۵ اسلحه مورد علاقه هارلی کویین

هارلی کوئین با نام کامل هارلین فرانسیس کویینزل، روان‌شناسی در تیمارستان آرکهام واقع در گاتهام سیتی بود. یکی از بیماران او جوکر بود که تمام اسرار خود را برای او بازگو کرد و در نهایت هارلین شیفتهٔ این شاهزاده جنایت‌کار دلقک شد و در نهایت به او پیوست. این شخصیت دوست داشتنی که به واسطه فیلم های جوخه انتحاری و پرندگان شکاری در دنیای سینمایی دی سی و با بازی بی همتای مارگو رابی، بیش از پیش معروف شده است، از تسلیحات متفاوتی در کمیک و سینما استفاده می کند که در ادامه به معرفی پنج تا از برترین آنها می پردازیم.


۵. چوب بیسبال:

چوب بیسبال یکی از سلاح های محبوب هارلی کویین است. اگر به شما بگویند ظاهر هارلی کوئین در فیلم جوخه انتحار را توصیف کنید، می گویید: که یک دختر جذاب تی شرت پوش به همراه یک چوب بیسبال که دور سرش می چرخاند و شیاطین را می کشد. این سلاح در دسترس ترین سلاح هارلی است زیرا کار با او آسان و همه جا در دسترس است. هارلی چوب بیسبال را در بازی آرکهام سیتی و فیلم جوخه انتحاری به همراه داشت.


۴. کفتار های هارلی:

جانوران وفادار هارلی کفتار های ترسناک او هستند. در فیلم پرندگان شکاری ما هارلی کویین و مارگو رابی را می بینیم که یک کفتار دارد اما در کمیک هارلی دارای دو کفتار است نه یکی. اسم این دو حیوان Bud و Lou هستند که بر اساس کمدی Bud Abott و Aou Costello دهه ۵۰ نامگذاری شده اند. قبل از ورود کفتار ها به زندگی هارلی، آنها در یک قفس در باغ وحش شهر گاتهام محبوس بودند. هارلی از این دو حیوان برای تجزیه دشمنانش در batman: The Animated Series، The Batman، Krypto The Superdog و Jusice League Action استفاده کرده است.


۳. چاقوهای مخصوص:

شاهزاده خانم دلقک ما دارای انواع مختلفی از چاقو های جیبی است. از خنجر گرفته تا چاقو های خاص بیشمار دیگر، کلکسیونی از چاقوی های هارلی است. چاقو سلاحی مشترک بین هارلی و جوکر است و هارلی هدف های متفاوتی برای استفاده از آنها دارند. همجنین به دلیل کوچکی و تیز بودن به وفور توسط هارلی استفاده می شود. یکی از نمادین ترین صحنه های فیلم جوخه انتحاری، زمانی بود که جوکر چاقوهای بسیاری را قبل از شروع فعالیت برای نجات هارلی دور خودش چیده بود که بسیاری آنرا یک تئوری درباره حامله بودن هارلی کویین می دانند.


۲. نارنجک های دستی:

هارلی کویین هر از گاهی از بمب ها و نارنجک های دستی استفاده می کند. تعدادی از این نارنجک ها آسیب رسان هستند، تعدادی نیز نارنجک های گازی هستند و بخشی دیگر نیز بی ضرر هستند، البته به این دلیل بی ضرر هستند که هارلی از آنها برای بیهوش کردن دشمنانش استفاده می کند. برای مثال هارلی از نارنجک های گازی خنده آور و مجنون کننده در Arkham Knight استفاده کرده بود. همچنین در کمیکی نیز از یک بمب بنزینی برای زمین گیر کردن زن شگفت انگیز استفاده کرده بود. او با تغییر چهره به عنوان کارمند خدمات تحویل گل وارد آپارتمان زن شگفت انگیز شد و این کار را انجام داد.


۱. پتک چوبی:

هیچ یک از سلاح هایی که هارلی کویین تا به امروز استفاده کرده است به جذابیت این پتک دوست داشتنی نیستند. این سلاح اصلی هارلی است و او اولین بار این سلاح را در The New Batman Adventures استفاده کرد. او در حالی که از بتمن پنهان شده بود، این سلاح را از یک فروشگاه اسباب بازی سرقت کرد. او از این سلاح برای ضربه زدن به بتمن و از بین بردن سر یک دوچرخه سوار استفاده کرده است. هارلی کویین بیشتر اوقات ترجیح می دهد بجای تفنگ از این سلاح استفاده کرده و دشمنانش را زجرکش کند.

13 Comments
  1. Mhd.k کاربر می‌گوید

    خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود
    فکر کنم وراجی هم به صورت نامحسوس یکی از سلاح هاش هست 😨

  2. MFT کاربر می‌گوید

    با سلام خسته نباشید . هوراا کامنت دوم . من هم با نظرت موافقم وراجی هم جزو اسلحه هاش محسوب می شه .

  3. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    عالی بود
    فقط میتونستید تو قسمت چاقو گان شوکر رو هم اضاف کنید
    تو قسمت نارنجک هم بمب دودزا و ترکش های معروف کاپلپات رو هم اضاف کنید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله درسته ممنون. هارلی انواع مختلفی نارنجک استفاده می‌کنه.

      1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        بله همینطوره……جالبه یکی از سلاحهای مخوف هارلی یک نوع فندک هستش که با گوی گاتهام که از راس الغول دزدیده ترکیب شده(این سلاح خیلی قویه ولی دربارش فعلا بحث نمیکنم)البته این سلاح بعدش توسط راس پس گرفته شد………………….

        طانز کامنت:
        دعای بچه گاتهامیا:
        خدایا یه گلی.دلقکی.پنگوینی چیزی بفرس تعطیل بشیم

  4. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبیه ادمین

  5. Spidey کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی یک سوال ؟؟؟

    هارلی کویین حامله است !!!! 🤔❓🙄🤯🤯😐

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      متاسفانه همینطوره، یعنی بود احتمالا. اگه زمانی رو بیاد بیارید که جوکر قبل از اینکه بیاد دنبال هارلی کلی اسلحه دور خودش پیچیده بود، چند تا لباس بچه هم اونجا بود. فکر هارلی که توسط ساحره ایجاد شد و در اون بچه داشت و اینکه اون حالت نشستن که جوکر درست کرده بود مثل شکم یه زن حامله بود، این تئوری رو مطرح کرد که هارلی حاملست و وقتی بتمن اونو دستگیر کرد و بعدش شکنجه شد، بچش رو از دست داد.

  6. Spidey کاربر می‌گوید

    ببخشید تو کدوم فیلم شکنجه شد متاسفانه یادم نمی آید

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      فیلم جوخه انتحار.
      همون اوایل توسط مامورین زندان.

  7. محمد شهسواری کاربر می‌گوید

    مورد۴اسلحه محسوب نمیشه بیشتر شبیه یار و همکار برای جنگه

  8. Mani.s.j کاربر می‌گوید

    فقط پتکش و تمااااام

  9. […] است. مارگو رابی دوست داشتی همانند گذشته در نقش هارلی کوین این فیلم حضور دارد. جوئل کینمن نیز در نقش کلنل فلگ بار […]

دیدگاه ها غیر فعال است.