۵ باری که رابرت داونی جونیور در زندگی واقعی به تونی استارک تبدیل شد

تونی استارک یکی از دوست داشتنی ترین و معروف ترین شخصیت های دنیای سینمایی مارول است. این شخصیت بسیار مغرور و عاشق تفریح و سرگرمی است. اشتراکات بسیار زیادی بین این شخصیت خیالی و رابرت داونی جونیور، بازیگر این نقش در دنیای سینمایی مارول وجود دارد. بنابراین در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که رابرت دوانی جونیور در زندگی واقعی به تونی استارک تبدیل شد.


۱. وقتی با یک هوادار بازی می کرد:

مرد آهنی عاشق شوخی کردن با دیگران است، او نتنها به اندازه شخصیت هایی مانند هالک و یا ثور خشن نیست، بلکه از شوخی کردن هم خیلی خوشش می آید. وقتی رابرت داونی جونیور برای گفتگو با یک طرفدار که لباس ثور را به تن داشت نشسته بود و با او حرف می زد، یک تهیه کننده سعی در کمک به پسر برای نشستن او بر روی صندلی داشت که رابرت جونیور گفت او خدای ثور است و نیازی به کمک او ندارد. این شوخی انسان دوستانه تونی با هوادار، او را بسیار شبیه به مرد آهنی کرد.


۲. وقتی از یک مصاحبه پرفشار خارج شد:

مرد آهنی دوست ندارد که کسی او را تحت فشار بگذارد و این یکی از اصول اساسی او است. جالب است که این مورد برای رابرت داونی جونیور نیز صدق می کند. در مصاحبه ای وقتی محاحبه کننده از مسائل شخصی رابرت در مورد مواد مخدر و الکلی و رابطه او با پدرش پرسید، او ناراحت شد و مصاحبه را ترک کرد که عمق شباهت رفتاری او با مرد آهنی را نشان می دهد.


۳. وقتی شوخی کرد که می تواند بیرون برود:

در یک کنفرانس مطبوعاتی، رابرت داونی جونیور و دیگر بازیگران مارول به سوالات طرفداران و مطبوعات پاسخ می دادند. در ابتدای شروع کنفرانس رابرت داونی جونیور گفت که اگر اولین سوال از او نشود، از مصاحبه خارج می شود. این شوخی همه را شوکه و مجذوب رابرت کرد. هدف او از این کار این بود که بگوید مرد آهنین چقدر مغرور است و داونی با این نمایش کوچک توانست به این هدف برسد و یک بار دیگر در زندگی واقعی به تونی استارک تبدیل شود.


۴. وقتی گفت برای خودت صحبت کن:

در مصاحبه ای که بازیران دنیای سینمایی مارول بصورت گروهی در آن شرکت کرده بودند، از کریس ایوانز سوال شد که آیا کسی در صحنه فیلمبرداری تنش فردی دارد. کریس ایوانز هم جواب منفی داد و درباره تعامل و همکاری بازیگران با یکدیگر گفت. اما در پایان رابرت داونی جونیور گفت: “برای خودت صحبت کن”. البته رابرت این جمله را به شوخی گفت و نیت بدی از آن نداشت.


۵. هنگامی که یک خانه شگفت انگیز خریداری کرد:

تونی استارک یک میلیارد خوش گذران است و از هیچ چیز برای رفاه و آسایش خود دریغ نمی کند. خانه های لوکس و پیشرفته، ماشین های آخرین مدل و… تنها بخشی از املاک تونی استارک است. رابرت داونی جونیور نیز در زمینه خوش گذرانی و خرید تفاوت چندانی با تونی استارک ندارد. او امروزه ۳۰۰ میلیون دلار دارایی دارد و یکی از پردرآمد ترین بازیگران تاریخ هالیوود است. البته اینکه او چطور برای خود خرج می کند زیاد معلوم نیست، اما یک نمونه آن خانه ۴ میلیون دلاری اش در مالیبو است که یک خانه فانتزی و زیبا است.

1 Comment
  1. کاربر می‌گوید

    چه باحال

دیدگاه ها غیر فعال است.