۱۵ عضو قدرتمند اترنالز (Eternals)

چند ملیارد سال قبل سلستیال ها با زمین آمدند و روی انسان ها آزمایشاتی را انجام دادند و دو نژاد اترنالز و دیونت ها را ایجاد کردند. اترنالز ها موجوداتی با قدرت زیاد، خوب و زیبا بودند اما دیونت ها با اینکه قدرت های زیادی را داشتند اما برعکس اترنالز موجوداتی زشت و بد بودند و همیشه با اترنالز دشمنی داشتند.

در سال ٢٠١١ مارول با ساخت فیلم ثور قسمتی از جهان اساطیری خود را به جهان معرفی کرد همچنین در سال ٢٠١۴ فیلم نگهبانان کهکشان را ساخت و با سختن این فیلم فقط تکه کوچکی از جهان کیهانی خود را معرفی کرد اما فیلم اترنالز که به تازگی تریلر آن منتشر شد هم بخش دیگری از جهان اساطیری و هم بخشی از جهان کیهانی این فرانچایز را معرفی می‌کند و به همین دلیل بسیار ارزشمند است. شاید اترنالز (ابدی ها) زیاد شناخته شده نباشند اما آنها واقعا موجودات قدرتمندی هستند اکنون ما می‌خواهیم شما را با قدرتمند ترین افراد این گروه آشنا کنیم.


۱۵. درویگ:

او یک ‌اترنال بسیار قدرتمند و شرور است که می‌توان او را با ماکسیموس ناانسان مقایسه کرد درویگ یک شیاد قدرت طلب است و برنامه هایش بسیار به نژاد اترنالز آسیب رسانده است. اما او زیاد در کنار باقی ابدی های می‌ماند و همین اقدامات او باعث شد که با ایکاریس (که در همین مقاله با او آشنا می شوید) درگیر شود.

بزرگ ترین قدرت درویگ تلپاتیک و تغییر ماده او است. درویگ یک شیاد و یک بازیگر بسیار ماهر است دقت زیادی در مسائل دارد و یک اشعه قدرتمند دارد که به راحتی به دیگر ابدی ها آسیب می‌رساند. درویگ شیاد بسیار موجود قدرتمندی است و بار ها توانسته است برای ابدی های قدرتمندی مانند ایکاریس نیز مشکلاتی به وجود بیاورد.


۱۴. گرام:

گرام به عنوان ذهن بیش از حد گسترده شناخته می‌شود. او از اتحاد یک میلیارد ذهن اترنالز تشکیل شده است که این باعث می‌شود او بسیار موجود قدرتمندی تلقی شود با این حال قدرت های گرام شامل تلپاتیک ، کنترل ذهنی ، دانش زیاد و….  در حد بسیار زیاد میشود اگر چه قدرت او آنقدر زیاد است که خیلی از ابدی ها جرئت و توانایی مقابله با او را ندارند.

او یک ضد قهرمان است و گاهی با گروه هایی مانند چهار شگفت انگیز، اسکادران سوپریم و مدافعان جنگیده است اما گاهی اوقات نیز به جبهه ابرقهرمانان ملحق می‌شود مثلا هنگامی که استاد بزرگ به زمین حمله کرد او کمک های بسیاری در مبازره با او انجام داد و یکی از عوامل شکستش بود. همچین او رابطه ای دوستانه با پادشاه نا انسان ها یعنی بلک بولت دارد و بار ها به کمک او شتافته است.


۱۳. اروس:

اروس یا استار فاکس یکی از قدیمی ترین اعضای اترنالز است او برادر تانوس یکی از بزرگ ترین ویلن های کمیک است اما بر خلاف برادر، خود او یک ابرقهرمان است که بار ها با انتقام جویان و نگهبانان کهکشان متحد شده است. قدرت های او مانند بسیاری دیگر از ابدی ها است اما در دستکاری ذهنی و ایجاد میدان های انرژی مهارت های خارق‌العاده ای دارد و گاهی توانسته است خود تانوس را به چالش بکشد. پس از مرگ ثانوس به دست گامورا ظاهر شد. مشخص شد که ثانوس وجدان خود را در موجود زنده دیگری کاشته بود و در صورت مرگ، از طریق آن موجود برمی گشت. اروس با وسواس گروهی “نگهبانان تاریک” را برای شکار و کشتن این موجود که اروس به گامورا متعهد شده بود، تشکیل داد. نگهبانان کهکشان وارد عمل شدند و در نهایت مشخص شد که اروس شخصی است که ذهن تانوس را در درون خود دارد.


۱۲. التیموس:

آلتیموس یک کری / اترنالز بود او یک شرور نیست و ذات بدی ندارد اما وفاداری او به امپراطوری کری باعث می‌شود در مقابل انتقام جویان مخصوصا ثور قرار بگیرد. اگر چه او ژن اترنالز را دارد اما هرگز در کنار اترنالز های زمین و تایتان دیده نشده است. آلتیموس یک موجود قدرتمند است و نشان داده است که به اندازه کافی قوی است که حتی می تواند به افرادی مانند ثور و هرکول آسیب برساند. او می تواند از انرژی های کیهانی و رادیواکتیو برای اهداف مختلفی استفاده کند، از جمله انفجارهای انرژی، زمینه های نیرو، بهبودی، و اندازه و دستکاری جرم اشاره کرد. همچنین او به عنوان یکی از فرماندهان ارشد ارتش کری ها شناخته می‌شود اما بر خلاف بسیاری از آنها علاقه زیادی به جنگ با زمین ندارد اما او فقط یک فرمانده نظامی است نه یک مقام عالی رتبه و تصمیم گیرنده.


۱۱. زوراس:

زوراس رهبر زمینی اترنالز است. او مانند سایر ابدی ها موجودی بسیار قدرتمند و با عمر بی پایان است. او همچنین اولین کسی است که آغازگر ذهن واحد است و زمانی تنها ابدی بود که می توانست ذهن واحد را آغاز کند. وی همچنین قدرتمندترین عامل بازی انرژی در ابدی ها بود.

در هنگام آمدن سلستیال های میزبان چهارم زوراس به همراه اودین و چندی دیگر از خدایان زمینی به جنگ با آنها رفتند زوراس در این نبرد کشته شد اما بعد ها او احیا گردید. اخیراً در هنگام حمله دارک سلستیال ها به فرماندهی لوکی خدای شرارت، زوراس نیز مانند دیگر اترنالز دیوانه شد و دست به خودکشی زد اما احتمالا او دوباره بازگردد زیرا رهبر اترنالز است و حضورش بسیار مفید و خوب می باشد.


۱۰. اینترلوپر:

اینترلوپر یکی از اترنالز زمین است اما بغیر از دوستیش با گیلگمش او تصمیم گرفته است با هیچ یک از دیگر اترنالز برخورد نکند. یکی از دشمنان اصلی او اژدهای ماه بود که طبق یک پیشگویی نبرد او و اژدهای ماه بسیار مهم است و در سرنوشت زمین تاثیر خواهد گذاشت. هرچند اینترلوپر یک زاهد است اما او در نبرد هایی در کنار دیگر اترنالز شرکت کرده است و به آنها کمک های شایانی کرده. قدرت های اینترلوپر نیز شبیه به ابدی های زمین است اما با تمرین و توانایی او قدرت های خود را افزایش داده است. اینترلوپر می‌تواند ۴٠ تن را جا به جا کند اما توانایی ویژه او این است که می‌تواند با ترس دشمنش را شکست بدهد یا با قدرت ترس کاری کند دیگران حتی با دیدن او پا به فرار بگذارند.


۹. گیلگمش:

گیلگمش در فیلم اترنالز در دنیای سینمایی مارول و با هنر پیشگی دون لی به تصویر کشیده خواهد شد. در کمیک های مارول گیلگمش با نام فورگاتو وان نیز شناخته می‌شود و یکی از قوی ترین و با دوام ترین ابدی ها است، می‌توان با توجه به قدرت های بدنی و اخلاق او، گیلگمش را ثور ابدی ها خواند زیرا این دو بسیار به هم شبیه هستند.

گیلگمش از نظر جسمی قوی ترین جاویدان است و قدرت بالابردن بیش از ۱۰۰ تن را دارد. او از قدرتمندترین افراد حاضر در روی زمین محسوب می شود، جاودانه است، پیر نمی شود و از بیشتر بیماری های زمین مصون است. وی همچنین یک عامل بهبودی مجدد دارد.


۸. سرسی:

سرسی احتمالا معروف ترین عضو اترنالز است به این دلیل که او مدتی قابل توجه در گروه انتقام جویان عضو بوده است. او در فیلم اترنالز که چند ماه دیگر اکران خواهد شد حضور دارد در کمیک ها او جادوگری است که اترنالز را رها کرده تا در میان انسان های عادی زندگی کند. تقریباً جاودانه و نابود نشدنی است. او همچنین دارای قدرت و دوام فوق العاده ای است، اما در مقیاس کوچکتر از شخصیتی مانند گیلگمش. او دارای قدرت تله پاتی است و می تواند ذهن های ضعیف تری را کنترل کند تا پیشنهادات خود را انجام دهد. او همچنین مهارت توهم را دارد با توجه به این قدرت ها او جزو قدرتمند ترین اترنالز زمین محسوب می‌شود.


۷. ماکاری:

ماکاری یکی دیگر از اعضای ابدی ها است که اتفاقا او نیز در فیلم اترنالز نیز حضور دارد. بر خلاف کمیک، اینجا جنسیت او از مذکر به مونث تغییر کرده همچنین ماکاری یک ابرقهرمان ناشنوا است.

ماکاری یکی از اعضای اترنالز بود که همیشه دوست داشت با انسان ها تعامل داشته باشد حتی در دوران حکومت داریوش بزرگ نیز یکی از وزیران او بود. او دارای قدرت فوق بشری است و توانایی بلند کردن حدود ۳۰ تن را دارد. با این حال، قدرت اصلی او سرعت فوق العاده است که آن را تقریباً به سطوح بی سابقه ای رسانده است و حتی در مسابقه ای توانسته رانر (یکی از بزرگان عالم و سریع ترین موجود جهان مارول) را شکست دهد که این خود سرعت بسیار زیاد او را نشان می دهد.


۶. تنا:

تنا دختر زوراس است و پس از مرگ پدرش رهبری ابدی های زمین را بر عهده گرفت. این شخصیت توسط بازیگر معروف هالیوود یعنی آنجلینا جولی در فیلم اترنالز به تصویر کشیده خواهد شد. او در بازه ای از زمان توسط دیونت ها شستشوی مغزی داده شده بود و به جنگ ایکاریس رفت و نبرد عظیمی بین آنها شکل گرفت. با هدایت انرژی کیهانی، تنا می تواند تا ۲۵ تن را بلند کند. او همچنین مانند دیگر ابدی ها جاودانه است. گرچه قدرتمندترین نیست، اما یکی از بزرگترین جنگجویان، مبارزان و رهبران جاودانان زمین است.


۵. ایکاریس:

ایکاریس نیز در فیلم اترنالز حضور خواهد داشت. وقتی صحبت از محبوبیت می‌شود، ایکاریس در بین اترنالز رتبه اول را دارد. قدرت های ایکاریس بسیار زیاد است. برای مثال او توانسته به تنهایی آپوکالیپس دشمن مردان ایکس را شکست دهد. همچنین او توانسته سیلور سرفر را شکست دهد که این واقعا شاهکار بزرگیست.

همچنین ابدی ای است که معتقد است چه کسی باید نقش ابرقهرمانان را بازی کند و اغلب وقتی صحبت از موقعیت آنها در جهان می شود با تنا درگیر می شوند. ریچارد مادن نقش ایکاریس را بازی می کند امیدواریم نبرد های جذاب این شخصیت را ببینیم و از آنها لذت ببریم.


۴. ثان:

ثان یک دورگه اترنالز / ناانسان است. پدر او ویلن معروف کمیک تانوس تایتان دیوانه و مادر او یک زن ناانسان است. به دلیل وجود این دو ژن، ثان بسیار قدرتمند شده است اما قدرت های او فوق العاده زیاد است و او نمی‌تواند زیاد کنترل آنها را به دست بگیرد.

بزرگ ترین قدرتی که او از ناانسان ها به دست آورد لمس مرگ او بود که با استفاده از دست چپش می‌تواند همه افرادی که اطرافش هستند را بکشد و آنها را نابود سازد. علاوه بر این قدرت او دارای تمامی قدرت اترنالز ها است و به این صورت بسیار قدرتمند تلقی می‌شود، یکی از القاب او مرگ زنده است.


۳. آژاک:

آژاک نیز یکی از اعضای اترنالز است که در دنیای سینمایی مارول حضور دارد اما جنسیتش تغییر کرده است. ( یعنی مونث شده است) سلما هایک نقش این جنگجوی بزرگ را در MCU بازی خواهد کرد.

در کمیک های مارول آژاک به عنوان بزرگ ترین جنگجوی تاریخ اترنالز زمین به حساب می آمد. او به قدری قدرتمند بود که وقتی اترنالز او را در نبرد علیه دیونت ها بیدار کردند جنگ به سرعت به نفع آنان تمام شد. متاسفانه در یک زمان آژاک توسط دیونت ها فاسد شد و بسیار از اترنالز را سلاخی کرد. هیچ کدام از آنها نمی توانستند این موجود قدرتمند را مهار کنند. او حتی در نبردی با ثور توانست او را عقب براند و این خود سطح قدرت او را نشان می‌دهد.


۲. تانوس:

تانوس ملقب به تایتان دیوانه یکی از قدرتمند ترین ویلن های مارول است. او یکی از اترنالز زمین نیست اما از اترنالز تایتان است. در دنیای سینمایی مارول دیدیم که او در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت توانست ۶ سنگ ابدیت را به دست آورد و جزو قدرتمند ترین موجودات یونیورس شود اما در طی اتفاقات انتقام جویان: پایان بازی بزرگ ترین قهرمانان زمین توانستند او را شکست دهند.

او نتنها یک اترنالز عادی است، در هنگام تولد دارای ژن دیونت ها شد و از همین رو از همه اترنالز های زمین و تایتان ( بجز پدر بزرگش کرونوس) قدرتمند تر است. همچنین او انرژی های کیهانی اترنالز های تایتان را دارد و هرگاه هم بمیرد زنده می‌شود. بله تانوس تایتان دیوانه رتبه دوم این لیست را به دست می آورد.


۱. کرونوس:

در کمیک های مارول کرونوس از تمامی اعضای اترنالز با اختلاف قدرتمند تر است  سالها در گذشته با برادرش اورانوس حکومت ابدی ها را بر عهده داشت. با این حال ، هنگامی که جنگ بین برادران آغاز شد ، با اورانوس خواهان جنگ و کرونوس خواستار صلح ، اورانوس شکست خورد ، و کرونوس فرمانروای اترنالز در زمین شد.

با این حال ، یک حادثه در آزمایشگاه او بدن فیزیکی کرونوس را از بین برد و او با خود جهان یکی شد. کرونوس دارای عقل است که برتر از هر ابدی و همچنین آگاهی کیهانی و تله پاتی است. او می تواند انسان ها را به راحتی کنترل کند و می تواند به راحتی موجوداتی مانند تانوس را کنار بزند. حتی تانوس قدرت کرونوس را با قدرت گالاکتوس مقایسه کرده است.

منبع: CBR


نویسنده: امیررضا حسینی

41 Comments
  1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

    کامنت اول

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      دومی هستم.مقاله ی خوبی بود

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      اسمت منو کشته

      1. کویر بزرگ گونه راز بقا(خیلیم ربط داره) کاربر می‌گوید

        ما اینیم دیگه:-):-)

    3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      یا حصرت اسم
      دقیقا این یعنی چی؟

  2. بیاندر کاربر می‌گوید

    اقا این کاربر رهام چقدر نوبه میگه سایتاما امنیورساله خود نویسنده میگه مشتش در حد بیگ بنگه بعد این میاد میگه سایتاما با مشتش امنیورس رو نابود میکنه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      *wt

    2. بهرام کاربر می‌گوید

      بسیار عالی

    3. حسین کاربر می‌گوید

      #بیاندر

      اون کاربر نوب رهام رو ولش کنید، توی سایت پروشات سایتاما رو با لوسیفر مقایسه می کرد😐این سطح اطلاعاتشون رو نشون میده توی دنیای کمیک انقدر شخصیت داریم که میتونن سایتاما رو شکست و نابود کنن که فهرست کردنشون خیلی زمان بره، بعد ایشون که معنی مالتیورس و این چیزا رو نمیفهمن و فقط الکی میان ازش دفاع می کنن و می گن میتونه نابودش کنه،😑سایتاما می خواد با چی نابودش کنه، حتماً می خواد بگه با مشت😅😅اصلا می خواد چه جور به فضا و هوا مشت بزنه این جور چیز ها اصلا حالت فیزیکی ندارند، می خواد به هوا و فضا مشت بزنه😃😅فقط شخصیت هایی با قدرت های کیهانی عظیم و جادو های بی حد و مرز قدرت این جور کارها رو دارند، نه یکی که فقط بلده مشت بزنه و زور و سرعت زیادی داره.

      1. بیاندر کاربر می‌گوید

        اره بابا خودش حرفای نویسنده رو نقص میکنه!! میگه تو کل دنیای تخیل فقط ۲۰ نفر میزننش!!! اون همه شخصیت تو گیم کتاب کمیک مانگا اساطیر افسانه ها بعد میگه فقط ۲۰ نفر!!! تو خود الدر اسکرولز ۴ تا قادر مطلق داریم تو وارهمر ۲ تا تو داگناس اند دراگون فک کنم ۳ تا باشه نمیدونم. تو کل دنیای تخیل حداقل ۳۰ تا قادرمطلق داریم!! اومده میگه سایتاما از کامی تنچی قویتره!!! میگه ناروتو از کربی قویتره این لابد نمیدونه کربی تو سطح اخرش چقد قدرت داره!

        1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          حاجی من کاری ندارم و سایتاما رو هم فقط عکسش رو دیدم
          ولی اونی که اینو گفته فضانورد پارکا بوده
          بیام ببافمش

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            خشم محمد ادین سان.(یاد خشم اسپارتان افتادم

            1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

              من با خشم اسپارتان کودکیم رو گذروندمخخخخخخخخخخخخخخخخخ

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                واسه همینه تو روحیاتت تاثیر گذاشته

  3. ایران کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود من عاشق سلستیال ها هستم یک مقاله هم درباره قویترین سلستیال ها بزارید لطفا جاش تو سایت خالیه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      منم سلستیال هارو دوست دارم

  4. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

    خسته نباشید مقاله خوبی بود

  5. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ممنون

  6. پدر بزرگ غول آسا کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی تانوس نباید کرونوس رو با گالاکتوس مقایسه میکرد
    ببخشید اقایون تو یه وبلاگی گوکو رو با تانوس مقایسه کرده بودن میخواستم نظر شما رو هم بدونم

    1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      عجب اسم کاربری باحالی داری شما. 😅😅😅

      1. پدر بزرگ غول آسا کاربر می‌گوید

        نوکرتم داداش اسم شما هم خیلی قشنگه

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      والا ما ی پدربزرگ داریم زیاد غول آسا نیست ولی در حد خودش خوبه

  7. سجاد کاربر می‌گوید

    بسیار مقاله خوبی بود. اگه میشه چند تا مقایسه هم بزارید چند وقته مقایسه نزاشتید

  8. بهرام کاربر می‌گوید

    از نظر بنده گیلگمش باید در رتبه دوم قرار میگرفت
    این شخصیت اونقدر قدرتمنده که میتونه با هالک و ثور مبارزه کنه

    1. ویکتور کاربر می‌گوید

      راست میگه چرا گیلگمش رو اینقد بالا گذاشتید

  9. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    حاجی جسارتا ثور قدرتش در حد کلاس ال هست بعد این چی چی میش میتونه ۱۰۰ تن رو بلند کنه؟؟
    درمان:به باغچه بروید.یک مشت خاک بردارید و با سرعت و قدرت زیاد بر سر خود بکوبید.واقعا باید خاک تو سرش کنن با اون قدرتش.راینو هم از این زورش بیشتره.بنظرتون اورانوس مارول قوی تره یا گاد آف وار؟خودم میگم مارول با توجه به شناختی که دارم

    1. Heisenberg , say my name کاربر می‌گوید

      زوراس کسی بود که با زئوس به تساوی رسید
      ایا میدونستید ثور و گیلگمش با هم یکبار به تساوی رسیدند ؟

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        ممنون
        نه زیاد خوشم از ابدی ها نمیاد کمیکاشون رو نمیخونم

      2. Punisher
        Punisher کاربر می‌گوید

        Heisenberg , say my name
        البته با دخالت ایکاریس کار به تساوی کشید.

  10. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    سلام اگه یک نفر بگه زوراس چجور شخصیتیه ممنون میشم

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      ممنون میشم

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      اگر ادمین محترم یا بقیه کاربران جواب بدن ممنون میشم

    3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

      زوراس رهبر زمینی اترنالز هست و برادر آلارس که آلارس زوراس رو به فضا تبعید کرد.
      این دو برای رهبری در کنار هم جنگ کردند و همچنین برنده شدند و با لوکی ‌آلارس جنگ های مهمی داشتند و با کرونوس هم دشمنی داره
      پرایم اترنال هم هست اما از قدرت سرسی هراس داره
      ادم خوبه داستان هم هست ولی مثل بقیه اترنال ها یک بار دیوانه شد

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        ممنونم

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        واقعا متشکرم

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          کاری نکردم
          خواهش میکنم

  11. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید به نظرم زوراس شاید میتونست کمی رتبه بختری داشته باشه هرچی ،باشه رهبر اترنالزه و قدرت های بسیار زیادی داره به نظرم زوراس کمی دست کم گرفته شده

  12. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    برا فلش و دکتر استرنج و بتمن پتینسون هایپم
    فلش باحال بنظر میاد مخصوصا این که گرنت گاستین هم هست..اندی موسکیتی هم پتانسیل خوبی داره

    پ.ن:توی لوگو ها و کاستومها و آرت های منتشر شده از فلش اشارات ریزی به واچمن بود

  13. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    فقط اروس نباید رتبش بهتر می بود؟

  14. […] یکی از قویترین اعضای اترنالز که اولین بار با نام کیرکه در کمیک وارد شد. سرسی با داشتن […]

  15. […] فیلم ابدی های مارول اکران شده است و ما نمی دانیم که آیا این گروه با […]

دیدگاه ها غیر فعال است.