شیطان هرگز نمی میرد؛ ۱۵ شرور غیر قابل کشتن در دنیای کمیک

دنیای کمیک پر است از موجودات شرور و بد ذاتی است که به هیچ وجه کشته نخواهند شد. این موجودات می توانند دانشمندان نخبه یا خدایان و موجودات کیهانی باشند که به هیچ وجه نمی شود از شرشان خلاص شد. در ادامه به معرفی ۱۵ شرور غیرقابل نابودی در دنیای کمیک می پردازیم.


۱۵. مارول کازمیک زامبی:

سری کمیک مارول زامبی جایگزین سرگرم کننده ای برای شخصیت های مارول بود که در سال ۲۰۰۶ به دنیای کمیک معرفی شد و باید اغراق کرد مارول در این زمینه بسیار خوش درخشیده است. اما چرا زامبی های مارول در لیست موجودات غیرقابل نابودی هستند؟ دلیلش نیز این است که آنها هیچ ترس و غم و نقطه ضعفی ندارند.

وقتی گالاکتوس می فهمد زامبی ها زمین را به تصرف خود در آورده اند با خود فکر می کند که خوردن زمین در این حالت بسیار راحت است و می تواند تمام زامبی ها را نابود کند. زامبی ها نتنها گالاکتوس را شکست دادن، بلکه به خوردن او روی آوردند و همه آن زامبی ها به قدرت های کیهانی ای در مقیاس گالاکتوس دست پیدا کردند. زامبی ها همان راه گالاکتوس را ادامه داند و در ظرف ۵ سال تمام سیارت موجود در دنیا را خوردند. بی پروایی و قدرت کیهانی این موجودات آنها را عملاً غیرقابل نابودی می کند.


۱۴. کانگ فاتح:

ناتانیل ریچاردز، دانشمند قرن ۳۱ و از فرزندان احتمالی رید ریچاردز است و فناوری سفر در زمان که توسط دکتر دووم ایجاد شده بود را کشف می کند. خیلی ها آپوکالیپس را وارث او می دانند. او همیشه سعی داشته تا زمین را تصاحب کند .کانگ هیچ توانایی فوق بشری ای ندارد. اما او یک تاریخ شناس و فیزیکدان کاربلد و مجهز به فناوری قرن ۴۰ ام است.

او زره ای دارد که در مواقع نبرد از آن استفاده می کند. زره کانگ از آلیاژ مصنوعی تولید شده است و توانایی مقاومت در برابر حمله هسته ای را دارد. از دیگر توانایی های زره او می توان به سفر در زمان، انتقال بدن و تقویت کننده میدان الکترومغناطیسی اشاره کرد. شاید کانگ فاتح موجود بسیار قدرتمندی نباشد اما توانایی انتقال آگاهی از خود به بدن شخص دیگری را دارد و این باعث می شود که او عملاً جاودانه شود و از نظر عملکردی هرگز نمیرد.


۱۳. DESPOTELLIS: 

Despotellis یک بیو ویروس کیهانی و مرگبارترین عضو سپاه سینسترو و لنترن های زرد است که دارای شعور بوده و قادر به آلوده کردن هر موجود زنده و کشتن آن ظرف چند دقیقه می باشد. Despotellis در یک آزمایشگاه کیهانی به منظور ایجاد یک سلاح بیولوژیکی قدرتمند در حال ساخت بود که آزاد شده و در یک قتل عام بزرگ موفق به نابودی سیارت بسیاری و از بین بردن تمام موجودات ساکن آنها شد. این موجود به عنوان یکی از قدرتمند ترین ویروس شناخته شده دی سی از هیچ استاندارد زندگی خاصی پیروی نمی کند. به همین دلیل نمی شود این موجود را کشت و در صورت نابود شدن دوباره خود را احیا می کند.


۱۲. رانکس (ranx):

ریشه های باستانی این سیاره ناشناخته است. رانکس یک سیاره رباتیک مصنوعی است که به عنوان مرکز فرماندهی سپاه فانوس سینسترو یا همان فانوس های زرد شناخته می شود. سیاره رانکس که یک سلاح محسوب می شود این توانایی را دارد که به کمک نیروی گرانشی خود، سیارات اطرافش را به خود جذب کرده و بزرگ تر شود.

این سیاره قادر به جابجایی و همچنین مرکز باتری سپاه لنترن زرد می باشد. نبردهای همیشگی این سیاره و ساکنینش با سپاهیان فانوس سبز این سیاره را به یک سیاره نظامی همیشه درگیر نبرد تبدیل کرده است. این سیاره هرگز نابود نمی شود. البته می توان با انرژی های عظیم کیهانی این سیاره را نابود کرد اما او دوباره خود را ترمیم می کند و زنده می شود بنابراین غیرقابل کشته شدن است.


۱۱. سایبورگ سوپرمن:

هنک هنوشو، یک فضانورد ناسا بود که در فضا در طی اشتباهی در معرض یک انرژی خاص قرار گرفته بود و بدنش دچار جهش شد. او سوپرمن را مقصر این اتفاق می دانست اما بعد ها به سپاه فانوس سبز و بعد از آن به سپاه سینسترو پیوست. هنک هنشو توانایی کنترل تمامی ماشین های موجود را دارد و بافت ژنتیکی او نیز با سوپرمن یکی است ولی سطحش پایین تر است.

از آنجا که هنک هنشو به یک موجود رباتیک با انرژی خالص تبدیل شده است، هرگز نمی توان آنرا کشت یا از بین برد. هنشو می تواند ذهن خود را در فضا و زمان جابجا کند و با قدرت رباتیکش در فضای اینترنت جاودان بماند یا یک بدن رباتیک جدید بسازد.


۱۰. آخناتون:

آخناتون یا آمن‌هوتپ چهارم یکی از خدایان مصر باستان است کی طی حوادثی به فضا کشیده شد و توسط سلستیال ها به عنوان نماینده آنها اتخاب شد. آخناتون آنقدر قدرت های کیهانی جذب کرد که بطور کامل دیوانه شد. ذهن او ۲۰۰۰ سال در جنون و دیوانگی بود. او یک قرن را صرف تسلط بر قدرت قلبش و دو هزار سال برای بدست آوردن اعتماد به نفس صرف کرد. بعد از این حوادث آخناتون به سلستیال ها خیانت می کند و قدرت های بیشتری را از آنها به سرقت برده و به زمین می آید تا امپراطوری سابقش را احیا کند.

آخناتون به سرعت وارد نبرد با ابرقهرمانان شد و مردان ایکس، چار شگفت انگیز و انتقام جویان را نابود کرد. دکتر دووم سعی کرد به گذشته برگردد تا از قدرتمند شدن آخناتون جلوگیری کند ولی موفق نبود. ثور و زئوس با هم متحد شدند تا آخناتون را شکست دهند اما این دو نیز شکست خورده و کاری از پیش نبردند. سرانجام تانوس و مدافعان به قلب جهان سفر کردند و تلاش کردند که آخناتون را قبل از اینکه به قدرت های کیهانی دست پیدا کند نابود کنند و در پایان تانوس موفق شد و آخناتون از بین رفت. حتما دارید می گویید که این شخصیت کشته شد کارش به پایان رسید، خیر، منظور ما این بود که اگر ابرقهرمانان به این شیوه روی نمی آوردند، آخناتون کنترل کل جهان را در دست می گرفت و هیچ کس نمی توانست او را نابود کند.


۹. تریگون:

سالها پیش که گروهی از انسان ها، زندگی بر روی زمین را رها کرده و در دنیایی دیگر، دنیای چند بعدی آذرات را تاسیس کردند. دست به مراسمی می زدند که در آن احساسات تاریک روح خود را از بدن خود بیرون می آورده و دور می انداختند. این انرژی شیطانی سالها در فضا شناور ماند تا سرانجام فرم فیزیکی خاصی گرفت  که به تریگون معروف شد. تریگون به سرعت ذات خود را نشان داد و تنها در طول یک سال، کل سیاره آذرات را فتح کرد. در سی سالگی او ابعاد خود و چندین میلیون جهان را نیز فتح کرده بود.

قدرت های او هرگز به روشنی تعریف نشده و معلوم نیست تا چقدر توانایی دارد اما بیشتر قدرت های او بر پایه نیروهای شیطانی و فنون جادویی است. درست است که تریگون هرگز نمی تواند دنیا را نابود کند و به آرزویش برسد، ولی این شخصیت شیطانی به هیچ وجه نابود نمی شود . در صورت نابودی به سرعت بدن خود را بازسازی می کند.


۸. آبراکسس:

ابراکسس از اون دست موجوداتی هستش که فقط باید تاریخچش رو خواند، اینکه اون چیست و کیست را هرگز موجوداتی مانند انسان ها درک نخواهند کرد. Abraxas همتای ابدیت و تجسم تخریب است. او با بلعیدن سیارات توسط گالاکتوس تحت کنترل قرار گرفت تا بتواند انرژی های او را در امان نگه دارد. اندکی پس از مرگ گالاکتوس ابراکسس آزاد شد و بلافاصله در پی نابودی نه تنها زمین ۶۱۶، بلکه تمام زمین ها و جهان های مارول برآمد.

او قدرت مطلقه و توانایی های بی حد و حصری هم داره. اون قدرت زیادی در تقییر ماده داره و نابود کردن کهکشان نیز از دست اون برمیاد. کلا چهار شگفت انگیز این بشر رو دیده بودن هنگ کرده بودن باهاش چیکار کنن البته به کمک سلاح The Ultimate Nullifer موفق شدند جلوش رو بگیرند اما این شخصیت به هیچ وجه نابود نمی شود.


۷. اکلیپسو:

اکلیپسو قرار بود اولین تجسم روح خشم و همچنین فرشته‌ی انتقام باشد اما بعد از گذشت مدتی تبدیل به یک شخصیت شرور شد. عنوان یک مخلوق الهی و مسئول طوفان بزرگ در کتاب مقدس، اکلیپسو دارای قدرت‌های جادویی گسترده با اثرات گوناگون است، (تقریباً قادر مطلق) که شامل پرواز، تغییر اندازهٔ فیزیکی، آسیب‌ناپذیری، نامیرایی و تغییر آب و هوا برای خلق حوادث طبیعی است. او توانایی تسخیر هر شخصی را دارد که با او (قلب تاریکی، الماس سیاه که حاوی روح او بود) تماس بر قرار می‌کند. او با خود شمشیری به ظاهر نشکن و عرفانی حمل می‌کند.


۶. مفیستو:

مفیستو حاکم جهنم در دنیای مارول است. اینطور که خود مفیستو گفته، اون بهمراه شیاطین دیگه و سنگ های ابدیت توسط عالی ترین فرد در دنیای مارول ایجاد شده. مفیستو یک موجود شیطانی جاودانه هستش. مفیستو میتونه از قدرت های خودش برای مصارف مختلفی استفاده کنه، قدرت های فوق بشریش شامل تغییر شکل و اندازه، توهم، دستکاری خاطرات، تغییر زمان و مقاوت در برابر صدمات اشاره کرد. اگه به هر نحوی مفیستو نابود بشه، به راحتی و دوباره خودش رو بوجود میاره و میشه گفت جاودانه است.


۵. بیاندر:

بیاندر یک نهاد فوق‌العاده قدرتمند در فرضیه چندجهانی است و در اصل از قلمرویی بیکران فراتر از فرضیه چندجهانی مارول، با عنوان «قلمرو بیاند» سرچشمه گرفته‌است. بیاندر مخلوقی ابرقدرت در ابعاد بی‌پایان است و در ابتدا به عنوان قدرتمندترین موجود در تمام دنیای مارول تصویر می‌شد و قدرتی حتی بیش از نهادهای کیهانی از جمله دادگاه زندگی و اترنیتی در اختیار داشت.

او توانایی انحراف واقعیت داشت، مخلوقات ابرقدرتی همانند گالاکتوس و افراد گروه سلستیال را به راحتی شکست داد و توانایی باز خلق نمودن چیزهایی که نابود ساخته بود را داشت. نظریه پردازان بسیاری در دنیای کمیک بیاندر ها را همان سایه نشینان بالا در دنیای مارول می دانند که شخصیت رون کینگ ثور موفق به شکست دادن آنها شده است.


۴. دورمامو:

دورمامو فرمانروای بُعد تاریکی، و موجودی با قدرت عرفانی بسیار زیاد است. او با استفاده از قدرت‌های گسترده‌اش به تسخیر دیگر جهان‌ها و ابعاد موجود در کیهان می‌پردازد. هدف او مانند گالاکتوس، تسخیر تمامی سیارات و دنیاهاست. با این وجود دورمامو بسیار صبور است و برنامه ها و توطئه هایش برای بدست آوردن دنیا ها ممکن است چند صد ملیون سال نیز طول بکشد. دورمامو در بالاترین حد قدرت جادویی در جهان مارول است و به هیچ وجه نابود نمی شود.


۳. نکرون:

نکرون تجسم مرگ و ظلمت است. او پادشاه عالم مردگان است و قلمرویش مکانی است که روح های مردگان، برای رسیدن به جهنم و بهشت، باید مدتی در آنجا باشند. نکرون رهبر و خالق سپاه فانوس سیاه نیز هست و در تلاش است تا با استفاده از میدان کوانتومی، قلمرو زندگان را به دنیای خود بکشاند.

تا مرگ و و تاریکی در دنیا است، نکرون نیز زنده است و نابود نمی شود، با این وجود او نمی تواند در این جهان وجود داشته باشد و برای حضور در دنیای زندگان نیاز به یک پارگی در فضا و زمان و یا پیوندی مانند دست سیاه دارد.


۲. شیطان وحشی عظیم:

قبیله ای به نام بروخریا، اقدام به برگذاری یک آیین عرفانی با هدف ارتباط با تاریکی اعظم کردند اما نتیجه کار باعث شد تا یک موجود لایزال با توانایی های مطلق از خواب خود بیدار شود با این وجود که اصلا از قدرت های خود خبر نداشت. شیطان وحشی عظیم آنقدر قدرتمند بود که به بهشت حمله کرد و در انتها توسط پرزنس نابود شد. شیطان وحشی عظیم نیمه تاریک پرزنس بود به همین دلیل هیچ کس بجز پرزنس توانایی شکست دادن او را نداشت و اگر پرزنس نبود. این موجود تمام عالم دی سی بجز فرشتگان رده بالا خلقت را نابود می کرد.


۱. لوسیفر مورنینگ استار:

لوسیفر فرزند پرزنس خدای دنیای دی سی و برادر میکائیل دمیورگوس فرشته مقرب است. این دو برادر خالق فرضیه چند جهانی در دنیای دی سی می باشند. سن لوسیفر معلوم نیست اما احتمال می دهند که او در حدود ۲۰ الی ۳۰ میلیارد سال قبل بوجود آمده است. لوسیفر قادر و حاضر مطلق است و به هیج وجه قابل تخریب نیست. تنها کسی که قادر بود لوسیفر را از مقام خود خلع کند پرزنس بود که لوسیفر جای آنرا با برادر زاده خود الین بلک عوض کرد و عملا رشته ارتباط خود با پرزنس را به اتمام رساند.

منع: Cbr با اندکی تغییر

31 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    عجب مقاله خوبی . عالی بود . خسته نباشید .
    این مقاله اطلاعات خیلی خوبی در اختیار خواننده قرار میدهد . من شخصا اینجور مقالات معرفی را معمولا به مقالات رتبه بندی که بیشتر یک مورد سلیقه ای و ناپایدار هست را ترجیح میدهم . چون قدرت در کمیک اصلا مشخصه ثابتی نیست و با نظر نویسندگان تغیر میکند . هرچند که مقالات رتبه بندی قدرتی که من از سایت شما دیدم ، اکثر اوقات واقعا خیلی خوب و کم نقص بوده است .

  2. Amir کاربر می‌گوید

    باسلام
    ادمین جان کارت عالی بود اما من یه سوال و یه نقد داشتم
    سوالم این بود که این رتبه بندی هست؟؟
    و نقدم این بود که چرا پروتژ به اون عظمتش که میتونه به والای همگان تبدیل بشه داخل این مقاله نیست

  3. Best کاربر می‌گوید

    سلام خواستم بگم اگه از لحاظ قدرت هست که بیاندر از دورمامو و نکرو قویتره ! پس باید تو رتبه ۳ قراز بگیره شیطان وحشی عظیم هم از لوسیفر قویتره پرو تژ هم در این لیست جا داره چون اگه ادعایی که کرده و حرف دادگاه زندگی درست باشه اون خودشه می تونه به والای همگان تبدیل کنه و بسیار قوی بشه !
    میکسیز تپیلیک هم یه جورایی میشه گفت تو این لیست جا داره و همین طور یه شخصیت از dc بود
    به اسم امپریکس که هم قدرت گالاکتوس هست اونم تو این لیست جا داره دارک ساید هم میتونه باشه چون نیرو از تانوس با ۶ تا سنگم بیشتره و هینطور خدایان بی نظمی رو هم قرار بدید یه مقاله ۲۰ شخصیته میشه بهتره حالا هم من نظر دادم انتخاب با خودتون

  4. Mohamad کاربر می‌گوید

    پایین تراز همگان هم جوادانس نیست؟؟

  5. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام ادمین میشه بگید حالا که ارتباط لوسیفر و پرزنس قطع شده پرزنس یا میکاییل دمیورگوس بازم میتونن شکستش بدن چون در مورد پرزنس و پسراش زیاد تحقیق نمی کنم

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      جنابه ابراهیمی پیداتون کردم😀

  6. میلاد کاربر می‌گوید

    به نظر من جای لو بو در دنیای دیسی کم بود

  7. Sub Zero کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ادمین ، به نظرم هکاته هم باید در این لیست میبود . چون میگن نامیرا و جاودانست و در صورت مردن به راحتی دوباره احیا میشه

  8. امیرحسین کاربر می‌گوید

    بنظرم دارک ساید بهترین ابرقهرمان دنیای کمیکه

    1. Ehsan کاربر می‌گوید

      😐😐😐
      ابر قهرمان؟
      اونم بهترین؟
      😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

    2. nbp.hope کاربر می‌گوید

      دارکساید ابرشرور است قربان
      اگر منظورتون دارکساید عادی باشه افرادی مثل مفسیتو،دورمامو،گالاکتوس و افراد زیادی از دیسی و مارول هستند که از دارکساید بسیار قویترین و محبوب تر هستند

  9. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    هان ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ 😐😑😐😑😐😑😐😑😐😑

  10. کمیک فن کاربر می‌گوید

    قابل توجه دوستان شیطان وحشی عظیم بعد از تماس با پرزنس درون او محو شد پس همانطور که رتبه بندی شده درست است

  11. Marvel fan کاربر می‌گوید

    پرزنس خودش نیست

    اسپکتر نیست

    دکتر منهتن نیست

    و در ضمن جای قرار گیری شخصیت ها منظورم رتبشونه کاملا اشتباهه بیاندر از تمام موجودات مارول به جز والای همگان و همنوعان خودش قدرتمندتره و شاید از پروتژه ضعیف تر باشه که در این سایت به شخصیت عالی و تقریبا قادر مطلق با توانایی کپی کردن همه قدرت های تقریبا قادر مطلق و اما نه قادر مطلق را نمیتواند کپی کند اشاره نشد و همچنین فولکرم و پرزنس و والای همگان و اورووید مانیتور که بوم تمام داستان ها است در ابن لییت حضور نداشتند

    1. مارشن منهانتر کاربر می‌گوید

      خب داره میگه ابرشرور

  12. Loki کاربر می‌گوید

    marvel Fan #
    این مقاله درباره ابر شرور هاست پرزنس و اسپکتر و والای همگان ابر شرور نیستند

  13. General_joker کاربر می‌گوید

    چرا من عاشق شخصیت لوسیفر مورنینگ استار شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    شیطان وحشی عظیم باید اول باشه چون لوسیفر و ۲ فرشته دیگر یک تیم تشکیل دادند اما نتونستن شکستش بدن

    1. M.K کاربر می‌گوید

      اگه درست بگم این مقاله رتبه بندی نیست دوست عزیز

  15. امیررضا کاربر می‌گوید

    فکر کنم دورمامو از نکرون قوی تر باشه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ببینید دورمامو از نکرون قویتره اما معلوم نیست کدوم میبره اصلا نکرون رو دست کم نگیرید!!!! چون نکرون هم مثل دورمامو یک ارتش قوی داره ( فانوس های سیاه) و قدرتش شاید مقداری کمتر باشه اما اصلا نبايد دست کم گرفتش

  16. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    به نظر من تو نبرد تن به تن دورمامو برنده میشه ولی اگر با متحدان و ارتش حساب کنیم نکرون برنده میشه

  17. A.g کاربر می‌گوید

    آقایون لوسیفر از قصد خودشو بازنده کرد وگرنه راحت شیطان وحشی رو نابود میکرد

    1. Goku
      Goku کاربر می‌گوید

      #A.G
      به همین راحتی ها هم نیست

    2. nbp.hope کاربر می‌گوید

      فقط پرزنس قادر به شکست شیطان عظیم است دوست عزیز

  18. Attack titan کاربر می‌گوید

    بچه ها میگن ستیوراک عالیترین و قویترین فرد جادویی ماروله درسته تو این نقاله هم میگن دورمامو

  19. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

    سلام و درود بر ایرونی سنتر
    ببخشید شیطان وحشی عظیم این تو چیکار میکنه؟
    اخه اونکه نابود شده

    1. nbp.hope کاربر می‌گوید

      اگر اشتباه نکنم توسط پرزنس از بین رفت
      درواقع نمیشه به طور حتم گفت از بین رفته ولی ما هم چیزی که دیدیم رو میگیم
      و تنها پرزنس قادر به شکست یا نابودی شیطان عظیم هستش پس این یه استثنا هست و کلا یک بار با پرزنس رو در رو شد
      پس میشه گفت اگر پرزنس را حساب نکنیم نامیرا است

  20. کاربر می‌گوید

    با سلام جالب بود تشکر

  21. nbp.hope کاربر می‌گوید

    از نظر بنده کازمیک گوست رایدر هم میتونست تو این لیست باشه
    نامیرا و فناناپذیر خونده شده و افراد زیادی در نهاد های کیهانی رو شکست داده و میتونه حتی هم سطح فرشتگان مقرب یا خدایان هم باشه
    این نظر بنده است❤️🌹

  22. امیر کاربر می‌گوید

    پس مایکل هم اوله چون مایکل و لوسیفر باهم برابرن

دیدگاه ها غیر فعال است.