۱۰ تا از قوی ترین شرور هایی که مردان ایکس تا به امروز شکست داده اند

مردان ایکس یکی از قویترین گروه های ابرقهرمانی در دنیای کمیک بوکی. این گروه متناسب با سطح قدرتشان با ویلین های مختلفی روبه رو شده اند که انها هم سطح قدرت بالایی داشتند. در این مقاله ده تا از قویترین ویلین هایی که این گروه تواسنته شکست دهد قرار داده میشه.


۱. جاگرنات

جاگرنات یکی از قویترین کاراکتر های این لیست است . کسی که هم با ثور و هم با هالک روبه رو شده و هم رده این موجودات هست . هر چند که خود در اخرین رویایی که با هالک داشته اعتراف کرد که از هالک ضعیف تر است. این کاراکتر قدرت خود را از گوهر زرشکی سیتوراک میگیرد . سیتوراک یکی از موجودات شیطانی است که در کریمسون کازموس قرار دارد ولی به مانند کثان از طریق کانال های قدرت به این دنیا ارتباط دارد. هر چند در مقاله قبل نیز گفته شد که او دیگر نماینده سیتوراک نیست و ارتباط خود را با او قطع کرده و از ارمور جدیدی بهره میبرد.


۲. Selene

یک خون اشام دیوانه که قرن هاس زندگی کرده و از این جهت تجربه بالایی دارد . او با انسان های مختلفی روبه رو شده و در هر بار رودررویی با یکی از انها لایف فورس ان ها را تخلیه کرده و قدرمند تر میشود. سلن یک خون اشام جهش یافته است و اگر به خوبی تغذیه شود میتواند به موجودی خطرناک برای مردان ایکس تبدیل شود. قدرت های شگفت انگیز او حواست ارتقا یافته , استقامت , قدرت , سرعت و دوام فوق بشری است.


۳. پروتئوس:

پروتئوس پسر مویرا مک تاگرت است. او به عنوان یک فرد دارای قدرت بالا در تغییر واقعیت متولد شد که این قدرت ها باعث نابودی بدن فیزیکی او میشد که همه ی اینها موجب شد او مدام از بدن های مختلف برای خود استفاده کنند که هر یک پس از دیگری نابود میشدند. این قدرت‌ها او را به یکی از قدرتمندترین دشمنانی تبدیل کرد که تیم در سال‌های اولیه خود با آن روبرو شد ولی سرانجام کلاسوس را مجبور کرد که او را بکشد. پروتئوس به نسبت قدرتش نسبت به فلز ضعف دارد.


۴. میکائیل راسپوتین

میکائیل یک شخصیت فراموس شده است. میکائیل که یک فضانورد سابق شوروی بود، توانایی های جهش یافته بسیار قوی تر از برادرش کولوسوس و یا خواهرش مجیک داشت. میکائیل میتواند ذرات واقعیت را دستکاری کند , پورتال هایی به هرجا باز کند و از منابع انرژی متفاوت بهره ببرد. میکائیل نبرد های متعددی با تیم داشته ولی اعضای تیم در هر بار موفق شده اند و به سختی او را شکست دهند. حتی در دوران کراکوا، میکائیل در مقابل مردان ایکس ایستاد و تلاش کرد تا روسیه را به جای جهاش یافته های مثل خود به شکوه سابق برساند و از موفقیت در آینده اطمینان حاصل کند.


۵. شادو کینگ:

تعداد کمی از ویلین های ایکس من از جهت قدرت به پادشاه سایه میرسند. او از ان نوع ویلین هایی است که شکست دادن ان برای بقیه تیم ها سخت است. قدرت تلپاتی که به طرز شگفت اوری زیاد است و کمتر کسی است که بتواند در برابر این قدرت او مقاومت کند او حتی کنترل تلپات های دیگر را هم بدست میگیرد. پادشاه سایه یک تهدید فیزیکی به حساب نمیاید و در بیشتر مواقع حتی یک بدن به خصوص هم برای خود ندارد ولی همچنان یک تهدید بزرگ برای مردان ایکس به حساب میاید. حتی با وجود تلپات های واقعا قدرتمندی مثل پروفسور ایکس , جین گری و اما فراست هنوز هم مردان ایکس در شکست دادن پادشاه سایه مشکل داشتند. همانطور که کراکوا در حال شکل گیری است او همچنان در فکر کنترل مردم جهان است و این او را به دشمنی تبدیل کرده که در هیچ حال قابل اعتماد برای مردان ایکس نیست.


۶. کاساندرا نوا

کاساندرا بزگترین قاتل جهش یافته ها است. او سنتینل ها رو ازاد کرد که جنوشا رو نابود کنند و در عرض چند دقیقه کل جهش یافته ها را سلاخی کردند. کاساندرا برادر دوقلوی چارلز است که چارلز فکر میکرد او را زمانی که در رحم مادرش بود کشته ولی اشتباه میکرد و هر چند کاساندرا مرده متولد شد ولی در تمام این مدت زنده بود و برای انتقام از برادر خود برنامه ریزی میکرد. کاساندرا چندین بار سعی کرده که از هر راهی تمام جهش یافته ها را نابود کند. او یکی از قدرمند ترین تهدیداتی است که مردان ایکس تا حالا با او روبه رو شده اند. قدرت ذهنی او با برادرش چارلز برابری میکند و این او را به یکی از خطرناک ترین جهش یافته های روی زمین تبدیل میکند. ثابت شده که در کار خودش یکی از موفق ترین افراد بوده و اسیب های جبران ناپذیری را به مردان ایکس وارد کرده مانند کشتن میلیون ها جهش یافته. او هر کاری میکند که برادرش را نابود کند.


۷. نمرود

سنتینل ها برای سالیان زیادی یکی از خطرناک ترین اختراعات در برابر جهش یافته ها به شمار میرفتند و ایکس من اغلب اولین خط دفاعی در برابر انها هستند.در طول سال ها انواع خطرناکی از سنتینل ها وجود داشته اما کشنده ترین انها نمرود است. نمرود نقطه اوج کشتار جهش یافته ها است و با هر بار ظهور خود منادی عذاب نژاد جهش یافته ها به شمار میرود. این سنتینل اغلب از اینده برای کشتار مردان ایکس به زمان حال فرستاده میشود و ثابت کرده که همواره یکی از سخت ترین چالش ها برای مردان ایکس بوده اما مردان ایکس هم از خطر این سنتینل اگاه هستند و اغلب از هیچ تلاشی برای متوقف کردن او سرباز نمیزنند.


۸. مگنیتو:

مگنتو یک جهش یافته سطح امگا است و اگر بخواهد میتواند در هر زمانی تمدن بشری را به خاک و خون بکشد. قدرت مغناطیس او میتواند در حد چند دقیقه یک شهر را ویران کند و حتی زیر ساخت های الکتریکی سیاره را نابود کند. او حتی میتواند اهن خون بقیه رو هم تحت کنترل بگیرد. ولی با این حال مردان ایکس همیشه جلوی او را میگرفتند. مگنیتو راه خود را تغییر داده است و با مردان ایکس متحد شده تا جهش یافته ها را در امنیت و ارامش نگه دارد، اما همیشه این احتمال وجود دارد که اگر آنها او را عصبانی کنند به آنها یا جهان انسان ها حمله کند. او در طول سالها بیش از حد ثابت کرده است که چقدر می تواند کشنده باشد.


۹. اپوکالیپس:

اپوکالیپس برای مدت ها بزرگترین دشمن مردان ایکس بود. اپوکالیپس که در زره های سلستیال ها محصور است حتی میتواند در برابر قویترین قهرمانان مبارزه کند. او در اوایل حتی ثور را هم زیر مشت های خود گرفته است و قرن ها صرف تقویت خود کرده است. قدرت های اپوکالیپس گسترده و متفاوت هستند. قدرت بالای دستکاری مولکولی , دستکاری تبدیل انرژی و تلپاتی که از نیرو های معمول او به حساب می ایند. با این حال طلوع کراکوا او را در کنار مردان ایکس قرار داد تا با انها متحد شود و برای سرپایی و تشکیل ان به بقیه کمک کند.


۱۰. مفیستو:

مفیستو یکی از ترسناک ترین و خطرناک ترین شیاطین دنیای مارول است. او که تمایل زیادی به بدست اوردن روح افراد پاک دارد در طول سال ها افراد زیادی از جمله مردان ایکس را هم فریب داده است. اما مردان ایکس او را شکست داده است بار اول مردان ایکس جین گری را از دست او نجات دادند و بار دوم برنامه او برای واقعیت جایگزین که مجیک مردان ایکس را در هر یونیورس نابود میکند را خنثی کردند. شکست دادن مفیستو کار ساده ای نیست ولی مردان ایکس این کار را انجام داده اند. شکست دادن او قدرت بالای مردان ایکس را نشان میدهد.

هر چند مردان ایکس در رویارویی اخیر خود حتی نایتمر رو هم شکست داده اند ولی چون این یک خصومت بین این دو نیست و نایتمر به عنوان ویلین این گروه شناخته نمیشود در این لیست قرار داده نشده است.


نویسنده: سیما ملیحی

171 Comments
  1. بردیا کاربر می‌گوید

    کامنته اول.بسیار ممنون از سیما خانم

  2. God Venom کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی یه مشکل بزرگ داشت : ققنوس جزوشون نبود! مگه میشه حرف از قویترین دشمن های ایکس من بزنیم و حرفی از ققنوس زده نشه؟!؟ اصلا نمیفهمم فازشو! ققنوس نقش خیلی خیلی مهمی تو کمیک های ایکس من داشته ، و اعضای ایکس من هم به روش های مختلفی ققنوس رو شکست دادن!! درکل باید حتما ققنوس می بود تو مقاله!!

    1. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      فونیکس زیادی گنده بود واسه مقاله
      انگار پری رتکن بیاندر رو بزاری تو مقاله تاپ تن دشمنان اونجرز

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ربطی نداره.فونیکس مخصوصا دارک فونیکس از دشمنان بزرگه ایکس منه

      2. God Venom کاربر می‌گوید

        ایکس من داستان های بزرگ از نظر کیهانی خیلی زیاد داره ، با اینکه تیمشون اکثرا زمینی هستن ولی مثل فنتستیک فور میتونن حالت کیهانی داشته باشن ، ولی بحث اصلی اینه که با اینکه مقاله راجب قدرت ویلن هاست ولی از نظر داستانی ققنوس خیلی شخصیت مهمی برای ایکس من هست یکی از بهترین و معروفترین ارک داستانی های ایکس من و مارول مربوط به حماسه ققنوس و جین گری هستش که چندین بار تو انیمیشن ها و فیلم ها اقتباس شده (هرچند دوتا فیلمش آشغال بودن)! بماند که بیشتر قابلیت های ققنوس تو کمیک های ایکس من معرفی شده!! همه اینا رو گفتم که بگم هروقت حرف از شرور های ایکس من به میون باشه صددرصد باید ققنوس جزو موارد اصلی باشه!!
        یه سوال دارم میگن ققنوس از نژاد سلستیال هاست و تو ردهبندی اونا گذاشته میشه!!! این درسته آیا؟؟

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          خیر.تا جایی که میدونم فونیکس در واقع زیر دسته دادگاه حساب نمیشه منتها یک نیمه نهاده.یعنی تجسمه زندگیه پس از مرگه یا تولده دوباره چنین چیزی

    2. sm کاربر می‌گوید

      گاد ونوم
      تشکر از نظرتون . این مقاله دومین مقاله من بود و اگه کاستی هایی داشت به علت تازه کار بودن من در این زمینه است. این مقاله هم صرفا ترجمه از سی بی ار است

      1. God Venom کاربر می‌گوید

        بازم دمتون گرم بعنوان شروع هرکسی کم و کسری داره خب
        ولی خب بهتر میشه👍👍👍

    3. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

      یه سوال دارم مگه ققنوس ویلنه اصن؟؟دارک فونیکس باز چیزی

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        سابقه داشته که باعث شده میزباناش شرور بشن مثلا کسی مثله سایکلاپس

        1. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          ویلن حساب نمیشه
          بعضی وقتا چپ گرا شده
          درحالت عادی بعنوان ننه ثور(!) خوبه پاکدله
          اره سیسکو درست میگه دارک فونیکس ویلنه
          گاد ونوم
          نه بابا سلستیالز چی چیه
          معلومه سلستیال نیست

      2. God Venom کاربر می‌گوید

        ققنوس یه نهاد کیهانیه که تجسم مرگ و زندگی مولتیورسه !! یعنی هم موجود خوبیه هم شروره (بیشتر شروره) عین گالاکتوس!! معمولا هم به میزبان و اراده ش بستگی داره!! خود جین گری اولش توسط اون فاسد شد ولی بعدا تونست روش تسلط پیدا کنه!! ولی مثلا سایکلاپس شرور شد! الان هم میزبانش اکو هست که یکی از متحد های اصلی اونجرزه الان!!
        کلا موجود پیچیده ایه

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          درسته

    4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      God Venom
      کدوم کمیک رو میگین؟! من تا جایی که یادمه هر موقع فونیکس رو شکست دادن با کمک انتقامجویان بوده.

  3. کاربر می‌گوید

    سلام و درود به خانم ملیحی. اگر اشتباه نکنم این مقاله دوم تون هست ولی بنده متاسفانه سر مقاله قبلی شما نتونستم بهتون خوش آمد بگم.
    انشاالله در پناه حق مقالات بعدی تان هم پر محتوا خواهد بود. این مقاله تون هم به نظر بنده محتوای جالب و جذابی داشت.
    🙂

    1. sm کاربر می‌گوید

      تشکر از شما جناب سعادتی. بله این مقاله دوم بنده هست و هنوز اشکالاتی هست انشااله در مقالات بعدی بهتر خواهد شد. مقاله قبلی چون اولین مقاله بود اقای قاسمی لطف کردند کمک کردند. این یکی هم صرفا به صورت ترجمه از سی بی ار گرفته شده

  4. رون گینگ ثور کاربر می‌گوید

    دمتون گرم عالی بود اما مورد ۱۰بجای خطر ناک ترین نوشتین تر ناک ترین

  5. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    خسته نباشید
    کاری به لول قدرتشون ندارم
    ولی از بین اینا فقط مگنتو شخصیت پردازی خیلی خوبی داره و چهارمین ویلن مورد علاقمه

    1. کاربر می‌گوید

      Dark Knight
      آپوکالیپس و مفسیتو به در نگاه می کنند و اه می کشند……

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        جناب سعادتی
        از هر طرف ببینی
        شخصیت پردازی مگنتو »»»»» أپوکالیپس و مفیستو و کل ویلنای مقاله

        1. کاربر می‌گوید

          Dark Knight
          من کاری ندارم شخصیت پردازی کدوم بهتره.
          شما گفتید بین این ویلن ها فقط شخصیت پردازی مگنتو خوبه که اشتباه می کنید

    2. God Venom کاربر می‌گوید

      موافقم مگنتو ویلن فوقالعاده ایه !

  6. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

    خودتون میدونید اطلاعاتم از مارول به فیلم و سریال و کمی کمیک (اونم در حوزهه رون کینگ ثور) هست
    بارها شنیدم مفیستو حتی یونیورسال هم نیست و سایت هایی حتی خارجی هم این رو میگفتن یکی توی فندوم میگفت پلنت هست!!

    حالا کاری باهاشون ندارم ولی در کل فیت ها و شاهکاراش در چه حده؟؟

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      مفیستو تو رویداد اخیر مارول یعنی هیروز ریبورن نشون داد که میتونه با قدرتش یه کازمیک کیوب خلق کنه و اون کازمیک کیوب کل خط زمانی دنیای اصلی رو بازنویسی کرد!! پس همین شاهکارش میگه قدرتش خیلی زیاده!! هرکی گفته درحد سیارست چرت کاملا محض گفته و مطمئنا شناختی از این شخصیت نداشته!!

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      هرکس اینو گفته نوبه بسش نیست.مفیستو قدرتش در حده امثاله دورمامو یا حتی بیشتر هم هست.اون سابقه ی خلقه یه یونیورس رو داره(اگه درست یادم باشه)که توش اونجرزی وجود نداره ولی بعد…میتونی رویداد هیروز ریبورنو بخونی.قشنگ انگار اونجا جیسون اردن حس میکنم خیلی بد داشت دی سی رو میکوبید و کلی اشازه بهش داشت

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        داش
        بردیا
        دورمامو فراتر از مالتیورسع
        و مفیستو نزدیکش هم نیست از لحاظ قدرت
        گاد ونوم
        پلنتال بیشتره ولی خود انرژی خام سنتری هم از کازمیک کیوب قدرتمندتره
        خیلی کار شاخی نیست

        1. God Venom کاربر می‌گوید

          مفیستو بعنوان حاکم جهنم یونیورسال سطح بالا حساب میشه ! کار شاخی نیست؟! تا جایی که میدونم این کازمیک کیوب رو یه نسخه از بیاندر و اترنیتی هم تاثیر گذاشته و تغییرشون داده پس بنظرم واقعا شاخه!! مفیستو هم بعد از عهد بستن فیل کولسن خیلی راحت این مکعب رو براش خلق کرد!! پس من معتقدم این کازمیک کیوب سرخ مفیستو به دلیل وسعت تغییر واقعیتش از اکثر نسخه های آبی رنگش قویتر باشه!

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          عزیزم کازمیک کیوب اینقدر قویه که باهاش میشه مولتیورس خلق کرد.سنتری مولتیورساله

        3. بردیا کاربر می‌گوید

          کجا فراتر از مولتیورسه؟؟؟؟وات د فاک

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            برو بخون
            بعد تاریک »»» مالتیورس
            وقتی دورمامو تو بعد تاریک باشه »»» مالتیورس
            گاد ونوم
            نه شاخ نیست
            یا حداقل الان

            1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

              دارک نایت
              دورمامو فرا مولتیورسال نیست حتی مولتیورسال هم فک نکنم باشه ولی یکی دو تا فیت مولتیورسال داره .
              بعد تاریک هم در حد یه یونیورس حالا شاید یه کم بیشتر باشه . از چند بعد و بخش هایی از یونیورس تشکیل شده .
              مفیستو رو نمیشه شاخ حساب نکرد . شخصیتش طوری نیست مستقیم خودش وارد بشه و از انرژی خام خودش استفاده کنه بیشتر با برنامه و نقشه وارد میشه که اتفاقا نقشه هایی داشته که اگه موفق میشد تخریب در حد مولتیورس ایجاد میکرد .

              1. Dark Knight
                Dark Knight کاربر می‌گوید

                جناب قاسمی
                فول پاورش بالای مولتیورساله
                فیت بالا داره
                کات کردن بند های دادگاه

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  ببین خب خیلی ها اینجور فیتارو دارن.میگم اون دیکه ته فیتش بود.حتی قوی ترین نسخشم موقعی بود که قدرته اتریتی رو داشت

              2. SBH کاربر می‌گوید

                جناب قاسمیان
                اممم
                توی دیسی بعد تاریکیش سه برابر مولتیورس هست
                (دث متال و جاستس لیگ #۲۴ توش گفته شد)

                حالا مارول نمیدونم ولی تو دیسی اینجوری بوده ممم

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  بعد تاریک یا دارک مولتیورس

        4. ایران کاربر می‌گوید

          دارک نایت داش یه شاهکار بگو که نشون بده دورمامو فرا مولتیورسال شما مولتیورسال رو چی فرض کردی اگه دورمامو فرا مولتیورسال باشه یعنی از بینهایت و ابدیت اینا قویتره یعنی
          دورمامو یونیورسال سطح بالا یا مولتیورسال سطح پایین میتونه باشه نه بیشتر

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            امیر
            بعد تاریک »»» مالتیورس
            دورمامو تو بعد تاریک درحالت فول پاور »»»» مالتیورس

          2. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            و اینکه دادگاه یک مگاورساله
            دورمامو هم بند های جادوییش رو کات کرد
            حالا دادگاه با یه حرکت اینفینیتی استونز رو خنثی کرد
            اینفینیتی استونز هم هر کدوم یه دونه مالتیورس دارن داخلشون (برا سول استون مشاهده کردیم منتهی تو همون پنل گفته شد بقیه سنگا هم همین خاصیت. رو دارن)
            دادگاه »»» ۶ تا مالتیورس
            دورمامو هم زد بند های جادوییش رو کات کرد
            دورمامو »» مالتیورس
            این از توضیح بر اساس فیت ها
            اون کامنت قبلی هم گفتم
            بعد تاریک »»» مولتیورس
            دورمامو تو بعد تاریک »»» مالتیورس

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              عزیزم اومدم سراغت
              اینکه بند های جادوییشو کات کرد بزرگترین فیتشه فکر کنم.چون اونا فکر کنم اگه درست یادم باشه طبغه توضیحاته کاربره مگنتو کله جادوی مارول از دادگاه نشات میگیره و به وصیله ی همون بند ها.ببین اینفینیتی استونز با هم تهش یونیورسال.چرا؟چون در واقع هر یونیورس یه اینفنیتی استونز واسه خودش داره و اینکه اینفنیتی استونزه یک یونیورس رو یونیورسه دیگری اثر نداره{مثله زمانی که اینفینیت استونزه زمین۶۱۶روزمین۱۶۱۶هیچ تاثیری نداره}و هم چننی رو شخصیت های یونیورسه دیگه.یعنی ته قدرتشون مقیاسش یک یونیورسه.بعد چطوری شد مولتیورس؟؟برام سواله.دورمامو هم ته تهش یه مولتیورساله سطحه پایین باشه.افتاد؟؟

              1. Dark Knight
                Dark Knight کاربر می‌گوید

                داش
                دقیقا میخوای چی بگی؟
                چیزی که رو پنل بود ««« حرف تو؟
                سول استون رو نشون دادن که یه مالتیورس بود داخلش

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  تو خوبی

                2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                  دارک نایت
                  در مورد اندازه بعد تاریک خب حرفا متفاوته دقیقا اندازه خاصی برای اون تعیین نشده . کمیک یه جا ادعا میکنه بینهایت بعد بی پایان و یه جا میگه بی نهایت یونیورس . یه جای دیگه میکه ابعادی از این یونیورس بخشی از ابعاد بین یونیورسی که روی هم در حد یه یونیورس میشه .
                  کلا ساختار خود یونیورس اصلی هم مشخص نیست . طبق برخی ادعا های کمیک حتی میشه ثابت کرد یه یونیورس مارول در حد یه مولتیورس .
                  در رابطه با دورمامو خب این فیت که بند های جادویی دادگاه رو کات کرده من یادم نمیاد و چنین کاری رو دکتر استرنج کرده .
                  خب خود دورمامو که قبلا ادعا کرده بود در حد اودین و زئوس این حد از موجوداته طبق هند بوک ۱۹۷۲ هم هست این حرفش .
                  طبق هند بوک جدید اون حتی از موجود انتزاعی یونیورسال هم ضعیف تره . هر چند توی مدافعان ۲۰۰۵ اگه اشتباه نکنم با کمک خواهرش اومار و البته تقویت شدن های دیگه تونست اترنیتی یوینیورسال رو شکست بده . توی این سری بود که هالک از پشت به دورمامو حمله میکنه و بردیا اونو فیت حساب میکرد برا هالک در حالی که توی شماره قبلی هالک برا دورمامو اصلا حریف خاصی نبود و به راحتی طلسمش کرد .
                  خود گالاکتوسی که توی دکتر استرنج ۲۰۱۸ بود هم با تغذیه از قلمرو جادو قبل از رویارویی با خود دورمامو به حدی رسیده بود که خود دکتر استرنج هم گفت میتونست تا جایی پیش بره که به مولتیورس اسیب بزنه ولی این گالاکتوس گوراث رو هم جذب کرده بود که حتی در برابر دادگاه مقاوت کرده .

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    دقیقا.جنابه قاسمی واقعا با اطلاعات هستید.میگم میشه اون شواهد راجب مولتیورس بودن یونیورس های مارولو بگین؟؟

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      اون کات کردن بند های جادویی دادگاه رو مگنتو گفت که دورمامو کرده

                    2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      خب بردیا
                      در رابطه با این شواهد . لینک و شات زیاد داره . کلا مطلب راجب این یکی + ساختار مارول زیاد هست . اگه تلگرام یا جایی هست که همش رو بفرستم . یا اینکه در اینده یه مقاله رو راجب این موضوعات بنویسم . اگه خواستی سرچ کنی کلید واژه های local universe . local multiverse این ساختار رو دارن . که گاها مثلا خلق مجدد انتقام جویان یکی از زمین های موازی رو توی کمیک کاری در حد local level میدونه .
                      البته اینکه یه یونیورس در حد یه مولتیورس عادی باشه ویژگی همه یونیورس های مارول نیست حداقلش اینه که هر یونیورس ابعاد در حد یه یونیورس درون خودش داره

                    3. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      بردیا ببخش توضیحات این مطلب واقعا زیاده . و نمیشه اینجا توی یه کامنت فرستاد اگه خواستی توی تلگرام بفرستم . این اثبات ها رو هم خودم فعلا در حال جمع اوری هستم که تا اینجا حجمش وحشتناک بوده . تمام شد همه رو توی یک یا دو مقاله توضیح میدم . مارول برخلاف دیسی زیاد به این زمینه اهمیت نداده که ترتیب و نظم خاصی داشته باشه جوری که بعضی از کمیک ها هم رو نقض میکنند مثلا هم میشه ثابت کرد مولتیورس مارول نامحدوده و هم در عین حال از تعداد محدودی یونیورس تشکیل شده ولی مدرک برا اثبات ادعای اول بیشتره . ولی به نظر خودم این زمینه زیاد هم مهم نیست . کمتر کسی هست که بخواد داستان های اینجوری رو بخونه و مسلما داستان های در حد شهر و حالا در حد زمین واقعا کافیه مگر جز محدود موارد .

                    4. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                      بردیا یه چیز جالب دیگه اینکه چند وقت پیش شایعه شده بود ما توی مولتیورس جنون یه دنیای موازی رو میبینیم که در واقعا دنیای اصلی مارول در کمیک هستش دنیای ۶۱۶ . ولی همین هفته پیش نیت مور اعلام کرد دنیای سینمایی مارول در واقع خود یونیورس اصلی کمیک هستش یعنی دنیایی که ما الان توی سینما میبینیم = زمین ۶۱۶ . الان وقایعی که اینجا رخ داده رو میشه وقایع رخ داده در دنیای اصلی مارول در کمیک ها دونست . حتی مثلا اینکه توی نو وی هوم کل مولتیورس به هم ریخته میشه .

                    5. بردیا کاربر می‌گوید

                      خیلی ممنون.واقعا ممنون

          3. بردیا کاربر می‌گوید

            درسته.مولتی ورساله سطحه پایینه

    3. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      سید
      دیسی گاد آو رتکان؟😐😐
      داش
      درمورد حرفت تحقیق کردم
      ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ و ۲۰۰۴ نان کنن شدن (لوسیفر) اتفاقا تنها کمیکی که کنن هست از لوسیفر ، ۲۰۰۰ هه همون سندمن یونیورس
      و اینکه تروفورم دارک ساید تازه شروع شده کارش
      هنوز تازه نقشه اصلیش رو کشیده
      ۲۰۲۲ بر میگرده
      بعد رتکن شه؟

      1. SBH کاربر می‌گوید

        نه نگفتم میشه گفتم احتمالش هست

        لوسیفر های ۲۰۱۶ ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ هم رتکن شدن دیگه (البته رتکن نه نان سدن چون رتکن یعنی ضعیف ولی اونا کلا نان شدن دارک پرزنس و اینا هم نان شدن …… اینا هیچ
        کازمیک و ….. هم رو هوان
        نسخه های قدیم پرزنس رو هوا
        میکاییل اصلا معلوم نی کجاس
        بقیه هم به همین صورت کلا فقط نان رتکن نان رتکن نان رتکن نان رتکن

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          دی سی فازش چیه؟؟حداقل اون یه جهان درست حسابی داره چرا گند میزنه بهش؟؟

          1. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

            دیسی پتانسیلش با تمام احترام خیییییییییییییلی از مارول بالاتره اما بلد نیست ازش استفاده کنه برخلاف مارول که پتانسیل کم ولی مدیریت عالی داره توی سینما هم این معلوم شد وارنر یکم کوتاه میومد زک اسنایدر میتونست جبران کنه و جاستس لیگ دو رو بسازی بن افلک بمونه و……………
            هعییییی بیمولا

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              حالا پتانسیلو قبول ندارم ولی در کل ارهواقعا میتونست پابه پایه مارول بیاد ولی…

            2. spider کاربر می‌گوید

              سید
              ببین داداش، من بخوام باهات روراست باشم دیسی حتی پتانسیل هم نداره!!!
              .
              ببین وقتی که ما میخوایم یه فیلم ابرقهرمانی بسازیم باید این رو در نظر بگیریم که آیا اون قهرمان یا شرور محبوب هست یا نه.همش همینه!!
              شما برو بهترین کارگردان و فیلمنامه نویس و بازیگر و……بیار و بهشون بگو یه فیلم از فلان شخصیت بسازن.اگه شخصیتش پتانسیل داشت که داشت،فیلم خوبی از اب در میاد.اما اگه همه این عوامل حرفه ای بیان از یه شخصیت به درد نخور و ناشناس فیلم بسازن اصلا کسی میره ببینتش؟!
              خب طبیعتا نه.الان قهرمانایی مثل سوپرمن یا واندروومن دیگه از مد افتادن و قدیمی شدن.در زمان خودشون واقعا برترین بودن اما الان دیگه کسی یه مرد شکست ناپذیر که از کریپتون اومده رو دوست نداره.الان دوره،دوره ی شخصیتایی مثل بتمن و مردعنکبوتیه.۹۰ درصد قهرمانای دیسی خدا هستن و دیگه جذابیت خودشون رو دارن از دست میدن.مارول باز قرمان های قابل درک تری داره.اصطلاحا خدا نیستن.درسته که مثلا یکی از توی یخ ها پیدا شده و یکی دیگه باتری توی قلبش داره اما حداقلش اینه که از یه سیاره دیگه نیومدن و قدرتشون محدوده.اکثر قهرمانای مارول همینجورن و به جرات اینو میگم مارول قطعا شخصیت هایی با پتانسیل بیشتر داره.چه در زمینه گیم چه در سینما یا چه در انیمیشن.

              1. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

                از مد افتادن ؟؟؟هههههههه ههههههه
                دادش متعصب نباش چشاتو وا کن
                سوپرمن هنوز محبوبترینه و بتمن تو طول تاریخ رکورد بیشترین سال هایی که در سه نفر برتر بودن و رکورد نفر اول بودنو داره پس از مد نیفتاده
                شرور میخوای؟؟
                انتی مانیتور
                دارکساید
                دومزدی
                زاد
                جوکر (محبوبترین شرور تاریخ)
                لکس لوتر
                لوسیفر
                و………..
                قهرمان که کم تو سینما بوده یا اصلا نبوده؟
                عزرائیل
                میکائیل
                منهتن
                الین بلاک
                دکتر فیت
                نماینگان و اربابان نظم و اشوب
                اندلس
                هلببلیزر
                زاتانا
                ترایگان(شروره ولی خب یادم رفت حسابش کنم)
                دسورس
                میکسیزپیتیلیک
                ایمپریکس

                دیگه کسی یه مرد شکست ناپذیر کریپتونی دوست نداره؟؟؟
                چرا متوجه نیستید ۲۰۲۰ ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ هر سه سال اول شد همین سوپرمن ها؟؟؟؟

                بعد کی میگه ادما کسایی که قوی نیستن رو بدشون میاد ها؟؟؟
                گیم؟؟؟؟؟؟ عرررررررررر هیههههههههه
                وای خدایا دست هرچی متعصب رو بستی شما
                سینما هم توضیح دادم
                کمیک هم فقط با همین دث متال کل مارول رو حداقل تو پارسال با خاک یکسان کرد هیچی
                انیمیشن هم مارول داره پیشرفت میکنه ولی هنوز دیسی بهتره حالا شاید تو چندسال دیگه تو انیمیشن بتونه بهتر بشه

                1. spider کاربر می‌گوید

                  سید برادر چرا عصبانی شدی؟!😐من فقط نظرم رو گفتم.
                  .
                  من نظرم همونیه که گفتم.بتمن هم در سه سال متوالی اول بوده که بوده.خودم هم گفتم دوره،دوره شخصیاتی مثل بتمن و اسپایدیه.از بین شرور ها هم تا الان جوکر که محبوب ترین در تاریخه و چن نفر دیگه مثل لکس لوتر هستن.من که نگفتم کلللللل دیسی خدا هستن یا پتانسیل ندارن!
                  .
                  سوپرمن هم در سه سال متوالی اول نشد،خواهشا پیاز داغش رو زیاد نکنین.مدرک معتبر داری نشونم بده با کماااال میل قبول میکنم.در این سه سال مردعنکبوتی هم در یک سالش محبوب ترین بوده.
                  .
                  .
                  از گیم و انیمیشن هم کلا دیسی باید بگذره.نمیخوام تعصب بازی در بیارم ولی مارول الان سریال رو از چنگ دیسی در اورد.حتی قبل از اینکه این همه سریال بخواد ساخته بشه دردویل بهترین سریال ابرقهرمانی تاریخ کمیک بود.مارول الان در زمینه گیم هیچی از دیسی کم نداره!
                  شما بگو چه کم داره تا منم توضیح بدم.در ضمن مارول چند وقته دیگه هم یه دنیا در زمینه گیم برای خودش درست میکنه.بازی مارول اسپایدرمن ۲ که در دست ساخت قرار داره،ولورین هم همینطور.گفته شده چهار شگفت انگیز و مرد مورچه ای هم قراره ساخته بشن.خبرهایی هم به گوش رسیده که اینسامنیاک چند تا قرار داد تپل بسته با سونی برای ساخت بازی های ابرقهرمانی.((در حال حاضر)) مارول در زمینه گیم از دیسی چیزی بیشتر نداشته باشه کمتر نداره.
                  .
                  انیمیشن هم که خدا بده برکت!!
                  ((در حال حاضر))دیسی در زمینه انیمیشن از مارول جلوتره اما مارول هم تازه کار خودش رو شروع کرده!!
                  اونم با شاهکاری به نام به درون دنیای عنکبوتی که هشتاد درصد سایت های خارجی اون رو برترین انیمیشن ابرقهرمانی میدونن(مدرک هم دارم)!
                  شماره دومش هم که در دست ساخت قرار داره.
                  .
                  خب دیگه چی؟!

                  1. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

                    نه دیگه نشد

                    ببین صحبت من پتانسیل هست یعنی توانایی ای که هنوز ازش استفاده نشده

                    الان دیسی از نظر شخصیت که هیچی
                    اینقدر شخصیت فوق خفن داره که میتونه با یه شخصیت پردازی خوب بیارتشون تو سینما و سینما رو هم مثل کمیک از چنگ مارول در بیاره ولی مشکل اینجاس که اولا دیسی وابسطه با وارنر هست وارنر هم بشدت سختگیره و این اجازه پیشرفت رو ازشون میگیره برخلاف مارول که دست دیزنی و سونی هست

                    گیم؟؟؟
                    ههههههه هههههه
                    ببین
                    سگانه بتمن قطعا برترین بازی تاریخ ویدئو گیم هست
                    برترین بازی در سبک فایتینگ (در حوزه کمیک مورتال کبمت حساب نمیشه) اینجاستیس هست
                    جوخه انتحار
                    دیسی یونیورس انلاین
                    لگو بتمن
                    لگو ویلنز
                    لگو هیروز
                    جاستس لیگ هیروز
                    سوپرمن شدوز اف اپوکالیپس
                    گرین بنترن رایس اف د مانتس
                    گاتهام نایتز
                    اینفینیتی کرایسیس
                    بتمن رترن اف د جوکر
                    و………..
                    البته نمیگم همه این بازیا خوب بودن
                    خیلیاشون اشغال بودن
                    ولی همشون به پیشرفت صنعت گیم دیسی کمک کردن تجربه دیسی تو گیم خیلی برتر از ماروله
                    و ینکه خیلیا این بازیای دیسی رو اصلا اسمشونم به گوششون نخورده ولی خیلی باحالن
                    مثلا گرین لنترن در حوزه گیمپلی و داستان فاجعه بود ولی تونستبخاطر گرافیک بالا نسبت به سال سخت چند ده جایزه ببره که بعدا از پتانسیل اون برای ااینجاستیس یک استفاده شد پس همه شکست ها بد نیستن

                    یا مثلا شاااااااااهکار ترین بازی دیسی از نظر خودم
                    Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure
                    هست
                    اصلا هیچکس این بازی رو نمیشناسه!!!
                    نمراتش شاید متوسط رو به بالا باشه ولی شما بازی رو شروع کنی دیگه تموم شدنش با خداس
                    همه هم توش هستن
                    دارکساید
                    انتی مانیتور
                    ترایگان
                    جوکر
                    رابین
                    سایبورگ
                    فکر کنم دومزدی هم بود
                    کل جاستس لیگ (طبیعتا)
                    حتی کاپیتان اتم!!
                    و یه چیز جالبش اینه که بعضی رویداد های کمیکی دیسی توشه و میتونین روی جلد کمیک کلیک کنید و داستان و وقایع اون رو ریز به ریز بازی کنید کلا خیلی خیلی خفنه پیشنهاد میدم بازی کنید

                    سریال قبول دارم حرفت رو هیچی

                    انیمیشن هم حال حاضر دیسی
                    پتانسیل مارول برتره قبول دارم
                    سینما تحت سیطرهه ماروله اما دیسی پتانسیل فوووووووووووووووق محشری داره که ازش اصلا استفاده نمبکنه یه دلیل بی عرضگی خودشون و دومی هم سختگیری مسخره وارنره

                    در کمیک ببین سمت فکر کردن به برتر بودن مارول بری میام میبافمت
                    مرد حسابی دیسی داره برترین رویداد ها و کرایسس های جهانو میسازه
                    طرفداران هم تو کمیک طرفدار دیسین
                    منتقدان هم کمیک اصلا منتقد نداره ولی هم منتقد ها و نویسنده های قدیمی هم دیسی رو میستایند

                    پتانسیل شخصیت
                    اممممممممم شاید از نظر خود شخصیت مارول بهتر بسازه هم داستان هایی که برای شخصیتا هست و رویداد هایی که براشون اتفاق میفته بازم دیسی
                    در کل:
                    کمیک:دیسی
                    سینما:مارول
                    گیم:دیسی
                    سریال:مارول
                    شخصیت سازی:مارول
                    انیمیشن : دیسی (ولی مارول خب پتانسیل برتری داره)

                    و اها در اخر
                    http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/6rOWw/vt/frame?t=0
                    تریلر Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure هست
                    بازی مال ۲۰۱۳ هست
                    دو بعدیه و طبیعتا رو هر سیستم ذغالی ای میاد
                    تو تریلر هم میبینید خودتون حالا شما برید تو بازی اصلا اوفففففففففففففففففف خیلی خفنه سایتای معتبر دانلود بازی هم دارنش ولی میگم اصلا هیچکس نمیشناستش هعب

                    1. spider کاربر می‌گوید

                      سید منم میتونم بازی بگم.
                      مردعنکبوتی ۲۰۰۰
                      مردعنکبوتی دنیا های از هم گسیخته
                      مردعنکبوتی ۲
                      مارول اسپایدرمن
                      مایلز مورالز و …..
                      اینا فقط برای مردعنکبوتیه.
                      تا الان به عقیده من بتمن ارکام سیتی با اختلاف نه چندان زیاد بهترین بازی بوده.
                      لگو ها و بقیه رو نگفتم.
                      .
                      من خودم نظرم تغییری نمیکنه خودم توی خیلی از سایت های کمیک بوکی دیدم افرادی رو که عاشق شخصیتای مارول شدن.یعنی دیدم طرف از کمیک بدش میومده ولی جذب کاراکتر های مارول شده و از دیسی هم بیشتر از بتمن و اینجور شخصیتا خوشش اومده

                2. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                  اس بی اچ و اسپایدر
                  جفتتون یه کم زیاده روی کردید .اینکه پتانسیل نداره اصلا درست نیست . واقعا پتانسیل خوبی برا پول دراوردن داره ولی استفاده نشد . یه چیز مهمتر اینکه چهمارول فنی رو سراغ دارید که قبول کنه پتانسیل دیسی بیشتره ؟ یا برعکس . اسپایدر منظورت رو خراب منتقل کردی. میخواستی بگی محبوبیت سوپرمن اسیب دیده اره همینطوره یه سری شخصیت ها همینطور هستن یه مدت تو چشم نباشن محبوبیتشون سریع افت میکنه ولی برعکس یکی مثل بتمن و اسپایدرمن حداکثر ثبات رو دارن . اره الان توی محبوبیت مارول جلوتره چون بیشتر تو چشمه . با سینما کمیک های خودشون رو نگه داشتند وگر نه روند کمیک های هم مارولو دیسی هردو خرابه .
                  فعلا حرف اول رو سینما میزنه که مارول گرفته ولی چیزی که قطعیه روزی مارول توی این زمینه به اخر خط میرسه و اونی که دیر تر شروع کنه دیر تر هم به انتها میرسه و این یعنی روزی دیسی میتونه برگرده . خب محبوبیت هم اگه کمیک فن ها تنها حساب بشن رتبه بندی همون رتبه بندی سایت انگلستان هستش . ولی سینما خب ایرون من و اسپایدرمن و اون طرف توی ویلین ها لوکی و تانوس با اختلاف . ولی قسمت اصلی سینما است جوری که حداقل میلیون نفر طومار رو امضا میکنند برا بازگشت تونی یا حتی ادامه ساخت سریال دردویل . سینما هم جوریه که نسبت به فیلم ها محبوبیت متغیره مثلا با اکران شانگ چی محبوبیت این شخصیت حتی جز ده تای جهان هم رسید . ولی دوباره از این ده تا خارج شد . چیزی که پایدار مونده لوکی بود که بعد از سریالش اومد اول و الان دومه و دوباره تانوس برگشت سر جای خودش .

                  1. spider کاربر می‌گوید

                    آقای قاسمی
                    خب بیینید من قصد ندارم بگم که سوپرمن بده!
                    من گفتم دیگه از رنگ و رو رفته،مرد پولادین و bvs هم از محبوبیتش کم کردن با اون کیفیت افتضاح.
                    .
                    در بقیه زمینه ها هم که گفتم.مارول الان فقط در زمینه انیمیشن از دیسی عقبه که اونم داره جبران میشه.گیم هم اگه چیزی بیشتر نداشته باشه کمتر نداره.سریال هم که از دیسی بهتره
                    .
                    من همیشه وقتی میخوام نظرم رو بگم این که فن کدوم شخصیتم رو کلا میزارم کنار.از دید یه ادمی که نه مارول فنه و نه دیسی فن نگاه میکنم.به هر حال دیدگاه من این بود که دیسی پتانسیل کمتری نسبت به مارول داره

                3. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

                  الان کار به جایی رسیده کارگردانای مطرح که حتی توی این زمینه صاحب هنر خاص هستن برا دیده شدن و فروش فیلماشون یه مدت قبل از اکران فیلمشون به ژانر کمیک بوکی مخصوصا فیلمای مارول هیت میدن خب این بهترین راهکار برا دیده شدنه و البته تبلیغ فیلم و قطعا موثر تر از اینه که از این فیلما تعریف کنند چون واقعا روزانه چقد ادم از این زانر تعریف میکنند ولی درصد ادمایی که تا این حد هیت بدن واقعا کمه . یا مثلا هنری کویل خب توی نقش سوپرمن بازی کرده . دیگه چی میخواد ؟ ما سه نماد داریم سوپرمن / بتمن / اسپایدرمن ولی با این تمام اینها میاد مصاحبه میکنه علاقه داره توی نقش کاپیتان بریتانیا بازی کنه و خودش رو با استیو راجرز مقایسه خب این یعنی چی ؟ یعنی هم شهرت بیشتر و هم پول بیشتر . یا کیانو ریوز با این همه محبوبیت میاد ابراز علاقه میکنه برا بازی توی مارول خب کیه که شهرت بیشتر و پول بیشتر رو کیه که نخواد ؟ با این همه محبوبیت و ثروت خودش هم میدونه بازی توی این دنیا چه قدر اون رو ارتقا میده ولی برعکسش تا حالا اتفاق نیوفتاده . مثلا اسکارلت یا کریس و بقیه همچین حرفی رو بزنند .

                  1. Dark Knight
                    Dark Knight کاربر می‌گوید

                    اصلاح کنید
                    کریس هم طلب کرده….
                    البته اگر کریس ایوانز منظورتون باشه
                    کریس همسورث بچه خوبیه

                  2. God Venom کاربر می‌گوید

                    آقای قاسمی
                    لایک 👍👍 کاملا درسته حرفاتون بالاخره مارول دنیای سینماییش رو تموم کنه و یه چیز جدید شروع کنه!! بنظرم بهتره فیلم های جدید تر که فقط به mcu محدود نباشن با دنیای خودشون بسازه!!

                  3. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

                    کامنتم رد شد خیخیخیخخیXD

                  4. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

                    جناب قاسمی باهاتون موافقم

  7. Gotham ,s Knight کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود دستتون در نکنه. خانم ملیحی

  8. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

    به به خانم مليحي
    مستر سینیستر و همون ناتانیل اسکس رو عشق است تو سریای جدید ایکس من گادددددد بوددد

  9. فرير کاربر می‌گوید

    مقاله بيستي بود بنظرم بايد دكتر دوومم بزاريد

  10. نظر دهنده کاربر می‌گوید

    به قول دوستمون فونیکس هم باید اضافه میشد

  11. Alireza کاربر می‌گوید

    تشکر از نویسنده‌ی محترم.
    مقاله‌ی خوبی بود درباره‌ی نمرود چیزی نمیدونستم.

  12. spider کاربر می‌گوید

    ممنون مقاله جالبی بود.
    من احساس میکنم ایکس من به اندازه کافی دیده نشدن(در بین جاستیس لیگ یا اونجرز).دشمناشون هم تنوع خیلی زیادی دارن.من خودم دشمنایی مثل جاگرنات یا مگنتو رو به خیلی از اون کیهانی های گنده بک ترجیح میدم چون واقعا برای من جذابن.کلا از خبیث ها و نیرو های کیهانی بدم میاد و سلیقم بیشتر توی زمینی ها است،مثل عنکبوتی خودمونXD

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      به اندازه کافی دیده نشده؟!؟ 😐😐 داداش خیلی از بهترین کمیک های مارول مال ایکس من هستش ، یکی از پرفروشترین کمیک های تاریخ مال ایکس منه!!! ایکس من تو توجه هوادارا چیزی از جاستیس لیگ یا اونجرز یا فنتستیک فور کم نداره!! تو سینما درسته به اندازه فرانچایز اونجرز خوب نبوده (اونم بخاطر گند های فاکس مخصوصا در رابطه با فنتستیک فور!) ولی بازم فیلم های خیلی خوبی بیرون داده مثل لوگان یا ددپول!! mcu هم داره برای حضور ایکس من و فنتستیک فور برنامه ریزی میکنن و به جرئت میگم که وقتی وارد بشن وسعت و عظمت دنیای mcu دو برابر خواهد شد.

      1. spider کاربر می‌گوید

        گاد ونوم
        بله از دنیای کامیک اطلاع دارم.من خودم به شخصه ایکس من رو برترین گروه ابرقهرنانی کمیک میدونم.منظورم سینما و یا گیم بود که البته به زودی در mcu حضور حضور پیدا میکنن.بازی ولورین هم که دیگه چه شود آقا😋

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        البته خیلی هم کنترلشون سخت میشه.خیلییییی کاراکتراش دیگه زیاد شده ام سی یو و کنترلشون خیلیییی سخته.البته اینو باید مفصل راجبش حرف زد

      3. فریر کاربر می‌گوید

        تو اونجرز پنج قراره باشن

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          فریر
          منبع؟؟؟

  13. طاها کاربر می‌گوید

    به به عجب مقاله ای

  14. Dr.fate.
    Dr.fate. کاربر می‌گوید

    بنظرم سایکلاپس هم باید تو این لیست بود .
    چون استاد گند زدن ، تفرقه اندازی ، تکروی

  15. spider کاربر می‌گوید

    زره فاینال بت سوییت بتمن به غیر از عنصر ایکس از چیز دیگه ای هم ساخته شده؟!
    .
    کدوم یکی از قدرت های کیهانی مارول رو میتونه شکست بده؟

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      فلزه اصلیه ساختش همون عنصره ایکسه
      ببسن در حدی قوی بود که رفت دارک سایده کلونو تو خوده اپوکالیپس شکست داد(قدرت کلون دارک ساید در حدیه که با یک پنجمه قدرتش یه یونیورس رو نابود کرد)خودت حدس بزن کیارو میتونه

  16. کاربر می‌گوید

    این ویدیو برای مخالفین سکانس مارتا:
    https://uupload.ir/view/vid_20211122_184636_892_0rrx.mp4/
    بازم این سکانس هیت می کنید؟

    1. spider کاربر می‌گوید

      زیبا بود آقای سعادتی.
      ولی خب ناموسا شما خودت اون صحنه رو بیینی چه تصوری در ذهنت ایجاد میشه؟!
      _عه اسم مامانت مارتاست؟!
      _پس بیا با هم دوست باشیم!!
      یکی از بهترین صحنه هایی که میشد به وجود آورد رو به معنای واقعی کلمه گند زدن توش

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        اسپایدر
        اصلا اون صحنه …. هیچ بهانه ای نداشتند برای رفیق کردن اینا
        این اسم ننم مارتاست اهرمی برای پیچوندن فیلمنامه بود

        1. spider کاربر می‌گوید

          دارک نایت
          به نظر من این ویدیویی که آقای سعادتی فرستاده کلا داره یه چیز دیگه ای رو توضیح میده.اون بنده خدا هم خیلی هم خوب توی ویدیو توضیح داد.
          .
          ولی دلیلی بر این که بخواد اون صحنه رو توجیح کنه نبود.

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            ببین
            یه سری سکانس ها هست که قشنگ معلومه اهرم فیلمنامه نویس و کارگردانن
            مثال میزنم
            تو فیلم اندگیم ، تانوس دومین تایم ماشین رو به سا میده
            دستکش یه جا دیگه میفته و ..
            این اهرمی بود تا برسن به فایت کپ مارول و مرگ تونی و و
            این درست ومنظم و خوب انجام شد
            هزاران راه دیگه بود تا برسونن به مرگ تونی قضیه رو
            اینم یکی از راه ها
            در عین حال اینا میخواستن یه طوری با یه بهانه ای این دشمنی رو بزنن کنار تا بتونن جلو دومزدی بیارن بت و سوپ رو
            ولی خوب انجام نشد
            یه بهانه مسخره بود
            اون همه کینه و عقده از اول فیلم
            اون همه جنگ و خونریزی و انفجار و بلا بلا بلا
            اسم ننم مارتاست
            ععه بیا رفیق شیم
            کل فیلم رو زیر سوال برد
            خب زک اسکول
            اگه میخواستی اینارو با تشابه اسمی آشتی بدی
            چرا اون همه جنگ مث اینجاستیس راه انداختی؟ اصن چرا فیلمو با محوریت اینجاستیس مانند ساختی؟ هزاران راه دیگه برای آوردن و معرفی بتمن بود
            نمی‌فهمم فازشو
            یارو معلوم نیست چیکار میکنه

            1. Dark Knight
              Dark Knight کاربر می‌گوید

              بردیا
              اسم مادرم شکوفه هست
              اسم مادرت چیه؟
              اگه شکوفه باشه بیا آشتی کنیم

              1. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

                چه شد ؟ 👀

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  رندال حیف.حیف که محدودیت داریم.وگرنه میدونستم…

              2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

                تا فانوس جر خوردم از خنده

    2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      داداچ طبق منطق بتمن سوپرمن ی تهدیده که برای بشریت خطرناکه و اینکه بتمن اصلا چرا حرف سوپرمن رو باور کرد؟اگر از قبل میدونست چرا اون موقع با سوپرمن جنگید؟
      دیگه به کجا رسیدیم که میخواید صحنه مارتا رو هم توجیح کنید

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        واقعا هرجور حساب میکنم اون دورانه دی سی ای یو افتضاح بود.میخوم بدونم الان چیمیشه

      2. کاربر می‌گوید

        محمد اودین سان
        بتمن وقتی میبینه سوپرمن در جایگاهی قرار گرفته داره برای جون مادرش زجه میزنه فهمید نه این موجود نمی تونه تهدید باشه. به نظرم وقتی یک اثر تماشا می کنید عمیق تر به موضوعات نگاه کنید. سطح نگرش تون افزایش بدید.

        1. God Venom کاربر می‌گوید

          آقای سعادتی این همون چیزی هست که اسنایدر سعی کرد ازش دربیاره که یه اشتباه دیالوگ نویسی باعث نابودی کل این سکانس شد!! بنظرتون این منطقی تر نیست : “تو داری اجازه میدی اون مادمو بکشه!!……. اجازه میدی مارتا روبکشه!” یعنی اولش میگفت مادرم و بعدش اسم مارتا رو میورد تا بتمن یاد مادر خودش بیوفته!!

    3. Dr.fate.
      Dr.fate. کاربر می‌گوید

      ا شما جای اون باشی میگی مامانم مارتا یا مارتا😂
      اسنایدر با اون سوپرمن با اون همه بچه مثبتیش چیکار کرد که مامان خودشو به اسم ! صدا کنه 😂😂😂

      1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

        درسته به نظرم منطقیتر بود که بگه تو داری اجازه میدی اون مادرم رو بکشه.

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          این بهتر بود.یعنی واقعا اگر اینجور یمیگفت بنظرم میتونست حتی به یکی از نقاطه قوت تبدیل بشه

    4. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

      Mohamad Omid Saadati
      ما میتونیم یک صحنه یا یک لحظه رو با منطق های مختلفی برسی کنیم. من تا حالا از این جهت بهش دقت نکرده بودم جالب بود.
      به نظر من خیلی وقت ها ما در یک صحنه هیچ محتوا یا منطقی نمیبینیم و مسخرش میکنیم اما اگر عمیقتر نگاه کنیم ممکنه منطقی عمیق پشت اون صحنه یا لحظه باشه.

    5. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      بله باز هم هیت میکنیم

    6. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

      جناب سعادتی خیلی جالب بود خوشمان امد
      ولی
      میتونستن اینو تو اخر فیلم توضیح بدن تا حداقل تا حدی جلوی هیت رو بگیرن
      مثلا سر تشیع جنازه بروس بگه وقتی شکستش دادم و میتونستم بکشمش تو چشاش تلاش برای زنده موندن مادرش رو دیدم و………..
      اینجوری هم مخاطب خوشش میومد هم هیتی داده نمیشد
      ولی
      این بازم ضعف های دیگه فیلم رو توجیه نمیکنه ولی خب تا حدی حداقل جلوی تمسخر این سکانس رو میگیره

  17. Goku کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود.👍
    اگه یه همچین مقاله هم برای انتقام جویان و لیگ عدالت بنویسید خوب میشه.

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      دقیقا

  18. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    سید
    اون دارک مالتیورسه
    ببین
    مدیری یدونه مالتیورس ندارع
    بینهایت مالتیورس داره(یکیشون همون لوکال مالتیورسه که ما می‌شناسیم)
    جدا از اون بینهایت مولتیورس، یه دارک مالتیورس هست که دارای بینهایت مولتیورسه
    و این یعنی دارک مالتیورس = کل اون بینهایت مالتیورس دیسی که یکیشون لوکال مالتیورسه
    سه برابر. نیست بینهایت برابر یه مالتیورس معمولیه ، باز بقیه مالتیورس های دیسی رو بیاریم وسط تازه برابر با دارک مالتیورس میشن
    مقیاسش خخییییلللییی بزرگتر از یه مالتیورسه
    همون افراد تو لوکال مالتیورس دیسی، منتها داستان زندگیشان دارک تر و پر از تراژدیه
    بتمن هو لفز هم از اونجاست
    کیل ال هم همینطور
    یا اون سوپربوی پرایمی که تو سکرت اریجین دیدیم هم سوپربوی پرایم خودمون نیست سوپربوی دارک مالتیورس بود که یه فایت با دارکست نایت داد البته اسیب زد به دارکست نایت اما دارکست نایت گفت انرژیمو برات حروم نمیکنم اخر سرم سوپربوی پرایم دارک مالتیورس خودش انرژیش پس از مشت زدن به دارکست نایت تموم شد غش کرد
    اما یه نکته ای هست اونم اینه که اون دارکست نایت معمولی نبود
    اون کل کرایسس رو داشت! بنابراین دارکست نایت معمولی که کرایسس نداره با سوپربوی پرایم دارک مالتیورس برابره
    کلا
    دارکست نایت معمولی از سه تا پسر پریچوآ هم ضعیفترع!
    دارکست نایت معمولی قدرت بت منهتن / فاینال بروس وین رو داره که از منهتن خودمون ضعیفترع ، حالا فاینال بروس وین هم با دارک مالتیورس یکی بود یعنی قدرتش برابر با کل دارک مالتیورسه ، دارک مالتیورس هم بینهایت مالتیورسه و این یعنی دارکست نایت و فاینال بروس وین قدرتشون برابر با بینهایت مالتیورسه
    دارکست نایت = بت منهتن / فاینال بروس وین = دارک مالتیورس = بینهایت مالتیورس
    حالا چرا از سه تا پسر پریچوآ ضعیفتره؟
    فورجر یا همون آلفیوس قویترین پسر توصیف شده حالا میریم سراغ موبیوس/ انتی مانیتور
    مغز موبیوس توانایی نابودی دارک مالتیورس رو داشت!
    و این یعنی:
    فورجر »مار نوو یا همون مانیتور = مغز موبیوس / آنتی مانیتور » دارک مالتیورس = بینهایت مالتیورس = بت منهتن / فاینال بروس وین = دارکست نایت بدون کرایسس = سوپربوی پرایم دارک مالتیورس
    ولی با کل کرایسس تازه با پریچوآ برابر شد
    از یه طرف
    منهتن خودمون یا همون اوسترمن که سرشار از آنتی کرایسسه = پریچوآ نقطه مقابل منهتن دارای کرایسس = دارکست نایت با کل کرایسس » فورجر = خلق هایپر تایم » مار نوو = موبیوس » کل دارک مالتیورس = بینهایت مالتیورس = دارکست نایت بدون کرایسس = فاینال بروس وین / بت منهتن

    1. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      ای بابا
      کیبوردم چرا مدیری کرد؟😂😂
      دیسی منظورم بود

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      میپردازم بهت

      1. رندال اوباشگر کاربر می‌گوید

        آها

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      اوندم بپردازم بهت
      در واقع این نظره شخصیمه این بخش در واقع بت منهتن با دارک مولتیورس طبغه گفته ی کاربره بتمن یکیه.یعنی با یک مگاورس یکیه.من میگم از منهتنه عادی برتره.
      یک مشکله دیگه هم ببین پرچوعا کرایسیس منبعه تغذیش بود و ازش قدرت میگرفت.دکتر منهتن هم انتی کرایسیس داره ولی نه کلشو.چون کله انتی کرایسیسو تا جایی که میدونم گلدن واندروومن داشت.یعنی در واقع منهتن فقط مقداری داشت و این دلیل نمیشه که با پرچوعا برابر باشه.بزار یه مثال بزنم
      فانوس های سبز و زرد نیمه ی متضاده همن.در نتیجه الان هال جردن با پارالاکس که نیمه ی مخالفشه برابره!!!!دیدی؟این منطقی نیستی.

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        بردیا
        کاربر بتمن اینارو تو چت تلگرام بهم یاد داده
        نمی‌خواد این توضیحات رو بدی
        خود بتمن تو مقاله دارکست نایت گفت
        منهتن خودمون »»» بت منهتن
        داش اشتب نرو
        بت منهتن یا همون فاینال بروس وین جرات درگیریها با پریچوآ رو نداشت
        ولی منهتن نقطه مقابل پریچه
        بعد هم دارک مالتیورس بی‌نهایت مولتیورسه
        هیچ جا نگفتن مگاورسه
        هال جوردن نقطه مقابل پرالاکس😂😂😂😐😐😳😳😳😳
        داچ اینا نقطه مقابل ندارن
        هال جوردن که همچون لکه ای بیش نیست برا پرالاکس
        اینا ۷ تا آواتارن پرالکس اینا
        نقطه مقابل ندارن
        پرالکس اگه بگی ترسه اراده مخالفشه
        آیون آواتار اراده رو باید مثال بزنید نه هال جوردن
        بعد هم بله پرالکس = آیون

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          نه اخه خودش گفت بت منهتن با دارک مولتیورس یکیه یعنی با بینهایت مولتیورس.واسه همین میگم از منهتن خودمون برتره.نه منظورم اینه که خب فانوسه سبز و زرد مخالفن و خیر در واقع نقطه ی مقابله همن اراده و ترس.اینو مثال زدم گفتم خب تو میگی منهتن انتی کرایسیس داره پس با پرچوعا که کرایسیس داره برابره منم میگم این حرف مثله این میمونه که بگم هال جردن که نیروی فانوسه سبطو داره با پارالاکس که اواتاره ترس یا همون فانوسه زرده برابره.کلا حرفم اینه که منهتن فقط مقداری انتی کرایسیس داشت یعنی در حدی نبود که بگیم با پرچوعا برابرخ.لازم به ذکره که البته مرچوعا هم کلهههه کرایسیس رو نداشت ولی بازم از منهتن برتره

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            داش
            کامنت بتمن تو مقاله دارکست نایت رو بخون
            در ضمن
            منهتن هم بینهایت مولتیورس گولاخ تره
            بعد هم بقول سیسکو
            اینا کل آنتی کرایسس رو از منهتن گرفتن دادن دایانا

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              دلیل؟؟؟برام سواله.یه فیت بگو که نشون بده منهتن از بینهایت مولتیورس برتره.بخشه اخرشم سیسکو اشتباه کرد

              1. Dark Knight
                Dark Knight کاربر می‌گوید

                چه ربطی به فیت داره بچه جان
                منهتن هرگز کل قدرتش رو نشون نداده
                پریچوآ کرایسسه
                منهتن آنتی کراییسسه
                نقطه مقابل اون میشه
                پریچ = منهتن » موبیوس » دارک مالتیورس = بینهایت مالتیورس
                یه عبارت غیر قابل دیبانکه
                هر چی زور بزنی حرفت باطله

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  خب وقتی فیتی نداره که نشون بده برتره نمیتونی بگی هست
                  عزیزم من میگم منهتن انتی کرایسیسش اونقدر نبود که با پرچوعا برابری کنه؟؟افتاد؟؟

                  1. Dark Knight
                    Dark Knight کاربر می‌گوید

                    جدا نمیفهمی
                    برابر با پریچوآست
                    یه چیز غیر قابل انکاره
                    وقتی بت منهتن رو از منهتن اصلی قدرتمندتر میدونی
                    بقیه قضیه و مقدار سوادت مشخصه

      2. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

        تا جایی که من خبر دارم همون کلل انتی کرایسیس رو از منهتن دادن واندروومن
        بت منهتنم از منهتن اصلی قویتر نیست

        1. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          درسته سیسکو

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          اون ماله اوله دث متال بود که قدرته منهتنو دادن که فایده نداشت.بعدا اخهر رویداد واندروومن انتی کرایسیسو کلشو بدست اورد که شد گلدن واندروومن.یعنی ربطی به منهتن نداره

    4. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

      اها اوکی گرفتم
      فقط
      مگه بعد تاریک با دارک مولتیورس متفاوته؟؟؟
      نمیدانستم
      خب اوکب
      فقط اینکه
      با این حساب دارکساید توی دارکساید وار » دارکنست نایت بدون کرایسس پاور ؟؟ چون دارکساید دقیقا انتی مانیتور رو زد و یجورایی با قضاوت منصفانه میشه گفت برابر بودن ولی خب بازم دارکساید زد یجورایی ترکوندش و انتی مانیتور که افتاده بود و داشت میباخت شانس اورد دارکساید رفت تا بلک ریسر رو احضار کنه تا کار انتی مانیتور تموم بشه و بکشتش ولی اونجا مادرباکس کنار انتی مانیتور بود و فلش بوق هم اونجا بود رفت و بلک ریسر هم احضار شده بود پس………اومد با مادرباکس فلش و بلک ریسر رو ادغام کرد و با نیروی مادرباکس هم خودشو بازسازی کرد و با انتی لایف و بلک ریسر زد دارکساید رو به بوووووق داد
      ولی
      اگه که فلش اونجا نبود
      مادر باکس کنارش نیفتاده بود
      دارکساید کشته بودش
      بنابراین

      DARKSEID»ANTI_MANITOR

      یخ یخ یخ یخ یخ یخ یخ یخ یخ یخ یخ
      گذر کنیم

      اها امروز داشتم جاستس لیگ رو میخوندم اونجایی که دارکساید زئوس رو کشت هیییچ قدرتی از خودش نداشت و تازه از نوزادی بزرگ شده بود و به صورت داغون و با قدرت های اکسس (UXES) رفت به …..دادش بنابراین اکسس هم ذاتن خییلی قویه من برگام ریخت
      در کل جالب بود

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        داش
        موبیوس بیرون بعد ۶ مولتیورساله
        فایتش تو دارکساید وار هم بیرون بعد ۶ بود
        تو بعد ۶ دارک ساید تروفورم رو واسه ناهارش میخوره
        چه برسه به آواتارش تو دارکساید وار..
        درکل موبیوس تو بعد ۶ فول پاوره و دارک ساید اصلی هم شوخیه براش

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        دارک نایت
        موافقم
        سید
        خب عزیزم لازم به ذکره که همین دارکساید قبلش واسه اینکه کم اورده بود بلک ریسرو احضار کرد.اگه کم نیورده بود چرا اینکارو کرد؟

        1. SBH کاربر می‌گوید

          دارکنایت اره موافقم منم مقیاسم بیرون بعد ۶ بود یادم رفت اینو بگم تو حرفم

          بردیا جان کمیک رو از کامیکان دانلود کن و بخون
          دارکساید اونجا انتی مانیتور رو یجورایی کشت کم‌ نیاورد

          اون یه رسم بین خدایان باستان ونیو گادز ها هست که هرگاه خواستن خدایی رو بکشن بلک ریسر احضار شه و تا وقتی خدایی رو نکشته باشه هم نمیره پس لطفاً قبلش اطلاعات کسب کنید

  19. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خانم ملیحی خسته نباشید.

  20. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    اس بی اچ و اسپایدر
    بیشتر با اسپایدر موافقم
    کیفیت کرکتر های مارول بیشتره
    و اینکه
    بهترین کمیک تاریخ
    ساگا حالا اونو بزاریم کنار…
    واچمن
    بهترین سریال کمیک بوکی تاریخ
    دردویل
    بهترین ایونت تاریخ
    فاینال کرایسز
    بهترین نویسنده تاریخ
    گرنت موریسون
    بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ
    دارک نایت
    بهترین انیمیشن کمیک بوکی تاریخ از لحاظ سریالی
    بتمن د انیمیتد سریز – یانگ جاستیس
    بهترین انیمیشن کمیک بوکی تاریخ
    ماسک شبح
    همچنان مقتدریم 😎😎✌️🤟
    با گودرت
    جدا از شوخی
    ببینم بتمن پتینسون چی در میان. اگخ بهتر از دارک نایت نولان شه…
    بهترین فیلم کمیک بوکی تاریخ میشه
    ای کاش که بشه
    و اینکه خیلی درست نیست حساب کردن ورتیگو

    1. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

      دارکنایت جواب رو قبلا همون بالا دادم کامل جامع و واضح

      و خیلیم درسته
      ورتیگو زیر مجموعه دیسیه پس حسابه مفهوم؟؟؟ ضمنا الان با هم ادغام شدن

      بهترین کمیک تاریخ:
      واچمن
      لوسیفر ۲۰۰۰
      بهترین سریال تاریخ:
      دردویل
      لوسیفر (مهم نیست کسی موافقه یا نه من خوشم اومد ربطی به کسی نداره)
      بهترین ایونت تاریخ:
      فاینال کرایسیس
      دث متال
      بهترین نویسنده تاریخ:
      جک کربی (خالق دارکساید کبیره هرچی باشه)
      گرنت موریسیون در جایگاه دوم
      بهترین انیمیشن سریالی:
      بی نظر
      بهترین انیمیشن تاریخ
      هالک در برابر این و اونXD
      واقعا محشر بود
      بهترین فیلم کمیک بوکی:
      سگانه نولان حساب نی فقط از MCU و DCEU
      که بنظرم …… بنظرم اینفینیتی وار (واقعا مطمئن نیستم راستش)
      گیم:
      سگانه بتمن
      و اینجاستیس ها
      هیییییییمن دیگه

      سعی کردم بدون هیچ تعصبی و نظر فردیمو بگم اره….

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        موافقم

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        موافقم

        1. SBH کاربر می‌گوید

          با من موافقید یا باربد؟

      3. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        سید
        اولندیش که حساب کردن ورتیگو نامردی کامله
        زحمات نویسندگان ورتبگو بوده
        دیسی ادغام شد
        بعد نویسنده های دیسی گند زدن توش
        دومندیش فقط حساب کردن دی سی ای یو و ام سی یو اشتباهه
        دی سی ای یو نصف فیلمای ام سی یو هم نیست از لحاظ تعداد
        میشه دی سی ای یو رو با فاز اول ام سی یو مقایسه کرد
        که بخاطر اسنایدرکات و شزم و واندروومن و آکوامن و من آو استیل بی درنگ به نفع دی سی ای یوعه
        دیگه ته زور فاز اول ام سی یو آیرون من ۱ بود که قطعا اسنایدرکات بهتر از اون بود

    2. spider کاربر می‌گوید

      باربد
      من با چن تا از این مواردی که گفتی اوکیم غیر از انیمیشن سریالی و سینمایی که از نظر من:
      سینمایی:به درون دنیای عنککبوتی بااااا اقتدار
      سریالی:مردعنکبوتی خارق العاده و بتمن انیمتد سریز(این یکی واقعا به سلیقه هر طرف بستگی داره.
      .
      با هرکدوم هم که مخالفی بگو تا بگم برات

  21. سیسکو تيموريان رامون(اوباشگر) کاربر می‌گوید

    موافقید این مقاله برای لیگ عدالت نوشته بشه؟؟
    اگه هستید ۵ تا از قویترین ویلنهای لیگ رو این زیر بنویسید نظرات کاربران رو ببینیم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خب
      پرچوعا
      انتی مانیتور
      تروفروم دارکساید
      ترایگان
      دارکسنایت

    2. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      سیسکو
      پنج تا برتر از لحاظ قدرت :
      آنتی مانیتور
      دارک ساید تروفورم
      پریچوآ
      آپساید داون من
      امپرور جوکر
      البته به رتبه بندی نیست
      اگه رتبه بندی داشته باشه خب
      ۱- پریچوآ
      ۲- آنتی مانیتور
      ۳- آپساید داون من
      ۴- امپرور جوکر
      ۵- دارک ساید تروفورم

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        پس دارکسنایت چی؟

        1. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          ویلن های اصلی ایونت ها رو گذاشتم
          کلی دیگه هست ولی برا راحتی خودم ویلن های اصلی رو گذاشتم
          پریچوآ ویلن اصلی دث متال بود
          دارکست نایت و رابین کینگ فرعی بودن

          1. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

            دارک نایت
            مخالفم دث متال ویلن اصلیش دارکست نایت بود الکی نگو/:

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              دقیقا.اصلیه دارکسنایت بود

            2. Dark Knight
              Dark Knight کاربر می‌گوید

              داش
              دارکست نایت..😂😂 پریچوآ ویلن اصلی بود
              بعد دارکست نایت رو ..

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                اول پرچوعا بود ولی بعدش دارکسنلیت شد.

                1. Dark Knight
                  Dark Knight کاربر می‌گوید

                  داض
                  دارکست نایت ب
                  کل کرایسس رو گرفت شد ویلن اصلی
                  دارکست نایت معمولی قدرت کرایسس رو نداشت و زیر دست پریچوآ بود
                  دارکست نایت معمولی از ورلد فورجر هم ضعیفترع

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    مم معمولی رو نمیگم

      2. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

        باربد
        کدوم انتی مانیتور کدوم ترو فورم؟؟؟
        توی دارکساید وار دارکساید انتی مانیتور رو زد ولی شکست خورد کامنت بالاییم رو بخونی میفهمی چرا ولی قویتر بود
        اینفینیتی فرانتایر هم توش مگاورسال بوده امپرور جوکر واسش پخخخخخ هست XD
        اپساید من هم ازش ضعیفتره
        انتی مانیتور بستگی داره قبل نیو ۵۲ یا بعدش قبلش قویتر بعدش ضعیفتر
        پرپچوآ هم قطعا قویتر
        ایزی ایزی تامام تامام
        راستی دارکنایت
        دشمنان جاستس لیگ
        مندراک؟؟؟نیست؟؟؟دادا تو فاینال کرایسیس مندراک دشمنشون بود دیگه/:
        حرص نده منووووو/:
        اون فرا کمیکه پس
        ایزی ایزی تامااااام تاماااااام

        1. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          سید
          وات د هل
          قضیه آنتی مانیتور رو توضیح دادم
          در ضمن
          مندراک رتکن شده

          1. SBH کاربر می‌گوید

            شده باشه به هر حال ایده اش وجود داشته پس باید میزاشتی من روش تعصب دارم

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              عجب.پس تعصبت رو دارک شاید چی؟گفای فقط رو اون دارم

              1. SBH کاربر می‌گوید

                نه تعصب رو دارکساید مرگ و زندگیه این تعصب در حد اون نی فقط یکم فن بودنه اره….

                البته فقط دارکساید نه
                به ترتیب

                لایت یاگامی
                دارکساید
                لوسیفر

                رو اینا تعصب دارم اره

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  اها

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          جان؟؟مگاورسال؟؟؟اها.جالب بود.

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            اره
            مگاورسال سطح پایینه
            تو اینفینیتی فرانتیر هم دارک ساید تروفورم نبود
            یه دارک ساید کامل بود

  22. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    الان چه کمیکی میخونید؟

    1. Dr. Strange
      Dr. Strange کاربر می‌گوید

      دث متال ( برای بار دوم )
      چه بر سر مرد فردا آمد ؟ ( برای بار اول )

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        من
        فلش ۲۰۱۶
        واندروومن ریبرث

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          همین ۲ ۳ ساعت پیش کله دارکساید وار

    2. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

      جاستس لیگ زمین صفر جلد ۷

      1. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

        ببخشید گفتم جاستس لیگ XD
        اینجاستیس زمین صفر

  23. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    کیانو ریوز گفته برای من افتخاره که توی دنیای سینمایی مارول باشم.ببین جان ویک داره چی میگه

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      خیلی به پانیشر میخوره

      1. God Venom کاربر می‌گوید

        هیچ پانیشری بهتر از جان برنثال نیست و نخواهد بود

      2. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

        جان ویک خوشم نمیاد میدونی الکی فضاییه فیلماش داستانش هم بی پایه و اساسه ولی کیانو ریوز محشر بازی میکنه و اکشنش هم عالیه اما در کل جیمز باند یچی دیگست میدونی؟؟
        اره شاید خیلی قوی نباشه در حد جان اما بحث شخصیت پردازی بیاد وسط قطعا سر تره
        محبوبیتش هم بیشتره و درکل بحث همون بتمنه دیگه ببین بتمن اولین قهرمانی بود که قدرت های فضایی نداشت و قابل باور بود و از همه مهمتر
        انسان بود و احساسات انسانی داشت پس همه عاشقش شدن و هستن و خواهند بود

        در کل جیمز باند خیلی باحال تره فیلمش اخرش هم جزو برترین پایات های تمام تاریخ هالیوود رو داشت از نظر خودم برترین پایان
        اصلا کثافت نابودم کرد از بس دلهره داد بهش
        هی میگم بپرررررررر نمیپره
        بعد بخاطر یه عروسک مسخره مرد/:
        خب لامصب عروسکه رو وللش نهایتش برا دخترت یکی عینشو بخر ….
        اه/:

        1. Dr. Strange
          Dr. Strange کاربر می‌گوید

          می‌دونید بعضی افراد هنوز فیلم رو ندیدن ؟
          البته من دیدم اما کار شما خیلی بد هست حداقل یک اسپویل می گذاشتید .

          1. SBH کاربر می‌گوید

            اخ اخ عذر میخواهم من حواسم نبود ببخشید):

        2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

          جیمز باند که کلا ی چیز دیگس.چند دهه هنوز طرفدار های خودشو حفظ کرده.در کل میگم جان ویک ی جورایی حالا الهام گیری از پانیشر بود.فقظ مدرنیزه شده بود یعنی سعی کردن با چاشنی اکشن کیفیتش رو بالا ببرن.از نظر مهارت که خوبه خوبم میتونه نقش کسی رو بازی کنه که خانوادش رو کشتن و دنبال انتقامه

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      دقیقا.خیلی خوب میشه

    3. God Venom کاربر می‌گوید

      بنظرم کیانو ریوز برای مارول خیلی به شخصیت سیلور سرفر میخوره ، شخصیتی پیچیده با گذشته ای دردناک و البته فوق‌العاده قدرتمند! البته من خیلی خوشم نمیاد تو نقش وولورین باشه ولی سیلور سرفر عالیه بنظرم براش!

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        ولورین رو فعلا نگه داشتن تا تکلیف هیو جکمن روشن بشه.چون طبقق چیزایی که فایگی گفته جام رو کج دار و مریز گرفته و نظر قطعی نمیده ولی فکر نکنم بالاخه جواب رد بده.آره به سیلور سرفر هم خیلی میخوره.ی مدتی شایعه آدام ورلاک شدنش هم مطرح بود که بازیگر ادام مشخص شد

  24. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

    ادمین همین الان انلاینه خیخیخی

  25. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

    اسپم کنم توی اخرین نظرات فقط نظرات من باشه

  26. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

    کامنت N ام ثبت شد

  27. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

    در حال انتظار برای بن شدن ایمیلم توسط ادمین (:

  28. SBH (DC GOD OF RETCON) کاربر می‌گوید

    ادمین افلاین شد ):

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      این بد ترین اتفاقه دنیاست:(

  29. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    سلام ای هموطن
    یا خدا نمیتونم ذوقم رو کنترل کنم
    بازگشت امپتی هند کبیر را به تمام کاربران سایت تبریک و تهنیت عرض می کنم
    درود بر امپتی هند
    کسانی که از بازگشتش خوشحال نباشند بدانند که از دم باطلند
    درود بر امپتی هند
    تبریک و تهنیت عرض می کنم این بازگشت جانانه را.
    خوشحال باش ای برادر کمیک فن
    خوشحال باش ای برادر دیسی فن
    خوشحال باش ای کاربر ایرونی سنتر
    زیرا که فضای سم سایت از بین میرود
    درود بر امپتی هند

دیدگاه ها غیر فعال است.