ثور علیه کاپیتان مارول: کدام یک قوی تر هستند؟

از زمان معرفی ثور در دنیای سینمایی مارول ، او به عنوان قوی ترین ابرقهرمان این دنیای سینمایی تبلیغ شده است. اسکارلت جادوگر هم مدعی این مقام بوده است، اما او هرگز یک شخصیت پیشرو مانند ثور نبود. اکنون، با ورود ورود کاپیتان مارول به دنیای مارول این سؤال به وجود آمده است که چه کسی قدرتمندترین ابرقهرمان مارول است؟ کاپیتان مارول در مقابل ثور؟ کدام یک شانس پیروزی بیشتری دارند؟

اگرچه ثور نزدیک به یک دهه است که در مارول حضور دارد، اما کاپیتان مارول امسال فقط برای اولین بار دیده شده است، آنها از نظر طرفداران قدرت های بسیار نزدیکی نسبت به یکدیگر دارند. ما در این مقاله شاهکارهای شخصیت ها، قدرت، استقامت و تجربه آنها را با هم مقایسه می کنیم تا ببینیم که آیا ثور قوی تر است یا کاپیتان مارول. با ایرونی سنتر همراه باشید:


تجربه: ثور

این یکی رو باید بدون گفتن حرفی پشت سر گذاشت، زیرا در حال صحبت کردن در مورد زنی هستیم که در سن ۵۰ سالگی است در مقایسه با خدایی که ادعا می کند ۱۵۰۰ سال عمر دارد. مهمتر از آن، ثور تجربه جنگی در میان نه قلمرو دارد، جایی که با امثال Surtur و Dark Elves روبرو شده است. کاپیتان مارول فقط حدود دو دهه تجربه دارد و او تقریباً همه آنها را در کمک به سیارات دیگر صرف کرده است ، نه در واقع جنگیدن در آنها. ثور تجربه بیشتری در جنگ دارند و لیست قتل های وی را حتی نمی توان حساب کرد.


سرعت: کاپیتان مارول

شما فکر می کنید داشتن قدرت های مبتنی بر رعد و برق باعث می شود ثور کسی را که سرعتش از نمودارها خارج شده است و با سرعت نور هم حرکت می کند شکست دهد؟ از طرف دیگر کاپیتان مارول این توانایی را چندین بار نشان داده است. قابل توجه ترین دستاورد سرعت او زمانی بوده است که او در وسط فضای عمیق نبیولا و تونی استارک را نجات داد و همه آنها را در عرض چند دقیقه به زمین آورد. همچنین او با سرعتی باور نکردنی سفینه تانوس را بطور کامل نابود کرد. البته در فیلم نبرد بی نهایت نیز ثور با استورم بریکر سفینه های محاجم نیروهای تانوس را نابود کرده بود اما در برابر سفینه اصلی بسیار کوچک تر بودند.

پرتابه انرژی: برابر و نامعلوم

در این بخش به بررسی پرتابه های انرژی دستان کاپیتان مارول و قدرت ذاتی رعد و برق ثور می پرداریم. پرتابه های انفجاری کاپیان مارول بسیار قدرتمند و خرد کننده هستند اما ما بیشتر توانایی های رعد و برقس ثور را دیده ایم. از این گذشته، Thor توانست با رعد و برق ویبرانیوم را ذوب کند وقتی که با قدرت Iron Man و Vision ترکیب شد، او همچنین هالک را پس از آزاد کردن رعد و برق ذاتی خود، با خاک یکسان کرد و تمام ارتش هلا را در طول چند دقیقه نابود کرد. با این حال، قدرت شلیک کاپیتان مارول دارای میزان ۰٪ شکست است و او موفق شده است هر کس را که با این روش به او حمله می کند، شکست دهد مانند سفینه های رونان. در این زمینه هر دو از توانایی های برابری برخوردارند و نمی شود گفت چه کسی پیروز میدان می شود.


توانایی مبارزه: ثور

کاپیتان مارول تنها در نبرد های رو در رو به قدرت خود متکی است و مهارت های رزمی وی بسیار ضعیف هستند. برای مثال هنگام نبرد با یون-روگ در ابتدای فیلم کاپیتان مارول، کاپیتان مارول نمی تواند حریف یون شود، دومین بار هم که ضعف رزمی و اتکای بیش از حد کاپیتان مارول به قدرتش آشکار می شود زمانی است که در حال نبرد با تانوس بود و تانوس با سنگ قدرت کاری با کاپیتان مارول می کند که تا پایان نبرد دیگر پیدا نمی شود. (محض شوخی) ولی واقعا کاپیتان مارول بعد ضربه ای که خورد تا کجا رفت؟

ثور در تمام زندگی خود تجربه جنگی داشته و از آنجایی که این یک مبارزه مستقیم است، برای ثور عالی است. ثور این قدرت خود را در نبرد با هالک نشان داد و همه دیدند که چه مهارت های رزمی و گوناگونی دارد. همچنین مرد آهنی و کاپیتان آمریکا به کمک قدرت و پتک ثور بود که توانستند با تانوس بجنگند.

استقامت: کاپیتان مارول

با توجه به مطلب بالا بسیار شاهد این بودیم که کاپیتان مارول در حین و بعد نبرد دچار ضعف خاصی نشده است. حتی بعد از سفر کیهانی در فضا، هیچ اثری از ضعف و یا خستگی در صورت کاپیتان مارول وجود نداشت. او کل کشتی جنگی تانوس را در چند لحظه نابود کرد و بعد به زمین نشست، گویی که انگار داشته در پارک قدم میزده.

استقامت ثور به دلیل وضعیت چربی اش در انتقام جویان Endgame به وضوح آسیب دیده است، اما او قبل از این نیز دچار خستگی و ضعف در هنگام نبرد می شد. به عنوان مثال، در هنگام نبرد تک به تک با اولتران صورتش زخمی شده بود و اگر کمک ویژن نبود احتمال داشت اولتران او را خفه کند و یا لحظات پایانی نبرد با هلا که ثور به نفس نفس زدن افتاده بود.


سلاح: ثور

کاپیتان مارول در اینجا چیزی برای مقابله با ثور ندارد، بنابراین این باعث می شود یک پیروزی آسان برای خدای تندر رقم بخورد. هیچ دلیلی برای بیان اینکه آیا کاپیتان مارول شایستگی بلند کردن پتک ثور را دارد، وجود ندارد، یعنی اینکه ثور می تواند به راحتی میولنیر خود را روی کاپیتان مارول بیاندازد و او را ناتوان کند.

البته ما استورم بریکر را نادیده گرفتیم. استورم بریکر از میولنیر بسیار قدرتمند تر است و به راحتی می تواند هر کس را از پای درآورد. پس در مورد تسلیحات، این ثور است که برنده می شود زیرا نتنها قوی ترین تسلیحات دنیای مارول را در اختیار دارد، بلکه طریقه مبارزه با آنها را هم بصورت حرفه ای بلد است، در حالی که کاپیتان مارول تنها به قدرت ذاتی خود متکی است.


قدرت ویژه: کاپیتان مارول

همانطور که همه می دانید، قدرت ویژه و ذاتی ثور آنقدر هم بزرگ نبوده که دیدیم. ثور وقتی که با قدرت درونی خود در برابر هلا در فیلم ثور: رگناروک وارد نیرد شد، بجز نابودی ارتش هلا، در مقابل خود او نتوانست کار خاصی بکند. این قدرت ها دوباره در مقابل تانوس در انتقام جویان: جنگ بینهایت، جایی که ثور شکست خورد خودش را بیشتر نشان داد.

اما در مورد کاپیتان مارول داستان فرق می کند. این طور که معلوم است اگر دوشیزه مارول قدری عصبانی شود به احتمال زیاد هیچ چیز و هیچ کس حریف او نمی شود، زیرا وی نسبت به حملات تانوس مصونیت کامل نشان داد و ضربه خوردن از سنگ قدرت نیز دقیقه ای او را از نبرد کنار زد. همچنین او بدون هیچ سلاحی و فقط با قدرت خود تمام سفینه های تانوس و رونان را نابود کرد.


دوام: ثور

مطمئناً ، كاپیتان مارول در اینجا دارای شاهکار های خارق العاده ای است مانند مقاومت در برابر ضربات از سنگ قدرت و دوام در فضا، اما در مقابل شاکار های ثور چیز خاصی هم نیستند.

ثور پس از نابودی سفینه اش با سنگ قدرت و معلق ماندن در فضا بعد از نجات داده شدن توسط نگهبانان کهکشان دقایقی بعد بطور کامل بهبود یافت. ثور بعد از کتک خوردن از هالک و آزاد شدن انرژی ذاتی رعد خود، زخم های خود را درمان کرد. ثور چندین بار توسط هلا ضربات شدیدی را متحمل شد اما بجز کور شدن چشمش تمامی ضربات به مرور درمان شدند. و چه کسی می تواند بزرگترین شاهکار ثور را برای به دست آوردن نیروی کامل یک ستاره در حال مرگ را فراموش کند و اینکه در آستانه مرگ بود اما دقایقی بعد در واکاندا بود و ارتش تانوس را نابود کرد.

نبرد در برابر تانوس: کاپیتان مارول

قطعا باید از تانوس به عنوان بهترین ویلین دنیای مارول نام برد، زیرا او هرگز در نبرد از هیچ کس شکست نخورد و سرانجام توسط مرد آهنی فریب خورد، بنابراین بهترین معیار برای نبرد تک به تک با یک شرور تانوس می باشد که هم ثور و هم کاپیتان مارول با او جنگیده اند.

ثور سه برخورد با تانوس داشت، ثور یک بار پیروز شد اما یک بار هم با غافلگیری تانوس در سفینه خودش شکست خورد. البته ما ندیدیم چه اتفاقی افتاد، شاید ارتش تانوس هم به و در این نبرد کمک کرد. دفعه آخر هم با مرد آهنی و کاپیتان آمریکا با تانوس جنگیدند که دست بالا را تاتوس در این نبرد داشت. در همین حال، کاپیتان مارول تنها یک بار با تانوس رو در رو شد و با قدرت خود نزدیک بود تانوس رو با خاک یکسان کند اما تانوس زرنگی کرد و از سنگ قدرت استفاده کرد، اگر فیلم انتقام جویان: پایان بازی را دیده باشد متوجه می شوید که کاپیتان مارول در مقابل تانوس کار سختی در پیش نداشت.


برنده: نامعلوم (به کارگردان بستگی دارد)

با توجه به مطالب بالا می شود نتیجه گرفت که ثور و کاپیتان مارول دارای قدرت های نسبتاً برابر هستند و پیروزی هر یک از آنها بستگی به نظر کارگردان و نویسنده فیلمی دارد که این دو را در مقابل هم قرار می دهد. هر دو قدرت های شبیه به هم دارند. قدرت ذاتی ثور در برابر قدرت ذاتی کاپیتان مارول، رعد ثور در برابر انرژی پرتابشی کاپیتان مارول و طی الارض کردن ثور در برابر سرعت مافوق نور کاپیتان مارول.

البته باید در نظر بگیریم که کاپیتان مارول تنها در دو فیلم حضور داشته و نمی توان بطور قطع در مورد او نظر داد. بنابراین ما نمی توانیم بگوییم کدام یک برنده نبرد می شود. اما یک چیز بسیار مهم در مورد کاپیتان مارول وجود دارد که باعث پیروزی ثور در نبرد می شود. و آن هم چیزی نیست جز غرور کاپیتان مارول. بله غرور. کاپیتان مارول بیش از حد مغرور است و ثور می تواند از این نقطه ظعف نهایت استفاده را ببرد. منتظر نظرات زیبای شما در این زمینه هستیم.

همچنین بخوانید:
سوپرمن علیه تانوس
بررسی قدرت های دارک ساید
انتقام جویان علیه لیگ عدالت
دارک ساید در مقابل آپوکالیپس
کپی های کاراکتر های مارول از دی سی
59 Comments
  1. avengers کاربر می‌گوید

    من دو خواهش خيلى بزرگ از شما دارم ،
    ۱: لطفا بگيد اين مقايسه طبق muc هست يا كميك ،
    ۲: بعد از پايان مقاله لطفا بگيد كه از كدوم سايت اين مقاله رو ترجمه كرديد .
    موفق باشيد

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      مقایسه طبق mcu
      منبع سایت cbr می باشد.

    2. محمد کاربر می‌گوید

      نویسنده فیلم تور گفته توی فیلم تور ۴ قراره لاغر کنه ظاهرش بشه مثل فیلم انتقام جویان جنگ بینهایت البته به جز یک چشم بودنش که توی فیلم تور ۴ چشماش سر جاشه

      1. عرفان کاربر می‌گوید

        و اینکه در نهایت قدرتش باشه(احتمالا RKT)

  2. avengers کاربر می‌گوید

    ممنون از شما ، لطفا در حوزه ى كميك مقاله هاي جذابى انتخاب كنيد

  3. Steve Rogers کاربر می‌گوید

    اگه طبق کمیک باشه ثور قوی تره

    1. اوسا جواد کاربر می‌گوید

      دنیای سینمایی هم باشه، اگه نخوان فمنیست بازی دربیارن بازم ثور این جیغ جیغو رو آشولاش میکنه. ثور و دارین با این گمج مقایسه میکنین؟

      1. Thor کاربر می‌گوید

        بارک الله داش

  4. yasi.ap2 کاربر می‌گوید

    سلام من یه چیزی میخوام به شما بگم
    اول اینکه درباره نبرد با تانوس ثور عملکرد بهتری داشته
    درسته که بار اول تانوس تونست ثور رو غافلگیر کنه و شکستش بده ولی در انتقام جویان جنگ ابدیت وقتی ثور تبر خودش رو به سمت تانوس پرتاب میکنه تانوس با قدرت شش سنگ ابدیت نمیتونه جلوی تبر رو بگیره و میشه گفت که ثور تقریبا تانوس رو کشت
    پس در نبرد با تانوس ثور برندس و با ضربه سنگ قدرت به افق پرتاب نمیشه

  5. King کاربر می‌گوید

    درود خب توی فیلم اونجرز جنگ بینهایت کاملا مشخص شد که ثور نسبت به بقیه تیم اونجرز قوی تره در حدی که تیم انتقام جویان به نویسنده اعتراض کردند که تور خیلی باگ شده(برای مزاح) چون در اواخر فيلم كه تانوس داشت همه رو ميپاشوند تور اومد وبا تبر جديدش سينه تانوس رو سوراخ كرد كه اگر اون ضربه به سر تانوس برخورد ميكرد الان قسمت بعدى (پايان بازى) وجود نداشت اما در قسمت بعدى خيلى به شخصيت تور كم لطفى شد اعتراضات بقيه تيم جواب داد كه هم چاقش كرده بودند هم نويسنده از قوه تخيلش استفاده كرد و اگه پا ميداد ديگه همه ميتونستند از پتكاش استفاده كنند در كل در فيلم پايان بازى خيلى به تور كم لطفى كردند و اصلا مسخره شده بود

  6. نیما کاربر می‌گوید

    چرت نوشتیا کجا کاپیتان مارول بهتر از ثور با تانوس میجنگه

  7. Amir کاربر می‌گوید

    حق با دوستان هست آذرخش ذاتی ثور یا همون گاد بلاست خیلی قوی تر از پرتاب انرژی کاپیتان مارول هست تو کمیک بوک که ثور با فکر کردن میتونه کاپیتان مارول رو بزنه ولی انصافا قبول دارم تو پایان بازی ثور بینهایت ضعیف شده بود چون نیمی از مردم و پدرش، هایمدال و مهم تر از همه لوکی رو از دست داده بود و وضع روانی خوبی نداشت امید وارم در فیلم ثور ۴ که وضعیت روحی ثور خیلی خوب شده چون داخل آخر پایان بازی خیلی خوب شده بود دوباره مثل گذشته با قدرتی بیشتر از جنگ ابدیت برگرده و قدرت حیقیقیش رو نشون همه بده

    1. یوسف کاربر می‌گوید

      درست میگی در فیلم اخر بازی ثور چاق بود وبه خاطر مشکلاتش خوب فکر نمی کرد وبه خطر اضافه وزن خوب مبارزه نمی کرد ولی در در جنگ ابدیت راحت تونست از قدرت شش سنگ بگذره وسینه ای تانوس رو سوراخ کنه بعد ام کاپتان مارول موجود فانی هست وبعد چند ده پیر میشه در حالی که ثور تا چندین هزار سال بازم جون خودتون دیدید که ادین وقتی به جنگ قول های یخی اومده بود پیر بود وبعد ۲۰۰۰خوردی سال بازم همون ادین بود تو کتاب های کامیک ثور با زعوس روبه رو میشه در حالی که جون بوده والانم خیلی جونه

  8. محمد کاربر می‌گوید

    چرا چرت میگین ما دیدیم تو اینفینیتی وار ثور تونست قدرت یه ستاره رو تحمل کنه انوقن نوشتید استقامت کاپیتان مارول بیشتره🤨🤨🤨🤨

    1. Thor کاربر می‌گوید

      همینه

    2. DEATH کاربر می‌گوید

      با احترام نیروی یک ستاره رو تحمل کردن جزء دوام حساب می شه ولی استقامت شامل نفس دار بودن شخص می شه وقتی که کارهای سخت انجام می ده ملاک استقامت هر فرد بعد جنگ یا ورزش است ولی بازم می گم تور با کاپیتان مارول استقامت یکسانی دارند

    3. ali کاربر می‌گوید

      دمت گرم داداش
      کجا مارول می تونه قدرت یه ستاره رو تحمل کنه
      در واقع ثور خیلی قوی تره ، ولی تو فیلم انتقام جویان ۴ واقعا خیلی بهش کم لطفی شده

  9. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت شما و همکاراتون اینم یه مقاله عالی از ایرونی سنتر چند نکته رو می خواستم بگم ثور زورش پرتاب انرژی اش سرعتش از کاپیتان مارول بیشتره ثور تقریباً قویترین انتقامجو هستش توی پایان بازی کاپیتان‌مارول به راحتی از تانوس شکست خورد ولی توی جنگ بی نهایت ثور تانوس رو خیلی سریع کشت معلومه ثور قویتره

  10. پارسا کاربر می‌گوید

    ثور از هر نظر از کاپیتان مارکل قوی تره ثور یک خداست و دو تا سلاح خیلی قوی داره که تانوس نتونست جلوشو بگیره
    این ابرقهرمان های بزرگ رو با این جوجه ماشینی ها مقایسه نکنید

  11. Mmm کاربر می‌گوید

    واقعا تصمیم سختیه که بشه گرفت تا فیلمهای بعدیشون

  12. Thor کاربر می‌گوید

    من شخصا از thor خیلی خوشم میاد چون فیلم بدنسازی هاش رو دیدم که میگم

  13. gelayol کاربر می‌گوید

    معلومه که ثور قوی تره..!

  14. Arta کاربر می‌گوید

    به نظر من اگر در دنیای سینما در نظر بگیریم ایین دم برابر هستند.و هر دو شون از تانوس بدون سنگ ها قویتر هستند. اما در کمیک صد درصد ثور قوی تره چون ثور در کمیک قویتر از تو فیلم (اون هم خیلی )اما کاپیتان مارول حتی ضعیف تر هم هست.!!

  15. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خب معلومه کی‌ برنده میشه، ثور

  16. Reza کاربر می‌گوید

    وجدانن؟؟؟؟ آخه کپ مارول چی داره
    اگه اینفینی وار رو دیده باشین دیدین ثور تانوس رو ۲ شقه کرد تو اند یم دیگه خیلی ثور رو ضعیف کردن (اگه من روسو ها رو پیدا کنم جرشون میدم)
    تو کمیک ثور فقط با فکر کردن کل انتقام جویان رو در قدرتمند ترین نسخه هاشون فقط با فکر کردن شکست داده و ثور تو نسخه معمولیش تونست تنهایی گالاکتوس رو بکشه اونوقت با این جوجه مقایسش میکنین؟؟؟ خود سوپرمن پرایم نمیتونه جلوی رون کینگ تور بایسته اونوقت نویسنده چی میگه
    تشکر از ایرونی سنترز و نویسنده

  17. پارسا کاربر می‌گوید

    خب معلومه تور قویه چون تونست قدرت یک ستاره رو تحمل کنه و حتی خدای رعده و دو تا سلاح قوی داره حالا فقط خود میلونیر با تور میتونه کاپیتان مارول رو شکست بده چه برسد با تبرش که دو برار میلونیر قدرت داره تومقاله اشتباه نوشته چون خود کاپیتان مارول نمیتونه از پس هلا بر بیاد پس تور قویه.😏

  18. استورم بریکر کاربر می‌گوید

    سلام مبارزه با تانوس توره و اینکه استقامت هم برابر برنده هم تور

    اونایی که میگن استورم بریکر رو کاپیتان مارول تاثیری نداره همونطور که دیدید کاپیتان مارول با سنگ ابدیت پرت شد ولی در جنگ ابدیت وقتی تور استورم بریکر رو پرت کرد روی تانوس با ۶۶ سنگ نتونست دوام بیاره پس استورم بریکر به راحتی روی کاپیتان مارول تاثیر داره کاپیتان مارولیا پاسخ بدن

  19. حسین مهدوی کاربر می‌گوید

    از نظر من درست تحلیل کردی به جز یک مورد کاپیتان مارول عملا تانوس رو شکست نداد نزدیک بود شکست بده ثور هم همین طور نزدیک بود شکست بده عملا برابر اند درسته

  20. Daredevil کاربر می‌گوید

    ثور به راحتی و فقط با یک یا دو مشت این یارو کاپیتان مارول رو میفرسته اون دنیا

    1. M.K کاربر می‌گوید

      با یک یا دو مشت نه ولی میتونه

  21. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    رسما سی بی آر کاکوئین میزنه
    ای بر#$م تو این اطلاعاتی که دارند
    بابا ثور این جیغ جیغو رو برای دسر میخوره
    هر کی میگه این اسگل برندس یک نوب بی اطلاعات هست

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      قطعا ثور میبره
      آخه اون چی داره انصافا یک کپی درست حسابی از سوپرمنم نشد کل هیکلش شلیک انرژیه ادمین بچاپ

    2. نیما کاربر می‌گوید

      داش کاپیتان مارولی نداریم همه ثور خخخ فعلا کسی نداشتیم بگه این جیغ جیغو بردنس خخ

  22. آکوامن کاربر می‌گوید

    کاپیتان مارول میزنم
    کاپیتان مارول از تانوس هم قویترع
    اما ثور عین سگ کتک میخوره

    1. محمد کاربر می‌گوید

      هیچ کدوم انتقام جویان تک نفره حریف تانوس نمیشن مخصوصا مارول

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      اره باو کاپیتان مارول پرایمال مانیتور رو هم میزنه معلومه از ثور خوشت نمیاد اینجوری عقده ای جواب میدی قبول کن دیگه کاپیتان مارول ناخن ثور هم نیست ه muc چه در کمیک

  23. مارول کاربر می‌گوید

    کاپیتان مارول قوی تر است چو توانست در انتقام جویان پایان بازی جلو تانوس رو برای چند لحظه بگیره تا بشکن نزنه و در انتقام جویان جنگ ابدیت ثور توانست به قلب تانوث ضربه ای بزند ولی تانوس زنده ماند

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      ثور تانوس با شش سنگ رو زده بعد کاپیتان مارول برای همون سنگ قدرت غش کرد

  24. Attack titan کاربر می‌گوید

    این چه سمی بود از سی بی آر دیدم ادمین جان میشه چنین مقاله ها رو ترجمه نکنین چون سر تا پا معلومه کی برنده هست واقعا نمیدونم سی بی آر چه مشکلی با ثور داره همین فردا میاد میگه یه پشه دو برابر ثور قدرت داره والا بعد همه به عنوان منبع موثق اعلام میکنن کجاش موثقه فقط هر کی هر جور دوست داره تو سی بی آر مقاله مینویسه و برنده هم ثور هستش.۸

  25. Thor کاربر می‌گوید

    اولن که قرار نیست بین ثور و کاپیتان مارول جنگی در بگیره ولی اگر بحث قدرت باشه ثور همه رو میخوره حتی کاپیتان امریکا رو …

    1. نیما کاربر می‌گوید

      داش کاپیتان مارولی نداریم همه ثور خخخ فعلا کسی نداشتیم بگه این جیغ جیغو بردنس خخ

  26. ارن یگر کاربر می‌گوید

    کاربر ثور حالا هیچ کاپیتان آمریکا رو که حتما و قطعا میزنه یه ابر سرباز قویه یا خدای صاعقه ها

  27. هیچکس کاربر می‌گوید

    عالی ترین مقاله به نظرم هیچ حرف حدیثی درش نیست
    اونایی که نظر الکی میدن فقط میخان یه چیزی گفته باشن

  28. Pariiwoo کاربر می‌گوید

    جدی چر اینقد بهتون زور داره پسرا
    وقتی میبینین ی شخصیت زن از ی مرد بهتر و قوی تره؟
    بابا یکم کوتا بیاین😏

  29. Hazrat meme کاربر می‌گوید

    بازم لازم شد تو این سایت حرفی رو بزنم :

    ثور یک خداست چرا نمیفهمید

    یک خدا مثل کریتوس یا خدای جنگ
    بهله
    یک خدا رو با این تازه وارد ها مقایسه نکنید به عنوان مثلا کی میاد شخصیت های دی سی و مارول رو با شخصیت های انیمه مقایسه کنه
    خوب معلومه شخصیت های انیمه قوی ترن چون این دوتا اصلا باهم متفاوته

    پس در این داستان باید اضافه کنید ک ثور یک خداست و سطحش با کاپیتان مارول متفاوته

  30. فرير کاربر می‌گوید

    اندگيم كاپيتان مارول اينفينيتي وار ثور

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      فاز یک و وات ایف هم مساوی! تقریبا! البته با میولنیر ثور برتری داره!

  31. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    تو سینما کپ مارول براحتی
    تو کمیک ثور براحتی

  32. والای همگان . کاربر می‌گوید

    این کاپیتان مارول من ادمی حساب نمیکنم یک شبیه ساز الکیه ثور میتونه بزرگترین رعد دنیا رو که همون طور که به خواهرش زد به اینم بزنه که یه زنه ولی واقعا شما ثور رو کوچیک نمایی کردید. خودتونم گفتید که ثور ۲ سلاح داره ولی کاپیتان مارول هیچی نداره . پس برنده معلومه ثور🤜💪😎

  33. امیر کاربر می‌گوید

    کاپیتان مارول در جنگ با ثور دو انتخاب داره یا اینکه بمیره یا اینکه باز هم بمیره تو کمیک هم که پشه هم نیست در برابر ثور

    1. Goku کاربر می‌گوید

      یا اینکه بزنه شکم ثور مثل بادکنک بترکه

      1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

        ثور آریشم د جاج یکی از قدرتمندترین سلستیال ها رو دید بهش گفت بیه
        بعد یه یارو دافولی با یه مشت بزنه شکمش بترکه؟
        مطلب تنذی بود حقیقت

        1. Goku کاربر می‌گوید

          منظور سینما بود نه کمیک

          1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

            اوکی

        2. God Venom کاربر می‌گوید

          توی اون نبرد مسخرشون که کارول خیلی احمقانه و غیر منطقی برنده شد که باز بخاطر فمنیست بود و همه صداشون دراومد!!! درحالی که کارول قبلا توسط رگناروک (کلون ثور) وان شات شده و رگناروک بعدا توسط خود ثور برای همیشه نابود شد!!! اون حتی حریف هالک هم نشده!!اون مال قبلا بود الان که به هیچ وجه مقابل ثور حرفی برای گفتن نداره!!!
          فقط کسی مث ثور قربانی اینجور تصمیمات نیست حتی یکی مث بلک آدام با اون ابهتش توسط واندروومن حتی شدید تر تحقیر شده!!!

          1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

            جدی میگی بلک ادام خدا آدم چی بگه بلک ادام رو با واندر ومن مقایسه کردن خاک تو سرشون بابا بلک ادام می‌تونه شزم و سوپرمن رو شکست بده هر چند حریف ثور نمیشه از لحاظ قدرت بدنی هم از تور کم میاره اما خیلی ضایعه بلک ادام رو با واندر ومن مقایسه کنی.

      2. God Venom کاربر می‌گوید

        تو نبردشون که نتونست!!! تازه اونجا کارول جدی بود ولی ثور الکی خوش بود و نبردو جدی نمیگرفت و براش مث سرگرمی بود!!!

        1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

          اصن سم عظیمی گفت
          ثور سارتور رو ناک اوت کرد تو فیوری آو ثور ایشو یک
          بعد کپ مارول که یونیورسال باشه نهایت بزنتش؟

  34. Goku کاربر می‌گوید

    سلام
    کسی کمیکی که بتمن توش زره هل بت رو درست میکنه میدونه! البته ترجمه

دیدگاه ها غیر فعال است.