چگونه قدرتمندترین شاتگان بازی Red Dead Redemption 2 پیدا کنیم؟

بازی Red Dead Redemption 2 به واقع یکی از تاثیرگذار ترین بازی هایی است که هر گیمری باید تجربه بکنه. از شخصیت پردازی های عمیق تا داستان پردازی های پر محتوا و بحث برانگیز. ولی تا حالا با خودتون گفتید که به چه روشی میتونم به یک شاتگان قدرتمند و عالی دسترسی پیدا کنم که هر موجودی به راحتی بکشه. مخصوصا کسانی که تازه بازی شروع کرده باشن و پول زیادی هم برای خرید شاتگان های گرون قیمت بازی نداشته باشن. به حتم میتونم بهتون بگم این شاتگان حتی از شاتگان های بسیار گرون قیمت بازی هم قویتره!

این شاتگان در کجای نقشه پیدا کنیم؟

این اسلحه در شمال Annesburg واقع شده و البته پیدا کردن این اسلحه تازه کار راحت ماجرا است. همچنین عکس محل این سلاح هم میتونید در زیر مشاهده کنید.

به چه صورت این سلاح بدست بیاریم؟

خیلی خب رسیدیم به قسمت سخت ماجرا. وقتی به اون مکان مورد نظر رسیدید( توجه کنید شبیه یک کلبه است) اول از مجهز بودن خودتون به حداقل دو تا کلت خوب یا یک رایفل یا یک شاتگان معمولی مطمئن بشید. دینامیت هم اگه داشتید چه بهتر. چون قراره با یکی از وحشتناک ترین افراد این بازی مواجه بشید!

شاید در نگاه اول ببینید که فقط با یک پیرمرد عصبانی طرف هستید. اما بهتون قول میدم بعد چندین بار شلیک به این پیرمرد حرف تون پس می گیرید. اول به این توجه کنید که شاتگان این پیرمرد بسیار قدرتمند و به راحتی با یک تیر شما می کشه. به این موضوع هم توجه کنید که این پیرمرد جون بسیار زیادی هم داره. اصلا وقت فکر کردن به این پیرمرد وحشی ندید با تمام توان تون بهش شلیک کنید. اگر بتونید این پیری بکشید باید بهتون تبریک بگم. الان صاحب بهترین شاتگان این بازی شدید.

نویسنده: محمد امید سعادتی.

تست شده توسط: محمد امید سعادتی

3 Comments
  1. Doctor strange
    Doctor strange کاربر می‌گوید

    واقعا شاتگان قدرتمندی هست
    کشتن این پیرمرد هم کم کاری نیست 👌☹️
    بازی خیلی فوق‌العاده ای هست . نزدیک ۱۱۰ ساعت ( بیشترین زمانی که پای یک بازی گذاشتم ) بازی کردم 👌👌

    1. کاربر می‌گوید

      Doctor Strange
      اره واقعا این شاتگان به صورت عجیبی قدرتمند.
      با یک تیرش میشه خرس کشت😑😐

      1. Doctor strange
        Doctor strange کاربر می‌گوید

        برای بدست آوردنش هم خیلی تلاش باید کرد

دیدگاه ها غیر فعال است.