قدرتمندترین نسخه های زن شگفت انگیز در کمیک و سینما

زن شگفت انگیز، دوست داشتنی ترین و بهترین ابرقهرمان زن تاریخ کمیک است. کسی که به عنوان نماد و قهرمانی برای مبارزه برای عدالت، عشق، صلح و برابری جنسی و همچنین تبعیضات جنسیتی و نیز ضد فمینیستی خلق شد. او در میان مردم فردی ناشناخته و پنهان بود، در جزیره ای دور افتاده و در میان قبیله ای از زنان به نام آمازون زندگی می کرد تا زمانیکه یک افسر اطلاعاتی ایالات متحده به نام استیو ترور با هواپیمایش در جزیره ای به نام “آمازون” سقوط کرد. این شروع داستان یکی از برترین ابرقهرمانان تاریخ کمیک است که تا به امروز نیز ادامه دارد.

اما تا چه حد زن شگفت انگیز را می شناسید؟ می دانید قدرتمندترین ورژن های این شخصیت کدام اند؟ یا با خود فکر کرده اید که پرنسس دایانای داستان ما آیا تا بحال برایش اتفاق افتاده است که آدم بدی بشود؟ در ادامه ما به معرفی ۵ تا از قدرتمند ترین ورژن های این شخصیت در دنیای کمیک و سینما می پردازیم با ما همراه باشید.


۵. واندر وومن دنیای سینمایی دی سی (DCEU wonder woman):

واندر وومن دنیای سینمایی دی سی نتنها یکی از قویترین نسخه های این شخصیت است، بلکه از خیلی از ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول که در کمیک از آنها ظعیف تر است نیز قدرتمندتر است مانند ثور و هالک. برعکس کمیک واندر وومن سینما می تواند عاعقه را جذب کند و سرعتش نیز بسیار بیشتر شده است بطوری که از گلوله نیز سریع تر است. واندر وومن دنیای سینمایی دی سی به راحتی می تواند اودین، ثور و حتی تانوس دنیای سینمایی مارول را از پای دربیاورد. میولنیر هم داشته باشه که دیگه نورعلی نوره.


۴. واندر وومن الهه جنگ (Goddess of war):

در طی یکی از نبردهای همیشگی اریس و واندر وومن، واندر وومن نیزه ای به سمت خدای جنگ پرتاب می کند و تمام قدرت های اریس را بدست می آورد. این نسخه از زن شگفت انگیز به راحتی میتونه سوپرمن، هالک یا کینگ ثور رو شکست بده. از قدرت های این نسخه از زن شگفت انگیز میشه به تسلط بر جادوی بیکران، دور آگاهی و ایجاد توهم، دورجنبی و دورنوردی، بکارگیری و کنترل آب‌وهوا و فال اموات و زنده کردن مردگان اشاره کرد.


۳. واندر وومن ارباب آشوب (Lord of chaos wonder woman):

در دوره ای دکتر فیت و اربابان نظم از کنترل خارج شده و سعی کردند تمامی جادو های موجود در دنیا را از بین ببرند. زن شگفت انگیز و زاتانا به سراغ موردرو، یکی از اربابان آشوب رفتند و موردرو به آنها گفت که برای مقابله با اربابان نظم، خود زاتانا و زن شگفت انگیز باید به اربابان آشوب تبدیل شوند و همین اتفاق نیز افتاد. بعد از این اتفاق قدرت های زن شگفت انگیز بطرز بسیار باورنکردنی ای افزایش پیدا کرد و به بالاترین سطح جادوگری رسید. از قدرت های این نسخه از زن شگفت انگیز می توان به ایجاد ساختار انرژی، جاودانگی، بازسازی مولکولی، تله کینزی، تله پاتی، دگرگونی واقعیت، توانایی های درمان کننده و برون فکنی اختری نام برد.


۲. ترینیتی واندر وومن کیهانی (Trinity wonder woman):

ترینیتی نام بخشی از داستان های کمیکی کمپانی دی سی است که حول سه شخصیت زن شگفت انگیز، بتمن و سوپرمن در حدود ۵۰ جلد داستان می چرخد. در طی حوادثی شخصیت انیگما برای مورگان لی فی فاش می کند که این سه شخصیت یک تثلیث و کلیدهای اصلی قدرت در جهان های خود هستند و باید به کمک یک آیین عرفانی، این جایگاه ها را در اختیار بگیریم. به این ترتیب انیگما جای بتمن را می گیرد، موگان لی فی جای زن شگفت انگیز و دسپرو نیز جای سوپرمن را می گیرد. این سه شخصیت در اوج قدرت های خود با توانایی مطلق قرار می گیرند. زن شکفت انگیز در این داستان بدنی تمام قرمز نورانی دارد و به قدرت های کیهانی دست پیدا کرده است. که عملا او را از تمامی اعضای لیگ عدالت با یکدیگر قویتر می کند. (داستان ترینیتی بسیار طولانی است و همه آنرا نمی شود در اینجا بازگو کرد.)


۱. واندر وومن محسور شده (Witching hour wonder woman):

این نسخه از واندر وومن به هکتات واندروومن هم معروف است. قبل از اینکه به این شخصیت بپردازیم شما باید با هکتات آشنا شوید. هکتات الهه جادوگری در دنیای دی سی و منشا تمام جادوهای دنیای دی سی است. هکتات آنقدر قدرتمند است که جان کنستانتین درباره آن گفت که تا به امروز خدایی به قدرت او ندیده است. سال های پیش هکتات قدرت خود را به پنج قسمت تقسیم کرد و یکی از آنها را درون شخصیت زن شگفت انگیز قرار داد تا زمانی که برمیگردد تمامی این پنج نفر را تحت کنترل خود در بیاورد. این ورژن از زن شگفت انگیز با ویژگی های ظاهری علامتی عجیب بر روی سر، چکیدن خون سیاه از چشمش و هاله انرژی نابودکننده در اطرافش آنچنان قدرتمند است که هیچ ابرقهرمانی حتی در خواب نیز جرات رویارویی با آن را ندارد. این نسخه از واندر وومن تقریباً قادر مطلق است و توانایی سفر ابعادی، ایجاد جهان موازی، جاودانگی، تله پاتی و تله کینزی، آگاهی کیهانی و موارد بیشمار دیگر را دارد و با فکر کردن می تواند جهانی را هم پودر کند. زن شگفت انگیز محسور شده به راحتی توانایی شکست دادن افرادی مانند اودین، گالاکتوس و نکرو ثور دارد و با شخصیت رون کینگ ثور مقایسه می شود.

71 Comments
  1. Aydaw کاربر می‌گوید

    بسیار عالی بود. حال کردم باهاش. ببخشید من یچیزی میخوام بگم. نمیدونم اینجا کسی با پیج نو دی سی در اینستاگرام آشنایی داره یا نه. این پیج یه تئوری گذاشته که در دنیای سینمایی، منشأ آکوامن و پرنسس دایانا رو کریپتونی میدونه. این چقدر میتونه درست باشه.؟؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      یه تئوری بود که قرار بود در دنیای سینمایی دی سی باشه. اگه فیلم مردپولادین رو دیده باشین. سفینه کریپتونی ها ده ها هزار سال قبل به زمین اومده بود افرادی ازش بیرون اومده بودند. خیلی های میگن خدایان مثل زئوس و هادس و پوزائیدون کریپتونی بودند و زن شگفت انگیز رو با فیزیولوژی کریپتونی خلق کردند و این که هیچکس به تمیسکیریا نمیتونه بره هم دلیلش همینه چون تکنولوژیش برای کریپتونه.قرار بود همچین چیزی باشه اما مخالفت ها زیاد بود وارنر هم از خر شیطان اومد پایین. البته دیگه تموم شد چون با این وضع فعلی سینمایی دیی سی دیگه این اتفاقات نمیفته. البته این تئوری از نظر علمی اشکالاتی دارده.

  2. Amir کاربر می‌گوید

    دوست عزیز این واندوومن شماره ی آخری هر چقدر قوی باشه حرف رون کینگ ثور نمی شه و همین طور نکرو ثور چون این شخص ( منظورم نکرو ثور هست) یکی از قوی ترین صلاح های دنیای کمیک رو داره که صلاح نکرو هست و با اون میتونه شخصیت واندوومن رو شکست بده در ضمن اودین آل فادر صلاحی مثل شمشیر اودین رو داره که اگه از غلاف درش بیاره یادی دیگه از دنیا نمی مونه پس این شخصیت از اودین آل فادر ضعیف تر هستش

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      شما رو دعوت میکنم به مطالعه پیرامون این شخصیت در سایت های معتبر خارجی.

  3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام خدمت سایت خوبتون . خسته نباشید .
    راستش من خیلی خوب بعضی از این نسخه های واندروومن را نمیشناسم و بنابراین نمیتوانم نظر انجنان تخصصی بدهم . اما خوب این مقاله قطعا اطلاعات جالبی در اختیار خواننده قرار میدهد . من هم اطلاعات زیادی از این مقاله کسب کردم . مرسی .
    فقط اینکه گفتین که تا قبل از سال جدید یک مقاله راجب مقایسه ثور و هالک منتشر میکنید . میتوانم بپرسم که همچنان چنین قصدی دارید و یا خیر ؟
    موفق باشید .

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      تا چند روز دیگه

  4. mohamad کاربر می‌گوید

    مقالات سایتتون حرف نداره عالیه واقعا باید بهتون خسته نباشید گفت فقط ببخشید اگه بتونید همین شکل مطالب قدرت مند ترین نسخه ها رو برای سوپر من هم بزارید عالی میشه مثلا چند تا نسخه از سوپر من هست solar superman یا superman-god-of-strength همون نسخه که سیاه بود و تو دارک ساید وار بود راجب اون ها هم پست بزارید عالیه باز هم ممنون 😍😍

  5. ممدرضا غلامی کاربر می‌گوید

    حالا چرا همش داشت با اودین و گالاکتوس مقایسه می شد؟

    1. طاها احمدی کاربر می‌گوید

      چون در این حد از قدرتش حتی موجودات قدرتمندی مثل گالاکتوس و اودین هم در مقابلش هیچ شانسی ندارند

  6. farhad sancho 32 کاربر می‌گوید

    با سلام. میخواستم در مورد مطلبتون نظر بدم.
    بله من هم قبول دارم زن شگفت انگیز اودین رو در دونیای سینما شکست میده اما باید توجه بشه که در دنیای سینما مارول با یک اودین پیر و کهنسال طرف بودیم و اگه جوانی اودین رو در نظر بگیریم که در همان اولین فیلم ثور به اون اشاره شد، زن شگفت انگیز هیچ شانسی برای پیروزی نداره.
    دومی هم قبول دارم سوپرمن یا شاید ثور رو بزنه ولی کینگ ثور نه، کینگ ثور توانایی عظمی داره.
    سومی و چهارمی رو نمیشناسم نظری نمیدم.
    آخری هم قدرتاش بر پایه جادو هست و شاید بتونه گالاکتوس رو شکست بده اما به هیچ وجه نمیتونه در برابر نکرو ثور و ران ثور مقاومت کنه و شکست میخوره.

  7. Sub Zero کاربر می‌گوید

    با سلام ادمین . مقاله نسبتا خوبی بود ولی من با شماره ۵ این مقاله کاملا مخالفم

    اینکه واندروومن دنیای سینمایی دیسی رو جزو قویترین نسخه ها اوردید کاملا اشتباه .
    اولا واندروومن سینما کاملا از نسخه کمیکش ضعیف تره . این جوری شما از قدرت هاش تو سینما گفتید یکی ندونه فک میکنه تو کمیک در حد بلک ویدو . باید بگم واندروومن تو کمیک هم سرعتش خیلی زیاده و به راحتی گلوله ها رو جاخالی میده . حتی خود بتمن اعتراف کرده سرعتش واکنشش از سوپرمن هم بیشتر .
    تو کمیک قابلیت پرواز داره و در فضا میتونه با سرعت نور پرواز کنه ولی تو سینما تا اینجا ندیدم پرواز کنه به اون شکل . حالا شاید در فیلم جدید واندروومن ۱۹۸۴ این توانایی رو نشون بدن . باید بگم واندروومن در کمیک پرواز و سرعت بالاش رو از هرمس خدای یونانی به ارث برده و بر چه اساسی اومدید گفتید تو سینما قوی شده چون سرعتش زیاد ؟؟؟؟ در مورد دستبندش بگم تو کمیک به راحتی میتونه انواع انرژی ها از جمله صاعقه رو جذب و کنترل و پرتاب کنه و بدون جذب انرژی هم اون دستبند ها توانایی پرتابه انرژی رو دارن ،
    اون زره که بال داره هم که عکسش رو گزاشتید از کمیک های اقتباس شده و در کمیک هم این زره رو داره
    ، در مورد این که گفتید تو سینما از هالک و ثور قویتره و در کمیک ضعیف تر باید بگم اشتباه . حالا ثور رو من قبول میکنم ولی هالک رو اصلا . دلیل این که واندروومن در سینما از ثور قویتره به خاطر این نیست که واندروومن رو در سینما قوی کردن ( چون ضعیف تر از کمیک ) بلکه به خاطر اینه که ثور رو خیلی خیلی ضعیف کردن . در مورد هالک هم واندروومن تو کمیک ازش قوی تره . واندروومن قدرت ها و توانایی های خیلی زیادی داره ولی هالک فقط تو قدرت بدنی خیلی زیاد و اسیب ناپزیری بالا خلاصه میشه.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حرف الکی نزن ساب زیروی واندروومن فن هالک قویتره میخوای واندروومنو درحد اودین ببر بالا همون ثور سینما در حالت های غیر اندگیم راحت واندروومنو میزنه تو تو مقاله ثور علیه واندروومن هم سطح ادبت رو نشون دادی تا من یه چیزی گفتم سطح ادب خودتو نشون دادی و همچنین تعصب فرای بینهایتت رو واندروومنو

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بعدم کمتر چرت بگو واندروومن ابدا سرعتش حتی نزدیک سوپرمنم نیست متعصب

  8. Old man logan کاربر می‌گوید

    مقاله ی خیلی خوبی بود من فقط زن شگفت انگیز الهه ی جنگ و زن شگفت انگیز محسور شده رو میدونستم . یه سوال دارم زن شگفت انگیز محسور شده قویتره یا سوپرمن پرایم؟

  9. Mohammad Hossein کاربر می‌گوید

    # Old Man Logan
    اگر من از من میپرسید که باید بگویم با اجازه جوابتون رو بصوبت خیلی خیلی خلاصه شده بیان میکنم …
    بله واندرومن محسور شده با اختلاف کم از سوپرمن پرایم وان میلیون قدرمند تر است .
    به این دلیل که این ورژن از واندرومن قدرت کامل کرکتر هکتات رو دارد و اگر دقت کنید یک ورژن دیگر واندرومن یعنی ترینیتی گاد که یک پنجم قدرت هکتات رو دارد جزو قویترین نسخه های واندرومن هست .
    و من فکر نمیکنم سوپرمن پرایم بتونه حریف ۵ تا واندرومن ترینیتی گاد بشود ، حالا این نظر شخصی و نتیجه گیری من بود و شاید من اشتباه میکنم .

  10. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    محمد حسین جان فک کنم جابه جا گفتی چون واندروومن محسور شده قدرت یک پنجم هتکات رو داره ، اترنتی به این ها ربطی نداره

  11. MNL کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    بله درست گفتید قاطی کردم کلاً 😂

  12. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    نه بابا اشکال ندارد

  13. Odin کاربر می‌گوید

    سلام
    اگه نظر من رو بخواهید کلمه مقاله ی خوبی بود
    اما از یک نظر اشکال داشت اونم( شماره ی ۵) درست تو دنیای
    سینما واندروومن خیلی قویه اما این که بگیم از اودین قوی تره
    خیلی اشتباه چون اودین میتونه امواج مخرب انرژی تولید کنه
    تلپات کنه قدرت،دوان و استقامت کیهانی داره همچین میتونه
    با یک ضربه شمشیر کوهی رو از وسط به دو نصف تقسیم کنه
    همچین صلاح هایی مانند شمشیر و نیزه و دست اودین رو در اختیار داره.تازه یادم رفت بگم دید کیهانی مثل هایمال داره و گفتیم که قدرت های ثور از اولین به ارث رسیده پس یعنی قدرت
    ایجاد صاعقه رو داره.همچنین از نظر تجربه بخواهیم حساب کنیم
    سن واندروومن ۳۰۰۰سال است اما این درباره ی اودین چیزی نیست،اودین بیش از پانصد هزار سال سن داره.
    دیگه همین بود از این نظر واندروومن در برابر اودین اصلا شانسی نداره.

  14. علی کاربر می‌گوید

    سلام٬ جناب ادمین من یه سوال داشتم.
    واندروومن محسور شده قویتره یا رون کینگ ثور چون تو مقاله گفته با رون کینگ ثور مقایسه میشه. (ممنون میشم بگید)

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      رون کینگ ثور صددرصد
      واندر وومن محصور شده فقط باهاش مقایسه میشه، ولی شانس پیروزی رون ثور ۶۵ به ۳۵ هستش

      1. علی کاربر می‌گوید

        ممنون.
        ولی چرا واندروومن را پاندا مومن نوشتید.

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          اشتباه شده بود، تصحیح شد.
          ممنون

          1. Abozar کاربر می‌گوید

            سلام ببخشید آنتی کریسیس انرژی واندر وومن و کازمیک آرمور سوپرمن کدومشون قدرتمندترین است و چرا ممنون میشم بگید و اینکه چه قدرت و توانایی های داره این نسخه واندروومن کامل برام بگید دوست دارم بدونم

            1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

              کازمیک ارمور سوپرمن صد در صد برتره
              انتی کرایسیس انرژی حقیقتا قدرته جدیدی به واندروومن نداد منتها قدرتاشو در حده مگاورسال بالا برد

              1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

                قدرت جدید که قطعا داده ولی خب تو هیچ پلنی نمایش داده نشد

                1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

                  منم سره همین قضیه چیزی نگفتم چون چیزی نمایش داده نشد

            2. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

              خخخخخخخخ سوال طنزی بود
              داوش کازمیک ارمور راحت می بلعه کریسیس رو
              چرا ؟
              خب معلومه ببین کازمیک مخلوق انتی مانیتور هست که میشه گفت دومین کارکتر برتر تاریخ کمیکه اوکب؟
              حالا فیت هاش چیه |؟ یه یونیورس رو روی یه انگشتش نگه داشته
              بیرون از امنی ورس دیسی میتونه زنده بمونه
              پاک کن رایتر که خالق کل کمیکه و دیگه همون نویسنده کمیکه نمیتونه پاکش کنه
              پلات بینهایت داره !!!!یعنی میتونه با اراده کردن اینده حال و گذشته رو تغییر بده و ابعاد زمان و مکان رو جابه جا کنه !!
              هرکدوم از موارد بالا به تنهایی دلیلی بر برتری کازمیک ولی هنوزم تموم نشده
              ویلن داستان کازمیک کیه؟مندراک
              قدرتش چیه؟داستان های کمیک رو میخوره(: یعنی تا حدودی فراتر از کمیک
              درواقع کمیک رو میخوره
              و این فرد توسط کازمیک شکست خورده
              سرعت کازمیک بینهایته(: بینهایت یعنی سریعترین کارکتر کل کمیک
              جه مارول چه دیسی هست (: و احتمالا میدونی که هرچی سرعت بیشتر قدرت ضربه بیشتر و طبق نظریه انیشتین تو وقتی سرعتت به بینهایت برسه خب طبعا جرمت هم بینهایت میشه(: یعنی با بینهایت کیلوگرم مشت میزنه (: جدا از این موارد کازمیک میتونه خواننده کمیک رو شناسایی کنه و حتی دستش رو از کمیک بیاره بیرون !!!!!!
              https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-d4a3fe8bb7fdf93f14e1e13be530b4af-lq
              اینم عکسش (:
              خب پس با این حساب میشه گفت کازمیک از برترین کاراکتر های تاریخ کمیکه که دانشی فراتر از ابعاد داستان و کمیک داره و درمورد جهان ما و انسان ها هم میرسه ادراکش
              برای مقایسه کردن بهتره سوپربوی پرایم رو با واندروومن آنتی کرایسیس مقایسه کنی

              در مورد این نسخه از واندروومن هم چشم

              1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

                دادا حرفت حقه منتهی یک سوتی دادی انتی مانیتور خلقش نکرد پرایمال مانیتور خلق کرد😉

                1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

                  عه راس میگیا اشتباه نوشتم😂👍

                  1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

                    اشکال نداره پیش میاد🙃

              2. Abozar کاربر می‌گوید

                ممنون دمت گرم می‌خوام کامل قدرت و توانایی های این نسخه واندروومن رو بدونم باتشکر

                1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

                  دوست عزیز این کاراکتر یه کاراکتر نو بود که خب بعدش هم تموم شد رفت پی کارش یعنی فداکاری میکنه وکل حضورش تو کمیک چند پلن بیشتر نبود و خب توانایی خاصی هم ازش دیده نشد ولی خب باید باز دید از نویسنده های دیسی چیزی درموردش گفتن یا نه

            3. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

              ببین دوست عزیز واندروومن انتی کرایسی همون نسخه گلدن واندروومنه که تونست دارکنست نایت رو شکست بده و میشه گفت قدرتمندتر یا درهمون حد پرپچوا و پرزنس ورتیگو و دارک پرزنس هستش (دقت کن پرزنس یه کرکتر قادر مطلق و برترین کاراکتر کمیک نیست این یه اشتباهه رایجه که فکر میکنن پرزنس همون خداست که نه اینطور نیست)
              و اینکه قدرتش با منهتن برابری میکنه گلدن واندروومن که واقعا سطح بالایی از قدرت محسوب میشه
              بخوایم حساب کنیم رتبش رو چیزی در حدود بیست کرکتر برتر کمیک میباشد و یک پله از میلک من من ضعیفتره
              البته برای اینکه خودتون درمورد گلدن واندروومن اطلاعات پیدا کنید میتونید ایونت دث متال رو به راحتی مطالعه بفرمایید (از کانال تلگرامی free comics نسخه ترجمه شدش رو پیدا میکنید) و درمورد باقی کاراکتر ها هم مقالات (که البته همیشه قابل اطمینان نیستن) هم کمیک های مرتبط بهشون رو مطالعه بفرمایید
              منم اگه بتونم بهتون کمک میکنم تاجایی که دانشش رو دارم البته

              1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

                حقیقتا۲۰تایه برترو قبول ندارم یعنی دیگه این زیادی بود

                1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

                  کدوما؟

                  1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

                    نه میگم گلدن واندروومن بین۲۰تایه برتر نیست

      2. Abozar کاربر می‌گوید

        سلام من خیلی دوست دارم در مورد قدرت و توانایی های wonder woman و نسخه های مختلف اون مثل آنتی کریسیس انرژی بدونم ممنون میشم یه مقاله کامل در موردش بزارید یا چندتا سایت خارجی و ایرانی معرفی کنید خودم مطالعه کنم خیلی ممنون میشم باتشکر از زحماتتون

        1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

          cbr از شیر مرغ تا جون ادمیزاد توش هست یه سرچ بزنی میاره

          1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

            البته سی بی ار همیشه سایت مورد اطمینانی نیست در نظر داشته باش بعضا خیلی مقالات اشتباهی میزاره مخصوصا دث بتل هاش (اگه ثور توی اون دث بتل باشه که اصلا فاجعس) ولی خب برای یه اطلاعات جمع اوری کردن و معرفی فیت و اینجوری چیزا سایت خوبیه بدک نیست

            1. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

              سایت های دیگه ای هم هستن خواستی میگم

              1. Abozar کاربر می‌گوید

                سلام ممنون میشم بگید

              2. Abozar کاربر می‌گوید

                بعد چطور اطلاعات کامل در مورد قدرت و توانایی های قهرمانان به خصوص زن شگفت انگیز به دست بیارم

              3. Abozar کاربر می‌گوید

                سلام ممنون میشم بگید بعد چطور اطلاعات کامل در مورد قدرت و توانایی های قهرمانان به خصوص زن شگفت انگیز به دست بیارم

                1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

                  کمیک یا مقالاته مختلف

              4. Abozar کاربر می‌گوید

                سلام کدام کمیک ها شزم تبدیل به GOD OF GODS SHAZAM میشه ممنون میشم برام بگید تا بخونمش

                1. بردیا(BH) کاربر می‌گوید

                  درست بخاطر ندارم حقیقتا یادمه ولی در همین سایت یک مقاله راجب نسخه هایه شزم نوشته شده فکر کنم انجا ذکر شده باشد

                2. SBH (ثور،اودین=معامله برای چاپیدن پول از جناب ایروانی) کاربر می‌گوید

                  توی کمیک جاستس لیگ دارکساید وار _ قدرت خدایان
                  جاستس لیگ دارکساید وار _ شزم
                  حضور داره ولی اینکه کجا تبدیل شده رو نمیدونم..حداقل تو این دوتا تبدیل نشده (شاید تو سری جاستس لیگ عادی باشه که خب یکم شمار جلد هاش زیاد میشه اگه بخوای بگردی /: )

    2. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

      ویچینگ آور/ساعت ساحرگی با تفکر رون کینگ ثور رو از هستی محو موکونه

  15. TONI STARK کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود ولی بازم اشتباهاتی داشت
    مثلا اینکه واندر وومن الهه جنگ ابدا نمیتونه رون کینگ رو شکستش بده
    و یا اینکه اگه هالک مجازاتگر رو باهاش مقایسه کنید هالک برندس
    و واندر وومن سینما اصلا نمیتونه ثور رو شکست بده
    مگه اینکه منظورتون واندر وومن ۱۹۸۴ باشه که اون باید با ثور در انتقام جویان جنگ ابدیت مقایسه بشه
    چون استقامتش در حد نوتونه و تونست تانوس رو با شش گوهر ابدیت شکست بده
    و واندر وومن ۱۹۸۴ به زور ویلنی مثله چیتا رو شکست داد اونوقت تانوس رو شکست بده اونم با شش گوهر ابدیت
    قدرت شش گوهر ابدیت با سورس دی سی برابره
    حالا شما خودتون تصمیم بگیرید
    البته تانوس با شش گوهر ابدیت تقریبا قادر مطلقه
    پس میتونه ثور رو شکست بده
    ولی ثور اونقدر سریع عمل کرد که تانوس فرصت بشکن زدن رو نداشت

    1. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

      داداش اولن گفت کینگ ثور نه رون کینگ ثور
      و البته هم گفت هالک معمولی(که البته بنظرم ورژن معمولی واندروومن هم هالکو میزنه)
      بعدش قدرت شش سنگ با سورس برابره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سورس از پرزنس قویتره بعدش بیاد از تانوس با شش سنگ شکست بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟سورس قدرتی بیشتر از والای همگان دارد
      شش سنگ ابدیت همتایی در دیسی داره به اسم دوازده کریستال زودیاک
      داداش نخندون مارو
      ناموسن اکانت دوم عباس نیستی؟

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        ببخشید؟؟؟؟؟؟؟؟ سورس از پرزنس قویتره ؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم منظور شما نیروی کیهانی فراتر از درک فهمه
        باشه قبول سوس از گوهر های ابدیت قویتره اما نمیتونه قلب عالم که تنها موجودی که بهش دست یافته تانوسه
        اصلا شما اطلاعاتی از سنگ های ابدیت دارید ؟؟؟؟؟؟
        فکر نکنم
        تانوس میتونه با شش گوهر ابدیت نیمی از هستی رو با یه بشکن دود کنه

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          ولی بازم از سورس ضعیف تره
          سورس باید با قلب عالم مقایسه بشه

          1. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

            ۱-سورس
            ۲-قلب عالم

      2. TONI STARK کاربر می‌گوید

        و ورژن عادی زن شگفت انگیز هم در سینما و هم در کمیک مقداری از هالک قویتره
        ثور هم همینطور فقط با اخطلاف بیشتر

      3. King thor کاربر می‌گوید

        سورس از پرزنس قوی تره؟ 😐😐😐😐😐😐😐
        چطور ؟ چگونه ؟

      4. Attack titan کاربر می‌گوید

        جان سورس از پرزنس و والای همگان قویتره همین پرزنس سورس رو به وجود اورد😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

        1. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

          داداش سورس منبع پرزنسه و در حال حاضر با توجه به کازمولوژِی دیسی سورس قویتره

          1. King thor کاربر می‌گوید

            ژانننن ؟ پرزنس خودش سورس رو به وجود آورده بعد منبعش باشه ؟

            1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

              پرزنس سورس رو بوجود اورده؟؟؟؟
              این جدید بود. خدایی

  16. Steve rogers کاربر می‌گوید

    کاربر تونی استارک
    ببین واندروومن به هیچ وجه حریف هالک و ثور نمیشه تو این کامنت دلایل پیروزی ثور رو میگم کامنت بعدی پیروزی هالک
    میدونی ثور تونسته مفیستو رو بزنه
    ۲ میدونی اون پل جرج واشنگتن رو مدت زیادی بالا نگه داشته اندازه اش خیلی زیاده بعد کاملا فولادی هست اون پل
    ۳ اون جلوی یه انرژی بلست یک سلستیال مقاومت کرده
    ۴ جلوی یه بلست انرژی از اودین مقاومت کرده
    ۵ تانوس رو شکست داده
    ۶ هالکو شکست داده
    ۷ انتقام جویان رو زده
    ۸ گالاکتوس گرسنه میتونست بکشه
    ۹ موتور جهانی رو راه انداخت
    ۱۰ فونیکس رو شکست داده
    ۱۱ یک میلیون تن رو یه بار بلند کرد
    ۱۲ وزن آسگارد رو نگه داشته
    ۱۳ میدان انرژی سلیور سرفر رو از بین برد با یک مشت
    ۱۴ آدام وارلاک رو شکست داده
    ۱۵ با هالک یک ساعت مقابله فیزیکی داشته
    ۱۶ هالک نول رو شکست داده
    ۱۷ مار میدگارد رو بلند کرد
    ۱۸ هرکول رو شکست داده
    نیمور رو شکست داد ( اونم بصورت تصادفی )
    ۲۰ ثور یک شکاف در سطح‌ یک سیاره ایجاد کرد تا لوکی رو بندازه مثل یه دره
    ۲۱ کابل آدامانتیوم رو شکسته
    ۲۲ جمجمه یک سلستیال رو شکسته
    ۲۳ یک سیاره رو با انفجار نابود کرد
    ۲۴ در برابر جاذبه یک نوترون استار مقاومت کرده
    ۲۵ وزن بیست سیاره رو تحمل کرده اونم با یک دست
    ۲۶ با کمک هرکول دو نفری نفری یک مشت زدن به یک دروازه بین بعدی و‌ اون بسته شد تا اون حد زور ثور زیاده
    ۲۷ با هرکول کشتی گرفت و زوری که زد میتونست سیاره رو از مدار خارج کنه
    ۲۸ برج پیزا که ۱۴۵۰۰ تن وزن داره رو با یک انگشت و بدون تلاش اونو هل داده
    حالا قبول داری ثور قویتره یا نه

    1. MFT کاربر می‌گوید

      سلام . در جواب به کاربر تونی استارک واندروومن با هالک برابر است ولی ثور از واندروومن قویتر است .
      قدرت : ثور
      سرعت : برابر
      مقاومت : ثور
      تجربه : برابر
      مهارت مبارزه : برابر
      شاهکار ها : ثور
      تجهیزات : برابر
      قدرت اصلی خارجی : ثور
      قدرت ذاتی داخلی : ثور
      سطح دشمنان: ثور
      نتیجه : ثور ۶ – ۰ واندروومن
      پس ثور قویتر است .
      این نظر شخصی من بود .

    2. blackalfa کاربر می‌گوید

      درسته ثور با اختلاف کم از واندروومن قویتره ولی هالک اصلا
      سرعت : واندروومن
      تجهیزات : واندروومن
      هوش : واندروومن
      تجریه : واندروومن
      مهارت رزم : واندروومن
      استقامت : برابر تا حدودی هالک
      قدرت دورنی : برابر تا حدودی هالک
      قدرت خارجی : برابر

      1. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

        قدرت خارجی به چه دلیل برابر؟
        ضمن اینکه یه پارت مهم رو در نظر نگرفتی که اونم فیترینگه

  17. […] همچنین در کمیکی نیز از یک بمب بنزینی برای زمین گیر کردن زن شگفت انگیز استفاده کرده بود. او با تغییر چهره به عنوان کارمند […]

  18. […] چه از نظر قدرت و چه داستان اساطیری با یکدیگر دارند، زن شگفت انگیز و ثور می […]

  19. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    گولدن واندروومن کو؟؟؟؟😐😐😐😐😐😐

    1. God Venom کاربر می‌گوید

      تاریخ مقاله رو ببین!!! مال قبل از اینه که اصلا ایونت دث متال شروع بشه!!! و تا جایی که میدونم نویسنده علم غیب نداشته!!!

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        ولی قول میدیم بزودی این مقاله بروزرسانی بشه.

        1. Goku کاربر می‌گوید

          ادمین میشه یکم در مورد اینکه واندروومن سینما میتونه اودین ثور و تانوس شکست بده توضیح بدید؟ چطور!

  20. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    واندروومن می‌تونه ثور و اودین و هالک و تانوس ام سی یو رو از پای در بیاره؟ شوخی بود دیگه؟
    اینکه گادس آو وار می‌تونه کینگ ثور رو هم شکست بده درحد اشتباه تایپی میگیرم
    اونم هکاته نه هکتات

دیدگاه ها غیر فعال است.