قوی ترین فلزات دنیای کمیک

فلزات نقش مهمی را در دنیای کمیک دارند زیرا در بسیاری از رویدادهای دنیای کمیک نقشی اساسی دارند. برای مثال شخصیت های بتمن و مرد آهنی زره های بسیار نیرومندی دارند که از فلزات هستند و قدرت اصلی مرد آهنی همان زره هایش هستند، و یا پنج فلزی که دروازه مولتیورس تاریک بودند و… بنابراین نیاز است شما با فلزات دنیای کمیک آشنا باشید. حالا امروز ما در ایرونی سنتر میخوایم قدرتمندترین فلزات دنیای کمیک رو رتبه بندی و معرفی کنیم. با ایرونی سنتر همراه باشید.


۱۷. ایپیدریوم:

ایپیدریوم فلزی است که سازمان شیلد از آن استفاده میکند. آن ها بیشتر از فلز برای ساختن ربات استفاده‌ میکنند و گفته می شود ربات های بدل نیک فیوری از همین فلز ساخته شده اند. این فلز توانایی تغییر شکل دارد برای همین با آن ها ربات بدل ساخته اند و انسان قادر به این نیست که بفهمد آن ربات است نه یک انسان.


۱۶. کاربادینیوم:

کاربادینیوم فلزی است که قدرت شفا بخشی را از بین میبرد و برای افرادی مانند ولورین همانند کریپتونایت است! و برای همین است که امگای سرخ (آرکادی روسوویچ) یکی از اصلی ترین دشمنان ولورین است و نبرد های زیادی بین این دو شکل گرفته است. زیرا او با کاربادینیوم پیوند خورده است و شفا بخشی ولورین را از کار می اندازد. امگای سرخ یک جهش یافته بود که به دلایل جرم هایش اعدام می شود اما نمی میرد زیرا او هم جهش یافته است.

بعد از آن دولت روسیه روی او آزمایش هایی انجام میدهد که باعث می شود او ظاهری با پوست سفید و سایبورگ مانند داشته باشد. دولت روسیه امگای سرخ رو با کاربادینیوم پیوند زد. اون هم مثل دکتر اختاپوس بازو هایی داره. جنس شمشیر های ددپول و بازو های مکانیکی دکتر اختاپوس هم گفته می شود که از کاربادینیوم است.


۱۵. لعاب کهکشانی سیلور سرفر:

لعاب کهکشانی یا همون فلزی که بدن سیلور سرفر و تخته اش رو گرفته فلزی کیهانی هست که از سیلور سرفر در فضا محافظت می‌کنه. سیلور سرفر بخاطر این فلز میتونه در فضا به آسانی سفر کنه، توی دل سیارات بره و اونا رو برای خوردن گالاکتوس آماده کنه و مقاومت بسیار بالایی داشته باشه و همونطور که از اسم سیلور سرفر (موج سوار نقره ای) مشخصه رنگ این فلز نقره ای هست و سازنده اون هم کسی نیست جز گالاکتوس، گالاکتوس کسی بود که قدرت های کیهانی و این فلز رو به سیلور سرفر داد. این فلز هم نقش خوبی در این داشته که سیلور سرفر پیشگام خوبی برای گالاکتوس باشه.


۱۴. الکتروم:

الکتروم فلزی با توانایی هایی مانند زنده کردن مردگان است که توسط محفل جغد ها مورد استفاده قرار میگیرد. جالب است که بدانید تالون ها سرباز های آموزش دیده و ماهر محفل جغد ها روی یکی از دندان هایشان الکتروم دارند تا در مواقع لزوم بتوانند به زندگی باز گردنند. این فلز یکی دیگر از فلزات پنج گانه برای باز کردن مولتیورس تاریک است.


۱۳. داینزیوم (دیونسیوم):

داینزیوم یا همون دیونسیوم فلزی طبیعی و مایع شکل است. این فلز توانایی زنده کردن مردگان را دارد همچنین جالب است که بدانید در گودال لازاروس هم داینزیوم وجود دارد. همچنین این فلز بسیار کمیاب است و به صورت خالص میتوان گفت اصلا یافت نمی شود. این فلز یکی دیگر از فلزات پنج گانه برای باز کردن مولتیورس تاریک است.


۱۲. آدامنتین:

آدامنتین فلزی طلایی رنگ است که از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار است. این فلز بخاطر تشابه نامش با آدامانتیوم و اینکه در یکی از زمین های موازی دنیای مارول، ولورین بجای پیوند خوردن با آدامانتیوم با آدامنتین پیوند خورده است برخی ها آدامنتین را با آدامانتیوم اشتباه میگیرند که این نادرست است. این فلزات با هم فرق دارند. این فلز در مقابل جادو مصون است و جنس پتک هرکول از همین فلز است.


۱۱. یاکا:

یاکا فلزی بسیار نیرومند است و تیر یاکا از همین فلز ساخته شده است. از این فلز اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما یکی از قویترین سلاح های دنیای مارول یعنی تیر یاکا با این فلز ساخته شده است و این فلز به حدی محکم و قوی است که در مقاله دیگری در همین سایت یعنی مقاله (روش هایی که جان ویک می تواند با آن تانوس را بکشد) گفته ایم جان ویک با تیری از همین جنس با نام تیر یاکا میتواند تانوس را بکشد.


۱۰. سوپرمانیوم:

سوپر مانیوم فلزی هست که توسط خود سوپرمن  ساخته شده. این فلز اول منشا مختلفی داشت اما دی سی اون رو هم مثل خیلی چیزای دیگه تغییر داد. پیدایش اولیه این فلز به این صورت بود که سوپرمن رو یه‌ سری افراد متقاعد میکنن از یه سنگ خاص فلز بسازه. اما همان‌ طور که گفتیم دی سی اونو تغییر داد و الان اینجوریه که سوپرمن این فلز رو توی خورشید چکش زده واسه همین تئوری ای وجود داره که زره هل بت با سوپر مانیوم ساخته شده چون هل بت رو هم سوپرمن تو خورشید چکش زده و اگه درست باشه از روی قدرت ها و مقاومت هل بت بفهمیم که این فلز چقدر قدرتمنده.


۹. آدامانتیوم:

آدامانتیوم فلزی بسیار مستحکم است.این فلز اولین بار توسط فردی به نام مایرون مک لین ساخته شد. این فلز حالت های مختلفی دارد که آنان را معرفی و رتبه بندی می کنیم.

۴. آدامانتیوم ثانویه:

آدامانتیوم های دیگر فلزاتی بسیار کمیاب هستند به همین دلیل وقتی شخصی دنبال فلزی قدرتمند میگردد از یک نوع ضعیفتر آدامانتیوم به نام آدامانتیوم ثانویه استفاده میکنند.البته این به این معنا نیست که آدامانتیوم ثانویه ضعیف است اما از نوع های دیگر آدامانتیوم ضعیفتر است.

۳. آدامانتیوم واقعی:

لین بعد از اینکه  اتفاقی پروتو آدامانتیوم رو ساخت دیگه موفق نشد اونو بسازه اما نوع دیگه از آدامانتیوم رو ساخت که خیلی نزدیک به پروتو آدامانتیوم بود ولی از اون ضعیفتر بود. این نوع آدامانتیوم رو با نام آدامانتیوم واقعی میشناسیم.

۲. آدامانتیوم بتا (آدامانتیوم زیستی) (آدامانتیوم حیاتی):

وقتی آدامانتیوم واقعی که بالاتر معرفیش کردیم با ولورین پیوند میخوره نوع جدیدی از آدامانتیوم بوجود میاد که اونو با نام های آدامانتیوم زیستی، آدامانتیوم بتا و آدامانتیوم حیاتی میشناسیم. این نوع آدامانتیوم در اثر پیوند خوردن با ولورین ایجاد شد واسه همین قدرت اصلی ولورین یعنی شفا بخشی رو داره و می‌تونه خودشو ترمیم کنه. این فلز همانطور که گفته شد توانایی ترمیم خودشو داره و توانایی دیگه اش داغ شدن هست که همیشه با اون نیست ولی بعضی مواقع این توانایی رو داشته.

۱. پروتو آدامانتیوم:

مک لین به صورت کاملا اتفاقی فلزی را ساخت که قویترین نوع آدامانتیوم است. این فلز همانطور که گفته شد کاملا اتفاقی ساخته شد برای همین مک لین دیگر نتوانست این نوع آدامانتیوم را بسازد. او این فلز را با فلزی دیگر ترکیب کرد و فلزی جدید ساخت که با آن سپر کاپیتان آمریکا ساخته شده است و در آیتم ویبرانیوم که در ادامه می‌بینید توضیح خواهیم داد.


۸. رادیون:

رادیون نیز یکی دیگر از فلزات قدرتمند دنیای دی سی است که منبع آن بطور کامل ناشناخته مانده است. فلز رادیون برای خدایان جدید مانند کریپتونایت است. این فلز آنقدر قدرتمند است که میتواند هر نیو گادزی را از پای در بیاورد. با این حال نیو گاد های نیرومند تر همانند مترون و اوریون میتوانند به کمک جعبه مادر و  یا صندلی موبیوس از چند گلوله رادیونی جان سالم بدر ببرند.


۷. پرومتیوم:

۲. پرومتیوم نا پایدار:

پرومتیوم ناپایدار تششعات رادیو اکتیوی دارد و جهش زا است. این فلز به هم به عنوان مواد منفجره و هم منبع انرژی استفاده می شود. از چیزایی که در آن پرومتیوم نا پایدار وجود دارد میتوان تجهیزات دث استروک را نام برد.

۱. پرومتیوم پایدار:

پرومتیوم پایدار یکی از مستحکم ترین فلزات دنیای دی سی و کل کمیک است. این فلز به حدی محکم است که گفته می شود حتی سوپرمن هم نمیتواند آن را بشکند. از چیزایی که که در آن پرومتیوم پایدار وجود دارد می‌توان بدن فلزی سایبورگ (ویکتور استون) اشاره کرد. این فلز یکی دیگر از فلزات پنج گانه برای باز کردن دروازه مولتیورس تاریک است.


۶. ارو uru:

جادو ویژگی این فلز نیست. این فلز میتواند جادو را جذب کند ولی از اول جادویی ندارد. این فلز خیلی مقاوم است و برای ذوب کردن و ساخت سلاح با آن نیاز به کوره هایی مانند کوره های آزگارد یا قلب ستاره است. می‌توانید برای آشنایی با زره های آزگاردی مانند آرو باستر و زره نابودگر مقاله (قدرتمندترین زره های آسگاردیان در کمیک) در همین سایت را مطالعه کنید.


۵. بتمنیوم:

گروهی که هدفشان کشف و برسی عناصر و فلزات کشف نشده بود، فلزی را کشف میکنند. آن ها به دلیل اینکه بتمن در آن زمان در آرک داستانی اند گیم کشته شده بود برای احترام به او اسم این فلز را بتمنیوم گذاشتند و همچنین آنان یک بت رنگ بسیار بزرگ با این فلز ساختند. اطلاعات زیادی از این فلز در دسترس نیست اما میدانیم که: این فلز عدد اتمی ۲۰۶ دارد، چگالی ای بسیار بالا دارد، هم به صورت مایع و هم به صورت جامع موجود است و اینکه میدانیم این فلز یکی دیگر و یا بهتر است بگوییم آخرین فلز پنج‌گانه مورد نیاز برای باز شدن دروازه تاریک است.


۴. ویبرانیوم:

ویبرانیوم قدرتمند ترین فلز در دنیای مارول است. این فلز دو نوع متفاوت دارد و یکبار هم با فلزی ضعیفتر ترکیب شده است این سه نوع ویبرانیوم را برای شما معرفی و را رتبه بندی میکنیم.

۳. ویبرانیوم واکاندا:

حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شهاب سنگی که در آن ویبرانیوم وجود داشت به واکاندا برخورد میکند.مردم واکاندا از این فلز برای پیشرفت و ساخت تکنولوژی های پیشرفته استفاده میکنند.این فلز وقتی انرژی جذب کند قویتر میشود اما از این رو یکی نقطه ضعف هم دارد و آن این است که اگر پیش از حد انرژی جذب کند منفجر میشود.

۲. سپر کاپیتان آمریکا (ترکیب ویبرانیوم با پروتو آدامنیتوم):

سپر کاپیتان آمریکا یکی از محکمترین سلاح های دنیای کمیک است که هم برای حمله و هم برای دفاع بسیار کار آمد است. همچین سپری است که طبعا از یک فلز معمولی ساخته نشده. سپر کپ از ترکیب پروتو آدامنیتوم و ویبرانیوم است که هردو این فلزات بالاتر معرفی شدند. مک لین وقتی موفق شد پرتو آدامنیتوم را بسازد آن را با ویبرانیوم ترکیب کرد و با این ترکیب سپر کاپیتان آمریکا ساخته شد.

این فلز ترکیبی محکمترین فلز دنیای مارول است ولی رتبه بندی های این مقاله فقط بر اساس استحکام نیست و ویژگی های دیگر هم لحاظ میشود که در این صورت این فلز از ویبرانیوم واکاندا قویتر است چون با ان ترکیب شده و از ویبرانیوم قطب جنوب ضعیفتر است که چرایش را توضیح میدهیم.

۱. ویبرانیوم قطب جنوب:

ویبرانیوم قطب جنوب بسیار مقاوم است و به ضد فلز نیز معروف است. ویبرانیوم قطب جنوب به این دلیل به آن ضد فلز میگویند که تشعشعاتی دارد که باعث میشود هر فلزی که اطرافش است ذوب شود به همین دلیل این فلز را از سپر کپ برتر میدانیم زیرا سپر او وقتی در مقابل ضد فلز قرار بگیرد ذوب‌ میشود.


۳. فلز هشتم:

فلز هشتم فلزی است که توسط خدایان مورد استفاده قرار میگیرد. دستبند و… تجهیزات واندروومن از همین جنس است و لازم است که بدانید این فلز توانایی نامرعی شدن هم دارد به همین دلیل جت واندروومن نامرعی است. این فلز تقرببا همیشه برای خدایان المپ مورد استفاده قرار میگرفته و بیشتر تجهیزات آنان هم از همین جنس است و آهنگر زئوس هفاستوس با این فلز برای خدایان المپ تجهیزات می‌ساخت که معروف‌ترین آنان تیغه خورشید است. همانطور که از نام این فلز معلوم است این فلز از فلز نهم و دهم ضعیفتر است.


۲. فلز نهم:

فلز ان ام یا همان فلز نهم فلزی قدرتمند است که به کسی که آن را در اختیار دارد توانایی هایی از جمله پرواز میدهد. منبع این فلز سیاره زادگاه دو قهرمان دوست داشتنی هاک من و هاک گرل یعنی سیاره تانگار است. همانطور که از نام این فلز هم مشخص است این فلز از فلز هشتم قویتر و از فلز دهم ضعیفتر است. این فلز یکی دیگر از فلزات پنج گانه برای باز کردن مولتیورس تاریک است.


۱. فلز دهم (عنصر ایکس):

برترین فلز کمیک عنصر ایکس یا همان فلز دهم است. این فلز با نام آتش بعد چهارم نیز شناخته میشود. فلز دهم فلزی بسیار نیرومند است و به هر شخص نیروهای غیر قابل تصور میبخشد. این فلز قادر به غلبه بر مولتیورس تاریک و بارباباتوس است. بتمن با این عنصر توانست زره ای بسازد که قدرتی به اندازه فرشتگان دارد و همچنین لازم است بدانید چند تا از مهمترین سلاح های خدایان جدید مانند جعبه پدر و جعبه مادر از همین فلز ساخته شده است.

یکی از قدرتمند سلاح های دنیای کمیک یعنی ماشین معجزه هم با همین فلز شاخته شده است. برای آشنایی بیشتر با جعبه مادر، ماشین معجزه و دیگر سلاح های دنیای دی سی میتوانید مقاله (۲۰ سلاح قدرتمند در دنیای کمیک های دی سی) و برای آشنایی با نیو گاد ها مقاله (معرفی نیو گادز ها یا همان خدایان جدید دنیای دی سی) در همین سایت رو مطالعه کنید.


نویسنده: مهدی رادمنش


120 Comments
  1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    اولین کامنت
    اینو خود مهدی قبل اینک بیاد تو روبیک گفت

  2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    ادامنتین هم میتونست باشه یا مثلا مارولیوم
    توی اسپایدی طرف میگفت لعاب کهکشانی از فلزی که هاکمن داره قویتره اوج نوبی اوناست

  3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    اوه راستی ادامنتیمو ندیدم واقعا عذر عذر عذر

  4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    سوپرمانیوم خیلی جالبه
    مثلا سوپرمن با این ماشینشو به اسم سوپرموبیل ساخت
    یا مثلا جنس نرده های قلعه تنهایی سوپرمن از این فلزه

  5. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    پس معلوم شد که دستبند واندرومن از میولنیر و استورم بریکر قویتره

    1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      #سیسکو رامون

      چون مقاله خودم بود لازم دونستم ابهاماتی که بوجود میاد رو بر طرف کنم نه دستبند واندروومن از میولینیر قویتر نیست من رتبه بندی رو بر اساس میولینر انجام ندادم بر اساس فلز آرو انجام دادم آرو معمولی جادویی نداره ولی میولینیر هم جادو داره و هم کلی قدرت دیگه و اینکه آدامینتین توی لیست هست و مارولیوم نیازی نیست باشه چیز جالبی نیست اون فلزی که شزم ساخته.

  6. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    تو دث متال لوبو یک جایی پرت شد اونجا همتایان هاکمن زیاد بودن و انگار ثاناگار بود بعدش یک اتفاقی افتاد ابرقهرمانان با ظاهر لوبویی امدن و عکس اومد قسمت بعدی سیاره لوبو ها

  7. محمد امید کاربر می‌گوید

    ممنون از آقای رادمنش برای تهیه این مقاله.

  8. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام . خسته نباشید بابت مقاله .
    مقاله خوب بود فقط از نظر شخصی من فلز اورو میتونست رتبه بهتری ( فکر کنم حتی تا رتبه ۳ ) داشته باشه .

    1. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      مواااااااااااااااااااااافق

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        ای بابا
        فلز اورو قدرتی نداره اینجا فقط فلز خام یعنی فلزی که باهاش هیچی ساخته نشده مد نظره خب آرو هیچ قدرتی نداره اما فلز هشتم همینطوری قدرت داره آقا یکم فکر کن

  9. ALI کاربر می‌گوید

    سلام ادمین عزیز ببخشین من یه سوال داشتم
    نبرد بین دومزدی بر علیه دارک ساید (اصلی) کی میبره

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دارک ساید اصلی.

  10. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    خوب بود ولی آدامانتیوم قویترین فلز ماروله از ویبرانیوم و اورو قویتره

  11. KingLoki کاربر می‌گوید

    با سلام
    مقاله خوبی بود ولی بنظرم میشد اورو رو بالاتر دونست و سپر کاپیتان هم خیلی جاها که خوندم قوی ترین فلز دنیا بعد از فلز دهم هست و از آمازونیوم و فلز اِن ام قوی تره
    راستی دوستان جنس دستکش ابدیت از چیه؟؟

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # KingLoki
      در کمیک رو دقیق نمیدونم جنسش چیه اما در MCU اون که تانوس در جنگ بینهایت داشت از اورو بود فکر کنم چون دورف های کوتوله ساخته بودن . اما اون که در پایان بازی تونی استارک ساخت احتمالا از جنس ترکیب همون فلزاتی که باهاش زره هاش رو میسازه .

  12. Daredevil کاربر می‌گوید

    خیلی خوب بود. ممنون. به جز فلز هشتم بقیه رو میشناختم.

  13. امیررضا کاربر می‌گوید

    عالی👍👍👍👍

  14. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    مقایسه بگم بحث داغ بشه
    دومزدی علیه ثور
    فرانکلین ریچاردز علیه دکتر منهتن

    1. st کاربر می‌گوید

      دومی دکتر منهتن قویتره

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      ثور
      منهتن

    3. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      ۱ دومزدی
      ۲ بستگی داره کدوم فرانکلین باشه:فرانکلین بچه(دکتر منهتن)
      فرانکلین نوجوان(دکتر منهتن)
      فرانکلین بزرگ سال(برابر)

    4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # سیسکو رامون
      این مبارزاتی که میگین هر دو پیش بینی دقیقش سخته .
      اما خوب اگه نسخه اصلی رو حساب کنیم نظر شخصی من به این صورت هست :
      مورد اول ثور
      مورد دوم اگه فراکلین ریچارد کوچک مد نظر باشه فکر کنم در این صورت دکتر منهتن ازش قادرتر باشه اما اگه فراکلین ریچارد بزرگسال باشه به نظرم تقریبا برابر و یکمی فراکلین ریچارد قادرتر باشه .
      هرچند نظر شخصی ملاک نیست .

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        # دکتر منهتن
        موافقم

  15. محمد اسپایدر کاربر می‌گوید

    مقاله ی خیلی خوبی بود به اطلاعاتم اضافه کرد
    یه پیشنهاد برای سایت میگم یه مقاله بنویسید در مورد مردآهنی دربرابر بتمن به نظرم واقعا مقاله ی جالبی میشه و خیلی بازدید میخوره چون این دو تا محبوب ترین قهرمانای دو کمپانی مارول و دیسی هستند و هواداران همیشه میخان بدونن در نبرد بین اسن دوتا کدوم برنده میشه
    با سپاس
    لطفا بهش فکر کنید

  16. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    از سایت خواهش میکنم یک مقاله رتبه بندی نسخه های ثور بزاره
    یک مقاله همین شکلی که بالا گفتم برای ۱۰ تا زره برتر مرداهنی
    مقاله قویترین کلونهای دنیای کمیک
    یک مقاله قویترین شخصیتهای کمیک بصورت قاطی یعنی کلا برا کمیک
    مقایسه هاتونم بیشتر کنین بنظرم درباره شخصیتهای معمولی باشه مثلا پروفسور ایکس علیه مارشن منهانتر (نظر ندین حوصله بحث ندارم)

  17. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یک سوال
    من فلز سوپرمانیومو خیلی جاها دیدم میشه بگید الان سوپرمانیومو سوپرمن باید بسازه یا داره ؟اگه داره چقدر طول میکشه تا باهاش سلاح بسازه یعنی مثلا میتونیم بگیم توی مقایسه ها که مثلا سوپرمن یه لحظه با سرعت نور میره شمشیر میسازه باهاش؟

  18. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    خبرررررررررررررررر
    داااااااااااااااااااااغ
    واندا ویژن شروع به پخش کرد
    خبررررررر
    داااااااااااااااااااااغ

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      عقبی داداش پریروز دوتا قسمتش منتشر شد الان زیرنویس چسبیده هم اومد

    2. st کاربر می‌گوید

      دیروز اومد دیدم 😑😑😑

    3. امیررضا کاربر می‌گوید

      داداش من دو قسمتش رو دیدم

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        دوستانی که سریال واندا ویژن رو دیدن، بدون جهت گیری بگین چطوره؟ چه امتیازی میدید؟ آیا ارزش دیدن داره و در حد سریال های معروف هست؟

        1. st کاربر می‌گوید

          والا من به نظرم نسبت به بقیه سریال های این سبک بد نبوده و تا حدی خوب عمل کرده سبک سیتکامش که داره مثل سریال های دهه ۳۰ یا ۴۰ هست و خوب زیاد باهاش حال نکردم
          اون سیاه و سفید بودن هم الزامی نبود و اگه رنگی بود بهتر بود نه این که همیشه بد باشه ولی برای این سریال خوب کار نشده بود
          طنز خوبی داشت و وقتی که بعضی جا ها لحن تغییر میکرد در برگشتن به لحن قبلی موفق بود بازیگران اصلی خیلی خوب بازی کردند و یک جورایی بعضی از ضعف های سریال رو پوشاندند بازیگر های فرعی هم خوب کار کردند
          به هر حال اگر من بخواهم با بقیه سریال های این سبکی مقایسه کنم نمرم بین ۷۵ تا ۸۰ هست

        2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          ادمین جان
          من به عنوان یه ادم که چیز زیادی از سریال نمیدونه اما خیلی میبینن میگم
          قیمت اول شاید کسل کننده باشه اما طنز کاملا خوب
          دوم اما خیل بهتر میشه و اخر فیلم خیلی عجیب میشه
          سریال خولیه

        3. Daredevil کاربر می‌گوید

          Admin
          من دو قسمت اول رو دیدم سریال خوب و جالبیه. به نظر من ارزش دیدن داره

        4. Daredevil کاربر می‌گوید

          تا اینجا هم بهش نمره ی هشت میدم

        5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          ادمین جان شما ممکنه خیلی خوشتون نیاد چون با طنز زیاد مخالفید ولی بیییش از حد عالیه.نظر من:
          قسمت اول:۹.۴ از ۱۰ یا همون ۹۴ از ۱۰۰
          قسمت دوم:۹.۷ از ۱۰ یا همون ۹۷ از ۱۰۰
          درکل:۸.۷ از ۱۰ یا همون ۸۷ از ۱۰۰

          بهترین صحنه هاشم که گفتم.یه بار دیگه میگم.خطر اسپویل
          .
          .
          .
          .
          .
          .
          -اول قسمت ۲ اونجایی که ویژن به اسکارلت گفت نیاز نیست بترسی و وقتی صدای ترسناک اون درخت اومد عین چی پرید روی تخت و پتو رو آورد بالای سرش و یه جاهایی هم پتو رو گاز میزد😂😂
          ۲-وقتی بشقابه خورد تو سر ویژن و ویژن گفت:امان از همسرم و بشقاب پرنده هاش😆.بعدشم اسکارلت گفت: امان از همسرم و کله ی تخریب ناپذیرش😆.
          ۳-وقتی که آقای هارت و همسرش داشتن میرفتن و اون خرچنگه چسبیده بود به در😂
          ۴-اونجا که رنگی شدن🌈
          ۵-وقتی فهمیدن قراره بچه دار بشن
          و صحنه ۵ و نیم:وقتی اسکارلت میگه:نظرت درباره پنکیک چرب و هش بر اونز ترد و بیکن و تخم مرغ و آب پرتقال تازه و قهوه سیاه چیه؟بعدش ویژن میگه نظر من اینه که اوه من که غذا نمیخورم😆اون وقت اسکارلت در یخچال رو باز کرد و گفتخب معلوم شد چرا یخچال خالیه😂

        6. امیررضا کاربر می‌گوید

          سریال قشنگی هست. ارزش دیدن داره

        7. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          ارزش دیدن داره
          همون سبک طنز مرسوم
          و کمی بیشتر از کمی چاشنی دارک بودن داره
          اکشن(تقریبا)
          کمی ترس
          عاشقانه

        8. محمد امید کاربر می‌گوید

          Admin
          سلام ادمین جان من این دو قسمت سریال دیدم میخوام نقد خودم بگم.
          این سریال بر عکس فیلم های مارول بلده چه زمانی کمدی به خورد مخاطب بده. سریال موقع روایت همیشه در اوج به جز چند سکانس که انگار روایت داستان افت می کنه. مشکلات ویژن برای زندگی کردن پیش انسان ها هم جالب. من بخوام به این دو قسمت نمره بدم اینجوری نمره میدم:
          قسمت اول: ۹۰
          قسمت دوم:۸۸
          در مجموع ارزش دیدن داره. بهتون پیشنهاد می کنم حتما تماشا بکنید.
          اگر منتقد فیلم و سریال و گیم و کمیک خواستید من در خدمتم. چون من تمام متد های نقد در سرگرمی بلدم.

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            به نظر میرسه باید سریال رو نگاه کنم. انشاالله که خوب باشه.

        9. TONI STARK کاربر می‌گوید

          قسماتای بعدیش از جمل قسمت ۴ یا ۵ خیلی دیدن داره
          و به نظر من از سریالهایی مثل دوم پاترول،فلش،تایتان ها،سوپرگرل و ….. ………… بهتر بود

  19. st کاربر می‌گوید

    مقایسه
    آدام وارلاک قویتره یا کاپیتان اتم
    تانوس قوی تره یا گالاکتوس
    کاپیتان اتم قوی تره یا موج سوار نقره ای
    های فادر قوی تره یا نال

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # St
      نظر شخصی بنده :
      اول من خودم زیاد کاپیتان اتم رو نمیشناسم اما با توجه به چیزایی که از طرفداران باتجربه کمیک شنیدم کاپیتان اتم از ادام والارک تا حدی قویتره .
      دوم گالاکتوس
      سوم بازم فکر کنم کاپیتان اتم هرچند مطمئن نیستم
      چهارم فکر کنم نال

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        هرچی که گفتین درست بود ولی فکر کنم اون برتری نال اشتباه بود بنظرم برابرن

      2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

        سلام استیو جان
        یادم نیست تو کدوم شماره ولی لکس لوتر گفته بود اتم حتی از گرین ارو هم ضعیف تره
        تقریبا مثل انت من
        ورلاک خییییییییییییییلی قویه

        1. محمد امید کاربر می‌گوید

          اون اتم شما اتم با کاپیتان اتم اشتباه گرفتی.

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # ممد اودین سان
          سلام بر شما .
          جدا ؟! به هر حال من گفتم که زیاد نمی شناسمش اما اینجور که از بقیه طرفداران دی سی شنیده بودم باید اصولا قویتر از ادام والارک و سیلور سرفر به حساب میومد . شایدم اشتباه شنیدم .
          و اینکه بله میدونم ادام والارک جز قویترین ابرقهرمانان مارول به حساب میاد و حتی سنگ بینهایت روح رو هم مدت زیادی حمل میکرده . نمیدونم هنوزم سنگ روح رو داره یا نه ؟! اگه سنگ بینهایت روح رو داشته باشه احتمالا بتونه یه کارایی بکنه در برابر کاپیتان اتم و شاید شکستش بده .

          1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

            جناب راجرز من از آقای اودین سان اشتباه نمیگیرم ولی ایشون این اتم را با کپ اتم اشتباه گرفته
            اصلا اسم کپ اتم: ناتاناییل کریستوفر آدام
            اسم اتم: ری پالمر

        3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

          اینو یک شرور گفته بعدش شاید همینجوری گفته
          خب زدن منهتن توسط سوپرمن با شرایط بود این هم با شرایطه
          یکبار دکتر منهتن با نصف زورش جنگید (حال جنگ هم داشت) کپ اتم باهاش برابر شد

    2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      ورلاک
      گالاکتوس
      موج سوار
      برابر تا حدی کنال

      1. محمد امید کاربر می‌گوید

        ممد اودین سان
        داداش کاپیتان اتم میشناسی؟ اون راحت وارلاک و سیلور سرفر با هم میزنه. حتی گالاکتوس هم میتونه شکست بده. داداش آشنایی خودتو از این کرکتر بیشتر بکن.

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          # محمد امید
          نه دیگه از گالاکتوس که اصولا قویتر نیست . دیگه شمام زیاده روی کردی

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            استیو راجرز
            حالا نظر من این بود قویتره چون تونست یک بار به طور کامل دکتر منهتن متلاشی بکنه. نظر شما هم قابل احترامه.

        2. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          والا نه
          فقط یجا خوندم لکس ی چیزی گفته بود
          کجا برمبتونم اطلاعات دربیارم

        3. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

          میگم منظور اتم هست یا کاپیتان اتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :///////////////

          1. محمد امید کاربر می‌گوید

            ممد اودین سان
            سرچ بکن کاپیتان اتم ببین چه کسیه.
            https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%AA%D9%85

    3. Daredevil کاربر می‌گوید

      St#
      کاپیتان اتم
      گالاکتوس
      کاپیتان اتم
      فکر کنم نال اندکی قویتره

    4. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      من در مقایسه نال و هایفادر میگم برابر تا حدی هایفادر چون نال و سیمیبوت هاش از زندگی و نور میترسن خب هایفادر با لایف اکوعیشن سورس میتونه از شدت ترس بکشدشون

    5. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      st
      کپ اتم
      گالاکتوس
      کپ اتم
      نال

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        بنظرن های فادر و نال برابرن چون های فادر نیروهای زیادی داره
        لایف اکوییشن داره و قدرتای دیگه و ارتش نیوگادز که صد درصد از سیمیبوت ها برترن

    6. TONI STARK کاربر می‌گوید

      اولی فکر کنم آدام وارلاک چون به سنگ روح دسترسی داری ول کاپیتان اتم هم خیلی قویه
      فکر کنم برابر باشن
      بعدی گالاکتوس البته در سورتی که تانوس سنگ های ابدیت رو نداشته باشه
      بعدی فکر کنم موج سوار نقره ای چون میتونه سریع از دست کاپیتا اتم فرار کنه و برگرده به گذشته زمانی که کاپیتان اتم هنوز قدتاش رو نداشت و نابودش کنه
      بعدی هم فکر کنم هایفادر باشه ولی نال رو نباید دست کم گرفت چون ارتشش پر از سیمبیوت قدرتمنده و اگه بدون ارتش هاشون اون ها رو مقایسه کنیم بازهم هایفادر قویتره
      البته با فایله یه بسیار کم

  20. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    بهترین سگانه های عمرتون چیه؟
    خودم
    ۱- با اختلاف جان ویک
    ۲- ماتریکس
    ۳-مرد عنکبوتی
    ۴-ثور

    1. st کاربر می‌گوید

      ماتریکس
      مرد عنکبوتی
      جان ویک
      ثور

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      ۱-بتمن نولان
      ۲-ثور (از طنز خوشم میاد)
      ۳-جان ویک
      ۴-مرد عنکبوتی (باهاش حال نکردم)

    3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # ممد اودین سان
      باید فکر کنم تا یادم بیاد اما بدون فکر بخوام بگم :
      ۱ – هابیت و ارباب حلقه ها
      ۲ – بتمن ( البته دو تاش رو خیلی دوست داشتم یکی رو زیاد نه )
      ۳ – ثور
      ۴ – انتقام جویان ۱ و ۲ و ۳
      ۵ – جان ویک
      ۶ – مرد عنکبوتی
      البته شاید دقیق نباشه چون بدون فکر زیاد گفتم و اینکه این نظر شخصی من هست .
      موفق باشید .

    4. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # ممد اودین سان
      راستی در ادامه نظر قبلی سه گانه کاپیتان آمریکا رو یادم رفت . اونم بعد مرد عنکبوتی قرار میگیره .

    5. st کاربر می‌گوید

      به طور کلی
      ۱ پدر خوانده
      ۲ Toy story
      ۳ ارباب حلقه ها
      ۴ شوالیه تاریکی
      ۵ دلار
      ۶ ماتریکس
      ۷ مرد عنکبوتی
      ۸‌ سیاره میمون ها
      ۹ جنگ ستارگان اصلی
      ۱۰ کاپیتان آمریکا

    6. TONI STARK کاربر می‌گوید

      ۱_ارباب حلقه ها
      ۲_هری پاتر
      ۳_ثور
      ۴_ مرد آهنی
      ۵_انتقام جویان

  21. king venom کاربر می‌گوید

    ۱- اولی که قطعا ادام وارلاک
    ۲- باتوجه به اینکه تانوس دوبار گالاکتوس رو کشته من میگم تانوس قویتره
    ۳- کاپتان اتم
    ۴- با توجه به اینکه نال یه آمورتاله ( یعنی قبل از مفهوم مرگ و زندگی وجود داشته و غیرقابل کشتنه چون هیچوقت متولد نشده ) ولی های فادر نیست و میتونه کشته بشه و دوم اینکه احتمالا نال اواتار یا صرفا موجودیه که توسط وان بلو ال کنترل میشه قطعا نال

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اشتب نمیگی انصافا؟
      کپ اتم خیلی قویه
      ۱-کپ اتم
      ۲-گالاکتوس
      ۳-کپ اتم
      ۴-برابر (دلیل گفتم)

  22. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    مهدی رادمنش میشه خواهش کنم جواب امیررررر ررا بدهی خستمون کرده البته میدونم آقای امیر لی (ترکیب امیر و استن لی) یا همون امیر کربی قبول نمیکنه ادمین نظرات اینو چاپ نکن خودش خسته میشه میره به اسپایدی ما هم توی ایرونی سنتر خودمون شاد هستیم

  23. Batman Batman کاربر می‌گوید

    من چند جا شنیدم بتمن با زره فینال بت سوئت به اندازه فرشته ها قدرت داره که ظاهرن واقیت داره یعنی اینکه بتمن سوپرمن وان میلیون رو میتونه شکست بده

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خب آره
      با این زره با پرپچوا مقابله کرد سوپرمن پرایم که میتونه

  24. Daredevil کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان
    ۱_ شوالیه تاریکی
    ۲_ اسپایدرمن سم ریمی
    ۳_ ماتریکس
    ۴_ کاپیتان امریکا

  25. KingLoki کاربر می‌گوید

    #ممد اودین سان
    ۱ بتمن نولان
    ۲ کاپیتان آمریکا
    ۳ ثور ( اگر فیلم دومش بهتر بود میذاشتمش جای کپ)
    ۴ جنگ ستارگان قسمت ۴ و ۵ و ۶

    1. KingLoki کاربر می‌گوید

      ۵ هم سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت
      ۶ سه گانه انتقام جویان ١ و ٢ و ٣

  26. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان
    ۱ بتمن نولان
    ۲ جان ویک
    ۳ ماتریکس و اسپایدرمن ریمی
    ۴ کپ آمریکا
    ۵ ولورین

  27. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

    بچه ها
    واندا رسما شد قوی ترین اونجر(البته ثور دومی هست) با گفتن کلمه ((((نه)))) واقعیت رو به کلی تغییر داد.اون طرف هم یا موفسیتو هست یا کنگ فاتح

    1. st کاربر می‌گوید

      اونطرف احتمالا دشمن دکتر استرنج کابوس و با مفسیتو هست
      کنگ فاتح در فیلم های انت من و سریال لوکی شرور هست

    2. KingLoki کاربر می‌گوید

      # فایگی دیگه شورش رو در آورده
      # مارول دیگه واقعا فمنیسم پرست شده
      # 😑

  28. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان
    البته من فیلم های ابرقهرمانی و نیمه ابرقهرمانی رو گفتم
    ۱-پدر خوانده
    ۲-دلار
    ۳-ارباب حلقه ها
    ۴-بتمن نولان
    ۵-سه گانه دوم جنگ ستارگان
    ۶-جان ویک
    ۷-ماتریکس و اسپایدرمن ریمی
    ۸-سیاره میمون ها
    ۹-کپ آمریکا
    ۱۰-ولورین

  29. amirrr کاربر می‌گوید

    ممد اودین سان
    ۱- جان ویک
    ۲-بتمن نولان
    ۳-کاپیتان امریکا
    ۴-مرد اهنی

  30. amirrr کاربر می‌گوید

    مهم اینه که در کنار این چیز های مزخرف فمینیستی چیز هایی که هوادار میخواد رو درک میکنه که در این باره حتی بن افلک هم گفته واقعا درک میکنه . مخصوصا با سریال هاش تازه این فقط دو قسمت اول بود . با تشکر از ادمین به خاطر مقاله های زیبا شون

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      بنظرم حیفه وانداویژن کلا نه قسمت باشه خیلی طنز باحالی داره
      #مارول یکم فمینیسم نباش تا بشی بهترین سینما

  31. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    بچه ها نظرتون درباره واندا ویژن چیه؟به نظر من خوب بود طنزی که داشت همه غصه هارو از سرم پروند

    1. st کاربر می‌گوید

      من از طنزش خوشم نیومد کمی تکراری بود نوع سیتکامش هم خوب نبود در کل سریال رو نباید با ۲ قسمت نقد کرد

    2. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      یه چیز کاملا متفاوت بود از مارول ! سیتکام خوبی داشت و در عین حال مرموز هم بود
      هشدار اسپویل

      کلا چیز عجیب زیاد داشت
      از چشمک زدن رنگی توستر تا تیک آقا و خانوم هارت سر میز ( خانوم هارت داش خیلی ملتمسانه به واندا میگفت بس کن ، ولی انگار به نیرویی اون لبخند رو روی صورتش به زور نگه میداشت )
      بعدش هم يهو واندا بعد از یه مکس نسبتا طولانی به ويژن میگه کمکش کن . خیلی جدی شد یهو ! بعد از اون هم هیچکس یادش نبود چه اتفاقی افتاده ! تازه ویژن ترفیع هم گرفت !
      و حضور اون آقاهه مأمور سورد که داشت اتفاقات رو از یه تلویزیون دهه ۵۰ میدید خیلی سوال برانگیز بود

      تو قسمت دوم هم جدای از لوگوی هایدرا ، صدای مأمور وو ، خون رنگی و هواپیمای رنگی سورد از همه عجیب تر پایانش بود .
      یه نفر از فاضلاب میاد بالا و واندا که خیلی نگرانه کامالا جدی میشه و با یه کلمه no همه اتفاقات رو عوض میکنه ! من کم کم دارم فکر میکنم مفیستو ویلن سریال نیست . همه کار ها زير سر واندا هست و خودش هم نمیدونه چرا !! فقط وقتی همه چیز داره بهم میریزه اون سعی میکنه درستش کنه
      از طرف دیگه با توجه به تایم محدود ایپزود ها ( ۹ قسمت ۳۰ دقیقه ای ) و اینکه تو این دو قسمت ابتدایی اطلاعات زیادی نگرفتیم فکر نکنم به ویلن در حد مفیستو رو بخوان معرفی بکنن . یعنی اگه قرار بر معرفی ارباب جهنم باشه خب تو این دو قسمت باید به اشاره ریزی بهش میشد . یه مقدمه کوتاه !
      با عشق ❤️

      1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

        بنظرم مفیستو توی لوکی هست چون فقط تریلرش پر ایستراگ بود
        از بودن بلک ویدو تا لیدی لوکی
        از ایستراگ مفیستو و دادگاه زندگی بگیر تا…….

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      سریال عالی ای بود
      فقط اون قسمتش که واندا میگه وقتی میگم برو گوشت و تخم مرغ و سیب زمینی بخر یعنی گشنمونه چیزی تو خونه نداریم ویژن میگه من که رباتم غذا نمیخورم

    4. امیررضا کاربر می‌گوید

      به نظر من قشنگ بود

    5. ممد اودین سان کاربر می‌گوید

      ی چیزی میگم می ترسم کاربر علی بیاد بگه این بد ترین سریال تاریخه
      واقعا دو قسمت اول محشر بود. اون فد تو فاضلاب یکی از این هاست که میگم
      ۱-موفسیتو
      ۲-الترون
      ۳-کانگ فاتح
      ۴-توهم
      اون کلمه NO هم اشاره به کلمه تهاجمی واندا در کمیک که میگه
      دیگر ……. بس است
      بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم
      دو تا ویلن احتمالی داره و یکی هم حتمی
      احتمالی:کانگ یا موفسیتو
      و حتمی:…………اسکارلت ویچ
      بلهذهن این موجود ویلن اصلی هست
      از نظر من قسمت اول:۹ از ۱۰
      و دوم ۹٫۵ از ۱۰

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        دقیییییییییقا!
        قسمت اول:۹.۴
        قسمت دوم:۹.۷
        بهترین صحنه های این دو قسمت
        ۱-اول قسمت ۲ اونجایی که ویژن به اسکارلت گفت نیاز نیست بترسی و وقتی صدای ترسناک اون درخت اومد عین چی پرید روی تخت و پتو رو آورد بالای سرش و یه جاهایی هم پتو رو گاز میزد😂😂
        ۲-وقتی بشقابه خورد تو سر ویژن و ویژن گفت:امان از همسرم و بشقاب پرنده هاش😆.بعدشم اسکارلت گفت: امان از همسرم و کله ی تخریب ناپذیرش😆.
        ۳-وقتی که آقای هارت و همسرش داشتن میرفتن و اون خرچنگه چسبیده بود به در😂
        ۴-اونجا که رنگی شدن🌈
        ۵-وقتی فهمیدن قراره بچه دار بشن

        1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

          منظورم از امتیاز در حد آخر ۱۰ بود
          قسمت اول:۹.۴ از ۱۰
          قسمت دوم:۹.۷ از ۱۰

  32. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    عاااااالي مهدي ….اصلا محشر …..بي نظير ………فوق العاده ..از ادمين هم بهتر بودD: شوخي بود ( الان كامنتم رد ميشه)

  33. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    مارول و دیسی
    خوب بود انصافا .‌
    با واچمن تقریبا برابره .
    ای ام بی دی بهش ۸/۹ داده
    اون اخر قیسمت دو خیلی آدمو شوکه کرد

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      باو واچمن خیلی باحال بود
      پیشنهاد میکنم فیلمشم ببینید اون تو راتن فکر کنم فیلمش:۸٫۶ یا ۸٫۷ گرفت
      من تو سریالش با کمدین حال کردم در اصل سریالش اسپین اف فیلمش بود

  34. KingLoki کاربر می‌گوید

    با سلام
    ببخشید ادمین من یک مقاله راجب خدایان نوشتم اگر مایل باشید به آقای رادمنش بگید به پیوی من در روبیکا بیاد و اگر مقالم خوب بود اونو در سایت بگذارید با سپاس
    آیدی من در روبیکا : @KingLoki

  35. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

    به نظر من طنزش عالییییی بود و اگه با همین روند بره جلو در حد فیلم هایی مثل گاتهام و لجندز آف تو مارو یا جسیکا جونز میشه.ولی من از بین سریال ها و فیلم ها بیشتر برای وات ایف هایپم به خاطر اتفاقاتی که قراره بیفته،بعد اسنایدر کات به خاطر دارک ساید،بعد بلک آدام به خاطر راک،بعدش اترنالز به خاطر وجود جاودانه ها و بازیگران مطرح و اسپایدرمن ۳ به خاطر حضور این همه بازیگر مطرح که همه قبلا بودن و به غیر از چارلی کاکس در نقش دردویل و بندیکت کمبریج در نقش دکتر استرنج بقیه همه تو فیلم های قبلی اسپایدرمن بودن و همون نقش رو دارن

  36. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    دارکساید علیه کال بورسان
    لوکی علیه دیساید
    گالاکتوس علیه انتی مانیتور
    بخش طنز: تو بازی اساسین والهالا یکی میخواست زن اودینو بدزده بعدش ثور با میولنیر اومد تو کلش کوبید گفت با مامان من کاری نداشته باش بچه برادرم(فنزیر) را گرفتی میخوای مادرمم بگیری؟
    راستی توی یکی از قسمتهاش باید با کمک لوکی و ثور بری الف های یخیو بکشی (تو بازی در نقش اودین میتونی بشی و توی این جنگ باید اودین باشی)

  37. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود اما رتبه بندیش خوب نبود!! مثلا فلز تخته ی سیلور سرفر شاید از آدامنتیوم یا ویبرانیوم هم قویتر باشه!!! ارو که به طور حتم از آدامنتیوم و ویبرانیوم با هم قویتره و بنظرمن باید با آمازونیم( فلز هشتم)در یک رتبه قرار می‌گرفت!!! سوپرمانیوم هم از امثال آدامنتیوم و ویبرانیوم خیلی قویتره!!!بتمنیوم هم بسیار از ویبرانیوم قویتر است!!

  38. KingLoki کاربر می‌گوید

    #سیسکو رامون
    اگر کلون دارک ساید باشه کال بورسان اگر اصلی باشه که معلومه
    گالاکتوس ضعیف : آنتی مانیتور
    گالاکتوس متوسط : تا حدودی آنتی مانیتور
    گالاکتوس فول پاور : گالاکتوس

  39. ایران کاربر می‌گوید

    میدونم ربطی نداره ولی فرق بیاندر قبل از ریتکان با بعد از ریتکان چیه ؟ اصلا ریتکان چیه؟

  40. Daredevil کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    دارک ساید
    لوکی
    اگه گالاکتوس ضعیف باشه آنتی مانیتور اگه گالاکتوس در اوج قدرت باشه گالاکتوس
    یه سوال: پرپتوا قویتره یا بیاندر

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      قبل رتیکان بیاندر.بعد رتیکان پرپچوعا

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      نظراتت درست بود
      اگه همونطور که کاربر محمد گفت قبل رتکن بیاندر بعد رتکن پرپچوا

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      البته در هر صورت انتی مانیتور برندست

  41. amirrr کاربر می‌گوید

    نظرتون راجب مقایسه اپوکالیپس با دارکساید اصلی چیه ؟

    1. st کاربر می‌گوید

      آپوکالیپس کلون ضعیفش هم نمی تونه بزنه چه برسه به اصلی

  42. amirrr کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون
    دارکساید
    لوکی
    انتی مانیتور

  43. amirrr کاربر می‌گوید

    به نظرتون بین فیلم های اینده دی سی و مارول انتظار کمیک فن ها برای چه فیلمی از هر کمپانی بیشتر است ؟

    1. st کاربر می‌گوید

      جوخه انتحار و مرد عنکبوتی ۳

    2. HaSSaN.J کاربر می‌گوید

      نسخه زک اسنایدر فیلم جاستیس لیگ که اصلا جای بحث نمیمونه چون خواست طرفدار ها بود
      مرد عنکبوتی ۳ به خاطر شایعات و حواشیش
      تور عشق و تندر به خاطر کست فوق العادش

  44. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    من فقط از ثور و عشق و تندر دوچیز میخوام:طنز . مبارزه
    نقد و واندروومن جدید دیسی: (در کمیک که سیاهپوست شده نه فیلم)
    ۱-زود با آدما اخت میشه و قابل درکه
    ۲-جنبه نچسب نداره و در هر لحظه متناسب با اون لحظست
    ۳-برا عدالت همه کار میکنه
    ۴-نژادپرستی نداره
    ۵-جنگها و دیالوگ های باحال
    ۶-صحنات عاشقانه الکی نداره
    اگه نقدای منو دیدین کاربر امیر تو کامیکان زده اون منم
    نقد ایونت فویچر استیت و قسمت فلشش:
    ین فلشش خیلی باحال بود چون:
    ۱-فلش فمیلی با آرامش و جدی بودن
    ۲-یکم درام هم داشت
    ۳-والی وست زیر سایه بری نبود و هردو کارشونو میکردن و عناصر اصلی بودن
    ۴-بازگشت رینبو ریدر ویلن قدیمی فلش با رنگ و رو درست و درمون و بکار بردن درست قدرتها (اون رنگین کمانی که اومده مال رینبو ریدر بود)
    من به این ایونت کلا ۷٫۹ میدم چون :
    ۱-جسارت برای ساخت ویلن های جدید و دادن قدرت بیشتر به شخصیتها و عوض کردن جای شخصیتها با یکچیز جدید مثلا بتمن عوض شد یا واندروومن
    ۲-فرصت دادن به ردهود و تیم دریک
    ۳-بکار بردن درست و به جا نایت وینگ
    ۴-دادن ایونت دست استعداد های جوان
    ۵-نشان دادن روابط عاشقانه اشخاص نه خیلی زیاد نه خیلی کم (مثل رابطه واندروومن یا رابطه اسپویلر و تیم دریک)
    ۶-جسارت برای خلق لحظات سخت و نفس حبس کننده (مثل زمانیکه تیم دریک گیر افتاده بود)
    ۷- دخیل کردن کمتر و فمینیستی و نژادپرستی کمیک و انطباق دادن اشخاص برای تناسب با تمام قومیتها (مثل الان واندروومن هیچی نداره بجز قمست کوچکی از ران و موهاش)

  45. DC man کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی باحال و مفیدی بود دست آقای رادمنش درد نکنه همینطور از ادمین که همچین نویسنده های خوبی رو آورده

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      از شما هم ممنون که به ما انرژی میدید و مقالتمون رو دنبال می کنید.

  46. TONI STARK کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی پرمتیوم از آدمنتیوم ضعیف تره

  47. […] برای آشنایی با این فلز و دیگر فلزات دنیای کمیک مقاله (قوی ترین فلزات دنیای کمیک) در همین سایت رو مطالعه کنید. حال در ایرونی سنتر قرار […]

  48. لوسیفر کاربر می‌گوید

    بخشید شمشیر میکاییل دمیورگوس از جنس چیه

  49. لوسیفر کاربر می‌گوید

    شمشیر میکائیل از جنس چیه

دیدگاه ها غیر فعال است.