کارگردان شزم ۲ با توئیتی از ادامه فیلمبرداری این فیلم خبر می دهد

دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم شزم ۲ یا شزم، خشم خدایان، در پاسخ به توئیتی که ادعا می کرد فیلمبرداری فیلم شزم به پایان رسیده است، توئیتی منتشر کرد و به هواداران گفت که این خبر صحت ندارد.

اولین نسخه از شزم در سال ۲۰۱۹ اکران شد و داستان پسر بچه ای را روایت می کرد که به قدرت های خدایان باستانی رسیده است. این فیلم توانست موفقیت تجاری خوبی را برای برادران وارنر بدست آورد. به همین دلیل این شرکت به سرعت شروع به ساخت دنباله ای از این فیلم کرد.

اما با توجه به ویروس کرونا، این فیلم بارها در طول ساخت دچار تاخیر شد که سبب شد فیلمبرداری این فیلم تا به امروز ادامه پیدا کند. هنوز هیچ چیز از داستان این دنباله معلوم نیست. اما زکری لی‌وای و اشر آنجل نیز در نقش فلش و بیلی بتسون بازی می کنند و هلن میلر و لوسی لیو هم احتمالا در نقش هسپرا و کالیپسو به عنوان شرور در فیلم حضور دارند.

دیوید اف سندبرگ در پاسخ به توئیتی که عنوان می کرد فیلمبرداری این فیلم بطور رسمی به پایان رسبده است، توئیت و تصویری از خود در سر فیلمبرداری این فیلم در توئیتر ارسال کرده است و می گوید که فیلمبرداری تعدادی از بازیگران به پایان رسیده است اما فیلمبرداری هنوز ادامه دارد ولی رو به پایان است. تصویر این توئیت را در زیر می توانید ببینید.

تعدادی از ستارگان فیلم نیز در شبکه های مجازی اعلام کرده اند که فیلمبرداری خود را به پایا نرسانده اند که همه ترین آنها زکری و آنجل هستند. اگر این فیلم تاخیز نخورد، به احتمال زیاد باید در سال ۲۰۲۳ و بعد از اکران فیلم های بتمن، بلک آدام، فلش و آکوامن پادشاهی گمشده، شاهد اکران این فیلم در سینماهای دنیا باشیم. از طرف سایت ایرونی سنتر برای این فیلم و دیگر عناوین دنیای سینمایی دی سی آرزوی موفیت داریم.

13 Comments
  1. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    دربین تمام فیلم های دیسی که منتظرشونم این فیلم چندان برای من هایپ کننده نیست نه درحد فیلمایی مثل بتمن یا بلک آدام یا فلش چون هیچ تصور خاصی از داستان یا دیگر جزئیات فیلم ندارم ولی باز بنظر فیلم خوبی میاد

    1. hawkman کاربر می‌گوید

      #کینگ_ونوم
      من برا این فیلم خیلی هایپ نیستم اما فیلم خوبی میشه

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        البته معلوم نیست شایدم خراب درست مثل فیلم ww84 درحالی یه فیلم خیلی ضعیف بود که قسمت اولش یه فیلم عالی بود و اتفاقا کارگردان جفتشم یکی بود(البته تو قسمت اول زک اسنایدر هم جزو عوامل سازنده فیلم بود)
        پس جای شک و تردید هم داره

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          دلایل وجود داره که قمست دوم زن شگفت انگیز خراب کرد متاسفانه که کمتر کسی ازشون اطلاع داره.
          البته تایید شده نیست.

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      فیلمیه که مخاطبین خاص خودشو داره.

  2. Superman
    Superman کاربر می‌گوید

    ای عنوان تنها طرفدار شزم در این سایت به شخصه برای فیلم هابپم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      منم هستم.

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      پس من کشکم؟؟؟عجب

  3. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    اگه راک تو فیلم باشه منم هستم 😂😂😂

  4. کاربر می‌گوید

    این شزم ۲ خوب از کار در نمیاد ، از سابقه وارنر مطمئنم، فلش و آکوامن ۲ دو هم همینطور بلک ادام اخرین امید دی سی ای یو هست، خیلی برای بتمن منتظرم ۸۵ درصد احتمال داره که بترکونه ،دکتر استرنج ۲ و انت من ۳ هم خیلی منتظرم براشون یه سوال از ادمین عزیز، یه مقاله ای در مورد انت من : کوانتومانیا همون انت من ۳ ، می نویسید؟ یا اخرین اخبار فیلم البته ۲۰۲۳ اکران میشه ، و یه چیز دیگه بنظرتون فلش و آکوامن و شزم و بلک ادام موفق میشن؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      به زودی مقاله از این فیلم میریم.
      در بین فیلم هابی که نام بردید همه بجز شزم احتمالا موفق خواهند شد چون تیم بازیگری قوی و کارگردان خوبی دارند. بلک ادام هم که برای راک فروش می‌ره پس جای نگرانی نیست.
      شزم هم امید بسیاری هست که به سرنوشت زن شگفت انگیز دچار نشه .

      1. کاربر می‌گوید

        ادمین جان نظرتون درباره فیلم بتمن چیه؟ بنظرتون موفق میشه ؟ ی
        نظر کاملتون رو لطفاً بگید مث همونی که برای واندروومن ۱ و ۲ گفتین ، من خودم خیلی ذوق دارم برای بتمن پتینسون، فقط با لباسش کنار نمیام 😆

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          فیلم خوبی که خواهد شد
          اما درجه سنی بالاش شاید باعث کاهش فروش بشه و نتونه موفقیت جوکر رو تکرار کنه.

دیدگاه ها غیر فعال است.