انتقام جویان در مقابل لیگ عدالت: چه کسی واقعاً پیروز خواهد شد؟

لیگ عدالت و انتقام جویان، دو گروه ابرقهرمانی بزرگ در تاریخ کمیک ها و فیلم های ابرقهرمانی. تصور کنید روزی این دو گروه در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. بنظر شما نتیجه چه خواهد شد؟ برای این مطلب، ما اعضای اصلی انتقامجویان و لیگ عدالت را در نظر گرفته ایم و بهای کمتری به آن ابرقهرمانانی که به طور عادی جزو تیم ها نیستند، داده ایم. با ایرونی سنتر همراه باشید.


بی رحمی: انتقام جویان

حتی اگر انتقام جویان در مقایسه با لیگ عدالت نسبتاً دوست داشتنی تر باشد ، این ابرقهرمانان DC هستند که وقتی می توانند، از قتل خودداری می کنند. برترین قهرمانان دی سی یعنی بتمن و سوپرمن مخصوصاً سوپرمن آدم های خوبی هستند و سایر قهرمانان مانند فلش و شازم نیز دست به آدم کشی تا جای ممکن نمی زنند.

در همین حال ، ابرقهرمانان مارول هرگونه مشکلات اخلاقی را که ممکن است برای آنها مشکل آفرین باشد را، نادیده می گیرند و به طور کلی دشمنان خود را می کشند. بعضی از قهرمانان مانند مرد عنکبوتی از این امر مستثنی هستند، اما بیشتر قهرمانان مارول دست به کشتار می زنند مانند سرباز زمستان، بیوه سیاه، هالک در حالت عصبانیت و.. به همین دلیل است که در یک تقابل بین این دو جناح، این انتقامجویان خواهند بود که به دنبال کشتن لیگ عدالت باشند، در حالی که لیگ عدالت به احتمال زیاد فقط سعی می کنند تا انتقام جویان را شکست دهند.


مزیت تاکتیکی: لیگ عدالت

هر دو طرف نبوغی دارند که حرکات آنها را غیرقابل پیش بینی می کند، اما در اینجا ما در مورد چیزهایی صحبت نمی کنیم که گجت ها یا علم به آن مربوط می شود، ما به دنبال نبوغ مورد نیاز برای فلج کردن حریف هستیم.

هیچ کس در تاریخ کمیک به اندازه بتمن در این کار ماهر نیست، بتمن مهارت های کارآگاهی بسیار باورنکردنی ای دارد، او می تواند برای هر شخصیتی برنامه های نابود کننده ای داشته باشد، همانطور که در فیلم بتمن علیه سوپرمن دیدیم، و انتقامجویان اگر به بتمن فرصتی برای ارزیابی نقاط ضعف خود بدهند، به رحمت بتمن به بهشت برین خواهند رفت.


مزیت ضربه شدید: لیگ عدالت

شخصیت های سنگین شخصیت هایی هستند که می توانند عامل اصلی درگیری باشند که نیاز به نمایش قدرت دارد. حتی شخصیت های قدرتمند جادویی مانند Doctor Strange می توانند در هنگام مواجهه با قدرتی که نمی توان در مقابل آن مقابله کرد، غافلگیر شوند. در بیشتر موارد ضربه های سنگین به عنوان مهمترین عامل تعیین کننده پیروزی در نبرد تبدیل می شوند.

در اینجا، فقط باید به سوپرمن نگاه کنیم ، که به اندازه کافی قدرتمند است تا هیت های قدرت Avengers را که قوی ترین آنها ضربات ثور و هالک هستند خنثی کند. اگر سوپرمن به پشتیبان احتیاج داشته باشد، زن شگفت انگیز و آکوامن گزینه های دیگری هستند که می توان به کمک سوپرمن بیایند، که اگر این دو نفر هم وارد نبرد بشوند، سرنوشت این نبرد را به راحتی به نفع لیگ عدالت تغییر می دهند.


قدرت اصلی ذاتی: لیگ عدالت

اینکه یک نفر را با کل اعضای گروه مقابل بررسی کنیم اشتباه است، اما اگر توانایی های ذاتی را در نظر بگیرم، واقعاً فلش بیش از حد قدرت دارد. فلش به راحتی می تواند به زمانی برگردد که انتقام جویان کودک بودند و همه آنها را بکشد. با سرعت زیاد، هیچ کس نمی تواند او را در حال آمدن ببیند و فلش می تواند تمام انتقامجویان را از بین ببرد. همچنین مارشن منهانتر هم هست که با توانایی های تلپاتیک می تواند مغز هر کسی را سرخ کند.

برای انتقام جویان ، شخصیت هایی مانند ثور و اسکارلت جادوگر هستند که از این نظر بالاترین رتبه را کسب می کنند، اما آنها به هیچ وجه سرعت و مقاومت لازم برای مقابله با قدرت های ذاتی اعضای لیگ عدالت را ندارند.


قدرت اصلی خارجی: انتقام جویان

شما می توانید صدها اسلحه از هر دو جهان مارول و دی سی پیدا کنید که قدرتی دارند تا یک تمدن را نابود کنند. اما ما به دنبال قوی ترین ترین سلاح ها در هر جهان خواهیم بود.

اگرچه معادله ضد زندگی چیزی است که درکساید با آن در ارتباط است، اما لیگ عدالت هم می تواند از این سلاح در جنگ تمام عیار علیه انتقام جویان استفاده کند. با این حال، قدرت معادله ضد زندگی به اندازه Infinity Stones (سنگ های ابدیت) بی اندازه نیست. این سنگ ها بر هر چیزی که فکر می کنید غلبه می کنند و به هر کسی که سنگ ها در اختیارش باشد، قدرت بی انتهایی را می بخشند، و انتقام جویان می توانند از آنها استفاده کنند تا لیگ عدالت را به طور کامل از بین ببرند.


نیروهای کمکی: لیگ عدالت

اگر با دنیای کمیک آشنا باشید به راحتی متوجه خواهید شد که اگر تمامی ابرقهرمانان دنیای مارول و دی سی وارد نبرد شوند این دی سی است که به کمک متحدان خود پیروز می شود. لیگ عدالت متحدانی دارد که نه تنها در سراسر جهان می چرخد ​​بلکه حتی اعضائی نیز دارند که از آینده هستند!

البته شخصیت های قدرتمندی نیز به انتقام جویان کمک می کنند، مانند Silver Surfer، اما Justice League این توانایی را دارد که چندین سیاره مانند Apokolips و New Genesis داشته باشد. ارتش های آمازون و سپاه فانوس سبز و خدایان جدید سیاره نیو جنسیس به راحتی می توانند متحدین انتقام جویان را نابود کنند، بنابراین می توانید ببینید که چگونه Justice League در اینجا برتری کامل دارد.


مزیت کمک دشمنان: لیگ عدالت

فکر کردن به این تئوری باعث می شود مغزتان سوت بکشد: در کمیک ها در هر دو جهان اتفاق افتاده است که شخصیت های قدرتمندی از شروران و ابرقهرمانان با هم متحد می شوند، مانند زمانی که دکتر دووم به انتقام جویان می پیوندد، همچنین لکس لوتر نیز در کمیکی با دارکساید متهد شد و جوکر هم با بتمن.

در این حالت هم لیگ عدالت پیروز قطعی نبرد است. چه کسی می تواند لیگ عدالت را همراه با دارکساید، دکتر منهتن، دومزدی و آنتی مانیتور شکست دهد؟


حذف میدان نبرد: انتقامجویان

طرفداران کمیک بوک استفاده از این ویژگی را تقلب می دانند، زیرا حذف میدان جنگ راهی سریع برای پیروزی است، همه کاری که باید انجام شود این است که یک پورتال را باز کنید یا راهی را برای کنار زدن حریف خود بدست آورید که از جنگ جلوگیری شود.

و چه کسی بهتر از دکتر استرنج این کار را انجام دهد؟ نقطه ضعف او توری Hawkgirl است که سحر و جادو می کند، اما دکتر استرنج هنوز هم می تواند نا آگاهانه او را جلب کند و او را به جایی دیگر پرتاب کند. بطور مثال، دکتر استرنج می تواند صدها پورتال را به دورترین فاصله های فضا یا عمیق ترین چاله های اقیانوس باز کند و لیگ عدالت را به کام مرگ بکشاند.


برنده: لیگ عدالت

با توجه به قدرت بسیار زیاد زاتی و توانایی های کارآگاهی، لیگ عدالت به راحتی می تواند انتقام جویان را شکست دهد. اگر گروه X-Men یا سایر جناح ها را هم به خدمت بگیریم، می تواند تا حدودی سرنوشت جنگ را تغییر دهد، اما انتقام جویان اصلی در برابر ابرقهرمانان قدرتمند DC شانس زیادی ندارند.

لیگ عدالت در تمام زمینه ها (به جز شاید جادوگری) دست برتر را در مقابل انتقام جویان دارد. درگیری بین این دو گروه حماسی خواهد بود، همگی امیدواریم روزی تقابل لیگ عدالت و انتقام جویان را در سینما ببینیم. به امید آن روز. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

 

همچنین بخوانید:
سوپرمن علیه تانوس
کپی های بی شرمانه کاراکتر های مارول از دی سی
بازیگرانی که میتوانستند نقش واندر وومن را بازی کنند
۲۰ هنر مفهومی که در فیلم های دی سی مورد استفاده قرار نگرفتند
766 Comments
  1. احمد کاربر می‌گوید

    عزیزم شما نمیتونی دشمنان شخصیت های dc رو با مارول مقایسه کنی در مارول دشمنان انقدر قدرتمند هستند که راهی به جز نابودی نیست
    در دی سی افراد میتونن جلوی مشکلات رو بگیرن برای همین طرفو نمیکشن میشه گفت در بعضی مواقع شانس میارن میبرن ولی دی سی انقد قدرتمنده که ککشم نمیگذه

    1. واقع بین کاربر می‌گوید

      ایول منم موافقم
      اولا کی گفته که مارول نیروی کمکی نداره اشتباه میزنی داداش
      افراد دکتر استرنج
      افراد پلنگ سیاه
      دوما کاپیتان ماررول واسه سوپر من کافیه و تور هم بره سراغ بقیشون که دیگه کسی نمیمونه
      سوما شخصیت های بسیار قدرت مند تر از کاپیتان مارول و تور در مارول وجود دارن که هنوز وارد دنیای سینما نشدند
      حرف این پسره هم درسته.

      1. Wonder woman کاربر می‌گوید

        اولا واندروومن برای کل مارول بسه
        دوما اگه اینجوریه افراد واندروومن ( آمازون ها) و اکوامن(آتلانتیسی ها)حمله کنن دهن مارول پاره است
        سوما ما هم خیلی ابر قهرمان داریم که وارد سینما نشدن مث دارک ساید و هاوک ها و خیلی ها ی دیگه
        من با این سایت کاملا موافقم
        بنابر این
        درود بر جاستیس لیگ و عصر عالی متعالی آقا

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          از حرفات کاملا سطح پایین و خیلی پایین اطلاعاتت مشخصه . تعصب هم که درون حرفات موج میزنه .
          واندروومن برای کل مارول بسه ؟؟!؟؟!!؟؟؟!!؟؟؟! هان ؟!؟؟!؟!!؟؟!! هههههههههههههههه هههههههههههههه همین حرفت اعتبار بقیه حرفات رو هم نشون میده .
          نکته دیگه اینکه اگه قرار باشه لیگ عدالت از آتلانتیسی ها و آمازون ها کمک بگیرن ، انتقام جویان هم میتونن از کمک آزگاردی ها ، واکاندایی ها ، افراد دکتر استرنج و … ، بهره مند بشه . در ضمن مارول هم آتلانتیسی های خاص خودش رو داره . پس بدون که انتقام جویان در این زمینه بسیار برتر هستند .
          تو اومدی دارک ساید رو ابرقهرمان حساب کردی ؟!؟؟!؟؟!؟!!؟؟ هان ؟!؟؟!؟!!؟؟!
          اصلا معلوم نیست در چه حالی هستی و چی داری میگی .

          1. شاهین کاربر می‌گوید

            دارک سایدم حساب کرده ؟؟؟ من اونجاش ک نوشته بتمن قبر همشونو میکنه فهمیدم ی بچه این مقالرو نوشته خیلی واسشون زور داره مردعنکبوتی بتمنشونو تارپیچی کنه واس همین هیچ وقت شماره یکشونو با شماره یک مارول در نمیندازن میان مثل سال ۱۹۹۶ بتمنشونو ک شماره یکشون بود با شماره ۳ مارول استیو راجرز مقایسه میکنن ک اونم تازه تو تاریکی شکستش داد خخخخخخخخخ خستع نباشی

            1. مون نایت کاربر می‌گوید

              دمت گرم حق 😂

          2. علی کاربر می‌گوید

            آزگارد 🤣🤣 داری اشتباه میزنی آزگارد نابود شد به دست رگناروگ بود و ثانوس هم نصف جمعیت باقی مونده رو برد هوا حرف هات هم کمی مسخره است دی سی سوپر من و سوپر گرل رو داره فلش و گروهش رو داره آرو و گروهش رو داره فانوس سبز و گروهش رو داره شزم و خانواده اون و واندروومن و آمازون و آتلانتیسی ها و افراد افسانه های فردا پس در مورد نیروی کمکی حرف نباشه

            1. امیررضا کاربر می‌گوید

              با این وضعت بهت پیشنهاد می کنم برو همون فیلمتو ببین✋✋

            2. حسام کاربر می‌گوید

              آزگارد فقط سرزمینش نابود شد مردمش که اومدن زمین

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                دردنیای سینمایی تعداد زیادی از آزگاردی ها بدست هلا کشته شدن اون مقدار کم باقی مونده روهم نصفشونو تانوس نابود کرد

          3. Comic.ir کاربر می‌گوید

            داداش میبینم اینجاهم جوش اوردی لطفا یکم جنبه داشته باش اینجا سایت تبادل اطلاعاته😐😂دچرا تا هرکس برخلافت حرف میزنه هی میگی ههه ههههه یکم بجای اینکه بخوای مسخره کنی جواب بده واقعا هرکس باکاراش نشون میده چطور ادمیه

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              .
              😐

              1. روح رندال کاربر می‌گوید

                .
                🤔 چه چیزی تعجب داره ؟

            2. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              کاربر Comic.Ir و روح رندال
              الان کامنت شما رو دیدم. جوش نیاوردم جناب. اوکی سایت تبادل اطلاعات اوکی دلیل ههههههه ههههههه این نیست که مخالف حرف من حرف زده دلیلش اراجیفی هست که فرموده و باعث خنده من شده الان من دقیقا چه دلیلی برای ایشون که میگه واندروومن برای کل مارول بسه ذکر کنم شما که خیلی حالیته بگو؟!؟! الان این شخص که دارک سایدو جز لیگ عدالت حساب کرده من چه دلیلی براش ذکر کنم؟!؟! عجببب.

              جناب روح فلان پرسیدی چی تعجب داره؟!؟!؟! تعجبش اینجاست که طرف میگه واندروومن برای کل مارول بسه و وقتی من ههههه فرستادم مورد حمله چند جانبه دیسی فن ها از جمله این دوستمون قرار گرفتم تعجبش اینجاست. افتاد؟!؟!؟!

          4. کمیک فن کاربر می‌گوید

            نه اشتباه از شماست
            شما اطلاعات زیادی ا دنیای مارول دارید درست اما از دی سی نه
            فلش و گروه ارقهرمانیش
            آرو و گروهش
            گروه افسانه های فردا
            سوپرمن – سوپر گرل
            آمازون ها – آتلانتیس ها
            جوخه انتحار – که مجبور به جنگ اند
            سرعتی های بعد های دیگر که توسط فلش فرا خانده میشوند
            بتمن – ابزار هاش
            بیگانه های مقیم زمین دی سی
            مریخی های سبز
            مریخی های سفید
            کریپتونی ها
            دارک ساید هم بله میشه بایه پیشنهاد ساده به جنگ دعوتش کرد
            و شزم و خانوادش
            بسه یا بازم بگم ……💪💪💪

            1. mR.jOker کاربر می‌گوید

              درضمن یه ددپول برای همه بسه،یعنی هم مارول هم دی سی،چرا؟یه کمیک هست از ددپول که روانی میشه و میزنع همه رو میکشه،از بچه ی یک ماهه تا والای همگان و حتی نویسنده هم کشت و در آخر من که داشتم کمیک رو می‌خوندم هم تهدید کرد،پس دعوا نکنید،نه دی سی نه مارول،فقط ددپول 😂❤️😎

              1. کسرا کاربر می‌گوید

                ایکس منا یه لشکرن خودشون

                1. مون نایت کاربر می‌گوید

                  والا

            2. کسرا کاربر می‌گوید

              حاجی ما داریم در مورد فیلم های خود شرکت مارول حرف می‌زنیم اگه اینطور بود که ما تو کنیم و فیلم های دیگه هم آدم زیاد داریم

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                ما درباره کمیک حرف میزنیم

          5. کلارک کنت کاربر می‌گوید

            دادا نمیزنم تو زوقت ها ولی سوپرمن اگ کمیک خونده باشی تمام انتقام جویانو رو همزمان شکست داد من نیازی ندارم توضیح بدهم شما برو کمیک بخون ببین واقعا کی از کی قوی تره و بهتره و خود همین فلش ک اصلن اونجرز در حدش نیست میتونه ب راحتی شمارو بکشه کاری براش نداره شما یکم کمیک بخونی کمیک های مارول علیه دیسی بخونی میفهمی من چی میگم

            1. Mmk کاربر می‌گوید

              همون سوپرمن به شدت توسط پنوم کتک خورد

          6. سینا کاربر می‌گوید

            چی سوپر من و فلش باشن برای کل مارول بسه این مقاله درست ترین روش برد رو گفت لیگ عدالت انتقام جویان رو جر میده شزم و خونوادش فلش و یاراش واندروومن و امازونی ها کریپتونی ها هاوک من ها سوپر گرل

            1. King thor کاربر می‌گوید

              درشته جناپ مارول هیچه

            2. King thor کاربر می‌گوید

              استار برند چی اونم سوپرمن میزنش ؟
              کاپیتان یونیورس جدید چی ؟
              بلو مارول ؟
              کینگ ثور ؟
              هایپریون ؟
              دکتر استرنج ؟
              همه کشکن فقط فلش و سوپرمن 😂😂😂😂😂

            3. مون نایت کاربر می‌گوید

              کاپیتان مارولم واستاده سوپرمن بزنتش 😂

        2. شاهین کاربر می‌گوید

          خیلی بچه ای جوجو واندر ومن بسه ها ها من اصلا ثورو نمیگم هالکو نمیگم ویژنو نمیگم جلوی کسی مثل( واندا.اسکارت ویچ )رو میتونه بگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟ که اتم زمینم جا به جا میکنه یکم کمیک بخون کوچولو موچولو جلو کاپتان مارولو چی ک خودش سنگ فضاع اون رفیقمون راست میگفت اطلاعاتت در حد بحث نیست کمیک یادت نره بخون

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            اگه ازگارد نابود شده و توداری از روی دنیای سینمایی مقایسه میکنی که توی فیلم لیگ عدالتم نصف آمازونی ها نابود شدن از کریپتونی هام که چیزی نمونده

            1. Cosmic immortal hulk کاربر می‌گوید

              سلام مقاله خوبی بود
              شما شرور هارم میاری تو نبرد اگه این طور باشه دیسی پر شروره مثل
              دارکست نایت که با ارتشش برای مولتیورس مارول بسه
              پرپتوا و سه پسرش
              اکلیپسو _ دارکساید اصلی
              و کل امنی ورس دیسی

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            در جوابComic.Ir
            داداش(به قول خودت)مجبوری همه نظرات رو بخونی ول توهم اونم داشت چرت و پرت میگفت چی یه واندر وومن واسه کل مارول بسه اینا قبل نظر دادن یه چیزی کشیدن(منظورم نقشه واسه چرند گفتندبون بد فکر نکنین😂😂)

          3. دیسی کاربر می‌گوید

            ارع

        3. حامد کاربر می‌گوید

          منم موافقم تازه فلش هم یه خوانواده بزرگ و یک ارتش بزرگ داره تازه سوپرمن هم یک لشکر کریپتونی بزرگ داره تازه فانوس سبز هم که دو تا سیاره کامل (موگو) و (اوآ) ارتش داره تو انیمیشن لیگ عدالت تاریکی دارک ساید (ابرشرور دیسی) کل زمین رو نابود کرد حالا ارتش دارکساید کجا و مارول کجا پس مارول بازنده است

          1. ############## کاربر می‌گوید

            داداش میخوای کل کهکشان راه شیری رو هم بیار

        4. Mahdi کاربر می‌گوید

          اگر ابر شرور های مارول به اونجرز بپیوندن که از لیگ عدالت خورده شیشه ای که نمی مونه مثلا تانوس که خیلی قوی هست ، دورمامو که می تونه هم دلرک ساید و هم تانوسو بکشه و دراخر گالاکتوس که سیاره هارو در دستش میگیره و میخورتشون تا انرژی شونو بگیره که اسمش بلعنده ی سیارات هستش

          1. دیسی کاربر می‌گوید

            باشه تو خوبی تو راست میگی..
            کرونا نه
            انتی مانیتور نه
            شیطان عظیم وحشی نه
            اولترامن نه
            سینسترو نه
            اتروسیتوس نه
            دارک ساید اصلی نه
            لوسیفرم نه
            اینا جلوی کلون دارکساید هم واینمیسن..چه برسه به اینایی

            که بالا گفتم
            #شاهین
            تو که اسم کریپتونایتو نمیدونی حرف نزن
            کریپوتونایت تو دنیای مارول نی.
            ایرونت میخواد با مغزش سوپرمنوسوراخ کنه؟
            بی سسواد(اخ ببخش منو یادم رفت تحصیل کرده ای)دکترااااا فوق لیسانسه
            بااااهوش.
            جمع کن خار مادر تحصیلات جمع کن.

            1. King nober کاربر می‌گوید

              نمیخوام طرفداری کنم ولی ابر شرور های مارول رو دسته کم گرفتی
              یکی پایین تر از همه که بعضی جاها گفتن قدرتش در هد والای همگان هس
              دورمامو
              نال که با شمشیر نکرو کمتر کسی میتونه روبه روش وایسه
              گالاکتوس
              زام
              آنتی من
              تایرنت
              سورتور
              مانگاک
              آنسلات
              تانوس
              سیتوراک
              استرنجر تا حدودی چون بعضی وقتا نقش یه بار قهرمان رو بازی میکنه
              آبلیوین
              سلستیال ها
              آبراکسس
              آپوکالیپس
              و…..

              1. Attack titan کاربر می‌گوید

                جناب همه اینها به جز پایین تر از همگان از لوسیفر شکست میخورن پاینن تر از همگان هم با لوسیفر برابر میشه تا حدودی ازش قویتر دیگه اینجور کامنت های طنز نگید.
                قویترین شرور دیسی شیطان وحشی عظیمه که با پایین تر از همگان برابره که نتیجه میگیریم‌شرور های دیسی قویترن چونیه لوسیفر واسه کل انتقام جویان بسه

                اگه حرفم اشتباهه بگین که در کل فکر نکنم

          2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            شما چيزي نگي بهتره
            آخه چرا الكي نظر ميدي
            دورمامو دارك سايد رو بزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!
            اصلا داركسايد اصلي رو ميشناسي

        5. Amir کاربر می‌گوید

          سلام دوست عزیز شما مثله اینکه اصلا فیلم های مارول رو ندیدی و اصلا با قهرماناش آشنا نیستی مارول کمکش کمه؟!شما انتقام جویان پایان بلزی رو ببین مارول اونقدر لشکر داره که دی سی رو شکست بده.
          تازه دلتون رو به سوپرمن گرم کردید؟خوده بتمن توی فبلم بتمن علیه سوپر با یه تیکه کریپتون سوپر من رو از بین برد .
          بعد گفتی فلش بر می گرده زمان گذشته درست دکتر استرنج خودش سنگ زمانی رو داره خودش می تونه زمانی رو تغییر بده

        6. Taha کاربر می‌گوید

          اولا کاپیتان مارول سوپرمن رو میتونه پاره کن و تور باسه واندر ومن تور بسه

        7. مون نایت کاربر می‌گوید

          عزیزم اون ویلن هایی که از دی سی گفتی جلوی ویلن های مارول هیچی نیستن ، دارک ساید که جلوی تانوس چیزی برای ارائه نداره ، درضمن سورتور و مفیستو و دورمامو و خواهر ثور و اسکارلت ویچ و آپوکالیپس و … هم هتن که هر کدومشون به تنهایی واسه کل دنیای دی سی بسه

      2. علی کاربر می‌گوید

        شزم و خانوادش قدرت های کپی سوپر من رو دارند که تعداد آنها ۵ نفراست فلش با سرعت زیادش برا همه بسه مقاله خوبی بودو حرف از نیروی کمکی نزن که دی سی آرو و گروهش رو داره تازه فلش هم یه گروه حرفه ای داره فانوس سبز و گروهش هم هستن و دشمن های دی سی مثل زوم هست که از فلش سریع تر بود یا دشمن اای بی شمار آرو و سومر من و جوکر رو میشه نام برد

      3. میلاد کاربر می‌گوید

        لیگ عدالت هم نیرو های کمکی زیادی داره مثل دکتر فیت لوبو سینسترو ارتش فانوس قرمز بتمن جهنمی بار باتوس ددشات دث استروک ارکام نایت گرین ارو شزم بلک ادام مرد لجنی اتم زاتانا افراد اکوامن ارتش خفاش ها رد هود رابین ها بلو بیتل اینا رو در نظر نگرفتی شزم بلک ادام که برق هستن و ۷ خدا هستن برای شکست دادن ثور کافیه بتمن و سوپرمن هم میتونن کاپیتان آمریکا پلنگ سیاه اسپادرمن با ارتش واکاندان وطن پرست اهنی مرد لجنی سالمن گراندی گرین ارو و دومزدی هالک شکست میدن واندروومن فلش فانوس سبز ایرون من رو شکست میدن دکتر فیت بلو بیتل گرین ارو شزم مارشن منهانتر هم دکتر استرنچ رو میزنن اتم بتمن سوپرمن پرایم وان میلیون سوپرمن مرد مورچه ای رو شکست میدن دومزدی داک ساید فانوس سبز و واندر وومن فلش فلش معکوس
        سینسترو لوکی رو شکست میدن بعد با مرد لجنی اکوامن اتم کرکدیل قاتل دث استروک ددپول و رنگارنگ رو شکست میدن فلش فلش معکوس کوییک سلوو رو شکست میدن

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          شما داری دشمنان لیگ عدالت رو میگی ،اگر به سینما باشه انتقام جویان،به این صورت
          ثور و ویژن و هالک سوپرمن رو شکست میده
          کاپیتان مارول و بلک ویدو واندر وومن رو شکست میده
          اسکارلت ویچ چون حقیقت رو تغییر میده می‌تونه کاری کنه که فلش دیگه نتونه بدوه و واندا برندس
          کوییک سیلور و کاپیتان امریکا آکوامن رو شکست میده
          مرد عنکبوتی و کلینت بارتون و فالکون ومرد مورچه ای سایبورگ رو شکست میده
          مرد آهنی و وار ماشین و پلنگ سیاه بتمن رو شکست میدن
          اگر به کمیک باشه مساوی اند

          1. اتابک دی سی کاربر می‌گوید

            تو خواب ببینین

            1. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

              اتابک
              به نظر شما تو سینما لیگ عدالت برنده میشه؟!!؟
              تازه ایشون (کاربر دکتر استرنج) خیلی زیادی هم گفت مثلا اون آخرش که گفت ایرون من و وار ماشین و پلنگ سیاه پتمن رو خب ههههههههههه یه پلنگ سیاه به تنهایی بتمن سینما رو شکست میده اونا دیگه اضافه هستن
              در کل تو سینما انتقامجویان برنده اند یه اسکارلت ویچ سینما خودش برای کل لیگ عدالت کافیه احتمالا

        2. ناشناس کاربر می‌گوید

          من از بچگی عاشق بن تن بودم می‌دونم که اگه تن به تن با همه اعضای انتقام جویان بجنگه برنده میشه. فقط تن به تن نه بیست به یک

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            داش مطلب طنزی بود 😂😆😅😁😀😃☺😉🙄
            حالا بنظرت بن تن حریف دیمین وین میشه ؟!؟!؟!؟ 😂
            من که شک دارم 🤔

            1. ناشناس کاربر می‌گوید

              ببین تو اصلا میدونی بن تن چیه بن تن اگه به موجود قوی تبدیل بشه پسر بتمن که سهله هالک رو نابود میکنه چون هیولا های قویتر از هالک داره

              1. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

                # ناشناس
                نهههه فقط تو میشناسی ، اول به بن تنیسونت بگو بره کلاس آنلاین هاش رو شرکت کنه بعد عینه بی منطق ها بیا بگو هالک رو شکست بده .
                بن تن تو رویاهاشم حریف هالک نیست اومدی یه بچه ای که درس هاش رو تموم نکرده با هالک قیاس میکنی ؟!؟!
                واقعاً خجالت اوره 😐
                جدی با این کامنت های بیخودت سعی نکن سطح اطلاعاتت رو به نمایش بزاری برای خودت میگم 😂
                این نظرت ناموساً تعصبی بود موندم چه توصیفی در وصف سخن هایت بگم .
                متاسفم برات 😐🙅

                1. ناشناس کاربر می‌گوید

                  قابل توجه شما بن تن مثل شزم، می‌تونه به حدود ۱۰۰ موجود فضایی تبدیل بشه و موجوداتی داره که از هالک قویترن تازه به اکو اکو می‌تونه به سه تا موجود قوی تبدیل بشه

                  1. ناشناس کاربر می‌گوید

                    راستی اگه بن ۱۰۰۰۰ رو دیده باشی میبینی که یک جوون بالغ شده و دیگه یک بچه نیست،

                  2. کسرا کاربر می‌گوید

                    حاجی چیزی زدی آخه …. بن تن اصن مال دی سی اصن مال مارولم نی

                2. ناشناس کاربر می‌گوید

                  برعکس تو بن ۱۰۰۰۰ بن تن یک جوون بالغه و دیگه یک بچه به حساب نمیاد

                  1. batman کاربر می‌گوید

                    دوست عزیز مقایسه خنده داری کردی . صبر کن برم ثور بیارم . بن تن حتی اگه بتونه هالک شکست بده . دیگه حریف ثور نمیشه .

                    1. ناشناس کاربر می‌گوید

                      قبول دارم همه رو به جز ثور،کاپیتان مارول،دکتر استرنج رو شکست میده

          2. کسرا کاربر می‌گوید

            حاجی اصن ثور هیچی چجوری میخواد هالکو ببره

      4. دیسی فنم قویم کاربر می‌گوید

        خب تو دیسی هم افراد قوی هستن بلک کنری بلک ویدو رو میزنه دکتر فیت دکتر استرنج رو میزنه مارشن من هانتر هالک رو تله پورت میکنه سوپرمن و سوپرگرل و پاورگرل کاپیتان مارول رو شکست میدن واندر وومن و شزم هم ثور رو ارتش گرین لنتر هم از پس واندا بر میان دیگه کی تو ماروله فقط هاکای از گرین آرو قویتره که کافیه سوپرمن لیزر کنه میبازه دیگه می میمونه

        1. ناشناس کاربر می‌گوید

          جون دل برقراری اگه یذره کمیم بخوانی ثور شزم رو شکست میده.شزم هم که اندازه ی سوپرمن قدرت داره.

      5. امیر کاربر می‌گوید

        جون دل کاپیتان مارول رو تو فیلما خیلی گنده کردن
        واندر وومن حریف کاپیتان مارول میشه
        ضزم حرف ثور میشه سوپرمن هم هالکو له میکنه
        زاتانا از اسکارلت‌ویچ قوی تره
        مارشن من هانتر هم ویژن رو شکست میده
        تازه سپاه گرین لنترن بماند… که میتونن به سادگی کل انتقامجویان و متحدا شونو شکست بدن 🙂

        1. King thor کاربر می‌گوید

          زاتانا از اسکارلت ویچ قویتره اره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خییییییخییخییییخبخخادددذنکوتگک
          سپاه نوا هم که کشکه استاربرند هم که اصلا حساب نمیشه ادی براک هم ولش کن

      6. اتابک دی سی کاربر می‌گوید

        بتمن، سوپرمن، واندر وومن، فلش (بری آلن)، هال جردن، آکوامن، سایبورگ، مارشن من‌هانتر، گرین ارو، اتم (کمیک)، بلک کنیری، زاتانا (کمیک)، دکتر فیت، کاپیتان مارول، هاوک‌من،متامورفو، فانتوم استرنجر، گردباد سرخ، جان استوارت، هاوک‌گرل، فایر استورم، استیل، ویکسن، بلو بیتل، وایب، جیپسی، میسترمیراکل، دکترلایت، بوسترگلد، سپاه فانوس سبز، کاپیتان اتم، راکت رد۷،راکت رد۴،فایر،آیس،هاوک‌وومن، هانترس،اوریون، لایت رای، جنرال گلوری، ماکسیما، تاسمانیان دویل، رای، بلک کُندور، فلش فمیلی، آگنت لیبرتی،بلادویند، پاورگرل، سوپرگرل، کریمسون فاکس، بلوجای،سیلور سورسرس، مایا، ماجوردیساستر، جی‌نورت، مولتی‌من، بیگ سیر، کلویی‌مستر، کلاک کینگ، اسکارلت اسکیر، تریومپ، نوکلون، اوبسیدیان، بلو دویل، آیس‌میدن، مِیستِک، لرون دسپرو، زان وجاینا، زن فردا، آزتک، اوراکل، ورلد فورجر، پلاستیک‌من، زائوریل، هیپولیتا،بیگ باردا، هورمن، جِید، جسی کوئیک، آنتایوس، دارک فلش، مون‌میدن، بت فمیلی، اتریگن، سیستر سوپریور،م ناگری، کولدکست، نایف آل شیخ، فایرهاوک، سوپرچیف، بولیتر، آمبوش باگ، بلک لایتینگ، رد اررو، جِئو فورس، استارمن، کونگوریلا، گاردیان، مون اِل، دانا تروی، استارفایر، اسنایپرکار، سارگون سورسرر، گولدن ایگل، کاپیتان کومت، سندمن، ادام استرنج، تمپست، کاریپر، رترو، رسورکشن من، توی‌من، اموئدمن، بلوتیرم، اکسوِل لرد، جان کنستانتین، ددمن، مادام زاندو، اوماک، بلک اورکید، ریون، دکترمیست، اولمپیان، المنت وومن، کاتانا، استارگرل ،سوامپ تینگ، پاندورا، لکس لوتور، کاپیتان کلد، کیلرفراست، مرا، آزتک، آکواگرل، بیست بوی، کریپتو، رد رابین، الاستی گرل. رابین، بیست بوی، واندر گرل، سوپربوی، میس مارشن، روی هارپر، بامبلبی، بلو بیتل، راکت، ناتاشا آیرنز، آیکون، تایگراس، ترا، ریون سوپرگرل و استارفایر و خواهرش بلک فایر اشاره کرد. دیک گریسون/نایت وینگ درنبود دیمین وین/رابین
        والی وست
        دونا تروی
        تیم دریک
        والی وست / کید فلش
        روی هارپر
        رابین/جیسون تاد
        اعضا بیست بوی
        واندرگرل
        سوپربوی
        میس مارشن
        روی هارپر
        استارفایر
        ریون
        سایبورگ
        کید فلش ( شخصیت کامیک )
        بتمن (بعضی وقت ها) جان کنستانتین، سایه،مرد تغییر پذیر، زاتانا، مردمرده، سوامپ تینگ، بلک ارکید، پاندورا، اتریگن، انچنترس (کمیک)،واندر وومن، اسپکتر،تیموتی هانتر، ریون (کمیک) و فرانکنشتاین را می‌توان نام برد.آلفردپنی ورث (دستیارتیم)
        لوشیوس فاکس (مسئول فنی و تجهیزات)
        نایتوینگ/دیگ گریسون (رابین اول و مسئول تمرین با اعضای تیم)
        بتگرل (اوراکل)/بارباراگوردون
        باربارا گوردون
        ردهود (رابین دوم)/جیسون تاد
        جولیا پنی ورث (مسئول اطلاعات و جاسوسی)
        -کت ومن/سلیناکایل
        بتومن/کاترین کین
        ردرابین (رابین سوم)/تیم دریک،
        بتگرل (اورفن)/کاساندراکین
        بتگرل (هانترس)/هلنابرتینلی،
        اسپویلر (رابین چهارم)/استفانی براوان
        کمیسرگوردون (هرچندهویت بتمن و اغلب اعضا را نمی‌داند در بیشتر عملیات‌ها همکار تیم اوست)
        کلی فیس/باسیل کارلو،
        گاتهام من/هنری کلورجی آر،
        -عزرائیل/جین پلی والی،
        بلوبرد/هارپر راد،
        لوکاس فاکس (پسرلوشیوس فاکس) (بتوینگ اول)،
        -دیویدزاویمبه (بتوینگ دوم)،
        سیگنال (دوک توماس)،
        گاتهام گرل/کلوکلورد،
        بت کین/کتی کین،
        دیمین وین (رابین (رابین پنجم و رابین فعلی))
        وایلدکت (همراه با گرین ارو و بتمن توسط راس الغول آموزش دیدند)
        هارلی کوئین
        کری کلی (یلورابین)

        گرین ارو/الیورکوئین (دوست بروس وین و بتمن)
        بلک قناری (همسر و دستیار گرین ارو)
        روی هارپر/اسپیدی
        بلوبیتل بتمن‌های تمام ملیت‌ها واین تمام همدست ها ی بتمن هستند و بتمن برای کل مارول بسه راحت مارول نابود میکنه

        1. Dr. Strange
          Dr. Strange کاربر می‌گوید

          کل حرفت درست
          فقط ته حرفت خیلی جوک بود :/

    2. کورنا کاربر می‌گوید

      ازنظر من انتقام جویان قوی تره چو ن کاپیتان مارول رو داره و همانطور که بالا گفت دکتر استرنج واز همه مهم تر ثور

      1. دی سی فن کاربر می‌گوید

        اما فراموش نکنین که کاپیتان مارول در فیلم به دلیل مسایل فمینیستی بیش از حد قدرتمند بود،به علاوه زور بازوی لیگ عدالت عجیبه و دوراز ذهن.

      2. m.k کاربر می‌گوید

        عزیزم اطلاعات نداری حرف نزن
        همین مانیتور فوت کنه کاپیتان مارول میپره هوا
        دکتر فیت هم پخ کنه دکتر استرنج میره بیمارستان
        اگر هم کمیک خونده باشی واندروومن لایق میولنیره پس حرف نزن لیگ عدالت به شدت از انتقام جویان قویتره

      3. کمیک خون کاربر می‌گوید

        🤣🤣🤣🤣🤣 داداش اشتب زدی کاپیتان مارول اونقدرام قوی نیست منم میتونم بگم دیسی قویتره چون دکتر منهتن رو داره البته اگه این تئوری رو حساب کنیم که بقیه شخصیت های دیسی هم بتونن باشن و شخصیت های مارول هم همینجور دکتر منهتن راحت کپ اونجرز رو شکست میده از مارول به جز اونجرز اگه گروه دیگه حساب کنیم ایکس منه که منتهن با یه اشاره نابودشون میکنه اصلا حرفت منطقی نبود

    3. دی سی فن کاربر می‌گوید

      شما هم راست میگی اما بعضی از دشمنان دی سی به شدت قدرتمند هستند.مثلا دارکساید. تانوس حتی با دستکش حریفش نیست،چون اگر خوب کار کنه،می تونه قدرت دستکش رو متوقف کنه.بعضی شرور ها هم قهرمان رو آزار میدن و خیلی برا ی قهرمان سخت هست.مثل جوکر.

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        شما داری قدرتمند ترین ابرشرور دی سی یعنی دارک ساید رو بایکی از قوی ترین ها مقایسه میکنی منظورم اینه که تانوس قوی هست ولی قوی ترین نیست شما باید دارک ساید رو با یکی مثل گالاکتوس مقایسه کنی

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        تانوس از لحاظ قدرت رتبه ششم رو در مارول داره شما باید دا ک ساید رو که قوی ترینه به گالاکتوس مقایسه میکردین و راجعب جوکر من فکر کنم آدم های دیوانه تری هم توی مارول حضور داشته باشن

        1. Comic.ir کاربر می‌گوید

          داداش گالاکتوس قویترین نیست ها🤔

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            میدونم عزیز اما یکی از قوی ترینهاس دارک ساید هم قوی ترین نیست شما منظور رو بگیر.(فقط شیفته اون داداش گفتناتم هر چند خودمم خیلی بکارشون میبرم )با تشکر از دوست عزیزم

        2. امیر کاربر می‌گوید

          دارک ساید از گالاکتوس هم قوی تره
          استپن ولف هم تانوس رو‌شکست میده
          دومزدی آپوکالیپس رو :))

          1. King thor کاربر می‌گوید

            ممنون که ارشادمون کردی

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            امیر
            جناب دارید شوخی میکنید دیگه؟.

          3. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

            دارکساید در یونیورس قابل مقایسه با دماغ گالاکتوس است.
            استپن ولف نیز قابل مقایسه با یک لایه از پوست تا تانوس
            دومزدی هم قابل مقایسه با چشما اپاکلیپسه

    4. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

      آقای احمد عزیز
      آهان
      یعنی لوفیسر و دارک ساید و شیطان عظیم وحشی و فرشتگان مغرب و کرونا و آنتی مانیتور و ……….. چغندر تشریف دارند ؟؟؟
      بعد گالاکاتوس که اومد جلو دارک ساید و آپوکالیپس و به طور بدی شکست خورد خوبه ها ……..چرا وقتی اطلاعاتی نداری حرفی میزنی… خب نگو نمیمیری که
      ممنون

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        کابر احمد کیه؟؟؟؟اگه منظورت منم که اگه دقت کنی نوشتم محمد نه احمد.بعد تو واقعا داری لوسیفر و شیطان …..‌‌‌(حال نداشتم اسمشو کامل بنویسم😂😂)رو با گالتکتوس مقایسه میکنی!!!من یه گالاکتوسو با یه دارک ساید مقایسه کردم چیه هی چغند چغندر میکنی!در جواب شکست گالاکتوس از دارکسایو همونطور که خودم و جناب راجرز چند بار گفتیم شاید در اون حالت گالاکتوس در حد قدرتش نباشه

        1. کمیک خون کاربر می‌گوید

          عزیزم چی میگی لوسیفر میتونه گلاکتوس رو شکست بده چون فرزند خدای دیسیع تازه اصلا لوسیفر کنار میکاییل و الین بلک میتونن شکستش بدن دکتر منتهن میتونه با یک اشاره میلیون ها سیاره نابود کنه در حالی که کل سیاره هایی گالاکتوس خورده حتی با یک میلیون هم نمیرسه شاید دارک ساید نتونه گالاکتوس رو برنه ولی دومزدی آنتی مانیتور و لوسیفر میتونن

    5. HVM کاربر می‌گوید

      ولی شما دارک ساید واقعی را مثل اینکه نشناختی و حتی اگه بمیره بازم رشد میکنه

      1. محمد کاربر می‌گوید

        لوفی سر که خدای جهنم چی میگی تو آنکه جاودانه دارکسایدو میخوره و درضمن گلاکتوس هم با اینفینیتی و آنتی و دث (مرگ) مقایسه شده که تخم کیهانی هستن و اگه شده ۱۰۰۰۰با میزنن میک‌شن دارک سایدو این بچه های کم سن سال میان ی فیگور یا بیگ فیگور همین چرت پرتا میگیرم دیگه فکر میکنن اون والای همگانه😂😂😂بشین سر کارت بچ جون کمیک مارول کامل بخون بعد بیا چرت پرت سر هم کن باشه🙄؟!!!

    6. ناشناس کاربر می‌گوید

      من از بچگی عاشق بن تن بودم می‌دونم که در جنگ تن به تن می‌تونه هالک و تور و… رو شکست بده.میتونه به عظیم الجثه تبدیل بشه هالک و تور رو نابود کنه. ولی در مورد این بحث به نظرم دی سی بهتره

    7. دوست شما کاربر می‌گوید

      نخیر اصلا هم اینطور نیست

    8. امیر کاربر می‌گوید

      اشتباه میکنید مارول خیلی ابرقهرمان داره که تو دنیای سینمایی نیومدن سنتری ادام وارلاک مارول ابی و خیلی هایه دیگه بعدشم انتقام جویان میتونه از افراد دکتر استرنج آزگاردیها سپاه واکاندا و اگه کراس اور باشه از مردان ایکس جهش یافته ها بعدشم اگر مارول از دشمناش کمک بگیره چیزی از دی سی باقی نمیمونه
      گالاکاتوس تانوس ملکیث زمستان سیاه دورمامو

    9. Mahdu کاربر می‌گوید

      ببین داداش دشمنای انتقام جویان چندان با مذاکره حال نمی کنند ولی دشمن لیگ عدالت باهاشون میشه مذاکره کرد

    10. اتابک دی سی کاربر می‌گوید

      جوکر، رأس الغول، دو چهره، ریدلر، کت وومن، پنگوئن، هارلی کویین، بین، پویزن آیوی، مستر فریز، مترسک، ددشات، سالومون گراندی، کیلر کراک، هوگو استرنج، پروفسور پیگ، دث‌استروک، فایرفلای، مد هتر، محفل جغدها، بلک ماسک، من-بت و آنارکی لکس لوتر، برینیاک، بیزارو، دارک ساید، دومزدی، ژنرال زاد، پاراسایت، مستر میکسیزپیتلیک، متالو و مانگول، سیلور بنشی، ارادیکاتور، سوپربوی پرایم، ایمپریکس، فیورا ال، سایبورگ سوپرمن، لوبو، لایو وایر، اولترامن، گوریلا گراد، توی من، اتومیک اسکول، برونو، اینترگانگ، جکس اور، مرسی گراوز، مورگان ادج، پرانکستر، پروفسور همیلتون، تیتانو سوپر اَپ، اولترا همیلتون و …اینا فقط دشمنان بتمن و سوپرمن هستند تازه دشمنان باقی لیگ عدالت رو نزدم

  2. omid کاربر می‌گوید

    با سلام کینگ ثور توانایی این رو داره که با تمام لیگ عدالت و اونجرز مبارزه کنه و پیروز بشه

    1. منطق کاربر می‌گوید

      چی میگی ثور از بعضی ها ضعیف تره

      1. how3in کاربر می‌گوید

        ثور اگ ب قدرت خداش برسه دیدی ک هالکو با دست خالی زد و خداییییش کار کمی نیست
        هالک یکی از قویتریناست

        1. علی کاربر می‌گوید

          شما بجز هالک و ثور کاپتان مارول چی دارین و بگم که سوپر من طلایی این ها رو میخوره

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            در مارول هم آدم های مثل هایپریون،واندرمن،سنتری،آدام وارلاک،گلادیاتور،بلو مارول و خیلیای دیگه هستن که قدرتشون هم اندازه و شایدهم بیشتر از سوپرمنه

          2. علی کاربر می‌گوید

            اولا سوپر من طلایی نه سوپر من پرایم بعدشم اگه به این باشه سنتری به قدرت وید برسه هیچکس جلو دارش نیست اون جوری قابل مقایسه با دارک ساید و گالاکتوس هست

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            قبول دارم سنتری ازسوپرمن قوی تره اما اگه شمامیگی از پرایم هم قوی تره خوب داری اشتباه میکنی

          4. marvel کاربر می‌گوید

            اتر نالز که هنوز فیلم ش نیومده ونوم اسکالت ویچ دکتر استرنج همین جوری الکی نبوده که از اواتا ر جلو زده/توی ۲۵۰ فیلم برتر/

    2. A.P.G کاربر می‌گوید

      ثور از نظر قدرت فیزیکی هیچ برتری نسبت به سوپرمن نداره حتی قدرتمند ترین رعد هاش هم نمیتونه یه جراحت کوچیک به سوپرمن بندازه تازه سوپرمن فقط دوتا نقطه ضعف داره اولی نیروهای کریپتونی هست دومی جادو که اینجا تنها کسی که جادو بلد هست دکتر استرنجه که اونم فقط میتونه به سوپر من ضربه بزنه احتمال کشتن سوپر من بازم خیلی پایین هست و درصده بردن جاستیس لیگ صد درصده

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        ببین من قبلا در این مورد توضیح دادم اما باز هم میگم :
        قبول دارم که جادوی نسخه معمولی شخصیت ثور در دنیای اصلی مارول ، نمیتواند آسیب های کشنده و حتی به نظر من آسیب های جدی به سوپرمن بزنه ، اما مطمئنا میتونه باعث شکست سوپرمن بشه و در شکستش تاثیر گذار باشه .
        نکته دیگه اینکه در خود کمیک های DC مشخص شد که صاعقه میتواند به سوپرمن آسیب بزنه . !!! حتی صاعقه و رعد و برق های کوچک . !!! حالا اسم و مشخصات دیگر اون کمیک رو به یاد نمی آورم .
        اینم که میگی جاستیس لیگ میبره ، فقط نظر تو و بقیه DC فن های دیگه هست . این چیزی نیست که اثبات بشه . اما خداییش قبول دارم که از بین اعضای اصلی انتقام جویان و لیگ عدالت ، تعداد اعضای قدرتمند بیشتره و در نتیجه شانس پیروزیشون بیشتر . اما خوب باز هم نمیشه گفت که ۱۰۰ درصد لیگ عدالت پیروز میشه .

        1. دی سی فن کاربر می‌گوید

          گفتن به احتمال زیاد.

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            بابا دیگه خودش نوشته صددرصده کار اونو ماست مالی نکن

        2. علیرضا کاربر می‌گوید

          درصد برد لیگ عدالت حدودا ۶۵ به ۳۵ هست که خوب عدد خوبیه اما اگر بحث کمکی باشه لیگ عدالت بهتره چون فانوس های زیادی داره که ارتش های قدرتمندی دارن سوپرمن و. کریپتونیا فلش و ارتشش امازونیا و اتلانتییسی ها و خانواده شزم ارتش دارکساید و…..
          بنابراین نتیجه سمت دی سیه ممنون

      2. شاهین کاربر می‌گوید

        ثور ک پدرشو صلواتی میکنه شک نکن همچین میگی سوپر من انگار کی شکستش داده بتمن اونم بعد عمری تله کاری اونم به چهار تا دود اون سنگا بعد کلی کتک خوردن از سوپر من اون سنگا دست تونی استارک بیوفته اون‌مغزی ک تونی داره همچین با لیزرش مخلوطش میکنه ک ی سوراخ گنده وسط دل سوپر من هک بشه خیلی بیسوادی ببخشید میگم

        1. matin کاربر می‌گوید

          برو کمیک مارول و دی سی بخون بد بیا زر بزن با اجازت توی کمیک مارول و دی سی سوپرمن هم هالک را شکست میده هم ثور را شکست میده دارک ساید هم تانوس میکشه
          اگه باور نمیکنی بزن دی سی علیه مارول ویکی پدیا اینم مدرک ولی شخصیتای مارول از دی سی بیشتر
          اینو خودم قبول دارم و اگه اونجرز با دی سی بجنگه مساوی میشه یعنی هیچ کس هیچ کسو شکست نمیده اینا الکی میان زر میزنن ولی تو اینکه سوپرمن ضعیف تر از ثور قبول ندارم چون کمیکی که خودشون نوشتن که سوپرمن ثور را زده نه اینکه شماها بیاین بگین کی قوی تره. هیچ وقت معلوم نمیشه مارول قویه یا دی سی چون هر کدام شخصیت های خودشو داره

          1. Aria کاربر می‌گوید

            این فیلم ها یا مقاله های که میگن تور با سوپر من جنگیده وشکست خورده الکی هستش تنها چیزی که باید باور کرد فیلم های دی سی و انتقام جویان هست واگر روزی انتقام جویان با دی سی مبارزه کرد مطمءن باش که انتقام جویان برنده میشه چون در اون خدای رعدوبرق وجود داره هالک دکتر استرنج پلنگ سیاه مرد عنکبوتی کاپیتان آمریکا کاپیتان مارول ودیگر اعضا انتقام جویان هست

          2. آرتین. شروین کاربر می‌گوید

            خیلی ممنون که فیلم های مارولرو مثال زدین آقا آریا. بنظرتون سوپرمنی که تو سینما سرعتش با فلش برابره، زن شگفت انگیز و آکوامن و سایبورگ با هم حریفش نمیشن، نمیتونه حریف یه خدای بی عرضه که نه تونست آسگارد رو نگه داره نه تونست انتقامشو از تاوس بگیره بشه؟ من بدون هیچ جهت گیری در مورد افراد نظر میدم ولی اگه سوپرمن قصد کشتن ثور رو تو سینما کنه، بیست ثانیه بیشتر نیاز نداره تا دخلشو بیاره.

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              اره خدایی مگه همون خدای بی عرضه نبود که هالک پرتاپ کرد اون ور همون خدای بی عرضه نبود که دهن تانوس با شش سنگ رو سرویس کرد همون خدای بی عرضه نبود که اگه به کمک نکرده بود داشتن از ارتش زیادش شکست میخوردن اره همشون تو فیلمه کمیکم که فقط شکست هرکول واسه فانع شدنت بسه

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            درمقابل سوپر من افرادی مثل ستنتری و آدام وارلاک هستن درضمن اگه قرار به ابر شرور هاست کی میخواد گالاکتوس مارول رو شکست بده وقتی کل کره زمین واسش اندازه یه توپه

          4. میلاد کاربر می‌گوید

            شخصیت های دی سی از مارول بیشتره
            ارتش فانوس سیاه،قرمز،بنفش،زرد،سبز
            برای این که بفهمیم کدوم دو دنیا قوی تره (مارول یا دی سی)همین که شخصیت های برتر و مقایسه کنیم کافیه
            قوی ترین قهرمان مارول دکتر استرنج می باشد (او موفق به شکست دادن اودین و خلق یک زمین جدید با جزئیات کاملش از اول شده است)
            قوی ترین زد قهرمان مارول هم تانوس هست(با دستکش ابدیت)

            قوی ترین قهرمان دی سی دکتر فیت میباشد (یک سیاره را به تنهایی نابوده کرده وبه سرنوشت بیشتر موجودات جهان اشراف کامل دارد و با کتاب سرنوشت میتوان سرنوشت افراد را به نفع خودش تقییر دهد)
            قوی ترین ضد قهرمان دی سی هم دکتر منهتن میباشد(خلاصه قدرت:هر چیزی که بتوانید تصورش را بکنید،آگاهی از تمام دانش عالم همچنین او می تواند تک تک اتم های خودش را از هیچ باز تولید کند)

            حالا شما بگید که کی قوی تره دی سی یا مارول؟

          5. Mohamad کاربر می‌گوید

            دوست داشتم بگم اطلاعاتت کمه اما نمیگم چون تو به کم یه چیزی بده کاری وقتی قوی ترین ابر قهرمان مارولو استرنج و قوی ترین شرور رو تانوس میدونی من واقعا دلیلی نمیبینم که وقتم رو واست طلف کنم👎

          6. Mohamad کاربر می‌گوید

            و دووما فیت دربرابر یه سری نسخه های سوپرمن هیچی نیست و آخه کجا گفتن منهتن شروره؟؟!!

        2. دی سی فن کاربر می‌گوید

          بتمن ضعیف نیست!حتی دارکساید رو از بین برده.هوشی داره مثل برینیاک

      3. how3in کاربر می‌گوید

        چرا اینجور فکر میکنی استرنج فقط ی چشمه کوچیک از تواناییهای استادشه اون بیاد وسط کار سوپر من تمومه شماا داری فقط تاسبی فکر میکنی.در ضمن ثور چشه ک نتونه از کریپتون استفاده کنه ؟؟؟

        1. دی سی فن کاربر می‌گوید

          ثور خیلی خنگه.ببخشید به خاطر همین از ثور متنفرم.
          برعکس بتمن

          1. Amir کاربر می‌گوید

            به چه دلیل به ثور احانت میکنی؟؟ خجالت بکش رو برو رعایت ادبم چیز بدی نیست اگر قرار به برترین نسخه ها باشه مارول پیروز هست rkt و هالک مجازات گر وارد شن دیگه کار اونا تمومه

            1. حسام کاربر می‌گوید

              کسانی که قویترین نسخه لیگ عدالت مانند سوپرمن پرایم را میگویند قویترین نسخه های انتقامجویان را بگویند مرد عنکبوتی در بهترین حالت کاپیتان یونیورس است که با یکی از قویترین نیروهای کیهانی مارول به نام انیگما پیوند خورده یا مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در حالتی که کنترل میولینر را بدست گرفته و با میولینر کارهایی میکند که خود اودینسان نیز نمیتواند با میلینر ان کارها را بکند و از میولینر به جای وسیله ای برای تخریب به عنوان وسیله ای برای ساخت وساز استفاده می کند

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            در خط داستانی رگناروک ثور به تمام علم کیهانی دسترسی پیدا میکنه پس کدوم فردی گفت خنگه

        2. علی کاربر می‌گوید

          اگه یکم اطلاعات داشتی میفهمیدی که سوپر من و سوپر گرل لباس زد کریپتوتایت دارن برا مواقع ضروری

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            فکر نکنم باسنگ واقعیت ساختن کریپتونایت کار سختی باشه

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            جادو چی و قتی ثور به جادوهم دسترسی داره و لوکی،هلا،ساحره،اسکارلت ویچ هم بجز استرنج قدرت جادویی دارند

        3. arya کاربر می‌گوید

          اولا از چه نظر میگی استرنج بیاد کار سوپرمن تمومه سوپرمن در برابر جادو آسیب پذیره مثل کریپتونایت بر روش اثر نداره دوم اینکه در کمیک های جدید سوپرمن قرار شد جادو دیگه نقطه ضعفش نباشه اگه از نظر کمیک باشه که استرنج دربرابر کازمیک ارمور هیچی نیست البته مطمئنم از کازمیک ارمور سوپرمن هیچ شناختی نداری پس یه سرچ ساده برن میفهمی اونوقت بیا نظر بده کازمیک ارمور حتی از rkt هم قوی تره میتونی سرچ کنی

          1. arya کاربر می‌گوید

            ببخشید در جواب how3in بعدش کامنت قبلی همون‌طور که علی گفت سوپرمن لباس زد کریپتونایت داره ودر کمیک کریپتونایت بر روی کازمیک سوپرمن و سوپرمن وان میلیون تاثیر نداره و بعدش اینو بگم سنگ کریپتونایت در دنیای دی سی هست و در مارول وجود نداره

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            تو داری دنیا هارو تفکیک میکنی بعدشم قوی ترین نسخه ثور نکرون ثور هست که فکر کنم از سوپر من پرایم هم قوی تر باشه نکته :من فکر کنم بشه باسنگ واقعیت تمام ابر قهرمانای دی سی رو به راحتی حذف کرد یا حد اعقل میشه لباس های طلاییشون (سوپرمن و سوپرگرل رو میگم)رو به راحتی به لباس معمولی تبدیل کرد

      4. نگاه بکنی پاسخو راحت برنده رو میفهمی کاربر می‌گوید

        ثور نه تور درست بگین اگه تور از نظر قدرت ضعیف باشه چجور اون چکش جنگی که انداختش روی دهن اژدها اژدها نمیتونست دهنشو یک سانتی متر باز کنه رو بلند میکنه یه کم اطلاعاتتونو ببرین بالا تور حریف سوپر من میشه چون از نظر قدرت بدنی با اون برابری داره بزرگ ترین رعد و برق تور سوپر منو له میکنه شما که ندیدید سوپر من چجور چند بار شکست خورد دیگه چرا حرف الکی میزنید.انتقام جویان هالک و دکتر استرنج تور و مرد اهنی و استارکو دارن
        مرد اهنی با سپرش راحت حریف بتمن میشه

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          من خودم مارولی هستم اما تور چون لیاقت داره میولینر رو بلند میکنه نه واسه قدرتش

        2. دیسی کاربر می‌گوید

          نه نشد.مرد اهنی با سپر؟؟؟؟

        3. دیسی کاربر می‌گوید

          هههههه اخه مرد اهنی باباش سپر داشت،مامانش سپر داشت؟
          لابد کاپیتان امریکا هم با لیزرو زره میجنگه.جان من یکم تحقیق کن اینطوری خودتو جمع نکن.
          کراس اوور مارول علیه دیسی سوپرمن هالکو شکست داده بتمنم کاپیتان امریکا و دکتر فیت استرنجو
          اکوامن برده.سوپرمن دوباره هالکو.فکر کنم کاپیتان امریکا رو با ایرون من قاطی کردی.

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            با کی بودی؟؟?؟؟؟؟؟بعد دوباره شروع شد رفتن سر کراس آور😭😭😭چرا اون کراس اور که ونوم سوپرمنو زد رو قبول ندارین؟؟؟؟؟اما اینارو قبول دارین؟؟؟؟؟؟؟؟بابا اون کراس اور ها نتیجش از روی نظر سنتی تأیین میشه به خدا😭😭😭😭من باید سر خودمو بزنم تو دیوار😭😭همین امشب توبه میکنم😭

    3. علی کاربر می‌گوید

      بابا بچه جون یک سوپر من ثور رو میخوره تو دی سی ۷ تامثل سوپر من هست

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        دقیقا سوپر من میخواد با ارتش اترنالر ها چیکار کنه مثلا سوپر من باتمام قدرتش فانیه اما آدام وارلاک به طور کل جاودانس سنتری هم پنج سال توی خورشید نشست و تا سلول آخر سوخت و دوباره بازسازی شد همچنین در کمیک انتقام جویان جدید سنتری کارنیج رو با اون قدرتش با یک هرکت کشت

        1. arya کاربر می‌گوید

          داداش سنتزی پنج سال تو خورشید بوده سوپرمن ۱۵ هزار سال وان میلیون اگه اینجوری باشه واقعا اطلاعاتت خیلی خیلی پایینه سوپرمن وان میلیون پانزده هزار سال تو خورشید بود و بعد طلایی شد دست راست پرزنس لوییس این و کریپتونایت رو دوباره بوجود آورد یه چیز بهت میگم وقتی میخوای مقایسه کنی اول برو اطلاعت دربارش جمع کن بعد الکی نظر بده

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            خورشید به سوپرمن آسیب نمیزنه بحث من الان جاودانه بودن سنتری و فانی بودن سوپرمن هستش راستی فکرمیکنم وقتی که سنتری باووید ترکیب بشه بتونه باسوپرمن پرایم وان ملیون مبارزه کنه

          2. علی کاربر می‌گوید

            داداش تو داری قویترین نسخه ی سوپر من رو با سنتری معمولی مقایسه میکنی خب پس وید چی نسخه شیطانی سنتری که درون خود سنتری هست بیاد بیرون سوپر من وان میلیون رو میخوره

        2. Comic.ir کاربر می‌گوید

          ارتش اترنالر ها بیاری؟دیسی هم میره فانوس های سفید یا وایت لنترن هارو میاره😎

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            بیارم!!مگه مارول ماله منه😁😁خوب توی هردو جهان ارتش های قدرتمندی هستن که برا محافظت از زمین به وجود اومدن راستی من سوالی از شما داشتم سوپر من پرایم وان میلیون قدرت کامل یک خورشید رو جذب کرده؟؟

        3. میلاد کاربر می‌گوید

          نکته ای که باید رد نظر بگیرید این میباشد که بعضی از سلاح حای مارول و دیسی در دنیا های یک دیگر تا ثیر ندارن((در یکی از کمیک های مشترک مارول و دی سی دارک ساید به سنگ های ابدیت دست پیدا میکنه ولی متوجه میشه که دسکش ابدیت در درون دنیای دیسی هیچ خاصیتی نداره ))

      2. دیسی کاربر می‌گوید

        من چی بگم اخه

  3. همون منطقی کاربر می‌گوید

    یه چیز دیگه
    آدام وارلاک به تنهای برای نابودی کله دیسی کافیه
    آما بدون اون مارول بازندست حتی با وجود ثور

    1. نیما خان کاربر می‌گوید

      دوست عزیز یعنی آدام وارلاک میتونه دکتر منهتن، پارالاکس، ایمپریکس، مفیستو، آنتی مانیتور یا سوپرمن پرایم رو شکست بده

    2. omid کاربر می‌گوید

      کینگ تور با تور معمولی فرق داره توی مارول فقط والای همگان میتونه کینگ تور رو شکست بده حتی بینهایت که سنگ های ابدیت رو به وجود اورده هم شانسی در مقابل کینگ تور نداره کینگ تور قدرت فلش.دکتر منهتن. دکتر استرنج . شزم و خیلی های دیگه رو همزمان داره

      1. شمشیر طلایی کاربر می‌گوید

        چی؟؟؟؟؟
        کینگ ثور قدرت های منهتن و فلش و خیلی های دیگه رو با هم داره؟
        اشتب میزنیا. یعنی اگه کینگ ثور تا مغز و استخوان پودر شه دوباره بوجود میاد؟
        یا مثل فلش میتونه از خودش هرچقدر بخواد فلش بسازه و به زمان گذشته برگرده؟
        اسلحه های کینگ ثور رو بگیری نصف قدرتش رفته که. مث طی الارض که با پتک انجام میده.
        فعلا مارولتون براتون یه ثور ساخته بزور بلا حریف مرد آهنی و هالک میشه. جلوی تانوس هم که تو اندگیم گند زد که.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          فکر کنم منظور ایشون شخصیت Rune King Thor ، بود که اغراق نکردم اگه بگم جز ۵ شخصیت قدرتمند مارول هست . !!!!
          در مارول ، اگه بخوام به طور قطع بگم ، فقط والای همگان و دادگاه زندگی و البته بیاندر کلاسیک ، از شخصیت Rune King Thor قدرتمندتر هستند .
          شخصیت Rune King Thor ، به نوعی قادر مطلق هست و حتی تونسته خدایان خدایان ( معروف به « سایه نشینان بالا » ) رو هم به راحتی شکست بده و نابود کنه . اشخاصی که لوکی عنوان کرد حتی ممکنه از نژاد بیادر ها باشن . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و بیاندر ها همان هایی بودند که داپگاه زندگی رو هم به قتل رساندند . !!! با این وضع تصور کنید که شخصیت Rune King Thor چقدر قدرتمند و قادر هست . !!!
          البته خود شخصیت King Thor ( معروف به « Old King Thor » ) هم به علت اینکه « نیروی اودین » رو در اختیار داره ، بسیار قدرتمند هست و توانسته گالاکتوس قدرتمند را شکست دهد و به حد مرگ برساند ( البته به کمک سلاح نکرو . ) . پس از آن که زمین را از خطر نابودی نجات داد ، نسل جدیدی از بشر و انسان و البته بعضی از جانداران دیگر !!! را خلق کرد .
          در ضمن شخصیت ثور یک حالت دیگر به نام Old King Phoenix Thor ، هم داره که بسیار قدرتمند هست . این نسخه و حالت از شخصیت ثور هم توانست زمین را نجات دهد و دووم قدرتمند را در یکی از قدرتمندترین حالاتش شکست دهد .
          حالا خودتون این نسخه های شخصیت ثور رو با شخصیت های مذکور مقایسه کنید میبینید که اصلا و ابدا قابل قیاس نیستند . !!!
          راجب MCU هم به نظرم شخصیت ثور رو خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف نشون داده . اما MCU مهم نیست چون مبدا اصلی کمیک هست . MCU لعنتی مزخرف بر طبق اراده این یارو فایگی و یاروا روسو ها و امثال اینها اداره میشه که اینها هم MCU رو مهمد زن سالاری زن زن پرستی کردند . ( که البته این قضیه یک پشت پرده طولانی و الته کثیف داره که اینجا نمیشه وارد بحثش شد!!!) به طوری که واضحا یارو کاپیتان مارول و اسکارلت ویچ رو ( مخصوصا این یارو کاپیتان مارول رو !!!! ) در حدی فراتر از خدا نشون دادند . !!!!!!!!
          البته در همون MCU هم مثلا در فیلم A: IW دیده میشه که شخصیت ثور به نوعی در اوج قدرتش در MCU ( البته دقت کنید که میگم MCU ، نه کمیک !!! ) قرار داره و خیلی سریع تانوس با ۶ سنگ ابدیت رو هم شکست میده . !!!!!
          در صورتی که در فیلم مزخرف لعنتی پایان بازی ، شخصیت ثور رو در حالت خیلی خیلی و بینهایت خیلی ضعیف شده ای میبینیم که با دو تا پتک حتی نمیتونه یک ضربه هم به تانوس وارد کنه ( حتی یک ضربه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . ) ( در صورتی که کاپیتان آمریکا در همون فیلم با استفاده از پتک میولنیر ، برای مدتی خیلی خوب با تانوس مبارزه میکنه . !!!!!!!!!!! ) .
          اما خوب همان طور که گفتم مبدا اصلی کمیک هست . موضوع آخر اینکه دوباره تاکید میکنم که MCU مزخرف بیخود به دلایل گفته شده اصلا مبدا خوبی برای مقایسه نیست .

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            باید بگم rkt از نسخه نکرون ثور ضعیف تره پس ببینید مبتونین قدرت های اون رو تصور کنید

          2. Comic.ir کاربر می‌گوید

            داداش کدوم سایت گفته جز ۵ کارکتر😐اینو به هرکس بگی میخنده اگه واقعا کمیک بخونه
            والای همگان
            یکی پایین تر از همه
            کازمیک ایمورتال هالک
            کلاسیک بیاندر
            دادگاه زندگی
            بیاندر کودک
            دادگاه زندگی جدید(ادام وارلاک)
            فرشته مدتران
            پروردگار دووم
            مولکولی من ماقبل راتیکان
            پروردگار دووم
            مولکولی من
            نال
            تانوس با قلب عالم
            کینگ تانوس
            تانوس رگولیتور
            بازم بگم😐(البته اینایی که نوشتم ترتیب نداره ها)

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            نه داداش اینه:
            ۱_والای همگان
            ۲_یکی پایین تر از همه
            ۳_پروتژ
            ۴_فالکرام(مطمئن نیستم اما فکر کنم جاش همینجا باشه دوستان اگه اشتباه گفتم تصحیح کنید)
            ۵_rkt

      2. A.P.G کاربر می‌گوید

        بازم گفتم سوپرمن دوتا نقطه ضعف داره اولی کریپتون دومی جادو که اونم فقط دکتر استرنج جادو داره و ثور از نظر قدرت فیزیکی و حتی با استورم بریکر هم نمیتونه یه خراش به سوپر من بندازه

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          ببین در کامنت قبلی که در پاسخ به یکی از کامنت های دیگت ارسال کردم در این مورد توضیح دادم .
          الان اما خیلی ساده و خلاصه بگم که همه میدانند که استورم بریکر ، به راحتی میتواند با یک لمس ساده آسیب های جدی به سوپرمن وارد کنه . شک نکن . استورم بریکر توانست خیلی راحت و با یک حرکت سر تانوس را از بدنش جدا کند . حالا تو بیا هر چی دوست داری بگو . همه چیز خیلی واضحه .
          سوپرمن اینقدرا که خیلی ها فکر میکنند ( البته خیلی ها هم حقیقت رو میدونند اما تعصبشون اونقدری هست که نمیتونند حقیقت رو قبول کنند . ) ، قوی و آسیب ناپذیر نیست .

          1. کورنا کاربر می‌گوید

            موافقم فقط منظورت از استروم بریکر ثور هست؟

    3. میلاد کاربر می‌گوید

      پس معلومه هنوز دکتر منهتن را نشناختین

  4. هومن کاربر می‌گوید

    تمام مطلب یه طرف اون عکس بالای صفحه یطرف دیگه. لامصب نگاش کنی کرک و پر آدم میریزه چه برسه بخای بهش فکر کنی.
    همونطوری که گفتین اعضای اصلی لیگ عدالت راحت انتقام جویان رو شکست میدن. اما اگه مردان ایکس ورود کنن داستان فرق میکنه. البته دیگه در اون صورت جنگ چند تا گروه میشه و منهتن هم میاد وسط.
    این مارول هم تا تونسته همه رو تو فیلم ضعیف کرده. هالک که تو کمیک با دومزدی برابری میکنه طوری تو فیلم ضعیفش کردن که فک نکنم بتونه یک دقیقه هم جلوی دومزده بتمن علیه سوپرمن دووم بیاره.

    1. Caspiyan کاربر می‌گوید

      خودتم خوب میدونی آقا که تنها واندر وومن برای کل مارول بسه

      1. Wolverine کاربر می‌گوید

        مارول از همه لحاظ قوی تر از دی سی است
        از اون ور پنج شگفت انگیز و از یک طرف مردان ایکس که همون مردان ایکس کل دی سی رو میتونه شکست بده و از طرف دیگر خود انتقام جو ها و از اون ور ونوم و گالاکتوس پس دی سی برای مارول هیچی نیست
        تازشم خدایان کیهانی مارول بیشتر از دی سی

        1. Comic.ir کاربر می‌گوید

          یکم کمیک دیسی بخون فرم واقعی دارکساید گالاکتوس رو میتونه نابود کنه کی گقته خدایان کیهانی مارول بیشتره😐

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            همونطور که آقای راجرز گفتن در زمان جنگ قدرت گالاکتوس بستگی به میزان انرژی که از سیاره ها جذب کرده داره

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      عمرا هالک با دومزدی برابر نیست؛ دومزدی ۱۲ تا از بهترین های لیگ عدالت را شکست داده همچنین در برابر کمند هستیا مقاومت کرده حتی شمشیر واندر ومن هم نتونست به بدنش نفوز کنه هر چقدر هم که بزنیش قوی تر میشه و سوپرمنم کشته در صورتی که سوپرمن هالک شکست داده

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        قبول دارم دومزدی از هالک قوی تره اما اون کراس اور ههههههیییییییییچچچچچچچ ارزشی نداره!!!!!!

    3. دیسی کاربر می‌گوید

      این دومزدی بتمن سوپرمنو باید بندازن تو دنیای مارول تا از فیلمای مزخرفشون که گند زده به سینما راحت شیم.

  5. جواد کاربر می‌گوید

    این که لیگ عدالت انتقام جویان رو شکست میدن رو یه بچه پنج ساله هم میدونه و نیاز به بحث هم نیست. ولی این که می گین مردان ایکس راحت حریف لیگ عدالت میشه و در این مقاله و در یک مقاله دیگه اشاره کردین بهش باید بگم این اشتباه محضه. اینکه ققنوس و پروفسور ایکس و مگنیتو خیلی قدرتمندند درسته. اما دلیل نمیشه به همین راحتی بگیم انتقام جویان رو می برن. لیگ عدالت بسیار حساب شده عمل میکنه و اگه بخوایم درنهایت قدرت حساب کنیم سوپرمن پرایم رو داریم. در کمیکی واندر وومن زئوس رو هم شکست داده یا فلش میتونه برگرده به گذشته و همه مردان ایکس رو بکشه. در ضمن در دی سی هم افرادی هستند که قدرت مگنیتو یا ولورین رو داشته باشن که اسامیشون الان یادم نیست.

    1. Wolverine کاربر می‌گوید

      اتفاقا مردان مگنیتو و پروفسور ایکس قویا دلیل محکمی است که بتونن لیگ عدالت را شکست بدن چون مردان ایکس خودش یه لشگر بزرگی مثل ددپول و ولورین و لیدی دثاستروک و دندون خنجری و امگا رد و….. تازه تنها اونا نیستن که خود انتقام جویان و چهار شگفت انگیز و ونوم و خدایان الهی مارول که از دی سی بیشتر است

      1. پرزنس کاربر می‌گوید

        با سلام قبل از اینکه یه سوالی از شما بپرسم میخواستم بگم که اینی که شما گفتین دیگه مقایسه لیگ عدالت و انتقام جویان نمیشه. میشه نبرد عالم های مارول و دی سی که در نهایت پرزنس کار مارول و والای همگان رو یکسره میکنه. البته بحثش خیلی طولانی تر از این حرفاست.
        ولی سوالاتی که از شما دارم و اینکه میگین مردان ایکس لیگ عدالت رو میزنن:
        مردان ایکس چطور میتونه سوپرمن پرایم میلیون رو شکست بده؟
        کدام فرد در مردان ایکس به اندازه بتمن هل بت که دارک ساید رو زده قوی هستند؟
        مردان ایکس چطور میتونن به آتلانتیس نفوذ کنن و عکس العملشون وقتی تمام موجودات دریا از دستشون خارج شد چیه؟
        احتمال اینکه قدرت های جهش یافتگان در دنیای دی سی مثل سنگ های ابدیت از بین بره چقدره؟
        وقتی فلش برگرده گذشته مردان ایکس چطوری جلوشو میگیرن؟ مثلا برگرده به ۸۰ سال پیش و پروفسور ایکسو در نوزادی بکشه؟
        شکست مزخرف واندر وومن از استورم رو یادتونه در کمیک که خیلی هم اشتباه بود. هالا استورم اگه در نهایت قدرتش باشه و واندر وومن هم در حالت الهه جنگی باشه یعنی قدرت های اریس رو داشته باشه کدام قوی تر هستند؟
        ممنون میشم نظرتونو برام بگین.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          ببینید شما اصلا متوجه نیستید که یک جنگ همه جانبه بین مارول و DC به چه معنی هست . همین که میگین مردان ایکس چطور میخوان با سوپرمن پرایم مقابله کنند و چطور میخوان به آتلانتیس نفوذ کنند ، به خوبی تفکر و نگرش ضعیف شما ( با ذکر اینکه اصلا قصد بی احترامی ندارم . ) رو نشون میده .
          جهت اطلاعتون میگم که مارول هم آتلانتیس خاص خودش رو داره .
          اگه قرار باشه جنگی همه جانبه بین مارول و DC تصور بشه ( که تصورش خیلی سخته ) ، باید سوپرمن پرایم ( که یکی از نسخه های قدرتمند سوپرمن هست ) رو با یکی از نسخه های قدرتمند شخصیت ثور و یا هالک مقایسه کرد . نه با مردان ایکس معمولی .
          فلش در دنیای DC در شراطی توانایی سفر در زمان داره ولی خوب شخصیت هایی هم که در مارول این توانایی را داشته باشن کم نیستن . البته فلش به نظر خودم از هر نظر از همتا های مارولی خودش یعنی کویک سیلور و بقیه شخصیت های تقریبا مشابه ، برتره .
          بعدم اصلا نمیخوام بحث بین جنگ همه جانبه مارول و DC رو خیلی دقیق برسی کنم ( چون واقعا خیلی پیچیده و غیر قابل تصور و پیش بینی . ) ، اما اگه قرار باشه چنین جنگی رو تصور کرد ، چرا باید لزوما در دنیای DC اتفاق بیافته ؟!؟؟!
          در پایان به نظر شخصی خود من اون شکست واندروومن از استورم ، خیلی ابتدایی و ساده کار شده بود و به نظر شخصی نویسنده اون کمیک و هدفی که نویسنده داشت برمیگرده . یعنی هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه . خود من به شخصه نسخه معمولی واندروومن رو تقریبا از هر لحاظ برتر و قویتر از نسخه معمولی استورم میدونم . قویترین نسخه واندروومن رو هم از قویترین نسخه استورم ( تا به این زمان !!! ) ، قویتر میدونم .

          1. پرزنس کاربر می‌گوید

            من در دیدگاهی که برای این دوست عزیز گذاشتم فقط نبرد بین مردان ایکس و لیگ عدالت رو بدون دخالت هیچ گروه دیگه ای در نظر گرفتم و گروه دیگه ای رو دخیل نکردم. و دوست دارم اگه میتونید آقای راجرز، جواب اون سوال ها رو بدین اگه ندین هم بازم ممنون از شما که اطلاعاتتون رو دارید با من رد و بدل می کنید.
            در مورد نبرد همه جانبه مارول و دی سی هم حقو به شما میدم.

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          درمورد سفر در زمان حالا بجز کمیک حتی توی دنیای سینمایی گذشته روی آینده اثر نداره البته توی مارول

    2. Aria کاربر می‌گوید

      آقای جواد چرا وقتی حرفی رو نمیدونی حرف میزنی انتقام جویان از همه لحاظ قوی‌تر از دی سی است تو اگه کمی ۴ تا قسمت انتقام جویان رو ببینی متوجه میشی

      1. دی سی فن کاربر می‌گوید

        شما فقط با فیلم دیدن نظر نده برو کمیک بخون بعد نظر بده.

  6. A.P.G کاربر می‌گوید

    من کاملا موافقم چون دی سی شخصیت های نسبتا خیلی قدرتمند تری نسبت به مارول داره اما اینکه واندر وومن برای کل مارول بسه رو زیاد قبول ندارم چون مارول هم شخصیت هایی داره که بتونن بعضی از شخصیت های دی سی رو شکست بده اما اگ بخوایم شخصیت کلی در نظر بگیریم بنظرم یه مانشن من هاتر و سوپرمن یا شزم میتونه حداقل کله اعضای انتقام جویانو نابود کنه اگرچه خودم بیشتر طرفدار انتقام جویان هستم اما این از نظر قدرت فیزیکی شونه

  7. aaaaassdf کاربر می‌گوید

    افرين من هم دقيقا همين نظر و دارم

  8. عاقلانه کاربر می‌گوید

    باسلام من مارولی هستم
    اما زر نزنین dcبرنده است اون هایی ام که گفتند مارول برندس دروغه چون میخوان خودشون از تیمشون برنده باشن

  9. شاهین کاربر می‌گوید

    مقالت به درد عمت میخوره. هاکایو. از مارول داره دیسی. همه افراد دیسی هیچ شانسی جلوی ..واندا … ویژن … ثور… مرد آهنی… هالک… بازم بگم … کاپتان مارول…ولورین…. ندارند همچین میگین بتمن سیاست مداره انگار چ گلی به سرش زده ؟ ی سوپر من شکست داده اونم با چی ؟؟؟ با اون سنگه اونم با بدبختی او کلی زور … اصلا خود سوپر من اولش گفت من نمیخوام بکشمت … تموم شد رفت اون همه شلیک اون همه تله کار ساز نبود فقط اون سنگا حالا اون سنگا دست مرد آهنی بود چی میشد با مخلوط لیزرش کمتر از ده ثانیه سوپر من به اون دنیا میره فازت چیه اون مرد عنکبوتی رو دیدی خود ب خودی خود حریف قدریه واس بتمنت دشمنای بتمن کیان جوکر ؟؟؟؟ بین ؟؟؟ ک کمر بتمنو خورد کرد ؟؟؟؟ یا پنگوئن تو اینارو با مرد شنی الکترو میخوای مقایسه کنی باو جم کن مقالتو تعصب از سر کولت داره میباره اون اسامی ک بت گفتم اون بالا همونا بسشونن دگ دکتر استرنجرز بماند انقد زمانو واسشون پیچیده میکنه ک سرگیجه مزمن میگیرن بای بای

    1. دی سی فن کاربر می‌گوید

      موندم چجوری نظرت رو تایید کردن،لطفا متعصب نباش،دفعه ی بعدی می زنم ادعا های تعصبی مارول فن هارو داغون می کنم.به نظر من مارول یه تقلید از دی سی هست که برای اینکه ضایع نشن کاراکتراشو ضعیف کرده.

  10. شاهین کاربر می‌گوید

    اگه بتمنت روزی با مردعنکبوتی رو ب رو بشه چهار تا حرکته واس پیتر ی تار تو چشم ی تار به پاش ی تارم میکشتش ک بخوره زمین در آخرم با تار میچسبونتش کف آسفالت تمام ی چیزی هست ک انقد دیسی حراس داره این مبارزرو ترتیب بده میدونی چرا چون خیلی زور داره شخصیت شماره یکش تارپیچی بشه دشمنای بتمن کیان جوکر ؟؟؟؟؟ یا پنگوئن ؟؟؟؟؟ یا بین که کمر بتمنو خورد کرد کلاشم برداشت بروس سر از بیمارستان درو ورد تو اینارو تو تصور غلطت با مرد شنی ! الکترو ک خودش برقه ! کارنیج! راینو !میستریو ! میخوای مقایسه کنی بت من هر وقت یکی از اینا رو شکست داد بعد اون وقت بیا با کل اونجرز مقایسش کن

    1. پرزنس کاربر می‌گوید

      ای خداااا. یه مارول فن بچه سال خنگ هیچی ندون متعصب دیگه که حتما منبعش از اسپایدی هست. خسته شدیم دیگه جواب امثال شما بچه مارول فنای تازه به دوران رسیده فقط ادعا دار رو دادیم. بابا بسه دیگه یخورده احترام و فهم و شعور حالیتون باشه. یخورده کمیک بخونین. هر خر حمالی که یه سایت میزنه مرجع تقلیدتون نکنید. آخه تو که هیچی نمیدونی چرا میایی یچی میگی که همه بهت بخندن؟؟
      اصلا میدونی زره بت جهنمی چیه؟ همونی زرهی که بتمن باهاش دارک سایدی رو که گالاکتوس و تانوس و به فنا داد رو خود سیارش دهنشو سرویس کرد، حالا چهارتا تار بسه واسه بتمن؟؟ بتمن واندر وومن رو چجوری شکست داد؟؟؟؟ بتمن آکوامن و فلس و چجوری شکست داد؟؟؟؟ اصلا میدونی؟؟؟؟ چیزی در مورد واندر وومن ورژن الهه جنگی شنیدی؟؟؟ میدونی دی سی هم ثور داره؟؟؟ اصلا میدونی قدرتمند ترین های دی سی کیان؟؟؟؟ هالا مرد آهنی سوپرمنو میزنه؟؟؟؟ مرد آهنی ای که از روی بتمن کپی شده. هالک که از سالامون گراندی کپی شده؟ بلک ویدوی که از بلک کنری کپی شده؟؟ سنتری و گلادیاتوری که از سوپرمن با ضایع ترین روش کپی شدن؟؟؟ مرد مورچه ای که از اتم کپی شده؟؟
      اخه بزول فن، خودت داری میگی نمی‌خواست بتمنو بکشه،اخه مرد آهنی و یه دست بزنه که مرد آهنی مرده که؟ فلش میره بچگی مرد عنکبوتی مزخرف که از روی خود فلش اسکی رفته میکشتش که. فازت چیه حاجی؟؟؟ اصلا چند سالته با این سطح پایین اطلاعاتت؟؟؟
      حرفا و نصیحت‌های زیادی دارم که بهت بزنم اما تا نفهمم چند سالته حرفی نمیزنم. امیدوارم بالای بیست باشی. خیلی حرف دیگه هست که تو کله اسپایدی شدت نمیره. مثل تو هم نیستم که بگم یه بتمن برا کل مارول بسه.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        من که کاری ندارم و این وسط چیزی به من مربوط نیست انا این پیغام نباید تایید میشد .
        حالا ایشون تعصب داشت و یکم زیاده روی کرد و شاید شاید به قول شما سنش کم بود . اما شما که به قول خودت عاقلی چرا توهین میکنی ؟!؟!؟ شما که به قول خودت سنت زیاده چرا توهین میکنی ؟!؟!؟!؟ یعنی شما تعصب نداری و بیخودی توهین میکنی ؟!؟!؟! الان یه مارول فن بچه سال خنگ ، یعنی چی ؟!؟!؟!؟!؟!
        درباره اسپایدی باهات موافقم که سایت به درد نخوریه . اما خودت رو کنترل کن . ایشون فقط نظرش را گفت . شما هم قبلا نظرت رو گفته بودی .

        1. پرزنس کاربر می‌گوید

          عزیز من فیکه. اینیکی هی میاد از این حرفای بدرنخور میزنه فیکه. تو خودت قبول داری اسپایدرمن راحت بتمنو میزنه؟؟؟ آخه یچی میگه با عقل جور در نمیاد. جوابشونو ندی روشون زیاد میشه همه جا هستن، یه خط کمیک نخوندن فقط فیلمای مارول و دی سی و دیدن فک میکنن چیزی می دونن. به اینا فرصت بدی از سر و کول همه میرن بالا. من که هرجا از این افراد دیدم جواب میدم، هنوم جوابمو نداده و نمیدونم چرا برا همین میگم فیکه.
          در ضمن شما هم زیاد با ادب نیستیا. کامنتاتو تو همین سایت و پروشات خوندم. با توجه به اینکه معلوماتت خیلی بالاست ولی شما هم یخورده به نظر مخالفت با احترام بیشتر برخورد کن.

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            تو یکی داری از حد میگذرونی نظرشو داده به تو چه درضمن من موافقم بعضی مقاله های اسپادی خوب نیست اما خیلی ازمقاله هاش فوق العاده هستن تو که میگی بدرد نخوره چند مقاله ازش خوندی

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        در جواب کاربر پرنزس
        داداش تو فحش دیگه ای به ضحنت نرسید که بگی بچه سال خنگ هیچی ندون متعصب هان شما توی ی دنیای دیگه ای ها خوب شد نظرت باید قبل ارسال شدن تأید میشد وگر نه دیگه میخواستی چیا بگی تازه به دوران رسیده هان ؟؟ داداش یه جوری حرف میزنی احساس میکنم هفتاد هشتاد سالته ها تازه کی مجبورت کرده جواب بدی که تا دیگه چیزی واسه گفتن نداری فحش میدی بعد جای قشنگش اونجاس که میگی یکم شعور داشته باشین داداش یه سری به خودت بزن قبل این که نظرت رو ارسال کنی بخونش ببین چی نوشتی هر خر حمالی هان؟؟؟تودیگه کی هستی یعنی تو هر سایتی که مطابق نظرت نباشه رو مدیرشو با خود سایت خر حمال میدونی آخه مردک توداری قدرتمند ترین زره بتمن رو با مرد عنکبوتی معمولی مقایسه میکنی ببینم این زره جلوی مرد عنکبوتی کیهانی (زمانی که کاپیتان یونیورسال بود)خداییش چند ساعت دوام میاره جمع کن بعد میای میگی یکم کمیک بخون تازه میای میگی تعصبی جمع کن بابا

        1. عرفان کاربر می‌گوید

          وای وای وای
          چه حرفای بدی چه آدم بدی😂😂
          رفیق اسپایدر من کیهانی رو داری بتمن مقایسه میکنی بعد خودتم عاقل می‌دونی؟؟
          اینجا نه براساس قدرت‌های کیهانی بلکه بر اساس تجهیزات و زره‌ها باید مقایسه میشد
          خواهشاً دیگه اینطوری مقایسه نکن چون اصلاً خوب نیست هیچ سنخیتی با هم ندارک

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            چه حرفای بدی رو بامن بودی؟؟؟؟؟میشه اول کامنت پرنزسو بخونی.من کی گفتم عاقلم ؟؟؟؟؟چرا چرند میگی😠😠
            خوب بتمن بازره هل بت به قدرتمند ترین حالتش میرسه و اسپایدی با نیروی کاپیتان یونیورس پس من چرا اشتباه کردم؟؟؟؟؟نکنه انتظار داشتی بیام با زره اسپایدرمن تو اینفیتی وار و اند گیم مقایسش کنم ؟؟؟؟؟
            شما خواهشا دیگه اینجوری کامنت نذار👎👎👎

      3. Mohamad کاربر می‌گوید

        در ادامه کامنت قبلیم به باشعور بدون تعصب پیر و ریش سفید سایت که تازه متوجه شدم ایمیلشو کلا توی این سایت بستن باید اضافه اونجایی که گفتی امیدوارم حداعقل بیست سالت باشه داداش به اطلاعاته نه به سن من بچه ۸ یا۹ساله میشناسم ده برابر تو اطلاعاتشه تویی که میای میگی دی سی ثور داره دیگه نیا از تقلب حرف بزن.وقتی سایبورگ کپی یکی از شخصیت های ماروله،یا آکوامن که کپی نیموره حتی شکل نیزه نیمور رو هم عوض نکردن تنها فرق آکوامن با نیمور اسمشه درضمن کوچولو(آخ ببخشید یادم رفته بود سنت زیاده اصلاح میکنم پدربزرگ)این مقاله راجعب قدرته حالاچون ناراحت نشی توی بحث کپی هاهم تو راست میگی اما چه ربطی داره؟یعنی کپی سوپرمن نمیتونه از خود سوپرمن قوی ترباشه؟یا خداییش کجای مرد عنکبوتی شبیه فلشه وقتی دی سی شصتا نسخه مضحک از روی مردعنکبوتی داره بعد میای میگی چرا یه چیزی میگی که بهت بخندن؟؟واقعا😂 درضمن گفتی بهش نمیخواست بتمن رو بکشه که چی کشتن به آدم معمولی بایه زره آهنی (توی بعضی کمیک ها)واسه شخصیت سوپرمن چقدر میتونه سخت باشه مگه درضمن نمیدونم به کی گفتی آخه مرد آهنی میتونه سوپرمنو بکشه من هرچی چند تا نظر قبلی رو دیدم کسی اینو نگفته بود اما واسه چی نتونه از همون روش بتمن استفاده میکنه یکم کریپتونایت و در نتیجه آسیب پزیر شدن سوپرمن در مورد سفر در زمان چند تا نظر دادم اینم اضافه میکنم:اگه دکتر استرنج فلش رو توی یه محدوده زمانی زندانی کنه چی اونم طوری که حتی فلش وقت فکر کردنم نداشته باشه بعد میگی اطلاعاتت پایینه 😵😵ببخشید دیکشنری آنلاین من از طرف ایشون معضرت میخوام😬😬برو جمع کن بابابزرگ جمع کن👎👎(آقا منظورم از این استیکر فحش نبودا مسدودم نکنین

  11. نجید کاربر می‌گوید

    کافیه بتمن رو بسپارید به دست دردویل تا ببینم توی تاریکی میتونه دردویل رو شکست بده یا نه؟ حتی دردویل میتونه راحت نقشه بکشه خودتون توی سریالش و کمیکاش دیدین که چه جدیت و هوشی داره. تنها قدرت لیگ عدالت بتمنه که اونم نقطه ضعفایی داره

    1. دی سی فن کاربر می‌گوید

      به نظرت بتمن فکر نقطه ضعفش رو نکرده.به علاوه بتمن میره جای تاریک به خاطر ترسیدن بقیه.بتمن عقلش می کشه جلو دردویل بره جای روشن. تا هم خوب ببینه.هم بهتر بتونه نبرد کنه.

  12. حامد کاربر می‌گوید

    اگه به کمک دشمن باشه اونجرز اگه از تانوس و گالاکتوس کمک بگیرند که تمومه بعد سوپر من میتونه جلوی هالک یا تور رو بگیره؟؟

    1. صادق کاربر می‌گوید

      در زمینه کمک دشمنان لیگ عدالت هم میتونه از افرادی مثل دومزدی، دارک ساید، دکتر منهتن، و آنتی‌مانیتور کمک بگیرند آنتی مانیتور بسیار شخصیت قدرتمندی هست و قدرت های سوپرمن در مقابل اون بسیار ناچیز هستش و شکست دادن اون نیازمند جان‌فشانی تمام ابرقهرمانان در تمام جهان های موازی بود
      با این‌حال آنتی مانیتور تقریبا داشت مولتیورس رو نابود می‌کرد و باعث کشته شدن میلیارد ها نفر از جمله سوپر‌گرل و فلش شد

  13. M.M.T کاربر می‌گوید

    نگاه کنید تو مقاله نوشته شخصیتای شرور لیگ ادالت بیان لیگ عدالت میبره ولی به شخصیتای شرور مارول توجهی نکرده مثل تانوس و دارو دستش و….
    به مردان ایکس هم توجهی نشده که اگه چنین جنگی رخ بده طرفدار قهرمانان مارولن چون شرکت مارول زیر شاخه ی دیزنیه و زادگاه قهرمانا یه شرکته
    با این حساب اگه ایکس منا هم به انتقامجویان بپیوندند لبگ عدالت راحت شکست میخوره
    ولی اگه کل قهرمانا ی مارول و دی سی با همهی پشتی باناشون و…. با هم بجنگن احتمالا یه جنگ برابر خواهیم داش و گفتن اینکه کدوم جناح بطور قطع پیروز میدان خواهد شد سخته
    در کل نبرد برابر و مساوی خواهد بود

  14. Amir کاربر می‌گوید

    به نام خدا
    من در زمینه نیروهای کمکی مشکل دارم جناب ادمین برای مثال ارتش آزگارد به دلیل باستانی بودنش و تجربه به مراتب از ارتش نیوجنسیس قوی تره و همین طور اگه انتقام جویان نیرو های کمکی مثل واکاندا، ارتش آمریکایی ها به رهبری کاپیتان، ارتش لوکی در یوتون هایم، ارتش نیمور در آتلانتیس و ارتش آهنی مرد آهنی بسیار قدرتمند هستند و همین طور اگر قراره جنگ همه جانبه باشه انتقام جویان میتونن از کمک ایکس من و چهار شگفت انگیز و دیگر متحدانشان که خیلی زیاد هستن کمک بگیرن همچنین در یه کمیکی که یادم نیست نوشته بود تانوس و فرقه ی سیاه هم با انتقام جویان متحد شده بود پس انتقام جویان میتونن رو کمک تانوس دورمامو و حتی گالاکتوس هم حساب کنن

    1. sasan.sh کاربر می‌گوید

      دارک ساید و دومزدی و لکس لوثر و جوکر هم سر حمله ایمپریکس متحد شده بودند. هالا دارک ساید قویتره یا تانوس؟؟؟ دومزدی قویتره یا آبومینیشن؟؟ فرشتگان بهشت و یادت رفت. آنتی مانیتور جهان نابود کن قویتره یا گالاکتوس سیاره خور؟؟؟ دکتر منهتن قویتره یا دورمامو؟؟ بعد میدونی اصلا چند تا سپاه فانوس داریم؟ فانوس سبز و زرد و سفید و سیاه و نارنجی و بنفش وقرمز و الی آخر.

    2. صادق کاربر می‌گوید

      در پاسخ به کاربر Amir باید بگم دی‌سی هم می‌تونه از ارتش های سیاره نیوجنسیس و آپوکالیپس و ارتش آمازون‌ها و آتلانتیسی ها استفاده کنه و همچنین ارتش های فانوس سبز، زرد، قرمز، نارنجی، سیاه و… هم هستن که به کمکشون میان و اگه یک جنگ همه جانبه بین عالم های مارول و دی‌سی اتفاق بیفته یعنی تمام شخصیت ها از هر دو عالم وارد نبرد بشن بدون در نظر گرفتن والای همگان و پرزنس دی‌سی می‌تونه از کمک کسانی مثل شیطان وحشی عظیم، لوسیفر مورنینگ استار، میکائیل دمیورگوس، ایلین بلک، فرشتگان مقرب، کلمه، اسپکتر، رادیانت، دکوراتور، بی‌پایان‌ها، کسمت، اولتیماتور، فانتوم استرنجر، اربابان و نمایندگان نظم، اربابان و عوامل آشوب، سوپرمن پرایم وان میلیون، دکتر منهتن، نهاد، کرونا، هکتات و نکرون استفاده کنه که موجوداتی بسیار قدرتمند هستن و به راحتی می‌تونن یک دنیا رو نابود کنن

  15. dark knight کاربر می‌گوید

    سلام
    من یک مورد در باره ی ارتش پشتیبانی بگم با اینکه مارول ارتش پشتیبانی قوی داره اما دی سی سپاه فانوس سبز روداره و به غیر از فانوس های سبز فانوس های زرد وقرمز هستن فرض کن این سه تا سپاه بیان داخل جنگ اون وقت این سه تا سپاه نمی تونه مردان ایک رو شکست بدن تا زه به غیراز این سپاه ها کلی سپاه فانوس دیگرو داریم مثل فانوس های سیاه نارجی اگه همهی این سپاه ها بیان تو جنگ مارول مبره یا دی سی خب دی سی

  16. Amir کاربر می‌گوید

    با یاد و نام خداوند مهربان
    من همین اول کار بگم که جنگ نمی شه چه لزومی داره این گروه های مارول و دیسی با هم بجنگن اگه هم بخان والای همگان و پرزنس اجازشو نمی دن ای گروه ها میتونن باهم متحد باشن و با دشمنانشون بجنگن هی میگن این میبره او میبره نمی شه که دو گروه خیلی خوب و عالی ابر قهرمانان تاریخ کمیک با هم بجنگن چه لزومی داره

    1. دی سی فن کاربر می‌گوید

      شما از اونایی هستی که هردوطرف رو دوست دارن

      1. Amir کاربر می‌گوید

        حق با شماست من هر دو طرف رو دوست دارم اما جنگی در پیش نیست اگر هم باشه (که احتمالش کمه) یه درگیری ساده هست نه دیگه لشکر کشی نه چیزی اون ور هم خبیث ها متحد میشن این بر هم ابر قهرمان ها دخلشونو میارن

  17. ariai.bakhtiari کاربر می‌گوید

    بله دارم میبینم کلی فن اینجا جمع شدن. جم کنید برید مشقاتونو بنویسید.
    بهتون پول میدن؟ نه میخوام بدونم به شما پول میدن؟ که میوفتین به جون هم؟ بابا برید یکاره ای بشین بخدا وقتتونو با این داستان های ساختگی که یه عده برای پول بوجود آوردن هدر ندین.

  18. صادق کاربر می‌گوید

    سلام دوستان به نظر من اگه جنگ بین این دو گروه اتفاق بیوفته لیگ عدالت پیروز میشه لیگ عدالت افرادی مثل سوپرمن پرایم وان میلیون رو داره که بسیار قدرتمند هستن و همچنین واندر وومن الهه جنگ و بتمن هل‌بت که دارک ساید رو در سیاره خودش شکست داده
    و لیگ عدالت نیروی پشتیبانی قوی تری داره مثل سپاه فانوس سبز ، زرد ، نارنجی ، قرمز و خیلی های دیگه و همچنین اگه قرار باشه یک جنگ همه‌جانبه بین عالم های مارول و دی‌سی اتفاق بیوفته دی‌سی میتونه از کمک کسانی مثل پرزنس ، شیطان وحشی عظیم ، الین بلک ، لوسیفر مورنینگ استار ، میکائیل دمیورگوس ، اسپکتر ، رادیانت ، دکوراتور ، اولتیماتور ، دکتر منهتن ، مستر میکسیز پیتلیک ، نکرون و کرونا بهره‌مند بشه که امثال دومزدی و دارک‌ساید جلوی اونا هیچی نیستن و دی‌سی پیروز میشه و البته غیر از اینها افراد بسیار قدرتمند دیگه ای هم هستن که کل انتقام جویان و لیگ عدالت با هم حریفشون نمیشن با تشکر از شما و سایت باحال و خوب ایرونی سنتر

  19. صادق کاربر می‌گوید

    در ضمن باید بگم که من دی‌س فن نیستم اما واقعا شخصیت های دی‌سی خیلی قدرتمندن سوپرمن کتاب بینهایت رو بلند کرده و در قدرتمند ترین حالتش با یه عطسه نظم منظومه رو به هم ریخته سوپرمن پرایم وان میلیون تونسته با یه ضربه سولاریس رو نابود کنه و لوئیس لین و سیاره کریپتون رو مجددا خلق کرده اون با سرعتی حداقل۲۶ برابر سرعت نور حرکت میکنه اون از انفجار یک ابر نواختر به راحتی جون سالم به در برده و می‌تونه حداقل ۴۰ میلیون درجه فارنهایت رو تحمل کنه سوپرمن پرایم توانایی سفر در زمان و آگاهی از گذشته و آینده رو داره و خیلی راحت میتونه افرادی مثل مستر میکسیز پیتلیک رو نابود کنه که خودش یکی از قوی تریناست مولتیورس براش معنا نداره و هر وقت که بخواد میتونه کل مولتیورس رو نابود کنه و از اول بسازه اون دست راست پرزنس هست و حمایت تمام و کمال پرزنس رو داره در دنیای دی‌سی تنها پرزنس و فرشتگانی مثل اسپکتر و لوسیفر مورنینگ استار توانایی شکست دادن سوپرمن پرایم رو دارن با این حال اون حتی یکی از ۱۵ شخصیت قدرتمند دی‌سی نیست فکر کنید اونا بیان چی میشه و شخصیت هایی مثل بت مایت که قدرتمند ترین حالت بتمنه و یک موجود پنج بعدی مثل مستر میکسیز پیتلیکه و قادر به نابودی بعضی از ابعاد هم هست دی‌سی به راحتی میتونه انتقام جویان رو شکست بده این نظر شخصی منه و به نظر بقیه هم احترام میزارم با عشق😘😘😘😘

  20. کمیک فن کاربر می‌گوید

    دی سی سوپر من و سومر گرل رو داره شزم و ۴ نفر از اعضای خانوادش فانوس سبز و گروهش فلش و گروهش آرو و گروهش واندر وومن و آمازون وآتلانتیس و افسانه های فردا و بتمن و خدایان کیهانی زیادش پس همه ساکت حتی اون دی سی فن ها که یکم اطلاعات ندارن

    ببینید من عاشق مارول هستم ددپول و کاپتان آمریکا رو دوست دارم ولی خدایی خودتون بگینبا این توصیف ها دی سی برنده هست توی یک کمیک خوندم که ددپول همه ی انتقام جویان رو میکشه و جالب این بود که هالک رو با دو گلوله گازی و یک لگد دقیق کشته
    ونوم به صدایی که فرکانسش بین ۶۰۰۰ و ۹۰۰۰ باشه واکنش نشون میده ثور هم بدون چکشش نمیتونه قدرتش رو متمرکز کنه

    نقطه ضعف های مارولی ها رو گفتم ولی از حق نگزرین
    م سوپر منهم یه نقطه ضعف داره که همه میدونیم ولی میدونید که لباس مقاوم اون رو هم داره

    این مقاله کمی مبتدی بود ولی نکات خوبی رو داشت
    و تمام

  21. S.R کاربر می‌گوید

    فقط کافیه تویه سایت درباره ی جنگ بین ثور و سوپرمن بخونین
    اون ۱۵۰۰سال عمر داره و یه خداس وتجربه ی بالا اگه تو کمیک بخونین اون میتونه ۳۰ برابر سرعت نور حرکت کنه یعنی از کاپیتان مارول هم بیشتر اون میتونه با بوی بدن افراد (مثال هالک )از مایل ها بدونه کجاس و حتی اگه یادتون باشه تو فیلم ابدیت بلد ساخت تبر جدید ثور در عرضچن ثانیه از اونوره کهکشان به زمین اینوره کهکشان رسید قابلیت کنترله اب و هوا رو داره
    و اون میتونه تا لبه ی کهکشان راه شیری رو ببینه حتی زمانی که مارول در حرکته رو می بینه اون تنها با یک مشت میتونست سیارات رو نابود کنه در حالی که هرکول فقط تونست از مدار یه کوچولو خارج کنه

    1. arya کاربر می‌گوید

      داداش قدرت های سوپرمن رو هم بگو بعد خودت یه سرچ ساده بنویس superman vs thor همه ی سایت هابی که میاد ببین اونوقت متوجه میشی

  22. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام مجدد راستی معلومه انتقام‌جویان قویترن چون ثور دکتر استرنج و اسکارلت ویچ ( احتمالا هالک), میتونن سوپرمنو بزنن وقتی قویترین عضو لیگ عدالت از این چند نفر میبازه لا این حال شما لیگ عدالتو قویتر میدونین

    1. arya کاربر می‌گوید

      شما که مشخصه از روی تعصب نظر میدین اول اینکه ثور در نسخه معمولی به هیچ وجه نمیتونه سوپرمن رو شکست بده آخه هالک مگه از سوپرمن شکست نخورده اونم دوبار دیگه چی میگی !!! اینم بدون جادو دیگه نقطه ضعف سوپرمن نیست اگه هم بود جادو می‌تونست فقط به سوپرمن آسیب بزنه شاید فقط دردش بیاد پس دکتر استرنج هم نمیتونه کاری کنه شاید دونفری بتونن شکستش بدن ولی روردرو در نسخه معمولی نمیتونن شکست بدن و این مشخصه که لیگ عدالت قوی تر است

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        جناب منطق شما چجوریه که هر شخصی بگه که یک نفر از سوپرمن قویتره ، میگی تعصب داره ؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!
        ثور خیلی قدرتمندتر از سوپرمن هست . من برای این صحبت خودم دلایل خیلی زیادی دارم . تو هیچ دلیلی داره ؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟!؟
        آهان راستی اون کراس اوور بیخود رو راجبش توضیح بدهم . ببین اولا که کراس اوور ها کلا نیمه رسمی به حساب میان و اصلا قابل استناد نیستن . در ضمن معمولا در دنیا های اصلی مارول و دی سی هم اتفاق نمی افتن . دوما که اون موقع طلسم لیاقت از روی پتک ثور برداشته شده بود و برای همین هم سوپرمن تونست پتک ثور را بلند کند . سوما خیلی از این کراس اوور ها رو اصلا طرفداران برندش رو مشخص کردند . از جمله فکر میکنم که همین کراس اوور را . و از اون جایی که در اون زمان تعداد طرفداران سوپرمن خیلی بیشتر بود ، پس طبیعتا سوپرمن انتخاب شد . بعدشم خود مارول گفته زیاد این کراس اوور ها رو جدی نگیرید .
        کلا این کراس اوور ها برای اینکه فروشش خیلی بالاس و برای هر دو طرف مارول و دی سی سود کلانی داره . ضمن اینکه در حین این کراس اوور ها به یک سری رویداد معروف مارول و دی سی هم اشاره میشه و از اونجایی که خیلی میخونند این کراس اوور ها رو بنابراین اون کمیک ها هم شدیدا تبلیغ میشه .
        پس بدون که فکر کردی یه کراس اوور برتری سوپرمن رو ثابت کرده ، خیلی سخت در اشتباهی و بس .
        سوپرمن فقط قدرت بدنی بیشتری داره و البته سرعت بیشتری همین . تازه همون سرعت هم اصلا به دردش نمیخوره در این مبارزه . چون ثور در کمیک با ها و بار ها اجسام با سرعت بیشتر از نور را دیده و نسبت به آن واکنش نشان داده است . حالا این بحث هم مطرحه که سوپرمن چقدر محدودیت و ضعف دارد . مثلا سوپرمن اگه از زمین خارج بشه و بره یک سیاره فاقد ستاره زرد ، به مراتب ضعیفتر میشه . ثور هم که توانایی تلپورت دارد و به راحتی میتواند میدان مبارزه را تغیر دهد . یعنی حتی همون برتری سوپرمن در سرعت و قدرت بدنی هم ثابت و پیوسته نیست . در ضمن ثور یک جنگجوی خیلی ماهر و حرفه ای و با تجربه هست و حداقل چند هزار سال در سراسر کهکشان ها با انواع موجودات قدرتمند مبارزه کرده است . سوپرمن از نظر مهارت مبارزه هم هیچ حرفی برای گفتن در برابر ثور ندارد .
        ثور در کمیک نشان داده است که بدون پتک میولنیر هم توانایی پرواز و هم توانایی کنترل آب و هوا و صاعقه را دارد . در ضمن توانایی کنترل زمین هم هست . این توانایی کنترل زمین به حدی گسترده هست که ثور میتواند حتی گرانش زمین را هم تغیر دهد . !! خوب گرانش هم که یکی از نقاط قوت سوپرمن هست . همچنین اگه فکر میکنی که صاعقه برای سوپرمن مشکلی نداره ، میتونی به یکی از نبرد های همین سوپرمن با شزم مراجعه کنی و بعد قضاوت کنی . همچنین ثور میتواند با ایجاد ابر های بزرگ جلوی رسیدن نور خورشید به سوپرمن را بگیرد . اینجوری حداقل سوپرمن ضعیفتر میشود . نمیشود ؟!؟!
        راستی سلاح قدرتمند ثور یعنی میولنیر را یادم رفت که ذکر کنم . پرداختن به تک تک قدرت های میولنیر که از موضوع بحث خارج هست . اشعه لیزری و تنفس منجمد کننده سوپرمن هم زیاد برای ثور خطرناک نیست . چرا ؟! چون اولا که ثور در سطح یک ستاره قدم زده و به مدت خیلی زیادی هم بین مواد مذاب یعنی ماگا زنده مانده است و همچنین دمای صفر مطلق را هم تحمل کرده است . دوما هم که پتک میولنیر توانایی جذب و دفع انرژی را در مقیاس گسترده دارد .
        زود درمانی سوپرمن تا حدود زیادی به خورشید وابسته هست اما زود درمانی ثور اصلا به خورشید وابسته نیست . سوپرمن در طول شب ضعیف تر میشه . و دلایل خیلی زیاد دیگر … .
        دلایل شما چیه ؟؟!؟!؟ به جز اون کراس اوور دلیل دیگری هم دارید ؟!؟!
        حالا من خودم قبول دارم که سوپرمن از هالک خیلی قویتره اما دیگه زیاده روی نباید کرد . در مورد لیگ عدالت و انتقامجویان هم فعلا نظری نمیدهم .

        1. arya کاربر می‌گوید

          استیو راجرز میخواستم بدونم هنوز هم کاربر محمد ابراهیمی رو با با عرض پوزش از این کاربر ایشون رو بدون تعصب میدونید و اگه طبق حرف ایشون ثور از سوپرمن قویتره پس هالک هم از ثور قویتره 🙄🙄

  23. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ادمین گرامی سایت من یک سوالی از شما دارم .
    اگه احتمالا نظر من را خواندید میخواستم بدونم شما که از سوپرمن اطلاعات کاملی دارید نظرتون راجب این دلایل چیه ؟!!؟ به نظرتون منطقی هست و به سوپرمن صدمه میزند و یا خیر !؟!؟ و اینکه احتمال نبرد را چند درصد به نفع سوپرمن میدانید ؟!؟! ( با توجه به اینکه قبلا گفته بودید به نظرتون سوپرمن برنده میشه پرسیدم . ) . مرسی از اینکه وقت میگذارید .
    موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      قبلا هم گفته بودم، من در این نبرد پیروزی رو ۶۰ به ۴۰ به نفع سوپرمن می بینم. سوپرمن رو بدون تجهیزات تصور نکنید. اون زره ها و وسیله های خاص خودشو داره و لایق بلند کردن میولنیر هم هست. از نظر قدرت بدنی و انرژی هم که به مراتب از ثور قویتره و در کمیک اثبات شده ولی این دلیل نمیشه که همیشه بخواد در برابر ثور پیروز بشه. ثور هم امتیازاتی داره که اگه بخواد (اگه بخواد) میتونه سوپرمن رو شکست بده.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        البته سوپرمن معمولا بدون زره خاص و تجهیزات خاص مبارزه میکند . ( دارم میگم معمولا . ) حالا درسته که یک سری تجهیزات خاصی داره اما خیلی کم پیش میاد که ازشون استفاده کند . واقعا لایق پتک ثور هم که هنوز مشخص نشده که هست . یعنی اثبات شده نیست . چون اگه برسی کنید اون موقعی که سوپرمن پتک ثور را بلند کرد ، طلسم لیاقت از روی میولنیر از برداشته شده بود . بنابراین لایق بودن سوپرمن ثابت نشده . نکته مهم اینکه سوپرمن اگر حتی لایق پتک ثور هم باشد ، باز هم نمیتواند از خیلی از توانایی های این پتک استفاده کند . مثل توانایی تلپورت و جذب و دفع انرژی . !
        در ضمن قدرت بدنی بیشتر که خوب اشاره کردم اما انرژی رو قبول ندارم . ثور هم بدون پتک خودش توانسته آب و هوا و صاعقه را کنترل کند . حتی توانایی کنترل زمین در مقیاس گسترده را هم دارد . انفجار گاد بلست هم هست . در ضمن ثور در صورت لزوم از ازگارد هم انرژی و نیرو میگیرد . به نظر شخصی من ، انرژی ذاتی ثور بیشتر از سوپرمن نباشه ، ابدا کمتر هم نیست . حالا تازه انرژی ذاتی سوپرمن خیلی به محیط اطرافش وابسته است . مثلا به خورشید و اگر نور خورشید ازش سلب شود ، انرژی ذاتیش هم به وضوح کاهش میابد .
        از شما هم ممنون برای پاسختون .

  24. arya کاربر می‌گوید

    ادمین من چرا نمیتونم کانت بزارم ارور میده

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      یا نتتون ضعیفه یا یچیزی رو وارد نکردین.
      سپ الان چجوری کامنت گذاشتین؟ 😂😅

  25. arya کاربر می‌گوید

    نه اون پیام طولانی هرکاری میکنم میگه شکست

  26. arya کاربر می‌گوید

    استقامت: از لحاظ استقامت و مقاومت برتری با سوپرمنه، چرا؟ سوپرمن به مدت ۵ روز سیاره زمین که وزنش معادله ۵۲۹۷ تن هست رو روی قفسه سینش تحمل کرد بدونه خستگی تحمل وزن زمین بر بروی قفسه سینه سوپرمن و در اون روی سکه تور یکبار با تموم قدرتش تونست وزن میدگارد سرپنت(بزرگترین مار جهان، این مار انقدر بزرگه که به دور زمین چرخیده و دمش به دهنش رسیده) رو تحمل کنه به طور ساده تر بگم کاری که تور تونست یکبار با تموم قدرتش انجام بده، سوپرمن به مدت ۵ روز بدونه خستگی انجام میداده

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      کلا بحث استقامت خیلی پیچیدست . برای همین هم اگر دقت کرده باشی من راجبش صحبت نکردم . استقامت به قدرت بدنی و انرژی ذاتی و حتی سرعت و در کل به ویژگی های زیادی گره خورده و وابستست . به راحتی نمیشه راجب استقامت نظر داد . الان بیشتر توضیح میدهم .
      اشتباهی که خیلیا مرتکب میشن رو شمام مرتکب شدین . راجب این مورد چند نکته وجود دارد .
      اولا که فکر کنم این موارد به سوپرمن قبل از بحران مربوط میشه . سوپرمن بعد از بحران خیلی محدودتر شد . چون سوپرمن قبل از بحران از این لحاظ خیلی تخیلی میزد و نویسنده ها هم خودشون متوجه بودند که زدن به جاده خاکی و سوپرمن رو محدودش کردند . آخه مثلا سوپرمن با یه عطسه یه منظومه رو زیر و رو میکرد . اون وقت مثلا منطق اینکه یه سرفش برای فرت شدن زمین کافی باشه . اما جور در نمیاد . نویسنده ها هم دیدن که کلا ناجوره . برای همین سوپرمن بعد از بحران خیلی ضعیفتر شد و الان بیشتر باید اون سوپرمن رو ملاک قرار داد . خوب این از این نکته .
      نکته دیگر اینکه این مورد بیشتر به قدرت بدنی مربوط میشه تا استقامت . باید با یک مثال توضیح بدهم . به عنوان مثال فرض کن که یک انسان خیلی قوی میتونه یک وزنه ۵۰ کیلیو گرمی رو ۵ ساعت نگه داره . یک انسان یکمی لاغرتر نمیتونه یک ساعت هم این وزنه رو نگه داره . اما مثلا در یک زمینه دیگه دوام و مقاومت خیلی بیشتری داره . مثلا اینکه میتونه به مدت یک ساعت تمام رو بدوه اما اون فرد قوی هیکل نیم ساعت هم در دویدن دوام نمیاره . خلاصه استقامت به خیلی موارد وابسته هست و به راحتی نمیشه راجبش نظر داد . حالا این نگه داشتن زمین هم بیشتر به همون قدرت بدنی زیاد سوپرمن بر میگرده که منم گفتم در شرایط عادی قدرت بدنی بالاتری داره .
      جهت اطلاع بگم که ثور هم در برابر یک سیاهچاله واقعی و البته انرژی کامل یک ستاره نوترونی مقاومت کرده . ثور یک جنگ به مدت ۹ ماه تمام و پیاپی با غول های یخی داشته . آن هم در صورتی که بقیه همراهانش از بین رفته بودند و تنها خودش باقی مانده بود . !! حتی در کمیک جدید ثور ، به یک داستان اشاره میشه که طبق آن ثور یک جنگ به مدت ۲ سال تمام و مستمر و پیوسته با موجودات اساطیری داشته . بدون خوردن قطره ای آب و ذره ای غذا . بدون لحظه ای استراحت . !!! 😱😱 اگر اشتباه نکنم ، ثور حتی یک جنگ به مدت چندین ماه با زئوس داشته است . ! در کل ثور استقامت خدایان را دارد . ! در حالی که ندیدم سوپرمن پیوسته بیشتر از چند روز مبارزه کند . سوپرمن هم استقامتش خیلی زیاده و البته باز هم میگم که وابسته به محیط هست . دقیقا مثل قدرت های دیگش .
      امیدوارم متوجه شده باشید . 👍😁

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        شزم چی استقامت اطلس،شهامت آشیل، قدرت زعوس و زور هرکول داره ول نتونست سوپرمن شکست بده(در جواب استیو راجرز)

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      درجواب Arya
      ببخشید در بحث مقاومت شما مگه میدونی مار میدگارد چقدر وزن داره شاید(فقط شاید)وزن مار میدگارد از زمین بیشتر بوده

  27. arya کاربر می‌گوید

    خب از نظر سرعت سوپرمن کرکتریه که با اسپید استرها مبارزه میکنه هرثانیه برای اون ها به ساعت و در بعضی مواقع به روز می انجامه سوپرمن از سرعت نور نیز چندین برابر سریع تره سوپرمن دریکی از کمیک ها برای لوویس لین گلی از سیاره alpha centauri در چند ثانیه اورد یعنی سوپرمن ۸۷۳۴ سال نوری با رفت و برگشت یعنی ۵۱۳۴۲۸۱۷۴۰۰۰۰۰۰ مایل اگه این عدد رو تقسیمبر ۲۰ کنیم میشه عدد ۲۵۶۷۱۴۹۰۰۰۰۰۰۰مایل بر ثانیه که میشه ۹۲۴۱۷۰۷۲۴۰۰۰۰۰۰۰۰مایل بر ساعت پس سرعت سوپرمن ۱۳۷۸۰۹۰۹۷ برابر بیشتر از سرعت نوره !!!! دیدم تو سایت پروشات خیلی به اعداد علاقه داری این همه عدد گفتم …در اون طرف سکه سرعت ثورخیلی کمتر از سوپرمنه حتی با داشتن میولینر تور نمیتونه سرعتی حتی نزدیک به سرعت نور داشته باشه و در حالت عادی بدون پتک حتی از ولورین هم سرعتش کمتره سلاح . دراین مورد شکی درش نیست میولینر یکی از قوی ترین سلاح های کمیک هستش البته سوپرمن هم سلاح هایی داره که میتونه بددردش بخوره اینکه زیاد استفاده نمیکنه دلیل بر این نیست که استفاده نکنه اونم در برابر کسی که از سلاح استفاده میکنه ..فدرت .. شاید مهمترین فاکتور تو نبردها قدرت باشه هردو تو این زمینه حرف برای گفتن دارن سوپرمن مرگ رو شکست داد ثور void,…در ادامه چندین عدد از کارهای براساس قدرت این دو کرکتر رو میگم نگه داشتن اسمان خراش … خراش اندختن جمجمه یک سلیستیال … بی هوش کردن گالاکتوس . نگه داشتن ازگارد .. نگه داشتن ده تن …..سوپرمن هل دادن سیاره .. نگه داشتن سیاره ای که با سرعت نور حرکت میکنه … بلند کردن بی نهایت .. حرکت دادن خورشید .. نگه داشتن یک سیاه چاله در دست هاش خلق خورشید .. کشیدن کهکشان ..نگه داشتن quintillion200 با یک دست هریم معادل عدد ۱۰ با ۱۸ صفر به توان دو تن است تاریخچه مبارزه در کمیک لیگ عدالت و اونجرز سوپرمن ثور رو شکست حالا شما اینو قبول ندارید مشکل خودتونه نتیجه در دو فاکتور مهم پیروزی در مبارزه سرعت و قدرت پیروزی با سوپرمن بود در بهترین حالت اگز ضربه میولینر به سوپرمن اصابت کمه چون سرعت سوپرمن چندین برابر سرعت نوره خیلی احتمالش کمه … سوپرمن فقظ دردش میاد چرا میگم دردش میاد یکی از نقاط ضعف سوپرمن جادو هست که الان دیگه نیست اما مانند کریپتونایت روش اثر نداره و فقط در حد درد است چون میولینر با جادو اودین تعمیم داده شده اصابت ضربه در حد درد هستش در کمیک kingdom come که در اون شزم با اخرین قدرتش به سوپرمن حمله میکنه جادو شزم مستقیم از ویزارد کینگ نشات میگیره و یکی از خالص ترین جادو ها هست سوپرمن فقط دردش گرفت ……سوپرمن هنوز از اخرین حد قدرتش رو نشون نداده و میتونه ثور رو شکست بده ….. بازم میگی دلیل ندارم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اینجا خیلی و خیلی و حتی بیشتر این مواردی که شما میگین مربوط میشه به سوپرمن قبل از بحران که اگه دقت کرده باشین در کامنت قبلی راجبش توضیح دادم . در کل دیگه اون سوپرمن در کمیک وجود نداره و الان سوپرمن بعد از بحران رو داریم که خیلی محدود شده . از همه لحاظ مثل قدرت و سرعت و خلاصه همه چیز خیلی محدود شده . درست و منطقی اینکه این سوپرمن یعنی بعد از بحران در نظر گرفته بشه .
      در ضمن صحت خیلی از این موارد برای من مسخص نیست مثل همین عددی که برای سرعت سوپرمن گفتین . من باید کمیکش رو چک کنم . مشخصات کمیکش رو بدین . اگه به سوپرمن قبل از بحران مربوط میشه که کلا این مورد رد میشه . چیزی که من شنیدم سرعت سوپرمن به مراتب از فلش پایینتره . سرعت فلش هم اصلا در این حدی که شما میگی نیست . پس … . ! بعدشم من خیلی کمیک های جدید دی سی رو چک میکنم میبینم که سوپرمن اصلا زیاد از این فاکتور سرعت استفاده نمیکنه . مثلا در برابر واندروومن شکست بدی خورد . همچنین در برابر شزم . همچنین در برابر ماشین من هانتر . اگه سرعت سوپرمن در این حد بود امثال واندروومن نباید اصلا میتونستن یوپرمن رو لمس کنند . چه برسه به شکست دادنش .
      بعدشم اگه به صحبتم دقت کرده باشید گفتم که ثور چندین بار نسبت به اجسام با سرعت بیشتر از نور واکنش نشان داده است . اگه خوب دقت کنید میبینید که این سرعت زیاد در برابر ثور به دردش نمیخوره .
      در پایان بگم که داری خیلی میولنیر را دست کم میگیری . میولنیر سلاحی هست که به نیروی فونیکس ضربه زده . گالاکتوس رو فراری داده . تانوس رو به خاک سیاه نشونده و کاری کرده که تانوس جرت بلند شدن از جاش رو نداشته باشه . 😂😂 بعد شما میگی سوپرمن فقط دردش میگیره ؟! ههههههه ههههههه 😂😂😂 خنده داره . بعد تازه قدرت میولنیر از این هم فراتر میره . قدرت این سلاح تقریبا نامحدوده . قبلا اودین با استفاده از آن یک سیلیستیال قدرتمند را شکست داده است . ! بعد دقیقا روی چه حساب و کتابی میگین سوپرمن فقط دردش میگیره ؟؟؟!!؟؟؟ خوب جناب دارین کاملا تعصبی نظر میدین دیگه . 😁 ضربه های میولنیر حتی به راحتی نظم سیارات و منظومه ها و کهکشان ها را به هم ریخته است . ثور یک بار با یک ضربه میولنیر یک سیاره را نابود کرد . ! در یک کمیک رعد و برق ثور تار و پود آفرینش را به هم ریخت . ! ( کمیک King Thor در سال ۲۰۱۹ ) . جناب حتی اگر جادو هم دیگه نقطه ضعف سوپرمن نباشه باز هم ضربات میولنیر خیلی مهلکتر از اونی که فکرش رو بکنید . تانوس هم نسبت به جادو مقاومه . گالاکتوس و سیلیستیال ها هم همچنین .
      ساخته شدن میولنیر باعث انقراض نژاد دایناسور ها شده . !
      راجب اون کراس اوور هم که در یک کامنت دیگر توضیح دادم . اگه کامل خوانده باشید کامنتم رو . اون کراس اوور ارزشی نداشت و قرار نیست چیزی رو ثابت کنه .
      نکته دیگری بود عرض میکنم .

      1. amir کاربر می‌گوید

        سلام ببخشید من خیلی علاقه به خوندن کمیک های ثور دارم ولی متاسفا پیدا نمیکنم و اونیی هم هستن انگلیسی هستن شما توی کامنتتون به مبارزه ثور و تانوس اشاره کردید ممنون میشم اسم کمیک رو بدید. راستی یه خواهش دیگه از شما دارم که اسمشو به شماره ۰۹۱۴۶۴۲۱۷۸۳ بدید. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 و یه سوال دیگه هم داشتم کمیک هایی که شما نام میبرید اکثر انگلیسی هستن ممنون میشم بدونم که چطور مطالعه شون میکنین🙏🏻. راستی میدونم که خواهش های زیادی دارم ولی اگه به من کمک کنید لطفتون رو هیچ وقت فراموش نمیکنم

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          با این حال که راجرز نیستم میگم که راجرز زبانش خوبه واسه همین کمیک انگلیسی میخونه شما اگه ترجمه شده میخوای توی سایتای:کمیک اسکود،کامیکان،اسپایدیدنبال کمیک ترجمه شده بگردین

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      در ضمن من یک نکته را فراموش کردم . اینکه ثور علاوه بر میولنیر سلاح ها و وسایل دیگری هم دارد . به عنوان مثال کمربند قدرت که قدرت و استقامت ثور را ۲ برابر افزایش میدهد . همچنین ثور میتواند در صورت لزوم وارد حالتی به نام ( دیوانگی جنگویان ) بشود که در این حالت قدرت و استقامت ثور تا ۱۰ برابر افزایش میابد . !!
      راجب مهارت جنگ ثور هم این نکته را عرض کنم که آدام والارک ، ثور را یکی از با مهارت ترین شخصیت های کل دنیای مارول نامیده است . کاپیتان آمریکا ( استیو راجرز ) گفته است که ثور یکی از با مهارت ترین شخصیت هایی است که تا به حال بر روی زمین جنگیده است . همچنین تانوس در کمیک خودش اعتراف کرده است که ثور میتواند از نظر مهارت های مبارزه برتر از او ( تانوس ) باشد .

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        سوپرمن تجهیزات زیادی داره ولی خدا وکیلی از حق نگذریم از ثور قوی تره
        همچنین بیشترین قدرت تور بخاطر میومر هست که روی سوپرمن زیاد تاثیر نداره چون سوپرمنم لایق(بحس من بین این دو قهرمان هست نه درمورد بهتر بودن کدوم لیگ یا کمپانی)در زمن ۹۰٪استقامت تور بخاطر زرهش نه بدنش و واکنش تندشم بخاطر میومر هست خداوکیلی تور با تجهیزاتشم از سوپرمن ضعیف تره چه برسه به این که سوپرمن از دانش و سلاح های سیاره کریپتون استفاده کنه (فیلم های فعلی دی سی و مارول منبع خوبی برای مقایسه نمی باشند)همچنین هالک تک تک ازگاردی هارو در یکی از کمیک هاش شکست میده (بجز اودین ، اودین در خواب بود)وتور را می کشه در صورتی که سوپرمن هالک به راهتی شکست میده.《ختاب به استیو راجرز》

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          یکی تو یکی ………… شما ها عالی هستین😀😀😀
          بزار اول قدرت های ثور رو بدون میولینر بهت بگم(عزیز میومیمر نیست میولینره):گاد بلست(میتونه یه ستاره رونابود کنه!!!)قدرت،سرعت،واکنش،انعطاف،استقامت فوق ابر انسانی،کنترل صاعقه و آب و هوا،کنترل زمین(در حد جداکردن قاره ها از هم دیگه!!!!)،دسترسی به اودین فورس(با این نیرو میتونه سپر کپ(که قوی ترین فلز دنیاس)رو با یه نگاه نابود کنه،در حالت عادی با یه مشت سیاره هارو نابود میکنه و قدرتش بی انتهاس و میتونه به راحتی و هیچ گونه سختی ملیون ها تن رو جابه جا کنه و در حالت جنون یک بار اجرام ستاره ای رو که روش ایستاده بودن نابود کرده!!!!و راجعب تجهیزات تو یا هیچی از آسگارد نمیدونی یا الکی خواستی سوپرمنو بهتر نشون بدی که اومدی سلاح های کریپتونی رو از آسگاردی ها قوی تر دونستی👎👎👎

  28. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    انگار کامنت های من تایید نشده . مشکلی داشته ؟!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      تعداد کامنت های ارسالی زیاده، تعدادی هم اسپم سایت های خارجی هستش، یخورده طول میکشه تا تایید بشن.

  29. arya کاربر می‌گوید

    شما گفتید دلیل ندارید منم دلایل رو گفتم ما داریم سوپرمن رو به طور کلی مقایسه می‌کنیم قبل از بحران یا بعداز بحران چیزی رو ثابت نمیکنه شما هم دلایل من رد نکردید فقط گفتید قبل از بحران و بعد از بحران به طور کلی تمام شاهکارهای که انجام داده سوپرمن هشتاد سال قدمت اگه بیام شاهکارها رو به دو قسمت تقسیم کنیم مقدار قابل توجهی از قدرت ها پایین میاد شما هم دیگه سرعت سوپرمن رو خیلی دست کم گرفتید میگید ثور می‌تونه واکنش نشون بده و سوپرمن هم می‌تونه بیشتر حملات ثور رو دور بزنه که این درباره ثور این طور نیست اگر کسی در کمیک شکست نخوره که نمیشه هرکسی باید شکست بخوره سوپرمن چندین بار واندروومن شزم رو شکست داده باز هم بگم سوپرمن هنوز نهایت قدرتشو نشون نداده سوپرمن هم سلاح داره شمشیر سوپرمن و زره های قدرتمند. هالک چندین بار با گرفتن مچ دست ثور اونو شکست داده که طرفدار های ثور اونو تقلب میدونن سوپرمن هم می‌تونه این کارو انجام بده تازه سوپرمن به احتمال نود درصد همون‌طور که کاپیتان آمریکا لایق پتک ثور بود سوپرمن با کارهای خوبی که انجام داده لایق هست درسته نمیتونه مثل ثور ازش استفاده کنه اما اون موقع ثور شانس خیلی کمی دربرابر سوپرمن داره بعد میگید که با ابر جلوی نور خورشید رو بگیره سوپرمن ضعیف میشه سوپرمن انرژی خورشید در چندین روز در سلولهاش. ذخیره میشه و می‌تونه روز های طولانی بجنگه درباره ضربه میولینر هم توضیح دادم

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      در ضمن یه چیزی در مورد حرف های شما درست نیست . یعنی یه چیزی جور در نمیاد . ! شما سرعت سوپرمن رو خیلی زیاد حساب کردین . مطمئنم دارین اشتباه میکنید . قطعا دارید اشتباه میکنید . حتی سرعت سوپرمن پرایم هم که فکر کنم سرعترین ورژن سوپرمن هست ۲۶ برابر سرعت نوره نه اینی که شما میگی . 😳😳 این که شما میگی مطمئنا عدد درستی نیست . نمیدونم کی و کجا این عدد رو به شما گفته اما شک نکن که اشتباهه . در ضمن این مقدار قدرت بدنی هم که شما میگین فکر کنم مربوط به سوپرمن پرایم هست . خوب دیگه اگه اینجور باشه که بدجور زدی به جاده خاکی . ! 🙊🙊
      بنابراین فکر میکنم که شما بیشتر قدرت های سوپرمن پرایم و سوپرمن قبل از بحران رو حساب کردین جناب . 👌
      اینکه میگین باید کلی خساب کرد اشتباهه اشتباهه دیگه . اگه دقت کرده باشین من فقط و فقط قدرت های نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور را حساب کردم . یعنی تمامی این موارد مربوط به نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور بود . ( البته به جز یک مورد . ! ) . سوپرمن قبل از بحران باید با نسخه King Thor ، که « نیروی اودین » ، را دارد مقایسه شود . و به نظر من سوپرمن پرایم باید با نکرو ثور و OKPT و RKT ، مقایسه شود . اشتباه شما اینجاست . شما اومدین سوپرمن رو در قویترین حالاتش با نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور مقایسه کردید . 😳
      باید بگم که در این صورت دلایلتون هیچ ارزشی نداره و سند و مدرک محسوب نمیشه . 😂 در ضمن و در ضمن شمشیر سوپرمن هم که فقط یک مدت خیلی محدودی در داستان ها بود که فکر کنم که به سوپرمن قبل از بحران مربوط میشد . شما باید سوپرمن نسخه اصلی و معمولی بعد از بحران رو در نظر بگیرید . 👍
      امیدوارم متوجه شده باشید .

  30. arya کاربر می‌گوید

    بله سرعت فلش کمی از سوپرمن بیشتر است البته بعضی موارد سوپرمن سرعتش بیشتر میشه گفتید ثور اگه ثور عصبی بشه خیلی قویتر میشه حالا سوپرمن هم اگه بخواد یک نفر رو شکست بده مهم نیست ازش قویتر باشه یا نباشه اونو شکست میده این بارها اتفاق افتاده و اراده سوپرمن معروف است اینم بدونین فقط کریپتونایت می‌تونه به پوست سوپرمن نفوذ کنه فقط کریپتونایت اینو خب سوپرمن هم دربرابر بمب اتم سالم بیرون اومد حتی بدون یک خش همون عطسه ای که خودت گفتی که من نگفتم.. ثور بدون میولینر شانس خیلی کمی دربرابر سوپرمن داره خیلی کم.. من چطور از روی تعصب نظر دادم شما که قبلاً در کامنت هاتون به سوپرمن یک غریبه ی کریپتونی گفتید تعصب نیست و به ثور می‌گفتید خدا آذرخش .. این اوج تعصب رو می‌رسونه بعد کجای نظر من تعصبی بود… مشکل شما اینه که فقط فکر میکنید ثور حمله می‌کنه و ضربه میزنه سوپرمن هم جملاتی می‌کنه و ثور قطعا نمیتونه حملات سوپرمن رو دور بزنه ..

  31. arya کاربر می‌گوید

    من میدونم شما نمی خواهید قبول کنید سوپرمن قویتره واقعا نمی‌تونید پس هرچی کامنت هم بزاریم فایده نداره چون کسی که نخواد قبول کنه هرکاریش کنی قبول نمیکنه چون خودش نمیخواد در نسخه معمولی در قدرتمندترین نسخه هم که کاربر امید جوابتون رو داد خیلی دلیل ساده ای آورد اما قبول نکردید بازم شما هرطور دوست دارید میتونید نظر بدید فقط اینکه در باره ی طرفدارهای سوپرمن که گفتید خیلی کم شدن در تازه ترین نظر سنجی ها چه سوپرمن اول شده در آخرین نظر سنجی محبوب ترین شخصیت مردم آمریکا سوپرمن اول شد مرد عنکبوتی دوم و بتمن سوم بازم میگم این بحث فایده نداره و دیگه بحث نمیکنم 🦸🦸🦸🦸⁦🦸🏽‍♀️⁩ و یک سوال از ایرونی سنتر نمیدونم چرا امروز هم با گوشی خودم و کامپیوتر بدون فیلتر شکن وارد نمیشه دیروز اینطوری نبود

  32. Comic.ir کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر mohamad کی گفته زمین برا گالاکتوس اندازه ی توپه گالاکتوس اونقدرا بزرگ نیست و توی کامیک ها با انرژی سیارات رو تخلیه میکنه که منجر به نابودیشون میشه و اونی که میبیند زمین براش اندازه توپه فن ارته😐
    بعدشم خیلی ها توی دیسی میتونن گالاکتوس رو بزنن
    Coie anti monitor
    Dark monitor
    Nekron
    Paralax
    Empty hand
    Emperor joker
    و خیلی اشخاص دیگه

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      سلام مجدد خدمت شما من خودم درکمیک ها اندازه گالاکتوس رو ندیدم اما مقاله های زیادی راجعبش خوندم درضمن من گالاکتوس رو بادارک ساید مقایسه کردم نه با این لیستی که شما دادین اما بخواطر این که این اطلاعات رو به دادی ازت متشکرم

  33. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    جواب کاربر Arya :
    اولا که شما دلایل زیادی نیاوردین . شاید نهایتا ۲ یا ۳ تا دلیل که راجب اونها هم توضیح دادم . با قی دلایلتون مربوط به سوپرمن نسخه و حالت معمولی و اصلی نبود و بناراین قبول نیست .
    اراده سوپرمن قویه ؟!؟! خوب که چی ؟!؟ اراده ثور هم حداقل به اندازه سوپرمن قدرتمند است . در ضمن ثور هم معمولا از تمام قدرتش استفاده نمیکند تا به محیط اطرافش صدمه نزند . خود ثور هم در کمیک چندین بار به این نکته اشاره کرده است . پس نمیخواد صد بار بگی که سوپرمن از همه قدرتش استفاده نمیکنه .
    بعدشم جناب شما الان رفتین و به بحث من و کاربر امید دی سی فن اشاره کردین که یعنی اینجا یه فرار زیبایی انجام دادین و بحث رو چرخوندین . خوب جناب چکار با اون بحث دارید ؟؟!!؟؟ داریم راجب نسخه ها و حالت های معمولی و اصلی صحبت میکنیم . این شما بودی که رفتی قدرت های سوپرمن قبل از بحران و سوپرمن پرایم رو ذکر کردی و میگی که چه فرقی داره ؟؟!!؟؟؟!؟ یه قول حشمت فردوس : دککییی . !! چه فرقی داره ؟؟!!؟؟؟؟!! یعنی باید فرقشو توضیح بدهم ؟؟؟!!؟؟؟ بیخیال . ! اول بزار این بحث تموم بشه ، بعد باشه اگه خواستی راجب نسخه های قدرتمند هم جوابتو میدهم .
    خوب این شمایید که تعصب بینهایت افراطی روی سوپرمن دارید . الان هم هرچی من دلیل بیارم شما قبول نمیکنید چون تعصبتون بیشتر از حدیه که بخواین قبول کنید . در ضمن اینجا یک بار دیگر هم میگم که بیشتر این دلایل شما اصلا قبول نیست و ارزشی نداره . چون اومدین مثلا قدرت های سوپرمن پرایم رو حساب کردین . ! اون عددتون راجب سرعت هم که کاملا نامعتبر هست . بعله فکر نکنید که هیچ شخصی متوجه نمیشه . کاملا مشخصه . این عددی که شما برای سرعت گفتین هیچ مدرکی پشتش نیست جناب . حتی سوپرمن پرایم هم که فکر کنم سریعترین نسخه و حالت سوپرمن هست ، سرعتش۲۶ برابر سرعت نور هست نه این عدد فضایی که شما گفتین رو . 😳😳 منبعتون چیه ؟!؟ میشه لینکش رو قرار بدین ؟!
    جناب ، در ضمن شما خیلی سوپرمن رو دست بالا گرفتین . خیلی بیش از حد . شما میگین که سوپرمن به راحتی تمام حملات ثور را دور میزند اما ثور نمیتواند حملات سوپرمن را دور بزند . !!!! 😳😀🤪 خوب تعصب یعنی این دیگه . به کامنت های من دقت کردی که گفتم ثور چندین و چند بار نسبت به اجسام با سرعت بیشتر از نور واکنش نشان داده است . این سرعت سوپرمن در برابر ثور به دردش نمیخوره . حداقل نه آنچنانی . در ضمن ثور توانایی تلپورت دارد . یعنی میتواند خیلی راحت سوپرمن را از منبع قدرت هایش دور کند و به این ترتیب قدرت و تمامی توانایی های سوپرمن به مراتب کاهش میابد .
    ادامه در کامنت بعد … .

  34. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ادامه کامن قبل :
    در ضمن جناب اینکه مثلا میبینی در یک کمیک حتی ولورین هم سریعتر از ثور هست اصلا معتبر نیست . چرا ؟! چون بعضی نویسنده ها کلا با بعضی شخصیت ها لج و بد هستند . در مورد سوپرمن هم نمونه هایی سراغ دارم اگه بخوای برات . مثلا خوسوپرمن یک بار در کمیک های مارول عیله دیسی اعتراف کرد که هالک خیلی سریعه و نمیتونه با سرعتش هالک رو غافلگیر کنه اما هر دو میدونیم که سرعت سوپرمن کجا و سرعت هالک کجا . سوپرمن در کمیک های دیسی هم حتی شده که به سوعت واندروومن که هیچ به سرعت آکوامن و بتمن هم اعتراف کنه . !! خلاصه زیاد به این موارد محدود توجه نکن . سرعت ثور خیلی بیشتر از امثال هالک و ولورین هست . ثور با پتک میولنیر که در زمین با سرعت مافوق صوت و در فضا با سرعت بیشتر از نور پرواز میکند . ضمن اینکه توانایی تلپورت هم دارد . !
    نکته دیگه اینکه سوپرمن در آمریکا خیلی محبوبه چون نماد ابرقهرمانی به حساب میاد اونجا اما در سزح جهانی دیگه اصلا اون محبوبیت قبل را ندارد . از طرفی امروزه محبوبیت ثور هم نسبت به چندین سال قبل به مراتب افزایش یافته است . چه بخواین قبول کنید و چه نخواین ، این یک حقیقت تغیر ناپذیر هست . مثلا در ایران خودمون حتی آیرون من هم محبوبتر از سوپرمن هست . مدرکش هم مسابقه ابرقهرمانان زومجی . دیگه بتمن که بماند حالا . 😂😂 هرچند که بحث سر محبوبیت نیست . صحبت از قدرت هست نه محبوبیت . !
    شما که میگین سوپرمن همه حملات رو دور میزنه ، این کاملا اشتباهه . میدونید سرعت صاعقه چقدر هست ؟! طبق تحقیقات و محاسبات ناسا ، به طور میانگین تقریبا ۴۰۰۰۰ کیلیومتر بر ثانیه . ! 😁 سوپرمن نمیتونه حملات ثور را دور بزند . اگه دیگه سرعتش در این حد زیاد بود که نباید از امثال هالک و دومزدی و آکوامن و حتی واندروومن یک ضربه هم میخورد . ! یه چی در کوارا دیدین که یه نفر گفته ، بعد فکر کردین درسته . ! نه خیر اینجوریام نیست . بعدشم سوپرمن خودش اعتراف کرده که هرچی سوعتش بیشتر بشه معمولا کنترلش روی خودش کمتر میشه و برای همین هم معمولا به حداکثر سرعتش نمیرسه .
    در کل فکر کنم که درست کامنت های من را نخواندید . اگه خواستید یک بار دیگر بخوانید تا متوجه شوید .

  35. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ادامه ۲ کامنت قبل در جواب کاربر Arya :
    گفتید که ثور بدون پتک شکست میخورد ؟!؟! نه خیر اینجوریام نیست . اولا که سوپرمن نمیتونه به راحتی پتک ثور را ازش جدا کند . چون ثور میتواند با اشاره یک دست به راحتی و در کسری از ثانیه پتک خود را فرا بخواند . دوما حتی اگر لایق هم باشد ، در کمیک جدید ثور مشخص شده است که پتک ثور ، برای انتخاب شایستگان رتبه بندی و اولویت بندی دارد . اودین اولین شخص و ثور دومین شخص هست . البته اینجا بگم که قضیه جین فاستر یک استثنا بود که البته دلیل دارد و دلیلش هم مفصل و از موضوع بحث خارج است . ! یعنی سوپرمن حتی و حتی و حتی اگر لایق هم باشد باز هم نمیتواند به راحتی ثور را از پتک میولنیر جدا کند . در ضمن مهارت جنگ ثور هم خیلی خیلی بیشتر از سوپرمن هست و بنابراین از نظر مهارت جنگ هم سوپرمن نمیتواند راحت سلاح ثور را بگیرد . حالا دیگه این قضیه اولویت بندی خود میولنیر هم هست که دیگه هیچی . 😂😁 در کل میخوام بگم که سوپرمن نمیتونه به راحتی پتک میولنیر را از ثور جدا کند و این کار خیلی خیلی سخت و تقریبا غیر ممکنه .
    اینم بدونید که فقط کریپتونایت به سوپرمن صدمه نمیزنه و سلاح های قدرتمند قطعا بهش صدمه میزنه . مثلا از بین اعضای لیگ عدالت میتونم به شمشیر واندروومن و نیزه آکوامن اشاره کنم . بنابراین قطعا میولنیر هم با چند ضربه شدید به نقاط حساس سوپرمن ، به سوپرمن صدمه جدی وارد خواهد کرد .

  36. arya کاربر می‌گوید

    من گفتم نمیخوام بحث کنم کدوم یک از این چیزا که گفتم مال سوپرمن پرایم بود!! چه فراری این مربوط به بحث کازمیک و رون ثور بود ..شما هرکمیکی که علیه ثور بوده میگید بی ارزش نویسنده لج داره از این بهانه ها که استقلالی ها میارن 😜 به شاکارهای سوپرمن میگید چرت و پرت بابا تعصب بسه ثور نهایتا بتونه یکی دو حمله از سوپرمن رو دفع کنه آیا اعداد رو من که از خودم در نمیارم مریضم این کارو کنم حتما دچند جا دیدم به کمیکشم اشاره کردم آقا بازم میگم شما نمیخواین قبول کنید کمیک تخیلی نه به گفته ناسا ماسا کاری ندارن در چندین کمیک سوپرمن حملات صاعقه رو دور زده میخوای قبول کن میخوای نکن کدوما مال پرایم بود ثابت کن کدوم مال پرایم بود .. یه چیز دیگه تا قبل اینکه cas آشنا بشید rkt رو پرایم مقایسه می‌کردید حالا آشنا شدید دیدید چقدر قدرتمنده نگرو ثور رو پرایم مقایسه میکنید این جاده خاکیه داداش به این میگن تو نتونستی چه در این سایت چه در سایت پروشات rkt از پرایم قوی تره حالا میخوای اونو cas مقایسه کنید این خوب نیست که هرجا کم میاری میگی اون کمیک بی ارزشه نظر نویسنده حتی من در کمیک دیدم که گفته میشه مرد عنکبوتی هم برای ثور خیلی سریعه. سرعت نقطه ضعف ثور هست نمیخوای قبول کنی من که کاری ندارم تقریبا نود درصد سایت ها نسخه معمولی سوپرمن رو از نسخه معمولی ثور قویتر میدونن در سینما که مشخصه حالا کار ندارم به خاطر زن پرستی ضعیف شده یا نشده به هرحال ضعیف شده باز هم میگم بطور صد درصد نمیشه گفت کدوم قوی تره ولی شانس سوپرمن بیشتر هست

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      چی شد ؟؟؟!؟؟؟!؟؟ سرعت نقطه ضعف ثور هست ؟؟!!؟؟!؟ هههههه ههههههههههههه ههههههههههه 🤪🤪😅🤪🙊🙊 من اینو دارم الان از شما میشنوم . !
      دیگه باید با دلیل و مدرک صحبت کنم چون اینجوری فایده نداره .
      خوب گفتم که ثور در کمیک اجسام سریعتر از نور را میبیند و نسبت به آنها به راحتی واکنش میدهد . ( به عنوان یک مثال کمیک Thor #337 شود . ) . حالا دقیقا سرعت سوپرمن در این مبارزه چه فایده ای براش داره ؟!؟ البته نمیگم که مطلقا بی فایده هست . نه اصلا . اما و اما اصلا و ابدا هم اینقدری که شما میگی فایده نداره .
      اما موضوع بعدی . اگه دقت کنی گفتم که فکر کنم سوپرمن پرایم سریعترین نسخه سوپرمن باشه که سرعت اونم تازه ۲۶ برابر سرعت نور هست . حالا تو نمیدونم چجوری اما یه عدد فضایی رو حساب کردی . 😳 کم بخندون جناب . 😂😂 گنجشک رو رنگ کردی میخوای جای ققنوس بفروشی ؟؟؟!!؟؟؟ من از شما یک سوال پرسیدم که خیلی هم سادست . منبع این عدد فضایی که شما حساب کردین چیه ؟؟!!؟ و اینکه در کدوم کمیک اتفاق افتاد . لینک منبع و مشخصات کمیک مربوطه رو قرار بدین . من بعدش دیگه مشکلی ندارم . حرف زدن سونه اما اصل کار ثابت کردن حرفه .
      بعدشم کی گفته مرد عنکبوتی و وولورین سریعتر از ثور هستند ؟؟!!؟؟؟ خوب جناب این تویی که تعصب بینهایت افراطی روی سوپرمن داری و نه تنها سوپرمن رو الکی بزرگش کردی که بلکه داری همه جوره تعصبی نظر میدی . 😂
      جناب کدوم منبع وولورین و اسپایدرمن رو سریعتر از ثور دانسته ؟؟!؟؟؟!؟؟ دارم میگم خود سوپرمن هم گفته که نمیتونه با سرعتش هالک رو غافلگیر کنه . سوپرمن چند بار محو سرعت واندروومن و حتی و حتی آکوامن شده . اگه بخوای فضایی و بی منطق صحبت کنی منم میگم که واندروومن و حتی هالک و آکوامن به مراتب سریعتر از سوپرمن هستند .
      ثور در کمیک به راحتی با پتک میولنیر جلوی گلوله های با کالیبر بالا را گرفته است . اون وقت ولورین کی تونسته گلوله ها رو به طور منظم منحرف کنه ؟؟؟!!؟؟؟ هیچ وقت . ببین حرف زدن که خیلی آسونه باید حرفتو ثابت کنی . منم میتونم بگم که همه منابع بلک ویدو رو سریعتر از سوپرمن میدونند . مهم اینکه بتونم ثابت کنم .
      چی شد ؟؟؟!!؟؟ ۹۰ درصد منابع سوپرمن رو قویتر میدونند ؟؟!!؟؟؟!!؟؟ هههههه هههههههه خیر . 😳 اگه بخوای میتونم با قرار دادن لینک خلاف حرفت رو ثابت کنم . هرگز اینجور که شما میگین نیست . خیلی تعصب بینهایتی روی سوپرمن دارین . به تعصب باشه که من میگم ۱۰۰ درصد منابع ثور را قدرتمندتر میدانند . اما من تعصبی ندارم . راستش رو بخوای نظر منابع و طرفداران تقریبا برابر و ۵۰ به ۵۰ هست . اابته خوب طرفداران سوپرمن تعدادشون بیشتره وگرنه احتمالا در این نوع نظر سنجی هم نتیجه متفاوتی رقم میخورد .
      چه بخواین و چه نخواین ، شانس پیروزی ثور خیلی بیشتر از شانس پیروزی سوپرمن هست .
      در پایان شمام باید همه این عدد و ارقامتون رو با ذکر کمیک های مربوطه و منابع معتبر ثابت کنید . اگر بخواید من هم به همین صورت همه دلایلم را اثبات میکنم .
      راستی اگه هم میخواین سوپرمن قبل از بحران رو بکشونید وسط ، باید ثور هم با « نیروی اودین » ، فرض شود . چون همانطور که قبلا گفتم سوپرمن قبل از بحران تموم شد رفت و الان دیگه اون سوپرمن وجود نداره که نداره . سوپرمن فعلی خیلی محدودتر شده . حتی اگه جادو هم از نقاط ضعف سوپرمن حذف بشه ، باز هم سوپرمن قبل از بحران چه از لحاط قدرت و استقامت و سرعت و خلاصه همه توانایی ها خیلی جلوتر از این سوپرمن فعلی هست .
      سوپرمن نسخه و حالت اصلی و معمولی و بعد از بحران باید با نسخه و حالت معمولی و اصلی ثور مقایسه شود که شانسش هم در برابر ثور به مراتب کمتر هست . 👍

      1. arya کاربر می‌گوید

        اگه بخواین میتونم عکس اون کمیک ها رو برتون بفرستم 👍👍

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          نمیدونم . یه جوری باید حرفتون رو ثابت کنید . حالا هر جور که خودتون راحتید .
          ترجیحا یا مشخصات کمیک و یا یک منبع معتبر که حرف شما رو تایید کند . مشخصات کمیک رو بدین که خیلی بهتره .

  37. arya کاربر می‌گوید

    حالا یه سوال دارم شما قبل اینکه جادو از نقطه ضعف سوپرمن حذف بشه میگفتی چون پتک ثور جادویی به راحتی به سوپرمن ضربه میزنه در پروشات حالا دلیلت برای برتری سوپرمن بدون نقطه ضعف جادو چیه بازم گفتی چون طرفدار های سوپرمن بیشتر است سایت ها پنجاه پنجاه است واقعا شما داری میخندونی 😂😂😂😂 بازم میگم شانس سوپرمن بیشتره

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      من هیچ وقت نگفتم که پتک ثور صرفا به خاطر قدرت های جادویی برای سوپرمن خطرناک هست . هیچ وقت . ! اتفاقا در همان سایت پروشات اگر همه کامنت های من را مطالعه کرده باشید ، من چند بار تاکید کردم که جادوی نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور آنچنان هم برای سوپرمن خطرناک نیست . چون ضعف سوپرمن نسبت به جادو هم طوری نیست که هر سطح جادویی به راحتی اون رو از پا در بیاره . نه . !! جادوهای خیلی قدرتمتد برای سوپرمن خطرناک هست . جادو همون وقتشم سوپرمن رو ضعیف میکرد نه اینکه براش کشنده باشه . الان هم اگه اینطور که شما میگید جادو از نقاط ضعف سوپرمن حذف شده باشه باز هم مطابق توضیحات آنچنان فرقی برای این مبارزه ندارد . 👍😁
      در ضمن پتک ثور به شخصیت هایی صدمات خیلی جدی ای وارد کرده است که آنها هم هیچ نقطه ضعفی نسبت به جادو نداشتند . بخوام مثال بزنم ، مثل تانوس و حتی گالاکتوس و سیلیستیال ها . !
      برای این حرفم که گفتم تقریبا ۵۰ به ۵۰ هم کاملا دلیل و مدرک دارم . جناب شما به سایت superhero database مراجعه کن و نتیجه نبرد ثور و سوپرمن بعد از بحران را ببین . حدود ۱۲۰۰ نفر رای داده اند که نتیجه هم تقریبا ۵۰ به ۵۰ مساوی هست . البته ناگفته نماند که در حال حاضر تعداد رای های ثور حدود ۱۵ تا بیشتر است . یعنی شما میگین که کل حدود ۵۹۰ شخصی که به ثور رای داده اند ، اطلاعات کافی نداشتند ؛ یا تعصب داشتند ؛ یا … ؟؟؟!!؟؟؟!!؟؟ خوب شما اصلا و ابدا نمیتوانید چنین ادعایی داشته باشید . نظر طرفداران همیشه یک سند و مدرک به حساب میاد . مخصوصا که شناخت نسبت به این دو شخصیت معروف بسیار زیاد هست .
      حالا چرا گفتم طرفداران سوپرمن بیشترند وگرنه نتیجه حتی سنگین تر از این هم بود ؟! خوب دلیلش خیلی واضحه . به مبارزه بتمن با سوپرمن در همین سایت رجوع کن و ببین که چند درصد هم به بتمن رای داده اند در صورتی که بتمن با قدرت خام خودش اصلا حریفی برای سوپرمن نیست اما چون طرفداران زیادی داره ، رای های زیادی هم داره . بگذریم .
      امیدوارم که متوجه شده باشید .

      1. Dark knight کاربر می‌گوید

        شاید ثور سوپر من را شکست دهد اما نمیتونه گرین لنترن و ارتشش را شکست دهد و سوپرمن کاپتان مارول را می‌کشد ‘مارشن من هانتر اسکارلت ویچ را شکست میده۰انتی مانیتور و امپریکس گالاکتوس را شکست میدهند و دارک ساید تانوس رو می‌کشد۰ فلش و سینسترو ویژن را می‌کشند۰ بتمن هم با نفر بر خود ارتش آزگارد و واکاندا را متوقف می‌کند خانواده شزم چهار شگفت انگیز را شکست میدهند و خود شزم دکتر دووم رامیکشد۰ ارس درمامو رو شکست میده و رد لنترن و ارتشش التران و رباتهایش را نابود میکنند۰ استپن ولف وسربازهایش محافظین کهکشان+پلنگ سیاه را می‌کشد۰ نکرون و ارتشش’ هلا (خواهر ثور ) را شکست میدهند ۰ مستر فریز ونوم را یخ میزنه و بلک مانتا مرد شنی را تبدیل به گل میکند۰ راس الغول وچنتا از بهترین شاگرد هایش دردویل را میکشد۰ جان کنستانتین لوکی رو شکست میده و دکتر منهتن مفیستو را شکست میدهد۰ بعد از اینکه نفربر بتمن خراب شد پیاده میشود و با لباسی که توی بتمن علیه سوپر من پوشیده بود سراغ اسپایدر من میره که اساسا اسپایدرمن با بهترین لباسش شانسی نداره۰ دومزدی هالک را می‌کشد و واندر وومن ایرون من را شکست میده۰ مترسک دود ترس را میان مردان ایکس پخش میکند و دد شات با تک تیرانداز همشون رو می‌کشه۰ ریورس فلش قبل از اینکه دکتر استرنج کوچکترین حرکتی بکنه میکشتش و بین هم دکتر اختاپوس رو می‌ زنه و دث استروک کاپیتان آمریکا رو می‌کشد۰ آکوامن و هیولایی که آخر فیلمش اومد و با چندتا از بزرگترین نهنگ ها حساب سارتور رو می رسه و هاوک گرل فالکون رو میزنه و زیوس هم اودین را شکست میده۰ برینیاک تمام این هارو نقشه کشیده و به همه گفته که به کی حمله کنند۰ این سایت خیلی سرسری و مبتدیانه به موضوع نگاه کرده‌بود و در ضمن بی رحمی برای دیسیه چون کسانی در دی سی هستند مثل دومزدی’ دث استروک’دارک ساید’راس الغول و …. .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          خخخخخخیییییییییللللللللللییییییییییییی چرند گفتی خیلی واقعا حالت تهوع بهم دست داد🙊🙊🙊 داداش یا تو کسی رو نمیشناسی یا اینو نوشتی که یه چیزی نوشته باشی😤😤😤 من جای تو بودم اول کمنت های بقیه رو میخوندم بعد میومدم چرت و پرت میگفتم😠 الان کار دارم اما سرفرصت میام جواب همه چیزایی رو که گفتی میدم😈 البته اگه تا اون موقع بقیه دوستان جوابتو نداده باشن👎👎.درضمن بی نهایت تعصبی حرف زدی بی نهایت تعصبی واقعا واست متأسفم😥😥😠😠

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            عجب حرفای جالب و خنده داری زد جدا . 👍😳😂🙈

        2. g.o.w کاربر می‌گوید

          جان کنستانتین لوکی رو شکست میده!!!! آکوامن هم با چند تا هیولای دریایی سورتور رو شکست میدن!!!! همین دوتا جمله اعتبار بقیه حرفات رو نشون میده!!

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            سلام خدمت همگی
            در جواب دارک نایت:
            اول تو که میگی ثور سوپرمن رو میکشه بعد مرگش چطوری کاپیتان مارولو بکشه؟درضمن تو باید هرشخص رو با معادل خودش توی دنیای مقابل مقایسه کنی و اگر نه چه کاری داره منم جاگرنات رو میام با آکوا من مقایسه میکنم بیینم کی میره!دفعه بعدی که میای نظر بدی مراقب باش😤😤😤خیلی شر و ور گفتی مخصوصا اونجایی که گفتی بتمن با یه نفر بر جلوی کل ارتش آزگارد و واکاندارو باهم میگیره!!!!داداش این نفر بر اگه توی جنگ تحمیلیم بود نمیتونست جلوی کل عراقی هارو بگیره😂😂😂😂چه برسه به شهر پیشرفته ای مثل واکاندا و شهر خدایان.بعد واقعا آرس که یه خداس میخواد یه بعد کامل رو شکست بده!!!(منظورم دورمامو)بعد زئوس اودینو میزنه؟؟؟؟؟خخخخخخ خیلی خنده داره😂😂😂😂اول اینکه مارول هم زئوس داره و طبق مطالعات من از زئوس دی سی به مراتب قدرتمند تره و حتی همون زئوس مارول هم به گرد پای اودین نمیرسه پس حرف الکی نزن.بعد یعنی تو میگی با یه دود مترسک و تیر های ددشات کل مردان ایکس میمیرن!!!!!به قول آقای راجرز ههههههههه ههههههههه😁داداش تو مجبور بودی کامنت بزاری که توش چرت و پرت بنویسی؟؟؟😐حالاگیرم بتونه بزنتشون!!!(که کاملا غیر ممکنه!)لوگان و ددپول و کلسوس و کوییک سیلور(بخواطر سر عت بالاش)و مگنتو که زنده بمونن دهنشونو سر ویس میکنن(به معنای واقعی خود کلمه😝😝)بعدم نوشتی بتمن با اون لباس آیرون اسپایدر رو میزنه چه با مزه ای تو به نظر من مردم به جای دادن پول وایه بلیت کنسر ریوندی بیان رایگان توی سایت به توبخندن😂😂😂😂داداش من توی چند تامقاله خوندم مرد عنکبوتی با اون لباس تا ۲۵ تن رو بلد میکنه لباس بتمن چیکار کرد؟؟؟؟؟خدایی توی فیلم چیکار کرد؟؟؟؟بعد اومدی گفتی آکوامن با چند تانهنگ سورتور رو نابود میکنه!!!!!!!!برو حد اعقل فیلم رگناروک رو ببین حد اعقل کمیک که نمیخونی فیلم رو ببین.هلا با شمشیر نکرو توی اون فیلم پتک ثور رو خرد کرد و سور تور اونو با آزگارد با هم نابود کرد.آکوا من میتونه؟؟؟؟!!!!بعد میای میگی شزم دووم رو شکست میده من نمیگم اشتباهه ولی روی چه حساب و کتابی اینو گفتی؟؟؟؟؟بعدم که میگی ریورس فلش استرنج رو میکشه داداش داری راجعب جادوگر اعظم صحبت میکنیا اگه استرنج زمان رو نگه داره ریورس فلش سرعتش به چه کارش مساد یا اگه حلقه زمان رو دور دستش بپیچه هرچند بار که بمیره زنده میشه.بعد تو اومدی کل ارتش گرین لنتر رو با یک ثور مقایسه کردی!!!! واقعا مضحک بود.خوب من تا همینجا اکتفا میکنم و امید وارم اشتباهتو به طور کامل فهمیده باشی هر چند از روی کامنتت میشه فهمید حتی اگر هم که فهمیده باشی به دلیل تعصب زیادت نمیتونی قبول کنی😤😤😤
            شب خوش و خدا نگهدار👋👋👋👋☺

          2. امیررضا کاربر می‌گوید

            چی ؟ آکوامن سارتور رو میزنه؟؟؟؟

        3. Mohamad کاربر می‌گوید

          سلام خدمت همگی
          در جواب دارک نایت:
          اول تو که میگی ثور سوپرمن رو میکشه بعد مرگش چطوری کاپیتان مارولو بکشه؟درضمن تو باید هرشخص رو با معادل خودش توی دنیای مقابل مقایسه کنی و اگر نه چه کاری داره منم جاگرنات رو میام با آکوا من مقایسه میکنم بیینم کی میره!دفعه بعدی که میای نظر بدی مراقب باش😤😤😤خیلی شر و ور گفتی مخصوصا اونجایی که گفتی بتمن با یه نفر بر جلوی کل ارتش آزگارد و واکاندارو باهم میگیره!!!!داداش این نفر بر اگه توی جنگ تحمیلیم بود نمیتونست جلوی کل عراقی هارو بگیره😂😂😂😂چه برسه به شهر پیشرفته ای مثل واکاندا و شهر خدایان.بعد واقعا آرس که یه خداس میخواد یه بعد کامل رو شکست بده!!!(منظورم دورمامو)بعد زئوس اودینو میزنه؟؟؟؟؟خخخخخخ خیلی خنده داره😂😂😂😂اول اینکه مارول هم زئوس داره و طبق مطالعات من از زئوس دی سی به مراتب قدرتمند تره و حتی همون زئوس مارول هم به گرد پای اودین نمیرسه پس حرف الکی نزن.بعد یعنی تو میگی با یه دود مترسک و تیر های ددشات کل مردان ایکس میمیرن!!!!!به قول آقای راجرز ههههههههه ههههههههه😁داداش تو مجبور بودی کامنت بزاری که توش چرت و پرت بنویسی؟؟؟😐حالاگیرم بتونه بزنتشون!!!(که کاملا غیر ممکنه!)لوگان و ددپول و کلسوس و کوییک سیلور(بخواطر سر عت بالاش)و مگنتو که زنده بمونن دهنشونو سر ویس میکنن(به معنای واقعی خود کلمه😝😝)بعدم نوشتی بتمن با اون لباس آیرون اسپایدر رو میزنه چه با مزه ای تو به نظر من مردم به جای دادن پول وایه بلیت کنسر ریوندی بیان رایگان توی سایت به توبخندن😂😂😂😂داداش من توی چند تامقاله خوندم مرد عنکبوتی با اون لباس تا ۲۵ تن رو بلد میکنه لباس بتمن چیکار کرد؟؟؟؟؟خدایی توی فیلم چیکار کرد؟؟؟؟بعد اومدی گفتی آکوامن با چند تانهنگ سورتور رو نابود میکنه!!!!!!!!برو حد اعقل فیلم رگناروک رو ببین حد اعقل کمیک که نمیخونی فیلم رو ببین.هلا با شمشیر نکرو توی اون فیلم پتک ثور رو خرد کرد و سور تور اونو با آزگارد با هم نابود کرد.آکوا من میتونه؟؟؟؟!!!!بعد میای میگی شزم دووم رو شکست میده من نمیگم اشتباهه ولی روی چه حساب و کتابی اینو گفتی؟؟؟؟؟بعدم که میگی ریورس فلش استرنج رو میکشه داداش داری راجعب جادوگر اعظم صحبت میکنیا اگه استرنج زمان رو نگه داره ریورس فلش سرعتش به چه کارش مساد یا اگه حلقه زمان رو دور دستش بپیچه هرچند بار که بمیره زنده میشه.بعد تو اومدی کل ارتش گرین لنتر رو با یک ثور مقایسه کردی!!!! واقعا مضحک بود.خوب من تا همینجا اکتفا میکنم و امید وارم اشتباهتو به طور کامل فهمیده باشی هر چند از روی کامنتت میشه فهمید حتی اگر هم که فهمیده باشی به دلیل تعصب زیادت نمیتونی قبول کنی😤😤😤
          شب خوش و خدا نگهدار👋👋👋👋☺

          1. g.o.w کاربر می‌گوید

            کاملا موافقم باهاتون. فقط در مورد زعوس یه توضیحی بدم که در دنیای مارول قدرتش با اودین مارول برابره و کم لطفیه که بگیم به گرد پای اودین نمیرسه اودین به دلیل دستاوردها و شاهکارهای زیادی که داره لقب برترین اسکایفادر رو گرفته وگرنه از لحاظ قدرت برابرن ولی هردوشون واضحه که به مراتب از زعوس دی سی قدرتمندترن.با تشکر

          2. Dark knight کاربر می‌گوید

            اولا که همه ی مردان ایکس ترس هایی دارند بعدم همشون در مقابل تیر اسیب پذیر هستند(البته به غیراز ولورین و ددپول) اگر بحث ددپوله که کاپیتان کولد یخش میزنه و کیلر فراست ولورین را یخ میزنه و کیلفورد دوو جاگرنات را قد مورچه میکند۰ مگنتو قدرتش خودکار نیست و اگه با ترسش روبه رو بشه حواسش نیست تا تیر را نگه داره۰ اگر فیلم آکوا من را ببینید می فهمید که هیولا او زمین را شکاف میده و اگر جلوی سارتور در بیاد سارتور درون آب میره و آکوامن هم بزرگترین سونامی در تاریخ را روی سارتور پیاده میکند۰ نفر بر بتمن دست تنها نیست آمازونی ها آتلانتیسی هاو ارتش نیو جنسیس۰ توی خود بتمن علیه سوپرمن وقتی اثر کریپتونایت رفت سوپرمن اول بتمن را زد زمین و بعد بلندش کرد و محکم پرتش کرد ولی بنظر نمیومد که راحت اینکارو کرد بعد تازه اسپایدرمن یک هشتم زور سوپرمن را هم ندارد۰ نکرون از هلا ضعیف تره??? نکرون نمیمیرد چون از مرگ ساخته شده ارتشش بی پایانه و حلقه ی بلک لنترن۰ زیوس میتونه انسان خلق کنه و همین ثابت می‌کند که قدرتش از اودین بیشتره۰ کنستانتین میتونه با روح ها حرف بزنه بعد از لوکی شکست بخوره???وقتی میگم کوچکترین حرکت یعنی دکتر استرنج وقت نکنه دستش را بالا بیاره و اگر هم سیلور کوییک از تیر ددشات فرار کنه زوم میکشتش۰ زیوس مارول را نرون شکست میده و کرونا ارس مارول را شکست میده ۰ ارس (دی سی)میتونه نیرویی دور خودش درست کنه که هرچیزی که بهش پرت بشه پودرش به خود ارس برسه و میتونه ضرباتی سهمگین و محوکننده بزند۰ من نگفتم ثور به طور حتم سوپرمن را میکشد گفتم شاید و فقط وفقط بخاطر استورم بریکر و چون کاپیتان مارول نمیتونه ضربه ای به اون شدت و قدرت بزنه بنابرین سوپرمن میتونه کاپیتان مارول را شکست دهد۰همه ی اینارو برینیاک نقشه کشیده برای مثال وقتی سوپرمن داره برای نبرد با ثور آماده می‌شود برینیاک میاد و قدرت های ثور را به سوپر من میگه و اینکه شانس ثور یخورده بیشتره و قانعش میکنه تا با کاپیتان مارول بجنگه و وقتی ثور داره میره سراغ سوپرمن یهو صدای سپاه گرین لنترن رو میشنوه که دارن به سمتش میان.

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            ادمین یک یک ساعت کانت نوشتم میگه خطا و دیدگاه تکراری آقارسیدگی کنین لطفا😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              یا طول کامنتتون خیلی زیاد بوده یا دوبار ارسال شده و برای بار دوم زده تکراری.

          4. Mohamad کاربر می‌گوید

            کامنتم زیاد بوده اما خداییش نصف کامنتای راجرز تو همین سایتم نمیشد(اقراغ)

            1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

              داداش
              بايد بگم
              سوتي

          5. Mohamad کاربر می‌گوید

            حالا ادمین جان راهی نیست این کامنتم روی سایت بیاد؟؟(یه راه غیر این که دوباره بنویسمش)اگه میشه لطفا جواب بدین

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              دوباره بنویسین و به دو قسمت تبدیلش کنین

          6. Mohamad کاربر می‌گوید

            #دارک نایت(حال نداشتم به انگلیسی بنویسم😂😂😂)
            درجواب کامنت های خنده دارت مطمئن باش جوابتو خواهم داد اما متأصفانه أیام امتحاناته و وقت نمیکنم. اما بهت قول میدم به محض فارغ شدنم بیام و تو رو به…….‌‌راه راست هدایت کنم😂😂
            خدا حافظ

          7. Mohamad کاربر می‌گوید

            #دارک نایت(امتحاناتم ………..تموم نشده اما امروز بی کارم پس بالاخره میتونم جواب کامنت دوم دارک نایتو بدم😉)
            اول تو داستان نوشتی چی میگی ثور داره میره بهو گیرین لنتر ها میریزن روسزش و برینیاک پیش بینی کرده و این چرندیات؟؟؟اول استرنج هم میتونه آینده رو پیش بینی کنه اما اگه به داستان سرایی هست که خیلیم عالی اینو داشته باش:اول پروفسور ایکس و مرد بنفش ذهن سوپرمنو به بازی میگیرن و مجبورش میکنن بالیگ بجنگه آخرش سوپرمن چند تارو میکشه و اگه بخوام مثل خودت داستان سرایی کنم فقط واندر وومن زنده میمونه و خود سوپرمنم توی جنگ بالیگ میمیره و وقتی واندروومن میخواد به پروفسور ایکس و مرد بنفش حمله کنه یهو صدای ارتش نوا رو میشنوه که به سمتش میان😂😂
            خانواده شزم روهم سنتری،هایپریون،بلومارول،گلادیاتور،ثور،و هالک میکشن و لوکی خیلی راحت کنستانتینو شکست میده فیت هم به تنهایی با استرنج روبرو نمیشه درواقع با کل ارتش استرنج روبه رو میشه و نابود میشه راجعب ریورس فلش هم وقتی داره به سمت استرنج میره یهو ماک کاری و رانر رو میبینه که دارن دنبالش میدون😂😂😂😂
            داستانم چطور بود؟؟؟؟؟
            اگه فکرمیکنین توی چرند گفتن از دارک نایت بهترم از ۱ تا ۱۰ نمره بدین😂😂😂

        4. Mohamad کاربر می‌گوید

          آقا راجعب دکتر دووم اصلاح میکنم حتی توی همین سایت دووم رو از بلک آدام که قدرت هاش کپی شزمه قوی تر دونستن

          1. Mohamad کاربر می‌گوید

            ممنونم از آقایG.O.W( داداش ما یه فارسی اسمتو چی بنویسیم😂😂)در هرحال ممنونم که نظرم رو اصلااح کردین اما من باز هم تحقیق میکنم بفهمم واقعا کدومشون قدر تره.
            باتشکر😘😘😘

  38. arya کاربر می‌گوید

    این فقط یک سایت هست الان حوصله ندارم برم لیست همه رو بیارم البته که بازم فایده ندارد 👍👍👍

  39. Arash کاربر می‌گوید

    اونجا که گفته انتقام جویان بی رحم هستند باید بگه این یکی از مزیت های مارول هستش چون مثلا اگه یک موجودی رو که مردم کره ی زمین رو تهدید می کنه و تسلیم هم نمیشه بهتره که نابود بشه چون اگه توی هر زندان ایمنی هم اون موجود رو حبس کنن دوباره ممکنه فرار کنه و دوباره دست به کار های وحشیانه بزنه و دوباره تا قهرمانا میرسن اون چندین نفر رو میکشه اما من تا حالا ندیدم که انتقام جویان از قصد کسی رو بکشن غیر از تانوس

  40. Mohamad کاربر می‌گوید

    در لخش بی رحمی سما اومدین اسم از آدم کش های حرفه ای شیلد و کسانی که ذهنشون دست خودشون نبوده حرف زدین من کاملا مخالفم

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      خیلی اشتباه تایپی داشت خودمم نتونستم بخونمش یه بار دیگه مینویسم:دربخش بی رحمی شما اومدین آدم کش های حرفه ای شیلد و آدم هایی که کنترلشود دست خودشون نبوده رو مثال زدین و من کاملا مخالفم

  41. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در جواب کاربر Dark Knight :
    جناب میگم لطفا سعی کن حداقل هر از چند گاهی بیای نظر بدی . چون نظراتت بخش و ظرفیت ظنزش حسابی بالاس . حسابی میخوندونی . ممنون . ههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه نه انصافا داستان سراییت خیلی جالبه .
    میگم فقط یک موردی هست اینکه در کمیک مارول شخصیت اودین خالق نسل بشر و حتی خالق زندگی در زمین به حساب میاد نه زعوس ( ع مشکل صفحه کلید ) . حتی طبق برخی از تعوریها و شواهد و مدارک ، اودین خالق میدگارد ( سایره زمین ) هم به حساب میاد . ! در کمیک دی سی هم که فکر میکنم که داستان خلقت متفاوت هست .
    تماممم .

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      منم تو اون کامنت ارسال نشدم راجعب توضیح دادهبودم😥😥😥حیف ارسال نشد دیگه😑😑باید هروقت تونستم یه بار دیگه بنویسمش اما یه بخشی از کامنتم مربوط به همینی بود که شما گفتین وممنونم کمی کارمو جلو انداختین👍👍👍ولی خداییش بامزده چرت و پرت مینویسه😂😂😂😂😂
      با تشکر😘😘😘😘

  42. Mohamad کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت همه کاربران 🙋🙋🙋و ادمین عزیز🙌🙌🙌
    آقایکی میتونه بهمن بگه لول های جهان مارول و دی سی چطوریه یایه لینک بدین خودم برم بخونم🙏🙏
    لطفا اگه کسی میدونه بگه🙏🙏🙏
    باتشکر😘😘😘😘

  43. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    راستی الان درباره ی ثور و سوپرمن
    هالک و شزم
    و بقیه ی مقایسه های من درسته بابا ثور اصلا هل جوردن حالا شخصیت شروری هست پس این مورد رو حساب نکنید در ضمن به خاطر بنر هالک از سوپرمن شکست می خوره و گرنه هالک در نهایت عصبانیت سودرمنو شکست میده
    راستی اون بالا راجرز درباره ی ثوز و سوپرمن با موافقی یا نه

  44. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    ببخشید در ضمن توی مقاله گفتین بسوپرمن و واندرروومن و آکوامن. نیروی غیر قابل توقفی هستن ولی خدایی هالک و ثور واقعا نیروی قابل توقفی هستن ؟
    یا مرد آهنی و کاپیتان مارول
    همچنین دکتر استرنج در کنار اسکارلت ویچ

  45. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    حرفمو کامل میگم ثور و سوپرمن خودتون از اودین فورس خبر دارین که با فونیکس فورس مقایسه میشه سوپرمن هر چقدر هم زور داشته به پای ثور نمی رسه چون اون اودین فورس رو داره پس قدرت و استقامت ثور بیشتره ثور با میولنیر هم دومین انتقام جوی پر سرعته و از لحاظ سرعت از سوپرمن بیشتر نباشه کمتر نیست لیزر سوپرمن هم ثور با میولنیر اونو جذب می کنه کاملا به نفع ثوره هرچند ثور قویترین انتقامجو نیست ولی از سوپرمن قویتره
    هالک و شزم هم سرعت شزم رو بگید سرعت هالک چی سرعت هالک با سرعت ثور و سنتری مقایسه میشه اگر قدرت های جادویی و برق شزم رو وسط بیارید هالک جذب انرژی می کنه و اگر هم بخواد با تمام قدرت به هالک ضربه بزنه هالک عصبانی تر میشه و اونو شکست میده
    در مورد کاپیتان مارول و مارشن من هانتر شاید سوپرمن اعتراف کرده که نمی تونه مارشن من هانتر رو شکست بده ولی کاپیتان مارول با قدرت و سرعت و استقامت بالایی که داره اونو از مارشن من هانتر قویتر میکنه
    در مورد دکتر استرنج و واندرروومن هم توضیح لازم نیست معلومه دکتر استرنج برتره
    اسکارلت ویچ و دکتر فیت دکتر فیت شاید دکتر استرنج رو شکست داد ولی دلیل نمی شه اسکارلت ویچ شکست بخوره اون قویترین انتقامجو توی mcu هست و داشت تانوس رو توی پایان بازی می کشت و تانوس هیچ کاری نتونست بکنه پس ۱۲۰ درصد دکتر فیت رو شکست میده
    بتمن و مرد آهنی شما به انتقام‌جویان نگاه کنید حتماً می فهمید بهترین گزینه برای نبرد با تانوس مرد آهنی هست توی جنگ ابدیت به کمک دکتر استرنج اونو حسابی خسته مرده بود بچه ابتدایی هم میدونه مرد آهنی بتمن رو شکست میده با سپاس

  46. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    در ضمن هالک و ثور در نهایت عصبانیت در کنار هم تمام لیگ عدالتو شکست میده

    1. سوپر من کاربر می‌گوید

      با این حرفتون اصلاً موافق نیستم👎

  47. kamran کاربر می‌گوید

    خخخخخخخخخیلی مسخره است . قطعا قدرت انتقام جویان بیشتر از لیک عدالته .
    قشنگ مشخصه نویسنده طرفدار دی سد کامیکس و لیگ عدالته
    خیلی چرته فقط وقتمو هدر دادم 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

  48. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    مقاله بسيار خوب و محشري بود …………………..عالي …ممنون از سطح اطلاعات بالاي شما

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      سید بلند میشماااا😠😂😂😂

  49. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    عالی
    ولی بعضی مارول فن ها که نمیشه بهشون توهین کرد چون نظرشون محترمه از این مقاله خوششان نمی آید

  50. محمد کاربر می‌گوید

    اولا معلومه که سایت شما از لیگ عدالت طرفداری می کنه دوماً شما گفتی جنگ بین انتقام جویان و لیگ عدالت ولی شما تمام دی سی رو فقط با انتقام جویان مقایسه کردی اگر x man و تمام مارول به دی سی حمله کنن معلوم نیست برنده جنگ کدوم هست چرا که مارول خدای مطلق داره و دی سی هم خدای مطلق داره و بیشتر افراد دی سی و مارول کپی هم هستند پس برنده معلوم‌ نمیشه ولی دوباره می گم که با قدرت فقط x man که جزء کوچکی از مارول هست میشه به تمام دی سی صدمه بسیار زیادی وارد بشه

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      داداش شما اشتباه كرفتي
      اون افراد مارول هستن كه از رو ديسي كپي شده اند
      بعدشم درسته اگر مردان ايكس بيايند هم انتقام جويان و هم ليگ عدالت ميبازند كه همين سايت هم در مقاله دارم سايد عليه آپوكاليپس اينو گفته اما اين مقاله عنوانش مارول عليه دي سي نيست بلكه انتقام جويان عليه ليگ عدالت هست و مردان ايكس پروهي كاملا جدا هستن

      درضمن ادمين محترم من با اجازه يك وبلاگ براي مقالات كميك زدم ميخواستم ازشما اشكال اجازه بگيرم كه اشكال نداره كه من از سايت شما چند مقاله را بردارم ؟؟؟؟؟ (البته با ذكر نام شما به عنوان منبع )
      ممنون ميشم پاسخم را بديد

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        با ذکر منبع مشکلی نیست عزیز. با تشکر از شما

    2. دیسی کاربر می‌گوید

      بعلههه…پس تایتان های جوان چغندر تشریف دارند؟که ایکس من راحت دیسیو بزنه
      در ضمن کسی گفته بود که دیسی فنا کراس اوری که ونوم سوپرمنو زده قبول
      ندارن.کی گفته قبول نداریم؟
      قبولشم داریم ولی پس کراس اور برنده شدن فیت از استرنج
      بتمن از کپ امریکا
      سوپرمن از هالک
      همش قبوله.
      احتیاط کنین الان مهدی نقنقو مینویسه میدونیم که قویترین شخصیت مارول و دیسی اسپایدرمنع
      اصلا خود والای همگان و دادگاه زندگی مخلوق اسپایدرمن بوده….
      مراقب باشید.

  51. رایان خطر کاربر می‌گوید

    من عاشقش بودم عالللللللللللللللللللللللللی بود.

  52. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    سلام مجدد
    طرفداران سوپرمن چرا هر وقت یه نفر میگه یکی از سوپرمن قویتره میگین تعصب داره
    الان چند نفر قویتر از سوپرمن هستن که دو گروه قبول ندارن کسانی که چیزی از کمیک نمی دونن دوم طرفداران سوپرمن
    سوپرمن در مقابل مرد آهنی شکست میخوره چون اون میتونه زرهی خوب برای نبرد با سوپرمن می سازه همونطور که برای نبرد با سلسیتال ها و فونیکس فورس زره ساخت
    دوم مقابل بتمن شکست می خوره که جواب توی فیلم بتمن علیه سوپرمن هست
    ثور هم با کمک اودین فورس قدرت و استقامت بالاتری نسبت به سوپرمن داره و با استورم بریکر و میولنیر و یارن بی یورن و اودین فورس و شمشیر اودین سوپرمن رو شکست میده
    بعد تانوس
    تانوس بدون سنگ های ابدیت سوپرمن رو شکست میده. چون قدرت و استقامت بالاتری نسبت به سوپرمن داره و میتونه ۱۲۰ میلیون پوند که معادل ۵۰ هزار تن میشه بلند کنه و هالک رو شکست داده
    در مورد هالک یعنی قویترین انتقامجو هم سوپرمن به هیچ وجه نمی تونه هالک رو با یک مشت شکست بده و اگر بخواد این کارو بکنه هالک عصبانی تر میشه هالک آنسلات رو شکست داد که اون تمام انتقام جویان و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو کشت ولی هالک با یک ضربه آنسلات رو نابود کرد
    پس این کار با شکست دادن انتقام‌جویان و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس برابره حتی کازمیک آرمور سوپرمن که قویترین نسخه ی سوپرمن هست از نظر من نمی تونه این سه تیم ابر قهرمانی رو با هم شکست بده چون اون طرف رون کینگ ثور و کازمیک ایمورتال ‌هالک هست پس سوپرمن از این چند نفر شکست می خوره و تمام

    1. arya کاربر می‌گوید

      داداش تو دیگه خیلی زیادی روی کردی من میگم تو اصلا تعصب نداری میگم اینقدر اطلاعات کم هست که میگی مرد آهنی سوپرمن رو شکست میده این یک کی گفته هالک قویترین انتقام جو هست با تو اصلا نمیشه بحث کرد چون اصلا چیزی برای گفتن نداری اینطوری که تو میگی سوپرمن آخره باشه آخره تو اونی نبودی کی میگفتی هالک انرژی پتک ثور رو جذب می‌کنه و به سمت خودش پرت می‌کنه 😂 من اصلا قبول میکنم که سوپرمن از همه ی اینایی که تو گفتی ضعیف تره بجز هالک مگه سوپرمن هالک رو شکست نداده تو کمیک البته شاید اصلا کمیک نخونده باشی و هیچ اطلاعاتی درباره ی هیچ ابرقهرمانی نداشته و فقط رفتی در ویکی پدیا و قدرت های هالک رو دیدی واقعا که اطلاعات خیلی کمه هیچ فکر کنم دوازده سیزده سالت هم نباشه شایدم کمتر هرمی این حرفای تو رو ببینه از خنده میترکه یچیز دیگه بتمن هم با کریپتونایت سوپرمن شکست سوپرمن قبل مبارزه بهش گفت نمیخوام تو رو بکشم

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      منم با كاربر Arya موافقم………………………………………………………….واقعا خرفت بچگانه هست
      يكم فكر كن بعد نظرت رو بده
      آخه مرد آهني سوپرمن رو ميزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      مرد آهني به كاپيتان راجرز ميبازه بعد ميخواد بياد سوپرمن رو بزنه

      در ضمن شما فكر كنم فقط فيلم ديدي …… هركي كه حتي يك مقاله درباره انتقامجويان خونده باشه ميدونه ثور قويترين انتقان جو هست
      درباره هالك هم همونطور كه كاربر صادق گفت قويتر نباشه ضعيف تر نيست ( سوپرمن )
      بعدشم شما بسيار چرت و پرت مقايسه كردي …………………….. همونطور كه يك كاربر گفته بود اين ربطي نداره كه چون يكي يك نفر ديگه رو زده ديگه ميتونه همه رو بزنه براي مثال بتمن دارك سايد رو زده اما اين دليل نميشه كه جوكر يا بين يا هارلي كوويين هم دارك سايد رو بكشن………………………………..بعدشم شما يكبار نظرت رو از روش بخون…………………………….خوندي؟……………………. به نظر خودت خداييش با تعصب حرف نزدي؟
      شما يكم كميك ميخوندي ميديدي در كميك بوك بارها سوپرمن تانوس رو با هر شش سنگ شكست داده
      …………………………………………………………… خودت هم هيچي از كميك نميدوني داري نظر ميدي
      درسته كه خودم تا همين اواخر حتي يك كميك رو هم نخونده بودم ولي تو اين چند وقت ۴ سري كامل كميك خوندم
      پيشنهاد ميدم اگر بي عدالتي رو نخونديد ختما بخونيد خيلي خوب بود
      در ضمن آقاي آريا منم دوازده سالمه ربطي به اين نداره كه آدم بچه باشه چيزي ندونه……………………………………………………………………………… يك چيز ديگه بگم ميرم
      ….. من امسال چون مدرسه ها تعطيل هست تمام فيلم ها و سريال هاي دي سي و مارول رو تو اين چند ماه ديدم البته همشون رو حداقل ۲ بار ديده بودم ولي خب چه ميشه كرد خسته بودم سه باره ديدمشون ……ميخواستم چند تا انيمه و فيلم اكشن خوب اگه ميشه به من معرفي كنيد تمااااااااااااااااااااااااااام
      با تشكر

      1. g.o.w کاربر می‌گوید

        بهامین جان فک کنم میدونی که سوپرمن و تانوس از دو دنیای متفاوتن و اگرم در کمیکی سوپرمن تانوس رو شکست داده باشه یه کراس اوور هست که هیچ ارزشی نداره البته اگر باشه! به هر حال همونطور که گفتم ارزشی نداره شما اگه بخوای سوپرمن رو با تانوس مقایسه کنی باید قدرتهاشون در دنیای خودشون رو مقایسه کنی و اونوقت متوجه میشی که تانوس حتی بدون دستکش ابدیت هم از سوپرمن قدرتمندتره من خودم قبول دارم که کاربر ebrahimi در مورد مرد آهنی و هالک اشتباه میکنه ولی شما هم همینجوری بدون اینکه چیزی بدونی نظر نده!! البته در مورد مرد آهنی این مورد رو اضافه کنم که مثل بتمن اگه بدونه قراره با حریفی مثل سوپرمن بجنگه مثل بتمن میره و در موردش تحقیق میکنه و بعدش با دونستن نقاط قوت و ضعفش طی نقشه ای حساب شده به میدان میاد و اونوقت شانسش برای پیروزی افزایش میابد ولی خوب قبلتر هم در کامنتام گفته بودم در مورد بتمن که اگه ندونه حریف قدرتمندی باهاش خواهد جنگید کار خاصی نمیتونه بکنه که این مطلب در مورد مرد آهنی هم صادقه و قطعا سوپرمن هم از بتمن و هم از مرد آهنی قدرتمندتره و این دو نفر هم در حالتی که گفتم شانسی برای پیروزی دارن و کلا پیروزی در نبردی به موارد زیادی وابسته هست. در هر حال امیدوار قانع شده باشی. موفق باشید

  53. صادق کاربر می‌گوید

    بیخیال بابا همدیگه رو نزنید
    ولی من با حرفArya جان موافقم شما دیگه سوپرمن رو خیلی دست کم گرفتید مرد آهنی چطور میخواد سوپرمن رو شکست بده سوپرمنی که موشک هسته ای روش تاثیری نداره
    لطفا به این سوال جواب بدید
    با بقیه شون هم به جز هالک موافقم
    قدرت بدنی سوپرمن از هالک بیشتر نباشه به هیچ‌وجه کمتر نیست اشعه های لیزر از چشماش شلیک میکنه قابلیت دید ایکس ری و نفس منجمد کننده هم داره
    پرواز رو هم اضافه کن
    سرعتش هم با سرعت فلش مقایسه میشه خب دیگه خودت حساب کن ببین چقدره

    حتما خودت میدونی چی میخوام بگم

    با عشق

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      منم باهات موافقم

    2. arya کاربر می‌گوید

      من با کسی دعوا ندارم میگم وقتی اطلاعتی درباره ی شخصیتی نداری مجبور نیستی کامنت بزاری و اطلاعات غلط بدی هرکسی شخصیت مورد علاقه خودش رو دوست داره قبول و صادق هم اعتقاد داره بتمن می‌تونه سوپرمن رو شکست که از نظر خیلی ها سوپرمن قویتره 🙂🙂هرکسی می‌تونه نظر خودش رو داشته باشه

      1. صادق کاربر می‌گوید

        بله
        به نظرم بتمن میتونه سوپرمنو شکست بده چون از تمام نقاط قوت و ضعف سوپرمن خبر داره و برای هر چیزی آماده‌س
        هر چیزی که فکرشو بکنید
        بعد سوپرمن اگه در معرض کریپتونایت یا پرتو های غیر یونیزان قرار بگیره بتمن که هیچی
        منم میزنمش
        والا

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          درسته

        2. arya کاربر می‌گوید

          خب بنظرت بتمن کاره خیلی سخته داره با کریپتونایت سوپرمن رو شکست بده بدون کریپتونایت بتمن در مقابل سوپرمن هیچ شانسی نداره مبارزه فرق اینکه نیست بگه بیا پشت مدرسه دعوا بره هزارتا تله بزاره از کریپتونایت هم استفاده کنه . ممکنه هرجایی مبارزه کنن اگه جایی باشه که بتمن ندونه قطعا شکست میخوره این امکان داره اصلا قبل اینکه بتمن از کریپتونایت استفاده کنه سوپرمن با لیزر چشماش به بتمن صدمه جدی بزنه همون‌طور که گفتی همه میتونن با کریپتونایت سوپرمن رو شکست بدن اما باید دید بدون کریپتونایت چکار میتونن بکنن 👍👍

          1. صادق کاربر می‌گوید

            آریا جان
            بتمن پارانوید شدید داره
            یعنی به عالم و ادم مشکوکه
            پس اگه فقط نیم درصد احتمال داشته باشه که
            یه روزی
            یه جایی
            یه بنده خدایی
            بخواد با اون بجنگه بتمن برای اون نیم درصد هم خودشو آماده میکنه
            حالا اون بنده خدا سوپرمن باشه یا یکی دیگه فرقی نداره
            و با توجه به شدت پارانوید بودن بتمن
            اون فقط لازمه بدونه که یکی هست که اسمش سوپرمنه این قدرت ها رو هم داره تا فوری تمام اطلاعات کل خاندانش رو بفهمه و یه نقشه نابود کننده بکشه تا اگه لازم شد سوپرمن رو به فنا بده
            بتمن برای هر چیزی آماده‌س
            حتی نابودی تک‌تک اعضای لیگ عدالت
            بعد اینطور که شما میگید که صد درصد سوپرمن میبره
            بتمن که یه انسانه رو انداختی جلو یه بیگانه کریپتونی که از چشماش لیزر میزنه
            بعد شما میگی بدون کریپتونایت و آمادگی قبلی کی میبره؟
            معلومه که سوپرمن
            در ضمن بتمن در غار خفاش یه اتاق مخصوص داره که داخل اون انواع زیاد و متنوعی کریپتونایت وجود داره تا اگه لازم شد از اونا استفاده کنه
            حالا این نظر شخصی من که بتمن سوپرمن رو شکست میده
            هر کسی نظر خودش رو داره و من هم به نظر شما احترام میزارم

  54. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کاربر صادق قصد توهین ندارم
    ولی ظاهراً سرعت هالک رو حساب نکردین سومین انتقامجوی پر سرعته و کوئیک سیلور رو متوقف کرد
    توانایی جذب انرژی هالک چی پرتوی گاما در مورد آنسلات هالک اونو با یک مشت شکست دیگه
    حالا اگه سوپرمن در نسخه ی معمولی انتقام جویان و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو شکست داد اون وقت بگین سوپرمن قویتره
    کاربر Arya اصلا آیرون من تونست ذر مقابل سلسیتال ها و فونیکس فورس زره بسازه پس چرا نتونه مقابل سوپرمن زره بسازه
    در ضمن اگه مارول بدرد نخور تا این حد به هالک گند نمی زد هیچ شکی نبود که قویترین ابر قهرمانه

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      باشه بابا …………….. يه جوري ميگي انگار تمام كميك هاي دنيا رو حفظي
      اصلا هالك از دارك سايد هم قويتر …………. دو روز بعد ميگي هالك از پرزنس و ميكاييل و والاي همگان هم قويتره

    2. صادق کاربر می‌گوید

      محمد ابراهیمی
      اینجا کسی توهین نکرده که شما همچین حرفی میزنید
      اگه هم منظورتون اون جمله( همدیگه رو نزنید ) هست اون یه شوخی بود که اگه بهتون برخورد و ناراحت شدید من واقعا معذرت میخوام ببخشید شرمنده روم به دیوار
      در مورد سرعت هم که فکر نکنم که سرعت هالک به سوپرمن برسه
      درضمن سوپرمن در نسخه معمولی تونسته لیگ عدالت رو شکست بده
      در کراس اور مارول و دیسی هم ثور رو شکست داده و چند بار هم از خجالت هالک در اومده
      به نظرم اگه آیرون من به کریپتونایت دسترسی داشته باشه که معلومه میبره ولی بدون کریپتونایت سوپرمن قدرتمند تره

    3. دیسی کاربر می‌گوید

      بابا دیییگه(قویترین ابر قهرمانه)این در برابر دادگاه زندگی یا فالکرام شانسی داره؟
      اصلا همین ثور خودمون میزنه لهش میکنه.
      حریف سوپرمنم نمییییییییییییشه.

    4. دیسی کاربر می‌گوید

      باشه بابا الان سکته میزنیا.
      اصلا هالک معمولی از رون کینگ ثور هم
      قویتر.الان میاد میگه هالک. از لوسیفرم قویتره من هم عاشق دنیای دیسی هستم ولی مثل امثال تو متعصب نیستممم.

  55. arya کاربر می‌گوید

    هالک در نسخه معمولی تمام اعضای انتقام جویان رو شکست داد ؟ حالا اگه هم شکست داده باشه سوپرمن هم در نسخه معمولی به تنهایی تمام اعضای لیگ عدالت رو شکست داده هم درکمیک هم و هم در سینما که چی

  56. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    ولی کاملا انتقام جویان قویتر از لیگ عدالته پس هالک گروه قویتری رو شکست داد
    بگذریم نظرتون در مورد سوپرمن و سیلور سرفر چیه

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      ببخشيد ولي الان اينكه گفتي اونجرز قويتر از جاستس ليگه رو به چه منطقي گفتيد
      ؟؟؟؟؟؟؟
      اصلا ما بگيم اونجرز قويتر اما دليل نميشه كه چون اونجرز رو زده سوپرمن رو هم بزنه
      من قبلاهم گفتم كه بتمن دارك سايد رو زده اما اين دليل نميشه كه جوكر يا بين يا هارلي كوويين هم دارك سايد رو بكشن
      چون ربطي به هم ندارند…………….
      ادمين محترم اگر يك كميك خوب دي سي كه دارك سايد هم توش باشه بخواهيد معرفي كنيد كدوم كميك رو ميگيد
      با تشكر

  57. محمد علی کاربر می‌گوید

    سوپر من هالک رو میبره
    ثور شزم رو میبره
    کاپیتان آمریکا بتمن رو میبره
    تیر انداز هاکای رو میبره
    فلش اون انتقام جویی که سریع میره رو میبره
    واندر وومن بیوه سیاه رو میبره
    ودر نهایت لیگ عدالت انتقام جویان رو خواهند برد

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      از اونجایی که اسم نصف کاراکتر هارو بلد نبودی احتمالا فقط فیلم دیدی یکم کمیک بخون

  58. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    واقعا که بدون هیچ دلیلی میگین این از این قویتره باز کاربر آریا و صادق دلیل میارن برای برتری سوپرمن بعد تو الکی میگی سوپرمن قویتره
    ضمنا قصد توهین ندارم ولی هنوز اسم کوئیک سیلور و گرین ارو رو نمی دونی و نظر میدی

  59. Mani کاربر می‌گوید

    رون کینگ ثور قدرت تغییر آینده رو داره تامام

  60. Agh کاربر می‌گوید

    من شاید اندازه بقیه اطلاعات نداشته باشم
    اما میدونم در یک شماره از کمیک مارول علیه دیسی ونوم حسابی سوپرمنو زده و اگه بخوایم ابرشرور ها رو هم حساب کنیم کل نژاد اسکرال ها و کری ها و حتی سیمبیوت ها و یا ارتش دراکولا یا اگه ارتش های دیگه مثل اتلانتیسی ها و ارتش نوا و نگهبانان کهکشان و ارتش باقیمانده ازگارد و پادشاهی واکاندا و ارتش خدایان المپیا(زادگاه هرکول) و …. یا ویلن هایی مثل دورمامو و گالاکتوس رو حساب کنیم برد با ماروله شاید تور از سوپرمن شکست بخوره (در حالت معمولی تور)اما حتما سوپرمن از اودین شکست میخوره البته باز بستگی داره کل دو دنیا دربرابر هم یا انتقام جویان علیه لیگ عدالت درضمن در مورد قدرت زاتی ما هنوز ته قدرت هالک برامون مشخص نشده(چون هرچی اعصبانی تر بشه قوی تر میشه ) خلاصه به نظر من برنده ماروله

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      کمیک های قدیم حساب نیستا
      مشکلات زیادی دارن مثل همین کمیک مشترک سوپرمن و مرد عنکبوتی که ونوم سوپرمن و شکست داد و…

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        پس سوپرمن قبل از بحرانم حساب نیست

      2. arya کاربر می‌گوید

        ببخشید ادامه کمیک سوپرمن و ونوم هم رو بگید که ونوم شکست خورد و سوپرمن رو به عنوان میزبان جدید انتخاب کرد

  61. علی کاربر می‌گوید

    دی سی برندس
    تمام

  62. علی کاربر می‌گوید

    بعضی از این نظرات چرت بخاطر اینه که عده ای فقط مارول رو میشناسن و طرفدارشن و اصلا دی سی رو نمیشناسن پس میگن اونجرز میبره.اما کسی که با هر دو کمپانی اشنا باشه میفهمه که اعضای اصلی و هسته مرکزی دی سی خیلی قویتره انتقام جویانه.شما اعضای اصلی انتقام جویان رو نگاه کنی فقط هالک و ثور فرا انسانن اما بقیه یعنی کاپیتان و بیوه و چشم شاهین ادم معمولین، استارکم که فقط باید زرهشو از کار انداخت اما همه اعضای دی سی جز بتمن خدان پس سوپرمن و واندر وومن میتونن ثور و هالکو شکست بدن بقیه تیم عدالت حساب بقیه اونجرز رو برسه اما اگه بخواید اعضای فرعی اونجرزو وارد کار کنید که خیلی بیشتر اعضای فرعی دی سی هستن تعداد نابرابر میشه و انتقام جویان میبرن.توو انتقام جویان دو و سه خیلی به جمع انتقام جویان اضافه شد ولی همونطور که گفتم در رویارویی اعضای اصلی دو تیم، قطعا لیگ برندس.

  63. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    داداش اینجا رو اشتباه کزدی من با هردو گروه آشنایی لازم دارم و میگم اونجرز می زنه اعضای اصلی هم هالک و هم ثور سوپرمنو شکست میدن چه در نسخه ی معمولی و چه در قویترین نسخه هالک کاپیتان هم ابر انسانه چون وقتی میتونه ۵۰۰ کیلو رو بلند کنه و یک مایل رو در ۷۰ ثانیه بدوه تو اونو آدم معمولی حساب میدی تانوس به صد زور مرد آهنی رو شکست داد بعد کی می خواد اونو بزنه نسخه ای از هالک به نام کازمیک ایمورتال ‌هالک تو رای گیری تمام رای هارو گرفت و رون کینگ ثور رو به راحتی شکست داد ولی رون کینگ ثور راگناروگ رو متوقف کرد میدونی این کار تا چه بزرگه واقعا اگه می‌دونستی متوقف کردن رگناروگ یعنی چی این حرفو نمی زدی تازه نه کازمیک و نه پرایم نمی تونن رون کینگ ثور رو شکست بدن بارباتوس و بت مایت هم نمی تونن تازه بعلاوه اینا فونیکس باستر تونی رو هم حساب کن که فونیکس فورس رو شکست داد بعد لیگ عدالت قویتره تازه برای نیرو های کمکی ارتش گرین لنترن هم نمی تونین حساب کنین چون اون شروره و به لیگ عدالت کمک نمی کنه ارتش نووا با نووا فورس و ارتش آمریکا و واکاندایی ها و محافظین آزگارد
    بعد چون تعدادشون بیشتر میشه نابرابریه هست که هست بالاخره اونجرز میزنه بعد که می خواد جلوی
    استیون استرنج و واندا و کارول دانورز و ویژن و هرکول و واندرمن رو بگیره
    استیون دیگه قویترین حادوگر ماروله و دورمامو و انتقام‌جویان رو شکست داد
    واندا هم مگنیتو و کوئیک سیلور و انتقام جویان و آتلانتیسی هارو شکست داده
    کارول هم با تانوس و هالک و ثور مقایسه میشه
    ویژن هم خیلی خیلی قدرتمنده و جوزف روسو تایید کرده که قدرت ویژن قابل قیاس با ثور و هالک هست
    هرکول هم قدرتش با ثور و هالک مقایسه میشه و میتونه با امثال گودزیلا سر شاخ بشه
    واندرمن هم نیاز به توضیح نداره و با ثور مقایسه میشه و از ثور بیشتر نباشه کمتر نیست
    سوپرمن و واندرروومن هالک و ثور شکست میدن این دیگه تعصب بی نهایته
    این دلایل غیر قابل رد هست امیدوارم قانع شده باشی ولی اجباری نیست
    با سپاس

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      #محمد ابراهیمی
      هرچند کامنتت مال دو ماه پیشه ولی الان جوابتو میدم
      ۱_ارتش فانوس های سبز خبیث هستند⁉️این وسط لابد فانوس های قرمز و زرد آدم خوبان 😉درزمن در بیشتر مواقع که حل جوردن یا یک نفر دیگه در خواست کمک کرده از ارتش فانوس سبز با توجه به وضعیت به کمکش اومدن

      من در کامنتم تو مقاله سوپرمن علیه سنتری جواب نسبتا کاملی راجب برتری لیگ عدالت نسبت به انتقام جویان گفتم و همرو آوردم وسط ببینیش خالی از لطف نیست.

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        البته من یادم رفته بود در کمنتم که در زیر مقاله سوپرمن علیه سنتری هست ،اسکارلت وسرکوب و سنتری و تور(جین فاستر)را عضو قوی ترین های انتقام جو یان حساب کنم ولی بازم نتیجه همونی می شه که در کامنتم در زیر مقاله سوپرمن علیه سنتری گفتم،البته اونم یک مشکلات ریزی داشت

        اما به تور خلاصه راجب برتری لیگ عدالت نسبت به انتقام جویان در کامنتم در زیر مقاله سایبرگ علیه آیرون من گفتم که هیچ مشکلی نداشت

    2. سلام به همه کاربر می‌گوید

      سلام خوب همین گودزیلایی که می گی به انتقام جویان پیوسته می گی نه برو ببین چرا من باید دروغ بگم گودزیلا پادشاه هیولا ها به مارول پیوسته
      بعدم اون موج سوار نقره ای چندین دفعه شزم رو شکست داده و‌ سوپرمنم ۳بار شکست داده بتمنم که با مرد اهنی که می بره اونوقت که جنگ کردن بتمن بردش چون وضع مرد اهنی خوب نبود

  64. Mohamad کاربر می‌گوید

    ههههههه(به قول راجرز😀😀)خیلی باحال بود باشه اصلا همون که تو میگی.
    امید وارم بعدا وقت کنم جوابتو بدم👍👍
    فعلا✋✋✋👋👋👋

  65. Mehdi7 کاربر می‌گوید

    یه سوال تو که داری می گی سوپر یه تنه همرو حریفه یکم اونجرز ببین .

    اصلا یه دفعه برو سر and game تازه می فهمی که کاپیتان مارول یه تنه همه رو حریفه

    بعد ویبرانیم بلک پانتر رو یادت نره

    1. arya کاربر می‌گوید

      داداش همه چی که سینما نیست اصل کمیکه که در اونجا کاپیتان مارول ضعیفتر است از سینما است

      1. دیسی کاربر می‌گوید

        یچی میگم دور هم بخندیم.
        قبلش:شما ی بازی از مارول به خوبی بی عدالتی ۲و۱ بگو.
        حالا خنده:تو اسدابادی(اسپایدی)بودم.
        ده بازی برتر دیسیو از نگاه اونا دیدم
        نه اینجاستیس خدایان میان ما بود نه دو.ولی…..سوپرمن۶۴بوووود!
        جان من؟سوپرمن۶۴یکی از بدترین بازیای دیسیه.
        حالا لیست داده بودن ده سایت برتر جهان(کمیک بوکی)یکی اومد خالصانه کامنت داد به نظرم جای اسپایدی ای ار در رتبه اول خالیه!!!!!!!من همین الان تا اخر عمرم میرم منطق بخونم کاری ماری ندارید؟
        سریال:دردویل عالیه چون دارکه جدیه ولی فلش و ارو مزخرفند چون فان هستند.
        سینما:فیلم های مارول عالی چون فانه.ولی سوپرمنو بتمن مزخرفه چون دارکه.
        این منطق اسپایدیو مختار و mtn
        مهدی ترابی ننقنقویی است.
        در ضمن همون پنجاه دلیل بتمن علیه قضیه مارتا ۴ بار تکرار کرد تا پنجاه تاش پر شه.میدونید.بعضیا میگن اسپایدی جبهه نمیگیره.شما به اسم سایت نگاه کن دیگه.من الان سایت میزنم با اسم دیسی میگن متعصب.
        در ضمن تو نظر سنجی سی بی ار مرد اهنی از اسپایدرمن باخت بعد ملت اومدن گفتن نه اشتباهه ترابچه هم نه گذاشت نه برداشت گفت رو اسپایدر تعصب نداره ولی اسپایدرو بخاطر حس عنکبوتی برتر میدونه؟؟؟!!!؟؟!!!اخه تا مرد عنکبوتی بیاد حس بگیر.ه ایرون من مغزشو سوراخ کرده.لدفن تایید کنید.

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          تايييييييييييييييييييييييييييييد

          1. دیسی کاربر می‌گوید

            مچکرررررم
            بازم براتون از احسانات مارول میگم

    2. دیسی کاربر می‌گوید

      ادامه کامنتم:درمورد بازی سوپرمن ۶۴
      بعد از اون مقاله مزخرف ملت مارولی اومدن زیرش نظر دادن واوو عجب مقاله ای….یکی اومد گفت خاک تو سر دیسی که بهترین بازیش سوپرمن ۶۴ هست.حالا این اینجدیده یا یه چیزی کشیده….منظورم نقشه برای چرتوپرت گفتن بود.(برای کسایی که کنسول دستشون نگراینجاستنگرفتنشون عدالتی همون اینجاستیسه)
      برا لبخند

      قدرتای کازم (شزم مرد این امد) قهرمان مردمی 🙂 🙂 🙂
      تکنیک طارمی
      بازوان بهداد سلیمی

      عمر ایت الله …نتی(لدفن بچاپید)

      صدا در حد ابی

      پرواز در حد من وقتی پی اس فور خریدم

      خشم انگیرییی بردز.

      بچه ها اسپایدی بهترین سایت کمیک بوکی در جهانه تازه میخوان فایگیو بیارن یه دستی به دنیای افتضاح دیسی بکشه

      بخونید

      هرچی گفتم برعکس کنید 🙂 🙂 🙂 🙂

      1. دیسی کاربر می‌گوید

        حالا احسانات اسپایدی
        در کامنت قبل متنم به هم خورد منظورم بود
        دستشون نگرفتن بی عدالتی همون اینجاستیسه.و این یا اینجاستیس ندیده.
        و منظورم درکامنت های بالااز دو اینجاستیس دو بود.
        من_ ترابی مقالت افتضاح….
        ترابی_چیییییییی،برو ازین سایت بیرون دیسی فن ……… من……فکر کردی……….!!
        شما فقط بگی خوب نبود باید قبل کامنت دادن با حسابت خداحافظی کنی.قهرمان مردمی قدرت کازم نیست 🙂 🙂
        راستی نوشتم بتمن علیه
        منظورم بتمن علیه سوپرمن طلوع عدالت بود.
        امروز که چک کردم برای خنده.
        ترابی نوشته بود مترجم رییس جمهوره.به هر چی اعتقاد دارید قسم که این یه مشکلی داره.منطق اسپایدی هم که…..بالا توضیح دادم.
        راستی تو گفتی ۱۲ سالته؟عه چه باحال منم یک ۳_۴روزی میشه که ۱۰ ساله شدم(امیرعلی قربان زاده ام شوخیم ندارم) 🙂 🙂

        1. دیسی کاربر می‌گوید

          بله ممنون

        2. دیسی کاربر می‌گوید

          ولی بعضی ها میان با تعصب کاملا بینهایت از چیزی یا کسی طرفداری میکنند،مثل کاربر
          بلک ارو و امیر مخصوصا کاربر امیر
          در مقاله کپی های مارول از دیسی و اگر اجازه بدید توضیح بیشتری نمیدم.ولی من اگه ساکت بمونم بعضی ها به همون تعصب ادامه میدن و
          به اصطلاح پررو میشند بنابراین باید جوابشون رو داد.ولی چشم.

        3. Mohamad کاربر می‌گوید

          ادمین جان من قصد جسارت ندارم اما فکر نمیکنم این کار درست باشه ها!!!۶۰درصد ضد دی سی ای هارو قبول نمیکنین لطفا ضد مارولی هارو هم قبول نکنین البته اگه آینده سایتتون واستون مهمه و میخواهید عدالت بر قرار بشه.چون من واقعا دوست ندارم این سایت به عاقبت اسپایدی دچار بشه😉😉
          #دیسی:در این موارد کاملا حق رو به شما میدم😀😀
          باتشکر😘😘

          1. دیسی کاربر می‌گوید

            منظورتونو متوجه نشدم الان منو مسخره کردین یا نه؟

          2. دیسی کاربر می‌گوید

            ادمین جان چند سوال داشتم اگر خواستید جواب بدهید

          3. دیسی کاربر می‌گوید

            من درک نمیکنم مگع میشه از دو قادر مطلق(پرزنس و والای همگان)یکی قادر تر باشه؟
            و میشه این موجودات رو رتبه بندی کنید لطفا؟
            پرزنس
            والای همگان
            دارک ساید اصلی
            گالاکتوس در اوج قدرت
            تریگون
            رون کینگ ثور
            نکرون ثور
            سوپرمن وان میلیون پرایم
            برینیاک
            کازمیک ارمورسوپرمن
            فلش در اوج قدرت(سرعت افسانه ای سیزده میلیون برابر نور)
            ریورس فلش در اوج قدرت
            ممنون میشم جواب بدید 🙂 🙂
            🙂

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              دو دلیل داره که پرزنس رو قویتر از والای همگان میدونن. اولی اینه که پرزنس با شیطان وحشی عظیم درگیر شد و شکستش داد ولی والای همگان با پروتژ نجنگید. دومی هم به مخلوقات این دو برمیگرده که مسلما دادگاه زندگی و فالکرام، شانس زیادی در برابر لوسیفر و میکائیل نخواهند داشت و تعداد مخلوقات پرزنس هم بسیار بیشتر از والای همگانه.
              پرزنس
              والای همگان
              رون کینگ ثور
              سوپرمن وان میلیون
              کازمیک سوپرمن
              نکرو ثور
              دارک ساید اصلی
              تریگون
              گالاکتوس
              فلش
              برینیاک
              ریورس فلش

          4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            نه ديسي جان كاربر محمد كه از من يه سال بزرگتره و با صادق داداشه و منم همسايه بالاييشونم گفت كه عدالت برقرار بشه بعدشم شما رو تاييد كرد
            كجاش مسخره كردن داشت!!

          5. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            ادمين جان تا همين ديروز رتبه دارك سايد از پرايم و كازميك و نكرو و رون كينگ ثور بيشتر بود حالا از همه كمتر شد!!!!!!!!!!
            قصد جسارت ندارم ولي فكر كنم ادمين يه نفر نيست و هر كس كه اون مقاله رو بنويسه و ترجمه كنه . بعدش هم بياد كامنت بزاره ادمين اون مقاله حساب ميشه و يك ادمين اصلي هم داريم كه مدير سايت هست
            درست ميگم ؟!
            چون تو هر مقاله نظر هاي ادمين با اون يكي فرق ميكنه
            باتشكر

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              واقعا؟
              فک کنم پس خودم اشتباه کردم، معذرت، دارک ساید ردش بالاتره. میدونید سرم شلوغه و این شخصیت هایی که میگید خیلی به هم نزدیک هستند و امکان جابجایی و اشتباه وجود داره، و باید نشست و مشخص کرد کی قویتره. شاید در مرداد همچین مقاله ای بنویسم.

          6. Mohamad کاربر می‌گوید

            #دیسی
            نه عزیز من. من نظرات شمارو راجعب اسپایدی تأیید کردم☺☺☺

          7. Mohamad کاربر می‌گوید

            #Admin
            صادق راست میگه ها!!!!!ولی به نظر من rkt و نکرون ثور از دارک ساید قوی ترن 😀😀😀شایدم اشتباه میکنم😉😉😉به هرحال من جدیدا بی طرف شدم و دیگه مارول فن نیستم پس خوبه که میتونم بی تعصب نظر بدم☺☺😉اما یه سوال ثور شمشیر نکرو رو از گور گرفته؟؟؟؟؟اگه از گور گرفته باشدش قدرت های خدایانی که گور کشته رو داره و من شخصا قوی ترش میدونم😃😃😃من کازمیک آرمر رو از پرایم و از دارک ساید قوی تر میدونم😀به هرحال:
            باتشکر😘😘😘

          8. صادق کاربر می‌گوید

            جانم ؟؟؟؟
            من در چه موردی راست میگم؟؟؟؟
            من یه یکی دو روزی نبودم الان اومدم نفهمیدم کی ب کیه
            چی ب چیه

            سید سلام همسایه✋✋✋

            در مورد رتبه بندی
            نکرو ثور رو مطمئن نیستم ولی رون کینگ ثور و کازمیک آرمور به نظرم از دارک ساید قوی ترن

          9. Mohamad کاربر می‌گوید

            همین که ادمین اون موقع همه رو از دارک ساید قوی تر میدونست و حالا از همه ضعیف تر.
            خوش برگشتی😘😘

          10. Mohamad کاربر می‌گوید

            #صادق ببخشید داداش اشتباه گرفتم میخواستم سید رو بگم😀😀

          11. Mohamad کاربر می‌گوید

            #صادق ببخشید داداش اشتباه گرفتم میخواستم سید رو بگم😀😀اما بازم یه چندروزی نبودی دلمون هواتوکرده بود😀😀یه دوستا بحث رو هم ازدست دادای ولی بازم خوش برگشتی😉😉

          12. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            آقا توجه كردي هروقت كسي اسم دارك سايد رو به زبون مياره منم ميام وسط
            اصلا وقتي بحث سر دارك سايد هست من ميشم داناي مطلق (:
            من فكر كنم داداش دارك سايدم

        4. ارین کاربر می‌گوید

          سلام میخوام بگم اگر میشه منم تو سایتتون مقاله بنویسم با تشکر

  66. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین محترم اگه خواستید جواب این سوال رو بدید
    از نظر شما کدوم کاراکتر هایی که می نویسم می تونن همه ی سلسیتال هارو بترکونن
    فرانکلین ریچاردز
    دارک ساید اصلی
    گالاکتوس
    دو قلو های آپوکالیپس
    کازمیک ایمورتال ‌هالک
    کازمیک آرمور
    واندرومن خدای جنگ
    بارباتوس
    رون کینگ ثور

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام. دوقلوهای آپوکالیپس رو نمی شناسم. واندروومن خدای جنگی هم میشه گفت قدرتش یخورده از امثال هالک و ثور قویتره و به اودین نمیرسه. بجز این بقیه به احتمال بسیار زیاد سلستیال ها رو میزنن.

    2. دیسی کاربر می‌گوید

      اگر کسی از دوستان فن فلشه جواب بده.
      به نظر شما سریعترین اینا کیه؟
      فلش(جی گریک)
      فلش بری الن
      فلش والی وست
      فلش بارت الن
      زوم
      ریورس فلش
      گاداسپید
      من خودم بری النو
      سریعتر میدونم ولی دوست دارم نظر دوستان رو بدونم

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        من فن فلش نیستم اما یه سری جاها(مثل ویکی پدیا)سرعت بری آلن رو بی نهایت میدونن و منم فک کنم سریع ترینشون بری باشه.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          آقا یه اشتباهی شد ویکی‌پدیا سرعت همه فلش هارو نامحدود نوشته بود.من عضر خواهی میکنم😢😢😢ولی به نظرم هنوز هم بری سریع ترینه😃😉😉😉

      2. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        من فن فلشم وحشتناک ولی اونقدر که شما میگی اطلاعات ندارم ولی خیلی دوستش دارم که جزو ۵ شخصیت محبوب منه
        البته بگم که به دارک ساید و بتمن و کاپیتان آمریکا نمی‌رسه
        اما از نظر من
        اگر بری آلن رو در بیشترین حالت حساب کنیم که ۱۳ میلیون برابر نور هست صد در صد فلش بری آلن اما اگر همه تو یه اندازه باشند یعنی در حالت معمولی و نه در قویترین حالت فکر میکنم زوم یا خدای سرعت ( گاد اسپید ) از همه سریعتر باشند و بین اینها هم من گاداسپید رو ترجیح میدم
        با تشکر
        در ضمن صادق جان سلام
        ببین دیروز که رفته بودید شمال گفتم که دیگه از دو کیلومتری خونتون هم رد نمیشم
        آخه چه کاریه
        کرونا اومده واقعا که

      3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        داداش والی وست خیلی سریع تر از پدرش یعنی بری آلنه.بری آلن از پشتش رعد زرد در میاد ولی والی وست از پشتش رعد آبی میاد و سریع ترین رعد رعد آبیه.در دوران این کرونا شاد و تندرست و سلامت باشید.

      4. فلش کاربر می‌گوید

        خود دی سی اعلام کرد والی وست از همه سریعتره توی دنیای دی سی و بعدش هم بری الن . یکی از کاربران گفت والی وست پسر بری الن هست 😐 . والا تا جایی که میدونم و یادم میاد بری الن دایی والی وست . ولی کسی به طور دقیق میدونه بگه لطفا .

    3. دیسی کاربر می‌گوید

      ممنون کاربر محمد اخه فکر کردم کنایه زدید:-) 🙂
      اگه ناراحت شدید عذر خواهی میکنم.
      دقیقا بخاطر اینکه قبلا مارول فن بودید فکر کردم کنایه زدید.راستی اگه کنسول دارید پیشنهاد میکنم حتما اینجاستیس ۲ رو بازی کنید(برای پی اس فور و ایکس باکس وان)الان دو روزه که گرفتمش و ار پای کنسول حرکت نمیکنم.ممنون

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        خیلی نشین پای کنسول زخم بستر میگیری😂😂😂😂من اونموقع هم که مارول فن بودم از اسپایدی دفا نمیکردم

        1. دیسی کاربر می‌گوید

          شوخی کردم 🙂 🙂

      2. صادق کاربر می‌گوید

        منم بازی کردم
        بازی خیلی خوبیه چه از نظر داستان و محتوا و په از نظر گیم‌پلی
        حرف نداره

        1. دیسی کاربر می‌گوید

          بله واقعا بازی بی نظیری هستش.
          راستی یه تکنیک.فقط چشما بسته و همه چیو بزنین میزنه لهش میکنه.

      3. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        من كه رو آيپدم اينجاستيس ۱ رو داشتم عاليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي بود عاشقش شده بودم
        از بيستم تير ماه هم رو كامپيوترم ميريزم آخه كنسول ندارم ……………
        در ضمن يه سوال ميپرسم جوابم رو بديد ممنون ميشم
        كسي تا به حال انيمه حمله به تايتان رو ديده ؟
        از نظر من بهترين انيمه تاريخ هست
        اگر نديده ايد حتماااااااااااااااااااااااا ببينيد عاليه
        بهترينههههههه
        نبينيد عمرتون بر فناست
        دوبله خوبشم فيليمو داره
        ولي حتما حتما ببينيدش عالي بود
        من تا الان ۷ بار تمومش كردم
        ۵۹ قسمته
        قسمت ۱۷ فصل ۳ IMDB ده از ده هست
        باور نميكنيد بريد ببينيد
        در ۷ قسمت آي ام دي بي نه و نه از ده داره و ۲۴ قسمتش آي ام دي بي بالاي نه دارند و بقيه اش هم هشت و هشت از ۱۰ هست
        ديگه خودتون بگيد و قضاوت كنيد
        اگر هم ديديد بازي Attack on titan 2 final battle رو بريزيد
        يعني باهاش كامپيوتر رو سوزوندم
        با تشكر

  67. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون ادمین جان

  68. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    در پاسخ به کامنت ادمین گرامی سایت :
    شاید این نظریه شما درست باشه . اما قضیه پروتژ دلیل خوبی نیست . والای همگان کلا دانای مطلق و قادر مطلق به حساب میاد و اگه خیلی زیرکانه فکر کنید ، دقیقا به همین دلیل با پروتژ نجنگید . چون میدونست که در اون حد خطرناک نیست . ( حداقل نه در اون زمان ) و وقتی که دادگاه زندگی که مخلوق والای همگان هست تونسته متوقفش کنه دیگه چرا باید والای همگان دخالت کنه ؟!؟
    اما خوب یک نکته ای هست که شما بهش اشاره نکردید . گفته میشه که شخصیت پایینتر از همگان که حکم شیطان اعظم وحشی رو داره ، اومده و کل زندگی در مارول رو از بین برده . البته تا جایی که میدونم این فقط یک داستانه و ایبات شده نیست اما به هر حال اگه واقعی باشه جای سواله که چرا والای همگان دخالت نکرده ؟! شاید نمیتونسته کاری بکنه . یک مورد دیگه هم هست . وقتی بیاندر های ماقبل ریتمان نظم تمام مولتیورس رو به هم ریختند و همه مولتیورس رو از دم تیغ گذروندند و به صغیر و کبیر رحم نکردند ، والای همگان هیچ کاری نکرد که اینم جای سواله ؟! . البته این دو مورد با یک تئوری هوشمندانه به هم مرتبط میشند . اینکه والای همگان بیاندر های ماقبل ریتکان رو با قدرت خالص برای مقابله با شخصیت پایینتر از همگان خلق کرده بود که اگه این تئوری درست هم باشه باز هم اوضاع طبق مرادش پیش نرفته و کنترلش از دست والای همگان خارج شده و در نهایت هم قبل از اینکه شخصیت پایینتر از همگان خودش رو نشون بده ، بیاندر های ماقبل ریتکان خودشون باعث نابودی خودشون شدند .
    امیدوارم به کامل شدن مطلب کمکی کرده باشم .

    1. Dr.feat کاربر می‌گوید

      کاملا نظرت درسته

      1. دیسی کاربر می‌گوید

        سینمایی:مارول
        سریال دیسی
        قدرت ابرقهرمانان دیسی
        قدرت ویلن ها برابر
        قدرت قادر مطلق دیسی
        برنده دیسی
        اگه اشکالی داشت بگین

  69. دیسی کاربر می‌گوید

    جنابان مارولی
    باس بگم که
    ثور بیارید سوپرمن میاریم
    رانر و ماک کاری؟ بلک فلش و ریورس فلش میاریم .هاکای؟ ما گرین ارو میاریم.
    کاپتان مارول؟سوپرگرلو میاریم.
    کوییک سیلور بیارین والی وست میاریم
    ایرون؟بتمن میاریم
    نیمور؟اکوامن میاریم
    ولورین بیاری ما دومزدی میاریم
    تانوس؟
    کلون دارکساید .ددپول؟دث استروک
    فالکرام بیا میاریم میاریم
    پروتژ؟شیطان عظیم فلان میاریم
    والای همگان بیارپرزنس میاریم
    میکائیل میاریم با الین بلک
    کلتون بیاین ما نیرو های کیهانی فراتر از زمان و مکان میاریم

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      داداش یکم زیاده روی کردی.ولورین به نظر من سوپرمن رو شکست میده پس دومزدی هم شکست میده.هاکای از گرین اروو قوی تره.ددپول هم دث استروک رو آسفالت میکنه کف خیابون.ولی بقیه رو مال دیسی میبره

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        خداااااا😂😂😂😂😂😂😂

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          بابا ادمین جان چه خداااااایی؟حرف من خنده دار بود؟دروغ میگم؟هرجا دروغ میگم بگو.ولورین فونیکس و فرانکلین ریچاردز هم شکست میده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دلیل هم دارم.
          ولرین فونیکس رو کشته.هم تو سینما هم تو کمیک. فرانکلین ریچاردز هم با فاصله ی یه پشیزاز فونیکس ضعیف تره.
          ددپول زوددرمانی اش یه کوچولووووووووووو از ولورین کم تره.(نقطه ضعف ها ی ولورین هم نداره.) اون وقت دث استروک هم فقط زخم های سطحی رو ترمیم میکنه.(به خاطر همینه که یه چشمش کوره.)
          هاکای هم قبول کنید به امام زمان(عج)از گرین اروو بهتر تیراندازی میکنه.و بازهم به امام زمان(عج) تیر های هاکای مدلش بهتره.(هر دوشون متنوع بودن تیرهاشون در یه حده ولی کیفیت تیرهای گرمایی و صوتی و انفجاری هاکای خییییییییییییلی از اون تیرهای خودنویسی و کیسه بوکسی های گرین اروو بهتره.)

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            منم می تونم بگم سوپرمن یک موجود شش بعدی رو شکست داده . یعنی از موجودات شش بعدی قویتره؟ ربطی به اشخاصی که شکست داده
            نداره . احتمالا ادمانتیوم نمیتونه پوست سوپرمن زخمی کنه پس بازم شانس سوپرمن خیلی بیشتره.

            1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

              للللللللللللعععععععععننننننننتتتتتتیییییی یعنی چی که قوی ترین فلز دنیا که تو ایکس من ۲ گفته بودن اگر سرد بشه نابود نشدنی میشه نمیتونه به سوپرمن آسیب بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مسلمان(شاید هم نامسلمان)اون تیغه های دست دومزدی بودن که دومزدی با اونا سوپرمنو کشت میدونی تیغه های ولورین چقدر قوی ترن؟؟؟؟؟
              جنگ سوپرمن و ولورین اینجوری میشه حاج آقا:
              همون اول کار سوپرمن پرواز میکنه و نزدیک خورشید میشه.به خاطر اینکه ولورین قدرت زوددرمانی زیادی داره زیاد وای می ایسته جلوی خورشید و از اونجا از چشم های لیزری اش استفاده میکنه.ولورین تیغه هاش رو سپر میکنه جلوی اون پرتوهای امگا.ولی چون قدرت پرتوهای امگا وقتی سوپرمن نزدیک خورشیده خیلی زیاده کمی بعد ولورین کم میاره.اون موقع بعد چند دقیقه باوجود زود درمانی اش دوباره به حالت عادی برمیگرده و سوپرمن با قدرت میاد سمت زمین.
              سوپرمن وقتی از جو زمین رد میشه با صدای فراصوت میگه:دارم میام ولوین
              ولورین بلند میگه: باشه بیا تا بکشمت باب
              وقتی سوپرمن نزدیک میشه ولورین با مهارت های رزمی که داره میپره و از زیر سوپرمن رد میشه و میزنه به آرم S سوپرمن که دومزدی هم با زدن تیغه هاش به همون جا سوپرمن روکشت.سوپرمن میمیره و می افته زمین.
              ولورین هم میگه :دیدی به قولم عمل کردم باب؟؟

              1. admin
                admin کاربر می‌گوید

                شما دارین اشتباه می کنید، بد هم دارید اشتباه می کنید. میتونم یه مقاله کامل توضیح بدم که چرا ولورین نمیتونه آسیبی به سوپرمن برسونه ولی چون وقتش رو ندارم و میدونم قبول نمی کنید، توضیح نمیدم. فقط میخوام بگم اطلاعاتتون بسیار سطحیه. یخورده اطلاعاتتون رو بیشتر کنید، ممنون. البته قصد بی احترامی ندارما عزیز. ولی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

      2. محمد امید کاربر می‌گوید

        م فکر کنم مهارت گرین ارو بیشتر از هاکای قدرت فیزیکی هم تقریبا یکسان و شانس گرین ارو بیشتره . میشه بگید دلیلتون برای اینکه ولورین سوپرمن شکست میده چیه؟ دومزدی رو اگر ولورین یک بار ادامانتیوم بکشه دفعه بعد که زنده شد دیگه نمیتونه با ادامانتیوم بکشه.
        پس بازم شانس دومزدی خیلی بیشتره . باازم ممنون از ادمین سایت.

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          دلیل اینکه ولورین قوی تر هست رو گفتم.واسه ی قوی تر بودن از سوپرمن هم دلیل دارم.لوبو فقط تو یه جنگ تو عمرش شکست خورده.(شکست از ولورین).تو کراس اوور جذاب و خوندنی بتمن علیه غارتگر نزدیک بود غارتگر بتمن رو ریز ریز کنه.بتمن با هزاران که میلیون ها هم که نه با میلیاردها زحمت غارتگر رو برد.یعنی یه جورایی امکان برد بتمن ۵۱ درصده اونوقت امکان برد ولورین مقابل غارتگر ۶۳ مسلمان ۶۳٫بازهم میخوای؟شمشیر الهه کش هم نمیتونه ددپول رو شکست بده.هاکای و گرین اروو هم که کامل گفتم.تازه با وجود اون شمشیرزنی عالی هاکای تو اندگیم دیگه معلومه که هاکای قوی تره.
          شاد باشید.

          1. Arta کاربر می‌گوید

            #مارول و دی سی
            داری اشتباه بدی می‌کنی.!اگر همون ایکس من آخرین ایستادگی را درست می‌دیدی و دقت میکردی می‌فهمیدی که جین گری خودش خواست تا ولورین او را بکشد.!!!در کمیک هم همینطور است.!!! وگرنه ولورین‌ از پروفسور ایکس و مگنیتو هم ضعیف تره دیگه جین گری که جای خود دارد.!!!!!علاوه بر این هم ولورین خیلی به خودش فشار بیاورد بتواند یک محله را نابود کند اما فونیکس با یک اشاره می‌تواند یونیورس را نابود کند.!!!و سوپرمن هم در نهایت قدرت می‌تواند زمین را با یک مشت نابود کند.!!!!و در حالت عادی هم میتواند ولورین را به دو قسمت مساوی تقسیم کند.!!!!!

      3. محمد امید کاربر می‌گوید

        و در ضمن دث استروک هم عامل زود درمانی هم سطح ددپول داره و اگر از شمشیر الهی کش استفاده شانسش برا پیروزی بیشتر میشه

  70. Dr.fate کاربر می‌گوید

    آیا دکتر فیت دکتر استرنج رو میبره؟

    1. Sub Zero کاربر می‌گوید

      # Dr.Fate
      دکتر فیت قویتره چون اسیب ناپذیری داره برعکس استرنج که با یه گلوله هم میشه کشتش البته اگه اجازه بده

      همچنین دکتر فیت ارباب نظم و نگهبان جادو و جایگاه به مراتب بالاتری از استرنج در کمیک داره

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        👍👍

    2. g.o.w کاربر می‌گوید

      #Dr.Fate
      اگه دکتر فیت رو بدون کلاه نابو فرض کنیم، دکتر استرنج قویتره چون جادوگر ماهرتری هست ( البته اندکی قویتر ) ولی اگه دکتر فیت کلاه نابو رو در اختیار داشته باشه اونوقت قویتر از دکتر استرنج خواهد بود ولی در کل تفاوت قدرت چندانی ندارن.

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        اره موافقم اگه بدون کلاه باشه دکتر استرنج قطعاً برندهست اما با کلاه دکتر فیت

  71. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    من خورم بنظرم برابرن اما شانس دکتر فیت بیشتره و هر دو شونم قویترین جادوگران دنیای خودشون هستن ( البته دکتر فیت نیست هکتات ازش تو زمینه جادو قویتره )

    1. ارین حاجی بابایی کاربر می‌گوید

      دکتر استرنج هیچ شانسی در دکتر فیت ندارد حتی بدون کلاه چون کلاه نابو معروف به اینه که همیشه به صاحب خودش برمیگرده و مبارزه ای درباره ی این دو شخصیت ساخته شده که قرارش میدم

  72. Batwoman کاربر می‌گوید

    کسی تاریخ دقیق جاستس لیگ ۲ را میداند؟؟؟؟

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      اول اولش قرار بود که ۲۰۱۹ بیاد اما بعد این مسائل به ۲۰۲۰ موکول شد ۲۰۲۰ کلاً لغو شد الان برمیگرده همه چی به اسنایدرکات کع میخواد بیاد و اگه این گند کاری های جاس ویدون رو جمع کنه و طرفدارم خوب باشن دوشم میسازن ولی فعلاً لغو شده .

  73. دیسی کاربر می‌گوید

    ادمین چرا نظراتمو تایید نمیکنید؟؟

  74. دیسی کاربر می‌گوید

    به نظرتون اونجرز پنج هم میسازن؟؟

  75. فروزان عبدالهی کاربر می‌گوید

    نخیر ام برنده مارول است

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      داداش این جا محل حضور نوب ها نیست 😐😐😐 انتقام جویان هیچ شانسی ندارد . خیلی حرف چرتی بود با احترام .
      نوبم نوب های قدیم 😐😐

  76. محمد مهدی کاربر می‌گوید

    معلومه جاستیس لیگ قوی تره بیشتر جاستیس لیگ خدام والای همگان مارول و پرنس دیسی برابرن هیچی. ولی سوپرمن پرایم و دکتر منهتن همه را می‌خورم در کل دیسی بیشترین خدا هستند. بتمن که خدا نیست اسپایدرمن و ایرومن را میخوره چه برسه به خدایانش.

  77. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    یعنی میگی سوپرمن و واندروومن در حد والای همگانن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه حرف نوبی

  78. یک عاقل کاربر می‌گوید

    نگاه کن از نظر من اصلا این هارو از اول نباید مقایسه کرد حالا با خودت میگی چرا ؟
    خب راستش یه جورایی عضای لیگ عدالت از انواع خدایان اومدن اما قهذمانان مارول مثلا هالک ، مرد اهنی ، مرد عنکبوتی ، کاپتان مارول و حتی میشه گفت که کاپتان امریکا هنوز هم به نحوی انسان حساب میشه 😐
    خب صد درصد از اول میشه نتیجه گرفت که خدایان برنده میشن 😐 واقعا این نیاز به این همه دلیل نداشت 😐
    خب صد درصد همه از اول میتونیم نتیجه بگیریم که کسانی که قدرت خدایان را دارن برنده میشن شاید با خودتون بگید که خب ثر هم یه خداست 😐
    اما خب مثلا سوپر من که کلا خودمون جزو خدایان حسابش میکنیم ( با اینکه جزو خدایان نیست )
    بعدش هم واندر وومن به منظور دختر یکی از خدایان حساب میشد که الان اسم رو به یاد ندارم
    و…….
    خب تغریبا به جز بتمن همشون جزو خدایان حساب میشن پس از نظرم از اول هم نباید انتظار داشته باشیم که انتقام جویان ببرن با اینکه من خودم عاشق انتقام جویانم ول یمیگم که اونا از همون اول هم شکست میخورن 😐
    اما از نظرم من فیلم های مارول خیلی جالب تره چون که بیشتر شخصیت هاش انسان های معمولی بودن و مثلا نیش یه عنکبوت رادیواکتیو یا مثلا ترکش های یک سلاح ( مرد اهنی ) و یا مثلا کاپتان امریکا و هالک نتیجه یه ازمایش بودن 😐
    اما من از اولم قبول میکنم که لیگ عدالت میبرن مگر اینکه دکتر استرنج اینده رو ببینه و احتمال بده که انها میان و بعدش قبل از اومدنشون با سنگ زمان بچشون کنه یا خیلی پیرشون کنه که بعد ضعیف بشن و بکشنشون 😐
    البت از نظر من گاهی قتل لازمه مثلا اگر از اول بتمن جوکرو میکشت جوکر هزار بار هزار تا ادمو نمیکشت 😐
    و بتمن فقط برای اینکه خراب نشه پیش بقیه جوکرو نمیکشه 😐 خب جون مردم مهم تره یا خراب نشدنت پیششون ؟ خب صد درصد جون مردم 😐
    و قبول دارم‌که انتقام جویان گاهی بعضیارو کشتن که نباید میکشتن اما هالک وقتی که هالک میشه دیگه چیزی نمیدونه و تغصیر خودش نیست 😐
    مثلا تو فیلم سوپر گرل یه جا سوپر گرل با کریپتونایت قرمز مسموم میشه و سعی داره تا مردمو نابود کنه و همینطور شهرشونو و دنیارو 😐 هالکم مثل اونه وقتی هالک میشه رو خودش کنترل نداره 😐
    و اگه تونستی باهوش تر از تونی استارک پیدا کنی میام دهنتو با خون یکی میکنم 😑 خب بتمن اگه اونقدر باهو شبود یه ماشین زمان میساخت یا یاه چیزی تو اون متیه ها که تونی ساخت و بعد از دیوانه شدن جوکر جلوگیری میکرد اینطوری جوکر به شهر هیچ اسیبی نمیرسون‌د و به خیلی از مردم 😐
    دیگه حرفی ندارم و البت اخرین حفم اینهکه اصلا این هارو با هم نباید مقایسه کرد ا زهمون اولشم کسایی که اونارو مقایسه کردن کار اشتباهی کردن مثل شما ها 😑
    یک کلام خطم کلام

  79. میلاد کاربر می‌گوید

    من با نتیجه موافقم اما با جزئیات گفته شده در سایت مخالفم

  80. مسیح کاربر می‌گوید

    سلام فقط یه چیزی من این مطلب خوندم
    من نه دی سی فن هستم و مارول فن
    واقعا چرا با هم بحث میکنید من از بیشتر قهرمان ها یه جورایی حمایت نمیکنم چون نویسنده ورداشته خیلی قهرمان رو عجیب ساخته منظورم اینه چقدر قهرمان ها میتونن واقعی باشن
    من بتمن رو تحسین میکنم چون بدون قدرت کارهای بی نظیری می‌کنه یعنی فنشم
    از ولورین خوشم میاد چون به خاطر یه قدرت ترمیمش و حواسش خیلی ها رو تیکه پاره می‌کنه
    کنستانتین هم باحاله چون بر اساس یه چیز های جالبی بنا شده
    روح سوارم که نه می‌تونه پرواز کنه نه هیچی اما کارکتر جذابیه
    اسپایدر منم که حرفی توش نیست
    به نظر من اینا خیلی گنده اش کردن هر چی شخصیت ساده تر باشه بهتره باید طبیعی تر به نظر برسه نه از خدایان یونانی و مصری و سیاره کریپتون و پارک ساید و شزم این چرت و پرتی(هر چند خودمم کامیک بوک هاشو میخونم و فیلماشون و حتی بعضی برنامه کودک هاشونم میبینم😅😅)
    انقدر چک و چونه اینا رو نزنید

  81. batman کاربر می‌گوید

    در جواب به یک عاقل کاربر: بتمن باسه این جوکرو نمیکشه چون فکر می کنه اگه بکشتش این جوکر دیوانه میشه ربطی به چیزی که شما گفتی نداره دوست عزیز

    1. یک عاقل کاربر می‌گوید

      خب بتمن جوکرو بکشه دیگه جوکذی نیست که بخواد دیوانه بشه 😐
      اقا یکن فکر کنید بعد بیاید یچزی بگید مثل اینه من الان تورو بکشم بعد تو بمیری بعد دیوانه شی بزنی همهچیو نابود کنی
      خب مسخرس دیگه وقت یمن تورو کشتم تو مردی جوکرم میمیره دیگه 😐
      فکر کردین چرا اسممو گزاشتم یک عاقل ؟ چونکه اول فکر کردم بعدش اومدم حرف زدم 😐
      خب بابا بتمن اگر از اول جوکرو میکشت همه راحت میشدن 😐
      منم طرف هیچکسو نمیگیرم چون هم مارول فن هستم هم دیسی فن 😐
      ولی قبل از نظر دادن فکر کردم بعدش اومدم یه چیزی گفتم از نظر من واقعا انتقام جویان گاهی قتل بی دلیل داشتم اما مثلا بتمن اگر از اهمون اول جوکرو میشکت خب جوکر میمرد همه از شرش راحت میشدن دیگه ! نه اینکه به خاطر یه نکشتن جوکر شهر هزار باررررر نابود شه 😐
      خب مثلا الان انتفام جویان زدن الترانو کشتن نابود کردن خب از نظر من خوب کردن رباط که احساسات نداره پس ممکن بود دوباره بخواد بزنه دنیارو نابود کنه 😐
      ول یخب بتمن جوکرو نمیکشه از نظر من کار فوقققق اشتباهیه اگر از اول میکشتش اصلا از همون اول همه راحت میشدن نه اینکه جوکر هزار بار بدتر از همیشه برگرده 😐
      ( اول فکر کنید بعد حرف بزنید✌🏻 )

      1. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

        یک عاقل
        داداش
        بتمن جوکر رو نمیکشه چون فکر میکنه اگه این کارو بکنه دیگه فرقی با قاتل های روانی مثل جوکر نداره
        شما در نظر بگیر امروز جوکر رو کشت
        فردا بین رو
        پس فردا ریدلر رو
        بعدش راس‌الغول رو
        الان دقیقا چه فرقی داره با اونا
        فقط یک قاتل جانی
        بتمن میگه اگه یه قاتل رو بکشی تعدادشون تغییری نمیکنه

        1. یک عاقل که از دست شما موتور مغزش سوخت 😑 کاربر می‌گوید

          نه اقا مثل اینکه کلاااااا هیچکس نمیفهمه من چی میگم‌ 😐

          1. batman کاربر می‌گوید

            منظور من از این مثل بود یعنی مثل خود جوکر بشه . شما چرا کلا از بتمن خوشت نمیاد. نمیخای قبول کنی بروس وین از استارک باهوش تره .
            چون هست و نشون داده فقط یک انسان عادی نیست اون خطرناک ترین انسان روی زمینه.

  82. حسام کاربر می‌گوید

    از نظر ضربه شدید کاملا مخالفم کاپیتان مارول ثور وهالک را که کنار بگذاریم مرد مورچه ای نیز میتواند به بزرگی هیولایی همانند سارتور در بیاید یا حتی بیشتر قدرت مرد مورچه ای بی حد و مرض است به اضافه ی این حتی کسانی مثل مرد عنکبوتی در سینما به راحتی چند تن و در کمیک تا ۲۵تن را بلند میکنند از نظر نیروی کمکی لیگ عدالت در سینما هیچ نیروی کمکی ندارد برعکس انتقامجویان که در سینما افراد دکتر استرنج لشکر واکاندا ارتش اهنی و در کمیک ارتش نوا ارتش ازگارد و ارتش اتلانتیسی های نیمور را دارد
    نیمی از امازون کشته شده و اتلانتیس روی اب قدرت زیادی ندارد
    اگر ویلن هارا حساب کنیم لشکر تانوس و لشکر بی پایات اولتران(اگر ویژن ارتباط اولتران با اینترنت را قطع نمی کرد او هرگز نمی مرد)
    نکته ی دیگر که اشاره نشده تکنولوژی انتقامجویان است به جز تکنولوژی های فضایی تکنولوژی استارک و تکنولوژی واکاندا برای انتقام جویان وجود دارند نکته ی دیگر که اشاره نشده توانایی ارتش سازی انتقام جویان است اگر بتمن برای بررسی انتقام جویان حد اقل به یک ماه نیاز دارد درهمین یک ماه انتقامجویان میتواند صدها صد ابر سرباز جهش یافته هایی مثل دد پول و جهش یافته های مرد اهنی ۳ مقدار زیادی زره مرد اهنی و تعداد زیادی هالک درست کند
    ( فراموش نکنیم یک قطره خون هالک میتواند هالکی جدید بسازد )
    همچنین در کمیک کلون های خیلی زیادی از اسپایدر من وجود دارد پس دور از ذهن نیست انتقام جویان تعداد زیادی کلون اسپایدر من بسازد و انان را در کنترل خود بگیرد
    نکته ی دیگر اینکه انتقامجویان هم از افرادی مثل کاپیتان امریکا و نیک فیوری و استرا تژیست ها و فرماندگان بزرگ شیلد و دولت امریکا می تواند بهره ببرد هم چنین جارویس و هوش مصنوعی های زیاد استارک می توانند بهترین نقطه ها برای نبرد را پیدا کنند همچنین استرنج می تواند تمام حالات را بر رسی کند

  83. حامد کاربر می‌گوید

    سلام کاملا درست بود
    اگرم باور نمیکنید بزنید سایت cbr ببینید خنگول ها
    و ی مقاله راجب قوی ترین اعضای بتفمیلی به ترتیب به نویسید با تشکر

  84. علی کاربر می‌گوید

    خیلی مقاله به دلم چسبید خیلی ممنونم از شما و به خصوص قدرت فلش سفر در زمان و کشتن مارول تمشاگران مارول 👎

  85. حسام کاربر می‌گوید

    ببینم حواستون به نیرو سازی انتقام جویان هست. به اضافه سرم ابر سرباز سرم جهش ژنتیکی ددپول و قطره خون هالک که یک هالک جدید میسازد سرم جهش ژنتیکی مرد اهنی سه و زره های اهنی که مرد اهنی میسازد

  86. حسام کاربر می‌گوید

    از نظر مزیت تاکتیکی هم باید بگم بتمن هر چقدر هم خوب باشه در این مورد نمیتونه از تمامی فرماندهان شیلد و امریکا بهتر باشه

  87. حسام کاربر می‌گوید

    از نظر ارتشی باید بگم به جز ارتش واکاندا و ارتش استرنج در کمیک ما ارتش های نوا اتلانتیس و ازگارد را داریم و با ویلن ها ارتش التران لوکی. و تانوس را داریم و اگر یک جنگ همه جانبه باشد روی کلون های اسپایدر من هم باید حساب کرد در ضمن در کمیک این جنگ اصلا شروع نمی شود زیرا اسکارلت ویچ قبل از سفر در زمان فلش میتواند با فکر کردن کاری کند لیگ عدالت هرگز به وجود نیاید

    1. mk کاربر می‌گوید

      سوپرمن پرایم وان میلیون اسکارلت ویچ رو میکنه تو چیبش!!
      بعد ارتش گرین لانترن ،بلو لانترن، ارتش کیریپتونی ها ، خانواده شزم،ارتش آتلانتیس ، آمازون ها،و اگر هم کمک دشمن رو حساب کنیم ارتش دارک ساید، دومزدی، بلک ریسر، کرونا،مستر مکسیزپیتلیک ، لوسیفر مورگینگ استار و شیطان وحشی عظیم کل ملتیورس مارولو پودر میکنن

  88. حسام کاربر می‌گوید

    از نظر خدا بودن اگر کسانی مثل گرین لنترن را خدا حساب می کنید بایستی ویژن را نیز خدا حساب کرد چون داری یک ششم کل قدرت هستی است اسکارلت ویچ هم یک شیطان است چونکه یک شیطان باستانی به نام چتون برای فرار از مرگ مقداری از خودرا درون وجود اسکارلت ویچ در حین تولد قرار داد هالک نیز به نوعی نماینده ی بزرگترین شیطان مارول به نام یکی پایین تر از همه در زمین است استرنج نیز به نوعی خدا است چون که نگهبان سنگ زمان در زمین است و میتواند زمان را تغییر دهد

  89. حسام کاربر می‌گوید

    در ضمن این نبرد هر گز شروع نخواهد شد چون افرادی مثل اسکارلت ویچ یا رون کینگ ثور فقط با زهنشان میتوانند کاری کنند لیگ عدالت هرگز به وجودنیاید.
    در ضمن کسانی مثل سنتری و هایپریون و دو نفر از اعضای جاودانگان که ابتدا در انتقام جویان بودند توانایی تغییرات در هر چیزی در سطح مولکولی را دارند

    1. mk کاربر می‌گوید

      اگه میخوای این شخصیت های کیهانی (منظورم رون کینگ ثوره نه اسکارلت ویچ) رو حساب کنی پس شخصیت هایی مثل سوپرمن پرایم ، اسپکتر،میکائیل دمیور گوس، کسمت، رادینت و دکتر منهتن میتونن کل مارولو نابود کنن

  90. […] قبل در کمیکی، شرور معروفی به نام دکتر لایت وارد مقر لیگ عدالت آمریکا شد و به شخصیت سو دیبنی، همسر رالف دیبنی (یکی از […]

  91. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دعوا نکنید دوستان معلومه که نتیجه چی میشه.اگر سینما باشه انتقام جویان لیگ عدالت رو درسته قورت میده ولی اگه کمیک باشه این بار این جاستیس لیگه که اونجرز رو درسته قورت میده.راستی دوستان نظرتون درباره ۱۰ عضو قدرتمند هردوی این گروه ها چیه؟(البته از نظر کمیک)
    نظر من
    لیگ عدالت
    ۱ بتمن
    ۲ سوپرمن
    ۳ کاپیتان اتم
    ۴ واندروومن
    ۵ گرین لنترن
    ۶ فلش
    ۷ شزم
    ۸ مارشن منهانتر
    ۹ دکتر فیت
    ۱۰ جان کنسانتین
    حالا انتقام جویان
    ۱ اسکارلت ویچ
    ۲ ثور
    ۳ هالک
    ۴ سنتری
    ۵ هایپریون
    ۶ دکتر استرنج
    ۷ کاپیتان مارول
    ۸ هرکول
    ۹ پلنگ سیاه
    ۱۰ انت من
    حالا ترکیب اینا
    ۱ اسکارلت ویچ(با اوج قدرت)
    ۲ بتمن
    ۳سوپرمن
    ۴ کاپیتان اتم
    ۵ اسکارلت ویچ(نصف قدرت)
    ۶ واندروومن
    ۷ ثور
    ۸ هالک
    ۹ سنتری
    ۱۰ گرین لنترن

    1. Black knight کاربر می‌گوید

      قویترین اعضای لیگ عدالت از نظر من
      ۱_ کاپیتان اتم
      ۲_ سوپرمن
      ۳_ واندروومن
      ۴_ مارشن منهاتر
      ۵_ شزم
      ۶_ سوپر گرل
      ۷_ پاور گرل
      ۸_ آکوامن
      ۹_ زاتانا
      ۱۰_ ماکسیما
      قویترین انتقامجویان (نظر شخصی)
      ۱_ ثور
      ۲_ سنتری
      ۳_ هالک
      ۴_ هرکول
      ۵_ هایپریون
      ۶_ آرس
      ۷_ دکتر استرنج
      ۸_ اسکارلت ویچ
      ۹_ ویژن
      ۱۰_ کاپیتان مارول
      ۱۱_ ولورین
      ۱۲_ پلنگ سیاه
      ۱۳_ نیمور
      ۱۴_مرد عنکبوتی
      ۱۵_ کاپیتان آمریکا
      _

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        داداش داری اشتباه میکنی.اولا ولورین تو نسخه های دیگه ی انتقام جویانه.تو نسخه اصلی انتقام جویان نیست.مثلا توی انتقام جویان غیرعادی هست ولی ما باید نسخه ی اصلی انتقام جویان رو بگیم.دوما اسکارلت ویچ تو سینما حداکثر یک میلیاردم کمیک شده.

        1. Black knight کاربر می‌گوید

          MARVEL AND DC#
          خودم میدونم که ولورین جزو انتقامجویان اصلی نیست شما اگه دقت کنی می بینی آرس و سنتری هم بیشتر جزو انتقامجویان تاریک بودن . من همه نسخه های انتقامجویان رو در نظر گرفتم .

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            آها داداش.ولی سنتری بوده جایی که تو انتقام جویان اصلی باشه.ولی دیگه ولورین حقش نیست اونجا تو رتبه ۱۱ باشه.ناسلامتی قویترین عضو ایکس منه.(ایکس منم قابل اطلاعت از لیگ عدالت و انتقام جویان قوی تره!)

            1. Black knight کاربر می‌گوید

              MARVEL AND DC #
              میدونم سنتری جزو انتقامجویان اصلی هم بوده خودم چندتا از کمیک هاشو خوندم . من ولورین یادم رفت بنویسمش به شماره ۱۱ که رسیدم یادم اومد و نوشتمش من خودم ولورین رو خیلی دوست دارم. راستی نظرت درباره قویترین ایکس من ها چیه ؟ ( ولورین قویترین ایکس من نیست)

      2. IS King کاربر می‌گوید

        آیرون من چی

  92. مهدی کاربر می‌گوید

    انگار بعضیا اونجرز اینگیم رو ندیدن که اون همه دکتر استرنج و افراداش حلقه درست کردن هی افراد میومد انگار نمدونن ثور تو کراس اوور شزم{که از سوپر من هم قویتره }رو شکست داده انگار نمدونن…

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      داداش اولا ایندگیم نه اندگیم. خودت داری میگی دکتر استرنج افرادش.شزم از سنتری کتک میخوره مسلمان.🤣🤣اون وقت از سوپرمن که تانوسو چه با سنگ چه بی سنگ شکست میده میبره؟؟؟من شک دارم حاجی.همه هم میدونن سوپرمن میتونه تور رو شکست بده. به قول سام درخشانی تو خوب بد جلف ۱ و ۲ اینو همه میدونن همه

    2. محمد امید کاربر می‌گوید

      اگه به کراس اوور سوپرمن ثور شکست داده . در ضمن مقایسه کمیک نه فیلم.

    3. M.K کاربر می‌گوید

      جاااااااان
      تو داری شزمو با سوپرمن مقایسه میکنی!
      سوپرمن ۱۰ تا شزمو هم حریفه
      در زمن شزم عضو ۶ عضو بر تر لیگ عدالت نیست
      پس اینجوری مقایسه میکنیم
      هالک علیه سوپرمن
      سوپرمن شاید ( تازه شاید) قدرت فیزیکیش کمتر باشه ولی میتونه هالکو خارج از جو زمین شکست بده
      ثور علیه واندرومن
      تو کراس اور دیدواندرومن میولنیرو بلند کرد یعنی یه برتری به ثور داره
      و میتونه ساعقه را کنترل کنه( هرچی نباشه دختر زئوسه)
      پس ثور دوتا برتری از دست میده که باعث باختش میشه
      بتمن علیه کاپیتان آمریکا
      تو کراس اور بتمن کاپیتان آمریکا رو شکست داد
      حالا شاید بعضیا بکن نه شانسی بود
      بتمن تکنولوژی های بیشتری داره و همینطور با زره هل بت میتونه کپ را شکست بده
      فلش علیه کوئیک سیلور
      فلش هم سریعتره هم میتونه در زمان سفر کنه
      بعد فلش جز کمک لیگ عدلت از کمک تیم خودش و جی گاریک هم بحره داره
      حالا بقیشونو خودتون حساب کنید
      و به نظر شما دکتر استرنج و افرادش، ازگاردی ها، آنتلانتیسی های مارول میتونن
      تیم فلش، آمازون ها، آنتلانتیسی های دیسی، خانواده بتمن، سپاه گرین لانترن، سپاه بلو لاترن را شکست دهند ؟

  93. خدا شفاتون بده کاربر می‌گوید

    حاجی ناموسا درسته که استارک سلاح ساز و جنگ افزار ساز هست ولی استراتژی بتمن رو هیچکس نداره
    در ضمن جمعش کنید هی اون خدا و این خدا می کنید اینا شر و بره
    در ضمن چرا نگاه کنید چرا سایت آی جی آن که بزرگترین سایت این چیزهاست چرا قهرمان های ساده تر رو بیشتر قبول نه زئوس و هرکول و اینا
    منم ازشون خوشم میاد ولی فکرش رو بکنید چقد احتمال داره یکی تور باشه یا سوپرمن
    ولی کسی بخواد بتمن بشه بیشتر احتمالش هست
    پس لطفاً یکم فکر کنید

  94. حمید رضا کاربر می‌گوید

    تو لیگ عدات و انتقام جویان همه مکمل دارند سوپرمن با کاپیتان مارول براره بتمن با مرد آهنی در ضمن اونا دو سه سنگ ابدیت رو در اخیار دارند و محافظان کهکشان ها هم با انتقام جویانند پس داستان بازی کامل تغیر می کنو

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      ای خدایا چرا شما که تا حالا یک کمیک نخونندی تو یک مقاله کمیکی نظر میدی؟
      سوپرمن و کاپیتان مارول برابر؟ تو فیلمای مارول انقدر گندش کردن وگرنه از ثور و هالک و سوپرمن ضعیفتره.
      شما چرا متحد اونجرز حساب کردی اما لیگ عدالت نه؟

  95. STRADA کاربر می‌گوید

    سلام دوستان من تمام نظرات رو خوندم و متوجه این شدم که دارین از چیزی که علاقه دارین دفاع میکنین من خودم به شخصه طرفدار شخصیت های دی سی ام و اطلاعات کافی دارم اما به قطع نمیتونم بگم که انتقام جویان برنده ان یا لیگ عدالت.چون لیگ عدالت برای شرایط بحرانی همیشه یه نقشه حساب شده داره و انتقام جویان هم از قدرتشون برای خنثی سازی نقشه ها بهره میگیرن و اینکه اگر چنین فیلمی ساخته شود کارگردان سعی میکند در انتهای داستان این دو تیم رو همکار هم کند که جلوی دشمنی قوی تر از خودشون رو بگیرن مثل بتمن علیه سوپر من طلوع عدالت اگه دیده باشید.پس به یقین نمیشه گفت که انتقام جویان برنده ان یا لیگ عدالت

  96. محسن کاربر می‌گوید

    واقعا توی این مقاله به مارول خیلی کم محلی شد.اگه بحث نیرو های کمکی باشه توی فیلم انتقام جویان پایان بازی معلوم شد که مارول چقدر نیروی کمکی داره.اگر هم بحث تاکتیک باشه مرد آهنی به اندازه بتمن در این زمینه مهارت داره.در زمینه قدرت ضربه هم مارول شخصیت های قدرتمندی مانند ثور و تانوس داره.البته قبول دارم که لیگ عدالت برنده نهایی این نبرده اما با اختلاف کم.به نظرم نویسنده این مقاله باید در بعضی موارد تجدید نظر بکنه

    1. محسن کاربر می‌گوید

      البته من این حرف هارا براساس واقعیت زدم نه براساس تعصب،چون واقعا هردوی آنها را دوست دارم.

      1. محسن کاربر می‌گوید

        اما در کل دوستان بهتر است به جای بی احترامی به یکدیگر و تلخ کردن کام دیگران بنشینیم و از هردو جهان سینمایی لذت ببریم…

    2. محسن کاربر می‌گوید

      در کل دوستان هردوی این کمیک ها قابل احترام هستن.اما بهتره با بی احترامی به دیگران و تلخ کردن کام یکدیگر، به صندلی تکیه دهیم و و از هردو جهان سینمایی لذت ببریم…

  97. دوست شما کاربر می‌گوید

    سلام دوستان امید وارم حالتون خوب باشه
    ببینید کمیک رو بعضی ها که متقلب هستند می نویسند،پس با من موافق باشید چون دیدیدتوی سینما این ها به وجود امدند،پس با همانها جلو بروید.
    دیدید یهو دشمنان همه ی اینا باهم متحد شدن،شکست ناپذیر شدند،این مثل رو شنیدید می گه دشمن دشمن من دوست منه اینجوری بعد اینا نباید باهم متحد بشن فکرشو بکنین البته بعضی ها اینجا خود خاهن پس فحش می دنو مسخره می کننو می گن عمراً ،اقا اصلا به تو چه که اونا چه تصمیمی میگیرند.ایناتو سینما تولقد شدند به کمیک چه ربطی داره حالا من اینو می گم مخالفا فحش میدن،من هم با انتقام جویان موافقم تازه ارتش پلنگ سیاه ،ربات های اضافه بهتره بگم ارتش مرد اهنی اولتران های تازه ساز،ارتش دکتر استرنج که جادوگر هم هست، تور یا ثور هم که ابرابرابرقهرمانه،مارول،مرداهنی،کاپیتان امریکا،هالک،کلینت،پلنگ سیاه در پایین یه چیزی اماده کردم که حتی همون لیگ عدالت هم حریفش نمی شه هر کدومم یک توانایی خاصی دارهیکه نه هر کدوم۵تا توانایی دارند همراه باشید
    ببینید در کمیک نمی گم در دنیای سینما می گم،مرد عنکبوتی سپاه داره خودتون برید ببینید چند تا اسپایدرمن وجود داره من عکسا شو دارم بخاطر عکس ها که زیاد بودن برنامه ها مو پاک کردم.
    کمیک های پلیسی مو پاک کردم،فیلم هامو پاک کردم.
    خوب من روی یک عکس فشار دادم و قسمت همه رو زدم۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰مرد عنکبوتی مختلف وجود داره،تازه‌تو همین کمیکی که می گید ونوم با اسپایدرمن متحد شده برای شکست دادن یه ارتش فضایی باورتون می شه ۲نفر به یه ارتش خیلی باحاله من که خوشم اومد ممنون از شما خودتون از خبر ها در گوگل جستجو کنید.راستی اگه به کمیک باشه سیب زمینی هم می تونه قهرمان باشه می دونید جای این کارا یکم به فکر کنید که همین سیب زمینی قهرمان واقعی می تونه باشه چون در کشور های فقیر چیزی برای خوردن نیست و همین غذا می تونه جون ۱خانواده رو نجات بده،اونهایی که طرفدار لیگ عدالت هستندببخشید من فقط سوپر من و بتمن و گرین لانترن رو می شناسم
    فلاش را هم می شناسم اونی که یه نیزه داشت رو هم می شناسم اسمش یادم نیست فیلمش محشر بود تازه انتقام جویان همونطور که گفته شد ۶سنگ ابَدیَت رو دارند و یک نفر سرعتی رو هم داشنتدکه به دست اولتران تیر خورد البته می خواست از کلینت و ۱بچه حفاظت کنه ولی می تونن با سنگ زمان بَرش گردونند ممنون از خواندن پیام من خدانگهدار راستی دعا برای رفع مشکلات و رفتن ویروس کرونا فراموش نشود زنده باد این دو گروه دریگه هم برای قدرت جنگ نکنید گناه می کنیدوقتی فحش می دهید شاید این ها می خواهند با هم متحد شوند خدانگهدار.

    1. دیسی فنم قویم کاربر می‌گوید

      داداش تو ام سی یو لیگ عدالت پودر میشه با یه آب و نوشابه و پیتزا هم روش برای اینکه عادلانه بشه باید از کمیک مقایسه کرد که اگه دشمنان لیگ عدالت بهشون کمک کنن مارول ازش هیچی نمیمونه لوسیفر میتونه رون کینگ ثور رو با اشاره نابود کنه.

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دوست شما #
      چییی بلک پنتر شما ذره ای لیگ عدالتو نمیشناسین اگه میشناختین میدونستین ارتش بلک پنتر در مقابل ارتش آکوامن پشه ای بیش نیست خودشم جلو آکوامن پشه ای بیش نیست میدونین چی میشه! ؟؟
      بلک پنتر میره پیش آکوامن بعد میگه آتلانتیس هیچی نیست و به ارتشش دستور حمله میده اما کمتر از یک دقیقه کل ارتش بلک پنتر شکست خورده و پراکنده میشن بعد بلک پنتر به آکوامن حمله میکنه آکوامن نیزه خودشو پرت میکنه بلک پنتر سی کیلومتر پرت میشه اونطرف تر بعد میاد و با پنجه هاش میرنه به آکوامن بعد آکوامن میگه :((دکییییییی واقعا فکرکردی این رو من اثر داره ؟؟))بعد با نیزه اش اونقدر میزنه به لباس بلک پنتر و پرتش میکنه تو آب و به هیولا های دریایی دستور میده میان و درنتیجه همه این اتفاقات بلک پنتر تبدیل میشه پنیر پیتزا

  98. دوست شما کاربر می‌گوید

    فیلم ها را معرفی می کنم خواستید ببینید اگه نمی خواید خوب نبینید
    ۱یادتون باشه بروسلی رو بزرگ ترین جنگجوی تاریخ
    ۲جتلی فراموش نشود
    ۳جکی چان را هم که می دانید و می شناسید این ها را تایپ نموده و تماشا کنید.

  99. دوست شما کاربر می‌گوید

    تازه انان که می گویند ارتش خدایانند نیستند چون خدا بی همتاست فکرتان را مشغول این یکی نکنید

  100. دوست شما کاربر می‌گوید

    یه چیز دیگه مرد مورچه ای با زن مورچه ای رو یادتون نره اها اسم اونو که پادشاه اب خودش بود اگوامن بود؟

    1. امیررضا کاربر می‌گوید

      زم مورچه ای؟؟!! واسپ بهد اگوامن نه اکوامن

  101. دوست شما کاربر می‌گوید

    من در انتظارم تا ونوم ۲را پخش کنند تا ببینم ونوم قدره یا اسپایدرمن اخه اسپایدر من چندین بار شکستش داده
    سریع و خشن هم خوبه یعنی باحاله😁😁😁😁😁😁

  102. دوست شما کاربر می‌گوید

    تازه خبرو شنیدم می خوان سونیکم بیارن تو دنیای مارول ببینم سونیک مگه کارتونی نیست؟؟؟
    #انتقام جویان_و_لیگ عدالت

  103. دوست شما کاربر می‌گوید

    ارسال به Batman

    نخیر استارک باهوشه نه اون بتمنه اگه باهوش بود جوکرو می کشت می دونی چرا چون هی میاد دیدی اصلا کسانی که هوادار بتمنید دیدید یهو جوکر بتمن و کشت سوپرو کشت ارتش لیگ عدالتو با اون ماسماسکش ویرانش کرد

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دوست شما #
      اتفاقا بویی از انسانیت برده که نمیکشه بعد لیگ عدالت کلا ۴ یا ۵ فیلم درموردش ساخته شده و بسیاری از شخصیت ها هنورز وارد نشدن اگه بشن قطعا لیگ عدالت قویتره و بتمن هوش نقشه کشی و استراتژیش از استارک بهتره و درهوش علمی استارک بهتره

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        در کمال احترام حدس میزنم سنتون حداکثر حداکثر ۱۴ سال و اینا باشه چون این تفکر یک فرد بالغ نیست . حالا هرچی بقیه بگن نره شما باز میگی بدوش . !! 😉😁😁 اگه واقعا این حدسم درست باشه احتمالا وقتی برسین به سن ۲۰ سال و اینا ( شایدم زودتر ) خودتون بفمید که این حرف فقط یه شعار پوچه که حق زندگی هیچ کس رو نباید گرفت . الان هرچی هم که من طومار ببافم شما باز همون حرف آرمانگرای افسانه ای رو میزنید .
        شاد و پیروز باشید .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          استیو راجرز #
          خوب ببینید یعنی چی ؟؟؟ یعنی مثل ثور راه بیفتیم هرکی رو که میبینیم بدون رحم بکشیم خوب اصلا بنده برای همین طرفدار دیسیم چون شخصیت هایی که بهش میگن قهرمان واقعا قهرمانن خوب من مخالفم کلی آدم بودن که به دنیا اومدن و از دنیا رفتن اما آزارشون به یه مورچه هم نرسیده کجای این شعار پوچه خدا حق زندگی رو داده هروقت هم خودش صلاح بدونه زندگی رو میگیره

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            جسارتا همون طور که گفتم یعنی چیش رو الان نمیفهمید . بزارین سنتون یکم بیشتر بشه بعد خودتون خود به خود یعنی چیش رو میفهمید .

          2. دوست کاربر می‌گوید

            دوست عزیز با یه مثال شروع میکنم : البته دور از جون ولی اگه یه نفر بیاد خواهر برادر و پدر مادرتو مورد ازار قرار بده و زبونم لال بکشه شما میای میگی که افرین خوشم اومد! نخیر شما میای اون فرد رو جرواجر میکنین

            ثور کی اومد همه رو بی رحمانه کشت اون با تبرش تانوس کسی که نصف بشر رو پودر کرد رو کشت تونی استارک اومد یکی از بزرگ ترین تروریست ها رو کشت

            بعد بتمن که اونقدر نازشو میکشی یه جوکر رو نتونست شکست بده جوکری که ابر قهرمان هم نبود سلاح عجیبی هم نداشت ولی کلی خراب کاری کرد

      2. امیررضا کاربر می‌گوید

        خوب مگه مرض داره نمیکشه؟ الان میاد میندازتش زندان بعد دوباره فرار میکنه ۲۰ تا آدم میکشه بعد دوباره میره زندان خوب مگه مرض داره بزاره هر دفعه ۲۰ تا آدم بکشه؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          امیر رضا #
          خوب زندانو تقویت کنن نیازی نیست بتمن کار درست رو میکنه

          1. امیررضا کاربر می‌گوید

            خوب برای چی تقویت کنن؟ یارو رو بکش دیگه تموم شه دیگه

  104. مبین کاربر می‌گوید

    لیگ عدالت قویتره
    معلومه قشنگ
    انتقام جویان باهم قویترن و شانسشون بیشتره
    اما تک به تک نه
    خیلی هاتون قدرت ابر انسانی ندارن ولی لیگ عدالت همشون دارن به جز بتمن
    لیگ عدالت قویترین ها:بتمن ، سوپرمن ، آکوامن ، واندروومن
    انتقام جویان قویترین ها:دکتر استرنج ، ثور ، اسکارلت ویچ ، کاپیتان مارول
    خب معلومه دیگه لیگ عدالت میزنه

  105. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    الان شما ، مثلا کسی که دستتو قطع کرده ، بسیاری از دوستانت را نابود کرده ، نمی کشیش؟ من می‌کشمش چون اینقدر کار بد کرده ، خوب ملکیث هم همین کارا رو کرده که تور زد کشتش!!!!!!!!!! وقتی جون سیارت در خطره تو اونی که میخواد به زمین حمله کنه رو نمیکشی؟ چرا می‌کشی چون مجبوری! تور به خاطر همین یک سلستیال رو کشت ! مجبور بود بور رو بکشه ! مجبور بود با کمک اودین کال رو بکشه!!

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دکتراسترنج #
      خیر من نمیکشمش چون اونم حق زندگی داره یه کتک سیری بهش بزنم بعدم شوتش کنم تو زندان عه!!! آدم عموی خودشو میکشه ؟؟؟ آدم پدربزرگ خودشو میکشه ؟؟؟ خوب اشتباه خیلیییییی بدی کرده خیلییییییییی بد نباید میکشت میتونست فراریش بده اما چون مجنون قدرته و عاشق کشتن من قهرمانی بی احساس تر ،بیرحم تر و قدرت طلب تر از ثور ندیدم ثور همیشه مشکلاتشو با خون حل میکنه و برای همین من خیلیییییییییییی ازش متنفرم

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        دکی جان
        ببین من میشم کسی که پدر و مادرم و کشته
        حق زندگی؟
        مرتیکه زده کشته بعد شما از حق زندگی‌حرف میزنی؟
        همون بتمن‌کار بدو انجام میده .
        جوکر ۱۰۰ تا می‌کشه می‌ره تیمارستان بعد فرار بعد ۱۰۰ نفر کشته بعد تیمارستان بعد فرار بعد ۱۰۰ نفر کشته بعد تیمارستان بعد از آن فرار بعد ۱۰۰ نفر کشته بعد…
        خوب بزن بکشش دیگه بتمن

    2. علیرضا کاربر می‌گوید

      آقای راجرز من به شما خیلی اعتماد دارم و تو کمیک مارول خیلی حرفه ای هستین
      فقط من میخواستم بگم که خیلی سستسیال رو گنده نکردین؟؟ چنتا سستسیال قوین اما نباید یکدونه سستسیال رو گنده کرد سنتری هم میتونه یدونه سستسیال شکست بده.
      آیا ثور میتونه سه تا سستسیال همزمان با هم نابود کنه؟

      1. st کاربر می‌گوید

        بستگی به سلستیال داره ممکنه ضعیف باشه ممکنه هم هست خیلی قوی باشه

  106. دشمن لیگ عدالت شوخی کردم🤣🤣 کاربر می‌گوید

    منم دوست شما ولی الان شدم دشمنه لیگ عدالت
    شوخی کردم
    ببینید شاید بخوان مخفیانه در سینما باهم متحد شن تازه انتقام جویان کسی رو داره که لیگ ع

    1. دشمن لیگ عدالت شوخی کردم🤣🤣 کاربر می‌گوید

      عدالت نداره

  107. دوست شما کاربر می‌گوید

    تازه سوپرمن یا واندوومن یا اکوامن یا هر کس دیگه تو لیگ عدالت زور هلا رو نداره اون هر جا بمونه قویتر می شه😱😱ولی تور زورشو داشت.

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      دوست شما
      تو که یک جلد کمیک از لیگ عدالت نخوندی نمیخواد نظر بدی کاپیتان اتم برای کل اونجرز بسه.

    2. st کاربر می‌گوید

      هلا رو که سورتور شکست داد

      1. دوست شما کاربر می‌گوید

        نه قسمت بعدیش شاخاشو کند،سرشو ازتنش جداکرد،تنشو خاکستر کرد،سرشو پرت کرد داخل پرتگاه و…

      2. دوست شما کاربر می‌گوید

        البته دوبله فارسی نبود،وبه زبان اصلیش بود.

  108. دوست شما کاربر می‌گوید

    خوندم کاپیتان اتم بافوت یا بشکن سیاره نابود می کنه

  109. STRADA کاربر می‌گوید

    خب من تو این یه ماهی که نظر دادم تحقیق کردم متوجه شدم که سوپر من به طور کامل انتقام جویان رو حریفه البته بجز دکتر استرنچ و بیوه سیاه که هر دو قدرت جادویی دارن که اگه سوپر من یه نقشه درست داشته باشه میتونه اونا رو هم شکست بده و در کل اگه عادی حساب کنیم (البته منظورم نقشه های عادی شونه) اگه سوپر من قبل از اینکه ثور و دکتر استرنچ و بیوه سیاه رو از بین ببره از یکی از اینا شکست بخوره لیگ عدالت هر چقدر هم تلاش کنن نمیتونن انتقام جویان رو شکست بدن. یعنی عملا با شکست سوپر من لیگ عدالت اسیب پذیر میشه

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      Strada
      در لیگ عدالت قویتر از سوپرمن هم داریم. کاپیتان اتم قویتره. واندروومن هم توان مقابله با ثور داره بتمن هم مزیت تاکتیکی داره. سایبورگ هم آیرون من از کار میندازه در کل کاپیتان اتم برای کل اونجرز بسه.

      1. st کاربر می‌گوید

        بتمن با فاینال بت سوییت به راحتی همه اونجرز رو میزنه

    2. دوست شما کاربر می‌گوید

      مثل اینه که تو اصلا بیوه سیاه رو نمی شناسی اون قدرت جادویی نداره،اون یه جنگجوی ماهره.

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      چه جوک جالبی

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      STRADA #
      جناب حرف الکی نزن لیگ عدالت قویترین عضوش کاپیتان اتمه که خیلییی قویه در حد و اندازه امثال گالاکتوس شایدم قویتر پس قطعا قطعا قطعا اشتباه میکنین و لیگ عدالت قطعا قویتره

  110. دوست شما کاربر می‌گوید

    انتقام جویان هم نیروی کمکی دارن بعدش بوم پوم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      به هرحال لیگ عدالت قویتره

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اگه به متحد باشه ورلد فرجر کل انتقامجویان و ازگاردو میخوره

    3. محمد امید کاربر می‌گوید

      دوست شما
      بهتره حرف از متحد نیاری که لیگ عدالت با متحد های قدرتمندش کل اونجرز نابود می کنن.

  111. MARVEL and DC کاربر می‌گوید

    متون ساکت شید وقتی که جز چند نفرتون هیچ کس هیچی نمیدونه انتقام جویان میتونن هر وقت که جنگ رو باختن زمان رو به عقب برگردونن و اشتباهات قبل خودشون رو تکرار نکنند مثل جنگ استرنچ این از این ………..
    بعدش هم انتقام جویان سنگ هارو داره میتونن با اراده ی تانوس یا هر کدوم دیگشون با یک اشاره ک دی سی رو نابود کنند
    برای این کار به یک اراده یک اشاره و یک دستکش و شش سنگ نیاز هست ……
    تویی که میگی سوپر من طلایی ببینم اگر ثور در حالت ماورایی خودش باشه کل دی سی متونن فقط نگاهش کنند
    تازه همه میگن توی ثور رگنوراک از همهی حالت هاش قوی تره ولی یک هزارم حالت پرایمر خودش هم نیست

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      چه جوک جالبی
      فقط فیلم دیدی نه ؟ فک کردی لیگ عدالت فقط بتمن و سوپرمنه؟ دکتر استرنج از دکتر فیت میخوره کوچولو
      ارزش جواب نداری
      داره ثور رگناروک فیلمو با سوپرمن پرایم مقایسه میکنه خخخخخخخخ
      اگرم کمیک باشه کازمیک ارمور سوپرمن اونو میخوره که
      خب دیسی هم دکتر فیت داره . فانتوم استرنجر داره دکتر فیت راحت دارکساید میزنه تانوس که چیزی نیست با دسکش اونم

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      انتقامجویان سنگ زمان بزنه دیسی معادله ضدزندگی میزنه بعدش کلاه نابو هست
      تو فقط اندگیم دیدی واقعا اعصاب خورد کنی تو
      دستکش تانوس با مادرباکس برابره که سایبورگ مادرباکس داره
      سوپرمن علیه ثور: برابر
      سایبورگ علیه مردآهنی:سایبورگ
      بتمن علیه کپ آمریکا:بتمن
      دکتر فیت علیه دکتر استرنج:دکتر فیت
      اتم علیه مرد مورچه ای:مرد مورچه ای
      فانوس سبز علیه نوا:فانوس سبز
      بلک ویدو علیه بلک کنری:بلک کنری
      ویژن علیه رد تورنیدو:رد تورنیدو (تو کمیک ویژن سنگ بینهایت نداره)
      اسکارلت ویچ علیه زاتانا:اسکارلت ویچ
      کوییک سیلور علیه فلش : فلش
      اتریگن علیه هالک:اتریگن
      مردعنکبوتی علیه بلوبیتل:برابر
      کاپیتان مارول علیه شزم:شزم
      فالکون علیه هاکمن : هاکمن
      واسپ علیه بامبل بی :واسپ
      بلک پنتر علیه ویلدکت:بلک پنتر
      زن شگفت انگیز علیه والکری:زن شگفت انگیز
      مارشن منهانتر علیه مانتیس:مارشن منهانتر
      هاکای علیه گرین ارو:برابر
      ۱۲-۵ به نفع لیگ عدالت
      (من میتونستم بقیه را هم بیارم اما فقط اعضای معروف و اصلی و فقط انتقامجویان را گفتم)

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      فکر کنم اونایی که از نظرت نوب نیستن کاربر استرادا و کاربر عباس و خودت هستن نه حخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      دعوت میکنم برا خندیدن بیاین اینو ضایع کنیم
      دیگه ضایع کردن تو نوب کشی نیست نوب مستر کشیه

    4. محمد امید کاربر می‌گوید

      MARVEL And DC
      میخوای یک لیست ۱۵ تایی از اشخاصی که دستکش ابدیت براشون شبیه جوک بیارم؟ کاپیتان اتم کل اونجرز حریفه. کازمیک آرمور سوپرمن قویترین نسخه ثور میخوره. اصلا کمیک خوندی؟ یا فقط فیلم های مارول دیدی؟ یا مارو ایستگا کردی؟ همه میدونن قویترین کرکتر داره به قول یارو این همه میدونن همه. برو با حرف عجیب خودت خوش باش چون حتی کسی که اطلاعات سطحی از کمیک داره راحت حرف های تو بی ارزش می کنه. اگه قراره اونجرز دستکش ابدیت بیاره پس اشکالی نداره لیگ عدالت هم ماشین معجزه بیاره.
      وقتی اطلاعات نداریم حرف اضافه نگیم#

  112. مبین کاربر می‌گوید

    قویترین اعضای لیگ عدالت از نظر من(اعضای اصلی)
    ۱بتمن
    ۲سوپرمن
    ۳آکوامن
    ۴واندروومن
    ۵مارشن منهانتر
    ۶شزم
    ۷فانوس سبز
    ۸فلش
    ۹هاوکمن
    ۱۰گرین ارو

    انتقام جویان(اعضای اصلی)
    ۱دکتر استرنج
    ۲کاپیتان مارول
    ۳اسکارلت ویچ
    ۴هالک
    ۵ثور
    ۶ویژن
    ۷کاپیتان امریکا
    ۸مرد مورچه ای
    ۹پلنگ سیاه
    ۱۰مرد آهنی

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      مبین
      بابا تو خیلی نوبی آکوامن هاوکمن هم نمیتونه بزنه فکر کنم تو اصلا هیچ اطلاعاتی از هاوکمن نداری. آکوامن در لیست شما باید نهم یا هشتم باشه. اونجرز هم که مشخصه براساس فیلم ها انجام دادی.

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      مبین #
      جناب بتمن و آکوامن عضو ۱۰شخصیت قدرتمند لیگ عدالتم نیستن شزم راحت آکوامن رو میزنه بتمن هم که اعضای قوی رو شکست داده بخاطر هوشش بوده و دیگری اینکه سوپرمن نمیخواد بجنگه ولی معیار قدرت بتمن نسخه عادی عضو ۱۰شخصیت قدرتمند هم نیست آکوامن هم همینطور

      1. آکوامن کاربر می‌گوید

        کسایی که آکوامن رو نمی‌شناسن
        دوتا مقاله بخونن
        خیلی جاها گفته که زور آکوامن در حد سوپرمن هست
        منم از روی اون میگم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          آکوامن#
          جناب شما دوتا مقاله درباره سوپرمن بخون کجا همچین چیزی گفته شاهکار های قدرت فیزیکی سوپرمن رو میدونی اصلا؟؟؟ آکوامن یک دهم زور سوپرمن رو داره در یک مقاله از همین سایت(قویترین شخصیت های دیسی براساس قدرت ۴فیزیکی آکوامن رتبه دهه سوپرمن یک!البته به شخصه دارکساید و دومزدی و ترایگان رو قدرت فیزیکیشون رو از سوپرمن بالاتر میدونم اما آکوامن رتبه ۱۵ رو در قویترین اعضای جاستیس لیگ داره

          1. مبین کاربر می‌گوید

            نخیر رتبه پانزده نیست

            اون یه چرت و پرتی گفته
            بعدشم من سوپرمن رو هم میشناسم
            توی یه کمیک آکوامن سوپرمن رو زد

            بعدشم شاهکار آکوامن کور کردن دارکساید نبوده

            باعث خونریزی و شکستش شده

            (آکوامن تنها عضویه که باعث خونریزی شدید دارکساید شد)

            پس حرف مفت نزن

            1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

              مگه من جوابتو توی کامیکان ندادم باز داری تکرار میکنی

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              مبین#
              جناب درست گفته تو سوپرمنو نمیشناسی آکوامن رتبه پانزدهم خوبشه و همه اونا ازش قویترن مثلا آکوامن جلوی سایبورگ چطوری میخواد مقاومت کنه؟؟؟با نیزش سایبورگ با اسلحه پودرش میکنه واندروومنم که تو فلش پینت کشتش در فلش پینت سوپرمن با لیزر دست آکوامنو قطع کرد بعد آکوامن دومین مارشن منهانتر، دکترفیت، سوپرگرل،سایبورگ،سوپرمن،مهم تر از همه کاپیتان اتم،گردباد سرخ، شزم، استار فایر ،فلش،کرفس هستن اینا قطع به یقین آکوامنو میزنن جناب از تعصبت کم کن

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          آکوامن#
          آکوامن حکم لیف حمام‌ رو برای سوپرمنی که با ثور برابره داره جناب یکم سوپرمن رو بشناس سوپرمن وزن افلاکو گرفته آکوامن تهش یه کشور هست در خواب حتی جزیره هم نمیتونه برداره

        3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          مقاله خوندی ؟ عقلت چی میگه؟
          سوپرمن ورلد فروگر و واندروومن و دارکساید زده بعدش آکوامن اینارو تو خوابم نمیتونه بزنه
          قدرت ذاتی : سوپرمن
          قدرت بیرونی : سوپرمن
          سلاح : آکوامن
          متحدین : آکوامن
          قدرت دشمنان:سوپرمن
          شاهکار : سوپرمن (تنها شاهکار آکوامن این بود با نیزش دارکسایدو کور کرد)
          ماندگاری: سوپرمن (آکوامن بیرون آب هیچی)
          برنده : سوپرمن

          1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

            آقا اون ورلد فروگر رو در حالت عادی نزد رفت ۱۰۰ تا خورشید رو جذب کرد بعد رفت یک مشت به ورلد فروگر زد اونم افتاد زمین بعدش هم با هم دوست شدن جنگی هم نبوده که بزنش
            بعد شما اطلاعات زیادی از سوپرمن داری میشه ۱۵ تا از قویترین کسانی که سوپرمن زده رو بگی
            بعد هم اون دارکساید کلونی که سوپرمن زد معمولی بود یا قدرتمند؟؟؟ قدرت این رو داره که گالاکتوس ابر قدرت رو بزنه ؟

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              پونزده تا از کسایی که سوپرمن شکست داده
              ۱-فانتوم استرنجر
              ۲-اسپکتر و رادیانت
              ۳-مستر میکسیز پیتلیک (با نقشه کشی خودش)
              ۴-دارکساید
              ۵-ایمپریکس
              ۶-گرین لنترن
              ۷-واندروومن
              ۸-مارشن منهانتر
              ۹-لوبو
              ۱۰-آتروسیتوس
              ۱۱-مرا
              ۱۲-بتمن
              ۱۳-کپ اتم
              ۲۰-آلین
              ۲۱-برینیاک
              ۲۲-امپراتور جوکر
              ۲۳-روگل زار

            2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              سوپرمن کلون مختلفی زده که یکیشون هم سطح کسی که گفتین هست

        4. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          در کدوم کمیک زورش به اندازه سوپرمن بوده ؟؟؟ ته قدرتش بلند کردن یک کشتی باری بوده بعد سوپرمنی که کتاب بینهایت رو بلند کرده رو و دارکساید رو زده بعد میای سوپرمن رو با این ماهی مقایسه میکنی
          چند بار هم کاربران برای شما توضیح دادند ولی شما خیلی نسبت به اکوامن تعصب دارید اسم سابقتون مبین نبوده ؟

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      مبین #
      آکوامن ازپس واندروومن ،سایبورگ ،شزم ،فلش ،فانوس سبز ،اوریون ،کاپیتان اتم ،مارشن منهانتر ابدااااا بربیاد

    4. st کاربر می‌گوید

      میشه توضیح بدید اکوامن چه جوری از واندروومن ، کاپیتان اتم ، سایبورگ ، مارشن منهاتر ، اوریون ، فلش ، گرین لنترن ،شزم ، بلک آدام ، بیگ باردا و مستر میراکل قویتر هست ؟؟

    5. فلش کاربر می‌گوید

      من نمیخوام بی احترامی ای چیزی کنم ( به هر حال هر کسی نظر خودشو داره ) ولی حاجی داری اشتب میزنی . هزاران جا در کمیک اشاره شده در لیگ عدالت سوپرمن و در اونجرز هالک از همه قویترن . کسایی هم که ثور رو در حد هالک میدونن باید بگم چایی اید 😂😐 . چندین بار با هم نبرد داشتن و هالک راحت برده . و معلومه که برای این بتمن رو اول به جای سوپرمن چیدی که توی فیلم بمتن علیه سومرمن ، بتمن نزدیک بود سومرمنو بکشه . و همینطور فلش هم خیلی قویه . شما فرض کن راحت میتونه با سفر در زمان اصلا نزاره سفینه سوپرمن بیاد رو زمین 😐 . توی کمیک فلشپوینت هم دیدیم که اصلا با سفر در زمان کاری کرده بود که سوپرمن یه فرد ضعیف و نهیف بیش نبود 😐

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        فلش
        تو چقدر مزخرف میگی
        ثور از هالک قویتره .
        اینو بفهم

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          ولش کن دکتر ، بزار دلش خوش باشه . فکر نکنم خودشم فهمیده باشه چی نوشته .

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        سران ایرونی سنتر طبق تحقیقات با گونه ای بسیار نادر نوب با نام فلش آشنا شدند

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          سيسكو رامون جان
          كي گفته نوبه؟؟
          شما برو پهلوي كاربر باب يكم ازش در مورد ثور و هالك بپرس بعدش همه چيز اوكي هست

      3. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        فلش
        ايولا
        كاملا باهات موافقم

  113. احمد کاربر می‌گوید

    این مقاله خیلی خوب نمیشه فهمید قضیش چیه برای مثال مقایسه لیگ عدالت هر کسی که تا الان اومده تو گروه بعد رفته هم باید حساب کرد یا اعضای دائمی یا اعضای الان کلا معلوم نیست در بعضی مواقع اونجر قویتره در بعضی مواقع لیگ عدالت
    ولی در کل لیگ عدالت چون بیشتر تو گروه میمونن ولی اگر بخایم اعضای اصلی کمی سخت میشه چون من نمیدونم دو نفر اعضای اصلی هردو گروه رو نام ببرن مثلا ۱۰ نفر تا بشه کاربر سیسکو رامون شما اعضای دیسی اصلی نه مثلا بری یه قادر یه ییبار بوده یا تازه اومده کسی که خیلی داخل گروه بوده و کاربر استیو راجرز شما هم اگر میتونید اعضای اونجر رو نام ببرید که بشه یه مقایسه خوب کرد

  114. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام
    به نظر من تقریبا برابر و فقط اندازه ی انگشت هالک ( فقط یکی) جاستیس لیگ قویتره.
    د رمورداعضای اونجرز من‌میتونم پنجاه تا عضو اونجرز بگم

  115. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اعضا اونجرز
    ولورین
    مشعل انسانی
    امادئوس چو
    ارس
    ثینگ
    هایپریون
    اسپایدی
    کیوزار
    واندرمن
    دکتر استرنج
    شوالیه سیاه
    پادشاه اتلانتیس نایمور
    پاورمن
    بلک پنتر
    لوک کیج
    وحشی
    کنون بال
    سان اسپات
    هرکول
    یو. ای. اینجا
    پانشیر
    ونوم
    کونان باربار
    تایگرا
    مون نایت
    دردویل
    الکترا
    شی هالک
    هالک
    اسپکتروم
    ماکینگ برد
    ماشین جنگ
    سنتری
    کوییک‌ سیلور
    بلک ویدو
    اسکارلت ویچ
    فالکون
    بلو مارول
    ویژن
    مایلز مواللز
    هاکای
    واسپ
    انت من
    ثور
    مرد اهنی
    کپ
    اینا تازه ۷۵٪ از اونجرز بود

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      استاربرند
      کاپیتان یونیورس
      آدام وارلاک هم زمان کمی عضو بوده

    2. امیررضا کاربر می‌گوید

      فرانکلین ریچاردز هم طی اتفاقاتی عضو اونجرز توی آینده شد پس اونم میتونست باشه

  116. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ببخشید
    اون یو . ای . اینجا نیست
    یو. ای . اینجت هست

  117. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ای وای
    سرباز زمستان
    نووا
    والکیری
    سرسی
    فوذگان وان
    نیک فیوری
    زن نامرئی
    اقای شگفت انگیز
    فلش تامپسون
    رو یادم رفت

  118. STRADA کاربر می‌گوید

    من باید حرفی که بالا زدم رو اصلاح کنم من تو اون یه ماه کل کمیک های دی سی رو گشتم ولی اسمی از کاپیتان اتم نبود مطالعه کردم متوجه شدم که حرف همه شما درسته اگه مثلا سوپر من کاری که گفتم رو انجام بده و بعد شکست بخوره مسلما کاپیتان اتم کار بقیه شونو میسازه حتی اگه تنها کاپیتان اتم باشه باز هم اونجرز شکست میخوره که من هیچ علاقه ای بهش ندارم

  119. فلش کاربر می‌گوید

    حالا از کل این ماجرا ها بگذریم ، فلش و خانوادش میتونن توی کمتر از یک صدم ثانیه با سفر در زمان تمام قهرمانای مارول و دی سی رو با هم توی بچگیشون بکشن 😂😂 . نمونش رو توی کمیک فلشپوینت دیدیم که بری الن فقط با نجات دادن مادرش کل دنیا رو نابود چه برسه بخواد همه قهرمانا رو بکشه😂😂.البته من در برابر اساتیدی که نظر میذارن هیچی نیستم ( البته بعضیا هستن که فقط بر اساس دنیای سینما حرف میزنن . برید یکم کمیک بخونین 😐)

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      میکاییل
      مستر فلان فلان
      دادگاه زندگی
      سوپرمن
      ورلد فرجر ماستن ها؟

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خب قادرمطلقا از فلش قویترن مستر میکسیز پیتنوب

  120. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سلام
    بنظرتون رون کینگ ثور قویتره یا کازمیک آرمور سوپرمن
    (ببخشید اسپم میکنم ولی تایید کنین چون احساس میکنم بعضیا قبول ندارن۹

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      با اینکه این دو شخصیت تا الان در کمیک های زیادی نبودن اما به احتمال زیاد کامیک آرمور سوپرمن قدرتمندتره.

    2. M.K کاربر می‌گوید

      #سیسکو رامون
      فکر کنم که نه قطعا کازمیک آرمور سوپرمن قویتره
      چون پلات داره و رون کینگ ثور انگشت کوچیکش
      هم نمیشه

    3. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      صد در صد كازميك
      رون كينگ ثور اونقدري كه ميگند قوي نيست
      بريد ثور راگنوراك رو بخويد
      اون اصلا سايه نشينان بالا رو نكشت
      حتي باهاشون رو در رو هم نشد
      فقط و فقط منبع تغذيه انرژي اونا رو زد
      اصلا رون كينگ ثور جزو ۱۰ تا شخصيت مارول هم نيست (مارول ويكي كه معتبر ترين سايت دنيا در حوضه مارول هست اينو كاملا تاييد كرد)
      رون كينگ ثور اصلا امني ورسال هم نيستش
      من قبلا فكر ميكردم رون كينگ ثور قويتره
      اما كميك رو خوندم و رفتم تو مارول ويكي
      همه چيز واسم روشن شد
      الان فيلتر شكن رو بهش دسترسي ندارم ولي هروقت شد برات مقاله رو از توي مارول ويكي ميفرستم
      فقط بعضي از نوب هاي زمينه كميك اونو بزرگ نشون دادن (البته من خودم هم نوبم هنوز)
      اميدوارم تاثير گذار بوده باشم
      خداحافظ

  121. امیر علی کاربر می‌گوید

    من که هنگ کردم دوست عزیز واندر وومن تقریبا مرد تا فقط فایر استورم رو شکست بده بعداگه دی سی دارک ساید داره مارول هم تانوس داره تازه مارول ازگارد ها رو داره ارتش بلک پنتر آتلانتیس های مارول گروه مردان ایکس ویژن سکارلت ویچ تور ربات های مرد آهنی
    خود اسکارلت واسه هفت پشت مارول بسه با اون قدرتش تو سریال که یه جهان دیگه ساخت یا داشت تانوس رو می کشت تازه دی سی فلش داره مارول هم کوئیک سیلور داره بازم دلیل دارم بگم اصلا سنگ های ابدیت خودش دی سی رو ترکونده بازم بگم؟

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      اولا کوئیک سیلور سرعتش تو تاپ ۱۰ تای مارول نیست سرعترین شخصیت مارول هم از فلش کند تره گه هم کند نباشه برابره اما سرعترین شخصیت کمیک فلش نیست دوما شما اسکارلت رو دارین دیسی دکتر منهتن رو داره شما اتلانتیس دارین دیسی هم اتلانتیس داره شما آزگارد دارین دیسی که مردمان کریپتون رو داره درسته شکست میخورن اما لاقل مقابله میکنن شما واکاندا دارین دیسی امازونی ها رو داره شما تانوس دارین هه تانوس اگه با سنگ هم بیاد باز دارکساید پودرش میکنه هم توروفرم اصلی قادر مطلقه تقریبا بعدش معادله ضد زندگی داره. خب اینجا تنها برتری فقط مال ثور و ازگارده که فقط مارول توی اون جلو هستش و ارتش تانوس رو دارین ارتش دارکساید رو داریم ادامه کامنت بعدا …

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        ببخشید بعضی جاها اشتباه تایپی دارم اون گ نیست ک هستش

      2. فلش کاربر می‌گوید

        فلش سریعترین نیست ؟
        خب اولا که تمام ابرقهرمانان اسپیدستر مارول با هم مسابقه دادند و فلش ( بری الن ) هم توی مسابقه بود و همه رو شکست داد . این از مارول که هیچی ‌. والی وست هم که از بری الن سریعتره ( توی مسابقه بردش ) . و از همه مهمتر خود دی سی اعلام کرد سریعترین ابرقهرمان والی وست هست . والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته .

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      امیرعلی #
      خب داری حرف الکی میزنی ببین بذار بگم تانوس هیچ شانسی جلو دارکساید نداره و اینم بگم که دیگه داری حرف مفت میزنی سنگا رو دیسی اثر نداره دیسی هم انرژی سورس رو داره که فقط یکی از چیزهاست که از شش سنگ قویتره و خیلی از شخصیت ها بشکن اصلا روشون اثر نداره اسکارلت ویچ! ؟؟؟ خب منم کاپیتان اتم رو میارم که میزنه اسکارلت ویچو ،کویک سیلور نصف فلش هم سریع نیست آتلانتیس مارول هم از مال دیسی کمی ضعیفتره واکاندا روهم بیار با آمازون مقايسه کن که آمازون ها به دلیل تسلیحات خدایان برنده هستن و اگه آزگارد رو با انتقام جویان حساب میکنی منم میرم نیوجنسیس که با آزگارد برابره رو میارم

  122. علیرضا کاربر می‌گوید

    نمیخوام ناراحتتون کنم ولی خیلی مشخصه دارید یه طرفه مقایسه رو انجام میدید اگه کاپیتان مارول وارد بشه که دیگه هیچ شانسی برای دیسی وجود نداره دوما خوب شیلد و هایدرا دوتا سازمان مارول هستند که دی سی خوابشم نمیبینه سوما شما همه قهرمانان مارول رو نگفتید مثل ۵ تا ثوری که وجود داره چی خلاصه خیلی خیلی خیلی یه طرفه بود
    در نهایت موفق باشید

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      کاپیتان مارول چه سینما چه کمیک نمیتونه سوپرمن رو بزنه شما هم دو تا فیلم دیدی نظر نده کمیک معتبره نه فیلم در ضمن تو داری یه کرپیتونی که قدرتش با ثور برابره رو با یه فرد مغرور که چیزی به جز انرژی بالا نداره مقایسه میکنی سوپرمن تو فیلم تونست کشتی هم اندازه با تایتانیک رو بکشه تو کمیک هم تونسته شاهکارهای بزرگتر از این مثلا شکست دارکساید و کشتن دومزدی رو داشته باشه گرچه شاهکارهای بزرگتر از این هم داره که اینها برای جواب برای کامنت تو کافیه
      تازه سرعتش هم مقاومتش از کاپیتان مارول بیشتره شما حالا شزم رو میگفتی یه چیزی این چه کامنتیه؟؟

  123. ثور لاور کاربر می‌گوید

    خب در اینکه بطور معمول لیگ عدالت از انتقام جویان قوی تره، شکی نیست. من هم اصلا قدرت واسم مهم نیست. ولی مقالتون رو راستش نفهمیدم، قدرت خارجی، داخلی ،مزیت تاکتیک، اینا چین خداییش؟

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      خب برو یه کم اطلاعات مبارزه ات رو ببر بالا بعد بیا مقایسه کن

  124. Ali کاربر می‌گوید

    فقط یه لوکی به کل دی‌سی می ارزه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      #Ali

      چطور اون جادوگر با کل دیسی مقایسه میکنی لوکی خیلی عرضه لیقات داشت به برادر ابرقهرمانش هیچوقت خیانت نمیکرد تو هم معلومه یه مارول فن با تعصب زیادی این لوکی شما در برابر دکتر منهتن خیلی زور بزنه یه جشپک میزنه بعدش میمره

  125. […] ای از داستان: لیگ عدالت با بحرانی جدید و بسیار دشوار رو برو شده اند. زمستانی […]

  126. LG کاربر می‌گوید

    لیگ عدالت قوی تره قطعا

  127. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام به نظر من اگه اعضای اصلی رو در نظر بگیریم شانس لیگ عدالت بیشتره ولی هالک و ثور فکر کنم خیلی مقامت کنن چون قدرتی قابل مقایسه با سوپرمن دارن
    ولی لیگ عدالت میبره

  128. سجاد کاربر می‌گوید

    یه چیز دیگه ام هست
    در مزیت دشمنان برابرن چون انتقام جویان هم تانوس گالاکتوس دورمامو…
    رو دارن

  129. سجاد کاربر می‌گوید

    یه چیز دیگه ام هست
    در مزیت دشمنان برابرن چون انتقام جویان هم تانوس گالاکتوس دورمامو…
    رو دارن که به تنهایی قدرت زیادی دارن چه برسه به اینکه با هم متحد شن

  130. Pouyaamiti کاربر می‌گوید

    ولی اشتباه میگی ۸۰ درصد انتغام جویام میبره چون فقط لیگ ادالت یه سوپر منو با زن سگفت انگیزو داره دیگه هیچکس نیست

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      ممنون که ارشادمون کردی با فیلم دیدنات

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نظرتون محترم اگه برحسب دنیای سینما باشه قطعا و قطعا حرفتون درسته هنوز تمام شخصیت های اصلی لیگ عدالت هم حضور کامل ندارن مثلا گرین لانترن و مارشن منهانتر از اعضای بنیادی لیگ عدالتن اما خبری از این دوشخصیت نیست که نیست قدرت هاروهم که کم کردن مثلا سوپرمنی که جلوی بزرگترین انفجار ها دوام میاره رو کاری کردن که جلوی موشک هسته ای کم میاره یا مثلا واندروومن میتونه با سوپرمن نبرد کنه و قدرت فیزیکیش به حدیه که با ۱۰ درصد قدرتش زمینو جابه جا کرد البته در کل قدرت شخصیت ها خیلی نسبت به کمیکشون تغییر کرده در فیلم های مارول هم این اتفاق افتاده اما نکته اینجاست که هنوز خیلی شخصیت های لیگ عضو لیگ عدالت نشدن

  131. Alireza کاربر می‌گوید

    بزارین قشنگ مقایسه کنیم اول از نیرو های کمکی دیسی :
    ارتش آمازون ، ارتش آتلانتیس ، خانواده‌ی شزم ، تایتان ها ، عدالت جویان جوان، ارتش نیوجنسیس و در ضمن اصلا دارک ساید به لیگ عدالت کمک نمیکنه شاید لکس لوتر به لیگ عدالت کمک کنه ولی دارک ساید هرگز ، گروه گرین آرو و اگه گروه واچمن هم حساب کنیم شاید برنده دیسی باشه. و سپاه گرین لنترن .

    حالا مارول :
    ارتش آزگارد ،ارتش واکاندا ، سپاه جادوگران ، انتقام جویان جوان ، محافظان کهکشان ، نگهبانان کهکشان ، سپاه نوا ، مردان ایکس ، اترنالز ، مدافعان ، خانواده‌ی ثور ، نژاد کری ها اینا هم پشتیبان های مارول هستن
    با این وجود با حضور واچمن ها و دکتر منهتن پیروز نهایی دیسی است.

    1. Alireza کاربر می‌گوید

      اگه دکتر منهتن نباشه مارول میبره اگه باشه دیسی

  132. Alireza کاربر می‌گوید

    مارول هم آتلانتیسی های مخصوص خودشو داره

  133. امیررضا کاربر می‌گوید

    اولا اگه انتقام جویان بخواد از دشمنانش کمک بگیره چیزی از لیگ عدالت نمیمونه گالاکاتوس تانوس ملکیث زمستان سیاه ابراکسس هلا منگوگ سارتور دورمامو یمیر مفیتسو و خیلی هایه دیگه بعدشم انتقام جویان میتونه از آزگارد نیرو های دکتر استرنج مردان ایکس جهش یافته ها آتلاتیسی های مارول سپاه مرد آهنی کمک بگیره بعدشم اونها میتونن از قلمرو های ایگدراسیل چه دشمن و چه دوست کمک بگیرند مثل نیداولیر وانهایم نفیلهایم الف هایم و دشمنانی مثل الف های تاریک غول های یخی و کسانی که در موسپل هایم زندگی میکنند کمک بگیرند بعدشم مارول خیلی ابرقهرمان داره که هنوز وارد دنیای مارول نشدند مثل مارول آبی آقای شگفت انگیز هرکول هایپیرون نووا شوالیه ی ماه گلادیاتور چهار شگفت انگیز سنتری آدام وارلاک و خیلس هایه دیگه

    1. Alireza کاربر می‌گوید

      خب نظر منم همینه که شما میگی منم دوست دارم مارول ببره و قطعا هم پیروز میشه
      ولی مارول کسی رو نداره که جلوی دکتر منهتن و لوسیفر رو بگیره فقط تنها گزینه اسکارلت ویچ و ققنوس(جین گری ) هستن که اونها هم در حد اینا نیستن
      ولی کلا نظر منو بخای مارول میبره.

      1. Alireza کاربر می‌گوید

        الان از سایت cbr دیدن کردم رفتم دکتر منهتن علیه فرانکلین ریچاردز رو دیدم
        برنده نوشته بود فرانکلین ریچاردز یعنی از تعجب شاخ در آوردم یعنی این پسر انقدر قویییییه

        1. Alireza کاربر می‌گوید

          در این صورت بدون شک مارول میبره

  134. […] ژانویه ۳, ۲۰۲۰ ۱۶۱ اشتراک گذاری انتقامجویان به تازگی در برابر سخت ترین دشمن خود یعنی تانوس به میدان […]

  135. TONI STARK کاربر می‌گوید

    این مقاله هم مثل دیگر مقاله های دیگر مقایسه ی مارول و دیسی کاملا تعصبی هست
    مرد آهنی در برابر بتمن:
    هوش:مرد آهنی
    مزیت تاکتیکی:بتمن
    استراتژیک:بتمن
    قدرت بدنی:مرد آهنی
    سرعت:مرد آهنی
    تجهیزات:مرد آهنی
    فناوری:مرد آهنی
    تجربه:بتمن
    برنده:مرد آهنی

    ثور در برابر شزم:
    تجربه:ثور
    سرعت:برابر و تاحدودی ثور
    قدرت بدنی:ثور
    سلاح:ثور
    متحدین:ثور
    برنده:ثور

    سوپرمن در برابر سنتری:
    سنتری میتونه انرژی خورشیدی رو از بدن سوپرمن بکشه بیرون و بعد سوپرمن تبدیل به یه آدم عادی میشه و بعد سنتری سوپرمن رو با یه انفجار هسته ای از بین میبره

    بقیشون دیگه نیاز به دلیل نداره
    دردویل در برابر دکتر میدنایت:دردویل
    سوامپ تبنگ در برابر من-تینگ:سوامپ تینگ
    هالک در برابر سالومون گراندی:هالک
    ویژن در برابر گردباد سرخ:ویژن
    دکتر استرنج در برابر دکتر فیت:دکتر فیت
    کاپیتان آمریکا در برابر گاردین:کاپیتان
    اتم در برابر مرد مورچه ای:مرد مورچه ای
    ارتش آتلانتیس دیسی در برابر ارتش آتلانتیس مارول:دیسی
    ارتش گرین لانترن در برابر ارتش نوا:ارتش نوا
    نوا در برابر گرین لانترن:برابر
    پلنگ سیاه در برابر رد لاین:پلنگ سیاه
    ارتش پلنگ سیاه در برابر ارتش رد لاین:ارتش پلنگ سیاه
    واندر وومن در برابر پاور پرینس:واندر وومن

    برنده:انتقام جویان

    1. Alireza کاربر می‌گوید

      آقای تونی استارک ، آتلانتیسی های مارول از آتلانتیسی های دیسی قویترن شما به سایت سی بی آر یک سری بزن ببین نوشته آکوامن علیه نیمور نوشته برنده نیمور
      آتلانتیس مارول در برابر آتلانتیس دیسی برنده مارول
      خودم اینا نظر خودم نیست برین رو جستجو سایت سی بی آر کلیک کنین بزنین نیمور بعدش این مقاله رو پیدا کنید.

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        مطمئن نیستم

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        حرفتون ابدا درست نیست سایت سی بی آر هم ابدا منبع معتبری نیست برابرن کمی آتلانتیس دیسی قویتره آکوامن هم کمی از نیمور قویتره

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      برنده :لیگ عدالت
      کاربر تونی استارک حرفتون اشتباهه و لیگ عدالت میبره اولا بتمن با فاینال بت سوویت میزنه مرد آهنیو له میکنه سنتری هم باید با مارشن مقایسه شه که برابرن چرا ضعیفای لیگ عدالتو علیه قویترین ها میذارین۹۹ درصد کاربران سایت شزمو از هالک ضعیفتر میدونن بعد اومدین دارین با ثور مقایسش میکنین ؟؟ مگه سوپرمن مرده ! آخه وجدانا یه چیزی بگین که حداقل یه نفر قبول داشته باشه باور کنین حتی یه نفرهم شزمو درحد رقابت با ثور نمیدونه بعدهم لیگ عدالت عضوی به اسم کاپیتان اتم داره که ظاهرا نمیشناسینش قویترین عضو لیگه درمورد آتلانتیس باهاتون موافقم ارتش نوا قویتر از ارتش فانوس سبز هست اما مگه ارتش فانوس سفید مردن بعدهم درمورد شیر قرمز و بلک پنتر صد درصد که هیچ هزار درصد حق با شماست و در این مورد موافقم باهاتون اتم و مرد مورچه ای هم کامل درست میگین

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        میشه بگید ثور و سوپرمن چه شباهتی دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شزم و ثور شباهت های زیادی باهم دارن مثلا قدرت اصلی هردوشون رعده
        ارتش فانوس سفید مال لیگ عدالت نیست
        و ما داریم نسخه های عادی رو مقایسه میکنیم شما حق نداری قویترین زره بتمن رو با مرد آهنی مقایسه کنی چون مرد آهنی هم زره الهه کش رو داره که به راحتی یه ارتش گالاکتوس هم حریفش نمیشن
        سنتری و مارشن هیچ ربطی بهم ندارن
        لطفا تعصبی حرف نزنین

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          نه شما بفرمایید ثور و شزم چه شباهتی دارن ؟!!! ثور یه خداست شزم یه خدا نیست
          ثور میتونه آب و هوا رو کنترل کنه اورجینشون هم فرق داره بعدهم کل ارتش نوا مال انتقام جویان نیست بنده تعصبی هستم ؟؟!! سنتری و مارشن شباهتی ندارن ؟!! مارشن اورجینش خیلی شبیه سوپرمنه حتی سنتری و مارشن قدرتاشون هم شبیه همه الهه کش هم حریف فاینال بت سوییت نمیشه درکل لیگ عدالت قویتره بعدهم شما قویترین عضو لیگو که کاپیتان اتم هست اصلا درنظر نگرفتین درکل لیگ عدالت قویتره

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            برعکس شزم هم خداست مثل ثور
            و نیروش رو از جادو میگیره
            و میتونه آب هوا رو کنترل کنه
            و قدرت پایه ی هر دو رعد است
            و بله سنتری مارشن من هانتر هیچ شباهتی بهم ندارن
            تمام سایت های دنیا حتی همین سایت هم موافقه که سوپرمن و سنتری شبیه به همن
            شما بدجور در اشتباهی
            شما رفتی سایت ویکی پدیا رو خوندی فکر کردی ارتش نوا ماله انتقام جویان نیست؟؟؟

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب اگه کل ارتش نوا رو علیه کل ارتش گرین لانترن درنظر میگیرین برابرن چرا چونکه در ارتش گرین لانترن نگهبانان اووآ هستن که خیلی قوین و برابر میشن

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب سنتری و مارشن قدرتاشون عین همه و برابرن شزم یک خداست؟؟!! اینو به طرفدارانش مثل من بگین خندشون میگیره الان یه نفر رو در این سایت به غیر بنده بگین شزمو از هالک قویتر بدونه خودتون از مرد آهنی ضعفتر میدونینش چطوری میخواد با ثور مقایسه شه؟البته چون شزم قدرت زئوس رو داره میتونه آب و هوا و صاعقه و زمینو کنترل کنه اما بعید میدونم چندان قدرتمند باشه این تواناییش خب‌حداقل یه فرد قوی رو با ثور مقایسه کنین

        2. King thor کاربر می‌گوید

          ( زره الهه کش رو داره که به راحتی یه ارتش گالاکتوس هم حریفش نمیشن)
          آقا چرا چرت و پرت میگی بر چه اساس همچین حرفی دیزنی الکی از خودت درمیاری
          زره الهه کش از فلزات ازگاردی درست شده و برای مقابله با هرالد های کال بورسان بوده بعد از پس یک دسته گالاکتوس بر بیاد تو دیگه کی هستی

          1. King thor کاربر می‌گوید

            الان یک سوال از کیبوردم دارم چطور کلمه میزنی رو تبدیل به دیزنی کرد ؟😐😐😐😐

          2. TONI STARK کاربر می‌گوید

            تو هیچ عطلاعاتی نداری نه؟؟؟
            اون زرهی که داری میگی اسمش ارو باستره
            الهه کش یه زره دیگست
            شما هیچ عطلاعاتی نداری چرند ننویس

            1. Randall Spector کاربر می‌گوید

              اون موقع حواسم نبود اطلاعاتم از توی نوب خیلی بیشتره که یک جلد کمیک نخوندی
              خب الهه کش چه کار می‌تونه بکنه ؟ حتی یکدونه سلستیال هم نابود نکرد بر چه اساس میگی یک ارتش گالاکتوس رو بزنه کلا چرت میگی تو

              1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

                سلاح الهه کش برای شکست سلستیال ها ساخته شده که قدرتش برای شکست تمام سلستیال ها کافیه
                زره الهه کش هم با همون سلاح کار میکنه

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      البته واقعا دیسی درحق شزم کم لطفی کرد وقتی کلا در کمیک های دیسی خیلی ضعیف شده که نگین قبلا قدرتش به حدی بود که کتاب بینهایتو بلند میکرد میتونست با سوپرمن برابری کنه اما الان کمی از واندروومن قویتره کمی

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      البته قدرت بدنی شزم کمی بیشتر از ثوره

  136. Attack titan کاربر می‌گوید

    کاربر امیررضا

    جناب دیسی هم شرور هایی داره که از اینهایی که گفتین قویترن اگه انتقام جویان از دشمنانش کمک بگیره دیسی هم‌کمک میگیره منم مثال میزنم

    براینیاک، دارکساید اصلی، لکس لوتر، ماندراک، بارباراتوس، لوسیفر برای همه شون که گفتی بسه بعد اکلیپسو،هکتات،پرالایا به نظرم، مسترمیکسیزپیتلیک، آنتی مانیتور، التیمیتور، سولاریس، پرالاکس، ژنرال زاد،

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      دوست عزیز
      لوسیفر ، هکتات ، بارباتوس و التیمیتور مال لیگ عدالت نیست
      انتقام جویان دشمنایی داره به نام بیاندر و ابرکسس که قطعا نمیشناسی نه؟؟؟؟
      برای حرفم مدرکم دارم
      خود سایت ویجیاتو که یه سایت تمام دیسی فنه هم موافقه
      این دو واسه شکست دادن همه ی اونایی که گفتی بسن
      دارک ساید اصلی نباید مقایسه بشه
      دارک سآید کلون مال لیگ عدالته

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        چرا حرف الکی میزنی بیاندر دشمن انتقام جویان نیست یعنی دشمن کل مارول محسوب میشه راحت هم انتقام جویانو پودر میکنه منم میتونم بگم هر فرد شرور در دیسی دشمن لیگ عدالته اما نیست دشمنان لیگ عدالت برتره اتفاقا هکتات دشمن لیگ عدالته دارکساید اصلی دشمن خیلی ها هست و نه فقط لیگ عدالت

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ویجایتو هم ابداااااااااااا دیسی فن نیست کی گفته هست اون سایت بدرد نخور اومده به فیلم شزم گفته ضعیف که به نوعی بهترین فیلم dceuهست

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          سایت ویجیاتو بتمنو از مرد آهنی قویتر میدنه بعد میگی دیسی فن نیست
          و بیاندر دشمن انتقام جویان هست

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            اون اومده به فیلم شزم گفته بد و همچنین بله بتمن توان زدن مرد آهنیو داره میدونین بتمن کیه بیاندردشمن اونجره اگه اینطوریه پرپچوا و ماندراک هم دشمن لیگ عدالتن و هکچنین دارکست نایت

          2. TUNI STARK کاربر می‌گوید

            تو از هر نظر نگاه کنی مرد آهنی نسبت به بتمن برتری داره به غیر از تجربه و مزیت تاکتیکی
            از این هم که بگذریم شزمو از ثوب قویتر میدونه

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              من کی شزمو قویتر از ثور دونستم خیر مرد آهنی ثروتش برابره با بتمن و خیر از همه لحاظ برتری ندره قبلا شزمو قویتر میدونستم الان میگم ثور ثور واقعا قویتر از شزمه بارهاهم گفتم

  137. TONI STARK کاربر می‌گوید

    واندا ماکسیموف یا همون اسکارلت ویچ واسه شکست دادن کل لیگ عدالت بسه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      تونی استارک#
      اونو که کاپیتان اتم میزنتش بذارین با تعصب جوابتونو بدم کپیتان اتم کافیه برای کل انتقام جویان

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        جان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        شما اسکارلت ویچ رونمیشناسی نه ؟؟؟؟؟؟؟
        ؟؟؟؟؟؟؟؟ اسکارلت ویچ میتونه واقعیت رو تغییر بده قبل از اینکه کاپیتان اتم بخواد کاری بکنه از نابودش میکنه
        لیگ عدالت که واسه اسکارلت ویچ ساندویچه 😂😂😂😂

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          نه اتفاقا اسکارلت ویچه که برای کل لیگ ساندویچی بیش نیست آخه میدونی کاپیتان اتم کیه کسیه که یه یونیورسو ساخته منهتنو زده اتفاقا کاپیتان اتم راحت اسکارلت ویچو میزنه

          1. Alireza کاربر می‌گوید

            کاپیتان اتم از سوپرمن شکست خورد حالا میخواد با کسی که واقعیت رو تغییر میده یک سرباز رو تبدیل به بستنی فروش میکنه مقایسه نکن اسکارلت ویچ میبره الان کتاب دارک هولد هم گرفته که قدرتش از قبل بیشتر هم شده
            در ضمن قویترین عضو لیگ عدالت دیگه همه میدونن سوپرمنه.

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              alireza#
              ببین نمیشناسیش نیا بگو از سوپرمن شکست خورده بله اما یک یونیورسو ساخته دکترمنهتن رو زده و اسکارلت ویچ قطعا شکست میخوره

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              کاربر محترم حرف مفت نزنین البته چون میخواین لیگ عدالتو ضعیف جلوه بدی میگی سوپرمن قویترین عضو لیگ عدالته سوپرمن سومیه
              ۱-کاپیتان اتم
              ۲-مارشن منهانتر
              ۳-سوپرمن

      2. TONI STARK کاربر می‌گوید

        در ضمن کاپیتان اتم به صورت ناعادلانه دکتر منهتن رو شکست داد وگرنه دکتر خیلی راحت شکستش میداد
        ما هم در اینجا داریم در مورد یک مبارزه ی عادلانه صحبت میکنیم

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خب یه یونیورسو ساخت قدرتش به حدیه که میتونه یونیورس بسازه دسترسی نامحدود به انرژی کوانتم داره

  138. TONI STARK کاربر می‌گوید

    و البته من یه سوال داشتم آقای ادمین
    آنتی مانیتور قویتره یا دارک ساید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به نظر من آنتی مانیتور بسیار قدرتمند تره ولی می خواستم نظر شما رو هم بپرسم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      آنتی مانیتور

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        ممنون

      2. TONI STARK کاربر می‌گوید

        پس چرا میگن دارک ساید قویترین دشمن لیگ عدالته؟؟؟؟؟؟؟؟
        مثلا در همین سایت

  139. Attack titan کاربر می‌گوید

    نه تونی استارک فکر کنم تو دارکساید کلون رو گفته باشی چون دارکساید اصلی از آنتی مانیتور خیلی قویتره همین کلون یاهاش مساوی کرد بلک ریسر نیومده بود آنتی مانیتور شکست خورده بود

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      من دارم کلون ها رو مقایسه میکنم
      تنها کسانی که میتونن دارک ساید ترو فرم رو شکست بدن پرزنس،والای همگان،پرایمال مانیتور و الین بلک هستن اونوقت آنتی مانیتور چطور میخواد شکستش بده

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        نه لوسی و مایکی یادت رفت دکتر منهتنم ازش قویتره فک کنم

        اینهایی که شما گفتی به علاوع لوسی و مایکی قطعا با فکر نابودش میکنن خب به جز اینا خیلیا هستن که میوتونن در زمان انتی مانیتور وقتی توسط کلونش تو مبارزه شکست خورد اگه بلک ریسر نبود ونوقت که بماند اصلیش

    2. TONI STARK کاربر می‌گوید

      آنتی مانتتور واقعیت رو منحرف میکنه
      زمان رو کنترل میکنه
      دارک ساید راحت شکست میده

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        همین کلون دارکساید اگه بلک ریسر نبود انتی مانیتور داشت به چوخ میرفت که اگه دارکساید اصلی انتی مانیتورپشه هم نیست جلوش

  140. Amir کاربر می‌گوید

    توجه کنید توجه توجه توجه.
    اگه کمیک رو خونده باشید ،فلش میتونه به کودکی اونجرز بره و همه رو در کودکی بکشه
    مگر اینکه اونجر بقیه ابر قهرمان هاش که هنوز نشونشون نداده رو وارد دنیای مارول کنه تا شاید نتیجه عوض بشه

    فعلا تا الان میشه گفت لیگ عدالت میتونن اونجرز رو شکست بدن ، مگر اینکه اونجرز ابرقهرمانای جدیدی رو بیاره که بتونه لیگ عدالت مخصوصا سوپر من و. فلش رو خنثی کنه

    1. King thor کاربر می‌گوید

      آورده
      کاپیتان یونیورس ادی براک
      استاربرند
      کازمیک کینگ ثور ( البته اگر اون ثور کینگ این بلک کازمیک کینگ ثور باشه )
      دکتر استرنج

    2. Amir کاربر می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      دکتر استرنج نه تنها می تونه به گذشته و آینده سفر کنه بلکه می تونه آینده هم ببینه

    3. TONI STARK کاربر می‌گوید

      دوست عزیز انتقام جویان اسکارلت ویچ رو داره که میتونه واقعیت رو تغییر بده

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاپیتان اتم هم میتومنه

      2. TONI STARK کاربر می‌گوید

        هیجا گفته نشده
        قدرتای کاپیتان اتم
        قدرت سرعت و استقامت ابرانسانی
        پرواز
        انرژی اتمی
        انفجار اتمی
        دستکاری ذرات انرژی اتم
        تغییر شکل اتم
        زوددرمانی
        کنترل آتش

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جناب یه یونیورسو ایجاد کرده پس میتونهدر محدوده کوانتم قادرمطلقه پس میتونه

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              انقدر نخندین سکته میکنینا خب اول بدونین کاپیتان اتم کیه بعد بیاین بخندین

  141. Amir کاربر می‌گوید

    سلام دوست عزیز
    دکتر استرنج نه تنها می تونه به گذشته و آینده سفر کنه بلکه می تونه آینده هم ببینه

    1. محمد کاربر می‌گوید

      اگه کار به خدایان بکشه والای همگان از مارول بدون هیج حرکتی و زحمتی دی سی به فنا می ره پس بهتره از دارک ساید حرف نزنین.من طرف دار مارول نیستم ولی حقیقت

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        خب پرزنس با والای همگان برابره رایتر هم قویتر از والای همگانه ایندو مال دیسی ن پس دیسی اشخاصی قویتر و یا برابر با والای همگان داره این رایتره که مال دیسیه و از والای همگان قویتره

      2. Batman کاربر می‌گوید

        محمد خب انیشتین پرزنس با والای همگان برابره و رایتر و پرایمال مانیتور بدون زحمتی مارولو به فنا میدن!!!!( لوسیفر و میکاییل و شیطان وحشی عظیم و الین بلک هم بماند! )

  142. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    مقایسه درستی بود لیگ عدالت میبره واقعا قویتره قدرت دشمناش هم بالاتره

  143. Batman کاربر می‌گوید

    #تونی استارک
    اولا اگر در حالت عادی در نظر میگیری باید سایبورگ رو علیه مرد آهنی در نظر بگیری!! ثور شاید از شزم قویتر باشه ولی در زور و سرعتو استقامت شزم برتره!! آره دیگه سنتری نور خورشیدو از سوپرمن گرفتو تموم شد رفت!! 😂😂( فکر کنم این اطلاعاتو از ساقیت گرفتی)بعدشم ارتش نوا با ارتش گرین لنترن برابره و دردویل رو علیه نایتوینگ در نظر بگیر و هالکو هم علیه اتریگن در نظر بگیر !!! مارشن منهانتر، سوپرگرل، پاورگرل، فلش، کاپیتان اتم، هاوکمن، هاوک گرل، اوریون، بیگ باردا، زاتانا، کنستانتین، مسترمیراکل، آکوامن و… رو هم که کلا حساب نکردی!!!اسکارلت ویچ هم از دکتر استرنج ضعیف تره پس چیزی جلوی کاپیتان اتم نیس!! و در کل بنظرم مقایسه نکنی به نفع همس!!!

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      دوست عریز اسکارلت ویچ میتونه واقعیت رو تغییر بده

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        Toni stark
        خب کاپیتان اتم هم قدرت تغییر واقعیت داره. کاپیتان اتم سه یونیورس نابود و بازسازی کرد.

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          این کارو با به کارگیری اتم ها انجام داد

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            ساختن یه یونیورس یعنی ساختن یک واقعیت بعدهم خیر قدرتشو داره

    2. TONI STARK کاربر می‌گوید

      بیگ باردا مال لیگ عدالت نیست
      آکوامن با نیمور مقایسه میشه که آکوامن قویتره
      راتانا باید با وانک مقایسه بشه که زاتانا قویتره
      هالک و اتریگن هیچ شباهتی به هم ندارن
      پاور گرل مال یه جهان دیگست و در جهان دیسی اصلی همون سوپرگرله که باید با کاپیتان مارول مقایسه بشه که سوپرگرل میبره
      فلش با کوئیک سیلور

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بیگ باردا اتفاقا مال لیگ عدالته مستر میراکل هم همینطور کاپیتان اتم هم از اسکارلت ویچ قویتره

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          آقا چرا داستان می بافین
          هیچ سایتی نیست که بگه بیگ باردا مال لیگ عدالته
          هالا تو کمیکاشون بوده دلیل نمیشه که مال لیگ عدالت باشه

          اسکارلت ویچ میتونه واقعیت رو تغییر بده یعنی میتونه فکر کنه که هیچوقت اون سفینه ی فضایی رو پیدا نکردن
          تاباهاش کاپیتان اتمو بترکونن و کاپیتان قدرت های اتمی ب دست بیاره
          و تمام

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            کاپیتان اتم هم واقعیت تغییر میده پس روش اثر نداره و در ضمن اگه کمیک خونده باشین متوجه میشین چرا باردا عضو لیگ عدالته

  144. TONI STARK کاربر می‌گوید

    آقای ادمین چرا نظرات مند تایید نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟
    من که هیچ چیزه بدی ننوشتم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      احتمال داره با تاخیر تایید بشه
      فقط یه کامنت از شما تا حالا تایید نشده
      که تو اونم کم مونده بود به ما فوش بدی عزیز

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        شرمنده مثل اینکه اشتباه شد 😅😅😅

      2. TONI STARK کاربر می‌گوید

        یه سوال
        به نظر شما کاپیتان اتم کل انتقام جویانو حریفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          به نویسنده باشه بتمن هم کل انتقام جویان رو حریفه.

  145. outerversal god کاربر می‌گوید

    اسکارت ویچ اگه توی اوج خودش باشه و به پتانسیل نهایی کی اس مجیک برسه کل لیگ عدالت که هیچ ۸۰ درصد خدایان دیسی رو حریفه به صراحت میگم با کنترل بر کل نیروش بدون اغراق اسکارلت ویچ چندتا از بزرگترین شاهکاری های فیکشن رو رقم زده و بالای ۵۰ توانایی داره که میتونن خیلی دردسر ساز باشن برا هرکدوم حرف ها هم اگه میخواید مدرک دارم ممنون.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ببین جناب وقتی از دیسی فقط اسمشو شنیدی نظر ندی بهتره همون کاپیتان اتم اسکارلت ویچو میزنه اصلا در وصف اطلاعاتت همین بس که اسکارلتویچو قویتر از ۸۰ درصد خدایان دیسی میدونی اطلاعاتت از.دیسی صفره همون هایفادر اسکارلت ویچو میزنه زئوس همینطوربعدهم وقتی نمیدونی لیگ عدالت کیاهستن نگی بهتره چون کاپیتان اتم لیگ عدالتو میزنه

  146. outerversal god کاربر می‌گوید

    اسکارلت ویچ در اخرین حد پتانسیل خودش با کنترل کامل کی اس مجیک >>>>>>>>>>>>>>>>>سوپرمن فک نمیکنم کسی منکر این بشه که سوپرمن برا اسکارلت مثل یه تیکه پنبه میمونه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      شاید اما قویترین عضو لیگ کاپیتان اتمه گه اسکارلت ویچتو ساندویچ میکنه نه سوپرمن البته جدیدا ورلد فورجر عضو لیگ شده که اسکارلت ویچ هشت نسلشم بیاره تو خواب بتونه بزنتش

      1. thor hand کاربر می‌گوید

        جناب کاپیتان اتم اسکارلت ویچ رو ساندویچ میکنه؟ اصلا با اسکارلت اشنایی دارید ؟ متاسفم اما حرفتون کلا غلطه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          کاپیتان اتم قویتره حرفتون درسته اما کاپیتان اتم قویتره

          1. پاورهاوس کاربر می‌گوید

            ببینید اسکارلت ویچ به راحتی نیمورفینیکس فایو رو توی Avenger vs. X-Men issue 8 شکست داده که ۱/۵ نیرو فینیکس فورس رو داشته
            https://imgur.com/Ahpq5jG
            حالا چند نکته رو برای این که بدونید یه عضو فینیکس فایو چقدر قویه بتون میگم
            قطعا با شاهزاده ازگارد تور اشنایی دارید که ؟ کسی که چند صد ستاره روش خط هم ننداخت زمان نبردش با سیلور سرفر ؟ خب اما فراست یک عضو فینیکس فایو ایی که اسکارلت ویچ به راحتی یکیشون رو شکست داد با ۴ ضربه نه بیشتر نه کمتر ثور رو زمین گیر کرد
            https://imgur.com/Jm9AG8j
            و اینا تازه چیز های خیلی خیلی کوچیکی درمقابل کارهایی هست که واندا قادر به انجامه
            { لینک عکس های مربوط به حرف هام توی نوشته ام موجوده میتونید کپی پیست کنید داخل مرورگرتون }
            فینیکس فورس یکی از نام های انرزی های خلقت هست که باعث شکل گرفتن بیگ بنگ شده
            https://2.bp.blogspot.com/-lT9aiZlqmMM/Weu0V7moaAI/AAAAAAAAS6Y/ZV8wktywF1Alh95PJerAlog5in2gXZDUgCLcBGAs/s1600/galactus-transform.jpg
            و بیگ بنگ در مارول چیزیه که باعث به وجود اومدن مالتیورس بینهایت بعدی مارول که شامل بینهایت یونیورس هست شده
            همانگونه که خود فینیکس فورس خودش ازظهار داشته که از واقعیت بالاتره
            https://2.bp.blogspot.com/-V2R-5r3MSQY/WYmz_oDRSdI/AAAAAAAAFsY/wejfgx3imd0ll3U3LPE0J7aiykpxr3_7wCLcBGAs/s1600/phoenix-rising-classic-x-men-p1.jpg
            که خب شکست دادن میزبان و نگه دارنده ۱/۵ این نیرو به اون اسونی خب کار کوچیکی نیست هرچند که اسکارلت ویچ میتونه بالاتر از این هم بره

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خب کاپیتان اتم منهتنو زد یه یونیورسو نابود و بازسازی کرد پس اینا نشون میده کاپیتان اتم میبره

      2. K.M کاربر می‌گوید

        خیر جناب قویترین عضو لیگ عدالت ورلد فورجره که تو بعد ششم یه مالتیورس ساخته و قطعا میتونه از پس انتقام جویان بر بیاد

  147. outerversal god کاربر می‌گوید

    من مهدی رادمنشو به چالش سوپرمن علیه اسکارلت ویچ دعوت میکنم تا متوجه بشه که سوپرمن چیزی برای اسکارلت ویچ نیست { ادمین توهینی نکردم تایید کن }

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شهامتت با توانایی هات همخوانی نداره پسر جان.
      شما در این جایگاه نیستی که بخوای همچین کاری کنی
      هیخ هیخ هیخ 🤪😂😊😀🌹🙏

      1. thor hand کاربر می‌گوید

        دوست عزیز لازم نیست بخاطر نظر های متفاوت چالشی راه بندازید البته که اقا ادمنش یکم سر سوپرمن تعصب دارن ولی خب جو دوستانه تر لطفا و اینکه اصلا فک نمیکنم نیاز به چالش باشه اسکارلت ویچ توی اوج قدرت خودش و کنترل کامل بر کی اس مجیکس از چثان میتونه سوپرمن و کل لیگ رو در کمتر ۱ دقیقه شکست بده و حتی خیلی از نهاد ها و خدایان دیسی جلوش چیزی نیستن سوپرمن بدبخت چیکار کرده که لایق همچین حقارتی عه؟شخصا اسکارلت ویچ فول پاور رو یه سطح قدرت مالتیورسال میبینم که شکست دادن کسایی مثل هالک سوپرمن یا تور براش مثل شوخیه

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          همین که میگید لیگ عدالت رو تو یک دقیقه شکست میده معلومه داستان.
          بعد اون جمله ای که من گفتم جمله یکی از شخصیت های مورتال کمبت هست که بیشتر جنبه شوخی داره.
          سوم اینکه من اجازه نمیدم در این سایت به نویسنده ها توهین بشه مگه اینکه خوشون به هم حرفی یا توهینی کنند. خخ

          1. تور هند کاربر می‌گوید

            اول اینکه ادمین جان اسکارت ویچ قطعا لیک رو میزنه میتونیم مایل بودید بحث کنیم و اینکه راجب خط اخرتون { به معنای کلمه قانع شدم واقعا بسیار کوبنده و متین بود حرفتون }

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خیر به هیچ وجه از پس کاپیتان اتم برنمیاد لیگ عدالت که بماند

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خیرابدا بتونه در خواب بتونه کاپیتان اتم خودش اسکارلتو میزنه

              1. پاورهاوس کاربر می‌گوید

                جوابتون بالا دادم دیگه انقدر اصرار الکی چیه ؟

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  چون نمیدونین کاپیتان اتم کیه اسکارلت ویچ حریفش نیست

                  1. TONI STARK کاربر می‌گوید

                    کاپیتان اتم چه توانایی خاصی داره که انقدر گندش کردین؟؟؟

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      چه توانایی کلی
                      قدرت تغییر واقعیت
                      به انرژی کوانتمی دسترسی داره
                      توان دستکاری ملوکولی داره توانایی جذب انرژی های بسیار بزرگ رو داره توان پرواز داره توان خلق یک یونیورسو داره

                    2. TUNI STARK کاربر می‌گوید

                      چی میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                      هیچ منبع معتبری برای حرفت نداری
                      تو یه جا رو بگو که نوشته باشه کاپیتان اتم میتونه واقعیتو تغییر بده
                      انقدر نوبی که حتی اینم از خودت در آوردی
                      آقا چیه این دیسی با اون شخصیت های غیر قابل باورش
                      شما پرزنسو بیارین ما والای همگانو میاریم
                      الین بلکو بیارین ما پروتژو میاریم
                      فرشتگان مقربو بیارین ما بیاندر های ما قبل ریتکان میاریم
                      اسپکترو بیارین ما دادگاه زندگی رو میاریم
                      رادیانت بیارین ما ابدیتو میاریم
                      فینالو بیارین ما زره الهه کشو میاریم
                      هر چی بیارین ما یدونه قویتر ازشو میاریم

                    3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                      Toni stark
                      تو انقدر نوبی که رایتر نمیبینی رایتر و میلکمن برای کل این شخصیت هایی که گفتی بس هستن. پرزنس و لوسیفر و میکائیل هم هستن. تو که از فیلم های مارول طرفدار مارول شدی معلومه چه اوضاعی داری. تعصب داره ازت میباره. رابتر و امپتی هند برای کل مارول بسه. حالا برو داخل و اشک بریز و به این فکر کن که میتونستم متعصب نباشم.

                    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      فن بوی ببین انقدر نوبی که نمیدونی کاپیتان اتم چند بار اینکار رو کرده اما از شدت تعصب چشمتو بستی و نمیخوای اینکه دیسی قویتره رو قبول کنی نوب چرت نگو وتازه با انرژی کوانتمی قویتر میشه پس چرند نگو والای همگان بیار من رایتر میارم دادگاه بیار من کلمه رو میارم پس حرف الکی نزن وقتی چند بار اینکار رو کرده تپ فقط حرف مفت زدن و دست کم گرفتن شخصیت های دیسیو بلدی پس حرف الکی نزن

                    5. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      البته از کسی که مرد آهنیو قویتر از شزم بدونه این حرفا برمیاد

        2. Attack titan کاربر می‌گوید

          خو منم منتظرم چطور اربابان نظم رو شکست میدع؟

      2. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

        مطالب کوبنده جناب؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بله آریا جان
          مطالب بسیار کوبنده
          کوبنده در سطح سوپر مولتیورسال

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            ادمین جان کلمه مالتیورس به معنای چند جهانی
            سوپرو از کجا آوردین

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              میخواستم عمق قضیه بیشتر نمایان بشه 😂😂

      3. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

        به به مطالب کوبنده .. مطالب حقتون رو میل کردم و شاد شدم بازم ارسال کنید

    2. Bob کاربر می‌گوید

      چه نبرد خوبی بشه 😂

    3. Attack titan کاربر می‌گوید

      منم شما رو به چالش بین اسکارلت ویچ vs دکتر منهتن دعوت میکنم

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بنده نظر شخصیمو میگم منهتن از همه لحاظ قویتر

      2. امپتی هند کاربر می‌گوید

        اممممم……منهتن با پرپچوعا تقریبا برابره و اسکارت برا پرپچوعا مثل شوخی میمونه………فک کنم همچی معلوم باشه مگه اینکه از ورزن های قویتر استفاده کنید

      3. TONI STARK کاربر می‌گوید

        آخه اسکارلت ویچ😂😂😂😂
        فرانکلین ریچاردز جوان رو باهاش مقایسه میکردی بهتر نبود
        آخه دکتر منهتن
        اسکارلت ویچ از ققنوس ضعیف تره بعد با دکتر منهتن مقایسش میکنی

    4. K.M کاربر می‌گوید

      چرا شما دارید۵ عضو(سوپرمن) قدرتمند لیگ عدالت رو با قوی ترین عضو انتقام جویان مقایسه می کنید

      بعد هم اگه می خواید اعضای لیگ عدالت رو با اعضای انتقام جویان مقایسه کنیم
      ورلدفورجر علیه اسکارلت ویچ برنده ورلدفرجر
      دکتراسترنج علیه مانیتور برنده مانیتور
      کاپیتان مارول علیه کاپیتان اتم برنده کاپیتان اتم
      مارشن من هانتن علیه ثور برنده مارشن من هانتن
      فلش(چون میتونه به گذشته سفر کنه و بچگی بتمن یا سوپرمن رو بکشه) علیه هالک برنده فلش
      بتمن علیه مردآهنی برنده بتمن(مطمئن نیستم)
      سوپرمن علیه گوست رایدر برنده برابر
      واندرومن علیه شی هالک برنده واندرومن
      شزم علیه کاپیتان امریکا برنده برابر
      اکوامن علیه بلک پنیر برنده اکوامن
      گرین لانتر علیه اسپایدرمن برنده گرین لانتر
      گرین اررو علیه هاکای برنده گرین اررو

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        کاری به مقایسه های عالی شما ندارم 😂😂
        فقط اون جمله شزم برابر با کاپیتان آمریکا هست من رو کشته 😂😂😂

        1. K.M کاربر می‌گوید

          من اعضای قویتر رو اول حساب کردم بعد رسید به شزم و کاپیتان امریکا

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        اصلا میدونی شزم کیه تاحالا کمیک شزم از نزدیک دیدی شزم با کاپیتان آمریکا میدونی شزمو با سوپرمن مقایسه میکنن

        1. K.M کاربر می‌گوید

          خیر تا حالا کمیک شزم از نزدیک ندیدم چون همه‌ی کمیکارو دانلود میکنم

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            خب ظارهرا اصلا با شزم آشنایی ندارین ناراحت نشین اما خب اگه میشناسینش چطور با کاپیتان آمریکا برابر میدونیدش

      3. Attack titan کاربر می‌گوید

        شزم کاپیتان آمریکا رو درستی قورتش میده

  148. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

    به به مطالب کوبنده .. مطالب حقتون رو میل کردم و شاد شدم بازم ارسال کنید رححلیذنگذوگثوذفثوذبگقذوثفذوگفثلثذگوذوثوذوذثگذگذ

  149. thor hand کاربر می‌گوید

    ادمین جان من یه کامنت همین الان راجب سوپرمن عیه واندا دادم توهینی هم نکردم میشه بدونم چرا تایید نشد؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      تایید شد عزیز
      جواب هم دادم به کامنتتون
      چون کامنت ها زیاده یخورده طول میکشه تا تایید بشن

  150. MFT کاربر می‌گوید

    با سلام . در حال حاضر انتقام جویان می بره . با تشکر .

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      با سلام مطالب طنزی بود دیگر ارسال نکنید

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      اتفاقا درحال حاضر ورلد فورجر عضو لیگه انتقام جویان شانسشون کمتره

  151. Randall sepector کاربر می‌گوید

    دوستان چند مقایسه داشتم که خودم در آن ها شک داشتم
    گالاکتوس فرانکلین ریچاردز ( بزرگسال ) در برابر دکتر منهتن
    لایف برینگر گالاکتوس در برابر آنتی مانیتور
    پروردگار دووم در برابر پرپچوا
    ماندراک در برابر پرپچوا
    Nyx ( جنبه تاریک هر داستان در مارول فکر کنم ) در برابر پرپچوا
    خانه ایده ها در برابر مانیتور مایند د اوروید
    job burke در برابر د رایتر
    والای همگان اصلی در برابر د رایتر
    فراموشی مارول در برابر آلین بلک
    و اینکه قدرت های kadmonو terminus چیه
    زادکیل هم قدرتش در چه حدی هست

  152. MFT کاربر می‌گوید

    سلام . اگه با من بودید طنزی کجاهه برادر من . انتقام جویان قویتره .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خب لیگ عدالت قویتره قطعا

  153. Randall sepector کاربر می‌گوید

    واقعا ناراحت میشم وقتی یک بچه ۱۳ ساله میاد اسمشو تونی استارک میزاره که چهار تا کمیک هم نخونده و گند میزنه به تصوراتم از تونی استارک
    لطفا همین اسمت رو بردار تا بیشتر گند نزدی
    با تشکر

  154. Batman کاربر می‌گوید

    تونی استارک
    اونوقت الان آکوامن نیمورو شکست داد بعدش چیشد؟؟ باید اینو در نظر داشت که آکوامن نیمور و آیرون منو باهم حریفه نه اینکه آکوامن نیمورو بزنه بعدش بشینه نگاه کنه!!! خب پس کی اتریگنو بگیره؟؟ چه سایتی میگه بیگ باردا تو جاستیس لیگه؟؟ هم ویکی‌پدیا، هم فندوم و هم سی بی آر!!!! اسکارلت ویچ هم قدرت تغییر واقعیت داره نه سفر در زمان!!!!( البته همون تغییر واقعیتش هم در سطح بسیار کمه!! )و البته کاپیتان اتم نمیشینه نگا کنه و اسکارلت ویچو به دنیای کوانتوم میبره و همونجا کارشو تموم میکنه!!! و وقتی نه کمیک خوندی نه اطلاعات داری الکی از خودت حرف در نیار!!!
    پاور هاوس
    حرف تو هم که مشخصه چرته!!همین نیمور فینیکس تو جنگش با اونجرز هم ثور و هم رد هالک با یه ضربه دهنشو پر خون کردن و یا کینگ ثور با یه ضربه مون نایت فونیکسو پخش بر زمین کرد!!!( پس اما فراست فینیکس ثور عادیرو نمیتونه راحت بزنه!! )نیمور فونیکس هم شاید بخش کمی از نیروی فونیکسو داشته باشه ولی نمیتونه به طور کامل از اون بخش استفاده کنه!!! و در نهایت، اسکارلت ویچ در حد کاپیتان اتم نیست و راحت از اون شکست میخوره!!!

    1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

      باشه بیگ باردا ماله لیگ عدالته و باید با بانو سیف که جزء یارانه ثور هست مقایسه بشه که برابرن
      اسکارلت ویچ کل لیگ عدالتو میزنه بعد با کاپیتان اتم مقایسش میکنی که حتی از سوپرمنم ضعیفتره
      جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آکوامن مرد آهنی و نیمورو حریفه😂😂😂😂😂😂😂
      آکوامن به زور نیمورو شکست میده
      اگه آکوامن یه هیولای دریایی بیاره نیمور هم میتونه همین کارو انجام میده
      ما داریم خودشونو تکی باهم مقایسه میکنیم
      اسکارلت ویچ میتونه قبل از اینکه کاپیتان اتم کاری بکنه واقعیتو تغییر بده
      طوری که اصلا اون جت فضایی هیچوقت پیدا نشده تا باهاش کاپیتان اتمو بترکونن و اونم قدرت های اتمی به دست بیاری

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببین کاپیتان اتم اسکارلت ویچو میزنه و از سوپرمن قویتره میگم کاپیتان اتم قدرت تغییر واقعیت داره از سوپرمن؟! کاپیتان اتم بسیار فویتر از سوپرمنه اصلا اطلاعی از این شخصیت نداری کاپیتان اتم اسکارلت ویچو میزنه و خیلی قویتره بعدهم آکوامن نیمور رومیزنه

        1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

          هیچ سایتی در دنیا وجود نداره که حرفات رو تایید کنه
          آقای ادمین شما بگو کدوم سایت هست که بگه کاپیتان اتم توانایی تغییر واقعیت داره

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            وقتی چندبار تو کمیک اینکار رو کرده فکرکنم دیگه سایت تایید کنه یا نکنه چه فرقی داره وقتی یه یونیورسو ساخته

            1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

              آخه کی گفته با تغییر واقعیت میشه یونیورس ساخت
              اون کارو با توانایی به کار گیری اتم ها کرد

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                نه توانش رو داره چند بارهم کرده با انرژی کوانتمی این تواناییش بیشترهم میشه خب با همونا وقتی تونسته یکیونیورسو بسازه اسکارلت ویچو میزنه تو قلمرو کوانتم و با انرژیش قادرمطلقه و این تونایی رو بدست میاره

          2. Goku
            Goku کاربر می‌گوید

            🥺

      2. Randall sepector کاربر می‌گوید

        وای چه متالپ تنذی چه گدر کیفیدم من
        شته متالپ تنذ شما بسیار پالاصت لطفا دیچر نفرثطید هرگذ چون متالپ تنذ خونم بصیار بالا رفطه و ممکن حثت اویردوز کنم
        حالا لفت بده

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          جسارتا با کی بودین؟

        2. TUNI STARK کاربر می‌گوید

          این چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟
          حالت خوبه ؟؟؟
          یه کلمه درستم توی حرفات نبود
          تو اول خوندن نوشتن یاد بگیر بعد نظر بده

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
            باشع هطما انچام میذحم

      3. Batman کاربر می‌گوید

        تونی استارک
        لیدی سیف جز اونجرز نیس و یجورایی جز متحدان اونجرزه که اگر متحدان رو هم در نظر بگیری جاستیس لیگ با اقتدار بیشتری میبره!!!خب اینکه اسکارلت ویچ جاستیس لیگو میزنه که جوکی بیش نیس چون مثلا دکترفیت میتونه بزنتش و کاپیتان اتم هم از سوپرمن قویتره!!! چون نبرد آکوامنو نیمور زیر آبه پس آیرون من کار زیادی نمیتونه بکنه ولی حتی اگه تو آب هم نباشه باز آکوامن میبره چون ترایدنت به زره امپریکس نفوذ کرده پس ینی آکوامن با یه ضربه ی ترایدنت میتونه کار آیرون منو تموم کنه و همچنین ترایدنت به پوست دارکساید هم نفوذ کرده پس لازمه به نیمور اصابت کنه تا با ضربه ی بعد ترایدنت نیمور نفسای آخرشو بکشه!!! تغییر واقعیت اسکارلت ویچ هم در حدی نیست که بخواد گذشته رو تغییر بده و همچنين قدرت سفر در زمان هم نداره!!! ولی کاپیتان اتم راحت میتونه اونو به قلمرو کوانتوم ببره و اونجا با یه ضربه اسکارلت رو محو کنه!!!

        1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

          دوست عزیز تو اصلا میدونی تغییر واقعیت یعنی چی ؟؟؟؟؟
          مسلما نمیدونی
          یعنی تغییر وقایع گذشته و آینده
          اگه اینجوریه که ثور واندروومن،هاوک گرل،هاوک من،شزم،بیگ باردا و بتمن رو با هم حریفه سنتری هم سوپرمنو میزنه و اسکارلت ویچ هم کار بقیه رو تموم میکنه

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            نه کاپیتان اتم از اسکارلت ویچ قویتره اگه کاپیتان اتم تازه ورلد فورجر که به راحتی اسکارلت ویچو میزنه هم هست پس به جای دست کم گرفتن لطفا با اطلاع حرف بزنید سنتری هم عضو اصلی انتقام جویان نیست مدت خیلی کمی عضو این گروه بوده و اصلا سنتری رو درنظر بگیریم سنتری رو که کاپیتان اتم راحت دخلشو میاره و ورلد فورجر هم دخل اسکارلت ویچ و بقیه رو که البته کاپیتان اتم خودش اسکارلت ویچو حریفه

            1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

              داش ورلد فورجر مال لیگ عدالت نیست
              دارم میگم کاپیتان اتم نمیتونه واقعیت رو تغییر بدهه بعد تو داری با اسکارلت ویچ مقایسش میکنی
              شما چرا خودت یه بار مقایسه نمیکنی

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                چرا ورلد فورج مال لیگ عدالته کاپیتان اتم قطعا قویتر از اسکارلت ویچه

                1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                  من مگه نمیگم به این آقا ریپلای نزنید

                  1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

                    جناب عالی چیکاره اید

                    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                      به کجا چنین شتابان
                      کلا چند وقته کمیک میخونی ؟ میشه در مورد شخصیت ایرون من و فلسفش صحبت کنی ؟ مردان ایکس چی ؟ یکم از کمیک های مردان ایکس بگو شخصیت هاش
                      خواهشاً این اسم رو بردار اسم های بزرگ آدمو بزرگ نمیکنه

                2. TUNI STARK کاربر می‌گوید

                  اون مدت بسیار کمی عضو لیگ عدالت بوده
                  و حتی با لیگ عدالت هم جنگیده
                  مگه اینکه زاتانا اسکارلت ویچو شکست بده وگرنه هیچ کس در لیگ عدالت توانایی شکست اسکارلت ویچو نداره

                  1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                    Tuni stark
                    دکتر فیت کشکه دیگه نه؟

                  2. Randall sepector کاربر می‌گوید

                    پسر جان تو کلا چند ساله کمیک میخونی از ایرون من که اسمتو گذاشتی تونی استارک که اشتباه هم نویشتیش ؟
                    میتونی برام چند تا کمیک خوبشو نام ببرید نه جدا بگو
                    ماربول فن که میگن همینه

  155. TUNI STARK کاربر می‌گوید

    ادمین ریپلایمو تایید کن
    اینا کفر آدمو در میارن حالا من یه احمق گفتم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      تویی که آدمو عصبی میکنیو فقط شخصیت های مقابلت رو دست کم میگیری

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      Toni stark
      مثلا هم کامنت جنابعالی تایید بشه هم چه مطلب طنز دیگه ای قراره بگی؟ شمارش کمیک خوندنت مطمئنم چهار رقمی نیست. تو اول بدون فحش دادن و بی احترامی کردن اون کامنتی که بهت دادم ریپلای کن و دلایل من رد کن بعدش با هم بحث می کنیم. محض اطلاعت بگم امپتی هند نقطه تاریک رایتر و میلکمن هم آواتار نویسنده است و تونسته پرزنس شکست بده. البته اگر نتوانستی دلایل من رد کنی همون راهکار گریه کردن و به اتاق رفتن انتخاب کن.
      بدون عشق و لبخند :/

      1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

        فقط اون بدون عشق و لبخند :/

  156. mohammad 2 کاربر می‌گوید

    داداش معلومه لیگ عدالت از هر لحاظ قوی تره

  157. K.M کاربر می‌گوید

    ببخشید درمورد اینکه قویترین صلاح مال مارول موافق نیستم قوی ترین صلاح مارول قلب عالمه که از لبتاب رایتر ضعیف تره

  158. K.M کاربر می‌گوید

    ببخشید درمورد اینکه قویترین صلاح مال مارول موافق نیستم قوی ترین صلاح مارول قلب عالمه که از لبتاب رایتر ضعیف تره

    راجب این دوصلاح که می خوام بگم هم اطلاعات زیادی ندارم شمشیر ادین وشمسیرسوپرمن شمشیر ادین:وقتی گالاگتو س فهمید که می خوان با شمشیر ادین بهش حمله کنند ترسید وفرار کرد
    شمشیر سوپرمن: شمشیر سوپرمن سوپرمن رو تقریبا قادر مطلق و تقریبا دانای مطلق کرد
    پس شمشیر سوپرمن قوی تره
    اگه اشتباه می کنم بگید(

    1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

      داش
      قوی ترین ((سلاح)) مارول قلب عالم نیست
      اتاق آفرینش هست
      همون اتاقی نویسنده ها توش کمیک مینویسن
      یعنی جایی که د رایتر مارول توش هست
      در نتیجه برابره

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        خب دیسی هم همچین جایی باید داشته فکرکنم چون د رایتر داره و اینکه والای همگان اصلی همون د رایتر دیسیه حکم همونو داره کمی ضعیفتره‌ از د رایتر و مخالفش امپتی هنده

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید دیسی هم کامپیوتر رایترو داره که باهاش برابری میکنه

  159. K.M کاربر می‌گوید

    ببخشید دستم به ارسال خورد منظورم سیسکو امون ودکتر منهتن بود که کاربرهای باتجربه هستند نه این مارول یا دی سی فن‌های‌تعصبی
    بعدهم اگه شمشیر ادین قویتر باشه ادین که به انتقام جویان کمک نمیکنه

    1. کسی که کمیک میخونه نظر میده!!! کاربر می‌گوید

      داش
      شمشیر اودین اولا نه شمشیر ادین
      دوما شمشیر سوپرمن واس قبل بحرانه

  160. کاپیتان رجرز کاربر می‌گوید

    بچها لطفا نظرهاتون راجب این ها بگید
    کاپیتان اتم توی بعد کوانتومی علیه واندروومن ساعت ساحرگی
    انتی مانیتور بحران در زمین های بینهایت علیه تانوس با دستکش بینهایت
    سنتری استیبل و پایدار علیه ورلد وار هالک
    دکتر منهتن علیه تانوس با قلب عالم
    مستر میکسزتپتلک ورلد فانیست علیه ترو فورم دارکساید
    مسترمیکسزتپتلک علیه اودین با شمشیر اودین و زره نابودگر و همچنان کمک شورا اسکای فادر ها
    واندروومن ساعت ساحرگی علیه اسپیس پانیشر هالک
    انتی لایف اینتیتی ( نیمه تاریک سورس ) علیه مولکول من
    واندروومن محسور شده علیه سول فایر دارکساید
    اودین دیسی علیه ورزن جدید دارکساید که اسپکتر و فانتوم رو کشت فک کنم اسمش اینفینیت فرانتیر دارکساید هست
    ممنون هرکی جواب بده من خودم تو اینا خیلی تردید دارم فقط لفطا با دلیل جواب بدید برای هرکدوم مهم نیست طولانی بشه ۶۰ خط هم بشه میخونم

    1. امپتی هند کاربر می‌گوید

      ۱-واندروومن ساعت ساحرگی به راحتی کپ اتم رو حتی توی رلم خودش شکست میده مهم نیست کپ اتم کجا باشه که با راه رفتن کوه هارو جابجا میکنه یا میتونه از فیرست او فالن که یک فرشته کهن سقوط کرده مثل لوسیفر هست به مراتب قویتر باشه خلاصه که واندروومن به راحتی هرچه تمام تر
      ۲-انتی مانیتور بحران مالتیورس رو حدودا نابود کرد
      ۳-سنتری
      ۴-ااا نبرد خوبیه و حدودا نزدیک اما نظرم کمی رو دکتر منهتن هست
      ۵-مستر میکسزتپتلک ورلد فانیست با اقتدار
      ۶-مستر میکسزتپتلک در کسری از ثانیه
      ۷-واندروومن ساعت ساحرگی به اسانی
      ۸-عااا کدوم ورزن مولکول من ؟؟؟؟
      ۹-این یکی خیلی جالبه اما نظر نمیدم چون نمیتونم یک نظر ۱۰۰ درست بدم
      ۱۰-دارکساید اینفینیت فرانتیر حدودا قلب عالم یا ایوری کینگ لول هست و دست بالاتر رو داره
      خلاصه که اره

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        خواستم خط اول جمله ام رو تصحیح کنم منظور بنده

        ۱-واندروومن ساعت ساحرگی به راحتی کپ اتم رو حتی توی رلم خودش شکست میده مهم نیست کپ اتم کجا باشه نمیتونه کسی که با راه رفتن کوه هارو جابجا میکنه یا فیرست او فالن که یک فرشته کهن سقوط کرده مثل لوسیفر هست رو به راحتی شکست بده قدرتمند تر باشه

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        البته واندروومن عادی شانسی جلو کپ اتم نداره

  161. محمد احمدی کاربر می‌گوید

    سلام
    شما هنوز یکی از قوی ترین و سریع ترین دشمن دیسی
    ساویتار رو نگفتید اگه این شخصیت هم بیاد با لیگ عدالت متحد بشه به راحتی انتقام جویان رو نابود میکنه با یه قدم کل انتقام جویان رو میکشه یا بهتر میتونه سر۳دقیقه به گذشته برگرده و کودکی انتقام جویان رو بکشه

  162. […] انتقام جویان نهایی محصول سال ۲۰۰۶ نام انیمیشنی است که بر اساس کمیک های ultimate مارول ساخته شده و یک ماجراجویی اکشن را ارائه می دهد. داستان این انیمیشن بدین صورت است که هنگامی که زمین توسط یک نیروی بیگانه مورد حمله قرار می گیرد، ژنرال فیوری سعی می کند تا مرد آهنی، ثور، واسپ و کاپیتان آمریکا را برای نجات جهان متحد کند. متاسفانه داستان این انیمیشن چنگی به دل نمی زند، یا اینحال یک انیمیشن عالی اقتباس شده از کمیک های مارول است. […]

  163. Raha کاربر می‌گوید

    الان خود اسکارلت ویچ انقدر قدرتمنده که میتونه واقعیت رو توی کل زمین تغییر بده (مثل کمیک خاندان ام) چرا کسی اونو حساب نمیکنه؟دکتر استرنج استاد هنر های اسرار آمیز و جادوگر اعظمه،میفهمین این مقام یعنی چی؟ثور خدای رعد برقه،ثور حتی بدون استفاده از رعد و برق تونست واندر وومن رو شکست بده!تو رو خدا آبروی آیرون من رو با مقایسه ی زره اش با بتمن از بین نبربن!آیرون من انقدر رباط و زره داره که برای خودش یه ارتش درست میکنه!هالک انقدر قویه که میتونه خیلی راحت آدم رو تیکه پاره کنه،حتی اگه یادتون باشه تو فیلم انتقام جویان لوکی گفت:من یه ارتش دارم.  و آیرون من در جوابش گفت:ما هم یه هالک داریم!بلک ویدو بدون هیچ قدرت فراطبیعی،اسلحه یا…تونسته عضو انتقام جویان بشه و دخل دشمنش رو بیاره،تو نبردی که دشمن های بلک ویدو همه یه مشت بیگانه یا ابر انسان  هستن بلک ویدو دووم میاره که هیچ،شکست شون هم میده!نیمور انقدر قوی و قدرتمنده که تونسته خیلی راحت سیل بزرگی به وجود بیاره که کشور واکاندا رو نابود کنه،علاوه بر این،نیمور نصف قهرمان های مارول رو تونسته زیر آب شکست بده!ویژن انقدر مقاوم و قویه که سوپرمن حتی اگه خودش رو به آتیش بزنه هم نمیتونه نابودش کنه کوئیک سیلور انقدر سرعت زیادی داره که میتونه گردباد درست کنه یا حتی از اجسام رد بشه!اسپایدرمن با این سن و سالش میتونه خیلی راحت یه اتوبوس رو بلند کنه و برترین دشمنان مارول رو شکست بده!کاپیتان مارول هم که قدرت هاش با سوپرمن برابری میکنه.

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بتمن از آیرون من قویتره کاپیتان اتم روهم حساب کن کاپیتان مارول ابدا برابر با سوپرمن نیست نیمور رو که آکوامن میزنه کاپیتان اتم هم از پس اسکارلت ویچ برمیاد ثور هم که سوپرمن میزنتش و اینکه درکل لیگ عدالت برندست

  164. ثور خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    سلام شما کمیک رو میگی یا سینما تو سینما که اونجرز لیگ عدالتو میکشن چون سینما اونجرز حد اقل ۱۰۰نفر میشن ولی لیگ عدالت خیلی کمن و تو.کمیک مارول مردان و چهار شگفت انگیز ازگاردی هاو خیلی های دیگه هست خخخخ

    1. پروردگار دووم کاربر می‌گوید

      داری چی میگی لیگ ادالت هتا تو سینما از انتقام جویان قوی تره تنها کاپیتان اتم برای انتقام جویان بسه

  165. ALI کاربر می‌گوید

    هالک اگه یه بشکن با سنگها بزنه تمومه

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      #ALI
      🙄 مگه کشکه

  166. […] اما وفاداری او به امپراطوری کری باعث می‌شود در مقابل انتقام جویان مخصوصا ثور قرار بگیرد. اگر چه او ژن اترنالز را دارد اما […]

  167. […] اونجرز محبوب ترین گروه از ابرقهرمانان در کمیک که مارول را با شهرت خود به محبوبیتی بی سابقه رسانده اند یا بهتره بگم (گروهی از افراد قدرتمند که دور هم جمع شده اند تا به چیزی فراتر تبدیل بشوند تا هروقت که به آنها نیاز بود در نبرد هایی بجنگندکه آدم های عادی توان شرکت در آن را نداشتن). این محبوبیت فقط مختص کمیک نیست و دنیای سینما را هم شامل میشود. این گروه همواره در طول سال های حضورش در کمیک بار ها دچار تغییر در اعضای آن شده ولی ما قصد داریم در این مقاله بپردازیم به قویترین اعضای آن در طول تاریخ حتی آنهایی که سابقه ای هر چند کوتاه در این گروه داشته اند. […]

  168. […] انتقام جویان در مقابل لیگ عدالت […]

  169. امیر محمد کاربر می‌گوید

    به به چقدر کامنت بیا تخمه بشکونیم

    1. کاربر می‌گوید

      😂😂😂😂

  170. کاربر می‌گوید

    بابا بس کنین دیگه، دکتر منهتن اینارو پودر می‌کنه انتقام جویان و لیگ عدالت و بلابلابلابلابلا😅😅 ، خود دکتر استرنج تو کمیک مارول علیه دی سی از اون یکی دکتره چی بود اسمش آها فیت 😂😂😂 شکست خورد برین سرچ کنید انتقام جویان علیه لیگ عدالت یا مارول علیه دی سی، یکی از اینا بعد برین تو ویکی پدیا اصن کاتانا تاتارا اسکارلت جوهانسون (همون واندا تاکسیموف) رو ناک اوت کرد 😂😂😂 اون چالاکتوس هم، اسپتکر خاکشیرش می کنه(توجه داشته باشید که اسپتکر چالاکتوس رو نابود می کنه) 😅😅 بقول کاربران عزیز لوفیسر هم 😂😂😂لیوینگ چیچیو رو نابود می کنه (همون بارگاه زندگی)😅😅😅😅😅, اصن جان کنتانتین🤣🤣 ، اون آهنگره اسمش چی بود یه چکش هم دستش بود اها ثور چودینسون رو 😂😂😂با یه عجی مجی لاترجی تبدیل می کنه به یه خرگوش 🤣🤣🤣🤣اصن توتر من اون یارو بالای همتان رو باربیکیو می کنه😂😂😂😂 بعد بتمن با یکی از همون بترنگاش هالک رو می فرسته به اتمفسر 😅😅🤣🤣🤣😂😂😂 اصن تانوس جلو لایت ساید حتی با اون دتکش چی چیت هیچه 🤣🤣🤣🤣

  171. Knull کاربر می‌گوید

    خیلی مقاله ی بدی بود.بنده مخالفم

  172. بردیا کاربر می‌گوید

    بنده به شخصه میگم این یکی از بد ترین مقاله های سایت بود.بنظرم اونجرز برنده میشه

  173. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    کاملا موافقم

  174. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    اقا حق گویان ، معترضین به چی؟
    متحدین مگه فقط آمازون و آتلانتیس و چهارتا گرین لنترنه؟
    مانیتور ها
    اسپکتر
    ورلد فورجر
    مانیتور مار نوو
    فانتوم استرنجر
    تمام فرشتگان مقرب
    قدرتمندترین عضواونجرز؟ استاربرند
    اما واسه جاستیس لیگ زاریئل عضو رسمی و فرشته مقرب خود شمشیر شعله ورش یه مالتیورس رو خاکشیر میکنه
    همون زاریئل باشه تمام اونجرز خاکستری بیش نیستند
    مشکل این مقاله این بود که نهایت قدرت استیس لیگ رو سوپ میدونس

  175. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    ادمین تایید کن دوساعت نشستم نوشتم
    بسمه تعالی
    خب بر خلاف دوستان که فک میکنند سطح سایت قبلا بالاتر بوده واقعا قبول ندارم
    کامنتای این مقاله رو میخونم مارول فنا هیچی حالیشون نیست از دیسی مخالفت میکنن و بدتر از اون دیسی فن ها هم از دیسی حالیشون نیست که یک جواب درست درمون بدن تا مارول فن ها حرفی نداشته باشن
    اقا ته قدرت اونجرز؟؟ استاربرند؟ حله
    ته قدرت جاستیس لیگ؟! زاریئل عضو رسمی(نه موقتی) و فرشته مقرب که با فوت کردنش نصف مارول به کاف میره ، شمشیر شعله ور زاریئل مالتیورس پودر میکنه، بعد دقیقا استاربرند میخواد چه شکر مبارکی بخوره؟
    متحدین هم واقعا نیازی نیست ولی
    اسپکتر
    فانتوم استرنجر
    ورلد فورجر
    مار نوو
    مانیتور ها
    تمام فرشتگان
    سوپرمن پرایم وان
    تات ربات
    منهتن
    آزگارد دیسی
    گادژ آو المپوس
    متحد اونجرز؟
    نه قلمرو؟
    بیمولا اودین دیسی …..
    اودین مارول;
    با فکر کهکشان ساخت
    سلستیال زدم
    با ضرباتش کهکشان میلرزه
    نهایت فیتش، فیت های دیگه داره ولی قدرتمندترین شاهکاراش همینن.
    حالا اودین دیسی با اشاره یونیورس میسازه
    کهکشان««««««« یونیورس
    حالا سلستیال؟ اگه اشتب نکنم قدرتمندترینشون همون اسکاتانه که نهایتا هم رده دادگاه و مالتیورسال سطح بالاست
    حالا اودین اسکاتان زده؟ نه سلستیال عادی که حاجی گالان هم با اشاره پنج تا پودر کرد ،الان بردیا میگخ سلستیال عادی مالتیورس خلق کرده
    پسر گل گلاب وقتی سلستیال عادی یونیورساله ، چه جوری مالتیورس خلق میکنه؟
    یونیورس «««««««««««««««« مالتیورس
    حالا اودین دیسی میتونه واقعیت رو طوری تنظیم کنه که اودین مارول و اونجرز هرگز ((وجود)) نداشتند. اودین سان حالا فهمیدی چرا میگم اودین دیسی چندین برابر قدرتمنده؟؟
    بیمولا قسم که من حوصله بحث ندارم گرنه…..
    زیاد رفتیم جاده خاکی
    خب سوپ پرایم وان هم میزاریم جلو اودین که جناب ایروانی راضی شه
    اودین کهکشات خلق کرد
    پرایم وان ، یونیورس
    قدرت پرایم ۱۳ میلیون عقربه(اسم یک ستاره غول پیکر که خورشید جلوش مث موریانه جلو دایناسوره)
    پرایم آواتار پرزنسه
    مورد حمایت پرزنسه
    حالا آنتی فیت پرایم وان هفت گناه ، هفت نهاد کیهانی / جادویی/ عرفانی قدرتمنده
    آنتی فیت اودین عمه جین
    تفاوت قدرت رو مشاهده کردین؟
    شایدتحدین دیگه هست اها
    فونیکس و سیلور سرفر
    همون اودین دیسی برا سیلور بسه
    کازمیک آرمور متحد درجه یک سوپ و شزم که با نیگا کردن فونیکس فورس رو به کاف میده
    الان رون کینگ و اولد کینگ متحد اونجرزن؟ اگه هستن جای بحث داره
    حالا من هیچی حالیم نیست و نوب هیچ چیز ندان و ۱۲ ساله از کرجم😂
    با این کامنت انتظار احترام دارم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      بیا بدون توهین همچون ادمی زاد بحث کنیم.اوکی؟؟
      خب اول اینکه پرایم و تات روبات نسخه هایی از سوپی هستن.یعنی نباید حساب شن.اگه بشن که…
      متحدین اونجرز تا جایی که یادمه
      فونیکس
      ارتش والهالا
      نه قلمرو
      ایکس من
      چهار شگفت انگیز
      دادگاه زندگی
      فونیکس فورس
      نهادهای مثبت مارول
      کاپیتان مارول
      انیگما فورس
      شورای اسکای فادر{کلییییییی خدا شامل این شوران}
      زاریئل کی عضو جاستیس لیگ بود.هرکی کمکشون کرده عضوشونه.عجب
      عزیزم فقط اولین بار که اودین مارول قدرتشون گرفته که میلیارد هاسال پیشه و الان خیللییییییییی قوی تره یه یونیورسو به راحتی به اف داد.بازم میگم اودین مارول>>>>>&g>>>>>>>>>>>>اودین دی سی
      عزیزم موقعی که نال هیچی نداشت یعنی نه نکرو سورد و…یکی از سلستیال هایی که مولتیورسو خلق کردنو با یه حرکت کشت.ببینم نکنه اون میتونه سلستیال های سطحه بالا رو بزنه؟؟؟یعنی مگاورساله؟؟؟؟عجب.نتیجه گیری جالبی بود.الان نال شد مگاورسال.تبریک
      اودین مارول{کلا ازگاردیان مارول}جلو تغییر واقعیت مقاومن و حتی از خط زمانم حذف نمیشن{کانگ یک بار سعی کرد نتونست.کانگو که دذیگه قبول داری؟؟نداری؟}
      پرایم اصلا نباید حساب بشه هم منم دارم.کازمیک میاری؟؟؟ببین بهت وقت میدم بفهمی این نسخه ی عادیه کازمیک نیست.وگرنه من قوی ترشم دارم.
      در اخر خوشگلم اودینه مارول در حالتی که قدرتشو نداشت با جین جنگید؟؟افتاد؟؟؟

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ظمن اینکه اودین ادین فورسو داره که جلو تغییر واقعیت مقاومه{اودین فورس کاری کرد که ثور جلو اندایینگ استون که میتونست مولتیورسو تغییر بده مقاومت کنه}

      2. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        دادگاه زندگینسخه سوپ؟ پرایم وان میلیون متحد جاستیس لیگه
        کازمیک آرمور هم سوپرمن نیست مخلوق پرایمال مانیتور به شکل سوپه
        هیچ ربطی نداره اگه رون متحد بود منم حسابش میکردم
        درضمن :
        من زاریئل , فرشته مقرب ، برای امروز و(( همیشه)) به لیگ عدالت می پیوندم تا وظیفه ام را پس از ترک بهشت ، در زمین ادامه بدم
        بخشی از دیالوگ زارئل(اسم کمیک رو با شماره دارم) سوگند یاد کرده نه برای کمک بلکه برای پیوستن
        بعد هم داش
        قدرتمندترینشون دادگاه زندگیه دیگه اونم نهایتا مالتیورسال سطح بالا.
        مار نوو یک مگاورسال سطح متوسط
        متوجه تفاوت قدرت شدی؟
        اودین سلستیال کی رو زد؟؟ اوکی قدیمشون خالق مالتیورس ولی ایا اودین همونا رو زد؟
        بعد هم کانگ حذف از تایم لاینه
        در ضمن تغییر واقعیت کمترین کاریه که اودین دیسی میکنه ایشون فیت ها و توانایی های بیشماری دارر صورت نیاز میگم

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اومدم سراغت
          من کی گفتم دادگاه نسخه ی سوپه؟؟این حرفت مثل این میمونه بگم رون کینگ ثورم متحدینه اونجرزه
          عزیزم اونجرز متحدینه قدرتمندی دداره.من اونایی که به خاطر داشتمو گفتم
          من کی اودینو گفتم؟؟؟میگم سلستیال های سطح عادی میتونن مولتیورس خلق کنن همین ربطی نداشت
          لطفا از فیت های گران بهای اون رو بگو.گفتم ی=اندایینگ استون که میتونه در مقیاسه مولتیورس تغییر واقعیت بده بخاطر اودین فورس رو ثور اثر نکرد.دیگه اودین که هیچ.حرفات اصلا منطقی نیست

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            ادمین دیگه به سیم اخر زدم ایتو تایید کن جان هر کی دوست داری
            نه من نگفتم که گفتی دادگاه نسخه سوپه کیبوردم قاطی کرده
            من نمیگم چون پرایم وان نسخه سوپرمنه دارم میگم متحد هدرجه یک جاستیس لیگه چون چن بار به کمکشچن اومده
            بس کن بردیا
            بشین اون فاینال کرایسز کوفتی رو بخو ن تا بفهمی که تات ربات متحد شزم و سوپه
            فاینال کرایسز: سوپرمن بیاند ایشو ۲،اگه نمیری تو رید کامیک آنلاین حق نداری تکذیل کنی چون چیزی از کمیک حالیت نیس و فقط یک نوبی سرشار از پرستیژ
            توانایی های اودن دیس بی صاحاب
            قدرت ها و توانایی ها: ویژگی های فیزیکی فوق بشری، جاودانگی (نوع ۱ و ۲)، تاب برداشتن واقعیت، دستکاری ماده، دستکاری فضا-زمان، پرواز، تلپورت ،تغییر شکل، بی جسمی، جادوی سطح ۱۰ از ۱۰

            بعدی را ایجاد کرد که خط داستانی Last Days of the Justice Society در آن اتفاق می افتد

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              عزیزم بنه نیز میتوانم که رون کینگ ثور و ویزن هوس اف ایدیا رو حساب کنم.
              توانایی های اودینه با صاحاب
              زور زیاد{با یه ضربه گالاکتوسو بیهوش کرد}جاودانگی{قبل از خلقتم وجود داشته کمیکه thorاگه اشتباه نکنم#۶۰۳}وارونگیه یوینورس
              جذب انرزی{نیرویی که میتونست مولیتورس به اف بده رو جذب کرد}
              استقاامت بالا
              بخشی از روح اون اینفینتی که یک نهاد انتزاعیه رو ساخت
              تلپروت{با فرک کردن بشرو به یک بعد دیگه برد}
              دانش بسیار بالا
              تجربه ی خیلی زیاد
              جادوی سطح بسیاااااااااار بالا
              خود بگو کدوم؟

            2. Goku
              Goku کاربر می‌گوید

              #دارک نایت

              میگم اودین دیسی تا چه اندازه از اودین مارول قویتره

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                فشار بخور.که خودتم میدونی مال مارول بهتره

              2. Dark Knight
                Dark Knight کاربر می‌گوید

                اگه اودین فورس نباشه شبیه جوجست برای اودین دیسی

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  اگر نیروی خورشید نباشه سوپرمن جلو بلک ویدو شوخیه

                  1. Goku
                    Goku کاربر می‌گوید

                    #بردیا

                    بابا خفن😂

                    1. Dark Knight
                      Dark Knight کاربر می‌گوید

                      نمیدونه که چه کار های حقی کرده بدون خورشید

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      عزیمز همونم اگه انرزیه خورشیدو ذخیره نکرده بود نمیتونست{میدونم چه کارهایی کرده ولی همونم از خورشید انرزی گرفته بود از قبل که یه حالت ذخیره کرده بود}

                    3. Dark Knight
                      Dark Knight کاربر می‌گوید

                      استاد بردیا
                      میشه بگی چرا پس فک مانگول را در ۱۰ متری یک ستاره خورشید قرمز در اورد بدون هیچ ذخیره انرژی خورشید زرد؟

  176. spider کاربر می‌گوید

    من با شناختی که از دوتا دارم،میتونم بگم جاستیس لیگ پیروزه،مگه اینکه اونجرز کسی رو داشته باشه که بتونه با دکتر منهتن رقابت کنه.هست؟

    1. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      منهتن عضو جاستیس لیگ نیست
      باید کسی رو داشته باشن که با فرشته قدرتمندی همچون زاریئل مقابله کنه و با توجه به شناختی که دارم کسی رو ندارن

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        زاریئل کی عضو بود
        خب اوکی فونیکس

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        اقا اوکی زاریئل عضوه ولی تا جایی که میدونم اینقدرم که تو میگی قوی نیست

      3. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        بورساب من دشمنت نیستم
        فقط چند خط خوندی از زاریئل؟ سوپرهیرو دیتابیس و چهارتا ویکی فندوم؟
        شمشیر شعله ور زاریئل یکی از قدرتمندترین سلاح های کمیکه که درحد شمشیر مایکل دمیورگوسه
        الان من میشناسمت میخوای سطح زاریئل رو بیاری پایین تا فونیکس رو برتر بدونی فونیکس خیلی دست و دلباز باشه میاد کمک میکنه چه برسه به مبارزه با یه فرشته قدرتمند که اسپکتر موشه براش
        استاربرند یونیورساله پسر گل گلاب
        زاریئل حداقله حداقل حداقل اندازه اسکاتان مولتیورساله در ضعیفترین حالت
        یه بارم شده حرف دیگرن رو بپذیر
        بیمولا قسم نوشتم دوساعت تایپ کردم درجواب کامنت بالات شارز گوشیم صفر شد باز نوشتم…. هیچ کس به جز من نمیکرد

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          عزیزم رازیئل تهش مولتیورسال سطح پایینه همین
          استار برند یونیورساله؟؟جالب نبود.کسی که بیاندر کشت.ضرباتشونو تحمل کرد
          نیروش در حدی زیاده که مولتیورسو بهم میریزه
          کسیک ه به معنای واقعیه کلمه قدرتش بینهایت توصیف شده یونیورساله؟؟جالب نبود

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          که یکی از قوی ترین شمشیرا کمیکه؟؟یادمه اینو راجب شمشیره اله کشم میگفتی

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            اقا شمشیر فرشته هستش
            میشه استدلالات نداشته ات را شرح دهی برای اینکه زاریئل مولتیورسال سطح پایینه؟

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              عزیزم ببین در حال حاظر پرزنس مولتیورساله سطح بالا هست.در واقع فرشتگان مغرب از اون ضعیف ترن{حالا میگه نه قوی ترن}و زیر دست اونن و جلوش هیچ کاری نمیتونن بکنن.حالا لوسیفر که مولتیورسال متوسطم هست هم همینطور بازم از فرشتگان در حال حاظر قوی تره.یعنی زاریئل سطح پایین یا خیلی پره پرش سطح متوسطه که بازم از استار برند و فونیکس میخوره

        3. Dark Knight
          Dark Knight کاربر می‌گوید

          بقول جناب ایروانی
          کم مضخرف بگو
          پرزنس امنیورساله گادونوم یه چی یاد داد که مندراک رو زده ما هیچ جای فاینال کرایسز شاهد مرگ پرزنس توسط مندراک نبودیم
          از ترایگان ترسید هم خب پس از کلی تحقیقات بدین نتیجه رسیدم که اصن ترایگان یک بار هم پرزنس رو ملاقات نکرده
          و هرگز اکلیپسو با پرزنس درگیری مستقیم نداشته فقط یه بار همون ۱۰۰ میلیارد سال پیش که پرزنس اکلیپسو رو خلع مقام کرد اینکه اکلیپسو خدای یگانه دیسی رو کشته یه یه دروغ من در اوردیه
          خود پریچوآ به اون عظمت هنوز مگاورساله و اونم بخشی از کره خدایانه اونوقت چطور پرزنس امنیورسال سگ تو کره خدایانه ؟
          بنابراین پرزنس امنیورساله و چرت و پرتات رو برا خودت نگه ار
          اگه دلیلی به جز اینا داری برا پایین کشیدن پرزنس بگو

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            خیلی شخصیتای ورتیگو از جمله لوسیفر ریتکان شدن.و همچنین پرزنس.https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fqph.fs.quoracdn.net%2Fmain-qimg-02d6d65a466979f2fff9933771d6c8fd&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.quora.com%2FWho-would-win-Scarlet-Witch-or-Trigon&tbnid=jGn79tebwG9haM&vet=12ahUKEwjQh4D5xPrzAhUEhXMKHYPYBl8QMygEegQIARA1..i&docid=Tu7ZbT6jPHCUUM&w=781&h=1200&q=trigon%20vs%20practise&client=opera&ved=2ahUKEwjQh4D5xPrzAhUEhXMKHYPYBl8QMygEegQIARA1مطمئنی ملاقات نداشتن؟؟نه اون که بله منتها اکلیسو طیه یک ماجرایی یک غلطی میکنه و میگه خدا مرد.همین
            خب هست بعد از ریتکان یه سگ به اسم ویس اگه اشتباه نکنم شد تو کره ی خدایان.خیر از ترایگان نترسیده منتها یکبار با هم جنگیدن تو اون کمیک نشون میده پرزنس زندست بعده ها نشون میده ترایگانم زندست.یعنی پرزنس ترایگانو نتونست بزنه.یعنی عزیزم پرزنس جونت ضعیف شده دیگه.افتاد؟؟

            1. Dark Knight
              Dark Knight کاربر می‌گوید

              اقا ورتیگو؟
              زاریئل واسه دیسیه بنابراین پرزنس دیسی حسابه اون ماجرای اکلیپسو در کدوم کمیک و کدوم شماره رخ داد؟
              ترایگان هم همینطور؟کمیک با شماره
              اسم کمیک سگه رو هم بده
              نه نیفتاد چون همش بی سر و ته بدون منبع بود

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                پرزنس دی سی گفتم چقدر ضعیف شده
                اینو کاربران سایت یه بار داشتن راجبش بحث میکردن که حتی ام اچ دی کیم گفت اینو خودتم دیدی
                در واقع کدوم کمیک نمیدونم ولی بار ها این اتفاق افتاده.مثلا تو فانتوم استرنجر فتور اند جلد یک ترایگان خیلی واضح میگه من نه از تو نه از خالقت نمیترسم
                تو اون عکسه عکسه سگه رو فرستادم.اونجا یک شورا بود که حتی ترایگان عملا توش داشت دستور میداد.لازم به ذکره که یکی از اعضای این شورا یعنی بلایت پرزنس ازش میترسه.اسمه کمیکشو خودمم نمیدونم حالا تحقیق میکنم پیدا کردم میگم

              2. بردیا کاربر می‌گوید

                اگه اشتباه نکنم کله ماجرا تو فانتوم استرنجر فوتور اند بود

                1. دارک نایت # سید نرو بدون تو نمیشه کاربر می‌گوید

                  چه ربطی به ام اچ دی داره؟ اشتباه کرده
                  دوما توضیح دادم اون ویسه که یک صدم پرزنس هم نیست
                  و فوتور اند رو من مطالعه کردم و هیچ دیالوگی نبود که بگه من نه از تو و نه از خالقت میترسم
                  بعدشم استاد نمیدونی پس؟ اوکی پرزنس امنیورساله
                  دلیل برای پایین کشیدن؟ با کمیک و شمارش موثق باشه

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    دوباره بخون.
                    عزیزم اون خوده پرزنس بود منتها میگم ریتکان شده.بله یک صدم پرزنس قبلی هم نمیشه.مثلا لوسیفرم ریتکان شده که از پسر و نوه ی ترایگان کتک خورد.حالا فهمیدی؟؟پرزنسه الان مولتیوذرساله اینو بفهم.

                  2. بردیا کاربر می‌گوید

                    نه از قبلم این بودهنمیدونم ارتباط چی رو قطع کرد و گفت که خدا مرد.حالا برخی میگن این خدا پرزنس بوده بعضیا مثل من میگن اکلیپسو خرکیه بخواد پرزنسو بکشه

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      بله.استار برند

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        اخه پسر جان
        استاربرند موی دماغ منهتن هم نیست
        منهتن امنیورساله(از پریچوآ قدرتمندتره تغییر عقیده دادم)
        استاربرند نهایتا یونیورسال
        چی از خودت میبافی؟ منهتن عضو جاستیس لیگ نیست ولی متحد سوپرمن حساب میشه

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          یک کمیک که منهتن میاد از سوپی دفاع میکنه؟

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            اخر دومزدی کلاک دوست صمیمی در حد متحد درجه یک که بر روی ماه فضا را تماشا می‌کنند تبدیل شند

  177. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    مالتیورساین که اگه اینفینیتی استونز جز قدرت خارجی حسابه پس مادرباکس و آنتی لایف هم حسابن
    استیو ترور آنتی لایف رو جذب کرد قدرتی گرفت که میتونست کل مالتیورسو با یه هیت پودر کنه
    مادر باکس هم اگر خارج از مالتیورس دیسی باشه ، مالتیورس اینفینیتی ستونز جوکی بیش نیست

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      چی میگی؟؟کشوندی به قدرت خارجی؟؟
      داداش داداش.چندتا بگم؟
      کازمیک کیوب{یه مولتیورسو میتونه خلق کنه}
      نفی کننده ی نهایی{نهاد های انتزاعی هم میتونه از هستی محو کنه}
      اینفینیتی استونز{خودت میدونی}
      میولنیر
      یارن بی یورن
      اودین سورد
      گانگنیر
      پوتک طلایی{مال هرکوله.}
      و…
      بعدشم مگه مادر باکس و انتی لایف سلاحه جاستیس لیگه؟؟؟نه.ولی اینا همه سلاح های اونجرزن

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        یا خدا
        جاستیس لیگ با ایکس فورس فک پریچوآ و بارباتوس دو تن مگاورسال را در اورد قدرت خارجیهم حسابه
        بقیه کامنت به اصطلاح سرشار ز حقانیت را نیز کاری ندارم

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          نام کمیک؟
          بعدشم خب من الان چیکار کنم؟به کتفم من الان چیکار کنم؟؟؟

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            جاستیس لیگ: دث متال جلد ۲۴
            به کتفت؟ وقتی دوتا مگاورسال زدن به کتفت؟ بهانه بهتر نداشتی؟
            ایکس فورس جاستیس لیگ»»»»»»» جاستیس لیگ

          2. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            جاستیس لیگ: دث متال جلد ۲۴
            به کتفت؟ وقتی دوتا مگاورسال زدن به کتفت؟ بهانه بهتر نداشتی؟
            ایکس فورس جاستیس لیگ»»»»»»» اینفینتب استونستونز

  178. بردیا کاربر می‌گوید

    عزیزم رازیئل تهش مولتیورسال سطح پایینه همین
    استار برند یونیورساله؟؟جالب نبود.کسی که بیاندر کشت.ضرباتشونو تحمل کرد
    نیروش در حدی زیاده که مولتیورسو بهم میریزه
    کسیک ه به معنای واقعیه کلمه قدرتش بینهایت توصیف شده یونیورساله؟؟جالب نبود

  179. Goku
    Goku کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود👍
    با نتیجه هم موافقم.

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      معلومه که موافقی.معلومه

      1. Goku
        Goku کاربر می‌گوید

        #بردیا

        خوب الان یعنی مشکلی داری

  180. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    بیاندر های ما بعد رتکن سطح قدرت متفاوتی دارند
    سه تاشون خط خطی کردن دادگاه زندگی رو
    یکیشون کله اش مورد عنایت میولنیر قرار گرفت
    یه دستشون هم استاد استاربرند پوکوندشون
    یه دسته هم حضرت کپ یونیورس….
    نکته قابل توجه اینه که دادگاه مولتیورسال بیاندر های مورد عنایت قرار داده شده توسط استاربرند را نیز حریف است. منهتن امنیورسال(توضیحات درمورد چرایی امنیورسال بودن سلطان منهتن نیز درمقاله کریتوس هست) نیز توانایی کشتن آن دسته بیاندر را با عطسه دارد، بنابراین استاد استاربرند یونیورسال سطح بالاست
    منهتن امنیورسال سطح پایین است.
    اختلاف وحشتناک را مشاهدخ فرمایید

  181. God Venom کاربر می‌گوید

    بردیا و دارکنایت
    کلا اودین از بعد از کمیک رگناروک که رون کینگ ثور زد ایگدراسیل رو نابود کرد و خطوط زمانی رو هم بازنویسی کرد دیگه اون اودین قبل نشد دیگه تو ران جیسون آرون هم هرچقدر که شخصیت پردازیش رو ارتقا داد از نظر قدرت بشدت ضعیفش کرد!!!!! کیتس هم داره راه جیسون آرون رو دنبال میکنه در رابطه با اودین!! و از اونجایی که ثور اودین فورس بدست اورده و شده پادشاه آزگارد دیگه مطمئنا اودین مثل قبل قوی نمیشه مگه اینکه شرور بشه!!!

  182. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    بردیا نوشتار انگلیسی اون سگه ویس رو میگی؟ اینه؟: VOICE?
    اگه اینه خب باید بگم سخت در اشتباهی .
    ویس به معنای صدا یکی از سگ تا آواتا پرزنسه درحقیقت صدای پرزنسه
    هند هم هست به معنای دست اونم آواتار پرزنسه دستشه
    دکوراتور هم یکی دیگه از اوتاراست چشم پرزنسه البته سایه پرزنس هم میگن

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      نه اینجوری نیست راستش باید تحقیق کنم.در واقع بعد از ریتکان دیگه اون پرزنسه قبل نیست.یعنی در واقع خالق سورس هستش و پرزنس فقط به کره ی خدایان حکومت میکنه.

  183. . کاربر می‌گوید

    لیگ عدالت قوی تره

  184. بردیا کاربر می‌گوید

    نخوندم

  185. Al کاربر می‌گوید

    همه شمایی ک میگید لیگ عدالت قوی تره یا انتقام جویان کمی فک کنید ک همه چیز دست نویسنده فیلم هستش نویسنده تصمیم میگیره کدوم تیم ببره و … اما از کجا میدونید من میگم تو اینده اگه فیلمشو بسازن ۲ تا تیم با هم جنگ کوتاهی دارن بعد با هم متحد میشن ک ی دشمن ک تو تارخی فیلما دی سی و مارول قویترین تاریخه بجنگن الکی نظر ندین کی قویتره همه جیز دست نویسنده هاس

    1. SBH
      SBH کاربر می‌گوید

      درسته جناب کاملا درسته
      ولی این مقاله طبق یکسری فاکتور های خاص تایین شده ولی اگه نویسنده بخواد تمام این فاکتورها بی ارزش اند

      1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

        نویسنده محبوب تره رو قطعا پیروز می‌کنه

  186. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    مقاله خوب و جالبی بود
    با نتیجه موافقم

  187. ناشناس کاربر می‌گوید

    سلام بر همگی بیخود خودتون رو خسته نکنین و دعوا نگیرین گروه لیگ عدالت و انتقام جویان هیچ وقت باهم مبارزه نمیکنن و نخواهم کرد اینا باهم دوستن و اگه مشکل خیلی بزرگی پیش بیاد این دو گروه با هم همکاری میکنن اسم گروه میشه عدالت جویان و شما میگین کدوم قوی تره این ابر قهرمانان لیگ عدالت و اتقام جویان هر کدوم قدرت های خاص خودشونو دارن و نمیشه گفت کدوم قوی تره و اعضای اصلی گروه لیگ عدالت ۸ نفرن و اعضای اصلی انتقام جویان ۶ نفر و معلومه لیگ عدالت یکم قوی تره من طرفدار هر دو گروه هستم و همیشه فیلم هاشونو دنبال میکنم یادتون باشه این دو گروه هیچ وقت باهم مبارزه نمیکنن و نخواهم کرد این دو گروه بیشتر باهم همکاری میکنن خدا حافظ همگی فقط نظرات بیخودی ندین لطفا

  188. amir کاربر می‌گوید

    اگه بخواین دشمنان مارول و دیسی هم حیاب کنید صد در صد مارول پیروزه تانوس گالاکاتوس دورمامو بلک وینتر اولتران و…بلک وینتر تنهایی تونست یکی از دنیاهای دیسی رو نابود کنه
    از نظر متحدان مساوی اند توی مارول ازگاردی ها جادوگران کامارتاج اترنالز تازه اگه تانوس هم بخواد بیاد خودتون دیدید که چیشد(:

  189. مون نایت کاربر می‌گوید

    آقا کاپیتان مارول نه ؟ باشه ، سنتری یه تنه واسه کل دیسی بسه سوپرمن که واسش چیزی نیست برین یکم کمیک بخونین تورو خدا

  190. اتابک دی سی کاربر می‌گوید

    گروه بتمن و هرشخص این گروه تو یه گروه دیگه هم هست میتونه هم دست و فامیل هاشو بیاره
    بتمن/بروس وین (رهبر تیم)
    آلفردپنی ورث (دستیارتیم)
    لوشیوس فاکس (مسئول فنی و تجهیزات)
    نایتوینگ/دیگ گریسون (رابین اول و مسئول تمرین با اعضای تیم)
    بتگرل (اوراکل)/بارباراگوردون
    باربارا گوردون
    ردهود (رابین دوم)/جیسون تاد
    جولیا پنی ورث (مسئول اطلاعات و جاسوسی)
    -کت ومن/سلیناکایل
    بتومن/کاترین کین
    ردرابین (رابین سوم)/تیم دریک،
    بتگرل (اورفن)/کاساندراکین
    بتگرل (هانترس)/هلنابرتینلی،
    اسپویلر (رابین چهارم)/استفانی براوان
    کمیسرگوردون (هرچندهویت بتمن و اغلب اعضا را نمی‌داند در بیشتر عملیات‌ها همکار تیم اوست)
    کلی فیس/باسیل کارلو،
    گاتهام من/هنری کلورجی آر،
    -عزرائیل/جین پلی والی،
    بلوبرد/هارپر راد،
    لوکاس فاکس (پسرلوشیوس فاکس) (بتوینگ اول)،
    -دیویدزاویمبه (بتوینگ دوم)،
    سیگنال (دوک توماس)،
    گاتهام گرل/کلوکلورد،
    بت کین/کتی کین،
    دیمین وین (رابین (رابین پنجم و رابین فعلی))
    وایلدکت (همراه با گرین ارو و بتمن توسط راس الغول آموزش دیدند)
    هارلی کوئین
    کری کلی (یلورابین)
    گرین ارو/الیورکوئین (دوست بروس وین و بتمن)
    بلک قناری (همسر و دستیار گرین ارو)
    روی هارپر/اسپیدی
    بلوبیتل
    بتمن، سوپرمن، واندر وومن، فلش (بری آلن)، هال جردن، آکوامن، سایبورگ، مارشن من‌هانتر، گرین ارو، اتم (کمیک)، بلک کنیری، زاتانا (کمیک)، دکتر فیت، کاپیتان مارول، هاوک‌من،متامورفو، فانتوم استرنجر، گردباد سرخ، جان استوارت، هاوک‌گرل، فایر استورم، استیل، ویکسن، بلو بیتل، وایب، جیپسی، میسترمیراکل، دکترلایت، بوسترگلد، سپاه فانوس سبز، کاپیتان اتم، راکت رد۷،راکت رد۴،فایر،آیس،هاوک‌وومن، هانترس،اوریون، لایت رای، جنرال گلوری، ماکسیما، تاسمانیان دویل، رای، بلک کُندور، فلش فمیلی، آگنت لیبرتی،بلادویند، پاورگرل، سوپرگرل، کریمسون فاکس، بلوجای،سیلور سورسرس، مایا، ماجوردیساستر، جی‌نورت، مولتی‌من، بیگ سیر، کلویی‌مستر، کلاک کینگ، اسکارلت اسکیر، تریومپ، نوکلون، اوبسیدیان، بلو دویل، آیس‌میدن، مِیستِک، لرون دسپرو، زان وجاینا، زن فردا، آزتک، اوراکل، ورلد فورجر، پلاستیک‌من، زائوریل، هیپولیتا،بیگ باردا، هورمن، جِید، جسی کوئیک، آنتایوس، دارک فلش، مون‌میدن، بت فمیلی، اتریگن، سیستر سوپریور،م ناگری، کولدکست، نایف آل شیخ، فایرهاوک، سوپرچیف، بولیتر، آمبوش باگ، بلک لایتینگ، رد اررو، جِئو فورس، استارمن، کونگوریلا، گاردیان، مون اِل، دانا تروی، استارفایر، اسنایپرکار، سارگون سورسرر، گولدن ایگل، کاپیتان کومت، سندمن، ادام استرنج، تمپست، کاریپر، رترو، رسورکشن من، توی‌من، اموئدمن، بلوتیرم، اکسوِل لرد، جان کنستانتین، ددمن، مادام زاندو، اوماک، بلک اورکید، ریون، دکترمیست، اولمپیان، المنت وومن، کاتانا، استارگرل ،سوامپ تینگ، پاندورا، لکس لوتور، کاپیتان کلد، کیلرفراست، مرا، آزتک، آکواگرل، بیست بوی، کریپتو، رد رابین، الاستی گرل.جان کنستانتین، سایه،مرد تغییر پذیر، زاتانا، مردمرده، سوامپ تینگ، بلک ارکید، پاندورا، اتریگن، انچنترس (کمیک)، اسپکتر،تیموتی هانتر، ریون (کمیک) و فرانکنشتاین را می‌توان نام برد. رابین، بیست بوی، واندر گرل، سوپربوی، میس مارشن، روی هارپر، بامبلبی، بلو بیتل، راکت، ناتاشا آیرنز، آیکون، تایگراس، ترا، ریون سوپرگرل و استارفایر و خواهرش بلک فایر اشاره کرد.
    بیگ باردا (باردا فری)
    بلک آلیس (لری زکلین)
    بلو بیتل (تِد کُرد)
    زن گربه‌ای (سیلینا کایل)
    کاساندرا کین
    جیپسی (سینتیا رینولدز)
    جودومستر (سونیا ساتو)
    هاوک‌گرل (کندرا سندرز)
    داو (داون گرنجر)
    هنک (هنک هال)
    آیس (تورا اولافسداتر)
    کاتانا (تاتسو یاماشیرو)
    لیدی شیوا (ساندرا ووسان)
    من‌هانتر (کیت اسپنسر)
    میسفیت (شارلوت گیج-رادکلیف)
    پویزن آی‌وی (پاملا لیلیان آیزلی)
    پاور گرل (کارن استار/کِرا زُور-اِل)
    ویکسن (مری جیوی مک‌کیب)
    بتمن‌های تمام ملیت‌ها
    خودت میدونی بتمن تکی میتونه کل مارول رو شکست بده

  191. محمدامین کاربر می‌گوید

    سلام دوستان از نظر من فقط دارم فونیکس برای کل دی‌سی کافیه

دیدگاه ها غیر فعال است.