بررسی قدرت های دارک ساید

لرد دارک ساید، ایزد تاریکی و یکی از خطرناک ترین، خونخوار ترین و قوی ترین شرور موجود در دنیای کمیک های دی سی و كراس اور های مارول و دی سی است. او فرمانروای بی رقیب سیاره جهنمی Apokolips و خدای خدایان جدید، می باشد. کمتر کسی است که دارک ساید را نشناسد. جدیدا هم (بعد از اکران فیلم های انتقام جویان ۳ و ۴) به او تانوس دنیایی دی سی هم می گویند اما همه باید بدانند که این تانوس است که دارک ساید دنیای مارول است. تانوس سه سال بعد از دارکساید با بی شرمانه ترین شیوه ممکن کپی شد، البته در هیچ حالتی با دارک ساید قابل قیاس نیست؛ نه در قدرت نه در داستان و نه در دشمنان.

اما این شرور بی کله چه توانایی هایی دارد، تا چه اندازه قدرت دارد و چه کارهایی از او ساخته است. در این مقاله به ده توانایی دارکساید می پردازیم با ما همراه باشید.

 

شکست ناپذیری

دارک ساید می تواند در مقابل ضربات برخی از قوی ترین موجودات کهکشان مقاومت کند. او با سوپرمن ، دومزدی و بسیاری دیگر از افراد مشابه جنگیده است. گلوله، موشک، لیزر و حتی سلاح هسته ای هیچ تاثیری بر او ندارند. با این وجود او می تواند زخمی هم بشود یا شکست هم بخورد، البته در دنیای کمیک هیچ موجودی شکست ناپذیر نیست اما دارک ساید در طول زندگی چند صد هزار ساله خود فقط چند بار آنهم در مواردی خاص شکست خورده است. دارک ساید علاوه بر غیرقابل نفوذ بودن ظاهری خود، در برابر بسیاری از بیماری ها، مصون است. اگر دارک ساید معادله ضد زندگی را هم در اختیار داشته باشد حتی بعد از مرگ نیز می تواند ذهن و روح خود را در موجودی دیگر احیا کند و از این رو دارک ساید هرگز نخواهد مرد.


قدرت

دارک ساید در حالی که ترجیح می دهد از عقل خود استفاده کند، ثابت کرده است که می تواند به راحتی به اندازه کافی دشمن را با نیروی بیرحمانه خود نابود کند. اگرچه سوپرمن چند بار توانست با دارک ساید بجنگد اما با درد و زجر بسیار برای او بهمراه بود. دارک ساید با قدرت خود توانسته است زئوس را بکشد، برادر خود هایفادر را شکست دهد و همچنین یک سیاره را با مشت خود نابود کند، اعضای لیگ عدالت را شکست دهد و…

دارک ساید توانسه حلقه فانوس سبز را با دستان خود خرد کرد، کاری که تقریبا هیچ کس تاکنون نتوانسته است آن را انجام دهد. همچنین او تنها کسی است که از دیوار سورس (سورس مبدا خلقت در دنیای دی سی و دیوار محافظ آن) عبور کرده است. قدرت او به تنهایی به مجموعه ای از توانایی های دارکساید وضعیتی خدا گونه بخشیده است.

طول عمر

دارک ساید صدها هزار سال زندگی کرده است و به خاطر جاودان بودنش، صدها هزار سال دیگر نیز زندگی خواهند کرد. در طی سالهای متمادی، او بر بسیاری از سیارات مسلط شده و ارتش عظیمی را در آپوکالیپس فراهم کرده است. اگرچه به ظاهر جاودان است، با این وجود دارک ساید هم می میرد. در یک نمونه، او توسط پسرش اوریون کشته شد که باز زنده شد و پسرش را هم کشت. بار دیگر او تقریباً نزدیک بود توسط دومزدی به قتل برسد و اگر کمک دیساید و سوپرمن نبود این اتفاق می افتاد.


سرعت ابرانسانی

اگرچه او به ندرت از آن استفاده می کند، دارک ساید همچنین دارای سرعت و رفلکس باورنکردنی است. البته سرعت او به همان اندازه سرعت فلش یا سوپرمن نیست، با این وجود دارکساید در مواقعی به اندازه ای سریع می شود که می تواند با سرعت فلش به دشمنش حمله کند. دارک ساید با این تکنیک در چند نبرد با سوپرمن توانست او را غافلگیر کند. دارک ساید می تواند در سریعترین زمان ممکن نسبت به تهدیدات موجود در نانو ثانیه واکنش نشان دهد. این سرعت مطابق با سایر توانایی های وی، دارک ساید را تبدیل به بزرگترین مبارز جهان DC کرده است.

تغییر ابعاد فیزیکی

این یکی از جالب ترین توانایی های دارک ساید است. او می تواند اندازه خود را نیز دستکاری کند و آن را به خواست خود افزایش و کاهش دهد. اگرچه دارک ساید از این توانایی به ندرت استفاده می کند، اما تغییر اندازه می تواند به او نسبت به بسیاری از دشمنان مختلف کمک کند از جمله آنتی مانیتور و گالاکتوس.

در کمیک Countdown To Final Crisis شماره ۴، جیمی اولسن قدرت تمام خدایان جدید را به دست آورد. برای مقابله با او، دارک ساید به اندازه گسترده ای رشد کرد.


تله کینزی

یکی دیگر از توانایی های دارک ساید تله کینزی است. دارک ساید اغلب ترجیح می دهد به جای اینکه درگیری مستقیم داشته باشد از ذهن خود استفاده کند، او اغلب تصمیم می گیرد تا دشمنان خود را با استفاده از این توانایی دفع کند نه اینکه آنها را با دستهای برهنه خود خرد کند.

او می تواند با استفاده از افکار خود اشیاء فوق العاده سنگین را با میل خود بلند کند. او سپس می تواند این اشیاء را بگیرد و یا از آنها برای محافظت از خود استفاده کند یا آنها را به عنوان پرتابه های خطرناک به سمت دشمنان خود پرتاب کند. حد بالایی این توانایی هرگز کاملاً مشخص نشده است. دعا می کنیم قهرمانان دنیای دی سی هرگز با این قدرت دارکساید روبرو نشوند.

تله پاتی

اغلب دارکساید از تله پاتی که یکی از قدرت های برتر اوست، برای تأثیرات وحشتناک استفاده کند. در جهان هستی کسی وجود ندارد که دارکساید نتواند با آن ارتباط ذهنی برقرار کند. پس از ایجاد ارتباط، دارکساید می تواند فوراً تمام دانش را از ذهن شخص دیگر جذب کند.

او می تواند از این توانایی برای غلبه بر ذهن فرد استفاده کند و اعمال آنها را به خواست خودش تغییر دهد. این خدای شیطانی با استفاده از تله‌ پاتی خود توانسته است بر گروه‌های زیادی از موجودات زنده مسلط شود. در حقیقت، بعضی اوقات او حتی از آن استفاده کرده است تا یكباره ذهن میلیون ها انسان را كنترل كند. او حتی تا آنجا پیش رفته است که می تواند ذهن کل جمعیت یک سیاره را به دست بگیرد.


عقل

سلاح اصلی دارک ساید عقل گسترده او است. او در طول صدها هزار سال زندگی خود توانایی عقلی بسیار بالایی پیدا کرده است، او می تواند با نبوغ خود دشمنان خود را در برابر یكدیگر قرار می دهد و حتی باهوش ترین مخالفان را نیز از بین می برد.

دارک ساید از یکی از نیرومندترین ارتشها در کل جهان در خدمت خود دارد. او این توانایی را دارد که ارتش خود را که به پارادیمون ها معروف هستند با عقل خود هدایت کند.


نیروی تخلیه

  عجیب ترین و خطرناک ترین توانایی دارک ساید قدرت تخلیه انرژی می باشد. او می تواند نیروی زندگی را از هر کسی که انتخاب می کند تخلیه کند. تخلیه نیروی زندگی موجودات خدا مانند می تواند به تجدید قدرت او کمک کند.

Darkseid در قرنهای حضور خود به دلیل نبرد یا به سادگی گذر زمان ضعیف شده است. تخلیه قدرت موجودات کمتر قدرتمند فقط قدرت او را کمی افزایش می دهد. با این حال تخلیه نیروی زندگی کامل خدایان قدرتمند می تواند او را به طور کامل به بالاترین حد تواناییش برساند. در کمیکی دارک ساید از این قدرت استفاده کرد و توانست خدای خدایان، زئوس را به قتل برساند، نیروی زندگی خود را تخلیه کند و تمام توان خود را دوباره به دست آورد.


پرتوهای امگا

این قابل توجه ترین قدرت دارک ساید است. پرتوهای امگا یکی از کشنده ترین سلاح ها در کلیه کیهان های دی سی است. آنها نوعی انرژی هستند که از چشم یا دست دارک ساید ساطع می شود. این پرتوهای به قدری قدرتمند هستند که می توانند اشیاء را از هم جدا کرده یا آنها را بطور کامل پودر کند. دارک ساید کنترل زیادی بر روی این تیرها دارد. او می تواند باعث خم شدن و تغییر جهت در اواسط انفجار شود و دشمنانی را که سعی در گول زدن آنها دارند پیدا کند و مانند موشک هدایت شونده دنبالشان برود. در دنیای دی سی تنها دومزدی، دکتر منهتن و دستبند واندر وومن توانایی مقاومت در برابر اشعه امگا را دارند. البته سوپرمن هم می تواند در برابر پرتوهای امگا مقاومت کند، اما برای او با درد و زجر زیادی همراه است. پرتوهای امگا علاوه بر تخریب، می توانند مردگان را نیز زنده کنند یا به هر کسی قدرت های فرابشری ببخشند.

با تمام این تفاصیل باز هم با خودتون میگید اینم که شکست خورد که؟ باید بگیم که این دارک سایدی که از آنتی مانیتور و لیگ عدالت شکست خود اصلاً دارک ساید (یا دارکساید) نبود. برای اینکه ایزد تاریکی در بعد دیگری حضور دارد و فقط چند کلون از خودش را برای جدال با لیگ عدالت و دشمنانش می فرستند، زیرا او با خارج شدن از بعد تاریکی باعث نابودی کهکشان ها می شود و او نیز قصد چنین کاری را ندارد و از کلون های خودش استفاده می کند. جالبه که بدونید دارک ساید در کمیک بوکی با گالاکتوس جنگید برای اینکه گالاکتوس قصد خوردن سیاره دارک ساید رو داشت ولی در نهایت شکست خورد و بیخیال سیاره شد.

همچنین بخوانید:
سوپرمن علیه تانوس
انتقام جویان در مقابل لیگ عدالت
کپی های بی شرمانه کاراکتر های مارول از دی سی
بازیگرانی که میتوانستند نقش واندر وومن را بازی کنند
۲۰ هنر مفهومی که در فیلم های دی سی مورد استفاده قرار نگرفتند
153 Comments
  1. صادق کاربر می‌گوید

    جالب بود و بسیار عالی کلا از دارک‌ساید خیلی خوشم میاد سومین شخصیت مورد علاقه منه خیلی تشکر میکنم و آرزوی موفقیت روز افزون برای سایت جذاب و باحال ایرونی سنتر

  2. امیررضا کاربر می‌گوید

    خیلی قوی هست ولی کی میمیره درست نیست این رو بسازن اخه خدا این قدرت را داره😐 ولی خوبه

    1. HVM کاربر می‌گوید

      گفت دیگه دارک ساید هرگز نمیمیره حتی اگه سرشو قطع کنی بازم زنده میمونه و سرش رشد میکنه

  3. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین جان یه سوال داشتم آیا فرشتگان مقرب یا انهاد کیهانی یا موجوداتی مثل رون کینگ ثور یا سوپرمن وان میلیون پرایم میتونن دارک ساید واقعی رو بطور کامل نابود کنند؟؟

    1. HVM کاربر می‌گوید

      حتی اگه انتقام جویان و لیگ عدالت با هم ترکیب شوند بازم نمیتونن نابودش کنن حتی ثور و سوپرمنم میمیرن

  4. علی حسنی کاربر می‌گوید

    نه داداش نمیتونن.

    فرم واقعی دارکساید توسط پرزنس زندانی شده و موجودات امنی ورس مثل پرزنس و فرشتگان مقرب مثل لوسیفر و میکاییل و شیطان وحشی عظیم و پرایمال مانیتور و کازمیک ارمور سوپرمن میتونن یا ربات تفکر میتونن از پسش بر بیان البته اینایی که من گفتم توی دی سی بودن و شخصیت امنی ورسال هستن یعنی از درجه مولتیورسال رد شدن چون فرم اصلی دارکساید امنی ورسال هست و گالاکتوس خیلی بد شکست خورد. البته من شخصیت های امنی ورسال مارول رو نمیشناسم و به گمونم یکی برتر از همه و بیاندرز به علاوه تانوس با قلب عالم شخصیت های امنی ورس هستن و بقیه شخصیت ها جز دادگاه زندگی یونیورسال حساب میشن. دادگاه زندگی مولتیورسال هست یعنی توی یه مولتیورس یک نسخه ازش هست اما بقیه شخصیت های مارول مثل گالاکتوس و ابدیت و بی نهایت ک ابلوین و مرگ شخصیت های یونیورسال هستن. یعتی تو هر یونیورس یک نسخه ازشون هست. مولیتورس به مجموع چند یونیورس هست و مجموع چند مولتیورس مگاورس رو تشکیل میده و مجموع چند مگاورس امنی ورس رو تشکیل میده. امنی ورس به کل هستی و نیستی و خلاء و پوچی میگن که توی دی سی کلی شخصیت امنی ورس مثل پرالایا و پروپروتا و امپتی هند و کازمیک ارمور سوپرمن و لوسیفر و میکاییل و الین بلک و مانیتور تاریک یا همون مندراک و پرایمال مانیتور امنی ورسال هستن. یعنی توی کل هستی و نیستی فقط یک نسخه ازشون وجود داره

    سوپرمن پرایم و ران کینگ تور شخصیت های مولتیورسال هستن که شاید قدرتاشون اندازه دارکساید باشه نه بیشتر ازش.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام . شما به نظر اطلاعات خوبی از دی سی دارید اما از مارول خیر . !
      بیشتر به نظر میاد که شخصیت Rune King Thor ، امنی ورسال باشد تا مولتی ورسال . چون شخصیت RKT ، توانسته به راحتی « سایه نشینان بالا » ، را شکست بدهد . در کمیک شواهد و مدارک کاملا موثقی مبنی بر بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، وجود دارد . لوکی هم که گفته شاید این اشخاص بیاندر باشند . حالا من تا حدودی به این شواهد و مدارک در همین سایت و پرو… اشاره کرده ام .
      حالا درسته که اولین بار که « سایه نشینان بالا » ، در کمیک ظاهر شدند گفته شد که مولتی ورسال هستند اما بعدش به نظر میاد که نویسنده ها میخواستن اوریجین آنها را تغیر بدهند چون در حضور های بعدی ، « سایه نشینان بالا » ، خودشان را فراتر از مولتی ورس معرفی کردند .
      حتی با این وجود هم شخصیتی که بتواند ۵ یا ۶ شخصیت مولتی ورسال را به راحتی شکست بدهد ( با توجه به اینکه تعداد « سایه نشینان بالا ۵ یا ۶ تا بود . ! ) ، احتمالا باید امنی ورسال باشد .
      بعدشم دارک ساید مولتیورسال نیست . شما دارید خیلی دی سی فن گونه به این قضیه دارک ساید و گالاکتوس نگاه میکنید . دارک ساید مولتی ورسال نیست . حتی سوپرمن و بتمن هم دارک ساید رو شکست دادند .

      1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

        اجازه بدین کاملا باهاتون مخالفت کنم.

        بله من اطلاعات نسبتا بیشتری از دنیای دی سی دارم ولی اطلاعات نسبی از مارول دارم.
        البته Rune king thor که گفته شد رو حقیقت خیلی نمیشناختم ولی سوپرمن پرایم رو چرا. خب دلایل من برای این که این ۲ مولتیورسال هستن چیه.
        اول این که اگه شما معتبر ترین سایت کمیک مارول یعنی marvel wiki amino app رو دیده باشین Rune king thor رو پایین تر از شخصیت هایی مثل دادگاه زنده یا اترنیتی قرار دادن
        و از نظر قدرت مطلق بودن پایین تر از برتر از همه و بیاندرهای پری ریتکان هستن
        همچنین این شخصیت قدرتمند تر از شخصیت های گالاکتوس و سلستیال قرار گرفته پس با این حساب میشه این شخصیت رو جزو ۱۰ شخصیت قدرتمند دنیای مارول قرار داد.
        اما شما از افرادی حرف زدین که به نظر میاد بیاندرز باشن. من هم یه سری تئوری های شنیدم که این افراد راگنوراک رو کنترل میکنن. خب ببینین اینجا ۲ تا مسئله هست.
        شما میگین این شخصیت از دادگاه زندگی قوی تره در حالی که با احترام باید بگم کاملا در اشتباه و بزرگ نمایی این شخصیت هستین. دادگاه زندگی طبق سایت marvel wiki سومین شخصیت قدرتمند مارول هست و نویسنده کمیک جنگ های پنهان اقای جیم شوتر هم گفته بیاندر ها قوی ترین موجودات تاریخ مارول هستن البته بعد برتر از همه.
        خب اینجا مسئله ای که هست اینه که بیاندرز ها به دو دسته پری ریتکان و پست ریتکان تقسیم شدن.
        طبق گفته marvel wiki amino app
        rune king thor از شخصیت والای همگان و بیاندر ما قبل ریتکان به وضوح کاملا ضعیف تره.
        اما تئوری بیاندر بودن کنترل کنندگان راگنوراگ میتونه درست باشه با توجه به کمیکشون اما اونا بیاندر پست ریتکان هستن نه پری ریتکان.
        در واقع بیاندرهای پست ریتکان شخصیت امنی ورسال نیستن بلکه شخصیت مولتیورسال هستن به همین دلیل قدرت Rune king thor باهاشون برابری و حتی فراتر هم رفته. پس میشه گفت rune king thor یه شخصیت مولتیورسال هست. اما نمیتونه امنی ورسال باشه یعنی همچین چیزی امکان نداره.
        امیدوارم متوجه شده باشین که بیاندر های پری ریتکان بسیار قدرتمند تر از فرضیه چند جهانی مارول بودن. در حالی که قدرتمند ترین شخصیت مولتیورسال مارول یعنی دادگاه زنده که طبق کمیک بالاتر و قادر از Rune king thor قرار میگیره نمیتونه باهاشون مقابله کنه.
        من همه اینا رو طبق معتبر ترین منبع گفتم حالا کاری به عوض شدن ارجین اینا ندارم اما اسم افرادی که گفتین رو سرچ کردم و Those how sits above in shadows یا افرادی که بالای سایه ها میشینن نام دارن که Marvel database که یه منبع دیگه مارول هست اونا رو به احتمال قوی بیاندر دونسته. اما اشاره کرده که اونا مولتیورسال هستن. پس اونا باید بیاندرز های پست ریتکان باشن نه پری ریتکان. اگر توی کمیکشون حرفی زده شده باید به این دلیل بوده باشه که اگه اون افراد واقعا بیاندر باشن خواستن خودشو قادر نشون بدن به همین دلیل این حرفو زدن.
        من بازم میگم سوپرمن پرایم وان میلیون و ران کینگ ثور حریف فرم اصلی دارکساید نمیشن.

        شما گفتین سوپرمن و بتمن هم دارکساید رو شکست دادن. باید بگم شما کاملا در اشتباهین در واقع اونایی که سوپرمن و بتمت شکست دادن دارکساید حقیقی نبودن و یه کلون از دارکساید بودن . فرم اصلی دارکساید قادر مطلق و دانای مطلق هست و توسط پرزنس زندانی شده. این شخصیت به قدری قدرتمند هست که فقط گالاکتوس با فرم اصلی دارکساید رو به رو شده و شکست بسیار وحشتناکی خورده.
        گالاکتوس یه نهاد کیهانی اما دارکساید یه خدا هست یه اواتاره.
        میدونین چرا پرزنس دارکساید رو از بین نمیبره؟ چون اگه دارکساید حقیقی بمیره تعادل دنیای دی سی به هم میخوره. بله دارکساید حقیقی ایزد بعد تاریکی هست و یه شخصیت مولتیورسال بسیار قدرتمند هست. حالا اگه دارکساید بمیره مانیتور تاریک یا داکس نوو که به اختصار ماندراک پلید نامیده میشه ازاد میشه.
        ماندراک پلید قدرتی اندازه بیلیون ها خورشید داره و قدرتش از بعد تاریک سرچشمه میگیره‌. در واقع همتای مارولی بیاندرز ها مانیتور پلید هست. چون به راحتی میتونه کل دنیای دی سی رو نابود کنه که داشت این کارم میکرد که اگه نگهبان عالم دی سی کازمیک ارمور سوپرمن نبود الان کل دنیای دی سی نابود شده بود. نبرد این ۲ به حدی بود که کازمیک ارمور مجبور شد برای محافظت از مولیتورس دی سی
        کل مولتیورس رو روی دستش بگیره و این به عنوان شاهکار تاریخ کمیک یاد شده ازش.
        حالا بگذریم فقط خواستم عواقب نابودی فرم اصلی دارکساید رو بگم ک بهتون بگم این دارکساید که شما میبینن فقط کلون های دارکساید د فرم اصلیش نیست

        1. Comic.ir کاربر می‌گوید

          با نظر اقای امید دیسی فن کاملا موافقم قطعا راجب rune king thor یسری بزرگ نمایی هایی شده اگه بخوام رون کینگ تور رو با یه شخصیت توی دیسی تقریبا برابر بدونم اون شخصی میتونه پارالاکس باشه رون کینگ تور از لحاظ قدرتی یچیزی ما بین گالاکتوس و اسپکتر قرار میگیره
          اما جدای این بحث اقای امید دیسی فن یه سئوال ریز برام پیش اومد ببینید من تموم فاینال کراسیس سوپرمن بیاند و فاینال کرایسیس رو زیر و رو کردم ولی هیجاش گفته نشده با مرگ فورم واقعی دارکساید دارک مانیتور زنده میشه
          این رو بر اساس چه منبعی گفتید؟

          1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

            برات مقالشو میفرستم که اگر فرم اصلی دارکساید سقوط کنه چه عواقبی در انتظار دنیای دی سی خواهد بود.

            1. Poria کاربر می‌گوید

              میشه لطفا این مقاله را برای من هم بفرستید ، بعد یک سوال شیطان وحشی عظیم میتونه دارک ساید اصلی را بکشد ؟

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          خوب راجب شخصیت Rune King Thor ، باید یک سری توضیحات دیگر را عرض کنم .
          ببینید هیچ منبعی همه حرف هاش درست نیست . در ضمن معتبرترین منبع مارول هم همون مارول ویکی فندوم و قسمت Marvel Datebase هست نه اونی که شما میگین . چون این منبع فقط و فقط از روی خود کمیک و شواهد و مدارک مربوط به خود کمیک صحبت میکند نه صرفا از روی حدس و گمان .
          اما موضوع دیگر اینکه اتفاقا اگر قضیه بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، درست باشد ، قطعا باید از بیاندر های ما قبل ریتکان باشند نه ما بعد ریتکان . ! چرا ؟
          چون اولا دو بار اولی که « سایه نشینان بالا » ، در کمیک مارول دیده شدند ، اصلا صحبتی از ما قبل و ما بعد ریتکان مطرح نبود . اگه برسی کنید تایم لاین را قطعا باید متوجه بشوید .
          دوما بیاندر های ما قبل ریتکان علاوه بر قدرت یک سری تفاوت های دیگری هم با بیاندر های ما بعد ریتکان داشتند . مثلا اینکه بیاندر های ماقبل ریتکان معمولا خودشون را نشان نمیدادند و در سایه ها پنهان میشدند . وقتی دکتر دووم قدرت های بیاندر ها را به دست آورد ، گفت الان درک میکنم که چرا آنها در سایه ها پنهان میشدند و خودشون را از دید پنهان میکردند . ! این جمله و واژه ( سایه ها ) آشنا نیست ؟! . بیاندر های ما بعد ریتکان این ویژگی ازشون سلب شد .
          سوما قدرت های بیاندر های ما بعد ریتکان بیشتر از اونی که فکرش رو بکنید کم شد . حتی فکر میکنم که ثور هم در زمانی که به اصطلاح لیاقت میولنیر را از دست داده بود ، به همراه هایپرون با دو تا از آنها جنگ برابری را داشتند . بعد هم که بیاندر ها یک ارتش شدند .
          چهارما بیاندر های ما بعد ریتکان اصلا حاضر مطلق نیستند . در صورتی که « سایه نشینان بالا » ، تقریبا حاضر مطلق بودند .
          پنجما وقتی که لوکی گفت شاید بیاندر باشند ، اون دختر که در کنار لوکی بود تعجب کرد و گفت که فکر میکرده که نسل آنها خیلی وقت پیش منقرض شده باشد . بعد هم لوکی گفت اینطور به نظر میومد و به همان رویداد پایانی بیاندر های ما قبل ریتکان اشاره کرد و گفت احتمالا این گروه از بیاندر ها خودشون را از بقیه جدا کردند و زنده ماندند .
          ششما که فکر میکنم که اصطلاحات ذکر شده توسط « سایه نشینان بالا » ، فقط توسط بیاندر های ما قبل ریتکان عنوان شده . البته این مورد را مطمئن نیستم .
          هفتما وقتی که « سایه نشینان بالا » ، در آن زمان خاص به خواب شخصیت اودین آمدند و آن صحبت های خاص را تکرار کردند ، بعد هم عنوان کردند که ثور ، آنها را نابود کرده است ولی آنها به دلیل نیروی فراتر از مولتی ورس قادر به نابودی کامل نیستند و همچنان میتوانند به وجود بیایند .
          بازهم میگم که بیاندر های ما بعد ریتکان اصلا در حدی نیستند که با کلیه عوامل راگنورک ، مثل یک اسباب بازی ، بازی کنند . اونها ( بیاندر های ما بعد ریتکان ) یجورایی در حد سیلیستیال ها هستند .
          در مورد دارک ساید اما مطمئن نیستم چون اطلاعات دقیقی از دنیای دی سی ندارم . شاید حق با شما باشد . البته باز هم میگم که دارک ساید اصلا در حد شخصیت Rune King Thor ، نیست . بعد جالبه که شما اون اول کار گفتید که تازه شاید در حد دارک ساید باشه . !!! خوب معلومه که دی سی فن هستید دیگه . ! جالبه که گفتید شاید . ! دارک ساید اصلا و ابدا در حد شخصیت RKT نیست .
          شخصیت RKT ، دانای مطلق و تقریبا حاضر مطلق هست . میتواند با زمان بازی کند و اینکه از نظر قدرت های جادویی حداقل در سطح الترا امگا قرار دارد . ! در ضمن شخصیت RKT ، چرخه از پیش تایین شده سرنوشت را شکست داده است . کاری که حتی دادگاه زندگی هم اعتراف کرده است که نمیتواند انجام دهد . ! شما باید اطلاعاتتون رو خیلی بالاتر ببرید .
          راستی در پایان شما همون کاربر علی حسنی هستید ؟!

          1. Comic.ir کاربر می‌گوید

            هیچ مدرکی نیست که بگه سایه نشینان بالا بیاندر هستن یا نیستن
            و یه چیز دیگه اگه هم بیاندر بوده باشن سایه نشینان بالا گروه های بیاندر از بیاندر ها کودک ضعیف ترن این رو هم در نظر بگیرید
            بستگی داره به چجور کارکتر هایی بگی قادر مطلق و تعریفتون از قادر مطلق چیه؟یکی حتی دورمامو هم قادر مطلق میدونه یکی زیر پروردگار دووم رو قادر مطلق حساب نمیکنه
            ولی با همه این حرفا بازم میگم رون کینگ تور و حتی سوپرمن پرایم به سطح بیاندر و ماندراک نزدیک هم نمیشن
            😐
            میتونید به reddit , superhero bb ,battel wiki سر بزنید

          2. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

            نه من کاربر علی حسنی نیستم فقط پاسخ شما رو به اون کاربر دیدم گفتم شاید لازم باشه یه سری اطلاعاتو بدم.

            نمیدونم اگه طرفدار پروپا قرص مارول باشین باید بدونین marvel wiki amino app کلا دقیق ترین سایت کمیکی مارول هست که marvel wiki fnadom و marvel wiki database زیر مجموعه اون هستن‌ در واقع marvel wiki amino شخصیت رو بر اساس کلی مقایسه میکنه و ربطی به حدس و گمان نداره.

            اونطورم گفتم من اطلاعات خیلی خیلی قوی ندارم راجب مارول ولی خب تحقیق کردن بد نیست راجب بعضی شخصیت ها و تحقیقی که من توی معروف ترین سایت ماورل کردم برای من این چیزا رو اورد.

            Rune King Thor is still under beings such as The
            Living Tribunal infinitely.

            Rune King Thor is still under Omnipotent beings such as The-One-Above-All and Pre-Retcon Beyonder.

            Rune King Thor can lose to the Abstract beings such as Eternity and Infinity

            Rune King Thor cant beat a fully fed Galactus or best a Fully powered Celestials.

            در شماره ۱ که عموما اشاره میکنه از نظر سطح قدرت پایین تر از دادگاه زنده هست. حالا این که میگی دادگاه زنده اعتراف کرده به این چیز باید اسم کمیک رو بگی من برم بخونم چون حرف زدن اسونه.

            در شماره ۲ omnipointent به معنی قادر مطلق هست که اشاره میکنه از نظر قدرت مطلق از یکی برتر از همه و بیاندرز پایین تره

            در شماره ۳ اشاره شده شخصیت ثور میتونه بر نهاد های کیهانی مثل
            ابدیت و بی نهایت غلبه کنه

            در شماره ۴ اشاره شده اون میتونه گالاکتوس در قوی ترین حالتش و سلستیال ها در قوی ترین حالتشون رو شکست بده.

            این معتبر ترین منبع مارول درباره Rune king thor هست که من فقط بر این اساس قضاوت کردم.

            Rune king thor طبق گفته marvel wiki یه شخصیت مولتیورسال هست و هر وقت ارجینش تغییر کرد omeniversal شد اون موقع میشه راجب مقایسش با شخصیت های omenivers مثل
            بیاندرز های ما قبل ریتکان مقایسه کرد. چون من باز هم باهاتون مخالفم البته دلایلم رو الان بیان نمیکنم برای این که چرا اون سایه نشینان نمیتونن بیاندر ما قبل ریتکان باشن. در واقع شما یه سر بزنی به کمیک معروف جنگ های پنهان جیم شوتر مجبور شد قدرت همه بیاندرها رو کاهش بده تا اعتراض نویسنده ها افزایش پیدا نکنه. خب اگر شما اونا رو بیاندر ماقبل ریتکان بدونی و Rune king رو یه شخصیت omeniversal بدونی قطعا داری ضد کمیک حرف میزنیا. چون سایت معروف marvel wiki میگه Rune king یه شخصیت مولتیورساله و شما میگی omeniversal هست.

            اما خب با این سرچ فهمیدم وقتی ثور به این ورژن دست پیدا میکنه میتونه از بی نهایت و ابدیت و مرگ قدرتمند تر باشه اما هنوز با دادگاه زنده فاصله داره.

            در واقع من با تحقیقم فهمیدم ثور در این حالت بعد از برتر از همه و فالکرام و بیاندرز و پروتژ و تانوس با قلب عالم و دادگاه زنده هفتمین شخصیت قدرتمند کل مارول هست.
            اینطور نیست؟

    2. Comic.ir کاربر می‌گوید

      امید جان مالتیورسال ها هم به سه دسته تقسیم میشن برای مثال:
      High mutiversal/omni versal :empty hand , dark monitor,hotu thanos,lucifer و خیلی شخصیت های دیگه….
      Mid mutiversal:living tribunal,coie anti monitor,beyonder post recton,soulfire darkseid
      Low multiverseal:emperor joker,god emperor doom,true from darkseid
      این تقسیم بندی دسته multiversal هست که رون کینگ تور یا سوپرمن پرابم وان میلیون صدرصد تو هیچ کدوم جای نمیگیرن و رون کینگ و پرایم میتونن تو دسته universeal باشن یعنی درحد اشخاصی مثل فرانکلین ریچاردز،تانوس با دستکش بینهایت

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        دقیقا روی چه حساب و کتابی میگی که شخصیت Rune King Thor ، یونیورسال هست ؟؟؟؟!!؟؟؟!!؟؟؟ هههههههه هههههههههه هههههه هههههههه این حرف یکی از بیخودترین و بی منطقترین حرف هایی هست که تا الان شنیدم . احتمالا چون اون منبع بیخود و نامعتبر گفته شما هم دارین میگین . ببین مارول ویکی فندوم فقط قسمت Marvel Datebase کاملا معتبر هست و از روی شواهد و مدارک مربوط به خود کمیک قضاوت قطعی میکند . قسمت های دیگش کاملا قراردادی قضاوت میکند . اون منبع بیخود حتی گفته که شخصیت RKT ، نمیتواند یک گالاکتوس در اوج را شکست بدهد که این حرف هم کاملا مزخرف و از چرت و پرترین حرف های مربوط به کمیک هست .
        شما کامنت های من را مطالعه کردی ؟؟؟؟!!!؟؟!؟؟ مطالعه کردی و این حرفارو میزنی ؟؟!!؟؟ خوب جناب وقتی از چیزی مطمن نیستید الکی راجبش اظهار نظر نکنید . اگه کامنت های من را مطالعه میکردید ، متوجه میشدید که حتی « سایه نشینان بالا » ، هم که تعدادشون ۵ یا ۶ عدد هست ، حداقل حداقلش مولتی ورسال محسوب میشوند . آن هم نه از سوی من و یک نفر دیگر ؛ بلکه از سوی خود کمیک مارول . بعد شخصیت RKT ، که همه آنها را با یک ضربه نابود کرد را یونیورسال حساب کردین ؟؟؟!؟؟!!؟!!!؟؟!؟؟ خودتون متوجه هستین که چی گفتین ؟؟!؟؟!!!؟؟
        بعدشم الان خیال همه را راحت میکنم که امنی ورسال و مولتی ورسال و یونیورسال و … همش قراردادیه و بس . همش به نویسنده بستگی دارد و معیار ثابتی نیست . چون هیچ شخصیتی از سوی خود مارول به طور رسمی مولتی ورسال و یا امنی ورسال و یا … معرفی نشده .

        1. Comic.ir کاربر می‌گوید

          داداش چرا وقتی داری میسوزی میخندی
          جالبه هر سایتی میگه رون خیلی قوی نیست خوب نیست؟🤔جالب شد
          بگو ببینم اگه میگی رون میتونه توی دسته مالتیورسال باشه بم بگو پروردگار دووم رو بزنه؟پروردگار low multiverseهست و رون بهش نزدیک هم نمیشه وقتی نمیتونه اونو بزنه بقیه که دیگه هیچی
          بمطمعن نیستم من کل کمیک ایی که رون کینگ توش بود رو خوندم شما هم اگه فک میکنی reddit معتبر نیست دیگه بهتره بری محو شی ردیت جز برترین سایت هاست بعد میای میگی مزخرفه؟
          یعنی تو از اون همه ادم تو ردیت بیشتر میفهمی
          Db معتبر نیست؟
          داداش میشه بگی کدوم سایت باسه تو معتبره
          رون کینگ خیلی قویه ولی درحد همون تانوس با دستکش و پارالاکس و اینا
          تو به هرکی تو ردیت بگی رون کینگ قادر مطلقه بت میخنده😂😂
          پروردگار دووم که توی دسته ضعیف های مالتیورسال ها قرار میگیره میتونه رون کینگ رو وان شات کنه😐😂

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            در صورت توهین دوباره به کاربران این سایت دیگه کامنت هاتون تایید نمیشه، گفتم که در جریان باشید.

      2. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

        نه فکر نکنم.

        rune king و سوپرمن پرایم قطعا مولتیورسال هستن. چون پرایم دست راست پرزنس هست و یکی از ۱۰ شخص قدرتمند دی سی هست و rune king هم یکی از ۱۰ تای برتر مارول پس مولتیورسال هستن. ولی اومنی ورسال بودن فرق داره و توی کمیک اشخصای که من به شخصه دیدم امنی ورسال باشن فقط اینا بودن

        پرزنس
        شیطان وحشی عظیم
        لوسیفر
        میکاییل
        الین بلک
        کازمیک ارمور سوپرمن
        ماندراک پلید
        اووروید
        پرالایا
        پروپروتا
        امپتی هند

        برتر از همه
        بیاندرز
        فالکرام
        پروتژ
        یکی زیر همه (نسخه شیطانی برتر از همه)

        اینا اشخاصی بودن که من خودم به طور رسمی دیدم اومنی ورسال هستن

        1. Comic.ir کاربر می‌گوید

          فک نکنم ۱۰ نفر باشه🤔
          ده رایتر
          اور ووید
          پرزنس
          اسپکتر اور سول
          غول وحشی عظیم
          لوسیفر
          میکائیل
          کازمیک ارمور
          ماندارک
          ورلد فانست میزتیزپتلک(خدایی اسمش سخته😐)
          بازم هست ولی خوب همینا بسه سوپرمن پرایم بنظرم تو ۲۵ تا هستش🤔

  5. Comic.ir کاربر می‌گوید

    اینا مثال بودن و قطعا خیلی اشخاص دیگه هم میتونستن تو دسته بندی ها باشن

  6. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    جواب کاربر امید دی سی فن :
    ببینید شما اول باید بتونید دلایل من را رد کنید و بعد بگین که قطعا مولتی ورسال هستند . قبلش اصلا نمیتونید . خود کمیک گفته بیاندر . دیگه فلان سایت چی گفته فکر نکنم معتبرتر از خود کمیک باشه .
    حالا اصلا شما نمیخوای قبول کنید ، قبول نکنید . در هر صورت اصلا شخصیتی که بتواند ۵ یا ۶ تا شخصیت مولتی ورسال را به آن صورت و با یک ضربه شکست بدهد ، دیگه احتمالا امنی ورسال محسوب میشود . هر جایی از دلایل و حرفم اشکال داشت ، بگین که اینجا مشکل داشت .
    این کازمیک ارمور سوپرمن که خیلی بزرگنمایی و بولد شده . اونو خیلی بزرگش کردند .

    1. Comic.ir کاربر می‌گوید

      خود کمیک کی گفته بیاندر😐🤔

    2. Comic.ir کاربر می‌گوید

      تو کجای کمیک گفته بیاندر
      اینو لوکی گفت ممکنه بیاندر باشن که فقط درحد یه شایعه بود و تمام شد و دیگه بحثی ازش نیست
      شما هم بهreddit یه سر بزن دیگه سایت معتبر تر ردیت؟اگه ردیت هم قبول ندارید یعنی شما کلا فقط حرف خودتون رو قبول دارید
      دوما اگه میخوای فحش و فحش کشی کنی ایدی تلگرام بدم بیا اونجا😐
      اینجا سایت کامیک و تفریحه😒

    3. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

      در جواب کاربر استیو راجرز

      من نظرات شما رو رد نمیکنم اما وقتی معروف ترین سایت کمیک مارول داره میگه شخصیت Rune king مولتیورسال هست من که اطلاعات زیادی ندارم بیام از چی دقیقا دفاع کنم.
      من تا جایی که میدونم بیاندرز ها ابتدا اومنی ورسال بودن و بعد پست ریتکان ها مولتیورسال شدن خب توی کمیک به قول شما داره میگه این افراد مولتیورسالن من هم بر همین اساس گفتم.

      در ضمن میشه بپرسم برچه اساس میگین کازمیک ارمور بولد شده. به این دلیل که از این شخصیت شما خیلی قوی تره.

      کازمیک ارمور یه شخصیت اومنی ورسال هست و اتفاقا در موردش کوتاهی شده چون حضور کمی در کمیک ها داشته. شما دارین شخصیت Rune king thor رو در حد بیاندرز بالا میبرین این دیگه اخرت بولد شدنه.
      ایا واقعا فکر میکنین سطح قدرت Rune king با کازمیک ارمور در یه سطح؟ باید بگم قدرت کازمیک ارمور هزاران برابر یا شاید میلیون ها برابر از شخصیت های مولتیورسال مثل Rune king thor و سوپرمن پرایم وان میلیون بیشتره‌. البته خب شما مارول فن و ثور فن هستین و تعصب نمیزاره حقیقت رو قبول کنین وگرنه یه سر به سایت های خارجی بزنین Rune king رو بسیار بولد شده میدونن نه کازمیک ارمور که یه شخصیت اومنی ورسال هست.

      شما هر قدرتی میخوای به Rune king thor نسبت بده من راجب این شخصیت رفتم و مطالعه لازم رو کردم ولی به هیچ عنوان در حد شخصیت کازمیک ارمور نبوده و نیست. شما کلا بر چه اساسی یه شخصیت مولتیورسال رو میاین با یکی از معدود شخصیت های اومنی ورسال کمیک مقایسه میکنین. کازمیک ارمور نیروی پلات رو داره که باهاش میتونه هستی رو از وجود پاک کنه. کازمیک ارمور شخص پرزنس به وجور نیاورده بلکه شخص اووروید که قدرتی هم سطح با پرزنس داره به وجود اورده برای محافظت که کل دنیای دی سی و در کمیک فاینال کرایسس کل دنیای دی سی رو نه توی مشتش بلکه روی یه انگشتش گرفته بود. شما بر چه اساس یه شخصیت مولتیورسال رو میاین با یه شخصیت اومنی ورسال مقایسه میکنین این خنده داره لطفا جای دیگه این مقایسه رو انجام ندین چون بهتون میخندن.

      من فقط یه سری از قدرت های کازمیک ارمور رو به شما میگم

      قادر مطلق
      دانای مطلق
      حاضر مطلق
      قدرت الهی
      سازگاری واکنش کیهانی
      نابودکردن مولتیورس در مقایس گسترده در صورت اراده
      قدرت، سرعت، استقامت، دوام، پایداری، واکنش وحواس بیکران خداگونه وپایان ناپذیر
      پرتو گرمای نابود کننده ازچشمان
      بازسازی (بیولوژی) خداگونه
      دستکاری کوانتومی
      پرواز با سرعت بینهایت
      توانایی شناسایی خواننده کمیک
      تنفس منجمد کننده وتنفس باد بیکران
      قابلیت دید کیهانی هرچیزی
      کنترل، تغییر و انحراف ابعاد، واقعیت، زمان
      سفردر زمان
      کنترل وبکارگیری انرژی
      آسیب‌ناپذیری مطلق
      آسیب‌ناپذیری در برابر کریپتونایت، جادو و خورشید قرمز
      جاودانگی

      رسما به شما میگم که کازمیک ارمور فقط با قدرت الهی که داره میتونه هرکسی رو از عالم محو کنه. میدونین چرا کازمیک ارمور رو با لوسیفر و میکاییل مقایسه میکنن؟ به دلیل قدرت های الهی و نیروی پلات. و این که کازمیک ارمور اصلا توسط پرزنس به وجود نیومده و توسط اوور مانیتور به وجود اومده.

      شما که میگین اطلاعات زیادی از دی سی ندارین برچه اساسی میگین کازمیک ارمور بولد شده؟

  7. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    چرا کامنت های من تایید نشد ؟!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      به شما تذکر داده بودم که اگه بی احترامی ای در حرفاتون باشه تایید نمیشه.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        اوکی اول اون طرف بی احترامی کرد و من هم دقیقا با همون واژه جوابشو دادم . مشکل چیه ؟؟!؟؟ میشه توضیح بدین ؟! اگه نباید تایید میشد ، پس چرا از اون طرف تایید شد ؟! میشه بگین کدوم واژه از کامنتم مشکل داشت ؟! خوب بگین تا منم بدونم .

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بچه و شعور داری میسوزی و در حد من نیستی و چیزهای دیگه که خودتو میدونید. پس جو رو متشنج نکنید و با احترام کامنت بگذارید که در غیر اینصورت تایید نمیشه.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            باشه اشکالی نداره . اما دیگه در حد من نیستی رو اصلا نگفتم . در ضمن اگه به کامنتش دقت کنید اون هم به من گفت داری میسوزی . در صورتی که در کامنت قبلی من هیچ توهینی به اون کاربر نشده بود .

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        یا کامنتمو زود نمایش بدین یا از اون رو هم حذف کنید . البته اگه میخواین عدالت رعایت بشه . اگه هم نمیخواین که هیچی . من دیگه حرفی ندارم .

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          اون آقا بی احترامی ای نکرد ولی شما دارین بی احترامی می کنید و کاری می کنید که افراد ناراحت بشن.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            این کپی جمله کامنتشه : ( داداش چرا وقتی داری میسوزی میخندی ) . اون وقت اون الکی هیچی نشده بگه میسوزی توهین نیست و من که در دفاع از خودم و در جوابش بگم مورد داره ؟!
            ادمین گرامی ، من کاملا درک میکنم که شما نمیخواهید جو سایتتون خراب بشه و اشکالی هم نداره که کامنتم محدود شد اما خواستم بدونید که اون طرف اول الکی و بی دلیل به من توهین کرد .

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              من تذکر لازم رو به هر دو طرف دادم. شما هم سعی کنید با احرام بیشتر کامنت بگذارید که مجبور نشم کامنت هاتون رو تایید نکنم و به سرنوشت کاربر پرزنس دچار نشید که دیگه کامنت هاش در این سایت تایید نمیشن. در ضمن این هههههههه هههههههههه برای شماست. البته من میدونم یه بحث فراز و فرود داره و توهین و محبت داره و به چالش کشیدن آزاده، ولی رعایت ادب بزرگواری و بزرگ منشی فرد رو میرسونه. در پناه حق.

            2. شاهین کاربر می‌گوید

              بعدخوبیش جالبیش اینه دستکش ابدیت تو دنیای دیسی نگا کن تو دنیای دیسی عمل نمیکنه دیسی فنا بدونن تو دنیای دیسی نه خارج از دنیای دیسی اینا فکر میکنن اگ جنگیم صورت بگیرع سریع تو دنیای دیسی رخ میده تا اینجا اینا رفتن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ا

        2. شاهین کاربر می‌گوید

          بابا استیو راجرز بحث میکنی با این دیسی فنا تعصبی باشه دارک ساید اینا قوی اینا از ی دستکش ابدیت جوری وحشت دارن ک خود تانوس از پودر شدنش توست استارک نداشته حالا خوبه تو دنیای دیسی عمل نمیکنه دارک ساید اینا قوی اصلا تو کارتوناشون حالا کمیک تحریف زیاد توشه مگ ن دختر سنجابیم شکستش داده تو کارتوناشون بتمن شکستش میده سپور من شکستش داده بعد حالا تو لیگ خجالت ک نادیادهم باشونه با سایبوریک فراریش میدن از دید اینا سنگ ذهن ک حریف جرویس نشد از دید اینا سایبوریک لباس تونی رو هک میکنه 😂 تونی ک روش قسم میخورن میدونی چی قشنگه دث بتل ک هم مارول قبولش داره هم دیسی ک اسپایدی زد دهن بتمنو سرویس کرد بلک پانتر ولورینگ همه ازبتمن میبرن ول کن داداش چیزی ک عیان است چ حاجت ب بیان است از نظر اینا اودین ک از زعوسم قوی تره خدای خدایان بتمن حریفشه بیخیال داش توورو همه میشناسن مهدی ترابی چیو میخوای ثابت کنی ب اینا مهم حقیقته تلخیه ک کالیفرنیا میدونه بعد این نابغه ها ک کم اوردن ب کمیک تحریف شده رو میارن صحت داره ؟؟؟ تو زک اسنایدر ی اوسکول با ی تبر مزخرف ب دارک ساید ضربه زد زیرشو گرفتن عین معتادای فرحزاد بردنش ک گند نزنه تانوس تبر خدا آذرخش بش خورد کار خودشم کرد رفت استراحتشم کرد بازنشستم شد اخر اینا اگ این کاره بودن ک راک نمیشد اسپانسر بلک ادام 😂😂 بودجشون نمیرسید راکو بیارن تازه بده کارم میشدن ب استدیو وللش داشم باشه شما قوی اودینم زده گلاکتوسم زده منم زده مهدی ترابیم زده 😂😂😂😂

  8. Mohamad کاربر می‌گوید

    ببخشید مستر میشه تپی سایت ثبت نام کرد من میخوام عضو بشم اگه میشه بگین راستی چند تا سوال هم دارم ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      خیر عزیز سیستم ثبت نامی موجود نداره. سوالی که دارید رو بپرسید دوستان جوابتونو میدن.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        ممنونم

  9. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    چی بگم والا ؟؟؟!!؟؟!!؟؟ ادمین محترم ، اگه این هههههه رو توهین حساب میکنید ، اشکالی نداره کامنت هام رو مثل پرزنس ببیندید . انگار شما ، هههه رو با داری میسوزی برابر میدونید . هر جور خودتون صلاح میدونید .
    تا حالا فقط در سایت شما دارم میشنوم که به خاطر این هههه کامنت های یک نفر بن بشه . 😂😂😂👌👌👌 . اشکالی نداره اینم تفکر شماست دیگه .
    هر جور صلاح میدونید . من دیگه حرفی ندارم . 👌👌
    در پناه حق .

  10. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در جواب امید دی سی فن
    نه خیر قطعا تو داری اشتباه میکنی . قطعا این تویی که یه دی سی فن و فن شدید سوپرمنی و نمیخوای حقیقت رو قبول کنی . همون طور که قبلا هم گفتم اصلا برام اهمیتی نداره . تو اصلا بگو در حد رابین و از طرفی کازمیک ارمور سوپرمن رو در حد قویترین شخصیت کنیک بدون .
    دلایل من غیر قابل رد هستند و برای همین هم نتونستی ردشون کنی . هر وقت تونستی دلایل من را رد کنی ، بعد بیا و بگو نمیخوای حقیقت را قبول کنی . فعلا اونی که حقیقت رو انکار میکنه شمایید . اگه قضیه بیاندر بودن درست باشه ، قطعا آنها از بیاندر های ما قبل ریتکان هستند . دقیقا مثل قضیه اثبات جبری جمع کل اعداد طبیعی هست .
    جمع اعداد طبیعی با جبر اثبات میشه که جوابشم میشه منفی ۱/۱۲ !! . شاید اصلا منطقی به نظر نیاد اما و اما تا وقتی که یک نفر نتواند خلافش را از طریقی اثبات کند ، جامعه علمی همین را قبول خواهد کرد . حالا اصلا مهم نیست که مثلا شما قبول کنید یا نه . تو هم تا وقتی که نتوانی دلایل من را رد کنی اصلا حرفت هیچ ارزشی نداره . حالا در فلان سایت یه چی نوشته رو وللشش . ! من دارم با مدرک صحبت میکنم و تو کاملا بدون دلیل و مدرک .
    اون کسی که حسابی بولد شده کسی نیست جز کازمیک ارمورد سوپرمن . تو یه فن سوپرمنی و برای همین هم نمیخوای قبول کنی . کازمیک ارمورد سوپرمن نه دانای مطلقه ، نه قادر مطلق و نه زمان رو توی مشتش داره . هرکی هم که خلافش رو بگه چرت گفته . اون سایتایی که میگی مثل کوارا ، کلام وحی خدا نیستند که . اونا هم یکی دو تا افراطی میان از روی تعصب بینهایت مثل تو نظر میدن . حالا دوست داری قبول کن دوست هم نداری قبول نکن .

    1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

      ببخشید شما که اطلاعتی از دی سی ندارین بر چه اساسی این نظریات رو میدین.

      من نظر شما رو قبول نمیکنم من نظر سایت معتبر marvel wiki رو قبول میکنم همینطور که برای شخصیت های دی سی هم سایت Dc wiki رو قبول میکنم. در ضمن یکم بهتره جوش نیارین دوست عزیز ادم وقتی کم میاره حرفای ترش کننده میزنه ما اینجا نیستیم که دعوا کنیم
      توی معرفی کازمیک ارمور سوپرمن گفته شده کع این شخصیت امنی ورسال هست و قادر مطلق و دانای مطلق و حاضر مطلق هست ببخشید اما نظر شما در مقابل Dc wiki هیچ ارزشی نداره زیاد عصبی نشید.
      شما گفتین من برای حرفای شما مدرک بیارم؟ خب مدرکش marvel database مدرکش marvel wiki amino app. شما دارین شخصیت ثور رو بولد میکنین کلا. یهو بفرمایین کلا از پرزنس و لوسیفر هم قوی تره دیگه. من دارم میگم کازمیک ارمور سوپرمن اومنی ورسال هست و مولتیورس رو روی انگشتش گرفته شما میگین بولد شده. مطمئن باشین Rune king thor بولد شده ترین شخصیت کمیکه اینطوری که شما میگی.

      بفرما یه سرچ بزن why rune king thor is overated? معنیش اینه چرا Rune king thor بزرگنمایی شده راجبش. هزاران دلیل میارن براش.

      و یه چیز دیگه سوپرمن محبوب ترین شخصیت کل کمیک دنیا هست و شما هم در سطحی نیستی بخوای سوپرمن رو تخریب کنی. طرفداران ثور شاید در مقابل سوپرمن انگشت شمار باشن پس مطمئن باشین نظراتی که میفرماین برای خودتون مهمه نه کس دیگه شما در خیالتتون راجب کازمیک ارمور هرچی میخواین بگین. کمیک راجب کازمیک ارمور گفته که این شخصیت بزرگترین شاهکار تاریخ رو انجام داده یعنی نابودی ماندراک پلید.

      یادمه شما یه بار گفته بودین ثور میتونه لوسیفر رو شکست بده. دوست عزیز مراقب باشین حداقل به شما میخندن از این نظریات که میدین. بهتره مبحث شما بین همون rune king و پرایم وان میلیون بمونه چون قابل مقایسه ترن تا شخصیتی مثل کازمیک ارمور.

      البته سایت dc wiki کازمیک ارمور رو تماما دانای مطلق و حاضر مطلق دونسته در حالی Rune king thor دانای مطلق هست و حاضر مطلق نیست اینم توی سایت marvel wiki databse نوشته.

      شما میگین ۱۰۰ درصد اونا بیاندرز باشن اونم ما قبل ریتکان؟ پس من معتبر ترین سایت مارول میگه Rune king از نظر قدرت از بیاندرز پایین تره. من منبعم کمیکه ولی شما منبعت افکار خودتونه و بس
      نیازی هم نیست کازمیک ارمور رو بزرگ کنم. کازمیک ازمور اینقدر بزرگ هست که حتی مارول فنا هم جرات مقایسه تمام شخصیتای ثور رو باهاش ندارن و بهترینشون یعنی نکرو ثور رو با پرایم مقایسه میکنن.
      الان من در ۲ ۳ مقاله دیدم که قویترین ورژن ثور نکرو ثور هست خب پس بهتره قوی ترین ورژن های این ۲ رو مقایسه کنیم یعنی کازمیک ارمور مقابل نکرو ثور که خب بازم مقایسه بیخودیه چون بازم نکرو ثور مولتیورسال هست و تمام

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        اول بگم که دوره زمونه عوض شده جناب . هههههههههه هههههههههه تو داری در ۱۰ سال پیش زندگی و سیر میکنی . بعله اون موقع بود که سوپرمن جز ۳ ابرقهرمان محبوب بود نه الان . الان دیگه این خبرا نیست که نیست . حتی الان آیرون من هم از سوپرمن محبوبتره . مدرک میخوای ؟! برو مسابقه ابرقهرمانان زومجی رو ببین . نه خیر و نه خیر . ! تعداد طرفداران ثور در برابر سوپرمن ناچیزه ؟؟؟!!؟؟؟؟!!؟؟؟ ههههههههههه هههههههههههه هههههههه کم بخندون جناب . تاریخ انقضای این حرف خیلی وقته که گذشته . انگار زیاد به روز نیستی . یکم به روز شو .
        بعدشم زیاد جوش نیار . به یه شخصیت هم نباید بی احترامی کنی . کازمیک ارمور سوپرمن بولد شده اونم خیلی زیاد . بازم میگم که کازمیک ارمورد سوپرمن نه قادر مطلقه ، نه دانای مطلقه ، نه حاضر مطلقه و نه زمان رو در مشتش داره . اون فقط یه روبات که برای یه هدف خاص ساخته شده و خارج از اون کاملا ناتوان هست . در ضمن من نگفتم که از دنیای دی سی اطلاع ندارم . گفتم که آنچنان زیاد اطلاع ندارم . اما کازمیکو خوب میشناسم که چقدر طرفدارای این یارو رو بولد کردند . اونقدر بزرگش کردند که نگو . خیلی از منابع هم سوپرمن پرایم را قویتر میدانند . مثل همین سایت و سایت پروشات . در منابع خارجی مثل سایت CBR . فقط بعضی منابع مثل کوارا هست که چندتا افراطی اومدند و کازمیکو در حد والای همگان و پرزنس بالا اوردند . حتی روشون شده بود از این دو تا هم قویتر میدونستنش . !! نه خیر اینجوریام نیست .
        جناب اولا من به تو توهین نکردم . هیچ توهینی . پس الکی حرف نزن . بدون که تو جوش آوردی .
        دوما داری مدارک و اسناد رو جعل میکنی . فکر نکن هیچ شخصی متوجه نمیشه . از روی کمیک حرف میزنی ؟!؟ به قول حشمت فردوس دکییییی . ! نه دیگه نشد . ! دارم میگم خود کمیک گفته بیاندر . خود کمیک . اگه تمام کمیک هایی که « سایه نشینان بالا » ، حضور داشتند را مطالعه کنید ، قطعا متوجه میشید که این صحبت های استدلال های ذهنی و شخصی من نیست و مستقیم از روی خود کمیک هست . دارم میگم از روی خود کمیک . حالا یه سایتی اومده برا خودش یه چی گفته رو بزار کنار . تو اگه کمیک های مد نظر را مطالعه کردی ، بعد بیا اینجا نظر بده . « سایه نشینان بالا » ، خودشان را فراتر از مولتی ورس معرفی کردند . عینا صحبت های بیاندر ها را مطرح کردند . تازه همه این موارد به زمانی مربوط میشود که هنوز صحبتی از ما قبل و ما بعد و این موارد مطرح نبود . دیگه مشکلت با این دلایل حل نمیشه کاریش نمیشه کرد . خوب یه تعصب بینهایت افراطی روی سوپرمن داری دیگه . همین که رفتی اون چیز های بیخود رو که چرا بولد شده رو سرچ کردی خودش همه چی رو نشون میده .
        در ضمن من میدانم که قسمت اصلی سایت مارول ویکی ، احتمال بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، را زیاد دانسته است . دیگه منبع معتبر تر از این منبع که نیست که . بیاندر های ما بعد ریتکان اصلا در حد شخصیت اودین هم نیستند . ! چه برسه به اینکه بخوان با کلیه عوامل راگنورک مثل یک اسباب بازی بازی کنند . این تویی که نمیخوای حقیقت رو قبول کنی و داری مدارک رو جعل میکنی .
        در پایان بگم که تو خواستی که سوپرمن رو برتر از ثور نشون بدی در صورتی که اصلا و ابدا اینطور نیست که نیست . جهت اطلاعت سوپرمن در کمیک خلق شد اما شخصیت ثور از طریق اساطیر کشور های اسکاندیناوی و آلمان قدیم وارد کمیک شد . شخصیت ثور فراتر از کمیک هست و توسط مردم کشور های اسکاندیناوی به عنوان خدا پرستش میشده است . اما سوپرمن فقط محدود به کمیکه و بس . در ضمن اون قضیه محبوبیتت هم که گفتی سوپرمن خیلی محبوبتره دیگه تاریخ انقضاش خیلی وقته که گذشته .
        راستی یه سوال : تو کاربرانی مثل مصطفی و ارکام بتمن و ردسان و بینهایت و superman رو نمیشناسی ؟؟!؟؟! همینجوی جهت اطلاع پرسیدم . !

        1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

          والا شما داری Rune king رو تا حد والای همگان بالا میبری. امروز من در منابعی خوندم Necro thor بسیار قادر تر از Rune king thor هست.
          شما وقتی کم میاری شروع به توهین میکنی. سوپرمن جزو ۳ شخصیت پرطرفدار نیست؟ اون وقت ثور هست؟
          سوپرمن برترین ابرقهرمان کل کمیک و پرطرفدار ترین ابرقهرمان امریکا با ۶۴ درصد ارا انتخاب شده. حال که ثور اصلا جزو ۱۰ تا نیست.

          مطلب بعدی سایت Dc wiki fandom کازمیک ارمور رو بسیار بسیار قادر و دانای مطلق تصور کرده و اونو حاضر مطلق دونسته و در تمام سایت های معتبر اونو قادر تر از تمام نسخه های ثور دونسته.
          در ضمن افسانه اسکاندیناوی کاملا چرت محضه و به نظر من سوپرمن واقعی تره تا ثور حالا دلیلش اینه

          سوپرمن ادم فضایی هست و در دنیای واقعی حضور ادم فضایی ها اثبات شده ولی ثور خدای افسانه های اسکاندیناوی هست و از اسمش معلومه افسانه یعنی ثور و اودین و زئوس و هرکول اصلا وجود نداشتن. ادم فضایی که قدرت بیکران داشته باشه خیلی قابل درک تر از کسیه که با یه چکش اب و هوا کنترل میکنه و از اسمش هم معلومه افسانه اسکاندیناوی یعنی اینا همش افسانس نه واقعیت.

          در ضمن شما سوپرمن بالاتر از بتمن و اسپایدرمن بزرگترین شخصیت کل کمیک انتخاب شده و ثور حتی جزو ۱۰ تا هم نیست. مارول برترین هیروهاش کاپ امریکا و ایرون من و اسپایدرمن و ولورین هستن که همه جا ثابت شده ثور حتی جزو ۱۰ شخصیت برتر مارول هم نیست.
          در ضمن حضور سوپرمن باعث شد کمیک اینقدر رشد داشته باشه چون به نوعی اولین ابرقهرمان دنیاست پس شما مارول فن در سطحی نیستی راجب بهترین شخصیت کمیک اظهار کنی. و بازم نظر شما برای من مهم نیست که میگی کازمیک ارمور اینا نیست.
          شما Rune king رو تا حد والای همگان میبری در حالی که Necro thor بسیار قوی تر از Rune king هست و همه هم قبول دارن‌. الان حتما Necro thor والای همگان رو شکست میده.

          من ۱۰ تا شخصیت نام میبرم که Rune king تو خوابم حریفشون نمیشه

          پرزنس
          اور مانیتور
          کازمیک ارمور سوپرمن
          امپتی هند
          لوسیفر
          میکاییل
          دیکریتور
          شیطان وحشی عظیم
          الین بلوک
          ماندراک پلید
          پرالایا
          پروپرتا
          دارکساید فرم اصلی
          رادیانت
          فرشتگان مقرب
          اندلس یا بی پایان ها

          نه تنها Rune king بلکه بیاندرز هم حریف خیلی از اینا نمیشه و در کل کمیک های مارول فقط برتر از همه هست که میتونه از پس اینا بربیاد یا باهاشون مساوی بشه.

          همین برتر از همه در مقابل شخصیت هایی مثل پرالایا یا اورمانیتور بسیار ضعیفه. اور مانیتور کسیه که پرزنس رو تشکیل داده و پرالایا کسیه که مادر نیستی و پوچی هست و از پرزنس هم بسیار قادر تره. پرالایا در واقع مال دی سی هست ولی برای همه کمیک ها چه مارول چه دی سی چه ورتیگو به کار میره و مادر نیستی و خلاء و پوچی هست و گفته روزی خدا هم سقوط میکنه.
          در ضمن فکر کنم شما خبر نداری مارول یکی جهان های موازی دی سی بوده البته فکر نکنم اطلاعات شما اینقدر زیاد باشه که اینا رو بدونین.

          شما جوش میارین کسی قوی تر از Thor پیدا شه نه عزیز اینطور نیست. هزاران شخصیت قوی تر از Thor توی دی سی هست.

          در مقایسه Rune king و کازمیک ارمور تمام سایت های خارجی هم حق رو به من میدن و کازمیک ارمور با فاصله طوفانی قوی تر از Rune king میدونن.

          رون کینگ فقط دانای مطلقه همینو بس و بزرگترین شاهکارش شکست دادن سایه نشینان افق بوده که در سطح مولتیورسال بودن. کازمیک ارمور هم قادر مطلقه هم دانای مطلق و هم حاضر مطلق هست و دارای قدرت های الهیه.
          کسی کازمیک ارمور رو بالاتر از پرزنس نبرده اگه بردن به این دلیل بوده کع کازمیک ارمور رو اور مانیتور که خالق پرزنس هست خلق کرده به همین دلیل میگن این ۲ شخص برابرن که اینطور نیست لاقل من جایی ندیدم.

          در ضمن نه ثور خداست نه اودین نه زئوس نه هیچ کس دیگه ای. خدا فقط ۱ نفره
          در دی سی پرزنس و در مارول برتر از همه

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            اون کسی که چرت محضه سوپرمنه . شما اونقدر روی سوپرمن تعصب افراطی بینهایتی دارین که اونو به یک سری استدلال تعصب گونه افراطی به واقعیت ربط دادین . 😂👍 !!
            بعدش هم تو داری برای یه شخصیت تخیلی کامل که فقط در کتاب کمیک خلق شده رو به واقعیت ربط میدی . سوپرمن هیچی نیست جز یه افسانه تخیلی خالص که فقط محدود به کمیک و ذهن یه نویسندست .
            در حالی که ثور فراتر از کمیک هست . ثور زمانی به عنوان یک خدا پرستش میشده است . 😂 ثور جز اساطیر هست . جایگاه ثور خیلی برتر از این سوپرمنه .
            اما بحث کازمیک ارمورد سوپرمن . تو این رو خیلی بزرگش کردی . بینهایت بولدش کردی . کازمیک ارمورد سوپرمن در برابر بیاندر ها عددی نیست . هیچ عددی نیست . میخوای خوشت بیاد و میخوای بدت بیاد . کازمیک ارمورد سوپرمن فقط یک ربات هست که برای هدفی خاص ساخته شده و خارج از اون هدف کاملا ناتوان هست . در حالی که شخصیت RKT ، اصولا درجه خدا بودن را رد کرده است .
            من دلایل کاملا موثق و معتبری را ارائه کردم که هر شخص بی طفی مطمئنا قبول میکند . دلایل من در این سایت و در سایت پروشات موجود هست . ( در سایت پروشات در دو مقاله یکی ثور در برابر هالک و دیگری هم مقاله ۲۵ ابرقهرمان قدرتمند تمام زمانها ) . خلاصه اینکه دیگه حوصله دینکه دوباره اینجا بشینم برای کسی مثل تو بازگو کنم را ندارم . وقتش را هم اصلا ندارم . اصلا هم مهم نیست که باور میکنی یا نه .
            نکته دیگه اینکه بخوای نخوای سوپرمن دیگه اون محبوبیت قبل رو نداره . حداقل در سطح جهانی . سوپرمن فقط در امریکا خیلی محبوبه . در افریقا و اروپا و آسیا خبری از اون محبوبیت سابق نیست . بخوای یا نخوای ، خوشت بیاد یا نیاد ، این یک حقیقت تغییر ناپذیر هست . 👍😁 مثلا در ایران خودمون که آیرون من هم محبوبتر از سوپرمنه و دایلش رو هم که برو در زومجی پیگیری کن . 😂😁👍 آمریکایی ها چون خودشون هیچ شخصیت قهرمانی ندارند به یکی مثل سوپرمن دل خوش کردند که قدرت های خداگونه داره . تاریخ بقیه ملت ها و کشور ها پر از ابرقهرمان واقعی که اصلا شخصیتشون از نظر مقام هیچ قابل قیاس با یه تخیل مثل سوپرمن نیست . سوپرمن فقط در امریکا بیشترین طرفدار رو داره رو بس .
            راستی تو گفتی که شخصیت نکرو ثور قادرتر از شخصیت RKT ، هست ؟؟؟؟!!!؟؟!!؟؟؟!!؟؟ 😳😳😳😳😳😳😳 هههههههههههه ههههههههه . کم بخندون جناب . تو که اطلاهاتی در این زمینه نداری الکی اطلاعات غلط تحویل بقیه نده . بیخیال . مهم نیست . هرچی دوست داری بگو . تعصبت خیلی زیاده . 😂
            راستشو بخوای سوپرمن پرایم خیلی قدرتمندتر و قادرتر از این کازمیک ارمورد سوپرمن هست . منابع معتبر زیادی هم این رو تایید میکنند . مثل همین سایت و سایت پروشات و سایت CBR و خیلی از منابع معتبر دیگر . ! 👍😉 من هم کاملا قبول دارم که کازمیک ارمورد در برابر سوپرمن پرایم عددی نیست . هیچ عددی . کازمیک ارمورد سوپرمن حتی جز ۶۰ شخصیت قدرتمند دی سی هم نیست . 👍😉
            در ضمن من به شما هم توهین نکردم . هیچ توهینی . پس بفهم که داری چی میگی و الکی من را بد نام نکن . هرچند که هر شخصی که بخواد میتواند خودش حقیقت را ببیند .
            حالا برو کازمیک ارمور سوپرمنو در حد پرزنس و حتی بیشتر ببرش بالا . راحت باش . در ضمن لطف کن و سخنان و اصطلاحات من را عینا تکرار نکن . 👍
            تماممم .

          2. g.o.w کاربر می‌گوید

            در جواب کاربر امید دی سی فن: خیلی چرت و پرت میگی افسانه ها همش تخیلین و چرت و پرت محض؟! انوقت این کمیک بوک های مزخرف خیلی واقعین و خیلی هم جذاب؟!یکی میاد با یه دستش کل کیهانو بلند میکنه و یکی دیگه با فکر کردن چند نفرو پودر میکنه یا یکی هم میره تو خورشید پونزده هزار سال میمونه به قدرتهای نامحدود دسترسی پیدا میکنه؟! اونوقت اینا چرت و پرت نیست داستانهای اساطیری چرته؟!؟! پسر خوب اگه اطلاعاتی در مورد دنیای اساطیر نداری حق نداری بیای توهین کنی تا الآن کلا که بحث شما دو نفر در مورد دنیای کمیک بود نظری نداده بودم چون اصلا به من ربطی نداشت بحث شما دو نفر بود ولی الآن که اومدی به اساطیر توهین کردی لازم دونستم بیام بگم که جمع کن خودتو وقتی داری طرفداری یکیو میکنی اجازه نداری بیای و به یه نفر دیگه یا یه گروه دیگه توهین کنی اون چیزی هم که چرت و پرته کمیکه که هر جور مطلب تخیلی و توهمی که دلشون میخواد رو مینویسن و کلا علم که سهله همه چیو زیر سوال میبرن!! ولازمه خدمت جنابعالی برسونم که دنیای اساطیری تخیل محض نیست و خیلی از محققان و باستان شناسان اونها رو روایتی واقعی میدونن از چیزهایی که مردم اون زمان دیده بودن اون هم از موجودات فضایی! و البته این مطلب رو باستان شناسا میگن یا تاریخ دانان نه یکی مثل من وتو!! الآن هم از بحث خارجه که بیام بگم دلیلشون چیه ولی اگه خودت یه تحقیق ساده بکنی میفهمی که علت اینکه این داستانها نه فقط در اسکاندیناوی بلکه در همه تمدنهای کهن گفته شده و همشون هم مشترکات زیادی با هم دارن و این نمیتونه صرفا یه داستان تخیلی تصادفی باشه که توسط چند نفر در نقاط مختلف دنیا این قدر شبیه نوشته شده باشه!! و دلیل های دیگه و اینکه قدمت داستانهای اساطیری خیلی بیشتر از این کمیکهاییه که سنگشونو به سینه میزنی و قبل اینکه کمیک ها توسط این آمریکایی های توهمی ساخته بشه وجود داشته و مردم اونها رو حتی پرستش هم میکردن! در پایان بازم میگم وقتی اینجا بحث کمیکه در مورد همون کمیک حرف بزن و اساطیر رو قاطی این چرت و پرتا نکن.و یه نکته دیگه والای همگان و پرزنس هر دو یکین همون الله که تو اسلام میگیم همونن فقط تو دنیاهای متفاوت اسم های متفاوت دارن و علت اینکه پرزنس رو بالاتر نوشتن به خاطر قدیمی بودنشه لوسیفر هم همون ابلیسه رانده شده هست بعد اومدی میگی شاید با لوسیفر برابری کنه! یعنی خدای متعال نمیتونه شیطان رو شکست بده! حالا دیگه خودت به حرفایی که میزنی فکر کن!!

        2. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

          اقای استیو راجرز در سایت پروشات مقاله سایت cbr رو کپی کرده و cbr هم نکرو ثور روقوی تر rune king دوسنته.

          جان کازمیک ارمور خارج از اون ناتوانه. نکنه rkt میتونه ماندراک پلید رو شکست بده. زیاد سخت نگیر این rune king که میگی رومیشناسم اینقدر قوی نیست واقعا. من لازم نمیبینم قدرت افسانه ای کازمیک ارمور رو به شما نشون بدم سایت dc wiki fandom به راحتی قدرتشو اثبات کرد.
          در ضمن cosmic armor کل دنیای دی سی رو توی مشتش داشته و rune king فقط یه شخص داخل مولیتورس هست پس مقایسه این ۲ بی معنیه. شما میگی تمام سایت های معتبر کمیک کازمیک ارمور رو با فاصله طوفانی قوی تر از تمام نسخه های ثور میدونن. cbr گفته پرایم قوی تر از کازمیک ارمور هست پس همون cbr نکرو ثور رو قوی ترین ورژن ثور میدونه. شما برگشتی توهین کردی به شخصیت کازمیک ارمور. در ضمن سوپرمن در اروپا و افریقا و حتی امریکای جنوبی در کنار بتمن و اسپایدرمن ۳ شخصیت پرطرفدار کمیکه. حال این که معلوم نیست ثور کجاست. همون پروشات سوپرمن رو به عنوان بزرگترین شخصیت کمیک دونست چی شد کم اوردین.
          شما دارین rkt رو بولد میکنین در حالی که کمیک میگه از دادگاه زندگی ضعیف تره بعد میگن rune king بیاندر های ماقبل ریتکا رو شکست داده. یکم فکر کنین چقدر حرفات بیخوده. بیاندر حریف تمام ثور ها باهم میشه و دومین شخصیت قدرتمند کمیک های ماورل هست.
          در ضمن به جز سایت سی بی ار تمام سایت ها کازمیک ارمور رو قوی ترین ورژن سوپرمن میدونن حال انکه تمام سایت های معتبر نکرو ثور رو برتر از رون کینگ میدونن. بله شما اصلا تعصبی نداری روی ثور خیلی بی تعصبی. واقعا ثور رو در سطح سوپرمن و بتمن میدونین در حالی که جز ۱۰ شخصیت برتر مارول هم نیست. در ضمن پرایم هم قادر تر از rkt هست چون دست راست پرزنس هست و حمایت کامل خدا رو داره پس اگه بخواد با اشاره خدا rkt رو نابود میکنه.

          در مقیاسه این که سوپرمن واقعی تره یا ثور بگم توی واقعیت حضور یوفو ها به عنوان ادم فضایی ثابت شده و گفته شده بسیار قویتر از انسان ها هستن. اما اسم ثور و اودین و زئوس افسانه هست.افسانه. فردوسی اومده میگه رستم پهلوان ایران خب رستم در واقعیت اصلا وجود خارجی نداشته و این افسانس پس این افسانس

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            یه لحظه صبر کن . چرا مثل بچه ها حرف میزنی ؟!؟!؟!؟؟؟ کم آوردی دیگه چیه ؟!؟!؟! چرا اصطلاحات من را عینا تکرار میکنی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!
            بعدشم چرا حرف بیخود میزنی ؟!؟!؟!؟!؟؟! واقعا چرا ؟!؟!؟!؟! CBR کی گفته شخصیت نکرو ثور از شخصیت RKT ، قادرتر است ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ کی گفته که من ندیدم ؟!؟!؟؟!!؟؟؟؟ جناب قبل از هر چیزی خوب تحقیق کن و بعد یه حرفی رو روی هوا بزن که زیاد مسخرت نکنند و دروغت رو بشه . میشه لینک اون مقاله CBR که گفته شخصیت نکرو ثور قدرتمندتر از شخصیت RKT ، هست را بگذاری ؟!؟!؟!؟!؟ هههههههه ههههههههههه تعصب تا به چه حد . تعصب تا به چه حد .
            واقعا کازمیک ارمورد هیچ عددی نیست و شخصیت نکرو ثور هم به راحتی تمام نسخه های سوپرمن را نابود میکند .
            این تویی که کازمیک ارمورد سوپرمنو بولدش کردی . اونم نه یکم که بینهایت بولدش کردی .
            من این همه دلیل و مدرک بهت دادم اما تو نمیتونی قبول کنی . کازمیک ارمورد سوپرمن حتی از هالک فضایی یعنی SPH هم به مراتب ضعیفتره . !
            در ضمن سوپرمن اصلا جز ۳ ابرقهرمان پر طرفدار جهان نیست . میخوای قبول نکنی خوب مهم نیست قبول نکن . لازم هم نیست جوش بیاری . بعدشم یکمی به روز شو . داری در عهد ماقبل دایناسور ها سیر میکنی . !!! الان این حرفا رو به یه دایناسور بزنی بهت حسابی میخنده . برو و یه سر به نظر سنجی ها بزن و ببین کجا چه خبره . برو و ببین که در خیلی از نظر سنجی ها حتی ثور بیشتر از سوپرمن رای آورده است .
            اصلا دارم با کی حرف میزنم ؟!؟!؟ کسی که میگه اساطیر چرته و کمیک خوبه ؟!؟!؟!؟ کسی که میگه داستان های اساطیری چرته و افسانست و اینکه یه یارو بیاد کیهان رو بلند کنه خیلی واقعیت و خوب . ههههههههههههه هههههههههههههه هههههههههههه اره تو برو به همون سوپرمنت دل خوش باش . ! هر حرفی هم دوست داری بزن چون برای هم درصدی ارزش نداره .
            راستی جناب G.O.W هم پاسخ این حرف بیخود شما را داده است .

          2. g.o.w کاربر می‌گوید

            باز اومدی میگی اساطیر تخیلین و اینجور چیزها! بهت گفتم که وقتی اطلاعاتی از اساطیر و دنیای غنی اساطیر نداری حق نداری بیای نظر بدی در ضمن یوفوها چه ربطی به سوپرمن دارن؟! نکنه یوفویی به اسم به سوپرمن با این قدرتهای توهمی وجود داشته و ما نمیدونستیم!! ببین اسفندیار یکی از شخصیتهای شاهنامه که رویین تن بوده اصلا غیر منطقی نیست وقتی که قرآن گفته حضرت خضر با نوشیدن از آب حیات به زندگی جاودانه دست پیدا کرده و هنوز هم زندست پس امکانش هست افراد دیگری هم در اون آب غوطه ور شدن و جاودانه شدن ولی به دلیل اینکه همه نقاط بدنشون با آب تماس پیدا نکرده نقطه ضعف هایی هم داشتن اسفندیار هم هنگام غوطه ور شدن چشماشو بسته بود برای همین چشماش آسیب پذیر بود و به همین طریق مرد یا آشیل که پاشنش بود یا زیگفرید که وسط دو کتفش که البته داستان اون فرق داره یا بالدر که گیاه داروش نقطه ضعفش بود. ببین اون زمان که این داستانها گفته شده مغز انسانه این قدر توانمند نبود که یه همچین داستانایی رو من در آوردی بنویسه اونم با این همه جزییات اونم قرنها قبل یا هزاران سال قبل!! و در ضمن نه فقط در یک کشور بلکه در خیلی جاها هند چین یونان نورس ایران مصر و جاهای دیگه اونم با این همه تشابه در نورس هم خدایان از آسمان میومدن در یونان هم همینطور میشه گفت از فضا اومده بودن ولی مردم آن زمان نمیدونستن فضا چیه در هر دو با ارابه هایی پرواز میکردن میشه گفت سفینه های فضایی ولی مردم اونها رو ارابه خطاب میکردن هم زعوس هم اودین نیزه ای یا عصایی داشتن. و هر دو خدای آسمانهاشون بودن اونوقت همه اینها زمانی نوشته شده بود که علم و تکنولوژی وجود نداشته که بفهمن در یه جایه دیگه هم داستانهای شبیه گفته شده تا ازش کپی کنن و خیلی حرفای دیگه مانند ساخته شدن اهرام مصر یا پیدا شدن شهری مثل تروآ که محل جنگ تروآ بوده یا استخوانهای غول پیکری که شبیه استخوان انسان ولی خیلی بزرگترن در قبرهایی پیدا شده ولی هیچ وقت به موزه ها انتقال داده نشده و… و همه اینها توسط افراد اهل کتاب و مطالعه و محقق گفته شده نه یه سوپرمن فنی مثل تو یا یه کسی مثل من که اومدم اینا رو واسه یکی مثل تو توضیح میدم! ناراحت نشو ولی تعصبت روی سوپرمن باعث شده بیای و یه حرفایی بزنی که کلا مزخرفه کمیکها صدسال هم نیست که بوجود اومدن ولی اساطیر خیلی قدمت داره و به داستانهای واقعی تاریخی هم مرتبطه یعنی بعضی جاها با وقایع یا جنگ های واقعی تاریخ ارتباط داره منم نمیگم صد در صد درسته اینا ولی به احتمال خیلی خیلی قوی یه همچین داستانها و اشخاصی وجود داشته به احتمال قوی فضایی بودن و ممکنه اسمشون هم زعوس یا اودین نباشه ولی با بررسی یه همچین چیزایی احتمال درستیشون بالاست ولی در مورد کمیک چی؟! اینکه یه نفر میاد کل کیهانو بلند میکنه یا یه همچین توهماتی!! و اینکه در مورد شاهنامه واقعا اغراقهاش خیلی کمتره نسبت به کمیک و اسم خیلی از شخصیتهای واقعی مثل زرتشت آورده شده یا داستانهایی که با عقل و علم جور در میان در مورد کمیک چی ؟!؟! بازم میگم تعصبت رو دیگه تا این حد گسترش نده که بیای داستانها و وقایع اساطیری رو تخیل بخونی ولی کمیک رو نه!!! با خودت یه دودوتا چهارتا کن ببین کدومش میتونه واقعی باشه و ببین که آیا حرفای من واقعا منطقی هستن و با عقل جور در میان یا نه.لازم هم نیست بیای چیزی بگی ولی دیگه نگو که اساطیر چرته و کمیک واقعی یا منطقی!! امیدوارم حداقل در این مورد حقیقتو قبول کنی.

        3. علیرضا کاربر می‌گوید

          سلام آقای راجرز من نظر خودمو با چیزایی که از منابع و کمیک ها خوندم میگم اولا من برنده رو رون کینگ ثور میدانم دوما هر دو شخصیت بولد شدن اما کازمیک حدودا صد برابر رون کینگ سوما سوپرمن کازمیک یه ربات تفکره که توسط اوور مانیتور خلق شد اما ثور توسط خودش و کار هایی که خودش انجام داد (به طور مثال دو چشمش را فدا کرد) یا(انقدر خود را به درخت زندگی آویزان کرد تا جان داد) چهارما کازمیک شاید در نهایت قدرت اسپکتر رو بزنه (به قول ادمین ) اما رون در نهایت قدرت حتی لوسیفر مورنینگ استار رو هم میزنه در ضمن سوپرمن لایق میولنیر هم نیست بنابراین در جمع بندی رون کینگ ثور قویتر هست.
          با تشکر از ادمین

    2. علیرضا کاربر می‌گوید

      ببین بیاندر های ماقبل ریتکان نداریم دلیل میخوای
      ۱-الان بعد از ریتکانه و ریتکان اتفق افتاده
      ۲-بیاندر ماقبل ریتکان یه نفره چطور شیش نفر سایه نشین یه نفره
      ۳-ایشان(امید دی سی فن) لازم نیست دلایل شما رو رد کنن چون همش بر اساس اما و اگره بعدشم مگه شما دلایل ایشون رو رد کردید که ایشون بخواد دلایل شما رو رد کنه
      پس بدون این هههههه به هیچ جا نمیرسونت از رو استدلال دلیل بیار نه رو اگر انشالله ممکنه و اینا شما هر جایی دارن درست میگن بی احترامی میکنین و این درست نیست اگر بیاندر باشن ثابت کن که بیاندرن حداقل ۴ تا دلیل بیار

    3. علیرضا کاربر می‌گوید

      ببین بیاندر ماقبل ریتکان نداریم چرا
      ۱-ریتکان شده الان و ما قبل ریتکان نیستیم
      ۲-بیاندر ماقبل ریتکان یه نفره چطور یه نفر شیش نفر میشه؟؟
      ۳-بعدم یه شخصیت امنی ورسال با یه مولتیورسال مقایسه نکن
      ۴-هیچ منبعی به جز منبعی که رون کینگ ثور رو از اوورمانیتور قویتر ندونه معتبر نیست احتمالا
      میدونی پلات چیه؟
      میدونی خالق کازمیک ارمور خالق پرزنسه ؟که پرزنس از والای همگان بیشتر نباشه کمتر نیست
      میدونی ادب خیلی خوبه ؟
      میدونی هرکسی که رون کینگ ثور رو در حد پرزنس ندونه رو تو تا الان بد دونستی؟

  11. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    و اما جواب کاربر comic.ir
    یونیورسال ؟؟؟؟!!؟؟؟!!؟؟؟!!؟؟ ههههههههعه هههههههههههههههههه هههههههههههههههه ههههههههه میشه دلیلت رو برای یونیورسال بودن بگی ؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟!!؟؟ وقتی که « سایه نشینان بالا » ، دست کم دست کم دست کم و حداقل حداقل حداقلش مولتی ورسال محسوب میشوند . البته نه از سوی من و استدلال های من . بلکه از سوی خود کمیک مارول . تعداد آنها هم ۵ یا ۶ تا بود . در کمیک ثور : راگنورک خیلی واضح میگه که موجودات مولتی ورسال . شخصیت RKT ، هم با یک ضربه کار همه آنها را تمام کرد . حالا تو دقیقا روی چه حساب و کتابی میگی یونیورسال ؟؟؟!!؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟!؟؟؟ ببین فحش و بی احترامی رو تقریبا همه بلدن . تو اگه راست میگی با دلیل و مدرک صحبت کن . داری میسوزی و این چرت و پرتا رو بزار کنار و راجب اصل موضوع صحبت کن و وارد جاده خاکی نشو .
    من همینجا از ادمین درخواست میکنم که اگه هرگونه توهینی کرد ، مثل من کامنتش تایید نشه .
    حالا دیگه من اصلا وارد این بحث که بعدش نویسنده ها آمدند و آنها را فراتر از مولتی ورس معرفی کردند نشدم و همانطور که گفتم دیگه حداقل حداقل حداقلش و بدترین بدترین شرایط را در نظر گرفتم . هرچند شخصیتی که بتواند ۵ یا ۶ شخصیت مولتی ورسال را با یک ضربه شکست دهد ، احتمالا خودش فراتر از مولتی ورس باشد . اگه کامنت های قبلی من در همین سایت و کاممت های من در این مورد در سایت پروشات را خوانده باشید ، خیلی واضح توضیح دادم . تو هم اگه راست میگی و حرفی برای گفتن داری بگو . به توهین باشه که تقریبا همه بلدن . هرچند که اون دیگه بزرگ منشی و بزرگواری فرد رو میرسونه .
    ببین من جوابتو نوشته بودم که تایید نشده . اینم که میگی فحش و فحش کشی ، کار مختص خودته که اول شروع به توهین کردی نه من . من به تو هیچ توهینی نکرده بودم . وقتمم خیلی با ارزش تر از اونی که بیام تلگرام با کسی مثل تو بحث کنم . تازه بگم که من بهت فحش ندادم . همون حرفی رو زدم که خودت گفته بودی .

    1. Comic.ir کاربر می‌گوید

      دست کم؟😐
      قضیه سایه نشین ها مال قبل این بود که بیاندرها واقعا چهره واقعی خودشون رد نشون بدن و ما دیدیم که هیچ شباهتی به سایه نشین ها ندارن دوما من منابعم مارول ویکی و ردیت هستن که همشون هم خیلی معتبرن
      شما هم اگه فک میکنید رون کینگ میتونه تو دسته مالتیورسال باشه لطف کنید بگید چجوری واقعا رون کینگ رو درحد کسایی مثل پروردگار دووم بردید بالا؟
      Reddit
      Marvel wiki
      اینم منابع من

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        ببین کم آوردی . حرف بی منطق هم که دوباره زدی . از منابعت مارل ویکی رو حذف کن .
        بعدشم میشه بگی مشکل صحبت من چی بود ؟؟؟؟!!؟؟!!!؟؟؟!!!؟؟ آره ، دست کم دست کم دست کم و حداقل حداقل حداقلش . !! در کمیک ثور : راگنورک ، گفته میشه که « سایه نشینان بالا » ، موجودات مولتی ورسال بودند که ثور آنها را نابود کرد . حرف من نیست که . حرف کمیک مارول هست . 😁😂😉 برای همین گفتم دست کم . اون وقت ، وقتی که ثور به راحتی تمام آنها را با یک ضربه شکست داد ، تو و اون منابع بیخود روی چه حساب و کتابی میگین یونیورسال ؟؟؟!!!؟؟!؟؟؟!!!؟؟ 😳😳😳😳 شباهت هم خیلی زیاد وجود داره اگه بخوای ببینی .
        بعدشم بدون که تو جنبه بحث رو نداری . کلمه بی منطق توهین نیست که جوش آوردی و گفتی داری میسوزی . اینقدر هم به من یاداوری نکن که اینجا یک سایت تفریحیه چون این تو بودی که اول آمپر چسبونی و هرچی که رسیدی رو گفتی . نمیخواد به من یاد بدی که اینجا کجاست . تو لطف کن و به خودت یاداوری کن . 👍👍
        در ضمن وقتی چیزی رو نمیدونی لازم نیست که راجبش اظهار نظر کنی . هیچ اجباری در کار نیست . چون فقط اطلاعات غلط به بقیه تحویل میدهی . 👍👌👍

    2. Comic.ir کاربر می‌گوید

      دوست عزیز اگه فک میکنی جنبه حرف زدن نداری خب بحث نکن در اومدی بمن میگی بی منطق و چرت منم جوابت رو دادم نمیام که نگاه کنم صدرصد از خودم دفاع میکنم

  12. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    راستی کاربر Comic.ir انگار تو گفتی که فحش و فحش کشی میخوای بیا تلگرام . بزار تا جواب این حرفت رو هم بدهم . ببین تو اول کم آوردی شروع به فحش و فحش کشی کردی بعد به من میگی فحش و فحش کشی میخوای ؟؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟!؟ یعنی چی ؟!؟!؟!؟؟!؟!؟؟!؟! ههههههههههه ههههههههههههههه هههههههههه
    خوب ظرفیت بحث رو نداری نیا بحث کن . بعدشم تو برو با مثل خودت در تلگرام درگیر شو . من در این مورد سر رشته ندارم .

    1. Comic.ir کاربر می‌گوید

      من شروع کردم😂😂فک کنم این اول شما بودید که گفتید بی منطق و گفتید نظراتت چرته
      منم دفاع کردم حق گرفتنی دادنی نیست

  13. Mohamad کاربر می‌گوید

    شما چرا بهتون انتقاد میشه همو میزنین😂😂یذره آروم باشین بابا اتفاقی نیوفتاده من قبلا هم گفتم کسی که جرأت میکنه در یک سایت نظر بده باید منتظر شنیدن یک سری انتقادات باشه وقتی هم خیلی ناراحت میشی بحث رو قطع کن و سر فرصت که به اندازه آروم شدی ادامه بده تازه من شخصا از بحث های گرم خوشم میاد اما جمع های گرم و مهربون رو بیشتر دوست دارم جمع هایی که کمی (حداعقل کمی)کاربرای اون سایت انتقای پذیر باشن و از نظر های همدیگه یه سری چیز هایی رو که نمیدونن یاد بگیرن امید وارم دیگه مباحث در این حد داغ توی این سایت نباشه😂😂باتشکر

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اگه دارین به من میگین باید بگم که به شما هیچ ربطی ندارد . لطف کن و دخالت نکن .

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        داداش من باشما نبودم کلی گفتم و نگرانم بحث به جایی برسه که ادمین دیگه هیچ کدوم از نظرات شمارو تأیید نکنه چون شما اطلاعات بالایی داری توی نظرات میشه خیلی استفاده از کامنت هات کرد پس این که محدود نشی به من هن کمک میکنه

  14. Mohamad کاربر می‌گوید

    ودر ادامه کامنت قبلی باید بگم اگه احساس میکردم کاربر های بی ارزشی هستین بهتون اضافه میشدم سه تایی تو سر و کله هم بزنیم😂

  15. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    کاربر محترم G.O.W ، اگر این کامنت من را دیدین ، اگر مایل بودین نظر شخصی خودتون را در مورد مقایسه ثور و سوپرمن بیان کنید . مرسی .

  16. صادق کاربر می‌گوید

    امیدوارم اون روزی نرسه که دیگه هیچ کامنتی تو این سایت تایید نشه😞😞😞😞😞

    1. صادق کاربر می‌گوید

      البته انگار اون روز یواش یواش داره از راه میرسه😥😥😥😥😥😥😥😥

  17. arya کاربر می‌گوید

    جواب به استیو راجرز ببین این بحث به من ربطی نداره کاری هم ندارم ولی اینجا میزان تعصب بیش از حد مشخص شد چی میگی برای خودت واقعا cas اینقدر اذیتت کرده .. که میگی از هالک فضایی هم ضعیفتره برو قدرت های cas رو ببین کازمیک از رون ثور قوی تره میخوای قبول کن میخوای قبول نکن … چیشد نکرو ثور تمام نسخه های سوپرمنو میزنه واقعا بیش از حد تعصب داری بیش از حد تو راست میگفتی مارول فن نیستی بلکه یک ثور فن بینهایت با تعصب هستی اینقدر تعصبت بالا که تو پروشات یک مقاله درباره ی بهترین شخصیت هایی که در کمیک خلق شدن که ثور و اودین دراون مقاله نبود اومدی گفتی این مقاله چرته مزخرفه بخاطر اینکه ثور و اودین درش نیست تعصبت اونقدر بالا که یادت رفت که ثور و اودین در کمیک خلق نشدن و در اساطیر حضور داشته این میزان تعصبت رو نشون میده اطلاعت خوبه ولی بحث ثور که میشه تعصبت می‌ره بالا الانم عصبی شدی میگی کازمیک از هالک فضایی ضعیفتره 😂😂😂😂 اینو جای دیگه بگی بهت میخندن 😂

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      جناب شما نباید دخالت میکردی اما الان بزار تا جوابتو بدهم .
      یک کاربری در این سایت بود که انگار الان بن شده . اسمش هم پرزنس بود . ایشون یک جمله معروفی داشت که میگفت : جواب تعصب رو با تعصب دادم و در این مشکلی نمیبینم . 😁
      حالا جناب قضیه همینه . من خودمم قبول دارم که هالک فضایی در برابر کازمیک ارمورد سوپرمن حرفی برای گفتن نداره و خواستم جواب ایشون رو اینجوری و به سبک خودش بدهم . شمام ناراحت نشو . اما شما هم خیلی تعصبی و بی منطق هستین که گفتین هالک قویتر از ثور هست . حالا من کاری با نظر شخصی شما ندارم . هر جور دوست داری فکر کن . به قول جناب G.O.W ، نباید اونجوری صحبت میکردم چون بعضی وقت ها با یک حرف نادرست کل حرف های درست هم زیر سوال میره .
      من نه طرفدار ثور هستم و نه مارول فن . اما شما یه فن بینهایت افراطی سوپرمن هستید . 😉
      راستی قرار شد حرفاتون رو با دلیل و مدرک ثابت کنید که تا الان خبری
      نیست . ! خواستم یاداوری کرده باشم . 😂👍👌
      در مورد اون مقاله در پروشات راجب بهترین شخصیت ها هم اصلا به این دقت نکرده بودم که منظورش فقط شخصیت هایی هست که در کمیک خلق شده اند . در ضمن منبع اصلی اون مقاله مربوط به خیلی خیلی وقت پیش هست که الان دیگه زیاد معتبر نیست چون بحث محبوبترین ها مدام تغیر میکند و به روز میشود . 👍

      1. arya کاربر می‌گوید

        آقا آیدی تلگرام بده تا بفرستم برات 😂😂😂🤫من کجا گفتم هالک از ثور قویتره شما هم ثابت کن 🙃😔 اگه نتونستی ثابت کنی که من گفتم هالک از ثور قوی تره اونوقت خودت میشی بی منطق و با تعصب شما هستید که البته الانم اینطور هستید 😁😁

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          خوب آقا نمیتونی مشخصات کمیک رو در همین سایت بفرستی ؟! اینجوی همه هم میتونند ببینند . اگه اینجوری بشه که بهتره . به هر حال اگه خواستین در تلگرام بفرستین هم مشکلی نیست . در این صورت شما یا یک آدرس ایمیل یا آیدی تلگرام بدین تا صحبت کنیم .
          در ضمن چون در مقاله ( ثور در برابر هالک ) در همین سایت گفته بودین که … . ! هیچی آقا بیحیال . من فکر میکردم که شما نظرتون اینکه هالک رو قویتر میدونید . حالا اصلا هرچی . به هر حال من کاری در نظر شخصی هیچ شخصی دخالت نمیکنم . این مورد رو نمیتونم ثابت کنم .

          1. arya کاربر می‌گوید

            اسم کمیک رو یادم رفته ولی عکس هاشو دارم که هیچ مال پرایم نیست آیدی تلگرام football _cr77 اگه خواستی پیام بده تا بفرستم

      2. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

        شما خواستی جواب منو با تعصب بدی گفتی رون گینگ درجه خدا بودن رو رد کرده ولی کازمیک ارمور هیچی نیست.
        پسر خوب درجه خدا بودن برای کازمیک ارمور هیچ معنی نداره چون اصلا کازمیک ارمور داخل دنیایی که ما زندگی میکنیم زندگی نمیکنه. تو اصلا ماندراک رو میشناشی که میای حرف میزنی. کل ویلن های مارول رو هم جمع شن قدرتی اندازه نصف ماندراک ندارن. حالا خوبه ۹۹ درصد سایت ها دارن میگن قوی ترین ورژن سوپرمن کازمیک ارمور هست و کاملا قادر مطلق و حاضر مطلق هست تو ویکیپدیا هم ازش به عنوان قوی ترین ورژن سوپرمن یاد میشه.

        دوما الان میخواین بگین رون کینگ میتونه ماندراک رو نابود کنه؟ تو خوابم نمیتونه
        توی سایت پروشات نکرو ثور قوی ترین ورژن ثور انتخاب شده حالا ما نمیدونیم سایت مارول دیتا بیس که شما میگی معتبر هست یا نه.
        چون همین سایت میگه احتمال بیاندر بودن اون اشخاص هست همون سایتم میگه Rune king مولتیورسال هست. خب شما کاملا ثور فن متعصب هستی و دقیقا دلیل این که میگی نیستم رو نمیفهمم. من بین هیروهای دی سی طرفدار سوپرمن نیستم طرفدار بتمنم نیستم بلکه طرفدار فلش هستم پس ربطی نداره بگی سوپرمن فنم.
        خیلی از طرفداران کمیک کازمیک ارمور رو هزار بار قوی تر از پرایم میدونن. برگشتین میگین کازمیک ارمور برای هدفی ساخته شده و خارج از اون ناتوانه. عزیز دل ببخشید این مزخرفات رو کی به شما گفته.
        کازمیک ارمور از بیرون کل دنیای دی سی رو تو دستش داره. میتونه خواننده کمیک رو شناسایی کنه.

        ۲ تا شاهکار از Rune king دیدم یکی سایه نشینان یکی هم شخصیت منگوک رو سرجاش نابود کرد.

        خب کازمیک ارمور ماندراک رو نابود کرد کلا این جواب یکیش. جواب دومیشم اینه کازمیک ارمور مولتیورس رو روی یه انگشتش گرفت تا از نابودی جلوگیری کنه.
        شخصیت دریم یا رویا یا همون مورفیوس احترام خاصی برای کازمیک ارمور قائله و تمام شخصیت های اندلس مثل مرگ و نابودی و هزیان و رویا ازش میترسن.
        کازمیک ارمور همزمان جهنم رو توی دستاش گرفته که باعث خشم لوسیفر شده.
        نیازی نمیبینم در مورد قدرت های کازمیک ارمور توضیح بدم rune king شاید خدا باشه ولی کازمیک ارمور براش خدا معنی نداره چون خارج از دنیای دی سی زندگی میکنه. ببین هرچقدرم بگی کازمیک ارمور یه شخصیت اومنی ورسال هست و باید با امثال لوسیفر و میکاییل مقایسه شه. چرا جرات نمیکنن Rune king رو با شخصیت هایی مثل بیاندر و فالکرام و پروتژ و برتر از همه مقایسع کنن؟ میشه جواب بدی

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          من اولا نمیدونم که شما بودی یا یه نفر دیگه که یه سری حرفای بی پایه و سرشار از تعصبی زد و من هم همانطور که اشاره کردم جواب تعصبو با تعصب دادم و در این مشکلی نمیبینم . حالا یادم نیست که شما بودی یا یه نفر دیگه . بگذریم .
          اینکه بگین من تعصبی روی سوپرمن ندارم طرفدار فلانی هستم دردی رو دوا نمیکنه . راستش من هم اول طرفدار آیرون من و بعد هم طرفدار بتمن هستم . حالا شما هرچی دوست دارین بگین . من هم میگم که شما فقط یه فن بینهایت افراطی سوپرمن هستید .
          اما راجب شخصیت RKT ، باید بگم که شخصیت RKT ، واقعا و به معنای واقعی کلمه به جایگاهی رسیده است که اصولا درجه خدا بودن را رد کرده است . این حرف من نیست . به این مورد مستقیما در کمیک ( ثور : راگنورک ) اشاره شد . شخصیت RKT ، دانای مطلق هست و این هم حرف من نیست و به این مورد هم مستقیما در خود کمیک ( ثور : راگنورک ) اشاره شد . همچنین شخصیت RKT ، تقریبا حاضر مطلق هم هست . چرا ؟! چون در کمیک ( ثور : راگنورک ) اشاره شد که میتواند هر جنبشی را در عالم ببیند و هر صدایی را حتی مثل صدای رشد سلول های یک پشه را حس کند . ! همچنین میتواند با تلپرت به راحتی در هر جایی از عالم حضور داشته باشد . خوب اگر این حاضر مطلق نیست ، پس حاضر مطلق دقیقا چیه ؟!؟! با این حال اگر دقت کرده باشی من گفتم تقریبا حاضر مطلق . یعنی بدون هیچ تعصبی گفتم و اگر ذره ای تعصب داشتم میگفتم کاملا حاضر مطلق .
          منبع تمام حرف های من کمیک بود . دلیل و مدرک موثق و منطقی هم اراعه ( ع مشکل صفحه کلید ) کردم . حالا فلان منبع یه چی گفته رو وللش . اونجا هم یه نفر قطعا اومده و با منطق خودش نتیجه گیری کرده دیگه ؟!؟! یعنی پیغمبر بوده و اشتباه نمیکنه ؟!؟! هرچند که تاریخ نشان داده است که پیغمبر هم بی اشتباه نیست . خدا همیشه گفته است که دو چیز بین مردم باقی میگذارم تا همیشه بتوانند راهشان را پیدا کنند و بهش رجوع کنند . دو چیزی که همیشه قابل اتکا هستند . یک جهت آشکار و دو حجت نهان و پنهان . حجت آشکار که در واقع سخنان و حدیث های قطعی پیغمبر و امامان هست و کتاب قران و حجت نهان هم همان عقل آدمی هست . عقل آدمی همیشه قابل اتکا هست . با اینکه نمیخواستم بحث به اینجا و این موارد که تا حدودی بی ربط هست کشیده بشود اما لازم بود تا این نکات را بگویم .
          حالا من دارم با دلیل و مدرک عینی و واضح و صریح و شفاف از خود کمیک صحبت میکنم . دلایل منطقی که با یک دو دو تا چهار تای ساده بتوسط عقل سلیم پذیرفته میشود . هر جای حرفم بی منطق هست ، بگو اینجا رو به این دلیل اشتباه میگویی .
          حالا اینکه میگی در سایت پروشات ، شخصیت نکرو ثور را قدرتمندتر از شخصیت RKT ، دانسته است را من میتوانم با دلیل و مدرک موثق بگویم که شخصیت نکرو ثور قدرتمندتر نیست . در ضمن همون پروشات هم سوپرمن پرایم را قویترین نسخه سوپرمن میداند . درست عین همین سایت و درست عین CBR .
          شما به من میگین که مندراک رو خیلی نمیشناسم و من هم به شما میگویم که « سایه نشینان بالا » ، را اصلا نمیشناسید . وقتی تمام کمیک هایی که « سایه نشینان بالا » ، در آنها حضور داشتند را مطالعه کردید و تمام دلایل و مدارک من پیرامون بیاندر بودن آنها را خواندید ، بعد فقط ۲ دقیقه بی طرف و بدون غرض ورزی و بدون تعصب و منطقی راجب این موارد فکر کردید ، بعد بیاین نظر بدین . باز هم میگم اینکه فلان سایت یه چی گفته رو وللششش . خودت اگه و البته اگه میتونی بدون غرض ورزی و بدون تعصب ببین حقیقت چیه . اصلا همین که تعوری بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، مطرح شده است ، نشان دهنده سطح واقعی قدرتشان است . با وجود این همه دلیل و مدرک منطقی و موثق که این تعوری را تایید میکنند .
          جالبه که در حالی که خود کمیک داره « سایه نشینان بالا » ، را با بیاندر ها مقایسه میکند و « سایه نشینان بالا » ، در خود کمیک فراتر از مولتی ورس معرفی مشوند ، تو گفتی شخصی جرعت نمیکنه که شخصیت RKT ، را با بیاندر ها مقایسه کند . !!!!! این حرفت باعث شد تا حسابی خندم بگیره .
          یک نکته خیلی مهم اینکه الان خیال همه را راحت میکنم که امنی ورسال و مولتی ورسال و یونیورسال و … همش قراردادیه و بس . همش به نویسنده بستگی دارد و معیار ثابتی نیست . چون هیچ شخصیتی از سوی خود مارول به طور رسمی مولتی ورسال و یا امنی ورسال و یا … معرفی نشده . پس اینقدر نگو امنی ورسال و مولتی ورسال . چون نه مارول و نه دس سی نیومدن رسما بگن که آره این شخصیت امنی وزسال هست . برای همین هم هست که اولش « سایه نشینان بالا » ، مولتی ورسال معرفی مشوند و بعدش امنی ورسال . دلیل این تناقضات دقیقا همین هست . چون این القابی مثل امنی ورسال و مولتی ورسال به راحتی توسط نظر شخصی نویسنده تغیر میکند .
          بعدش راستی تو بدوی که میگفتی اساطیر بیخود هست و کمیک واقعی ؟؟!؟!؟!؟!؟؟!؟ اگه تو نبودی که هیچی اما اگه تو بودی که دیگه من باهات حرفی ندارم .
          در هر حال همه چیز گفته شده و من هم دیگه واقعا وقت بحث را ندارم . دیگه بقیه خودشان میتوانند قضاوت کنند که چی درسته و چی غلط . به نظرم همه گفتنی ها گفته شده .

          1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

            اقای استیو راجرز شما چرا بحثو بی راهه میری؟ ببین بیا فراموش کنیم کی قوی تره کازمیک ارمور یا رون کینگ ثور اصلا مهم نیست.

            ببین شخصیت رون کینگ ایا من گفتم قوی نیست؟ تو یه حرف بیار از من بگم رون کینگ قوی نیست؟
            قویه زیاد از حدم قویه اما خود من به شما میگم من شخصیت های مارول رو نمیشناسم و رفتم سرچ کردم اسمشو خب شما هم یه منبع دادی بهم مارول دیتا بیس خودتم گفتی بهم این سایت معتبر ترین سایت ماروله. حالا همین سایت نوشته رون کینگ از ابدیت و بی نهایت که نهاد های کیهانی مارول هست قوی تره. ولی از دادگاه زندگی و بیاندر ضعیف تره. خب ببین اگه شما میگی این منبع معتبر پس باید رون کینگ ثور بعد برتر از همه فالکرام و پروتژ و بیاندر و دادگاه زندگی و البته تانوس با قلب عالم
            میشه گفت هفتمین شخصیت قدرتمند کل کمیک های ماروله.
            شکی هم توش نیست ولی سوال اینجاست شما داری ۱۰۰۰ تا دلیل واسه من میاری اونا بیاندر ما قبل ریتکان هستن. خب اگه رون کینگ ثور بیاندر ما قبل ریتکان رو شکست بده که بعد برتر از همه و فالکرام و پروتژ میشه چهارمین شخصیت قدرتمند مارول.
            حالا مارول دیتابیس شما میگه این اشخاص احتمالا بیاندر ها هستن
            خب اگه بیاندر باشن و ما قبل ریتکان پس مارول دیتا بیس برچه اساسی رون کینگ رو ضعیف تر میدونه. یا اون اشخاص بیاندر نیستن یا اگرم باشن باید پست ریتکان باشن. که درست تر در بیاد.
            خب خود شما میگی مارول دیتا بیس میگه رون کینگ از گالاکتوس و بینهایت و ابدیت قوی تره ولی از دادگاه زندگی و بیاندر ضعیف تره.

            خب این باید نتیجش این باشه که سایه نشین ها یا بیاندر بودنشون غلطه یا باید بیاندر پست ریتکان باشن درست نمیگم. خب خود شما مارول دیتا بیس رو به من معرفی کردی گفتی معتبر ترین سایت کمیک مارول خب خودتم برخلافش حرف میزنی. به ما بگو بدونیم مارول دیتا بیس ایا معتبره یا نه اگه هست خودتم قبول کن حرفات بزرگنمایی اگه میگی معتبر نیست یه منبع معتبر بیار

  18. g.o.w کاربر می‌گوید

    خوب من اطلاعاتم در مورد کمیک در حد شما نیست و بیشتر اساطیر رو دنبال میکنم برای همین ممکنه این نظر من کاملا درست نباشه ولی خوب به نظر من در مورد این مقایسه در مورد قویترین نسخه ها که معلومه rkt هم از سوپرمن پرایم و هم از کازمیک ارمور قویتره البته اندکی ولی به هرحال قویتره چون بحثهای شما رو دیدم رفتم از یه نفر که اطلاعاتش در مورد کمیک مثل شما بالا بود پرسیدم اونهم حرف شما رو گفته بود مبنی بر اینکه سایه نشینان بالا خودشون رو فراتر از مولتیورس معرفی کردن و حرفهای بیاندرهای اصلی که اگه اشتباه نکنم همون بیاندرهای ماقبل ریتکان رو تکرار کردن که البته منبعش هم کمیک بود اسمشون رو هم گفت که خاطرم نیست وبه نظرم وقتی در کمیکها یه همچین حرفی زده شده دیگه حرف یه سایت نباید خیلی مد نظر باشه بالاخره در اون سایت هم هرجور آدمی پیدا میشه و ممکنه از روی تعصب حرفی بزنه که نباید مرجع تقلید ما حرف یه همچین آدمی باشه وقتی کمیک یه چیز دیگه گفته و شما هم که حرف منطقی زدی اونم این بود که حتی اگه مولتورسال باشن اگه کسی بتونه اونا رو با یه حرکت نابود کنه باید فراتر از مولتیورس باشه.در مورد نسخه معمولی هم کاری به سوپرمن قبل بحران ندارم چون در کمیکهای بعد اون زمان هیچ یک از قدرتای اون سوپرمن وجود نداره یعنی خودشون هم دیدن که دیگه خیلی اغراق آمیز شده تغییرش دادن پس ارزشی نداره اون کمیکها و اما در مورد الآن که باید بگم واقعا فکر کنم خیلی از دوستان ثور mcu رو ملاک قرار دادن که همچین حرفایی میزنن ثور در اساطیر که معلومه از ثور کمیک هم قویتره از سوپرمن هم همین طور. ولی در کمیک هم خیلی قویه مقاومتش که به نظرم بیشتره چون مقاومت در برابر انرژی ستاره نوترونی واقعا سخته! که ظاهرا انرژی ستاره نوترونی باعث نابودی سوپرمن میشه در مورد قدرت بدنی اگه سوپرمن قویتر باشه اختلاف چندانی نیست که باعث شکست ثور بشه سرعتش زیاده ولی این سرعت هم در مقابل ثور به دردش میخوره ولی نه در حدی که ثور رو با سرعتش گیج کنه چون ثور به اجسام خیلی سریع بارها واکنش نشان داده و اشخاص سریع خیلی نتونستن ثور رو به دردسر بندازن اون چیزایی که دوستان میگفتن تو فیلم bvs بود در اوایل فیلم که سوپرمن واسه نجات لوییس لین خیلی سریع عمل کرد و اجازه کاری به اون فرد نداد ولی خوب اون یه آدم معمولی بود و بعضی حرفای عزیزان مثل دور زدن و این چیزا به این معنیه که انگار سرعت ثور مثل اون آدم معمولیه توی فیلمه!! که نیست.در مورد قدرت ویژه و قدرتهای دیگه مثل صاعقه یا گاد بلست هم همه چیز مشخصه که ثور به کمک این قدرتها به افرادی مثل گالاکتوس ضرباتی وارد کرده که باعث شکست خوردنشون یا فرارشون شده یا با میولنیر و با ضربه ای پرقدرت زره یک سلیستیال رو سوراخ و انرژیش رو عبور داده در مورد انرژی ذاتی ثور هم باید بگم میولنیر با اون قدرت و استحکامش که حتی در مرکز هسته خورشید هم از بین نمیره و اودین و ثور با اون افراد قدرتمندی رو شکست دادن یکبار ثور در نبردی اونقدر انرژی داخل میولنیر جذب و جمع میکنه که باعث میشه به خاطر حجم بالای انرژی و قدرت میولنیر منفجر بشه!! پس حد واقعی قدرت ثور هم نشون داده نشده و با بررسی این موارد به نظر من ثور قدرتمند تره و شانسش برای پیروزی بیشتر البته نه به راحتی نه سوپرمن هم تحت شرایطی میتونه پیروز باشه چون پیروزی فقط به قویتر بودن بستگی نداره ولی در مورد قدرت ثور قدرتمندتره.حالا این نظر من بود هر کسی میتونه نظر خودش رو داشته باشه ولی به دوستان دیگه پیشنهاد میکنم وقتی نظرتون رو میگین حرفای منطقی بزنین و بعضی حرفایی که واقعا چرت و پرتن رو نگین چون اینطوری ارزش باقی حرفایی که میزنین هم از بین میره چه بسا که اون حرفا درست بوده باشن. مثلا در اینجا وقتی بحث کمیک هست پای اساطیرو نکشین وسط و وقتی هم میگین نگین که مثلا اساطیر چرت و پرتن و کمیکها واقعی و منطقی!! با تشکر.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      مرسی از شما که وقت گذاشتین و پاسخ دادین . 👍
      موفق باشید .

      1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

        دوست عزیز اشتباه میزنین شما هم.
        کجای کمیک گفته شده ستاره نوترونی سوپرمن رو میکشه. سوپرمن تونسته از انفجاری به قدرت بیگ بنگ نجات پیدا کنه.
        در کمیک های Superman: all star سوپرمن مقابل یه ستاره نوترونی وایستاد و مقاومت هم کرد و قدرت هاش بسیار بیشتر شد. در واقع الان تنها چیزی که میتونه سوپرمن رو ضعیف کنه کریپتوناته و بس. جادو از نقطه ضعف های سوپرمن حذف شده

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          نه خیر این شمایید که خیلی ناجور اشتب میزنید . الکی هم حرف بی منطق میزنید .
          اولا که در داستان آل استار ، هیچ ستاره نوترونی در کار نبود . پس الکی نگین . خودم داستانش رو خودم . اونجا فقط یک ستاره زرد در کار بود . سوپرمن هرگز و هرگز و هرگز در برابر ستاره نوترونی قرار نگرفته . هرگز و هرگز . شمام الکی نگین . من خودم داستان آل استار رو خوندم . اونجا سوپرمن از کنار خورشید معمولی زرد رد میشه که اتفاقا و اتفاقا سول هاش دچار نوعی سرطان میشه . 😳😉🤪 باز هم میگم که سوپرمن هرگز در برابر ستاره نوترونی قرار نگرفته . هرگز . !!
          دوما هم که سوپرمن اگه اگه دیگه جادو نقطه ضعفش نباشه در برابر جادو آسیب ناپذیر نیست . اینجا باید یه موضوعی رو روشن و شفاف توضیح بدهم . چرا میگفتن جادو نقطه ضعف سوپرمن هست ؟! چون جادو بیشتر از اونی که باید به سوپرمن صدمه میزد . برای درک بهتر یک مثال میزنم . شما هالک رو در نظر بگیر . هالک نقطه ضعفی به نام جادو اصلا نداره اما آیا در برابر جادو آسیب ناپذیره ؟! مسلما خیر . تانوس نقطه ضعفی به نام جادو اصلا نداره اما آیا در برابر جادو آسیب ناپذیره ؟! مسلما خیر . 👍👌
          یکم به حرفاتون فکر کنید . فقط یکمی . 😉

          1. g.o.w کاربر می‌گوید

            موافقم. این آقا دیگه فکر میکنه وقتی میگن جادو نقطه ضعف سوپرمن نیست فکر میکنه که دیگه کاملا در برابر جادو آسیب ناپذیره در حالی که اصلا اینطوری نیست خیلیا در برابر جادو مقاومن ولی ضربات سنگین جادویی اسیبهای جدی بهشون وارد میکنه و اینکه پتک ثور،صاعقه ثور،گادبلست و یه همچین تواناییهایی جادو نیستن و جز قدرتهای ذاتی ثور هستن.

  19. Bob کاربر می‌گوید

    خوب، «آیا سایه نشینان بالا» بیاندر هستند؟ من قبلاً جواب دادم دوباره جواب میدم، اگر تنها دلیل برتر بودن RKT نسبت به CAS همین ماجرای سایه نشینان بالاست خیالم راحت شد CAS برنده میشه.
    دلایلی که میگن سایه نشینان بالا بیاندر هستند:
    ۱ لوکی گفت اونها “ممکنه” بیاندر باشن.
    ۲ اونها از اودین برتر هستند (این بیاندر بودنشان رو ثابت نمی‌کنه سلستیال ها و واچر ها هم از اودین برتر هستند)
    ۳ شبیه به بیاندر ها حرف میزنند
    ۴ دکتر دووم یه چیزی گفت
    ۵ خودشون رو برتر از مولتی ورس معرفی کردند.
    از الان بگم که با RKT مشکلی ندارم و فقط دارم حقیقت رو میگم.
    ۱ لوکی تو کمیک حرف های عجیب تری زده مثلا در کمیک Journey into Mystery #92 لوکی گفت ثور قویترین مرد در تمام دنیا هستش!! اما تو کمیک Silver Surfer 4 گفتش که قدرت هالک از همه چیز تو عالم برتره!! 😱😱 یعنی چی؟!؟ چی شد؟!؟! خیلی واضح میگم لوکی خدای شرارته سابقه خرابی داره چندین بار هم اشتباه کرده پس حرفش ارزشی ندارد.
    ۲ اونها از اودین برتر هستند، مشکلی ندارم.
    ۳ و ۴ ببینید اینها به خاطر فروش بیشتر کمیک هستش (نظر شخصی) من قبلاً توضیح دادم یه بار دیگه میگم، مثلا کمیک immortal hulk 24 رو ببینید اونجا هالک میگه من هم فرانکلین ریچاردز رو کشتم هم گالاکتوس… خوب بعد هم کله متاترون رو جدا می‌کنه و بعد می‌خوره کسی بود که کنجکاو نشه که تو کمیک immortal hulk 25 چه اتفاقی می‌افته؟ قطعا خیلی ها اون کمیک رو می‌خریدن به خاطر حرف های هالک، اینم همینطور هستش دلمون رو به حرف شخصیت ها خوش نکنیم.
    ۵ خودشون رو برتر از مولتی ورس معرفی کردند بازم هیچی ثابت نمیشه ببینید اودین خودش رو تو یکی از کمیک ها قادر مطلق (نه یکی مثل دادگاه زندگانی (نزدیک به قادر مطلق)، یکی مثل والای همگان (قادر مطلق)) معرفی کرد اما سلستیال ها دهن اون رو… حتی سنتری هم یک بار همینطوری خودش رو قادر مطلق معرفی کرد، حرف شخصیت ها درصورتی با ارزشه که ثابتش کنن، وگرنه…
    من یک تصویر دیدم که توش نوشته بود سایه نشینان بالا موجوداتی در سطح سلستیال ها هستند، تصویر از خود کمیک بود تازه خود کمیک اونها رو مولتی ورسال معرفی کرد حالا در چه سطحی من میگم معمولی (نه ضعیف نه قوی چونکه از اودین برتر هستند) و RKT با شکست دادن اونها مولتی ورسال قوی میشه دیگه این که میگید RKT اومنی ورسال شده زیادیه. اما اون مولتی ورسال هستش مدرک کلفتی هم پشت این حرفه.
    مورد دیگه ثور قادر مطلق نیست، نزدیک به قادر مطلق هستش (البته سطح پایین) قادر مطلق واقعی والای همگان و بیاندر ماقبل ریتگان هستند.
    اون منبع معتبر مارول گفته بود ثور از هالک قویتره اون موقع معتبر بود اما الان که میگه گالاکتوس در اوج RKT رو شکست میده نامعتبر شده؟😳😳 والا من موندم.

    1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

      bob شما بسیار از منابع مارول اطلاع بالایی دارین. این که لوکی خدای شرارت هست هم نقش به سزایی داره.

      کازمیک ارمور شخصیتی در دنیای دی سی هست که کلا بعد براش معنی نداره. چون کلا خارج از مولتیورس دی سی هست و یه شخصیت اومنیورسال هست.
      اثبات شده که مندراک پلید قدرتی هم اندازه بیاندر های مارول داره و کازمیک ارمور تونسته اونو نابود کنه. چون مندراک پلیدم مثل بیاندر ها خارج از دنیای دی سی به وجود اومد و توی ووید زندگی میکنه. کازمیک ارمور نیروی پلات رو داره که این نیرو بهش این امکان رو میده کل مولیتورس رو توی دستاش بگیره. با هر ضربه قوی تر بشه. خواننده کمیک رو شناسایی کنه.
      کازمیک ارمور قادر مطلق و دانای مطلق و همچنین حاضر مطلق هست چون توسط اوور مانیتور به وجود اومده. نیروی پلات نیرویی که پرزنس هم ادعا میکنه توسط اون به وجود اومده پس ببین چقدر قویه

      1. صادق کاربر می‌گوید

        یا تعداد زیادی از اماما
        خواننده کمیک رو شناسایی میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        یعنی چی؟؟؟؟؟؟😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

        1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

          نمیدونستی مگه؟ پس برو یه سرچ بزن
          cosmic aromor superman
          این شخصیت میتونه کسی که کمیک رو میخونه حس کنه و با هر ضربه دشمنش قوی تر میشه

        2. g.o.w کاربر می‌گوید

          صادق جان زیاد توجه نکن با این ادعاهای آقا دیگه کازمیک ارمور رو از پرزنس هم بالاتر برده!! خواننده کمیک رو حس میکنه،مالتیورس رو رو انگشتش نگه میداره،تو یه بعد و جهان دیگه زندگی میکنه،نیروی پلات رو داره همون نیرویی که پرزنس رو بوجود آورده!!! دیگه جناب بیا بگو قویترین شخصیت کمیکه دیگه!! من نمیدونم شما اینارو از کجا میگی اگه کمیک گفته که هیچ اگه یه سایت گفته که دوست عزیز خیلی به حرفای این سایتا توجه نکن هرچی میاد مینویسن!

          1. arya کاربر می‌گوید

            داداش شما چرا دخالت میکنی و چیز دیگه همه ی چیز هابی که امید میگه درسته اگر شما از این چیزا خبر ندارین میتونین برید کمیک ها کازمیک رو بخونید متوجه میشی که مولتیورس دیسی روی انگشتش نگه میداره برای شکست دادن ماندراک و دو نیروی پلات رو هم داره و درسته همون نیرویی که پرزنس رو بوجود آورده البته ضعیف تر توانایی شناسایی خواننده رو هم داره شما از چیزی خبر ندارید نمیشه که به یه کاربر دیگه بگید این به حرفهای این آقا توجه نکنه تمام چیزهایی که گفته درسته اصلا میخوای به فارسی بنویس کازمیک ارمور سوپرمن و به سایت ویکی پدیا مراجعه کنید اگر اینم قبول ندارید دیسی ویکی فندوم و ردیت و کورا نگاه کنید و یا اصلا داستانش رو بخونید متوجه میشوید لطفاً بخاطر اینکه ایشون به علیه اساطیر صحبت کردن که به میل شما نبود نیاین حرف هایی که از روی کمیک زده میشه رو تخریب و بی ارزش کنید ممنون 😍

          2. صادق کاربر می‌گوید

            اصلا من نه کاری به ادعا های این جناب امید دی‌سی فن دارم و نه به قدرت های سوپرمن
            ولی این مورد رو تا حالا نشنیده بودم واسه همین تعجب کردم
            یعنی چی خواننده رو شناسایی میکنه؟؟؟؟؟ یعنی من کمیک هاشو بخونم منو شناسایی میکنه یعنی منو میشناسه؟؟؟؟
            تا حالا نشنیده بودم چون به طور جدی کمیک های سوپرمن رو پیگیری نمی‌کنم آخه من از سوپرمن نسخه معمولی بیشتر خوشم میاد تا کازمیک آرمور و سوپرمن پرایم
            بعضی از کاربران عزیز این سایت هم دیگه کم مونده بگن سوپرمن پرزنس و والای همگان رو با هم میزنه
            والا!!!!!!!!!

          3. کمیک فن کاربر می‌گوید

            آقای G.O.W شما که گفتین اطلاعات درستی از کمیک ندارین چطور حالا شخصیت هایی مانند پرزنس رو میشناسین یا شما همون استیو راجرز هستین یا هم اطلاعات کاملا غلطی درباره کمیک و کمیک های دی سی دارین من هردوی کمیک های دی سی و مارول را خوندم و با دلایل بسیار میتونم با قاطعیت بگم که در نبرد cas و rkt کازمیک آرمور برنده نبرد است از دلایل بسیار فقط به یکی اشاره میکنم : دسترسی کازمیک آرمور سوپرمن به نیروی پلات . نیروی پلات نیرویی که پرزنس رو بوجود آورده این نیرو که قدرتمند بوده که پرزنس رو بوجود آورده در ضمن دسترسی cas به نیروی پلات بیشتر از لوسیفر و میکائیل است ( این به این معنی نیست که از لوسیفر یا میکائیل قدرتمند تر است ) لطفا با این دلایل بحث کنید و موضوع را به حاشیه مثلا سایه نشینان بالا نکشید چونکه لوکی گفته آنها بیاندرن و شبیه آنها صحبت کرده اند دلیل بر بیاندر بودن آنها نمی باشد اگر من هم مانند شما صحبت کنم برای مثال بگویم ( رون کینگ ثور کل دی سی و پرزنس رو حریفه حتی رایتر هم جلوش لنگ می ندازه) منطق شما این است که دوست دارید ثور همه را حریف باشد به معنی دیگه شما یک طرفدار تعصبی هستین و هرکه هرچقدر با شما بحث کند و دلیل و مدرک بیارد شما با فحاشی او را به حاشیه برده و سعی میکنین حرف خود را به کرسی بنشانید لطفا برای خود احترام قائل شوید

            1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # کمیک فن
              یکی از بی ادب ترین و بی منطق ترین کاربرانی هستی که در فضای کمیک بوک دیدم .
              اول از همه اومدی و همینجوری تهمت که زدی . دوم از همه کازمیک ارمور سوپرمنو پرزنس و والای همگانش کردی رفت . سوم از همه تهمت فحاشی هم که زدی . نه من و نه کاربر G.O.W هرگز حداقل در این مورد فحاشی نکردیم . بلکه خودت دم به فحاشی و تهمت زدی که ارزش حرفای پوچت رو هم نشون میده . تعصبی هم که میگی فکر نکن همه مثل خودتن که سوپرمنو پرستش میکنی .
              در تمام این مدت فهمیدم که نمیشه با امثال تو که زیادی تاب داری بحث کرد . برو با اون کازمیک ارمور سوپرمنی خوش باش که نیروی پلات داره و خواننده رو شناسایی میکنه . سلام من رو هم بهش برسون . یه چندتا لات در محله ما هستن که وقتی فهمیدن کازمیک ارمور خواننده رو شناسایی میکنه دارن در به در دنبالش میگردن . میخوان ببینن حرف حسابش چیه . اینو هم بهش بگو .

              1. کمیک فن کاربر می‌گوید

                شما مشخصا حرف بنده را بد برداشت کرده اید من قصد فحاشی یا توهین نداشتم فقط میخواستم با منطق و رفتار شما با خودتان بحث کنم . ولی من قصد توهین به شما یا شخصیت ثور نداشتم بنده به شخصه طرفدار دی سی نیستم و شخصیت مورد علاقه من مون نایت است ولی اینکه شما میگویید ثور توانسته سایه نشینان بالا را شکست دهد پس کازمیک آرمور سوپرمن را هم شکست میدهد اشتباه است . رون کینگ ثور شاید شانس پیروزی داشته باشد ولی در مبارزه نهایی کازمیک آرمور سوپرمن برنده است و در نظر داشته باشید که همه اینها فقط شخصیت هستند و ارزش کشیدن به فحش و فحاشی را ندارند

                1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

                  👆👍👌👏😁

                2. کمیک فن کاربر می‌گوید

                  ادامه کامنت قبلی
                  آقای استیو راجرز بنده واقعا قصد توهین نداشته و اگر فکر میکنید توهینی از طرف من به شما شده من از شما عذر خواهی میکنم تنها چیزی که من میخواستم بگویم این بود که شما دلایل طرف های مقابل را هم در نظر بگیرید
                  و اما در مورد اینکه کازمیک آرمور سوپر من میتواند خواننده را حس کند ( من این متن را از یک سایت خارجی دیدم گفتم ترجمه کنم شما هم بدانید) : این مطلب تا حدودی غلط است کازمیک آرمور سوپرمن نمی تواند خواننده را شناسایی کند او فقط میتواند حضور رایتر را احساس کند ( رایتر : نویسنده قدرتمند ترین فرد در کل دنیای کمیک )
                  و آقای استیو راجرز بنظر می آید شما نسبت به من اطلاعات بیشتری از مارول دارید من سوالی دارم که ذهنم را مشغول کرده
                  در نبرد بین اودین و زئوس مارول چه کسی برنده میدان است ؟؟

        3. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

          ببین کسی بگه سوپرمن والای همگان و پرزنس رو میزنه چرت میگه.

          در کمیک بحران نهایی کازمیک ارمور تونست کل مولتیورس دی سی رو روی دستش نگه داره تا مندراک بهش حمله نکنه. مندراک قادر مطلق هست و قدرت بیلیون ها خورشید رو داره و قدرتش به راحتی با بیاندر مارول برابری میکنه.
          این در سایت Dc wiki fandom اشاره شده کازمیک ارمور داری نیروی پلات هست و خود پرزنس هم به لوسیفر گفته که توسط نیروهای خارجی نامعلومی به وجود اومده. خب حالا این نیروی خارجی نامعلوم که اورمانیتور اونو نیروی پلات میدونه چیه.
          نیروی پلات نیروی هست که به شخص توانایی نامحدود میده و اونو یه قادر مطلق به تمام معنا میکنه. اوج نیروی پلات پرزنس هست که بی نهایت هست و قوی ترین. همچنین ثایت شده این نیرو رو لوسیفر و میکاییل هم دارن و در واقع قدرت اراده لوسیفر و قدرت خلق کردن میکاییل برگرفته از نیروی پلات هست. نیروی پلات درواقع انتهای دنیای دی سی هست. حال کازمیک ارمور هم نیروی پلات رو داره در مقیاس کمتر نسبت به پرزنس و لوسیفر.
          حال تمام منابع معتبر کمیکی اوج قدرت کازمیک ارمور رو نزدیک به لوسیفر دونستن. چون هر ۲ شخصیت دارای مقدرا بسیار زیادی از این نیرو هستن.
          حال شما که قدرت های کازمیک ارمور رو نمیدونی چه بسا که نظر ندی بهتره چون همینطوری از خودت گفتی رون کینگ از کازمیک قوی تره که اصلا نیست یعنی شاید تقریبا نزدیک به قدرت کازمیک ارمور باشه اما هیچ نسخه ای از ثور یا هالک یا هر ابرقهرمانی هم سطح با کازمیک ارمور نیست. در ضمن کازمیک ارمور داری قدرت های بیکران الهی هست که توسط شخص پرزنس داده شده و از این لحاظ اونو بالاتر از الین بلک فرشته دنیای دی سی چهارمین شخصیت قدرتمند کمیک قرارش میده

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            حرفات همش درسته ، و بات موافقم ولی باید بدونی که اصن کازمیک از الین بلک قویتر نیست . البته بعد نیو ۵۲ . الین بلک الان پرزنس جدید شده و از لوسیفر و مایکل هم قویتره . کمی از قدرت های پرزنس به علاوه ی قدرت های خودش رو داره . البته اندازه ی پرزنس اصلی قوی نیست ولی از لوسیفر ، مایکل و کازمیک قویتره .

  20. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    سلام
    من چندین سال است که در مورد دارک ساید تحقیق میکنیم و یک دارک ساید فن هستم
    و یک سوال از ادمین سایت دارم
    در هر سایت درباره قدرت های دارک ساید چیز هایی گفته شده و در مجموع دارک ساید اصلی قادر مطلق و دانای مطلق هست و دارک ساید در فرم کوچکتر نیز تقریبا قادر و دانای مطلق است و من جالب ترین مقاله ای که خوانده ام در سایت دی سی کامیکس بود که می‌گفت قدرت دارک ساید به شدت عصبانیت اون هم ربط داره …….

    با توجه به این مقاله میشود گفت دارک ساید در فرم اصلی خود جزو ۱۰ تا از قویترین موجودات دنیای دی سی هست
    و اگر هست آیا میتواند کسانی مانند لوفیسر مورنینگ استار و میکاییل و یا شیطان عظیم وحشی را شکست بدهد؟؟؟
    ممنون

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      میتونه در بین ۲۰ شخصیت قدرتمند باشه اما ۱۰ تا رو خیر. و فکر نمی‌کنم بتونه حریف لوسیفر و یا میکائیل بشه چون اونها میتونن کل خلقتو رو سر دارک ساید خراب کنن. شیطان وحشی عظیم هم مسلما خیر چون تنها کسی که میتونه نابودش کنه پرزنس هستش.

  21. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # Comic.Ir
    جناب من جواب تک تک حرفاتون رو قبلا دادم اما فقط یک مورد که سوال کرده بودین را دوباره جواب میدهم . گفتین که مارول کجا و چطوری تایید کرده است که « سایه نشینان بالا » ،حداقل حداقل حداقلش مولتی ورسال هستند ؟ . من که در همین صفحه جواب تو را قبل از اینکه بپرسین دادم که . در کمیک ثور : راگنورک ، گفته میشود که « سایه نشینان بالا » ، موجودات مولتی ورسال بودند . بعد هم در کمیک لوکی : نماینده ازگارد ، « سایه نشینان بالا » ، خودشان را فراتر از مولتی ورس معرفی میکنند . در ضمن یک کمیک از مردان ایکس هم بود که فعلا مشخصات دقیقش یادم نیست اما در آن کمیک هم « سایه نشینان بالا » ، خودشان را فراتر از مولتی ورس معرفی میکنند . بگذریم .
    فقط اینکه یکمی و فقط یکمی به حرفات فکر کن .
    تماممم .

  22. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    # امید دی سی فن
    مارول دیتا بیس معتبر هست اما قسمت اصلیش که فقط از خود کمیک صحبت میکند . سایر قسمت های این سایت از روی حدس و گان هست نه خود کمیک . اون قسمتی هم که من بهتون گفتم فقط و فقط معرفی شخصیت ها هست یعنی بخش اصلی . هیچ وقت ننوشته که فلان شخصیت از فلان شخصیت قویتر یا ضعیفتره . اصلا اگر اشتباه نکنم صفحه مربوط به « سایه نشینان بالا » ، فقط در قسمت و بخش اصلی وجود دارد .
    فقط من یک سوال از شما دارم که اگر مایل بودید نظر شخصی خودتون را اعلام کنید . چون کن کلا نظر شخصی خیلی از کاربران را میپرسم . نظرتون راجب مقایسه و نبرد ثور و هالک را اگر مایل هستید خلاصه بیان کنید .

    1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

      دیگه نمیدونم چی بگم حالا شما میگی اونا حدس و گمانه ولی اونطوری که من دیدم حدس و گمان نبود.

      marvel wiki
      کلا ۲ بخش داره به بخش فندوم یه بخش دیتا بیس. دیتا بیس کلا معرفی و فندوم بخش درگیری و رقابت هاست خب پس باید معتبر باشه.
      حال که تنها دلیل شما سایه نشینان بالا هست باید بگم کازمیک ارمور نیروی پلات رو داره‌
      این نیرو نیرویی که پرزنس هم ادعا میکنه توسط این نیرو به وجود اومده. پرزنس در کمیک های لوسیفر اشاره کرد که توسط نیروهای خارجی نامعلومی به وجود اومده و اووروید نیروی پلات رو به عنوان به وجود اورنده پرزنس هست و کازمیک ارمور این نیرو رو داره.
      منتها کمتر از پرزنس.
      در ضمن خود Dc wiki گفته کازمیک ارمور قادر مطلق و حاضر مطلق و دانای مطلق هست.
      حاضر مطلق هست چون کاملا خارج از مولتیورس دی سی هست و کل عالم هستی در دستانشه شما فقط همین یه دلیل رو داری برای برتری Rune king ولی من باید بگم ماندراک قدرتی برابر بیاندر داره و این اثبات شده. حالا شما بازم دلیلی داری بگی کازمیک ارمور قوی تر نیست.؟

      خب مقایسه هالک و ثور من رای به ثور میدم.
      به ۳ دلیل

      اول این که استن لی گفته من ثور رو خلق کردم تا قوی تر از هالک داشته باشیم
      دوم این که ثور نیروی به نام نیروی اودین داره که در اوج میتونه با گالاکتوس برابری کنه.
      سوم این که ثور یه جنگجوی ماهره و به نسبت هالک که فقط خشنه و خشمش اونو قوی تر میکنه اما ثور نیروی اصلی ذاتیش برتری داره نسبت به هالک.
      البته خودم هالک رو بسیار قبول دارم و یه ورژن مخوف به اسم cosmic imortal hulk در کمیک های مارول هست که مارول هیچ وقت حرفی راجبش نزده البته دوستان imortal hulk رو باهاش اشتباه میگیرن که اشتباهه.
      که اونم باید با necro thor یا rune king thor مقایسه کرد که خب اون موقع برنده مشخص نیست بینشون چون کازمیک ایمورتال هالک نمیمیره و قدرت بی نهایتی داره.
      اما در مبارزه بین هالک و ثور واقعی شانس ثور بالاتره چون ثور در واقع در قدرت بدنی چیزی کمتر از هالک نداره و قدرت های دیگش مثل جادو و گاد بلست و صاعقه و بقیه چیزا رو هم اضافه کنیم و مهم ترین چیزم مینیولر هست که ثور باهاش توانایی رقابت با سوپرمن رو هم داره. در واقع تنها دلیلی که ثور رو تقریبا از نظر قدرت هم رده با سوپرمن میبینم مینیولر هست که بسیار ثور رو قوی میکنه.
      ابر قهرمانای مثل سنتری و بلو مارول و واندر وومن و اینا در سطح این ۲ نیستن. در کل شانس ثور برای پیروزی بیشتر هست

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        دیگه خودتون گفتین دیگه . مارول ویکی فقط بخش دیتا بیسش معتبر هست . چرا ؟! چون فقط و فقط از روی خود کمیک صحبت میکند . بخش های دیگه بیشتر از روی حدس و گمان هست تا شواهد عینی خود کمیک . همین بخش دیتابیس که میگم اصلا نمیاد بگه که مثلا این شخصیت قویتر از آن شخصیت هست . فقط تاریخچه شخصیت ها را میگوید و معرفی میکند . منظور من فقط همین قسمتش بود . در ضمن صفحه « سایه نشینان بالا » ، فقط در همین بخش از سایت وجود دارد . اتفاقا در همان صفحه هم راجب گونه « سایه نشینان بالا » ، نوشته است که یا خدایان ازگاردی و یا احتمالا بیاندر . ! اگر هم دقت کنید همیشه بعد از هر جمله مشخصات کمیک داده است . یعنی هر جمله خودش را به کمیک ارجا داده است . به هر حال انشالله که متوجه منظورم شده باشید .
        به هر حال من منکر قدرت کازمیک آرمور نیستم . یعنی واقعا تقصیر شما هم نیست . چون واقعا این کازمیک آرمور در منابع خارجی بزرگنمایی شده و خیلی ها مثل شما فکر میکنند . نیروی پلات رو داره و به اندازه حریفش قوی میشه . نگهبان مولتی ورس هست . من این موارد رو میدونم اما دیگه هرچقدر هم که قوی باشه به نظرم نمیتونه شخصیت RKT ، را شکست بدهد . چون اگه واقعا طبق گفته ها مندراک حکم بیاندر ماقبل ریتکان مارول رو داشته باشه باز هم اگر تئوری بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، در نظر گرفته بشود که تعداد آنها ۵ یا ۶ تا بود ، باز هم انصافا شاهکار شخصیت RKT ، بزرگتر هست . در ضمن اگه به کمیک بحران نهایی دقت کنید کازمیک آرمور داشت از نهایت قدرتش استفاده میکرد و بعدش حسابی خسته شده بود . در صورتی که شخصیت RKT ، با یک ضربه و فقط یک ضربه کار تمام آنها « سایه نشینان بالا » ، را تمام کرد و هیچ اثری از هیچ آسیب و خستگی در وجودش نبود .
        نمیدونم میدونید یا نه اما راجب بیاندر های ماقبل ریتکان مارول یک تئوری وجود داشت که میگفت شخص والای همگان از قدرت خالص خودش بیاندر ها رو خلق کرده تا در موقع نیاز با شخصیت پایینتر از همگان ! ( OBA ) ، مبارزه کنه . به نظر منطقی میاد چون به هر حال منشا تمام خلقت دنیای مارول به والای همگان بر میگرده . حالا بعضی موارد هست که شاید تایید نشده باشه و شاید هم هیچ وقت تایید نشه اما یک نفر باید با عقل سلیم خودش یک حساب دو دو تا چهار تای ساده بکند ببیند درست هست یا خیر . دقیقا مثل تئوری بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، که هنوز تایید نشده است اما منطقی به نظر میاد . مخصوصا که نشان دادم که شواهد و مدارک مربوطه مربوط به بیاندر های ماقبل ریتکان و از نژاد Ivory Kings هست . به هر حال هر چیزی ممکنه و عقل سلیم همیشه مهمترین مدرک هست .
        راستی ممنون بابت پاسخ و اینکه نظر شخصی خودتون رو گفتین .
        به هر حال اینجا دیگه نمیشه بیشتر از این راجب این مورد صحبت کرد . اگه خواستین بیشتر از این راجب این مورد صحبت کنید یا یک آدرس ایمیل و یا ایدی تلگرام بدین تا بیشتر بهتون توضیح بدهم . در غیر این صورت هم که هیچی .
        تماممم .

  23. arya کاربر می‌گوید

    صادق شما نگران نباش سوپرمن پرزنس رو نمیزنه با عشق (به قول خودت )😍😍

    1. g.o.w کاربر می‌گوید

      اول به من میگی دخالت نکن در حالی که اول در حرفی که من به جناب امید دی سی فن زدم دخالت کردی بعدشم جناب صادق حرفی زده میای یه جوابی میدی! اگه قراره دخالت نکنیم همه باید رعایت کنن اونجا هم من روی صحبتم با جناب صادق بود و درسته که بحث خاصی بین من و کاربر امید دی سی فن نیست ولی همینی که ایشون یبار میاد و میگه اساطیر چرت و پرتن پس منم حق دارم درباره کمیک نظر بدم و اینکه بازم میگم در بحث این آقا با کاربر راجرز دخالت نکردم فقط چندتا کامنت که ارتباط خاصی با موضوعشون نداشت گذاشتم. با عشق خدمت شما و کازمیک ارموری که خواننده کمیک رو شناسایی میکنه!!

      1. صادق کاربر می‌گوید

        عیب نداره بابا همدیگرو نزنید
        الان رفتم کمیک شو خوندم منو میشناسه با هم رفیقیم میگم بیاد ها
        من و سوپرمن با هم شما همه😄😄😄😄😄😄😄😄

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          هههههههههههه ههههههههههههه . ایول .

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          این یکی خوب بود😂😂😂😂👏👏👏👏اگه تورو شناخته سلامموبهش برسون😂من هربار ازش پرسیدم من کیم فحشم داد😂😂😂😂😂
          ممنونم😘

          1. صادق کاربر می‌گوید

            الان بهش گفتم کاربرMohamad سلام میرسونه شروع کرد به خودم هم فحش دادن😄😄😄😄😄

  24. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    ببین من که بهش گفتم من کیم از تو کتاب اومد بیرون کتکم زد
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 از طرف من سلام بهش برسونی کتکت میزنه

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      مراقب باش از طرف یه چند نفر دیگه سلام برسونی تجزیت میکنه😂😂😂

      1. صادق کاربر می‌گوید

        ببینید با این سلام رسوندن ها میتونید مارو به کشتن بدید یا نه😂😂😂😂😂😩

  25. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    ببین الان زنگ زدم دارک ساید بهش گفتم کمیک های کازمیک رو خوندی یا نه گفت آره یه بار خوندم وقتی بهش گفتم من میتونم لهت کنم اومد بیرون اراده کرد شدم مورچه بعد بهم گفت از طرف من به کاربر صادق بگو اگر از زندگی خسته شدی سلام منو بهش برسون

  26. صادق کاربر می‌گوید

    با سلام
    سامانه سلام رسانی به سوپرمن تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد
    جای سلام های قبلی هنوز درد میکنه

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      هرکی به بسته شدن سامانه سلام رسانی سوپرمن توسط صادق اعتراض داره فردا ساعت هشت صبح با یه شونه تخم مرغ و یک کیلو گوجه درخونه صادق اینا😂😂😂😂سامانه رو باز نکنی سه وعده تخم مرغ دارین😂😂

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        منم ميام

  27. صادق کاربر می‌گوید

    ههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂
    تهدید میکنی؟
    میگم سوپرمن بیاد خودت بهش سلام کن
    ببینیم با تو چکار میکنه 😂😂😂😂
    با من که اصلا برخورد خوبی نکرد

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      اولین که دیگه نبینم هههههههه ههههههههه رو بکار ببری ها فقط مال راجرزه😂😂😂
      وبعدی اینکه اگه خودم ……..داشتم(جرعتشو😂😂)به تو نمیگفتم سلام کنی که😂😂

      1. Arash کاربر می‌گوید

        سلام
        باز هم یک مقاله ی جالب درمورد یکی از ابر خبیث های دنیای دی سی از ادمین جان تشکر میکنم و الان متوجه میشم که بهامینان چرا انقدر دارک ساید رو دوست دارن

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          خيلي خيلي ممنون

  28. کمیک فن کاربر می‌گوید

    ببخشید پرایمال مانیتور کیه؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      توی مقاله ی قدرتمند ترین شخصیت های دیسی ادمین اینو توضیح داده . فقط اینو بگم که از پرزنسم قویتره .

  29. کمیک فن کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود لطفا اگه میشه یک مقاله هم راجب شخصیت های قدرتمند تر از والای همگان و پرزنس بزارین ممنون

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      به من ربطی نداره ، ولی این چند نفری که میگم بطور حتم از پرزنس قویترن .
      ۱ : رایتر
      ۲ : پرایمال مانیتور ( مانیتور مایند د اوروید )
      ۳ : امپتی هند

    2. g.o.w کاربر می‌گوید

      #کمیک فن
      مدتی بود که به سایت سر نمیزدم و الآن اتفاقی کامنتتون رو دیدم و گفتم مطالبی رو بگم:
      اولا اینکه من درسته که گفتم چندان کمیک مطالعه نمیکنم ولی این به معنای این نیست که اصلا اطلاعاتی نداشته باشم و مطالعه نکنم و مطلب بعدی اینکه در مورد دنیای دی سی اطلاعات غلطی ندارم ولی اعتراف میکنم در مورد cas اطلاعات خیلی کمی دارم در حد معمولی و اینکه من نه مارول فنم نه دیسی فن که بخوام طرفداری یکی رو بکنم از هر دو دنیا شخصیتهای محبوبی دارم ولی کلا شخصیتهای محبوب اصلی من شخصیتهای بازیهای ویدیویی هستن ( البته اغلب ) و اینکه تا بحال سعی کردم توهینی نکنم ولی شاید گاهی اوقات حرفایی رو گفتم که اونم شاید فقط به خاطر شرایط ایجاد شده بود، مطلب بعدی اینکه من کاربر راجرز نیستم چون ثور جز شخصیتهای محبوب ایشون هست ولی برای من نه البته که تا بحال من ندیدم در مورد ثور تعصبی حرف بزنن، دوستان ثور رو زیادی دست کم میگیرن و این درست نیست و اگر همون زمان ثور اساطیر رو بدون هیچ محدودیتی وارد کمیک میکردن الآن با امثال سوپرمن و شزم مقایسه نمیشد! قصدم توهین نیست ولی این یه واقعیته که سیاست کمیک اینه که شخصیتهای باستانی و اساطیر فرهنگهای دیگه رو تخریب و ضعیف جلوه بدن و شخصیتهای ساختگی متناسب با فرهنگ خودشون بسازن و تا میتونن قوی و محبوبش کنن چون دست خودشونه. مطلب پایانی هم اینکه همونطور که خودتون هم گفتین یه چندتا شخصیت ساختگی ارزش این توهینها رو نداره چون تو همین سایت هم متاسفانه توهین که گفته نشده ولی خوشبختانه با مدیریت ادمین عزیز خیلی بهتر از خیلی سایتهاست. و اینکه حالا درسته که به من ربطی نداره ولی بحث کاربر mohammad hossein و دکتر استرنج هم به نظرم بحثی بچگانه هست که کدوم بهتره به نظرم این کاملا یک موضوع سلیقه ای هست و نباید به خاطر یه همچین چیزی به همدیگه توهین کنیم فقط کامنتارو دیدم و گفتم شاید بهتر باشه یه همچین چیزی بگم امیدوارم کسی از حرفام ناراحت نشده باشه. سپاس

      1. g.o.w کاربر می‌گوید

        #کمیک فن
        اما در مورد rkt و cas که باید بگم با وجود نیروی پلات مشخصا کازمیک ارمور بسیار قدرتمند میشه و به نظر میاد که بشه گفت قویترین نسخه سوپرمن، ولی با همه اینها اگه سایه نشینان بیاندر ماقبل ریتکان بوده باشن اونوقت شکست دادن پنج یا شش تا از اونا با یه حرکت خیلی فراتر ازاین حرفا خواهد بود حتی فراتر از cas! البته تنها عاملی که باعث میشه بعضی سایتا کازمیک رو قویتر بدونن قطعی نبودن این تعوری هست ولی خوب مدارک لازم برای درست بودن هست و فقط اشاره مستقیم صورت نگرفته که اینم فک کنم به خاطر آب و تاب دادن به این موضوع باشه برای اینکه هیجان بیشتر بشه در اون سری کمیک چون گاهی اوقات اشاره مستقیم به مطلبی جذابیت اون رو کم میکنه! ولی حتی اگه بازهم تعوری رو قبول نداشته باشیم پس بازهم نمیتونیم با قطعیت بگیم cas قویتره چون یه احتمال پنجاه پنجاه هستش. یا حق

        1. کمیک فن کاربر می‌گوید

          واقعا ممنون که چنین فکری میکنید همانطور که شما گفتید دلیل برتری کازمیک آرمور سوپر من اینه که احتمال این باشه که آنها بیاندر ماقبل ریتکان نباشند هست و اگر آنها بیاندر ما قبل ریتکان بودند احتمال برنده شدن رون کینگ ثور بسیار بالا هست
          اگر توهینی از طرف من به شما وارد شده من عذر خواهی میکنم

        2. Sub Zero کاربر می‌گوید

          # G.O.W

          سلام . خوشحالم دوباره برگشتید ، یه مدت نبودید ‌. ببخشید میشه ایدی تلگرامتون رو بم بدید ؟ چند تا سوال داشتم خوشحال میشم اونجا ازتون بپسرم

          1. g.o.w کاربر می‌گوید

            #sub zero
            با سلام خدمت شما. متاسفانه بنا به دلایلی نمیتونم تو تلگرام و شبکه های مجازی حضور پیدا کنم ولی همینجا هر سوالی بود و منم جوابشو دونستم در خدمتم.

            1. Sub Zero کاربر می‌گوید

              # G.O.W

              اوکی باشه مشکلی نیست .

              من چند هفته پیش بازی گاد اف وار ۲۰۱۸ رو بار دوم تموم کردم و رفتم تئوری ها مقالات زومجی رو راجبش خوندم . ولی به یه چیزی اشاره نشده بود تو تئوری ها که خودم خیلی برام مهم بدونم اتفاق میوفته یا نه

              اونجای بازی که کریتوس میره هلهایم برای اینکه قلب نگهبان هلهایم رو بیاره برای فریا تا اترئوس رو درمان کنه یه دفعه در قسمتی از هلهایم روح زئوس رو میبینیم . خب هلهایم جایی که روح افراد بد میره اونجا ‌. روح زئوس در پشت دروازه هلهایم مشاهده میشه . جایی که خود یمیر هم اعتراف ازش بیخبره و حتی اودین هم جرئت نمیکنه بره اونجا ‌.

              به نظر شما امکان بازگشت زئوس وجود داره ؟؟ با توجه به اینکه هل دختر لوکی ( اترئوس ) رئیس هلهایم و میتونه هر کسی رو برگردونه ؟؟

              سوال دومم اینه که در اخر بازی گاد اف وار ۳ کریتوس شمشیر المپ رو در شکم خودش فرو میکنه و خودش رو میکشه . ولی بعد از اون شمشیر المپ ناپدید میشه . به نظر شما اون شمشیر هنوز وجود داره ؟؟ کریتوس میتونه بره اون رو بیاره و به جنگ ثور بره ؟؟

              سوال سومم اینه که به نظر شما دو تا ثور در بازی وجود داره ؟؟ با توجه به اینکه ثور با ضربه ای که به یورموگاند زد اونو به زمان عقب برگردوند ‌. حالا در تئوری ها گفته شده خود ثور هم با یورموگاند به زمان عقب برگشته و در حال حاظر دو تا ثور در بازی وجود داره . ثور زمان حال و ثوری که از اینده به گذشته اومده . نظر شما چیه ؟؟

              این ۳ تا سوال رو خوشحال میشم لطف کنید جواب بدید تا ادامه سوالاتم رو بعدش بپرسم .

              1. g.o.w کاربر می‌گوید

                #sub zero
                با سلام. خوب در مورد سوال اول که باید بگم من به شخصه فک نکنم یه همچین اتفاقی بیفته چون زعوس دشمن کریتوس بود و امکانش کمه که کریتوس و آتریوس از هل یه همچین چیزی بخوان البته غیرممکن نیست و اگه زعوس برگرده مطمعنا جنگی بین این سه نفر خواهد بود و ممکنه دونفرشون باهم متحد بشن تا یکیو نابود کنن، مثلا زعوس و اودین با هم متحد بشن تا کریتوس و آتریوس رو متوقف کنن و نبرد نهایی بین این دو گروه باشه آتریوس ( لوکی ) هم. به مراتب نسبت به نسخه اساطیری خودش قدرتمندتر خواهد بود چون علاوه بر قدرتهای جادویی خودش، بر عکس اساطیر جنگجوی ماهر و قدرتمندی خواهد بود چون از بچگی تحت تعلیم مادرش و کریتوس قرار گرفته و علاوه بر اینها اسپارتان ریج پدرش رو هم به ارث برده و برای همین بسیار قدرتمند خواهد بود و این نبرد هم حساس خواهد بود البته اگه زعوس برگرده. در مورد سوال دوم که گفتین شمشیر الیمپوس که نمیشه گفت چون احتمالش پنجاه پنجاهه درسته که شمشیر المپ در همون مکان مونده بود ولی کریتوس رفته بود ولی احتمالش هست آب با خودش به طرف کریتوس آورده اونو ولی از این طرف در خانه کریتوس هم این شمشیر مشاهده نشد برعکس کفشهای هرمس که در دمو گیم پلی بازی در صحنات ابتدایی بازی در خونه دیده شد و احتمال استفاده اونها توسط کریتوس وجود داره ولی شمشیر الیمپوس رو نمیشه گفت. اما در مورد سوال سوم که فک کنم قبلا در این مورد یه توضیحی داده بودم دقیق یادم نیست تو کدوم مقاله ولی به طور خلاصه بگم بله احتمالش هست که دوتا ثور تو بازی وجود داشته باشن چون در نبرد ابتدایی ثور و مار جهان و اون ضربه ثور که ایگدراسیل متلاشی میشه بله ممکنه علاوه بر یورمنگاند ثور هم در زمان سفر کرده باشه و در واقع دلیل تفاوت شکل پتک ثور ( میولنیر ) هم همینه که در حقیقت اون پتکی که در پایان مخفی بازی دیدیم پتک اولیه ثور بوده باشه که برای حملشون نیازی به دستکش های مخصوصش نداشت چون لوکی وجود نداشت که بخواد شیطنت کنه ولی بعد حضور لوکی ( آتریوس ) دورفهای سازنده پتک: سیندری و بروک به خواسته لوکی ( چون با آتریوس و کریتوس رابطه خوبی دارن در بازی هم کمکهای زیادی میکنن ) تغییراتی در پتک بوجود میارن که ثور مجبور به پوشیدن دستکش میشه و اون مجسمه ثور هم که وسط دریا نابودش کردیم در زمان حضور لوکی ساخته میشه و در اون مجسمه هم پتک ثور شکل متفاوت و دسته کوتاهی داره و ثور هم دستکش داره و با احتستب این نظریه ممکنه دوتا میولنیر وجود داشته باشه و این هم ممکنه که کریتوس به یکی از اون دو پتک دست پیدا کنه البته احتمال این که کریتوس میولنیر رو بدست بیاره و باهاش بجنگه خیلی کمه و این صرفا یک تعوری هست. موفق باشید

                1. Sub Zero کاربر می‌گوید

                  # G.O.W

                  مرسی از توضیحات . منم باهاتون موافقم .

                  اما سه تا سوال دیگه . مورد اول اینکه به نظر شما پوزئیدون میتونه یورموگاند رو شکست بده ؟؟ شانس پیروزی این دو رو به روی هم چقدر به نظر شما ؟؟ و اینکه پوزئیدون رو با هیولا و بدون هیولاش فرض کنیم در دو مورد میخوام بدونم به نظر شما نتیجه مبارزه این دو به چه شکل

                  سوال دومم اینه که با این شرایطی که فعلا کریتوس در اخرین بازی داشته و خیلی از قدرت هایی که تو بازی گاد اف وار ۳ داشت رو ازش گرفتن و فقط یه تبر به دست اورده که گرچه خوبه ولی بازم کافی نیست من شخصا فک میکنم در حالت فعلی شانس کمی در برابر ثور داشته باشه ، و همونطور که از تئوری ها بر میاد و طرفدار هم مطرح کردن احتمالا کریتوس بازی بعدی اولای بازی توسط ثور کشته میشه و یا شکست میخوره و ثور اترئوس رو با خودش میبره و احتمالا کریتوس برای شکست ثور باید به هر طریقی قدرت خودش رو بالا ببره ‌. نظر شما چیه ؟

                  سوال سومم اینه که در اساطیر نورس وقتی رگناروک تموم میشه بالدر زنده میشه . خواستم ببینم به نظر شما با شرایط موجود امکان زنده شدن بالدر در اینده و یا هر موقعی هست ؟؟ با اینکه یه جورایی شخصیت منفی بود در این بازی و خیلی با بالدر اساطیر متفاوت بود ولی من دلم براش سوخت وقتی کریتوس کشتش ‌. خیلی ازش خوشم اومد تو بازی . صحنه مرگ دردناکی داشت . خوشحال میشم جواب این ۳ تا سوال رو بدید🙏

                  1. g.o.w کاربر می‌گوید

                    #sub zero
                    خوب در مورد سوال اول که بله پوزیدون میتونه یورمنگاند رو شکست بده چه در دریا باشه و در واقع هیولای دریایی خودش رو داشته باشه و چه در خشکی باشه و هیولایی نداشته باشه در هر دوحالت از یورمنگاند قدرتمندتره چون در اساطیر یونان تفاوت قدرت سه برادر چندان نیست و مقداری هم شانس با زعوس همراه بوده که قرعه آسمانها به نامش افتاد درسته که زعوس قویترین هست و این ثابت شده هست ولی خوب بازم میگم در حد زیادی نیست این تفاوت، و از جایی که یورمنگاند همیشه به عنوان رقیبی در حد قدرت ثور بوده برای همین به نظرم هم پوزیدون و هم هادس میتونن شکستش بدن و پوزیدون حتی در خشکی هم میتونه اینکارو انجام بده. اما در مورد سوال دوم که باید بگم من خودم فک کنم یه همچین اتفاقی بیفته چون اگه به تاریخچه سری بازی ها نگاه کنیم در همه کریتوس برای بار اول شکست میخورد و حتی کشته میشد ولی در دفعه بعدی انتقامشو میگرفت در اینجا هم به نظرم از ثور شکست بخوره و یا کشته بشه و ثور آتریوس رو ببره تا مقدمه ای برای شرارت های لوکی باشه یعنی در واقع علت دشمنی لوکی با خدایان رو به این شکل نشان بدن که در واقع به خاطر پدر و مادرش به چنین خدای شروری تبدیل شده و البته جای نگرانی در مورد کریتوس وجود نداره بارها کشته شده و از مرگ فرار کرده و براش اصلا کار سختی نیست و اینکه همونطور که گفتم کریتوس اکثر اوقات از رقیباش ضعیفتر بوده و بعدا به خاطر عزم و اراده قوی خودش رو به حدی رسونده که شکستشون بده در اول ماجرا یک نیمه خدا بود که از یک سرباز معمولی بربر شکست خورده بود و دم مرگ بود ولی در پایان زعوس رو کشت! در واقع من همیشه به همین خاطر به کریتوس لقب خدای اراده رو میدم چون واقعا عزم شکست ناپذیری داره و البته یه موردی رو اضافه کنم که در واقع چرا کریتوس نمیمیره حالا جدا از اراده قدرتمندش من به نظرم نفرینی هم روی کریتوس هست چون در واقع در انتهای بازی به نوعی تمام قدرت خودش و البته قدرت امید رو آزاد کرد و اصولا باید میمرد که نمرد! و یا شاید میشه گفت که همه قدرتش در واقع آزاد نشده چون هیچوقت استفاده نکرده! و البته یه مورد دیگه که کریتوس همیشه به خاطر اون خشم زیاد و هدفی که داشت پیروز میشد ولی الآن به خاطر پسرش و برای اینکه آتریوس هم مثل اون وحشی و بی رحم نباشه برای همین در بازی جدید چندان با قدرت مبارزه نمیکرد چون قدرت اصلیش خشمش هست و به همون دلیل ازش استفاده نمیکرد و شاید این هم دلیلی بر شکستش در بازی بعدی باشه چون من خودم قبلا فک میکردم ضعیفتر شده ولی با کمی تحقیق فهمیدم که نه نشده و این رفتارهاش دلیل دیگه ای داره و همچنین در همین بازی هم در اونجایی که معبد تیر رو یک دور میچرخونه و بلندش میکنه بسیار سنگین بوده و گفته میشه معبد تیر بایفراست تمام نه قلمرو رو شامل میشه! و کریتوس هم یک خداست و خدایان با افزایش سن ضعیفتر نمیشن و فقط صبورتر و محافظه کارتر میشن به هر حال این نظر من بود که البته با توجه به خود بازی ها و منابع گفتم. اما در مورد سوال سوم که به نظرم احتمالش هست و ممکنه اونجا بالدر شخصیت مثبت بازی بشه چون بدونه که در واقع پدرش و برادرش هیچ ارزشی براش قاعل نیستن و برای همین طرف کریتوس بیاد چون متوجه میشه که کریتوس به خاطر مساعل شخصی اونو نکشت. در مورد قدرتش هم که باید بگم بسیار قدرتمندتر از بالدر اساطیری بود چون با سه ضربه یورمنگاند رو ناک اوت کرد! همون یورمنگاندی که با ثور برابری میکرد البته این دلیل بر قوی تر بودن بالدر نسبت به ثور نیست و مطمعنا ثور را به مراتب نسبت به نسخه اساطیری خودش قویتر نشون خواهند داد چون همین که با یه ضربش ایگدراسیل نابود شده کافیه تا به این پی ببریم! کلا در سری خدای جنگ اکثر شخصیتها رو چند برابر نسخه اساطیری خودشون قدرتمندتر میکنن. از همین مثالها هم کاملا قابل اثباته، وقتی بالدر به جز روشنایی قدرت دیگه ای نداشته و حالا میاد پرتابه های آتش و یخ پرتاب میکنه یورمنگاند رو شکست میده مشخصه که تا چه حد تغییر کرده. در پایان مثل همون مقاله تعوریها به نظرم کریتوس واقعا نمیتونه نابود شه و آخر سر دشمناش هر چه قدر هم قوی باشن کارشون رو یکسره میکنه! موفق باشید

                    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

                      # G.O.W

                      مرسی از پاسختون . منم باهاتون موافقم .

                      نمیدونم در جریان هستید یا نه اما سونی به تازگی در جدیدترین کنفرانس خودش از تیزر گاد اف وار جدید رونمایی کرد که قرار ۲۰۲۱ بیاد . خیلی خوشحال شدم چون فکر میکردم حداقل تا ۲۰۲۳ نمیاد . اسمش هم هست God Of War Ragnarok

                      ولی من از یه چیزی تعجب کردم . چون وقتی کریتوس بالدر رو کشت شاهد نشانه های زمستان بودیم ‌. در اساطیر وقتی بالدر کشته میشه یه زمستان ۳ ساله اتفاق میوفته و بعد از اون راگناروک شروع میشه ‌. حتی خود یمیر هم اینو به کریتوس گفت . پس قاعدتا تو این بازی نباید راگناروک اتفاق بیوفته . باید این بازی به اون زمستان ۳ ساله بپردازه. پس چطور اسم بازی رو گزاشتن رگناروک ؟؟ به خصوص اینکه کوری بارلوگ کارگردان گاد اف وار قبلا گفته بودید این سری گاد اف وار که توی جهان نورس اتفاق میوفته قراره مثل سری قبلی یعنی یونان ۳ گانه باشه . پس چرا سریع رفتن سراغ رگناروک ؟؟؟ نظر شما چیه ؟؟

                      یه سوال دیگه هم هست به نظر شما فریا تو بازی بعدی میاد از کریتوس انتقام بگیره ؟؟ چون اخر بازی رفت پیش یمیر و دنبال بال هاش میگشت . به نظر شما میخواد از کریتوس انتقام بگیره یا نه ممکنه فعلا کاری به کریتوس نداشته باشه و بخواد اودین انتقام بگیره ؟؟

                    2. g.o.w کاربر می‌گوید

                      #sub zero
                      بله اوک تیزر رو دیدم که در واقع کریتوس داشت با آتریوس صحبت میکرد و بهش میگفت که خودشو برای رگناروک آغاز کنه و واقعا خوشحال شدم که قراره تا سال ۲۰۲۱ بیاد البته من فک نکنم در اون زمان ps5 بخرم تا بتونم بازیش کنم اما امیدوارم یکسال بعدش تجربه کنم! و اینکه بله کوری بارلوگ قبلا گفته که میخواد سری قبلی یه سه گانه درست کنه و البته یه جا هم گفته بود میخواد پنج تا بازی دیگه در مورد خدای جنگ در دنیای نورس بعد از بازی gow 2018 بسازه که احتمالش هست، دو تا بازی در مورد رویدادهای اصلی و مربوط به وقایع رگناروک، یه بازی در مورد وقایع سه سال زمستان فیمبول وینتر و قبل رگناروک، یه بازی هم در مورد چگونگی ورود کریتوس به نورس و آشناییش با فی و بقیه ماجرا، یه بازی هم یا باز در مورد فیمبول وینتر یا ورود کریتوس به نورس و این ماجراها و در مورد بازی بعدی که قراره ۲۰۲۱ بیاد و اسمش رگناروک هست فک کنم یکی از اون دو تا بازی اصلی باشه که به وقایع رگناروک میپردازه و خب مشکلی هم نداره اول به وقایع اصلی بپردازن چون در سری های قبلی بازی خدای جنگ معراج هم با اینکه پیش زمینه تمام سری بود و اول همه چیز رو بیان میکرد ولی آخرین بازی معرفی شده در بحث دنیای اساطیر یونان بود، و یا شاید هم همونطور که خودتون هم گفتین به وقایع سه ساله بپردازه و اگر هم به وقایع اصلی و رگناروک بپردازه فک کنم قراره تو اون بازی دشمن اصلی ثور باشه و ممکنه که اودین رو هم ببینیم ولی درگیری باهاش اتفاق نیفته و بعد از ثور در بازی بعدتر به سراغ اودین و بقیه خدایان بریم با همراهی لشکری از جاینتها دقیقا مثل خدای جنگ سه و اون بازی آخر داستان رو مشخص خواهد کرد که البته از قبل هم مشخصه چه اتفاقاتی قراره بیفته. در مورد فریا هم باید بگم فک کنم در اول با کریتوس دشمنی کنه ولی با زنده شدن بالدر هر دو به طرف کریتوس بیان و یا بالدر زنده نشه ولی باز هم بعد دشمنی با کریتوس متحد بشه چون معلومه دلخوشی از اودین و آزگارد نداره و یه مورد دیگه که من فک کنم در سری های بعدی والکری هایی که آزادشون کردیم هم بخشی از متحدین کریتوس باشن چون در والهالا حضور دارن و در رگناروک آزاد میشن و به نبرد میان و کاملا مشخصه که طرف کریتوس رو میگیرن چون خودشون هم به این مورد اشاره کردن.

                    3. g.o.w کاربر می‌گوید

                      #sub zero
                      بازی خدای جنگ واقعا فوق العاده هست من علاوه بر داستان اصلی تمام مراحل فرعی بازی از جمله مرحله مربوط به والکری ها رو هم انجام دادم و در واقع با پلاتنیوم یک قدم فاصله داشتم فقط اون پرنده ها و در واقع چشم های اودین رو نتونستن همشونو پیدا کنم و این باعث شد بازی صد در صد نشه و اینکه اگه مراحل فرعی رو بازی نکردین توصیه میکنم تمام مراحل فرعی رو انجام بدید پشیمون نمیشید همچنین نمیدونم بازی خدای جنگ سه رو بازی کردید یا نه ولی اگه نکردید حتما اونو هم تجربه کنید واقعا فوق العادست. و اما یک سوال هم من از شما داشتم اونم اینکه در مورد بازی rdr2 هست اگه بازی کردی این بازیو میخواستم بدونم چجوری میشه نوار استقامت رو بالا برد آیا در طول بازی طبق مراحلی به امکاناتی دست پیدا میکنم واسه این کار یا اینکه باید مثل اون شیشه هایی که واسه افزایش نوار سلامت تو طبیعت پیدا کردم برم و تو محیط آزاد یه همچین چیزی پیدا کنم؟ با سپاس

      2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        منم موافقم باهاتون 👍👌 البته ، میدونم بحثی مسخر هست ولی اخه بعضی ها همش میگند دنیای سینمایی فقط گند زده ! درصورتی که فقط گند نزده ، منم میدونم در زمینه ی سینما خیلی بد عمل کرده و مارول برتری دارد ولی اینکه هی بگن تمام دنیای سینمایی مضخرفه حرفی تاسف باره و نباید بدون جواب گذاشت . تا بقیه به راه کج نروند و به راه راست هدایت شوند ( 😂😂 ) نهی از منکر همینه 😁

  30. nimor کاربر می‌گوید

    به نظر که لازم نیست سر شخصیت های تخیلی با هم درگیر بشید همه ی این شخصیت ها فقط برای تفریح و لذت بردن ساخته شدن

  31. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    شما هیچ کمیکی از نال خدای سیمبیوت ها سراغ دارین؟؟؟؟
    چون هر چی میگردم نمی بینمش

    1. nimor کاربر می‌گوید

      کمیک کارنیج مطلق رو بخون

  32. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    فکر کنم ، تو کمیک کارنیج مطلق حضور داشته باشد . اگه سرچ کنید سایت اسپایدی ترجمه کرده .

  33. Sub Zero کاربر می‌گوید

    # G.O.W

    خب گزینه پاسخ به خاطر محدودیت های سایت برای من نمایش داده نشد واسه همین مجبور شدم این پایین جوابتون رو بدم . اخه این چه وضعشه ادمین ؟ 😂 ( با کمال احترام ) 🙏

    اول سوالتون در مورد Red Dead 2 رو جواب میدم . خب من خودم این بازی رو بازی نکردم ولی برادرم کامل تمومش کرد . پس تو واتس اپ ازش پرسیدم و جواب سوالتون رو بم داد . اینم جواب 👇👇👇

    🏆 با خوردن غذای زیاد چاق تر میشه و استقامتش میره بالا.ولی سرعتش کم میشه…یه قسمت داره توی بازی که وضعیت جسمانیش رو نشون میده.باید مرتب غذا بخوره و کمپ بزنه تا همیشه استقامتش رو رنج نرمالی باشه..هر چی بیشتر بخوره چاق تر میشه..باید نرمال غذا بخوره 🏆

    اما در مورد گاد اف وار . من گاد اف وار ۳ رو بازی نکردم فقط مرحله اولش رو تموم کردم تا اونجایی کریتوس به طرز وحشیانه ای پوزئیدون رو میکشه ‌. و چون خودم از پوزئیدون و زئوس خوشم میاد دیگه ادامه بازی رو ندادم 😂😂 ولی برادرم کامل تمومش کرد و منم پیشش دیدم بازی رو . البته فقط این مورد نبود ‌. من کلا با سبک (( هک اند اسلش )) گاد اف وار ۱ ۲ ۳ و اسنشن حال نمیکردم و همچنین از شخصیت پردازی کریتوس تو این ۳ بازی هم خوشم نمیومد . واسه همین بازیشون نکردم ولی در اینده انشالله حتما بازیسون میکنم فقط برم این Ps2 رفیقم رو ازش بگیرم دیگه حل میشه

    اما من عاشق گاد اف وار ۲۰۱۸ شدم . نه تنها به خاطر جهان زیبای اساطیر نورس ، بلکه به خاطر زاویه دوربین از پشت که به شدت من رو یاید حرکتی که Capcom با Resident Evil 4 انجام داد که من وحشتناک عاشق اون بازی هستم . نا گفته نماند که خود گاد اف وار هم از سری Resident Evil و به خصوص نسخه ۴ خیلی الهام گرفته که بعدا اگه خواستید بهش اشاره میکنم . مورد بعدی هم شخصیت پردازی عالی کریتوس در گاد اف وار ۲۰۱۸ بود که منو مجذوب خودش کرد و شخصا طرفدار کریتوس شدم .

    اینم بگم که من مراحل فرعی گاد اف وار ۲۰۱۸ رو فقط بعضی هاشون رو رفتم و فقط تونستم ۱ والکری رو شکست بدم که اونم ضعیف ترینشون بود 😪😐

    ولی برادرم کامل مراحل فرعی رو رفت و همه والکری ها رو هم کشت ولی رو سطح یکی مونده به اخر یا همون سخت ، واسه همین نتونست سپر زئوس رو بگیره . با اینکه رونیک و استرنج و دفنس و ویرتالیتی و کولداون خیلی بالایی هم داشت ولی ۵ روز روی والکری اخر یا همون (( کویین والکری )) گیر کرده بود و دهنش سرویس شد تا کشتش 😂 با اینکه اکثر آیتم های بازی رو هم گرفته بود . خودمونم نتونستیم همه پرنده های اودین رو بکشیم و فک کنم در اخر فقط ۳۰ تا از ۵۱ رو کشتیم

    1. g.o.w کاربر می‌گوید

      #sub zero
      خیلی ممنون بابت راهنماییتون در مورد بازی red dead 2 خودم خیلی به اون مورد توجه نکرده بودم چون واسه افزایش سلامتی یه بطری های مخصوصی پیدا کرده بودم و فک کردم شاید واسه استقامتم همینطور باشه. و در مورد خدای جنگ که موافقم البته من تمامی سری رو دوست داشتم و اولین بار با خدای جنگ ۱ طرفدار کریتوس شدم و سری های بعدی در خدای جنگ ۴ هم من خودمم نتونستم همه پرنده ها رو بکشم که البته فک کنم ۴۶ تا رو کشتم. ولی الباقی به معنی کلمه همه جا رو زیر و رو کردم خبری نشد! به هر حال بازم ممنون بابت راهنمایی در مورد rdr2 و سری رزیدنت اویل هم من خودم به شخصه یکی از بازیهای محبوب من هستن واقعا همشون عالی هستن و در سری من رزیدنت اویل ۲ و ۴ و ۶ بازیهای محبوب من هستن هفت هم خوب بود ولی چون کاراکترش جدید بود خیلی طرفدارش نشدم چون کریس ردفیلد و لیان اس کندی جز شخصیتهای محبوب خودم هستن و تو هر بازی باشن اون بازی واسه من جذاب میشه. کلا گیم خوبه به نظرم هر کسی تو زندگیش بازی ویدیویی تجربه نکرده باشه واقعا کارش اشتباهه. حداقل اگه زیاد هم اهلش نباشه باز باید یه عناوینی مثل uncharted و last of us و resident evil و مهمتر از همه god of war رو تجربه کنه البته بازی خوب زیاده مثل سری batman:arkham و یا بازی marvel’s spider man و تعداد زیادی بازی دیگه. موفق باشید

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        # G.O.W

        خواهش میکنم . اگه سوالی در زمینه بازی داشتید من در خدمتم . خوشحال میشم بتونم راهنماییتون کنم.

        واقعا با حرفتون در مورد بازی های ویدیویی موافقم . اصلا دنیای گیم یه چیز دیگست ‌. هر کس واقعا باید تجربش کنه .

        منم در اویل کارکتر مورد علاقم لیون و کریس ردفیلد . البته از کلیر ردفیلد هم خوشم میاد . روی ایدا وانگ هم بدجوری کراش دارم 😉😂 به خصوص تو نسخه ۴ بازی . تو ۲ هم بد نبود البته

        The last of us و سری Batman Arkham که عالیه . Marvel spiderman رو هنوز بازی نکردم ولی تو برنامم هست . Uncharted رو تمام سریش رو برادرم تموم کرد ولی خودم بازیش نکردم چون با سبکش حال نکردم .

        اگه به سبک فایتینگ و مبارزه ای علاقه دارید پیشنهاد میکنم حتما سری Mortal Komabt یا Injustice رو بازی کنید چون حرف ندارن ‌. Tekken هم بد نیست ولی من شخصا Mortal Kombat خیلی بیشتر دوست دارم و بهتر میدونمش

        حیف که در شبکه های اجتماعی نیستید وگرنه خیلی حرفا داشتم اونجا باهاتون بزنم . ولی اگه در مورد بازی خواستید همینجا هم ادامه میدیم هیچ مشکلی نیست .
        فقط دیگه زیر این مقاله ادامه ندیم چون راجب دارکساید و کمیک هست و بهتره راجب بازی اینجا صحبت نشه . تو همین سایت مقالاتی هست در مورد بازی ویدیویی و اساطیر . اگه خواستید یکیشون رو انتخاب کنید و بهم بگید تا بیام اونجا صحبت کنیم ‌خوشحال میشم . موفق باشید 🙏

  34. دی سی فن کاربر می‌گوید

    فقط یه اشتباه بود دارکساید اصلی با پرزنس رو در رو شده و دستگیر شده اون کلون دارکساید بود که با گالاکتوس جنگید

  35. Loki کاربر می‌گوید

    با سلام مقاله عالی بود. دارکساید تنها خبیث دی سی هستش که ازش خوشم میاد خیلی خفنه . یک سوال دارم شخصیت رایتر کی هستش چون دیدم بعضی از کاربران میگن که از پرزنس قویتره میخوام بدونم که کیه

  36. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    # loki
    اگر بخواید من جوابتون رو بدم بطور خلاصه این کرکتر نماد و تجسم نویسنده ( گرنت موریسن ) در کامیک هست . از اسم هم مشخص هست د رایتر
    اما این کرکتر در اصل باز هم قادرمطلق کامل و تمام نیست و همونطور که عرض کردم فقط در کامیک های مخصوص به خودش که شخص گرنت موریسن نویسندگی اش رو به عهده گرفته قادرمطلق کامل و ۱۰۰ درصد است .
    یعنی تجسم تمام نویسنده ها نیست .
    بطور ساده این کرکتر کنترل کامل رو تمام کمیک های دیسی رو ندارد
    اما از شخص پرزنس قدرتمند تر است .
    ولی اونطور نیست که بتواند با اراده پرزنس رو نابود کند یا از کمیک ها حذفش کند .
    چون خالق کرکتر پرزنس جری سیگل هست و اگر ما نمودی از جری سیگل در کمیک داشتیم اون موقع میتوانست با اراده پرزنس رو نابود کند .
    همونطور که گفتم این کرکتر فقط شخصیت هایی که گرنت موریسن خلق کرده را میتواند نابود کند مانند کازمیک ارمور سوپرمن .
    و از این جهت اختیار مطلق و کامل رو همه ندارد .
    توضیحات زیادی از این کرکتر نیست ولی کاشکی میتوانستم اسم یک منبع ( داخلی ) رو بهتون بگم که برید بیشتر راجبش اطلاعات کسب کنید .
    ولی بخاطر دلایلی متاسفم .

  37. Steve rogers کاربر می‌گوید

    با سلام
    شخصیتی که شما میگید
    در مجموعه ی لوسیفر پرزنس میگه که توسط بعضی از میروی های کیهانی ناشناخته بوجود اومده و احتمال میدن که اون موجود رایتر بود و به احتمال زیاد چون خالق پرزنس به حساب ممیاد فرض کنید چقدر قدرتمند بوده مخلوقش ( پرزنس ) هم از هر لحاظ بی نهایته و در کل هیچ موجودی قویتر از اون نیست و اسامی دیگری مانند مانیتور ذهن _ پرایمال مانیتور _ اوور مانیتور و غیره داره
    امیدوارم که درست توضیح داده باشم
    موفق باشید

  38. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # Steve Rogers
    خیر شما اشتباه میکنید . رایتر با مانیتور مایند د اوروید تفاوت دارد .
    مانیتور مایند د اوروید ( پرایمال مانیتور ) در اصل تمام ایده ها و داستان های نویسندگان و بهتره بگم خود صفحه کامیک هست .
    بهتون پیشنهاد میکنم مقاله ای در همین سایت تحت عنوان 《 قدرتمند ترین شخصیت های دنیای دیسی 》 شماره اول اون لیست رو مطالعه کنید تا متوجه شوید .

  39. امیرعلی کاربر می‌گوید

    به نظر بنده عکس اصلی مقاله توهین کاملی به دارکسایده
    آخه لگد ؟؟؟؟؟
    مگه ما میخوایم پشه بکشیم با لگد میکشیم؟؟؟
    تانوس رو اصلا نگاه هم نمیخواد بکنه دارکساید همین یه لیزر امگا واسش بسه

  40. […] است و در نبرد تن به تن به راحتی می تواند شخصیتی مثل دارک ساید را شکست دهد. با این وجود این سلاح از سوخت و ساز فرد […]

  41. ممد کاربر می‌گوید

    چرا الکی میگی گالاکتوس باکلون یا آواتار دارک ساید جنگید اسم کمیکشم darkseid vs gslactus:the hunger هستش دارک ساید جسم نیست چجور شبه هستش،اونی که با گالاکتوس جنگید کلون دارک ساید بود،مقاله رو تصحیح کنید لطفا

    1. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      دوبار تو دو کمیک جنگیدن یه بار مساوی یه بار دارکساید پیروز شد توی مساوی هم کلون دارکساید بود نه ترو فرمش

      اصلا چرا دارم به کامنت های ۱ سال ۲ سال پیش جواب میدم؟؟؟

  42. […] بیشتر با قدرت های دارک ساید نیز می توانید به مقاله «بررسی قدرت های دارک ساید» در همین سایت مراجعه […]

  43. […] آشنایی با قدرت های این شرور قدرتمند میتونید مقاله (بررسی قدرت های دارک ساید)در همین سایت  رو مطالعه […]

  44. […] (spaceship). و همچنین اگر نمی دانید باید به شما بگوییم که دارک ساید نیز از سفینه های فضایی برای حمله به سیارات دیگر […]

  45. IS King کاربر می‌گوید

    گالاکتوس از دارکساید شکست نخورد تا جایی که میدونم گالاکتوس دارکساید رو له کرد ولی بعد فهمید سیاره آپوکالیپس هیچ انرژی نداره که بهش بده برا همین فهمید که جنگ فایده نداره برا همین رفت

    1. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      هن؟؟؟کمیک رو درست بخون مساوی شد اولا

      دوما اون کلونش بود یکی از ۳۰ میلیارد کلون

      سوما دارکساید امنی ورس هست گالاکتوس یونیورس

      اصلا قابل مقایسه نیستن چی بلغور میکنی دارکساید اسپکتر رو زده کشته!!!!! چی میگی تو؟؟

      اصلا میدونی ترو فرم دارکساید کیه؟؟؟

      نوبانی درجه یک در کشور داریم😂😂😂😂

دیدگاه ها غیر فعال است.