مون نایت علیه بتمن، کدام مبارز قدرتمند تر است؟

بتمن یکی از معروف ترین و محبوب ترین شخصیت های تاریخ کمیک است اولین حضور او در سال ١٩٣٩ بوده است بتمن شخصیت محبوبی است و به همین دلیل از روی او فیلم ها، انیمیشن ها و بازی های بسیاری ساخته شده است. در حالی که مون نایت یک کلون بتمن نیست اما این دو شباهت های بسیاری نیز دارند بزودی نیز قرار است سریال از روی مون نایت ساخته شود که ما را بیشتر با توانایی های شوالیه ماه آشنا می‌کند.

هم بتمن و هم مون نایت جزو قدرتمند ترین و خطر ناک ترین مبارزان کمیک های مارول و دی سی هستند بنظر شما کدام یک پیروز این نبرد است شوالیه تاریکی یا شوالیه ماه با ما همراه باشید.


۱۰. مون نایت: تحمل درد

یکی از برترین توانایی های مون نایت نسبت به دیگر دشمنانش این است که او به راحتی ضربات محکم دشمنان را تحمل می‌کند. نمونه بارز آن در نبرد با تسک مستر بود که تسک مستر به شانه های او تیر هایی را پرتاب کرد اما او بدون توجه به درد نبرد را ادامه داد. او با موجودات قدرتمند تر از خود مانند شی هالک نبرد داشته است، اما با این حال پا به پای او جنگیده است. او به راحتی ضربات محکم شی هالک را تحمل می‌کرد و این قدرت و استقامت مون نایت را نشان می‌دهد.


۹. بتمن: مهارت مبارزه

بتمن یکی از برترین جنگجویان کل تاریخ است. او مهارت مبارزه ای خارق‌العاده زیادی دارد و با استفاده از همین مهارت ها توانسته موجوداتی قدرتمند تر از خود را شکست دهد و در برابر جنگجویان قدرتمندی مانند دث استروک و راس الغول بجنگد. بتمن مهارت بسیار زیادی دارد و می‌تواند خود را در برابر مون نایت حفظ کند و حتی او را شکست دهد.


۸. مون نایت: قدرت فوق العاده

شاید مون نایت تا قبل از سال ٢٠٠٧ قدرت ویژه و فوق العاده ای نداشت اما در این سال بیشتر در داستان های او به خدای ماه یعنی کنشو ( که منبع قدرت های مون نایت است) پرداخته شد و قدرت های من نایت افزایش پیدا کرد. اما این قدرت ها برای مدتی می‌توانند کار کنند اگر هنگام نبرد با بتمن مون نایت از این قدرت ها استفاده کند احتمال برد قهرمان مارول بیشتر خواهد شد.


۷. بتمن: یک تیم دارد

این ممکن است یک موضوع جنجالی در این بحث باشد، اما بتمن یک تیم دارد که حتی از لیگ عدالت نیز به اون نزدیکتر هستند. این تیم بت فمیلی نام دارد که شامل نایتوینگ، رابین و چند عضو دیگر می‌شود. بتمن مجبور نیست به تنهایی به جنگ مون نایت برود. حتی اگر از لیگ عدالت هم کمک نگیرد، بت فمیلی به او کمک خواهند کرد زیرا در ماموریت های زیادی به او یاری رسانده اند.


۶. مون نایت: سلاح

درست مثل بتمن مون نایت بدون سلاح به میدان نبرد نمی رود اما او با بتمن تفاوتی دارد. مارک اسپکتور مانند بروس وین ثروتمند نیست اما او از ثروت کم خود به خوبی استفاده می‌کند و توانسته است سلاح های زیادی را جمع آوری کند که برای مثال می توان به دارت های اسکاراب و بومرنگ اشاره کرد. حتی مون نایت یک هلیکوپتر شخصی با نام مون کپتر دارد. همچنین شاید باورش برایتان سخت باشد اما لباس مون نایت از جنس آدامانتیوم (فلز نشکنی که با استخوان ولورین پیوند خورده) است و به نوعی او را آسیب ناپذیر می‌کند. برای آشنایی بیشتر با آدمانتیوم و دیگر فلزات دنیای کمیک، به مقاله «قوی ترین فبزات دنیای کمیک» در همین سایت مراجعه کنید.


۵. بتمن: شهرت و تجربه

شاید مون نایت قدرت های فوق العاده ای داشته باشد اما این به معنای این نیست که بتواند بر بتمن غلبه کند بتمن تجربیات بسیار زیادی در نبرد با افرادی که از خود قدرتمند تر اند داشته است و به دلیل این کار ها شهرتی جهانی دارد و این شهرت و تجربه می‌تواند در مقابل ابرقدرت مون نایت یعنی کاپا کروسیدا مقاومت کند.


۴. مون نایت: استقامت

اگر قدرت و سلاح های مون نایت مزایای او در برابر بتمن باشد و مون نایت بتواند با آنها بتمن را شکست دهد چه فایده دارد اگر او سریع خسته شود. اما خوشبختانه مون نایت از استقامت فوق العاده ای برخوردار است و می‌تواند به راحتی پا به پای بتمن بجنگد. با اینحال این استقامت با نیروی فوق العاده او بیشتر نیز می‌شود. بتمن استقامت فوق العاده ای دارد اما مون نایت در رده استقامت از بتمن سرتر و قدرتمند تر است.


۳. بتمن: گجت ها

در حالی که بتمن یک مبارز بسیار توانند و ماهر است اما او برای شکست دادن دشمنانش فقط به قدرت بدنی و اعتماد به نفس خود استفاده نمی کند به طور معمول بتمن وسایلی را در کمر بند خود دارد که می‌تواند برای نبرد از آن اسفاده کند. بتمن تنها از بترنگ ها، مواد منفجره و… اسفاده نمی کند .او سلاح ها و زره های بسیار زیاد و متنوعی را دارد. حتی او می‌تواند در نبرد با مون نایت از بتپلن (هواپیمای بتمن) استفاده کند.


۲. مون نایت: مهارت های رزمی و جنگی

همان طور که بروس وین برای ارتقا دادن سطح هنر های رزمی خود تلاش کرده است مارک اسپکتور نیز همان کار را کرده است. او قبلا در نیروی دریایی ارتش ایالات متحده آمریکا خدمت میکرده و به عنوان یک کماندو نیرو دریای آموزش های زیادی را دیده است و هنر های رزمی او در سطح بسیار بالایی قرار دارد. مون نایت به راحتی می‌تواند از انواع سلاح ها استفاده کند حتی اگر او سلاح هم نداشته باشد، تنوع هنر های رزمی او بسیار بالا است و می‌تواند خود را در برابر بتمن حفظ کند.


۱. بتمن: هوش

بتمن به عنوان بزرگترین کارآگاه جهان، بیش از حد هوش خود را ثابت کرده است. این توانایی بتمن به او این امکان را می دهد تا دشمنانی را شکست دهد که بسیار قدرتمندتر از بتمن هستند، از جمله دارک ساید ، سوپرمن و حتی بارباتوس. بتمن همچنین یکی از باهوش ترین موجودات کل تاریخ کمیک است و این هوش بسیار مفید است و بار ها توانسته است جهان را نجات دهد.


برنده: بتمن

با توجه به هوش و ثروت بتمن که بسیار زیاد است و متحدینی که او دارد، این شوالیه تاریکی است که بر شوالیه ماه غلبه خواهد کرد و نیرو های او را محار می‌کند. همچنین شوالیه تاریکی بار ها ثابت کرده است می‌تواند بر دشمنان قدرتمند تر از خود غلبه کند و شکست دادن مون نایت نباید کار سختی برای شوالیه گاتهام باشد.


نویسنده: امیررضا حسینی

155 Comments
  1. بردیا کاربر می‌گوید

    مقاله ی خوبی بود،با مون نایتم بیشتر آشنایی پیدا کردم.عالی بود(دقت کردین نگفتم اولین کامنت؟😆)

  2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

    عالین بود بتمن عالیه

  3. فلش کاربر می‌گوید

    به به بالاخره مقایسه . عالی بود به نظرم درسته

  4. Mhd.k کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خسته نباشید
    در کل از لحاظ مهارت رزمی مون نایت قویتره یا بتمن؟

    1. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

      خب تو مهارت های زرمی بتمن برتره. ولی مون نایت هم کم چیزی نیست.

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      بتمن

  5. کسی که کمیک میخونه نظر میده!!! کاربر می‌گوید

    امتیاز مهارت های رزمی و جنگی رو بتمن هم داره و همچنین امتیاز تحمل درد و استقامت تقریبا یکی هستن

  6. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود دم جناب حسینی گرم

  7. ایران کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود میشه مقاله قویترین شخصیت دیسی که خودتون گفتید رو هم اصلاح کنید

  8. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    سلام دوستان

    اگر بار گران بودیم رفتیم…اگر نامهربان بودیم رفتیم

    ما هم دیگه باروبنه خودمونو بستیم و داریم میریم..
    این چند وقت دوستای خوبی پیدا کردم.اطلاعات زیادی پیدا کردم و کلا خیلی حال کردم

    حالا اگه این وسط مسطا جایی ما تعصبی بازی در آوردیم ببخشید:)
    (بهرحال یک تعصبی هستیم دیگه)

    موفق باشید
    ارادتمند:سیسکو رامون تعصبی

    1. ایران کاربر می‌گوید

      کجا رفتید شما دیگه چرا ؟

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      کجا میری جون دل بودی حالا

    3. Attack titan کاربر می‌گوید

      شما دیگه کجا میرین

  9. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ممنون جناب حسینی

  10. MFT کاربر می‌گوید

    ممنون از مقاله خوبتون.

  11. دِ بیگِست مون نایت فن اِوِر کاربر می‌گوید

    بابا یه روز فنِ مون نایت شدیم😂😂
    حالا جدا از شوخی، بتمن بخاطر هوش سرشار و تجهیزاتش دست برتر رو داره، خسته نباشید

  12. دکتر استرنج ( ناراحت برای رفتن رندال) کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی خوب بود دست اقای حسینی درد نکنه
    با نتیجه هم موافقم
    راستی کامنت پانزدهم///:

  13. king venom کاربر می‌گوید

    سلام
    مقاله خوبی بود و با نتیجه هم موافقم بتمن مون نایت رو شکست میده

  14. king venom کاربر می‌گوید

    یه سوال بنظرتون اگه قرار باشه چنتا شخصیت غیر دیسی که احتمال داره بتونن بتمن رو شکست بدن انتخاب کنین کیا رو انتخاب میکردین
    بنظر من اینا احتمال داره بتونن
    وولورین
    اسکورپسون
    شنگ چی
    ساب زیرو
    بلک پنتر
    دارث ویدر
    مورلان
    دردویل
    بلک ویدو(اگه کتوومن یا لیدی شیوا تونستن بتمن رو بزنن پس این مورد محتمله)
    غارتگر
    لرد ریدن
    البته من اینا رو بر این اساس انتخاب کردم که بتمن بدون آمادگی قبلی و به طور تصادفی باهاشون رودرو بشه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      خب ببین شخصیت هایی که بتونن که خیلیییییییییی هست.ولی خب بهتره کسایی که تقریبا هم رده باهاش هستن رو بگیم.بنظر من بانیشر{بخواطر کیوبرد)لوگان بلک بنتر ساب زیرو ایرون من شاید شاید کابیتان امریکا و کلا خیلی اشخاص هستن.البته من نسخه ی معمولی رو حسای کردم.نیاین ترور کنین بگین هل بت هست و…

    2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      فقط لرد ریدن و اسکورپیون

      دردویل سخته ولی بتمن برندس

      1. رد کاربر می‌گوید

        دردویل بتمن. و برده پس دردویل قویتره

  15. بردیا کاربر می‌گوید

    دوستان یه سوال به نظر شما بلک وینتر در دی سی در حد چه اشخاصی هست و چه کساسس رو میتونه به چالش بکشه؟

    1. king venom کاربر می‌گوید

      بلک وینتر بعنوان موجودی که قدرتای گالاکتوس رو بهش داده(که میدونی قدرت گالاکتوس حتی در مقایسه با شخصیت های دیسی چقدره) و همچنین بعنوان یه موجود مولتیورس خوار کازموس هفتم و احتمالا ششم رو بلعیده و همچنین براحتی یکی از زمین های دیسی رو هم بلعیده پس احتمالا در سطح آنتی مانیتور یا ورلد فورجره و شاید اگه مارول بیشتر روش کار کنه شاید از این دوتا هم قویتر بشه

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اقا قضیه ی کازموش هفتم چیه؟تا جایی که من میدونم کازموس قبلی که کازموس ششم هست رو خورده که گالاکتوس هم مال همون کازموسه.بعدش سلستیال ها کازموس هفتم رو خلق میکنن که اونم تو جریان سکرت وارز نابود میشه که بعدش فرانکلین ریچاردز کازموس هشتم رو خلق میکنه.چه ربطی به کازموس هفت داره؟یعنی منظورتون اینه که اون بقیه ی یونیورس هارو خورده؟من فکر میکردم کار بیاندرز باشه

        1. king venom کاربر می‌گوید

          بردیا
          خب ببین مولتیورس مارول با نابودی و تولد مجدد شکل گرفته هر کازموس به دلایل مختلفی نابود میشه و دوباره متولد میشه حالا یا توسط بیاندرز یا زمستان سیاه ولی جزو یه چرخه ست که از کازموس اول توسط والای همگان جلو میره کازموس اول موجودی هم قدرت پرپچوا دیسی به اسم فیرست فیرمیمنت بود که عملا یه اومنیورس زندس که پدر تقریبا تمام نهاد های کیهانی مثل تمام کازموس های بعدی ابدیت و بینهایت و سلستیال ها و… هستش و مولتیورس مارول فقط بخش کوچکی از بدن این موجود هستش که بعد از نابود شدن و تجزیه شدنش بقیه کازموس ها و نهاد های کیهانی متولد میشن
          اونجا اشتباه گفتم چون کازموس ششم توسط بلک وینتز نابود شد و کازموس هفتم توسط بیاندرز
          بلک وینتر هم به احتمال زیاد مثل آماتسو میکابوشی و جدیدا نال خدای سیمبیوت ها چهره ای
          یا مخلوق فراموشی (oblivion) هستش که خدای واقعی و خود تاریکی و خلأ توی دنیای مارول هستش

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            الان فراموشی کیه؟؟؟

            1. king venom کاربر می‌گوید

              اسمش رو به انگلیسی marvel oblivion سرچ کن میفهمی کیه

              1. Attack titan کاربر می‌گوید

                اوکی

            2. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

              یکی از نهادهای کیهانی مارول. برادر اترنیتی و اینفینیتی هستش.

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                رغیب انتیتی هست داداش

              2. king venom کاربر می‌گوید

                بله اونم جزو فرزندان فیرست فیرمیمنت هستش و بین این دو قویترینه

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  یعنی از انتیتی قوی تره؟فکر میکردم برابرن

                  1. king venom کاربر می‌گوید

                    درواقع خیلی قویتره
                    شما فقط حساب کن که آماتسو میکابوشی که تقریبا مولتیورس مارول رو به نابودی کشوند و حتی ابدیت هم گفت که نمیتونه متوقفش کنه و حتی شکل انتزاعی مرگ هم اعتراف کرده که ازش میترسه فقط یه کلون یا آواتار کوچک از فراموشی بود حالا حساب کن که خودش چقدر قویه

                    1. king venom کاربر می‌گوید

                      نال هم که نیاز به معرفی نداره توی پادشاه سیاهپوش ۴ معلوم شد که یکی از چهره های فراموشی هستش و شاید به اندازه میکابوشی قوی نباشه ولی نشون داده از سلستیال ها و شخصیت هایی مثل گالاکتوس و امسال اون قویتره و آخرش توسط نیرویی شکست خورد که از ابدیت قدرت میگیره یعنی انیگما فورس منبع یونی پاور که هر شخصیت مارول رو به قوی ترین ابرقهرمان عالم تبدیل میکنه

                    2. بردیا کاربر می‌گوید

                      عجب،شناخت زیادی راجبش نداشتم.خداییش دمت گرم

            3. بردیا کاربر می‌گوید

              یکی از نهاد های انتزاعیه ماروله و برادر مرگ

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            دمت کرم کینگ ونوم بخواطر جوابت😘

          3. بردیا کاربر می‌گوید

            دمت گرم اتفاقا میخواستم راجب فرست فرامومنت هم بپرسم جواب دادی

      2. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

        داش. آنتی مانیتور کرایسیس رو میگی؟ بعید میدونم. و اینکه کامل اثبات نشده که بلک وینتر یکی از زمین های دیسی رو بلعیده.

        1. king venom کاربر می‌گوید

          دارک ساید کینگ
          به اینا میگن کراس اور مخفی دیسی هم اینکارو میکنه مثلا یه بار والی وست زد تیم ایکس من یا شبیه ایکس من رو تنهایی داغون کرد یا ددپول یه بار قایق خفاشی بتمن رو دزدیده رفته عشق و حال یا عکس پنهان واندرومن و سوپرمن به همراه چند شخصیت مارول بعنوان لایقین بلند کردن میولنیر توی کمیک ثور نشون دادن
          با توجه به فضای اون شهر و توضیحات کنارش کاملا مشخصه که شهر مترو پولیسه و توی توضیحات هم به القاب اعضای لیگ عدالت اشاره داره
          نه مارول نه دیسی یا نویسنده هاشون نمیان به طور رسمی اینا رو تائید کنن بلکه به طور غیر مستقیم توی داستان قرارشون میدن

          1. king venom کاربر می‌گوید

            نه آنتی مانیتور معمولی رو میگم با قدرت خودش
            انتی مانیتور کرایسیس میلیون ها دنیا رو بلعیده بود و از حالت عادیش قویتر بود

          2. king venom کاربر می‌گوید

            تاره یکی از برجسته تریناشم توی کمیک doomsday clock بود که به نبرد احتمالی آینده بین ثور و سوپرمن اشاره داره
            اونم توی یه رویداد احتمالی به secret crisis توی سال ۲۰۳۰
            که خدا کنه اتفاق بیوفته و فقط درحد یه استرگ نباشه

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              برگام.یعنی پیشگو شدن؟

              1. king venom کاربر می‌گوید

                خدا رو چه دیدی شاید دارن برنامشو میریزن همین چن ماه پیش شایعه شده بود که عوامل مارول و دیسی دارن برای یه محتوای مشترک مذاکره میکنن
                پس شاید اتفاق بیفته

          3. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

            دقیقا همینطوره👍
            همونطور که گفتید بله توی دومزدی کلاک هم به ثور و هالک اشاره غیر مستقیم شد

          4. بردیا کاربر می‌گوید

            میگم در مورد وان بیلو الل و گریت ایول بیست چیه نظرت؟به نظرم وان بیلو الل برندس

            1. king venom کاربر می‌گوید

              خب راستش نه اونم نه بخاطر اینکه سطح قدرتشون چون سطح قدرتشون برابره به این دلیل که وان بلو ال بدون یه میزبان نمیتونه رو دنیای مارول تاثیر بزاره درحالی که گریت ایول بیست نیازی به میزبان نداره

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                درسته ولی خب من شنیدم وان بیلو ال یه بار مولتیورسو نابود کرد.ولی گریت ایول بیست چندتا شخصیت ملاقات کرد و تهشم ته کاری که کرد به بهشت حمله کرد.بنظر من وان بیلو الل کار بزرگ تری کرده.واسه همین.وگرنه اره برابرن مگر اینکه خلافش صابط بشه

          5. یک تعصبی کاربر می‌گوید

            خخخخخخخخخخخخخخ
            داداش کراس اوور مخفی چه صیغه ایه

            خود کراس اوور کنن نیست بعدش بیاد تو کمیک اصلی؟جل الخالق.اطلاعات غلط نده

            فعلا باز بای

          6. یک تعصبی کاربر می‌گوید

            کنن نباشه یعنی کمیک اصلی نیست……کراس اوور چه مخفی چه آشکار حساب نیست و نان کنن حساب میشه..اگه به حساب شدن کراس اوور باشه تو مارول علیه دیسی سوپرمن ۲-۱ ثور رو زد..پس کراس اوور حساب نیست چه برسه به اون چرندیاتی درباره بلک وینتر

          7. یک تعصبی کاربر می‌گوید

            کراس اوور:کمیک اصلی نیست
            ایستراگ:اگر درباره خود دنیای اصلی باشه حسابه اما ایستراگ های دنیاهای دیگر ادای احترامه
            #لطفا_تایید_بشه

            1. king venom کاربر می‌گوید

              یک تعصبی
              کی اطلاعات غلط میده من یتخخخخخ
              پس بگو چطور ددپول قایق بتمن رو میدزده یا عکس سوپرمن و واندرومن به عنوان لایقین میولنیر تو کمیک ثور نشون داده میشه یا یه نسخه از وولورین و دکتر دووم توی کمیک های دیسی اعدام میشن یا به ثور و هالک تو دومزدی کلاک اشاره میشه و اخیرا هم لیگ عدالت تو ثور ۲۰۲۰ و خیلی موارد دیگه
              اینا حضور ها یا کراس اور های کوتاه یا مخفیه که اهداف خاصی داره و با اون کراس اور های رسمی مارول و دیسی کاملا فرق داره
              اصلا مهم نیست که حساب کنی یا نکنی چون تاثیر خاصی روی داستان های کمپانی مقابل نداره
              پس مال زمستان سیاه رو هم میشه حساب کرد هم میشه نکرد قاعدتا خود نویسنده تائید نمیکنه ولی چندین منبع تائید کردن که احتمال خیلی زیاد حداقل یکی از زمین های دیسیه میتونی قبول کنی یا نکنی خود دانی

              1. king venom کاربر می‌گوید

                کیتس میخواست با این حضور مخفی یا اشاره مخفی به دنیای دیسی بگه که این زمستان سیاه فقط به دنیای مارول محدود نیست و ثور یه موجود فرا بعدی رو شکست داده

              2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

                خدایا

                این صرفا یه ایستراگه کلا کمیک های کراس اووری کنن نیستن(یعنی اصلی نیستن)حالا تو میخوای با این حرفت مثلا بری بگی ثور از جاستیس لیگ قویتره برو بگو ولی بمولا کذبه

                1. king venom کاربر می‌گوید

                  نه اصلا نگفتم که ثور از جاستیس لیگ قویتره اگه اینطور بود که والی وست از کل ایکس من قویتره چون زده یه نسخه شبیهشو داغون کرده یا هالک از دومزدی قوی تره چون یه بار یه نسخه شون با یه مشت زده!!!! نه اینطور نیست
                  اینا حضور های کوتاه یا مخفیه و گاها به یه کراس اور خیلی کوتاه تبدیل میشه مثل حضور کلارک کنت توی دیلی بیوگل یا حضور بری الن توی یه مسابقه سرعت و ادای احترام به فلش یا حضور وانگ (دستیار دکتر استرنج) توی کمیک گرین لنترن اینا هم یه حضور مخفی حساب میشن هم یه کراس اور کوتاه

  16. sohrab کاربر می‌گوید

    قطعا بتمن
    چون اون لباس های قشنگی میپوشه و پرواز میکنه
    دلیل اینکه بتمن قویتره اینه که چون اون بتمنه

  17. Anti manitor کاربر می‌گوید

    ببخشید آدمین یک سوال داشتم شخصیت پرالایا قوی تره یا پرزنس و کازمیک آرمور سوپرمن

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      هر کدوم که نویسنده بخواد.

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        ادمین گنگش بالاست عجیب غریب جواب میده

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      من اشنایی کاملی با برالایا(بخواطر کیبورد)ندارم.ادمین گفت تو مقابله ی قوی ترین شخصیت های دی سی هم حذف شده.میشه راجبش توضیح بدین؟

      1. بروس وین کاربر می‌گوید

        پرالایا تجسم خلا و پوچیه که قبل از خلقت هم وجود داشته ومیشه گفت همه چیز یجورایی از پرالایا به وجود امده و نهایت قدرتاش هنوز معلوم نیست که درچه حده و خیلی از خدایان وشخصیت های قدرتمند مثل اسپکتر،کلمه،فرشتگان مغرب،لوسیفر،
        میکائیل،الین بلک و…در برابر پرالایا شانسی ندارن و پرالایا فراتر از زمان و مکانه
        پرالایا در تاریکی مطلق خواب بود که در کمیک جاستین لیگ بیدار میشه وکل مولتیورس دیسیرو بی فایده میدونه و تاحالا چندین بار کل مولتیورس دیسی رو نابود کرده ولی جهان دوباره توسط نیروهای ناشناخته به وجود میاد در ضمن پرالایا قویترین شخصیت زن کمیک هم حساب میشه

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          یعنی از لوسیفر قوی تره؟

          1. بروس وین کاربر می‌گوید

            قطعا قویتره کسیه که با پرزنس مقایسش میکنن

            1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

              خیسخ

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                عجیب میزنی یک تعصبی خیسخ چیه؟

        2. king venom کاربر می‌گوید

          میگن پرالایا از لوسیفر و امثال اون قوی تره قوی تره چون خودش ادعا کرده که قوی تره ولی تا رو دروی هم قرار نگیرن معلوم نمیشه
          شاهکار هاش فعلا اونو کمی از پرپچوا قوی تر نشون داده ولی نه لوسیفر

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            یعنی مثل قضیه ی پروتژو وان ابو الل

  18. سجاد مطلق و غول اسا و اتشین کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود
    ممنون از سایت ایرونی سنتر فقط راستش من با مون نایت زیاد اشنایی ندارم ولی با این مقاله اطلاعاتم زیاد شد.

  19. Mahdu کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی یه سوال درنبرد شزم و واندروومن کی برنداشت

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      برنداشتش چی بود این وسط؟؟ولی در نبرد این دو خب میخوام بصورت تقریبا مفصل بگم.نگاه کن خب شزم و زن شگفت انگیز رو احتمالا میشناسی دیگه،بدم میاد حرف تکراری بزنم.واسه همین بریم یه راست سر اصل مطلب
      خب ببین جفتشون شخصیت هایی عستن که خیلی دوستشون دارم ولی شزم،چرا؟چون قدرت اصلیه داخلی:خب شزم.درسته شزم فقط زره ی ناچیزی از قدرت اون شش خدا رو میتونه استفاده کنه،ولی با این حال در چنین حدی از قدرت اصلیش تونست سوپرمنو شکست داد!!بنظرم این نمره واشه شزم
      قدرت اصلیه خارجی:قدرت اصلیه خارجی راستش نمیدونم دقیقا چیه ولی بازم فکر کنم شزم
      استقامت:جفتشون سر ضربات قدرتمندی مقاومت کردن،ولی خب شزم استقامت اطلسو داره،درسته زره ی کوچکی ولی با همین زره ی کوچک شمشیر واندروومن رو میشکونه(شمشیر واندروومن از فلز هشتم که فلز مورد استفاده ی خدایان هست و ابزارشون رو از اون میسازن هست و اینکه این فلز سومین فلز برتر دنیای کمیکه!!)واسه همین استقامت شزم
      قدرت بدنی:شزم قدرت هرکولو داره،خودم چیزی راجب شاهکارای شزم در زمینه ی قدرت بدنی نمیدونم ولی میدونم واندروومن با ده درصد قدرتش زمینو از مدارش خارج میکنه،زمینو بلند کرد(البته خودشو سوپرمنو و مارشن من هانتر بودن یعنی تکی نبود)من امتیاز این بخشو به واندر وومن میدم)
      متحدین:اینو واندروومن چون جفتشون لیگ عدالتو دارن،شزم خانوادشو و واندر وومن امازونیا،هر چه قدر هم خانواده ی شزم قوی باشه ولی آمازونیا بیشترو قوی ترن
      شاهکار:از شاهکار های شزم نمیدونم واسه همین واندروومن حالا لطفا دوستانی که میدونن بیان نظر بدن
      یعنی در صورت کلی به نظر میاد واندروومن برتری داره ولی خب شزم نسبت به واندروومن برتری داره و بنظرم میتونه شکستش بده

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        در جواب کامنت قبلیم رفتم یه کوچولو راجب جفتشون تحقیق کردم و الان دوباره میگم قدرت اصلی داخلی:شزم قدرت اصلی خارجی:من هنوز نفهمیدم دقیقا چیه قدرت:قدرت فیزیکی شزم با سوبرمن{بخواطر کیبورد}مقایسه میشه یعنی از زن شگفت انگیز بیشتر نباشه کم تر نیست استقامت:تو کامنت قبلیم توضیح دادم بازم میگم که شمشیر واندروومن که از فلز هشتم ساخته شده وقتی به شزم ضربه میزنه میشکنه قدرت دشمنان:اصلی ترین دشمنان هرکدوم{تکرار میکنم دشمن خودشون نه مثلا دشمن لیگ عدالت مثل دارک ساید}مال واندرومن ارس و شزم بلک ادام.ارس سوبرمن و زن شگفت انگیزو هم زمان زده ولی خب بلک ادام شزم و سوبرمنو با هم زده.ارس با خدایان جنگیده و شکست داده ولی خب بلک ادام هم هفت گناه کبیره رو شکست میده که بنظرم کلا بلک ادام قوی تر از ارسه.یعنی به صورت کلی بخوایم بگیم بنظرم قدرت دشمنان شزم متحدان:جفتشون لیگ عدالتو دارن ولی زن شگفت انگیز امازونی هارو و شزم خانوادشو که بنظرم امازونی ها برتری دارن. شاهکار:بزرگترین شاهکار واندروومن فکر کنم کشتن یکی از کلون های دارک ساید هست و بزرگ ترین شاهکار شزمو نمیدونم ولی میدونم اکلیبسو رو زده.تا جایی که میدونم اکلیبسو قرار بود روح خشم برزنس باشه ولی اسبکتر جاشو گرفت یعنی خودم ببین چه موجود قدری رو شکست داده. تجربه:صد در صد واندروومن ولی به صورت کلی شزم برندس به نظرم

      2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        موافقم باهاتون شزم برنده اما متاسفانه واندروومن خیلی محبوبتره البته بنده یک تارموی شزمو به ۲۰ واندروومن نمیدم

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          اون که صد درصد.قدیم شزم خیلی محبوب تر بود(بحث بالای چهل سال پیشه)الان نه،ولی پتانسیلش رو داره

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            داره اما حیف که زیاد نقش مهمی بهش نمیدن شزم شخصیت پردازی و اورجین خوبیم داره که اگه از واندروومن بهتر نباشه اورجینش بدتر نیست بله یک دوره ای شزم از سوپرمن هم محبوبتر بود و محبوبترین البته خیلی وقت پیش

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              قشنگ از اونایی که درد عشق کشیده هستنی(😆😆ببخشید)

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                خب شزم شخصیت جالبیه به هرحال شرمنده وقتتون رو گرفتم

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  منم شزمو دوست دارم.دشمنتون شرمنده اتفاقا من میومدم و کامنتای مقاله های پر کامنتو میخوندم و شما رو تقریبا همیشه میدیدم.خیلی هم خوشحال شدم دیدم به کامنتم جواب دادین

                  1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                    خواهش میکنم کاری نکردم

  20. DUN کاربر می‌گوید

    یک سوال
    چرا فعالیتتون تو زمینه کمیک کم شده؟؟؟؟؟؟
    در هر حال مقاله خوب بود

  21. دارکساید کینگ کاربر می‌گوید

    خب مقاله بسیار خوبی بود. دست نوبسنده این مقاله درد نکنه. ققط اینکه از نظر من، تحمل درد بتمن نسبت به مون نایت بیشتره و در کمیک ها هم چند بار دیده شده که بتمن تا حد مرگ زخمی شده و نزدیک بود که بمیره ولی بتمن درد رو تحمل کرده و ادامه داده. تو کمیک بتمن اندگیم هم شاهد چنین چیزی بودیم.
    ولی به هر حال نظر با شماست.

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      آره ولی خب مون نایت اصلا تا جایی که راجبش شنیدم براش مهم نیست.حتی یه مجموعه کارتونی مال اسپایدرمن بود کاملا کل قسمتاشو ندیدم و اسمشم متاسفانه نمیدونم با دوبله بود،یه قسمت اسپایدرمنو مون نایت همو میبینم و همکاری میکنن،تو جنگ اسپایدرمن ازش میپرسه چرا جاخالی نمیدی که اونم میگه چرا وقتمو واسه ی جاخالی تلف کنم!!و با آغوش باز یه مشت رفت تو صورتش

  22. بردیا کاربر می‌گوید

    آره ولی خب مون نایت اصلا تا جایی که راجبش شنیدم براش مهم نیست.حتی یه مجموعه کارتونی مال اسپایدرمن بود کاملا کل قسمتاشو ندیدم و اسمشم متاسفانه نمیدونم با دوبله بود،یه قسمت اسپایدرمنو مون نایت همو میبینم و همکاری میکنن،تو جنگ اسپایدرمن ازش میپرسه چرا جاخالی نمیدی که اونم میگه چرا وقتمو واسه ی جاخالی تلف کنم!!و با آغوش باز یه مشت رفت تو صورتش

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      تو کارتون اسبایدرمن التیمیت{من فکر میکردم واسه انیمه و کارتون مارول یه دنیای جدا داره

  23. sohrab کاربر می‌گوید

    batman vs moon nait who win
    عباس بو عذار

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      سم خالصی،خالص.یعنی قشنگ تجسم سم توئی.تو بودی که سمیت به وجود اومد😂😂

  24. Attack titan کاربر می‌گوید

    آقا من رفتم درباره ی فراموشی تحقیق کردم از جمله کوارا که نمیدونم قبول دارین یا نه؟؟

    اینجور که نوشته فراموشی جز ۱۰ تای اوله و امثال خیلیا قویتره حتی با لوسیفر و دادگاه مقایسه میکردن هم اونطور که کینگ ونوم گفت میکابوشی که قویترین چهره اشه به اندازه چندین ابدیت قدرت فقط یه چهره مثل کلون های دارکساید که صد البته قویترع از کلون ها به جز چند تا که اینجاش قضاوت با شماست حالا همنطور که گفتن من نه سایت کوارا و اینا فراموشی رو صفحه خالی کمیک میدونن حتی اون رو هم اندازه یا برابر با پروتژ میدونن خب من یه سوال دارم

    به نظر شما کازمیک آرمور سوپرمن قویتره یا فراموشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    لطفا حواب بدید ممنون

    1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      خیخیخیخیخیخیخیخی
      کازمیک آرمور دستشو از کمیک بیرون آورده و ادعا کرده میتونه مارو لمس کنه

      1. سجاد مطلق و غول آسای اتشین کاربر می‌گوید

        میشه یکم بیشتر توضیح بدی؟

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          سجاد ببین کازمیک میدونه تو کمیک ذهنم خواننده رو هم میخونه البته تو خوابش و خلاصه خیلی قویه اما به نظرم
          کازمیک قویتره فک کنم

      2. بردیا کاربر می‌گوید

        غلط کرده،اون کیه که منو میبینه؟بهم دست میزنه.ببین تعصبی خدا شاهده بهم دست بزنه بهش دست میزنه.نگام کنه نگاش میکنم.

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      من زیاد راجب فراموشی نمیدونم.از دادگاه که قوی تره ولی لوسیفر نه.فکر نکنم صفحه ی خالی کمیک باشه اگه اینجوری باشه فکر کنم میشه همتای پرالایا!!!یعنی تجسم پوچی.اونقدرا دیگه فکر نکنم قوی باشه.اینجوری از لوسیفرم قوی تر میشه.در مقایسه ی کازمیک آرمور و فراموشی خب صد البته کازمیک.حالا این نظر منه.اگه این جوری که سایت کورا میگه صفحه ی خالیه کمیک باشه دیگه قضاوت سخت میشه.آخه منم راجب مانیتور اور ووید همونی که پرزنسو خلق کرد تو کورا خوندم نوشته بود اون تجسم نیروییه که میتونه ذهن نویسنده رو کنترل کنه.واسه همین حالا نمیدونم درسته حرفشون یا نه.آخه اگه واقعا اینطور بود بنظرم اگه واقعا میتونه رو همه چیز و همه کس(طبغ گفته ی کورا)غلبه کنه بهتر بود یه شخصیت مشترک بین مارول و دی سی میبود.واسه همین فکر میکنم که شاید رو مارول اثر نکنه.حالا اگه چیزی میدونین پاسخ بدین

      1. king venom کاربر می‌گوید

        فراموشی مظهر پوچی و خدای واقعی تاریکی تو دنیای ماروله مخلوقش آماتسو میکابوشی با توجه به شاهکار هایی که داره زیاد از چیزی مثل دارکست نایت ضعیفتر نیست نال هم که مخلوق دیگشه امثال خدایان و سلستیال ها و گالاکتوس رو به زانو درآورده یا تسخیر کرده به راحتی میتونه از بعضی از قوی ترین کلون های دارکساید هم قوی تر باشه
        نکته جالب اینجاست که گفته شده چیزی که ما از فراموشی دیدیم هم یه آواتاره که معلوم نیست که آواتار چجور موجودیه حدس من وان بیلو ال هستش

        1. king venom کاربر می‌گوید

          همون طور که قبلنم گفتم پرایمال مانیتور یه شخصیت کمیکی نیست اون درواقع خود شخص شخیص جری سیگل خالق شخصیت پرزنس هستش
          د رایتر هم همینطور (همینطور که از اسمش پیداست) هر کسی که کمیک های دیسی رو مینویسه د رایتر محسوب میشه

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            یعنی اون هم مثل والای همگان تجسم یه نویسندست پس.خب چی باعث شده بگن پرایمال مانیتور قوی تره؟

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            میگم نظرت راجب اونی که بلک وینتر میگفنت چیه؟؟همونی که سرنوشت ثورو داره دست کاری میکنه

            1. king venom کاربر می‌گوید

              اون پیشگویی میگه که تانوس از بدن ثور برای بازگشت و زنده شدن از مرگ استفاده میکنه
              همون کاری که هلا میخواست توی سری محافظین کهکشان ۲۰۱۸ بکنه که شکست خورد اون دستکش سیاهی هم که دستش بود نکروسورد بود که برا تانوس به شکل دستکش دراومده

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                شت😑

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          میدونم یعنی اینی که میگی خب صد در صد در حد پرالایا نیست.(شایدم باشه)حرف من اینه

        3. بردیا کاربر می‌گوید

          شایدم یه چیز دیگه.یه شخصیت جدید.خیلیییییی خفن و قوی

        4. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          جناب میکابوشی شانسی جلوی دارکست نایت نداره خود فراموشی هم به زور شاید بزنتش

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            آره خود فراموشی هم فکر کنم نتونه.بتونه هم به زور.اون پریچوا رو کشت.قدرت دکتر منهتن رو جذب کرد

            1. king venom کاربر می‌گوید

              چنتا شخصیت مارول هستن که احتمالا از پس پرپچوا و دارکست نایت بربیان
              یکی پروتژ که اونقدر قوی شد که خودشو والای همگان صدا زد
              یکی هم scathan the approver یه موجود سلستیال مانند که پروتژ رو شکست داد و توی یه ساعت شنی جذبش کرد
              یکی هم بیاندر قبل ریتکان (شاید)
              و بیاندرز
              آستار تانوس
              فراموشی هم اگه یه آواتار باشه زورش به دارکست نایت میرسه

              1. king venom کاربر می‌گوید

                اونجا منظورم آسترال تانوس بود اشتباه تایپی

                1. بردیا کاربر می‌گوید

                  فالکرام
                  وان بیلو الل
                  رون کینگ ثور در صورت درستیت تئوری
                  مولکول من
                  فرست فرامامنت
                  مولتی اتریتی هم فکر کنم
                  فونیکس هم فکر کنم بتونه

                  1. Attack titan کاربر می‌گوید

                    فالکرام امم درسته نه درست نیست فک کنم برابره با دارکسایت نایت
                    مولکول من ابدا نمیتونه به نظرت مولکول من از دکتر منهتن و پرپچوا یه جا قویتره؟؟؟؟؟

                    مولتی اینترنتی فک‌ نکنم اگه فقط قدرت پرپچوا رو داشت اره میتونست اما دکتر منهتنم و پرپچوا یه جا نه

                    حاجی فونیکس از اکسیتار شکست خورد بیاد دارکسایت نایت رک شکست بده

                    امم فرست فرامانت فک کنم میتونه

                    بعد تانوس با قلب عالم صدرصد میتونه

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      فالکرام میتونه
                      مولکول من نمیتونه
                      مولتی اتیریتی هم اشتباه کردم نمیتونه
                      فونیکسم کم کسی نیست ولی خب پرپتیا و دکتر منهتن یه جا نه
                      فرست فرامامنت میتونه
                      تانوس با قلب جهانم که معلومه میتونه
                      بیاندرز هم میتونن
                      رون کینگ ثورم اگه اون تئوری درست باشه بنظرم میتونه

              2. بردیا کاربر می‌گوید

                تانوس با قلب جهانم میتونه

                1. king venom کاربر می‌گوید

                  فالکرام میتونه چون تقریبا جایگاه لوسیفر رو توی دنیای مارول داره(به احتمال خیلی زیاد اون فرزند والای همگانه)
                  وان بلو ال خیلی زیادی براش قدرتمنده
                  رون کینگ و مولکول من و ابدیت مولتیورس نمیتونن
                  ققنوس تاریک هم فک نکنم ولی به میزبان بستگی داره مثلا اگه دکتر منهتن باشه شاید بتونه
                  ولی ققنوس سفید میتونه که قوی ترین شکل ققنوسه و حتی از دادگاه هم قوی تره
                  فیرست فیرمیمنت با پرپچوا برابره

                  1. بردیا کاربر می‌گوید

                    فالکرام که میتونه.وان بیلو الل هم که معلومه.رون کینگو خودمم شک داشتم.ققنوس سفید هم اره میتونه.فرست فرامامنت هم به نظرم قوی تره.یه سایتی هم بود اسمشو کامل بلد نیستم سوبر هیرو…هست که توش جفتشونو قرار داد و فرست فرامامنت رو قوی تر معرفی کرد و رای ها فرست هم بیشتر بود.شنیدم این سایت معتبره و تقریبا بیست ساله در حال فعالیته

        5. یک تعصبی کاربر می‌گوید

          داش آماتسو میکابوشی از
          هرکول الفادر+ثور+هایپریون شکست خورد..
          دارکست نایت بعدش اندازه اونه؟جل الخالق

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            چی میگی گالاکتوس بود حتی
            هرکول هم قدرت گایا رو داشت و در ضمن کابوس و کشت اگر نمیدونی بدون که کابوس توی سری جدید marvel دادگاه زندگی رو هم کشته بود
            ۹۹ درصد مالتیورس رو هم نابود کرده بود

            1. بردیا کاربر می‌گوید

              هامیان اماتسو میکابوشی با اقتدار کامل مقابله میکنند

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            خب همین اماتسو که میگی داشت مولتیورسو نابود میکرد.خیلی ها از خیلی ها شکست میخورن ولی هر شکستی دلیل بر برتری و یا کمتر بودن نیست.مثلا ثور بلک وینترو کشت.یعنی ازش قوی تره؟ولی من با قاطعیت میگم کازمیک از مندراک قوی تره

          3. king venom کاربر می‌گوید

            یک تعصبی
            داداش یه جوری میگی انگار دارکست نایت شکست ناپذیره یا شکست نخورده اون از سوپربوی پرایم و بعد واندرومن طلایی (اسمیه که کاربران کوارا بهش دادن) شکست خورد و بعد هرکول نابود شد تا تونست میکابوشی رو شکست بده
            نکته دوم من نگفتم که میکابوشی برابر دارکست نایته گفتم زیاد ازش ضعیف تر نیست یعنی با توجه به شاهکاراش و اینکه از ابدیت و بینهایت مولتیورس و مرگ قویتره پس سطح قدرتش مقابل دارکست نایت حداکثر ۷۵ درصده

  25. مگنتو کاربر می‌گوید

    بل فراموشی خیلی قویههههههه از nyx هم قویتره و حتی در بعد مخصوص به خودش هیچ کس حتی توان باقی ماندند در اون بعد رو هم نداره

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      ان وای ایکس کیه؟؟شنیدم خیلیییی قویه.میشه راجب بعدش یکم توضیح بدین.

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      چرا پرزنس ، لوسیفر ،وان ابو آل ،رایتر،امپتی هند و…

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        یعنی چی؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          با شما نبودم با کاربر مگنیتو بودم

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            ها اوکی

    3. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      باش باش

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        باش باش یعنی چی؟عجیب میزنی

  26. بردیا کاربر می‌گوید

    میگم والای همگان اصلی کیه؟؟ شنیدم یکی هست والای همگان اصلی.این والای همگانی که میبینیم یه کلون ازش هست.یه اواتار

    1. king venom کاربر می‌گوید

      بردیا
      والای همگان نمود و آواتار جک کربی و استن لی توی دنیای کمیکه و برای ادای احترام به این دو خلق شده

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        میدونم خب وقتی اینجوریه یعنی تجسم نویسنده گانی به اون بزرگی هستن.پس به نظر من ممکنه از پرزنسم قوی تر باشه.چون همچون پرایمال مانیتور تجسم نویسنده ی بزرگ هستش.

        1. king venom کاربر می‌گوید

          نه پرزنس خودش از روی ادیان الهی الهام برداری شده پس بنظرم کاملا برابرن

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            نمیدونم.اخه یه جا میگن این تجسم نویسندس برتره.خب والای همگان هم تجسم نویسندست{میدونم هر نویسنده ای نه فقط اون دو بزرگوار}واسه همین برام عجیبه

          2. بردیا کاربر می‌گوید

            ادیان ابراهیمی بچه داشتن؟تیوری{بخواطر کیبورد}مردن داشتن؟مقامشون رو از دست دادن؟

        2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

          پرایمال نویسنده نیست.یه کانسپت از کاغذیه که رایتر روش مینویسه

        3. امپتی هند کاربر می‌گوید

          تجسم بودن چیز مهمی نیست تجسم نویسنده هست خب که چی ؟؟ باید با فیت ها و استمیت ها این که قویه رو ثابت کنه وگرنه سر تجسم اگه بخوایم بریم موجودات پنج بعدی و درکل بعد پنج یک تجسم از مغز ما ان به گفته گرنت موریسن تجسم یک چیز از دنیای واقعی بودن شمارو از شخصیت هایی که تجسم چیزهای واقعی نیستن قویتر نمیکنه نمونش میکسی و ورلد فورجر میکسی از تجسم مغز انسان و تخیل ما سرچشمه میگیره اما فورجر یک شخصیت خیالی عادیه اما توی تک تک پنل های JL 2018 ثابت شده که ورلد فورجر > میکسی
          Try Again

  27. بردیا کاربر می‌گوید

    ماشاالله ادمین.سرعت تاییدو برم

  28. king venom کاربر می‌گوید

    یک تعصبی خوبه که به این زودی برگشتی
    کامنت خداهافظیت اشکمو دراورد

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      دقیقا.الان که برگشته ده برابر بدتر میکنه{کیبورد استیکر نداره وگرنه استیکر خنده میزاشتم شوخی بود}

    2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      عشقی

      1. بردیا کاربر می‌گوید

        اگه منو میگی تو بیشتر

  29. king venom کاربر می‌گوید

    ببینین بعضی شخصیت ها هستن که فقط به خاطر قدرتمند بودن خلق شدن و عملا جذابیت خاصی ندارن و حتی برای اقتباس های کمیکی هم مناسب نیستن مثلا تقریبا غیرممکنه که شخصیت هایی مثل پرپچوا و پرالایا فراموشی پروتژ دارکساید اصلی و میکابوشی و بیاندر و… حتی توی یه انیمیشن ببینیم چون امثال این شخصیت ها فقط قدرتمندن و اونقدر نمیتونن برای مخاطب سینما و تلویزیون جذاب باشن شما فقط نگاه کن که تو انیمیشن avengers assemble یه نسخه بشدت ضعیف و مسخره از بیاندر تو فصل چهارم بیرون دادن که نشون میده بیاندر و امثال اون اصلا برای انیمیشن هم مناسب نیستن چون باید خییلی قدرتشون رو کم کرد
    ولی امثال دارکساید وتانوس و گالاکتوس و دکتر دووم های فادر و اسپکتر و بارباتوس و دورمامو و… نتها قدرتمندن بلکه به قدر کافی هم جذاب و محبوبن که بارها توی اقتباس های مختلف حضور پیدا کنن
    همین نال که فقط دو سه سال از حضورش میگذره هم خیلی زود به چنتا از بازی های مارول مثل future fight اضافه شده و یه حضور افتخاری هم توی فصل سوم انیمیشن مردعنکبوتی ۲۰۱۷ داشته و شایعه شده قراره بعنوان خالق نکروسورد توی ثور ۴ بهش اشاره شه که نشان از مناسب بودنش برای انیمیشن و ختی سینما داره درحالی که شاید اصلا یادتون نباشه که میکابوشی توی چه رویدادی معرفی شد یا بتمنی که میخنده جدای از محبوبیت و جذابیتش برای اقتباس حتما باید قضیه مولتیورس مطرح باشه وگرنه تقریبا غیرممکنه که از اقتباس بشه

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      کاملا قبول دارم.مخصوصا که یه چیزایی واسه انیمه بیش از حده.قدرت اینا دیگه خیلی زیاده.واسه همین اگه بیارنش باید سطح قدرت شخصیت ها رو کم کرد.کاملا درسته

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      اره.منم شنیدم ممکنه تو ونوم ۲ هم بهش اشاره بشه

    3. بردیا کاربر می‌گوید

      اره ولی خیلی به شخصیت طرف هم اشاره داره و مهمه.مثلا لوسیفر.واسه خودش سریال داره.چون شخصیت جذابی داره

  30. بردیا کاربر می‌گوید

    صد تا کامنتو رد کردیم.هووووووووورااااااااا. برطبل شادانه بکوب…

  31. king venom کاربر می‌گوید

    توی مقاله انیمیشن های برتر مارول هنوز دارن سر هالک و ثور سنتری بحث میکنن و تعداد کامنت هاشون از مرز ۴۹۰ تا گذشته😂😂😂😂😂😂
    قطعا تا چن روز دیگه رکورد بحث مارول و دیسی رو میشکنن

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      رکورد با {بخواطر کیبورد}برجاست.من دهنم صاف شد بس که کامنت گذاشتم این مقاله بالای صدکامنت بگیره.رکورد هزارو هجده کامنته.مونده حالا

      1. king venom کاربر می‌گوید

        چرا اگه اینطوری پیش بره میرسه چون تقریبا چهار ماه طول کشید تا به هزار تا برسه درحالی که این یکی تقریبا توی دو هفته شد ۵۰۰ تا
        شاید بخاطر این باشه که تعداد کاربرای سایت یا میزان فعالیتشون نسبت به اون موقع بیشتر شده

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          https://irunisenter.com/http-irunisenter-com/
          در این لینک ۴۸ مقاله برتر سایت از نظر تعداد کامنت قرار داره.
          میتونید اونجا به بررسی بهتر بپردازین.
          این مقاله فعلا در رتبه ۴۰ هستش.

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            ادمین پدرم در اومد.از اکثریت کاربرا بیشتر کامنت گذاشتم

    2. بردیا کاربر می‌گوید

      خب شما هم بیا تو بحث.من رفتم هواداری دکی رو بکنم

  32. king venom کاربر می‌گوید

    اولین تریلر ونوم ۲ اومد 😍😍😍😍😍👌👌👌👌
    آرررررررررررره 👍👍👍👍👍👍 بعد از این همه انتظار

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      عشق کردیا.میگم تو هم تو مقاله ی ۱۰انیمیشن برتر…بیا

  33. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    ۷ روز تا کمیک بتمن علیه اسنیک آیز

  34. محمد کاربر می‌گوید

    سلام خیلی دوست دارم نبردشون رو ببینم خیلی نبرد سهمگینی میشه ولی در آخر بتمن برنده نبرد میشه ممنون عالی بود

  35. میلاد کاربر می‌گوید

    بتمن در نبرد تن به تن خیلی خیلی حرفه ای و مجهز به سلاح و وسیله های مثل بترنگ قلاب بمب دودزا شکر بت نایف بتمبیل تکنولوژی مبارزه و هوش نابغه رو داره که بتمن رو شکست ناپذیر میکنه تازه بتمن همیشه ۵ قدم از دوست و دشمناش جلو تره و مقداری اطلاعات از دشمنش داشته باشه دشمنش رو زود شکست میده

  36. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    بتمن با نگاه کردن مالتیورس دیسی و مارول رو نابود می کنه مون نایت عددی نیست جلو حضرت سلطان شوالیه تاریکی کبیر..

  37. فریر کاربر می‌گوید

    مسخره 🤡

  38. الیاس کاربر می‌گوید

    باید باهم بجنگن تا معلوم بشه من فکر کنم که احتمال برد شوالیه ی ماه بیشر باشه

دیدگاه ها غیر فعال است.