین هم شخصیت بسیار عمیق و قابل تاملی داره.

  36. king venom کاربر می‌گوید

    شخصیت پردازی وولورین خیلی از بتمن کمتر نیست وولورین کمیک هایی داره که به بهترین نحو شخصیتش رو بالا بردن مثل مرگ وولورین و الد من لوگان و اونایی که فن این شخصیتن میدونن که لوگان حوادث تراژیک و تاثیرگذار خیلی داره و درکل شخصیتش از بعضی جهات میتونه با بتمن رقابت کنه
    توی نبرد نصادفی قطعا وولورین برندست ولی حتی اگه بتمن خودشو آماده کرده باشه باز پیروزیش قطعی یا داعمی نیست چون وولورین میتونه دربرابر ضربات هالک و ثور مقاومت کنه و بمب هسته ای هم نمتونه بکشدش و حتی درمقابل فینیکس هم تونسته مقاومت کنه تنها نقطه ضعف شناخته شدش آداماتیومه
    هرجور حساب کنی این یه پیروزی سخت و طولانی برای وولورینه

  37. mahdi کاربر می‌گوید

    ارین
    مقایسه های دیگتون خوبه دمتون گرم ولی فک نمیکنین یکم هال جردنو زیادی دست بالا گرفتین هالک از نظر قدرت تو دیسی با سوپرمن مقایسه میشه و سوپرمنم که چندبار براحتی تعداد زیادی از فانوس سبزارو زده و حتی توی سری اینجاستیس سوپرمن با حلقه زرد کل فانوس سبز هارو کشت و یکی از نگهبانانو با سیاره اوا داخل خورشید انداخت و به نظرتون کسی که از ارادش قدرت میگیره و هیچوقت نتونسته کسایی مثل بلک ادم ، سوپرمن، واندروومن و… رو حتی چند ضربه بهشون بزنه حالا چه برسه شکست بده میتونه با هالک مقایسه بشه که هرچی عصبانی تر بشه قویتر میشه البته این مقایسه شماست و خیلی هم برا حرفتون احترام قائلم فقط خواستم نظر خودمو بگم.

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      من برگام ریخته.باهات موافقم.(آخرالزمان بدجور نزدیکه)

  38. mahdi کاربر می‌گوید

    ورای من هم اینجوریه
    وولورین
    شزم
    هالک
    البته بتمن هم شانس پیروزی داره چون خیلی از هوش و زکاوتش در نبرد استفاده میکنه

  39. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

    الان توی سایت اسپایدی یکی از کاربران سایت به ما توهین کرده…

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      کدوم مقاله؟
      بریم بخونیم 😂

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        بخوای لشکر کشی میکنیم

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          این بیچاره ها هنوز جای اتک قبلیشون خوب نشده

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            با دندون،فقط با دندون(آونایی که به مولا…رو میشناسن منظورمو گرفتن)

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      آرین حاجی بابایی
      آقای حاجی بابایی به این چیز ها اصلا اهمیت ندهید.

    3. Spidey کاربر می‌گوید

      خب شما هم همیشه می گید مقاله هاش یک طرفه است و خوب نیست این به اون در 🙄😐🙂

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خب هست.اینو منه مارول فن میگم

    4. زاتانا کاربر می‌گوید

      فکر نکنم همچین چیزی رو اونجا تایید کنن مگه میشه توهین به سایت های دیگه در یه سایت تایید بشه ؟ .میشه بگید توی چه مقاله ای بود ؟

      کاربر اسپایدی
      کلا این توهین ها درست نیست چه بخواد برای تلافی هم باشه یا نباشه

      مگنیتو
      خوب حرف خودتون رو بیان کردید . از شمما به عنوان یک کمیک فن تشکر میکنم
      جالب اینکه بعضی دوستان با جاخالی دادن معتقد بودن که جواب شما رو دادن ولی به عقیده من نه تنها جواب ندادن بلکه خودشون رو هم خراب کردن .

      ادمین
      من مقاله گرین لنترن هالک رو پیشنهاد میکنم

      1. دیسی فن کاربر می‌گوید

        هالک سوپرمن یه چیزی هالک سایتاما یه چیزی
        گرین لنترن واقعا شانسی نداره جلوی هالک

      2. مگنتو کاربر می‌گوید

        ممنونم از شما . اره دیگه این تخیلات بعضی افراده که وقتی جوابی ندارند جاخالی بدن به قول شما

  40. مین کاربر می‌گوید

    از نظر شخصی من
    بتمن >>> کل دنیای عنکبوتی با ویلین هاش
    در رابطه با حرف های کاربر مگنتو هم بگم که فک میکنم کاربر پوریا به خوبی جواب شما رو داد و نیاز نیست من اشکالات رو بگم

  41. Hassan logon کاربر می‌گوید

    شزم علیه کاپتان مارول که معلومه شزم میبره
    هالک علیه فانوس هم که هالک میبره
    تنها نبرد نزدیکی که تو لیست آقای حاجی بابایی بود ولورین علیه بتمنه

  42. king venom کاربر می‌گوید

    آقای ارین
    اولی با اختلاف پایین یه پیروزی تقریبا سخت برای وولورین
    بعدیم معلومه که احتمال پیروزی شزم از کاپیتان مارول خیلی بیشتره درواقع من کلا از کاپیتان مارول خوشم نمیاد
    بعدیم که احتمال زیاد هالک میبره

  43. هل بلیزر کاربر می‌گوید

    یعنی چی متوجه نمیشم الان پس چرا ناراحتی ؟
    اینقدر شروع به تخریب و کنایه زدن به من می‌کنی ؟ لابد باید از جایی ناراحت باشی دیگه
    چه جاده خاکی ؟ مگه اونجا ناراحت نشدی
    کسی هم که از اون موقع چیزی به شما نگفته غیر از این میتونه باشه که از حرف من ناراحتی ؟ من اصلا تو بحث دکتر استرنج نبودم بعد از کجا شما سطح اطلاعات و فهم من رو از شخصیت سنجیدی ؟
    به چه کمپانی خاصی به مارول ؟ بحث بوده بین مرد عنکبوتی و بتمن و من مرد عنکبوتی رو با بتمن مقایسه کردم که شما شروع به کنایه زدن کردی
    من کی گفتم متعصبی ؟ کی ؟ چه زمانی ؟ کجا ؟
    من گفتم نظراتت از دم غلطه ؟
    چه بحثی بوده شما که از اول اومدی شروع به مسخره بازی و کنایه زدن کردی مشخصه که چی ؟
    چه چیزی رو از من شناختند ؟ الان جهت گیری من شد سمت مارول ؟ عجیبه
    باز هم که اومدی میگی دکتر استرنج رو نمیشناسی این کنایه ها اصلا کی به دکتر استرنج چیزی گفت
    مسخره کردی ؟ اینهمه من کامنت دادم بعد تو فقط شروع کردی به کنایه زدن و اینجور چیزا
    بس کن این مسخره بازی رو من می گفتم متعصبی بگو کامنت نزار ، مثل آدم از همون اول نیومدی بحث میکردی به جای تیکه انداختن
    قصدت تخریب هست بگو کامنت نزار که منم کامنت مزارم دیگه

    1. نیما کاربر می‌گوید

      بلیز جون این مگنتو رو بیخیال تو ویجیاتو نبودی ببینی چه توهین هایی به این سایت و کاربراش نمی کرد این میخواد اینجا فقط دعوا راه بندازه همیم فقط موندم چرا کامنت هاش تایید میشه

      1. فلش کاربر می‌گوید

        به به چه کاربرای خوبی داریم 😐

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          همینو بگو.بیخودی به هم هیت میدن.من هنوز هنگم چرا دعوا میکنن.اصلا دعوا چجوری شروع شد

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            بردیا خودم منم هنگم این ب اون توهین میکنه اون ب این تازه ارزش بحث کردن نداریم برادر من بحث نکن دیگ وقتی ارزش نداریم بحث نکن با بحث نکردن بل افراد بی ارزشی مثل ما ارزش خودت میره بالا بردیا با تو نیستم

      2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

        من اصلا کاری به سایت دیگه ندارم چرا شما اومدی شروع به تیکه انداختن به من کردی بعد هم الان شروع کردی به تخریب

      3. نیما کاربر می‌گوید

        همین دیگه گاوی میای میگی همه این سایت و کاربراش ممبر فیک دارن از اولین نویسنده گرفته تا آخرین نویسنده و میخوای همرو افشا کنی و یه تهمت هایی هم به ادمین میزنی بعد الان میایی به من میگی توهینات تو اون سایت یعنی ویچیاتو. حاجی میگم کم داری قبول کن من اصلا تو اون سایت اکانت ندارم فقط میام کامنتای اون مقاله رو میخونم ولی شاید اونی که اونجا داره جوابتو میده خودش باشه که باز هم به من مربوط نیست. همین نشون میده هنوز دهنت بو شیر میده و مشکل تربیت داری و متاسفانه امران کار نتونستن شما رو به درستی تربیت کنند.
        منم خواستم یه کاربر دیگه وقتش رو برای بی خاصیتی مثل تو هدر نده همین وگرنه من میدونم که تو سیزده چهارده سالت بیشتر نیست و دهنت بو شیر میده.

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          واقعا کارت زشته ادم نباید دورو باشه و باید هر حرفی رو که میزنه جرئت داشته باشه سرش وایسه نه اینکه حالا که من گفتم شما کی هستید بترسید .
          همین حرفاتون به بقیه هم توهینه کم اونجا توهین کردید به اینجا هم برای توهین کردن وارد شدید واقعا زشته هر کاربری جدا از سنش اطلاعات خاص خودش رو داره و این درست نیست به من و بقیه کاربر های سایت چون سنشون پایینه توهین کنید . همین شما نگفتید جناب هل بلیزر و منهتن و اتک تیتان بچه هستند و کلا ارزش بحث کردن ندارن ؟ یا چون منم همسن این افراد هستم به من توهین میکنید ؟؟؟ زشته دیگه این کارا رو نکنید .
          بعد من فقط به دو فرد از این سایت گفتم فیکن و تازه برای اینکه جو سایت به هم نخوره دیگه حرفی ازش نزدم در اینجا در ضمن من به ادمین توهین کردم ؟ ادمین که برا منم قابل احترامه و حسابش از نویسنده های سایت جدا است و به نظر من کسی نباید به ایشون توهین کنه .

          1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            من همسن منهتن و تایتان هستم ؟ 😐

        2. مگنتو کاربر می‌گوید

          در ضمن اصول تربیتی رو هم میشه از کتابای شهید مطهری یاد گرفت که فکر کنم براتون مناسب باشه . ولی دورویی و ناسزا و ترس از حرفایی که زدید رو اگه پیشنهادی داشتم حتما براتون میگم که بتونید اصلاحش کنید چون من کمک به اعضای بیمار جامعه رو وظیفه خودم میدونم .

          اقای ارین حاجی بابای نتیجه چی شد ؟ الان مقاله کاپیتان مارول شزم رو مینویسید یا چیز دیگه ای رو ؟

    2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      چرا اون اصل کاریه رو از رو اسمت برداشتی؟!؟!

      1. هل بلیزر کاربر می‌گوید

        مسئله شما مولتی بودن من هست ؟
        حالا بقیه فهمیدن من مولتی هستم
        شما چرا پسوند اسمتون رو مولتی نمیزارید ؟

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          من پسوند مولتی؟! چرا باید این کار رو بکنم؟!

          1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            چون خودتون مثل من اسم عوض کردید
            اول استیو راجرز بعد هم ازوگ حرمت شکن

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        ابوالفضل جان نگاه کن با کمال احترام خودت باعث میشی بریزن سرت.

      3. بردیا کاربر می‌گوید

        نگاه کن خب ابولفضل ایروانی جان عزیز از یه کاربر حالا به هر دلیل بدت میاد دلیل نمیشه که بیای سرتاپای یارو رو بکوبی.مثلا من از کاربر رضا متنفرم،تاحالا شده بهش چیزی بگم؟؟؟شما هی اون پسوند مولتی رو میکوبی تو سر بنده خدا

        1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          من از کسی بدم نمیاد فقط یک کلام پرسیدم.
          حالا بیخیالش اصلا.

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            اگه بدت نیومده اینجوری هستی،خدا به داد اونی که ازش بدت میاد برسهِ

  44. دکتر استرنج ( خوشحال برای اومدن رندال) کاربر می‌گوید

    عزیزان من روشن میکنم در یک کلام
    بتمن از اسپایدرمن بهتر هست

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      میشه بپرسم به چه دلیل؟! البته من خودم نظرم همینه ها منتها عرض کردم قبلا اینا هر کدومشون ویژگی های خاص خودشون رو دارن و هرکی یه نظری داره دیگه.

      1. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

        اگر راستش رو بخواید یادم نمیاد کدوم مقاله بود تو سایت اسپایدی ولی برام جالب بود این بود سایتی اینقدر خودش رو بالا میدونه و بقیه رو به کفشش هم حساب نمی کنه داره از حسادت به خودش می پیچه یعنی قدرت سایت ما رو نگاه کنید😂 راستی سلام آقای راجرز

        1. فلش کاربر می‌گوید

          آقای حاجی بابایی
          سایت گودرت داره نه قدرت 😂

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            گدرت این ستیتم زبان زد خاص و عام

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              الان فهمیدی خودت چی گفتی؟😂

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                نکتش همینه

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          جناب حاجی بابایی بذارید در خیالات خودش باشه اون سایت

        3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          سلام.

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            سلام.خوب هستین؟

  45. king venom کاربر می‌گوید

    سایت اسپایدی اولین سایتی بود که به طور «جدی» رفت تو کار کمیک های ترجمه شده و بین مخاطبین ایرانی محبوب کرد وگرنه قبل از اون هم سایتای دیگه ای هم بودن ولی الان هیچ اثری ازشون نیست
    بقیه سایتا مثل کامیکان و کمیک استریپ و درنامه و حتی کانال فری کمیکس بعد از محبوبیت کمیک های اسپایدی محبوب شدن و شاید هیچوقت ساخته نمیشدن اگه کمیک های اسپایدی محبوب نمیشد
    شاید این تنها تاثیر مثبتی باشه که اون سایت گذاشته

  46. Hassan logon کاربر می‌گوید

    قضیه ی اینکه آقای ایروانی به کلمه مولتی جناب هل بلیز گیر میدن چیه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      این بنده خدا یه سوالی میکنه که بعد از اون خودم که ندیدم ولی فکر کنم ابوالفضل جان به ریش ادین قسم خورده تا سر حد مرگ بکوبوننش(خدا رو بیخیال شد،حالا ادین باید ریششو از ته بزنه.یاد نارنیا افتادم اوجا که اسلانو میکشن)

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خدارو شکر بیخیال شد.اشتباه نوشتم

  47. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    نظرتون چیه یکم از کمیک فاصله بگیریم؟!
    اگه ممکنه میخوام اونایی که سری هری پاتر حالا چه فیلم ها چه کتاباش رو خوندن یا دیدن نظرشون رو در مورد گریندل والد علیه ولدمورت بگن. ادمین شما هم اگه نظری داری و با این دو آشنایی داری ممکنه کوتاه نظرتون رو بگین،

    1. آرین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

      قطعا گرندال والد

    2. king venom کاربر می‌گوید

      ابوالفضل جان
      آخی اسم گریندل والد رو نیار چون هر وقت اسم این شخصیت رو میشنوم یاد ظلمی که به جانی دپ شد میوفتم و از اون طرف امبر هرد که دروغ گو بودنش ثابت شده هنوز نقشش رو تو آکوامن ۲ رو داره
      اما از نظر مقایسه ولدمورت قدرت بیشتری از خودش نشون داده پس بنظرم احتمال خیلی زیاد اون برنده میشه

  48. دکتر استرنج ( تعجب برای اسم ثور لاور ) کاربر می‌گوید

    جناب راجرز
    دلیل ؟ خوب دلیل زیاد هست
    شخصیت پردازی بهتر
    دشمنان بهتر
    پتانسیل بیشتر
    بیشتر به واقعیت نزدیک بودن
    و …

  49. king venom کاربر می‌گوید

    آقا یه سوال بنظرتون بین «جوکر» هیث لجر و «نیگان» جفری دین مورگان کدومشون ویلن بهتری هست از لحاظ شخصیت پردازی ؟؟؟

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      کینگ ونوم
      به نظرم جوکر بهتر بود …

    2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      نیگان به مولا هیچکس در حدش نیست
      البته واقعا جوکر بهتره ولی خب نیگان ناب تره

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        هل بلیزر
        جناب حرف من ( نظر شخصی ) بود .

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          چی ؟ کسی به تو چیکار و نظر شخصیت چیکار داره ؟

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            چه کسی هم به نظر شخصی تو نیاز داره؟

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              ندعوا نکنین.هیچ کس چیز بدی نگفت

  50. احمد کاربر می‌گوید

    اقا قطعا نیگان

  51. پاشا کاربر می‌گوید

    یک انتقاد
    سایت خیلی دیر به دیر نظرات رو تایید میکنه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      من دیروز تو سه دقیقه نظرم تایید شد

  52. Sentry کاربر می‌گوید

    دیسی خیلی خوبه😍من خودم دیسی رو به مارول ترجیح میدم البته هر دو خوبی های خودشون رو دارن

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      داداش تو که دی سی فنی چرا اسمتا گذاشتی سنتری؟

    2. حسین کاربر می‌گوید

      #Sentry

      لایکککککک😍😍😍😍موافقم

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      من مارولو دوست دارم

  53. mohammad 2 کاربر می‌گوید

    این کرونا عجب موجودی بوده لعنتی

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      البته من تئوری های دیگه ای هم دارم

  54. مگنتو کاربر می‌گوید

    عزیزان
    بین من و ادمین یه سوتفاهم پیش اومده بود رفع شد ولی ادمین با توجه به شواهد حق داشتند شک کنند ولی مثل اینکه عده ای از یه سایت دیگه قصد داشتند تا هم منو خراب کنند و هم جو سایت رو به هم بزنن. در ضمن این وسط اگر باعث شد که به کسی بربخوره یا توهین بشه من عذر خواهی میکنم و میگم این تقصیر رفتار من با اون افراد بود که اونها قصد داشتند چنین برنامه ای رو راه بندازن . از کاربر منهتن و هل بلیزر هم عذر خواهی میکنم چون در بحث با شما زیاده روی کردم از ادمین هم چون به خاطر من نظم سایتشون به هم خورد عذر خواهی میکنم .
    این رو هم خطاب به اون افراد میگم که دیگه به این کارشون ادامه ندن و من دیگه کاری بهشون ندارم چه به نفع من باشند چه علیه من.

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      خواهش میکنم

  55. ویکتور کاربر می‌گوید

    #سنتری
    منم دیسیو به مارول ترجیح میدم 👍

  56. بردیا کاربر می‌گوید

    دوستان یه سوال بنظرتون تو این دهه ی اخیر کدوم کمبانی کمیک های بهتری منتشر کرده؟؟من حدسم ماروله{بین مارول و دی سی هست سوال}

    1. فلش کاربر می‌گوید

      دهه ی اخیر مارول
      ولی اگه کلی باشه دی سی با اختلاف کمی بهتر بوده

    2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      قطعا مارول

    3. king venom کاربر می‌گوید

      بردیا
      این یه سوال کلی و خیلی سخته ولی درکل مارول با اختلاف خیلی پایین بهتر بوده همچنین فروش کمیک های مارول از وقتی توسط دیزنی خریداری شده و بعد از موفقیت mcu چندین ساله از دیسی جلوتره میتونید مقایسه کنید «فروش کل کمیک هارو میگم»

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        فروش مارول بهتره اما کیفیت کمیک هاش هرگز از دیسی بهتر نبوده تا الان

    4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      قطعا مارول
      همین بس که کمیک شاهکار جنگ های پنهان رو دارد
      کلا دیسی تو دهه ۲۰۰۰ خیلی شاخ بود و مارول حریفش نبود اما از ۲۰۱۱ به بعد افت بدی کرد

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        سکرت وارز بود که منو به کمیک علاقه مند کرد.قبلش حالم از کمیک به هم میخورد.سکرت وارزو خوندم متهول شدم

    5. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      کمیک های هردو برابره فروش مارول بیشتره وگرنه کمیک هاش هرگز از دیسی بهتر نبوده و نیست و نخواهد بود برابرن

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        نگا بهتر نبود اوکی ولی نیست و نخواهد بودو دیگه نشد

      2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

        از نظر ایونت :
        مارول
        Secret war
        Secret empire
        Original Sin
        Death Of Wolverine
        House Of X/Powers Of X
        Infinity
        King in black
        Avx
        Spider verse
        دی سی
        متال
        دث متال
        ریبرث
        مولتی ورسیتی
        خب از نظر ایونت که مارول قطعا بهتر بوده
        از نظر ران هم کل مجموعه ایکس من و اونجرز جاناتان هیکمن ارزشش از ران های دی سی بیشتر بوده البته به جز ران گرین لنترن

        1. king venom کاربر می‌گوید

          هل بلیز
          کارنیج مطلق و آرک ونوم ۲۰۱۸ که هم cbr و هم ign اونو بعنوان بهترین کمیک سال ۲۰۱۸ انتخاب کردن و همچنین رویداد جنگ قلمروها و سری ایمورتال هالک و آرک ثور حماسه قصاب خدایان و ویژن ۲۰۱۶ و و… هستن
          برای دیسی هم مرگ در خوانواده و سری بتمنی که میخنده و سال شرور و دومزدی کلاک و سری جاستیس لیگ دارک و سری اینجاستیس و… رو فراموش کردی
          ولی خب اختلاف خیلی پایینه

        2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          هل بلیزر
          ران گرین لنترن که شاهکار .
          عالی بود
          البته ران ایکس من جانان هیکمن هم‌ عالی بود اما گرین لنترن بهتر بود …

        3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          هل بلیزر
          تعصب هم حدی داره رویداد هاشون برابره خیلییییی تعصب دارین چی ران های ایکس من نر۰زدیک کل دیسی هم کیفیت نداره از نظر ایونت و ران برابرن اما شما تعصب دارید روی مارول

          1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            کمیک ها رو خوندی ؟
            هر کس که خونده باشه می‌فهمه سکرت وارز شاهکاری بود که نه متال و نه دی متال و امثال اینا در حدش نیستند
            ایکس من جاناتان هیکمن هم الان از کل ران های دی سی بهتر هست
            ران های دیگری مثل ثور و ونوم دانی کیتس ، دردویل و مرد عنکبوتی زاداراسکی ، ایمورتال هالک ال اوینگ و … هست که نام نبردم
            بهتره به جای این صحبت هایی که می‌کنی رو کمیک ها مطالعه داشته باشی

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب این چیزیه که شما فکر میکنی وگرنه اصلا تینطوری نیست

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              درضمن بهتره فقط از مارول کمیک نخونی یکم از دیسی هم بخونی که بدونی حرفت اشتباهه

              1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                کی با تو هست ؟ خودت تا حالا چقدر کمیک خوندی که به من میگی از دی سی بخونم ؟
                شما در جایگاهی نیستی تصمیم بگیری حرفم اشتباه هست یا نه
                میخوای بحث کنی دلیل بیار به جای اینکه مثل بچه ها فقط این که تو اشتباه می‌کنی و اینطور نیسترو تکرار کنی

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  من در جایگاهی نیستم که بگم درست میگی یا نه؟! لابد شما هستی مطمئنم چیزی از دیسی نمیدونی مارول بهتر هست درست اما با اختلاف کم اختلاف چندانی ندارن دلیل بیارم چه دلیلی من واقعا به نظرم کمیک های دیسی عالین شما خوشت نمیاد به بنده ربطی نداره اما وقتی شما از چیزی خوشت نمیاد لزوما اون چیز بد نیست ولی ظاهرا فکر میکنی هرچی خودت میگی درسته

                  1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                    چه ربطی به خوشم بیاد با نیاد داره من کیفیت رو میبینم و بر اساس اون نسر میدم نکنه ایونت خوب یعنی فیوچر استیت ؟
                    دلیل ران های خوب مارول و ران های بد دی سی
                    و ایونت های بهتر مارول
                    دلیل ؟ اینکه همس دنبال ربیوت کردن نبست ۳ بار تا الان رببوت کردن تو یک دهه اخیر
                    اونی که الان داره بی منطق و بچه گانه نظر میده شما هستی بله شما در حایگاهی نیستی که بخوای به نظر من حمله کنی اگر مشکلی داری نثل ادن بیا بحث کن با دلیل
                    کسس نگفت حرف من درسته فقط اونی مه الان اومده می خواد تظر خودش رو له بقیه بقبولاند تو هستی

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      اتفاقا شمایی نه رویداد خوب به نظرم دث متال ،دارکساید وار هستن این دو خیلی جالب بودن درضمن ریموت کردن اشکالی نداره لطفا بهانه نیار من نظرم رو به کسی تحمیل نکردم حرف شما اشتباهه و مشخصه داری از تعصب نظر میدی و خیلی رو مارول تعصب داری مال مارول بهتره اما خیلی کم

                    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                      هل بلیزر
                      دومزدی کلاک عالی بود دارک ساید وار عالی بود متال عالی بود دث متال هم خوب بود.سری ریبرث هم فوق العاده بود. مرگ در خاندان هم فوق العاده بود. مالتیورسیتی هم ایونت عالی بود. پس نگید دیسی هم ایونت خوب نداشت. ران های گرین لنترن هم لطفا بخونید چون عالی بودن.

            3. king venom کاربر می‌گوید

              تازه کمیک سیلور سرفر بلک که وحشتناک امتیازش بالاست هم بود که یادم رفت و کینگ ثور ۲۰۱۹ و گوست رایدر کیهانی و مرگ پیتر پارکر و سری دکتر استرنج ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ سری تانوس ۲۰۱۸
              اینا کمیک هایی هستن که امتیازشون خیلی بالاست

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            بنده بی تعصب میگم رویداد های اخیرمارول بسیار از دی سی بهتره{حالا بسیار بسیارم نه ولی هست}

          3. مگنتو کاربر می‌گوید

            جناب منهتن
            توهین و تعصب رو بزارید کنار یه کم با دقت فکر کنید . خب من قصد توهین ندارم اگه هردو کمپانی رو به دقت در ده سال اخیر دنبال کرده باشید و تمام رویداد ها که حالا نه حتی اکثر رویداد های مهم رو هم خونده باشید میفهمید مارول کیفیت بهتری ارائه داده . واقعا درک میکنم که دوست دارید حقیقت چیز دیگه ای باشه خود منم اگه جای شما بودم همچین حسی داشتم ولی بدون هیچگونه تعصبی حقیقت خلاف انتظار شماست

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              بله ولی اختلافشون دراین حد نیست یکمی مارول بهتره اما اینکه یک ران مارول به کل ران ها دیسی میارزه فقط از روی تعصبه

              1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                یک ران در حد ران ثور بگو در دی سی

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  نظر ها متفاوته شاید از نظر تو نباشه اما به نظر من هست

                  1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                    چی ؟ این نسخره بازی های ویه میگی مارول از دی سی کمیک های بهتری ندارد بعد میگم دلیل میگی از نظر تو نباشه 😐😐
                    این سموم چیه

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      نظرم عوض شد میگم مارول رویداد هاش بهتره با اختلاف کم شما فقط کوبیدن دیسی رو بلدی معلومه با تعصب نظر میدی پس تویی که داری حرف بی دلیل میزنی یک رویداد مارول رو با کل رویداد های دیسی مقایسه میکنی و میگی به کل دیسی میارزه معلومه تعصب داری

                    2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      باشه تو درست میکی
                      ارزش کامنت های شما مشخص شد

                    3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      ببین خودت انقدر تعصب داری که فقط داری هیت میدی پس به من نگو بی منطق

            2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              وگرنه حرفتون درست هست

          4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            عزیز من جناب هلبلیزر فقط گفت که در این دهه اخیر مارول از نظر کامیک از دیسی بهتر هست که حرفشم درسته .
            در کل کامیک های برابری دارند و هر کدام کمپانی کامیک های فاجعه و شاهکار خودشون رو دارند

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              درست میگید اما ایشون گفتن یک ران مارول از کل ران های دیسی بهتره که خب واقعا این حرف اشتباهه وگرنه بله مارول در کمیک بهتر عمل کرده در فیلم و سریال هم همینطور

              1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                بله هنوزم میگم ران جاناتان هیکمن الان ار همه ران های در حال انتشار دی سی بهتره و ارزش بیشتری داره

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  خب ارزش کامنتت رو با این حرف بینهایت متعصبانه نشان دادی هرچقدر میخوای دیسی بکوب با این کارات ارزش دیسی نمیاد پایین

                  1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                    ارزش ران های دی سی همین الانش هم پایین هست من بیارمش پایین ؟!
                    همین که میگن با یک بچه نمیشه بحث همینه .

                    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      نه دیگه نیست با یه مشت بچه ؟!! لطفا چیزی که خودت هستی رو به من نگو

                    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      خب وقتی فقط و فقط بلدی هیت بدی یعنی بچه تویی نه من هروقت یک جلد از دیسی کمیک خوندی با این حرف های چرند رو بگو

                    3. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      تو اصلا کمیک می خونی
                      که همچین چرندیاتی مینویسی ؟
                      بیخیال اصن از وضع جواب دادنت مشخص هست چقدذ میفهمی و چند سالته حرف منم تکرار نکن

                    4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      من اصلا حرف تو رو تکرار نکردم دیسی هیتر آره کمیک خوندم تویی که اصلا نمیدونی دیسی چیه و چرند میگی

  57. مگنتو کاربر می‌گوید

    به نظر منم مارول

  58. عشق دیسی کاربر می‌گوید

    اقا تو یک نبرد بین هالک و سوپرمن بنظرتون کی برنده میشه
    من خودم طبق اون چیزایی که برسی کردم شاید شانس هالک کمی بیشتر باشه

    1. پوریا کاربر می‌گوید

      ببین اگه ذهن بروس بنر بتونه کنترل کنه ذهن هالک رو شانس سوپرمن بیشتره
      ولی اگه اگه بروس بنرو خاموش کنی یا کلا جداش کنی از هالک اون موقع شانس هالک بیشتر میشه برای پیروزی

      1. king venom کاربر می‌گوید

        پوریا
        خب ببین تا جایی که من میدونم هالک بدون بنر شاید قویتر بشه ولی احمق تر هم میشه «حالا چنتا استثنا وجود داره ولی به طور کلی» و همین موجب شکستش مقابل سوپرمن میشه بنظر من هالکی که با بروس بنر ادغام شده باشه کامل تر و خیلی قوی تر و شکست ناپذیر تر از هالک بدون بنره نمونه های بارزش هم ورلد وار هالک و ایمورتال هالک و مایسترو هستن که وجه اشتراکشون اینه که هر سه شون با بروس بنر ادغام شدن و به همین دلیله که اینقدر قوین نمیدونم کلا هالکی که با بنر یکی شده رو هالک معمولی حساب میکنین یا نه ولی سری ایمورتال هالک نشون داد که هالک اگه بخواد به ظرفیت کامل خودش برسه به بنر نیاز داره این دو مثل دوتا وجه اصلی میمونن که همدیگه رو کامل میکنن
        بنظر من سوپرمن مقابل هالکی که با بنر ادغام شده باشه شانس زیادی نداره

        1. پوریا کاربر می‌گوید

          بله منظورمن این بود که اگه بنر بتونه جلوی خشم هالک رو بگیره شانس سوپرمن بیشتر میشه

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            به شدت برگام ریخته.بحث هالکو سوبرمن هست دعوا به خون و خون ریزی نرسیده {اصلا دعوا نشده.قبلا ادمینو باید می اوردی جدا کنه الان هیچی.تف به این شانس}

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        آقا یکم احترام بزارین،هی فرت و فرت خاموش کنن خاموش کنن،والا انگار کولره.بنده خدا یه غروری داره.بهش برمیخوره

    2. فلش کاربر می‌گوید

      من خودم مارول فنم ولی شانس سوپرمن بیشتره

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        نام:فلش
        فن:دی سی
        نام:sentry
        فن:دی سی
        من:😑😐😐😐

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          فکر کنم میخواستی بگی نام :فلش
          فن : مارول که اشتباها نوشتی فن : دیسی

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            اره سوتی دادم

        2. فلش کاربر می‌گوید

          #بردیا
          خب فلش شخصیت مورد علاقمه 😐😂

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            خب عجیبه برام.حالا خدارو شکر کن مگنتو بود میگفت این یه توطعه واسه یه جنگ بزرگه …{با کمال احترام این اشاره به اون موضوعی که خودتون در جریان هستینو یه سری مشکلات به وجود اومد}

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              اگر نام : دکتر استرنج
              فن : دیسی
              اون وقت چه سمی بود 😂😂😂😂😂😂

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                عملا در این صورت تا ته تو آخرالزمان بودیم😂😂😂

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      نسخه ی عادی سوبرمن ولی حال حاظر هالک

  59. بردیا کاربر می‌گوید

    مارول فنا ترکوندن.marvel forever

  60. مگنتو کاربر می‌گوید

    جناب منهتن این یه واقعیته که از ۲۰۱۱ به بعد مارول جلو زده در حالی که قبلا دیسی کیفیتش بهتر بود . در کل در حال حاضر مارول با اختلاف میشه گفت قابل توجهی که به نظرم انچنان زیاد هم نیست کیفیتش بیشتر شده . اما در سال های ۲۰۰۰ دیسی به نظرم بهتر بود هم کمیک های کلی و هم کمیک های اختصاصی مخصوصا همین سوپرمن

  61. مگنتو کاربر می‌گوید

    خبرای جدید از mcu :
    – اول اینکه تایید شد که بازیگر کوییک سیلور در انتقام جویان قراره نقش کراون شکارچی رو بازی کنه (رسمی)
    – علاوه بر دکتر اکتاویوس و گرین گابلین و الکترو و سند من . لیزارد و راینو هم توی اسپایدرمن سه حضور دارند . ( این ویلین های دنیای موازی هستند که مشکل برای بازگشت به دنیای خودشون دارند )
    – مهمتر از همه دردویل فقط به عنوان مت مورداک حضوری کوتاه در این فیلم داره ( من که برای دیدن مت خیلی هایپم )
    – فیلم دکتر استرنج مولتیورس جنون خیلی قراره غافلگیر کننده باشه . دکتر استرنج در فیلم در حال دستکاری سنگ زمانه و واندا هم دارک هولد .
    – شایعه شده قراره در این فیلم یه دنیای موازی باشه که همون دنیای ۶۱۶ کمیک هستش
    – ثور لاو اند تندر مثل اینکه میشه ازش به اسم انتقام جویان پنج نام برد چون خیلیا در اون حضور دارند .
    – قرار توی نگهبان کهکشان ۳ با نیروی عظیم کیهانی اشنا بشیم که جدیده
    – سریال هاکای در واقع سریالی برای تمام شدن کار هاکای هستش و انتقال کارش به کیت بیشاب ( حداکثر تعداد شخصیت های مونث در اینده مارول که در این باره فقط میگم خدا خیزتون نده با این برنامه ریزی )
    – توی سریال شی هالک هم ابامنیشن هست و هم خود هالک
    – تهاجم مخفی یه سریال تقریبا حماسه ای هستش و صحنه های بزرگی داره
    – فیلم فنتستیک فور هم مثل اینکه ویلینش مول من هستش

    1. پوریا کاربر می‌گوید

      من تنها چیزی که شاید mcu بتونه هایپم کنه اینه که یه هالک قوی و خشن پایبند به اون چیزی که توی کامیک هستش رو ببینم توی فیلما
      که خب فک نکنم یه همچین برنامه ای براش داشته باشن

    2. king venom کاربر می‌گوید

      اعتراضات مردمی و کاربران اینترنت و حتی سایت های مختلف فیلم و کمیک نسبت به فمنیستی شدن اندگیم و مارول خیلی زیاد شد و با توجه به اینکه mcu یه اشتباه رو دوبار تکرار نکرده پس حداقل به خاطر فروش فیلم ها و جلب نظر طرفدارا بعیده که دیگه این سطح از فمنیستی رو تکرار کنه حداقل نه تو فیلم یا سریالی که شخصیت اصلیش مرد هست

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خب یه موضوعی هست تای؟؟؟تاکی هاکای؟؟تا کی جرمی رنر نقششو بازی میکنه؟؟خب به نظر من حالا دور از فمنیست بازی های بیش از حد ولی این مورد به نظر من عادیه.تازه من شنیدم شاید یانگ اونجرز بیادتو ام سی یو.

  62. پویان کاربر می‌گوید

    Mcu که دیگه واقعا گندشو دراورده
    فمنیست گراییش یه طرف
    نحوه نشون دادن ثور و هالک یک طرف حالا باز ثور خیلی بهتر نشون دادن
    هالک رو فیلم به فیلم ضعیف تر کردن

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      پویان
      احتمالا ام سی یو حقتو خورده که باهاش انگار دشمنی خونی داری؟؟🗿😑☠️

  63. بردیا کاربر می‌گوید

    دوستان ویشانتی یا هکتات؟؟؟میدونم احتمالا هکتات ولی خواستم نظر شما هم بدونم.

  64. مگنتو کاربر می‌گوید

    به نظرم زیادی به این قسمت فمینیستی فیلم اهمیت ندیم فیلم رو هم بهتر درک میکنیم و هم بیشتر ازش لذت میبریم . مارول مگه چی کم داره خیلی هم عالی داره جلو میره . همه ی فیلمای اینده هم عالین از فنتستیک فور گرفته تا اسپایدرمن و دکتر استرنج . میخواد دنیای های موازی رو هم معرفی کنه ویلین هاش رو هم گسترش داده و خیلی ها رو میخواد وارد کنه که توی کمیک با اونا ارتباط برقرار کردیم و عالین . نباید به خاطر یه شخصیت که سطح پایین نمایشش دادن ارزش فیلم بره زیر سوال . همین کراس اوور های که قراره توی اسپایدرمن ۳ انجام بشه به طور کلی برای هایپ بودن کافیه چه برسه به بقیه دلایل یا حتی همین حضور دردویل

    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      بله دوستان عزیز
      سر کیسه رو شل کنید یکم mcu بیشتر بچاپه از پول مردم مرد عنکبوتی ۳ هم میشه همون قضیه رالف بونر
      آرزو دارم
      فنتستیک فور هم عمو جان واتس میاد کاری می‌کنه دکتر دووم وسط فیلم جوک بگه
      توی همون دکتر استرنج هم دستکاری کردند آخرین باری کهتپ فیلم سم ریمی دست بردند ( مرد عنکبوتی ۳ ) چیزی جالبی از آب در نیومد

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      مگنتو راستشو بخوای من این همه ناراحتی از فمنیست گرایی رو تو این سایت برای اولین بار دیدم.نه الان و نه قبلا این موضوع به…مم نبوده و نیست.خیلی هم حال میکنم با فیلمای مارول

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        منم همینو میگم دیگه ادم باید از قسمت های خوب فیلم لذت ببره و نباید انتظاراتمون بره بالا . خب معلومه هر فیلمی هر چقدر که بزرگ میشه متناسب به همون اشکالات فیلم هم بیشتر میشه و هنر اینه که تا حد امکان این اشکالات رو کاهش بدن که به نظر من هم موفق بودن . کیه که از کاپیتان امریکا : سرباز زمستان خوشش نیاد یا از نبرد پایانی فیلم سیویل وار یا حتی فیلم اینفینیتی وار . واقعا اینهمه برنامه ریزی که انجام میشه هم خودش ادم رو هایپ میکنه . نتیجه این همه فیلم بعد از ۱۱ سال یا الان که معلوم نیست تهدید فاز بعدی کیه . از یه طرف شخصیت های جدید مون نایت که شخصیت پردازی خوبی هم داره و اگه تغییرش ندن میتونه دارک باشه . یا یکی مثل دردویل که همچین سریالی رو داشت اگه اسیبی به شخصیتش نزنن این هم عالیه یا حتی همین خدایان جدیدی که قراره وارد بشن . دکتر استرنج . اسپایدرمن . ثور سه تا از مورد انتظار ترین فیلم های فاز بعدیه . خود نگهبانان کهکشان ۳ هم برخلاف قسمت های قبلیش که طنز بود قراره مگر های زیادی رو ببینیم که این هم به نظر من لازمه و خوبه . اینکه دکتر دووم قراره وارد بشه مگه تقابلش با رید توی دنیای سینما خوب نیست ؟ اینکه بگیم قرار جوک بگه و طنز پردازی کنه و ووو اصلا درست نیست و نباید از همین الان با دید منفی بریم سراغ این فیلم ها و شخصیت های جدیدش . خود جان واتس هم میدونه که دکتر دووم کیه و باید چجوری باشه مگه تانوس جوک گفت که دکتر دووم بیاد جوک بگه ؟

  65. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    اوه اوه میبینم چقدر طنازی تو سایت گل کرده.

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      …دیوونه ی تناز خودم همه ی دنیارو به بات میذارممممم…

    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      عه شما برگشتی؟؟؟؟
      هورا .
      هووراا

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        منو میگی؟

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          بردیا
          نوچ
          کاربر‌محمد حسین رو میگم

  66. king venom کاربر می‌گوید

    همونطور که گفتم مارول نمیاد یه اشتباه رو دوبار تکرار کنه حالا خوبیش این بود که این فمنیست بخش اصلی فیلم اندگیم نبود و هنوز ثور و کپ و تونی و هالک شخصیت های اصلی بودن شما فقط به سریال وانداویژن نگاه کنین نمیدنم شما میگین فمنیستی بود یا نه ولی به نظر من این سریال تعادل خوبی بین ویژن و واندا برقرار کرد درسته که نقش واندا پررنگ تر بود ولی اون سطح از فمنیست اندگیم رو نداشت پس بیاین یکمی خوشبین باشیم

  67. داریوش کاربر می‌گوید

    تو mcu که تو نصف دیالوگا آدم جک میشنوه
    واقعا به درد نخور شدن فیلم هاش
    ثور رگنارک که اصلا بچه بازی محض بود
    توی اون نبرد گلادیاتور ثور یه جور رفتار میکنه که انگار هالک مثلا خرسی سگی چیزیه که نازش میکنه خوشحال میشه

    1. حسین کاربر می‌گوید

      #داریوش

      تو اون فیلم فقط به هالک توهین کردند، واقعا نمیدونم چرا مارول اینقدر هالک رو ضعیف میکنه😐😐

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        چون همیشه فقط قدرت نیست

        1. حسین کاربر می‌گوید

          #بردیا

          خودت فهمیدی چی گفتی😶

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            الان منظورمو با ذکر دلیل میگم
            دلایل بد بودنش از نظر شما:ثور چاقه و ضعیف شد،هالک اونقدر که دوست دارین قوی نیست،کاپیتان مارول قویه،فانه.یعنی اکثر دلایل برسر قوی بودن یا نبودنه(مسئله این است)منم میگم فقط قدرت مهم نیست.خیلی چیزا دخیله.که مشکل اینه که کاربرای این سایت(اکثرا)این چیزا رو نمیبینن

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            الان کامنت بالات رو ببین.تنها چیزی که ار اون فیلم برداشت کردی اینه که هالک ضعیفه.همین

          3. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            کسی که درکش از شخصیت قوی و ضعیف بودنش هست معلومه توی فندوم کمیک چه حایکاهی داره

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              یعنی الان ازم حمایت کردی.خیلی حس عجیبیه.

  68. مگنتو کاربر می‌گوید

    اقا فیلم ها به این خوبی به این روند رو به رشد دوست نداری خب نظر شخصیته نداشته باش ولی هیت نده لطفا. منم میتونم خیلی چیزا رو لیست کنم . اره حماسه بی نهایت هیچی نبود .

    1. سیلور کاربر می‌گوید

      مگنتو
      تو واقعا فن mcu هستی؟😐

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        من هستم.چون دلیلی نمیبینم که بد باشه.دلایل:ثور چاقه هالک قوی اونجوری که شما میخواین قوی نیست کابیتان مارول قویه.بس رو این حساب کلا فیلمای مارول بدن.دککککییییی

        1. احسان کاربر می‌گوید

          من خودم با دیدن mcu با کامیک اشنا شدم
          ولی بعد اینکه رفتم سراغ کامیک کلن فهمیدم یه دنیا دیگس و این فیلما اصلا به درد نمیخوره

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            بنظر من که خوبه

      2. مگنتو کاربر می‌گوید

        چطور مگه ؟ اشکالی وجود داره ؟ بعد اینکه بگم بله یا خیر رو بستگی به تصور شما از mcu فن بودن داره . که چطوری باشه . اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید تا من هم بتونم جواب سوالتون رو بدم .

      3. بدسی ام کاربر می‌گوید

        یه سری افراد هستن فک میکنن با دیدن فیلمای mcu
        کامیک فن میشن
        از نظر من که فیلمای mcu مزخرفن و اگه واقعا با این شخصیت ها حال میکنید بشینید کامیک بخونید و سراغ اینجور فیلما نرید

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          اوما کمیک فن نیستند ماربول فن هستند به اصطلاح البته ادعای کمیم فتی هم ندارند ادعای مارول فنی دارند

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            من هم کمیک هم ام سی یو رو دوست دارم.اینکه میگین ام سی یو مضخرفه رو قبول ندارم

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              من کی گفتم mcu ,مزخرف هست ؟

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                شما نه کلی گفتم.بگردی پره

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            بعد یه جوری میگین انگار گناه کردیم که ام سی یو رو دوست داریم

          3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            هل بلیزر
            خودت هم که مارول فن افراطی هستی

        2. مگنتو کاربر می‌گوید

          خدایی موندم وارنر با چه هدفی میخواد دنیای سینمایی بسازه مگه چی از این دیسی در میادش که بشه فیلمش کرد حالا تا صبح زور بزن و کارگردان و بازیگر خوب استخدام کن نمیشه که نمیشه . ارزششون همینه بیشتر نمیتونن بدبختا از خودشون جذابیت نمایش بدن

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            مگنیتو#
            خیلی دیسی هیترین واقعا ارزشش همینه پس به نظرم باید دارکنایت و سوپرمن ۲ رو ببینید تا بدونید ارزش دیسی چیه منم میتونم بدجور به مارول هیت بدم کاربر محترم

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              ببین دیگه داری از حدت رد میشی
              تو که فرق انتقاد و گفتن حقیقت رو با هیت نمیدونی بهتره نظر ندی
              اصلا هیت بده

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                هل بلیزر
                اسمش انتقاد نیست اسمش هیته کاربر مگنتو که میگن دیسی جذابیت نداره و نمیتونه دنیای سینمایی داشته باشه یعنی هیت اینکه شما بدون ذره ای اطلاع از دیسی می‌ای کم اشو قضاوت میکنی یعنی هیت وقتی راجع چیزی هیچی نمیدونی درموردش نظر نده واقعا شما نه دیسی درست میشناسی نه شخصیتاشو اگر بشناسی هم معلومه تعصب داری

              2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                کمیکاشو

              3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                این حقیقت نیست حقیقت اینه که مارول و دیسی اختلاف بسیار کمی در زمینه کمیک دارن حقیقت اینه اونی که تو میگی هیت دادنه

          2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            البته شما و هل بلیزر که دیسی هیتر هستین بایدهم اینارو بگید

            1. مگنتو کاربر می‌گوید

              جناب منهتن ببخشید من عذر خواهی میکنم فقط هدفم جواب دادن به بعضی افرادبود

          3. مگنتو کاربر می‌گوید

            کاربر هل بلیزر من که خودمم میدونم حقیقت چیز دیگهای هستش ولی توی این کامنت هدفم جواب دادن به بعضی ها بود نه هیت دادن وگر نه خودم شاهکار های هر دو کمپانی رو دیدم

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              مگنتو
              متوجه شدم ببخشید اگه حرف بدی زدم فکرکردم هدفتون واقعا تخریبه

  69. king venom کاربر می‌گوید

    سلام
    خب اگه اجازه بدید میخوام شخصیت جوکر هیث لجر رو با نیگان جفری دین مورگان مقایسه کنم
    خب اول از همه وجه شباهت این دو در اینه که جفتشون توسط بازیگرانی نه چندان معروف بازی شدن که بازی فوق‌العاده شون به شهرت جهانی شون در عرصه سینما منجر شد و اینکه جوکر لجر ویلن به اعتقاد خیلیا و همچنین سایت های معتبر بهترین فیلم ابرقهرمانی ساخته شده یعنی دارک نایت هستش و نیگان با بازی جفری مورگان بزرگترین ویلن به اعتقاد بسیاری بهترین سریال کمیک بوکی ساخته شده یعنی مردگان متحرک هستش پس مقایسشون منطقیه
    جوکر لجر یه ویلن تمام عیاره اون بعنوان یه تروریست روانی نه تنها نمایان گر تاریکی و زشتی درون همه آدماست بلکه نمایان گر هرج و مرجیه که این ادما میتونن خلق کنن هستش بازی بینظیر لجر از جوکر یه شخصیت ترسناک و البته دوست داشتنی خلق کرده اون اعتقاد داره تنها چیز واقعی این دنیا هرج و مرجه و بقیه مفاهیم مثل عدالت ونظم فقط ساخته ذهن بشره و به راحتی از بین میره و میشکنه و اگه به دنیای اطراف توجه کنین میبینین که تقریبا حقیقت داره اینکه این انسان های متمدن تو شرایط سخت مثل حیوون همدیگه رو تیکه تیکه میکنن وظاهر واقعیشون رو نشون میدن و جوکر لجر خودشو نمود و چهره انسان هایی معرفی میکنه که نقاب تمدن رو از چهرشون برداشن و خود واقعیشون رو نشون میدن جوکر لجر یه روانی کامله و پیشبینی کردنش غیرممکه اون شخصیت چند بعدی داره ولی خالی از احساس و وجدانه و کاملا سیاهه و هیچ شخصیت کاریزماتیک نداره و از خون ریزی و کشتن و نابودی و ایجاد آشوب لذت میبره اون حتی تونست هاروی دنت که اراده داشت که میتونه گاتهام رو نجات بده رو قانع کنه که اون نمیتونه نجاتش بده چون اون هیچ کنترلی بر اتفاقات اطرافش نداره و همه چیز به یه عامل بیرونی «شانس» مربوطه نه اراده ادم اون تو طول فیلم شهر گاتهام رو تقریبا به زانو درمیاره و امنیت رو از همه میگیره ولی آخر داستان میبینه که همه ادما مثل اون نیستن و انسان صرفا فقط یه موجود با باطن سیاه و وحشی نیست و میتونه واقعا بهتر باشه
    —–
    نیگان با بازی جفری دین مورگان تونست تو همون قسمت های اولیه حضورش تو سریال نظر همه رو جلب کنه و بعد از یه فصل تبدیل به محبوبترین بخش کل سریال شد
    نیگان تصویری تاریک از طبیعت وحشی انسان در یه جهان پسا آخرالزمانیه و از ناتوانی و ضعیف انسان سواستفاده میکنه و به قدرت میرسه اعتقاد این شخصیت بر این مبناست که بعد از چنین فاجعه‌ای انسان دیگه نمیتونه به دوران قبل برگرده و اون دیگه نمیتونه رنگ امنیت رو ببینه و تلاش برای ساخت دوباره یه جامعه آزاد و یه زندگی گل بلبل دیگه سر رسیده و باتوجه به دنیایی که سریال به ما نشون میده تقریبا حقیقت رو میگه اون یه رهبر مقتدره و یه جامعه بزرگ به اسم ناجیان رو سازماندهی میکنه و این باور رو القا میکنه که تنها راه نجات در این جهنم پر از زامبی فروختن آزادی و اراده عمل خود در ازای امنیت و اطاعت بی چون و چرا از دستورات و قوانین نیگان هستش با تحمیل چنین باوری افراد نیگان بدون حرف اضافه ازش پیروی میکنن چون نیگان در ازای فرمانبری اونا بهشون آب و غذا و سرپناه و امنیت و امکاناتی میده که هیچوقت توی اون جهنم نمیتونستن تصورش رو بکنن به همین دلیل کاملا مطیع اونن چون به این باور رسیدن که بدون نیگان اونا هم راه نجاتی ندارن و اونو به شکل منجی خودشون میبینن این نشون میده که نیگان چقدر رهبر مقتدر و باهوشیه و به این شکل اون یه امپراتوری بزرگ توی جهنم زامبی ها برای خودش میسازه. با همه اینا اون هنوز یه رهبر مستبد و زورگوئه و همچنین یه شخصیت غیرقابل پیشبینی داره. اون جامعش رو مثل یه دیکتاتوری اداره میکنه و افراد این جامعه رو به دو گروه تقسیم میکنه که گروه اول ناجیان هستن که از مزایای زیادی بهره مندن و گروه دوم کارگرها که برای ناجی ها کار میکنن و تنها چیزی که گیرشون میاد اینه که توسط زامبی ها تیکه تیکه نمیشن
    نیگان شخصیت شوخ طبع و درعین حال جدی داره اون بی رحمه ولی برعکس جوکر لجر شخصیت بی احساس و بدون وجدانی نیست و خیلیم شخصیت پیچیده ای داره و علاوه بر اینکه از خشونت لذت میبره ولی خشونت رو برای هدفی خاص انجام میده
    نیگان میشه گفت نقطه مقابل جوکره هرچی جوکر مصممه که نظم و قانون رو از بین ببره و هرج و مرج ایجاد کنه نیگان قصد برقراری نظم و قانون برای بقیه به شیوه خودش رو داره و نکته جالب اینه که هردو تا حدی به روانشناسی انسان مسلطن اونم به شیوه کاربردی و میدونن چطور با ذهن بقیه بازی کنن یا حتی خوردشون کنن دقیقا کاری جوکر با بتمن کرد تا حتی تصمیم بگیره که خودشو تسلیم کنه و توی بیمارستان هاروی دنت رو خورد کرد و کاری که نیگان با ریک و گروهش توی اون جاده انجام داد و جوری که باعث تغییر شخصیت مورگان جونز به یه قاتل روانی شد و نحوه مطیع کردن افرادش یا وقتی که آلفا رو فریب داد. نیگان در اولین حضورش زخم عمیق تری نسبت به جوکر بر مخاطب ایجاد میکنه اونم با کشتن دوتا از شخصیت های اصلی سریال با بی رحمانه ترین شکل ممکن با استفاده از چوب بیسبال خفنش و به جرعت میشه گفت که حس نفرتی به مراطع بیشتری نسبت به جوکر در دل مخاطبین ایجاد کرده و این نشون میده که جفری دین مورگان کار خودشو بعنوان ویلن عالی شروع کرده. نیگان از جوکر لجر قابل همزاد پنداری تره چرا که جوکر شخصیتی غیر قابل درک داره و مفاهیم مختلف احساسی مثل ترس رو مثل بقیه ادما احساس نمیکنه و انسان از چیزی که درک نمیکنه میترسه ولی نیگان شخصیت انسانی تری نسبت به جوکر داره و این باعث میشه که قابل لمس و همزاد پنداری باشه و اینو تو دو فصل آخر سریال بیشتر نمایان میکنه و همین شخصیتش باعث میشه رفته رفته به یه ضد قهرمان تبدیل بشه
    درکل هردو شخصیت ویژگی های خاص خودشون رو دارن که اونا رو جزو بهترین ویلن های کمیکی تاریخ قرار میده و سخت میشه گفت که کدومشون بهترن ولی بنظر من با اختلاف خیلی پایین نیگان کمی بهتر بوده اونم به این دلیل که شخصیتش فرصت بیشتری برای پرداخته شدن داشته و شاید اگه جوکر هیث لجر تو فیلم های بیشتری حضور پیدا میکرد شخصیتش حتی از این هم بهتر میشد
    درکل این مقایسه من بود برای دو شخصیت

  70. بردیا کاربر می‌گوید

    اقا برگام.من فکر میکردم ابوالفضل ایروانی فقط تومار تایب میکنه.توهم دست کم نداری

    1. king venom کاربر می‌گوید

      بردیا
      من وقت نمیکنم وگرنه میخواستم طولانی ترش کنم 😁😁 ولی من به طور کلی کامنت های خلاصه رو ترجیه میدم

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        میگم همین فرمونو برو جلو.خلاصه نکنی مقاله بالا نمیاد

  71. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    منم یه مقایسه برابر جوکر و نیگان میکنم
    شخصیت پردازی : خوب اولا جوکر فقط دو ساعت فقط داشت که کارگردان بتونه به شخصیت جوکر بپردازد اما نیگان چند فصل که هر قسمتش ۴۵ دقیقه بود وقت داشت که کارگردان بتونه به انگیزه و شخصیت پردازی نیگان بهتر و بیشتر اشاره کند
    در کل شخصیت پردازی هر دو عالی هست و به خوبی در مدت زمانی که بهشون وقت داده شده نشون دادن ولی به نظرم شخصیت پردازی نیگان بهتره
    انگیزه : انگیزه بیشتر به شخصیت پردازی مربوطه اما خودش هم در کل یک چالش هست

    انگیزه جوکر به نظرم بهتر از نیگان بهتر بود ،چون که انگیزه جوکر و خواسته جوکر این بود که مردم اهم میتونن به ادم کثیفی مثل خودش تبدیل بشه و انگیزه نیگان این بود که میخواست عدالت رو به راه خودش در یک دنیای پر از زامبی ایجاد کنه
    ولی انگیزه جوکر بیشتر به یک شرور میخوره و همینطور با اینکه شجوکر و نیگان به روان شناسی هم اشاره می‌کنه اما انگیزه جوکر بهتر از نیگان بود…

    در مورد بازیگری هم برابر .

    در کل برابر .

    👍😀

    1. king venom کاربر می‌گوید

      مگنتو
      نظر شما هم محترم یکی از معیار هایی که میتونی بفهمی که انگیزه یه شخصیت تا چه حد خوبه اینه که عموم مخاطبین چقدر باهاش ارتباط برقرار میکنن ولی جوکر لجر انگیزه بهتری نداره دواقع انگیزه پیچیده تری داره و بیشتر برای افرادی که روانشناسی میدونن قابل درکه ولی نشونه بهتر بودن نیست چون انگیزه های نیگان جوریه که عموم مردم بهتر اونو درک میکنن و درسته لجر فقط توی یه فیلم دو ساعته وقت داشت که خودشو نشون بده و دیدیم که چیکار کرد ولی خب شاید بگی منصفانه نیست ولی نیگان مدت بیشتری رو تونسته خودشو نشون بده و شخصیتی قابل درک و ارتباط بسازه و مثل جوکر لجر بی احساس نیست چون جوکر لجر بر این پایه خلق شده که نشه درکش کرد ولی نیگان رو چرا میشه. درسته جوکر هدف بزرگ تری داشت ولی مخاطب بیشتر با هدف نیگان همراه میشه تا جوکر جوکر لجر بیشتر به خاطر شخصیت پردازی چند بعدی و فان بودن و ترسناک بودن و صد البته بازی بینظیر لجر اینقدر محبوبه و درسته که انگیزه های پیچیده و قابل تاملی داره ولی نیگان انگیزه های قابل لمس تری داره و مخاطب بهتر باهاش ارتباط برقرار میکنه
      بنظرم اگه هیث لجر مرحوم نمیشد میتونست تو فیلمای بیشتری حضور داشته باشه و چه بسا فیلم اختصاصی هم داشته باشه و قطعا شخصیتش از چیزی که الان هست بهتر میشد

      1. king venom کاربر می‌گوید

        اخ گفتم مگنیتو شرمنده منظورم دکتر استرنج بود من همین حالا متوجهش شدم خب دلیل شم اینه که پروفایل شما خیلی به پروفایل کاربر مگنتو شباهت داره ولی باز خیلی شرمنده

  72. بدسی ام کاربر می‌گوید

    من خودم دیسیو بخاطر شخصیت های بتمن و سوپرمن به مارول ترجیح میدم

  73. بردیا کاربر می‌گوید

    دوستان چندتا سوال داشتم خوشحال میشم جواب بدین.یک:من تازه کینگ این بلک رویدادشو کامل تموم کردم شما به این رویداد از۱۰چند میدین؟؟؟بعدی اینه که یعنی الان به صورت کامل نال نابود شد؟؟احتمالی واسه بازگشتش نیست؟؟؟بعدی اینه که این انیگما همون کابیتان یونیورسه؟؟؟سوال اخر اینه که میشه یه مقدار راجب انیگما فورس توضیح بدید؟شنیدم از اتریتی قدرت میگیره

    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      من به کینگ این بلک از ۵ ، نمره ۲ میدم

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ۲?;م نیست؟

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          بر اساس معیار های من نه
          معیار های بقیه رو نمیدونم

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        هل بلیزر
        اخر اسمت کمی برازندت هست

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          بشین سر جات
          اخر اسم من به هیچ کس مربوط نیست

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            بابا اسم این بنده خدا رو بیخیال شین

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              معیار های من با کس دیگری متفاوته
              به خاطر همین ۲ دادم چون با تمقال سمرت وارز و اینفینیتی مقایسه کردم

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                جناب با اینیفیتی هم مقایسه میشد میبایست ۳ رو بدی دیگه

                1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                  اونو دیگه ما تشخیص میدیم

                  1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    هل بلیزر
                    حرف تو = نظر شخصی
                    حرف من = نظر شخصی
                    و بعدش ما تشخیص میدیم؟ فکر کردی مثلا کی هستی؟

                    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      کی هستم تو بودی که به نمره کن گیر دادی ادم حستبی بعد میای حزف شخصی میکنی تو دیکه کی هستی ؟

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            شما هم بشین سر جان در مورد نظر شخصی من اظهار نظر نکن

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              چی میگی تو ؟ 😐
              مردم دیوونه شدند
              ادمین من در مورد سلیقه ایشون مگه چه نظری دادم ؟

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                یه بار فکر کنم گفته بودی کی نظر تو رو خواست و…فکر کنم منظور ایشون اون هست

                1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                  من کی گفتم ؟

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    چرا.یه بار یه جر و بحث کوچیک داشتین

                    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      کی ؟

                  2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                    مولتی جان خودتو به اون راه نزن

                    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      یعنی چی ؟ چه راهی مثل ادم صحبت کن ببینم چی میگی
                      بگو من چی گفتم
                      فقط بلدید اعصاب منو خراب کنید

                    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                      هل بلیزر
                      جناب کینگ ونوم گفت که نیگان بهتره یا جوکر
                      من گفتم جوکر
                      تو گفتی نیگان
                      بعدش من گفتم که حرفم نظر شخصی بود
                      تو هم گفتی که چه کسی به نظر تو نیاز داره .
                      فهمیدی

                    3. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                      پسر جان تو خودت به من برداشتی کفتی این نظر شخصی من هست من رو هم مورد مخاطب قرار دادی در حالی که من اصلا طرف صحبتم تو نبودی و نظر خودم زو گفتم با نظر شخصیه تو کاری نداشتم
                      بسه حالا عذر خواهی کن

                    4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                      شما هم گفتی چه کسی به نظر تو نیاز داره و با این کارت نظر من رو تا حدودی کم ارزش دونستی
                      بعدش من باید از تو عذر خواهی کنم؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2. king venom کاربر می‌گوید

      بردیا
      من به رویداد از ۱۰ ، ۸ میدم سوال دومت تا کمیک های ونوم ۲۰۰ و بقیه نیاد معلوم نیست ولی شخصیت محبوبه پس احتمالش هست . سوال بعدیت نه درواقع یونی پاور که قدرت کاپیتان یونیورس رو داره بخشی از یه نیروی واحد یعنی نیروی انیگما فورس هستش و صرفا گاد ونوم کاپیتان یونیورس نیست بلکه خیلی قویتر و کامل تر از اونه . انیگما فورس یک نیرو تقریبا شبیه و هم قدرت دارک فینیکسه چون هردوشون از اول خلقت وارد دنیای مارول شدن همونطور که ققنوس نیروی زندگی و مرگ و نابودی و خلق مجدد آفرینشه انیگما محافظ خلقت و زندگی و آفرینش ماروله کاپیتان یونیورس قدرتاش به اترنیتی یونیورس متصله درحالی که انیگما به مولتی اترنیتی متصله قدرتاش و اولین بار توی یه جهان به اسم میکروورس معرفی شد انیگما فورس همونطور که معلوم شده نسخه متضاد نال هست و همونطور که تو کمیک ثور خدای تندر و ونوم ۴ نشون داد انیگما قدرتش رو بین چندین جنگجو پخش میکنه تا با نال بجنگه ولی این باعث میشه قدرتش از نال کمتر بشه پس بعد از شکست تصمیم میگره تمام قدرتش رو رو یه میزبان قرار بده که شد آخرش گاد ونوم درکل هرکی بهش دسترسی پیدا کنه میشه قدرتمندترین ابرقهرمان مارول

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        خداییش دمت گرم.تکی

  74. ساسان کاربر می‌گوید

    به امید منحل شدن کامل mcu 🙂

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      به امید پایندگی mcu

      1. حسین کاربر می‌گوید

        #بردیا
        😖😖

  75. مگنتو کاربر می‌گوید

    چی کرده mcu با خیلیا پیداست که بدجور اثرش رو گذاشته . به امید نابودی مارول و نمیدونم منحل شدن مارول و مضخرف بودن مارول خب دوستان فیلماش رو تماشا نکنید . مگه مجبورتون کردن . به خدا منم فیلمای dceu رو با اینکه مضخرفن ولی میبینم اینقدر ناراحت نمیشم . موندم بعضی ها فقط میان کامنت بدن که فقط و فقط علیه مارول کامنت بدن یه خورده احترام نویسنده مقاله رو نگه دارید اولش بیاید یه چیزی راجب مقاله بگید بعد حمله ور بشید . اگه از ادمینم تشکر کنید جای دوری نمیره . ولی اشکال نداره من میدونم اینهمه نفرت از کجا نشات نمیگیره ولی بگم که ما هم ارزو داریم دیسی هم بتونه همچین دنیایی داشته باشه ولی مگه تقصیر ماست بلد نیست ! خب فیلما رو یه کمپانی درست درمون نمیسازه که نتیجش این میشه . ولی در کل میگم اشکال نداره و درکتون میکنم و اشکال نداره به دنیای سینمایی مارول بخواید توهین کنید ولی به اشخاص توهین نکنید چون مطمئنم هستن کسایی که توی سایت اطلاع زیادی از کمیک ندارن و mcu فن هستن . اون دوستانی هم فکر کنم حرفشون به من بود که من mcu فن هستم و کمیک فن نیستم فقط میگم دو سه تا کمیک که تا حالا خوندن بگن تا من فکر کنم ارزش بحث راجب کمیک رو دارن یا نه چون الان فکر نمیکنم باشن .

    1. کرول کاربر می‌گوید

      اینکه ادم از mcu خوشش نمیاد ربطی به دیسی فن یا مارول فن بودنش نداره
      من خودم مارول فنم ولی از mcu خوشم نمیاد

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        اره منم دیسی فنم از دیسی خوشم نمیاد

        1. احسان کاربر می‌گوید

          مگنتو کی میخوای یاد بگیری مثل آدم بحث کنی کنایه نزنی
          واقعا یکی مثل کاربر پوریا نیازه بیاد جوابتو بده بشونتت سر جات که بفهمی با خودت چند چندی
          همینجوری ولت کنن فقط به بقیه تیکه میندازی
          ادمین خواهشن تایید کن

          1. مگنتو کاربر می‌گوید

            خب دوست عزیز منم وقتی ۱۲ کاربر فیک از سایت های دیگه بیان همراهیم کنن دیگه بدون گفتن کلمه ای بحث و برنده ام .

          2. مگنتو کاربر می‌گوید

            بعد با اینکه این همه کاربر فیک حمله ور شدن ولی من ندیدم کسی جوابی بده اگه شما دیدید بگید منم ببینم . این بحث رو به نظرم بدون هیچ غرضی جلوی یه بچه هم بزاری میفهمه کی برنده شده ولی شما نشدید

          3. مگنتو کاربر می‌گوید

            بعد یه سوال شما تازه واردید؟ چون پیداست که زیاد از بحث سر در نمیارید و بار اولتون هست

        2. پویان کاربر می‌گوید

          آقای مگنتو این چیز عجیبی نیست که مارول فن باشی و از mcu خوشت نیاد
          من خودم شخصیت مورد علاقم هالکه و بخاطر اینکه اصلا اونجور که باید نشونش ندادن از mcu خوشم نمیاد

          1. مگنتو کاربر می‌گوید

            کاربلر پویان حالا که فکرش رو میکنم شما درست میگید . ولی به نظرم به خاطر یه شخصیت خودتون رو از لذت فیلم محروم نگنید

        3. بردیا کاربر می‌گوید

          منکه مارول فنم اینقدر دی سی رو نکوبیدم.{در واقع اصلا نکوبیدم}

      2. مگنتو کاربر می‌گوید

        در ضمن مگه خود شما نبودید توی مقاله های قبلی گفتید دیسی رو به مارذول ترجیح میدید ؟😐

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          منظورم کاربر کرول هستش از سوال بالایی

  76. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هه چه زود کامنتم تایید شد
    هورررااا

  77. عشق دیسی کاربر می‌گوید

    مارول قبل این mcu فقط هالک و اسپایدرمن رو بین شخصیت ها محبوب داشت
    که اوناهم با بتمن سوپرمن فاصلشون زیاد بود حتی تا اونجرز یک کاپیتان آمریکا یازدهمین شخصیت پرطرفدار دنیا بود( دیگه ببینید قبلش چندم بوده)
    بعد ما میگیم یه بخش زیادی از طرفداری های اینا بخاطر mcu طرفدارشون شدن حمله میکنید

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      یعنی الان بخواطر ام سی یو محبوب شدن گناه کردن؟

    2. پویان کاربر می‌گوید

      تا حدودی موافقم با حرفاتون 🤔
      من خودم از روی انیمیشن هالک علیه وولورین و ثور به شخصیت های کامیک علاقه مند شدم ولی اینکه شخصیت های مارول با mcu طرفداراشون خیلی زیاد شد رو قبول دارم

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        بازم خوبه برخلاف بعضی ها که با دوتا فیلم مثل سوپر استار نمایشش میدن ولی از رقابت با اسپایدرمن میرسه به زیر ایرون من که فکر کنم این بستگی شدید یعضی شخصیت ها رو که اسم نمیبرم به فیلم ها نشان میده

    3. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      قبل از mcu فقط هالک و مرد عنکبوتی محبوب بوده ؟ بامزه بود 😂😂😂 مخصوصا بخش هالک

      1. پوریا کاربر می‌گوید

        هل بلیز
        بین ده شخصیت پرطرفدار اون موقع مارول فقط سه تا نماینده داشته
        اسپایدرمن هالک وولورین
        که خب بعد mcu طرفدارای شخصیت های مارول بیشتر شدن

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          کاربر عشق دیسی
          من ازشما به خاطر اینکه هوای سایت رو سمی میکنید شکایت دارم

          1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

            وای مگنتو از کجا یاد گرفتی اینقد خوب تیکه بندازی؟
            واقعا باورنکردنیه
            زیادم حرف بزنی میگم پوریا بیاد
            اوه یادم رفت تو فکر میکردی برنده بحث خودت شدی هیچی پس
            من اعتماد به نفس تورو داشتم واسه خودم کمپانی میزدم کامیک میدادم بیرون

            1. ویکتور کاربر می‌گوید

              داداش این مگنتو رو ول کن بزار تو حال خودش باشه
              یک جا یکی بهش گفت نوستراداموس کی بودی تو بعد تو جواب گفت نمیدونم والا😂😐
              بعدش من خندیدم تازه فهمید چی به چیه

            2. مگنتو کاربر می‌گوید

              بیا با هم بحث کنیم فقط یه شرط من با دوازده کاربر فیک با شما بحث میکنم قبوله ؟ فقط سه نفر کاربر قدیمی یا اصلی سایت بگن من باختم دیگه توی سایت کامنت نمیدم . کاربر منهتن ، کینگ ونوم ، دکتر استرنج ، استیو راجرز ، هل بلیزر ، اتک تیتان ،بردیا . سیسکو رامون ، سه نفر از بین این افراد فقط بگن من باختم من دیگه توی سایت کامنت نمیدم . داداش من که مطمئنم بحث رو بردم حتی با فیک بازی هایی که وجود داشت ولی گفتم سه نفر از اینا بگن من باختم دیگه هیچ کامنتی توی سایت نمیدم . از این دوستان هم فقط خواهش میکنم بدون گفتن چیز دیگهای فقط بگن من بردم یا باختم

              راستی الان میدونم مشکل شما از کجا نشات میگیره : هالک علت اصلی بسیاری از تنفر ها

              1. ویکتور کاربر می‌گوید

                اره داداش شما درست میگی 😂
                امان از این کاربرهای فیک که نمیزارن آقای مگنتو قدرت نمایی کنه
                حیف واقن

                1. مگنتو کاربر می‌گوید

                  ویکتور
                  داداش شما رو میدونم از کجا میسوزید خب چه کنم از هالک خوشم نمیاد به مولا . کلا ول کنید من قسم خوردم با کسی که بحث سرش نمیشه بحث نکنم .داداش میگم از دکل بالا میرید یه وقت نیوفتید از بالا

            3. مگنتو کاربر می‌گوید

              در ضمن از دکل دیگران بالا نرویم

              1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                افرین بهش عمل کن

                1. مگنتو کاربر می‌گوید

                  ولی این رو بگم اصلا قصد توهین نداشتم و بحثاتون با بقیه رو حق به شما میدم

              2. مگنتو کاربر می‌گوید

                ببخشید من به شما حرفی زدم ؟نکنه شما هم با من بحثی ذاشتید و برنده بودید ولی من خبر ندارم . من اونجا گفتم تند رفتم از شما هم عذر خواهی کردم دیگه نمیدونم این کارا به خاطر چیه ! خب من علیه هالک چیز هایی رو گفتم همه هالک فنا علیه منن ولی شما چی . من خب معذرت خواهی کردم ولی شما با بقیه هم با این رفتارتون به مشکل خوردید

            4. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              عشق دیسی و ویکتور
              سوزش – دو – کودک

    4. پوریا کاربر می‌گوید

      ببینید شما اگه کامیک نخونده باشید و شروع کنید به دیدن فیلم های mcu واقعا ازش لذت میبرید
      این دنیا یه برنامه ریزی خوب و یه خط داستانی منظم داشته و تونسته دنیای خیلی خوبی رو به تصویر بکشه و طبیعیه که موفق بشه
      شما بنظرتون چند درصد کسایی که سینما میرن کامیک میخونن؟
      تعداد کمیشون در واقع و بقیه که فقط این فیلم هارو میبینن به معنای واقعی ازش لذت میبرن واسه همین فیلم هاش فروش خوبی داره
      در رابطه با اونایی هم کامیک میخونن غیر از اون بخش که به شخصیت مورد علاقشون کم لطفی شده تو فیلم ها(مثل هالک و هاکای) بقیه هم باز از فیلم ها راضین
      اینم یه چیز طبیعیه که محبوبیت شخصیت ها متناسب با فیلم هاشون بالا پایین بره
      فیلم های مارول اکثرا فیلمای با کیفیتی بوده و باعث شده محبوبیت شخصیت هاش بالا بره

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        بوریا جان حرف شما درست.بنظر من نباید زیاد کمیکو و سینما رو با هم مقایسه کرد.اسمشم روشه {دنیای سینمایی مارول}تکرار میکنم سینمایی.این که کسی خوشش نیاد کاملا قابل احترامه ولی اینکه بعضیا بی احترامی میکنن نه

    5. king venom کاربر می‌گوید

      عشق دیسی
      خب بگو ببینم اگه اینقدر وضع مارول بد بوده پس چرا تو دهه ۲۰۰۰ فروش کل مارول از دیسی بیشتر پس اگه اینقدر وضع شخصیت های مارول خراب بوده پس قاعدتا نباید خیلی مورد توجه خوانندگان قرار بگیرن و فروش کمیک ها نشان میده که خوانندگان چقدر به کمیک های فلان کمپانی توجه میکنن تازه اون موقع که مارول بین چنتا کمپانی خرید و فروش میشده البته درسته هالک جزو محبوب ها بود شما فقط تو همین دهه ۲۰۰۰ نگاه کن که چنتا فیلم و انیمیشن و به طور کلی چنتا سریال ازش ساخته شده پس طبیعیه که محبوب بشه
      مردعنکبوتی هم که همه میدونن فیلمای سم ریمی و انیمیشن هاش

      1. king venom کاربر می‌گوید

        ولی نکته اینجاست که خود بتمن و سوپرمن هم به خاطر فیلم ها و انیمیشن هاشون اینقدر محبوب شدن که اول از همه بتمن به خاطر سریال کارتونیش و سه گانه های تیم برتون و کریستوفر نولان و سوپرمن هم به خاطر انیمیشن های تلویزیونیش فیلم های ریچارد دانر محبوب شد پس نمیتونین بگین همه این شخصیت های مارول و دیسی بخاطر کمیک محبوب شدن

      2. عشق دیسی کاربر می‌گوید

        من اصلا همچین حرفی نزدم که بگم وضع مارول خراب بوده
        حرف من اینه بین ده شخصیت پرطرفدار اون موقع مارول سه تا نماینده داشته
        کپ و ایرون من هم جزو ده تا نبودن ولی الان جفتشون اومدن جزو پنجتا
        بر هر حال من دیسی فنم و دوست دارم وضعیت جوری باشه که دیسی بالاتر از مارول باشه
        که متاسفانه الان این مدلی نیست
        یه بخش زیادیشم بخاطر mcu هستش

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          خب کپ و ایرون من نبودن ولی به جای اینا ثور و دردویل بودش

          1. هاش کاربر می‌گوید

            لامصب ثور همین الانشم بین ده تا نیست چطوری اون موقع بوده؟!

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          عشق دی سی خب خودتم گفتی اون موقع.ولی الان.اوضاع خیلیییی فرق داره

  78. داریوش کاربر می‌گوید

    فکر نمیکردم اینقد آدم هست که از mcu خوششون نیاد 😯

    1. DC کاربر می‌گوید

      داداش نصف مارول فناهم از mcu بدشون میاد
      دیسی فنا که بماند
      از نظر کارگردانای بزرگم اینجوری فیلم ها برای هالیوود مثل سم میمونن

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        نصف مارول فنا ؟ نه بابا .کجا امار زده ما هم ببینیم؟
        کارگردانای بزرگ هم منظورتون اسکورسیزی هست مگه نه ؟ چون من کس دیگه ای رو سراغ ندارم

      2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

        کلا ۸۰ درصد کسانی که مارپل فن هستند با همین فیلما اشنا شدن بعد ۵۰ درصد مارول فن ها ناراضی هستند ؟

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          خود منم برگام ریخته.معلوم نیست اینا فازشون چیه

      3. بردیا کاربر می‌گوید

        کاربرdcتا جایی که میدونم ۹۵ درصد کسایی که اندگیمو دیدن ازش خوششون اومده.میگیم ۵۰درصدشون مارول فن.بازم نمیشه نصف.هرجور حساب میکنم حرفت از بی و بن غلطه

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          ۹۵ درصد ؟
          نه اصلا موافق نیستم
          حالا خوششون اومده باشه هم نمیشه گفت فیلم خوبی بوده

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            سرچ کردم این عددو نشون داد.۹۵ درصد کسایی که این فیلمو دیدن خوششون اومده.تازه از فروش فوق بالاشم میشه به این بی برد

      4. بردیا کاربر می‌گوید

        میگم میشه بفرمایید چنددرصد دی سی فنا از dceuخوششون میاد؟؟؟

  79. دیسی فن کاربر می‌گوید

    Mcu خودش رو مخ بود باید هواداراشم تحمل کنیم حالا

    1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون هم رو مخ بود شما رو هم باید تحمل کنیم.

  80. مگنتو کاربر می‌گوید

    داداش داریوش شما به تعداد اینجا توجه نکن چون اینجا فضای مجازیه و هر چیزی ممکنه باشه که دوست ندارم دربارش حرف بزنم ولی این رو بدون دومین فرنچایز محبوب جهان خودش همه چیز رو ثابت میکنه

  81. مگنتو کاربر می‌گوید

    خب من موندم این کجاش غیر طبیعیه خب چند شخصیت محبوب با داشتن فیلمای خوب به محبوبیتشون اضافه شد تا رسیدن به جایی که خیلی شخصیت ها رو زدن کنار . غیر طبیعی به نظر من اینه که یک شخصیت محبوب با چند تا فیلم متوسط بخواد محبوبیتش کم بشه و این به نظر من برمیگرده به خود شخصیت نه فیلمهای متوسط

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      آخه bvs یا جاستین لیگ جاس ویدون متوسط نبودن افتضاححححححححححح بودن افتضاح با متوسط فرق داره

  82. مگنتو کاربر می‌گوید

    باز هم صد رحمت به این که بعضی ها نمیان بگن مارول اصلا توی کمیک هیچی نبود تا اینکه mcu اومد اونوقت با شنیدن این جمله من برای اخرین بار در این دنیا هستم و سپس خب دیگه هیچی مردم

  83. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

    باز گندی که فاکس به اون همه کمیک ایکس من زد وارنر نزد همین mcu رو هم از خدا شاکر باشید

    1. مگنتو کاربر می‌گوید

      این هم یه حرفیه برا خودش . فاکس رو باید یکی جمعش میکرد

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      این همه گندی هم که وارنر زدو هنوز دانشمندا موندن چجوری شروع کنن.چه برسه به جمع کردن

    3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      هل بلیزر
      حرف حق 👍👍👍👍👍👍
      فاکس گند زد به کامیک های عالی مارول .

    4. king venom کاربر می‌گوید

      هل بلیزر
      خب فاکس فقط تو فیلمای اخری به ایکس من گند زد مثلا قسمت های اول ایکس من تو دهه ۲۰۰۰ با توجه به اینکه اولین اقتباس سینمایی از ایکس من بود برای اون زمان فیلمای خوبی بودن بجز ایکس من ۲۰۰۶ و ایکس من ریشه ها ۲۰۰۹ تو دهه ۲۰۱۰ فاکس بهتر شروع کرد و فیلم ایکس من ۲۰۱۱ و وولورین ۲۰۱۳ و ایکس من ۲۰۱۴ و دو فیلم ددپول و صد البته لوگان و نیو میوتانتز رو که فیلم های خوب و عالی بودن رو بیرون داد ولی آخرش با ایکس من ۲۰۱۶ و دارک فینیکس ۲۰۱۹ که به گند ترین شکل ممکن به فرانچایز پایان داد ولی کاملا مخالفم وارنر بیشتر از فاکس به دنیای سینماییش گند زده اینو فیلمای براتر هر دو دنیا میگن
      اگه قرار باشه فاکس رو واقعا برای یه چیز لعنت کنیم اون گند زدن به فرانچایز فنتستیک فور هستش نه ایکس من

  84. مهبد کاربر می‌گوید

    بتمن و سوپرمن و جوکر >>>> کل یونیورس مارول

    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      😂😂😂 عاع نه بابا مطلب باطل ارسال میکنید ؟ باشه
      مردان ایکس دردویل و دکتر دووم >>>>>>>> کل یونیورس دی سی

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        مهید میدونم.از همین الان میدونم.میخوای همچون خیلیییییی های دیگه مرز های تعصوبو جابه جا کنی.ولی به این راحتیا نیست.راستی منم یه چیز سم دارم:هالک>>>>>>>>>>>کل امنی ورس دی سی

        1. پویان کاربر می‌گوید

          به هالک چکار داری شما 😐

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            به هیچ وجه نمیخواستم بی احترامی کنم.هالک فقط یه قربانیه.قربانیه حافظه ی بی نظیر من که همه ی شخصیت هارو یادشه

    2. فلش کاربر می‌گوید

      #مهبد
      این همه اکانت فیک چیه تو سایت ؟ 😐

  85. بردیا کاربر می‌گوید

    دوستان میدونم به احتمال زیاد جوابم نه هست ولی خواستم بدونم که مارول هم امنی ورس داشته یا داره؟؟

  86. مگنتو کاربر می‌گوید

    قابل توجه دوستانی که گفتن فیلمای ام سی یو همش جوک هستش فیلمدکتر استرنج مولتیورس جنون گفته شده یه فیلم دارک هستش و سم ریمی قرار یک فیلم دارک با فیلمنامه ای دارک رو تحویل بده و احتمالا گفته شده ما شاهد مرگ شخصیت هایی هم هستیم .

    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      ماشین زمان پیدا کردید ؟
      تا زمانی که فیلم نیومده نمیشه قضاوت کرد

      1. نیما کاربر می‌گوید

        مارول ثابت کرده فیلم های دارک خوبی میسازه نمونش هم سرباز زمستانه

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          خب چیکار کنم ؟

          1. نیما کاربر می‌گوید

            شما داری میگید از کجا معلوم که دارک باشه منم دارم میگم مارول قبلا خودشو ثابت کرده بخواد دارک بسازه عالی میسازه

        2. مگنتو کاربر می‌گوید

          خب اقای هل بلیزر از رو عادت این کارا رو میکنید یا برای جلب توجه ببخشید قصد توهین ندارم فقط برام سوال پیش اومده بود

      2. مگنتو کاربر می‌گوید

        هل بلیزر
        اقا شما هم چه بی جنبه هستید چند بار عذرخواهی کنم خب منم میتونم شروع به کنایه زدن کنم . میگم خبر رسمیه و خود فرد ناظر بر داستانای فیلمای ام سی یو همچین خبری داده . نکنه شما از اینکه قراره دارک باشه ناراحتید ؟ هرچی من خبر گفتم شما یا گفتید جوک زیادی داره یا فمینیستی هست حالا که گفته شده قراره دارک باشه باز هم شما ناراحت شدید واقعا قضیه چیه ؟ نمیگم قصدی چیزی دارید چون بهم ثابت شد از ام سی یو دفاع کردید ولی دلیل این حرفاتون رو واقعا نمیفهمم

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          ( خب استاد اولا من دلیل ناراحتی خودم رو نمیدونم .
          دوم این چه تفکر غلطیه که شما دارید حتما باید از هم انتقام گیری کنیم یا حتما توی بحث برای تلافی به هم بپریم . دفاع از حقیقت چی میشه پس ؟ با عرض کلمه متاسفم استاد واقعا طرز فکرتون رو نمیپسندم . الان بحث چیز دیگه ای هستش مگر اینکه بخواید جاده خاکی برید که اونم اشکال نداره از روی عادتتونه . فقط یه چیزی این حجم از توهین به یه شخصیت های یک کمپانی خاص اصلا درست نیست .
          من دیگه به بحث با شما ادامه نمیدم چون شما کلا مشخصه که …….)
          شما قبلا جواب خودتو دادی

          1. king venom کاربر می‌گوید

            هل بلیزر و بقیه کاربران که جوک های فیلم های مارول رو بهانه میکنن تا بگن mcu مضخرفه
            ببین شما که میگی همه فیلما مارول فقط جوک داره نه چیز دیگه ای خب بزار به عرضتون برسونم اگه جوک تو بعضی فیلما پایه اصلی داستان فیلم باشه خب فرق میکنه مثل لیگ عدالت ۲۰۱۷ «قصد توهین ندارم» یا دو فیلم انت من یا دو فیلم ددپول یا دو فیلم مرد عنکبوتی و فیلم ونوم یا ثور رگناروک خب جوک یکی از پایه های اصلی این فیلم ها و فیلمنامه شونه اما تو بعضی فیلما جوک فقط لحظه ایه و برای جلو گیری از بیش از حد جدی شدن داستان استفاده میشه مثلا تو همین اسنایدرکات توش چنتا جوک بود ولی روی روند جدی داستان تاثیر گذاشت؟ نه یا مثلا دارکنایت که توش جوکر چندین بار جوک میگه که حتی گاهی خنده دار هم میشه ولی آیا باید بخاطرش بگیم جوکر لجر بد بود یا به فیلم حمله کنیم؟ نه یا مثلا سرباز زمستان که توش بازهم جوک لحظه ای بود ولی باز رو روند اصلی داستان تاثیر گذاشت؟ نه یا جنگ بینهایت که باز توش کلی جوک داشت ولی آیا تاثیری رو بار جدی فیلم داشت؟نه
            بعضی از فیلم های کمیک هستن که جوک و طنز جزو بند های اصلی فیلمنامه ست که چنتاش رو مثال زدم ولی بعضی فیلم ها هستن که میخوان یه داستان جدی رو بگن ولی برای جلوگیری از کسل کننده شدن فیلم چنتا جوک لحظه ای که به اون لحظه بخوره و تاثیری رو روند اصلی داستان نزاره بهش اضافه میکنن که بیشتر تو صحنه های غیر اکشن فیلم بکار میره ولی تو صحنه های اکشن هم اتفاق میوفته. اینجور جوک گفتن تو این فیلما نه تنها اشکال نداره بلکه یکی از شگرد های کارآمد سینمایی برای بیشتر سرگرم کننده کردن فیلم هست و ما تو اکثر فیلمای سینمایی اکشن حتی غیر کمیکی این روش رو میبینیم
            پس بیخودی با این حرفا سعی نکنین mcu رو بکوبونین مارول این روش رو چه بخاین چه نخاین تو فیلماش انجام میده

    2. king venom کاربر می‌گوید

      مگنتو
      خب اون طور که تو میگی هست مخصوصا وقتی تقریبا مشخص شده شوما گرواث قراره یکی از ویلن های فیلم باشه «برا کسایی که نمیدونن شوما گوراث یکی از ویلن های ترسناک دکتر استرنجه» پس میشه گفت قراره صحنه های ترسناکی تو این فیلم ببینیم البته قراره حال و هوای mcu رو داشته باشه یعنی مث بقیه فیلما توش جوک های لحظه ای هست ولی دستان کلی و اصلی قراره دارک و خفن باشه

  87. مگنتو کاربر می‌گوید

    خب پس معنی کلمه عذرخواهی رو نمیفهمید اولش فقط یه خواهش دارم این هالک فنایی که با من دشمنی دارند و برخی کاربرا که قبلا گفتم فیک هستند حمله نکنند و دخالت نکنند .
    هل بلیزر
    خب استاد عزیز من جوابم رو کامل ندادم . شما که نمیدونم چرا اینهمه با بقیه مشکل دارید کاربر دکتر استرنج . کاربر منهتن . کاربر استیوراجرز. خودم . نمیگم حرفاتون خرابه ولی رفتارتون از دم نادرسته ولی اشکال نداره به نظرم عادت کردید . خب من اگه به خودم توهین بشه زیاد ناراحت نمیشم ولی اگه هنگام بحث بیدلیل به حرفایی که میزنم بدون مدرک توهین بشه اره ناراحت میشم . من بودم وسط بحث با امپتی هند پریدم گفتم حرفای این دوست عزیز رو زیاد جدی نگیرید . من هنوز هم حاظرم دلایلتون رو با مدرک راجب حرفایی که راجب اون نسخه از گالاکتوس زدم رو بشنوم ولی فکر نکم حرفی داشته باشید . یه چیز دیگه اینکه من توی هر بحثی طرف حقیقت رو میگیرم ولی یه جا اشتباه کردم که توی بحثتون با استیو راجرز وارد شدم و به جای اینکه طرف حق رو بگیرم از شما دفاع کردم که بعدا عواقبش رو دیدم . در کل استاد ببخشید کامنتم طولانی شد چون باید در عین حال به تعداد انبوهی از کاربرای دیگه بپرید و جواب توهین هایی که بهشون کردید رو بدید . منو بگو با کی بحث میکردم به مولا . جناب منهتن رو زیر توهین گرفت فقط چون از دیسی دفاع کرده بودن . در ضمن استاد میتونم بپرسم عکساتون در کنار استنلی چرا منتشر نشده جایی چون من خیلی دوست داشتم یکی رو داشته باشم برا خودم ولی افتخارش به من نرسید . ولی زشته بعد مرگ دوستتون استنلی عزیز اینطوری شخصیتی (منظورم همون پسره هست که اسمش پیتره و کلا چیزی از اصول شخصیت پردازی رو نداره ) که با هم خلق کردید رو تخریب کنید

  88. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    اون مارول فنی که MCU رو از ریشه میکوبونه یا مارول فن نیست یا هالک فن شدیدا افراطیه. ۹۹ در اوقات از این دو حال خارج نیست هرچند استثنا های خیلی جزئکی در حد یک درصد یا کمتر وجود داره.

  89. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    چرا کامنت من تایید نشد؟!

  90. رضا👉 کاربر می‌گوید

    ایمورتال هالک ۴۷ اومد خب کی اول بحث رو شروع می‌کنه؟
    https://readcomiconline.li/Comic/Immortal-Hulk/Issue-47?id=185055

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      چه بحثی؟؟همون که ربط به ام سی یو داره؟؟

      1. رضا👉 کاربر می‌گوید

        عینک برا همین مواقع ساخته شده، کجای کامنتم اسم ام سی یو آوردم؟؟

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          منم همینو برسیدم.شما هم اگر ادب داشتین و درست جواب میدادین

          1. رضا👉 کاربر می‌گوید

            من چقد آدم بدیم جواب کسی که از من متنفره رو این مدلی دادم 😱😔😑😂

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              خب ببین من بی دلیل اینجوریم؟؟؟مثل الان همیشه هی بی احترامی میکنی تیکه میندازی هی میگی نوب تعصبی و…واسه همین زیاد ازت خوشم نمیاد.کامنتای قدیمیتو میخوندم میدیم که هرکی باهات مخالفت میکرد میکوبوندیش.غیر از این مشکلی باهات ندارم

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          اگه بحث اینه که بهترین کمیک مارول چیه خب فکر کنم ایمورتال هالک

          1. رضا👉 کاربر می‌گوید

            تو ایمورتال هالک ۴۷ کینگ ثور و هالک جنگیدن هالک داشت اونو خفه میکرد، من میخواستم نظر همه رو راجب ایمورتال هالک ۴۷ بدونم، لینکشم اون بالاست.

        3. مگنتو کاربر می‌گوید

          رضا دوباره یکی رو پیدا کردی توهین کنی چه کار به بنده خدا داری .
          فقط یه سوال این نتیجه رو چطور بدست اوردی اگه اشتباه نکنم گفتی گالاکتوس از واچر ها ضعیفتره یا از دورمامو ضعیفتره ؟ این ها چقدر جالبن

          1. رضا👉 کاربر می‌گوید

            ربطی به نظرم به شما نداره که چجوری با بقیه حرف میزنم، راجب گالاکتوس و واچر ها و دورمامو پایین بحث میکنیم.

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              خودتو نشون دادی

    2. بهرام کاربر می‌گوید

      از نظر من بهترین کامیک های مارول تو سه سال گذشته همین کامیک های ایمورتال هالک بوده
      خیلی دارک و خفنه کامیک هاش

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        اره اگه بقیه رو حساب نکنیم

        1. بهرام کاربر می‌گوید

          ببین توی سایت نظر هر فردی برام محترم الا نظر تو
          واقعا به درک که به نظرت کامیکای خوبی نیستن

          1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            سلیقه شما قابل احترامه ولی منصفانه نگاه کنیم ران های کمی نبودند که از ایمورتال هالک بهتر باشند
            ایونت ها هم که مشخصه
            فکر نکنم کمیک فن های زیادی با صحبتی که شما مطرح کردید موافق باشند

  91. بردیا کاربر می‌گوید

    دوستان یه سوالی والی وست یا رانر؟؟

    1. فلش کاربر می‌گوید

      مشخصا والی وست

  92. بردیا کاربر می‌گوید

    اقا یه چیزی انتی مانیتور یا اماتسومیکابوشی؟؟؟

    1. پروردگار دوم کاربر می‌گوید

      شوخی میکنی دیگه ؟؟
      خوب معلومه کسی که میتونه مولتیورسو نابود کنه از میکابوشی خیلی قویتره

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اخه میکابوشیم داشت مولتیورسو نابود میکرد.{راستش من کمیکی که توش بودو متاسفانه نخوندم و اطلاعاتم از ممکنه نادرست باشه}بعد انگار تروفروم داره.اون تروفرومش چی؟

        1. king venom کاربر می‌گوید

          بردیا
          ترو فرمش شخصیت فراموشی هست که خیلی از انتی مانیتور قویتره ولی خود میکابوشی ۹۸ درصد مولتیورس رو تسخیر یا نابود کرد و این صراحتا تو خود کمیک بیان شد پس بله اون درحد انتی مانیتور هست

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            این تروفرومشو تو یه سایت خارجی دیدم ولی ابلیوین نبود

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              در واقع میکابوشی فقط جنبه کوچکی از فراموشی هست

            2. king venom کاربر می‌گوید

              بردیا
              آماتسو میکابوشی دو تا شکل داره یکیش که شبیه یه خدای ژاپنی با ماسکه اون یکیش هم که هممون اونو با این شکل میشناسیم هم قیافش شبیه کارنیجه منتها سیاه اگه شکل سومی وجود داره و من ندیدم بگو
              ولی هردو یکین و آواتار فراموشی هستن و مستقیما توسط اون کنترل میشن

        2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          میکابوشی کابوس رو نابود کرد و ۹۹ درسد مالتیورس مارول رو نابود کرد

          1. king venom کاربر می‌گوید

            هل بلیز
            درواقع ۹۸/۷ مولتیورس رو اینطور که کمیک میگه هر یه درصد شامل صدها میلیون دنیا میشه پس خودت حسابش بکن

    2. Batman کاربر می‌گوید

      بردیا
      سلام خب اگه آنتی مانیتور در اوج خودش باشه براحتی برندس!! چون به راحتی تمام تونسته اسپکترو بزنه و بعد ششمیه و یکی از پسران پرپچوائه و با لارنوو( مانیتور )برابره و همچنین با لارنوو و آلفیوس تونسته خود پرپچوا رو بزنه و پرپچوا خیلی از دادگاه زندگی قویتره و دادگاه زندگی هم از فراموشی قویتره و آماتسو میکابوشی هم یه کلون از فراموشیه که ینی ازش ضعیف تره!!!!

  93. مگنتو کاربر می‌گوید

    ادمین چرا تایید نشد ؟
    رضا
    دداشتم مقاله های قبلی رو میخوندم به یه چیز با مزه رسیدم گاالاکتوس از دورمامو ضعیفتره ؟ واقعا این تنذ رو خودتون گفتید یا جایی شنیدید ؟

    1. رضا👉 کاربر می‌گوید

      قشنگم، دورمامو کلاسیک>گالاکتوس مشکلی هست؟

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        مگنتو جان با اختلاف کم به نظرم دورمامو

    2. بدسی ام کاربر می‌گوید

      مگنتو خیلی احساس شاخ بودن میکنی اینجوری با کنایه کامنت میزاری؟

      1. ویکتور کاربر می‌گوید

        این چه حرفیه جناب؟
        آقای مگنتو خیلی شاخن
        هرچند این فیک ها اجازه نمیدن با به اوج شاخ بودنشون پی ببریم 😞

    3. king venom کاربر می‌گوید

      مگنیتو
      گالاکتوس خیلی قوی تره اون دورمامو رو تو قلمرو خودش بلعید لامصب حتی تونسته ققنوس رو هم ببلعه
      فقط دورمامو کلاسیک شاید شانس داشته باشه ولی گالاکتوس کلاسیک از گالاکتوس الان قویتر بود

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        اره دیگه منم همینو میگم . گالاکتوس اون رو بلعید به راحتی .
        جناب رضا بهتون پیشنهاد میکنم کمیکش رو حتما بخونید چون خیلی برای اطلاعات عمومیتون مفیده

      2. امیر کاربر می‌گوید

        این نبردی نیست که بشه به سادگی گفت کی برنده میشه

      3. بردیا کاربر می‌گوید

        واقعا بلعیده؟؟خدایا کی میرسه که همه ی کمیکا ترجمه شده باشه یا من کامل اینگلیسی یاد گرفته باشم؟؟

        1. king venom کاربر می‌گوید

          بردیا
          کمیکش تو کمیک استریپ ترجمه شده دیروز یا پریروز برو بخون 👍👍شماره ۱۵ دکتر استرنج

  94. بردیا کاربر می‌گوید

    بازم حرفای همیشگیت.بازم.همینو بلدی؟؟؟همش همین؟؟؟اخه همینو هی تکرار میکنی.داداش من دلم واسه مگنتو میسوزه.گیرکیا افتاده.نه متاسفانه منو کاربر بوریا بحث خاصی نداشتیم بری زیرسایش هی الکی مسخره کنی.اره این واقعیته.هیچی از خودت نداری هیچی.اوج حرفت یه تیکه ی مسخرست.اره برو بیش عمو بوریات بدو صداش کن هر وقت یکی باهات بحث میکنه میگی بوریا بوریا.بدو بگو ببینم اون چی میگه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      ویکتور من هی کامنتای شما و مگنتو رو میدیم یه کامنتم دادم متاسفانه تایید نشد.دیدم تنها کاری که میکنین مسخره کردنه.از این به بعد من بشتشم

    2. ویکتور کاربر می‌گوید

      داداش چرا حالا اینقدر عصبانی میشی😂؟
      بعد پوریا نه بوریا🙂
      بعدشم من که از ایشون الان حرفی نزدم
      تاکیدم در خفن و شاخ بودن آقای مگنتو بود

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        ویکتور
        خب همونطور که گفتم چسپیدنتون به یکی خیلی رو مخه و من که واقعا شما رو میشناسم ولی ول کنید انگار که من شما رو نمیشناسم و منو ول کنید به یکی دیگه بچشپید هالک هم به نظرم بهانه خوبی بود ولی باز هم ضایع هستش

  95. مگنتو کاربر می‌گوید

    بدسی ام و ویکتور
    شما دو تا به خدا هالک خیلی خوبه فقط منو ول کنید برید یکی دیگه رو بچسپید من حوصله ندارم . کاربر دکتر استرنج هم خوب جوابتون رو داد . کلا من در حد شما دو تا نیستم حالا برید به یکی دیگه بچسپید افرین برید .
    کاربر رضا اولا اونجا حرفی از کلاسیک نزدی و فقط گفتی دورمامو قویتر از گالاکتوسه میدونی کجا میگم ؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      بنظرم نسخه ی عادی ر حساب کنیم با اختلاف نسبتا کم دورمامو

    2. رضا👉 کاربر می‌گوید

      منظورم کلاسیک بوده (فکر کنم اونجا راجب دورمامویی که اترنیتی رو زده بحث میکردم نه؟ و اونم کلاسیک بود) حتما کامنت های مقاله ثور علیه هالک یا ۱۰ دلیل برای قویترین انتقام‌جو بودن ثور رو میگی نه؟ کلا هروقت گفتم دورمامو>گالاکتوس منظورم کلاسیکش بوده خودم می‌دونم دورمامو مدرن دربرابر گالاکتوس (تقویت شده) چه کرد.

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        خب اگه اینطور که میگید باشه خب معلومه دورمامو کلاسیک قویتره ولی ما هم باید گالاکتوس کلاسیک رو در نظر بگیریم که اینجوری قضیه متفاوته . دورمامو کلاسیک کسیه که تونسته اگه اشتباه نکنم رشته جادوی عرفانی دادگاه زندگی رو مختل کنه

        1. رضا👉 کاربر می‌گوید

          به عنوان یه طرفدار دورمامو میگم، دربرابر گالاکتوس (کلاسیک) اگه تو قلمرو خودش نبرد کنه اونو شکست میده (در نهایت دورمامو برنده میشه) ولی اگه خارج باشه خب … بازم نظر من دورمامو عه، دلایل خودمو دارم. (مثلا گفته شد تاج دورمامو می‌تونه همه چیزو نابود کنه و…)
          درمورد واچر ها، تو مقاله ثور علیه هالک و ۱۰ دلیل برای قویترین انتقام‌جو بودن ثور سر نبرد اسپیس پانیشر هالک و رون کینگ ثور بحث کردم توش گفتم این واچر ها (مال زمین ۱۲۰۹۱) یا مال همون داستان اسپیس پانیشر از گالاکتوس قویترن اشتباهی کردم؟! نه خیر هنوزم سر حرفم هستم. گالاکتوس اون زمین (به گفته نویسنده) قدرتش با گالاکتوس زمین ۶۱۶ یکی بود درمورد قدرت این واچر ها قبلا توضیح دادم.

          بحث واچر های زمین اصلی و گالاکتوس جداست می‌دونم الان میگن “گالاکتوس تو یه وات ایف واچر رو کشت گالاکتوس فلانه” اینا … وات ایف کنن نیست اما اگه وات ایف خیلی محبوبه واچر هم گالاکتوس رو کشته، یا مثلا میگن “واچر ها هزار سال با سلستیال ها جنگ کردن و درنهایت شکست خوردن ولی گالاکتوس زمانی که ۴ سیاره خورده بود یه سلستیال رو کشت …” شکست خوردن واچر ها به این خاطر بود که سلستیال اکسیتار هزار سال انرژی جمع کرد تا بتونه یک واچر (فقط یک واچر) رو اونجوری جر بده.
          “اینو دیگه نمیتونی رد کنی خیخیخیخی واچر خودش گفت گالاکتوس می‌تونه با قدرت من برابری کنه …” وای جدا نمیتونم رد کنم 😂 خب عزیز دل گالاکتوس کم موجودی نیست اون یه موجود کیهانی حتی تونسته یه سلستیال رو بکشه (حالا با خوردن چند تا سیاره) تقریبا تونسته یه واقعیت رو بخوره و … تو مقایسه مهمه که آیا گالاکتوس سیاره خورده یا نه، در کل گفته بودم واچر های ارث ۱۲۰۹۱>گالاکتوس.

  96. مگنتو کاربر می‌گوید

    کاربر بردیا من ممنونم از شما . ولی اینا رو ول کنید اینا از وقتی من گفتم دکتر استرنج هالک رو میزنه اینطور با من دشمن شدن . خدایی کسی هم حرفاشون رو تایید نمیکنه بدونم کجا کاربر پوریا بحث رو برده من ازش تقدیر کنم

    1. امیر کاربر می‌گوید

      مگنتو مدل کامنت گذاشتنت باعث میشه نصف کاربرا بریزن سرت
      دیگر خود دانی
      از نظر من هم شما بازنده اون بحث بودید

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        دوباره این کاربرای فیک شروع کردن خواهشا کلا کاری به من نداشته باشید تا من شروع به این مسئله وارد نکنم . اقا شما خیلی ضایع عمل میکنید وارد یه سایت جدید میشید اینهمه مقاله وارد این مقاله میشید بعد ۵۰۰ کامنت رو میخونید از قضا به جای اینکه راجب مقاله صحبت کنید میاید راجب من نظر میدید مگه نه ؟ من دیگه حرفی ندارم .
        ادمین ببخشید توی این مسئله ورود کردم لطفا تایید بشه

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          در ضمن دیددیم از بین کاربرای اصلی که گفتم چند نفر از من دفاع کردن و کسی رو ندیدم که از کاربر پوریا دفاع کنه . مگر اینکه کاربرای فیک رو هم حساب کنیم

          1. ویکتور کاربر می‌گوید

            باو تو خیلی خوبی ناموسن 😂
            هرکی ازش حمایت کنه میشه کاربر اصلی سایت
            هرکی مخالفش حرف بزنه میشه کاربر فیک

            1. مگنتو کاربر می‌گوید

              خدایی از اونایی که نام بردم هم مخالف بودن هم موافق ولی هیچکی از شما حمایت نکرد . ادمین من واقعا یکی از جاذبه های قوی سایت هستم چون کاربرای حدید وارد میشن و همشون بدون اینکه حرفی از مقاله بزنند از من شروع میکنند . بابا یه کم کمتر ضایع تر باشید . ادم اینقدر ضایع عمل میکنه به خدا ؟؟؟؟ . هرکسی جدیدا وارد سایت میشه با خودش میشه خب حالا کاربر مگنتو کجاست بریم پیداش کنیم . مقاله رو نخونده علیه من کامنت میدن . جالب اینکه به خاطر من بالغ بر ۲۰ کاربر جدید وارد سایت شده تا علیه من کامنت بده ولی این حجم از افراد جدید توی سایت من که ندیدم اتفاق بیوفته

              1. ویکتور کاربر می‌گوید

                ببین داداش گلم
                تو وقتی در جواب نوستراداموس کی بودی تو میای میگی نمیدونم والا واقعا چه انتظار دیگه ازت میره اخه
                بالغ بر ۲۰ کاربر جدید 😂؟
                کاربر امیر که بوده همیشه کاربر رضا و بدسی ام همینطور
                اگه شما اصل بودن اینارو تایید نمیکنی و میگی فیکن که دیگه هیچی حرفی ندارم😂
                فقط این عدد ۲۰ رو از کجا اوردی برام سواله جناب جذبه سایت
                من خودم بم میگفتن نوستراداموس کی بودی بش میگفتم نمیدونم والا تا یک ماه کامنت نمیزاشتم بعد ایشون میگه جذبه سایت😂
                البته از کسی که میگه چرا تو جمله معروف مارو دور ننداز بجای از ما از من استفاده نکردی پس فیکید چه انتظاری میره 🤦‍♂️
                خلاصه که نکشیمون جذبه سایت

                1. مگنتو کاربر می‌گوید

                  کاربر امیر که دیروز اولین کامنتش بود ( ثابت کن من خراب میگم ). کاربر ویچ . کاربر مین . کاربر برنا . کاربر پاشا . کاربر سیلور و کاربر ساسان و خیلی کاربرای دیگه که ادمین کامنتشون رو برای اینکه وجه سایت به هم نخوره حذف کرده بود و وقتی وارد سایت میشدن من رو میدیدن میگفتن ما قصد دخالت نداریم ولی شما بحث رو باختید اخه مگه من احمقم ندونم کاربر فیک کیه ؟؟؟ . خدایی شما کاربر امیر رو برا من ثابت کن خیلی وقته توی سایت هستند این کافیه . ایشون قبلا فقط یه کامنت توی مقاله انیمیشن های مارول داده بودن دیگه هیچی تا الان . بقیه هم رفتن که رفتن .

                2. مگنتو کاربر می‌گوید

                  همونجا که دوتا کاربر اصلی هم ازت حمایت نکردن معلوم شد ارزش حرفات چقدره .

    2. ویکتور کاربر می‌گوید

      مارو دور ننداز حالا آقای مگنتو 😞

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        من شما رو دور بندازم من کی باشم فقط یه خواهش داشتم یه کم از من فاصله بگیرید یا حداقل حد ایمن فاصله اجتماعی رو رعایت کنید اخه اینقدر به من می چسپید نگران سلامتیتون هستم یه وقت مشکلی براتون پیش نیاد .
        یه سوال دیگه مگه شما چند نفرید که از ضمیر جمع برای خودتون استفاده میکنید نکنه من اشتباه میکنم یا واقعا چند نفری با هم کامنت میدید چون اینکه به خودتون بگید ما یه کم خنده داره .

        1. ویکتور کاربر می‌گوید

          وای وایییی😂😂
          میاد میگه تو چرا بجای مارو دور ننداز نگفتی من رو دور ننداز
          جرررررررر 😂

        2. امیر کاربر می‌گوید

          وای خدا🤦‍♂️
          مامان بزرگ منم جمله مارو دور ننداز رو شنیده دیگه بعد میاد میگه چرا از ضمیر جمع استفاده میکنی
          واقعا تقصیر خودته
          من قصدم این بود که بیام طرف تورو بگیرم چون خیلی بهت حمله کرده بودن ولی خب مثکه مشکل از خودته

        3. بهرام کاربر می‌گوید

          #امیر
          شما چرا جدیدن کم پیام میدید تو سایت؟

    3. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      حالا کاری با حرفات ندارم ولی خداوکیلی دکتر استرنج خیلی از امثال هالک قویتره

      1. برنا کاربر می‌گوید

        با نظر شما مخالفم
        حداقل در جهان اصلی مارول دکتر حریف هالک نمیشه
        توی کامیک ووردوار هالک که بدجور شکست خورد از هالک
        در حال حاضر هم تو کامیک که هالک از قدرت خیلی زیادی برخورداره
        الفادر ثور رو بدون اینکه حتی توی حالت عصبانیتش قرار بگیره شکست داد
        الفادر ثور که نیاز نیست دیگه بگم چقدر قدرتمنده

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          خب کمیک ثور ۲۰۱۸ رو بخونید جناب برنا تا بفهمید واقعا کی قویتره .

          1. برنا کاربر می‌گوید

            اون رو هم خوندم جناب مگنتو

          2. مگنتو کاربر می‌گوید

            ببخشید اشتباه گفتم میخواستم بگم دکتر استرنج ۲۰۱۸ .

        2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          چی گل هالک عادی نه ورلد وار هالک نه ایمورتال هالک ( دویل هالک ) این رو با هم مخلوط نکنید دیگه
          توی همون کمیک ورلد وار هالک هم حسابی خیلی از شخصیت ها رو تضعیف کردند سنتری اگر میخواست تمام قدرتش رو ازاد کنه به راحتی کهکشان ها رو نابود میکرد بعد یک شهر رو به زور خراب کردند
          اون شکست دکتر استرنج هم برای پیش رفتن داستان بود
          شکست دادن الفادر ثور در کمیک های خود شخصیت هالک چیز عجیبی هست ؟

          1. king venom کاربر می‌گوید

            هل بلیزر
            داداش شکست دادن هر شخصیتی تو کمیک برای پیشبرد داستانه حتی شکست دادگاه از بیاندرز هم برای پیشبرد داستان های آینده بود
            مسابقه بوکس یا یو اف سی نیست که برای یه کمربند یا مقام بجنگن برای پیشبرد داستان میجنگن

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              کبا هدف هالک مجازات گروه ایلومیناتی بود حالا با هر قدرتی

  97. بردیا کاربر می‌گوید

    من کاری با بحث شما با کاربر بوریا ندارم.مشکل من این دوتاست که حس میکنن خیلی خفننو…و هی هر چی میشه الکی بهتون بی احترامی میکنن.من از این جور ادما خوشم نمیاد.خودم تجربشو داشتم

  98. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    کاربر مگنیتو
    راجب گالاکتوس و دورمامو راستش بی تعارف نظرم رو بگم تقریبا برابرن با اختلاف نه چندان زیاد گالاکتوس و اینکه نویسنده تایین میکنه کی برنده بشه. البته این نظر من هست اینطور که فهمیدم ظاهرا شما چیزهایی میدونین که من یا فراموش کردم یا کلا نمیدونم. قطعا نظر شما بسیار محترمه.
    گالاکتوس و واچر؟!؟ 😅😅😅😅😄😄😄 نمیدونم کی اینو گفته ( البته آشناس ) ولی خب مطلب خیلی طنزیه با یاداوریش باعث شدین جو سایت عوض بشه. مرسی. فکر کنم همونجور که خودتون هم میدونین این دو اصلا قابل مقایسه نیستن.
    راجب کمیک ایمورتال هالکم بگم من اصلا کمیکای هالکو به خودم زحمت نمیدم بخونم ولی در کل بعید میدونم هالک قرار باشه در کمیک اختصاصی خودش تحقیر بشه نه تنها هالک که معمولا کل شخصیت ها.
    موفق باشین.

    1. برنا کاربر می‌گوید

      من به شما پیشنهاد میکنم کامیک های ایمورتال هالک رو بخونید
      پشیمون نمیشید
      منی که خیلی با هالک حال نمیکردم هم جذب این کامیک شدم

    2. مگنتو کاربر می‌گوید

      اقای استیو راجرز بله من به شما حق میدم که کمیکای ایمورتال هالک رو نخوونید چون به نظرم داستان بهتر از این کمیکای ایمورتال هالک زیاد داریم که وقت نداشته باشید این داستانا رو بخونید . به نظر منم زیاد چیز اونقدر ارزشمندی رو از دست ندادید و کلا مهم نیست .

      گالاکتوس مدرن هم قطعا از دورمامو مدرن قویتره و حتی اگه دورمامو کلاسیک رو در نظر بگیریم همین گالاکتوس عادی کسی رو بلعید که در مقابل دادگاه زندگی دووم اورده .
      https://s19.picofile.com/file/8435426584/foziiiiiii.png

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        مگنیتو
        مرسی بابت توضیحات خوبتون.
        بله درسته حالت مدرن که گفتم گالاکتوس به طور ملموس قدرتمندتره حالت کلاسیک هم انتخابم گالاکتوس بود منتها نظرم این بود در این حالت دیگه اختلافشون خیلی زیاد نیست و ممکنه بر حسب یک سری شرایطی دورمامو هم شانس خودش رو داشته باشه هرچند بازم تاکید میکنم شانس گالاکتوس طبق روال عادی بیشتره.
        موفق باشید.

      2. پویان کاربر می‌گوید

        باشه آقای مگنتو فهمیدیم بخدا فهمیدیم شما و آقای ایروانی از هالک خوشتون نمیاد نیاز نیست هربار بگید اینو
        خوبه منم هی بیام شخصیت موردعلاقه شمارو بکوبم؟ها؟
        نمیدونم شاید الان منم چون علیه شما حرف زدم جزو کاربرهای فیک سایت برم ولی دیگه شورشو دراوردید
        میبینن کاربرای مهدی و پوریا نیستن هرچی دلشون میخواد به هالک میگن ماهم هی سکوت میکنیم میگیم حالا شاید تموم کردن این کارشون رو
        کل منتقدا این کامیک رو تحسین کردن شما تنفرت از هالک نمیخواد اینجوری سر کامیکاش خالی کنی

        1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

          کل منتقدا تحسین کردند کمیک خوبی هم هست
          ولی چند وقت پیش یکی از کاربران هالک فن اومدند گفتند بهترین کمیک امسال در حالی که ران جاناتان هیکمن ران زاداراسکی ران کنستول و بعضی های دیگه از این کمیک به مراتب بهترند حتی شروع به تخریب ران اسپنسر کردند گزچه خودم از رانش انتظار بیشتری داشتند
          حالا نمی دونم اگر کسی به نظرش این ران غیر کلیشه ای هست powerless رو بخونه تا بفهمیه غیر کلیشه‌ای چی هست

          1. بهرام کاربر می‌گوید

            اگه منظورتون من بودم بنده گفتم از نظر من بهترین کامیک سه سال اخیر مارول بوده
            نظر همه یکسان نیست
            من به شخصه باهاش خیلی حال کردم

            1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

              نه منظورم کامنت شما نبود برای کامنت های چند هفته پیش بود

    3. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      البته خب در تکمیل این کامنتم بگم که منظور من حالت کلاسیکشون بود حالت مدرن گالاکتوس به طور واضحی قدرتمندتره.

  99. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    کاربر ویکتور خودت چی؟!؟! خودت خفن و شاخی یا وظیفت اینکه فقط خفن و شاخا رو معرفی کنی؟! وظیفه خفنیه اینطور نیست؟!

    1. ویکتور کاربر می‌گوید

      آره داداش خیلی خفنه

      1. مگنتو کاربر می‌گوید

        داداش ویکتور ممنون از تعریفتون راستی بدو برو پوریا اومد یه کم ازش تعریف کن چون نیاز داره به نظرم بدو برو افرین

      2. مگنتو کاربر می‌گوید

        ویکتور جواب چند نفر رو میخوای بدی یه دونه کاربر اصلی معرفی کن طرف تو رو گرفته باشه به خدا دیگراان رو هم خسته کردی برو داداش برو منو ول کن یکی دیگه رو برا خودت پیدا کن من حوصله ندارم جواب بچه ها رو بدم

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      ابوالفضل ایروانی ویکتور اینقدر کاربر خفن معرفی کرده توهم زده فکر میکنه خودشمم خفنه

      1. ویکتور کاربر می‌گوید

        باطل میفرمایید بنده به هیچ عنوان همچین فکری نکردم

  100. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

    واچر از گالاکتوس قویتر تر ؟
    گالاکتوس در حالت تضعیف شده تونست یک واچر رو با انفجار نابود کنه کمیک نابودی کامل بود اگر اشتباه نکنم
    راستی در یکی از کمیک ها برای شکست دادن گالاکتوس به دو میزبان فونیکس نیاز بود ۰
    کمیک ال اوینگ مخصوص شخصیت هالک چیزی جز تحقیر ثور دارید ؟ 😂😂 همین اگر تو کمیک ثور دانی کیتس بود ثور جد و اباد این رو با هم یکی میکرد

  101. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

    ال اوینگ نویسنده جدید سری ونوم شد
    تمام شدن ران ال اوینگ را به هالک فن های عزیز تسلیت می‌گویم
    دانی کیتس نامرد خیانتکار هم قرار هست هالک رو بنویسه

    1. king venom کاربر می‌گوید

      هل بلیز
      ال اوینگ نویسنده سری ایمورتال هالک ؟؟؟!!!!!! ایول عالی
      پس قراره ونوم بیشتر از این تو دنیای مارول تکون بخوره و این یعنی بازگشت نال هم قطعیه
      طرفداران هالک هم نگران کیتس توی نوشتن کمیک های انفرادی شخصیت ها کارش خیلی خوبه شما به سری تانوس یا ران ونوم یا ران ثورش نگاه کنی متوجه میشی

  102. پویان کاربر می‌گوید

    دوستان در رابطه با موضوعی که کاربر رضا در مورد نبردی که تو سری ۴۷ ایمورتال هالک اتفاق افتاد مطرح کردند بنظرم بیشتر صحبت کنیم چون خیلی بحثش داغه
    یک جورایی نبرد سال بود
    دوتا از قویترین حالت های ثور و هالک باهم مبارزه کردن
    این رو هم بگم الفادرثور با اینکه اونجرزهم کمکش کردن باز حرفی برای گفتن جلوی هالک نداشت
    بعد یک چیز دیگه
    الان این آخرین سری کامیک های ایمورتال هالک بود؟

    1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

      نه ۲ ۳ تا ایشو دیگه مونده
      چه بحثی ؟ شکست داد دیگه افرین

    2. king venom کاربر می‌گوید

      هالک تو این کمیک از هوشش استفاده کرد نه زورش وگرنه قبلش ثور داشت هالک رو له میکرد

      1. رضا👉 کاربر می‌گوید

        نه جناب ثور بارها به هالک ضربه زد (حتی زمانی که بلک پنتر چشماشو داغون کرده بود بازم ثور نمی‌تونست بهش آسیب بزنه) ولی ضرباتش جواب نمی‌داد همچنین علت ترکیدن دست هالک، خود هالک بود که میخواست این کارو بکنه تا کله ثور رو گیر بندازه (خودش گفت حقه زدم)، به همین خاطر با تمام قدرتش به میولنیر مشت زد تا دستش اونجوری بشه.
        در کل این پیروزی واسه هالکه و پیروزی قشنگی بود تا حالا این مدلی هالک پیروز نشده بود، این هالکی که جنگید هالک خاکستری (مستر فیکس ایت) بود و با کازمیک ری تقویت شده بود، هالک خاکستری>کینگ ثور. آل اوینگ … 😂

        1. king venom کاربر می‌گوید

          رضا
          یه اشتباه کردی شما میگی که ثور با هالک خاکستری جنگید ولی اشتباهه تنها چیزی که از جو فیکس ایت تو این هالک وجود داشت ذهنش بود وگرنه این جسم هنوز جسم دویل هالک(یا ایمورتال هالک) بود که تقویت شده بود به همین دلیله که میگم از هوشش استفاده کرد

          1. رضا👉 کاربر می‌گوید

            دویل هالک مرده لیدر اونو کشت

            1. king venom کاربر می‌گوید

              در اصل جسم ایمورتال هالکه ولی
              درکل میخوام بگم جسمی که جو فیکس ایت اونو کنترل میکرد جسم هالک خاکستری نیست پس نمیشه گفت که ثور با هالک خاکستری جنگیده

              1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

                به جو فیکس ربط نداره مثلا برای چی وقتی به پایگاه سایه حمله کرد خاکستری نبود ؟

              2. رضا👉 کاربر می‌گوید

                “تجسم ایمورتال هالکه” جالب نبود دویل هالک هیچ ربطی به جو نداره، لیدر اومد دویل هالک رو کشت و بروس بنر رو دزدید بعد از اون هالک خیلی ضعیف شد اونقدر که از ثینگ کتک خورد، همین هالک ضعیف به دست یوفو ها کشته شد و رفت بلو پلیس اونجا جو تبدیل به رد هالک میشه و به زندگی برمیگرده با قدرت هالک immortal hulk 45. این فیت خفه کردن کینگ ثور واسه جو فیکس ایت (تبدیل شده به رد هالک یا همون تقویت شده) هست نه دویل هالک نه گرین اسکار و نه هالک دیگه ای.

                1. king venom کاربر می‌گوید

                  جو فیکس ایت از همون اوایل داستان ایمورتال هالک خود هالک یا حتی خود بروس بنر رو کنترل میکرد این حرکت که ثور خفه کرد درواقع مال ایمورتال هالکه
                  ایمورتال هالک تو قسمتای اول کمیک خودش کنترل رو بدست داشت ولی هرچی داستان جلوتر رفت بنر برای مدت کوتاهی کنترل ایمورتال هالک رو بدست گرفت ولی بعدش فیکس ایت اومد و از اون موقع کنترل بنر و ایمورتال هالک بیشتر دست فیکس ایت بوده اون موقعیم که از ثینک شکست خورد بخاطر این بود که تقریبا اکثر شخصیت های هالک یا گم شده بودن یا مرده بودن
                  لپ کلام هالکی که این بلا رو سر ثور اورد ایمورتال هالک بود که ذهنش دست جو فیکس ایت بود

                  1. رضا👉 کاربر می‌گوید

                    دویل هالک (ایمورتال هالک) تو ایمورتال هالک ۳۸ مرد، روح بروس بنر دزدیده شد و هالک وحشی به جای قویترین به ضعیفترین تبدیل شد (اونقدر که از ثینگ کتک خورد)، گرین اسکار رو لیدر جذب کرد، خبری از بقیه شخصیت های هالک نیست، فقط می‌مونه جو فیکس ایت که تبدیل به رد هالک شده.
                    چطوری میتونی کمیک رو اینجوری به میل خودت تغییر بدی نمی‌دونم ولی پشمام ریخت. اولا بروس و جو هیچوقت دویل هالک رو کنترل نکردن (اما دویل هالک به حرفای بروس گوش میده چون نقش یه پدر خوب و مهربون واسه بروس رو داره مثلا تو ایمورتال هالک ۲۳ تو نبردش بروس بهش گفت بجنگ اونم به حرف بروس گوش داد و جنگید و جو هم تا حالا به بدن انسانی رو کنترل کرده) جو هم بعد از اینکه تبدیل به رد هالک شد بدن هالک وحشی (همونی که از ثینگ کتک خورد و یوفو ها کشتنش) رو تقویت کرد اون جو فیکس ایت بود که تبدیل به هالک قرمز شده بود نه هالک وحشی نه دویل هالک نه گرین اسکار، آخه یکی بگه ببینم زمانی که دویل هالک مرده، هالک وحشی تو ضعیفترین حالتش قرار داره و گرین اسکار هم جذب لیدر شده، دیگه چه گزینه ای وجود داره به جز جو فیکس ایت تقویت شده؟!؟ (تبدیل به رد هالک شده) حتی چشماش قرمز بود رو بدنش خط های قرمز دیده میشد، درحالی که دویل هالک (یا همون ایمورتال هالک) و هالک وحشی و گرین اسکار تو واقعیت با چشمای سبز وارد شدن.

      2. پاشا کاربر می‌گوید

        در اصل هالک حقه زد بهشون و گذاشت تا میتونن بزنن
        خود ثور که دیدید هرچه قدر ضربه زد اتفاقی نیوفتاد
        آخرشم اگه بلکپنتر نمیرسید ثور خفه میشد

    3. بهرام کاربر می‌گوید

      پویان
      بله نبرد جالبی بود
      طبق انتظار هم هالک پیروز شد فقط اون توانایی هالک که یهو بافت دستاش باز شد و دور صورت ثور رو گرفت جدیده؟!
      من قبلا ندیده بودم همچین چیزیو

      1. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

        جدید از زمانی که یع ایمورتال هالک تبدیل شده توانایی ترمیمش بسیار یهتر شده

  103. king venom کاربر می‌گوید

    هالک تو این کمیک جوری ثور رو غافلگیر کرد که مطمئنم که هیچ کس انتظارش رو نداشت جوری که صورت ثور رو کردتو دستش با این حال نبردشون ولی قبلش این ثور بود که برتری داشت

  104. پاشا کاربر می‌گوید

    عه ادمین من یه مدت نبودم چرا هیچ مقاله جدیدی نزاشتید؟
    من دلم خوش بود یک سایت پیدا کردم زود به زود مقاله میزاره
    اسپایدی که هفته ای فوقش یدونه بزاره اونم بیشترش راجب اسپایدرمنه که خب خسته کننده میشه از یه جایی به بعد

  105. پروردگار دوم کاربر می‌گوید

    کاربران سایت بنظرتون در نبرد بین پرودگار دوم و انتی مانتیور کی پیروز میشه ؟

    1. پوریا کاربر می‌گوید

      پروردگاردوم قدرت بیاندر رو داره آنتی مانیتورهم یک شخصیت هم رده گالاکتوسه
      پروردگار دوم قدرتمند تره بنظر من

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        هم رده ی گالاکتوس؟؟؟

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      بی شک گاد دوم

  106. dr.fate کاربر می‌گوید

    قطعا گاد دوم برنده میشه
    #پوریا
    تو گالاگتوس رو با انتی مانتیور مقایسه میکنی؟
    انتی مانتیور خیلی قدرت بیشتری داره
    #دو_خط_کمیک_بخوانید 😐✊👊

    1. پوریا کاربر می‌گوید

      رو چ حسابی میگی خیلی قویتره

      1. بروس وین کاربر می‌گوید

        خوب پروردگار دوم قویتره درست
        پوریا گاکتوس سیاراتو نابود میکنه ولی انتی مانیتور مولتیورسو مطئنم که اختلاف اینارو متوجه میشی

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        شنیدم یه بار میلیون ها میلیون ها دنیا رو جذب کرد

        1. پوریا کاربر می‌گوید

          من راجب مانیتور کامیک نخوندم اطلاعاتیم که داره بواسطه سایت هاست که خونده بودم دیسی این شخصیت رو برای پاسخ دادن به گالاکتوس خلق کرده و گفتم احتمالا باید همرده باشن
          که خب پس مثکه این مدلی نیست طبق حرفای شما

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            در واقع اون ایمبریکس بود که از گالاکتوس کبی شد{ببخشید کیبوردم این حرفو نداره مجبورم ب بذارم}که تو مقاله ی خدایان مارولو دی سی هم مقایسه شدن

            1. king venom کاربر می‌گوید

              پوریا
              میشه گفت بله یه جورایی خالقین آمتی مانیتور کمی از گالاکتوس الهام گرفتن منتها خیلی قویترش کردن
              شباهت این دو دقیقا مثل شباهت ایرون من و بتمن هست یعنی به همون اندازه ای که به هم شبیهن باهم فرق دارن
              تنها گالاکتوسی که میتونه با انتی مانیتور سرشاخ بشه گالاکتوس زندگی بخش هستش که نشون داده قدرتش به دادگاه زندگی دوم میرسه

          2. هل بلیزر ( مولتی ) کاربر می‌گوید

            😐😐😐😐 کی همچین حرفی زده ؟
            آنتی مانیتور کجا گالاکتوس کجا گودرز و به شقایق ربط نده دیگه

            1. پوریا کاربر می‌گوید

              داش گلم گفتم که راجبش اطلاعات زیادی نداشتم و حرف شمارو قبول کردم

  107. پروردگار دووم کاربر می‌گوید

    دوستان یه سوال ازتون داشتم این بیاندر پری رتکن کیه و چه فرقی با بیاندر ماقبل رتکن داره ؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      همونه.قبل ریتکان فارسیه بری{کیبورده دیگه}ریتکانه

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      داداش یه سوال ببرس که جنگ جهانیه دوم راه بیفته

  108. بردیا کاربر می‌گوید

    یه سوالی نرون یا مفیستو؟

    1. Mhd.k کاربر می‌گوید

      قطعا مفیستو
      از لحاظ تغییر واقعیت و جادو به مراتب خیلی قویتره

      1. ویکتور کاربر می‌گوید

        هیچ قطعیتی توی کامیک وجود نداره

    2. Mr Master کاربر می‌گوید

      /:
      نرون معلومه اصلا لازم نیست توضیح بدم

  109. بروس وین کاربر می‌گوید

    مفیستو شانس بیشتری برای پیروزی داره

  110. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

    خدایی ثور از نظر ال ایوینگ پخمه هست اخه کدوم خدایی با نفس نکشیدن ناک اوت میشه ؟ اونم در حالت پادشاه ازگارد
    یعنی چه طور ثور در فضا سفر میکنه بعد با نفس نکشیدن ناک اوت بشه جالب تر اینکه ثور میزاره دست هالک ترمیم بشه بعد خفش کنه ( که اساسا هیچ تاثیری نباید داشته باشه ) بعد هم هیچ حرکتی نمیکنه تا بلک پنتر بیاد دست هالک رو قطع کنه بعد هم که به زور رو پاهاش وایمیسته با یک ضربه شی هالک هم می‌ره هوا
    جمع کنید این مسخره بازی رو

    1. king venom کاربر می‌گوید

      Heisenberg , Say My Name
      آره واقعا
      این سوتی نویسندست ولی باز به نویسنده ربط داره اگه یکی مثل دانی کیتس میخواست نبرد رو طراحی کنه ثور به احتمال نود درصد هالک رو ناک اوت میکرد کلا این جنگ یه سوتی بیشتر نبود ثور کسیه که حتی بدون پاور کازمیک یا اودین فورس میتونه تو فضا که هیچ اکسیژنی نداره پرواز کنه حتی تو mcu هم ثور برای ساعت ها یا شاید روزها تو فضا سرگردان بود ولی هیچ چیش نشد
      درکل هالک تو این کمیک بخاطر سوتی ال ایوینگ ثور رو شکست داد

      1. شهریار کامیک فن کاربر می‌گوید

        البته داداش از حق نگذریم هالک واقن شخصیت قویتری نسبت به آلفادر ثوره
        در واقع ما تو این کامیک فهمیدیم سرچشمه قدرت های هالک به چی وصله و همین باعث میشه قدرتش بالاتر از شخصیت هایی مثل اودین و آلفادرثور قرار بگیره

        1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

          که اینطور جناب
          الان هالک معمولی از ال فادر ثور و اودین قویتر هست ؟
          حق گفتی واقعا
          ۵ امتیاز برای شما
          اصن من مثلا میگم ثور هم سر چشمه قدرتش گایا هست پس در حد گایا هست
          درسته جناب ؟
          تو همین کمیک هم تا قبل اینکه خفه شدن ال فادر ثور نبرد نزدیکی با ایمورتال هالک یا هر کس دیگه ای داشت و حتی برتری داشت ولی دیگه ثور خشکش زد مفتکی هالک برنده شد

          1. بدسی ام کاربر می‌گوید

            تعریفت از هالک معمولی چیه من متوجه نمیشم میشه بیشتر شفاف سازی کنی
            حرف دوستمون هم درسته هالک سطح جدیدی از قدرت هاش رو به نمایش گذاشته جوری فرانکلین ریچارد و گالاکتوس رو شکست داده(اونجا تحت کنترل وان بیلو آل بود) هرچند وان بیلو آل دخالتی تو نبرد های هالک نداره
            کامیک بالا پایین زیاده در حال حاضر هیچ کدوم از قهرمان های مارول از نظر پتانسیل قدرت حریف هالک نمیشن
            شاید چنسال دیگه در بیاد منشا قدرت چمیدونم سنتری از والای همگانه و اون به قویترین هیروی مارول تبدیل شه
            در حال حاضر هیچ کدوم حریف هالک نمیشن
            این لفظ هالک معمولی هم بیشتر توضیح بدید خواهشن چون اصولا شخصیت هارو بر اساس دنیایی که توشن میسنجن و هالک دنیای اصلی همون هالکیه که اتفاقات ایمورتال هالک توش اتفاق افتاده

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              منظور از هالک معمولی مالکیت که وان بلو آل کنترلش نمیکنه و در اکثر کنیم ها بوده ثور حریف هالک نیست اما سنتری چرا

            2. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

              تعریفم از هالک معمولی ؟
              شوخی میکنید ؟ incredible hulk
              بیخیال اون جا اثصلا از جسم بروس بنر توسط وان بیلو ال استفاده میشد دیگه این هالک نیست وان بیلو ال هست
              پتانسیل منظورتون رو میشه از پتانسیل شرح بدید منظورتون ایمورتال هالکه دیگه ؟
              چه جالب
              من اینجا با منشا قدرت شخصیتی کار ندارم با شخصیت کار دارم
              اصلا چه کاریه به استدلال شما به های قدرت بزنیم منشا قدرت
              هالک دنیای اصلی پس اینطوری میشه بن رایلی و جین فاستر رو ثور اصلی دونست چون در زمین اصلی بودند

              1. کریستین اریکسون کاربر می‌گوید

                لعنتی منظورم از بن رایلی مرد عنکبوتی اصلی بود

          2. رضا👉 کاربر می‌گوید

            یادم نمیاد کینگ ثور تو اون کمیک برتری داشته باشه اگه خود هالک نمی‌خواست دستش اونجوری نمیشد (کینگ ثور چندین بار با میولنیر بهش ضربه زد ولی چی شد؟! هیچی)، ولی یه چیزو کاملا به خاطر دارم اونم اینه که کینگ ثور خشکش نزد فقط سرعت کافی برای واکنش دادن رو نداشت بعد از اینکه گیر افتاد با میولنیر داشت ضربه میزد ولی بی فایده بود …

            راستی الان آل نویسنده بدی شده دیگه نه؟! کسی دانی رو یادش هست که تو داستانش یه تیکه سنگ به کازمیک کینگ ثور آسیب زد؟! (خدا به آینده هالک رحم کنه 😂) اره آل اوینگ نویسنده بدیه و یه هیتره چون تو داستانش یه هالک تقویت شده تونسته اونجوری کینگ ثور رو شکست بده، اوکی شب خوش.

            1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

              چی ؟ wtf من گفتم ال اوینگ نویسنده بدی هست ؟ ( ها ها خندیدیم طنز بود )
              دیگه اینکه ثور با نفس نکشیدن اون طور گاف نویسنده هست غیر اینه ؟ یعنی این میشه که نویسنده خوبی نیست ؟ یعنی هیتره ؟ الان درک ال اوینگ از پخمه بودن ثور ربط به خوب یا بد بودنش داره دیگه ؟ اصلا ال اوینگ استاد گرنت موریسون باریکلا بهش
              خیلی جالب بود کیف کردم نکته بسیار مهمی بود متشکرم 🤝🤝
              برتری ؟ اول یا یک ضربه زمانی که کور شده بود سبب اینکه بیفته زمین شد بعد دستش رو قطع کرد ( خواسته ناخواسته ) بعد با یک ضربه باعث شد بیفته زمین زمانی که ثور در حال صحبت کردن بود این دیگه تا حدودی برتری نمیشه ؟ حالا اخرشکه هالک پیروز شد اصلا کی ثور به دست هالک ضربه زد ؟ راحت یک گاد بلست میزد
              چطور اون زمان دستش قطع الان نمیشه ؟
              اون انتی فیتش رو یادمه هر هفته اون پست انتی فیت ثور و سوپرمن
              quora رو چک میکنم خیالت راحت باشه

              1. رضا👉 کاربر می‌گوید

                با حرف هاتون چیز دیگه ای نمیشه برداشت کرد، من نگفتم آل در اون حده ولی برام مهم نیست تو اونو در سطح استنلی بدون.
                دقیقا کجای اون کمیک ثور میتونست به هالک صدمه بزنه که اصلا برتری داشته باشه؟ الان میگه اونجا که دستش ترکید، حقه خودش بود (خودش با نهایت قدرت یه مشت به میولنیر) اگه نمی‌خواست اون آسیب رو هم نمی‌دید، فرض کنیم گاد بلست زد، خب این هالک دوباره میاد …
                پست چک نکن کار خوبی نیست اگه چک می‌کنی سراغ کمیک خودشم برو شاید آنتی فیتش به یه دلیلی اتفاق افتاده، همچنین دنبال دیبانک اون فیت های ثور هم بگرد.

                1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

                  با حرف من ؟ نمیدونم چرا کلا هر شوخی و یا انتقادی میشه با شخصیتی که با هالک در ارتباط هست بدترین برداشت ها رو میکنید
                  اون رو دیگه از حساسیت خودتون و دوستانتون هست
                  مشکل من نیست حساسیت شما
                  حالا کاری ندارم که داشت خفه میشد و ☠️شما میگید باز هالک میاد خب مگه نبرد نیست ؟ باید براش تاکسی بگیرن ؟ یعنی ثور چون هالک دوباره میاد ثور بزاره خفه بشه ؟ عجب
                  کار خوبی نیست ؟ جرم شد الان یا مقلب القلوب متاسفم کار بدی انجام دادم
                  بشینم از ایشو ۱۲۶ ثور دبیانک پیدا کنم بیخیال کار های مهمتری هم هست از آنتی فیت

                  1. رضا👉 کاربر می‌گوید

                    با حرف های تو؟ روی صحبتم با اونایی بود که از آل اوینگ انتقاد کردن میگفتن بده چون ثور داشته خفه می‌شد (این دوستان گل حتما Thor 17 (1998) رو مطالعه کنن) اینا ربطی به هالک نداشت همش راجب آل اوینگ بود.
                    مگه نگفتی ثور میتونست گاد بلست بزنه ولی نزد؟! خب منم گفتم اگه می‌زد هالک دوباره به مبارزه برمیگشت (نگفتم دوباره میاد خفش می‌کنه) و اره آسونه برگرده. استفاده از عینک خیلی خوبه …
                    همینه که هست دوست من نمیخوای کمیک بخونی ربطی به من نداره میتونی بری سراغ آدمای کورا …

                    1. روح رندال کاربر می‌گوید

                      اون موقع که به من ریپلای کردین
                      از یک اشتباه برای توجیه کردن یک اشتباه دیگر استفاده میکنید ؟
                      خب دوباره برمی گشت
                      چی میشد ؟ بدتر از خفه شدن هست ؟ اصلا ربطش رو نفهمیدم
                      من هم دوست دارم بخونم ولی اینکه وقت بزارم از اول تا آخر کمیک های ثور رو بخونم که باز فیت پیدا کنم باز تلاش کنم اون رو دیبانک کنم کار لذت بخشی نیست از این زاویه نگاه کرد به کمیک رفتن به یک سایت اسون تر هست حالا ارتباط ادم کور رو هم با کمیک متوجه نشدم اگر ما بریم یک سایت کار بدی میشه که بایدم بریم پیش ادم های کور گویا شما دلخور شدید ارزش نداره این بحث اگر رفتارم دلخوری شده با اینکه حرف بذی نزدم من شرمنده ام

                    2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                      رضا جان
                      ببین من می‌خوام یه حرفی بزنم و انتظار دارم مثل خودم جوابمو بدید
                      با به نظرت عجیب نیست که ثور خودش بزاره خفه شه ؟؟
                      یا به نظرت عجیب نیست که ثور خودش بدون هیچ حرکتی اجازه بده شی هالک ناک اوتش کنه؟؟؟؟
                      یا به نظرت ال اوینگ زیادی ثورروضعیف‌ نکرد ؟

                    3. رضا👉 کاربر می‌گوید

                      دکتر استرنج
                      ثور اجازه داد هالک خفش کنه؟ ثور اصلا فکرشو نمی‌کرد هالک بخواد همچین کاری کنه چون هیچوقت هالک تو نبرداش همچین کاری با ثور نکرده بود (تلاش کرد آزاد بشه ولی جواب نمی‌داد) در ضمن سرعت زود درمانی هالک تو این نسخه تقویت شده سریعتر از قبله در عوض مقاومتش کم شده.

                      ناک اوت شدن ثور رو میندازم گردن سرعت نبردش چون همیشه سرعت نبردش خوب نبوده (فیت های خوب داره ولی آنتی فیت بیشتر داره)، مثلا جاگرنات هم یه بار ثور رو گیر آورد و داشت خفه می‌کرد یا آمادئوس چو هم با آذرخش به ثور آسیب زد …

                      آل اوینگ ثور رو ضعیف کرد چون براش آنتی فیت ساخته؟ نه، معمولا نویسنده ها برای جذاب تر شدن داستان به شخصیت ها آنتی فیت میدن مثلا بلک پنتر تونست به این هالک آسیب بزنه الان یعنی این هالک تقویت شده، ضعیف شده؟ اسم اینو نمیزارم ضعیف شدن بیشتر میخوره واسه جلو رفتن داستان این چیزا رو ببینیم، به هرحال ثوری که پادشاه خدایان شده (اودین فورس رو داره) از ثور معمولی ضعیفتره؟ کم کم در حد اودین هست، این هالک (که تقویت و حالت معمولی نیست) از اسکای فادر لول بالاتر اومده.

                    4. رضا👉 کاربر می‌گوید

                      روح راندال
                      کدوم اشتباه؟ گفتم اگه آل بده چون ثور خفه شده تو کمیکش یه نگاهی به سری کمیک های ثور ۲۰۲۰ که دانی نوشته بزنین علتشم خودت می‌دونی …

                      این قسمتو اصلا نفهمیدم چی گفتی رد میشم.

                      حتما باید تا آخر کمیک های ثور رو بخونی؟ اون عکسی که گذاشته اسم کمیکشم میده (اگه خوش شانس باشی) اکثر طرفدارا موقع گفتن فیت های ثور اسم کمیکو نمیدن ولی تو اون پست های سوپرمن علیه ثور اسم کمیکو داده. من دلخور نشدم مگه چیز بدی گفتی؟ گفتم یا برو سراغ کمیک یا کورا منم چیز بدی نگفتم.

                    5. روح رندال کاربر می‌گوید

                      کدون اشتباه ؟
                      ثور نیازی به اکسیژن نداره مگه تو این همه سفر بین کهکشانی داشت یا نیازی به اکسیژن نداره که خفه بشه یا نفس خودش رو نگه میداره به مدت بسیار زیاد عین همون کمیکی که شما گفتی
                      بعد هم من کی گفتم ال اوینگ بده ؟
                      امکان داره بگید کجا گفتم ال اوینگ به خاطر یک پنل نویسنده بدی شد ؟
                      این سری دانی کیتس رو هم کاملا خوندم ولی جایی اشاره نشده یود که ثور خفه شده یا منظور شما اون تخته سنگه هست
                      اتفاقا خوبم اون انتی فیت ها رو میدونم منطورم این بود که شما گفتی که برو خودت بگرد دنبال انتی فیت ها و دنبال دیبانک کردن فیت های ثور باش حرفی از اینکه نمیدونم در کدوم کمیک فیت بوده نداشتم
                      خدانگهدار

                    6. رضا👉 کاربر می‌گوید

                      روح راندال
                      الان ثور تو اون کمیک خفه شده اشتباه منه؟ اره اونجا که جاگرنات داشت ثور رو خفه میکرد بازم اشتباه از منه من نویسنده ام، یه بار ثور سرعتش از رعد کمتر بود اره تقصیر منه یادم نره اونجا که یه گلوله ثور رو سولاخ کرد بازم تقصیر منه چون من نویسندم و اینجوری دوست دارم باشه، اوکی قبوله همش تقصیر و اشتباه منه جالب نبود. (هرچند من به اینا نمیگم اشتباه این چیزا طبیعیه).

                      بالا گفتم “از حرفاتون چیز دیگه ای نمیشه برداشت کرد” وای آل سوتی داده در برابر سوتی فلانی هیچی نیست یا اون یکی میگه آل اوینگ هالک فنه … برداشت خوب چجوری از اینا بکنم؟!

                      سری دانی کیتس اشاره کرده ثور خفه شده؟ تو سری ثور ۲۰۲۰ فقط راجب یه تیکه سنگ حرف زدم که هرالد او ثاندر رو پرت کرد راجب خفه کردنش چیزی نگفتم.

                    7. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                      رضا #
                      شرمنده ام ببخشید دخالت کردم اما فقط به آنتی فیت ها نگاه نکنید به فیت های ثور هم نگاه کنید نمیگم الکی میگید چون این اتفاق ها افتاده اما به نظرم فقط از روی آنتی فیت ها قدرت واقعی یک شخصیت رو قضاوت نکنید البته مهم شخصیت پردازی هست اما فقط خواستم بگم فقط به فیت ها نگاه نکنید

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      حاجی احتراما داری اشتاه میزنی
      هر کسی ی نقطه ضعفی داره/اگزتار با اون همه دبدبه و کبکبه ی تبر میتونه جرش بده
      یا دارکساید اصلی هم با دبدبه و کبکبه بیشتر خوندن آهنگ شاد(قبل رتکان گردن) میتونه جرش بده.یعنی دارکساید اصلی رو من با ی باند میتونم شکست بدم/در اون باره هم نویسنده میخواست بر*نه به ثور اون دیگه نشونه ظعف نیست

      1. king venom کاربر می‌گوید

        محمد جان
        مشکل نقطه ضعف شخصیت ها نیست مشکل سوتی دادن نویسندست ثور بار ها نشون داده که هیچ نیازی به اکسیژن نداره و میتونه خیلی راحت تو فضا پرواز کنه ولی اینجا مثلا ثور با این حرکت هالک داشته خفه میشده 😂😂😐😐 حالا اگه برای اینکه جلو دید ثور رو بگیره یا حواسش رو پرت کنه جای بحث داشت ولی اینکه بگه ثور با این کار داره خفه میشه نه یه هیته نه نقطه ضعف بلکه یه سوتی تمام عیاره که با کمیک های ثور در تضاده

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        داداش.دارکساید اصلی اون نقطه ضعفش نیس.
        اینطوری بود:اون یه فرکانس بیرون داد اما سوپرمن با میراکل ماشین برش گردوند(البته یبارم بهش مسلط بود و بدون اون شکست داد).اما دارکساید میتونست مشتشو به مولتیورس بزنه… در کل سوپرمنه دیگه .شاهکار زیاد داره

    3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      ال ایوینگ = هالک فن
      کلا نمیدونم این چند وقت ثور رو‌ خیلی ضعیف کردن
      اون وقتی هم که در اونجرز ۲۰۱۹ بود که حریف شی‌هالک‌هم نبود
      تو ام سی یو که انگار نه انگار که خدای صاعقه هست
      قبلاً در‌ کامیک های سال ۲۰۱۵ هالک و ویژن ازش میترسیدن الان با یک ضربه شی هالک نام اوت میشه

      1. ساسان کاربر می‌گوید

        ترس واسه هالک تعریف نشده چطوری میگی هالک ازش میترسیده؟🤨

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          ساسان
          یعنی میگی هالک‌ هیچ وقت نترسیده؟
          حرف جوک‌ خوبی بود جناپ ممنون

          1. پاشا کاربر می‌گوید

            ببین آخه این حس براش تعریف نشده اصن که حالا بخواد بترسه
            نمیخوام بگم خیلی خفن وای مثلا تا به حال نترسیده
            ترس براش تعریف نشده نمیدونه چی هست اصن

            1. روح رندال کاربر می‌گوید

              جان ؟
              میشه اثبات کنید این قضیه رو با مدرک ؟

  111. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

    ال اوینگ. بدبخت سوتی که داد در برابر کاری که جیسون ارون با ثور کرد ناچیزه
    اون از اینکه ثور نا لایق شد که من مشکلی نداشتم ولی بعدشخیلی قشنگ شلنگ رو گرفت رو ثور
    اون از کمیک ثور ۲۰۱۸
    اینم از اونجرزش که کوچک ترین نقش رو همین شخصیت ثور داره کلا مارول خیلی یعی در کوچک کردن ثور داشته

  112. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    ببخشید در مقاله نوشتید در دیسی هر خدایی که بیشتر ازش یاد شه قویتر میشه و هرکی به فراموشی سپرده شه ضعیفتر میشه اما برای برخی از خدایان دیسی فکرکنم درست باشه مثلا میکائیل یا آنتی مانیتور یا پرزنس یا دارکساید و هایفادر فکرنکنم اگه فراموش بشن ضعیف شن این مورد درباره المپیک ها بیشتر درسته البته اگه اشتباه میکنم لطفا بهم بگین

  113. روح رندال کاربر می‌گوید

    # رضا 👉
    عزیز دل چرا تمامش نمیکنید ؟ الان این بحث مسخره چیه که ادامش میدید ؟ الان چه ربطی داشت خفه شدن ثور در سری ال اوینک با تیر خوردن ثور و خوردن سنگ به کازمیک کینگ ثور چرا از این ور به اون ور میپری هدفتون از اینا چیه ؟ اصلا چه ربطی داشت . طفره میرید چرا ؟ بله ثور آنتی فیت داشته هیچی نیست اصلا احمقه ولی چه ربطی داره به خفه شدن این بی صاحب ؟ هر جا لازم بوده از دانی کیتس انتقاد کردم چیز انکار ناشدنی نیست که پایانش رو گند میزنه و مشکلات خاص خودش رو داره ولی ربط نداشت این کمیک برای نزدیک به ۸ یا ۹ پیش هست ربطی به این کمیک ایمورتال هالک ایشو ۴۷ نداره این کمیک الان منتشر شده باز برای من کمیک عهد بوق رو میارید انگار مثل همون مربی که بهش گفتند که چرا بازیتون رو خوب انجام ندادید گفت مگه بارسا تو زمین خودش چیکار کرد یک سوتی دادن که اینکار ها رو نداره که برای من لیست انتی فیت میچینید اشتباه شما ؟ ببخشید عذر خواهی میکنم شما حالتون خوش هست ؟
    انگار با خودتون درگیری دارید اون از اونجا که ما یک سوتی ال اوینگ رو گرفتیم شما شروع کردی ال اوینگ هیچی بارش نیست و کنایه های مسخره الانم از این چرت و پرت هایی که نوشتید کی به اشتباه شما کار داره؟ اون اشتباه نویسندست کامنت رو درست بخون اهرشم نوشتی جالب نبود
    شما من رو مسخره کردید ؟ اعصاب من رو خرد کردید دیگه صبر منم یک اندازه ای دارد هی دانی کیتس توی کمیک اون کار رو کرده خب که چی کرده که کرده چه ربطی به این داره
    با کنایه صحبت میکنید لحنتون هم که یک جوری هست که انگار دلخور هستید از لفظ تو هم استفاده میکنید اخرشم می نویسید که جالب نبود این رفتار عادی هست ایا ؟ شما همیشه این طور صحبت میکنید ؟ برای من صغرا کبرا میچینید که ال اوینگ بده کی گفت بده یکم انتقاد پذیر باشید یک شخصیت خیالی که این کار ها رو نداره بعد میگید دنبال فیت های ثور باشید و رفتن به سایت کار بد هست بعد باز میاید میکید تو اون پست اون سایت شماره کمیک ها رو داده اصلا چه ربطی داشت ( این برداشتی هست که از کامنت شما میشه کرد ) یعنی چی ؟ شما باید یک فکری برای خودت برداری که برداشتت اینقدر منفی نباشه از اینکه با شخصیت مورد علاقه خودتون شوخی بشه یا از نویسنده اون کمیک انتقاد هم بشه که تازه یک گاف
    من کاربر روح رندال اعلام میکنم توسط کاربر رضا ضایعه شدم اگر خواستتون اینه بفرمایید
    شما از من با اطلاعات تر هستید سنتون هم از من بیشتر هست احترامتون واجب هست ولی این کنایه ها جالب نیست و تا جایی که من اطلاع دارم این نوع رفتار عادی نیست و لنگار دلخور هستید واقعا
    بسه هر چقدر فشار خوردم برای اخرین بار خدانگهداررررررر

    1. رضا👉 کاربر می‌گوید

      روح راندال
      خداوکیلی اینقد تایپ کردی؟ 😂 آروم باش بمولا ولی جالب بود.
      گفتی اشتباه من خفه شدن کینگ ثور تو ایمورتال هالک ۴۷ عه منم اونجوری جواب دادم همین، اگه این اشتباه منه بزار اونام اشتباه من باشه.
      آنتی فیت ها اشتباه نیستن، اینا شخصیت خیالین نویسنده هرکاری بخواد با اینا می‌کنه همون‌جوری که بهش فیت میده آنتی فیت هم میده وقتی شخصیتی رو انتخاب میکنی باید بدی ها و خوبی هاشو قبول کنی. اینا خیلی ساده هستن چرا دارم اینا رو توضیح میدم؟ من با آوردن مثال از دانی و بقیه کمیک ها خواستم اینو ثابت کنم.
      فشار نخور دوست من بهت چیزی نگفتم اینجوری بهت برخورده کامنت خودتو با دقت بیشتری مطالعه کن تا بفهمی ماجرا چیه. الان اینهمه توهین کردی بهت جایزه دادن؟ فقط تربیت خودتو نشون دادی، منم جوابی نمیدم.
      وقتی داره بهت فشار وارد میشه یا عصابت خورده کامنت تایپ نکن آخرش میشه همین چیزایی که تایپ کردی (تخریب کردن خودت!!) اگرم دوست نداری ازت انتقاد بشه خب نظر نده دوست من.
      نه بخدا از کسی دلخور نیستم، این بحث ها آخرش تموم میشه، فقط خداوکیلی چه توهینی بهت کردم؟ گفتی ترجیح میدی بری تو سایت ها به جای کمیک گفتم کار خوبی نیست خودت برو سراغ کمیکش بعد تو کامنت بعدی گفتم اگه اسمش نمیدونی فقط یه عکس دیدی معمولا اسم کمیکش رو میدن و راحت میشه پیداش کرد ، چی بگم … اینجا توهینی شده؟! اینا بیشتر در حد به راهنمایی بود. خب من باید خودمو اصلاح کنم چون از کامنت های شما برداشت کردم که آل اوینگ بده اره؟! اونوقت خودتو نمیگی که نمیتونی ربط بین دو کامنت رو متوجه بشی؟! خنده داره کاش با آرامش بیشتری کامنت می‌نوشتی.
      والا اصلا واسم اهمیتی نداره ضایع شدی یا نه … فقط داری خودتو تخریب می‌کنی دلیلشم خودت می‌دونی.
      نه من از کسی دلخور نیستم ولی نمی‌دونم چی گفتم که تو از من دلخور شدی خداوکیلی چی گفتم؟! گفتم اگه آل بده به خاطر این پس دانی بده به خاطر اون … این چیزا ناراحت شدن نداره.
      از یه چیزی خیلی خوشم اومد اینجا هم به من هم به خودت و هم به ثور توهین کردی این مدلی ندیده بودم👍😂، اما یه خبر خوب واست دیگه جواب نمیدم هرچقدر دوست داری توهین کن.

      1. روح رندال کاربر می‌گوید

        هن ؟
        انتی فیت ، فیت من اصلا به اینا کار ندارم به بحث همین قدرت این باگ داستانی هست چیزی که قبلا ثابت شده رو نمیشه انکار کرد مثل همین نویسنده مرد عنکبوتی دن اسلات که نمی دونست که کلون های مرد عنکبوتی و خود مرد عنکبوتی این هشدار عنکبوتی خودشون رو فعال نمی کنند یا مثل مرگ سنتری در حالی که میتونه خودش رو بازسازی کنه ولی دیگه رسما کشته شد مثل این میمونه که بگم مثلا ( مثلا ) چون دن اسلات نویسنده مرد عنکبوتی بوده و هر کاری بخواد میتونه بکنه به شخصیت های خیالی پس کسی نباید ازش انتقاد کنه و فلان و بهمان پس منتقدی هم نباید وجود داشته باشه و هیچکس حق انتقاد نداره به نویسنده شخصیت مورد علاقه هر کس ببخشید ولی نه اکثر منتقد نه اکثر طرفدار ها و نه اکثر صرفا دنبال کنندگان دنبال انتی فیت و فیت و این چیزا نیستند اصلا بعضی ها به گوششون هم نخورده . این باگ هست مگر میشه یارو اینهمه به فضا سفر کنه و با اودین دور دور بزنن بعد راه تنفسش رو قطع کنند و بعد مورد عنایت قرار بگیره مگر داریم همچین چیزی ؟
        خوبی ؟ بدی ؟ مثال میزنم شخصیت مورد علاقه من مرد عنکبوتی توی ران دن اسلات از درمان یک کودک جلوگیری میکنه الان مثلا برای این دن اسلات دست بزنم که این حرکت کاملا با اصول پیتر پارکر مغایرت دارد
        کسی به اشتباه شما کاری نداشت
        ( اون موقع که به من ریپلای کردین
        از یک اشتباه برای توجیه کردن یک اشتباه دیگر استفاده میکنید ؟
        خب دوباره برمی گشت
        چی میشد ؟ بدتر از خفه شدن هست ؟ اصلا ربطش رو نفهمیدم )
        اینم خود متنی که نوشتم هیچ جا به اشتباه « شما » اشاره نشده بود که خود شما هم شروع به کنایه زدن و من گفتن نویسنده هستم و … کردید شما لطف کنید خودتون کامنت های من رو درست بخونید که حرفی من میزنم میرسه به اینکه شما و هالک و ال اوینگ بد هستند نرسه
        توهین ؟ کدوم توهین شما هستی حرف من رو به خودت میگیری کنایه میزنی بعد انگار من اومدم چه چیزی گفتم اخرم میگید چرا دلخور شدی و الان من توهین کردم و تربیت ندارم لابد این متن شما خیلی ادبی هست بله ؟ کنایه و مسخره کردن کاملا حرکت زیبایی هست من که تو کامنت خودم از شما به عنوان با اطلاعات هم نام بردم با اینکه نیازی به نام بردن هم نیست و سطح اطلاعات خودتون رو قبلا نشون دادید ( تمسخر نیست )
        بعد به من میگویید تربیت خودت رو نشون دادی شما لطفا
        ۱ کامنت رو درست مطالعه کنید
        ۲ یه لحن و حرفای خودتون هم نگاه کنید
        ( راستی الان آل نویسنده بدی شده دیگه نه؟! کسی دانی رو یادش هست که تو داستانش یه تیکه سنگ به کازمیک کینگ ثور آسیب زد؟! (خدا به آینده هالک رحم کنه 😂) اره آل اوینگ نویسنده بدیه و یه هیتره چون تو داستانش یه هالک تقویت شده تونسته اونجوری کینگ ثور رو شکست بده، ) من عذر خواهی میکنم برای شما ایستاده دست نزدم واقعا متن زییایی بود
        من برای ثور و دیگران احمق های ازگاردی فشار نمی خورم نکته اعصاب خورد کن این هست که شما تا من یک صحبتی میکنم شروع به کنایه و تمسخر میکنید و به خودتون میگیرید
        اون راهنمایی شما هم سو تفاهم از طرف من بود و عذر خواهی میکنم
        رفتارتون رو اصلاح بکنید خواهشمندم چون در همین کامنت های قبلی و حتی قبلا هم حرف از هالک میزدم شما همینطور برداشت غلط میکردی و از این موارد البته به شما بابت برخورد با کاربرانی مثل دکتر استرنج استیو رتحرز حق میدم رفتار جالب و پسندیده‌ای نیست جناب ربط دو کامنت والا این بیشتر سو تفاهم هست و ربطی به طرز رفتار شما نداره و حساسیت زیاد به شخصیت خیالیست
        عزیز دل من اومدم گفتم که ثور گاد بلست میزنه شما برداری میگی خب هالک برمیگردد این چه دلیلی داره جز حقیر کردن من ؟ چیزی که اصلا ربط نداشت رو به من جواب دادید بعد میگید ضایع شدن براتون مهم نیست . البته هم واقعا غیر مهمه ولی ارزشش برای شما نامعلومه اصلا حق با شماست
        تخریب خودم یک کاربر مجازی هستم با هر اسمی از ممد و اکبر و اصغر میتونم دوباره وارد سایت بشم تخریب چی ؟ کی اهمیت میده ؟ دلیلش چیه واقعا چیه میشه معنا کنید ؟ هر چیزی که شما دوست دارید فکر کنید کم اهمیته 🙂
        توهین به ثور ؟ من شخصیت مورد علاقه خودم مرد عنکبوتی رو هم اینجا خراب کردم و ازش انتقاد کردم اش دهن سوزی نیست که خودمو جر بدم این مهم نیست به خودم توهین کردم ؟ اینم مهم نیست توهین با شما ؟
        👀👀 جان ؟ چه توهینی ؟ این چه حرفیه قربان
        بیخیال …

        1. رضا👉 کاربر می‌گوید

          می‌دونم گفتم جواب نمیدم هرچقدر میخوای توهین کن … ولی چون توهین نکردی (نه به بدی کامنت قبلیت) بهت جواب میدم.
          نویسنده هرکاری بخواد با شخصیت های خیالی می‌کنه همه این مواردی که گفتی همینو نشون میده به نظر منم عجیب نیست دیدن همچین چیزایی می‌دونی ثور چند بار بدون اکسیژن کم آورده و حتی خودش گفته نمیتونه بدون اون زیاد مقاومت کنه! علاوه بر ایمورتال هالک ۴۷ میتونم…
          Thor Annul 6
          The mighty thor 386, 387
          Thor 17
          خیلی عجیبه وای ثور تو فضا جنگیده فلان کرده … مگر همچین چیزی داریم؟!؟ اره داریم خوبشم داریم همونجور که میبینی فقط یه بار نبوده که بگی باگ داستانیه. پس ثور به خاطر ازگاردی بودن می‌تونه تو فضا تا یه مدت زمانی زنده بمونه (بدون اکسیژن) اما تا ابد نیست.
          آها پس منظورت از پوشاندن اشتباه، اشتباه من نبود مال نویسنده بود.
          “اون موقع که به من ریپلای کردین
          از یک اشتباه برای توجیه کردن یک اشتباه دیگر استفاده میکنید ؟”
          منم اینجا چیزی از «نویسنده» نمی‌بینم در ضمن تو کامنت بعدیم گفتم چه اشتباهی کردم شما هم هیچ جوابی ندادی (نگفتی منظورت نویسنده بود).
          توهین، کدوم توهین شما به من توهین کردی؟!
          “انگار با خودتون درگیری دارید” “از این چرت و پرت هایی که نوشتید” به خاطر سن کمی که دارید جواب توهین آمیزی نمیدم و گفتم زمانی که فشار میخوری تایپ نکن حقم گفتم، من سعی میکنم به جای توهین کردن (و کنایه زدن) از روش های دیگه برای تحقیر کسی که بهم توهین می‌کنه استفاده کنم. حالا اشتباه برداشت نکنی از این چیزا واسه تو استفاده نکردم تا حالا فقط واسه یه نفر تو این سایت استفاده کردم.
          والا کامنت خودتو توهین داشت اینکه بهم برخورد بماند ولی درست نیست.
          الان این بخش از کامنتم چه چیز بدی داره؟! حتی آخرش گفتم “یه هالک تقویت شده” اگه یه ثور فن دید بفهمه این هالک معمولی نبود با کازمیک ریز تقویت شده بود پس این کامنت چیز بدی نداره.
          رفتار من مشکلی نداره من جواب عده ای که هالک رو نمی‌شناسند اما راجبش نظر منفی میدن رو بد میدم کاملا درسته، چون به نظر اون شخص اصلا نیازی نیست (فقط ادعا کمیک فنی داره) خلاصه خوشم نمیاد زمانی که یکی یه شخصیت رو نمی‌شناسه بیاد راجبش نظر بده (اگر الان میخوای همه این حرفارو به خودت بگیری، به خودت نگیر منظورم تو نیستی!!) من رو شخصیت حساسیت دارم؟ خود من شخصا یه لیست از آنتی فیت های هالک و سوپرمن (و چند تا دیگه) دارم درضمن تو مقاله سوپرمن علیه تانوس یه عده بازم دارن راجب هالک نظر منفی میدن ولی اصلا واسه من مهم نیست.
          بزار یه جور تایپ کنم تا کاملا این قضیه رو بگیری، خب ثور گاد بلست زد هالک هم مثلا مرد آیا هالک نامیرا است؟ بله هست، آیا هالک زود درمانی خیلی سریع دارد؟ بله دارد، آیا میتواند دوباره به نبرد بازگردد؟ بله خیلی راحت پس ثور اگر گاد بلست بزند هالک دوباره بر میگردد، آیا افتاد؟! دیگه از این ساده تر نمیتونم توضیح بدم ربط داشت ولی تو نگرفتی امیدوارم الان بگیری.
          فکر کنم خودت قبول داری توهین کردی به خودت و ثور و علتشم فشار زیاد بوده پس حرفی نیست.

          1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            اوکب

        2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

          روح رندال
          الان چه ربطی به من داشت این بحث مسخرت؟!؟!؟!؟
          اما اگه اینجور تخلیه میشی بشو No Problem.

          1. روح رندال ( یا والدرون ) کاربر می‌گوید

            اوکب

دیدگاه ها غیر فعال است.