۹ شخصیت کمیک که پدران بدی هستند

ابرقهرمان بودن ممکن است باعث شود مردم فکر کنند این افراد افراد خوبی هستند اما آنها همچنین می توانند پدرانی وحشتناک باشند که فرزندان خود را اذیت می‌کنند.

بیشتر اوقات وقتی خوانندگان به شخصیت های کمیک بوک فکر می‌کنند تصویری از ابرقهرمانانی که ماسک بر صورت دارند و شنل پوشند در ذهن آنها می آید. آنها فکر می‌کنند اگر یک نیروی شرور در اطراف آنها باشد، آن قهرمان با او نبرد خواهد کرد و او هیچ غلطی نمی تواند بکند اما آیا این ابرقهرمانان کامل هستند؟

از زمان ها دور در کمیک، نویسندگان نقایص شخصیت ها را به ما نشان می دهند. و با توجه به اینکه حتی بهترین والدین در دنیای واقعی نیز دارای ایراداتی است، به راحتی می توان شخصیت هایی را نشان داد که فرزندان خود را اذیت می کنند. البته، در داستان ها همه چیز باید در مقیاس بزرگتری هم باشد، بنابراین اشتباهات آنها کمی بیشتر به چشم می‌ آید.


۹. بتمن:

بتمن با وجود آگاهی از خطرات گاتهام دیک گریسون را به جنگ ها می کشاند

بتمن بدترین پدر در کمیک نیست ، اما پدر خیلی خوبی هم نیست. او از روی مهربانی قلب خود دیک گریسون را به فرزندی قبول می کند، اما نمی تواند به عنوان رابین به هدایت دیک به جنگ کمک کند. هدف اصلی بتمن  انحراف دشمنش به کمک دیک است تا بتواند دشمن خود را غافلگیر کند و آن را به زانو در آورد. قابل درک است که دیک سرانجام می خواهد مانند بتمن با جنایت مبارزه کند، اما این بدان معنی نیست که بروس وین بخواهد او را به جنگ بکشاند. اما در بیشتر کمیک ها، بروس در واقع او را به رابین شدن دعوت می کند. خوشبختانه همه چیز خیلی خوب برای او تمام شد و دیک تبدیل به یک قهرمان بزرگ و مستقل شد.


۸. لکس لوتر:

لکس لوتر پسرش کانر را مجبور می‌کند تا برای او کار کند.

لکس لوتر پدر کانر کنت یا سوپربوی یک کلون از دی اِن اِی سوپرمن است. او با برنامه ریزی ها و دستور ها باعث شد سوپربوی دیوانه شود و به دوستان خودش حمله کند و به آنها آسیب برساند. ذهن او بسیار آشفته بود و دستکاری های لکس عملا او را دیوانه کرد. سرانجام کاساندرا مجبور شد بدلیل رفتار های خطرناک سوپربوی او را بکشد و نابودش کند. این ویژگی ها ثابت می‌کند لکس واقعا یک موجود پلید است و هر چه ضرر کند بهتر است زیرا او حتی به پسر خود رحم نمی‌کند چه بسا به انسان های بیگناه.


۷. چارلز اگزاویر:

او پسرش لژیون را نادیده می‌گیرد.

چارلز اگزاویر رهبر و موسس تیم ایکس من و مدرسه جهش یافته ها هدف او این بود که به آنها بیاموزد یاد بگیرند چگونه از قدرت خود استفاده کنند و بشریت را از جهش های شیطانی محافظت کنند. بنابراین او در حال آموزش سربازان کودک بود و همه او را به عنوان یک شخصیت پدر می دیدند.

تعداد کمی از افراد در دنیای کمیک هستند که می دانند چارلز یک پسر دارد. او هرگز در موردش صحبت نمی کند، احتمالاً به این دلیل که قادر به کنترل قدرت های باورنکردنی خود نبوده است، بنابراین تنها وقتی ظاهر می شود که داستانی در مورد او باشد.


۶. الیور کوئین:

او بخاطر اعتیاد به مواد مخدر روی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

الیور به ندرت برای هیچ یک از فرزندانش پدر خوب و شایسته ای است. یکی از مشهورترین داستانهای او درباره کشف پسر خوانده وی است که به مواد مخدر اعتیاد دارد زیرا اولیور بیش از حد مشغول است و همیشه نمی تواند با او باشد. به همین دلیل وقتی متوجه اعتیاد روی می شود، او را می زند و مجبور می کند تا خودش تمیز شود.


۵. مگنتو:

او پیترو و واندا را مجبور کرد کار های شیطانی کنند.

مگنتو بدترین نوع پدر است او بچه هایش کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ استفاده می کند و آنها را وادار می کند تا عقاید شیطانی اش را دنبال کنند. اما خوشبختانه آنها سالها بعد فهمیدند که کار اشتباهی انجام می دهند و از او فاصله گرفتند. مگنتو همچنین به شدت از واندا بیزار است و مقصر بودن واندا برای از بین بردن همه جهش ها در دوره ای یکی از مشکلات این پدر شرور است.


۴. اودین:

او بسیار بی رحم است و اکثر اوقات ثور را مجازات می‌کند

اودین ابتدا قدرت ثور را از او گرفت و او را در بدن یک انسان گرفتار کرد زیرا از نگاه ثور به زندگی خوشش نمی آمد. ثور عقایدی داشت که اودین اصلا از آنها خوشش نمی آمد، اما برای کنترل این مسئله باید راهی بهتر وجود داشته باشد.

اودین ثور را یک فرد ناامید کنندده می دانست. ثور هر کاری می کرد که پدرش به او افتخار کند، اما اودین اهمیتی به او نمی داد. او حتی تیر پسر اولش را شفا نداد ( تیر دستش را از دست داده بود). همچنین لوکی را از خانواده خود جدا کرد و همیشه بین او و ثور تفاوت قائل بود و این باعث شد لوکی به یک ویلن بسیار خطرناک تبدیل شود.


۳. دث استروک:

او باعث شد زندگی تک تک فرزندانش خراب شود

به راحتی می توان گفت که اسلید در هر کاری که به زندگی حرفه ای او ربطی ندارد، بد است. او مردی است که به سختی می تواند از خودش مراقبت کند، چه رسد به همه بچه هایش. او اجازه داد یکی از بچه هایش کشته شود تا شبیه او شود. رز ویلسون زندگی کاملاً خوشی داشت تا اینکه اسلید او را دقیقاً مانند خودش کرد.


۲. توماس وین:

او تصمیم گرفت برای نابودی زندگی بروس با بین (دشمن بتمن) همکاری کند.

در جهان فلش پوینت توماس وین بر خلاف جهان اصلی زنده مانده است و تبدیل به بتمن شده اما او بعد ها به جهان اصلی دیسی پیوست ولی هیچ کمکی به پسرش بروس نکرد و با بین همکاری می‌کرد! زیرا او اعتقاد داشت بروس نباید بتمن باشد. تصور کنید شما تمام زندگی خود را صرف انتقام از قاتلان بخاطر قتل والدین خود کنید بعد یکی از آنها پیدا شود و با شما دشمنی کند. این بسیار عجیب است.


۱. امنی من:

او پسر خود را تا حد مرگ کتک زد

انسان امنی من ظاهراً بهترین فرد دنیای خود بود – یک ابرقهرمان که برای محافظت از زمین آنجا بود. تا اینکه سرانجام قدرت های پسرش بیدار شد. از آن به بعد ، دیدگاه واقعی او درباره بشریت تغییر کرد. وی هیچ مشکلی برای از بین بردن نگهبانان کره زمین و سپس خواستار ملحق شدن پسرش برای پیوستن به او در تسخیر کره زمین به نام ویلتروم نداشت. هنگامی که مارک از این کار امتناع کرد، امنی من پسرش را چنان بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار داد که نزدیک بود جانش را از دست بدهد. او مسلما بدترین پدر در دنیای کمیک است.

منبع: CBR


نویسنده: امیررضا حسینی

69 Comments
  1. پوریا کاربر می‌گوید

    البته بعدن بهش گفت من عاشقتم مارک
    شخصیتش جوریه که واقعا نمیشه ادم ازش بدش بیاد
    اگه ادامه کامیکاش رو بخونید بهتر متوجه حرفام میشید

  2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ممنون عالی بود ولی فکرکنم نورمن آزبورن هم میتوانست باشد نظر شما چیه نویسنده محترم

  3. Mhd.k کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود خسته نباشید لوبو و دارکساید هم هستن

  4. Hassan logon کاربر می‌گوید

    منم اگه جای الیور کویین بودم همین کارا میکردم به نظرم کار اشتباهی نکرده😁
    من علت پدر بد بودن اگزاویر را نفهمیدم یکی توضیح بده لطفا

  5. ایران کاربر می‌گوید

    مقاله جالبی بود

  6. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود

  7. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله ی بسیار خوبی بود
    ممنون

  8. ALIs کاربر می‌گوید

    شخصیت شکست ناپذیر پتانسیل اینو داره واقعا که جایگزین اسپایدرمن بشه تو نسل جدید و اون رو کنار بزنه

    1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

      #ALIs
      بله بله 👏👏👏👏👏👏
      درود بر حق گویان

    2. King Venom کاربر می‌گوید

      alis
      داداش چی داری میگی تو
      خود شکست ناپذیر عملا ترکیب سوپرمن و مردعنکبوتی هستش یعنی دوتا از اصلی ترین شخصیت های صنعت کمیک
      این حرفت مثل این میمونه که یکی بگه« مون نایت پتانسیلش از بتمن بیشتره و جاشو تو صنعت کمیک خواهد گرفت😂😂😂😂»
      اسپایدرمن شخصیتیه که حتی تو محبوبیت تونسته سوپرمن و بتمن رو کنار بزنه
      شکست ناپذیر با اینکه شخصیت خوبیه ولی خشونت سادیستی داستاناش حتی در مقایسه با کمیک های بتمن اونو برای عموم کمیک فنا حتی جزو ۲۰ شخصیت محبوب هم نمیکنه

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        بله اما محبوبیت دلیل بر برتری نیست

        1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

          چرا هست، یعنی مردم عاشق بهترین ابرقهرمان نمیشن ها؟؟

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            نیست اسپایدرمن فیلم های خوب زیادی داشته محبوبیت ربطی به برتری نداره واندروومن دومه الان واندروومن چی داره که از بتمن و سوپرمن بهتر باشه نه کاستومش نه اورجینش هیچیش به بتمن و سوپرمن نمیرسه واندروومن اما دومه اسپایدرمن فقط چون محبوب ترینه دلیل نمیشه بهترین باشه

        2. King Venom کاربر می‌گوید

          منهتن
          اسپایدرمن از اینا بهتر نیست ولی ضعیف تر هم نیست

        3. s.w.b کاربر می‌گوید

          کاربر منهتن
          اتفاقا توی بیشتر مواقع هست . چون تا خوب نباشه که محبوب تر نمیشه

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            در بیشتر مواقع واندروومن چیش از بتمن بهتره اما محبوب تر هست پس لزوما دلیل نمیشه

            1. knight کاربر می‌گوید

              کاربر منهتن
              خب نگاه کنید برای اینکه محبوبیت تبدیل به یک معیار برای برتری بودن تبدیل بشه ما باید یک سری چیز ها رو در کنارش قرار بدیم که مهم ترینشون مدت زمان محبوبیت بیشتره . اینکه اسپایدرمن رو در کنار واندروومن قرار بدید خیلی غلطه . چون اسپایدرمن خودتون بهتر میدونید که مدت زمان زیادیه که محبوب ترینه ولی واندر وومن کاملا به صورت زودگذر به این رتبه رسیده و مطمئنا به زودی جای خودش رو به قهرمانان دیگه میده . همونطور که الان تا بعد از سریال لوکی قطعا محبوبیت لوکی بین ویلین ها خیلی زیاد میشه و تا برترین ها هم میرسه . پس چیزی که مهمه محبوبیت در کنار پایداری این محبوبیت هستش نه زودگذر بودنش . یه چیز دیگه اینکه اینکه بگیم اسپایدرمن بهتر از بتمن و سوپرمن هست یا برعکس قطعا غلطه چون این دو اصلا به هم ربطی ندارن . و فقط تنها میشه با توجه به این نکته که شخصیتی که بتونه محبوبیت زیاد تری رو برای خودش جذب کنه بگیم اسپایدرمن موفق تر ظاهر شده ( این فرق داره با برتر بودن) . که نتیجه ی اون جذب بیشتر مخاطب بوده

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                خب ببینید یک یا دوسال سوپرمن به برابری به اسپایدرمن رسیده بود پس نگید خیلی وقته که از همه در محبوبیت بالاتره و دقیقا به بهترین شکل ممکن گفتید موضوع رو هدف بنده هم این بود که محبوبیت دلیل بر برتری نیست

        4. بردیا کاربر می‌گوید

          دکتر منهتن.خیر محبوبیت دلیل بر برتری نیست ولی بازم ملاکی برخوب بودن کاراکتره.مردم که الکی عاشق یک شخصیت نمیشن.میشن؟؟؟

      2. هاش کاربر می‌گوید

        کینگ ونوم
        تنها شخصیت های بدون جایگزین کامیک بتمن و سوپرمن هستن
        حتی اسپایدرمنم ممکنه روزی از رده خارج شه

        1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

          جناب هاش کاملا تعصبی نظر میدید، این نشون میده که نظرسنجی معتبری که چند وقت پیش گرفته شد و اسپایدرمن با تفاوت فاحشی اول شد، خیلی سخت بوده😁😁

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            منظورتون همون امار مال سایت گیم هست؟؟

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              من خداییش اون سایتو قبول ندارم(نه این که تعصبی باشم ولی هم معیارش اشتباهه.هم معتبر نیست و تایید رسمی ندارد من زمانی که تو اون سایتا بتمن یا سوپرمن اول میشد قبول نداشتم)

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            با تفاوت فاحش نه با تفاوت نه چندان زیاد

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              البته تاجایی که میدونم تفاوت چندان زیادی نداره

            2. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

              با تفاوت بسیار فاحش برادر من،

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                تا جایی که من میدونم اصلا فاحش نیست

              2. Gotham ,s Knight کاربر می‌گوید

                چقدر ؟داری سایتو مدرک میکنی؟ الان ثور تو این سایت برنده شد اما محبوبیتش هرگز به بتمن نمیرسه

        2. King Venom کاربر می‌گوید

          هاش
          واقعا مطمئنی که اسپایدرمن از رده خارج میشه ؟؟؟؟؟؟
          شما اصلا میدونی اسپایدرمن چه شخصیتیه یا اصلا ویلن هاشو میشناسی که گستردگی تعدادشون حتی از ویلن های سوپرمن هم بیشتره یا اصلا سیر طرفدارایه اونو میدونی که تا چه حده؟
          و از همه مهم تر چطور شخصیتی که معمولا کمیک هاش دربین اکثر شخصیت های مارول یا حتی در مقایسه با اکثر شخصیت های دیسی بیشترین خواننده رو داره میتونه از رده خارج شه؟؟
          اگه اسپایدرمن شخصیتی بود که میتونست از رده خارج شه مجموع فروش فیلماش از کل فیلمای سوپرمن و بتمن بیشتر نبود«که فروش یه فیلم ابرقهرمانی نشونه محبوبیت و توجه عموم مردم نسبت به شخصیت هاست» یا میزان محبوبیت خود اسپایدرمن رو قبلا گفتم
          حالا اگه میخوای بحث شخصیت پردازی و کیفیت کمیک ها رو بیاری وسط خب یه چنتا دلیل غیر از مثلا لایت بود یا فضای نوجوانانه پسند از این چیزا مبنی بر ضعیف بودن اسپایدرمن اگه میتونی بگو چون اینا عیب نیست و اختلاف سلیقست ؟

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            کینگ ونوم باهات موافقم.#نه به خشونت علیه مرد عنتکبوتی

      3. راس کاربر می‌گوید

        محبوبیت دال بر برتری نیست دوست عزیز

        1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

          خب شما چند تا دلیل بر برتری بگو!!!!!!!!

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            شخصیت پردازی
            اورجین
            کاستوم
            داستان ها
            اینا دلیل بر برتریه که واقعا در اینا بتمن از اسپایدرمن پایین تر نیست تعصب روی اسپایدرمن رو بذاریرد کنار شاید خیلی ها اسپایدرمن رو برتر بدونن نمیگم قطعا برترین نیست ولی بتمن به نظرم اصلا از اسپایدرمن در موارد بالایی چیزی کم نداره فرقش اینه که اسپایدرمن واقعا کارهای بدش بیشتر از بتمنه

        2. بردیا کاربر می‌گوید

          اینو میدونیم ولی اینم از ملاک هاشه.ایشون میگه میتونه از محبوب ترین قهرمان کمیک این شخصیت جلو بزنه.خب خودت بگو میشه؟

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بردیا
            خب ما از آینده که خبر نداریم ! داریم ؟ اگه بخوام حدس بزنم باید بگم نه خیر نمیشه

        3. بردیا کاربر می‌گوید

          کاربر راس خب اخه مرد عنکبوتی فقط محبوبیت نداره از خیلی لحاظ های دیگه هم واقعا عالیه..ضمن اینکه الکی محبوب نیست که

      4. ALIs کاربر می‌گوید

        من نگفتم پتانسیلش از اسپایدرمن بیشتره
        واسه رسیدن به شخصیتی مثل اسپایدرمن راه طولانی پیش رو داره
        ولی حرفم اینه این شخصیت پتانسیل خیلی بالایی داره

    3. بهرام کاربر می‌گوید

      Alis
      موافقم با شما
      این شخصیت پتانسیل خیلی زیادی داره

    4. s.w.b کاربر می‌گوید

      کاربر آلیس
      خدایی شوخی میکنید مگه نه ؟ این حرفتون توهین به بتمن و اسپایدرمنه . یعنی شکست ناپذیر هم میتونه از بتمن جلو بزنه ؟ به نظرم بتمن و اسپایدرمن و حتی سوپرمن و بقیه رو هم دست کم گرفتید . درسته سوپرمن محبوبیتش کم شده ولی هنوز هم بهتر از شکست ناپذیره .
      در رابطه با بتمن هم خودش معلومه . اسپایدرمن هم شخصیتیه که روز به روز محبوبیتش بیشتر میشه و طرفدارای بیشتری پیدا میکنه .

      1. ALIs کاربر می‌گوید

        بتمن و سوپرمن کلن بحثشون جداست
        اسپایدرمن شخصیتیه که بین نوجوون ها و سنین پایین تر خیلی خیلی محبوبه برای همین همیشه جزو پر طرفدارترین ها بوده ولی بین بزرگسال ها نمیشه این حرف رو زد
        خیلی ها هستن مثل خود من که در شروع کامیک عاشق اسپایدرمن بودن و کلی خاطره با کامیک هاش و مخصوصا فیلم های سم ریمی
        ولی وقتی سن بره بالا اون علاقه ثابت نمیمونه
        برعکسش بتمن مثلا شاید در حد اسپایدی بین نوجوان ها محبوب نباشه(نمیخوام از کودک استفاده کنم چون حس میکنم ممکنه به یک سری بر بخوره و بیان بگن تو میگی هواداری اسپایدرمن کودکن اصلا منظورم این نیست) ولی وقتی شما برید بین سنین بالاتر برسی کنید یه درصد خیلی زیادی بتمن رو به اسپایدرمن ترجیح میدن

        1. knight کاربر می‌گوید

          خب بزارید اینطوری جوابتون رو بدم . اسپایدرمن از همون اوایل ورودش شروع به جذب نوجوانان و حتی کودکان زیادی کرد و با همین افراد خیلی محبوب شد ولی بعد از گذشت پنجاه تا شصیت سال فکر نمیکنید اون افراد بزرگ شدن و الان دیگه بزرگسال حساب میشن ؟ درسته که الان هم اسپایدرمن هنوز توی جذب افراد نوجوان حتی کودکان هم از بقیه جلوتره ولی افراد بزرگسال زیادی رو هم جذب کرده . چون کسی که از بچگی با یه قهرمان بزرگ شد همون برای فرد دوست داشتنی تر از بقیه هست پس اینکه بگیم هوادارای اسپایدرمن بیشتر نوجوانان هستن یک جمله کلیشه ای از اوایل حضورش در کمیک هست که بار ها توسط منتقدان این شخصیت گفته شد تا در بین طرفدارای مخالف اسپایدرمن هم جا افتاد ولی الان دیگه این قضیه درست نیست .
          شاید خیلیا بگن من روی اسپایدرمن تعصب دارم که این حرفا رو میزنم ولی من یک تار موی بتمن رو هم به صد تا اسپایدرمن نمیدم و صد درصد بتمن رو به امثال اسپایدرمن ترجیح میدم .

      2. ALIs کاربر می‌گوید

        جناب آلیس نه علی اس 😂😐
        من حقیقتش نفهمیدم اینارو چطوری نتیجه گیری کردی از حرفای من ولی اوکی نظر شما محترمه

        1. knight کاربر می‌گوید

          خب ایشون هم گفتن آلیس که .

          1. ALIs کاربر می‌گوید

            داداش آلیس خیر
            علی اس درست است

    5. بردیا کاربر می‌گوید

      بعضی وقتا یه کامنتایی میبینم واقعا حس میکنم که نشانه های کاربر عباس هنوز که هنوزه روی سایت هست

  9. Knight کاربر می‌گوید

    Alis
    خب ببخشید ولی شوخی میکنید مگه نه ؟ محبوب ترین شخصیت کمیک ، اسپایدرمن رو با اینویسیبل مقایسه میکنید ؟ کسی که بتمن و سوپرمن و ایرون من و … خیلی هی دیگه رو کنار زده .
    مثل اینکه بگیم موون نایت و پاور پرنس پتانسیل این رو دارن که جای بتمن و واندروومن رو بگیرن . اسپایدرمن به کنار شما محبوبیت بتمن و سوپرمن رو هم زیر سوال بردید دوست عزیز .

    1. راس کاربر می‌گوید

      نایت
      داداش شما شد یک بار فقط یک بار بیای یه حرف درست بزنی؟
      الان محبوبیت دلیل بر برتریه؟
      این اقا گفت پتانسیل بالایی داره شخصیتش بعد این چه ربطی به زیر سوال رفتن محبوبیت شخصیت های بتمن سوپرمن داره 😐
      بعد واقعا چه ربطی به اینکه مون نایت بیاد جای بتمن رو بگیره داره
      نه خداوکیلی چه ربطی اینا بهم دارن
      اینویسیل شخصیتیه که میتونه یه جایگزین واسه کسایی باشه که فضای کامیک های اسپایدرمن براشون قدیمی شده یا یه چیز خشن تر دوست دارن ببینن

      1. ALIs کاربر می‌گوید

        منم نفهمیدم از روچی این نتیجه هارو گرفت دوستمون
        حرف من این بود شخصیت شکست ناپذیر پتانسیل خیلی بالایی داره

      2. King Venom کاربر می‌گوید

        محبوبیت دلیل بر برتری نیست درسته ولی دلیل بر ضعیف هم نیست چون اگه یه شخصیت اونقدر شخصیت پردازی خوب یا تنوع داستانی نداشته باشه خب اینقدر محبوب نمیشه
        شما میگی که کمیک های شکست ناپذیر فقط برای افرادی که کمیک های اسپایدرمن براشون قدیمی شده
        خب ولی نفهمیدی که کمیک های شکست ناپذیر بیشتر برای قشر بزرگساله ولی ابن طور که تو میگی هم نیست
        خب اگه اینجوره که تو میگی این ادما از کمیک های سوپرمن هم خسته میشن چون فضای کمیک های سوپرمن زیاد با اسپایدرمن تفاوت نداره خیلی کم به اندازه اینونسبل خشن میشه«اینونسبل ترکیب اسپایدی و سوپرمنه پس ربط داره»
        این جور آدما حتی اکثر مواقع با کمیک های بتمن هم راضی نمیشن چون اکثر کمیک های بتمن علاوه بر اینکه سعی میکنه یه داستان بزرگسالانه رو تعریف کنه محتوای نوجوانانه پسندش رو هم رعایت میکنه
        خب ببین چی میگم طرفداری شکست ناپذیر اکثرا همون طرفداری اسپایدرمن و سوپرمن هستن که نه تنها بخاطر شباهت اینونسبل به این دو طرفدارش شدن بلکه به خاطر داستاناش هم به سمتش جلب میشن ولی داستاناش جوری نیستن که باعث بشه اینونسبل جایگزین اسپایدرمن یا سوپرمن براشون بشه چون به اندازه این دو تنوع داستانی نداره و همچنین بخاط اینکه نسبت به این دو شخصیت خیلی جدیدیه و به خاطر همین نمیتونه به اندازه این دو نمادین باشه
        بجز عده ای که فقط خشونت های این کمیک ها رو بیشتر از داستان میپسندن

  10. Knight کاربر می‌گوید

    راس
    اول اینکه چرا جوش میاری ؟😂😁 مگه چی گفتم ؟
    اره . چون طبیعیه که تا بهتر ظاهر نشی که محبوب نمیشی . اگه شرایط فرق کرده بگو ما هم بفهمیم .
    نه تنها توی کمیک بلکه توی هر زمینه هر وقت که خوب ظاهر بشی محبوب میشی . از اونجا که برتر بودن مقطعی هستش وقتی یه شخصیت توی مدت طولانی محبوب ترین باشه پس یعنی بهتره که محبوب ترین شده .
    دوما مقایسه اینکه بگیم سوپرمن و بتمن بهترن یا اسپایدرمن اصلا درست نیست چون هر کسی دلایل خودشو داره در ضمن اینا هیچ جوره به هم نمیخورن مثل اینکه بگیم رونالدو بهتره یا رافائل نادال خب به نظرت این خنده دار نیست ؟ ولی بر خلاف همه ی اینا توی کمیک یک قانونه که شخصیتی که بتونه محدوده ی بیشتری از مردم رو به خودش جذب کنه موفق تره .
    سوما مگه شما ترتیب محبوب ترین ها رو نمیدونی که میگی چه ربطی داره ؟

  11. عباس کاربر می‌گوید

    بابا این اسپایدرمن رو ول کنید ناموسن
    بچه بازیه کامیکاش
    زشته اصلا با بتمن و سوپرمن مقایسش میکنید
    خیلی چیزای دیگه هم طرفدارای زیادی دارن ولی به درد نمیخورن

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      اسپایدرمن شخصیت جالبیه قبول ندارم حرفتون رو مثلا شما داستان مرگ گوئن استیسی رو اگه خونده باشید کمیک بسیار خوبی بود و بچه بازی نبود و کلی کمیک دیگه البته بنده بتمن و سوپرمن رو خیلییییییی بیشتر دوست دارم اما اسپایدرمن هم کل طرفدار داره به داستان هاش نگید بچه بازی چون داستان خوب زیاد داره

    2. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

      متاسفانه این شخصیت انقدر مزخرفه چهل و هشت درصد کل کمیک فنا عاشقشن😂😂

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        خب این ۴۸ ددصد ممکنه طرفدار شخصیت دیگه هم باشن نیست

    3. knight کاربر می‌گوید

      در ضمن اون تیکه اخر حرفتون مگه ما داریم راجب خیلی چیزا حرف میزنیم که شما خیلی چیزا رو میاری وسط ؟ بحث ما سر شخصیت کمیکه که محبوبیت همراه با پایداری این محبوبیت توی مدت زمان بالا حرف اول رو توی فاکتور های یک شخصیت میزنه .

  12. knight کاربر می‌گوید

    اقا این بحث رو تا به دعوا نکشیده به نظر من تمامش کنید بره .

  13. Rasel کاربر می‌گوید

    فاز اونایی که اسپایدرمن رو با بتمن و سوپرمن مقایسه میکنن و تا سطح این دوتا بالا میارنش رو درک نمیکنم

  14. knight کاربر می‌گوید

    ببخشید ولی به نظرم بتمن رو به سوپرمن نچسپونید چون شخصیت بتمن بالاتر از این حرفاست . سوپرمن و اسپایدرمن هر دو مثل همن ( چون من طرفدار این دو شخصیت نبودم و نیستم و هردوشون رو مثل هم میدونم ) ولی بتمن برای من فرق داره و مطمئنم این برای بقیه کاربرای سایت هم صدق میکنه

  15. Knight کاربر می‌گوید

    منم فاز اونایی که قصد دارن شخصیت محبوب ترین کاراکتر کمیک رو بیارن پایین درک نمیکنم .
    مگه تقصیر منه که اسپایدرمن محبوب ترین شخصیت کمیکه ؟😂😁
    ( البته این کارا از فردی که بحث سر کمیک رو مثل تیم فوتبال میدونه و دوست داره مثل تیم و بدون توجه به حقیقت از روی تعصب از یک طرف خاص دفاع کنه بعید نیست . )
    راجب بتمن که خودم هم بتمن رو خیلی دوست دارم ولی. سوپرمن ؟ 😂

    1. Zad کاربر می‌گوید

      نگاش کن ناموسن
      الان چون تو بتمن رو از سوپرمن بیشتر دوست داری پس سوپرمن رو کلن باید گذاشت کنار؟
      بابا این کین دیگه خداوکیلی
      الانم میاد میگه تو چرا اینقد حرص میخوری مثلا
      اسپایدرمن خودشو بکشه هم نمیتونه اون نماد و عظمتی که سوپرمن و بتمن رو دارن به دست بیاره
      شما برو از کسایی که حرفه ای کامیک میخونن بپرس
      یه تعداد خیلی زیادی‌شون بتمن و سوپرمن رو به اسپایدرمن ترجیح میدن

      1. دیانا اودین مام کاربر می‌گوید

        باشه باشه تو راست میگی
        پس الان رتبه بندی شخصیت های کمیک:
        ۱.بتمن
        ۲.سوپرمن
        ۳.واندروومن
        ۴.کنسنتانین
        ۵.دریم
        ۶.لوگان
        ۷.اسپایدرمن
        😂😂😂😂
        حالا شب خوش

      2. knight کاربر می‌گوید

        حرص نخور پسته بخور .
        در ضمن حق میفرمایی . ..

      3. knight کاربر می‌گوید

        در ضمن منبع معتبری برای امار حقت داری ؟

  16. knight کاربر می‌گوید

    در ضمن اقا ول کن کلا من حوصله بحث ندارم . امار خودش بهترین ها رو مشخص میکنه ما چرا بحث کنیم . با هم دوست باشیم به هم توهین نکنیم . کمیک ارزش این حرفا رو نداره . هر کسی بهتر ظاهر بشه محبوب تر میشه ما هم کاری نمیتونیم بکنیم اگه دست من بود بتمن رو طوری به نمایش میزاشتم حرف و حدیثی راجبش نباشه . در ضمن بتمن و اسپایدرمن قطعا از سوپرمن به نظر من بهترن و فقط این دو نیستند که از سوپرمن بهترند .
    اقا موفق و سلامت باشی

  17. هالک فن کاربر می‌گوید

    سوپرمن و بتمن شخصیت های بزرگتر و نمادینی تری هستن ولی اسپایدرمن محبوب تره

  18. DUN کاربر می‌گوید

    خب بحث چقدر طولانی شد!
    ببینید قبول که اسپایدرمن محبوبه وحتی از نظر شخصیت پردازی، اورجین و داستان از بتمن و سوپرمن کمتر نیست اما طبق یکی از کامنت ها زمان محبوبیت مهم تره چون اگه یه فیلم سوپرخفن از دارکساید بسازن اونم ممکنه برا دو ماه محبوب ترین بشه
    حدس میزنم همتون از سال های ۲۰۰۰ یا تهش ۱۹۹۰ برای برتری مقایسه کردید ولی واقعا از سال ۱۹۴۵(چون قبلش جنگ جهانی بود و هردو طرف ملی گرایی داشتن حساب نمیشه) تا همین الانا کی برتر بوده؟ (از نظر محبوبیت)
    سوپرمن
    اصلا مرد عنکبوتی تو سال ۱۹۶۲ وارد دنیای کمیک شد اونم فقط تو آمریکا
    حرف من اینه که نباید کسی رو که پتانسیل ترسناکی داره رو «الان» نباید با کلاسیک و قدیمی ترین قهرمان کمیک مقایسه کنیم (عین مقایسه دنیای سینمایی دی سی با پتانسیل بلا استفاده و زیاد رو با دنیای سینمایی قدیمی و کهنه کار ماروله!)
    برای محبوبیت شد سوپرمن اما برای شخصیت پردازی، اورجین و داستان…
    از نظر شخصیت پردازی باید بگیم سوپرمن کمی شوته چون کلیشه ای ترین شخصیت پردازی رو داره! خدایی با شخصیت کاملا سفید و مشت هایی که یونیورس رو جدا میکنه!
    میمونه بتمن و اسپایدرمن
    همه قبول دارن که بتمن از نظر شخصیت پردازی حداقل از اسپایدرمن برتره.
    بین ۱۰ داستان برتر ۳ تا مال بتمن، دوتا مال اسپایدرمن و ۳ تا هم مال سوپرمنه.
    ولی تو اورجین، شخصیت بتمن و سوپرمن دستخوش تغییرای زیادی شدن ولی اسپایدرمن خیلی تغییر نکرد چون بعد از شخصیت های طلایی کمیک اومد، ایرادات شخصیت های قبلی رو گرفت و شخصیت نسبتا بدون ایرادی شاخته شد.
    جمع بندی اینه که اسپایدرمن مثل یه فرمول یک داره میره جلو ولی کمی طول میکشه تا به قدیمی ترا برسه ولی بازم میگم که اگه دی سی حرکت خاص و خفنی نکنه شاید باید بتمن و سوپرمنر در رتبه های ۱۰ یا ۱۱ ببینیم!

  19. eylas کاربر می‌گوید

    لوگان پسر کشت ولی توی این لیست نبود

    1. Rasel کاربر می‌گوید

      پسرش شرور بود اخه فک کنم

  20. MFT کاربر می‌گوید

    سلام مقاله عالی بود . ممنون

دیدگاه ها غیر فعال است.