۱۰ دلیل برای اینکه ثور قویترین انتقام جو است

ثور فرزند اودین و گایا مادر زمین، خدای صاعقه و به احتمال نود ونه درصد با تحلیلاتی که در ادامه می خوانیم، قوی ترین انتقاجوست. این روز ها در دنیای سینما مارول حرف اول را می زند و دوست داشتی ترین کاراکتر ها نیز کاراکترهای فیلم های مارول هستند. که انتقامجویان مطرح ترین آنها هستند. همین اتفاق باعث ایجاد بحث های زیادی بین طرفداران این فیلم ها شده. یکی از مهم ترین بحث ها این است! قوی ترین انتقاجو کیست؟

ثور، هالک، کاپیتان مارول، اسکارلت جادوگر و دکتر استرنج از قوی ترین ها و واجدین شرایط برای قوی ترین انتقامجو بودن هستند. اما چرا ثور را قوی ترین انتقامجو می دانیم؟ دلایل بسیاری وجود دارد تا این خدای صاعقه دوست داشنی را قوی ترین انتقامجو بدانیم. در ادامه به قدرت ها و ویژگی هایی اشاره می کنیم تا ثور را لایق این مقام بدانیم. با ایرونی سنتر همراه باشید:


God Blast (انفجار خدایان):

ثور قادر است انرژی‌های بسیار زیادی را به درون پتک خود بکشد و از آنها برای یک انفجار بسیار بزرگ به نام گاد بلاست استفاده کند. البته ثور بدون پتکش نیز می تواند از این قدرت استفاده کند و آن انرژی را دور مشت خود استفاده کند. انرژی خدایی او بسیار گسترده و قدرتمند است. هیچ یک از انتقامجویان اینچنین قدرت عظیمی ندارند.

ثور با این قدرت خود می تواند به راحتی موجودات اطراف خود را نابود کند. او با این توانایی، مار میدگارد را شکست داد و کاری کرد که گالاکتوس با آن عظمتش پا به فرار بگذارد. نمونه کوچکی از این قدرت را در فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت دیدیم. زمانی که ثور به واکاندا رسید، در اولین حمله خود با این انرژی یک گردان کامل از نیروهای تانوس را نابود کرد، البته این قدرت در فیلم بی نهایت کوچک بود و ثور در کمیک با این قدرت می تواند یک شهر را نابود کند. داشتن این قدرت ثور را به قوی ترین انتقامجو تبدیل می کند. البته ثور از این قدرت به ندرت استفاده می کند.


پرواز:

منشأ قدرت پرواز ثور هنوز هم مشخص نشده است. ثور با قدرت توانایی پرواز به دنیا نیامده بود. او برای به دست آوردن این قدرت از پتکش استفاده می کند. با این حال، در طول سالهای زیادی که از وجود ثور در کمیک می گذرد، نویسندگان مختلف این توانایی را به ثور دادند که بتواند بدون پتکش نیز پرواز کند. پرواز می تواند دارایی بزرگی برای ثور در مبارزه با دشمنانش باشد. منشاء توانایی پرواز او هرچه باشد، توانایی قدرتمندی است و باید در بحث قوی ترین انتقامجو بودن در نظر گرفته شود. ثور با این توانایی راحت تر می تواند افرادی مانند هالک را شکست دهد زیرا او از پرواز عاجز است.


تجربه:

ثور یک خدای باستانی است و قدمتی بیش از ۱۵۰۰ سال دارد. او در هزار جنگ جنگیده است در حالی که در آن زمان ها انتقاجویان اصلا به دنیا نیامده بودند. همچنین تعداد کسانی که ثور طی این سالها کشته است نامعلوم است. ثور همچنین در بسیاری از این نبردها رهبر ارتشش بوده است. این تجربه او در نبرد او با هالک عصبانی و خنگ و کاپیتان مارول مغرور به کمکش می آید.

بحث در مورد این است که چه کسی قوی ترین است. ضرب المثل معروفی می گوید: «یک سلاح قدرتمند می تواند یک ارتش را از پای در بیاورد. با این وجود رهبر با تجربه ای «مانند ثور» نیز یک سلاح قدرتمند است که از صدها سلاح بهتر است» بنابراین ترکیب قدرتمند تجربه و قدرت بدنی ثور او را به قوی ترین موجودات مولتی ورس مارول تبدیل می کند.


طی الارض:

با گرفتن میولنیر و به‌سرعت چرخاندن آن، ثور می‌تواند یک دروازه ایجاد کند که خود و بقیه از آن عبور کنند. او با باز کردن این دروازه‌ها می‌تواند در لحظه به هر نقطه‌ای سفر کند. زمانی که ثور در زمین است می تواند با سرعت مافوق صوت سفر کند. با این حال، هنگامی که او در فضا است، می تواند طی چند ثانیه به سراسر جهان سفر کند.

در بین ابرقهرمانان تمامی کمیک ها، اندک افرادی از این توانایی و موحبت برخوردارند. نمونه این قدرت ثور را در فیلم انتقام جویان: نبرد بی نهایت دیدید که ثور کمتر از یک دقیقه از آنسوی کهکشان به زمین رسید و اگر ثور از این موحبت برخوردار نبود، تمامی انتقامجویان در واکاندا کشته می شدند. البته نمونه این توانایی را امثال کاپیتان مارول و سنگ فضا دارند که بتوانند با سرعت نور مکانی را طی کنند، اما ثور با سرعت سریع تر و چند برابر سرعت نور می تواند طی الارض کند. با این وجود می توان ثور را نتنها قوی ترین انتقامجو، بلکه یکی از قوی ترین ابرقهرمانان در تمامی دنیاها به حساب بیاوریم.


حس فوق بشری:

اگرچه حس فوق بشری ثور به ندرت مطرح و استفاده می شود، اما او در واقع یکی از حساس ترین موجودات جهان مارول است. ثور ادعا کرده است که می تواند فریاد هایی را از طرف دیگر سیاره بشنود. او همچنین قادر است تا حد لبه منظومه شمسی را ببیند و حتی می تواند اشیاء و موجوداتی را که با سرعت نور در حال مسافرت هستند، ردیابی کنند، که این کار را در هنگام نبرد با Quicksilver انجام داده است.

ثور هیچ مشکلی در ردیابی انتقامجویان نخواهد داشت، حتی اگر از دید خارج باشند. برای مثال ضربان قلب، صدا و بوی بدن هالک بسیار مشخص است و ثور می تواند بوی بدن هلک را به راحتی از فواصل طولانی رهگیری کند یا کاپیتان مارول را هنگامی که با سرعت نور حرکت می کند در بین کهکشان ها پیدا کند. البته این قدرت ثور در دنیای سینمایی مارول بی نهایت ضعیف شده است و تنها در فیلم رگناروک دیدیم که توانست با هایمدال ارتباط برقرار کند البته با کمک هایمدال.


استقامت در برابر حملات جادویی / توانایی حملات جادویی:

در حالی که بیشتر ابرقهرمانان مارول در برابر حملات جادویی آسیب پذیرند، ثور از دوام بالاتری در برابر آنها برخوردار است. الته اگر جادو با شگرد های خاص به کار رود، ممکن است به ثور آسیب برساند. وی در برابر همه حملات غیرقابل نفوذ نیست. با این حال، او از انفجارهای انرژی سلستیال ها و از خود جادوی ادین زنده مانده است. جالب است بدانید که جادوی دکتر استرنج و اسکارلت جادوگر اثر خاصی روی ثور ندارد و او به راحتی می تواند از این جادو ها مصون بماند. برعکس اتفاقی که در انتقام جویان: عصر اولتران دیدیم.

جالب است بدانید ثور و پتکش، میولنیر، توانایی های حملات جادویی و عارفانه را دارند. ثور با استفاده از میولنیر می تواند روح افراد را دستکاری کند، ذرات آلفای اتمسفر را تحت کنترل در بیاورد و برای نابود کردن دشمنانش استفاده کند، می تواند به کمک پتکش نامرئی شود، با استفاده از دستکاری توانایی ماده اش زره مرد آهنی را به گاز تبدیل کند، و این شایستگی را به هر فردی که دوست داشت بدهد تا بتواند پتکش را بلند کنند. (باز هم یه عده میگن کاپیتان مارول از ثور قوی تره)


قابلیت کنترل زمین:

بسیاری از مردم می دانند که ثور پسر خدای خدایان آسگارد، اودین است. با این حال، خیلی ها نمی دانند که مادر ثور، همان مادر زمین – الهه گایا است. (در کمیک) اینگونه است که ثور قادر است قدرتهای آسگارد و میدگارد (زمین) را به عنوان یکی از قویترین موجودات هر دو جهان ترکیب کند.

پس از اینکه ثور میراث مادر خود را پذیرفت، او نه تنها قادر به کنترل آب و هوا، بلکه زمین نیز بود. وی چند بار با ایجاد زمین لرزه های قدرتمند، این قدرت را به نمایش گذاشته است، این قدرت هنگامی که ثور نیاز به جدا کردن جسم گروهی از دشمنان دارد، می تواند در نبرد مؤثر باشد. کنترل او بر روی زمین یک شاهکار قدرتمند است. (اصلا دیگه نیاز نیست با انتقام جویان برای برتری بجنگه).


انرژی ذاتی خدایان و متحدین:

ثور به عنوان یکی از خدایان آسگاردی ویژگی های تمام خدایان دیگر را دارد. از قدرت بدنی بی نهایت تا زود درمانی و تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد. در کمیک ثور سیارات را به سادگی با تنها یک مشت زدن نابود می کرد. در حالی که نهایت شاهکار هالک، هرکول و کاپیتان مارول، نابود کردن چند شهر با یک مشت بود. البته هرکول توانست یک بار زمین را اندکی از مدار خود خارج کند.

او آنقدر قوی است که می گوید تمام قدرت خود را هیچ وقت آزاد نکرده است، زیرا اگر قدرت واقعی خود را آزاد کند، باعث نابودی سیارات بسیاری خواهد شد. این بدان معناست که نمی شود نهایت قدرت ثور را اندازه گیری کرد، اما آنچه مشخص است این است که قدرت بدنی او از هالک و کاپیتان مارول بسیار بالاتر است.

همچنین متحدین ثور نسبت به تمامی قهرمانان مارول قوی تر هستند. ثور نتنها از کمک خدایان آسگارد برخوردار است و ارتشی قدرتمند در اختیار خود دارد. متحدینی نیز در سراسر کهکشان دارد که در صورت نیاز به کمکش میایند.


مقاومت در برابر انواع بیماری ها و مرگ:

ثور از سطح غیرقابل انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است. وی تحت تأثیر سموم خاکی قرار ندارد و نشان داده شده است که از تمام بیماری های انسانی مصون است. این به او دست بالا را نسبت به تمامی انتقامجویان می دهد. اگرچه هالک و کاپیتان مارول نیز فوق العاده غیرقابل نفوذ و قدرتمند هستند، اما آنها تحت تأثیر سموم خاصی و توسط گازهای خاصی از بین می روند.

ثور برای تنفس به اکسیژن احتیاج ندارد و در برابر انواع درجه حرارت مصون است. اینها فاكتورهای بسیار مهمی هستند برای اینکه تشخیص بدهیم قوی ترین انتقامجو کیست. ثور در طول تاریخ حضورش در دنیای کمیک تنها یک بار و آن هم توسط مار میدگارد کشته شد، البته دوباره به زندگی برگشت. اما باقی ابرقهرمانان از این نعمت برخوردار نیستند. قدرت زود درمانی ثور نیز نسبت به تعداد بسیاری از ابرقهرمانان برتری دارد.


قابلیت کنترل آب و هوا:

ثور خدای صاعقه است، که به او توانایی ذاتی کنترل آب و هوا را می دهد. این عقیده عامیانه است که میولنیر به ثور این قدرت را می دهد، اما این طور نیست. ثور با قدرت ایجاد طوفان ها و باران و رعد و برق متولد شده است. او همچنین می تواند صاعقه در دستان خود را مهار کند تا با آن انفجارهای رعد و برق را شلیک کند یا با صاعقه دشمنان خود را نابود کند.

میولنیر به سادگی اجازه می دهد تا ثور بتواند قدرت خود را دقیق تر مهار کند، و بتواند انفجار های عظیم ایجاد کند و جادو کند. او می تواند با استفاده از این قدرت خود و بدون پتکش نیز از قدرت های خود برای ایجاد رعب و وحشت و در نبرد های تک به تک استفاده کند.


همچنین بخوانید:
واندر وومن علیه ثور
ثور علیه کاپیتان مارول
انتقام جویان در مقابل لیگ عدالت
خدایان مارول در برابر خدایان دی سی

 

162 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید .
    این مقاله واقعا عالی بود . مرسی . لطفا بیشتر از این مقالات منتشر کنید .
    و اما سوال ( و یا سوالاتی !!! ) داشتم که خیلی وقت هست دنبال پاسخش هستم و الان میخوام برای اطمینان از پاسخ در این سایت هم مطرح کنم :
    ۱ – در دنیای کمیک مارول خالق نژاد انسان و سایر نژاد های دیگر کره زمین چه شخصی به حساب میاد ؟
    ۲ – در دنیای کمیک مارول خلقت سیاره زمین به چه صورتی هست ؟
    اکثر منابع معتبر و البته اکثر طرفداران عنوان کرده اند که احتمالا شخصیت « اودین » ، در کمیک مارول خالق نژاد انسان و کره زمین به حساب میاد . یعنی اکثر منابع معتبر شخصیت « اودین » رو خالق این دو مورد میدونند . مخصوصا در مورد نژاد های کره زمین . در بعضی از کمیک ها هم به صورت مستقیم و غیر مستقیم شخصیت « اودین » خودش رو به عنوان خالق کره زمین و نژاد بشر معرفی کرده و البته توسط شخصیت های دیگر هم به عنوان خالق این دو مورد معرفی شده در این بین البته گفته میشه فرضیه های دیگه ای هم وجود داره . اینکه مثلا سیلیستیال ها با ازمایشات خودشون رو گونه هایی همچون میمون ها باعث خلق نژاد بشر شدند . یا مثلا خلق تصادفی کره زمین طی بیگ بنگ و همچنین خلق تصادفی حیات بر روی آن . و … . خلاصه فرضیه های گوناگون دیگر .
    من عین این سوالات رو در چند تا سایت دیگه ام مطرح کردم اما در حال حاظر پاسخی نگرفته ام . البته خواستم در چندین سایت بپرسم ببینم همه یک پاسخ میدن یا خیر . تا الان که پاسخی نگرفته ام .
    اما شما لطفا اگه میدونید پاسخ بدین . مرسی .

    1. علیرضا کاربر می‌گوید

      ببخشید من جواب میدم تو ثور : رگنوراک به این سوال شما پاسخ داده شده عین جمله ترجمه«انسان را از کرم ها افرید» اگه درست یادم مونده باشه پس خالق انسان ها اودینه

  2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با عرض سلام مجدد .
    یک سوال از سایت شما داشتم :
    با توجه به این مقاله که گفتین ثور قدرتمندترین انتقامجو هست ، میخواستم نظر شخصی شما را در مورد ۱۰ ابرقهرمان برتر و قدرتمند کمیک ( از جمله ثور ، هالک ، سوپرمن و … ) بدانم .
    اابته من نمیدانم که شما چقدر با این مقاله موافقین و اینکه چقدر با کمیک ها و شخصیت های مارول آشنایی دارین ، اما لطفا نظر شخصی خودتون را در این مورد بیان کنید . مرسی . البته ترجیحا رتبه بندی باشه . من این سوال را در اکثر سایت هایی که نظر بدم مطرح میکنم تا نظر شخصی اشخاصی که بیشتر با کمیک ها آشنایی دارند را بدانم .

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      مرسی بابت پاسخ کاملتون .
      خب دیگه در این مورد نظر ها با هم خیلی متفاوته . منم خواستم از شما که اطلاعات خوبی در زمینه کمیک دارین بپرسم و نظرتون رو بدونم .
      فقط این مورد رو بگم که من نظرم راجب اون مقاله در سایت اسپایدی نبود . منظورم این بود که از بین ابرقهرمانانی نظیر ( ثور ، هالک ، سوپرمن ، سنتری و … . ) ، کدام یک قدرتمندتر هستند ؟ ؛ این هم که گفتم ، نمیدونم شما چقدر با این مقاله موافقین رو منظورم به همین مقاله بود ( یعنی چقدر با این موضوع که شخصیت ثور قدرتمندترین انتقامجو هست موافقین ؟ . ) که ظاهرا از پاسختون متوجه شدم شما هم کاملا موافقین .
      فقط یک سوال دیگه اینکه من از بعضی از طرفداران DC فن که طرفدار سوپرمن بودند شنیدم که قویترین نسخه سوپرمن ، کازمیک آرمور سوپرمن هست و گفتند که کازمیک آرمور قدرتش با پرایم قابل مقایسه نیست و جز پنج شخصیت قدرتمند DC هست . همانطور که قبلا هم گفتم من زیاد کمیک های DC رو نمیخونم . اما شما که اطلاعات خوبی از کمیک های DC دارین بگین که این موضوع تا چه حد درسته ؟
      موفق باشید .

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        باز هم مرسی بابت پاسخ .
        خود من زیاد کمیک های DC رو دنبال نمیکنم و از اونجایی که کازمیک ارمور سوپرمن ، زیاد در کمیک ها حضور نداشته ، بنابراین زیاد باهاش آشنایی ندارم . اما من از بعضی از طرفداران DC فن سوپرمن شنیدم که ( کازمیک ارمور سوپرمت ، همه سوپرمن ها مثل سوپرمن پرایم سوپرمن با شمشیر سوپرمن استرنج ویزیتور سوپرمن و از همه مهم تر سوپربوی پرایم که کاملا برعکس سوپرمن هست یعنی جادو روش بی تاثیر هست و کریپتونات قوی ترش میکنه اما عقل و هوشش مال سوپرمن زمین ۲ هست یعنی دنیای اصلی دی سی رو داره و
        کازمیک سوپرمن خارج از مالتیورس دی سی زندگی میکنه و وظیفش محافظت از کل مالتیورس در برابر امثال مندراک هست و مندراک رو شکست داده . ) . اینهایی که داخل پرانتز بود عینا کپی حرف یکی از این طرفدارانی هست که گفتم .
        یعنی اینها دروغ و نا معتبر هست ؟ شما در این مورد چه نظری دارید .
        متاسفانه سوالاتم طولانی شد اما برای اینکه مطمئن بشم ، میپرسم .

      2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        البته الان عقاید ادمین عوض شده و فهمیده کازمیک قویتره
        البته سوپرمن استرنج ویزیتور هم از سوپرمن پرایم قویتره و پرایمو گندش کردن البته پرایم هم یلی هست

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      احانت نباشه اگه اسپایدی مارول فنه باتوجه به مقالات شما هم مطمعناdc فن هستید

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        ادمین عزیز چه زود آتیشی میشی 😖😖 من میگم شما کارت درست نبود که اومدی یه سایتیو توی کامنت هات خراب کردی😇😇 درمورد برگشتنم به خراب شده که فکر کنم منظورت اسپایدی بود😂😂 ممنون میشم بگی چطوری میشه عضو شد کلی من دارم سعی میکنم توی سایتای کمیک عضو باشم تا مقایسشون کنم(با نظر شخصیم)و در آخر میشه از اسپایدیم مقالات خوب رو پیدا کرد در مورد مقایسه فکر کنم یک سری مقالات خواصی رو هرسایتی داشته باشه و من با این کار میخوام سطح اطلاعاتم رو بالاببرم و اصلا منظور و قصدم احانت به سایت شما نبوده و ممنون میشم اگه حتی خودتون چند تا سایت رو پیشنهاد کنید.با تشکر

      2. Mohamad کاربر می‌گوید

        و درضمن جناب ادمین شما اینو بامن بودین؟؟چرااا؟آقا من کی توهین کردم همیشه اول کامنت هام چیزی جز داداش،عزیز،یا سلام نبوده شما چند مورد توهینای منو بیار من کلا دو تا کامنت تند گذاشتم که هردوش به کاربر پرنزس بوده. بعدم میگین کامنت هات فیک و بدرد نخوره.یعنی چی آخه مگه من چی گفتم بهتون بعدم بهم گفتین کامنت هام تأیید نمیشن اما من بعد این ماجرا خیلی کامنت ها گذاشتم و تأید شد شما منو یا منو اشتباه گرفتین یا خواستین رحم کنین شایدم فقط یادتون رفته بوده بعدم که گفتین اطلاعاتت رو ببر بالا که یه سرباز سرنگی(که فکر کنم منظورتون کاپیتان آمریکا بوده)رو با یه قادر مطلق مقایسه میکنی.آخه ادمین محتر خداییش من کی این کارو انجام دادم و در آخر کاربری به نامArashیه همچین پیامی(کمی تند تر البته)به شما داده بود اما خیلی با ملایمت باهاش رفتار شد.واقعا چرا آخه؟ممنون میشم بگین مگه چی گفتم.اما کلا اگه به نظرتون کاربر بدون شعور،بدون اطلاعات هستم که توی همه کامنت هام توهین میکنم خوب ایمیلم رو ببندید

    3. کمیک فن کاربر می‌گوید

      ببخشید ولی هالک در فضا زنده میماند میتواند با پرش از قاره ای به قاره دیگر برود هالک میتواند با مشت خود از ابعاد بگذرد میتواند روح را ببیند دکتر استرنج رو در حالی که روح است را ببیند ریه های قوی او میتواند نفسش را برای سال ها نگه دارد و در ضمن هااک در هر محلی هست نوعی ردیاب ژنتیکی میگذارد و حتی در ابعاد دیگر هم میتواند مسیر خود را پیدا کند

      و دیگه نباید به شما ها که دیگه متخصصین بگم که قدرت هالک حد و مرز ندارد و این دلیل پیروزی او است

  3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    باید تشکر کنم که به طور کامل به سوالات من پاسخ دادین .
    موفق باشید .

  4. Bob کاربر می‌گوید

    سلام من یه همچین مقاله ای رو تو سایت های خارجی خوندم cbr ده تا دلیل اورده ثور قوی ترین انتقامجو است ولی ده تا دلیل اورده که هالک هم قوی ترین انتقامجو هست لطفا اون ده تا رو هم که ثابت میکنه هالک قویتره رو بزارید
    https://www.google.com/amp/s/www.cbr.com/thor-vs-hulk-strongest-avenger/amp/

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      من فعلا با نظر خودم پاسخ شما رو میدهم .
      ببین اساسا وقتی ۱۰ تا دلیل ذکر میشه که ثور قدرتمندترین انتقامجو هست ، دیگه نباید ۱۰ تا دلیل برای اینکه هالک قویترینه ذکر کرد . چون اساسا اینجوری این دو هم دیگر را نقض میکنند . CBR هم در یک اقدام مسخره اینجوری ذکر کرده بود و این سایت و مسئول یا مسئولانش در یک اقدام خیلی هوشمندانه ، فقط ۱۰ دلیل مربوط به شخصیت ثور را ذکر کردند . بلاخره باید یکی را انتخاب کرد . آخرش که نمیشه گفت مثلا ۳ نفر قدرتمندترین انتقامجو هستند . !!! باید یک نفر را انتخاب کرد و این سایت هم انتخابش را با هوشمندی انجام داده .
      کلا اون ۱۰ تا دلیل مربوط به هالک هم خیلی مزخرف بود . خیلی هاش که تکراری بود . مثلا ۲ مورد آخرش میخواست یه چیز رو بگه . در ضمن خیلی از اونها رو شخصیت های قدرتمند دیگه مثل ثور و سنتری هم داشتند . مثلا قدرت بدنی بالا که ۳ الی ۴ بار ذکر کردند در دلایلشون . !!! حالا درسته که شاید هالک قدرت بدنیش یکمی بیشتر باشه اما اختلاف اصلا در حدی نیست که بشه گفت دلیل بر قویترین بودن هالک به حساب میاد . در صورتی که خیلی از این ویژگی هایی که برای شخصیت ثور ذکر شده ، مختص و ویژه خود شخصیت ثور هست . در صورتی که از هالک اصلا اینطور نبود .
      قشنگ قشنگ معلومه از تصبشون زوری و به هر روشی که بوده خواستند ۱۰ تا دلیل هم برای شخصیت هالک ذکر کنند که نتیجش شده اینی که گفتم . چون CBR از بین انتقام جویان ، بیشتر طرفدار هالک هست و بیشتر از همه هم با ثور دشمن و لج هست . هر شخصی که یکمی دقت کنه به راحتی متوجه این موضوع میشه .
      امیدوارم پاسختون رو گرفته باشید و در واقع قانع شده باشید .

      1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

        قدرت بدنی رو بر اساس قدرت بدنی پایه حساب میکنن که ثور قدرت بدنی پایه و اصلیش بیشتر از قدرت بدنی هالک هست ثور مقام اول رو تو قدرت بدنی داره که پشت سر ثور سنتری و هالک قرار دارن که پشت سر سنتری و هالک هایپریون هست ثور قدرت بدنیش از هر کی که فکر کنی بیشتره دضمن ثور تو کمیک فقط با یک توانست یک میلیون تن رو بلند کنه

  5. Bob کاربر می‌گوید

    راستش دلایلش هم منطقی بود زیرا تمام دلایل بر اساس کارتون ها کمیک ها و فیلم ها انتخاب شدند. راستی قدرت فیزیکی هالک کمی از ثور بیشتر نیست خیلی از ثور بیشتره درواقع نامحدوده درسته خیلی از دلایل cbr رو دیگر شخصیت ها نیز دارند اما ایت قدرت ها در هالک محدود نمیشوند چون خشمش نیروی هایش را زیاد میکنند. cbr از هالک حمایت نمیکنه چرا که رتبه بندی هایی داره که ثابت میکنه ثور بهتر از هالکه ولی تعدادشون کمه اونم به خاطر اینه که هالک در فیلم ها واقعا از ثور قویتره. مثلا تو انتقامجویان ۱ هالک ثور را کتک زد و ثور نمی توانست ادامه دهد.تو فیلم ثور۳ ثور فقط هالک رو پرت کرد و هالک حتی یک قطره خونم ازش نریخت درحالی که تو انتقامجویان ۱ثور خونریزی داشت. و طرفداران ثور از هالک بیشترند. هالک سطح پایین تری نسبت به ثور دارد اما در انتقامجویان ۴ معلوم شد که اینطور نیست! چون که دستکش بینهایت را پوشید و زنده ماند اما ثور نمیتوانسد! حتی مرد اهنی هم قبول داره که هالک قویترین انتقامجو است.
    همین دلایل برای اینکه هالک قویترین انتقامجو باشد کافی است.
    البته قصد من حمایت از مقاله cbr نیست.
    قصد من حمایت از قویترین انتقامجو یعنی هالک هست!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      خوب باید بگم که همه حرفات کاملا بی پایه و بی اساس هست.
      اول راجب کمیک و نسخه ها و حالت های معمولی شخصیت های ثور و هالک در کمیک توضیح میدهم . :
      اولا اون دلایل اصلا منطقی نبود . قشنگ ۴ تای اونها که فقط مربوط به قدرت بدنی هالک بود که اساسا شخصیت هایی مثل ثور و سنتری هم قدرت بدنی خیلی زیادی دارند . من حقیقت رو میگم . به نظر شخصی من قدرت بدنی هالک یکمی ( به واژه یکمی دقت کن ! ) بیشتر هست . اما نه اونقدری که بشه گفت هالک قویتره . در یکی از کمیک ها ثور به مدت بیشتر ۱ ساعت کامل در برابر هالک وحشی ( که دیگه یعنی در اوج قدرتش بود . ! ) مقاوت میکنه . همین موضوع نشان میده که قدرت بدنی هالک آنچنان تفاوتی نداره . در یک کمیک دیگه سنتری در حالت ووید استخوان های هالک رو در هم میشکنه . ! در صورتی که نتونست در حالت ووید به ثور آسیب جدی وارد کنه . هرچند که تقریبا آزگارد رو که بر روی زمین پایه گذاری شده بود را نابود کرد و لوکی را کشت . اما نتوانست به ثور آسیب جدی بزنه و در نهایت هم توسط خود ثور کشته شد . !!! هرچند چون اساسا سنتری نامیرا به حساب میاد بعدا دوباره زنده شد . !
      دوما رزومه و تاریخچه شخصیت های ثور و هالک در کمیک کاملا نشان میدهند که ثور ، خیلی خیلی قدرتمندتر از هالک به حساب میاد . در جنگ های رودر رو بین نسخه های معمولی ، یجورایی هر دو برابر نشان داده شده اند و یک بار ثور پیروز شده و یک بار هم کفه ترازو به سمت هالک سینگینتر بوده . کاملا هم طبیعی هست . چون این مسائل کاملا به نظر و سیلقه شخصی نویسنده بستگی داره و نویسنده میتونه این موارد را به راحتی طبق نظر خودش پیش ببره و خوب مارول اصولا نمیاد در جنگ تن به تن بین ۲ تا قهرمان بزرگ خودش ، یکی رو کاملا و مطلقا برتر و قدرتمندتر نشان بده . مثلا در ۶ تا جنگ بین هالک و سیلور سرفر ( البته دارم میگم مثلا . ! ) ، اگه ۳ تا رو سیلور سرفر ببره ، خوب ۲ تا رو هم هالک میبره و یکی هم یجورایی مساوی میشه .
      اما به طور غیر مستقیم هست که مارول میاد و قدرت ۲ تا ابرقهرمان رو با هم مقایسه میکنه . این که گفتم تاریخچه کمیک نشان میدهد که ثور قدرتمندتر است ، دقیقا به همین دلیل هست . الان توضیح میدهم . فقط بگم که اینجا ممکنه به نسخه ها و حالت های قدرتمندتر از نسخه و حالت معمولی ثور هم اشاره کنم . هالک کلا در کمیک خیلی کار خاصی در مقیاس کیهانی که هیچ حتی در مقیاس کهکشانی هم انجام نداده . در صورتی که ثور چندین بار نه نتها زمین که کل کیهان را نجات داده . ثور توانسته دکتر دووم قدرتمند را شکست دهد و کل دنیا را نجات دهد . ثور توانسته گالاکتوس در اوج قدرت را شکست دهد . همچنین از نابدی ایگو به دست گالاکتوس جلوگیری کرده . ثور توانسته بعد از نجات زمین از انقراض ، نسل جدیدی از بشر را خلق کند . ثور توانسته چرخه راگنورک را برای همیشه متوقف کند و … . در صورتی که حتی قویترین نسخه ها و حالت های هالک هم نتونستند حتی به این شاهکار ها نزدیک بشوند ( البته هالک یک نسخه به نام immortal hulk داره که نمیدونم میشناسیش یا نه اما میگن قدرت های کیهانی زیادی داره و یه شخصیت کیهانی به حساب میاد . ) . ثور همچنین در جنگ با تانوس در کمیک خیلی بهتر از هالک عمل کرده و سابقه شکست دادن تانوس را دارد . در صورتی که هالک در برابر تانوس خیلی راحت شکست خورده و حرفی برای گفتن نداشته . ثور در برابر سیلور سرفر پیروز شده و او را شکست داده اما هالک از سیلور سرفر شکست خورده . این از این مورد .
      سوما اکثر منابع معتبر و حتی نامعتبر !!! و اکثر طرفداران شخصیت ثور را قدرتمندتر میدانند . در بین منابع داخلی تا به حال ، فقط و فقط سایت Spidey ( اسپایدی ) بوده که هالکو قویتر میدونه و بس . بقیه منابع و سایت ها از دم شخصیت ثور را قدرتمتدتر میدانند . در بقیه سایت ها مثل همین سایت ، هم مسئولان و هم بقیه کاربرانش شخصیت ثور را قدرتمندتر میدانند . در همین سایت اگه یک نظر سنجی قرار داده بشه که به نظر هر شخصی ، ثور قدرتمندتر هست یا هالک ؟ ، بهت قول میدم که کم کم کم کمش و در خوشبینانه ترین حالت برای هالک ، حداقل حداقل حداقلش حدود ۶۰ درصد از کاربران و طرفداران به قدرتمندتر بودن شخصیت ثور رای میدهند .
      در بین منابع خارجی هم فقط CBR هست که هالک رو قویتر میدونه ( در ضمن همون CBR هم به قول خودت کاملا دو دله . ! یعنی جدیدا در مقالاتش ، ثور را قدرتمندتر از هالک دانسته . ) . اگه یک نگاه ساده به سایت هایی مثل کوارا و کامیک واین و ردیت و ign و … ، خلاصه بقیه سایت ها بزنید ، اکثرشون با اقتدار شخصیت ثور را قدرتمندتر میدانند . البته نمیگم همه منابع خارجی ، دارم میگم تقریبا بیش از ۸۰ درصد منابع خارجی مثل این سایت هایی که مثال زدم ، شخصی ثور را قدرتمندتر میدانند . هر شخصی که بخواد میتونه با یک سرچ ساده ببینه .
      مثلا لینک زیر از سایت superheroes database هست :
      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/thor-vs-hulk/90-69/&ved=2ahUKEwi91-DhgZPnAhVFr3EKHdvKBawQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw0daaRyvKBuSeYYThqWtKG8
      همانطور که مشاهده میشود از حدود ۴۰۰ رای داده شده ، مربوط نزدیک به ۷۰ درصد رای ها به قدرتمندتر بودن ثور هست . این هم از این مورد .
      در ضمن در یوتویوب هم اگه اشتباه نکنم ، نزدیک به ۲۰ تا کلیپ وجود داره که مبارزه ثور و هالک را برسی کرده است . در بیشتر از ۲۰ تا از این ۳۰ کلیپ ، ثور قدرتمندتر دانسته شده و در واقع ثور را قدرتمندتر معرفی کرده اند .
      چهارما خود شخص استن لی دقیقا گفته بود که میخواستم قهرمانی وارد دنیای کمیک بشود که از هالک قدرتمندتر باشد . اما چگونه یک نفر میتواند از قدرتمندترین ، قدرتمندتر باشد ؟؟!! . پس این شخص نمیتواند یک انسان باشد . بنابراین شخصیت ثور که یک خدا بود وارد دنیای کمیک شد .
      حالا دقیق دقیقم که این حرف رو نزد اما تقریبا یک همچین حرفی رو زد . میتونی در سایت ویکیپدیا و مارول ویکی که ۲ تا سایت معروف مارول هستند ، این مطلب رو مشاهده کنی .
      در ضمن در یک مصاحبه با برخی از طرفداران از استن لی پرسیده شد که از بین ۲ شخصیت ثور و هالک ، کدام یک قدرتمندتر هست ؟ استن لی پاسخ داد :
      هالک یکی از قدرتمندترین قهرمانان مارول هست و میشه گفت که از نظر قدرت بدنی قویتر از بقیه هست اما هالک در نهایت یک انسان جهش یافته و فانی هست . در صورتی که ثور یک خدا هست و با طول عمری بسیار بیشتر از انسان ها و علاوه بر قدرت بدنی مافوق انسانی قدرت های زیاد دیگه ای هم داره که میتواند با استفاده از آنها هالک را شکست دهد .
      البته این بار هم نمیگم که دقیقا چنین چیزی گفته بود چون من مصاحبش رو حفظ نکردم . !!! اما خوب تقریبا یک همچین چیز هایی گفته بود و شخصیت ثور را قدرتمندتر دانسته بود . ویدئوی این مصاحبه در یوتویوب و منابع خارجی موجود هست و هر شخصی که بخواهد میتواند مشاهده کند .
      در پایان باید بگم این همه دلیل قاطع و کاملا منطقی دیگه چی میخواین واقعا ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!
      همه اینهایی که تا اینجا گفتم مربوط به کمیک بود .
      البته شما میتونید نظر خودتون رو داشته باشید . اما تعصبتون خیلی خیلی روی هالک زیاده . وگرنه من خودمم هالک رو خیلی دوست دارم و یکی از قهرمانان محبوب خودم همین هالک هست . اما خوب حقیقت رو میگم .
      ادامه در کامنت بعد …

      1. Bob کاربر می‌گوید

        خوب در کمیک ها:
        اولا،خوب راستش درست میگی سنتری و ثور قدرت فیزیکی زیادی دارن اما ماله هالک بیشتره راستش خیلی بیشتره،هههه cbr میگه که بزرگ ترین شاهکار ثور از لحاظ قدرت فیزیکی همین یک ساعت مقابله در برابر هالکه، سنگینترین چیزی که هالک بلند کرده یک ستاره۳۳۳۰۰۰ برابر زمین بوده اونم در نسخه عادیش، اما ثور فقط مار میدگارد که ۲۰ برابر زمین بود رو بلند کرده اونم تو نسخه عادیش، تو یکی از کمیک ها هالک فقط با یک مشت ثور رو شکست میده خوب این به اندازه کافی قانع کننده هست برای اثبات این موضوع(Avengers #۱). سنتری درحالت تو یکی از کمیک ها از قویترین انفجارش (یعنی انفجار یک ملیون ستاره) دربرابر هالک استفاده کرد و هالک چندین دقیقه مقاومت کرد. در آخر هردو شخصیت به حالت عادی خود برمیگرده سنتری به انسان و هالک به بنر اما سنتری به شدت کتک خورده و نمیتونه روی پاهاش وایسه اما بنر عصبانی و سرپاست. خوب پس پیروزی برای هالکه.
        علاوه بر اینها هالک در کمیک تونسته پتک ثور(میولنیر) رو خرد کنه!!(incredible hulk#227) اون پتک از موج‌سوار نقره ای سریع تره میتونه سیارات و ستاره هارو مثل کاغذ نابود کنه!!!!. همون پتکی که ثور باهاش موفق به قتل سنتری شد.
        دوماً،راستش نمیدونم چقدر کمیک خوندی اما اگه کمیک های هالک در برابر ثور رو خونده باشی می فهمی که هالک همیشه از لحاظ فیزیکی از ثور برتری داشته (به جز دو سه مورد.) و تو همون نسخه معمولی هالک پتک ثور رو خرد کرد و در برخی موارد اون رو بلند کرده!!
        هالک یک سلستیال باستانی رو بلند می‌کنه البته این سلستیال میخواست زمین رو نابود کنه که دکتر دووم میاد و دستگاهی میسازه که می‌تونه محافظی دور زمین ایجاد کنه اما این دستگاه به یک چیزی یا در واقع کسی به عنوان باتری نیاز داره!خوب کی بهتر از هالک؟! که خشمش منبع قدرتش هست، خوب هالک میره تو دستگاه و با خشمش به دستگاه نیرو میده بدونه اینکه کسی اون رو از بیرون عصبانی کنه این سلستیال (Exitar the Exterminator) می‌تونست با انفجار سیارات کهکشان ها رو نابود کنه!!! که به لطف هالک نتونست !!(THOR#387). از کار های که immortal hulk در مقیاس کیهانی انجام داده که دیگه نگم!!! همچنین WORLD BREAKER HULK هم کار های خیلی خیلی بزرگی انجام داده!!
        خوب می‌دونم که روح سوار رو میشناسید. این موجود در گذشته می‌تونست هم هالک و هم ثور رو شکست بده. اما در نسخه های جدید این موجود حریف هالک نیست، (اما همچنان حریف سختی برای ثور هست) چراکه هالک اونو تونسته با یک مشت شکست بده. راستش من یک عکس اسکن شده دارم که یک سلاح زنده میاد: ثور،ولوورین،مردعنکبوتی،و چند نفر دیگر رو مورد ضرب و شتم وحشتناکی قرار میده اما وقتی دربرابر هالک قرار میگیره به سادگی از اون (هالک) شکست میخوره .
        تو یکی دیگه از کمیک ها که هالک روح سوار رو کشت!!!!! ( در واقع اونو کامل نکشت فقط می خواست دست از سرش برداره ) اما اون (روح سوار) دوباره زنده شد و دست از سر هالک برداشت ،موج سوار نقره ای در گذشته تونست هالک رو شکست بده اما دربرابر نسخه های مدرن‌تر هالک کم اورده، در یکی از کمیک ها وقتی که همه مرده بودن هالک همچنان زنده بود،هالک میولنیر رو خرد کرد،هالک گلادیاتور قدرتمند رو شکست داد، هالک در یک زمان تونسته با دوتا سلستیال مبارزه کنه، هالک زره ادمنتیوم رو خرد می‌کنه فقط با تکان دادن ماهیچه های بازوش ، هالک در برابر انفجاری که می‌تونست یک منظومه رو نابود کنه مقاومت کرد.
        (secret wars#9)،هالک انفجار مهیبی از سنتری دریافت کرد اما همچنان پیروز میدان بود، هالک می‌تونه با خونش یک سیاره بی حاصل رو حاصل خیز کنه، هالک منبع قدرت بزرگتری نسبت به ثور داره،هالک تونست برای مدتی برای ازگارد رگنوراگ جدیدی رو بسازه و ثور رو تا درحد مرگ کتک بزنه اگه ساحره نبود ثور میمرد اگه بنر نبود هالک ازگارد رو نابود میکرد(انیمیشن هالک در برابر ثور)،و… میشه گفت هالک از لحاظ فیزیکی از ثور برتری زیادی داشته (البته ثور هم تونسته میله های ادمنتیوم رو با تکان دادن ماهیچه های بازوش خرد کنه ولی در هر صورت شاهکار هالک بزرگ تره!! در واقع شاهکار هایی که هالک با قدرت فیزیکی اش انجام داده خیلی از ثور بزرگ‌تر هستند !!!!).
        میخوای بدونی که هالک در مقیاس کیهانی چه کرده یه سری به نسخه های WBH وIMMORTAL HULK بزن.
        شخصیت بلک بولت (راستش نمی دونم دربرابر ثور چه کرده فکر کنم تونسته نسخه مدرن تر ثور رو شکست بده)دربرابر نسخه جدید هالک هیچ کاری نتونست انجام بده و شکست بدی خورد(world war hulk#1). فکر نکنم هالک فنا ناپذیر قویترین نسخه هالک باشه، (اما می‌تونه قویترین باشه). هالک ۱۵ تا نسخه داره، که ۶ مورد میتونن قویترین باشن (WBH هالک دنیا شکن،WWH جنگ جهانی هالک، IMMORTAL HULK هالک فنا ناپذیر، MAESTRO نسخه پیر و دیونه هالک،HULK:END چیزی برای گفتن ندارم کمیکش هست و DOC.GREEN).
        سوما،خوب رفتم و منابع معتبر و نامعتبر رو گشتم شاید اختلاف منابع معتبر و نامعتبر تو دوتا یا سه تا باشه(البته به نفع ثور) . خوب اینکه همه به ثور رای میدم اینه که خوب ثور خیلی طرفدار داره، اگر جایی نظر سنجی بزارن قطعاً خیلی ها به ثور رای میدن چون دوسش دارن نمیشه کاری کرد، حتی اگر هم زیاد راجبش ندونن بازم بهش رای میدن.cbr ثور رو از هالک قویتر ندونسته بلکه خلافش درسته،اون ثور رو فقط تواناتر از هالک دونسته.
        رفتم و سایت هایی رو که گفتید دیدم، اول از کوارا شروع میکنم خوب تو این سایت هرکس میاد و نظر خودش رو میده و بقیه هم رای میدن. مثلاً اگه سرچ کنی: is Thor stronger than hulk سایت کوارا رو میاره زیرش چند تا نظر رو نشون میده به همراه تعداد رای های دریافت شده. اولین نظر از هالک حمایت می‌کنه(همون لینکی که ۲۰ بار فرستادمش) ۱۴۷ رای گرفته ، از ثور حمایت می‌کنه که ۱۳۹ رای آورده. (راستش دقیق نمی‌دونم خودت برو ببین اما تو همین مایعات بود.)
        سایت ign توی اون بخشی که مربوط به هالک میشه گفت:«هنوز معلوم نیست که آیا ثور از هالک قویتر است یا عکسش»،خوب بنابراین زیاد روش حساب نکن.
        چهارما،فیلم های یوتیوب بیشترشون به خاطر حرف استنلی ثور رو برتر دونستن یعنی اگه استنلی این حرف رو نمی‌زد الان ۸۰ درصد این فیلم هایی که از ثور حمایت میکنن وجود نداشتند.
        استنلی می‌گفت که ثور از هالک قویتره چون که هالک اساسأ فانی هستش و ثور قویتر از هالک هستش. اصلأ نمی‌خوام به استنلی توهین کنم، اما در کمیک های جدید هالک، نویسنده ها حرف استنلی رو به هیچی چیزیشون حساب نکردن!! و جدیدا هالک با یک مشت ثور رو شکست میده!!! دیگه چی می خوای!؟!؟!؟!؟!!؟!! این همه دلیل آوردم که اگه قبلاً این دلایل رو نیاوردم به خاطر خرابی تبلتم بود که اونو هنگام تایپ کردن داشتم!!!!
        خوب، دلایل قانع کنندت اینا بودن که گفتی؟؟
        حالا هرکسی که میگه هالک قویتره یعنی تعصب داره؟
        اما خوشم اومد خوب کمیک هارو خوندی و می‌دونی چی به چیه.
        اینم بگم که اینها نظر شخصیه خودم هستند.
        و در ادامه!!!….

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اما در مورد سینما و MCU . :
      واقعا که . نمیدونم چی باید بگم . از حرفات معلومه که تعصبت اونقدر زیاده که نمیشه باهات بحث کرد . اما من به هر حال پاسخت رو میدهم .
      باز هم میگم که اکثر منابع معتبر و غیر معتبر و اکثر طرفداران ، شخصیت ثور را در MCU قدرتمندتر از هالک MCU میدانند . اصلا هالک در MCU به معنای واقعی کلمه خشم پشه !! بود . اصلا قصد بی احترامی به هالکو ندارم و خودم خیلی هالکو دوست دارم و بازم میگم که یکی از شخصیت های محبوب دوران کودکی ام هالک بوده و الان هم هست اما این هالک MCU بیشتر یه شوخی بود تا هالک .
      گفتی هالک قویتره چون خونریزی نکرد ؟!!؟!؟ من واقعا به تو چی باید بگم ؟!؟!؟؟!؟!!؟!!!
      ببین اولا که در فیلم انتقام جویان ۱ ، ثور به طور جدی با هالک وارد جنگ نشد و نمیخواست به هالک صدمه بزنه و فقط میخواست حملات هالک رو دفع کنه . همین . در ضمن همونجا هم اگه خوب دقت کنی وقتی پتک ثور به صورت هالک برخورد کرد ، هم بزاق هالک فواران کرد !! و هم خونریزی کرد . ( البته راستش رو بگم چون خیلی وقت پیش این فیلم را دیدم از خونریزی هالک مطمئن نیستم اما خوب اصلا مهم نیست . ) !! صرفا جهت اطلاعات گفتم. برو دوباره فیلم رو با کیفیت بالا و دقیقتر ببین . در همان فیلم اگه هالک ۳ تا ضربه به ثور زد ، ۳ تا هم خورد.
      اما راجب فیلم ثور : راگنورک . در این فیلم که هالک واضحا شکست خورد . تو با چه رویی اینجا از هالک دفاع میکنی ؟!؟!؟!؟؟ اگه گردند مستر یک دقیقه دیرتر میجنبید و مبارزه رو متوقف نمیکرد ، معلوم نبود چه بلایی سر هالک میاد . چون بدوجور داشت کم میاورد و با یک ضربه از ثور ، چندین متر جابه جا میشد . این از این مورد .
      در مورد این حرف بیخودت یعنی خونریزی هم بگم که کل فضای راگنورک با اینکه باید قاعدتا دارک باشه اما فان بود و صحنه خونریزی داخلش خیلی کم بود . برای همینم اونجا هالک خونریزی نکرد . ( البته اگه واقعا خونریزی نکرده باشه . !! ) . مثلا در فیلم انتقام جویان ۱ ، ثور با یک ضربه مشت از هالک ، دچار ۱ قطره ! خونریزی شد اما در فیلم راگنورک با اینکه توسط هالک با تمام وجود بیشتر از ۱۰ تا ضربه با مشت و سلاح و … ، به ثور وارد شد ، اما ثور اصلا زخمی نشد . این هم از این مورد .
      مورد دیگه در مورد هالک اینکه در MCU حرفی برای گفتن نداشت و در هیچ جنگی و در برابر هیچ شخصیت مهمی پیروز نشده ( شاید بشه تنها پیروزی هالک را در برابر لوکی در فیلم انتقام جویان ۱ قلمداد کرد و بس . ) . در انتقام جویان ۱ که جنگ هالک و ثور ، هانطور که قبلا هم گفتم اصلا جدی نشد و البته کامل هم نشد . پس این جنگ اصلا به حساب نمیاد . اگه هم به حساب بیاد ، باید مساوی قلمدادش کرد . در فیلم انتقام جویان ۲ که از آیرون من شکست خود و هیچ حرفی هم درش نیست . در فیلم ثور : راگنورک هم که واضحا از ثور شکست خورد و حرفی برای گفتن نداشت . گرگ فنرینس را هم که کاملا شانسی شکست داد . چون واضح بود که گرگ فنرینس داره به هالک بدجور صدمه میزنه و هالک شانس آورد که اون گرگ سقوط کرد . در برابر تانوس هم که زانو زد و طوری از تانوس شکست خورد که دیگه جرات نکرد خودش رو تا آخر جنگ بینهایت نشون بده . در فیلم مزخرف بیخود اند گیم هم که با یک ضربه از ایشنت وان ، ناک اوت شد و اگه ایشنت وان خودش دلش نمیخواست که به هالک کمک کنه … ، من هیچی نگم بهتره . من نمیدونم واقعا داری با چه رویی میگی هالک قویتره ؟!؟!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینم که میگی هالک بشکن زد ، پس قویتره باید بگم که کاملا چرت و پرت و بس . چه ربطی داره . بلاخره هالک در فیلم اونجر ۳ به معنای واقعی کلمه کشک بود . در فیلم اونجر ۴ هم که هیچ کاری نکرد . خوب یه بشکن بزنه این وسط بعضی از طرفدارای متعصبش از خود بیخود میشن و فکر میکنن جایی خبریه . اساسا به این دلیل تونی استارک به ثور گفت بزار هالک بشکن بزنه ، چون ثور هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی ، اصلا در وضعیت مناسبی نبود و با ثور در جنگ بینهایت ، زمین تا آسمون فرق میکرد . !!! البته هالک از اشعه های گاما به وجود اومده بود و این سنگ ها هم اشعه هایش مثل اشعه های گاما بود که این هم دلیل دیگر بشکن زدن هالک بود . خلاصه میخواستن این هالک هم یه حرکتی بزنه دیگه .
      در کل من حتی کاپیتان آمریکا با میولنیر را هم قدرتمندتر از هالک میدانم . چون هالک MCU فقط یک شوخی بود . هرچند بازم میگم که خود هالکو دوست دارم .
      در صورتی که ثور توانست تانوس با ۶ سنگ ابدیت را در عرض چند ثانیه شکست بدهد و به حد مرگ برساند . !!! تبر استورم بریکر میتواند با یک ضربه سر تانوس را از بدنش جدا کند . پس مطمئنا میتواند همین کار را با هالک هم انجام دهد . تبر استورم بریکر میتواند با یک ضربه کار هالک را یک سره کند .
      این هم لینک سایت superhero database که مربوط به مقایسه ثور در MCU و هالک در MCU هست :
      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/thor-mcu-vs-hulk-mcu/90-206431/&ved=2ahUKEwjDlfmdlZPnAhX16OAKHQ1JAzgQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw3lagR0gICJFPOEpGZKY_X6

      همانطور که مشاهده میشود ، نزدیک به ۸۰ درصد طرفداران به پیروزی ثور ، رای داده اند .
      حالا تو نظرت رو داشته باش اما بدون که بیشتر از ۷۰ درصد طرفداران برعکس تو فکر میکنند .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        این سایت از لحاظ ترفدارلنه صحبت می کند و در mcu هالک می تواند خود ثور مرد اهنی لوکی و ابومنیشن را شکست دهد پس همین دلیل برای اینکه هالک قوی ترین باش کافی است. حتی سایت cbr نیز میگوید هالک شگست نخورده
        بر اساس:
        https://www.google.com/amp/s/www.cbr.com/history-thor-hulk-rivalry/amp/
        البته cbr نظرش بر اساس سازندگان فیلم ثور ۳ بود و اونها میخواهند که طرفداران هالک با ثور رودروی هم قرارگیرند نمیدانم چه خوبی برای انها دارد.
        اونجوری که فهمیدم داری میگی که خشم هالک تو دنیای mcu به کارش نمیاد ولی فراموش نکن که باخشمش تونست ثور رو تو انتقامجویان ۱ شکست بده یا تو انتقامجویان ۴ دستکش بینهایت رو بپوشه و زنده بمونه به خاطر خشمش بود.
        مبارزه لوکی با ثور رو یادت میاد خیلی طول کشید تا لوکی شکست بخوره اما هالک کمتر از ۲۰ ثانیه لوکی رو شکست داد.
        راستی به اون سایت هایی هم که گذاشتم سر بزن. زیرا ثابت میکنند هالک قویتره.
        https://www.quora.com/Is-Thor-stronger-than-Hulk
        راستش من کسی نیستم که بگم هالک مبارزه در ساکار رو برد.
        نویسندگان نیز میخواهند که ما رودرروی هم باشیم.
        ولی من فقط نظرم رو گفتم چون هالک شکست هم نخورد.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          حرفات از چرت و پرت و مزخرف هم مزخرفتره و اراجیفی بیش نیست .
          در MCU هالک فقط یک جوک بود که در کامنت های قبلی ام کاملا راجب این موضوع توضیح دادم . هالک MCU ، از ثور شکست خورد ؛ ار آیرون من شکست خورد ؛ از تانوس شکست خورد و تمام .
          در فیلم ثور : راگنورک ، اگه گرند مستر فقط یک دقیقه دیرتر مبارزه رو تمام میکرد ، معلوم نبود چه بر سر هالک میاد . ثور وقتی قدرتش را از ازگارد دریافت کرد ، حتی قدرت بدنی بیشتری نسبت به هالک داشت و با یک ضربه هالکو چندین متر جابجا میکرد . هالک در فیلم ثور : راگنورک فقط ۲ تا ضربه از ثور دریافت کرد و همین ۲ تا ضربه داشت از پا درش میاورد . بعد تو میگی هالک شکست نخورد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!! نه تو الان این حرفت یعنی چی ؟!؟!؟!؟!؟؟؟ تعصبو ول کن تا حقیقت رو ببینی . اگه میگی هالک شکست نخورد دیگه حرفی نمیمونه . راستی حالا که یک لینک رو ۱۰۰ بار فرستادی ، در این مورد یک سری هم به لینک زیر بزن :
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://screenrant.com/thor-ragnarok-hulk-stronger/&ved=2ahUKEwj-tZelkJfnAhUDy6QKHTYXB70QFjAZegQIAxAB&usg=AOvVaw2lqmXD0KH6RIpkLq2V4c3S

          و بعدش گفتی اینها نظر سازندگان فیلم بوده رو نمیدونم از کجا ساختی . یعنی قشنگ معلومه که حالت دست خودت نیست و خودتم نمیدونی داری چی میگی .
          اما در فیلم انتقام جویان ۱ هم همانطور که قبلا گفتم ، هیچ جنگ جدی صورت نگرفت که هالک بخواد برندش باشه یا بازندش . در اون فیلم و در اون لحظه ثور نمیخواست به طور جدی با هالک بجنگه و بهش صدمه بزنه . همه این رو میدونند . در ضمن در همان صحنه هم هالک اگه ۳ تا ضربه زد ، ۳ تا ضربه هم از ثور دریافت کرد . حالا تو چطوری میگی هالک برد رو من نمیدونم با چه منطق و چه فرمولی حساب کردی . یک لحظه صبر کن . چرا میدونم . با منطق و فرمول تعصب بیش از حد . ! خیلی برات همه که هالک قویتر باشه ، آره ؟!؟!؟!؟؟ اما نیست که نیست . من این همه دلیل در کامنت های قبلی ام برات ذکر کردم و تو داری باز همون اراجیف سرشار از تعصبت رو تکرار میکنی .
          نکته دیگه اینکه استفاده هالک از دستکش بینهایت و زنده موندنش ربطی به خشمش نداره . اصلا هالک در MCU هرچی عصبانیتر بشه ، بیشتر کم میاره . در جنگ با آیرون من ، ثور و تانوس ، این موضوع به خوبی اثبات شد . پس اینکه هالک هرچی عصبانی تر ، قویتر ، در MCU حتی در حد یه شعارم نیست . بماند که در کمیک های جدید هالک هم این موضوع دیگه شعاری بیش نیست .
          در مورد دستکش بینهایت باید بگم که آیرون من هم از دستکش استفاده کرد . هالک به هر حال باید یه فرقی با آیرون من که یک انسان معمولیه داشته باشه و نمیره دیگه . اگه میخواست بمیره که دیگه هیچی . در ضمن مطمئن باش ثور هم میتوانست از دستکش استفاده کنه . آیرون من به دلیل اینکه ثور در وضعیت جسمی و روحی بدی بود ، ترجیج داد که ثور این کار را انجام ندهد . چون این بشکن به تمرکز ذهن و ذهن آماده ای احتیاج داشت و ثور اصلا آماده نبود . در ضمن دیلیل دیگری که خالک از دستکش بینهایت استفاده کرد ، این بود که اشعه های سنگ های ابدیت خیلی به اشعه های گاما ( که باعث جهش یافتگی بنر شده بود . ) ، شباهت داشت . همه این مواردی که گفتم در خود فیلم بهش اشاره شد .
          پر ضمن در مورد اون لینکی که ۱۰ بار فرستادی هم یک توضیحی بدهم . ههههههههههههه ههههههههههههههههههههه هههههههههههههههه باید بگم که حالت خوبه ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟
          تنها فیلمی ( در واقع انیمیشنی ) که تقریبا با اقتدار هالکو قویتر نشون داده ، اون انیمیشن بیخود ( ثور علیه هالک ) ، هست . فقط و فقط همین . من حقیقت رو میگم . مگه اینکه بتونی خلافش رو ثابت کنی .
          این لینکی که ۱۰ بار فرستادی ، از سایت کوارا هست و اصول این سایت اینکه کاربران نظر میدهند . در این لینک هم چند تا نظر از چند کاربر و طرفدار مختلف ثبت شده و بیشتر از نیمی از نظرات ، ثور را قدرتمندتر از هالک دانسته و معرفی کرده . حالا قسمت جالبش اینجاست که اومدی ۱۰ بار این لینکو فرستادی و گفتی که این ثابت میکنه که هالک قویتره . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فکر کنم که تو فقط یکی از نظراتش رو خوندی و جو گیر شدی . واقعا دیگه حرفی باقی نمیمونه . آخه به طرفداران متعصبی مثل تو چی میشه گفت ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
          در ثانی اگه به لینک باشه که تو هرچی لینک بفرستی من ۳ برابرش رو میفرستم که ثور را قدرتمندتر از هالک معرفی کرده باشه . پس زیاد به خودت فشار نیار . لینکی که از سایت superhero database برات فرستادم ، حدود ۴۰۰ نفر رای داده بودند و جالبه که نزدیک به ۷۰ درصد آنها به ثور رای دادند . دیگه دنبال چی میگردی تو ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟!؟؟ نه واقعا دنبال چی میگردی ؟!؟!؟!؟!!؟!
          لینک میخوای ؟!؟!؟ بیا اینم لینک :
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://thetylt.com/entertainment/hulk-thor-mark-ruffalo-chris-hemsworth-marvel-cinematic-universe&ved=2ahUKEwj-tZelkJfnAhUDy6QKHTYXB70QFjATegQIARAB&usg=AOvVaw1UU9K__LdN2TBdpHtMKUYZ
          این لینک باز نظر سنجی رو نشان میده که حدود ۶۵ دصد کاربران و طرفداران به ثور رای داده اند . بازم لینک بخوای برات بفرستم ؟!؟!؟ بیا :
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://comicvine.gamespot.com/forums/thor-153/my-blog-on-thor-vs-hulk-who-should-win-638534/&ved=2ahUKEwi-lbjXnpfnAhUCsXEKHaZiC0UQFjAPegQIAhAB&usg=AOvVaw2sMU40lmrNWfqOEt3E-Kes
          اینجا در کامیک واین ، حداقل بیشتر از ۶۰ درصد نظرات ، به قدرتمندتر بودن ثور اختصاص داشت . یک کاربر توضیح خیلی جامعی در این مورد داده بود . بازم لینک میخوای ؟!؟!؟! بیا :
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.fandom.com/articles/thor-vs-hulk-ragnarok&ved=2ahUKEwi-lbjXnpfnAhUCsXEKHaZiC0UQFjAQegQICBAB&usg=AOvVaw3FzDLEwfR-5mb4fxF6ADl6
          در این سایت نظرسنجی رو نشان میداد که حدود ۳۰۰۰ نفر در آن رای داده بودند . جالت آنکه حدود ۸۰ درصد آنها به ثور رای دادند . اگه بخوای میتونم بازم برات لینک بفرستم . به ازای هر ۱ لینکی که تو بفرستی ، من حداقل ۳ تا لینک میفرستم . در مورد ویدئو های یوتویوب ( که البته چیزی رو اثبات نمیکنه . ) ، نیز به همین صورت . در ضمن در اون یک دونه لینکی که ۱۰ بار فرستادی ، بیشتر ثور را قدرتمندتر دانسته بودند . حالا بیا باز اون لینکو بفرست و بگو این ثابت میکنه که هالک قویترینه !!!! ههههههههههههههه حقیقت اینکه چیزی که ثابت کنه هالک قویترینه ، وجود خارجی نداره و فقط رویای توئه .
          در ضمن پاسخ سوالی که تو دنبالشی رو خیلی وقت پیش استن لی و جک کربی دادند که قبلا بهش اشاره کردم . زیاد نگرد و به خودت فشار نیار متعصب . وقتی استن لی ثور را قدرتمندتر از هالک معرفی کرد ، از جک کربی پرسیده شد که نظر شما چیه ؟ جک کربی گفت : (( من به نظر استن لی احترام میگذارم و روی حرفش ، حرفی نمیزنم . )) . حالا تو این وسط نمیخوای حقیقت رو قبول کنی و داری زور بیخود میزنی . اگه خیلی برات مهمه اصلا تو فک کن که هالک قویترین شخصیت کل کمیکه . !
          حالا سیاره رو تکان داده و ستاره بلند کرده که چی ؟!؟!؟!؟؟ قبلا هم گفتم که اینها اصلا چیزی رو اثبات نمیکنه و همه از این شاهکار ها دارن . حالا یکم کم و زیاد . مثلا سوپرمن بینهایت رو بلند کرده . !! با یه عطسه ، یه منظومه رو تخریب کرده . !! که چی ؟!؟!؟؟؟ حالا تو باز بیا سر بلند کردن یه سیاره بحث کن و هی تکرارش کن . !

          1. Bob کاربر می‌گوید

            اصلا فیلم های انتقام‌جویان وثور رگنوراگ رو دیدی!؟!؟!؟ اگه کمی دقت میکردی ثور MCU بیشتر یه جوک بود تا هالک!!!!بعد به من میگه چرت و پرت میگی من نظر کارگردان فیلم ثور۳ رو برات آوردم که چی میگه، میگه هالک برنده میشد!!!!!!!، در مورد مرد آهنی توضیح دادم پیروزیش شانسی بود، اگه واقعا از کسی شکست خورده باشه اون تانوس بود، که کلاً تانوس از هالک خشمگین هم قویتره، اتفاقاً به همین دلیل هیچکی به جز کاپیتان مارول حریفش نمیشه.
            من می‌دونم که اگه گرند مستر اصلا مبارزه رو تموم نمی‌کرد بازم هالک برنده میشد، در واقع باید بگیم معلوم نیست چه بلایی سر ثور میومد!!!!. ثور تنها وقتی از هالک قویتر میشه که از اودین فورس استفاده کنه!!! به جز اون هرچقد می خواد از ازگارد نیرو بگیره ثور هیچ وقت در mcu قدرت بدنیش از هالک بیشتر نبوده اگه بنا به پرت کردنم باشه هالک ثور رو مثل عروسک به اطراف پرت میکرد اون دو ضربه هیچ بلایی جز عصبانی کردن سر هالک نیاوردن هرچقدر که میخواست ضربه بزنه هالک موجودیه که وقتی عصبانی میشه فقط قویتر از خودش (یعنی تانوس) می‌تونه اون رو شکست بده ،
            درست گفتم هالک نه تنها شکست نخورد بلکه برنده میدان بود و حتی از ثور به عنوان حیوان خانگی نگهداری کرد، نظر کارگردان هم که معلومه من بدون تعصب این حرف ها رو میزنم ، تو تعصب رو ول کن تا حقیقت رو ببینی. CBR مقاله ای داد بیرون که مربوط به نظر برخی سازندگان فیلم بود، اونها مبارزه رو بی برنده توصیف کردن. (اون لینک بالا رو در مورد CBR اشتباه گذاشتم) اینم لینک درست:
            https://www.google.com/amp/s/www.cbr.com/thor-ragnarok-whos-stronger-thor-or-hulk/amp/
            اما در انتقام‌جویان ۱، مبارزه در اوایل جدی نبود، باشه این درست اما در اواسط و اواخر مبارزه کاملا جدی بود حتی منجر به خون ریزی شد(دیگه هر آدم عاقلی این رو می‌دونه!!) از هرکس این مورد رو میپرسم که آیا ثور مبارزه رو جدی نکرد؟ به این حرف می‌خندن!!!!(البته اونایی که هالک رو دوست دارن به این حرف می‌خندن اونی که مرد عنکبوتی رو دوست داره این مورد رو رد مکنه!!!) ثور یک ضربه محکم به صورت هالک زد، در صورتی که اگه این ضربه رو به صورت یک شخصیت فانی مثل کاپیتان آمریکا میزد معلوم نیست که زنده بیرون میاد یا نه؟!؟!؟! تنها چیزی که ثور تونست از هالک در بیاره بزاقش بود. به هر روشی که شده سعی میکنی هالک رو ضعیف نشون بدی. حتی اگه بنا به ضربه هایی که خورده شده و زده باشیم در ثور ۳، ثور ۱۵ تا ضربه زد، هالک ۲۲ تا حالا یعنی هالک برنده شد؟!؟!
            یه لحظه فکر کردم فرمول مخفی چه چیزی رو کشف کردی!!!من فرمول درست رو بهت میدم، حقیقت+تحقیق+صبر فرمول واقعی این هستش!!!!!.
            اگه هالک بخواد قوی ترین باشه خیلی راحت می‌تونه قویترین باشه تو کمیک ها ندیدی وقتی که هالک میگه که:«هالک قویترینه!!!!» خیلی راحت دشمنانش رو شکست میده پس اگه بخواد قوی ترین هستش، اگه بخواد!!!!!!!!
            این مورد که راجب دستکش بینهایت گفتید شاید درست باشه چون پروفسور هالک نمیتونه مثل هالک عصبانی بشه. چندبار توضیح دادم، هالک شانسی از مردآهنی شکست خورد، در برابر ثور که اصلا شکست نخورد، اگه واقعا از کسی شکست خورده باشه اون تانوس بود اونم به این علت که تانوس از هالک در حالت عصبانی هم قویتره!!!! در MCU این موضوع(خشم هالک) کمی نادیده گرفته شده، (به واژه کمی دقت کن!) اما در کمیک های جدید با نام immortal hulk اصلا اینطور نیست!!!، (نمی‌دونم راجب کدوم کمیک ها حرف میزنی و میگی که هالک ضعیف شده!!!!! یکی از اسامی اون کمیک هارو بهم بده!، من یکی از کمیک های سال ۲۰۲۰ هالک(avengers hulk#1)رو خوندیم که تو اونم هالک با خشمش قویتر میشد!)
            خوب آره هالک باید با مردآهنی یه فرقی داشته باشه، اگه میمرد که دیگه هیچی!!.
            نه خیر، ثور اصلا در وضعیت مناسبی حضور نداشت به نظر من اگه می پوشیدش همون اول میمرد حتی اگه زنده میموند به علت اینکه وضعیت ذهنی مناسبی نداشت پس ممکن هم بود که به خودی بزنه و نیمه دیگه دنیا رو هم نابود کنه!!!! خوب این ماجرای اینکه هالک ذهن آماده داشت و از گاما ساخته شده بود برتری هالک نسبت به سنگ هاست که ثور هم برتری هایی داره مثلاً یکیش اینه که اون یک خداست پس نباید چیزی به آسانی اون رو بکشه.
            به نظر من ثور به اندازه بنر هوشمند و باهوش نیست فقط مهارت رزمی داره که این مهارت ها برای سنگ ها برتری نیستن!.
            این مواردی هم که گفتم تو فیلم ها موجود هستند.
            خوب اون لینکی که در مورد یک فیلم بود بهت دادم یکی از فیلم های یوتیوب بود که میگی ارزشی ندارن خوب باشه دیگه فیلم یوتیوب نمیفرستم!!!!
            به جز فیلم هالک در برابر ثور یه تعدادی دیگه هم هستن، مثلاً ultimate avengers 1. و یه مبارزه قدیمی هم دارن که تو سایت آپارات میتونی ببینی لینکش: https://www.aparat.com/v/O7sLU/%D9%87%D8%A7%D9%84%DA%A9_vs_%D8%AB%D9%88%D8%B1_%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85_vs_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF
            اونم باز هالک برنده شده.این حرف هایی که زدم حقیقت بودن.
            راستش درسته بیشتر از نیمی از نظرات گفتن ثور اما نظرات سایت کوارا بر اساس رأی ها طبقه بندی میشه که الان توضیح میدم.
            خوب سایت کوارا نظراتش رو بر اساس رأی هایی که نظرات میگیرن طبقه بندی میکنه اگه سرچ کنی:
            ?Is Thor stronger than Hulk
            برات سایت کوارا میاد زیرش خلاصه ای از نظر ها به همراه رای های که گرفته می‌بینی
            نظر اول ۱۴۳ رای، که میگه ثور قویتر نیست نظر دوم ۱۳۹ رای که میگه هست بقیه نظرات هم که رأی خودشون رو آوردن ، این نظر اومده شاهکار ها رو منطقی مقایسه کرده و گفته هالک قویتره!!!، خوب پس سایت کوارا از هالک حمایت می‌کنه.
            در ثانی تو ممکنه که بتونی حداکثر دو یا سه لینک بیشتر از من بفرستید نه بیشتر نه کمتر چون من کلی سایت های خارجی رو گشتم و می‌دونم چی به چیه.!!! تو بیشتر هم میتونی نظر سنجی بیاری که اون بالا هم گفتم حتی اگر هالک مبارزه ای رو در برابر ثور واضح برنده بشه بازم همه میگن ثور!!!!!( شاید این‌بار در بهترین حالت ۵۵ درصد بگن ثور و ۴۵ درصد بگن هالک!! چون که طرفداران ثور هم زیادن و هم نمیتونن ازش دل بکنن نمیشه اگر حتی هالک به وضوح اون رو شکست بده شاید نتایج ۵ درصد نسبت به قبلی‌ها متفاوت باشه حالا بازم برو آدم بیار برو نظر سنجی بیار) البته خوب مشکلی نداره مثلاً من هالک رو خیلی دوست دارم و اونها ثور رو خیلی دوست دارن!! اون لینک مربوط به کوارا رو توضیح دادم رای هاش زیاد بودن پس برترین نظر محسوب میشه.این هههههههههههههههه هههههههههههه ههههههههههههههههههههه
            که تو خیالات من هستش؟!؟!؟!؟!؟هههههههههههههههه
            برو به این سایت یه سری بزن ببین چی وجود خارجی داره و کی قویترینه!!!!هههههه
            اینم لینکش: https://avengers.marvelhq.com/characters/hulk
            تازه یه سایت دیگه هم، همین نظر رو داره.
            استنلی جواب این سوال رو داد جک کربی رو حرفش حرف نزد چون که به اون احترام قائل بود، وگرنه جک کربی ممکن بود نظر دیگری بده!!. جدیداً که اصلأ نویسنده ها به این حرف استنلی اهمیت ندادن و اون(ثور) با یک مشت از هالک شکست میخوره نمی خواهم توهین کنم اما نویسنده ها یه کار کردن که انگار اصلاً استنلی وجود نداشته و حرف اونو به … حساب نکردن.
            بلند کردن ستاره ۳۳۳۰۰۰ برابر زمین اونم در حالت معمولیش یک شاهکار بزرگه ( تازه تو سایت کوارا میگن هالک تونسته ستاره ای به اندازه خورشید رو بلند کنه نمی دونم حقیقته یا نه اما از هالک بعید نیست) ، البته تو حداکثر حالتش میتونه ستاره نوترونی رو نابود کنه(با یک دست) اصلا نیازی به برداشتنش نداره!!!!! سوپرمن بینهایت رو بلند کرد. نمی دونم شاید از لحاظ قدرت فیزیکی سوپرمن برترین باشه، (البته باید ببینیم هالک و ثور در برابر بینهایت چیکار میکنن) اما ثور که در حالت عادیش مار میدگارد رو بلند کرد که ۲۰ برابر زمین بود خوب یعنی ثور اگه جلو سوپرمن پیداش نشه خیلی بهتره!!! سنتری می‌تونه انفجاری بسازه که این انفجار با انفجار یک ملیون ستاره برابری می‌کنه و هالک در برابر این انفجار مقاومت بسیاری کرد!!! و سنتری رو شکست داد!!!!! از این موارد خیلی زیاد دارم، بازم میخوای؟!؟!
            ببین میگی این شاهکار ها هیچ چیزی رو ثابت نمیکنن اما تو مقالت از این شاهکار ها استفاده کردی! ماجراش چیه؟ میتونی توضیح بدی؟!؟!

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          راستی این نکته رو هم بگم که اینکه هالک لوکی را در کمتر از ۲۰ ثانیه شکست داد ولی ثور نه ، دلیل داره و در ضمن جدایی از این دلیل ، این موضوع هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه .
          اولا در فیلم ثور ۱ ، وقتی ثور با لوکی جنگید ، لوکی عصای اودین را داشت و خیلی هم سرحال بود .
          دوما در فیلم انتقام جویان ۱ هم به همین ترتیب وقتی ثور با لوکی جنگید ، لوکی عصای حاوی سنگ ذهن را داشت و جنگ تازه شروع شده بود و لوکی سرحال بود .
          در صورتی که وقتی هالک لوکی را شکست داد ، لوکی هیچ سلاحی نداشت که این خیلی مهمه و در ضمن اونجا دیگه آخرای جنگ بود و لوکی خسته شده بود . همچنین هالک ، لوکی را غافلگیر کرد .
          عجب استدلال هایی داری تو . بیخیال . تو فک کن هالک قویترین شخصیت کمیکه .

          1. Bob کاربر می‌گوید

            اما ثور هم سلاح خودش رو داشت اون پتک.

        3. Bob کاربر می‌گوید

          این که استنلی چی گفته دلیل نمیشه که همه نویسندگان حرفش رو گوش بدن.
          در اواخر انتقام جویان ۳ تانوس خبر نداشت که ثور سلاحی قدرتمند داره. در اوایل فیلم انتقامجویان۴ تانوس غافلگیر شد. در اواخر فیلم تانوس داشت ثور رو میکشت اونم بدون دستکش بینهایت. اما وقتی سنگ قدرت رو داشت تونست در اوایل انتقامجویان۳ هالک و ثور رو شکست بده.
          مرد اهنی خودش هم قبول داره که هالک قوی ترین انتقامجو هستش.
          لوکی از قدرت هالک خبر نداشت و اگر هم سلاحی داشت نمیتونست کاری از پیش ببره!!
          کمی دقت کن، قدرت پوسته هالک واقعا زیاده برای این اگر هم سلاحی داشت ممکن نبود که برنده بشه.
          من رفتم و نظر های اون سایت ها و فیلم هارو بررسی کردم.
          فیلم ها که همین نظر استنلی رو استفاده کردن.مقالات هم دلایل خودشون رو دارن . یکی شون میگه ثور با رعد و برق یک دستش میتونه هالک رو شکست بده. خودت بگوببینم این درسته؟؟؟ تو فیلم ثور ۳ ثابت شد که نیست. cbr هم گفته که هالک از نظر فیزیکی خیلی از ثور قویتره
          https://www.google.com/amp/s/www.cbr.com/physically-powerful-mcu-ranked/amp/
          اگه قراره بر اساس نظر ها پیش بریم خوب ثور برنده میشه اما نظر ها تعیین نمیکنند کی قویتره. این فیلم هم ثابت میکنه که هالک تو فیلم ها از ثور قویتره
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D8cpfR8QaDvw&ved=2ahUKEwjy2czyuJnnAhUOYlAKHczQBXIQo7QBMAJ6BAgAEAY&usg=AOvVaw3AvL_uoIaXVr8e5GqJTDmk
          دلایلش هم منطقی هستند.
          اگه کمی به سری فیلم های انتقامجویان دقت می کردی می فهمیدی که راست میگم.
          توهین هات فقط ارزش نظرت رو کم میکنه!!!

          اگه این قانع میکنتت ثور در نبرد fear itself اعتراف کرد که نمیتونه هالک رو کتک بزنه بعد قویترین ضربه اش رو میزنه تا هالک رو با حداقل قدرتش شکست بده.
          هالک نمیتونه ثور رو بکشه من هم نمیگم که میتونه چون ثور استقامت خدایان رو داره، اما اینکه ثور هم بتونه هالک رو بکشه غیر منطقی است.
          این سایت هم هالک و ثور رو از لحاظ هم کمیک هم فکر کنم فیلم مورد مقایسه قرار میده.
          https://www.quora.com/In-a-fight-between-Thor-and-The-Incredible-Hulk-who-would-win-and-why

          اینم بگم ممکنه که تا تابستون بعد نتونم نظری بدم چون میخوام تبلتم رو بفروشم و یه گوشی بخرم نگید کم اورده.

          1. Bob کاربر می‌گوید

            راستی منظورم این بود که پوسته هالک قدرتمنده. برای اینکه تبلتم خاموش نکنه
            ناچارم سریع بنویسم

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            نکته اول اینکه درسته که همه نویسندگان به حرف استن لی گوش نمیدن . این کاملا درسته . هر نویسنده ای به قول معروف ساز خودش رو میزنه . حالا یکی عاشق هالکه و میاد هالکو قویتر نشون میده . یکی دیگر میاد و ثور را قدرتمندتر نشان میدهد . در کل به قول معروف نویسنده هر طور که دلش خواست رفتار میکنه . مثلا در یک کمیکی میبینی دختر سنجابی میاد و گالاکتوس رو شکست میده . !!! آیا قویتره ؟!؟!؟! یا مثلا یک بار میبینی گالاکتوس با اراده تانوس رو شکست میده ولی یک بار هم تانوس گالاکتوس رو میکشه و از جمجمش برای خودش تخت پادشاهی میسازه . !!! یا مثلا همانطور که قبلا هم گفتم ، نویسندگان ۱ الی ۲ سالی هست که هالکو خیلی ضعیف نشون دادند و اخیرا هالک خیلی ضعیف شده . حتی به گفته خیلی ها ضعیف تر از کاپیتان مارول . !!! البته کاپیتان مارولم اخیرا در کمیک ها خیلی قوی شده . حالا یعنی کاپیتان مارول از هالک قویتره ؟!؟!؟ مسلما خیر . در کل یک استاندارد هایی برای قدرت شخصیت ها وجود داره که معمولا قدرت هر شخصی در اون رنج در نظر گرفته میشه . البته نویسندگان اصلا این استاندارد ها رو رعایت نمیکنند و هر جور که دلشون خواست رفتار میکنند . مثلا مرسومه که گالاکتوس از تانوس قدرتمندتر و قادرتره یا مثلا ثور از هالک قدرتمندتر و قادرتره و یا مثلا هالک از کاپیتان مارول ( البته در کمیک ) قدرتمندتره . اما دلیل و قانونی نیست که خلاف این موضوعات در کمیک دیده نشه .
            اینکه ثور اعتراف کرده که نمیتونه هالک را شکست دهد ، فقط یک نقشه برای شکست دادن هالک بود . در ضمن این باز نظر اون نویسنده بود و اون نویسنده اینجور میخواست . مثلا دکتر استرنج یک بار اعتراف میکنه که نمیتونه با جادوی سیاهش بیشتر از ۱۰۰ نفرو را تلپورت کند اما بعدش میبینی یهو در رویداد جنگ قلمرو ها میاد و افراد چند قاره رو تلپورت میکنه . !!! میگم ، این موارد به نویسنده بستگی داره .
            تو میگی اینکه استن لی بگه دلیل نمیشه ؟!؟! اینکه جک کربی بگه دلیل نمیشه ؟!؟! آخه چی‌ بگم بهت ؟!؟! ، استن لی و جک کربی باعث ورود اکثر قهرمانان مهم و محبوب مارول به کمیک هستند . از جمله ثور و هالک . پس چه شخصی بهتر از آنها میتواند نظر بدهد ؟!؟!؟ خدایش ببین نمیخوام بهت توهین کنم ولی هر انسان عاقلی کامنت های ما را مطالعه کند ، میفهمد که صحبت کی منطقی تره و ارزش بیشتری داره .
            این که ۳۰۰۰ نفر از طرفداران نظر داده اند و حدود ۸۰ درصد آنها !!!! ( دقت کن که میگم ۸۰ درصد آنها یعنی حدود ۲۴۰۰ تای آنها !!! ) ، در نظرشون ثور را قدرتمندتر دانسته اند ، چیزی رو اثبات نمیکنه ؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!
            اینکه در سایت superhero database ، از بین ۴۰۰ نظر ثبت شده ، ۷۰ درصد نظرات مربوط به قدرتمندتر بودن ثور بوده ، چیزی رو اثبات نمیکنه ؟!؟!؟!؟
            اینکه در اکثر منابع معتبر و حتی نامعتبر ! ، از جمله کوارا و کامیک واین و ردیت و ign و … ، ثور را قدرتمندتر میدانند ، چیزی را اثبات نمیکند ؟!؟!!!
            اینکه خودت داری با وجود تعصب بینهایتت اعتراف میکنی که اکثر طرفداران کمیک ثور را قدرتمندتر میدانند ، چیزی را اثبات نمیکند ؟!؟!؟!؟
            اون وقت یک فیلم یوتویوب تو همه چیزو اثبات میکنه.
            البته منم میتونم لینک ویدئو یوتویوب برات بفرستم .
            https://m.youtube.com/watch?v=R57iDntD0x0
            البته من قبلا هم گفتم که این ویدئو ها هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه . هر شخصی میتونه این ویدئو ها رو بسازه . اما صرفا جهت اطلاعت گفتم که من میتونم ۳ برابر تو لینک ویدئو برات بفرستم . یعنی داری میگی اینکه حدود ۷۰ درصد منابع و طرفداران شخصیت ثور را قدرتمندتر میدانند ( که در نظراتم کاملا مدارکش رو نشان دادم و این مدارک به هر شخص عاقلی اثبات میکنه که ۷۰ درصد منابع ( از جمله سایت هایی مثل کوارا و کامیک واین و البته ویدئو های یوتویوب و … و ۷۰ درصد طرفداران ، ثور را قدرتمندتر میدانند . ) ، هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه و این یه دونه ویدئوی تو میخواد ثابت کنه هالک قویتره ؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟
            یعنی حرف استن لی بزرگ و جک کربی بزرگ ملاک نیست و این ویدئوی مزخرف ملاکه ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟ من دیگه حرفی ندارم .
            همه طرفداران میدونند که ارزش این فیلم های یوتویوب در چه حدی هست .
            واقعا که . هر استدلالی میکنی که بگی هالک جوک نبود در صورتی که هالک MCU جوک بود و بس . اینکه تانوس خبر نداشت ثور یک سلاح قدرتمند داره و پوست هالم قویه و خلاصه از این استدلال های بچه گانه . ببینم فکر کنم که کمتر از ۱۸ سالته درسته ؟!؟!؟ هرچند که انتظار نمیره حقیقتو بگی . هرچند که تعصب سن نمیشناسه . در مورد انتقام جویان ۳ ، باید بگم که ثور در آن فیلم قدرتمندترین ابرقهرمان بود . اینو همه قبول دارند . حتی طرفداران عاقل هالک . حالا بماند که بعضی ها تعصبشون در حدی که نمیخوان هیچ واقعیتی رو قبول کنند و به هر مزخرفی متوسل میشن . دوست داری هالک قویترین شخصیت کمیک باشه ؟!؟!؟ خوب تو فکر کن هست . برو بگرد احتمالا یه ویدئوی یوتویوبی ، یه نظری چیزی در این مورد پیدا میکنی . بعدم بیا بگو مهم نیست که بیشتر طرفداران و منابع میگن که اینطور نیست ، مهم اینکه که این فیلم و این نظر ثابت میکنه که هالک قویترین شخصیت کمیکه . !!!!!
            ادامه در کامنت بعد … .

          3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            ادامه کامنت قبل … :
            تو بی منطق ترین شخصی هستی که تا حالا در یک سایت کمیک بوکی بحث کردم . با اختلاف فاحش بی منطق ترینی . چی باید بهت بگم واقعا . این همه دلیل منطقی و قانع کنند آوردم و این همه گفتم که ویدئو های یوتویوب هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه و هر انسانی عاقلی این رو میدونه اما در هر صورت بیشتر از ۷۰ درصد ویدئو های یوتویوب ثور را قدرتمندتر میداند . بعد تو رفتی لینک یکی از اون حدود ۳۰ درصدی که هالکو قویتر میدونند گذاشتی و میگی اینایی که تو میگی هیچی ، استن لی هیچی ، جک کربی هیچی ، اکثر منابع و طرفداران کمیک هیچی و همشون دروغ هستند ، ولی این ویدئو ثابت میکنه که هالک قویتره . !!!!! تو بگو چی باید بهت بگم ؟!؟!؟ این که تو میگی حرفای من بی ارزشه ، برام افتخاره چون خودش نشان دهنده همه چیز . اگه میگفتی حرفات درسته که باید نگران میشدم و شک میکردم .
            نکته دیگه اینکه لوکی اگه سلاحی مثل عصای اودین و عصای سنگ ذهن را داشت ، مطمئن باش که هالک نمتونست حداقل به اون راحتی شکستش بده . و اینکه گفتی این سلاح ها به پوست هالک صدمه نمیزنه هم کاملا اشتباهه . میدونی چرا ؟ چون این سلاح ها از فلز « ارو » ساخته شده اند . همان فلزی که تبر « استروم بریکر » با استفاده از آن ساخته شد . همچنین اثبات شد که تبر « استورم بریکر » میتواند با یک حرکت ساده دست و سر تانوس را قطع کند . از آنجایی که استحکام و مقاوت پوست تانوس باید بسیار بیشتر از هالک باشد ، بنابراین خیلی راحت اثبات میشه که این سلاح ها مطمئنا میتوانند به هالک هم چنین صدماتی وارد کنند . اثبات دیگه بهتر از این ؟؟؟!!!
            در ضمن در فیلم مزخرف لعنتی پایان بازی درسته که ثور از تانوس شکست خورد ، اما باید توجه کرد که ثور در این فیلم ، در پایین ترین و کمترین قدرتش در MCU قرار داشت و چه از نظر ذهنی و چه از نظر جسمی ، از شرایط اوجش بسیار بسیار و بینهایت فاصله داشت . هالک که اصلا جرئت نکرد خودش رو به تانوس نشون بده . اون جور که در جنگ بینهایت از تانوس شکست خورد ، اونم در کمتر از ۲۰ ثانیه ، هر شخصی دیگه ای هم که بود دیگه راهش به راه تانوس نمیخورد . !!
            اگه به فیلم ثور : راگنورک و انتقام جویان : جنگ بینهایت دقت کنی خیلی راحت میفهمی که ثور ، در MCU هم بسیار قدرتمندتر از هالک هست . در فیلم ثور : راگنورک ، ثور در حالی هالک را شکست داده که هیچ سلاحی هم نداشت . حالا مثلا فرض کن که تبر « استورم بریکر » را هم داشته باشد . در این صورت میتواند با یک ضربه کار هالک را تمام کند . از آنجایی که مهارت جنگ هالک خیلی ناچیز و تقریبا صفره و ثور استاد مبارزه و جنگ هست ، وارد کردن یک ضربه به هالک برای ثور ، خیلی راحت خواهد بود . حالا مثلا تانوس رو در نظر بگیریم ، میگیم که تانوس خودشم مهارت جنگ بالایی داره و در استفاده از انواع سلاح ها خبره هست ، اما هالک اصلا اینطور نیست .
            این لینکی هم که قرار دادی مثل لینک قبلیت میمونه . اینم از سایت کوارا هست که من همین الان چم کردم و دیدم از بین نظرات کاربران ، بیشتر از ۶۰ درصدشون معتقد بودند که ثور قدرتمندتره . بازم مثل قبلا که یک لینک فرستادی که در اون اکثرا گفته بودند ثور قدرتمندتر از هالک هست و جالب اینکه گفتی این لینک ثابت میکنه که هالک قویتره . !!!! حالا بازم همون کار رو انجام دادی . تو احتمالا فقط یک نظرو که گفته هالک قویتره رو میخونی و کاری با بقیش هم نداری و میگی که همین کافیه.
            در پایان باید بگم که خیلی خوب و واضح از حرفات میشه به سطح پایین اطلاعاتت و از طرف دیگه سطح بینهایت تعصبت پی برد . خوب از کسی که اطلاعاتش اینقدر پایین و تعصبش اینقدر بالا و بینهایت باشه ، باید همین حرف ها رو هم انتظار داشت .

        4. Bob کاربر می‌گوید

          اره کمیک های هالک جاویدان رو دیدم واقعا خوشم اومد از این کمیک ها

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            منظورم سری جدیدش در سال ۲۰۲۰-۲۰۱۹ هست .

          2. Bob کاربر می‌گوید

            خوب برگشتم، شروع میکنم!
            ببین اگه میشد تمام حرف های رو که در گذشته زدم پاک کنم خیلی خوب میشد چون در اون مواقع به دلیل شرایطی نمیشد درست تایپ کنم. اختلاف مون چند چنده؟؟ هرچی هست دیگه اینطور نمی‌مونه!!
            به دلایل اصطلاحاً منطقیت هم میرسم ببینم چی گفتی، خیل خوب حالا که فیلم های یوتیوپ بی ارزش شدن و هیچی رو ثابت نمیکنن دیگه ازش لینک نمیفرستم(این لینکی هم که فرستادم بر اساس محاسبات هالک رو قویتر میدونست).من نگفتم استنلی هیچی گفتم نویسنده ها به حرفش گوش ندادن اگه بری کمیک های جدید هالک رو ببینی میفهمی منظورم چیه!!!(immortal hulk#7) اگه استنلی می‌گفت هالک قویتره، الان ۸۰ درصد از ویدیو های یوتیوب که از ثور حمایت می‌کنند وجود نداشتن و تنها دلیل منطقیت هم دیگه نبود، ببین در واقع طرفداران ثور از طرفداران هالک بیشتر هستن به همین دلیل تو خیلی از نظر سنجی ها بیشتر به ثور رای دادن، مطمئنم اگه یک مبارزه رو هالک به وضوح ببره بازم طرفداران ثور (که خیلی زیادن) همچنان میگن ثور! شاید ۵ درصد این‌بار بگن هالک (تازه شاید!!!) اونا ول کن ثور نیستن،(مثل من که ول کن هالک نیستم) حتی اگه طرفداران بخوان میتونن مرد عنکبوتی رو از ثور قویتر نشون بدن! (البته به عنوان مثال گفتم).در مورد منابع شاید تو بتونی فقط دو یا سه لینک بیشتر از من بزاری، نه بیشتر و نه کمتر (مگر اینکه خلافش رو ثابت کنی)من نگفتم همشون دروغگو هستن بیخودی واسه من حرف در نیار!!!!!
            ههههههه ، من نگفتم حرف های تو بی ارزشه!، گفتم که توهین هات ارزش نظراتت رو کم می‌کنه حالا تو به توهین هات ادامه بده ، اگر آروم میشی خوب از این حرف ها زیاد بهت میزنم.
            خوب هرچی که لوکی داشته باشه بازم هالک سریع تر از ثور می‌تونه اون (لوکی) رو شکست بده و کاری کنه که لوکی ازش مثل سگ بترسه. آره طوفان شکن می‌تونه به هالک صدمه جدی وارد کنه!! اما بهتره که زود نتیجه نگیریم یادمه قبل از اینکه مبارزه بتمن و سوپرمن رو ببینم اگه ازم می‌پرسیدن کی میبره ، من می‌گفتم سوپرمن و راستش مطمئن بودم که میتونه بتمن رو بکشه !!! (مثل تو که فکر می‌کنی ثور می‌تونه هالک رو بکشه!) اما بعد که مبارزه رو دیدم خوب دیگه بیخیال DC شدم چونکه اون موقع سوپرمن قهرمان مورد علاقه ام بود، اصلا باور نمی‌کردم که بتمن بتونه رو بدن سوپرمن خط بندازه دیگه چه برسه که اون رو بکشه میشد از مبارزه نتیجه گیری کرد که بتمن به سوپرمن رحم کرده!!!
            خوب پس زود نتیجه گیری نکن!!
            عجیبه!، هر فیلمی که توش ثور ضعیف باشه یا از یه شخصیت دیگه کتک بخوره، یعنی اون فیلم مسخره هستش!؟!؟!! تازه ثور فقط از نظر جسمی و ذهنی ضعیف بود، در حالی که از گذشته بیشتر می‌تونست قدرتش رو کنترل کنه و دوتا سلاح قدرتمند(میولنیر و استورم بریکر) رو داشت!! اما به هرحال از نظر فیزیکی و روانی ضعیف بود(انتقام‌جویان ۴) ،تو داری میگی که هالک از تانوس ترسید!؟!؟!؟!چی!؟!؟!؟!!!!؟!!؟؟؟! هالک حتی در MCU هم از هیچ کسی یا چیزی ترس ندارد!!!! اگه تو انتقام‌جویان ۳ پیداش نشد (به گفته سازندگان فیلم) از دست بنر خسته شده بود و نمی‌خواست جور بنر رو بکشه!!! تو انتقام‌جویان ۴هم که زیر خرابه های ساختمون گیر کرد، البته باید اینطور می‌بود چون اگه هالک اون پایین نبود ممکن بود چند تا از قهرما ها بمیرن!!! تو اگه به انتقام‌جویان ۱، ۲و۴ و ثور رگنوراگ دقت کنی میفهمی که هالک چقدر زیاد، از ثور قویتره!!!! در فیلم ثور رگنوراگ ثور از هالک شکست بدی خوره کارگردان فیلم(تایکا وایتیتی)این حرف رو زده ثور فقط کمی مبارزه رو طولانی کرد، زیاد نگرد دیگه وقتی کارگردان یه حرفی میزنه نمیشه زیر حرفش زد (مگر اینکه یه کارگردانی بیاد و ثور رو تو فیلمش قویتر نشون بده) حتماً کارگردان هم تعصب داره!!!! لینکش:
            https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.huffpost.com/us/entry/us_5a006ac2e4b0c9653000f6ad&ved=2ahUKEwjMvpT80vvnAhXEepoKHWX2D3wQFjANegQIAhAB&usg=AOvVaw35-C8hZWAuLNs6aeRRcqfH&cshid=1583147314568
            در مورد طوفان شکن که گفتم نباید زود نتیجه گیری کرد. استقامت هالک با تانوس برابر فقط تانوس از هالک قویتره اگه هالک یه برتری داشته باشه بازگردانی سلامتشه که میتونه ۵۰۰۰۰۰سلول رو در لحظه برگردونه (در حالت بدون خشم)که خیلی از ددپول و ولورین سریع تره بعد پروفسور هالک مثل دیونه ها حمله نمیکنه که زود سرش رو از دست بده.(البته بازم میگم احتمال پیروزی ثور با طوفان شکن زیاده ، اما نباید زود نتیجه گیری کرد).
            تو میخواستی بدونی که در نبرد کدوم تاریخچه بهتری تو کمیک داشته هالک یا ثور، خوب منم یه نظری رو از سایت کوارا گذاشتم که جوابت رو بهت میداد ، مطمئنم که اصلا به سایت نرفتی و همینجوری گفتی که خیلی ها گفتن ثور خوب، درسته چراکه تو می‌دونی که طرفداران ثور زیادن و ازش خیلی حمایت میکنن (حتی اگر هالک برنده بشه)اما این شخص اومده و قدرت های شخصیت ها رو در نبرد ها مقایسه کرده ، مواردی هم آورد که ثور می‌تونه قویتر باشه و کلی عکس گذاشته، اگه می‌دیدی همه اینها رو می‌فهمیدی، بقیه نظرات همه از رو تعصب شوند به ثور نظر داده بودن. بعضی ها شون اومدن قویترین نسخه ثور(king Thor) رو با هالک شگفت انگیز مقایسه کردن که اون تونست هالک شگفت انگیز رو بکشه!!! اما این مقایسه درست نیست! اگه اینطور باشه منم MAESTRO رو با ثور در نسخه عادیش مقایسه میکنم، این نسخه از هالک تونست ثور رو بکشه!!!. یه عده دیگه اومدن و فقط شاهکار های ثور رو آوردن وسط و از هالک هیچ شاهکاری نیاوردن!!! (مثل تو!)خوب به اینا چی بگم!؟!؟! یه عده از رو تعصب بینهایت اومدن گفتن ثور با آذرخش یک دستش می‌تونه هالک رو شکست بده!!!خودت بگو به اینا چی بگم؟!؟!؟! اگه به طور منطقی جلو بریم بدون تعصب همه چی به نفع هالک تموم میشه!!
            یه بار میگی تو تعصب داری یه بار میگی مزخرف میگی این بارم میگی که اطلاعات کافی نداری، من نمیتونم به تو خلاف این رو ثابت کنم (مگر اینکه خودت بخوای).
            خوب دوباره بگو سطح اطلاعاتم تا چه حدی هست؟

      2. Bob کاربر می‌گوید

        اما در مورد سینما و MCU:
        خوب حرفات به این معنی هستن که هرکس میگه هالک قویتره یعنی تعصب داره که خوب هرکس یه جور فکر می کنه.
        بازم میگم اگه به منابع معتبر یا نامعتبر باشه تو شاید بتونی دو یا سه تا لینک بیشتر از من بفرستی.تو MCU شاید کمی خشم هالک رو نادیده گرفته باشند اما نه اونقدری که بشه گفت هالک با خشمش ضعیف تر میشه یا خشم پشست یا مثلاً هالک MCU جوک بود این موارد اصلأ درست نیستند(البته هالک MCU در مقایسه با هالک کمیک واقعاً یه جوک بود).اون پایین نبرد هارو مقایسه میکنم فعلا ببینم چی گفتی. نمی‌خوام توهین کنم ولی ثور MCU بهش بیشتر میخورد که جوک باشه فیلم میخوایی؟ثور رگنوراگ، انتقام‌جویان۴.
        من قصدم از اون استدلال این بود که ثابت کنم استقامت هالک بیشتره ،البته برای قدرتش هم این استدلال به کار میاد فعلا به بقیه نظرت برسیم.
        خوب درسته در اوایل مبارزه در انتقام‌جویان ۱ ثور جدی نمی خواست مبارزه کنه، اما در اواسط و اواخر ثور پتکش رو فراخواند و مبارزه رو جدی کرد(دیگه هر آدم عاقلی این رو می‌دونه!!!) راستش من فکر میکنم اگه اون پتک رو اونجوری به کله هر شخصیتی میکوبید اون شخصیت به زور زنده بیرون میومد. خوب رفتم و مبارزه رو دیدم تو هم برو ببین نمیتونه خون باشه چونکه وقتی هالک سعی میکه پتک ثور رو برداره ثور به صورت هالک لگد میزنه، دوباره از دهنش بزاق میاد بیرون، اصلأ تو صحنه بعد از ضربه پتک به هالک که دوربین به طرف هالک میشه خونی رو صورت هالک دیده نمیشه.تو هیچ مبارزه ای برنده بر اساس ضرباتی که میخوره یا میزنه به وجود نمیاد اگه اینطور باشه تو ثور۳ هالک به ثور ۲۱ یا ۲۲ تا ضربه زد درحالی که ثور به اون۱۴ یا ۱۵ تا ضربه زد، خوب الان هالک برد؟! مبارزه در انتقام‌جویان ۱ ناتمام موند ولی توی ثور۳ هم ناتمام موند. خوب ببینیم کارگردان چی گفته، کارگردانTaika Waititi این صحنه را به اندازه توضیح داد و گفت: “آخرین ضربه هالک است که پس از برق گرفتن از روی ثور پایین می آید و سپس به صحنه دیگری بریده می شود.” وی ادامه داد ، “من می گویم که هالک – حتی اگر ما این کار را انجام نمیدادیم – دوست دارم فکر کنم که هالک به گرندمستر یا نگهبانان گفت که می خواهد ثور را به عنوان حیوان خانگی نگه دارد. کارگردان هالک رو پیروز میدون میدونه.(راستش اون یه همچین حرفی زد چون من از مترجم گوگل استفاده میکنم اینجوری ترجمه میکنه) لینکش رو در کامنت هام فرستاده بودم.
        اصلأ بیا یه نبرد فرضی بسازیم گرندمستر دستگاه رو فعال نمیکنه و ثور یه ضربه خیلی قوی به هالک میزنه آیا هالک بیهوش میشه، نه!!!!هالک الان عصبانیه پس بیهوش نمیشه، همینجوری ثور به هالک ضربه میزنه و هالک هم عصبانی میشه تاکه دیگه هالک قاطی میکنه و ثور رو خیلی بد مورد ضرب و شتم قرار میده رعدوبرق و ضربات ثور رو هالک هیچ کاری انجام نمیدن و هالک ثور رو به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کند. (تو هم یه نبردی چیزی بساز). من می خواستم مبارزه رو مساوی اعلام کنم ولی میبینم که احتمال پیروزی هالک اینقدر زیاده پس چرا نگم هالک برنده شد؟؟، حتماً کارگردان هم تعصب داره و الان میری آدم میاری و چندتا نظرسنجی میاری.
        اصلا ثور۳ ، فیلمه ثور بود باید اون رو یه جوری قویتر نشون بدن خوب پس باید مبارزه اینطوری تموم میشد. تو تمام فیلم ها بار‌ها ثابت شده که هالک با خشمش قدرت میگیره! الان توضیح میدم:
        ببین اونجا که ثور به هالک با پتکش ضربه زد هالک عصبانی تر و قویتر شد و اینطوری ثور رو شکست داد چرا که ثور قادر به ادامه مبارزه نبود اگه اون جت ۲دقیقه دیر تر میومد معلوم نیست که چه بلایی سر ثور میومد پس این مبارزه به نفع هالک تموم شد حتماً دوباره میگی ثور نمی‌خواست مبارزه کنه که در اوایل اینطور بود ولی در اواخر و اواسط مبارزه اصلا اینطور نبود.
        هالک هرچی ضربه بخوره قویتر میشه هرچقدر آروم بشه ضعیفتر، تو انتقام‌جویان یک دیدیم که هالک چطور عصبانی شد و ثور رو شکست داد، ثور پتک رو کوبید تو صورت هالک اینجوری باعث عصبانیتر و قویتر شدن هالک شد ،بریم انتقامجویان۲ هالک دربرابر مرد آهنی نیازی به توضیح نیست فقط آخرش مهمه ، هالک در آخر اون مبارزه آروم بود اونجا که داشت عصبانی میشد در واقع اینطور بگم که قدرتش از صفر شروع به بیشتر شدن میکرد که مرد آهنی بهش از کنار ضربه زد و اون بیهوش شد،
        پس در واقع مرد آهنی هالک رو شانسی شکست داد به علت اینکه:۱–از کنار حمله کرد۲–وقتی آروم بود بهش ضربه زد وگرنه هالک قویتر از اون ضربرو خورد اما بیهوش نشد!! ( ممکنه تو مبارزه بعدی همچین شانسی نیاره!!!)
        پیروزی های هالک:
        تونست لوکی رو شکست بده تونست، ثور رو شکست بده، الترون رو شکست داد(البته در حالت ضعیفش پس حساب نمیشه)، فنرینس رو شکست بده، ابومنیشن رو شکست داد،تو فیلم هالک۱ اون باباش رو شکست داد،تو فیلم هالک یک تونست ۳ تا از سگ های جهش یافته رو شکست بده، ارتش آمریکا رو که بارها شکست داد(اما حسابش نمیکنم) .برو و مبارزه هالک رو با فنرینس ببین ،اون پای هالک رو ول نمی‌کرد تا وقتی که هالک به بینی او ضربه زد، ربطی به شانس نداره.
        حالا از کیا شکست خورد: تانوس،مرداهنی(البته شانسی ) بیوه سیاه(البته نمیشه گفت که باهم مبارزه کردن و بیوه سیاه اون رو واقعا شکست داد پس حساب نشه بهتره)و از ایشنت وان( در واقع میشه گفت که اون قصد داشت به بنر درس بده که به جسم قدرتمندش مغرور نشه)خلاصه پیروزی ۶ تا و شکست ها ۳ تا.
        خوب نوبت ثور شد:
        اون تونست تانوس(البته شرایط مهمه کلا دو بار شکستش داد که بار دوم ناجوانمردی بود و اونقدر ضعیف بود که هالک باستر هم می‌تونست اون رو کتک بزنه بار اول هم بی‌خبری تانوس چون اگه خبر می‌داشت می‌تونست از سنگ زمان برای شکست یا سنگ فضا برای جاخالی استفاده کنه پس نمیشه زیاد رو پیروزی های ثور حساب کرد) مردآهنی،لوکی (تو ثور۱) سارتور(البته سارتور در قدرت کاملش نبود چونکه در قدرت کاملش ثور جرأت نزدیک شدن به اون رو پیدا نکرد پس حساب نشه بهتره) نابودگر(البته بدون پتک نابودگر تقریباً اون رو کشت وقتی پتک رسید نجات پیدا کرد)مرد آهنی،فکر کنم اینا بودن خودتم اضافه کن.
        حالا شکست ها: تانوس(۲بار)،هالک(۲بار)،الترون،اسکارلت ویچ ،هلا ، اودین (البته اودین قصدش تنبیه کردن اون بود خوب به خاطر تو حسابش نمیکنم )
        خوب پیروزی ها۶ تا شکست ها ۵ تا (البته بازم میگم اگه موردی روجا انداختم تو اضافش کن)
        خوب هالک بشکنی رو در حالی زد که ۶ سنگ ابدیت به اون نیرو وارد میکردن ثور تو قوی ترین حالتش وقتی در مقابل یک ستاره نوترونی قرار گرفت داشت میمرد(حتی وقتی سنگ بینهایت قدرت به اون نیرو وارد میکرد بازم اون(ثور) داشت میمرد) حالا تو ضعیف ترین حالتش بیاد دستکش بینهایت رو بپوشه و زنده بیاد بیرون!؟!؟! به نظر خود من دستکش بینهایت قدرتش از یک ستاره نوترونی بیشتره ، چون این دستکش می‌تونه نصف جمعیت کل دنیا به همراه چندین بعد رو نابود کنه قطعاً فشار بیشتری هم به هالک وارد میشه.نکته بعدی اینه که هالک دو برتری برای پوشیدن سنگ ها داره اون ها این مواردی اند که گفتی (ذهن آماده و ساخته شدن از گاما)
        ثور هم در برابر این دستکش ها برتری هایی داره یکیش اینه که اون یک خداست ( پس هرچیزی به ثور آسیب نمیزنه ) برتری دوم مربوط به ذهن میشه که به نظر من حتی اگر ثور تو قویترین حالتش هم بود بازم هالک بشکن رو میزد چون اون تو انتقام‌جویان ۴ هالک ذهن بنر رو داشت قطعا ذهن بنر هم از ثور هوشمندتر و هم بهتره و هم آماده تره. مشکلی نیست که قدرت فیزیکی رو تو MCU حساب کنم، خوب حساب میکنم:
        خوب مبارزه با مرد آهنی:
        در انتقامجویان یک ثور با مرد آهنی مبارزه کرد و اون رو مورد ضرب و شتم بدی قرار داد و تونست اون لباس رو حسابی شارژ کنه(۴۷۵) خوب مرد آهنی زنده اومد بیرون اون لباس تقریبا نابود شده بود.
        خوب هالک چه کرد؟ هالک در انتقامجویان ۲ با یکی از قویترین لباس مرد آهنی یعنی هالک باستر مبارزه این لباس از یازده رآکتور هسته ای استفاده می‌کنه برای شکست دادن هالک!!!!!!!!!! این لباس دیگه هیچی نباشه باید حداقل یازده برابر لباس عادی مرد اهنی قدرت داشته باشه!!!!تازه هالک این لباس رو داشت تکه تکه میکرد!!!خوب قطعاً این لباس هم قویتره هم پیشرفته تره و هم توانا تره!!!!!
        خوب امتیاز هالک یک ثور هیچ
        مورد بعدی قدرت فیزیکی:
        خوب ثور تونست فلز تیتانیوم رو بایک دست خم کنه فلز تیتانیوم ۴ برابر فولاد مقاومت داره و ثور با یک دست اون رو خم کرد (در انتقامجویان یک نبردش با ایرون من) در اینجا سایز دست ثور رو با نیرویی که وارد کرده و مقاومت فلز حساب شده،خلاصه تونست۳۴۵۶۰۰۰پوند نیرو وارد کنه !!!زیاده!!
        حالا هالک خوب اون در انتقامجویان یک تلاش کرد میولنیر رو بلند کنه، البته اینجا نیروی وارده اش مهمه، خوب باید سایز پای هالک رو با نیروی خودش و مقاومت سطح زمین رو حساب کنیم، خلاصه اون تونست ۳۷۶۸۰۰۰پوند نیرو به زمین با یک پا وارد کنه!!!!خیلی زیاده!!!
        تازه اگه میخوای قدرت مشت هالک رو بدونی در انتقامجویان ۲ هالک تونست ۹۳۶۹۰۰۰۰۰۰ پوند نیرو به مشت مرد آهنی وارد کنه که میشه ۴۶۸۰۰۰۰ تن نیرو!!!!
        (البته این مورد به خشم هالک بر میگرده)
        خوب هالک۲ و ثور هیچ.
        حتی در انتقامجویان ۱ ثور تونست با دو دستش یک دست هالک رو مهار کنه که اینم ثابت می‌کنه هالک قویتره!!
        خوب معلوم نیست که کی قویتره؟!؟! مثال از این منطقی تر؟!؟!؟!؟!؟!؟
        البته اینها رو یکی از طرفداران هالک حساب کرده، اگه تو هم حساب کنی همین تعداد رو در میاری!. میتونی اون فیلمی رو که از یوتیوپ فرستادم ببینی(آره،میدونم فیلم های یوتیوب بی ارزش آند اما این فیلم بر اساس محاسباتی میگه هالک قویتره!!)
        خوب اشغالی نداره تو هرچی که دوست داری می تونی فکر کنی، فقط من در این مورد میگم که هالک ثور رو با میولنیر شکست داد خوب کاپیتان آمریکا به اندازه ثور مهارت و قدرت نداره پس شکست میخوره، خوب منم تو کمیک خانم هالک رو قویتر از ثور می‌دونم(از لحاظ قدرت بدنی).چون که تو کمیک خانم هالک تونست نبرد سختی رو برای هالک بسازه اما ثور نتونست (immortal hulk#7).
        خوب در مورد نبرد ثور و تانوس توضیح دادم ثور تو دفعه اول به علت بی خبری تانوس تونست اون رو شکست بده چون اگه تانوس از طوفان شکن خبر می‌داشت می‌تونست از سنگ زمان برای متوقف کردن ثور و سلاحش استفاده کنه یا از سنگ فضا استفاده کنه تا جاخالی بده، استقامت پروفسور هالک هم با تانوس برابری می‌کنه تانوس قدرت فیزیکی بیشتری نسبت به پروفسورهالک خشمگین داره، به همین دلیل
        تانوس می‌تونه انتقامجویان رو شکست بده
        مورد بعدی اینه که درسته طوفان شکن می‌تونه به هالک صدمه جدی وارد کنه حتی ممکنه اون(پروفسور هالک) رو بکشه!!! اما به نظر من زوده که الان نتیجه بگیریم ، مثلاً تا قبل از اینکه این مبارزه بتمن با سوپرمن رو ببینم اگه از من می‌پرسیدن بتمن پیروز میشه یا سوپرمن من می‌گفتم سوپرمن چون که کلی برتری نسبت به بتمن داره نه فقط من بلکه رفیق هام نظر شون، همین بود اما بعد از اینکه مبارزه رو تماشا کردم…راستش شاخ درآوردم!! بتمن داشت سوپرمن رو می‌کشت!!! پس برای نتیجه گیری زوده.
        ممکنه تو این مبارزه هالک یه سلاحی داشته باشه که خیلی تو این نبرد به کارش بیاد . بازم میگم تو هر نظرسنجی اگه بحث بین هالک و ثور باشه ثور رأی بیشتری میاره چونکه کلی طرفدار داره!! مثلاً حتی اگر هالک یک مبارزه رو به وضوح ببره بازم طرفدارای ثور میگن ثور چون که نمیتونن ازش دل بکنن، شاید اگه این اتفاق بیفته از ۱۰۰ درصد این بار ۵۵درصد بگن ثور و ۴۵ درصد بگن هالک. ( تازه اگه همچین اتفاقی بیفته! و شاید اینجوری نظر داده بشه!!)
        حالا برو بازم آدم بیار سایت نظر سنجی بیار.

  6. Bob کاربر می‌گوید

    دی کمیک هالک توانتسته یک ستاره را بلند کند ود کمیک سیاره هالک هالک توانسته سیاره نصف شده اش را سرهم نگه دارد کمی سایت های حارجی رو بگرد!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      تا حالا ندیدم که هالک ستاره بلند کنه . شاید منظورت سیاره بوده . اگه ستاره بوده مشخصات دقیق کمیکش رو بگو تا ببینم . اینم که سیاره رو تکان بده و … کاملا یه کار معمولیه و تقریبا همه ابرقهرمان قدرتمند مارول این کار ها رو حتی بیشتر و بزرگترش رو انجام دادن . پس فکر نکن دو تا مقاله خوندی جایی خبریه که اینجور به من میگی کمی سایت های حارجی رو بگرد . !! اولا خارجی نه حارجی . تو هم کمی املا و نقطه گذاری رو تمرین کن .

  7. Bob کاربر می‌گوید

    براساس این سایت:
    https://www.quora.com/What-is-the-heaviest-thing-the-Hulk-has-lifted-in-a-comic
    هالک توانسته یک ستاره را بلند کندو همچنین بر اساس این فیلم
    https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung&biw=320&bih=412&tbm=vid&ei=p7QmXr9_wZSTBdDYrfAE&q=who+is+stronger+hulk+or+thor&oq=who+is+stronger+hulk+or+thor&gs_l=mobile-gws-serp.3…11098.21677.0.22195.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0….0…1c.1j4.64.mobile-gws-serp..0.0.0….0.mYwMmLp-Tmk
    بعد اینکه سیاره را بلند کنند درست ولی کدام یک توانسته یک سیاره درحال نصف شدن را سر هم دارند.بعد تبلتم صفحه اش ایراد دارد اگر مشکل تایپی دارم به خاطر اینه کهتبلتم خرابه.همچنین اگه چیزی گفتم کا ناراحت شدید عذر می خواهم
    البته این سایت را نیز ببین
    https://www.quora.com/Is-Thor-stronger-than-Hulk
    بعد لطفا کم به مقاله و نظر دیگران توهین کنید

    1. Bob کاربر می‌گوید

      راستی هالک در کمیک infinity#6 توانسته یک سیاره را بردارد.
      پس لطفا اون مورد که گفتید حداکثر شاهکار هالک نابود کردن شهر هست رو درست کنید

      1. Bob کاربر می‌گوید

        و همچنین یک ستاره را

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        من هیچ وقت نگفتم حداکثر شاهکار هالک نابود کردن یک شهر بوده که بخوام تصحیحش کنم . در هیچ کدوم از کامنت ها و نظراتم چنین چیزی رو نگفتم . اگه به تصحیح کردن باشه که تو باید کل کامنت ها و نظراتت رو از دم تصحیح کنی ، که البته راجب دلایلش توضیح دادم .
        بعدشم اون سیاره در براب سیاره زمین ناچیز بود و در حد همون نابودی چند شهر بود . پس اگه هم منظورت به این مقاله بوده باید بگم که چیزی نیاز به تصحیح باشه ، وجود نداره . این هم از این مورد .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          راستی سیاره هالک از زمین بسیار بزرگتره و هالک از درون سیاره اون رو سرهم نگه میداره

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            حالا بر فرض که بزرگتره . که چی ؟!؟!؟!
            در نطراتم ، راجب این مورد خیلی توضیح دادم . این ها هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه .
            مطمئن باش شاهکار های ثور ، خیلی بیشتر و بزرگتر از هالک هست . شکی نداشته باش . پس زیاد روی اینکه ساکار ( یا به قول تو سیاره هالک ) بزرگتر یا کوچکتر از زمینه ، فکر نکن .

        2. Bob کاربر می‌گوید

          خوب تو نگفتی اما تو مقاله یه همچین چیزی هستش ، خوب هالک برای سرهم نگه داشتن اون سیاره ۸۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تن نیرو وارد کرد!!!!!(البته در برخی منابع دیگه میگن ۶۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰تن نیرو وارد کرده بازم زیاده!!!!!) با این نیرو میشه یک سیاره اندازه ساکار رو سر هم نگه داشت!!! بعد تو میگی با نابود کردن چند شهر برابری می‌کنه!!! نابود کردن میخوای!!، خوب هالک تونست یک کشور رو با یک قدم نابود کنه!!!حالا بگو ،الان چی بهت بگم!!!
          شاهکار بزرگتر میخوای هالک با یک مشت یک شهاب سنگ دو برابر زمین رو نابود کرد
          (Marvel comics present#52). اگه همش رو بنویسم گوشیم دچار هنگ کردن میشه!!!.
          خوب، نیاز تصحیح برای مقالت هست!!

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      من فعلا به فیلتر شکن دسترسی ندارم و بنابراین نمیتونم این سایت رو چک کنم چون سایت کوارا فیلتره .
      در هر صورت من نگفتم که هالک این کارو نکرده . من گفتم که من ندیدم که این کار رو کرده باشه . اما خوب قبلا هم گفتم این مواردی که میگی هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه . مثال میزنم . ثور تا به حال توانسته مار میدگارد را که چند دور به دور زمین پیچیده بود را بلند کند . همچنین توانسته بر انرژی گرانشی یک سیاهچاله بزرگ در حال فروپاشی مقاومت کند . !!! این یک شاهکار خیلی خیلی بزرگ به حساب میاد . جهت اطلاع بگم که گرانش یک سیاهچاله میتواند حداقل ، ۱ کهکشان رو در خود فرو ببرد . حالا دیگه خودت در نظر بگیر که این شاهکار بزرگتره یا تکان دادن یک سیاره . !!! گاد بلست ثور ، که در این مقاله هم بهش اشاره شد میتواند حداقل به یک منظومه آسیب بزند و چنان صدمه ای به گالاکتوس وارد کرد که گالاکتوس برای نجات خودش پا به فرار گذاشت . گاد بلست ثور ، توانسته به یک سیلیستیال قدرتمند آسیب بزنه . !!! مثال دیگه اینکه سوپرمن با یه عطسه به یه منظومه آسیب زده . !! سنتری حرکاتش اونقدر سریع بوده که در یکی از کمیک ها چنان سریع به شخصیت ثور ضربه زد که ضرباتش سد فضا زمان را شکست . !!! واقعا همانطور که گفتم همه ابرقهرمانان قدرتمند این شاهکار ها را دارند . در ضمن همه شاهکار ها مربوط به نسخه و حالت معمولی شخصیت های ثور ، سوپرمن و سنتری بود . من نمیدونم که این کارایی که میگین هالک انجام داده مربوط به نسخه معمولیش هست یا نه ؟ . اگه هم باشه باز همانطور که توضیح دادم هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه .
      در پایان اون لینک رو هم که گفتین ببین رو من قبلا دیدم . اصولا سایت کوارا سایتی هست که طرفداران نظر میدهند و بنابراین در چندین مقاله ای که به مقایسه قدرت های شخصیت ثور
      و هالک پرداخته ، کاربران و طرفداران نظر داده اند .حدود ۷۰ درصد از این نظرات هم شخصیت ثور را قدرتمندتر از هالک دانسته است . دقیقا مثل همان سایت superhero datebase ، که قبلا لینکش را فرستادم . من خودم چند سال پیش تک تک نظراتشون را خواندم .اما خوب انتظار نداشته باش که ۱۰۰ درصد مطلقشون بگن که ثور قدرتمندتر از هالک هست . !!! چون تو وقتی بببینی حتی در مقایسه جنگ بلک ویدو و هالک هم از بین ۱۰ نفر ، وقتی ۹ نفر بگن هالک قویتره ، بلاخره یه نفرم میاد این وسط میگه بلک ویدو قویتره . مطمئن باش . حالا یا مثل تو که روی هالک تعصب داری اونم روی بلک ویدو تعصب داره و یا اینکه مثلا از هالک بدش میاد .
      اون فیلمی هم که گفتی ، از ویدئو های یوتویوب بود که قبلا راجبش توضیح دادم و گفتم که اگه برید ببینید در بیشتر از ۸۰ درصد انها شخصیت ثور ، قدرتمندتر از هالک معرفی شده است .
      باز هم میگم که من خودم خیلی هالک رو دوست دارم اما حقیقت اینکه چه در کمیک و چه در MCU ،ثور قدرتمندتر از هالک هست . در ضمن نمیدونم کمیک های ۱ الی ۲ سال اخیر هالک رو خوندی یا نه اما در این کمیک ها واقعا هالک نسبت به قبل خیلی ضعیف شده و اصلا اون هالک سابق نیست . البته یه مدتی یه هالکی به نام immoral hulk دیده شد که قدرت هایی در مقیاس کیهانی داشت و خیلی قادر به حساب میومد . اما جدا از اون هالک خیلی ضعیف شده نسبت به قبلش . البته همان هالک قبلی هم ضعیفتر از شخصیت ثور به حساب میاد .
      من واضحا دلایل زیادی رو ارائه کردم و هر شخصی هم که ببینه خودش متوجه میشه که چه شخصی داره حقیقت را میگوید .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        راستی این سایتی هم که گفتم او مده و قدرت شخصیت ها رو تو حداقل محاسبه کرده و به این نتیجه رسیده هالک تو حداقل قدرت به نسبت ثور برتری داره.
        بعد تو کدوم کمیک ثور تونست دربرابر یک سیاه چاله مقاومت کنه؟
        بلند کردن یک ستاره فکر کنم در حد معمولی به پایین قدرت هالک باشه میگم فکرکنم!
        البته این که ثور بتونه دربرابر یک سیاه چاله دبوم بیاره
        به خاطر اینهکه استقامت خدایان رو داره. که تو سری فیلم های انتامجویان ثابت شد استقامت هالک بیشتره.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          خوب اول بگم که در کمیک Thor # 281 ، بوده که ثور در برابر گرانش یک سیاهچاله و یک ستاره نوترونی مقاومت کرده .
          دوم اینکه نه . !!! این سایتی که میگی رو راجبش توضیح دادم که سایت کوارا هست و چندین نظر در این مورد ثبت شده . اتفاقا بیشتر از نیمی از نظرات هم ثور را قدرتمندتر از هالک دانسته . انگار خودت درست نخواندی و اینقدر میگی اینو بخون . !!!! این که تو میگی هر کسی رو در کمترین قدرتش حساب کرده و هالک رو برنده دونسته ، احتمالا مربوط به فقط یکی از این چندین نظر هست .
          بلند کردن یک ستاره هم تا جایی که من میدونم باید یکی از بزرگترین شاهکار های هالک به حساب بیاد . پس اصلا نمیشه گفت که در حد پایین قدرت هالک هست .
          از آنجایی که هالک در برابر تانوس هیچ حرفی برای گفتن نداشت و جوری شکست خورد که دیگه جرئت نکرد با تانوس رو در رو بشه . از آنجایی که هالک واضحا در فیلم ثور : راگنورک ، از ثور شکست خورد و اگه گرند مستر دخالت نمیکرد ، شاید هالک در جنگ بینهایت حضور نداشت . از آنجایی که هالک در فیلم انتقام جویان ۲ از آیرون من شکست خورد .
          از طرفی ثور توانست در فیلم جنگ ابدیت انرژی کامل یک ستاره نوترونی را به مدت چند دقیقه تحمل کند !!! و در عرض چند ثانیه ، توانست تانوس با ۶ سنگ ابدیت را شکست بدهد و به حد مرگ برساند . !!! البته در فیلم مزخرف بیخود اند گیم ( پایان بازی ) هم ثور در صورتی که در کمترین قدرتش در MCU قرار داشت ، یجورایی از تانوس شکست خورد . هالک که اصلا جرئت نکرد در اون زمان خودش رو به تانوس نشون بده . البته در اون صحنه ها تانوس معمولا از سلاح شمشیر مانندش استفاده میکرد . همان شمشیری که سپر کاپیتان آمریکا را تکه تکه کرد . هالک در حالی با تانوس جنگید و در عرض چند ثانیه شکست خورد که تانوس هیچ سلاحی نداشت و از تنها سنگ بینهایتی هم که داشت ( یعنی سنگ بینهایت قدرت ) ، اصلا استفاده نکرد . اگه تانوس از اون شمشیرش در برابر هالک استفاده کنه ، مطمئن باش در عرض چند ثانیه تیکه بزرگه هالک گوششه . !!!
          چهارم اینکه در اون مورد که گفتی هالک در عرض ۲۰ ثانیه لوکی را شکست داد اما ثور زمان بیشتری طول کشید تا لوکی را شکست بدهد ، توضیح دادم اما الان میخوام این نکته رو اضافه کنم که اگه بخوای اینجوری حساب کنی ، هالک در کمتر از ۳۰ ثانیه اونجور از تانوس شکست خورد . اونم در حالی که تانوس از هیچ سنگ ابدیتی استفاده نکرد . در فیلم جنگ بینهایت حتی شخصیت آیرون من هم حدود ۲ دقیقه ای خیلی خوب با تانوس جنگید . اونم در حالی که تانوس ۴ تا سنگ ابدیت داشت و از ۳ تای اونها استفاده میکرد . در واقع اگه اشتباه نکنم ، فقط از سنگ روح در برابر آیرون من استفاده نکرد . پس یعنی استقامت آیرون من از هالک بیشتره و آیرون من از هالک قویتره ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟
          من هیچ تعصبی ندارم و حقیقت رو میگم چون خودم طرفدار شخصیت کاپیتان آمریکا هستم . البته هالکو هم دوست دارم اما همیشه حقیقت رو میگم .

          1. Bob کاربر می‌گوید

            اولا تو کمیک The Mighty Thor #۲۸۱، بود که ثور دربرابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی مقاومت کرد سیاهچاله اش کجاست؟؟اما این مورد از ثور بعید نیست. خوب به هرحال توضیح دادم که هالک در برابر انرژی گرانشی یک سیاهچاله مقاومت کرده و شخصیت های اونجا میگفتن که هالک می‌تونه برای همیشه دربرابر انرژی اون سیاهچاله مقاومت کنه!!(defenders 3) خوب شاهکار بزرگیه البته اینم میگم تو نگفتی که هالک دربرابر انرژی گرانشی سیاهچاله مقاومت نکرد ، خوب دیگه چندین بار این حرف رو نزن! مورد بعد ببین من دروغ نمیگم اما فکر میکنم گاد بلست فقط می‌تونه هالک خاکستری رو بکشه!!! نسخه های معمولی هالک در برابر انفجار هایی مقابله کردن که ثور تو رویا هاش هم نمی‌دیده مثلاً هالک دربرابر انفجاری مقاومت کرد که این انفجار می‌تونست یک منظومه رو نابود کنه!!!!(این انفجار ربطی به اون انفجار یک ملیون ستاره نداره)، راجب انفجار یک ملیون ستاره توضیح دادم که هالک مقاومت چشمگیری داشت ، ثور وقتی دربرابر همچنین انفجاری قرار گرفت متلاشی شد!!!!! اگه بحث سلستیال باشه هالک با دو سلستیال هم زمان مبارزه کرده!!!!! اینم تو نسخه معمولیش!!، هالک یک سلستیال باستانی رو بلند کرده!!!!.
            دوم اینکه نه!!!!!!!من برترین نظر رو برات فرستادم که بیشترین رأی رو گرفته بود ۱۴۳ رأی داشت نظر دوم که می‌گفت ثور ۱۳۹ رأی داشت!!!.اگه دقیق میخوندی می فهمیدی!! البته راستش منم دقیق می‌خوندم انگار داشت قدرت ها رو در حد متوسط مقایسه میکرد.
            ببین آره بلند کردن یک ستاره از بزرگترین شاهکار های هالک هستش اما به این دلیل بزرگه که هالک تو حالت عادیش این کار رو کرده چون تو حداکثر قدرتش می‌تونه ستاره های نوترونی رو تو دستاش نابود کنه!!!!
            خوب درسته هالک بعد از یک بار دیگه جلوی تانوس پیداش نشد، اما به این دلیل نیست که ترسید. گفتم که کارگردانان برادران روسو میگن که هالک فقط از دست بنر خسته شده بود به این دلیل تو انتقام‌جویان ۳ پیداش نشد. تو انتقام‌جویان ۴ هم که زیر خرابه های ساختمون گیر کرده بود و باید گیر میکرد، چونکه اگه گیر نمی‌کرد چندتا از قهرمانان کشته می‌شدند!!. ببین از اونجا که کارگردان فیلم ثور۳ میگه که هالک برنده میشد خوب دیگه برای ثور رگنوراگ حرفی نمی‌مونه اگرم گرند مستر دخالت نمی‌کرد مطمئن باش هالک ،ثور رو شکست میداد و در آخر اون رو به عنوان حیوان خانگی نگهداری میکرد. تو انتقام‌جویان ۲ که مرد آهنی شانسی اون رو شکست داد اون بالا گفتم که چرا؟ یه بار دیگه میگم: از کنار حمله کرد، وقتی هالک ضعیف بود بهش حمله کرد. هم نا جوانمردانه و هم شانسی تو فیلم این مواردی که گفتم کاملاً واضح هستن. خوب در مورد یک ستاره نوترونی ، خود ثور وقتی دربرابر این ستاره قرار گرفت تقریباً کشته شد!! اگه طوفان شکن کمی دیر تر بهش می‌رسید که کامل کشته میشد!!! اگه تانوس از اون سلاح لعنتی خبر می‌داشت می‌تونست از سنگ های ابدیت استفاده کنه، خودش رو نجات بده و حتی ثور رو بکشه!!!! خوب ثور از لحاظ قدرت فیزیکی و روانی ضعیف بود اما بازم دو سلاح قدرتمند داشت که حتی با اون دو سلاح هم نتونست تانوس رو شکست بده!!!
            چند بار بگم هالک زیر خرابه های ساختمون بود و جون چند قهرمان رو نجات داد!!!! بحث ترس نیست هالک از هیچی نمیترسه!!!!
            خوب ببین این شمشیر نتونست به مرد آهنی آسیب چندانی بزنه و فکر نکنم اون شمشیر اصلأ به خود ثور آسیبی زده باشه!!! فقط یه خط رو پای کاپیتان آمریکا یه خط انداخت خوب با این حساب هالک هم اگه بود آسیب چندانی نمی‌دید، البته به سازندگان فیلم هم بستگی داره که اخیراً سازندگان از هالک خیلی حمایت کردن و هواش رو دارن. مورد بعد شخصیت جدید هالک (پروفسور هالک) دیگه مثل هالک قبلی حمله نمیکنه که زود کشته بشه یا شکست بخوره!!!حتی اگه هالک تو مبارزه می‌بود احتمال پیروزی قهرمان ها در برابر تانوس خیلی بیشتر میشد!!!
            چهارم خوب هالک در اون زمان از تانوس شکست خورد که البته گفتم تانوس از هالک خشمگین هم قویتره ، باید ببینیم در برابر پروفسور هالک چه میکنه!! در فیلم جنگ بینهایت مرد آهنی قویترین لباسش رو پوشیده بود که اون لباس از همه لحاظ پیشرفته و تواناست!!! مرد آهنی می‌تونست حتی کاری کنه که تانوس برای چند ثانیه از سنگ ها استفاده نکنه و اینکه مرد آهنی مثل هالک بی هدف و دلیل به تانوس حمله نکرد هم یه دلیل بود، اگه پروفسور هالک هم مثل مرد آهنی مبارزه کنه معلوم نیست که چه بلایی سر تانوس میاد؟؟!!؟؟ پس ربطی به استقامت نداره!!.
            خوب منم دارم حقیقت رو میگم، مگر اینکه خلافش رو ثابت کنی.
            ببین اون بالا بار ها من رو قضاوت کردی و بهم توهین کردی! حالا نوبت منه، چی فکر کردی؟!؟ فکر می‌کنی اینکه اسمت رو گذاشتی استیو راجرز همه فکر میکنن تو طرفدار کاپیتان آمریکا هستی!؟!؟؟؟! اگه میگفتی از هالک متنفرم خیالم خیلی راحت میشد!!! چون باور میکردم که دروغ نمیگی!!!
            من راستشو میگم ثور شخصیت مورد علاقه من نیست!!! (البته ازش بدم نمیاد!) ولی این حرفات عصبانیم میکنه!!! هی میگی تعصب ندارم، اما اگه به کامنت هات مراجعه کنیم خلافش ثابت میشه!!!!

      2. Bob کاربر می‌گوید

        اینم بگو ببینم گاد بلست ثور تونسته به هالک اسیبی بزنه اگه اره تو کدوم کمیک؟

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          ثور از گاد بلست در برابر هالک استفاده نکرده . اصلا ثور معمولا وقتی در زمین میجنگه ، از تمام قدرتش استفاده نمیکنه که به محیط اطرافش آسیبی نرسه . در صورتی که هالک بدون هیچ احتیاطی میجنگه و از معمولا از تمام قدرتش استفاده میکنه و هرچی سر راهشه رو نابود میکنه . تا جایی که من میدونم ، ثور هرگز در زمین از گاد بلست استفاده نکرده ، چون این نیرو به اشخاص و محیط اطرف صدمات خیلی شدیدی وارد میکنه .
          اما خوب نمیدونم تو در چه حدی کمیک خواندی . چون اگه یکمی اطلاعات داشته باشی میدونی که گالاکتوس کیه . !!! و حتما میدونی که وقتی گاد بلست ، چنان آسیبی به گالاکتوس بزنه که او ( گالاکتوس ) برای نجات جان خودش مجبور به فرار بشه و وقتی گاد بلست بتواند به یک سیلیستیال بزرگ قدرتمند و باستانی ، آسیب جدی ای وارد کنه ، میتونه چه بلایی سر هالک بیاره و چه آسیبی بهش بزنه . !!!! اگه یکمی کمیک خوانده باشی ، اثبات این موضوع برات سخت نیست . هرچند که انفجار گاد بلست ، تقریبا بیشتر انرژی ثور را میگیرد .
          در ضمن ثور وسایلی داره که میتونه از آنها در برابر هالک استفاده کند و پیروزی خودش را قطعی کند . مثل کمربند قدرت که موقتا قدرت و استقامت ثور را ۲ برابر میکند . همچنین ثور نیرویی به نام
          « دیواندگی جنگجویان » دارد که موقتا قدرت و استقامتش را ۱۰ برابر میکند . !!!
          به هر حال من به طور کامل و واضح توضیح دادم . حالا دیگه تو میتونی هر جور دوست داری فکر کنی .

          1. Bob کاربر می‌گوید

            خوب من دروغ نمیگم، اگر ثور از گاد بلست دربرابر هالک خاکستری (ضعیف ترین نسخه هالک) استفاده کنه، اونو میتونه بکشه!!! البته ثور باید از نهایت قدرتش از گاد بلست استفاده کنه. تو کمیک هالک تونست در برابر انفجار یک ملیون ستاره مقاومت چشمگیری داشته باشه!!! در حالی که ثور وقتی در مقابل یک همچین انفجاری قرار گرفت متلاشی شده!!!(توانای مقابله با انفجار تانوس رو نداشت) گالاکتوس ، خیلی خیلی قویه!! تنها اینو میتونم بگم. اما هالک خیلی مقاومه!!( تو سایت کوارا برو میفهمی!!) هالک نسخه های داره که تقریبا هیچ انفجاری نمیتونه به اون نسخه ها آسیبی بزنه (immortal hulk،WBH، WWH) ثور میدونه که اگه از گاد بلست دربرابر این نسخه استفاده کنه فقط خودش رو خسته می‌کنه!!! خوب تو هم اگه کمیک ها رو خونده باشی میتونی به قدرت نامحدود هالک پی ببری!!!!برو نظرات رو تو سایت کوارا ببین چی میگن:
            https://www.quora.com/Would-Thor-s-Godblast-kill-Hulk?q=Could%20Thor%27s%20God%20bless%20kill%20hulk
            اگه بحث سلستیال باشه هالک با دو سلستیال باستانی هم زمان مبارزه کرده!!!!
            حتی در معرض انفجاری قرار گرفت که قدرت یک ملیون ستاره رو داشت،اون (هالک) در برابر انفجار گالاکتوس مقابله کرده و حتی یک خط هم رو بدنش نیفتاده!!!
            آره راجب وسایلش (ثور) تو ویکیپدیا خوندم، مثلاً کمربند قدرت، نمی‌دونم ازش در مقابل هالک استفاده کرده یانه؟!؟ پس نظری نمیدم.
            ههههه از «دیوانگی جنگجویان» به همراه میولنیر استفاده کرد اما بازم حریف هالک نشد!!!!!
            اگر از تمام وسایلش بخواد استفاده کنه قطعاً نویسنده به هالک وسیله‌ای برای مقابله با اون(ثور) رو به هالک میده حالا برتری چیه باید ببینیم. مثلاً می‌تونه null breaker باشه که خیلی قدرتمنده !!.
            خوب من کامل‌تر و واضح‌تر توضیح دادم. هر طور خواستی نظر بده!!!

      3. Bob کاربر می‌گوید

        پس چطور می‌دونی تو سایت کوارا خیلی ها از ثور حمایت میکنن؟
        خوب منظورت از اینکه چیزی رو ثابت نمیکنه چیه؟؟شرط می‌بندم این یکی رو هم نمی دونستی ولی هالک هم تونسته در برابر انرژی گرانشی یک سیاهچاله مقاومت کنه!!(Defenders 3) این شاهکار بزرگیه!!! هالک جوری مقاومت کرد که اونجا میگفتن هالک می‌تونه برای همیشه مقاومت کنه تازه در نسخه عادیش تونست، مهمه تو قویترین نسخه اش اصلا سیاهچاله براش چیزی نبوده که براش مشکل ساز باشه!!(immortal hulk#25).خوب ببین کمی تحقیق کردم راجب این موضوع که آیا گاد بلاست ثور به هالک آسیب میزنه؟ خوب من دروغ نمیگم، اگر ثور از گاد بلاست اش دربرابر هالک خاکستری (ضعیف ترین نسخه هالک) استفاده کرنه اون رو می‌کشه! اما فکر نکنم به نسخه های دیگر هالک آسیب چندانی بزنه !!می‌دونی هالک تو کمیک استقامت و مقاومت بدنیش واقعا شگفت انگیز هست به طوری که CBR میگه اگه ثور گاد بلست داره، هالک استقامت بی نهایت داره!!! اون تو نسخه هالک شگفت انگیز دربرابر انفجار گالاکتوس مقابله کرد و سریع سرپا شد و یک خط هم روش نیفتاد(secret wars #9) انفجار گالاکتوس می‌تونه یک منظومه رو نا بود کنه( این استدلال بر این اساسه که موج سوار نقره ای می‌تونه یک منظومه رو نابود کنه و گالاکتوس از اون قویتره)نسخه WWH( که خیلی قویه!!! ) تونست دربرابر انفجار یک ملیون ستاره مقابله کنه در حالی ثور تو کمیک وقتی دربرابر همچنین انفجاری قرار گرفت متلاشی شد!!!(ثور نتونست انفجار اشعه تانوس رو تحمل کنه و کشته شد!!) البته در این سایت هم میتونی بری و ببینی که ماجرا چیه ، لینکش:
        https://www.quora.com/Would-Thor-s-Godblast-kill-Hulk?q=Would%20thor
        خوب تو کمیک هالک تونست با دو سلستیال هم زمان مبارزه کنه، با دوتا سلستیال!!!!ثور در کمیک با میولنیر هالک رو چنان عصبانی کرد که هالک میولنیر رو خرد کرد!!!! (Incredible Hulk #227)، اگر بخوام تمام این شاهکار هارو بنویسم گوشیم دچار هنگ میشه!!!.خوب سوپرمن اساسأ می‌تونه قویترین شخصیت از لحاظ قدرت فیزیکی باشه اما تا وقتی که هالک باشه اینطور نیست.(البته سوپرمن در گذشته شخصیت مورد علاقه خود من بود)، حتی هالک تونسته سوپرمن رو به فضا پرتاب کنه، این حرکت رو هالک اونقدر سریع و قوی انجام داد که سوپر من هی با خودش فکر میکرد چطور ممکنه!!! سنتری از قویترین انفجارش یعنی انفجار یک ملیون ستاره دربرابر هالک استفاده کرد اما هالک چندین دقیقه مقاومت کرد و در آخر هم که سنتری کتک خیلی بدی خورد و شکست خورد.راستش wwh نسخه یکی از نسخه های قدرتمند هالک محسوب میشه(البته می‌تونه قویترین باشه!) .
        خوب سایت کوارا سایتی هست که همه میان نظر میدن بعد نظرات رای جمع میکنن هر نظری که بیشترین تعداد رای رو بیاره برترین محسوب میشه که اون نظری هم که فرستادم برترین نظر بود ۱۴۹ رأی آورد ،نظر دوم ۱۳۴ رأی آورد،ببین چندین بار گفتم، طرفداران ثور خیلی خیلی خیلی زیادن حتی اگه هالک تو یه مبارزه اون رو نابود کنه بازم طرفداران ثور میگن ثور چون خیلی دوسش دارن (خوب طبیعی مثلاً منم شخصیت هالک رو خیلی دوست دارم) تو همه نظر سنجی ها همه میگن ثور هیچ کاری نمیتونم بکنم تا قانع بکنم شون، اما اگه خودشون بخوان ممکنه که شانسی داشته باشم. خوب ببین هیچ اشکالی ندارد هرکس دوست داره هر شخصیتی رو که می خواد قویتر بدونه مشکلی نداره این درست نیست که به اون توهین بشه.
        منم گفتم ۸۰ درصد اون فیلم ها فقط از نظر استنلی استفاده کردن، اگه استنلی این حرف رو نمیزد الان خیلی از این فیلم ها نبودن!!. خوب برو حقیقت ات رو دوباره بررسی کن چون اصلاً اینطور نیست!!. تو راجب کدوم کیک ها حرف میزنی هالک خیلی خیلی قویتر تر از قبل شده اون می‌تونه روح سوار، ثور و کلی قهرمان و ضد قهرمان دیگر رو با یک مشت شکست بده و گاهی اونها رو بکشه!!
        حتی در گذشته هم هالک از ثور قویتر بوده با قدرت فیزیکی اش این رو ثابت این رو ثابت کرد!.
        آره دلایلت رو دیدم، البته من هم دلایل واضح زیادی آوردم که ثابت می‌کنه کدوم شخصیت قویتره، فقط شخصی می‌تونه بگه کی راست میگه که علاقه زیادی به این دو شخصیت نداشته باشه.البته اون تو نیستی، چونکه از حرفات کاملاً معلومه که طرفدار ثور هستی!!!

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          جواب کامنت های کاربر bob :
          حتی به خودم زحمت نمیدم که کامنت هات رو بخونم و پاسخ بدم چون تو تعصبت خیلی خیلی و بینهایت خیلی از حد خارجه و مرز بینهایت رو هم رد کرده . وقتم را تلف نمیکنم .
          اول بزار یک سوال ازت بپرسم :
          کجا کارگردانان فیلم ثور : راگنورک گفتند که هالک میبرد ؟!؟؟؟!!!!؟! کجا میگفت ؟!؟! چرت نگو ؟! حرف مفت نزن خوب کم آوردی . فقط لینک مصاحبشون رو قرار بده تا همه ببینند. فقط اول اینو ثابت کن .
          در ضمن اونجا هر انسان و حیوانی میدونه که ثور به راحتی پیروز مبارزه میشد . گربه منم میدونه . ازش بپرسم قشنگ جواب میده . حتی گوسفند های پدربزرگم هم که فیلم را ندیدند میدونند که ثور برنده میشد . !! حالا نمیدونم چطوری تو نمیدونی ؟!؟! همه عالم و آدم دارن میگن که ثور به راحتی پیروز میشد اما تو از روی تعصب بینهایتت نمیخوای قبول کنی . در ضمن هالک ودش یک حیوون خونگی و در حدی نیست که با پادشاه فعلی ۹ قلمرو مقایسه بشه . چنین مقایسه ای توهین به شخصیت ثور ( خدای آذرخش ) هست که با یک هیولای شبه حیوون مقایسه بشه . این از این موضوع .
          هالک مطمئنا شاهکار های زیادی داره که الان نمیخوام به تک تکش اشاره کنم و بگم که کدوم درسته و کدوم غلط .
          ثور هم شاهکار های خیلی زیادی دارد که الان نمیشه به تک تکش اشاره کرد .
          همین که میگی سلاح فوق قدرتمندی مثل استورم بریکر و شمشیر تانوس ، آسیب چندانی به تانوس نمیزنه همه چیز را نشان میدهد . خودت یعنی واقعا این حرفای مزخرفت رو قبول داری ؟؟!؟؟! یعنی سلاحی که با یک حرکت سر تانوس را از بدنش جدا میکند به هالک صدمه نمیزند ؟!؟!؟؟؟!! نه واقعا نمیزند ؟؟؟!!!؟؟ یعنی سلاحی که سپر کاپیتان آمریکا را میشکند ، آسیبی به هالک نمیزند ؟؟؟؟؟!!! نمیزند ؟؟؟!!؟ تو با چه علمی و با چه فرمولی چنین استدلالی داره ؟!؟؟ حرف زدن با امثال تو تلف کردن وقته و بس . حتما سنتم چندان زیاد نیست . فکر کنم که کمتر از ۱۸ سالت باشه . هرچند اصلا برام مهم نیست چون تعصب بینهایت سن نمیشناسه . اینم از این موضوع .
          یه جایی گفتی که هالک میتونه قهرمانانی مثل روح سوار رو با یک مشت شکست بده و بکشه !!!!! واااایییییییی . هههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه خدا روزیت رو یه جای دیگه ای بده . اصلا تو فکر کن که این هیولا قیترین شخصیت کمیکه . هرچند الان داری علنا چنین ادعایی میکنی .
          نکته بعدی اینکه هالک پتک ثور را شکست ؟؟!؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟!!؟ اون صحنه یک توهم بود نه واقعی . فکر کنم که یه تصویر در اینترنت دیدی جو گیر شدی وقتی اطلاعات کاملی نداری حرف نزن. اوکی ؟؟؟!!؟؟؟
          پوچی در همه حرفات موج میزنه . نمیخوای قبول کنی که هالک فقط یه هیولاست و بس . در صورتی که ثور یک خدا هست و جایگاه خیلی والاتری نسبت به هالک دارد . اکثر طرفداران کمیک هم قبول دارند که ثور قدرتمند از هالک هست . فقط جواب بعضی از حرفات رو دادم که هر شخصی که کامنت های چرت و پرتت رو خوند فریب نخوره . خیلی از حرفاتم تکراریه و قبلا جوابشو دادم . وقتم با ارزش تر از اونیه که بشینم و تا شب جواب تک تک حرفای تو رو بدم .

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            ادامه پاسخ به این کامنت و دیگر کامنت های کاربر bob :
            اولا که همه حرفات از دم نشون میده که اطلاعاتت از کمیک زیاد نیست و به نظر میاد که فقط چندتا مقاله خونده باشی .
            وقتی من میگم گاد بلست ثور چنان آسیبی به گالاکتوس زد که گالاکتوس برای نجات جان خودش مجبور به فرار شد ، تو چطور میگی که آسیب چندانی به هالک نمیزنه ؟!؟؟! با چه استدلالی اینو میگی ؟؟؟؟؟؟!! نه واقعا با چه استدلالی اینو میگی ؟؟؟!!
            بعدشم اینکه هالک به جز یک نسخش که به immortal hulk معروف هست ، هرگز نتونسته در برابر گالاکتوس بایسته و در برابر گالاکتوس هیچ حرفی برای.گفتن نداشته . در صورتی که ثور چندین بار گالاکتوس را به چالش کشیده است و بیشتر از ۱ بار گالاکتوس را شکست داده است .
            گفتی تانوس با یک اشعه باعث مرگ ثور شد ؟؟!!!!؟؟!! کدوم اشعه ؟؟؟!!؟؟؟ اگه منظورت اشعه دستکش بینهایت هست باید بگم که اصلا تانوس با دستکش بینهایت را نمیشود با اکثر شخصیت ها مقایسه کرد و تانوس با دستکش بینهایت ، یک چیزی در حد دادگاه زندگی هست . نمیدونم دادگاه زندگی را میشناسی یا خیر . بگذریم . خلاصه اینکه تانوس با دستکش بینهایت میتواند با صرفا فکر هالک را از زمان حذف کند .
            اون موقعی که سنتری از هالک شکست خورد ، سنتری اکثر قدرت های خودش را فراموش کرده بود و برای همین هم اینقدر راحت شکست خورد . سنتری در حالت ووید تونسته استخوان های هالک رو خورد کنه و به ستون فقراتش شدیدا آسیب بزنه . ! در ضمن مبارزه بین هالک و سوپرمن هم در نهایت با پیروزی سوپرمن به پایان رسید . فقط اون اوایل یکمی سوپرمن غافلگیر شد وگرنه بعدش خیلی راحت هالک رو ناک اوت کرد . هرچند که هالک اون موقع بعضی از قدرت های مخصوصش را از دست داده بود و یا به نوعی فراموش کرده بود .
            اما مورد بعدی اینکه هالک فقط قدرت بدنیش از ثور بیشتر هست . اما قدرتمندتر نیست . هر شخصیتی که قدرت بدنی بیشتری داشته باشه ، دلیلی نیست که پیروز مبارزه بشه . ثور یک خدا هست و قدرت ها و توانایی های بسیار زیادی دارد . از جمله پتک میولنیر که بسیار قدرتمند هست و پرداختن به تک تک قدرت هایش موضوع این بحث نیست و زمان خیلی خیلی زیادی میخواهد .
            نکته بعدی اینکه ثور وقتی پادشاه آزگارد شده بود و به زمین حمله کرد ، انتقام جویان در برابرش ایستادگی کردند . ثور همه آنها را به راحتی شکست داد . با یک حرکت سپر کاپیتان آمریکا را شکست و با یک نگاه هالک را کشت . !! بله . اگه به شاهکار باشه که منم میتوانم تا چند ماه تمام فقط شاهکار های معمولی ثور را ذکر کنم . فکر نکن که هالک با ۲ تا شاهکار قیترینه . همه شخصیت ها بهتر از این شاهکار ها را دارند . فکر نکن که جایی خبریه .
            نکته بعدی اینکه اگه به قدرتمندترین نسخه و حالت باشد که هالک هیچ و هیچ حرفی در برابر ثر ندارد . شخصیت Rune King Thor ، به حدی قدرتمند است که میتواند زمان را در همه سطوح کنترل کند . توانسته « سایه نشینان بالا » ، را شکست بدهد . اشخاصی که احتمال بیاندر بودن آنها اصلا کم نیست .
            شخصیت Old King Phoenix Thor ، به حدی قدرتمند است که توانسته دکتر دووم را در یکی از قدرتمندترین نسخه ها و حالت های خودش شکست بدهد .
            شخصیت Necro Thor ، توانسته به راحتی گالاکتوس را شکست بدهد .
            شخصیت Old King Thor ، شخصیتی مهم در اتفاقات آینده مارول است . بعد از نجات زمین از انقراض و نابدی ، نسل ج یدی از ندگی را در زمین خلق میکند . طبق برخی پیشگویی ها ، نابودی و مرگ ۹ قلمرو و تمام خدایان دیگر را تماشا میکند و به زندگی گالاکتوس برای همیشه پایان میدهد . !!!
            ثور اکنون پادشاه آزگارد شده است و همزمان به گالاکتوس هم برای شکست پدیده بلعده کیهانی به نام زمستان سیاه کمک میکند . یعنی هم قدرت های کیهانی معروف به کازمیک انرژی را در سطح گسترده در اختیار دارد و هم قدرت های محتص پدر همگان را در اختیار دارد . !!!
            حتی قویترین نسخه هالک هم به قدرتمندترین نسخه های ثر نزدیک نیست .
            هرچند که در مقایسه نسخه ها و حالت های معمولی هم باز هم ثور قدرتمندتر است که راجب دلایلش هم توضیح دادم .

          2. Bob کاربر می‌گوید

            خوب به خودم افتخار میکنم چونکه تو این حرف رو بهم زدی !! معلومه اینقدر کم آوردی که شروع کردی به توهین کردن!!! اگه دقت کنی به خودت هم توهین کردی! چطور؟ مگه تو گوسفندی که میفهمی گوسفندها چی میگن!؟!؟!؟!
            اصلا اون لینکی رو که بهت دادم نگاه کردی؟؟ لینک:
            https://m.huffpost.com/us/entry/us_5a006ac2e4b0c9653000f6ad?guccounter=1
            اگر هم لینک رو اشتباه داده باشم به سادگی با یک سرچ میفهمی چی به چی هستش!!! کم توهین بکن!!!! !!میفهمی!!
            درسته!!همه عالم، کی گفته همه عالم؟همه عالم منهای کارگردان!! خوب اون گفت که هالک اون رو به عنوان حیوان خانگی نگهداری میکرد مشخصه که تو کم آوردی!!! خوب کارگردان اینجوری گفته به من چه!!!
            ببخشید آسیب چندانی به کی نمیزنه؟ گفتم تنها زخمی این شمشیر ساخت رو پای کاپیتان آمریکا بود همین!!!! هالک هم می‌تونست کاری کنه که آسیب زیادی نبینه!! اگر مرد آهنی هم آسیبی میدید، اگر ثور هم آسیبی میدید اون وقت آره این سلاح به هالک آسیب میزد!!!! حالا به سپر کاپیتان آسیب زده اون سپر اصلأ مهم نیست، مهم شخصیت هستش!! اگه بلک پنتر بخواد می‌تونه هزارتا از اون سپر بسازه!!
            در مورد توفان شکن هم گفتم احتمال پیروزی ثور زیاده اما زود نتیجه گیری نباید کرد. چرا؟ نبرد بتمن با سوپرمن.
            اون محاسبات هم رو بر اساس یکی از فیلم های یوتیوب گذاشتم اما فقط به خاطر این اون رو با ارزش دونستم که از ریاضیات استفاده کرده بود همین !!! فهمیدی!!! برو اون فیلم یوتیوپ رو ببین فرمول اون رو میفهمی!! آره می‌تونه ثور و روح سوار رو با یک مشت شکست بده!!!! کمیک immortal hulk#7 تو یکی دیگه هم (البته اسم کمیک رو نمی‌دونم اما شما با یک سرچ ساده میتونید تصویر کمیک رو پیدا کنید اگه میشد من عکسش رو میزاشتم) روح سوار زمین افتاده بعد از چند ثانیه سر پا میشه و راه میفته!!! میشه گفت که اون کشته شد ولی چون که یه جورایی فنا ناپذیر هستش دوباره زنده شد!!!
            من گفتم به این موضوع شک ندارم!!
            خوب ، درسته اون یکی از رویا های هالک بود، اما خوب میشه باهاش دیگران رو سرکار گذاشت نه؟؟ شرط می‌بندم به خاطر این حرف عصبانی شدی. و میخواستم ببینم واقعا کمیک خوندی یا دروغ میگی که معلوم شد خوندی،اما درست نخوندی!
            شرط می‌بندم اینقدر کم آوردی که تنها راحت توهین کردنه. به این دلیل میگی تو پوچی!! ثور یه خداست! ثور یه خداست!! باشه ثور یه خداست!!! حالا ربطش چیه لوکی هم یه خداست! اگه ربطش به عمر هست هالک هم عواملی داره که اونو نامیرا میکنه!!هالک هیولایی یه که یک بار زعوس یک اسکای فادر اون رو مورد ضرب و شتم قرار داد!!! اکثر طرفداران، طرفداران ثور هستند هزار بار توضیح دادم خیلی خیلی زیادن!!!! راستش حدود ۸۰ درصد کامنت هام رو جواب ندادی که نشونه کم آوردنه!!! البته مشکلی نیست هرکسی بود کم می آورد!!
            البته من از نویسنده مقاله عذر میخوام خودتون ببینید اون داره توهین می‌کنه من میخواستم همه چی بدونه توهین تموم شه، اما اون فقط توهین کردن بلده فقط همین!!!! کم آوردن و توهین کردن فقط همین!!! حتی اون به خودشم توهین میکنه، به این چی بگم؟!؟!

          3. Bob کاربر می‌گوید

            خوب ببین اصلأ برام مهم نیست که چی فکر میکنی!! من به اندازه کمیک خواندم!!!!
            خوب تو برای خودت گفتی!! وقتی من میگم انفجار یک ملیون ستاره به هالک آسیب چندانی نرسوند تو چطور میگی که گاد بلست به هالک آسیب میزنه!!! میتونم شرط ببندم که از گاد بلست خیلی خیلی قویتره!!! نه! نه! نه! ماجرای انفجار تانوس فرق داره!! اگه میشد عکس اسکن شده اش رو می‌فرستادم.
            خوب یادمه که سنتری به هالک می‌گفت: «بروس، همیشه اینقدر حسش خوبه؟ اینکه تمام قدرتت رو آزاد کنی؟» سنتری تمام قدرتش رو آزاد کرد تا هالک رو آروم کنه اما بازم هالک برنده شد!!! دیگه نمی‌گم که قدرت سنتری به چه انفجاری برابری می‌کنه!!
            خوب اون نسخه از هالک باید کشته میشد!! اما این نسخه که قدرتش با سنتری برابری میکرد اون رو شکست داد!!! خوب ثور خود ثور تلاش کرد که با پتکش تو صورت سوپرمن بکوبه که سوپرمن میولنیر رو متوقف کرد!!! و برنده شد!!
            هالک قدرت بدنی و مقاومت بدنی خیلی بیشتری به نسبت ثور داره!!! ثور می‌تونه از هالک بهتر شروع کنه اما مقاومت بدنی به هالک کمک می‌کنه که عصبانی تر و قویتر بشه!! هالک هم قدرتمند هست اما نه به اندازه ثور!! ثور هم قوی است اما نه به اندازه هالک!! هالک می‌تونه از میولنیر بر خلاف ثور استفاده کنه!!! با قدرت فیزیکی این کار رو انجام میده و برنده میشه!!! پس زیاد رو میولنیر حساب باز نکن!! اگر منم بخوام فقط شاهکار های هالک رو بنویسم، درواقع باید مقاله بنویسم!!!
            خیر، همه آنها رو کشت و دستش رو از بدن هالک رد کرد!! هالک هم تو نسخه MAESTRO ثور رو کشت!!! و البته زجر کشش کرد چون آون دیوانه هستش!!! اگه به شاهکار باشه شاهکار های فیزیکی هالک بزرگتر و بهتر از ثور هستند!!! با دو شاهکار!!!!! داری شوخی می‌کنی!!!!!! واقعا که در این مورد… نمیخوام بهت جواب بدم!!!!!!!
            خیل خوب تمام نسخه های ثور رو جمع کن ببر!!! ما Toba hulk رو داریم!!!! قویترین نسخه هالک!!! خوب یک نکته رو بگم: Toba به معنایthe one blew all هستش و Toaa به معنی the one above all. این نسخه از هالک که گفتم قدرت Toba رو داره، حالا چقدر قدرتمند هست الان میگم.
            این Toba هم سطح و قدرت Toaa (والای همگان) هستش. و اگر کسی باشه که با Toaa برابری کنه اون Toba هست!!! حالا Toba hulk اولین بار در immortal hulk#25 دیده شد. البته ما از Toba hulk و the one below all اطلاعات زیادی نداریم، اما می‌دونیم قدرت هاشون در یک سطح هستش!! خوب دیگه تموم اگه Toba Hulk بخواد می‌تونه با فکر کردن run king Thor قویترین نسخه ثور رو نابود کنه و به نیستی تبدیل کنه، نظر سنجی میخوای لینک:
            https://comicvine.gamespot.com/forums/battles-7/old-king-thor-vs-the-one-below-all-hulk-2060765/
            خوب انتظار ندارم همه بگن Toba hulk اما خیلی ها گفتن Toba Hulk، الان به نظر برخی از طرفداران تعصبی میرسیم، یکی میگه Toba یعنیthe one blew all پس run king Thor قویتره!!! به این تعصبی باید گفت منظور از این اسم یکی پایین تر از والای همگان هستش!!!
            چون قدرت Toba و Toaa در یک سطح قرار داره!!!
            یکی دیگه میگه سطحش با یک اسکای فادر برابری نمیکنه!! به این یکی باید گفت کهtoba سطحش بینهایت بار از یک اسکای فادر بیشتره!!! این نسخه های که از ثور گفتی رو نگهدار ببین کجا به کارت میان!!! هیچکسی در حد Toba و Toaa نیستش!!!
            لینک میخوای؟ اینم لینک:
            https://www.superherodb.com/one-above-all-the-one-below-all-vs-team-living-tribunal/90-382558/
            اگه ثور تو نسخه old king Thor گالاکتوس رو کشت هالک تو نسخه immortal hulk تونست گالاکتوس و فرانکلین ریچارد و متاترون و آقای فنا ناپذیر رو بکشه!!!!!! جهت اطلاع فرانکلین ریچارد با کنترل قدرتش می‌تونه از بیاندر ها هم پیشی بگیره!!!! اگه ثور یه بار انتقامجویان رو کشت، هالک یه بار تمام قهرمان های دنیای مارول رو قتل عام کرد!! ثور از گلادیاتور شکست خورد اما هالک اون رو شکست بدی داد(البته نسخه هالک رو نمی‌دونم شاید Savage hulk بوده!)
            قویترین نسخه هالک قویترین نسخه های ثور رو نابود می‌کنه!!!!! و به راحتی می‌تونه رتبه دوم رو در اون یکی مقاله دوستمون داشته باشه!!!
            در نسخه های معمولی اگه منظورت میولنیر بود که گفتم هالک می‌تونه از اون برخلاف خود ثور استفاده کنه!! که نه، ثور تو نسخه های معمولی هم از هالک قویتر نیست!!!
            اگه بخوای نبرد هارو مقایسه میکنم!

  8. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با عرض سلام مجدد به سایت خوبتون .
    من یک سوال خیلی مهم از شما دارم و لطفا پاسخ بدهید و نظرتون را بیان کنید . این شخص یعنی کاربر bob میگه که من از هالک بدم میاد و یک نفر که بی طرفه باید نظرش را بگوید
    شما احتمالا خلاصه ای از نظرات من و این کاربر را خوانده اید . نظرتون چیه ؟! شما که طرفدار DC هستید لطفا نظرتون را در این مورد عرض کنید . به نظرتون ثور قدرتمندتر است و یا هالک ؟؟ لطفا هر کاربر دیگری هم که این مقاله و نظرات را دید نظرش را در این مورد بیان کند . مرسی .
    البته شاید الان بگین که من نمیخوام در بحثتون دخالت کنم . من درک میکنم چین خواسته ندارم و فقط میخواهم نظرتون را در این باره عرض کنید .
    موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام و خسته نباشید نه میگم. نظرمه دیگه. قبلش با خود شما دو تا صحبت دارم که امیدوارم از من ناراحت نشید. اولیش اینه که اگه لطف کنین توهین نکنید و کلمات توهین آمیز به کار نبرین من ممنون میشم. چون مجبورم خیلی از حرفاتون رو پاک کنم یا اصلا تایید نکنم. البته از من ناراحت نشید لطفاً چون یک سایت عمومیه و افراد زیادی از این مطلب بازدید می کنند. دوم اینکه زیر مقاله کپی های بی شرمانه کاراکترهای مارول از دی سی یه آقایی در آخرین کامنتش ضد شما یه حرفی زده. اگه خواستین جواب بدین، نخواستین هم که هیچی.
      اما در مورد نبرد هالک و ثور. اگه ما بخوایم این دو نفر رو در یک زمین بازی برابر قرار بدیم شانس پیروزی ثور نسبت به هالک، ۶۲ به ۳۸ هستش. یعنی شما شک نکنین که اگه نظر نوسنده توش دخیل نباشه، ثور پیروز میشه. امیدورام کاربر Bob از من ناراحت نشن. خوب این نظر شخصی منه و طبق بررسی هایی که در مطالعات کمیکی خودم داشتم به این نتیجه رسیدم و نظر هرکسی با کس دیگه مسلماً فرق میکنه. من نمیخوام الان این نبرد رو موشکافی کنم.. خوب هالا که اینطوری شد من تا قبل از سال نو یک مقاله هم در همین مورد در این سایت قرار می دم. بخوام خلاصه بگم ثور با توجه به نیروی ذاتیش، ارتش و تسلیحات و دلایل دیگه برنده میشه. بزارید یه مثال بزنم براتون. هالک همون دومزدی هست با فاکتور درمانی نسبتاً پایین تر و ثور هم همون سوپرمنه ولی با یک ارتش قدرتمند و سلاحی به نام میولنیر و توانایی صاعقه. اینکه بعضی اوقات افرادی یدفعه یه کاری می کنند که آدم تو خواب هم نمیبینه مثلا واندر وومن زمین رو جابجا کنه، خوب این کمیکه و تخیله. هر قهرمان و ابرقهرمانی برای خودش شاهکارهایی داره. و این نه تصمیم من و نه تصمیم شماست که ثور یا هالک برنده بشه، تصمیم نویسنده هستش. در ام سی یو هم اون مصاحبه گارگردان ثور در مورد حیوان خانگی رو اگه میشه قرار بدین چون خودمم نشنیدم و نمیتونم نظری بدم. ولی متاسفانه هم ثور و هم هالک در دنیای سینمایی مارول بخاطر فروش بیشتر فیلم ها و راحت تر ارتباط برقرار کردن با تماشاگر، بسیار ضعیف و طنز نشون داده شدن.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        واقعا مرسی از شما و سایت خوبتون که پاسخ کاربران را به طور کامل میدهید .
        فقط من ۲ تا سوال دیگه از شما داشتم :
        ۱_ شما همین الان گفتین که قدرت ثور تقریبا مشابه سوپرمن هست منتها با یک سلاح قدرتمند و یک ارتش قدرتمند . البته حتما از مهارت جنگ بالای ثور هم اطلاع دارین . میخواستم بدونم که بر چه اساسی سوپرمن را قدرتمندتر میدانید و اساسا نظرتون در ارتباط با مقایسه ثور و سوپرمن به چه صورتی است ؟
        ۲_ من نمیدانم که شما چه مقداری بازی god of war را دنبال کردین و چقدر ازی اطلاعات دارین اما اگه اطلاعات زیادی ازش دارین ، بل توجه به روندش به نظرتون حضور ثور و اودین در قسمت های بعدی به چه صورتی خواهد بود ؟! یعنی به نظرتون ثور و اودین چقدر قدرتمند هستند ؟! آیا میتوانند کریتوس را به طوری جدی به چالش بکشند ؟! چون در این سری بازیها کمتر خدایی توانسته کریتوس را به طور جدی به چالش بکشد . مثلا در god of war 4 فقط بالدر بود که اونم به خاطر ویژگی رونین تن بودنش یکمی طول کشید تا کریتوس شکستش بدهد . اگه ویژگی رونین تنی در کار نبود ، احتمالا خیلی سریع و راحت از کریتوس شکست میخود . لطفا نظرتن را در این مورد بدهید . البته اگه این بازیها را دنبال میکردین و ازش اطلاعات دارین . مرسی .
        با آرزوی موفقیت .
        در پایان باید بگم که هر نظری که از من فکر میکنید مشکل داره ، تاییدش نکنید و یا کوتاهش کنید . خلاصه هر جور که خودتون صلاح میدونید . منم حتما از این به بعد بیشتر در کامنت هایم دقت میکنم .

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          این دوتا شباهت توشون موج میزنه. یعنی یجورایی اگه یکی کمیک خونده باشه براش سخته بفهمه در یه نسخه عادی کدوم قوی تره. سوپرمن در طول تاریخ کمیک هرچقدر جلوتر اومدیم قدرتاش کمتر شد. دورانی بود که زمین رو راحت جابجا می کرد یا قدرتای جانبیش از سنتری هم بیشتر بود یا راحت با تخلیه انرژیش میتونست خورشید رو هم نابود کنه. سوپرمن انرژیش رو از خورشید میگیره. برعکس ثور که قدرت ذاتی یا همون درونیش از سوپرمن بیشتره. اصلا کلا سوپرمن بخاطر وجود خورشیده که قویه. ثور هم قویه، گالاکتوس و ققنوس رو شکست داده، میتونه از اسلحه هایی که برای پدرش یا خودش هست رو استفاده کنه و تسلیحات بسیار زیاد دیگه. البته سوپرمن هم تسلیحات و زره هایی داره نمیشه گفت که سوپرمن هیچی نداره نه. سوپرمن نفس خرد کننده و اشعه داره و ثور هم صاعقه. ثور قدرت جادویی داره و این نقطه ضعف اساسی سوپرمن هستش اما سوپرمن هم قدری داره که بتونه انرژی چند روزش رو یکجا رها کنه در فاصله ای معین همهچیزو نابود کنه. همچنین سوپرمن لایق بلند کردن پتک ثور هم هست.
          شما گفتین ثور مار میدگارد که هم اندازه زمین هست رو بلند کرده. اما نمیگید که با تمام توانی که داشت بلندش کرد. اما سوپرمن زمین رو که هم وزن همون مار میدگارد هست ۵ روز بدون انرژی خورشید نگه داشت. ثور میتونه با فنون جادویی به سوپرمن فشار بیاره اما آیا جادو تماماً کفایت میکنه؟ نه. آیا سوپرمن میتونه از این جادو فرار کنه؟ بله. از بعد ششم فرار کرده چه برسه به جادو. ثور سریعتره یا سوپرمن؟ یخورده سوپرمن. سوپرمن مهربان تره یا ثور؟ سوپرمن البته این یجورایی ضعفه. ثور گفته به کمک گاد بلست میتونه دنیا رو نابود کنه. سوپرمن هم گفته می تونه راحت یه جهان به اندازه منطقه فانتوم رو نابود کنه. باید بگم سوپرمن تاهالا حد نهایی قدرتش رو نشون نداده چون برای مردم بی گناه خطرات ریادی داره. سوپرمن با سرعت زیاد راحت میتونه سیارات رو نابود کنه. نسخه های قدیمیش راحت تونسته دارک ساید رو شکست بده و مجموعه این دلایل و دلایل دیگه بنظر من سوپرمن در برابر ثور پیروزه. البته این مبارزه، مبارزه ای نیست که سوپرمن به همین راحتی توش پیروز باشه و کار بسیار بسیار سختی در پیش داره و ممکنه صدمات زیادی ببینه. شما هم که نظر منو در مورد سوپرمن پرایم و رون کینگ ثور میدونین پس نیاز نیست حرفی بزنم.

          اما در مورد خدای جنگ. بله من خدای جنگ رو بازی کردم و باید بگم واقعا از قسمت بعدی میترسم و امیدوارم بلایی سر کریتوس نیاد البته من خودم طرفدار خدای جنگ هستم. بله به احتمال زیاد خدای جنگ دو قسمتی میشه و قسمت بعدیش هم ما نبرد نهایی رو نخواهیم دید. (میشه مثل قسمت دوم خدای جنگ قدیمی که رفت دنبال خواهران زمان). به احتمال زیاد ثور رو خواهیم دید ولی اودین نه. باید بگم به احتمال زیاد اودین و ثور بسیار قدرتمند تر از بالدر خواهند بود و به احتمال ۶۰ درصد موفق به کشتن کریتوس هم خواهند شد ولی خوب همونطوری که میدونید کریتوس اسطوره فرار از دنیای مردگانه. اینطوری که پایان خدای جنگ ۴ نشون داد ما به احتمال زیاد شاهد یه رگناروک اساسی در سری بازی خدای جنگ خواهیم بود و کریتوس هم ارتشی خواهد داشت. اگه نظر منو بخواین کریتوس موفق میشه ثور رو بکشه البته اینکه خودش زنده بمونه پنجاه پنجاه هستش. ولی فک کنم اودین طبق داستان های اساطیری توسط اون گرگ که اسمشو یادم رفته کشته بشه. چون کریتوس دیگه پیر شده. درسته هنوز هم خیلی قویه ولی خیلی پیر شده و خیلی از اون تسلیحات سابق رو نداره. البته به احتمال زیاد به پتک ثور دست پیدا میکنه. در ضمن احتمال اینکه آترئوس، کریتوس یا ثور رو بکشه خیلی زیاده (همون قضیه کشتن پدران در قسمت های قبلی).
          هر چقدر که در برابر ثور شانس داره در برابر اودین هیچ شانسی نداره. اگه اودین رو بخوایم در حد قدرت زئوس خدای جنگ ۳ حساب کنیم. کریتوس تنها به هیچ وجه حریف اودین نمیشه و نیاز به کمک داره البته یجایی خودتون گفتین این بازی، بازی کریتوسه پس هر احتمالی ممکنه. احتمال داره کریتوس دوباره قدرت های قبلش رو بدست بیاره یا فی برعکس حرفی که در قسمت۴ زد، به کریتوس دوباره کمک کنه.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            باز هم مرسی بابت اینکه پاسخ کاربران را به طور کامل میدهید .
            من شخصا معتقدم که در مقایسه نسخه ها و حالت های معمولی ، ثور در مبارزه با سوپرمن پیروز میشه . اما به هر حال این مبارزه ای نیست که بشه به راحتی راجبش قضاوت کرد و به متعیرات خیلی زیادی بستگی دارد . البته این نکته را هم بگم که فکر میکنم اونجایی که سوپرمن پتک ثور را بلند کرد ، طلسم لیاقت از روی میولنیر برداشته شده بود و اگه اشتباه نکنم این موضوع بعدا اثبات شد که خیلی از منابع مثل سایت لوپر هم تایید کردند و در چندین تا مقاله به این موضوع پرداختند . هرچند که در هر صورت احتمال لایق بودن سوپرمن با توجه به شخصیتش اصلا کم نیست اما فکر کنم که به هر حال نشه ۱۰۰ درصد لایق حسابش کرد .
            در هر صورت نظر شخص شما هم جایگاه خودش را دارد و من میخواستم نظرتون را در این باره بدانم .
            در مورد بازی god of war هم خود من تقریبا همینجوری که شما گفتین حدس میزنم . البته من از جریان قسمت ۱ و ۲ و ۳ این بازی اطلاعات چندانی ندارم . شما احتمالا اطلاعاتتون در این مورد بیشتر باشه . این مورد را هم بگم که یجورایی غیر مستقیم اشاره شده که اودین قدرتمندتر از زئوس خواهد بود و احتمالا شکست دادنش بسیار سختر . یمیر در این بازی در یک جایی تقریبا گفت که اودین منبع قدرت و دانایی و اینکه شکستش را تقریبا غیر ممکن میکند .
            خیلی کامل پاسخ من را دادین .
            با آرزوی سلامتی و موفقیت .

      2. Bob کاربر می‌گوید

        نه!! چرا ناراحت بشم؟ من به اندازه این دوستمون توهین نکردم درسته یا نه؟
        خوب شما میگین شانسی هستش و به نظر نویسنده بستگی داره، اونجوری که گفتم نویسنده ها جدیدا از هالک دارن حمایت میکنن، پس نظر نویسنده توش دخیل هست. دیگه چه بخواهیم چه نخواهیم!. من از حرف شما ناراحت نشدم اما از توهین های کاربر استیو راجرز ناراحت میشم! اگه بخواهید میتونم نبرد های ثور و هالک رو چه در کمیک چه در انیمیشن و چه در فیلم ها مقایسه کنم، البته هنوز کامل نیست اما وقتی که کامل شد میتونم نشون بدم.خوب اگه بحث یک ارتش باشه هالک با خونش می‌تونه یه ارتشی که قدرت هایی همچون خودش دارن رو داشته باشه یکی مثل ابومنیشن یا خانم هالک، قطعاً ابومنیشن می‌تونه چندین ازگاردی رو یه جا قتل عام کنه همچنین اگه ارتش هالک قدرتی برابر با خود هالک نداشته باشه اما قدرت اونها در یک سطح هستش مثلاً اگه ثور ۱۰۰۰ تا ازگاردی داشته باشه ۱۰ تا از سرباز های هالک میتونن ارتش هزار نفره اونو شکست بدن،مورد بعدی سلاح هستش خوب هالک می‌تونه null breaker (تهی شکن) رو داشته باشه،در این مورد هالک میگه:«وقتی هالک با تمام خشم و قدرتش یه هالک دیگه رو داشته باشه، تهی به وجود میاد که می‌تونه دنیا ها رو خرد کنه» پس معلومه چقدر قدرتمند هستش حتی اگر این سلاح به کارش نیاد می‌تونه از میولنیر بر خلاف ثور استفاده کنه اصلأ اون می‌تونه از هر چیزی به عنوان سلاح استفاده کنه، مورد بعدی خود شخصیت هاست، ثور تو قدرت پایه از هالک برتری داره یعنی اگه تمام قدرتش رو آزاد کنه می‌تونه قویتر از هالک شروع کنه، اما باید توجه کرد که هالک در فوران انرژی برتری داره و همچنین در برابر آسیب های فیزیکی بزرگ خیلی مقاومت داره حتی بیشتر از خود ثور این بهش کمک می‌کنه که فقط با ضربه های ثور خشمگین تر و قویتر بشه، مورد دیگه اگه یکی مثل سنتری بیاد و بخواد نبرد رو متوقف کنه اون سعی می‌کنه فشار روانی خیلی قدرتمندی روی دو شخصیت قرار بده، ثور سریع ناک اوت میشه اما هالک مقاومت می‌کنه چونکه اون دربرابر تمام حملات روانی مقاوم هستش. مورد بعدی استقامت هستش، ثور استقامت شگفت انگیز داره اما هالک استقامت بینهایت داره! این استقامت بهش کمک می‌کنه تا دربرابر انفجار ها مقاومت شگفت انگیزی داشته باشه همچنین این استقامت به اون کمک می‌کنه که خستگی ناپذیر بشه و تا یه مدت طولانی فقط مبارزه کنه اما ثور اینطور نیست و خسته میشه، هالک فاکتور سلامتی خیلی بزرگی داره اما ثور اون رو نداره اگه داره کوچک تر از هالکه، هالک می‌تونه در برابر هر نوع گرانشی مقاومت کنه اما اگه گرانش زیاد بشه ثور دیگه نمیتونه پرواز کنه!(هفتمین قسمت از فصل یک سریال the avengers:the mightiest hero)، خوب میمونه نسخه هالک من می‌خوام doc.green رو تو نبرد دخالت بدم چون اینجوری نسخه ها میتونن تقریباً برابر باشن، doc.green به خاطر هوش بنر و قدرت هالک می‌تونه قویترین نسخه باشه اما در حالت عادی نسخه معمولی به حساب میاد، و در آخر بگم که این مورد هرچه هالک خشمگین تر قویتر هم باید حساب شه، با تمام این موارد خوب شانس هالک بیشتر از ثور میشه.
        خوب همین، نویسنده ها دارن از هالک حمایت میکنن. استنلی خدا بیامرز یه حرفی زد اما نویسنده ها اصلا به اون حرف اهمیت ندادن.
        لینک اون مصاحبه رو گذاشتم و تو یکی از کامنت هام به فارسی ترجمه کردم. دوباره لینک رو میزارم، لینک:
        https://m.huffpost.com/us/entry/us_5a006ac2e4b0c9653000f6ad?guccounter=1
        حالا میام و نوشته رو به صورت انگلیسی میزارم‌ خودتون به فارسی برگردونید:
        Director Taika Waititi explained the scene to HuffPost, saying, “The last shot is Hulk coming down on Thor after he’s been electrocuted, and then it cuts to another scene.” He continued, “I like to think that the Hulk — even though we didn’t shoot this — I like to think that the Hulk told Grandmaster or the guards that he wanted to keep Thor as a pet.”

        Now we know. Hulk won the fight and took pity on Thor, taking him in as a pet.
        من تا چند دقیقه دیگه یه تاریخچه از نبرد این دو شخصیت می‌فرستم فکر میکنم ناقص باشه اما خودتون درستش کنید. می خوان ببینم کی بیشتر پیروزی داشته هالک یا ثور. در این مورد تمامی نبرد ها در کمیک و انیمیشن و فیلم ها رو حساب کردم.

    2. نیما کاربر می‌گوید

      والا من دیدگاه هر دو تاتون رو خوندم به نظرم دلایل استیو منطقی تر بود با ضمن احترام به bob (من خودم شخصیت مورد علاقه ام سنتری و هرکوله ) و راستی تمام لینک هایی که گذاشتید هم خوندم و فیلم هالک علیه ثور هم دیدم (البته فیلم اقرار آمیز بود خیلی خیلی) راستی تو همون فیلم باب قدرت 💪 لوکی رو نگاه که چه قدر حالت گر ماهری است ولی تو mcu اصلا هیچه می خوام بگم (البته من کمک خوندن رو تازه شروع کردم) تو جنگ ثور با زئوس ثور اصلا کم نمی یاره (قدرت 💪 شخصیت زئوس اندازه اودینه) ولی همون زئوس با چند مشت هالک رو اسخون هاشو می شکنه در کل ثور قوی تره

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        مرسی از نظر لطفتون . همه همینو میگن .
        کلا من خیلی تحقیق کردم و نظر شخصی خیلی از طرفداران حرفه ای و با تجربه کمیک را پرسیده ام که نگم همه ، حداقل بیشتر از ۷۰ درصد ثور را قدرتمندتر میدانستند . شما خودتون با یک تحقیق ساده میتوانید به صحت این موضوع پی ببرید .
        البته قدرت یک معیار ثابت در کمیک نیست و دست نویسنده هست . امروز میبینی ولورین هالکو تکه تکخ میکنه و فردا هالک اونو از وسط دو نصف میکنه . ! اما خوب در کل هالک قویتره . وقتی هم که ثور وارد کمیک شد ، هدف این بود که شخصیتی قدرتمندتر از هالک هم وجود داشته باشه و استن لی خودش صراحتا به این موضوع اشاره کرد . اما خوب نویسندگانی هم بودند که زیاد به این حرف توجه نکردند . در کل هر نویسنده دیدگاه و داستان خودش رو داره . حالا مثلا یهو دیدی که بلک ویدو زد بیشتر انتقامجویان رو یک تنه شکست داد . !! اما خوب منطق اینکه بلک ویدو یکی از ضعیفترین اعضای انتقامجویان هست . اتفاقات اینچنینی در کمیک کم رخ نمیده . !
        موفق باشید .

        1. نیما کاربر می‌گوید

          ممنون

          راستی من چند تا سوال داشتم تو کمیک مادر ثور گایا است ولی تو mcu نه (راستی مادر زئوس هم گایا است فکر کنم برادرن شوخی شوخی ) دلیل کارشون چیه به نظرتون ?

          ۲- عمر آزگاردی دقیقا چند ساله با توجه به حرف شما اودین خالق انسان ها است ولی تو mcu عمر آزگاردی وقتی لوکی می پرسه می گه ۵۰۰۰ سال به نظرتون با اون فرضیه شما تداخل نداره?

          ۳- اگه می تونین درباره شخصیت بالدر هم توضیح بدید ممنون می شم و چرا به نظرتون تو mcu استفاده نمی شه?

          ۴- بعد به نظرتون قوی ترین فلز مارول چیه ?(به نظر خودم آدمانیتومه )

          ۵- این رگناروگی که اتفاق افتاد تو فیلم ثور ۳ جز چرخه رگناروگ بود یا همون آخری تو کمیک ?

          ۹- بعد یه سوال دیگه یه جا خوندم ناانسان ها تو تایتان زندگی می کنن می تانوس هم تایتان بود?

          ۱۰- بعد استاد می دونید استروم بریکر لیاقت نمی طلبه فقط باید زور بازوت زیاد باشه ولی کاپیتان بلندش مرد?

          ۱۱- بعد من یه سوال دیگه دارم دیگه ببخشید تو ثور ۲ لوکی چطور اودین رو شکست داد و به زمین فرستاد ?

          ۱۲ – بعد همین لوکی بعد از دکتر استرنج قدرتمند ترین جادوگر تو کمیکه گاهی هم تازه اول ولی برادران زن پرست مارول اصلا به معنای واقعی کردنش هیچ ما که واقعا نفهمیدیم?

          راستی من نی گم شانس جنگ ثور و سوپرمن ۵۵و۴۵ربه نفع سوپرمن است ولی به مکان مبارزه هم بستگی داره

          ممنون

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            سلام مجدد .
            راستش خود کمیک تایید کرده که هالک در برابر ثور که هیچ ، در برابر دکتر دسترنج هم زیاد عددی نیست . اینو گفتم که یک موقع کسی و یک جایی گفت کمیک هالکو شکست ناپذیر میدونه، بدانید که نه اینجورام نیست . البته خودتون ۱۰۰ درصد متوجه هستید .
            خوب اما رایج پاسخ سوالات شما :
            ۱- خوب راستش نمیدانم . اینجوری دلشون میخواسته دیگه . حتما برای داستانهایشان اینجوری مناسبتر بوده .
            ۲- این سوال را قبلا در یک مقاله دیگر پرسیده بودید که پاسخ دادم . البته این مورد را اضافه کنم که اودین در کمیک مارال خالق نژاد انسان به حساب میاد و در MCU احتمالا داستان فرق میکند .
            ۳- درباره شخصیت بالدر اگر زبان انگلیسی خوبه در سایت مارال ویکی بودیم تحقیق کنید . من اطلاعات آنچنانی ندارم . راجب شخصیت اساطیری بالدر هم میتوانید تحقیق کنید . سایت ویکتوریا هم فکر میکنم که یک سری مواردی نوشته باشه . البته اگر خواستین یکمی صبر کنید تا بعدا براتون از شخصیت بالدر یک سری اطلاعاتی بفرستم . چون فعلا وقتم پر هست .
            ۴- قویترین معنا نداره . چون هر نویسنده هر بار یکی رو مقاومتر نشون میده . اما نظر شخصی من را بخواین میگم ( اورو ) . چون هم جذب جادویی خیلی زیادی داره و هم فلز مخصوص خدایان هست و اونقدر مقاومه که فقط در قلب یک ستاره نوترونی تغیر شکل پیدا میکند .
            ۵- همانطور که احتمالا میدونید ، داستان MCU در خیلی از زمینه ها با کمیک متفاوته . بنابراین باید فرض کنیم که قضیه راگنورک در MCU تمام شد و رفت . مگر اینکه بعدا خلافش ثابت شود .
            ۶- تانوس تایتان بود اما از ناانسان ها اطلاع آنچنانی ندارم .
            ۷- من هم نمیدانم . شاید خود اودین میخواست شکست بخوره تا مجازات بشه . ( با توجه به حرف های اودین در فیلم ثور : راگنورک . ) . شایدم مثلا وقتی در حالتی ضعیف شده مثل حالت خواب اودین بوده ، بهش حمله کرده . ایده دیگه ای ندارم .
            ۸- من هم نفهمیدم . این مسائل فمنیستی در MCU سری دراز دارد .
            دیگه نظر شخصی شماست دیگه . نظر شخصی من را بخواین میگم ثور قدرتمندترین هست . البته طی تحقیقاتی که داشتم و نظرات طرفداران حرفه ای و با تجربه کمیک کاملا نبرد برابری را پیش بینی کرده اند . یعنی حدود ۵۰ درصد میگن ثور برنده میشه و ۵۰ هم میگن سوپرمن .البته در ایران بیشتر ثور را قدرتمندترین میدانند اما در سطح جهانی نتیجه برابره .
            موفق باشید .

          2. Bob کاربر می‌گوید

            کمیک بارها و بارها تایید کرده هالک از ثور…
            بیخیال، تو یکی از کمیک ها هالک دکتر استرنج رو که قدرت زوم رو داشت شکست داد، دیگه نمی‌دونم چی بگم. تو کدوم سری کمیک ها هالک از ثور کمتر بوده منم ندیدم.(البته این مدل کمیک ها هستن ولی کم هستند).
            از ادمین هم خواهش میکنم کامنت های من رو محدود نکنه، من میتونم به هرکس که بخواد کمیک هم بدم.

            1. admin
              admin کاربر می‌گوید

              بله، کامنت های شما رو محدود نمی کنم دیگه ولی اگه میشه لطف کنین به کسانی که سوالی از آقای راجرز می پرسن جواب ندین و آقای راجرز هم به حرف های شما و افراد دیگه جواب نمیده. البته مختارید کسی که کامنتی در حالت عادی میزاره رو جواب بدین ولی اگه کسی داشت با دیگری (بین شما دو نفر) بحث می کرد و یکی از شما پرید وسط حرفش، من مجبورم کامنتو تایید نکنم چون رعایت ادب و احترام به اشخاص در این سایت از همه چیز برای من مهمتره و تصمیم گفته شده که شما دیگه بحثی با هم نداشته باشید.

  9. Bob کاربر می‌گوید

    سلام ببخشید اینقدر طول کشید یه تعداد ایراد پیدا کردم باید اون ها رو درست میکردم.
    خوب می خوام ببینم الان کی تعداد پیروزی هاش بیشتره، هالک یا ثور.می خوام هرچی نبرد چه در فیلم چه در کمیک و چه در انیمیشن ها دیدم حساب کنم، همچنین اون کمکی که می‌تونه ثابت کنه کدوم شخصیت قویترین هم حسابه و در مورد پیروزی های ثور نمی‌خوام توضیح بدم اما موارد مربوط به هالک رو توضیح میدم،و همچنین اون مواردی که یه عده تعصبی برای امتیاز گرفتن ثور به دروغ گفتن که برنده شده رو هم توضیح میدم.
    خوب شروع میکنم:
    The mighty thor#385
    یعنی واقعا که!!! واقعاً که!!!!!! ثور از هالک مثل…کتک خورد اگه میولنیر یک دقیقه دیر تر می‌رسید احتمال مرگ ثور خیلی زیاد میشد، بعد یه عده برای ثور پیروزی میسازن!
    این مورد، پیروزیش برای هالکه چون اینجا فقط ثور کتک خورد!! همچنین از اون مواردی هست که ثابت می‌کنه هالک قویتره!!
    Infinity Crusade #4
    این مورد هم بی برنده هستش چونکه ثور و هالک باهم به صورت جدی درگیر نشدن و ثور به جت پک هالک ضربه زد و جت پک هالک شکست!! نمیتونه ثابت کنه که ثور قویتره
    The incredible hulk Annual 2001
    خوب در این مورد رو هم یه عده تعصبی میگن ثور برنده شد،نه!!!!!!!! هالک در اوایل ثور رو به یک کوه میکوبه بعد ثور بهمنی از سنگ مواجه میشه و ثور خرد میشه تا اینجا هالک تا اینجا برنده هست اما در اواسط ثور هالک رو بیهوش میکنه و برنده میشه پس مساوی هستش.خلاصه هالک قویتر اما ثور با مهارت بازی کرد پس مساوی شد!!!
    The mighty thor#73
    ثور یک امتیاز.
    Thor hammer and sinew
    ثور دو امتیاز.
    Fear itself #5
    که البته این پیروزی ارزشی ندارده، اما بازم امتیاز میگیره.ثور سه امتیاز
    و البته ثور هفت مورد هم پیروزی هم داشته که میشه هفت امتیاز، پس ثور در مجموع ۱۰ تا پیروزی داشته، اینم بگم که هیچ فیلمی (حتی انیمیشن)وجود نداره که ثور توش به طور قطعی هالک رو شکست بده پس نگو چرا برای ثور فیلم یا انیمیشن حساب نکردی!
    خوب حالا نوبت هالک شد:
    Hulk:let the battle begin
    خلاصه هالک پتکش رو گرفت و کوبید تو صورتش!،هالک یک امتیاز.
    Avengers assimble #4
    هالک پتکش رو گرفت و کوبید تو صورتش!،
    هالک دو امتیاز.
    The mighty Thor #385
    این کمیک از اوناست که طرفداران ثور ردش میکنن، به علت اینکه هالک فرار کرد! خوب واقعاً نمی‌دونم چی بگم!!! اونجا اگه ثور یک دقیقه میولنیر رو دیرتر دریافت میکرد به احتمال ۹۷ درصد ثور زنده بیرون نمیومد!!! این کمیک از اوناست که ثابت می‌کنه هالک قویتره.
    این پیروزی حق هالکه که یه مشت تعصبی میان و این حق رو ازش میگیرن!!
    هالک سه امتیاز!
    Avengers#1
    یه مشت تعصبی میگن که این نباید حساب شه اما هالک با یک مشت اون رو شکست داد
    هالک چهار امتیاز!
    Hulk #225
    ثور به بلیک تبدیل میشه!(حالا یه عده اومدن گفتن اگه این مورد رو حساب کنی باید Avengers#3 رو هم حساب کنی چون هالک اونجا به بنر تبدیل شد! نه!!!! تو کمیک Hulk #225 هالک با مبارزه اون رو تبدیل به بلیک کرد اما تو این مورد Avengers#3 هالک خودش تبدیل به بنر شد و ثور هیچ تلاشی نکرد پس Avengers#3 حساب نیست!!)
    هالک پنج امتیاز!
    Incredible Hulk#440
    خوب چرا هالک؟ معلوم نیست؟!ثور با میولنیر و «دیوانگی جنگجویان» حریف هالک نشد! از تمام قدرتش استفاده کرد تا با هالک مبارزه کنه و با یک مشت(ثور) پرتاب شد!،پس بنابراین شکست خورده!! حتی این کمیک از اوناست که ثابت می‌کنه هالک قویتره!!
    هالک شش امتیاز!
    MAESTRO
    تو یکی از کمیک ها MAESTRO ثور رو می‌کشه اینم یه پیروزی برای هالک هستش
    البته اسم کمیک رو نمی‌دونم اما این اتفاق افتاده.
    هالک هفت امتیاز!!
    تو نبرد های جدید تر هالک ۵ بار پیروزی داشته که میشه ۱۲ تا پیروزی میشه!(البته یه تعدادی از طرفدارای ثور ۳تا از این پیروزی ها رو نادیده گرفتن،واقعا که!!!)
    حالا می‌خوام فیلم ها و انیمیشن ها رو حساب کنم:
    مواردی که از ثور حمایت میکنن: هیچی( مگر اینکه خلافش رو ثابت کنی)
    مواردی که از هالک حمایت میکنن:
    انیمیشن هالک در برابر ثور
    هالک یک امتیاز!
    انتقام‌جویان پیشرفته یک
    هالک میولنیر رو بر می داره و ثور رو شکست میده!
    هالک دو امتیاز!
    مبارزه قدیمی اونها ( بازگشت هالک شگفت انگیز)،لینکش:
    https://www.aparat.com/v/O7sLU/%D9%87%D8%A7%D9%84%DA%A9_vs_%D8%AB%D9%88%D8%B1_%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85_vs_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF
    هالک سه امتیاز!
    انتقامجویان یک (فیلم)
    این حرف که ثور مبارزه رو جدی نکرد یک حرف کاملا بی ارزش و بیخوده!
    هالک چهار امتیاز!
    ثور رگنوراگ (فیلم)
    به نظر میومد ثور برنده باشه اما کارگردان فیلم (تایکا وایتیتی) گفت که هالک برنده شده!
    هالک پنج امتیاز!
    حالا مجموع این پیروزی ها با هم:
    ثور ۱۰ برد ، هالک۱۷ تا برد!.
    برنده: هالک.
    خوب اگر هم مواردی رو جا انداختم (البته نا خواسته) شما اضافه کنید، این کامنت رو تو یه مدت کوتاه درست کردم شاید ایراداتی داشته باشه. لطفاً بدون توهین مشکلاتش رو بگین. البته این موارد رو بر اساس نظر خودم نوشتم.

  10. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    همین که میگی هالک میتواند از پتک ثور بر علیهش استفاده کند، نشان دهنده عمق پوچی حرفات هست . ههه یعنی تو در همین حد هم نمیدونی که بلند کردن و استفاده از پتک ثور ، هیچ ربطی به قدرت نداره ؟!؟!؟!؟!؟ نه واقعا من الان باید جواب تو را چگونه بدهم ؟
    اون نسخه هالک هم که میگی به cosmic immortal hulk معروفه که حالا تو بهش میگی toba hulk . اتفاقا من کمیک های حضورش را خوانده ام . حضور کوتاهی هم داشته . اما اونقدر ها هم قوی نیست که تو میگی. متاسفانه این اشخاص به خاطر اینکه روی هالک کراش دارن این نسخه رو در حد والای همگان بالا بردند که اصلا هم صحیح و درست نیست . اوج شاهکارش هم همون کشتن فراکلین ریچاردز هست . البته نا گفته نماند که cosmic immortal hulk یا به قول تو toba hulk با اختلاف نسبت به بقیه نسخه های هالک قویترین نسخه هالک به حساب میاد ،
    خوب این مورد را هم بگم که متسفانه پخش بزرگی از پاسخم پاک شد و الان دوباره نمیتوانم بنویسم اما بخشی از اون را دوباره مینویسم .
    من میگم که گاد بلست ثور ، چنان آسیبی به گالاکتوس زده که گالاکتوس برای نجات جان خودش مجبور به فرار شده . !!! تو اصلا میدونی گالاکتوس کیه ؟!!؟! فقط ۴ تا نظر و مقاله راجب هالک خوندی و اکثر شخصیت ها را نمیشناسی . بعد تو چجوری و با چه استدلالی میگی که صدمه ای به هالک نمیزنه ؟!؟!؟!؟!؟ چون هالک از انفجار یک میلیون ستاره زنده مونده ؟!؟ عجب استدلال هایی داری. گاد بلست ثور، میتواند در یک نقطه متمرکز شود . در صورتی که انفجار یک میلیون ستاره اینجوری نیست . صرفا جهت اطلاع گفتم .
    در ضمن ثور توانسته از انفجاری فوق العاده قدرتمند و معروف به انفجار روز قیامت زنده بماند . انفجاری چنان قدرتمند که مرز های نابودی را به فراسوی مولتی ورس رساند . انفجاری که گفته میشود که حتی به مرز Beyond World هم رسید . !!!!! شرط میبندم که الان متوجه نمیشی که دارم چی میگم . اون وقت تو چطور استدال میکنی که انفجار یک میلیون ستاره صدمه ای جدی به ثور وارد میکند ؟!؟!؟ هرچند که برام مهم نیست . تو هر چی دوست داری فکر کن .
    راجب اون مصاحبه هم که تو کلا یه چیز دیگه گفته بودی و اینجا کلا یه چیز دیگه نوشته بود . تو میگفتی که کارگردانان گفتند که هالک قویتر بود و از اینجور حرفا اما اینجا فقط کارگردانان گفتند که هالک قصد داشت اگه پیروز میشد، چنین کاری رو انجام بده . که اینم کلا یک چیز بی ربط و هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه . الان بر فرض که منم میخوام فلان شخص را به عنوان حیوان خانگی داشته باشم . که چی ؟ این چیزی را اثبات میکنه ؟
    اکثر طرفداران چه در مورد نسخه ها حالت های معمولی و چه در مورد نسخه ها و حالت های قدرتمندتر و چه در مورد نسخه های سینمایی اکثر طرفداران معتقدند که شخصیت ثور قدرتمندتر از هالک است . مثلا لینک های زیر از سایت superheroes database ، اگه اشتباه نکنم ، ثور ۵ تا نسخه و حالت با امتیاز نزدیک به ۲۰۰ دارد . اما هالک فقط همون کازمیک ایمورتال هالکو داره و بقیه امتیازشون به ۶۰ هم نمیرسه . لینک های زیر به خوبی نظر طرفداران را نشان میدهد .
    اینم لینک کمیک :

    https://www.superherodb.com/thor-vs-hulk/90-69/
    اینم لینک سینما :

    https://www.superherodb.com/thor-mcu-vs-hulk-mcu/90-206431/
    خلاصه اینکه همه چیز واضحه .
    هالک ارتش داره ؟!؟!؟!؟!؟!؟! هالک با خونش میتونه ارتش داشته باشه ؟!؟!؟!؟ عجب استدلال هایی داری تو . !!!!! یک طرفدار افراطی که به هر دری میزنه که بگه هالک قویترینه . هالک ارتشش کجا بود. اصلا بر فرض محال که بره و با خونش و از طریق ژنتیک یک ارتش بسازه . خوب ؟! بگو خوب . ! اولا که این کار را هر شخصیتی میتواند انجام دهد . دوما که در اینصورت چه تضمینی هست که این شخصیت های به وجود آمده به هالک خدمت کنند ؟!؟!؟ درست عین ابومیشن.
    نکته بعدی اینکه به سوپرمن اشاره کردی و اون رو کشوندی وسط و به جنگش با ثور در اون کراس اوور اشاره کردی . اولا که تو برو ببین سوپرمن چکار با هالک کرد و خیلی سریع هالک رو ناک اوت کرد . سنتری وقتی در برابر هالک قرار گرفت بیشتر قدرت هایش را از دست داده بود . سنتری در حالت ووید استخوان های هالک رو در هم شکست . فریاد های هالک آنسوی سیاره شنیده میشد . در صورتی که حالت ووید سنتری نتوانست آسیب های شدیدی به ثور وارد کند و در نهایت هم از ثور شکست خورد . هم ثور و هم سنتری و هم سوپرمن قدرتمندتر از هالک هستند و اکثر طرفداران امروزه این موضوع را قبول دارند.
    مورد بعدی راجب شاهکار ها هست که ۱۰۰ بار توضیح دادم . همه شخصیت های پر طرفدار و حتی بیشتر شخصیت ها شاهکار های زیادی دارند . به هر حال موضوع کمیکه دیگه . مثلا یهو میبینی که واندروومن با یک مشت کره زمین را از مدارش خارج میکنه . !! و نمونه های خیلی زیاد دیگر … .
    صحبت از تاریخچه کمیک و جنگ بین ثور و هالک شد . تاریخچه را قرار بدی که چی ؟!؟!؟! سایت اسپایدی تاریخچه جنگ های مهم کمیک را قرار داده است . در MCU هم که اوضاع مشخصه . فقط یه انیمیشن ثور عیله هالک هست که اونجا به نوعی هالکو قویتر نشون دادند . در کمیک هم که در جنگ های مستقیم اوضاع تقریباًمساوی هست. اما غیر مستقیم اوضاع خیلی به نفع ثور هست که قبلا توضیح دادم. مثلا اینکه هالک با اصاحت از سیلور سرفر شکست خورد ولی ثور سیلور سرفر که هیچ ، حتی گالاکتوس را شکست داده است . !!!
    نظر استن لی بزرگ و جک کربی هم که خالق هر ۲ شخصیت به حساب میان هم که مشخصه و قبلا اشاره کردم . نظر این ۲ بزرگوار خودش همه چیز را بدون چون و چرا اثبات میکنه .
    اینم از پاسختون . باقی نظراتتون را هم که قبلا پاسخ دادم و هر چیزی که لازم بود گفته شده .
    راستی صحبت از زئوس را مطرح کردی و به مبارزش با هالک اشاره کردی . پس لااقلش این رو هم میگفتی که با یک مشت ( فقط و فقط یک مشت ) هالک را شکست داد . در صورتی که ثور خیلی بهتر با زئوس مبارزه کرد . قضاوت بماند .
    این همه نقش عجب بر در و دیوار وجود هر که فکرت نکند نقش بود بر دیوار .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      ای وای!!!!! ای وای!!! دوباره؟! یه چیز جدید بیار قبلاً به این کامنت هات پاسخ دادم!! هالک از دست ثور میگیره و چونکه پتک تو دستشه (دست ثور) اونو میکوبه تو صورتش!!!! اگه ثور هالک رو با میولنیر زیاد عصبانی کنه این اتفاق میفته!!!! اگه جوابی به کامنت هام نمیدادی بیشتر نگران میشدم!!!
      هالک قدرت the one below all رو داشت که خلاصه بهش میگن Toba Hulkمن اینجوری صداش میکنم ببین اگه میخوای بدونی چقدر قدرتمند هستش اون رو فقط در سطح the one above all قرار بده.باورش سخت نیست که چقدر قدرتمنده، نمی‌دونم بهت چی بگم!!! تنها شخصی که در سطح والای همگان هستش the one below all hulk هست!، این مورد کاملاً واضح هستش اون در سطح والای همگان قرار داره و به راحتی تو اون یکی مقاله دوستمون می‌تونه رتبه دوم رو کسب کنه!! بهت لینک دادم برو ببین!. اگر قبول نکنی یعنی دیگه هرچی بگم بیفایدست!! خوب منم نگفتم که گاد بلست به هالک آسیبی نمیزنه اگه یادت باشه گفتم می‌تونه هالک خاکستری رو بکشه!!، اما در مورد دیگر نسخه ها اینطوری فکر نمیکنم، مثلاً هالک فناناپذیر که غیر ممکنه یا WBH هم همینطور، doc.green آره بهش آسیب می‌زند که این نسخه میتونه اون زخم ها رو شفا بده، تمام قدرت سنتری با انفجار یک ملیون ستاره مثل خورشید برابری میکرد، اون از این انفجار بر علیه هالک استفاده کرد تازه هالک تو مرکز انفجار حضور داشت!، حالا حقیقت رو بگو قدرت انفجاری که با یک ملیون ستاره برابری می‌کنه بیشتره یا گاد بلست، غیر ممکنه، شاید گاد بلست شاید بتونه قدرتش رو با نصف این انفجار برابر کنه!!! در مورد بقیه کمیک ها نمی‌دونم اما فکر نکنم که سنتری اصلا از این انفجار بر علیه ثور استفاده کرده باشه!!!
      خوب خوش به حال ثور انفجار بزرگی بوده! البته نسخه شخصیت ها هم مهمه مثلاً این موردی که گفتم باید کمی اصلاح بشه تو یکی از کمیک ها ثور نتونست دربرابر یه انفجار بزرگ مقاومت کنه و متلاشی شد و اضافه کنم که من گفتم که یک عکس اسکن شده دارم که ثور از انفجار زنده بیرون نمیاد خودمم کمیک رو ندیدم و نمی‌شناسم اما خودت با یه سرچ ساده میفهمی که حقیقت داره!!!
      اگه نمی خوای سرچ کنی، اینم لینک:
      https://www.quora.com/How-does-Thor-die
      من گفتم هالک اونو شکست میداد و به صورت یک حیوان خانگی نگهداری میکرد!!!! کارگردان گفت: من دوست دارم بگم هالک، حتی اگر ما این کار رو انجام نمیدادیم، دوست دارم فکر کنم که او به گرند مستر و نگهبانان می‌گوید که می‌خوام او را به صورت یک حیوان خانگی نگهداری کنم.
      خوب برنده مبارزه در فیلم ثور رگنوراگ هالک هستش!!! و اگر این اتفاق نمی‌افتاد هالک اون رو به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری میکرد!!!
      خوب اکثر اونها طرفداران ثور هستن مثلاً یادت میاد که گفتم اگه هالک یه مبارزه رو به وضوح ببره بازم همه میگن ثور، شاید اینبار ۵ درصد اختلاف بیاد(البته به نفع هالک) اینم همونه، اگر طرفداران معتقدند نویسنده ها و کارگردان ها اعتقاد دیگری دارند!! و همه چیز به اونها وابسته است نه به طرفداران، ثور خیلی محبوب تر از هالک هستش نمیتونم نظر کسی رو عوض کنم مگر اینکه خود شخص بخواد. در مورد Toba hulk هم که تعجب کردم که چرا اینهمه آدم گفتن هالک احتمالاً به گوش طرفداران ثور نرسیده چونکه اگه برسه اختلاف رأی ها زیاد میشه البته به نفع ثور یا شایدم اینبار دیگه نمیتونن چیزی بگن دیگه نظری نمیدن چونکه الان بحث موجودیه که در سطح والای همگان هستش، می‌دونی خوبه که این مثال رد شدن نداره طرفداران ثور زیادن همه اینو میدونیم، شاید این بار اگه مثلاً یک بار هالک ببره ۵ درصد (که طرفدار این دو شخصیت نیستن) بیان بگن هالک وگرنه همه می‌دونیم که ثور یکی از پرطرفدارترین شخصیت های دنیای مارول هستش پس همیشه تو هر نظر سنجی برتر میشه پس طرفداران کمیک نه!! طرفداران ثور!!! من میتونم اونی که طرفدار ثور نیست اما اون رو برتر میدونه رو به راحتی قانع کنم که دیگه ثور رو برتر ندونه!! البته اگه خودش بخواد. خلاصه این مواردی که گفتم کاملا واضح اند.
      هالک می‌تونه ارتش داشته باشه؟!؟! آره!! باچی؟ با خونش!!! این موارد دیده شده.(برای چی doc.green رو انتخاب کردم الان میفهمم) خوب هالک آدمایی رو انتخاب می‌کنه که بهش خدمت کنن و با اون دشمنی نکن! مثلاً خانوم هالک یا ای بومب، doc.green اینقدر احمق نیست که هر آدمی رو بیاد قدرتمند کنه!! یکی رو میسازه که قدرت های ابومنیشن رو داشته باشه اما بهش وفادار باشه، و مطمئنم که اون شخص می‌تونه به تنهایی ۱۰۰ نفر به بالا از اون ازگاردی هارو قتل عام کنه!! در مورد بلونسکی بگم که اون یک عقده ای بود که کلاً با بنر دشمن بود!!! و doc.green می‌تونه تفاوت یک فرد وفادار رو با یک فرد خیانت کار بفهمه!! همچنین اگر تو ارتش doc.green یک خیانت کار پیدا بشه دیگه میخوای تو ارتش ثور خیانت کار نباشه؟!؟! اگر doc.green نتونه فرق یک خیانت کار رو با یک فرد وفادار تشخیص بده دیگه doc.green نیست!!
      من این حرف هارو با کاربر Admin زدم به تو چه ربطی داره!!! تو یکی از کمیک ها اون (سوپرمن) میولنیر رو مهار می‌کنه!!! خوب معلومه که قویتره!!!!
      سنتری از تمام قدرتش دربرابر هالک استفاده کرد، شخصیت های اونجا میگفتن که سنتری تا حالا اونجوری قدرتش رو آزاد نکرده بود!! اگه منظورت از اینکه سنتری قدرتش رو فراموش کرده بود به این معنیه که ووید دیگه حضور نداشت خوب سنتری ووید رو شکست داده بود!! گفتم اون نسخه از هالک باید کشته میشد، چون ووید به تنهایی خیلی قدرتمنده حتی به گفته بعضی ها قدرتمند تر از ثور!!! اگر یکی مثل WBH یا نه این نسخه بیش از حد قدرتمنده مثلاً MAESTRO در مقابل ووید قرار بگیره ماجرا تغییر پیدا می‌کنه خودم فکر میکنم که حتی نسخه doc.green هم می‌تونه برای ووید دردسر بسازه و اونو به چالش بکشه!!!خوب سوپرمن و هالک از ثور قویتر اند حتی سنتری قدرتمند تر از ثور هستش!!
      این مواردی که گفتم در منابع موجود هست!!
      خوب در مورد شاهکار ها یه چیزی گفتی، الان این حرفت ثابت می‌کنه که شاهکار ها حساب نیستن!؟!؟!؟ باشه منم به خاطر اینکه بحث کوتاه بشه دیگه از شاهکار ها چیزی نمیگم.
      خوب آره اسپایدی تاریخچه مهم رو قرار داده، منم اون مواردی رو که طرفداران ثور بیخودی بهش امتیاز میدادن رو توضیح دادم حالا بیا بگو درست نیست!! با اختلاف دوتا تقریبا به نفع هالک هستش!! اما اگر انیمیشن و فیلم ها رو بیاریم وسط اوضاع خیلی عوض میشه!!! سیلور سرفر رو میاری، گلادیاتور رو میارم.گالاکتوس رو بیاری، روح سوار رو میارم. راستی یادت میاد که گفتم هالک روح سوار رو کشت بعد اون زنده شد؟ می‌دونم منم اون کمیک رو نخوندم اما یه لینک دارم که میتونی ببینی، لینک:
      https://www.quora.com/Can-Ghost-Rider-defeat-the-Hulk
      یکی از نظرات یک عکسی مربوط به یک کمیک گذاشته که روح سوار زمین افتاده و هالک رو سرش ایستاده!!
      هم چنین در immortal hulk شماره هفت همچین چیزی رو به خوبی دیدیم!!. میتونم چندین نفر از شخصیت های دیگر رو برات بیارم که میتونن ثابت کنن که هالک غیر مستقیم هم ازثور هم تقریبا برتری داره!!
      ای وای!!!! دوباره!! نظر استنلی!!!! تو نظر اون رو بیار، من میتونم بهت این اطمینان رو بدم که تعداد زیادی نویسنده و کارگردان اصلا به این حرف اهمیت ندادن!!!! استنلی فقط اون دو رو وارد کرد دیگه اون نمیتونه برای آینده شخصیت ها تصمیم بگیره!!! اما دیگر نویسنده ها چرا، میتونن. نمونه اش Toba hulk یکی از قویترین شخصیت های دنیای مارول!!!!!.
      حدوداً به ۷۰ درصد از کامنت هام جواب قطعی ندادی، فقط برخی موارد توهین کردی!!! که گفتم از ارزش نظراتت کم میکنن!!! و توهین جواب محسوب نمیشه!!
      خوب گفتم اون نسخه حتی به MAESTRO یا به WBH هم نزدیک نمیشد!! بنابر این خیلی سریع شکست خورد به اون نسخه اصطلاحاً میگفتن green scare که CBR اونو یکی از نسخه های ضعیف هالک می‌دونه، این نسخه درواقع نمیشه گفت که بنر هستش اما هالک واقعی با هر ضربه با هر شدت قدرت ضربه قویتر میشه!! اگه یه نسخه دیگه مثل WWH بود، اگر هم (به این اگر دقت کن!!) شکست میخورد، به اون زودی شکست نمیخورد و اینم بگم که doc.green هوش بنر رو داره اما خیلی سطح قدرتش با green scare فرق داره!! میشه گفت از زمین تا آسمان!!، ببین منم میتونم از این مثال ها برات زیاد بزنم، یه سرچ ساده کن، اگر ثور با یک اسکای فادر جنگید، هالک با دو سلستیال باستانی هم زمان مبارزه کرد! اونم نه تو نهایت قدرتش! در حالی که ثور از قویترین حمله خودش برای شکست دادن یک سلستیال باستانی استفاده کرد تو کمیک The mighty Thor#281 ثور دربرابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی مقاومت کرد، اما هالک در defenders 3 دربرابر انرژی گرانشی یک سیاهچاله مقاومت کرد!!!(برخی از منابع میگن که این سیاهچاله از اونی که سوپرمن بلند کرد بزرگ تره!!!)، بازم هست میخوایی؟!
      در مورد منابع هم بگم که اونقدری که فکر می‌کنی از ثور حمایت نمیشه، همچنین دوباره CBR همه چیز رو جم و جور کرد، لینک:
      https://www.google.com/amp/s/www.cbr.com/strongest-marvel-superheroes/amp/

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        اولا که واقعا وقت ندارم به همه حرفای پوچ و بی ارزشت پاسخ بدهم
        . البته خیلی از حرفات تکراریه و قبلا جوابشو دادم .
        دوما که از نظر من هالک از
        ثور و سنتری و سوپرمن و کاپیتان ( با میولنیر ) و آیرون من با بعضی از زره های خاص هم ضعیفتر هست . خیلی از افراد همین نظر را دارند .
        سوما تو از طرفداران افراطی هستی که شدیدا روی هالک کراش داری .
        در خیلی از کمیک هایی که ثور و مبارزه کردند ، هالک سعیهالک کرده پتک ثور را از مبارزه حذف کنه . مثلا یک بار هالک یک زن رو گروگان گرفت و ثور را تهدید کرد که اگه پتک میولنیر را کنار نگذارد ، اون زن را از وسط نصف میکند . همین امر نشان میدهد که مثل سگ از میولنیرحشت دارد . ! وقتی که ثور را رها کرد ، هالکپتکشت بیشتری پیدا کرده بود و دست بالا را داشت و اما ثور دوباره پتکش را پتکش را فراخواند و در این زمان بود که هالک مثل چی پا به فرار گذاشت . !! این فقط یک نمونه هست . نمونه های مشابه در کمیک زیاده . بعضی از طرفداران متعصب هالک میگن که این مبارزات مساوی شده و بعضی از افراطی های هالک که روی هالک کراش دارند از جمله خود تو در کمال تعجب اینها را پیروزی برای هالک به حساب میارن . بله هالک هم در جنگ رودر رو برده . که قاطع ترینش همان مبارزه ای هست که دست ثور را گرفت و از به نوعی از پتکش استفاده کرد . اما دلیلی نیست که هالک همیشه بتواند این کار را انجام دهد . اگه اینجوری پس بقیه هم میگن که ثور ، چند باری هالک را شکست داده است و همیشه مبارزات به همان شکل خواهد بود .
        ببین فعلا راجب مقایسه ثور و سنتری و سوپرمن حرفی نمیزنم و همین که اونها را کشوندی وسط خودش نشون میده که چقدر کم آوردی که اونها را کشوندی وسط .
        راستی گفتی که میتونی بقیه که بی طرفند را راضی کنی که هالک قویتره ؟؟؟!!؟؟؟ ههههههههههه نه خیر نمیتونی . به هیچ وج هم نمیتوانی . هر کسی که اطلاعاتش از کمیک زیاد باشه به هیچ وج فریب تو را نمیخورد . تو روی هالک تعصب داری وگرنه فقط و فقط همین که ۲ تا از خالقان هر ۲ شخصیت گفته بودند که ثور قدرتمندتر است، کاملا کافی بود .
        فقط اینکه ثور هم در برابر انرژی سیاهچاله و ستاره نوترونی مقاومت کرده که اگه اشتباه نکنم قبلا در کامنت مشخصات کمیکش را هم قرار داده ام . ۱۰۰ بار این کار هالکو گفتی و منم خواستم جوابتو بدم . در ضمن اون سیاهچاله ای که گرفت یک سیاهچاله کاملا ازمایشگاهی بود و با سیاهچاله طبیعی که میتواند میلیون ها کهکشان را درگیر کند ، بسیار متفاوت است .صرفا جهت اطلاع .
        میولنیر میتواند ثور را ناپدید کند . همچنین میتواند ثور را لمس ناپذیر کند . همچنین میتواند به ثور توانایی سفر در زمان بدهد . توانایی هایی مثل پرواز ، کنترل آب و هوا و کنترل زمین و … ، هم که واضح است . میولنیر همچنین میتواند دستکاری ماده را در سطح گسترده انجام دهد و اتم ها را تغیر دهد و توانایی های بسیار بسیار زیاد دیگر که الان اصلا وقت لازم موجود نیست که بهش اشاره کنم .
        خود شخصیت ثور استاد مبارزه است و به تمام فنون مبارزه به سبک باستانی و مدرن کاملا مسلط است . کاپیتان آمریکا ثور را با مهارترین انتقام جو از نظر فنون جنگی نامیده و آدام والارک ، ثور را یکی از با مهارت ترین انتقام جویان کل دنیای مارول . همچنین قدرت بدنی ثور ، تقرتیبا برابر با هالک، است و اختلاف بسیار ناچیزه . حالا تو میخای قبول کن و میخوای هم قبول نکن .
        در ضمن لینک سایت کوارا رو هم چک کردم و اینکه هیچ انفجاری که به ثور صدمه زده باشه. منم بینهایت زمان را سراغ دارم که هالک متلاشی تر از متلاشی شده باشه . صرفا جهت اطلاع .
        گفتی هالک در حد والای همگان ؟؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟!!! هههههههههه هالک هیچ وقت در حد والای همگان نبوده و نیست . فقط چندتا از طرفداران افراطی هالک یارو toba hulk در حد والای همگان بالا بردند . هیچ مدرکی هم برای اینکه هالک در سطح والای همگان که هیچ در سطح ابدیت هم باشه موجود نیست . دارم میگم هیچ و هیچ و هیچ و هیچ مدرکی . تو هم داری به قول معروف زور الکی میزنی . اگه فقط ۲ تا مدرک ارائه کردی که اونو در حد والای همگان قرار بده حرفتو قبول میکنم . البته باید مدارک و شواهدت کاملا موثق و قابل تامل باشه . نه اینکه بگی چون فراکلین ریچارد با ذهن فوق خسته را شکست داده پس در حد والای همگانه .
        خود من راجب بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، مدارک خیلی زیاد و معتبری از خود کمیک ارائه کردم . همان اشخاصی که شخصیت Rune King Thor ، به راحتی آنها را شکست داد .
        گفتی هالک با دو تا سیلیستیال جنگیده ؟؟ خوب نتیجه ؟ دستاوردش چی بوده ؟ اینو نگفتی ؟ بلک ویدو هم میتونه با دو تا که هیچ که با ۲۰۰ تا سیلیستیال مبارزه کنه . نمیتونه ؟!؟! مهم نتیجه هست . . هالک نمیتونه هیچ آسیبی به سیلیستیال ها بزنه . در صورتی که ثور به همان سیلیستیال قدرتمند آسیب جدی ای وارد کرد .
        به من چه ربطی داره که هالک با یک ضربه مشت زئوس ناک اوت شده ؟؟!! مگه تقصیر منه ؟! خودت حرف از زئوس آوردی وسط منم جوابتو دادم . ثور برای مدت خیلی زیادی ، خیلی خوب با زئوس مبارزه کرد .
        اگه بخوای میتونی تا ۱۰ سال دیگه برای هالک شاهکار و طومار بنویسی اما بی فایده هست چون همه این شاهکار ها را دارند .
        شاید بعضی از صحبت هایم تکراری باشه اما لازم بود که یک بار دیگه هم تاکید کنم . تو هم که به من میگی حرفام تکراری ، باید بگم که ۹۹ درصد حرفات تکراریه محضه .
        آخرین موضع اینکه CBR کاملا دو دله. خود من چندین بار به این موضوع اشاره کردم . تا حالا چندین بار مقالاتشو تغیر داده . چنین مقالاتی چقدر ارزش داره ؟! من خودم اون موقع که اون لینک را قرار دادم گفتم که احتمالا تغیر کنه و الان هم میگم . اون موقع هم گفتم و الانم میگم که CBR بیشتر از هالک حمایت میکنه . اما خوب کاملا دو دله . و اینکه CBR در مقالاتش کاملا ضد ثور هست و خیلی با ثور دشمن هست و این کاملا واضحه . اگه چاره ای داشتن رتبه ۱۵ را به ثور اختصاص میدادن . !! اسکرین رنت هم که کاملا تقلید گر همین CBR هست و خودشم اعتراف کرده . باقی منابع اصلا هالکو قویتر نمیدونن بلکه بر عکس .

  11. Bob کاربر می‌گوید

    خوب به خاطر این حرف هام تکراری بود، چونکه باید جواب حرف های تکراری تو رو میدادم و قبلاً جوابت رو داده بودم!!. نظرت، باشه باید ببینیم کدوم نسخه هارو مقایسه کردی، اگر برابر حساب کرده باشی به این نتیجه رو میبینی که الان میگم : هالک، سنتری، سوپرمن، دکتر استرنج (البته نه از لحاظ فیزیکی) ،اسکارلت ویچ، ویژن اینها به نظر من از ثور قویتر هستند. گفتی مرد آهنی از هالک قویتره! به خاطر اینکه یه بار شانسی اونو شکست داد!؟!؟ من دیگه در این مورد حرفی با تو ندارم!!اگه میخوای مثلاً زره الهه کش رو بیاری جلو،
    من(SPH (Space Punisher hulk رو میارم جلو که اون رو با رون کینگ ثور مقایسه میکنن!!! لینک:
    https://comicvine.gamespot.com/forums/battles-7/rune-king-thor-vs-space-punisher-hulk-1692480/?page=1
    خیلی از طرفداران کمیک (توجه کن کمیک!) و طرفداران هالک دلایلی آوردن که میشه گفت که رون کینک ثور ۲ بار از SPH شکست میخوره،به نظر طرفداران هالک، فقط یکی از اون چهار تا دستش کافیه برسه به رون کینگ ثور دیگه کار تمومه، فقط خدا به رون کینگ ثور رحم کنه!!!(بازم این منطقیه چونکه SPH ثابت کرده که با یک دست چه کار های وحشتناکی می‌تونه انجام بده!!!) طرفداران ثور که دیگه چیزی نمیتونن بگن فقط مینویسند:«ثور قویتره، ثور یه خداست، ثور منگوگ رو نابود کرد و از این موارد، اینجوری جواب میدن!!خوب باشه آقا منگوگ رو نابود حالا که نابود کرده یعنی همین بلا سر هالک میاد!؟!؟ SPH بینهایت بار از منگوگ قویتره!!! البته طرفداران ثور بازم گفتن ثور اما دلایل اونها از مزخرف هم مزخرف تره!!! دیگه میتونم بگم منطقی ترین اونها اونی بود که نوشته بود فقط RKT خوب بازم نظرش رو گفته، دیگه چرندیات نگفته!! البته متاسفانه ما از SPH هم اطلاعات زیادی نداریم.
    شاید چندتا منبع باشند که میگن دکتر استرنج از هالک قدرتمند تره ، اما الان راجب MCU داریم بحث میکنیم!! و همچنین اگر بحث کمیک باشه می‌دونیم که خیلی از جادو ها رو هالک جواب نمیدن!!! کاپیتان آمریکا رو با میولنیر از هالک برتر میدونی؟!؟! باشه، نظرته دیگه. فقط اینو میگم که ثور با میولنیر از هالک شکست خورد، پس نتیجه از الان معلومه البته با نظرت مشکلی ندارم، مثلاً منم تو کمیک خانم هالک رو از لحاظ فیزیکی برتر از ثور میدونم، نظرمه دیگه!!!
    خوب من مثل تو ترسو نیستم، آره من از طرفداران هالک هستم اما میگم، نه مثل تو که فکر می کنی با اسمت دیگه همه چی تمومه!!!
    خوب آره چون هالک می‌دونه ثور بدونه میولنیر هیچی نیست!!! این رو هم بگو که بعد از اینکه میولنیر رو زمین گذاشت چه کتک بدی از هالک خورد و اگه میولنیر کمی دیر تر می‌رسید چه بلایی به سرش میومد!!
    نه خیر!!! طرفداران تعصبی ثور میگن چونکه هالک فرار کرد این امتیازش برای ثور هستش!!! بقیه موارد رو نمیبینن مثلاً هالک خیلی کم ضربه خورد یا فقط با هفت ضربه داشت ثور رو نابود میکرد!!!! و این کمیک از اوناست که می‌تونه ثابت کنه که هالک از اون قویتره!!! خوب کلا اون بالا داشتم با کاربر Admin راجب یه موضوعی حرف میزدم حالا گیر میدی که چی بشه!؟!؟!
    آره میتونم!!، اگه خودش (طرفدارثور) بخواد!!! اگه تمام این حرف ها رو تا حالا بهش میزدم فکر میکنم حداقل ۴ بار راضی میشد!!!بازم پای اونها رو میکشی وسط بعد به من میگی حرف هات تکراریه!!!، بعد به من میگی کم آوردی!!! استنلی یه چیزی گفت ولی با اطمینان کامل میگم که تعداد فقط کمی نویسنده به این حرف اهمیت دادن!! همین!!!!
    حالا بازم استنلی رو بیار وسط!!!
    خوب تو گفتی اسم کمیکthor 281 بود، رفتم تا ببینیم فقط این کمیک کجاست که در آخر فهمیدم اصلأ اسم درستش the mighty Thor 281 بوده و ثور توش دربرابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی مقاومت کرد همین!!!! کدوم سیاهچاله اونی که سوپرمن بلند کرد یا اونی که هالک مقاومت کرد؟ راستش هیچ یک از تعصبی ترین طرفداران نیومدن بگن که اون سیاهچاله ای که هالک دربرابرش مقاومت کرد ضعیف بود اما تو… ،هنوزم نمی‌دونم این حرف ها رو از کجات درمیاری؟!!؟
    خوب ناپدیدش کنه!! هالک ارواح رو میبینه دیگه اونو نبینه!!!، تو یکی از کمیک ها ویژن هم خودش رو لمس ناپذیر کرده بود اما در آخر هالک اونو کشت!!!!اینو می‌دونیم که ثور خیلی خیلی خیلی کم از این تواناییش(سفر در زمان)در نبرد تن به تن استفاده میکنه احتمال اینکه از دیوانگی جنگجویان استفاده کنه بیشتره، پرواز همه جا به کارش نمیاد،مثال هفتمین قسمت از فصل اول سریال the avengers:the mightiest heroes. خوب باشه می‌تونه زمین رو کنترل کنه! بزار یه برتری داشته باشه!! مهارت هم برای ثور! نه،نه،نه،نه!! یک بار یک ساعت در برابر قدرت بدنی هالک مقاومت کرد باشه!! اما آیا دفعه بعد همین اتفاق میفته؟!؟ تو دو تا دیگه فقط و فقط با یک مشت از هالک ناک اوت میشه!! خوب دوباره همین اتفاق میفته!؟!؟! خوب با این دلایل چرا اصلأ کسی باید حرف تو رو قبول کنه؟!؟!؟!
    ای وای!!!!!!!!!!!! ای وای!!!!!!!! اگه نمی‌فهمی خوب اصلأ نظر نده!!!!!! Toba hulk قدرت ها و سطح Toaa رو داره این موضوع کاملا آشکاره!!!! نویسنده اون رو اینقدر قدرتمند کرده!!! Toba شرارته ، دقیقاً خلاف اون(Toaa) قرار داره و تنها کسیه که حریف اون میشه!!!
    دو تا مدرک خواستی! باشه یک Toaa با Toba سطح و قدرتی برابر دارن(به جرأت میگم شاید اینو فقط اون کسی که اطلاعاتش از کمیک صفر باشه ندونه!!!) درسته ما از Toba اطلاعات زیادی نداریم اما این موضوع رو میدونیم، دو اگه کمیک immortal hulk 25 رو خونده باشی میبینی که اون میگه:«من the one below all هستم!!» خوب این یعنی سطح و قدرت Toba رو داره و درواقع خود Toba هستش و این موارد هم با Toaa برابری می‌کنند!!! لازم نیست که بگم Toaa کیه!؟!؟!؟ تازه احتمالا فرانکلین ریچاردز بزرگسال بوده که اون (هالک) کشتش میدونی که چقدر قویه!!اصلأ نظر منو قبول نداری، باشه برو به این سایت، لینک:
    https://www.quora.com/Who-would-win-The-One-Below-All-Marvel-Comics-vs-The-One-Above-All-Marvel-Comics#
    داره Toaa رو با Toba مقایسه می‌کنه ، و همچنین تنها کسی که حریف والای همگان میشه Toba هستش که جدیداً شدهtoba hulk ، دیگه تمومه هنوزم قبول نمیکنی؟!؟!
    من نمی‌دونم اینکه میگی ذهن فرانکلین ریچاردز خسته بود رو از کجات در آوردی!؟!؟! اونجا بنر حرف هایی میزد که انگار فرانکلین ریچاردز بزرگسال بوده!!(منظورم از بزرگسال پیرمرد نیست!) بعد به من میگی زور بیخود میزنی کمی دقت کن!!! فرانکلین ریچاردز اگه بتونه قدرتش رو کنترل کنه از بیاندر ها هم فراتر میره!! اما با سن و سال کم اینطور نیست!!.
    مدارکت احتمالا اینه که لوکی شایعه کرد که سایه نشینان بالا بیاندر هستن درسته!؟!؟! تو انتظار داری که لوکی خدای شرارت بیاد حقیقت رو بگه؟!؟!؟ یا مثلاً اونها خیلی شبیه به بیاندر ها حرف میزدن، این کاملآ به نویسنده برمیگرده!!! همچنین منابع و طرفداران بیاندر رو قویتر از رون کینگ ثور می‌دونن!!!
    خوب ببین الان پای بلک ویدو رو کشیدی وسط بعد به من میگی کم آوردی!؟!؟!؟ اساسأ وقتی که این اتفاق می‌افته دیگه نتیجه چه اهمیتی داره!؟! این براش یه شاهکار ثبت میشه!! مثلاً ثور یه بار تونست یک ساعت در مقابل قدرت فیزیکی هالک مقاومت کنه، خوب این واسش یه شاهکار خوبه!!! درسته در اوایل شاید نه ! اما به گذر زمان می‌تونه!!! می‌دونی منظورم چیه!؟!؟تازه یکی از اون دو سلستیال کتک بدی خورده بود و به شدت داشت کم می آورد!! اون یکی هم که دید وضعیت دوستش خوب نیست جرأت نزدیک شدن به هالک رو پیدا نکرد!!! اما هالک با اون یکی هم مبارزه کرد!!!
    خوب منم نسخه های هالک رو مقایسه کردم که باشه دیگه بحث این دعوا رو بی خیال میشم!!(هالک دربرابر زعوس).
    خوب اگه حرف هام تکراریه به خاطر اینه که باید پاسخ حرف های تکراری تو رو بدم چونکه ۹۹ درصد حرف های تو تکراریه!!!! خوب ببین بهت این اطمینان رو میدم که حداقل ۱۶ تا منبع قبول دارن که هالک قویترین انتقام جو هستش، در مورد قدرتمندترین هم خیلی از منابع میگن که اسکارلت ویچ قدرتمند تر از ثور هستش!!!!

  12. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    پاسخ به کامنت های کاربر bob :
    کلا داری از خود من تقلید میکنی و مثل خود من حرف میزنی . واقعا اطلاعاتت از کمیک خیلی محدوده . در ضمن خیلی از حرفات تکراریه و قبلا جوابشو دادم.
    به ازای هر منبعی که هالکو قویترین دونسته ، منم ۲ تا منبع معرفی میکنم که ثور را قدرتمندترین انتقام جو دانسته . یعنی اگه ۱۶ تا منبع بیاری منم ۳۲ تا منبع معرفی میکنم . !! در ضمن خیلی و خیلی از منابع همین دکتر استرنج و اسکارلت ویچ و آیرون من را قدرتمندتر از هالک میدونن . تو هرچی منبع قرار بدی من ۲ برابرش را قرار میدهم . این از این مورد .
    مورد بعدی اینکه هیچ کدوم از دلایلت منطقی و قاطع نبود. حالا چون هالک یا به قول تو همون یارو toba hulk گفته که من فلانم که دلیل نمیشه . هالک همیشه داره شعار میده که نمیدونم هالک از همه قویتره و این چرت و پرتا رو زیاد میگه . این اصلا دلیل نیست . به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم . اینکه میگی طرفداران با دلیل ثابت کردن هم اصلا دلیل به حساب نمیاد . حالا چه برسه به دلیل منطقی . ! خوب اون دلایلو بگو . هیچ دیلی نگفتی . فقط گفتی که همه دلیل دارن و هالک فلان حرفو زده و … . باید دلیل خودت را بگویی . فقط ۲ تا دلیل . فقط دو تا کافیه . !!
    نکته بعدی اینکه با حرفت ثابت کردی که اصلا شخصیت Rune King Thor، را نمیشناسی . چون داری میگی نهایت شاهکارش نابود کردن مگنوگ بوده که این کاملا اشتباهه . شخصیت Rune King Thor ، فقط با فکر به اینکه مگنوگ هیچ وقت وجود نداشته ، این موجود قدرتمند را از زمان حذف کرد. ! البته اینجا کمیکه و بعد نویسنده ها مگنوگ را برگردوندند. سر لوکی را ( در یکی از قدرتمندترین حالت ها و نسخه های شخصیت لوکی !! ) از بدنش جدا کرد اما زندش گذاشت و اجازه نداد بمیره . !! با بتاری بیل از چندین کهکشان دورتر ارتباط ذهنی برقرار کرد و سپس او را تلپورت کرد . هرچند که این فقط یکی از شاهکار های بسیار ناچیز شخصیت Rune King Thor هست . RKT ، بر گذشته ، حال و آینده نظارت و کنترل کامل دارد . میتواند درون ساختار کوانتوم و حتی ریسمان ( علمی فرا کیهانی و فرا کوانتومی که تمام راز های خلقت را در خود دارد و در کمیک فقط و فقط چند بار به این واژه اشاره شده است که در ادامه به طور خلاصه اشاره میکنم . ) اشیا و همه چیز را ببیند . !!!
    در کمیک مارول یک بار دکتر استرنج به این واژه یعنی علم ریسمان کیهانی اشاره کرد و گفت که هیچ مخلوقی نمیتواند بر این علم مسلط شود . در ادامه توضیح داد که این علم میتواند مرز هر ناممکنی را ممکن کند . ! ( بعدا مشخصات کمیکش را قرار میدهم . ) . یک بار هم تانوس ادعا کرد که با کمک قلب عالم ( قدرتمندترین سلاح مارول به گفته اکثر منابع معتبر ) ، تا حدودی به این علم مسلط شده . لازم به یاد آوری هست که تانوس با قلب عالم از دادگاه زندگی هم قادرتر به حساب میاد . ! شخصیت ابدیت یک بار ادعا کرد که والای همگان تنها به او اجازه داده که مقداری بر این علم تسلط داشته باشد . !
    اما شاهکار نهایی شخصیت RKT ، یعنی شکست دادن « سایه نشینان بالا » و توقف راگنورک برای همیشه . لازم به ذکر هست که مدارک و شواهد خیلی زیادی وجود دارد که نشان میدهد که « سایه نشینان بالا » ، در واقع بیاندر هستند . !!! برخی از این شواهد و مدارک عبارتند از :
    ۱_ شخصیت لوکی بعد از مطالعه چندین کتاب در تالار کتاب خانه ازگارد درباره سرگذشت « سایه نشینان بالا » ، و بعد از ملاقات و صحبت با آنها ، به این نتیجه رسید که احتمالا آنها بیاندر هستند .
    لازم به ذکر هست که شخصیت لوکی بسیار باهوش و زیرک است . لوکی شخصی بود که از همان ابتدا از ماهیت دانه گالاکتوس اطلاع داشت . در صورتی که خود گالاکتوس نمیدانست . !! لوکی از همان ابتدا گفته بود که احتمالا عوامل و قدرت هایی فراتر از کنترل خدایان ، پشت قضیه راگنورک هستند که مدام مثل یک چرخه تکرار میشود . و موارد بسیار زیاد دیگر … . حالا درسته که لوکی خدای شرارت هم هست و برای رسیدن به اهدافش دروغ های زیادی میگه ، اما باید پرسید و فکر کرد که لکی از این حرف چه نفعی خواهد برد ؟؟!! و این خودش جای سواله ؟! .
    ادامه در کامنت بعد … .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خوب باید بگم حالت خوبه؟؟ داری چرت و پرت زیاد میگی!! میتونم بگم اگه کسی از ما واقعاً داره حرف تکراری میزنه اون تویی!! تو تمام کامنت هات فکر کنم ۱۰۰ بار در مورد طرفداران و نظر استنلی اشاره کردی دیگه بیخیال بقیه اونها!!!
      ببین، نه!!! نمیتونی!!! اصلاً به این فکر نکن!!! که تو بتونی دوبرابر من لینک بزاری!!!!به قول معروف حرف مفت نزن!!!! تو هرچقدر منابع رو گشته باشی من چند برابر بیشتر از تو گشتم!!!! اسکارلت ویچ رو به خاطر حرف رییس مارول استودیو از تمام انتقام‌جویان قویتر و قدرتمند تر می‌دونن!!! و دکتر استرنج رو از هالک قدرتمند تر میدونن!!! این از این مورد!!!
      خوب تو که عاقلی برو کمیک رو ببین که تو اون لحظه اصلا هالک چطور می‌تونه شعار بده!!!! همچنین اگر کمیک هایی قبل از immortal hulk 25 رو بخونی میفهمی که ممکنه!!! از هیچ طریقی نمیتونی رد کنی که اونجا هالک قدرت Tobaرو داشت!!!! و اگر این موضوع رو بیاریم وسط که Toba و Toaa برابر اند، دیگه همه چی تمومه!!! اگر اون لینک از سایت کوارا بهت دادم رو هم نگاه میکردی شانسی که Toba در برابر Toaa داره رو میفهمی، پس من فقط باید ثابت کنم که هالک قدرت Toba رو داره که این موضوع ثابت شده هستش!!!! اون با نابود کردن دنیا ها ثابت کرد که Toba هستش چون خود Toba هم میخواد تمام دنیا ها رو نابود کنه!!! و درواقع اون میشه گفت تمام موجودات زنده رو کشت!! و به طور واقعی دنیا شکن حقیقی بود!!! تو کمیک هم با قدرت Toba تونست فرانکلین ریچاردز، گالاکتوس، متاترون و آقای فنا ناپذیر رو بکشه!!!و حتی چندین منابع اینو قبول دارن که اون قدرت Toba رو داره، دیگه بهت زور میاد ببینی به من ربطی نداره!!! حالا یه عده به من میگن پس اگه Toba hulk اینقدر قدرتمنده، پس چرا با فکر کردن اون سیاره رو نابود نکرد؟ خوب اگر Toba hulk این کار رو انجام میداد دیگه چی از اون هالک نابود می‌کنه خودمون باقی میموند؟!؟! اون دوتا دلیل هم به اندازه کافی قانع کننده بود!!!
      وایسا الان بحثtoba hulk هست یا SPH؟ می‌خوایی بدونی چرا SPH از RKT قویتره اون لینکی رو که بهت دادم ببین!! دلایل طرفدارانSPH به خاطر اینکه طولانی بودن نمی نویسم خودت برو اون سایت رو ببین!!!
      نه نه نه نه!!!! معلومه که حالت بدجوری خرابه!!! من نگفتم حداکثر شاهکار ثور کشتن منگوگ بود!!! من گفتم طرفداران ثور میگن که اون منگوگ رو کشت!!! خوب تمام این کار هایی رو که RKT انجام داده فالکرام، پروتژ، والای همگان و Toba hulk هم میتونن انجام بدن، اگه انجام ندادن دلیل بر این نیست که نمیتونن!!!
      میتونم بگم حدود تو ۵۵ درصد حرفات فقط شاهکار هارو مقایسه کردی، منم میتونم یه مقاله از شاهکار های هالک بنویسم!!! فقط حیف که از Toba اطلاعات زیادی نداریم، حیف!!!! ببین اگه تو میگی که Toba hulk داره دروغ میگه، که بینهایت بار از RKT قویتره و باهوش تره، و همه چیش اندازه والای همگانه داره دروغ میگه، پس ۱۰۰ درصد لوکی هم دروغ میگه!!! دیگه قویترین موجود جهان در برابر یه خدای فسقلی!!!!

  13. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ادامه کامنت قبل :
    ۲_ اگر دقت شود خیلی از صحبت های « سایه نشینان بالا » ، عینا و دقیقا مثل بیاندر ها هست . به عنوان مثال : ( حتی کار هایی را که در رویا و خواب هم نمیتوانید تصور کنید را ما با فکر انجام میدهیم . ) و یا مثلا : ( ما فراتر از هر چیزی هستیم که شما میتوانید تصور کنید . ) . یک مثال دیگر : ( ما به وجود آوردنده و نابود کننده دنیا ها هستیم . چه کسی میخواهد در برابر ما بایستد ؟! ) .
    در ضمن همین که در آن زمان خاص ! به خواب اودین آمدند و آن جملات را گفتند خودش تقریبا اثبات کنند همه چیز هست . !
    ۳_ سومین دلیل مربوط به شخصیت اودین هست که به نوعی قدرتمندترین اسکای فادر دنیای مارول محسوب میشود . شخصیت اودین از جنگ با امثال سیلیستیال ها و گالاکتوس هیچ ترسی ندارد و به راحتی با آنها مبارزه میکند . شخصیت اودین ، در زمانی که با گالاکتوس درگیر میشود ، حتی گالاکتوس را تهدید به مرگ میکند و صحبت از « شمشیر اودین » و کشتن گالاکتوس به وسیله آن مطرح میکند . !!
    شخصیت اودین با ۹ سیلیستیال قدرتمند مبارزه میکند . حتی در صورتی که میداند شانس پیروزی کمی دارد . اما ناامید نمیشود . آن هم در زمانی که خدایان یونانی و زئوس جرات درگیر شدن با آنها را ندارند . در ضمن لازم به یاداوری هست که موضوع مربوط به میدگارد ( نه خود ازگارد . ) بود . تا آستانه شکست آن ۹ سیلیستیال هم پیش رفت ولی موفق نشد و شکست خورد . چون آنها نماینده نابودی سیارات از طرف سیلیستیال ها بودند به به نوعی از قدرتمندترین سیلیستیال ها و اینکه بین آنها پیوندی برقرار شده بود که آنها را شکست ناپذیر کرده بود به به قول خودشون این پیوند باعث شده بود که در حقیقت ۲۷ تا سیلیستیال باشند نه ۹ تا . !!! .
    حتی شخصیت اودین با شخصیت انتزاعی بینهایت هم وارد جنگ میشود و این قدرتش را نشان میدهد .
    از طرفی شخصیت اودین یک بار در کمیک ها به ثور گفت که : (( عوامل ایجاد کننده و کنترل کننده راگنورک ، حتی فرای درک خدایان هستند . )) . برخی از تئوری ها میگویند که اودین از همان ابتدا از ماهییت « سایه نشینان بالا » ، اطلاع داشت ولی نمیتوانست هیچ اقدامی در برابر آنها انجام دهد . به همین علت هم بود که برنامه ای طولانی مدت مربوط به ثور ، برای شکست دادن آنها برنامه ریزی کرد .
    خوب حالا شاید این سوال پیش بیاد که این توضیحات چه ربطی به « سایه نشینان بالا » . و احتمال بیاندر بودن آنها دارد ؟ خوب الان توضیح میدهم .
    هر جور هم که حساب بشه ، منطق حکم میکنه که « سایه نشینان بالا » ، بسیار فراتر و قدرتمندتر از امثال سیلیستیال ها و گالاکتوس هستند که اودین حتی به فکر مقابله و جنگ با آنها هم نبود . حالا حتی اگر بیاندر نباشند . پس این سوال مطرح میشه که چه چیزی « سایه نشینان بالا » ، را تا این حد ترسناک کرده که شخصیت اودین که به راحتی با گالاکتوس و سیلیستیال ها و حتی نهاد آنتزاعی بینهایت ، وارد جنگ میشود ، حتی به جنگ مستقیم علیه « سایه نشینان بالا » ، فکر هم نکند . ؟؟!!!؟؟؟
    بنابراین ادعای بیاندر بودن آنها با توجه دلایل و شواهدت ذکر شده بسیار زیاد است .
    ۴_ مورد آخر اینکه خود دوکتر دووم وقتی قدرت بیاندر ها را به دست آورد ، آنها را خدایا بزرگ قدیم نامید و گفت : حالا میفهمم که چرا خدایان بزرگ قدیم خودشون را از دیده ها پنهان میکردند و در سایه ها !!! ( این صحبت ها خیلی پر مفهوم هست و به تنهایی خیلی چیز ها را اثبات میکند . !! ) پنهان میشدند . !
    باز هم میگم :
    این همه نقشت بود بر در و دیوار وجود
    هر که فکرت نکند نقش بود بر دیوار
    دیگه چی میخوای ؟؟؟!!؟؟؟ نه واقعا دیگه چه مدرکی میخوای ؟؟؟!!؟؟؟ همه مدارک و شواهد داره این تئری را تایید میکند . حتی خود کمیک . دیگه تو میخوای قبول کن و میخوای قبول نکن . مهم نیست . همه چیز کاملا واضحه .
    در پایان در بحث مبارزه شخصیت RKT و قیترین نسخه هالک باید بگم که هالک شاید بتونه از نظر قدرت بدنی برتر باشه اما از نظر قدرت های جادویی و ماورایی بسیار ناچیز تر و ضعیف تر هست . اصلا اصل قدرت شخصیت RKT ، به قدرت های جادویی و ماورایی او هست . شخصیت RKT ، دانای مطلق هست و بر همه علوم مسلط ؛ و این موردی هست که شخصیت RKT را از خیلی از شخصیت های دیگر متمایز میکند . در صورتی که هیچ کدوم از نسخه های هالک چنین ویژگی ندارند .
    وقتی شخصیت RKT ، نزد سورتور رفت و میولنیر را به سورتور داد تا بازسازی کنه ، سورتور تعجب کرد گفت که : (( قدرتی در وجودت و در رگ هایت جریان دارد که هرگز نظیرش را در اودین ندیده بودم . )) سپس در مورد میولنیر گفت : (( خودتم میتوانستی به راحتی این کار را انجام دهی . پس چرا نزد من آمدی ؟! )) .همچنین یادواری میکنم که شخصیت RKT توانست ارتش خیلی بزرگی از ترول های مسلح شده را با فکر از بین ببرد . در ضمن خیلی از جنگجویان ارتش پتک هایی داشتند که هرچند با میولنیر اصلی قابل مقایسه نبود اما باز هم سلاحی خیلی قدرتمند به حساب می آمد . هرچند که این مورد هم یکی از کار های خیلی کوچک شخصیت RKT به حساب میاد .
    البته خوب من اینها را فقط در پاسخ به تو نگفتم . بلکه در حقیقت برای اطلاع بقیه و اینکه فریب نخورند گفتم . چون تو بیش از حد تعصب افراطی به هالک داری و حقیقت رو نمیتونی قبول کنی . یک طرفدار افراطی هالک که روی هالک شدیدا کراش داری .
    هیچ کدوم از نسخه های هالک قابل مقایسه با شخصیت RKT نیستند . حالا اینکه طرف اومده خودش گفته من والای همگانم هیچ ارزشی نداره و هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه . در کمیک مارول خیلی ها خودشون رو والای همگان نامیدند . از جمله فالکوم ، پروتژ و حتی بعضی از بیاندر ها و بعضی های دیگه . اینکه یک نفر بیاد و خودش والای همگان بنامه هیچ ارزشی نداره و هیچ و هیچ چیزی رو اثبات نمیکنه . حالا بماند که دلایل و شواهد محکمی وجود داره که شخصیت فالکوم را به والای همگان ربط میده و احتمال والای همگان شدن پروتژ را هم افزایش میده . اما در مورد هالک اصلا اینجور نیست . کلا هالک شخصیت شعار هاست . همیشه میگه هالک از همه قویتره و هالک شکست نمیخوره و هالک هرچه عصبانیتر قویتر و اینجور چرت و پرتا . اینها فقط شعاره و نه بیشتر . شاید هالک میخواد با این حرفا به خدش قوت قلب و روحیه بده . !!
    در ضمن برای چندین و چندمین بار میگم که ثور در برابر گرانش یک سیاهچاله مقاومت کرد . حالا تو ندیدی مشکل خودته . مشخصات کمیکش را هم قرار دادم. اگه میشد عکسش را هم قرار میدادم . انگار تو میری در سایت ها و منابع دیگه ببینی چون خودت نمیتونی کمیک بخوانی . به هر حال برام مهم نیست .
    هر شخصی که یک حرفی را میزند باید بتواند حرفش را ثابت کند . وگرنه منم میتونم بگم که یه انگشت بلک ویدو برای کل نسخه های هالک کاملا بسه . !! ( فقط مثال زدم . هدفم این نیست که بلک ویدو را درگیر کنم . فقط مثاله . ) . این حرفا کاملا از روی افراط و تعصبه . تعصب هم باید حد و حدودی داشته باشه . هرچند که برای من اصلا نظرت مهم نیست . من سعی میکنم که همینجا به بحث با تو پایان بدم . وقتم با ارزش تر از اونی که با یک بچه متعصب افراطی هالک که شدیدا روی هالک کراش داره بحث کنم . اصلا تو فکر کن که ضعیفترین نسخه هالکم قویترین شخصیت کمیکه . برای هیچ کس مهم نیست .
    حالا برو بشین تا چندین ماه کامنت بزن که ای وای !!!! ای وای !!!! ای وای !!!! نه نه نه !! نه !نه. دیگه برام مهم نیست. به نظرم با هم سن خودت بحث کنی بهتره.

    1. Bob کاربر می‌گوید

      خوب ادامه:
      یک،خوب باشه!!! اگر مثلاً یه شخصیتی مثل بلک ویدو بیاد بگه مثلاً «من کاری رو انجام میدم که تو خوابت نمیبینی»، یعنی بیاندره؟!؟! اگر هالک یه بار بدون دلیل شعار بده و بگه مثلا« من فراتر از هرچیزی هستم که فکرش رو میکنی»، یعنی بیاندره!؟!؟ اگر این حرف ها رو تو کمیک بدون دلیل بزنن فقط و فقط به خاطر نویسنده بوده، فقط و فقط!!!!!.
      دو، خیل خوب همون اول میگفتی اودین شجاع و قویه دیگه چه کاریه؟!؟! این همه توضیح میدی بعد میگی وقت ندارم! می‌خوام تمام موارد بعدی رو تو چند خط جواب بدم:
      تمام این مواردی که گفتی به طور غیر مستقیم ثابت میکنن که سایه نشینان بالا بیاندر هستن و هیچ مدرکی به طور مستقیم وجود ندارد که این موضوع رو ثابت کنه، از طرفی من خیلی خیلی در مورد این موضوع تحقیق کردم، میتونم بگم منابع بسیار بسیار محدود و طرفداران بسیار کم RKT رو در سطح بیاندر میدونن!!! هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که اونها بیاندر باشند!!! میتونیم به طور غیر مستقیم بگیم بلک ویدو می‌تونه هالک رو آروم کنه اما ثور نمیتونه، پس بلک ویدو از ثور قویتره!!! این درسته؟!؟!؟!!!؟!
      فقط حرف های دیگر شخصیت ها موجوده که اکثراً بی‌دلیل حرف های میزنن که کاملآ طبیعی هستش!! بر میگرده به نظر نویسنده!! مثلاً پروتژ میگه من در سطح اونم، داره مزخرف میگه!!!! دلیلش چیه؟! چطور می‌تونه!؟ باید باشه تا ازش بپرسیم. اما هالک با قدرت های Toba گفت که Toba هستش و همچنین این رو هم می‌دونیم که Toba و Toaa هم سطح و قدرت هستن!!!
      می‌دونی یه مشت نویسنده تو رو بازیچه دست خودشون کردن!!! دوباره میگم اکثر منابع قبول دارن که Toba hulk قدرت Toba رو داره!! اون که میگه «من Toba هستم» به خاطر اینه که واقعاً قدرت اون رو داره!!! تو یکی از کمیک ها پدر بنر(برایان بنر) هم میگه من Toba هستم!!! ، اگه کمی کمیک های immortal hulk رو ببینیم میفهمیم خوب پدر بنر Toba هست پس چرا خود هالک نتونه Toba باشه به هر حال باباشه دیگه!!! میراث باباش!! همچنین این اطلاعات به ما کمک میکنن تا کمی به شناخت the one below all نزدیک بشیم، مثلاً فهمیدیم بابای بروس، Toba هستش!!!
      خوب RKT دربرابر Toba hulk، میدونی، اگه واقعا کمی Toaa رو میشناختی اصلا باورش سخت نبود که چطور Toba hulk می‌تونه از RKTقویتر باشه!! نمیفهمی،درسته!؟!؟ اون (هالک)در حد Toba هستش!!! می‌تونه تمام نسخه های ثور رو فقط با فکر کردن نابود کنه!!! اگه کمی، فقط کمی تحقیق و دقت میکردی شاید یه چیزی دستگیری میشد!! درسته از Toba هیچ اطلاعاتی نداریم، اما اگه یه سرنخی ازش داشته باشیم اینه که اون درحدود والای همگان قرار داره!!! قدرتش،علمش،مقاومتش،سطحش،نیروش،
      جادوش و… هیچ مدرکی نیست که بتونه خلاف این رو ثابت کنه!!! دقت کن هیچی!!!!من نمی‌دونم با چه رویی میای میگی فقط قدرت بدنیش بیشتره!!!!(البته اگه منظورت SPH بوده شاید درسته اما در مورد Toba hulk به شدت اشتباه میکنید!!!!!) اگر هالک قدرت های اون رو داشته باشه میشه toba hulk. تو نمیتونی ثابت کنی RKT ازش قویتره هیچ دلیلی نداری هیچی!!!! من فقط باید ثابت کنم که هالک قدرت های Toba رو داره که چرا من؟؟ immortal hulk 25 و طرفداران ، منابع همه اینها میتونن ثابت کنن!!!! اون نگفت من والای همگان هستم!! گفت من Toba هستم!!! هالک شعار زیاد میده، باشه!! اما چرا نگفت که یکی بالاتر از همه هست؟، گفت یکی پایین تر از همه هست؟؟ به این جواب بده!!! هیچ مدرکی هم نیست که ثابت کنه در اون لحظه با اون قدرت و شرایط داره دروغ میگه!!!! اون خودش رو Toba معرفی کرد نه والای همگان در صورتی که خود Toba در سطح و قدرت Toaa هستش!!! همونجور که گفتم خیلی ها این موضوع رو قبول دارن!!!(همین که سطح و قدرتش با Toaa برابری می‌کنه!) اصلا اگه فکر می‌کنی Toaa و Toba تو یک سطح نیستن، دلیلت چیه؟!؟!؟!. اون نه فقط از لحاظ فیزیکی بلکه از دیگر لحاظ ها هم از RKT قویتره!!! ببین این مورد هم هست که فقط کسی که می‌تونه در سبز رو ببنده می‌تونه حریف Toba hulk بشه که یعنی فقط والای همگان!!!.
      درسته مقاومت کرد اما نه تو اون کمیک!!! تو یکی دیگه از کمیک ها این اتفاق افتاده!!! تازه به کمک میولنیر!!! من تمام حرف هام رو ثابت کردم، نیازی به توضیح ندارم!!!!
      تو که به قول خودت بزرگی چرا تو کامنت هات به خودت توهین کردی؟!؟!؟ تنها یه بچه زیر ده سال این جوری به خودش توهین می‌کنه!!! ببین بهت پیشنهاد میکنم که بری پیش گوسفند های بابا بزرگت و از اونها کمک بگیری!!!

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        در پاسخ به ۲ کامنت جدیدت :
        خیلی جوش آوردیو اونقدر بهت فشار اومده که داری عینا حرفای من را تکرار میکنی و به سبک خود من جواب میدی . هههههههههه هههههههههه . ببین من زبان تو رو متوجه نمیشم .
        خیلی از حرفات که تکراری بود و قبلا چندین باره جوابشو دادم و دیگه نیازی به پاسخ جدیدی نیست .
        اکثر منابع معتبر شخصیت ثور را قدرتمندتر از هالک میدانند . تو فقط حرف بیخود میزنی . اون ۱۶ تا لینکی که گفتی رو قرار بده تا منم حداقل ۲ برابرش که بشه ۳۲ تا لینک را قرار بدهم . حرف نزن عمل کن . هر وقت اون ۱۶ تا لینک را قرار دادی ، من هم حداقل ۳۲ تا لینک قرار میدهم . اگه نتونستم ، بعد بگو که نمیتونی . یک حرفی زدی باید ثابتش کنی . البته نه اینکه یک لینک از کوارا رو ۱۰۰ بار بزاری که اونم تازه جالبه که از بین مثلا ۱۰ رای و در واقع ۱۰ نظر ، ۷ نظر ثور را قدرتمندتر دانسته باشد و فقط ۲ الی ۳ نفر بگن هالک قویتره . تو نظر همون دو سه تا رو میبینی و مد نظر قرار میدی نه ؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! یک لینک درست بزار که با اقتدار هالکو قویتر دونسته باشن . یا حداقلش مثلا اگه از سایت کوارا بود از بین ۱۰ نظر ، حداقلش دیگه ۶ تاش به هالک اختصاص داشته باشه . خوب این گوی و این میدان . برو سراغ اون ۱۶ تا لینکی که گفتی .
        راستی فقط یک حرف آخری بزنم و برم . بیشتر طرفداران شخصیت های دکتر استرنج ، سنتری ، سوپرمن ، واندروومن ، اسکارلت ویچ و سیلور سرفر را قدرتمندتر از هالک میدانند . الان اثبات میکنم . از طرفی شخصیت ثور را قدرتمندتر از اسکارلت ویچ ، سیلور سرفر ، سنتری ، واندروومن و تقریبا هم قدرت با سوپرمن میدانند . اثبات تمام این حرف ها در سایت superhereroe database فرق این منبع با بقیه منابع اینکه در این منبع طرفداران نظر میدهند و نظر شخصی یک فرد خاص دخیل نیست . پس میتواند نمونه ای کوچک از نظر تمامی طرفداران باشد . حدود ۷۰ نفر در بحث مبارزه هالک و سیلور سرفر رای داده اند که حدود ۶۰ نفرشون سیلور سرفر را پیروز دانسته اند . !!!!! ههههههههه خوب . دفاعیت چیه ؟!؟!؟!؟ الان سیلور سرفر بیشتر از هالک طرفدار داره ؟!؟!؟!؟! خیلی خیلی و بینهایت چرت و پرت میگی و در حال طبیعی خودت نیستی . راستی اینم لینکش :
        https://www.superherodb.com/hulk-vs-silver-surfer/90-4520/
        حالا مبارزه ثور و سیلور سرفر :
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/silver-surfer-vs-thor/90-10943/&ved=2ahUKEwjA2vn4kZfoAhULDuwKHc2rCP0QFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw0PCisWM7F8L989gyvEE4gJ
        در مورد این مبارزه حدودا ۱۷۰ نفر رای داده اند که ۹۰ نفر ثور را پیروز دانسته اند . یعنی اختلاف با هالک در این حد زیاد هست .
        حالا یک نمونه دیگر مثال میزنم . بگو ببینم طرفداران هالک بیشتر هستند یا اسکارلت ویچ ؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟ چی شد ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ مسلما هالک . !!!! اینم از مبارزه و نظر طرفداران :
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/hulk-vs-scarlet-witch/90-24063/&ved=2ahUKEwjegaj-kpfoAhWCC-wKHTD5B64QFjAAegQIBhAB&usg=AOvVaw0T3ajC00u7LWJDIJj5E26_
        یعنی از بین حدود ۳۵ نفری که رای دادن حدود ۸۰ درصدشون گفتند که اسکارلت ویج برنده میشه . بقیه لینک های مربوطه را قرار نمیدهم . دیگه هر شخصی که خواست میتواند خودش ببیند . لینک مربوط به مبارزه ثور و هالک را هم که قبلا قرار داده ام . فقط نتیجه را یاداوری میکنم که حدود ۴۰۰ نفر در مورد این مبارزه رای داده اند که حدود ۳۰۰ نفر ( یعنی حدود ۷۰ درصد . ) ثور را قدرتمندتر از هالک دانسته اند . اون ۱۰۰ نفر هم یا طرفداران افراطی متعصب هالک بودند و یا به خوبی با شخصیت ثور و قدرت ها و توانایی هایش آشنایی نداشتند . در مورد MCU هم قضیه به همین صورت هست . اونجا هم اکثرا هالک رو ضعیف تر از ثور ، اسکارلت ویچ ، کاپیتان مارول دانسته اند . در بعضی موارد که اختلاف واقعا خیلی زیاد هست . حالا باز بیا هزیون بگو که مثلا طرفدارای اسکارلت ویچ بیشتر هستند.
        خیلی روی هالک کراش داری تو . این هالک اصلا اونقدری که فکر میکنی قوی نیست . این حرف من تنها نیست . اکثر و اکثر طرفداران دارن میگن که ثور و اسکارلت ویچ و دکتر استرنج و شزم و واندروومن و سیلور سرفر و سوپرمن و سنتری و دومزدی و … ، خلاصه خیلی های دیگر را قویتر از هالک میدونند . در صورتی که ثور را قدرتمندتر از سنتری ، هالک ، اسکارلت ویچ ، سیلور سرفر ، شزم ، دومزدی ، واندروومن و تقریبا هم قدرت با سوپرمن میدانند . این فقط صحبت و نظر من نیست بلکه نظر اکثر طرفداران هست . این سایت نظر یک شخص خاصی نیست که بشه گفت مثلا طرف با هالک لج داره . حالا بماند که تو دیگه هیچی نداری. داری حرفای خود من را به من میزنی . واقعا خجالت نمیکشی ؟!؟!؟!؟!؟!؟ راستی میگفتی که هرکی بیشتر طرفدار داره، رای های بیشتری داره آره ؟!؟!؟! درسته ؟!؟!؟!؟!؟!؟! ۴ تا لینک تکراری از سایت کوارا رو ۱۰۰ بار قرار دادی که چی ؟!؟!؟!؟!؟ ۱۰۰ بار گفتی برو بخون که چی !!؟!؟!؟!؟!؟ حالا جالبه که در همان لینک ها مثلا از بین ۱۰ نفر ، ۷ نفر گفته بودند که ثور قدرتمندتر هست . من نمیفهمم تو دنبال چی میگردی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ مشکلت چیه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ نه نه نه !!!! ای وای !!!! ای وای !!!!!! ای واییی !!!!! فهمیدم . مشکلت اینکه هالک اونقدرایی که تو میخوای قوی نیست .
        در مورد شخصیت RKT ، باید بگم که اتفاقا اگر خوب دقت بشه ، دیده میشه که واقعا بیشتر از بیاندر ها توانمند و قادر هست . مثلا در همین سایت به خوبی راجب این موضوع توضیح داده شده .
        راجب بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، هم اینکه احتمالش بسیار زیاد هست . دلایل ذکر شده هم کاملا منطقی و معقولانه بود . هیچ شخصی به جز شخصیت ( بیاندر ) و البته « سایه نشینان بالا » ، اینطور جملات بیاندر ها را عینا تکرار نکرده اند . هیچ شخصیتی . راجب منابع هم درسته که منابع کمی این موضوع را تایید کردند و طرفداران کمی قبول کردند اما علتش بر میگرده به آشنایی کم با « سایه نشینان بالا » ، و اینکه اکثر این طرفداران با دقت کمیک های ثور را دنبال نکرده اند . تمام اشخاصی که میگفتند این تئوری صحیح هست دلایل زیادی ارائه میکردند . در صورتی که بقیه میگفتند که بیاندر ها خیلی قوین و شخصیت RKT نمیتواند آنها را شکست بدهد . !!!! اینم شد دلیل ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ دلیل باید با منطق باشه . راستی معتربرترین منبع مارول و حتی کمیک یعنی سایت مارول ویکی راجب نژاد « سایه نشینان بالا » ، نوشته که احتمالا بیاندر هستند . کلمه ( احتمالا ) یعنی با احتمالی حداقل حداقلش بیشتر از ۵۰ درصد . در این سایت هم تا حدودی راجب بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، توضیح داده شده . سایت مارول ویکی معتبرترین منبع مارول هست . مخصوصا قسمتMarvel Database | Fandom که واقعا معترترینه و فقط از روی خود کمیک و شواهد قطعی صحبت میکند .
        منم میتونم بگم که بلک ویدو والای همگان هست . ! منتها باید بتوانم حداقل با ۲ تا دلیل ثابتش کنم . اون یارو toba hulk هیچ ربطی به والای همگان نداره و تو هم هیچ دلیلی ذکر نکردی چه مستقیم و چه غیر مستقیم . هیچ شخصی هم این را قبول ندارد به جز یه مشت طرفداران افراطی و متعصب هالک . همین . هیچ دلیل و هیچ منطقی هم برای این ربط وجود ندارد . اکثر منابع معتبر هم اینو قبول دارند . حالا تو بگو که کم میشناسنش .
        دیگه قضاوت بماند با بقیه .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          ناراحت نشو، اما من حرفهای آدمی که با گوسفندها معاشرت می‌کنه رو تکرار نمیکنم!!!
          من نمی‌دونم به کدوم مورد از حرف هات تا حالا پاسخ ندادم!!! اینو بگو تا جوابت رو بدم!!
          خوب منابعی که میگن هالک:
          خوب، CBR، Spidey ، screen rant ، looper، marvelhq ، کوارا (تو کامنت هام گفتم چرا)، art (Marvel fact files 5)، ew.com ،(نظر کارگردان)، thegamer (مقاله) incredible hulk online (مقاله) stumagz (مقاله) animoapps ( مقاله)
          (مقاله) thelivemirror. ordinaryreviews (مقاله) m.huffpost
          و herealms
          لینک اونها رو میخوای برو تحقیق کن!!! من منابع رو نام بردم، در مورد thelivemirror و animoapps یه توضیح میدم، این ها رتبه بندی ها شون از بالا به پایین هستش یعنی قویترین از بالا شروع میشه، تو مقدمه سایت نوشته شده!!.در مورد m.huffpost
          وew.com هم بگم که اینها هالک رو پیروز میدان در ثور رگنوراگ میدونن همین بسه برای اثبات این موضوع!!!.
          خوب الان راجب کمیک حرف زدی یا‌ سینما؟ تو سینما اسکارلت ویچ،واندروومن، دکتر استرنج ویژن هم از ثور قدرتمندتر و قویتر که ماجراش فرق داره، هالک و سوپرمن هستن تو کمیک قویتر ها عبارت اند از، هالک، سوپرمن، سنتری،هرکول،گلادیاتور و روح سوار در مورد قدرتمند تر هم بگم که روح سوار، گلادیاتور،کاپیتان مارول، بتاری بیل(در نسخه های معمولی).
          وایسا ببینم،شزم از هالک قویتره!!! تو کوارا چیز دیگری دیدم،لینک:
          https://www.quora.com/Who-would-win-a-fight-between-Hulk-Bruce-Banner-and-Shazam
          در مورد واندروومن هم همینطور، لینک:
          https://www.quora.com/Who-will-win-in-a-fight-between-Hulk-and-Wonder-Woman
          حتی شما یه مقاله دارین که توش واندروومن رو از ثور برتر دونستید!!!.
          از superhero database لینک میخوای بیا Toba hulk در برابرRKT، لینک:
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.superherodb.com/one-above-all-the-one-below-all-vs-team-living-tribunal/90-382558/&ved=2ahUKEwjMxLmM8ZboAhUAAGMBHd5xBZYQFjAOegQIARAB&usg=AOvVaw2bjmrZl18qlKrYk5UH-UxI
          خوب نبرد سیلور سرفر با هالک، کدوم نسخه ها مثلاً تو نسخه های معمولی اون گامای هالک رو جذب کرد و باعث تبدیل شدن اون به بنر شد، اما WWH اون رو شکست داد!!
          فقط میتونی نظر هارو بیاری درسته؟! طرفداران میگن اسکارلت ویچ تو بهم بگو تو کدوم کمیک اسکارلت ویچ تونست هالک رو شکست بده، اینو جواب بده!!
          میبینی! نمیتونی بدون استفاده از نظر دیگران از من پیشی بگری!!!
          کدوم، هالک یا Toba hulk این دو فرق دارن،حتما بازم طرفداران درسته؟ از اول امتیاز طرفداران رو به ثور دادم، که مهم نیست، طرفدار می‌تونه شانسی رای بده می‌تونه از رو تعصب رای بده می‌تونه الکی رای بده می‌تونه به قیافه رای بده این موارد شاید مثلاً اسکارلت ویچ رو نمی‌شناسه اما ازش خوشش میاد پس بهش رای میده، منظورت چیه؟ من هیچی ندارم!؟!؟! تو بعد از اینکه تمام دلایلت تموم شد رفتی سراغ قویترین نسخه های دو شخصیت بعد من کم آوردم!!!! تو الان کم آوردی و رفتی سراغ نظرات دیگران!!!!!!!!!!!
          تو باید خجالت بکشی، نه من!!!!! آره مثلاً تو نبرد های رو در رو هالک از ثور برتری داشته، اما طرفداران ثور قبول ندارن چیکار کنم؟!؟!
          در مورد کوارا توضیح دادم نمی‌خوام دوباره بنویسم!!! تمام کامنت های من ۱۰۰ تا شد؟ آره نظراتی که میگن ثور بیشتر بودن اما رای بیشتر رو اون نظری که می‌گفت هالک آورد!!
          این رو هم قبلاً گفتم فقط کمی طولانی تر گفته بودم حالا نفهمیدی، الان بفهم!!!! خیر از بیاندر ها توانمند نیست، خوب تو کوارا که همه اونها، آدم هایی آمد که کمیک هارو جویدند. میگن نیست اونقدر تو یه مشت بهونه که تازه غیر مستقیم هم هست آوردی و میگی ثابت میکنه که اونها بیاندر اند!!!!!! تازه همه این هارو از یه منبع پیدا کردی! اونا گفتن احتمال بیاندر بودنشون ۵۰ درصد به بالاست یا نه؟؟ اینو بگو!!!من در این مورد با تو حرفی ندارم!!!!!
          خوب تو یه تختت کمه!!! همه کمیک شناسان می‌دونن که Toba در سطح و قدرت Toaa هستش، با این تفاوت که Toba شرارته اما Toaa خوبیه!! تو کمیک های immortal hulk ما Toba رو دیدیم و چیز هایی هم ازش فهمیدیم مثلاً اون پدر دکتر بنر هستش،
          همه منابع می‌دونن که Toba hulk همون immortal hulk هستش اما با قدرت های Toba میشه Toba hulk حتی طرفداران ثور این موضوع رو هم قبول دارن!!! و اون تو immortal hulk 25 اینو ثابت کرد که Toba هستش البته این نسخه مربوط به ۹th cosmic immortal hulk میشه که طرفداران به اون میگن گالاکتوس جدید!!!!
          تو میخوای بدونی که آیا هالک Toba هست، که جوابت آره هستش. من نگفتم اون the one above all هستش، گفتم که اون the one below all هستش همچنین immortal hulk از بنر باهوش تره و قبول داره که Toba هستش یعنی مثل اون هالک قدیمیه دیگه شعار نمیده!!!! حرف هایش منطقیه منابع یه لینک از superhero database گذاشتم، از کوارا این لینک رو میزارم،لینک:
          https://www.quora.com/How-powerful-is-the-9th-Cosmos-Hulk-and-what-are-his-feats-so-far?top_ans=176831850
          کلا ۳ تا نظر دادن و هر سه هم قبول دارن که اون قدرت Toba رو داره!!!
          تازه تو فقط اگه کمی راجبش تحقیق کنی میفهمی که قدرت های Toba رو داره!!!!

          1. Bob کاربر می‌گوید

            من یه عذرخواهی به شما بدهکارم لینک درست از superhero database اینه:
            https://www.superherodb.com/cosmic-immortal-hulk-vs-rune-king-thor/90-404315/

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            یک اینکه من ترجیح میدم با گوسفند ها معاشرت کنم تا با تو . اما خوب این بحث همینجا تموم بشه بهتره چون فضای سایت را خراب میکنه . بهتره که بحث به بیراهه کشیده نشه .
            دو اینکه قرار شد لینک قرار بدی نه اسم سایت . یه حرفی زدی حالا بهش عمل کن . اینا هیچ کدومش قبول نیست . گفتی CBR ؟؟!!؟؟؟ خیلی توضیح دادم و الان اگه بگم خودت میگی تکراری حرف میزنی در صورتی که به بعضی ها باید بینهایت بار یک حرف رو بزنی که آخرشم متوجه نمیشن . مثل خود تو . CBR کاملا دودله . یعنی یک بار هالکو قیتر دونسته و یک بار ثور را قدرتمندتر دانسته . البته طبق آخرین نظر و آخرین مقاله ثور را قدرتمندتر دانسته . اینم لینک :

            https://www.google.com/url?q=https://www.cbr.com/most-powerful-avengers-ranked/&sa=U&ved=2ahUKEwjBz-nrzJnoAhWOMd8KHcUWDasQFjAKegQIBxAB&usg=AOvVaw1AP-w4mz_GFQbXz1vSENWc

            خوب پس CBR حساب نیست . در ضمن گفتی اسپایدی ؟؟!!؟؟ باشه درسته که در یک مقاله هالک رو قویتر دونسته که اونم کپی و ترجمه شده همون مقاله CBR هست . حالا برو مقاله ۱۰ ابرقهرمان قدرتمند کمیک بوک از سایت اسپایدی رو ببین که چه کسی را قدرتمندتر دانسته . ثور رتبه اول را دارد . جالب اینکه این مقاله ترجمه شده و کپی نیست و نظر خودشون هست . اگه خواستی میتوانی این مقاله را بخوانی .
            کلا همه حرفات چرت و پرته . یک حرفی زدی باید ثابتش کنی . چی گفتی ؟؟؟!! گفتی که ۱۶ لینک قرار میدی که هالکو قویترین دونسته باشن . حالا من نمیگم قویترین . تو ۱۶ تا لینک قرار بده که هالک رو قویتر از ثور دانسته باشه . نمیتوانی . اسم سایت ننویس . لینک قرار بده . به حرفت عمل کن . منم میتونم اسم همه سایت های دنیا رو بنویسم و بگم که اینا همگی بلک ویدو رو قویتر از هالک دونستن . لینک مستقیم قرار بده . منو میفرستی پی نخد سیاه آره ؟؟؟!!؟؟؟
            فقط اسکرین رنت رو خودم قبلا دیدم که هالکو قویترین دونسته . این هیچی . لینک باقی رو قرار بده . تازه باید ببینم که چقدرش مربوط به MCU هست و چقدرش مربوط به کمیک . چون در زمینه MCU اکثر طرفداران و منابع با اختلاف زیادی ثور را قدرتمندتر دانسته اند . حتی همان اسکرین رنت هم ثور را قدرتمندتر دانسته :

            https://www.google.com/url?q=https://screenrant.com/mcu-every-major-hero-officially-ranked-weakest-strongest/&sa=U&ved=2ahUKEwj3vJy90pnoAhUhTd8KHRJ5D0oQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw2IrciPnFZ9o0CyTCjbFYz8

            جالله که هالک رتبه هفتم رو داره. این هم یک لینک دیگر که البته یجورایی رتبه بندی نیست اما اگه اول مقاله را بخوانی نشوشته که هرچی پایین تر میره به اعضای قدرتمندتر و ضعیفتر نزدیک میشه .

            https://www.google.com/url?q=https://screenrant.com/mcu-powerful-weakest-superheroes-officially-ranked/&sa=U&ved=2ahUKEwj3vJy90pnoAhUhTd8KHRJ5D0oQFjABegQIChAB&usg=AOvVaw0fBA_BU4mesI86dV0t-j_3

            جالبه که هالک اون آخراست .
            اینم یک لینک دیگر :

            https://www.google.com/url?q=https://www.insider.com/avengers-who-is-the-strongest-after-endgame-2019-5&sa=U&ved=2ahUKEwjf4Nfe05noAhXFdN8KHfU8DycQFjAMegQIABAB&usg=AOvVaw1NeKanpUulqFuHDY5BR1hb

            ههههههه . اینجا هم جالبه که هالک رتبه ۹ رو داره . کلا خجالت بکش . داری با چه رویی از هالک دفاع میکنی ؟؟؟؟!!؟؟ همه چیز بر علیه هالکه . همه دارن نظرشون رو میگم . اینم لینک بعدی :

            https://www.google.com/url?q=https://www.thetoptens.com/powerful-mcu-superheroes/&sa=U&ved=2ahUKEwjxj-Wq1JnoAhVpdt8KHdScBgsQFjAPegQIARAB&usg=AOvVaw3sfgWm-dpaWE79jTM3Ta0j

            در این مقاله ثور رتبه اول هست و هالک رتبه ششم. واقعا خنده داره . اگه اشتباه نکنم در بین این ۴ الی ۵ تا لینک هالک حتی جز ۵ تا هم نبوده . !! حتی جز ۵ تا . !! البته جای تعجبی نیست چون هالک در MCU بیشتر خشم پشه هست تا هالک . بازم لینک میخوای ؟ بیا :

            https://www.google.com/url?q=https://www.cbr.com/most-powerful-mcu-heroes-ranked/&sa=U&ved=2ahUKEwiJo7rH3JnoAhX1D2MBHX6jCpkQFjARegQIBxAB&usg=AOvVaw2SnqyuNggL5OE__c1Y_bR4
            اینم از سایت CBR هست . لینک بعدی :
            https://www.google.com/url?q=https://www.geeksmate.io/mcu-characters-from-weakest-to-strongest-ranked-74219&sa=U&ved=2ahUKEwiJo7rH3JnoAhX1D2MBHX6jCpkQFjAPegQICxAB&usg=AOvVaw20_zYgVw15uR7R6qBeFN0o
            باز هم لینک میخوای ؟! بیا :
            https://www.google.com/url?q=https://www.thethings.com/every-mcu-avenger-from-weakest-to-most-powerful-officially-ranked/&sa=U&ved=2ahUKEwjzy7bp3ZnoAhXV8eAKHbIwBmE4ChAWMAR6BAgFEAE&usg=AOvVaw3btShsn10j-gInCX9QqSRA
            وای . دیگه کافیه . واقعا خسته شدم . اگه بخوام میتوانم
            تا یک ماه دیگه هم لینک بفرستم . میتوانم ۱۰۰ تا لینک دیگر هم بفرستم . راستی یادم رفت بگم که در سایت های ایرانی ، همین سایت ، سایت پروشات و بعضی از سایت های دیگر با قاطعیت ثور را قدرتمندتر از هالک دانسته اند . در واقع من سایت ایرانی سراغ ندارم که در همه مقالاتش هالکو قویتر دونسته باشه . همون اسپایدی هم کاملا دو دل بوده .
            نکته بعدی اینکه من طرفدار ها رو میکشم وسط چون کم آوردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟ یعنی چی الان ؟؟؟!!
            آخه طرفداران نظرشون یک فاکتور خیلی مهم هست . خیلی عصبانی شدی . نه ؟؟؟!!؟؟؟ میگم نظر اکثر طرفداران اینجوریه ، بعد تو میگی کم آوردی چرا اونا رو میکشی وسط . !! من میگم استن لی بزرگ نظرش به این صورت هست ( که قبلا اشاره کردم . ) ، و در ادامه جک کربی هم گفته که منم با احترام با نظر استن لی موافقم ، بعد تو میگی چرا اونا رو میکشی وسط . !! خودم هر جور مدرکی میارم وسط ، یا میگی تکراری حرف میزنی ، یا انکار میکنی و خلاصه کلا هزیون میگی . دارم میگم اکثر منابع نظرشون اینه تو از اول تا الان یه لینک از سایت کوارا قرار دادی میگی اینو چک کن . جالبه که حالا یه نفر اومده هالکو قویتر دونسته تو فکر میکنی همون درست میگه . اصلا اگه میخوتی نظر طرفداران رو بدونی چرا میری سراغ سایت کوارا که فقط ۵ نفر نظر دادند ؟؟!! خوب برو سایت superhero datebase را چک کن . ببین که اونجا هالکو عددی حساب نکردند و بعععلللههه از شزم ، سوپرمن ، واندروومن ، اسکارلت ویچ ، دکتر استرنج و خیلی از شخصیت های دیگر ضعیفتر دونستنش . حالا باز میگه چرا بقیه رو میکشی وسط .
            آخه یک نفر اگ حداقل حداقلش اندازه همون گوسفند های پدر بزرگم عقل و شعور داشته باشه میفهمه که تو داری هزیون میگی. آخه استن ولی و جک کربی را من نکشیدم وسط ، بلکه این دو بزرگوار دقیقا خودشون وسط ماجرا هستند . میگی نظر طرفداران هیچی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟ یعنی اینکه بقیه نظرشون چیه و به قول معروف رای اکثریت اهمیتی نداره ؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟
            ببین من دارم میگم که اکثر منابع ثور را قدرتمندتر از هالک میدانند . اکثر طرفداران هم همینطور . استن لی و جک کربی ، یعنی خالق بسیاری از ابرقهرمانان مهم مارول از جمله همین هالک هم همین نظر را داشتند . دیگه مشکلت چیه که میگی کم آوردی اینو میکشی وسط و اونو میکشی وسط ؟؟؟؟!!؟؟؟ مشکلت چیه ؟؟؟!!؟؟!!؟ چجوری بهت ثابت میشه ؟؟؟!!؟؟ چه مدرکی میخوای ؟؟؟!!؟ اینقدر روی هالک کراش داری که نمیخوای قبول کنی .
            راستی گفتی این سایت واندروومن را قدرتمندتر از ثور دانسته ؟؟؟!!!!!؟؟؟!!!!؟؟ نه خیر ، اینطور نیست . خود ادمین محترم در همان مقاله گفت که این صرفا یک مقاله ترجمه شده هست و نظر شخصی این سایت نیست . در ضمن اگه ببینی ، حداقل بیشتر از ۷۰ درصد اشخاصی هم که درباره اون مقاله نظر دادند ، ثور را قدرتمندتر دانسته اند . درست مثل مقاله مقایسه ثور و آکوامن . باور کن که اگه مقاله ای هم در همین سایت و یا هر سایت داخلی و خارجی دیگری قرار داده بشه ، اکثر کاربرانی که نظر میدهند ، ثور را قدرتمندتر میدانند . درست مثل همان نظر سنجی که از ۴۰۰ رای ثبت شده ، حدود ۳۰۰ رای به ثور اختصاص داشت . !
            راستی یک نکته دیگه اینکه داری زور بیخود میزنی . مثل یک شخصی میمونی که در باتلاق افتاده و هرچی بیشتر زور میزنه ، بیشتر در باتلاق فرو میره . یعنی داری میگی که عاشق چشم و ابرو اسکارلت ویچ شدند و بهش رای دادند ؟؟؟!!؟؟ داری همینو میگی دیگه نه ؟؟؟!!؟ داری میگی به قیافش رای دادند . ههههههههه عجب چیز کثیفیه این تعصب . تو که از نوع افراطیش رو داری . در مورد مبارزه ثور و هالک که گفتی چون ثور طرفداران بیشتری داره بهش رای دادند . اینجا و الان هم که میگی عاشق چشم و ابرو اسکارلت ویچ و واندروومن شدند . در مورد دکتر استرنج چی ؟؟؟!!؟؟ در مورد شزم چی ؟؟؟؟!!؟؟؟ در مورد سوپرمن چی ؟؟؟!!؟؟ بشین برای تک تک اینا بهونه بجور . راستی گفتی مگه اسکارلت ویچ تا حالا هالکو شکست داده که اونا چنین نظری دارند ؟! خوب تا جایی که من اطلاع دارم نه شکست نداده اما نظرشون این بوده که اگه یک مبارزه اتفاق بیافته این اسکارلت ویچ هست که برنده میشه . یعنی نمیدونی که ساز و کار این سایت چجوریه ؟؟!؟؟؟
            بیخیال . تو هرچی دوست داری بگو و هر جور دوست داری فکر کن . برای هیچ گس مهم نیست .

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        وای اصلا جد و والجد این یارو هالک و بروس بنر toba بودن و من نمیدونستم . !!!!!!!!!!! پس اصلا آفرینش هم دست اینا بوده ؟!؟!؟!!!؟!!!!!!!!!!!! عجب . آدم در زندگیش چه چیزایی میشنوه . الحق که دوره آخر الزمانه .
        پدرش و مادرش دنیا رو خلق کردن و کی اونا رو خلق کرده ؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!؟ هههههههههههه موضوع داره جالب میشه . کنجکاو شدم داستانشو بدونم . میشه تعریف کنی . اصلا نگو که این والای همگان زیر دست خاندان هالک و بنر ها بوده . !!!!!! عجججججببببببب . ای وای !!!!! ای واییی !!!! ای وایی !!!! نه ! نه !!! نه !!! برین کنار بنر ها دارن میان . خالقان دنیای کمیک .
        پس همه دنیا چرت میگن و همه شخصیت ها بی دلیل حرف میزنن و فقط هالک درست میگه نه ؟!؟!؟!؟!؟ آره دیگگگگگگگهههه به هر حال اون واااااللللااایییی همممگااانننهه . پروتژ چرت میگه ، فالکوم چرت میگه ، … ، همه چرت میگن . اصلا خود والای همگان چرت میگه و فقط هالک راست میگه نه ؟!؟!؟!؟!؟ راستی یک سوال دیگه چقدر روی هالک کراش داری ؟!؟!!؟!؟
        میدونی چیه ؟!؟!؟! به چی باید جواب بدم ؟!؟!؟! به اینکه چرا هالک این حرفو زده ؟!؟!؟!؟ ای وای !!! ای وای !!! ای وای !!!! نه !!! نه !!! نه !!! تو متوجه نمیشی . من دارم میگم این هالک مغزی ندره . هالک یک موجود به قول معروف گنده بک احمقه . اون وقت فکر کردن به اینکه چه چرتی رو چرا گفته احمقانه نیست ؟!؟!؟ یعنی کسی که به حرفای هالک و اینکه چرا یک حرفی رو زده فکر کنه ، از خود هالکم احمقتر هست .
        حقیقت اینکه هیچ کدوم از نسخه های هالک با شخصیت RKT ، که هیچ حتی با سوپرمن پرایم هم قابل مقایسه نیستن و حتی سوپرمن پرایم هم با یک اشاره همشون رو از زمین و زمان محو میکنه .
        گفتی گوسفند ؟!؟!؟!؟ راستی دوباره یادم افتاد . در کامنت قبلی ام نظر اکثر طرفداران را نشان دادم و اما نظر حیوانات . !!! راستش من عکس هالک و بلک ویدو رو نشون گوسفند های موجود دادم ، گفتم کدومشون قویتره ؟!؟ اول عکس هالکو نشون دادم و هیچی نگفت . بعدش عکس بلک ویدو رو که دید یهو گفت : بببههههعععععععع . !!!! چندین بار این آزمایش رو تکرار کردم و همین نتیجه رو داد . حتی با شخصیت هایی دیگر . جالبه که هیچ وقت هالکو انتخاب نمیکردن . !! به هر حال همین گوسفند ها بهتر از خیلی ها به آدم کمک میکنن و از خیلی از آدم ها مفیدتر هستند . بگذریم .
        تمام .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          اوه اوه بدجوری قاطی کردی آروم باش، خوب تاجایی که می‌دونم نگفتم که پدر بنر دنیا رو ساخته!!!!!!!!.
          ببین، درسته!! تا قبل از کمیک های immortal hulk اصلا هیچکسی فکر نمی‌کرد که برایان بنر Toba باشه!!!! اما الان شده!! خوب به خاطر اینکه از Toba اطلاعات زیادی نداریم پس چاره ای جز قبول کردن این موضوع نداریم!!!میتونیم بگیم که Toba خودش رو شبیه یک انسان کرد و به زمین اومد، حالا چرا همون اول زمین رو نابود نکرد شاید از Toaa میترسه، هیچ چیزی غیر ممکن نیست، همچنین می‌دونیم که Toba می خواهد تمام دنیا رو نابود کند، پس اون دنیا رو به وجود نیاورد!!!! خوب هالک مغز نداره؟ درسته! اما آیا immortal hulk مغز نداره؟ این مورد درست نیست در اون تغیراتی به وجود اومده که خیلی با هالک قدیمی فرق می‌کنه!! پس… فکر میکنم اگر طرفداری بیاد و بگه که مثلاً ثور از Toba قویتره، احمق تر از خلافش هست!!! فکر کنم فهمیدم چی میگی، میگی که the one below all ربطی به the one above all نداره، و در سطح و قدرت اون نیست، درسته؟نمیتونی!! یه لینک یا منبع بیار که حرفتو تایید کنه!! هرجوری که فکر کنی هرجوری که سرچ کنی بازم میفهمی که Toba hulk از RKT قویتره نظر سنجی گذاشتم و دیدیم، حتی طرفداران space Punisher hulk رو از RKT برتر می‌دونن!!!! میخوای بدونی Toba hulk کیه برو به این لینک:
          https://www.quora.com/How-powerful-is-the-One-Below-All-introduced-in-the-Immortal-Hulk-compared-to-the-One-Above-All
          به گفته اونها این شخصیت بعد از Toaa قدرتمند ترین شخصیت دنیای مارول هستش!!!!!
          هیچی هنوز تموم نشده من بسیاری از دلایل تو رو رد کردم، میشه گفت اخرای راحته. حالا بقیه اون ها رو هم رد میکنم تا تموم شه!!!!!!!

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            تو کدوم یک از حرف های من رو رد کردی ؟! نه دقیقا کدومش را رد کردی و چرا ؟! واضح بگو.
            راستی در یکی از کامنت هایت یک لیک گذاشتی که من ربطشو به شخصیت RKT ، متوجه نشدم . علم من که کافی نبود . والا من که ربطی پیدا نکردم . عه درست شد . اصلاحیت رو دیدم . الان توضیح میدم .
            من من کلا حرف منطقی رو قبول میکنم . من در منابع مختلف خیلی راجب cosmic immortal hulk تحقیق کردم . واقعا قدرتش خیلی زیاد هست . به نظرم قطعا از قدرتمندترین نسخه های هالک هست . اما اینکه در حد والای همگان بدونیمش خیلی اشتباهه . OBA با والای همگان فرق داره و در یک سطح نیستند . دیگه اینکه با والای همگان یک سطح باشه خیلی تخیلی میشه و عملا هیچ محدودیتی نداره . بعدشم دادگاه زندگی خودش در کمیک گفته که هیچ نیرو و موجودی در سطح والای همگان نیست و نخواهد بود . او از هر نیرو و هر مخلوقی بالاتره . این شخصیت OBA مولتی ورسال هست ولی والای همگان امنی ورسال . هرچند که این مولتی ورسال و امنی ورسال بیشتر یک چیز قرار دادیه . یک شخصیت مولتی ورسال نمیتونه در حد امنی ورسال باشه . مگه با نظر شخصی یک نویسنده . هر جور هم که حساب بشه نهایت شاهکار این هالک یعنی به قول تو toba hulk کشتن فراکلین ریچارد بوده . نهایت شاهکارش . در حال که هالک نفی کننده ۶ تا واچر پشت سر هم رو کشته که این شاهکار خیلی بزرگتریه . تازه هر کدوم اون واچر ها احتمالا باید قدرتشون از گالاکتوس هم بیشتر بوده باشه . حالا هرجور هم که حساب بشه این هالک toba در برابر اون هالک هیزی نیست . حداقل شاهکارش چیزی نیست . این کجا و آن کجا . ضمن اینکه در هیچ مقاله ای ندیدم که این toba hulk رو اول زده باشن . یعنی یا هالک جنگ جهانی اول بوده یا همین هالکی که در همین سایت هم اول هست . حالا اینکه چرا در سایت duperhero datebse بهش رای دادند دلایل زیادی داره . یکی اینکه امتیازش بینهایته و خیلی ها فقط به شخصی رای میدن که امتیاز بیشتری داشته باشه . کلا ۱۰ نفر هم که بیشتر رای ندادند و زیاد ارزشی نداره چون تعدادشون خیلی کم بوده . حالا به هر حال یک نفر میتونه نظر خودش رو داشته باشه . اونها هم نظرشون اینجوری بوده دیگه .
            در مورد شخصیت RKT ، هم که به اندازه کافی توضیح دادم . اگر تئوری بیاندر بون « سایه نشینان بالا » ، صحیح فرض بشود ( که احتمالش هم خیلی زیاد هست . ) ، شخصیت RKT ، توانسته ۵ یا ۶ نفر از آنها را شکست بدهد . آن هم در حالی که هیچ آسیبی ندید . بیاندر ها همان اشخاصی بودند که اگه اشتباه نکنم ۲ نفرشون دادگاه زندگی را به قتل رساندند . ! حتی فکر مقایسه واچر ها با بیاندر ها هم اشتباه هست .در ضمن اون نسخه هالک که واچر ها رو سلاخی کرد ، هوش خاصی نداره ، در صورتی که شخصیت RKT دانای مطلق هست . علاوه بر آن به گذشته و آینده هم دسترسی دارد . همچنین توانسته که چرخه سرنوشت را بشکند . به ساختار ریسمان کیهانی تسلط کامل دارد . یعنی کلا به همه چیز واقف هست . در کل هر جور هم که حساب بشه ، احتمال بیاندر بودن « سایه نشینان بالا » ، بسیار زیاد هست . من هم ۴ تا دلیل ذکر کردم که ۳ تای آنها مستقیم و به ۱ دلیل هم به به طور غیر مستقیم این موضوع را تایید میکرد . هر شخصی هم ادعایی خلاف این داشت باید بتواند دلایل منطقی ارائه بدهد .
            در کل نمیشه که در مورد خیلی مبارزات به طور قطعی نظر داد . به نظر شخصی من که همین نسخه هالک که در همین سایت گفته قویترین هست . شاهکار های خیلی بزرگتری هم که داره . حالا باز ممکنه بعضی ها موافق نباشند اما این نظر منه .

  14. Bob کاربر می‌گوید

    با سلام به سایت خوبتون یه سوال از شما داشتم.
    میشه بگید تو یک نبرد بین Toba hulk و RUNE KING THOR کی می‌تونه برنده بشه؟ نظرتون رو با دلیل بگین؟ به نظر شما Toba قویترین یا روم کینگ ثور؟
    هرکسی هم که این دو رو میشناسم بیاد نظرش رو بده البته با دلیل.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام. من با شخصیت Toba hulk آشنای ندارم. اگه میهش یه توضیح مفصل راجب این شخصیت به من بدین تا بتونم جوابتونو بدم. درضمن ما یک مقاله در همین سایتمون ترجمه کردیم با نام ۱۰ تا از قدرتمندترین نسخه های هالک در دنیای کمیک که خوشحال میشم شما که آگاهی خوبی در مورد هالک دارید. نظرتون رو در مورد اون مقاله بدین ممنون میشم.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        با سلام . راستش این نسخه هالک قطعا یکی از قویترین نسخه های هالک هست . اگر قویترین نباشه . !
        برای آشنایی با این شخصیت ، به نظرم بهتره که ابتدا شخصیت One Below All را خوب بشناسید . بهترین و معتبرترین منبع :
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://marvel.fandom.com/wiki/One_Below_All_(Multiverse)&ved=2ahUKEwiispeLwJfoAhUJLewKHe-hAdoQFjAAegQIBhAB&usg=AOvVaw2rfREniGv7bPL3oE23EQPp

        اگه وقت نداشتین ، میتوانید فقط اون بخش آخر مربوط به قدرت ها و توانایی هایش را بخوانید و از خواندن تاریخچه صرف نظر کنید .
        منبع زیر هم مربوط به سایت CBR هست :
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.cbr.com/the-one-below-all-who-is-marvels-ultimate-all-powerful-evil/&ved=2ahUKEwiispeLwJfoAhUJLewKHe-hAdoQFjACegQIBRAB&usg=AOvVaw3meLHjVMq9YI98HFkQsmxM

        زیاد منابعی از این شخصیت cosmic immortal hulk یا به قول بعضی ها to a hulk موجود نیست . اما این دو تا منبعی که قرار دادم ، مستقیما مربوط به همین شخصیت هست . در واقع این toba مخفف شده One Below All هست . این هم منبعی از سایت کوارا که یک مقداری راجب این شخصیت توضیح داده :
        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.quora.com/Now-that-Immortal-Hulk-is-powered-by-TOBA-shouldnt-he-be-able-to-defeat-The-New-Merged-Sentry-easily&ved=2ahUKEwjG8tHxw5foAhVTuXEKHYRkAtgQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw2BjpdBwhk4DD5I7oe01Txk
        حالا قطعا منابع دیگه ای هم هست که در این مورد توضیح داده و اگه خواستین میتوانید خودتون تحقیق کنید . از بین این منابع هم هر کدوم را که خواستین و وقتش را دارید ، میتوانید ببینید .
        موفق باشید .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          خوب ۹th cosmic immortal hulk یا همون Toba hulk .
          در این زمینه یه مشکلی هست ما نمی‌دونیم اون چقدر قدرتمند هستش، به قول برخی منابع بعد از اینکه اون گالاکتوس هستش که خیلی خیلی از اون یکی قدرتمند تر وقویتره!!! مهم ترین عاملی که اون رو قدرتمند می‌کنه قدرت the one below all که اون در سطح و قدرت the one above all قرار داره!! این موارد اونو به یکی از قدرتمندترین موجودات مارول تبدیل کرد!! اگه پروتژ خودش رو می‌تونه به Toaa تبدیل کنه اما اون نیازی به تبدیل کردن خودش نداره اون در سطح Toaa هستش!! یه مورد دیگه ام اگه نیاز باشه بگم اینه که اون واقعا هالک نیست درواقع ترکیبی از immortal hulk و Toba هستش. با وجود این موارد شما چی فکر میکنید، آیا RKT از اون قویتره؟ اگر Toba hulk شکست بخوره یعنی احتمال اینکه RKT حریف Toaa بشه زیاده.
          برای مقاله بهتره بگم که ۹th cosmic immortal hulk باید رتبه اول رو داشته باشه، بعد (SPH (space Punisher hulk
          که گفتم اون رو با RKT مقایسه میکنن و خیلی ها میگن که ازش قویتره، از شاهکار های اون بگم که تونست ۶تا از قدرتمندترین واچر هارو به شدت مورد ضرب و شتم قرار بده و اون واچر ها فوق العاده قدرتمند بودن برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
          https://www.quora.com/Who-is-Space-Punisher-Hulk-What-are-his-feats-What-is-his-origin
          اینم یه نظرسنجی:
          https://www.superherodb.com/space-punisher-hulk-vs-rune-king-thor/90-243830/

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            نه خیر اینجوری نیست که شما میگین . اصلا هم اینجوری نیست . من یک لینک راجب همین شخصیت OBA قرار دام ( از سایت marvel wiki . یعنی یکی از معتبرترین منابع موجود . ) و همه توضیحات در اونجا نوشته شده که اگه بخوانید مشخص شده که این شخصیت اونقدرام قوی نیست . اصلا والای همگان از هر نیرو و هر شخصیت و هر چیزی در مارول برتر و قادرتره . چندین بار در خود کمیک به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشاره شده . دیگه خیلی خیلی خیلی و بینهایت خیلی افراط گرایانه هست که مثلا هالکو در حد والای همگان دانست .

  15. Bob کاربر می‌گوید

    در پاسخ به کامنت های کاربر استیو راجرز:
    خوب برو معاشرت کن مگه دستتو گرفتم؟!؟
    سایت CBR ثور رو قدرتمندترین معرفی کرد، نه قویترین خوب فرق داره.هههههه تازه تعدادشون هم کمه!!!
    الان بحث ما قویترینه نه قدرتمندترین. پس آیا حسابه ؟! فکر نکنم.
    خوب، تو بیشتر لینک های که بهم داده بودی فقط اون رو قدرتمند دونسته بودن، هالک میشه گفت قویه نه قدرتمند.
    پس اونی که از screen rant قرار داده بودی با اون یکی هم حساب نیست. سایت بعدی هم همینطور thetoptens اینم راجب قدرتمندترین داره بحث می‌کنه. این یکی هم که از CBR فرستادی همینطور، با اونی که از thethings خوب باشه حالا لینک میزارم‌.
    قبل از شروع بگم که لازم نیست از سایت CBR، Spidey و screen rant لینک بزارم با یه سرچ ساده میشه اینها رو پیدا کرد و راجب کوارا توضیح دادم چرا هالک رو قویتر می‌دونه!!!!
    از این شروع کنیم:
    https://www.looper.com/101942/powerful-avengers-mcu-ranked/
    خودت برو ببین.
    بعدی:
    https://m.huffpost.com/us/entry/us_5a006ac2e4b0c9653000f6ad
    نظر کارگردان.
    اینم بعدی:
    https://www.thegamer.com/avengers-marvel-powerful-thor/
    هالک قویتر از ثور‌ هستش و رتبه دوم رو داره درواقع میگه که کی قویتر از ثور هستش و به اون(هالک) میگه قویترین انتقام جو!!!
    بعدی:
    https://www.google.com/amp/s/www.thelivemirror.com/who-is-the-strongest-avenger/amp/
    راجبش توضیح دادم.
    بعدی:
    https://www.incrediblehulkonline.com/powersabilities.html
    چیزی نمیگم برو ببین.
    بعدی:
    https://www.stumagz.com/top-10-strongest-avengers-of-mcu-/
    برو ببین.
    بعدی:
    https://www.cleveland.com/metro/2011/05/the_hulk_the_strongest_one_the.html
    اینم یه منبع دیگه.
    بعدی:
    https://www.google.com/amp/s/www.syfy.com/syfywire/meet-the-strongest-avenger-in-hilarious-new-thor-ragnarok-clip%3famp
    بعدی:
    https://comiconlinefree.com/marvel-fact-files/issue-5/29
    این یکی هم ببین.
    بعدی:
    https://www.google.com/amp/s/ew.com/movies/2017/10/09/thor-ragnarok-hulk-clip/%3famp=true
    راستش نمی‌دونم مشکل کارگردان با ثور چیه؟!
    بعدی:
    https://avengers.marvelhq.com/characters/hulk
    در موردش توضیح دادم.
    دیگه چی میخوای!!!! من نشانک روی بیشتر اون منابع نذاشتم مجبور شدم کلی بگردم تا اینها رو پیدا کنم، فکر کنم فهمیدی که دروغی ندارم بگم!!! در سایت های ایرانی هم این لینک:
    https://www.bartarinha.ir/fa/news/50892/%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA
    «هالک توانست ثور را شکست دهد» اینم یه سایت داخلی.
    خوب آره دیگه، تو خودت هیچی رو ثابت نکردی و از طرفداران و استنلی کمک گرفتی، این یعنی چی!؟!؟!؟!؟!!!!؟؟
    من از اول امتیاز طرفداران رو به ثور دادم دیگه چی میگی!؟!؟!؟
    تو هر دلیلی آوردی وسط من یه جوری اونو رد کردم، و یه دلیلی از خودم اضافه کردم، در مورد استنلی توضیح دادم، الان من دارم هزیون میگم یا تو؟!؟! تو اون لینکی که از کوارا قرار دادم(همون اولیه) فکر کنم ۷۰ نفر نظر دادن، حالا این حرفتو از کجات در آوردی نمی‌دونم. در مورد رای هاش هم توضیح دادم. خوب هر سایتی نظری داره، دیگه چی بگم!؟!؟
    خوب دیگر نویسنده ها و کارگردان ها چی؟ استنلی گفت ثور رو ساختم تا از هالک قویتر باشه اما حتی تو MCU هم به این حرف اهمیت ندادن!!!!! تو کامنت هام گفتم چرا!!!
    من کجا گفتم نظر طرفداران هیچی؟!؟!؟!؟
    الان داری منو جلو بقیه آدم ها بدی معرفی می‌کنی!!!!
    خوب منم گفتم که نه اینطور نیست، منابع شاید با هم اختلاف کمی داشته باشن که خوب باشه!!! طرفداران میگن ثور قبول!!!!
    استنلی هم میگه ثور باشه!!!! خوب این دو درواقع تمام دلایلت هستند، فقط و فقط این دو که البته استنلی رو رد کردم، میمونه طرفداران باشه این امتیازش برای ثور!!! خوب حالا هالک،شاهکار ها برای هالک، نبرد ها برای هالک، نظر کارگردان برای هالک و دیگه چی می‌خوایی!!!!!!!؟؟؟!!!
    خوب کمی دقت کن و ببین کی زور بیخود میزنه!!!!! من همچین حرفی نزدم!!!!! اگه کسی بین هالک و اسکارلت ویچ هیچکدوم رو نشناسه قطعا به قیافه یا اصلا از هر کدوم که خوشش بیاد رای میده!!! اصلا اون مورد مربوط به قیافه رو الکی مثال زدم، دیگه تو نمی‌فهمی به من ربطی نداره!!! دیگه نتیجه معاشرت زیاد با گوسفنده!!!!!حتی ممکنه اصلا یکی از هالک خوشش نیاد(مثل تو) پس طبیعیه که تو بقیه نظر سنجی ها کم بیاره!!!! خوب پس جواب این سوال مسخره ات نه هستش!!!!!! خوب واقعاً ثور طرفداران بیشتری داره!!!! گفتم نمی‌فهمم چرا بهش رای دادن!!! از کوارا لینک گذاشتم که خیلی از نظرات میگفتن هالک برنده میشه!!! من درگذشته از طرفداران سوپرمن بودم نمی‌خوام اونو با هالک درگیری کنم!!!
    خوب اسکارلت ویچ هیچ پیروزی دربرابر هالک نداشته، خوب اما
    در Avengers &X—Man Axis 4 ماجرا فرق میکرد، اسکارلت ویچ سعی کرد با جادوش هالک رو شکست بده که هالک اونو با قهرمان های طرافش شوت کرد. خوب پس نبرد ها در کمیک به نفع هالک تموم شد، اما در MCU: خوب اون حتی حریف ثور هم میشه و می‌تونه اونو شکست بده، همچنین می‌دونیم که هالک فقط با جادوی اون دیونه تر میشه پس احتمال پیروزی داره!!! حالا به من میگن که اسکارلت تونست تانوس رو شکست بده اما هالک تو نهایت خشمش نتونست، خوب وقتی هالک داشت با تانوس مبارزه میکرد، عصبانی بود؟ آره! اما این نکته هم باید اضافه کنم که تانوس به هالک اصلا فرصت عصبانی شدن نداد، بعد از اینکه دست های هالکو از رو گردنش برداشت هالک حیرت کرد این مهمه هالک وقتی عصبانی میشه قویه نه وقتی که شاده یا حیرت کرده! (البته اون پیروزی تانوس واسه هفت پشت هالک بس بود)و بعد تانوس شروع به زدنش کرد و اجازه عصبانی شدن رو به اون نداد!!! آیا اسکارلت می‌تونه همچین کاری کنه؟ نمی‌دونم ، احتمال اینکه اسکارلت با هالک مثل تانوس مبارزه کنه کمه، چونکه تانوس مهارت رزمی خیلی خوبی داره به همراه قدرت فیزیکی زیاد!!!! البته اگر هم شکست بخوره نباید تعجب کرد چونکه هالک MCU خیلی با کمیک فرق داره!!! ببین اگه بحث طرفداران باشه به نظر من حتی مرد آهنی هم از هالک بیشتر طرفدار داره!!! فیلم مرد آهنی از فیلم هالک پرفروش تر بود!!!!

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      خوب خوب خوب . از کجا باید شروع کنم ؟! از اول شروع میکنم .
      ببین اول اینکه چرا لینک های من حساب نیست ؟ .نه واقعا چرا ؟!
      تو واقعا خیلی روی هالک تعصب افراطی و کراش داری و نمیخوای حقیقتو قبول کنی . ببین توهین و تعصب را کنار بگذاری ، متوجه میشی که من هیچ تعصبی ندارم . منظورت از قدرتمندترین و قویترین چیه ؟! یعی تو فکر میکنی که اینها چه فرقی با هم دارند ؟ اگه منظورت از قویترین اینکه هالک قدرت بدنیش بیشتره ، اینو در شرایط و نسخه های معمولی ، خودمم قبول دارم . خوب بله هالک در این شرایط قدرت بدنیش بیشتره . البته ثور هم میتواند وارد حالت ( دیوانگی جنگجویان ) بشود که در این حالت قدرت و استقامتش ۱۰ برابر افزایش میابد و احتمالا خودتون هم اطلاع دارید . اما اینکه گفتین این سایت ها راجب قدرتمندترین بود ، نه قویترین ، یعنی چی ؟! لینک هایی که قرار دادم همش صحیح و بدون ایراد و از معتبرترین منابع بود که جمعش میشه ۱۱ یا شاید ۱۲ تا . البته این هایی که تا الان قرار دادم . هیچ مشکلی هم نداشت . دیگه انصافا چرت نگو . باز هم هست که در ادامه بهش اشاره میکنم . اما لینک های تو
      اولیش رو که از سایت لوپر هست و میشه حسابش کرد . این یک . دومین لینکت هم که اصلا حساب نیست . کلا یک توضیحی راجب جنگشون داده و گفته که با دخالت گردمستر هالک برد . حالا صحبت کارگردانان هم هست که اونها هم نگفتند هالک قویتره . اینجا بازم میگم که چرت نگو . گاردگردانان هیچ وقت نگفتند که هالک قویتره . پس حساب همچنان یک .
      هههههههههههههه لینک سوم هم که حسابش میکنم اما کلا خیلی بیخوده . اما حسابش میکنم . این دو . اما لینک چهارم که خودش گفته رتبه بندی نیست و صرفا خواسته معرفی کنه . پس این حساب نیست . اما چون رفتی و کلی گشتی و پیداش کردی من میگم که اینم ۳ تا با ارفاق فراوان . !! لینک پنجمت هم که به هیچ وج نمیشه حسابش کرد . چون صرفا قرت ها و توانایی های هالکو گفته و هیچ ربطی نداره . اصلا حساب نیست . همچنان ۳ تا . لینک ششم هم که کلا یک مقاله خیلی چرت و بیخود هست اما حساب میشه و این ۴ تا . لینک هفتم هم که انصافا حساب نیست . کلا هالک رو در حد چند خط معرفی کرده که حالا لقب قویترین انتقامجو رو هم بهش دادند که البته حساب نیست . همچنان ۴ تا . لینک هشتمت هم که تقریبا همون داستانی رو داره که در مورد لینک دوم توضیح دادم و یادت باشه نگفته که هالک قویتره . به اون داستان کوئین جت اشاره کرده که استارک رمز قویترین رو برای هالک قرار داده بود . همین . برای همین هم در تیترش واژه قویترین انتقامجو رو آورده بود که صرفا به همون صحنه اشاره داشت . اینم هیچی . همچنان چهار . لینک نهمت هو که بازم همون داستان لینک پنجم رو داره و صرفا به قدرت ها و توانایی های هالک اشاره کرده . همین . اینم حساب نیست و همچنان چهار . لینک دهم هم که دقیقا همون داستان لینک هشتم رو داره و در واقع هر دوشون کاملا یکیه و فقط منبعش فرق میکنه . اشاره به همان صحنه کوئین جت داره و نه هیچ چیز دیگر . همچنان چهار . لینک یازدهمت هم که باز همون داستان لینک پنجم و نهم رو داره و فقط یکمی راجب هالک توضیح داده . همین . اینم که حساب نیست و همچنان چهار . لینک دوازدهمت هم که گفتی راجب سایت های ایرانیه که کلا راجب برترین هاست و ربطی به قدرت نداره و اینکه گفته اینجا هم هالک برنده شد ، مربوط به همین بحث محبوبیت و اینجور موارد هست و ربطی به قدرت نداره که اگه خوب مقاله رو بخونی خودت متوجه میشی . کلا چهار
      تا از این لینک ها بیشتر حساب نیست که اونم تازه با ارفاق که راجبش توضیح دادم .
      خیلی تعصب افراطی داری و خبلی زور زدی که لینک بجوری و نتونستی . گفتی ۱۶ تا لینک میاری که هالکو قویتر دونسته باشه ولی نتونستی که نتونستی . خیلی زور زدی و خیلی گشتی اما نتونستی . دیگه هیچی که نداشتی رفتی سراغ یک سری مقاله که صرفا یکی دو خط رلجب هالک توضیح داده بود .
      راستی گفتی که مشکل کارگردانان با ثور چیه ؟؟؟؟!!؟؟؟؟!! آخه چرا چرت میگی ؟؟؟!!؟؟؟ چه مشکلی ؟؟؟!!؟؟؟ کدوم مشکل ؟؟؟!! اگه مشکل داشتند که ثور به راحتی هالک را شکست نمیداد . یک لینکی هست که پرسیده شده که اگه مبارزه ادامه پیدا میکرد ، چه شخصی پیروز میشد و بیشتر از ۸۰ درصد طرفداران به ثور رای دادند . اینم لینک :

      https://www.google.com/url?q=https://www.fandom.com/articles/thor-vs-hulk-ragnarok&sa=U&ved=2ahUKEwibqNyc_p_oAhUHmuAKHfFwBs4QFjARegQIARAB&usg=AOvVaw0R1WP-wrVSMS1K4HifIuBd

      در ضمن این لینک از سایت معروف فندوم هم هست .
      این هم لینکی دیگر از سایت ign :

      https://www.google.com/url?q=https://www.ign.com/articles/2019/03/12/shell-headline-tbd-who-is-the-strongest-avenger-mcu-power-rankings&sa=U&ved=2ahUKEwjI15ip_5_oAhUxiOAKHfGhDjQQFjARegQICxAB&usg=AOvVaw3ZYyfd7XrGm2ZHmOv3Yfz2

      ههههههههه . نمیدوتم مشکل همه با هالک چیه ؟! هههههههههههه
      این هم منبعی دیگر :

      https://www.google.com/url?q=https://www.globalvillagespace.com/from-captan-marvel-to-spider-man-10-most-powerful-avengers/&sa=U&ved=2ahUKEwiD7r6PgKDoAhWodN8KHRJSBDI4ChAWMAV6BAgEEAE&usg=AOvVaw3xv31RUVF3ORaQPnaGGz1Z

      اگه خواستید ، میتوانید ببینید .
      با اینکه اصلا خوشم نمیاد لینک قرار بدهم اما فقط میخواهم بهت ثابت کنم که من حداقل حداقلش ۲ برابر تو لینک قرار میدهم . کلا منطق سرت نمیشه که بشه باهات منطقی حرف زد . فقط هزیون میگی .
      چی بهت بگم میری دنبال کارت ؟! خوب نظرت اینکه هالک کلا و همه جا قویترینه . باشه اینم نظرت تو هست . برو با نظرت خوش باش . همه اون لینک ها و منبع هایی هم که فرستادی چرت و پرت بود و به زور میشد چهار تاش رو قبول کرد که جالبه به لینک های من چه ایراد بیخودی گرفتی . قشنگ معلومه که دیگه هیچی نداری بگی داری چطور چرت و پرت میگی . راستی اون لینک کوارا هم که به نفع ثور هست . کلا در سایت کوارا اکثرا ، ثور را قدرتمندتر از هالک دانسته اند . درست مثل سایت کامیک واین . درست مثل سایت superhero datebase . اصلا ده ببین وقتی در سایت superheroe datebase ، از بین ۴۰۰ رای ، ۳۰۰ رای به ثور اختصاص دارد ، ده همه چیز مشخصه و در همه سایت ها اوضاع همینه . در کوارا هم اوضاع همینه . درست مثل کامیک واین . یک دو دو تا ، چهار تای سادست . تو برای خدت پیچیدش کردی .
      اما راجب نظر استن لی . تو کی هستی که نظر استن لی و جک کربی را رد کنی ؟؟؟؟!!؟؟؟؟ افراط مغزتو داغون کرده بچه . کراش جلوی فکر کردنت رو گرفته . هیچ منطقی در حرفات نیست . اصلا خودت میفهمی که داری چی میگی ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه تو که هستی که نظر دو تا از بزرگترین نویسنده های مارول را رد کنی و خلافش را ثابت کنی ؟؟؟؟!!؟؟؟ تو میدونی که الان دنیای مارول بیشتر از هر شخص دیگری باید مدیون استن لی و جک کربی باشه ؟؟؟!!؟؟؟ بعد تو اومدی از روی تعصبت چهار تا چرت و پرت گفتی وفتی که حرف استن لی رو رد کردم . !!!! بچه اصلا این هالکو همین شخص استن لی مرحوم خلق کرده پس خودشم هرچی بگه ، بیشتر از هر شخص دیگه ای راجب هالک صدق میکنه . تو فکر کردی که با گفتن یک جمله چرت میتونی بگی که نظر استن لی ارزشی نداره ؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟ نه خیر نمیتونی . تو که عددی نیستی ، کل دستندرکاران مارول هم که بگن ، نظر استن لی از همشون بالاتره . ! حداقل در مورد این موضوع از همشون بالاتره . اینم از این موضوع .
      نکته بعدی اینکه نظر و رای اکثر منابع شخصیت ثور هست . نظر اکثر طرفداران هم به همین صورت . نظر استن لی و جک کربی هم به همین صورت . تو هم هیچ کدومش را نمیتوانی رد کنی . خودتم بکشی نمیتونی که نمیتونی . فکر نکن با دو تا لینک بیخود و بی ربط و چهار تا جمله افراط گرایانه و چرت و پرت این موارد رو رد میکنی . نه . !!
      ثور چه در کمیک و چه در MCU از هالک قدرتمندتر هست . وقتی اکثر طرفداران دارن این موضوع را تایید میکنند ، وقتی اکثر منابع این موضوع را تایید میکنند ، خوب حقیقته دیگه . طرفداران که احمق نیستند که . اونها هم انسان هستند و فکر میکنند و تصمیم میگیرند و شواهد و مدارک میگوید که در کمیک حداقل ( دارم میگم حداقل ! ) حدود ۶۵ درصد کل طرفداران کمیک ثور را قدرتمندتر از هالک میدانند . درصورتی که راجب MCU این عدد به ۷۰ درصد افزایش پیدا میکند . قطعا همین موضوع خودش اثبات کننده هست . تو هم نمیتونی صرفا با گفتن این جمله که ثور طرفداران بیشتری دارد ، این موضوع را توجیه کنی . این فقط یک حرف خیلی چرت هست . حالا بماند که تو با این حرف خودت را گول میزنی ، اما نمیتوانی بقیه را فریب بدهی . خودتم قبول داری که خیلی چرت هست . اما خوب کاریش نمیشه کرد چون افراط زیادت در تعصب جلوی فکر کردن و حقیقت را گرفته است . هیچ چیزی رو ثابت نکردی . هیچ و هیچ چیزی رو . اگه منطقی میگفتی ، من ۱۰۰ درصد قبول میکردم اما فقط تعصب و افراط پشت حرفاته .
      ادامه در کامنت بعد … .

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        ادامه کامنت قبل … :
        مورد بعدی اینکه من از هالک متنفر نیستم و خودم شخصا خیلی هم از هالک خوشم میاد . قطعا قدرتش هم بسیار زیاده که خوب در MCU خیلی خیلی قدرتش رو کم کردند و در کمیک قدرت بدنیش عملا انتهایی نداره و از لحاظ قدرت بدنی تقریبا از هر ابرقهرمان دیگری در مارول برتره . اما خوب حقیقت اینکه ثور ، قدرتمندتر از هالک هست . با همین هدف هم وارد کمیک شد . حالا هر شخصی که این حقیقت را بگویید ، به این معنی نیست که از هالک بدش میاد .
        گفتی نویسنده ها و کارگردانان چی ؟؟؟!!؟؟؟ خوب کدوم نویسنده و کدوم کارگردانی گفته که هالک قویتره ؟! حالا اینکه در یک کمیک هالک برده ، دلیلی بر قویتر بودنش نیست و طبیعتا هرچه برد داشته ، تقریبا به همان اندازه هم باخت داشته . پس اینکه میگی نویسنده ها و کارگردانان ، خیلی حرف بی پایه و بی اساسیه .
        گفتی شاهکار ه برای هالک ؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟ نه خیر اصلا اینطور نیست . تعصبو بزاری کنار خودت
        میبینی . من میدونم که نسخه معمولی و اصلی
        اصلی هالک چه کار هایی کرده . شیگفت انگیز بوده . اما نه شگفت انگیز تر از شاهکارهای نسخه و حالت معمولی و اصلی ثور . ثور در برابر ( نیروی فونیکس ) ایستادگی کرده است ؛ همچنین در برابر گالاکتوس ؛ تانوس را شکست داده است ؛ در برابر یک سیلیستیال قدرتمند ایستادگی کرده است ؛ هرکول و گلادیاتور را شکست داده است ؛ سابقه شکست بتاری بیل ، دکتر استرنج ، سیلور سرفر و آدام والارک را به طور همزمان دارد . ( البته با استفاده از سنگ بینهایت قدرت . ) ؛ و … ، شاهکار های بسیار زیاد دیگر . ثور همچنین توانسته با یک ضربه سیارات را از مدارشان خارج کند ؛ مار میدگارد را بلند کند ؛ در برابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی و یک سیاهچاله مقاومت کند ؛ و … . همه این موارد مربوط به نسخه و حالت معمولی شخصیت ثور هست .
        گفتی نبرد ها برای هالک ؟!؟؟؟! نه خیر . قبلا هم گفتم . هالک همون قدر که برنده شده ، تقریبا به همان اندازه هم شکست خورده . وقتی میگن نبرد ها برای یک شخصیتی که مثلا از ۱۰ نبرد رو در رو ، حداقل ۷ تا رو برده باشه و ۳ تا رو باخته باشه . یا مثلا ۶ تا رو برده باشه و باقی تقریبا میاوی شده باشه . نه اینکه مثلا از ۱۰ تا نبرد ۴ تا رو برده باشه ، ۴ تا رو باخته باشه و ۲ تا هم مساوی . اون لیست نبردی که تو نوشته بودی به درد خودت میخوره و بس . حتی اسپایدی هم چنین لیست بیخودی رو ننوشته بود . لیست واقعی تقریبا برابر هست .
        من نمیفهمم ؟!؟؟ نتیجه معاشرت با گوسفند ؟؟؟!؟؟ دیگه داری زیاده روی میکنی . ببین کم آوردی چطور به توهین روی آوردی . هرچند که حرف تو برای من مهم نیست . هرچی دوست داری توهین کن خودت رو تخلیه کنی . خوب دیگه بعضی ها ذاتا از نعمت ادب بی بهره هستند .
        ببین در بحث مبارزه بین هالک و اسکارلت ویچ ، در کمیک ، من حقیقتا شخصا هیچ نظری ندارم و اینکه چرا اسکارلت رو قویتر دونستن رو برو از خودشون بپرس . حتما دلایلی داشتن دیگه . اما در MCU که من هم شخصا فکر میکنم که اسکارلت ویچ باید بسیار بیشتر از هالک قدرتمند باشه و اونجور که تانوس رو غافلگیر کرد ، قطعا بدتر از اون هم هالکو غافلگیر میکنه . دیگه نمیخوام بیشتر از این راجب این موضوع توضیح بدم . تانوس هم چه در کمیک و چه در سینما قدرتمندتر از هالک هست . البته این نظر شخصی منه .
        در پایان باز هم تاکید میکنم که تو هیچ و هیچ ( قید ! ) ، کدام از دلایل من را رد نکردی و هیچ کدومش را هم نمیتوانی رد کنی . در مورد توانایی های جنگ هم که توضیح دادم . من خودم منطقی ام . در مورد نسخه ها و حالت های معمولی که امتیاز قدرت بدنی برای هالک . اما امتیاز مهارت جنگ ، با اختلاف زیاد به نفع ثور ؛ امتیاز سلاح هم با اختلاف زیاد برای ثور ؛ همچنین امتیاز متحدان و ارتش هم که با اختلاف زیاد به نفع ثور هست . ( انصافا این جمله مسخره که هالک با خونش ارتش میسارزه رو بزار کنار . حالا حداقل میگفتی کمک ساکاری ها یک چیزی اما اینکه با خونش ارتش میسازه واقعا بینهایت مسخره و ناشیانه هست . ) . ثور در صورت لزوم میتواند از کمک سایر ازگاردی ها از جمله شخص اودین بهره مند شود . هرچند که در این مبارزه نیازی به کمک گرفتن از شخص دیگری نیست و این جمله را صرفا جهت اطلاع گفتم که مثلا اگه جنگ نابرابر شد و اشخاصی به کمک هالک اومدن ، ثور هم تنها نخواهد بود . ثور به عنوان یک خدا انرژی ذاتی خیلی بیشتری دارد . ضمن اینکه به نظر شخصی من استقامت ثور هم به عنوان یک خدا بیشتر از هالک هست . در سایت مارول ویکی فندوم ( معتبرترین منبع مارول ) هم امتیاز استقامت ثور بیشتر از هالک هست . البته امتیاز ها تغیر میکند و قبلا اینجور بود . الان باید دید هنوز هم بیشتر هست یا خیر . ؟
        در کل همه شواهد و مدارک و کلا همه چیز به ضرر هالک هست . حالا بازم یک نفر ممکنه که بگه نه هالک قویترینه . اونم نظر خودشه اما اکثر افراد نظر دیگری دارند .

      2. Bob کاربر می‌گوید

        بحث توهین شد، برو به اولین کامنت هات سر بزن!!! قدرتمندترین کسیه که مثلاً می‌تونه پرواز کنه یا بتونه مثلا یک اشعه از خودش تولید کنه، یا یک عنصر رو تحت فرمانش داشته باشه، در کمیک قدرتمندترین قهرمان به نظر من ثور هستش و ملاک ما برای اینکه قدرتمندترین رو تشخیص بدیم به نظرم تعداد توانایی های شخصیت هستن،در MCU قدرتمندترین کاپیتان مارول هستش، اما قویترین، قویترین کسیه که مثلاً با یک ضربه یک ساختمان رو متلاشی کنه یا یه چیز خیلی سنگین بلند کنه از این موارد و اینکار رو بدون وسیله یا کمک انجام داده باشه. برای تشخیص قویترین ملاک قدرت فیزیکی هستش، شما میتونید با فرق این دو در این سایت آشنا بشید، لینک:
        https://diffsense.com/diff/powerful/strong
        برای همین تو اکثر منابع کاپیتان مارول اوله اما ثور دومه تو تعداد قدرت ها هالک کار زیادی نمیتونه انجام بده پس الان بحث قویترینه نه قدرتمندترین، آره کاپیتان مارول می‌تونه از درون سفینه ها رد بشه و اونو منفجر کنه!! پس اون باید قویترین باشه؟ نه، وقتی این کار رو انجام میده داره پرواز می‌کنه! و ازش رد میشه، شخصیتی که قوی باشه سعی می‌کنه اونو به هر نحوی تخریب کنه یا جهتش رو عوض کنه.پس سوال درست اینه:
        Who is strongest avenger
        نه اینکه:
        Who is most powerful avenger
        حتی اگر دنبال قدرتمندترین هم باشیم، لینک:
        https://screenrant.com/most-powerful-avengers-ranked/
        همچنین کوارا نظر برترش از هالک حمایت می‌کنه،لینک:
        https://www.quora.com/Who-is-the-strongest-Avenger-in-order
        فکر کنم ۳۰۰ رای اورده، اما بقیه نظرات نیاوردن!!!.
        خوب در مورد دیوانگی جنگجویان هم توضیح دادم. وقتی یک نبرد رو برده باشه یعنی ضعیف تره؟
        حالا لینک هام:
        تو MCU ثور اصلا سابقه شکست هالک رو نداره اما هالک اونو دو بار شکست داد خوب همین برای ثابت کردن اینکه هالک قویتره کافیه پس حسابه!!دو تا، تا اینجا.
        لینک سوم هالک رو قویترین انتقام جو دونسته، سه تا.
        لینک چهارم رتبه بندی اش از پایین به بالاست یعنی هرکی بالاتر قویتره؟ آره، قویترین رو معرفی کرده که هالک بود. چهارتا.
        لینک پنجم مقدمه این لینک رو بخون، نوشته که همه میدونیم هالک می‌تونه با قدرتش ثور رو شکست بده!!پنج تا.
        لینک ششم گفتی حسابه، شش‌تا.
        لینک هفتم، یعنی چی که حساب نیست؟ دیگه هالک رو قویترین انتقام جو معرفی کرد بیشتر میخوای؟!؟!؟!؟! هفت تا
        لینک هشتم، داستان لینک دومه اینا نمیگن هالک قویتره اما با گذاشتن اون کلیپ منظورش رو رسوند، هشت تا.
        لینک نهم، هالک قویترین قهرمان هستش!! اینو می‌گفت!!! نه تا.
        لینک دهم خوب توضیح دادم حسابه!!! ده تا.
        خوب آره بحث اون مقاله راجب محبوبیت هستش اما این مورد رو قبول داره که هالک می‌تونه ثور رو شکست بده!!!
        میتونم از CBR و اسکرین رنت هم لینک بزارم این منابع از هالک حمایت میکنن نیازی به توضیح من نیست، از کوارا هم لینک گذاشتم رای زیادی آورد، اسپایدی هم که کاملا معلومه که از هالک حمایت می‌کنه!!
        این چهار تا هم هستن جمعا میشه ۱۶ تا!!!
        ارفاق رو برای خودت نگه دار!!!!
        ههههههه کاملا معلومه که تو خیلی زور زدی تا این منابع رو رد کنی!!درسته!!!! چرا چرت میگی!!!!!؟؟؟!!! کجا ثور در MCU هالک رو شکست داد؟!؟!؟!! کجا؟!؟!؟!؟!
        خوب نظر دیگران، باشه اونا نظرشون رو دارن. می‌دونی مشکل همه با هالک چیه؟! هالک شخصیتیه که حتی مرد آهنی هم طرفداراش از هالک بیشترن درسته محبوب هست اما نه به اندازه ثور یا مرد آهنی یا
        نگهبانان کهکشان همین!!!! IGN تو یکی از مقالاتش ثور رو رتبه اول قرار داد و هالک رو در رتبه فکر کنم چهارم، همچنین تو اون بخشی که مربوط به هالک میشه نوشته بود که «هنوز معلوم نیست که آیا ثور از هالک قویتر است یا خیر» خوب پس با خودش درگیره حساب نمیشه!!. خوب چیز خاصی رو ثابت نکردی، واقعا فکر می‌کنی من نمیتونم چیزی بگم؟!؟! تو که اومدی دوباره از اول پای طرفداران و استنلی رو باز کردی داری به من میگی که هیچی برای گفتن نداری؟!؟!؟ من تو کامنت های دیگرم گفتم چرا هالک رو تو کوارا قویتر می‌دونن چندبار دیگه باید توضیح بدم؟
        ههههههههههههههههه تو به من میگی بچه؟!؟!؟! اول به کامنت های خودت مراجعه کن!!! من به استنلی احترام میزارم‌ و هیچ وقت نگفتم نظر استنلی ارزشی نداره!!!! من گفتم اون نظرش رو داد اما تعداد اندکی نویسنده به این حرف گوش دادن و قطعا وقتی استنلی نیست نویسنده ها میتونن برای این دو شخصیت تصمیم بگیرن!!!! خوب تو میتونی ثابت کنی که طرفداران ثور از هالک کمتر اند؟ می‌دونم نمیتونی!!! ثور طرفداراش از هالک بیشتره و تو جز مسخره کردن این جمله هیچ کاری رو نمیتونی انجام بدی!!!! پس همیشه اون تو هر نظر سنجی از هالک برتر میشه، تو MCU هم که به اندازه رو هالک خرابکاری کردن پس تعجبی ندارد که مرد آهنی از هالک قویتر میشه!!! همه چیز رو ثابت کردم فقط این دو موردت موندن که برای خودت!! اگه منطق به نظر تو نظر سنجی هستش که دیگه هیچی!!!! خودت هم جز نظر دیگران چیز دیگری نداری!!! و حتما تو کامنت های بعدی ات هم به این موضوع اشاره میکنی.
        تا بعد…

        1. Bob کاربر می‌گوید

          ادامه‌ی:
          مورد اول حقیقت ات ایراد داره، آره با همین دلیل ساخته شد که بر میگرده به نظر استنلی.
          خوب نویسنده یا کارگردان نمیاد جلو همه بگه که «هالک از ثور قدرتمند تره!!» توی کاری که انجام داده حرفشو میزنه، مثلاً یک فیلم، فقط یک فیلم بگو که ثور توش هالک رو شکست داد!!! تو هرچی فیلم و انیمیشنی که دیدم هالک از ثور قویتر بوده!!
          آره شاهکار ها برای هالک، خوب شاهکار های هالک یه تعدادی از اونها رو مینویسم، هالک انفجاری از گالاکتوس دریافت کرد که می‌تونست یک منظومه رو متلاشی کنه، green scare یک سیاره رو سر هم نگه داشت، وزن یک ستاره رو تحمل کرد، در برابر دمای یک ستاره مثل خورشید مقابله کرد،اون به یک طوفان زمان مشت زد، یک سلستیال باستانی رو بلند کرد،هالک با ثور در حالت دیوانگی جنگجویان با میولنیر مبارزه کرد، با سونیک کلپ یک سیاره رو نابود کرد (راستش بعضی ها میگن یک دنیا رو نابود کرد من نمی‌دونم)
          یک کوه ۱۵۰ میلیارد تنی رو بلند کرد، اون زره ادمنتیوم التران رو خراب کرد، Joe fix یک شهاب سنگ دو برابر زمین رو نابود کرد، فینگ فانگ فوم رو به ماه پرتاب کرد و… از دیگر شاهکار هاش میشه گفت،گلادیاتور رو له کرد، روح سوار رو شکست داد، با دو سلستیال هم زمان مبارزه کرد، به لطف هالک هرکول تونست پرواز کنه(hulk vs Hercules when titansCollide #1)، ولورین رو از وسط به نحو احسنت پاره کرد، زره m,o,d,o,k رو فقط با تکان دادن بازو هاش خرد کرد، در برابر انرژی گرانشی یک سیاهچاله مقاومت کرد،شخصیت pod که تونست ثور و هایپریون رو شکست بده رو به سادگی نابود کرد و کلی شاهکار دیگه تا همینجا بسه قضاوت با خودت.
          خوب میتونی کمی بیشتر توضیح بدی متوجه نشدم، ۱۶ تا پیروزی با ۱۰تا پیروزی برابره؟!؟! شاید ۶ مورد رو جا انداختم اینطوریه؟ یا علم من ایراد داره که ۱۶ رو با ۱۰ برابر نمیدونم،درسته؟یا شاید میخوای من مساوی هارو هم حساب کنم درسته؟
          خوب در کمیک خودمم نمی‌دونم که چرا گفتن اسکارلت ویچ پس چیزی نمیگم، اگه کمی به شخصیت اسکارلت ویچ در MCU دقت کنیم میشه با اون صحبت کرد و قانع کردش پروفسور هالک هم که خیلی تو صحبت کردن مهارت داره، پس اگه هالک رو توی اون وضعیت گیر بیاره باید ببینیم بنر می‌تونه اونو آروم کنه یا نه. ههههههه به نظر من هالک در MCU اسکارلت ویچ هستش حالا چرا اینو میگم به خاطر اینه که اون هرچی عصبانی تر میشه قویتر میشه. این نظر منه.
          خوب چرا!! همشو همشو و همشو رد کردم، فقط و فقط طرفداران و استنلی موندن که باشه مشکلی ندارم. همین یک مورد راجب ارتش رو اصلا نتونستی رد کنی!!! اومدی گفتی شاید بهش خیانت بشه که راجب این موضوع توضیح دادم doc.green هم نسخه معمولی هالک حساب میشه، فکر کنم اون مقاله مربوط به ۱۰ تا از قویترین نسخه های هالک رو دیده باشید، خوب احتمال اینکه این دو شخصیت سرباز بیارن وسط کم هستش، انرژی ذاتی منظورت چیه؟ دیوانگی جنگجویان،گاد بلست، چی؟ خوب این نظرته؟ مشکلی نیست اما امتیاز استقامت برای هالکه چراکه اون خستگی ناپذیر هستش اما ثور، اون بعد چند روز نبرد خسته میشه و اگه نظر نویسنده دخیل نباشه اون خسته میشه، میتونی لینک اون سایت رو بدی؟ هالک در برابر ضربات فیزیکی مقاومت خیلی بیشتری به نسبت ثور داره و ثور پس به خاطر نیروی ذاتی از هالک قویتر شروع می‌کنه اما بعد از یه مدت با استدلال هرچه هالک خشمگین تر قویتر همه چیز به نفع هالک تموم میشه!! یه مورد دیگه اگه تو کامنت بعدی ات دوباره نظر طرفداران و استنلی رو بیاری وسط دیگه جوابی بهت نمیدم، پس یه چیز جدید بگو.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            به من میگی طرفداران و استن لی را نگم ؟! باشه من قبلا گفتم و دیگه نمیگم اما تو هم حرف بیخود و چرت و بی منطق و البته تکراری خیلی میزنی . در واقع کل حرفات اینجوریه .
            ببین حقیقتا من خودم خیلی سریال ( انتقام جویان : قدرتمندترین ابرقهرمانان زمین ) را ندیدم که راجبش نظر بدم . انیمیشن ( ثور عیله هالک ) را دیدم که انصافا هالک را قویتر نشونش دادند . انیمیشن دیگه ای هم که ندیدم و اطلاعی ندارم . اما در MCU ، ثور واقعا قدرتمندتر از هالک هست . اکثر افراد این موضوع را قبول دارند . هیچ حرف و اعتراضی هم وارد نیست . در ضمن ثور در فیلم ( ثور : راگنورک ) هالک را شکست داد . حالا درسته که روی کاغذ هالک برد اما همه میدونن که اگه گرند مستر مبارزه رو متوقف نمیکرد ، چه اتفاقی برای هالک میافتاد ؟! . بله ، در MCU واقعا ثور قدرتمندتر از هالک هست . دیگه واقعا نمیخوام بیشتر به این موضوع بپردازم و قبلا در نظراتم راجبش توضیح دادم .
            بازم حرف از شاهکارها ؟!؟؟!! باشه مقایسه میشه .
            گفتی هالک یک انفجار از گالاکتوس را دریافت کرده که یک منظومه را نابود میکرد ؟
            ثور انفجار روز قیامت را تحمل کرده که میتوانست تمام جانداران را تا حداقل وسعت یشتر از ده ها کهکشان بکشد . !!!
            همچنین چندین انفجار انرژی پشت سر هم از گالاکتوس را تحمل کرده . در حالی که هیچ آسیب جدی ندیده بود .
            اگه هالک دمای یک ستاره مثل خورشید را تحمل کرده ، ثور در ستاره هایی مثل خورشید قدم زده .
            اگه هالک وزن یک ستاره معمولی ( زرد ) رو تحمل کرده ، ثور در برابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی مقاومت کرده که چندین برابر چشمگیرتر هست .
            هایپرون رو شکست داده ؟ اولا که من ندیدم هایپرون ثور را شکست بده . اما ثور توانست سیلور سرفر را شکست بدهد . سیلور سرفر همان شخصی بود که هالک را شکست داده بود .
            در ضمن اگه هالک سیلیستیال بلند کرده و کوه ۱۵۰ میلیارد تنی بلند کرده ، ثور هم توانسته مار میدگارد را که چند دور به دور زمین پیچیده شده بود را بلند کند .
            مقاومت در برابر سیاهچاله را هم که توضیح دادم .
            خیلی شاهکار های دیگه که نمیشه الان به همش اشاره کرد .
            کلا شاهکار های ثور چشمگیرتر هست .
            در مورد ۱۶ و ۱۰ هم معلومه که ۱۶ بزرگتره اما کی گفته ۱۶ بار هالک پیروز شده ؟؟؟؟!!؟؟؟ ببینم تو فارسی بلدی ؟؟؟!!؟؟؟ من گفتم ۱۰ بیشتره ؟؟؟!!!؟؟ من گفتم که این لیست و نتیجه گیری تو راجب مبارزات به درد خودت میخوره .
            راستی اینکه راجب toba hulk در مقاله ( ۱۰ نسخه قدرتمند هالک ) توضیح دادم .
            راجب بقیه موارد هم که قبلا توضیحات کافی را دادم .

          2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            ادامه کامنت قبل :
            راجب استقامت هم که قبلا توضیح دادم . تو در سایت معتبر مارول ویکی هم که ببینی ، فکر میکنم که استقامت ثور بیشتر باشد . گفتی ثور فقط چند روز که مبارزه کنه خسته میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟!!؟؟؟؟!!!!!؟؟؟ ههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه . در یکی از داستان های ثور ، گفته میشود که ثور یک بار به مدت ۹ ماه تمام و پشت سر هم با غول های یخی مبارزه کند . آن هم در صورتی که ذره ای آب و غذا نخورده بود . نمیدونم این چند روز رو روی چه حسابی میگی ؟؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟!! .
            اما خوب طبق دیدگاه تو راجب قویترین و قدرتمندترین نکته ای وجود دارد . در یک مبارزه همیشه قویترین پیروز نمیشه و در اکثر موارد قدرتمندترین پیروز میشه نه قویترین .

  16. Bob کاربر می‌گوید

    ادامه پاسخ:
    همشو رد کردم فقط واست نظر استنلی و طرفداران مونده!!! برگشتیم سر پله اول!!!
    ههههههه خوب ببین کل داستان Toba تخیلی هستش دیگه چه چیزیش تخیلی باشه!؟!؟! هیچ کسی فکر نمی‌کرد که اون پدر بنر باشه اما به طرز کاملا مسخره ای شد!!!! اون از تمام پلیدی های دنیای مارول قویتره و Toaa از تمام قهرمان های دنیای مارول قویتره!!!! همچنین لینک زیر یه تعداد عکس گذاشتن که خوبه ببینی، لینک:
    https://comicvine.gamespot.com/forums/battles-7/immortal-hulk-runs-cosmic-thor-gauntlet-slight-spo-2051669/
    اون Toba hulk به گفته طرفداران کمیک تمام حیات رو در کل دنیا نابود کرده!!!!(البته نمی‌دونیم واقعا دربرابر شخصیت های قدرتمند چه کرده ولی حداقل دادگاه زندگانی باید در برابرش ایستادگی کرده باشه!!!) که البته طرفداران هم یه کم پیاز داغشو زیاد میکنن چون راست میگی اگه همچین چیزی حقیقی باشه دنیای مارول فیلم هندی میشه!!! اینم بگم خود من اینو قبول دارم Toba حریف Toaa نمیشه به خاطر همین که Toba مولتی ورسال هستش اما Toaa امنی ورساله،اما چون حریف اون نیست دلیل بر این نیست که هم سطحش نباشه!!!در واقع حرف من اینه که Toba نسخه پلید و کمی ضعیفtoaa هستش، اونو در دی‌سی با لیوسیفر مقایسه میکنن که لینکش :
    https://www.superherodb.com/lucifer-morningstar-vs-the-one-below-all/90-288756/#
    دو رای از لیوسیفر کمتر داره.
    همچنین در همون superhero database هم، Toaa و Toba رو تو یه تیم قرار دادن. مورد دیگه اینکه نه، Toba hulk از SPH قویتره!!! می‌دونم آره SPH می‌تونه کهکشان به کهکشان بپره می‌تونه انفجار های خیلی قدرتمندی دریافت کنه که میتونن کل دنیا رو نابود کنن!!!! ۶ تا واچر رو خیلی ترسناک سلاخی کنه!!! سامسون رو با مو های خودش دار بزنه ۴ شگفت انگیز رو بکشه ،همچنین غیر قابل توقف هستش، اما Toba hulk تمام زندگی ، ستاره ها و سیاراتی که در آنها حیات بود رو نابود کرد!!!! احتمالا هیچ شخصیتی هم نتوانسته جلوش ایستادگی کنه!!! می‌تونه تغییر اندازه بده، می‌تونه بدنه سلستیال ها رو خیلی راحت به نیستی تبدیل کنه!!! همچنین اون تو دی سی با لیوسیفر مقایسه میشه که طرفداران اونو برتر می‌دونن لینک:
    https://www.superherodb.com/cosmic-immortal-hulk-vs-lucifer-morningstar-mortal/90-404318/
    خوب قطعاً معلومه که کی قویتره!!!!
    ببین ۴تا دلیل آوردی باشه!! اما منابع و طرفداران اونو قبول کردن؟ و آیا ثابت شده هست؟ تا این موارد بله رو نگیرن چیز خاصی ثابت نمیشه!!! من مشکلی ندارم ثور از دادگاه زندگانی فراتر بره!!! اما آیا فراتر میره؟ شاید کسی ازش اطلاع نداره، مثل خود من.

  17. Bob کاربر می‌گوید

    سلام به سایت خوبتون یه سوال داشتم،شما که طرفدار دی سی هستید به نظرتون لیوسیفر رتبه چندم رو اون تو داره؟ البته از همه لحاظ.

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      تو کمیک های خود دی سی، که بعد پرزنس و شیطان وحشی عظیم و شاید الین بلک رتبه چهارم رو داره. البته این به این معنی نیست که از شیطان وحشی عظیم ضعیف تره. دلیلش اینه که شیطان عظیم نیمه تاریک پرزنس هستش و لوسیفر قادر به نابودکردنش نیست.
      اگه مارول و دی سی رو با هم حساب کنیم. میشه پنجم جون فقط والای همگانه که حریفش میشه.

  18. King کاربر می‌گوید

    باسلام و عرض ادب توی فیلم ثور راگناروک‌ وقتی ثور میخواست از ساکار بره به وسیله جت وقتی گفت ثور قوی ترین انتقام جو تایید نکرد که البته درست یادم نیست اونجاشو هالک بهش تیکه میاد که قوی ترین انتقام جو منم یانه بعد تور میگه خط شکن جت روشن میشه

    1. Bob کاربر می‌گوید

      سلام، توی اون فیلم وقتی ثور میخواست از ساکار بره باید سوار اون جت میشد و کامپیوتر اون جت رمز صوتی داشت پس ثور باید از اون رمز صوتی عبور میکرد. اون به خودش همه جور لقب داد تا که فکر کنم شد نقطه شکست گروه، اما وقتی بنر میخواست از اون رمز عبور کنه کامپیوتر اونو قویترین انتقام جو صدا زد و بنر به اون تیکه نزد. پس مرد آهنی بنر رو قویترین انتقام جو می‌دونه.

  19. Bob کاربر می‌گوید

    اول از همه سال نو مبارک.
    حالا در جواب به ادامه کامنت هات:
    خوب تازه یه تعداد کمی حرف جدید زدی که الان به همش رسیدگی میکنم. اگر هم حرف تکراری زدم به خاطر اینه که باید جواب حرف های تکراریه تو رو بدم!!.عه، پس حرف های تو کاملا منطقیه !؟!؟!؟ اینطور فکر میکنی؟!؟! از تمام حرفات فقط دو موردش منطقی بود که گفتم کدوما هستن، اما من تو یکی از کامنت هام خیلی مفصل در مورد MCU توضیح دادم که چرا هالک از ثور قویتره، میخوای ببینی چی گفتم برو بالا.ما میتونیم بدون مسخره کردن حرف بزنیم.
    بر چه اساس از هالک قویتر شده؟!؟! تانوس رو تو حالات خسته و بی‌خبری شکست داد؟ به خاطر این؟یا به خاطر توفان شکن؟ در این مورد نباید زود نتیجه گیری کرد، تو ثور رگنوراگ ثور برنده نشد وسط مبارزه تقلب کردن پس الان باید برای ادامه مبارزه تصمیم بگیریم، بله خیلی از طرفداران میگن ثور دلیلش معلومه، اما کارگردان که این وسط چغندر نیست که؟!؟! اون فیلم رو ساخته و هالک رو برنده میدونه من خیلی این مورد رو توضیح دادم!!! و قبول دارم تکراریه، اما حرفی که تو هم زدی تکراریه!!! فقط طرفداران میگن ثور اما کارگردان میگه هالک، اگه ثور میخواد از هالک قویتر باشه باید ببینیم آیا تو فیلم ثور ۴ با هالک مبارزه میکنه یا نه!!!یا مثلاً باید ببینیم فیلمی از یک کارگردان دیگه ساخته خواهد شد که ثور توش از هالک قویتر باشه یا نه.
    «ثور طرفداراش خیلی از هالک بیشتره» سعی کن این جمله رو رد کنی، دوباره سعی کن!! جواب منطقی ندادی، گفتی طرفدار بی دلیل رأی نمیده که کاملا اشتباهه اونی که کمیک نخونده اما طرفدار ثور هستش دیگه به اون رأی نده؟!؟! حتی اونی که طرفدار ثوره اما کمیک هم خونده بازم بهش رای میده دیگه!! چونکه ثور اساساً خیلی از هالک محبوب تره!!!و هالک حتی به اندازه مرد آهنی هم محبوب نیست!!.
    نه هالک وزن اون ستاره رو بلند کرد اما ثور دربرابر گرانش اون ستاره نوترونی مقاومت کرد و درواقع متلاشی نشد پس برمیگرده به مقاومت بدنی مثل همون قضیه سیاهچاله به نظر من وزن ستاره از انرژی گرانشی اش بیشتره مثلاً خورشید میشه داخلش یک ملیون و سیصد هزارتا زمین رو جا داد اما تو تمام منظومه اش هشت تا سیاره داره حالا این نظر منه، همچنین هالک انفجاری از انفجار انتی متر دریافت کرد که این انفجار تونست تانوس رو بکشه اما هالک زنده اومد بیرون، نه هایپریون ثور رو شکست نداد، رباتی به نام pod این دو رو بدجوری شکست داد و هالک اون ربات رو نابود کرد. خوب ثور مار میدگارد رو برداشت اما هالک یک ستاره رو برداشت!!وزن اون ستاره ۳۳۳۰۰۰ برابر زمین بود اما مار میدگارد، تو سایت کوارا وزن اونو ۲۰ برابر زمین تعیین کردن، همچنین اون مشت های خیلی قدرتمندی از پسرش اسکار دریافت میکرد که میگن خیلی قویه و یکیش برابری می‌کنه با هزاران تریلیون تن خوب عدد واقعیش یه چیزی تو این مایعات بود، هالک دربرابر انفجار گالاکتوس گرسنه مقاومت کرد و آسیبی ندید همچنین تو یکی از کمیک ها بمب های خیلی قدرتمند گامایی دریافت می‌کنه که اون ها هم دمایی تقریباً برابر با خورشید داشتن، همچنین هالک هم دربرابر انفجاری مقاومت کرد که می‌تونست یک دنیا رو نابود کنه!!(incredible hulk#126) در مورد انتی متر هم توضیح دادم، میتونی اسم اون کمیک رو بهم بدی که ثور در برابر انفجار روز قیامت مقاومت کرد؟ آخه تو سایت کوارا اصلا به این شاهکار اشاره نکردن.
    در مورد سیاهچاله که چیزی نمیخواهم بگم هالک هم مقاومت کرده.تازه هالک اونو باز نگه داشت، من کلی تو سایت کوارا گشتم تا ببینم این حرفت که اون سیاهچاله ضعیف بود درسته یا نه؟ خوب مسلما نه، اونجا کسی اصلا همچین نظری نداده بود پس…،
    من تو کمیک رو که نگاه میکردم اون سلستیال فقط کف پاش می‌تونست زمین رو له کنه دیگه معلوم نیست چقدر عظیمه؟!؟!
    در مورد نبرد ها:
    خوب من اگه اشتباه حساب کردم درستش کن!!! قبلاً گفتم این مقایسه ممکنه نقص داشته باشه!! یعنی من واسه هالک چند مورد اضافه گذاشتم؟ خوب بگو کدوما مشکل دارن تا درستشون کنم.
    در مورد Toba hulk:
    آره توضیح دادی مشکلی ندارم با اون موضوع. SPH قویترین نسخه هالکه. همچنین تو گفتی که مارول فاندوم امتیاز استقامت رو به ثور داده، میتونی لینکش رو بزاری؟ و یه مورد دیگه اینکه دقیقا منظورت از انرژی ذاتی چیه؟
    منم می‌تونستم این کامنت رو خیلی کوتاه کنم چون قبلاً به خیلی از اینها جواب داده بودم.
    خوب گفتی که ثور ۹ ماه تمام داشت مبارزه میکرد، درسته اما این نظر نویسنده است. اگه یادت باشه تو یکی از کمیک ها ثور از خستگی اعتراف کرد که نمیتونه هالک رو شکست بده، پس این موارد مربوط به نویسنده میشه. اما تو یک نبرد واقعی ثور مثل هالک منبع نیروی خاصی ندارم که بهش آن انرژی و قدرت بده پس بعد یه مدت خسته میشه، ولی هالک از خشمش سوخت و قدرت میگیره پس تو یک نبرد بدون دخالت نویسنده هالک خستگی ناپذیر هستش اما ثور اینطور نیست.
    برای اینکه بفهمیم آیا ثور با قدرتهایش می‌تونه هالک رو شکست بده باید یه مقایسه کنیم که الان یه مقایسه کوتاه میکنم:(منبع ویکیپدیا)
    «قدرت، استقامت،پايدارى و دوام ابرانسانى» خوب این موارد هالک از ثور بیشتر اند.
    «جذب انرژی و ردیابی موجودات» خوب اون می‌تونه موجودات رو ردیابی کنه که به کارش میاد و می‌تونه رعد و برق جذب کنه. این برداشت من از این جمله است. اما تو یک نبرد رو در رو به چه کارش میاد؟
    «تقریباً آسیب ناپذیر» خوب گفته تقریباً.
    « مهارت ررمی»
    حالا با میولنیر:
    «پرواز» آره به کارش میاد.
    «جذب و دفع انرژی» خوب میولنیر این کار رو می‌کنه.
    «کنترل آب و هوا» خوب تو یکی از کمیک ها سعی می‌کنه اینجوری هالک رو شکست بده که نشد، تو یه نبرد واقعی می‌تونه سیل راه بندازه که هالک مشکلی با زیر آب بودن ندارن.
    «کنترل رعد و برق» فکر نکنم به هالک آسیبی وارد کنه.
    فقط خود ثور می‌تونه میولنیر رو برداره، هالک باید سعی کنه تا از یه طریقی بازی ثور رو بگیره تا همه چی رو تموم کنه.
    این موارد رو تو سایت ویکیپدیا دیدم.
    حالا هالک (doc.green):
    «هوش بسیار بالا» می‌دونم بلیک هم یه نابغه است اما بنر باهوش تره.
    «قدرت، استقامت، دوام ابرانسانی» این مواردش از ثور بیشترن.
    «زود درمانی» خوب این مورد خیلی تو نبرد به هالک کمک می‌کنه.
    «مقاومت دربرابر بیماری ها و ویروس ها» خوب اون مریض نمیشه این مورد تو نبرد به کارش نمیاد.
    «نفس کشیدن زیر آب» خوب دیگه سیل و توفان بیفایده است.
    «پرش با سرعت بسیار بالا» خوب این یه مورده اما قطعا پرواز برتری بزرگتری هستش.
    «پوسته نفوذ ناپذیر» فقط دو فلز به اون صدمه میزنن، ادمنتیوم و ویبرانیوم.
    «جذب انرژی» نمی‌دونم منظور این سایت از این حرف چیه.
    «ساطع کردن اشعه گاما» خوب روی ثور کاری نمیکنه.
    این موارد قدرت های هالک بودن، منبع من هم سایت ویکیپدیا بود.
    همون جور که میبینیم هالک می‌تونه در برابر بیشتر قدرت های ثور مقاومت کنه. البته این سایت کاملا به قدرت های این دو شخصیت اشاره نکرده و همه چیز رو خلاصه کرده، وگرنه این دو شخصیت قدرت های بیشتری دارن.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      بخش زیادی از کامنتت رو جواب نمیدم چون قبلا در کامنت هایم جوابش را دادم و دیگه نیازی نیست . اما چند تا نکته را عرض میکنم .
      مسلما بعضی از ظرفداران بی دلیل رای میدهند . این درست . اما وقتی اختلاف خیلی زیاد بود چی ؟! اکثر کاربرانی که به سایت superheroe datebase مراجعه میکنند و رای میدهند ، حداقل اطلاعات نسبتا خوبی دارند . حداقل در حدی که ثور و هالک و سوپرمن را به خوبی بشناسن . دارم میگم اکثرشون . وقتی از بین حدود ۴۰۰ رای ثبت شده ، حدود ۳۰۰ رای مربوط به شخصیت ثور هست ، خوب در واقع بله میشه نتیجه گیری منطقی داشت . از بین ۴۰۰ نظر ثبت شده حدود ۷۰ درصد به ثور اختصاص دارد . به هیچ عنوان نمیشه با گفتن یک جمله که ثور طرفداران بیشتری دارد ، این اختلاف رای را توجیح کرد . به هیچ و هیچ عنوان . قطعا حدود ۳۰۰ رای که برای ثور ثبت شده ، دلیلی داشته و نمیشه گفت که همش به خاطر طرفداری بوده . حالا تو میگی اون حدود ۱۰۰ نفری که به هالک رای دادند حتما همشون خیلی فکر و حساب کتاب داشتند و اون حدود ۳۰۰ نفر دیگه بی دلیل بوده ؟؟؟!!؟؟ نه خیر اینجوریام نیست . یا مثلا در مورد MCU که طبق یک نظرسنجی ، ۸۰ درصد ثور را قدرتمندتر دانستند . اگه اشتباه نکنم از بین بین بیشتر از ۱۰۰۰ نفر . حالا تقریبا ۸۰ درصد خیلی زیاده و قطعا نمیشه گفت که بی دلیل بوده و قطعا دلیلی داشته . وگرنه رای بی دلیل که وجود داره . برای همه شخصیت ها هم وجود داره . حالا منطقی اینکه بیشتر برای شخصیت هایی که طرفداران بیشتری دارند .
      مورد بعدی اینکه من هیچ وقت نگفتم سیاهچاله ای که هالک در برابر مقاومت کرده ضعیف بوده . من اصلا از سیاهچاله هالک اطلاع آنچنانی نداشتم که راجبش نظر بدهم . من از سوپرمن رو گفتم چون یک سیاهچاله آزمایشگاهی بود . اینم از این .
      مورد بعدی اینکه فعلا اسم و مشخصات کمیکی که ثور در برابر انفجار روز قیامت مقاومت کرده را به یاد ندارم چون خیلی وقت پیش کمیکش را خواندم . اما مشخصاتش را پیدا میکنم و در همینجا بیان میکنم .
      در مورد منبع برای استقامت که الان دوباره چک کردم و استقامت را برابر زده . البته قبلا از ثور بیشتر بود اما الان برابر شده . بگذریم .
      اون تاریخچه مبارزه تو هم اصلا صحیح نبود ولی من وقت ندارم یکی یکی بگم اینجا اینجوریه و خلاصه فقط بدون که اشتباه بود .
      من ضمن اینکه فعلا نمیتوانم یکی یکی قدرت ها و توانایی های ثور را بنویسم . یا قدرت ها و توانایی های هالک رو و یا از سوپرمن یا هر شخصیت دیگه ای را . چون وقتش را ندارم . ضمن اینکه هالک رو نمیدونم اما ثور نسبت به تمام بیماری ها ( حالا چه ویروسی و چه قارچی و چه باکتریایی و چه سرطان و چه ارثی چه غیر ارثی و خلاصه نسبت به تمام بیماری های زمینی کاملا مقاوم هست . ) و تمام سموم زمینی کاملا مقاوم هست . زود درمانی هم یکی از توانایی های ثور همست که زود درمانی هالک البته یک مقداری سریعتره .
      تمام .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        یه تعداد از حرفات جدیده.
        خوب من نگفتم همه بی‌فکر نظر میدن حتی نگفتم که طرفداران هالک با حساب و کتاب نظر میدن. خوب باشه از اول امتیاز طرفداران برای ثور بود، اما هر طور که حساب کنیم تعداد آدمایی که کمیک نخوندم از اونایی که کمیک خوندن بیشتر اند، حتی اگه به همون سایت superhero database هم مراجعه کنیم می بینیم که خیلی از اون آدمایی که نظر دادن اطلاعات چندانی از این دو شخصیت هالک و ثور ندارن!! مثلاً خود من بیشتر کمیک های هالک و سوپرمن رو دنبال میکنم و زیاد کاری به کار ثور ندارم.
        تو MCU که معلومه، حتی مرد آهنی هم طرفداراش از هالک بیشتر اند، به نظر من حتی نگهبانان کهکشان هم محبوب تر از هالک هستن، اگر هالک به اندازه اونا محبوب بود الان یه فیلم جدا می‌داشت.
        وایسا لینک اون منبع رو میدی یا نه؟ من چند بار باید بگم لینک اونو بزار؟! گفتی از مارول فاندوم هستش.
        خوب باشه، من به از قصد اون تاریخچه رو گذاشتم تا ایراد هاشو پیدا کنم، حالا نمیتونی بگی که مثلاً مورد یک اشتباهه یانه!؟ کار خاصی نداره!!! اگه مشکلی نداره منو الکی نفرست دنبال نخود سیاه!!!
        هالک دربرابر انواع بیماری ها مقاومه مثل ثور اما گاز هایی هستن که میتونن هالک رو شکست بدن. زود درمانی هالک یک میلیارد بار از ولورین سریع تره و با خشمش سریع تر هم میشه.
        تمام؟ چی تمام شد؟ من خیلی از اینجور بحث ها خوشم میاد، به خصوص اگه بحثی مربوط به هالک یا سوپرمن باشه. فقط اگه همدیگه رو مسخره نمی‌کردیم بهتر میشد.

        1. Bob کاربر می‌گوید

          خوب میتونی فقط به تو مورد پاسخ بده ، اول میتونس اون لبنی که استقامت این دو شخصیت رو برابر تعیین کرد بزاری؟
          دوم میتونی از اون تاریخچه نبردی که نوشتم ایراد بگیری؟
          نظر استنلی و طرفداران از ثور حمایت میکنن.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            بله . هم لینک را قرار میدهم و هم تاریخچه درست را میگویم و یا حداقل بخشی از ایرادات این تاریخچه ای که گفتید را میگویم . اما باید یکمی صبر کنید . شاید تا چندین روز دیگر وقت نکردم . به محض اینکه توانستم و وقت کردم ، درستش میکنم .

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          اول اینکه من مسخره نمیکنم .
          این مواردی را هم که الان توضیح میدهم ، بیشتر مربوط به نسخه ها و حالت های معمولی ثور و هالک در کمیک هست .
          ببین کلا به نظر من در مورد مبارزه ثور و هالک چهار تا فاکتور خیلی تایین کننده وجود دارد :
          ۱_ اولین فاکتور که احتملا به ذهن هر شخصی برسد ، قدرت بدنی هست . خوب درسته که در حالت عادی قدرت بدنی هالک تا حدودی بیشتر هست .
          ۲_ دومین فاکتور مهم مهارت های مبارزه و جنگ هست که با اختلاف خیلی زیادی به نفع ثور هست . واقعا هالک هیچ مهارت آنچنانی در مبارزه ندارد . درصورتی که ثور یکی از با مهارت ترین ابرقهرمانان دنیای مارول هست .
          ۳_ سومین فاکتور مهم سلاح هست که باز هم در این قضیه ثور مطلقا برتر هست . حالا فرض کنید که مثلا ثور میولنیر را بر روی هالک رها کند . !! مثلا هالک میخواد چکار کنه؟!؟؟ هرچه هم که عصبانی تر بشه ، باز هم بی فایده هست . اتفاقا یکی از نویسنده ها میخواست از این ایده استفاده کنه ولی بعدش گفت که پشیمان شده چون یک شکست ساده را برای هالک رقم میزده . کلا میولنیر یکی از قدرتمندترین سلاح های ابرقهرمانی دنیای مارول هست که حتی میتواند به امثال گالاکتوس و سیلیستیال ها هم آسیب های جدی وارد کند . از طرفی هالک هیچ سلاح خاصی ندارد . حالا مثلا میتواند از یک سری سلاح هایی استفاده کند ولی هیچ کدام حتی به میولنیر نزدیک هم نیستند .
          ۴_ چهارمین فاکتور مهم فاکتور زود درمانی هست که اگه اشتباه نکنم اکثر طرفداران میگن که زود درمانی هالک سریع تر هست . اما دیگه زود درمانیش سریعتر از ولورین که نیست . حالا من نمیدونم این عدد یک میلیارد رو تو دقیقا از کجا آوردی چون از تخیل و افسانه هم زده اون طرف . دیگه انصافا حرف نا معتبر و سرشار از تعصب را بزار کنار . زود در مانی هالک حتی به ولورین هم نمیرسه حالا چه برسه که سریعتر باشه . !! پس یهو بگو که هالک آسیب ناپذیر مطلق هست .
          خوب حالا قطعا فاکتور های مهم دیگری هم هست ولی فعلا فاکتور های مهمی که یادم باشه ، همین ۴ تا فاکتو هست .
          طبق یک جمع بندی میشه متوجه شد که در ۲ تا از این فاکتور ها ثور مطلقا برتر هست و هالک تقریبا در این دو زمینه صفره . یعنی هیچ سلاح خاصی که ندارد و مهارت جنگ آنچنانی هم ندارد . از طرف دیگر اختلاف در قدرت بدنی آنچنان زیاد نیست . اختلاف در زود درمانی هم همچنین .
          چند تا نکته دیگه هم باقی میماند .
          یک اینکه ثور معمولا در جنگ ها از حداکثر توانش استفاده نمیکند تا به اطرافش آسیبی نرسد ( مخصوصا در سیاره زمین . ) . خود ثور هم این نکته را ذکر کرده است . در صورتی که هالک معمولا با تمام توانش و بدون هیچ ملاحضه ای مبارزه میکند .
          یک سوال پرسیدی . گفتی که منظورت از انرژی ذاتی چیه ؟! ببین بزار خیلی ساده بگم . هالک خودش هست و قدرت بدنی خیلی زیادش . هیچ انرژی درونی خاص آنچنانی ندارد . حالا ثور علاوه بر قدرت بدنی زیاد ، انرژی درونی خیلی زیادی هم دارد . یعنی چی ؟! مثال میزنم . گاد بلست از انرژی درونی ثور منشا میگیرد ولی به وسیله پتک میولنیر تخلیه میشود . !! چون تخلیه این انرژی میتواند آسیب های جدی به ثور وارد کند . بنابراین از طریق پتک ثور تخلیه میشود که به قول معروف پیامد های کمتری داشته باشد .
          یا مثلا در کمیک اثبات شده است که ثور میتواند بدون پتک میولنیر هم پرواز کند و آب و هوا و صاعقه را کنترل کند . !!!
          ضمن اینکه کلا قدرت تمام آزگاردی ها به دستور شخص اودین محدود شده . یک سریال به اسم مامورین شیلد بود . نمیدونم اون سریال را شما دیدین یا خیر . اما در یکی از قسمت های اون سریال یک عصایی هست که گفته میشه هر شخصی که لمسش کنه قدرتش ۱۰ برابر میشود . این عصا منشا آزگاردی دارد . حالا در کمیک هم یک عصای مشابه وجود دارد منتها با این تفاوت که اونجا هر شخص آزگاردی که این عصا را لمس کند به قدرت کاملش دسترسی پیدا میکند . یعنی همه آزگاردی ها حالت « دیوانگی جنگجویان » ، را دارند اما قدرتشون توسط اودین محدود شده و این حالت در آزگارد به عنوان یک بیماری شناخته میشود و هر شخصی هم که وارد این حالت بشود ، مجازاتش اعدام است . !! چون در این حالت کم کم تفکر رو به زوال کشیده میشود و در مبارزه فرقی بین دوست و دشمن وجود ندارد . البته علاوه بر سلاح های خاصی که باعث فعال شدن این حالت میشوند ، هر آزگاردی اگر در شرایط خیلی بدی قرار بگیرد امکان ورود به این حالت وجود دارد . !! ثور یک بار وارد حالت « دیوانگی جنگجویان » ، شد و بتاری بیل ، سیف ، دکتر استرنج ، درکس ، سیلور سرفر ، آدام والارک و چند ابرقهرمان دیگر را همزمان شکست داد . ( البته در زمانی که گفته میشه که سنگ بینهایت قدرت را هم به دست آورده بود . ) . ضمن اینکه در کمیک مشخص شده است که ثور در مواقع لزوم از ازگارد انرژی و قدرت میگیرد . خلاصه میخوام این مورد را بگم که انرژی ذاتی ثور بیشتر از هالک هست . در ضمن ثور یک سلاحی به نام کمربند قدرت هم دارد ، که قدرت و استقامت ثور را ۲ برابر افزایش میدهد .
          حالا مثلا در یک دیده میشه که ثور اصلا حرفه ای با هالک نمیجنگه و جنگ به نفع هالک تمام میشه . !!! خوب اینجا کمیکه دیگه اتفاقلت اینچنین زیاد داره . مثلا یهو میبینی یکی مثل دختر سنجابی میاد و تانوس و حتی گالاکتوس را شکست میدهد . !! . این موارد به نظر نویسنده و دیدگاهش نسبت اون کمیک بر میگرده . چون هر نویسنده ای میخواد داستان خودش را روایت کند . وگرنه استن لی مرحوم خیلی وقت پیش جواب این سوال را داده . شاید سوال پیش بیاد که چرا نظر استن لی و جک کربی حداقل در این مورد نسبت به نظر بقیه نوسنده ها برتری دارد ؟ خیلی سادست . چون استن لی علاوه بر اینکه یکی از بهترین نوسینده های مارول هست ، خالق بسیاری از ابرقهرمان محبوب مارول از جمله همین هالک هم به حساب میاد . ضمن اینکه وقتی چنین سوالی از جک کربی پرسیده شد ، جک کربی گفت که استن لی قبلا پاسخ شما را داده است ؛ انتظار ندارید که حرف استن لی را نقض کنم ؟!؟!
          البته باز هم چندین باره میگم که هالک کمیک واقعا خیلی قویه و قابل مقایسه با هالک سینما نیست .
          در مورد اون لینک هم گفتم که استقامت را برابر زده . فعلا به دلایلی نمیتوانم لینک را کپی کنم اگه خواستی خودت برو ببین . اگه اینقدر اصرار داری ببینی خوب خودت برو در سایت مارول ویکی فندوم ببین . اینقدر سخته ؟!؟؟
          اون تاریخچه مبارزاتی رو هم که گفتی را وقت اصلاح کردنش را ندارم . خیلی سادست دیگه . نمیتونم یکی یکی چک کنم بگم که اولی اینجوره و دومی اونجور . ! چون دقیقا هم یادم نیست که در چه کمیکی ، چه انتفاقی افتاد . اما مطمئنم که اختلاف اصلا و ابدا ۱۶ یا ۱۷ به ۱۰ ، به نفع هالک نبود .
          بگدریم به نظرم این بحث دیگه تمومه . چون هر چیزی که لازم بود گفته بشه ، گفته شده .

          1. Bob کاربر می‌گوید

            اول از همه اینو اضافه کنم که اگه ثور تونست دربرابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی مقاومت کنه، هالک تونست دربرابر انفجار یک ملیون ستاره مقاومت کنه. من خودم قدرت های این دو رو خیلی خلاصه مقایسه کردم خوب خوبه توهم مقایسه کردی.خوب آره اولین فاکتور مهمی که به ذهن هر کسی میرسه قدرت فیزیکی هستش، فقط دوباره داری میگی اختلاف این دو به هم کمه؟ به خاطر اینکه یک بار اومد دربرابر قدرت فیزیکی هالک یک ساعت مقاومت کرد؟ خوب دو بار هم فقط با یک مشت از هالک شکست خورد.شاهکار هارو هم که ببینیم میفهمیم ماجرا چیه.
            آره ثور مهارت داره اما هالک رو نباید دست کم گرفت ، هالک کسی بود که دید داره شکست میخوره دختری رو گروگان گرفت و به ثور گفت میولنیر رو دور کن! این یعنی اینکه هالک از آگاهی بالایی برخورداره! (اینو تو اون مقاله «خدا در برابر هیولا» دیدم).
            آره برتری سلاح برای ثور هستش، اگه هالک سلاحی نداره به خاطر اینه که اصلا نیازی به استفاده نمی‌بینه اون خودش یه سلاحه! خوب آره همچین اتفاقی ممکنه بیفته، اما هالک هم می‌تونه اون سطحی رو که روش حالا به هر نحوی قرار گرفته سوراخ کنه و از طرفی دیگه در بیاد، مثل همون کاری که تو انتقام‌جویان ۲ انجام داد و از اون قفس بیرون اومد، چون هم سریع هست هم قوی پس سطح زیرین رو سوراخ می‌کنه و سریعاً میره کنار.
            چرا در نهایت خشمش فاکتور سلامتش یک میلیارد بار از ولورین سریع تره میشه، میتونید اینجا با برخی از قدرت های هالک آشنا بشید، لینک:
            https://www.quora.com/What-are-Hulks-powers-and-abilities
            منم می‌تونستم این موارد رو قرار بدم اما شما حرف منو باور نمیکنید. همینجوری که میبینیم کسی نتوانسته برای اثبات خلاف این موضوع دلیلی بیاره.
            مورد دیگه هالک دربرابر تعداد زیادی ضربه فیزیکی مقاومت داره و ضربه های میولنیر فقط اونو عصبانی تر و قویتر میکنن پس این هم یه برتری برای هالکه. فاکتور خیلی مهمی هستش و به نفع هالک هست. حالا ماجرا کلا به نفع هالک شد نه؟
            خوب این (استفاده نکردن از تمام نیرو)به ضررش تموم میشه اما واقعاً این مورد بهش کمک می‌کنه تا برنده بشه؟
            الان این حرف یعنی گاد بلست به هالک صدمه میزنه؟ هالک تونست دربرابر انفجار یک ملیون ستاره مقاومت کنه! این رو توضیح بده چطور ممکنه گاد بلست اون رو شکست بده؟ خوب هالک معمولاً از تمام قدرتی که خشمش بهش میده استفاده می‌کنه، یعنی قدرت اون می‌تونه نامحدود باشه. پس نمیشه گفت هالک از تمام قدرتش استفاده می‌کنه، البته این جمله تقریباً درست هستش.
            تو ادامه توضیحات ات نتیجه گرفتم که نیروی ذاتی می‌تونه دیوانگی جنگجویان باشه درسته یا نه؟ نمی‌دونم چند بار توضیح دادم، قبول دارم تکراریه اما هالک اون رو در حالت دیوانگی جنگجویان شکست داد و ثابت کرد که ثور با این نیرو نمیتونه برنده بشه. الان انرژی ذاتی نباید مبارزه رو برای هالک دشوار کنه، فقط هالک رو عصبانی تر و قویتر می‌کنه. اما اون از هالک به خاطر این مورد قویتر شروع خواهد کرد ولی با گذر زمان همه چی به نفع هالک تموم میشه.
            میخوام امتیاز هارو برای این دو شخصیت حساب کنم.
            ثور: نظر استنلی، نظر طرفداران، دو امتیاز.
            هالک: شاهکار ها (انصافا شاهکار های هالک خیلی از شاهکار های ثور بزرگتر اند)، نبرد ها(لطفاً منو نفرست دنبال نخود سیاه)،نظر نویسنده ها و دیگر کارگردان ها(اونها تو کار ها شون حرف میزنن و بیشتر مواقع هالک رو قدرتمندتر نشون دادن)، هالک سه امتیاز.
            خوب من برای پیدا کردن اون لینک باید دنبال چی بگردم؟ چی سرچ کنم؟به من گفتی آدم باش و ۱۶ تا لینک بزار گذاشتم، حالا نوبت تو هستش اونو بزار یا بگو دنبال چی بگردم.
            خوب من پیروزی های هالک رو از ۱۷ کردم ۱۶ فقط به خاطر این که نویسنده مقاله تو اون یکی مقالش «خدا در برابر هیولا» گفت که نبرد اونها تو انتقام‌جویان یک مساوی هستش، اما بقیه موارد حاصل چند سال کمیک خوندنم هستن فکر نمیکنم که خطایی کرده باشم، آره بعضی از پیروزی های هالک با نامزدی بوده قبول دارم، اما بازم پیروزیه. برای ثور هم پیروزی حساب کردم، کلا ۲۲ کمیک آوردم جلو حتی اسم چند تا از این ۲۲ تا رو آوردم!اسم تعداد زیادی رو هم نیاوردم تا همه چی کوتاه تر بشه، زیاد وقت گیر نیست زیاد سخت نیست، اگر تعداد زیادی از کمیک های «هالک در برابر ثور»رو خونده باشی یا تمام نبرد های این دو رو در سینما و انیمیشن دیده باشی، میتونی زیر ۲۰ دقیقه یه همچین نبردی بنویسی. من تمام کوارا رو گشتم تا در مورد شاهکار ثور که در برابر چه انفجاری مقاومت اطلاعاتی به دست بیارم اما چیزی پیدا نکردم تو هم کلی وقت داری تا اون کمیک رو پیدا کنی.خوب با هر کامنت بحث کوتاه تر میشه الان تو کامنت بعدی ات شاید همه چیز رو کوتاه تر کرده باشی.

  20. King کاربر می‌گوید

    درود سال نو مبارك منبع دارين كه خود درمانى هالك يك ميليارد برابر ولورينه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام . سال نو مبارک .
      هیچ منبعی نمیاد قدرت زود درمانی هالک رو یک میلیارد برابر ولورین بداند . اصلا زود درمانی ولورین در حالت عادی سریعتر از هالک هست . اصلا خود شما به نظرتون این حرف اصلا با عقل جور در میاد ؟! حتی یک هزارم درصد ؟؟!! حتی طرفداران پروپا قرص هالک هم به این حرف میخندند .
      شما از این بابت مطمئن باش .

    2. Bob کاربر می‌گوید

      سلام سال نو شما هم مبارک، جواب سوال شما بله هست یه منبع قرار دادم ،کسی نتوانسته این مورد رو رد کنه. وقتی که هالک دیگه خیلی عصبانی باشه قدرت بازگردانی سلامتش به یک میلیارد برابر ولورین میرسه.
      اما باید عصبانی باشه وگرنه تو حالت آرامش می‌تونه سریعتر از ولورین سلامتی اش رو به دست بیاره. دیگه چیزی که ندیدم رو نمیام بگم.

      1. Bob کاربر می‌گوید
      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        در این منبع فقط نوشته که هالک در مواقعی ثابت کرده که زود درمانیش سریعتر از ولورین هست . همین . یعنی فقط بعضی وقت ها اینجور بوده که اونم به نظر شخصی نویسنده بر میگرده . وگرنه به نظر شخصی من قدرت و سرعت زود درمانی هالک در حد ولورین نیست .
        منم نگفتم که هیچ منبعی نمیاد قدرت زود درمانی هالک رو سریعتر از ولورین بدونه . ! من چنین چیزی نگفتم . اگه این حرف رو میزدی ، نمیگفتم که قطعا دروغه . چیزی که در حرفات تعصب بینهایتت روی هالک رو به رخ میکشه و پوچی خیلی از این حرفاتو نشون میده این کلمه ( یک میلیارد ) هست . من هنوزم نفهمیدم که این یک میلیارد رو تو از کجا در آوردی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟؟!؟؟؟!؟ خوب قشنگ میگفتی که قدرت زود درمانیش سریعتر از ولورین هست . دیگه این یک میلیارد رو باهاش ترکیب نکن . حداقل یه چیزی میگفتی که به احتمال یک میلیاردیم درصد با عقل جور در بیاد . یک میلیارد برابر چیه دیگه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

        1. Bob کاربر می‌گوید

          خوب شما به اون لینکی که از سایت کوارا گذاشتم سر بزنید، لینکش رو گذاشتم، لینک:
          https://www.quora.com/What-are-Hulks-powers-and-abilities#
          زود قضاوت نکنید من چیزی رو که ندیده باشم نمیام بگم، سوال در اونجا اینه که: توانایی ها و قدرت های هالک چیست؟
          یک شخص اینجوری توضیح داده و کسی نتوانسته ازش ایراد بگیره. جواب سوال شما از سایت کوارا هستش. آره باورش سخته اما اینجوری توضیح داده.

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            بیخیال . چرا هرچی میشه ، میری سراغ سایت کوارا ؟؟؟!!؟؟؟ مگه اونجا هر چی که بگن درسته ؟؟!؟
            تو از این کوارا دست بردار . اونجا هم طرفداران نظر میدن دیگه . منم میتونم نظرمو اونجا بنویسم . حالا هرچی که در کوارا باشه ، کلام خدا که نیست که دیگه . هرچی میشه میگی فلانی اومده در کوارا اینو گفته . خوب شاید اونم طرفدار هالک بوده .
            گفتی که همه حرفاتو ثابت میکنی اما نمیتونی . میشه بگی که در کدوم کمیک به طور مستقیم و غیر مستقیم به یک میلیارد برابر بودن سرعت زود درمانی هالک نسبت به ولورین اشاره شده ؟؟؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا باز میگی در کوارا فلان شخص اینو گفته . هرکی که هر جایی یک حرفی را زد ، باید و باید بتواند ثابتش کند . در غیر این صورت حرفش کاملا نامعتبر به حساب میاد. آخه انگار به قول کاربر king ، کوارا کلام و وحی خداست . !! نه خیر در کوارا هم ، هرکی ، هرچی رسید میگه . حالا دلیلی نیست که هرچی در کوارا نوشته کلام وحی باشه که . یکم تحقیق کن و از صحت یک حرف مطمئن شو و بعد بیا اینجور با اطمینان بگو .

  21. Bob کاربر می‌گوید

    خوب تو سایت کوارا شخصی که نظر میده باید از شخصیت های مارول اطلاعات کافی داشته باشه، تا نظرش رای بیاره. خوب پس اگه چرت و پرت بگه نظرش رای نمیاره در این صورت ارزشی نداره اما اگه یه نفر دیگه بیاد منطقی یه نظر بده خوب قطعاً نظرش رای میاره اگر هم ایرادی داشته باشه بقیه میتونن ازش ایراد بگیره فکر کنم مثل همون superhero database باشه با این تفاوت که باید توضیح بدن، من نگفتم که کوارا وحی و کلام خداست!! الان هرکس این جمله ای رو که تو کامنت ات گفتی ببینه راجب من بد فکر میکنه.
    من نگفتم نمیتونم حرفم رو ثابت کنم گفتم همه مواردی که تو سایت کوارا راجب هالک گفتن رو خودم میتونم با اطلاعات خودم به شما توضیح بدم اما شما حرف منو باور نمیکنید.
    اوه راستی یادت میاد که گفتی اگه ثور بیاد میولنیر رو، رو هالک رها کنه چی میشه؟ خوب خودم میتونم توضیح بدم اما کوارا به شما توضیح کافی رو داده،لینک:
    https://www.quora.com/What-would-happen-if-Thor-placed-his-hammer-on-Hulk
    خوب نظر اول که میگه هالک از پسش برمیاد بیشتر از ۱۴۰۰ رای اورده، و میگه حتی Joe fix هم می‌تونه از پسش بر بیاد و این همه
    آدم هم این نظر رو پسندیدن، بقیه نظرات هم کمتر از ۲۰۰ رای آوردن.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      میدونستم که دوباره یه لینک از کوارا میزاری .
      اولا که نمیدونم این که میگی نظر اول چندتا رای اورده رو از کجا میگی . چون کوارا اینجوری نیست . فقط تعداد بازدید از نظرات را نشان میدهد که نظر اول معمولا بیشترین بازدید را دارد که البته طبیعی هم هست .
      نه انگار تو واقعا فکر کردی که کوارا کلام و وحی خداست ؟!؟!؟!؟!؟! حالا طرف اومده هر چرت و پرتی که رسیده رو گفته و تو هم میگی کسی نتونسته ازش ایراد بگیره . !!!!! بیخیال . یک نفر رو دیدم در کوارا میگفت که شزم به تنهایی تمام انتقام جویان را شکست میدهد . کلی هم توضیح داده بود . هیچ شخصی هم ازش ایراد نگرفته بود . حالا هر موقع وقت کردم ، لینکش را پیدا میکنم و قرار میدهم . حالا هم چند تا طرفدار افراطی هالک اومدن و برای خودشون هر چرتی که رسیدن رو میگن . آخه کدون آدم عاقلی باورش میشه که زود درمانی هالک بیشتر از ولورین باشه ؟!؟!؟ حالا دیگه یک میلیارد برابرش به کنار . نمیدونم اون یارو با چه فرمولی حساب کرده بود که به این عدد رسید . اما شاید این باید یک میلیارد رو در مخرج کسر قرار میداده و یادش رفته . ( صرفا جهت مزاح . ) . هههههههههههه کلا در کوارا مطالب چرت و نامعتبر و استدلال های اینچنینی که هیچ اعتباری هم ندارند زیاد پیدا میشه . دیگه حرفی ندارم .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        توی سایت کوارا اگه اکانت داشته باشی میتونی به نظری که ازش خوشتون اومده رای بدین فقط باید روی گزینه upvote (رأی موافق) کلیک کنید، ربطی به تعداد بازدید نداره.
        چی؟ نه! من همچین حرفی نزدم!! خوب اون نظری که شما میگید چقدر رای آورده بود؟ اگه حرف شما درست باشه باید خیلی کم رای آورده باشه. همچنین اگه چرت و پرت بگه ممکنه نظرات بعدیش‌ هم رای نیارن.میتونید لینکش رو بزارید، البته اونجا هم آدم های غیر منطقی هست، اما بیشتر نظرات اونجا رو آدمای منطقی میدن، مثلاً من میتونم اسم چند نفر از این آدما رو بدم که طرفدار یک شخصیت هستن اما روش تعصب ندارن و همیشه نظراتشان بیشتر از ۱۰۰ تا رای آورده.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          این بحث دیگه باید بسته بشه چون شما دارید اشکارا دروغ میگید . قبول هم نمیکنید . فقط و فقط یک مدرک بده که زود درمانی هالک یک میلیارد برابر ولورین باشه ؟!؟!؟! فقط یک مدرک منطقی بده .

          1. Bob کاربر می‌گوید

            من دروغی نگفتم، گفتم این شخص اومده و در سایت کوارا این حرف رو زده شما هم میتونید ببینید. خوب تو کمیک یه بار هالک تمام ماهیچه های بدنش سوخت میتونم بگم به زغال تبدیل شد و حتی میشه گفت که استخوان هایش هم سوخته بود تونست فقط و فقط با فکر کردن تو چند ثانیه همه‌ی سوختگی هاش رو احیا کنه و به حالت اول برگرده تازه اون شخصیت پروفسور هالک بود کسی که به اندازه خود هالک قدرتمند نیست چون مثل اون نمیتونه عصبانی بشه و حتی عصبانی نشد فقط کمی تمرکز کرد، حالا خود هالک تو نهایت خشمش وقتی تونست با سونیک کلپ یک دنیا رو نابود کنه (incredible hulk#126) نتونه یه همچین کاری بکنه؟ خود ولورین دو بار وقتی تمام ماهیچه های بدنش رو از دست داد کشته شد یه بار MAESTRO این طوری کشتش یه بار هم king Thor. الان بحث سر این بود که هالک قویتره یا ثور همه چی رو بردیم رو یه بحث دیگه. در کل میتونم بگم که هالک تو کل قهرمان های دنیای مارول بزرگترین فاکتور سلامتی رو داره (البته فکر کنم فاکتور سلامتی سنتری بهتر باشه، شاید). من نفهمیدم الان مشکل اینه که من گفتم که این موردش یک میلیارد برابر ولورین هستش؟ اگه الان به خاطر این حرف من ناراحت شدین باشه من دیگه حرفی ندارم.

  22. King کاربر می‌گوید

    درود اونی که تو ساین کوارا با بحث به قول شما منطقی بدون دلیل و مدرک میاد توضیح میده که زود درمانی هالک یک میلیارد برابر لوگانه و عده ای نظرشو تایید میکنن که به شخصه اصلا نرفتم ببینم چند نفرن و یک سری هم میان از این نظریه دفاع میکنن و بحث میکنن اصلا کار عقلانی ودرستی نیست و هیچ اطلاع درستی از این شخصیت ها ندارن مگر اینه که با مدرک ونه فقط نظر که تایید
    شده باشه اون وقت این حرف درسته اخ یک میلیارد برابر ولورین زود درمانی هالکه اصلا تو عصبانی ترین حالتش !!! میدونی یعنی چی نمیدونم اگر با مدرک شما اثبات کنی ما رو هم از گمراهی در میاری منم میام نظر میدم ودلایل خودمو دارم و یک سری از قدرت های مرد عنکبوتی رو فاکتور میکنم و میگم که این شخصیت قوی ترین شخصیت کل مارول و دیسیه حتی بالا تر از والای همگان و پرزنس و یک سری هم میان میگن درسته ولی مدرکی که اثبات کنه ندارم و فقط نظرم ودلایلمو گفتم با سپاس

  23. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    پاسخ به کاربر bob :
    تا جایی که من اطلاع دارم هالک هیچ وقت نتوانسته King Thor را شکست بدهد . هیچ وقت هیچ وقت . چه برسه به کشتن . !!!!
    King Thor به علت دسترسی به یک منبع انرژِی فوق قدرتمند به نام ( نیروی اودین ) کلا در سطح دیگه ای از قدرت قرار دارد . در ضمن King Thor توانسته هالک را بکشد . البته نسخه معمولی هالک را . هیچ وقت تا از صحت حرفی اطمینان نداری اون حرف رو نزن.
    حالا ماهیچه هاش زود درمان شده که چی ؟! این قراره یک میلیارد برابر بودنش رو ثابت کنه ؟؟!! گفتی تو دیگه حرفی نداری ؟؟ نبایدم داشته باشی . با این حرفای بیخودی که میزنی . اینجا کمیکه و اینجور اتفاقات زیاد رخ میده . اگه یک بار بیشتر بودن سرعت زود درمانی هالک ثابت شده ۱۰۰ بار هم خلافش ثابت شده . حالا یک نویسنده ای میخواسته بگه که سرعت زود درمانی هالک خیلی زیاده .

    1. Bob کاربر می‌گوید

      نه نه نه، نگفتم هالک king Thor رو شکست داد گفتم king Thor و MAESTRO تونستن ولورین رو بکشن.هر کدوم یک دفعه.king Thor تونست کل پوست و گوشت کله ولورین رو با یک نگاه از بین ببره و این طوری ولورین کشته شد یه بار هم MAESTRO اون رو کشت و اسکلت اون رو به عنوان یادگاری نگه داشت حالا چطوری اونو کشت نمی‌دونم اما این مورد یه بار اتفاق افتاده.
      خوب آره دیگه، اون نسخه از هالک اسمش پروفسور هالک بود این نسخه که یه نمونه اش رو تو انتقام‌جویان پایان بازی دیدیم برخلاف هالک زیاد عصبانی نیست پس قدرت چندانی هم نداره، ولی یه همچین شاهکاری تو کمیک داره. آره به نظر نویسنده برمیگرده، اما کجا صد بار ثابت شده که هالک زود درمانی ضعیفی داره؟ در هر صورت هالک زود درمانی سریعتری نسبت به ولورین داره (مگر اینکه خلافش رو ثابت کنی) حالا یک میلیارد برابر یا نه من نمی‌دونم تو سایت کوارا این مورد رو دیدم. اگه شاهکار ها رو هم مقایسه کنیم می‌بینیم که سریعتره، فکر کنم شاید سنتری تنها قهرمانی باشه زود درمانی سریعتری به نسبت هالک داره، حالا اگه شما اطلاعاتی در این مورد دارید لطفاً با ما هم تبادل اطلاعات کنید.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        درسته . متاسفانه من اشتباه متوجه شدم .
        راستش نه اطلاعات آنچنانی راجب اینکه زود درمانی هالک سریعتره یا ولورین ندارم که با اطمینان کامل اظهار نظر کنم . نظر شخصی خودم اینکه زود درمانی ولورین سریعتره . حالا شایدم من اشتباه میکنم . چون هالک هم یکی از سریعترین زود درمانی ها را بین انتقام جویان دارد . اما خوب این وسط با یک دو دو تا ، چهار تای ساده میشه به بیخود و نامعتبر بودن این عدد یک میلیارد پی برد .
        مقایسه پروفسور هالک و هالک معمولی یکمی سخته . یعنی به نظرم اینکه با اطمینان کامل بشه گفت که کدومشون برتر و قویتره ، واقعا سخته . هالک معمولی از اونجایی که کنترل بنر روش خیلی کمتره ، بنابراین هرچه عصبانی تر بشه ، غیر قابل توقف تر هم میشه و قدرتش در طول جنگ زیاد و زیادتر میشه . به طوری که میتونه خیلی سریع شخصی مثل جاگرنات رو زمین گیر کنه و شکست بده . از طرفی پروفسور هالک شاید از این امتیاز بی بهره باشه اما در عوض هوشش زیادتر هست و میتونه در جنگ خیلی عاقلانه و معقولانه تر عمل کنه . این نسخه و حالت MAESTRO هم یجورایی اینده همان پروفسور هالک هست . یعنی یجورایی همان پروفسور هالک هست که یک مقداری سنش زیادتر شده . مهارت جنگ خیلی خوبی داره و خیلی هوشمندانه و زیرکانه مبارزه میکنه . حالا هر دو نسخه ویژگی های خاص خودشون را دارند . البته نظر شخصی من هالک معمولی هست که قدرتش واقعا در کمیک از نمودار ها خارجه . مثلا World War Hulk ، هم از نظر من همان نسخه معمولی هالک هست که به پتانسیل های بالای خودش رسیده و مهارت جنگ بالای هم دارد . حتی World Breaker Hulk ، هم یجورایی همان نسخه معمولی هالک هست که به پتانسیال های تقریبا نهایی خودش رسیده . حالا دیگه Uni Hulk و SPH قضیشون کاملا متفاوته . toba hulk هم که کلا قضیش با همه اینها متفاوته .
        یک نکته اضافی هم بگم که هالک چندین تا جمله معروف در کمیک داره :
        مثلا یکی اینکه هالک چندین بار گفته که از بین کل انتقام جویان فقط ثور هست که اونو تهدید میکنه و میتونه هالک را به چالش بکشه .
        دومی مثال اینکه یک بار هالک میگه که ترجیح میده با یک ارتش چند هزار نفره جاگرنات مبارزه کنه تا ثور مبارزه کند . !!
        هالک حتی یک بار گفته که بین ثور و سنتری ، ترجیح میده با سنتری درگیر بشه . !!
        سومین مثال اینکه هالک گفته شاید بیشتر انتقام جویان از دکتر استرنج و جادو های سیاهش بترسند اما هالک ازش ذره ای هم ترس نداره .
        احتمالا خودتون هم از این موارد و یا حداقل بعضی از آنها اطلاع داشتید ولی من خواستم که ذکر کنم .

        1. Bob کاربر می‌گوید

          خوب بیشتر جملات در این کامنت از نظر من ایرادی ندارن، به هرحال نظره دیگه.
          فقط این آخر، خوب احتمالاً هردومون میدونیم که مربوط به نظر نویسنده میشه چون خود ثور هم یه همچین حرف هایی زده و دلیل بر این نیست که هالک میترسه، یه بار ثور گفت که نمیتونه هالک رو کتک بزنه و یه بار هم گفت که هالک می‌تونه قویتر از اون باشه، دیگه برمیگرده به نظر نویسنده. اون جمله اول درسته چونکه تو تمام انتقام‌جویان به نظر من فقط ثور به هالک چپ نگاه می‌کنه و اگه هالک نباشه ثور قویترین انتقام جو میشه. و به نظر من در انتقامجویان به نسبت بقیه انتقام‌جویان هالک بیشترین شانس رو برای شکست دادن ثور داره.

  24. King کاربر می‌گوید

    قوی ترین و قدرتمند ترین انتقام جو توره هالکم خیلی قویه ولی زیادی بزرگش کردی به نظرم ویژن و اسکارلت ویچ قادر به شکست هالک هستن

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام و وقت بخیر .
      تعصبش اجازه نمیده حقیقت را قبول کند . وگرنه هر شخصی که توضیحات من را بخواند ، کاملا متوجه میشود که هالک اونقدرام قوی نیست . حالا این شخص میگه فلان شخص اومده در کوارا اینو گفته . یعنی نظر استن لی بالاتره یا حرف یک نفر در کوارا ؟! . بگذریم .
      موفق باشید .

  25. Bob کاربر می‌گوید

    خوب من فکر کردم همه چی تموم شد، اما باشه دوباره شروع میکنیم.
    در پاسخ به کامنت کاربر king :
    خوب شما درست میگید ثور با وجود میولنیر از هالک قدرتمند تره اما از هالک قویتر نیست در MCU که تو فیلم انتقام‌جویان یک دیدیم چرا، در کمیک که بحث ما قویترینه نه قدرتمندترین هالک هم از ثور قویتره، هالک همیشه از ثور قویتر بوده به جز دو سه مورد که الان توضیح میدم، یه بار تو یکی از سری کمیک های what if این دو داشتن باهم کلنجار میرفتن که معمولا این موارد رو حساب نمیکنن، یه بار ثور تو یکی از نسخه های قدرتمندش king Thor تونست هالک رو در نسخه عادی بکشه، یه بار ثور تونست یک ساعت در برابر قدرت فیزیکی هالک مقاومت کنه، این سه مورد بودن.
    مورد بعد شما میگویید که ویژن و اسکارلت ویچ میتونن که هالک رو شکست بدن، خیال همه رو راحت کنم تو کمیک که اسکارلت حریف هالک نشده تو یکی از کامنت هام توضیح دادم اما ویژن، تو یکی دیگه از کمیک ها هالک ویژن رو کشت چطور؟ برید یه سری به کمیک avengers 685 بزنید میفهمید، حالا اما حرف شما یه جورایی درسته چونکه اونها به هر حال توانایی شکست هالک رو دارن اما این به این معنا نیست که هالک از اونها شکست میخوره تمام، اونها فقط توانایی این کار رو دارن که تو MCU این دو شخصیت هم میتونن ثور رو شکست بدن. من خودم چند سال پیش یه لیست از کسایی که میتونن هالک رو شکست بدن ساختم، تو این لیست حتی بلک ویدو هم جا داره چونکه می‌تونه هالک رو آروم کنه اما بعد از اینکه هالک رو به بنر تبدیل کرد احتمالاً میخواد اونو بکشه که هالک اجازه مرگ رو به بنر نمیده، خوب پس بلک ویدو توانایی شکست هالک رو داره اما هیچ وقت برنده نمیشه.
    حالا اگه این مواردی که شما گفتید نظر شخصی شماست من با نظر شخصی هیچکسی مشکلی ندارم.
    در پاسخ به کامنت کاربر استیو راجرز:
    لطفاً این غرور رو بزارید کنار، تو تمام کامنت های شما فقط نتونستم نظر طرفداران و نظر استنلی رو رد کنم این غرور باعث شده که توهین کنید مسخره کنید و خلاصه حرف های ناسزا به دیگران بزنید، من هیچوقت نگفتم نظر فلان شخص در سایت کوارا بالا تر از نظر استنلی هستش، اتفاقاً نظر استنلی رو یه امتیاز برای ثور حساب کردم، راستی یادت میاد که گفتم طرفداران ثور از هالک بیشتر هستن؟ لینک:
    https://www.cheatsheet.com/entertainment/who-is-the-most-popular-marvel-superhero.html/
    این در مورد MCU هستش که هالک رو اصلا تو لیست نمی‌بینیم.
    در مورد کمیک، لینک:
    https://www.google.com/amp/s/observationdeck.kinja.com/something-i-found-marvel-character-popularity-poll-cb-1568108064/amp
    هالک رتبه هجدهم رو داره، تازه این هالک برای کمیک هستش که خیلی قویه.
    خوب شما یه کار دیگه انجام بدین تا بحث رو کوتاه تر کنیم،فقط به این سوالات من جواب بدین.
    ۱-چرا ثور رو از هالک قویتر میدونید؟ (چه در کمیک چه در MCU)
    ۲- امتیاز نبرد ها مهمه،اون تاریخچه صحیح نبرد رو حاضر نکردین؟یا تاریخچه من مشکلی نداره؟
    ۳-من هرچی گشتم اون مورد که گفتید مارول فاندوم امتیاز استقامت رو برابر زده پیدا نکردم، میتونید لینکش رو بزارید؟
    ۴-شما امتیاز شاهکار هارو برای ثور میدونید، چرا؟ من در مورد شاهکار های ثور تحقیق کردم، و می‌خوام یه مقایسه کوچکی قرار بدم. ثور مار میدگارد رو بلند کرد، هالک وزن یه ستاره رو بلند کرد.
    ثور دربرابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی مقاومت کرد، هالک دربرابر انفجار یک ملیون ستاره مقاومت (البته احتمالا به اون فشار هم وارده شده) کرد، ثور با یک مشت یک سیاره رو نابود کرد، Joe fix ضعیف ترین نسخه هالک یک شهاب سنگ دو برابر زمین رو با یک مشت نابود کرد، ثور دربرابر انفجار روز قیامت مقاومت کرد، هالک دربرابر انفجاری مقاومت کرد که می‌تونست یک دنیا رو نابود کنه، هردو دربرابر انرژی گرانشی یک سیاهچاله مقاومت کردن با این تفاوت که هالک نه تنها مقاومت کرد بلکه اون سیاهچاله رو باز نگه داشت پس بزرگتره.اگه شما مواردی برای مقایسه دارید لطفاً به ما هم بگید.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      آخرش نظر طرفداران مهم هست یا نه ؟!؟؟؟! من نفهمیدم . آخرش مهم هست یا نه ؟؟؟؟؟!!؟؟
      من دارم میگم که در سایت Superheroe Datebase ، حدود ۷۰ درصد کاربران گفتند که ثور در نبرد با هالک پیروز میشود . بیشتر طرفداران و بیشتر منابع دارن میگن که ثور قدرتمند تر از هالک هست و در نبرد پیروز میشود . تو میگی نظر طرفداران و استن لی به کنار . بعد اومدی میگی که « سایه نشینان بالا » ، بیاندر نیستند چون بیشتر طرفداران میگن و در سایت superhero datebase ، اکثرا اینو قبول نکردن و میگی که کاربران اون سایت خیلی حرفه ای هستن. لااقل موضعت رو مشخص کن . یا نظر طرفداران مهم هست یا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟ دیگه نمیشه که هر وقت تو بخوای نظرشون درست باشه و هر وقت تو نخوای نظرشون از روی طرفداری باشه. داری میگی طرفداران ثور بیشتر از هالک هستن و برای همین بیشتر طرفداران میگن که ثور قدرتمندتر از هالک هست . داری میگی طرفداران عاشق چشم و ابرو اسکارلت ویچ شدن و بهش رای دادن . داری میگی خیلیاشون هالکو نمیشناسن . !!!! چی شد ؟؟؟؟؟!!؟! هالکو نمیشناسن و از روی قیافه رای میدن اون وقت « سایه نشینان بالا » ، را کامل میشناسن . !!!! هالکو نمیشناسن ؟؟؟؟!!؟؟؟؟ چی شد ؟؟؟؟!!؟؟؟ هالک از معروفترین ابرقهرمانان کمیکه و اشخاصی هم که اصلا کمیک در عمرشون نخوانده اند هالک را میشناسن . اما « سایه نشینان بالا » ، چی ؟؟!!؟؟ تعداد افرادی که آنها را بشناسن ، خیلی محدود هستند . در ضمن همین سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ بود که تئوری بیاندر بودن آنها مطرح شد . در خود کمیک هم مطرح شد . دارم میگم در خود کمیک . !! وقتی خود کمیک اینو گفته ، دیگه طرفداران کی باشن که اینو نقض کنن ؟؟؟!!!؟؟!!؟
      بزار تا خیالتو راحت کنم . هالک از سیلور سرفر هم ضعیفتره . طرفداران گفتن . نگو هالکو نمیشناسن و عاشق چشم و ابرو سیلور سرفر شدن . نگو . ! هالک از دکتر استرنج هم ضعیفتره چون طرفداران اینو گفتن . !! نگو که هالکو نمیشناسن و عاشق چشم و ابرو دکتر استرنج شده بودن و به قیافه رای دادن .
      راستی اگه به قیافه باشه که قیافه هالک خیلی خیلی خفنه . !!!! عجیبه . !! اگه به قیافه باشه که هالک از همه ابرقهرمانان معروف که الان در ذهن من هستن که خفت تره .
      دیگه هم جوابتو نمیدم.

      1. Bob کاربر می‌گوید

        خوب قطعا نظر طرفداران یک امتیاز مهم محسوب میشه اما در شرایط عادی که ما شواهدی داریم فقط تعیین کننده نیست، منم این امتیاز رو به ثور دادم، نمی‌دونم من گفتم نظر استنلی به کنار؟واقعا؟! منابع که نمیشه گفت بیشتر اونها چون اشتباه هستش. خوب حالا من یه چیزی گفتم اما بازم امتیاز طرفداران رو به ثور دادم حالا من یه سوال دارم کجا گفتم که اصلا نظر طرفداران مهم نیست؟ تو هر نبردی این مورد باید حساب بشه اما فقط زمانی تعیین کننده میشه که دیگه هیچ چاره و راهی نداشته باشیم مثل همون ماجرای SPH vs RKT.
        خوب طرفداران این حرف رو گفتن خوب باشه این مورد به نفع این شخصیت ها هستش،هالک یه جورایی بر عکس اون چیزی که فکر میکنن محبوب نیست این رو قبلاً گفته بودم نگفتم کسی هالک رو نمی‌شناسه. جدی از قیافه هالک خوشتون اومده؟جالبه.

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اما پاسخ به سوالاتتون :
      ۱_ دلایلم را چندین و چند بار در نظرات و کامنت های ارسالی قبلی ام در همین سایت و در همین مقاله قرار داده ام . دیگه واقعا نمیتوانم باز هم دلایل را ذکر کنم . بخوام خیلی خیلی خیلی خلاصه بگم ، باید بگم که مهارت جنگ ثور خیلی خیلی بیشتر از هالک هست . همچنین ثور یک سلاح فوق قدرتمند که یکی از قدرتمندترین سلاح های ابرقهرمانی مارول به حساب هست ، را در اختیار دارد . انرژی ذاتی ثور به عنوان یک خدا بیشتر از هالک هست . مثلا ثور تا به حال نشان داده است که بدون پتک میولنیر ، هم توانایی پرواز و هم توانایی کنترل آب و هوا و توانایی کنترل صاعقه را دارد . انفجار گاد بلست از انرژی ذاتی ثور منشا میگیرد . همچنین ثور توانایی کنترل زمین در مقیاس گسترده را دارد .
      دلایل کامل را در نظرات قبلی ام توضیح دادم .
      در مورد MCU هم تقریبا همین موارد هست که به آنها هم چندین و چند بار اشاره کردم . باز هم خیلی خیلی خلاصه بگم که ثور در MCU ، هالک را با استفاده از انرژی ذاتی خودش شکست داده است . همچنین ثور سلاح قدرتمندی دارد که با یک اشاره میتواند کار هالک را تمام کند . مهارت جنگ ثور در MCU ، خیلی محدود شده اما باز هم به مراتب بیشتر از هالک هست .
      ۲_ فعلا در دوران نوروز اصلا وقت ندارم . باید یکی یکی نبرد ها را برسی کنم و بعد لیست کامل و صحیح را آماده کنم که وقت خیلی زیادی میطلبد . اما هر موقع وقت شد ، سعی میکنم که این کار را انجام دهم .
      ۳_ لینک مذکور را همراه با تاریخچه قرار میدهم . چون فعلا به دلایلی نمیتوانم . هرچند که فعلا استقامت هالک را یک درجه بیشتر اعلام کرده . اما اولین باری که من دیدم امتیاز استقامت ثور بیشتر بود . بعدش مساوی شد و الان هم فکر کنم که از هالک یک درجه بیشتر هست .
      ۴_ در مورد شاهکار ها هم قبلا در نظراتم توضیح دادم . نظراتم در همین مقاله موجود هست ، اگه خواستید ، میتوانید ببینید . شاهکار های هالک برتر نیست . حالا شما هر چی دوست دارین بگین و فکر کنید .

      1. Bob کاربر می‌گوید

        خوب توضیح دادی اما ردشون کردم حالا دوباره ردشون میکنم.مهارت جنگی انرژی ذاتی و سلاح نمیتونن ثور رو از هالک قویتر کنند نه گاد بلست نه رعد و برق و نه طوفان و سیل حتی نیروی دیوانگی جنگجویان هیچکدوم نمیتونن هالک رو شکست بدن هیچکدوم، هالک به خاطر وجود استقامت بی نهایت مقاومت باور نکردنی و عامل شفابخشی بزرگ و قدرت فیزیکی بینهایت می‌تونه از همه اونها جون سالم به در ببره، فکر کنم منظور شما استورم بریکر باشه درسته اما کی گفته پروفسور هالک اجازه میده ثور با یک اشاره سرش رو قطع کنه در حالی که خود ثور اصلا وضعیت جسمانی مناسب نداره؟!؟!؟! حتی در MCU هم هالک از ثور قویتر بود تو انتقام‌جویان یک دیدیم از نبرد که بگذریم اون با دو دست نیروی یک دست هالک رو مهار کرد، تو کمیک که همیشه قویتر بوده.
        ۲-میخوای تمام نبرد ها رو بیاری جلو؟!؟!؟!؟!
        تعداد نبرد های اونها باهم خیلی زیاده همین مواردی رو که گذاشتم مقایسه کن چون اگه تمام اونها رو مقایسه کنی باز هم به این مواردی که گفتم بر میخوری.
        ۳-جالبه اول از همه که کلا امتیاز استقامت به نفع ثور بود، یکمی گذشت مساوی شد، بعد از یه مدتی یک درصد به نفع ثور تغییر کرد حالا یکم دیگه میبینیم کلا به نفع ثور میشه نه؟ شوخی بسه من اینهمه لینک گذاشتم دیگه و سخت نبود تو داری آشکارا دروغ میگی به من ربطی نداره!!!!
        ۴- تو توضیح دادی ولی من کامل تر از تو توضیح دادم همینجوری داری آشکارا دروغ میگی تو کلا گفتی که:
        ««گفتی شاهکار ه برای هالک ؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟ نه خیر اصلا اینطور نیست . تعصبو بزاری کنار خودت
        میبینی . من میدونم که نسخه معمولی و اصلی
        اصلی هالک چه کار هایی کرده . شیگفت انگیز بوده . اما نه شگفت انگیز تر از شاهکارهای نسخه و حالت معمولی و اصلی ثور . ثور در برابر ( نیروی فونیکس ) ایستادگی کرده است ؛ همچنین در برابر گالاکتوس ؛ تانوس را شکست داده است ؛ در برابر یک سیلیستیال قدرتمند ایستادگی کرده است ؛ هرکول و گلادیاتور را شکست داده است ؛ سابقه شکست بتاری بیل ، دکتر استرنج ، سیلور سرفر و آدام والارک را به طور همزمان دارد . ( البته با استفاده از سنگ بینهایت قدرت . ) ؛ و … ، شاهکار های بسیار زیاد دیگر . ثور همچنین توانسته با یک ضربه سیارات را از مدارشان خارج کند ؛ مار میدگارد را بلند کند ؛ در برابر انرژی گرانشی یک ستاره نوترونی و یک سیاهچاله مقاومت کند ؛ و … . همه این موارد مربوط به نسخه و حالت معمولی شخصیت ثور هست.»» خوب تو این موارد رو گفتی حالا نوبت منه، هالک توانست سیستم زره ای pod رو نابود کنه تونست روح سوار رو با یک مشت شکست بده تونست بلک بلت رو شکست بده تونست یک با با ثاندر کلپ OBA رو شکست بده، دربرابر دو سلستیال ایستادگی کرد، هرکول رو شکست داد گلادیاتور رو شکست داد تازه بدون سنگ بینهایت، خود ثور در حالت دیوانگی جنگجویان هم حریف هالک نمیشد و… خلاصه کلی شاهکار دیگه که وقت نمیشه به همه اونها اشاره کرد از دیگر شاهکار های اون: تونست وزن یک ستاره ۳۳۳۰۰۰ برابر زمین رو بلند کنه، ضعیف ترین نسخه هالک یک شهاب سنگ دو برابر زمین رو با یک مشت نابود کرد، در برابر انفجار یک ملیون ستاره مقاومت کرد، تونست نه تنها دربرابر انرژی گرانشی یک سیاهچاله مقاومت کنه بلکه اون سیاهچاله رو باز نگه داشت، یک دنیا رو با سونیک کلپ نابود کرد، دربرابر انفجاری مقاومت کرد که می‌تونست یک دنیا رو نابود کنه، فینگ فانگ فوم رو به ماه پرتاب کرد،یک سیاره رو سر هم نگه داشت و…نمی‌دونم با این وجود چطور شاهکار های ثور از هالک بیشتر هستن.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          متاسفم برای جامعه کمیک ایران که امثال تو جزئی از اون هستند. خودت قبلا گفتی که خیلی از طرفداران ممکنه هالکو نشناسن ، یا از روی طرفداری رای بدن ، یا عاشق چشم و ابرو امثال اسکارلت ویچ شده باشن ، یا به قیافه رای بدن و خلاصه از اینجور حرفا!! بعد جالبه که حالا اومدی میگی که این طرفدارا کمیکو خوردن و قطعا به خوبی همه را میشناسن و « سایه نشینان بالا » ، را به خوبی میشناسن و خلاصه از اینجور حرفای مفت.
          ببین من نمیدونم این شاهکار هایی که گفتی همش مربوط به نسخه عادی هالک بوده یا نه ؟! اما نیازی نیست که جای دوری بری و زیاد به خودت سخت بگیری . یعنی قبلا توضیح دادم که شاهکار های ثور ، کاملا برتر هستند اما الان میخوام یک چیز خیلی ساده بگم :
          هالک در برابر تانوس مثل یک اسباب بازی بود و شکست خود . خیلی خیلی بد هم شکست خورد . در صورتی که ثور در یک مبارزه تانوس را به طرز عجیبی شکست داد . در مبارزه ای که فکر میکنم از کمربند قدرت هم استفاده کرد . مثال دیگر اینکه هالک با یک مشت زئوس به سرزمین رویا ها !! پیوست اما ثور به مدت خیلی طولانی با زئوس وارد جنگ شد و زئوس را زخمی کرد . مثال دیگر اینکه هالک در برابر ووید کاملا ناکام بود به حدی که ووید داشت هالکو قطع نخاع میکرد !! ، اما ثور ، خیلی خوب با ووید جنگید و در نهایت سنتری را کشت . مثال بعدی اینکه هالک از سیلور سرفر به طرز بدی شکست خورد اما ثور نبرد های کاملا نزدیکی با سیلور سرفر داشت و البته چند بار هم با استفاده از توانایی مهارت جنگ زیادش ، سیلور سرفر را شکست داد . و مثال های خیلی زیاد دیگر که الان نمیخواهم بهش اشاره کنم .
          حالا چند تا نکته دیگر را بگویم . اول اینکه در موقعی که ثور ، مار میدگارد را بلند کرد ، توسط طلسم هلا کاملا ضعیف شده بود . دوم اینکه موقعی که هالک سنتری را شکست داد ، سنتری بیشتر قدرت های اصلی خودش را از دست داده بود و فراموش کرده بود.
          راستی تو قبلا میگفتی که خیلیاشون هالکو نمیشناسن. من خودم اشخاصی رو میشناسم که تا حالا فیلم ابرقهرمانی ندیدن و کمیک هم نخودن و هالکو که میشناسن ، هیچ ، طرفدارش هم هستند . !! هالک خیلی شناخته شده هست . تو روی چه حساب و کتابی میگی که خیلیاشون هالکو نمیشناسن ؟!
          بعد اینو بگم که اگه به نظر طرفداران باشه هالک از شخصیت های ثور ، سوپرمن ، واندروومن ، دکتر استرنج ، اسکارلت ویچ ، سنتری ، ویژن ، سیلور سرفر و خیلی از ابرقهرمانان دیگر ضعیفتر هست . اثباتش همان سایت superhero datebase که لینک خیلی از نظر سنجی هاش را قبلا قرار دادم . مگه تو نبودی که میگفتی اینا که میان اینجا رای میدن ، خیلی حرفه این و کمیکو خوردن ؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟ پس حتما دیگه هالک از تمام شخصیت های ذکر شده ضعیفتر هست . ضمن اینکه در کوارا و کامیک واین هم وضعیت دقیقا همینجوریه . حالا فوقش بعضی منابع و طرفداران ، فقط هالکو قویتر از شزم بدونن . یعنی تو بری در کامیک واین و کوارا و ردیت و … ، میبینی که اکثر کاربرانش شخصیت های ثور ، سنتری ، سیلور سرفر ، اسکارلت ویچ ، واندروومن ، اسکارلت ویچ ، سنتری و … ، خلاصه خیلی از ابرقهرمانان دیگر را از هالک قویتر دونستند که حالا علتشو برو از خودشون بپرس و باهاشون بحث کن .
          امروزه هیچ کی هالکو به عنوان قویترین انتقامجو قبول نداره . منظورم اکثر طرفداران هستند . در همین سایت همه دارن میگن که تو روی هالک تعصب داری . بعد به من میگی که تعصب دارم ؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟ بعد به من میگی دروغگو ؟!!؟

          1. Bob کاربر می‌گوید

            وایسا فقط کسی هالک رو نمی‌شناسه که دیگه از دنیای مارول بی خبر باشه منظور من این بود که اطلاعات زیادی از هالک نداره یا اطلاعات کافی نداره مثل من که از ثور اطلاعات آنچنانی ندارم. من گفتم طرفدارانی که کلا به کمیک علاقه دارن کمیک رو خوردن مثال هم زدم اونی که کمیک دوست داره تمام دنیای مارول رو می‌شناسه اونی که از ثور خوشش میاد ثور رو حرفه ای می‌شناسه در مورد بقیه شخصیت ها همینطور. البته من نمیگم که این به این معنیه که از بقیه شخصیت ها اطلاعاتی نداره، اتفاقاً برعکس اما این اطلاعات ممکنه زیاد نباشن.
            مربوط به نسخه های معمولی و حتی ضعیف ترین نسخه ها میشه به جز ماجرای مقاومت دربرابر انفجار یک ملیون ستاره آره منم مواردی رو که گفتی بررسی کردم ولی درست نبود خوب اول اینکه اون نسخه ای از هالک که با زئوس مبارزه کرد green scare بود که از هالک معمولی ضعیفتر هستش چون مثل اون عصبانی نمیشه، مورد دیگه ووید هالک رو قطع نخاع کرد اما ثور به ووید اصلا فرصت نداد به این دلیل این بلا سر هالک اومد،خیل خوب ضعیف بود اما مار میدگارد رو بلند کرد باشه یعنی تو فکر می‌کنی وزنش به پای یک ستاره میرسه؟!؟!
            وقتی که هالک سنتری رو شکست داد، شخصیت های اون کمیک میگفتن که سنتری تا حالا هیچوقت اینجوری قدرتش رو آزاد نکرده بود، خوب دیگه چرا این حرف رو زدن از خودشون بپرس. بعد یه مورد دیگه مگه نگفتی که کمیک اینجوری نیست که مثلاً «pod ثور رو شکست داد و هالک هم pod رو شکست داد پس هالک از ثور قویتره!» تو گفتی کمیک اینجوری مقایسه نمیشه اگر هم بشه، خوب باشه من از این موارد خیلی زیاد دارم میتونم زیاد بیارم یکی روح سوار یکی هم گلادیاتور یکی هم سنتری در نهایت قدرت (البته نه در نهایت قدرت اما شخصیت های اونجا میگفتن که اینجوریه) یکی هم بلک بلت یکی هم OBA بازم هست اما دیگه کافیه تازه green scare تو یکی از کمیک ها با یک مشت موج سوار نقره ای رو شکست داده، حتی تو شاهکار های اون میشه شکست دادن ثور با یک مشت رو هم جا داد.
            خوب هالک رو میشناسن منظورم این بود که اطلاعات زیادی ندارن شاهکار های اون و مواردی از اون رو نمیشناسن، دیگه کسی که اونو نشناسه به احتمال زیاد از دنیای مارول بی خبره، آره طرفدارن میگن ثور و این یک امتیاز هستش اما فقط یک امتیاز و تعیین کننده نیست چون اینجا مواردی هم از هالک حمایت میکنن و هالک هم زیاد محبوب نیست. در کوارا خیر اما در بیشتر نظر سنجی ها آره. من نگفتم تو تعصب داری گفتم غرور بیش از حد داری، و آره به وضوح داری راجب شاهکار ها دروغ میگی و بدون در این مورد هیچ چیزی رو ثابت نکردی.

  26. King کاربر می‌گوید

    درود در جواب كاربر (Bab) ببینید شما واقعا میگید در اونجر یک تور با هالك جنگید و شکست خورد !!! خب تور اصلا قصد اسيب زدن و جنگيدن با هالك رو نداشت وشكستى هم در برابرش نخورد در فيلم راگناروك هم باز تا جاهايى از مبارزه تور اصلا قصد اسيب زدن به هالك رو نداشت تازه پتكشم كه هلا نابود كرده بود و از موقعى كه مبارزه براى تور جدى شد اگر جلوى تور با استفاده از اون دستگاه شوك گرفته نميشد هالك رفته بود براى خودش و در اخر مبارزه هالك وقتى اندازه يك ساختمان پريد و روى تور فرود اومد ديديم كه حتى يه خراش هم به تور وارد نشد حتى هالك باستر استارك هم هالك رو متوقف كرد در انتقام جويان و در فيلم جنگ بينهايت هالك بعد از شكسته سختى كه بعد از مبارزه با تانوس خورد ديگه اصلا جلوش ظاهر نشد وحتى در مبارزه واكاندا بنر با هالك باستر مبارزه كرد وتنها شخصيتى كه در اخر فيلم كه تانوس داشت همه قهرمان ها رو از سر راه برميداشت مقتدرانه ايستاد تور بود واگر ضربه اى كه تور به سينه تانوس وارد كرد به سرش زده بود الان قسمت بعدى اونجر (پايان بازى وجود نداشد) و شما در كامنتتان نوشتيد كه حرف شما يه جورايى درسته چونكه اونها به هر حال توانايى شكست هالك رو دارن اما اين به اين معنا نيست كه هالك از اونها شكست ميخوره !!!!!!!! و نوشتید که در mcu این دو شخصیت میتوانند تور را شکست بدن. شما اگر به مطلب سایت دقت کرده باشید نوشته که جادوی دکتر استرنج و اسکارلت جادوگر اثر خاصی روی تور ندارد در فیلم پایان بازی هم دیدیم که اسکارلت ویچ با استفاده از قدرتش داشت به تانوس اسیب میزد که تانوس دستور شلیک با استفاده از اون جنگ افزار هارو‌ داد که به نیروهای خود تانوس هم اسیب زد و در مورد اون لیستی هم که نوشتید بلک ویدو توانایی شکست هالک رو‌ داره کاملا اشتباهه اگر فیلم هالک رو دیده باشین بنر گفت که میخواستم خود کشی کنم و تفنک رو در دهانم گذاشتم و شلیک کردم و هالک گلوله رو‌ پرت کرد بیرون پس درست اینه که بلک ویدو‌ پرفسور بنر رو احتمال داره شکست بده نه هالکو و قطعا اون رو هم نمیتونه بکشه که شما هم اشاره کردید مگر اینکه یک سری به مردان ایکس بزنه و وسیله ای رو که به گردن ددپول بسته شده بود و همه قدرت های جهش یافته هارو‌ از بین میبرد به بنر ببنده اون وقت مقداری شانس داره که بنر رو بکشه (مضاح) در دنیای سینمایی مارول کاملا مشخص هست که تور کاپیتان مارول ویژن دکتر استرنج اسکارلت ویچ از هالک قدرتمند تر هستند(ممنون از سایت خوبتون)

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام .
      من فقط یک نکته ای را بگم که اون گردند بندی که قدرت جهش یافته ها را از بین میبرد و یا خیلی محدود میکرد ( و یا وسیله های مشابه با اون کارایی ) ، فکر نمیکنم که اثری بر روی هالک داشته باشد . چون اخیرا یک موردی در کمیک تا حدود زیادی ثابت شده است . جهش یافتگی هالک ، یک تفاوتی با بقیه جهش یافته ها دارد . اگر جهش یافتگی بیشتر جهش یافته ها به سیلیستیال ها مربوط میشد ، قضیه جهش یافتگی هالک به شخصیت One Bleow All مربوط میشود . بنابراین فکر نمیکنم که با اون وسیله ها بشه متوقفش کرد . البته این مورد مربوط به کمیک هست . معیار های سینما و MCU تا حد خیلی زیادی متفاوته و خیلی از شخصیت های کمیک مثل همین شخصیت OBA در سینما و MCU حضور ندارند و احتمالا در ادامه هم حضور نخواهند داشت . بنابراین شاید این حرف شما در مورد سینما صدق کند .

    2. Bob کاربر می‌گوید

      خوب من قبلاً بیشتر موارد رو برای کاربر استیو راجرز توضیح دادم واقعا نمیتونم همه اونها رو تکرار کنم به کامنت های گذشته ام مراجعه کنید، فقط یه مورد جادوی اسکارلت در MCU رو ثور تاثیر میزاره اما فقط هالک رو عصبانی می‌کنه ولی در کمیک ماجرا فرق داره خوب بلک ویدیو می‌تونه هالک رو شکست بده اما نه اینکه بکشتش من خودم در ادامه کامنت هم توضیح دادم، ببین تو MCU یه جورایی جز کاپیتان آمریکا (به پایین) همه از هالک قدرتمند تر هستند اما این اشتباهه که اونها رو از هالک قویتر بدونیم تو یکی از کامنت هام توضیح دادم،یه توضیح کوتاه دیگری هم بدم آره گفتم اونها میتونن هالک رو شکست بدن اما این به این معنا نیست که هالک شکست میخوره مثلاً تو یک نبرد بین Aو B، میگیم A می‌تونه B رو شکست بده اما تا حالا سابقه شکست B رو نداشته ولی باز هم توانایی انجام این کار رو داره یه مثال دیگه اگه ثور می‌تونه مثلاً گالاکتوس رو شکست بده این به این معنا نیست که گالاکتوس همیشه شکست میخوره چونکه میتونن دلیل نیست که حتما شکست میخورند. ممنون از شما که حداقل با احترام صحبت میکنید.

  27. نیما کاربر می‌گوید

    سلام آقای استیو راجرز من یه چند سوال از شما دارم اگه پیام رو دیدن یه پیام بذارین ممنون

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام . اگه سوالی دارین بپرسین . خوشحال میشم اگه تونستم جواب بدهم .

  28. محمدرضا کاربر می‌گوید

    سلام
    من خیلی وقته که پیگیر اینجور بحث ها بعنی راجب قدرت و اینجور چیز ها هستم . زیاد هم راجبش اظهار نظر نمیکنم چون قدرت در کمیک معیار ثابتی نیست و بیشتر به عهده نویسندست . من در سایت های خارجی هم خیلی اینجور مسائل قدرت رو پیگیری کردم و نظرات رو خوندم .
    به نظرم ثور خیلی قویتره و قرار بود قویتر باشه اما مارول برای اینکه به کمیکاش جذابیت بده این جدل رو بین ثور و هالک را انداخته و خیلی وقتا هم دیده شده که هالک برنده شده تو نبرد اما همون نبرد ها رو اگه درست برسی کنید میبینید که ثور خیلی با هالک مدارا کرده یعنی اگه درست دقت کنید همون کمیکم واضح تایید کرده که ثور قویتر از هالکه .
    یا حق

  29. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله ی عالیی بود
    اولا اینجا قدرت هاشو گفتین دلایل اصلی و مهمتر نگفتین
    دوما هر چی دلیل بیارید باز هالک قویتره چون بدون میولنیر و استورم بریکر و اودین فورس مقابل هالک حرفی برای گفتن نداره
    سوما می دونم که اینارو نمیشه از ثور جدا کرد ولی باید بدون سلاح و با قدرت های خودشون بجنگن
    چهارما هالک جهان شکن توی یه کمیک تونسته سایه نشینان بالا و لوکی و اودین و مفیستو و گالاکتوس و انتقام‌جویان و والکری هارو شکست بده
    پنجما وقتی جهان شکن تا این حد قویه معلومه که همین رون کینگ ثور رو ساکت می کنه چه برسه به کازمیک ایمورتال ‌هالک
    ششما برای هالک قویترین انتقامجو بودن بی نهایت کمه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      واقعا که . دروغ تا به چه اندازه ؟!؟!؟!؟؟!؟!؟
      کپی حرفت : ( چهارما هالک جهان شکن توی یه کمیک تونسته سایه نشینان بالا و لوکی و اودین و مفیستو و گالاکتوس و انتقام‌جویان و والکری هارو شکست بده ) . !!! این حرف یعنی چی ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟؟! الان ددقیقا این حرف به چه معنیه ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟ میشه بگی کی و کجا و در کدوم کمیک این اتفاق افتاده !؟؟!؟!؟!؟؟!
      جناب من نمیتونم حرف دروغ رو تحمل کنم که بقیه رو فریب بدهی . وگرنه با نظر شخصیت اصلا کاری ندارم . تو دوست داری حتی بلک ویدو رو هم قویتر بدون و این به من ربطی نداره اما دروغ نگو .

    2. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      داداش
      تو تور وی اس هالک اودین که اودین اسلیپ بود سایه نشینانی هم نبود مفیستو و گالاکتوس و اونجرز هم نبودن لوکی هم فقط هالک رو کنترل کرد باهاش نجنگید اگه اشتباه نکنم سیگین همراه سیف جنگید علیه هالک
      فقط والکیری و یوتون ها و وولستاگ و فاندرال ناک اوت شدن

  30. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    حتی توی ثور علیه هالک هم گفته شد دروغ چیه
    ضمناً جواب منو توی انتقام‌جویان علیه لیگ عدالت ندادی و نگفتی که از نظر تو درسته یا نه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      دروغ چیه ؟؟!!!؟؟؟ از من میپرسی ؟؟!!؟؟ دروغ حرفای تو هست .
      در انیمیشن ثور علیه هالک ، چی گفته شد ؟!؟؟!!؟؟ خواب دیدی یا رویا ؟!؟!؟؟ 😳😅
      اصلا ولللششش با تو نمیشه بحث کرد .

  31. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    باشه بحث تموم

  32. Arash کاربر می‌گوید

    با عرض سلام
    من فکر می کنم کاپتان مارول وثور قدرت های برابری دارند و ثور توانایی شکست کاپتان مارول را ندارد ( ا گر جنگی بین این دو رخ داد)

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      نه دیگه نشد!!!کپ مارول ثور رو بزنه؟؟؟؟😐بیین همه قبول دارن سوپرمن کپ مارولو میزنه و خیلیا قبول دارن ثور سوپرمنو میزنه(نگفتم همه قبول دارن)و خیلی دلیل دارم که ثور کپ مارولو له میکنه.
      چه عجب آرش جان نبودی یه مدت😉😉خوش برگشتی داداش😀😀

  33. Mhdi کاربر می‌گوید

    هالک قویترین‌. اصلی ترین جنگ هالک و ثور انیمیشن هالک علیه ثور بود که اسمشم روشه، انیمیشن هیچکدوم نیس که مثل ثور راگنراک ثور ببره . هالک از بنر جدا شد. ثور به قول خودش به خاطر اودین و ازگارد گفت یه انفجاری کردکه… ولی وقتی هالک کنترلش از لوکی جدا شد ثور حتی یه ضربه هم بهش نتونست بزنه. و در اخرای انیمیشن، ثور و لوکی و باهم زد . توی همه ی انیمیشنا میگن که هالک از همه قویتره همه اگه کاربر استیو راجرز اینارو ببینه میگه هالک علیه ثور انیمیشنش مسخرس . اگه خواستین بدونید بهم بگین که بگم تو کدوم انیمیشنا گفتن هالک قویترینه.

  34. ناشناس کاربر می‌گوید

    سلام آقای ادمین من یک سوال داشتم اینکه آیا ثور میتواند روح ببیند میتواند افراد نامرئی را شکست دهد. و می تواند موجود ایکس بن تن و دکتر منتهن را شکست بدهد چون موجود روح فضایی بن تن نامرئی میشود و توانایی رد شدن از اشیا را دارد ثور میتواند با میولینر روح را شکست دهد؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ناشناس #
      ۵ تا ثور و ۵تا هالک باهم فکرنکنم حریف بند انگشت منهتن بشن توانایی های منهتن تو ویکی پدیا هست اما من براتون میگم:
      تقریبا قادر مطلق
      تقریبا دانای مطلق
      حضور مطلق تقریبی
      لمس ناپذیری
      غیر قابل نابود شدن (ببینید دکترمنهتن اگه تجزیه بشه هم برمیگرده)
      تکثیر
      تغییر اندازه
      جاودانگی
      تغییر واقعیت
      عدم نیاز به آب ،هوا و غذا
      سفر زمان
      کنترل اشیا از راه دور
      تلپورت
      خلق زندگی
      این شخصیت به راحتی و مثل آب خوردن اودینم میزنه چه برسه به ثور

  35. سجاد کاربر می‌گوید

    به نظر من هالک قویترین انتقام جوست
    چون قدرت بی پایانی داره و هرچه ضربه بخوره عصبانی تر و قویتر میشه

  36. سجاد کاربر می‌گوید

    تازه تو انیمیشن هالک علیه ثور وقتی هالک به نهایت قدرتش رسید ثور حتی با‌گادبلست هم نتونست هالک رو شکست بده و هالک ثور رو له کرد

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سجاد
      هالک ابدا قویترین انتقام جو نیست یا ثوره یا اسکارلت ویچ

  37. Ashkan کاربر می‌گوید

    به نظر من ثور کمی از سوپر من قویتره

  38. […] ثور، قویترین انتقامجوست. اما نسخه هایی از این شخصیت دوست داشتنی و پرطرفدار وجود دارد که می تواند به راحتی او را جز قدرتمند ترین های عالم مارول به حساب آورد. از نسخه های متفاوت ثور می توان به کینگ ثور پیر، کینگ ثور پیر فنیکس و نکرو ثور اشاره کرد. اما نسخه ای از ثور وجود دارد که از همه اینها قوی تر است و آن کسی نیست جز رون کینگ ثور. بنابراین ما قوی ترین نسخه ثور یعنی رون کینگ ثور رو مورد بررسی قرار می دیم که در سایتهای ایرانی به این نسخه کم توجهی بسیاری شده. هالا ثور چطور به رون کینگ ثور تبدیل شد و چه کارایی از دستش برمیاد. در طی حوادث Avengers Disasembled لوکی و سورتور با هم متحد شدند و توانستند آزگارد را نابود کنند. ثور با درک اینکه برای نابودی دشمنانش به قدرت های بیشتری احتیاج دارد، به همان شیوه ای متوسل شد که پدرش اودین نیز انجام داده بود. برای مثال: […]

  39. ثو خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود و من با خیلی از این قدرت های ثور آشنا شدم ممنون و اون هایی که میگن هالک قویترین هست اگه ثور از اون انفجارش استفاده کنه هالک بیهوش میشه

  40. استرنج کاربر می‌گوید

    ثور در مقابل جادو ضعف دارد پس به راحتی از واندا و استرنج شکست می خورد

  41. […] خارج است. به همین دلیل به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله «۱۰ دلیل برای اینکه ثور قدرتمندترین انتقامجو است» را در همین سایت را مطالعه […]

  42. باربد کاربر می‌گوید

    نظر خودم :
    قویترین انتقام جویان:
    سنتری
    اسکارلت ویچ
    هالک
    ثور (با اختلاف اندک پایین هالک)
    قویترین اعضای لیگ عدالت بدون احتساب ورلد فورجر
    ۱- کپ اتم
    ۲-سوپرمن
    ۳-شزم (ورژن جدیدش خیلی گردن کلفته) – والی وست
    ۴- واندروومن – سوپرگرل
    ۵-بری آلن

  43. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    خب کامنتای کاربر راجرز و کاربر باب را مطالعه نموده و نظرم رو میگم:
    هر دوتا تا حدودی درست میگفتن اما چندتا نکته
    ثور با گادبلست سنتری رو بقول اودین سان پودر بچه و گالاکتوس رو پیش پیش کرد
    همون‌طور که کاربر راجرز فرمودند ثور از نهایت قدرتش یعنی گادبلست استفاده نمی کنه اما ایشون به نکته دیگری نیز توجه ننمودند هالک هم از ته قدرتش یعنی انفجار گاما استفاده نمیکنه انفجار گاما حیات رو پاک می‌کنه و دو سه تا سیاره هم اندازه مثلا زهره یا مریخ رو با هم نابود می کنه ولی باز بنظرم گادبلست یکم قدرتمندتره
    نکته اینجاست که چرا ما باید هر دوتا رو با کل قدرت حساب کنیم؟! گادبلست و انفجار گاما نهایت قدرتن ولی ثور و هالک هر شب کریسمس از اینها استفاده نمیکنن یه مثال میزنم
    سوپرمن دوتا بال فرشته مانند سیه رنگ داره جز قدرت ذاتیشه ولی ایا همیشه ازش استفاده میکنه؟ نوچ اینها برای مواقعی هستند که چیزی برای از دست دادن نیست
    مثلا من میام میگم اگه سوپرمن تو مبارزه با ثور عطسه کنه ثور به کاف میره خب چیز درستیه همانگونه که قبل از بحران چنین کرد و منظومه شمسی به اف رفت و کهکشان راه شیری لرزید. اما ایا عطسه میکنه؟ نوچ اینها نهایت برگ برنده هستند و من اینو تقلب در نبرد می‌دونم
    خب ثور با یارن بی یورن یا میولنیر فرقی نمیکند شکست میخوره اونم با اختلاف ۱۰ درصدی اما ایا درسته که ما بیایم گادبلست و انفجار گاما رو جز نبرد بدونیم؟ چون اگه هردو با گادبلست و انفجار گاما بجنگند مسلما کهکشان نابود میشه
    اگه نظر منو بخواین بدون گادبلست و انفجار گاما، هالک پیروزه با توجه به سابقه نبرد هایشان.

  44. ODIN کاربر می‌گوید

    اینکه ثور و سنتری قوی ترین هستند شکی نیست
    ۱٫ثور (به خاطر تجربه بیشتر)
    ۲٫ سنتری
    ۳٫هالک
    ۴٫ دکتر استرنج
    ۵٫اسکارلت ویچ
    ۶٫بقیه
    جالب توجه اینه که یه افرادی میگن واندا در کمیک از ثور هم قوی تره(با اینکه می‌دونه دو بار شکست خورده و خودش هم اعتراف کرده) چه برسه به فیلم ( واقعا از این سطح اطلاعات
    و تعصب در عجبم ) یا می‌گفت از سنگ های ابدیت هم قوی تره 😐

    1. بردیا(محافظ ایرونی سنتر) کاربر می‌گوید

      استاربرند به در نگاه میکند

    2. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

      جناب قاسمی
      کار خودتونه بیا این فرد رو عاقل کن

    3. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

      بابا جنابه قاسمی وقت نداره
      خودمون اوکیش کنیم؟🤔

دیدگاه ها غیر فعال است.