۷ سه‌ گانه سینمایی که سومین فیلم بهترین آنها بود

سه گانه سینمایی مجموعه‌ای از سه اثر هنری در قالب فیلم است که موضوع مشترکی دارند. آثار تشکیل دهنده سه‌گانه ممکن است داستانی طولانی را تعریف کنند، شخصیت‌های مشترک یا مربوطی داشته باشند، یا ارتباطشان ظریف و نامحسوس باشد. ارباب حلقه‌ ها نوشتهٔ جی.ر.ر. تالکین، ماتریکس ساختهٔ برادران واچوفسکی و سه رنگ ساختهٔ کریستف کیشلوفسکی نمونه‌هایی از سه‌گانه‌های ادبی و سینمایی هستند. بنظر شما قسمت سوم کدام یک از سه گانه های تاریخ سینما بهترین بودند؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم پس با ما همراه باشید.


۷. جنگ ستارگان اپیزود سوم – انتقام سیت:

جنگ ستارگان: اپیزود سوم یا همان انتقام سیت فیلم سینمایی محصول سال ۲۰۰۵ در ژانر حماسی اپرای فضایی می‌باشد که کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آن جورج لوکاس است. اپیزود سوم از نظر داستان، ۳ سال پس از داستان اپیزود دوم رخ می‌دهد. انتقام سیت که ششمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان بوده و از لحاظ ترتیب زمانی وقایع داستان، سومین فیلم می‌باشد، یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما است، این فیلم به پاسخ های بیشماری از جهان جنگ ستارگان جواب می دهد و پایان بندی شاهکار آن نیز باعث می شود تا او را لایق ستایش بدانیم.


۶. کاپیتان آمریکا جنگ داخلی:

همه توافق دارند که سه گانه کاپیتان آمریکا بهترین سگانه دنیای سینمایی مارول است. درست است که قسمت دوم این سگانه یعنی سرباز زمستان نیز یکی از بهترین فیلم های زمان خود بود، کاپیتان آمریکا جنگ داخلی به دلایلی که می گوییم نسبت به دومین قسمت این مجموعه فیلم بهتری بود.

جنگ داخلی فیلمی بود که قهرمانان بسیاری همچون پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی برای اولین بار در این فیلم در جهان سینمایی مارول حضور داشتند و به بینندگان معرفی شدند، یکی از بهترین شرور ها را در فیلم های کمیک بوکی داشت، یکی از دارک ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول بود و فیلم های بعدی MCU مانند پلنگ سیاه و انتقام جویان: جنگ بی نهایت همگی از این فیلم نشات گرفته بودند و اگر کاپیتان آمریکا جنگ داخلی را نمی دیدید، مسلما متوجه هیچ یک از حوادث بعدی جهان سینمایی مارول نمی شدید.


۵. ثور رگناروک:

ثور سویم شخصیتی در دنیای سینمایی مارول بود که به یک سگانه دست پیدا کرده بود. دو فیلم قبلی این سگانه فیلم های بسیار افتضاحی بودند و تمام امید ها از این فیلم را گرفته و کاری کردند که هیچ کسی به رگناروک اطمینان نکند. اما تایکا وایتیتی کاری کرد کارستان و این سه گانه را از ته چاه در آورد و به اوج آسمان ها رساند. وایتیتی شوخ طبعی، رنگ بندی خاص و نبرد های حماسی بزرگ به همراه آهنگ های جذاب را به فیلم تزریق کرد و نتیجه تبدیل به فیلمی ماندگار در تاریخ هالیود شد که هنوز نیز از او بخصوص میم های جذابش به وفور یاد می شود.


۴. اولتیماتوم بورن:

سری فیلم های بورن یکی از بهریتن فیلم های درام جاسوسی است که اولتیماتوم برون در راس آن است. جیسون بورن در این فیلم نیز همچنان به دنبال نشانه‌هایی از گذشته و احتمالاً آینده اش می‌باشد و به همین دلیل به مسکو، لندن، پاریس، مادرید و آمریکا می‌رود تا آنچه را که می‌خواهد بیابد و این در حالی است که وی همچنان تحت تعقیب سازمان‌ امنیتی‌ آمریکا است.

داستان، اکشن و صحنات تعقیب و گریز این فیلم یکی از بهترین های هالیوود است. جدا از اینها، بازی قابل ستایش مت دیمون را نیز به آن اضافه کنید. همچنان این فیلم توانسته است در چند بخش برنده جایزه اسکار شود. متاسفانه فیلم های بعدی این مجموعه مانند میراث بورن و جیسون بورن محصول ۲۰۱۶ هرگز نتوانستند به این فیلم نزدیک شوند.


۳. لوگان:

و اینک می رسیم به یکی از بهترین و به یادماندنی ترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ سینما با بازی افسانه ای هیو جکمن در تقش ولورین. هیو جکمن سالها در نقش ولورین حضور پیدا کرد و اولین حضور انفرادی اش در خواستگاه مردان ایکس، ولورین بود که با نقد های ضعیفی روبرو شد، اما دومین فیلم انفرادی اش مورد پسند و علاقه منتقدین و طرفداران قرار گرفت. با اینحال سومین قسمت از سه گانه ولورین یعنی لوگان اوج آنچیزی بود که ولورین و هیوجکمن می توانستند به آن برسند.

این فیلم شباهت بسیاری به مجموعه کمیکی old man logan داشت که در آن شاهد یک ولورین پیر هستیم و جهش یافته ها تقریبا منقرض شده اند. در این فیلم لوگان باید یک دختر را از دست یک گروه شرور نجات دهد. این فیلم با تم خاص و بازیگران حرفه ای خود بسیار موفق ظاهر شد و فیلم نقد و بازخورد مثبتی از منتقدان راتن تومیتوز و متاکریتیک دریافت کرد. در راتن تومیتوز فیلم امتیاز ۹۳/۱۰۰ را بر اساس ۳۲۶ نقد دریافت کرد و به‌ طور کلی آن را بدین گونه توصیف کردند، (بهترین ایفای نقش ولورین توسط هیو جکمن را با اجرای قوی، ظریف و چندبعدی وی در فیلم ابرقهرمانی خشن اما بسیار اندیشناکی شاهد هستیم که از سنت ژانرهای سینمایی سرپیچی می‌کند). ناگفته نماند که این فیلم جایزه های بسیاری را از انجمن های مختلف تصاحب کرده است.


۲. خوب، بد، زشت:

کمتر کسی است که سه گانه دلار را نشناسد. سه‌گانه دلار که با نام سه‌گانه مرد بی‌نام نیز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای شامل سه فیلم در سبک وسترن اسپاگتی به کارگردانی سرجو لئونه است. بازیگران اصلی آن شامل کلینت ایستوود، لی وان کلیف، جان ماریا ولونته، و ایلای والاک می‌شوند.  این فیلم با “یک مشت دلار” آغاز شد و با “برای چند دلار بیشتر” ادامه پیدا کرد و در نهایت با خوب بد زشت، به اوج قله فیلم های وسترن رسید. این فیلم هنوز نیز بعد از ۵۰ سال همانند روز اول ارزش دیدن دارد و درگیری های حماسی آن هنوز نیز در خاطرات مانده است.


۱. ارباب حلقه ها، بازگشت پادشاه:

ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه فیلم سینمایی در ژانر فانتزی به کارگردانی پیتر جکسون است. این فیلم بر اساس جلد سوم رمانی با همین نام نوشته جی.آر. آر تالکین در سال ۲۰۰۳ ساخته شده‌است. این فیلم پس از دو سری اول این سه‌گانه با نام‌های ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه و ارباب حلقه‌ها: دو برج است. این فیلم در مجموع توانست ۱۱ جایزه اسکار را از آن خود کند و با فروش ۱٫۱ میلیارد دلاری خود ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای جهان تا سال ۲۰۰۳ شود. این فیلم پر است از نبرد های حماسی، خیانت، تلاش و … و مسلما لیاقت این را داشت که این جایگاه را بدست آورد.

74 Comments
  1. Randall sepector کاربر می‌گوید

    خسته نباشید مقاله خوبی بود

  2. فلش کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود . هر چند به نظرم کاپیتان امریکا : وینتر سولجر بهتر از جنگ داخلی بود

  3. Spidey کاربر می‌گوید

    خسته نباشید من همه این یگانه هارا دیدم و واقعا مقاله خوبی بود

    1. Spidey کاربر می‌گوید

      اشتباه تایپی سه گانه

  4. Spidey کاربر می‌گوید

    ولی هابیت هم می توانست باشد قسمت سومش خیلی خوب بود
    و ثور قسمت دومش اینقدر هم بد نبود

  5. Spidey کاربر می‌گوید

    تنها دلیلی که دی سی فن ها امروز می توانند درمورد فیلم های سینمایی نظر بدن فیلم های سینمایی دارک نایت بود به کارگردانی نولان و با بازی کریستین بیل . غیر این دیگه دی سی فیلم خوب دیگه ای ندارد.
    راستی چرا دارک نایت را نیاوردید 🤔🤔🤔

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      دارک نایت سومین قسمت از سه گانه بتمن نولان بود؟؟؟

      1. Spidey کاربر می‌گوید

        سری فیلم های سینمایی دارک نایت منظورم بود

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          در این مقاله سومین فیلم سه گانه ملاکه.

        2. king venom کاربر می‌گوید

          سه گانه نولان علارغم کم نظیر بودنش قسمت سوم از قسمت دوم ضعیف تر بود اونم بخاطر اینکه دارک نایت با بازی بینظیر هیث لجر و داستان کم نقصش انتظارات رو از فیلم سوم بالا خیلی بالا برد و با اینکه فیلم خیلی خوبی بود ولی نتونست درحد دارک نایت ظاهر بشه پس نباید تو لیست باشه

    2. SBH کاربر می‌گوید

      یجوووووری میگی انگار فیلم های مارول همه شاهکار های قرن ۲۱ هستن

      حالا ما هی هیچی نمیگیم نیا عین ………… بکوب همه چیز رو

      بله فیلمای دیسی ضعیفه اما مارول هم همچین چیز خاصی توی MCU نداشته

      البته داشته ها ………..سلطان ضعیف کردن شخصیت ها ……..مثلا زره نابودگر تو فیلم اول ثور

      یا سلطان جوک گفتن وسط نبرد و جنگ

      یا مثلا سلطان ساختن سه گانه با شاهکار سه گانه های مرد عنکبوتی و ثور

      خدارو شکر حداقل زک اسنایدر کات یکم جمع کرد سینمای دیسی رو ولی شمایی که هی هیت میزنی اول یکم راجب گفته خودت تحقیق کن (اونم نه تو سایت های معتبری مثل ((اسپ…ی))

      در مورد فان فیلماتون هم نگم که زیاده رویه

      1. Spidey کاربر می‌گوید

        فیلم های دی سی که افتضاح بود لیگ عدالت زک اسنایدر به گفته سایت های معتبر جهان تقریبا نصف تماشاگران تا آخر دیدنش

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          زک اسنایدر محشر بود اونها وقتی میدونن اندازه اش چهار ساعته و میدونن تماشاش نمیکنن کامل چرا پس دانلودش میکنن

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            اونقدرا هم کارش محشر نیست. اون گندی که به واندروومن تو لیگ عدالت زد رو ده نفر با یه من روغن و ماست و کره نمیتونن جمع کنن.
            کلا مرد یک دنده ای است و این باعث نابودی جهان سینمایی دی سی شد، امیدوارم دیگه راهش رو ادامه ندن. چون واقعا داشت خراب میکرد دی سی رو.

            1. Goku کاربر می‌گوید

              این همه کارگردان های خوب، من نمیدونم چرا وارنر زک اسنایدر رو انتخاب کرده. وارنر توی پیدا کردن بازیگر خوب هم مشکل داره نمونش همین بن افلک و واندوومن.
              اصلا واقعا یه نگاه به بازیگر های مارول بنداز، انگار فقط برای اون نقش ساخته شدن.

      2. محمد اودین سان کاربر می‌گوید

        همه شاهکار نیستند
        ولی فیلم هایی مثل جنگ ابدیت رگناروک سرباز زمستان یا پلنگ سیاه و جنگ داخلی و دکتر استرنج فیلم های خوبی و بعضیشون شاهکار هستن
        ضعیف کردن برای بعضی از داستان ها مفید هست.اگر نابودگر اونقدر قوی بود اون داستان باحال ثور۱ درست نمی شد.
        طنز مشکل خاصی نداره و بستگی به سلیقه داره.

  6. Mhd.k کاربر می‌گوید

    چه سرعتی چه قدرتی واوو
    مقاله خفنی بود
    فقط لوگان اصلا فیلمش خیلی چیز خفنی بود شاهکار بود

  7. Spidey کاربر می‌گوید

    شوالیه تاریکی یا شوالیه سیاه فیلمی ابرقهرمانی، محصول سال ۲۰۰۸ به کارگردانی کریستوفر نولان و دنبالهٔ فیلم بتمن آغاز می‌کند است. این فیلم بر اساس داستان‌های شخصیت بتمن در کتاب‌های کمیک شرکت دی‌سی کامیکس و دومین فیلم بتمن به کارگردانی نولان می‌باشد. ویکی‌پدیا
    تاریخ اکران: ۱۴ ژوئیهٔ ۲۰۰۸ (بوئنوس آیرس)

  8. Spidey کاربر می‌گوید

    ولی دروغ چرا دی سی دیگه فیلم بهتری ندارد

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      بهترین فیلم کمیک بوکی مسلما دارکنایته

    2. SBH کاربر می‌گوید

      واچمن

      اکوامن

      مرد پولادین

      سه گانه های نولان

      اولین واندروومن

      سریال هاش هم یکی از یکی قویتر بر خلاف شما

      ارو

      فلش

      سوپرگرل

      لوسیفر

      جان کنستاینتن

      انیمیشن هاش هم باز بهتر از بهتر

      از همه مهمتر زک اسنایدر کات که محشر بود

      هنوزم فیلم بهتر نداریم؟؟؟؟

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        سوپرگرل 😢😑😑😑😑😑😑😑
        فلش 😐😐😐😐😐
        کنستانتین 😔😔😔😔😔😔😔
        ارو 😑😑😑😑
        بر خلاف شما ؟
        یک سریال دی سی بگو کیفیتش فقط نزدیک فصل اول جسیکا جونز و دردویل باشه نخواستیم اصلا یک دونه سریال دی سی بگو به اندازه سریال لژیون خوب باشه اونم هیچی یک دونه بگو اکشنش نزدیک پانیشر باشه

        1. کمیک فن کاربر می‌گوید

          لوسیفر که سلطان سریال های کمیک بوکیه کشک حساب میشه ؟
          شمایی که بجز دردویل سریالی ندارین که ارزش حتی خوندن اسمش رو هم داشته باشه چرا میاین زرزر میکنین

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            خیلی ممنون واقعا شعور و ادبتون رو نشون دادید
            لوسیفر سریالی که داستان بسیار مسخره و کارگردانی بدی داشت سلطان سریال های کمیک بوکی هست
            شما چند تا سریال تو عمرت دی سی واقعا
            بعد هم من به لوسیفر چیزی نگفتم

          2. فوزی غلام کاربر می‌گوید

            دردویل پانیشر لژیون اینا هیچی نیستن ؟؟؟؟؟ جسیکا جونز ارزش خوندن اسمش رو هم نداره ؟؟؟؟؟ خب حرفات رو طنز در نظر میگیرم
            ولی دیگه از این طنز ها نگو چون من حسلسیت دارم و یه چیزی حتی سریال هایی که الان پخش میشه هم تقریبا محبوبیتش از کل سریال های دیسی بیشتره فقط کمی دقت میخواد به امار نگاه کنی

          3. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            کمیک فن
            حیف که کاربر هیتری مثل تو تو این سایته، حیف،
            افراطی لژیون کشکه؟
            متعصب پانیشر کشکه؟
            نوب جون جسیکا جونز کشکه؟
            نوب المومنین گیفتد کشکه؟
            لوسیفر سلطان سریال ها؟ این سریال حتی نصف دردویل هم نمیشه

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              این رو ولش کنید کلا سریال عاصی که تو عمرش دیده این خزعبلات و صدا و سیما بوده انوار

          4. Spidey کاربر می‌گوید

            خیلی جالب نبود

            1. Spidey کاربر می‌گوید

              منظورم لوسیفر است آدم وسطش خسته میشه

          5. Randall sepector کاربر می‌گوید

            کسی که به سریالی که فیلمتنش رو سر هم بندی کردن و یک وردی درست کردن میگه سلطان سریال های کمیک بوکی خیلی گله واقعا
            تا حالا اسم استرنجر تینگ به گوشت خورده ؟ بویز چی ؟ البته برای سن شما مناسب نیست بویز شبا خواب بد میبینی
            استرنجر تینگ هم فصل اولش یکمی درسنامه شب خوابت نمی‌بره احتمالا اسم واکینگ دد به گوست خورده ؟
            حداقل میچفتی واچمن من قبول میکردم اخه لوسیفر
            از وقتی نتفلیکس پیش گرفته بدک نشده ولی قبلش فاجعه بود

            1. Randall sepector کاربر می‌گوید

              این کیبورد چشم خدایی تمام کلمه ها رو عوض کرد

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                باز عوض کرد

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          نه‌‌ سریالای دیسی چین اصلا دیسی چیه چرته نه؟!‌ دیسی سریالای خوب واچمن فصل ۱ فلش بجای کوبونتو و له کردن دیسی از مارول طرفداری کنید کاربر محترم

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            چرا از مارول طرفداری کنم کی گفته من کوبوندم مگه این دو شرکت چه فرقی دارند
            به جای چرت گفتن و کنایه زده به اینکه سریالای دی سی چین یه سوالاتم جواب بدید
            واچمن قسمت آخرش خوب نبود در حد لژیون هم نبوده

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              قسمت آخرش شاید اما قسمتای دیگش روهم ببینید من کی چرت گفتم؟!شما گفتید که یک سریال تو دیسی نام ببر‌که درحد اونا باشه بنده گفتم که دیسی سرالاش شاید درحد دردویل نباشن اما بدهم نیستن مثلا سوپرمن لوییس وقت نکردم ببینم اما تعریف ازش شنیدم

        3. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          کوبوندن این کیبورد عوض میکنه همش

        4. Spidey کاربر می‌گوید

          فالکون و سرباز زمستان هم خوبه

      2. فلش کاربر می‌گوید

        #sbh
        سوپرگرل و فلش ۲ فصل اولشون عالی بودن بعدش افت شدید داشتن .
        مارول فعلا از دی سی تو سریال عقبه ولی هنوز تعداد سریالاش به اندازه دی سی که نرسیده . همونطور که نمیشه دنیای سینمایی مارول رو با دی سی به دلیل اختلاف تعداد فیلماشون مقایسه کرد ، سریالاشون هم نمیشه مقایسه کرد

        1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

          فلش
          جناب مگه به تعداد هست؟ سری انچارتد ۴ تا هست و فاینال فانتزی ۱۵ تا ، پس یعنی فاینال فانتزی ها از انچارتد ها برتر؟ این حرف حسابه؟ دردویل که به کل سریال های اروورس میارزه
          برای بقیشون هم پانیشر و جسیکا جونز و لژیون و گفیتد و لوک کیج و فراری ها بسه.

          1. فلش کاربر می‌گوید

            دکتر استرنج
            نه من میگم موقعی باید مارول و دی سی رو توی سریال مقایسه کرد که تعداد سریالاشون برابر بشه . مارول سریالاش کمن ولی همشون در نوع خودشون شاهکارن .

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              فلش
              البته همشون نه چون مارول هم فاجعه ای به نام تا انسان ها داره.
              در کل سریال های مارول اندکی از سریال های دیسی بهترن

    3. SBH کاربر می‌گوید

      دارک نایت اندازه صدتا اونجرز خوب کار شده

      شاهکار سینما و سومین فییلم تاریخه

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        سومین فیلم تاریخ ؟
        وقتی از سینما چیزی نمیدونی چرا میگی سومین فیلم تاریخ
        هیچکاک بعد از این جمله تنش توی گور لرزید تور رو خدا از این حرفا نزنید
        توی کل قرن ۲۱ جزو ۲۰۰ تای برتر نیست چه برسه به کل تاریخ که سوم باشه

        1. Attack titan کاربر می‌گوید

          ۲۰۰ تای برتر نیست راحت تو ۱۰۰ تا برتر هست درسته اما حداقلش رتبه ۱۰۰ رو داره دیگه شما هم دارین بی انصافی میکنین درسته پدرخوانده ک کنم اوله تو کل تاریخ یا ده فرمان بر باد رفته و از این قبیل اما دیگه بی انصاف نباشیم این فیلم های ماروله که وو ۲۰۰ تای برتر نیست اما دارک نایت هستش شاید بعضی از فیلماش مثل جنگ ابدیت و سرباز زمستان تو ۲۰۰ تای برتر باشن شاید احتمالش کمه اما دارک نایت قطعا هستش

          به نظرتون کدوم خوبن به ترتیب رتبه بندی

          ده فرمان
          بر باد رفته
          دارک نایت
          پدر خوانده
          رستگاری در شاوشنگ
          ارباب حلقه ها
          هری پاتر
          جنگ ستارگان

          اینا رو میشه رتبه بندی کنید با همه هستم

          1. Randall sepector کاربر می‌گوید

            نه خیر نه خیر نه خیر در قرن ۲۱ هم فیلم های سینمای شرق خوب بوده سینمای فرانسه و المان هم خوب عمل کردند در خود ایران هم چند تا شاهکار اومد قطعا بخواهم لیست بکنم حدود ۱۵۰ فیلم برتر از دارک نایت هستند حداقل حداقل اون هم در قرن ۲۱ اگر بخواهیم به قبل قرن ۲۱ اشاره کنیم که دهه ۸۰ و ۷۰ نزدیک به ۵۰۰ شاهکار سینمایی داشتند ( نسبت به فیلم های امروزی )
            بهترین فیلم مارول هم یعنی لوگان در ۱۰۰۰ فیلم بار جهان هم نیست هالیوود رو شاید توی ۸۰۰ تا باشه و ولیدر جهان خیر
            هم فیلم های شاهکار کم نیومده بن نظر بنده بهترین فیلم تاریخ با اختلاف ورتیگو و جویندگان جان فورد هست

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              اون ۱۵۰ تا رو الان بگو یا ۸۰ تاش رو بگو برم جستجو کنم

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                شما به انگلیسی بزن برترین فیلم های شرق آسیا در قرن ۲۱
                توی چند تا مقاله حدود ۶۰ تا فیلم پیدا میشه راحت بینشون حدود ۵۰ تا از دارک نایت برتره فقط باید به این فیلم ها به دید هنری نگاه کرد
                برای فیلم های اروپا هم همین کار رو بکن نزدیک به ۸۰ تا فیلم پیدا می کنی
                خود نولان هم کار بهتر از دارک نایت داره
                دیگه کارگردان های قرن رو جستجو کن فیلماشون اکثرا خوب هستند
                چند فیلم دیگه هم هست که با جستجو در سایت های مختلف پیدا می‌کنی سر جمع ۶۰ تا
                ۶۰ با ۸۰ و ۵۰ میشه ۱۹۰ تا توی قرن ۲۱ به علاوه کار های کارگردان و بازیگران نام آشنا خودت حساب کن دیگه
                من خودمم با یکسری از فیلم ها در پست های یک سایت آشنا شدم
                آخر هفته فیلم معرفی می‌کنه توی کامنت ها اکثرا فیلم های خوبی پیشنهاد میدن

          2. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            اتک تیتان
            نظر خودم:
            پدر خوانده
            رستگاری در شاوشنگ
            ارباب حلقه ها
            بر باد رفته
            دارک نایت
            ده فرمان
            استار وارز
            هری پاتر

            1. Attack titan کاربر می‌گوید

              نظر خودمم اینجوریه اما من ده فرمان رو دوست دارم خیلی خوبه

            2. Goku کاربر می‌گوید

              ارباب حلقه ها یکی بهترین فیلم های ساخته شده دنیاست. و هنوز هم فیلم زیادی نمیشه پیدا کرد اینقدر خوش ساخت باشن.

        2. SBH کاربر می‌گوید

          برادر یه سر برو وبسایتimdb
          سومین فیلم هست در تاریخ
          منم نگفتم به نظر من
          توی ای ام دی بی گفته

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            سید بهامین هاشمی
            ای ام دی بی که اصلا معتبر نیست

          2. Randall sepector کاربر می‌گوید

            😂😂😂😂😂 سایتی اکثر فاخر کلاسیک رو ندارن و مخاطبان کودک سالش رستگاری در شاوشنگ رو اول می‌دونند
            من دیگه حرفی ندارم

      2. فلش کاربر می‌گوید

        سومین فیلم برتر تاریخ ؟
        تا امثال گادفادر موندن چرا دارک نایت بشه سوم /:
        درسته شاهکار بود . برترین فیلم کمیک بوکی هم هست ولی دیگه در این حد نیست که جز حتی ۲۰ تا فیلم برتر تاریخ هم باشه /:

    4. mohammad 2 کاربر می‌گوید

      کاربر اسپایدی این حرف های خنده دار و بی دلیل شما باعث تفرقه میشه ولی از یک بچه مارول فن که اسمش رو از روی یک سایت متعصب و دروغگو گزاشته انتظاری نیست میدونم هیچی از فیلم های دیسی و کمیک های دیسی نمیدونی دیسی فیلم خوب نداره؟؟؟ جوکر که اسکار گرفت چند تا حتی تا امروز هم همش داره جایزه میگیره حتی پرندگان شکاری اسکار گرفت اما اندگیم نگرفت سه گانه زک اسنایدر سه گانه نولان اینا می ارزه به تمام فیلم های کمدی و بچگانه مارول

      1. Randall sepector کاربر می‌گوید

        نه بابا این چه منطق مسخره ای هست
        جوجو رابین اسکار برنده شد اما شاهکاری مثل جواهرات تراش نخورده حتی نامزد هم نشد
        اسکار همش شو هست که دست فیمینسم ها هست و امسال هم حق فیلم منک رو خوردند
        اگر میخوای فیلمت اسکار بگیره یک فیلمنامه متوسط یا کارگردانی متوسط رو به علاوه یک فیلم شعار دهنده و فیمینسمی بکن شخصیت های اولشم مونث و سیاهپوست باشند سفید پوست ها هم همه نژاد پرست وقتی در مورد چیزی اطلاعات نداری زورتون نکردن نظر بدید واقعا
        اسپایدی هم محض اطلاعت اسم یک شخصیت هست کمیکش هم هست میتونی نگاهی بندازی

  9. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    خسته نباشید
    مقاله خیلی خوب بود.
    با تمام موارد هم موافقم
    راستی کامنت سیزدهم /

  10. هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز کاربر می‌گوید

    دستتون درد نکنه واقعا این مقاله عااااااللللللییییی بود

  11. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود واو چه سرعتی ادمین داری اسپیداستر میشی😂

  12. یک تعصبی کاربر می‌گوید

    ادمین بهتون پیشنهاد میدم کتاب بتمن و روانشناسی را بخونید و ازش مقاله بنویسید
    شاهکارترین قسمتش مربوط به جوکر . ریدلر و پویزن ایوی بود واقعا

  13. SBH کاربر می‌گوید

    ادمین عالی بود …عاااااااااااااااااالی

    دررررررررررررر ضمننننن

    کسی نگفته بود کامنت اول
    پس
    کامنت اوووووووووووووووووووول

    من بردمممممممم (:

    از کامنت اول تا اخر کلش واس ماست(:

  14. Spidey کاربر می‌گوید

    اونوقت می گن مارول خیلی جک میگه
    SBH جک می گی درچی خدایی نگاه کن اولین کامنت مال ۱۴ ساعت پیش بوده کامنت تو الان دوساعت بیشتر نیست نوشتی

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      اسپایدی جوک فیلم با جوک باهمین چه ربطی داره اره خیلی جک میگه اخه وسط نبرد در حد کهکشانی جک میگن تو وسط دعوا جک تعریف میکنی فان باشه تو جای مناسبش

      از این لحظه به بعد من هیتر حساب میشم چون دیگه یه عیب مارول رو گفتم

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        +

    2. Randall sepector کاربر می‌گوید

      یعنی چی آقا طرف داره میمیره جوک میگه می‌کشه دنده پر میزنم جوک میگه میدوه جوک میگه میشینه جوک میگه گریه می‌کنه جوک میگه میره داخل جوک میگه جوک میگه میاد بیرون جوک میگه توی بحث جوک میگه توی اجتماع جوک میگه توی سخنرانی جوک میگه از بالا جوک میگه از پایین جوک میگه از راست جوک میگه از چپ جوک میگه از وسط جوک میگه میخزه جوک میگه
      کلا جوک میگه اقا این چه وضعیه ربطی به سلیقه نداره ربط به این داره چه الکی با این فان کردن گند میزنه به شخصیت های مثل ثور
      ثور باید فیلمش حماسی باشه بعد وسطش ثور جوک میگه خدایی برای پول و کشوندن چند تا بچه با والدینشون به سینما گند زدن به اینا ارزش نداره

  15. پیامبر کمیک کاربر می‌گوید

    میگم ادمین با رفتن بعضی نویسنده ها که تخصصشون بخش کمیک بود یعنی احتمالا مقالات کمیکی سایت قراره نسبت به قبل کمتر بشه ؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      والا با توجه به نام کاربری شما، شما باید خبر داشته باشی نه من. 😂

      1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

        ادمین جدیدا مطالب کوبنده زیاد میگی و شادمون میکنی 😂

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          درست پس میدم آریا جان. 🙏😎🙃

  16. admin
    admin کاربر می‌گوید

    سلام من در جریانم، شما دارید اشتباه میکنید. برای اینهم که جو سایت خراب نشه اون کامنتتون رو تایید نکردم. ولی اینم بگم که چیزی که شما گفتین اشتباهه چون من جریان هستم.

    1. Goku کاربر می‌گوید

      شماره ۱ که قطعا برای ارباب حلقه ها هستش.
      فقط ادمین چرا انتقام جویان اینفینیتی وار رو نزاشتید، خوب احتمالا بهترین قسمت انتقام جویان قسمت ۳ بود.

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        انتقام جویان سه گانه بود ؟؟؟؟؟

        1. بردیا کاربر می‌گوید

          بع نکته ی زیبایی اشاره کردید

  17. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    اصلا با حضور سیویل وار موافق نیستم
    وینتر سولژر بهترین قسمت سه گانه بود

دیدگاه ها غیر فعال است.