۷ شخصیت شرور که باید بازی های ویدیویی خود را داشته باشند

امروزه بازی های ویدئویی حرف اول را در دنیای سرگرمی می زنند. این بازی ها پول ساز هستند و با اندکی تلاش می توانند نام خود را برای همیشه در تاریخ صنعت سرگرمی نیز حفظ کنند. کمپانی های فیلم سازی و مخصوصا کمیک بوکی همانند مارول و دی سی نیز این موضوع را فهمیده اند و دست بکار شده اند. اما بیشتر این شرکت ها برای ابرقهرمانان خود بازی می سازند و نه شخصیت های شرور. در ادامه به معرفی ۷ شخصیت می پردازیم که لیاقت این را دارند که بازی ویدیویی آنها ساخته شود.


۷. مکسول لرد و کنترل ذهن و آرزو ها:

با شخصیت مکسول لرد در فیلم زن شگفت انگیز ۸۴ آشنا شدیم. با اینحال این فیلم یک فیلم ضعیف بود و اینطور می توان گفت که ابهت این شخصیت را در سینما بطور کامل خرد کرد. با این حال این شخصیت در کمیک ۱۸۰ درجه متفاوت است و داستان، پیشینه و ماجراهای جذابی دارد. اوداستان های زیاد و پر ماجرایی با زن شگفت انگیز دارد و کنترل ذهن، زامبی کردن، کلون سازی و…. دارد و در سینما نیز توانایی برآورده کردن آرزو ها را داشت. اگر وارنر قصد ساخت یک بازی با چاشنی کنترل ذهن داشته باشد، این شخصیت نیمه فانتزی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها او باشد.


۶. کارنیج و یک قتل عام اساسی:

اگر مارول بخواهد یک بازی از یک شخصیت شرور با چاشنی دارک و خشونت بی حد و حصر بسازد، کارنیج انتخاب اول و آخر او است. این شخصیت که یک موجود سیمبیوت شکل سمانی و دشمن همیشگی مرد عنکبوتی و ونوم است، می تواند یک بازی بی نهایت دارک و خشونت آمیز را از آن خود کند. توانایی های این شخصیت در قتل عام و کشت و کشتار در دنیای کمیک به شما ثابت می کند که او لیاقت این را دارد که بازی ویدیویی خود را داشته باشد.


۵. بلک مانتا و جهان زیر آب:

بازی ای را تصور کنید که یک فرد که توانایی های بسیاری دارد و میتواند در زیر آب هم زندگی کند، بر علیه حاکمان زیر و و روی دریا قیام کند و آنها را به ذیر بکشاند. بلک مانتا دشمن شخصیت آکوامن است و در دنیای سینما نیز خضور موفقی داشته است. همچنین نشان دادن جهان زیر آب و موجودات فانتزی آن مسلما دل هر فردی را می رباید و فروش عالی ای خواهد داشت. اگر این بازی داستان قوی ای در کنار جلوه های بصری خیره کننده داشته باشد. یکی از بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم می شود زیرا ایده ای است که ارزشش را بیش از آنچه فکر کنید دارد.


۴. اولتران و جهان روباتیک:

خیلی ها شاید اولتران رالایق یک بازی ویدئویی ندانند اما آنها به شدت اشتباه می کنند. اولتران یک ربات قدرتمند با توانایی هایی همانند زره مرد آهنی و کنترل اینترنت و هر آن چیزی است که در آن وجود دارد. این شخصیت در فیلم انتقام جویان: عصر اولتران حضور داشت و ثابت کرد که شخصیت بزرگی است و اگر رویش کار شود، به یکی از بهیاد ماندنی ها تبدیل می شود. جهانی نیمه آخرالزمانی را تصور کنید که در آن انتقام جویان با اولتران، توانایی ها و ارتش رباتیکش می جنگند. آیا این بازی شاهکار نخواد شد؟


۳. سنیسترو و فضای بیکران:

سنیسترو یکی از بزرگترین و معروف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوکی دی سی و دشمن گرین لنترن ها است که از توانایی هایی مشابه با همتاین سبز خود برخوردار است. این شخصیت از پیشینه و عمق قدرتمندری برخوردار است که او را به یکی از بهترین ها برای ساخت بازی از یک شخصیت شرور تبدیل می کند. توانایی های سنستیرو که مبتنی بر یک سلاح است که می تواند هر چه بخواهد آرزو کند، به همراه حضور او، ارتشش و دشمنانش در فضای بیکران و کهکشان ها، یک بازی بی همتای فراموش نشدنی را خلق می کند.


۲. لکس لوتر، خباثت، زرنگی و نبرد:

شاید در نگاه اول بازی این شخصیت آنچنان به دل نشیند، اما با دقت بیشتر می توان فهمید که ساخت بازی برای یک شخصیت سیاستمدار با اخلاقیاتی جوکر گونه و سلاح هایی قدرتمند و نوین و نبرد با لیگ عدالت چقدر می تواند جالب و دیدین باشد. لکس لوتر می تواند از هر روشی برای ضربه زدن به دشمنانش استفاده کند. با سیسات آنها را دور بزند، به آنها خیانت کند و یا به کمک تجهیزاتش دخل آنها را بیاورد. خیلی ها عاشق دیدن نبرد لکس لوثر و سوپرمن در خیابان های متروپلیس هستند.


۱. دارک ساید و بازی ای بی همتا:

بازی شخصیت دارک ساید متفاوت ترین بازی این لیست خواهد بود، می توان گفت که تمام موارد بالا در این بازی نیز می تواند وجود داشته باشد. دارک ساید یک خدای جدید است که توانایی ها بیشماری دارد که او را از هر الهه دیگری متمایز می کند. داستان او نیز هم که جای هیچ حرف و حدیثی ندارد. مسلما اگر این بازی ساخته شود، توانایی رقابت با بازی خدای جنگ را خواهد داشت. البته اگر سازندگان این بازی بخواهند پای اساطیر را هم در کنار دشمنان زمینش همچون لیگ عدالت وسط بکشند.

88 Comments
  1. Mhd.k
    Mhd.k کاربر می‌گوید

    اوف اوف از کارنیج خدایی بازی خیلی خوبی در میاد فکرش کنید یه بازی اکشن جذاب با گرافیک بالا و گیم پلی مهیج 🤤🤤🤤

  2. Hassan logon
    Hassan logon کاربر می‌گوید

    خیلی کار بدیه که بخاطر جذب مخاطب عکس تایتل مقاله را یه چیزی میزارید که تو مقاله نیست. الا تانوس و دووم تو این لیست کو.
    (صرفا برای بهبود کیفیت سایت میگم)

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام. ممنون از توجهتون.
      خوب تصایور بسیار مناسب کم پیدا است. خودتون هم میدونید که ساختش هم سخته.
      الان شما چند تا تصویر سراغ دارید که بلک مانتا و تانوس و مکس ول لرد تو یک عکس باشن؟
      ولی چشم حرف شما درسته و ما سعی می کنیم تصاویر دقیق تری رو برا مقالات انتخاب کنیم.

      1. Hassan logon
        Hassan logon کاربر می‌گوید

        اتفاقا ساختنش خیلی آسونه. اگه به نفر رو داشته باشید که یکم با فتوشاپ کار کرده باشه دو سه تا عکس شخصیت ها رو میتونه ببُره و بچینه کنار هم و یه افکت ساده بندازه روش و تمومه.
        اینطوری دیگه از عکس بقیه هم استفاده نکردید و مال خود سایته.
        اینطور که پیداس سایت در کنال مقاله نویس های خوبش به یه طراح کاور هم نیاز داره

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          ممنون از توجهتون بله درست میفرمایید البته سعی میکنیم تا جای ممکن این تصاویر که بیشترشون برای سایت های خارجی هست رو در فتوشاپ تغیراتی بدیم توش.
          البته این رو هم بگم خودمون بلیدم و داریم. خیلی از مقالات سایت تصاویرش برای خودمونه
          مثلا نظرسنجی ها تابستان رو یادتونه؟ گروهی هاش همشون رو خودمون ساختته بودیم.

          1. Hassan logon
            Hassan logon کاربر می‌گوید

            خب بازم خدارو شکر

  3. Randall
    Randall کاربر می‌گوید

    خسته نباشید به نطرم شخصیت های دکتر دووم و لکس لوتر بیشترین پتانسیل رو دارند

  4. Dr.fate
    Dr.fate کاربر می‌گوید

    میگم بازی اختصاصی لوسیفر هم شاید بد در نیاد😇🙃😈

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      یه بازی مثبت۱۸.رابه راه…

  5. اريس کاربر می‌گوید

    مقاله خوبي بود لوكي هم ميتونست تو اين ليست باشه

  6. اريس کاربر می‌گوید

    ادمين لوكي هم ميتونست تو اين ليست باشه

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دارم ساید جای همه خدایان ابهت و داستان داره 😅🌹
      ولی اره
      اون هم میتونید باشه. مخصوصا با جهان فانتزی آسگارد.

      1. اريس کاربر می‌گوید

        دستت درد نكنه دوست دارم

  7. اريس کاربر می‌گوید

    ادمين تو بالدر رو بعد پاسخ كينگ ونوم شناختي

  8. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    هیچکدوم فقط ونوم بنظرم پتانسیل بی نظیری برای یه بازی ویدیوی داره
    البته ونوم درحال حاضرضدقهرمان یا شایدم ابرقهرمان حساب میشه ولی بعنوان یه ضد شرور هم میتونه بازی داشته باشه یه بازی خشن و دارک با یه داستان تاریک
    درمورد مقاله خب تصور امثال دارکساید و مکس لرد و اولتران و بلک مانتا و سینسترو بعنوان شخصیت اول یه بازی اختصاصی برام خیلی سخته😅😅😅 بنظرم دارکساید و التران و سینسترو و بلک مانتا به درد یه بازی ویدیوی نمیخورن بلکه برای باس فایت مناسبن ولی شخصیت هایی مثل تانوس و دث استروک و ددشات و لکس لوتر و جوکر و تسک مستر و موداک و گالاکتوس و… میتونن بازی های جالبتر تو ژانر ها و سبک های مختلف داشته باشن

  9. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    بنظرم شخصیت های گور قصاب خدایان که میتونه شبیه بازی god of war باشه و دکتر دووم و بلک آدام و لوبو و جاگرنات و لوکی هم بازی های خوبی ازشون درمیاد

  10. اريس کاربر می‌گوید

    گور قصاب خدايان حكم كريتوس دنياي مارول رو داره ولي ضعيف تر

    1. King Venom
      King Venom کاربر می‌گوید

      اتفاقا بنظرم گور قویتر از کریتوسه اگه سلاحش رو بشناسی

      1. اريس کاربر می‌گوید

        نكروسورد ولي هيچ كمكي در نبرد با ثور كمكش نكرد كردا ولي باخت

      2. اريس کاربر می‌گوید

        دارم خداي جنگ ٣ رو ميگم

        1. King Venom
          King Venom کاربر می‌گوید

          چرا اتفاقا کمکش کرد چون تونست هر سه تا ثور که یکیشون قدرت اودین رو داشت باهم شکست بده
          ولی باز فرقی نمیکنه نکروسورد صلاح قویتر و کارآمد تری نسبت به تیغه های اشوب کریتوسه شما حساب کن خودش ادراک داره و میتونه یه یونیورس رو نابود کنه همچنین منبع گاد بامب هم هست که اگه منفجر میشد میتونست تمامی خدایان گذشته حال و آینده رو باهم از بین ببره

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            ولی من میگم کریتوس بسیار قوی تره(دلیل هم دارم بخوای میگم)

            1. اريس کاربر می‌گوید

              لطفا بگو كينگ ونوم قانع بشه

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                حله داش
                بگذارید خلقت در یونانو براتون توضیح بدم.تو سری خدای جنگ تایتان ها و خدایان از پرایمال ها (primoldials)قوی ترن،پرایمال ها کین خالق جهان در یونان،در واقع همه چیز ازchaosکه همون ووید هست به وجود اومده.اون مادر خلقت نامیده میشه که فرزندانی همچون گایا،eros(تجسم عشق)nyxو…به وجود اورد.اون اورانوسو به وجود اورد که تجسم اسمان هاست و اسمان هارو اون به وجود اورد.لازمه بگم جهان یونان یه مولتیورس شامل سه جهان هست،آسمان ها،زمین،جهنم(فکر کنم همون دنیای زیرین منظور باشه)که هرکدوم یک از لحاظ اندازه بینهایت(البته تا جایی که میدونم زمین اندازش بینهایت نیست ولی اون دوستمون اینجوری گفت)و شامل زمان و مکان چهاربعدی مخصوص به خود هستن یعنی کلا یه وپلتیورس پنج بعدی(این پپج بعدی که میگم با اون پنج بعدی دی سی فرق داره)و اطلس کسیه که میتونه کللل اینو تا ابد نگه داره(اینم تا جایی که میدونم فقط لسمان هارو بلند کرد ولی اون دوستمون گفت این کارو میتونه بکنه)جالب اینجاست که اطلس جزو تایتان های اصلی یعنی تایتان های نسل یکم نیست!!!!این به این معناست که تمامیه تایتان ها فرای مولتیورسال هست(احتمالا مگاورسال البته بنظرم تایتان هایی مثل کرونوس حتی برتر هم هستن)حالا همین تایتان ها با یک ضربه ی زئوس با شمشیر المپوس one shotشدن.خودتون حساب کنین این به این معناست که قدرت زئوس چقدره؟؟؟؟من که میگم اوتورسال.حالا کریتوس کسیه که زئوس و دیگر خدایانو به چخ داد.حالا خودت بگو هنوزم گورو برتر میدونی؟؟؟؟اگه اشتباه میکنم لطفا با دلیل رد کنین من گردن جلو شما از مو نازک تره

                1. King Venom
                  King Venom کاربر می‌گوید

                  ببین دوست من سه چهارتا دنیا مولتیورس حساب نمیشه چون مولتیورس یعنی بینهایت دنیا و سه دنیا یا نه دنیا شامل ابعادی هستن که درون یه یونیورس وجود دارن
                  مارول هم پر شده از ابعادی که وسعتی بینهایت دارن ابعادی که تا خود مولتیورس و فراتر از اون گسترده شدن
                  نکروسورد از نیروی یه سلستیال بوجود اومده و سلستیال ها کین؟؟ گروهی از موجودات کیهانی که مسئول خلق مولتیورس بودن که یعنی از تمام تایتان ها و خدایانی که بهشون اشاره کردی قویترن چون خودشون توسط یه موجود فرا امنیورسال خلق شدن که اورانوس انگشت کوچکشم نیست
                  زئوس خدای جنگ شاید از همتایان مارولی و دیسی خودش کمی قویتر باشه ولی چیزی ازش ندیدم که بتونه با موجودی مثل یه سلستیال رقابت کنه
                  دنیای خدای جنگ دنیاییه که توش تمام قلمروهای خدایان وجود دارن و دنیاهاشون کاملا به هم مرتبطه مثل دنیای مردگانشون که بینشون مشترکه که دیدیم روح زئوس تو هل هایم حضور داشت و حتی میمیر زئوس رو میشناخت اتنا هم تو دنیای مردگان مصر ظاهر شد پس دنیاهاشون مشترکه
                  دنیای مارول و دیسی هم دقیقا همینطوریه توشون همه پانتئون های خدایان بعلاوه دنیاهاشون وجود دارن و کاملا به هم مربوطن
                  پس دنیای خدای جنگ هم اندازه دنیاهای اصلی مارول و دیسی هست
                  با همه اینا میشه نتیجه گرفت که نکروسورد از منبع قدرت عظیمتری در مقایسه با چیزی مثل شمشیر الیمپوس ساخته شده
                  شمشیر الیمپوس همتراز شمشیر اودین هست چرا؟ چون شمشیر الیمپوس از نیروی زئوس و کریتوس ساخته شده و اودینسورد از نیروی اودین ساخته شده که لازم نیست بگم که خود اودین و فرزندانش از درخت ایگدراسیل قدرت میگیرن و همین شمشیری که به ایگدراسیل مرتبطه نتونست یه سلستیال رو بکشه که یعنی احتمالا سلستیال ها از نسخه یونیورسال ایگدراسیل قویترن و نکروسورد برای کشتن اونا ساخته شده که مولتیورسال بحساب میاد
                  کریتوس شاید قدرت نابود کردن چنتا سیاره رو داشته باشه ولی گور قدرت نابودیه یه کهکشان رو داره و خود نکروسورد میتونه یه یونیورس رو نابود و تو دستان پادشاه سیاهپوش بتونه قدرت مولتیورسال رو بدست بیاره
                  مبارزه سختی میشه ولی گور برندست

                  1. کاربر می‌گوید

                    من کاری به بقیه کامنتت ندارم فقط مالتی ورس حتما نباید بینهایت باشه کلا مالتیورس یعنی چندجهانی ، می‌تونه دو تا جهان باشه می تونه ۲ میلیارد جهان باشه

                  2. بردیا کاربر می‌گوید

                    کینگ ونوم
                    شما الان اشتباه میکنی.مولتیورس که حتما نباید بینهایت باشه.الان شما داری مارول و دی سی هارو میریزی تو گاد اف وارا.قضیه ی ابعاد فرق داره تو همشون پس لضوما نباید مثل هم باشن که حتی کاربر دارک نایتم گفت{ ببین اینکه به خون من تشنست حرف منو تایید کرد}
                    شما داری میزنی جاده خاکی میگی سلستیال ها از خدایان و تایتان ها قوی ترن چون فیرست فرامامنت به وجود اوردشون.چه ربطی داره؟؟؟؟این حرفت منو یاد هالک فنای قدیم سایت انداخت که میگفتن هالک از وان بیلو الل قدرت میگیره پس تا والای همگان بردنش بالا.الان شما دلیلت واسه اینکه سلستیال ها قوی ترن چیه؟؟؟؟{البته خودم قبول دارم سلستیال خایی هستن مثل سلستیال والای همگان که ازشون برترن ولی گور اونارو نمیتونه بزنه}از همتایانش کمی قوی تر؟؟؟درست کامنتمو خوندی؟؟؟زیوس{بخاطر کیبورد}موجوداتی رو که کم کم مگاورسال هستن رو با یه ضربه به فنا داد بعد میگی فقط کمی؟؟؟؟با این کار من حد اقل حداقل میگم زیوس گاد اف وار هایپرورسال متوسطه اونم کم کم و کریتوس دوبار متوالی چنین کسیو شکست داد و حتی در نهایت کشتش.بازم چیزی رو ثابت نکردی.کریتوس کار های دیگه هم کرده مثل کشتن خود مرگ تو قلمروی خودش

                    1. کاربر می‌گوید

                      بنده حرف کسی رو تائید نکردم ، لطفاً بنده را وارد جنگتان نکنید 🤣🤣
                      بعدشم اگه یه قاتل روانی زنجیره ای حقیقت رو بگه من حرفش رو قبول می کنم چه برسه به جنابعالی 😁😄😆😅

            2. King Venom
              King Venom کاربر می‌گوید

              خب شاید زور کریتوس یه زره بیشتر باشه(که بعید میدونم) ولی با فرض که اینطور باشه مشکل سلاح گور هست که جزو سه شمشیر قدرتمند کمیک بوک محسوب میشه هرجور حساب کنم حتی شمشیر الیمپوس هم قابل مقایسه با نکروسورد نیست

              1. اريس کاربر می‌گوید

                كريتوس انواع سلاح رو داره ولي گور يك دونه

                1. King Venom
                  King Venom کاربر می‌گوید

                  استدلالت کاملا اشتباهه
                  تو اصلا میدونی نکروسورد چی هست؟؟؟ میدونی برای کشتن سلستیال هایی ساخته شده که از تمام خدایان و تایتان های درون بازی ها قویترن؟؟ میدونی که برای یه یونیورس مثل یه ویروس میمونه که یعنی اونو میشه با دستکش بینهایت مقایسه کرد؟؟ میدونی که حتی بدون گور هم میتونه کهکشان ها رو ازبین ببره یاخورشید هارو سیاه کنه؟؟
                  کریتوس میتونه صد تا سلاح بیاره ولی چنتاشون واقعا به گرد پای نکروسورد میرسن؟؟ شمشیر الیمپوس همتراز شمشیر اودین تو کمیک ها هست که یعنی خیلی قویه ولی نکروسورد خیلی از شمشیر اودین قویتره

                  1. اريس کاربر می‌گوید

                    گور اول ثور رو شكست بده بعد بره سراغ كريتوس كريتوس زئوس رو كشت

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      من میگم کریتوس قوی تره ولی خب گور سه ثور رو با هم دیگه زد

                    2. King Venom
                      King Venom کاربر می‌گوید

                      اریس
                      مث اینکه شما هنوز تو آفسایدی
                      دارم اون سه تا نسخه از ثور که تازه یکیش از اودین قویتر هست رو باهم شکست داده
                      همین نسخه ال فادر ثور رو بعدا به صلیب کشید
                      شمشیرش تو کمیک کینگ ثور یه یونیورس رو قشنگ بلعید و اخرش گور رو به یه یونیورس زنده تبدیل کرد

                    3. King Venom
                      King Venom کاربر می‌گوید

                      گور سریع تر از کریتوس زئوس رو تکه تکه خواهد کرد

                    4. اریس کاربر می‌گوید

                      اون سه تا تونستن گور رو بکشن اون وقت کریتوس وقتی همه خدایان ریختن سرش همه رو کشت

                    5. King Venom
                      King Venom کاربر می‌گوید

                      اون سه تا بعد کلی بدبختی شکستش دادن ولی کریتوس همه خدایان رو یکی یکی کشت اگه همشون باهم میرختن سرش خیلی زود چی که از کریتوس باقی میمونه یه جنازه له شدست

              2. بردیا کاربر می‌گوید

                کریتوس باید با کاراکترای متاورسال\اوت ورسال مقایسه بشه

                1. King Venom
                  King Venom کاربر می‌گوید

                  یا ابوالفضل!!!! بردیا یکم کوتا بیا 😂😂😂
                  کریتوس در بهترین حالت هم تراز شخصیت هایی مثل ثور و سوپرمن و واندرومن در اوج قدرتشون هست ولی باز با قدرت خام خودشون اونم به تنهایی از پس یکی مثل گور برنمیان

                  1. اریس کاربر می‌گوید

                    چه شکلی وقتی از ثور شکست خورد

                    1. بردیا کاربر می‌گوید

                      اسپکتر یکی از قدرتمندای دی سیه که روح خشم پرزنسه.ولی با این حال سوپرمن زدش.چطوری؟؟؟؟؟همونطوری گور از ثور شکست خورد

                  2. کاربر می‌گوید

                    اون کوتاه نمیاد حنجره ات را برای هیچ و پوچ پاره نکن

                  3. King Venom
                    King Venom کاربر می‌گوید

                    من منظورمو اشتباه رسوندم اگه نبردشون بخاطر پیشرفت داستان باشه خب قاعدتا بله سوپرمن میتونه اسپکتر رو بزنه ولی کل ران جیسون ارون رو این نکته تمرکز داشت که ثور نمیتونه به تنهایی از پس گور بربیاد نه بدون کمک دوتا نسخه خودش
                    و ثور هیچوقت تک و تنها نتونسته گور رو شکست بده ولی خب بارها گفتم که شاهکار های گور و ال بلک کاملا معلوم میکنه که سطحش از کریتوس بالاتره
                    کاملا مشخصه که کریتوس نمیتونه با قدرت خام خودش یه کهکشان یا خیلی کمتر یه خورشید رونابود کنه سوپرمن و ثور هم تو حالت عادی نمیتونن مگه اینکه شرایط خاصی باشه همین ثور قدرت نکروسورد یا همون گادبامب که میتونست کل خدایانی که وجود داشتن رو بکشه جذب کنه

  11. کاربر می‌گوید

    من حالا زیاد اهل گیم نیستم ولی دارکساید می تونه بازی خوبی باشه البته اگه داستان گیم وسط جنگ آپوکالیپس و نیوجنسیس باشه ، اگه بخوان لیگ عدالت رو وارد کنن خیلی مسخره میشه البته سوپرمن بدک نیست

  12. کاربر می‌گوید

    همینطور که میدونید من تو فاز گیم نیستم، ولی یکی از رفقام گفت مگنه کاراکتر اصلی سریال راگناروک قراره تو گاد آو واری که قراره حضور داشته باشه ، آیا این درسته؟؟

  13. اريس کاربر می‌گوید

    همه فرضيه خود رو راجب گاد اف وار رگناروك بگن لطفا

    1. کاربر می‌گوید

      اریس کاربر
      می دونستی اریس کیه؟
      دختر زئوس و هرا و یکی از الهه های بونان

      1. اريس کاربر می‌گوید

        كاملا درست ولي دختر نه پسر و اون خداي جنگ يونانه

        1. King Venom
          King Venom کاربر می‌گوید

          اریس الهه شرارت منظور ادمینه

          1. کاربر می‌گوید

            ادمین کجا بود ، من گفتم کینگ ونوم 😅 بعد اریس اون آرس خدای جنگ یونانه حالا احتمالا تو گاد آو وار عوض شده اسمش ، کلا اریس یکی از الهه های گمنام یونان و دختر زئوس و هرا بود

            1. King Venom
              King Venom کاربر می‌گوید

              ای تف بهش
              فک کنم برای بار سومه که یکیو با یکی دیگه اشتباه گرفتم لااقل یه عکس پروف بزار تا ادم گیج نشه

              1. بردیا کاربر می‌گوید

                منم یه بار دارک نایتو با ادمین اشتباه گرفتم

            2. King Venom
              King Venom کاربر می‌گوید

              همونه دیگه الهه شرارت یه چیز تو مایه های لوکی

  14. کاربر می‌گوید

    جناب سعادتی ، فکنم شما در زمینه گیم تخصص دارید
    شما بازی با محور جاستیس لیگ یا فلش یا بتمن می شناسید؟ مناسب برای اندروید

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      اینجاستیس بازی قشنگیه

    2. sabokaei کاربر می‌گوید

      Injustice 1و ۲

      1. کاربر می‌گوید

        اینجاستیس مگه برا اندرویده؟

        1. Doctor strange
          Doctor strange کاربر می‌گوید

          هم برای کنسول و هم برای اندروید هست

          1. بردیا کاربر می‌گوید

            برای پی سی هم هست

    3. کاربر می‌گوید

      Dark Knight
      نسخه اندروید اینجاستیس خوبه
      منتها باید گوشی نسبتا قوی داشته باشید

      1. کاربر می‌گوید

        من والا تبلت سامسونگ گلکسی دارم ، مشکلی پیش میاد ؟ رمش هم ۳۲ گیگه ، هنوز ۱۲ گیگ جا داره ، مشکلی که پیش نمیاد اگه دانلود کنم؟

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          نمیدونم من رو ایکس بامس بازی کردم(چندین بار کلشو بازی کردم،البته نسخه ی اندروید فرق داره مثلا یکیش اینه که دارک ساید توش وجود داره)

        2. کاربر می‌گوید

          Dark Knight
          فکر نکنم مشکلی پیش بیاد. حالا بهتره خودتون هم تست کنید.

  15. اريس کاربر می‌گوید

    در گاد اف وار رگناروك كريتوس قرار بمير و اتريوس يا همون لوكي بازي رو به دست ميگيره

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      می شه بگیر از کجا میدونین؟؟؟؟؟

  16. اريس کاربر می‌گوید

    شنيدم اترئوس قراره تو بازي گاد اف وار رگناروك جاي كريتوس رو بگيره و پيشگويي شده اون لوكي هست پس بازي مخصوص لوكي

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      تو رگناروک خیر.
      صد درضد بازی به نسخه ۵ کشیده میشه.

      1. King Venom
        King Venom کاربر می‌گوید

        ادمین
        خود کارگردان بازی تائید کرده که ماجراجویی کریتوس تو سرزمین نورس با این بازی به پایان میرسه پس هرچی بین کریتوس و اترئوس هست تو این بازی انجام خواهد شد

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          یعنی اودین هم تو این بازی هست؟
          فک نکنم.

          1. King Venom
            King Venom کاربر می‌گوید

            خودمم موندم چطور میخوان جمعش کنن ولی مطمئنم که هست به علاوه کلی شخصیت دیگه

  17. اريس کاربر می‌گوید

    واسه كريتوس واسه اترئوس نه شنيدم قرار اتريوس بازي رو بچرخونه

  18. کاربر می‌گوید

    بنظرم گور می‌تونه کریتوس رو شکست بده ، بخاطر نکرو سورد ، توی کمیک ثور گاد آو ثاندر شماره دوم در ژانویه ۲۰۱۳ ، تونست دستان ثور رو به راحتی قطع کنه و شکستش بده ، دیگه کریتوس اندازه ثور که قوی نیست که

    1. King Venom
      King Venom کاربر می‌گوید

      فقط یه سناریو وجود داره که توش کریتوس گور رو میکشه
      اگه درطول نبرد نکروسورد متوجه میل بی حد و حصر کریتوس به کشتار و نابوده بشه اون کریتوس رو یه میزبان خیلی بهتر تشخیص میده پس به سرعت گور رو رها میکنه و با کریتوس پیوند میخوره و اینجوری کریتوس به نکروکریتوس تبدیل و همونجا گور بدبخت رو تیکه تیکه میکنه!!!!! که بازم نکروسورد برنده رو تایین میکنه

      1. اریس کاربر می‌گوید

        حاجی اگه نکروسورد بیوفته دست کریتوس نسل گور منقرض میشه

        1. کاربر می‌گوید

          فعلا که دست گور هست نه کریتوس

    2. اريس کاربر می‌گوید

      حاجي كريتوس سوپرمنم رد كرده چه برسه به ثور

      1. کاربر می‌گوید

        خب سوپرمن و ثور قدرتاشون تا حدودی برابره

  19. کاربر می‌گوید

    اریس گور می‌تونه به راحتی ثور ، واندروومن، کریتوس رو ناک اوت کنه و با سوپرمن برابری می کنه ، ظاهراً شما فکر می کنید ثور از سوپرمن قویتره که این اشتباهه
    ثور سینما سوپرمن سینما رو میزنه
    ثور سینما سوپرمن اروورس رو میزنه
    ثور سینما با سوپرمن کمیک برابره
    ثور کمیک با سوپرمن سینما برابره (به سختی اگه کسی ببره سوپرمن سینماست)
    ثور کمیک سوپرمن اروورس رو میزنه
    ثور کمیک از سوپرمن کمیک شکست میخوره (به سختی)
    ثور

    1. اريس کاربر می‌گوید

      حاجي گفتم كريتوس از سوپرمن قويتره

      1. اريس کاربر می‌گوید

        راستي فكر نكن سوپرمن همه ادم و الم رو حريفه

        1. کاربر می‌گوید

          نه من همچنین فکری رو نمی کنم

      2. کاربر می‌گوید

        نه قویتر نیست

  20. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    بین سوپرمن و کریتوس احتمالا سوپرمن کمی زورش بیشتر باشه ولی سلاح های کریتوس میتونه پوست اونو شکاف بده مثل شمشیر الیمپوس که کریتوس میتونه باهاش سوپرمن ولی سوپرمن به این راحتی شکست نمیخوره اونم میتونه از قدرت و سرعتش استفاده کنه و اینجوری شانس داره که مثلا گردن کریتوس رو بشکنه
    درکل نبرد خیلی سخت و حماسی بینشون شکل میگیره

    1. اريس کاربر می‌گوید

      سوپرمن كسي رو نميكشه بكشه هم دوباره زنده ميشه

      1. کاربر می‌گوید

        داداش اونجا میدون جنگه ، رحمی درکار نیست ، بقول گوستاوو آدلفوس دوم پادشاه سوئد و فرمانده نیرو های پروتستان در جنگ سی ساله پیش از نبرد لویتن : بجنگ بکش و پیروز شو با افتخار میدان جنگ را ترک کن یا نجنگ و بمیر و بباز و مثل یک بزدل دار فانی را ترک بنمای

        1. اریس کاربر می‌گوید

          در مواقع بد هم رحم می کند

  21. اریس کاربر می‌گوید

    اودین قویتره یا سوپرمن می‌دونم سوال اسونی هست ولی نظر شما رو میخوام

    1. بردیا کاربر می‌گوید

      ادین

دیدگاه ها غیر فعال است.