۱۰ شخصیت برتر دنیای مارول از نظر قدرت فیزیکی

در تعریف قدرت بدنی آمده است: حداکثر مقدار نیرویی که یک عضله یا گروه عضلانی می تواند در یک الگوی حرکتی مشخص و با یک سرعت مشخص تولید نماید. اما تعریف کردن قدرت بدنی در دنیای کمیک به این سادگی هم نیست زیرا که قدرت های فیزیکی شخصیت های کمیک بوکی مخصوصا مارول در اشکال گوناگونی بروز پیدا می کند و هر کدام از شخصیت ها از توانایی ها بدنی و شاهکار های بسیار عظیم و متفاوتی در این زمینه برخوردار هستند. در این مقاله به معرفی ۱۰ تا از برترین شخصیت های کمپانی کمیک بوکی مارول از نظر قدرت فیزیکی / بدنی و بر اساس رتبه تا به امروز می پردازیم. با ما همراه باشید.


۱۰. داروین (آرماندو مونوز):

آرماندو موتوز یکی از اعضای اصلی جهش یافتگان دنیای مارول است. او اولین بار هنگام نجات مادرش از آتش، قدرت های جهش یافتگی خود را نشان داد و قدرت جهش یافتگی او این است که با هر شرایط محیطی ای تطابق پیدا می کند. به همین دلیل دانشمندان به او لقب داروین یا پسر در حال تکامل را دادند. داروین قادر به سازگاری با هر موقعیتی است. نمونه هایی از این توانایی عبارتند از ایجاد آبشش پس از افتادن در آب، بدست آوردن قدرت دید در شب پس از چند ثانیه ماندن در تاریکی، قادر به زنده ماندن بدون اکسیژن در فضا، پوستش هنگام آتش سوزی غیر قابل نفوذ می شود، در معرض اشعه های مضر تبدیل به انرژی خالص می شود، و از همه مهمتر در هنگام نبرد با شخصیت های قدرتمند تر از نظر بدنی، قدرت او نیز تا حدود زیادی افزایش پیدا می کند. با این حال قدرت های او همیشه مطابق با قدرت های دشنمانش افزایش پیدا نمی کند. برای مثال در نبرد با هالک در سری کمیک جنگ جهانی هالک، به دلیل فیزیولوژی انرژی گامای هالک، داروین نتوانست به قدرت هالک برسد و در برابر او کاری از پیش نبرد.


۹. بلو مارول:

آدام برنارد براشیر یا بلو مارول یک تفنگدار نیروی دریایی و یکی از دانشمندان بزرگ در دنیای مارول بود که قصد داشت با مهار ضد ماده، پلی ارتباطی بین جهان منفی و مثبت ایجاد کند، اما ناگهان انفجاری رخ می دهد و آدام برنارد را تبدیل به یک جهش یافته قدرتمند می کند. بلو مارول دارای قدرت های فوق بشری بسیاری است. در کمیک ها او یک شهاب سنگ به اندازه کانزاس را به راحتی جابجا کرده است، کشتی هایی با وزن صد هزاران تنی را بلند کرده است، در کمیکی اظهار داشته که قادر است تنها با یک ضربه ماه را به دو نیم تقسیم کند، توانسته است بطور همزمان با مرد آهنی، آرس، مرد شگفت انگیز و خانم مارول بجنگد و همه آنها را شکست بدهد. و از همه مهم تر توانسته است تنها با یک مشت هالک را شکست دهد.


۸. نژنو عبیدمی (Gentle):

نژنو عبیدمی با نام مستعار Gentle یک جهش یافته قدرتمند و فرزند یک زن واکاندایی و یک مرد روسی است. وقتی قدرت های جهش یافتگی او آشکار شد، استورم او را به مدرسه جهش یافته ها انتقال داد تا زندگی آرامی داشته باشد. او در نهایت یک کشور جدید به نام کراکوآ ایجاد کرد که همه ساکنین آن جهش یافته بودند.

نژنو توانایی افزایش عضله در بدن خود را دارد و به او این امکان را می دهد که به سرعت عضلات بدن خود را افزایش دهد. حد نهایی قدرت فیزیکی نژنو تا به امروز معلوم نشده است، با این وجود او به اندازه ای قدرتمند است که بتواند با هالک و یا سنتینل ها (دشمن رباتیک مردان ایکس) نیز وارد نبرد شود و آنها را شکست دهد.


۷. گودزیلا:

بله، درست متوجه شدید. گودزیلا سلطان هیولاها نتنها در دنیای کمیک های مارول حضور چشمگیری داشته، بلکه جز ۱۰ شخصیت قدرتمند این دنیای کمیکی نیز هست. سلطان هیولاها حضور بسیار کم ولی چشمگیری در دنیای کمیک داشت تا او را جز نیرومندترین های مارول از نظر فیزیکی بدانیم. او به راحتی تمامی ساختمان های بلند نیویورک را نابود می کرد و در نبردی با ثور، این دو تلاش کردند که ساختمان امپایر استیت (با وزن ۳۶۵۰۰۰ تن) را بر روی یکدیگر بیندازند. اینکه چرا گودزیلا از جسه بزرگ خود استفاده نمی کرد تا بر روی ابرقهرمانان بیفتد و آنها را له کند معلوم نیست و شاید تصمیم نویسندگان بوده باشد. اما شاهکار هایی همچون نابود کردن یک جزیره کامل و نبرد همزمان با انتقام جویان و چهار شگفت انگیز، کمیک های او را به یکی از دوست داشتنی ترین داستان های کمیکی مارول تبدیل کرده است.


۶. جاگرنات:

کین ماکرو با نام مستعار جاگرنات یا همان منهدم کننده، فرزند کورت مارکو است که وقتی با شارون اگزاویر پس از مرگ همسرش برایان اگزاویر ازدواج می کند. ناپدری چالز اگزاویر می شود. بنابراین جاگرنات برادر ناتنی پروفسور ایکس نیز می باشد. پدر کین از چارلز طرفداری می کرد، همین موضوع باعث شد تا کین از برادر ناتنی اش، کینه بدل بگیرد. کین هنگامی که در ارتش آمریکا در کره مشغول به خدمت بود، معبدی را پیدا می کند که در آن یاقوتی زرشکی به نام سیتوراک قرار داشت. زمانی که کین آن را لمس کرد، یک متن به زبان انگلیسی مقابل چشمانش پدیدار شد: «هرکس که این سنگ زرشکی را لمس کند، قدرت Crimson Bands of Cyttorak را به دست می‌آورد!  بعد از این اتفاق جادویی، کین خیلی زود تبدیل به نماد سیتوراک شد؛ یک منهدم کننده تمام عیار.

جاگرنات قادر به خرد کردن کوه ها، بلند کردن بناها به عنوان سلاح و دارای دوامی بی پیان است. او قادر به ایجاد یک میدان نیروی عرفانی است که در صورت رسیدن به حداکثر ممکن، در برابر هر گونه حمله جسمی مقاوم می شود. جاگرنات از فعالیت بدنی خسته نمی شود و قادر است بدون آب، هوا و غذا زنده بماند. ناگفته نماند که شخصت های هم رده جاگرنات نظیر هالک و و پسرش اسکار و ثور با میولنیر، با شیوه های مبارزاتی خاصی می توانند جلوی حرکت جاگرنات را گرفته و او را شکست دهند.


۵. آنسلات:

Onslaught یا یورش یک شرور بزرگ در کمیک های مردان ایکس است که توسط حس آگاهی دو جهش‌یافته قدرتمند: پروفسور چارلز اگزاویر و مگنیتو ساخته شده است. او در طول دوران حضورش در کمیک مشکلات زیادی برای مردان ایکس ایجاد کرد.یورش آنسلات دارای قدرت بدنی عظیمی است و به راحتی می تواند صدها هزار تن وزن را بلند کند. او با یک ضربه جاگرنات را بیهوش کرد و کاری کرد که او از کانادا تا نیوجرسی پرواز کند. بعد از آن از چنگال های خود استفاده کرد و آنقدر جاگرنات را لاغر کرد تا بتواند سنگ سیتوراک را از بدنش برون بکشد. آنسلات همچنین به دلیل دارا بودن توانایی جابجایی اجسام، می تواند میلیون ها تن اشیا را تنها با ذهن خود، در سرتاسر زمین جابجا کند.


۴. ققنوس تاریک:

انرژی کیهانی و بی حد و حصر ققنوس تاریک او را به یکی از قدرتمندترین شخصیت های دنیای مارول در همه زمینه ها اعم از، تله پاتی، تله کینزی، و قدرت فیزیکی بدل کرده است. کسی که میزبان این قدرت پلید است می تواند سیارات را به راحتی بر روی دستان خود حرکت دهد. توانایی بهره گیری از این قدرت بستگی به میزبان این نیرو دارد و از بلند کردن شهری مانند منهتن نیویورک تا بلند کردن سیاراتی با وزن میلیون ها مگاتون متفاوت است. در نهایت قدرت، دارنده این نیرو می تواند در عرض چند دقیقه سیاره ای به اندازه زمین را بطور کامل نابود کند.


۳. ثور خدای تندر:

ثور اودینسان علاوه بر اینکه خدای صاعقه است، خدای قدرت نیز می باشد. ثور از نظر جسمی قوی ترین خدای آسگاردی است و گفته می شود میلیون ها تن وزن را به راحتی بلند می کند. ثور در زمینه قدرت فیزیکی شاهکار های بینظیری نظیر شکست دادن مار میدگارد، هالک، موج سوار نقره ای و گالاکتوس را در کارنامه خود دارد. ثور به راحتی توانسته است سپر آدمانتیومی کاپیتان آمریکا را نابود کرده و در برابر گرانش یک سیاره نوترونی مقاومت کند. همچنین او دارای کمربندی است که قدرت های او را دو برابر می کند و سلاحی به نام میولنیر دارد که جز قدرتمندترین سلاح های دنیای کمیک و اساطیر اسکاندیناوی است.


۲. هرکول شیر المپ:

هرکول یا همان خدای قدرت، فرزند زئوس، خدای خدایان یونان باستان است. همسر زئوس هرا، نسبت به او حسادت می کرد بنابراین آلکمن، با نامگذاری فرزندش به این اسم “هرکول” (افتخار هرا) سعی کرد نظر الهه را تغییر دهد. اما هرا دو مار را برای قتل هرکول نوزاد فرستاد، اما هرکول که تنها یک سال داشت موفق شد با دستهای خود آن دو مار را خفه کند. هرکول از نظر قدرت جسمی، قدرتمندترین خدای المپ نشین است. همین قدرت بدنی که در ادامه به ریز جزئیات آن می پردازیم او را به یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان دنیای مارول تبدیل کرده است.

  • عضلات قدرتمند ساق پای هرکول به او اجازه می دهد تا مسافت های طولانی را تنها با یک پرش طی کند، هر چند که این توانایی او همتراز با شخصیت هالک نیست اما هرکول تنها با یک پرش می تواند ده ها و یا صدها کیلومتر پرش کند.
  • قدرت فیزیکی عظیم هرکول باعث شده است که او با بهم زدن دستان یا کوباندن پاهایش به زمین، انرژی عظیم و نابود کننده ای تولید کند.
  • هرکول به دلیل فیزیک خاص بدنی اش می تواند با سرعتی به مراتب بیشتر از هر خدایی بدود و عکس العمل های میکروثانیه ای داشته باشد.
  • عضلات خداگونه هرکول هیچ سموم خستگی ای ایجاد نمی کند و این امکان را برای او فراهم می کند که تا مدت ها بدون احساس خستگی با قدرتمندترین شخصیت های مارول به نبرد بپردازد.
  • به دلیل استفاده از شیر هرا (همسر زئوس) در کودکی، هرکول توانایی های عرفانی بسیاری بدست آورد که یکی از آنها غیرقابل نفوذ بودن در برابر هر سلاحی است. هرکول نسبت به هر خدای دیگری بجز زئوس و پلوتون، مقاومت بیشتری در برابر صدمات جسمی دارد و سلاح های سبک یا شمشیر های معمولی، هیچ تاثیری بر روی پوست او ندارند. گفته شده است تنها راهی که می توان هرکول را کشت این است که او را در آتش سوزاند.
  • به دلیل فیزیولوژی نیمه خدایی هرکول، او از بافت ماهیچه ای تقریبا ۳ برابر متراکم تر از انسان ها برخوردار است، به همین دلیل از قدرت ترمیم کنندگی بسیار بالایی برخوردار است. با این حال او قادر به بازسازی اندام های از دست رفته اش نیست، مگر اینکه برای بازسازی اندام های خود، از نیرو های جادویی کمک بگیرد.

۱. هالک:

کسی نیست که هالک را نشناسد. این هیولای سبز گامایی، قدرتمندترین شخصیت دنیای کمیک بوکی مارول از نظر قدرت فیزیکی بدنی است. هالک در برابر اکثر جراحت‌ها یا صدمات مقاوم است. او بطور حتم در برابر دمای خورشید، انفجار اتمی و انفجار سیاره‌ای دوام می‌آورد. تا زمانی که چیزی در اطراف او وجود داشته باشد تا او را عصبانی کند، هیچ محدودیتی برای قدرت هالک وجود ندارد. هالک از طیف وسیعی از صدمات مصون است و می تواند تنها با فشار آوردن و یا فریاد زدن، بدترین آسیب های وارد شده به خود را بهبود ببخشد و همین باعث شکست ناپذیری اش شده است.

شخصیت های بیشماری در جهان مارول وجود دارند که به راحتی می توانند یک سیاره را نابود کنند، اما هالک احتمالا تنها کسی است که می تواند این کار را تنها با مشت زدن انجام دهد. هالک تنها با یک مشت توانسته است یک سیاره را نابود کرده و ابعاد دیگر را سوراخ کند. بزرگترین شاهکار او بلند کردن کوهی به وزن ۱۵۰ میلیارد تن است. ناگفته نماند که حد قدرت هالک معمولاً توسط ناخودآگاه بنر محدود می‌شود. وقتی هالک به جین گری اجازه داد تا «بنر را ساکت» کند، توانست به سطحی از قدرت برسد که توانست حتی یورش را به صورت فیزیکی نابود کند.

منبع: toptenz.net

172 Comments
  1. Amirali کاربر می‌گوید

    ادمین من یه سوالی داشتم میخواستم بفهمم اسپکتر قویتره یا دکتر منهتن لطفا جواب بدید،ممنون برای این مقاله عالیتون

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      اسپکتر چون یکی از فرشتگان مقرب و دارای قدرت نامحدود کیهانی است که پرزنس به او داده، ناگفته نمونه قدرت های اسپکتر محدود شدس، و پرزنس برای اینکه اسپکتر گند نزنه به دنیا، قدرت هاش رو محدود کرده.

  2. Mohamad کاربر می‌گوید

    اول.عاللیییی جای سنتر خالی بود

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      راستی گلادیاتور و هایپریون و تانوس کو؟؟؟

    2. Amir کاربر می‌گوید

      با سلام
      ادمین جان مقاله تقریبا خوبی بود ولی جای چند شخصیت که دوستان اشاره کردن خیلی حس میشه

      و یه سوال آیا اودین قوی تره یا دورمامو

      و سوال اون‌یکی مقایسه ی دورمامو با گالاکتوس

  3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    ایده مقاله جالب بود اما اگه به عنوان مقاله دقت بشه ، گفته شده قدرتمندترین شخصیت ها ( نه ابرقهرمانان ) و در ضمن بعضی از ابرشروران هم ذکر شدند . بنابراین میشه گفت که مقاله قطعا مشکلاتی رو داره و شخصیت های زیادی بودند که در این مقاله نیستند . ( مثل تانوس ، سنتری ، گلادیاتور و … . ) . شاید بهتر بود که حداقل یک مقاله ۲۰ تایی و کاملتری میشد . به نظر شخصی من رتبه بندی ها هم بدون اشکال نیست . به هر حال مرسی .
    موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام و ممنون. تصمیم بر این بود که تا جای ممکن این مقاله که منبعش، یک سایت خارجی هست رو تغییر ندیم. اگر نظر شخصی رو میخواستم دخیل کنم، بله، جای چند شخص خیلی حس میشه تو این مقاله.

      1. Abolfazl.m416 کاربر می‌گوید

        درسته کسی رو دست هالک نمیاد

        1. مانی کاربر می‌گوید

          چرا تانوس با سنگ قدرت میاد مثل اونجرز

  4. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام. بابت مقاله خسته نباشید خیلی خوب بود ولی جای سنتری گلادیاتور تانوس هایپریون خالی بود و اینکه یک سوال ادمین محترم به نظر شما از لحاظ قدرت فیزیکی و بدنی هالک قویتره یا سوپرمن؟ با سپاس

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      سوپرمن، شاهکار ها بیشتری داره و تونسته هالک رو هم بارها شکست بده. هالک اگر در دی سی بود بر اساس قدرت بدنی جز ۳ شخصیت قدرتمند هم نبود.

      1. g.o.w کاربر می‌گوید

        خیلی ممنون بابت پاسخ البته به نظر خودمم قدرت بدنی سوپرمن اندکی بیشتر باشه البته این مورد رو هم باید در نظر بگیریم که هالک توسط ذهن بنر محدود میشه و چه بسا قدرتش خیلی بیشتر از این حد باشه. در هر حال بازم ممنون. و اینکه یک سوال دیگه اونم اینکه به نظر شما سوپرمن قویتره یا سوپرگرل؟ یه جایی خوندم که گفت سوپرگرل پتانسیل این رو داره که حتی از سوپرمن هم قویتر بشه برای همین از شما میپرسم که اطلاعات بالایی از دنیای دی سی دارین و اینکه به نظر شما این حرف درسته؟ ببخشید که سوالاتم زیاد شد. با تشکر

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          اینطوری که من شنیدم بله میتونه، اما به دلیل عدم تسلط کامل بر قدرت هاش، برعکس سوپرمن که تسلط خوبی داره و اینکه انرژی کمتری از خورشید دریافت کرده، از سوپرمن ضعیف تر نشان داده می شود. البته در دنیای کمیک هر کسی میتونه کس دیگه ای رو بزنه و این جای تعجب نداره، مخصوصا دو نفر که قدرت هاشون هم، به هم نزدیکه.

          1. g.o.w کاربر می‌گوید

            خیلی ممنون بابت پاسخ کاملی که گفتید. بله خوب صد در صد سوپرمن تسلط کاملی روی قدرتهاش داره چون این رو از شاهکارها و تاریخچه ای که داره میشه فهمید و همونطور که شما هم گفتین در مورد قدرت شخصیتهایی که قدرتشون به هم نزدیکه هیچوقت نظر قطعی و کاملی نمیشه داد ممکنه هربار با نظر نویسنده بر حریفشون غلبه کنن یا بر عکس شکست بخورن. با سپاس و موفق باشید.

      2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        با سلام
        ادمین عزیز دیگه تند رفتی سوپرمن می تونه چیزی معادل ۴۰۰ کوینتیلیون تن رو بلند کنه که ۶۷۰۰۰۰۰۰ برابر زمینه
        و اما هالک یک سیاهچاله رو باز نگه داشته
        ستاره ای به وزن ۳۳۳۰۰۰ هزار برابر زمین رو بلند کنه که میشه ۱ کوینتیلیارد و ۹۹۸ کوینتیلیون تن
        سومین مورد اون سیاره ای به وزن خورشید که یه نفر توی کوارا گفته بود رو بلند کرد
        چهارم در مقابل انفجار گالاکتوس که چیزی در حدود ۵۰۰۰۰۰۰۰ سال نوری رو نابود می کنه مقاومت کرده
        پنجم در برابر انفجار سنتری که به اندازه انفجار میلیون ها ستاره قدرت داشت مقاومت کرد خیلی راحت
        ششم ضعیف ترین نسخه هالک شهاب سنگی دو برابر زمین را با یک مشت نابود کرد
        هفتم با یم قدم شرق آمریکا را نابود
        هشتم هنگام مبارزه مولتی ورس رو به لرزه در آورد
        نهم هنگام نبرد با رد هالک باعث زلزله در تمام دنیا شد
        دهم آنسلات با آن قدرت را با یک مشت شکست داد
        یازدهم سنتری و مردان ایکس را با یک مشت شکست داد
        دوازدهم جاگرنات با آن قدرت را شکست داد
        سیزدهم بخشی از شهر لاس وگاس را بلند کرد
        چهاردهم کوهی به وزن ۱۵۰ میلیارد تن را بلند کرد
        پانزده مشت اسکار که هزاران تریلیون تن نیرو داشت براحتی تحمل کرد
        پونزده تا شاهکار خفن از هالکو گفتم من اینو بعنوان طرفدار هالک نمی گم چون هم طرفدار سوپرمن هستم و هم هالک نبرد بین اینا سوپرمن برنده میشه
        ولی نبرد فیزیکی کفه ترازو به نفع هالک سنگینی می کنه ضمنا بیشتر شاهکارهای اون سوپرمن قبل از بحران بود و حالا چنین قدرتی نداره

        1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          اهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
          چقدر هالك خفنههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
          نميئونستمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
          دمت گرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
          ازخفنم خفن ترههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
          رد دادممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
          (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (: (:

          1. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

            سلام خب دقیقا الان منطورتون چیه
            بزرگترین شاهکار فیزیکی هالک رو یادم رفت بگم
            هالک نیروی تمام کیهان ( بعد های بی نهایت ) رو تحمل کرد و یکم آسیب دید
            و دیگر شاهکارها هالک در مقابل مکش یک سیاهچاله

            1. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

              ادامه ی کامنت قبلی اشتباهی ارسال شد
              هالک در برابر مکش یک سیاهچاله مقاومت کرد یعنی در مقابل نیرویی که حتی نور رو هم می بلعه بعضی ها گفتن تا ابد هالک می تونست مقاومت کنه و در فاندوم که منبع بسیار معتبری هست گفته شده بود که نیرویی که هالک در برابر مکش سیاهچاله اعمال کرده برای بلند کردن سیاره ای به وزن ۴۶۰۰۰۰ برابر زمین کافی بود

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                سوپرمنم اینکارو کرده

                1. یه راستگو کاربر می‌گوید

                  نخیر اصلا هم ایجور نیست

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    جناب اگه بامن بودین پس اصلا شاهاکارای سوپرمن رو نمیدونین

                    تمام

        2. علیرضا کاربر می‌گوید

          سلام مقاله عالی بود اما جای سنتری و گلادیاتور و تانوس خالی بود حیف اما من با ۳ نفر اول خیلی حال کردم واقعا خیلی به جا بود و اینکه دوست عزیز کاملا موافقم که هالک بهترینه درسته که طرفدارش خیلی نیستم اما واقعا عالیه و شکست دادنش واقعا سخته

        3. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

          داشم ثور موتور جهانی رو بلند کرده و جوری که میگن ۹ کیهان رو بلند کرده این یعنی قدرت بدنی بینهایت یعنی از قدرت بدنی هرکول هم بیشتر میفهمی یعنی چی.

  5. Sub Zero کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ادمین جان . منم با نظر استیو راجرز موافقم . به نظرم بهتر بود این لیست ۲۰ تایی بود و شخصیت های مثل تانوس و کلوسوس و … توش بودن . در هر صورت خسته نباشید

  6. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین جان ببخشید به سوال بنده پاسخ ندادین آیا اودین آل فادر قوی تره یا دورمامو مخوف

    و سوال دومم هم مقایسه ی دورمامو مخوف با نابودگر سیارات یعنی گالاکتوس هست

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      راستشو بخواین آقای راجرز به این سوالات بیشتر وارد هستن. از ایشون هم پرسین. نظر من دورمامو هستش جون در نهایت قدرت جادویی در دنیای مارول هستش. البته اودین در نهایت قدرتش رو هم نمیشه دست کم گرفت. در مورد دورمامو و گالاکتوس هم نظری ندارم.

      1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

        سلام ادمین جان.
        یک سوال داشتم میشه بگی آیا در سینما ثور از لحاظ قدرت بدنی از هالک برتر هست یا برعکس لطفاً پاسخ بده خیلی ممنون.

        1. بردیا(محافظ جیب جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

          در سینما ثور

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      سلام .
      نظر من اینکه مقایسه سختیه . دورمامو در اوج قدرتش ، قدرت جادویی نامحدودی داره در حدی که با ابدیت هم جنگیده و شکستش داده . ! ( البته بخش کوچکی از ابدیت که همون هم یک شاهکار خیلی بزرگه . ) . دورمامو در اوج میتونه تقریبا با گالاکتوس در اوج برابری میکنه .
      اودین هم اوایل واقعا خیلی قدرتمند بود . در حدی که تقریبا هر نهاد کیهانی از جنگ با اودین میترسید . در حدی که شکست دادن امثال آنالالیوس و تانوس برای اودین به راحتی آب خوردن بود . شاهکار هایی مثل خلق بشریت و زندگی در کره زمین و شاید حتی خلق میدگارد را هم دارد . حتی با بخش کوچکی ار نهاد انتزاعی بینهایت هم جنگیده است . ! کم کم قدرت اودین کمتر و کمتر شد در حدی که این اواخر قبل از مرگ ، حتی ثور ( جین فاستر ) هم اودین را به چالش میکشید .
      اما در کل به نظرم دورمامو یکمی قدرتمندتر به حساب میاد چون از یک بعد قدرتمند و ماورایی کامل انرژی و نیرو دریافت میکنه و قدرتش میتونه کاملا نامحدود بشه . در ضمن غمرش هم که به نوعی تقریبا جاودان هست و نامیرا به حساب میاد و میتونه همیشه زنده و در اوج بمونه . البته اودین یک شمشیر قدرتمند هم داره که اگه ازش استفاده کنه قطعا برای دورمامو خطرناک هست اما در حالت عادی به نظرم دورمامو تا حدودی قدرتمندتر هست .

    3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      در مورد دورمامو و گالاکتوس هم اگه هر دو در اوج باشند ، به نظر من تقریبا برابر هستند و نظر نویسنده و عوامل مربوطه برنده رو مشخص میکنه .

      1. Amir کاربر می‌گوید

        با سلام
        ممنون از پاسختون آقای راجرز اطلاعات خوبی دریافت کردم راستش خودم سر دوراهی بودم که کدوم قوی تر هست

  7. میلاد کاربر می‌گوید

    یک سوال ادمین جان شزم قوی تره یا هرکول؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بررسی هایی که کردم، به دلیل قدرت های جانبی، شانس پیروزی شزم مقداری بیشتره.

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        بله نظر منم همین بود ممنون از پاسخ گویتون

  8. THOR کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خیلی خوبی بود. ولی به نظر من هم جای سنتری و گلادیاتور کالی بود. ولی در کل خسته
    نباشید

  9. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سلام
    این مقاله خیلی اشکال داشت
    ثور می بایست در رتبه ی دوم قرار میگرفت،او در زور آزمایی با هرکول برنده شد و به گفته ی اودین قدرت فیزیکی ثور با خودش برابره!
    اسکور اینجا نیست?????!!!!!!! نمی دونم چی بگم، اسکور پسر هالک و مادری با توانایی های زیادی است، اگر نمی تونین اسکور رو تصور کنین ،باید بگم هالک رو دیدین?،درست دو برابرش!!!!او در ساکار متولد شد و بعد به خاطر اینکه پدرش پیشش نبود و مادرش مرد ، به پدرش حمله کرد،مشت های اسکور اینقدر محکم بود که هالک داشت نابود میشد!! اسکور به راحتی میبایست در رتبه ی اول یا دوم قرار می‌گرفت.
    به نظر من می بایست اینجوری باشه
    ۱ اسکور و هالک در یک رتبه(پدر و پسر!)
    ۲ ثور
    ۳ هرکول
    ۴ یورش
    و بقیه…

    1. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

      تور قدرت بدنی پایش از هالک و اسکور بیشتره همین اول بودن تور رو تو این لیست کفایت می‌کنه

  10. محمد کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون مقاله ی بسیار عالی بود همه رتبه ها بسیار عالی بودند مخصوصا هالک . بعد ببخشید من یه سوالی داشتم شزم قویتره یا هال جوردن فانوس سبز؟ میشه جوابشو بگین

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      خب داداش این که سوال نداره . اون حلقه فقط میتونه سازه خلق کنه و کار خاصی دیگه نمیکنه . شزم راحت پیروز میشه . با سرعت مرکوری میره حلقه رو درمیاره تمام .

  11. محمد کاربر می‌گوید

    هالک واقعا باید اول باشه

  12. مهدی کاربر می‌گوید

    منم همینو میگم شزم کجا فانوس سبز کجا شزم قویترین فانی روی زمینه

  13. محمدحسین کرمی کاربر می‌گوید

    سلام هرکول میتونه در مقابل مشت های اسکور مقاومت کنه؟

  14. محمد کاربر می‌گوید

    به نظر من تانوس زعوس و اسکارلت هم باید نفرات اول تا سوم باشند و با بقیش تا حدودی موافقم چون قدرت ققنوس اینجا بود اسکارلت هم باید باشه چون ازش قوی تره

    1. amir کاربر می‌گوید

      به عبارت قدرت فیزیکی دقت کن به جنبه های دیگشون کاری نداشته باش ببین از اینا قویتره؟

  15. علی کاربر می‌گوید

    هالک قویترین قهرمان ماروله

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      جون من تو یکی دیگه ول کن

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # علی
      خیر

    3. مرد فردا کاربر می‌گوید

      بله همه جا هم بهش اشاره شده کسی که میگه خیر ینی دوس داره شخصیت خودشو قویترین بدونه و اطلاعاطی هم از کمیک نداره و تا ۱۰۰ سال هم با اینا حرف بزنی ۱۰ تا صفحه اطلاعات غلط بهت میدن، تو بیشتر سایتای کمیکی ، انیمیشن ها و فیلماو کمیکا اشاره شده که هالک قویترین قهرمان ماروله، قهرمانایی مثل ثور، کاپیتان مارول و هرکول همشون در اخر اخر یه حد قدرتی دارن ولی هالک هرچقدرو هرچقدر عصبانی تر بشه قدرتش بیشتر میشه و هیچ محدودیتی روی قدرتاش نداره همون تور که بیاندر گفته. پس حالا با این چیزا فک نکنم کسی دیگ بگه که هالک قویترنه ابر قهرمان مارول نیس مگه اینکه طرف خیلی تعصبی و باشه مثل همون چیزی که بالا گفتم و اصلا هم حوصله بحث کردن باهاشونو ندارم. پایان

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        مرد فردا #
        باشه شما درست میگین هالک از والای همگان قویتر آفرین

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # دکتر منهتن
          خوب جوابی بهش دادین .

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            استیوراجرز #
            ممنون

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            استیوراجرز #
            بنده یک عذر خواهی به شما و به کسانی که طرفدار ثور هستن بدهکارم در اون بحثمون من واقعا خیلی زیاده روی کردم
            خیلیییی متاسفم ثور شخصیت بدی نیست و خیلی از کارهای بدش ریبوت شده مثل حمله به زمین یا کشتن لوکی

      2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        همه چیز که به قدرت بدنی نیست اره قبول دارم هالک از ثور قویتر هست ولی در برابر قهرمان های مثل آدام وارلاک کاپیتان یونیورس استار برند فرانکلین ریچاردز ولکان سنتری
        رید ریچاردز استار لرد موج سوار نقره ای اودین بلو مارول جین گری فونیکس اسکارلت ویچ دکتر استرنج در اوج کازمیک کینگ ثور گاد باستر گالاکتوس نجات دهنده میخواد چیکار بکنه ؟؟

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # Elis Boyd Redding
          کازمیک کینگ ثور ؟!؟!؟ باید خدمتتون عرض کنم که ۵۰ تا هالک معمولی و اصلی هم حریف کازمیک کینگ ثور نمیشن . دیگه حالا باقیش بماند . یا مثلا اودین که یک اسکای فادر قدرتمند هست و اگر در اوج باشه ، نسخه اصلی هالک اصلا چند دقیقه هم نمیتونه در برابرش مقاومت کنه . فراکلین ریچارد هم احتمالا با فکر بتونه هالک رو محو کنه البته بزرگسالش . در مورد فونیکس و استاربرند و اینام تقریبا قضیه به همین صورته .
          در مورد قویتر بودن هالک از ثور اگه منظورتون صرفا از نظر قدرت بدنی هست منم شخصا قبول دارم اما به طور کلی نه . !! تازه همون قدرت بدنیم زیاد فرقی نداره اگه خوب دقت کنین چون ثور یک بار به مدت یک ساعت کامل از نظر قدرت فیزیکی با هالک وحشی ( که اوج قدرت بدنی هالک معمولیه ) برابری کرده .

      3. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        یا باب هست یا داداششه یا دوستشه

  16. علی کاربر می‌گوید

    میشه بگید مارشن منهانتر قویتره یا ثور ؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      علی #
      به نظر بنده مارشن منهانتر

    2. Daredevil کاربر می‌گوید

      علی#
      به نظر من مارشن منهانتر قویتره

    3. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      #علي
      داركسايد ميبرهD:
      نميدونم چه ربطي به بحث داشت ولي داركسايد ميبره D:
      كلا ببين داركسايد ميبرهD:
      ثور و مارشن منهانتر هم برنده
      امممممممم
      داركسايدهD:
      كلا يادت باشه داركسايد همه رو ميزنه حتي پرزنس و د رايتر
      كلا داركسايد برنده هست
      داركسايد داركسايد داركسايد
      D:
      عزيزان هديگر رو نزنيد (به قول صادق)
      داركسايدتو اين بحث ثور و ماشين منهانترD: ( به قول كاربر راجرز) ميبره
      آقا همه شماهامتحد من و داركسايد با همD:

  17. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    واقعا چجوری میگید مارشن از ثور قویتره؟به خاطر کراس اوور که مارشن ثور رو شکست داد؟اگه اینجوریه پس اسپایدرمن از واندروومن قویتره!پس انت من از فلش قویتره!به نظر من ثور ۶۰ به ۴۰ از مارشن منهانتر قویتره

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر من‌از‌‌‌ رو کراس اور نمیگم‌از روی قدرتا میگم و مارشن منهانتر ثور دستشم قطع کنه دوباره درمیاد توانایی لمس‌ناپذیری داره ،و کنترل ذهن بسیار بالا درکل مارشن منهنتر قویتره درسته آتش نقطه ضعفشه ولی میتونه لمس‌ ناپذیر شه قدرت بدنیش هم‌با سوپرمن‌برابر‌ و مقداری از ثور بالاتره
      ۶۰ به ۴۰ به نفع جان جونز

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        دکتر جان ثور فقط باید یه رعد محکم بزنه به یه جایی که آتیش بگیره.میره به سمت جان جونز تا با میولینر بزنه بهش و مارشن بره تو آتش و نابود بشه ولی مارشن غیر قابل لمس میشه و وقتی ثور از اون طرف در اومد ثور رو محکم میزنه و اون رو نقش بر زمین میکنه.دستش رو میکنه تو بدن ثور و ثور دستش رو از اون ور در میاره و پرتش میکنه اونجایی که آتش هست و مارشن بدجور زخمی میشه(تا اینجا شد عین همون کاری که دومزدی با جان جونز توی مرگ سوپرمن کرد البته یه بخش اضافه هم داره) و ثور هم مثل همیشه در کمال خونسردی و بی رحمی سرش رو از تنش جدا میکنه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          میگم اگه خودشو لمس ناپذیر کنه هیچ چیزی روش اثر نداره خواهشا انقدر این مارشن منهانتر فلک زده رو دست کم نگیرین

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            دکتر منهتن
            خوب دکی جان
            ثور هم لمس ناپذیر میشه

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      شما خیلی مارشن منهانتر رو دست کم‌ گرفتین اون از سوپرمن قویتره و دومین عضو قوی لیگ عدالت دلیل دارم که میگم‌ از سوپرمن برتره ،سوپرمن و ثور که برابرن ،جناب نقطه ضعفش آتشه اما اگه لمس ناپذیر بشه هیچی روش اثر نداره قدرت فیزیکیش با سوپرمن برابره(شاید مقداری بیشتر از نظر شخصی) استقامتش خیلی از سوپرمن بالاتره چون هر عضوی رو که از دست بده کمتر از چند ثانیه بازسازیش میکنه در کل شانسش ۲۰ درصد بالاتره اگه نسخه معمولی ثور رو درنظر بگیریم تازه میتونه تغییر شکل بده و درضمن میتونه تغییر اندازه در مقیاس بالا انجام بده واین تنها دلیلم نیست مارشن منهنتر جاودانس اما ثور طول عمر بالایی داره و اینکه ۲۶۵ میلیون سال سن داره پس تجربش هم بالاتره

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        خب جسارتا لازمه تا چندتا نکته رو بگم و برخی از حرفاتون رو اصلاح کنم .
        اولا ثور هم توانایی لمس ناپذیری رو به کمک میولنیر داره . حتی ثور میتونه توانایی لمس ناپذیری ویژن رو ازش سلب کنه .
        دوما مارشن منهانتر جاودانه نیست فقط طول عمر بالایی داره . شما به سن میلیونیش اشاره کردین ، خب در یکی از کمیک های ثور اشاره میشه که طول عمر ثور میلیاردها سال خواهد شد و آنچنان به درازا می انجامد که نابودی کل ۱۰ قلمرو را نظاره خواهد کرد .
        سوما صاعقه یجورایی همان آتشه فقط دمای خیلی بالاتری داره . هرچند شاید فقط و فقط خود آتش نقطه ضعف مارشن منهانتر باشه .
        در کل به نظر شخصی من برنده این مبارزه کاملا بستگی به نظر نویسنده داره . با توجه به پتانسیل این دو شخصیت من شخصا آنها را در یک رده قدرت قرار میدهم . البته اگر ثور از نیروی اودین استفاده کنه دیگه در این صورت به مراتب قدرتمندتر از مارشن من هانتر میشه اما در حالت عادی و اصلی نمیشه گفت .

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          ببخشید جناب راجرز فکرکنم مارشن منهانتر جاودانس چون در سایت کوارا هم همچین چیزی دیدم و دقت کنین در طول ۲۶۵میلیون سال ذره ای تغییر نکرده ببخشید یک سوال داشتم واندروومن جاودانس ؟؟

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            نه مارشن من هانتر جاودانس نه واندروومن . البته تا جایی که من میدونم . این دو فقط طول عمر خیلی زیادی دارن و کوارا هم منبع چندان معتبری نیست .

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        استیو راجرز #
        ممنون بخاطر اطلاع رسانی واقعا ممنون بله مارشن منهانتر اگه ثور اودین فورس رو داشته باشه که نتیجه معلومه اما جسارتا به نظرم مارشن منهانتر جاودانس چون قیافش در طول زمان اصلا تغییر نمیکنه بله اما نسخه عادی ثور چند میلیارد سال سن نداره چند هزار تا فکرکنم و ببینید بله با پتکش این قدرتو داره اما به اندازه مارشن منهانتر بعید میدونم اون میتونه مدت خیلی طولانی اینکار رو بکنه ،و ببینید ویژن داستانش با جان جونز فرق داره ویژن یک ربات هست اما مارشن منهانتر به صورت درونی این توانایی رو داره تازه فکرکنم بتون با انرژی دشمنش خودشو قوی کنه بله ۴۰ به ۶۰ واقعا زیاده روی بود ولی به نظر بنده شانس جان جونز مقدار کمی بالاتره و ببخشید بنده هم واقعا متاسفم اونجا اومدم به شخصیت ثور توهین کردم

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      من ۵۲ به ۴۸ میدم به مارشن چون این بشر هر قدرتی بگی داره
      حتی میتونه خودشو اندازه هالک گنده کنه حالا فکر کنین با یک هالک که تلپاته و از چشاش لیزر میاد و پرواز میکنه طرفین

  18. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    علی
    برنده ثور هست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیر برنده مارشن منهانتره

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        شما اینجوری فکر‌کن.
        تو از ثور بدت میاد خوب مشخصه که میگی جان‌جونز
        در حالیکه من دارم حقیقتو میگم

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          من یکی خودم ثور رو دوست دارم ولی مارشن از ثور قویتر هست

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکتراسترنج #
          منم میتونم بگم شما مارول فن هستین پس از مارشن منهانتر خوشتون نمیاد نمیتونم!! ؟؟ من هرگز ثور رو دست کم نگرفتم حتی در مقایسه ثور و سوپرمن در مقاله ثور علیه تانوس گفتم برابرن جناب ثور میزنه دست مارشن منهانتر رو قطع میکنه در کسری از ثانیه بازسازی میشه درسته از ثور بدم میاد ولی اگه دست کمش میگرفتم در مقاله ثور علیه واندروومن نمیگفتم ثور راحت برندس شما برین درباره مارشن منهانتر بخونین بعد نظر بدین

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            البته این توانایی زود درمانی مارشن من هانتر خیلی عجیبه واقعا و برگ برنده بزرگیه بدون شک . ولی ثور هم میتونه ترفند های خاص خودش را پیاده کند .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              بله در قدرت ثور شکی نیست ولی مارشن منهانتر خیلی قویه

            2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              این مارشن قدرتای زیادی داره
              قدرت، سرعت، استقامت، پایداری، دوام، واکنش، هوش، چابکی، عضلات، حواس و انعطاف‌ ابرانسانی
              پرواز
              کنترل ذهن
              دگرپیکری
              دورآگاهی
              دورجنبی
              زوددرمانی
              طول عمر
              قدرت های بینایی شامل:
              دید تلسکوپی
              دید میکروسکوپی
              دید اشعه ایکس
              دید پرتوی گرما
              لمس ناپذیری
              نامرئی شدن
              تغییر اندازه محدود (ولی خیلی گنده میشه یعنی میتونه در حد هالک بشه ولی مثلا از هالک بزرگتر نمیشه)
              هوش در سطح نابغه
              کاراگاهی خبره
              انعطاف‌پذیری

    2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      اعضای لیگ عدالت چون از ضعفش خبر دارند می تونن شکستش بدند اما ثور از ضعفش خبر ندارد پس مارشن قویتر هست البته به نظر من اگه سوپرمن و واندروومن هم از ضعفش خبر نداشته باشند از مارشن شکست می خورند

      1. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        اگر نسخه حال رو حساب کنیم
        ثور الان کازمیک کینگ ثور هست و دانش کیهانی و جادویی داره و میتونه آتش رو بفهمه و بعد با شمشیر سارتور مارشن من هانتر رو به خاک(!) فنا بده

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          خود شمشیر توایلات مگه آتش داره اگه داشته باشه ثور می‌تونه بزنش

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # محمد اودین سان
          باید خدمتتون عرض کنم کازمیک کینگ ثور برای شکست دادن مارشن من هانتر هیچ نیازی به شمشیر سورتور نداره و حتی بدون میولنیر مخصوصش هم احتمالا به راحتی میتونه مارشن من هانتر رو شکست بده چون واقعا از هر نظر ازش قوی تره.

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          محمد اودینسان #
          ببینید اولا نسخه های معمولی باید مقایسه شن نه نسخه قوی بعدم میتونن لمس ناپذیر شه هیچی روش اثر نداره حتی آتیش شما برین در مقاله بررسی قدرت های مارشن منهانتر متوجه زود درمانی بالاش میشین که حتی آسیب با آتش هم میتونه ترمیم کنه بعدم لمس ناپذير شه آتش روش اثر نداره

          1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # دکتر منهتن
            خب درسته که معمولا نباید نسخه های قدرتمند رو با نسخه عادی مقایسه کرد اما باید بگم که لمس ناپذیری مارشن من هانتر احتمالا هیچ کارایی در برابر شخصیتی مثل کازمیک کینگ ثور نداره چون این شخصیت دو منبع قدرتمند عرفانی یعنی نیروی اودین و کازمیک انرژی گالاکتوس را دارد . در این حالت ثور میتونه حتی اندام از دست رفته را هم در کسری از ثانیه درمان کند . قدرت فیزیکی بیشتری از مارشن من هانتر داره و کلا از هر نظر به مراتب قوی تره .

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              استیوراجرز #
              بله در برتری کازمیک کینگ ثور به مارشن منهانتر شکی ندارم منظور بنده ثور عادی هست

          2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

            نسخه عادی ثور همون کازمیک کینگ ثور هست

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              خیر نیست قدرتش خیلی بیشتره

        4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          اولا نسخه معمولی باشه
          اگه به کازمیک کینگ ثور باشه خب مارشن هم ماست نیست خودشو لمس ناپذیر میکنه بهش آتش اثر نکنه
          تازه بعدش تغییر اندازه میده خودشو و اندازه هالک میکنه و در هوا میره ثور با اودین فورس حمله میکنه و کمی آسیب میزنه اما چون لمس ناپذیره و زود درمانی داره خوب میشه

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            استیوراجرز #
            بله در ویکی پدیا طول عمر رو نوشته ، ولی ویکیپدیا منبع معتبری نیست زیاد نیست مثلا در ویکی پدیا قدرت تشخیص خواننده رو برای کازمیک نوشته اما آیا من اینو بگم شما قبول میکنین ؟؟! این اصلا منطقی نیست ،و اینکه واندروومن رو میدونم ولی مارشن این همه سال عمر کرده ولی صورتش هیچ تغییری نکرده

  19. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    قدرت های ثور
    قدرت ابر انسانی
    سرعت ابر انسانی
    استقامت ابر انسانی
    اسیب ناپذیری
    زود درمانی
    کنترل زمین و کنترل زمین لرزه
    استاد مبارزه
    فنون جنگی چکش و شمشیر را بلد است
    پرواز
    لمس ناپذیری
    کنترل اب و هوا
    تولید انرژی
    جذب انرژی
    گاد بلست
    ضد نیرو
    دستکاری ماده
    احیا
    ذرات الفا
    دور نوردی

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      ببخشید ثور از همه این قدرت هاشو استفاده می کنه ؟؟ خب به احتمال ۹۹ درصد از بعضی از این قدرت ها استفاده نمی کنه

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        شاید ولی به هر حال همه این قدرتها رو داره .

        1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

          علاوه بر قدرت های که گفتید قدرت اودین فورس و پدر همگان و کازمیک گالاکتوس و همینطور قدرت خود گالاکتوس با ۵ سیاره رو داره که می تونید خود قدرت های گالاکتوس رو ببینید که خیلی قدرتمند هست علاوه بر این کازمیک کینگ ثور در حال حاضر نسخه اصلی ثور حساب میشه چون در دنیای اصلی قرار داره و تا الان قدرتش از بین نرفته

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            جناب اون ابدا نسخه عادی ثور نیست چون ثور عادی نه پادشاه آزگارده ،نه انرژی اودین و نه کازمیک رو داره اون نسخه عادیش نیست ابدا ،مگه باید حتما در یک خط زمانی دیگه باشه ؟؟!

            1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

              در آخر جنگ قلمرو ها اودین ثور رو پادشاه کرد و در سری اونجرز به همین نکته اشاره شد و در کینگ این بلک ۳ دقیقا همون لباس ثور رو دیدیم می تونید برید نگاهی بندازید

            2. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

              در قسمت ۷ ثور ۲۰۲۰ به مرگ هلا و تانوس در کمیک ۶ محافظان کهکشان ۲۰۱۹ اشاره مستقیم میشه و در سری اونجرز دقیقا همون لباس ثور رو میبینیم و همچنین در ایونت امپایر لباس ثور رو میبینیم که در هر دو تا لباس بدون استفاده از کازمیک بود در کینگ این بلک هم دقیقا لباس ثور رو با کازمیک می بینم
              جناب به نظرتون چه طوری ثور که از ۲۰۱۴ که دستش توسط ملکیث قطع شده و تا جنگ قلمرو ها ادامه داشته در سری کمیک اونجرز در سال ۲۰۲۰ هم دست و چشم دارد دلیلش حتما باید انرژی گالاکتوس اگر دلیلی به غیر از این پیدا کردید حتما به من اطلاع دهید

              1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                # Elis Boyd Redding
                فقط یک نکته ای رو اصلاح کنم ، ثور دیگه کازمیک انرژی گالاکتوس را ندارد یا حداقل اگر هم داشته باشد به مقدار خیلی خیلی محدودی دارد . فکر کنم کازمیک انرژی گالاکتوس با نابود کردن اون از بین رفت . در ضمن اگر ثور هنوز کازمیک انرژی داشت احتمالا اون ضربه ای که نال بهش زد در عرض چند ثانیه درمان میشد . کلا بعید میدونم نال برای کازمیک کینگ ثور چالش خاصی میبود چون اون ثور که من دیدم اونجور گالاکتوس در اوج رو کشت مطمئنم نال رو هم به راحتی شکست میداد .

                1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

                  اگه کازمیک انرژی از بین رفته بود که سیلور سرفر قدرتش رو از دست می‌داد

                  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                    # Elis Boyd Redding
                    اینم حرفیه اما خب حداقل کازمیک انرژی ثور که با توجه به شواهد موجود از بین رفته .

                    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

                      ممکنه بخاطر درست کردن بمب بخشی از کازمیکش از بین رفته

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                جناب این نسخه ،نسخه عادی ثور نیست قدرت های بالاتری داره خیلی بیشتر

      2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        ببینید جناب
        مثل این‌میمونه که بگین چرا واندروومن در جنگ از قدرت کنترل انرژی خودش استفاده میکنه؟ خوب چون لازمش میشه.
        برای مثال احیای روح در کمیک بعد از جنگ داخلی اتفاق افتاد و روح کپ رو احضار کرد
        همچنین با کمک میولنیر اثرات پاد ماده را معکوس کرد
        تو سری دوم کامیک های ثور بین شماره های ۱۳۰ تا ۱۴۰ یک بار نامرئی شد
        یک بر دیگه هم در کمیک های اونجرز ۲۰۱۷ اگر اشتباه نکنم

  20. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    رده بندی
    مولکول من
    سنتری
    سوپرمن
    هالک در نسخه جنگ جهانی هالک
    آنتی مانیتور
    خودم نظرم این هست
    سنتری در اوج
    مولکول من
    آنتی مانیتور
    هالک در نسخه جنگ جهانی هالک
    سوپرمن

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      شما نگفتین سنتری در اوج
      من اینطوری میگم:
      مولکول من
      آنتی مانیتور
      سوپرمن (بخاطر تسلیحات و شاهکارهای نسخه فعلی)
      سنتری
      هالک در همون نسخه

  21. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    ثور و مارشن مقایسه
    قدرت فیزیکی : مارشن
    قدرت داخلی : ثور
    قدرت خارجی : ثور
    فنون رزمی : ثور
    توانایی ها : مارشن
    مزیت خشم : ثور
    قدرت در اوج : ثور
    هوش : مارشن
    تجربه : ثور
    متحدین : ثور
    نقشه کشی و فرماندهی : مارشن
    تسلیحات : ثور
    در کل ثور از مارشن برتر هست ولی مارشن قویتر هست

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      جناب سن مارشن رو میدونی ؟۲۶۵ میلیون سال تجربه این شخصیت برتر از ثور عادی هست در کل مارشن با اختلاف کم برندس

      1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        اون بالا کاربر استیو راجرز که گفتند ثور میلیارد ها سال سن داره

        1. علی کاربر می‌گوید

          #EIis Boyd Redding

          سلام ٬ جناب استیوراجرز نگفتند ثور چند میلیارد سال سن داره ٬ایشون گفتند یک جا این حرف گفته شده که ثور چند میلیارد سال عمر میکنه و این فرق داره ثور در کل شاید ۵۰۰۰ سال سن داشته باشه من این رو در یکی از کامنت های جناب استیو راجرز خوندم. البته سن ثور در سینما۱۵۰۰ ساله.

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      قدرت خارجی باید به نفع مارشن باشه چون بیشتر قدرتی که ثور از خودش ساطع میکنه از نیروی درونیشه

  22. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    نظر من
    سوپرمن ۲۰۲۰ با نیزه سرنوشت
    سنتری با وید
    مولکول من
    سوپرمن ۲۰۲۰ بدون نیزه سرنوشت
    آنتی مانیتور و جنگ جهانی هالک
    سوپرمن
    سنتری عادی

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      مولکول من یک امنی ورس رو در یک جعبه کوچک قرار داده
      و خود گالاکتوس در قویترین حالتش یعنی لایف برینگر که ارباب نظم و سرور بی نظمی رو راحت بزنه گفته مولکول من می‌تونه با فکر منو نابود کنه و با کمک فرانکلین ریچاردز کودک کل چیز هایی که بیاندرز نابود کردند رو بازسازی کردند و به نظرم از سوپرمن ۲۰۲۰ قویتر هست همین سنتری فک کنم در حالت عادی مولکول من رو زده
      آنتی مانیتور هم میلیارد ها یونیورس رو نابود. کرده و خیلی از هالک جنگ جهانی هالک قوی تره سوپرمن ۲۰۲۰ هم خودش فک کنم همون سوپرمن عادی باشه

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        من اون رتبه بندی بالارو گفتم بدون نیزه سرنوشت گفتم ولی در حال حاضر سوپرمن نیزه سرنوشت داره
        با نیزه سرنوشت اسپکتر و رادیانتو زد و بدون نیزه هم فانتوم استرنجرو زد
        پس :
        ۱-سوپرمن ۲۰۲۰
        ۲-مولکول من
        ۳-آنتی مانیتور
        ۴-سنتری (درسته پتانسیل داره اما انصافا به همچین شخصیتی نمیرسه آنتی مانیتور قدرتی داره با ارتشش که میتونه ۷تا لیگ عدالتو شکست بده)
        ۵-هالک در همون نسخه
        اون بالایی که من در پاسخ گفتم یک لحظه حواسم نبود که نسخه حال و حاضره سوپرمن در حال حاضر خیلی قویه
        در فیوچر استیت با شمشیر آلین هارو نابود کرد
        در حالت آل استار دووم آوردچ
        با نیزه سرنوشت اسپکتر و رادیانتو زد
        از بمب های بسایر جون سالم به در برد
        فانتوم استرنجر را نیست و نابود کرد
        ورلد فرجر را زد اما در آخر جنگ ول کردن (ورلد فرجر در حد مانیتور ها قدرتمنده)
        لطفا قبول کنید اینا با سنده بخدا تعصبی ندارم دارم صادقانه میگم

  23. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    بنظرتون سوپرمن قویتره یا نال؟ من میگم سوپرمن چون سوپرمن ۲۰۲۰ خیلی قویه و با ثور ۲۰۲۰ برابره و اگه نال از پشت نمیزد باخته بود

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # سیسکو رامون
      خب بستگی داره . کازمیک ارمور که فکر کنم اصلا مقایسش با نال اشتباهه . سوپرمن پرایم هم احتمالا به راحتی اب خوردن نال رو شکست بده مخصوصا که قدرت نور رو داره همراه خودش و نور نقطه ضعف نال هست . کوانتوم سوپرمن هم اینجور که شنیدم به راحتی نال رو شکست میده . کلا نسخه های قدرتمندش میتونن به راحتی شکستش بدن حتی نال با سلاح نکرو هم بعیده بتونه کار خاصی در برابرشون بکنه .
      اما سوپرمن اصلی ( بهتره به جای اصلی بگم فعلی ) اگه اینجور که میگین در حد آل فادر ثور باشه که بله از نال قویتره و نال فقط با سلاح نکرو شاید بتونه اون رو به چالش بکشه و بهش آسیب بزنه .
      اما سوپرمن حالت اصلی و معمولی فقط در صورتی در برابر نال شانس داره که نال از سلاح نکرو استفاده نکنه . اگه از سلاح نکرو استفاده نکنه بازم شانس نال یک کوچولو بیشتره اما شانس سوپرمنم اصلا کم نیست ( مثلا ۵۵ به ۴۵ به نفع نال ) . البته این برداشت شخصی من هست .

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        آره سوپرمن در همون حده
        البته اگه از نکرو هم استفاده کنه اگه از پشت نزنه (خیخیخیخیخیخیخیخیخیخیخی) سوپرمن برندس

      2. king venom کاربر می‌گوید

        #استیو_راجرز جان
        ثوری که درمقابل نال قرار گرفت ثور معمولی نبود و فقط باقدرتای خودش به جنگ نال نرفت اون همزمان قدرت یه ال فادر (یعنی اندازه اودین) و تمام قدرتای کیهانی گالاکتوس رو باهم داشت (یعنی خودت حساب بکن یکی مث اودین یا هایفادر با قدرتای گالاکتوس) این نسخه از ثور با همچین قدرتی یه موجود مولتیورس خوار به اسم زمستان سیاه رو تونست ازبین ببره(یعنی موجودی که مولتی ورس ششم مارول رو خورده و تنها بازماندش گالاکتوسه و همچنین ایشون یکی از زمین های دنیای دی سی روهم نوشجان کرده)
        حالا ببین ثوری که مقابل نال قرار گرفت این ثور بوده و نکته جالبش میدونینن چیه
        اینکه احتمالا منبع اصلی قدرتای ثور و همچنین دیلان باید همون خدای نور مرموز باشه و من تعجب نمیکنم اگه مارول بیاد بگه که منبع اصلی تمام قدرتای ثور و اکثر خدایان دیگه همین خدای نور باشه که نسخه متضاد نال هم هست چون سیلور سرفر اونارو جنگجویان نور خطاب میکنه اگه درست باشه این خدای نور باید چیزی در حد دادگاه زندگی باشه
        روش پیروزی نال هم زیاد تعجب اور نبود چون امثال دارک ساید و تانوس و گالاکتوس ترایگان و… دها یا شایدم صدها بار با روشای مشابه این دشمناشون و قهرمانارو شکست دادن و درکل اون کسی که از یه ابرشرور انتظار یه نبرد عادلانه رو داره فاتحش خوندس
        نال برای سوپرمن یه چیز تو مایه های دارکساید میمونه و سوپرمن بدون کمک یا قدرت اضافه نمیتونه شکستش بده

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # King Venom
          من میدونم حالت اصلی و معمولی ثور با نال نجنگید اما شمام اشتباه میکنید چون هیچ خبری از کازمیک انرژی گالاکتوس نبود . کازمیک انرژی که ثور از گالاکتوس دریافت کرده بود بعد از نابود کردن گالاکتوس به کلی از بین رفت . کازمیک کینگ ثور به راحتی نال رو شکست میدهد . اصلا ضربه ای که نال به ثور زد ، اگر ثور کازمیک انرژی را داشت نهایتا در طی چند ثانیه درمان میشد ولی نشد . اون هاله آبی رنگ لباس و زره هم شاید فکر کنین مربوط به کازمیک انرژی گالاکتوس بود اما اون صرفا لباس ثور هست و به تنهایی نشان دهنده کازمیک انرژی نیست . حتی نیروی اودین رو هم نمیگم نداشت ، بله داشت اما اگر داستان های ثور را دنبال کرده باشین متوجه شدین که به دلایلی در اون زمان نمیتونست از پتانسیل کامل نیروی اودین استفاده کند . بنابراین اشکالات جدی زیادی به این تفسیر شما وارد هست .
          من فکر میکنم نال اونقدرام که میگن شکست ناپذیر نیست . در قدرتش شکی نیست اصلا اما واقعا شما اینجا به زمستان سیاه اشاره کردین که باید خدمتتون عرض کنم که زمستان سیاه موجودیه که گالاکتوس رو خلق کرده و با قدرتش یک کازموس رو نابود کرده در مارول که هفت جد و والجد نال هم فکر نکنم با قدرت خام خودشون بتونن یک کازموس رو نابود کنند . شما گالاکتوس رو در نظر بگیر که با یک حرکت یک سیاره رو نابود میکنه حالا زمستان سیاه همین کار رو در مقیاس یک یونیورس انجام میده . دیگه قضاوت بماند با خودتون . !! همین نال اگه از سلاح نکرو استفاده نمیکرد احتمالا در برابر ثور به طور جدی به مشکل میخورد . تازه با همون سلاح نکرو هم در حالی ضربه زد که کلا حواس ثور پرت شده بود . سنتری رو هم به لطف همزیستی که با مخلوقینش داشت دستش رو خوند و کارش رو تموم کرد . خب البته درست میگین ابرشروران زیادی این ویژگی رو دارن و نمیشه انتظار شرافت داشت از امثال نال . البته گالاکتوس که مثال زدین زیاد این ویژگی رو نداره و من شخصا ندیدم زیاد ازش چنین حرکاتی رو اما از تانوس خیلی دیدم . میخوام بگم که در برابر اشخاصی مثل نال اولین اشتباه میتونه آخرینش باشه .
          اما راجب تئوری که گفتین در مورد خدای نور هم بگم که جالبه ولی شخصا به دلایلی مخالفم .

          1. king venom کاربر می‌گوید

            #استیو_راجرز
            بله با خیلی از حرفاتون موافقم
            ولی باید یادمون باشه که نال هنوز یه شخصیت جدیده و باید حداقل پنج سال از حضورش بگذره تا بتونیم بگیم واقعا چقدر قدرتمنده و من معتقدم که نال مث زمستان سیاه یه شرور مولتی ورسیه چون خود مولتیورس مارول بر روی قلمرو نال بنا شده و اعمالش در زمان حال همزمان بر گذشته و آینده و دیگر زمینای مولتیورس تاثیر داره و هر چقرم قوی تر میشه تاثیرش بیشتر میشه((حضور کنگ فاتح اینو ثابت میکنه))
            دانی کیتس قراره ران ونوم و تموم کنه و بره سراغ ثور و ثور و نال قراره بیشتر باهم بجنگن.
            اما من مخالف اینم که میگین ثور پاور کازمیک گالاکتوس رو نداره چون ثور وقتی گالاکتوس رو کشت هنوز اون قدرتو داشت و ازش مقابل زمستان سیاه استفاده کرد اون هنوزم که هنوزه اسم این نسخه ثور کازمیک کینگ ثوره و وقتی روبروی استارک قرار گرفت ثابت کرد دیگه برای استفاده از قدرتش حتما نیاز به پتک نداره((ال فادر ثور تا قبل از سقوط گالاکتوس روی آزگارد اینجوری نبود)) همه اینا نشون میده پاور کازمیک هنوزم توی بدن ثور جریان داره و اون از این قدرت برای مقابله با نال استفاده کرد . جدا از اینا خود کیتس هم چن هفته قبل از انتشار شماره سه تائید کرده بود که ثور هنوز هرالد اف تندره.

            1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

              من یک احتمال میدم که ثور بخشی از قدرتش توسط دونالد بلیک گرفته شده به همین خاطر در مبارزه با نال ضعیف شده

            2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

              # King Venom
              خب اگه واقعا کیتس این رو تایید کرده پس جای بحث داره ( که من ندیدم واقعا چنین چیزی رو چون با مرگ گالاکتوس اصلا معنی نمیده قاصد آذرخش بودن ثور . !! مگر اینکه گالاکتوس هنوز زنده باشه که احتمالش تقریبا صفره . ) . حالا واقعا کیتس اینو گفته ؟!؟! راستش متعجب شدم .
              البته این که میگین ثور از کازمیک انرژی برای نابودی زمستان سیاه استفاده کرد هم درسته و هم غلط چون در حقیقت ثور از انرژی حاصل از نابودی گالاکتوس برای نابودی زمستان سیاه استفاده کرد . یعنی بلافاصله بعد از نابودی گالاکتوس بلک وینتر هم حداقل ظاهرا نابود شد .
              در هر صورت احتمال اینکه ثور هنوز کازمیک انرژی را داشته باشد بسیار اندکه که اگر هم داشته باشد احتمالا به میزان بسیار محدودی داره . چون میگم واقعا اگه کازمیک انرژی بود ثور حتی اعضای از دست رفته را هم در چند ثانیه ترمیم میکرد و بعید بود اون ضربه نال براش مشکل ساز بشه . من حدس میزنم شما صرفا به خاطر اون هاله ( یا حاله ) آبی زره ثور میگین هنوز کازمیک انرژی داره که راجبش توضیح دادم .
              در مورد نال هم بله شنیدم که میتونه روی رویداد های گذشته هم تاثیر بگذاره که البته این تا حدی به قدرتش از تاریکی مربوط میشه .
              راستی یک چیز دیگه ، گفتین ( مولتیورس مارول بر روی قلمرو نال بنا شده ) جسارتا من دقیقا متوجه منظورتون نشدم از این جمله ؟!

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                جناب استیو راجرز
                ببخشید که دخالت میکنم اما باید یه چیزی بگم‌ چون نال فنم
                الان سیلور سرفر چطور در کامیک ۳ کینگ این بلک حضور داشت در حالی که گالاگتوس مرده بود؟‌ ببینید وقتی گالاگتوس نیروی قاصد را به نورین راد داد قدرت کاملشو داد! یعنی از قدرت گالاگتوس انرژی نمیگیره! این نیرو هم فقط به عنوان یه نشان به ثور داد که بگه قاصد منه!
                بعد هم که ایشون ( کاربر کینگ ونوم) گفت که مولتیورس مارول روی قلمرو کنال بنا شده یعنی این:
                خود دانی کیتس تایید کرده نال بعد از وان ابوآل دومین موجودیت مارول هست .( سومی هم یا سلستیال ها هستند یا گالاگتوس )
                نال قبل از بیگ بنگ وجود داشته و یک جورایی دیده که سلستیال ها سیاره هارو خلق کرده! در واقع نال یک قلمرو کوچک‌ داشته قبل از بیگ‌ بنگ که در همون ها سیبموت ها و … اینا رو‌خلق کرد

              2. king venom کاربر می‌گوید

                #استیو_راجرز
                ببینید وقتی میگم قلمرو نال آغازگر مولتیورس مارول هستش دلیل خوبی دارم و مارول هم تقریبا تائیدش کرده
                خود کیتس گفته خلائی که نال توش شناور بوده در واقع همون گینونگاگپ هستش(تو اساطیر نورس این منطقه خلا و نیستی هستش گه قبل از خلق عالم وجود داشته و اتفاقا میگن که یه خدای تاریکی هم از این مکان ظهور کرده و ظاهرا اون خدای تاریکی توی دنیای مارول نال هستش حالا چرا؟؟) این منطقه تو دنیای مارول هم وجود داره و تا قبل از خلق شدن نال می گفتن وسعتش از مولتیورس مارول هم بزرگتره
                و موجواتی افسانه ای مثل کاتولو از این مکان اومدن ولی اولین موجودی که در این مکان متولد شده نال هستش. همونطور که میدونی مولتیورس مارول چند بار نابود شده و از اول ساخته شده و نال قبل از همشون وجود داشته . با این تفاسیر نال احتمالا در بین تمام شخصیت های مارول بزرگترین قلمرو رو داره ولی این براش کافی نیست اون میخواد تمام اون قسمتایی که از خلا خودش توسط سلستیال ها غصب شده تا عالم مارول رو شکل بده رو از بین ببره و به خلا برگردونه
                و نکته بعدی اینه که ثور توسط یه شمشیر معمولی ضرب نخورد توسط ال بلک ضربه خورد و داشتن پاور کازمیک این واقعیت که ثور یه خداست رو ازبین نمیبره و خدا بودن دربرابر ال بلک یه نقطه ضعفه.
                شما فقط ببین که ال بلک چه بلایی سر گالاکتوس اورد اونم وقتی به دشمن دیرینش یعنی ایگو پیوند خورد بلعنده جهانیان رو زنده زنده خورد (البته قبلش به خود گالاکتوس پیوند خورده بود و مجبورش میکرد دنیا رو نابود کنه) حالا ببین ال بلکی که این این بلا رو بدون نال سر گالاکتوس اورد دیگه چیکار با هرالد هاش میکنه

                1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                  # King Venom
                  مرسی بابت توضیحاتتون .
                  راستی یک نشانه دیگر برای اینکه ثور در آن لحظه نبرد با نال کازمیک انرژی نداشت رنگ موی خودش بود . اگر دقت کنین ، در کمیک ثور سال ۲۰۲۰ ، وقتی ثور کازمیک انرژی داشت رنگ موش سفید بود اما اونجا در نبرد با نال اینجوری نبود .

                  1. king venom کاربر می‌گوید

                    #استیو_راجرز
                    خب رنگ موهای ثور هم برمیگرده به طراح و آرتیست هاش که مال رویداد رایان استگمنه
                    استگمن چند روز بعد از انتشار شماره یک کمیک توی یک تاکشو اومد گفت که توی شماره یک کمیک که ایشون طراحش بوده یه مشکل تو رنگ آمیزی سنتری پیش میاد درواقع دراصل سنتری کاسترومش سیاه و رنگ نوری که هنگام پروازش مث موشک ازش خارج میشه قرمز رنگ بود و این خیلی چیزا رو توجیح میکنه اینکه دیدیم چطور با سرعت اون سلستیال رو کشت و کاملا معلوم بود که از حالت معمولش قوی تر بود . علت این اشتباه هم این بوده که کیتش و استگمن کمی بعد از اتمام کارنیج مطلق شروع به نگارش پادشاه سیاهپوش یک کردن و وقتی تازه متوجه اشتباه رنگ آمیزی سنتری شدن دیگه خیلی دیر شده بود. و استگمن گفته که نال درواقع وویدسنتری رو از وسط جر داده نه سنتری معمولی رو . به همین دلیل استگمن چن هفته پیش گفته که اگه عوامل مارول موافقت کنن بعد از اتمام رویداد احتمالا شماره یکو از اول منتشر میکنن ولی با کاستروم درست سنتری .
                    خب درمورد ثور این اولین باری بود که استگمن این ثور رو طراحی میکرد و اگر که طراح ثور ۲۰۲۰ رویداد رو طراحی میکرد قطعا موهای ثور هم سفید میشد.

                    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

                      خب من مخالفم . طراح در واقع ناظر اصلی همون کیتس هست که نویسنده کمیک ثور ۲۰۲۰ هم بود . به هر حال من دلایم رو گفتم . هنوزم نظرم همونه .

    2. اريا صفابخش کاربر می‌گوید

      خب اگه منظورتون سوپرمن دث متال هست من چندتا از شاهكارهاشون رو ميگم قضاوت با خود دوستان
      سوپرمن دث متال (Death metal superman)
      -نبرد با ٥ تا از سوپرمن هاي دارك مالتيورس به صورت همزمان
      -نبرد با سوپرمني كه اينجور كه كميك نشون داد كم كم يونيورسال بود
      -قويتر شدن توسط نيرو كوره مالتيورس
      -با يك مشت پرتاب كردن بتمن داركسايد شده به كيليومتر ها اونور تر
      -چندين ساعت نبرد همراه با متحدانش با بينهايت تا از ورژن هاي تاريك شخصيت هاي ديسي چنتاشون رو مثال ميزنم ( جوكر ايي كه اسپكتر شده سوپرمن با نيروي سياه چاله والي وست قاتل ،دارك سايد بتمن، رد دث و ريون فول پاور ،تايتان هاي شيطاني، سوامپ تينگ قاتل طبيعت سوپرمن پدر كليساي خورشيد و بتمن با نيروي يكي از ارباب هاي اشوب ( فك كنم موردو دقيق يادم نيست كدوم )و…. …..
      -داشتن گيتاري كه با اون ميشه به راحتي سه تا موجود كه يكيشون تركيب سوپرمن دومزدي و يكيشون اكوامن كه اژدها شده بود (دقيق يادم نيست شايد اشتباه كنم) و اون يكي روهم كه كلا يادم نيست چي بود رو با يك موسيقي زدن در كسري از ثانيه نابود كرد
      حالا شاهكار هاي نال (knull)
      -شكست دادن سنتري
      -شكست دادن لشكري از خدايان
      -نبرد با سيلور سرفر
      -نابودكردن يك سلستيال با يك ضربه قبل از اينكه شمشير نكرو يا زرهش رو بسازه
      -زنده موندن از بيگ بنگ
      خب اينم شاهكار هاي هردو طرف قضاوت با خودتون

  24. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    مولکول من تونسته یک امنی ورس رو در یک جعبه قرار بده یعنی والای همگان رو هم در داخل اون جعبه قراره داده یا خیر؟؟ هم این که بین ابراکسس , گالاکتوس ،‌ گالاکتوس نجات دهنده ، دارکساید کلون و آنتی مانیتور چه رده بندی می کنید
    امنی ورس از بی نهایت مگاورس تشکیل شده

    1. علی کاویانی کاربر می‌گوید

      خب می‌خوام یه چلنج بزرگ برگزار کنم بین اشخاص با اطلاعات سایت ببینم نظر شما چیست
      لطفاً رده بندی کنید

      ال فادر تور
      مولکول من التمیتز( همون که امنی ورس رو گذاشت تو جعبه)
      سنتری در اوج اوج اوج
      ورلد بریکر هالک
      مستر مکسیزتپتلک
      دارکساید ترو فورم
      انتی مانیتور نیو۵۲ ( همون که با دارکساید جنگید و نیروی انتی لایف داشت )
      هرکول اوج اوج اوج
      گالاکتوس داخل ثور ۲۰۲۰
      دکتر استرنج توی اوج اوج (کلاسیک رو حساب نکنید )
      پرپچوعا مادر مالتیورس
      نکرو کینگ ثور
      کوانتوم سوپرمن
      مردعنکبوتی با نیروی کاپیتان یونیورس
      التیماتور (همون ده بعدیع )
      این لیست منه به ترتیب ،شما هم لطفاً لیست خودتون رو بدید
      ۱ مولکول من التیمتز
      ۲ التیماتور
      ۳ پرپچوا مادر مالتیورس
      ۴ دارکساید ترو فورم
      ۵ دکتر استرنج اوج اوج
      ۶ گالاکتوس توی کمیک ثور۲۰۲۰
      ۷کوانتوم سوپرمن
      ۸ سنتری اوج اوج اوج
      ۹ مستر مکسیزتپتلک
      ۱۰ نکرو کینگ ثور
      ۱۱ انتی مانیتور نیو۵۲
      ۱۲ ال فادر تور
      ۱۳ هرکول اوج اوج (ال فادر هرکول رو در نظر نگرفتم اون خیلی بویه)
      ۱۴ ورلد بریکر هالک
      ۱۵ اسپایدرمن با نیروی کاپیتان یونیورس

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        # علی
        خب من شخصیت هایی رو که تا حد زیادی میشناسم و راجب رتبه بندیشون تا حد نسبتا زیادی اطمینان دارم را ذکر میکنم و بقیه رو نمیگم که اشتباه نشه .
        ۱ – مولکول من
        ۲ – پرچوا
        ۳ – گالاکتوس در کمیک ثور انتشارات سال ۲۰۲۰۳
        ۴ – نکرو کینگ ثور
        ۵ – آل فادر ثور پیر
        ۶ – اسپایدرمن در نسخه کاپیتان یونیورس
        ۷ – سنتری در اوج
        ۸ – ورلد بریکر هالک
        ۹ – هرکول در اوج
        البته این نظر شخصی من هست و اینجور رتبه بندی ها رو کلا نمیشه زیاد دقیق گفت چون سنجشش سخته واقعا اما چون پرسیدین خواستم نظرم رو تا جایی که اطلاع داشتم گفته باشم .

        1. Amirtitan کاربر می‌گوید

          # استیو راجرز
          پرچوا کاملا غلته پرپچوعا درسته و تازه پرپچوعا خیلی قدرت منده اونقدر که یک مالتیورس رو نبود و از اول بسازه علکی نیست که بهش میگن مادر هستی

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        فقط راجب کامنت قبلی ام اصلاح کنم که مورد سوم در تحقیقت منظورم سال ۲۰۲۰ بود اشتباهی نوشتم .

  25. اريا صفابخش کاربر می‌گوید

    و راجب قضيه رده بندي بالا گفتم منم وارد بازي بشم 🙂
    خب از اونجايي كه معلوم نكرديد كدوم ورژن، خودم انتخاب ميكنم و كنار موارد دكر ميكنم كه كدوم ورژن رو درنظر گرفتم
    ١-مولكول من : التميتز
    ٢-انتي مانيتور : ريبرث
    ٣-سوپرمن : دث متال
    ٤-ورلد وار هالك
    ٥-سنتري
    خب نميدونم سنتري اوج رو درنظر گرفتيد يا نه چون سنتري اوج سطح بسيار بالايي از قدرت قرار داره اما من به شخص سطح قدرت عادي رو درنظر گرفتم
    پاينده و موفق باشيد

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      بله منظورم دقیقا همون ورژن ها بود در مورد سنتری هم منظورم سنتری در اوج بود مثل وقتی که مولکول من رو زد

  26. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    اونجرز و ایکسمن علیه تایتان ها و لیگ عدالت
    آپوکالیپس علیه دارکساید
    ددشات علیه کانو در مرتال کمبات
    سایبورگ علیه کابال در مرتال کمبات

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      ۱-اونجرز >تایتان ها ایکس من= جاستیس لیگ در نتیجه ایکس من و اونجرز قویترن
      ۲-دارکساید کلون:برابر تا حدودی دارکساید
      دارکساید اصلی:دارکساید در کسری از ثانیه آپوکالیپس رو نیست و نابود میکنه
      ۳-ددشات
      ۴-برابر

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        چرا به دو قسمت کردین ؟
        اگه هردوتاشون با هم باشن که لیگ عدالت و تایتان ها قویترن
        اونجرز<لیگ عدالت
        تایتانها=ایکسمن

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          جانم؟ ایکس من با تایتان ها برابر؟؟!! عزیز من خود این سایت میگه ایکس من از اونجرز و جاستیس لیگ قویتره حالا ما میگیم از اونجرز قویتره با جاستیس لیگ هم برابر آخه میای با تایتان ها مقایسه میکنی و برابر؟؟!!
          نایتوینگ و تیم دریک رو استورم میزنه
          دونا تروی رو سایکلاپس میزنه
          کید فلش رو کیبل میزنه
          بیست بوی رو ولورین میزنه
          واندرگرل رو جین میزنه(وقتی میتونه شزم رو بزنه از واندرگرل چه انتظاری میره؟)
          سوپر بوی رو آنجل و آیس من میزنن
          میس مارشن رو پروفسور ایکس میزنه (چون پروفسور ایکس ۵۱ به ۴۹ از مارشن من هانتر میبازه و میتونه میس مارشن رو ببره )
          اسپیدی رو اما فراست میزنه
          استار فایر رو ایکس ۲۳ میزنه
          ریون رو هوپ سامرز و مگنیتو میزنن
          سایبورگ رو ددپول میزنه

  27. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    حاجییییییییییییی
    امروز رفته بودم اسپایدی کراس اوور دانلود کنم طرف گفته بود استورم حتما از واندروومن قویتره و بنظرش کپ امریکا نباید از بتمن میباخت
    تازه میگفت این کمیک نشون داد ۶-۵ به نفع مارول اونجرز قویتره
    طرف انقدر دغل باز بود که تو اون مبارزاتی که کامنت کرده بود فقط مبارزاتی بودن که مارول برده بود
    نه دکتر فیت علیه دکتر استرنج بود نه سوپرمن علیه هالک بود هیچی نه دارکساید علیه گالاکتوس بود

    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      سیسکو رامون
      دوست عزیز خواهش می کنم دیگه نامی از اون سایت نبرین.
      شما با این کار بیشتر دارید اون سایت معروف می کنید.
      خب اونا همشون فن بوی هستن و حتی ارزش اینکه ما اسمشون رو تلفظ بکنیم هم ندارن. از یک مشت فن بوی افراطی که مارول میپرستن و اطلاعات اشتباه پخش می کنن چه انتظاری داری؟ از کاربراش چه انتظاری داری؟ کسایی که ترابی و مختار استاد صدا بکنن باور بکن چیزی جز یک فن بوی افراطی نیستن.
      آدمایی که فرق منطق و عقل نمیدونن و راحت به هر سایتی هم فحش میدن خودشونو بهترین سایت کمیک بوکی جهان میدونن چه انتظاری داری؟
      من فقط میخوام یک چیز بگم:
      با این افراد کاری نداشته باشین بزارید در جهل خودشون بمونن.

  28. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    منم یه هفته پیش رفتم کمیک دکتر استرنج رو دان کنم یکی از کاربران جوری تعصب خودشو نشون داد که نگم.

  29. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یک مقایسه بین شخصیتهای باب اسفنجی و کمیک که یکم شبیه همن انجام بدیم
    سندی علیه دختر سنجابی
    اختاپوس علیه دکتر اختاپوس
    پاتریک علیه استارو
    شاد و پیروز باشید
    پ.ن:خیخیخیخیخیخیخیخیخیخیخیخیخی

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      عزیزم هر ۳ تا مال کمیک برنده میشن

  30. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

    ببخشید بابت اسپم
    یک ویدیو از واندا ویژن درز پیدا کرده
    اسپویل شدیددددد
    .
    .
    .
    آقا نیا پایین اسپویل میشی
    .
    .
    .
    من گفتم نیا خودت خواستی
    .
    .
    .
    این اخطار آخر هست
    .
    .
    .
    انگار ایوان پیترز بازیگر نقش کوئیک سیلور مردان ایکس در واندا ویژن هست درگیری هم با واندا داره
    واندا هم با واندا با درگیری داره واندا از واقعیت به دنیای ساختگی خودش میارتش

  31. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    یک سوال :به نظرتون آکوامن میتونه واندروومن رو شکست بده یا باهاش مساوی کنه

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # دکتر منهتن
      تونستن رو که بله میتونه حتی شکستش هم بده بر حسب شرایط ولی به طور کلی شانس واندروومن برای پیروزی بیشتره .

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        استیوراجرز #
        بله دقیقا نظر شمارو دارم

    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      منهتن جان آکوامن برای واندروومن یه دسر خامه شکلاتی بیشتر نیست

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        مطمئن هستین اختلاف در این حده!!! بعید میدونم آکوامن در فلش پوینت و برخی کمیک ها واندروومنو به چالش کشید
        خوب هم به چالش کشید وجدانا اگه داخل آب باشن نتیجه خیلییی تغییر میکنه و تازه آکوامن امپراطور آتلانتیسه و قویترین نیروی نظامی کره زمین رو داره که قطعا از آمازون ها قویترن و مطمئن نیستم اما فکرکنم واندروومنو شکست هم داده وجدانا در این حدم ضعیف نیست که انقدر راحت ناک اوت بشه

  32. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    واندر وومن با پلو آکوامن رو سرو میکنه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      و اگه شمشیر واندروومن رو با نیزه آکوامن مقایسه کنین متوجه میشین ترایدنت مقدار کمی نیرومند تره این نیزه به پوست ایمپریکس نفوذ کرده و کامل غیر قابل تخریبه اما شمشیر واندروومنو میشه شکست خیلی سخته ولی امکانش هست میدونم واندروومن قویتره اما دیگه در این حدم نیست و اگه در آب باشه آکوامن شانسش مقداری فراتر میره اما واندروومن میتونه آکوامن رو بندازه بیرون از آب در کل شانس واندروومن حدود ۱۵ درصد تا ۲۰ درصد بالاتره البته شایدم اشتباه میکنم

  33. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    دکتر منهتن
    دکی جون شانس واندروومن ۵۰ درصد بالاتره

  34. کاظم گراچ کاربر می‌گوید

    سلام. من یک سوال دارم
    در نبرد سنتوری و سوپرمن کی می بره؟
    در نبرد هایرپریون و سوپرمن کی می بره؟
    در نبرد سنتوری و هایرپریون کی می بره؟
    در نبرد هالک و سوپرمن اگر بحث زور بازو باشه هالک برده ولی اگر نبرد همه جانبه باشه سوپرمن میبره.
    قدرت های هالک= زور بازو ، پرش ، تنفس در آب
    قدرت های سوپرمن=زور بازو ، چشم لیزری ، حواس ابر انسانی مثل چشم اشعه ایکس و گوش تیز ، پرواز ، نفس توفانی ، نفس منجمد کننده ، زنده ماندیم در مکان بون اکسیژن ، سرعت بسیار زیاد ، و …
    من طرفدار ددپول هستم.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      ۱-سنتری
      ۲-سوپرمن
      ۳-سنتری
      و اینکه قدرت بدنی سوپرمن از هالک بالاتره

      1. علی کاربر می‌گوید

        دکترمنهتن#

        اشتباه نکن درستش اینه:

        ۱-سوپرمن
        ۲-سوپرمن
        ۳-سنتری

        سوپرمن هم قدرت فیزیکی بیشتری از هالک داره، بعدش سوپرمن از ثور،سنتری و هالک قویتره.

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          از ثور و هالک آره اما از سنتری صد سال احتمال میدم نشناسینش سنتری از امثال سوپرمن یک سر و گردن بالاتره حتی میشه گفت از امثال مارشن منهانتر هم قویتره ! سنتری رو باید با کاپیتان اتم مقایسه کنید که خب کپ اتم میبره اما نبرد آسونی نیست این شکلیه
          ۱-کپ اتم
          ۲-سنتری
          ۳-مارشن منهانتر
          ۴-سوپرمن
          ۵-ثور
          ۶-هالک
          ۷-هایپریون

        2. احسان کاربر می‌گوید

          وات؟
          سوپرمن قدرت فیزیکیش از هالک بیشتره؟
          جک خوبی بود

    2. امپتی هند کاربر می‌گوید

      ۱-سنتری
      ۲-سوپرمن
      ۳-سنتری
      البته مقاومت هایپریون ممکنه یکم برای سوپرمن و سنتری دردسر درست کنه اما به هرحال حریف هایی با مقاومت های زیاد برای این دونفر چیزهای جدیدی نیستن

    3. امپتی هند کاربر می‌گوید

      ۱-سنتری
      ۲-سوپرمن
      ۳-سنتری
      البته مقاومت هایپریون ممکنه یکم برای سوپرمن و سنتری دردسر درست کنه اما به هرحال حریف هایی با مقاومت های زیاد برای این دونفر چیزهای جدیدی نیستن
      خلاصه که سنتری کپ اتم مارول هست ( نه از لحاظ شخصیت پردازی و اخلاقیات بلکه از لحاظ قدرت و اینکه جفتشون یکم گاها ناپایدارن و جز قویترین قهرمان های دنیا خودشون هستند اما گاها از کل قدرتشون استفاده نمیکنن )

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        بله کپ اتم خیلی مهربونتر از سنتریه تا جایی که میدونم ولی حتی شیوه قدرت گرفتنشون هم مثل همه !!!!!!!! کپ اتم هم یک سرباز بود درست مثل سنتری و اینکه هردو قدرتای شبیه به هم دارن هایپریون مقاومتش که از اینا کمتره و اینکه یک سوال داشتم به نظرتون
        ثور قویتره یا مارشن منهانتر؟؟؟
        بنده میگم مارشن ممنون میشم نظرتون رو بگین
        مارشن منهانتر قویتره یا سوپرمن؟
        به نظر بنده مارشن قویتره
        و اینکه مارشن منهانتر قویتره یا سیلور سرفر این روهم بنده میگم مارشن
        و مارشن منهانتر قویتره یا هالک؟؟
        بنده به نظرم مارشن قویتره
        ممنون میشم بگید

  35. سجاد کاربر می‌گوید

    جاگرنات اوله

  36. Abolfazl.m416 کاربر می‌گوید

    بله درسته هالک باید اول باشه چون کسی رو دست هالک نمیاد

  37. Mahdi کاربر می‌گوید

    👍😄👌

  38. وحید کاربر می‌گوید

    بنظرم قدرت گلادیاتور و یا هایپرون از هالک بیشتره

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      گالادیاتور که از هالک کتک خورد اونم بدحور ولی هایپریون با هالک کنترل شده ( توسط خبیث کنترل شده بود ) جنگ خوبی داشت

    2. احسان کاربر می‌گوید

      😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
      هیچ کدوم از اینا با هالک قابل مقایسه نیستن

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        احسان
        شما دیگه خیلی‌نووب تشریف دارید

  39. s.w.b کاربر می‌گوید

    خب اینم مقاله خوبیه و چیز های خوبی داشت فقط یک سوال گلادیاتور الن بهتر از هالک توی این زمینه ؟

    1. Heisenberg , You're goddamn right کاربر می‌گوید

      نه گلادیاتور از هالک کتک خورد
      هچنین دو بار از ثور شکست خورده یکبار از یک نسخه که یک دهم ثور قدرت داشت ( اریک ) یکبار هم از نسخه اصلی ثور

  40. ثور خدای رعد و قویترین انتقام جو کاربر می‌گوید

    گالاکتوس کو اون میتونه سیاره ها رو بخوره و هالکو با یه ضربه کوچیک نا بود کنه و تایرنت ممنون از مقاله

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      فیزیکی گفته

    2. احسان کاربر می‌گوید

      دیگه جو نده با یک ضربه میتونه نابود کنه
      در حال حاضر که اصلا هالک قویتر از گالاکتوسه تو کامیکا

  41. DARKSiDE کاربر می‌گوید

    اودین و دارکساید رو هم باید تو این لیست میاوردین.

دیدگاه ها غیر فعال است.