۱۰ بازی ویدیویی برتر درباره دزدان دریایی

درزدان دریایی تاریخچه بزرگی در دنیای ما دارند، داستان های بسیاری درباره این دزدان که با کشتی های خود به دیگر کشتی ها و جزایر حمله می کردند وجود دارد. جدا از فیلم های بسیار محبوبی که بر اساس دزدان دریایی ساخته شده است، بازی های ویدئویی بسیاری نیز بر اساس این دزدان خلق شده است که در ادامه به معرفی ۱۰ تا از بهترین آنها می پردازیم.


۱۰. Pillars of Eternity II: Deadfire:

این بازی ادامه نسخه قبلی خود است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این بازی همانند نسخه قبلی خود بازیکنان را در محیط دریا و خشکی قرار می دهد. در این بازی نقش اصلی وظیفه دارد در مجمع الجزایر deadfire به جستجوی یک خدای باستانی بپردازند. هوش مصنوعی، جلوه های ویژه و داستان پردازی این بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. همچنین می توانید برای خود یک گروه برای ماجراجویی بسازید.


۹. ArcheAge:

بازی Archeage تنها یک بازی مربوط به دزدان دریایی نیست، اما یکی از بهترین قسمت های آن، قایقرانی در دنیای فانتزی و مبارزه با هیولاهای دریایی و تلاش برای باز نگه داشتن مسیر های تجاری است. این بازی جهان باز است و هر جا که دلتان بخواهد می توانید بروید البته باید مراقب خرس های قطبی و اژدهایان بازی نیز باشید. همچنین می توانید هر نوع زندگی ای را انتخاب کنید، از ساخت ارتش برای نبرد گرفته تا کسب ثروت از راه مسالمت آمیز.


۸. راز جزیره میمون ها:

شماره ۸ بهترین بازی دزدان دریایی متعلق است به بازی فراموش نشدنی راز جزیره میمون ها که از زمان آغاز فعالیت خود در دهه ۱۹۹۰ با استغبال بسیار خوبی روبرو شده و امتیازات مثبتی را دریافت کرد. این بازی پیرامون یک قهرمان است که در تلاش است تا جواهرات موجود در این جزیره را پیدا کند اما این جزیره راز های بسیاری را در خود دارد و تا بحال هیچ دزد دریایی ای نتوانسته است به آن گنج دست پیدا کند. مسلما از ماجراجویی های این بازی خوشتان خواهد آمد.


۷. سگ های دریایی:

سگ های دریایی یکی از بهترین بازی های دزدان دریایی است که شما را به یکی از برترین دزدان دریایی کارائیب تبدیل می کند. شما در این بازی هر کاری را که بخواهید را می توانید انجام دهید. می توانید یک تاجر شوید، می توانید به برترین دزد دریایی تبدیل شوید و ماموریت های مختلف را هدایت و رهبری کنید. درست است که گرافیک و جلوه های ویژه این بازی دیگر قدیمی شده اند، اما بازهم رقیب خوبی برای بازی های امروزی است و لیاقت حضور در این لیست را دارد.


۶. Sid Meier’s Pirates:

اگر می خواهید به یک دزد دریایی بزرگ تبدیل شوید، بازی دزدان دریایی Sid Meier محصول سال ۲۰۰۴ میلادی را از دست ندهید. شما در نقش فردی قرار دارید که به دنبال انتقام است و تنها با یک کشتی شروع می کند. در ادامه راه شما باید به دیگر کشتی ها حمله کرده، خدمه برای خود استخدام کنید و دشمنان خود را شکست بدهید تا به بزرگترین دزد دریایی ممکن تبدیل شوید.


۵. افسانه زلدا، بادگیر:

مجموعه افسانه زلدا یکی از تاثیرگذار ترین بازی های رایانه ای در تمام دوران ها است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این بازی عناوین بسیار زیادی دارد که یکی از آنها اقسانه زلدا: بادگیر (the legeng of zelda: the wind waker) است. داستان بازی همان سبک بیشتر بازی های این سری را دارد. درست است که این بازی خاص دزدان دریایی نیست، اما ماجراجویی های آن دریا مسلما توجهتان را جلب می کند.


۴. به پا خواسته ۳، اربابان تایتان:

تایتان لردز ادامه قسمت دوم مجموعه Risen است که داستان آن در جهانی روایت می شود که خدایان بشر را رها کرده و تایتان ها در حال جولان دادن در آن هستند. قسمت دوم این مجموعه بازی خوبی بود، اما این نسخه پا را از آن هم فراتر گذاشت و وارد جهان دزدان دریایی شد. در این بازی سرگرم کننده و لذت بخش، شما یک دزد دریایی هستید و برای برتری تلاش میکنید. همچنین این بازی با اجازه دادن به شما در هدایت و حرکت کشتی، بزرگترین نقص به پا خواسته ۲ را اصلاح کرد.


۳. لگو دزدان دریایی کارائیب:

اگر به لگو علاقه مند هستنید، هرگز بازی دزدان دریایی کارائیب را از دست ندهید. بازی لگو دزدان دریایی کارئیب داستان همان فیلم های معروف او با بازی جانی دپ است. این بازی از جلوه های ویژه، صدا گذاری و داستان نسبتا خوبی (باید قبل از آن فیلم های این سری را دیده باشید) برخوردار است. این بازی برداشتی خوب و طنز از فیلم دارد و بطور قطع به آن علاقه مند خواهید شد.


۲. دریای دزدان:

دریای دزدان یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی است که شما را به یک دزد دریایی تبدیل خواهد کرد. شما در این بازی در جستجوی گنجی گمشده، باید با دیگر دزدان دریایی به رقابت بپردازید. در این بازی می توانید از مسیر های مختلف و متنوعی عبور کنید. نبرد های این بازی نیز هم در خشکی و هم در دریا رخ می دهد و تجربه یک دزدی دریایی را برای بازیکنان فراهم می کند. همجنین بازیکنان می توانند از مناطق ایمن، اعضای جدید استخدام کرده و خرید و فروش کنند.


۱. اساسین کرید ۴، پرچم سیاه:

شماره ۱ برترین بازی ویدئویی دزدان دریایی نیز تعلق میگیرد به بازی اساسین کرید ۴، پرچم شیاه. این بازی، نهمین عنوان منتشر شده از اساسینز کرید است که داستان آن در دوران طلایی دزدی دریایی و در کارائیب رخ می‌دهد. این بازی از نظر جلوه های ویژه و داستان، بهترین بازی ای است که درباره دزدان دریایی ساخته شده است. درست است که دزدان دریایی در بازی اساسین کرید: ادیسه نیز حضور داشتند، اما تمرکز اصلی بازی بر روی آنها نبود. ناگفته نماند که در حال حاضر، یوبی سافت در حال کار بر روی بازی ای به نام Skulls and Bones است که بر اساس بازی پرچم سیاه ساخته شده است.

8 Comments
  1. کینگ پین کاربر می‌گوید

    اول

  2. Amirali.h کاربر می‌گوید

    کامنت اول 🤪 مقاله عالی بود.
    راستی شماره ۱ جای سیاه نوشتی شیاه😐

  3. Attack titan کاربر می‌گوید

    احتمالا دوم الی ۵

  4. amin.D.er کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود ولی اون تیکه گفته بودین شماره یک تعلق می کیرد
    درست کنید بمولا

    1. اینجانب ممد رضا کاربر می‌گوید

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  5. Amirali.h کاربر می‌گوید

    سلام هنوز غلط املایی شماره ۱ خط ۲ رو درست نکردین لطفا درست کنید. 😂😐

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اصلاح شد. راضی شدید بزرگوار؟ 😂

  6. […] بازی های اندروید به طرز چشمگیری در حال پیشرفت هستند. هر روز […]

دیدگاه ها غیر فعال است.