پوشش مراسم امی

خب تا الان ما شاهعد ۴ مینی سریال از مارول بودیم که در استریم دیزنی پلاس پخش شدند . از بین این سه سریال برخی موفق و برخی در حد متوسط ظاهر شدند . با توجه به زمان بندی پخش سریال ها این سریال واندا ویژن بود که زود تر از بقیه پخش شد و توانست امکان نامزد شدن در بخش های مختلف مراسم امی رو بدست اورد . در این مراسم که امروز صبح برگزار شد مراسم امی در ۲۳ بخش نامزد شده بود .

خب در این مراسم الیزابت اولسن و همسرش , اوون ویلسون یا موبیوس خودمون , ایوان پیترز , بازیگر اگاتا هارکنس , تام هیدلستون , پاول بتانی و … حضور داشتند . اوایل حضور در مراسم این افراد فقط در حضور عکاسان حاظر شدند و برخی از شات های مختلف از انها در مراسم منتظر شد .

خب قبل از شروع شدن رقابت بگم که بزرگترین رقیب سریال واندا ویژن Mare of Easttown هستش که امکان داره جوایز بسیاری رو نسبت به واندا ویژن بگیره .


اولین جایزه این مراسم رسید به ایوان پیترز به خاطر بازی در مینی سریال Mare of Easttown . بنا بر این ایوان پیترز جایزه بهترین نقش مکمل مرد رو در این مراسم دریاف کرد . و دیدیم که کوین فایگی عزیز از این بازیگر چه استفاده واقعا مفیدی رو در سریال وانداویژن انجام داد فقط باید به فایگی عزیز بگیم افرین . این در واقعا اولین جایزه ایوان پیترز در این مراسم است .


خب دومین جایزه این قسمت نیز به جولیان نیکلسون رسید . برنده جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک مینی سریال برای بازی در سریال Mare of Easttown ! ( تا الان که این سریال عالی بوده ) کاترین هان نیز در این بخش نامزد بود که متاسفانه برنده نشد ! همانطور که گفتم بنظر میرسه این سریال رقیب جدی سریال وانداویژن در مراسم امشب باشه !


خب مثل اینکه امروز روز وانداویژن نبود و بخشی که به عنوان امید اصلی این سریال به شمار میرفت یعنی بهترین بازیگر نقش اول زن نیز به الیزابت اولسن نرسید که واقعا تعجب برانگیز بود و به جای ان این جایزه یعنی بهترین بازیگر زن به خانم کیت وینسلت به خاطر بازی در مینی سریال Mare of Easttown رسید .


قسمت بعدی هم همانطور که انتظار دارید یعنی بهترین بازیگر نقش اول مرد هم به ایوان مک گرگور رسید ایوان به خاطر بازی در سریال Halston این عنوان را کسب کرد . اینجا هم پاول بتانی یکی از نامزد های کسب جایزه بود .

در کل سریال واندا ویژن در ۲۳ بخش نامزد شده بود که تنها موفق به دریافت سه عنوان شد یعنی

• بهترین موسیقی ( Agatha All Along )

• بهترین لباس فانتزی/علمی تخیلی

• طراحی برجسته تولید برای یک سریال روایی ( نیم ساعته )

هر چند سریال وانداویژن نتوانست موفقیت چنان بزرگی کسب کند ولی این برای اولین بار بود که یک سریال از مارول موفق به دریافت جایزه در این مراسم شد .


نویسنده: امیررضا قاسمی

7 Comments
  1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

    دوستان برای رقابت این هفته اماده باشید که به نظرم ارزشش رو داره و خیلی بهتر از قبلیه . امشب معرفی رقابت این هفته روی سیات قرار میگره

  2. کاربر می‌گوید

    مراسم امی مث همین اسکاره؟

    1. امیررضا قاسمی کاربر می‌گوید

      تقریبا

    2. کاربر می‌گوید

      Dark Knight
      تقریبا برگذاری اش شبیه اسکار. منتها به جای فیلم های سینمایی رقابت درمورد سریال ها است که من نمیدونم چرا به ماندالورین جایزه ندادن. یا کار دسته چک یکی بوده یا منتقدین امی زده به سرشون. البته سریال هایی نظیر وانداویژن قطعا لایق جایزه هستن اما اینکه ماندالورین جایزه نبرده واقعا جذاب نیست.

      1. hawkman کاربر می‌گوید

        اره جذاب نیست
        ولی خدایی وانداویژن بیچاره هیچی نبرد که

  3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

    وقتی که Mandalorian نتونسته هیچی بگیره مشخص میشه تبانی هست.کاری به واندا ویژن ندارم ولی تو چتم نمیره که این نگیره اونوقت Mare of Easttown جایزه بگیره.امی هم آلوده شده

    1. hawkman کاربر می‌گوید

      سریال Mare of Easttown سریال خوبی بود
      ولی مندلورین شاید بخاطر مشکلات اولیش و چندتا چیز دیگش در اپیزودهاش باشه
      مثلا در نیویورک و اینا اکران غیرقانونی شده بود بدست چند نفر
      ولی در کل تبانی تو همه مسابقات هست

دیدگاه ها غیر فعال است.